چطور بفهمیم خط ایرانسل چقدر شارژ داره

 
helpkade
چطور بفهمیم خط ایرانسل چقدر شارژ داره
چطور بفهمیم خط ایرانسل چقدر شارژ داره

شرکت خدمات ارتباطی ایرانسل نیز همانند سایر اپراتورهای تلفن همراه خدمات خود را از سه طریق کد دستوری ایرانسل، تلفن گویای ایرانسل و اپلیکیشن ایرانسل من عرضه کرده است. می خواهیم بدانیم موجودی خط ایرانسل چقدر است و چگونه بفهمیم چقدر شارژ ایرانسل مصرف کردیم؟ برای این منظور در این مقاله به آموزش نحوه استعلام باقیمانده شارژ ایرانسل به هر سه روش کد دستوری شارژ ایرانسل، تلفن گویای ایرانسل و نرم افزار ایرانسل من می پردازیم.

کد دستوری شارژ ایرانسل، تلفن گویای ایرانسل و اپلیکیشن ایرانسل من سه روش ارائه شده جهت استعلام باقیمانده شارژ ایرانسل هستند. شما می توانید متناسب با نیازتان یکی از سه روش را انتخاب نمایید و حساب خود را به این شکل مدیریت نمایید.

استعلام باقیمانده شارژ ایرانسل به سه روش انجام می شود:

کدهای دستوری ایرانسل برای انجام تنظیمات حساب، استعلام باقیمانده شارژ ایرانسل، فعال و یا غیر غعال کردن mss و… استفاده می گردد. شما می توانید با شماره گیری کدهای دستوری USSD درخواست خود را سریع به اپراتور اعلام کنید.

توجه داشته باشید استفاده از کدهای دستوری برای سیم کارت های ایرانسل کاملا رایگان است.
چطور بفهمیم خط ایرانسل چقدر شارژ داره

به منظور سهولت دسترسی شما کاربران عزیز به کدهای دستوری ایرانسل آنها را به تفکیک در سه جدول در اختیار شما قرار می دهیم.

 

 

 

تلفن گویا روش دیگر برای مدیریت و استعلام اعتبار سیم کارت ایرانسل شما بشمار می رود. علاوه بر کدهای دستوری تعریف شده می توانید با شماره گیری 700 از خدمات ایرانسل استفاده کنید.

سیستم تلفن گویا نیز به صورت رایگان برای سیم کارت های اعتباری و دائمی قابل استفاده است.

اپراتور ایرانسل اپلیکیشن ایرانسل من را به منظور مدیریت حساب برای کاربران ارائه کرده است. کار با این اپلیکیشن کاربردی بسیار آسان است. با استفاده از اپلیکیشن ایرانسل من می توانید به آسانی هزینه های تماس، پیامک و میزان مصرف اینترنت خود را مشاهده و مدیریت کنید. اپلیکیشن ایرانسل من در دو نسخه اندروید و ios به صورت رایگان در دسترس است.

متناسب با نوع سیستم عامل گوشی تلفن همراه خود اپلیکیشن ایرانسل من را دانلود و نصب نمایید. سپس از قابلیت ها و خدمات این برنامه استفاده نمایید.

برنامه ایرانسل من دارای قابلیت های متعددی است و دسترسی کاربران ایرانسلی به بخش های مختلف را میسر نموده. در واقع تمامی امکانات و قابلیت های مورد نیاز کاربران را به صورت یکجا ارائه نموده است.

1- مدیریت حساب

ایرانسل بستری را برای شرکت ها فراهم کرده است تا از این طریق به برندسازی و معرفی محصولات خود بپردازند. بدین طریق که کدهای تخفیفی مربوط به محصولات شرکت خود را در قسمت تکان شگفت انگیر به مشتریان ارائه دهند.
در هر روز گوشی تلفن خود را تکان دهید و با دریافت تخفیف های ویژه فروشگاه های اینترنتی و یا بسته های گوناگون اینترنت،مکالمه و پیامک شگفت زده شوید.نکته: در هر روز تنها یکبار فرصت استفاده از این امکان شگفت انگیز را خواهید داشت.

آموزش نحوه استعلام باقیمانده شارژ همراه اول

در این آموزش از میزبان فا مگ روشهای استعلام باقیمانده اعتبار ایرانسل به صورت کامل شرح داده شد. استعلام مانده بسته مکالمه ایرانسل با استفاده از کد باقیمانده اینترنت ایرانسل، اپلیکیشن ایرانسل من و یا تلفن گویای ایرانسل انجام می شود. اگر به دنبال روشی برای نحوه استعلام باقیمانده شارژ ایرانسل می گردید این مقاله را مطالعه و دیدگاه خود را در رابطه با روش های گفته شده مطرح نمایید.

متاسفانه اطلاعاتی برای فهمیدن مقدار یا حجم باقیمانده اینترنت مودم را نتوانستم پیدا کنم

سلام دوست عزیز شما میتونید برای مدیریت مودمتون از برنامه ابرانسل من استفاده کنید.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه

نام *

ایمیل *

وب‌ سایت

ذخیره نام، ایمیل و وبسایت من در مرورگر برای زمانی که دوباره دیدگاهی می‌نویسم.

درود وقت بخیر من یه مشکل خیلی خیلی اساسی دارم که به هر کسی م…

بقیه روش هارو امتحان کنید تا آخر…

سلام دوست عزیز البته درست کلمه Cache هست…

منظورم از روش 4 همون CASH هست…

سلام ارادت از همه روش ها استفاده کردم اما مشکل حل نشد و برنا…

درود وقت بخیر من یه مشکل خیلی خیلی اساسی دارم که به هر کسی م…

بقیه روش هارو امتحان کنید تا آخر…

سلام دوست عزیز البته درست کلمه Cache هست…

منظورم از روش 4 همون CASH هست…

سلام ارادت از همه روش ها استفاده کردم اما مشکل حل نشد و برنا…

E-Mail: [email protected]    Telegram: @ForVend    Phone: (+98) 930-089-7001

 

 

“);
WinPrint.document.close();
WinPrint.focus();

setTimeout(function () {
WinPrint.print();
}, 500);

return false;
});
});

eds2_2(function ($) {
if (typeof edn_fluidvids != ‘undefined’)
edn_fluidvids.init({
selector: [‘.edn_fluidVideo iframe’],
players: [‘www.youtube.com’, ‘player.vimeo.com’]
});

});
/*]]>*/

مشترکین ایرانسل می توانند با انجام هر یک از روش های زير از میزان و مدت اعتبار سیم كارت خود مطلع شود:چطور بفهمیم خط ایرانسل چقدر شارژ داره

۱) وارد كردن دستور روبرو بر روی گوشی موبایل: Send یا Ok یا دکمه سبز #۱۱ * ۱۴۰ * 

    (ستاره، 140، ستاره، 11، مربع، دکمه اوکی یا سبزرنگ تماس)

۲) استفاده از سیستم تلفن گویا (IVR): شماره گیری ۴۴۴ و اطلاع از باقیمانده اعتبار سیم کارت ایرانسل.

خرید شارژ

مسئله‌ی مهم آن است که هرگز از سؤال‌کردن دست برندارید. برای هر حس کنجکاوی، یک پاسخ وجود دارد.

نمی دانید؟! بپرسید!

می دانید؟! پاسخ دهید!

لیست کامل

© Porseshkadeh.com

در صورتی که قصد دارید بسته اینترنتی بخرید، مکالمه داشته باشید، پیامک ارسال کنید و .. شما باید از میزان شارژ سیم کارت خود مطلع باشید اگر کاربر تازه واردی هستید و به تازگی سیم کارت خریداری کرده اید و یا سیم کارت خود را عوض کرده اید و با نحوه استعلام موجودی خود آشنا نیستید می توانید از روش های استعلام باقیمانده شارژ سیم کارت اعتباری ایرانسل ، همراه اول و رایتل که امروز به شما آموزش خواهیم داد استفاده کنید.

Ways to Find Out MCI, Irancell and Rightel Credit

همانطور که اطلاع دارید سیم کارت های اپراتورهای مختلف مانند همراه اول، ایرانسل و …در صورتی که ظرف مدت سه ماه به اعتبار خود اضافه نکنند از آنها سلب امتیاز خواهد شد و شماره به فرد دیگری واگذار می شود. پس در این شرایط شما مجبور به خرید شارژ و استعلام میزان موجود خود هستید، سناریو دیگر این است که شما با فردی تماس می گیرید و یا پیامک ارسال می کنید و می خواهید بدانید که بعد از این محاوره موجودی شما به چه میزان کاهش پیدا کرده است و یا شما سیم کارت خود را به طور مثال از ایرانسل به همراه اول تغییر داده اید و با نحوه استعلام باقیمانده شارژ آشنا نیستید. برای کمک به شما انزل وب پست روش استعلام باقیمانده شارژ سیم کارت اعتباری ایرانسل ، همراه اول و رایتل را آماده کرده است که در ادامه می توانید مطالعه بفرمایید.

چطور بفهمیم خط ایرانسل چقدر شارژ داره

در مورد ۵ روش انتقال شارژ همراه اول، ایرانسل و رایتل دائمی و اعتباری: کد دستوری، اینترنت و.. بیشتر بخوانید.

چناچه کاربر اپراتور همراه اول اعتباری و دائمی هستید برای اطلاع از موجودی خط و باقیمانده شارژ سیم کارت خود می توانید از یکی از روش های زیر استفاده کنید:

علاوه بر استعلام موجودی شما می توانید از روش های دریافت اینترنت نامحدود رایگان همراه اول و ایرانسل استفاده کنید.

کاربران اپراتور ایرانسل موجودی سیم کارت خود را به یکی از روش های زیر انجام دهند:

۳ روش درخواست و ارسال شارژ و پیام اضطراری همراه اول ، ایرانسل و رایتل را مطالعه بفرمایید.

برای اطلاع از باقیمانده شارژ راینل خود از یکی از روش های زیر استفاده نمایید:

شما می توانید برای پی بردن به موجودی اینترنت خود از ۱۲ روش استعلام مانده بسته اینترنت همراه اول ، ایرانسل و رایتل استفاده کنید.

امروز در انزل وب سعی کردیم روش های اطلاع از باقیمانده شارژ همراه اول، ایرانسل و رایتل را به شما کاربران گرامی آموزش دهیم، اگر شما روش دیگری می شناسید که در این پست بیان نشده است و یا نظر و یا پیشنهادی دارید می توانید در بخش دیدگاه زیر با ما در میان بگذارید.


سلام من دو هرار تومن شارز خریدم وقتی رمز شارز را واد کردم نهصد و خرده ای تومان برام پیام اومد ؟ دو هزار تومن از حسابم کم شد چرا؟

دمت گرم خیلی عالی حتی ایرانسل هم نتونست مثل شما چنین دقیق و واضح توضیح بده. خیلی ممنون

تاسیس : تیر ماه 1390 | باز نشر مطالب تنها با کسب مجوز امکان پذیر است

Copyright © 2011-2021 Anzalweb , All Rights Reserved


طراحی و اجرا پوسته :

در رسانه ها همراه ما باشید

جدیدترین مطالب ما را در رسانه های اجتماعی دنبال کنید

گویا تک – سایت گویا تک مجله آموزش اندروید و ویندوز. دانلود نرم افزار ویندوز و دانلود برنامه تلگرام اندروید

در صورتی که دارای سیم کارت اعتباری باشد حتما می دانید که برای پرداخت هزینه های استفاده از تلفن همراه (مکالمه، پیامک و اینترنت) نیاز است که کارت شارژ تهیه کرده و سیم کارت خود را شارژ کنید. جالب است بدانید که کارت شارژ برای اولین بار در ایران توسط اپراتور ایرانسل برای افزایش اعتبار مشترکین سیم کارت اعتباری ارائه گردید. اما پس از شارژ کردن سیم کارت خود می توانید به همان مقدار هزینه ای که پرداخت کرده اید از مکالمه، پیامک و اینترنت استفاده کنید. لازم به ذکر است در هر بار استفاده از خدمات اپراتور یک مقدار از شارژ سیم کارت شما کاسته می شود که برای اطلاع از باقیمانده شارژ سیم کارت خود می توانید توسط کد دستوری اپراتور خود استعلام بگیرید.

در این مقاله قصد داریم نحوه اطلاع از باقیمانده شارژ سیم کارت در اپراتور های همراه اول ، ایرانسل و رایتل را تنها با شماره گیری یک کد دستوری ساده آموزش دهیم. در ادامه همراه ما باشید.

 

چطور بفهمیم خط ایرانسل چقدر شارژ داره

 

فهرست سرفصل ها

برای اطلاع از مقدار شارژ باقیمانده سیم کارت ایرانسل کافیست کد زیر را در برنامه تماس خود شماره گیری کرده و سپس دکمه CALL یا OK یا Send را فشار دهید.

*۵۵۵*۱*۲#

(ستاره ۵۵۵ ستاره ۱ ستاره ۲ مربع)

 

 

پس از چند لحظه باقیمانده شارژ سیم کارت ایرانسل شما نمایش داده می شود.

 

 

برای اطلاع از مقدار شارژ باقیمانده سیم کارت همراه اول کافیست کد زیر را در برنامه تماس خود شماره گیری کرده و سپس دکمه CALL یا OK یا Send را فشار دهید.

کد دستوری#۱۱*۱۴۰* ( ستاره ۱۴۰ ستاره ۱۱ مربع را بزنید)

کد دستوری #۱۲۱*۱۰*( ستاره ۱۰ ستاره ۱۲۱ مربع را بزنید)

 

 

پس از چند لحظه باقیمانده شارژ سیم کارت همراه اول شما نمایش داده می شود.

 

 

برای اطلاع از مقدار شارژ باقیمانده سیم کارت رایتل کافیست کد زیر را در برنامه تماس خود شماره گیری کرده و سپس دکمه CALL یا OK یا Send را فشار دهید.

*۱۴۰#

(ستاره ۱۴۰ مربع)

همچنین شما می توانید با نصب و استفاده از برنامه های اختصاصی اپراتور ها همانند “همراه من” و ” ایرانسل من ” از موجودی و سایر اطلاعات بهره ببرید.

در صورت وجود هرگونه سوال و مشکل در این زمینه از بخش دیدگاه ها همراه ما باشید. همچنین پیشنهاد می‌کنیم از نوشته ” کد دانستن شماره موبایل ” دیدن کنید.

امیر محمد سردبیر گویاتک است. او علاقمند به نویسندگی و بیش از یک دهه در مورد تکنولوژی نوشته است. برای دریافت آموزش‌های اینترنت پیج اینستاگرام گویاتک را حتما فالو کنید ❤
INSTA ID: @gooya.tech

پست قبلی

آموزش ارسال پیام ناپدید شونده اینستاگرام با حالت Vanish Mode

پست بعدی

آموزش تغییر DNS اندروید با اپلیکیشن DNS Changer پرمیوم

آموزش غیرفعال کردن مصرف آزاد اینترنت همراه اول

۵ روش مشاهده و پرداخت قبض سیم‌کارت دائمی همراه اول

آموزش دریافت ۳۰% شارژ بیشتر همراه اول برای بانوان

چطور بفهمیم خط ایرانسل چقدر شارژ داره

آموزش حذف آهنگ پیشواز ایرانسل (۱۰۰% موفقیت آمیز)

نظرات حاوی تبلیغات و توهین منتشر نخواهد شد.

دانلودها

آموزش مشاهده قیمت اجناس در گوشی اندروید با دیجی کالا

۳ روش اکتیو ویندوز ۱۰ جدید و آفیس ۱۰۰% موفقیت آمیز (بهمن ۹۹)

دانلود بازی هواپیما جنگی جدید ۲۰۲۱ Modern Warplanes اندروید

دانلود واتساپ جدید ۹۹ + فارسی ⭐ Whatsapp 2.21.2.15

دانلود مرورگر فایرفاکس جدید ۹۹ (Firefox) پر سرعت اندروید

آموزش

آموزش پین کردن پیامک یک شماره مهم در گوشی اندروید

آموزش فعال کردن حالت دسکتاپ سایت در گوشی اندروید

آموزش خرید و فروش سهام بورس کارگزاری آگاه در گوشی اندروید

آموزش حل مشکل Shazam + دانلود برنامه جایگزین (۱۰۰% موفقیت آمیز)

مقالات

آموزش غیرفعال کردن مصرف آزاد اینترنت همراه اول

۵ روش مشاهده و پرداخت قبض سیم‌کارت دائمی همراه اول

آموزش دریافت ۳۰% شارژ بیشتر همراه اول برای بانوان

بررسی مزایا و معایب همکاری با فریلنسرها برای تولید محتوا

لیست گوشی‌ های ۵G (اینترنت نسل پنجم) در سال ۱۳۹۹

پستهای اخیر

آموزش مشاهده قیمت اجناس در گوشی اندروید با دیجی کالا

۳ روش اکتیو ویندوز ۱۰ جدید و آفیس ۱۰۰% موفقیت آمیز (بهمن ۹۹)

دانلود بازی هواپیما جنگی جدید ۲۰۲۱ Modern Warplanes اندروید

دانلود واتساپ جدید ۹۹ + فارسی ⭐ Whatsapp 2.21.2.15

دانلود مرورگر فایرفاکس جدید ۹۹ (Firefox) پر سرعت اندروید

آموزش ها

آموزش پین کردن پیامک یک شماره مهم در گوشی اندروید

آموزش فعال کردن حالت دسکتاپ سایت در گوشی اندروید

گویا تک ، یک تارنمای تخصصی در زمینه دانلود و آموزش فناوری هوشمند است که در سال 1396 تاسیس شده است. در گویاتک روازنه مطالب جدید منتشر می‌شود.

تمامی حقوق مطالب برای گویا تک محفوظ است و هرگونه کپی برداری ممنوع می باشد.

طبق ماده 12 فصل سوم قانون جرائم رایانه ای کپی برداری از قالب و محتوا پیگرد قانونی خواهد داشت.

1334

ایرانسل در اصل دومین اپراتور تلفن همراه و بزرگترین اپراتور دیتای ایران می باشد که برای اولین بار در سال 1384 در ایران تاسیس شد و مدت زمان زیادی طول نکشید که توانست در سطح ایران به محبوبیت برسد و این روزها میلیون ها مشتری از سرتاسر کشور عزیزمان ایران دارد. اما اگر شما نیز از خدمات این شرکت استفاده می کنید و به تازگی به جمع ایرانسلی ها پیوسته اید، شاید یک سری از کدهای دستوری که متعلق به ایرانسل است را ندانید.

از اصلی ترین کدهای دستوری می توان به نحوه شارژ ایرانسل و اطلاع از باقی مانده شارژ ایرانسل اشاره کرد که برای مشتریان جدید ایرانسل سوال است. به همین دلیل ما قصد داریم در ادامه این مطلب از بخش تکنولوژی نمناک شما را با کدها دستوری ایرانسل و همچنین پرکاربرد آشنا سازیم تا بتوانید هر چه بهتر از خدمات این اپراتو بهرمند شوید. همراه ما باشید.

برای شارژ سیم کارت ایرانسل شما می توانید از طریق دو روش اقدام کنید. در ادامه با این دو روش آشنا خواهید شد؛

برای شارژ سیم کارت ایرانسل با کد دستوری که خریداری کرده اید، می بایست ابتدا کاور خاکستری رنگ شارژ را تمیز کنید و سپس وارد محیط تماس گیری گوشی خود شوید و همانند تصویر زیر اقدام به وارد کردن کد شارژ با استفاده از کد دستوری « ستاره 141 ستاره رمز شارژ مربع» کنید؛چطور بفهمیم خط ایرانسل چقدر شارژ داره

یکی دیگر از روش های شارژ سیم کارت ایرانسل، استفاده از برنامه کاربردی و محبوب ایرانسل من است که در میان دارندگان سیم کارت های ایرانسل، شناخته شده است. از این رو ابتدا باید این برنامه را از این لینـــــک دانلود و نصب کنید. سپس در حین ورود اطلاعات خود را وارد کنید تا وارد حساب شخصی خود شوید. این برنامه بسیار جامع است و می توانید از آن برای کنترل سیم کارت خود استفاده کنید.

از این رو اگر شما قصد خرید شارژ ایرانسل بصورت مستقیم هستید، می توانید این برنامه را نصب کنید. بعد از نصب شما می بایست بر روی گزینه دوم از پایین صفحه نمایش گوشی « شارژ مجدد » را انتخاب کنید. اینک می توانید بصورت مستقیم از طریق برنامه ایرانسل من برای خود شارژ خریداری کنید که بسته های مختلف در قسمت پائین صفحه هستند.

یکی دیگر از مشکلاتی که ممکن است کاربران تازه وارد ایرانسل با آن روبرو شوند، مشاهده موجودی اعتبار ایرانسل است که در ادامه این مطلب از نمناک شما را با دو روش مختلف آشنا خواهیم ساخت؛

اولین روشی که اکثر کاربران از آن برای مشاهده موجودی استفاده می کنند، استفاده از کد دستوری می باشد. برای گرفتن موجودی خط ایرانسل می بایست از کد دستوری « ستاره 141 ستاره یک مربع» همانند تصویر زیر اقدام به مشاهده باقیمانده شارژ خود کنید؛

روش دومی که شما می توانید با استفاده از آن باقیمانده شارژ خود را مشاهده کنید، استفاده از برنامه ایرانسل من است که وقتی شما وارد صفحه اصلی این برنامه می شوید، میزان اعتبار ایرانسل شما را همانند تصویر زیر اعلام خواهد کرد؛

 

 

کد باقیمانده شارژ و اینترنت اپراتور ها همه در یکجا

شاید شما هم از جستجو در اینترنت برای یافتن کد باقیمانده شارژ و اینترنت اپراتور ها خسته شده اید.

شاید شما هم بارها و بارها کدهای دریافت باقیمانده شارژ خط تلفن همراه و کد های دریافت باقیمانده اینترنت خط تلفن همراه خود را فراموش کرده اید.

میزان اعتبار باقی مانده از شارژ تلفن و میزان اعتبار باقی مانده از اینترنت خط تلفن همراه را به راحتی و برای همیشه در یک جا مشاهده نمایید.

نحوه استعلام  باقیمانده ی شارژ خط تلفن همراه ، همچنین باقی مانده ی حجم اینترنت آن ، همیشه جزء مشکلات مشترکین بوده است.چطور بفهمیم خط ایرانسل چقدر شارژ داره

سردرگمی در یافتن نحوه استعلام باقیمانده ی شارژ  و باقیمانده ی زمان و حجم اینترنت را بارها مشاهده کرده ایم.

از این رو بر آن شدیم تا مقاله ای جامع و کاربردی برای تمامی مشترکین همه اپراتورهای تلفن همراه در ایران فراهم نموده تا ایشان به راحتی به موارد مورد نیاز خود برسد.

در  ادامه کدهای دستوری همراه اول و کدهای دستوری ایرانسل و کدهای دستوری تالیا و کدهای دستوری رایتل را ارائه خواهیم نمود.

با مطالعه این مقاله از نحوه ی استعلام باقی مانده ی حجم و زمان gprs خط تلفن همراه خود مطلع خواهید شد.

از این پس استعلام شارژ خط اعتباری شما کار دشواری نخواهد بود.

 .

 

 

ارسال عدد ۰ لاتین به شماره ۸۰۸۰

مراجعه به حساب کاربری «همراه من» به آدرس my.mci.ir > قسمت گزارش مصرف

.

.

.

۱- دکمه ستاره * را فشار دهید.
۲. شماره ۱۴۱ را وارد کنید.
۳- دوباره دکمه ستاره * را فشار دهید.
۴- شماره رمز کارت ۱۲ رقمی (رمز ۱۶ رقمی) را وارد کنید. (کد شارژ ایرانسل ۱۶ رقم است)
۵- دکمه مربع # را فشار دهید.
۶- دکمه CALL یا OK یا Send را فشار دهید.

شما می توانید با شماره گیری کد #۴*۱*۵۵۵* از باقی مانده حجمی و زمانی بسته اینترنت سیم کارت ایرانسل آگاهی پیدا کرده و همچنین می توانید با استفاده از اپلیکیشن ایرانسل من، علاوه بر امکان خرید بسته های اینترنتی، به صورت درصدی و زمانی از باقی مانده بسته اینترنت همراه خود مطلع شوید.

همچنین کد زیر نیز برای استعلام باقیمانده حجم اینترنت همراه ایرانسل ارائه شده است :

.

.

.

برای وارد کردن و استفاده از شارژ رایتل ، پس از خرید شارژ، آن را به صورت زیر در گوشی خود وارد کنید:

برای اطلاع از باقی‌مانده حساب شارژ رایتل ، کافی است کد زیر را وارد کنید :

در صورتی که در هنگام وارد کردن شارژ رایتل، مشکلی برایتان پیش آمد، می‌توانید از طریق خط رایتل خود با شماره ۲۹۲۰ و یا از طریق سایر خطوط با ۲۹۲۰-۰۲۱ با بخش پشتیبانی رایتل تماس بگیرید.

.

.

.

چطور بفهمیم خط ایرانسل چقدر شارژ داره

۱- دکمه ستاره * را فشار دهید.
۲- شماره ۱۴۰ را وارد کنید.
۳- دوباره دکمه ستاره * را فشار دهید.
۴- شماره رمز کارت (رمز ۱۴ رقمی) را وارد کنید.
۵- دکمه مربع # را فشار دهید.
۶- دکمه CALL یا OK یا Send را فشار دهید.

.

.

.

 این مقاله در گروه فناوری داده پردازان مدرن تهیه و تنظیم شده است.

فوق العادع عالی بود سایتتون

بسیار ممنون از اظهار لطفا شما

من بسته نوترینو داشتم..
بسته هدیه تیم ملی گرفتم.
همون لحظه هم *۱۰۰*۰#را زدم و استعلام بسته را گرفتم حتی نیم ساعت بعد هم باز استعلام گرفتم ۹۸۵مگا از روزانه نوترینو مانده بود با ۹۹۵مگا از بسته هدیه تیم ملی
بعدش من نت گوشی کامل خاموش کردم تا فردا عصر..
بعد هرچی پی ام میدادم ارسال نشد خاموش روشن و حالت پرواز گوشی چک کردم وصل نشد تماس گرفتم ۹۹۹۰گفت اصلا بسته نداری…
اصلا باور نکردم… ولی دزد بازار تو کشور ما چیز عجیبی نیست از هیچ قسمتی بعید نیست

سلام
متاسفم واقعا براشون
چون بسته هدیه تیم ملی ، یک روزه بوده ، ممکنه سیستم ضعیفشون وقتی میخواسته باقیمانده اون هدیه رو حذف کنه ، بسته قبلی شما رو هم حذف کرده باشه

عالی دمت گرم

من میخام از اعتبار همراه اولم اطلاع داشته باشم ولی کد رو هر چی میزنم قبول نمیکنه هیچ اطلاعی بهم نمیده تا بدونم شارژم چقدره حالا چیکار کنم

باید با استفاده از کد اعلام شده بتونید استعلام کنید
اگر جوابی نمیگیرید با پشتیبانی همراه اول 9990 تماس بگیرید و مشکل رو مطرح کنید

دیدگاه

نام *

ایمیل *

از طریق تماس تلفنی ، پیامک ، واتس اپ و تلگرام ، در کنار شما هستیم…

09011403011

MDP-co.ir

info[at]mdp-co.ir

داده پردازان مدرن ارائه دهنده خدمات تجاری مدرن و متفاوت…

© تمامی حقوق محفوظ و متعلق به مجموعه داده پردازان مدرن می باشد. هرگونه بازنشر مقالات و یا محصولات خریداری شده شرعا و اخلاقا مجاز نیست.

چطور بفهمیم خط ایرانسل چقدر شارژ داره
چطور بفهمیم خط ایرانسل چقدر شارژ داره
0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *