چطور بفهمیم در تلگرام بلاک شدیم

 
helpkade
چطور بفهمیم در تلگرام بلاک شدیم
چطور بفهمیم در تلگرام بلاک شدیم

۷ دیدگاهارسال شده توسط: دانیال حجاری ۰۱ آذر ۹۵ ساعت ۲۱:۵۰

تلگرام به عنوان قطب اول پیام رسانی در کشور، همه نوع کاربری را در خود پذیرا است. وجود برخی افراد سوء استفاده‌گر، مزاحم و به صورت کلی مخل و برهم زننده آرامش همانند آن چه در جامعه واقعی دیده می‌شود، در جامعه مجازی نیز غیر قابل انکار بوده و در هر فرهنگی دیده می‌شود. به دلیل وجود همین افراد است که قابلیتی برای بلاک کردن در اپلیکیشن‌های پیام رسانی تعبیه می‌شود تا از برهم خوردن آرامش کاربر با دریافت پیام‌های نامربوط به صورت مرتب توسط اشخاص مختلف جلوگیری شود. البته، تشخیص بلاک شدن در تلگرام حقی است که هر شخص به عنوان یک کاربر داشته و باید متوجه سلب شدن امکان ارسال پیام به یک کاربر مشخص دیگر شود.

چطور بفهمیم در تلگرام بلاک شدیم

البته، مسدود کردن کاربران سودجو تنها یکی از موارد محتمل است. بگو مگوهای مجازی، پیام‌های تبلیغاتی و تلاش برای مخفی کردن عکس پروفایل از دید کاربرانی مشخص، از جمله دلایلی هستند که یک کاربر را به بلاک کردن دیگری وادار می‌کنند، اما در هر صورت کاربر تحت تاثیر قرار گرفته، حق دارد تا از این اتفاق با خبر شده و تشخیص بلاک شدن در تلگرام را به درستی داشته باشد.

برای تشخیص بلاک شدن در تلگرام ، لیست مخاطبان خود را باز کرده و به دنبال فرد مورد نظر بگردید. البته، ممکن است تاکنون این فرد هنوز جزو مخاطبان تلگرامی شما نبوده باشد، پس باید ابتدا نام و شماره وی را در لیست مخاطبان اصلی گوشی ذخیره کرده، و پس از بستن تلگرام، با باز کردن مجدد آن در لیست مخاطبین تلگرام به دنبال نام این فرد بگردید. این کار برای زمانی است که کاربری به محض عضویت در تلگرام، شما را به هر دلیلی بلاک کرده باشد، پیش از این که حتی پیامی به وی ارسال کنید.

برای تشخیص بلاک شدن در تلگرام ، باید سه نکته زیر را در نظر داشته باشید:

برای تشخیص بلاک شدن در تلگرام تکیه به همین موارد کافی است، اما برای اطمینان یافتن کامل، ترجیحا شماره این مخاطب را در یک گوشی دیگر با یک شماره تلگرام دیگر ذخیره کرده و سپس وضعیت توانایی یا عدم توانایی در دیدن تصویر پروفایل و آخرین زمان بازدید را کنترل کنید.

برچسب ها : آموزش تلگرام بلاک شدن در تلگرام بلاک کردن تلگرام تشخیص بلاک در تلگرام چگونه بفهمیم بلاک شدیم چگونه بفهمیم در تلگرام بلاک شدیم در تلگرام بلاک شدم

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

نام *

ایمیل *

دیدگاه

من هم همین سوال رو دارم

سلام ببخشید بیوگرافی اون آدمی ک مارو بلاک کرده رو میتونیم ببینیم؟؟ اگه عوضش کنه بعد از بلاک مردن ما چطور؟ اونم میشه دید؟؟؟

من توسط ی نفر بلاکم میخام ک خودم انبلاک کنم بگم ک برگرده میشع کمکم کنید

سلام
در تلگرام بلاک شویم و برای شخص پیام ارسال کنیم آیا متوجه میشود که برایش پیام ارسال میکنیم؟
با تشکر

سلام یک نفر منو بلاک کرده دیلیت اکانت کردم دوباره بعد دیلیت رفتم پیویش بازم بلاکم ولی اون شخص منو بلاک نکرده پیام من براش نمیره ولی پیام اون برای من میاد میشه جواب بدین هر دوتاهم شماره ی همو داریم

سلام یه نفر منو بلاک کرده من همین جوری بهش پیام دادم ولی تیک دوم خورده. این ینی چی؟

یاسلام.من توسط فردی بلاک شدم ولی ۱درصد هم احتمال نمیدادم منو آزاد کنه ولی ازاد کرده😮ممکنه تلکرامش مشکل پیدا کرده باشه ومن ازاد بشم؟

آمار و ارقام از محبوبیت روزافزون اپلیکیشن تلگرام نزد کاربران جهانی حکایت دارند. این شرکت در ماه گذشته میلادی اعلام کرد که تعداد کاربران این اپلیکیشن از مرز 400 میلیون نفر عبور کرده است.

از سویی دیگر، این شرکت اخیرا خبر داد که تا پایان سال جاری میلادی، قابلیت تماس ویدیویی امن را به تلگرام اضافه خواهد کرد که با توجه به افزایش استفاده از تماس‌ها‌ی ویدیویی در روزهایی کرونایی، به محبوبیت بیش از پیش این اپلیکیشن ختم حواهد شد.

حال در میان انبوه ویژگی‌ها‌ و امکاناتی که در اپلیکیشن تلگرام تعبیه شده، قابلیت بلاک کردن می‌تواند در مواقع لزوم بسیار گره‌گشا باشد. همانطور که شما می‌توانید سایرین را بلاک و ارتباط آن‌ها با خود را قطع کنید، دیگران نیز می‌توانند همین کار را با شما انجام دهند.

از این رو، شاید برایتان این سوال پیش آمده باشد که چگونه بفهمیم که در تلگرام بلاک شده‌ایم؟ پاسخ این سوال را می‌توانید از طریق سه روش زیر پیدا کنید:

اگر این سه حالت را مشاهده کردید، بدانید که بلاک شده‌اید. اما اگر فردی به پیام‌ها‌یتان پاسخ نمی‌دهد ولی می‌توانید تصویر پروفایل او را ببینید، در این صورت بلاک نیستید اما او بنا به دلایلی نمی‌خواهد جوابتان را بدهد.چطور بفهمیم در تلگرام بلاک شدیم

اما اگر بازهم تردید داشتید که آیا توسط فردی خاص بلاک شده‌اید یا خیر؛ می‌توانید شماره وی را به یکی از دوستان خود بدهید تا روی گوشی خود ذخیره کنید، اگر وی می‌تواند تصویر پروفایل را زمان بازدید وی را ببیند ولی شما نمی‌توانید، مطمئنا بلاک شده‌اید.

یکی دیگر از قابلیت‌ها‌ی تلگرام، امکان ساخت کانال است که محبوبیت بالایی نزد کاربران دارد. اما اگر می‌خواهید بفهمید که آیا از یک کانال تلگرامی‌بلاک شده‌اید یا آن کانال حذف شده است؛ می‌توانید از یکی از دوستان خود بخواهید تا از طریق حساب کاربری خود، کانال مدنظرتان را جست‌وجو کند. اگر توانستید آن کانال را پیدا کنید، پس شما بلاک شده‌اید. اما اگر پیدا نشد، حتما کانال مورد نظر حذف شده است.

😐 این چه محتواییه آخه! 😐

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه

نام

ایمیل

وب‌ سایت

با 7 اپلیکیشن کاربردی برای اپل واچ آشنا شوید
https://t.co/iVQvhFmGUR

رایچت ظهر امروز مورد حمله قرار گرفت / مدیرعامل رایچت ضمن تایید این خبر گفت که این پلتفرم از ظهر امروز با مشکلات فن… https://t.co/TErrprvFaL

ارزان شدن ۲۵ درصدی تعرفه پهنای باند زیرساخت https://t.co/F7aq0dkC1v

فهمیدن بلاک شدن در تلگرام – درصورتی که شما در مسنجر تلگرام توسط فردی بلاک شده باشین دیگه قادر نیستید برای فرد مورد نظر پیام ارسال کنید میتوانید توسط این آموزش این مشکل را رفع کنید برای انجام دادن این آموزش میتوانید میتوانید با ما همراه شوید همچنین از آموزش مشابه فهمیدن بلاک شدن در اینستاگرام که در سایت موجود است نیز دیدن کنید .

سلام میخواصم ببینم من اگ یکی رو بلاک کرده باشم و بعد حذف کرده باشم گفتگو رو بعد برم انبلاک کنم چجوری میتونم پیداش کنم ؟؟ جزء مخاطبامم نیصچطور بفهمیم در تلگرام بلاک شدیم

سلام
باید چت یا ایدی ازش داشته باشی

تمامی حقوق مادی و معنوی قالب، مطالب و تصاویر متعلق به براتو می باشد.

بلاک شدن در تلگرام : با اینکه تلگرام دارای امنیت زیادی است اما گاه ممکن است افرادی در معرض خطر قرار بگیرند یا افرادی باشند که دوست نداشته باشند شخصی با آنها چت کند و او را بلاک کنند.

حالا سوال اینجاست اگر شخصی ما را در تلگرام بلاک کرد از کجا می توانیم متوجه شویم که بلاک شده ایم یا شخص مورد نظر اکانت خود را دلیت کرده است.

در ادامه سه مورد بیان شده است که شما می توانید متوجه شویم بلاک شده اید یا خیر:

1)اگر آخرین بازدید شخص last seen is a long time ago باشد.

2)هر پیامی را به شخص ارسال کنیم پیام خوانده نمی شود ( اگر پیامی خوانده شود کنار آن دو تیک زده می شود).چطور بفهمیم در تلگرام بلاک شدیم

3)عکس پروفایل شخص مورد نظر پاک می شود.

اگر موارد زیر اتفاق بیوفتد یعنی شخص مورد نظر اکانت خود را دلیت کرده است:

1) اگر آخرین بازدید شخص last seen is a long time ago باشد.

2)عکس پروفایل شخص مورد نظر پاک می شود.

3)هر پیامی به او بدهیم کنار آن شکل ساعت ظاهر می شود

4)اسم او به Unknown  تغییر پیدا می کند.

اگر به شخصی پیام میدهید ولی جوابی به شما نمیدهد و عکس پروفایل او برایتان ظاهر می شودو اخرین اتصالش last seen is a long time ago  نیست باید به موارد زیر دقت داشته باشید:

1)شاید در چند روز گذشته اصلا تلگرام خود را چک نکرده باشد.

2)ممکن است به دلیل دریافت های زیاد پیام های در تلگرام ، پیام شما را ندیده باشد.

3)اگر این موارد را چک کردید ولی باز هم شخص مورد نظر به پیام شما جواب نداد در زمان آنلاین بودن با او صحبت کنید در غیر اینصورت باید بدانید که او به هر دلیلی نمی خواهد به پیامتان جواب بدهد.

نکته ) کاربران می توانند با مراجعه با تنظیمات تلگرام آخرین بازدید خودشان را به last seen recently  تغییر بدهند.البته افرادی که از این گزینه استفاده می کنند خودشان هم نمی توانند بازدیدهای مخاطبینشان را مشاهده نمایند.

در ادامه با زوم تک همراه باشید.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه

نام *

ایمیل *

وب‌ سایت

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.
8
 − 
1
 = 

.hide-if-no-js{display:none !important;}

امکان عضویت غیر فعال است

بعد از مشکلات پیش آمده برای مسنجر هایی مانند وایبر،تلگرام خیلی زود بین کاربران ایرانی محبوب شد.تا کنون در پی سی کوئست اولین مرجع استیکر های تلگرام در ایران کلیه ی ترفند های تلگرام را در اختیار شما کاربران عزیز قرار دادیم.

در این مطلب نیز می آموزید چگونه متوجه شوید که فردی شما را بلاک کرده است یا خیر.

دو روش بسیار ساده اما قطعی وجود دارد.

چطور بفهمیم در تلگرام بلاک شدیم

روش اول:عکس فردی که شما را بلاک کرده برایتان نمایش داده نمی شود.بطوری که انگار تصویری برای پروفایل خود قرار نداده است.

روش دوم:در مقابل آخرین تاریخ آنلاین بودن(last seen) فردی که شما را بلاک کرده باشد،عبارت a long time ago نوشته شده می شود.

همانطور که در تصاویر زیر مشاهده می کنید این روش ها در هر دو نسخه ی اندروید و ویندوز کارآمد است.

لازم به ذکر است وقتی برای فردی که شما را بلاک کرده پیام می دهید،پیام شما ارسال می شود ولی شخص مقابل پیامی دریافت نمی کند.

حتی اگر فردی که شما را بلاک کرده از بلاک در آورد پیام هایی را که شما در هنگام بلاک بودن ارسال کردید را دریافت نخواهد کرد.

سربلند و پیروز باشید

احمدرضا (شایان) پرسا نویسنده و سرپرست نویسندگان سایت پی سی کوئست و مدیر شرکت خدمات مجازی شایان سیستم.دانشجوی کارشناسی نرم افزار دانشگاه گیلان و مسلط به زبان های برنامه نویسی سی پلاس پلاس و سی شارپ.

سلام من تلگرام ایکس نصب کردم.روزهای اول همه مخاطبام بودن تو لیستم، اما بعدش هرچی میزنم دو تا از مخاطبام نیستن تو تلگرام ایکسم.در حالیکه شماره اونارو سیو دارم تو گوشیم.هرچی بالا پایین می کنم حتی اسمشونم نیست چه برسه به وضعیت آنلاین شون. با تلگرام اصلی و یه شماره دیگه میبینم جفتشون هستن که البته شماره تلگرام اصلیمو ندارن، اما شماره تلگرام ایکسمو دارن اما تو لیست نیستن.من بلاک شدم یا ریپورت؟مشکل چیه که روزهای اول تو ایکس داشتم جفتشونو اما حالا هیچی نمیبینم ازشون؟

سلام ارتباطی به بلاک یا ریپورت شدن نداره اگه مطمعنید شمارشون هست تو تل دستی اد کنید

سلام من تازه مطلب رو خوندم یه سوال دارم اگه جواب بدین ممنون میشم. یکی از مخاطبام منو بلاک کرده ولی بعضی وقتا که وارد تلگرام میشم پروفایلش مشخصه ولی چند ثانیه بعد پاک یا اگه بزنم رو اکانتش پاک میشه چرا اینجوریه؟؟؟

سلام این یک اختلال از سمت سرور تلگرامه

سلام. ممنون بابت پاسخگویی ببخشید یکی از دوستان وضعیتش را last seen is a long time ago زده این یعنی بلاک ولی روی هر گوشی دیگه ای که امتحان میکنم همین را زده علتش چی میتونه باشه. دیلت اکانت هم نشده چون اسمش هنوز جز مخاطبینم هست

سلام اگه با هر شماره دیگه ای همینو نشون میده پس خیلی وقته آنلاین نشده

سلام من چند ماهه که تلگراممو آپدیت نکردم و در زمان آپدیت نکردن هم یکی رو بلاک کردم میخواستم بپرسم آیا عکس های پروفایلمو نمیتونه ببینه دیگه؟ یعنی آپدیت نکردن تلگرامم این آبشنو ازم نمیگیریه؟ خیلی برام مهمه لطفا بهم جواب بدید ممنونم

سلام نه مشکلی پیش نمیاد

سلام از كجا بهفميم كه چه كسي در تلگرام ما رو تو گروه اد كرده گروه هم خيلي مخاطب داره

برای این مورد راهی وجود نداره

سلام چگونه میتوانیم کسی که ما را بلاک کرده را بلاک کنیم؟

وارد پروفایلش بشید رو سه نقطه بزنید و گزینه بلاک یا مسدود کردن رو انتخاب کنید

سلام ببخشید من یه گروهی عضو شدم آدمین گروه منو بلاک کرد من نمی تونم به این گروه برگشتم من چکار کنیم به این گروه بازگردیم راه حلی داره منو راهنمایی کنید باتشکر!

سلام راهی وجود نداره مگر اینکه دیلت اکانت کنید یا بایک شماره دیگه وارد بشید برای دریافت شماره مجازی اینجا کلیک کنید

سلام یکی از مخاطب های من تلگرام داشت اما یهو اکانت تلگرامش دیگه نشون داده نمیشه انگار اصلا تلگرام نداشته و وقتی روش کلیک میکنم میگه میخوای براش دعوت نامه بفرستیم ؟ در صورتی که اکانت تلگرام داشته یهویی این اتفاق افتاد

سلام شما مطمئن هستید که مخاطب شما دلت اکانت نکرده؟

کسی که ماروبلاک کرده میتونیم.یه کاری کنیم ازبلاکی دربیایم

سلام نه یا با شماره دیگه پیام بدید یا دیلت اکانت کنید و مجدد ثبت نام کنید

سلام از کجا بفهمیم تو گروههایی که هستیم چه کسایی من را بلاک کردند که ریپورت شدم چند نفر بلاک کنند ریپورت میشم

کسانی که شماره رو بلاک کرده باشند در لیست اعضا گروه انتها قرار میگیرند اطلاعات بیشتر اینجا. صرف بلاک کردن افراد کسی ریپورت نمیشه

سلام من دوتا سوال داشتم خواهشها خیلی فوری جواب بدین من دستم خورد به دوستم که اف بود پیام فرستادم چه جوری میتونم تو تلگرام قبل از اینکه دوستم آنلاین بشه پیام از پی وی اون حذف کنم تا متوجه پیام من نشه خواهشها زود جواب بدین تا آنلاین نشده پیامد پاک کنم ممنون

سلام هیچ راهی وجود نداره

سلام. خسته نباشید. چندتا از دوستام منو میخوان تو یه گروه اد کنن ولی هیچکدوم نمیتونن. حتی پیام هم نمیتونن بهم بدن. من نه بلاکشون کردم و نه خودم ریپورت شدم، اشکال کار کجاست؟ البته دوستای جدید هستن و بار اوله که شماره منو گرفتن

سلام برای اینکه بتونن اد کنن شما رو باید شما هم شمارشون رو ذخیره کنید البته ساده تر از این استفاده از لینک جوین هستش

سلام من یه مخاطب دارم که منو بلاک نکرده و هر روز باهاش حرف میزنم ولی آخرین بازدیدش رو آخرین بازدید خیلی وقت پیش نوشته علتش چیه؟

شما برنامه تلگرامت رو عوض کن یا لغو نصب کن مجدد نصب کن آخرین نسخه رو

سلام من مخاطبی دارم که من رو بلاک نکرده است ولی عکس او نمایش داده میشود و با او چت میکنم ولی آخرین بازدید او را last seen a long time ago نشان میدهد علت چیست

این مشکل به دلیل کش شدن اطلاعاته شما نسخه تلگرامت رو عوض کن یا یک بار حذف کن و مجدد نصب کن مشکل حل میشهچطور بفهمیم در تلگرام بلاک شدیم

باسلام .متاسفانه از تلگرام من نمیشه به مخاطبینم پیام بدم ولی وقتی طرف مقابل بهم پیام بده میتونم به اون مخاطب پیام بدم لطفا راهنمایی فرمایید.

سلام.شما ریپورت شدید.به آموزش زیر مراجعه کنید.http://pcquest.ir/?p=15787

سلام در قسمت خصوصی به یکی از دوستام که شماره ایشون رو ندارم چت میکردم اما یدفعه علامت قرمز کنار نوشته هام اومد و برای ارسال ترور داد چرا؟

سلام اگه به بقیه کسانی که شماره شما رو ندارند پی ام میدید و این مشکل باشه شماره شما ریپورت شده

سلام خسته نباشید من یه سوال داشتم.من یکی از دوستام که خیلی دوسش دارم تو تلگرام بلاکم کرده.میخواسنم بپرسم هیچ راهی نیست که من کاری کنم تا از بلاک در بیام.هیچ راهی نیست؟؟ سوال دوم هم ابن بود که هیچ برنامه ای موجود نیست تا من بدونم که شماره ام تو گوشی کسی سیو شده یا نه.

در مورد سوال اول راهی نیست مگر اینکه با شماره دیگه ای برید پی وی در مورد سوال دوم راهی وجود نداره

دلت اکانت کن بعد دوباره جوین شو بلاکیت میره

سلام تو صفحه چت یکی از مخاطبام last seen recentlyنوشته شده بود بعداز مدتی که اون رو بلاک کردم متوجه شدم مخاطبم برای بقیه دوستانم last seen resently نبوده وفقط برای من اینطور بوده.این پیغام به خاطر اینه که بلاکش کردم؟

سلام خیر هرکسی میتونه وضعیت آنلاینشو فقط برای یک نفر مخفی کنه

با سلام و احترام ، از کجا میشه فهمید در تلگرام ، شخص خاصی شماره من رو در گوشیش ذخیره کرده یا نه ؟ در برنامه لاین پیغام میده که مثلا فلانی با استفاده از شماره موبایلتان شمارا add کرده ، آیا در تلگرام هم همچین پیغامی وجود دارده یا به هر شکلی…. باتشکر

سلام چنین قابلیتی در تلگرام وجود نداره

سلام جناب مهندس جواد انصاری میشه من رو عضو یه گروه کنید من نه گروه دارم نه فرند یعنی فقط دوتا فرند دارم که انقدر سرشون شلوغه بهم پیام نمیدن جواب پیام هامو هم بعد از چند روز میدن

سلام من چطور میتونم شما رو عضو گروهی کنم؟

آیا میتونم بفهمم شماره من تو تلگرام تو لیست مخاطبین چه شماره هایی وجود داره؟

نخیر قابل فهمیدن نیست.

با سلام .آخرین زمانی که به تلگرام سر نزنی و بهت along timeنشونمیده چند روزه..یعنی چند روز سر نزنیم تلگرام بعدش alongنشون میده

سلام 30-45 روز

سلام مخاطب من آنلاین بود پیام میدادم 2 تیک میخورد بعد یه پیام دادم فقط یه تیک خورد. فکر کردم بلاک کرده ولی هم عکسش و هم آخرین زمان آنلاینش هست.چیکار کرده به نظرتون که پیام ها یه تیک میخوره؟

یا اصلا نخونده یا از نسخه های غیر رسمی تلگرام داره استفاده میکنه

سلام تلگرام لست سینم رو اشتباه نشون میده مثلا 3 ک آف میشم آفلاینیمو میزنه 3:20دقیقه واسه حل این مشکل چیکارکنم؟

با سلام اولا 3 ک یعنی چقدر؟ اگر ممکنه به آی دی زیر پیام بدید لست سین شما رو ببینم[email protected]

سلام خسته نباشید برای یکی از دوستانم پیام می فرستم اما تیک نمی خورده و اخرین زمانی که انلاین بوده است وجود دارد این امکان وجود دارد که بلاک شده باشم؟

اگه جمله long time ago باشه شما بلاک هستی در غیر این صورت فکر کنم پیغام های شما رو باز نمیکنه.

سلام. من یه مخاطب دارم که عکس نداره . اخرین بازدیدش زده last seen recently بعد پیام هام خونده نمیشه . ممکنه بلاک شده باشم. بعد امکان داره من فقط عکس اونو نبینم شاید مخاطب دیگه ببینتش . همچین امکانی هم هست . سریع جوابمو بدین خیلی ضروریه برام. مرسی

last seen recently دلیل بر بلاک بودن نیست ممکنه شخص مورد نظر شما داره از برنامه های دیگه ایی استفاده میکنه که این قابلیت رو دارن به طرف اجازه بدن پیام ها رو بخونن بدون اینکه پیام ها دو تیک بخوره.

سلام یه سوال داشت من درتلگرام یه مخاطب تاریخش هست عکسشم هست ولی پی ام که میفرستم نشون میده که نخونده یعنی منابلک کرده

سلام خیر بلاک نکرده

با سلام

آیا امکان دارد متن گفتگوی دونفر در تلگرام را ( مثلا من و طرف مقابلم) بطور کامل ذخیره کرد. اگر امکان دارد روش آن را بفرمایید. با تشکر از پاسخ شما

بله میتونید کل گفتگوها رو یه در همان چت نگه دارید و یا به صفحه شخصی خودتان فوروارد کنید این مطلب رو مطالعه کنید اینجا

سلام من وقتی میام توی تلگرام عکسای مخاتب هایی رو که دارم باز نمیکنه بنظرتون هک شدم یا بلاک شدم؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ خیلی ممنون میشم اگه پاسخ بدین

سلام اگر عکس تمم مخاطب ها باز نمیشه مشکل از گوشی یا نسخه اندرویده

واسه منم همینجور بود، cashe نرم افزار پر شده بود ولی حافظه خالی داشتم و هیچ اروری هم نمیدادو اون کش رو از ستینگش پاک کردم درست شد.

سلام ، من يه كانال دارم و يع سري شماره كه به عنوان مخاب سيوشون نكردم و ميخواستم اونارو عضو كانال كنم به صورتي كه متوجه نشن كه عضوشون كرد اما نشد و حتم بايد به عنوان مخاطب باشن تا بتونم ادشون كنم اما من ميخوام كه نتونن شمارمو ببينن آيا راهي هست كه بشه ادشون كرد ؟ اگه نيست و حتما بايد مخاطبم باشن تا بتونم ادشون كنم آيا راهي هست كه نتونن شمارمو ببينن؟ خواهشا راهنماييم كنيد ممنون ميشم كه اگه امكانش هست به ايميلم يا تو سايتم جواب بدي

در مورد کردن اد کردن افراد در کانال محدودیت وجود داره و راهی نداره

با سلام .یکی از مخاطبای من قسمت لست سین همینرو نوشته ولی عکس پروفایلش بعضی وقتا میاد و زود محو میشه:))) به نظر تون بلاک شدم یا مشکل دیگه ای وجود داره؟ مرسی از جوابتون

سلام ممکنه ایشون بیشتر از یک ماه یا دوماه وارد تلگرام نشده باشند در این حالت هم همین متن نمایش داده میشه.

با سلام این مشکل مربوط میشه به سرورهای تلگرام

سلام من شماره بعضی از اد لیست هامو توی تلگرام نمیبینم.مطمعنم که اونا تلگرام دارن ولی تو لیست من اسمشون نیست. باید چیکار کنم؟ متشکرم

به طور دقیق نمیشه گفت شما چک کنید ببنید اول شماره این دوستان شما پیش شماره ایران یعنی +98 وجود داره یا نه اگه وجود نداشت صفر اول شماره را پاکنید و به جاش +98 بزارید

با سلام.رو یکی از مخاطبان تلگرام من نوشته deleted account بعد نوشته last seen a long time ago میخاستم بدونم اون منو بلاک کرده یا کلا حسابسو پاک کرده.ممنون

با سلام حسابش رو پاک کرده

سلام آقای انصاری ببخشید یه سوال دارم من قبلا هر شماره ای را که رو گوشی خودم سيو میکردم که لاین یا تلگرام داره اون شماره توی مخاطبان تلگرام ولاین و دفتر تلفن فرد دیگه ای هم سيو میشد در ضمن هر دو مون از یه حساب جیمیل استفاده میکردیم اما من الان اون حساب را پاک کردم ولی بازم که هر شماره ای را ذخیره میکردم روی تلفن اون فرد هم ذخیره میشد و اون موقع اصلا حساب درست نکرده بودم اما الان یه حساب جدید درست کردم آیا الان هم من هر شماره ای را ذخیره کنم بازم براش شماره هام می ره یا نه ؟

با سلام اگر حساب جیمیل اون فرد در گوشی شما پاک شده باشه دیگه نباید در گوشی اون فرد نمایش داده بشه

باسلام سوال بنده اینه که با توجه به اینکه از نشانه های بلاک شدن این : آخرین بازدید فرد رو نمیتونیم ببینیم پیام هامون برای فرد نمایش داده نمیشه عکس پروفایل فرد برای ما نمایش داده نمیشه آیا باید هر سه گزینه بالا جمع باشه یا هرکدوم هم اتفاق بیفته، علی الخصوص اولی یافقط سومی هم از نشانه های بلاک شدنه؟ به طور مثال من ساعت آخرین بازدید دوستم رو مشاهده میکنم ولی چند روزه عکسشو نمیبینم آیا من یلاک شدم؟

با سلام وقتیآخرین بازدید رو مشاهده میکنید یعنی بلاک نشدید

سلام خسته نباشید من قبلا هر هفته دیلیت اکانت میکردم و دوباره جوین میشدم اما الان چند روزه دیلیت اکانت کردم اما دیگه نمیتونم جوین بشم و هی این ارور رو میده phon number flood حتی سه روز صبر کردم بعد دوباره وارد شدم همین ارور رو داد . به پشتیبانی هم ایمیل زدم اما جواب گو نیستن . من باید چیکار کنم ؟؟؟!!! میشه راهنمایی کنید ؟!!!

سلام از لینک زیر اقدام کنیدhttp://pcquest.ir/?p=15146

ممنونم از راهنماییتون جناب انصاری.حالا یه سوال دیگه. من شماره یک شخصی رو دلیت کردم. حالا می خوام ادد کانتکتش کنم اما وقتی میرم رو اسمش همچین گزینه ای نیست. امکانش هست که اون شخص هم منو دلیت کرده باشه؟دلیلش چیه که همچین گزینه ای کنار اسمش نیست؟اگه من شماره اونو دلیت کنم گزینه ادد کلنتکت برای اونم نیست؟آیا میتونم بهش پی ام بدم؟میبینش؟

معمولا بعد چند دقیق مجدد شماره نشون داده میشه

سلام کسی من رو یک روزه بلاک کرده وسه مشخصه بلاک شدن رو تلگرامم به وجود آمد.اما حالا هم عکسش هست و زمان انلاین شدنش رو تلگرامم میاد.حالا من سوالم اینه آیا اون منو از بلاک بودن در آورده؟چهطور بفهمم که از طرف اون شخص بلاکم هنوز یانه؟

با توضیحاتی که دادید شما رو از بلاک در آورده

با سلام.من الان با گوشيه مامانم خودمو بلاك كردم ولي عكس پروفايل مامانمو با اخرين لحظه آنلاين بودنش ميبينم.جريان چيه؟چون ميخواستم مطمئن شم بلاك چه جوريه.

ممکنه چند لحظه ای نمایش داده بشه اما بعد چند دقیقه دیگه نمیتونیدببینید

سلام ببخشید چطوری بفهمم ریپورت شدم یا نه؟ اگه شده باشم چطوری از ریپورت در بیام؟

با سلام اگر نتونید پیام ارسال کنید یعنی ریپورت شدید برای رفع مشکل به لینک زیر بریدhttp://pcquest.ir/?p=14587

با سلام می خواستم بدونم کسی که ما را بلاک کرده، اون متوجه میشه ما کی آنلاین میشیم کی آف لاین میشیم؟

ممنون

اگه شما بلاک نکرده باشید بله متوجه میشه

سلام آيا پيام last seen along time ago فقط براي زماني است كه كسي ما را بلاك كرده است يا نه چون برخي افراد هم هستند كه اصلا آشنا نيستند ولي در يك گروه مشترك هستيم و باز هم در قابل زمان آن لاين بودن همين عبارت نوشته شده است

اون افراد خیلی وقته آنلاین نشدن

سلام اگه یکی شمارهی منو نداشت بعد من برم چک کنم ببینم تو تلگرام هست یانه رو جواب داده بودین که نمیفهمه اما اگه همونو بدون اینکه چت کنم باهاش بلاک کنمم نمیفهمه؟؟ ینی پیغامی هم نمیره واسش که از طرف من بلاک شده؟اگه انبلاکش کنم چی؟میفهمه؟واسش پیغامی نمیره؟بازم بگم شمارهمو نداره و باهاش چت نکردم….l مهمه تو رو خدااااااااا ج بدین زودتر

خیر متوجه نخواهد شد

سلام.من کسی رو بلاک کرده بودم .ولی الان میخوام که پیامایی که داده بوده رو ببینم .ایا راهی وجود داره؟؟؟؟

سلام راهی نداره زمانی که بلاک کرده بودید پیامی برای شما نمیومد

سلام/ سوالی داشتم اگه راهنمایی کنید ممنون میشم. چگونه میتوان تلگرام را تنظیم کرد که فقط شماره های save شده بتوانند در تلگرام ما را ببینند. ممنون

سلام چنین چیزی ممکن نیست شما زمانی که وارد گروه بشید شما رو میبینند

سلام.ببخشید من در تلگرام شماره یکی رو دارم ولی اون شماره من را نداره.من لینک تلگرامم رو اینستاگرام گذاشتم و اون همون موقع تلگرام ساخت و برام فرستاده شده که این شخص در تلگرام جوین شد ایا شماره من بااستفاده ازلینک اینستگرام برای اون نمایش داده میشود؟ممنون میشم جواب بدید

ممکنه شاره این فرد از طریق جیمیل رو گوشی شما سینک شده باشه

سلام ببخشید یه سوال دارم چرا من هر شماره ای را تو گوشی خودم سيو میکنم اون شماره همون موقع تو گوشی برادرم هم سيو میشه توی لاین تلگرام و اینا چیکار کنم تا چنین اتفاقی نیفته تورا خدا جواب منا زودتربدين؟

سلام احتمالا رو هردو گوشی از یک اکانت گوگل یا جیمیل دارید استفاده میکنید

چطور میتونم اکانت گوگل را ایشون جدا کنم؟

کافیه برید تو تنظیمات و حذف کنید

میشه دقیقتر ادرس بدین و بفرمایید کدوم قسمت تنظیمات ، ممنون

سلام ببخشیدا گه تو تلگرام شماره یه نفرو بزنی ببینی تلگرام داره یا نه ميفهمه؟ولی اون شماره ما را اصلا تو گوشيش نداره ها؟ و اگه ميفهمه میتونه به ما پیام بده؟خواهش میکنم زوتر جواب منابدین.

سلام متوجه نمیشه

و اگه شماره مارا داشته باشه چی بازم نمیفهمه؟

خیر

سلام میخواستم بدونم وقتی یه شماره را تو تلگرام سيو میکنم برای اون شخص پیام فرستاده میشه در ضمن اون شخص شماره منا نداره و اگه فرستاده میشه نام و شماره من برای ایشون مشخص میشه یا نه ؟واینکه ایشون میتونم به من پیام بفرسته یا نه؟ مرسی

سلام با ذخیره شماره هیچ پیامی برای اون فرد نمیره زمانی که خودتون پیام بدید شماره شما رو خواهد دید

سلام ببخشید من یه سوال دارم در چه صورتی یه شماره ناشناس به مخاطبان تلگرام اضافه میشه آیا اون شخص شماره منا داره که به لیست مخاطبان من اضافه شده در ضمن من اون شماره را تو گوشیم ندارم؟

سلام ممکنه شماره این افراد از طریق جی میلی که بر روی گوشی شما ست شده وارد مخاطبین شده

سلام شخصی منا بلاک کرده که دیگه نمیتونم پروفايلش را ببینم چطور میتونم از بلاک بودن در بیام؟

سلام اگر شماره شما رو ذخیره کرده باشه راهی ندارید مگر با یک شماره دیگه برید اگر شماره رو نداره دیلت اکانت کنید و مجدد اکانت بسازید از بلاک در میاید

سلام ببخشیدمن قبلا یک نفر را بلاک کردم وشمارشا هم به کل پاک کردم و بعد از چند مدتی دوباره شمارشا ذخیره کردم اما دیگه اسم اون شخص توی لیست مخاطبان تلگرامم نیست قبلا که شماره ي دیگه را اینجوری میکردم اسمش دوباره میومد اما ابن شماره نمیاد چرا وچیکار کنم تا دوباره بياد؟

سلام ممکنه کلا اکانتش رو پاک کرده باشه

با سلام وخسته نباشید.يه سوالی داشتم ممنون ميشم زودتر بهم پاسخ بدهید.یک نفر هر چند وقت یک بار last seen اش along time ago میشه وبعد چند ساعت یا یکی دو روز بعد مجدداً last seen recently میشه وعکس پروفایلش پیدا میشه.این چيزيه که مدتيست از این نفر درتلگرامم میبینم.به نظر شما دلیلش چیه؟!وباچه هدفی؟! باتشکر

به احتمال زیاد شما رو موقت از بن در میاره

سلام شخصی منو بلاک کرده عکسش رو نمیبینم و همین طور نوشته شده last seen a long time ago اما زمانی که عکس جدید میزاره من میبینم عکسو اما به محض کلیک ناپدید میشه میخواستم بدونم چطور ممکنه موقتا از بلاک خارج میکنن ویا خود نلگرام این جور هستش سپاس گزارم

سلام به احتمال زیاد به صورت موقت از بلوک خارج میکنه

با احترام نه از بلاک خارج نمیکنه. این یه اشکال از تلگرامه.فرد بعد از اینکه عکسش رو عوض کرد یه لحظه برای شما نمایش داده میشه حتی اگه سریع باشید ممکنه لحظه ای Last seen رو هم نشون بده.

ببخشید یه سوال کسی من ر بلاک کرد اگه منم اونو بلاک کنم طرف میفعمه یا نه؟؟ میشه جوابم رو بدید؟

بله متوجه میشه

سلام چطوری متوجه شیم کسی تو تلگرام منو زده تو لیست اسپم ریپورد؟ممنون.

وقتی کسی اینکارو کنه در واقع شما رو بلاک کرده

باسلام چطور میشه از بلاک کسی خارج شد و دوباره باهاش ارتباط برقرار کرد یعنی کسی بلاکت کرده و شما میخواد بلاک اونو دور بزنید وباهاش در ارتباط باشید لطفا کامل شرح بدید

اگر اون فرد شماره شما رو ذخیره نداشته باشه با ذیلیت اکانت از بلاکش در میاید و راه دیگه اینه از شماره دیگه ای استفاده کنید مثل شماره مجازی

سلام من یک نفر رو در وب تلگرامم بلاک کردن چطوری میتونم برشگردونم؟ممنون

تو هر نسخه ای از تلگرام دز قسمت Pravicy and security میتونید اقدام کنید

سلام شرمنده در تلگرام آیا راهی هست به غیر از بلاک که از طرف پیام دریافت نکنم ولی بعد از چندساعت پیامهایی که فرستاده باز کنم و بخونم؟

نه تنها راه انلاین نبودنه

فرمودید: ” وقتی برای فردی که شما را بلاک کرده پیام می دهید،پیام شما ارسال می شود ولی شخص مقابل پیامی دریافت نمی کند. ” اگه Unblock شدم پیام هام به دستش میرسه؟؟؟

سلام نه نمیرسه

سلام ادمین عزیز جناب خواستم بدونم این اسکرین شات ها از خودتونه ؟میشه لطفا بگید کیبوردتون چی هست ؟ مدتهاست دنبال همچین گرافیک کیبورد یا اگر هست خود برنامه کیبوردش هستم . تشکر

سلام بله اسکرین شات ها از خودمونه کیبورد فابریکه گوشی سونی با اندروید 5 هست دلیل این شکل حروف و اعداد هم اینه که فونت گوشی رو تغییر دادم.

شما می تونید کیبرد ikeyboard رو هم امتحان کنید. تو اینترنت سرچ کنید می تونید پیداش کنید

سلام. امکانش هست که بشه فهمید یه نفر داره عکس profile مارو نگاه میکنه یا تو contacts رو اسمه ما کلیک میکنه ؟ ؟ ؟ ؟

خیر راهی نیست

سلام ، خسته نباشید . میخواستم بدونم اگه توسط کسی بلاک شده باشیم آیا فقط ما به اون دسترسی نداریم یا اینکه شخص بلاک کرده هم به pv ما دسترسی نداره ? یعنی اون هم نمیتونه last seen ما را مشاهده کنه ? و اینکه اگه بحال میتونه مجددا آنبلاک کنه و مطالبي که برایش در زمان بلاک فرستادیم مجددا مطالعه کنه ? ممنون میشم سریع پاسخ بدید .

سلام اگر شما اونو بلاک نکرده باشید اون وضعیت شمارو میبینه و حتی عکس پروفایل رو اما در زمان بلاک هر پیامی بفرستید براش نخواهد رفت

من نفهميدم من بلاكم يا خير اخه نوشته last seen a long time ago ولي ميزنم رو عكسش باز ميشه حتي سيوش كردم عكسشو

سلام وقتی نوشته last seen a long time ago وشماهمعکسش رو میبینی یعنی اینکه خیلی وقته آنلاین نشده

ﺳﻼﻡ , ﻳﻜﻲ اﺯ ﺩﻭﺳﺘﺎﻡ ﺗﻮ ﺗﻠﮕﺮاﻡ ﻳﻬﻮ ﻋﻜﺴﺶ ﻧﺎﭘﺩﻳﺪ ﺷﺪ و ﭘﻴﺎﻣﺎﻡ ﺭﻭ ﻧﻤﻴﺒﻴﻨﻪ, ﮔﻔﺘﻢ ﺣﺘﻤﺎ ﺑﻠﻮﻛﻢ ﻛﺮﺩﻩ, ﺁﺧﺮﻳﻦ ﺑﺎﺯﺩﻳﺪﺵ last seen recently ﻫﺴﺘﺶ, ﺁﻳﺎ ﺑﻠﻮﻛﻢ ﻛﺮﺩﻩ ﻳﺎ ﻓﻘط ﻋﻜﺴﺸﻮ ﭘﺎﻙ ﻛﺮﺩﻩ? ﺧﻮاﻫﺸﻦ ﺟﻮاﺏ ﺑﺪﻳﺪ ﺧﻴﻠﻲ ﻣﻤﻨﻮﻧﻢ

سلام بلاک نکرده حتما عکسش رو پاک کرده

سلام ببخشيد خواهشا سريع جواب بدين يكي به گفته ي خودش خيلي وقته گوشيش دستش نيس من امروز ديدم ، ديدم نوشته last seen a long time ago و ايديش نيس اما عكسش هس من متوجه نشدم ايشون بلاك كرده منو يا خير لطفا سريع پاسخ بدين مرسي

وقتی این پیغام نمایش داده بشه به معنی بلاک شدن هست ممکنه شما گاهی اوقات عکس پروفایل رو ببنید اما اگه روش کلیک کنید ناپدید میشه.

خير ناپديد نميشه

اگر عکس ناپدید نمیشه و شما میتونید به راحتی عکس رو ذخیره کنید احتمال داره خیلی وقته آنلاین نشده

یعنی در حالت بلاک هم گاهی اوقات عکس نسون داده میشه؟

نه نشون داده نمیشه

با عرض سلام و خسته نباشید عرض به خدمت من تو تلگرام عضو هستم ولی پیام که میخام بفرستم فقط مجازم به کسایی پیام پی وی بدم که شمارشون تو لیست شماره های من هست و نمیتونم به کسایی که تو لیست شماره های من نیستن پی وی بفرستم براشون ممنون میشم راهنمایی کنید .

سلام مطلب زیر رو مطالعه کنیدhttp://pcquest.ir/?p=14587

سلام ببخشیدمیخواستم بدونم درحالت بلاک ازطرف مقابل وقتی بهش پیام میدیم بعدازآنبلاک کردن پیامی ک بهش ارسال کردیم رومیبینه؟

سلام خیر نمیبینه

سلام مرسی از سایت خوبتون يه سوال داشتم. یکی منو بلاک کرده اگ ديليت اکانت کنم دوباره وارد تلگرام بشم. آیا آن بلاک میشم یا نه همچنان بلاک میمونم؟

شماره قبلی شما بلاک می مونه مگه اینکه با شماره جدید تو تلگرام ثبت نام کنید.

اگر فرد که شما رو بلاک کرده شماره شما رو ذخیره داشته باشه بله بلاک میمونید اگر نه از بلاک در میاید

ممنون از سایت خوبتون

خواهش میکنم

سلام اگه کسی آدم رو تو تلگرام بلاک کنه ، عکس و اخرین بازدیدش رو به ما نشون نمیده. ولی شخصی که منو بلاک کرده گاهی که عکس پروفایلشو عوض میکنه عکس جدیدش رو میتونم ببینم. البته همیشه اینطوری نیست. دلیلش چیه؟ ممکنه موقت منو از بلاک دربیاره بعد دوباره بلاک کنه؟ یا دلیل دیگه ای داره؟ممنون از راهنماییتون

سلام مطمعنا شما رو موقت از بلاک در میاره

سلام .من برای یکی از دوستام تو تلگرام پیام میفرستم.اما تیک دوم زده نمیشه .عکساشو که عوض میکنه میبینم… رو پروفایلشم زده:last seen recently شمارشم ندارم… به نظر شما بلاکم کرده؟ یا پیامارو نخونده؟ اگه بلاک شدم اکانتمو پاک کنم و دوباره تلگرام بسازم میتونم بهش پیام بدم ؟

با این توصیفی که شما کردید بلاکتون نکرده اگه بلاک بشید عکس ها رو هم نمی تونید ببنید.

سلام پیام های شما رو بدون اینکه بخونه پاک میکنه

سلام نه بلاکتون نکرده در قسمت last seen آنلاینی خودش رو تغییر داده که کسی نفهمه چه وقتایی آنلاین اگه هم تیک دوم زده نمیشه چون نمیخونتش پیامتونو

با سلام یکی همه این مشخصات رو داره، نه عکس هست نه آیدی و Last seen a long time ago .. وقتی.ولی وقتی با یک آیدی و یک یوزر دیگه آیدی قبلیشو میارم اصن انگار وجود نداره امکان داره تلگرامو پاک کرده باشه؟

با سلام اگر اکانت خودش رو پاک کرده باشه که اصلا دیگه نمیتونید اکانتش رو ببینید و Deleted Acount نشون داده میشه احتمال زیاد اکانت خودش رو کلا حذف کرده

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آدرس :گیلان- آستانه اشرفیه-مزار شهدا-ضلع شمالی-ساختمان آریا سیستم

تلفن :

۰۹۳۵۵۷۶۷۶۷۹

۰۱۳-۴۲۱۴۱۲۳۹



تبدیل تاریخ شمسی و میلادیتبدیل کد HTML به Java, PHP, ASPتبدیل واحد ها



نشانه های بلاک شدن در تلگرام


 

چطور بفهمیم در تلگرام بلاک شدیم


 



 


 

گاهی در تلگرام به یکی از مخاطبان خود پیام میدهید اما پاسخی نمیگیرید.


 

اولین فکری که به ذهنتان میرسد بلاک شدن توسط او است.


 

در این مطلب نشانه های بلاک شدن در تلگرام را معرفی خواهیم کرد.


 


 


نشانه های بلاک شدن در تلگرام 3 مورد هستند:


 

1- کسی که شما را بلاک میکند عکس پروفایلش حذف میشود.

2- آخرین بازدیدش از تلگرام به Last Seen is a Long Time Ago تغییر پیدا میکند.

3- هرچه پیام برای او ارسال میکنید خوانده نمیشود. (در کنار نوشته شما تنها یک تیک وجود دارد)


 

توجه داشته باشید که هر 3 مورد باید باهم اتفاق بیفتد تا نشان دهنده بلاک شدن باشد.


 سوالات و نظرات کاربران در مورد این مطلب (21)

یک نفر من و بلاک کرده، و من زمانی که مطمئن بودم بلاک هستم یه موزیک واسش فرستادم،و یک تیک خورد، فرداش که رفتم چک کردم دیدم دو تا تیک خورده، و هنوز بلاکم. چطور ممکنه؟


 


سرزمین دانلود:

احتمالا ایشان چند لحظه آنبلاک کرده و دوباره بلاک کرده.

سلام معنی دایره بنفش کنار پی وی مخاطب در ویدوگرام چیه؟ پی امش رو چند روزه سین نکردم الان دایره بنفش شده ولی تصویر پروفایلش رو میبینم ممنون میشم راهنماییم کنید


 


سرزمین دانلود:

تنها راهنمایی که میتوانیم ارائه کنیم این است که از نسخه های متفرقه و پوسته های نا امن تلگرام استفاده نکنید.

با سلام، یکی منو بلاک کرده و تنها راه از بلاک در اومدن حذف و نصب مجدد تلگرام هست. من این کار رو انجام میدم ولی باز من بلاک هستم. دلیل این چی میتونه باشه؟

سلام و خسته نباشید. یکی منو بلاک کرده، ولی من بلاکش نکردم، از کجا بفهمم میره عکسای پروفایلم و چک میکنه؟ ایا راهی وجود داره که بفهمم، عکسامو چک میکنه؟ میشه جواب بدین، ضروریه.


 


سرزمین دانلود:


راهی وجود ندارد.

سلام. ببخشید یه بار یکی منو بلاک کرد ولی یعنی هم آخرین بازدیدش last seen long time ego زده بود و عکس پروفایلش رو هم نمیتونستم ببینم. ولی بعد از چند روز هم آخرین بازدیدش رو به تازگی بود هم پروفایلش رو میدیدم. الان هم پروفیلش رو عوص میکنه من میبینم و نمیخوام بهش پیام بدم… حالا دایره کوچیک کنار پرو فایلش بعضی موقع ها سیاه میشه و میرم روی پرو فایلش رنگ سیاه توسی میشه. میخوام بدونم احتمال داره بلاکم کرده باشه و یا چطور بدونم اون هم پرو فایل منو چک میکنه یا نه؟ ممنون میشم جواب بدین…


 

چطور بفهمیم در تلگرام بلاک شدیم

سلام، اگر کسی اکانت تلگرام رو حذف نکرده باشه ولی تلگرام رو پاک کرده باشه مدتها پیش و استفاده نکنه، چه تفاوتی داره با کسی که ما رو بلاک کرده؟ چجوری تشخیص بدیم تفاوت این دو تا رو؟ در تلگرام طلایی کنار اسم هر دو دایره سیاه میاد. تشکر


 

با سلام و‌ خسته نباشید. آیا‌ اگر پیامی در تلگرام‌‌ یا هاتگرام‌ به‌ یکی از مخاطبینمون‌ بدیم و‌ بعد حذفش کنیم‌، آیا اون شخص بعد از آنلاین شدن متوجه پیام حذف شده ی ما میشه؟ ممنونم


 


سرزمین دانلود:

در تلگرام خیر. ولی در مورد نسخه های متفرقه این نرم افزار اطلاعاتی نداریم.

سلام. تلگرام log out شدم. دوباره که خواستم وارد بشم پیغام phone passwprd protected میده و هیچ پیامی نمیاد. الان چه کاری باید بکنم و چطور مشکل به وجود اومده؟

باسلام. من ناخواسته دستم به دکمه سکرت چت خورد و پیغامی برای مخاطبم ارسال کردم ولی در اون لحظه آنلاین نبود. قبل از آنلاین شدن آن را حذف کردم. در ضمن یکبار هم اشتباها شماره همون مخاطبم را گرفتم قبل از بوق زدن قطع کردم. میخواهم بدانم مخاطبم متوجه شماره من شده؟ از اونجاییکه مخاطبم شماره منو نداشت و چند ساعت بعد شماره من بلاک شد لطف کرده بهم جواب بدین ممنون میشم ازتون


 


سرزمین دانلود:

بله در این حالت کاربر متوجه میس کال و چت حذف شده خواهد شد.

سلام. یک نفر من رو بلاک کرده. ولی بعضی وقتا در موبوگرام میبینم نقطه سیاه تبدیل به سبز شده وقتی باز میکنم باز سیاه نشون میده و لست سین لانگ تایم. این یعنی منو از بلاک در میاره باز بلاک میکنه؟ یا اینکه تو صفحه ام بازدید کرده؟


 


سرزمین دانلود:


خیر. این موضوع به خاطر اختلال نرم افزار است.

سلام، فردی که پس از صحبت با من در تلگرام شماره موبایل اش را به من داده بود ولی شماره موبایل مرا نداشت. بعد از مدتی یک روز به صورت Deleted Account در آمد و بعد از یک زمان کوتاهی یک آیکون دیگه در تلگرام براش ظاهر شد و برام پیغام آمد که Deleted Account joined Telegram . ولی در پایین صفحه وی امکان ارسال پیام وجود ندارد و Delete this chat نوشته شده است. ضمنا” من آیکون ایشون رو Pin to the top کردم ولی هر دفعه که از تلگرام خارج می شم دفعه بعد که واد میشم آیکون ایشان از top به وسط ها و یا پایین آیکون ها رفته است. در بالای صفحه هم نوشته شده last seen a long time ago . من الان میخوام بدونم که آیا ایشون اکانتش را حذف کرده و یا خیر؟ چرا آیکون ایشون را که pin to the top می کنم دوباره میآد پایین در حالیکه آیکون افراد دیگه ای رو که pin to the top کردم همون بالا می مونه و پایین نمیآد. خیلی ممنون می شم که پاسخ پرسش های منو بدین و بفهمم که چه اتفاقی افتاده… سپاس فراوان


 

سلام، اگر کسی منو بلاک کرده باشه من نمیتونم عکس های پروفایل اونو ببینم. آیا اون هم نمیتونه عکس های پروفایل منو ببینه یا میتونه؟ یه سٶال دیگه هم داشتم و اون اینکه علاوه بر سه نشانه بلاک شدن، آیا ممکنه اسم فرد بلاک کننده که در بالای آیکون آن فرد در تلگرام میاد به Deleted Account تغییر پیدا کنه؟ پیشاپیش از این که به سٶالات من پاسخ می دهید صمیمانه تشکر می کنم.


 


سرزمین دانلود:

اگر کسی شما را بلاک کند، شما نمیتوانید عکس پروفایل او را ببینید. ولی فرد بلاک کننده میتواند پروفایل شما را ببیند. مگر اینکه شما هم او را بلاک کنید.

عبارت Deleted Account فقط برای اکانت های حذف شده نشان داده میشود (کاربرانی که دیلیت اکانت کرده اند)

سلام. من دیروز تلگرامم را در ویندوز کامپیوتر فعال کردم. همه مراحل را کامل انجام دادم، امنیت دو مرحله ای را هم برای امنیت بیشتر فعال کردم، از تلگرام خارج شدم، دوباره با همان شماره وارد تلگرام شدم، مشکلی نبود، دکمه log out را زدم، بعد از چند ساعت می خواستم وارد تلگرام بشم شماره را که زدم، صفحه ای اومد که زمان ارسال کد از طریق تلگرام را 4 دقیقه ولی 4 دقیقه تموم شد و کدی ارسال نشد، (چند ساعت بعد کدها را دریافت کردم) من چند بار امتحان کردم و بعد از چند بار این پیغام رو صفحه تلگرام میاد. too many tries. please try again later لطفا توضیح بدید چکار کنم؟ چرا اینجوری شده؟ ممنون

با سلام و خسته نباشید. سوال من اینه که ایا در مورد کسی که تلگرامش به طور عادی انلاین بودنش رو نشون میده اگه منو بلاک کنه ساعت اخرین انلاینش رو چطور نشون میده؟ چون مخاطب من اخرین انلاینش مال چند روز پیش است. و پیامم یک تیک خورده و عکس تلگرتمش هم تغییری نکرده نه حذف شده و نه عوض شده. با تشکر

سلام. اگر عکس پروفایل نمایش داده بشه ولی بازم long time باشه یعنی من بلاک شدم؟ یا ریپورت؟

سلام. چرا وقتی میخوام تلگرام را چک کنم جلوی یکی از دوستام تعداد پیغامهاش خاکستریه ولی بقیه آبی اند. این تغییر رنگ معنی داره؟


 


سرزمین دانلود:

احتمالا نوتیفیکشین های چت ایشان را بی صدا یا Mute کرده اید.

در صفحه چت ایشان منو را باز کنید و گزینه Unmute را بزنید.

کسی منو بلاک کرده و من هم همینطور. اما گاهی که تصویر پروفایلش رو تغییر میدهد برای چند دقیقه ای برای من نمایش داده میشود ولی تا پیجش رو باز میکنم تصویر میرود. ضمن اینکه در مدتی که تصویر هست last seen long time ego هست و هنوز در بلاک هستم. آیا دلیلش اینه که وقتی عکس پروفابلش رو تغییر میدهد چند دقیقه ای منو از بلاک خارج میکنه و باز بلاک میکنه؟


 


سرزمین دانلود:


این مشکل اختلال تلگرام است.

سلام. من فکر کنم بلاک شدم چون دو مورد از موردها رو دارم. البته پی ام ندادم ببینم بهش میرسه یا نه. اما دو مورد اول رو داره. با همون دو مورد اول هم میشه فهمید بلاک شدیم؟ اگه بلاک نشدیم دلایلی که دو مورد اول اتفاق میافته چیه؟


 


سرزمین دانلود:


همان دو مورد اول نشان دهنده بلاک شدن است.

سلام. درباره ی بلاک شدن توی تلگرام پرسشی داشتم. من حدس می زنم کسی بلاکم کرده. اما چون آخرین بازدید رو قبلا مسدود کرده بود، اون گزینه ی a long time ago نمیاد. از طرفی توی همین چند روز دو تا سه بار تصویر پروفایلش رو تغییر داده و من هم می تونم همه شون رو ببینم. اما نمی خوام بهش مسیج بدم که فکر کنه دارم چکش می کنم. آیا با این شواهدی که گفتم، من بلاک شدم یا نه؟


 


سرزمین دانلود:

با توجه به اینکه میتوانید تصاویر پروفایل ایشان را ببینید بلاک نشده اید. نشانه های بلاک شدن باید همگی وجود داشته باشند تا مشخص شود که بلاک شده اید.

سلام یه سوال راجع به تلگرام. پیام هایی که در زمان بلاک بودن به شخص بلاک کننده ارسال میشود پس از آنبلاک کردن به شخص نشان داده میشود؟


 


سرزمین دانلود:


خیر.

سلام .ببخشید من بلاک نشدم تو تلگرام. اما وقتی براش میفرستم فقط یک تیک میخوره. آنلاین میشه و فکر میکنم خونده هم میشه. اما هنوز یه تیک داره.. چه اتفاقی افتاده؟


 


سرزمین دانلود:

اگر مخاطب پیام شما را بخواند، دو تیک سبز در کنار پیام شما ظاهر میشود.

البته یک ترفند هم وجود دارد که شاید ایشان این کار را انجام میدهد.

اینکه وقتی نوتیفیکیشن پیام شما را دریافت میکند، اینترنت خود را قطع میکند. و سپس پیام شما را میخواند و پاک میکند. سپس اینترنت را وصل میکند. به این ترتیب پیام شما دو تیک سبز را نخواهد داشت.


عضویت در خبرنامه سرزمین دانلود

بلاک شدن در تلگرام : با اینکه تلگرام دارای امنیت زیادی است اما گاه ممکن است افرادی در معرض خطر قرار بگیرند یا افرادی باشند که دوست نداشته باشند شخصی با آنها چت کند و او را بلاک کنند.

بلاک شدن در تلگرام : با اینکه تلگرام دارای امنیت زیادی است اما گاه ممکن است افرادی در معرض خطر قرار بگیرند یا افرادی باشند که دوست نداشته باشند شخصی با آنها چت کند و او را بلاک کنند.

حالا سوال اینجاست اگر شخصی ما را در تلگرام بلاک کرد از کجا می توانیم متوجه شویم که بلاک شده ایم یا شخص مورد نظر اکانت خود را دلیت کرده است.چطور بفهمیم در تلگرام بلاک شدیم

در ادامه سه مورد بیان شده است که شما می توانید متوجه شویم بلاک شده اید یا خیر:

۱)اگر آخرین بازدید شخص last seen is a long time ago باشد.

۲)هر پیامی را به شخص ارسال کنیم پیام خوانده نمی شود ( اگر پیامی خوانده شود کنار آن دو تیک زده می شود).

۳)عکس پروفایل شخص مورد نظر پاک می شود.

اگر موارد زیر اتفاق بیوفتد یعنی شخص مورد نظر اکانت خود را دلیت کرده است:

۱) اگر آخرین بازدید شخص last seen is a long time ago باشد.

۲)عکس پروفایل شخص مورد نظر پاک می شود.

۳)هر پیامی به او بدهیم کنار آن شکل ساعت ظاهر می شود

۴)اسم او به Unknown  تغییر پیدا می کند.

اگر به شخصی پیام میدهید ولی جوابی به شما نمیدهد و عکس پروفایل او برایتان ظاهر می شودو اخرین اتصالش last seen is a long time ago  نیست باید به موارد زیر دقت داشته باشید:

۱)شاید در چند روز گذشته اصلا تلگرام خود را چک نکرده باشد.

۲)ممکن است به دلیل دریافت های زیاد پیام های در تلگرام ، پیام شما را ندیده باشد.

۳)اگر این موارد را چک کردید ولی باز هم شخص مورد نظر به پیام شما جواب نداد در زمان آنلاین بودن با او صحبت کنید در غیر اینصورت باید بدانید که او به هر دلیلی نمی خواهد به پیامتان جواب بدهد.

نکته ) کاربران می توانند با مراجعه با تنظیمات تلگرام آخرین بازدید خودشان را به last seen recently  تغییر بدهند.البته افرادی که از این گزینه استفاده می کنند خودشان هم نمی توانند بازدیدهای مخاطبینشان را مشاهده نمایند.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

فرستادن دیدگاه

ناحیه کاربری ایران تبلیغ

ایران تبلیغ ارائه دهنده خدمات نوین طراحی و تبلیغات در بستر دیجیتال مارکتینگ است. با تجربه، علم روز، هوشمندی حلقه همکاران و تکنیک های مدرن توسعه با سعی حداکثری به جلب رضایت کاربران در مسیر صحیح این تجارت الکترونیک به یاری خداوند در حرکت هستیم.

چطور بفهمیم در تلگرام بلاک شدیم
چطور بفهمیم در تلگرام بلاک شدیم
0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *