چگونه جذب نیروی دریایی سپاه شویم

 
helpkade
چگونه جذب نیروی دریایی سپاه شویم
چگونه جذب نیروی دریایی سپاه شویم

تماس و مشاوره تلفنی از ساعت ۸ صبح الی ۱۲ شب

تماس با تلفن ثابت ۹۰۹۹۰۷۱۶۱۴

تماس با تلفن ثابت از ساعت ۸ صبح الی ۱۲ شب

تماس از سراسر کشور ۱۶۱۴ ۹۰۷ ۹۰۹

صفحه اصلی » دانشگاه آقایان » شرایط استخدام سپاه پاسداران 99 – 1400

چگونه جذب نیروی دریایی سپاه شویم

جهت مشاوره در زمینه شرایط استخدام سپاه پاسداران 99 – 1400

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۴_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

این مقاله‌ی آموزشی به موضوع راهنمای ثبت‌ نام و شرایط استخدام سپاه پاسداران 99 – 1400 می‌پردازد و تمامی نکات مهم استخدام در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را برای علاقه‌مندان ذکر می‌کند.توجه داشته باشید که صرفا واجد شرایط بودن متقاضیان به منزله استخدام قطعی نمی باشد و انتخاب و گزینش از سوی سپاه خواهد بود.

سر فصل ها

سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به مجموعه ستاد کل سپاه حوزه نمایندگی ولی فقیه در سپاه، سازمان حفاظت اطلاعات سپاه،‌ نیروهای‌زمینی، هوایی، دریایی و مقاومت بسیج و سپاه قدس و سازمانهای وابسته به آنها اطلاق می‌گردد.

از جمله شرایط استخدام سپاه پاسداران 99 – 1400  عبارت است از گزینش افراد واجد صلاحیت برای انجام خدمت موظف در یکی از مشاغل پیش‌بینی شده در قانون مقررات استخدامی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی.

مشاغل سپاه، ستاد کل و وزارت از نظر ماهیت شغل، به سه گروه تقسیم می‌شوند، شغل نظامی، شغل کارمندی و شغل مشترک.

شرایط عمومی استخدام سپاه ویژه کادر ثابت و پیمانی و پرسنل بسیجی ویژه (‌پاسداران افتخاری) به شرح زیر می‌باشد:

جدیدترین اطلاعیه نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران جهت استخدام درجه داری از بین جوانان مؤمن و متعهد با شرایط و امتیازات خاص را در مقاله استخدام نیروی زمینی ارتش سال ۹۹ ملاحظه بفرمائید

هیأت مرکزی گزینش در سپاه مرکب از فرمانده کل سپاه یا جانشین وی، نماینده ولی فقیه در سپاه یا جانشین وی، رئیس ستاد کل سپاه،‌ مسؤول حفاظت اطلاعات سپاه و معاون نیروی انسانی ستاد کل سپاه به عنوان دبیر هیأت و وزیر یا جانشین وی تشکیل می‌گردد و در چارچوب مفاد‌ این قانون، وظیفه تعیین سیاستهای گزینش پرسنل سپاه و تدوین دستورالعملهای مورد نیاز و نظارت بر کار هسته‌های گزینش از شرایط استخدام سپاه پاسداران را به عهده دارد.

استخدام پرسنل نظامی سپاه برای خدمت در کادر ثابت بر اساس یکی از مقاطع تحصیلی پایان دیپلم، فوق دیپلم،‌لیسانس، فوق لیسانس ، و دکترا و بالاتر انجام می‌گیرد.

زمان استخدام سپاه در هر دوره بر اساس نیاز به نیروی انسانی جدید توسط سپاه پاسداران اعلام می شود و بدیهی است که تقویم زمانی مشخصی و یکپارچه ای برای آن وجود ندارد. بدین ترتیب، زمان استخدام سپاه ۹۹, استخدام خواهران و آقایان در سپاه (نیروی دریایی، زمینی، بسیج، قدس، هوافضا) و همچنین جذب نیروی مورد نیاز دیگر جایگاههای شغلی صرفا در بازه زمانی محدود و مقرر شده انجام می شود و بر این اساس، داوطلبان واجد شرایط خانم و آقا می توانند نسبت به استخدام خود در نهاد سپاه اقدامات لازم را به عمل آورند.

شرایط استخدام سپاه پاسداران برای کارمندان به دو صورت زیر می‌باشد:

مراکز آموزشی سپاه به شرح زیر می‌باشد:

دوره آموزش عمومی پاسداری
‌دوره آموزش عمومی پاسداری برای پرسنل کادر ثابت نظامی که با مدرک تحصیلی مربوطه استخدام می‌شوند حداقل به مدت شش ماه در‌آموزشگاه نظامی و برای پرسنلی که با مدارک تحصیلی فوق دیپلم و بالاتر استخدام می‌شوند حداقل به مدت سه ماه در دانشگاه امام حسین (ع) تشکیل‌می‌شود. این دوره برای پرسنلی که با مدرک دیپلم استخدام می‌شوند در طول دوره‌های علوم پایه یا دانشکده علوم و فنون نیروها برگزار می‌شود.

دوره آموزش تخصصی اولیه
‌این دوره برای پرسنل کادر ثابت نظامی که با مدرک تحصیلی مربوطه استخدام می‌گردند، بلافاصله بعد از طی دوره آموزش عمومی حداقل‌به مدت شش ماه در آموزشگاههای نظامی برگزار می‌شود. برنامه‌ها و مواد آموزشی این دوره باید طوری تنظیم گردد که فارغ‌التحصیلان آن بتوانند از‌عهده مشاغل درجات رزم‌آوردومی و رزم‌آوریکمی برآیند.

دوره آموزش تخصصی تکمیلی
‌دوره‌های تخصصی تکمیلی از جمله شرایط  استخدام سپاه پاسداران برای تکمیل تخصص پرسنل کادر ثابت نظامی در دانشکده‌های علوم و‌فنون نیروها تشکیل می‌گردد و نیروها موظف هستند نسبت به تشکیل این دوره‌ها طوری اقدام نمایند که کلیه پرسنل بتوانند به موقع این دوره را طی نمایند. برنامه‌ها و مواد آموزشی این دوره باید طوری تنظیم گرد.

دوره‌های آموزش علوم پایه نظامی
استخدام سپاه پاسداران برای تأمین و تربیت پرسنل کادر ثابت نظامی که با مدرک دیپلم استخدام می‌شوند، اقدام به تشکیل دانشکده علوم پایه نظامی در دانشگاه امام‌حسین (ع) می‌نماید. حداقل مدت آموزش این دانشکده 7 ترم تحصیلی در دو دوره به شرح زیر می‌باشد:

شرایط استخدام قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیاء ارتش 99 – 1400 استخدام نیروی زمینی ارتش سال ۹۹
ثبت نام دانشگاه علوم انتظامی امین

سپاه پاسدار انقلاب اسلامی ، از بین برادران بسیجی در مقطع درجه داری جذب دارد. برای اطلاعات بیشتر به ناحیه بسیج مراجعه کنید.

✔️جذب نیرو در سپاه پاسداران با چه شرایطی صورت می پذیرد؟

پذیرش و استخدام سپاه به دو صورت:1- بر اساس مدرک تحصیلی در مقاطع مختلف مانند: دیپلم، فوق دیپلم، کارشناسی، کارشناسی و ارشد، دکترا و فوق دکترا و 2- بر اساس تخصص و مهارت عملی و با مدرک تحصیلی حداقل پایان دوره نهضت سوادآموزی و حداکثر پایان دوره تحصیلی دبیرستان صورت می پذیرد.

✔️استخدام بانوان در سپاه پاسداران به چه صورت است؟

سپاه برای مشاغلی که مستلزم بکارگیری زنان باشد آنان را استخدام می‌نماید تغییر محل خدمت زنان باید حتی‌الامکان تابع شرایط‌خدمتی همسران آنان باشد.

✔️آیا استخدام در سپاه برای افرادی که در حال گذراندن دوره ی خدمت خود در این سازمان هستند امکان پذیر است؟

افرادی که در حال گذراندن دوره خدمت خود هستند، در صورت داشتن شرایط لازم می توانند در سپاه استخدام شوند. به این ترتیب، استخدام شدن در سپاه در حین خدمت سربازی، برای افراد واجد شرایط ممکن است.

{“@context”:”https://schema.org”,”@type”:”FAQPage”,”mainEntity”:[{“@type”:”Question”,”name”:”✔️جذب نیرو در سپاه پاسداران با چه شرایطی صورت می پذیرد؟”,”acceptedAnswer”:{“@type”:”Answer”,”text”:”پذیرش و استخدام سپاه به دو صورت:1- بر اساس مدرک تحصیلی در مقاطع مختلف مانند: دیپلم، فوق دیپلم، کارشناسی، کارشناسی و ارشد، دکترا و فوق دکترا و 2- بر اساس تخصص و مهارت عملی و با مدرک تحصیلی حداقل پایان دوره نهضت سوادآموزی و حداکثر پایان دوره تحصیلی دبیرستان صورت می پذیرد.”}},{“@type”:”Question”,”name”:”✔️استخدام بانوان در سپاه پاسداران به چه صورت است؟”,”acceptedAnswer”:{“@type”:”Answer”,”text”:”سپاه برای مشاغلی که مستلزم بکارگیری زنان باشد آنان را استخدام می‌نماید تغییر محل خدمت زنان باید حتی‌الامکان تابع شرایط‌خدمتی همسران آنان باشد.”}},{“@type”:”Question”,”name”:”✔️آیا استخدام در سپاه برای افرادی که در حال گذراندن دوره ی خدمت خود در این سازمان هستند امکان پذیر است؟”,”acceptedAnswer”:{“@type”:”Answer”,”text”:”افرادی که در حال گذراندن دوره خدمت خود هستند، در صورت داشتن شرایط لازم می توانند در سپاه استخدام شوند. به این ترتیب، استخدام شدن در سپاه در حین خدمت سربازی، برای افراد واجد شرایط ممکن است.”}}]}

پذیرش و استخدام سپاه به دو صورت:1- بر اساس مدرک تحصیلی در مقاطع مختلف مانند: دیپلم، فوق دیپلم، کارشناسی، کارشناسی و ارشد، دکترا و فوق دکترا و 2- بر اساس تخصص و مهارت عملی و با مدرک تحصیلی حداقل پایان دوره نهضت سوادآموزی و حداکثر پایان دوره تحصیلی دبیرستان صورت می پذیرد.

سپاه برای مشاغلی که مستلزم بکارگیری زنان باشد آنان را استخدام می‌نماید تغییر محل خدمت زنان باید حتی‌الامکان تابع شرایط‌خدمتی همسران آنان باشد.

افرادی که در حال گذراندن دوره خدمت خود هستند، در صورت داشتن شرایط لازم می توانند در سپاه استخدام شوند. به این ترتیب، استخدام شدن در سپاه در حین خدمت سربازی، برای افراد واجد شرایط ممکن است.

شرایط عمومی و اختصاصی استخدام سپاه، آخرین ثبت نام مرکز آموزش عالی تربیت مربی عقیدتی سیاسی سپاه پاسداران قم به شرح ذیل بوده است:

شرایط اختصاصی:

مزایا و امتیازات:

جهت مشاوره در زمینه شرایط استخدام سپاه پاسداران 99 – 1400

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۴_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

چگونه جذب نیروی دریایی سپاه شویم

سلام.
ارزو دارم ترامپ به دست من کشته بشه و انتقام خون حاج قاسم روبگیرم.ان شاا…
فقط منو بهش نزدیک کنید

سلام ببخشیدازدرجه داری هم میشه وازدامنیت پروازشد؟

سلام من از موقعی که دیپلم رو گرفتم فقط به دنبال یه راه هستم که وارد نظام بشم تو رو خدا فقط بهم کمک کنید که وارد نظام بشم بلکه بتوانم از کشور عزیزم دفاع کنم حاظرم توی بدترین شرایط خدمت کنم نه بخاطر پولش به خاطر دفاع از خانواده و وطنم حاظرم توی بدترین شرایط خدمت کنم فقط میخوام نظامی بشم تو رو خدا راهنمایی کنید .ما ملت شهادتیم .من سلیمانیم .یا علی

سلام من در حال حاظر در شرکت توزیع برق تهران شاغل هستم در واقع جایگاه فنی خوبی هم در بین هم رده های خودم دارم که میتونید با یک تلفن ساده متوجه بشید ولی مدت هاست تمام رویای وعشق من عضویت در سپاه قدس یا لشکر فاطمون بوده لطفا راهنمایی کنید اگر امکان داره بتونم وارد این حوزه بشم ۴۰ سالمه در گروه جهادی بسیج عضویت دارم و به لحاظ تخصص در بخش راه اندازی وتعمیرات انواع تجهیرات برق توزیع و فوق توزیع مهارت خوبی دارم وبا کلیه مدار فرمانهای برق‌صنعتی کار کردم

سلام علی قاسمی ۲۸ ساله هستم چطوری میتونم عضو سپاه باشم میشه راهنمای کنید

سلام
محمد رضا موسی علی نیروی بسیج مردمی گردان ۴۰۸ کربلا هستم
مدرک کارشناسی ارشد مدیریت بازرگانی
با تشکر از شما ۳۴ سال سن دارم خواهان همکاری در سپاه هستم خواهشاً راهنمایی بفرمایید

سلام خوبید من دندان هام خراب شده فقط عقبی ها چیکار کنم تا عضو سپاه پاسداران شم
۱۷سالمه فقط مشکل خرابی دندان دارم میشع برام راه
حلی بگید خواهش میکنم

سلام بنده ۲۷ سالمه علاقه ای زیادی ب سپاه پاسداران دارم مخصوصا سپاه قدس عاشق طراحی نقشه تاکتیکی جنگی هستم .فوق دیپلم دارم خاهش میکنم راهنماییم‌کنین

سلام خدمت تمامی اعضا
۲۳ سال دارم مدرک فوق دیپلم رشته الکترونیک از دانشگاه دولتی دارم.متاهل هستم و کارمم کلیه امور برق و سیستم های نظارتی هس و سابقه بسیج هم ندارم. دوست دارم تو نظام باشم و حقوق ثابت مطلوب داشته باشم و بتونم کارهای فنی و ایده هایی ارائه بدم برای پیشرفت کشورم.

سلام بنده ارشدآماردارم ازدانشگاه دولتی میخوام عضو سپاه شم چه کنم راهنمایی بفرمایین.

سلام بر دوستان عزیز من جلال هستم از سنندج میخواستم سپاه پاسداران من را استخدام کند با تشکر فراوان

با سلام بنده۳۳سالمه و لیسانس مدیریت دارم و متاهل هستم قبلا عضو بسیج بودم ولی ب دلایلی ادامه نداشت خیلی دوست دارم عضوی از سپاه مملکتم باشم لطفا اگ میشه راهنمایی م کنید ممنون

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نام*

ایمیل*

تلفن همراه

در صورتی که به هر دلیل به تلفن ثابت دسترسی ندارید ما برای مشاوره با شما تماس میگیریم!

مشاور گروپ از سال ۱۳۹۲ به صورت تخصصی کار خود را در زمینه مشاوره آغاز کرد و با استعانت از خداوند متعال و اعتماد مردم عزیز کشورمان تاکنون توانسته میلیون ها ساعت مشاوره تلفنی و حضوری ارائه دهد. ما در مجموعه مشاور گروپ گرد هم آمده ایم تا تجربیات چندین ساله خود را در زمینه مشاوره تحصیلی در مقاطع مختلف مانند تیزهوشان،نمونه دولتی ، کارشناسی ، کارشناسی ارشد ، دکتری ، آزاد بدون کنکور ، علمی-کاربردی ، نظام وظیفه ، نظام مهندسی و … اطلاعات مربوطه را در اختیار مخاطبان محترم خود قرار دهیم.

مشاور گروپ یک وبسایت خصوصی و غیر انتفاعی دارای مجوز رسمی مشاوره در زمینه تحصیلی میباشد.
این وبسایت به هیچ ارگان یا نهاد دولتی یا خصوصی از جمله سنجش ، دانشگاه آزاد و… وابستگی ندارد.
تمامی محتوای این وبسایت تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران بوده و اخبار تنها از وبسایت های معتبر همراه با ذکر منبع اصلی انتشار داده میشود.
لازم به ذکر است مشاور گروپ هیچگونه مسئولیتی در قبال محتوای بازنشر شده ندارد.

تمامی حقوق این وبسایت محفوظ بوده و متعلق به مجموعه مشاور گروپ میباشد.

محمدی

2020-02-24

مطالب خواندنی
293 دیدگاه ها

مشاهده فهرست

امروزه جذب نیروی انسانی در سپاه پاسداران از طریق سیستم عضویاب انجام می گیرد و افراد داوطلب برای این منظور باید به پایگاه سپاه در منطقه سکونت خود مراجعه کرده تا شرایط و صلاحیت ایشان توسط عضو یاب بررسی گردد.

همچنین، پیش از این، افرادی که به عنوان نیروی انسانی جذب سپاه پاسداران می شدند، باید در دوره های آموزشی عمومی شرکت کرده تا موفق به ادامه فعالیت خود باشند.

اما، در حال حاضر، این دوره آموزشی عمومی به یک دوره منسجم تر و هدفمند تر به اسم “تربیت پاسداری” ارتقاء یافته است. از این رو، داوطلبین پس از تأیید صلاحیت و جذب در سپاه، موظف به گذراندن دوره “تربیت پاسداری” در دانشکده افسری و تربیت پاسداری امام حسین (ع) می باشند.

چگونه جذب نیروی دریایی سپاه شویم

 

به طور کلی، جذب نیرو و استخدام در سپاه پاسداران جمهوری اسلامی ایران، به دو صورت انجام می گیرد؛

گروه اول؛ از طریق جذب نیرو بر اساس مدرک تحصیلی در مقاطع مختلف؛ فوق دکترا، دکترا، کارشناسی ارشد، کارشناسی، فوق دیپلم و دیپلم.

گروه دوم؛  جذب نیرو از بین افراد متخصص و دارای مهارت عملی که دارای مدرک تحصیلی حداقل پایان دوره نهضت سواد آموزی و حداکثر نیز پایان دوره تحصیلی دبیرستان هستند.

بزودی آگهی های استخدام جدید سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در سایت قرار داده می شود برای مشاهده آگهی ها از لینک زیر وارد سایت استخدام شو شوید و از بخش آگهی جدید استخدام آگهی های سپاه را مشاهده کنید :

برای مشاهده سایت استخدام شو اینجا کلیک کنید

 

 

استخدام نیروی زن در سپاه

این افراد بعد از گذراندن آموزش های اولیه خدمت، مانند دیگر افراد منقضی خدمت نظام وظیفه، دارای حقوق اجتماعی لازم برای استخدام و تحصیل هستند.

اما در صورت لغو قرارداد به هر علتی، این حقوق از آنها سلب می گردد تا خدمت سربازی خد را به طور کامل بگذرانند.

گزینش کارمندان سپاه، زیر نظر هسته های مرکزی گزینش

پرداخت حقوق حق التدریس به مربیان و اساتید استخدام شده به عنوان هیأت علمی موسسه آموزش عالی سپاه پاسداران، مطابق با مقررات و قوانین استخدامی دانشگاه ها می باشد.

درحالیکه امور مربوط به حق التدریس و استخدام مربیان مربوط به مقاطع آموزشی پایین تر، مطابق با آیین نامه ماده 38 قوانین ارتش انجام می گیرد و اصلاحات احتمالی مورد نیاز نیز توسط ستاد کل سپاه پاسداران  و با هماهنگی وزارت دفاع تهیه خواهند شد و در نهایت برای تصویب به هیأت وزیران ارائه می شوند.

استخدام کارمندان پیمانی و نیز نیروهای بسیجی ویژه

لازم به ذکر است که، وظیفه ی تعیین سیاست ها و قوانین مربوط به گزینش کارمندان سپاه و همچنین تدوین دستورالعمل های لازم و نظارت بر عملکرد هسته‌های گزینش در سپاه پاسداران، در چارچوب قانون سپاه و  بر عهده گروهی به اسم ” هیأت مرکزی گزینش” می باشد که متشکل از؛ فرمانده کل سپاه و یا جانشین ایشان، نماینده ی ولی فقیه در سپاه پاسداران و یا جانشین ایشان، همچنین رئیس ستاد کل سپاه، معاون نیروهای انسانی ستاد کل سپاه، وزیر یا جانشین ایشان و نیز مسئول حفاظت اطلاعات سپاه می باشد. از این رو، پذیرش و استخدام کارمندان، بستگی به تأیید هیأت مرکزی گزینش دارد.

گذراندن دوره تربیت افسری پس از جذب نیرو توسط سپاه

بزودی آگهی های استخدام جدید سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در سایت قرار داده می شود برای مشاهده آگهی ها از لینک زیر وارد سایت استخدام شو شوید و از بخش آگهی جدید استخدام آگهی های سپاه را مشاهده کنید :

برای مشاهده سایت استخدام شو اینجا کلیک کنید

در صورتی که قصد دارید برای نهادهای نظامی کار کنید و به دنبال آگهی استخدام سپاه و یا نهادهای نظامی و امنیتی هستید به زودی این آگهی‌ها به صورت سراسری در همین بخش منتشر خواهد شد.

برای دسترسی به آگهی استخدامی سپاه کافیست در بخش جستجو عبارت مورد نظر خود را جستجو کنید و با محدود کردن فیلترها شهر و تخصص مورد نظر خود را انتخاب کنید تا موقعیت‌های شغلی مورد نظرتان قابل رویت باشد.

این آگهی‌ها به روزرسانی خواهد شد و می‌توانید با مراجعه مستمر و بررسی به روز آگهی‌ها اولین نفری باشید که به موقعیت‌های شغلی دسترسی خواهید داشت. به زودی آگهی‌های مربوط به استخدام سپاه در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

آگهی‌هایی که مربوط به استخدامی سپاه است معمولا در زمینه‌های گسترده‌ای منتشر می‌شود.

بسته به تخصص شما امکان و احتمال یافتن شغل در این ارگان وجود دارد. استخدام سپاه شامل استخدامی نیروهای مسلح خواهد بود و احتمالا خواهید توانست از امکانات استخدامی نیروهای مسلح نیز استفاده کنید.

به طور کلی از نظر دستمزد می توان گفت که استخدامی سپاه و نیروهای نظامی سطح دستمزدهای بالاتری خواهد داشت و از نظر آینده شغلی می‌توانید پایداری در این شغل را تضمین کنید.

در بخش گزینش سپاه بر اساس موقعیتی که برای آن استخدام انجام خواهد شد مراحل گزینش خاصی پیش‌ روی شماست.

به طور کلی شرایط عمومی برای اقدام موقعیت‌های استخدام سپاه دست کم نیاز است که شرایط عمومی مربوط به کار سپاه رعایت شود.

اعتقاد به دین اسلام، اعتقاد به انقلاب و اعتقاد به نظام جمهوری اسلامی و اعتقاد و التزام عملی به ولایت فقیه از شرایط اولیه است.

 

التزام به احکام اسلام و قوانین جمهوری اسلامی و موازین اخلاقی اصول دیگری است که به صورت عمومی می‌بایست داشته باشید.

نباید در احزاب و گروه‌های سیاسی عضو باشید و هواداری از احزاب و گروه‌های سیاسی نیز نمی‌باید داشته باشید. سن حداقل 16 سال و حداکثر 40 سال، سلامت و توانایی جسمی و روانی متناسب با مورد استخدامی نیز باید وجود داشت هباشد.

عدم اعتیاد به مواد مخدر و عدم محرومیت از خدمات دولتی از شرایط عمومی استخدامی سپاه است. بسته به مورد استخدام سپاه باید شرایط عمومی و تخصصی مورد به کار نیز وجود داشته باشد.

بخش اطلاعات سپاه، واحدی است که از سال 88 با کنار هم قرار گرفتن واحد معاونت اطلاعات سپاه و چند ارگان دیگر تشکیل شده است و رئیس آن مستقیما از طرف نهاد رهبری منصوب می‌شود.

کار اطلاعات سپاه در زمینه‌های سایبری و جنگ نرم باعث شده است که در این حوزه آگهی استخدامی سپاه به سمت به کارگیری نیروهای متخصص در زمینه فناوری اطلاعات و سایبری باشد.

افرادی که وارد سپاه می‌شوند برای گذراندن دوره‌هایی که برای تربیت پاسدار وجود دارد باید وارد دانشگاه افسری و تربیت پاسدار امام حسین شوند.

چگونه جذب نیروی دریایی سپاه شویم

پیش از این افرادی که برای استخدامی سپاه اقدام می‌کردند با گذراندن دوره‌های عمومی وارد مجموعه می‌شدند اما تغییراتی که رخ داده افراد را موظف به شرکت در دوره‌های تربیت پاسدار کرده است.

در این دوره‌ها علاوه بر آموزش‌های عمومی که پیش‌تر وجود داشته است تغییرات کمی و کیفی دیگری نیز در دوره‌ها ایجاد شده است.

4 دانشکده پس از گذراندن دوره‌ها وجود دارد که افراد در این دانشکده‌ها آموزش‌های لازم را می‌بینند. دانشکده رسالت که در زمینه‌های علوم انسانی کار می‌کند.

دانشکده امنیت که بر مسائل امنیتی تمرکز دارد و دانشکده اطلاعات، مباحث حوزه اطلاعات را پوشش خواهد داد و دانشکده فنی مهندسی که نیروهای مورد نیاز در این زمینه را تربیت خواهد کرد.

شرایط آگهی استخدامی سپاه بر اساس موقعیت شغلی متفاوت است. برای ورود به سپاه علاوه بر شرایط عمومی که بالاتر ذکر می‌بایست تابعیت جمهوری اسلامی را داشته باشید.

در صورتی که از پرسنل بسیج ویژه هستید یا پیمانی شامل حداکثر سن نمی‌شوید و اگر محصل هستید از حداقل سن مستثنی هستید.

برای استخدامی سپاه در شرایط مساوی اولویت ایثارگران و خانواده‌های درجه یک وجود دارد. برای استخدام سپاه یک نهاد هیات مرکزی گزینش وجود دارد که کار ارزیابی و تایید صلاحیت را برای استخدام سپاه انجام خواهد داد.

در این سازمان فعالیت‌های جاسوسی سایر کشورها و فعالیت سیاسی کارمندان و تامین امنیت سپاه پاسداران پیگیری می‌شود و آگهی‌های منتشر شده در این زمینه خواهد بود.

در صورت نیاز به نیروهای متخصص به صورت دوره‌ای آگهی‌ استخدامی سپاه در این زمینه منتشر می‌شود که در اسرع وقت در اختیار شما عزیزان قرار خواهد گرفت.

آگهی‌های استخدامی سپاه در این وب سایت به صورت منظم و طبقه بندی شده به روزرسانی خواهد شد و ما تلاش داریم تا به صورت یکپارچه آگهی‌ها را در کوتاه‌ترین زمان ممکن در اختیار افرادی قرار دهیم که قصد دارند برای استخدامی سپاه اقدام کنند.

از نظر قانونی سپاه امکان این را خواهد داشت که فردی را که گواهی پایان دوره ابتدایی را داشته باشد در شرایطی که تعهد 5 سال خدمت نظامی بدهد استخدام کند.

در صورتیکه کار در بخش کارمندی باشد تعهد 6 ساله نیاز است تا استخدام به صورت پیمانی انجام شود.

مدرک تحصیلی بر اساس محل خدمت از دیپلم تا فوق دکترا مورد نیاز خواهد بود و در صورتیکه آگهی استخدامی سپاه را با فیلتر مورد نظر برای تحصیلات مشاهده کنید احتمالا سطح تحصیلاتی که انتخاب کرده‌اید در میان آگهی‌ها وجود خواهد داشت.

در زمان استخدام دست کم مدرک پایان دوره تکمیلی نهضت سوادآموزی لازم خواهد بود و با داشتن شرایط تخصصی و مهارت عملی امکان استخدام وجود خواهد داشت.

کلمات کلیدی :

دوستان و علاقمندان به استخدام در سپاه هر سوالی در این رابطه دارید در بخش نظرات بپرسید جواب را به ایمیل شما ارسال میکنیم

✔️ اولین گام برای استخدام در سپاه چیست؟

جذب نیرو در سپاه از طریق سیستم عضویابی صورت می‌گیرد، بنابراین افرادی که علاقمند به استخدام در سپاه پاسداران هستند، می‌بایست در قدم اول همراه با رزومه و معرفی‌نامه به پایگاه سپاه محل سکونت خود مراجعه نمایند. سپاه، مرکزی برای گزینش علاقمندان استخدام ندارد و عضوگیری فقط از طریق عضو‌یاب‌ها انجام می‌شود. عضویاب‌ها پس از بررسی و تأیید صلاحیت‌ فرد، اقدامات لازم را جهت جذب انجام می‌دهند.

 

✔️ حداقل مدرک تحصیلی برای استخدام در سپاه چیست؟

مدرک تحصیلی مورد نیاز سپاه بر اساس محل خدمت و نوع کار از دیپلم تا فوق دکترا متغیر است، ولی حداقل گواهی پایان دوره ابتدایی و پایان دوره تکمیلی نهضت سوادآموزی لازم خواهد بود. البته برای افرادی که دارای گواهی پایان دوره ابتدایی هستند، تعهد 5 سال خدمت نظامی یا 6 سال خدمت کارمندی الزامی است.

 

✔️ استخدام بانوان در سپاه پاسداران به چه صورت است؟

سپاه برای مشاغلی که مستلزم به‌کارگیری زنان باشد، از میان بانوان متقاضی استخدام می‌نماید. شرایط عمومی که برای استخدام سپاه در نظر گرفته شده است، برای خانم‌ها و آقایان یکسان می‌باشد. البته محل خدمت زنان حتی‌الامکان تابع شرایط‌ خدمت همسران آنان خواهد بود.

 

✔️ آیا در حین تحصیل می‌توان برای استخدام در سپاه اقدام کرد؟

بله اگر فرد غیبت خدمت نداشته باشد، می‌تواند با نامه اشتغال به تحصیل از دانشگاه برای استخدام در سپاه اقدام کند.

 

✔️ زمان استخدام سپاه چه زمانی است؟

استخدام ارگان‌های مختلف سپاه تاریخ مشخصی ندارد، ولی شما می‌توانید با عضویت در سایت استخدام شو از آخرین استخدام‌های سپاه مطلع شوید.

 

✔️ شرایط سنی در نظر گرفته شده برای استخدام سپاه به چه صورتی می‌باشد؟

رده سنی مورد پذیرش سپاه 16 تا 40 سال می‌باشد، ولی کارمندان پیمانی و نیروهای بسیجی ویژه از شرط حداکثر سن معاف بوده و محصلین هم از شرط حداقل سنی مستثنی خواهند بود.

 

✔️ آیا در حین خدمت در نیروی هوایی می‌توان برای استخدام در نیروی زمینی یا هوایی سپاه درخواست داد؟

بله، هیچ مشکلی وجود ندارد.

دوستان و علاقمندان به استخدام در سپاه هر سوالی در این رابطه دارید در بخش نظرات بپرسید جواب را به ایمیل شما ارسال میکنیم

نظر شما در انتظار بررسی مدیر است. با سلام و احترام، بنده دانش آموخته ی رشته ی فیزیک-هسته ای یکی از دانشگاه های صنعتی دولتی مطرح کشورمان هستم و میخواستم بدانم می توانم در کنکور (((دکتری سال ۱۳۹۹ ))) دانشگاه امام حسین(ع) شرکت کنم، سن بنده ۳۱ سال و دارای کارت معافیت از دوره ی ضرورت و در هیچ سازمانی هم اشتغال ندارم و دارای سابقه ی و کارنامه ی پرسنلی بسیجی فعال و درخشان در همکاری با بسیج مستضعفین، بسیج سازندگی و سامان بسیج دانشجویی استان خودمان در عرصه های مختلف از فعالیت های بسیجی را دارا هستم. آیا… خواندن بیشتر »

سلام ببخشید شهرستان جهرم هم نیاز به نیرو داره؟کجا مراجعه کنم

سلام دوست عزیز شما ایمیلتون رو اشتباه وارد کردید واسه همین هم نمیتونیم جواب سوالتون رو ایمیل کنیم.

سلام من میخوام عضو سپاه بشم سوالم این است ایا خالکوبی در ثبت نام اثر دارد

بله درون معاینه ی پزشکی کل بدن شما را چکاب میکنند و خالکوبی تاثیر منفی دارد

چرت و پرت نگو برادر من

سلام . من 30 ساله و مجردم . وعاشق سپاه و ناجام . واز اول راهنمایی تا به الان عضو بسج محلات و مربی بچه هاو عضوبسیج دانشجویی واردوی جهادی ام .حالا که این موقعیت جور شده دوست دارم کارمند این ادارات بشم .تو لحظه شنیدن شهادت حاج قاسم ازشون خواستم و گفتم حاج قاسم شما لیاقت شهادتو داشتی وی حیف بودی به این زودی بریري..به حق خون پاک شهدا قسمتون میدم کسانی رو که دوست دارن در راه خدا ،جهاد و از کشور و از خون تک تک شهدا دفاع کنن وجونشونو بدن حمایت کنین و اجازه بدین ماهم… خواندن بیشتر »

امروز رفتم ناحیه بسیج برا بسیج فعال
طرف جوری نگاه میکرد و حرف میزد انگار ارث باباشو اومده بودم ببرم هرچی میگفتم برادر فرم رو بده نمیداد میگفت ظرفیت تکمیله و اینا تا به فرمانده کل زنگ زدم اومد اونم گفت پشت کپی مشخصاتتو بنویس

سلام خسته نباشید من میخوام جذب سپاه بشم لطفا راهنمایی کنید

سلام علیکم
یونس لرستانی نژاد هستم
میخام در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی استخدام بشم
باید چی کار کنم و به کجا مراجعه کنم؟

بسم تعالی ..
علی بلوچ ۲۳ از استان خراسان رضوی .شهرستان نیشابور.حضور خود را در تمامی جنگ ها علام میکنم و آماده ام برا جان دادن در راه خدا …از مرگ نمیترسم..من ن برای مشهور شدن میام ن برا پول فقط در فقط برا ظلم نباشه تو هیچ کشوری من آماده ام ..تا آخرش هستم…اینم شمارم ۰۹۳۹۶۷۹۹۰۳۴

سلام من میخواهم وارد سپاه شوم در مقطع دبیرستان در حال تدریس هستم
دارای سابقه بسیج بوده و شرایط سنی ۱۶ سال هستم
خواهشمندم راهنمایی کنید
ودر شهر اصفهان ساکن هستم

سلام
من هم دوست دارم استخدام سپاه بشم زمان ثبت نام کی هستش؟

سلام بنده تمایل به استخدام درسپاه رادارم
بایدبه کجامراجعه کنم بابت ثبت نام
تشکر

سلام و خسته نباشید بنده بیست سالم هست طلبه هستم و عضو بسیج هم هستم خیلی دوست دارم عضو سپاه بشم چطوری باید اقدام کنم ، ممنون از راهنماییتون

سلام خداقوت .خواستم بدونم سپاه بامدرک لیسانس شیمی جذب داره ؟ممنون ازپاسخگویی شما.

باسلام خدمت عزیزان بنده 17سال دارم و درحال تحصیل هستم در رشته علوم انسانی میخواهم بعد از گرفت دیپلم واردسپاه شوم اگر امکان دارد راهنمایم کنید چگونه وارد سپاه شوم

سلام،امسال سپاه از رشته ی انسانی جذب نمی کنه؟

رشته ماکارانی چی؟

چقد تو بانمکی حیف تو خوب چیزی بودی هرهرهرهر

سلام دوست عزیز
به نظرم از دیپلم وارد سپاه نشی بهتره حداقلش لیسانس بگیر بعد استخدام شو
بازم هر جور خودت دوس داری

سلام خداقوت.من علاقه زیادی دارم برای استخدام در سپاه و فوق دیپلم بیوشیمی دارم و ۲۴ سالم هست میخواستم بدونم برای استخدام سپاه بانوان چه کاری باید انجام بدم؟آیا امیدی هست؟

زمان استخدام کی هست .
با تشکر

سلام من امسال کنکور دارم رشته ام انسانیه می خواستم وارد سپاه بشم چه طور این کارو انجام بدم
من چشم هام ضعیفه در این مورد چه کاری انجام بدم

سلام وخسته نباشید.
۳۳سالمه ودارای مدک فوق دیپلم ایمنی بهداشت هستم و۱۰سال سابقه کار دارم
ایا میتونم تو استخدامی سپاه شرکت کنم یا بااین شرایط که عرض کردم جذب میکنن؟لطفا جواب میدید

به احتمال زیاد نه

با تشکر فراوان از مدیریت سپاه پاسداران

سلام ‌. نیروهای که به عنوان بسیجی به مرز اعزام میشن. که روز مزد هستن و تحت نظر نیرو زمینی سپاه هستن . و عضو گردان های امام حسین بسیج آیا آینده ای دارن برای جذب. چون بیمه ای برای اونا واریز نمیشه سپای

ببین دوست عزیزم سلام..شما یه رکن اصلی که دوره ضرورت معاف شدی چه پزشکی چه کفالت اگه پزشکی باشه که اصن نمیتونی حتی اگه درمان شده باشی کفالت که احتمالش نصف ….

سلام کی زمان ثبت نام برای استخدامی سپاه کی هستش

سلام خسته نباشین زمان استخدام سپاه کی هستش باتشکر

سلام در سال 98 سپاه پاسداران استخدام داره؟اگر نداره براي سال 99زمانش چه تاريخي هستش

باسلام ودرود محضر ولی عصر (عج) ودرود وسلام به محضر نایب بحقش رهبر عظیم الشان ،عالم بزرگ وحضرت ایت الله العظمی امام خامنه ای مدظله العالی ارواحناالفدا سلام وخسته نباشید خدمت شما بزرگواران وپاسداران انقلابی اینجانب متولد61شهرستان ممسنی استان فارس کدملی2391906536 و ساکن یاسوج دارای مدرک لیسانس وکارت پایان خدمت ازسپاه وبا پرونده کامل بسیجی فعال که شامل دوره اموزش مقدماتی وتکمیلی بسیج وبرگ سبز از پادگان ولیعصر (عج )اباده وهمچنین اموزش امر به معروف ونهی ازمنکرو… که تاحالا توفیق خدمت برای اینجانب فراهم نشده امید انست که در صورتیکه توفیق گزینش در سپاه مقدس راداشته باشم باتمام وجود به… خواندن بیشتر »

جهت استخدام سپاه پاسدار ممنون

ممنون میشم اگه تاریخ جذب نیروی بانوان سپاه رو در سال ۹۹ بگین

سلام من ۲۰ سالمه دانشجوی کارشناسی حقوق هستم و عضو ناحیه بسیج و ۱۰ ساله ک بسیج فعال هستم .خواستم بدونم برای استخدام بانوان داخل سپاه به کجا باید بریم؟اصلا سال ۹۹ استخدامی برای خواهران هست ایا؟

جانم فدای رهبر ۳۵سالمه می‌خوام وارد سپاه پاسداران شوم عضو بسیج فعال لطفتا مرا راهنمایی کنید دارای مدرک فوق دیپلم مکانیک

با سلام
من دیپلم حسابداری با معدل ۱۸:۱۸ دارم ۱۸ سالمه و پلیس افتخاری هم دارم و بسیجی فعال هم هستم و خیلی دوست دارم وارد سپاه بشم اگه امکان داره ب بنده هم کمک کنید ممنون

ببخشید من ۱۸ سالمه و درحال حاضر در رشته پزشکی مشغول تحصیلم چطور میتونم تو سپاه عضو شم؟

سلام من درحال حاضر ۱۷ سالمه و برنامه نویسم ودر رشته ی کامپیوتر مشغول هستم وخیلی علاقه زیادی دارم به سپاه ایا میتوانمدراینده عضو سپاه شوم

با سلام ٢٨ساله،كارشناسي حقوق دارم،براي رفتن ب سپاه بايد ب چه مرجعي مراجعه كنم

سلام استخدام تو سپاه هم شده رابطی وسفارش بنده از سال ۹۴ دنبال جذب هستم کل مراحل معاینه ومصاحبه وتکمیل پرونده وتحقیقات تست ورزش وانواع مصاحبه ها را داشته ام دارای مقامات کشوری در مسابقات کشوری وبسیج هستم ولی پای جذب میاد هزار بهانه می گیرند فقط وقت وعمرم تلف شد حیف

سلام ببخشید من مزاحم مزاحم وقت گرآن بهاتون شدم 1سوال داشتم درمورد بخش ۲استخدامی که دارای پایان دوره راهنمایی هستم ومدرک تخصصی تاسیسات حرفه ای بامدرک فنی و حرفه ای میباشم وهمچنین دارای گواهینامه رانندگی پایه سوم موتورسیکلت نیزهستم وفرزند رزمنده وایثارگر وخودمم بسیجی فعال سازندگی ۲سال و۳سالهم پلیس افتخاری هستم وسربازی هم رفته ام ومتولد۱۳۶۹ هستم ایامیتوانم درسپاه وچگونه استخدام شوم باتشکر راهنمایی ام کنید.

📌😐

سلام من 37 سالمه دارای مدرک لیسانس آسانسور میتوانم در سپاه استخدام شوم و آیا می توان در قسمت دریا خدمت کرد یانه و آدرس مراجعه در اصفهان برای ثبت نام کجاست

سلام دوست عزیز:

شما شرایط سنی را دارا هستید. (داشتن حداقل 16 سال سن تمام و حداکثر 40 سال سن )

آدرس: اصفهان- خیابان کاوه- انتهای خیابان ابوریحان بیرونی- کوچه سپاه- مرکز گزینش
تلفن: ۰۳۱۱-۴۵۱۶۰۲۰
.

سلام وقت بخیر ، طبق توضیحات و مطالب سایتتون تمام شرایط رو دارم لطف میکنید بفرمایین ادرس مراجعه در استان مرکزی اراک کجاست ؟ ممنون

باسلام من ۳۷ سالمه ومدرک کارشناسی دارم وهمچنین مسلط به برنامه های اداری هستم وساکن اسلامشهر ایا در سپاه جای برای من پیدا میشه؟

سلام برای ثبت نام درسپاه بانوان به کجامراجعه کنم؟ساکن تهرانم.

سلام من خدمتم تموم شده میخوام جذب سپاه بشم مدرکم لیسانس عمران هست کرمان کجا مراجعه کنم

باسلام خدمت شما دوست عزیز:
میخاستم بدونم آیا رشته افسری در دبیرستان وجود دارد یا نه
لطفا جواب بدید
التماس دعا

داداش رشته افسری تو دبیرستان وجود نداره ولی خب میتونی بعده گرفتن دیپلم بری دانشکده افسری ک بهتره مدرک دیپلمت نظری باشه یعنی رشته تجربی و ریاضی باشه انسانیم میگیرن ولی کم

سلام ببخشید ادرس پایگاه سپاه در تبریز رو هم میدین؟
من 20 سالمه دیپلوم کامپیوتر دارم

با سلام من 36ساله و دانشجوی دکتری کامپیوتر همچنین معلم می باشم. علاقه زیادی جهت کار در سپاه دارم آیا راهی برای بنده در این خصوص وجود دارد؟؟؟

با سلام فوق لیسانس صنایع سلولزی از دانشگاه تهدان دارم با ۲۵سال سن و جز نخبگان دانشگاه تهران و علاقه مندم کارمند افتخاری سپاه باشممیشه کمکم کنید

سلام من یه دختر ۲۵ساله با فوق لیسانس صنایع سلولز مسلط به نرم افزار های طراحی . و جز برترین های دانشگاه تهران بسیار علاقه مندم در یکی از ارگان های دولتی سپاه یا نظام مشغول فعالیت بشم و جز کارمندانشون باشم و نمیدونم باید چیکار کنم امکانش هست راهنمایی کنید

سلام و عرض خسته نباشی
من 16 سالمه
می خاستم ببینم میتونم عضو سپاه بشم تا برم جنگ
آدرس مراجعه در همدان برای ثبت نام کجاست
ممنون

سلام.بنده خانم 31 ساله دانش اموخته کارشناسی ارشد فیزیک هسته ای هستم.خیلی تمایل به پذیرش در سپاه رو دارم ولی نمیدونم کجا جهت پذیرش مراجعه کنم و ایا اینکه زمان برای پذیرش دارم یا نه رو نمیدونم ساکن خرم اباد هستم .لطفا راهنماییم کنید به کجا مراجعه کنم.با تشکر

سلام و خسته نباشید. خانم هستم25ساله از اصفهان-کارشناسی نرم افزار و مسلط به زبان انگلیسی. ادمین محترم آیا بنده هم میتوانم مثل آقای جلیلی که سوال پرسیده بودند به همون مرکز گزینش مراجعه کنم؟
متشکرم از پاسخگویی.

سلدم من مدرکم سیکل هست ۳۲ سالمه خودشم عضو شورای پایگاه و بسیجی فعال هستم ایا میتونم در سپاه استخدام شوم

دوست گرامی مث اینکه حالتون خوش نیست. پزشکی میخونی میخوایی بیایی سپاه. ولی من میتونم کمکتون کنم.

سلام رشته من کارو دانش هست می تونم سپاه ثبت نام کنم

سلام
من عشقم اینه که نظامی باشم اما اشتباه کردم و رفتم معافیت پزشکی شدم و الان الحمدالله سلامت هستم و مشکل کمر دردم بر طرف شده چطوری میتونم به عضویت سپاه در بیام
28سال
متاهل
دارای یک فرزند
فوق لیسانس علوم اقتصادی
معدل 1488
لطفا مرا راهنمایی کنید
عشقم اینه که در راه خدا یه کاری کنم
و الان که میبینم حاج قاسم عزیز شهید شدند من از نرفتن به سربازی خجالت می کشم و احساس پوچی میکنم
کاش کسی باشد که کمکم کند
اللهم عجل لولیک الحجه بن الحسن

سلام
چی جوری میتونیم در سپاه ثبت نام کنیم؟
واینکه خانمها در همه رسته ها فعالیت دارند؟
اگر من ۱۵ ساله باشم سال بعد که ثبت نام کردم حتما باید در دبیرستان سپاه ادامه تحصیل بدم؟

با سلام بنده دارای دو مدرک هستم زمین شناسی و سنجش از دور و فرزند ایثارگر می باشم ساکن تهران دربه در دنبال کار آیا راهنمایی میکنید بنده رو برای استخدام کجا مراجعه کنم

سلام. من مجرد . 30 ساله.لیسانس مهندسی کشاورزی . عاشق سپاه وناجام . واز دوران راهنمایی عضو بسیجم و الان عضو بسیج کادرم وبسیج محلات و دانشجویی ام و شرکت در چندین دوره اردو های جهادی . از طریق اینترنت متوجه استخدامی سپاه شدم و با صدای مشاور ثبت نام کردم . وتایید شدم . میشه راهنماییم کنین که چ
طوی پیگیر بقیه مصاحبم بشم ؟؟

باسلام بر رهبر عزیز و کبیر انقلاب
بنده فقط به عشق رهبرم سید علی و برای انتقام خون سردار دلها قاسم سلیمانی آمادگی خود برای جنگ رژیم آمریکا و ترامپ جنایتکار اعلام میکنم.
آرزویم شهادت در راه خدا است
فقط خواهان استخدام در سپاه هستم و بصورت افتخاری
20ساله
دانشجوی تکنسین اتاق عمل
خوی-آذربایجان غربی

سلام من سنم ۳۶ سال و لیسانس حقوق دارم ایا میتوانم در سپاه استخدام شوم و ساکن مشهد هستم اگه میشه لطفا راهنمایی فرمایید

سلام،من ۲۸ سالمه لیسانس جغرافیا دارم،تخصص بالا در مکانیک خودرو با سابقه چند ساله دارم،من میتوانم در سپاه پاسداران استخدام شوم؟؟؟

سلام وقت بخیر من خانم ۲۰ ساله هستم فوق دیپلم گرافیک خیلی دوس دارم اینکه وارد سپاه بشم
آدرس مراجعه در اهواز برای ثبت نام کجاست
ممنون

سلام
من زری ۳۲ سالمه و پرند زندگی میکنم لیسانس مدیریت و چطور میتونم وارد کادر سپاه بشم . لطفا اگر میتونین راهنمایی کنید . ممنون

سلام وخسته نباشید.خدمت بزرگواران عزیزوسربلندایران زمین میخواهم عضوسپاه پاسداران بشم.سن۱۹ساله خستم.ولی افغانی هستم بزرگ شده ایران هستم اقامت دارم.
کلاس هشتم درس خواندم علاقه ای ب درس نداشتم.
آدرس مراجعه درمشهدبرای ثبت نام کجاست؟؟؟؟
باتشکرفراوان.۰۹۳۳۵۲۲۵۴۹۱شماره موبایلمه

برادر شما که افغان هستید میتونید عضو فاطمیون بشید

سلام،من ۲۰ سالمه و علاقه زیادی به عضویت در سپاه دارم،اهل اصفهان هستم،لطفا زمان و مکان استخدام رو اطلاع میدید؟ممنون

باسلام 28 سالمه ولیسانس مشاوره دارم خانم هستم ساکن خوزستان آیا امکان ثبت نام درسپاه بانوان وجود داره ممنون میشم پاسخ بدین

سلام وقت بخیر من خانم ۲۰ ساله هستم فوق دیپلم گرافیک خیلی دوس دارم اینکه وارد سپاه بشم
آدرس مراجعه در اهواز برای ثبت نام کجاست
ممنون

سلام، من خانم 27ساله هستم،مجردم،کارشناسی ارشد عمران هستم،در استان کرمانم،میخوام در سپاه خدمت کنم،میشه راهنمایی کنید چطور میتونم عضو سپاه شم؟خواهش میکنم راهنماییم کنید.در هر قسمتی که نیرو لازم داشته باشند حاضر به خدمتم.

سلام وقت بخیر.عاجزانه جواب نامه بنده رو بدید.بنده فررند پاسدار هستم و دو تا ازعموهای بنده هم شهید شده اند.پارسال ترابری بسیج مستصعفین اتوبان بسیج اعلام نیازکردند وبنده مراحل فنی و مصاحبه و تحقیقات محلی هم گذراندم.ولی توی شش ماه گذشته دوبار مراجعه کردم وهردوبار اعلام کردند خبر میدهیم.خواهشمندمممممم پیگیری بفرمایید.

ممنونم

سلام منم خیلی دوست دارم وارد سپاه بشم 35 هستم فوق دیپلم حسابداری دارم

سلام خسته نباشید … میخواستم بدونم برای عضویت در سپاه باید از قبل امادگی هایی مثل امادگی جسمانی ویا اطلاعات عمومی و علمی داشته باشیم یا خیر …

سلام خسته نباشید.
من یک پسرافغانی هستم واقامت ایران رادارم دوست دارم درسپاه پاسداران عضوباشم.
تاکلاس۸بیشتردرس نخوندم.دلم میخوادعضوسپاه پاسداران باشم خیلی دوست دارم توجنگ شرکت کنم.
خواهش میکنم سعی میکنم همیشه سربلندباشم.
این نامه روحتماواسه رهبرمعظم نشان بدهید.
لطفا🙏🙏🙏🙏🙏🙏🙏

سلام من ساکن تهران هستم، 21سالمه لیسانس روانشناسی دارم، از اعضا بسیج بودم و بسیج فعال هم بودم،امدادگر هم هستم؛متاهل هستم فرزندی ندارم علاقه زیادی به عضویت در سپاه رو دارم ،ممنون میشم اگه راهنماییم کنید

سلام بنده خانم 37 ساله با 19 سال سابقه کاری در بهداشت و درمان بسیار مشتاق خدمت به نظام هستم پدرم بازنشسته ارتش میباشد لطفا در خصوص ثبت نام و چگونگی ورود به سپاه راهنمایی بفرمایید محل زندگی اینجانب استان البرز میباشد متاهل هستم و فرزند ندارم ممنون

سلام بنده خانم 37 ساله با 19 سال سابقه کاری در بهداشت و درمان بسیار مشتاق خدمت به نظام هستم پدرم بازنشسته ارتش میباشد لطفا در خصوص ثبت نام و چگونگی ورود به سپاه راهنمایی بفرمایید محل زندگی اینجانب استان البرز میباشد متاهل هستم و فرزند ندارم ممنون

من۱۹سالمه ومادروپدرم همینجاازدواج کردن وبچه هاهم همینجاب دنیاامدن

سلام بنده خانم ۳۱ ساله و متاهل داری یک فرزند و لیسانس حقوق ثبتی دارم و در یزد ساکن هستم آیا میتونم در سپاه استخدام بشم .
اگه لطف کنید آدرس پایگاه سپاه یزد که استخدامی دارد رو ارسال کنید
ممنون از لطف و همراهیتون .

این شماره موبایلمه لطفا09335225491خیلی دوست دارم عضوباشم.

منتظرجوابتون هستم ..خواهش میکنم تاییدکنید..

سلام بنده خانم ۳۱ ساله و متاهل داری یک فرزند و لیسانس حقوق ثبتی دارم و در یزد ساکن هستم آیا میتونم در سپاه استخدام بشم .
اگه لطف کنید آدرس پایگاه سپاه یزد که استخدامی دارد رو ارسال کنید
ممنون از لطف و همراهیتون .

باسلام ودرودبه روح بنیان گذار جمهوری اسلامی وشهدابنده پیام فخری متولد 15-9-1369دارای مدرک سیکل وعاشق سپا پاسداران جمهوری اسلامی ایران هستم اگر امکانش هست برای استخدام راهنمای کنید که بتونم استخدام بشم

سلام
من ۲۸سالمه و کارشناسی علوم تربیتی هستم خیلی دوست دارم تو سپاه مشغول به کاربشم
آدرس گزینش تو استان گیلان شهر رشت روهم میشه بزارید
ممنون

سلام من امسال کنکور انسانی هستم۱۳۹۹ می خواستم وارد سپاه بشم میشه راهنمایی کنید

سلام و خسته نباشید من ۲۲ سال دارم و نزدیک به چهار سال بسیجی هستم و تازه عضو شورای حوزه
در کرج هستم خیلی علاقه دارم توی نهاد های دولتی خدمت کنم و توی سایبری استعداد دارم و الان هم دارم توی فضای مجازی کار میکنم

مراجعه به سپاه ناحیه گیلان تماس با 118

با سلام
ببخشید من میخواستم وارد سپاه بشم،27سالمه،ارشد عمرانم،استان کرمانی هستم،برای وارد شدن به سپاه باید به کجا مراجعه کنم در کرمان ؟خواهش میکنم راهنمایی کنید.

مراجعه کنید سپاه ثارالله ناحیه کرمان

سلام چهار راه بازرگانی به طرف چهارراه نیکزاد تالارسرو« هسته گزینش سپاه»

سلام. بنده ۳۷ سال دارم از چه طریق میتوانم وارد سپاه شوم و به کجا باید مراجعه کنم

سلام. ارشد علوم سیاسی دارم و 35 ساله و خانم هستم. در تهران زندگی میکنم. عضو فعال بسیج بوده و هستم. به شدت به نظام و ولایت و سپاه علاقه دارم. آیا شرایط برای استخدام بنده در سپاه وجود دارد؟

با سلام آیا با مدرک سیکل میشه تو سپاه استخدام شد

سلام و خسته نباشید میلاد حبیب دخت هستم از آذربایجان غربی شهرستان سلماس بنده ۱۹سالمه تقریبا ۵ماه دیگر ۲۰سالم میشه بنده زیر دیپلم هستم مدرک سوم راهنمایی ردی هستم و مدرکشو میگیرم گواهینامه دارم الان سربازم ارتش ۱۲ماه خدمتم میخاهم بیام سپاه استخدام با شرایطی ک تازه شنیدم زیر دیپلم استخدام میکنن انشالله اگ میشه یکم راهنمایی کنین یاعلی خسته نباشید 🙏🏻

سلام سپاه همدان کسی رو 2 سال بازی بده و بعد بگه دیپلم شما مد نظر مانیست باید چی کار کنه. من تمام مراحل گزینش را طی کردم و بعد گفتن ما به دیپلم شما نیازی نداریم. میشه راهنمایی کنید ما باید کجا مراجعه کنیم.

سلام استخدام سپاه قدس شرایطتش چیه من دوست دارم عضو بشم افتخاری

با سلام، من کارشناسی ارشد دارم، 31 سالمه برا استخدام سپاه استان کرمانشاه کجا باید مراجعه کنم ،لطفا اگه کسی اطلاع داره راهنمایی کنه ممنون میشم

کاش صدام به گوش یکی از فرماندهان سپاه برسه.بگم ک فرصت اینو بهم بدین ک اون دنیا کوچیکی شهدا رو بکنم.نوکریشونو بکنم.واقعا و بعنوان درد دل میگم بیتابم.ک منم مثل اون فرزند شهیدایی ک حاج قاسم ب آغوش میگرفت مورد توجهش قرار بگیرم. ما مدعیان صف اول بودیم.از آخر مجلس شهدا را چیدند..

سلام من ۲۶ساله هستم ودیپلم ریاضی وسطح دو حوزه دارم ومشغول به تحصیل در مقطع ارشدهستم لطفا راهنمایی کنید برای اینکه در سپاه ویا هر ارگان دولتی در مشهد باید به کجا مراجعه کنم لطفا راهنمایی کنید

سلام. وقت بخیر.دانشجوی ترم آخرجامعه شناسی ارشد ازیکی از دانشگاه های سراسری هستم و اینکه 24سالمه و 12سال سابقه بسیج فعال دارم. امکان داره بفرمایید برای استخدام در سپاه راهنمایی ام کنید. سپاس.

سلاممم
خیلی ممنونم از سایتتون که باعث شد در سپاه استخدام بشم واقعا نمیدونم چطوری تشکر کنم

سلام زمان استخدام سپاه کی هست؟؟؟

سلام وقتتون بخیر چجوری میتونم استخدام بشم 25 سالمه متاهلم از تهران

سلام خسته نباشید۲۸سالمه تا اول راهنمایی درس خوندم پدرم ۱۵ درصد استختام میشم

تشکر از مدیر سایت استخدام شو من استخدام سپاه کرج شدم

با سلام
بنده دارای کارشناسی علوم قرانی هستم و 21 ساله، عاشق سپاه و کارای نظامیم،امیدوارم یه روز جذب سپاه بشم.

سلام من تاپایه هشتم خوندم معدلمم بالای۱۷ ست الانم۱۸سالمه میتونم تونیروی سپاه سال ۱۳۹۹ استخدام شم همه شرایط لازم استخدامی دارم فقط مشکلم همین مدرک میخوام بدونم بااین مدرکم میشه استخدام شد؟

سلام خسته نباشید ببخشید بنده از سال 86 به عضویت بسیج ویژه درآمدم میخواستم برای پاسداری رسمی سوال کنم باید چکار کنم باید برم دوره لطفا برا توضیح بدید ممنون از لطفتون

سلام من و رفیقم دونفر هستیم ۳۲ سالمون…مدرک دیپلم ورزشکار دارای دان ۲ ورزشهای رزمی ترکیبی جسم سالم سالم… متعهد به و پایبند به نظام مقدس…فعالیت بسیجی بیش از ۱۲ سال مربی باشگاه دان ۱ جودو…استخدام یگان تکاوری یا حفاظت از شخصیت ها رو در نظر داریم..هر جا رفتیم میگن سنتون بالاست…لطفا راهنمایی کنید چکار کنیم…ممنون میشم جواب بدید..با تشکر

من اهل خوزستان هستم خانم ۲۳ سال لیسانس اقتصاد خیلی دوست دارم وارد سپاه بشم کجا میتونم مراجعه کنم گزینش لطفا ادرس بدین

سلام من کامل ۱۶ سالمه چه جوری میتونم وارد سپاه بشم

من 17 سال دارم رشته مکانیک خودرو
09331358961
وفرمانده واحد دانش آموزی هستم
کمر بند مشکی ووشو
وخیلی قهرمانی
لطفا کمکم کنید ممنونم

یعنی زیر 18 ساله ها میتونن به استخدام سپاه در بیان؟
زیر 18 ساله ها تواصفهان کجا برن فرم درخواست پر کنن برا عضویت؟
لطفا پاسخ بدید و به این شیفته سپاه راهنمایی بکنید
ممنون

سلام نامزد من خیلی دوست داره سپاهی بشه..دیپلم هست سنشم 27 سال.شغل آزاد.میخواستم بدونم کی زمان دقیق استخدام سپاه است و برای نامزد من ک دیپلم 27 سال چ شرایطی هست چطور استخدام میشه

سلام ببخشیدخانمهای متقاضی باچه شرایطی میتونن واردسپاه بشن واصلابایدبه کدوم دانشگاه مراجعه کنیم که هم برای خانمهاباشه وهم برای سپاه؟بعدبنده ضعف چشم دارم یکی ازچشمهام25صدم ودیگری75صدم ایامیتونم بااین موردهم پذیرفته بشم؟ویک سوال دیگه الان بنده14سال دارم ازچه سنی وازکجامیتونم ثبت نام کنم؟خیلی ممنون اگه هرچه سریعترجوابموبدید

سلام‌من ۲۰ سالمه دیپلم دارم میخوام‌استخدام سپاه پاسداران شم باید چیکارکنم دارم درس می خونم دیپلم دارم بامعدل ۱۶.۹۱ در دانشگاه راز ی درس می خونم روزانه ،آیا استخدام میشم .بعد زمان استخدام یا همون گزینش کیه باید چیکار کنم

سلام زمان دقیق استخدام کادری را میخواستم

من دارای مدرک سیکل هستم ومخواهم در سپاه استخدام بشوم لطفا راهنمای کنید

سلام برای استخدام حتما باید عضو بسیج بود؟
(فعال)
ممون

سلام آیا برای استخدام سپاه با مدرک دیپلم نوع مدرک دیپلم هم مهم هست مثلاً فنی نظری یا کاردانش

درود برای عضو شدن افتخاری وزارت اصلاعات سپاه به صورت اینترنتی وسایت برای اسخدام مستقیم هست

سلام.۳۵ سالمه.لیسانس مدیریت دارم..بیش ازده سال عضو بسیج فعال بودم.فرمانده بسیج وعضو شورای حوزه هم بودم..خیلی دوست دارم توسپاه فعالیت کنم..لطفا راهنمایی کنید.

سلام.۳۵ سالمه.لیسانس مدیریت دولتی دارم.علاقمند به اشتغال درسپاه هستم..سابقه بسیجی بیش ازده سال دارم.فرمانده بسیج بودم..ازاعضای شورای حوزه هم بودم..لطفن راهنمایی کنید..چطور میتونم دراین ارگان مشغول به کارشم؟؟؟

سلام.۳۵ سالمه.لیسانس مدیریت دولتی دارم.علاقمند به اشتغال درسپاه هستم..سابقه بسیجی بیش ازده سال دارم.فرمانده بسیج بودم..ازاعضای شورای حوزه هم بودم..لطفن راهنمایی کنید..چطور میتونم دراین ارگان مشغول به کارشم؟؟؟

سلام وقتتون بخیر
شرایط تحصیل ارشد در سپاه رو میخواستم و اینکه من دوره افسری میدان و دوره مربی نظامی رو گذراندم امکان استخدامی در سپاه بانوان برایم هست ؟
و حدود ۲۵سال سابقه بسیج فعال هم دارم سنم هم ۳۷ساله هست
ممنون میشم جواب بدین

سلام علیکم ببخشید من دیپلم رشته کاردانش دارم و پیش دانشگاهی انسانی. و خیلی علاقمند هستم وارد سپاه شوم و خدمت کنم. چندسالی هم هست که بسیجی فعال هستم الان هم طلبه هستم. خواهش میکنم اطلاع بدید چطور باید ثبت نام کنم.. خداخیرتون بده..

با سلام من کارشناسی برق گرایش قدرت دارم سنم24سلام من میتوانم داخل سپاه ثبت نام کنم از اصفهان هستم

سلام علیکم
احتراما اینجانب با مدرک کارشناسی شیمی محض و همچنین جز بسیجیان ویژه و۱۵سال خدمت مداوم در پایگاه وعلاقه خاصی نسبت به خدمت سپاه پاسداران دارم امیدواریم توفیقات الهی شامل حال ما بشود تا در راه اسلام و جبهه حق علیه باطل خدمت گزار باشیم جانم فدای رهبر

سلام من دانشجوری رشته مهندسی عمران هستم و فوق دیپلمم رو دریافت کردم و دارن تحصیل میکنم برای اخد مدرک لیسانس و الانکه میخام وارد نیروهای سپاه بشم باید با مدرک دیپلم وارد بشم خواستم بیینم چطوری میشه با مدرک فوق دیپلم وارد سپاه بشم ک از مدرک تحصیلیم هم استفاده کرده باشم

با سلام بنده پدرم تو سپا بوده و چندین سالی هست که به علت بودن جانباز شیمیایی از سپاه بیرون آمده ایا من می تونم ادامه بدم و تو سپاه کار کنم بنده سیده ملیحه

با سلام بنده پدرم تو سپا بوده و چندین سالی هست که به علت بودن جانباز شیمیایی از سپاه بیرون آمده ایا من می تونم ادامه بدم و تو سپاه کار کنم بنده سیده ملیحه

سلام.لیسانس برق قدرت هم استخدام میکنید؟ برادرم متولد 1372. لیسانس برق قدرت. درحال حاضر سرباز سپاه هستن

سلام علیکم اینجانب سعیدبوستانی ازآذربایجان غربی متولد1363دارای مدرک تحصیلی فوق لیسانس عمران(ژئوتکنیک)تمایل به خدمت درسپاه پاسداران انقلاب اسلامی رادارم لطفاراهنماییم کنین باتشکرسعیدبوستانی.

سلام.من ۳۱ سالمه مدرکم لیسانسه.معدلم کمه.بخاطر اعتقادات مذهبی و انقلابی که دارم هر جا میرم انقدر اعصابمو بهم میریزن که نمیتونم کار کنم.اگه راهی میشناسین که بتونم وارد سپاه بشم شما رو به خون سردار شهید سلیمانی کمک کنید تا اقدام کنم …هر جای ایران باشه میرم…ممنون

من 30 ساله هستم و شغلم آزاده از لحاظ آمادگی جسمانی در سطح خوبی هستم متاهل و دارای سابقه خوبی هستم چطور میتونم در سپاه راه پیدا کنم و رهرو راه حاج قاسم بشم و با تمتم وجود به ایرانم خدمت کنم

سلام بنده 26 ساله هستم. لیسانس برق قدرت. ودرحال حاضر سرباز سپاه هستم. میتونم ثبتنام کنم؟

سلام خسته نباشید من 19سالمه میخوام درسپاه استخدام شوم مدرکم دیپلم ناقص هست میشه کمکم کنید ممنون

سلام علیکم
بنده در کشورر ترکیه در زمینه اجاره منزل فعالیت داشتم مدتی و در استانبول خیلی میتونم فعال باشم و تمایل زیادی دارم برای اطلاعات سپاه کار کنم… و اشخاصی که ضد ایران فعالیت دارند رو شناسایی و معرفی کنم. ممنون اگر از من هم استفاده کنید جهت رسیدن به اهداف والای سپاه. مطمئن هستم کارامد میتونم باشم

سلام مبگم معدل من ۱۳ میتونم تو سپاه استخدام بشم ؟

سلام من میخواستم عضو سپاه بشم الان هم دوره اموزشی سربازی سپاه را دارم میگذرونم.مدرک فوق دیپلم دارم.چجوری میتونم استخدام بشم؟از طریق دوره خدمتم هم میشه؟

سلام.33سالمه مهندس عمران و دانشجوی ارشد در حال اماده کردن پایان نامه هستم.میتونم وارد سپاه پاسداران بشم باتوجه ب شغل خودم ولی علاقه بسیاری به حضور در نیروهای سپاهی دارم.لطفا راهنمایی کنید

سلام.من 22سالمه و ديپلم تجربي با معدل 14هستم فقط قدم 160اما علاقه شديدي به استخدام در سپاه دارم.اما هرموقع که زمان ثبت نام بود گزينش فقط از اقايون بود ما خانم ها اگر بخواهيم استخدام بشيم بايد چيکار کنيم اخه؟لطفا جواب بدين ممنون

باسلام و خسته نباشین
من فاطمه ۳۰ساله دارای کارشناسی حسابداری میباشم
عضو بسیج نبودم ولی خیلی دوست دارم درسپاه پاسدارن عضو شوم و بتونم ب مردم سرزمینم کمک کنم
میخواستم بدونم چطوری میتونم عضو سپاه پاسداربشم و خدمت کنم ب کشور عزیزم ایران

سلام راسته کسایی که بسیجی فعال ندارن رد میشن

سلام وخسته نباشید هفده سال دارم در رشته الکترونیک در هنرستان فنی و حرفه ای درس میخوانم آیا امکان ورود به سپاه با این رشته را دارم ممنون میشم اگر راه ثبت نام و ورود را بهم بگید

سلام وخسته نباشید هفده سال دارم در رشته الکترونیک در هنرستان فنی و حرفه ای درس میخوانم آیا امکان ورود به سپاه با این رشته را دارم ممنون میشم اگر راه ثبت نام و ورود را بهم بگید

سلام .خسته نباشید.خدا قوت به دلاور مردان عرصه دفاع از میهن..بنده متولد 1365 هستم.یعنی حدود 34 سال سن دارم..متاهل هستم و دو فرزند دارم..حدود 14 ساله متاهلم..دارای مدرک لیسانس شیمی کاربردی هستم..معافیت موارد خاص (جبهه پدر) دارم..پدرم بازنشسته نیروی انتظامی (پلیس آگاهی) هست..از ایثار گران داوطلب جبهه بوده..عاشقانه دوست دارم در سپاه استخدام بشم..بخصوص نیروهای عملیاتی و ویژه..البته هر جایی از سپاه هم باشه دوست دارم استخدام بشم..قد من 186 سانتی متر میباشد..البته بسیجی ندارم..اگه راهی هست لطفا کمک کنید..عاشقانه دوست دارم وارد سپاه بشم..من از خانواده درجه یک ایثار گران هم به حساب میام..لطفا من رو یاری کنیدددددد.ممنون.یا حق.

سلام خدمت دلاور مردان عرصه دفاع از آب و خاک کشورو مدافعان حرمین معصومین(ع)..خواهشمند است من رو راهنمایی بفرمایید جهت استخدام در سپاه قدرتمند و عزیز پاسداران انقلاب اسلامی..علاقه بسیار زیادی دارم که وارد سپاه پاسداران بشم..بنده بسیجی ندارم..اما از خانواده درجه یک ایثارگران هستم…بنده معافیت موارد خاص(جبهه پدر) دارم//پدرم بازنشسته پلیس آگاهی هستن..و از داوطلبان حاضر با سپاه در دوران جنگ تحمیلی..بنده لیسانس شیمی کاربردی دارم..متاهل هستم (14 سال) و دارای 2 فرزند..قد 186…عاشق خدمت در نیروهای عملیاتی و ویژه سپاه..البته خدمت در هر رسته سپاه باعث افتخار هست برای من..لطفا و خواهشا من رو یاری کنید تا بتونم… خواندن بیشتر »

سلام..وقت بخیر..اسحاق اسماعیلی فردهسم ۳۹سال سن دارم..دارای مدرک لیسانس حسابداری ازاستان فارس شهرستان زرین دشت..علاقه داشتم استخدام سپاه بشم..چندسالی هم بسیجی فعال بودم وفرمانده پایگاه هم بودم..ایا الان میتونم استخدام سپاه شوم

با سلام وعرض خسته نباشید چند وقتیه وفاع از وطن وولایت فقیه جره اصول وعتقادم شده میخاستم راهنمایم کنید چطور جذب بشم با سن 31سال

باسلام لطفن راهنمای کنین درمورد جذب در سپاه ممنونم

راننده پایه یکم دارم

سلام .من شهرملایر زندگی میکنم .کجاگزینش انجام میشه؟

باسلام من مدرک دیپلم دارم خیلی دوست دارم عضوسپاه بشم ولی نمی‌دونم چطور میتونم اگ میشه راهنمای کنیدممنونم

سلام ببخشید نحوه ثبت نامش چطور هستش از چه سایتی باید اقدام کنیم؟

با عرض سلام و احترام اینجانب سجاد شیری هستم از استان همدان بنده به مدت ۹ سال است که به صورت شخصی در زمینه هلیکوپتر های تایپ سبک کار میکنم و یک هلیکوپتر دو سرنشین طراحی و ساختم که به این دلیل در دوره سربازی موفق به دریافت لوح تقدیر از رییس محترم کل ستاد نیروهای مسلح سرلشگر بسیجی دکتر حسن فیروز آبادی و وزیر دفاع محترم سردار پاسدار احمد وحیدی و دکتر منوچهر مدیر عامل محترم سازمان صنایع هوایی و بعد از این هلیکوپتر موفق به طراحی و ساخت یک نوع سیستم گردنده اصلی هلیکوپتر شده ام که با… خواندن بیشتر »

سلام خسته نباشید میخواستم از زمان دقیق ثبت نام سپاه آگاهی پیداکنم وهمچنین نحوه ثبت نام ان

سلام و خسته نباشید خدمت شما.
ببخشید برای استخدام برای سپاه پاسداران کجا باید مراجعه کرد؟ و واحد بسیج شهر باید برم کافیه؟؟
برای بانوان از اهواز استخدامی هست؟بقول دوستان: همیشه میگن ظریفت تکمیله..
الان کرونا هست باز هستند واحد ها حضوری بریم؟

سلام و خسته نباشید خدمت شما.
ببخشید برای استخدام برای سپاه پاسداران کجا باید مراجعه کرد؟ و واحد بسیج شهر باید برم کافیه؟؟
برای بانوان از اهواز استخدامی هست؟بقول دوستان: همیشه میگن ظریفت تکمیله..

الان کرونا هست باز هستند واحد ها حضوری بریم؟
ممنون میشم راهنمایی کنید.
سپاه از محبت شما

سلام تاریخ ثبت نام سپاه کی هست بامدرک فوق دیپلم هم می پذیرند واقعا به نظام و سپاه علاقه دارم

سلام و خداقوت .
بنده لیسانس حسابداری دارم از دانشگاه علمی کاربردی با معدل ۱۷.۵ و داری معافیت پزشکی با توجه به علاقه ای که چند سال دارم .
میتونم استخدام سپاه بشم.؟

سلام ببخشید حداکثر اینکه چشم یه فرد ضعیف باشه چقدر است؟؟

سلام.
من خانم 30ساله داری یک فرزند هستم داری مدرک لیسانس.من میتونم توی سپاه استخدام بشم؟؟

سلام.خداپدرتان رابیامرزد که با عدم صحیح ارزیابی وبدون کارشناسی پسرم را متقاعد کردید وارد سپاه نشود .چون پسرم واقعا شبانه روز تمایل به ورود سپاه داشت وتمام امتیازات از قبیل تدریس درمدرسه شاهد ومعدل بالای درسی وفرزندایثارگروبسیجی وخوشنام .ناگفته نماند که همه اینها را مدیون شخص متولی اخذ مدارک گزینش ساختمان شهدای گمنام واقع درگارگرجنوبی هوافظا هستم میباشم که به پسرم گفت هرکه کارگیرنیاره واردسپاه میشه .واقعا متاسفم که مسیول گزینش چه ادم بیسوادی درنظر گرفتند .التماس دعا

سلام خدا بیامرزد سردار بزرگ دلها سردارسلیمانی .متنی دررابطه با موقع استخدام درسپاه درزمان گزینش خواندم .اقایان مسیولین سپاه وفرمانده کل سپاه .فقط ترا به خدا بگویید چرا به فرزندم گفتید امتیاز ورود به سپاه را ندارد ‌.چون فرزند ایثارگر .ودرمدرسه شاهد وایثار بامعدل بالا وانضباط بالا وبسیجی وخوشنام ودرکل عمرش باکسی بددهنی نکرده .حداقل دلیل امتیاز نیاوردنش را مشخص کنید بعد میگید چرا فرارمغزها .عزیزان کل عمرم رافدای نظام کردم .حداقل دلیل بیاورید چرا امتیاز نیاورده .ممون .خدا رحمت کنه امام راحل را. همه هم مقصر مسیول دریافت مدارک در شهدای گمنام درهوافضا خیابان کارگرجنوبی میباشد .سوال کنید چرافرزند… خواندن بیشتر »

سلام خدا بیامرزد سردار بزرگ دلها سردارسلیمانی .که میگفت متنی دررابطه با موقع استخدام درسپاه درزمان گزینش درمورداین مردبزرگ وولایت دوست ومیهن پرست خواندم .اقایان مسیولین سپاه وفرمانده کل سپاه .فقط ترا به خدا بگویید چرا به فرزندم گفتید امتیاز ورود به سپاه را ندارد ‌.چون فرزند ایثارگر .ودرمدرسه شاهد وایثار بامعدل بالا وانضباط بالا وبسیجی وخوشنام ودرکل عمرش باکسی بددهنی نکرده .حداقل دلیل امتیاز نیاوردنش را مشخص کنید بعد میگید چرا فرارمغزها .عزیزان کل عمرم رافدای نظام کردم .حداقل دلیل بیاورید چرا امتیاز نیاورده .ممون .خدا رحمت کنه امام راحل را. همه هم مقصر مسیول دریافت مدارک در شهدای… خواندن بیشتر »

سلام من ۳۸سال سن دارم خیلی هم علاقه دارم استخدام سپاه بشم خوب بعد از پنج سال دیگه بیرون میکنن یا باز هم هستیم

سلام وخداقوت به دلاوران ایرانی من ۳۸سال سن دارم من هم میتونم استخدام بشم راستی بعد از ۵سال دیگه بیرونمون میکنن یابازهم ادامه میدیم چون سنمون که میره بالا دیگه با ای سن دیگه چه کنیم

سلام. آیا برای استخدام سپاه برای کسی که خدمت نرفته و غیبت خورده هم امکان پذیر است؟! 9 ماه خدمت رفتم ولی کامل نکردم

سلام.
من کارشناسی مشاوره هستم از دانشگاه پیام نور با معدل 12/89 میخواستم ببینم سپاه با این شرایط پذیرش دارد؟

سلام من رشته الکترو تکنیک هستم ۱۷سالمه با معدل ۱۸:۳۳.ودارای ۳تا۴سال عضویت فعال در بسیج رادارم. برای گزینش سپاه رفته قدم اول برداشتم لطفا به من گفته شود که در ادامه چه مراحلی پیش رو دارم

لطفا تاریخ پایان گزینش سپاه پاسداران رو اعلام کنید.ممنون

سلام وباقبولی طاعات
۲۲ سال دارم و لیسانس روانشناسی هستم علاقه مند خدمت در سپاه هستم.آیاثبت نام درناحیه سپاه فسا انجام شود.ویا اینکه ازطریق اینترنت و سایت امکان ثبت نام هست?
چه مدارکی موردنیاز است?

سلام خسته نباشید
کسانی که سرباز سپاه بودند وغیبت دارند می‌توانند استخدام شوند

سلام طلاب هم میتونن استخدام بشن
منظورم عقیدتی سیاسی نیست.

سلام خسته نباشید. من دانشجوی کاردانی هستم و ۲۰ سالمه از استان زنجان شهرستان ابهر
برای استخدام در سپاه از کجا باید شروع کنم؟

با سلام
بنده ۳۵ ساله . سلام.بدون.سو پیشینه ورزشکار حرفه ای. ۱۸۶. ۸۸ . گواهینامه پایه ۲. . به مدت ۱۴ ماه هم در ارتش خدمت کردم بعد بخاطر کفالت مادرم معاف شدم.
آیا میتوانم در سپاه پاسداران استخدام شوم. لطفا راهنمایی کنید

سلام ،بنده ٢٢سال سن دارم مدرك تحصيليم هم فوق ديپلم ردي هستم والآن از دانشگاه انصراف دادم دفترچه خدمت پر كردم كه برم خدمت پدرم هم ارتشي هست و هم ايثارگر محل سكونتم هم شيراز ميباشد براي استخدام بايد كجا مراجع كنم

سلام وقت بخیر بنده 34 سنمه متاهل دارای دو فرزند.. لیسانس مهندسی نرم افزار کامپیوتر و لیسانس آموزش ابندایی رو دارم.. اتمام سربازی پایان خدمت ارتش رو دارم.. آیا میتونم در شهر خودم گنبد در صورت پذیرش خدمت کنم ک واقعا برام مهمه.. سپاس از شما

سلام من همسرم برا سپاه ثبت نام کرده و جای عمل اپاندیسش هست …ایرادی نمیگیرن؟

سلام من 31 سالمه دارای کارشناسی علوم اجتماعی از دانشگاه تبریز ساکن شهرستان کلیبر می توانم در سپاه استخدام بشم برای استخدام به کجا مراجعه نماییم

با سلام برای استخدام در سپاه کجا باید مراجعه کنیم ؟ شماره تماس یا مرکزی را معرفی کنید؟

با سلام زمان ثبت نام سپاه درسال 99 کی می باشد

با سلام بنده خانوم هستم ۲۵ساله کارشناس ژنتیک و ارشد بیوشیمی دوس دارم در سپاه کارمند بشم چرا جذب برای خانوم ها ندارین؟؟

سلام وقت بخیر
بنده ۳۲ سالمه دیپلم هنر دارم مجرد هستم در حال حاضر هم مشغول به کار هستم . سابقه بسیج فعال ندارم
احتمال پذیرش سپاه پاسداران هست یا چون بسیج فعال ندارم امکانش نیست ؟

سلام من ارشد علوم سیاسی دارم و علاقه مندم به سپاه.۳۴ سالمه و می خوام راهنماییم کنید چطور وارد بشم و چکار کنم.ممنون

سلام ایا کسی که دهم را رد کرده باشد میتواند استخدام شود

سلام میخواستم بدونم که برای استخدام بانوان در سپاه در اصفهان به کجا باید مراجعه کنم ؟و اینکه ایا بانوان میتونن توی همه ی رسته ها مخصوصا رسته ی نظامی منظورمه میتونن فعالیت کنن؟ و اینکه برا استخدام سپاه باید توانایی رزمی داشته باشیم یا اینکه در دوره های اموزشی خود سپاه بایدآموزش ببینیم ؟ و اینکه اگر من 15 سالم باشه سال دیگه بخوام استخدام سپاه بشم شرایطش چطوریه یعنی باید مثلا توی دبیرستان سپاه ادامه تحصیل بدم یا میتونم درس خودمو بخونم استخدام سپاه هم باشم ؟ و اینکه شرایط نیروی داوطلب شدن با شرایطی که گفتم سن… خواندن بیشتر »

سلام برای استخدامی در سپاه حتما دیپلم رسمی میخواد یا معدل هم قبول میکنن؟

با سلام خدمت شما. بنده طلبه سطح ۱هستم و عاشق خدمت در سازمان مقدس اطلاعات سپاه هستم. خانواده ما اکثرا نظامی هستن. لطفا بنده رو راهنمایی کنید.

سلام ببخشید من پایه دوم راهنمایی هستم و همینطور فعال بسیج من چیجوری می توانم وارد سپاه پاسداران شوم ؟

سلام ببخشید تاریخ استخدامی سپاه در سال ۹۹برای رشته ای های فنی و حرفه ای کیه

اطلاع دقیق ثبت نام کی هست لطفا توضیح بدین

سلام میشه توضیح بدین کی استخدام سپاه شروع میشه

سلام من 16 سال دارم خواستم بدونم سپاه برای کسانی مثل من مدارس مخصوص دارد؟
یه سوال دیگه
حتما باید زبان انگلیسی ما کامل باشد؟!!!

سلام خسته نباشید متاهل هستم و۲۸سال سن دارم با مدرک دیپلم وده ساله ک عضو بسیج وکارت فعال بسیج دارم همچنین برگ سبز دارم
ودر رشته فوتبال مهارت دارم آیا میتوانم استخدام سپاه باشم،تشکر

با عرض سلام و احترام و تشکر فراوان من عاشق سپاه هستم استخدام و ثبت نام کی انجام میشود لطفا توضیح بدین ممنون میشم

سلام

سلام من ۱۲ سالمه میتونم وارد سپاه بشم اگه نه چند سال باید صبر کنم؟

سلام.
بنده دیپلم کاردانش در رشته کامپیوتر دارم و فوق دیپلم کاردانی کامپیوتر در دانشگاه دولتی هم دارا هستم. می خواستم بدونم برای اینکه بخواهم در سپاه استخدام شوم چه کار باید بکنم .بعد اینکه قد ۱۵۶ هست و و زنم ۴۸ و دارای تناسب قد و وزن هستم. میخواستم بدون این موضوع مشکلی در روند استخدام ایجاد میکند؟
با تشکر.

برای ثبت نام برای استخدامی کجا باید برم ؟
از کی باید برم؟ تاریخ خاصی داره؟
برای دانش اموز مقطع نهم 15 ساله امکان استخدام هست؟

برای استخدام چکار باید بکنیم؟
باید به کجا مراجع و پیگیری کنیم؟
تاریخ و زمان خاصی داره؟
محصل کلاس نهم 15 ساله میشه استخدام بشه؟

لطفا جوابمو بدید
خیلی واجبه

سلام علیکم وقت بخیر 37 سال سن دارم با حدود 10 سال سابقه کار ایا با شرایط بنده میشه استخدام سپاه شد ممنون

سلام تاریخ استخدام سپاه تا کی هست میشه دقیق اطلاع رسانی کنید

سلام خسته نباشید،
25سالمه کارشناسی حقوق دارم
برای استخدامی سپاه بایدبه کجامراجعه کنیم برای ثبت نام؟

بنظرم درست نیست ادمای که قبلانمره منفی توکارنامشون داشتن الان نمیتونن عضو شن شاید تنهاراه وامید اینا برااصلاح شدن عضویت درسپاه وخدمت برا وطن ومردم باشه همینطورارمانهای انقلاب کاش میشد این طرح تغییرکنه وعضوسپاه پاسداران بشم.خیلی علاقه دارم .من تازه فهمیدم رهبرکیه چیه راهش چیه سپاهی چقد وطن دوست ومردم دسته همینطوربرادرای ارتشی عزیز بخداقسم سپاه وارتش ازپاکترین زحمت کش ترین مخلص ترین ارگانهای ایرانن شیرمادرحلالتون 🙏❤🌷🇮🇷🇮🇷🇮🇷

سلام وخسته نباشید من بیست ونه سال سنمه مدرک تحصیلی دوم راهنمایی راستش سابقه خلاف داشتم وزندان کشیدم دوماه خلافمم مدت کوتاهی بود یعنی جندماه هیچ گروه وسازمان ضد ایران وانقلاب نبودم خدمت کردم مرزبانی خدمتم تموم کردم فقط میدونم باجان ودل میخوام عضوسپاه شم واماده امادم تاازخاک واب مردم رهبری وارمانهای انقلاب ومظلومان دفاع کنم هیچ وقت این شوق واشتیاق و امید رونداشتم براانجام کاری .ایا بااین کارنامه امیدی هست براعضویت؟منم فرزندهمین ابو خاکم بدیاخوب مهم اینه نیتم خیره ومیخوام مفید باشم 🙏

سلام.میخواستم بپرسم وقتی استخدام بشی میتونی همراهش همون رشته ای درس میخونی رو ادامه بدی؟

سلام چه موقع باید برای ثبت نام در سپاه اقدام کنیم؟در استان لرستان هستم ۳۲ ساله و دانشجوی کارشناسی ارشد سابقه ی عضویت در بسیج و حوزه را هم دارم.

سلام من یازدهم انسانی هستم پدرم جانباز ۲۵٪ و خودم یکساله بسیجی فعال هستم .و مسئولیت دارم.
برای ورود به سپاه پاسداران چه کارکنم؟؟
آیا منو قبول میکنن؟؟
سپاه آزمون جدا دارد ؟ یعنی کنکور بدم یا نه!؟
اهل قم هستم ، دانشگاه افسری با عضویت در سپاه استان چه فرقی میکند!؟؟
ممنون از شما

سلام .چگونه وارد اطلاعات سپاه بشم …واینه شرط سنی فوق لیسانس برای سپاه چند هستش ؟؟ لطفا راهنمایی کنید ..

سلام، من دانشجوی ارشد حقوق هستم، میخواستم بپرسم نحوه ورود خانم ها در سپاه بعنوان کارمند اداری چگونه هست؟

سلام من میخوام استخدام شوم باید کجا برم

سلام خسته نباشید من بوشهر هستم و 18 سالمه و دیپلم دارم برای قسمت کارمندی میتونم از الان درخواست بدم؟ لطفا راهنماییم کنین نمیدونم دقیقا چجوری میتونم وارد سپاه بشم درضمن خانم هستم

سلام.خواستم بپرسم شرایط استخدام درشاخه حفاظت پرواز چطوره؟ باید چندسال درسپاه باشم تابتونم برم پرواز؟؟ باید رشته ام انسانی باشه؟؟ چه کسانی از دوره تربیت پاسداری معاف اند؟؟

پستتون خوب بود ممنون

عالی بود ممنونم

سلام استخدام سپاه برابانوان اردبیل کی هست؟

سلام،
استخدام سپاه تو جهرم هم هست؟

سلام سپاه واسه ۹۹ استخدام داره؟

با سلام آیا سپاه در کاشان هم استخدام مهندس کامپیوتر دارد؟

سلام خیلی ممنون از سایت خوبتون آیا تو سال 99 استخدامی دارم با این وضعیت کرونا ؟؟

خیلی هم عالی

خیلی ممنون بسیار کمک کننده بود.

سلام و ممنون از سایت خوبتون
من سی سالمه و الان تازه می خوام استخدام بشم، می تونم کاری کنم که با استخدام توی سپاه بشه با درجه افسری شروع کرد.
ممنون

سلام با لیسانس نرم افزار هم میشه وارد سپاه شد؟؟

سلام. بنده 18 سالم هست، می‌خواهم عضو سپاه بشوم، و میخواستم یه سؤالی بکنم که اگر کسی یکم لکنت زبان داشته باشد می‌تواند استخدام بشود یا خیر؟

سلام من سی و سه ساله هستم دوازده سال در فرودگاه کار میکردم با مدرک دیپلم آیا الان میتونم جذب سپاه بشم

سلام وخسته نباشید ؛ من میخام عضوسپاه بشم تاهم بتونم شغلی داشته باشم وهم به کشورم خدمت کنم.برای استخدام باید به کجا مراجعه کنم لطفاراهنمایی کنید.

سلام
آیا بعد از استخدام میتوان استعفا داد؟چطور؟

سلام من میخام استخدام بشم ولی‌ کلاس رانندگی هم میخام برم
اگر استخدام بشم مشکلی برای کلاسها ایجاد نمیشه؟
و یه سوال دیگه برای استخدام کارت پایان خدمت لازمه؟ یا معاف میشیم؟

سلام من 32 سالمه با مدرک سیکل خدمتم نرفتم متاهل هستم و یک فرزند هم دارم آیا میتونم تو سپاه استخدام بشم که هم اگر بشه ادامه تحصیل بدم هم دوران خدمتمو بگذرونم لطفا راهنمایم کنید سپاس

باسلام،ایا با دیپلم های مهارت دار گذینش انجام میگیرد؟یاباید دپلم انسانی را داراباشیم

باسلام،درخواست اگهی استخدامی رو دارم

سلام ۳۵ سالمه،کاردانی آموزش زبان ،دیپلم تجربی،فرزندجانباز۲۵درصد،آیا میتونم جذب بانوان سپاه شم؟

سلام من چند ماه دیگه ۱۶ سالم میشه و امسال میرم کلاس دهم آیا میتونم بدون مدرک دیپلم عضو سپاه بشم . بسیجی فعال هم دارم

چجوری عضو سپاه شیم؟؟!!

عرض سلام و ادب.خداقوت.بنده 24ساله،با مدرک کارشناسی علوم قرآن و حدیث از دانشگاه الزهرا(س)تهران،مجرد و ساکن مشکین دشت البرز هستم.تمایل به استخدام در سپاه دارم.آیا میتونم جذب سپاه بشم؟در صورت امکان برای استخدام در سپاه چکار باید بکنم؟و بعد از 5یا6سال قرارداد فرد استخدامی ممکنه بتونه به کارش ادامه بده؟
ممنون میشم راهنماییم بفرمایید

با سلام ۲۱ ساله هستم و لیسانس تربیت بدنی دارم ، ۴سال بسیج فعال دارم ، امکان استخدام در سپاه برایم هست ، و اگر هست به بنده چه جایگاهی میدهند

سلام من دانشجوی کارشناسی معماریم چجوری میتونم وارد سپاه بشم

با سلام خدمت شما بنده 16ساله از تهران هستم در حال تحصیل هستم علاقه شدیدی به خدمت به وتنم دارم مدرک تحصیلی ندارم امسال سیکل خودمو گرفتم درسمم بد نیست ایا میتونم به سپاه پاسداران بپیوندم اگر میتوانم چگونه میتوانم با تشکر

سلام من ۱۸ سال و دیپلم تجربی دارم با توجه ب علاقه شدیدی ک ب نظام دارم قصد ورود به ان را دارم ولی نمیدانم چگونه لطفا راهنماییم کنید🙏

سلام من ۱۸ سال و دیپلم تجربی دارم و بدلیل علاقه شدید ب نظام قصد ورود ب ان را دارم ولی نمی دانم چگونه لطفا برای ورود بانوان ب سپاه راهنمایمم کنید🙏

سلام من لیسانس دارم پدرم هم بازنشسته سپاه است میخوام استخدام شوم ممنون میشم راهنماییم کنید

سلام لطفا و لطفا و خواهشا جوابمو بدین …نامزد من مکانیکه و 22 سال داره و دیپلم داره و معدلشم بالای سیزده بود…برای اینکه وارد سپاه بشه با مدرک دیپلم حتما باید وارد دانشگاه بشه؟؟؟؟؟؟و اینکه وارد دانشگاه بشه بهش حقوق میدن؟؟؟چقدر دانشگاهش طول میکشه؟؟لطفا جوابمو بدین ممنونم

سلام خسته نباشین من ۲۳ سالمه رشته کاردانی کامپیوتر یه ترم مونده تا اتمام درسم فرزند جانباز۳۵درصدهستم هجده ساله رزمی کارم تو رشته ووشو هم ساندا هم تالو کنگ فو هم بودم دوسالم قاری قرانم هستم چندساله میخوام بیام وارد سپاه یا نظام شم کسی ن راهنمایی میکنه ن کمک رفتمم واس استخدامی ازبستگان خودشونو اورده بودن واس کار…ما هدفمون وظیفه به مملکته میشه کمک کنیدواس استخدامم هرسایتی هم میرم ثبت نام میکنیم نتیجه ای نداره به عنوان فرزند جانباز حداقل کاری که بتونین به حرمت همین جانباز انجام بدین کمک کنین واس استخدامم ممنون میشم

سلام من 36 سال دارم فوق دیپلم ودر نیروی هوایی سپاه خدمت کردم میتونم در سپاه استخدام بشم

سلام من کلاس یازدهم هستم رشته تجربی میخواستم بدونم چطور میتونم عضو سپاه قدس بشم

سلام چه موقع دقیق استخدامی هست من دوست دارم وارد سپاه بشم

سلام من دانش آموز پایه دهم رشته تجربی هستم و می خواستم که اگر توفیقی بود در نیروی هوایی سپاه و خلبانی جنگنده شرکت کنم باید چکار کنم بی زحمت هر کس کامل میداند در ایمیل یا تلگرام به آیدی serbazekhamenehi پیام دهد و حتما خودش رو معرفی کند.

سلام من دانش آموز پایه دهم رشته تجربی هستم و دلم می خواهد اگر خداوند توفیقی عطا نمود در نیروی هوایی سپاه خلبان جنگنده باشم باید چکار کنم لطفا اگر از طریق ایمیل نتوانستید بنده را مطلع کنید در تلگرام به آی دی زیر پیام دهید و حتما قبل از آن خودتان را معرفی کنید sarbazekhamenehi پسر هستم .

سلام آیا شرایط بنده برای استخدام پیمانی در سپاه قابل قبول است؟؟؟
دیپلم . سطح ۱ حوزه ناقص . ۳۴ سالمه .

آیا با داشتن مدرک فنی حرفه ای حسابداری و لیسانس زبان فرانسه میتونم در سپاه استخدام شم؟؟؟

سلام خسته نباشید.ببخشید سپاه باقد 166ورشته انسانی استخدامی میپذیرد

سلام ببخشید سپاه باقد۱۶۶ورشته انسانی استخدامی می پذیرد

سلام میخواستم بدونم زمان استخدام سپاه تموم شده یا مهلت داریم

۱۲سالمه.تمایل زیادی برای پیوستن به سپاه پاسداران دارم.از خانواده شهدا هستم.پدربزرگم شهیده البته.با توجه به اینکه ۱۲سالمه میتونم عضو سپاه بشم؟؟

سلام
بنده ۳۴ سالمه میتونم استخدام پیمانی بشوم در سپاه؟

سلام.خسته نباشید.منچشمام ۹دهم هست و یکی از دندونام ایمپلنت هست.آیا تو معاینات رد میشم یا نه؟

سلام بنده 36 ساله از کرج هستم 6سال سابقه طراحی صنعتی دارم و علاقه مند به سپاه و نظام
آدرس ثبت نام برای جذب در سپاه کرج میخوام ممنون میشم

سلام من لیسانس فناوری اطلاعات هستم ۳۲ ساله هستم آیا میتونم سپاه استخدام بشم؟

سلام خسته نباشید.ببخشیدسپاه باقد166 وهمچنین رشته انسانی استخدامی میپذیرد

با سلام خسته نباشید خدمت شما من سهیل یزدانی ۱۶ ساله رشته ی ماشین افزار در مدرسه ی نمونه دولتی شهید طهرانی مقدم در حال تحصیل هستم ایا من میتوانم وارد سپاه بشم یک سال سابقه بسیج دارم که متاسفانه ادامه ندادم لطفا جواب بنده رو بدین منتظر پیام شما هستم یا علی

سلام.من چشمام ۹دهم هستن.آیا تو معاینات رد میشم یانه؟
ممنون

سلام من رشته ی انسانی ام به سپاه علاقه دارم دارم درس میخونم ۱۷سالمه میخوام وارد دانشگاه امام حسین(ع)بشم استخدامی سال۹۹ کیه لطفا جواب بدید

سلام.و خسته نباشید. بنده درحال خدمتم و مدرک تحصیلیم دیپلم کامپیوتره.کاردانش. علاقه و چطوری بگم ارزویه بچگیم که جزه کاردی ثابت سپاه شوم و بتونم به ملت اسلامی خدمت کنم. ولی متاسفانه پشت کاری ندارم که راهنمایم کنه. سوال اینکه 1.با مشخصات بالا دیپلم کاردانش میتوان عضو سپاه شد 2.در حال خدمتم سیستان بلوچستان.محل سکونتم شیرازه. برا ثبت‌نام چه مدارهای لازم و کجا باید برم .برا ثبت‌نام. 3..آیا از محل خدمتی خودم معرفی نامه سربازی باید بگیر یا نع. 4..20روز بیشتر مرخصی ندارم اگه امکانش هست راهنمایی کنید تا بتونم تو این بیست روز کارتیه ثبتنامی رو انجام بدم .… خواندن بیشتر »

سلام من خیلی وقته واجد شرایط هستم و منتظرهستم که اطلاعیه بیاد و به کلی از این مشاوران تلفنی زنگ زدم ولی هیج کدوم راهنمایی نمیکنن. من پارسال از منطقه معرفی شدم برای ولی امر ولی چون کسی رو تو سپاه نداشتم نتونستم وارد بشم . لطفا سایت یا راهنمایی مفید در اختیار قرار بدید مثل زمان دقیق و محل دقیق . تا بشه یه کاری کرد . خیلی تو این زمینه مشتاق داریم ولی حیف . من چند وقته درگیرم. ممنون

سلام بنده 18 ساله هستم و سال اخر رشته تجربی هستم خیلی علاقه دارم که جذب سپاه بشم اما نمیدونم باید برای ثبت نام کجا برم ممنون میشم راهنمایی کنید

سلام من ۱۶ سالمه میخوام توی سپاه عضو شم برای جنگ هم اعلام آمادگی میکنم لطفا راهنمائی کنید

سلام وقت بخیر کارشناس ارشد میکروبیولوژی هستم و ساکن اصفهان می خواستم بدونم می تونم جذب سپاه پاسداران بشم تو بخش تحقیقاتی یا هر بخش دیگه .28ساله

سلام بنده فرزنده جانباز 25درصد هستم ومتولد 69 هستم دیپلمه میخوام بدونم میتونم اسخدام سپاه بشم؟؟؟

سلام بنده مدرس هنرهای دفاع شخصی هستم
مدرک مربیگری دفاع شخصی از فدراسیون
مدرک داوری دفاع شخصی از فدراسیون
مدرک مربیگری جت بوکسینگ دان ۳
مدرک داوری جهانی کونک فو توآ
مدرک سیر سبز کونک فو توا
مدرک هنرهای رزمی های کمربند مشکی فول کنتاکت از فدراسیون وغیره…. ۷ سال سابقه بسیج و مسئول اموزش گردانهای امنیتی و غیره بودم میخوام وارد نیروهای مقدس سپاه بشم هر کاری کردم کسی راهنمایی نکرد لطفا اگر از عزیزانی که در سپاه هستن یه راهنمایی کنن باتشکر

استخدام سپاه با سن ۴۰سال

آیا می‌توانم با ۴۰سال سن با مدرک دیپلم الکترونیک وارد سپاه بشم

با عرض سلام و خسته نباشید خدمت شما سپاه با معافیت پزشکی چشم استخدام دارد؟

سلام من علاقه زیادی به سپاه دارم و دیپلم کامپیوتر کاردانش با معدل ۱۶ دارم دایی و… بازنشسته سپاه هستن ایا میشه من استخدام ارتش بشم؟

سلام خسته نباشید رشته های فنی حرفه هم میتونن وارد بشن خیلی علاقه دارن؟؟؟؟

سلام خدمت شما عزیزان دل بنده شهروز نصیری هستم بخاطر مشکلات زندگی نتونستم ادامه تحصیل بدم بعد از ازدواج سه خواهرم که به عهده بنده بود بخاطر مریضی پدر عزیز تر از جانم بعداز ازدواج خواهرانم تصمیم کرفتم به تحصیل ادامه بدم البته شغلم کارگری بود داخل انبا ر ها بار جابجا می کردم یا اینکه انبارداری می کردم بخاطر عشقی که به سپاه داشتم و دارم و عاشقشم خدمت سربازی خودمو سپاه انجام دادم البته یک سال زودتر به خدمت رفتم بخاطر عشقی کا به سپاه داشتم و دارم به مدت ۲۲ ماه خدمت را انجام دادم که قانون… خواندن بیشتر »

سلام.بنده 30 سال سن و دارای کارت پایان خدمت هستم.و همچنین مدرک کاردانی برق صنعتی دارم.مدرکicdl 1و2 را دارم(مدارک هفت گانه کامپیوتر).حدود12 الی 13 سال هست که عضو بسیج عادی وفعال بودم.اکنون حدود3 الی 4 سال هم عضو بسیجیهای ویزه(بسیجی گردانهای امام حسین) هستم.گواهینامه های رانندگی پایه 2 و 3 را دارم.از شما خواهشمندم راهنمایی بفرماید چطور میتونم تو سپاه یا مراکز زیر مجموعه سپاه ب عنوان راننده-کارپرداز-انبار دار-نگهبان و یا هر حرفه دیگری استخدام بشم.البته این نکته را بگم علاوه بر خودسپاه ارگانها و نهادها و مجموعه های خیلی زیادی هستند که تحت مسولیت و تکفل و ضوابط و… خواندن بیشتر »

سلام بنده 28 سال دارم وسال های زیادی در بسیج دانشجویی و پایگاه فعالیت داشتم .و در طرح های زیادی مثل طرح ولایت کشوری،اردوهای جهادی وراهیان نور وخادمی شهدا و… شرکت کردم.خیلی علاقه مند به خدمت در سپاه هستم. لطفاً بفرمایید از چه طریقی یا سایتی ثبت نام کنم.با تشکر

سلام خسته نباشید .
سپاه موقع استخدام از فامیل های فرد هم پرس جو می‌کنه یا نه؟
از فامیل پدری پرس جو می‌کنه یا فامیلای مادری?

سلام، من یه دختر 18 سالع ساکن تهران هستم و بی نهایت دوست دارم وارد سپاه بشم، میخواستم ببینم شرایط پزشکی خاصی هم داره؟ چون من عینک میزنم و از این بابت سوال داشتم، در حال حاضر هم دانشجوی فلسفه دانشگاه تهرانم،.
ممنون میشم راهنماییم کنید..

سلام من میخواهم وارد سپاه شوم در مقطع دبیرستان در حال تدریس هستم
دارای سابقه بسیج بوده و شرایط سنی ۱۶ سال هستم
خواهشمندم راهنمایی کنید
در شهرستان سمنان هم سکونت دارم

عرض ادب.وقت بخیر و خسته نباشید.بنده دختر هستم و ۱۸ سال دارم وامسال سال آخر دبیرستان هستم در رشته ریاضی،بنده در مدرسه به عنوان فرمانده بسیج انتخاب شدم وبسیار فعال هستم و همچنین در منطقه در پایگاه اسرا فعالیت دارم وبسیج فعال و عضو شورا و نیروی انسانی پایگاه هستم…خواستم بدونم چگونه میتوانم حتما در سپاه استخدام شوم ؟ آیا باید از الان اقدام کنم؟ من بسیار علاقه مندم و دوست دارم که استخدام شوم.
خداقوت به شما و بسیار ممنون از وقتی که در اختیار ما قرار میدهید. انشالله همیشه موفق و سلامت باشید.

سلام.
ببخشید من سال دهم رو رشته انسانی گذروندم و سال یازدهم که الان هستم رو رشته فنی حرفه ای الکتروتکنیک دارم میخونم.
متولد82 هستم یک سال عضویت فعال دارم.
برگ سبز سپاه هم دارم و الان هم مسئول فضای مجازی پایگاه هستم.
میخواستم بدونم برای کادری شدن و کسب درجه و رسمی شدن در سپاه باید از این به بعدش چه کار کنم. دیپلمم سال دیگه که دوازدهمم رو تموم کنم میگیرم بعدش چی کار کنم.
راهنمایی لطفا

تمامی خدمات وب سایت استخدام شو، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می‌باشند و فعالیت‌های این سایت تابع قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران است.

شما وارد حساب کاربری خود نشده اید جهت استفاده از تمام امکانات سایت وارد حساب کاربری خود شوید. در صورتی که هنوز عضو کاربران سایت نشده اید ثبت نام کنید.

اخبار و استخدام‌های نیروی دریایی ارتش به محض اعلام توسط مراجع رسمی در این صفحه اطلاع رسانی میگردد. بدیهی میباشد شما با مراجعه روزانه به این صفحه می توانید علاوه بر مطالعه تمام اخبار و استخدام های نیروی دریایی ارتش، آشنایی با سوالات و منابع مطالعاتی استخدام نیروی دریایی ارتش و منابع مصاحبه استخدامی، در جریان استخدام جدید نیز قرار بگیرید. در ادامه با کلیک بر روی هر لینک فهرست مطالب به بخش مربوطه هدایت میشوید.

نیروی دریایی راهبردی ارتش جمهوری اسلامی ایران جهت تکمیل ظرفیت کادر درجه داری خود از بین جوانان (پسر) مومن و متعهد و علاقه‌مند به رزمندگی که دارای روحیه انقلابی، ولایتمداری، سلحشوری، از جان گذشتگی، ایثارگری، بسیجی،آمادگی ماموریت در پایگاه‌ها و مناطق نیروی دریایی راهبردی آجا، جهت طی دوره آموزشگاه درجه داری نظامی همرزم می‌پذیرد.

الف) شرایط عمومی

چگونه جذب نیروی دریایی سپاه شویم

متدین به دین مبین اسلام. تابعیت جمهوری اسلامی ایران (ایرانی الاصل بودن و عدم سابقه تابعیت بیگانه). ایمان به انقلاب اسلامی و نظام جمهوری اسلامی ایران و آمادگی فداکاری در راه تحقق اهداف آن. اعتقاد و التزام عملی به ولایت مطلقه فقیه. فقدان محکومیت موثر کیفری و محکومیت ناشی از اقدام علیه امنیت کشور، انقلاب و نظام جمهوری اسلامی ایران. نداشتن عضویت یا وابستگی و هواداری از احزاب، گروه ها و سازمان‌های سیاسی. عدم معروفیت به فساد اخلاقی برابر ضوابط گزینش. کسانی که بعنوان عضو در ارتش جمهوری اسلامی ایران می‌پیوندند، باید برای رزمنده شدن وارد شوند و آمادگی ماموریت در هر منطقه/پایگاه حوزه ماموریت نداجا را داشته باشند. شاخصه‌های تدین و انقلابی بودن اصل بوده و در همه مراحل مورد توجه قرار می‌گیرد. استخدام افراد بر مبنای مرتفع نمودن مشکلات اقتصادی آنان نبوده و جذب و استخدام براساس نیاز سازمان می‌باشد. در استخدام افراد به وجود انگیزه خدمتی، روحیه ایثار و فداکاری توجه می‌شود. سپردن تعهد محضری مبنی بر پرداخت ۲ برابر هزینه‌های دوره آموزشی در صورت استعفا و یا اخراج برابر قوانین و مقررات ارتش جمهوری اسلامی ایران. دارا بودن حداقل سن ۱۷ سال تمام و حداکثر ۲۱ سال (تا تاریخ۱/ ۹/۱۳۹۹ ) در صورت انجام خدمت سربازی مدت خدمت ضرورت به حداکثر سن داوطلب اضافه می‌شود، ملاک محاسبه سن تاریخ شروع ثبت‌نام (۱/۹/۹۹) می‌باشد (فرزندان شاهد، جانبازان از کار افتاده کلی، آزادگان از کار افتاده کلی از شرط سن و معدل معاف می‌باشند). دارا بودن سلامت جسم و روان (برابر آیین‌نامه معاینات پزشکی استخدام نیروهای مسلح).

ب) شرایط اختصاصی

سپردن تعهد محضری برابر ضوابط قانون ارتش جمهوری اسلامی ایران. دارا بودن مدرک تحصیلی دیپلم متوسطه در یکی از رشته‌های زیر با شرایط مورد اشاره: الف) رشته‌های نظری دوره های نظام قدیم و جدید(ریاضی فیزیک، علوم تجربی، علوم انسانی، علوم و معارف اسلامی) ، فنی‌حرفه‌ای، دریانوردی و هوانوردی با معدل کل ۱۳ و معدل کتبی ۱۰ ب) رشته‌های مهارتی کاردانش بجز رشته های شاخه کشاورزی و زیرمجموعه آن با حداقل معدل کل ۱۳ وحداقل معدل کتبی۱۰ ۳- قبولی در آزمون‌های علمی، معاینات پزشکی، مقاومت جسمانی و صلاحیت‌های گزینشی. ۴- نداشتن تعهد خدمتی یا استخدامی به دستگاه‌های دولتی و بخش خصوصی. ۵- دانشجویان مشغول به تحصیل در سایر دانشگاه‌ها در صورت داشتن شرایط و ضوابط مورد نظر می‌توانند ثبت‌نام نمایند.

تبصره: ** از پذیرفته‌شدگانی که دانشجوی سایر دانشگاه‌ها می‌باشند مشروط به ارائه برگه انصراف از تحصیل ثبت‌نام نهایی بعمل خواهد آمد.*** داوطلبان دارای مدرک فوق دیپلم ثبت نام بعمل نخواهد امد.۶- امکان استخدام دارندگان معافیت پزشکی وجود ندارد. موارد مهم:

استخدام مشمولان وظیفه عمومی مستلزم ارائه مدرکی دال بر رسیدگی به وضع مشمولیت آنان از اداره وظیفه عمومی است. ( استخدام مشمولان غایب و دارندگان کارت معافیت پزشکی ممنوع است). (۲) فرزندان معظم شهدا، جانبازان، آزادگان، نیروهای مسلح ، ایثارگران ، بسیجیان فعال و سربازان جمعی آجا در صورت احراز شرایط عمومی و اختصاصی از اولویت‌هایی برخوردار خواهند بود. (۳) حافظان کل قرآن کریم در صورت احراز شرایط عمومی و اختصاصی استخدام در اولویت می‌باشند. (۴) داوطلبان قبول شده در آزمون علمی، پیش‌بینی‌های لازم را برای حداقل سه روز اقامت در تهران به‌عمل آورند. (۵) آزمون علمی ورودی از کتب عمومی و مشترک سه سال دبیرستان خواهد بود. « موارد امتحانی شامل: الف-احکام و معارف اسلامی(دین و زندگی) ب-زبان ادبیات فارسی، ج-رایانه، د- آزمون هوش و- اطلاعات عمومی و مسائل روز جامعه ه-زبان انگلیسی» (۶) اعلام قبولین نهایی بر اساس مصوبات هیئت گزینش نداجا خواهد بود. (۷) در هر مرحله‌ای از گزینش که مشخص شود داوطلب فاقد شرایط اعلام شده است، از ادامه مراحل گزینش وی جلوگیری به‌عمل خواهد آمد. (۸) در صورت تکمیل سهمیه، ثبت نام متوقف خواهد شد. (۹) استخدام داوطلبان واجد شرایط، حسب اولویت‌های سازمانی عمدتاً به‌منظورخدمت در مناطق و پایگاه‌های عملیاتی نداجا صورت می‌گیرد. (۱۰) با توجه به شبانه روزی بودن دوره‌ی آموزشی لازم است داوطلبان مجرد باشند و تا فارغ التحصیلی مجرد باقی بمانند (۱۱) مدت قرارداد داوطلبان استخدام، پنج سال است و این مدت به منزله انجام خدمت دوره ضرورت نیز محسوب می‌گردد و در صورتی قبل از خاتمه تعهد به هر علتی از خدمت مستعفی یا برکنار گردند برابر قانون خدمت وظیفه عمومی با آنان رفتار خواهد شد. گفتنی است داوطلبان پس از طی مدت قرارداد در صورت تقاضای شخصی، داشتن شرایط لازم و نیاز نداجا، به استخدام رسمی تغییر وضعیت خواهند یافت.

ب) امتیازها ۱- دوره آموزش داوطلبان در آموزشگاه به‌صورت شبانه‌روزی بوده و کلیه مخارج آنان از قبیل وسایل کمک آموزشی، خوراک، پوشاک، بهداشت و درمان به عهده نیروی دریایی راهبردی ارتش ج.ا.ا است و ماهیانه مبلغی به‌عنوان کمک هزینه تحصیلی نیز به آنان پرداخت خواهد شد. ۲- داوطلبان پس از اتمام دوره آموزش برابر مقررات ارتش جمهوری اسلامی ایران، ترفیع می‌گیرند و از حقوق و مزایای شغلی مربوط برخوردار می‌شوند. ۳- دانش آموختگان از تسهیلات مصوب، کارت اعتباری حکمت و سایر خدمات رفاهی برابر مقررات و ضوابط موجود برخوردار خواهند شد. ۴- درصورت ازدواج داوطلبان پس از اتمام دوره آموزش اولیه ، همسر و فرزندان آن‌ها به‌عنوان افراد تحت تکفل منظور و از تسهیلات بیمه خدمات درمانی و بیمه عمر برابر ضوابط برخوردار خواهند شد. ج) مدارک مورد نیاز برای ثبت‌نام: ۱- عکس ۴×۳ دو قطعه (پشت‌نویسی شده) ۲- اصل شناسنامه عکس‌دار ۳- اصل کارت ملی ۴- اصل مدرک دیپلم یا گواهی قبولی موقت دیپلم که به تایید آموزش و پرورش محل تحصیل رسیده باشد. ۵- اصل ریز نمرات دیپلم که به تایید آموزش و پرورش محل تحصیل رسیده باشد. ۶- خانواده های درجه یک شهدا ،جانبازان ،آزادگان، فرزندان کارکنان نیروهای مسلح و بسیجیان فعال هنگام ثبت نام اصل نامه معتبر از سازمان مربوطه را جهت برخورداری از امتیازهای مصوب ارائه نمایند در غیر اینصورت امتیازی محاسبه نمی شود. ۷- اصل نامه اشتغال به خدمت یا معرفی نامه ازکانون بازنشستگان والدین جهت فرزندان کارکنان نیروهای مسلح. ۸- مدرکی که مبین وضعیت نظام وظیفه باشد .مانند: اصل کارت پایان خدمت یا گواهی اشتغال به تحصیل یا کارت معافیت دائم غیر پزشکی یا برگه اعزام به‌خدمت (بدون مهر غیبت) با تاریخ اعزام بعد از مهر ماه سال ۱۳۹۹ ۹- واریز مبلغ ۰۰۰/۷۰۰ ریال (هشتصد هزار ریال) به حساب ۵۱۵۱۵۷۹۰۰۷۰۰۸ بانک سپه ( به نام تمرکز وجوه عواید دارایی مر.پش نداجا) و ارائه اصل برگه واریزی در زمان ثبت نام. (وجه واریزی به هیچ وجه قابل استرداد نمی باشد.) د) نحوه ثبت‌نام ثبت‌نام از داوطلبان به‌صورت حضوری انجام خواهد شد و به مدارکی که با پست ارسال شود، ترتیب اثر داده نخواهد شد. داوطلبان واجد شرایط ازتاریخ۱/۹/۹۹ تا تاریخ۳۰/ ۹/۹۹ فرصت دارند با در دست داشتن مدارک مورد نیاز در بند (ج) و با توجه به محل سکونت خود به یکی از نشانی‌های زیر برای ثبت‌نام مراجعه نمایند:

تهران: بزرگراه امام علی شمال، بزرگراه زین الدین شرق، جنب درب باشگاه صدف، درب گزینش و اسـتـخـدام نیروی دریایی، تلفن ۷و۷۷۲۲۶۰۰۳ ۰۲۱اراک: خیابان شهیدبهشتی(عباس آباد) جنب امامزاده، دفتر گزینش و عضویابی نداجا، تلفن ۰۸۶۳۲۲۱۵۸۵۲ – ۰۸۶۳۲۲۳۵۲۹۰اردبیل: شورآبیل، جنب نمایشگاه بین المللی، سازمان همیاری شهرداری طبقه اول، دفتر گزینش و عضویابی نداجا، تلفن ۰۴۵۳۳۵۹۳۸۶۹اصفهان: خیابان ارتش، سه راه حکیم نظامی، خ.صفه، نرسیده به اتکا، جنب کانون بازنشستگان نیروهای مسلح، دفترجذب واستخدام، تلفن۰۳۱۳۶۲۰۲۱۴۶بجنورد: خیابان امام خمینی شرقی، خ.ملاصدرا، بن بست احمر، پلاک۱۱۹، طبقه۳، دفتر گزینش و عضویابی نداجا، تلفن ۰۵۸۳۲۲۶۲۱۷۱بوشهر: پایگاه نیروی دریایی، درب دوم دژبان، دفتر گزینش و عضویابی نداجا، تلفن ۱۹- ۰۷۷۳۳۴۴۴۲۱۲بندرعباس: بلوارپاسداران(جاده اسکله شهیدباهنر)، جنب درمانگاه تخصصی نیروی دریایی، دفتر گزینش و عضویابی نداجا ، تلفن ۰۷۶۳۳۴۲۳۰۰۹بندرجاسک: جنب میدان شهدا، منطقه دوم ولایت نیروی دریایی ارتش ج.ا.ا، دفتر گزینش و عضویابی نداجا ، تلفن ۰۷۶۴۲۵۲۴۰۳۳تبریز: خیابان آزادی، جنب بیمارستان ارتش، دفتر گزینش و عضویابی نداجا، تلفن ۰۴۱۳۵۴۱۴۱۳۶چابهار: کنارک، منطقه سوم نیروی دریایی ارتش ج.ا.ا، جنب درب دژبان، دفتر گزینش و عضویابی نداجا، تلفن ۰۵۴۳۱۲۴۸۳۶۹خرم‌آباد: خیابان۶۰متری، پل مدیریت، نبش افلاک۸ ، ساختمان بنیادملی نخبگان(طبقه همکف)، دفتر گزینش وعضویابی نداجا، تلفن۰۶۶۳۳۲۱۳۵۸۶خرمشهر: پایگاه نیروی دریایی، جنب درب ورودی، دفتر گزینش وعضویابی نداجا، تلفن ۰۶۱۵۳۵۳۱۸۳۵رشت: خیابان رسالت، انتهای منازل سازمانی نیروی دریایی، جنب مجتمع باران، دفتر گزینش وعضویابی نداجا، تلفن ۰۱۳۳۳۳۹۹۷۵سمنان: بلوار ولی‌عصر(عج)، روبروی پارک سنگی، جنب کافی نت رضوان، دفتر گزینش وعضویابی نداجا، تلفن ۰۲۳۳۳۳۳۱۵۲۸سنندج: میدان مولوی کرد، سه راه صفری، ساختمان شماره۳ استانداری، طبقه اول، دفتر گزینش وعضویابی نداجا ، تلفن ۰۸۷۳۳۲۴۶۶۴۶سیرجان: بلوار امام رضا(ع)، ابتدای جاده راه آهن فرماندهی آمادو پشتیبانی نداجا، دفتر گزینش وعضویابی نداجا، تلفن ۰۳۴۳۲۰۳۵۶۷شهرکرد: گودال چشمه، بلوار ۱۳ آبان، سازمان دانش آموزی، دفتر گزینش وعضویابی نداجا ۰۳۸۳۳۳۵۴۹۴۱شیراز: میدان قائم(اطلسی)، نبش خیابان فروغی، روبروی بانک سپه، دفتر گزینش وعضویابی نداجا، تلفن ۰۷۱۳۲۲۸۶۳۱۳کرمانشاه: سه راه حافظیه، بلوار شهید غیرتمند، نرسیده به بانک حکمت ایرانیان، دفتر گزینش وعضویابی نداجا، تلفن ۰۸۳۳۸۳۹۵۰۹۳گرگان: شهرک کیان شهر،کیان پنجم، ساختمان شهرداری ناحیه یک، دفتر گزینش وعضویابی نداجا، تلفن ۰۱۷۳۲۶۸۶۰۲۳مشهد: انتهای کوه سنگی هشت، مجتمع زائر سرای تشریفاتی میلاد نداجا، دفتر گزینش وعضویابی نداجا ، تلفن ۰۵۱۳۸۵۹۸۸۱۱نوشهر: خیابان شهید عمادالدین کریمی، دانشگاه علوم دریایی امام خمینی(ره)، دفتر گزینش وعضویابی نداجا ، تلفن ۰۱۱۵۲۳۵۳۰۸۳یزد: امام شهر، میدان انقلاب، بلوار کارگر، خیابان باهنر شمالی، پلاک ۲، دفتر گزینش وعضویابی نداجا، تلفن ۰۳۵۳۵۲۳۶۳۹۰هـ) مکان و زمان برگزاری آزمون ورودی۱- محل برگزاری آزمون ورودی، همان شهری است که داوطلب در آن اقدام به ثبت‌نام نموده است.۲- تاریخ برگزاری آزمون ورودی، هم‌زمان با ثبت ‌نام به اطلاع داوطلبان خواهد رسید.

نیروی دریایی راهبردی ارتش جمهوری اسلامی ایران در ادامه راه نورانی شهیدان والامقام و به منظور حفظ تمامیت ارضی میهن عزیز اسلامی از بین جوانان مومن، متعهد و علاقه‌مند، دارای روحیه انقلابی، ولایتمداری، سلحشوری، استکبارستیزی، از جان‌گذشتگی، ایثارگری و بسیجی،به صورت افسر پیمانی-کارمندی علمی و تجربی پیمانی همرزم می‌پذیردالف) شرایط عمومی۱- متدین به دین اسلام و تابعیت جمهوری اسلامی ایران.۲- التزام عملی به احکام اسلامی و قوانین جمهوری اسلامی ایران و رعایت موازین اخلاق اسلامی.۳- اعتقاد و التزام عملی به ولایت مطلقه فقیه.۴- نداشتن سابقه عضویت و هواداری احزاب، گروه ها و سازمان‌های سیاسی.۵- داشتن حسن شهرت و عدم سوء پیشینه کیفری.۶- نداشتن اعتیاد به مواد مخدر و محکومیت به محرومیت از خدمات دولتی.۷- داشتن سلامت روانی و جسمانی متناسب با خدمت مورد نظر برابر گواهی اداره بهداشت و درمان نیروی دریایی .۸- سپردن تعهد کافی مبنی بر پرداخت دو برابر هزینه های دوره آموزشی در صورت استعفاء یا اخراج برابر قوانین ومقررات ارتش جمهوری اسلامی ایران.۹- شرایط سنی:۹-۱: شرایط سنی داوطلبان با مدرک کارشناسی حداکثر ۲۸ سال می باشد.(متولدین ۱۳۷۱/۰۹/۰۱ بعد)۹-۲: شرایط سنی داوطلبان با مدرک دیپلم (کارمند تجربی )حداکثر۲۶ سال می باشد. (متولدین۱۳۷۳/۰۹/۰۹ به بعد)(مدت خدمت دوره ضرورت به حداکثرسن داوطلب اضافه می گردد).۱۰-فرزندان معظم شهداء، آزادگان از کار افتاده کلی و جانبازان ازکارافتاده کلی از شروط سن و معدل معاف می‌باشند. ارائه مدرک معتبر از بنیاد شهید و امور ایثارگران در این خصوص الزامی می باشد .۱۱- برای داوطلبان استخدام پیمانی مرد داشتن کارت پایان خدمت دوره ضرورت یا معافیت دائم غیر پزشکی یا دفترچه آماده به خدمت (بدون مهر غیبت)استخدام افراد به منظور مرتفع نمودن مشکلات اقتصادی آنان نبوده و جذب و استخدام براساس نیازسازمان می باشد .۱۲-داشتن حداقل معدل ۱۳ در مقاطع دیپلم .۱۳- موفقیت در آزمون ورودی، معاینات پزشکی ، آمادگی جسمانی و صلاحیت های گزینشی .۱۴-ضمنا جهت داوطلبان رشته های کارمندی تجربی ، قبولی در آزمون عملی/مهارت از اهمیت ویژه ای برخوردار می باشد.ب) شرایط اختصاصی استخدام۱- نداشتن تعهد خدمت به سایر سازمان‌ها و ارگان‌های دولتی و بخش خصوصی.۲– داشتن حداقل معدل ۱۴در مقطع کارشناسی مربوط به افسران و کارمندان علمی پیمانی( برابر جدول الف وب)۳-دارا بودن دیپلم مورد تایید وزرات آموزش و پرورش مرتبط با تخصص های کارمند تجربی و ارائه گواهینامه مهارت فنی ازمراکز آموزش فنی و حرفه ای در راستای رشته ثبت نامی الزامی می باشد.۴-داوطلبانی که قبلا به صورت پیمانی در نیرو های مسلح خدمت نموده اند مجاز به ثبت نام به صورت پیمانی نمی باشند.۵-استخدام مشمولین وظیفه عمومی مستلزم ارائه مدرک رسمی از اداره وظیفه عمومی ناجا میباشد (استخدام مشمولین غائب و دارندگان کارت معافیت پزشکی ممنوع می باشد )۶-سپردن تعهد خدمتی برابر قوانین ارتش جمهوری اسلامی ایران۷-موفقیت در آزمون ورودی ،معاینات پزشکی ،آمادگی جسمانی و صلاحیت های گزینشی …..ضمنا جهت داوطلبان رشته های تجربی ،قبولی در آزمون عملی از اهمیت ویژه ای برخوردار می باشد نکاتی که ضروری است داوطلبان گرامی به آن توجه کافی مبذول نمایند

در هر مرحله از گزینش که مشخص گردد داوطلب فاقد شرایط اعلام شده می باشد بلافاصله از ادامه مراحل گزینش وی جلوگیری بعمل خواهد آمد. مدت قراداد نظامیان پیمانی ۵ سال و کارمندان پیمانی ۶سال می باشد لیکن کارکنان مربوطه پس از اتمام دوره پیمانی در صورت نیاز نداجا. تمایل فردی و احراز شرایط لازم،وفق مقررات جاری از پیمانی به رسمی تبدیل وضعیت خواهند شد. خدمت کارکنان پیمانی به منزله انجام خدمت دوره ضرورت تلقی گردیده و در صورتی که قبل از خاتمه تعهد به هر علت از خدمت رها شوند برابر قانون خدمت وظیفه عمومی با آنان رفتار خواهد شد. ج) امتیازها: ۱-کلیه پذیرفته شدگان پس از اتمام دوره آموزش به درجه/رتبه مصوب نائل و از امتیازات مربوط به طرح نظام هماهنگ پرداخت حقوق کارکنان دولت,وام های مصوب,کارت اعتباری حکمت,بیمه خدمات درمانی و سایر خدمات رفاهی برابر مقررات موجود برخوردار خواهند شد. تبصره:در خصوص اعطاء امتیازات مربوط به عائله تحت تکفل مستخدمین,وفق ضوابط جاری اقدام خواهد شد.

تخصص‌‌های افسری ماده ۳۳ قانون آجا مورد نیاز(پیمانی پنج ساله) (پیوست الف )

تخصص های کارمند علمی مورد نیاز (پیمانی ۶ ساله)(پیوست ب)

تخصص های کارمند تجربی مورد نیاز (پیمانی ۶ ساله)

 

۲–پرداخت حقوق و مزایا برابر قانون نظام هماهنگ پرداخت حقوق کارکنان دولت۳-پذیرفته شدگان از کارت اعتباری حکمت و سایر خدمات رفاهی برابر مقررات و ضوابط موجود برخوردار خواهند شد.۴-همسر و فرزندان پذیرفته شدگان به‌عنوان افراد تحت تکفل آنان منظور و از تسهیلات بیمه خدمات درمانی و بیمه عمر برابر ضوابط برخوردار خواهند شد.

مدارک مورد نیاز برای ثبت نام

۱-۴ قطعه عکس ۴*۳پشت نویسی شده۲-اصل و روگرفت مدرک تحصیلی مرتبط یا گواهی موقت پایان تحصیلات برای افسران و کارمندان علمی۳-اصل و روگرفت مدرک دیپلم مرتبط برای کارمندان تجربی به همراه داشتن گواهی مهارت فنی از مراکز فنی و حرفه ای الزامی می باشد .۴-اصل شناسنامه و یک سری روگرفت ازتمامی صفحات۵-اصل و روگرفت کارت ملی یا ابلاغیه شماره ملی۶-اصل و روگرفت کارت پایان خدمت یا ارائه مدرک مربوط به وضعیت نظام وظیفه.۷- خانواده درجه یک شهدا ،جانبازان ،آزادگان ،فرزندان نیروی های مسلح و داوطلبیان بسیج بایستی هنگام ثبت نام اصل و روگرفت نامه معتبر از مراجع ذیصلاح دال بر مشمولیت خودرا ارائه نمایند .۸- واریز مبلغ ۷۰۰.۰۰۰ ریال (هفتصد هزار ریال) به حساب ۵۱۵۱۵۷۹۰۰۷۰۰۸ بانک سپه( تمرکزی عواید نداجا) و ارائه اصل برگه واریزی در زمان ثبت نام.شایان ذکراست اصل مدرک ارائه جهت ثبت نام صرفا جهت رویت مسئولین مسئولین دفاتر رسیده و پس از بررسی در زمان ثبت نام عینا به داوطلبین اعاده می گردد.ه) نحوه ثبت نامالف) ثبت نام از داوطلبان به‌صورت حضوری انجام می‌شود و به مدارکی که با پست ارسال شود، ترتیب اثر داده نخواهد شد.ب) داوطلبان برای ثبت‌نام با مدارک پیش‌گفته از تاریخ ۱۳۹۹/۰۹/۰۱ تا تاریخ ۱۳۹۹/۰۹/۳۰ ( به استثنای روزهای جمعه و تعطیلات رسمی) از ساعت ۰۸۰۰ تا ۱۳۰۰ با توجه به محل سکونت خود به یکی از نشانی‌های زیر مراجعه نمایند.ج ) امتحان علمی برای داوطلبین افسری ماده ۳۳ و گروه کارمند علمی در ستاد نداجا – تهران برگزار خواهد شد.(تاریخ آزمون متعاقبا اعلام خواهد شد)د)با توجه محدویت سهمیه واگذاری به محض تکمیل ظرفیت پذیرش، ثبت نام متوقف خواهد شد .تهران، بزرگراه امام علی شمال- بزرگراه زین الدین شرق-اولین خروجی، مدیریت گزینش و اسـتـخـدام نیروی دریایی، تلفن ۷۷۲۲۶۰۰۳ و ۷۷۲۲۶۰۰۷ – ۰۲۱بندرعباس، جاده اسکله شهید باهنر، جنب درمانگاه تخصصی نیروی دریایی، شعبه استخدام، تلفن ۳۳۴۲۳۰۰۹- ۰۷۶، داخلی ۲۰۵۵بوشهر، پایگاه دریایی بوشهر، درب دوم دژبان، شعبه استخدام، تلفن ۱۹- ۴۲۵۲۴۰۳۳ ، داخلی ۳۰۳۶جاسک، جنب میدان شهدا، منطقه دوم ولایت نیروی دریایی ارتش جمهوی اسلامی ایران، دایره استخدام، تلفن ۴۲۵۲۰۶۸۲ – ۰۷۶چابهار، کنارک، منطقه سوم نیروی دریایی ارتش ج. ا. ا، جنب درب دژبان، دفتر گزینش و استخدام نداجا، تلفن۳۱۲۱۴۵ و ۳۱۲۹۲۲ و ۳۱۲۴۲۰۰۶ – ۰۵۴نوشهر، خیابان شهید عمادالدین کریمی، دانشگاه علوم دریایی امام خمینی (ره)، دفتر استخدام، تلفن ۵۲۳۵۳۰۸۳ – ۰۱۱رشت، پل عراق، خیابان رسالت، انتهای منازل سازمانی نیروی دریایی، جنب مجتمع باران، دفتر استخدام، تلفن ۳۳۳۳۹۹۷۵ -۰۱۳خرمشهر، پایگاه نیروی دریایی، نیروی انسانی، شعبه استخدام، تلفن ۵۳۵۳۱۸۳۵ – ۰۶۱سیرجان، بلوار امام رضا(ع) ، آمادگاه ناوگان جنوب نداجا، درب لنگر، شعبه گزینش و استخدام ، تلفن ۳۲۰۳۵۶۷ -۰۳۴مشهد، انتهای کوه سنگی هشت، مجتمع تشریفات میلاد نداجا، دفتر نمایندگی نیروی دریایی، تلفن ۳۸۵۹۸۸۱۱ – ۳۸۵۹۸۳۰۰ – ۰۵۱شیراز، میدان اطلسی، نبش خیابان فروغی ، روبروی بانک سپه ، دفتر نمایندگی نیروی دریایی، تلفن ۳۲۲۸۶۳۱۳ – ۰۷۱اصفهان، خ ارتش، سه راه حکیم نظامی، خ صفه، نرسیده به اتکاء جنب کانون بازنشستگان نیرو های مسلح، دفتر نمایندگی نیروی دریایی، ۳۶۲۰۲۱۴۶-۰۳۱کرمانشاه، سه راه حافظیه، بلوار شهید غیرتمند، نرسیده به بانک حکمت ایرانیان، دفتر نمایندگی نیروی دریایی، تلفن ۳۸۳۹۵۰۹۳ -۰۸۳تبریز، خیابان آزادی، جنب بیمارستان ارتش، دفتر نمایندگی نیروی دریایی، تلفن ۳۵۴۱۴۱۳۶- ۰۴۱خرم آباد، خیابان۶۰متری، پل مدیریت، نبش افلاک،ساختمان بنیاد نخبگان(طبق همکف)، دفتر نمایندگی نیروی دریایی، تلفن ۳۳۲۱۳۵۸۶ – ۰۶۶سنندج، میدان مولوی کرد، سه راه صفری، ساختمان شماره ۳ استانداری، طبقه اول، دفتر نمایندگی نیروی دریایی، تلفن ۳۳۲۴۶۶۴۶ – ۰۸۷گرگان: به سمت جاده آق قلا،جنب ترمینال،پشت جایگاه سی ان جی دفتر نمایندگی نیروی دریایی، تلفن ۳۲۶۸۶۰۲۳ -۰۱۷شهرکرد، گودال چشمه، بلوار ۱۳ آبان، سازمان دانش آموزی، دفتر نمایندگی نیروی دریایی، تلفن ۳۳۳۵۴۹۴۱ – ۰۳۸یزد، امام شهر، بلوار کارگر، خیابان باهنر شمالی، پلاک ۲، دفتر نمایندگی نیروی دریایی، تلفن ۳۵۲۳۶۳۹۰ – ۰۳۵اراک، خیابان شهید بهشتی (عباس آباد) جنب امامزاده، دفتر نمایندگی نیروی دریایی، تلفن ۴۴۲۴۸۰۴۴ – ۰۸۶سمنان، بلوار ولی عصر، روبروی پارک سنگی، دفتر نمایندگی نیروی دریایی، تلفن ۳۳۳۳۱۵۲۸ – ۰۲۳بجنورد، خیابان امام خمینی (ره)، روبروی پمپ بنزین، خ ملاصدرا، بن بست اول سمت چپ، طبقه دوم، دفتر نمایندگی نیروی دریایی، تلفن ۳۲۲۶۲۱۷۱ – ۰۵۸اردبیل،شورابیل نمایشگاه بین المللی اردبیل ساختمان همیاری شهرداری طبقه اول دفتر نمایندگی گزینش و استخدام نداجا در استان اردبیل تلفن ۰۴۵۳۳۵۹۳۸۶۹

برای مشاهده آگهی استخدام در سایت ارتش اینجا کلیک نمایید

امیر ایرانی، معاون تربیت و آموزش نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت: نیروی دریایی ارتش در ۳ بخش جذب نیروی انسانی در کشور دارد.امیر دریادار دوم شهرام ایرانی در حاشیه آیین افتتاح دفتر نمایندگی نیروی دریایی راهبردی ارتش در گفت‌وگو با تسنیم اظهار داشت: مقام معظم رهبری فرمانده کل قوا به دریادار سیاری، فرمانده نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران نظریه بازگشت به دریا را مطرح کردند و در این خصوص تمهیدات لازم اندیشیده شده است.

برای مشاهده متن کامل خبر اینجا کلیک نمایید

نیروی دریایی راهبردی ارتش جمهوری اسلامی ایران در ادامه راه نورانی شهیدان والا مقام و به منظور حفظ استقلال و تمامیت ارضی و نظام جمهوری اسلامی ایران از بین جوانان (پسر) مومن و متعهد و علاقه‌مند به رزمندگی که دارای روحیه انقلابی، ولایتمداری، سلحشوری، از جان گذشتگی، ایثارگری، بسیجی،آمادگی ماموریت در پایگاه‌ها و مناطق نیروی دریایی راهبردی آجا، جهت طی دوره آموزشگاه درجه‌داری نظامی (مرکز آموزش تخصص‌های دریایی باقر العلوم (ع) رشت و مرکز آموزش تکاوران دریایی قمربنی‌هاشم (ع) منجیل) همرزم می‌پذیرد.

الف) شرایط عمومی

متدین به دین مبین اسلام. تابعیت جمهوری اسلامی ایران (ایرانی الاصل بودن و عدم سابقه تابعیت بیگانه). ایمان به انقلاب اسلامی و نظام جمهوری اسلامی ایران و آمادگی فداکاری در راه تحقق اهداف آن. اعتقاد و التزام عملی به ولایت مطلقه فقیه. فقدان محکومیت موثر کیفری و محکومیت ناشی از اقدام علیه امنیت کشور، انقلاب و نظام جمهوری اسلامی ایران. نداشتن عضویت یا وابستگی و هواداری از احزاب، گروه ها و سازمان‌های سیاسی. عدم معروفیت به فساد اخلاقی برابر ضوابط گزینش. کسانی که بعنوان عضو در ارتش جمهوری اسلامی ایران می‌پیوندند، باید برای رزمنده شدن وارد شوند و آمادگی ماموریت در هر منطقه/پایگاه حوزه ماموریت نداجا را داشته باشند. شاخصه‌های تدین و انقلابی بودن اصل بوده و در همه مراحل مورد توجه قرار می‌گیرد. استخدام افراد بر مبنای مرتفع نمودن مشکلات اقتصادی آنان نبوده و جذب و استخدام براساس نیاز سازمان می‌باشد. در استخدام افراد به وجود انگیزه خدمتی، روحیه ایثار و فداکاری توجه می‌شود. سپردن تعهد محضری مبنی بر پرداخت ۲ برابر هزینه‌های دوره آموزشی در صورت استعفا و یا اخراج برابر قوانین و مقررات ارتش جمهوری اسلامی ایران. دارا بودن حداقل سن ۱۷ سال تمام و حداکثر ۲۱ سال (تا تاریخ ۱۳۹۹/۴/۱۰) در صورت انجام خدمت سربازی مدت خدمت ضرورت به حداکثر سن داوطلب اضافه می‌شود، ملاک محاسبه سن تاریخ شروع ثبت‌نام (۱۰/۰۴/۱۳۹۹) می‌باشد (فرزندان شاهد، جانبازان از کار افتاده کلی، آزادگان از کار افتاده کلی از شرط سن و معدل معاف می‌باشند). دارا بودن سلامت جسم و روان (برابر آیین‌نامه معاینات پزشکی استخدام نیروهای مسلح).

ب) شرایط اختصاصی سپردن تعهد محضری برابر ضوابط قانون ارتش جمهوری اسلامی ایران. دارا بودن مدرک تحصیلی دیپلم متوسطه در یکی از رشته‌های زیر با شرایط مورد اشاره: الف) رشته‌های نظری دوره های نظام قدیم و جدید(ریاضی فیزیک، علوم تجربی، علوم انسانی، علوم و معارف اسلامی) ، فنی‌حرفه‌ای، دریانوردی و هوانوردی با معدل کل ۱۳ و معدل کتبی ۱۰ ب) رشته‌های مهارتی کاردانش بجز رشته های شاخه کشاورزی و زیرمجموعه آن با حداقل معدل کل ۱۳ پ) برای داوطلبان در حال تحصیل (نظام جدید آموزشی) حداقل معدل ۱۳ سال دوم متوسطه(سال یازدهم) ملاک بوده و بایستی مدرک قبولی سال آخر متوسطه(سال دوازدهم) خود را با شرط حداقل معدل کل ۱۳ حداکثر تا قبل از شروع دوره رزم مقدماتی مشترک ارائه نمایند در غیر این‌صورت قبولی آنان کان لم یکن تلقی می‌گردد. ۳- قبولی در آزمون‌های علمی، معاینات پزشکی، مقاومت جسمانی و صلاحیت‌های گزینشی. ۴- نداشتن تعهد خدمتی یا استخدامی به دستگاه‌های دولتی و بخش خصوصی. ۵- دانشجویان مشغول به تحصیل در سایر دانشگاه‌ها در صورت داشتن شرایط و ضوابط مورد نظر می‌توانند ثبت‌نام نمایند.

تبصره: ** از پذیرفته‌شدگانی که دانشجوی سایر دانشگاه‌ها می‌باشند مشروط به ارائه برگه انصراف از تحصیل ثبت‌نام نهایی بعمل خواهد آمد.*** داوطلبان دارای مدرک فوق دیپلم ثبت نام بعمل نخواهد امد.۶- امکان استخدام دارندگان معافیت پزشکی وجود ندارد. موارد مهم:

استخدام مشمولان وظیفه عمومی مستلزم ارائه مدرکی دال بر رسیدگی به وضع مشمولیت آنان از اداره وظیفه عمومی است. ( استخدام مشمولان غایب و دارندگان کارت معافیت پزشکی ممنوع است). (۲) فرزندان معظم شهدا، جانبازان، آزادگان، نیروهای مسلح ، ایثارگران ، بسیجیان فعال و سربازان جمعی آجا در صورت احراز شرایط عمومی و اختصاصی از اولویت‌هایی برخوردار خواهند بود. (۳) حافظان کل قرآن کریم در صورت احراز شرایط عمومی و اختصاصی استخدام در اولویت می‌باشند. (۴) داوطلبان قبول شده در آزمون علمی، پیش‌بینی‌های لازم را برای حداقل سه روز اقامت در تهران به‌عمل آورند. (۵) آزمون علمی ورودی از کتب عمومی و مشترک سه سال دبیرستان خواهد بود. « موارد امتحانی شامل: الف-احکام و معارف اسلامی(دین و زندگی) ب-زبان ادبیات فارسی، ج-رایانه، د- آزمون هوش و- اطلاعات عمومی و مسائل روز جامعه ه-زبان انگلیسی» (۶) اعلام قبولین نهایی بر اساس مصوبات هیئت گزینش نداجا خواهد بود. (۷) در هر مرحله‌ای از گزینش که مشخص شود داوطلب فاقد شرایط اعلام شده است، از ادامه مراحل گزینش وی جلوگیری به‌عمل خواهد آمد. (۸) در صورت تکمیل سهمیه، ثبت نام متوقف خواهد شد. (۹) استخدام داوطلبان واجد شرایط، حسب اولویت‌های سازمانی عمدتاً به‌منظورخدمت در مناطق و پایگاه‌های عملیاتی نداجا صورت می‌گیرد. (۱۰) با توجه به شبانه روزی بودن دوره‌ی آموزشی لازم است داوطلبان مجرد باشند و تا فارغ التحصیلی مجرد باقی بمانند (حداقل دوره ۱۸ ماه می‌باشد) (۱۱) مدت قرارداد داوطلبان استخدام، پنج سال است و این مدت به منزله انجام خدمت دوره ضرورت نیز محسوب می‌گردد و در صورتی قبل از خاتمه تعهد به هر علتی از خدمت مستعفی یا برکنار گردند برابر قانون خدمت وظیفه عمومی با آنان رفتار خواهد شد. گفتنی است داوطلبان پس از طی مدت قرارداد در صورت تقاضای شخصی، داشتن شرایط لازم و نیاز نداجا، به استخدام رسمی تغییر وضعیت خواهند یافت. (۱۲) در خلال دوره پیمانی، ارتقا درجه، تغییر تخصص و پذیرش مدرک تحصیلی بالاتر مجاز نخواهد بود.

ب) امتیازها ۱- دوره آموزش داوطلبان در آموزشگاه به‌صورت شبانه‌روزی بوده و کلیه مخارج آنان از قبیل وسایل کمک آموزشی، خوراک، پوشاک، بهداشت و درمان به عهده نیروی دریایی راهبردی ارتش ج.ا.ا است و ماهیانه مبلغی به‌عنوان کمک هزینه تحصیلی نیز به آنان پرداخت خواهد شد. ۲- داوطلبان پس از اتمام دوره آموزش برابر مقررات ارتش جمهوری اسلامی ایران، ترفیع می‌گیرند و از حقوق و مزایای شغلی مربوط برخوردار می‌شوند. ۳- دانش آموختگان از تسهیلات مصوب، کارت اعتباری حکمت و سایر خدمات رفاهی برابر مقررات و ضوابط موجود برخوردار خواهند شد. ۴- درصورت ازدواج داوطلبان پس از اتمام دوره آموزش اولیه ، همسر و فرزندان آن‌ها به‌عنوان افراد تحت تکفل منظور و از تسهیلات بیمه خدمات درمانی و بیمه عمر برابر ضوابط برخوردار خواهند شد. ج) مدارک مورد نیاز برای ثبت‌نام: ۱- عکس ۴×۳ دو قطعه (پشت‌نویسی شده) ۲- اصل شناسنامه عکس‌دار ۳- اصل کارت ملی ۴- اصل مدرک دیپلم یا گواهی قبولی موقت دیپلم که به تایید آموزش و پرورش محل تحصیل رسیده باشد. ۵- اصل ریز نمرات دیپلم که به تایید آموزش و پرورش محل تحصیل رسیده باشد. ۶- خانواده های درجه یک شهدا ،جانبازان ،آزادگان، فرزندان کارکنان نیروهای مسلح و بسیجیان فعال هنگام ثبت نام اصل نامه معتبر از سازمان مربوطه را جهت برخورداری از امتیازهای مصوب ارائه نمایند در غیر اینصورت امتیازی محاسبه نمی شود. ۷- اصل نامه اشتغال به خدمت یا معرفی نامه ازکانون بازنشستگان والدین جهت فرزندان کارکنان نیروهای مسلح. ۸- مدرکی که مبین وضعیت نظام وظیفه باشد .مانند: اصل کارت پایان خدمت یا گواهی اشتغال به تحصیل یا کارت معافیت دائم غیر پزشکی یا برگه اعزام به‌خدمت (بدون مهر غیبت) با تاریخ اعزام بعد از مهر ماه سال ۱۳۹۹ ۹- واریز مبلغ ۷۰۰/۰۰۰ریال (هفتصد هزار ریال) به حساب ۵۱۵۱۵۷۹۰۰۷۰۰۸ بانک سپه ( به نام تمرکز وجوه عواید دارایی مر.پش نداجا) و ارائه اصل برگه واریزی در زمان ثبت نام. (وجه واریزی به هیچ وجه قابل استرداد نمی باشد.)

د) نحوه ثبت‌نام ثبت‌نام از داوطلبان به‌صورت حضوری انجام خواهد شد و به مدارکی که با پست ارسال شود، ترتیب اثر داده نخواهد شد. داوطلبان واجد شرایط از تاریخ۹۹/۴/۱۰تا تاریخ ۹۹/۵/۱۰ فرصت دارند با در دست داشتن مدارک مورد نیاز در بند (ج) و با توجه به محل سکونت خود به یکی از نشانی‌های زیر برای ثبت‌نام مراجعه نمایند:

تهران: بزرگراه امام علی شمال، بزرگراه زین الدین شرق، جنب درب باشگاه صدف، درب گزینش و اسـتـخـدام نیروی دریایی، تلفن ۷و۷۷۲۲۶۰۰۳ ۰۲۱اراک: خیابان شهیدبهشتی(عباس آباد) جنب امامزاده، دفتر گزینش و عضویابی نداجا، تلفن ۰۸۶۳۲۲۱۵۸۵۲ – ۰۸۶۳۲۲۳۵۲۹۰اردبیل: شورآبیل، جنب نمایشگاه بین المللی، سازمان همیاری شهرداری طبقه اول، دفتر گزینش و عضویابی نداجا، تلفن ۰۴۵۳۳۵۹۳۸۶۹اصفهان: خیابان ارتش، سه راه حکیم نظامی، خ.صفه، نرسیده به اتکا، جنب کانون بازنشستگان نیروهای مسلح، دفترجذب واستخدام، تلفن۰۳۱۳۶۲۰۲۱۴۶بجنورد: خیابان امام خمینی شرقی، خ.ملاصدرا، بن بست احمر، پلاک۱۱۹، طبقه۳، دفتر گزینش و عضویابی نداجا، تلفن ۰۵۸۳۲۲۶۲۱۷۱بوشهر: پایگاه نیروی دریایی، درب دوم دژبان، دفتر گزینش و عضویابی نداجا، تلفن ۱۹- ۰۷۷۳۳۴۴۴۲۱۲بندرعباس: بلوارپاسداران(جاده اسکله شهیدباهنر)، جنب درمانگاه تخصصی نیروی دریایی، دفتر گزینش و عضویابی نداجا ، تلفن ۰۷۶۳۳۴۲۳۰۰۹بندرجاسک: جنب میدان شهدا، منطقه دوم ولایت نیروی دریایی ارتش ج.ا.ا، دفتر گزینش و عضویابی نداجا ، تلفن ۰۷۶۴۲۵۲۴۰۳۳تبریز: خیابان آزادی، جنب بیمارستان ارتش، دفتر گزینش و عضویابی نداجا، تلفن ۰۴۱۳۵۴۱۴۱۳۶چابهار: کنارک، منطقه سوم نیروی دریایی ارتش ج.ا.ا، جنب درب دژبان، دفتر گزینش و عضویابی نداجا، تلفن ۰۵۴۳۱۲۴۸۳۶۹خرم‌آباد: خیابان۶۰متری، پل مدیریت، نبش افلاک۸ ، ساختمان بنیادملی نخبگان(طبقه همکف)، دفتر گزینش وعضویابی نداجا، تلفن۰۶۶۳۳۲۱۳۵۸۶خرمشهر: پایگاه نیروی دریایی، جنب درب ورودی، دفتر گزینش وعضویابی نداجا، تلفن ۰۶۱۵۳۵۳۱۸۳۵رشت: خیابان رسالت، انتهای منازل سازمانی نیروی دریایی، جنب مجتمع باران، دفتر گزینش وعضویابی نداجا، تلفن ۰۱۳۳۳۳۹۹۷۵سمنان: بلوار ولی‌عصر(عج)، روبروی پارک سنگی، جنب کافی نت رضوان، دفتر گزینش وعضویابی نداجا، تلفن ۰۲۳۳۳۳۳۱۵۲۸سنندج: میدان مولوی کرد، سه راه صفری، ساختمان شماره۳ استانداری، طبقه اول، دفتر گزینش وعضویابی نداجا ، تلفن ۰۸۷۳۳۲۴۶۶۴۶سیرجان: بلوار امام رضا(ع)، ابتدای جاده راه آهن فرماندهی آمادو پشتیبانی نداجا، دفتر گزینش وعضویابی نداجا، تلفن ۰۳۴۳۲۰۳۵۶۷شهرکرد: گودال چشمه، بلوار ۱۳ آبان، سازمان دانش آموزی، دفتر گزینش وعضویابی نداجا ۰۳۸۳۳۳۵۴۹۴۱شیراز: میدان قائم(اطلسی)، نبش خیابان فروغی، روبروی بانک سپه، دفتر گزینش وعضویابی نداجا، تلفن ۰۷۱۳۲۲۸۶۳۱۳کرمانشاه: سه راه حافظیه، بلوار شهید غیرتمند، نرسیده به بانک حکمت ایرانیان، دفتر گزینش وعضویابی نداجا، تلفن ۰۸۳۳۸۳۹۵۰۹۳گرگان: شهرک کیان شهر،کیان پنجم، ساختمان شهرداری ناحیه یک، دفتر گزینش وعضویابی نداجا، تلفن ۰۱۷۳۲۶۸۶۰۲۳مشهد: انتهای کوه سنگی هشت، مجتمع زائر سرای تشریفاتی میلاد نداجا، دفتر گزینش وعضویابی نداجا ، تلفن ۰۵۱۳۸۵۹۸۸۱۱نوشهر: خیابان شهید عمادالدین کریمی، دانشگاه علوم دریایی امام خمینی(ره)، دفتر گزینش وعضویابی نداجا ، تلفن ۰۱۱۵۲۳۵۳۰۸۳یزد: امام شهر، میدان انقلاب، بلوار کارگر، خیابان باهنر شمالی، پلاک ۲، دفتر گزینش وعضویابی نداجا، تلفن ۰۳۵۳۵۲۳۶۳۹۰هـ) مکان و زمان برگزاری آزمون ورودی۱- محل برگزاری آزمون ورودی، همان شهری است که داوطلب در آن اقدام به ثبت‌نام نموده است.۲- تاریخ برگزاری آزمون ورودی، هم‌زمان با ثبت ‌نام به اطلاع داوطلبان خواهد رسید.

برای مشاهده آگهی استخدام در سایت ارتش جمهوری اسلامی اینجا کلیک نمایید

الف) شرایط عمومی

متدین به دین مبین اسلام. تابعیت جمهوری اسلامی ایران (ایرانی الاصل بودن و عدم سابقه تابعیت بیگانه). ایمان به انقلاب اسلامی و نظام جمهوری اسلامی ایران و آمادگی فداکاری در راه تحقق اهداف آن. اعتقاد و التزام عملی به ولایت مطلقه فقیه. فقدان محکومیت موثر کیفری و محکومیت ناشی از اقدام علیه امنیت کشور، انقلاب و نظام جمهوری اسلامی ایران. نداشتن عضویت یا وابستگی و هواداری از احزاب، گروه ها و سازمان‌های سیاسی. عدم معروفیت به فساد اخلاقی برابر ضوابط گزینش. کسانی که بعنوان عضو در ارتش جمهوری اسلامی ایران می‌پیوندند، باید برای رزمنده شدن وارد شوند و آمادگی ماموریت در هر منطقه/پایگاه حوزه ماموریت نداجا را داشته باشند. شاخصه‌های تدین و انقلابی بودن اصل بوده و در همه مراحل مورد توجه قرار می‌گیرد. استخدام افراد بر مبنای مرتفع نمودن مشکلات اقتصادی آنان نبوده و جذب و استخدام براساس نیاز سازمان می‌باشد. در استخدام افراد به وجود انگیزه خدمتی، روحیه ایثار و فداکاری توجه می‌شود. سپردن تعهد محضری مبنی بر پرداخت ۲ برابر هزینه‌های دوره آموزشی در صورت استعفا و یا اخراج برابر قوانین و مقررات ارتش جمهوری اسلامی ایران. دارا بودن حداقل سن ۱۶ سال تمام و حداکثر ۲۱ سال و در صورت انجام خدمت سربازی مدت خدمت ضرورت به حداکثر سن داوطلب اضافه می‌شود، (فرزندان شاهد، جانبازان از کار افتاده کلی، آزادگان از کار افتاده کلی از شرط سن و معدل معاف می‌باشند). دارا بودن سلامت جسم و روان (برابر آیین‌نامه معاینات پزشکی استخدام نیروهای مسلح).

تبصره: حداقل قد برای عموم داوطلبان ۱۶۵ سانتی‌متر و دید چشم حداقل ۸/۰ می‌باشد.

ب) شرایط اختصاصی

سپردن تعهد محضری برابر ضوابط قانون ارتش جمهوری اسلامی ایران. دارا بودن مدرک تحصیلی دیپلم متوسطه در یکی از رشته‌های زیر با شرایط مورد اشاره:

الف) رشته‌های نظری (ریاضی فیزیک، علوم تجربی، علوم انسانی، علوم و معارف اسلامی) با حداقل معدل کل ۱۳ و حداقل معدل کتبی ۱۰

چگونه جذب نیروی دریایی سپاه شویم

ب) رشته‌های مهارتی کاردانش با حداقل معدل کل ۱۳

ج) رشته‌های فنی‌حرفه‌ای با حداقل معدل کل ۱۳

د) کلیه داوطلبان بایستی مدرک قبولی سال آخر متوسطه نظام جدید(سال دوازدهم) یا دیپلم نظام قدیم خود را با شرط حداقل معدل اشاره شده در بند بالا حداکثر تا قبل از شروع دوره رزم مقدماتی ارائه نمایند در غیر این‌صورت قبولی آنان کم لم یکن تلقی می‌گردد.

قبولی در آزمون‌های علمی، معاینات پزشکی، مقاومت جسمانی و صلاحیت‌های گزینشی. نداشتن تعهد خدمتی یا استخدامی به دستگاه‌های دولتی و بخش خصوصی. دانشجویان مشغول به تحصیل در سایر دانشگاه‌ها در صورت داشتن شرایط و ضوابط مورد نظر می‌توانند ثبت‌نام نمایند.

تبصره: از پذیرفته‌شدگانی که دانشجوی سایر دانشگاه‌ها می‌باشند مشروط به ارائه برگه انصراف از تحصیل ثبت‌نام نهایی بعمل خواهد آمد.

امکان استخدام دارندگان معافیت پزشکی وجود ندارد.

موارد مهم

استخدام مشمولان وظیفه عمومی مستلزم ارائه مدرکی دال بر رسیدگی به وضع مشمولیت آنان از اداره وظیفه عمومی است. ( استخدام مشمولان غایب و دارندگان کارت معافیت پزشکی ممنوع است).

(۲) فرزندان معظم شهدا، جانبازان، آزادگان، نیروهای مسلح، ایثارگران، بسیجیان فعال و سربازان جمعی آجا در صورت احراز شرایط عمومی و اختصاصی از اولویت‌هایی برخوردار خواهند بود.

(۳) حافظان کل قرآن کریم در صورت احراز شرایط عمومی و اختصاصی استخدام در اولویت می‌باشند.

(۴) داوطلبان قبول شده در آزمون علمی، پیش‌بینی‌های لازم را برای حداقل سه روز اقامت در تهران به‌عمل آورند.

(۵) آزمون علمی ورودی از کتب عمومی و مشترک دبیرستان خواهد بود. « موارد امتحانی شامل: الف- احکام و معارف اسلامی(دین و زندگی) ب- زبان ادبیات فارسی ج-رایانه د- آزمون هوش و- اطلاعات عمومی و مسائل روز جامعه ه- زبان انگلیسی»

(۶) اعلام قبولین نهایی بر اساس مصوبات هیئت گزینش نداجا خواهد بود.

(۷) در هر مرحله‌ای از گزینش که مشخص شود داوطلب فاقد شرایط اعلام شده است، از ادامه مراحل گزینش وی جلوگیری به‌عمل خواهد آمد.

(۸) در صورت تکمیل ظرفیت سهمیه، ثبت نام متوقف خواهد شد.

(۹) استخدام داوطلبان واجد شرایط، حسب اولویت‌های سازمانی عمدتاً به‌منظور خدمت در مناطق و پایگاه‌های عملیاتی جنوب نداجا صورت می‌گیرد.

(۱۰) با توجه به شبانه روزی بودن دوره‌ی آموزشی لازم است داوطلبان مجرد باشند و تا پایان دوره آموزشی مجرد باقی بمانند (حداقل دوره ۱۸ ماه می‌باشد)

(۱۱) مدت قرارداد داوطلبان استخدام، پنج سال است و این مدت به منزله انجام خدمت دوره ضرورت نیز محسوب می‌گردد و در صورتی قبل از خاتمه تعهد به هر علتی از خدمت مستعفی یا برکنار گردند برابر قانون خدمت وظیفه عمومی با آنان رفتار خواهد شد. گفتنی است داوطلبان پس از طی مدت قرارداد در صورت تقاضای شخصی، داشتن شرایط لازم و نیاز نداجا، به استخدام رسمی تغییر وضعیت خواهند یافت.

(۱۲) در خلال دوره پیمانی، ارتقا درجه، تغییر تخصص و پذیرش مدرک تحصیلی بالاتر مجاز نخواهد بود.

ج) امتیازها

۱- دوره آموزش داوطلبان در آموزشگاه به‌صورت شبانه‌روزی بوده و کلیه مخارج آنان از قبیل وسایل کمک آموزشی، خوراک، پوشاک، بهداشت و درمان به عهده نیروی دریایی راهبردی ارتش ج.ا.ا است و ماهیانه مبلغی به‌عنوان کمک هزینه تحصیلی نیز به آنان پرداخت خواهد شد.

۲- داوطلبان پس از اتمام دوره آموزش برابر مقررات ارتش جمهوری اسلامی ایران، ترفیع می‌گیرند و از حقوق و مزایای شغلی مربوط برخوردار می‌شوند.

۳- دانش آموختگان از تسهیلات مصوب، کارت اعتباری حکمت و سایر خدمات رفاهی برابر مقررات و ضوابط ارتش ج.ا.ا برخوردار خواهند شد.

۴- درصورت ازدواج داوطلبان پس از اتمام دوره آموزش اولیه، همسر و فرزندان آن‌ها به‌عنوان افراد تحت تکفل منظور و از تسهیلات بیمه خدمات درمانی و بیمه عمر برابر ضوابط برخوردار خواهند شد.

د) مدارک مورد نیاز برای ثبت‌نام

۱- عکس ۴×۳ دو قطعه (پشت‌نویسی شده)

۲- اصل شناسنامه عکس‌دار

۳- اصل کارت ملی

۴- اصل مدرک دیپلم یا گواهی قبولی موقت دیپلم که به تایید آموزش و پرورش محل تحصیل رسیده باشد.

۵- اصل ریز نمرات دیپلم که به تایید آموزش و پرورش محل تحصیل رسیده باشد.

۶- خانواده های درجه یک شهدا ،جانبازان ،آزادگان، فرزندان کارکنان نیروهای مسلح و بسیجیان فعال هنگام ثبت نام اصل نامه معتبر از سازمان مربوطه را جهت برخورداری از امتیازهای مصوب ارائه نمایند در غیر اینصورت امتیازی محاسبه نمی شود.

۷- اصل نامه اشتغال به خدمت یا معرفی نامه ازکانون بازنشستگان والدین جهت فرزندان کارکنان نیروهای مسلح.

۸- مدرکی که مبین وضعیت نظام وظیفه باشد .مانند: اصل کارت پایان خدمت یا گواهی اشتغال به تحصیل یا کارت معافیت دائم غیر پژشکی یا برگه اعزام به‌خدمت ( بدون مهر غیبت ) با تاریخ اعزام بعد از بهمن ماه سال ۱۳۹۸

۹- واریز مبلغ ۰۰۰/۷۰۰ ریال (هشتصد هزار ریال) به حساب ۵۱۵۱۵۷۹۰۰۷۰۰۸ بانک سپه ( به نام تمرکز وجوه عواید دارایی نداجا) و ارائه اصل برگه واریزی در زمان ثبت نام. (وجه واریزی به هیچ وجه قابل استرداد نمی باشد.)

ه) نحوه ثبت‌نام

ثبت‌نام از داوطلبان به‌صورت حضوری انجام خواهد شد و به مدارکی که با پست ارسال شود، ترتیب اثر داده نخواهد شد.

داوطلبان واجد شرایط از تاریخ ۲۱/۱۰/۹۸ تا تاریخ ۷/۱۱/۹۸ فرصت دارند با در دست داشتن مدارک مورد نیاز در بند (د) و با توجه به محل سکونت خود به یکی از نشانی‌های زیر برای ثبت‌نام مراجعه نمایند:

تهران: میدان رسالت، انتهای خیابان نیروی دریایی، مدیریت گزینش و اسـتـخـدام نیروی دریایی، تلفن ۰۲۱۷۷۲۲۶۰۰۳

بندرعباس: جاده اسکله شهید باهنر، جنب درمانگاه تخصصی نیروی دریایی، دفتر جذب و عضویابی نداجا ، تلفن ۰۷۶۳۳۴۲۳۰۰۹

بوشهر: پایگاه نیروی دریایی، درب دوم دژبان، دفتر جذب و عضویابی نداجا ، تلفن ۱۹- ۰۷۷۳۳۴۴۴۲۱۲

بندرجاسک: جنب میدان شهدا، منطقه دوم ولایت نیروی دریایی ارتش جمهوی اسلامی ایران، دفتر جذب و عضویابی نداجا ، تلفن ۰۷۶۴۲۵۲۴۰۳۳

چابهار: کنارک، منطقه سوم نیروی دریایی ارتش ج. ا. ا، جنب درب دژبان، دفتر جذب و عضویابی نداجا ، تلفن ۰۵۴۳۱۲۴۸۳۶۹

نوشهر: خیابان شهید عمادالدین کریمی، دفتر استخدام دانشگاه علوم دریایی امام خمینی (ره)، دفتر جذب و عضویابی نداجا ، تلفن ۰۱۱۵۲۳۵۳۰۸۳

رشت: خیابان رسالت، انتهای منازل سازمانی نیروی دریایی، جنب مجتمع باران، دفتر جذب و عضویابی نداجا ، تلفن ۰۱۳۳۳۳۹۹۷۵

خرمشهر: پایگاه نیروی دریایی، جنب درب ورودی، دفتر جذب و عضویابی نداجا ، تلفن ۰۶۱۵۳۵۳۱۸۳۵

سیرجان: بلوار امام رضا(ع) ، ابتداای جاده راه آهن، فرماندهی آماد و پشتیبانی نداجا، درب لنگر، دفتر جذب و عضویابی نداجا، تلفن ۰۳۴۴۱۳۲۳۵۶۷- ۰۳۴۴۱۳۲۳۳۱۳

مشهد: انتهای کوه سنگی هشت، مجتمع تشریفاتی میلاد نداجا، دفتر جذب و عضویابی نداجا ، تلفن ۰۵۱۳۸۵۹۸۸۱۱

شیراز: میدان قائم (اطلسی)، نبش خیابان فروغی ، روبروی بانک سپه ، دفتر جذب و عضویابی نداجا ، تلفن ۰۷۱۳۲۲۸۶۳۱۳

اصفهان: خیابان ارتش، سه راه حکیم نظامی، خ صفه، نرسیده به اتکاء جنب کانون بازنشستگان نیرو های مسلح، دفتر جذب و استخدام ، تلفن ۰۳۱۳۶۲۰۲۱۴۶

کرمانشاه: سه راه حافظیه، بلوار شهید غیرتمند، نرسیده به بانک حکمت ایرانیان، دفتر جذب و عضویابی نداجا ، تلفن ۰۸۳۳۸۳۹۵۰۹۳

تبریز: خیابان آزادی، جنب بیمارستان ارتش، دفتر جذب و عضویابی نداجا ، تلفن ۰۴۱۳۵۴۱۴۱۳۶

خرم‌آباد: خیابان۶۰متری، پل مدیریت، نبش افلاک ۸ ، ساختمان بنیاد ملی نخبگان (طبقه همکف) ، دفتر جذب و عضویابی نداجا، تلفن۰۶۶۳۳۲۱۳۵۸۶

سنندج: میدان مولوی کرد، سه راه صفری، ساختمان شماره۳ استانداری، طبقه اول، دفتر جذب و عضویابی نداجا ، تلفن، ۰۸۷۳۳۲۴۶۶۴۶

گرگان: شهرک کیان شهر،کیان پنجم ، ساختمان شهرداری ناحیه یک، دفتر جذب و عضویابی نداجا ، ۰۱۷۳۲۶۸۶۰۲۳

شهرکرد: گودال چشمه، بلوار ۱۳ آبان، سازمان دانش آموزی، دفتر جذب و عضویابی نداجا.۰۳۸۳۳۳۳۴۹۴۱ و ۰۳۸۳۳۳۴۷۳۳۵

یزد: امام شهر، میدان انقلاب، بلوار کارگر، خیابان باهنر شمالی، پلاک ۲، دفتر جذب و عضویابی نداجا، تلفن،۰۳۵۳۵۲۳۶۳۹۰

اراک: خیابان شهید بهشتی (عباس آباد) جنب امامزاده، دفتر جذب و عضویابی نداجا ، تلفن ، ۰۸۶۳۲۲۱۵۸۵۲ – ۰۸۶۳۲۲۳۵۲۹۰

سمنان: بلوار ولی‌عصر (عج)، روبروی پارک سنگی، جنب کافی نت رضوان، دفتر جذب و عضویابی نداجا، تلفن،۰۲۳۳۳۳۳۱۵۲۸

بجنورد: خیابان امام خمینی شرقی، خیابان ملاصدرا، بن بست احمر، پلاک ۱۱۹، طبقه ۳، دفتر جذب و عضویابی نداجا، تلفن ۰۵۸۳۲۲۶۲۱۷۱

اردبیل: شورآبیل، جنب نمایشگاه بین المللی، سازمان همیاری شهرداری طبقه اول، دفتر جذب و عضویابی نداجا.۰۴۵۳۳۵۹۳۸۶۹

و) مکان و زمان برگزاری آزمون ورودی

۱- محل برگزاری آزمون ورودی، همان شهری است که داوطلب در آن اقدام به ثبت‌نام نموده است. تاریخ برگزاری آزمون ورودی ۱۰/۱۱/۹۸ راس ساعت ۹۰۰ بطور همزمان برگزار می گردد.

برای مشاهده آگهی استخدام در سایت ارتش اینجا کلیک نمایید

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز یزد، رئیس دفتر نمایندگی نداجا در استان گفت: نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران به منظور تکمیل پرسنل مورد نیاز خود از جوانان مومن و متعهد استان یزد در طیف‌های «افسری» و «کارمندی» همرزم می‌پذیرد.علاقه مندان می‌توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر به درگاه الکترونیکی “راه افتخار” به نشانی Honorway.ir مراجعه نموده و یا همه روزه از ساعت ۸ تا ۱۴ با شماره تلفن ۰۳۵۳۵۲۳۶۳۹۰ دفتر نمایندگی نداجا در استان یزد تماس حاصل نمایند.

برای مشاهده شرایط استخدام اینجا کلیک نمایید

برای دریافت آخرین اخبار و اطلاع از آگهی های استخدامی نیروی دریایی ارتش در ایمیل و گوشی همراه خود اینجا کلیک کنید.

 نیروی دریایی راهبردی ارتش جمهوری اسلامی ایران هر ساله در طیف افسری و کارمندی و درجه داری نظامی همرزم می‌پذیرد.آخرین ثبت نام در این سازمان از تاریخ ۱ آذر لغایت ۳۰ آذر ۹۹ می باشد.

۱-سپردن تعهد محضری برابر ضوابط قانون ارتش جمهوری اسلامی ایران.۲-دارا بودن مدرک تحصیلی دیپلم متوسطه در یکی از رشته‌های زیر با شرایط مورد اشاره:الف) رشته‌های نظری دوره های نظام قدیم و جدید(ریاضی فیزیک، علوم تجربی، علوم انسانی، علوم و معارف اسلامی) ، فنی‌حرفه‌ای، دریانوردی و هوانوردی با معدل کل ۱۳ و معدل کتبی ۱۰ب) رشته‌های مهارتی کاردانش بجز رشته های شاخه کشاورزی و زیرمجموعه آن با حداقل معدل کل ۱۳ وحداقل معدل کتبی۱۰. ۳- قبولی در آزمون‌های علمی، معاینات پزشکی، مقاومت جسمانی و صلاحیت‌های گزینشی. ۴- نداشتن تعهد خدمتی یا استخدامی به دستگاه‌های دولتی و بخش خصوصی. ۵- دانشجویان مشغول به تحصیل در سایر دانشگاه‌ها در صورت داشتن شرایط و ضوابط مورد نظر می‌توانند ثبت‌نام نمایند.

بله با مقطع دیپلم میتوانید وارد نیروی دریایی ارتش شوید.

خیر خانمها نمی توانند در این آزمون ثبت نام نمایند.

شما وارد حساب کاربری خود نشده اید جهت استفاده از تمام امکانات سایت وارد حساب کاربری خود شوید. در صورتی که هنوز عضو کاربران سایت نشده اید ثبت نام کنید.

جهت اشتراک در شبکه های اجتماعی روی کلیدهای زیر کلیک کنید

همچنین میتوانید لینک کوتاه زیر را جهت دسترسی به صفحه فوق برای اشتراک گذاری کپی کنید

تمامی کالاها و خدمات این فروشگاه، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می‌باشند و فعالیت‌های این سایت تابع قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران است.

این وب سایت در سامانه ساماندهی به آدرس www.samandehi.ir ثبت گردیده است.

مدیر

آبان ۲۵, ۱۳۹۹
استخدام های امروز ایران

418 نظرها
731,376 بازدید

زمان استخدام سپاه ۹۹, استخدام خواهران و آقایان در سپاه (نیروی دریایی، زمینی، بسیج، قدس، هوافضا)

چگونگی جذب در سپاه پاسداران و ورود به دانشگاه افسری امام حسین علیه السلام :

به گزارش سرویس بسیج نیروی مقاومت مردمی خبرگزاری بسیج، سردار حمید اباذری جانشین فرمانده دانشگاه افسری و تربیت پاسداری امام حسین علیه السلام در گفتگو با خبرنگار دفاعی امنیتی دفاع پرس، درباره این دانشگاه اظهار داشت: وظیفه اصلی این دانشگاه تربیت افسران جوان پاسدار تا مقطع کارشناسی است و بعد از این مقطع، عموم پاسداران آموزش‌های لازم را در دانشگاه جامع امام حسین (ع) می‌گذرانند؛ البته علاوه بر ارائه آموزش‌ های مقطعی و دوره‌ های طولی رسته‌ای و رشته‌ای در این دانشگاه، وظیفه دیگری نیز از سوی فرمانده معظم کل قوا به این دانشگاه محول شده که شامل تربیت همه آحاد افسران سپاه در بدو ورود به سپاه پاسداران انقلاب اسلامی است.

اباذری بیان کرد: بدین معنی که هر شخصی در بدو ورود به سپاه باید برای گذراندن دوره تربیت پاسداری وارد دانشگاه افسری و تربیت پاسداری امام حسین (ع) شود؛ سابق بر این هر کس وارد سپاه می‌شد فقط می‌بایست دوره‌های عمومی را سپری می‌کرد؛ اما الان این دوره عمومی ارتقاء کمی و کیفی پیدا کرده که با عنوان تربیت پاسداری شناخته می‌شود.

چگونه جذب نیروی دریایی سپاه شویم

وی ادامه داد: در دوره تربیت پاسداری که در ذیل آن تربیت عمومی هم قرار دارد بخش‌هایی در آن گنجانده شده که خروجی آن باید به سپاه و انقلاب اسلامی، پاسدار طراز انقلاب یا به فرموده فرمانده معظم کل قوا پاسداری که الگوی جوان مومن انقلابی باشد، تحویل دهد.

جانشین فرمانده دانشگاه افسری و تربیت پاسداری امام حسین (ع) در ادامه بیان داشت: ۴ دانشکده در این دانشگاه وظایف بعد از دوره تربیت پاسداری را انجام می‌دهند که عبارت است از دانشکده «رسالت» که متولی بخش‌های علوم انسانی و قدرت نرم است، دانشکده «امنیت» که تربیت دانشجویان رسته‌های مرتبط با امنیت را برعهده گرفته، دانشکده «اطلاعات» که تربیت دانشجویان برای رسته‌های اطلاعات را انجام می‌دهد و دانشکده «فنی و مهندسی» که دانشجویان رسته‌های فنی و مهندسی را تربیت می‌کند.

وی عنوان کرد: تمام این دانشکده‌ها که متولی آموزش‌های کارشناسی هستند و سایر دانشکده‌های تخصصی سپاه بعد از گذراندن دوره‌های عمومی در دانشگاه افسری، نیرو تحویل می‌گیرند.

سردار اباذری درباره شرایط جذب دانشجو در این دانشگاه نیز گفت: سال‌ ها است جذب نیرو در سپاه از طریق سیستم عضویابی صورت می‌گیرد؛ یعنی سپاه، مرکزی به عنوان گزینش که عموم علاقه مندان برای جذب در سپاه بتوانند به آنجا مراجعه کنند، ندارد؛ چون عضوگیری فقط از طریق عضویاب‌ها انجام میشود البته علاقه‌مندان در هر ناحیه و شهرستان میتوانند با مراجعه به سپاه آن ناحیه و شهرستان خود را به عضویاب‌ها معرفی کنند که عضویاب‌ها پس از انجام شناسایی‌ها و تایید صلاحیت‌ها، اقدامات لازم جهت جذب وی را انجام می‌دهند.

استخدام به صورت قراردادی در یک مرکز علمی وابسته به نیروی دریایی سپاه در شیراز :

رشته / تخصص انباردار: مقطع تحصیلی کاردانی و کارشناسیرشته / تخصص صنایع: کلیه گرایش ها – مقطع تحصیلی کارشناسی و بالاتررشته / تخصص برق: گرایش الکترونیک – مقطع تحصیلی کارشناسی ارشد و بالاتررشته / تخصص مکانیک: گرایش جامدات/ساخت و تولید – مقطع تحصیلی کارشناسی و بالاتر

مدارک :

کارت پایان خدمت یا معافیت غیر پزشکی
آخرین مدرک تحصیلی حداقل معدل برای دانشگاه دولتی ۱۵ و برای دانشگاه آزاد ۱۶ میباشد
کارت ملی و تمام صفحات شناسنامه
رزومه فردی و کاری به همراه مدارک مستند شامل گواهینامه های معتبر علمی ، پژوهشی و مهارتی ، مقاله و سوابق کاری مرتبط و …

ارسال فایل اسکن شده مدارک به ایمیل: shiraz_mkz@yahoo.com

در قسمت subject نام و نام خانوادگی و رشته قید شود.

ساعت تماس: ۹ صبح الی۱۷

شماره تماس: ۰۹۱۷۵۳۶۴۲۹۳

این آگهی مربوط به خرداد ماه سال ۱۳۹۶ می باشد.

———————————————————–

چنانچه سپاه در سال ۹۸ نیاز به نیرو داشت از طریق سایت وطن استخدام اعلام خواهد شد.

شرایط عمومی استخدام سپاه (سال ۱۳۹۳) :

‌ماده ۱۶ – شرایط عمومی استخدام کادر ثابت و پیمانی و پرسنل بسیجی ویژه (‌پاسداران افتخاری) به شرح زیر می‌باشد:

‌الف – اعتقاد به مبانی اسلام ناب محمدی (ص)، انقلاب اسلامی و نظام جمهوری اسلامی ایران.
ب – اعتقاد و التزام عملی به ولایت فقیه.
ج – التزام عملی به احکام اسلام و قوانین جمهوری اسلامی و رعایت موازین اخلاق اسلامی.
‌د – عدم عضویت و هواداری از احزاب و گروهها و سازمانهای سیاسی.
ه – نداشتن سابقه عضویت و یا هواداری از احزاب و گروهها و سازمانهای غیر اسلامی. التقاطی، الحادی و غیر قانونی.
‌و – عدم اعتیاد به مواد مخدر و محکومیت به محرومیت از خدمات دولتی.
‌ز – داشتن شرایط تحصیلی و یا تخصصی مورد نیاز.
ح – داشتن سلامت و توانایی جسمی و روانی متناسب با خدمت مورد نیاز.
ط – داشتن حداقل ۱۶ سال سن تمام و حداکثر ۴۰ سال سن.
ی – داشتن حسن شهرت و عدم سوء سابقه.
‌تبصره ۱ – استخدام پرسنل کادر ثابت، مشروط به داشتن تابعیت جمهوری اسلامی ایران می‌باشد.
‌تبصره ۲ – پرسنل پیمانی و بسیجی ویژه از شرط حداکثر سن و محصلین از حداقل سن تعیین شده مستثنی می‌باشند.
‌تبصره ۳ – برای مشاغل کارمندی در شرایط مساوی استخدام، ایثارگران انقلاب اسلامی و جنگ تحمیلی و خانواده درجه یک آنان در اولویت‌می‌باشند.
‌تبصره ۴ – استخدام پرسنل مذکور در این ماده منوط به تأیید صلاحیت آنان توسط هیأت مرکزی گزینش است که پس از ارزیابی در طول دوره‌آموزش اولیه صورت می‌گیرد و در صورت لزوم هیأت مرکزی گزینش می‌تواند این اختیار را به هسته‌های گزینش تفویض نماید.

‌ماده ۱۷ – هیأت مرکزی گزینش در سپاه مرکب از فرمانده کل سپاه یا جانشین وی، نماینده ولی فقیه در سپاه یا جانشین وی، رئیس ستاد کل سپاه،‌مسؤول حفاظت اطلاعات سپاه و معاون نیروی انسانی ستاد کل سپاه به عنوان دبیر هیأت و وزیر یا جانشین وی تشکیل می‌گردد و در چارچوب مفاد‌این قانون، وظیفه تعیین سیاستهای گزینش پرسنل سپاه و تدوین دستورالعملهای مورد نیاز و نظارت بر کار هسته‌های گزینش در سپاه را به عهده دارد.
‌تبصره – هسته‌های گزینش در ستاد کل سپاه، نیروها و سازمانهای وابسته، توسط هیأت مرکزی گزینش سپاه، برای گزینش پرسنل تشکیل می‌گردد.

ماده ۱۸ – استخدام پرسنل نظامی برای خدمت در کادر ثابت بر اساس یکی از مقاطع تحصیلی پایان دوره‌های راهنمایی، دبیرستان، فوق دیپلم،‌لیسانس، فوق لیسانس ، و دکترا و بالاتر انجام می‌گیرد.

ماده ۱۹ – کارمندان به دو صورت زیر استخدام می‌شوند:
‌الف – بر اساس مدارک تحصیلی در یکی از مقاطع پایان دوره‌های دبیرستان فوق دیپلم لیسانس فوق لیسانس دکترا و بالاتر
ب – بر اساس تخصص و مهارت عملی با داشتن حداقل مدرک پایان دوره تکمیلی نهضت سوادآموزی و حداکثر پایان دوره دبیرستان.

ماده ۲۰ – سپاه برای مشاغلی که مستلزم بکارگیری زنان باشد آنان را استخدام می‌نماید تغییر محل خدمت زنان باید حتی‌الامکان تابع شرایط‌خدمتی همسران آنان باشد.

ماده ۲۱ – سپاه می‌تواند به منظور تأمین نیاز سازمانی خود داوطلبانی را که حداقل دارای مدرک تحصیلی پایان دوره ابتدایی می‌باشند با اخذ تعهد ۵‌سال خدمت نظامی و یا ۶ سال خدمت کارمندی به صورت پیمانی استخدام نماید. و تمدید مهلت و تجدید قرارداد مجاز نمی‌باشد.
‌تبصره ۱ – خدمت پرسنل پیمانی که خدمت دوره ضرورت را انجام نداده‌اند به منزله انجام خدمت دوره ضرورت تلقی می‌گردد و در صورتی که‌قبل از خاتمه تعهد به هر علت از خدمت مستعفی یا بر کنار گردند برابر قانون خدمت وظیفه عمومی با آنان رفتار خواهد شد.
‌تبصره ۲ – سپاه می‌تواند پرسنلی را که در حال انجام خدمت دوره ضرورت می‌باشد به صورت پیمانی استخدام نماید.

ماده ۲۲ – سپاه می‌تواند در صورت نیاز از پرسنل وظیفه در حین دوره خدمت ضرورت و همچنین پرسنل پیمانی در طول مدت قرارداد و پرسنل‌بسیجی اعم از عادی، فعال یا ویژه که شرایط لازم را دارا هستند برای کادر ثابت استخدام نماید و این قبیل داوطلبان در شرایط مساوی از اولویت‌برخوردارند. آموزش، درجه یا رتبه و ترفیعات آنان تابع مقررات مندرج در این قانون خواهد بود.

ماده ۲۳ – سپاه می‌تواند در صورت نیاز با پرسنل بسیجی ویژه که حداقل ۱۸ سال تمام سن داشته باشند، قراردادی انعقاد نماید که خدمت دوره‌ضرورت خود را پس از گذراندن آموزشهای لازم در طول حداکثر ۱۰ سال هر سال به مدت حداقل یک ماه طی نمایند تا بدینوسیله همواره آمادگی رزمی‌برای مأموریتهای مختلف در شرایط ویژه را داشته باشند.
‌تبصره ۱ – سپاه در مواقع جنگ و اضطرار این نیروها را احضار نموده و چنانچه بیشتر از مدت یک ماه در هر سال خدمت نمایند به همان اندازه از‌مدت خدمت و آموزش سالهای بعد کسر خواهد شد.
‌تبصره ۲ – این دسته از پرسنل پس از گذراندن آموزشهای لازم در بدو خدمت از حقوق اجتماعی افراد منقضی خدمت وظیفه عمومی برای‌استخدام و تحصیل و نظیر آن بر برخوردار می‌باشند، لیکن در صورت قطع یا لغو یا بطلان قرار داد تا انجام کامل خدمت ضرورت، حقوق مزبور از آنها‌سلب می‌شود.
‌تبصره ۳ – کلیه نهادها و سازمانها و وزارتخانه‌ها و شرکتهای دولتی و کارفرمایان بخش خصوصی اعم از اشخاص حقیقی یا حقوقی موظفند شغل‌این دسته از افراد را در طول خدمت سالانه آنها در سپاه حفظ نمایند، افراد مزبور در این مدت از دستگاه مربوطه حقوق و مزایا دریافت نخواهند نمود.
‌تبصره ۴ – حقوق و مزایای این افراد بعد از آموزشهای لازم بدو خدمت مطابق حقوق و مزایای پرسنل کادر ثابت نظامی هم ردیف خواهد بود.
‌تبصره ۵ – آیین‌نامه اجرایی این افراد ماده توسط وزارت و ستاد کل سپاه پس از کسب نظر از سازمان امور اداری و استخدامی کشور تهیه و به‌تصویب هیأت وزیران می‌رسد.

ماده ۲۴ – خرید خدمت اشخاص بنا به ضرورت و برای مدت محدود با تشخیص نیروها و سازمانهای استخدام‌کننده به موجب آیین‌نامه موضوع‌ماده ۳۷ قانون ارتش می‌باشد و اصلاحات مورد نیاز آن توسط ستاد کل سپاه با هماهنگی وزارت تهیه و به تصویب هیأت وزیران خواهد رسید.

ماده ۲۵ – استخدام اعضای هیأت علمی مؤسسات آموزش عالی سپاه و پرداخت حق‌التدریس به اساتید و مربیان مقاطع دانشگاهی بر اساس‌مقررات استخدامی هیأت علمی دانشگاهها خواهد بود.
‌تبصره – استخدام مربی و پرداخت حق‌التدریس برای آموزشهای پائین‌تر از سطوح دانشگاهی تابع آیین‌نامه موضوع ماده ۳۸ قانون ارتش خواهد‌بود. اصلاحات مورد نیاز توسط ستاد کل سپاه با هماهنگی وزارت دفاع تهیه و به تصویب هیأت وزیران خواهد رسید.

ماده ۲۶ – استخدام افراد در سپاه ، بدون نیاز سازمانی و همچنین استخدام و یا تغییر وضع پرسنل جز به یکی از صور مذکور در این قانون مطلقاً‌ممنوع است.
‌بخش سوم – سازمان و طبقه بندی مشاغل

ماده ۲۷ – تعداد و ترکیب نیروی انسانی سپاه و همچنین نسبت درجات و رتبه‌های آنان بر مبنای خط مشی، استراتژی و تهدیدات، برابر جداول‌سازمان و تجهیزات مصوب و به نسبتی که به وسیله ستاد کل سپاه تعیین و به تصویب فرماندهی کل خواهد رسید مشخص می‌گردد.
‌تبصره ۱ – جداول سازمان نیروی انسانی سپاه و ستاد کل شامل محلهای سازمانی و ضرورت نظامی یا کارمندی یا مشترک بودن شغل و درجات و‌رتبه‌های متناسب برای هر محل سازمانی حسب مورد توسط ستاد کل سپاه و ستاد کل تهیه و به تصویب فرماندهی کل خواهد رسید.
‌تبصره ۲ – به منظور جلوگیری از تورم پرسنل کادر ثابت در سپاه و سازمانهای وابسته در جداول سازمانی مشاغل باید به نحوی پیش‌بینی گردد که‌حتی‌الامکان از پرسنل وظیفه پیمانی و بسیجی استفاده شود.

ماده ۲۸ – رسته عبارت است از مجموعه رشته‌های شغلی که از نظر تخصص یا نوع آموزش وابستگی و ارتباط نزدیک داشته باشند.

ماده ۲۹ – مشاغل سپاه به تناسب احتیاج نیروها و سازمانها از رسته‌های مختلف تشکیل می‌شود. انواع رسته و علائم رسته‌ای و همچنین علائم‌درجات و شکل لباس پرسنل نظامی به موجب دستورالعملهایی خواهد بود که توسط ستاد کل سپاه تهیه و به تصویب فرماندهی کل خواهد رسید.

ماده ۳۰ – بکارگیری پرسنل در مشاغل غیر مرتبط با رسته آنان ممنوع بوده و سپاه موظف است به منظور ایجاد انعطاف در اجرای مأموریتهای محوله‌به غیر از رسته اصلی ، رسته رزمی یا پشتیبانی رزمی دیگری برای کلیه پرسنل پیش بینی نماید.
‌تبصره – تغییر رسته پرسنل ممنوع می‌باشد و در موارد لزوم برابر دستورالعملی است که توسط ستاد کل سپاه تهیه و به تصویب فرماندهی کل‌خواهد رسید.

ماده ۳۱ – ستاد کل سپاه موظف است حداکثر ظرف مدت یک سال در چارچوب این قانون کلیه مشاغل سپاه را مورد بررسی و تجزیه و تحلیل قرار‌داده و شرح وظایف و شرایط احراز هر شغل را تعیین و پس از تأیید فرماندهی کل سپاه در انتصابات و ترفیعات ملاک عمل قرار دهد.

ماده ۳۲ – ستاد کل سپاه موظف است مشاغل مختص کارمندان موضوع بند(ب) ماده ۱۹ این قانون را از نظر پیچیدگی و تخصص به سه گروه (۱) ،(۲)، و (۳) و میزان مهارت در انجام مشاغل هر یک از سه گروه را به سه رده (۱) و (۲) و (۳) طبقه بندی نماید. کمیسیون ارزیابی مهارت در بدو‌استخدام تخصص و مهارت این قبیل کارمندان را مورد ارزیابی قرار داده و گروه و رده آنان را تعیین می‌نماید.

ماده ۳۳ – ستاد کل سپاه می‌تواند بنا به دستور فرماندهی کل سپاه برای انجام وظایف پیش‌بینی نشده پستهای موقت را ایجاد نموده و حداکثر ظرف‌مدت یک سال تکلیف آنان را از لحاظ حذف شغل و یا درج آن در جداول سازمان معین نماید.

چگونه جذب نیروی دریایی سپاه شویم

آدرس مراکز گزینش سپاه :

دعوت به همکاری سپاه پاسداران

Tags استخدام دولتی 99 (ادارات و مراکز مهم) استخدام سپاه 99 استخدام نیروهای مسلح 99

الان من ۲۷سالمه ساکن مشهدم کارت پایان خدمتم دارم
از دانشگاه انصراف دادم
میتونم استخدام بشم؟

لطفا منتظر آگهی جدید باشید تاشرایط رو ببینید

درود . من مربی پارکور هستم و از ۸ سالگی هم تکواندو و موی تای کار کردم ، دیپلمم ناقص هست و دوتا طرح کوچیک خالکوبی دارم ، میتونم استخدام بشم ؟

نه نمی تونی

سلام ببخشید من کلاس دوازدهم و رشته علوم انسانی هستم میخواستم بدونم ایا با مدرک دوازدهم و معدل ۱۴ میشه استخدام سپاه شد

سلام بله میتونین
شما آزمون دانشگاه امام حسین رو بدین‌اگر قبول شدین بقیه مراحل رو طی کنین

سلام میشه لطفا من راهنمایی کنید منم رشته علوم انسانی هستم خواستم بدونم امتحان نهایی ۴درس چطور پاس کردی ممنون

سلام اگهی جدید ۹۷ چ برجی است

سلام من ۲۴ سالمه لیسانس مدیریت مالی دارم.. ۷ سال عضو فعال بسیج بودم و فرمانده و مربی بودم.. خیلی علاقه دارم ک عضو سپاه بشم.. آیا میتونم؟!!

بلی

آگهی جدید رو کی میزارین
آ

باصلوات برمحمد وال محمد
محمد کریمی هستم دارای سن ۲۷،مدرک دیپلم ودارای گواهینامه رانندگی ومتاهل دارای ۲فرزند آیا شرایط جذب استخدام رو دارم وعلاقه زیاد به سپاه وجانم فدای رهبر

با سلام خدمت مدیر محترم
و صلوات بر امام خامنه ی
خواهر من فوق لیسانس فیزیک هسته ای با معدل الف از دانشگاه سراسری تبریز فارغ التحصیل شده و نخبه ملی هس و خیلی هم عاشق خدنت به وطنمون جمهوری اسلامی ایران هس ولی رفته الان بیکاره متاسفانه

سلام من ۲۴ سالمه و مدرک دیپلم رو دارم و علاقه زیادی به سپاه دارم و همچنین حمایت از وطنم… امکانش هست من استخدام بشم

سلام خسته نباشید من دیپلم ناقص دارم وسنم ۲۱ساله ومی خوام جزو نیروهای سپاه قدس بشم امکان داره یانه

سلام.منمتولد ۷۱قدم ۱۸۰وزن۷۸.مدرک کارشناسی رشته معماری.مدرک ورزشی مربی بدنسازی مشکی وشو بخش ساندا مبارزه دو حکم قهرمانی مشکی دفاع شخصی.دوازده ساله بسیجی فعال دارم شورای پایگاه فرمانده عملیات سرگروه حلقه صالحین عضوگردان امنیت موتوری حافظ یک جز قران.ممنون میشم راهنمایی کنید.

سلام خسته نباشید من ۱۷ سالمه و دخترم میشه از این سن عضو شپاه بشم ؟ ا

اره

درود

اره عزیزم😊

میخواستم بدونم آیا فرزندان جانبازان وایثارگران هم شامل محدودیت سنی می شوند چون من شنیدم دیپلم تا۱۹سالگی و با خدمت سربازی حداکثرتا۲۱سالگی ولیسانس تا۲۴سالگی باخدمت سربازی حداکثرتا ۲۶ سالگی میگیرند

با سلام بنده خانمی ۳۶ ساله هستم در سالهای دانش اموزی در خدمت ساه بودم و حتی کارت رزمندگی را ان دوره دریافت کردم . اکنون دانشجوی دکترا رشته علوم قران و حدیث هستم و بسیار مشتاقم به خدمت سپاه دربیایم لطفا راهنمایی بفرمایید

الله اکبر جانم فدای رهبر

سلام دوست عزیر شما با توجه به مدرک خود میتوانید استخدام شوید مثلا اگر ریاضی فیزیک یا تجربی یا انسانی میتوانند با مدرک تیپلم فوق دیپلم استخدام شوند ولی اگر مدرک فنی یا کاردانش داری میتوانی در درجه داری استخدام شوی با مدرک دیپلم

سلام من میخوام استخدام بشم دیپلم تجربی معدل ۱۴.چکار باید بکنم لطفا راهنمایی کنید.

سلام من در زمینه جوشکاری و تاسیسات ساختمانی و تولید هواسارز یا فن کوئل تخصص دارم میخوام از تزریق سپاه به این مرز و بوم خدمت کنم ولی نمیدونم چکار کنم تا استخدام شوم

سلام پایه نهم هستم چگونه میتونم وارد سپاه بشم

در صورت امکان زمان ثبت نام را هم اعلام نمایید ، باتشکر

با سلام آیا دیپلم حوزه علمیه هم قبول می کنند.

سلام برای استخدام بسیجی ویژه کجا باید رفت؟

سلام اگه فهمیدی ممنون میشم به من هم بگی

سلام
باید دوره ی تکمیلی بسیج رو بگذرونی و تو حوزه کار کرده باشی

میخوام استخدام سپاه بشم چیکار باید کنم

باید منتظر انتشار آگهی استخدام سپاه باشید تا ببینید چه شرایطی برای جذب نیرو دارد و اگر دارا بودید ثبت نام کنید.

سلام خوب هستین سایت اصلی سپاه میخواستم به علت کرونا مراجعه قبول نمیکنن تو شهر ما

سلام خسته نباشید دانشجوی انصرافی هستم ۳۲سالمه میخوام در سپاه ثبت نام کنم کارت پایان خدمتم دارم لطفا راهنمایی کنید مرسی

با سلام
لطفا منتظر آگهی استخدام جدید سپاه در سال ۹۶ باشید.

من چندباربه گزینش سپاه تبریزمراجعه کردم،اما با توجه که بنده کارت بسیجی کادرهستم وسنم۳۵ساله ومدرکم لیسانس عمران هستش،جواب رد به من دادند،وگفتند این سایت جعلیه واشتباهه.
باتوجه به اینکه بنذه مسول حفاظت پایگاه عضوشورابپدم،وعلاقه دلشتم درسپاه خدمت کنم،وچندبارهم به حفاظت امنیت فرودگاه مراجعه کردم جهت استخدام واوناگفتند باید ازطرف سپاه اقدام بشه،آخرش اینمه بنده به گزینش سپاه استان،تبریزرفتم و اپنجوری بهم جپاب رد دادند،الان تکلیف من چیه چه راهی هستش بتونم وارد سپاه بشم؟؟؟

آگهی برج چند اعلام میشه

هنوز هیچ خبری در این مورد به دست ما نرسیده است.

سلام و خسته نباشیدخدمت تمام زحمت کشان این سایت.میگم میتونم یه خواهشی ازتون کنم اگهی های استخدامی رو به ایمیلم بفرستین.

کی استخدام شروع می شود

با سلام من خانم هستم ۳۵ ساله درمانگاه سپاه کار میکردم درشهرستان الان ازدواج کردم وساکن اندیشه تهرانم مدرک دیپلم دارم ابتدا نیروی داروخانه بودم وبعد به درخواست خودم منتقل شدم به پذیرش .الان نیاز شدید به کار دارم لطفا بگین چکار کنم ضمنا عضو بسیج جوانان شهرستانم هستم جهت اطلاع تیپ قمر بنی هاشم چهارمحال بودم لطفااگه میشه بهم کمک کنین ممنونم

سلام . چرا سپاه برای درجه داری مدرک حداکثر دیپلم برمیداره؟ چرا فوق دیپلم و بالاتر نمیخواد؟

شما اگر فوق دیپلم به بالا دارید می تونید واسه افسری برید درجه داری ها رو از دیپلم بر میدارن و دیپلم به بالا برای افسری استخدام میشن سپاه هم تا اونجایی که بنده اطلاع دارم مدتی هست که درجه داری استخدام نمی کنه فقط برای افسری استخدام میکنه.
اگر هم کسی قصد داره تو دانشگاه افسری سپاه تحصیل کنه از طریق کنکور یا گزینش با مدرک تحصیلی دیپلم به دانشگاه فرستاده میشه
امیدوار پاسخ گو جوابتون بوده باشم
یاعلی

سلام از طریق کنکور چطور میتونم استخدام دانشگاه افسری بشم؟

کنکور نمیشه.آزمون داره .از مرکز گزینش استانتون پیگیر باشید

سلام،میخواستم بپرسم بادیپلم گردشگری میتونم استخدام بشم.مرسی

سلام.من دیپلم الکترونیک دارم.۲۲ سالمه دانشگاه میرفتم ولی ب تازگی ب دلیل شرایطی نتوانستم ادامه بدم.بسیج فعال هم دارم
اکنون میتوانم برای سپاه ثبت نام کنم؟؟؟؟؟هنوز هم سربازی نرفتم ولی تا شهریور امسال هیچگونه اضافه خدمتی نمیخورم.
سوال دومم اینه اگ دانشگاهم رو ادامه بدم میتونم ثبت نام کنم دانشگاه علمی کاربردی رشته تجهیزات پزشکی بودم

۲۹ساله هستم از تهران علاقه خیلی شدید به کار کردن در ارگان دولتی مخصوصا سپاه دارم بسیجی فعال هستم با تمام دوره ها

سلام ۱۸سالمه دیپلم دارم میخواستم بدونم استخدام سپاه برای درجه داری کی شروع میشه؟

در حال حاضر فک‌نکنم برای درجه داری استخدامی داشته باشن ولی برای اطلاع می تونید به سپاه شهرتون مراجعه کنید و سوال کنید

سلام دوست عزیز استخدام درجه داری در شهر ها استان ها شروع شده و تا ۷ ۹۹ خرداد ادامه دارد به تیپ سپاه یا گردان های بسیج و سپاه مراجعه کنید

سلام عرض ادب. استخدامی سپاه مشخص هست تا کی گزینش میکنن؟ ممنون میشم اطلاع بدید

سلام با عرض ادب و احترام بنده مدت ۱۰ سال بصورت قراردادی در سازمان بسیج سازندگی و معاونت بهداری سپاه روح ا۰۰۰ استان مشغول به خدمت هستم و با توجه به اینکه رشته تحصیلی ام کارشناسی حسابداری می باشد و هم اکنون مورد نیاز سپاه استان می باشد گزینش استان اعلام می نمایند شرایط سنی لازم برای جذب را ندارم خواهشمند است با عنایت به مدت ۱۰ سال سابقه و مدت ۲ سال خدمت سربازی و دارا بودن ۵ سال سابقه بسیجی فعال و همچنین حکم قهرمانی ورزشی در رشته تکواندو اینجانب را جهت جذب و استخدام رسمی ارشاد فرمایند با تشکر

سلام.من ۱۹ سالمه ساکن تهرانم میخوام برم سپاه اما معدله دیپلمم پایینه ولی پیش دانشگاهیم بالا،میخواستم بدونم با معدله پیش دانشگاهیم قبوله؟ٱیا میشه کاریش کرد یا خیر؟

با سلام خسته نباشید ۲۸ساله ازخرمشهر پسر جانباز هستم ۲۵درصد تا سوم دبیرستان خوندم خدمت رفتم میتونم در استخدامی سپاه شرکت کنم .با تشکر

اگر دیپلم دارید بله می تونید

با سلام
من علاقه بسیاری به سپاه پاسداران دارم و دوست دارم جذب بشم خواهشا راهنمایی بفرمایید.
مدرکم لیسانس سنم۲۷

من می خواستم بپرسم در سپاه استخدام بشم سنم ۲۷ ساله کارشناسی دارم.

سلام
لطفا بفرمایید که تو تهران برای ثبتنام سپاه به کجا باید مراجعه کنیم؟

سلام بنده ۴سال شورای پایگاه شدم و۸سال دربسیج دانش آموزی فعالیت کردم که ۲سال باسمت جانشین فرمانده فعالیت کردم. بنده درزمینه کامپیوتراعم از:طراحی نشریه تبلیغاتی ومذهبی ودانش آموزی وانتخاباتی واقتصادی وفرهنگی وآگهی و…همچنین طراحی روزنامه استعداددارم. بنده متولد۱۳۸۰ کلاس اول دبیرستان هستم.ورشته من علوم انسانی می باشد.متاسفانه پایگاه، کارت فعال وحکم مسولیت بنده رانداد.وبه همین دلیل کارت فعال ندارم. ادارات ونهادهاومراکزآموزشی ومساجد وکاندیدا و… بدلیل طراحی عالی نشریه بنده ازمن استفاده می کنند‌.
میتونم استخدام سپاه بشم!؟

اخه چرا همه این چیزا رو اینجا میگید مگه این مسیو گزینشن

سلام شرایط استخدامی سپاه کی منتشر میشه.برا خانماشرایطش چیه

سلام.من۱۶سالمه وهمه شرایطودارم کی وکجامیتونم ثبت نام کنم؟لطفابه ایمیلم ارسال کنید

سلام .من دیپلم معماری دارم میتونم تو ثبت نامی جدید ثبت نام کنم

سلام .من دیپلم جوشکاری دارم ایا میتونم ثبت نام کنم لطفأ جواب بدین خیلی دوس دارم برم تو سپاه

با سلام
باید تا انتشار شرایط استخدام سپاه در سال ۹۶ منتظر بمانید.
باتشکر

با سلام برای بسیج ویژه مدرک سیکل می خواهد و حداقل سن چند سال نخواهد تورو خدا جواب بدهد با تشکر

سلام خسته نباشید خواستم بدونم استخدام سپاه کی هست و۲۰سالم هست خدمت نرفتم دیپلم کامپیوتر دارم معافیت تحصیلی تا ۶/۹۶ دارم میتونم استخدام بشم

سلام خواستم بدونم استخدام سپاه کی هست و۲۰سالم هست خدمت نرفتم دیپلم کامپیوتر دارم معافیت تحصیلی تا ۶/۹۶ دارم

باعرض سلام .من ۵سال بسیجی فعال داشته ودارم الان هم ادامه داره…دوست دارم درسپاه استخدام شوم مدرکم لیسانس حسابداری است با کلی لوح تقدیر که از طرف سپاه به بنده اهدا شده ولی چه فایده که خبری از استخدامی نیست فرزند جانباز هم هستم …باتشکر

سلام بنده لیسانس الهیات دارم وسن ۳۶سال وفرزند پاسدار بازنشته با۲۵درصد جانبازی خواستم بدونم میتونم برای بسیج ویژه استخدام بشم.

به نام خدا
سلام خسته نباشی من فرزنده جانبازم ونوه شهیدام زیر دیپلم دارم وبسبجیم ایا متوانم استخدام بشم با تشکر

بله

سلام دوستان برای جذب در سپاه باید اول ۴سال حداقل بسیجی فعال باشید
بعد فرم عضویاب پر کنید که توسط فرمانده حوزه مقاومت پر میشه یعنی باید بتونید نظر فرمانده حوزه مقاومت رو با توجه به فعالیتهاتون جلب کنید تا ایشون این فرم رو براتون پر کنن
بعد مصاحبه ای در ناحیه مقاومت سپاه براتون میگذارن و در نهایت به گزینش سپاه معرفی میشید … ‌.

اصلا اینجور نیست….مدت بسیجی بودن ملاک نیست…گزینش فرم عضویابی میده معرفی میکنه به رابط برای تایید ..مصاحبه هم در ناحیه انجام نمیشه

مدت عضو فعال بودن مهم نیست
کارت فعال دانش آموزی هم میتونه نیاز شما رو برطرف کنه

سلام و خسته نباشید.من میخوام برای نظام ثبت نام کنم مدرارک دیپلم دارم همه چیم آماده هس ۱۸سالمه میشه بگید چ مدارکایی لازمه حتما بهم بگین میخوام برم سپاه

با سلام من دانشجوی کارشناسی ارشد جامعه شناسی هستم. آیا سپاه نیروی خانم نیز استخدام می کند. با تشکر

با سلام. من دارای فوق لیسانس مدیریت اجرایی هستم. کارت معافیت دارم و بسیج تکمیلی از دانشگاه هم دارم ،ایا میتونم و میشه جذب سپاه بشم ؟
ایا اصلا سپاه جذب می کند.

با سلام.بنده متولد ۱۳۶۲/۰۶/۰۱ لیسانس مدیریت صنعتی و بسیجی فعال با ۱۵سال سابقه و همچنین دارای کارت معاف از خدمت و جزو خانواده ایثارگر میباشم.آیا بنظرتون شرایط بنده مجاز به استخدام در سپاه هست? و اینکه تاریخ ثبت نام و استخدام کی هست?

شرایط استخدام سپاه در سال ۹۶ بعد از انتشار آگهی استخدام مشخص خواهد شد. فعلا باید صبر کنید

با سلام خسته نباشید ؟؟ من متولد۱۳۶۶ هستم پدرم بازنشسته نیروی دریایی سپاه و جزو نیروهای ایثارگران هست ؟؟ من مدرک تحصیلی ام دیپلم ناقص هستم .مدرک فنی ام طراحی و اجراء دکوراسیون داخلی منازل ، ادارات دولتی ، شرکت ها و دفاتر کار هست .می‌تونم جذب نیروی سپاه بشم . ممنون میشم جواب بدید.موفق باشید

سلام
من شنیدم برای استخدام سپاه کمیسیون پزشکی میذارم
حداقل قد چقدره؟
چشمم ضعیفه
حداکثر نمره چشم چند باید باشه؟
اگه عمل کنم قبولم میکنن؟
و اینکه وزن چقدر باید باشه؟
من قدم ۱۶۸ و وزنم ۵۲ هستش
ممنون میشم سریع پاسخ بدید

سلام .ابجی شرایط قد و وزنتون خوبه از مسجد محل پایگاه بسیج محلتون اطلاعات بگیرید که نزدیک ترین نواحی معرفی کنن واستون جهت اقدام و گزینش

سلام خسته نباشید الان من چطور باید برا استخدام اقدام کنم

با سلام و خسته نباشید.
من مدرک کاردانش با معدل ۱۳ دارم
خواستم بدونم با این شرایط من، میتونم عضو دسته های تکاوری سپاه بشم؟

سلام دیپلم فنی کامپیوتر دارم مرداد میرم ۱۸ سال کارت فعالمم داره میاد میتونم استخدام سپاه شم؟

سلام .شرایط استخدام یا دفترچه استخدامی سپاه رو از کجا باید پیگیری کنیم

سلام
ببخشید اگه میشه در مورد ثبت نام دانشکده افسری سپاه از طریق کنکور اطلاعات بیشتری بدید.
متشکر

با سلام.ببخشید استخدام جدیدلیسانس درسپاه تاریخش چه وقت یه.من ۲۶سالمه لیسانس و کارت پایان خدمتم دارم خیلی دلم میخوادتوسپاه جذب بشم لطفا کمک کنیدچیکارکنم با تشکر.

با سلام آیا سپاه لیسانس کشاورزی هم جذب میکنه ؟

سلام من سربازی رفتم دیپلم دارم ۷سال بسیج فعال دارم توگردان هستم الان ۲۷سال دارم میتونم توسپاه استخدام بشم

سلام‌من تو طرح جدید پاسدار وظیفه استخدام شدم اما لباسم لباس سربازی خواستم ببینم شما از طرح لباسا اطلاعی ندارید

سلام . باعرض سلام وخدا قوت خدمت مردان همیشه قهرمان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی
اینجانب بهزاد عباسی خیلی علاقه مند به استخدام در سپاه پاسداران می باشم . واز شما خواشمندم که مرا در این راه راهنمایی بفرمایید .

یا علی مدد

سلام
ببخشید مدرک دیپلم کامپیوتر دارم آیا میتونم سپاه جذب شم
۵سال کارت فعال
فرزند پاسدار هم هستم

با سلام من ۲۲سالمه فوق دیپلم رشته اینترنت و شبکه اای گسترده میتونم تو سپاه پزیرفته شم

لام خسته نباشی من متولد۱۳۶۵هستم دارای مدرک فوق دیپلم معماری گرایش شهرسازی بامعدل۱۴دارای کارت معافیت پزشکی وکارت بسیج آیا میتونم استخدام سپاه دررسته کارمندی اداری بشم باتشکریا علی

سلام برای ثبت نام باید به کجا رفت

سلام.بنده ۲۷سالمه از تبریز لیسانس هستم .مسول پایگاه مقاومت بسیج هم هستم از خود سردار صفایی دستور جذب دارم ولی مرکز گزینش تبریز جذب نمیکنه میگن مدرک علمی کاربردی قابل قبول نیست
میگم اخه اولویت مدرک تحصیلیه یا علاقه فرد یعنی ماکه تو دانشگاه علمی کاربردی درس خوندیم به درد سپاه نمیخوریم؟ به چه دلیل؟

سلام
۲۸ سالمه از چابهار دیپلم و دارای کارت پایان خدمت. علاقه شدید به خدمت در نیروهای مسلح دارم مخصوصا سپاه پاسداران. ولی نمیدونم چطور میتونم جذب بشم. اصلا امکانش هست؟ لطفا راهنمایی بفرمایید.

سلام مهلت ثبت نام از کی تا کیه

سلام اقا ما رو هم مطلع کنید ۲۴سالمه لیسانس نقشه برداری کارت پایان خدمتم دارم…لطفا ما هم مطلع کنید از زمانش

سلام و عرض خسته نباشید
واقعا سپاه خانم ها رو استخدام نمیکنه؟ حتی اگر در زمینه ای متخصص باشن؟

باعرض سلام وخسته نباشید
ایااطلاع جدیدی درمورد جذب سپاه نیامده درسال ۹۶

با سلام خدمت سپاهی آن عزیز وبا آرزوی سلامتی برای رهبرفرزانه انقلاب بنده ۳۰ سال هست وفرزند شهید وبرادر شهید آگه امکان داشته باشه مایلم درسپاه استخدام بشم فرقی نداره در کدام قسمت باشه هدف خدمت به جمهوری اسلام ایران اگر لیاقت داشته باشیم

سلام من پدرم پاسدار چطور میتونم استخدام‌سپاه بشم میشه راهنمایی کنید ۲۴سالم دیپلم‌نقشه کشی دارم.
ممنون میشم راهنمایی کنید.

سلام لیسانس زبان انگلیسی هستم ۳۳ ساله دوست دارم جذب سپاه شوم باید چکار کنم راهنمایی کنید با تشکر

با عرض سلام .بنده از ۹سالگی تکواندو کار کردم و مدال کشوری هم دارم.و مدرک بین المللی ای سی دی ال کامپیوتر رو دارم و دانشجوی رشته ی حقوق هستم ایا در سپاه پذیرفته میشوم؟چگونه؟

سلام من کنکور تجربی دادم میخواستم بدونم تو شیراز استخدام سپاه از کی صورت میگیره

استخدام سپاه تو هیچ سایتی نیست اگر بود باور نکنید.شما باید بسیجی فعال و فوق العاده از هر لحاظی باشید.خود پاسدار های مسئول و عضو یاب شمارو شناسایی میکنند و باهاتون تماس میگیرنند.بدونید سپاه ثبت نامی نیست.باید خودشون بیان سراغتون.پس تلاش هاتون رو کنید و تو پایگاه های بسیج فعالیت چشم گیری کنید

این حرف های بچه گانه و خنده دار چیه میزنی خخخخخ یعنی چی باید بیاند سراغتون تو شهر و استان خودت دفتر عضو یابی هست میتونی مراجعه کنی من الان تو استان اردبیل رفتم دفتر عضو یابی اگه سرچ کنی تو اینترنت تمامی شهر ها است

با سلام میخواستم بدونم استخدام سپاه از کی شروع میشه

افسری تموم شده و استخدام درجه داری نیومده

سلام بنده خیلی دوست دارم استخدام سپاه بشم مدرکم زیر دیپلم وتاسال آینده می گیرم ایا میشه واردسپاه بشم جزنیروهای بسیجی

سلام
بنده ۲۷ ساله لیسانس و دارای کارت پایان خدمت هستم
و علاقه مند به خدمت در سپاه پاسداران هستم و پارتی !! هم ندارم لطفا راهنمایی کنید

سلام
دوست عزیز سپاه عضو یاب داره یعنی خودشون باید بیان سراغت ب این معنا نیست ک خودتون برید ثبت نام.اگ شما بسیجی ویژه و فوق العاده یلشید خودشون میان سراغتون

این دیدگاه جداب همتون هست
برادران عزیز
سپاه مثل قدیم نیست ک خودتون ثبت نام کنید.سپاه مثل ارتش و ناجا نیست ک ثبت نام کنید.سپاه مانند دیگر ارگان ها نیست ک ثیت نام یا استخدامی بزنن.سپاه عضو یاب داره از خود پاسدار هاشون تعدای عضو یاب هستن که از بین( بسیجی) های متدین و فعال ک فوق العاده از هر نظر افرادی رو انتخاب میکنن و معرفی میکنن مراتب بالاتر برای جذب و طی نراحل گزینش.خود این عضو یاب ها باید شمارو بشناسند و درموردتون تحقیق یا هرکاری ک لازم باشه انجام میدن بعد باهاتون تماس میگیرن.
الان تنها کاری ک میتونید انجام بدید اینه تو پایگاه های بسیج و گردان های بسیج بسیار بسیار فعالیت کنید تا مد نظر افراد عضو یاب شید.در میانشم هر از گاهی ب سپاه ناحیه(سپاه هر شهری هستید) مراجعه کنید.انشالله ب ارزوتون و هدفتون برسید.اجرتون با شهدا.لبیک یا خامنه ای

سلام
من برای استخدام در سپاه پرونده تشکیل دادم حتی مصاحبه اول انجام دادم ولی این دوسال به من زنگ نزدن چرا نمیدانم خواستم پیگیر باشید جاسم ناصری از اهواز

دوست عزیز اینو بدون ک هیچکس ب غیر از خودت و خدا پیگیر کارت نمیشه پس برو همونجایی ک پرونده داری پیگیر کارت شو یاحق

با سلام چجوری میشه از طریق سربازی وارد نیروی قدس شد

سلام.علی هوشیار۲۲ساله هسم.
دارای مدرک دیپلم کامپیوتر
کارت معافیت از خدمت
دوسال بسیج فعال
برای استخدام ب سپاه وعلاقه زیادی ب سپاه جمهوری اسلامی دارم.( جانم فدای رهبرم)

سلام نیروی قراردادی آشپز جذب ندارید

سلام علاقه شدیدی به سپاه دارم دوست دارم استخدام بشم چطکار باید بکنم فوق دیپلم هستم الانم سرباز هستم

سلام من حمزه حاج عبدالصمد هستم پدرم سرهنگ بازنشسته سپاه نیروی زمینی بوده.۶۰درصدم از سپاه جانبازی داره ولی متاسفانه چون که تو سپاه اشنا یا بقول گفتنی پارتی نداره من با۲۹ سال سن با اینکه دوست دارم واسه سپاه و کشورم خدمت کنم بیکار هستم.دم همتون گرم که پدر من باید عینه یه گوشت بیوفته تو خونه منم بیکار باشم.خدا خیرتون بده ان شاالله.

سلام.تورو خدا کمکم کنید.دانشگاه امام حسین سپاه در سال ۹۶ کی استخدامی داره.تمام شرایط تحصیلی و فردییم هم ب سپاه میخوره .میخام استخدام بشم .لطفا زمانش رو بگید

سلام من دیپلم معارف دارم خیلی دلم میخواهددرسپاه استخدام بشم لطفاجواب بدید

کیوان هستم از کرمانشاه میخام استخدام سپاه بشم لیسسانس دارم باید چیکارکنم ۶سالخ از بیکاری رنج میکشم لطفا کمکم کنید

با سلام بگزارید جواب تمام بچهای این سایت رو بدم
۱_ جذب سپاه در هر سال از برج ۲ در روز ۲ اردیبهشت شروع میشه اما تا برج۳ تهران مشغول ابلاغ سهمیه جذب است یعنی همه ی شما میتوانید برج ۳ به هر یکی از مراکز سپاه مراجعه کنید برای جذب و تاکید میشود به خود مرکز گزینش مراجعه نکنید باید به پادگانها/نواحی بسیج/لشکرعملیاتی/ سپاه استان برای جذب مراجعه کنید
برای عضویت درجه داری که با مدرک فقط دیپلم صورت میپذیرد از هر رشته ای فقط توجه داشته باشید دیپلم کار ودانش مورد تایید سپاه نیست فقط دیپلم فنی / نظری/ علمی کاربردی مورد قبول است در برج ۳ هر سال سهمیه ابلاغ میشه که اگر به یکی از مراکز نامبره مراجعه کنید توی سیر مراحل جذب قرار میگیرد
__________
در رابطه با کسانی که مدرک دیپلم و پیش دانشگاهی دارن به مراکز و پادگانهایی که گفتم مراجعه کنن جهت جذب با عضویت افسری( دانشگاه افسری امام حسین) ۴ سال در تهران درس میخونید البته میتوانید برای درجه داری هم اقدام کنید
__________
در رابطه با کسانی هم که مدرک لیسانس دارن تنها عضویت برای انها ( افسر دانش اموخته است) که یک دوره ۹ ماهه به تهران اعزام میشن و با درجه ستوان دوم رسمی سپاه میشن
_________
برای کسانی هم که نتونستید خدمت سربازی برن و مدرک لیسانس دارن میتونند با عضویت پاسدار وظیفه وارد سپاه بشن منظور از این عضویت نه اینکه رسمی سپاه بشین نه در این عضویت فرد یک دوره ۴ ماهه میره مشهد و بعد از دوره ۳ سال خدمت سربازی انجام میده با این تفاوت که ماهی ۵۰۰ حقوقشه و درجه ستوان ۳ نصب میکنه و بعد از گزشت ۳ سال در صورت صلاحدید سپاه وارد سپاه به صورت رسمی میشه

___________
استخدام سپاه در تمام ادوار و سالها. تاریخ ۲ اردیبهشت هر سال است
اولین سهمیه برج ۲ برای دانشگاه افسری است _ برج ۳ برای درجه داری و پاسدار وظیفه و پیمانی

و من الله التوفیق

باسلام. میشه بنده رو راهنمایی کنین؟ برج دو امسال ثبت نام کردم ولی تا به امروز فقط میگن چون فوق لیسانس هستی لازم نداریمت . کجا برم که مدرک من رو بخوان ؟ فوق لیسانس حقوق . فرزند جانباز . پدرم بازنشسته ناجا . بسیجی فعال .

سلام.من مدرکم کاردانیه میتونم ثبت نام کنم

من نفهمیدم که بالخره صغلشون به طور کلی چی میشه
و چکار باید بکنن؟

سلام برادران عزیزاززمانی که سردارنقدی ازبسیجیان سلب امتیازکرددیگه برای گزینش سپاه بسیجی ملاک نیست امروزه متاسفانه حتی نمی توانیدپاسدارافتخاری بشویدچه برسدبه گزینش.

با سلام به اعضای محترم ومدیریت .اینجانب متولد ۱۳۶۷ متاهل دارای دو فرزند دارای کارت پایان خدمت عضوفعال بسیج وفرزندجانباز ۲۵% ودارای مدرک مهندسی تکنولوزی الکترونیک ازدانشگاه دولتی بامعدل ۱۴٫۳۴ علاقه مند به همکاری بایگان سپاه می باشم لطفا راهنمایی بفرمایید

سلام تو رو خدا یکی جواب بده
دخترخانومه ۲۷ ساله ام ارشددانشگاه دولتی و فرزند جانباز و علاقه به جذب تو سپاه دارم اما بسیج نبودم
من ۴ سال برم بسیج شم آیا امیدی به جزب تو سپاه دارم .
لطفا یه مومنی بگه من از کجا شروع کنم ؟

محمداسدی
سلام.من لیسانس حسابداری دارم و بسیجی وکارت معافیت ایثار دارم فرزند جانباز ۲۵/ ونوه پاسدارشهید هستم مشتاقم استخدام درسپاه که نیروی ولایت است شوم خواهشمندم راهنمائی کنید

سلام اینکه بصورت پیمانی و شش ساله استخدام میکنن و قابل تمدید نیست چیه؟ یعنی بعد شش سال میندازنت بیرون؟

سلام،من برادرم۲۹ سال دارن و بسیجی فعال هستن چندین سال،خیلی علاقه مند ب جذب در سپاه هستن،فوق دیپلم مدیریت دفتری دارند و سوال من اینه ک میتونن استخدام بشن؟شرایط مذکور رو دارا هستن اما از جهت سن شک داشتم،ک هرچند گفته شده ک بسیجی فعال باشن اولویت دارن،اگر راهنمایی بفرمایید ممنون میشم

الان همه شرکت ها قرارداد سالیانه میبندن ک بعدش بودجه نداشتن یا ناراضی بودن بندازن بیرون البته شرایط نظام فرق داره فکر نمیکنم،بیان خرج کنن اموزش بدن بعد بگن برو!!

سلام
کسی میدونه یه خانم برنامه نویس با مدرک مهندسی کامپیوتر چطور میتونه توی سپاه استخدام بشه؟

باسلام. بنده ۲۷ ساله اهل گیلان فرزند جانباز و پدرم بازنشسته ناجا میباشد. مدرک تحصیلی فوق لیسانس. خواستم بدونم چه گناهی کردم که فقط با دیپلم جذب میکنن؟ مگه قشر تحصیل کرده مسلمون نیست؟ هرجا میرم تا میگم فوق لیسانس دارم میگن شرمنده ما دبپلمه میخوایم.

باسلام،بنده ۲۰ساله دانشجوی رشته مهندسی هوافضادانشگاه دولتی ترم ۵هستم،فرزند ایثارگرنزاجاهستم،اگر برای مدت کمی فعالی بسیج داشته باشم،چطور میتونم استخدام سپاه بشم؟بهتر لیسانس رو بگیرم یا انصراف بدم؟بدون کنکور از طریق دیگه ای هم میتونم وارد دانشکده افسری سپاه بشم؟باید برای کسب اطلاعات بیشتر به کجا مراجعه کنم؟

سلام من ۲۶ سال سن دارم و در حال تحصیل در دانشگاه پیام نور شوشتر ترم سه روانشناسی هستم و همچنین پایان خدمت و گواهینامه و کارت بسیج و یکی از اعضای فعالی بسج و مسول تائید صلاحیت هستم و خیلی به عضویت و خدمت در سپاه پاسداران علاقه دارم میخواستم بدونم راهش هست من در سپاه استخدام بشم با سپاس فراوان.

با سلام.
با مراجعه یا تماس با مراکز سپاه، پاسخ دقیق سوالات را بیابید.

سلام.اگر استخدام بشیم میتونم تو شهر خودمون کار کنیم ؟یا منتقل میشیم به شهر دیگه؟

سلام من دوم دبیرستان هستم ایا می توانم ثبت نام شوم سوال دیگر ایا بازم باید درس خواند

سلام چگونه و کی سپاه نیروی دیپلم پذیرش می کند

سلام مهندسی ساختمان دارم و میخوام استخدام سپاه بشم خدمت سربازی تموم کردم سنم ۲۷ سال استخدامی کی داره و چه شرایطی داره

سلام من ۱۶ سالمه کجا وکی میتونم امتحان بدم واقعا به سپاه علاقه مندم

باعرض سلام می خواستم بدونم باکاردانی نقشه برداری که ازدانشگاه دولتی گرفتم میتونم استخدام سپاه شم بیش از۴سال هم کارت فعال بسیجی دارم اگه راهنمایی کنین خیلی ممنون میشم.

با سلام
سپاه تا سن خاصی را جذب می کند. جهت سوالات اختصاصی به پایگاههای سپاه شهر مراجعه نمایید.

سلام۲۳سالمه فعال کارت پایان خدمت دارم میخوام تو سپاه استخدام بشم چکار کنم کی پذیرش میکنید لطفا راهنمایی کنید

با سلام
به پایگاه و مراکز سپاه مراجعه کنید.

سلام من دیپلم دارم فرزند جانباز هم هستم بسیجی هم هستم ۲۵سال سنمه میتونم استخدام شم با تشکر

باعرض سلام واحترام.اینجانب دارای معافیت پزشکی هستم که موردم ضعف بینایی بوده والان هم چشمهایم راعمل کردم وخوب شدن میخوام به نظام جمهوری اسلامی خدمت کنم ولی معافیتم برام مورد شده نه اینکه بیکارم دارم دروغ میگم الانم درراه آهن تبریز شاغلم ولی خیلی دوست دارم درسپاه خدمت کنم چندموردهم اینترنتی به مدافعان حرم اقدام کردم ولی خبری نشد .مدرک تحصیلی دیپلم مکانیک .متولد۶۱/۰۱/۰۱داری دوفرزند.باتشکر

سلام۲۳سالمه فعال کارت پایان خدمت دارم میخوام تو سپاه استخدام بشم چکار کنم کی پذیرش میکنید لطفا راهنمایی کنید مدرک فوق دیپلم

فقط تحصیلات زیر دیپلم هستم ولی تک تیرانداز خوبی هستم از سردار رشید سپاه سردار همدانی تشویقی گرفتم نفر اول تیراندازی لشگر ۲۷ مکانیزه محمد رسول الله شدم عشق به خدا و وطن دارم اگر قبوله بسم الله

خدمت در راه اسلام و دفاع از ناموسو وطن .۱۹ ماه تو ارتش خدمت مقدس سربازی را گذرانده ام .رشته تخصصیم مخابرات وجنگال بود.خوش حال میشم بقیه عمرم راهم در راه حفظ حریم کشورم بگذرانم

باعرض سلام یاسر از اهوازم من کارت پایان خدمتم پزشکی کلیه بوده ولی الان ۳ ساله کاملا خوب شدم و هیچ مشکلی ندارم و دیپلم حسابداری ینی منم میتونم وارد سپاه بشم

سلام*بنده۳۰ساله لیسانس عمران دارم و۱۰ سال سابقه فعال بسیج ولی معافیت پزشکی بخاطر بینایی دارم که اونم با عمل خوب میشه*می خواستم یک نفر اگه می تونه کمکم کنه ببینم می توانم استخدام سپاه بشم؟حالا به عنوان پاسدار وظیفه یا هر چیز دیگه ای که جای خدمتمم باشه

سلام ۱۹ سالمه معافیت دانشجویی دارم بسیج فعال یگان فاتحین دارم میتونم پذیرش بشم الان سهمیه دارین

سلام من مدرک تحصیلی ام سیکل هس ۲۴ ساله هستم ساکن تهران کارت پایان خدمتم دارم رفتم برای گزینش سپاه تو چهاراه ابسردار سربازه میگه تا دوسال دیگه نیرو نمیگیرن ایا من میتونم عضو یپاه بشم

با سلام
از مسئولین پایگاه سپاه محله تان پرسش نمایید.

رفتم اونجا میگن تا سال دیگه نیرو نمیگیریم

دوست عزیز خواهشا جواب سوال منو هم بدید

سلام. من می خوام جذب سپاه بشم صد جا رفتم این چه وضعشه
چرا هیچکس رسیدگی نمیکنه
اقا جرم کردم دوست دارم وارد سپاه بشم علاقه دارم از بچگی دوست داشتم
اصلا یک نفرم گوش نمیکنه
مگه این مملکته خودم نیست مگه سپاه نیروی مردمی نیست
اخه چه وضشه این
من دوست دارم به رهبرم و کشورم خدمت کنم
مسئولا کسی صدا یه جوونو میشنوه یا نه؟

سلام مدرک تحصیلی من سیکل هس و کارت پایان خدمت هم دارم سنم هم ۲۴ سآل هس ایا شرایط استخدام شدن رو دارم چکار باید بکنم
خواهشا جواب بدید

سلام من بسیجی فعال وهمچنین پدرم رزمنده هستنو کارت ایثارگریشونو دارم . خودمم دانشجوی رشته صنایع هستم هنوز درسم تموم نشده. من میتونم تو سپاه استخدام بشم؟؟

سلام.می خواستم بدونم مراکزی وجود داره که از سن ۱۵الی۱۶سالگی توی سپاه ثبت نام کنیم و بمونیم.اگه چنین جایی وجود داره ممنون میشم که آدرس بهم بدید.رشته تحصیلیم هم،رشته برق هست که فعلا اول دبیرستانم.لطفا جوابمو بهم برسونید.باتشکر

با سلام فوق دیپلم کاردانی کامپیوتر دارم سن ۲۲ میتونم استخدام شم

الان من ۱۷سال دارم ایا میتونم ثبت نام کنم؟ لطفا سریع جواب بدید

سلام خوبین ببخشید کجا باید برم برای ثبت نام سپاه

سلام و خسته نباشید . میخواستم بدونم برای درجه داری سپاه چه رشته هایی رو از فنی و حرفه ای استخدام میکنن؟

سلام ببخشید من کاردانی نرم افزار هستم آیا سپاه این رشته رو میخواد؟

با سلام..ایا امیدی هست بنده با ۳۱ سال سن متاهل با مدرک فوق دیپلم در هر شغلی .پیمانی یا رسمی در سپاه مشغول ب کار بشوم..حدودا یکسال بیکارم شرمنده زن و بچه

سلام من ۲۹ ساله ام ولیسانس حسابداری دارم ۳ سال سابقه کار دارم ولی معافیت پزشکی دارم میتونم ثبت نام کن برا سپاه ؟

سلام، مرد ۱۰۰۰ چهره شنیدید؟ من مرد ۱۰۰۰ کاره هستم. اگر ایمیل بدید رزومه میفرستم. بطوذ خلاصه بگم که در صنعت ماشین آلات صنعتی ، ساخت، اوپراتوری و آموزش دادن تجربه بسیار دارم. و چندین حرفه دیگر.

سلام علیکم خسته نباشید
اینجانب قصد استخدام ثابت نه پیمانی در سپاه را دارم و متاسفانه دیپلم ردی هستم و ۱۸ سال دارم و امتیازاتی همچون عضویت در گردان امنیتی امام علی (ع) عضویت در حفاظت نماز جمعه فرمانده واحد بسیج هم هستم لطفا راهنمایی بفرمایید که آیا امکان استخدام را دارم و اگر دارم چه کار های باید انجام بدهم بند حقیر تمام شرایط استخدامی را به غیر از مدرک تحصیلی دارم و امکان ادامه تحصیل را ندارم .

سلام من جوانی ۲۵ ساله هستمم خدمت کرده ام و کارت پایان خدمت دارم بسیج فعال دارم و درخانواده ای مذهبی پرورش یافتم با این شرایط میتونم استخدام بشم درسپاه ممنون میشم کمکم کنید

سلام بنده هشت سال فعالم پنج سال عضو گردان امام حسین تبریزم و سمت من فرمانده گروه است و خودم هم کارشناسی ارشد جامعه شناسی دارم دوره برگ سبز هم دارم همان تکمیلی پس چرا سپاه بر نمیداره

سلام ببخشید من خدمت نرفتم مبخام ثبت نام کنم میشه؟خدمتم حین کار سپری بشه ضمیمه خدمت بشه؟
دیپلم کامپیوترهم دارم

سلام من درسال ۱۳۸۰/۱/۱۹ به دنیا امدم الان کلاس یازدهم دبیرستانم الان میتونم وارد سپاه بشم چطوری؟ و چطوری میتونم سبت نام کنم به ایمیلم بفرستید ممنون

با سلام بنده اهل سیستان و بلوچستان هستم مدرک دیپلم دارم و دارای سه سال سابقه کار در سپاه رو دارم و فعلام مشغول ب کار در مرز سیستان بلوچستان رو دارم عضویتمم بسیجی هست سنمم ۲۷ الان شیراز زندگی میکنم ۱۵روز مرزم ۱۵روزم شیراز چون خانومم شیرازی هست اونجا زندگی میکنم رفتو امدم سخته میخام بدونم با این سابقه و این مدرک میتونم جزب سازمان در شیراز بشم یا ن

سلام من لیسانس جغرافیا وبرنامه ریزی شهری دارم معدلم ۱۶.۲۳ هس از دانشگاه سراسری گرفتم مدرکم رو مبخام بدونم سپاه جذب میکنه علوم جغرافیای واسه سپاه که لازمه خواهش میکنم هرکسی میدونه جواب بده .ممنون میشم

با عرض سلام وخسته نباشید،من لیسانس مدیربت دارم عاشق خدمت در سازمان اطلاعات سپاه هستم نمیدونم به کجا مراجعه کنم،خواهش میکنم راهنمای کنید واقعه دوسدارم دراین رسته خدمت کنم،همچنین بسیچیه فعال هستم،ممنون از لطفتون

سلام من دیپلم صنایع دستی دارم ویک سال حوزه درس خوندم. علاقه زیادی به سپاه دارم. چطورمی تونم وارد بخش اطلاعات یانظامی سپاه بشم؟ ممنون میشم اگه راهنمایی کنید.

باسلام
من لیسانس برق والکترونیک بامعدل ۱۷/۵۰از دانشگاه آزاد شیراز هستم
کارت پایان خدمت دارم وبسیجی فعال هم هستم ولی ۲۸سال سن دارم.
ببخشید چجوری میشه شرایط سنی روکاریش کرد؟
لطفا راهنماییم کنید.
اجرتون با امام حسین

سلام علیکم خسته نباشید، ببخشید من ۳۰سالمه دیپلم، سابقه کاری دارم، امکانش هست استخدام بشم، بدبختی زیاد کشیدم میخوام برم نظام، علاقه هم دارم

سلام دوستان.بزارید یه مقدار راهنماییتون کنم
الآن نیروی دریایی سپاه بندرعباس حدود۱/۵ماه هس ک داره نیرو میگیره برا سال ۹۷و رشته فنی میخوان(تمامی رشته های فنی).برای ثبت نام فرم عضو یاب و رابط باید داشته باشید .(یه فرم رو مسؤول نیروی انسانی حوزه بسیجتون پر میکنه و فرم دیگر رو باید مراجه کنید ب ناحیه مقاوت).
سن برا لیسانس خدمت رفته ۲۶و غیر خدمت رفته۲۴هست.
سن برافوق دیپلم خدمت رفته۲۴و غیر اون۲۲
سن برا دیپلم۱۹و خدمت رفته۲۱هست
(البته تا جایی ک من اطلاع دارم).
نکته مهم اینکه حداقل باید یک سال سابقه فعالی بسیج داشته باشید.
نکته مهم دیگه اینکه اطلاعاتتون رو بالا ببرید تا برا سوال و پاسخی ک ازتون میشه برا فرم عضویاب و رابط ب مشکلی بر نخورید.
کسانی ک ترم ۲ ب بعد کاردانی و کارشناسی هستن یه مقدار ب مشکل بر میخورن چون باید ترم ۱کاردانی و کارشناسی باشن(یکی از شرایط ثبت نام هست).البته اگه یه مقدار جسور و زرنگ باشید میتونید ثبت نام کنید و گیری بهتون نمیدن.

و من الله توفیق

در ضمن دوستان معدل زیر ۱۵نباشه

سلام ببخشید من میخوام تازه اقدام کنم باید کجا برم چیکا کنم دانشجو هستم مدرک فوق دیپلمه ۲۲سالم هست رشته حسابداری الان برای شروع باید برم بسیج فرم پر کنم؟

من ۲۶ سالمه لیسانس فناوری اطلاعات علمی کاربردی دارم میتونم استخدام شم؟

باسلام.
برای بار چندم هست که از فرط ناامیدی اینجا یا هرکجا پیام میذارم خدا میدونه بهرحال لیسانس علوم سیاسی از دانشگاه دولتی و دانشجو ارشد اما صبروانتظار باید یه جایی تموم شه و آدم به نتیجه برسه من متاهلم بچه دارم ازم انتظار دارن اما چون همش دنبال درس خوندن بودم و نرفتم حتی یه جوشکاری یاد بگیرم که اگه تو این شرایط قرار گرفتم بتونم پول یه لقمه نون خشک رو در بیارم اونم یاد نگرفتم

بخدا سخته شرمندگی جلو خانواده ای که دوسشون داری و دوست دارن اما بعد این همه مدت صبر و سختی کنارت وایسادن الان اینجور ناامید شن تورو خدا من سی وپنج سالمه کی میتونم اگه کسی تونست به من کمکی بکنه ممنون میشم

سلام و خسته نباشید ببخشید من لیسانس بیوشیمی دارم خیلی دوست دارم تو سپاه کار کنمم یعنی اولین و بزرگترین آرزومه تو روو خدا بهم کمک کنید چطوری میتونم تو سپاه مشغول به کار بشم ۲۶سالمه متاهل هم هستم خیلی آدمه منظم و فعالی میباشم !!!!امیدوارم فرجی بششه همه به همدیگر دعا کنیم 🙌🙌🙌انشاللله هممون به آرزوهامون مییرسیم🙅

سلام کى استتخدام شروع میشه ؟؟ایا نیروی خانم میگیرن

سلام برای ثبت به بسیج ویژه باید به کجا برم من دوزادهم توانم می توانم ثبت نام کنم من ۶سال بسیجی قالب هستم

با سلام . من الله وردی خدابخش دارای مدرک دیپلم ادبیات هستم . من از طریق حوزه بسیج به درجه داری سپاه نام نویسی کرده ام و یک بار به تحقیق من آمده اند ولی هنوز خبر دیگری ندارم از مرحله تحقیق از محله هم قبول شده ام .ممنون میشم راهنمایی کنید منو .با تشکر

سلام خداقوت. من بسیجی فعالم و ۱۹سالمه دارم پیش دانشگاهی میخونم رشته انسانی. علاقه زیادی ب اطلاعات وسپاه دارم معدل دیپلمم زیاد تعریفی نداره. آیامن میتونم وارد سپاه یا اطلاعات شم.

با سلام.یک سوال ساده داشتم که برای بنده مفهوم نشده..فردی که میخواهد به استخدام سپاه و ارگانهای نظامی در بیاید. و یک یا چند دندان آن فرد پر شده باشد.مشکلی دارد ومانع ورود آن فرد به مشاغل نظامی است؟؟؟
با تشکر

بسم الله
باسلام بنده بامدک لیسانس حسابداری ومعدل ۱۹،سن ۲۴سال،ودارای سابقه عضویت فعال در بسیج و علاقه زیادی به استخدام شدن در سپاه دارم آیا امکانش هست.اگر شما می‌دونید چ طور باید استخدام شم لطفا راهنمایی کنید.
باتشکر

سلام .فارغ التحصیل رشته مهندسی پزشکی با معدل خوب هستم و بسیجی فعال دارم جویای کار هستم

سلام و خسته نباشی بنده با مدرک دیپلم در حرفه ی نقاش ساختمان مشغولم در ضمن ۲۴ سال سن دارم و خدمتم هم به اتمام رسیده حال میخواستم بدونم با این شرایط میتونم جذب شوم

لبیک با حسین.
با عرض سلام و ادب.من متولد ۶۶هستم مدرکم هم دیپلم ناقص هست
اما بدجوری ب نظام علاقه دارم کارت بسیج فعال هم دارم شغلم هم گچکار هست از نظر جسمی و روانی هم سالم هستم کارت معافیت مشمولان غایب هم دارم آیا امیدی هست ک بتونم عضو سپاه پاسداران شم جانم فدای رهبر.

سلام من۲۶سالمه لیسانس حقوقم تو دانشگاه پیام نور درس خوندم اما متاسفانه معدلم۱۳/۹۲هست .کارت پایان خدمت هم دارم.میتونم وارد اطلاعات یا سپاه بشم؟علاقه ی خیلی زیادی به نظام وسپاه دارم

با سلام و خسته نباشید
برای استخدام باید حضوری اقدام کنیم یا اینترنتی؟
اگه توضیح بفرمایید ممنون میشم.
با تشکر

سلام خدمت خسته نباشید بنده درمنطقه مرزی بلوچستان سکونت میکنم مدرک دیپلم تجربی دانشجوی آموزش ابتدای دارای کارت پایان خدمت وپدرم هم نظامی بوده و در مناطق عملیاتی شرق و غرب کشور یعنی درسال ۶۰در دو جبهه قرار داشته و حال دچار موج گرفتگی وشیمیایی شده هست حتی پدرم درآن موقع بخاطر کشورش ۴فرزند خردسالش را بخاطر که پدرم در مناطق صفرمرزی بوده ومادرم تنها بود بچه هاش بغلت سردی ومشقتهای اون زمان از دست داده. من هم علاقه زیاد به نظام سپاه را دارم و دوست دارم دعا کنید یا اگه در توان شما هست کارم و در این ارگان درست کنید چون با همه راه ای مرزی را میدونم تشکر

ببخشید میخواستم بدونم اخرین جذب سپاه در سال ۹۷ تا کِی و چه تاریخی بوده؟؟

از طریق دانشکده افسری که زمان برای امسال تموم شد و باید بمونین سال بعد.اما از راه رای دیگه بخوایین وارد شبن باید یه سر به سپاه استان خودتون بزنین.

سلام خسته نباشید
من مسعود یگانه ۲۴ سالمه فوق دیپلم حسابداری هستم شیش سال سابقه بسیج فعال دارم خیلی علاقه هم به نظام و سپاه دارم از نظر امادگی جسمانی هم بدنم کاملا اماده ی هرگونه شرایط هست پدرم هم ارتشی و درجبهه بوده اگر امکان استخدام من در سپاه هست اگر میشه بهم خبر بدین ممنون

سلام توروخدا جواب بدین من دیپلم رشته عمران دارم ساختمان معدل ۱۲/۷۰ مدرک lcDLوحلال احمر هم دارم ثبت نام میکنن نیرو دریایی. بعد اگه من برم خدمت سربازی از داخل خدمت چی اون‌موقع هم شرایط ثبت نام دارم

سلام من ساکن کرج هستم سیکل دارم ۱۲۰کیلووزنمه ۱۸۸قدمه گواهینامه پایه۲دارم کارت پایان خدمت دارم ازیگان تشریفات ارتش خیلی دوست دارم توکاردولتی باشم ولی تاحالا پیش نیومده درضمن جوشکار اسکلت هستم ودرحال حاضرباخاور کارمیکنم ازبیکاری خوشم نمیاد به خاطرهمین هم باخاور کارمیکنم هم جوشکاری ولی باز زیاد بیکارمیمونم اگه بشه توسپاه یاارتش استخدام بشم عالیه ممنون.

سلام. میشه با مدرک فنی وارد دانشگاه افسری امام حسین شد؟؟ فرق درجه داریو افسری دقیقا چیه؟؟

باسلام خدمت دوستان .من ۲۷ سالمه ودیپلم برق دارم و۸ سال سابقه کار دارم وسابقه بیمه هم دارم .گواهینامه دارم وحدود ۱۲ سال فعالیت در بسیج دارم و دوست دارم در سپاه انجام وظیفه کنم و از لحاظ امادگی جسمانی از مهارت بالایی برخوردار هستم.خواهشا اگه امکانش هست بهم خبر بدین .ممنون

سلام من مهندسی برقم گرایش قدرت خدمت سربازی هم هنوز نرفتم خاستم ببینم برا استخدامی سپاه ب سپاه استان مراجعه کنم میتونم برا سربازی هم همونجا بمونم و آیا استخدام ک شدم بر اساس رشتم و مهارتم بهم کار میدن؟

باسلام.. لطفا برا استخدامی ۹۷کی باید اقدام کنم..مدرکم کاردانی معماریه دلم میخاد عضو سپاه شم به هر نحوی که شده خدمتم رفتم الان کجا مراجعه کنم میشه ممنون…

با سلام خانم هستم فوق لیسانس ریاضی ایا استخدامی سپاه برای خانمها هست؟

سلام.بنده بسیجی فعال.کارت سبز.و سن ۲۴سال.پدرم بازنشسته ۳۰سال سپاه.و جانباز.و ۶سال جنگ.هرچی رفتم برای گزینش کرمان.جواب درستی ندادن.باتوجه به ایکه حاج قاسم نامه زدن.حتی حاضر نیستن.راهنمایی کنن ک چطور به سپاه وارد بشم.اگه میتونید کمک کنید.ک چطور وارد بشم.با بسیجی ویژه شدن.امکان داره.یا ایکه چه رشته ای برای لیسانس.در چه دانشگاهی بخونم که بتونم وارد سپاه بشم.سپاس

سلام من کرمان هستم من رفتم جواب درستی به منم ندادن اگر خبری پیدا کردی به من بگو ممنون

سلام.من لیسانس مدریت بازرگانی هستم.۷ماه مونده خدمتم درسپاه تمام بشه.دیپلم دوم دارم برق صنعتی میتوانم استخدام بشوم؟

سلام من لیسانس حقوق دارم و سرباز نیرو دریایی سپاه ندسا بودم فرم هم واس استخدام پر کردم تا الانم خبری نشد چکار کنم ک بتونم ملحق بشم و ببینم پذیرش شدم یا نه خیییلی پیگیرش هستم لطفا راهنمایی بفرمایید بنده رو

با سلام و درود من دیپلم رشته تجربی با معدل ۱۵کل و ۱۲کتبی دارم ۴سال بسیج فعال دارم فرزند جانباز ۴۹%هستم و گواهینامه و کارت پایان خدمت هم دارم سنم هم ۲۲سال میباشد خواستم بدونم میتونم وارد سپاه پاسداران بشم لطفا راهنماییم کنید با تشکر .

باسلام اره شرایط را کامل دارید فقط باید یکی باشه که معرفت باشه.

سلام ببخشیدهمسرمن دیپام سال ٩٧ کی استخدامی داره بده ثبت نام

سلام خسته نباشید من از بچگی ارزو داشتم سپاه بشم البته من کاشت حلزون دارم من دوست دارم پهباد انتخاب کنم ایا میتونن منو استخدام کنن

سلام وقت بخیر
مراحل پزشکی چه آزمایشهایی داره ؟
مثل نیرو انتظامی صفر تا صد آدمو زیرو رو میکنن ؟

من مقطع ۱۲ هستم رشته فنی حرفه ایی ماشین ابزار باتمام وجود دنبال پذیرش و ورود به سپاه هستم به هر صورتی ایا امکان داره منم بتونم استخدام بشم.اگه میشه چکار کنم

سلام من فعلا مدرک فوق دیپلم دارم و در حال حاضر در حال تحصیل مقطع کارشناسی هستم.
من خدمت سربازی نرفتم و از ضعیفی چشام معافیت پزشکی گرفتم
ولی الان چشامو جراحی لایزیک کردم و ضعیفی نداره
با این شرایط میتونم سپاه استخدام بشم؟؟؟؟

سلام
من کارشناسی معماری دارم میتونم استخدام سپاه بشم

سلام من متولد ۱۳۶۶ هستم و دیپلم دارم ۱۵ سال هم بسیجی فعال دارم ب دلیل علاقه زیادی ک دارم برای استخدام هرجا مراجعه کردم میگن سن شما بالا هست . آیا راهی داره برای استخدام ؟ تشکر

سلام من مدرک مهندسی دریایی در سمت کاربرموتور برروی کشتی را دارم و تمایل دارم در نیروی دریایی استخدام بشم شرایط چیه

سلام خسته نباشید
من دانش آموز سال دوازدهم هستم میخواستم بدونم چه جوری باید داخل ازمون افسری شرکت کرد.
چگونه باید وارد سپاه شد؟

یا امام رضا کمکم کن بتونم تو سپاه پاسداران خدمت کنم….

سلام من متولد ۱۳۷۴ هستم لیسانس حسابداری دارم قهرمان کشور هستم در رشته تیراندازی بسیج فعال و پلیس افتخاریی کار میکنم میتونم استخدام بشم

سلام.من متولد ۷۳هستم لیسانس آمار دارم خیلی دوست دارم
استخدام سپاه بشم چطور می تونم وارد سپاه بشم؟

سلام زهراصادقی نسب هستم علاقه ی زیادی به سپاه دارم لطفا شرایط استخدامی رو بگین ممنون میشم

سلام ایا در طول دوره ۶ماهه سپاه هرماه حقوق هم پرداخت میشود به نیروها؟

اینجانب دارای مدرک دکترای دامپزشگی بوده و علاقه خدمت در سپاه را دارم ایا امکان جذب دامپزشگ در سپاه هست؟

سلام من کلاس یازدهم رشته تجربی هستم آیا می توانم در سپاه استخدام شوم؟(۱۸سال)

اینجانب با مدرک دکترای دامپزشگی علاقه زیادی برای خدمت در سپاه را دارم خواهشمند است راهنمایی فرمایید

سلام علی نژادبرازنده هستم لیسانس مکانیک و دارای گواهینامه پایه یکم رانندگی تقاضای استخدام به عنوان راننده پایه یک در سپاه را دارم

من خیلی به بچه های سپاه علاقمندم و دوس دارم خدمت کنم به سپاه

سعیدیوسفی متولد۷۶هستم سربازرزم نوازسپاه قدس گیلان حدود۹سال است که نوازنده ی دف درمولودی ها جشن نیمه شعبان و… شرکت میکنم ودرسپاه هیت وجشن ها اعلام آمادگی کردم وعضوبسیحی فعال وبسیجی هنرمندان هستم باتوجه به اینکه پدرمن جانبازجنگ تحمیلی هست وبنده درتدریس وتعمییرسازتخصص دارم ازشمامسول محترم خواهشمندم مساعدت بعمل اید

سلام من رشته فنی می خونم پایه دوازدم هستم می خواستم بدونم می توانم استخدام بشم رشته ورزشی دفاع شخصی هم کار می کنم

سلام من رضا رییسی هستم ۳۸ سالمه عضو فعال بسیج هستم ولیسانس مکانیک دارم میخواستم ببینم چجوری باید ثبتنام کنم

سلام ۵۰ سال سن دارم دیپلم متاهل دارای ۲ فرزند تخصص جوشگاری ودر ضمن مربی کاراته آزاد هستم وبسیجی فعال حدود ۱۷ سال دارم در ضمن سابقه مربیگری در بسیج هم دارم .میخواستم ببینم با این شرایط بنده میتونم حقوق بگیر سپاه بشم یا نه؟ لطفا راهنمایی بفرمایید.متشکر یا علی

سلام خسته نباشید..خانوم هستم متولد۷۶…کاردانی معماری دارم درحال حاضر دانشجوی لیسانس تربیت بدنی هستم…کی استخدام شروع میشه و اینکه شرایطم برای جذ ب خوبه؟ممنون میشم اگه هرچه سریعترپاسخ بدین

سلام .وقت به خیر. من دانشجوی ارشد رشته حقوق بین الملل از دانشگاه دولتی در تهران هستم و کارشناسی فقه و حقوق اسلامی را با معدل ۱۸٫۴۵ به اتمام رساندم . خیلی علاقه مند به استخدام در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی هستم.
ممنون میشوم اگر بنده را راهنمایی کنید که چگونه میتوانم در سپاه استخدام شوم .
با تشکر…

سلام … خسته نباشید.

بنده لیسانس برق مخابرت دارم و کارت بسیج فعال دارم و همچنین دیپلم کامپیوتر جداگانه دارم .

از خانواده مدهبی و ولایی ان شا الله . لطف میکنید بفرمایین چجوری میتونم جدب سپاه بشم.

خودم قد ۱۷۳ و چادری محجبه. علاقه زیاد ب رهبرم دارم و دوست داارم بتونم خدمت ب نظام بکنم و محیط خوب و جهادی

باشم تا ان شا الله …

سلام .. بنده متولد ۶۰ و قد بلند وکارشناسی برق مخابرات و دیپلم کامپیوتر جداگانه دارم .

ازخانواده مدهبی و ولایی هستم و علاقه زیاد ب رهبرم دارم … چادری و محجبه .

علاقه خدمت ب انقلاب دارم اگه خدا توفیق بده .

لطف کنید بفرمایید چجوری میتونم جدب سپاه بشم و خدمت کنم و ان شا الله …..

سلام.من کارشناس بیهوشی هستم.ایا هیچ بیمارستانی زیر نظر سپاه در یزد وجود داره؟؟

سلام برای قبول شدن باید حتما باید تناسب اندام داشت و باید رزمی کار بود ؟چه رشته ورزشی اولویت دارد؟لطفا جوابو بهم ایمیل کنید ممنون

من ۲۵ سالمه لیسانس مکانیک خودرو دارم چجوری وکی باید وارد سپاه بشم ممنون میشم اکه راهنماییم کنین

سلام من بسیجی فعال عضوشوراهستم خیلی علاقه دارم سپاه استخدام بشم چطوری میتونم استخدام بشم لیسانس دارم دوست دارم به رهبرم وکشورم کمک کنم جزخداکسی روندارم خواهش میکنم راهنماییم کنید.

باسلام خانم۲۳ساله ای هستم با مدرک لیسانس دوران دانشجوییمم بسیجی فعال بودم و خیلی علاقه دارم به این کارا دوس دارم برم سپاه ولی نه شرایط استخدامشو میدونم نه اینکه چیکارباید بکنم واسه استخدامی
لطفا اگ میشه راهنماییم کنید

سلام خانمی ۳۵ ساله میباشم با مدرک تحصیلی لیسانس کامپیوتر.علاقه زیادی به سپاه دارم و دوست دارم خدمت به اسلام کنم . لطفا اگر میشه راهنمایی کنید.

سلام من ۳۲ سالمه و مدرک مهندسی شیمی گرایش گاز با معدل ۱۲/۸۵ می باشم امکان داره من هم ثبت نام بشم

با سلام و خسته نباشید
من محمدرضا باقری ۲۴ ساله با مدرک لیسانس مدیریت مالی هستم نزدیک به هفت سال عضو فعال بسیج و فرمانده و مربی بسیج بودم.. بسیار علاقمندم ک وارد سپاه بشم.. آیا میتونم؟!!

سلام قد مورد نظر هست؟

سلام خسته نباشید.نامزد من علاقه خیلی زیادی ب این شغل داره.لیسانس برق قدرت هستن و شرایط مناسبی برای این کار دارن.متولد ۷۵ هستن.میتونن استخدام بشن؟چطوری؟

سلام وقتتون بخیر
بنده دارای مدرک کارشناسی معماریو عضو بسیج میباشم. در خانواده ای مذهبی و محجبه . علاقه مند به خدمت به جامعه و سپاه پاسدار میباشم.شرایط استخدام رو میشه لطف بفرمایید

سلام باطریسازهستم و۶سال سابقه دارم بامدرک دیپلم مکانیک وعلاقه دارم درترابریسپاه مشقول به کاربشم ممنون

سلام بزرگوار بنده لیسانس مدیریت صنعتی دارم چند سالی هست در شاخه حسابداری و اداری کار کردم و سابقه دارم متولد ۶۴ هستم وضعیت استخدامی من به چه صورت خواهد بود ؟ سپاس از جوابتون

سپاه برای مقطع درجه داری از دیپلم پایین ترهم جذب میکنه یا خیر؟

سلام ایانیروی دریای سپاه برای اشپزی استخدام میکند وباچه شرایطی؟لطفا جواب بدین

سلام عذر میخام من پایه دوازدهم نظام جدید هستم و در رشته حسابداری فنی حرفه ای تحصیل میکنم و معدل نوبت اولم۱۹/۵۸بوده میخاستم بدونم میتونم ثبتنام دانشگاه افسری امام حسین بشم یا نه؟!

با سلام
خسته نباشید.من متولد ۷۶هستم متاهل از یاسوج. دیپلم رشته کودکیاری دارم.
بانوان کی باید ثبتنام کنن لطفا اطلاع بدین ب ایمیل م. ممنون میشم🙏🙏

سلام .ضمن خسته نباشید به برادران سپاه من ۳۱سالمه دارای مدرک دیپلم و دارای گواهینامه بسیجی ویژه ایا میتونم برای نیرو دریایی سپاه جذب بشم فقط خالکوبی داشتم برشون داشتم الان تقریبا ۸ ساله واقعا خیلی دلم میخواد عضوع نیرو دریای بشم خیلی .. گواهی فرمانده دسته هم دارم از پادگان شعید مطهری تهران …الان هم بصورت نیروی طرح امنیت در مرزبانی هستم خواهش میکنم جواب بدین

سلام من لیسانس دارم و میخواهم استخدام هوا فضای سپاه شم و خانم میتونم ایا اگر میشه راهنماییم کنید ممنوون

سلام.من ۲۷سالمه لیسانس معماری دارم سپاه معماری میخواد؟گزینش کی هست

سلام منم دوست دارم استخدام شم متولد ۶۹ام دیپلم دارم معدل ۱۳ پایان خدمت دارم ولی بسیجی ندارم منو پذیرش میکنن ؟هر جا بخوان میرم بیکارم .

سلام من دختر محرد و ۳۸ ساله .. دارای مدرک فوق دیپلم ICT … کارشناسی برق مخابرات … و دیپلم کامپیوتر هم جداگانه دارم … و عضو بسیج فعال هستم … لطف میکنید راهنمایی بفرمایید ک برای نام نویسی در سپاه چکار باید بکنم
ولایی و مذهبی هستم. ممنون.

سلام من کلاس دوازدهم رشته معماری هستم .من میتونم جذب سپاه بشم؟؟؟

با سلام میشه لطف کنین بگین ثبتنام سپاه کی شروع میشود؟؟؟فوق دیپلم حسابداری میخوان یانه ؟؟؟

سلام مجید حسانی فر هستم رشته علوم تجربیم با مدل ۱۷ وبا مدرک دفاع شخصی بین المللی وبا سن۱۹ کی میتونم شرکت کنم بسیجی فعال هم دارم برگه سبز هم دارم

سلام ببخشید میخاستم بدونم که من مدرک دیپلم بامعدل ۱۳/۳۵ و مدرک چهارم درشته تجربی رو دارم آیا میتونم درسپاه استخدام بشم مدرک گواهی نامه وicdl هم دارم اگه میشه لطفا راهنماییم کنید که
رزمی هم کار میکنم چکار باید انجام بدم؟؟؟

سلام
بنده متولد۷۳دارای لیسانس علوم سیاسی بامعدل۱۷/۲۸ازسیستان هستم و۵سال عضو فعال بسیجم ،لطفا بگین ایااین رشته رو هم سپاه میخاد و اینک الان سپاه خانم میگیره؟؟؟؟؟؟
لطفا جواب بدین🌷🌷

با سلام
من فوق لیسانس حسابرسی هستم و ۷ سال سابقه کار دارم میتونم استخدام بشم
ممنون

سلام من ۱۹سالمه و مقطع کاردانی رشته حسابداری کی ازمون استخدام سپاه برگزار میشود ?

سلام محمد هستم رشته الکترونیک صنعتی تخصص در تعمیر ماشین الات کشاورزی وسن ۱۸ سالگی ایاشرایط ثبت نام رو دارم

سلام من ۱۹سالمه و رشته الکترونیک (فنی و حرفه ای)درس خوندم الان میخام جذب سپاه شم و تو دانشگاه افسری درسمو ادامه بدم باید چکار کنم

سلام
من فوق دیپلم الکترونیک دارم خواستم ببینم میتونم وارد نیروی هوایی سپاه بشم.

سلام
بنده شرایط کافی دارم و سنم ۲۳ هستش ۶ ساله میخوام عظو بشم ولی جز از راه کنکور و دانشگاه افسری
منطقه ما سهمیه نداره .
با این اوضاع من چیکار کنم به کجا مراجعه کنم تحصیلات عالی دارم وسابقه خوب و …
درضمن مرکز گزینش استان هم میگن که باید معرف یا عضویاب داشته باشم.
فقط میخوام گزینش بشم رد بشم یا قبول

لطف کنید راهنمایی بفرمایید.

والا من بیکارنیستم .ولی حاظرم دواطب بشم واسه انتحاری برم تودل کاخ امریکا ضامن بکشم مردنم مهم نیست جهنم هم ب جونم میخرم.اما جانم فدای ایران وایرانی واسلام مرگ باعذت میطلبم .صلح طلبم اماده جنگ باهرکشوری که به ایران چپ نگاه کنه حاظرم رایگان بدون حقوق شرکت کنم وازجونم مایه بزارم .استخدام هم نمیخوام

سلام توروخداراهنماییم کنید.من فرزندپاسدار۴۰درصدوازکارافتاده والبته بازنشسته سپاههم که پدرم رتبه پنج سپاه هست که بالاترین رتبه هست.خودم سابقه ۱۳ سال عضویت بسیج دارم
چندساله میریم گزینش ولی میگن استخدام کارشناسی حقوق نیومده درحالی که ازمعاونت گزینش تهران نامه زدن تبریز که مساعدت کنن.همه فرزندان دوستای پدرم که شرایط پدر منو دارن که حتی از کارافتاده نبودن استخدام شدن ولی پدرمن که بیشتربیمارستانه نمیتونه بیفته دنبال کارم.ایا میتونم ازبیت رهبری کمک بخوام لطفا جواب بدین

سلام خسته نباشین من ۱۸ سالمه و دوازدهم فنی حرفه ای میخونم هنوز دیپلم نگرفتم ولی به زودی میگیرم میشه استخدام شد?

سلام ببخشید من متولدسال۸۳هستم آیاامکان ثبت نام در سپاه را دارم؟اگه دارم شرایطش چیه؟

سلام من بدلیل نداشتن پدر و مادر و کار کردن ،درس تا اول دبیرستان خوندم .الان تنها زندگی میکنم ۳۳سالمه و درامدی ندارم لدفا اگه میشه منو استخدام کنین خیلی فشار زندگی و… برام سخته برادر.

سلام وعرض ادب من امسال درحوزه علمیه ودرس خواندن طبگی پایه ۶ مشغول هستم وپایان خدمت ندارم مدرکم هم سیکل هستش یعنی سوم راهنمایی را تمام کردم میتوانم استخدام سپاه بشم یعنی بسیج ویژه ودران حین خدمت سربازی هم بکنم یا خیر لطفا جواب دهین خیلی واجبه ممنون.

سلام . م ۲۴ ساله هستم و کارشناسی ارشد رشته تاریخ رو دارم . البته کلاس کامپیوتر هم رفتم . میخواستم بپرسم چه طور می شود در سپاه ثبت نام کرد برای استخدامی . ایا باید شخصا به مراکز شپاه در شهر مراجعه کرد و یا نه از طریق اینترنتی می باشد . سوال دوم من این بود ایا عضویت در بسیج الزامی می باشد . ایا از شروط اصلی هستش

سلام لیسانس ساخت وتولید دارم فرزکاری وتراشکاری منوال بلدم وبا برنامه نویسی تراش و فرز نیزاشنایی دارم وطراحی باکتیا وسالیدورکم هم عالیه

میخوام استخدام شم تور به جون مادرت مار استخدام کن

سلام من ۱۶ساله هستم امکان ثبت نام در سپاه را دارم لبیک یا خامنه ای

سلام خسته نباشید
من لیسانس معماری دارم
۲۹ سالمه
کارت پایان خدمت معافیت غیر پزشکی دارم
گواهینامه دارم
کارت بسیجی فعال دارم
مدرک کامپیوتر هم دارم
میخواستم بدونم با این شرایط میتونم استخدام سپاه بشم و به مرکز گذینش سپاه استان مراجعه کنم
ممنون میشم اگه جواب بدین
خیلی لطف میکنید
با تشکر منصوری

سلام من تا دوم راهنمایی بیشتر درس نخوندم و کارت پایان خدمت و بسیج فعال هم دارم میتونم

سلام من متولد ۸۲هستم کلاس دهم تجربی ام دوست دارم در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی استخدام بشم آیا می تونم اگر جواب بدید ممنون میشم

سلام من خیلی دوست دارم وارد سپاه بشم ولی سواد ندارم ولی میتونم جابک و سریع اقدام کنم سریع حرکت کنم ب حدف ها نزدیک بشم نمیشه منم وارد سپاه بشم؟

سلام من لیسانس حسابداری هستم ۳۱ سال سن دارم و از سال ۸۳ تو بسیج هستم و تو سپاه خدمت کردم ایا میشه منم استخدام سپاه بشم لطفا راهنمایی کنید .از تبربز هستم

سلام .من ۳۱ سال دارم و دارای دیپلم کامپیوتر و با تخصص تجربی بالا سالها در ادارات مختلف استان سیستان و بلوچستان شبکه کامپیوتر و دوربین مدار بسته انجام دادم از جمله سپاه سلمان زاهدان و فرزند پدری جانباز و ایثار گر و ارتشی بازنشسته هستم که ۸سال در جنگ تحمیلی هم حضور داشته .امکانش هست که بتوانم جذب سپاه بشم و کارت بسیجی فعال نیز دارم .و علاقه شدید به خدمت به کشورم و فرمان رهبرمان دارم .

سلام…
من دیپلم ساختمان سازی دارم میتونم در دانشگاه افسری یا همون سپاه پاسداران ثبت‌نام کنم؟؟اگه میدونین بگین چی کار کنم

سلام من بازنشسته سپاه پاسدران هستم از سال ۶۰ وارد سپاه شدم والان بازنشسته هستم فرزندم دارای مدرک لیسانس حسابداری است خدمت هم انجام داده متولد ۱۳۷۰ است آیا میشه در سپاه استخدام شود؟

با سلاام دود بر شما من علیم ١٧ سالمه رشته تحصیلی اَی تی هست کاره امنیت انجام میدم امنیت شبک برنامه مؤسسیه بلدم خیلی دوست دارم تو سپاه باشم چون سپاه دوست دارم برا بچه های سپاه ارزوی سر بلندی میکنم خواستم بگم میشع استختام شد

سلام من سیدحسین هستم لیسانس برق متولد۱۳۶۰جوانی سالم ومتعهدومومن عستم هیچگونه سوئ پیشینه ندارم،بسیارعلاقمندبه استخدام درسپاه هستم ،فقط مشکل شرط سنی دارم،خواهشمندم منوتلفنی راهنمایی بفرمایید

سلام حمیدرجبی هستم،۳۴ساله،دیپلمه،عضوفعال بسیج،گواهینامه پایه دوم ،خانواده بااعتقادومذهبی بزرگ شدم،أخوی بنده تونیروی انتظامی هستن،من هم به نظام علاقه دارم،آیابنده شرایطم میخوره راهنمایی کنید،ممنون

سلام
من در استان بوشهر زندگی میکنم و دارای مدرک دیپلم انسانی هستم استان بوشهر این رشته را برای پذیرش سپاه نمیخواد ایا میتوانم از استان های دیگر در ازمون سراسری شرکت کنم

سلام اگر اضافه دفترچه داشته باشم میشود در حین خدمت مقدس سربازی جذب بشم

با عرض سلام من مکانیک خودروهای سبک هستم مدرک دیپلم دارم خدمت سربازی نرفتم آیا میتونم سپاه استخدام بشم

سلام درحال حاظر۱سالن آرایشگری دارم ولی از کارم لذت نمیبرم.من ناویارسوم وظیفه ندسا منطقه یکم تیپ تکاوران تفنگداران ۱۱۴…در جزیره…بودم الان ۲۵سالمه میخوام برگردم لطفا کمکم کنید.هنوز تعلیمات منحصربفرد گردان تفنگداران از گروهان۱تا۳ و دسته آتشو یادمه.حاظرم مثل سرباز وظیفه خدمت کنم.

سلام من همه شرایط استخدامی رو دارم ولی چون مدرکم برا پیام نور هست جذبم نمیکنن مگه پیام نور مدرکش با بقیه چه فرقی داره ؟؟این خیلی ناحقی هس ماهم میخوایم توخط رهبری اماده به فرمان رهبرمون باشیم چرادل سردمون میکنین

سلام خسته نباشید،ببخشید میخواستم بدونم کسایی که سربازی نرفتن میتونن با برگه معافیت تحصیلی برای بسیج ویژه ثبت نام کنن

با سلام ضمن خسته نباشید
یک سوال داشتم اینکه استخدامی سپاه چه موقع هست؟ و اینکه استخدامی باشد از کجا متوجه بشویم ؟ پیشاپیش از پاسخ شما سپاس گذارم

با سلام
آیا برای خواهران استخدامی دارن یا فقط به صورت نیمه وقت میگیرن؟ لطفا راهنماییم کنید

سلام جانم فدای رهبرم من ۳۵سالمه می‌خوام وارد سپاه بشم دارای مدرک فوق دیپلم مکانیک از شهرستان ارومیه

سلام. ۲۲سالم با مدرک دیپلم انسانی خانم هستم
معدل کل بالای ۱۵میخواستم ببینم شرایط استخدام سپاه دارم؟

سلام استخدامی برای زنان نیومده؟

سلام من ۱۹ سالمه دیپلم رشته حسابداری معدل دیپلمم۱۹/۲۴ هست ساکن تهران عضو بسیج هم هستم میخواستم بدونم امکان ثبت نام تو سپاه رو دارم؟

سلام
من متولد۱۳۷۱/۰۷/۲۰ هستم.با مدرک لیسانس حسابداری از دانشگاه ازاد با معدل۱۴/۳۰ و دارای کارت پایان خدمت

ایا میتونم ثبت نام کنم؟

با سلام و احترام
من ۴۰ سالم است از خراسان رضوی ،دارای مدرک فوق لیسانس هستم و دارای ده سال سابقه کاری در شرکت دولتی ام ولی خیلی دوست دارم در سپاه خدمت کنم دوران سربازی را نیز در سپاه خدمت کردم و دارای سوابق و رزومه خوبی هستم آیا امکان استخدام وجود دارد لطفا راهنمایی بفرماید

من دانشجوی کارشناسی حقوق .مونث هستم .امسال ۹۸ استخدامش کسی میدونه واسه بانوان چ تایم و چجوری هست؟

سلام پایه دواردهم انسانی هستم بسیجی همچنین با موارد بالا مطابقت دارم همکاری با سپاه هم زیاد داشتم استخدام میشم؟

سلام من ترم سوم رشته حقوق هستم معافیت دارم گواهینامه هم دارم ۲۲ سالمه میتونم تو سپاه استخدام بشم

با سلام من ۲۲ سالمه مدرک فوق دیپلم معافیت دارم میتونم تو سپاه استخدام بشم

سلام

من حسین رحیمی کم شنوا فرزند شهید هستم من مدرک لیسانس کارشنلسی سرکار وزارت نیرو قرار داد رسمی سمت آبدارچی خدمات همیشه ناراحت شدم سپاه خواهش میکنم خدا دل توسپاه پاسدار استخدام سرکار بشم

سلام من بادیپلم کامپیوتر و ۳ سال سابقه بسیج میخوام وارد سپاه انصار شم میتونم آیا

با عرض سلام
۳۲سالم مدرک تحصیلی کاردانی جوشکاری معدل ۱۳/۴۵از پدرم جانباز ۱۰٪متاهل وافرزندم دارم الان بیکارم میخواستم بدونم آیا امکان دارد به عنوان قراردادی در مراکز دولتی به عنوان رارننده یا خدماتی کار کرد

سلام من دانش آموز هستم سال یازدهم رشته انسانی میخواستم یدونم که الان میتونم وارد سپاه بشم ؟؟

سلام خست نباشین،،،،،،،من خانمی ۲۳ساله با مدرک لیسانس رشته کامپیوتر هستم خیلی علاقه دارم عضو سپاه بشم کارت بسیج هم داشتم میتونم عضو بشم؟؟؟؟؟؟

سلام خسته نباشید
ببخشید من میخاستم ببینم با ۳۹سال سن ودیپلم انسانی وحدود هشت تا ده سال سابقه بسیج فعال ویه عمر ارزوی پاسدار شدن وداشتن علاقه شدید به سپاه پاسداران میشه امیدی به استخدام شدن داشت هر چند این استخدام به خاطر کسب شغل ودرامد نیست ارزوی قلبی منه

سلام من میخوام استخدام بشم چیکار کنم

باسلام وعرض ادب بنده رشته مهندس کشاورزی گرایش زراعت در مقطع کارشناس ارشد می باشم وعلاقه شدیدی به سپاه دارم دوس دارم بااین مدرکم درسپاه مقدس خدمت کنم و جذب این ارگان بشم.منتها به گزینش و بسیج ونهادهای وابسته به سپاه مراجعه میکنم میگن بارشته کشاورزی قراردادنداریم.پس این علاقه ماچی میشه.لطفاراهنمایی کنیدتااگه خداخاست به هدفمون برسیم.یاعلی

سلام من ۲۴ سالمه و فوق لیسانس معماری دارم میتونم استخدام سپاه شم؟

سلام علیکم
من میخوام استخدام سپاه بشم ۲۷ سالمه مدرک فوق دیپلم دارم متاهل هم هستم میشه جذب بشم یا نه ؟
زیرا هروقت میخوام شرکت کنم بهم میگن سنت بالاست ویا مدرک فوق دیپلم قبول نمیکنیم ؟

سلام.
من٢۶سال سن دارم مدرک لیسانس حقوق پایان خدمت هم دارم بسیج فعالم هستم امکان ثبتنام من در سپاه وجود داره
ممنون میشم جواب بدین ؟؟

من میخوام برای کشورم در سپاه پاسداران خدمت کنم

سلام من ازهمون بچگی شانس نداشتم یباررفتم آزمون نیروی دریایی متاسفانه قبول نشدم چون ن جزوخانواده شهید.جانبازاسراو….نبودم وگرنه الان یکی ازخدمتکاران نظام بودم متولد۱۳۵۹هستم مدرک کامپیوتردارم خیلی دوستدارم نظامی بشم بایدچیکارکنم؟

سلام من در بسیج و خیلی جاهای دیگر فعالیت دارم مانند جاهای فرهنگی و فعالیت در مسجد و….بجز جاهای سیاسی..
میشود با داشتن سن ۱۶ سال وارد شد و استخدام چون در این سایت گفته شرایط عمومی میشود

با سلام
من بیش از ۱۸ سال سابقه کار اداری و مدرک دیپلم و ۱۸ سال بیمه تأمین اجتماعی دارم
الان دانشجو رشته نرم افزار هستم . متأهل و فرزند هم دارم .
می خوام استخدام سپاه بشم شرایطش چیه
با تشکر

سلام ۲۷سالمه مدرک دیپلم دارم .معدلمم ۱۴بود قدم ۱۵۹هستش ایامیتونم استخدام سپاه بشم شرایطش چیه

سلام
من رشته کارشناسی فناوری اطلاعات دارم.کار به رشتم ندارم که همونجا باشه.بسیجی ام نبودم.هرجا لازم باشه برای ناموس وطن.سن ۲۹ سال.اگه راهی،رزنه ای هست ممنون میشم راهنمایی کنید.

سلام بنده کارشناسی ارشدنرم افزاردارم و۴سال سابقه درادارات دولتی دارم۳۱سال سن دارم میتونم شرکت کنم

سلام من دانشجوی پزشکی هستم
میتونم هم در سپاه خواهران استخدام شم هم پزشکی بخونم؟
خواهران سپاهی رو به عنوان مدافعان حرم ممکنه بفرستن؟

با سلام شهادت فرمانده سپاه اسلام سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی را خدمت امام زمان (عج)و نائب برحقش امام خامنه ای رضوان الله تعالی که جانم فدایش و مردم مسلمان تسلیت عرض میکنم . و اینجانب ابراهیم حاجی فر عضو بسیج فعال از زاهدان اعلام امادگی میکنم برای انتقام خون شهیدانمان از امریکای شیطان بزرگ و تمام ارزویم درین دنیا این هست که یک سپاهی باشم و اماده فرمانبرداری از رهبر عزیزتر از جانم . پایان ماموریت یک بسیجی شهادت است.

سلام
خسته نباشید
ازمون استخدام سپاه چه تاریخی هست؟ ایا خانم ها هم میتونن شرکت کنن؟

سلام
وقت بخیر من کارشتاسی مکانیک خوندم
علاقه زیاد به نظام دارم
هرچقدر صبر میکنم آگهی استخدام نمیده
چکار کنم؟

سلام خسته نباشید سن ۳۱سالدارم قد ۱۷۹ دیپلم ما شین الکتریکی میخوام به یاری خدا در سپاه استخدام شوم فقط قبول کنید هر کاری به من بگین قبول می کنم با جان دل خواهش میکنم جواب بدین به خاطر این شهدا امیدم را نا امید نکنید با تشکر

سلام من دوازدهم را تموم کردم میخواستم وارد سپاه بشم میخواستم ببینم آزمون دانشگاه امام حسین (ع)چه تاریخی برگذار میشه یا نشانی سایت رو داشته باشم چک کنم

سلام ببخشید من مدرک فوق دیپلم رشته کامپیوتر (فناوری اطلاعات ) دارم میتونم استخدام بشم . هیچ خطی یا چیزی رو بدنم هم نیست

سلام من ارشد زبان و ادبیات عربی دارم و ۳۴سالمه ومیخوام سپاه استخدام شم.میخواستم ببینم شرایطش چه جوریه.لطفا راهنمایی کنید.ممنون

همکاری با شما

سلام من میل زیادی دارم تادرسپاه استخدام بشم ۲۳ سالمه سربازی هم رفتم الان دانشجوهستم لطفا کمکم کنید

من دوست دارم در سپاه پاسدارن عضو شوم .

سلام و عرض ادب و احترام. بنده جوانی ۲۹ ساله هستم. از سال ۸۴ با بسیج دانش آموزی شروع کردم عضویت عادی از سال ۸۶ فعال هستم ، از سال ۹۱ با گردان امام حسین بجستان ، خراسان رضوی قسمت بهداری همکاری دارم ، مدارک موجود گواهینامه پایه دو ، مدرک فوریت های پزشکی ، امدادگر اورژانس ، کمک پرستاری ، مدارک امداد و نجات هلال احمر ، مدرک آتش نشانی داوطلبانه ، حکم مسئولیت بهداری حوزه بسیج به مدت سه سال ، من علاقه به کارم دارم و عاشق وطنم هستم . می تونم جذب بشم با تشکر

سلام،وقت بخیر.
ببخشید من۲۰سالمه و علاقه مند به جذب در سپاه،چندین ساله که عضو فعال بسیجم.میخواستم بدونم استخدام سپاه پاسداران در سال ۹۹ در تاریخی هست؟
درحال حاضرم دانشجو هستم.
ممنون میشم راهنماییم کنید

سلام خسته نباشید من۱۶سالمه راهنمایی رو تموم کردم می توانم استخدام شم
عضو بسیج هم هستم

سلام خسته نباشید چرا معافیت پزشکی نمی تواند ثبت نام کند بغضی از آنها از انسان سالم خوب کارمی کنند سپاه نمی خواهد حزب کند من یکی از آنها هستم که معافیت قلبی داشتم و الان سالم هستم فقط مدرک تحصیلی اول دبیرستان است سن من ۲۹سالم از ک۲۰سالگی ثبت نام کردم نشد تور خدا یکبار ماهروامتحان کنید بعد ردکنید

با سلام و عرض ادب اینجانب مایل به کار در سپاه پاسداران هستم مدرک تحصیلی من لیسانس هست با ۳۶ سن دارای ۴ سال بسیجی فعال هستم‌

سلام من پایه ۱۲ رشته برق هستم دیپلم رو هنوز نگرفتم
دان یک کاراته و جوجیتسو رو دارم با این شرایط میتوانم استخدام بشم؟!

باسلام و خسته نباشین من لیسانس الهیات فقه ومبانی حقوق اسلامی هستم معدلم هم ۱۲/۳۶هست متولد ۱۳۷۲ هستم پایان خدمت و بسیج فعالم .پدرم هم ایثارگر هس.خواهش میکنم راهنمایی کنین چطور برم نظام یا سپاه؟

سلام
من کلاس دوازدهم هستم امسال دیپلم میگیرم
بسیج فعال هم دارم
رزمی کار میکنم وحکم قهرمانی هم دارم
قدم ۱۶۸ وزنم ۵۹
بدنم لک داره ارثی
بش میگی نورفیبروماتوز
اپانتیس هم رو عمل کردم
ایامن بااین مشخصات میتونم وارد سپاه شم چون علاقه زیادی دارم

لطفا کمکم کنید ممنون

میخواستم استخدام بشم فقط سپاه قدس, خدمت رفته و مدرک تحصیلی دبیرستان دارم استخدام ی پیمانکاری فرقی نمیکنه فقط میخوام خدمت کنم و یک سرباز وفادار به رهبر و مملکتم باشم. ازتون خواهش میکنم یک بررسی کنید از همه نظرم شرایط دارم, فقط این اشتیاق و انگیزه که من دارم و بی اعتنا نگذرید ازش یعنی بدرد گوشت جلو توپ نمیخورم ی اینجا هم ماله از ما بهترون هستش, ارواح اقا دست منم بگیرید ببرید پلو خودتون تا غیرت ایرانی نشون دشمن بدم ناموسن زنگ بزنید

سلام.
چند تا ایمیل های آخر رو جواب ندادید لطفا جواب بنده رو بدید.
از حوزه علمیه هم نیرو می گیرید مدرک لیسانس الهیات ؟ مقدار سخت گیری تون چقدر هست ؟ کسی که قبلا تابعیت کشور دیگه رو داشته و الان تابعیت ایران رو گرفته میتونه عضو سپاه پاسداران بشه؟؟؟

بسم الله الرحمن الرحیم

باسلام, سایت وطن استخدام فقط منتشر کننده آگهی های استخدامی می باشد, لطفا سوالات خود را از طریق اطلاعات تماسی که در آگهی ها درج شده است, از کارفرمایان سوال کنید

سلام من فوق لیسانس تربیت بدنی دارم و خواهرم دانشجوی مقطع دکتری رشته کشاورزی هستن ما فرزند جانباز ۲۵ درصد هستیم همیشه دوست داشتیم جذب سپاه بشیم لطفا ما رو راهنمایی کنید .ممنون

سلام من ۵سال پیمانی ارتش بودم الان لیسانس حسابداری دارم میتونم استخدام سپاه بشم.اگرهم بشم درجه ورتبه من چطور محاسبه میشه؟باتشکر

ببخشید باچه رشته ای میشه وارد لشگرسایبری سپاه شد؟

سلام بنده ۳۲سالمه مدرک آشپزی هم دارم ۲۰ساله که در ضمینه آشپزی فعالیت دارم، میتونم ثبت نام کنم

سلام من ۳۵ سال و کارشناسی حقوق دارم میتونم به استخدام سپاه دربیام و در ضمن کارت پایان خدمت هم دارم

سلام
بعد از عضویت تو دانشگاه امام حسین برای رسیدن به رشته های فنی مهندسی توی سپاه دوباره آزمون گرفته میشه؟؟

سلام من امیرعطا بیگدلی هستم ۱۶سالمه دوست دارم عضو سپاه شام معدلمم میرسه چیکاربایدکنم

سلام من معدلم پایین هست آیا میتونم استخدام بشم؟؟؟

سلام من فوق لیسانس مکانیک گرایش تبدیل انرژی دارم
ایا می تونم به استخدام سپاه در بیام
ممنون

با سلام فرزند سرهنگ بازنشسته از سپاه هستم پدرم بیش از ۶۰ ماه در جبهه ها ی حق علیه باطل و حدود ۹ ماه در کشور سوریه حضور فعال داشته و از جانبازان دفاع مقدس است و حال برای جذب سپاه به مراکز گزینش مراجعه می کنم مسیولین در جواب می گویند شما شرایط لازم ندارید چرا که مدرک کارشناسی از دانشگاه پیام نور قزوین هستم و سوابق فرهنگی در امر مداحی اهل بیت و سمت های نماینده حفاظت و تایید صلاحیت دارم تو را خدا با این سوابق ولی آیا می شود شغل میوه فروشی در خود دنبال کنم تور ا قرآن راهنمایی لازم را در این خصوص مبذول فرمایید
اسماعیل قبادی از قزوین

آقا وقتی من را که یک زن هستم و هیچ منبع در آمدی ندارم و سال ها بیکارم را قبول نکردند و از سنم که ۳۰ شده بود ایراد گرفتند چه توقعی هست که شما حقوق بازنشستگی میگیرید استخدام کنن

میشه با سن ۱۶ سالگی و سوم راهنمایی در هر کدام از ارگان های نظامی استخدام بشی برای بانوان ؟؟ میشه دری خوند و استخدام هم شد ؟

سلام بنده خیلی دوست دارم استخدام سپاه بشم مدرکم زیر دیپلم وتاسال آینده می گیرم ایا میشه واردسپاه بشم جزنیروهای بسیجی

با سلام و احترام و عرض قبئلی طاعات و عبادات و تسلیت شهادت حضرت علی(ع)
اینجانب درخواست ملاقات با مسئول محترم گزینش کل سپاه را دارم

سلام و خسته نباشید
ببخشید من یم دختر ۱۹ ساله هستم و کلاس یازدهم هستم دوست دارم در سپاه استخدام شم میتونم ؟

سلام
سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در واحد درجه داری استخدام میکند
دوستانی که مدارک فنی حرفه ای کاردانش انسانی و… دارند میتوانند ثبت نام کنند توجه کنید ثبت نام از ۲۹ اردیبهشت اغاز شده است و تا ۷ خرداد ادامه دارد.
جهت ثبت نام به گردان ها سپاه پاسداران پایگاه مقاومت حوضه مقاومت سپاه ناحیه تیپ استان مراجعه کنید

سلام من ساکن شهرستان سراوان هستم سربازی هم نرفتم ماشین تویوتا داشتم قاچاق میکردم الان میخوام افتخاری داخل سپاه شهرستان سراوان بشم اگه کسی میتونه باید چیکار کنم ممنون میشم

سلام ببخشید میخواستم بدونم که دانشگاه امام حسین دوره های تک تیر اندازی هم داره یا اصلا تک تیر انداز استخدام میکنن؟

سلام . من فرزند پاسدار هستم . بنده ۱۰ سال میخوام جذب سپاه بشم . خدمت رفتم . تو سپاه . پدرم پاسدار . جانباز . ۸سال جبهه داره . مادرم فرزند شهید . خودم متاهل . یک فرزند . مدرک دیپلم دارم . سن ۳۰ . ۳از عمو هام پاسدار . تو مجموعه کار میکنم ک مربوط به سپاه هتل مدرنیته الرضا مشهد . خییییییلی علاقه زیاد ب سپاه دارم . لطفا کمک کنید . من دو ماه پیش تماس گرفتم تهران مشاور سپاه . این مورد گفتم . گفتند از نظر ما شما استخدامی . من مراجعه کردم مرکز گزینش امام رضا . گفتن نه . ۵ سال . بسیجی دارم فعال . گواهی نامه رانندگی پایه دو دارم . لطفا راهنمایی ام کنید . با تشکر

سلام درخراسان رضوی،شهرستان درگزاستخدام سپاه راکجاانجام میدهند؟

سلام من۲۳سالمه لیسانس نقشه کشی صنعتی دارم خدمتم هم تموم شده ایا میتونم در سپاه ثبت نام کنم؟

سلام من فرزند ایثار گرم .بنده۳۵ تا دیپلم گرفتم .دنبالی بودم که خدمت این نظام بشوم .حتی دنباش رفتم ولی می گفتن هنوز بخش نامه برای ما نیامده برای زنان تا در نیروی انتظامی بشوی خیلی ناراحت شدم ..ولی حیف در ان زما ن دنبلش را نگرفتم .حالا اگر می شود من هم در سپا ه خدمت کنم .ومرجع من ایت الله خامنهای است .من را راهنمای کنید .از شما خواهش مندم …ممنون راهنمای کنید

سلام.میخواستم بدونم شرایط سنی فوق لیسانس برای جذب سپاه چند است ؟؟

سلام ..چگونه باید وارد اطلاعات سپاه بشم..و اینه شرط سنی فوق لیسانس برای سپاه چند هستش؟؟
لطفاا راهنمایی کنید..

با سلام بحضور محضر مبارک شما.بنده از جانبازان جنگ تحمیلی هستم و از آنجائی که حدود ۳۰ ماه جبهه دارم فرزندم که متولد ۱۳۷۱ هستند علاقه بسیار شدیدی به استخدام در سپاه را دارا میباشند و نیز خدمت سربازیش را هم در سپاه بوده اند و از نظر مدارک تحصیلی دارای لیسانس کارشناسی هستند و متولد استان گلستان نیز میباشند لطفا راهنمائی بفرمائید که چگونه میتوانند گزینش شوند و با توجه به اینکه در سایت وطن استخدام اگهی استخدامی سال ۹۹ سپاه نیز موجود میباشد.با تشکر

سلام من دیپلم دارم سنمم۱۸ ساله میتونم استخدام بشم

سلام من ۲۶ سال سن دارم پدرم جانباز ایثارگر هست. یکی از انگشتان پام قطع شده ایامانعی برای استخدام هست؟

خیر نمیتونید استخدام سپاه یا دیگر نیرو های مسلح بشین چون انگشت پاتون قطع شده

سلام آیا قطع انگشت پامانعی برای استخدام در بسیج ویژه هست؟

سلام من لیسانس کامپیوتر دارم با مدرک انبارداری و ۲سال سابقه انبار داری. ۲۹ سالم هست . میتونم استخدام بشم. خیلی دوست دارم به رهبرم خدمتی کرده باشم

سلام من دانش اموز هنرستان بهیاری هستم دهم رو تمام کردم خواستم بپرسم واسه یازدهم بهیاری نظام استخدامی نداره؟

سلام
من ۲۸ ساله دارای کارت پایان خدمت
فوق دیپلم برق صنعتی دانشگاه سراسری
لیسانس برق قدرت دانشگاه غیر انتفاعی
فوق لیسانس دانشگاه غیرانتفاعی
میشه با مدرک فوق دیپلم سراسری که دارم استخدام سپاه بشم و آیا با ۲۸ سال سن میشه استخدام بشم.
با تشکر از پاسخ شما

سلام و عرض ادب اینجانب سراج الدین موسوی رشته مهندسی تکنولوژی ابزار دقیق فارغ از دانشگاه دولتی تهران دارای مدارک قهرمانی کونک فو سبک رئال فایت مدارک سابقه ورزشی تکواندو و بازیکن فوتبال سطح لیگ کشوری ….ب خاطر مشکل و بحث اقتصادی معدل پایین و علاقه شدید ب هوافضا سپاه و اصفهان هم ثبت نام کردم اما ردم کردن آقای چلمخانی مسئول این کار بود ب هر نحوی بود مارو رد کرد و فرزند جانباز ۲۵درصد هم هستم

سلام و عرض ادب اینجانب سراج الدین موسوی فارغ از دانشگاه دولتی تهران مدرک کارشناسی کنترل ابزاردقیق دارم مدارک ورزشی و قهرمانی کونک فو سبک رئال فایت و تکواندوو سابقه در لیگ کشوری فوتبال …علاقه شدید در استخدام شدن هوافضا سپاه رو داشتم ک ثبت نام هم در اصفهان کردم ک مسئولش آقای چلمخانی بود ک بنا بر دلایل مشکلات متعدد معدل پایین می‌باشد و من را رد کردم و فرزند جانباز ۲۵درصد هستم ….لطفا لطفا کمک کنید …….

سلام من ۵سال خدمت کردم الانم خواهان این هستم که باز برگردم و خدمت کنم

سلام
نیروی متخصص و تعمیرکار و فنی درامور برق الکترونیک و برق قدرت باسابقه کار سپاه استخدام میکند

من برای ثبت نام سپاه به خ پاستور رفتم حتی به من فرم هم نمیدادند پر کنم برای استخدامی خانم ها و میگفت ۳۰ سال زیاده در صورتی که در آگهی ۱۶ تا ۴۰ سال مورد قبول بود. به اسرار گرفتم. گویا مشخص بود آشناهای خودشان را استخدام میکنند. گفتند از کجا فهمیدی سپاه استخدامی دارد گفتم از ایران استخدام و سایت دیدم با عصبانبت فرم را گرفتند و گفت خبر میدهیم ماه ها گذشت و خبری نشدبعد که حضوری رفتم حتی در را باز نکردند و از پشت آیفون گفتند که جعلی هست آگهی که گذاشتن از اسفند پارسال منتظر بودم خبری نشد. 😭🤨 همش آشناهای خودشانو استخدام میکنن

با سلام و خسته نباشید من دیپلم ریاضی دارم و الان هم دانشجو کارشناسی مهندسی شیمی هستم چطور میتونم استخدام سپاه بشوم. ممنون

سلام من ۲۲ سالمه کارشناسی متالورژی خوندم معدلم ۱۴.۲۰ صدم هست عایا سپاه در رشته خودم پذیرش داره؟

سلام بنده۳۲سالمه وازسال۸۷تا۹۰به عنوان سربازبسیجی حرفه ای درتیپ پیاده نیروی زمینی سپاه واحدهاوگردان های رزمی وپدافندوادوات خدمت کردم ومتاسفانه بعلت نداشتن سهمیه استان موفق به استخدام نشدم,مداح وقاری قران هستم,گواهینامه پایه یکم,موتورسیکلت ویژه رانندگی لودرودامپتراک دارم,ازسال۸۰تا۸۳عضوبسیج عادی وازسال۸۳تاکنون بسیجی فعال بامسئولیت های متعددهستم,الان میتونم جذب سپاه بشم هررسته ای که باشه مشکلی نیست,درهرجای کشوروحتی برون مرزاماده خدمت هستم ممنون میشم راهنمایی بفرمایید,یاحق

سلام،من لیسانس مدیریت صنعتی دارم فرزندجانبازهستم وتوپایگاه بسیج ۱۵سال فعالیت دارم دررزمایشهاو…،میخوام به سپاه قدس استخدام بشم کمکم کنید

سلام من ترم سه دانشگاه هستم رشته فقه و حقوق میخواستم بدونم اگه از دانشگاه انصراف بزنم چطوری استخدام شم کجا باید برم؟

سلام من میرم دانشگاه آیا میتونم هم درس بخونم هم استخدام بشم

سلام. من ۲۲ سالمه و خانم هستم از استان فارس. می تونم به عضویت سپاه در بیام؟ اگر میشه راهنمایی کنید که چطوری؟ ممنون🙏🙏🙏🙏

با عرض سلام و خسته نباشید .بنده خانم متاهل و ۳۴ ساله هستم سابقه کار اداری بمدت ۹ سال دارم دوران نوجوانی عضو بسیج بودم به دلایل ادامه تحصیل و شاغل بودن امکان ادامه فعالیت نداشتم خواستم بپرسم امکان استخدام و همکاری در سپاه را می توانم داشته باشم .

سلام من محمد مهدی دهفانپور هستم و کلاس دهمه رشته ریاضی و فیزیک هستم.میخواستم بدونم از الان هم میشه عضو سپاه شد یا حتما باید تا وقتی که دیپلم بگیرم صبر کنم.
یا علی

سلام وقتتون بخیر ۳۰ سالم و علاقه زیادی دارم برای استخدام در سپاه پاسداران
کارت بسیج فعال هم دارم البته الان راکد شده بخاطر اینکه فرصت نکردم باز برم
مدرک لیسانس صنایع دارم معدلمم ۱۴
آیا میشه جذب سپاه شد یا نه ممنونم جواب بدین

سلام بنده مدرک فوق دیپلم دارم سابقه کار دارم میتونم استخدام شم

سلام.میخواستم ببینم تو سال۹۹ هم سپاه استخدامی داره؟؟

باسلام وادب واحترام وخسته نباشیدخانم فرزانه پاکدل متولد۱۳۷۰/۰۱/۰۱صادره ازاستان بجنورد هستم بسیجی فعال هستم دردانشگاه ودوتا مدرک دارم مدرک اول دیپلم کاردانش مدیریت خانواده ودیپلم دوم انسانی وازطریق انسانی کارشناسی رشته علوم ارتباطات اجتماعی گرایش روابط عمومی دانشگاه پیام نور فورق التحصیل شدم والان دانشجوی ارشد علوم ارتباطات اجتماعی دانشگاه ازادقوچان می خوانم وخدم ساکن استان بجنورد هستم وچادری هستم ودرخانواده مذهبی بزرگ شدم ممنون میشوم منو راهنمایی وکمکم کنید چطور وارد سپاه پاسداران شوم ؟؟؟ تشکر خدانگهدار.🙏

سلام من پایه یازدهم هستم می خواستم ببینم باید چه مراحلی رو باید طی کنم تا وارد دانشگاه افسری امام حسین بشم

سلام
من ۲۷سالمه بسیجی فعال بودم سربازی هم رفتم
لیسانس معماری دارم میخام سپاه استخدام بشم میرم گزینش میگن استخدامی نیس باید چیکار کنم لطفا راهنمایی کنید ممنون

سلام من دانشجو رشته مکانیک هستم و علاقه زیادی به تحقیقات نظامی دارم ودر زمینه تجهیزات جنگی طراحی وساخت ایده های خوب وکار امدی دارم ایا میتونم وارد سپاه بشم لطفا ایاواقعا در زمینه محارتی که دارم به کار گیری میشم واینکه چطور میتونم استخدام بشم

سلام عرض ادب من دیپلم بهیاری دارم سپاه دوست دارم بهداری اونجا بهیار نمی خواد خیلی دوست دارم بهداری سپاه کار کنم

با سلام وخسته نباشید من فوق دیپلم کامپیوتر دارم متولد۱۳۵۸هستم علاقه زیادی به سپاه دارم تنها عشقم هم این است که در قدس استخدام بشم وجزگروهای عملیاتی باشم و علاقه به پست پشت میزی هم ندارم خواهش میکنم راهنماییم کنید

سلام من ۱۷ سالمه تا کلاس دهمم درس خوندم میتونم برای سپاه قدس ثبت نام کنم

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه

نام *

ایمیل *

وبسایت

 

استخدام سپاه؛

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت جهت خریداری بسته های تماس کلیک کنید.

سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به مجموعه ستاد کل سپاه حوزه نمایندگی ولی فقیه در سپاه، سازمان حفاظت اطلاعات سپاه،‌نیروهای‌زمینی، هوایی، دریایی و مقاومت بسیج و قدس و سازمانهای وابسته به آنها اطلاق می‌گردد که در این مقاله به شرایط  استخدام سپاه در سال 99 – 1400 می پردازیم

در این مقاله از شرایط استخدام سپاه پاسداران در سال 99 – 1400 مطلع می شوید و می توانید برای استخدام سپاه اقدام نمایید. تمام اطلاعات مورد نیاز برای استخدام سپاه پاسداران ۹۹ در این صفحه در اختیار متقاضیان استخدام قرار گرفته است. این مقاله راهنمای کامل ورود به سپاه و استخدام سپاه پاسداران در سال 99 و 1400 است. متقاضیان بعد از گزینش توسط سپاه ، پذیرفته شدگان توسط سپاه پاسداران استخدام می شوند.

از جمله شرایط استخدام سپاه در سال 99 – 1400 عبارت است از گزینش افراد واجد صلاحیت برای انجام خدمت موظف در یکی از مشاغل پیش‌بینی شده در قانون مقررات استخدامی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی.

چگونه جذب نیروی دریایی سپاه شویم

مشاغل سپاه، ستاد کل و وزارت از نظر ماهیت شغل، به سه گروه تقسیم می‌شوند، شغل نظامی، شغل کارمندی و شغل مشترک.

شرایط عمومی استخدام سپاه در سال 99 کادر ثابت و پیمانی و پرسنل بسیجی ویژه (‌پاسداران افتخاری) به شرح زیر می‌باشد:

هیأت مرکزی گزینش در سپاه مرکب از فرمانده کل سپاه یا جانشین وی، نماینده ولی فقیه در سپاه یا جانشین وی، رئیس ستاد کل سپاه،‌ مسؤول حفاظت اطلاعات سپاه و معاون نیروی انسانی ستاد کل سپاه به عنوان دبیر هیأت و وزیر یا جانشین وی تشکیل می‌گردد و در چارچوب مفاد‌ این قانون، وظیفه تعیین سیاستهای گزینش پرسنل سپاه و تدوین دستورالعملهای مورد نیاز و نظارت بر کار هسته‌های گزینش از شرایط استخدام سپاه پاسداران را به عهده دارد.

شرایط استخدام سپاه برای کارمندان به دو صورت زیر می‌باشد:

دوره آموزش عمومی پاسداری‌دوره آموزش عمومی پاسداری برای پرسنل کادر ثابت نظامی که با مدرک تحصیلی پایان دوره راهنمایی استخدام می‌شوند حداقل به مدت شش ماه در‌آموزشگاه نظامی و برای پرسنلی که با مدارک تحصیلی فوق دیپلم و بالاتر استخدام می‌شوند حداقل به مدت سه ماه در دانشگاه امام حسین (ع) تشکیل‌می‌شود. این دوره برای پرسنلی که با مدرک دیپلم استخدام می‌شوند در طول دوره‌های علوم پایه یا دانشکده علوم و فنون نیروها برگزار می‌شود.

دوره آموزش تخصصی اولیه‌این دوره برای پرسنل کادر ثابت نظامی که با مدرک تحصیلی پایان دوره راهنمایی استخدام می‌گردند، بلافاصله بعد از طی دوره آموزش عمومی حداقل‌به مدت شش ماه در آموزشگاههای نظامی برگزار می‌شود. برنامه‌ها و مواد آموزشی این دوره باید طوری تنظیم گردد که فارغ‌التحصیلان آن بتوانند از‌عهده مشاغل درجات رزم‌آوردومی و رزم‌آوریکمی برآیند.

دوره آموزش تخصصی تکمیلی‌دوره‌های تخصصی تکمیلی از جمله شرایط  استخدام سپاه پاسداران برای تکمیل تخصص پرسنل کادر ثابت نظامی با داشتن درجه رزم‌آوریکمی به مدت حداقل 6 ماه در دانشکده‌های علوم و‌فنون نیروها تشکیل می‌گردد و نیروها موظف هستند نسبت به تشکیل این دوره‌ها طوری اقدام نمایند که کلیه پرسنل با داشتن درجه رزم‌آوریکمی‌بتوانند به موقع این دوره را طی نمایند. برنامه‌ها و مواد آموزشی این دوره باید طوری تنظیم گردد که فارغ‌التحصیلان آن بتوانند از عهده مشاغل درجات‌رزمداردومی و رزمداریکمی بر آیند. نیل به درجه رزمداردومی منوط به موفقیت در طی این دوره می‌باشد.

دوره‌های آموزش علوم پایه نظامیاستخدام سپاه پاسداران برای تأمین و تربیت پرسنل کادر ثابت نظامی که با مدرک دیپلم استخدام می‌شوند، اقدام به تشکیل دانشکده علوم پایه نظامی در دانشگاه امام‌حسین (ع) می‌نماید. حداقل مدت آموزش این دانشکده 7 ترم تحصیلی در دو دوره به شرح زیر می‌باشد:

شرایط استخدام با دیپلم در سپاه بانوان با مردان متفاوت است. استخدام زنان در سپاه با توجه به شرایط همسران و خدمت ایشان مشخص می شود. شرایط عمومی استخدام سپاه برای خانم ها و آقایان یکسان است.

آخرین اطلاعات موجود در زمینه شرایط استخدام سپاه به اطلاع متقاضیان گرامی رسید. اطلاعات صرفا جهت اطلاع است و ما مسئولیتی در قبال این موضوع نداشته و اعلام درخواست استخدام و گزینش و جذب از سوی سپاه پاسداران انجام می شود. شرایط استخدام در سال 99 از سوی سپاه هنوز اعلام نشده است و اطلاعات مندرج در این صفحه آخرین اطلاعاتی است که در سال 99 در اختیار داریم. به محض اعلام شرایط جدید استخدام سال 99-1400 از سوی سپاه پاسداران، در همین صفحه به روزرسانی انجام می شود.

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت جهت خریداری بسته های تماس کلیک کنید.

ذخیره نام، ایمیل و وبسایت من در مرورگر برای زمانی که دوباره دیدگاهی می‌نویسم.

سلام استخدام سپاه کی هست دیپلم ۲۳ ساله

سلام.متولد 64 هستم.قد 185
بسیجی فعال.مدرک دیپلم.دارای کارت پایان خدمت هستم واموزشهای لازم راطی چندسال طی کرده ام .جهت استخدام درسپاه لطفا راهنمای کنید.باتشکر
09139814912

سلام جلال باسرم هستم میخواستم به نیروی نظامی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران استخدام شوم

باسلام. من متولد 67 دیپلم الکترونیک دارم قهرمانی بین المللی در رشته جودو دارم مقام اول برای مسابقات سپاه شهدا رو دارم خانوادم همشون نظامی هستن هم پدربزرگم هم پدرم و هم برادرام پدر بنده 12 سال جبهه بودن و ایثارگری هم داشتن خودمم علاقه ی زیادی به سپاه و تکاوری دارم چندین بار هم برای ثبت نام ارگانهای نظامی رفتم ولی چون پارتی نداشتم به جایی نرسیدم الان اینجا نوشتم و اینکه اگه اونطور که میگین طرف ملت هستین به من هم کمک کنین ثبت نام کنم برای سپاه ممنون میشم شماره تماس بنده 09197417149

8 سال جنگ بوده اونوقت پدرشما 12 سال جبهه بوده؟!خخخ
واقعا شما جزو نوابغی حقت رو خوردن

بنده لیسانس مهندسی معدن دارم .متولد۱۳۷۰خیلی دوستدارم به استخدام سپاه دربیام تنها ارزوم این هست پاسدار باشم اگر کسی میتونه راهنمایی ۰۹۱۳۵۸۰۹۶۶۲

سلام من‌‌می‌خواهم‌استخدام‌سپاه‌باشم‌چکارکنم

زمان بعدی استخدامی اش چ تاریخی هست کسی میدونه؟؟؟؟؟

سلام دوستان کسی می‌دونه دوباره چه تاریخی نیرو میگیره؟؟؟؟؟

باعرض سلام وخسته نباشید من اهل شهرستان بوکان هستم و۲۸ سال سن دارم من ازسال ۸۶ جزو بسیج فعال بودم وسال ۹۰ رفتم سربازی تو سپاه سردشت وبعد سربازی به دلیل مشکلات رفتم تهران برای کار وعلاقه زیادیم به استخدام تو نیروهای سپاه دارم والان تو شهرستان پیگیری میکنم هی جواب سربالا میدن ومیگن پروندت راکت هستش من خیلی دلم میخواد بیام تو سپاه ممنون میشم راهنماییم کنید مدرک تحصیلیمم دوری متوسطه هستش وشغلم نقاشی ساختمانه
ممنونم میشم کمک کنید

با عرض سلام من یک جوان ازنظرجسمی سالم متهدانقلابی ولایی هستم به دلیل انجام تکلیف علاقه درخواست دارم اگه خداکمکم کنه یک شغل معمولی داخل سپاه داشته باشم خودم خدمتم سپاه بوده اگه کسی کمکم بتونه بکنه پیش خدا کم نمیشه متولد ۱۳۷۲دارای بسیج فعال کارت پایان خدمت هستم لطفا راهنمایی کنید چطوری جذب بشم

با عرض سلام من یک جوان ازنظرجسمی سالم متهدانقلابی ولایی هستم به دلیل انجام تکلیف علاقه درخواست دارم یک شغل معمولی داخل سپاه داشته باشم خودم خدمتم سپاه بوده کارت پایان خدمت و کارت بسیج فعال هم دارم و مدرک کامپیوتر هم دارم لطفا راهنمایی کنید چطوری جذب بشم

سلام عزیزان با عرض خسته نباشی من بسیج دارم 9سال فعال دارم کردان امام حسین دیپلم دارم 1372تاریخ تولد هست برادرم سپای هست می خواستم از اسختدای سپاه شرکت کونم 09187359089این شماره تلفن خودم هست ممنون

سلام من فرزندجامبازنیستم ولی دوست دارم اموزش های ورزشی که طَی چندین سال به دست اورده ام رااموزش بدهم بنده١۴سال کشتی کارکردم وبکس ودوجیکسو٢سال ودرزمینه های فنی هم تخصصی دارم درسیلندرتراشی کارمیکردم وبیشترازان دوست دارآن هستم که شغلی باشدتابنده برأی کشورم قدم بردارم بنده یک فردعادی هستم ممنونم

سلام عزیزان با عرض خسته نباشی من بسیج دارم 9سال فعال دارم کردان امام حسین دیپلم دارم 1372تاریخ تولد هست برادرم سپای هست می خواستم از اسختدای سپاه شرکت کونم

سلام خدمت شما عزیزان با عرض خسته نباشید من عضو بسیج ویژه هستم گردان امنیتی امام علی ناحیه البرز قزوین الوند من میخواستم در سپاه استخدام رسمی بشم و همه شرایط لازم را دارم و شغل پدر هم نظامی هست من عضو خانواده نظامی هستم ، اگر لازم بدونید به من کمک کنید و کاملا از روی علاقه می‌خوام استخدام شم ، ممنون از لطف شما حضرت زینب نگهدار شما باشه

با عرض سلام ، ادب واحترام

جسارتا بنده متولد 1365 ودارای مدرک کارشناسی ارشد مدیریت آموزشی هستم ؛ با توجه به این شرایط چطور میتوانم در سپاه جذب شوم .

سلام خسته نباشید .من مدرکم زیر دیپلمه.ولی بسیج کار میکنم خیلی دوست دارم تو سپاه همکاری کنم باشما

ببخشید من بسیج فعال هم هستم و قدم هم ۱۷۵ به بالاست ومتولد ۱۳۸۴ هستم

چگونه جذب نیروی دریایی سپاه شویم

ببخشید من بسیج فعال هم هستم

سلام من محمد یاسین حاصلی ام سال اول دبیرستانم معدلم بیست هستش و رشته علوم تجربی در حال تحصیل هستم خواستم بدونم با این شرایط من که مدرک تحصیلیم سیکل هست و در حال درس خوندنم میشه جذب سپاه بشم من واقعا ب سپاه پاسداران علاقه مندنم

باسلام وخسته نباشید ایجانب عباس فتاح مدتحداقل 40 ماه درجبهه های حق علیه باطل بودم بصورت بسیجی وسپاهی درحال حاضربازنشسته ارتش میباشم میخواستم فرزندم رابه استخدام سپاه پاسداران دربیاورم سالهادرجبهه های کردستان سپاه کامیاران قرارگاه قدس سنندج تیپ شهیدافیونی گردان ضربت جندالله رهمرزمان سردران سپاه شهیدنمازی شهیدان کرمانیان احمدیهاوخیلی ازشهیدان دیگربزرگواری کنیدکمکم کنیدفرزندجوادفتاح دیپلم مکانیک خودرودارد7سال هم توینمایندگی ایران خودروشهریارکارکرده 29 سال هم سن داردشماره همرا 09123546871 بزرگواری کنیدبه پاس خدمتی درجنگ حق غلیه باطل کردیم فرزندم رااستخدام نمایداجرکم عندالله منتظرتماس حضرت عالی هستم

باسلام .بنده کارشناسی حسابداری دارم از کودکی هم عشق به نظام دارم اما بدشانسی هرکجا سر میزنم یه سنگ جلوی پام میذارن که نتونم ثبت نام کنم .البته در سپاه نقطه صفر مرزی هم خدمت کردم اما چه فایده هیچ کس به صدای ما مرز نشینان گوش نمیده
خواهشا اگه امکان داره به بنده حقیر هم کمک کنید تا عضو سپاه شوم

باسلام .بنده کارشناسی حسابداری دارم از کودکی هم عشق به نظام دارم اما بدشانسی هرکجا سر میزنم یه سنگ جلوی پام میذارن که نتونم ثبت نام کنم .البته در سپاه نقطه صفر مرزی هم خدمت کردم اما چه فایده هیچ کس به صدای ما مرز نشینان گوش نمیده

سلام ببخشید میخواستم یه سوال ازتون بپرسم؟ !
آیا دوبرادر از یک خانواده میتونن به عضویت سپاه در بیایند؟
مثلا یکی امسال رفته برادر بعدی سال بعد میتونه عضوه سپاه بشه؟
لطفا جواب بدید..؟
با تشکر…

سلام بله میشه

سلام ببخشید میخواستم یه سوال ازتون بپرسم؟ !
آیا دوبرادر از یک خانواده میتونن به عضویت سپاه در بیایند؟
مثلا یکی امسال رفته برادر بعدی سال بعد میتونه عضوه سپاه بشه؟
لطفا جواب بدید…!

سلام من الان 4ساله که می‌خوام در سپاه استخدام شوم،ولی بنا به دلایلاتی نمیتونم،لطفا راهنمایی فرمایید ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌علاقه خیلی زیادی دارم.

سلام ببخشید من قدم 160 هست ایا میتونم جذب سپاه بشم فعالی بسیج دارم

سلام بنده مدرس هنرهای دفاع شخصی هستم
مدرک مربیگری دفاع شخصی از فدراسیون
مدرک داوری دفاع شخصی از فدراسیون
مدرک مربیگری جت بوکسینگ دان ۳
مدرک داوری جهانی کونک فو توآ
مدرک سیر سبز کونک فو توا
مدرک هنرهای رزمی های کمربند مشکی فول کنتاکت از فدراسیون وغیره…. ۷ سال سابقه بسیج و مسئول اموزش گردانهای امنیتی و غیره بودم میخوام وارد نیروهای مقدس سپاه بشم هر کاری کردم کسی راهنمایی نکرد لطفا اگر از عزیزانی که در سپاه هستن یه راهنمایی کنن باتشکر

من دیپلم انسانی ام و مخواستم استخدام سپاه بشم ولی اصلا از شرایط و نحوه ثبت نام استخدامش خبر ندارم ، مخواستم کمک کنید .

سلام لطفا تماس بگیرید کارشناسان سامانه مشاوره، راهنمای شما هستند

یکی از ارزوهای من رفتن به سپاهه اگر کسی راه چاره ای برای من داره بگه نمیدونم باید چکار کنم

باسلام بنده مشتاقم با افتخاربه سپاه پاسداران قسمت اطلاعات بصورت قراردادی ۶ساله خدمت کنم خواهشا راهنماییم کنید

با عرض سلام و خسته نباشید
بنده مدرک فوق لیسانس دارم و‌متولد ۷۰ هستم قدم 175و علاقه ای خیلی زیادی به سپاه پاسداران انقلاب اسلامی دارم میخاسم بدونم‌ چیکار باید انجام‌بدم تا وارد سپاه بشم ممنون میشم راهنماییم کنید.
با تشکر

۲۴ساله بامدرک فوق دیپلم فنی با کارت پایان خدمت نیروی هوایی عضوبسیج فعال ایا شرایط استخدام را دارم؟

باعرض سلام وخسته نباشید .اینجانب فرهادبافکار۳۲ساله هستم ازیزد ومیخواهم واردسپاه شوم پدربزرگ من جانباز۷۰درصدهست ومیزان تحصیلاتم تااول راهنمایی هست وبسیجی فعال دراصناف یزدهستم چکاربایدانجام دهم تاواردسپاه شوم لطفا راهنمایی کنید…..ممنون

باسلام
بنده طلبه پایه 6هستم متولد 73 با مدرک دیپلم و پیش دانشگاهی تجربی..
میخاستم بدونم چون علاقه زیادی به نظام و همینطور سپاه دارم میتونم در این عرصه مقدس شرکت داشته باشم.
ممنون میشم راهنماییم کنید.

سلام لطفا با شماره تلفن های موجود در همین صفحه تماس بگیرید

سلام خسته نباشید،من مدرک فوق لیسانس دارم و مراحل گزینش رو گذروندم خواستم بدونم با مدرک فوق لیسانس کیفیت برگزاری دوره چجوریه؟ و مدت چه مقداره؟
لطفا راهنماییم کنید،با تشکر

سلام لطفا با شماره تلفن های مندرج در این مقاله تماس بگیرید، کارشناسان راهنمای شما خواهند بود.

سلاممن‌‌می‌خواهم‌استخدام‌سپاه‌باشم‌چکار‌کنم

سلام خسته نباشید ۲۵ سالمه با مدرک لیسانس خدمتمم رفتم علاقهههه شدیدی ب سپاه دارم لطفا راهنمایی کنید چکار کنم

سلام
کارشناسی ارشد معماری دارم…پدر و برادر کادر سپاه هستن…31سالمه و فوق لیسانس معماری دارم…چطور میتونم با مدرک ارشد به عضویت سپاه دربیام؟؟

گرفتیمون بابا،تو اگه راست مبگی که بعبده خوب پدر با برادرت میبرنت تو کار دیگه میخاد بیای تو سایت آگهی بزنی و راهنمایی بخای،عجبا!!!!

سلامـ وقت ب خیر
من متولد ۷۰هستم مدرک کارشناسی مدیریت بازرگانی شرایط استخدام سپاه میتوانم ثبت کنمـ لطفا بی زحمت پاسخ دهید؟؟؟
دارای کارت فعال بسیج
از طریق تلفن خانه چن بار تماس گرفتیم اپراتور گفت شماره مشترک موردنظر وجود ندارد

باعرض سلام و خسته نباشید خدمت شما عزیزام..میخواستم بدونم با مدرک دیپلم علوم انسانی و سن سی و یک سال میشه به عضویت کادر سپاه پاسدارن جمهوری اسلامی ایران در بیام..قدم ۱۸۹..وزنم ۹۰کیلو..ممنون میشم جواب این حقیر را یدهید…باتشکر از شما

سلام سپاه کی نیرو جذب میکنه

سلام وقتتون بخیر

من قدم 157cm هست و خیلی وقته که میخوام در سپاه استخدام بشم ولی چون هربار درقسمت شرایط استخدام خوندم که قد 160به بالا برمیدارن تردید کردم و ثبتنام نکردم😔میخواستم بدونم اگه ثبتنام کنم احتمالش هست که قبولم کنن؟؟

سلام خسته نباشید ببخشیدسپاه باقد166ورشته انسانی استخدامی میپذیرد

سلام خسته نباشید..من لیسانس رشته تربیت بدنی در دانشگاه پیام نور هستم میخواستم ببینم آیا برا رشته من در این زمینه استخدام دارین؟؟با تشکر

سلام من ۱۷ سالمه و کلاس یازدهم هستم
وشدیدا به سپاه علاقع ندارم
آیا میشه من با این سنم آزمون بدم

سلام خسته نباشید ، تعدادی سؤال دارم ، من در حال حاضر دانشجوی کارشناسی مهندسی کشاورزی [دیپلم تجربی] و با تاریخ تولد شانزدهم دیماه 1376 ، بیشتر از 90 واحد درسی در دانشگاه گذراندم ، امکانش هست که در آزمون افسری سپاه شرکت کنم ؟ آزمون درجه داری سپاه چی ؟ امیدی هست که به سپاه پاسداران ، راه یابم ؟ لطفا کامل توضیح بدین ، ممنونم.

لطفا تماس بگیرید

با عرض سلام و خسته نباشید و با درود به ارواح طیبه شهدا و امام شهدا و آرزوی صحت و سلامتی برای مقام معظم رهبری ، آن رهبر فرزانه ما که با پیروی از رهنمودهایشان در تمامی عرصه های دفاعی ، امنیتی و… ظفرمند شدیم ، میخواستم مطلع بشوم شرایط استخدام در ستادکل نیروهای مسلح چه چیزی است؟ سپاسگزارتان می شوم اگر جواب بنده حقیر را بدهید

سلامت باشید، لطفا برای اطلاع از جدیدترین ضوابط اعلام شده با سامانه صدای مشاور تماس بگیرید

ببخشید یعنی کسانی که در مقطع راهنمایی هستند نمی توانند عضو سپاه پاسداران بشوند ؟؟؟

لطفا برای اطلاع از شرایط و ضوابط تماس بگیرید

سلام خسته نباشید من دارای مدرک فوق دیپلم کامپیوتر دوره های بسیج رفتم پدرم دربسیج وسپاه وجبهه خدمت کرده ومن عاشق کارپدرم هستش ایا میشه من هم درسپاه بشم وبرای وطنم خدمت کنم ممنونم که راهنمایی کنید

سلام. من۴۰ سالمه، مدرک تحصیلی دیپلم برق دارم، ۲تامدرک فنی برق هم دارم ازفنی حرفه ای، عضوفعال بسیج هم هستم، میتونم استخدام قراردادی یا رسمی سپاه بشم؟چجوری؟
میتونم بسیجی ویژه بشم؟ چجوری؟

سلام،میشه لطفا اطلاع بدید،زمان ثبت نام ۹۹ کی هست،برای خواهران،ممنون میشم⚘

سلام علیرضاشفایی هستم 29ساله ازمشهد پدرم جانباز25درصدشیمیائی وموجی و مادرم خواهر شهیدهستش خودمم ازسال87بسیجی هستم و بسیجی کادرهم ازسال92 هستم که در دوره اش شرکت کردم میخوام درسپاه بامدرک دیپلم استخدام بشم چیکاربایدبکنم خیلی ممنون یاعلی مدد.

سلام ببخشید من قدم پایینتر از 160 یعنی هیچ جوره امکان نداره؟

سلام عذر میخوام شما زنگ زدین ؟ چی گفتن بابت قدتون؟منم مثل شما قدم کمتر از 160هست 😢ممنون میشم بگین چی گفتن آیا راهی هست ما هم استخدام بشیم یا کلا باید بیخیالش بشیم؟؟

سلام ۲۲سالمه ولی بسیجی نیستم اهل کاشانم برای عضوشدن توسپاه بایدچیکارکنم

من چگونه میتوانم استخدام سپاه شوم شماره . جایی چیزی هست معرفی کنید ممنون میشم

سلام، لطفا با شماره تلفن های همین صفحه تماس بگیرید، کارشناسان سامانه شمارو راهنمایی می کنن

بازدید : – بار ، 10 بهمن 1399

بازدید : – بار ، 10 بهمن 1399

بازدید : – بار ، 9 بهمن 1399

بازدید : – بار ، 9 بهمن 1399

بازدید : – بار ، 8 بهمن 1399

بازدید : – بار ، 17 دی 1399

بازدید : – بار ، 17 دی 1399

بازدید : – بار ، 17 دی 1399

بازدید : – بار ، 16 دی 1399

بازدید : – بار ، 16 دی 1399

بازدید : – بار ، 10 بهمن 1399

بازدید : – بار ، 10 بهمن 1399

بازدید : – بار ، 9 بهمن 1399

بازدید : – بار ، 9 بهمن 1399

بازدید : – بار ، 8 بهمن 1399

بازدید : – بار ، 24 دی 1399

بازدید : – بار ، 2 دی 1399

بازدید : – بار ، 17 آذر 1399

بازدید : – بار ، 17 آذر 1399

بازدید : – بار ، 10 آذر 1399

بازدید : – بار ، 17 دی 1399

بازدید : – بار ، 17 دی 1399

بازدید : – بار ، 17 دی 1399

بازدید : – بار ، 16 دی 1399

بازدید : – بار ، 16 دی 1399

تمامی حقوق مطالب برای خبرینو محفوظ است و هرگونه کپی برداری بدون ذکر منبع ممنوع می باشد.

خبرینو یک مرکز خصوصی و غیرانتفاعی است و به هیچ ارگان دولتی و خصوصی دیگر اعم از نظام وظیفه ،سازمان سنجش ، دانشگاه آزاد و …. هیچگونه وابستگی ندارد.

دانلود نمونه سوالات استخدامی ارتش جمهوری اسلامی ایرانکلیک نمایید

متدين به دين مبین اسلام.
تابعيت جمهوري اسلامي ايران (ایرانی الاصل بودن و عدم سابقه تابعیت بیگانه).
ایمان به انقلاب اسلامی و نظام جمهوری اسلامی ایران و آمادگی فداکاری در راه تحقق اهداف آن.
اعتقاد و التزام عملي به ولايت مطلقة فقيه.
فقدان محکومیت موثر کیفری و محکومیت ناشی از اقدام علیه امنیت کشور، انقلاب و نظام جمهوری اسلامی ایران.
نداشتن عضويت یا وابستگی و هواداري از احزاب، گروه ها و سازمان‌هاي سياسي.
عدم معروفیت به فساد اخلاقی برابر ضوابط گزینش.
کسانی که بعنوان عضو در ارتش جمهوری اسلامی ایران می‌پیوندند، باید برای رزمنده شدن وارد شوند و آمادگی ماموریت در هر منطقه/پایگاه حوزه ماموریت نداجا را داشته باشند.
شاخصه‌های تدین و انقلابی بودن اصل بوده و در همه مراحل مورد توجه قرار می‌گیرد.
استخدام افراد بر مبنای مرتفع نمودن مشکلات اقتصادی آنان نبوده و جذب و استخدام براساس نیاز سازمان می‌باشد.
در استخدام افراد به وجود انگیزه خدمتی، روحیه ایثار و فداکاری توجه می‌شود.
سپردن تعهد محضری مبنی بر پرداخت 2 برابر هزینه‌های دوره آموزشی در صورت استعفا و یا اخراج برابر قوانین و مقررات ارتش جمهوری اسلامی ایران.
دارا بودن حداقل سن 17 سال تمام و حداکثر 21 سال (تا تاریخ1/ 99/9) در صورت انجام خدمت سربازی مدت خدمت ضرورت به حداکثر سن داوطلب اضافه می‌شود، ملاک محاسبه سن تاریخ شروع ثبت‌نام (1/ 9/ 99) می‌باشد (فرزندان شاهد، جانبازان از کار افتاده کلی، آزادگان از کار افتاده کلی از شرط سن و معدل معاف می‌باشند).
دارا بودن سلامت جسم و روان (برابر آیین‌نامه معاینات پزشکی استخدام نیروهای مسلح).

جهت مشاهده متن کامل آگهی استخدام نیروی دریایی ارتش اینجا کلیک نمایید

1- متدين به دين اسلام و تابعيت جمهوري اسلامي ايران.
2- التزام عملي به احكام اسلامي و قوانين جمهوري اسلامي ايران و رعايت موازين اخلاق اسلامي.
3- اعتقاد و التزام عملي به ولايت مطلقة فقيه.
4- نداشتن سابقة عضويت و هواداري احزاب، گروه ها و سازمان‌هاي سياسي.
5- داشتن حسن شهرت و عدم سوء پيشينة كيفري.
6- نداشتن اعتياد به مواد مخدر و محكوميت به محروميت از خدمات دولتي.
7- داشتن سلامت رواني و جسماني متناسب با خدمت مورد نظر برابر گواهي ادارة بهداشت و درمان نيروي دريايي .
8- سپردن تعهد کافی مبنی بر پرداخت دو برابر هزینه های دوره آموزشی در صورت استعفاء یا اخراج برابر قوانین ومقررات ارتش جمهوری اسلامی ایران.
9- شرايط سني:
9-1: شرایط سنی داوطلبان با مدرک کارشناسی حداكثر 28 سال مي باشد.(متولدین 1371/09/01 بعد)
9-2: شرایط سنی داوطلبان با مدرک دیپلم (کارمند تجربی )حداكثر26 سال مي باشد. (متولدین1373/09/09 به بعد)
(مدت خدمت دوره ضرورت به حداكثرسن داوطلب اضافه مي گردد).
10-فرزندان معظم شهداء، آزادگان از کار افتاده کلی و جانبازان ازكارافتاده كلي از شروط سن و معدل معاف مي‌باشند. ارائه مدرک معتبر از بنیاد شهید و امور ایثارگران در این خصوص الزامی می باشد .
11- براي داوطلبان استخدام پيماني مرد داشتن كارت پايان خدمت دورة ضرورت يا معافيت دائم غير پزشكي يا دفترچة آماده به خدمت (بدون مهر غيبت)
استخدام افراد به منظور مرتفع نمودن مشکلات اقتصادی آنان نبوده و جذب و استخدام براساس نیازسازمان می باشد .
12-داشتن حداقل معدل 13 در مقاطع دیپلم .
13- موفقیت در آزمون ورودی، معاینات پزشکی ، آمادگی جسمانی و صلاحیت های گزینشی .
14-ضمنا جهت داوطلبان رشته های کارمندی تجربی ، قبولی در آزمون عملی/مهارت از اهمیت ویژه ای برخوردار می باشد.

1- نداشتن تعهد خدمت به ساير سازمان‌ها و ارگان‌های دولتی و بخش خصوصی.
2– داشتن حداقل معدل 14در مقطع كارشناسي مربوط به افسران و کارمندان علمی پيماني( برابر جدول الف وب)
3-دارا بودن ديپلم مورد تاييد وزرات آموزش و پرورش مرتبط با تخصص هاي كارمند تجربي و ارائه گواهينامه مهارت فني ازمراكز آموزش فني و حرفه اي در راستاي رشته ثبت نامي الزامي مي باشد.
4-داوطلبانی که قبلا به صورت پیمانی در نیرو های مسلح خدمت نموده اند مجاز به ثبت نام به صورت پیمانی نمی باشند.
5-استخدام مشمولین وظیفه عمومی مستلزم ارائه مدرک رسمی از اداره وظیفه عمومی ناجا میباشد (استخدام مشمولین غائب و دارندگان کارت معافیت پزشکی ممنوع می باشد )
6-سپردن تعهد خدمتی برابر قوانین ارتش جمهوری اسلامی ایران
7-موفقیت در آزمون ورودی ،معاینات پزشکی ،آمادگی جسمانی و صلاحیت های گزینشی …..ضمنا جهت داوطلبان رشته های تجربی ،قبولی در آزمون عملی از اهمیت ویژه ای برخوردار می باشد
نکاتی که ضروری است داوطلبان گرامی به آن توجه کافی مبذول نمایند
در هر مرحله از گزینش که مشخص گردد داوطلب فاقد شرایط اعلام شده می باشد بلافاصله از ادامه مراحل گزینش وی جلوگیری بعمل خواهد آمد.
مدت قراداد نظامیان پیمانی 5 سال و کارمندان پیمانی 6سال می باشد لیکن کارکنان مربوطه پس از اتمام دوره پیمانی در صورت نیاز نداجا. تمایل فردی و احراز شرایط لازم،وفق مقررات جاری از پیمانی به رسمی تبدیل وضعیت خواهند شد.
خدمت کارکنان پیمانی به منزله انجام خدمت دوره ضرورت تلقی گردیده و در صورتی که قبل از خاتمه تعهد به هر علت از خدمت رها شوند برابر قانون خدمت وظیفه عمومی با آنان رفتار خواهد شد.

چگونه جذب نیروی دریایی سپاه شویم

جهت مشاهده متن کامل آگهی استخدام نیروی دریایی ارتش اینجا کلیک نمایید

. – سوالات متداول

آخرین شرایط مربوط به استخدام نیروی دریایی ارتش در 3 آذر 99 منتشر شده است.

طبق آخرین آگهی استخدامی نیروی دریایی ارتش مدرک مورد نیاز برای جذب دیپلم و کارشناسی می باشد.

دارا بودن ديپلم مورد تاييد وزرات آموزش و پرورش مرتبط با تخصص هاي كارمند تجربي و ارائه گواهينامه مهارت فني ازمراكز آموزش فنی و حرفه ای در راستاي رشته ثبت نامی الزامی می باشد. و رشته های مخابرات جنگال، الکترونیک، رایانه ( نرم افزار)، رایانه (سخت افزار) برای مقطع کارشناسی میباشد.

شرایط سنی داوطلبان با مدرک کارشناسی حداكثر 28 سال مي باشد.(متولدین 1371/09/01 بعد)، شرایط سنی داوطلبان با مدرک دیپلم (کارمند تجربی )حداكثر26 سال مي باشد. (متولدین1373/09/09 به بعد) مدت خدمت دوره ضرورت به حداكثرسن داوطلب اضافه مي گردد.

در کاریابی مجازی ایران استخدام به رایگان عضو شوید…

جـهت ساخت رزومه کاری رایگان کلیک کنید

دریافت آگهی ها از طریق نرم افزار موبایل و کامپیوتر…

جهت دانلود نرم افزار و اپلیکیشن کلیک کنید

اگر دیدگاهی درباره این آگهی دارید میتوانید از طریق فرم زیر دیدگاه خود را در سایت درج کنید.

سلام من باید برم نیروی دریای ارتش باید چه رشته ای برم و چه معدلی باید داشته باشم

لطفا کمی صبر کنید…

لطفا کمی صبر کنید…

لطفا کمی صبر کنید…

لطفا کمی صبر کنید…

برای جذب نیروهایتان به ما اعتماد کنید

پنل کارجویان ایران استخدام:

استخدام دانشگاه علوم پزشکی تربت حیدریه

ارائه کارت آزمون: ۱۳۹۹/۱۱/۲۵

شروع آزمون: —

استخدام دانشکده علوم پزشکی تربت جام (استخدام جدید)

ارائه کارت آزمون: ۱۳۹۹/۱۱/۰۷

شروع آزمون: ۱۳۹۹/۱۱/۱۰

استخدام دانشگاه شهید مدنی آذربایجان (کارت آزمون)

ارائه کارت آزمون: ۱۳۹۹/۱۱/۰۷

شروع آزمون: ۱۳۹۹/۱۱/۱۰

استخدام شرکت ایران خودرو (آمادگی برای آزمون)

ارائه کارت آزمون: ۱۳۹۹/۱۱/۱۲

شروع آزمون: ۱۳۹۹/۱۱/۱۶

استخدام بانک ایران زمین (اطلاعیه زمان آزمون)

ارائه کارت آزمون: ۱۳۹۹/۱۱/۱۴

شروع آزمون: ۱۳۹۹/۱۱/۱۶

سایت ایران استخدام در تاریخ 1391/1/10 راه اندازی شد و با تلاش گروهی و روزانه مدیران و نویسندگان خود در جهت تبدیل شدن به مرجع بروز آگهی های استخدامی گام برداشت. سعی همیشگی همکاران ما ارائه مطلوب و با کیفیت آگهی های استخدامی خدمت بازدیدکنندگان محترم این سایت بوده است. ایران استخدام به صورت مستقل و خصوصی اداره می شود و وابسته به هیچ نهاد و یا سازمان دولتی نمی باشد، این سایت تنها منتشر کننده ی آگهی های استخدامی بوده و بنابراین لازم است که بازدید کنندگان محترم سایت خود نسبت به صحت و سقم اخبار منتشر شده در آن هوشیار باشند.

چگونه جذب نیروی دریایی سپاه شویم

تمامی حقوق این سایت برای آلتین سیستم محفوظ است و هر گونه سوءاستفاده از آن پیگرد قانونی دارد.

دانلود نمونه سوالات استخدامی ارتش جمهوری اسلامی ایرانکلیک نمایید

نیروی دریایی ارتش یکی از چهار نیروی زیر مجموعه ارتش است که محافظت از آبهای ایران در دریای عمران و خلیج فارس را بر عهده دارد. استخدام داوطلبان در نیروی دریایی ارتش هر ساله در بخش های افسری، درجه داری و کارمندی علمی و تجربی بصورت پیمانی انجام می گیرد.
با توجه به مجتمع بودن اخبار “استخدام نیروی دریایی ارتش” و “منابع مطالعاتی” در این صفحه، در صورتی که شما به دنبال دریافت “آخرین اخبار” و “منابع استخدامی” نیروی دریایی ارتش هستید، می توانید با مراجعه روزانه به این صفحه و بررسی اخبار منتشر شده در آن از آخرین اخبار پیرامون استخدام نیروی دریایی ارتش مطلع شوید.
✉️ در صورتی که مایل هستید در سامانه اطلاع رسان پیامکی و یا ایمیلی آگهی های استخدام کشور عضو شوید اینجا کلیک نمایید
✉️ در صورتی که مایل به دریافت اخبار استخدامی از طریق پیام رسانها هستید اینجا کلیک نمایید

جهت مشاهده تجربیات و سوالات مصاحبه استخدامی نیروی دریایی ارتش سال 99 اینجا کلیک نمایید

توجه مهم: کاربران گرامی این صفحه شامل دو آگهی استخدام نیروی دریایی ارتش می باشد. لطفا آگهی های این صفحه را تا انتها مطالعه نموده و نسبت به ثبت نام اقدام نمایید.

نیروی دریایی راهبردی ارتش جمهوری اسلامی ایران جهت تکمیل ظرفیت کادر درجه داری خود از بین جوانان (پسر) مومن و متعهد و علاقه‌مند به رزمندگی که دارای روحیه انقلابی، ولایتمداری، سلحشوری، از جان گذشتگی، ایثارگری، بسیجی،آمادگی ماموریت در پایگاه‌ها و مناطق نیروی دریایی راهبردی آجا، جهت طی دوره آموزشگاه درجه داری نظامی همرزم می‌پذیرد.
مهلت ثبت نام تا 30 آذر 99 می باشد.

چگونه جذب نیروی دریایی سپاه شویم

> شرايط عمومی

متدين به دين مبین اسلام.
تابعيت جمهوري اسلامي ايران (ایرانی الاصل بودن و عدم سابقه تابعیت بیگانه).
ایمان به انقلاب اسلامی و نظام جمهوری اسلامی ایران و آمادگی فداکاری در راه تحقق اهداف آن.
اعتقاد و التزام عملي به ولايت مطلقة فقيه.
فقدان محکومیت موثر کیفری و محکومیت ناشی از اقدام علیه امنیت کشور، انقلاب و نظام جمهوری اسلامی ایران.
نداشتن عضويت یا وابستگی و هواداري از احزاب، گروه ها و سازمان‌هاي سياسي.
عدم معروفیت به فساد اخلاقی برابر ضوابط گزینش.
کسانی که بعنوان عضو در ارتش جمهوری اسلامی ایران می‌پیوندند، باید برای رزمنده شدن وارد شوند و آمادگی ماموریت در هر منطقه/پایگاه حوزه ماموریت نداجا را داشته باشند.
شاخصه‌های تدین و انقلابی بودن اصل بوده و در همه مراحل مورد توجه قرار می‌گیرد.
استخدام افراد بر مبنای مرتفع نمودن مشکلات اقتصادی آنان نبوده و جذب و استخدام براساس نیاز سازمان می‌باشد.
در استخدام افراد به وجود انگیزه خدمتی، روحیه ایثار و فداکاری توجه می‌شود.
سپردن تعهد محضری مبنی بر پرداخت 2 برابر هزینه‌های دوره آموزشی در صورت استعفا و یا اخراج برابر قوانین و مقررات ارتش جمهوری اسلامی ایران.
دارا بودن حداقل سن 17 سال تمام و حداکثر 21 سال (تا تاریخ1/ 99/9) در صورت انجام خدمت سربازی مدت خدمت ضرورت به حداکثر سن داوطلب اضافه می‌شود، ملاک محاسبه سن تاریخ شروع ثبت‌نام (1/ 9/ 99) می‌باشد (فرزندان شاهد، جانبازان از کار افتاده کلی، آزادگان از کار افتاده کلی از شرط سن و معدل معاف می‌باشند).
دارا بودن سلامت جسم و روان (برابر آیین‌نامه معاینات پزشکی استخدام نیروهای مسلح).

> شرايط اختصاصی

سپردن تعهد محضری برابر ضوابط قانون ارتش جمهوری اسلامی ایران.
دارا بودن مدرك تحصيلي ديپلم متوسطه در یکی از رشته‌های زیر با شرایط مورد اشاره:
الف) رشته‌های نظری دوره های نظام قدیم و جدید(ریاضی فیزیک، علوم تجربی، علوم انسانی، علوم و معارف اسلامی) ، فنی‌حرفه‌ای، دریانوردی و هوانوردی با معدل كل 13 و معدل کتبی 10
ب) رشته‌های مهارتی کاردانش بجز رشته های شاخه کشاورزی و زیرمجموعه آن با حداقل معدل كل 13 وحداقل معدل کتبی10
3- قبولی در آزمون‌های علمی، معاینات پزشکی، مقاومت جسمانی و صلاحیت‌های گزینشی.
4- نداشتن تعهد خدمتی یا استخدامی به دستگاه‌های دولتی و بخش خصوصی.
5- دانشجویان مشغول به تحصیل در سایر دانشگاه‌ها در صورت داشتن شرایط و ضوابط مورد نظر می‌توانند ثبت‌نام نمایند.
تبصره: ** از پذیرفته‌شدگانی که دانشجوی سایر دانشگاه‌ها می‌باشند مشروط به ارائه برگه انصراف از تحصیل ثبت‌نام نهایی بعمل خواهد آمد.
*** داوطلبان دارای مدرک فوق دیپلم ثبت نام بعمل نخواهد امد.
6- امکان استخدام دارندگان معافیت پزشکی وجود ندارد.

> موارد مهم

استخدام مشمولان وظیفة عمومی مستلزم ارائه مدرکی دال بر رسیدگی به وضع مشمولیت آنان از ادارة وظیفه عمومی است. ( استخدام مشمولان غایب و دارندگان کارت معافیت پزشکی ممنوع است).
(2) فرزندان معظم شهدا، جانبازان، آزادگان، نیروهای مسلح ، ايثارگران ، بسیجیان فعال و سربازان جمعی آجا در صورت احراز شرایط عمومی و اختصاصی از اولویت‌هایی برخوردار خواهند بود.
(3) حافظان كل قرآن كريم در صورت احراز شرايط عمومي و اختصاصي استخدام در اولويت مي‌باشند.
(4) داوطلبان قبول شده در آزمون علمی، پیش‌بینی‌های لازم را براي حداقل سه روز اقامت در تهران به‌عمل آورند.
(5) آزمون علمی ورودی از کتب عمومی و مشترک سه سال دبیرستان خواهد بود. « موارد امتحانی شامل: الف-احکام و معارف اسلامی(دین و زندگی) ب-زبان ادبیات فارسی، ج-رایانه، د- آزمون هوش و- اطلاعات عمومی و مسائل روز جامعه ه-زبان انگلیسی»
(6) اعلام قبولین نهایی بر اساس مصوبات هیئت گزینش نداجا خواهد بود.
(7) در هر مرحله‌ای از گزینش که مشخص شود داوطلب فاقد شرایط اعلام شده است، از ادامة مراحل گزینش وی جلوگیری به‌عمل خواهد آمد.
(8) در صورت تکمیل سهمیه، ثبت نام متوقف خواهد شد.
(9) استخدام داوطلبان واجد شرایط، حسب اولویت‌های سازمانی عمدتاً به‌منظورخدمت در مناطق و پایگاه‌های عملیاتی نداجا صورت می‌گیرد.
(10) با توجه به شبانه روزی بودن دوره‌ي آموزشی لازم است داوطلبان مجرد باشند و تا فارغ التحصیلی مجرد باقی بمانند
(11) مدت قرارداد داوطلبان استخدام، پنج سال است و این مدت به منزلة انجام خدمت دورة ضرورت نیز محسوب می‌گردد و در صورتی قبل از خاتمه تعهد به هر علتی از خدمت مستعفی یا برکنار گردند برابر قانون خدمت وظیفه عمومی با آنان رفتار خواهد شد. گفتنی است داوطلبان پس از طی مدت قرارداد در صورت تقاضای شخصی، داشتن شرایط لازم و نیاز نداجا، به استخدام رسمی تغییر وضعیت خواهند یافت.

> مكان و زمان برگزاری آزمون ورودی

1- محل برگزاری آزمون ورودي، همان شهری است که داوطلب در آن اقدام به ثبت‌نام نموده است.
2- تاریخ برگزاری آزمون ورودی، هم‌زمان با ثبت ‌نام به اطلاع داوطلبان خواهد رسید.

توجه مهم:جهت مشاهده آگهی جذب و عضویابی در آموزشگاه درجه داری نظامی نیروی دریایی مورخ 9 آذر 99 اینجا کلیک نمایید

توجه: مهلت ثبت نام پایان پذیرفته است.
شما کاربران گرامی می توانید از طریق بخش نظرات همین صفحه (پایین این صفحه) در خصوص این آزمون استخدامی بحث و تبادل نظر بفرمایید.

جهت مشاهده متن آگهی در سایت اصلی ارتش اینجا کلیک نمایید

نیروی دریایی راهبردی ارتش جمهوری اسلامی ایران در ادامه راه نورانی شهیدان والامقام و به منظور حفظ تمامیت ارضی میهن عزیز اسلامی از بین جوانان مومن، متعهد و علاقه‌مند، دارای روحیه انقلابی، ولایتمداری، سلحشوری، استکبارستیزی، از جان‌گذشتگی، ایثارگری و بسیجی،به صورت افسر پیمانی-کارمندی علمی و تجربی پیمانی همرزم می‌پذیرد.
مهلت ثبت نام تا 30 آذر 99 می باشد.

> شرايط عمومی

1- متدين به دين اسلام و تابعيت جمهوري اسلامي ايران.
2- التزام عملي به احكام اسلامي و قوانين جمهوري اسلامي ايران و رعايت موازين اخلاق اسلامي.
3- اعتقاد و التزام عملي به ولايت مطلقة فقيه.
4- نداشتن سابقة عضويت و هواداري احزاب، گروه ها و سازمان‌هاي سياسي.
5- داشتن حسن شهرت و عدم سوء پيشينة كيفري.
6- نداشتن اعتياد به مواد مخدر و محكوميت به محروميت از خدمات دولتي.
7- داشتن سلامت رواني و جسماني متناسب با خدمت مورد نظر برابر گواهي ادارة بهداشت و درمان نيروي دريايي .
8- سپردن تعهد کافی مبنی بر پرداخت دو برابر هزینه های دوره آموزشی در صورت استعفاء یا اخراج برابر قوانین ومقررات ارتش جمهوری اسلامی ایران.
9- شرايط سني:
9-1: شرایط سنی داوطلبان با مدرک کارشناسی حداكثر 28 سال مي باشد.(متولدین 1371/09/01 بعد)
9-2: شرایط سنی داوطلبان با مدرک دیپلم (کارمند تجربی )حداكثر26 سال مي باشد. (متولدین1373/09/09 به بعد)
(مدت خدمت دوره ضرورت به حداكثرسن داوطلب اضافه مي گردد).
10-فرزندان معظم شهداء، آزادگان از کار افتاده کلی و جانبازان ازكارافتاده كلي از شروط سن و معدل معاف مي‌باشند. ارائه مدرک معتبر از بنیاد شهید و امور ایثارگران در این خصوص الزامی می باشد .
11- براي داوطلبان استخدام پيماني مرد داشتن كارت پايان خدمت دورة ضرورت يا معافيت دائم غير پزشكي يا دفترچة آماده به خدمت (بدون مهر غيبت)
استخدام افراد به منظور مرتفع نمودن مشکلات اقتصادی آنان نبوده و جذب و استخدام براساس نیازسازمان می باشد .
12-داشتن حداقل معدل 13 در مقاطع دیپلم .
13- موفقیت در آزمون ورودی، معاینات پزشکی ، آمادگی جسمانی و صلاحیت های گزینشی .
14-ضمنا جهت داوطلبان رشته های کارمندی تجربی ، قبولی در آزمون عملی/مهارت از اهمیت ویژه ای برخوردار می باشد.

> شرايط اختصاصی

1- نداشتن تعهد خدمت به ساير سازمان‌ها و ارگان‌های دولتی و بخش خصوصی.
2– داشتن حداقل معدل 14در مقطع كارشناسي مربوط به افسران و کارمندان علمی پيماني( برابر جدول الف وب)
3-دارا بودن ديپلم مورد تاييد وزرات آموزش و پرورش مرتبط با تخصص هاي كارمند تجربي و ارائه گواهينامه مهارت فني ازمراكز آموزش فني و حرفه اي در راستاي رشته ثبت نامي الزامي مي باشد.
4-داوطلبانی که قبلا به صورت پیمانی در نیرو های مسلح خدمت نموده اند مجاز به ثبت نام به صورت پیمانی نمی باشند.
5-استخدام مشمولین وظیفه عمومی مستلزم ارائه مدرک رسمی از اداره وظیفه عمومی ناجا میباشد (استخدام مشمولین غائب و دارندگان کارت معافیت پزشکی ممنوع می باشد )
6-سپردن تعهد خدمتی برابر قوانین ارتش جمهوری اسلامی ایران
7-موفقیت در آزمون ورودی ،معاینات پزشکی ،آمادگی جسمانی و صلاحیت های گزینشی …..ضمنا جهت داوطلبان رشته های تجربی ،قبولی در آزمون عملی از اهمیت ویژه ای برخوردار می باشد
نکاتی که ضروری است داوطلبان گرامی به آن توجه کافی مبذول نمایند
در هر مرحله از گزینش که مشخص گردد داوطلب فاقد شرایط اعلام شده می باشد بلافاصله از ادامه مراحل گزینش وی جلوگیری بعمل خواهد آمد.
مدت قراداد نظامیان پیمانی 5 سال و کارمندان پیمانی 6سال می باشد لیکن کارکنان مربوطه پس از اتمام دوره پیمانی در صورت نیاز نداجا. تمایل فردی و احراز شرایط لازم،وفق مقررات جاری از پیمانی به رسمی تبدیل وضعیت خواهند شد.
خدمت کارکنان پیمانی به منزله انجام خدمت دوره ضرورت تلقی گردیده و در صورتی که قبل از خاتمه تعهد به هر علت از خدمت رها شوند برابر قانون خدمت وظیفه عمومی با آنان رفتار خواهد شد.

> امتیازها

1-کلیه پذیرفته شدگان پس از اتمام دوره آموزش به درجه/رتبه مصوب نائل و از امتیازات مربوط به طرح نظام هماهنگ پرداخت حقوق کارکنان دولت,وام های مصوب,کارت اعتباری حکمت,بیمه خدمات درمانی و سایر خدمات رفاهی برابر مقررات موجود برخوردار خواهند شد.
تبصره:در خصوص اعطاء امتیازات مربوط به عائله تحت تکفل مستخدمین,وفق ضوابط جاری اقدام خواهد شد.

     تخصص‌‌هاي افسري ماده 33 قانون آجا مورد نياز(پيماني پنج ساله) (پیوست الف )

  تخصص هاي کارمند علمی مورد نياز (پیمانی 6 ساله)(پیوست ب)

  تخصص هاي کارمند تجربی مورد نياز (پيماني 6 ساله)

2–پرداخت حقوق و مزايا برابر قانون نظام هماهنگ پرداخت حقوق كاركنان دولت
3-پذيرفته شدگان از کارت اعتباری حکمت و سایر خدمات رفاهی برابر مقررات و ضوابط موجود برخوردار خواهند شد.
4-همسر و فرزندان پذيرفته شدگان به‌عنوان افراد تحت تكفل آنان منظور و از تسهيلات بيمه خدمات درماني و بيمه عمر برابر ضوابط برخوردار خواهند شد.

> مدارک مورد نياز برای ثبت نام

1-4 قطعه عکس 4*3پشت نویسی شده
2-اصل و روگرفت مدرک تحصیلی مرتبط یا گواهی موقت پایان تحصیلات برای افسران و کارمندان علمی
3-اصل و روگرفت مدرک دیپلم مرتبط برای کارمندان تجربی به همراه داشتن گواهی مهارت فنی از مراکز فنی و حرفه ای الزامی می باشد .
4-اصل شناسنامه و یک سری روگرفت ازتمامی صفحات
5-اصل و روگرفت کارت ملی یا ابلاغیه شماره ملی
6-اصل و روگرفت کارت پایان خدمت یا ارائه مدرک مربوط به وضعیت نظام وظیفه.
7- خانواده درجه یک شهدا ،جانبازان ،آزادگان ،فرزندان نیروی های مسلح و داوطلبیان بسیج بایستی هنگام ثبت نام اصل و روگرفت نامه معتبر از مراجع ذیصلاح دال بر مشمولیت خودرا ارائه نمایند .
8- واریز مبلغ 700.000 ریال (هفتصد هزار ریال) به حساب 5151579007008 بانک سپه( تمرکزی عواید نداجا) و ارائه اصل برگۀ واریزی در زمان ثبت نام.
شایان ذکراست اصل مدرک ارائه جهت ثبت نام صرفا جهت رویت مسئولین مسئولین دفاتر رسیده و پس از بررسی در زمان ثبت نام عینا به داوطلبین اعاده می گردد.
ه) نحوه ثبت نام
الف) ثبت نام از داوطلبان به‌صورت حضوري انجام مي‌شود و به مداركي كه با پست ارسال شود، ترتيب اثر داده نخواهد شد.
ب) داوطلبان براي ثبت‌نام با مدارک پيش‌گفته از تاریخ 1399/09/01 تا تاريخ 1399/09/30 ( به استثناي روزهاي جمعه و تعطیلات رسمی) از ساعت 0800 تا 1300 با توجه به محل سكونت خود به يكي از نشاني‌هاي زير مراجعه نمايند.
ج ) امتحان علمی برای داوطلبین افسری ماده 33 و گروه کارمند علمی در ستاد نداجا – تهران برگزار خواهد شد.(تاریخ آزمون متعاقبا اعلام خواهد شد)

توجه مهم:جهت مشاهده آگهی استخدام نیروی دریایی ارتش مورخ 3 آذر 99 اینجا کلیک نمایید

توجه: مهلت ثبت نام پایان پذیرفته است.
شما کاربران گرامی می توانید از طریق بخش نظرات همین صفحه (پایین این صفحه) در خصوص این آزمون استخدامی بحث و تبادل نظر بفرمایید.

جهت مشاهده متن آگهی در سایت اصلی ارتش اینجا کلیک نمایید

ارتش جمهوري اسلامي ايران به منظور تكميل كادر افسري نيروهاي زميني، پدافند هوایی ، هوايي ، دريايي و سازمان هاي تابعه خود جهت پاسداری ازاستقلال وتمامیت ارضی ونظام جمهوری اسلامی ایران وادامه راه شهیدان ازبین جوانان متدین ،انقلابی و سلحشورهمرزم مي‌پذيرد. داوطلبان درحال تحصیل ودانش آموختگان رشته‌هاي رياضي‌فيزيك وعلوم تجربي از طريق آزمون اختصاصي و مصاحبه حضوري انتخاب و به منظور فراگيري آموزش‌هاي نظامي كاربردي در دانشگاه‌هاي افسري امام علي (ع)، خاتم الانبیاء (ص)، هوایی شهيد ستاری، علوم دريائي امام خميني (ره) و فارابي مشغول به تحصيل خواهند شد.
مهلت ثبت نام از 3 آبان الی 23 آذر 99 می باشد.

> شرايط عمومی

1- متدين به دين مبين اسلام.
2- تابعيت جمهوري اسلامي ايران (عدم سابقه تابعيت بيگانه)
3- ايمان به انقلاب اسلامي و نظام جمهوري اسلامي ايران و آمادگي فداكاري در راه تحقق اهداف آن.
4 – اعتقاد و التزام عملي به ولايت مطلقه فقيه.
5- کسانی که به عنوان عضو به ارتش ج.ا.ا می پیوندند باید برای رزمنده شدن وارد شوند و جهت پاسداری ازاستقلال وتمامیت ارضی ونظام جمهوری اسلامی ایران آمادگی مأموریت درهرجایی راداشته باشند.
6- شاخصه های تدین وانقلابی بودن اصل بوده ودر همه مراحل موردتوجه قرارمی گیرد.
7- استخدام افراد برمبنای مرتفع نمودن مشکلات اقتصادی آنان نبوده وجذب واستخدام براساس نیازسازمان می باشد.
8- دراستخدام افراد به وجود انگیزه خدمتی ، روحیه ایثارو فداکاری توجه می گردد.
9- سپردن تعهد كافي مبني بر پرداخت دو برابر هزينه هاي دوره آموزشي درصورت استعفاء و يا اخراج برابر قوانين و مقررات ارتش ج.ا.ا.
10- دارابودن حداقل سن 16 سال تمام و حداكثر 22 سال (تا تاریخ 99/08/03) و در صورت انجام خدمت سربازي مدت خدمت ضرورت به حداكثر سن داوطلب اضافه مي شود(فرزندان شاهد، جانبازان از کار افتاده کلی ، آزادگان از کار افتاده کلی از شرط سن و معدل معاف می باشند)
11- حداكثر سن براي رشته خلباني هواپيما 20 سال مي‌باشد.
12- دارا بودن سلامت جسم و روان(برابر معاينات استخدام).
تبصره: حداقل قد براي عموم داوطلبان 165 سانتيمتر و ديد چشم براي رشته‌هاي خلباني 10/10 و براي ساير رشته‌ها حداقل 8/10 مي باشد.
13- فقدان محكوميت مؤثر كيفري و محكوميت ناشي از اقدام عليه امنيت كشور، انقلاب و نظام جمهوري اسلامي ايران.
14- نداشتن عضويت يا وابستگي و هواداري از احزاب ، گروه‌ها و سازمان‌هاي سياسي.
15- عدم معروفيت به فساد اخلاقي برابر ضوابط گزينش .

مهلت ثبت نام پایان پذیرفته استجهت مشاهده متن کامل آگهی اینجا کلیک نمایید

خبر 7 مهر 99: جزئیات نحوه جذب نیرو در نیروی دریایی ارتش (منبع: بازار کار)

امیر ایرانی، معاون تربیت و آموزش نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت: نیروی دریایی ارتش در ۳ بخش جذب نیروی انسانی در کشور دارد. معاون تربیت و آموزش نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران با بیان اینکه در طی سال، ما در ۳ بخش جذب نیروی انسانی داریم، افزود: در بخش افسری محصلان در طی ۵ سال در دانشگاه امام خمینی(ره) نوشهر در ۵ رشته تحصیلی و در ۲ مقطع کارشناسی و کارشناسی ارشد آموزش می‎بینند.

جهت مشاهده متن کامل خبر اینجا کلیک نمایید

خبر 27 مرداد 99: برگزاری آزمون استخدامی درجه‌داری نیروی دریایی در لرستان (منبع: خبرگزاری مهر)

چگونه جذب نیروی دریایی سپاه شویم

آزمون استخدامی درجه‌داری نیروی دریایی امروز دوشنبه در لشکر ۸۴ پیاده لرستان و با رعایت پروتکل‌های بهداشتی برگزار شد. به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی قرارگاه عملیاتی لشکر ۸۴ پیاده لرستان، صبح امروز دوشنبه آزمون استخدامی نیروی دریایی ارتش با رعایت پروتکل‌های بهداشتی توسط دفتر نمایندگی نیروی دریایی در استان و لشکر ۸۴ پیاده لرستان در مسجد کوی سازمانی برگزار شد.

جهت مشاهده متن کامل خبر اینجا کلیک نمایید

خبر 28 مرداد 99: برگزاری آزمون استخدامی درجه‌داری نیروی دریایی در گیلان (منبع: خبرگزاری فارس)

آزمون استخدامی درجه‌داری نیروی دریایی در فرماندهی آموزش تخصص‌های دریایی باقرالعلوم (ع) با رعایت پروتکل‌های بهداشتی برگزار شد.

جهت مشاهده متن کامل خبر اینجا کلیک نمایید

 نیروی دریایی راهبردی ارتش جمهوری اسلامی ایران در ادامه راه نورانی شهیدان والا مقام و به منظور حفظ استقلال و تمامیت ارضی و نظام جمهوری اسلامی ایران از بین جوانان (پسر) مومن و متعهد و علاقه‌مند به رزمندگی که دارای روحیه انقلابی، ولایتمداری، سلحشوری، از جان گذشتگی، ایثارگری، بسیجی،آمادگی ماموریت در پایگاه‌ها و مناطق نیروی دریایی راهبردی آجا، جهت طی دوره آموزشگاه درجه‌داری نظامی (مرکز آموزش تخصص‌های دریایی باقر العلوم (ع) رشت و مرکز آموزش تکاوران دریایی قمربنی‌هاشم (ع) منجیل) همرزم می‌پذیرد.
مهلت ثبت نام تا 10 مرداد 99 می باشد.

> شرايط عمومی

متدين به دين مبین اسلام.
تابعيت جمهوري اسلامي ايران (ایرانی الاصل بودن و عدم سابقه تابعیت بیگانه).
ایمان به انقلاب اسلامی و نظام جمهوری اسلامی ایران و آمادگی فداکاری در راه تحقق اهداف آن.
اعتقاد و التزام عملي به ولايت مطلقة فقيه.
فقدان محکومیت موثر کیفری و محکومیت ناشی از اقدام علیه امنیت کشور، انقلاب و نظام جمهوری اسلامی ایران.
نداشتن عضويت یا وابستگی و هواداري از احزاب، گروه ها و سازمان‌هاي سياسي.
عدم معروفیت به فساد اخلاقی برابر ضوابط گزینش.
کسانی که بعنوان عضو در ارتش جمهوری اسلامی ایران می‌پیوندند، باید برای رزمنده شدن وارد شوند و آمادگی ماموریت در هر منطقه/پایگاه حوزه ماموریت نداجا را داشته باشند.
شاخصه‌های تدین و انقلابی بودن اصل بوده و در همه مراحل مورد توجه قرار می‌گیرد.
استخدام افراد بر مبنای مرتفع نمودن مشکلات اقتصادی آنان نبوده و جذب و استخدام براساس نیاز سازمان می‌باشد.
در استخدام افراد به وجود انگیزه خدمتی، روحیه ایثار و فداکاری توجه می‌شود.
سپردن تعهد محضری مبنی بر پرداخت 2 برابر هزینه‌های دوره آموزشی در صورت استعفا و یا اخراج برابر قوانین و مقررات ارتش جمهوری اسلامی ایران.
دارا بودن حداقل سن 17 سال تمام و حداکثر 21 سال (تا تاریخ 1399/4/10) در صورت انجام خدمت سربازی مدت خدمت ضرورت به حداکثر سن داوطلب اضافه می‌شود، ملاک محاسبه سن تاریخ شروع ثبت‌نام (10/04/1399) می‌باشد (فرزندان شاهد، جانبازان از کار افتاده کلی، آزادگان از کار افتاده کلی از شرط سن و معدل معاف می‌باشند).
دارا بودن سلامت جسم و روان (برابر آیین‌نامه معاینات پزشکی استخدام نیروهای مسلح).

 مهلت ثبت نام پایان پذیرفته است.جهت مشاهده متن کامل آگهی استخدام اینجا کلیک نمایید

. – سوالات متداول

استخدام بخش افسری و درجه داری نیروی دریایی ارتش در طی سال دو بار و در قالب کارمند یک بار انجام می شود. شما متقاضیان گرامی برای اطلاع به موقع از زمان ثبت نام آزمون استخدام نیروی دریایی ارتش از طریق ایمیل و پیامک (اینجا کلیک نمایید)

نیروی دریایی ارتش در سه بخش جذب نیروی انسانی دارد: 1-افسری، 2- درجه داری، 3- کارمند

در بخش افسری محصلان در طی 5 سال در دانشگاه امام خمینی(ره) نوشهر در 5 رشته تحصیلی و در 2 مقطع کارشناسی و کارشناسی ارشد آموزش می‎بینند. نیروی افسری در قالب فارغ التحصیلان دانشگاهی در رشته ‎های خاص که مد نظر نیروی دریایی است مانند آی.تی، حقوق و عمران از فارغ ‌التحصیلان دانشگاه های کشور جذب می‎شوند.

در هر سال جذب در بخش درجه داری نیروی دریایی ارتش 2 بار اتفاق می‎افتد و افرادی که در این بخش جذب می ‎شوند در 27 تخصص آموزش می ‎بینند.

نیروی دریایی ارتش در طی سال علاوه بر بخش افسری و درجه داری در قالب کارمند علمی و تجربی (مانند رایانه (نرم افزار) – مخابرات و جنگال و آشپز – تراشکار- راننده و…) نیز نیرو جذب می‎کند.

دفترچه راهنمای شرایط مورد نیاز به محض شروع ثبت نام منتشر میشود که شامل شرایط عمومی و اختصاصی از قبیل: سن، حداقل معدل، جنسیت و رشته تحصیلی می باشد.
جهت مشاهده شرایط آخرین آگهی استخدامی نیروی دریایی ارتش (اینجا کلیک نمایید)

داوطلبان پس از طی مدت قرارداد در صورت تقاضای شخصی، داشتن شرایط لازم و نیاز نداجا، به استخدام رسمی تغییر وضعیت خواهند یافت.

آزمون های استخدامی شامل دو بخش عمومی و تخصصی میباشند، مواد آزمون عمومی شامل 7 درس عمومی و مواد آزمون تخصصی به تناسب هر رشته شامل مواد آزمون اعلامی در شرایط دفترچه راهنمای آگهی استخدامی می باشد.
برای تهیه نمونه سوالات استخدامی سالهای گذشته (اینجا کلیک نمایید)

در همه دفاتر کشور تبلیغات برای استخدام انجام می‎شود و براساس ابلاغیه ‎ای مسیر استخدامی پیش گرفته می‎شود و آزمون ‎هایی مانند تندرستی، بهداشت درمانی، فیزیک بدنی، مصاحبه تخصصی، علمی و عقیدتی از متقاضیان ورود به نیروی دریایی راهبردی ارتش جمهوری اسلامی ایران گرفته می‎شود.
برای آشنایی با نوع سوالات مصاحبه استخدامی نیروی دریایی ارتش (اینجا کلیک نمایید)

آرشیو آگهی های استخدام نیروی دریایی ارتش

جهت مشاهده آرشیو آگهی های استخدام نیروی دریایی ارتش اینجا کلیک نمایید

در کاریابی مجازی ایران استخدام به رایگان عضو شوید…

جـهت ساخت رزومه کاری رایگان کلیک کنید

دریافت آگهی ها از طریق نرم افزار موبایل و کامپیوتر…

جهت دانلود نرم افزار و اپلیکیشن کلیک کنید

اگر دیدگاهی درباره این آگهی دارید میتوانید از طریق فرم زیر دیدگاه خود را در سایت درج کنید.

سلام دوستان در دوره درجه داری نیرو دریایی اگه درس بخونی تطبیق میدن برا ارتقا درجه

سلام دوستان درجه داری کسی خبر از این که کی جوابا می یاد ندارن لطفا جواب بدین

ن چرا انقد عجله داری صبور باش

باسلام چرا ازرشته انسانی افسری ارتش استخدام نمیکند چه بسا فرزندانی باهوش ومتدینی هستند

بستگی به اعلام نیاز باشه میگیرن ولی درسال های اخیر برنداشتن

سلام سعد داداش خو که برای افسری قبول شدی کی جواب شما می یاد

سلام والا به ما گفتن نتیجه نهایی سه هفته بعد میاد یعنی 13 بهمن

پس می گم نه گفتن قبل از عید اعضام می کنن یا قبل از عید

اعزام که اسفند هستش

سعید داداش نمی دونی مال درجه داری کی هست

مال درجه دار هم اسفند هست البته اگر تغییر ندن

نه خدای وای خدا رو شکر پس کی این خوابا می یاد

گفتن ۱۰ تا ۱۵ روز ولی فعلن هیچ

دوستان درجه داری به شما چی گفتن موقعی که گزینش تون تموم شد؟ نگفتن چند روز دیگه نتایج اعلام میشه آخر گزینش؟

۱۰تا۱۵روز بعد اتمام گزینش داره میشه ۲۰ روز ولی فعلن هیچ

ولا به من که گفتن دوهفته بعدش اما نیومد

سلام دوستان برای کی او مدن تحقیق

شانسیه داداش یکی میان یکی ن یا شایدم رد معلوم نی

خوب داداش کسی نمی دونه که براش آمدن تحقیق یا نه ؟؟
فقط این خوابا کی میا منو دیوونه کرده هیچ کس هم خبر نداره ببینم کی جوابا میاد ویا کسی زنگ به گزینش نه زند ببینم کی جوابا می یاد🙏

سلام آقایون امیدوارم حالتون خوب باشه
من رفتم محله قبلی پرس و جو کردم یه نفرم سپرده بودم خودش زنگ زد بهم گفتن اومدن واسه تحقیقات محلی…خدا بخیر کنه
ایشالا کار همتون درست بشه

سلام داداش نه گفتن کی جوابش می یاد

خوش به حالت به موفقیت و قبولی نزدیک شدی
با آرزوی قبولی برای خودم و همه دوستان

پس کی جوابا می یاد

خوش خبر باشی ایشالا همه قبولیم

سلام آیابه سربازانی که 1بهمن 1399اعزام شدندبرای آموزشی 22بهمن مرخصی میدهندیاعیدبهشون مرخصی میدهندممنون ازسایت خوبتان

سلام داداشا من امروز زنگ زدم گزینش تهران گفتن فعلا معلوم نیست که کی جوابا بیاد گفتن خبرتون می کنم

یعنی مارو کی به مون زنگ می زنن

پرسیدی؟

دوستان درجه داری به شما گفتن کی زنگ میزنن؟ به ما افسری گفتن ۱۰ تا ۱۵ بهمن زنگ میزنیم

سلام دوستان فکر کنم تا چند ماه خبری نه شه

سلام پرسیدی ک میگی ؟

لطفا کمی صبر کنید…

لطفا کمی صبر کنید…

لطفا کمی صبر کنید…

لطفا کمی صبر کنید…

سایت ایران استخدام در تاریخ 1391/1/10 راه اندازی شد و با تلاش گروهی و روزانه مدیران و نویسندگان خود در جهت تبدیل شدن به مرجع بروز آگهی های استخدامی گام برداشت. سعی همیشگی همکاران ما ارائه مطلوب و با کیفیت آگهی های استخدامی خدمت بازدیدکنندگان محترم این سایت بوده است. ایران استخدام به صورت مستقل و خصوصی اداره می شود و وابسته به هیچ نهاد و یا سازمان دولتی نمی باشد، این سایت تنها منتشر کننده ی آگهی های استخدامی بوده و بنابراین لازم است که بازدید کنندگان محترم سایت خود نسبت به صحت و سقم اخبار منتشر شده در آن هوشیار باشند.

تمامی حقوق این سایت برای آلتین سیستم محفوظ است و هر گونه سوءاستفاده از آن پیگرد قانونی دارد.

استخدام سپاه پاسداران جمهوری اسلامی ایران در دو رسته افسری و درجه داری یکی از اولویت های مهم برای افرادی است که قصد ورود به شغل نظامی در ایران را دارند ، با توجه به شرایط مناسب کاری و برخی مزایای که سپاه پاسداران جمهوری اسلامی برای کارکنان و زحمت کشان این ارگان در نظر گرفته، استخدام در سپاه را می توان به عنوان شغلی بسیار مناسب در شرایط فعلی و بازار کار در نظر گرفت.

 

استخدام سپاه برای افراد علاقه مند دارای شرایط خاص و مراحل مختلف است که در ادامه ذکر خواهیم کرد ، سپاه پاسداران یکی از ارگان های مردمی است که بسیاری از جوانان را جذب خود نموده است و به همین دلیل استخدام در سپاه پاسداران یکی از آرزوهای برخی از جوانان علاقه مند می باشد. این مقاله از سایت ایران تحصیل را به موضوع شرایط استخدام سپاه پاسداران ، قانون استخدام سربازان وظیفه ، شرایط استخدام برای سپاه پاسدارن کارمندان ، استخدام با دیپلم در سپاه بانوان ، اختصاص داده ایم.

 

 

چگونه جذب نیروی دریایی سپاه شویم

چگونه می توانم از زمان دقیق ثبت نام برای استخدام سپاه پاسداران اطلاع یابم؟

شرایط استخدام سپاه چیست؟

شرایط استخدام برای سپاه پاسدارن کارمندان چیست؟

چگونه می توان با دیپلم استخدام شد؟

نحوه استخدام سپاه پاسدارن چگونه است؟

 

 

جهت اطلاع دقیق از استخدام سپاه پاسداران – شرایط استخدام سپاه پاسدارن و رتبه قبولی کنکور در دانشگاه افسری سپاه با مشاوران مرکز مشاوره تحصیلی ایران تحصیل تماس حاصل نمایید.

9099072952 تماس از سراسر کشور و 9099072952 (تماس از استان تهران)

تماس از طریق تلفن ثابت بدون گرفتن کد و صفر پاسخگویی از 8 صبح الی 12 شب حتی ایام تعطیل

 

 

هر ساله شاهد اعلام زمان جذب نیرو در سپاه از طرف این ارگان نظامی آن هم در زمانی محدود هستیم پیرو اطلاعیه سپاه پاسداران آخرین بار در سال 1399 در بازه زمانی 29 اردیبهشت ماه لغایت 7 خرداد ماه اقدام به جذب نیرو نمود که به احتمال بالا برای سال 1400 نیز جذب خواهد داشت متقاضیان محترم جهت اطلاع از زمان دقیق جذب می توانند با مرکز مشاوره ایران تحصیل در ارتباط باشند و آمادگی های لازم را قبل از شروع زمان استخدام سپاه در دوره های افسری و درجه داری کسب نمایند.

دقت داشته باشید که جذب نیرو در این ارگان مهم نظامی از بین خانم ها و همین طور آقایان محترم انجام می شود و از هر دو جنسیت شاهد پذیرش افراد هستیم.

فقط تنها چیزی که مهم است و این افراد باید به آن توجه لازم را داشته باشند اطلاع از شروط به کارگیری نیرو در سپاه و همین طور برخورداری از این شرایط جذب و به کارگیری نیرو در سپاه برای استخدام بانوان در سپاه و همین طور استخدام آقایان در این ارگان مهم نظامی است.

تمامی متقاضیان استخدام سپاه می توانند در زمان استخدام در این ارگان نظامی کلیه اقدامات لازم را برای ثبت نام انجام دهند و منتظر اعلام نتایج نهایی استخدام باشند.

در رابطه با زمان استخدام در این سازمان نظامی در سال جاری باید خدمت شما دوستان و عزیزان عرض کنیم که فعلاً زمان جذب و پذیرش نیرو در سپاه برای افراد متقاضی اعلام نشده است و باید منتظر اعلام زمان استخدام برای افراد متقاضی بمانیم و به محظ اعلام در همین اطلاعیه اعلام خواهیم کرد.

 

 

اگر شرایط به کارگیری نیرو در سپاه را در سال جاری دارید برای اطلاع از شرایط به کارگیری و جذب نیرو در سپاه با مشاوران مجموعه ایران تحصیل تماس حاصل فرمایید مشاوران حاضر در مجموعه ما می توانند شما را به طور دقیق و کامل از شرایط به کارگیری و جذب در سپاه مطلع کنند و اطلاعات لازم را در این زمینه در اختیارتان قرار دهند

 

 

 

پیرو قانون 190 اصل مقررات جذب سپاه پاسداران ، با توجه به حساسیت ورود به سپاه پاسدارن اسلامی ، نحوه استخدام سپاه پاسدارن با توجه به گزینش افراد واجد شرایط صورت خواهد پذیرفت. به همین دلیل پذیرش ارگان های نظامی هر یک به نوبه خود شرایط منحصر به فرد خود را خواهند داشت که در ادامه به برخی از شرایط عمومی استخدام سپاه پاسداران برای این ارگان اشاره خواهیم نمود.

 

 

استخدام سپاه پاسداران 1400 از مقطع راهنمایی تا دبیرستان برای کلیه واجدین شرایط در تمامی قسمت های این ارگان امکان پذیر می باشد.

 

 

 

 

 

استخدام کارمندی در سپاه با توجه به شرایط خاص و به دو صورت امکان پذیر خواهد بود. یکی از مواردی که شما می توانید با استفاده از آن در سپاه استخدام شوید، با توجه به مدرک تحصیلی تان می باشد. در دجه دوم چنانچه شما مهارت بالایی در زمینه های مختلف داشته باشید، می توانید با استفاده از این مهارت با حداقل سواد به استخدام سپاه درآیید.

برای استخدام سپاه پاسداران می تواند برای تامین نیروی خود از افرادی که دارای مهارت می باشند ، با حداقل سواد و با صرف 5 سال خدمت نظامی و یا 6 سال خدمت کارمندی ، می تواند پس از اتمام دوره، داوطلبان و متقاضیان را پذیرش نمایند. افرادی که بدین صورت استخدام می شوند پیمانی خواهند بود و تمدید قرارداد و همچنین تجدید قرارداد برای این دسته از افراد مجاز نخواهد بود.

چنانچه سپاه پاسداران به نیروهایی در رشته های مختلف نیازمند باشد، می تواند با استفاده از طول مدت قراداد و همچنین از بین کلیه افرادی که به پذیرش سپاه درآمده و استخدام شده اند ، با استفاده از کارت عضویت بسیج عادی ، فعال و یا کارت سبز به استخدام سپاه در آیند . تمامی مواردی که مربوط به آموزش ، ترفیع رتبه و همچنین درجه آنها و تصمیماتی از این قبیل ، با استفاده از قوانین و مقررات صورت خواهد پذیرفت.

چگونه جذب نیروی دریایی سپاه شویم

 

 

آیا می دانید چه کسانی برای استخدام در این ارگان مهم نظامی در اولویت قرار دارند؟ آیا این قبیل از افراد باید شرایط خاصی داشته باشند تا بتوانند در اولویت استخدام قرار بگیرند؟

اگر می خواهید بدانید که چه کسانی در اولویت استخدام در سپاه هستند می توانید در این رابطه با مشاورانی خبره چه به صورت تلفنی و چه به صورت حضوری صحبت بفرمایید تا شما را از جزئیات امر به بهترین شکل ممکن مطلع کنند.

 

 

استخدام سپاه قدس یکی از انواع استخدامی هایی است که سپاه هر ساله از میان متقاضیان به عمل می آورد.

اما موضوع مهمی که در این جا باید به آن توجه شود اطلاع از شرایط جذب نیرو و پرسنل در سپاه قدس است.‌

آیا اطلاعی از شرایط پذیرش در سپاه قدس دارید؟

آیا می دانید این شروط استخدام سپاه قدس شامل چه مواردی می شوند؟ در رابطه با زمان جذب نیرو در سپاه قدس چه می دانید؟

آيا دقیقاً می دانید چه زمانی می توانید برای انجام این امر اقدام بفرمایید؟ نحوه ثبت نام برای جذب نیرو در سپاه قدس به چه شکل است؟

آیا می دانید رشته های استخدامی سپاه پاسداران قدس شامل چه رشته هایی می شوند؟ در سال جاری هر فرد در کدام یک از رشته های استخدامی سپاه پاسداران قدس امکان استخدام دارد؟

اگر به دنبال کسب اطلاعاتی دقیق و درست در رابطه با استخدام سپاه قدس هستید می توانید با مشاوران حاضر در مجموعه ایران تحصیل در این رابطه تماس حاصل فرمایید.

 

استخدام سپاه انصار نیز از میان رشته های استخدامی سپاه پاسداران انصار و برای افراد دارای انواع مدارک تحصیلی ارشد، دکتری و غیره صورت می گیرد.

اما در این رابطه باید از زمان و شرایط استخدام و همین طور نحوه استخدام در این ارگان مهم نظامی اطلاعات کافی را بدست آورد.

آیا می دانید در کدام یک از رشته های استخدامی سپاه پاسداران انصار امکان استخدام افراد وجود دارد؟ در رابطه با نحوه استخدام سپاه انصار چه می دانید؟

آیا می دانید چه زمانی باید برای به کارگیری نیرو و جذب افراد در سپاه انصار در سال جاری اقدام کرد؟

چه شرایطی برای استخدام سپاه انصار برای کلیه داوطلبان و متقاضیان ثبت نام در نظر گرفته شده است؟

اگر به دنبال کسب اطلاعاتی کامل و دقیق در رابطه با جذب نیرو در سپاه انصار هستید می توانید با مشاوران ایران تحصیل تماس حاصل فرمایید تا هر آن چه را که باید در اختیارتان قرار دهند.

 

شرایط استخدام با دیپلم در سپاه بانوان با مردان تا حدودی متفاوت می باشد. برای استخدام زنان در هر یک از مشاغل سپاه بر اساس شرایط همسران و خدمت آنان تعیین خواهد گردید. شرایط عمومی که برای استخدام سپاه جمهوری اسلامی در نظر گرفته شده است برای خانم ها و آقایان یکسان می باشد.

کلیه بانوانی که مدرک آن ها دیپلم و یا بالاتر از دیپلم می باشد، چنانچه واجد شرایط سنی همانند دارا بودن حداقل سن 18 سال تمام و همچنین حداکثر سن 23 سال باشند ، می توانند با استفاده از نیروهای مورد نیاز و التزام به قوانین جمهوری اسلامی و ولایت فقیه ، نسبت به استخدام سپاه پاسداران اقدام نمایند. حداقل معدل دیپلم برای خانم ها 14 می باشد که در صورت دار بودن این معدل خواهند توانست استخدام شود.

با توجه به برخی از تغییرات و یا افزوده شدن برخی از سنوات در ارتباط با استخدام سپاه پاسداران برای بانوان ، برخی از نمونه هایی که برای این استخدام وجود خواهد داشت ، شامل موارد متعددی می باشد. متقاضیان به لحاظ شرایط جسمانی لازم است دارای حداقل قد 160 سانتی متر باشند. همچنین با توجه به تحقیقات محلی در رابطه با متقاضیان شرکت کننده برخورداری از شرایط مورد نظر سپاه در این زمینه نیز ، از جمله الزامات خواهد بود.

 

 

 

 

 

 

همانطور که ذکر گردید ، نحوه استخدام سپاه پاسدارن در سال 1400 برای هر مقطع تحصیلی می تواند متفاوت باشد . همچنین با توجه به سن و همچنین نوع استخدام ، برای آن دسته از متقاضیانی که مایل به استخدام می باشند شرایط متفاوتی ، وجود خواهد داشت به عنوان مثال ، چنانچه سپاه ، نیازمند پرسنلی باشد،از بین افرادی که دارای 18 سال سن تمام می باشند قراردادی را منعقد نمایند و دوره خدمت در طول حداکثر 10 سال خواهد بود.

برای خانواده های محترم شاهد ، ایثارگران و جانبازان خانواده محترم و اعضای درجه یک آنان در اولویت استخدام خواهد بود . استخدام هر یک از افراد چنانچه نیازی به پرسنل نباشد و یا تغییر افراد و سمت آنان بدون هماهنگی ، هرگز امکان پذیر نخواهد بود و مطابق با قوانین نحوه استخدام سپاه پاسداران این امر مطلقا ممنوع می باشد.

برای کسب اطلاع دقیق تر در رابطه با نحوه استخدام سپاه پاسدارن ، استخدام سرباز در ناجا و همچنین متصل شدن به سامانه استخدام سپاه پاسداران می توانید با مشاورین و متخصصین نظام وظیفه عمومی ما در ارتباط باشید تا به سامانه مورد نظر برای ثبت نام متصل شوید. کافی است با شماره های مندرج در سایت تماس حاصل نمایید. مشاورین ما همه روزه و در هر ساعت از شبانه روز که مایل باشید، آماده ارائه خدمات به شما خواهند بود.

 

معاینات پزشکی از جمله موارد ضروری است که قبل از استخدام باید انجام شود. معایناتی که از چه نظر روحی و چه از جهت جسمی برای هر کدام از افراد متقاضی قبل از به کارگیری فرد در سپاه بر روی وی صورت می گیرد.

اما آیا می دانید این معاینات به چه صورت انجام می شود؟ آیا اطلاعی در رابطه با زمان انجام معاینات و نحوه دعوت فرد برای مصاحبه دارید؟

نتایج این معاینات چه زمانی به فرد متقاضی اعلام می شود؟ اگر در جستجوی کسب اطلاعات و جزئیاتی در مورد انجام معاینات لازم پیش از استخدام هستید می توانید از کمک مشاوران ما کمک بخواهید.

مشاوران ما می توانند تمامی اطلاعات لازم را در رابطه با معاینات پزشکی قبل از استخدام در اختیار شما دوستان و عزیزان قرار دهند.

 

یکی از مواردی که می تواند مانع استخدام افراد در پست های مختلف سپاه شود همین معافیت پزشکی است.

البته این مورد در رابطه با پذیرش و جذب در سایر ارگان های نظامی هم صدق می کند.

باید عرض کنیم که درست است که داشتن معافیت پزشکی استخدام سپاه را دچار مشکلاتی می کند اما این موضوع در رابطه با تمامی پست های محوله در این ارگان و سازمان نظامی صدق نمی کند.

در واقع، زمانی که سپاه آگهی استخدام خود را منتشر می کند نباید از ذکر شرایط و توانایی های مورد نیاز خود غافل شود و ذکر این مورد در آگهی الزامی است.

در صورتی که یکی از شرایط پذیرش در پست مورد نظر داشتن شرایط جسمی و روحی کامل است این مورد باید در زمان برگزاری مصاحبه عملی از طریق معاینات پزشکی لازم این مورد بررسی شود و مورد ارزیابی قرار بگیرد.

البته سازمان ها و ارگان هایی همچون سپاه همواره نیاز به پذیرش افرادی دارند که در سلامت کامل به سر ببرند و از جهت معافیت پزشکی استخدام سپاه مشکلی نداشته باشند.

اما این موضوع مهم را نباید فراموش کرد که هیچ فردی ولو در صورت داشتن معافیت پزشکی استخدام سپاه نباید از داشتن شغلی مناسب محروم شود و این حق وی است که در حرفه ای مناسب و عالی مشغول به کار شود.

در واقع، در صورتی که مشکل جسمی یا روحی فرد متقاضی به شغل وی و بنیان سازمان مشکل جدی وارد نکند استخدام وی بلامانع است و هیچ گونه مانعی از جهت معافیت پزشکی استخدام سپاه وجود ندارد.

پس توجه داشته باشید که بحث معافیت پزشکی استخدام سپاه در همه موارد و برای تمامی پست های کاری ارائه شده در این سازمان صدق نمی کند.

 

 

استخدام سپاه پاسداران برای نظامی از چه مقطع تحصیلی آغاز می گردد؟

سپاه پاسداران جمهوری اسلامی از کلیه واجدین شرایط که مایل به استخدام در این ارگان باشند، می توانند در هر یک از مقاطع راهنمایی ، دبیرستان ، فوق دیپلم ، لیسانس ، فوق لیسانس و دکتری ، اقدام به ثبت نام نمایند لازم به ذکر است که خدمت برای هر یک از داوطلبان در کادر ثابت این ارگان قابل انجام می باشد. به همین دلیل ثبت نام برای هر یک از آنها در زمان مقرر الزامی می باشد.

شرایط سنی در نظر گرفته شده برای استخدام سپاه به چه صورتی می باشد؟

کلیه متقاضیانی که که در رده سنی 16 تا 40 سال می باشند، می توانند با توجه به شرایط و فراخوان هر یک از موارد ، به استخدام سپاه پاسداران درآیند. لازم به ذکر است که شرایط تعیین شده برای هر یک از افرادی که مایل به استخدام در این ارگان می باشند ، با توجه به فراخوان های مربوطه در برخی از سمت ها و قسمت های آن می توانند به استخدام در آیند . به همین دلیل توجه به این امر بسیار الزامی می باشد.

 

چگونه می توانم از فراخوان جذب نیرو در سپاه پاسدان آگاه شوم؟

حقوق کارمندان سپاه پاسدارن به چه میزان می باشد؟

شرایط استخدام رسمی در سپاه پاسدارن چیست؟

آیا می توان نسبت به خرید خدمت در سپاه پاسدارن اقدام نمود؟

آیا دانشجویان و اساتید دانشگاه می توانند به استخدم سپاه درآیند؟

نوع رتبه بندی و درجه بندی نیروهای سپاه چگونه صورت می پذیرد؟

 

 

جهت دریافت پاسخ سوالات مطرح شده و همچنین کسب اطلاعات بیشتر با شماره های 9099072952 تماس از سراسر کشور و 9099072952 (تماس از استان تهران) پاسخگویی از 8 صبح الی 12 شب حتی ایام تعطیل تماس حاصل مایید.

 

 

مطالب مرتبط

مشاوره امریه سربازی

استخدام ارتش درجه داری

شرایط سرباز معلم

مراحل گزینش در وزارت اطلاعات

خرید خدمت سربازی برای متاهلین

سامانه دریافت کد رهگیری بسیج فعال

استخدام سپاه پاسداران

زمان و نحوه استخدام سپاه پاسدارن

استخدام سپاه قدس و استخدام سپاه انصار در صورت داشتن شرایطی برای هر فرد میسر است.

برای اطلاع از زمان استخدام سپاه و شرایط استخدام سپاه با مشاوران مجموعه ما تماس حاصل فرمایید.

برای اطلاع از این رشته های مهم با مشاوران مجموعه ما تماس حاصل فرمایید.

در مواردی و با توجه به پست محوله این کار امکان پذیر است.

سلام من دانشجوام و میخوام وارد سپاه بشم و نمیدونم ایا نیروی خانم میگیره یا نه یا اینکه چطور برای ثبت نام اقدام کنم؟ لطفا راهنمایی کنید

با سلام من لیسانس حسابداری هستم و دوست دارم در این ارگان مقدس خدمت کنم ولی سن من ٢٩ سال می باشد آیا میتوانم در این ارگان خدمت کنم

سلام من زنم و فوق لیسانس دارم میخواهم بدانم میتوانم تو سپاه ثبت نام کنم کی هست چه زمانی باید ثبت نام کنم زن هم قبول میکنید ؟ منتظر پاسختان هستم متشکرم باسپاس

با سلام و خدا قوت شماره ای که ذکر شده یا میگه تماس مقدور نمی باشد یا میگه در شبکه موجود نمی باشد. جهت مراجعه در شهر شیراز به چه آدرسی باید مراجعه کرد؟

تمدید کارت عضویت بسیج

ادامه خدمت خالصانه به جامعه در پناه امام رضا (ع) و مقام معظم رهبری

با سلام من مهندسی ابزار دقیق دارم میخواستم بدونم که ثبت نام سپاه کی هست و چه ارگان هایی واسه ثبت نام میتوانم شرکت کنم

سلام. بنده متولد سال۱۳۸۱ هستم ،پدرم ایرانیه،اما من در عراق به دنیا امدم،شناسنامه ایرانی دارم اما محل تولد زده عراق.. خواستم بدونم میشه ثبت نام کنم.

سلام، من 27 سالمه فوق لیسانس منابع طبیعی از دانشگاه تهران هستم. آیا میتونم تو سپاه استخدام بشم و این که زمان استخدام کی هستش.ممنون

عرض سلام و و قت بخیر خواستم بپرسم من 26 سالمه مدرک تحصیلیم هم کارشناسی برق هست به خدمت در سپاه شدیداً علاقه مندم. آیا امکان استخدام من وجود داره؟ اگه امکانش هست تاریخ استخدام کَی هست؟ ممنون میشم راهنمایی کنین با تشکر

سلام و وقت بخیر جهت اطلاع از شرایط و نحوه استخدام سپاه پاسدارن 99 و زمان ثبت نام لطفا با مرکز مشاوره ایران تحصیل تماس بگیرید

سلام به این شماره هازنگ میزنم درشبکه موجودنمیباشدیک شماره بهم بدین که زنگ بزنم

سلام چیجوری می تونم وارد سپاه بشم لطفا بهم جواب بدید اگه میشه همین جا جواب بدید ممنونم

سلام و وقت بخیر ابتدا شما شرایط و نحوه استخدام سپاه تو سایت ایران تحصیل مطالعه نمایید که توضیح داده شده بازم در صورتی که به مشکل بربخورین در خدمتتون هستیم

سلام و وقت بخیر بایستی با تلفن ثابت بدون پیش شماره تماس بگیرید

سلام بنده استاد تکواندو دان۳ هستم با چندین حکم‌های قهرمانی . زمانی عضو بسیچ بودم و فعالیت دارم و کارت پایان خدمت و مدرک تحصیلی دارم خاستم عضو تکاوری سپاه شم اما روی بَدنم خالکوبی دارم خاستم بدونم برای من شرایطی هست اینکه روی بدنم خالکوبی دارم و قبولم کنن مثل پذیرشی‌های دیگه؟؟؟ منتظر جوابتون هستم

سلام و وقت بخیر جهت اطلاع از شرایط و نحوه استخدام سپاه پاسداران 99 با مرکز مشاوره ایران تحصیل تماس بگیرید

سلام و وقت بخیر بستگی به فراخونی داره که اونموقع مشخص میشه که شما شرایط استخدام سپاه پاسدارن 99 دارین یا ندارین

سلام و وقت بخیر کدملیتون عراق خورده باش ن متاسفانه نمیتونید

سلام و وقت بخیر شما بایستی از شرایط و نحوه استخدام سپاه پاسداران 99 اطلاعات لازم داشته باشین بعد رشته ای که خوندین پرس و جو کنید که جهت دریافت اطلاعات با مرکز مشاوره ایران تحصیل تماس بگیرید

پایدار باشین

فقط از طریق پایگاه بسیج منطقه خودتون میسر

سلام شما شماره هایی که گذاشتیم از طریف تلفن ثابت بدون پیش شماره تماس بگیرید

سلام جهت اطلاع از شرایط و نحوه استخدام سپاه پاسداران 99 با مرکز مشاوره ایران تحصیل تماس بگیرید.

سلام و وقت بخیر یکی از شرایط استخدام سپاه پاسداران 99 سن ثبت نام که می توانند تا 40 سالگی ثبت نام کنند

سلام و وقت بخیر شما جهت استخدام سپاه پاسدارن ابتدا باید فارغ التخصیل بشین بعد در صورتی که فراخوان جذب بزن شما میتونید ثبت نام کنید

سلام به نام خدا من برادر شهیدوفرزند ایثارگر هستم آیا می شود خدمت سربازی تو ََسپاه بگزرنم و در آخر استخدام بشم متاهل و4سال غیبت دارم تحصیلاتاول دبیرستان (توراخداکمکم کنیدالتماس میکنم )

باسلام من خیلی تو سپاه زحمت کشیدم ولی هیچ وقت نتونستم حتی حرفمو به فرماندمون یا بالاتر از اون بفهمونم که دوست دارم استخدام بشم بنده نزدیک 10سال بسیج فعال دارم مسولیت های مختلفی داشتم از گشت بسیج تا نیروی انسانی حوزه اطلاعات وعملیات و… مدرکم دیپلم سنم 32 سال لطفا محض رضای خدا راهنماییم کنید باسپاس فراوان

سلام و وقت بخیر جهت اطلاع از شرایط و نحوه استخدام سپاه پاسداران 99 با مرکز تماس بگیرید براتون راهنمایی کنند

سلام و وقت بخیر دوست عریز شما جهت دریافت اطلاعات جهت استخدام در سپاه پاسداران 99 با مرکز مشاوره ایران تحصیل تماس بگیرید

باسلام من خیلی تو سپاه زحمت کشیدم ولی هیچ وقت نتونستم حتی حرفمو به فرماندمون یا بالاتر از اون بفهمونم که دوست دارم استخدام بشم بنده نزدیک 4سال بسیج فعال دارم مسولیت های مختلفی داشتم از گشت بسیج تا نیروی انسانی حوزه اطلاعات وعملیات و… مدرکم دیپلم سنم 19 سال لطفا راهنماییم کنید

سلام و احترام دوست عزیز جهت اطلاع از شرایط و نحوه استخدام سپاه پاسداران 99 با مرکز مشاوره ایران تحصیل تماس بگیرید

سلام خسته نباشید بنده لیسانس فناوری مکانیک دارم ایا میتونم شرکت کنم

سلام. من فوق لیسانس تربیت بدنی دارم. میخوام تو سپاه استخدام شم.‌شرایط استخدام سپاه برا بانوان چطوریه

سلام و وقت بخیر جهت اطلاع از شرایط و نحوه سپاه پاسداران 99 با مرکز مشاوره ایران تحصیل تماس بگیرید

سلام من لیسانس اموزش ابتدایی دارم و میخوام در سپاه استخدام بشم برای بخش اداری !پدرم هم کارمند سپاه بودن و پاسدار!راهنماییم کنید لطفا !نمیدونم چجوری باید ثبت نام کنم

با سلام بنده خانم 27 سالمه فوق لیسانس ریاضی و 10 ساله بسیج فعال در مدرسه و دانشگاه و محلات دارم از فرماندهی تا جهادی و فرهنگی و…………. و واقعا علاقه مند به سپاهم باید چکار کنم ؟

سلام جهت اطلاع از شرایط و نحوه استخدام سپاه پا مشاوران مرکز مشاوره ایران تحصیل تماس بگیرید

شرایط و نحوه استخدام سپاه پاسداران 99 با مرکز مشاوره ایران تحصیل تماس بگیرید.

سلام جهت اطلاع از شرایط و نحوه استخدام سپاه پاسداران 99 با مرکز مشاوره ایران تحصیل تماس بگیرید

باسلام برای استخدامی نیروی دریایی سپاه به کدوم سایت باید مراجعه کنیم

سلام و وقت بخیر جهت اطلاع از زمان و شرایط و نحوه استخدام سپاه پاسداران 99 با مرکز مشاوره ایران تحصیل تماس بگیرید تا راهنمایی های لازم صورت گیرید

سلام خدمت تمام محافظان دین و اسلام و ایران من ۳۶ سالمه دیپلمه آشنایی کار با کامپیوتر و مدرک فنی هم دارم و امداد نجات فرزند پاسدار و جانباز هستم خیلی دوست دارم وارد سپاه مقدس جمهوری اسلامی ایران بشم و سرباز ولایت و آقا امام خامنه ای بشم برای کشورم افتخار باشم باید چه کارهایی انجام بدم ممنون از همتون

سلام من 29سالمه فرزند جانباز رشته برق قدرت دارم خیلی دوست دارم وارد این ارگان مقدس وپاک بشم خوشحال میشم کمکم کنید

با سلام و احترام

اینجانب کارشناس ارشد رشته آموزش زبان انگلیسی هستم .و سابقه 25 ساله در تدریس و ترجمه دارم .و شاگردانم به مراتب بالای علمی دست یافته اند . سالهاست که به همکاری در سپاه برای گسترش فرهنگ ناب ولایی علاقمند هستم . لطفا مرا هدایت و راهنمایی فرمایید. متشکرم

سلام بنده مدرس هنرهای دفاع شخصی هستم مدرک مربیگری دفاع شخصی از فدراسیون مدرک داوری دفاع شخصی از فدراسیون مدرک مربیگری جت بوکسینگ دان ۳ مدرک داوری جهانی کونک فو توآ مدرک سیر سبز کونک فو توا مدرک هنرهای رزمی های کمربند مشکی فول کنتاکت از فدراسیون وغیره…. ۷ سال سابقه بسیج و مسئول اموزش گردانهای امنیتی و غیره بودم میخوام وارد نیروهای مقدس سپاه بشم هر کاری کردم کسی راهنمایی نکرد لطفا اگر از عزیزانی که در سپاه هستن یه راهنمایی کنن باتشکر

سلام وقت بخیر برای ورود به سپاه چطوری باید اقدام کنم؟و زمان ثبت نام چه زمانی است؟

سلام وقت به خیر من ۱۸ سالمه و هنرجو رشته مکانیک هستم و میخواهم در سپاه استخدام شوم شرایطش چجوریه و کی میتونم برای ثبت نام اقدام کنم منتظر جوابتون هستم ممنون

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه

نام *

ایمیل *

وب‌ سایت

12,000,000 +

بازدید کننده ایران تحصیل تاکنون

452,000 +

مخاطبان مشاوره تلفنی ایران تحصیل تاکنون

676780

تعداد سوالات سایت ایران تحصیل

15000

حدااقل بازدید روزانه سایت ایران تحصیل

در صورتی که نیاز به مشاوره در زمینه تحصیلی دارید می توانید از تجربیات مشاوران مرکز ایران تحصیل استفاده کنید هزینه هر دقیقه مشاوره 20000 ریال می باشد که می توانید ( از طریق تلفن ثابت از سراسر کشور با شماره 9099072952) تماس بگیرید و از خدمات مشاوره حضوری بهره مند گردید.

ایران تحصیل یک مرکز مشاوره تخصصی دارای مجوز فعالیت در زمینه تحصیلی می باشد که به صورت خصوصی و غیر انتفاعی فعالیت دارد و هیچ گونه وابستگی به هیچ ارگان خصوصی و دولتی ائم از دانشگاه آزاد ، سمپاد ، سازمان شاهد ، سنجش و … ندارد و تمامی مطالب مندرج در سایت تابع قوانین کپی رایت جمهوری اسلامی ایران و صرفا در راستای اطلاع رسانی و راهنمایی کاربران می باشد.

در صورتی که هر گونه پیشنهاد ، انتقاد یا شکایتی از نحوه عملکرد مجموعه دارید می توانید از طریق ایمیل info@irantahsil.org و یا شماره 02146018960 با ما در ارتباط باشید.

 

پاسخگویی ۸ صبح الی ۱ شب حتی ایام تعطیل

@media (max-width:1008px) {
.noresp {
display: none !important
}
}
.form-control {
width: auto !important;
border-radius: 0px
}
.inner-contentbox {
margin-bottom: 15px !important
}
.alink img {
max-width: 100% !important;
width: auto !important;
height: auto !important
}
.alink h2 {
color: rgb(58, 109, 151);
font-size: 16px;
margin-bottom: 20px
}
.alink h3 {
font-size: 15px;
color: rgb(58, 109, 151);
margin-bottom: 20px
}
.alink h4 {
font-size: 14.5px;
color: rgb(58, 109, 151);
margin-bottom: 20px
}
.alink h5 {
font-size: 14px;
color: rgb(58, 109, 151);
margin-bottom: 20px
}
.alink h6 {
font-size: 13.5px;
color: rgb(58, 109, 151);
margin-bottom: 20px
}

.alink p {
line-height: 27px
}
.alink a {
font-size: 15px
}
.shoar {
background: rgb(249, 249, 249) none repeat scroll 0% 0%;
text-align: center;
padding: 30px 10px;
font-weight: bold;
font-size: 23px;
margin-bottom: 20px;
line-height: 32px;
color: rgb(58, 109, 151);
margin-top: 20px
}
.end {
border: 1px solid rgb(220, 222, 181);
background-color: rgb(254, 255, 232);
padding: 10px;
margin: 10px 0px;
line-height: 1.5;
}
.slo {
font-size: 50px;
font-family: yekan;
margin-left: 20px;
}
.slo2 {
font-size: 50px;
font-family: yekan;
position: relative;
top: 33px;
margin-right: 20px;
}
.mytable tr td {
border: 1px solid #ccc;
}
.mytable tr:nth-child(even) {
background: #ED7D31;
color: white
}
.mytable tr:nth-child(even) td {
color: white !important
}
.mytable tr:nth-child(odd) {
background: #FFF
}
.mytable tr:first {
background:#EBFC87
}
.mytable li:nth-child(5n+3) {
font-weight: bold
}
address, blockquote, dd, dl, p, pre, q {
margin-bottom: 1px;
}
.mb-5 {
margin-bottom: 3px !important
}
h4 {
font-size: 14px !important;
font-weight: bold;
color: rgb(58, 109, 151);
}

نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ايران به منظور تامین نیروی انسانی خود در طیف افسری و کارمندی و درجه داری نظامی از طریق برگزاری آزمون کتبی و عملی میان داوطلبانی که دارای دیپلم متوسطه یکی از رشته های نظری ، کار و دانش یا فنی و حرفه ای می باشند ، برای سال ۹۹ استخدام بعمل می آورد .

چگونه جذب نیروی دریایی سپاه شویم

برای مشاوره استخدام نیروی دریایی ارتش 99

برای مشاوره استخدام نیروی دریایی ارتش 99

همزمان با قرار گرفتن اطلاعیه استخدام نیروی دریایی ارتش ، شرایط و ضوابط ثبت نام و استخدام این آزمون در اختیار متقاضیان قرار گرفته و پیرو آن داوطلبان واجد شرایط می توانند برای ثبت نام و تکمیل فرم به حوزه های ثبت نامی استان محل سکونت خود مراجعه نمایند .

شرایط ثبت نام نیروی دریایی ارتش ۹۹ از دو بخش شرایط عمومی و شرایط اختصاصی تشکیل شده است که داوطلبان می بایست قبل از پرداخت هزینه ثبت نام تمامی بندها و جزئیات مربوط به این دو بخش را مطالعه کرده و با آگاهی کامل از شرایط و ضوابط به حوزه های ثبت نامی مراجعه نمایند . برای آشنایی بیش تر داوطلبان در ادامه شرایط ، نحوه و مدارک ثبت نام نیروی دریایی ارتش 99 ارائه شده است  .

 

نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ، مجری استخدام نیروی دریایی ارتش می باشد که طی انتشار اطلاعیه ای زمان ثبت نام استخدام نیروی دریایی را به منظور تکمیل کادر افسر پیمانی – کارمندی علمی و تجربی پیمانی و درجه داری نظامی خود ، اعلام کرده است . 

 

ثبت نام نیروی دریایی ارتش 99 جهت تکمیل کادر افسری _ کارمندی و درجه داری از تاریخ 1 آذر ماه لغایت 30 آذر ماه به صورت حضوری در دفاتر گزینش نیروی دریایی انجام می گیرد .
 

 

نحوه ثبت نام استخدام نیروی دریایی ارتش ۹۹

ثبت‌ نام داوطلبان واجد شرایط به صورت حضوری انجام می شود ، بنابراین داوطلبان دارای شرایط استخدام نیروی دریایی ارتش 99 در هر یک از مشاغل را دارند ، لازم است به همراه مدارک مذکور به نزدیک ترین حوزه ثبت نامی به محل سکونت خود در تاریخ اعلام شده ، مراجعه داشته باشند .

  توجه داشته باشید به مدارکی که با پست ارسال شود ، ترتیب اثر داده نخواهد شد .

 

بزرگراه امام علی شمال _ بزرگراه زین الدین شرق _ اولین خروجی _ مديريت گزينش و اسـتـخـدام نيروی دريایی

تلفن 77226003 و 77226007 – 021

خیابان شهید بهشتی (عباس آباد) _ جنب امامزاده _ دفتر نمایندگی نيروی دريايی _

تلفن 44248044 – 086

شورابیل _ نمایشگاه بین المللی _ ساختمان همیاری شهرداری _ طبقه اول _ دفتر نمایندگی گزینش و استخدام نداجا

تلفن 04533593869

خیابان ارتش _ سه راه حكيم نظامی _ خیابان صفه _ نرسيده به اتكاء _ جنب كانون بازنشستگان نيرو های مسلح _ دفتر نمايندگی نيروی دريایی

تلفن 36202146-031

خیابان امام خمینی (ره) _ روبروی پمپ بنزین _ خیابان ملاصدرا _ بن بست اول سمت چپ _ طبقه دوم _ دفتر نمایندگی نيروی دريايی

تلفن 32262171 – 058

پایگاه دريایی بوشهر _ درب دوم دژبان _ شعبة استخدام

تلفن 19- 42524033 _داخلی 3036

بلوارپاسداران ( جاده اسكله شهید باهنر ) _ جنب درمانگاه تخصصی نيروی دريایی _ شعبه استخدام

تلفن 33423009- 076 _ داخلی 2055

جنب میدان شهدا _ منطقة دوم ولایت نیروی دریایی ارتش جمهوی اسلامی ایران _ دایرة استخدام

تلفن 42520682 – 076

 خيابان آزادی _ جنب بيمارستان ارتش _ دفتر نمايندگی نيروی دريایی

تلفن 35414136- 041

کنارک _ منطقة سوم نیروی دریایی ارتش ج. ا. ا _ جنب درب دژبان _ دفتر گزینش و استخدام نداجا

تلفن 312145 و 312922 و 31242006 – 054

چگونه جذب نیروی دریایی سپاه شویم

خيابان 60 متری _ پل مديريت _ نبش افلاک _ ساختمان بنياد نخبگان (طبقه همكف) _ دفتر نمايندگی نيروی دريایی

تلفن 33213586 – 066

 پايگاه نيروی دريايی _  نیروی انسانی _ شعبة استخدام

تلفن 53531835 – 061

پل عراق _ خیابان رسالت _ انتهای منازل سازمانی نیروی دریایی _ جنب مجتمع باران _ دفتر استخدام

تلفن 33339975 -013

 بلوار ولی عصر _ روبروی پارک سنگی _ دفتر نمایندگی نيروی دريايی

تلفن 33331528 – 023

ميدان مولوی كرد _ سه راه صفری _ ساختمان شماره 3 استانداری _ طبقه اول _ دفتر نمايندگی نيروی دريايی

تلفن 33246646 – 087

بلوار امام رضا (ع) _ آمادگاه ناوگان جنوب نداجا _ درب لنگر _ شعبة گزینش و استخدام

تلفن 3203567 -034

گودال چشمه _ بلوار 13 آبان _ سازمان دانش آموزی _ دفتر نمايندگی نيروی دريايی

تلفن 33354941 – 038

ميدان اطلسی _ نبش خيابان فروغی _ روبروی بانک سپه _ دفتر نمايندگی نيروی دريایی

تلفن 32286313 – 071

سه راه حافظيه _ بلوار شهيد غيرتمند _ نرسيده به بانک حكمت ايرانيان _ دفتر نمايندگی نيروی دريايی

تلفن   38395093 -083

گرگان به سمت جاده آق قلا _ جنب ترمينال _ پشت جايگاه سی ان جی _ دفتر نمايندگی نيروی دريايی

تلفن 32686023 -017

انتهای كوه سنگی هشت _ مجتمع تشریفات میلاد نداجا _ دفتر نمايندگی نيروی دريایی

تلفن 38598811 –  38598300 – 051

خیابان شهید عمادالدین کریمی _  دانشگاه علوم دريايی امام خمينی (ره) _ دفتر استخدام

تلفن 52353083 – 011

امام شهر _ بلوار کارگر _ خیابان باهنر شمالی _ پلاک 2 _ دفتر نمایندگی نيروی دريايی

تلفن 35236390 – 035

 

 با مطالعه مقاله زیر می توانید شانس خود را برای استخدام درجه داری نیروی انتظامی نیز امتحان کنید .

بیشتر بخوانید: استخدام نیروی انتظامی

متقاضیان استخدام نیروی دریایی ارتش 99 باید تمامی شرایط لازم جهت استخدام را که توسط ارتش جمهوری اسلامی ایران در اطلاعیه استخدام نیروی دریایی ارتش ۹۹ ذکر شده است را دارا باشند . توجه داشته باشید که این اطلاعیه از طریق سایت aja.ir در اختیار داوطلبان قرار گرفته است . در این قسمت به بیان شرایط عمومی و اختصاصی استخدام نیروی دریایی ارتش که در استخدام مقطع افسری ، کارمندی و درجه داری نظامی یکسان است ، پرداخته ایم .

 

 

 تدین به دین اسلام

 تابعیت جمهوری اسلامی ایران

 اعتقاد و عمل به احكام اسلامی و قوانين جمهوری اسلامی ايران و رعايت موازين اخلاق اسلامی

 اعتقاد و التزام عملی به ولایت فقیه

 عدم سابقه عضویت و هواداری احزاب ، گروه ها و سازمان‌های سیاسی مانند ساواک

داشتن حسن شهرت و عدم سو پیشینه كیفری

سپردن تعهد مبنی بر پرداخت دو برابر هزینه دوره آموزشی در صورت استعفا یا اخراج برابر قوانین و مقررات ارتش

 فرزندان شاهد ، جانبازان از کار افتاده کلی ، آزادگان از کار افتاده کلی از شرط سن و معدل معاف می ‌باشند .

حتما بخوانید: سایت استخدام ارتش

 

 نداشتن تعهد خدمت به ساير سازمان‌ها و ارگان‌های دولتی و بخش خصوصی

 سپردن تعهد خدمتی برابر قوانین ارتش جمهوری اسلامی ایران

 موفقیت در آزمون ورودی ،معاینات پزشکی ،آمادگی جسمانی و صلاحیت های گزینشی …..ضمنا جهت داوطلبان رشته های تجربی ،قبولی در آزمون عملی از اهمیت ویژه ای برخوردار می باشد​ .

 

 علاقمندان به تحصیل در دانشگاه افسری امام علی (ع) می توانند ، با مطالعه مقاله زیر از صفر تا صد تحصیل در این دانشگاه مطلع شوند .

داوطلبان استخدام نیروی دریایی ارتش ۹۹ برای انجام مراحل ثبت نام خود می بایست تمامی مدارک ثبت نام استخدام نیروی دریایی را به همراه داشته باشند . این مدارک شامل موارد زیر می باشد :

 عکس 4*3 پشت نویسی شده

 اصل و کپی مدرک تحصیلی مرتبط یا گواهی موقت پایان تحصیلات برای افسران و کارمندان علمی

 اصل و کپی مدرک دیپلم مرتبط برای کارمندان تجربی به همراه داشتن گواهی مهارت فنی از مراکز فنی و حرفه ای

 اصل شناسنامه و یکسری کپی ازتمامی صفحات

 اصل و کپی کارت ملی یا ابلاغیه شماره ملی

 اصل و کپی کارت پایان خدمت یا ارائه مدرک مربوط به وضعیت نظام وظیفه

 خانواده درجه یک شهدا ، جانبازان ، آزادگان ، فرزندان نیروی های مسلح و داوطلبیان بسیج باید هنگام ثبت نام ، اصل و کپی نامه معتبر از مراجع ذیصلاح دال بر مشمولیت خودرا ارائه نمایند .

 واریز مبلغ 700.000 ریال (معادل هفتاد هزار تومان) به حساب 5151579007008 بانک سپه ( تمرکزی عواید نداجا) و ارائه اصل برگه واریزی در زمان ثبت نام

توجه داشته باشین که اصل مدارک گفته شده جهت ثبت نام ، صرفا برای رویت مسئولین دفاتر جهت ثبت نام می باشد و پس از بررسی در زمان ثبت نام عینا به داوطلبین بازگردانده می شود .

 

علاقمندان به استخدام در نیروی هوایی ارتش می توانند با مطالعه مقاله زیر از مدارک لازم برای پذیرش این ارگانمطلع شوند .

داوطلبان می توانند به منظور اطلاع از شرایط و نحوه استخدام نیروی دریایی ارتش و سایر استخدامی های ارتش از طریق سامانه مشاوره تحصیلی هیوا از مشاوران مجرب این مرکز مشاوره تحصیلی تلفنی کمک بگیرند . همچنین پیشنهاد میکنیم برای اطلاع از اخبار مربوط به استخدام ارتش و نیروی انتظامی عضو کانال تلگرام آزمون های استخدامی هیوا باشید .

✔️ یکی از مدارک لازم جهت ثبت نام در نیروی دریایی ارتش داشتن مدرک دیپلم می باشد البته تمامی مدارک لازم در این مقاله توضیح داده شده است .

✔️ این ثبت نام در آذر ماه صورت می گیرد که زمان دقیق آن در متن مقاله اطلاع رسانی شده است .

✔️ این هزینه شامل 700,000 ریال معادل هفتاد هزار تومان می باشد که نحوه پرداخت آن در متن مقاله گفته شده است .

برای مشاوره استخدام نیروی دریایی ارتش 99

برای مشاوره استخدام نیروی دریایی ارتش 99

سلام می خواستم بپرسم اگر کسی در روز اعزام به خدمت نتواند در محل اعزام حاضر شود‌ و روز بعد از آن به محل اعزام مراجعه کند غیبت می خورد؟

سلام . باید در روزی که تعیین شده به محل اعزام خدمت مراجعه کنین .

سلام می خواستم بپرسم شرایط استخدام درجه داری نیرو هوایی چی هستند؟

سلام . در نیروی هوایی ارتش از میان داوطلبین دارای شرایط خاصی از جمله معدل ، شرط سن و … در مقطع درجه داری به صورت پیمانی پذیرش صورت می گیره ،  عبارت شرایط استخدام در نیروی هوایی ارتش هیوا رو در گوگل سرچ کنین .

سلام می خواستم بپرسم تاریخ آزمون بعدی دانشگاه های افسری ارتش کی هست؟

سلام . آزمون دانشگاه افسری ارتش سالی یک مربته برگزار میشه ، آزمون بعدی در سال 1400 برگزار میشه .

سلام . من الان رفتم تو سایت گزینش آجا برای دریافت کارت ورود به جلسه آزمون ۱۹ دی. ولی هر کار می کنم سایت باز نمیشه یعنی وقتی کد ملی و شماره پرونده رو وارد می کنم یا میگه کد ملی نامعتبر یا میگه داوطلبی یافت نشد. می خواستم ببینم چیکار باید بکنم

سلام . مجددا در زمان دیگری به سایت گزینش آجا مراجعه کنین در صورتی که مجددا با همین پیغام مواجه شدین و مطمئن هستین که اطلاعات تون رو به درستی وارد می کنین به مدیریت گزینش استان مراجعه کنین .

سلام من در مسابقات تفسیر قرآن مقام کسب کردم و در آزمون ورودی دانشگاه شهید ستاری ۱۹ دی هم ثبت نام کردم می خواستم ببینم چطور م یتونم این امتیاز رو ثبت کنم

سلام . در شرایط اعلام شده برای مسابقات قرآن امتیازی در نظر گرفته نشده ، شما حداکثر تا 11 دی به دفاتر جذب ارتش در محل سکونت تون مراجعه کنین و مدارک مورد نظر رو تحویل بدین .

سلام اگر کسی به دلیل کفالت مادر از سربازی معاف شده باشه و مشکل جسمانی نداشته باشه می تونه در آزمون ورودی دانشگاه امام علی ثبت نام کنه یا اینکه باید معافیتش رو لغو کنه

سلام . نیازی به لغو معافیت نیست ، می تونین در آزمون ورودی دانشگاه افسری امام علی شرکت کنین .

سلام اگر کسی به دلیل کفالت مادر از سربازی معاف شده باشه و مشکل جسمانی نداشته باشه می تونه در آزمون ورودی دانشگاه امام علی ثبت نام کنه یا اینکه باید معافیتش رو لغو کنه؟

سلام . می تونین در آزمون ورودی دانشگاه افسری امام علی شرکت کنین .

سلام‌ من‌ امسال‌ دوازدهم‌ انسانی رو‌ می خونم‌‌ برای‌ سال‌ بعد‌ نیروی دریایی‌‌ ارتش‌‌ از‌ رشته‌ انسانی‌ بر میدارد یا نه‌ لطفا‌ جواب‌ بدین‌ می تونم‌ به دانشگاه‌ افسری برم‌

سلام . شما نمی تونین در آزمون ورودی دانشگاه افسری ارتش شرکت کنین .

سلام . من با پایگاه هوایی شیراز تماس گرفتم. گفتند فقط آزمون خلبانی ۱۹دی هست و بقیه رشته های نیرو هوایی همون ۵ دی هست. می خواستم ببینم واقعا همین طوره ؟

سلام . آزمون کتبی تمامی داوطلبین دانشگاه افسری ارتش 19 دی برگزار میشه .

سلام کسی اضافه دفترچه ای داشته باشه ولی سربازی رفته باشه میتونه شرکت کنه

سلام . در صوری که کارت پایان خدمت دارین ، می تونین در استخدام نیروی دریایی ارتش شرکت کنین .


مقالات منتخب سردبیر

ثبت نام استخدام درجه داری نیروی انتظامی 99

شرایط استخدام دانشگاه علوم انتظامی امین

ثبت نام دانشگاه علوم انتظامی امین

استخدام نیروی زمینی ارتش

منتخب های خواندنی

انتخاب شغلتان تحت تاثیر چه عواملی است

برای آمادگی مصاحبه استخدامی بهترین خود باشید

سوالات رایج مصاحبه های استخدامی

افزایش رضایت شغلی خود

چگونه پس انداز کنیم

با بورس ارزش سرمایه خود را حفظ کنید

دسترسی سریع

ارتباط با ما

درصورتی که برای مشاوره در تمامی زمینه های ذکر شده در سایت، به دانش چندین ساله ما در این زمینه نیاز داشتید می توانید با ایمیل یا شماره تلفن 9099071789 ( تماس با تلفن ثابت از سراسر کشور و به ازای هر دقیقه 30000 ریال ) در ارتباط باشید تا از مزایای مشاوره حضوری گروه آموزشی هیوا بهره مند گردید. همچنین می توانید از طریق فرم ارتباط با ما، پیام ها و انتقادات و پیشنهادات خود را برای ما ارسال نمایید. سایت مشاوره هیوا یک مرکز خصوصی و غیرانتفاعی است و به هیچ ارگان دولتی و خصوصی دیگر اعم از سازمان سنجش ، دانشگاه آزاد و …. هیچگونه وابستگی ندارد. جهت ارئه انتقادات، پیشنهادات و شکایات با شماره تلفن 54787700-021 تماس حاصل فرمایید.

دانلودها | وبلاگ | اخبار و اطلاعیه ها | هیوامگ | تماس با ما

تمامی حقوق این سایت متعلق به هیوا می باشد ©

چگونه جذب نیروی دریایی سپاه شویم
چگونه جذب نیروی دریایی سپاه شویم
0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *