چگونه جذب ناجا شویم

 
helpkade
چگونه جذب ناجا شویم
چگونه جذب ناجا شویم

جهت ورود به صفحه جامع استخدام نیروی انتظامی اینجا کلیک نمایید

با سلام سایت ایران استخدام برای آن دسته از عزیزان علاقمند به جذب در ناجا اطلاعاتی را جمع آوری  و در این صفحه ارائه نموده است، امید است مورد استفاده شما عزیزان قرار گیرد. موفق باشید

ورود به ناجا از 2 طریق 

1-گزینش ناجا
2-دانشگاه علوم انتظامی
خانوم ها در حال حاضر برای استخدام در ناجا میبایست به دانشگاه علوم انتظامی بروند و نمی توانند مستقیم به گزینش ناجا برای استخدام بروند (البته در شرایطی معدود شاید گزینش ناجا مستقیم خانوم ها رو استخدام کند)

شرایط استخدام

چگونه جذب ناجا شویم

دیپلم:

1- معدل 14 به بالا
2-سن حداقل 18 و حداکثر 23 سال
3-رشته تحصیلی ملاک نیست.
دیپلم ها در هر روز می تونن به گزینش ناجا استانشون مراجعه کنند و با ارائه مدرک  دیپلم و مدارکشون و داشتن شرایط مراحل استخدامشون رو شروع کنند.

فوق دیپلم و لیسانس:

1- معدل 13 به بالا
2-سن فوق دیپلم حداکثر 25 و لیسانس حداکثر 27
3-رشته های تحصیلی مصوب ناجا

فوق لیسانس و دکتری عمومی و دکتری تخصصی1-معدل ملاک نیست
2-سن فوق لیسانس حداکثر 28 و دکتری عمومی حداکثر 30 و دکتری تخصصی حداکثر 33
3-رشته های تحصیلی مصوب ناجا
فوق دیپلم ها به بالا باید به گزینش ناجا مراجعه کنند و زمان استخدام افسری رو بپرسند و در اون زمان به گزینش مراجعه کنند و بپرسند رشته اون ها رو امسال می خواهند یا نه؟ اگر نخواستن باید زمان های بعدی استخدام افسری مراجعه کنند و دوباره بپرسند چون در هر سال یک سری رشته ها طبق نیاز ناجا می خوان و اگر خواستن مراحل استخدامیتون رو شروع می کنید.
(کسانی که سربازی رفتند 2 سال به حداکثر سن ها اضافه می شود)

امتیازات ویژه :
*(کسانی که بسیج فعال هستند یا جزو خانواده شهدا و ایثارگران یا پدر یا مادرشون کادر یا بازنشسته نیروهای مسلح باشد یا حافظ حداقل یک جزء از قرآن کریم(در برخی استان ها) و یا درای حکم قهمرانی ورزشی استانی و یا کشوری (در برخی استان ها) با ارائه گواهی معتبر حد اقل معدل 12 و حدقل قد 165 میباشد)

تست پزشکی اولیه

1-نوار قلب:
ابتدا یک نوار قلب ازتون می گیرند.

2-دندانپزشکی:
دندان هایتان را معاینه میکند و اگر مشکلی مثل پوسیدگی یا نیاز به پر کردن و… داشته باشید می روید درست می کنید و بعد میاین و اگر سالم باشد تایید می کند.

3-دکتر عمومی:
پزشک شما رو از لحاظ پوست و جای زخم و پاها و عضلات و … معاینه می کند و همچنین الت و بیضه ها رو معاینه می کند که مشکل خاصی نداشته باشید ولی اگه واریکوسل داشته باشید باید درمان کنید.لازم به ذکر است نوع درجه ۳ آن ازنظر قانون خدمت سربازی در ایران معافیت دائم و انواع درجه ۱ و ۲ معافیت از رزم خواهد داشت. و در اخر وزنتون رو می گیرد که اگر کم یا زیاد باشد بهتون می گه که برید به اون وزن برسید و بعد بیاین ولی اگر مشکلی نباشد تایید می کند.

تشکیل پرونده:
بعد از اوردن برگه مهر شده پزشکی اولیه و دادن به گزینش یک زمان زمان بهتون می دن که برای تشکیل پرونده بیایید و وقتی در اون زمان میایید یک سری برگه ها که برای تشکیل پرونده نیاز است که مثل مشخصات خود و فامیل و معرف و… را به شما می دهند و توضیح میدهند و زمان میدهند که این برگه ها رو پر کنید و یک سری کپی مدارکتون هم بهتون می گن که با خودتون بیارین و در اون زمان خاص مدارکاتون رو میارین و براتون پرونده تشکیل میدن و همچنین کارت ازمون هم بهتون می دن که باید در زمان خودش و محل برگزاری ازمون که بهتون می گن حضور داشته باشین.

انگشت نگاری:
انگشت نگاری در همان گزینش انجام می شود و یک مبلغی هم باید برای انگشت نگاری به حساب ناجا واریز کنید و زمانش رو بهتون می گویند و میروید گزینش و انگشت نگاری می کنید.

تست ورزش و رو خوانی قران:
به فرماندهی استانتون مراجعه می کنید قسمت تربیت بدنی می روید و لباس ها و کفش ورزشی که همراه خود اوردید رو می پوشید و ازتون اول وزن می گیرند و در صورت متعادل نبودن وزن می گویند بروید و بعد بیاین مثلا ممکن است دکتر یک فرد 90 کیلو رو تایید کند اما این ها می گویند باید کمتر باشد یا دکتر یک وزن 60 کیلو را قبول کند اما  میگویند بیشتر باشد(البته طبق قد و وزن محاسبه می کنن).بعد از وزن کشی و تایید وزن تست شروع می شود.

تست ورزش:
1-باید 40 عدد دراز و نشست در 1 دقیقه بروید
2-باید 40 تا شنا روی زمین در 1 دقیقه بروید
3-یک دوی استقامی هست که باید به نرمی همراه بقیه بدوید حداقل 4 دور اندازه دور زمین فوتبال کوچک
4-یک دوی سرعت هست که یک مسافت کمی را که مشخص می کنن رو زیر 10 ثانیه بدوید
البته اگر کمتر از این ها هم بروید تایید می کنن و معمولا کسی رو بعد از تایید وزن برای تست ورزش رد نمی کنن.

روخوانی قران:
درقسمت عقیدتی در همون فرماندهی قران را از وسط باز می کنیم و تقریبا 1 صفحه رو می خونیم اگر قبول بشوید برگه تاییدیه را به شما میدهند و اگر قبول نشوید دوباره زمان بعدی باید بروید

آزمون

اول از همه یک برگه که 10 تا سوال داخلش هست و در واقع سوالات دینی که در رساله هست به شما میدهند که 10 دقیقه وقت دارین پرکنید و اگر این
برگه رو درست پر نکرده باشید ازشما مصاحبه  نمیگیرند و این برگه ملاک شرکت در مصاحبه هست و بعد از این دفترچه ازمون را به شما میدهند که شامل:

برای دیپلم :دینی و عربی و ادبیات و هوش و اطلاعات عمومی و رایانه و زبان خارجه است که سوالات در سطح دیپلم است.

برای فوق دیپام به بالا:دینی و عربی و ادبیات و هوش و اطلاعات عمومی و رایانه و زبان خارجه و سیاسی و اجتماعی است و سوالات در سطح دانشگاهی است.

سوالات خیلی ساده میباشد  ولی در صورت قبول نشدن فقط یک فرصت دیگه برای ازمون به شما داده می شود.

مصاحبه

بعد از قبولی در ازمون در چند روز بعد به شمازنگ میزنند برای مصاحبه.
در مصاحبه ابتدا چند سوال از خودت و خانوادت می پرسند، بعد سوالات دینی می پرسند.مثل: (این سوالات نمونه هستن و همشون پرسیده نمیشوند)

اصول دین و فروع دین چیست؟ 14 معصوم چه کسانی هستند؟ پیامبران الوالعزم چه کسانی هستند و چرا؟ 5 تن ال عبا چه کسانی هستند؟
هفته وحدت چیست؟ تقلید یعنی چه؟ شهدای محراب چه کسانی هستند؟ و اقعه غدیر خم چیست و در کجای قران امده است؟ سوره
کوثر در مورد کیست؟ انواع نفس انسان چیست؟ وضو بر چه چیزهایی واجب است؟ مبطلات وضو چیست؟ غسل های واجب چیست؟ چه
کارهایی بر جنب حرام است؟ مبطلات روزه چیست؟ نماز های واجب چیست؟ نماز جمعه چیست؟ نماز ایات چیست؟ نماز عید فطر و
قربان چیست؟ واجبات نماز چیست؟ تسبیحات حضرت زهرا چیست؟سجده سهو چیست و در چه مواردی باید سجده سهو نمود؟ فرق اذان و
اقامه چیست؟ حدیث ثقلین چیست؟ قران چند سوره-ایه-حزب دارد؟ وظایف شورای نگهبان چیست؟(4مورد) شورای نگبان چند نفر
هستند؟ وظایف رهبری چیست؟(11 مورد) نجاسات چیست؟ مطهرات چیست؟ خمس در چه چیزهایی واجب است؟ زکات
چیست و در چه مواردی واجب است و در چه مواردی باید مصرف شود؟ چه زمانی تیمم می کنیم و تیمم چگونه است؟ رکن و غیر کن چیست؟
نماز های یومیه چند رکعت است؟ نماز مسافر چگونه است ؟ واجب عینی و کفایی چیست؟ فرق طرح و لایحه چیست؟
مسایل سیاسی و اخبار روز و چند تا از وزرا و افراد مهم کشور و نماز خوندن و تیمم کردن و غسل کردن هم ازتون می پرسند.

پزشکی تکمیلی

چشم پزشک:
یک ازمایش چشم  می گیرند اول پیش یک دکتر چشم(اپتومتریست)میروید و روی یک چشمتون رو می گیرید و اون علامت های روی تابلورو(E)بالا یا پایین و چپ و راست هست را می گید و با چشم چپ وچشم راست.بعد یک قطره داخل چشمتون میریزد و می گوید 24 ساعت نوشته ای رو نمی تونید بخونیدو می گویند بیروید بنشینید و دوباره 20دقیقه دیگه دوباره قطره میریزند و بعد از 20 دقیقه می گویند بیاید پشت دستگاه بشینید که تو لنز اون
دستگاه یک عکس مزرعه و یه کلبه در انتهای عکس هست که می گویند به کلبه نگاه کن و یه پرینت نوشته از اون دستگاه میاد بیرون و  طبق اون نوشته دستگاه اگه چشتون سالم باشه برگه شما را مهر می کنند.

متخصص چشم
در روی صندلی جلوی دستگاه می نشینید و یک ذره بین است که از توش نور به چشمتون می تابد و دکتر چشمتون رو نگاه می کنه و می گه چشم چپ و راستتون چند از 10 است و اگر چشاتون خیلی ضعیف باشه و یا عینکی باشید که ضعیف باشد می گه برید چشاتون رو عمل کنید.

روانشناسی:
ابتدا باید پیش یک روانشناس بروید ایشون بدنتون و نگاه می کنه اگه جای زخم جای بخیه جای خالکوبی داشته باشه می گه این جای زخم یا جای بخیه برای چیه رو بدنت و بعد لباست رو می پوشی و یک برگه دو رویه که حدود 50تا سوال دارد که بله و خیر باید جواب داد و راجع به شخصیت خودیت هست و باید به سوالات جواب اری یا نه بدید بعد یک برگه نمودار میدهد که هر کس شخصیتش با اون پاسخ های بله و خیر نمودارش فرق داره و بعداز تایید دفترچه اش را مهر می کنند.

اعصاب و روان:
کار  روانشناس قبلی را  می کند از لحاظ جای زخم و… روی بدنت میپرسه و بعد می گه کی دعوا کردی؟کی تاحالا افسرده وناراحت شدی؟ایا راحت می خوابی وکی می خوابی و کی بلند می شه؟اینارو از همه می پرسد البته شاید
دکترای مراکز مختلف سوالات دیگر یبپرسند ولی تقریباهمین هست.(اگر از لحاظ اعصاب مشکل داشته باشید میرید به کمیسیون که اونجا یا قبول می شوید و یا قبول نمیشوید.)

شنوایی:
دکتر شنوایی سنجی (ادیولوژیست)میروید که یک هدفون داخل گوشتون میزارید که صدای بوق در هدفون می اید که باید بگوید از گوش چپ این صدا می اید یا از راست که این صداهای بوق از کم شروع می شود که به خیلی کم و خیلی خیلی کم می رسد که باید بگید صدا از گوش چپ یا راست که در صورت تایید مهر می زنند.

گوش و حلق و بینی:
دکتر گوش و حلق و بینی میروید که یک چراغ قوه داخل حلقتون می اندازه و گلوتون رو نگاه می کنه و بعد از تایید برگتون رو مهر میزند.

رادیولوژی:
قبل انجام پزشک رادیولوزی داروهایی که باید از داروخانه بخرید رو می نویسد(ساعت 7:30 شب یک شیشه سناگراف+2 عدد قرص بیزاکودیل را ساعت 8-9-10 هر ساعت 2عدد قرص دایمتیکون بجوید )وتاصبح ازمایش به غیر از مایعات چیزی نباید بخورید این داروها باعث می شود شکم شما خالی شود و بعد از مهر های کمر و قفسه سینه عکس می اندازه و می برید پیش دکتر تا اون تشخیص بده شکستگی یا جابه جایی مهره کمر نداشته باشی و در این صورت مهر تایید میزند.
ازمایش اعتیاد:
این ازماش به صورت ادرار است و چند ساعت دیگه در همون روز جوابشو بهتون می دهند.

ازمایش خون:
برای ازمایش خون باید وقت بگیرید و ناشتا بروید که از شما کمی خون می گیرند و یک ازمایش ادرار هم ازشما می گیرند که این ازمایش خون رو یک هفته بعد جوابش را می دهند و یک تست سل هم می گیرند که یک امپول زیر پوستتون می زنند و یه ماده ای زیر پوستتون می ماند و بعد 2 روز دیگه میایید تا  جای امپول رو ببیند که اگه جای آن قرمز و باد کرده نباشد تایید می کند.

واکسن منژیت:
یک واکسن منژیت هم باید بزنید که نشانی مرکز آن را به شما می دهند و میروید انجا و واکسنتون رو می زنید.

دراخر دفتر چه پزشکی تکمیلیتون که تمامی آن مهر خورد و تایید شد می اورید گزینش تحویل میدهید یا اونها خودشون می فرستند و منتظر می شوید تا به شما زنگ بزنند و بروید آموزشی.

جهت مشاهده صفحه استخدام نیروی انتظامی اینجا کلیک کنیدچگونه جذب ناجا شویم

در کاریابی مجازی ایران استخدام به رایگان عضو شوید…

جـهت ساخت رزومه کاری رایگان کلیک کنید

دریافت آگهی ها از طریق نرم افزار موبایل و کامپیوتر…

جهت دانلود نرم افزار و اپلیکیشن کلیک کنید

اگر دیدگاهی درباره این آگهی دارید میتوانید از طریق فرم زیر دیدگاه خود را در سایت درج کنید.

آیا بخاطر بواسیر یاشقاق ردمیکنن

سلام
ببخشید واسه سوالات باید چقدرش جواب داد؟ اصلاچند تا سواله

برادران سلام
برای بار دوم دارم اینومیگم لطفا اگه کسی میدونه منووو راهنمایی کنه خیلی واجبه برام
من الان ۱۰ ماهه دنبال کارامم واسه جذب افسری ،۱ هفته پیش پیگیرشدم از طریق مر‌کز بهم گفتن استانتون اعتباربهش تخصیص نشد
الان چی میشه،من کلیه کارامو از پرشوی اولیه گرفته تا آخرین مصاحبه انجام دادم‌‌‌…

سلام من پای پرانتزی مو عمل کردم اگ کارام انجام بدم موقع بازرسی بدنی منو رد میکنن یا نه؟

نه بایدولی کاغذعملتوببری

جای زخم که گوشت اضافی آورده مشکل داره؟

آیا به دندان ها خیلی گیر می دهند.
دندان های من 6تا پرکردم
این اشکالی ندارد.؟

نه فقط باید سالم باشه

گیر میدن اما اگه درست کرده باشی مشکل نداره

خیر

ایا بازررسی بدنی نیز انجام میشود؟

بله ولی نه کاملا عریان

عزیزم کاملاا عریاان اطلاعات غلط به مردم ندین

چرا درسته من همه این مراحل رو رفتم.دو دفعه کامل لخت شدم.

سلام خسته نباشید… جای زخم اگه درست کنی لیزر کنی گیر میدن زیاد من هیچ مشکلی ندارم فقط زخم حجامت و چندتا زخم دیگه دارم رو بدنم خیلی گیر مید؟ باید چیکار کنم ممنون میشم راهنمایی کنید.

همه اینا درست بود کاملا فقط اینکه آزمایشات پزشکی قبل از مصاحبه است…که من رفتم همه رو قبول شدم بعد رفتم مصاحبه

لطفا کمی صبر کنید…

لطفا کمی صبر کنید…

لطفا کمی صبر کنید…

لطفا کمی صبر کنید…

برای جذب نیروهایتان به ما اعتماد کنید

پنل کارجویان ایران استخدام:

استخدام دانشگاه علوم پزشکی تربت حیدریه

ارائه کارت آزمون: ۱۳۹۹/۱۱/۲۵

شروع آزمون: —

استخدام دانشکده علوم پزشکی تربت جام (استخدام جدید)

ارائه کارت آزمون: ۱۳۹۹/۱۱/۰۷

شروع آزمون: ۱۳۹۹/۱۱/۱۰

استخدام دانشگاه شهید مدنی آذربایجان (کارت آزمون)

ارائه کارت آزمون: ۱۳۹۹/۱۱/۰۷

شروع آزمون: ۱۳۹۹/۱۱/۱۰

استخدام شرکت ایران خودرو (آمادگی برای آزمون)

ارائه کارت آزمون: ۱۳۹۹/۱۱/۱۲

شروع آزمون: ۱۳۹۹/۱۱/۱۶

استخدام بانک ایران زمین (اطلاعیه زمان آزمون)

ارائه کارت آزمون: ۱۳۹۹/۱۱/۱۴

شروع آزمون: ۱۳۹۹/۱۱/۱۶

سایت ایران استخدام در تاریخ 1391/1/10 راه اندازی شد و با تلاش گروهی و روزانه مدیران و نویسندگان خود در جهت تبدیل شدن به مرجع بروز آگهی های استخدامی گام برداشت. سعی همیشگی همکاران ما ارائه مطلوب و با کیفیت آگهی های استخدامی خدمت بازدیدکنندگان محترم این سایت بوده است. ایران استخدام به صورت مستقل و خصوصی اداره می شود و وابسته به هیچ نهاد و یا سازمان دولتی نمی باشد، این سایت تنها منتشر کننده ی آگهی های استخدامی بوده و بنابراین لازم است که بازدید کنندگان محترم سایت خود نسبت به صحت و سقم اخبار منتشر شده در آن هوشیار باشند.

تمامی حقوق این سایت برای آلتین سیستم محفوظ است و هر گونه سوءاستفاده از آن پیگرد قانونی دارد.

دانلود نمونه سوالات استخدام نیروی انتظامیکلیک نمایید

۱– اعتقاد و التزام عملی به دین مبین اسلام.
۲ – اعتقاد و التزام عملی به قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران و ولایت مطلقه فقیه و آمادگی فداکاری در راه تحقق اهداف آن ها.
۳ – تابعیت جمهوری اسلامی ایران.
*داوطلب می بایست ایرانی الاصل باشد بدین مفهوم که دارای شناسنامه ایرانی و پدر ومادر ایرانی الاصل باشد.
۴ – عدم سابقه عضویت یا وابستگی به احزاب و گروههای سیاسی و معارض با نظام جمهوری اسلامی ایران.
۵ – عدم عضویت یا وابستگی به احزاب و گروههای سیاسی در زمان تقاضای استخدام.
۶ – عدم محکومیت به محرومیت از خدمات دولتی.
۷ – نداشتن سوء پیشینه کیفری.
۸ – عدم اعتیاد به مواد مخدر.
۹ – داشتن شرایط تحصیلی و یا تخصصی لازم برای خدمت مورد نظر.
۱۰ – داشتن سلامت و توانایی جسمی و روانی متناسب با خدمت مورد نظر.

ثبت نام متقاضيان مرد در مقطع درجه داري از بين داوطلبان داراي مدرک تحصيلي ديپلم رشته هاي نظري، فني وحرفه اي و کارودانش آغاز گرديد.
حداقل سن 18 سال و حداکثر 25 سال مي باشد . ثبت نام با تلفن هاي هوشمند مانع از دريافت صحيح اطلاعات شما داوطلبان گرامي خواهد شد.
لطفا براي ثبت نام از رايانه هاي مبتني بر سيستم عامل ويندوز استفاده نماييد.
شرايط ارفاقي : داوطلباني که داراي هريک از شرايط ذيل باشند در اولويت جذب مي باشند:
1 . داشتن کارت پايان خدمت (به استثنا کارت معافيت از خدمت )
2. عضويت فعال در بسيج و پليس افتخاري
3. خانواده معظم شهدا ،ايثارگران و جانبازان و نخبگان علمي و ورزشي
ثبت نام صرفا براي داوطلبان مرد مجاز مي باشد و در صورت فراموش نمودن کلمه عبور ، کد ملي خود را از طريق تلفن به مديريت گزينش استان محل سکونت اعلام نماييد
داوطلبان صرفا يک بار مجاز به ثبت نام در اين سامانه مي باشند و داشتن کد رهگيري به منزله تکميل فرآيند ثبت نام مي باشد.
پس از اتمام ثبت نام دريافت رسيد ثبت نام از سامانه نياز به مراجعه حضوري نمي با شد پس از پايان مهلت ثبت نام در صورت داشتن شرايط و کد رهگيري ، فراخوان صورت مي گيرد. پس از پايان مهلت ثبت نام ، ثبت نام جديد صورت نپذيرفته و سامانه براي تکميل اطلاعات ثبت نام شدگان فعال مي باشد
دريافت رسيد ثبت نام (کدرهگيري ) از سامانه و داشتن شرايط اوليه استخدام ، ملاک فراخوان داوطلبان خواهد بود
حداقل معدل براي ثبت نام داوطلبان 14 مي باشد .
حداقل قد براي داوطلبان 170 سانتي متر مي باشد.
فارغ التحصيلان مقاطع کارداني و بالاتر مجاز به ثبت نام نمي باشند و چنانچه ثبت نام نمايند در مراحل بعدي امکان ثبت نام نخواهند داشت.

جهت مشاهده متن کامل آگهی استخدام نیروی انتظامی اینجا کلیک نمایید

در کاریابی مجازی ایران استخدام به رایگان عضو شوید…چگونه جذب ناجا شویم

جـهت ساخت رزومه کاری رایگان کلیک کنید

دریافت آگهی ها از طریق نرم افزار موبایل و کامپیوتر…

جهت دانلود نرم افزار و اپلیکیشن کلیک کنید

اگر دیدگاهی درباره این آگهی دارید میتوانید از طریق فرم زیر دیدگاه خود را در سایت درج کنید.

سلام اگه قدمون از 170 کمتر باشه قبول نمیشه ؟ من 150 و خورده ای هستم

من میخام بہ نیروی انتظامی ثبت نام کنم

😏😏😏

من دوست دارم نظامی شوم 14 سال دادم آیا در آینده می توانم پلیس شوم با اینکه پام 2 بار شکسه

من 14 سال دارم و دوست دارم نظامی شوم و علاقهی شدیدی به این کار دارم آیا من در آینده می توانم پلیس شوم چون 2 بار پام شکسته است

باچه معدلی میتونیم به نیروی انتضامی بریم ایا میتونیم با دیپلوم کاردانش نقشه کشی هم در نیروی انتضامی استخدام بشیم

اگه دندون پر کرده باشیم و ارتودنسی کنیم نمیتونیم بریم پلیس بشیم؟

سلام من دختری ۱۷ ساله هستم میخواستم بدونم معدل چن باشه خوبه ک برم تو نظام

حداقل باید ۱۵ باشه

چرا هیچ کس آزمون درجه داری قبول نمیشع

شرایط سنی برای فرزندان خانواده ایثارگر و یا پاسدار و جانباز، برداشته میشه؟! یا نه فقط و فقط 25سال هست
من 30 سال دارم
ممنون میشم پاسخ سریح داشته باشم

سلام ببخشید من یه دختر 16 سالم و امسال انتخاب رشته دارم از طریق چه رشته ایی میتوان برای نیروی انتظامی درس بخونم و بعد ایا فقط باید مجرد باشم چرا متاهل ها قبول نمیکنند

سلام من فرزند شهید هستم سن ۳۵ امکان استخدام بشم هستم یا نه

ثبت نام استخدامی نظام

خیلی عالی

سلام این معدل ۱۴ میانگین سه سال هستش یا فقط پایه دوازدهم لطفا راهنمایی کنید

سلام. ایامتاهل هم پذیرش میکنند؟

لطفا کمی صبر کنید…

لطفا کمی صبر کنید…

لطفا کمی صبر کنید…

لطفا کمی صبر کنید…

برای جذب نیروهایتان به ما اعتماد کنید

پنل کارجویان ایران استخدام:

استخدام دانشگاه علوم پزشکی تربت حیدریه

ارائه کارت آزمون: ۱۳۹۹/۱۱/۲۵

شروع آزمون: —

استخدام دانشکده علوم پزشکی تربت جام (استخدام جدید)

ارائه کارت آزمون: ۱۳۹۹/۱۱/۰۷

شروع آزمون: ۱۳۹۹/۱۱/۱۰

استخدام دانشگاه شهید مدنی آذربایجان (کارت آزمون)چگونه جذب ناجا شویم

ارائه کارت آزمون: ۱۳۹۹/۱۱/۰۷

شروع آزمون: ۱۳۹۹/۱۱/۱۰

استخدام شرکت ایران خودرو (آمادگی برای آزمون)

ارائه کارت آزمون: ۱۳۹۹/۱۱/۱۲

شروع آزمون: ۱۳۹۹/۱۱/۱۶

استخدام بانک ایران زمین (اطلاعیه زمان آزمون)

ارائه کارت آزمون: ۱۳۹۹/۱۱/۱۴

شروع آزمون: ۱۳۹۹/۱۱/۱۶

سایت ایران استخدام در تاریخ 1391/1/10 راه اندازی شد و با تلاش گروهی و روزانه مدیران و نویسندگان خود در جهت تبدیل شدن به مرجع بروز آگهی های استخدامی گام برداشت. سعی همیشگی همکاران ما ارائه مطلوب و با کیفیت آگهی های استخدامی خدمت بازدیدکنندگان محترم این سایت بوده است. ایران استخدام به صورت مستقل و خصوصی اداره می شود و وابسته به هیچ نهاد و یا سازمان دولتی نمی باشد، این سایت تنها منتشر کننده ی آگهی های استخدامی بوده و بنابراین لازم است که بازدید کنندگان محترم سایت خود نسبت به صحت و سقم اخبار منتشر شده در آن هوشیار باشند.

تمامی حقوق این سایت برای آلتین سیستم محفوظ است و هر گونه سوءاستفاده از آن پیگرد قانونی دارد.

شما وارد حساب کاربری خود نشده اید جهت استفاده از تمام امکانات سایت وارد حساب کاربری خود شوید. در صورتی که هنوز عضو کاربران سایت نشده اید ثبت نام کنید.

اخبار و استخدام‌های نیروی انتظامی به محض اعلام توسط مراجع رسمی در این صفحه اطلاع رسانی میگردد. بدیهی میباشد شما با مراجعه روزانه به این صفحه می توانید علاوه بر مطالعه تمام اخبار و استخدام های نیروی انتظامی، آشنایی با سوالات و منابع مطالعاتی استخدام نیروی انتظامی و منابع مصاحبه استخدامی، در جریان استخدام جدید نیز قرار بگیرید. در ادامه با کلیک بر روی هر لینک فهرست مطالب به بخش مربوطه هدایت میشوید.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ؛ سرهنگ لقمان پورکریم معاون بهداشت و درمان انتظامی استان ایلام ، گفت: نیروی انتظامی در نظر دارد از بین افرادی که دارای مدرک دکتری در رشته داروسازی بوده و علاقمند به خدمت در ناجا هستند استخدام به عمل آورد .

برای مشاهده متن کامل خبر اینجا کلیک کنید

چگونه جذب ناجا شویم

نیروی انتظامی کهگیلویه و بویراحمد در مقطع تحصیلی دیپلم یا پیش دانشگاهی در کلیه رشته های نظری و فنی و کار و دانش استخدام می کند.

برای مشاهده متن کامل خبر اینجا کلیک کنید

فرماندهی انتظامی استان اصفهان به منظور تکمیل کادر مورد نیاز خود در مقطع درجه داری از بین برادران علاقمند و واجدان شرایط استخدام می کند.

برای مشاهده متن کامل خبر اینجا کلیک کنید

نیروی انتظامی استان البرز در مقطع درجه داری از بین جوانان متعهد استخدام می کند.به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز البرز، فرماندهی انتظامی استان اعلام کرد: برای تکمیل نیروی انسانی مورد نیاز خود در واحد های مختلف از بین جوانان مومن، متعهد و کارآمد در مقطع درجه داری استخدام می کند.متقاضیان با مدرک تحصیلی دیپلم همه رشته ها می توانند به هسته گزینش نیروی انتظامی استان در میدان توحید کرج، بلوار بلال مراجعه کنند.

ثبت نام متقاضیان مرد در مقطع درجه داری از بین داوطلبان دارای مدرک تحصیلی دیپلم رشته های نظری، فنی وحرفه ای و کارودانش آغاز گردید.

شرایط عمومی

نحوه دریافت کد رهگیری : (ثبت نام بدون دریافت کد رهگیری فاقد اعتبار است)

پس از مطالعه شرایط عمومی و اختصاصی بر روی گزینه ” پذیرش شرایط و ثبت نام ” کلیک نموده و اطلاعات اولیه شامل (کد ملی ، نام و نام خانوادگی ،پست الکترونیکی ، شماره همراه و تصویر امنیتی)را تکمیل نمایید . سپس با کلیک روی گزینه ” ثبت نام و ورود به سامانه “نام کاربری و کلمه عبور توسط سامانه برای شما ایجاد گردیده و به صفحه ورود اطلاعات هدایت خواهید شد. در این صفحه نام کاربری و کلمه عبور ، همان کد ملی داوطلب در نظر گرفته شده است.پس از وارد نمودن نام کاربری و کلمه عبور بر روی گزینه ” ورود” کلیک نموده و با تغییر کلمه عبور مجددا وارد سامانه شوید .کد رهگیری پس از تکمیل اطلاعات در فرمها و در انتهای فرآیند ثبت نام در رسید ثبت نام (رسید چاپی) درج گردیده است.۱– اعتقاد و التزام عملی به دین مبین اسلام.۲ – اعتقاد و التزام عملی به قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران و ولایت مطلقه فقیه و آمادگی فداکاری در راه تحقق اهداف آن ها.۳ – تابعیت جمهوری اسلامی ایران.*داوطلب می بایست ایرانی الاصل باشد بدین مفهوم که دارای شناسنامه ایرانی و پدر ومادر ایرانی الاصل باشد.۴ – عدم سابقه عضویت یا وابستگی به احزاب و گروههای سیاسی و معارض با نظام جمهوری اسلامی ایران.۵ – عدم عضویت یا وابستگی به احزاب و گروههای سیاسی در زمان تقاضای استخدام.۶ – عدم محکومیت به محرومیت از خدمات دولتی.۷ – نداشتن سوء پیشینه کیفری.۸ – عدم اعتیاد به مواد مخدر.۹ – داشتن شرایط تحصیلی و یا تخصصی لازم برای خدمت مورد نظر.۱۰ – داشتن سلامت و توانایی جسمی و روانی متناسب با خدمت مورد نظر.

شرایط اختصاصی

حداقل سن ۱۸ سال و حداکثر ۲۵ سال می باشد . ثبت نام با تلفن های هوشمند مانع از دریافت صحیح اطلاعات شما داوطلبان گرامی خواهد شد .

مهلت ثبت نام

از تاریخ ۱۳۹۹/۰۹/۲۴لغایت۱۳۹۹/۱۰/۲۰.

تذکرات

تذکرات

۱ . سامانه ثبت نام اینترنتی صرفا با سیستم عامل ویندوز سازگار می باشد . لذا توصیه می گردد به منظور ورود اطلاعات صحیح و بدون نقص ، صرفا از رایانه هایی که از سیستم عامل ویندوز بهره می جویند استفاده نمایید . در صورت استفاده از تبلت و تلفن های هوشمند ، تبعات ناشی از عدم دریافت صحیح اطلاعات متوجه مرکز گزینش و استخدام نخواهد بود.

۲- ثبت نام از داوطلبان استخدام رایگان محسوب گردیده و مستلزم پرداخت وجهی از طریق درگاه الکترونیکی بانکها نمی باشد

۳- کدملی داوطلب ،بعنوان نام کاربری و کلمه عبور ، برای ورود سامانه ثبت نام اینترنتی در نظرگرفته شده است.

۴- داوطلبانی که موفق به تکمیل اطلاعات خود نشده اند ، می توانند تا پایان مهلت ثبت نام با مراجعه به سامانه اطلاعات خود را تکمیل و ویرایش نمایند.

۵ – ثبت نام در این سامانه به منزله استخدام در ناجا محسوب نمی گردد.

۶- تکمیل اطلاعات توسط داوطلب و دریافت کدرهگیری ملاک تایید ثبت نام می باشد لذا در ورود اطلاعات مانند نام و نام خانوادگی ، کد ملی و سال تولد ، مدرک تحصیلی و معدل دقت لازم را نموده و افرادی که اطلاعات آنان ناقص می باشد فراخوان نخواهند شد.

در صورت بروز هرگونه مشکل، داوطلبان می بایست به مدیریت گزینش و استخدام استان محل سکونت خود مراجعه نمایند.

برای ثبت نام اینجا کلیک نمایید

سرهنگ لقمان پورکریم معاون بهداشت و درمان انتظامی استان ایلام در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ؛ از فراخوان ویژه استخدام پزشک عمومی ، دندانپزشک ، داروساز ، کارشناس فیزیوتراپی و کارشناس بینایی سنجی خبر داد با اعلام این خبر گفت : نیروی انتظامی در نظر دارد از بین کسانی که دارای مدرک پزشک عمومی، دندانپزشک، داروساز، کارشناس فیزیوتراپی و کارشناس بینایی سنجی بوده و علاقمند به خدمت در ناجا هستند استخدام کند .

منبع : باشگاه خبرنگاران جوان

 برای مشاهده آخرین اخبار استخدام نیروی انتظامی اینجا کلیک نمایید

فرماندهی انتظامی استان از بین جوانان انقلابی، مومن، متعهد و علاقه‌مند به خدمت در ناجا برای تکمیل کادر درجه‌داری مرد به صورت پیمانی ۵ساله با مدرک تحصیلی دیپلم و پیش دانشگاهی در کلیه رشته‌ها استخدام می‌کند.به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، فرماندهی انتظامی استان از بین جوانان انقلابی، مومن، متعهد و علاقه‌مند به خدمت در ناجا برای تکمیل کادر درجه‌داری مرد به صورت پیمانی ۵ ساله با مدرک تحصیلی دیپلم و پیش دانشگاهی در کلیه رشته‌ها استخدام می‌کند.داوطلبان می‌‎توانند جهت ثبت نام حضوری به نشانی: رشت – میدان انتظام (فلکه رازی) – سلیمانداراب – مجتمع انتظامی شهید پاینده – طبقه سوم مراجعه کنند.

برای مشاهده متن کامل خبر اینجا کلیک نمایید.

کهگیلویه و بویراحمد معاون بهداشت و درمان فرماندهی انتظامی استان کهگیلویه و بویراحمد از فراخوان ویژه استخدام و بورسیه دانشجویان پزشکی در این استان خبر داد.

برای مشاهده متن کامل خبر اینجا کلیک نمایید.

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، مرکز اصفهان ؛ رئیس مرکز اطلاع رسانی فرماندهی انتظامی استان با بیان اینکه افراد جذب شده به عنوان راننده گشت نامحسوس بکارگیری می‌شوند گفت: داوطلبان باید علاوه بر دارا بودن شرایط عمومی استخدام در ناجا دارای حداقل ۲۳ و حد اکثر ۳۰ سال سن، مدرک تحصیلی دیپلم و گواهینامه پایه دوم باشند.

برای مشاهده متن کامل خبر اینجا کلیک نمایید.

فرماندهی انتظامی استان مرکزی از بین جوانان مومن، متعهد و علاقه‌مند به خدمت در ناجا برای تکمیل کادر درجه‌داری به صورت پیمانی ۵ ساله از بین متولدین سال ۱۳۷۴ به بعد با مدرک تحصیلی دیپلم و پیش دانشگاهی در کلیه رشته‌ها استخدام می‌کند.

برای مشاهده متن کامل خبر اینجا کلیک نمایید.

رئیس اداره گزینش و استخدام انتظامی استان ایلام، گفت: نیروی انتظامی استان ایلام به منظور تکمیل کادر درجه داری مورد نیاز در روز پنج‌شنبه مورخه ۲۴ مهر ماه سال جاری، آزمون برگزار می‌کند.چگونه جذب ناجا شویم

برای مشاهده متن کامل خبر اینجا کلیک نمایید.

فرماندهی انتظامی گیلان از بین جوانان دیپلمه در مقطع افسری نیرو جذب می کند. به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز گیلان ؛ نیروی انتظامی گیلان اعلام کرد : برای تکمیل کادر افسری از بین جوانان با مدرک دیپلم ریاضی و فیزیک ، علوم تجربی ، علوم انسانی و معارف اسلامی و پیش دانشگاهی دانشجوی می‌ پذیرد.

برای مشاهده متن کامل خبر اینجا کلیک نمایید.

ثبت نام متقاضیان مرد در مقطع افسری محصل سال تحصیلی ۱۴۰۱-۱۴۰۰ از بین داوطلبان دارای مدرک تحصیلی دیپلم رشته های نظری (ریاضی، تجربی،علوم انسانی و معارف اسلامی) آغاز گردید.

۱– اعتقاد و التزام عملی به دین مبین اسلام.۲ – اعتقاد و التزام عملی به قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران و ولایت مطلقه فقیه و آمادگی فداکاری در راه تحقق اهداف آن ها.۳ – تابعیت جمهوری اسلامی ایران.*داوطلب می بایست ایرانی الاصل باشد بدین مفهوم که دارای شناسنامه ایرانی و پدر ومادر ایرانی الاصل باشد.۴ – عدم سابقه عضویت یا وابستگی به احزاب و گروههای سیاسی و معارض با نظام جمهوری اسلامی ایران.۵ – عدم عضویت یا وابستگی به احزاب و گروههای سیاسی در زمان تقاضای استخدام.۶ – عدم محکومیت به محرومیت از خدمات دولتی.۷ – نداشتن سوء پیشینه کیفری.۸ – عدم اعتیاد به مواد مخدر.۹ – داشتن شرایط تحصیلی و یا تخصصی لازم برای خدمت مورد نظر.۱۰ – داشتن سلامت و توانایی جسمی و روانی متناسب با خدمت مورد نظر.

نحوه دریافت کد رهگیری : (ثبت نام بدون دریافت کد رهگیری فاقد اعتبار است)

پس از مطالعه شرایط عمومی و اختصاصی بر روی گزینه ” پذیرش شرایط و ثبت نام ” کلیک نموده و اطلاعات اولیه شامل (کد ملی ، نام و نام خانوادگی ،پست الکترونیکی ، شماره همراه و تصویر امنیتی)را تکمیل نمایید . سپس با کلیک روی گزینه ” ثبت نام و ورود به سامانه “نام کاربری و کلمه عبور توسط سامانه برای شما ایجاد گردیده و به صفحه ورود اطلاعات هدایت خواهید شد. در این صفحه نام کاربری و کلمه عبور ، همان کد ملی داوطلب در نظر گرفته شده است.پس از وارد نمودن نام کاربری و کلمه عبور بر روی گزینه ” ورود” کلیک نموده و با تغییر کلمه عبور مجددا وارد سامانه شوید .کد رهگیری پس از تکمیل اطلاعات در فرمها و در انتهای فرآیند ثبت نام در رسید ثبت نام (رسید چاپی) درج گردیده است.

مهلت ثبت نام از تاریخ ۱۳۹۹/۰۷/۰۱لغایت۱۳۹۹/۰۸/۰۱ می باشد

۱ . سامانه ثبت نام اینترنتی صرفا با سیستم عامل ویندوز سازگار می باشد . لذا توصیه می گردد به منظور ورود اطلاعات صحیح و بدون نقص ، صرفا از رایانه هایی که از سیستم عامل ویندوز بهره می جویند استفاده نمایید . در صورت استفاده از تبلت و تلفن های هوشمند ، تبعات ناشی از عدم دریافت صحیح اطلاعات متوجه مرکز گزینش و استخدام نخواهد بود.

۲- ثبت نام از داوطلبان استخدام رایگان محسوب گردیده و مستلزم پرداخت وجهی از طریق درگاه الکترونیکی بانکها نمی باشد

۳- کدملی داوطلب ،بعنوان نام کاربری و کلمه عبور ، برای ورود سامانه ثبت نام اینترنتی در نظرگرفته شده است.

۴- داوطلبانی که موفق به تکمیل اطلاعات خود نشده اند ، می توانند تا پایان مهلت ثبت نام با مراجعه به سامانه اطلاعات خود را تکمیل و ویرایش نمایند.

۵ – ثبت نام در این سامانه به منزله استخدام در ناجا محسوب نمی گردد.

۶- تکمیل اطلاعات توسط داوطلب و دریافت کدرهگیری ملاک تایید ثبت نام می باشد لذا در ورود اطلاعات مانند نام و نام خانوادگی ، کد ملی و سال تولد ، مدرک تحصیلی و معدل دقت لازم را نموده و افرادی که اطلاعات آنان ناقص می باشد فراخوان نخواهند شد.

در صورت بروز هرگونه مشکل، داوطلبان می بایست به مدیریت گزینش و استخدام استان محل سکونت خود مراجعه نمایند.

ثبت نام متقاضیان مرد در مقطع افسری محصل سال تحصیلی ۱۴۰۱-۱۴۰۰ از بین داوطلبان دارای مدرک تحصیلی دیپلم رشته های نظری (ریاضی،تجربی،علوم انسانی و معارف اسلامی) آغاز گردید.

تذکر: داوطلبان در حال تحصیل در پایه دوازدهم رشته های نظری در صورتیکه در خرداد ماه سال ۱۴۰۰ بتوانند مدرک تحصیلی دیپلم خود را اخذ و به گزینش ارائه نمایند نیز مجاز به ثبت نام می باشند.

برای ثبت نام اینجا کلیک نمایید 

رئیس مرکز گزینش و استخدام فرماندهی انتظامی استان زنجان گفت: فرماندهی انتظامی استان زنجان، در مقطع درجه‌داری نیرو جذب می‌کند.حمیدرضا خزایی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار کرد: فرماندهی انتظامی استان از بین جوانان مومن، متعهد و علاقه‌مند به خدمت در ناجا برای تکمیل کادر درجه‌داری به صورت پیمانی پنج ساله با مدرک تحصیلی دیپلم و پیش‌دانشگاهی در همه رشته‌ها استخدام می‌کند.

برای مشاهده متن کامل خبر اینجا کلیک نمایید.

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمانشاه به نقل از خبرنگار پایگاه خبری پلیس، سرهنگ شریف روانبخش اظهار داشت: نیروی انتظامی جمهوری اسلامی در نظر دارد به منظور تامین نیروی انسانی مورد نیاز خود در مقطع درجه داری از بین داوطلبان دارای مدرک تحصیلی دیپلم رشته‌های نظری، فنی و حرفه ای و کارودانش ثبت نام به عمل آورد.

برای مشاهده متن کامل خبر اینجا کلیک نمایید.

معاون نیروی انسانی تهران بزرگ با بیان اینکه هنوز ظرفیت استخدام نیرو در پلیس تکمیل نشده است از جذب مشاورِ زن در کلانتری‌ها خبر داد.«سرهنگ ایوب گرامی» معاون نیروی انسانی تهران بزرگ در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا درباره آخرین وضعیت جذب نیرو در نیروی انتظامی گفت: در حال حاضر امکان جذب نیروی خانم و آقا تا دو هزار نفر در نیروی انتظامی وجود دارد و هنوز ظرفیتی که برای جذب نیرو در نظر گرفته‌ایم، تکمیل نشده است.

برای مشاهده متن کامل خبر اینجا کلیک نمایید.

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز خلیج فارس، معاون هماهنگ کننده فرماندهی انتظامی هرمزگان گفت:برای جذب مقاطع افسری افراد باید مدرک کارشناسی و بالاتر نیاز است.

سرهنگ علیرضا گزمه افزود: در رسته‌های مرتبط با پلیس فتا و معارف افراد داری مدرک کارشناسی و بالاتر به صورت افسری و در رسته‌های انتظامی، عملیات ویژه و دریابانی ، با مدرک دیپلم (درجه داری) جذب می‌شوند.وی افزود: داوطلبان جهت کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند در ساعات اداری به آدرس بندر عباس، خیابان آیت الله مطهری، جنب دادسرای عمومی و انقلاب مراجعه کنند و یا با شماره تماس ۰۷۶۲۱۸۲۶۷۰۸ تماس حاصل نمایند.گزمه گفت: علاقمندان برای ثبت نام می‌توانند به آدرس اینترنتی gozinesh.police.ir مراجعه کنند.

مرکز گزینش و استخدام فرماندهی انتظامی استان در اطلاعیه ای از استخدام داوطلبان خدمت در مقطع درجه داری در این نیرو خبر داد و شرایط عمومی و اختصاصی پلیس استان در مقطع درجه داری را تشریح کرد.

برای مشاهده متن کامل خبر اینجا کلیک نمایید.

سرهنگ روح الله فتحی رئیس مرکز گزینش و استخدام انتظامی استان ایلام در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ؛ گفت: دومین مرحله آزمون مقطع درجه داری مرد و زن ، راس ساعت ۷ صبح مورخه ۲۴ مرداد ماه ۱۳۹۹ ، روز جمعه در سالن غدیر انتظامی استان ایلام برگزار خواهد شد .

برای مشاهده متن کامل خبر اینجا کلیک کنید

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، سرهنگ رضا نصیری فرمانده یگان ویژه نیروی انتظامی چهارمحال و بختیاری، از اختصاص سهمیه جذب ۱۰۰ نفر در قالب درجه‌داری برای این یگان خبر داد و گفت: پارسال نیز ۱۰۰ نفر درجه‌دار در این یگان استخدام شدند.

برای مشاهده متن کامل خبر اینجا کلیک کنید

فرماندهی انتظامی استان سمنان از جذب نیروی درجه دار برای تکمیل کادر اداری و افسری ناجا در این استان خبر داد.نیروی انتظامی استان سمنان اعلام کرد: به منظور تکمیل کادر درجه داری خود از بین برادران واجد شرایط به صورت پیمانی پنج ساله داوطلب مرد می‌پذیرد.

برای مشاهده متن کامل خبر اینجا کلیک کنید

ثبت نام متقاضیان مرد در مقطع درجه داری از بین داوطلبان دارای مدرک تحصیلی دیپلم رشته های نظری، فنی و حرفه ای و کارودانش آغاز گردید.

شرایط عمومی۱– اعتقاد و التزام عملی به دین مبین اسلام.۲ – اعتقاد و التزام عملی به قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران و ولایت مطلقه فقیه و آمادگی فداکاری در راه تحقق اهداف آن ها.۳ – تابعیت جمهوری اسلامی ایران.*داوطلب می بایست ایرانی الاصل باشد بدین مفهوم که دارای شناسنامه ایرانی و پدر ومادر ایرانی الاصل باشد.۴ – عدم سابقه عضویت یا وابستگی به احزاب و گروههای سیاسی و معارض با نظام جمهوری اسلامی ایران.۵ – عدم عضویت یا وابستگی به احزاب و گروههای سیاسی در زمان تقاضای استخدام.۶ – عدم محکومیت به محرومیت از خدمات دولتی.۷ – نداشتن سوء پیشینه کیفری.۸ – عدم اعتیاد به مواد مخدر.۹ – داشتن شرایط تحصیلی و یا تخصصی لازم برای خدمت مورد نظر.۱۰ – داشتن سلامت و توانایی جسمی و روانی متناسب با خدمت مورد نظر.

مهلت ثبت نام

از تاریخ ۱۳۹۹/۰۳/۲۶لغایت۱۳۹۹/۰۴/۲۶.

نحوه دریافت کد رهگیری : (ثبت نام بدون دریافت کد رهگیری فاقد اعتبار است)

پس از مطالعه شرایط عمومی و اختصاصی بر روی گزینه ” پذیرش شرایط و ثبت نام ” کلیک نموده و اطلاعات اولیه شامل (کد ملی ، نام و نام خانوادگی ،پست الکترونیکی ، شماره همراه و تصویر امنیتی)را تکمیل نمایید . سپس با کلیک روی گزینه ” ثبت نام و ورود به سامانه “نام کاربری و کلمه عبور توسط سامانه برای شما ایجاد گردیده و به صفحه ورود اطلاعات هدایت خواهید شد. در این صفحه نام کاربری و کلمه عبور ، همان کد ملی داوطلب در نظر گرفته شده است.پس از وارد نمودن نام کاربری و کلمه عبور بر روی گزینه ” ورود” کلیک نموده و با تغییر کلمه عبور مجددا وارد سامانه شوید .کد رهگیری پس از تکمیل اطلاعات در فرمها و در انتهای فرآیند ثبت نام در رسید ثبت نام (رسید چاپی) درج گردیده است.

شرایط اختصاصی

حداقل سن ۱۸ سال و حداکثر ۲۵ سال می باشد . ثبت نام با تلفن های هوشمند مانع از دریافت صحیح اطلاعات شما داوطلبان گرامی خواهد شد .

لطفا برای ثبت نام از رایانه های مبتنی بر سیستم عامل ویندوز استفاده نمایید.

شرایط ارفاقی : داوطلبانی که دارای هریک از شرایط ذیل باشند در اولویت جذب می باشند:

۱ . داشتن کارت پایان خدمت (به استثنا کارت معافیت از خدمت ) ۲. عضویت فعال در بسیج و پلیس افتخاری ۳. خانواده معظم شهدا ،ایثارگران و جانبازان و نخبگان علمی و ورزشی ثبت نام صرفا برای داوطلبان مرد مجاز می باشد و در صورت فراموش نمودن کلمه عبور ، کد ملی خود را از طریق تلفن به مدیریت گزینش استان محل سکونت اعلام نماییدداوطلبان صرفا یک بار مجاز به ثبت نام در این سامانه می باشند و داشتن کد رهگیری به منزله تکمیل فرآیند ثبت نام می باشد.

پس از اتمام ثبت نام دریافت رسید ثبت نام از سامانه نیاز به مراجعه حضوری نمی با شد پس از پایان مهلت ثبت نام در صورت داشتن شرایط و کد رهگیری ، فراخوان صورت می گیرد. پس از پایان مهلت ثبت نام ، ثبت نام جدید صورت نپذیرفته و سامانه برای تکمیل اطلاعات ثبت نام شدگان فعال می باشد

دریافت رسید ثبت نام (کدرهگیری ) از سامانه و داشتن شرایط اولیه استخدام ، ملاک فراخوان داوطلبان خواهد بود

حداقل معدل برای ثبت نام داوطلبان ۱۴ می باشد .

حداقل قد برای داوطلبان ۱۷۰ سانتی متر می باشد.

فارغ التحصیلان مقاطع کاردانی و بالاتر مجاز به ثبت نام نمی باشند و چنانچه ثبت نام نمایند در مراحل بعدی امکان ثبت نام نخواهند داشت.

تذکرات

۱ . سامانه ثبت نام اینترنتی صرفا با سیستم عامل ویندوز سازگار می باشد . لذا توصیه می گردد به منظور ورود اطلاعات صحیح و بدون نقص ، صرفا از رایانه هایی که از سیستم عامل ویندوز بهره می جویند استفاده نمایید . در صورت استفاده از تبلت و تلفن های هوشمند ، تبعات ناشی از عدم دریافت صحیح اطلاعات متوجه مرکز گزینش و استخدام نخواهد بود.

۲- ثبت نام از داوطلبان استخدام رایگان محسوب گردیده و مستلزم پرداخت وجهی از طریق درگاه الکترونیکی بانکها نمی باشد

۳- کدملی داوطلب ،بعنوان نام کاربری و کلمه عبور ، برای ورود سامانه ثبت نام اینترنتی در نظرگرفته شده است.

۴- داوطلبانی که موفق به تکمیل اطلاعات خود نشده اند ، می توانند تا پایان مهلت ثبت نام با مراجعه به سامانه اطلاعات خود را تکمیل و ویرایش نمایند.

۵ – ثبت نام در این سامانه به منزله استخدام در ناجا محسوب نمی گردد.

۶- تکمیل اطلاعات توسط داوطلب و دریافت کدرهگیری ملاک تایید ثبت نام می باشد لذا در ورود اطلاعات مانند نام و نام خانوادگی ، کد ملی و سال تولد ، مدرک تحصیلی و معدل دقت لازم را نموده و افرادی که اطلاعات آنان ناقص می باشد فراخوان نخواهند شد.

در صورت بروز هرگونه مشکل، داوطلبان می بایست به مدیریت گزینش و استخدام استان محل سکونت خود مراجعه نمایند.

برای ثبت نام اینجا کلیک نمایید

معاونت اجتماعی نیروی انتظامی کهگیلویه وبویراحمد برای تکمیل کادر روانشناسی و مشاوره خود در مقطع افسری نیروی مرد جذب می کند.

برای مشاهده متن کامل خبر اینجا کلیک کنید

فرماندهی انتظامی استان به منظور تکمیل نیروی انسانی مورد نیاز، از بین جوانان مومن، بسیجی، ولایت مدار و کارآمد در مقطع درجه داری(مرد) با دارا بودن شرایط ذیل ثبت نام می نماید.

برای مشاهده متن کامل خبر اینجا کلیک کنید

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز گیلان ؛ فرماندهی انتظامی گیلان اعلام کرد : نیروی انتظامی استان برای تکمیل کادر درجه‌ داری به صورت پیمانی ۵ ساله با مدرک تحصیلی دیپلم و پیش دانشگاهی در کلیه رشته‌ها نیرو می پذیرد.

برای مشاهده متن کامل خبر اینجا کلیک کنید

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران پویا؛ سرهنگ ایوب گرامی از جذب نیروی انسانی در پلیس تهران بزرگ خبر داد و اظهار کرد: فرماندهی انتظامی تهران بزرگ از بین علاقمندان مرد و زن ۲۰ تا ۲۳ سال سن با مدرک تحصیلی دیپلم با معدل حداقل ۱۴ در مقطع درجه‌داری استخدام می‌کند.

برای مشاهده متن کامل خبر اینجا کلیک کنید

معاون نیروی انسانی فرماندهی انتظامی استان بوشهر از پذیرش استخدام برای پلیس زن درمقطع درجه داری خبر داد.به گزارش ندای استان،سرهنگ “جمشید بوستانی”، با بیان این مطلب اظهار داشت: فرماندهی انتظامی استان در نظر دارد به منظور بکارگیری در مشاغل خاص امور زنان از بین خواهران واجد شرایط در مقطع درجه داری پذیرش نماید.

برای مشاهده متن کامل خبر اینجا کلیک کنید

رئیس مرکز گزینش انتظامی استان کرمانشاه، از جذب نیروی انسانی مورد نیاز به صورت استخدام در مقطع درجه‌داری خبر داد.به گزارش خبرگزاری فارس از کرمانشاه، شریف روانبخش امروز در جمع اصحاب رسانه، اظهار داشت: نیروی انتظامی جمهوری اسلامی در نظر دارد به منظور تامین نیروی انسانی مورد نیاز خود در مقطع درجه‌داری از بین داوطلبان دارای مدرک تحصیلی دیپلم رشته‌های نظری، فنی و حرفه ای و کارودانش ثبت‌نام به عمل آورد.

برای مشاهده متن کامل خبر اینجا کلیک کنید

 

اداره گزینش و استخدام نیروی انتظامی استان یزد از جذب ۵۰ نفر در این نیرو در استان خبر داد و از داوطلبان واجد شرایط خواست تا ۱۴ تیرماه به این اداره واقع در خیابان سلمان فارسی مراجعه کنند.

برای مشاهده متن کامل خبر اینجا کلیک کنید

فرماندهی انتظامی فارس در فراخوانی از بین دانشجویان و فارغ التحصیلان مقاطع کارشناسی ارشد و دکتری دانشگاه‌های استان برای انجام طرح‌های تحقیقاتی در قالب کسر خدمت سربازی دعوت به همکاری می‌کند.

برای مشاهده متن کامل خبر اینجا کلیک کنید

معاون نیروی انسانی پلیس تهران بزرگ گفت: از همه افراد متقاضی زن و مرد که تمایل دارند در پلیس خدمت کنند دعوت می‌کنیم تا برای جذب و استخدام در نیروی انتظامی اقدام کنند.

برای مشاهده متن کامل خبر اینجا کلیک کنید

معاون نیروی انسانی فرماندهی انتظامی استان از استخدام نیروی کادر درجه داری با مدرک تحصیلی دیپلم و پیش دانشگاهی و برای کادر افسری با مدرک لیسانس و فوق لیسانس برای اشتغال به خدمت در این فرماندهی در سال ۹۹ خبر داد.

برای مشاهده متن کامل خبر اینجا کلیک کنید

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، معاونت اجتماعی پلیس البرز با هدف ارائه خدمات تخصصی روانشناسی به مراجعان در کلانتری ها و تکمیل نیروهای متخصص در دوایر مدکاری اجتماعی، در نظر دارد از بین جوانان مومن و متخصص که دارای شرایط عمومی استخدام و همچنین مدرک تحصیلی روانشناسی (کلیه گرایش ها به غیر از روانشناسی صنعتی )، مشاوره و راهنمایی ، مطالعات خانواده و مددکاری اجتماعی هستند، جذب و استخدام می کند.

برای مشاهده متن کامل خبر اینجا کلیک کنید

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، فرماندهی انتظامی شرق استان تهران به منظور تامین نیروی انسانی مورد نیاز خود (مرد) از بین جوانان مومن، متعهد و کارآمد بصورت پیمانی پنج ساله انتظامی در مقطع افسری از طریق آزمون ورودی و دیگر مراحل (مصاحبه، معاینات پزشکی و …) با شرایط مندرج در این آگهی، استخدام می‌کند.

برای مشاهده متن کامل خبر اینجا کلیک کنید

استخدام نیروی انسانی در پلیس اصفهان به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکز اصفهان؛ رئیس مرکز اطلاع رسانی فرماندهی انتظامی استان اصفهان گفت: این فرماندهی به منظور تکمیل کادر نیروی انسانی خود از بین برادران واجد شرایط استخدام می‌کند.

برای مشاهده متن کامل خبر اینجا کلیک کنید

معاونت نیروی انسانی فرماندهی انتظامی مازندران در اطلاعیه‌ای از جذب نیروی مرد با مدرک دیپلم در کلیه رشته‌ها خبر داد.به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، فرماندهی انتظامی مازندران به منظور تکمیل کادر نیروی انسانی مورد نیاز خود از بین برادران علاقمند و واجد شرایط اقدام به استخدام می‌کند.

دارا بودن مدرک دیپلم یا پیش دانشگاهی تمامی رشته‌های، نظری فنی و کار و دانش با معدل حداقل ۱۴، حداقل ۱۷۰ سانتی متر قد از جمله شرایط اختصاصی استخدام است.

برای مشاهده متن کامل خبر اینجا کلیک کنید

اصفهان پلیس راهنمایی و رانندگی استان اصفهان به منظور تامین نیروی انسانی مورد نیاز خود به صورت استخدام خرید خدمت برای به کارگیری در کار رانندگی آگهی استخدام با شرایط صادر کرده است.

اعتقاد و التزام عملی به دین مبین اسلام، قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران، ولایت مطلقه فقیه و عدم‌سوء سابقه کیفری و دارابودن‌ شرایط استخدامی ناجا از شروط لازم برای این استخدام است.

به گزارش خبرگزار فارس از کرمانشاه و به نقل از روابط عمومی نیروی انتظامی استان؛ سرهنگ «شریف روانبخش» در خصوص این خبر، اظهار داشت: نیروی انتظامی جمهوری اسلامی در نظر دارد به منظور تامین نیروی انسانی مورد نیاز خود در مقطع درجه داری از بین داوطلبان دارای مدرک تحصیلی دیپلم رشته های نظری، فنی و حرفه ای و کارودانش ثبت نام به عمل آورد.

برای مشاهده متن کامل خبر اینجا کلیک کنید

استخدام در نیروی انتظامی فارسبه گزارش خبرگزای صدا و سیما، مرکز فارس، فرماندهی انتظامی استان فارس، گفت: برای تامین نیروی انسانی مورد نیاز این فرماندهی، از بین متقاضیان مرد با مدرک تحصیلی لیسانس و با شرایط ذیل استخدام می‌کند.سردار حبیبی افزود: علاقه مندان می‌توانند برای ثبت نام وکسب اطلاعات بیشتر، در روز‌های سه شنبه هر هفته تا اطلاع ثانوی به مرکز گزینش و استخدام فرماندهی انتظامی استان فارس واقع در شیراز، بلوار سلمان فارسی، ضلع شمالی درب ترمینال کاراندیش، خیابان سفر، نبش خیابان شهید محمدیان فرد مراجعه کنند.

برای مشاهده متن کامل خبر اینجا کلیک کنید

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان ایلام از استخدام مشاور و مددکار اجتماعی در مقطع تحصیلی کارشناسی طی سال ۱۳۹۹ خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ؛ سرهنگ فرزاد یاسمی معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان ایلام گفت: معاونت اجتماعی انتظامی استان ایلام ، با هدف ارائه خدمات تخصصی روانشناسی به مراجعان در کلانتری‌ها و تکمیل نیرو‌های متخصص در دوایر مددکاری اجتماعی ، در نظر دارد از بین جوانان مومن و متخصص که دارای شرایط عمومی استخدام و همچنین مدرک تحصیلی روانشناسی (کلیه گرایش‌ها به غیر از روانشناسی صنعتی) مشاوره و راهنمایی، مطالعات خانواده و مددکاری اجتماعی هستند، جذب و استخدام کنند.

برای مشاهده متن کامل خبر اینجا کلیک کنید

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج، سردار مهدی انصاری فرمانده انتظامی کهگیلویه و بویراحمد ضمن تاکید بر سرلوحه قرار دادن فرمایشات رهبر معظم انقلاب در پذیرش و گزینش جوانان در نیروی انتظامی گفت: با پیگیری‌های انجام شده و تعامل مطلوب با سلسله مراتب فرماندهی در سه سال اخیر توانستیم بیش از ۹۰۰ نفر از فرزندان بومی این استان را جذب و استخدام کنیم.

برای مشاهده متن کامل خبر اینجا کلیک کنید

به منظور جذب حداکثری افراد جامعه در راستای تقویت بنیه نیروی انسانی ناجا ، فرماندهی انتظامی شهرستان با همکاری مدیریت هسته گزینش و استخدام استان، از میان افراد واجد الشرایط در مقطع تحصیلی دیپلم و در طیف درجه داری ثبت نام بعمل می‌آورد.

برای مشاهده متن کامل خبر اینجا کلیک کنید

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان خراسان جنوبی گفت: به منظور توسعه و تقویت واحدهای مشاوره و مددکاری کلانتری‌ها، مرکز مشاوره آرامش این معاونت از بین داوطلبان مرد در مقطع کارشناسی استخدام می‌کند.

برای مشاهده متن کامل خبر اینجا کلیک کنید

نیروی انتظامی استان قزوین از ثبت نام متقاضیان واجد الشرایط با مدرک تحصیلی دیپلم در مقطع درجه داری خبر داد.به گزارش خبرنگار اجتماعی شاخص، اداره گزینش واستخدام فرماندهی انتظامی استان قزوین از بین جوانان مومن، کار آمد، متعهد و ولایتمدار از جمله خانوادهای معزز شاهد و ایثارگر، اعضای خانواده نیروهای مسلح،بسیجیان فعال ،پلیس های افتخاری باشرایط ذیل استخدام می نماید.

برای مشاهده متن کامل خبر اینجا کلیک کنید

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان،مرکز مشاوره آرامش پلیس در اطلاعیه‌ای از آغاز ثبت نام داوطلبان رشته‌های رواشناسی و مشاوره در مقطع کارشناسی خبر داد.

در این اطلاعیه آمده است که ؛ نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران در راستای تامین نیروی انسانی (مرد) مورد نیاز خود از بین جوانان مومن، متعهد و توانمند در رشته تحصیلی روانشناسی و مشاوره با مدرک تحصیلی لیسانس) تمامی گرایش‌های مرتبط به جز روانشناسی صنعتی) مشاوره و راهنمایی-مطالعات خانواده-مدد کاری اجتماعی در مقطع افسری و با رویکرد عضویابی ثبت نام به عمل می‌آورد.

برای مشاهده متن کامل خبر اینجا کلیک نمایید

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ؛ سرهنگ روح اله فتحی رئیس اداره گزینش استخدام فرماندهی انتظامی استان ایلام گفت : پلیس ایلام در مقطع درجه داری ثبت نام به عمل می‌آورد که بدین منظور داوطلبان استخدامی می‌توانند از مورخه سوم خرداد ماه سال جاری جهت انجام ثبت نام به اداره گزینش و استخدام فرماندهی انتظامی استان ایلام واقع در شهر ایلام ، خیابان پیروزی ، روبروی ساختمان ارشاد ایلام مراجعه نمایند .

برای مشاهده متن کامل خبر اینجا کلیک نمایید

ثبت نام متقاضیان مرد در مقطع درجه داری از بین داوطلبان دارای مدرک تحصیلی دیپلم رشته های نظری، فنی وحرفه ای و کارودانش آغاز گردید.

شرایط عمومی۱– اعتقاد و التزام عملی به دین مبین اسلام.۲ – اعتقاد و التزام عملی به قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران و ولایت مطلقه فقیه و آمادگی فداکاری در راه تحقق اهداف آن ها.۳ – تابعیت جمهوری اسلامی ایران.*داوطلب می بایست ایرانی الاصل باشد بدین مفهوم که دارای شناسنامه ایرانی و پدر ومادر ایرانی الاصل باشد.۴ – عدم سابقه عضویت یا وابستگی به احزاب و گروههای سیاسی و معارض با نظام جمهوری اسلامی ایران.۵ – عدم عضویت یا وابستگی به احزاب و گروههای سیاسی در زمان تقاضای استخدام.۶ – عدم محکومیت به محرومیت از خدمات دولتی.۷ – نداشتن سوء پیشینه کیفری.۸ – عدم اعتیاد به مواد مخدر.۹ – داشتن شرایط تحصیلی و یا تخصصی لازم برای خدمت مورد نظر.۱۰ – داشتن سلامت و توانایی جسمی و روانی متناسب با خدمت مورد نظر.

شرایط اختصاصی

حداقل سن ۱۸ سال و حداکثر ۲۵ سال می باشد . ثبت نام با تلفن های هوشمند مانع از دریافت صحیح اطلاعات شما داوطلبان گرامی خواهد شد .

لطفا برای ثبت نام از رایانه های مبتنی بر سیستم عامل ویندوز استفاده نمایید.

شرایط ارفاقی : داوطلبانی که دارای هریک از شرایط ذیل باشند در اولویت جذب می باشند:

۱ . داشتن کارت پایان خدمت (به استثنا کارت معافیت از خدمت ) ۲. عضویت فعال در بسیج و پلیس افتخاری ۳. خانواده معظم شهدا ،ایثارگران و جانبازان و نخبگان علمی و ورزشی ثبت نام صرفا برای داوطلبان مرد مجاز می باشد و در صورت فراموش نمودن کلمه عبور ، کد ملی خود را از طریق تلفن به مدیریت گزینش استان محل سکونت اعلام نماییدداوطلبان صرفا یک بار مجاز به ثبت نام در این سامانه می باشند و داشتن کد رهگیری به منزله تکمیل فرآیند ثبت نام می باشد.

پس از اتمام ثبت نام دریافت رسید ثبت نام از سامانه نیاز به مراجعه حضوری نمی با شد پس از پایان مهلت ثبت نام در صورت داشتن شرایط و کد رهگیری ، فراخوان صورت می گیرد. پس از پایان مهلت ثبت نام ، ثبت نام جدید صورت نپذیرفته و سامانه برای تکمیل اطلاعات ثبت نام شدگان فعال می باشد

دریافت رسید ثبت نام (کدرهگیری ) از سامانه و داشتن شرایط اولیه استخدام ، ملاک فراخوان داوطلبان خواهد بود

حداقل معدل برای ثبت نام داوطلبان ۱۴ می باشد .

حداقل قد برای داوطلبان ۱۷۰ سانتی متر می باشد.

فارغ التحصیلان مقاطع کاردانی و بالاتر مجاز به ثبت نام نمی باشند و چنانچه ثبت نام نمایند در مراحل بعدی امکان ثبت نام نخواهند داشت.

مهلت ثبت نام

از تاریخ ۱۳۹۹/۰۱/۳۰لغایت۱۳۹۹/۰۲/۲۰.

نحوه دریافت کد رهگیری : (ثبت نام بدون دریافت کد رهگیری فاقد اعتبار است)

پس از مطالعه شرایط عمومی و اختصاصی بر روی گزینه ” پذیرش شرایط و ثبت نام ” کلیک نموده و اطلاعات اولیه شامل (کد ملی ، نام و نام خانوادگی ،پست الکترونیکی ، شماره همراه و تصویر امنیتی)را تکمیل نمایید . سپس با کلیک روی گزینه ” ثبت نام و ورود به سامانه “نام کاربری و کلمه عبور توسط سامانه برای شما ایجاد گردیده و به صفحه ورود اطلاعات هدایت خواهید شد. در این صفحه نام کاربری و کلمه عبور ، همان کد ملی داوطلب در نظر گرفته شده است.پس از وارد نمودن نام کاربری و کلمه عبور بر روی گزینه ” ورود” کلیک نموده و با تغییر کلمه عبور مجددا وارد سامانه شوید .کد رهگیری پس از تکمیل اطلاعات در فرمها و در انتهای فرآیند ثبت نام در رسید ثبت نام (رسید چاپی) درج گردیده است.

تذکرات

 ۱ . سامانه ثبت نام اینترنتی صرفا با سیستم عامل ویندوز سازگار می باشد . لذا توصیه می گردد به منظور ورود اطلاعات صحیح و بدون نقص ، صرفا از رایانه هایی که از سیستم عامل ویندوز بهره می جویند استفاده نمایید . در صورت استفاده از تبلت و تلفن های هوشمند ، تبعات ناشی از عدم دریافت صحیح اطلاعات متوجه مرکز گزینش و استخدام نخواهد بود.

۲- ثبت نام از داوطلبان استخدام رایگان محسوب گردیده و مستلزم پرداخت وجهی از طریق درگاه الکترونیکی بانکها نمی باشد

۳- کدملی داوطلب ،بعنوان نام کاربری و کلمه عبور ، برای ورود سامانه ثبت نام اینترنتی در نظرگرفته شده است.

۴- داوطلبانی که موفق به تکمیل اطلاعات خود نشده اند ، می توانند تا پایان مهلت ثبت نام با مراجعه به سامانه اطلاعات خود را تکمیل و ویرایش نمایند.

۵ – ثبت نام در این سامانه به منزله استخدام در ناجا محسوب نمی گردد.

۶- تکمیل اطلاعات توسط داوطلب و دریافت کدرهگیری ملاک تایید ثبت نام می باشد لذا در ورود اطلاعات مانند نام و نام خانوادگی ، کد ملی و سال تولد ، مدرک تحصیلی و معدل دقت لازم را نموده و افرادی که اطلاعات آنان ناقص می باشد فراخوان نخواهند شد.

برای ثبت نام اینجا کلیک نمایید

برای دریافت آخرین اخبار و اطلاع از آگهی های استخدامی نیروی انتظامی در ایمیل و گوشی همراه خود اینجا کلیک کنید.

نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران هر ساله به منظور تامین نیروی انسانی مورد نیاز خود در مقطع درجه داری و افسری در سراسر کشور استخدام به عمل میاورد همچنین نیروی انتظامی در استانهای کشور نیز به صورت جداگانه استخدام می نماید.

داوطلبان می توانند به منظور ثبت نام در مقطع درجه داری از تاریخ ۲۴ آذر لغایت ۲۰ دی ماه سال ۹۹ اقدام نمایند.

۱)ثبت نام از داوطلبان با آخرین مدرک تحصیلی دیپلم رشته های نظری ، فنی و حرفه ای و کارودانش ۲) حداقل سن ۱۸ سال و حداکثر ۲۵ سال می باشد. ۳) حداقل معدل برای ثبت نام ۱۴ و برای داوطلبان دارای سابقه بسیج فعال ۱۳ می باشد . ۴) حداقل قد برای داوطلبان ۱۷۰ سانتی متر می باشد. ۵) فارغ التحصیلان مقاطع کاردانی و بالاتر مجاز به ثبت نام نمی باشند و چنانچه ثبت نام نمایند در مراحل بعدی امکان ثبت نام نخواهند داشت.

بله با مقطع دیپلم میتوانید وارد نیروی انتظامی شوید.

این مورد در زمان استخدام و اعلام شرایط مشخص میشود.

شما وارد حساب کاربری خود نشده اید جهت استفاده از تمام امکانات سایت وارد حساب کاربری خود شوید. در صورتی که هنوز عضو کاربران سایت نشده اید ثبت نام کنید.

جهت اشتراک در شبکه های اجتماعی روی کلیدهای زیر کلیک کنید

همچنین میتوانید لینک کوتاه زیر را جهت دسترسی به صفحه فوق برای اشتراک گذاری کپی کنید

تمامی کالاها و خدمات این فروشگاه، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می‌باشند و فعالیت‌های این سایت تابع قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران است.

این وب سایت در سامانه ساماندهی به آدرس www.samandehi.ir ثبت گردیده است.

نیروی انتظامی یکی از مقدس ترین ارگان های نظامی کشور عزیزمان ایران می باشند که سربازان پس از انجام وظیفه می توانند به استخدام سرباز در ناجا در آیند. برای آشنایی کلیه مشمولین عزیز این مقاله از سایت ایران تحصیل را به موضوع استخدام سرباز در ناجا و شرایط استخدام سرباز در نیروی انتظامی اختصاص داده ایم . همچنین در ادامه به برخی از سوالات متداولی که مشمولین عزیز در رابطه با استخدام دارند نیز اشاره خواهیم نمود.

 

چگونه می توان برای استخدام سرباز در ناجا اقدام نمود؟

شرایط استخدام سرباز در نیروی انتظامی چیست؟

چگونه می توانم به سوالات متداول در رابطه با استخدام سرباز در ناجا دست یابم؟چگونه جذب ناجا شویم

نحوه تقسیم سربازان نیروی انتظامی چگونه است؟

 

جهت اطلاع دقیق از استخدام سرباز در ناجا و شرایط استخدام سرباز در نیروی انتظامی با مشاورین و متخصصین نظام وظیفه ایران تحصیل تماس حاصل نمایید.

9099072952 تماس از سراسر کشور و 9099072952 (تماس از استان تهران) پاسخگویی از 8 صبح الی 12 شب حتی ایام تعطیل

 

 

 

پذیرش ارگان های نظامی با شرایط خاص خود برای افرادی که مایل به استخدام می باشند امکان پذیر خواهد بود. همچنین قوانین پادگانی و نظامی هر یک از آنان با یکدیگر متفاوت می باشد. همین امر موجب تفاوت شرایط استخدام سرباز در نیروی انتظامی با سایر ارگان های دیگر می گردد. با توجه به آشنایی سربازان عزیزی که در نیروی انتظامی مشغول به خدمت می باشند ، آشنایی آنان موجب می شود تا بتوانند راحت تر در این ارگان ادامه دهند.

با توجه به اینکه فرماندهان نیروی انتظامی ، سربازان خود را بهتر می شناسند و اشراف بیشتری بر عملکرد آنان دارند، به همین دلیل استخدام سرباز در ناجا حتی برای فرماندهان نیز در صورتی که از بین خود سربازان نظام وظیفه انتخاب شود، مقرون به صرفه تر خواهد بود. همچنین این نوع انتخاب برای خود سربازان نیز بسیار مناسب خواهد بود زیرا سربازان با نحوه کار در نیروی انتظامی آشناتر می باشند و همین مسئله موجب موفقیت آنان می گردد.

با توجه به قانون استخدام سربازان وظیفهکه در رابطه با استخدام سرباز در ناجا در حال حاضر وجود دارد و در روزهای اخیر منتشر شده است، اولویت اول برای پذیرش و همچنین استخدام هر یک از افراد در نیروی انتظامی ناجا ، با سربازان عزیز می باشد. به همین دلیل این دسته از افراد چنانچه بتوانند کفالت و لیاقت خود را در حین خدمت سربازی به اثبات برسانند ، خواهند توانست به استخدام نیروی انتظامی نیز درآیند.

 

 

 

 

 

 

استخدام سرباز در ناجا تنها برای آن دسته از مشمولینی که واجد شرایط می باشند و با صلاحدید و نیاز این ارگان صورت خواهد پذیرفت.

 

 

 

 

 

 

 

استخدام تنها برای آن دسته از مشمولین عزیزی که دارای شرایط استخدام سرباز در نیروی انتظامی باشند ، صورت خواهد پذیرفت. به همین دلیل چنانچه مایل به ثبت نام می باشید، ابتدا لازم است واجد شرایطی همچون عدم تعلق به هر گونه ارگان سیاسی و احزاب و گروه های مختلف باشید. حداقل مدرک لازم برای ثبت نام و استخدام ، دارا بودن مدرک تحصیلی ابتدایی می باشد.

از دیگر شرایط استخدام سرباز در نیروی انتظامی می توان به موضوع مشمولین عزیزی که ترفیع درجه را اخذ نموده اند اشاره نمود. حداقل مدت توقف در درجه سلجوقگی برای دوره اول دبیرستان و همچنین پایان دوره راهنمایی دو سال منظور می گردد. در رابطه با آن دسته از مشمولین عزیزی که فاقد مدرک پایان دوره ابتدایی می باشند ، حداکثر درجه برای آنان استوار یکم می باشد.

از دیگر شرایط استخدام سرباز در نیروی انتظامی مربوط به تعیین حقوق و مزایای افرادی می باشد که به استخدام سرباز در ناجا در آمده اند می باشد. بدین معنا که هر یک از مشمولین عزیزی که به استخدام دولت در آمده اند، حقوق و مزایای آنها وابسته به درجه آنان می باشد به همین دلیل حقوق ثابتی برای کلیه افرادی که به استخدام در آمده اند وجود نخواهد داشت.

 

 

 

منظور از افراد مشمول خدمت سربازی چه افرادی می باشد؟ در پاسخ به این سوال می توان گفت کلیه افرادی که 18 سال سن آنان به اتمام رسیده است را تا پایان سن 50 سالگی شامل می گردد. مطابق و برابر با قوانین و آئین نامه نظام وظیفه ناجا هر یک از افراد در همان ماهی که 18 سال سن آنان به اتمام می رسد، مشمول طرح سرباز می شوند. به همین دلیل از همان زمان لازم است برای اعزام به خدمت اقدام نمایند.

تکلیف استخدام سرباز در ناجا برای آن دسته از افرادی که سن آنان تغییر یافته است چیست؟ هر گونه تغییر سن که در شناسنامه افراد صورت پذیرفته است ، برای معافیت و یا… برای سازمان نظام وظیفه عمومی معتبر نبوده و قابل استناد نمی باشد. به همین دلیل تنها در یک صورت این امکان وجود دارد که این میزان تغییر را در منظور نمایند که مشمولین شامل ماده 67 باشند.

آیا تغییر سن بستگان برای کفالت منظور می گردد؟ خیر! با توجه به کلیه قوانین و مقرراتی که در رابطه با استخدام سرباز در ناجا وجود دارد و همچنین آیین نامه کفالت سربازی ، تنها سن برای محاسبه کفالت سربازی ، شناسنامه اولیه پدر و مادر و همچنین بستگان می باشد. در این رابطه تنها یک تبصره وجود دارد که این تبرصه مربوط به افرادی است که شناسنامه آنان ابطال شده است.

 

 

چگونه جذب ناجا شویم

نحوه تقسیم سربازان نیروی انتظامی همانطور که می دانید به عهده سازمان نظام وظیفه عمومی نخواهد بود. در مرحله اولیه همانند سایر مراحل کلیه مشمولین عزیز لازم است نسبت به دریافت دفترچه نظام وظیفه اقدام نمایید. پس از آن ، لازم است دوره آموزشی خود را بگذرانید. پس از دوره آموزشی سربازان به صورت تصادفی تقسیم می شوند و در هر یک از ارگان ها مشغول به خدمت می شوند.

برای کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با استخدام سرباز در ناجا و همچنین کسب اطلاع در رابطه با شرایط استخدام سرباز در نیروی انتظامی با مشاورین و متخصصین نظام وظیفه ایران تحضیل تماس حاصل نمایید. مشاورین ما همه روزه ، حتی ایام تعطیل ، آماده ارائه خدمات به شما عزیزان می باشند. کافی است با شماره های مندرج در سایت تماس حاصل نمایید.

 

 

مدت خدمت سربازی به میزان زیادی بستگی به مکان خدمت شما خواهد داشت. به عنوان مثال ، برای آن دسته از مشمولین عزیزی که امریه سربازی گرفته اند، این میزان خدمت به 24 ماه می رسد. همچنین برای کارکنان نظام وظیفه نیروهای مسلح نیز ، میزان خدمت به 21 می رسد. اما برخی از مشمولین عزیزی که خدمت آنان در مکان های بد آب و هوا و یا مناطق عملیاتی و محروم می باشد طول خدمت سربازی به 19 ماه کاهش می یابد. آن دسته از سربازانی که در مناطق جنگی و امنیتی مشغول به خدمت می باشند نیز 18 ماه زمان خدمت برای آنان در نظر گرفته شده است.

 

دارا بودن مدارکی به شرحی که در ادامه ارائه خواهد شد که شامل : الف: كارت پايان خدمت دوره ضرورت. ب: كارت معافيت دايم.پ: برگ معافيت موقت در مدت اعتبار آن.ت: برگ آماده به‌خدمت بدون غيبت در مدت اعتبار آن.ث: گواهي اشتغال به تحصيل (معافيت تحصيلي) در مدت اعتبار آن.ج: گواهي اشتغال به خدمت براي كاركنان وظيفه.چ: گواهي اشتغال به خدمت براي كاركنان نيروهاي مسلح و افراد متعهد خدمت در دستگاه‌هاي غيرنظامي.ح: گواهي صادره از واحدهاي وظيفه عمومي.

 

مشمولانی که در خارج از کشور اقامت دارند چگونه است؟

آیا می توان تاریخ اعزام به خدمت را تغییر داد؟

افردی که مشمول خدمت می باشند و در عین حال مشغول به تحصیل می باشند چگونه می توانند اقدامات لازم را انجام دهند؟

برای مشمولان خدمت سربازی که غیبت داشته اند چه تنبیهی در نظر گرفته شده است؟

آیا امکان استخدام سپاه پاسداران 98 وجود خواهد داشت؟

مواردی که با توجه به آن مشمولان را غائب می نمایند در چه مواردی می باشد؟

 

 

جهت دریافت پاسخ سوالات مطرح شده و همچنین کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با استخدام سرباز در ناجا با شماره های 9099072952 تماس از سراسر کشور و 9099072952 (تماس از استان تهران) پاسخگویی از 8 صبح الی 12 شب حتی ایام تعطیل تماس حاصل نمایید.

 

 

مطالب مرتبط :

جدیدترین تغییرات خدمت سربازی

دفترچه ثبت نام آزمون استخدامی آموزش و پرورش 98

ثبت نام استخدام آموزش و پرورش 98

شرایط استخدام آموزش و پرورش 98

معافیت کفالت مادر مطلقه

نحوه محاسبه شماره چشم برای معافیت

تمدید معافیت تحصیلی دانشجویان و دانش آموزان

معافیت پزشکی دیسک کمر

شرایط استخدام سرباز در نیروی انتظامی

استخدام سرباز در ناجا

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه

نام *

ایمیل *

وب‌ سایت

12,000,000 +

بازدید کننده ایران تحصیل تاکنون

452,000 +

مخاطبان مشاوره تلفنی ایران تحصیل تاکنون

676780

تعداد سوالات سایت ایران تحصیل

15000

حدااقل بازدید روزانه سایت ایران تحصیل

در صورتی که نیاز به مشاوره در زمینه تحصیلی دارید می توانید از تجربیات مشاوران مرکز ایران تحصیل استفاده کنید هزینه هر دقیقه مشاوره 20000 ریال می باشد که می توانید ( از طریق تلفن ثابت از سراسر کشور با شماره 9099072952) تماس بگیرید و از خدمات مشاوره حضوری بهره مند گردید.

ایران تحصیل یک مرکز مشاوره تخصصی دارای مجوز فعالیت در زمینه تحصیلی می باشد که به صورت خصوصی و غیر انتفاعی فعالیت دارد و هیچ گونه وابستگی به هیچ ارگان خصوصی و دولتی ائم از دانشگاه آزاد ، سمپاد ، سازمان شاهد ، سنجش و … ندارد و تمامی مطالب مندرج در سایت تابع قوانین کپی رایت جمهوری اسلامی ایران و صرفا در راستای اطلاع رسانی و راهنمایی کاربران می باشد.

در صورتی که هر گونه پیشنهاد ، انتقاد یا شکایتی از نحوه عملکرد مجموعه دارید می توانید از طریق ایمیل info@irantahsil.org و یا شماره 02146018960 با ما در ارتباط باشید.

 

پاسخگویی ۸ صبح الی ۱ شب حتی ایام تعطیل

تماس و مشاوره تلفنی از ساعت ۸ صبح الی ۱۲ شب

تماس با تلفن ثابت ۹۰۹۹۰۷۱۶۱۴

تماس با تلفن ثابت از ساعت ۸ صبح الی ۱۲ شب

تماس از سراسر کشور ۱۶۱۴ ۹۰۷ ۹۰۹

صفحه اصلی » آزمون های استخدامی » شرایط استخدام نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران 1400چگونه جذب ناجا شویم

جهت مشاوره در زمینه شرایط استخدام نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران 1400

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۴_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

استخدام نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران 1400 از میان جوانان معتقد، مومن، انقلابی، با انگیزه و غیور جمهوری اسلامی ایران صورت خواهد گرفت تا آن ها در معاونت‌ها و رده های تخصصی مختلف ناجا مشغول به کار شوند. از این رو شرایط عمومی و اختصاصی خاصی برای استخدام نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران تعیین شده است که با آگاهی از آن ها می توانید برای ثبت نام اقدام نمایید. در ادامه اطلاعات کاملی راجع به شرایط و نحوه استخدام نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران 1400 آورده شده است. برای دریافت پاسخ سوالات خود در این زمینه، بدون تردید و در اسرع وقت با مشاور گروپ تماس بگیرید.

سر فصل ها

نیروی انتظامی شاخه‌ای از نیروهای مسلح ایران است، که وظایف پلیس نظامی و انتظامی را برعهده دارد.
نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران هر ساله به منظور تامین نیروی انسانی مورد نیاز خود در مقطع درجه داری و افسری از دو طریق ثبت نام حضوری و مراجعه به مرکز گزینش همچنین ثبت نام اینترنتی، نیروی مورد نیاز خود را جذب می نماید و داوطلبین با توجه به شرایط استخدام نیروی انتظامی در بازه زمانی مشخص شده نسبت به ثبت نام اقدام می نمایند.

افرادی که قصد دارند به استخدام نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران درآیند، باید دارای شرایط عمومی خاصی باشند. در صورتی که داوطلبان دارای این شرایط باشند می‌توانند پس از بررسی شرایط اختصاصی برای ثبت نام اقدام نمایند. برخی از شرایط عمومی استخدام نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران 1400 شامل موارد زیر می شود:

شرایط اختصاصی استخدام نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران 1400 شامل موارد زیر می شود:

داشتن حداقل معدل دیپلم یا پیش دانشگاهی برای داوطلبان (معدل 14)

قد داوطلبان حداقل باید 170 سانتی متر باشد.

وضعیت نظام وظیفه متقاضیان باید مشخص باشد.

داشتن حداقل سن 18 سال و حداکثر سن با توجه به شرایط خاص زیر تعیین می گردد:

لازم به ذکر است در زمان گزینش، ارائه مدارک خدمت از جمله گواهی اشتغال به خدمت سربازی، کارت پایت خدمت، گواهی اشتغال به تحصیل یا معافیت پزشکی الزامی می باشد.

توجه داشته باشید که ثبت نام خود را تنها از طریق رایانه های دارای سیستم عامل ویندوز انجام دهید. ثبت نام با استفاده از تلفن های هوشمند باعث می شود اطلاعات شما به درستی وارد سیستم نشوند.

پس از اینکه داوطلبان شرایط عمومی و اختصاصی استخدام نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران را مطالعه کردند، در صورت دارا بودن شرایط می توانند وارد سامانه شده و بر روی گزینه «پذیرش شرایط و ثبت نام» کلیک کنند.

پس از کلیک بر روی این گزینه، متقاضی ملزم است تمامی اطلاعات خواسته شده را تکمیل کنند. داوطلبان باید دقت داشته باشند که بخش های مربوط به کد ملی، نام و نام خانوادگی، شماره همراه و غیره را به دقت تکمیل نمایند. پس از تکمیل اطلاعات، بر روی گزینه «ثبت نام و ورود به سامانه» را کلیک کنید. با انجام این کار برای شما یک نام کاربری و یک کلمه عبور مشخص خواهد شد. فراموش نکنید نام کاربری و کلمه عبور داوطلب، همان کد ملی در نظر گرفته می شود.

دقت داشته باشید که ثبت نام شما به معنی استخدام نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران نمی باشد.

برای آگاهی از زمان استخدام نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران 1400 همین حالا با مشاور گروپ تماس بگیرید یا وارد کانال زیر شوید.

برخی نکات درباره شرایط و نحوه استخدام نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران 1400

در بالا برخی از اطلاعات راجع به شرایط و نحوه استخدام نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران 1400 آورده شده است. در صورتی که علاوه بر موارد گفته شده نیاز به برخی اطلاعات تکمیلی دارید، بهتر است با شماره گیری 9099071614 با مشاور گروپ تماس بگیرید. مرکز مشاوره تخصصی مشاور گروپ، در تمامی روزهای هفته از ساعت 8 صبح تا 12 شب آماده ارائه راهنمایی های جامع و کامل در این زمینه می باشد.

چگونه از زمان استخدام نیروی انتظامی مطلع شویم ؟

بطور معمول در طی سال چندین نوبه ثبت نام اینترنتی “سراسر کشور” و ثبت نام حضوری “برخی استان ها” برای جذب نیرو در سایت پلیس فعال می شود، شما متقاضیان گرامی زمان ثبت نام اینترنتی نیروی انتظامی را می توانید از مشاوران مجرب مجموعه بزرگ مشاور گروپ جویا شوید.

شرایط استخدام و مدارک مورد نیاز نیروی انتظامی چیست؟

داوطلبینی که قصد ثبت نام در استخدامی نیروی انتظامی را دارند، با رعایت نکات شرایط عمومی و اختصاصی ذکر شده در اطلاعیه ثبت نام و این مقاله میتوانند نسبت به تکمیل فرم استخدام اقدام نمایند.

آیا هر دوره استخدام پلیس زن در نیروی انتظامی صورت میپذیرد؟

استخدام پلیس زن و خانم ها در نیروی انتظامی طی هر سال انجام میشود که در شرایط هر دوره جنسیت خانم و یا آقا ذکر میشود.

جهت مشاوره در زمینه شرایط استخدام نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران 1400

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۴_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

چگونه جذب ناجا شویم

با عرض سلام و ادب ایاثبت نام نیرو انتظامی سال جدیداغازمی شود یا نه لطفا پاسخ بدین

باعرض سلام شرايط ثبتنام چجور هستش

تورو قران اگرامکانش هست جواب سوالامو بدین
من ۲۵ سالمه میتونم ثبت نام کنم .چون دوسال خدمتو انجام دادم یعنی تا ۲۷ سالگی میتونم ثبت نام کنم
و من درحال درس خوندن مدرسه بزرگسالان هستم میتونم ثبت نام کنم تا دیپلمم که خرداد گرفتم تحویل بدم یا نه اول باید دیپلممو بگیرم بعد ثبت نام کنم
و یه مشکلی که دارم من متاسفانه دوسه روز زندان بودم که جرمم نزاع دست جمعی بود یک دعوا بود منم کاری تو دعوا نکردم منم بازداشت کردن ایا سابقه کیفری شامل حالم میشه و نمیتدنم ثبت نام کنم فقط برای رضایی خدا وقت بزارید راهنماییم کنید
چون میخوام مثل عموی شهیدم منم جان ناقابلمو برای وطنم و رهبر عزیزم فدا کنم ?

سال خسته نباشید خواهش میکنم جواب بدید ممنونم از تون
17فروردین یا 20فروردین من شنیدم حقیقت داره ک اعزام میشیم
و ثبت نام من هم اراک بوده
و کل کارامو هم انجام دادم

سلام خسته نباشی
من ۲۶ سالمه دارای کارت پایان خدمت و پسر جانباز هستم من هیچ سو سابقه ای ندارم وخیلی دوست دارم که تو نیروی انتظامی بیام مدرکم دیپلمه من دوسال پیش رفتم قول نکردن ولی اگه کمکی کنید تا این بنده حقیر استخدام کنید ممنون میشم من خداروشکر هیچ وقت دنبال دعوا نبودم و حتی خطی نداره بدنم من خیلی دوست دارم تو ناجا باشم لطفا کمکم کنید ???

سلام خوبین من عاشق خدمت به کشورم هستم می خام ثبت نام کنم سپاه سن من ۲۶ سال هست مدرکم لیسانس هست لطفا خواهش می کنم بزارید برای کشورم خدمت کنم تا بتوانم کاری برای مردمم ولایت فقیه که بهش دسرسی نداریم لاقل براش خدمت کنیم من عاشق ولایت فقیه هستم من عاشق کشورم هستم حاضرم هر کاری برای کشورم انجام بدم جانم را فدای رهبرم کنم

نیروی انتظامی

سلام شرایط استخدام چجوری هستش

سلام
سلامت جسمانی مثلا نقصی جسمانی روانی
یا شکستگی استخوان، یا امپلنت دندان،…. کدام یکی از اینا موأثر هست

سلام دوست عزیز من رفتم باید همه اعضای بدنت سالم باشه کوچکترین اشکال ایراد میگیرن

سلام می خواستم بدونم سال ۱۴۰۰ نیروی انتظامی استخدام نیروی زن با مدرک سیکل دارد در مقطع درجه داری آخه من سال ۱۴۰۰ سیکلمو می گیرم لطفا جواب بدید.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نام*

ایمیل*

تلفن همراه

در صورتی که به هر دلیل به تلفن ثابت دسترسی ندارید ما برای مشاوره با شما تماس میگیریم!

مشاور گروپ از سال ۱۳۹۲ به صورت تخصصی کار خود را در زمینه مشاوره آغاز کرد و با استعانت از خداوند متعال و اعتماد مردم عزیز کشورمان تاکنون توانسته میلیون ها ساعت مشاوره تلفنی و حضوری ارائه دهد. ما در مجموعه مشاور گروپ گرد هم آمده ایم تا تجربیات چندین ساله خود را در زمینه مشاوره تحصیلی در مقاطع مختلف مانند تیزهوشان،نمونه دولتی ، کارشناسی ، کارشناسی ارشد ، دکتری ، آزاد بدون کنکور ، علمی-کاربردی ، نظام وظیفه ، نظام مهندسی و … اطلاعات مربوطه را در اختیار مخاطبان محترم خود قرار دهیم.

مشاور گروپ یک وبسایت خصوصی و غیر انتفاعی دارای مجوز رسمی مشاوره در زمینه تحصیلی میباشد.
این وبسایت به هیچ ارگان یا نهاد دولتی یا خصوصی از جمله سنجش ، دانشگاه آزاد و… وابستگی ندارد.
تمامی محتوای این وبسایت تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران بوده و اخبار تنها از وبسایت های معتبر همراه با ذکر منبع اصلی انتشار داده میشود.
لازم به ذکر است مشاور گروپ هیچگونه مسئولیتی در قبال محتوای بازنشر شده ندارد.

تمامی حقوق این وبسایت محفوظ بوده و متعلق به مجموعه مشاور گروپ میباشد.


نام کاربری: perm_identity


رمز عبور: lock_open


وارد شدن به نیروی انتظامی به نوعی ریشه در رویاهای دوران کودکی ما دارد و این علاقه دوران کودکی درصدی از جوانان را علاقه مند به استخدام شدن در نیروی انتظای می کند. البته در حال حاضر بانوان نیز می توانند به نیروی انتظامی وارد شوند و در این سازمان خدمت کنند. در این مقاله، روش های ورود به نیروی انتظامی را شرح داده ایم.

بیشتر بخوانید: روش های موفقیت در مصاحبه استخدامیچگونه جذب ناجا شویم

استخدام در نیروی انتظامی جمهوری اسلامی، براساس مصوبه مجلس شورای اسلامی بر دو نوع می باشد:

در مقطع درجه داری معمولاً برادران پذیرفته می شوند و بانوان قادر به ورود به این بخش نیستند. البته طبق شرایط خاصی بانوان نیز در مقطع درجه داری پذیرش می شوند. افرادی که در یکی از رشته های نظری در دبیرستان مدرک دیپلم گرفته اند می توانند در صورت دارای بودن شرایط زیر، وارد مقطع درجه داری نیروی انتظای شوند:

افرادی که این شرایط را دارند می توانند با مراجعه به مرکز استخدام ناجا در استان خود اقدام به ثبت نام کنند و در صورت پذیرش، دوره آموزشی آن ها شروع شده و بعد از اتمام این دوره مشغول به خدمت خواهند شد. وارد شدن به نیروی انتظامی از این روش در سال های اخیر بسیار رایج بوده است.

افرادی که شرایط سنی و مدرک تحصیلی مورد نیاز ناجا را برای استخدام در مقطع افسری دارند، باید ابتدا در آزمون ورودی ناجا شرکت کنند، اگر در این آزمون امتیاز لازم را کسب کنند می توانند برای انجام معاینات پزشکی و تست های جسمی به بهداری ناجا مراجعه کنند. سپس افراد به مصاحبه دعوت می شوند. مرحله آخر این فرآیند تحقیق در محل می باشد. اگر متقاضی همه این مراحل را با موفقیت پشت سر بگذارد، وارد دانشگاه افسری خواهد شد و بعد از گذراندن یک دوره ۴ ساله، وارد محل خدمت خود می شود.

همانند همه شغل های دیگر، استخدام شدن در نیروی انتظامی به عنوان افسر یا درجه دار نیز دارای مزایا و معایبی می باشد. به طور کلی، اولین مزیت آن استخدام دائمی شدن و دریافت یک حقوق ثابت ماهیانه به همراه برخی مزایای جانبی است. از جمله معایب آن نیز پایین بودن میزان دریافتی پرسنل و ایجاد برخی محدودیت ها در زندگی آن ها می باشد. از این رو شما زمانی که وارد نیروی انتظامی می شوید، دیگر هر کاری نمی توانید انجام دهید و باید مقید به قوانین نیروهای مسلح باشید.

به طور کلی، دو راه استخدام از طریق مقطع درجه داری و استخدام از طریق مقطع افسری برای وارد شدن به نیروی انتظامی در ایران وجود دارد. تفاوت این دو روش این است که افرادی که در مقطع افسری وارد نیروی انتظامی می شوند مانند دانشجویانی هستند که وارد دانشگاه می شوند، آن ها در دانشگاه افسری تحصیل می کنند و درجه آن ها نسبت به افرادی که از طریق درجه داری وارد نیروی انتظامی شده اند، بالاتر خواهد بود.

 بیشتر بخوانید: آیا استخدام افراد سفارش شده کار درستی است؟

به گفتگوی ما بپیوندید و دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید.

من شنیدم اگه دندون پر کرده داشته باشی قبولت نمی کنند البته یه زره کف پام صاف ولی بابام کارت ایثار گری داره وقرار کارت بسیج فعالم هم بگیرم به نظر شما قبول می شم

دیدگاه

نام *

ایمیل *

وب‌ سایت

ذخیره نام، ایمیل و وبسایت من در مرورگر برای زمانی که دوباره دیدگاهی می‌نویسم.

ترینو چیست؟

ترینو می­تواند یک اسم باشد، می­تواند یک برند باشد، ترینو حتی می­تواند یک موجود زنده باشد. اما آنچه مهم است، ترینو کمک­های بسیار زیادی می­تواند به شما بکند.

اگر دانشجو هستید، ترینو به شما کمک می­کند تا در کنار درس خواندن، مهارت­هایی را بیاموزید که آینده شغلی شما را تضمین می­کند.

اگر کارمند هستید، ترینو به شما کمک می­کند تا یک مسیر شغلی بهتر را برای خود ترسیم کنید و ارتقای شغلی پیدا کنید. ادامه مطلب

هر جامعه‌ای نیاز به افرادی برای برقراری امنیت عمومی دارد. به خصوص جوامع کنونی که روابط انسانی شکل پیچیده‌ای به خود گرفته و جرائم و رفتارهای نابهنجار اجتماعی روزبه‌روز در حال گسترش است.

هر جامعه‌ای نیاز به افرادی برای برقراری امنیت عمومی دارد. به خصوص جوامع کنونی که روابط انسانی شکل پیچیده‌ای به خود گرفته و جرائم و رفتارهای نابهنجار اجتماعی روزبه‌روز در حال گسترش است.

البته وظایف پلیس فقط به این چند مورد ختم نمی‌شود و طیف گسترده‌ای از وظایف و حیطه‌ی بزرگی از مسئولیت‌ها را بر عهده دارند. از آسیب‌شناسی جرائم، کشف جرائم، پیشگیری، کنترل و … که همگی در جهت داشتن جامعه‌ای سالم، به دور از تنش و خطر بسیار مهم و حیاتی هستند. پلیس بودن شغل پر خطر و پر استرسی است که نیاز به افرادی قوی از لحاظ جسمی و روحی دارد. پس تنها علاقه و انگیزه نمی‌تواند برای یک پلیس کافی باشد و در انجام کارهای روزمره او را یاری کند. ما در این مطلب می‌خواهیم شرایط ورود به شغل پلیسی و مهارت و استعدادهای لازم برای ایفای نقش مثبت در این شغل را برای شما بیان کنیم.

پلیس مأمور اجرای قانون است که در کشور ما پلیس و سیستم نوین ایجاد نظم و امنیت داخلی یعنی سازمان پلیس از یک‌صد سال پیش وجود داشته است. این افراد از میان جوانان جسور و شجاع، دارای آمادگی‌های روحی و جسمی بالا برگزیده می‌شوند و علاوه بر تمرینات فیزیکی و آمادگی جسمانی دشوار، در زمینه‌هایی مانند رانندگی، علم کامپیوتر، مهارت‌های تکنیکی و تاکتیکی، اسلحه‌شناسی، مردم‌شناسی، حقوق مدنی، جرم‌شناسی و … آموزش می‌بینند تا بتوانند برای انجام فعالیت‌های این شغل آمادگی لازم را پیدا کنند.

 

چگونه جذب ناجا شویم

 

این دانشکده در مقطع کارشناسی دارای شش گرایش است، که دانشجویان از ترم چهارم شاخه یا گرایش خود را انتخاب می‌کنند. مقطع کاردانی این دانشکده نیز دارای گرایش‌های راهنمایی و رانندگی و انتظامی است. تحصیل در این دانشکده به صورت شبانه‌روزی است، یعنی دانشجویان جذب شده از سراسر کشور به صورت 24 ساعته در دانشکده حضور دارند و به مدت چهار سال به آموزش‌های تئوری و عملی می‌پردازند.

برای انتخاب این شغل دو راه وجود دارد:

در روش اول برای ورود به دانشگاه افسری نیروی انتظامی شما باید مدرک پیش‌دانشگاهی در یکی از گرایش‌های نظری ریاضی، تجربی، انسانی، معارف داشته باشید، یا در حال تحصیل در دوره‌ی پیش‌دانشگاهی یکی این رشته‌ها باشید. سپس با شرکت در آزمون کنکور سراسری و به دست آوردن رتبه‌ی مناسب (حداقل 2000) در هنگام انتخاب رشته، رشته‌ی کارشناسی علوم انتظامی که از گرایش‌های نیمه‌متمرکز است را انتخاب کنید. یعنی بعد از قبولی اولیه، شما باید مراحل معاینه جسمی، روحی و مصاحبه و گفت‌وگوی حضوری را نیز بگذرانید. در این رشته مراحل معاینه و مصاحبه نسبت به نمره‌ی علمی آزمون کنکور از اهمیت بالایی برخوردار است.

در صورت قبولی در این مراحل شما به دانشکده‌ی افسری امین واقع در تهران راه پیدا خواهید کرد و بعد از آموزش‌های لازم و طی مراحل تئوری و عملی از این دانشکده با درجه‌ی ستوان دومی فارغ‌التحصیل می‌شوید. از بدو ورود، شما به استخدام نیروی انتظامی درمی‌آیید و از تمام امکانات رفاهی و درمانی و خدماتی این سازمان می‌توانید استفاده کنید. علاوه بر این مزایا و امکانات، حقوق ماهیانه نیز دریافت خواهید کرد. بعد از اتمام دروس دانشکده بنا بر نیاز این سازمان در یکی از شاخه‌های نیروی انتظامی به خدمت مشغول خواهید شد.

پلیس نیروی انتظامی هرساله بنا بر نیاز سازمان از بین افراد دارای دیپلم و یا سایر مدارک تحصیلی غیر مرتبط با این سازمان اقدام به استخدام می‌کند. افراد علاقه‌مند می‌توانند با توجه به شرایط و موارد موجود در فرم‌های استخدامی اقدام به ثبت‌نام کنند و بعد از طی مراحل لازم به استخدام این سازمان درآیند.

تست سنجش استعداد شغلی

فارغ‌التحصیلان دوره‌ی کارشناسی می‌توانند بعد از اتمام این دوره در کنار انجام شغل خود به ادامه‌ی تحصیل بپردازند و هیچ مانعی در ادامه‌ی تحصیل برای پلیس‌ها وجود ندارد.

انتخاب محل خدمت فارغ‌التحصیلان این رشته بر اساس نیازهای سازمان و نیازهای رسته‌های انتخابی دانشجویان صورت می‌گیرد. تمامی نیروهای پلیس بر اساس قانون باید در طول خدمت خود چندین سال در مناطق محروم و عملیاتی خدمت کنند.

امروزه با توجه به پیشرفت جامعه نیاز به نیروهای پلیس زن نیز در کنار مردان احساس می‌شود. نحوه‌ی ورود به دانشگاه پلیس برای دختران از طریق کنکور سراسری در مقاطع کاردانی و کارشناسی یا با گزینش فارغ‌التحصیلان سایر دانشگاه‌ها در رشته‌های مرتبط با مأموریت پلیس انجام می‌گیرد. البته دختران دیپلم هم برای آموزش‌های کوتاه‌مدت و به صورت درجه‌داری جذب پلیس می‌شوند.

دختران نیز مانند پسران علاوه بر کسب رتبه‌ی لازم علمی، از لحاظ روحی جسمانی و مصاحبه نیز مورد بررسی قرار می‌گیرند. افراد قبول‌شده در مرکز آموزش عالی کوثر که یکی از دانشکده‌های دانشگاه انتظامی است مشغول به آموزش می‌شوند و در طول تحصیل آموزه‌های علمی و عملی چون آموزش‌های نظامی، تیراندازی، شنا، دفاع شخصی، آمادگی جسمانی و رانندگی را می‌آموزند. این دانشجویان از همان ماه قبولی به استخدام نیروی انتظامی درمی‌آیند و از حقوق و مزایای این سازمان و تمام امکانات رفاهی و آموزشی و درمانی آن استفاده می‌کنند.

 

 

گرایش‌های تحصیلی دانشجویان پلیس زن بر اساس نیاز سازمان، رسته‌های راهنمایی و رانندگی، کشف جرائم، اطلاعات، انتظامی و رایانه است. بعد از فارغ‌التحصیلی زنان پلیس در مراکز خاصی که متناسب با رسته‌ی آنان است در ارتباط با امور زنان و کودکان مشغول به کار می‌شوند.

افراد برای موفقیت در شغل‌هایشان به برخی مهارت‌ها بیشتر احساس نیاز پیدا می‌کنند. وجود این مهارت‌ها در شخصیت فرد می‌تواند انجام کارها را برای او راحت‌تر سازد و او را به موفقیت در حیطه‌ی شغلی خود برساند. توجه به استعدادها و مهارت‌ها و پرورش آن‌ها در شغل پلیسی بسیار مهم است.

در انتخاب شغل صحیح و درست، عوامل مختلفی از جمله ویژگی‌های شخصیتی، استعدادها، ارزش‌ها، علایق، مهارت‌ها، شرایط خانوادگی، شرایط جامعه و … برای هر فرد باید در نظر گرفته شوند. یکی از مهم‌ترین این عوامل ویژگی‌های شخصیتی می‌باشند. افراد باید با شناخت شخصیت خود مسیر را برای خود هموار سازند. البته در هر شغلی افراد موفق با شخصیت‌های مختلف وجود دارند و نمی‌توان به صورت دقیق گفت حتماً برای این شغل این شخصیت مورد نیاز است، اما با بررسی شخصیت افراد موفق در هر حیطه تا حدودی شباهت‌های شخصیتی آنان مشخص می‌شود.

این تیپ‌های شخصیتی با وجود برخی تفاوت‌ها در برخی موارد مانند ریسک‌پذیری، کمک به مردم و جامعه، کار در شرایط ریسک دار و انعطاف‌پذیری شخصیتی، دارای نقاط مشترکی هستند.

 

تست‌های تیپ‌شناسی شخصیت

رشته‌ی انتظامی در مقطع کارشناسی بنا بر نیاز سازمان به شش گرایش تقسیم می‌شود. گرایش‌های این رشته شامل: اطلاعات، راهنمایی و رانندگی (انتظامی)، مهندسی، اداری و مالی، خدمات و پشتیبانی و ارتباطات انتظامی است.

 

 

هر فرد باید در انتخاب شغل‌های حساس و پرخطر مانند این شغل از انتخاب خود اطمینان کافی داشته باشد و طبق شرایط زندگی خود دست به انتخاب بزند و شرایط لازم برای تحصیل و آینده‌ی این شغل را در نظر بگیرد.

برای مثال تحصیل در این دانشکده به صورت شبانه‌روزی است و عدم سوءپیشینه از پیش‌نیازهای ضروری و مهم برای ورود به این شغل است، حتی محدودیت‌های جسمی و سنی مانند قد نیز وجود دارد، یا در طول خدمت نیاز به زندگی در مناطق محروم و عملیاتی وجود دارد. وجود مأموریت‌های شبانه یا آماده‌باش‌ها باعث می‌شود افراد هفته‌های متوالی زندگی روزمره و عادی خود را نداشته باشند که ممکن است برای خانواده‌ی فرد مشکل‌ساز شود. تمامی این اطلاعات باید قبل از انتخاب این شغل به صورت کامل توسط خود دانش‌آموز مورد بررسی قرار گیرد تا آگاهی و اطمینان کامل به دست آید.

پروفایل‌سنتر نسل جدید مشاوره تحصیلی شغلی و پلتفرمی برای تصمیم‌گیری و انتخاب آگاهانه مسیر زندگی است. ابزارهای پروفایل‌سنتر شامل کشف استعدادهای تحصیلی-شغلی، مشاوره و هدایت تحصیلی، سنجش سازگاری شغلی و انتخاب رشته تحصیلی، مبتنی بر علوم روان‌شناختی، هوش مصنوعی و بانک اطلاعات مشاغل اونِت (O*NET) هستند. با استفاده از خدمات آنلاین پروفایل‌سنتر می‌توانید به شناختی دقیق از خود، مشاغل مناسب و مسیرهای تحصیلی مناسب دست یابید.

معاونت نیروی انسانی ناجا بر این باور است که استفاده از همگراترین نیروها نسبت به نظام جمهوری اسلامی ایران یکی مهمترین سیاست جذب نیرو در ناجا محسوب می‌شود به نحوی که 69 درصد از کارکنانی که در طول یک سال جذب ناجا می‌شوند از بین بسیجیان فعال کشور ،11 درصد خانواده معظم شهدا و 22 درصد فرزندان کارکنان نیروهای مسلح هستند.

کليه حقوق اين سايت متعلق به پایگاه خبري-تحليلي مشرق نيوز مي باشد و استفاده از مطالب آن با ذکر منبع بلامانع است.

چگونه جذب ناجا شویم
چگونه جذب ناجا شویم
0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *