چطور بفهمیم لاتاری برنده شدیم

 
helpkade
چطور بفهمیم لاتاری برنده شدیم
چطور بفهمیم لاتاری برنده شدیم

نحوه چک کردن نتایج لاتاری آمریکا 2020 و 2021 در زیر به طور کامل شرح داده شده است :

1- برای چک کردن نتایج لاتاری آمریکا در ابتدا می بایستی وارد سایت https://www.dvlottery.state.gov شوید و همانند تصویر زیر روی لینک https://www.dvlottery.state.gov/ESC که با رنگ زرد در تصویر مشخص شده است کلیک نمائید تا وارد مرحله بعد شود .

اطلاعات زیر تنها جهت راهنمایی می باشد – لطفا به هیچ عنوان با قاره پیما در زمینه تکمیل فرم یا زمان شروع لاتاری تماس نگیرید
به سوالات شما به هیچ عنوان پاسخ داده نخواهد شد

اطلاعات زیر تنها جهت راهنمایی می باشد – لطفا به هیچ عنوان با قاره پیما در زمینه تکمیل فرم یا زمان شروع لاتاری تماس نگیرید

به سوالات شما به هیچ عنوان پاسخ داده نخواهد شد

چطور بفهمیم لاتاری برنده شدیم


2- در این مرحله می بایستی روز گزینه Continue که با رنگ زرد در تصویر زیر مشخص شده است کلیک کردن و وارد مرحله بعدی شوید .

3- در این مرحله 4 بخش وجود دارد که شما می بایستی آنها را به دقت کامل نمائید که روش کامل کردن آنها در زیر توضیح داده شده است .

4- در این  قسمت چنانچه به تصویر زیر مواجه شدید نشان دهنده برنده شدن شما در لاتاری می باشد ( نام و بارکد به دلیل مشکلات امنیتی تار شده است )

5- و چنانچه با تصویر زیر روبرو شدید نشان دهنده برنده نشدن شما در لاتاری می باشد .


برنامه پروازهای خارجی ایران ایر ( هما ) Iran Air Airlines

برنامه پروازهای خارجی ماهان ایر Mahan Air Airlines

بلیط سوتو SOTO

رزرو هتل در تمام کشورهای جهان

آژانس مسافرتی – آژانس هواپیمایی در کرج

هواپیمایی آرمنیا –  بلیط ارزان – اخذ بلیط تمام کشورهای جهان

HOW TO GET AN IRANIAN E VISA

مشهد قاره پیما

اطلاعات مفید برای سفر :

مبلغ و شماره حساب عوارض خروج از کشور سال 99

کشورهایی که با پاسپورت ایرانی بدون ویزا می توانید به آنها سفر کنید

تبدیل تاریخ شمسی به میلادی و میلادی به شمسی

مقررات ورود و خروج کالا و طلا و ارز درباره ما

لیست کالاها و اشیا ممنوعه جهت ورود و خروج به کشور

راهنمای مدارک و قوانین جدید دریافت ارز مسافرتی

مجله گردشگری قاره پیما

قاره پیما

www.GharePeyma.com

تماس با ما :

021-88476799

 

چطور بفهمیم لاتاری برنده شدیم

نتیجه لاتاری 2022 

لاتاری 2022 هم به مانند سالهای گذشته اعلام خواهد شد و متقاضیان می توانند از اواسط اردیبهشت 1400 تا روز جمعه 8 مهر 1401 نتایج لاتاری 2022 را ازطریق سایت کارت سبز چک نمایند.

نتیجه لاتاری 2021

نتیجه لاتاری 2021 17 خرداد 99 (6 June 2020) ساعت 20:30 به وقت تهران اعلام شده است و بوسیله برگه ثبت نام آن میتوان نتیجه را چک نمود.

لذا ثبت نام کنندگان لاتاری جهت اطلاع و بررسی نتایج ثبت نام های لاتاری خود از تاریخ فوق می توانند جهت آگاهی از نتایج ثبت نام اقدام نمایند.

چطور بفهمیم لاتاری برنده شدیم

لازم به ذکر است نتایج به مدت 1 سال جهت مشاهده در دسترس می باشد.

مشاهده نتایج لاتاری در لینک زیر:

https://www.cartesabz.net/register/status-check.php

 

آموزش مشاهده نتایج لاتاری (جواب لاتاری)

برای مشاهده جواب لاتاری ابتدا می بایست با ورود به وب سایت کارت سبز و از قسمت منو بخش استعلام نتایج لاتاری را انتخاب نمایید و سپس

در قسمت اول کد رهگیری ۱۶ رقمی که هنگام ثبت نام دریافت نموده اید و با عدد 2022 و یا 2021 شروع میشود را وارد نمایید 

در قسمت دوم باید نام خانوادگی ثبت نام کننده اصلی را به انگلیسی وارد نمایید

در قسمت سوم تاریخ تولد ثبت نام کننده اصلی را به میلادی وارد نمایید

و در آخر می بایست شماره موبایل ثبت نام کننده اصلی را وارد نمایید و بر روی دکمه ثبت درخواست کلیک کنید.

برای مشاهده نتایج لاتاری به آدرس زیر مراجعه نمایید.https://www.cartesabz.net/register/status-check.php

در صورتیکه کانفرمیشن نامبر خود را فراموش یا گم کرده اید، می توانید از طریق مجموعه کارت سبز  به راحتی کانفرمیشن نامبر خود را بازیابی نمایید. کارت سبز در سریعترین زمان ممکن، کد مربوطه را به شما ارایه میدهد تا فرصتتان را برای انجام امور بعد از قبولی لاتاری و اخذ ویزا از دست ندهید. مدنظر داشته باشید برای این امر باید نام و نام خانوادگی، تاریخ تولد و ایمیلتان را به همراه داشته باشید که به کارشناسان مربوطه اعلام نمایید . همچنین می بایست دقت نمایید که این موارد مطابق اطلاعاتی باشند که به هنگام ثبت نام لاتاری در فرمتان وارد نموده اید.

در صورت قبولی در لاتاری، نامه ای مشابه نامه زیر در صفحه ظاهر خواهد شد. این نامه به صورت اینترنتی صادر شده و دارای مشخصات انحصاری و اختصاصی زیر میباشد:

نمونه ای واقعی از “نامه قبولی” که سال گذشته یکی از برندگان این مرکز دریافت نموده است.

نامه قبولی لاتاری

Based on the information provided, the Entry HAS NOT BEEN SELECTED for further processing for the Electronic Diversity Visa program at this time.

Please verify that you have entered all information correctly. You may re-check the Entry status by clicking on the ESC Home Page link below.

امیدواریم شما هم یکی از برندگان خوش شانس امسال باشید.

لاتاری 2020 آمریکا در تاریخ 1 آذر 1396 به پایان رسید و نمایش نتایج در ساعت 12 ظهر به وقت شهر واشنگتن (ساعت 20:30 به وقت تهران) روز سه شنبه 25 اردیبهشت 1397 (15 می 2018) آغاز شد و تا حدود 1 سال (30 سپتامبر 2020) میتوان در خصوص چک کردن به لینک راهنمای اعلام نتایج لاتاری گرین کارت امریکا مراجعه و از این راهنما برای چک کردن نتایج لاتاری خود استفاده کنید، همچنین نتایج سال گذشته یعنی جواب گرین کارت 2018 نیز کماکان قابل دسترس می باشد

امیدواریم شما بازدیدکنندگان سایت کارت سبز جزء برنده های گرین کارت لاتاری 2020 باشید. (لازم به ذکر است که نتیجه لاتاری 2020 تا 30 سپتامبر 2020 قابل مشاهده بوده است)

برای جستجو پس از ساعت و تاریخ فوق، روی لینک زیر کلیک نمایید :

اعلام نتایج لاتاری

* نــکــات اصلی و مـهـم:

1- وزارت امور خارجه امریکا به هیچ شخصی جهت اطلاع رسانی برنده شدن در قرعه کشی لاتاری، ایمیل، نامه پستی، تماس تلفنی یا موبایلی، تلگرام یا پیامک و … نمیزند.

2- جهت مطلع شدن از نتیجه قرعه کشی و وضعیت فرد ،مراجعه به لینک بالا و چک نمودن وضعیت توسط اطلاعات فردی همان شخص می باشد.

3- قرعه کشی فقط یکبار انجام شده و اگر شما برنده شده باشید مشخص می شود و اینطور نیست که مجدد قرعه کشی صورت گیرد.

پیام برنده نشدن در لاتاری:

Based on the information provided, the Entry HAS NOT BEEN SELECTED for further processing for the Electronic Diversity Visa program at this time.

و

در صورت برنده شدن کاملا متوجه خواهید شد!

به این صورت که تاریخ و محل مصاحبه با اطلاعات در شکل نامه ای ویژه نمایش داده میشود.

همونطور که عرض شد اگر شما در قرعه کشی لاتاری انتخاب شده باشید، در سایت به شما نامه ای نشون داده میشه حاوی مشخصات خودتون،اما مهمترین قسمت اون نامه لینکی هست که به شما داده شده جهت اطلاع از “مراحل منتخبین لاتاری” و بقیه کارهایی که باید انجام بدید که در زیر قید خواهد شد.لینک راهنمایی منتخبین لاتاری در سایت وزارت امور خارجه ایالات متحده امریکا : http://www.dvselectee.state.gov

فراموشی Confirmation Number:

چطور بفهمیم لاتاری برنده شدیم

همانطور که مستحضر هستید برای اطلاع از نتایج لاتاری احتیاج به کانفرمیشن نامبر (کدرهگیری 16 رقمی) ثبت نامتان دارید، اما ممکن است در زمان اعلام نتایج این شماره را گم و یا فراموش کرده باشید. در اینصورت می توانید از طریق مجموعه کارت سبز  به راحتی کانفرمیشن نامبر خود را بازیابی نمایید. کارت سبز در سریعترین زمان ممکن، کد مربوطه را به شما ارایه میدهد تا فرصتتان را برای انجام امور بعد از قبولی لاتاری و اخذ ویزا از دست ندهید. مدنظر داشته باشید برای این امر باید نام و نام خانوادگی، تاریخ تولد و ایمیلتان را به همراه داشته باشید که به کارشناسان مربوطه اعلام نمایید . همچنین می بایست دقت نمایید که این موارد مطابق اطلاعاتی باشند که به هنگام ثبت نام لاتاری در فرمتان وارد نموده اید.

گرین کارت چیست؟

گرین کارت ویزای اقامت دائم در آمریکاست. دارنده گرین کارت میتواند آزادانه در این کشور زندگی، کار و تحصیل کند. یک فرد ایرانی پس از دریافت گرین کارت میتواند تحت شرایط افراد دارای اقامت، بدون هیچ مشکلی به ایران سفر کند و با همان کارت به آمریکا بازگردد. همانطور که پیشتر گفته شد، گرین کارت به مثابه ویزای دائم برای هر فرد جهت ورود به خاک آمریکا میباشد.

دولت آمریکا هر ساله از طریق قرعه کشی به 55,000 نفر از سرتاسر جهان گرین کارت اعطا میکند. هر ساله لیستی از کشورهایی که اتباعشان مجاز به شرکت در لاتاری هستند از سوی اداره مهاجرت آمریکا اعلام میشوند. کشور ما ایران نیز تا به امسال جزو کشورهای مجاز بوده است.

معیار اینکه اتباع چه کشورهایی میتوانند در لاتاری شرکت کنند و چه کشورهایی نمیتوانند، بستگی به تعداد مهاجران آن کشور در ایالات متحده دارد. برای مثال اتباع کشورهای چین، کانادا، هندوستان، فیلیپین، برزیل و چند کشور دیگر اجازه شرکت در این قرعه کشی را ندارند، چرا که با توجه به اینکه آمریکا یک کشور مهاجر پذیر است، تعداد بسیار زیادی از اتباع این کشورها هر ساله از طرق دیگر به آمریکا مهاجرت میکنند. به واقع این لاتاری فرصتی برای کشورهایی است که هر ساله مهاجر کمتری به این کشور گسیل میدارند، تا از این طریق بتوانند موازنه ای بین نژاد و جمعیت مهاجران بوجود آورند. به همین دلیل این برنامه Diversity Visa Lottery (قرعه کشی ویزای گونه گونی) نام گرفته است.

مزایای داشتن گرین کارت آمریکا :

گرین کارت به مانند ویزایی مادام العمر برای شما تلقی خواهد شد. به شما فرصت اقامت و کار دائمی در آمریکا خواهد داد. بعد از این که 5 سال از اقامت شما در آمریکا گذشت، قادر خواهید بود برای دریافت شهروندی (Citizenship) آمریکا اقدام نمایید. در همان حین مانند هر فرد دیگر، میتوانید کار کنید، کودکان خود را به مدرسه بفرستید، خانه بخرید و هر آنچه که یک شهروند آمریکایی اجازه انجام آنرا خواهد داشت، به جز حق رای داشته باشید.

 

❇️ آینده ای سبز با کارت سبز

🌐 لینک فرم امور برندگان لاتاری: https://www.cartesabz.net/register/winner.php

🌐 لینک ثبت نام لاتاری: /https://www.cartesabz.net/register

☎️ تلفن ثابت: 02146084485
📱 تلگرام و واتساپ: 09391324467

اینستاگرام: ‏instagram.com/cartesabz

سلام وقتتون بخير
يكي از مهمترين دلايلي ك افراد ب مرحله قرعه كشي نميرسن ، تاييد نشدن عكسه.
بعد از قرعه كشي اعلام ميشه كه فرد عكسش تاييد شده يا نه؟ ( ميخوام بدونم فرد متوجه ميشه كه تو قرعه كشي قبول نشده يا كلا عكسش رد شده و ب قرعه كشي نرسيده؟؟)

سلام ممنونم
بله , خیر اعلام نمیشه ک عکس ایراد داشته فقط اعلام میشود رد شدید یا برنده شدید.

درود وقتتون بخیر
میخواستم بدونم پاسپورت الزامی
اگه هست در صورت نداشتن باید چیکار کرد
چون تا دو ماه دگ میتونم پاسپورت بگیرم

بله برای ثبت نام داشتن پاسپورت الزامی هست میتونید برای دوره جدید ثبت نام کنید

آیا من ثبت نام نمودم

سلام لطفا به تلگرام پشتیبان کارت سبز پیام دهید
09391324467

سلام ممنون عالی بود

اینکه یه سایت به نام * میگه ۲۳۲ قبولی داشته بین ثبت نام کنندگانش واقعا درست مگه چند نفر برنده میشن از ایران که حالا فقط ۲۳۲ از این سایت باشه!؟

از کل افرادی که ثبت نام رو انجام میدن داخل ایران 4500 نفر برنده امکان قبول شدن دارند حالا بستگی به تعداد افرادی که تو سایت،خودشون،کافی نت و …. ثبت نام می کنند دارد البته در صورتی که عدد اعلام شده واقعی باشد !

سلام من اطلاعاتم رو صحیح وارد میکنم ولی همش پیغام میده اطلاعات اشتباهه چکار کنم?

سلام لطفا به تلگرام کارت سبز پیام بدهید

براي من اين پيغام مياد يعني جي ؟
Based on the information provided, the Entry HAS NOT BEEN SELECTED for further processing for the Electronic Diversity Visa program at this time.

Please verify that you have entered all information correctly. You may re-check the Entry status by clicking on the ESC Home Page link below.

من اطلاعات رو درست وارد میکنم ولی بازم خطا میده
چکار باید بکنم؟

به تلگرام کارت سبز پیام بدهید

سلام.من موقع وارده کردن اطلاعات با این پیام مواجه میشم.مشکل چیه؟

Warning:The information entered is not valid.

Please review the Confirmation Number, your Last/Family Name, and Year of Birth to ensure you have entered them exactly as they appear on your DV Confirmation Page, including punctuation.

Several characters are often confused:
0 = zero, O = letter ‘O’, 1 = one, I = letter ‘I’ (like ‘Ice’), 5 = five, S = letter ‘S’, 6 = six, G = letter ‘G’, 8 = eight, B = letter ‘B’

سلام به تلگرام کارت سبز پیام بدهید ممنون

سلام خسته نباشید
من برای سال 2021 ثبت نام کردم اگر الان برای سال 2022 هم ثبت نام کنم مشکلی پیش میاد؟

اگر برنده نشدید برای ثبت نام مجدد مشکلی نیست

سلام من ثبت نام کردم ولی میخام لغوش کنم باید چکار کنم

تو تلگرام و یا واتساپ پیام بدید تا انجام بشه

سلام من سال ۲۰۱۹ ثبت نام کردم ایا نتیجه امسال اعلان میشود یا نه؟
با تشکر

امسال برای 2021 اعلام میشه
2019 اعلام شده 2 سال پیش

سلام من درزمان ثبت نام ایمیلی دادم که الان دردسترسم نیست آیامشکل سازخواهدشد؟

خیر

سلام.من برگه ثبت ناممو گم کردم.میخاستم بدونم واسه مشاهده نتیجه لاتاری باید چیکار کنم؟ایملمم ندارم

سلام
خودتون ثبت نام انجام داید یا مجموعه ما براتون ثبت نام انجام داده؟

من ۱۸ سالمه ثبت نام کردم و موقع ثبت نام زدم ذدیپلم حالا اگر اسمم در بیاد و من نتونسته باشم دیپلم بگیرم تکلیفم چیع

داشتن حداقل دیپلم یا 12 سال سابقه تحصیل و یا داشتن حداقل 2 سال سابقه کاری الزامی می باشد

سلام موقعی که ثبت نام کردم کدبهم دادو نوشت با موفقیت ثبت شدولی ایمیلی برام.نیومده و کدی که بهم داده با 2019شروع میشه
در صورتی که خودش نوشته باید کدت اولش2020باشه
یعنی اشتباه ثبت نام کردم؟؟
ممنون میشم جواب بدید

سلام وقت بخیر
چه شخصی براتون ثبت نام کردند
چون کد دریافت شده بابت ثبت نام باید برای همون سال باشه ینی اگه شما 2020 ثبت نام کردید اول کد هم باید با 2020 شروع بشه

سلام خودم ثبت نام کردم شب اخرولی کدی که بهم داد202194……این جوری شروع میشه
و هیچ ایمیل تایید هم برام نیومد😵

سلام
زمانی که ثبت نام تکمیل بشه یه فایل pdf ایجاد میشه که اون سندی برای پیگیری شماست

سلام ببخشید واسه امسال تا کی وقت دارم ثبت نام کنیم

سلام در حال حاضر رزرو ثبت نام 2022 داخل سایت انجام میشه و تا شهریور ماه هم فرصت دارید
ولی هرچقدر زودتر ثبت نامتون داخل سایت کارت سبز تکمیل بشه تو الویت بیشتری قرار می گیرید و فرمتون زودتر تکمیل میشه و آماده ثبت نام میشه

سلام صبح شما بخیر و تشکر برای توضیحات کامل, آیا مدارک ترجمه و ارایه شده پس از عدم دریافت ویزا در مصاحبه لاتاری ۲۰۲۰ در سفارت محل مصاحبه نگهداشته می شود ؟ اگر جواب منفی است ایا می توان به تجدیدنظر و دریافت ویزای آمریکا امیدوار بود ؟ با سپاس

مدارکی که تحویل میدین پس از اتمام تحویل داده میشود

سلام من در سال 1398 در لاتاری ثبت نام کردم اگر از تاریخ اعلام نتایج آن اطلاع دارید لطفا به شماره 090*********** اس ام اس بفرمایید . ممنونم

اعلام نتایج ثبت نام لاتاری 1398 نیمه دوم به بعد اردیبهشت 1399 اعلام میشود

سلام
من ثبت نامو شزوع کردم صفحه اول ک پر میشه countinue میزنم نمیره ب صفحه بعد و میگه سایت خراب است.لطفا راهنمایی کنید

سلام. من شماره پاسپورتمو بدون حرف اول وارد کردم. فکر کردم فقط شماره جزو شماره پاسپورتمه. آیا مشکلی پیش میاد یا بعد از نتایج قابل اصلاح میباشد. ممنون از سایت خوب شما.

سلام
من در ثبت نام لاتاری ایمیلم اشتباه ثبت شده در صورت برنده شدن مشکلی پیش میاد یا از طریق مکاتبه میشه ویرایش کرد

با سلام
ایا در زمان ثبت نام اولیه بعد از این که رمز را دریافت کردیم
میتوانیم مشخصات و عکس خود را نگاه کنیم؟

اگر در وب سایت ما ثبت نام کرده باشید بله

سلام
من در ثبت نام لاتاری ایمیلم اشتباه ثبت شده در صورت برنده شدن مشکلی پیش میاد یا از طریق مکاتبه میشه ویرایش کرد

سلام
برای قسمت ادرس محل سکونت
شهرستانی که من توش زندگی میکنم خانه ها پلاک ندارن
و چجوری باید ادرس رو نوشت؟
خونه ی من بلوار ۲۴ آذر کوچه ی نرگس ۸
و توی کوچه اولین منزل سمت چپ ( اینو هم باید بنویسم؟)
ممنون

ادرستو خوبه که دادی سرفرصت تشریف میاریم واسه خواستگاری

سلام 
من دفاع ارشدمو انجام دادم ولی کارای فارغ التحصیلیمو نه حدود دو ماه اینده ب طور ۱۰۰ درصدمدرکم دستم میرسه برای ثبت نام در لاتاری باید مدرک ارشدمو بنویسم یا لیسانس؟ممنون میشم جواب بدیدن 

با سلام آیا در دو سه سال اخیر و پس از تصویب قانون برای مهاجرت به آمریکا در خصوص چند کشور از جمله ایران، تا کنون فردی موفق شده است مراحل مصاحبه، معاینه پزشکی و … را با موفقیت پشت سر گذارد و گرین کارت دریافت نماید

بله

سلام
سوالی داشتم
من متاهلم و نمیخواهم در فرم ثبت نام مشخصات همسرمو وارد کنم چون قراره تا چند ماه دیگه جدا بشیم.
ایا مشکلی بوجود میاد؟
ممنون میشم راهنمایی جامع کنید

در لحظه پر کردن فرم باید اطلاعات صحیح باشد
اگر برنده شدید میتوانید خودتان فقط مهاجرت کنید

سلام منم ثبت نام کردم دنبال یه خانمی میگردم که باهاش ازدواج صوری که بتونم هزینه رفتنم رو دربیارم شما مایلین؟؟

من تو را کامل می شناسم ndc آینامرد

من هم برای خودم هم برای برادرم را نوشتم امشب کی جوابش میاد؟؟؟؟؟

اگر منظور شما پیش ثبت نام است، منتظر تماس کارشناسان ما باشید

سلام
من هم درچک کردن نتیجه لوتوری مشکل دارم و دایما ارور خطای اطلاعات میده
ممنون میشم کمکم کنید

به تلگرام کارت سبز پیام دهید

سلام من اطلاعاتمو واستون تلگرام کردم و چک نکردین امکانش هست چک کنید

پاسخ ارسال شد

من نتونستم نتایج رو ببینم، به ادمین تلگرام شما پیام دادم، ممنون میشم برام چک کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نام *

ایمیل *

وب‌ سایت

ذخیره نام، ایمیل و وبسایت من در مرورگر برای زمانی که دوباره دیدگاهی می‌نویسم.

دیدگاه

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

زمان اعلام نتایج لاتاری 2022 در اردیبهشت سال ۱۴۰۰ خواهد بود. پس از برنده شدن در لاتاری می توانید برای مشاوره و راهنمایی های بیشتر در زمینه مهاجرت به آمریکا از طریق لاتاری با کارشناسان موسسه حامی مهاجر ارتباط برقرار کنید.

اگر ثبت نام لاتاری را از طریق موسسه ی حامی مهاجر انجام دادید ، اعلام نتایج لاتاری به صورت رایگان برای شما انجام خواهد شد . اما اگر ثبت نام لاتاری را از طریقی غیر از موسسه ی حامی مهاجر انجام دادید میتوانید با تکمیل فرم زیر و ارسال اطلاعات ثبت نام لاتاری ، اعلام نتایج را به ما بسپارید تا پس از اعلام نتایج لاتاری از طریق پیامک و ایمیل به شما اطلاع رسانی کنیم

برنده شدن در قرعه‌کشی ویزای لاتاری آمریکا آرزوی بسیاری از مردم جهان است. با توجه به این که هر سال تعداد زیادی از مردم در سرتاسر دنیا در این قرعه‌کشی شرکت می‌کنند باید بسیار خوش‌شانس باشید تا برنده ویزای لاتاری آمریکا شوید. با توجه به نکات مختلفی که در مورد لاتاری وجود دارد در این مطلب به بررسی برخی سوالات متداول در این رابطه خواهیم پرداخت.

دولت آمریکا به منظور بالا بردن تنوع فرهنگی این کشور و ایجاد تعادل نسبی در تعداد مهاجران کشورهای مختلف هر سال اقدام به برگزاری یک قرعه‌کشی تحت عنوان لاتاری کرده و به برندگان این قرعه‌کشی گرین کارت آمریکا را اهدا می‌کند. از طریق این گرین کارت افراد این امکان را دارند که مقیم دائم آمریکا شوند.

همان‌طور که گفته شد با برنده شدن در قرعه کشی لاتاری می‌توانید گرین کارت آمریکا را بگیرید. گرفتن گرین کارت آمریکا امکان اقامت دائم در کشور آمریکا را به شما خواهد داد. داشتن گرین کارت آمریکا به شما امکان کار و زندگی در آمریکا را به طور قانونی خواهد داد. علاوه بر این می‌‎توانید از خدمات تحصیلی و بهداشتی آمریکا استفاده کرده و اقدام به خرید ملک در این کشور نمایید. ضمن این که بعد از مدتی امکان این را خواهید داشت تا برای تبدیل شدن به شهروند کشور آمریکا اقدام کنید. امکان درخواست ویزا برای خانواده نیز از دیگر مزایای گرفتن گرین کارت آمریکا است.

برای این که بتوانید در قرعه‌کشی ویزای لاتاری آمریکا شرکت کنید باید یک سری الزامات را داشته باشید که در ادامه می‌آید:

به جز افرادی که در کشورهای زیر متولد شده‌اند متولدین سایر کشورها مجاز به شرکت در لاتاری خواهند بود: بنگلاش، برزیل، کانادا، کلمبیا، چین، جمهوری دومنیکن، ال‌سالوادور، هائیتی، هند، جامایکا، مکزیک، نیجریه، پاکستان، پرو، فیلیپین، کره جنوبی، ویتنام و بریتانیای کبیر به جز ایرلند شمالی

چطور بفهمیم لاتاری برنده شدیم

به طور کلی هیچ محدودیت سنی برای شرکت در ویزای لاتاری آمریکا در نظر گرفته نشده است. اما با توجه به این موضوع که باید حداقل مدرک دیپلم را داشته باشید به طور معمول افراد زیر ۱۸ سال امکان شرکت در لاتاری را ندارند مگر این که قبل از ۱۸ سالگی موفق به اخذ مدرک دیپلم شده باشند.

ثبت نام اولیه ویزای لاتاری آمریکا به صورت آنلاین و بدون هیچ‌گونه هزینه‌ای در سایت رسمی لاتاری انجام خواهد شد. در ثبت نام لاتاری باید فیلدهای مختلف که شامل اطلاعات شخصی از جمله نام و نام خانوادگی، محل و تاریخ تولد، مشخصات اعضای خانواده، آدرس ایمیل، شماره تلفن و موارد دیگر می‌شود را پر کنید. دقت داشته باشید که برای ثبت نام در سایت مذکور باید در زمان تعیین شده اقدام کنید در غیر این صورت گزینه ثبت نام فعال نخواهد بود.

به طور معمول تاریخ ثبت نام لاتاری در اوایل ماه اکتبر شروع شده و تا اوایل ماه نوامبر ادامه پیدا خواهد کرد. زمان ثبت نام لاتاری ۲۰۲۰ از روز ۳ اکتبر ۲۰۱۸ تا ۶ نوامبر ۲۰۱۸ بود بنابراین در صورتی که قصد شرکت در قرعه‌کشی ویزای لاتاری آمریکا را دارید باید منتظر باشید تا ثبت نام لاتاری ۲۰۲۱ آغاز شود. ثبت نام لاتاری ۲۰۲۱ از مهر ماه سال ۱۳۹۸ شروع خواهد شد.

برای ثبت نام در لاتاری گرین کارت آمریکا تنها کافی است که فرم‌های ثبت نام را تکمیل نمایید. همان‌طور که گفته شد این فرم‌ها حاوی اطلاعات شخصی و تحصیلی شما خواهد شد. علاوه بر این باید یک قطعه عکس را نیز ارسال نمایید. دقت کنید که برای هر یک از اعضای خانواده باید یک عکس جداگانه را ارسال نمایید.

عکس لاتاری باید دارای ویژگی‌های استاندارد باشد تا مورد تایید اداره مهاجرت قرار گیرد. موارد زیادی بوده که عدم رعایت استانداردهای عکس موجب رد شدن درخواست شرکت در لاتاری شده است بنابراین در تهیه عکس مناسب دقت زیادی را داشته باشید. عکس لاتاری باید ویژگی‌های زیر را داشته باشد:

عکس لاتاری می‌تواند با حجاب اسلامی گرفته شود به شرطی که گردی صورت کاملا مشخص باشد. دقت داشته باشید که عکس یا باید بدون حجاب باشد یا با حجاب کامل باشد. منظور از حجاب کامل این است که موی سر اصلا مشخص نباشد. در تصویر زیر نمونه‌هایی از عکس لاتاری مورد تایید را مشاهده می‌کنید.

در هنگام گرفتن عکس لاتاری باید نکات مربوط به حالت نشستن و قرارگیری سر و گردن رعایت شود. برای اطلاع از جزئیات این موضوع می‌توانید به سایت www.immihelp.com مراجعه کنید.

هر سال نتایج قرعه‌کشی لاتاری در ماه May اعلام خواهد شد. برای اطلاع از نتایج می‌توانید به سایت www.dvlottery.state.gov مراجعه کرده و بعد از وارد کردن اطلاعات مورد نیاز وارد صفحه اعلام نتیجه شوید. اگر در این صفحه با تصویر زیر مواجه شدید به این معنی است که برنده لاتاری شده‌اید.

خیر! برنده شدن در ویزای لاتاری آمریکا در واقع شروع فرآیند اخذ گرین کارت آمریکا است و بارها اتفاق افتاده که برندگان قرعه‌کشی لاتاری موفق به دریافت گرین کارت آمریکا نشده‌اند.

بعد از حصول اطمینان از برنده شدن در قرعه‌کشی لاتاری ویزای آمریکا باید مراحل مختلفی را طی کنید. این فرآیند از پرکردن فرم درخواست ویزای آمریکا شروع شده و با جمع‌آوری مدارک و انجام معاینات پزشکی ادامه پیدا خواهد کرد. در نهایت برای مصاحبه گرین کارت آمریکا دعوت خواهید شد و در صورت تایید مدارک و واجد شرایط بودن ویزای شما برای آمریکا صادر خواهد شد. برای اطلاع از جزئیات این مراحل می‌توانید مطلب مراحل بعد از برنده شدن در لاتاری گرین کارت آمریکا را مطالعه کنید.

اعلام نتایج لاتاری گرین کارت هر ساله در ماه MAY یعنی شش ماه پس از ثبت نام لاتاری گرین کارت اتفاق می افتد. این قرعه کشی کاملا شانسی و توسط کامپیوتر انجام میشود.

اعلام نتایج لاتاری ۲۰۲۱ امسال با تاخیر انجام شد. تاریخ جدید اعلام شده توسط حساب کاربری وزارت امورخارجه ششم جون ۲۰۲۰ میباشد. اعلام نتایج لاتاری گرین کارت هر ساله در ماه می یعنی شش ماه پس از ثبت نام لاتاری گرین کارت اتفاق می افتد. اما امسال با یک ماه تاخیر انجام شد. نتایج قرعه کشی در سایت dvlottery.state.gov/ESC در دسترس است.

تعداد ویزا مطابق قانون ملیت و مهاجرت آمریکا برای هر سال ۵۵۰۰۰ ویزا میباشد که تعداد ۵۰۰۰۰ ویزا در برنامه لاتاری گرین کارت بین متقاضیان توزیع میشود. به هر کشور حداکثر ۷% از کل ویزاهای موجود اختصاص میابد. برخی کشور ها به این حد نمیرسند. اما ایران سالهاست که مجموع  ۷% را دریافت میکند. یعنی هر سال ۳۵۰۰ ویزا. اما تعداد برنده ها هرسال ۴۵۰۰ نفر میباشد. تعداد بیشتر برنده نسبت به موجودی ویزای تنوع نژادی به این معناست که برنده شدن در لاتاری تضمین دریافت ویزا نیست.

محدودیت تعداد ویزا نسبت به تعداد برندگان به این دلیل است که حتما تمام ۵۰۰۰۰ ویزا صادر شود و اگر کسی واجد الشرایط دریافت ویزا نبود، ویزا به شخص بعدی اهدا شود.

 

چطور بفهمیم لاتاری برنده شدیم

اولویت برای دریافت ویزا اول روی شماره کیس و دوم روی زمان ارسال فرمهای DS260 میباشد. هر کس که سریعتر نسبت به ارسال فرم های DS260 اقدام کند نسبت به کیس سریعتر وقت سفارت دریافت میکند و به محض اتمام ۳۵۰۰ ویزا الباقی برنده ها شانس دریافت ویزا را از دست خواهند داد.

 

به آدرس dvlottery.state.gov/ESC بروید و بعد از زدن دکمه Continue  و سپس تکمیل فرم روی دکمه Submit کلیک کنید.

• در صورتی که با پیام Session time out مواجه شدید مجدد تلاش کنید

• در صورتی که با پیام Based on provided information the entry has not been selected for further process شما برنده این دوره نشده اید.

• در صورتی که در صفحه بعدی به شما شماره کیس ( Case No ) اختصاص داده شده بود که به شکل ۲۰۲۱AS000000 بود، شما برنده لاتاری هستید و شماره کیس شما مشخص میکند که شما چندمین فرد برنده شده در آسیا هستید.

• در صورتی که با پیام هایی نظیر The information entered is not valid مواجه شدید یکی از گزینه های زیر اتفاق افتاده است.

۱٫ شما اطلاعات را اشتباه وارد کرده اید. بین حرف O و عدد ۰ یا حرف I و عدد ۱  مراقب باشید که اشتباه نکنید.

۲٫ در این فرم شما فقط باید نام خانوادگی وارد کنید. از وارد کردن نام خودداری کنید.

 

با توجه به اینکه تعداد کیس برنده نسبت به تعداد ویزا کمتر است به هیچ عنوان زمان را از دست ندهید و در اولین فرصت ممکن حتی روز تعطیل نسبت به تکمیل و ارسال فرم DS-260 اقدام کنید.

ضمنا به خاطر بسپارید مهاجرت امریست حقوقی که از حساسیت های ویژه ای برخوردار است. در تکمیل فرم ها بسیار دقت کنید تا به خاطر اشتباهی بسیار کوچک شانس دریافت ویزا را از دست ندهید.

منبع

سلام..حالتون خوبه؟ من اطلاعاتم رو که وارد میکنم پیام The information entered is not valid اعلام میشه. در صورتی که روز ثبتنام اسکرین شات گرفتم و عین همون رو وارد میکنم. نمیدونم چشه…چون حروفoو ۰ رو هم اشتباه وارد نمیکنم. آیا امکان داره که امسال این پیام معنی دیگه ای داشته باشه؟

سلام و وقت بخیر به نظر میاد این اشکال به دلیل به روز شدن سایت های حکومتی ایالات متحده باشه و در حال حاضر چاره ای جز صبر نیست. کسانی که نتیجه رو بررسی کردند که یا برنده شدند و یا انتخاب نشدند که هیچ. کسانی که با این خطای عجیب مواجه شدند اگر اطمینان دارن که اطلاعات رو درست وارد میکنند باید منتظر بمونن تا مشکل سایت برطرف بشه. قطعا بسیار هستند کسانی که با چنین خطایی مواجه شدند. موفق باشید

سپاس فراوان از پاسخ شما. متشکرم

به علت مشکل سایت لاتاری ثبت نام هایی که از تاریخ ۱۸ اکتبر انجام شده اند در سایت ثبت گردیده اند ثبت نام های قبل آن می بایست مجدد ثبت می شدند

سلام و وقت بخیر بله پارسال این اتفاق متاسفانه افتاد

سپاس از مطلب خوبتون

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه

نام *

ایمیل *

وب‌ سایت

ذخیره نام، ایمیل و وبسایت من در مرورگر برای زمانی که دوباره دیدگاهی می‌نویسم.

مشاهده تورهای اروپایی

مشاهده راهنمای سفر به کشورهای مختلف

هزینه های زندگی در هلند

هزینه زندگی در سوئد

چطور بفهمیم لاتاری برنده شدیم

هزینه زندگی در سوئیس

هزینه زندگی در اتریش

هزینه زندگی در دانمارک

هزینه زندگی در آلمان

okvisa.ir قدیمی ترین و پر بازدیدترین وب سایت کشور در زمینه اخذ ویزای شینگن و موارد مربوط به سفارت خانه ها است. این وب سایت یکی از وب سایت های زیر مجموعه آژانس پرواز عماد گشت می باشد که در طول فعالیت چندین ساله خود هزاران پرونده موفق را در کارنامه خود دارد.

وب سایت های ما :

Okvisa.ir

Emadgasht.ir

ویزای شینگن گارانتی

پکیج ویزای شینگن

ویزای مولتی کانادا

وقت سفارت

تور اروپا

راهنمای سفر

رزرو هتل برای سفارت

خرید بلیط هواپیما

 02188460056  –  02188301740

به دلیل شرایط موجود کشور، در صورت پاسخگو نبودن شماره های آژانس با این شماره در تماس باشید : 09010712037

ایمیل : Okvisa.ir@gmail.com

آدرس : تهران، خيابان مطهري، بعد از ترکمنستان، ساختمان سجاد، طبقه دوم، واحد 3 ، پرواز عماد گشت

Instagram – Telegram – Twitter – Facebook

 


Form-sabtenam.pdfDownloads-icon

سینا

دسته‌بندی نشده

ارسال دیدگاه
22,638 بازدید

نتایج لاتاری معمولا در اویل ماه می سال آینده اعلام می شود.
برای چک کردن نتایج خود به اینجـــا مراجعه فرمایید

چطور بفهمیم لاتاری برنده شدیم

دوستانی که اطلاعات خودشان را وارد می کنند و سایت اطلاعاتشون را اشتباه تلقی می کند
لطفا توجه داشته باشند:

۱-سایت به دلیل ترافیک بالایی که دارد ممکن است قادر به درخواست شما در آن لحظه نباشد لذا صبور باشید و در روز های آتی نتایجتان را چک بفرمایید.
۲-کسانی که سایت از Confirmation number آنها ایراد می گیرد حتما به بزرگی و کوچک بودن حرف های موجود در کد تأییدیه ثبت نامشان توجه داشته باشند
همچنین چند حرف هم هستند که اغلب اشتباه گرفته می شوند که باید دقت کافی را نسبت به آنها داشته باشید:

۰ = zero, O = letter ‘O’, 1 = one, I = letter ‘I’ (like ‘Ice’), 6 = six, G = letter ‘G’, 8 = eight, B = letter ‘B’

۳-چنانچه نتیجه ای حاصل نشد پیشنهاد می کنیم که از طریق ایــن لیـنــک Confirmation number خود را مجددا بازیابی نمایید و در نهایت نسبت به چک کردن نتایج خود اقدام فرمایید.
۴-برای چک کردن نتایج می توانید از راهنمای تصویری زیر استفاده نمایید:

 

درصورتی که جزء برنده های لاتاری باشید تصویر زیر را خواهید دید (مشخصات موجود در تصاویر مربوط به فرد خاصی نمی باشد و فقط جهت آشنایی بیشتر شما در فرم ها درج شده است)

 

 

-درصورتی که برای لاتاری انتخاب نشده باشید تصویر زیر برایتان نمایش داده خواهد شد

امیدواریم که جزء پذیرفته شده های این دوره قرار گرفته باشید

 

 

 

 

برچسبلاتاری نتایج لاتاری

آیا می دانید هرساله بیش از نیمی از قبولی های قرعه کشی گرین کارت لاتاری …

برای نوشتن دیدگاه باید وارد بشوید.

لطفا بعد از ثبت نام ، برای دریافت مشخصات ورود به سایت DV5
به پست الکترونیک ( ایمیل ) خود که در فرم ثبت نام ارائه کرده اید مراجعه کنید .
در صورت دریافت نکردن ایمیل در اینباکس ایمیل خود ، حتما پوشه Spam یا Junk ایمیل خود رو مشاهده نمائید و در صورت موجود بودن ایمیل ، گزینه Not Spam را انتخاب نمائید .

با تشکر
DV5

چطور بفهمیم لاتاری برنده شدیم
چطور بفهمیم لاتاری برنده شدیم
0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *