چطور بفهمیم مردی خیانت میکند

 
helpkade
چطور بفهمیم مردی خیانت میکند
چطور بفهمیم مردی خیانت میکند

متاسفانه با توجه به تغییراتی که در فرهنگ جامعه امروز ما اتفاق افتاد خیانت بویژه در مردان افزایش یافته است. از آنجایی که زنان بخصوص در مسائل عاطفی نکته سنج‌تر هستند هر تغییر کوچکی در رفتار شوهر را خیلی زود متوجه می‌شوند. زمانی که زن به وفاداری شوهرش شک می‌کند نسبت به تمام کارهای او ریز بین و حساس می‌شود تا بلاخره بفهمد حدسش درست بوده یا خیر. البته احتمال اشتباه در این شرایط نیز به مراتب افزایش می‌باید چون ظن به خیانت از قدرت منطق زن می‌کاهد و گاهی منجر به قضاوت اشتباه می‌شود. اما رفتارها و نشانه‎‌هایی وجود دارد در اغلب مردان خیانت‌کار یکسان است. در ادامه به بیان و بررسی این رفتار‌ها و نشانه‌ها میپردازیم.

فهرست مطالب

احتمالاً همسرتان را مانند کف دست می‌شناسید و می‌دانید که هنگامی که شاد، عصبانی، مضطرب، خسته، بی‌حوصله و حتی گرسنه است، چطور رفتار می‌کند. یکی از نشانه‌های بارز خیانت مردان متاهل تغییر کردن رفتارشان است و رفتارهای معمول و قابل پیش‌بینی مرد خیانتکار ناگهان صد و هشتاد درجه عوض می‌شود. برای مثال مردی که هنگام تماشای فوتبال چشم از تلویزیون برنمی‌داشت تا یک لحظه از بازی را هم از دست ندهد، الان هنگام یک مسابقه مهم به اتاق دیگری می‌رود و در را هم می‌بندد. یا مردی که عاشق مهمانی دادن بود، دیگر نمی‌خواهد که مهمان به خانه‌اش بیاید. همچنین ممکن است متوجه تغییرات جزئی، مانند تغییر زمان و محل شارژ کردن تلفن، مدت زمان ماندن در سرویس بهداشتی و طولانی شدن زمان کار و رفت و برگشت به محل کار و خانه، بشوید. ازآنجایی که رفتارهای معمول همسرتان را در موقعیت‌های گوناگون می‌شناسید و نکات دقیق و ظریفی را راجع به شخصیت او می‌دانید، هر رفتار خارج از قاعده‎ای می‌تواند زنگ خطری برای خیانت از طرف مرد باشد.

تغییر رفتار یکی از علائم اصلی خیانت مردان است، اما تغییر ظاهری را باید نشانه بارزتر مردان خیانتکار قلمداد کرد. آیا شوهری که توجه چندانی به ظاهر خود نداشت، به یکباره عوض شده و بیش از حد به خود می‌رسد؟ آیا شوهرتان لباس مارک می‌خرد، ادکلن گران‌قیمت می‌زند و یا ورزش کردن و باشگاه رفتن را شروع کرده است؟ اگر همسرتان به تازگی بیش از حد به ظاهر خود می‌رسد، برای مثال موهایش را رنگ می‌کند، اسپری برنزه کننده می‌خرد، دندان‌هایش را سفید می‌کند و حتی جراحی پلاستیک انجام می‌دهد، این تغییر شخصیتی غیرمنتظره می‌تواند علامت گرم شدن سر شوهرتان در جای دیگری باشد. هرچند بعضی از این تغییرات در ابتدا مثبت به نظر می‌آید، اما اگر این توجه شدید به وضع ظاهری غیرمنتظره باشد و شوهرتان دلیل آن را توضیح نداده باشد، بهتر است به دلیل این تغییر رفتار مشکوک شوید.چطور بفهمیم مردی خیانت میکند

شاید غیرمنطقی به نظر برسد، اما یکی از نشانه‌های خیانت مردان تعریف کردن بیش از حد از همسرشان است. شاید این توجه، تعریف و تحسین بی‌سابقه در وهله نخست باعث شود که احساس بهتری پیدا کنید، اما زیاده‌روی در تعریف علامت خطر است. واقعاً چرا همسرتان ناگهان این‌قدر مهربان شده و باران تعریف و ستایش را بر سرتان می‌ریزد؟ آیا همسرتان همیشه این‌قدر زبان‌باز بوده و از کوچکترین لطف‌هایتان قدردانی می‌کرده است؟ علت این تعریف‌ کردن بیش از حد می‌تواند این باشد که همسرتان می‌خواهد حواس شما را پرت کند تا به خیانت کردن او مشکوک نشوید. شوهران خیانتکار در مقابل خانواده و دوستان نیز از این تاکتیک استفاده می‌کنند تا هیچ کس بویی از ماجرای پشت پرده نبرد. به علاوه می‌توان گفت که این تغییر شخصیتی گاهی از احساس گناه نشأت می‌گیرد. براساس نتایج یک پژوهش قریب به 66 % مردان خیانتکار با حس گناه دست به گریبان‌اند. بنابراین شوهر جفاپیشه سعی می‌کند تا احساس بد خود درباره خیانتش را با تحسین و ستایش مداوم همسرش سرکوب کند. اگر همسرتان بتواند شما و دوستان‌تان را درباره بی‌عیب و نقص بودن خود قانع کند، می‌تواند خودش را نیز متقاعد کند که همسر بسیار خوبی است.

بالعکس نشانه دیگر خیانت این است که مرد از همسر خود و زندگی زناشویی فاصله می‌گیرد. آیا فکر می‌کنید که همسرتان دیگر توجهی به شما ندارد و شما را دائماً نادیده می‌گیرد؟ احتمالاً شما در گذشته‌ای نه چندان دور اولویت اول همسرتان بوده‌اید، او همواره با اشتیاق به شما گوش می‌داده، از شما حمایت می‌کرده و به هر کاری که انجام می‌داده‌اید و هر چیزی که می‌گفته‌اید، علاقه نشان می‌داده است. اما حالا به نظر می‌رسد که او کمترین توجهی به نیازها، خواسته‌ها و امیال شما ندارد. همچنین شوهرتان کاملاً به افراد، فعالیت‌ها و سرگرمی‌هایی که روزی برایش مهم بوده است، بی‌علاقه و بی‌تفاوت شده است. تعجبی هم ندارد، چون مردان خیانتکار انرژی، توجه و تمرکز خود را معطوف سمت دیگری می‌کنند و دیگر انرژی و وقتی برای توجه کردن به رفاه و سلامت همسر خود و رخدادهای زندگی زناشویی ندارند. احتمالاً به تازگی حس می‌کنید که مجبورید هر حرف را چند بار تکرار کنید یا حس می‌کنید که حتی وقتی کنار هم هستید، همسرتان در جای دیگری سیر می‌کند. اگر فکر می‌کنید که همسرتان از شما فاصله گرفته است، بعید نیست که در حال خیانت کردن به شما باشد. اما هنوز نمی‌توانید با اطمینان بگویید این تغییر رفتار به دلیل خیانت او به شماست.

فاصله گرفتن می‌تواند هم عاطفی و هم جسمی باشد. اگر رابطه جنسی سالم و پرشورو شوقتان به خاطره‌ها پیوسته است، این سرد شدن می‌تواند علامت خیانت باشد. پژوهشگران متوجه شده‌اند، برخی مردانی که از یک رابطه زناشویی کامل و رضایت‌بخش برخوردار هستند، نیز به خیانت گرایش پیدا می‌کنند. با توجه به این نکته، اگر نزدیکی‌های مکرر و رضایت‌بخش‌تان دیگر آن حرارت سابق را ندارد، کمتر با هم رابطه دارید یا همسرتان بی‌توجه، شتابزده و بی‌علاقه عمل می‌کند، بهتر است موضوع را جدی بگیرید و به این فکر کنید که همسرتان دارد چیزی را مخفی می‌کند. گذشته از هر چیز از آنجایی که سر همسرتان جای دیگری گرم است، او دیگر میل، نیاز یا علاقه‌ای برای نزدیکی با شما ندارد. به علاوه مخفی‌کاری این رابطه نامشروع را برای او جذاب‌تر کرده است. بنابراین اگر رابطه‌تان به سردی گراییده است، احتمالاً او سعی دارد که دیگری را جایگزین شما کند.

شاید به نظرتان عجیب برسد، اما یکی از علائم رایج خیانت مردان این است که همسرشان را به خیانت کردن متهم می‌کنند. در واقع مشخص شده است که انسان‌ها عادت دارند تا متهم کنندگان خود را متهم به کاری کنند که خود مرتکب آن شده‌اند، این اتهام ناروا روشی برای منحرف کردن فکر دیگران و گناهکار جلوه دادن دیگری است. اگر شوهرتان مصر است که شما دارید به او خیانت می‌کنید یا اگر در برابر سوال‌های شما درباره خیانت، انگشت اتهام را به طرف شما نشانه می‌گیرد، به وفادار بودن همسرتان شک کنید. درهر حال اگر فردی شما را متهم به گناه نکرده بداند، شما هر کاری که در توان دارید، انجام می‌دهید تا این اتهام ناروا را با واقعیت‌های روشن رد کنید. از سوی دیگر اگر شما واقعاً گناهکار باشید، یک راه برای مبری کردن خود از این گناه و اجتناب از محکومیت این است که توپ را به زمین حریف بیاندازید و او را گناهکار اعلام کنید، هر چقدر هم که این کار احمقانه به نظر بیاید. بنابراین اگر در جواب سوالات شما، آیینه را مقابل‌تان می‌گیرد و شما را متهم به خیانت می‌کند، شاید خودش در خفا مرتکب گناه شده است.

دروغگویی مکرر یکی از مهم‌ترین علائم خیانت مردان است. مرد خائن باید ردپای خیانت خود را بپوشاند، بنابراین شروع به دروغ گفتن درباره افرادی که با آنها بوده، جاهایی که رفته، چیزهایی که خریده، افرادی که با آنها تماس می‌گیرد، ایمیل یا پیامک می‌فرستد و … می‌کند. در واقع زندگی مردان خیانتکار به یک دروغ بزرگ تبدیل می‌شود و مرد خائن داستان‌ها و اتفاقاتی را برای پوشاندن آثار گناه خود جعل می‌کند تا غیبت جسمی و روانی خود را توجیه کند. این داستان‌سازی و دروغگویی بی‌رویه چنان واقعیت را تحریف می‌کند که دیگر حقیقت قابل شناسایی نیست. البته نشانه‌های خاصی برای تشخیص حقیقت از دروغ وجود دارد، برای کشف حقیقت باید به نشانه‌های کلامی و غیرکلامی توجه کنید. برای مثال افرادی که دروغ می‌گویند، مانند آن که نمایشنامه‌ای را حفظ کرده باشند، کلمات خاصی را تکرار می‌کنند تا شاید سخن دروغ‌شان ملکه ذهن مخاطب شود. در هر حال در لحظه دروغ گفتن و بهانه آوردن سخت و پیچیده است، بنابراین افرادی که دروغ می‌گویند، کلمات و عبارات خاصی را مدام تکرار می‌کنند تا کار برایشان ساده شود.

از سوی دیگر زمانی که فردی دروغ می‌گوید، اطلاعات و جزئیات زائدی را در سخنان خود می‌گنجاند که گفتن آنها هیچ ضرورتی ندارد. فرد دروغگو این زیاده‌گویی را با هدف صادق، شفاف و باورپذیر به نظر رساندن خود انجام می‌دهد، اما واقعیت این است که این پرحرفی نتیجه عکس می‌دهد. اگر می‌خواهید دروغ را از راست تشخیص دهید، به جز حرف‌ها به شیوه بیان طرف مقابل نیز توجه کنید. افرادی که دروغ می‌گویند، دهان‌شان را در زمان حرف زدن می‌پوشانند یا مدام دست دور دهان‌شان می‌کشند، این کار علامت این است که دارند چیزیی را مخفی می‌کنند. همچنین دروغگوها بی‌قرارند، یک لحظه آرام نمی‌گیرند و حتی می‌لرزند؛ بنابراین به زبان بدن طرف مقابل و حرکات غیرعادی و عصبی او توجه کنید. همچنین این باور وجود دارد که چون دروغگوها می‌دانند که از راه راست منحرف شده‌اند، هنگام دروغ گفتن به سمت راست نگاه می‌کنند.

بسیاری از مردان خیانتکار دائماً به دنبال بهانه‌ای برای دعوا و جروبحث می‌گردند، این پدیده‌ی جنگ‌طلبی دلایل متعددی دارد. بسیاری از مردان خائن به دنبال روشی برای منحرف کردن حواس همسر خود می‌گردند تا همسرشان متوجه ماجراهای پشت پرده نشود. این جرو بحث‌های مداوم اجازه نمی‌دهد که همسر فریب خورده به موضوعات دیگر توجه کند و به خیانت مشکوک شود. تمیز نبودن سرویس بهداشتی، دارو گرفتن از داروخانه و بسیاری از کارهای ساده و کوچک روزمره آتش جنگ را شعله‌ور می‌کند. به علاوه این پرخاشگری‌ها و بداخلاقی‌ها می‌تواند نشانه این باشد که شوهر دیگری علاقه‌ای به ادامه رابطه با زن خود ندارد. اگر همسرتان با شما بدرفتاری می‌کند، از همه چیز ایراد می‌گیرد و بداخلاق و زورگو شده، شاید و نه قطعا می‌خواهد خود را از این رابطه بیرون بکشد.

یکی از علائم شاخص خیانت مردان این است که همسرشان را با اسم دیگری صدا می‌کنند. این اشتباه که لغزش فرویدی گفته می‌شود، به حالتی گفته می‌شود که فرد افکار ناخودآگاه خود را با صدای بلند به زبان می‌آورد. برای مردانی که خیانت می‌کنند، طبیعی است که اسم نورچشمی جدیدشان مرتب، و حتی گاهی در زمان نامناسب از زبان‌شان خارج شود. پژوهش‌ها نشان داده است که محرک‌های تنش‌زای موقعیتی عامل لغزش فرویدی است، بنابراین زمانی که همسرتان نزدیک شما است و ذهن خودآگاهش مشغول، منحرف و عصبی است، ذهن ناخودآگاهش با این اشتباه لپی حقایق را برملا می‌کند. در این شرایط احتمال دارد، نام فردی که می‌خواهد رابطه‌اش با او پنهان بماند، ناخودآگاه از دهان‌اش خارج شود.

مردان جفاپیشه خیانت را با هیجان شدیدی محکوم و تقبیح می‌کنند. این مفهوم در روانشناسی واکنش وارونه گفته می‌شود و حالتی است که فرد بیش از حد به مفهوم، باور یا تصوری بیش از حد توجه نشان می‌دهد که کاملاً با احساسات و افکار واقعی‌اش درباره آن موضوع تضاد دارد. سخنرانی‌های پرشور مردان خیانتکار در مذمت خیانت در واقع نوعی مکانیسم دفاعی و تاکتیک کنار آمدن با گناه خودشان است. واکنش وارونه به شوهر خائن کمک می‌کند تا تعارض درونی خود را مدیریت کند و با مخالفت آشکار با خیانت، دیگران را به درستکاری و وفادار بودن خود متقاعد کند. بنابراین اگر شوهرتان به تازگی از هر فرصتی برای سخنرانی علیه خیانت استفاده می‌کند، احتمال دارد که خود او به خیانت آلوده شده باشد.

یکی از علائم معمول خیانت مردان این است که شوهران به یکباره به فضایی برای تنها ماندن نیاز پیدا می‌کنند. اگر شوهرتان به تازگی برای تلفن زدن به اتاق دیگری می‌رود، تاریخچه مرورگر را پاک می‌کند و پیامک‌ها و پیام‌های شبکه‌های اجتماعی را پاک می‌کند، احتمالاً در حال خیانت کردن به شما است. این مخفی‌کاری‌ها نقش مهمی در بی‌گناه جلوه دادن خود دارد. بسیاری از مردان خیانتکار دنیای خصوصی خودشان را با نام‌های کاربری محرمانه، آدرس‌های متفاوت ایمیل، حساب‌های شبکه‌های اجتماعی مختلف، برنامه‌های مخفی و حتی تعطیلات، حساب بانکی و شماره تلفن جداگانه خلق می‌کنند. بنابراین اگر همسرتان بسیار بیشتر از قبل به حریم خصوصی خود اهمیت می‌دهد، احتمال خیانت کردن او وجود دارد. اما قبل از هر گونه واکنش مستقیم و تندی با مشاور خانواده در این مورد مشورت نمایید.

دوستان همسرتان آیینه‌ای از ویژگی‌های شخصیتی، اولویت‌ها، علائق و تفریحات او هستند. هرچند نمی‌توانید دوستان همسرتان را برای او انتخاب کنید، اما جالب است بدانید که همسران خیانتکار معمولاً با مردانی خیانت‌پیشه نشست و برخاست دارند. در واقع پژوهش‌ها نشان داده است که تقریباً 80 % مردان خیانتکار دوست نزدیکی دارند که او نیز به گناه خیانت آلوده شده است. خیانت نقطه مشترک این مردان است و می‌توانند به راحتی درباره تجربیات هیجان‌انگیز خود با هم صحبت کنند، چنین مردانی دیدگاه و نظر مشابهی درباره خیانت دارند. به علاوه داشتن دوستان خیانتکار به مرد کمک می‌کند تا اعمال اشتباه خود را توجیه کند، با احساس گناه خود کنار بیاید و کار خود را به واسطه‌ی ارتباط با مردانی با تجربیات مشابه عادی تلقی کند.

احساس دست‌پاچگی و بی‌قراری مردان خیانتکار به همسران‌شان نیز سرایت می‌کند. هرچند شوهر گناهکار هر کاری بتواند، انجام می‌دهد تا خیانت خود را مخفی کند، اما رفتار، اعمال و سخنان او شک، بی‌اعتمادی و اضطراب را در همسرش القاء می‌کند. به علاوه زنان مردان خیانتکار، حتی بدون آن که مدرکی داشته باشند، حس می‌کنند که چیزی سر جای خود نیست. این حس درونی وضعیتی است که فرد بدون داشتن مدرک دچار دل‌آشوبه می‌شود و حس می‌کند که مشکلی وجود دارد. زنانی که به آنان خیانت می‌شود، غالباً صرفاً از روی غریزه حس می‌کنند که اتفاق شومی در حال وقوع است. در واقع توانایی غریزی زنان برای خواندن افکار دیگران باعث می‌شود که این حس درونی در زنان قوی‌تر باشد. بنابراین اگر حس می‌کنید که شوهرتان در حال خیانت است، به غریزه و حس ششم خود اعتماد کنید و هرچه در توان دارید، برای برملا کردن حقیقت به کار گیرید.

توجه کنید صرفا این نشانه‌ها، خیانت شوهر را اثبات نمی‌کند بلکه زنگ خطری هستند که در صورت مشاهده حتما باید به آنها توجه ویژه کرد. بنابراین اگر بطور ناگهانی متوجه عجیب شدن رفتار شوهرتان شدید ویا او برخلاف گذشته زیاد از شما تعریف می‌کند، به ظاهرش می‌رسد، از شما فاصله میگیرد، تمایل به رابطه زناشویی ندارد، موبایلش را از شما مخفی می‌کند، دروغ می‌گوید،شما را با اسم دیگیری صدا می‌کند و یا حتی شمارا متحمل به خیانت می‌کندبیشتر از قبل به زندگی مشترکتان توجه کنید و با او در مورد احساستان صحبت کنید.

عشقت رو جذب کن

میخوای یاد بگیری چطور روز به روز بیشتر قلب عشقتو بدست بیاری؟ چطور یه رابطه موفق منجر به ازدواج داشته باشی؟ چطور یه زندگی مشترک موفق داشته باشی؟ پس فرصت را از دست نده! تو هم به جمع دنبال کنندگان پیج رادیو عشق در اینستاگرام اضافه شو…

عضویت در خبرنامه رادیو عشق

149 بازدید

245 بازدید

321 بازدید

371 بازدید

400 بازدید

دیدگاه

نام *

ایمیل *

وب‌ سایت

ذخیره نام، ایمیل و وبسایت من در مرورگر برای زمانی که دوباره دیدگاهی می‌نویسم.

مشترک نمی شومدریافت همه دیدگاه های این نوشتهفقط دریافت پاسخ دیدگاه های خودم

چطور بفهمیم مردی خیانت میکند

سلام وقتتون به خیر من تا حالا اصلا با شوهرم شک نداشتم و حتی به موضوع خیانت فکرم نکرده بودم تا اینکه دیشب کنار شوهرم نشسته بودم دیدم داره تو اینستا به یکی پیام میده وقتی من رفتم کنارش سریع اومد بیرون و رفت پستا رو نگاه کرد بعد من حساس شدم بیشتر زیر نظر گرفتمش دیدم وقتی من حواسم نیست بازم داره پیام میده من که میبینمش بر میگرده سراغ فیلما بعد بهم گفت پاشو برام آب بیار وقتی رفتم دیدم دوباره داره پیام میده اومدم بهش گفتم کیه داری بهش پیام میدی که من میام قطعش میکنی گفت یکیه تا مطمن نشم نمیگم گفتم از چی گفت از اینکه ببینم کی رو کارش کرده بعد گفتم پیاماشو نشونم بده گفت پاکش کردم گفتم برا چی تو که به خودت اعتماد داشتی پیاما رو پاک کردی گفت برای تو بعدشم بهم گفت از کجا معلوم خودت اونو برا امتحان من نفرستادی نمیدونم چیکار کنم من ی پسر ۳ ساله دارم یعنی خیانته؟

سلام دوست گرامی شما و همسرتان نیاز دارید تا شیوه گفتگو با یکدیگر را آموزش ببنیید. به این سادگی نمی‌توان برچسب خیانت به کسی زد و در ضمن باید این موضوع بررسی شود که چرا او تصور می‌کند قرار است شما او را امتحان کنید؟ شما برای بررسی بیشتر نیاز به مراجعه به زوج درمانگر دارید.

سلام ما یه خانواده ۴ نفره هستیم تقریبا تزدیک به یک ماهه که پدرم ار خودش رفتارای بد نشون میده صبح میره شب ساعت ۱۱ اینا میاد خونه وضع مالیمونم جوری نیست که بخواد شب تا روز کار کنه ولی همش به ما میگه خرجتون زیاده و اینا سرمون داد میکشه در حالی که اصلا ما خرجی نمیکنیم نسبت به پدرش یعنی پدربزرگم یک دنیا مهربونه ولی با من که دخترشم ضده و یه جوری رفتار میکنه انگار ما وبال گردنشیم قبلا هم ۳بار خیانت کرده که هر ۳بار مچشو گرفتم و این که دیگه اون توجه قبلی رو نداره نه مارو بیرون میبره نه تو خونه حرف میزنه انگار خونه رو کرده خوابگاه خیانت جدیدی در راهه؟!

سلام دوست گرامی به سن خودتان اشاره نکردید. اشاره کردید ایشان 3 بار خیانت کردند و من هر 3 بار مچش را گرفتم. خب ادامه این روند به چه صورت بوده؟ آیا شما به مادرتان اطلاع دادید؟ واکنش ایشان چه بوده است؟ در مورد تصمیم‌گیری درباره خیانت پدرتان باید آن را به مادرتان بسپارید. در واقع شما دو نقش را برعهده گرفتید، هم دختر خانواده هستید و هم همسر! پس اول موضع و نقش خود را بپذیرید. نکته بعدی این است که شما بخواهید همیشه گوش به زنگ یک اتفاق برای مچ‌گیری باشید! در این حالت جو خانه متشنج خواهد بود. بنابراین به دنبال مچ گیری از پدر نباشید، برعکس این مساله را مادر و پدرتان بسپارید که در مورد زندگی‌شان تصمیم درستی بگیرند. چون خیانت یک مسیر یک طرفه نیست و همیشه 1 نفر در آن مقصر نمی‌باشد.

سلام وقت بخیر من همسرم ارایشگره و گاهی ک مشتری داره و نمیتونه جواب منو بده من بهش شک میکنم ک نکنه جای دیگه باشه و بهش تصویری زنگ میزنم و میگم عکس بفرسته و همیشه هم سرکارش بوده و خیلی وقتا گوشیشو چک میکنمو هی سوال میپرسم اما ب جایی نرسیدم و اون خیلی وقتا حاضر نیس ک ب من کامل توضیح بده راجب هرچیزی و زود عصبانی میشه از کارام و میگه خسته شدم از کارات و رفتارات ولی من توقع دارم ب هرچیزی ک شک میکنم اون کامل راجبش توضیح بده اما اون اینکارو نمیکنه.البته من فک میکنم مشکل از خودمه زیادی حساسم اما نمیتونم خودمو کنترل کنم در ارتباط با این موضوع

سلام دوست گرامی اگر رفتار خاصی از ایشان ندیدید و اینگونه حساسیت دارید، نیاز است که وضعیت شما به صورت دقیق بررسی شود. چون احتمالاً این احساس خطر و ترس یک ریشه جدی دارد که باید آن را به کمک مشاور و روانشناس حل کنید.

سلام وقتتون بخیر من یکساله با آقایی آشنا شدم اون شمال هست و من شیراز توی این یکسال هنوز ندیدمشون خیلی هم اصرار به دیدن من و ازدواج دارن توی این مدت توجه و تعهدش کامل بوده ولی همیشه شاکی از اینکه میگه دوست دارم هر دقیقه به من زنگ بزنی اما من اینجوری نیستم چون هروقت هم زنگ زدم کار داشته میگه خودم زنگ میزنم ولی تقریبا 2 ماهه بدجور باهاش درگیرم چون میبینم همش توی اینستا خانمها رو فالو میکنه اون که هرروز پیام میداد دیگه اصلا پیام نمیده هرروز برام عکس می فرستاد و از من می خواست تصویری حرف بزنم و عکس بفرستم اما الان اصلا اینجوری نیست دیگه فقط 2،3 روزی یکبار زنگ میزنه توی صحبتاش دلسرد نشده اما من اصلا رفتارش برام قابل قبول نیست میگه این روزا اونقدر سرم شلوغه که حتی نمی تونم حتی ناهار بخورم ولی از اون طرف عکس خانوما رو میتونه لایک کنه یا فالو کنه ازتون می خوام راهنمائیم کنین که من باید چکار کنم که رفتارش مثل قبل بشه؟؟

سلام دوست گرامی ارتباط شما از راه دور است و مهمترین سوالی که باید از خودتان بپرسید این است که چه چیزی باعث شده است تا به داشتن این ارتباط در این سطح رضایت بدهید؟ اینکه ایشان برای ازدواج با شما اصرار داشته باید طی این یکسال اقدام جدی حداقل برای دیدار شما انجام میداد!! چون اشاره کردید ابتدا از شما درخواست داشت که با او صمیمی تر باشید و بیشتر تماس بگیرید و شما اینگونه نبودید، علت سرد شدن های او می‌تواند همین موضوع باشد. حساسیت هایی که به مرور به علت تغییر رفتار ایشان برایتان بوجود آمده است، نیازمند بررسی جدی است و به شما توصیه می‌کنیم که حتما از مشاوره تلفنی یا آنلاین رادیوعشق استفاده کنید.

سلام من٢٣ سالمه یک ساله ک عروسی کردم شوهرم ٢٩ سالشه من تو دوران عقد چن بار خیانت دیدم از شوهرم ولی با کلی گریه و دعوا بخشیدم بعد عروسی یه مدت خوب بودیم تا بعدچن ماه فهمیدم آقا با زنای متاهل رابطه داره تا پای جدایی رفتم اومد تعهد داد الان نزدیک ب دوماه برگشتم خونه نمیدونم درست شده یا نه اولش ک برگشتم خوب بود الان نزدیک ب یه هفتس دوری میکنه از کجا بفهمم باز زیرابی میره یا نه گوشیشو میگردم چیزی نی ولی میترسم باشه قبل خونه اومدن پاک کنه ذهنم اشفتس نمیتونم اصلا اعتماد داشته باشم

سام دوست گرامی تجربه های تلخی را از سر گذراندید و طبیعی است که به همین دلیل حال خوبی نداشته باشید. تعهد دادن ایشان چگونه بوده است؟ آیا پس از خیانت ها به زوج درمانگر مراجعه کردید؟ خیانت دلایل متعددی دارد و زوج درمانگر به شما کمک می کند تا علت های این خیانت ها رو متوجه شوید و برای بهبود زندگی خود تلاش کنید. چون در حال حاضر دائما ذهنتان آشفته است که نکند خیانت دیده اید، بهتر است در اسرع وقت همراه همسرتان برای مشاوره اقدام کنید.

ببخشید من یه رابطه یک و سال نیم پیش آغاز کردم اولش برام مهم نبود تا اینکه وابستگی پیش اومد بعد از مدتی فهمیدم خیانت کرد و تموم شد .بعد از یک ماه دوباره بهم پیام داد و احضار پشیمانی کرد، و من هم بخشیدمش. اینکارشو بعد از چند ماه دوباره تکرار کرد، و رابطه مان دو باره قطع شد.من همیشه سعی میکنم اگه بهم پیام بده جوابش ندم ولی باز نمیتونم. اصلا قابل اعتماد نیست . ولی اون میگه تو مقصری که من اینکارو میکنم تو بهم بها نمیدی، تو شکاکی، در صورتی که اصلا این جوری نیست. از طرفی ازش متنفرم بخاطر کاراش از طرفی دیگه هرچند وقت یک بار که پیام میده نمیتونم جوابش ندم. تا سعی میکنم فراموشش کنم دوباره پیداش میشه. من از اولش اهل رابطه نبودم و نمیدونم چی شد که این رابطه رو شروع کردم

احساسی دلتنگی و وابستگی شما قابل درکه ولی همون‌طور که گفتید به خاطر تکرار شدن خیانت ایشون بر ای ادامه رابطه قابل اعتماد نیستن خصوصا که هنوز واقعا پشیمون نیست و شما رو مقصر میدونه. درواقع مسئولیت اشتباهش رو نپذیرفته. هرمشکلی هم که در رابطه وجود داشته باشه مجوز خیانت نیست یا باید رابطه قطع بشه یا برای حل مشکل از راه‌های درست اقدام بشه و خیانت قابل توجیه نیست. شما هم بهتره خیلی قاطع بهشون بگید دیگه نمی‌خواهید رابطه رو ادامه بدید و برای اینکه بتونید جلوی وسوسه‌ جواب دادن رو بگیرید بهتره کاری کنید که نتونه بهتون پیام بده. مثلا بلاکش کنید

سلام خسته نباشین من ی دختر ١٧ ساله هستم تقریبا از 4 سال پیش با یکی از اشناهامون با اطلاع خانواده صحبت میکردیم من و همینطور خانواده اولش فکر میکردیم پسر خیلی خوبی باشه ولی اصلا اهل دخترو اینجور چیزا نباشه ولی بعدا کم کم متوجه شدم با همه نوع ادمی در حال واحد در ارتباطه دختر زن. ما چند بار از هم جدا شدیم ولی باز به هر بهونه ای بود رابطه رو دوباره شروع کردیم ولی بازم متوجه همین داستان شدم . وقتی از هم جدا میشیم وقتی منو میبینه دستو پاشو گم میکنه دوست داره همش بببینتم یا تحویلش بگیرم ولی وقتی میریم تو رابطه تو أوج خوشبختیمون باز کار خودشو انجام میده. از اونموقع نسبت ب همه مردا مشکوکم چون فقط از اون اینارو ندیدم. خیلی از اطرافیانمم بوددد ک با خیانت مواجه شدند دیدم نسبت ب مردا عوض شده و همش فکر میکنه یعنی همه ی ادما مثل همن و شوهر اینده منم بهم خیانت میکنه؟؟؟ در راجب اون پسرچی بااین که میدونم دوسم داره ولی بازم اینکارارو میکنه بنظرتون چه دلیلی میتونه داشته باشه راستی سنشونم٢٧ ساله است

دوست عزیز سلام

اجازه بدید اول به سوال دوم شما پاسخ بدم. پرسیده بودید که چه دلیلی می‌تونه داشته باشه که ایشون خیانت می‌کنه؟ببینید، دلایل بسیار زیادی برای اینکار وجود داره؛ از نوع تربیت خانوادگی بگیرید تا ویژگی‌های شخصیتی، محیطی که در اون حضور دارند و … اما مساله مهم اینجا اینه که به هر دلیلی، ایشون وقتی با شما در ارتباط هستند، با دیگران هم رابطه برقرار می‌کنند، مخصوصا در ارتباطی که خانواده‌ها در ارتباط هستند. به علاوه، بخشیده شدن ایشون از جانب شما، تنها این پیغام رو بهشون می‌ده که خیلی راحت می‌تونن این کار رو انجام بدن و کارشون هیچ تبعاتی براشون نداشته باشه!

اما برسیم به بخش اول سوالتون، گفته بودید که دیدتون نسبت به مردها عوض شده و انگار از این مساله در زندگی مشترکتون می‌ترسید. می‌خوام به این مساله تو دو قسمت جواب بدم؛ یکی قبل از ازدواج و یکی بعد از ازدواج. قبل از ازدواج، شما فرصت دارید که فرد مقابلتون رو خوب بشناسید. تحت هیچ عنوانی، این فرصت رو از خودتون دریغ نکنید. حتی پیشنهاد می‌کنم که حتما با روانشناس متخصص هم چند جلسه مشاوره پیش از ازدواج داشته باشید. اینطوری با دید باز به استقبال یکی از مهم‌ترین اتفاقات زندگیتون می‌رید. اگه تو این مدت حواستون رو خوب جمع کنید، مثل این موردی که تعریف کردید، می‌تونید متوجه بشید که آیا می‌شه به فرد مقابل اعتماد کرد یا نه؛ مثلا اینجا غیرقابل اعتماد بودن آقا، خیلی زود مشخص شد.

و اما بعد از ازدواج. مثل هر رابطه، ارتباط بین دو نفر هست. شما با یادگرفتن اصول و تکنیک‌های مختلف می‌تونید جمع شاداب و خوشی رو با همسرتون ایجاد کنید که این باعث می‌شه هم شما و هم فرد مقابل برای حفظ این رابطه تلاش کنید و احتمال خیانت بسیار کمتر بشه.

سلام من یه دختر ۲۳ ساله ام که با همسرم که ۲۷ سالشه ۴ سال دوست بودیم و الان ۷ ماهه عقد کردیم هیچ‌ مشکلیم نداریم تو رابطمون منتهی ایشون همش پیگیر روابط قبلیشه و دوست دختراشو فالو میکنه از راه های مختلف چندبار سر این موضوع باهاش صحبت کردم، ولی بازم تکرار میکنه نمیدونم چکار کنم. لطفا راهنماییم کنید.

دوست عزیز سلام

این خیلی طبیعی هست که شما نخواین، همسرتون پیگیر ارتباطات قبلی خودش باشه. تنها راه‌حل این مشکل، صحبت کردن با همسرتونه؛ اما چطوری؟

شما می‌تونید یک روز تعطیل که شما و همسرتون خوب استراحت کردید رو انتخاب کنید و ازش بخواید یه گفت‌وگوی کوتاه در این مورد داشته باشید. با آرامش ازش بپرسید که چی باعث می‌شه که این که این کار رو انجام بده؟ خوب توضیحاتش رو بشنوید و وسط حرفاش نپرید. بعد بهش بگید که شما وقتی می‌بینید که اون دخترهایی که قبلا تو زندگیش بودن رو فالو می‌کنه، چه احساسی بهتون دست می‌ده. در مورد احساساتتون صادق باشید. خیلی کوتاه بهش توضیح بدید که این کار چه اثری روی شما داره. بعد از صحبت‌هاتون، شما دیگه فقط باید شنونده باشید. یادتون باشه، کلامی تاثیر داره که کوتاه و از ته دل باشه. بعد از حرفاتون چند روزی بهش فرصت بدید که راجع به این موضوع خوب فکر کنه.

سلام وقت بخیر من تقریبا 2سال و نیم میشه که با یه پسر دوست شدیم و تو این رابطه خیلی بحث داشتیم و چند بار بهم زدیم و دوباره برگشتیم باهم ولی خب هیچکدوممون نرفتیم با یکی دیگه اوایل رابطه خیلی منو اذیت میکرد با کاراش و حتی خیانت هم ازش دیدم ولی خب چشم پوشی کردم و بعد از چند وقت اشتباه های من جبران کرد همه هی کارهاشو چند وقته دوباره باهم آشتی کردیم اوایل خوب بود ولی چند روزه پیام نمیده طرزه حرف زدنش مثه آدمای نا امیده و حس میکنم میخواد کات کنه

ولی با توجه به اینکه خودش پیش قدم شد و تواست دوباره شروع کنیم باهاش مستقیم راجبه کات حرف نزدم و هیچی نپرسیدم و مثه خودش رفتار کردم و از صبح تا شب کلا میره سره کار جدیدا آنلاین هم نمیشه فقط بعضی وقتها آنلاین میشد جواب پیام میدا آف میشد دوباره ولی دوستاش میگن افسرده گی گرفته حالش خوب نیست فعلا تو چیزی نگو درکش کن من بخاطره گذشته ای که داشتیم همش فکر میکنم داره دوباره یکاری میکنه که کات کنیم ولی اینکه دوستم داره ثابت شدا بهم فقط درک نمیکنم چرا این کار هارو میکنه

میشه لطفا راهنمایی کنید!

دوست عزیز سلام

قبل از هر چیزی می‌خوام به این سوالات خیلی خوب فکر کنید: «چطور دوست داشتنشون به شما ثابت شد؟ با خیانت کردن؟ اذیت کردن؟ جواب ندان به پی‌ام‌های شما؟ … اصلا به نظرتون دوست داشتن یعنی چی؟ تعریفتون رو از دوست داشتن از چه منابعی گرفتید؟

اما چرا این سوالات رو می‌پرسم، چون می‌خوام قبل از هر چیزی، فکر کنید و ببینید چرا با تمام این مسائل، باز هم شما در ارتباط موندید؟ آیا از روی دوست داشتنه؟ اگه اینطوریه، باید تعریفتون رو از دوست داشتن تغییر بدید، چون این تنها وابستگیه! و وابستگی در روابط، به جز آسیب، هیچ چیز دیگه‌ای به همراه نداره. چون در وابستگی، شما احساس می‌کنید چاره‌ای جز بودن در کنار هم ندارید ولی اگه روابط به درستی پیش بره، شما احساس دلبستگی می‌کنید (یعنی با انتخاب خودتان در این رابطه باقی می‌مونید). دومین مساله، احتمال افسرده بودن ایشونه. این که چه کسی این تشخیص رو داده خیلی مهمه. اگه روانشناس چنین تشخیصی داده، باید تا طی شدن دوره درمان صبر کنید چون جز حمایت کردن، هیچ کار دیگه‌ای از دستتون برنمیاد. این اختلال نیازمند مداخله تخصصی هست و صرفا با مدارا کردن (چیزی که دوستاشون می‌گن) چیزی حل نمی‌شه. شما دو تا انتخاب دارید، 1. اگه می‌تونید حمایتشون کنید تا کمک تخصصی بگیرن، 2. این رابطه رو تموم کنید که البته برای هر دوش باید یه سری هزینه‌های روانی بدید. ببینید که کدومش براتون بهتره.

آدرس: تهران، پونک، نبش بلوار پونک، پلاک 2، طبقه سوم، واحد 6

تلفن پشتیبانی:02146015870

رزرو نوبت مشاوره

انجمن روانشناسی آمریکا

سازمان نظام روانشناسی و مشاوره ایران

سازمان بهزیستی ایران

انجمن روانشناسی ایران

 

می‌خوام برگرده به رابطه/زندگیمی‌خوام فراموشش کنم

باید تمومش کنم، اما قدرتشو ندارم

می‌خوام جذبش کنم و ازدواج کنیم

متاسفانه با توجه به تغییراتی که در فرهنگ جامعه امروز ما اتفاق افتاد خیانت بویژه در مردان افزایش یافته است. از آنجایی که زنان بخصوص در مسائل عاطفی نکته سنج‌تر هستند هر تغییر کوچکی در رفتار شوهر را خیلی زود متوجه می‌شوند. زمانی که زن به وفاداری شوهرش شک می‌کند نسبت به تمام کارهای او ریز بین و حساس می‌شود تا بلاخره بفهمد حدسش درست بوده یا خیر. البته احتمال اشتباه در این شرایط نیز به مراتب افزایش می‌باید چون ظن به خیانت از قدرت منطق زن می‌کاهد و گاهی منجر به قضاوت اشتباه می‌شود. اما رفتارها و نشانه‎‌هایی وجود دارد در اغلب مردان خیانت‌کار یکسان است. در ادامه به بیان و بررسی این رفتار‌ها و نشانه‌ها میپردازیم.

فهرست مطالب

احتمالاً همسرتان را مانند کف دست می‌شناسید و می‌دانید که هنگامی که شاد، عصبانی، مضطرب، خسته، بی‌حوصله و حتی گرسنه است، چطور رفتار می‌کند. یکی از نشانه‌های بارز خیانت مردان متاهل تغییر کردن رفتارشان است و رفتارهای معمول و قابل پیش‌بینی مرد خیانتکار ناگهان صد و هشتاد درجه عوض می‌شود. برای مثال مردی که هنگام تماشای فوتبال چشم از تلویزیون برنمی‌داشت تا یک لحظه از بازی را هم از دست ندهد، الان هنگام یک مسابقه مهم به اتاق دیگری می‌رود و در را هم می‌بندد. یا مردی که عاشق مهمانی دادن بود، دیگر نمی‌خواهد که مهمان به خانه‌اش بیاید. همچنین ممکن است متوجه تغییرات جزئی، مانند تغییر زمان و محل شارژ کردن تلفن، مدت زمان ماندن در سرویس بهداشتی و طولانی شدن زمان کار و رفت و برگشت به محل کار و خانه، بشوید. ازآنجایی که رفتارهای معمول همسرتان را در موقعیت‌های گوناگون می‌شناسید و نکات دقیق و ظریفی را راجع به شخصیت او می‌دانید، هر رفتار خارج از قاعده‎ای می‌تواند زنگ خطری برای خیانت از طرف مرد باشد.

تغییر رفتار یکی از علائم اصلی خیانت مردان است، اما تغییر ظاهری را باید نشانه بارزتر مردان خیانتکار قلمداد کرد. آیا شوهری که توجه چندانی به ظاهر خود نداشت، به یکباره عوض شده و بیش از حد به خود می‌رسد؟ آیا شوهرتان لباس مارک می‌خرد، ادکلن گران‌قیمت می‌زند و یا ورزش کردن و باشگاه رفتن را شروع کرده است؟ اگر همسرتان به تازگی بیش از حد به ظاهر خود می‌رسد، برای مثال موهایش را رنگ می‌کند، اسپری برنزه کننده می‌خرد، دندان‌هایش را سفید می‌کند و حتی جراحی پلاستیک انجام می‌دهد، این تغییر شخصیتی غیرمنتظره می‌تواند علامت گرم شدن سر شوهرتان در جای دیگری باشد. هرچند بعضی از این تغییرات در ابتدا مثبت به نظر می‌آید، اما اگر این توجه شدید به وضع ظاهری غیرمنتظره باشد و شوهرتان دلیل آن را توضیح نداده باشد، بهتر است به دلیل این تغییر رفتار مشکوک شوید.چطور بفهمیم مردی خیانت میکند

شاید غیرمنطقی به نظر برسد، اما یکی از نشانه‌های خیانت مردان تعریف کردن بیش از حد از همسرشان است. شاید این توجه، تعریف و تحسین بی‌سابقه در وهله نخست باعث شود که احساس بهتری پیدا کنید، اما زیاده‌روی در تعریف علامت خطر است. واقعاً چرا همسرتان ناگهان این‌قدر مهربان شده و باران تعریف و ستایش را بر سرتان می‌ریزد؟ آیا همسرتان همیشه این‌قدر زبان‌باز بوده و از کوچکترین لطف‌هایتان قدردانی می‌کرده است؟ علت این تعریف‌ کردن بیش از حد می‌تواند این باشد که همسرتان می‌خواهد حواس شما را پرت کند تا به خیانت کردن او مشکوک نشوید. شوهران خیانتکار در مقابل خانواده و دوستان نیز از این تاکتیک استفاده می‌کنند تا هیچ کس بویی از ماجرای پشت پرده نبرد. به علاوه می‌توان گفت که این تغییر شخصیتی گاهی از احساس گناه نشأت می‌گیرد. براساس نتایج یک پژوهش قریب به 66 % مردان خیانتکار با حس گناه دست به گریبان‌اند. بنابراین شوهر جفاپیشه سعی می‌کند تا احساس بد خود درباره خیانتش را با تحسین و ستایش مداوم همسرش سرکوب کند. اگر همسرتان بتواند شما و دوستان‌تان را درباره بی‌عیب و نقص بودن خود قانع کند، می‌تواند خودش را نیز متقاعد کند که همسر بسیار خوبی است.

بالعکس نشانه دیگر خیانت این است که مرد از همسر خود و زندگی زناشویی فاصله می‌گیرد. آیا فکر می‌کنید که همسرتان دیگر توجهی به شما ندارد و شما را دائماً نادیده می‌گیرد؟ احتمالاً شما در گذشته‌ای نه چندان دور اولویت اول همسرتان بوده‌اید، او همواره با اشتیاق به شما گوش می‌داده، از شما حمایت می‌کرده و به هر کاری که انجام می‌داده‌اید و هر چیزی که می‌گفته‌اید، علاقه نشان می‌داده است. اما حالا به نظر می‌رسد که او کمترین توجهی به نیازها، خواسته‌ها و امیال شما ندارد. همچنین شوهرتان کاملاً به افراد، فعالیت‌ها و سرگرمی‌هایی که روزی برایش مهم بوده است، بی‌علاقه و بی‌تفاوت شده است. تعجبی هم ندارد، چون مردان خیانتکار انرژی، توجه و تمرکز خود را معطوف سمت دیگری می‌کنند و دیگر انرژی و وقتی برای توجه کردن به رفاه و سلامت همسر خود و رخدادهای زندگی زناشویی ندارند. احتمالاً به تازگی حس می‌کنید که مجبورید هر حرف را چند بار تکرار کنید یا حس می‌کنید که حتی وقتی کنار هم هستید، همسرتان در جای دیگری سیر می‌کند. اگر فکر می‌کنید که همسرتان از شما فاصله گرفته است، بعید نیست که در حال خیانت کردن به شما باشد. اما هنوز نمی‌توانید با اطمینان بگویید این تغییر رفتار به دلیل خیانت او به شماست.

فاصله گرفتن می‌تواند هم عاطفی و هم جسمی باشد. اگر رابطه جنسی سالم و پرشورو شوقتان به خاطره‌ها پیوسته است، این سرد شدن می‌تواند علامت خیانت باشد. پژوهشگران متوجه شده‌اند، برخی مردانی که از یک رابطه زناشویی کامل و رضایت‌بخش برخوردار هستند، نیز به خیانت گرایش پیدا می‌کنند. با توجه به این نکته، اگر نزدیکی‌های مکرر و رضایت‌بخش‌تان دیگر آن حرارت سابق را ندارد، کمتر با هم رابطه دارید یا همسرتان بی‌توجه، شتابزده و بی‌علاقه عمل می‌کند، بهتر است موضوع را جدی بگیرید و به این فکر کنید که همسرتان دارد چیزی را مخفی می‌کند. گذشته از هر چیز از آنجایی که سر همسرتان جای دیگری گرم است، او دیگر میل، نیاز یا علاقه‌ای برای نزدیکی با شما ندارد. به علاوه مخفی‌کاری این رابطه نامشروع را برای او جذاب‌تر کرده است. بنابراین اگر رابطه‌تان به سردی گراییده است، احتمالاً او سعی دارد که دیگری را جایگزین شما کند.

شاید به نظرتان عجیب برسد، اما یکی از علائم رایج خیانت مردان این است که همسرشان را به خیانت کردن متهم می‌کنند. در واقع مشخص شده است که انسان‌ها عادت دارند تا متهم کنندگان خود را متهم به کاری کنند که خود مرتکب آن شده‌اند، این اتهام ناروا روشی برای منحرف کردن فکر دیگران و گناهکار جلوه دادن دیگری است. اگر شوهرتان مصر است که شما دارید به او خیانت می‌کنید یا اگر در برابر سوال‌های شما درباره خیانت، انگشت اتهام را به طرف شما نشانه می‌گیرد، به وفادار بودن همسرتان شک کنید. درهر حال اگر فردی شما را متهم به گناه نکرده بداند، شما هر کاری که در توان دارید، انجام می‌دهید تا این اتهام ناروا را با واقعیت‌های روشن رد کنید. از سوی دیگر اگر شما واقعاً گناهکار باشید، یک راه برای مبری کردن خود از این گناه و اجتناب از محکومیت این است که توپ را به زمین حریف بیاندازید و او را گناهکار اعلام کنید، هر چقدر هم که این کار احمقانه به نظر بیاید. بنابراین اگر در جواب سوالات شما، آیینه را مقابل‌تان می‌گیرد و شما را متهم به خیانت می‌کند، شاید خودش در خفا مرتکب گناه شده است.

دروغگویی مکرر یکی از مهم‌ترین علائم خیانت مردان است. مرد خائن باید ردپای خیانت خود را بپوشاند، بنابراین شروع به دروغ گفتن درباره افرادی که با آنها بوده، جاهایی که رفته، چیزهایی که خریده، افرادی که با آنها تماس می‌گیرد، ایمیل یا پیامک می‌فرستد و … می‌کند. در واقع زندگی مردان خیانتکار به یک دروغ بزرگ تبدیل می‌شود و مرد خائن داستان‌ها و اتفاقاتی را برای پوشاندن آثار گناه خود جعل می‌کند تا غیبت جسمی و روانی خود را توجیه کند. این داستان‌سازی و دروغگویی بی‌رویه چنان واقعیت را تحریف می‌کند که دیگر حقیقت قابل شناسایی نیست. البته نشانه‌های خاصی برای تشخیص حقیقت از دروغ وجود دارد، برای کشف حقیقت باید به نشانه‌های کلامی و غیرکلامی توجه کنید. برای مثال افرادی که دروغ می‌گویند، مانند آن که نمایشنامه‌ای را حفظ کرده باشند، کلمات خاصی را تکرار می‌کنند تا شاید سخن دروغ‌شان ملکه ذهن مخاطب شود. در هر حال در لحظه دروغ گفتن و بهانه آوردن سخت و پیچیده است، بنابراین افرادی که دروغ می‌گویند، کلمات و عبارات خاصی را مدام تکرار می‌کنند تا کار برایشان ساده شود.

از سوی دیگر زمانی که فردی دروغ می‌گوید، اطلاعات و جزئیات زائدی را در سخنان خود می‌گنجاند که گفتن آنها هیچ ضرورتی ندارد. فرد دروغگو این زیاده‌گویی را با هدف صادق، شفاف و باورپذیر به نظر رساندن خود انجام می‌دهد، اما واقعیت این است که این پرحرفی نتیجه عکس می‌دهد. اگر می‌خواهید دروغ را از راست تشخیص دهید، به جز حرف‌ها به شیوه بیان طرف مقابل نیز توجه کنید. افرادی که دروغ می‌گویند، دهان‌شان را در زمان حرف زدن می‌پوشانند یا مدام دست دور دهان‌شان می‌کشند، این کار علامت این است که دارند چیزیی را مخفی می‌کنند. همچنین دروغگوها بی‌قرارند، یک لحظه آرام نمی‌گیرند و حتی می‌لرزند؛ بنابراین به زبان بدن طرف مقابل و حرکات غیرعادی و عصبی او توجه کنید. همچنین این باور وجود دارد که چون دروغگوها می‌دانند که از راه راست منحرف شده‌اند، هنگام دروغ گفتن به سمت راست نگاه می‌کنند.

بسیاری از مردان خیانتکار دائماً به دنبال بهانه‌ای برای دعوا و جروبحث می‌گردند، این پدیده‌ی جنگ‌طلبی دلایل متعددی دارد. بسیاری از مردان خائن به دنبال روشی برای منحرف کردن حواس همسر خود می‌گردند تا همسرشان متوجه ماجراهای پشت پرده نشود. این جرو بحث‌های مداوم اجازه نمی‌دهد که همسر فریب خورده به موضوعات دیگر توجه کند و به خیانت مشکوک شود. تمیز نبودن سرویس بهداشتی، دارو گرفتن از داروخانه و بسیاری از کارهای ساده و کوچک روزمره آتش جنگ را شعله‌ور می‌کند. به علاوه این پرخاشگری‌ها و بداخلاقی‌ها می‌تواند نشانه این باشد که شوهر دیگری علاقه‌ای به ادامه رابطه با زن خود ندارد. اگر همسرتان با شما بدرفتاری می‌کند، از همه چیز ایراد می‌گیرد و بداخلاق و زورگو شده، شاید و نه قطعا می‌خواهد خود را از این رابطه بیرون بکشد.

یکی از علائم شاخص خیانت مردان این است که همسرشان را با اسم دیگری صدا می‌کنند. این اشتباه که لغزش فرویدی گفته می‌شود، به حالتی گفته می‌شود که فرد افکار ناخودآگاه خود را با صدای بلند به زبان می‌آورد. برای مردانی که خیانت می‌کنند، طبیعی است که اسم نورچشمی جدیدشان مرتب، و حتی گاهی در زمان نامناسب از زبان‌شان خارج شود. پژوهش‌ها نشان داده است که محرک‌های تنش‌زای موقعیتی عامل لغزش فرویدی است، بنابراین زمانی که همسرتان نزدیک شما است و ذهن خودآگاهش مشغول، منحرف و عصبی است، ذهن ناخودآگاهش با این اشتباه لپی حقایق را برملا می‌کند. در این شرایط احتمال دارد، نام فردی که می‌خواهد رابطه‌اش با او پنهان بماند، ناخودآگاه از دهان‌اش خارج شود.

مردان جفاپیشه خیانت را با هیجان شدیدی محکوم و تقبیح می‌کنند. این مفهوم در روانشناسی واکنش وارونه گفته می‌شود و حالتی است که فرد بیش از حد به مفهوم، باور یا تصوری بیش از حد توجه نشان می‌دهد که کاملاً با احساسات و افکار واقعی‌اش درباره آن موضوع تضاد دارد. سخنرانی‌های پرشور مردان خیانتکار در مذمت خیانت در واقع نوعی مکانیسم دفاعی و تاکتیک کنار آمدن با گناه خودشان است. واکنش وارونه به شوهر خائن کمک می‌کند تا تعارض درونی خود را مدیریت کند و با مخالفت آشکار با خیانت، دیگران را به درستکاری و وفادار بودن خود متقاعد کند. بنابراین اگر شوهرتان به تازگی از هر فرصتی برای سخنرانی علیه خیانت استفاده می‌کند، احتمال دارد که خود او به خیانت آلوده شده باشد.

یکی از علائم معمول خیانت مردان این است که شوهران به یکباره به فضایی برای تنها ماندن نیاز پیدا می‌کنند. اگر شوهرتان به تازگی برای تلفن زدن به اتاق دیگری می‌رود، تاریخچه مرورگر را پاک می‌کند و پیامک‌ها و پیام‌های شبکه‌های اجتماعی را پاک می‌کند، احتمالاً در حال خیانت کردن به شما است. این مخفی‌کاری‌ها نقش مهمی در بی‌گناه جلوه دادن خود دارد. بسیاری از مردان خیانتکار دنیای خصوصی خودشان را با نام‌های کاربری محرمانه، آدرس‌های متفاوت ایمیل، حساب‌های شبکه‌های اجتماعی مختلف، برنامه‌های مخفی و حتی تعطیلات، حساب بانکی و شماره تلفن جداگانه خلق می‌کنند. بنابراین اگر همسرتان بسیار بیشتر از قبل به حریم خصوصی خود اهمیت می‌دهد، احتمال خیانت کردن او وجود دارد. اما قبل از هر گونه واکنش مستقیم و تندی با مشاور خانواده در این مورد مشورت نمایید.

دوستان همسرتان آیینه‌ای از ویژگی‌های شخصیتی، اولویت‌ها، علائق و تفریحات او هستند. هرچند نمی‌توانید دوستان همسرتان را برای او انتخاب کنید، اما جالب است بدانید که همسران خیانتکار معمولاً با مردانی خیانت‌پیشه نشست و برخاست دارند. در واقع پژوهش‌ها نشان داده است که تقریباً 80 % مردان خیانتکار دوست نزدیکی دارند که او نیز به گناه خیانت آلوده شده است. خیانت نقطه مشترک این مردان است و می‌توانند به راحتی درباره تجربیات هیجان‌انگیز خود با هم صحبت کنند، چنین مردانی دیدگاه و نظر مشابهی درباره خیانت دارند. به علاوه داشتن دوستان خیانتکار به مرد کمک می‌کند تا اعمال اشتباه خود را توجیه کند، با احساس گناه خود کنار بیاید و کار خود را به واسطه‌ی ارتباط با مردانی با تجربیات مشابه عادی تلقی کند.

احساس دست‌پاچگی و بی‌قراری مردان خیانتکار به همسران‌شان نیز سرایت می‌کند. هرچند شوهر گناهکار هر کاری بتواند، انجام می‌دهد تا خیانت خود را مخفی کند، اما رفتار، اعمال و سخنان او شک، بی‌اعتمادی و اضطراب را در همسرش القاء می‌کند. به علاوه زنان مردان خیانتکار، حتی بدون آن که مدرکی داشته باشند، حس می‌کنند که چیزی سر جای خود نیست. این حس درونی وضعیتی است که فرد بدون داشتن مدرک دچار دل‌آشوبه می‌شود و حس می‌کند که مشکلی وجود دارد. زنانی که به آنان خیانت می‌شود، غالباً صرفاً از روی غریزه حس می‌کنند که اتفاق شومی در حال وقوع است. در واقع توانایی غریزی زنان برای خواندن افکار دیگران باعث می‌شود که این حس درونی در زنان قوی‌تر باشد. بنابراین اگر حس می‌کنید که شوهرتان در حال خیانت است، به غریزه و حس ششم خود اعتماد کنید و هرچه در توان دارید، برای برملا کردن حقیقت به کار گیرید.

توجه کنید صرفا این نشانه‌ها، خیانت شوهر را اثبات نمی‌کند بلکه زنگ خطری هستند که در صورت مشاهده حتما باید به آنها توجه ویژه کرد. بنابراین اگر بطور ناگهانی متوجه عجیب شدن رفتار شوهرتان شدید ویا او برخلاف گذشته زیاد از شما تعریف می‌کند، به ظاهرش می‌رسد، از شما فاصله میگیرد، تمایل به رابطه زناشویی ندارد، موبایلش را از شما مخفی می‌کند، دروغ می‌گوید،شما را با اسم دیگیری صدا می‌کند و یا حتی شمارا متحمل به خیانت می‌کندبیشتر از قبل به زندگی مشترکتان توجه کنید و با او در مورد احساستان صحبت کنید.

عشقت رو جذب کن

میخوای یاد بگیری چطور روز به روز بیشتر قلب عشقتو بدست بیاری؟ چطور یه رابطه موفق منجر به ازدواج داشته باشی؟ چطور یه زندگی مشترک موفق داشته باشی؟ پس فرصت را از دست نده! تو هم به جمع دنبال کنندگان پیج رادیو عشق در اینستاگرام اضافه شو…

عضویت در خبرنامه رادیو عشق

149 بازدید

245 بازدید

321 بازدید

371 بازدید

400 بازدید

دیدگاه

نام *

ایمیل *

وب‌ سایت

ذخیره نام، ایمیل و وبسایت من در مرورگر برای زمانی که دوباره دیدگاهی می‌نویسم.

مشترک نمی شومدریافت همه دیدگاه های این نوشتهفقط دریافت پاسخ دیدگاه های خودم

چطور بفهمیم مردی خیانت میکند

سلام وقتتون به خیر من تا حالا اصلا با شوهرم شک نداشتم و حتی به موضوع خیانت فکرم نکرده بودم تا اینکه دیشب کنار شوهرم نشسته بودم دیدم داره تو اینستا به یکی پیام میده وقتی من رفتم کنارش سریع اومد بیرون و رفت پستا رو نگاه کرد بعد من حساس شدم بیشتر زیر نظر گرفتمش دیدم وقتی من حواسم نیست بازم داره پیام میده من که میبینمش بر میگرده سراغ فیلما بعد بهم گفت پاشو برام آب بیار وقتی رفتم دیدم دوباره داره پیام میده اومدم بهش گفتم کیه داری بهش پیام میدی که من میام قطعش میکنی گفت یکیه تا مطمن نشم نمیگم گفتم از چی گفت از اینکه ببینم کی رو کارش کرده بعد گفتم پیاماشو نشونم بده گفت پاکش کردم گفتم برا چی تو که به خودت اعتماد داشتی پیاما رو پاک کردی گفت برای تو بعدشم بهم گفت از کجا معلوم خودت اونو برا امتحان من نفرستادی نمیدونم چیکار کنم من ی پسر ۳ ساله دارم یعنی خیانته؟

سلام دوست گرامی شما و همسرتان نیاز دارید تا شیوه گفتگو با یکدیگر را آموزش ببنیید. به این سادگی نمی‌توان برچسب خیانت به کسی زد و در ضمن باید این موضوع بررسی شود که چرا او تصور می‌کند قرار است شما او را امتحان کنید؟ شما برای بررسی بیشتر نیاز به مراجعه به زوج درمانگر دارید.

سلام ما یه خانواده ۴ نفره هستیم تقریبا تزدیک به یک ماهه که پدرم ار خودش رفتارای بد نشون میده صبح میره شب ساعت ۱۱ اینا میاد خونه وضع مالیمونم جوری نیست که بخواد شب تا روز کار کنه ولی همش به ما میگه خرجتون زیاده و اینا سرمون داد میکشه در حالی که اصلا ما خرجی نمیکنیم نسبت به پدرش یعنی پدربزرگم یک دنیا مهربونه ولی با من که دخترشم ضده و یه جوری رفتار میکنه انگار ما وبال گردنشیم قبلا هم ۳بار خیانت کرده که هر ۳بار مچشو گرفتم و این که دیگه اون توجه قبلی رو نداره نه مارو بیرون میبره نه تو خونه حرف میزنه انگار خونه رو کرده خوابگاه خیانت جدیدی در راهه؟!

سلام دوست گرامی به سن خودتان اشاره نکردید. اشاره کردید ایشان 3 بار خیانت کردند و من هر 3 بار مچش را گرفتم. خب ادامه این روند به چه صورت بوده؟ آیا شما به مادرتان اطلاع دادید؟ واکنش ایشان چه بوده است؟ در مورد تصمیم‌گیری درباره خیانت پدرتان باید آن را به مادرتان بسپارید. در واقع شما دو نقش را برعهده گرفتید، هم دختر خانواده هستید و هم همسر! پس اول موضع و نقش خود را بپذیرید. نکته بعدی این است که شما بخواهید همیشه گوش به زنگ یک اتفاق برای مچ‌گیری باشید! در این حالت جو خانه متشنج خواهد بود. بنابراین به دنبال مچ گیری از پدر نباشید، برعکس این مساله را مادر و پدرتان بسپارید که در مورد زندگی‌شان تصمیم درستی بگیرند. چون خیانت یک مسیر یک طرفه نیست و همیشه 1 نفر در آن مقصر نمی‌باشد.

سلام وقت بخیر من همسرم ارایشگره و گاهی ک مشتری داره و نمیتونه جواب منو بده من بهش شک میکنم ک نکنه جای دیگه باشه و بهش تصویری زنگ میزنم و میگم عکس بفرسته و همیشه هم سرکارش بوده و خیلی وقتا گوشیشو چک میکنمو هی سوال میپرسم اما ب جایی نرسیدم و اون خیلی وقتا حاضر نیس ک ب من کامل توضیح بده راجب هرچیزی و زود عصبانی میشه از کارام و میگه خسته شدم از کارات و رفتارات ولی من توقع دارم ب هرچیزی ک شک میکنم اون کامل راجبش توضیح بده اما اون اینکارو نمیکنه.البته من فک میکنم مشکل از خودمه زیادی حساسم اما نمیتونم خودمو کنترل کنم در ارتباط با این موضوع

سلام دوست گرامی اگر رفتار خاصی از ایشان ندیدید و اینگونه حساسیت دارید، نیاز است که وضعیت شما به صورت دقیق بررسی شود. چون احتمالاً این احساس خطر و ترس یک ریشه جدی دارد که باید آن را به کمک مشاور و روانشناس حل کنید.

سلام وقتتون بخیر من یکساله با آقایی آشنا شدم اون شمال هست و من شیراز توی این یکسال هنوز ندیدمشون خیلی هم اصرار به دیدن من و ازدواج دارن توی این مدت توجه و تعهدش کامل بوده ولی همیشه شاکی از اینکه میگه دوست دارم هر دقیقه به من زنگ بزنی اما من اینجوری نیستم چون هروقت هم زنگ زدم کار داشته میگه خودم زنگ میزنم ولی تقریبا 2 ماهه بدجور باهاش درگیرم چون میبینم همش توی اینستا خانمها رو فالو میکنه اون که هرروز پیام میداد دیگه اصلا پیام نمیده هرروز برام عکس می فرستاد و از من می خواست تصویری حرف بزنم و عکس بفرستم اما الان اصلا اینجوری نیست دیگه فقط 2،3 روزی یکبار زنگ میزنه توی صحبتاش دلسرد نشده اما من اصلا رفتارش برام قابل قبول نیست میگه این روزا اونقدر سرم شلوغه که حتی نمی تونم حتی ناهار بخورم ولی از اون طرف عکس خانوما رو میتونه لایک کنه یا فالو کنه ازتون می خوام راهنمائیم کنین که من باید چکار کنم که رفتارش مثل قبل بشه؟؟

سلام دوست گرامی ارتباط شما از راه دور است و مهمترین سوالی که باید از خودتان بپرسید این است که چه چیزی باعث شده است تا به داشتن این ارتباط در این سطح رضایت بدهید؟ اینکه ایشان برای ازدواج با شما اصرار داشته باید طی این یکسال اقدام جدی حداقل برای دیدار شما انجام میداد!! چون اشاره کردید ابتدا از شما درخواست داشت که با او صمیمی تر باشید و بیشتر تماس بگیرید و شما اینگونه نبودید، علت سرد شدن های او می‌تواند همین موضوع باشد. حساسیت هایی که به مرور به علت تغییر رفتار ایشان برایتان بوجود آمده است، نیازمند بررسی جدی است و به شما توصیه می‌کنیم که حتما از مشاوره تلفنی یا آنلاین رادیوعشق استفاده کنید.

سلام من٢٣ سالمه یک ساله ک عروسی کردم شوهرم ٢٩ سالشه من تو دوران عقد چن بار خیانت دیدم از شوهرم ولی با کلی گریه و دعوا بخشیدم بعد عروسی یه مدت خوب بودیم تا بعدچن ماه فهمیدم آقا با زنای متاهل رابطه داره تا پای جدایی رفتم اومد تعهد داد الان نزدیک ب دوماه برگشتم خونه نمیدونم درست شده یا نه اولش ک برگشتم خوب بود الان نزدیک ب یه هفتس دوری میکنه از کجا بفهمم باز زیرابی میره یا نه گوشیشو میگردم چیزی نی ولی میترسم باشه قبل خونه اومدن پاک کنه ذهنم اشفتس نمیتونم اصلا اعتماد داشته باشم

سام دوست گرامی تجربه های تلخی را از سر گذراندید و طبیعی است که به همین دلیل حال خوبی نداشته باشید. تعهد دادن ایشان چگونه بوده است؟ آیا پس از خیانت ها به زوج درمانگر مراجعه کردید؟ خیانت دلایل متعددی دارد و زوج درمانگر به شما کمک می کند تا علت های این خیانت ها رو متوجه شوید و برای بهبود زندگی خود تلاش کنید. چون در حال حاضر دائما ذهنتان آشفته است که نکند خیانت دیده اید، بهتر است در اسرع وقت همراه همسرتان برای مشاوره اقدام کنید.

ببخشید من یه رابطه یک و سال نیم پیش آغاز کردم اولش برام مهم نبود تا اینکه وابستگی پیش اومد بعد از مدتی فهمیدم خیانت کرد و تموم شد .بعد از یک ماه دوباره بهم پیام داد و احضار پشیمانی کرد، و من هم بخشیدمش. اینکارشو بعد از چند ماه دوباره تکرار کرد، و رابطه مان دو باره قطع شد.من همیشه سعی میکنم اگه بهم پیام بده جوابش ندم ولی باز نمیتونم. اصلا قابل اعتماد نیست . ولی اون میگه تو مقصری که من اینکارو میکنم تو بهم بها نمیدی، تو شکاکی، در صورتی که اصلا این جوری نیست. از طرفی ازش متنفرم بخاطر کاراش از طرفی دیگه هرچند وقت یک بار که پیام میده نمیتونم جوابش ندم. تا سعی میکنم فراموشش کنم دوباره پیداش میشه. من از اولش اهل رابطه نبودم و نمیدونم چی شد که این رابطه رو شروع کردم

احساسی دلتنگی و وابستگی شما قابل درکه ولی همون‌طور که گفتید به خاطر تکرار شدن خیانت ایشون بر ای ادامه رابطه قابل اعتماد نیستن خصوصا که هنوز واقعا پشیمون نیست و شما رو مقصر میدونه. درواقع مسئولیت اشتباهش رو نپذیرفته. هرمشکلی هم که در رابطه وجود داشته باشه مجوز خیانت نیست یا باید رابطه قطع بشه یا برای حل مشکل از راه‌های درست اقدام بشه و خیانت قابل توجیه نیست. شما هم بهتره خیلی قاطع بهشون بگید دیگه نمی‌خواهید رابطه رو ادامه بدید و برای اینکه بتونید جلوی وسوسه‌ جواب دادن رو بگیرید بهتره کاری کنید که نتونه بهتون پیام بده. مثلا بلاکش کنید

سلام خسته نباشین من ی دختر ١٧ ساله هستم تقریبا از 4 سال پیش با یکی از اشناهامون با اطلاع خانواده صحبت میکردیم من و همینطور خانواده اولش فکر میکردیم پسر خیلی خوبی باشه ولی اصلا اهل دخترو اینجور چیزا نباشه ولی بعدا کم کم متوجه شدم با همه نوع ادمی در حال واحد در ارتباطه دختر زن. ما چند بار از هم جدا شدیم ولی باز به هر بهونه ای بود رابطه رو دوباره شروع کردیم ولی بازم متوجه همین داستان شدم . وقتی از هم جدا میشیم وقتی منو میبینه دستو پاشو گم میکنه دوست داره همش بببینتم یا تحویلش بگیرم ولی وقتی میریم تو رابطه تو أوج خوشبختیمون باز کار خودشو انجام میده. از اونموقع نسبت ب همه مردا مشکوکم چون فقط از اون اینارو ندیدم. خیلی از اطرافیانمم بوددد ک با خیانت مواجه شدند دیدم نسبت ب مردا عوض شده و همش فکر میکنه یعنی همه ی ادما مثل همن و شوهر اینده منم بهم خیانت میکنه؟؟؟ در راجب اون پسرچی بااین که میدونم دوسم داره ولی بازم اینکارارو میکنه بنظرتون چه دلیلی میتونه داشته باشه راستی سنشونم٢٧ ساله است

دوست عزیز سلام

اجازه بدید اول به سوال دوم شما پاسخ بدم. پرسیده بودید که چه دلیلی می‌تونه داشته باشه که ایشون خیانت می‌کنه؟ببینید، دلایل بسیار زیادی برای اینکار وجود داره؛ از نوع تربیت خانوادگی بگیرید تا ویژگی‌های شخصیتی، محیطی که در اون حضور دارند و … اما مساله مهم اینجا اینه که به هر دلیلی، ایشون وقتی با شما در ارتباط هستند، با دیگران هم رابطه برقرار می‌کنند، مخصوصا در ارتباطی که خانواده‌ها در ارتباط هستند. به علاوه، بخشیده شدن ایشون از جانب شما، تنها این پیغام رو بهشون می‌ده که خیلی راحت می‌تونن این کار رو انجام بدن و کارشون هیچ تبعاتی براشون نداشته باشه!

اما برسیم به بخش اول سوالتون، گفته بودید که دیدتون نسبت به مردها عوض شده و انگار از این مساله در زندگی مشترکتون می‌ترسید. می‌خوام به این مساله تو دو قسمت جواب بدم؛ یکی قبل از ازدواج و یکی بعد از ازدواج. قبل از ازدواج، شما فرصت دارید که فرد مقابلتون رو خوب بشناسید. تحت هیچ عنوانی، این فرصت رو از خودتون دریغ نکنید. حتی پیشنهاد می‌کنم که حتما با روانشناس متخصص هم چند جلسه مشاوره پیش از ازدواج داشته باشید. اینطوری با دید باز به استقبال یکی از مهم‌ترین اتفاقات زندگیتون می‌رید. اگه تو این مدت حواستون رو خوب جمع کنید، مثل این موردی که تعریف کردید، می‌تونید متوجه بشید که آیا می‌شه به فرد مقابل اعتماد کرد یا نه؛ مثلا اینجا غیرقابل اعتماد بودن آقا، خیلی زود مشخص شد.

و اما بعد از ازدواج. مثل هر رابطه، ارتباط بین دو نفر هست. شما با یادگرفتن اصول و تکنیک‌های مختلف می‌تونید جمع شاداب و خوشی رو با همسرتون ایجاد کنید که این باعث می‌شه هم شما و هم فرد مقابل برای حفظ این رابطه تلاش کنید و احتمال خیانت بسیار کمتر بشه.

سلام من یه دختر ۲۳ ساله ام که با همسرم که ۲۷ سالشه ۴ سال دوست بودیم و الان ۷ ماهه عقد کردیم هیچ‌ مشکلیم نداریم تو رابطمون منتهی ایشون همش پیگیر روابط قبلیشه و دوست دختراشو فالو میکنه از راه های مختلف چندبار سر این موضوع باهاش صحبت کردم، ولی بازم تکرار میکنه نمیدونم چکار کنم. لطفا راهنماییم کنید.

دوست عزیز سلام

این خیلی طبیعی هست که شما نخواین، همسرتون پیگیر ارتباطات قبلی خودش باشه. تنها راه‌حل این مشکل، صحبت کردن با همسرتونه؛ اما چطوری؟

شما می‌تونید یک روز تعطیل که شما و همسرتون خوب استراحت کردید رو انتخاب کنید و ازش بخواید یه گفت‌وگوی کوتاه در این مورد داشته باشید. با آرامش ازش بپرسید که چی باعث می‌شه که این که این کار رو انجام بده؟ خوب توضیحاتش رو بشنوید و وسط حرفاش نپرید. بعد بهش بگید که شما وقتی می‌بینید که اون دخترهایی که قبلا تو زندگیش بودن رو فالو می‌کنه، چه احساسی بهتون دست می‌ده. در مورد احساساتتون صادق باشید. خیلی کوتاه بهش توضیح بدید که این کار چه اثری روی شما داره. بعد از صحبت‌هاتون، شما دیگه فقط باید شنونده باشید. یادتون باشه، کلامی تاثیر داره که کوتاه و از ته دل باشه. بعد از حرفاتون چند روزی بهش فرصت بدید که راجع به این موضوع خوب فکر کنه.

سلام وقت بخیر من تقریبا 2سال و نیم میشه که با یه پسر دوست شدیم و تو این رابطه خیلی بحث داشتیم و چند بار بهم زدیم و دوباره برگشتیم باهم ولی خب هیچکدوممون نرفتیم با یکی دیگه اوایل رابطه خیلی منو اذیت میکرد با کاراش و حتی خیانت هم ازش دیدم ولی خب چشم پوشی کردم و بعد از چند وقت اشتباه های من جبران کرد همه هی کارهاشو چند وقته دوباره باهم آشتی کردیم اوایل خوب بود ولی چند روزه پیام نمیده طرزه حرف زدنش مثه آدمای نا امیده و حس میکنم میخواد کات کنه

ولی با توجه به اینکه خودش پیش قدم شد و تواست دوباره شروع کنیم باهاش مستقیم راجبه کات حرف نزدم و هیچی نپرسیدم و مثه خودش رفتار کردم و از صبح تا شب کلا میره سره کار جدیدا آنلاین هم نمیشه فقط بعضی وقتها آنلاین میشد جواب پیام میدا آف میشد دوباره ولی دوستاش میگن افسرده گی گرفته حالش خوب نیست فعلا تو چیزی نگو درکش کن من بخاطره گذشته ای که داشتیم همش فکر میکنم داره دوباره یکاری میکنه که کات کنیم ولی اینکه دوستم داره ثابت شدا بهم فقط درک نمیکنم چرا این کار هارو میکنه

میشه لطفا راهنمایی کنید!

دوست عزیز سلام

قبل از هر چیزی می‌خوام به این سوالات خیلی خوب فکر کنید: «چطور دوست داشتنشون به شما ثابت شد؟ با خیانت کردن؟ اذیت کردن؟ جواب ندان به پی‌ام‌های شما؟ … اصلا به نظرتون دوست داشتن یعنی چی؟ تعریفتون رو از دوست داشتن از چه منابعی گرفتید؟

اما چرا این سوالات رو می‌پرسم، چون می‌خوام قبل از هر چیزی، فکر کنید و ببینید چرا با تمام این مسائل، باز هم شما در ارتباط موندید؟ آیا از روی دوست داشتنه؟ اگه اینطوریه، باید تعریفتون رو از دوست داشتن تغییر بدید، چون این تنها وابستگیه! و وابستگی در روابط، به جز آسیب، هیچ چیز دیگه‌ای به همراه نداره. چون در وابستگی، شما احساس می‌کنید چاره‌ای جز بودن در کنار هم ندارید ولی اگه روابط به درستی پیش بره، شما احساس دلبستگی می‌کنید (یعنی با انتخاب خودتان در این رابطه باقی می‌مونید). دومین مساله، احتمال افسرده بودن ایشونه. این که چه کسی این تشخیص رو داده خیلی مهمه. اگه روانشناس چنین تشخیصی داده، باید تا طی شدن دوره درمان صبر کنید چون جز حمایت کردن، هیچ کار دیگه‌ای از دستتون برنمیاد. این اختلال نیازمند مداخله تخصصی هست و صرفا با مدارا کردن (چیزی که دوستاشون می‌گن) چیزی حل نمی‌شه. شما دو تا انتخاب دارید، 1. اگه می‌تونید حمایتشون کنید تا کمک تخصصی بگیرن، 2. این رابطه رو تموم کنید که البته برای هر دوش باید یه سری هزینه‌های روانی بدید. ببینید که کدومش براتون بهتره.

آدرس: تهران، پونک، نبش بلوار پونک، پلاک 2، طبقه سوم، واحد 6

تلفن پشتیبانی:02146015870

رزرو نوبت مشاوره

انجمن روانشناسی آمریکا

سازمان نظام روانشناسی و مشاوره ایران

سازمان بهزیستی ایران

انجمن روانشناسی ایران

 

می‌خوام برگرده به رابطه/زندگیمی‌خوام فراموشش کنم

باید تمومش کنم، اما قدرتشو ندارم

می‌خوام جذبش کنم و ازدواج کنیم

متاسفانه با توجه به تغییراتی که در فرهنگ جامعه امروز ما اتفاق افتاد خیانت بویژه در مردان افزایش یافته است. از آنجایی که زنان بخصوص در مسائل عاطفی نکته سنج‌تر هستند هر تغییر کوچکی در رفتار شوهر را خیلی زود متوجه می‌شوند. زمانی که زن به وفاداری شوهرش شک می‌کند نسبت به تمام کارهای او ریز بین و حساس می‌شود تا بلاخره بفهمد حدسش درست بوده یا خیر. البته احتمال اشتباه در این شرایط نیز به مراتب افزایش می‌باید چون ظن به خیانت از قدرت منطق زن می‌کاهد و گاهی منجر به قضاوت اشتباه می‌شود. اما رفتارها و نشانه‎‌هایی وجود دارد در اغلب مردان خیانت‌کار یکسان است. در ادامه به بیان و بررسی این رفتار‌ها و نشانه‌ها میپردازیم.

فهرست مطالب

احتمالاً همسرتان را مانند کف دست می‌شناسید و می‌دانید که هنگامی که شاد، عصبانی، مضطرب، خسته، بی‌حوصله و حتی گرسنه است، چطور رفتار می‌کند. یکی از نشانه‌های بارز خیانت مردان متاهل تغییر کردن رفتارشان است و رفتارهای معمول و قابل پیش‌بینی مرد خیانتکار ناگهان صد و هشتاد درجه عوض می‌شود. برای مثال مردی که هنگام تماشای فوتبال چشم از تلویزیون برنمی‌داشت تا یک لحظه از بازی را هم از دست ندهد، الان هنگام یک مسابقه مهم به اتاق دیگری می‌رود و در را هم می‌بندد. یا مردی که عاشق مهمانی دادن بود، دیگر نمی‌خواهد که مهمان به خانه‌اش بیاید. همچنین ممکن است متوجه تغییرات جزئی، مانند تغییر زمان و محل شارژ کردن تلفن، مدت زمان ماندن در سرویس بهداشتی و طولانی شدن زمان کار و رفت و برگشت به محل کار و خانه، بشوید. ازآنجایی که رفتارهای معمول همسرتان را در موقعیت‌های گوناگون می‌شناسید و نکات دقیق و ظریفی را راجع به شخصیت او می‌دانید، هر رفتار خارج از قاعده‎ای می‌تواند زنگ خطری برای خیانت از طرف مرد باشد.

تغییر رفتار یکی از علائم اصلی خیانت مردان است، اما تغییر ظاهری را باید نشانه بارزتر مردان خیانتکار قلمداد کرد. آیا شوهری که توجه چندانی به ظاهر خود نداشت، به یکباره عوض شده و بیش از حد به خود می‌رسد؟ آیا شوهرتان لباس مارک می‌خرد، ادکلن گران‌قیمت می‌زند و یا ورزش کردن و باشگاه رفتن را شروع کرده است؟ اگر همسرتان به تازگی بیش از حد به ظاهر خود می‌رسد، برای مثال موهایش را رنگ می‌کند، اسپری برنزه کننده می‌خرد، دندان‌هایش را سفید می‌کند و حتی جراحی پلاستیک انجام می‌دهد، این تغییر شخصیتی غیرمنتظره می‌تواند علامت گرم شدن سر شوهرتان در جای دیگری باشد. هرچند بعضی از این تغییرات در ابتدا مثبت به نظر می‌آید، اما اگر این توجه شدید به وضع ظاهری غیرمنتظره باشد و شوهرتان دلیل آن را توضیح نداده باشد، بهتر است به دلیل این تغییر رفتار مشکوک شوید.چطور بفهمیم مردی خیانت میکند

شاید غیرمنطقی به نظر برسد، اما یکی از نشانه‌های خیانت مردان تعریف کردن بیش از حد از همسرشان است. شاید این توجه، تعریف و تحسین بی‌سابقه در وهله نخست باعث شود که احساس بهتری پیدا کنید، اما زیاده‌روی در تعریف علامت خطر است. واقعاً چرا همسرتان ناگهان این‌قدر مهربان شده و باران تعریف و ستایش را بر سرتان می‌ریزد؟ آیا همسرتان همیشه این‌قدر زبان‌باز بوده و از کوچکترین لطف‌هایتان قدردانی می‌کرده است؟ علت این تعریف‌ کردن بیش از حد می‌تواند این باشد که همسرتان می‌خواهد حواس شما را پرت کند تا به خیانت کردن او مشکوک نشوید. شوهران خیانتکار در مقابل خانواده و دوستان نیز از این تاکتیک استفاده می‌کنند تا هیچ کس بویی از ماجرای پشت پرده نبرد. به علاوه می‌توان گفت که این تغییر شخصیتی گاهی از احساس گناه نشأت می‌گیرد. براساس نتایج یک پژوهش قریب به 66 % مردان خیانتکار با حس گناه دست به گریبان‌اند. بنابراین شوهر جفاپیشه سعی می‌کند تا احساس بد خود درباره خیانتش را با تحسین و ستایش مداوم همسرش سرکوب کند. اگر همسرتان بتواند شما و دوستان‌تان را درباره بی‌عیب و نقص بودن خود قانع کند، می‌تواند خودش را نیز متقاعد کند که همسر بسیار خوبی است.

بالعکس نشانه دیگر خیانت این است که مرد از همسر خود و زندگی زناشویی فاصله می‌گیرد. آیا فکر می‌کنید که همسرتان دیگر توجهی به شما ندارد و شما را دائماً نادیده می‌گیرد؟ احتمالاً شما در گذشته‌ای نه چندان دور اولویت اول همسرتان بوده‌اید، او همواره با اشتیاق به شما گوش می‌داده، از شما حمایت می‌کرده و به هر کاری که انجام می‌داده‌اید و هر چیزی که می‌گفته‌اید، علاقه نشان می‌داده است. اما حالا به نظر می‌رسد که او کمترین توجهی به نیازها، خواسته‌ها و امیال شما ندارد. همچنین شوهرتان کاملاً به افراد، فعالیت‌ها و سرگرمی‌هایی که روزی برایش مهم بوده است، بی‌علاقه و بی‌تفاوت شده است. تعجبی هم ندارد، چون مردان خیانتکار انرژی، توجه و تمرکز خود را معطوف سمت دیگری می‌کنند و دیگر انرژی و وقتی برای توجه کردن به رفاه و سلامت همسر خود و رخدادهای زندگی زناشویی ندارند. احتمالاً به تازگی حس می‌کنید که مجبورید هر حرف را چند بار تکرار کنید یا حس می‌کنید که حتی وقتی کنار هم هستید، همسرتان در جای دیگری سیر می‌کند. اگر فکر می‌کنید که همسرتان از شما فاصله گرفته است، بعید نیست که در حال خیانت کردن به شما باشد. اما هنوز نمی‌توانید با اطمینان بگویید این تغییر رفتار به دلیل خیانت او به شماست.

فاصله گرفتن می‌تواند هم عاطفی و هم جسمی باشد. اگر رابطه جنسی سالم و پرشورو شوقتان به خاطره‌ها پیوسته است، این سرد شدن می‌تواند علامت خیانت باشد. پژوهشگران متوجه شده‌اند، برخی مردانی که از یک رابطه زناشویی کامل و رضایت‌بخش برخوردار هستند، نیز به خیانت گرایش پیدا می‌کنند. با توجه به این نکته، اگر نزدیکی‌های مکرر و رضایت‌بخش‌تان دیگر آن حرارت سابق را ندارد، کمتر با هم رابطه دارید یا همسرتان بی‌توجه، شتابزده و بی‌علاقه عمل می‌کند، بهتر است موضوع را جدی بگیرید و به این فکر کنید که همسرتان دارد چیزی را مخفی می‌کند. گذشته از هر چیز از آنجایی که سر همسرتان جای دیگری گرم است، او دیگر میل، نیاز یا علاقه‌ای برای نزدیکی با شما ندارد. به علاوه مخفی‌کاری این رابطه نامشروع را برای او جذاب‌تر کرده است. بنابراین اگر رابطه‌تان به سردی گراییده است، احتمالاً او سعی دارد که دیگری را جایگزین شما کند.

شاید به نظرتان عجیب برسد، اما یکی از علائم رایج خیانت مردان این است که همسرشان را به خیانت کردن متهم می‌کنند. در واقع مشخص شده است که انسان‌ها عادت دارند تا متهم کنندگان خود را متهم به کاری کنند که خود مرتکب آن شده‌اند، این اتهام ناروا روشی برای منحرف کردن فکر دیگران و گناهکار جلوه دادن دیگری است. اگر شوهرتان مصر است که شما دارید به او خیانت می‌کنید یا اگر در برابر سوال‌های شما درباره خیانت، انگشت اتهام را به طرف شما نشانه می‌گیرد، به وفادار بودن همسرتان شک کنید. درهر حال اگر فردی شما را متهم به گناه نکرده بداند، شما هر کاری که در توان دارید، انجام می‌دهید تا این اتهام ناروا را با واقعیت‌های روشن رد کنید. از سوی دیگر اگر شما واقعاً گناهکار باشید، یک راه برای مبری کردن خود از این گناه و اجتناب از محکومیت این است که توپ را به زمین حریف بیاندازید و او را گناهکار اعلام کنید، هر چقدر هم که این کار احمقانه به نظر بیاید. بنابراین اگر در جواب سوالات شما، آیینه را مقابل‌تان می‌گیرد و شما را متهم به خیانت می‌کند، شاید خودش در خفا مرتکب گناه شده است.

دروغگویی مکرر یکی از مهم‌ترین علائم خیانت مردان است. مرد خائن باید ردپای خیانت خود را بپوشاند، بنابراین شروع به دروغ گفتن درباره افرادی که با آنها بوده، جاهایی که رفته، چیزهایی که خریده، افرادی که با آنها تماس می‌گیرد، ایمیل یا پیامک می‌فرستد و … می‌کند. در واقع زندگی مردان خیانتکار به یک دروغ بزرگ تبدیل می‌شود و مرد خائن داستان‌ها و اتفاقاتی را برای پوشاندن آثار گناه خود جعل می‌کند تا غیبت جسمی و روانی خود را توجیه کند. این داستان‌سازی و دروغگویی بی‌رویه چنان واقعیت را تحریف می‌کند که دیگر حقیقت قابل شناسایی نیست. البته نشانه‌های خاصی برای تشخیص حقیقت از دروغ وجود دارد، برای کشف حقیقت باید به نشانه‌های کلامی و غیرکلامی توجه کنید. برای مثال افرادی که دروغ می‌گویند، مانند آن که نمایشنامه‌ای را حفظ کرده باشند، کلمات خاصی را تکرار می‌کنند تا شاید سخن دروغ‌شان ملکه ذهن مخاطب شود. در هر حال در لحظه دروغ گفتن و بهانه آوردن سخت و پیچیده است، بنابراین افرادی که دروغ می‌گویند، کلمات و عبارات خاصی را مدام تکرار می‌کنند تا کار برایشان ساده شود.

از سوی دیگر زمانی که فردی دروغ می‌گوید، اطلاعات و جزئیات زائدی را در سخنان خود می‌گنجاند که گفتن آنها هیچ ضرورتی ندارد. فرد دروغگو این زیاده‌گویی را با هدف صادق، شفاف و باورپذیر به نظر رساندن خود انجام می‌دهد، اما واقعیت این است که این پرحرفی نتیجه عکس می‌دهد. اگر می‌خواهید دروغ را از راست تشخیص دهید، به جز حرف‌ها به شیوه بیان طرف مقابل نیز توجه کنید. افرادی که دروغ می‌گویند، دهان‌شان را در زمان حرف زدن می‌پوشانند یا مدام دست دور دهان‌شان می‌کشند، این کار علامت این است که دارند چیزیی را مخفی می‌کنند. همچنین دروغگوها بی‌قرارند، یک لحظه آرام نمی‌گیرند و حتی می‌لرزند؛ بنابراین به زبان بدن طرف مقابل و حرکات غیرعادی و عصبی او توجه کنید. همچنین این باور وجود دارد که چون دروغگوها می‌دانند که از راه راست منحرف شده‌اند، هنگام دروغ گفتن به سمت راست نگاه می‌کنند.

بسیاری از مردان خیانتکار دائماً به دنبال بهانه‌ای برای دعوا و جروبحث می‌گردند، این پدیده‌ی جنگ‌طلبی دلایل متعددی دارد. بسیاری از مردان خائن به دنبال روشی برای منحرف کردن حواس همسر خود می‌گردند تا همسرشان متوجه ماجراهای پشت پرده نشود. این جرو بحث‌های مداوم اجازه نمی‌دهد که همسر فریب خورده به موضوعات دیگر توجه کند و به خیانت مشکوک شود. تمیز نبودن سرویس بهداشتی، دارو گرفتن از داروخانه و بسیاری از کارهای ساده و کوچک روزمره آتش جنگ را شعله‌ور می‌کند. به علاوه این پرخاشگری‌ها و بداخلاقی‌ها می‌تواند نشانه این باشد که شوهر دیگری علاقه‌ای به ادامه رابطه با زن خود ندارد. اگر همسرتان با شما بدرفتاری می‌کند، از همه چیز ایراد می‌گیرد و بداخلاق و زورگو شده، شاید و نه قطعا می‌خواهد خود را از این رابطه بیرون بکشد.

یکی از علائم شاخص خیانت مردان این است که همسرشان را با اسم دیگری صدا می‌کنند. این اشتباه که لغزش فرویدی گفته می‌شود، به حالتی گفته می‌شود که فرد افکار ناخودآگاه خود را با صدای بلند به زبان می‌آورد. برای مردانی که خیانت می‌کنند، طبیعی است که اسم نورچشمی جدیدشان مرتب، و حتی گاهی در زمان نامناسب از زبان‌شان خارج شود. پژوهش‌ها نشان داده است که محرک‌های تنش‌زای موقعیتی عامل لغزش فرویدی است، بنابراین زمانی که همسرتان نزدیک شما است و ذهن خودآگاهش مشغول، منحرف و عصبی است، ذهن ناخودآگاهش با این اشتباه لپی حقایق را برملا می‌کند. در این شرایط احتمال دارد، نام فردی که می‌خواهد رابطه‌اش با او پنهان بماند، ناخودآگاه از دهان‌اش خارج شود.

مردان جفاپیشه خیانت را با هیجان شدیدی محکوم و تقبیح می‌کنند. این مفهوم در روانشناسی واکنش وارونه گفته می‌شود و حالتی است که فرد بیش از حد به مفهوم، باور یا تصوری بیش از حد توجه نشان می‌دهد که کاملاً با احساسات و افکار واقعی‌اش درباره آن موضوع تضاد دارد. سخنرانی‌های پرشور مردان خیانتکار در مذمت خیانت در واقع نوعی مکانیسم دفاعی و تاکتیک کنار آمدن با گناه خودشان است. واکنش وارونه به شوهر خائن کمک می‌کند تا تعارض درونی خود را مدیریت کند و با مخالفت آشکار با خیانت، دیگران را به درستکاری و وفادار بودن خود متقاعد کند. بنابراین اگر شوهرتان به تازگی از هر فرصتی برای سخنرانی علیه خیانت استفاده می‌کند، احتمال دارد که خود او به خیانت آلوده شده باشد.

یکی از علائم معمول خیانت مردان این است که شوهران به یکباره به فضایی برای تنها ماندن نیاز پیدا می‌کنند. اگر شوهرتان به تازگی برای تلفن زدن به اتاق دیگری می‌رود، تاریخچه مرورگر را پاک می‌کند و پیامک‌ها و پیام‌های شبکه‌های اجتماعی را پاک می‌کند، احتمالاً در حال خیانت کردن به شما است. این مخفی‌کاری‌ها نقش مهمی در بی‌گناه جلوه دادن خود دارد. بسیاری از مردان خیانتکار دنیای خصوصی خودشان را با نام‌های کاربری محرمانه، آدرس‌های متفاوت ایمیل، حساب‌های شبکه‌های اجتماعی مختلف، برنامه‌های مخفی و حتی تعطیلات، حساب بانکی و شماره تلفن جداگانه خلق می‌کنند. بنابراین اگر همسرتان بسیار بیشتر از قبل به حریم خصوصی خود اهمیت می‌دهد، احتمال خیانت کردن او وجود دارد. اما قبل از هر گونه واکنش مستقیم و تندی با مشاور خانواده در این مورد مشورت نمایید.

دوستان همسرتان آیینه‌ای از ویژگی‌های شخصیتی، اولویت‌ها، علائق و تفریحات او هستند. هرچند نمی‌توانید دوستان همسرتان را برای او انتخاب کنید، اما جالب است بدانید که همسران خیانتکار معمولاً با مردانی خیانت‌پیشه نشست و برخاست دارند. در واقع پژوهش‌ها نشان داده است که تقریباً 80 % مردان خیانتکار دوست نزدیکی دارند که او نیز به گناه خیانت آلوده شده است. خیانت نقطه مشترک این مردان است و می‌توانند به راحتی درباره تجربیات هیجان‌انگیز خود با هم صحبت کنند، چنین مردانی دیدگاه و نظر مشابهی درباره خیانت دارند. به علاوه داشتن دوستان خیانتکار به مرد کمک می‌کند تا اعمال اشتباه خود را توجیه کند، با احساس گناه خود کنار بیاید و کار خود را به واسطه‌ی ارتباط با مردانی با تجربیات مشابه عادی تلقی کند.

احساس دست‌پاچگی و بی‌قراری مردان خیانتکار به همسران‌شان نیز سرایت می‌کند. هرچند شوهر گناهکار هر کاری بتواند، انجام می‌دهد تا خیانت خود را مخفی کند، اما رفتار، اعمال و سخنان او شک، بی‌اعتمادی و اضطراب را در همسرش القاء می‌کند. به علاوه زنان مردان خیانتکار، حتی بدون آن که مدرکی داشته باشند، حس می‌کنند که چیزی سر جای خود نیست. این حس درونی وضعیتی است که فرد بدون داشتن مدرک دچار دل‌آشوبه می‌شود و حس می‌کند که مشکلی وجود دارد. زنانی که به آنان خیانت می‌شود، غالباً صرفاً از روی غریزه حس می‌کنند که اتفاق شومی در حال وقوع است. در واقع توانایی غریزی زنان برای خواندن افکار دیگران باعث می‌شود که این حس درونی در زنان قوی‌تر باشد. بنابراین اگر حس می‌کنید که شوهرتان در حال خیانت است، به غریزه و حس ششم خود اعتماد کنید و هرچه در توان دارید، برای برملا کردن حقیقت به کار گیرید.

توجه کنید صرفا این نشانه‌ها، خیانت شوهر را اثبات نمی‌کند بلکه زنگ خطری هستند که در صورت مشاهده حتما باید به آنها توجه ویژه کرد. بنابراین اگر بطور ناگهانی متوجه عجیب شدن رفتار شوهرتان شدید ویا او برخلاف گذشته زیاد از شما تعریف می‌کند، به ظاهرش می‌رسد، از شما فاصله میگیرد، تمایل به رابطه زناشویی ندارد، موبایلش را از شما مخفی می‌کند، دروغ می‌گوید،شما را با اسم دیگیری صدا می‌کند و یا حتی شمارا متحمل به خیانت می‌کندبیشتر از قبل به زندگی مشترکتان توجه کنید و با او در مورد احساستان صحبت کنید.

عشقت رو جذب کن

میخوای یاد بگیری چطور روز به روز بیشتر قلب عشقتو بدست بیاری؟ چطور یه رابطه موفق منجر به ازدواج داشته باشی؟ چطور یه زندگی مشترک موفق داشته باشی؟ پس فرصت را از دست نده! تو هم به جمع دنبال کنندگان پیج رادیو عشق در اینستاگرام اضافه شو…

عضویت در خبرنامه رادیو عشق

149 بازدید

245 بازدید

321 بازدید

371 بازدید

400 بازدید

دیدگاه

نام *

ایمیل *

وب‌ سایت

ذخیره نام، ایمیل و وبسایت من در مرورگر برای زمانی که دوباره دیدگاهی می‌نویسم.

مشترک نمی شومدریافت همه دیدگاه های این نوشتهفقط دریافت پاسخ دیدگاه های خودم

چطور بفهمیم مردی خیانت میکند

سلام وقتتون به خیر من تا حالا اصلا با شوهرم شک نداشتم و حتی به موضوع خیانت فکرم نکرده بودم تا اینکه دیشب کنار شوهرم نشسته بودم دیدم داره تو اینستا به یکی پیام میده وقتی من رفتم کنارش سریع اومد بیرون و رفت پستا رو نگاه کرد بعد من حساس شدم بیشتر زیر نظر گرفتمش دیدم وقتی من حواسم نیست بازم داره پیام میده من که میبینمش بر میگرده سراغ فیلما بعد بهم گفت پاشو برام آب بیار وقتی رفتم دیدم دوباره داره پیام میده اومدم بهش گفتم کیه داری بهش پیام میدی که من میام قطعش میکنی گفت یکیه تا مطمن نشم نمیگم گفتم از چی گفت از اینکه ببینم کی رو کارش کرده بعد گفتم پیاماشو نشونم بده گفت پاکش کردم گفتم برا چی تو که به خودت اعتماد داشتی پیاما رو پاک کردی گفت برای تو بعدشم بهم گفت از کجا معلوم خودت اونو برا امتحان من نفرستادی نمیدونم چیکار کنم من ی پسر ۳ ساله دارم یعنی خیانته؟

سلام دوست گرامی شما و همسرتان نیاز دارید تا شیوه گفتگو با یکدیگر را آموزش ببنیید. به این سادگی نمی‌توان برچسب خیانت به کسی زد و در ضمن باید این موضوع بررسی شود که چرا او تصور می‌کند قرار است شما او را امتحان کنید؟ شما برای بررسی بیشتر نیاز به مراجعه به زوج درمانگر دارید.

سلام ما یه خانواده ۴ نفره هستیم تقریبا تزدیک به یک ماهه که پدرم ار خودش رفتارای بد نشون میده صبح میره شب ساعت ۱۱ اینا میاد خونه وضع مالیمونم جوری نیست که بخواد شب تا روز کار کنه ولی همش به ما میگه خرجتون زیاده و اینا سرمون داد میکشه در حالی که اصلا ما خرجی نمیکنیم نسبت به پدرش یعنی پدربزرگم یک دنیا مهربونه ولی با من که دخترشم ضده و یه جوری رفتار میکنه انگار ما وبال گردنشیم قبلا هم ۳بار خیانت کرده که هر ۳بار مچشو گرفتم و این که دیگه اون توجه قبلی رو نداره نه مارو بیرون میبره نه تو خونه حرف میزنه انگار خونه رو کرده خوابگاه خیانت جدیدی در راهه؟!

سلام دوست گرامی به سن خودتان اشاره نکردید. اشاره کردید ایشان 3 بار خیانت کردند و من هر 3 بار مچش را گرفتم. خب ادامه این روند به چه صورت بوده؟ آیا شما به مادرتان اطلاع دادید؟ واکنش ایشان چه بوده است؟ در مورد تصمیم‌گیری درباره خیانت پدرتان باید آن را به مادرتان بسپارید. در واقع شما دو نقش را برعهده گرفتید، هم دختر خانواده هستید و هم همسر! پس اول موضع و نقش خود را بپذیرید. نکته بعدی این است که شما بخواهید همیشه گوش به زنگ یک اتفاق برای مچ‌گیری باشید! در این حالت جو خانه متشنج خواهد بود. بنابراین به دنبال مچ گیری از پدر نباشید، برعکس این مساله را مادر و پدرتان بسپارید که در مورد زندگی‌شان تصمیم درستی بگیرند. چون خیانت یک مسیر یک طرفه نیست و همیشه 1 نفر در آن مقصر نمی‌باشد.

سلام وقت بخیر من همسرم ارایشگره و گاهی ک مشتری داره و نمیتونه جواب منو بده من بهش شک میکنم ک نکنه جای دیگه باشه و بهش تصویری زنگ میزنم و میگم عکس بفرسته و همیشه هم سرکارش بوده و خیلی وقتا گوشیشو چک میکنمو هی سوال میپرسم اما ب جایی نرسیدم و اون خیلی وقتا حاضر نیس ک ب من کامل توضیح بده راجب هرچیزی و زود عصبانی میشه از کارام و میگه خسته شدم از کارات و رفتارات ولی من توقع دارم ب هرچیزی ک شک میکنم اون کامل راجبش توضیح بده اما اون اینکارو نمیکنه.البته من فک میکنم مشکل از خودمه زیادی حساسم اما نمیتونم خودمو کنترل کنم در ارتباط با این موضوع

سلام دوست گرامی اگر رفتار خاصی از ایشان ندیدید و اینگونه حساسیت دارید، نیاز است که وضعیت شما به صورت دقیق بررسی شود. چون احتمالاً این احساس خطر و ترس یک ریشه جدی دارد که باید آن را به کمک مشاور و روانشناس حل کنید.

سلام وقتتون بخیر من یکساله با آقایی آشنا شدم اون شمال هست و من شیراز توی این یکسال هنوز ندیدمشون خیلی هم اصرار به دیدن من و ازدواج دارن توی این مدت توجه و تعهدش کامل بوده ولی همیشه شاکی از اینکه میگه دوست دارم هر دقیقه به من زنگ بزنی اما من اینجوری نیستم چون هروقت هم زنگ زدم کار داشته میگه خودم زنگ میزنم ولی تقریبا 2 ماهه بدجور باهاش درگیرم چون میبینم همش توی اینستا خانمها رو فالو میکنه اون که هرروز پیام میداد دیگه اصلا پیام نمیده هرروز برام عکس می فرستاد و از من می خواست تصویری حرف بزنم و عکس بفرستم اما الان اصلا اینجوری نیست دیگه فقط 2،3 روزی یکبار زنگ میزنه توی صحبتاش دلسرد نشده اما من اصلا رفتارش برام قابل قبول نیست میگه این روزا اونقدر سرم شلوغه که حتی نمی تونم حتی ناهار بخورم ولی از اون طرف عکس خانوما رو میتونه لایک کنه یا فالو کنه ازتون می خوام راهنمائیم کنین که من باید چکار کنم که رفتارش مثل قبل بشه؟؟

سلام دوست گرامی ارتباط شما از راه دور است و مهمترین سوالی که باید از خودتان بپرسید این است که چه چیزی باعث شده است تا به داشتن این ارتباط در این سطح رضایت بدهید؟ اینکه ایشان برای ازدواج با شما اصرار داشته باید طی این یکسال اقدام جدی حداقل برای دیدار شما انجام میداد!! چون اشاره کردید ابتدا از شما درخواست داشت که با او صمیمی تر باشید و بیشتر تماس بگیرید و شما اینگونه نبودید، علت سرد شدن های او می‌تواند همین موضوع باشد. حساسیت هایی که به مرور به علت تغییر رفتار ایشان برایتان بوجود آمده است، نیازمند بررسی جدی است و به شما توصیه می‌کنیم که حتما از مشاوره تلفنی یا آنلاین رادیوعشق استفاده کنید.

سلام من٢٣ سالمه یک ساله ک عروسی کردم شوهرم ٢٩ سالشه من تو دوران عقد چن بار خیانت دیدم از شوهرم ولی با کلی گریه و دعوا بخشیدم بعد عروسی یه مدت خوب بودیم تا بعدچن ماه فهمیدم آقا با زنای متاهل رابطه داره تا پای جدایی رفتم اومد تعهد داد الان نزدیک ب دوماه برگشتم خونه نمیدونم درست شده یا نه اولش ک برگشتم خوب بود الان نزدیک ب یه هفتس دوری میکنه از کجا بفهمم باز زیرابی میره یا نه گوشیشو میگردم چیزی نی ولی میترسم باشه قبل خونه اومدن پاک کنه ذهنم اشفتس نمیتونم اصلا اعتماد داشته باشم

سام دوست گرامی تجربه های تلخی را از سر گذراندید و طبیعی است که به همین دلیل حال خوبی نداشته باشید. تعهد دادن ایشان چگونه بوده است؟ آیا پس از خیانت ها به زوج درمانگر مراجعه کردید؟ خیانت دلایل متعددی دارد و زوج درمانگر به شما کمک می کند تا علت های این خیانت ها رو متوجه شوید و برای بهبود زندگی خود تلاش کنید. چون در حال حاضر دائما ذهنتان آشفته است که نکند خیانت دیده اید، بهتر است در اسرع وقت همراه همسرتان برای مشاوره اقدام کنید.

ببخشید من یه رابطه یک و سال نیم پیش آغاز کردم اولش برام مهم نبود تا اینکه وابستگی پیش اومد بعد از مدتی فهمیدم خیانت کرد و تموم شد .بعد از یک ماه دوباره بهم پیام داد و احضار پشیمانی کرد، و من هم بخشیدمش. اینکارشو بعد از چند ماه دوباره تکرار کرد، و رابطه مان دو باره قطع شد.من همیشه سعی میکنم اگه بهم پیام بده جوابش ندم ولی باز نمیتونم. اصلا قابل اعتماد نیست . ولی اون میگه تو مقصری که من اینکارو میکنم تو بهم بها نمیدی، تو شکاکی، در صورتی که اصلا این جوری نیست. از طرفی ازش متنفرم بخاطر کاراش از طرفی دیگه هرچند وقت یک بار که پیام میده نمیتونم جوابش ندم. تا سعی میکنم فراموشش کنم دوباره پیداش میشه. من از اولش اهل رابطه نبودم و نمیدونم چی شد که این رابطه رو شروع کردم

احساسی دلتنگی و وابستگی شما قابل درکه ولی همون‌طور که گفتید به خاطر تکرار شدن خیانت ایشون بر ای ادامه رابطه قابل اعتماد نیستن خصوصا که هنوز واقعا پشیمون نیست و شما رو مقصر میدونه. درواقع مسئولیت اشتباهش رو نپذیرفته. هرمشکلی هم که در رابطه وجود داشته باشه مجوز خیانت نیست یا باید رابطه قطع بشه یا برای حل مشکل از راه‌های درست اقدام بشه و خیانت قابل توجیه نیست. شما هم بهتره خیلی قاطع بهشون بگید دیگه نمی‌خواهید رابطه رو ادامه بدید و برای اینکه بتونید جلوی وسوسه‌ جواب دادن رو بگیرید بهتره کاری کنید که نتونه بهتون پیام بده. مثلا بلاکش کنید

سلام خسته نباشین من ی دختر ١٧ ساله هستم تقریبا از 4 سال پیش با یکی از اشناهامون با اطلاع خانواده صحبت میکردیم من و همینطور خانواده اولش فکر میکردیم پسر خیلی خوبی باشه ولی اصلا اهل دخترو اینجور چیزا نباشه ولی بعدا کم کم متوجه شدم با همه نوع ادمی در حال واحد در ارتباطه دختر زن. ما چند بار از هم جدا شدیم ولی باز به هر بهونه ای بود رابطه رو دوباره شروع کردیم ولی بازم متوجه همین داستان شدم . وقتی از هم جدا میشیم وقتی منو میبینه دستو پاشو گم میکنه دوست داره همش بببینتم یا تحویلش بگیرم ولی وقتی میریم تو رابطه تو أوج خوشبختیمون باز کار خودشو انجام میده. از اونموقع نسبت ب همه مردا مشکوکم چون فقط از اون اینارو ندیدم. خیلی از اطرافیانمم بوددد ک با خیانت مواجه شدند دیدم نسبت ب مردا عوض شده و همش فکر میکنه یعنی همه ی ادما مثل همن و شوهر اینده منم بهم خیانت میکنه؟؟؟ در راجب اون پسرچی بااین که میدونم دوسم داره ولی بازم اینکارارو میکنه بنظرتون چه دلیلی میتونه داشته باشه راستی سنشونم٢٧ ساله است

دوست عزیز سلام

اجازه بدید اول به سوال دوم شما پاسخ بدم. پرسیده بودید که چه دلیلی می‌تونه داشته باشه که ایشون خیانت می‌کنه؟ببینید، دلایل بسیار زیادی برای اینکار وجود داره؛ از نوع تربیت خانوادگی بگیرید تا ویژگی‌های شخصیتی، محیطی که در اون حضور دارند و … اما مساله مهم اینجا اینه که به هر دلیلی، ایشون وقتی با شما در ارتباط هستند، با دیگران هم رابطه برقرار می‌کنند، مخصوصا در ارتباطی که خانواده‌ها در ارتباط هستند. به علاوه، بخشیده شدن ایشون از جانب شما، تنها این پیغام رو بهشون می‌ده که خیلی راحت می‌تونن این کار رو انجام بدن و کارشون هیچ تبعاتی براشون نداشته باشه!

اما برسیم به بخش اول سوالتون، گفته بودید که دیدتون نسبت به مردها عوض شده و انگار از این مساله در زندگی مشترکتون می‌ترسید. می‌خوام به این مساله تو دو قسمت جواب بدم؛ یکی قبل از ازدواج و یکی بعد از ازدواج. قبل از ازدواج، شما فرصت دارید که فرد مقابلتون رو خوب بشناسید. تحت هیچ عنوانی، این فرصت رو از خودتون دریغ نکنید. حتی پیشنهاد می‌کنم که حتما با روانشناس متخصص هم چند جلسه مشاوره پیش از ازدواج داشته باشید. اینطوری با دید باز به استقبال یکی از مهم‌ترین اتفاقات زندگیتون می‌رید. اگه تو این مدت حواستون رو خوب جمع کنید، مثل این موردی که تعریف کردید، می‌تونید متوجه بشید که آیا می‌شه به فرد مقابل اعتماد کرد یا نه؛ مثلا اینجا غیرقابل اعتماد بودن آقا، خیلی زود مشخص شد.

و اما بعد از ازدواج. مثل هر رابطه، ارتباط بین دو نفر هست. شما با یادگرفتن اصول و تکنیک‌های مختلف می‌تونید جمع شاداب و خوشی رو با همسرتون ایجاد کنید که این باعث می‌شه هم شما و هم فرد مقابل برای حفظ این رابطه تلاش کنید و احتمال خیانت بسیار کمتر بشه.

سلام من یه دختر ۲۳ ساله ام که با همسرم که ۲۷ سالشه ۴ سال دوست بودیم و الان ۷ ماهه عقد کردیم هیچ‌ مشکلیم نداریم تو رابطمون منتهی ایشون همش پیگیر روابط قبلیشه و دوست دختراشو فالو میکنه از راه های مختلف چندبار سر این موضوع باهاش صحبت کردم، ولی بازم تکرار میکنه نمیدونم چکار کنم. لطفا راهنماییم کنید.

دوست عزیز سلام

این خیلی طبیعی هست که شما نخواین، همسرتون پیگیر ارتباطات قبلی خودش باشه. تنها راه‌حل این مشکل، صحبت کردن با همسرتونه؛ اما چطوری؟

شما می‌تونید یک روز تعطیل که شما و همسرتون خوب استراحت کردید رو انتخاب کنید و ازش بخواید یه گفت‌وگوی کوتاه در این مورد داشته باشید. با آرامش ازش بپرسید که چی باعث می‌شه که این که این کار رو انجام بده؟ خوب توضیحاتش رو بشنوید و وسط حرفاش نپرید. بعد بهش بگید که شما وقتی می‌بینید که اون دخترهایی که قبلا تو زندگیش بودن رو فالو می‌کنه، چه احساسی بهتون دست می‌ده. در مورد احساساتتون صادق باشید. خیلی کوتاه بهش توضیح بدید که این کار چه اثری روی شما داره. بعد از صحبت‌هاتون، شما دیگه فقط باید شنونده باشید. یادتون باشه، کلامی تاثیر داره که کوتاه و از ته دل باشه. بعد از حرفاتون چند روزی بهش فرصت بدید که راجع به این موضوع خوب فکر کنه.

سلام وقت بخیر من تقریبا 2سال و نیم میشه که با یه پسر دوست شدیم و تو این رابطه خیلی بحث داشتیم و چند بار بهم زدیم و دوباره برگشتیم باهم ولی خب هیچکدوممون نرفتیم با یکی دیگه اوایل رابطه خیلی منو اذیت میکرد با کاراش و حتی خیانت هم ازش دیدم ولی خب چشم پوشی کردم و بعد از چند وقت اشتباه های من جبران کرد همه هی کارهاشو چند وقته دوباره باهم آشتی کردیم اوایل خوب بود ولی چند روزه پیام نمیده طرزه حرف زدنش مثه آدمای نا امیده و حس میکنم میخواد کات کنه

ولی با توجه به اینکه خودش پیش قدم شد و تواست دوباره شروع کنیم باهاش مستقیم راجبه کات حرف نزدم و هیچی نپرسیدم و مثه خودش رفتار کردم و از صبح تا شب کلا میره سره کار جدیدا آنلاین هم نمیشه فقط بعضی وقتها آنلاین میشد جواب پیام میدا آف میشد دوباره ولی دوستاش میگن افسرده گی گرفته حالش خوب نیست فعلا تو چیزی نگو درکش کن من بخاطره گذشته ای که داشتیم همش فکر میکنم داره دوباره یکاری میکنه که کات کنیم ولی اینکه دوستم داره ثابت شدا بهم فقط درک نمیکنم چرا این کار هارو میکنه

میشه لطفا راهنمایی کنید!

دوست عزیز سلام

قبل از هر چیزی می‌خوام به این سوالات خیلی خوب فکر کنید: «چطور دوست داشتنشون به شما ثابت شد؟ با خیانت کردن؟ اذیت کردن؟ جواب ندان به پی‌ام‌های شما؟ … اصلا به نظرتون دوست داشتن یعنی چی؟ تعریفتون رو از دوست داشتن از چه منابعی گرفتید؟

اما چرا این سوالات رو می‌پرسم، چون می‌خوام قبل از هر چیزی، فکر کنید و ببینید چرا با تمام این مسائل، باز هم شما در ارتباط موندید؟ آیا از روی دوست داشتنه؟ اگه اینطوریه، باید تعریفتون رو از دوست داشتن تغییر بدید، چون این تنها وابستگیه! و وابستگی در روابط، به جز آسیب، هیچ چیز دیگه‌ای به همراه نداره. چون در وابستگی، شما احساس می‌کنید چاره‌ای جز بودن در کنار هم ندارید ولی اگه روابط به درستی پیش بره، شما احساس دلبستگی می‌کنید (یعنی با انتخاب خودتان در این رابطه باقی می‌مونید). دومین مساله، احتمال افسرده بودن ایشونه. این که چه کسی این تشخیص رو داده خیلی مهمه. اگه روانشناس چنین تشخیصی داده، باید تا طی شدن دوره درمان صبر کنید چون جز حمایت کردن، هیچ کار دیگه‌ای از دستتون برنمیاد. این اختلال نیازمند مداخله تخصصی هست و صرفا با مدارا کردن (چیزی که دوستاشون می‌گن) چیزی حل نمی‌شه. شما دو تا انتخاب دارید، 1. اگه می‌تونید حمایتشون کنید تا کمک تخصصی بگیرن، 2. این رابطه رو تموم کنید که البته برای هر دوش باید یه سری هزینه‌های روانی بدید. ببینید که کدومش براتون بهتره.

آدرس: تهران، پونک، نبش بلوار پونک، پلاک 2، طبقه سوم، واحد 6

تلفن پشتیبانی:02146015870

رزرو نوبت مشاوره

انجمن روانشناسی آمریکا

سازمان نظام روانشناسی و مشاوره ایران

سازمان بهزیستی ایران

انجمن روانشناسی ایران

 

می‌خوام برگرده به رابطه/زندگیمی‌خوام فراموشش کنم

باید تمومش کنم، اما قدرتشو ندارم

می‌خوام جذبش کنم و ازدواج کنیم

متاسفانه با توجه به تغییراتی که در فرهنگ جامعه امروز ما اتفاق افتاد خیانت بویژه در مردان افزایش یافته است. از آنجایی که زنان بخصوص در مسائل عاطفی نکته سنج‌تر هستند هر تغییر کوچکی در رفتار شوهر را خیلی زود متوجه می‌شوند. زمانی که زن به وفاداری شوهرش شک می‌کند نسبت به تمام کارهای او ریز بین و حساس می‌شود تا بلاخره بفهمد حدسش درست بوده یا خیر. البته احتمال اشتباه در این شرایط نیز به مراتب افزایش می‌باید چون ظن به خیانت از قدرت منطق زن می‌کاهد و گاهی منجر به قضاوت اشتباه می‌شود. اما رفتارها و نشانه‎‌هایی وجود دارد در اغلب مردان خیانت‌کار یکسان است. در ادامه به بیان و بررسی این رفتار‌ها و نشانه‌ها میپردازیم.

فهرست مطالب

احتمالاً همسرتان را مانند کف دست می‌شناسید و می‌دانید که هنگامی که شاد، عصبانی، مضطرب، خسته، بی‌حوصله و حتی گرسنه است، چطور رفتار می‌کند. یکی از نشانه‌های بارز خیانت مردان متاهل تغییر کردن رفتارشان است و رفتارهای معمول و قابل پیش‌بینی مرد خیانتکار ناگهان صد و هشتاد درجه عوض می‌شود. برای مثال مردی که هنگام تماشای فوتبال چشم از تلویزیون برنمی‌داشت تا یک لحظه از بازی را هم از دست ندهد، الان هنگام یک مسابقه مهم به اتاق دیگری می‌رود و در را هم می‌بندد. یا مردی که عاشق مهمانی دادن بود، دیگر نمی‌خواهد که مهمان به خانه‌اش بیاید. همچنین ممکن است متوجه تغییرات جزئی، مانند تغییر زمان و محل شارژ کردن تلفن، مدت زمان ماندن در سرویس بهداشتی و طولانی شدن زمان کار و رفت و برگشت به محل کار و خانه، بشوید. ازآنجایی که رفتارهای معمول همسرتان را در موقعیت‌های گوناگون می‌شناسید و نکات دقیق و ظریفی را راجع به شخصیت او می‌دانید، هر رفتار خارج از قاعده‎ای می‌تواند زنگ خطری برای خیانت از طرف مرد باشد.

تغییر رفتار یکی از علائم اصلی خیانت مردان است، اما تغییر ظاهری را باید نشانه بارزتر مردان خیانتکار قلمداد کرد. آیا شوهری که توجه چندانی به ظاهر خود نداشت، به یکباره عوض شده و بیش از حد به خود می‌رسد؟ آیا شوهرتان لباس مارک می‌خرد، ادکلن گران‌قیمت می‌زند و یا ورزش کردن و باشگاه رفتن را شروع کرده است؟ اگر همسرتان به تازگی بیش از حد به ظاهر خود می‌رسد، برای مثال موهایش را رنگ می‌کند، اسپری برنزه کننده می‌خرد، دندان‌هایش را سفید می‌کند و حتی جراحی پلاستیک انجام می‌دهد، این تغییر شخصیتی غیرمنتظره می‌تواند علامت گرم شدن سر شوهرتان در جای دیگری باشد. هرچند بعضی از این تغییرات در ابتدا مثبت به نظر می‌آید، اما اگر این توجه شدید به وضع ظاهری غیرمنتظره باشد و شوهرتان دلیل آن را توضیح نداده باشد، بهتر است به دلیل این تغییر رفتار مشکوک شوید.چطور بفهمیم مردی خیانت میکند

شاید غیرمنطقی به نظر برسد، اما یکی از نشانه‌های خیانت مردان تعریف کردن بیش از حد از همسرشان است. شاید این توجه، تعریف و تحسین بی‌سابقه در وهله نخست باعث شود که احساس بهتری پیدا کنید، اما زیاده‌روی در تعریف علامت خطر است. واقعاً چرا همسرتان ناگهان این‌قدر مهربان شده و باران تعریف و ستایش را بر سرتان می‌ریزد؟ آیا همسرتان همیشه این‌قدر زبان‌باز بوده و از کوچکترین لطف‌هایتان قدردانی می‌کرده است؟ علت این تعریف‌ کردن بیش از حد می‌تواند این باشد که همسرتان می‌خواهد حواس شما را پرت کند تا به خیانت کردن او مشکوک نشوید. شوهران خیانتکار در مقابل خانواده و دوستان نیز از این تاکتیک استفاده می‌کنند تا هیچ کس بویی از ماجرای پشت پرده نبرد. به علاوه می‌توان گفت که این تغییر شخصیتی گاهی از احساس گناه نشأت می‌گیرد. براساس نتایج یک پژوهش قریب به 66 % مردان خیانتکار با حس گناه دست به گریبان‌اند. بنابراین شوهر جفاپیشه سعی می‌کند تا احساس بد خود درباره خیانتش را با تحسین و ستایش مداوم همسرش سرکوب کند. اگر همسرتان بتواند شما و دوستان‌تان را درباره بی‌عیب و نقص بودن خود قانع کند، می‌تواند خودش را نیز متقاعد کند که همسر بسیار خوبی است.

بالعکس نشانه دیگر خیانت این است که مرد از همسر خود و زندگی زناشویی فاصله می‌گیرد. آیا فکر می‌کنید که همسرتان دیگر توجهی به شما ندارد و شما را دائماً نادیده می‌گیرد؟ احتمالاً شما در گذشته‌ای نه چندان دور اولویت اول همسرتان بوده‌اید، او همواره با اشتیاق به شما گوش می‌داده، از شما حمایت می‌کرده و به هر کاری که انجام می‌داده‌اید و هر چیزی که می‌گفته‌اید، علاقه نشان می‌داده است. اما حالا به نظر می‌رسد که او کمترین توجهی به نیازها، خواسته‌ها و امیال شما ندارد. همچنین شوهرتان کاملاً به افراد، فعالیت‌ها و سرگرمی‌هایی که روزی برایش مهم بوده است، بی‌علاقه و بی‌تفاوت شده است. تعجبی هم ندارد، چون مردان خیانتکار انرژی، توجه و تمرکز خود را معطوف سمت دیگری می‌کنند و دیگر انرژی و وقتی برای توجه کردن به رفاه و سلامت همسر خود و رخدادهای زندگی زناشویی ندارند. احتمالاً به تازگی حس می‌کنید که مجبورید هر حرف را چند بار تکرار کنید یا حس می‌کنید که حتی وقتی کنار هم هستید، همسرتان در جای دیگری سیر می‌کند. اگر فکر می‌کنید که همسرتان از شما فاصله گرفته است، بعید نیست که در حال خیانت کردن به شما باشد. اما هنوز نمی‌توانید با اطمینان بگویید این تغییر رفتار به دلیل خیانت او به شماست.

فاصله گرفتن می‌تواند هم عاطفی و هم جسمی باشد. اگر رابطه جنسی سالم و پرشورو شوقتان به خاطره‌ها پیوسته است، این سرد شدن می‌تواند علامت خیانت باشد. پژوهشگران متوجه شده‌اند، برخی مردانی که از یک رابطه زناشویی کامل و رضایت‌بخش برخوردار هستند، نیز به خیانت گرایش پیدا می‌کنند. با توجه به این نکته، اگر نزدیکی‌های مکرر و رضایت‌بخش‌تان دیگر آن حرارت سابق را ندارد، کمتر با هم رابطه دارید یا همسرتان بی‌توجه، شتابزده و بی‌علاقه عمل می‌کند، بهتر است موضوع را جدی بگیرید و به این فکر کنید که همسرتان دارد چیزی را مخفی می‌کند. گذشته از هر چیز از آنجایی که سر همسرتان جای دیگری گرم است، او دیگر میل، نیاز یا علاقه‌ای برای نزدیکی با شما ندارد. به علاوه مخفی‌کاری این رابطه نامشروع را برای او جذاب‌تر کرده است. بنابراین اگر رابطه‌تان به سردی گراییده است، احتمالاً او سعی دارد که دیگری را جایگزین شما کند.

شاید به نظرتان عجیب برسد، اما یکی از علائم رایج خیانت مردان این است که همسرشان را به خیانت کردن متهم می‌کنند. در واقع مشخص شده است که انسان‌ها عادت دارند تا متهم کنندگان خود را متهم به کاری کنند که خود مرتکب آن شده‌اند، این اتهام ناروا روشی برای منحرف کردن فکر دیگران و گناهکار جلوه دادن دیگری است. اگر شوهرتان مصر است که شما دارید به او خیانت می‌کنید یا اگر در برابر سوال‌های شما درباره خیانت، انگشت اتهام را به طرف شما نشانه می‌گیرد، به وفادار بودن همسرتان شک کنید. درهر حال اگر فردی شما را متهم به گناه نکرده بداند، شما هر کاری که در توان دارید، انجام می‌دهید تا این اتهام ناروا را با واقعیت‌های روشن رد کنید. از سوی دیگر اگر شما واقعاً گناهکار باشید، یک راه برای مبری کردن خود از این گناه و اجتناب از محکومیت این است که توپ را به زمین حریف بیاندازید و او را گناهکار اعلام کنید، هر چقدر هم که این کار احمقانه به نظر بیاید. بنابراین اگر در جواب سوالات شما، آیینه را مقابل‌تان می‌گیرد و شما را متهم به خیانت می‌کند، شاید خودش در خفا مرتکب گناه شده است.

دروغگویی مکرر یکی از مهم‌ترین علائم خیانت مردان است. مرد خائن باید ردپای خیانت خود را بپوشاند، بنابراین شروع به دروغ گفتن درباره افرادی که با آنها بوده، جاهایی که رفته، چیزهایی که خریده، افرادی که با آنها تماس می‌گیرد، ایمیل یا پیامک می‌فرستد و … می‌کند. در واقع زندگی مردان خیانتکار به یک دروغ بزرگ تبدیل می‌شود و مرد خائن داستان‌ها و اتفاقاتی را برای پوشاندن آثار گناه خود جعل می‌کند تا غیبت جسمی و روانی خود را توجیه کند. این داستان‌سازی و دروغگویی بی‌رویه چنان واقعیت را تحریف می‌کند که دیگر حقیقت قابل شناسایی نیست. البته نشانه‌های خاصی برای تشخیص حقیقت از دروغ وجود دارد، برای کشف حقیقت باید به نشانه‌های کلامی و غیرکلامی توجه کنید. برای مثال افرادی که دروغ می‌گویند، مانند آن که نمایشنامه‌ای را حفظ کرده باشند، کلمات خاصی را تکرار می‌کنند تا شاید سخن دروغ‌شان ملکه ذهن مخاطب شود. در هر حال در لحظه دروغ گفتن و بهانه آوردن سخت و پیچیده است، بنابراین افرادی که دروغ می‌گویند، کلمات و عبارات خاصی را مدام تکرار می‌کنند تا کار برایشان ساده شود.

از سوی دیگر زمانی که فردی دروغ می‌گوید، اطلاعات و جزئیات زائدی را در سخنان خود می‌گنجاند که گفتن آنها هیچ ضرورتی ندارد. فرد دروغگو این زیاده‌گویی را با هدف صادق، شفاف و باورپذیر به نظر رساندن خود انجام می‌دهد، اما واقعیت این است که این پرحرفی نتیجه عکس می‌دهد. اگر می‌خواهید دروغ را از راست تشخیص دهید، به جز حرف‌ها به شیوه بیان طرف مقابل نیز توجه کنید. افرادی که دروغ می‌گویند، دهان‌شان را در زمان حرف زدن می‌پوشانند یا مدام دست دور دهان‌شان می‌کشند، این کار علامت این است که دارند چیزیی را مخفی می‌کنند. همچنین دروغگوها بی‌قرارند، یک لحظه آرام نمی‌گیرند و حتی می‌لرزند؛ بنابراین به زبان بدن طرف مقابل و حرکات غیرعادی و عصبی او توجه کنید. همچنین این باور وجود دارد که چون دروغگوها می‌دانند که از راه راست منحرف شده‌اند، هنگام دروغ گفتن به سمت راست نگاه می‌کنند.

بسیاری از مردان خیانتکار دائماً به دنبال بهانه‌ای برای دعوا و جروبحث می‌گردند، این پدیده‌ی جنگ‌طلبی دلایل متعددی دارد. بسیاری از مردان خائن به دنبال روشی برای منحرف کردن حواس همسر خود می‌گردند تا همسرشان متوجه ماجراهای پشت پرده نشود. این جرو بحث‌های مداوم اجازه نمی‌دهد که همسر فریب خورده به موضوعات دیگر توجه کند و به خیانت مشکوک شود. تمیز نبودن سرویس بهداشتی، دارو گرفتن از داروخانه و بسیاری از کارهای ساده و کوچک روزمره آتش جنگ را شعله‌ور می‌کند. به علاوه این پرخاشگری‌ها و بداخلاقی‌ها می‌تواند نشانه این باشد که شوهر دیگری علاقه‌ای به ادامه رابطه با زن خود ندارد. اگر همسرتان با شما بدرفتاری می‌کند، از همه چیز ایراد می‌گیرد و بداخلاق و زورگو شده، شاید و نه قطعا می‌خواهد خود را از این رابطه بیرون بکشد.

یکی از علائم شاخص خیانت مردان این است که همسرشان را با اسم دیگری صدا می‌کنند. این اشتباه که لغزش فرویدی گفته می‌شود، به حالتی گفته می‌شود که فرد افکار ناخودآگاه خود را با صدای بلند به زبان می‌آورد. برای مردانی که خیانت می‌کنند، طبیعی است که اسم نورچشمی جدیدشان مرتب، و حتی گاهی در زمان نامناسب از زبان‌شان خارج شود. پژوهش‌ها نشان داده است که محرک‌های تنش‌زای موقعیتی عامل لغزش فرویدی است، بنابراین زمانی که همسرتان نزدیک شما است و ذهن خودآگاهش مشغول، منحرف و عصبی است، ذهن ناخودآگاهش با این اشتباه لپی حقایق را برملا می‌کند. در این شرایط احتمال دارد، نام فردی که می‌خواهد رابطه‌اش با او پنهان بماند، ناخودآگاه از دهان‌اش خارج شود.

مردان جفاپیشه خیانت را با هیجان شدیدی محکوم و تقبیح می‌کنند. این مفهوم در روانشناسی واکنش وارونه گفته می‌شود و حالتی است که فرد بیش از حد به مفهوم، باور یا تصوری بیش از حد توجه نشان می‌دهد که کاملاً با احساسات و افکار واقعی‌اش درباره آن موضوع تضاد دارد. سخنرانی‌های پرشور مردان خیانتکار در مذمت خیانت در واقع نوعی مکانیسم دفاعی و تاکتیک کنار آمدن با گناه خودشان است. واکنش وارونه به شوهر خائن کمک می‌کند تا تعارض درونی خود را مدیریت کند و با مخالفت آشکار با خیانت، دیگران را به درستکاری و وفادار بودن خود متقاعد کند. بنابراین اگر شوهرتان به تازگی از هر فرصتی برای سخنرانی علیه خیانت استفاده می‌کند، احتمال دارد که خود او به خیانت آلوده شده باشد.

یکی از علائم معمول خیانت مردان این است که شوهران به یکباره به فضایی برای تنها ماندن نیاز پیدا می‌کنند. اگر شوهرتان به تازگی برای تلفن زدن به اتاق دیگری می‌رود، تاریخچه مرورگر را پاک می‌کند و پیامک‌ها و پیام‌های شبکه‌های اجتماعی را پاک می‌کند، احتمالاً در حال خیانت کردن به شما است. این مخفی‌کاری‌ها نقش مهمی در بی‌گناه جلوه دادن خود دارد. بسیاری از مردان خیانتکار دنیای خصوصی خودشان را با نام‌های کاربری محرمانه، آدرس‌های متفاوت ایمیل، حساب‌های شبکه‌های اجتماعی مختلف، برنامه‌های مخفی و حتی تعطیلات، حساب بانکی و شماره تلفن جداگانه خلق می‌کنند. بنابراین اگر همسرتان بسیار بیشتر از قبل به حریم خصوصی خود اهمیت می‌دهد، احتمال خیانت کردن او وجود دارد. اما قبل از هر گونه واکنش مستقیم و تندی با مشاور خانواده در این مورد مشورت نمایید.

دوستان همسرتان آیینه‌ای از ویژگی‌های شخصیتی، اولویت‌ها، علائق و تفریحات او هستند. هرچند نمی‌توانید دوستان همسرتان را برای او انتخاب کنید، اما جالب است بدانید که همسران خیانتکار معمولاً با مردانی خیانت‌پیشه نشست و برخاست دارند. در واقع پژوهش‌ها نشان داده است که تقریباً 80 % مردان خیانتکار دوست نزدیکی دارند که او نیز به گناه خیانت آلوده شده است. خیانت نقطه مشترک این مردان است و می‌توانند به راحتی درباره تجربیات هیجان‌انگیز خود با هم صحبت کنند، چنین مردانی دیدگاه و نظر مشابهی درباره خیانت دارند. به علاوه داشتن دوستان خیانتکار به مرد کمک می‌کند تا اعمال اشتباه خود را توجیه کند، با احساس گناه خود کنار بیاید و کار خود را به واسطه‌ی ارتباط با مردانی با تجربیات مشابه عادی تلقی کند.

احساس دست‌پاچگی و بی‌قراری مردان خیانتکار به همسران‌شان نیز سرایت می‌کند. هرچند شوهر گناهکار هر کاری بتواند، انجام می‌دهد تا خیانت خود را مخفی کند، اما رفتار، اعمال و سخنان او شک، بی‌اعتمادی و اضطراب را در همسرش القاء می‌کند. به علاوه زنان مردان خیانتکار، حتی بدون آن که مدرکی داشته باشند، حس می‌کنند که چیزی سر جای خود نیست. این حس درونی وضعیتی است که فرد بدون داشتن مدرک دچار دل‌آشوبه می‌شود و حس می‌کند که مشکلی وجود دارد. زنانی که به آنان خیانت می‌شود، غالباً صرفاً از روی غریزه حس می‌کنند که اتفاق شومی در حال وقوع است. در واقع توانایی غریزی زنان برای خواندن افکار دیگران باعث می‌شود که این حس درونی در زنان قوی‌تر باشد. بنابراین اگر حس می‌کنید که شوهرتان در حال خیانت است، به غریزه و حس ششم خود اعتماد کنید و هرچه در توان دارید، برای برملا کردن حقیقت به کار گیرید.

توجه کنید صرفا این نشانه‌ها، خیانت شوهر را اثبات نمی‌کند بلکه زنگ خطری هستند که در صورت مشاهده حتما باید به آنها توجه ویژه کرد. بنابراین اگر بطور ناگهانی متوجه عجیب شدن رفتار شوهرتان شدید ویا او برخلاف گذشته زیاد از شما تعریف می‌کند، به ظاهرش می‌رسد، از شما فاصله میگیرد، تمایل به رابطه زناشویی ندارد، موبایلش را از شما مخفی می‌کند، دروغ می‌گوید،شما را با اسم دیگیری صدا می‌کند و یا حتی شمارا متحمل به خیانت می‌کندبیشتر از قبل به زندگی مشترکتان توجه کنید و با او در مورد احساستان صحبت کنید.

عشقت رو جذب کن

میخوای یاد بگیری چطور روز به روز بیشتر قلب عشقتو بدست بیاری؟ چطور یه رابطه موفق منجر به ازدواج داشته باشی؟ چطور یه زندگی مشترک موفق داشته باشی؟ پس فرصت را از دست نده! تو هم به جمع دنبال کنندگان پیج رادیو عشق در اینستاگرام اضافه شو…

عضویت در خبرنامه رادیو عشق

149 بازدید

245 بازدید

321 بازدید

371 بازدید

400 بازدید

دیدگاه

نام *

ایمیل *

وب‌ سایت

ذخیره نام، ایمیل و وبسایت من در مرورگر برای زمانی که دوباره دیدگاهی می‌نویسم.

مشترک نمی شومدریافت همه دیدگاه های این نوشتهفقط دریافت پاسخ دیدگاه های خودم

چطور بفهمیم مردی خیانت میکند

سلام وقتتون به خیر من تا حالا اصلا با شوهرم شک نداشتم و حتی به موضوع خیانت فکرم نکرده بودم تا اینکه دیشب کنار شوهرم نشسته بودم دیدم داره تو اینستا به یکی پیام میده وقتی من رفتم کنارش سریع اومد بیرون و رفت پستا رو نگاه کرد بعد من حساس شدم بیشتر زیر نظر گرفتمش دیدم وقتی من حواسم نیست بازم داره پیام میده من که میبینمش بر میگرده سراغ فیلما بعد بهم گفت پاشو برام آب بیار وقتی رفتم دیدم دوباره داره پیام میده اومدم بهش گفتم کیه داری بهش پیام میدی که من میام قطعش میکنی گفت یکیه تا مطمن نشم نمیگم گفتم از چی گفت از اینکه ببینم کی رو کارش کرده بعد گفتم پیاماشو نشونم بده گفت پاکش کردم گفتم برا چی تو که به خودت اعتماد داشتی پیاما رو پاک کردی گفت برای تو بعدشم بهم گفت از کجا معلوم خودت اونو برا امتحان من نفرستادی نمیدونم چیکار کنم من ی پسر ۳ ساله دارم یعنی خیانته؟

سلام دوست گرامی شما و همسرتان نیاز دارید تا شیوه گفتگو با یکدیگر را آموزش ببنیید. به این سادگی نمی‌توان برچسب خیانت به کسی زد و در ضمن باید این موضوع بررسی شود که چرا او تصور می‌کند قرار است شما او را امتحان کنید؟ شما برای بررسی بیشتر نیاز به مراجعه به زوج درمانگر دارید.

سلام ما یه خانواده ۴ نفره هستیم تقریبا تزدیک به یک ماهه که پدرم ار خودش رفتارای بد نشون میده صبح میره شب ساعت ۱۱ اینا میاد خونه وضع مالیمونم جوری نیست که بخواد شب تا روز کار کنه ولی همش به ما میگه خرجتون زیاده و اینا سرمون داد میکشه در حالی که اصلا ما خرجی نمیکنیم نسبت به پدرش یعنی پدربزرگم یک دنیا مهربونه ولی با من که دخترشم ضده و یه جوری رفتار میکنه انگار ما وبال گردنشیم قبلا هم ۳بار خیانت کرده که هر ۳بار مچشو گرفتم و این که دیگه اون توجه قبلی رو نداره نه مارو بیرون میبره نه تو خونه حرف میزنه انگار خونه رو کرده خوابگاه خیانت جدیدی در راهه؟!

سلام دوست گرامی به سن خودتان اشاره نکردید. اشاره کردید ایشان 3 بار خیانت کردند و من هر 3 بار مچش را گرفتم. خب ادامه این روند به چه صورت بوده؟ آیا شما به مادرتان اطلاع دادید؟ واکنش ایشان چه بوده است؟ در مورد تصمیم‌گیری درباره خیانت پدرتان باید آن را به مادرتان بسپارید. در واقع شما دو نقش را برعهده گرفتید، هم دختر خانواده هستید و هم همسر! پس اول موضع و نقش خود را بپذیرید. نکته بعدی این است که شما بخواهید همیشه گوش به زنگ یک اتفاق برای مچ‌گیری باشید! در این حالت جو خانه متشنج خواهد بود. بنابراین به دنبال مچ گیری از پدر نباشید، برعکس این مساله را مادر و پدرتان بسپارید که در مورد زندگی‌شان تصمیم درستی بگیرند. چون خیانت یک مسیر یک طرفه نیست و همیشه 1 نفر در آن مقصر نمی‌باشد.

سلام وقت بخیر من همسرم ارایشگره و گاهی ک مشتری داره و نمیتونه جواب منو بده من بهش شک میکنم ک نکنه جای دیگه باشه و بهش تصویری زنگ میزنم و میگم عکس بفرسته و همیشه هم سرکارش بوده و خیلی وقتا گوشیشو چک میکنمو هی سوال میپرسم اما ب جایی نرسیدم و اون خیلی وقتا حاضر نیس ک ب من کامل توضیح بده راجب هرچیزی و زود عصبانی میشه از کارام و میگه خسته شدم از کارات و رفتارات ولی من توقع دارم ب هرچیزی ک شک میکنم اون کامل راجبش توضیح بده اما اون اینکارو نمیکنه.البته من فک میکنم مشکل از خودمه زیادی حساسم اما نمیتونم خودمو کنترل کنم در ارتباط با این موضوع

سلام دوست گرامی اگر رفتار خاصی از ایشان ندیدید و اینگونه حساسیت دارید، نیاز است که وضعیت شما به صورت دقیق بررسی شود. چون احتمالاً این احساس خطر و ترس یک ریشه جدی دارد که باید آن را به کمک مشاور و روانشناس حل کنید.

سلام وقتتون بخیر من یکساله با آقایی آشنا شدم اون شمال هست و من شیراز توی این یکسال هنوز ندیدمشون خیلی هم اصرار به دیدن من و ازدواج دارن توی این مدت توجه و تعهدش کامل بوده ولی همیشه شاکی از اینکه میگه دوست دارم هر دقیقه به من زنگ بزنی اما من اینجوری نیستم چون هروقت هم زنگ زدم کار داشته میگه خودم زنگ میزنم ولی تقریبا 2 ماهه بدجور باهاش درگیرم چون میبینم همش توی اینستا خانمها رو فالو میکنه اون که هرروز پیام میداد دیگه اصلا پیام نمیده هرروز برام عکس می فرستاد و از من می خواست تصویری حرف بزنم و عکس بفرستم اما الان اصلا اینجوری نیست دیگه فقط 2،3 روزی یکبار زنگ میزنه توی صحبتاش دلسرد نشده اما من اصلا رفتارش برام قابل قبول نیست میگه این روزا اونقدر سرم شلوغه که حتی نمی تونم حتی ناهار بخورم ولی از اون طرف عکس خانوما رو میتونه لایک کنه یا فالو کنه ازتون می خوام راهنمائیم کنین که من باید چکار کنم که رفتارش مثل قبل بشه؟؟

سلام دوست گرامی ارتباط شما از راه دور است و مهمترین سوالی که باید از خودتان بپرسید این است که چه چیزی باعث شده است تا به داشتن این ارتباط در این سطح رضایت بدهید؟ اینکه ایشان برای ازدواج با شما اصرار داشته باید طی این یکسال اقدام جدی حداقل برای دیدار شما انجام میداد!! چون اشاره کردید ابتدا از شما درخواست داشت که با او صمیمی تر باشید و بیشتر تماس بگیرید و شما اینگونه نبودید، علت سرد شدن های او می‌تواند همین موضوع باشد. حساسیت هایی که به مرور به علت تغییر رفتار ایشان برایتان بوجود آمده است، نیازمند بررسی جدی است و به شما توصیه می‌کنیم که حتما از مشاوره تلفنی یا آنلاین رادیوعشق استفاده کنید.

سلام من٢٣ سالمه یک ساله ک عروسی کردم شوهرم ٢٩ سالشه من تو دوران عقد چن بار خیانت دیدم از شوهرم ولی با کلی گریه و دعوا بخشیدم بعد عروسی یه مدت خوب بودیم تا بعدچن ماه فهمیدم آقا با زنای متاهل رابطه داره تا پای جدایی رفتم اومد تعهد داد الان نزدیک ب دوماه برگشتم خونه نمیدونم درست شده یا نه اولش ک برگشتم خوب بود الان نزدیک ب یه هفتس دوری میکنه از کجا بفهمم باز زیرابی میره یا نه گوشیشو میگردم چیزی نی ولی میترسم باشه قبل خونه اومدن پاک کنه ذهنم اشفتس نمیتونم اصلا اعتماد داشته باشم

سام دوست گرامی تجربه های تلخی را از سر گذراندید و طبیعی است که به همین دلیل حال خوبی نداشته باشید. تعهد دادن ایشان چگونه بوده است؟ آیا پس از خیانت ها به زوج درمانگر مراجعه کردید؟ خیانت دلایل متعددی دارد و زوج درمانگر به شما کمک می کند تا علت های این خیانت ها رو متوجه شوید و برای بهبود زندگی خود تلاش کنید. چون در حال حاضر دائما ذهنتان آشفته است که نکند خیانت دیده اید، بهتر است در اسرع وقت همراه همسرتان برای مشاوره اقدام کنید.

ببخشید من یه رابطه یک و سال نیم پیش آغاز کردم اولش برام مهم نبود تا اینکه وابستگی پیش اومد بعد از مدتی فهمیدم خیانت کرد و تموم شد .بعد از یک ماه دوباره بهم پیام داد و احضار پشیمانی کرد، و من هم بخشیدمش. اینکارشو بعد از چند ماه دوباره تکرار کرد، و رابطه مان دو باره قطع شد.من همیشه سعی میکنم اگه بهم پیام بده جوابش ندم ولی باز نمیتونم. اصلا قابل اعتماد نیست . ولی اون میگه تو مقصری که من اینکارو میکنم تو بهم بها نمیدی، تو شکاکی، در صورتی که اصلا این جوری نیست. از طرفی ازش متنفرم بخاطر کاراش از طرفی دیگه هرچند وقت یک بار که پیام میده نمیتونم جوابش ندم. تا سعی میکنم فراموشش کنم دوباره پیداش میشه. من از اولش اهل رابطه نبودم و نمیدونم چی شد که این رابطه رو شروع کردم

احساسی دلتنگی و وابستگی شما قابل درکه ولی همون‌طور که گفتید به خاطر تکرار شدن خیانت ایشون بر ای ادامه رابطه قابل اعتماد نیستن خصوصا که هنوز واقعا پشیمون نیست و شما رو مقصر میدونه. درواقع مسئولیت اشتباهش رو نپذیرفته. هرمشکلی هم که در رابطه وجود داشته باشه مجوز خیانت نیست یا باید رابطه قطع بشه یا برای حل مشکل از راه‌های درست اقدام بشه و خیانت قابل توجیه نیست. شما هم بهتره خیلی قاطع بهشون بگید دیگه نمی‌خواهید رابطه رو ادامه بدید و برای اینکه بتونید جلوی وسوسه‌ جواب دادن رو بگیرید بهتره کاری کنید که نتونه بهتون پیام بده. مثلا بلاکش کنید

سلام خسته نباشین من ی دختر ١٧ ساله هستم تقریبا از 4 سال پیش با یکی از اشناهامون با اطلاع خانواده صحبت میکردیم من و همینطور خانواده اولش فکر میکردیم پسر خیلی خوبی باشه ولی اصلا اهل دخترو اینجور چیزا نباشه ولی بعدا کم کم متوجه شدم با همه نوع ادمی در حال واحد در ارتباطه دختر زن. ما چند بار از هم جدا شدیم ولی باز به هر بهونه ای بود رابطه رو دوباره شروع کردیم ولی بازم متوجه همین داستان شدم . وقتی از هم جدا میشیم وقتی منو میبینه دستو پاشو گم میکنه دوست داره همش بببینتم یا تحویلش بگیرم ولی وقتی میریم تو رابطه تو أوج خوشبختیمون باز کار خودشو انجام میده. از اونموقع نسبت ب همه مردا مشکوکم چون فقط از اون اینارو ندیدم. خیلی از اطرافیانمم بوددد ک با خیانت مواجه شدند دیدم نسبت ب مردا عوض شده و همش فکر میکنه یعنی همه ی ادما مثل همن و شوهر اینده منم بهم خیانت میکنه؟؟؟ در راجب اون پسرچی بااین که میدونم دوسم داره ولی بازم اینکارارو میکنه بنظرتون چه دلیلی میتونه داشته باشه راستی سنشونم٢٧ ساله است

دوست عزیز سلام

اجازه بدید اول به سوال دوم شما پاسخ بدم. پرسیده بودید که چه دلیلی می‌تونه داشته باشه که ایشون خیانت می‌کنه؟ببینید، دلایل بسیار زیادی برای اینکار وجود داره؛ از نوع تربیت خانوادگی بگیرید تا ویژگی‌های شخصیتی، محیطی که در اون حضور دارند و … اما مساله مهم اینجا اینه که به هر دلیلی، ایشون وقتی با شما در ارتباط هستند، با دیگران هم رابطه برقرار می‌کنند، مخصوصا در ارتباطی که خانواده‌ها در ارتباط هستند. به علاوه، بخشیده شدن ایشون از جانب شما، تنها این پیغام رو بهشون می‌ده که خیلی راحت می‌تونن این کار رو انجام بدن و کارشون هیچ تبعاتی براشون نداشته باشه!

اما برسیم به بخش اول سوالتون، گفته بودید که دیدتون نسبت به مردها عوض شده و انگار از این مساله در زندگی مشترکتون می‌ترسید. می‌خوام به این مساله تو دو قسمت جواب بدم؛ یکی قبل از ازدواج و یکی بعد از ازدواج. قبل از ازدواج، شما فرصت دارید که فرد مقابلتون رو خوب بشناسید. تحت هیچ عنوانی، این فرصت رو از خودتون دریغ نکنید. حتی پیشنهاد می‌کنم که حتما با روانشناس متخصص هم چند جلسه مشاوره پیش از ازدواج داشته باشید. اینطوری با دید باز به استقبال یکی از مهم‌ترین اتفاقات زندگیتون می‌رید. اگه تو این مدت حواستون رو خوب جمع کنید، مثل این موردی که تعریف کردید، می‌تونید متوجه بشید که آیا می‌شه به فرد مقابل اعتماد کرد یا نه؛ مثلا اینجا غیرقابل اعتماد بودن آقا، خیلی زود مشخص شد.

و اما بعد از ازدواج. مثل هر رابطه، ارتباط بین دو نفر هست. شما با یادگرفتن اصول و تکنیک‌های مختلف می‌تونید جمع شاداب و خوشی رو با همسرتون ایجاد کنید که این باعث می‌شه هم شما و هم فرد مقابل برای حفظ این رابطه تلاش کنید و احتمال خیانت بسیار کمتر بشه.

سلام من یه دختر ۲۳ ساله ام که با همسرم که ۲۷ سالشه ۴ سال دوست بودیم و الان ۷ ماهه عقد کردیم هیچ‌ مشکلیم نداریم تو رابطمون منتهی ایشون همش پیگیر روابط قبلیشه و دوست دختراشو فالو میکنه از راه های مختلف چندبار سر این موضوع باهاش صحبت کردم، ولی بازم تکرار میکنه نمیدونم چکار کنم. لطفا راهنماییم کنید.

دوست عزیز سلام

این خیلی طبیعی هست که شما نخواین، همسرتون پیگیر ارتباطات قبلی خودش باشه. تنها راه‌حل این مشکل، صحبت کردن با همسرتونه؛ اما چطوری؟

شما می‌تونید یک روز تعطیل که شما و همسرتون خوب استراحت کردید رو انتخاب کنید و ازش بخواید یه گفت‌وگوی کوتاه در این مورد داشته باشید. با آرامش ازش بپرسید که چی باعث می‌شه که این که این کار رو انجام بده؟ خوب توضیحاتش رو بشنوید و وسط حرفاش نپرید. بعد بهش بگید که شما وقتی می‌بینید که اون دخترهایی که قبلا تو زندگیش بودن رو فالو می‌کنه، چه احساسی بهتون دست می‌ده. در مورد احساساتتون صادق باشید. خیلی کوتاه بهش توضیح بدید که این کار چه اثری روی شما داره. بعد از صحبت‌هاتون، شما دیگه فقط باید شنونده باشید. یادتون باشه، کلامی تاثیر داره که کوتاه و از ته دل باشه. بعد از حرفاتون چند روزی بهش فرصت بدید که راجع به این موضوع خوب فکر کنه.

سلام وقت بخیر من تقریبا 2سال و نیم میشه که با یه پسر دوست شدیم و تو این رابطه خیلی بحث داشتیم و چند بار بهم زدیم و دوباره برگشتیم باهم ولی خب هیچکدوممون نرفتیم با یکی دیگه اوایل رابطه خیلی منو اذیت میکرد با کاراش و حتی خیانت هم ازش دیدم ولی خب چشم پوشی کردم و بعد از چند وقت اشتباه های من جبران کرد همه هی کارهاشو چند وقته دوباره باهم آشتی کردیم اوایل خوب بود ولی چند روزه پیام نمیده طرزه حرف زدنش مثه آدمای نا امیده و حس میکنم میخواد کات کنه

ولی با توجه به اینکه خودش پیش قدم شد و تواست دوباره شروع کنیم باهاش مستقیم راجبه کات حرف نزدم و هیچی نپرسیدم و مثه خودش رفتار کردم و از صبح تا شب کلا میره سره کار جدیدا آنلاین هم نمیشه فقط بعضی وقتها آنلاین میشد جواب پیام میدا آف میشد دوباره ولی دوستاش میگن افسرده گی گرفته حالش خوب نیست فعلا تو چیزی نگو درکش کن من بخاطره گذشته ای که داشتیم همش فکر میکنم داره دوباره یکاری میکنه که کات کنیم ولی اینکه دوستم داره ثابت شدا بهم فقط درک نمیکنم چرا این کار هارو میکنه

میشه لطفا راهنمایی کنید!

دوست عزیز سلام

قبل از هر چیزی می‌خوام به این سوالات خیلی خوب فکر کنید: «چطور دوست داشتنشون به شما ثابت شد؟ با خیانت کردن؟ اذیت کردن؟ جواب ندان به پی‌ام‌های شما؟ … اصلا به نظرتون دوست داشتن یعنی چی؟ تعریفتون رو از دوست داشتن از چه منابعی گرفتید؟

اما چرا این سوالات رو می‌پرسم، چون می‌خوام قبل از هر چیزی، فکر کنید و ببینید چرا با تمام این مسائل، باز هم شما در ارتباط موندید؟ آیا از روی دوست داشتنه؟ اگه اینطوریه، باید تعریفتون رو از دوست داشتن تغییر بدید، چون این تنها وابستگیه! و وابستگی در روابط، به جز آسیب، هیچ چیز دیگه‌ای به همراه نداره. چون در وابستگی، شما احساس می‌کنید چاره‌ای جز بودن در کنار هم ندارید ولی اگه روابط به درستی پیش بره، شما احساس دلبستگی می‌کنید (یعنی با انتخاب خودتان در این رابطه باقی می‌مونید). دومین مساله، احتمال افسرده بودن ایشونه. این که چه کسی این تشخیص رو داده خیلی مهمه. اگه روانشناس چنین تشخیصی داده، باید تا طی شدن دوره درمان صبر کنید چون جز حمایت کردن، هیچ کار دیگه‌ای از دستتون برنمیاد. این اختلال نیازمند مداخله تخصصی هست و صرفا با مدارا کردن (چیزی که دوستاشون می‌گن) چیزی حل نمی‌شه. شما دو تا انتخاب دارید، 1. اگه می‌تونید حمایتشون کنید تا کمک تخصصی بگیرن، 2. این رابطه رو تموم کنید که البته برای هر دوش باید یه سری هزینه‌های روانی بدید. ببینید که کدومش براتون بهتره.

آدرس: تهران، پونک، نبش بلوار پونک، پلاک 2، طبقه سوم، واحد 6

تلفن پشتیبانی:02146015870

رزرو نوبت مشاوره

انجمن روانشناسی آمریکا

سازمان نظام روانشناسی و مشاوره ایران

سازمان بهزیستی ایران

انجمن روانشناسی ایران

 

می‌خوام برگرده به رابطه/زندگیمی‌خوام فراموشش کنم

باید تمومش کنم، اما قدرتشو ندارم

می‌خوام جذبش کنم و ازدواج کنیم

به تازگی شوهرتان رفتار مشکوکی پیدا کرده است. شم زنانه‌تان گواهی می‌دهد او دارد چیزی را از شما پنهان می‌کند و نشانه‌های متعددی گویای این است که پای زن دیگری در میان است. شاید شما اشتباه می‌کنید و موضوع صرفا یک سوءتفاهم باشد. اما شک به خیانتکار بودن مرد موضوعی نیست که به راحتی بتوان آن را نادیده گرفت، در حالی که اثبات آن نیز آسان نیست. اگر به دنبال راهی برای تشخیص و کشف خیانت شوهر هستید و می‌خواهید اطمینان پیدا کنید شوهرتان به شما خیانت می‌کند یا نه، با رادیو عشق همراه باشید و طبق این 5مرحله اقدام کنید:

فهرست مطالب

برای بیرون کردن نگرانی‌های آزاردهنده از سرتان فقط دو راه پیش رو دارید. اول این که دربارهی نگرانی‌هایتان با شوهرتان صحبت کنید و جواب قانع کنندهای از او بگیرید. دوم این که مخفیانه مراقبش باشید و سعی کنید سندی را برای اثبات خیانتش پیدا کنید.اگر در رابطه‌تان احساس ناامنی می‌کنید، حتماً درباره احساساتتان با همسرتان صحبت کنید. این حس ناخوشایند گاهی اوقات فقط ناشی از یک سوءتفاهم احمقانه است. یک گفتگوی شفاف و صادقانه به روشن شدن قضایا و حل مشکلات کمک میکند، حتی اگر یکی از شما بر روی لبه پرتگاه خیانت ایستاده باشد. اما اگر شک و بدبینیتان بعد از گفتگو برطرف نشد، تنها راه برای رسیدن به جواب واقعی این است که برای کشف خیانت به کارآگاه بازی رو بیاورید و وقتی همسرتان سرش گرم است، دنبال نشانه‌های خیانت باشید.گفتگو درباره خیانت با شوهری که خیانت عادتش شده است و بارها دست به خیانت زده است، هیچ فایدهای ندارد، چون هر چقدر هم که شما گریه کنید و به او یادآوری کنید که چقدر دوستش دارید، او خودخواهانه باز هم فقط به خودش فکر میکند. بنابراین به جای آن که هر شب از عشقتان به خاطر خیانتش گله کنید، او را آزاد بگذارید تا فکر کند که همه چیز را فراموش کرده‌اید.در هر حال نمی‌توانید مچ شوهر خیانتکارتان را وقتی حواسش جمع است و در لاک دفاعی فرورفته است، بگیرید. فقط وانمود کنید که همه چیز عادی است و رفتار شوهرتان را ظرف چند هفته آتی تحت نظر بگیرید. وقتی شوهرتان مطمئن شد که دیگر به او مشکوک نیستید، مراحل بعدی را برای گرفتن مچ شوهرتان در حال خیانت در پیش بگیرید.

فردی که به همسرش خیانت می‌کند نشانه‌های رفتاری و ظاهری زیادی خواهد داشت که می‌تواند به کشف خیانت کمک کند. اما توجه داشته باشید که وجود یک یا چند تا از این نشانه‌ها در شوهر شما به تنهایی برای متهم نمودن او به خیانت کافی نیست.چطور بفهمیم مردی خیانت میکند

آیا به تازگی متوجه تغییری غیرعادی در رفتار همسرتان شده‌اید؟ آیا همسرتان ناگهان باشگاه رفتن را شروع کرده، به سر و وضعش می‌رسد یا عطر جدیدی میزند که هوش از سرتان می‌برد؟ هیچ دلیل خاصی برای این تغییرات وجود ندارد و تقریباً همیشه بسیار ناگهانی و بی‌مقدمه رخ می‌دهد.همسرتان اصرار بیشتری برای تنها بودن دارد؟ البته همه ما هر از گاه نیاز داریم که قدری تنها باشیم. اما آیا همسرتان بیش از حد روی حریم شخصی‌اش حساس شده و با پرخاشگری از آن محافظت می‌کند؟ آیا او از جواب دادن به سوالاتتان درباره این که کجا بوده و چکار می‌کرده، طفره می‍‌‌رود؟ اگر پاسختان مثبت است، باید بدانید که با نشانه‌های هشدار خیانت روبرو هستید.

همسرتان ناگهان شب‌ها تا دیروقت سر کار می‌ماند یا مرتب به دورهمی‌هایی میرود که تا به حال سابقه نداشته است. اگر همسرتان هیچ وقت از شما دعوت نکرده است که با او به این دورهمی‌های دوستان بروید، یا علی‌رغم آن که ادعا میکند، سرش خیلی شلوغ است، همیشه شاد و سرحال به خانه برمی‌گردد، هوشیار باشید که خیانتی در راه است.

آیا همسرتان هر چند وقت یک بار دزدکی از خانه خارج می‌شود یا احمقانه‌ترین بهانه‌ها را برای ترک خانه می‌آورد؟ این روزها جملاتی مانند”میرم از فروشگاه یه چیزی بخرم”، “دوستام همین دور و برن، میرم یه سر ببینمشون” یا “حوصله‌ام سر رفته، میرم یه چرخی بزنم” را زیاد می‌شنوید؟هیچ اشکالی ندارد. اما وقتی پیشنهاد می‌دهید که شما هم همراهش بیرون بروید تا کمی هوا بخورید، چه میگوید؟ آیا بهانه می‌آورد که باید تنها برود. مشکوک است، اینطور فکر نمی‌کنید؟

 

بدون شک شوهر خیانتکار به دنبال راهی برای برقراری ارتباط با معشوقه اش خواهد بود و شما از همین طریق می‌توانید اطمینان پیدا کنید شکتان به خیانت شوهر درست است یا نه.

آیا شوهرتان هر جا که میرود، حتی سرویس بهداشتی، تلفنشم را هم با خودش میبرد؟ اگر شوهرتان و تلفنش تبدیل به دو یار جدانشدنی شده‌اند، احتمالاً شوهرتان سرش جایی گرم است. پاک کردن سوابق تماس، رمز گذاشتن روی تلفن، تماس‌های متعدد با شماره ناشناس یا نبودن اطلاعات تماس روی قبض تلفن همه و همه نشانه‌های  آشکاری است که نشان می‌دهد شوهرتان چیزی را از شما پنهان  می‌کند.

شوهرتان ناگهان می‌خواهد که هنگام حرف زدن با تلفن تنها باشد. در حضور شما موقع صحبت کردن معذب است یا این که هنگام تماس با چند شماره ‌خاص از شما فاصله میگیرد و به اتاق دیگری میرود. حتی شاید پیامکهای مشکوکی را از شماره‌های ناشناس روی تلفن همسرتان دیده باشید. به خاطر داشته باشید که افراد خیانتکار همواره شماره معشوقشان را با نام دیگری ذخیره می‌کنند و با کلمات رمزی به یکدیگر ابراز عشق و علاقه می‌کنند.

همسرتان بیشتر رمزهایی را که شما میدانسته‌اید، عوض کرده است و وقتی از او می‌خواهید که رمز جدید را به شما هم بگوید، بهانه‌ای می‌آورد و رمز را همچنان مخفی نگه میدارد. همچنین متوجه شده‌اید که رایانه‌اش را به شکلی نگه میدارد که نتوانید صفحه‌اش را ببینید، کاری که قبلاً هیچ وقت انجام نمیداد.این موارد میتواند نشانه‌هایی برای خیانت چتی شوهر(لینک به مقاله خیانت چتی شوهر) باشد

اگر نشانه‌ها و علائم ذکر شده درمورد شوهر شما صدق می‌کند، احتمالا شکتان مبنی بر خیانت او تشدید خواهد شد. شاید در این مرحله بهترین راه برای کشف خیانت شوهر این باشد که او را به صورت مستقیم یا غیر مستقیم امتحان کنید.

هر چند وقت یکبار سرزده به محل کارش بروید یا زود به خانه برگردید. مراقب باشید که متوجه نشود هدفتان از این کارها جاسوسی کردن است و می‌خواهید مچش را بگیرید. همیشه یک بهانه عالی برای این حضور بی‌موقع داشته باشید. اگر همسرتان در حال خیانت کردن به شما باشد، اولین کاری که به جای خوشامدگویی و لبخند زدن انجام میدهد، این است که چیزی را پنهان میکند یا متعجب و حتی عصبانی میشود.همچنین میتوانید وقتی همسرتان اصلاً انتظارش را ندارد، به ویژه وقتی مدتی است تنها و ساکت بوده، ناگهان بالای سرش ظاهر شوید. آیا همسرتان وقتی نزدیکش میروید، به خصوص وقتی در حال کار کردن با تلفن یا رایانه بوده، از جا میپرد و عصبی میشود؟ اگر او از دیدنتان جا میخورد، احتمالاً در حال انجام دادن کاری بوده که نمی‌خواسته شما از آن خبر داشته باشید.

اگر همسرتان بدون اطلاع قبلی دیروقت به خانه برگشت، برای رابطه جنسی با او پیش‌قدم  بشوید. اگر او عصبانی شد، شما را از خودش راند و سعی کرد به هر طریقی از برقراری رابطه خودداری کند، به احتمال زیاد به خاطر خیانت کردن خسته شده و دیگر توانی برایش باقی نمانده است.

اگر همسرتان در حال خیانت کردن به شما باشد، احتمالاً عادت‌های خوابش ناگهان تغییر کرده است. او شب‌ها به بهانه این که کار دارد، تا دیروقت بیدار می‌ماند یا این که نصفه شب از خواب بلند می‌شود و در خانه راه می‌افتد. وانمود کنید به محض این که سرتان روی بالش رسیده، خوابتان برده است و ببینید که همسرتان چه کار میکند. آیا او از تختخواب خارج میشود و پس از مدتی طولانی نزدتان برمیگردد؟ البته تحت نظر گرفتن رفتار شبانه او کافی نیست. بعضی مردان متاهل خیانتکار، به ویژه آن‌هایی که متوجه مشکوک شدن همسرشان شدهاند، صبح زود از خواب بیدار می‌شوند تا با معشوقشان تماس بگیرند.

سطل زباله مکانی فوقالعاده برای معدوم کردن اسناد خیانت است، بنابراین میتواند محل مناسبی برای کشف خیانت هم باشد. اگر همسرتان دائماً پای کامپیوتر است، سطل زباله کامپیوترش را چک کنید. احتمال دارد عکسی از زن دیگر یا خرده اطلاعاتی را کشف کنید که به تشخیص خیانت کمک کند.

تنها اگر همه مراحل بالا را گذراندید و تقریبا اطمینان دارید که شوهرتان خیانتکار است به دنبال مچ‌گیری و اثبات خیانت باشید. چرا که اگر حدس شما مبنی بر خیانت شوهرتان سوءتفاهم باشد و در این مورد اشتباه کرده باشید مطمئنا همسر شما به شدت آزرده خواهد شد. آنگاه این شما هستید که اعتماد او را زیر سوال برده اید و رابطه‌تان را در خطر فروپاشی قرار داده اید. پس فقط و فقط در صورت اطمینان نسبی از خیانت روش زیر را بکار بگیرید:

یکی از دفعاتی که او به طور مشکوکی از خانه خارج می‌شود یا بهانه غیرمعمولی برای ترک منزل می آورد او را به طور مخفیانه تعقیب کنید و حرکاتش را زیر نظر بگیرید. اگر او فرد خیانتکاری باشد مسلما موضوع روشن خواهد شد.اکثر همسران خیانتکار عامدانه و آگاهانه قصد دارند که آتش دعوا را روشن کنند، در را پشت سرشان بکوبند و بروند؛ در واقع این مشاجره زناشویی بهانه خوبی برای ترک کردن خانه و حاضر شدن سر قرار ملاقات با معشوق جدید است. اگر همسرتان به تازگی بهانه‌گیر شده است، دائماً دعوا راه می‌اندازد و بعد از جر و بحث خانه را ترک میکند، سعی کنید او را تعقیب کنید و اگر متوجه حضورتان شد، بهانه بیاورید که میخواسته‌اید از او عذرخواهی کنید.

اگر شک کرده اید شوهرتان به شما خیانت میکند و نمی‌توانید فکر آن را از سرتان بیرون کنید، قبل از هرچیز درمورد احساستان با او صحبت کنید و درمورد رفتارش از او توجیه منطقی بخواهید. اما در صورتی که او نمی‌تواند شما را قانع کند و نگرانیتان را از بین ببرد، از بحث در این مورد دست بر دارید و او را آزاد بگذارید. در مرحله بعد نشانه‌های خیانت را دنبال کنید. تغییرات عجیب در رفتار و ظاهر، برنامه کاری غیرمعمول و دورهمی‌های مشکوک و ترک کردن پی در پی خانه بدون دلیل موجه از جمله نشانه‌هایی است که می‎تواند به علت خیانت باشد. اگر این نشانه‌ها در همسر شما وجود دارد در مرحله بعد ارتباطات او را زیر نظر بگیرید تا اطمینان یابید او خیانتکار است یا خیر. مکالمات پنهانی با فردی ناشناس و صحبت‌‌های رمزی با او و محدود کردن ناگهانی شما برای دسترسی به وسایل ارتباطی مشترک و شخصی نشان میدهد او احتمالا ارتباط پنهانی دارد. در مرحله بعد میتوانید او را به صورت غیرمستقیم امتحان کنید که آیا مرد خیانتکاری است یا خیر. مثلا وقتی توقع حضور شما را ندارد سرزده به ملاقاتش بروید، زمانی که فکر میکند خواب هستید او را زیر نظر بگیرید یا باساختن یک پروفایل جعلی در صفحات مجاز یاو را امتحان کنید. در آخر اگر تقریبا مطمئن هستید که او به شما خیانت میکند میتوانید با تعقیب او وقتی به صورت مشکوک از خانه خارج میشود یا دیر به منزل می آید خیانتش را اثبات کنید.

عشقت رو جذب کن

میخوای یاد بگیری چطور روز به روز بیشتر قلب عشقتو بدست بیاری؟ چطور یه رابطه موفق منجر به ازدواج داشته باشی؟ چطور یه زندگی مشترک موفق داشته باشی؟ پس فرصت را از دست نده! تو هم به جمع دنبال کنندگان پیج رادیو عشق در اینستاگرام اضافه شو…

عضویت در خبرنامه رادیو عشق

82 بازدید

72 بازدید

87 بازدید

114 بازدید

237 بازدید

دیدگاه

نام *

ایمیل *

وب‌ سایت

ذخیره نام، ایمیل و وبسایت من در مرورگر برای زمانی که دوباره دیدگاهی می‌نویسم.

مشترک نمی شومدریافت همه دیدگاه های این نوشتهفقط دریافت پاسخ دیدگاه های خودم

سلام از اینستاگرام از فردی چندین عکس از همسرم دریافت کردم که نشون میداد ایشون عکسهای برهنه ( البته نه کاملا برهنه) از خود در پیج اینستاگرام دیگری با اسم فیک از خود منتشر میکند و تبلیغ ماساژ میکند من واقعا گیج شدم ، و متاسفانه به همسرم موضوع را گفتم و ایشان کاملا تکذیب کرد و اصلا دفاعی نداشت و گفت که کسی دیگر اینکارو کرده و وقتی دید من متقاعد نشدم در لاک دفاعی خود فرو رفت و گفت من چیزی دیگه نمیتونم بگم که قانع بشی و تو به من شک داری !!! و متاسفانه دیگه اصلا حرفی نمیزنه و حتی با یک پیج فیک آن پیج مورد نظر را فالو کردم ولی فالوبک نمیکنه ، چون پیج مذکور یه صورت خصوصی هست و نمیتونم عکسهایی که منتشر شده را ببینم و فقط بر آن مدرکی که یک شخص ناآشنا برای من ارسال کرده استناد کردم در واقع نحوه استوری گذاشتن یا فونتی که انتخاب کرده همه و همه گویای اینه که همسرم هست و واقعا از این موضوع خیلی ناراحتم لطفا کمکم کنید که چطوری بفهمم که پیج فیک برای همسرم هست یا خیر ؟ ناگفته نماند گوشیش همیشه یا سایلنت هست یا فلایت مود ! ممنونمچطور بفهمیم مردی خیانت میکند

سلام دوست گرامی شک شما به همسرتان نیاز به بررسی بیشتری دارد؛ چراکه اگر قرار باشد بر مبنای بی‌اعتمادی پیش بروید؛ زندگی شما خوب پیش نخواهد رفت. به جای پیگیری صفحه اینستاگرام و …. در شرایط شما، بهترین اقدام مراجعه به زوج درمانگر است.

دیروز توی خونه یه کلیپس زنونه که مال خودم نبود رو پیدا کردم حدود یک ماهه که هیچ زنی جز خودم تو خونه نبوده و چند بار خونه رو تمیز کردم از اخرین مهمونی که داشتیم یعنی یه سوتفاهم عادی نیست حدود سه ساله ازدواج کردم این اولین باریه که چیز مشکوک ازش میبینم و هضمش خیلی سخته برام اگه ممکنه راهنماییم کنین میترسم ازش بپرسم یکی از اینکه قباحت مسئله از بین بره دوم از اینکه جوابش مثبت باشه چیکار کنم؟

سلام دوست گرامی بهتر هست در حال حاضر از بیان این موضوع خودداری کنید و اجازه ندید این باعث باز شدن مسئله بشه صبر کنید و در صورت وجود رفتار مشابه، در انصورت با همسرتان غیر مستقیم مطرح کنید

اطلاعات خوبی بود

سلام همسرم بعداز هفت سال زندگی مشترک یه مدت طولانی تقریبا یه ساله ک از رابطه جنسی فرار میکنه با مردان خیانت کار دوست هستش مدام خونه نیست ب طاهرم توجه نمی کنه اصلا متوجه من و ظاهر و حالات درونی کلا وجود من نیست آیا خیانت میکنه ب من

سلام دوست گرامی قبل از هرگونه اقدامی بهتر است با همسرتان صحبت کنید و در مورد تغییرات رفتاری از ایشان سوال کنید سپس مشکلات موجود را پیدا کنید و سعی در رفع ان ها داشته باشید مراجعه به همراه همسرتان به مشاور لازم هست در عین حال باید با محبت و رفتارهای زنانه ایشان را جذب کنید تا به مرور از دوستانشان دور شوند

آدرس: تهران، پونک، نبش بلوار پونک، پلاک 2، طبقه سوم، واحد 6

تلفن پشتیبانی:02146015870

رزرو نوبت مشاوره

انجمن روانشناسی آمریکا

سازمان نظام روانشناسی و مشاوره ایران

سازمان بهزیستی ایران

انجمن روانشناسی ایران

 

به تازگی شوهرتان رفتار مشکوکی پیدا کرده است. شم زنانه‌تان گواهی می‌دهد او دارد چیزی را از شما پنهان می‌کند و نشانه‌های متعددی گویای این است که پای زن دیگری در میان است. شاید شما اشتباه می‌کنید و موضوع صرفا یک سوءتفاهم باشد. اما شک به خیانتکار بودن مرد موضوعی نیست که به راحتی بتوان آن را نادیده گرفت، در حالی که اثبات آن نیز آسان نیست. اگر به دنبال راهی برای تشخیص و کشف خیانت شوهر هستید و می‌خواهید اطمینان پیدا کنید شوهرتان به شما خیانت می‌کند یا نه، با رادیو عشق همراه باشید و طبق این 5مرحله اقدام کنید:

فهرست مطالب

برای بیرون کردن نگرانی‌های آزاردهنده از سرتان فقط دو راه پیش رو دارید. اول این که دربارهی نگرانی‌هایتان با شوهرتان صحبت کنید و جواب قانع کنندهای از او بگیرید. دوم این که مخفیانه مراقبش باشید و سعی کنید سندی را برای اثبات خیانتش پیدا کنید.اگر در رابطه‌تان احساس ناامنی می‌کنید، حتماً درباره احساساتتان با همسرتان صحبت کنید. این حس ناخوشایند گاهی اوقات فقط ناشی از یک سوءتفاهم احمقانه است. یک گفتگوی شفاف و صادقانه به روشن شدن قضایا و حل مشکلات کمک میکند، حتی اگر یکی از شما بر روی لبه پرتگاه خیانت ایستاده باشد. اما اگر شک و بدبینیتان بعد از گفتگو برطرف نشد، تنها راه برای رسیدن به جواب واقعی این است که برای کشف خیانت به کارآگاه بازی رو بیاورید و وقتی همسرتان سرش گرم است، دنبال نشانه‌های خیانت باشید.گفتگو درباره خیانت با شوهری که خیانت عادتش شده است و بارها دست به خیانت زده است، هیچ فایدهای ندارد، چون هر چقدر هم که شما گریه کنید و به او یادآوری کنید که چقدر دوستش دارید، او خودخواهانه باز هم فقط به خودش فکر میکند. بنابراین به جای آن که هر شب از عشقتان به خاطر خیانتش گله کنید، او را آزاد بگذارید تا فکر کند که همه چیز را فراموش کرده‌اید.در هر حال نمی‌توانید مچ شوهر خیانتکارتان را وقتی حواسش جمع است و در لاک دفاعی فرورفته است، بگیرید. فقط وانمود کنید که همه چیز عادی است و رفتار شوهرتان را ظرف چند هفته آتی تحت نظر بگیرید. وقتی شوهرتان مطمئن شد که دیگر به او مشکوک نیستید، مراحل بعدی را برای گرفتن مچ شوهرتان در حال خیانت در پیش بگیرید.

فردی که به همسرش خیانت می‌کند نشانه‌های رفتاری و ظاهری زیادی خواهد داشت که می‌تواند به کشف خیانت کمک کند. اما توجه داشته باشید که وجود یک یا چند تا از این نشانه‌ها در شوهر شما به تنهایی برای متهم نمودن او به خیانت کافی نیست.چطور بفهمیم مردی خیانت میکند

آیا به تازگی متوجه تغییری غیرعادی در رفتار همسرتان شده‌اید؟ آیا همسرتان ناگهان باشگاه رفتن را شروع کرده، به سر و وضعش می‌رسد یا عطر جدیدی میزند که هوش از سرتان می‌برد؟ هیچ دلیل خاصی برای این تغییرات وجود ندارد و تقریباً همیشه بسیار ناگهانی و بی‌مقدمه رخ می‌دهد.همسرتان اصرار بیشتری برای تنها بودن دارد؟ البته همه ما هر از گاه نیاز داریم که قدری تنها باشیم. اما آیا همسرتان بیش از حد روی حریم شخصی‌اش حساس شده و با پرخاشگری از آن محافظت می‌کند؟ آیا او از جواب دادن به سوالاتتان درباره این که کجا بوده و چکار می‌کرده، طفره می‍‌‌رود؟ اگر پاسختان مثبت است، باید بدانید که با نشانه‌های هشدار خیانت روبرو هستید.

همسرتان ناگهان شب‌ها تا دیروقت سر کار می‌ماند یا مرتب به دورهمی‌هایی میرود که تا به حال سابقه نداشته است. اگر همسرتان هیچ وقت از شما دعوت نکرده است که با او به این دورهمی‌های دوستان بروید، یا علی‌رغم آن که ادعا میکند، سرش خیلی شلوغ است، همیشه شاد و سرحال به خانه برمی‌گردد، هوشیار باشید که خیانتی در راه است.

آیا همسرتان هر چند وقت یک بار دزدکی از خانه خارج می‌شود یا احمقانه‌ترین بهانه‌ها را برای ترک خانه می‌آورد؟ این روزها جملاتی مانند”میرم از فروشگاه یه چیزی بخرم”، “دوستام همین دور و برن، میرم یه سر ببینمشون” یا “حوصله‌ام سر رفته، میرم یه چرخی بزنم” را زیاد می‌شنوید؟هیچ اشکالی ندارد. اما وقتی پیشنهاد می‌دهید که شما هم همراهش بیرون بروید تا کمی هوا بخورید، چه میگوید؟ آیا بهانه می‌آورد که باید تنها برود. مشکوک است، اینطور فکر نمی‌کنید؟

 

بدون شک شوهر خیانتکار به دنبال راهی برای برقراری ارتباط با معشوقه اش خواهد بود و شما از همین طریق می‌توانید اطمینان پیدا کنید شکتان به خیانت شوهر درست است یا نه.

آیا شوهرتان هر جا که میرود، حتی سرویس بهداشتی، تلفنشم را هم با خودش میبرد؟ اگر شوهرتان و تلفنش تبدیل به دو یار جدانشدنی شده‌اند، احتمالاً شوهرتان سرش جایی گرم است. پاک کردن سوابق تماس، رمز گذاشتن روی تلفن، تماس‌های متعدد با شماره ناشناس یا نبودن اطلاعات تماس روی قبض تلفن همه و همه نشانه‌های  آشکاری است که نشان می‌دهد شوهرتان چیزی را از شما پنهان  می‌کند.

شوهرتان ناگهان می‌خواهد که هنگام حرف زدن با تلفن تنها باشد. در حضور شما موقع صحبت کردن معذب است یا این که هنگام تماس با چند شماره ‌خاص از شما فاصله میگیرد و به اتاق دیگری میرود. حتی شاید پیامکهای مشکوکی را از شماره‌های ناشناس روی تلفن همسرتان دیده باشید. به خاطر داشته باشید که افراد خیانتکار همواره شماره معشوقشان را با نام دیگری ذخیره می‌کنند و با کلمات رمزی به یکدیگر ابراز عشق و علاقه می‌کنند.

همسرتان بیشتر رمزهایی را که شما میدانسته‌اید، عوض کرده است و وقتی از او می‌خواهید که رمز جدید را به شما هم بگوید، بهانه‌ای می‌آورد و رمز را همچنان مخفی نگه میدارد. همچنین متوجه شده‌اید که رایانه‌اش را به شکلی نگه میدارد که نتوانید صفحه‌اش را ببینید، کاری که قبلاً هیچ وقت انجام نمیداد.این موارد میتواند نشانه‌هایی برای خیانت چتی شوهر(لینک به مقاله خیانت چتی شوهر) باشد

اگر نشانه‌ها و علائم ذکر شده درمورد شوهر شما صدق می‌کند، احتمالا شکتان مبنی بر خیانت او تشدید خواهد شد. شاید در این مرحله بهترین راه برای کشف خیانت شوهر این باشد که او را به صورت مستقیم یا غیر مستقیم امتحان کنید.

هر چند وقت یکبار سرزده به محل کارش بروید یا زود به خانه برگردید. مراقب باشید که متوجه نشود هدفتان از این کارها جاسوسی کردن است و می‌خواهید مچش را بگیرید. همیشه یک بهانه عالی برای این حضور بی‌موقع داشته باشید. اگر همسرتان در حال خیانت کردن به شما باشد، اولین کاری که به جای خوشامدگویی و لبخند زدن انجام میدهد، این است که چیزی را پنهان میکند یا متعجب و حتی عصبانی میشود.همچنین میتوانید وقتی همسرتان اصلاً انتظارش را ندارد، به ویژه وقتی مدتی است تنها و ساکت بوده، ناگهان بالای سرش ظاهر شوید. آیا همسرتان وقتی نزدیکش میروید، به خصوص وقتی در حال کار کردن با تلفن یا رایانه بوده، از جا میپرد و عصبی میشود؟ اگر او از دیدنتان جا میخورد، احتمالاً در حال انجام دادن کاری بوده که نمی‌خواسته شما از آن خبر داشته باشید.

اگر همسرتان بدون اطلاع قبلی دیروقت به خانه برگشت، برای رابطه جنسی با او پیش‌قدم  بشوید. اگر او عصبانی شد، شما را از خودش راند و سعی کرد به هر طریقی از برقراری رابطه خودداری کند، به احتمال زیاد به خاطر خیانت کردن خسته شده و دیگر توانی برایش باقی نمانده است.

اگر همسرتان در حال خیانت کردن به شما باشد، احتمالاً عادت‌های خوابش ناگهان تغییر کرده است. او شب‌ها به بهانه این که کار دارد، تا دیروقت بیدار می‌ماند یا این که نصفه شب از خواب بلند می‌شود و در خانه راه می‌افتد. وانمود کنید به محض این که سرتان روی بالش رسیده، خوابتان برده است و ببینید که همسرتان چه کار میکند. آیا او از تختخواب خارج میشود و پس از مدتی طولانی نزدتان برمیگردد؟ البته تحت نظر گرفتن رفتار شبانه او کافی نیست. بعضی مردان متاهل خیانتکار، به ویژه آن‌هایی که متوجه مشکوک شدن همسرشان شدهاند، صبح زود از خواب بیدار می‌شوند تا با معشوقشان تماس بگیرند.

سطل زباله مکانی فوقالعاده برای معدوم کردن اسناد خیانت است، بنابراین میتواند محل مناسبی برای کشف خیانت هم باشد. اگر همسرتان دائماً پای کامپیوتر است، سطل زباله کامپیوترش را چک کنید. احتمال دارد عکسی از زن دیگر یا خرده اطلاعاتی را کشف کنید که به تشخیص خیانت کمک کند.

تنها اگر همه مراحل بالا را گذراندید و تقریبا اطمینان دارید که شوهرتان خیانتکار است به دنبال مچ‌گیری و اثبات خیانت باشید. چرا که اگر حدس شما مبنی بر خیانت شوهرتان سوءتفاهم باشد و در این مورد اشتباه کرده باشید مطمئنا همسر شما به شدت آزرده خواهد شد. آنگاه این شما هستید که اعتماد او را زیر سوال برده اید و رابطه‌تان را در خطر فروپاشی قرار داده اید. پس فقط و فقط در صورت اطمینان نسبی از خیانت روش زیر را بکار بگیرید:

یکی از دفعاتی که او به طور مشکوکی از خانه خارج می‌شود یا بهانه غیرمعمولی برای ترک منزل می آورد او را به طور مخفیانه تعقیب کنید و حرکاتش را زیر نظر بگیرید. اگر او فرد خیانتکاری باشد مسلما موضوع روشن خواهد شد.اکثر همسران خیانتکار عامدانه و آگاهانه قصد دارند که آتش دعوا را روشن کنند، در را پشت سرشان بکوبند و بروند؛ در واقع این مشاجره زناشویی بهانه خوبی برای ترک کردن خانه و حاضر شدن سر قرار ملاقات با معشوق جدید است. اگر همسرتان به تازگی بهانه‌گیر شده است، دائماً دعوا راه می‌اندازد و بعد از جر و بحث خانه را ترک میکند، سعی کنید او را تعقیب کنید و اگر متوجه حضورتان شد، بهانه بیاورید که میخواسته‌اید از او عذرخواهی کنید.

اگر شک کرده اید شوهرتان به شما خیانت میکند و نمی‌توانید فکر آن را از سرتان بیرون کنید، قبل از هرچیز درمورد احساستان با او صحبت کنید و درمورد رفتارش از او توجیه منطقی بخواهید. اما در صورتی که او نمی‌تواند شما را قانع کند و نگرانیتان را از بین ببرد، از بحث در این مورد دست بر دارید و او را آزاد بگذارید. در مرحله بعد نشانه‌های خیانت را دنبال کنید. تغییرات عجیب در رفتار و ظاهر، برنامه کاری غیرمعمول و دورهمی‌های مشکوک و ترک کردن پی در پی خانه بدون دلیل موجه از جمله نشانه‌هایی است که می‎تواند به علت خیانت باشد. اگر این نشانه‌ها در همسر شما وجود دارد در مرحله بعد ارتباطات او را زیر نظر بگیرید تا اطمینان یابید او خیانتکار است یا خیر. مکالمات پنهانی با فردی ناشناس و صحبت‌‌های رمزی با او و محدود کردن ناگهانی شما برای دسترسی به وسایل ارتباطی مشترک و شخصی نشان میدهد او احتمالا ارتباط پنهانی دارد. در مرحله بعد میتوانید او را به صورت غیرمستقیم امتحان کنید که آیا مرد خیانتکاری است یا خیر. مثلا وقتی توقع حضور شما را ندارد سرزده به ملاقاتش بروید، زمانی که فکر میکند خواب هستید او را زیر نظر بگیرید یا باساختن یک پروفایل جعلی در صفحات مجاز یاو را امتحان کنید. در آخر اگر تقریبا مطمئن هستید که او به شما خیانت میکند میتوانید با تعقیب او وقتی به صورت مشکوک از خانه خارج میشود یا دیر به منزل می آید خیانتش را اثبات کنید.

عشقت رو جذب کن

میخوای یاد بگیری چطور روز به روز بیشتر قلب عشقتو بدست بیاری؟ چطور یه رابطه موفق منجر به ازدواج داشته باشی؟ چطور یه زندگی مشترک موفق داشته باشی؟ پس فرصت را از دست نده! تو هم به جمع دنبال کنندگان پیج رادیو عشق در اینستاگرام اضافه شو…

عضویت در خبرنامه رادیو عشق

82 بازدید

72 بازدید

87 بازدید

114 بازدید

237 بازدید

دیدگاه

نام *

ایمیل *

وب‌ سایت

ذخیره نام، ایمیل و وبسایت من در مرورگر برای زمانی که دوباره دیدگاهی می‌نویسم.

مشترک نمی شومدریافت همه دیدگاه های این نوشتهفقط دریافت پاسخ دیدگاه های خودم

سلام از اینستاگرام از فردی چندین عکس از همسرم دریافت کردم که نشون میداد ایشون عکسهای برهنه ( البته نه کاملا برهنه) از خود در پیج اینستاگرام دیگری با اسم فیک از خود منتشر میکند و تبلیغ ماساژ میکند من واقعا گیج شدم ، و متاسفانه به همسرم موضوع را گفتم و ایشان کاملا تکذیب کرد و اصلا دفاعی نداشت و گفت که کسی دیگر اینکارو کرده و وقتی دید من متقاعد نشدم در لاک دفاعی خود فرو رفت و گفت من چیزی دیگه نمیتونم بگم که قانع بشی و تو به من شک داری !!! و متاسفانه دیگه اصلا حرفی نمیزنه و حتی با یک پیج فیک آن پیج مورد نظر را فالو کردم ولی فالوبک نمیکنه ، چون پیج مذکور یه صورت خصوصی هست و نمیتونم عکسهایی که منتشر شده را ببینم و فقط بر آن مدرکی که یک شخص ناآشنا برای من ارسال کرده استناد کردم در واقع نحوه استوری گذاشتن یا فونتی که انتخاب کرده همه و همه گویای اینه که همسرم هست و واقعا از این موضوع خیلی ناراحتم لطفا کمکم کنید که چطوری بفهمم که پیج فیک برای همسرم هست یا خیر ؟ ناگفته نماند گوشیش همیشه یا سایلنت هست یا فلایت مود ! ممنونمچطور بفهمیم مردی خیانت میکند

سلام دوست گرامی شک شما به همسرتان نیاز به بررسی بیشتری دارد؛ چراکه اگر قرار باشد بر مبنای بی‌اعتمادی پیش بروید؛ زندگی شما خوب پیش نخواهد رفت. به جای پیگیری صفحه اینستاگرام و …. در شرایط شما، بهترین اقدام مراجعه به زوج درمانگر است.

دیروز توی خونه یه کلیپس زنونه که مال خودم نبود رو پیدا کردم حدود یک ماهه که هیچ زنی جز خودم تو خونه نبوده و چند بار خونه رو تمیز کردم از اخرین مهمونی که داشتیم یعنی یه سوتفاهم عادی نیست حدود سه ساله ازدواج کردم این اولین باریه که چیز مشکوک ازش میبینم و هضمش خیلی سخته برام اگه ممکنه راهنماییم کنین میترسم ازش بپرسم یکی از اینکه قباحت مسئله از بین بره دوم از اینکه جوابش مثبت باشه چیکار کنم؟

سلام دوست گرامی بهتر هست در حال حاضر از بیان این موضوع خودداری کنید و اجازه ندید این باعث باز شدن مسئله بشه صبر کنید و در صورت وجود رفتار مشابه، در انصورت با همسرتان غیر مستقیم مطرح کنید

اطلاعات خوبی بود

سلام همسرم بعداز هفت سال زندگی مشترک یه مدت طولانی تقریبا یه ساله ک از رابطه جنسی فرار میکنه با مردان خیانت کار دوست هستش مدام خونه نیست ب طاهرم توجه نمی کنه اصلا متوجه من و ظاهر و حالات درونی کلا وجود من نیست آیا خیانت میکنه ب من

سلام دوست گرامی قبل از هرگونه اقدامی بهتر است با همسرتان صحبت کنید و در مورد تغییرات رفتاری از ایشان سوال کنید سپس مشکلات موجود را پیدا کنید و سعی در رفع ان ها داشته باشید مراجعه به همراه همسرتان به مشاور لازم هست در عین حال باید با محبت و رفتارهای زنانه ایشان را جذب کنید تا به مرور از دوستانشان دور شوند

آدرس: تهران، پونک، نبش بلوار پونک، پلاک 2، طبقه سوم، واحد 6

تلفن پشتیبانی:02146015870

رزرو نوبت مشاوره

انجمن روانشناسی آمریکا

سازمان نظام روانشناسی و مشاوره ایران

سازمان بهزیستی ایران

انجمن روانشناسی ایران

 

به تازگی شوهرتان رفتار مشکوکی پیدا کرده است. شم زنانه‌تان گواهی می‌دهد او دارد چیزی را از شما پنهان می‌کند و نشانه‌های متعددی گویای این است که پای زن دیگری در میان است. شاید شما اشتباه می‌کنید و موضوع صرفا یک سوءتفاهم باشد. اما شک به خیانتکار بودن مرد موضوعی نیست که به راحتی بتوان آن را نادیده گرفت، در حالی که اثبات آن نیز آسان نیست. اگر به دنبال راهی برای تشخیص و کشف خیانت شوهر هستید و می‌خواهید اطمینان پیدا کنید شوهرتان به شما خیانت می‌کند یا نه، با رادیو عشق همراه باشید و طبق این 5مرحله اقدام کنید:

فهرست مطالب

برای بیرون کردن نگرانی‌های آزاردهنده از سرتان فقط دو راه پیش رو دارید. اول این که دربارهی نگرانی‌هایتان با شوهرتان صحبت کنید و جواب قانع کنندهای از او بگیرید. دوم این که مخفیانه مراقبش باشید و سعی کنید سندی را برای اثبات خیانتش پیدا کنید.اگر در رابطه‌تان احساس ناامنی می‌کنید، حتماً درباره احساساتتان با همسرتان صحبت کنید. این حس ناخوشایند گاهی اوقات فقط ناشی از یک سوءتفاهم احمقانه است. یک گفتگوی شفاف و صادقانه به روشن شدن قضایا و حل مشکلات کمک میکند، حتی اگر یکی از شما بر روی لبه پرتگاه خیانت ایستاده باشد. اما اگر شک و بدبینیتان بعد از گفتگو برطرف نشد، تنها راه برای رسیدن به جواب واقعی این است که برای کشف خیانت به کارآگاه بازی رو بیاورید و وقتی همسرتان سرش گرم است، دنبال نشانه‌های خیانت باشید.گفتگو درباره خیانت با شوهری که خیانت عادتش شده است و بارها دست به خیانت زده است، هیچ فایدهای ندارد، چون هر چقدر هم که شما گریه کنید و به او یادآوری کنید که چقدر دوستش دارید، او خودخواهانه باز هم فقط به خودش فکر میکند. بنابراین به جای آن که هر شب از عشقتان به خاطر خیانتش گله کنید، او را آزاد بگذارید تا فکر کند که همه چیز را فراموش کرده‌اید.در هر حال نمی‌توانید مچ شوهر خیانتکارتان را وقتی حواسش جمع است و در لاک دفاعی فرورفته است، بگیرید. فقط وانمود کنید که همه چیز عادی است و رفتار شوهرتان را ظرف چند هفته آتی تحت نظر بگیرید. وقتی شوهرتان مطمئن شد که دیگر به او مشکوک نیستید، مراحل بعدی را برای گرفتن مچ شوهرتان در حال خیانت در پیش بگیرید.

فردی که به همسرش خیانت می‌کند نشانه‌های رفتاری و ظاهری زیادی خواهد داشت که می‌تواند به کشف خیانت کمک کند. اما توجه داشته باشید که وجود یک یا چند تا از این نشانه‌ها در شوهر شما به تنهایی برای متهم نمودن او به خیانت کافی نیست.چطور بفهمیم مردی خیانت میکند

آیا به تازگی متوجه تغییری غیرعادی در رفتار همسرتان شده‌اید؟ آیا همسرتان ناگهان باشگاه رفتن را شروع کرده، به سر و وضعش می‌رسد یا عطر جدیدی میزند که هوش از سرتان می‌برد؟ هیچ دلیل خاصی برای این تغییرات وجود ندارد و تقریباً همیشه بسیار ناگهانی و بی‌مقدمه رخ می‌دهد.همسرتان اصرار بیشتری برای تنها بودن دارد؟ البته همه ما هر از گاه نیاز داریم که قدری تنها باشیم. اما آیا همسرتان بیش از حد روی حریم شخصی‌اش حساس شده و با پرخاشگری از آن محافظت می‌کند؟ آیا او از جواب دادن به سوالاتتان درباره این که کجا بوده و چکار می‌کرده، طفره می‍‌‌رود؟ اگر پاسختان مثبت است، باید بدانید که با نشانه‌های هشدار خیانت روبرو هستید.

همسرتان ناگهان شب‌ها تا دیروقت سر کار می‌ماند یا مرتب به دورهمی‌هایی میرود که تا به حال سابقه نداشته است. اگر همسرتان هیچ وقت از شما دعوت نکرده است که با او به این دورهمی‌های دوستان بروید، یا علی‌رغم آن که ادعا میکند، سرش خیلی شلوغ است، همیشه شاد و سرحال به خانه برمی‌گردد، هوشیار باشید که خیانتی در راه است.

آیا همسرتان هر چند وقت یک بار دزدکی از خانه خارج می‌شود یا احمقانه‌ترین بهانه‌ها را برای ترک خانه می‌آورد؟ این روزها جملاتی مانند”میرم از فروشگاه یه چیزی بخرم”، “دوستام همین دور و برن، میرم یه سر ببینمشون” یا “حوصله‌ام سر رفته، میرم یه چرخی بزنم” را زیاد می‌شنوید؟هیچ اشکالی ندارد. اما وقتی پیشنهاد می‌دهید که شما هم همراهش بیرون بروید تا کمی هوا بخورید، چه میگوید؟ آیا بهانه می‌آورد که باید تنها برود. مشکوک است، اینطور فکر نمی‌کنید؟

 

بدون شک شوهر خیانتکار به دنبال راهی برای برقراری ارتباط با معشوقه اش خواهد بود و شما از همین طریق می‌توانید اطمینان پیدا کنید شکتان به خیانت شوهر درست است یا نه.

آیا شوهرتان هر جا که میرود، حتی سرویس بهداشتی، تلفنشم را هم با خودش میبرد؟ اگر شوهرتان و تلفنش تبدیل به دو یار جدانشدنی شده‌اند، احتمالاً شوهرتان سرش جایی گرم است. پاک کردن سوابق تماس، رمز گذاشتن روی تلفن، تماس‌های متعدد با شماره ناشناس یا نبودن اطلاعات تماس روی قبض تلفن همه و همه نشانه‌های  آشکاری است که نشان می‌دهد شوهرتان چیزی را از شما پنهان  می‌کند.

شوهرتان ناگهان می‌خواهد که هنگام حرف زدن با تلفن تنها باشد. در حضور شما موقع صحبت کردن معذب است یا این که هنگام تماس با چند شماره ‌خاص از شما فاصله میگیرد و به اتاق دیگری میرود. حتی شاید پیامکهای مشکوکی را از شماره‌های ناشناس روی تلفن همسرتان دیده باشید. به خاطر داشته باشید که افراد خیانتکار همواره شماره معشوقشان را با نام دیگری ذخیره می‌کنند و با کلمات رمزی به یکدیگر ابراز عشق و علاقه می‌کنند.

همسرتان بیشتر رمزهایی را که شما میدانسته‌اید، عوض کرده است و وقتی از او می‌خواهید که رمز جدید را به شما هم بگوید، بهانه‌ای می‌آورد و رمز را همچنان مخفی نگه میدارد. همچنین متوجه شده‌اید که رایانه‌اش را به شکلی نگه میدارد که نتوانید صفحه‌اش را ببینید، کاری که قبلاً هیچ وقت انجام نمیداد.این موارد میتواند نشانه‌هایی برای خیانت چتی شوهر(لینک به مقاله خیانت چتی شوهر) باشد

اگر نشانه‌ها و علائم ذکر شده درمورد شوهر شما صدق می‌کند، احتمالا شکتان مبنی بر خیانت او تشدید خواهد شد. شاید در این مرحله بهترین راه برای کشف خیانت شوهر این باشد که او را به صورت مستقیم یا غیر مستقیم امتحان کنید.

هر چند وقت یکبار سرزده به محل کارش بروید یا زود به خانه برگردید. مراقب باشید که متوجه نشود هدفتان از این کارها جاسوسی کردن است و می‌خواهید مچش را بگیرید. همیشه یک بهانه عالی برای این حضور بی‌موقع داشته باشید. اگر همسرتان در حال خیانت کردن به شما باشد، اولین کاری که به جای خوشامدگویی و لبخند زدن انجام میدهد، این است که چیزی را پنهان میکند یا متعجب و حتی عصبانی میشود.همچنین میتوانید وقتی همسرتان اصلاً انتظارش را ندارد، به ویژه وقتی مدتی است تنها و ساکت بوده، ناگهان بالای سرش ظاهر شوید. آیا همسرتان وقتی نزدیکش میروید، به خصوص وقتی در حال کار کردن با تلفن یا رایانه بوده، از جا میپرد و عصبی میشود؟ اگر او از دیدنتان جا میخورد، احتمالاً در حال انجام دادن کاری بوده که نمی‌خواسته شما از آن خبر داشته باشید.

اگر همسرتان بدون اطلاع قبلی دیروقت به خانه برگشت، برای رابطه جنسی با او پیش‌قدم  بشوید. اگر او عصبانی شد، شما را از خودش راند و سعی کرد به هر طریقی از برقراری رابطه خودداری کند، به احتمال زیاد به خاطر خیانت کردن خسته شده و دیگر توانی برایش باقی نمانده است.

اگر همسرتان در حال خیانت کردن به شما باشد، احتمالاً عادت‌های خوابش ناگهان تغییر کرده است. او شب‌ها به بهانه این که کار دارد، تا دیروقت بیدار می‌ماند یا این که نصفه شب از خواب بلند می‌شود و در خانه راه می‌افتد. وانمود کنید به محض این که سرتان روی بالش رسیده، خوابتان برده است و ببینید که همسرتان چه کار میکند. آیا او از تختخواب خارج میشود و پس از مدتی طولانی نزدتان برمیگردد؟ البته تحت نظر گرفتن رفتار شبانه او کافی نیست. بعضی مردان متاهل خیانتکار، به ویژه آن‌هایی که متوجه مشکوک شدن همسرشان شدهاند، صبح زود از خواب بیدار می‌شوند تا با معشوقشان تماس بگیرند.

سطل زباله مکانی فوقالعاده برای معدوم کردن اسناد خیانت است، بنابراین میتواند محل مناسبی برای کشف خیانت هم باشد. اگر همسرتان دائماً پای کامپیوتر است، سطل زباله کامپیوترش را چک کنید. احتمال دارد عکسی از زن دیگر یا خرده اطلاعاتی را کشف کنید که به تشخیص خیانت کمک کند.

تنها اگر همه مراحل بالا را گذراندید و تقریبا اطمینان دارید که شوهرتان خیانتکار است به دنبال مچ‌گیری و اثبات خیانت باشید. چرا که اگر حدس شما مبنی بر خیانت شوهرتان سوءتفاهم باشد و در این مورد اشتباه کرده باشید مطمئنا همسر شما به شدت آزرده خواهد شد. آنگاه این شما هستید که اعتماد او را زیر سوال برده اید و رابطه‌تان را در خطر فروپاشی قرار داده اید. پس فقط و فقط در صورت اطمینان نسبی از خیانت روش زیر را بکار بگیرید:

یکی از دفعاتی که او به طور مشکوکی از خانه خارج می‌شود یا بهانه غیرمعمولی برای ترک منزل می آورد او را به طور مخفیانه تعقیب کنید و حرکاتش را زیر نظر بگیرید. اگر او فرد خیانتکاری باشد مسلما موضوع روشن خواهد شد.اکثر همسران خیانتکار عامدانه و آگاهانه قصد دارند که آتش دعوا را روشن کنند، در را پشت سرشان بکوبند و بروند؛ در واقع این مشاجره زناشویی بهانه خوبی برای ترک کردن خانه و حاضر شدن سر قرار ملاقات با معشوق جدید است. اگر همسرتان به تازگی بهانه‌گیر شده است، دائماً دعوا راه می‌اندازد و بعد از جر و بحث خانه را ترک میکند، سعی کنید او را تعقیب کنید و اگر متوجه حضورتان شد، بهانه بیاورید که میخواسته‌اید از او عذرخواهی کنید.

اگر شک کرده اید شوهرتان به شما خیانت میکند و نمی‌توانید فکر آن را از سرتان بیرون کنید، قبل از هرچیز درمورد احساستان با او صحبت کنید و درمورد رفتارش از او توجیه منطقی بخواهید. اما در صورتی که او نمی‌تواند شما را قانع کند و نگرانیتان را از بین ببرد، از بحث در این مورد دست بر دارید و او را آزاد بگذارید. در مرحله بعد نشانه‌های خیانت را دنبال کنید. تغییرات عجیب در رفتار و ظاهر، برنامه کاری غیرمعمول و دورهمی‌های مشکوک و ترک کردن پی در پی خانه بدون دلیل موجه از جمله نشانه‌هایی است که می‎تواند به علت خیانت باشد. اگر این نشانه‌ها در همسر شما وجود دارد در مرحله بعد ارتباطات او را زیر نظر بگیرید تا اطمینان یابید او خیانتکار است یا خیر. مکالمات پنهانی با فردی ناشناس و صحبت‌‌های رمزی با او و محدود کردن ناگهانی شما برای دسترسی به وسایل ارتباطی مشترک و شخصی نشان میدهد او احتمالا ارتباط پنهانی دارد. در مرحله بعد میتوانید او را به صورت غیرمستقیم امتحان کنید که آیا مرد خیانتکاری است یا خیر. مثلا وقتی توقع حضور شما را ندارد سرزده به ملاقاتش بروید، زمانی که فکر میکند خواب هستید او را زیر نظر بگیرید یا باساختن یک پروفایل جعلی در صفحات مجاز یاو را امتحان کنید. در آخر اگر تقریبا مطمئن هستید که او به شما خیانت میکند میتوانید با تعقیب او وقتی به صورت مشکوک از خانه خارج میشود یا دیر به منزل می آید خیانتش را اثبات کنید.

عشقت رو جذب کن

میخوای یاد بگیری چطور روز به روز بیشتر قلب عشقتو بدست بیاری؟ چطور یه رابطه موفق منجر به ازدواج داشته باشی؟ چطور یه زندگی مشترک موفق داشته باشی؟ پس فرصت را از دست نده! تو هم به جمع دنبال کنندگان پیج رادیو عشق در اینستاگرام اضافه شو…

عضویت در خبرنامه رادیو عشق

82 بازدید

72 بازدید

87 بازدید

114 بازدید

237 بازدید

دیدگاه

نام *

ایمیل *

وب‌ سایت

ذخیره نام، ایمیل و وبسایت من در مرورگر برای زمانی که دوباره دیدگاهی می‌نویسم.

مشترک نمی شومدریافت همه دیدگاه های این نوشتهفقط دریافت پاسخ دیدگاه های خودم

سلام از اینستاگرام از فردی چندین عکس از همسرم دریافت کردم که نشون میداد ایشون عکسهای برهنه ( البته نه کاملا برهنه) از خود در پیج اینستاگرام دیگری با اسم فیک از خود منتشر میکند و تبلیغ ماساژ میکند من واقعا گیج شدم ، و متاسفانه به همسرم موضوع را گفتم و ایشان کاملا تکذیب کرد و اصلا دفاعی نداشت و گفت که کسی دیگر اینکارو کرده و وقتی دید من متقاعد نشدم در لاک دفاعی خود فرو رفت و گفت من چیزی دیگه نمیتونم بگم که قانع بشی و تو به من شک داری !!! و متاسفانه دیگه اصلا حرفی نمیزنه و حتی با یک پیج فیک آن پیج مورد نظر را فالو کردم ولی فالوبک نمیکنه ، چون پیج مذکور یه صورت خصوصی هست و نمیتونم عکسهایی که منتشر شده را ببینم و فقط بر آن مدرکی که یک شخص ناآشنا برای من ارسال کرده استناد کردم در واقع نحوه استوری گذاشتن یا فونتی که انتخاب کرده همه و همه گویای اینه که همسرم هست و واقعا از این موضوع خیلی ناراحتم لطفا کمکم کنید که چطوری بفهمم که پیج فیک برای همسرم هست یا خیر ؟ ناگفته نماند گوشیش همیشه یا سایلنت هست یا فلایت مود ! ممنونمچطور بفهمیم مردی خیانت میکند

سلام دوست گرامی شک شما به همسرتان نیاز به بررسی بیشتری دارد؛ چراکه اگر قرار باشد بر مبنای بی‌اعتمادی پیش بروید؛ زندگی شما خوب پیش نخواهد رفت. به جای پیگیری صفحه اینستاگرام و …. در شرایط شما، بهترین اقدام مراجعه به زوج درمانگر است.

دیروز توی خونه یه کلیپس زنونه که مال خودم نبود رو پیدا کردم حدود یک ماهه که هیچ زنی جز خودم تو خونه نبوده و چند بار خونه رو تمیز کردم از اخرین مهمونی که داشتیم یعنی یه سوتفاهم عادی نیست حدود سه ساله ازدواج کردم این اولین باریه که چیز مشکوک ازش میبینم و هضمش خیلی سخته برام اگه ممکنه راهنماییم کنین میترسم ازش بپرسم یکی از اینکه قباحت مسئله از بین بره دوم از اینکه جوابش مثبت باشه چیکار کنم؟

سلام دوست گرامی بهتر هست در حال حاضر از بیان این موضوع خودداری کنید و اجازه ندید این باعث باز شدن مسئله بشه صبر کنید و در صورت وجود رفتار مشابه، در انصورت با همسرتان غیر مستقیم مطرح کنید

اطلاعات خوبی بود

سلام همسرم بعداز هفت سال زندگی مشترک یه مدت طولانی تقریبا یه ساله ک از رابطه جنسی فرار میکنه با مردان خیانت کار دوست هستش مدام خونه نیست ب طاهرم توجه نمی کنه اصلا متوجه من و ظاهر و حالات درونی کلا وجود من نیست آیا خیانت میکنه ب من

سلام دوست گرامی قبل از هرگونه اقدامی بهتر است با همسرتان صحبت کنید و در مورد تغییرات رفتاری از ایشان سوال کنید سپس مشکلات موجود را پیدا کنید و سعی در رفع ان ها داشته باشید مراجعه به همراه همسرتان به مشاور لازم هست در عین حال باید با محبت و رفتارهای زنانه ایشان را جذب کنید تا به مرور از دوستانشان دور شوند

آدرس: تهران، پونک، نبش بلوار پونک، پلاک 2، طبقه سوم، واحد 6

تلفن پشتیبانی:02146015870

رزرو نوبت مشاوره

انجمن روانشناسی آمریکا

سازمان نظام روانشناسی و مشاوره ایران

سازمان بهزیستی ایران

انجمن روانشناسی ایران

 

به تازگی شوهرتان رفتار مشکوکی پیدا کرده است. شم زنانه‌تان گواهی می‌دهد او دارد چیزی را از شما پنهان می‌کند و نشانه‌های متعددی گویای این است که پای زن دیگری در میان است. شاید شما اشتباه می‌کنید و موضوع صرفا یک سوءتفاهم باشد. اما شک به خیانتکار بودن مرد موضوعی نیست که به راحتی بتوان آن را نادیده گرفت، در حالی که اثبات آن نیز آسان نیست. اگر به دنبال راهی برای تشخیص و کشف خیانت شوهر هستید و می‌خواهید اطمینان پیدا کنید شوهرتان به شما خیانت می‌کند یا نه، با رادیو عشق همراه باشید و طبق این 5مرحله اقدام کنید:

فهرست مطالب

برای بیرون کردن نگرانی‌های آزاردهنده از سرتان فقط دو راه پیش رو دارید. اول این که دربارهی نگرانی‌هایتان با شوهرتان صحبت کنید و جواب قانع کنندهای از او بگیرید. دوم این که مخفیانه مراقبش باشید و سعی کنید سندی را برای اثبات خیانتش پیدا کنید.اگر در رابطه‌تان احساس ناامنی می‌کنید، حتماً درباره احساساتتان با همسرتان صحبت کنید. این حس ناخوشایند گاهی اوقات فقط ناشی از یک سوءتفاهم احمقانه است. یک گفتگوی شفاف و صادقانه به روشن شدن قضایا و حل مشکلات کمک میکند، حتی اگر یکی از شما بر روی لبه پرتگاه خیانت ایستاده باشد. اما اگر شک و بدبینیتان بعد از گفتگو برطرف نشد، تنها راه برای رسیدن به جواب واقعی این است که برای کشف خیانت به کارآگاه بازی رو بیاورید و وقتی همسرتان سرش گرم است، دنبال نشانه‌های خیانت باشید.گفتگو درباره خیانت با شوهری که خیانت عادتش شده است و بارها دست به خیانت زده است، هیچ فایدهای ندارد، چون هر چقدر هم که شما گریه کنید و به او یادآوری کنید که چقدر دوستش دارید، او خودخواهانه باز هم فقط به خودش فکر میکند. بنابراین به جای آن که هر شب از عشقتان به خاطر خیانتش گله کنید، او را آزاد بگذارید تا فکر کند که همه چیز را فراموش کرده‌اید.در هر حال نمی‌توانید مچ شوهر خیانتکارتان را وقتی حواسش جمع است و در لاک دفاعی فرورفته است، بگیرید. فقط وانمود کنید که همه چیز عادی است و رفتار شوهرتان را ظرف چند هفته آتی تحت نظر بگیرید. وقتی شوهرتان مطمئن شد که دیگر به او مشکوک نیستید، مراحل بعدی را برای گرفتن مچ شوهرتان در حال خیانت در پیش بگیرید.

فردی که به همسرش خیانت می‌کند نشانه‌های رفتاری و ظاهری زیادی خواهد داشت که می‌تواند به کشف خیانت کمک کند. اما توجه داشته باشید که وجود یک یا چند تا از این نشانه‌ها در شوهر شما به تنهایی برای متهم نمودن او به خیانت کافی نیست.چطور بفهمیم مردی خیانت میکند

آیا به تازگی متوجه تغییری غیرعادی در رفتار همسرتان شده‌اید؟ آیا همسرتان ناگهان باشگاه رفتن را شروع کرده، به سر و وضعش می‌رسد یا عطر جدیدی میزند که هوش از سرتان می‌برد؟ هیچ دلیل خاصی برای این تغییرات وجود ندارد و تقریباً همیشه بسیار ناگهانی و بی‌مقدمه رخ می‌دهد.همسرتان اصرار بیشتری برای تنها بودن دارد؟ البته همه ما هر از گاه نیاز داریم که قدری تنها باشیم. اما آیا همسرتان بیش از حد روی حریم شخصی‌اش حساس شده و با پرخاشگری از آن محافظت می‌کند؟ آیا او از جواب دادن به سوالاتتان درباره این که کجا بوده و چکار می‌کرده، طفره می‍‌‌رود؟ اگر پاسختان مثبت است، باید بدانید که با نشانه‌های هشدار خیانت روبرو هستید.

همسرتان ناگهان شب‌ها تا دیروقت سر کار می‌ماند یا مرتب به دورهمی‌هایی میرود که تا به حال سابقه نداشته است. اگر همسرتان هیچ وقت از شما دعوت نکرده است که با او به این دورهمی‌های دوستان بروید، یا علی‌رغم آن که ادعا میکند، سرش خیلی شلوغ است، همیشه شاد و سرحال به خانه برمی‌گردد، هوشیار باشید که خیانتی در راه است.

آیا همسرتان هر چند وقت یک بار دزدکی از خانه خارج می‌شود یا احمقانه‌ترین بهانه‌ها را برای ترک خانه می‌آورد؟ این روزها جملاتی مانند”میرم از فروشگاه یه چیزی بخرم”، “دوستام همین دور و برن، میرم یه سر ببینمشون” یا “حوصله‌ام سر رفته، میرم یه چرخی بزنم” را زیاد می‌شنوید؟هیچ اشکالی ندارد. اما وقتی پیشنهاد می‌دهید که شما هم همراهش بیرون بروید تا کمی هوا بخورید، چه میگوید؟ آیا بهانه می‌آورد که باید تنها برود. مشکوک است، اینطور فکر نمی‌کنید؟

 

بدون شک شوهر خیانتکار به دنبال راهی برای برقراری ارتباط با معشوقه اش خواهد بود و شما از همین طریق می‌توانید اطمینان پیدا کنید شکتان به خیانت شوهر درست است یا نه.

آیا شوهرتان هر جا که میرود، حتی سرویس بهداشتی، تلفنشم را هم با خودش میبرد؟ اگر شوهرتان و تلفنش تبدیل به دو یار جدانشدنی شده‌اند، احتمالاً شوهرتان سرش جایی گرم است. پاک کردن سوابق تماس، رمز گذاشتن روی تلفن، تماس‌های متعدد با شماره ناشناس یا نبودن اطلاعات تماس روی قبض تلفن همه و همه نشانه‌های  آشکاری است که نشان می‌دهد شوهرتان چیزی را از شما پنهان  می‌کند.

شوهرتان ناگهان می‌خواهد که هنگام حرف زدن با تلفن تنها باشد. در حضور شما موقع صحبت کردن معذب است یا این که هنگام تماس با چند شماره ‌خاص از شما فاصله میگیرد و به اتاق دیگری میرود. حتی شاید پیامکهای مشکوکی را از شماره‌های ناشناس روی تلفن همسرتان دیده باشید. به خاطر داشته باشید که افراد خیانتکار همواره شماره معشوقشان را با نام دیگری ذخیره می‌کنند و با کلمات رمزی به یکدیگر ابراز عشق و علاقه می‌کنند.

همسرتان بیشتر رمزهایی را که شما میدانسته‌اید، عوض کرده است و وقتی از او می‌خواهید که رمز جدید را به شما هم بگوید، بهانه‌ای می‌آورد و رمز را همچنان مخفی نگه میدارد. همچنین متوجه شده‌اید که رایانه‌اش را به شکلی نگه میدارد که نتوانید صفحه‌اش را ببینید، کاری که قبلاً هیچ وقت انجام نمیداد.این موارد میتواند نشانه‌هایی برای خیانت چتی شوهر(لینک به مقاله خیانت چتی شوهر) باشد

اگر نشانه‌ها و علائم ذکر شده درمورد شوهر شما صدق می‌کند، احتمالا شکتان مبنی بر خیانت او تشدید خواهد شد. شاید در این مرحله بهترین راه برای کشف خیانت شوهر این باشد که او را به صورت مستقیم یا غیر مستقیم امتحان کنید.

هر چند وقت یکبار سرزده به محل کارش بروید یا زود به خانه برگردید. مراقب باشید که متوجه نشود هدفتان از این کارها جاسوسی کردن است و می‌خواهید مچش را بگیرید. همیشه یک بهانه عالی برای این حضور بی‌موقع داشته باشید. اگر همسرتان در حال خیانت کردن به شما باشد، اولین کاری که به جای خوشامدگویی و لبخند زدن انجام میدهد، این است که چیزی را پنهان میکند یا متعجب و حتی عصبانی میشود.همچنین میتوانید وقتی همسرتان اصلاً انتظارش را ندارد، به ویژه وقتی مدتی است تنها و ساکت بوده، ناگهان بالای سرش ظاهر شوید. آیا همسرتان وقتی نزدیکش میروید، به خصوص وقتی در حال کار کردن با تلفن یا رایانه بوده، از جا میپرد و عصبی میشود؟ اگر او از دیدنتان جا میخورد، احتمالاً در حال انجام دادن کاری بوده که نمی‌خواسته شما از آن خبر داشته باشید.

اگر همسرتان بدون اطلاع قبلی دیروقت به خانه برگشت، برای رابطه جنسی با او پیش‌قدم  بشوید. اگر او عصبانی شد، شما را از خودش راند و سعی کرد به هر طریقی از برقراری رابطه خودداری کند، به احتمال زیاد به خاطر خیانت کردن خسته شده و دیگر توانی برایش باقی نمانده است.

اگر همسرتان در حال خیانت کردن به شما باشد، احتمالاً عادت‌های خوابش ناگهان تغییر کرده است. او شب‌ها به بهانه این که کار دارد، تا دیروقت بیدار می‌ماند یا این که نصفه شب از خواب بلند می‌شود و در خانه راه می‌افتد. وانمود کنید به محض این که سرتان روی بالش رسیده، خوابتان برده است و ببینید که همسرتان چه کار میکند. آیا او از تختخواب خارج میشود و پس از مدتی طولانی نزدتان برمیگردد؟ البته تحت نظر گرفتن رفتار شبانه او کافی نیست. بعضی مردان متاهل خیانتکار، به ویژه آن‌هایی که متوجه مشکوک شدن همسرشان شدهاند، صبح زود از خواب بیدار می‌شوند تا با معشوقشان تماس بگیرند.

سطل زباله مکانی فوقالعاده برای معدوم کردن اسناد خیانت است، بنابراین میتواند محل مناسبی برای کشف خیانت هم باشد. اگر همسرتان دائماً پای کامپیوتر است، سطل زباله کامپیوترش را چک کنید. احتمال دارد عکسی از زن دیگر یا خرده اطلاعاتی را کشف کنید که به تشخیص خیانت کمک کند.

تنها اگر همه مراحل بالا را گذراندید و تقریبا اطمینان دارید که شوهرتان خیانتکار است به دنبال مچ‌گیری و اثبات خیانت باشید. چرا که اگر حدس شما مبنی بر خیانت شوهرتان سوءتفاهم باشد و در این مورد اشتباه کرده باشید مطمئنا همسر شما به شدت آزرده خواهد شد. آنگاه این شما هستید که اعتماد او را زیر سوال برده اید و رابطه‌تان را در خطر فروپاشی قرار داده اید. پس فقط و فقط در صورت اطمینان نسبی از خیانت روش زیر را بکار بگیرید:

یکی از دفعاتی که او به طور مشکوکی از خانه خارج می‌شود یا بهانه غیرمعمولی برای ترک منزل می آورد او را به طور مخفیانه تعقیب کنید و حرکاتش را زیر نظر بگیرید. اگر او فرد خیانتکاری باشد مسلما موضوع روشن خواهد شد.اکثر همسران خیانتکار عامدانه و آگاهانه قصد دارند که آتش دعوا را روشن کنند، در را پشت سرشان بکوبند و بروند؛ در واقع این مشاجره زناشویی بهانه خوبی برای ترک کردن خانه و حاضر شدن سر قرار ملاقات با معشوق جدید است. اگر همسرتان به تازگی بهانه‌گیر شده است، دائماً دعوا راه می‌اندازد و بعد از جر و بحث خانه را ترک میکند، سعی کنید او را تعقیب کنید و اگر متوجه حضورتان شد، بهانه بیاورید که میخواسته‌اید از او عذرخواهی کنید.

اگر شک کرده اید شوهرتان به شما خیانت میکند و نمی‌توانید فکر آن را از سرتان بیرون کنید، قبل از هرچیز درمورد احساستان با او صحبت کنید و درمورد رفتارش از او توجیه منطقی بخواهید. اما در صورتی که او نمی‌تواند شما را قانع کند و نگرانیتان را از بین ببرد، از بحث در این مورد دست بر دارید و او را آزاد بگذارید. در مرحله بعد نشانه‌های خیانت را دنبال کنید. تغییرات عجیب در رفتار و ظاهر، برنامه کاری غیرمعمول و دورهمی‌های مشکوک و ترک کردن پی در پی خانه بدون دلیل موجه از جمله نشانه‌هایی است که می‎تواند به علت خیانت باشد. اگر این نشانه‌ها در همسر شما وجود دارد در مرحله بعد ارتباطات او را زیر نظر بگیرید تا اطمینان یابید او خیانتکار است یا خیر. مکالمات پنهانی با فردی ناشناس و صحبت‌‌های رمزی با او و محدود کردن ناگهانی شما برای دسترسی به وسایل ارتباطی مشترک و شخصی نشان میدهد او احتمالا ارتباط پنهانی دارد. در مرحله بعد میتوانید او را به صورت غیرمستقیم امتحان کنید که آیا مرد خیانتکاری است یا خیر. مثلا وقتی توقع حضور شما را ندارد سرزده به ملاقاتش بروید، زمانی که فکر میکند خواب هستید او را زیر نظر بگیرید یا باساختن یک پروفایل جعلی در صفحات مجاز یاو را امتحان کنید. در آخر اگر تقریبا مطمئن هستید که او به شما خیانت میکند میتوانید با تعقیب او وقتی به صورت مشکوک از خانه خارج میشود یا دیر به منزل می آید خیانتش را اثبات کنید.

عشقت رو جذب کن

میخوای یاد بگیری چطور روز به روز بیشتر قلب عشقتو بدست بیاری؟ چطور یه رابطه موفق منجر به ازدواج داشته باشی؟ چطور یه زندگی مشترک موفق داشته باشی؟ پس فرصت را از دست نده! تو هم به جمع دنبال کنندگان پیج رادیو عشق در اینستاگرام اضافه شو…

عضویت در خبرنامه رادیو عشق

82 بازدید

72 بازدید

87 بازدید

114 بازدید

237 بازدید

دیدگاه

نام *

ایمیل *

وب‌ سایت

ذخیره نام، ایمیل و وبسایت من در مرورگر برای زمانی که دوباره دیدگاهی می‌نویسم.

مشترک نمی شومدریافت همه دیدگاه های این نوشتهفقط دریافت پاسخ دیدگاه های خودم

سلام از اینستاگرام از فردی چندین عکس از همسرم دریافت کردم که نشون میداد ایشون عکسهای برهنه ( البته نه کاملا برهنه) از خود در پیج اینستاگرام دیگری با اسم فیک از خود منتشر میکند و تبلیغ ماساژ میکند من واقعا گیج شدم ، و متاسفانه به همسرم موضوع را گفتم و ایشان کاملا تکذیب کرد و اصلا دفاعی نداشت و گفت که کسی دیگر اینکارو کرده و وقتی دید من متقاعد نشدم در لاک دفاعی خود فرو رفت و گفت من چیزی دیگه نمیتونم بگم که قانع بشی و تو به من شک داری !!! و متاسفانه دیگه اصلا حرفی نمیزنه و حتی با یک پیج فیک آن پیج مورد نظر را فالو کردم ولی فالوبک نمیکنه ، چون پیج مذکور یه صورت خصوصی هست و نمیتونم عکسهایی که منتشر شده را ببینم و فقط بر آن مدرکی که یک شخص ناآشنا برای من ارسال کرده استناد کردم در واقع نحوه استوری گذاشتن یا فونتی که انتخاب کرده همه و همه گویای اینه که همسرم هست و واقعا از این موضوع خیلی ناراحتم لطفا کمکم کنید که چطوری بفهمم که پیج فیک برای همسرم هست یا خیر ؟ ناگفته نماند گوشیش همیشه یا سایلنت هست یا فلایت مود ! ممنونمچطور بفهمیم مردی خیانت میکند

سلام دوست گرامی شک شما به همسرتان نیاز به بررسی بیشتری دارد؛ چراکه اگر قرار باشد بر مبنای بی‌اعتمادی پیش بروید؛ زندگی شما خوب پیش نخواهد رفت. به جای پیگیری صفحه اینستاگرام و …. در شرایط شما، بهترین اقدام مراجعه به زوج درمانگر است.

دیروز توی خونه یه کلیپس زنونه که مال خودم نبود رو پیدا کردم حدود یک ماهه که هیچ زنی جز خودم تو خونه نبوده و چند بار خونه رو تمیز کردم از اخرین مهمونی که داشتیم یعنی یه سوتفاهم عادی نیست حدود سه ساله ازدواج کردم این اولین باریه که چیز مشکوک ازش میبینم و هضمش خیلی سخته برام اگه ممکنه راهنماییم کنین میترسم ازش بپرسم یکی از اینکه قباحت مسئله از بین بره دوم از اینکه جوابش مثبت باشه چیکار کنم؟

سلام دوست گرامی بهتر هست در حال حاضر از بیان این موضوع خودداری کنید و اجازه ندید این باعث باز شدن مسئله بشه صبر کنید و در صورت وجود رفتار مشابه، در انصورت با همسرتان غیر مستقیم مطرح کنید

اطلاعات خوبی بود

سلام همسرم بعداز هفت سال زندگی مشترک یه مدت طولانی تقریبا یه ساله ک از رابطه جنسی فرار میکنه با مردان خیانت کار دوست هستش مدام خونه نیست ب طاهرم توجه نمی کنه اصلا متوجه من و ظاهر و حالات درونی کلا وجود من نیست آیا خیانت میکنه ب من

سلام دوست گرامی قبل از هرگونه اقدامی بهتر است با همسرتان صحبت کنید و در مورد تغییرات رفتاری از ایشان سوال کنید سپس مشکلات موجود را پیدا کنید و سعی در رفع ان ها داشته باشید مراجعه به همراه همسرتان به مشاور لازم هست در عین حال باید با محبت و رفتارهای زنانه ایشان را جذب کنید تا به مرور از دوستانشان دور شوند

آدرس: تهران، پونک، نبش بلوار پونک، پلاک 2، طبقه سوم، واحد 6

تلفن پشتیبانی:02146015870

رزرو نوبت مشاوره

انجمن روانشناسی آمریکا

سازمان نظام روانشناسی و مشاوره ایران

سازمان بهزیستی ایران

انجمن روانشناسی ایران

 

در این مقاله ما به دلایلی که همسرتان به شما خیانت می کند، نمی پردازیم. در این مقاله به رفتارها و سخنانی که باعث پی بردن به خیانت می شود، می پردازیم

در دنیای امروز خیانت و متعهد نبودن بسیار باب شده و بسیار دیده می شود. حتی اگر شخصی به زندگی زناشویی وفادار باشد می تواند با استفاده از چت های اینترنتی و رابطه در فضای مجازی با افراد دیگر کم کم به سوی خیانت سوق داده شود.

برای پاسخ این سوال را به چند سوال کوچکتر تقسیم می کنیم: در این مقاله ما به دلایلی که همسرتان به شما خیانت می کند، نمی پردازیم. در این مقاله به رفتارها و سخنانی که باعث پی بردن به خیانت می شود، می پردازیم.

بیشتر بدانید : چگونه از شوهرم که به من خیانت کرده انتقام بگیرم؟چطور بفهمیم مردی خیانت میکند

معمولا زوجین بعد از چند سال زندگی مشترک می توانند به تفاوت های رفتاری همسرشان پی ببرند و تشخیص دهند که آیا همسرشان به آنها خیانت می کند یا خیر .اما بعضی افراد بسیار مراقب رفتارهایشان هستند طوری که همسرشان اگر کوچکترین شکی داشته باشد، این شک را در درون خود می کشد و حتی به این شک فکر نیز نمی کند. 

اولین دلیلی که شما می توانید به همسرتان شک کنید دروغ است. همسرتان مدام به شما دروغ می گوید البته لازم به ذکر است که هر دروغی را نمی توان به عنوان آغاز خیانت تلقی کرد. دروغ هایی که برای دیر آمدن به منزل، پاسخ ندادن به تلفن ، در جلسه های پیاپی به سر بردن، مسافرت های مداوم کاری، خوشحالی بی دلیل ، عوض شدن ذائقه همسرتان، بی میل در رابطه زناشویی، بی میلی در صحبت کردن با همسر یا فرزندان، بی میلی برای شرکت در مهمانی ها،ارجح دانستن تنها بودن در منزل، ارجح دادن محیط بیرون به منزل، کسل و بی حوصله بودن در برابر شما و فرزندان، فراموش کردن لذات و تفریحات گذشته …همسر شما به دنبال به دست آوردن لذت جدیدی در رابطه جنسی، عشق، زندگی ، فضای خانه، شورش علیه محدودیت هایی که شما برای او خلق کرده اید، می باشد .

بیشتر بدانید : 8 دلیل که یک مرد به همسرش به راحتی خیانت می کند!!

برای مثال : همسرتان پیش از این به ندرت برای شما هدیه ای می گرفت یا حتی گل می خرید اما در حال حاضر مدام به شما هدایای مادی و معنوی عطا می کند .شاید شما روزی در آرزوی رفتن به کلاس نقاشی بودید ، اما همیشه با مخالفت همسرتان مواجه می شدید و نظر همسرتان این بود که شما باید به جای رفتن به این کلاس ها به خانه و زندگی تان برسید اما امروز به طور نا منتظره ای همسرتان به شما می گوید اگر هنوز دوست داری به کلاس نقاشی بروی، من مخالفتی ندارم.تغییرات کاملا محسوس در رفتار همسرتان می تواند دلیلی برای بی تفاوتی او نسبت به شما و شروع رابطه جدیدی باشد ، البته باز هم لازم به ذکر است که هر بی تفاوتی را نمی توان به معنای خیانت حساب کرد.اما برعکس رفتار همسران خیانت کار باهوش ، همسران خیانت کار دیگری هستند که رفتاری بسیار فاحش دارند و به سادگی متوجه می شوید که در حال خیانت به شما هستند.برای مثال : کمتر به منزل می آیند ، زمانی که به منزل می آیند خسته هستند، هیچ تمایلی به همسر و بچه هایشان ندارند و ..گاهی اوقات همسران کم تجربه بودن طرف مقابلشان را برای خیانت بهانه می کنند. برای مثال مدعی هستند : همسرم در روابط زناشویی بسیار کم تجربه است و نمی تواند مرا راضی نگه دارد پس من به دنبال رابطه دیگری می روم 

بیشتر بدانید : این دسته از همسران بیشتر خیانت می کنند!!

اگر همسر شما دیروقت به منزل برمی گردد یا ساعاتی در روز تلفن همراهش را خاموش می کند یا پاسخ نمی دهد دلیلی برای خیانت او نیست.مسلما اولین کلمه ای که به ذهن شما حمله ور می شود : خیانت استاما لازم است بدانید شما تنها با دیدن این رفتار یا شنیدن بعضی مکالمات مشکوک نمی توانید همسرتان را متهم به خیانت کنید زیرا همان طور که می دانید بعضی از همسران بخصوص آقایان دوست ندارند که همسرانشان در کارهای بیرون از منزل آنها دخالت کنند به همین دلیل ترجیح می دهند که ارام و در خفا صحبت کنند پس بدون دلیل مشکوک نشوید.اگر شک و ظن شما به مرحله ای رسید که اطمینان خاطر به دست آورید، لازم است مدتی همسرتان را تحت نظر داشته باشید اما بطور نامحسوس و طوری که وی متوجه نشود.این عمل ، اخرین تیر شماست تا از خیانت همسرتان مطمئن شوید .زمانی که از خیانت همسرتان اطمینان حاصل کردید اما زندگی تان را دوست دارید و نمی خواهید طلاق بگیرید. به همسرتان بگوئید از لحاظ روحی تضعیف شده اید و نیاز به مسافرت دارید .

اگر بعد از این مسافرت ، دیگر رفتار مشکوکی از همسرتان ندید هرگز این مساله را به طور علنی بازگو نکنید که “من می دانستم تو در حال خیانت به من هستی “اگر این مسافرت پاسخگوی مشکل شما نیز نبود لازم است مشکلتان را با یک مشاور خانواده مطرح کنید . 

بیشتر بدانید : بعد از خیانت همسرم چگونه او را تحمل کنم؟

بیشتر بدانید : شوهر من یک معشوقه دارد

بیشتر بدانید : چرا همسرم دائم در حال خیانت کردن به من است؟

بیشتر بدانید : 10 نشانه ای که احتمالا همسرتان در حال خیانت به شما می باشد

بیشتر بدانید : چرا مردان خیانت می کنند؟ 8 کار زنانه که باعث خیانت می شود!!

بیشتر بدانید : فکر می کنم همسرم در اینستاگرام به من خیانت می کند!!

تهیه و ترجمه : گروه سبک زندگی سیمرغseemorgh.com/lifestyleاختصاصی سیمرغ  

All Rights Reserved – © 2019 | باز نشر مطالب پورتال سیمرغ تنها با ذکر نام و آدرس seemorgh.com مجاز می باشد.

حالات مرد بعد از خیانت چه تغییراتی می کند؟

چگونه به خیانت همسر پی ببریم؟

این ها سؤالاتی هستند که بسیاری از کاربران از تیم روانشناسی آسا وکیل می پرسند. در همین راستا بنده تصمیم گرفتم که در قالب یک مقاله، به صورت جامع و همراه با ذکر جزئیات به این پرسش پاسخ دهم.

تذکر: هیچ یک از محتوای ارائه شده در این مقاله توجیهی بر خیانت نیست و بنده هرگز قصد توجیه خیانت را نداشته و نخواهم داشت. صرفاً قصد دارم به خانوم هایی که قربانی خیانت شده اند و یا احتمال این را می دهند؛ کمک کنم تا بتوانند دوباره زندگی فردی و یا مشترک خود را بازسازی کنند.

۴ ابزاری که زنان موفق جهت جلوگیری از خیانت مردان استفاده می کنندچطور بفهمیم مردی خیانت میکند

روابط عاطفی خود را زنده کنید – دریافت آموزش های تخصصی

نام و نام خانوادگی *

ایمیل *

تذکر: تا از خیانت همسر خود مطمئن نشدید، رفتاری ناشی از سوء ظن با وی نداشته باشید و او را چه از درون و چه در رفتار مورد قضاوت و شماتت قرار ندهید. حتی پس از آنکه متوجه خیانت او شدید سعی کنید در ابتدا به ریشه خیانت او پی ببرید.

ابتدا با تعریف خیانت آشنا بشیم…

فهرست این مقاله

به هرگونه رفتار و عملی که در صورت حضور شریک عاطفی تان از انجام آن اجتناب می کنید، خیانت زناشویی گفته می شود.

در حقیقت خیانت لزوماً به معنی برقراری رابطه جنسی نیست. بلکه سوء استفاده از اعتماد شریک عاطفی تان است.

بسیاری از خانوم ها بر این باورند که دلیل اصلی خیانت مردان مسائل جنسی است.

طبق گفته دکتر لوآن بریزندین (Louann Brizendine) که یکی از بهترین روانشناسان و عصب شناسان در دانشگاه کالیفرنیاست، مردان در هر ۵۲ ثانیه یک بار به مسائل جنسی فکر می کنند.

امّا تحقیقات صورت گرفته در مورد خیانت مردان، این موضوع را نشان می دهد که ریشه اصلی خیانت در مردان، نارضایتی عاطفی است، نه مسائل جنسی نظیر تنوع طلبی.

شرح دقیق این تحقیقات که به شکل گسترده روی مردان خیانتکار صورت گرفته؛ به شکل زیر است:

همانطور که مشاهده می کنید، نارضایتی جنسی تنها ۸% در خیانت مردان تأثیر گذار است.

بنابراین می توان نتیجه گرفت که مردان اغلب دنبال یک رابطه جنسی فوق العاده نیستند. بلکه در یک زندگی مشترک خواهان یک رابطه عاطفی عمیق هستند.

طبیعی هم هست. چرا که مردان زمانی واقعاً از رابطه جنسی لذت می برند که به فرد مقابلشان به لحاظ عاطفی علاقه زیادی داشته باشند.

خیلی از خانوم ها وقتی که با این واقعیت مواجه می شوند، از من می پرسند که:

۱٫ فقدان شرایط لازم برای بحث در مورد عواطف و احساسات واقعی مان
۲٫ فقدان ارزش ها و علایق مشترک میان من و خانومم
۳٫ زود رنج بودن خانومم و پرخاشگری وی هنگام بروز مشکلات عادی
۴٫ عدم احساس برنده بودن وقتی که در خانه و در کنار خانومم هستم
۵٫ عدم توجه و قدردانی خانومم نسبت به کارهای کوچک و بزرگی که انجام می دهم (مهم ترین عامل نارضایتی عاطفی در مردان)

با توجه به این توضیحات، از شما به عنوان یک خانوم خواهش دارم که باور غلطی که در مورد مردان ساخته اید را فراموش کنید. آن ها فقط درگیر رابطه جنسی نیستند.
ساده ترین و در عین حال واقعی ترین دلیلی که برای این منظور می توان ارائه کرد این است که؛ مردان متأهل ترجیح می دهند با فردی رابطه جنسی داشته باشند که به لحاظ عاطفی به شدت با او درگیر هستند.

حال با این مقدمه بپردازیم به اصل موضوع، یعنی حالات مرد بعد از خیانت.

تذکر: هیچ یک از موارد گفته شده قطعی نمی باشد. امّا در اکثر مواردی که شاهد خیانت مردان بوده ام، علائم همین ها بوده است.

بسیاری از خانوم ها در این مورد دچار اشتباه می شوند. کاهش روابط جنسی نسبت به گذشته لزوماً به معنای خیانت نیست. بلکه باید به لحاظ سنی و شرایط فکری هم فرد مورد بررسی قرار گیرد.

روابط جنسی شما نسبت به گذشته کمتر شده – حالات مرد بعد از خیانت

اجازه بدید برای هریک مثال های واقعی ذکر کنم:

به لحاظ سنی:
مردان معمولاً در سنین میانسالی برای مدت کوتاهی دچار اختلال نعوظ (آندروپوز) می شوند و بعد از گذشت مدتی این مسئله حل می شود. در طول این دوره مردان به دلیل اینکه از این مسئله شرم دارند، تمایلی به برقرار رابطه جنسی عمیق ندارند.

امّا متأسفانه بیشتر خانوم ها به دلیل عدم آگاهی از این موضوع، برداشت دیگری می کنند. آن ها تصور می کنند که همسرشان با خانوم دیگری رابطه دارد و از همین رو میل جنسی وی کاهش پیدا کرده است!!!

امّا این مسئله اصلاً صحت ندارد و این رفتارهای تند به سادگی می تواند بذر شک و تردید را بکارد و کام زندگی را برای هر دو طرف تا آنجایی تلخ کند که به طلاق و جدایی کشیده شود.

بنابراین توصیه می کنم پیش از هرگونه قضاوتی، ابتدا سعی کنید با خود فرد ارتباط برقرار کنید و به ریشه ماجرا پی ببرید.

تذکر: در ادامه مقاله به صورت مفصل پیرامون (آندروپوز) صحبت خواهم کرد.

به لحاظ شرایط فکری:

طبیعت مردان به گونه ای است که تمام ماهیت خودشان را در موفقیت شغلی تعریف می کنند. در صورتی که شرایط شغلی مطابق میل آن ها نباشد و یا درآمد کافی نداشته باشند؛ این مسئله به شکل یک دغدغه فکری بروز می کند.

شاید برای شما به عنوان یک خانوم جالب باشد که بدانید، دغدغه ایجاد شده ناشی از مشکلات کاری به اندازه ای روی مردان تأثیر گذار است که آن ها اغلب حتی فکر رابطه جنسی هم به ذهنشان خطور نمی کند.

تذکر: در این قسمت مردان به ۲ دسته تقسیم می شوند.

۱٫ مردانی که با بروز مشکلات فکری در زمینه کاری، میزان رابطه جنسی شان بیشتر می شود.
۲٫ مردانی که با بروز مشکلات فکری ناشی از کار، میزان رابطه جنسی آن ها کاهش می یابد.چطور بفهمیم مردی خیانت میکند

این که همسر شما در کدام یک از این دو گروه جای می گیرد، کاملاً به میزان اعتماد به نفس وی برای مواجه با مشکلات کاری وابسته است. اینکه آیا فرد خودش را در حل آن مشکلات توانمند میبیند یا ضعیف؟!

معمولاً اگر مرد خودش را در حل مشکلات کاری ایجاد شده توانمند ببیند، میزان رابطه جنسی وی کم شده و تمام تلاش خود را می کند تا آن مشکل را به طور کامل برطرف کند.

امّا اگر مرد زندگی شما در حل مشکلات کاری ایجاد شده، خود را ناتوان ببیند و احساس کند که کنترل کارها از دست او خارج شده است، سعی می کند این تنش فکری را با افزایش تعداد دفعات رابطه جنسی از خودش دور کند.

بنابراین شما به عنوان یک خانوم باید کاهش تعداد رابطه جنسی را نسبت به گذشته به عنوان یک زنگ خطر تلقی کنید و پیش از آنکه اتفاقی رخ دهد، اقدامات لازم را انجام دهید.

یک توصیه مهم. سعی کنید با مراجعه به یک تراپیست تعداد دفعات مناسب رابطه جنسی ویژه خود را پیدا کنید و به طور منظم در طول هفته به آن بپردازید.

طی تحقیقات صورت گرفته، ۵۵% از مردان مدت زمان زیادی در خارج از خانه بودن را عامل شروع خیانت و یکی از حالات مرد بعد از خیانت می دانند.

اگر متوجه شدید که همسرتان نسبت به گذشته، زمان کمتری را در خانه و در کنار شما سپری می کند، وقت آن است که علت را از خود او جویا بشید.

این زنگ خطر نشان دهنده این مسئله است که همسر شما در محیط خانه اوقات خوشی را به لحاظ عاطفی سپری نمی کند. دقیقاً به همین دلیل است که نسبت به گذشته دنبال بهانه های بیشتری است تا بتواند زمان خود را در خارج از خانه سپری کند.

نکته: به عنوان یک خانوم باید بدانید که؛ مردان تمایل دارند در محیطی بمانند و زمان خود را در کنار کسی بگذرانند که به آن ها احساس برنده بودن بدهد.

مردان در این حالت نسبت به تمام جنبه های رفتاری شما انتقاد می کنند. این انتقاد ها دو معنی متفاوت دارد.

امّا چرا مردان خیانتکار با این که در حال انجام این عمل زشت هستند، باز هم به خودشان اجازه می دهند که همسرشان را مورد انتقاد قرار دهند؟!

پاسخ ساده است. هیچ انسانی چه خانوم و چه آقا، به لحاظ فطری هیچ گونه تمایلی به خیانت ندارد. دقیقاً به همین دلیل است که احساس گناه بعد از خیانت تا ابد فرد خیانتکار را رها نمی کند.

وقتی مردی خیانت می کند و حال خوبی را به دلیل رفتارهای عاطفی نفر سوم در کنار وی تجربه می کند، با خودش می گوید:

“ای کاش همسر منم همین رفتارها رو داشت تا من مجبور به خیانت نمی شدم.”

بنابراین وقتی که با شما به عنوان همسرشان رو به رو می شوند؛ برای اینکه اون حال خوب را بتوانند در کنار شما تجربه کنند، شما را به باد انتقاد می گیرند تا به این وسیله بتوانند شما را تغییر دهند.

نتیجه این که؛ انتقادهای مردان با وجود اینکه جنبه های مخرب زیادی به لحاظ عاطفی روی یک خانوم دارد، امّا با این حال فرصتی است تا شما بتوانید به خلأهای رفتاری خود در زندگی مشترک پی ببرید و بفهمید که درد واقعی همسرتان دقیقاً چیست.

انتظاری بیش از این هم نباید داشت. فردی که برای رهایی از محیط خانه و رفتارهایی که با وی می شود در جستجوی حال خوب در بیرون از خانه است، طبیعتاً دوست ندارد در بیرون از خانه هم افرادی که در منزل حاضر هستند، از جمله شما که همسرش هستید با او ارتباط بگیرید و خلوتش را خراب کنید.

تلفن او کمتر در دسترس است – حالات مرد بعد از خیانت

توصیه من به شما این است که؛ هنگام مواجه شدن با این رفتار مردان، سعی کنید از او خرده نگیرید و کنکاش نکنید که چرا تماس های منو پاسخ نمیدی یا دیر پاسخ میدی؟!

چرا که ممکن است او هنوز در آستانه خیانت باشد، نه اینکه واقعاً پای نفر سومی در میان باشد.

در این شرایط تماس های شما باید دارای ۲ ویژگی زیر باشد:

گاهی مردان از توانمندی ها، جسارت ها و یا حتی موفقیت های یک خانوم با شما صحبت می کنند. این خانوم می تواند همکار آن ها باشد و یا اینکه یکی از بستگان شما و یا همسرتان باشد. حتی این خانوم می تواند همسر دوست او باشد.

از آن جایی که افراد معمولاً روابطی را که جدی نیست فاش می کنند؛ پس می توان نتیجه گرفت که او هنوز رابطه ای جدی با خانومی که در موردش صحبت می کند، ندارد.

امّا شما باید آگاهانه عمل کنید و سعی کنید با شناسایی احساسات درونی همسرتان، زندگی خود را بیش از پیش استحکام بخشید.

اکنون که با حالات مرد بعد از خیانت آشنا شدید، وقت آن است که به ریشه های بیرونی خیانت بپردازم.

ابتدا با مفهوم (میانسالی) آشنا بشیم:

“عبور از جوانی”

این مفهوم نه تنها برای مردان، بلکه برای بسیاری از خانوم ها نیز ناامید کننده است. اینکه فرد خودش را در شرایطی میبیند که در حال از دست دادن زیبایی و هیجانات جوانی است؛ به طور ناخودآگاه وی را ترغیب به انجام کارهایی می کند که تا به حال تجربه نکرده است.

بسیاری از مردان زمانی که به میانسالی می رسند؛ این احساس به آن ها دست می دهد که از زندگی گذشته شان به اندازه کافی لذت نبرده اند. از این رو تلاش می کنند تا یک بار دیگر به خود ثابت کنند که هنوز شور و شوق جوانی را دارند.

برای این مسئله دست به کارهای مختلفی نظیر رفتن به یک باشگاه بدنسازی و … می زنند.

شاید شما هم شنیده باشید که بعضی از مردان می گویند:

“جوونی نکردیم”

به همین دلیل گاهی شاهد این مسئله هستم که خانوم هایی با رده سنی ۳۶ تا ۴۵ سال از خیانت همسرانشان صحبت می کنند.

بحران میانسالی در مردان، مشابه وقتی است که آن ها به سن بلوغ رسیده اند. تفاوتی که وجود دارد این است که؛ در بحران میانسالی برخلاف وقتی که به سن بلوغ می رسند، افسرده تر و آرام تر می شوند.

توصیه می کنم در صورتی که همسر شما در میانسالی قرار دارد، بازه سنی (۴۰ تا ۶۰ سال) سعی کنید بیشتر از هر موقع دیگری به وی توجه کنید.

اصلاً به گونه ای رفتار نکنید که او به این تصور از خودش برسد که به فردی خیلی چروکیده تبدیل شده است.

امّا توصیه دوم. با رسیدن به دوره میانسالی همراه با همسرتان نزد یک روانشناس بروید تا او بتواند شما و همسرتان را در گذر ایمن از این بحران راهنمایی کند.

ریشه بسیاری از خیانت هایی که در طول زندگی مشترک رخ می دهد را می توان در کودکی افراد جستجو کرد.

اجازه بدهید نتیجه یکی از تحقیقاتی که روی مردان خیانتکار و متعهد صورت گرفته است را اعلام کنم تا شوکه شوید:

وقتی پسر بچه ای در خانواده ای رشد می کند که در فرهنگ آن خانواده خیانت امری عادی است؛ در بزرگسالی هم افکارش پیرامون همین موضوع شکل می گیرد. حتی ممکن است این موضوع به عنوان یک سبک زندگی برای آن پسر بچه تلقی شود.

اگر نگاهی به فرزندان طلاق بکنیم، می بینیم که اکثر این بچه ها نیز در آینده درگیر طلاق و جدایی می شوند. بنابراین ما نمی توانیم از گذشته افراد به سادگی عبور کنیم.

والدین شوهر شما و یا حتی اگر خواهر و برادر بزرگتری دارد، درست یا غلط الگوی او بوده اند.

به عنوان مثال اگر پدر شوهر شما به همسرش خیانت می کرده است، خواه ناخواه به پسرش نیز درس هایی در مورد خیانت داده است.

در مقابل اگر پدر شوهر شما مردی متعهد بوده باشد، همسر شما نیز درس های ارزشمندی را یاد گرفته. درس هایی که قطعاً روی رفتار وی در زندگی مشترک با شما تأثیر گذار است.

اولین توصیه ای که برای شما دارم این است که؛ سعی کنید در مورد خانواده همسرتان اطلاعات بیشتری به دست آورید. اگر پدر شوهر شما در زندگی مشترک انحرافی داشته است، بررسی کنید که همسر شما در آن موقع چند ساله بوده و انحراف پدر شوهر شما تا چه مدت به طول انجامیده است.

درست است که شما تحت هیچ شرایطی نمی توانید گذشته همسر خود را تغییر دهید، امّا با آگاهی از گذشته او می توانید با موضوع خیانت وی راحت تر برخورد کنید و برای ایجاد تغییرات مثبت در زندگی مشترک خود، زمان بیشتری را با او صرف کنید.

اشتباه بزرگی که بیشتر خانوم ها پس از آگاهی از گذشته نه چندان خوب همسرشان که مربوط به والدین آن ها است مرتکب می شوند این است که؛ تحت تأثیر خیانتی که به آن ها شده است، آن گذشته را بارها و بارها مانند چکشی تو سر همسرشان می زنند و او را مشابه سازی می کنند.

مثلاً می گویند: تو هم مثل پدرت (یا برادرت) یک خیانتکاره … هستی!!!

گفتن این جملات صرفاً باعث می شود که او در مقابل شما بایستد و از پدر و خانواده اش حمایت کند. در این شرایط، هم احترام شما پایمال شده است و هم شما از همسرتان به دلیل اینکه به اشتباهات پدر و مادر خود آگاه است و باز هم از آن ها دفاع می کند، به شدت عصبانی خواهید شد.

شما می توانید با صحبت در مورد رفتارهای درست و غلط پدر و مادرها در دوران کودکی بحث را شروع کنید و کم کم بحث را به سمت کودکی خودتان و همسرتان ببرید.

تذکر: هر اندازه کم تر قضاوت کنید و شنونده بهتری باشید، فرد مقابل شما راحت تر و با احساس امنیت بیشتری با شما صحبت خواهد کرد. فقط با سکوت مطلق و تنها با حرکات سر و زبان بدن نشان دهید که دارید با دقت به حرفای او گوش می کنید.

امّا توصیه دومی که برای شما خانوم محترم دارم:

حتی اگر احتمال خیانت را خیلی کم می دانید باز هم سعی کنید با دقت و زیرکی در مورد زندگی مشترک پدر و مادر همسرتان با او صحبت کنید. امّا تحت هیچ شرایطی قضاوت نکنید.

پس از آنکه مطمئن شدید رفتار امروز همسرتان تحت تأثیر کودکی او می باشد، به او کمک کنید تا بتواند باورها و آموخته های کودکی خود را بازسازی کند و قربانی بی تدبیری پدر و مادر خود نباشد.

قطعاً تا اینجای کار متوجه شده اید که خیانت به همسر به عنوان یک بیماری دارای ریشه هایی بسیار عمیق می باشد. واقعیت این است که هیچ خانوم و آقایی در ذات خودش علاقه ای به خیانت ندارد.

درست است که ما در انتخاب اعضای خانواده ای که در آن به دنیا می آییم نقشی نداریم. امّا می توانیم اعضای خانواده ای که در جامعه می خواهیم بینشان زندگی کنیم را خودمان انتخاب کنیم.

نقش همکاران، آشنایان و جامعه دوستان در خیانت مردان – حالات مرد بعد از خیانت

قطعاً شما هم می دانید که؛ ما چیزی فراتر از ۵ نفر از نزدیک ترین افراد زندگی مان نیستیم.

این موارد را ذکر کردم تا نقش مهم همکاران، جامعه دوستان و اقوام در خیانت مردان را به شما گوشزد کنم.

زندگی های مشترک عالی و مستحکم زیادی را دیده ام که تحت تأثیر ارتباط یکی از زوجین با یک دوستی که خیانت برای او تبدیل به یک روزمره شده است، دچار از هم پاشیدگی شده.

در صورتی که شوهر شما دوستی دارد که دچار انحرافات عاطفی نظیر خیانت به همسر است، به شما توصیه می کنم از همسرتان درخواست کنید که برای آرامش و امنیت عاطفی شما، او را تنها در خانه خودتان ملاقات کند و یا تا حد امکان دیدارهای خود را با او کمرنگ و کوتاه کند. مخصوصاً اگر آن دوست صمیمی، مجرد است.

ممکن است همسر شما با ذات خیانت به طور کامل مشکل داشته باشد. امّا حضور افرادی که سعی می کنند او را از جزئیات خیانت های خود آگاه کنند، گاهی می تواند یک محرک قوی برای همسرتان باشد.

شما به عنوان یک خانوم باید سعی کنید ارتباط خود و همسرتان را با زوج هایی که یک الگوی وفادار هستند، بیشتر کنید. در این شرایط شما و همسرتان تحت تأثیر آن فضای سالم، به خوبی می توانید به شیرینی حاصل از یک زندگی مبتنی بر تعهد و صداقت پی ببرید.

گاهی در میان اعضای خانواده همسرتان فردی وجود دارد (مثل برادر همسرتان) که همسرتان به شدت او را دوست داشته و رابطه عمیق و صمیمی با وی دارد. امّا شما متوجه می شوید که آن فرد درگیر خیانت و انحرافات عاطفی است.

خب در این شرایط برای نجات زندگی مشترک چه باید کرد؟!

با توجه به فرهنگی که میان ما ایرانیان وجود دارد، برای اینکه همسر شما تصور نکند که شما از ارتباط نزدیک او با خانواده اش دلخورید و یا از خانواده وی خیلی خوشتان نمی آید؛ بهترین کار این است که در مورد این ارتباط نزدیک و خطراتی که برای زندگی مشترک شما وجود دارد، سکوت کنید و از او بخواهید که همراه شما نزد یک مشاور بیاید.

مشاور به عنوان یک متخصص به صورت کاملاً دقیق، همسر شما را از خطراتی که ارتباطش با آن عضو خانواده برای زندگی مشترک شما بوجود می آورد آگاه می کند.
این اقدام سنجیده و آگاهانه موجب تخریب شما نشده و همسر شما هم گاردی نخواهد گرفت و قطعاً سعی می کند که آن ارتباط را کم رنگ تر و یا با دقت عمل بیشتری پیش ببرد.

با یک داستان واقعی شروع می کنم…

یکی از کاربران آقایی بودن که از کودکی خلأ محبت و توجه داشتن.

ایشون وقتی که با همسرشون آشنا میشن، توجه و محبت ویژه ای رو از طرف اون خانوم دریافت می کنن.

این توجه و محبت به تدریج باعث میشه که خلأ کودکی این آقا ارضا بشه و دقیقاً به همین دلیل به این خانوم علاقمند میشن.

وقتی که با هم ازدواج می کنن، این توجه توأم با محبت همچنان از سمت اون خانوم به سمت این آقا جاری بوده. البته این آقا هم توجه و محبت همسرشون رو بی جواب نمی گذاشتن.

بعد از چند سال که صاحب فرزندی میشن. شرایط اقتصادی خانواده به سمتی پیش میره که اون خانوم تصمیم می گیره در یک شرکت مشغول به کار بشه. از اونجایی که این شرکت متعلق به پدر این خانوم بوده، این آقا هیچ گونه مخالفتی نمی کنه.

با اشتغال اون خانوم، به مرور زمان میزان و کیفیت توجه نسبت به این آقا کاهش پیدا می کنه و این موضوع رفته رفته باعث میشه که مجدداً خلأ درونی این آقا طغیان بکنه.

بعد از مدتی این آقا نسبت به سرکار رفتن همسرشون گلایه می کنه. حتی طبق فرمایش خود این آقا، ایشون دلیل ناراحتیشون رو هم به همسرشون اعلام می کنن. به

ایشون میگن که:

“تو دیگه مثل قبل به من رسیدگی و توجه نمیکنی. زمان زیادی در روز رو سرکار هستی و بعد هم که بچه رو از خونه مادرتون میاری خونه دیگه به بچه رسیدگی می کنی و من کم ترین سهم رو در زندگیت دارم.”

این خانوم هم با شنیدن این حرفا، تصمیم می گیره که روزهای خاصی در هفته رو سرکار بره و همچنین بعضی از روزها، فرزندشون زمان بیشتری رو در خونه مادرشون بمونه.

با این عمل زیرکانه اون خانوم، میزان توجه و محبت نسبت به این آقا دوباره افزایش پیدا می کنه و به این ترتیب از یک خیانت زناشویی جلوگیری میشه.

همانطور که متوجه شدید، بسیاری از مردان به دلیل خلأهای شخصیتی که دارند به سادگی می توانند درگیر خیانت شوند.

در حقیقت این سبک از ازدواج ها که به ازدواج های سمی معروف اند، از پایه اشتباه هستند. چرا که معیار ازدواج صرفاً نوعی اعتیاد و وابستگی بوده تا عشق.

شما به عنوان یک خانوم اگر در یک زندگی مشترک هستید باید سعی کنید خلأهای همسرتان را شناسایی کرده و با تدبیر صحیح آن ها را ارضا کنید.

اکنون وقت آن است که با تعریف (آندروپوز) آشنا بشیم.

یائسگی مردانه با تغییرات هورمونی، فیزیولوژیک و شیمیایی که معمولاً در تمام مردان بین سنین ۴۰ تا ۵۵ سالگی رخ می‌دهد، شروع می‌شود. این تغییرات بر تمام جنبه‌های زندگی یک مرد تأثیر گذار است.

یائسگی مردانه (آندروپوز) و نقش آن در خیانت – حالات مرد بعد از خیانت

در طول پروسه یائسگی مردانه تمام جنبه‌های روحی، روانی، فردی و اجتماعی تغییر می کند.

علائم یائسگی مردانه (آندروپوز):

من یک بازنده ام!!!

یکی از ویژگی های مردان در این دوره، صرف نظر از موفقیت هایی که در زندگی به دست آورده اند، احساس شکست است. احساس می‌کنند در تمامی جنبه‌ های زندگی‌ شان شکست خورده‌اند.

از آنجایی که توان جنسی و فیزیکی آن ها در حال افت است، هسته مرکزی مردانگی‌ شان ضعیف شده و به همین دلیل دچار افسردگی می‌شوند.

همین جاست که به مرور در صورت عدم مراقبت و توجه، ریشه های خیانت به تدریج شعله می گیرند.

بدترین درد برای یک مرد این است که از درون احساس بازنده بودن کند. آن وقت برای پر کردن این خلأ دست به تصمیمات عجیبی می زند که گاهی می تواند خیانت باشد.
او با هر روشی که شده می خواهد به خودش ثابت کند که هنوز زندگی را نباخته و هنوز هم به لحاظ ظاهری و عاطفی زیبا و جذاب است.

تذکر: دقت داشته باشید که مردان در طول این دوره به هیچ عنوان متوجه شرایط خود نیستند و هرگز احساس افسردگی را جدی نمی گیرند. دقیقاً به همین دلیل هم هست که از مراجعه به پزشک متخصص خودداری می کنند.

همانطور که تا اینجای کار متوجه شده اید، پس از روشن شدن هریک از حالات مرد بعد از خیانت شما باید به ابعاد دیگری از این خیانت نظیر کودکی فرد، بحران میانسالی و … نیز دقت کنید.

به خاطر داشته باشید؛ خیانت به همسر یک بیماری است که اگر شما به عنوان یک خانوم بتوانید آن را بپذیرید و شوهر خودتان را در پروسه سخت درمان همراهی کنید، شاید بتوان دوباره زندگی مشترک را به شیرینی روزهای آشنایی تبدیل کرد.

امنیت و آزادی…

در آسیب های خیانت زناشویی، بزرگترین ضربه ای که خیانت یک مرد به همسرش می زند، گرفته شدن احساس امنیت و آزادی از خانوم است.

“زندان بان خودش زندانی تر است”

خانومی که کنترل همسرش را به دست می گیرد، چون کنترل خودش را به رفتار غیر قابل پیش بینی طرف مقابل گره زده، خودش بیشتر در حال کنترل است. این همان عدم احساس امنیت و آزادی است.

گاهی می توان با بررسی دقیق شرایط فرد خیانتکار او را مورد بهبود قرار داد.

البته این موضوع به شرایط زیر وابسته است:

امّا یک سؤال مهم:

آیا وقتی با خیانت مواجه شدیم باید طلاق بگیریم؟

به راستی بعد از خیانت همسر چه کنیم؟!!!

تحقیقات انسان شناسی نشان می دهد که:

آدمی که یک بار یک کاری را انجام داده، احتمال اینکه آن کار را مجدداً انجام دهد، در مقام مقایسه با خود آن فرد اگر قبلاً آن کار را نکرده باشد بیشتر است.

بنابراین اگر کسی خیانت کرده است، زمینه و مایه خیانت را همچنان دارد.

بیشتر افرادی که به آن ها خیانت شده و دوباره به زندگی مشترک برگشتند، بعد از ۳ سال مجدداً رابطه را تحت تأثیر همان خیانت برای همیشه ترک کردند.

بسیاری از خانوم ها فرزند یا فرزندان خود را برای خودداری از طلاق بهانه می کنند. امّا شما به عنوان یک مادر این را باید بدانید که؛ اگر جو خانه مدام تحت تأثیر خیانت صورت گرفته متشنج است، فرزند شما نه تنها بهره ای از این زندگی مشترک نخواهد برد بلکه کودکی او تحت تأثیر خیانت پدرش قرار می گیرد و در بزرگسالی اثرات خود را نشان خواهد داد.

بنابراین دقت داشته باشید فرزند شما در یک زندگی خیانت دیده بیشتر از هر موقعی نیاز به مراقبت دارد. پس در مدیریت شرایط بعد از خیانت سعی کنید قوی عمل کنید و با طی کردن پروسه صحیح بهترین تصمیم را بگیرید.

امّا شما به عنوان یک خانوم خیانت دیده چه باید بکنید؟ باید بمانید یا بروید؟

در حقیقت ماهیت سؤال بالا این است که آیا ببخشم یا خیر؟

در پاسخ باید عرض کنم که؛ شما زمانی حق بخشیدن خیانت را دارید که مطمئن بشید همسر شما آدم قبلی نیست.

بنابراین اگر همسر شما سیستم حسی، احساسی، باورها، اعتقادات، تفکر و تصمیم گیری هایش همچنان مشابه قبل است، احتمال تکرار خیانت وجود دارد.

امّا اگر فرد خیانتکار پس از آنکه شما متوجه خیانت او شده اید از کلماتی مانند، ببخشید، متأسفم، پشیمانم و … استفاده کرد؛ در بسیاری از شرایط به این معناست که:

چرا بیشتر مواظب نبودم که دستم رو نشه!!!

در واقع او از خیانت خود ناراحت نیست، از اینکه شما فهمیدید ناراحت است.

در هر بار بخشش، فردی که قربانی خیانت شده است مسئولیتی پیدا می کند مبنی بر اینکه؛ به سادگی و سهولت به موضوعات مطرح شده از طرف شریک عاطفی خود نگاه نکند.

شاید اکنون برای شما این سؤال ایجاد شده باشد که:

ابتدا باید ریشه خیانت مشخص شود و با توجه به آن در شما و همسرتان تغییراتی به لحاظ رفتاری و روانی ایجاد گردد.

چطور بفهمیم فردی که خیانت کرده دوباره آن را تکرار نخواهد کرد – حالات مرد بعد از خیانت

در حقیقت شما و همسرتان باید نزد یک مشاور رفته و پس از آنکه مشاور متوجه ریشه اصلی خیانت شد؛ با فرد خیانتکار جلسات درمانی را شروع کند و به شما به عنوان فردی که قربانی خیانت شده است توصیه هایی را به لحاظ رفتاری ارائه کند.

تنها در این صورت است که احتمال خیانت به حداقل و یا صفر می رسد.

خوشحالم که تا انتهای مقاله (حالات مرد بعد از خیانت) با من همراه بودید. در صورتی که شما به عنوان یک خانوم نیاز به مشاوره در زمینه خیانت عاطفی دارید، می توانید فرم زیر را پر کرده تا برای شما وقت مشاوره تلفنی رزرو شود.

 

فرصت مشاوره تنها برای خانم ها می باشد

 

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نام *

ایمیل *

وب‌ سایت

دیدگاه

آسا وکیل حاصل یک تیم حقوقی با تجربه با تفکری تحول گراست. این تیم حقوقی در سال 1397 با هدف ایجاد تحول جدّی در امور وکالت و مشاوره حقوقی پا به عرصه وب نهاد و تا به امروز در مسیر خود ثابت قدم بوده است. هدف تیم بزرگ آسا وکیل این است که در زمینه های مختلف حقوقی انتخاب اول افراد واقع شود.
ارتباط با ما : info@asavakil.ir


 

همواره در کنار شما خواهیم ماند – آسا وکیل

بعضی از نشانه های خیانت کاملاً واضح و آشکار هستند‎

 

بعضی از نشانه های خیانت کاملاً واضح و آشکار هستند: بوی ادکلن، جلسات کاری در روزهای تعطیل و … ولی آقایان خیانتکار نشانه های دیگری نیز دارند که چندان واضح نیستند.

 

10 ویژگی مشترک آقایانی که خیانت می کنند

چطور بفهمیم مردی خیانت میکند

 البته اگر همسرتان فقط یکی دو نشانه از نشانه های زیر را دارد لزوماً خائن نیست، ولی اگر می بینید اکثر موارد زیر در همسرتان دیده می شود، باید کم کم نگران شوید.

  

شوهر خیانتکار، پنهانکار است

به خصوص در مورد تلفن همراهش بسیار حساس است و همیشه روی آن قفل می گذارد. بعضی از تماس ها را جواب نمی دهد و سعی می کند تلفنش را از چشم شما دور نگه دارد. بیشتر خانم هایی که همسرشان به آنها خیانت می کند، اعتراف می کنند که این مورد را دیده اند و وقتی در مورد آن از شوهرشان سوال کرده اند، شوهر جوابی نداشته یا به نحوی کارش را توجیه کرده است. 

  

شوهر خیانتکار با مادرش رابطه خوبی ندارد

دکتر کارول لیبرمن هشدار می دهد: «مواظب مردی که از دست مادرش عصبانی است باشید.» اگر او به مادرش دروغ می گوید یا با او بد حرف می زند، احتمالاً رابطه این دو خراب شده است. آقایانی که به مادر خود احترام نمی گذارند، به همسرشان نیز بی احترامی میکنند. حواستان باشد که این آقایان به راحتی به شما هم دروغ می گویند.

  

شوهر خیانتکار از خودش مطمئن نیست

نداشتن اعتماد به نفس چه بخاطر ظاهر فرد باشد (مانند ریختن موها) چه بخاطر شغل فرد، احساس تهدید کردن می تواند دلیلی برای شروع یک رابطه و بالا بردن اعتماد به نفس از این طریق باشد. خیانت می تواند دلیلی برای شوهر باشد تا دوباره احساس مرد بودن کند. اگر همسر شما نیز از خودش مطمئن نیست و اعتماد به نفس پائینی دارد، سعی نکنید زیبائی و جذابیت خودتان را به رخ او بکشید و جلوی او به موفقیت های کاری تان بنازید. در عوض سعی کنید او را تشویق کنید تا به اهدافش برسد.

  

شوهر خیانتکار، فراموشکار است

آیا شوهرتان قبلاً بی حواس و فراموشکار نبوده است؟ دکتر کوپر می گوید: «آقایان خیانتکار معمولاً تظاهر می کنند که فراموشکارند در حالی که کاملاً همه چیز را به یاد دارند.» بجای اینکه او خودش را درگیر جزئیات و توضیح دادن آنها برای شما کند، برایش راحت تر است که وانمود کند خیلی چیزها را یادش نمی آید و حتی روز تولد شما را فراموش کند.

  

شوهر خیانتکار، خودشیفته است

به گفته دکتر رامانی دورواسولا، روانشناس بالینی و استاد روانشناسی دانشگاه کالیفرنیا، آقایانی که فقط به خودشان فکر می کنند و به بلوغ فکری نرسیده اند، درست مانند بچه های لوس هستند و بطور سریالی خیانت می کنند. این افراد خودشیفته حس دلسوزی و همدردی ندارند و به زنان به عنوان شیء و بازیچه نگاه می کنند. به علاوه آنها معتقدند که حق دارند هر کاری دلشان خواست انجام دهند. دکتر دورواسولا می گوید: «شما نمی توانید این افراد را عوض کنید و خودشان هم نمی خواهند که تغییر کنند. پس باید آنها را از زندگی تان خارج کنید.» 

 

شوهر خیانتکار، محبتش کم شده است

همسران خیانتکار با آنکه هنوز با شما رابطه جنسی دارند، ولی دیگر دستتان را نمی گیرند، گونه شما را نمی بوسند و دیگر به شما محبت نمی کنند. مقاربت فقط یک عمل فیزیکی است، در حالیکه صمیمیت و محبت واقعی را نمی توان وانمود کرد. البته اگر همسرتان از آن مدل آقایانی نیست که با لمس کردن محبتشان را نشان می دهند، شاید این مسئله نگران کننده نباشد. ولی اگر او همیشه با لمس کردن و بوسیدن و نوازش محبتش را به شما نشان می داد و حالا محبتش کم شده یا اضطراب دارد، وقت آن است که از او بپرسید قضیه چیست و چرا او دیگر مثل قبل نیست. 

  

شوهر خیانتکار به کارهای خلاف رو آورده است

اگر همسرتان مست می کند، مواد مخدر مصرف می کند یا قمار می کند، به گفته دکتر تینا تسینا، “انضباط شخصی را درک نمی کند و فکر می کند هر کار خلافی انجام دهد می تواند از زیر آن شانه خالی کند. بنابراین دست به هر کاری می زند و به راحتی به شما خیانت می کند. 

 

بنابراین باید از خودتان مراقبت عاطفی زیادی کنید و این باور که او هنوز شاهزاده شما با یک اسب سفید است را کنار بگذارید. 

  

شوهر خیانتکار، زیادی جذاب و زبان باز است

اگر هر کس او را می بیند فکر می کند که “این مرد خیلی زبان باز است” شاید واقعاً همینطور باشد و او دقیقاً در حال انجام همین کار باشد. همه ما وقتی بچه بودیم شیطنت می کردیم و راهی پیدا می کردیم تا با شیرین زبانی مادران عصبانی مان را آرام کنیم. ولی خیلی آقایان این ویژگی را تا بزرگسالی حفظ می کنند. دکتر تسینا می گوید، این آقایان کارهای عجیب و غریبی می کنند که ممکن است شغلشان را به خطر بیندازد، ولی با شیرین زبانی خودشان را از این وضعیت نجات می دهند.

  

شوهر خیانتکار، قدرتمند است

به افرادی همچون الیوت اسپیتز، بیل کلینتون، تایگر وودز و آرنولد شوارتزنگر فکر کنید. تحقیقات نشان می دهند که آقایانی که خود را قدرتمند می دانند بیشتر مستعد خیانت به همسرانشان هستند. به گفته دکتر اندی هریس، “به نظر می رسد که قدرت به آقایان نیروی شهوت افزایی می دهد و باعث می شود که فکر کنند شکست ناپذیرند.”

  

شوهر خیانتکار، ایرادگیر است

دکتر فران والفیش می گوید: «خصلت خیانتکاران این است که کاری می کنند شما به باورهای خود شک کنید و در مورد حقوق خود تردید داشته باشید.» کاری از این بهتر برای پرت کردن حواس شما در مورد رفتارهای مشکوک او وجود ندارد و او دائم از شما ایراد می گیرد و باعث می شود که شما بجای او به خودتان شک کنید. همچنین اگر او قبلاً هرگز به وزن و هیکل شما، عادات خانه داری تان یا شغلتان ایراد نمی گرفت، ولی حالا در مورد همه این چیزها گله دارد، نشانه آن است که او به شما خیانت می کند. دکتر والفیش می گوید: «به او واضح بگویید که این ایرادگیری و انتقادهای او از شما بدین نحو چقدر شما را ناراحت می کند و دلتان را می شکند.»

  

منبع : زندگی ایده آل

چطور بفهمیم مردی خیانت میکند

 

دانستنیهای قبل و بعد از ازدواج

پیشرفته ترین روش درمان نازایی زنان و مردان


علائم کیست تخمدان | درمان گیاهی


اقساط 36 ماه بدون پیش پرداخت لوازم خانگی


برای خرید بلیط اول اینجا سر بزن


رسیدن به اوج لذت جنسی با این محصولات


میخوای از همیشه زیباتر باشی؟


ارسال فوری و محرمانه انواع کاندوم


راه و رسم داشتن زندگی زناشویی بدون تنش


درمان اختلالات روحی بدون دارو و عارضه


راهنمای انتخاب و خرید محصولات زناشویی


برای سفارش این ست فقط کافیه کلیک کنی!


با هواپیما هم میشه ارزون سفر کرد!


قاعدگی دردناک زنان و دختران


آسانترین راه خرید برنامه در کنسول ps4

Makan Inc.| All Rights Reserved – © 2013 – 2021

نشانه هایی که بیان می کند همسرتان با شما صادق نیست:

هنگامی که صحبت از خیانت زوجین به میان می اید نمی توان به سادگی از کنار آن عبور کرد.

واقعیت این است که خیانت کنندگان به خوبی می توانند شما را گول بزنند و کارهایی که انجام داده اند را به کمک ترفندهای موجود پنهان سازند.

بر اساس گفته متخصصان پنج نشانه وجود دارد که بیان می کند همسرتان در حال خیانت به شماست و ممکن است با فرد دیگری رابطه داشته باشد. اگر یک یا چند مورد از نشانه های زیر را در همسر خود مشاهده کردید بهتر است کمی نگران شوید و به کمک یک فرد متخصص با شرایط موجود مبارزه کنید.چطور بفهمیم مردی خیانت میکند

برخی از افراد بر این باورند که به هنگام خیانت، ممکن است میل جنسی او نیز کاهش پیدا کند اما واقعیت این طور نیست و دقیقا عکس این موضوع صادق است.

زمانی که افراد در حال خیانت به همسر خود هستند ممکن است نیاز و تمایل بیشتری به رابطه جنسی داشته باشند. یکی از مشاوران این حوزه بیان می کند که چنین موضوعی به خاطر ترکیب گناه و تمایل جنسی تجدید شده است.

برخی از افراد ممکن است بر این باور باشند که افراد به هنگام بروز خیانت زمان زیادی را پای رسانه های دیجیتال و فناوری های موجود صرف کنند تا با کسی که به تازگی با او اشنا شده اند ارتباط برقرار نمایند.

آن ها فکر می کنند همسرشان در این شرایط باید مدت زمان زیادی را صرف صحبت های پنهانی با تلفن همراه نماید. بله استفاده از فناوری بی شک می تواند ارتباطات را ساده تر کند با اینحال استفاده از چنین مواردی باعث می شود پنهان کردن رابطه کمی دشوار باشد.

به راحتی می توان حرکات و تصاویری که افراد در شبکه های اجتماعی به اشتراک می گذارند را پیگیری نمود. نمونه های زیادی وجود داشته که در آن استفاده از فناوری باعث اشکار شدن روابط پنهانی گشته است. در موارد اخیر افرادی که به همسر خود خیانت می کردند استفاده از این دستگاه ها و فناوری های جدید را کنار گذاشته اند.

در این شرایط استفاده از دستگاه های فناوری کاهش پیدا می کند و افراد زمان اندکی را در رسانه های اجتماعی صرف می کنند و در ساعت های غیر عادی روز به انجام تمرینات ورزشی می پردازند.

ممکن است فکر کنید افرادی که به شما خیانت می کنند دیگر حوصله صحبت کردن با شما را نخواهند داشت اما عکس این موضوع صادق است. آن ها به شدت به شما علاقه مند می شوند و پرحرف تر از قبل خواهند بود.

در چنین شرایطی دوست دارند همه کارهایی که انجام داده اید را با جزییات کامل برایشان تعریف کنید. هر چقدر بیشتر حرف بزنید آن ها را بیشتر به خود جذب کرده اید. حفظ ظاهر در این شرایط می تواند جلوی شک کردن طرف مقابل را بگیرد.

آن ها ممکن است در مورد موضوعات یا سرگرمی هایی صحبت کنند که قبلا هرگز هیچ گونه تمایلی به آن نداشته اند.

به عنوان مثال ممکن است به طور ناگهانی به موارد سیاسی یا ورزشی که قبلا علاقه ای به آن نداشته اند علاقه نشان دهند.

سفرهای کاری یا صرف ساعت های طولانی مدت در دفتر کاری و نیامدن به منزل در شب ممکن است نشانه های هشداردهنده واضحی باشد اما برخی از افراد برنامه کاری انعطاف پذیری دارند و چنین نشانه های کلیشه ای ممکن است به شناسایی خیانت کمکی به شما نکند.

در طول 10 سال گذشته روش کار کردن و جایی که افراد کار می کنند بسیار تغییر کرده است. حالا بیشتر افراد پشت میز نشین نیستند و مدام در حال حرکت اند.

به همین خاطر شناسایی و بررسی تغییرات ایجاد شده در برنامه روزانه افراد کمی دشوار است. با اینحال برخی از افراد ممکن است متوجه شوند شوهرشان کارهای عجیب و غیر عادی را خارج از برنامه روزانه اش انجام می دهد که قبلا هرگز چنین کارهایی را نمی کرده است. به عنوان مثال فردی که مدام به مدرسه فرزندش می رود ممکن است با مادر یکی از بچه ها ارتباط پنهانی داشته باشد.

زمانی که فردی در حال برقراری رابطه با فرد دیگری است ممکن است به راحتی دچار مشکل مالی شود. اما در این شرایط تنها به دنبال رسیدهای غیر قابل توضیح از رستوران های گران قیمت، وعده های غذایی آن چنانی یا هدیه های گران قیمت نباشید.

بیشتر افرادی که به همسرشان خیانت می کنند حساب های جداگانه ای دارند و برخی از اوقات به درستی نمی دانند چه مقدار پول در هر کدام از حساب هایشان دارند و در پایان ماه به این نتیجه می رسند که دچار مشکل مالی شده اند.

در چنین شرایطی افراد ممکن است نخواهند در مورد برنامه های مالی دراز مدت صحبت کنند. به عنوان مثال فرد ممکن است تعهد مالی به موارد بزرگ و طولانی مدت از خود نشان ندهد.

حرف بی پایه واساسی مطرح شد واقعا من بانظرپژمان موافقم چون واقعا بوده جلوی چشمم که زن درحین خیانت آنقدر توفاز فرورفته که اجازه هیچ ارتباط فیزیکی رابه همسرش نداده وفقط درحال نقش بازی کردن بوده

نمیشه با قاطعیت صحبت کرد.یکی از دوستانم زمانی که زنش بهش خیانت میکرد.به هیچ وجه زنش اجازه برقراری رابطه زناشویی رو نمیداد.حتی یه بقل ساده(نه دعوایی نه قهری بینشون بود )

خیلی مزخرف

سلام.این مطلب رو با ذکر منبع، کپی کردم توی وبلاگم

ذخیره نام، ایمیل و وبسایت من در مرورگر برای زمانی که دوباره دیدگاهی می‌نویسم.

سماتک

چطور بفهمیم مردی خیانت میکند

چگونه بفهمم شوهرم خیانت می کند؟ اگر به دنبال راههای که نشان دهنده خیانت مرد به زنش هستید در ادامه نشانه های خیانت مرد به زن بیان می شود همچنین به شما خواهیم گفت که چگونه بفهمیم شوهرمان به ما خیانت میکند یا نه؟ با ما همراه باشید.

 

اگر شریک زندگی‌تان عشق ورزی و رابطه جنسی اش را با شما کاهش داده یا کلا کنار گذاشته، این امکان وجود دارد که در جای دیگری لذت می‌برد. داشتن روابط نزدیک با شخص دیگری باعث می‌شود که آدم‌ها تمایلی به برقراری رابطه با شریک زندگی‌شان نداشته باشند. کاهش روابط فیزیکی به ندرت می‌توانند فقط نشانه‌ی سرد شدن رابطه‌ باشند و گاهی ممکن است نشانه‌ای باشند بر این‌که شریک زندگی‌تان شما را فریب می‌دهد.

 

1. میزان توجهی که به شما می‌کرد به طرز عجیبی تغییر کرده است

اگر مرد معمولا بی‌احساس و بی عاطفه‌تان یکباره به منبع عشق و احساس تبدیل شد، لذتش را ببرید، اما خوب او را زیر نظر بگیرید. به همین صورت، اگر مرد سرشار از محبت شما ناگهان سرد شد، این را نیز به عنوان نشانه‌‌ای هشدار دهنده در نظر بگیرید. این احتمال وجود دارد که در آغوش زن دیگری آرام می گیرد و لذت می برد، یا با شما سرد شده است چون آن زن تمام شور و حرارت مرد شما را از آن خودش می‌کند.

2. شروع می‌کند به بازدید از نمایشگاه‌ها یا لذت بردن از رفتن به موزه‌ها

این مورد ممکن است در ابتدای امر کمی غیرجدی به نظر برسد، تا اینکه متوجه دانشجوی هنر جوانی بشوید که شوهرتان به او علاقمند شده است، یا یک دانشجوی رشته‌ی تاریخ با لب‌خندهای اغوا کننده‌اش و داستان‌هایی در مورد قدیم الایام دل او را برده است. اگر به چیزهایی علاقمند شده است که قبلا علاقه نداشت، این نشانه‌ای حتمی از آن است که علایق زن دیگری بر او تاثیر گذاشته است. خوب دقت کنید تا او را از مسیر بی‌وفایی و خیانت بازگردانید.

 

3. اگر هیچ وقت در کنار شما از تلفن استفاده نمی‌کنند.

وقتی می‌بینید همسرتان زمانی که کنارش نیستید دائما با تلفن صحبت می‌کند اما وقتی شما هستید این کار را نمی‌کند، علامتی قوی از خیانت است.

چرا؟ چون یک فرد خیانتکار از این‌که تلفنش نزدیک شما باشد می‌ترسد. او می‌داند که آن فرد جدید، ممکن است هر لحظه به پیام دهد.

و اگر شما در آن لحظه آن‌جا باشید به هم ریخته می‌شود و به دنبال بهانه می‌گردد. اما می‌تواند با بی‌صدا کردن تلفن و دور کردن آن از شما از همه این اتفاقات جلوگیری کند.

 

4. پیدا کردن وسایل جلوگیری از بارداری

اگر شما و شوهرتان از کاندوم استفاده می‌کنید، مسئله‌ای نیست اما اگر استفاده نمی‌کنید و به طور ناگهانی کاندومی را در ماشین یا اتاق پیدا می‌کنید می‌تواند نشانه رابطه داشتن شوهرتان باشد.

 

5. در کل ظاهرش عوض شده است

تشخیص این یکی کمی سخت تر است، اما شایان ذکر است چون معمولا نشانه‌ی مشکلاتی است که به رابطه‌ی عشقی منجر می‌شوند، تا رابطه‌ی واقعی. گاهی، وقتی شوهرتان خوشحال نیست، شروع می‌کند به ایجاد کردن تغییراتی، و تغییر از خونگرم بودن به محافظه‌کاری، یا محافظه کاری به خونگرمی، یکی از آن‌ها است. اگر چنین موردی را دیدید، با او حرف بزنید، قبل از آنکه موضوع عشقی پیچیده‌ای شود که ازدواج‌تان را به نابودی بکشاند و این نشانه های خیانت مردان را جدی بگیرید.

6. به طرز متفاوتی لباس می‌پوشد

مردان اغلب سبک‌ لباس پوشیدن‌شان را تغییر نمی‌دهند. اگر شلوار جین و تی‌شرت یقه دار دوست داشته باشند، این احتمال وجود دارد که برای همیشه همین سبک را حفظ کنند. بنابراین، اگر متوجه شدید که او شلوار جین‌اش را با یک شلوار مدل داکرز عوض کرده، یا تی‌شرت یقه‌دارش را با یک تی‌شرط نوشته‌دار عوض کرده است، پس یک شوهر خیانت کار نصیب‌تان شده است. مردها فقط وقتی نحوه‌ی لباس پوشیدن‌شان را عوض می‌کنند که از انجام آن هدفی داشته باشند، که دراین مورد خوشحال کردن زنی دیگر است.

7. درباره‌ی هر چیزی موضع تدافعی می‌گیرد، اغلب انگار انتظار درگیری دارد

کمتر آدمی پیدا می‌شود که از درگیری، به خصوص در خانه، خوشش بیاید. شوهر شما هم از این قاعده مستثنی نیست، پس اگر درباره‌ی هر چیزی موضع دفاعی می‌گیرد و همیشه آماده‌ی جدل و درگیری است، باید کمی عمیق‌تر نگاه کنید. مردی که اینگونه رفتار می‌کند اغلب به خاطر کار اشتباهی که می‌داند انجام داده است چنین می‌کند. او می‌داند که یک جای کار می‌لنگد، چون با کسی رابطه عشقی دارد.

 

8. داستانی را به شما می‌گویند که قبلا نیز گفته‌اند

خوب، اگر همسرتان همیشه این‌گونه بوده است، احتمالا برایش طبیعی است. اما اگر اخیرا این رفتار را پیدا کرده‌ است، می‌تواند نشانه خیانت او باشد.

دلیل؟ اگر شوهرتان می‌خواهد چیزی را به شما بگوید، احتمالا فکر می‌کند آن را به شما نگفته است. می‌دانند به کسی گفته‌اند ( شما و معشوق پنهانی‌شان) اما دقیقا نمی‌دانند به کدامیک از شما گفته‌اند. به هر حال به شما می‌گویند تا مطمئن شوند.

به چیزهای کوچکی مانند این توجه کنید.

 

9. اغلب از کاه کوه می‌سازد و با این بهانه خانه را ترک می‌کند

این یکی خیلی تابلو به نظر می‌رسد، اما بسیاری از زنان به خاطر درگیر شدن در خود مشاجره‌ای که از آن سر در نمی‌آورند از این موضوع غفلت می‌کنند. این به خاطر آن است که نمی‌دانند از کجا خورده‌اند، و بعد می‌نشینند و با خودشان فکر می‌کنند چه کار اشتباهی انجام داده‌اند که باعث شده شوهرشان خانه را ترک کند. این را گفتم، چون شوهری که بر سر هیچ دعوا راه می‌اندازد و بعد خانه را ترک می‌کند، یا به دنبال بهانه‌ای است که خانه را ترک کند، یا اینکه عجز و درماندگی واقعی‌اش را نشان ندهد. هر دوی این‌ها نشانه‌ی مشکلی عمیق‌تر هستند، که اغلب به خیانت و بی وفایی مربوط می‌شوند.

 

چطور بفهمیم مردی خیانت میکند

10. زمانی که او را با این افکار مواجه می‌کنید، از صحبت کردن طفره می‌رود

کاملا طبیعی است که همسرتان در مقابل بعضی از رفتارهای اخیرتان بایستد. و اگر واقعا خیانت نکرده‌ است، بدون شک توضیح خوبی برای برخی رفتارها خواهد داشت.

می‌نشیند و همه چیز را آرام توضیح می‌دهد. هیچ کار اشتباهی نکرده‌ است بنابراین چرا قضیه را بزرگ کند؟ خوب. اما یک فرد خیانتکار؟ اصلا فکر نکنید که چنین کاری کند.

رفتار معمول یک شوهر خیانتکار در این مواقع، عصبانیت و تاثیر گذاشتن روی ذهن طرف مقابل است.

حتی اگر خیانت کردن آن‌ها را ثابت کنید، باز هم همین‌گونه رفتار می‌کنند. بنابراین اگر شوهرتان شما را از وفاداری خود مطمئن نمی‌کند، نشانه بزرگی از خیانت است.

 

11. زمان زیادی را صرف کمک به شخص دیگری می‌کند، یا هدایایی به او می‌دهد

این یکی سخت است، چون بعضی از مردها ذاتا مهربان هستند و ماهیتی بخشنده و سخاوتمند دارند. آن‌ها به هرکسی کمک می‌کنند. شوربختانه، بعضی از زنان آنقدرها ذات خوب و مهربانی ندارند، و ممکن است از اعتماد شوهرتان سوء استفاده کنند، یا بدتر، کار را به معاشقه بکشاند. به همین شکل، شوهرتان نیز ممکن است وقت بیشتری را با زن دیگری بگذراند چون مصاحبت و همراهی او را به بودن در کنار شما ترجیح می‌دهد. به هر صورت، این نشانه‌ی شروع بی‌وفایی است، و بهترین کار آن است که در نطفه خفه اش کنیم.

12. در دورهمی‌های خانوادگی و دوستانه شرکت نمی‌کند

هرچقدر هم که اقوام‌مان را دوست داشته باشیم یا نداشته باشیم، وقت گذراندن با آن‌ها بخشی از زندگی متاهلی است. وقت گذراندن با دوستان هم همین طور است. اگر شوهرتان دیگر با دوستان و خانواده وقت نمی‌گذراند، به خصوص در جمع‌های گروهی، این نشانه‌ای حتمی است که یک جای کار می‌لنگد. شاید قصد دارد شما را ترک کند، یا ممکن است در حال خیانت به شما باشد و دلش نمی‌خواهد زنی که با او رابطه دارد شما را باهم ببیند.

 

13. حساب‌های کاربری اسکایپ، وایبر، یا واتس‌اپ‌اش را خصوصی نگه می‌دارد

پیام‌های فوری همان ایمیل‌های جدید هستند، و چون از پیامک‌های عادی یا اس‌ام‌اس‌ها حالت خصوصی‌تری دارند، برای شوهرتان خیانت کردن به شما بدون آنکه خبردار شوید کار نسبتا راحتی خواهد شد. با اینکه نباید انتظار داشته باشید دیگر پیام‌هایش را در تلفنش بخوانید – کاری که قبلا خود او از شما می‌خواست انجام بدهید و خلاصه‌ی پیام‌هایش و مهم‌ترین آن‌ها را برایش بخوانید – اما گاهی نگاه مختصری انداختن به صفحه‌ی گوشی او چندان هم کار غلطی نیست. اگر گوشی را از شما پنهان می‌کند، احتمالا چیزی بیشتر از یک پیام معمولی برای پنهان کردن دارد.

 

14. صمیمیت از بین می‌رود

از بین رفتن جذابیت جنسی واقعا ناراحت کننده است و می‌تواند دلایل زیادی داشته باشد که یکی از آن‌ها دریافت این جذابیت از فردی دیگر است.

بنابراین اگر می‌بینید شوهرتان دائما شما را در اتاق خواب پس می‌زند، می‌تواند نشانه خیانت باشد.

 

15. بیش از یک نشانی ایمیل شخصی دارد

تقریبا هر کسی که به سن ازدواج رسیده باشد چندین و چند ایمیل مختلف داشته است، و نهایتا اکثر آن‌ها را حذف کرده و به یک یا دو ایمیل مورد علاقه‌اش بسنده کرده است. اگر شوهرتان تمام وقت کار می‌کند، و چندین حساب ایمیل شخصی دارد، تنها دلیل استرسش برای مدیریت حساب‌های کاربری متعدد خیانت می‌تواند باشد، یا اینکه راه را برای شعله‌ی عشقی قدیمی باز گذاشته است تا دوباره آتش اشتیاقش را فروزان کند.

 

16. در خلوت با تلفن زنگ می‌زند یا تلفن را جواب می‌دهد

این یکی دیگر از سر نخ‌های بزرگ است. فقط مردی که نمی‌خواهد شما بشنوید در مورد چه چیزی صحبت می‌کند در خفا و خلوت زنگ می‌زند یا تلفنش را جواب می‌دهد. معمولا، تنها زمانی که شوهرتان نمی‌خواهد شما حرف‌هایش را بشنوید زمانی است که در حال خیانت به شما، یا صحبت کردن در مورد شما است.

 

17. استفاده ناگهانی بیشتر از شبکه‌های اجتماعی

اگر شوهرتان قبلا اصلا از شبکه‌های اجتماعی استفاده نمی‌کرد اما ناگهانی اغلب اوقات پست می‌گذارد، این احتمال وجود دارد که می‌خواهد توجه معشوق جدید و پنهانی خود را جلب کند

این مسئله به تغییر ناگهانی رفتار او برمی‌گردد و نشانه رابطه داشتن همسر شماست و البته این فقط مختص رفتار آنلاین اوست.

 

18. خیلی با شما صحبت نمی‌کنند

طبیعی است که یک ازدواج به مرحله‌ای برسد که به اندازه قبل با هم صحبت نکنید اما خیلی بد نمی‌شود. این مسئله واقعا برای رابطه خطرناک است.

فقط این نیست، بلکه این مسئله نشانه خیانت کردن شوهرتان نیز هست. این مسئله معمولا با روابط عاطفی در ارتباط است.

ممکن است شوهر شما بازخوردی که دوست داشته است را در هنگام تعریف کردن یک ماجرا از شما دریافت نکرده باشد. اگر این مسئله در اغلب مواقع اتفاق بیفتد، برای زدن این حرف‌ها، شخص دیگری را پیدا می‌کند.

و زمانی که آن فرد را پیدا کرد، دیگر درمورد چیزی با شما صحبت نمی‌کند. اگرچه این نوع از خیانت در گروه « بی‌وفایی عاطفی» قرار می‌گیرد اما به هر حال خیانت است.

بی‌وفایی عاطفی معمولا به صورت آنلاین رواج دارد زیرا به حضور فیزیکی نیاز ندارد.

 

19. ذائقه و میل جنسی اش تغییر کرده است

نزدیکی و صمیمیت فیزیکی یکی از معیارهای مهم ازدواج است. زنان نحوه‌ی رفتار شریک زندگی‌شان را یاد می‌گیرند، به ویژه «حرکاتش» در اتاق خواب را. اگر شوهرتان مانع از انجام کاری توسط شما می‌شود، یا بدتر، گاهگاهی شروع به نشان دادن حرکات جدیدی در اتاق خواب‌تان می‌کند، بهتر است بررسی کنید ببینید آیا شروع کرده به خواندن مجله‌ی زنان، یا اینکه از زن دیگری درس می‌گیرد!

20. بسیار بیشتر از قبل کار می‌کند، و کمتر در خانه وقت می‌گذراند

مثل مردانی که مدام به سفر می‌روند، مردی که همیشه وقتش را سر کار می‌گذراند معمولا برای این همه دور بودن از خانه و زندگی‌اش دلایل دیگری دارد. مگر آنکه مانند یک وکیل یا پزشک شغلش چنین ایجاب کند، وگرنه یا دلش نمی‌خواهد وقتش را با شما بگذراند، یا اینکه وقتش را با کس دیگری می‌گذراند. در هر دو صورت، این موضوع نشانه‌ای از بروز یک مشکل جدی است.

 

21. شروع به راز نگهدار شدن می‌کند و دیگر مثل قبل چیزهای کوچک را با شما در میان نمی‌گذارد

وقتی شوهرتان دیگر مسائل کوچک را، مثل ماجراهایی که در اداره برایش اتفاق می‌افتد، یا چالشی که احتمالا از پس آن برآمده است، با شما درمیان نمی‌گذارد این نشانه‌ی خوبی نیست. معمولا مردها موجودات پر حرفی نیستند، اما نیازی غریزی به نشان دادن دستاوردها و موفقیت‌های‌شان به زن خود دارند. اگر شوهرتان از نشان دادن دستاوردهایش به شما دست کشیده است، یا دچار بحران بزرگی شده، یا داستان موفقیت‌هایش را با زن دیگری در میان می‌گذارد.

 

22. به شما بی‌احترامی می‌کنند

چه عدم توجه باشد چه سوء استفاده عاطفی، زمانی که همسرتان به شما بی‌احترامی می‌کند، در واقع نشانه بی‌احترامی کردن او به ازدواج‌تان است.

بحث کردن و عصبانی شدن از شریک‌تان کاملا طبیعی است، خط قرمزی وجود دارد که نباید از آن گذشت. بنابراین زمانی که می‌بینید شریک‌تان بارها از این خط قرمز می‌گذرد، به این معناست که دیگر به ازدواج‌تان اهمیتی نمی‌دهد.

اگر به این نقطه رسید، چرا اصلا فکر نمی‌کنید که در حال خیانت کردن به شماست؟ او نشان داده است که دیگر به چیزی اهمیت نمی‌دهد.

 

23. دیگر مستقیم به چشم‌های‌تان نگاه نمی‌کند

دروغ گفتن کار سختی است، به خصوص وقتی به مستقیم به چشم‌های طرف مقابل زل بزنی. وقتی نوبت به نگاه کردن به چشمان کسی که عاشقش هستیم و دروغ گفتن به او می‌رسد، این کار تقریبا غیر ممکن به نظر می‌آید. به خاطر همین یک شوهر یا مرد خیانت کار معمولا نمی‌تواند در لحظه‌ های نزدیکی و صمیمیت، مستقیم به چشمان شما نگاه کند چون می‌داند که این صمیمیت دروغین است.

 

24. دیگر از لمس کردن‌های گاه به گاه شما دست می‌کشد

زوج‌هایی که رابطه‌ای سالم دارند اغلب اشتراکاتی در زمینه‌ی لمس کردن‌های کوتاه و گذرا دارند، مثلا یک ضربه‌ی آرام ناگهانی به بدن طرف مقابل وقتی که از مثلا اتاق نشیمن رد می‌شوند یا یک نوازش ملایم و عاشقانه. این نشانه‌های مختصر صمیمیت ممکن است دیگر زیاد به چشم نیایند ، و اگر این حرکات متوقف شدند ، به طور حتم نشانه‌ی آن است که در ذهن شوهرتان چیزی یا کسی به غیر از شما وجود دارد.

 

25. از تنها ماندن با شما در اتاق خودداری می‌کند

بسیاری از اوقات، مرد خیانت کار درباره‌ی داشتن رابطه‌ی عشقی و معاشقه تصمیم خودش را گرفته است، یا حتی ممکن است در حال حاضر درگیر یکی از این عشقبازی‌ها باشد. اگر از تنها ماندن با شما در اتاق خودداری می‌کند، این نشانه‌ای حتمی از وجود مشکلی در رابطه‌ی شما است، و او خودش می‌داند که مشکلی در رابطه‌تان به وجود شده است و این را به عنوان نشانه های خیانت مردان در نظر بگیرید.

 

26. در گذشته خیانت کرده‌اند

آیا جمله : « کسی که یک بار خیانت کرده است، باز هم خیانت می‌کند» درست است؟ ممکن است نباشد. افراد می‌توانند تغییر کنند مخصوصا برای کسانی که دوست دارند.

به هر حال، مطالعات نشان می‌دهد احتمال خیانت کردن دوباره در افرادی که در گذشته خیانت کرده‌اند، از سایر افراد بیشتر است.

بنابراین اگر همسرتان قبلا ، به شما، با شما یا شخصی دیگر خیانت کرده است ، فقط بدانید احتمال زیادی وجود دارد که این کار را دوباره انجام دهد.

 

27. دیگر برای‌تان گل نمی‌خرد یا کارهای خاص انجام نمی‌دهد

مردان در همان سنین بسیار پایین یاد می‌گیرند برای زنی که عاشقش هستند کارهای خاصی انجام بدهند. چه خریدن شاخه گلی برای مادر باشد، یا یک جعبه شکلات برای همسر، او می‌داند که این چیزها برای زنان خیلی اهمیت دارد. اگر متوجه شدید که او اخیرا هیچ نشانه بذل محبتی نسبت به شما بروز نمی‌دهد، این می‌تواند حاکی از آن باشد که محبت خود را احتمالا خرج زن دیگری می‌کند و از مهمترین نشانه های خیانت مردان است.

 

28. با تمام وجود مراقب تلفن خود هستند

تکنولوژی، خیانت کردن را برای همه آسان کرده است، مخصوصا که با تکنولوژی می‌توانند با افراد دیگر در ارتباط باشند.

اگرچه هر فردی به حریم شخصی نیاز دارد اما افراد خیانتکار به شکلی غیر طبیعی مراقب تلفن همراه خود هستند که در اطراف همسرشان نباشد. برای مثال، آن‌ها تلفن خود را برای گوش دادن به موسیقی به ماشین متصل می‌کنند اما در هنگام بنزین زدن، گوشی را درمی‌آورند! این طبیعی نیست.

اکثر افراد می‌گذارند موسیقی در ماشین پخش شود و برای بنزین زدن بیرون می‌روند. اما فرد خیانتکار، زمانی که تلفن همراهش در کنار فردی است که می‌خواهد کارهای پنهانی خود را از او پنهان کند، نگران و دستپاچه می‌شود.

بنابراین اگر شوهرتان به طرز عجیبی مراقب تلفن همراه خود است، نشانه خیانت کردن اوست.

مخصوصا وقتی می‌دانید که امروزه بسیاری از افراد برای خیانت کردن از شبکه‌های اجتماعی استفاده می‌کنند.

 

29. بهتر از قبل به نظر می‌رسند

با این‌که از خوب لباس پوشیدن شوهرمان برای خودمان خوشحال می‌شویم اما می‌تواند نشانه خیانت کردن او نیز باشد. فقط به آن فکر کنید.

زمانی که مجرد هستید و می‌خواهید دیگران را جذب کنید چه کار می‌کنید؟ سعی می‌کنید از همیشه بهتر به نظر برسید. اما زمانی که به رابطه‌ای مثل ازدواج متعهد هستید، این مرحله کمرنگ می‌شود. یعنی دیگر خیلی به آن نیاز ندارید. البته به این معنا نیست که نمی‌خواهید فرد مورد علاقه خود را تحت تاثیر قرار دهید. اما بیایید آن را بپذیریم، همیشه این‌گونه نیست.

اگر می‌بینید شوهرتان که قبلا خیلی به ظاهر خود اهمیت نمی‌داد، حالا اهمیت می‌دهد، نشانه‌ای قوی از خیانت کردن اوست.

30. کیفیت عاطفی رابطه‌تان تغییر کرده است

اگر شوهرتان کمتر به شما، یا ازدواج‌تان، اهمیت می‌دهد، و بسیار بیشتر نگران خودش است، این می‌تواند نشانه‌ای مبنی بر خیانتش به شما باشد. یک مرد یا شوهر وفادار بر آینده‌اش با شما تمرکز می‌کند، درحالی که یک مرد یا شوهر خیانت کار بیشتر نگران آینده‌ی خودش – بدون شما – خواهد بود.

 

31. همیشه به سفر می‌رود، و شما هرگز در مسافرت همراه او نیستید

بعضی از مشاغل نیازمند مسافرت کردن هستند، اما، همیشه لازم نیست که این مسافرت‌ها به تنهایی صورت بگیرند. شوهرتان می‌تواند موقع مسافرت کردن تعطیلات آخر هفته طولانی مدتی را با شما برنامه ریزی کند. تنها دلیل آنکه او دیگر این کار را انجام نمی‌دهد – حداقل گاهگاهی – به خاطر آن است که نمی‌خواهد وقتش را با شما بگذراند. اگر با شما وقت نمی‌گذراند، پس وقتش را با چه کسی سر می‌کند؟

 

32. برنامه روزانه آن‌ها به شکلی ناگهانی تغییر می‌کند

در اکثر مواقع، اگر همسرتان بخواهد تغییری در برنامه همیشگی خود ایجاد کند، از شما می‌خواهد که در این تغییر با او همراه باشید.

در یک ازدواج طولانی مدت، ما با روش‌ها و الگوهای زندگی روزانه خود با همسرمان هماهنگ هستیم. برنامه داخل و خارج از خانه همسر خود را می‌دانیم. اما اگر این برنامه به طور ناگهانی تغییر کند، می‌تواند نشانه این باشد که او این تغییر را ایجاد کرده است تا با فردی دیگر وقت بگذراند. بنابراین به برنامه و فعالیت‌های روزانه او دقت کنید. ممکن است علائم خاصی از خیانت در آن‌ها دیده شود.

33. دائما پست فرد خاصی را در شبکه‌های اجتماعی لایک می‌کنند

این فرد معمولا فردی از جنس مخالف است. اگر می‌بینید شوهرتان پست‌های یک فرد از جنس مخالف را دائما لایک می‌کند، نشانه رابطه است ( یا حداقل این‌که به دنبال رابطه است).

و اگر همسرتان می‌گوید که او فقط یک دوست یا همکار است باید بدانید که ۸۵٪ خیانت‌ها در محیط کار آغاز می‌شود.

 

34. آنچه سابقا وقت «ما» بود به وقت «من» تبدیل می‌شود

زوج‌های خوشبخت دوست دارند وقت‌شان را با هم سپری کنند. آن‌ها دوست دارند با هم حرف بزنند، فیلم ببینند، و حتی بازی کنند. گاهی، فقط کنار یکدیگر می‌نشینند، و در حالی که یکی‌شان کتاب می‌خواند دیگری مشغول تماشای تلویزیون است. این یعنی با هم بودن، و اگر شوهرتان دیگر دلش نخواهد با هم باشید، رفتارش این را نشان خواهد داد. زمانی را که در رختخواب کنار شما سپری می‌کرد به زمان تنهایی در اتاقی دیگر تبدیل خواهد شد، که قطعا حاکی از آن است که مشکلی به وجود آمده است.

 

35. پیامک‌ها را از گوشی موبایلش پاک می‌کند

اکثر آدم‌ها پیامک‌های گوشی‌شان را پاک نمی‌کنند، چون از خواندنشان بیشتر وقت می‌گیرد. اگر مرد شما جدیدا پیامک‌هایش را پاک می‌کند، احتمالا شوهر خیانت‌کاری دارید، یا شوهری دارید که دارد برای خیانت کردن به شما آماده می‌شود.

 

36. خط موبایل دیگری می‌خرد

اکثر زنان حتی متوجه این قضیه نمی‌شوند، اما اگر شوهرتان یک گوشی موبایل جدید و قشنگ خریده است، بهتر است چک کنید ببینید دو سیم کارت دارد یا نه. اگر دارد، شماره‌ی دوم را برای چه کاری می‌خواهد، و چرا آن شما را با شما در میان نگذاشته است؟ این نشانه‌ای حتمی است که رازهای بسیار جدی و مهمی را از شما پنهان می‌کند – که یکی از آن‌ها احتمالا زن دیگری است.

 

37. دوستانش با شما به شکلی متفاوت رفتار می‌کنند

اغلب مواقع دوستان همسر شما قبل از شما از خیانت او خبردار می‌شوند. دلایل واضحی دارد. افراد معمولا کارهای خود را به دوستان یا حتی به افراد خانواده خود می‌گویند. مواردی نیز وجود دارد که این مسئله اتفاق نمی‌افتد و شخص، موضوع را کاملا محرمانه نگه می‌دارد.

اما اگر دوستان‌شان می‌دانند، احتمالا در کنار شما خیلی راحت رفتار نمی‌کنند. بنابراین دفعه بعدی که دورهمی دوستانه داشتید، به نحوه رفتار آن‌ها با خودتان توجه کنید.

اگر احساس‌تان خیلی قوی است، می‌توانید درمورد خیانت همسرتان از آن‌ها سوال کنید! پاسخ آن‌ها می‌تواند خیلی چیزها را نشان بدهد مخصوصا اگر آن‌ها را غافلگیر کنید. در اکثر موارد جواب آن‌ها منفی است اما شما باید به زبان بدن آن‌ها توجه کنید ( اگرچه می‌تواند کاری خطرناک باشد زیرا ممکن است دوست همسرتان به او بگوید که شما چنین سوالی پرسیده‌اید).

 

38. ازدواج شما کاملا ناگهانی از همیشه بهتر می‌شود

اگر ازدواج‌تان در حال حاضر عالی است، نمی‌خواهم ذهن‌تان را مشغول کنم اما ممکن است نشانه خیانت شوهرتان باشد. این مسئله بیشتر درمورد روابطی صدق می‌کند که خیلی خوب نبوده‌اند اما کاملا ناگهانی به بهترین رابطه تبدیل می‌شوند.

ممکن است به آن شک کنید که البته شک‌تان درست است. طبیعی نیست که یک چیز بد به طور ناگهانی به یک چیز عالی تبدیل شود. بنابراین اگر به طور اتفاقی اتفاق افتاد، ممکن است این احتمال وجود داشته باشد که شوهرتان نیازهایش را در جای دیگری تامین می‌کند.

چیزی که شما برای آن‌ها فراهم نمی‌کنید خیلی برای‌شان مسئله مهمی نیست زیرا آن را از شخص دیگری دریافت می‌کنند. حالا می‌توانند روی قسمت‌های خوب ازدواج‌تان تمرکز کنند که باعث می‌شود خوشحال‌تر باشند و بیشتر قدر شما را بدانند. کاری که شما را خوشحال می‌کند ( که البته هزینه زیادی برای آن خواهید داد)

 

39. ناگهان به یاد گرفتن زبانی جدید علاقمند می‌شود

این معمولا چیزی نیست که زنان جوان‌تر لازم باشد نگران آن بشوند. بیشتر به کسانی مربوط می‌شود که چندین سال از ازدواج‌شان گذشته است. در چنین مواردی، یک شوهر خیانت کار ممکن است – به طور مثال – درباره‌ی اشتیاق‌اش به بازدید از فرانسه حرف بزند. این امر معمولا به کلاس‌های درس زبان فرانسوی می‌انجامد، که زنش آن را به اشتباه به عنوان نشانه‌ای از برنامه‌ریزی سفر به کشوری دیگر می‌بیند. او هرگز اهداف عاشقانه‌ای را که در پس کلاسهای درس «زبان» نهفته است نمی‌بیند. با اینکه یاد گرفتن زبان‌های جدید کار بسیار خوبی است، اما مراقب باشید بجز واژگان جدید اسم دیگری سر زبان شوهرتان نیفتاده باشد.

 

40. آن‌ها دائما شما را به خاطر خیانت کردن سرزنش می‌کنند

مسئله‌ای که در میان افراد خیانتکار مشترک است این است که آن‌ها دیگران را به خاطر رفتار خودشان سرزنش می‌کنند. دلیل این رفتار، فریبکاری است. به این کار، شستشوی مغزی می‌گویند و به این معناست که توجه را از روی خود برداشته و روی شما می‌گذارند.

فرد فریبکار در حال خیانت است – با معشوق خود قرار پنهانی دارد و از آن لذت می‌برد. آن‌ها تلاش می‌کنند این راز را حفظ کنند. برای این‌که ذهن شما را از این مسئله دور کنند، شما را برای خیانت کردن سرزنش می‌کنند. هدف آن ها این است که شما را مشغول دفاع از خودتان کنند تا آن‌قدر از نظر عاطفی آشفته شوید که وقت کافی برای توجه به رفتار فریبکارانه آن‌ها نداشته باشید.

اگر همسر شما اغلب این کار را انجام می‌دهد، نشانه این است که با شخص دیگری رابطه دارد.

 

41. دائما اصرار می‌کنند که به سفر بروید

این‌که سفری باشد که به خانواده خود سر بزنید یا این‌که با دوستان خود به تفریح بروید اهمیتی ندارد. دلیل اصرار شوهرتان برای سفر رفتن شما این است که می‌خواهد وقت بیشتری را با فرد دوم بگذراند.

اکثر همسران خیانتکار می‌دانند که این موقعیت‌ها خیلی پیش نمی‌آیند، بنابراین خودشان سعی می‌کنند این‌گونه موقعیت‌ها را بسازند.

 

42. در پارتی‌های کاری و رویدادهای اجتماعی شرکت می‌کند که سابقا اجتناب می‌کرد

همه از جوک‌هایی که در مورد پارتی‌های کاری گفته می‌شود با خبر هستند، و صادقانه بگوییم، آن‌ها معمولا درست هستند. پس، وقتی شوهرتان یکباره شروع می‌کند به شرکت کردن در اینگونه میهمانی‌ها، احتمالا به چیزی بین او و دختری تازه وارد در اداره مربوط می‌شود. اگر شما دعوت نشده‌اید، تقریبا به طور قطع مسئله به آن زن مربوط می‌شود. این نشانه‌ای حتمی از به دردسر افتادن رابطه‌تان است.

 

43. سلیقه‌ی موسیقی‌اش تغییر می‌کند

زنان زیادی متوجه این تغییر نمی‌شوند، چون ممکن است شوهرشان بارها سلیقه‌ی موسیقی‌اش عوض شده باشد. اما، اگر همسرتان که سابقا آهنگ‌های کلاسیک و سنتی گوش می‌داد شروع کرده است به گوش دادن آهنگ‌های تکنو، این کار دلیلی دارد. گاهی فقط به خاطر علاقه‌ی شخصی است، اما بیشتر به خاطر آن است که زنی که به خاطر او به شما خیانت کرده است این سبک موسیقی را دوست دارد. یا می‌خواهد او را خوشحال کند، یا با شنیدن این نوع موسیقی یاد او بیفتد.

 

44. به ظاهرش و اینکه چگونه به نظر می رسد بیشتر اهمیت می‌دهد

الگوهای بهداشتی و آرایشی‌اش تغییر می‌کنند. اگر مرد شما سابقا با کمی موی آشفته، یا صورت نیمه تراشیده مشکلی نداشت، و اکنو با دقت به پیرایش خود توجه می‌کند، مشخص است هدفش تحت تاثیر قرار دادن شما نیست. در واقع، یکی از مشخص ترین نشانه‌های خیانت شوهرتان وقتی است که عادت‌های بهداشتی و آرایشی‌اش بهبود پیدا می‌کنند. از این موضوع غفلت نکنید، چون نشانه‌ی آن است که ظاهر شوهرتان قرار است زن دیگری را خوشحال کند یا تحت تاثیر قرار دهد.

 

45. دیگر مثل سابق از خانواده‌ی او چیزی نمی‌بینید یا نمی‌شنوید

مادرها بچه‌های‌شان را فراموش نمی‌کنند، و بسیاری از مردها تمایل دارند زندگی صمیمی خانوادگی گذشته‌شان را حفظ کنند، یعنی محیطی که در آن دور هم جمع می‌شدند. اگر نشانه‌هایی می‌بینید از اینکه شوهرتان به مادرش یا عضوی از خانواده‌ی پدری‌اش درباره‌ی جدایی احتمالی‌تان چیزی می‌گوید، یا متوجه شده‌اید دوستانش دیگر چندان با شما صمیمی نیستند، این یعنی مشکل وجود دارد. در واقع، این مشکل تقریبا همیشه به زنی دیگر مربوط می‌شود و نشانه‌ای از مشکلی جدی است.

 

46. احساس درونی تان به شما می‌گوید

درست است. این حسی است که ما به عنوان گونه‌های اجتماعی داریم. می‌توانیم بفهمیم که چیزی در رابطه‌مان مشکل دارد. به هر حال، همیشه هم درست نیست. این را هم باید در نظر بگیرید.

 

47. ظاهرا بدون هیچ علتی، فوق‌العاده عصبانی و خشمگین است

مردان می‌توانند به خاطر اتفاق‌ها و شرایط زندگی عصبانی شوند. این کاملا عادی است که او به خاطر چیزهایی که خارج از کنترلش است عصبانی شود مثل مشکلات اقتصادی، تصادف‌، یا مشکلات کاری. آنچه عادی نیست عصبانی و خشمگین شدن شوهرتان بر سر هیچ و پوچ است. اگر موضوع این است، آن «هیچ و پوچ» فقط می‌تواند وجود زنی باشد که از آن خبر ندارید، که شوهرتان با او رابطه برقرار و به شما خیانت کرده است، اما نمی‌تواند گناهی را که مرتکب شده است بیان و به آن اعتراف کند.

 

48. بیرون رفتن‌های کوتاه مدتش از خانه به درازا می‌کشد

آیا بیرون رفتن‌های ۳۰ دقیقه‌ای اش در پارک یا به فروشگاه محله به یک گشت و گذار طولانی می‌انجامد؟ دلایل زیادی می‌تواند برای آن وجود داشته باشد، اما همه‌ی این دلایل می‌توانند به ترجیح او برای گذراندن وقتش در جایی دیگر مربوط باشند. در مورد فروشگاه رفتن، ممکن است موضوع یک صندوق‌دار جوان و بانمک باشد یا دختر نسبتا مجرد و تنهای دیگری که با او در کافی‌شاپ گپ می‌زند. دلیلش هر چه باشد، هیچ کدام‌شان خوب نیستند، و تمام‌شان حکایت از شوهری خیانت‌کار دارد.

 

49. از ازدواج یا رابطه‌ای که دارید ایراد می‌گیرند

نکته‌ای که درباره همسر خیانتکار باید مورد توجه قرار دهید این است که سعی می‌کنند رفتار خود را منطقی جلوه دهند. یکی از روش‌های انجام این کار این است که ازدواج و رابطه‌ای که دارید را بدتر از چیزی که هست نشان می‌دهند.

این کار باعث می‌شود حس کنند خیانت‌شان یک انتخاب نبوده بلکه یک ضرورت بوده است. در واقع « فرار» از ترس‌های مشکلات زناشویی بوده است. اما اشتباه نکنید، این واقعیت نیست!

درواقع ممکن است ازدواج شما خیلی خوب و عالی باشد. این کار فقط روش آن‌ها برای منطقی نشان دادن رفتارشان است. اگر دیدید شوهرتان دائما از شما یا رابطه‌تان ایراد می‌گیرد، این کار نشانه خیانت است.

 

50. زمان قابل توجهی را با شخص دیگری سر می‌کند

این یکی کاملا مشهود است، اما بسیاری از زنان با ژست‌های «مدرن و امروزی» بودن از آن غفلت می‌کنند. درست همانطور که برای یک زن متاهل داشتن دوستان مرد مشکلی ندارد، برای شوهر او هم داشتن دوستان زن بلامانع است! چیزی که خوب نیست و مشکل دارد آن است که او از وقت گذراندن با شما کم می‌کند و بیشتر وقتش را با آن زن می‌گذراند. اگر متوجه شدید این کار را می‌کند، می‌تواند نشانه‌ی خیانت شوهرتان باشد. قبل از آن که خیلی دیر شود او را دریابید و بدانید که این می تواند از نشانه های خیانت مردان باشد.

 

51. بدن یا لباس‌هایش بویی متفاوت با بوی قبل می‌دهند

زنان بسیار زیادی هستند که این عنصر اصلی را در مورد شوهرشان نادیده می‌گیرند. هر مردی بوی خودش را دارد. این ترکیبی از چیزهایی است که می‌خورد، جایی است که می‌خوابد، صابون‌ها و شامپوهایی که استفاده می‌کند، و زنی که با او می‌خوابد. اگر بوی تنش تغییر کرده است، زمان آن است که ببینید آیا برای ناهار «کاری» خورده است، یا نه: با زن دیگری به عنوان «دسر» رابطه‌ی عشقی داشته است!

 

52. بیش از یک حساب فیسبوک، اینستاگرام، یا توئیتر دارد

این درست مانند همان مشکل ایمیل است که در فوق به آن اشاره کردیم. اگر در حفظ و نگهداری حساب‌های مختلف به دردسر افتاده است، تقریبا به طور قطع به خاطر آن است که یا به شما خیانت کرده است، یا قصد دارد در آینده خیانت کند و این می تواند از نشانه های خیانت مردان باشد.

 

53. واریزی‌های غیر قابل توجیه از بانک یا کارت اعتباری

ممکن است عبارت « بی‌وفایی مالی» را شنیده باشید. این مسئله زمانی است که همسرتان با ایجاد حساب بانکی که از آن خبر ندارید، واریزی‌های بانکی خود را از شما پنهان می‌کند.

این کار، نشان‌دهنده طلاق است. این که شوهران تلاش می‌کنند تراکنش‌های بانکی خود را پنهان کنند دلیل خاصی دارد. اگر چیزی به شما بگویند که با پیام‌های بانکی متناسب نیست، نقشه‌شان خراب می‌شود.

گاهی وقت‌ها همسران خیانتکار خیلی تنبل هستند و این کار را انجام نمی‌دهند و تصمیم می‌گیرند از یک حساب مشترک استفاده کنند. ممکن است فکر کنند که شما هیچ وقت حساب را چک نمی‌کنید. اما اگر واریزی‌های عجیبی از حساب‌تان دیدید یا دیدید شوهرتان تصمیم دارد حساب بانکی جدیدی درست کند، نشانه های مرد خیانتکار است.
تقریباً هیچکس مخالف این مسئله نیست که مواجهه با تجربه تلخ خیانت با چالش‌های جدی همراه است. روانشناسان معتقدند آنچه بیش از حد خیانت را پرتنش می‌کند، از دست رفتن “اعتماد” بین دو شخص است.

این تجربه از لحاظ روحی و فیزیکی بسیار پرتنش محسوب می‌شود، به طوری که تحقیقات نشان داده است افراد قربانی خیانت برای مدت بسیاری قادر به انجام درست امور عادی زندگی نیستند.

 

نکات زیر شامل بایدها و نبایدهایی است که افراد برای مقابله با تنش‌های روحی در پی خیانت باید مد نظر قرار دهند:

 

۱. برای اطمینان از سلامت فیزیکی خود به پزشک مراجعه کنید.

 

۲. حتی اگر در نظر دارید رابطه را ادامه دهید، با یک حقوقدان یا وکیل مشورت کنید.

 

۳. با یک مشاور یا فردی قابل اطمینان صحبت کنید.
فراموش نکنید هدف از این کار کسب آرامش و حمایت عاطفی است. صحبت با اطرافیان فرد خیانت‌کننده به منظور بدنام کردن او کار چندان معقولی به نظر نمی‌رسد.

همچنین زمانی که قصد دارید موضوع را برای فرزندان خود روشن کنید، همواره به یاد داشته باشید حرف‌هایی که به آنان می‌زنید برگشت‌پذیر نیست. بنابراین پیش از این‌که به غیبت کردن در مورد همسرتان مبادرت کنید، لازم است بیشتر فکر کنید.

 

۴. به احساسات و مشاهدات خود اعتماد کنید.
اگر کنار همسرتان احساس امنیت نمی‌کنید و اغلب با رفتارهای مشکوک همسرتان مواجه می‌شوید، به حس ششم خود اعتماد کنید.

 

۵. اگر می‌خواهید رابطه را احیا کنید، همراه با همسر خود در جلسات زوج‌درمانی شرکت کنید.
در این جلسات معمولاً فرد خیانت‌کننده باید در مورد جزئیات و دلایل خیانت به تفصیل صحبت کند. افشای این اطلاعات، فرد قربانی را در وضعیت بهتری قرار داده و آسیب کمتری به وی وارد می‌کند.

۱.از گرفتن تصمیمات عجولانه خودداری کنید.
جدایی، ادامه دادن به رابطه، تشکیل پرونده طلاق، گرفتن حضانت فرزندان و غیره از جمله تصمیماتی است که باید بیشتر مورد تأمل قرار گیرند.

بر اساس یک قاعده کلی، گرفتن تصمیمات کلی طی 6 ماه اول چندان پیشنهاد نمی‌شود.

 

۲.از مهرورزی به عنوان وسیله‌ای برای رفع مشکلات استفاده نکنید.
این کار مثل پاک کردن صورت مسئله است و کمکی به حل مشکل اصلی نمی‌کند.

 

۳.از تلافی کردن اکیداً خودداری کنید.
تلافی برای مدت کوتاهی به فرد آرامش می‌دهد. اما همین حس خوب در نهایت به یک فاجعه منجر شده و درگیری‌های ذهنی بیشتری را برای فرد قربانی ایجاد می‌کند.

 

۴.همسرتان را در مورد کارهایی که نسبت به انجام آن‌ها اطمینانی ندارید، تهدید نکنید.
به هیچ وجه چنین جمله‌ای را به کار نبرید: «اگر یک بار دیگر خیانت کنی، برای همیشه از تو جدا می‌شوم». در صورتی این جمله معنا پیدا می‌کند که هنگام وقوع خیانت برای بار دوم بتوانید وسایل زندگی‌تان را جمع کنید و برای همیشه فرد را ترک کنید. در غیر این صورت، تنها به خدشه‌دار شدن اعتبار خود دامن زده‌اید.

 

۵.سرتان را مثل کبک زیر برف نکنید.
وانمود کردن به این‌که مشکلتان به زودی حل می‌شود، کمکی به رفع مشکل نمی‌کند. از طرفی خود را مقصر ندانید و تصور نکنید اعمال و رفتار شما منجر به خیانت همسرتان شده است.

به این فکر کنید که عمل خیانت اساساً اشتباه است و عواملی مثل سن و سال، تناسب اندام، مسائل کاری و غیره دلیل موجهی برای خیانت همسرتان محسوب نمی‌شود.

جستجو در سایت


خیلی از زنان با توجه به تغییرات رفتاری شوهر
احساس می کنند شوهرشان با زن دیگری در رابطه است ، آیا شوهرم به من خیانت می کند؟
چطور بفهمم شوهرم داره خیانت می کند؟ نشانه های خیانت مردان چیست در این مطلب به
خیانت مردان می پردازیم

نخست بدانید هیچ زن و مردی  از روی احساس
خوشبختی سمت خیانت نمی رود، هر چند که خیانت توجیه پذیر نیست اما حتما دلایل و
احساس کمبودی وجود داشته

دومین نکته درباره خیانت زن و شوهر اینست که ،
خیانت به یکباره روی نمی دهد و زن و مرد معمولا نا خواسته و در طول زمان در یک
رابطه درگیر خیانت می شوند و زمانی می رسد که نه راه پس و نه راه پیش دارندچطور بفهمیم مردی خیانت میکند

سوم کسی که خیانت می کند احساس آرامش درونی
ندارد

 

پدیده ” خیانت همسران ” مثل تمام
آسیب ها ، نتیجه ” مجموعه عوامل ” بوده و یک شبه بوجود نمی آید . قسمت عمده عوامل
این آسیب چه در آقایان و چه در خانم ها ، ریشه ناخود آگاه و ناهشیار داشته و دارد .
یعنی بدون اینکه فرد در حوزه آگاهی اش باشد ، در کنترل افکار و احساسات و رفتار
هایی است که فرد را در کنترل گرفته و به سمت آسیب مذکور هدایت می کند.

اشکال مختلف ” خیانت به همسر ”
غالبا بصورت یکی از موارد ذیل می باشد :

– ارتباط مخفیانه با یک نفر بدون
اطلاع همسر!

– ارتباط مخفیانه با یک نفر با
اطلاع همسر!

– ارتباط مخفیانه با چند نفر بطور
همزمان بدون اطلاع همسر!

– ارتباط مخفیانه با چند نفر بطور
همزمان با اطلاع همسر!

– با همسرم هستم ولی به دیگران
فکر می کنم و می اندیشم!

– داشتن زن صیغه ای مخفی! و بعضا
زنان صیغه ای مخفی !!!

– داشتن زن شرعی مخفی به موازات
همسر اصلی!

– ارتباطات جنسی با فاحشه ها و
افراد شهره به این صفت!

– ارتباطات جنسی با کارمند ،
همکار ، منشی و …..!

– سفرهای جنسی بنام سفرهای کاری و
زیارتی !

و …….

 

و اما علل و عوامل :

۱) هوسرانی و شهوت طلبی منتج از
رسانه های خارجی.

۲) تفریح و سرگرمی عده ای از قشر
پولدار.

۳) عدم مسئولیت پذیری در قبال
خانه و خانواده ( شخصیت لاقید و ضد اجتماع ).

۴) عدم جذابیت همسر ( به هر دلیلی
) .

۵) بی خطر شمردن و نگاه تفریحی به
این حوزه داشتن ( عادی سازی ناهنجارها ).

۶) عقده ها و کمبود های ناخودآگاه
و ناهشیار جنسی .

۷) اعتیاد به شهوت پرستی و ابتذال
.

۸) اختلافات حل نشده و ریشه دار
زناشویی .

۹) انتقام گیری و مقابله به مثل
در قبال همسر هوس باز و خیانت کار.

۱۰) سهل انگاری و مسامحه کاری یک
از طرفین و یا هر دو در روابط زناشویی.

 


تغییر رفتار یکی از علائم اصلی
خیانت مردان است، اما تغییر ظاهری را باید نشانه بارزتر مردان خیانتکار قلمداد کرد.
آیا شوهری که توجه چندانی به ظاهر خود نداشت، به یکباره عوض شده و بیش از حد به خود
می‌رسد؟

بالعکس نشانه دیگر خیانت این است
که مرد از همسر خود و زندگی زناشویی فاصله می‌گیرد. آیا فکر می‌کنید که همسرتان
دیگر توجهی به شما ندارد و شما را دائماً نادیده می‌گیرد؟ احتمالاً شما در گذشته‌ای
نه چندان دور اولویت اول همسرتان بوده‌اید، او همواره با اشتیاق به شما گوش
می‌داده، از شما حمایت می‌کرده و به هر کاری که انجام می‌داده‌اید و هر چیزی که
می‌گفته‌اید، علاقه نشان می‌داده است. اما حالا به نظر می‌رسد که او کمترین توجهی
به نیازها، خواسته‌ها و امیال شما ندارد. همچنین شوهرتان کاملاً به افراد،
فعالیت‌ها و سرگرمی‌هایی که روزی برایش مهم بوده است، بی‌علاقه و بی‌تفاوت شده است.
تعجبی هم ندارد، چون مردان خیانتکار انرژی، توجه و تمرکز خود را معطوف سمت دیگری
می‌کنند و دیگر انرژی و وقتی برای توجه کردن به رفاه و سلامت همسر خود و رخدادهای
زندگی زناشویی ندارند.

 

احتمالاً همسرتان را مانند کف دست
می‌شناسید و می‌دانید که هنگامی که شاد، عصبانی، مضطرب، خسته، بی‌حوصله و حتی گرسنه
است، چطور رفتار می‌کند. یکی از نشانه‌های بارز خیانت مردان متاهل تغییر کردن
رفتارشان است و رفتارهای معمول و قابل پیش‌بینی مرد خیانتکار ناگهان صد و هشتاد
درجه عوض می‌شود. برای مثال مردی که هنگام تماشای فوتبال چشم از تلویزیون
برنمی‌داشت تا یک لحظه از بازی را هم از دست ندهد، الان هنگام یک مسابقه مهم به
اتاق دیگری می‌رود و در را هم می‌بندد. یا مردی که عاشق مهمانی دادن بود، دیگر
نمی‌خواهد که مهمان به خانه‌اش بیاید.

 

ممکن است همسر شما بنا به دلایل
روحی و روانی برای مدتی از نزدیکی دوری کند  این موقتی بودن دوری از نزدیکی را
به حساب خیانت نگذارید اما  اگر از موقتی بودن به دائم تغییر وضعیت داده شده 
فاصله گرفتن می‌تواند هم عاطفی و هم جسمی باشد. اگر رابطه جنسی سالم و پرشورو
شوقتان به خاطره‌ها پیوسته است، این سرد شدن می‌تواند علامت خیانت باشد. پژوهشگران
متوجه شده‌اند، برخی مردانی که از یک رابطه زناشویی کامل و رضایت‌بخش برخوردار
هستند، نیز به خیانت گرایش پیدا می‌کنند. با توجه به این نکته، اگر نزدیکی‌های مکرر
و رضایت‌بخش‌تان دیگر آن حرارت سابق را ندارد، کمتر با هم رابطه دارید یا همسرتان
بی‌توجه، شتابزده و بی‌علاقه عمل می‌کند، بهتر است موضوع را جدی بگیرید و به این
فکر کنید که همسرتان دارد چیزی را مخفی می‌کند.چطور بفهمیم مردی خیانت میکند


شاید غیرمنطقی به نظر برسد، اما
یکی از نشانه‌های خیانت مردان تعریف کردن بیش از حد از همسرشان است. شاید این توجه،
تعریف و تحسین بی‌سابقه در وهله نخست باعث شود که احساس بهتری پیدا کنید، اما
زیاده‌روی در تعریف علامت خطر است.

 

شاید به نظرتان عجیب برسد، اما
یکی از علائم رایج خیانت مردان این است که همسرشان را به خیانت کردن متهم می‌کنند.
در واقع مشخص شده است که انسان‌ها عادت دارند تا متهم کنندگان خود را متهم به کاری
کنند که خود مرتکب آن شده‌اند، این اتهام ناروا روشی برای منحرف کردن فکر دیگران و
گناهکار جلوه دادن دیگری است. اگر شوهرتان مصر است که شما دارید به او خیانت
می‌کنید یا اگر در برابر سوال‌های شما درباره خیانت، انگشت اتهام را به طرف شما
نشانه می‌گیرد، به وفادار بودن همسرتان شک کنید. درهر حال اگر فردی شما را متهم به
گناه نکرده بداند، شما هر کاری که در توان دارید، انجام می‌دهید تا این اتهام ناروا
را با واقعیت‌های روشن رد کنید.

 

دروغگویی مکرر یکی از مهم‌ترین
علائم خیانت مردان است. مرد خائن باید ردپای خیانت خود را بپوشاند، بنابراین شروع
به دروغ گفتن درباره افرادی که با آنها بوده، جاهایی که رفته، چیزهایی که خریده،
افرادی که با آنها تماس می‌گیرد، ایمیل یا پیامک می‌فرستد و … می‌کند. در واقع
زندگی مردان خیانتکار به یک دروغ بزرگ تبدیل می‌شود و مرد خائن داستان‌ها و
اتفاقاتی را برای پوشاندن آثار گناه خود جعل می‌کند تا غیبت جسمی و روانی خود را
توجیه کند.


بیشتر بخوانید : 

اعتماد به همسر بعد از خیانت

بسیاری از مردان خیانتکار دائماً
به دنبال بهانه‌ای برای دعوا و جروبحث می‌گردند، این پدیده‌ی جنگ‌طلبی دلایل متعددی
دارد. بسیاری از مردان خائن به دنبال روشی برای منحرف کردن حواس همسر خود می‌گردند
تا همسرشان متوجه ماجراهای پشت پرده نشود. این جرو بحث‌های مداوم اجازه نمی‌دهد که
همسر فریب خورده به موضوعات دیگر توجه کند و به خیانت مشکوک شود. تمیز نبودن سرویس
بهداشتی، دارو گرفتن از داروخانه و بسیاری از کارهای ساده و کوچک روزمره آتش جنگ را
شعله‌ور می‌کند.

 

مردان جفاپیشه خیانت را با هیجان
شدیدی محکوم و تقبیح می‌کنند. این مفهوم در روانشناسی واکنش وارونه گفته می‌شود و
حالتی است که فرد بیش از حد به مفهوم، باور یا تصوری بیش از حد توجه نشان می‌دهد که
کاملاً با احساسات و افکار واقعی‌اش درباره آن موضوع تضاد دارد. سخنرانی‌های پرشور
مردان خیانتکار در مذمت خیانت در واقع نوعی مکانیسم دفاعی و تاکتیک کنار آمدن با
گناه خودشان است.

 

یکی از علائم معمول خیانت مردان
این است که شوهران به یکباره به فضایی برای تنها ماندن نیاز پیدا می‌کنند. اگر
شوهرتان به تازگی برای تلفن زدن به اتاق دیگری می‌رود، تاریخچه مرورگر را پاک
می‌کند و پیامک‌ها و پیام‌های شبکه‌های اجتماعی را پاک می‌کند، احتمالاً در حال
خیانت کردن به شما است. این مخفی‌کاری‌ها نقش مهمی در بی‌گناه جلوه دادن خود دارد.
بسیاری از مردان خیانتکار دنیای خصوصی خودشان را با نام‌های کاربری محرمانه،
آدرس‌های متفاوت ایمیل، حساب‌های شبکه‌های اجتماعی مختلف، برنامه‌های مخفی و حتی
تعطیلات، حساب بانکی و شماره تلفن جداگانه خلق می‌کنند.

 


دوستان همسرتان آیینه‌ای از
ویژگی‌های شخصیتی، اولویت‌ها، علائق و تفریحات او هستند. هرچند نمی‌توانید دوستان
همسرتان را برای او انتخاب کنید، اما جالب است بدانید که همسران خیانتکار معمولاً
با مردانی خیانت‌پیشه نشست و برخاست دارند. در واقع پژوهش‌ها نشان داده است که
تقریباً 80 % مردان خیانتکار دوست نزدیکی دارند که او نیز به گناه خیانت آلوده شده
است.

 

احساس دست‌پاچگی و بی‌قراری مردان
خیانتکار به همسران‌شان نیز سرایت می‌کند. هرچند شوهر گناهکار هر کاری بتواند،
انجام می‌دهد تا خیانت خود را مخفی کند، اما رفتار، اعمال و سخنان او شک،
بی‌اعتمادی و اضطراب را در همسرش القاء می‌کند. به علاوه زنان مردان خیانتکار، حتی
بدون آن که مدرکی داشته باشند، حس می‌کنند که چیزی سر جای خود نیست. این حس درونی
وضعیتی است که فرد بدون داشتن مدرک دچار دل‌آشوبه می‌شود و حس می‌کند که مشکلی وجود
دارد.

بیشتر بخوانید : 

به همسرم شک دارم چطور بهش بگم

 در حالت کلی فهم و ادراک کم و
کیف روابط طرف مقابل خاصا در خیانت همسران ، پیچیدگی خاصی ندارد .

علائم کلی عبارتند از :

– کاهش توجه به طرف مقابل در
کوتاه مدت

– افزایش عدم حضور در منزل

– کاهش روابط جنسی ( کمیت )

– تنزل کیفیت روابط جنسی ( کم رنگ
شدن مهر و محبت و جملات مهر آمیز و …. )

– بعضا بی میلی جنسی و افزایش
تدریجی این بی میلی

– کاهش علاقه به صحبت و همنشینی و
گفتگو

– فراموشی های بسیار نسبت به امور
طرف مقابل

– دروغ های مکرر

– نگرش ها و تفکرات بد بینانه در
باره زنان

– تلفن های مرموز

– سرد مزاجی و بی حوصلگی در همه
امور

– همنشینی با افراد نا باب

– گرایش به فیلم های غیر اخلاقی

– گرایش به فیلم های خوب ! (
ارضای ذهنی تمنییات درونی در فیلم های ناب )

– صحبت در باره جذابیت زنان دیگر

 

نکته بسیار بسیار مهم
(خواهشمندم به این نکته توجه خاص داشته باشید):

 عده زیادی هستند که افراد بسیار
خوب و فرهیخته ای هستند و اتفاقا در حوزه همسرداری و خانواده بسیار دلسوز و زحمت کش
هستند و بعضا بسیار متشرع و فرهیخته و عالم و تحصیلکرده ( چه زن – چه مرد ) ، ولی
همسران این افراد در طولانی مدت افراد خیانت پیشه ای از آب در می آیند و اگر خیانت
هم نکنند ، معمولا دائم به دیگران می اندیشند و روابط بسیار سردی با همسر خود داشته
و صرفا به ” عادت کردن به هم” پسند کرده و ادامه می دهند !!

علت ؟!

پاسخ : همسران این افراد صرفا به
” آگاهی های نانوشته زناشویی ” آگاه نیستند . در زندگی زناشویی اصول و قوانینی وجود
دارد که صرفا توسط افراد آگاه ، بصورت دهان به دهان انتقال می یابد و در هیچ کتاب و
جزوه ای درباره آن صحبت نمی شود و نمی توان صحبت کرد چون ذاتا ماهیت تجربی داشته و
بقولی ، نوعی فوت و فن کوزه گریست که باید در بطن زندگی آموخت و رعایت کرد. به دو
نمونه اشاره می نمایم :

– اساسا یک مرد نباید هیچوقت برای
زنش درد دل نماید. درد دل کردن با زن ، بزرگی و عظمت مرد را می کشد و در طولانی مدت
باعث انزجار و تنفر زن از مرد می گردد ! مرد زمانی برای همسرش ، ” مرد ” است که با
صلابت و با قدرت باشد و حتی از مشکلاتش هیچ نگوید و در درد و ناراحتی رو به آسمان
گریه کند و تنها ! مرد باید مرد باشد .

– اساسا یک زن همیشه و در همه حال
می بایست خودش در الویت تغذیه و بهداشت و ورزش و زیبایی باشد نه همسر و فرزندان !
زمانی که زن در الویت های بعدی قرار می گیرد ( مثل اکثر زنان این کشور و خاصا
مادران مظلوم و درد کشیده ما ) به هیچ عنوان جایگاه ارزشی نداشته و نه همسر جذابی
لحاظ می گردد و نه مادر شایسته ای ! یک زن به خاطر خودش و دیگران ( همسر و فرزندان
) باید بیشتر به خودش توجه نشان داده تا همیشه زنی زیبا و جوان و طناز برای همسرش و
مادری نیرومند و زیبا و قدرتمند برای فرزندانش باشد. اثرگذاری حضور زیبا و قدرتمند
و سرحال و شاداب یک زن در یک روز برای همسر و فرزندان ، ده ها برابر بیشتر از خدمات
آشپزخانه ای و شوهر داری و پخت و پز و شتشو و ….. طی ده سال می باشد!!!

توجه کنید صرفا این نشانه‌ها،
خیانت شوهر را اثبات نمی‌کند بلکه زنگ خطری هستند که در صورت مشاهده حتما باید به
آنها توجه ویژه کرد.

بیشتر بخوانید : 

حس میکنم همسرم خیانت می کنه چکار کنم

 

منابع : بخش اول تنظیم خانواده
بخش دوم دکتر واهب نیا

 

 



بخش مشاوره و پرسش و پاسخ

شناسه کاربری 

رمز عبور             


  

عضویت در سایت


دسته بندی مطالب

مطالب روابط جنسی و زناشویی

مطالب دوران قبل از ازدواج

مطالب پزشکی و سلامت

مطالب تربیت فرزندان

مطالب احکام شرعی

مطالب روانشناسی

مطالب اجتماعی

مطالب صوتی

ویدئو

خدمات عمومی


 


 افراد آنلاین :


8964


بازدید امروز:


34745


بازدید دیروز:


232670369


آمار کل:

مشاوره
ازدواج و مشاوره زناشویی تنظیم خانواده ،کلیه حقوق مادی و
معنوی مروبط به مطالب اختصاصی ثبت شده و ترجمه شده در این
سایت برای پایگاه اطلاع رسانی تنظیم خانواده محفوظ است.

زمانی که متوجه روابط پنهان همسر خود می شوید، وحشت، سردرگمی، رنج روحی و جسمی تمام وجود شما را فرا گرفته و شما را در وضعیتی تاریک و مبهم قرار می دهدو زندگی شما به شدت دستخوش تغییر می شود. پس از آنکه متوجه خیانت همسر خود می شوید، باید چکار کنید؟ و چه کاری نباید انجام دهید؟ مراحلی که برایتان خواهیم گفت شما را در این مسیر هدایت می کنند.

 

چطور بفهمیم مردی خیانت میکند
چطور بفهمیم مردی خیانت میکند
0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *