چطور بفهمیم واتساپ ایفون هک شده

 
helpkade
چطور بفهمیم واتساپ ایفون هک شده
چطور بفهمیم واتساپ ایفون هک شده

همانطور که بیشتر شما دوستان عزیزمیدانید، واتساپ یک پیام رسان معروف و پرامنیت است، در سال 2016 واتساپ اعلام کرد که بیشتر از 1 میلیارد کاربر دارد. از آنجایی که واتساپ پرامنیت ترین پیام رسان در جهان است اما احتمال هک شدن آن توسط هکرها وجود دارد.

برای این که بفهمید واتساپ شما هک شده است یا خیر، طبق روش های زیر را انجام دهید :

1.واتساپ خود را باز کنید و بر روی سه نقطه بالا سمت راست کلیک کنید

2.وقتی که برروی سه نقطه بالا کلیک کردید لیستی باز می شود. حالا برروی WhatsApp Web کلیک کنید.چطور بفهمیم واتساپ ایفون هک شده

3.در اینجا شما به صفحه وب واتساپ می روید. حال اگرصفحه شما اینگونه بود، به این معناست که واتساپ شما هک نشده است.

4.اما اگر صفحه شما اینگونه بود به این معناست که یک یا چند دستگاه به واتساپ شما دسترسی دارند..اگر دستگاهی برای شما مشکوک و ناشناس بود برروی Log Out بزنید تا دسترسی آن دستگاه به واتساپ شما قطع شود.

اگه تمایل دارید امنیت واتس اپ خودتون رو به صورت دقیق بررسی کنید، میتونید از سایت زیر استفاده کنید.

امیدوارم این آموزش برای شما دوستان عزیز مفید بوده باشد. موفق باشید.

با ارسال این فرم نظر شما به صورت نظر آزاد به نمایش در خواهد آمد.

کد فعال سازی حساب کاربری به شماره همراه شما ارسال شد.

Modal Success

خانه » مجله اینترنت » چگونه بفهمیم که واتساپ هک شده است ؟

چگونه بفهمیم که واتساپ ما هک شده است یا خیر ؟ آیا در مورد استفاده شخص دیگری درمورد استفاده از حساب WhatsApp خود نگران هستید؟ در زیر مراحل پیدا کردن کسی از حساب WhatsApp شما استفاده می کند را پیدا خواهید کرد.

واتس اپ از شماره تلفن های معتبر برای تأیید کاربران خود استفاده می کند و به برنامه اجازه می دهد تا فقط در هر دستگاه تلفن همراه به طور همزمان و در رایانه یا Mac با استفاده از واتس اپ استفاده شود.

 

چطور بفهمیم واتساپ ایفون هک شده

علاوه بر موارد فوق ، WhatsApp از رمزگذاری پیام های انتهایی تا انتها پشتیبانی می کند و گزینه ای را برای فعال کردن تأیید دو مرحله ای در اختیار کاربران خود قرار می دهد.

 

با داشتن ویژگی های ایمنی فوق ، شانس شخصی که از حساب WhatsApp شما استفاده می کند فقط در موارد زیر می تواند رخ دهد.

 

اگر شخصی از حساب WhatsApp شما استفاده می کند ، به احتمال زیاد می توانید پیام هایی را که ارسال نکرده اید ، درخواست های دوستانی را که ساخته اید و گروه های جدیدی که به آنها ملحق نشده اید ، را بپذیرید.

 

با دقت از طریق پیام های WhatsApp در تلفن خود بروید و ببینید آیا می توانید پیامی را که ارسال نکرده اید مشاهده نمایید، هر گونه تماسی را که نمی دانید یا هر گروه WhatsApp که عضو آن نشده اید پیدا کنید.

 

پس از بررسی پیام های مشکوک و مخاطبین ، می توانید مراحل زیر را برای یافتن اینکه شخصی در حال استفاده از حساب WhatsApp شما در رایانه با استفاده از WhatsApp Web است ، دنبال کنید.

 

۱. WhatsApp را در تلفن Android خود باز کنید ، روی نماد منو ۳ نقطه ای و WhatsApp Web ضربه بزنید.

در آیفون ، بر روی برگه تنظیمات در منوی پایین روی WhatsApp Web/Desktop ضربه بزنید.

 

۲. در صفحه بعد ، اگر دوربین باز شود ، تأیید می کند که هیچ جلسه فعال واتس اپ در حساب شما برگزار نمی شود.

 

اما اگر پنجره ای را مشاهده می کنید که یک رایانه وارد شده را لیست می کند ، به این معنی است که یک جلسه فعال واتس اپ در حساب واتس اپ شما در حال انجام است.

۳. روی Log out from all devices ضربه بزنید.

 

این اطمینان حاصل خواهد کرد که حساب WhatsApp شما از همه دستگاه ها خارج شده است.

با قفل کردن WhatsApp بر روی تلفن خود با یک کد عبور می توانید شانس شخصی را که از حساب WhatsApp استفاده می کند ، به میزان قابل توجهی کاهش دهید.

 

راه دیگر برای محافظت از حساب WhatsApp شما با استفاده از قابلیت تأیید هویت دو عاملی است که اساساً یک پین ۶ رقمی را با حساب WhatsApp شما مرتبط می کند.

 

هنگامی که تأیید هویت Two Factor فعال است ، به هر کسی که سعی می کند واتس اپ را با استفاده از شماره تلفن شما تأیید کند ، باید وارد پین ۶ رقمی شود.

 

اگر این چیزی است که شما به آن علاقه مند هستید ، می توانید مراحل زیر را دنبال کنید تا تأیید هویت دو عاملی برای حساب WhatsApp شما امکان پذیر باشد.

 

۱. WhatsApp را باز کرده و روی نماد منوی ۳ نقطه و  Settings ضربه بزنید.

در آیفون ، بر روی برگه تنظیمات واقع در منوی پایین ضربه بزنید.

 

۲. در صفحه تنظیمات ، روی گزینه Account ضربه بزنید.

چطور بفهمیم واتساپ ایفون هک شده

۳. در صفحه حساب ، روی Two-step verification ضربه بزنید.

۴. بعد ، روی دکمه Enable ضربه بزنید.

۵. در صفحه بعدی ، یک پین ۶ رقمی را وارد کنید و روی Next ضربه بزنید.

نکته مهم: پین را بنویسید و مطمئن شوید که آن را گم نکنید.

 

۶. برای تکمیل این روند ، دستورالعمل های روی صفحه بعدی را دنبال کنید.

 

پس از راه اندازی پین ، به هر کسی که می خواهد واتس اپ را با استفاده از شماره تلفن شما تأیید کند ، باید وارد پین ۶ رقمی شود.

 

همچنین ، واتس اپ به صورت دوره ای کد تأیید صحت را در حین استفاده روتین از شما درخواست می کند.

با عضویت در خبرنامه لرن پارسی از جدیدترین مقالات و آموزشها در ایمیل تان باخبر شوید.

تمامی حقوق مادی و معنوی این وب سایت برای لرن پارسی محفوظ است .

طراحی سایت : ایران تمز

واتس اپ یکی از اپلیکیشن‌های محبوب پیام رسان در موبایل و تبلت های هوشمند است که در این مقاله قرار است در مورد هک شدن واتساپ صحبت کنیم و راه‌هایی را نیز برای رفع هک واتساپ بیان کنیم.

از آنجایی که این روزها افراد اطلاعات مهمی را در گوشی‌های هوشمند خود نگهداری می‌کنند، پس با هک کردن گوشی، امکان دسترسی به اطلاعات کاربر نیز میسر خواهد بود. یکی از راه‌های دسترسی به اطلاعات کاربران نفوذ از طریق برنامه‌های پیام رسان مانند واتس اپ است.

اما واتس اپ از آن دسته از اپلیکیشن‌هایی محسوب می‌شود که امنیت بالایی دارد و روند ارسال و دریافت اطلاعات آن به صورت رمزنگاری شده است؛ با این حال چون افراد علاوه بر متن، تصاویر، فایل‌های صوتی و مواردی از این دست را از طریق این اپلیکیشن ارسال می‌کنند، باز هم نگران هک شدن واتس اپ هستند و سوالی که برایشان ایجاد می‌شود، این است که آیا هک شدن واتساپ امکان‌پذیر است یا خیر؟ پاسخ به این سوال مثبت است اما برای اینکه اطلاعات بیشتری در این زمینه کسب کنید در ادامه همراه ما باشید تا علاوه‌ بر این، روش‌هایی را نیز برای هک واتساپ هم بیان کنیم.

در ویدیوی زیر «شیوه‌های هک واتساپ» با زیرنویس فارسی آموزش داده می‌شود:

آچه در این مقاله می‌خوانید:

چطور بفهمیم واتساپ ایفون هک شده

واقعیت این است هک شدن واتساپ امکان‌پذیر است. اما هکر واتس اپ به برنامه‌های ویژه و دسترسی‌هایی در گوشی شما نیاز دارد. یکی از این راه‌ها نصب برنامه‌های جاسوسی در گوشی شما است. اما وجود این برنامه‌ها نشانه‌هایی دارند که خود را با علائم مختلف ممکن است نشان دهند که در ادامه به این علائم اشاره خواهیم کرد.

بروز رفتارهای ناگهانی و عجیب در گوشی یکی از راه‌هایی است که از هک شدن واتساپ خبر می‌دهد. به‌ عنوان‌ مثال نمایشگر بی‌دلیل روش می‌شود و یا اینکه به طور ناگهانی ممکن است خاموش شود. همه علائمی که به آن‌ها اشاره کردیم، می‌توانند نشانه هک شدن واتساپ گوشی شما باشد.

برخی از برنامه‌های جاسوسی می‌توانند به شکل قابل توجهی باتری گوشی شما را مصرف کنند. درواقع اگر برنامه جاسوسی در برنامه شما فعال باشد ممکن است در زمانی که از گوشی استفاده هم نمی‌کنید، شارژ باتری آن تخلیه شود. این نوع از برنامه‌ها از داده‌های موقعیت مکانی و وای فای استفاده کرده و اطلاعات مورد نظر را به دستگاه هکر می‌فرستند. به همین دلیل باتری گوشی خیلی زود مصرف خواهد شد.

 

یک راه دیگر برای اینکه از کجا بفهمیم واتس اپ هک شده شنیدن صداهایی در بک گراند است که در زمان برقراری تماس شنیده می‌شود. درواقع دلیل این صداها می‌تواند وجود یک برنامه جاسوسی باشد که به منظور ردیابی تماس‌ها و پیام‌های ارسالی بر روی گوشی نصب شده است. در نتیجه هنگام برقراری تماس تلفنی به دلیل اینکه نرم افزار وظیفه ضبط و ارسال مکالمه را انجام می‌دهد، صدای مزاحمی در بک گراند شنیده خواهد شد. این صدای مزاحم می‌تواند صدایی شبیه به صدای ثابت، کلیک، بوق و مانند این‌ها باشد. با این حساب هنگام شنیدن این صداها در هنکام صحبت کردن باید دقت لازم را داشته باشید.

 

همان‌طور که پیش از این اشاره شد، اپلیکیشن‌های جاسوسی از اینترنت (وای فای یا اینترنت دیتا) برای ارسال اطلاعات به هکر استفاده می‌کنند. با این حساب اگر به هک شدن واتساپ شک دارید می‌توانید Data Usage گوشی خود را بررسی کنید.

با این همه در پاسخ به اینکه چگونه بفهمیم که واتساپ هک شده است باید بگوییم که اگر یک یا دو نشانه از موارد بالا را در گوشی‌های خود مشاهده کردید، سعی کنید تا نرم افزار جاسوسی را پیدا کرده و اقدامات امنیتی لازم را هم انجام دهید.

 

واتس اپ یکی از محبوب‌ترین پیان‌رسان ها در دنیا است که در اینجا می‌توانید با بهترین ویژگی‌های آن آشنا شوید. در این اپلیکیشن، ایمنی و امنیت یکی از موارد قابل توجه است؛ به همین دلیل برای یک هکر سخت است که به سرورهای واتساپ دسترسی داشته باشد، اما راه پیدا کردن به گوشی کاربر راهی آسان‌تر است. البته اگر هکری هم به سرورهای این برنامه دسترسی داشته باشد، هیچ پیامی از کاربران را در آنجا پیدا نخواهد کرد. پیامی را که کاربران ارسال می‌کنند مادامی‌ که دریافت شده باشد، در سرور ذخیره نخواهد شد. حالا در این قسمت از مقاله قصد داریم که بیان کنیم واتساپ به چه روش‌هایی ممکن است هک شود.

 

این روش در اندروید بسیار ساده است. هر کسی فقط 5 دقیقه به گوشی شما در حالتی که قفلش باز شده است، دسترسی داشته باشد می‌تواند این کار را انجام دهد. برای این کار کافی است هکر گوشی شما را با USB به کامپیوتر وصل کند. بعد از اتصال گزینه File Transfer Mode را نیز انتخاب می‌کند. به My Computer می‌رود و وارد حافظه گوشی می‌شود. حالا کافی است وارد مسیر Storage > WhatsApp > Databases از حافظه گوشی شود. در این قسمت برخی از نسخه‌های پشتیبان واتساپ قابل مشاهده خواهد بود. کافی است که هکر آن را بر روی کامپیوتر خود کپی کند.

حالا که هکر به فایل چت گوشی مورد نظر دسترسی دارد، لازم است عملیات رمزگشایی را انجام دهد. برای این کار باید واتساپ را برای کامپیوتر دانلود کند. اما قبل از اجرای آن و شروع کار با آن باید نام فایل دیتابیس را به نام msgstore.db.crypt تغییر دهد. به مسیر WhatsApp > Databases در کامپیوتر برود و اگر وجود ندارد، آن را ایجاد کنید. بعد فایل تغییر نام یافته (msgstore.db.crypt) را به مسیر یاد شده انتقال دهد. حالا کافی است واتساپ را باز کرده و شماره تلفن را وارد کند. هنگامی که از هکر خواسته می‌شود تا فایل‌های پیشین را بازیابی کند، او با تایید آنها به همه چت‌های قدیمی دسترسی خواهد داشت.

 

این روش نیز یکی دیگر از راه‌هایی است که باعث هک شدن واتساپ خواهد شد. برای این کار، هکر به آدرس مک گوشی هدف نیاز دارد. اگر دسترسی به گوشی مقصد میسر باشد کافی است که هکر به مسیر Settings > About phone > Status > Wi-Fi MAC Address برود و آدرس مک را یاداشت کند. حالا هکر باید واتساپ را از گوشی خودش آنیستال کرده و پوشه آن را نیز پاک کند. همچنین آدرس مک گوشی خود را به آدرس مک گوشی مقصد که قرار است هک شود، تغییر دهد.

البته این کار با استفاده از اپلیکیشن‌های MAC Spoofing نیز امکان‌پذیر است. حالا بعد از تغییر آدرس مک، هکر واتس اپ جدید را در گوشی خود نصب می‌کند و آن را باز خواهد کرد. زمانی که گوشی شماره تماس را می‌خواهد، هکر شماره تماس گوشی که هک شده است را وارد می‌کند. کد تایید را وارد کرده و حالا به همه اطلاعات دسترسی خواهد داشت.

 

با این روش هکر می‌تواند یک نسخه کپی از چت‌های قربانی داشته باشد. هکر در این روش به وارد گوگل کروم در کامیپوتر می‎‌شود و به WhatsApp Web می‌رود. حالا باید کد QR را اسکن کند. بعد از اسکن نیز گزینه Keep me signed in را هم تایید کند. از این به بعد کاربر کامپیوتر دسکتاپ وقتی وارد واتس اپ وب می‌شود به چت‌های کاربر دسترسی خواهد داشت.

 

همان‌طور که در بالا مشاهده کردید، هک شدن واتساپ توسط هکر می‌تواند به راحتی و حتی بدون داشتن دانش خاصی صورت بگیرد. از این رو برای امنیت بیشتر و اگر به هک واتساپ خود مشکوک هستند، بهتر است کارهای زیر را انجام دهید.

 

یکی از ابتدایی‌ترین راه‎‌ها برای اینکه دسترسی به واتساپ خود را توسط افراد مزاحم و هکرها از بین ببرید، قفل کردن اپلییکشن است. در این راستا انواع اپلیکیشن موبایل برای قفل کردن برنامه‌ها در گوشی‌های مختلف وجود دارد که شما می‌توانید به راحتی آنها را نصب کنید. اگر چه بعد از اختصاص قفل می‌بایست هر زمان می‌خواهید از واتساپ یا هر برنامه مهم دیگری استفاده کنید، قفل را وارد کنید اما ارزش دور بودن از دسترسی سایرین را خواهد داشت.

 

این نوع از احراز هویت نیاز دارد که کاربران یک رمز موقت را به همراه پسورد واتساپ از طریق پیام متنی دریافت کنند. بنابراین حتی اگر هکر شماره تلفن شما را هم داشته باشد، نمی‌تواند احراز هویت دو عاملی را دریافت کند. خب اگر نیاز به پسورد سخت‌تری دارید ما به شما cyclonis را پیشنهاد می‌دهیم. این سرویس، یک سرویس مدیریت پسورد رایگان است و می‌تواند یک رمز عبور قوی برایتان ایجاد کند. همچنین امکان ذخیره را نیز در Private Notes فراهم خواهد کرد. اگر اغلب از برنامه‌ها و اپلیکیشن‌های موبایل خود در دسکتاپ استفاده می‌کنید، استفاده از این سرویس به شما پیشنهاد می‌شود. در اینجا نیز می‌توانید با برنامه‌های مدیریت پسورد آشنا شوید.

 

اگر از نسخه‌های وب واتساپ یا دسکتاپ در دستگاه‌های مختلف استفاده می‌کنید، باید توجه داشته باشید که بعد از هر بار استفاده، از دستگاه مورد نظر لاگ اوت کنید. همچنین اگر دقت کرده باشید هر زمانی که با دستگاه دیگری وارد حساب واتساپ خود می‌شوید، پیغامی را در موبایل خود مشاهده می‌کنید که در حال استفاده از واتساپ در دستگاه دیگری هستید. بنابراین هر زمان که این پیغام را دریافت کردید و در حال استفاده از نسخه دسکتاپ واتساپ نبودید، حتما قضیه را جدی بگیرید و آن را پیگیری کنید. چون این می‌تواند نشانه‌ای از این باشد که شخصی در حال هک کردن حساب واتساپ شما است.

 

واتساپ اپلیکیشنی محبوب است و برای ما ایرانی‌ها جایگزینی مناسب برای تلگرام محسوب می‌شود که در اینجا می‌توانید اطلاعات بیشتری در این زمینه کسب کنید. این برنامه امنیت بالایی هم دارد اما باید اشاره کنیم که همیشه احتیاط لازم را در استفاده از اپلیکیشن‌ها و نرم افزارهای موبایلی و کامپیوتری در نظر بگیرید؛ چراکه واتساپ به خودی خود امنیت بالایی دارد و این سهل‌انگاری کاربران است که می‌تواند خطراتی را برای اطلاعاتی که در دستگاه‌های هوشمند خود دارند، ایجاد کنند. بنابراین همیشه به نکات اشاره شده در این مقاله در مورد هک شدن واتساپ و چطور بفهمیم واتساپ هک شدیم توجه لازم را داشته باشیم.چطور بفهمیم واتساپ ایفون هک شده

واتس اپ یکی از اپلیکیشن‌های محبوب پیام رسان در موبایل و تبلت های هوشمند است که در این مقاله قرار است در مورد هک شدن واتساپ صحبت کنیم و راه‌هایی را نیز برای رفع هک واتساپ بیان کنیم.

از آنجایی که این روزها افراد اطلاعات مهمی را در گوشی‌های هوشمند خود نگهداری می‌کنند، پس با هک کردن گوشی، امکان دسترسی به اطلاعات کاربر نیز میسر خواهد بود. یکی از راه‌های دسترسی به اطلاعات کاربران نفوذ از طریق برنامه‌های پیام رسان مانند واتس اپ است.

اما واتس اپ از آن دسته از اپلیکیشن‌هایی محسوب می‌شود که امنیت بالایی دارد و روند ارسال و دریافت اطلاعات آن به صورت رمزنگاری شده است؛ با این حال چون افراد علاوه بر متن، تصاویر، فایل‌های صوتی و مواردی از این دست را از طریق این اپلیکیشن ارسال می‌کنند، باز هم نگران هک شدن واتس اپ هستند و سوالی که برایشان ایجاد می‌شود، این است که آیا هک شدن واتساپ امکان‌پذیر است یا خیر؟ پاسخ به این سوال مثبت است اما برای اینکه اطلاعات بیشتری در این زمینه کسب کنید در ادامه همراه ما باشید تا علاوه‌ بر این، روش‌هایی را نیز برای هک واتساپ هم بیان کنیم.

در ویدیوی زیر «شیوه‌های هک واتساپ» با زیرنویس فارسی آموزش داده می‌شود:

آچه در این مقاله می‌خوانید:

چطور بفهمیم واتساپ ایفون هک شده

واقعیت این است هک شدن واتساپ امکان‌پذیر است. اما هکر واتس اپ به برنامه‌های ویژه و دسترسی‌هایی در گوشی شما نیاز دارد. یکی از این راه‌ها نصب برنامه‌های جاسوسی در گوشی شما است. اما وجود این برنامه‌ها نشانه‌هایی دارند که خود را با علائم مختلف ممکن است نشان دهند که در ادامه به این علائم اشاره خواهیم کرد.

بروز رفتارهای ناگهانی و عجیب در گوشی یکی از راه‌هایی است که از هک شدن واتساپ خبر می‌دهد. به‌ عنوان‌ مثال نمایشگر بی‌دلیل روش می‌شود و یا اینکه به طور ناگهانی ممکن است خاموش شود. همه علائمی که به آن‌ها اشاره کردیم، می‌توانند نشانه هک شدن واتساپ گوشی شما باشد.

برخی از برنامه‌های جاسوسی می‌توانند به شکل قابل توجهی باتری گوشی شما را مصرف کنند. درواقع اگر برنامه جاسوسی در برنامه شما فعال باشد ممکن است در زمانی که از گوشی استفاده هم نمی‌کنید، شارژ باتری آن تخلیه شود. این نوع از برنامه‌ها از داده‌های موقعیت مکانی و وای فای استفاده کرده و اطلاعات مورد نظر را به دستگاه هکر می‌فرستند. به همین دلیل باتری گوشی خیلی زود مصرف خواهد شد.

 

یک راه دیگر برای اینکه از کجا بفهمیم واتس اپ هک شده شنیدن صداهایی در بک گراند است که در زمان برقراری تماس شنیده می‌شود. درواقع دلیل این صداها می‌تواند وجود یک برنامه جاسوسی باشد که به منظور ردیابی تماس‌ها و پیام‌های ارسالی بر روی گوشی نصب شده است. در نتیجه هنگام برقراری تماس تلفنی به دلیل اینکه نرم افزار وظیفه ضبط و ارسال مکالمه را انجام می‌دهد، صدای مزاحمی در بک گراند شنیده خواهد شد. این صدای مزاحم می‌تواند صدایی شبیه به صدای ثابت، کلیک، بوق و مانند این‌ها باشد. با این حساب هنگام شنیدن این صداها در هنکام صحبت کردن باید دقت لازم را داشته باشید.

 

همان‌طور که پیش از این اشاره شد، اپلیکیشن‌های جاسوسی از اینترنت (وای فای یا اینترنت دیتا) برای ارسال اطلاعات به هکر استفاده می‌کنند. با این حساب اگر به هک شدن واتساپ شک دارید می‌توانید Data Usage گوشی خود را بررسی کنید.

با این همه در پاسخ به اینکه چگونه بفهمیم که واتساپ هک شده است باید بگوییم که اگر یک یا دو نشانه از موارد بالا را در گوشی‌های خود مشاهده کردید، سعی کنید تا نرم افزار جاسوسی را پیدا کرده و اقدامات امنیتی لازم را هم انجام دهید.

 

واتس اپ یکی از محبوب‌ترین پیان‌رسان ها در دنیا است که در اینجا می‌توانید با بهترین ویژگی‌های آن آشنا شوید. در این اپلیکیشن، ایمنی و امنیت یکی از موارد قابل توجه است؛ به همین دلیل برای یک هکر سخت است که به سرورهای واتساپ دسترسی داشته باشد، اما راه پیدا کردن به گوشی کاربر راهی آسان‌تر است. البته اگر هکری هم به سرورهای این برنامه دسترسی داشته باشد، هیچ پیامی از کاربران را در آنجا پیدا نخواهد کرد. پیامی را که کاربران ارسال می‌کنند مادامی‌ که دریافت شده باشد، در سرور ذخیره نخواهد شد. حالا در این قسمت از مقاله قصد داریم که بیان کنیم واتساپ به چه روش‌هایی ممکن است هک شود.

 

این روش در اندروید بسیار ساده است. هر کسی فقط 5 دقیقه به گوشی شما در حالتی که قفلش باز شده است، دسترسی داشته باشد می‌تواند این کار را انجام دهد. برای این کار کافی است هکر گوشی شما را با USB به کامپیوتر وصل کند. بعد از اتصال گزینه File Transfer Mode را نیز انتخاب می‌کند. به My Computer می‌رود و وارد حافظه گوشی می‌شود. حالا کافی است وارد مسیر Storage > WhatsApp > Databases از حافظه گوشی شود. در این قسمت برخی از نسخه‌های پشتیبان واتساپ قابل مشاهده خواهد بود. کافی است که هکر آن را بر روی کامپیوتر خود کپی کند.

حالا که هکر به فایل چت گوشی مورد نظر دسترسی دارد، لازم است عملیات رمزگشایی را انجام دهد. برای این کار باید واتساپ را برای کامپیوتر دانلود کند. اما قبل از اجرای آن و شروع کار با آن باید نام فایل دیتابیس را به نام msgstore.db.crypt تغییر دهد. به مسیر WhatsApp > Databases در کامپیوتر برود و اگر وجود ندارد، آن را ایجاد کنید. بعد فایل تغییر نام یافته (msgstore.db.crypt) را به مسیر یاد شده انتقال دهد. حالا کافی است واتساپ را باز کرده و شماره تلفن را وارد کند. هنگامی که از هکر خواسته می‌شود تا فایل‌های پیشین را بازیابی کند، او با تایید آنها به همه چت‌های قدیمی دسترسی خواهد داشت.

 

این روش نیز یکی دیگر از راه‌هایی است که باعث هک شدن واتساپ خواهد شد. برای این کار، هکر به آدرس مک گوشی هدف نیاز دارد. اگر دسترسی به گوشی مقصد میسر باشد کافی است که هکر به مسیر Settings > About phone > Status > Wi-Fi MAC Address برود و آدرس مک را یاداشت کند. حالا هکر باید واتساپ را از گوشی خودش آنیستال کرده و پوشه آن را نیز پاک کند. همچنین آدرس مک گوشی خود را به آدرس مک گوشی مقصد که قرار است هک شود، تغییر دهد.

البته این کار با استفاده از اپلیکیشن‌های MAC Spoofing نیز امکان‌پذیر است. حالا بعد از تغییر آدرس مک، هکر واتس اپ جدید را در گوشی خود نصب می‌کند و آن را باز خواهد کرد. زمانی که گوشی شماره تماس را می‌خواهد، هکر شماره تماس گوشی که هک شده است را وارد می‌کند. کد تایید را وارد کرده و حالا به همه اطلاعات دسترسی خواهد داشت.

 

با این روش هکر می‌تواند یک نسخه کپی از چت‌های قربانی داشته باشد. هکر در این روش به وارد گوگل کروم در کامیپوتر می‎‌شود و به WhatsApp Web می‌رود. حالا باید کد QR را اسکن کند. بعد از اسکن نیز گزینه Keep me signed in را هم تایید کند. از این به بعد کاربر کامپیوتر دسکتاپ وقتی وارد واتس اپ وب می‌شود به چت‌های کاربر دسترسی خواهد داشت.

 

همان‌طور که در بالا مشاهده کردید، هک شدن واتساپ توسط هکر می‌تواند به راحتی و حتی بدون داشتن دانش خاصی صورت بگیرد. از این رو برای امنیت بیشتر و اگر به هک واتساپ خود مشکوک هستند، بهتر است کارهای زیر را انجام دهید.

 

یکی از ابتدایی‌ترین راه‎‌ها برای اینکه دسترسی به واتساپ خود را توسط افراد مزاحم و هکرها از بین ببرید، قفل کردن اپلییکشن است. در این راستا انواع اپلیکیشن موبایل برای قفل کردن برنامه‌ها در گوشی‌های مختلف وجود دارد که شما می‌توانید به راحتی آنها را نصب کنید. اگر چه بعد از اختصاص قفل می‌بایست هر زمان می‌خواهید از واتساپ یا هر برنامه مهم دیگری استفاده کنید، قفل را وارد کنید اما ارزش دور بودن از دسترسی سایرین را خواهد داشت.

 

این نوع از احراز هویت نیاز دارد که کاربران یک رمز موقت را به همراه پسورد واتساپ از طریق پیام متنی دریافت کنند. بنابراین حتی اگر هکر شماره تلفن شما را هم داشته باشد، نمی‌تواند احراز هویت دو عاملی را دریافت کند. خب اگر نیاز به پسورد سخت‌تری دارید ما به شما cyclonis را پیشنهاد می‌دهیم. این سرویس، یک سرویس مدیریت پسورد رایگان است و می‌تواند یک رمز عبور قوی برایتان ایجاد کند. همچنین امکان ذخیره را نیز در Private Notes فراهم خواهد کرد. اگر اغلب از برنامه‌ها و اپلیکیشن‌های موبایل خود در دسکتاپ استفاده می‌کنید، استفاده از این سرویس به شما پیشنهاد می‌شود. در اینجا نیز می‌توانید با برنامه‌های مدیریت پسورد آشنا شوید.

 

اگر از نسخه‌های وب واتساپ یا دسکتاپ در دستگاه‌های مختلف استفاده می‌کنید، باید توجه داشته باشید که بعد از هر بار استفاده، از دستگاه مورد نظر لاگ اوت کنید. همچنین اگر دقت کرده باشید هر زمانی که با دستگاه دیگری وارد حساب واتساپ خود می‌شوید، پیغامی را در موبایل خود مشاهده می‌کنید که در حال استفاده از واتساپ در دستگاه دیگری هستید. بنابراین هر زمان که این پیغام را دریافت کردید و در حال استفاده از نسخه دسکتاپ واتساپ نبودید، حتما قضیه را جدی بگیرید و آن را پیگیری کنید. چون این می‌تواند نشانه‌ای از این باشد که شخصی در حال هک کردن حساب واتساپ شما است.

 

واتساپ اپلیکیشنی محبوب است و برای ما ایرانی‌ها جایگزینی مناسب برای تلگرام محسوب می‌شود که در اینجا می‌توانید اطلاعات بیشتری در این زمینه کسب کنید. این برنامه امنیت بالایی هم دارد اما باید اشاره کنیم که همیشه احتیاط لازم را در استفاده از اپلیکیشن‌ها و نرم افزارهای موبایلی و کامپیوتری در نظر بگیرید؛ چراکه واتساپ به خودی خود امنیت بالایی دارد و این سهل‌انگاری کاربران است که می‌تواند خطراتی را برای اطلاعاتی که در دستگاه‌های هوشمند خود دارند، ایجاد کنند. بنابراین همیشه به نکات اشاره شده در این مقاله در مورد هک شدن واتساپ و چطور بفهمیم واتساپ هک شدیم توجه لازم را داشته باشیم.چطور بفهمیم واتساپ ایفون هک شده

واتس اپ یکی از اپلیکیشن‌های محبوب پیام رسان در موبایل و تبلت های هوشمند است که در این مقاله قرار است در مورد هک شدن واتساپ صحبت کنیم و راه‌هایی را نیز برای رفع هک واتساپ بیان کنیم.

از آنجایی که این روزها افراد اطلاعات مهمی را در گوشی‌های هوشمند خود نگهداری می‌کنند، پس با هک کردن گوشی، امکان دسترسی به اطلاعات کاربر نیز میسر خواهد بود. یکی از راه‌های دسترسی به اطلاعات کاربران نفوذ از طریق برنامه‌های پیام رسان مانند واتس اپ است.

اما واتس اپ از آن دسته از اپلیکیشن‌هایی محسوب می‌شود که امنیت بالایی دارد و روند ارسال و دریافت اطلاعات آن به صورت رمزنگاری شده است؛ با این حال چون افراد علاوه بر متن، تصاویر، فایل‌های صوتی و مواردی از این دست را از طریق این اپلیکیشن ارسال می‌کنند، باز هم نگران هک شدن واتس اپ هستند و سوالی که برایشان ایجاد می‌شود، این است که آیا هک شدن واتساپ امکان‌پذیر است یا خیر؟ پاسخ به این سوال مثبت است اما برای اینکه اطلاعات بیشتری در این زمینه کسب کنید در ادامه همراه ما باشید تا علاوه‌ بر این، روش‌هایی را نیز برای هک واتساپ هم بیان کنیم.

در ویدیوی زیر «شیوه‌های هک واتساپ» با زیرنویس فارسی آموزش داده می‌شود:

آچه در این مقاله می‌خوانید:

چطور بفهمیم واتساپ ایفون هک شده

واقعیت این است هک شدن واتساپ امکان‌پذیر است. اما هکر واتس اپ به برنامه‌های ویژه و دسترسی‌هایی در گوشی شما نیاز دارد. یکی از این راه‌ها نصب برنامه‌های جاسوسی در گوشی شما است. اما وجود این برنامه‌ها نشانه‌هایی دارند که خود را با علائم مختلف ممکن است نشان دهند که در ادامه به این علائم اشاره خواهیم کرد.

بروز رفتارهای ناگهانی و عجیب در گوشی یکی از راه‌هایی است که از هک شدن واتساپ خبر می‌دهد. به‌ عنوان‌ مثال نمایشگر بی‌دلیل روش می‌شود و یا اینکه به طور ناگهانی ممکن است خاموش شود. همه علائمی که به آن‌ها اشاره کردیم، می‌توانند نشانه هک شدن واتساپ گوشی شما باشد.

برخی از برنامه‌های جاسوسی می‌توانند به شکل قابل توجهی باتری گوشی شما را مصرف کنند. درواقع اگر برنامه جاسوسی در برنامه شما فعال باشد ممکن است در زمانی که از گوشی استفاده هم نمی‌کنید، شارژ باتری آن تخلیه شود. این نوع از برنامه‌ها از داده‌های موقعیت مکانی و وای فای استفاده کرده و اطلاعات مورد نظر را به دستگاه هکر می‌فرستند. به همین دلیل باتری گوشی خیلی زود مصرف خواهد شد.

 

یک راه دیگر برای اینکه از کجا بفهمیم واتس اپ هک شده شنیدن صداهایی در بک گراند است که در زمان برقراری تماس شنیده می‌شود. درواقع دلیل این صداها می‌تواند وجود یک برنامه جاسوسی باشد که به منظور ردیابی تماس‌ها و پیام‌های ارسالی بر روی گوشی نصب شده است. در نتیجه هنگام برقراری تماس تلفنی به دلیل اینکه نرم افزار وظیفه ضبط و ارسال مکالمه را انجام می‌دهد، صدای مزاحمی در بک گراند شنیده خواهد شد. این صدای مزاحم می‌تواند صدایی شبیه به صدای ثابت، کلیک، بوق و مانند این‌ها باشد. با این حساب هنگام شنیدن این صداها در هنکام صحبت کردن باید دقت لازم را داشته باشید.

 

همان‌طور که پیش از این اشاره شد، اپلیکیشن‌های جاسوسی از اینترنت (وای فای یا اینترنت دیتا) برای ارسال اطلاعات به هکر استفاده می‌کنند. با این حساب اگر به هک شدن واتساپ شک دارید می‌توانید Data Usage گوشی خود را بررسی کنید.

با این همه در پاسخ به اینکه چگونه بفهمیم که واتساپ هک شده است باید بگوییم که اگر یک یا دو نشانه از موارد بالا را در گوشی‌های خود مشاهده کردید، سعی کنید تا نرم افزار جاسوسی را پیدا کرده و اقدامات امنیتی لازم را هم انجام دهید.

 

واتس اپ یکی از محبوب‌ترین پیان‌رسان ها در دنیا است که در اینجا می‌توانید با بهترین ویژگی‌های آن آشنا شوید. در این اپلیکیشن، ایمنی و امنیت یکی از موارد قابل توجه است؛ به همین دلیل برای یک هکر سخت است که به سرورهای واتساپ دسترسی داشته باشد، اما راه پیدا کردن به گوشی کاربر راهی آسان‌تر است. البته اگر هکری هم به سرورهای این برنامه دسترسی داشته باشد، هیچ پیامی از کاربران را در آنجا پیدا نخواهد کرد. پیامی را که کاربران ارسال می‌کنند مادامی‌ که دریافت شده باشد، در سرور ذخیره نخواهد شد. حالا در این قسمت از مقاله قصد داریم که بیان کنیم واتساپ به چه روش‌هایی ممکن است هک شود.

 

این روش در اندروید بسیار ساده است. هر کسی فقط 5 دقیقه به گوشی شما در حالتی که قفلش باز شده است، دسترسی داشته باشد می‌تواند این کار را انجام دهد. برای این کار کافی است هکر گوشی شما را با USB به کامپیوتر وصل کند. بعد از اتصال گزینه File Transfer Mode را نیز انتخاب می‌کند. به My Computer می‌رود و وارد حافظه گوشی می‌شود. حالا کافی است وارد مسیر Storage > WhatsApp > Databases از حافظه گوشی شود. در این قسمت برخی از نسخه‌های پشتیبان واتساپ قابل مشاهده خواهد بود. کافی است که هکر آن را بر روی کامپیوتر خود کپی کند.

حالا که هکر به فایل چت گوشی مورد نظر دسترسی دارد، لازم است عملیات رمزگشایی را انجام دهد. برای این کار باید واتساپ را برای کامپیوتر دانلود کند. اما قبل از اجرای آن و شروع کار با آن باید نام فایل دیتابیس را به نام msgstore.db.crypt تغییر دهد. به مسیر WhatsApp > Databases در کامپیوتر برود و اگر وجود ندارد، آن را ایجاد کنید. بعد فایل تغییر نام یافته (msgstore.db.crypt) را به مسیر یاد شده انتقال دهد. حالا کافی است واتساپ را باز کرده و شماره تلفن را وارد کند. هنگامی که از هکر خواسته می‌شود تا فایل‌های پیشین را بازیابی کند، او با تایید آنها به همه چت‌های قدیمی دسترسی خواهد داشت.

 

این روش نیز یکی دیگر از راه‌هایی است که باعث هک شدن واتساپ خواهد شد. برای این کار، هکر به آدرس مک گوشی هدف نیاز دارد. اگر دسترسی به گوشی مقصد میسر باشد کافی است که هکر به مسیر Settings > About phone > Status > Wi-Fi MAC Address برود و آدرس مک را یاداشت کند. حالا هکر باید واتساپ را از گوشی خودش آنیستال کرده و پوشه آن را نیز پاک کند. همچنین آدرس مک گوشی خود را به آدرس مک گوشی مقصد که قرار است هک شود، تغییر دهد.

البته این کار با استفاده از اپلیکیشن‌های MAC Spoofing نیز امکان‌پذیر است. حالا بعد از تغییر آدرس مک، هکر واتس اپ جدید را در گوشی خود نصب می‌کند و آن را باز خواهد کرد. زمانی که گوشی شماره تماس را می‌خواهد، هکر شماره تماس گوشی که هک شده است را وارد می‌کند. کد تایید را وارد کرده و حالا به همه اطلاعات دسترسی خواهد داشت.

 

با این روش هکر می‌تواند یک نسخه کپی از چت‌های قربانی داشته باشد. هکر در این روش به وارد گوگل کروم در کامیپوتر می‎‌شود و به WhatsApp Web می‌رود. حالا باید کد QR را اسکن کند. بعد از اسکن نیز گزینه Keep me signed in را هم تایید کند. از این به بعد کاربر کامپیوتر دسکتاپ وقتی وارد واتس اپ وب می‌شود به چت‌های کاربر دسترسی خواهد داشت.

 

همان‌طور که در بالا مشاهده کردید، هک شدن واتساپ توسط هکر می‌تواند به راحتی و حتی بدون داشتن دانش خاصی صورت بگیرد. از این رو برای امنیت بیشتر و اگر به هک واتساپ خود مشکوک هستند، بهتر است کارهای زیر را انجام دهید.

 

یکی از ابتدایی‌ترین راه‎‌ها برای اینکه دسترسی به واتساپ خود را توسط افراد مزاحم و هکرها از بین ببرید، قفل کردن اپلییکشن است. در این راستا انواع اپلیکیشن موبایل برای قفل کردن برنامه‌ها در گوشی‌های مختلف وجود دارد که شما می‌توانید به راحتی آنها را نصب کنید. اگر چه بعد از اختصاص قفل می‌بایست هر زمان می‌خواهید از واتساپ یا هر برنامه مهم دیگری استفاده کنید، قفل را وارد کنید اما ارزش دور بودن از دسترسی سایرین را خواهد داشت.

 

این نوع از احراز هویت نیاز دارد که کاربران یک رمز موقت را به همراه پسورد واتساپ از طریق پیام متنی دریافت کنند. بنابراین حتی اگر هکر شماره تلفن شما را هم داشته باشد، نمی‌تواند احراز هویت دو عاملی را دریافت کند. خب اگر نیاز به پسورد سخت‌تری دارید ما به شما cyclonis را پیشنهاد می‌دهیم. این سرویس، یک سرویس مدیریت پسورد رایگان است و می‌تواند یک رمز عبور قوی برایتان ایجاد کند. همچنین امکان ذخیره را نیز در Private Notes فراهم خواهد کرد. اگر اغلب از برنامه‌ها و اپلیکیشن‌های موبایل خود در دسکتاپ استفاده می‌کنید، استفاده از این سرویس به شما پیشنهاد می‌شود. در اینجا نیز می‌توانید با برنامه‌های مدیریت پسورد آشنا شوید.

 

اگر از نسخه‌های وب واتساپ یا دسکتاپ در دستگاه‌های مختلف استفاده می‌کنید، باید توجه داشته باشید که بعد از هر بار استفاده، از دستگاه مورد نظر لاگ اوت کنید. همچنین اگر دقت کرده باشید هر زمانی که با دستگاه دیگری وارد حساب واتساپ خود می‌شوید، پیغامی را در موبایل خود مشاهده می‌کنید که در حال استفاده از واتساپ در دستگاه دیگری هستید. بنابراین هر زمان که این پیغام را دریافت کردید و در حال استفاده از نسخه دسکتاپ واتساپ نبودید، حتما قضیه را جدی بگیرید و آن را پیگیری کنید. چون این می‌تواند نشانه‌ای از این باشد که شخصی در حال هک کردن حساب واتساپ شما است.

 

واتساپ اپلیکیشنی محبوب است و برای ما ایرانی‌ها جایگزینی مناسب برای تلگرام محسوب می‌شود که در اینجا می‌توانید اطلاعات بیشتری در این زمینه کسب کنید. این برنامه امنیت بالایی هم دارد اما باید اشاره کنیم که همیشه احتیاط لازم را در استفاده از اپلیکیشن‌ها و نرم افزارهای موبایلی و کامپیوتری در نظر بگیرید؛ چراکه واتساپ به خودی خود امنیت بالایی دارد و این سهل‌انگاری کاربران است که می‌تواند خطراتی را برای اطلاعاتی که در دستگاه‌های هوشمند خود دارند، ایجاد کنند. بنابراین همیشه به نکات اشاره شده در این مقاله در مورد هک شدن واتساپ و چطور بفهمیم واتساپ هک شدیم توجه لازم را داشته باشیم.چطور بفهمیم واتساپ ایفون هک شده

واتس اپ یکی از اپلیکیشن‌های محبوب پیام رسان در موبایل و تبلت های هوشمند است که در این مقاله قرار است در مورد هک شدن واتساپ صحبت کنیم و راه‌هایی را نیز برای رفع هک واتساپ بیان کنیم.

از آنجایی که این روزها افراد اطلاعات مهمی را در گوشی‌های هوشمند خود نگهداری می‌کنند، پس با هک کردن گوشی، امکان دسترسی به اطلاعات کاربر نیز میسر خواهد بود. یکی از راه‌های دسترسی به اطلاعات کاربران نفوذ از طریق برنامه‌های پیام رسان مانند واتس اپ است.

اما واتس اپ از آن دسته از اپلیکیشن‌هایی محسوب می‌شود که امنیت بالایی دارد و روند ارسال و دریافت اطلاعات آن به صورت رمزنگاری شده است؛ با این حال چون افراد علاوه بر متن، تصاویر، فایل‌های صوتی و مواردی از این دست را از طریق این اپلیکیشن ارسال می‌کنند، باز هم نگران هک شدن واتس اپ هستند و سوالی که برایشان ایجاد می‌شود، این است که آیا هک شدن واتساپ امکان‌پذیر است یا خیر؟ پاسخ به این سوال مثبت است اما برای اینکه اطلاعات بیشتری در این زمینه کسب کنید در ادامه همراه ما باشید تا علاوه‌ بر این، روش‌هایی را نیز برای هک واتساپ هم بیان کنیم.

در ویدیوی زیر «شیوه‌های هک واتساپ» با زیرنویس فارسی آموزش داده می‌شود:

آچه در این مقاله می‌خوانید:

چطور بفهمیم واتساپ ایفون هک شده

واقعیت این است هک شدن واتساپ امکان‌پذیر است. اما هکر واتس اپ به برنامه‌های ویژه و دسترسی‌هایی در گوشی شما نیاز دارد. یکی از این راه‌ها نصب برنامه‌های جاسوسی در گوشی شما است. اما وجود این برنامه‌ها نشانه‌هایی دارند که خود را با علائم مختلف ممکن است نشان دهند که در ادامه به این علائم اشاره خواهیم کرد.

بروز رفتارهای ناگهانی و عجیب در گوشی یکی از راه‌هایی است که از هک شدن واتساپ خبر می‌دهد. به‌ عنوان‌ مثال نمایشگر بی‌دلیل روش می‌شود و یا اینکه به طور ناگهانی ممکن است خاموش شود. همه علائمی که به آن‌ها اشاره کردیم، می‌توانند نشانه هک شدن واتساپ گوشی شما باشد.

برخی از برنامه‌های جاسوسی می‌توانند به شکل قابل توجهی باتری گوشی شما را مصرف کنند. درواقع اگر برنامه جاسوسی در برنامه شما فعال باشد ممکن است در زمانی که از گوشی استفاده هم نمی‌کنید، شارژ باتری آن تخلیه شود. این نوع از برنامه‌ها از داده‌های موقعیت مکانی و وای فای استفاده کرده و اطلاعات مورد نظر را به دستگاه هکر می‌فرستند. به همین دلیل باتری گوشی خیلی زود مصرف خواهد شد.

 

یک راه دیگر برای اینکه از کجا بفهمیم واتس اپ هک شده شنیدن صداهایی در بک گراند است که در زمان برقراری تماس شنیده می‌شود. درواقع دلیل این صداها می‌تواند وجود یک برنامه جاسوسی باشد که به منظور ردیابی تماس‌ها و پیام‌های ارسالی بر روی گوشی نصب شده است. در نتیجه هنگام برقراری تماس تلفنی به دلیل اینکه نرم افزار وظیفه ضبط و ارسال مکالمه را انجام می‌دهد، صدای مزاحمی در بک گراند شنیده خواهد شد. این صدای مزاحم می‌تواند صدایی شبیه به صدای ثابت، کلیک، بوق و مانند این‌ها باشد. با این حساب هنگام شنیدن این صداها در هنکام صحبت کردن باید دقت لازم را داشته باشید.

 

همان‌طور که پیش از این اشاره شد، اپلیکیشن‌های جاسوسی از اینترنت (وای فای یا اینترنت دیتا) برای ارسال اطلاعات به هکر استفاده می‌کنند. با این حساب اگر به هک شدن واتساپ شک دارید می‌توانید Data Usage گوشی خود را بررسی کنید.

با این همه در پاسخ به اینکه چگونه بفهمیم که واتساپ هک شده است باید بگوییم که اگر یک یا دو نشانه از موارد بالا را در گوشی‌های خود مشاهده کردید، سعی کنید تا نرم افزار جاسوسی را پیدا کرده و اقدامات امنیتی لازم را هم انجام دهید.

 

واتس اپ یکی از محبوب‌ترین پیان‌رسان ها در دنیا است که در اینجا می‌توانید با بهترین ویژگی‌های آن آشنا شوید. در این اپلیکیشن، ایمنی و امنیت یکی از موارد قابل توجه است؛ به همین دلیل برای یک هکر سخت است که به سرورهای واتساپ دسترسی داشته باشد، اما راه پیدا کردن به گوشی کاربر راهی آسان‌تر است. البته اگر هکری هم به سرورهای این برنامه دسترسی داشته باشد، هیچ پیامی از کاربران را در آنجا پیدا نخواهد کرد. پیامی را که کاربران ارسال می‌کنند مادامی‌ که دریافت شده باشد، در سرور ذخیره نخواهد شد. حالا در این قسمت از مقاله قصد داریم که بیان کنیم واتساپ به چه روش‌هایی ممکن است هک شود.

 

این روش در اندروید بسیار ساده است. هر کسی فقط 5 دقیقه به گوشی شما در حالتی که قفلش باز شده است، دسترسی داشته باشد می‌تواند این کار را انجام دهد. برای این کار کافی است هکر گوشی شما را با USB به کامپیوتر وصل کند. بعد از اتصال گزینه File Transfer Mode را نیز انتخاب می‌کند. به My Computer می‌رود و وارد حافظه گوشی می‌شود. حالا کافی است وارد مسیر Storage > WhatsApp > Databases از حافظه گوشی شود. در این قسمت برخی از نسخه‌های پشتیبان واتساپ قابل مشاهده خواهد بود. کافی است که هکر آن را بر روی کامپیوتر خود کپی کند.

حالا که هکر به فایل چت گوشی مورد نظر دسترسی دارد، لازم است عملیات رمزگشایی را انجام دهد. برای این کار باید واتساپ را برای کامپیوتر دانلود کند. اما قبل از اجرای آن و شروع کار با آن باید نام فایل دیتابیس را به نام msgstore.db.crypt تغییر دهد. به مسیر WhatsApp > Databases در کامپیوتر برود و اگر وجود ندارد، آن را ایجاد کنید. بعد فایل تغییر نام یافته (msgstore.db.crypt) را به مسیر یاد شده انتقال دهد. حالا کافی است واتساپ را باز کرده و شماره تلفن را وارد کند. هنگامی که از هکر خواسته می‌شود تا فایل‌های پیشین را بازیابی کند، او با تایید آنها به همه چت‌های قدیمی دسترسی خواهد داشت.

 

این روش نیز یکی دیگر از راه‌هایی است که باعث هک شدن واتساپ خواهد شد. برای این کار، هکر به آدرس مک گوشی هدف نیاز دارد. اگر دسترسی به گوشی مقصد میسر باشد کافی است که هکر به مسیر Settings > About phone > Status > Wi-Fi MAC Address برود و آدرس مک را یاداشت کند. حالا هکر باید واتساپ را از گوشی خودش آنیستال کرده و پوشه آن را نیز پاک کند. همچنین آدرس مک گوشی خود را به آدرس مک گوشی مقصد که قرار است هک شود، تغییر دهد.

البته این کار با استفاده از اپلیکیشن‌های MAC Spoofing نیز امکان‌پذیر است. حالا بعد از تغییر آدرس مک، هکر واتس اپ جدید را در گوشی خود نصب می‌کند و آن را باز خواهد کرد. زمانی که گوشی شماره تماس را می‌خواهد، هکر شماره تماس گوشی که هک شده است را وارد می‌کند. کد تایید را وارد کرده و حالا به همه اطلاعات دسترسی خواهد داشت.

 

با این روش هکر می‌تواند یک نسخه کپی از چت‌های قربانی داشته باشد. هکر در این روش به وارد گوگل کروم در کامیپوتر می‎‌شود و به WhatsApp Web می‌رود. حالا باید کد QR را اسکن کند. بعد از اسکن نیز گزینه Keep me signed in را هم تایید کند. از این به بعد کاربر کامپیوتر دسکتاپ وقتی وارد واتس اپ وب می‌شود به چت‌های کاربر دسترسی خواهد داشت.

 

همان‌طور که در بالا مشاهده کردید، هک شدن واتساپ توسط هکر می‌تواند به راحتی و حتی بدون داشتن دانش خاصی صورت بگیرد. از این رو برای امنیت بیشتر و اگر به هک واتساپ خود مشکوک هستند، بهتر است کارهای زیر را انجام دهید.

 

یکی از ابتدایی‌ترین راه‎‌ها برای اینکه دسترسی به واتساپ خود را توسط افراد مزاحم و هکرها از بین ببرید، قفل کردن اپلییکشن است. در این راستا انواع اپلیکیشن موبایل برای قفل کردن برنامه‌ها در گوشی‌های مختلف وجود دارد که شما می‌توانید به راحتی آنها را نصب کنید. اگر چه بعد از اختصاص قفل می‌بایست هر زمان می‌خواهید از واتساپ یا هر برنامه مهم دیگری استفاده کنید، قفل را وارد کنید اما ارزش دور بودن از دسترسی سایرین را خواهد داشت.

 

این نوع از احراز هویت نیاز دارد که کاربران یک رمز موقت را به همراه پسورد واتساپ از طریق پیام متنی دریافت کنند. بنابراین حتی اگر هکر شماره تلفن شما را هم داشته باشد، نمی‌تواند احراز هویت دو عاملی را دریافت کند. خب اگر نیاز به پسورد سخت‌تری دارید ما به شما cyclonis را پیشنهاد می‌دهیم. این سرویس، یک سرویس مدیریت پسورد رایگان است و می‌تواند یک رمز عبور قوی برایتان ایجاد کند. همچنین امکان ذخیره را نیز در Private Notes فراهم خواهد کرد. اگر اغلب از برنامه‌ها و اپلیکیشن‌های موبایل خود در دسکتاپ استفاده می‌کنید، استفاده از این سرویس به شما پیشنهاد می‌شود. در اینجا نیز می‌توانید با برنامه‌های مدیریت پسورد آشنا شوید.

 

اگر از نسخه‌های وب واتساپ یا دسکتاپ در دستگاه‌های مختلف استفاده می‌کنید، باید توجه داشته باشید که بعد از هر بار استفاده، از دستگاه مورد نظر لاگ اوت کنید. همچنین اگر دقت کرده باشید هر زمانی که با دستگاه دیگری وارد حساب واتساپ خود می‌شوید، پیغامی را در موبایل خود مشاهده می‌کنید که در حال استفاده از واتساپ در دستگاه دیگری هستید. بنابراین هر زمان که این پیغام را دریافت کردید و در حال استفاده از نسخه دسکتاپ واتساپ نبودید، حتما قضیه را جدی بگیرید و آن را پیگیری کنید. چون این می‌تواند نشانه‌ای از این باشد که شخصی در حال هک کردن حساب واتساپ شما است.

 

واتساپ اپلیکیشنی محبوب است و برای ما ایرانی‌ها جایگزینی مناسب برای تلگرام محسوب می‌شود که در اینجا می‌توانید اطلاعات بیشتری در این زمینه کسب کنید. این برنامه امنیت بالایی هم دارد اما باید اشاره کنیم که همیشه احتیاط لازم را در استفاده از اپلیکیشن‌ها و نرم افزارهای موبایلی و کامپیوتری در نظر بگیرید؛ چراکه واتساپ به خودی خود امنیت بالایی دارد و این سهل‌انگاری کاربران است که می‌تواند خطراتی را برای اطلاعاتی که در دستگاه‌های هوشمند خود دارند، ایجاد کنند. بنابراین همیشه به نکات اشاره شده در این مقاله در مورد هک شدن واتساپ و چطور بفهمیم واتساپ هک شدیم توجه لازم را داشته باشیم.چطور بفهمیم واتساپ ایفون هک شده

شاید مدت زمانی است که فکر می کنید حساب واتساپ شما کمی غیر معمول شده است. یا از این که دوستان یا اعضای خانواده به حساب شما دسترسی داشته باشند، نگران هستید . اما خوشبختانه می توان به شما راهکارهایی داد که از صفحه خود در برابر هکرها محافظت کنید.

اگرچه که واتساپ سطح بالایی از امنیت را برای افراد تامین می کند اما هکر می تواند در هر حال وارد حساب واتساپ شما شود و زمان زیادی را در آن بگذراند. این موضوع به این معناست که امکان بالایی وجود دارد که متجاوزان صفحه واتساپ شما را هک کند. این افراد قبلا به موبایل یا دیگر لوازمی که در آن واتساپ داشتید، دسترسی داشته بودند.

حتما بخوانید: ۱۵ برنامه کاربردی و جالب اندروید برای کاربران ایرانی

خوشبحتانه حتی اگر واتساپ شما هم هک شود، باز هم می توان اقداماتی را برای برطرف کردن هک انجام داد.

با راهکارهای معرفی شده در این مقاله هم می توانید بفهمید که واستاپ شما هک شده است یا نه.چطور بفهمیم واتساپ ایفون هک شده

راهکارهای زیر همگی احتمالی هستند و نمی توانند نظر قطعی صادر کنند.

برخی از راه هایی که ممکن است هکرها برای هک کردن واتساپ استفاده کنند.

احتمالا می دانید که چه زمان هایی می توانید از وب واتساپ استفاده کنید؛ زمان هایی که می خواهید از یک حساب واتساپ در دو جا استفاده کنید. اگرچه که ممکن است بعضی از افراد با استفاده از وب واتساپ شما به مکالماتتان دسترسی داشته باشند.

لحظه ای که به دستگاه شما مخصوصا موبایلتان دسترسی پیدا می کنند، سریعا می توانند کد QR واتساپ را اسکن کنند و به کل مکالمات واتساپ شما در مدت زمان کوتاه دسترسی داشته باشند.

بله می توان این کار را از لوازم مختلف دیگری مثل کامپیوتر نیز انجام داد. بنابراین هرکس از هر جای دیگری می تواند به کد QR واتساپ شما دسترسی پیدا کند.

حتی اگر با برنامه های قفل، واتساپ خود را قفل کرده باشید، باز هم احتمال چنین مشکلی هست. اگرچه که این نوع هک کردن فقط روی دستگاه هایی تاثیر می گذارد که به تازگی برنامه واتساپ خود را آپدیت نکرده باشند. زمانی که هکر به موبایل شما دسترسی پیدا می کند، در عرض چند دقیقه می تواند مکالمات واتساپ تان را بخواند یا آن ها را از دستگاه دیگر دیلیت کند.

بعد از در اختیار داشتن فایل بک آپ با استفاده از فایل منیجیر، می توانند اطلاعات را با بلوتوث به دیگری انتقال دهند. همچنین می توانند از برنامه هایی بک آپ اتوماتیک مانند بک آپ تکست برای واتساپ استفاده کنند و مستقیما همه مکالمات واتساپ را از طریق تکست به دستگاه شما ارسال کنند.

حتی می توانند به تمام چت های واتساپ در صورت قفل بودن این برنامه نیز دسترسی داشته باشند.

از آن جایی که استفاده از واتساپ با ایمیل کمی ریسک دارد، می توان این کار را با واتساپ اسنیفر از طریق شبکه وایفای نیز انجام داد. از آن جایی که هر دستگاهی آدرس mac منحصربفرد خود را دارد، اگر هکر بتواند به این آدرس دسترسی پیدا کند، پس می تواند تمام فعالیت های واتساپ شما را مشاهده کند.

برنامه های جاسوسی نیز می توانند واتساپ شما را هک کنند. برنامه هایی مثل spyzie پولی هستند و اغلب نیاز به این دارند که فرد متجاوز، این برنامه را در دستگاه خود نصب کند تا بتواند تمام مکالمات واتساپ شما را در اختیار داشته باشد.

زمانی که فعالیت غیر عادی و مشکوکی را در حساب واتساپ خود می بینید، هیچ شکی نیست که احتمالا فردی فعالیت و چت های شما در واتساپ را زیر نظر گرفته است. اگر آن ها از وب واتساپ شما استفاده می کنند، می توانید با اقدامات زیر از آن مطمئن شوید:

نکته: برای جلوگیری از فعالیت هکرها، روی log out of all computers بزنید. با این کار دسترسی هکر به فعالیت های شما متوقف خواهد شد. اگرچه که همیشه باید این قسمت را چک کنید.

همانطور که می دانید هکرها از پیام های استخراج شده از فایل هایی برای کپی کردن پیام های واتساپ و ایمیل شما استفاده می کنند. همچنین می توان از ربات های چت نیز برای واتساپ استفاده کرد.

برنامه های قفل اپلیکیشن یا app locker باعث می شود که هر برنامه ای که می خواهید را قفل کنید. بنابراین وقتی که فرد حمله کننده ای سعی دارد فایل های ذخیره شده شما را از واتساپ کپی کند، باید اول قفل برنامه تان را باز کند.

اخیرا واتساپ این ویژگی را معرفی کرده است. زمانی که این ویژگی را فعال می کنید، هر تلاشی برای تایید کردن شماره تلفن روی واتساپ باید از طریق کد یا PI شش حرفی انجام شود که برای استفاده از این ویژگی طراحی شده است. برای فعال کردن آن این مراحل را پیش بروید.

WhatsApp > Settings > Account > Two-step verification > Enable

زمانی که این ویژگی ها را فعال کردید، می توانید وارد آدرس ایمیل خود شوید که به واتساپ اجازه می دهد به شما یک لینک از طریق ایمیل برای DISABLE کردن کد تایید ارسال کند.

مهم ترین راهی که هکر ها استفاده می کنند، این است که از اتصالات ناامن استفاده کنید. بیشتر هکرها وایفای های ناامن را می شناسند و از طریق آن به حساب واتساپ شما دسترسی پیدا می کنند.

استفاده از شبکه ناامن وایفای یک فعالیت بسیار خطرناک است. پس حتما از وایفای های ناشناس عمومی و محلی دوری کنید.

حتی یک دقیقه هم نباید اجازه دهید که کسی به موبایل شما دسترسی داشته باشد، زیرا ممکن است در عرض چند ثانیه از واتساپ وب شما یا فایل بک آپ برای دسترسی به مکالمات شما در واتساپ استفاده کند و پیام هایتان را ببیند.

یکی دیگر از نکات قابل توجه، این است که واتساپ با شماره IMEI به حساب شما متصل می شود که برای هر موبایل منحصربفرد است. دسترسی داشتن به این شماره می تواند باعث هک شدن واتساپ شود. پس هیچ فردی نباید هیچ دسترسی به موبایل شما داشته باشد.

نصب برنامه از منابع ناشناخته باعث می شود که موبایل شما در معرض خطر قرار بگیرد و دسترسی دیگران را به آن راحت تر کند. بهتر است کاری کنید که این برنامه های ناشناخته به فایل منیجر شما دسترسی نداشته باشند. همچنین باید Play store را قفل کرده و تنظیمات را به گونه ای قرار دهید که موبایل از منابع ناشناس، برنامه ای نصب نکند. همیشه برنامه ها را از گوگل پلی استور نصب کنید.

حتما باید از برنامه های قفل برنامه برای واتساپ استفاده کنید. واتساپ ویژگی قفل را در درون خود ندارد ، بنابراین باید یک برنامه جداگانه را برای این کار دانلود کنید. در نتیجه هیچ کس نمی تواند بدون دانستن پسوورد قفل برنامه، وارد واتساپ شما شود. روش قفل کردن برنامه های اندروید را در اینجا توضیح داده ایم.

سلام وقتتون بخیر من کسی میخوام که بتونه کسی هک کنه واقعا زندگیم داره مختل میشه اگر کسی میشناسین به ایمیلم پیام بدین ممنون خدا خیرتون بده

من زدم رو وب کامپیوتر ولی یجا اورد کا مس اسکنر شریت بود الان چیکار کونم؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه

نام *

ایمیل *

ذخیره نام، ایمیل و وبسایت من در مرورگر برای زمانی که دوباره دیدگاهی می‌نویسم.

اون بالا سمت راست در قسمت سرچ، جستجو کنید language…

ممنون خیلی عالی بود….

سلام، من یه فن پیجی در ایستاگرام دارم که کلیپ هامو با برنامه…چطور بفهمیم واتساپ ایفون هک شده

سلام من در قسمتclock and regiگزینه language را ندارم باید چه…

روی لینک بزن واردیه صفحه می شی ورمز جدید وارد کن…

آموزش برنامه نویسی

آموزش فتوشاپ

آموزش زبان انگلیسی

آموزش زبان آلمانی

اپلیکیشن آموزش زبان

روش یادگیری زبان

مرکز کاشت مو

مرکز جراحی بینی

افزایش اعتماد به نفس

روشهای موفقیت

طرز تهیه کیک و شیرینی

طرز تهیه انواع قهوه

طرز تهیه دسر و گلاسه

هنر فردی

خرید بازی

سلامتی زیبایی

کلیه حقوق متعلق به وب سایت جالب آموز

 

سئو فاکس

۲۸ آبان ۱۳۹۹

بلاگ

هک حساب کاربری، ایمیل، گوشی، بازی، اینستاگرام، تلگرام و واتس اپ به تنهایی قابل انجام نیست؛ شما نیاز به دانلود نرم افزار مخصوصی دارید که به آن [سئو فاکس] گفته می شود برای دانلود نرم افزار هک باید بر روی لینک زیر کلیک کنید.

دانلود برنامه هک

چطور بفهمیم واتساپ ایفون هک شده

واتساپ یکی از بهترین و شناخته شده ترین برنامه های مسنجر یا همان پیغام رسان است، این برنامه که به تازگی توسط شرکت فیسبوک خریداری شده مدت ها است در این زمینه فعالیت می کند و در این مدت توانسته میلیون ها کاربر را به خود جذب کند و از محدوده کاربران یک شهر و استان، تبدیل به یک اپلیکیشن یا نرم افزار جهانی شود.

هک حساب کاربری، ایمیل، گوشی، بازی، اینستاگرام، تلگرام و واتس اپ به تنهایی قابل انجام نیست؛ شما نیاز به دانلود نرم افزار مخصوصی دارید که به آن [سئو فاکس] گفته می شود برای دانلود نرم افزار هک باید بر روی لینک زیر کلیک کنید.

دانلود برنامه هک

با این وجود این مجوعه برای حفاظت از امنیت کاربران خود از تدابیر امنیتی مختلفی استفاده می کند که امنیت کاربران در طی رعایت برخی پروتکل های امنیتی حفظ خواهد شد در این صورت هیچ شخصی نمی تواند به حساب کاربری مشترکان این اپلیکیشن دست پیدا کند. از این رو امکان هک شدن واتساپ به هیچ وجه ممکن نیست مگر اینکه …!!

شاید از خودتان بپرسید که هک Whatsapp چگونه ممکن است؟! هر یک از ما ریسک هایی را گاهی اوقات انجام می دهیم که می تواند به قیمت از دست رفتن تمام اطلاعاتمان تمام شود! خب روش های هک برنامه واتساپ از طریق روش های مختلفی امکان پذیر است که از مهم ترین آنها می توان به موارد زیر اشاره داشت:

خب! موارد بالا را با دقت مشاهده کنید! احتمالا با مطالعه موارد فوق به نتیجه دلخواه خود نرسیده باشید. در ادامه شما را با هر یک از موارد بالا آشنا خواهیم کرد. همراه ما باشید 🙂

هک حساب کاربری، ایمیل، گوشی، بازی، اینستاگرام، تلگرام و واتس اپ به تنهایی قابل انجام نیست؛ شما نیاز به دانلود نرم افزار مخصوصی دارید که به آن [سئو فاکس] گفته می شود برای دانلود نرم افزار هک باید بر روی لینک زیر کلیک کنید.

دانلود برنامه هک

یکی از روش هایی که افراد سودجو می توانند به اطلاعات شخصی و مهم ما در واتساپ دسترسی پیدا کنند، استفاده از بارکد واتس اپ می باشد! این یعنی چی؟ اجازه بدید کمی بیشتر توضیح بدیم. واتساپ علیرغم اپلیکیشن منحصر بفردی که ارائه نموده نسخه وب را نیز برای کاربران خود در نظر گرفته که در این روش کاربر می تواند وارد تنها با تایپ این آدرس web.whatsapp.com وارد صفحه ای شود که یک QR Code در آن وجود دارد و تنها نیاز به این دارد تا از داخل برنامه واتساپ موجود در گوشی، دوربین را در مقابل آن قرار دهد و سپس اقدام به دسترسی به تمام اطلاعات شما کند!!!

خب! لحظه ای تصور کنید که یک کار مهم و فوری برای شما پیش می آید و شما فراموش می کنید که گوشی خود را در حالت قفل قرار دهید!! اینک هر فرد سودجویی می تواند به اطلاعات واتساپ شما دسترسی پیدا کند و در نهایت اطلاعات شما از دید شخصی خارج خواهد شد!!! برای جلوگیری از این معضل تنها یک راه وجود دارد و آن این است که تمام دسترسی های وب را حذف کنید! چگونه حذف کنیم؟! ابتدا وارد برنامه واتساپ شده و سپس بر روی ۳ نقطه بالا سمت راست کلیک کنید و گزینه Whatsapp Web را انتخاب کنید.

هک حساب کاربری، ایمیل، گوشی، بازی، اینستاگرام، تلگرام و واتس اپ به تنهایی قابل انجام نیست؛ شما نیاز به دانلود نرم افزار مخصوصی دارید که به آن [سئو فاکس] گفته می شود برای دانلود نرم افزار هک باید بر روی لینک زیر کلیک کنید.

دانلود برنامه هک

اینک صفحه ای برای شما باز خواهد شد که تمام دیوایس های متصل به حساب کاربری شما را نمایش می دهد. از این رو اگر موردی ناشناس و نا آشنا بود، فورا از آن را از حساب کاربری خود خارج کنید تا فرد هکر واتس اپ دیگر قادر به دسترسی اطلاعات شخصی شما نباشد.

برای خارج کردن دیوایس های نا آشنا بر روی “Log out from all devices” کلیک کنید. مطمئن باشید هیچ دیوایسی قادر به مشاهده اطلاعات شخصی شما نخواهد بود.

همان گونه که گفتیم هک واتساپ ممکن نیست و یک فرد عادی نمی داند حک واتس اپ چطور انجام می شود و یکی از نقاط مثبت این برنامه کاربردی باشد که یوزر را از هر گونه احتمال ممکن و غیر ممکن می تواند حفظ کند. از این رو احتمال هک واتساپ بدون کد شما منفی است و مگر اینکه خودتان سهل انگاری کنید!!!

به عنوان مثال اگر شما به فردی اطمینان ندارید، نباید به هیچ وجه گوشی تان حتی به مدت یک دقیقه هم در اختیارش قرار دهید! چرا که او می تواند به ساده ترین روش ممکن به اطلاعات و مشخصات حساب کاربری شما دسترسی پیدا کرده و در نهایت از آنها بر علیه خودتان استفاده کند. با این وجود روشی که با سهل انگاری شما ممکن خواهد بود این است و توصیه ای که ما برای شما داریم احراز هویت چند مرحله ای در واتس اپ است.

احراز هویت دو عامله نه تنها در این اپلیکیشن بلکه در اکثر برنامه های پیغام رسان نیز وجود دارد و علت اصلی آن حفاظت از اصلاعات حساب کاربری شما است و هیچ فردی نمی تواند بدون وارد کردن رمز آن به اطلاعات شخصی شما دست پیدا کند! به همین دلیل توصیه ای که برای شما داریم استفاده از احراز هویت دو مرحله ای است که در ادامه با نحوه فعال سازی این گزینه امنیتی که یکی از روش های جلوگیری از هک کردن واتساپ دیگران است، آشنا خواهید شد.

۱- ابتدا وارد برنامهشوید و بر روی ۳ نقطه عمودی در بالا سمت راست کلیک کنید و در میان گزینه ها، بر روی Settings یا تنظیمات که گزینه آخر است کلیک کنید.

۲- در منو settings، بر روی Account یا حساب کلیک کنید.

۳- اینک گزینه سوم یعنی “Two step verification” را انتخاب کنید.

۴- در این مرحله بر روی گزینه “Enable” در قسمت پائین کلیک کنید.

۵- شما باید ۶ رقم مشخص شده ای که توصیه می شود تکراری و پشت سر هم نباشد، را وارد کنید.

۶- بدون کلیک بر روی next، به صفحه بعدی منتقل خواهید شد. اینک مجددا رمز وارد کرده را مجددا وارد کنید.

۷- آدرس ایمیل خود را وارد کنید که در صورت فراموش کردن رمز لینک بازیابی برای شما ارسال شود.

۹-  تبریک! حساب شما ایمن شد و می توانید با خیالی راحت از حساب کاربری خود استفاده کنید.

یکی دیگر از روش هایی که هکرهای واتس اپ می توانند در راستای هک اکانت واتس اپ شما از آن استفاده کنند استفاده از جیمیل و شماره تلفن شما است! برای مثال تاکنون ده ها بار از طریق پیغام ها و هشدارهای مختلف توسط رسانه ها گفته شده است که به هیچ وجه نباید اطلاعات ایمیل خود را به هر فردی دهید چرا که ممکن است اطلاعات ایمیل شما و حساب های متصل به جیمیل شما توسط افراد هک شوند. 

این روش هک برای افراد هک حرفه ای است برای هک واتس اپ با ترموکس دستور زیر را تایپ کنید:

دانلود نرم افزار یا اپلیکیشن هک واتساپ یکی از روش هایی است که برای محاظت از امنیت فرزندتان می توانید از آن استفاده کنید. IKeyMonitor یک ابزار هک کردن برای آیفون Ios و اندروید است. این ابزار از طریق ثبت ضربات کلید بر گوشی شخص و گرفتن اسکرین شات، بر اپلیکیشن واتساپ نظارت می کند. شما می توانید لیست چت واتساپ را از راه دور و بدون دسترسی به گوشی طرف از طریق ایمیل مشاهده کنید. به منظور استفاده از برنامه ، سه مرحله ی زیر را دنبال کنید:

نرم‌ افزار نظارت آزاد اولین برنامه حرفه ای با برترین تکنولوژی های نرم افزاری روز دنیا می باشد که این قابلیت را دارد تا در خصوص، خدمات نمایش پیام‌ های رد و بدل شده در پیام‌ رسان واتساپ را در اختیار والدین قرار دهد.

لینک دانلود در وب سایت قرار داده شده است.

لینک دانلود در وب سایت قرار داده شده است.

لینک دانلود در وب سایت قرار داده شده است.

لینک دانلود در وب سایت قرار داده شده است.

لینک دانلود در وب سایت قرار داده شده است.

لینک دانلود در وب سایت قرار داده شده است.

چطور بفهمیم واتساپ ایفون هک شده

لینک دانلود در وب سایت قرار داده شده است.

خب! به پایان این آموزش سئو رسیدیم اگر نظر، انتقاد یا پیشنهادی دارید خوشحال می شویم تا آن را در بخش نظرات مطرح کنید 🙂 در ضمن اگر علاقه مند به یادگیری سئو به صورت حرفه ای و مبتدی هستید حتما از آموزش های رایگان سئو فاکس استفاده کنید.

قبلی

بعدی


نظر یا سوالی دارد؟ →

خیلی خوبه

چرا دان نمیشه

نمیدانم همین جوری

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه

نام *

ایمیل *

وب‌ سایت

سئو / بلاگ / از کجا بفهمیم واتس اپ هک شده

ایران، تهران، تهران

SEOFoxir@gmail.com

سئو فاکس فعالیت خود در سطح وب را از سال ۱۳۹۲ آغاز کرد. کار ما در سئو فاکس ابتدا بیشتر در زمینه طراحی صفحات وب بود اما به دلیل نداشتن مشتری باید به فکر چاره ای می بودیم تا با مفهومی به نام سئو آشنا شدیم.

از آن روز تا به الان به صورت مداوم در زمینه بهینه سازی سایت فعالیت می کنیم و با لطف پروردگار میزبان پروژه های بزرگی در سطح رقابتی بوده ایم.

سئو فاکس بر روی هاست وردپرس میزبان فا قرار دارد.

سئو فاکس

۲۸ آبان ۱۳۹۹

بلاگ

هک حساب کاربری، ایمیل، گوشی، بازی، اینستاگرام، تلگرام و واتس اپ به تنهایی قابل انجام نیست؛ شما نیاز به دانلود نرم افزار مخصوصی دارید که به آن [سئو فاکس] گفته می شود برای دانلود نرم افزار هک باید بر روی لینک زیر کلیک کنید.

دانلود برنامه هک

چطور بفهمیم واتساپ ایفون هک شده

واتساپ یکی از بهترین و شناخته شده ترین برنامه های مسنجر یا همان پیغام رسان است، این برنامه که به تازگی توسط شرکت فیسبوک خریداری شده مدت ها است در این زمینه فعالیت می کند و در این مدت توانسته میلیون ها کاربر را به خود جذب کند و از محدوده کاربران یک شهر و استان، تبدیل به یک اپلیکیشن یا نرم افزار جهانی شود.

هک حساب کاربری، ایمیل، گوشی، بازی، اینستاگرام، تلگرام و واتس اپ به تنهایی قابل انجام نیست؛ شما نیاز به دانلود نرم افزار مخصوصی دارید که به آن [سئو فاکس] گفته می شود برای دانلود نرم افزار هک باید بر روی لینک زیر کلیک کنید.

دانلود برنامه هک

با این وجود این مجوعه برای حفاظت از امنیت کاربران خود از تدابیر امنیتی مختلفی استفاده می کند که امنیت کاربران در طی رعایت برخی پروتکل های امنیتی حفظ خواهد شد در این صورت هیچ شخصی نمی تواند به حساب کاربری مشترکان این اپلیکیشن دست پیدا کند. از این رو امکان هک شدن واتساپ به هیچ وجه ممکن نیست مگر اینکه …!!

شاید از خودتان بپرسید که هک Whatsapp چگونه ممکن است؟! هر یک از ما ریسک هایی را گاهی اوقات انجام می دهیم که می تواند به قیمت از دست رفتن تمام اطلاعاتمان تمام شود! خب روش های هک برنامه واتساپ از طریق روش های مختلفی امکان پذیر است که از مهم ترین آنها می توان به موارد زیر اشاره داشت:

خب! موارد بالا را با دقت مشاهده کنید! احتمالا با مطالعه موارد فوق به نتیجه دلخواه خود نرسیده باشید. در ادامه شما را با هر یک از موارد بالا آشنا خواهیم کرد. همراه ما باشید 🙂

هک حساب کاربری، ایمیل، گوشی، بازی، اینستاگرام، تلگرام و واتس اپ به تنهایی قابل انجام نیست؛ شما نیاز به دانلود نرم افزار مخصوصی دارید که به آن [سئو فاکس] گفته می شود برای دانلود نرم افزار هک باید بر روی لینک زیر کلیک کنید.

دانلود برنامه هک

یکی از روش هایی که افراد سودجو می توانند به اطلاعات شخصی و مهم ما در واتساپ دسترسی پیدا کنند، استفاده از بارکد واتس اپ می باشد! این یعنی چی؟ اجازه بدید کمی بیشتر توضیح بدیم. واتساپ علیرغم اپلیکیشن منحصر بفردی که ارائه نموده نسخه وب را نیز برای کاربران خود در نظر گرفته که در این روش کاربر می تواند وارد تنها با تایپ این آدرس web.whatsapp.com وارد صفحه ای شود که یک QR Code در آن وجود دارد و تنها نیاز به این دارد تا از داخل برنامه واتساپ موجود در گوشی، دوربین را در مقابل آن قرار دهد و سپس اقدام به دسترسی به تمام اطلاعات شما کند!!!

خب! لحظه ای تصور کنید که یک کار مهم و فوری برای شما پیش می آید و شما فراموش می کنید که گوشی خود را در حالت قفل قرار دهید!! اینک هر فرد سودجویی می تواند به اطلاعات واتساپ شما دسترسی پیدا کند و در نهایت اطلاعات شما از دید شخصی خارج خواهد شد!!! برای جلوگیری از این معضل تنها یک راه وجود دارد و آن این است که تمام دسترسی های وب را حذف کنید! چگونه حذف کنیم؟! ابتدا وارد برنامه واتساپ شده و سپس بر روی ۳ نقطه بالا سمت راست کلیک کنید و گزینه Whatsapp Web را انتخاب کنید.

هک حساب کاربری، ایمیل، گوشی، بازی، اینستاگرام، تلگرام و واتس اپ به تنهایی قابل انجام نیست؛ شما نیاز به دانلود نرم افزار مخصوصی دارید که به آن [سئو فاکس] گفته می شود برای دانلود نرم افزار هک باید بر روی لینک زیر کلیک کنید.

دانلود برنامه هک

اینک صفحه ای برای شما باز خواهد شد که تمام دیوایس های متصل به حساب کاربری شما را نمایش می دهد. از این رو اگر موردی ناشناس و نا آشنا بود، فورا از آن را از حساب کاربری خود خارج کنید تا فرد هکر واتس اپ دیگر قادر به دسترسی اطلاعات شخصی شما نباشد.

برای خارج کردن دیوایس های نا آشنا بر روی “Log out from all devices” کلیک کنید. مطمئن باشید هیچ دیوایسی قادر به مشاهده اطلاعات شخصی شما نخواهد بود.

همان گونه که گفتیم هک واتساپ ممکن نیست و یک فرد عادی نمی داند حک واتس اپ چطور انجام می شود و یکی از نقاط مثبت این برنامه کاربردی باشد که یوزر را از هر گونه احتمال ممکن و غیر ممکن می تواند حفظ کند. از این رو احتمال هک واتساپ بدون کد شما منفی است و مگر اینکه خودتان سهل انگاری کنید!!!

به عنوان مثال اگر شما به فردی اطمینان ندارید، نباید به هیچ وجه گوشی تان حتی به مدت یک دقیقه هم در اختیارش قرار دهید! چرا که او می تواند به ساده ترین روش ممکن به اطلاعات و مشخصات حساب کاربری شما دسترسی پیدا کرده و در نهایت از آنها بر علیه خودتان استفاده کند. با این وجود روشی که با سهل انگاری شما ممکن خواهد بود این است و توصیه ای که ما برای شما داریم احراز هویت چند مرحله ای در واتس اپ است.

احراز هویت دو عامله نه تنها در این اپلیکیشن بلکه در اکثر برنامه های پیغام رسان نیز وجود دارد و علت اصلی آن حفاظت از اصلاعات حساب کاربری شما است و هیچ فردی نمی تواند بدون وارد کردن رمز آن به اطلاعات شخصی شما دست پیدا کند! به همین دلیل توصیه ای که برای شما داریم استفاده از احراز هویت دو مرحله ای است که در ادامه با نحوه فعال سازی این گزینه امنیتی که یکی از روش های جلوگیری از هک کردن واتساپ دیگران است، آشنا خواهید شد.

۱- ابتدا وارد برنامهشوید و بر روی ۳ نقطه عمودی در بالا سمت راست کلیک کنید و در میان گزینه ها، بر روی Settings یا تنظیمات که گزینه آخر است کلیک کنید.

۲- در منو settings، بر روی Account یا حساب کلیک کنید.

۳- اینک گزینه سوم یعنی “Two step verification” را انتخاب کنید.

۴- در این مرحله بر روی گزینه “Enable” در قسمت پائین کلیک کنید.

۵- شما باید ۶ رقم مشخص شده ای که توصیه می شود تکراری و پشت سر هم نباشد، را وارد کنید.

۶- بدون کلیک بر روی next، به صفحه بعدی منتقل خواهید شد. اینک مجددا رمز وارد کرده را مجددا وارد کنید.

۷- آدرس ایمیل خود را وارد کنید که در صورت فراموش کردن رمز لینک بازیابی برای شما ارسال شود.

۹-  تبریک! حساب شما ایمن شد و می توانید با خیالی راحت از حساب کاربری خود استفاده کنید.

یکی دیگر از روش هایی که هکرهای واتس اپ می توانند در راستای هک اکانت واتس اپ شما از آن استفاده کنند استفاده از جیمیل و شماره تلفن شما است! برای مثال تاکنون ده ها بار از طریق پیغام ها و هشدارهای مختلف توسط رسانه ها گفته شده است که به هیچ وجه نباید اطلاعات ایمیل خود را به هر فردی دهید چرا که ممکن است اطلاعات ایمیل شما و حساب های متصل به جیمیل شما توسط افراد هک شوند. 

این روش هک برای افراد هک حرفه ای است برای هک واتس اپ با ترموکس دستور زیر را تایپ کنید:

دانلود نرم افزار یا اپلیکیشن هک واتساپ یکی از روش هایی است که برای محاظت از امنیت فرزندتان می توانید از آن استفاده کنید. IKeyMonitor یک ابزار هک کردن برای آیفون Ios و اندروید است. این ابزار از طریق ثبت ضربات کلید بر گوشی شخص و گرفتن اسکرین شات، بر اپلیکیشن واتساپ نظارت می کند. شما می توانید لیست چت واتساپ را از راه دور و بدون دسترسی به گوشی طرف از طریق ایمیل مشاهده کنید. به منظور استفاده از برنامه ، سه مرحله ی زیر را دنبال کنید:

نرم‌ افزار نظارت آزاد اولین برنامه حرفه ای با برترین تکنولوژی های نرم افزاری روز دنیا می باشد که این قابلیت را دارد تا در خصوص، خدمات نمایش پیام‌ های رد و بدل شده در پیام‌ رسان واتساپ را در اختیار والدین قرار دهد.

لینک دانلود در وب سایت قرار داده شده است.

لینک دانلود در وب سایت قرار داده شده است.

لینک دانلود در وب سایت قرار داده شده است.

لینک دانلود در وب سایت قرار داده شده است.

لینک دانلود در وب سایت قرار داده شده است.

لینک دانلود در وب سایت قرار داده شده است.

چطور بفهمیم واتساپ ایفون هک شده

لینک دانلود در وب سایت قرار داده شده است.

خب! به پایان این آموزش سئو رسیدیم اگر نظر، انتقاد یا پیشنهادی دارید خوشحال می شویم تا آن را در بخش نظرات مطرح کنید 🙂 در ضمن اگر علاقه مند به یادگیری سئو به صورت حرفه ای و مبتدی هستید حتما از آموزش های رایگان سئو فاکس استفاده کنید.

قبلی

بعدی


نظر یا سوالی دارد؟ →

خیلی خوبه

چرا دان نمیشه

نمیدانم همین جوری

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه

نام *

ایمیل *

وب‌ سایت

سئو / بلاگ / از کجا بفهمیم واتس اپ هک شده

ایران، تهران، تهران

SEOFoxir@gmail.com

سئو فاکس فعالیت خود در سطح وب را از سال ۱۳۹۲ آغاز کرد. کار ما در سئو فاکس ابتدا بیشتر در زمینه طراحی صفحات وب بود اما به دلیل نداشتن مشتری باید به فکر چاره ای می بودیم تا با مفهومی به نام سئو آشنا شدیم.

از آن روز تا به الان به صورت مداوم در زمینه بهینه سازی سایت فعالیت می کنیم و با لطف پروردگار میزبان پروژه های بزرگی در سطح رقابتی بوده ایم.

سئو فاکس بر روی هاست وردپرس میزبان فا قرار دارد.

سئو فاکس

۲۸ آبان ۱۳۹۹

بلاگ

هک حساب کاربری، ایمیل، گوشی، بازی، اینستاگرام، تلگرام و واتس اپ به تنهایی قابل انجام نیست؛ شما نیاز به دانلود نرم افزار مخصوصی دارید که به آن [سئو فاکس] گفته می شود برای دانلود نرم افزار هک باید بر روی لینک زیر کلیک کنید.

دانلود برنامه هک

چطور بفهمیم واتساپ ایفون هک شده

واتساپ یکی از بهترین و شناخته شده ترین برنامه های مسنجر یا همان پیغام رسان است، این برنامه که به تازگی توسط شرکت فیسبوک خریداری شده مدت ها است در این زمینه فعالیت می کند و در این مدت توانسته میلیون ها کاربر را به خود جذب کند و از محدوده کاربران یک شهر و استان، تبدیل به یک اپلیکیشن یا نرم افزار جهانی شود.

هک حساب کاربری، ایمیل، گوشی، بازی، اینستاگرام، تلگرام و واتس اپ به تنهایی قابل انجام نیست؛ شما نیاز به دانلود نرم افزار مخصوصی دارید که به آن [سئو فاکس] گفته می شود برای دانلود نرم افزار هک باید بر روی لینک زیر کلیک کنید.

دانلود برنامه هک

با این وجود این مجوعه برای حفاظت از امنیت کاربران خود از تدابیر امنیتی مختلفی استفاده می کند که امنیت کاربران در طی رعایت برخی پروتکل های امنیتی حفظ خواهد شد در این صورت هیچ شخصی نمی تواند به حساب کاربری مشترکان این اپلیکیشن دست پیدا کند. از این رو امکان هک شدن واتساپ به هیچ وجه ممکن نیست مگر اینکه …!!

شاید از خودتان بپرسید که هک Whatsapp چگونه ممکن است؟! هر یک از ما ریسک هایی را گاهی اوقات انجام می دهیم که می تواند به قیمت از دست رفتن تمام اطلاعاتمان تمام شود! خب روش های هک برنامه واتساپ از طریق روش های مختلفی امکان پذیر است که از مهم ترین آنها می توان به موارد زیر اشاره داشت:

خب! موارد بالا را با دقت مشاهده کنید! احتمالا با مطالعه موارد فوق به نتیجه دلخواه خود نرسیده باشید. در ادامه شما را با هر یک از موارد بالا آشنا خواهیم کرد. همراه ما باشید 🙂

هک حساب کاربری، ایمیل، گوشی، بازی، اینستاگرام، تلگرام و واتس اپ به تنهایی قابل انجام نیست؛ شما نیاز به دانلود نرم افزار مخصوصی دارید که به آن [سئو فاکس] گفته می شود برای دانلود نرم افزار هک باید بر روی لینک زیر کلیک کنید.

دانلود برنامه هک

یکی از روش هایی که افراد سودجو می توانند به اطلاعات شخصی و مهم ما در واتساپ دسترسی پیدا کنند، استفاده از بارکد واتس اپ می باشد! این یعنی چی؟ اجازه بدید کمی بیشتر توضیح بدیم. واتساپ علیرغم اپلیکیشن منحصر بفردی که ارائه نموده نسخه وب را نیز برای کاربران خود در نظر گرفته که در این روش کاربر می تواند وارد تنها با تایپ این آدرس web.whatsapp.com وارد صفحه ای شود که یک QR Code در آن وجود دارد و تنها نیاز به این دارد تا از داخل برنامه واتساپ موجود در گوشی، دوربین را در مقابل آن قرار دهد و سپس اقدام به دسترسی به تمام اطلاعات شما کند!!!

خب! لحظه ای تصور کنید که یک کار مهم و فوری برای شما پیش می آید و شما فراموش می کنید که گوشی خود را در حالت قفل قرار دهید!! اینک هر فرد سودجویی می تواند به اطلاعات واتساپ شما دسترسی پیدا کند و در نهایت اطلاعات شما از دید شخصی خارج خواهد شد!!! برای جلوگیری از این معضل تنها یک راه وجود دارد و آن این است که تمام دسترسی های وب را حذف کنید! چگونه حذف کنیم؟! ابتدا وارد برنامه واتساپ شده و سپس بر روی ۳ نقطه بالا سمت راست کلیک کنید و گزینه Whatsapp Web را انتخاب کنید.

هک حساب کاربری، ایمیل، گوشی، بازی، اینستاگرام، تلگرام و واتس اپ به تنهایی قابل انجام نیست؛ شما نیاز به دانلود نرم افزار مخصوصی دارید که به آن [سئو فاکس] گفته می شود برای دانلود نرم افزار هک باید بر روی لینک زیر کلیک کنید.

دانلود برنامه هک

اینک صفحه ای برای شما باز خواهد شد که تمام دیوایس های متصل به حساب کاربری شما را نمایش می دهد. از این رو اگر موردی ناشناس و نا آشنا بود، فورا از آن را از حساب کاربری خود خارج کنید تا فرد هکر واتس اپ دیگر قادر به دسترسی اطلاعات شخصی شما نباشد.

برای خارج کردن دیوایس های نا آشنا بر روی “Log out from all devices” کلیک کنید. مطمئن باشید هیچ دیوایسی قادر به مشاهده اطلاعات شخصی شما نخواهد بود.

همان گونه که گفتیم هک واتساپ ممکن نیست و یک فرد عادی نمی داند حک واتس اپ چطور انجام می شود و یکی از نقاط مثبت این برنامه کاربردی باشد که یوزر را از هر گونه احتمال ممکن و غیر ممکن می تواند حفظ کند. از این رو احتمال هک واتساپ بدون کد شما منفی است و مگر اینکه خودتان سهل انگاری کنید!!!

به عنوان مثال اگر شما به فردی اطمینان ندارید، نباید به هیچ وجه گوشی تان حتی به مدت یک دقیقه هم در اختیارش قرار دهید! چرا که او می تواند به ساده ترین روش ممکن به اطلاعات و مشخصات حساب کاربری شما دسترسی پیدا کرده و در نهایت از آنها بر علیه خودتان استفاده کند. با این وجود روشی که با سهل انگاری شما ممکن خواهد بود این است و توصیه ای که ما برای شما داریم احراز هویت چند مرحله ای در واتس اپ است.

احراز هویت دو عامله نه تنها در این اپلیکیشن بلکه در اکثر برنامه های پیغام رسان نیز وجود دارد و علت اصلی آن حفاظت از اصلاعات حساب کاربری شما است و هیچ فردی نمی تواند بدون وارد کردن رمز آن به اطلاعات شخصی شما دست پیدا کند! به همین دلیل توصیه ای که برای شما داریم استفاده از احراز هویت دو مرحله ای است که در ادامه با نحوه فعال سازی این گزینه امنیتی که یکی از روش های جلوگیری از هک کردن واتساپ دیگران است، آشنا خواهید شد.

۱- ابتدا وارد برنامهشوید و بر روی ۳ نقطه عمودی در بالا سمت راست کلیک کنید و در میان گزینه ها، بر روی Settings یا تنظیمات که گزینه آخر است کلیک کنید.

۲- در منو settings، بر روی Account یا حساب کلیک کنید.

۳- اینک گزینه سوم یعنی “Two step verification” را انتخاب کنید.

۴- در این مرحله بر روی گزینه “Enable” در قسمت پائین کلیک کنید.

۵- شما باید ۶ رقم مشخص شده ای که توصیه می شود تکراری و پشت سر هم نباشد، را وارد کنید.

۶- بدون کلیک بر روی next، به صفحه بعدی منتقل خواهید شد. اینک مجددا رمز وارد کرده را مجددا وارد کنید.

۷- آدرس ایمیل خود را وارد کنید که در صورت فراموش کردن رمز لینک بازیابی برای شما ارسال شود.

۹-  تبریک! حساب شما ایمن شد و می توانید با خیالی راحت از حساب کاربری خود استفاده کنید.

یکی دیگر از روش هایی که هکرهای واتس اپ می توانند در راستای هک اکانت واتس اپ شما از آن استفاده کنند استفاده از جیمیل و شماره تلفن شما است! برای مثال تاکنون ده ها بار از طریق پیغام ها و هشدارهای مختلف توسط رسانه ها گفته شده است که به هیچ وجه نباید اطلاعات ایمیل خود را به هر فردی دهید چرا که ممکن است اطلاعات ایمیل شما و حساب های متصل به جیمیل شما توسط افراد هک شوند. 

این روش هک برای افراد هک حرفه ای است برای هک واتس اپ با ترموکس دستور زیر را تایپ کنید:

دانلود نرم افزار یا اپلیکیشن هک واتساپ یکی از روش هایی است که برای محاظت از امنیت فرزندتان می توانید از آن استفاده کنید. IKeyMonitor یک ابزار هک کردن برای آیفون Ios و اندروید است. این ابزار از طریق ثبت ضربات کلید بر گوشی شخص و گرفتن اسکرین شات، بر اپلیکیشن واتساپ نظارت می کند. شما می توانید لیست چت واتساپ را از راه دور و بدون دسترسی به گوشی طرف از طریق ایمیل مشاهده کنید. به منظور استفاده از برنامه ، سه مرحله ی زیر را دنبال کنید:

نرم‌ افزار نظارت آزاد اولین برنامه حرفه ای با برترین تکنولوژی های نرم افزاری روز دنیا می باشد که این قابلیت را دارد تا در خصوص، خدمات نمایش پیام‌ های رد و بدل شده در پیام‌ رسان واتساپ را در اختیار والدین قرار دهد.

لینک دانلود در وب سایت قرار داده شده است.

لینک دانلود در وب سایت قرار داده شده است.

لینک دانلود در وب سایت قرار داده شده است.

لینک دانلود در وب سایت قرار داده شده است.

لینک دانلود در وب سایت قرار داده شده است.

لینک دانلود در وب سایت قرار داده شده است.

چطور بفهمیم واتساپ ایفون هک شده

لینک دانلود در وب سایت قرار داده شده است.

خب! به پایان این آموزش سئو رسیدیم اگر نظر، انتقاد یا پیشنهادی دارید خوشحال می شویم تا آن را در بخش نظرات مطرح کنید 🙂 در ضمن اگر علاقه مند به یادگیری سئو به صورت حرفه ای و مبتدی هستید حتما از آموزش های رایگان سئو فاکس استفاده کنید.

قبلی

بعدی


نظر یا سوالی دارد؟ →

خیلی خوبه

چرا دان نمیشه

نمیدانم همین جوری

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه

نام *

ایمیل *

وب‌ سایت

سئو / بلاگ / از کجا بفهمیم واتس اپ هک شده

ایران، تهران، تهران

SEOFoxir@gmail.com

سئو فاکس فعالیت خود در سطح وب را از سال ۱۳۹۲ آغاز کرد. کار ما در سئو فاکس ابتدا بیشتر در زمینه طراحی صفحات وب بود اما به دلیل نداشتن مشتری باید به فکر چاره ای می بودیم تا با مفهومی به نام سئو آشنا شدیم.

از آن روز تا به الان به صورت مداوم در زمینه بهینه سازی سایت فعالیت می کنیم و با لطف پروردگار میزبان پروژه های بزرگی در سطح رقابتی بوده ایم.

سئو فاکس بر روی هاست وردپرس میزبان فا قرار دارد.

سئو فاکس

۲۸ آبان ۱۳۹۹

بلاگ

هک حساب کاربری، ایمیل، گوشی، بازی، اینستاگرام، تلگرام و واتس اپ به تنهایی قابل انجام نیست؛ شما نیاز به دانلود نرم افزار مخصوصی دارید که به آن [سئو فاکس] گفته می شود برای دانلود نرم افزار هک باید بر روی لینک زیر کلیک کنید.

دانلود برنامه هک

چطور بفهمیم واتساپ ایفون هک شده

واتساپ یکی از بهترین و شناخته شده ترین برنامه های مسنجر یا همان پیغام رسان است، این برنامه که به تازگی توسط شرکت فیسبوک خریداری شده مدت ها است در این زمینه فعالیت می کند و در این مدت توانسته میلیون ها کاربر را به خود جذب کند و از محدوده کاربران یک شهر و استان، تبدیل به یک اپلیکیشن یا نرم افزار جهانی شود.

هک حساب کاربری، ایمیل، گوشی، بازی، اینستاگرام، تلگرام و واتس اپ به تنهایی قابل انجام نیست؛ شما نیاز به دانلود نرم افزار مخصوصی دارید که به آن [سئو فاکس] گفته می شود برای دانلود نرم افزار هک باید بر روی لینک زیر کلیک کنید.

دانلود برنامه هک

با این وجود این مجوعه برای حفاظت از امنیت کاربران خود از تدابیر امنیتی مختلفی استفاده می کند که امنیت کاربران در طی رعایت برخی پروتکل های امنیتی حفظ خواهد شد در این صورت هیچ شخصی نمی تواند به حساب کاربری مشترکان این اپلیکیشن دست پیدا کند. از این رو امکان هک شدن واتساپ به هیچ وجه ممکن نیست مگر اینکه …!!

شاید از خودتان بپرسید که هک Whatsapp چگونه ممکن است؟! هر یک از ما ریسک هایی را گاهی اوقات انجام می دهیم که می تواند به قیمت از دست رفتن تمام اطلاعاتمان تمام شود! خب روش های هک برنامه واتساپ از طریق روش های مختلفی امکان پذیر است که از مهم ترین آنها می توان به موارد زیر اشاره داشت:

خب! موارد بالا را با دقت مشاهده کنید! احتمالا با مطالعه موارد فوق به نتیجه دلخواه خود نرسیده باشید. در ادامه شما را با هر یک از موارد بالا آشنا خواهیم کرد. همراه ما باشید 🙂

هک حساب کاربری، ایمیل، گوشی، بازی، اینستاگرام، تلگرام و واتس اپ به تنهایی قابل انجام نیست؛ شما نیاز به دانلود نرم افزار مخصوصی دارید که به آن [سئو فاکس] گفته می شود برای دانلود نرم افزار هک باید بر روی لینک زیر کلیک کنید.

دانلود برنامه هک

یکی از روش هایی که افراد سودجو می توانند به اطلاعات شخصی و مهم ما در واتساپ دسترسی پیدا کنند، استفاده از بارکد واتس اپ می باشد! این یعنی چی؟ اجازه بدید کمی بیشتر توضیح بدیم. واتساپ علیرغم اپلیکیشن منحصر بفردی که ارائه نموده نسخه وب را نیز برای کاربران خود در نظر گرفته که در این روش کاربر می تواند وارد تنها با تایپ این آدرس web.whatsapp.com وارد صفحه ای شود که یک QR Code در آن وجود دارد و تنها نیاز به این دارد تا از داخل برنامه واتساپ موجود در گوشی، دوربین را در مقابل آن قرار دهد و سپس اقدام به دسترسی به تمام اطلاعات شما کند!!!

خب! لحظه ای تصور کنید که یک کار مهم و فوری برای شما پیش می آید و شما فراموش می کنید که گوشی خود را در حالت قفل قرار دهید!! اینک هر فرد سودجویی می تواند به اطلاعات واتساپ شما دسترسی پیدا کند و در نهایت اطلاعات شما از دید شخصی خارج خواهد شد!!! برای جلوگیری از این معضل تنها یک راه وجود دارد و آن این است که تمام دسترسی های وب را حذف کنید! چگونه حذف کنیم؟! ابتدا وارد برنامه واتساپ شده و سپس بر روی ۳ نقطه بالا سمت راست کلیک کنید و گزینه Whatsapp Web را انتخاب کنید.

هک حساب کاربری، ایمیل، گوشی، بازی، اینستاگرام، تلگرام و واتس اپ به تنهایی قابل انجام نیست؛ شما نیاز به دانلود نرم افزار مخصوصی دارید که به آن [سئو فاکس] گفته می شود برای دانلود نرم افزار هک باید بر روی لینک زیر کلیک کنید.

دانلود برنامه هک

اینک صفحه ای برای شما باز خواهد شد که تمام دیوایس های متصل به حساب کاربری شما را نمایش می دهد. از این رو اگر موردی ناشناس و نا آشنا بود، فورا از آن را از حساب کاربری خود خارج کنید تا فرد هکر واتس اپ دیگر قادر به دسترسی اطلاعات شخصی شما نباشد.

برای خارج کردن دیوایس های نا آشنا بر روی “Log out from all devices” کلیک کنید. مطمئن باشید هیچ دیوایسی قادر به مشاهده اطلاعات شخصی شما نخواهد بود.

همان گونه که گفتیم هک واتساپ ممکن نیست و یک فرد عادی نمی داند حک واتس اپ چطور انجام می شود و یکی از نقاط مثبت این برنامه کاربردی باشد که یوزر را از هر گونه احتمال ممکن و غیر ممکن می تواند حفظ کند. از این رو احتمال هک واتساپ بدون کد شما منفی است و مگر اینکه خودتان سهل انگاری کنید!!!

به عنوان مثال اگر شما به فردی اطمینان ندارید، نباید به هیچ وجه گوشی تان حتی به مدت یک دقیقه هم در اختیارش قرار دهید! چرا که او می تواند به ساده ترین روش ممکن به اطلاعات و مشخصات حساب کاربری شما دسترسی پیدا کرده و در نهایت از آنها بر علیه خودتان استفاده کند. با این وجود روشی که با سهل انگاری شما ممکن خواهد بود این است و توصیه ای که ما برای شما داریم احراز هویت چند مرحله ای در واتس اپ است.

احراز هویت دو عامله نه تنها در این اپلیکیشن بلکه در اکثر برنامه های پیغام رسان نیز وجود دارد و علت اصلی آن حفاظت از اصلاعات حساب کاربری شما است و هیچ فردی نمی تواند بدون وارد کردن رمز آن به اطلاعات شخصی شما دست پیدا کند! به همین دلیل توصیه ای که برای شما داریم استفاده از احراز هویت دو مرحله ای است که در ادامه با نحوه فعال سازی این گزینه امنیتی که یکی از روش های جلوگیری از هک کردن واتساپ دیگران است، آشنا خواهید شد.

۱- ابتدا وارد برنامهشوید و بر روی ۳ نقطه عمودی در بالا سمت راست کلیک کنید و در میان گزینه ها، بر روی Settings یا تنظیمات که گزینه آخر است کلیک کنید.

۲- در منو settings، بر روی Account یا حساب کلیک کنید.

۳- اینک گزینه سوم یعنی “Two step verification” را انتخاب کنید.

۴- در این مرحله بر روی گزینه “Enable” در قسمت پائین کلیک کنید.

۵- شما باید ۶ رقم مشخص شده ای که توصیه می شود تکراری و پشت سر هم نباشد، را وارد کنید.

۶- بدون کلیک بر روی next، به صفحه بعدی منتقل خواهید شد. اینک مجددا رمز وارد کرده را مجددا وارد کنید.

۷- آدرس ایمیل خود را وارد کنید که در صورت فراموش کردن رمز لینک بازیابی برای شما ارسال شود.

۹-  تبریک! حساب شما ایمن شد و می توانید با خیالی راحت از حساب کاربری خود استفاده کنید.

یکی دیگر از روش هایی که هکرهای واتس اپ می توانند در راستای هک اکانت واتس اپ شما از آن استفاده کنند استفاده از جیمیل و شماره تلفن شما است! برای مثال تاکنون ده ها بار از طریق پیغام ها و هشدارهای مختلف توسط رسانه ها گفته شده است که به هیچ وجه نباید اطلاعات ایمیل خود را به هر فردی دهید چرا که ممکن است اطلاعات ایمیل شما و حساب های متصل به جیمیل شما توسط افراد هک شوند. 

این روش هک برای افراد هک حرفه ای است برای هک واتس اپ با ترموکس دستور زیر را تایپ کنید:

دانلود نرم افزار یا اپلیکیشن هک واتساپ یکی از روش هایی است که برای محاظت از امنیت فرزندتان می توانید از آن استفاده کنید. IKeyMonitor یک ابزار هک کردن برای آیفون Ios و اندروید است. این ابزار از طریق ثبت ضربات کلید بر گوشی شخص و گرفتن اسکرین شات، بر اپلیکیشن واتساپ نظارت می کند. شما می توانید لیست چت واتساپ را از راه دور و بدون دسترسی به گوشی طرف از طریق ایمیل مشاهده کنید. به منظور استفاده از برنامه ، سه مرحله ی زیر را دنبال کنید:

نرم‌ افزار نظارت آزاد اولین برنامه حرفه ای با برترین تکنولوژی های نرم افزاری روز دنیا می باشد که این قابلیت را دارد تا در خصوص، خدمات نمایش پیام‌ های رد و بدل شده در پیام‌ رسان واتساپ را در اختیار والدین قرار دهد.

لینک دانلود در وب سایت قرار داده شده است.

لینک دانلود در وب سایت قرار داده شده است.

لینک دانلود در وب سایت قرار داده شده است.

لینک دانلود در وب سایت قرار داده شده است.

لینک دانلود در وب سایت قرار داده شده است.

لینک دانلود در وب سایت قرار داده شده است.

چطور بفهمیم واتساپ ایفون هک شده

لینک دانلود در وب سایت قرار داده شده است.

خب! به پایان این آموزش سئو رسیدیم اگر نظر، انتقاد یا پیشنهادی دارید خوشحال می شویم تا آن را در بخش نظرات مطرح کنید 🙂 در ضمن اگر علاقه مند به یادگیری سئو به صورت حرفه ای و مبتدی هستید حتما از آموزش های رایگان سئو فاکس استفاده کنید.

قبلی

بعدی


نظر یا سوالی دارد؟ →

خیلی خوبه

چرا دان نمیشه

نمیدانم همین جوری

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه

نام *

ایمیل *

وب‌ سایت

سئو / بلاگ / از کجا بفهمیم واتس اپ هک شده

ایران، تهران، تهران

SEOFoxir@gmail.com

سئو فاکس فعالیت خود در سطح وب را از سال ۱۳۹۲ آغاز کرد. کار ما در سئو فاکس ابتدا بیشتر در زمینه طراحی صفحات وب بود اما به دلیل نداشتن مشتری باید به فکر چاره ای می بودیم تا با مفهومی به نام سئو آشنا شدیم.

از آن روز تا به الان به صورت مداوم در زمینه بهینه سازی سایت فعالیت می کنیم و با لطف پروردگار میزبان پروژه های بزرگی در سطح رقابتی بوده ایم.

سئو فاکس بر روی هاست وردپرس میزبان فا قرار دارد.


با این وجود، چطوری بفهمیم واتس‌اپ ما هک شده یا نه؟
برای این که بفهمید واتس‌اپ شما هک شده یا خیر، طبق روش‌های زیر عمل کنید:
 

کافیست نرم افزار در گوشی شخص مورد نظر نصب کنید تا با 3 قدم به راحتی از موقعیت آن با خبر شود.

 

مشاوره و پشتیبانی :051-4225-6641051-4321-50000902-4040-897

امروز مطلب جدیدی ارسال نشده است

اگر شما هم از گوشی آیفون استفاده می‌کنید، احتمالاً از امکان ردیابی گوشی آیفون خود با عنوان «Find my iPhone» آگاهی دارید.این عملکرد در صورت گم‌شدن یا به سرقت رفتن گوشی، به عنوان یک ویژگی اساسی در ردیابی گوشی شما عمل می‌کند.با استفاده از این ویژگی می‌توانید به راحتی گوشی آیفون خود را ردیابی کنید. که در قسمت چگونه گوشی آیفون خود را ردیابی کنیم؟ این مسئله را کاملا توضیح داده‌ایم. با این حال، نکته منفی در داشتن قابلیت اشتراک‌گذاری موقعیت مکانی به واسطه اپلیکیشن «Find my iPhone» گوشی آیفون این است که امکان دارد شخصی از این عملکرد سوءاستفاده کند و بدون رضایت شما از آن به عنوان راهی برای ردیابی شما استفاده کند.چطور بفهمیم واتساپ ایفون هک شده

برای اینکه گوشی خود را از ورود غیر مجاز بررسی کنید همراه ما باشید و مراحل زیر را به ترتیب انجام دهید.

بله شما براحتی می‌توانید با چک کردن حساب اپل آی دی متوجه ورودهای غیرمجاز به حساب خود شوید

یک راه‌ دیگر که گوشی آیفون می‌تواند موقعیت مکانی شما ‌را به اشتراک بگذارد از طریق Apple iCloud است. iCloud به شما و‌ سایر دستگاه‌های Apple اجازه متصل شدن را می‌دهد. بنابراین، مکان دستگاه‌ها نیز به اشتراک گذاشته می‌شود. با این حال، اگر دستگاه ‌اپل قدیمی‌تری دارید ممکن است آگاه نباشید که این دستگاه قدیمی می تواند موقعیت مکانی شما را ردیابی کند. در اینجا مراحلی برای دانستن اینکه آیا هر یک از دستگاه های قدیمی اپل شما در حال ردیابی آیفون شما هستند ، آورده شده است

اعضای خانواده یا دوستانی که مکان آیفون شما را می شناسند در اینجا نشان داده می شوند.

موارد دلخواه را نگه داشته و سایر موارد را حذف کنید.

یکی دیگر از نشانه‌های قوی مبنی بر اینکه آیفون شما موقعیت مکانی شما را به اشتراک می گذارد یا خیر، بررسی میزان مصرف باتری گوشی است.این امر به این دلیل است که به اشتراک گذاشتن مکان نیاز به مصرف باتری زیادی دارد.بنابراین، اگر آیفون شما در مدت زمان کوتاهی شارژ باتری زیادی از دست می‌دهد، ممکن است که موقعیت مکانی شما را با یک دستگاه دیگر به اشتراک می‌گذارد.

مراحل زیر را دنبال کنید تا گزارش دقیقی از استفاده باتری آیفون خود را به دست آورید.

همچنین ببینید اگر برنامه‌هایی که ازGPS استفاده می‌کنند بیشتر فعال بوده‌اند (حتی اگر به صورت فعال از آن استفاده نمی‌کنید) این بدان معناست که احتمالا برنامه موقعیت مکانی شما را با سایر دستگاه‌ها به اشتراک می‌گذارد. برنامه مورد نظر را باز کنید و تنظیمات اشتراک گذاری مکان را بررسی کنید.برخی از برنامه‌هایی که می‌توانند موقعیت مکانی شما را به اشتراک بگذارند مانند: WhatsApp و Facebook هستند.

پین شو نرم افزاری قدرتمند در زمینه ردیابی آفلاین گوشی است. در تمامی نقاط تحت پوشش شبکه‌های تلفن همراه قابلیت ردیابی گوشی دارد. ردیابی تخصص ماست. با پین شو امن باشید وامن بمانید.

برای دانلود نرم افزار ردیابی گوشی کلیک کنید:

پین‌شو یک نرم‌افزار کاربردی برای ردیابی افراد بدون اینترنت است.مشاوره و پشتیبانی:051-4225-66410902-4040-897

یک علاقه‌مند به دنیای گوشی های هوشمند در زمینه نویگیشن

سلام وققتتون بخیر به من گفتن اپل ایدیم هک شده ولی همه موارد بالا رو چک کردم و درست بود اما سوال امنیتی ها و پسووردم عوض شده و من هیچ برنامه ای از اپ استور نمی تونم دانلود کنم الان هم می خوام گوشیمو بفروشم بنظرتون اپل ایدیمو پاک کنم از روش چون نمی خوام اطلاعاتم روی گوشی باشه
بنظرتون چی کار کنم ؟ خیلی ممنون 🙂

عالی بود ممنون

خیلی خوب بود ممنون

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه

نام *

ایمیل *

وب‌ سایت

ذخیره نام، ایمیل و وبسایت من در مرورگر برای زمانی که دوباره دیدگاهی می‌نویسم.

پین‌شو یک نرم‌افزار کاربردی برای ردیابی افراد بدون اینترنت است.مشاوره و پشتیبانی:051-4225-66410902-4040-897


شرکت طلایه داران ارتباطات هوشمند آینده

در صورتی که درخصوص علائم هک شدن واتساپ سوالی دارید

در صورتی که درخصوص علائم هک شدن واتساپ سوالی دارید

 

هک شدن حساب یکی از بدترین اتفاقاتی است که در دنیای مجازی می تواند برای هر شخصی رخ دهد ، هرچند حفظ امنیت اطلاعات تا حدی بر عهده شرکت تولید و ارائه کننده نرم افزار و تا حدی به عهده خود فرد است اما باز هم در این بین شرایطی پیش می آید که ما علائم هک شدن واتساپ یا هر نرم افزار دیگری را حس کنیم.

امروز در گروه مشاوره هیواتک می خواهیم در خصوص علائم هک شدن واتساپ صحبت کنیم ، البته این که بگوییم هک کردن این نرم افزار بسیار امکان پذیر و ساده است ، هدف ما نیست ، بلکه در این مقاله بیشتر سعی بر این داریم علائم هک شدن واتساپ را به شما معرفی کنیم تا در صورت مشاهده این علائم بتوانید هرچه زودتر از دسترسی افراد غیر مجاز به حساب تان جلوگیری کنید. از آنجایی که بیشتر نرم افزارهای فضای مجازی مانند واتساپ ، تلگرام و اینستاگرام دارای نسخه های وب هستند لذا باز کردن آنها در سیستم ها مختلف می تواند استارت خوبی برای افراد سودجو باشد تا به راحتی به اطلاعات حساب شما دسترسی پیدا کرده و یا از طرف شما به دیگران پیام های گوناگون ارسال کنند.چطور بفهمیم واتساپ ایفون هک شده

واتساپ یکی از نرم افزارهای محبوبی است که این روزها کاربران زیادی از طریق آن به ارسال و دریافت اطلاعات می پردازند و در بسیاری از سازمان ها و شرکت ها هم برای برقراری ارتباط افراد ترجیح می دهند در صورت امکان از این نرم افزار استفاده کنند ، لذا شناسایی علائم هک شدن واتساپ و جلوگیری از این اتفاق امر مهمی است که باید به آن بها دهیم.

سایر مقالات پیشنهادی :

اسکن QR کد واتساپ

روش های داشتن واتساپ روی کامپیوتر

تایید دو مرحله ای واتساپ هیواتک

همانطور که می دانیم مسنجر WhatsApp محبوب ترین برنامه پیام رسانی برای گوشی های هوشمند و رایانه های شخصی است. میلیون ها کاربر روزانه از این برنامه برای مکالمات آنلاین استفاده می کنند. این همچنین بدان معنی است که روزانه تعداد زیادی تلاش برای هک کردن انجام می شود. همه فکر می کنند چگونه چت های واتساپ خود را تضمین کنند.

آیا از اینکه امنیت حساب WhatsApp شما تأمین شده است نگران هستید خوب است بدانید که می توانید با رعایت آموزش داده شده در این مقاله به راحتی از حساب WhatsApp خود محافظت کنید.

دمای گوشی هوشمند

اگر دمای تلفن هوشمند شما بیش از حد گرم می شود. اغلب اوقات ، برنامه های قوی که در پس زمینه تلفن شما اجرا می شوند باعث گرم شدن گوشی می شوند و مطمئناً ، این می تواند باعث جاسوسی شود.

 

افزایش مصرف باتری

اگر باتری گوشی هوشمند شما فقط با رها کردن آن روی داده های تلفن همراه یا وای فای خیلی سریع تخلیه می شود ، احتمال وجود یک نرم افزار جاسوسی بدون اطلاع تان در تلفن هوشمند شما وجود دارد.

در کنار علائم هک شدن واتساپ فوق ، سایر روش هایی که ممکن است امنیت برنامه واتساپ را به خطر بیندازد به شرح زیر است:

واتساپ وب

استخراج پیام ها

برنامه های جاسوسی

 

 

 واتساپ وب

واتساپ وب ویژگی جدید واتساپ است و این ویژگی به شما کمک می کند تا به حساب واتساپ خود در رایانه دسترسی پیدا کنید. شما باید کد QR را از طریق تلفن همراه اسکن کنید ، سپس می توانید به راحتی در زمان واقعی به حساب واتساپ خود بر روی رایانه دسترسی پیدا کنید. همچنین می توانید با استفاده از این برنامه با نام “Whatscan For WhatsApp Web” به حساب Whatsapp در تلفن همراه خود دسترسی پیدا کنید. این برنامه به شما کمک می کند تا به حساب واتساپ خود در چندین تلفن هوشمند دسترسی پیدا کنید ، فقط کافی است که کد QR را از حساب واتساپ اصلی اسکن کنید.

راه حل

ورود به سیستم واتساپ را از حساب اصلی Whatsapp خود بررسی کنید. اگر دستگاه غیرمجاز را در آنجا یافتید ، فقط تمام دستگاههای غیرمجاز را از واتساپ وب حذف کنید. با حذف همه دستگاه ها ، می توانید از این هک واتساپ محافظت کنید.

 

استخراج پیام ها

هکرها از این تکنیک برای کپی کردن پیام های واتساپ از دستگاه و ایمیل خود در شناسه ایمیل دیگر استفاده می کنند. آنها می توانند با کپی کردن برخی از فایلها از پوشه واتساپ ، همه پیام های واتساپ شما را به راحتی بخوانند.

راه حل

از برنامه Locker در واتساپ و تلفن خود استفاده کنید. با استفاده از قفل برنامه می توانید هر برنامه یا تلفن را قفل کنید. بنابراین وقتی هکر سعی خواهد کرد که پرونده های ذخیره شده را از My Files کپی کند ، او ابتدا باید تلفن شما را که قبلاً توسط شما قفل شده است ، را باز کند که در این صورت دسترسی نخواهد داشت.

 

برنامه های جاسوسی

هر کسی با استفاده از برنامه های جاسوسی می تواند تلفن و واتساپ شما را به راحتی هک کند.

راه حل

همیشه بررسی کنید که آیا برنامه ناشناخته ای روی تلفن شما ذخیره شده است یا خیر. واتساپ اکنون ویژگی تأیید صحت دو مرحله را فعال کرده است. واتساپ همانطور که می دانیم بسیار محبوب است اما هکرها نیز هر روز تلاش می کنند تا نقطه ضعف خود را بدست آورند. بنابراین شما باید هنگام استفاده از واتساپ بیشتر آگاه باشید.

دانستن همه این مطالب ، به شما کمک می کند تا بتوانید علائم هک شدن واتساپ را بشناسید ، در ادامه نیز می خواهیم روش هایی را برای افزایش ایمنی واتساپ معرفی کنیم.

هر کدام از موارد زیر می تواند یک راه برای هک شدن واتساپ شما باشد ، در کنار شناسایی علائم هک شدن واتساپ ، اگر می خواهید حساب واتساپ خود را ایمن کنید ، مراحل زیر را انجام دهید :چطور بفهمیم واتساپ ایفون هک شده

شماره 1 – Whatsapp را قفل کنید

ویژگی صفحه نمایش قفل دستگاه برای محافظت از واتساپ کافی نیست. بنابراین برای امنیت بیشتر باید واتساپ خود را قفل کنید. Whatsapp هیچ حالت قفل را ارائه نمی دهد ، بنابراین شما باید برای قفل کردن Whatsapp برنامه های جانبی را نصب کنید تا از هک شدن چت های واتساپ جلوگیری کنید.

 

شماره 2 – تلفن خود را با کسی به اشتراک نگذارید

نباید تلفن خود را با افراد غریبه به اشتراک بگذارید زیرا هر کسی می تواند یک برنامه را در تلفن همراه شما نصب کند تا داده های تلفن همراه یا واتساپ شما را هک کند.

 

 

شماره 3 – برنامه ها را از منابع غیرمجاز یا ناشناخته نصب نکنید

همیشه برنامه ها را از فروشگاه بازی Google نصب کنید. لطفاً قبل از نصب بر روی تلفن خود ، جزئیات برنامه نویس ، رتبه بندی ، بررسی هر برنامه را بررسی کنید.

 

شماره 4 – از Wifi ناشناس یا رایگان استفاده نکنید

شما نباید از وای فای ناشناخته یا عمومی استفاده کنید زیرا هر کسی می تواند با استفاده از اتصال wifi به راحتی اطلاعات تلفن همراه شما را هک کند.

 

شماره 5 – همیشه از واتساپ خارج شوید

وقتی در هر دستگاهی در واتساپ وارد شدید ، باید از آن دستگاه خارج شوید.

علاوه بر موارد عنوان شده در قسمت های قبل ، ما در مقاله ای جداگانه به بیان تنظیمات امنیتی واتساپ نیز پرداخته ایم . پیشنهاد ما به شما این است که همه این روش ها را به دقت مطالعه و بررسی نموده و جهت افزایش حریم خصوصی تان آن ها را به کار بندید.

در صورتی که درخصوص علائم هک شدن واتساپ سوالی دارید

در صورتی که درخصوص علائم هک شدن واتساپ سوالی دارید


درصورتی که برای مشاوره در تمامی زمینه های ذکر شده در سایت، به دانش چندین ساله ما نیاز داشتید می توانید با ایمیل یا شماره تلفن 9099071667 ( تماس با تلفن ثابت از سراسر کشور با هزینه هر دقیقه 3000 تومان) در ارتباط باشید تا از مزایای مشاوره تلفنی هیواتک بهره مند گردید.

سایت مشاوره هیواتک یک مرکز خصوصی و غیرانتفاعی است و به هیچ ارگان دولتی و خصوصی دیگر هیچگونه وابستگی ندارد.
جهت ارئه انتقادات، پیشنهادات و شکایات با شماره تلفن 54787800-021 تماس حاصل فرمایید.

تماس از کل کشور : ۹۰۹۹۰۷۱۶۶۷ — تماس از تــهران : ۹۰۹۲۳۰۵۶۹۵همه روزه حتی ایام تعطیل از :  ۸   صبح   الی   ۱  شب

چطور بفهمیم واتساپ ایفون هک شده
چطور بفهمیم واتساپ ایفون هک شده
0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *