چطور به امریکا سفر کنیم

 
helpkade
چطور به امریکا سفر کنیم
چطور به امریکا سفر کنیم

سفر به آمریکا برای خیلی از مردم جهان یک رویای شیرین است و هر ساله افراد زیادی با اهداف گوناگون به این کشور پهناور سفر می‌کنند. قبل از سفر به هر کشوری بهتر است که یک برنامه سفر اصولی را برای خود تنظیم کرده باشید تا در طول سفر راحت‌تر بوده و دچار دردسر نشوید. داشتن یک برنامه از پیش تعیین شده در مورد سفر به آمریکا با توجه به روابط سیاسی متفاوت این کشور با ایران، اهمیت بیشتری را پیدا می‌کند.

اولین کاری که قبل از سفر به آمریکا و هر کشور دیگری باید انجام دهید گرفتن پاسپورت است. اما در صورتی که از قبل پاسپورت دارید فقط لازم است که اعتبار پاسپورت خود را بررسی کنید. پاسپورت دارای اعتبار ۵ ساله است و بعد از گذشت این زمان باید نسبت به تعویض آن اقدام نمایید. بنابراین قبل از هر چیزی از اعتبار پاسپورت خود مطمئن شوید. با وجود این که قانون کشورهای مختلف دنیا برای پاسپورت افراد خارجی دارای تفاوت است اما به طور معمول برای سفر به آمریکا باید پاسپورت شما حداقل ۶ ماه اعتبار داشته باشد.

همان‌طور که می‌دانید کشور ایران جزو کشورهایی محسوب می‌شود که شهروندان آن برای گرفتن ویزای آمریکا با محدودیت‌های سختگیرانه‌ای مواجه هستند. با توجه به این که مدت‌هاست کشور آمریکا در ایران سفارتخانه‌ای را ندارد شهروندان ایرانی برای اخذ ویزای امریکا مجبور هستند تا از طریق سفارت این کشور در کشورهای همسایه از جمله ترکیه، امارات و ارمنستان اقدام کنند. فرآیند اخذ ویزا زمان‌بر بوده و پیچیدگی‌های خاص خود را دارد.

به همین دلیل ضروری است که برنامه‌ریزی زمانی درستی را برای انجام این کار داشته باشید. بهتر است که در سریع‌ترین زمان ممکن نسبت به گردآوری مدارک لازم اقدام نمایید. از جمله مدارک و اسنادی که برای اخذ ویزای آمریکا نیاز خواهید داشت باید به پاسپورت، فرم درخواست ویزا، دعوتنامه در صورت وجود و… اشاره داشت. بعد از این که کارهای مربوط به پاسپورت و جمع‌آوری مدارک خود را انجام دادید باید برای تعیین وقت سفارت آمریکا اقدام کنید. در مرحله بعدی نیز باید مصاحبه برای اخذ ویزا را در سفارت آمریکا انجام دهید.

به طور کلی مدت زمان لازم برای انجام این امور بسته به نوع ویزا و شرایط دیگر متغیر بوده و نمی‌توان زمان مشخصی را برای آن تعیین کرد. در صورتی که از جزئیات نحوه تعیین وقت سفارت آمریکا و مصاحبه ویزای آمریکا مطلع نیستید این امکان را دارید تا از خدمات مجموعه نیلگام در این زمینه استفاده کنید. چطور به امریکا سفر کنیم

رزرو بلیط هواپیما از دیگر اقدامات اساسی قبل از سفر به آمریکا است. ارائه بلیط خریداری شده یا تاییدیه رزرو بلیط هواپیما به کنسولگری‌های آمریکا می‌تواند در روند اخذ ویزای آمریکا تاثیرگذار باشد بنابراین مدارک مربوط به بلیط هواپیمای خود را نیز به سفارت آمریکا در کشور مورد نظرتان ارائه کنید.

اما کاری که باید انجام دهید این است که یک مسیر مناسب را انتخاب کنید تا تعداد توقف‌های کمتری را داشته باشید و در نتیجه وقت و هزینه کمتری را برای سفر به آمریکا صرف کنید. توصیه می‌کنیم تا از خدمات ایرلاین‌های معروف اروپایی نظیر لوفتهانزا Lufthansa و بریتیش ایرویز British Airways استفاده نمایید. البته در صورتی که خدمات پرواز برای شما مهم‌تر از مدت زمان پرواز باشد این امکان را دارید تا از دیگر ایرلاین‌ها مانند قطر ایرویز Qatar Airways نیز استفاده کنید.

امکان رزرو تلفنی، حضوری و آنلاین هواپیما برای شما وجود دارد اما توصیه ما این است که برای انتخاب بهتر حتما قبل از اقدام به خرید بلیط هواپیما قیمت آن را از آژانس‌های هواپیمایی مختلف استعلام کنید و پس از مقایسه قیمت و مسیر نسبت به خرید بلیط هواپیما اقدام نمایید.

چگونگی بستن ساک سفر به آمریکا موضوع مهمی است که نباید از آن غافل شوید. بهتر است از قبل در مورد وسایل مورد نیاز سفر به آمریکا اطلاعات کاملی کسب کرده باشید و بستن ساک خود را برای روزهای پایانی و دقیقه ۹۰ نگذارید. از جمله لوازم ضروری برای سفر به آمریکا می‌توان به لباس، کفش، کیف، لوازم دیجیتالی مانند لپ‌تاپ و موبایل و هدفون و… اشاره داشت.

هم‌چنین حتما قبل از بستن ساک خود در مورد برخی مواردی که ورود آن‌ها به کشور آمریکا ممنوع است اطلاعاتی را به دست بیاورید. از جمله این موارد می‌توان به طلا، بذر گیاه و بسیاری از مواد غذایی نظیر زعفران و پسته اشاره داشت. مورد مهم دیگری که در این رابطه وجود دارد مربوط به میزان مجاز بار مسافر است. حتما از قبل در مورد وزن مجاز بار هواپیما اطلاعات دقیقی را بگیرید تا بعدا دچارمشکل نشوید. بارها پیش آمده که مسافران کشورهای خارجی به دلیل اضافه بار دچار دردسر شده‌اند پس حتما به این نکته دقت داشته باشید.

میزان بار مجاز بر اساس شرکت‌های هواپیمایی مختلف دارای تفاوت است بنابراین در صورتی که پرواز شما در میانه راه توقف دارد حتما از میزان بار مجاز پرواز دوم هم اطلاعات دقیقی را به دست بیاورید. به طور کلی توصیه می‌کنیم که تا جای ممکن با بار کمتری سفر کنید و تنها لوازم ضروری را در قالب یک چمدان و کوله همراه خود ببرید.

قبل از سفر به آمریکا مطمئن شوید که واکسن‌های لازم را قبلا زده باشید و هم‌چنین خرید یک بیمه مسافرتی را جدی بگیرید. آمریکا یکی از کشورهایی است که هزینه خدمات پزشکی در آن بسیار بالاست و در صورتی که در سفر به این کشور دچار مشکل شوید و بیمه نباشید ممکن است هزینه هنگفتی را متحمل گردید. بنابراین بهتر است که بعد از انجام بررسی‌های لازم نسبت به خرید بیمه از یک شرکت معتبر اقدام کنید. هم‌چنین بهتر است که داروهای ضروری و هم‌چنین نسخه پزشک را همراه خود داشته باشید.

قطعا دوست ندارید بعد از رسیدن به شهر مقصد سرگردان شده و به دنبال محلی برای اقامت باشید. بنابراین بهتر است قبل از سفر به آمریکا نسبت به رزرو محل اقامت خود در این کشور اقدام کرده باشید. محل اقامت شما می‌تواند بر اساس بودجه و هم‌چنین هدف شما از سفر به آمریکا متفاوت باشد. در کشور آمریکا تنوع خوبی از انواع محل اقامت شامل هتل، مسافرخانه، خوابگاه و کمپ‌ها وجود دارد. بنابراین می‌توانید با بررسی انواع هتل‌ها و سایر انواع محل اقامت در وب‌سایت‌های مربوط و مقایسه قیمت هر یک از آن‌ها نسبت به رزرو محل اقامت مورد نظر خود اقدام نمایید.

یکی از مهم‌ترین مواردی که در برنامه سفر خود باید آن را بررسی کرده باشید میزان هزینه‌ای است که در سفر انجام خواهید داد. برآورد کردن میزان هزینه سفر به شما کمک خواهد کرد تا بتوانید بودجه‌بندی بهتری داشته و هزینه‌های خود را مدیریت کنید. هزینه‌های سفر شما بسته به هدف شما از سفر و مدت زمان اقامت در آمریکا متفاوت خواهد بود. اما به طور کلی باید موارد اصلی از جمله هزینه مسکن در آمریکا، هزینه حمل و نقل در آمریکا، هزینه خورد و خوراک در آمریکا و هزینه تفریحات مد نظرتان را به صورت تقریبی بدانید.

با توجه به تحریم‌های بانکی و امکان‌پذیر نبودن استفاده از خدمات بانکی آمریکا برای ایرانیان بسیار مهم است که منابع مالی مورد نیاز خود را به شیوه‌های دیگری تامین کرده باشید. حتما به اندازه کافی پول نقد همراه خود داشته باشید تا دچار مشکل نشوید. اگر سفر شما به آمریکا برای شروع زندگی در این کشور است حتما برای چند هفته اول خود پول نقد داشته باشید تا زمانی که بتوانید در بانک‌های این کشور حساب باز کنید. ممکن است برای چند هفته اول چیزی در حدود ۱۵۰۰ دلار یا بیشتر نیاز داشته باشید. در صورتی که در کشور آمریکا دوست یا آشنایی دارید می‌توانید از آن‌ها نیز کمک بگیرید.

به محض رسیدن به فرودگاه و تحویل گرفتن چمدان‌ها کلیه افراد خارجی به سمت دفتر حفاظت مرزی و گمرک آمریکا هدایت خواهند شد. در اینجا از مسافران در مورد هدف آن‌ها از سفر به آمریکا و هم‌چنین مدت زمان اقامت آن‌ها سوال پرسیده می‌شود. بنابراین حتما از قبل برای این بخش از سفر خود فکر کرده باشید تا بتوانید به بهترین شکل به سوالات پاسخ دهید.

هم‌چنین لوازم موجود در چمدان‌های شما کاملا بازرسی شده و با فرم گمرکی که قبلا پر کرده‌اید مطابقت داده خواهد شد. در صورتی که یکی از لوازم شما جزو موارد ممنوعه برای ورود به آمریکا باشد و از قبل آن را اعلام نکرده باشید دچار دردسر و حتی جریمه‌های سنگین خواهید شد.

پس تا حد ممکن از همراه داشتن موارد ممنوعه خودداری کنید و در صورت همراه داشتن این‌گونه موارد حتما آن را اطلاع دهید. بعد از طی شدن مراحل مذکور می‌توانید لوازم خود را تحویل گرفته و آماده رفتن به محل اقامت خود در آمریکا شوید. ممکن است در روزهای اول سازگاری با شرایط زمانی و آب و هوایی کمی برایتان سخت باشد اما بعد از گذشت چند روز این مشکل هم حل خواهد شد و می‌توانید از حضور در آمریکا لذت ببرید.

چگونه در خارج از کشور کار پیدا کنیم و مهاجرت کاری داشته باشیم

راهنمای جامع انواع روشهای اخذ اقامت در خارج از کشور با بیانی شیوا توسط استاد ملکپور

مجموعه اي از توضيحات و نکاتي که بايد براي موفقيت در زندگي به آنها توجه ويژه اي داشت

محصولی بی نظیر برای کسانی که میخواهند زندگی رویایی خود را بسازند

آموزش دقيق و مرحله به مرحله دريافت اپلاي و ويزاي تحصيلي در اتريش، نکات کاربردي و جامع چطور به امریکا سفر کنیم

مجموعه اي از آموزش ها و توضيحات کامل پيرامون نحوه و شرايط مهاجرت کاري به کشور کانادا

پکيج آموزش زبان آلماني با تکنيک منحصر به فرد استاد ملکپور به صورت آسان

پکيج دوم آموزش زبان آلماني با تکنيک منحصر به فرد استاد ملکپور

يادگيري آسان زبان با متد منحصر به فرد و مبتکرانه توسط استاد ملکپور

پکیج دوم يادگيري زبان با متد منحصر به فرد و مبتکرانه توسط استاد ملکپور

راهنمای ویزای توریستی آمریکا، راه های مهاجرت از طریق توریستی به آمریکا، مدارک مورد نیاز برای سفر توریستی به آمریکا در این مقاله مورد تحلیل و بررسی علمی و دقیق قرار می گیرد. امروزه هدف بسیاری از افراد مهاجرت به آمریکا می باشد و بسیاری از افراد در آرزوی این هستند تا به آمریکا مهاجرت داشته باشند. آمریکا کشوری است پهناور که دارای یک جمهوری فدرال است که شامل 5 سرزمین خودمختار و 1 منطقه ی فدرال و شامل جمعی از جزایر است. این کشور دارای مساحت 9 میلیون و 800 کیلومتر است و جمعیت آن برابر با 327 میلیون می باشد. واشنگتن دی سی پایتخت کشور آمریکا می باشد و پرجمعیت ترین و شلوغ ترین شهر آن نیویورک است. کشور آمریکا دارای شرایط اقتصادی مطلوبی است و بخش اعظمی از اقتصاد این کشور بر پایه تولید ناخالص داخلی است. این کشور در زمینه های بسیاری چون فرهنگی، سیاسی، علمی و اقتصادی دارای رتبه اول می باشد و یا جز کشورهای رده اول می باشد. بسیاری از افراد خواهان این هستند که برای دیدن اقوام، نزدیکان و خانواده خود به آمریکا مهاجرت کنند. از این رو این افراد از اولین سوال هایی که به آن برخورد می کنند این است که شرایط و مدارک مورد نیاز برای سفر توریستی به آمریکا کدام است. آیا بدون دعوت نامه هم امکان سفر توریستی به آمریکا وجود دارد. چگونه می توان موفق به اخذ ویزای توریستی آمریکا شد. در این مقاله به این سوالات و دیگر سوالات شما در خصوص ویزای توریستی آمریکا پاسخ داده می شود. شما در این مقاله می توانید به طور کامل راهنمای ویزای توریستی آمریکا را دریافت نمایید.

در بخش دیدگاه ها نیز می توانید سوالات خود را مطرح نمایید و در زمانی کوتاه پاسخ بگیرید.

شما می توانید از طریق لینک روبرو با ما در ارتباط باشید و از کارشناسان موسسه مشاوره رایگان دریافت نمایید.


همانطور که در بخش قبلی گفته شد بسیاری از افراد خواهان سفر توریستی به آمریکا برای گردشگری و یا برای دیدن اقوام و نزدیکان خود هستند. اما مشکلی که امروزه بسیاری از ایرانیان با آن دست و پنجه نرم می کنند این است که با توجه به شرایط سیاسی بین کشور ایران و کشور آمریکا و با توجه به تمهیداتی که رئیس جمهور این کشور آقای دونالد ترامپ اندیشیده است، امکان اخذ انواع ویزاها شامل تحصیلی، کاری، سرمایه گذاری، ازدواج و توریستی بسیار دشوار شده است. از این رو افرادی که برای انواع ویزای آمریکا اقدام می کنند باید ریسک بالای امکان اخذ ویزا را بپذیرند. در بین ویزاهای موجود آمریکا در حال حاضر ویزای تحصیلی نسبت به باقی ویزاها از ریسک کمتری برخوردار هست. هرچند که توجه به این نکته ضروری است که باز هم ویزای تحصیلی ریسکی تقریبا برابر با 50 درصد را دارد. به علاوه سفارت آمریکا به صورت سابجکتیو اقدام به بررسی پرونده ها می نماید. بدین معنا که آفیسر سفارت به صورت کاملا سلیقه ای در مورد ویزا دادن و یا ویزا ندادن برخورد می نماید. به طور کلی باید به این نکته اشاره کرد که با توجه به ریسک بالایی که برای اخذ انواع ویزاهای آمریکا وجود دارد بهتر است که افرادی که دارای پاسپورت ایرانی هستند و پاسپورت کشور دیگری را ندارند تا مدتی درخواست ویزای توریستی آمریکا را به تعویق بیندازد.

امروزه برای مهاجرت به بسیاری از کشورها من جمله آمریکا لازم است که فرد از طرف یکی از اقوام نزدیک به خود و یا از طرق شرکت و یا همایش و یا کنفرانس بین المللی یک دعوت نامه داشته باشد و جز مدارک ویزای توریستی خود قرار دهد تا دلیلی قانع کننده برای سفر به آمریکا داشته باشد. در حقیقت داشتن دعوت نامه شانس فرد را برای اخذ ویزای توریستی آمریکا بیشتر می کند. هرچند که با شرایط حال حاضر آمریکا و دستورات دونالد ترامپ حتی با داشتن دعوت نامه از اقوام نزدیک و یا داشتن دعوت نامه از یک شرکت در کشور آمریکا و یا داشتن نامه ای از یک همایش و یا کنفرانس بین المللی مبنی بر شرکت فرد متقاضی امکان اخذ ویزای توریستی آمریکا بسیار کم می باشد.

پاسپورت آمریکا

یکی از سوالاتی که بسیاری از افراد خواهان ویزای توریستی به آمریکا با آن مواجه هستند این است که مدارک مورد نیاز برای ویزای توریستی آمریکا کدام است؟ چرا که در پروسه ی اخذ انواع ویزاها من جمله ویزای توریستی نحوه آماده سازی مدارک و کامل بودن مدارک از اهمیت بسزایی برخودار است. از این رو بر آن شدیم تا در این بخش از مقاله پیش روی تان به بیان مدارک مورد نیاز به جهت اخذ ویزای توریستی آمریکا بپردازیم. در زیر مدارک مورد نیاز برای اخذ ویزای توریستی آمریکا و راهنمای اخذ ویزای توریستی آمریکا بیان شده است.

تکمیل فرم درخواست DS160 به صورت آنلاین

آپلود عکس بایومتریک

درخواست وقت مصاحبه به صورت آنلاین

پرداخت هزینه ای برابر با 160 دلار به جهت انجام پروسه بررسی درخواست ویزا

ارائه اصل پاسپورت با اعتبار حداقل 6 ماه

در صورتی که فرد دارای پاسپورت های قدیمی باشد باید تمامی آن ها را نیز ارائه دهد چرا که نیاز است تا افیسر از سوابق سفری فرد به طور کامل آگاه باشد.

ارائه دادن برگه مربوط به وقت سفارت تعیین شده

ارائه نامه عدم سو پیشینه متقاضی

ارائه نامه تمکن مالی از یکی از بانک های ایران که این نامه باید یک پرینت بانکی 6 ماهه باشد و حداقل موجودی حساب باید برابر با 15 هزار دلار آمریکا باشد. بهتر است این مبلغ مطابق با دلار آزاد حساب گردد. چرا که امروزه بسیاری از سفارت کشورها به تفاوت نرخ دلار دولتی و آزاد در کشور ایران آگاه هستند.

ارائه نامه و مدارک مربوط به سوابق کاری

چطور به امریکا سفر کنیم

ارائه مدارک تحصیلی فرد و یا مدرک اشتغال به تحصیل در صورتی که فرد دانشجو است

ارائه ی دعوت نامه در صورت امکان که این دعوت نامه می تواند از یکی از افوام و آشنایان و بستگان فرد باشد. همچنین دعوت نامه ای که از طرف یک شرکت و یا موسسه باشد نیز دارای اعتبار است.

ارائه بلیط رفت و برگشت

ارائه اسنادی که مبنی بر این باشد که فرد در کشور آمریکا اقدام به رزرو هتل نموده است.

نکته ای که باید به آن توجه کرد این است که افراد زیر 13 سال و بالای 80 سال نیاز به مصاحبه با آفیسر سفارت آمریکا ندارند و ارائه دادن مدارک به تنهایی کافی است.

مقایسه اروپا وامریکا وکانادا و استرالیا

یکی دیگر از سوالاتی که فرد با آن مواجه می شود، قیمت مربوط به ویزای آمریکاست. مبلغی که فرد باید برای اقدام برای ویزای آمریکا پرداخت نماید 160 دلار آمریکا می باشد که این مبلغ به دلیل بررسی پرونده فرد (درخواست ویزای توریستی) می باشد. این مبلغ از دو طریق ویزا کارت یا مستر کارت قابل پرداخت می باشد. شایان ذکر است همانطور که در بخش های قبلی گفته شد در حال حاضر امکان اخذ ویزای توریستی آمریکا برای ایرانیان وجود ندارد.

بعد از اقدام به آماده سازی مدارک فرد باید اقدام به درخواست وقت سفارت آمریکا نماید. به طور کلی مصاحبه سفارت برای ایرانیان در سه کشور زیر انجام می پذیرد. لازم به ذکر است که این مصاحبه به زبان فارسی می باشد از این رو جای نگرانی برای فرد متقاضی وجود نخواهد داشت.

سرکنسولگری ایالات متحده در امارات متحده عربی، شهر دبی

سرکنسولگری ایالات متحده در ترکیه، شهر آنکارا

سرکنسولگری ایالات متحده در ارمنستان، شهر ایروان

مسئله ای که امروزه بسیار زیاد با آن مواجه می شویم موضوع ریجکتی ویزای کسانی است که برای کشور آمریکا اقدام نموده اند. همانطور که در بخش های قبلی بیان شد طبق قوانینی که دونالد ترامپ وضع کرده است، امکان دریاقت ویزای توریستی آمریکا در حال حاضر برای ایرانیان وجود ندارد. اما به دلیل اطلاعات شما عزیزان و همراهان همیشگی موسسه حقوقی ملک پور (MIE اتریش) در این قسمت به بیان برخی از دلایل ریجکتی ویزای توریستی آمریکا می پردازیم.

نداشتن تمکن مالی مناسب

عدم ارائه اسناد ملکی به جهت تایید

عدم صداقت در پرونده و پوشاندن حقیقت. به عنوان مثال در صورتی که فرد ردی ویزا داشته باشد حتما باید در مدارک و پرونده خود ارائه دهد. در غیر این صورت با توجه به اینکه افیسر به راحتی به این موصوع پی می برد و متوجه سوابق سفری شما می شود، عدم بیان شما از این موضوع را روی حساب عدم صداقت شما می گذارد.

درخواست ویزای توریستی برای تمامی اعضای خانواده

عدم ارائه دلیل قانع کننده از هدف سفر توریستی

باردار بودن شخص تقاضا دهنده

ارائه دعوت نامه از فردی که خود در کشور آمریکا پناهنده می باشد.

به طور کلی در تمامی مدارک ارائه شده باید بتوانید اثبات نمایید که قصد و نیت شما برگشت به کشور خودتان می باشد و هر موضوع شک برانگیزی که نشان از عدم برگشت شما به خاک کشورتان باشد باعث ردی و یا ریجکتی وزای شما می شود.

لازم به ذکر است افرادی که یک بار ویزای آن ها رد شده است شانس دریافت ویزای آن ها برای بار دوم کم می باشد.

یکی از سوالاتی که برای افراد متقاضی ویزای توریستی ایجاد می شود این است که آیا راهی برای تمدید ویزا وجود دارد یا خیر. در صورتی که فرد بتواند با دلیل های قانع کننده موفق به تمدید ویزای توریستی خود شود باید حداکثر 45 روز قبل از پایان اتمام ویزای توریستی خود اقدام به تمدید آن نماید. مواردی که فرد باید در تمدید ویزای خود به آن دقت نماید در زیر بیان شده است.

حضور فرد در کشور آمریکا قانونی باشد

تمامی موارد ذکر شده که در زمان دریافت ویزا برای سفارت ارائه شده است همچنان وجود داشته باشد.

پاسپورت متقاضی دارای اعتبار باشد

دچار جرم و جنایت در مدت زمان حضور خود در این مدت نشده باشد.

توانایی ارائه مدارک قانع کننده برای تمدید ویزای خود را داشته باشد.

پیشنهاد ویژه مؤسسه حقوقی ملک پور به متقاضیان مهاجرت به آمریکا یا سایر کشورهای برتر جهان، محصول ویدئویی راهنمای گام به گام اخذ اقامت است. در این ویدئو تمامی روش های مهاجرت به کشورهای برتر جهان شرح داده شده است و شما با مشاهده آن می توانید وکیل خود در امر مهاجرت باشید. 

از جمله جاذبه های توریستی آمریکا که افراد بسیار زیادی را به خود جذب می کند در این قسمت بیان می شود.

یکی از زیباترین ساحل های اقیانوس آرام که در جزایر هاوایی قرار گرفته است و دارای شن های سفید و نخل های زیبا می باشد از جاذبه های گردشگری کشور آمریکا می باشد.

این پارک بسیار زیبا دارای مجموعه ای از کوه ها، آبشارها و دره هاست و از جاذبه های گردشگری آمریکا به شمار می رود. بهترین زمان برای سفر به این پارک تابستان آمریکا است.

شهری که دارای مکان های دیدنی بسیار زیباست. شهری است که شب های زنده ای دارد و از مقاصد اصلی گردشگران در آمریکاست. بدون شک این شهر معرف حضور همه شما عزیزان و همراهان همیشگی می باشد و آرزوی بسیاری از افراد است که این شهر را ببینند.

منطقه ای توریستی است که دارای رستوران ها و کافه های بسیار زیادی است. قایق سواری روی رودی که در این خیابان واقع شده است با پل های زیبا و درختان اطراف مورد علاقه ی بسیاری از گردشگران می باشد.

✅ هزینه اخذ ویزای توریستی آمریکا چه میزان می باشد؟

مبلغی که فرد باید برای اقدام برای ویزای آمریکا پرداخت نماید 160 دلار آمریکا می باشد که این مبلغ به دلیل بررسی پرونده فرد (درخواست ویزای توریستی) می باشد.

✅ آیا امکان تمدید ویزای توریستی آمریکا وجود دارد؟

در صورتی که فرد بتواند با دلیل های قانع کننده موفق به تمدید ویزای توریستی خود شود باید حداکثر 45 روز قبل از پایان اتمام ویزای توریستی خود اقدام به تمدید آن نماید.

✅ آیا امکان اخذ ویزای آمریکا برای ایرانیان وجود دارد؟

با توجه به قوانینی که دولت ترامپ در حال حاضر وضع کرده است امکان اخذ ویزای آمریکا برای ایرانیان بسیار غیرمحتمل می باشد. تنها ویزایی که در حال حاضر امکان اخذش برای ایرانیان وجود دارد ویزای تحصیلی آمریکا می باشد که آن هم احتما 50 درصد وجود دارد که بتوان دریافت کرد.

✅ آیا با داشتن دعوتنامه از طرف شخصی در آمریکا امکان اخذ ویزای توریستی وجود دارد؟

با داشتن دعوتنامه از طرف شخصی در آمریکا شانس شما برای دریافت ویزای توریستی آمریکا زیاد می شود، اما باز هم شانس دریافت ویزای شما 100 درصد نمی باشد.

راهنمای ویزای توریستی آمریکا، شرایط اخذ ویزای توریستی آمریکا و مدارک مورد نیاز به جهت اخذ این نوع ویزا در این مقاله توضیح داده شد. همچنین مواردی چون عوامل ریجکتی ویزای آمریکا، شرایط حال حاضر و شانس ایرانیان در اخذ ویزای توریستی آمریکا مورد بررسی قرار گرفت. به طور کلی باید بیان کرد که امروزه اخذ ویزای توریستی برای بسیاری از کشورها بسیار سخت و دشوار شده است چرا که بسیاری از کشورها ترس از این موضوع دارند که فرد ایرانی وارد کشور آن ها شود و به خاک کشور خود بار نگردد. هرچند که در برخی از کشورها مثل کانادا با داشتن دعوت نامه از یکی از اقوام درجه 1 امکان اخذ ویزای توریستی برای ایرانیان وجود دارد. البته این در صورتی است که فرد در چیدمان مدارک دقت عمل بسیاری به خرج دهد و تمامی موارد لازم که باعث ریجکتی ویزا می شود را رعایت نماید. امید است که در این مقاله به بسیاری از سوالات شما در خصوص ویزای توریستی آمریکا پاسخ داده شده باشد. در صورت داشتن سوالات بیشتر در این خصوص و یا در باب کشورهای دیگر و انواع روش های مهاجرتی می توانید با مشاورین و کارشناسان زبده ما در موسسه حقوقی ملک پور (MIE اتریش) تماس حاصل فرمایید و از مشاوره رایگان ما بهره مند گردید. همچنین می توانید اقدام به پرسش سوالات خود در بخش پایانی این مقاله بپردازید تا مشاورین ما در اسرع وقت پاسخگوی شما باشند.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

نام

ایمیل

وب‌ سایت

Notify me via e-mail if anyone answers my comment.

دیدگاه

سلام وقتتون بخير در حال حاضر امکان سفر تفریحی به آمریکا هست؟ ویزای توریستی، من مجرد هستم 35 سالمه، برای دیدن اقوام و تفریح میخوام برم

سلام دوست عزیز در صورتی که دعوت نامه معتبر داشته باشید بله امکان پذیر است میتوانید جهت ویزای توریستی آمریکا با تمکن مالی خوبی اقدام کنید

سلام وقتتون بخیر
من میخوام به آمریکا مهاجرت کنم و در اونجا زندگی کنم ولی نمیدونم از چه طریقی باید اقدام کنم ممنون میشم اگه راهنمایی کنید
۲۳ سالمه مجرد هستم

با سلام و عرض ادب
دوست عزیز
شرایط شما از نظر سوابق تحصیلی، کاری، سطح زبان، الویت ها و بودجه ای که برای مهاجرت در نظر گرفته اید می بایست بررسی شود تا بتوانیم راهنمایی تان کنیم.
جهت ارزیابی کامل شرایط و کسب اطلاعات بیشتر، توصیه می کنیم با کارشناسان موسسه تماس حاصل فرمایید.
با آرزوی موفقیت

باسلام
میخواسم بدونم اگه جوبایدن رءیس جمهور بشه وخودشم گفته این قانونه منع ورد ایرانی ها رو برمیداره گرفتن ویزای کار و ویزای توریستی امریکا اسون تر میشه ؟ ممنون میشم جواب بدین با تشکر

با سلام
دوست عزیز فعلا نمیتوان بصورت دقیق پاسخی داد و باید منتظر تغییر قوانین باشم.

اگر شخص دعوت کننده شهروند آمریکایی باشد یعنی آمریکایی اصل بازهم شانس ویزا کمه؟

سلام و عرض ادب
در شرایط کنونی این امکان نیست

با سلام آیا کسی که ویزای توریستی کانادا را دارد می‌تواند با اقوام از کانادا به امریکا سفر کند

سلام دوست عزیز خیر ویزای توریستی کانادا مختص کانادا است باید دوباره درخواست ویزا دهید.

من از افغانستان برای ویزای توریستی امریکا میخوام اقدام کنم اسناد ملکیت نامه در حدود ۲۰هزار دلار تمکن مالی سند ازدواج سند از شغل شخصی و پاسپورت دارم ایا اینها کافیه برای ویزای توریستی ممکنه لطفا راهنمای کنید

با سلام. به منظور اخذ ویزای توریستی آمریکا می توانید از طریق آزانس های مسافرتی اقدام نمایید.

با سلام
در حال حاضر شما سفارت ترکیه را برای دریافت ویزای توریستی پیشنهاد میکنید یا ارمنستان؟

با سلام و عرض ادب. در حال حاضر ویزای توریستی آمریکا به ایرانیان اعطا نمی شود.

باسلام وخسته نباشید
اگر ویزای توریستی داشته باشم می تونم با ویزای توریستی امریکا کارپیدا کنم یا مشکلی برام پیش می اید.

با سلام و عرض ادب
ویزاهای توریستی قابلیت تبدیل به ویزاهای کاری را ندارند و برای مدت محدودی مجوز ورود شما به کشورها را صادر می نمایند. با توجه به محدودیت هایی که اخیرا برای ما ایرانیان جهت مهاجرت کاری به آمریکا ایجاد شده بهتر از گزینه های جایگزین مانند تحصیل اقدام نمایید. در صورت نیاز به کسب اطلاعات بیشتر و بررسی شرایط می توانید با دفاتر ما تماس حاصل نموده و از مشاوره رایگان با کارشناسان ما بهره مند شوید. شماره تماس ما: 02149196000

سلام
من مقاله isi در ژورنالهای خارجی داشتم و الان یک دعوتنامه ازیک کنفرانس در آمریکا دارم که به عنوان سخنران و ارائه دهنده شرکت کنم لطفا راهنمایی کنید چطور میتونم ویزای آمریکا بگیرم؟سند ملک به نام من نیست.ویزای کوتاه مدت میخوام ک در کنفرانس شرکت کنم.لطفا کمکم کنید.ممنون

یهتر است تماس حاصل نمایید

سلام بنده هجده سال سن دارم و 30 هزار دلارهم سرمایه دارم میخواهم ویزای توریستی امریکا را بگیریم لطفا راهنماییم کنید

جهت اقدام و بررسی تماس حاصل نمایید لطفا

با سلام بنده ویزای توریستی شینگن چندین بار داشتم. در حال حاضر با شرکتی در آمریکا مکاتبه کردم که گفتن بنا به شرایط کاری که دارین یه مدت به صورت توریتسی بیا اگه کارت خوب بود قبول می کنیم. نمیدونم چیکار کنم

سلام، من باردار هستم و مقیم آمریکا و دارای گرین کارت. آیا با توحه به شرایط جدید تراول بن ، ملدرم میتوانند ویزای توریستی بگیرن؟

با سلام دوست گرامی
در حال حاضر شرایط اخذ ویزای آمریکا با مشکلاتی روبرو میباشد.

سلام،مادر من سابقه سفر به شنگن را دارد،و دایی اش در امریکا ساکن است،ایا شانسی برای اخذ ویزای توریستی امریکا دارد؟

با سلام و احترام
متقاضی گرامی در حال حاضر شرایط مهاجرت به آمریکا برای ایرانیان با محدودیت های بسیاری انجام می شود و امکان ویزا شدن به ندرت رخ می دهد.

با عرض سلام
برای دیدن اقوام قصد سفر به امریکا رو دارم،خواستم بدونم خدمت سربازی در سپاه میتونه باعث رد درخواست من بشه؟
ویزای شینگن،سند ملکی و دعوت نامه هم دارم.
ممنون بابت راهنماییتون.

با سلام و عرض ادب و احترام. بزرگوار به جهت آنکه توضیح مسائل حقوقی در این بخش به دلیل محدودیت نوشتاری در سایت امری دشوار میباشد و ممکن است باعث سوء تفاهم گردد. برای مشاوره دقیق تر و برای آنکه بتوانیم خدمت شما پاسخ درست و کامل ارائه نماییم، خواهشمندیم با دفاتر ما از طریق شماره ۴۹۱۹۶۰۰۰ (۰۲۱) ارتباط بگیرید.

با عرض سلام
برای دیدن اقوام قصد سفر به امریکا رو دارم،خواستم بدونم خدمت سربازی در سپاه میتونه باعث رد درخواست من بشه؟
ویزای شینگن،سند ملکی و دعوت نامه هم دارم.
ممنون بابت راهنماییتون.

با سلام و عرض ادب و احترام. بزرگوار به جهت آنکه توضیح مسائل حقوقی در این بخش به دلیل محدودیت نوشتاری در سایت امری دشوار میباشد و ممکن است باعث سوء تفاهم گردد. برای مشاوره دقیق تر و برای آنکه بتوانیم خدمت شما پاسخ درست و کامل ارائه نماییم، خواهشمندیم با دفاتر ما از طریق شماره ۴۹۱۹۶۰۰۰ (۰۲۱) ارتباط بگیرید.

سلام
من بيست و پنج سال سن دارم و اقامت تحصيلي كشور كانادا رو دارم و در حال حاضر در اين كشور مشغول به تحصيلم و دوست دارم از آمريكا بازديد كنم.ضمنا مجرد هستم و در اينجا در يك منزل استيجاري زندگي ميكنم.حساب بانكي هم در اينجا دارم
چطور ميتونمم ويزاي توريستي آمريكا رو بگيرم ؟
آيا دستورات آقاي ترامپ و دادگاه عالي آمريكا درخواست ويزا براي من رو غير ممكن كرده ؟

با عرض سلام و احترام. دوست گرامی با اینکه شما اقامت کانادا را دارید اما ریسک شما برای گرفتن ویزای توریستی آمریکا بسیار بالا خواهد بود. البته باید رزومه شما مورد بررسی کامل قرار گیرد تا جوابی قطعی تر برای میزان شانس شما در این مورد یافت.

با سلام و احترام مجدد
از چه طريقي ميتونم رزومه ي دقيق تري از خودم برايتان ارسال نمايم ؟
چگونه ميتوانم با شما دوستان عزيز مراجعه نمايم ؟

با سلام و عرض ادب و احترام
احترامآ ضمن تشکر فراوان از خدمت شما دوست عزیز و بزرگوار بعرضتان میرسانیم که به جهت آنکه توضیح مسائل حقوقی در این بخش امری دشوار میباشد و ممکن است باعث سوء تفاهم گردد و برای مشاوره بهتر ممکن است لازم باشد به سوالات مشاور پاسخ دهید و این بطور همزمان در مشاوره تلفنی امکانپذیر خواهد بود ، برای آنکه بتوانیم خدمت شما پاسخ درست ارائه نماییم و پاسخگوی تعداد کثیر ایمیل های ارسال شده از عزیزانی که به ما لطف دارند با سرعت بیشتری باشیم ، خواهشمندیم با دفاتر ما تماس گرفته و مشاوره رایگان تلفنی دریافت بفرمایید.

سلام من زن 40 ساله هستم مجردم وطلاق گرفتم
الان با پدر ومادرن زندگی میکنم
عموی من 40 سال امریکا زندگی میکنه وهمسر امریکای داره
آیا من همراه پدرم بادعوت نامه عمویم از امریکا میتوانم برای دیدار عمویم به امریکا بروم

با سلام و عرض ادب. برای اخذ اطلاعات در این زمینه می توانید با دفتر مرکزی ما در وین از طریق شماره ۴۹۱۹۶۰۰۰ (۰۲۱) ارتباط بگیرید.

با سلام
من تا چند وقت دیگه ویزای دعوت به همایش در آمریکا رو میخوام بگیرم چند تا سوال دارم :
من الان ساکن هند هستم میخوام از طریق سفارت آمریکا در هند اقدام کنم برای اثبات وابستگی داشتن یه خونه و Return visa به هند کفایت میکنه ؟ اگه کفایت نمیکنه پس چه چیز هایی نیازه ؟
حدودا چقد هزینه داره ؟

با سلام و عرض ادب. برای اخذ اطلاعات در این زمینه می توانید با دفتر مرکزی ما در وین از طریق شماره ۴۹۱۹۶۰۰۰ (۰۲۱) ارتباط بگیرید.

با سلام و تشکر از اطلاعات مفیدی که در وبسایت ارائه شده.
یکی از اقوام به تازگی به همراه همسر و دختر شان در اولین مصاحبه ی درخواست ویزای ویزیت رد شده اند.از ایشان تنها پرسیده اند شغلتان چیست و ایشان اعلام کرده اند خانه دارهستند.پدر ومادر و خواهر و برادرشان سیتیزن امریکا هستند و از طرف خواهرشان دعوتنامه داشته اند.افیسر هیچ مدرکی از جمله حساب بانکیو یا سند ملک را از ایشان نخواسته اند و تنها اعلام داشته اند شما شرایط دریافت ویزای توریستی را ندارید. الان این خانم به تنهایی میخواهند دوباره اقدام کنند برای ویزا.چطور میتوانند در در خواست مصلحبه بعدی موثر ظاهر شده و ویزا دریافت نمایند

با سلام و عرض ادب. برای اخذ اطلاعات در این زمینه می توانید با دفتر مرکزی ما در وین از طریق شماره ۴۹۱۹۶۰۰۰ (۰۲۱) ارتباط بگیرید.

سلام من پناهنده کشور گرجستان هستم اما همسرم پناهنده نیست من از کشور امریکا دعوت نامه کاری دارم لطفا راهنمایم کنید برای گرفتن ویزا چه کاری باید انجام بدم وتکلیف همسرم چی میشه مرسی

دوست عزیز سلام
متقاضی گرامی جهت پاسخ به این سوال شرایط متعددی باید مورد بررسی قرار گیرد و توضیح آن در چند سطر امکان پذیر نیست.
پیشنهاد می گردد در این زمینه با کارشناسان ما در ارتباط باشید

با سلام و خسته نباشید. آیا با توجه به وضعیت و قوانین جدید مهاجرتی آمریکا، امکان دریافت ویزای توریستی آمرکا وجود دارد؟و آیا شما آن را انجام میدهید؟ مشخصات اینجانب: ۴۱ ساله، متاهل و بدون فرزند(اما تنها میخواهم بروم و قصد دریافت اقامت دارم)، لیسانس کشاورزی هستم اما بدون تخصص در این زمینه، شغل آزاد دارم اما امکان تهیه گواهی اشتغال از طریق شرکت معتبر و بزرگ را دارم. حدود ۳۰ میلیون نقد دارم ولی مشکل تهیه پول در آمریکا در صورتیکه به آنجا برسم را ندارم. با سپاس

مهاجرت به آمریکا

Your browser does not support the audio tag.

موسسه مشاوره ای MIE اتریش

وب سایت حقوقی malekpourlaw

وب سایت پذیرش تحصیلی miestudy

وب سایت officialmalekpour

وب سایت miemalekpour

این وبسایت به لحاظ محتوا در جهان و در خصوص امر مهاجرت بی اغراق برترین سایت مهاجرتی حقوقی فارسی است . در بالای صفحه اگر گزینه مهاجرت به کشورها را انتخاب کنید ، نام کشورهای مورد خدمات ما ظاهر میشود ، به سادگی هر کشور را که مایلید انتخاب کنید و در صفحه کشور مذکور شش تقسیم بندی اصلی دارید . تقسیم بندی های مهاجرتی و اقامتی شامل…
ادامه مطلب

malekpourlaw.com

miemohajerat.com

miestudy.com

miemalekpour.com

officialmalekpour.com

mielanguage.com

miesuccess.com

چگونه در خارج از کشور کار پیدا کنیم و مهاجرت کاری داشته باشیم

راهنمای جامع انواع روشهای اخذ اقامت در خارج از کشور با بیانی شیوا توسط استاد ملکپور

مجموعه اي از توضيحات و نکاتي که بايد براي موفقيت در زندگي به آنها توجه ويژه اي داشت

محصولی بی نظیر برای کسانی که میخواهند زندگی رویایی خود را بسازند

آموزش دقيق و مرحله به مرحله دريافت اپلاي و ويزاي تحصيلي در اتريش، نکات کاربردي و جامع چطور به امریکا سفر کنیم

مجموعه اي از آموزش ها و توضيحات کامل پيرامون نحوه و شرايط مهاجرت کاري به کشور کانادا

پکيج آموزش زبان آلماني با تکنيک منحصر به فرد استاد ملکپور به صورت آسان

پکيج دوم آموزش زبان آلماني با تکنيک منحصر به فرد استاد ملکپور

يادگيري آسان زبان با متد منحصر به فرد و مبتکرانه توسط استاد ملکپور

پکیج دوم يادگيري زبان با متد منحصر به فرد و مبتکرانه توسط استاد ملکپور

مهاجرت به آمریکا، راه های مختلف اخذ اقامت آمریکا و شرایط لازم برای مهاجرت به آمریکا در این مقاله به طور علمی مورد بررسی قرار می گیرد. ممکن است سوالات زیادی در خصوص مهاجرت به آمریکا در ذهن شما مطرح شود. اینکه چه راه های برای مهاجرت به آمریکا برای ایرانیان وجود دارد؟ آیا از طریق تحصیل در آمریکا می توان به گرین کارت آمریکا دست یافت؟ از چه راه هایی می توان پاسپورت امریکا را اخذ کرد؟ کشور آمریکا به دلیل سطح بالای رفاه و امکانات شهروندی و سایر جذابیت های اجتماعی همواره مقصد بسیاری از ایرانیان و حتی مردم سایر نقاط دنیا برای مهاجرت بوده است. در این مقاله سعی بر آن شده تا با بیان تمامی راه های مهاجرت به آمریکا و بررسی کلیه نکات و شرایط آن، به سوالات و ابهامات شما سروران گرامی تا حد ممکن پاسخ داده شود. شما دوستان گرامی همواره می توانید برای دست یابی به اطلاعات تکمیلی با کارشناسان مؤسسه حقوقی ملک پور (MIE اتریش) تماس گرفته و مشاوره رایگان تلفنی دریافت کنید.

با توجه به لغو قانون منع ورود ایرانیان، توسط رئیس جمهور جدید آمریکا، در حال حاضر امکان اقدام برای انواع ویزای آمریکا وجود دارد.

در بخش دیدگاه ها نیز می توانید سوالات خود را مطرح نمایید و در زمانی کوتاه پاسخ بگیرید.

شما میتوانید از طریق لینک روبرو با ما در ارتباط باشید و از کارشناسان موسسه مشاوره رایگان دریافت نمایید.

ایالات متحده آمریکا (The United States of America) یا به اختصار USA، یک جمهوری فدرال است که از50 ایالت، یک منطقه فدرال، 5 سرزمین خود مختار و اجتماعی از جزایر پراکنده تشکیل شده است. مساحت آن در حدود 8.9میلیون کیلومتر مربع می باشد و چهارمین کشور دنیا از لحاظ وسعت و مساحت است. جمعیت آن بالغ بر 325 میلیون نفر است که رتبه سوم دنیا را از نظر جمعیت به خود اختصاص داده است. پایتخت آمریکا شهر واشنگتن دی سی می باشد اما پر جمعیت ترین شهر آن نیویورک به حساب می آید. تنوع آب و هوایی و حیات وحش گوناگون آن، آمریکا را در زمره 17 کشوری که تنوع زیستی فراوانی دارند قرار می دهد. آمریکا از شمال به کانادا و در جنوب با مکزیک هم مرز است. رودخانه میسیسیپی که چهارمین رودخانه بزرگ دنیا محسوب می شود در این کشور واقع شده که نقش مهمی در حمل و نقل و تجارت دریایی دارد.

آمریکا کشوری بسیار پیشرفته است که اقتصاد آن بر پایه تولید ناخالص داخلی است و به دلیل اقتصاد پرقدرتی که دارد در زمینه های سیاسی و روابط دیپلماتیک نفوذ بالایی دارد و این کشور را به یک ابر قدرت در دنیا تبدیل کرده است و این امر سبب گردیده مهاجرت به آمریکا برای بسیاری از مردم دنیا بخصوص ایرانیان امری مهم و مقصدی شگفت انگیز باشد.

در سال های اخیر دولت ترامپ با وضع قانون منع ورود ایرانیان، صدور اغلب ویزاهای امریکا را برای ایرانیان ممنون کرد. بنابراین اغلب روش های مهاجرت به این کشور برای ایرانیان قابل اقدام نبود و ایرانیان تنها از روش های محدودی همچون ویزای تحصیلی می توانستند اقامت این کشور را کسب کنند. با توجه به این محدودیت ایرانیان می توانستند پاسپورت کشور ثالثی را کسب کنند و از طریق آن پاسپورت برای مهاجرت به آمریکا اقدام کنند. یکی از کشور های مناسب برای اخذ تابعیت، ترکیه بود. خرید ملک در ترکیه و کسب تابعیت این کشور یکی از سریع ترین و ارزان ترین راه ها برای مهاجرت به امریکا از طریق ترکیه بود. افراد به واسطه خرید ملک در ترکیه به ارزش حداقل 250،000 دلار امریکا، تابعیت و پاسپورت این کشور را کسب می کردند. سپس به عنوان یکی از شهروندان ترکیه به امریکا مهاجرت می کردند. 

اما با روی کار آمدن جو بایدن، قانون منع ورود ایرانیان لغو شده است و ایرانیان می توانند مستقیما برای مهاجرت به آمریکا اقدام کنند. بنابراین نیازی به اقدام از طریق اخذ پاسپورت کشوری دیگر وجود ندارد. 


مهاجرت به آمریکا از طریق روش کاری از دیگر روش های مهم مهاجرت به این قاره پهناور می باشد. اهمیت این روش از این حیث است که انواع مختلف و متفاوتی از این نوع مهاجرت به آمریکا معرفی شده است و بنابراین پیشنهاد می گردد قبل از هرگونه اقدام در این خصوص با مشاورین و وکلایی که اطلاعات و تجربه کافی در این زمینه را دارند مشورت نمایید. اگر تصمیم نهایی برای مهاجرت به آمریکا از روش کاری را گرفته اید قطعاً مقصود شما گرفتن گرین کارت است اما باید این نکته را در نظر داشته باشید با توجه به انواع متفاوتی که ویزای کشور آمریکا دارد و همچنین قاعدتاً تمام این ویزاها به اخذ گرین کارت ختم نمی شوند بنابراین مشورت با افراد خبره به منظور تعیین مسیری مشخص قبل از اقدام، امری ضروری و غیر قابل انکار به نظر می رسد.

برای اخذ اقامت دائم شخص متقاضی باید حداقل 5 الی 7 سال در کشور آمریکا اقامت داشته باشد و پس از 10 سال هم می تواند درخواست گرین کارت دهد. 

در جدول زیر به بررسی انواع ویزا های کاری این کشور می پردازیم:


H1

H1B

این ویزا مختص افرادی است که در رشته ای تخصص دارند که شهروندان آمریکایی متخصص در این رشته کمیاب یا نایاب اند

(همچون افراد اسپانیایی که در پرورش دام مهارت دارند)

H2

این نوع ویزا هم همانند H2 می باشد با این تفاوت که بنا بر شرایط کاری و میزان اهمیت حضور فرد در خاک کشور آمریکا متغیر می باشد و مدت آن از ویزای نوع H2 بیشتر است

H2B

O1

این نوع ویزا برای تبادل نیروی متخصص کاری یا آموزشی مورد استفاده قرار می گیرد. در این حالت باید دولت ایالات متحده با دولت کشور شخص متقاضی تفاهم نامه تبادل نیروی کار را امضا کرده باشد

 

J1

در ادامه نمودار نرخ بیکاری کشور آمریکا را ملاحظه می نمایید که در پنج سال اخیر همواره رو به کاهش بوده است:


کار در آمریکا

یکی از بهترین راه ها برای مهاجرت به امریکا، تحصیل در این کشور است. در این مسیر مهمترین نکته این است که شما باید بتوانید به افسر پرونده ثابت کنید که بعد از اتمام دوره تحصیل به کشور خود باز خواهید گشت. اثبات این موضوع و قبولی در مصاحبه با آفیسر سفارت نیازمند تجربه و علم تخصصی مهاجرت می باشد که موکلین ما در این زمینه می توانند کمک شایانی به اشخاص متقاضی کنند. یکی از مهمترین نکات برای اقدام در این روش قبولی در یکی از آزمون های SAT یا ACT می باشد که بسته به دانشگاه و ایالت یکی از این دو آزمون را باید انتخاب کنید. مفاد این آزمون ها دروس پایه همچون طریقه نگارش، ریاضیات و روانشناسی می باشد.چطور به امریکا سفر کنیم

در ادامه برنامه ها و شرایط اخذ بورسیه تحصیلی جهت مهاجرت به آمریکا را مورد بررسی قرار می دهیم:

تحصیل در آمریکا

یکی دیگر از راه های مهاجرت به امریکا، از طریق سرمایه گذاری می باشد. که باید ویزای EB5 را دریافت کرد. برنامه سرمایه گذاری مهاجر، معروف به “EB-5” توسط کنگره آمریکا در سال 1990 ایجاد شد تا اقتصاد ایالات متحده را از طریق ایجاد شغل و سرمایه گذاری توسط سرمایه گذاران خارجی تحریک کند. برای واجد شرایط بودن در برنامه EB-5 ، یک سرمایه گذار خارجی باید حداقل سرمایه ای را در “شرکت تجاری جدید” سرمایه گذاری کند که حداقل 10 کارگر واجد شرایط ایالات متحده را به صورت تمام وقت استخدام کند. حداقل مبلغ مورد نیاز برای سرمایه گذاری در شرکت تجاری که در آن فعالیت می کنید و یا شغل ایجاد می کنید به طور کلی یک میلیون دلار برای مناطق شهری و برای مناطق روستایی و مناطقی که نرخ بیکاری بالا است 500،000 دلار باید سرمایه گذاری کنید.

برای شروع مراحل درخواست ویزای مهاجرتی EB-5 ، باید:

فرم I-526 را تکمیل کنید. هزینه های تشکیل پرونده را پرداخت کنید. فرم I-526 را امضا و مطابق دستورالعمل فرم ، دادخواست را در محل صحیح تشکیل پرونده ثبت کنید. اگر خارج از ایالات متحده هستید، درخواست DS-260 ، که برای ثبت نام بیگانگان و مهاجران است را برای دریافت ویزا ثبت کنید. همچنین شخص سرمایه گذار باید منابع سرمایه خود را که ممکن است شامل مالکیت یک کسب و کار، سرمایه گذاری و یا ارث باشد به صورت قانونی نشان دهد. شخص باید حتما اظهارنامه مالیاتی خود را از کشوری که محل اقامت فعلی او است با اسناد و مدارک کافی و مشخص به USCIS ارائه دهد. در صورت تأیید ویزای شخص، به وی و اعضای خانواده او برای مدت دو سال اقامت دائم مشروط داده می شود و بعد از آن قابلیت تبدیل به گرین کارت یا اقامت دائم را دارد.

سرمایه گذاری در آمریکا

یکی دیگر از راه های مهاجرت یا اخذ تابعیت آمریکا از طریق تولد می باشد. در کل کشورها برای اعطای تابعیت یا از سیستم خاک تبعیت می کنند یا از سیستم خون. اکثر کشورهای اروپایی مثل دانمارک، اتریش، هلند و … از سیستم خون تبعیت می کنند، بدین معنا که پدر یا مادر کودک متولد شده باید تبعه آن کشور باشند. اما در مورد کشور آمریکا تابعیت از طریق سیستم خاک اعطا می شود. اگر پدر و مادری فرزند خود را در خاک آمریکا به دنیا بیاورند، فارغ از اینکه پدر و مادر چه تابعیتی دارند فرزند آنها تبعه آمریکا خواهد بود. این نکته قابل توجه است که تولد فرزند در خاک آمریکا و اخذ تابعیت این کشور برای فرزند هیچ گونه آثار تابعیتی برای پدر و مادر ندارد و بعد از 14-15 سال ممکن است بتوانند درخواست تابعیت و پاسپورت دهند.


تولد در آمریکا

یکی دیگر از راه های مهاجرت به امریکا ازدواج با تبعه این کشور است. این ویزا تحت عنوان ویزای K1 یا فیانسه (نامزدی) می باشد. این ویزا 3 ماهه (90 روز) است. برای کسانی که سیتیزن آمریکا باشند و بخواهند همسر یا نامزد خود را به این کشور بیاورند این روند نهایتا 1 سال تا 1 سال و نیم به طول می انجامد. بعد از این که شخص وارد خاک آمریکا شد می تواند مراحل و مراسم ازدواج خود را انجام دهد. شما 90 روز فرصت دارید مراحل قانونی ازدواج خود را طی کنید. بعد از ازدواج ابتدا یک اقامت 3 ساله و بعد از آن گرین کارت آمریکا را دریافت می کند.

برای کسب این نوع ویزا شرایط و مدارک خاصی نیاز هست که در زیر به آن ها اشاره می کنیم:

اگر در مدت این 90 روز ازدواج صورت نگیرد فرد متقاضی مجبور به ترک خاک آمریکا می شود و اگر این کشور را ترک نکند مورد پیگرد قانونی قرار می گیرد و ممکن است بعداً دیگر اجازه ورود به آمریکا به وی داده نشود. اگر شخصی که درخواست ویزای K1 داده است دارای فرزند زیر 21 سال و مجرد باشد می تواند درخواست ویزای K2 برای فرزندش دهد. بعد از اینکه ویزای فرد متقاضی صادر شد می تواند با پر کردن فرم I-765  درخواست اخذ شغل به طور موقت را داشته باشد که 90 روز اعتبار دارد. همچنین با پر کردن فرم I-485  می تواند اجازه کار بلند مدت را دریافت کند. همانطور که ملاحضه می فرمایید، روند اخذ ویزای نامزدی آمریکا از پیچیدگی های خاصی برخوردار است به همین دلیل توصیه می شود قبل از هر گونه اقدام از وکلای مجرب و زبده در امور مهاجرتی کمک بگیرید.

ازدواج در آمریکا

یکی از راه هایی که ممکن است برای مهاجرت به آمریکا مطرح شود روش پناهندگی است. در ابتدا لازم است تعریفی از پناهندگی داشته باشیم. بر طبق اصل کنوانسیون ژنو هر گاه شخصی در کشور خود به دلایل سیاسی، گرایشات مذهبی خاص، تبعیضات نژادی یا جنسیتی ترس شدید از شکنجه یا خطر جانی دشته باشد می تواند در کشورهایی که عضو کنوانسیون ژنو هستند اعلام پناهندگی کند. پناهندگی خطرات بسیار زیاد و گاهی غیر قابل جبران را به همراه دارد و همواره باعث سواستفاده های مالی و جانی افراد سودجو بوده است. موسسه حقوقی ملک پور هیچ گونه خدماتی در مورد پناهندگی ارائه نمی دهد و لذا توصیه اکید می شود هرگز از این راه برای مهاجرت به آمریکا و سایر کشورها استفاده نکنید.


مهاجرت به آمریکا برای هنرمندان و افرادی که فعالیت های خاص و خارق العاده دارند از طریق ویزاهای نوع O و P ارائه می شود که خود شامل دسته بندی های مختلفی است که به اختصار بیان می کنیم:



در کل ویزا های نوع P برای کسانی است که در سطح بین المللی شناخته شده بوده و در برنامه های پربیننده و مصاحبه های تلویزیونی شرکت کرده باشند. فرد می تواند مادامی که فعالیت خود را در زمینه های هنری و ورزشی ادامه می دهد این ویزا را تمدید کند و در عین حال از اداره مهاجرت آمریکا درخواست گرین کارت کند. 


نکته بسیار مهم در ارتباط با مهاجرت بحث هزینه های زندگی می باشد. بسیاری از افراد اطلاعات دقیق و درستی از هزینه های زندگی در آمریکا ندارند. البته باید اشاره کرد هزینه های زندگی در ایالات مختلف آمریکا همچنین شهرهای آن با هم متفاوت است. در این بخش از مقاله به طور میانگین به بررسی بخشی از هزینه های ضروری زندگی در شهر لس آنجلس می پردازیم. میانگین هزینه یک ماه زندگی در این شهر بدون احتساب اجاره منزل در حدود 1.000 دلار می باشد.






هزینه تحصیل و زندگی در آمریکا

اخذ تابعیت آمریکا نیز مانند سایر کشورها از طریق راه های ازدواج، تولد، کار،سرمایه گذاری و تحصیلی امکان پذیر می باشد. 


اقامت آمریکا

✅ برای مهاجرت به آمریکا از کجا شروع کنم؟

اولین گام برای مهاجرت به آمریکا شناخت روش های مهاجرت به این کشور و انتخاب بهترین گزینه است. سپس باید شرایط و مدارک مهاجرت را بر اساس روش انتخاب شده فراهم کرد.

✅ بهترین راه برای مهاجرت به آمریکا کدام است؟

مسلماً شرایط شخصی شما در انتخاب بهترین روش مهاجرت به آمریکا بسیار مؤثر است؛ اما به طور کلی بهترین روش ها را می توان تحصیل، کار یا سرمایه گذاری دانست.

✅ کم هزینه ترین روش برای مهاجرت به آمریکا چیست؟

روش های کاری مثل دریافت پیشنهاد کار از کم هزینه ترین روش های مهاجرت به آمریکا است. تحصیل در آمریکا نیز دومین روش کم هزینه است.

✅ آیا برای مهاجرت به آمریکا باید حتما از طریق وکیل اقدام کنیم؟

شما می توانید با صرف وقت قوانین مهاجرت به آمریکا را بیاموزید. اما مسلماً وکیل می تواند با سرعت بیشتری کار شما را انجام دهد و تجربیات خود را در اختیار شما بگذارد.

مهاجرت به آمریکا، روش های مختلف دریافت اقامت آمریکا و شرایط اخذ گرین کارت این کشور برای ایرانیان در این مقاله به صورت علمی مورد نقد و بررسی قرار گرفت. کشور آمریکا با داشتن سطح بالایی از رفاه اجتماعی و اقتصاد پر قدرت همواره مقصدی جذاب برای کلیه مردم جهان و ایرانیان برای مهاجرت بوده است. تمامی راه های مهاجرتی مانند سایر کشورها از جمله تولد، ازدواج، کاری، تحصیلی و سرمایه گذاری برای آمریکا امکان پذیر است. موسسه حقوقی ملک پور با پیشینه درخشان و خوب خود در زمینه مهاجرت و اخذ تابعیت از راه های مختلف، همواره می تواند در امور مختلف مهاجرتی یارای شما عزیزان باشد. امیدواریم این مقاله پاسخگوی سوالات و ابهامات شما بوده باشد. شما همراهان همیشگی می توانید برای دریافت اطلاعات بیشتر در زمینه مهاجرت به آمریکا و دریافت اقامت دائم این کشور، با کارشناسان موسسه حقوقی ملک پور (MIE اتریش) تماس گرفته و از مشاوره رایگان تلفنی بهره مند شوید و یا از ویدیو ها و فایل های صوتی رایگان موجود در سایت های موسسه حقوقی ملک پور در مورد مهاجرت به آمریکا استفاده نمایید. لازم به ذکر است می توانید در قسمت پایانی همین مقاله در قسمت دیدگاه ها، نظرات و پرسش های خود را در مورد مهاجرت به آمریکا بیان کرده تا سوالات شما در کوتاه ترین زمان ممکن توسط مشاورین ما پاسخ داده شود.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

نام

ایمیل

وب‌ سایت

Notify me via e-mail if anyone answers my comment.

دیدگاه

با سلام
ببخشید میخواستم بدونم امکان اخذ اقامت آمریکا از طریق ملحق شدن به نیروی نظامی آمریکا مثل گارد ملی هست یا نه اگه میشه یه توضیح مختصر بدید خیلی ممنون

سلام و عرض ادب دوست گرامی متاسفانه در این بازه زمانی خیر و بهتر است از طرق قانونی مثبت مانند تحصیل اقدام فرمایید

سلام و عرض ادب-خداقوت من سوالی ک داشتم این بود نامزد یا پارتنر من که حدود دوسالو نیم هست ک باهم اشناهستیم از طریق پناهندگی تازگی ب کشور امریکا میخان برن من یه فرزند پنج ساله دارم و در ترکیه زنذکی میکنم حزانت فرزند تام الاختیار بابنده هست و میخاستم بدونم چقدر طول میکشه تا اقدام و رفتن من ک ویزا صادر شه ؟اصلا ممکن هست؟،و یااینکه چون تازه میخان برن اونم از طریق پناهندگی به چه صورت است بردن من و فرزندم ؟با چه ویزایی و چقدر زملن بر است؟مچکرم🙏🏻

با سلام
دوست عزیز با توجه به ریسک ها و خطرات این روش، موسسه حقوقی ملک پور هیچ گونه خدماتی در این زمینه ارائه نمی کند. این مقاله صرفا جهت اگاهی بخشیدن به شما از خطرات و مشکلات این روش میباشد.

سلام من ۳۰ سال سابقه تدریس در دبیرستان و دانشگاه رو دارم اخرین مدرکم دکتری زبان انگلیسی البته منتظر پذیرش مقاله جهت دفاع هستم برای ادامه تحصیل فرزندانم که پایه دوازدهم هستند و شرایط کاری برای خودم راهنمایی بفرمایید

با سلام و وقت بخیر
دوست عزیز برای بحث کاری امریکا لازم است جاب افر داشته باشید. برای تحصیل فرزندان خود نیز می توانید با اخذ پذیرش از دانشگاه های این کشور اقدام نمایید.

سلام علی هستم ۲۶ ساله دارای مدرک فوق لیسانس مسلط به زبان انگلیسی .
گواهینامه پایه ۲ دارم
به عنوان معلم علوم تجربی تدریس میکنم چطور میتونم برای مهاجرت به آمریکا اقدام کنم.

سلام و عرض ادب
دوست عزیز
شما می توانید از طریق تحصیل در مقطع مستر مجدد و یا دکترا اقدام بفرمایید.
سپاس

سلام من 18سال سن دارم خویشاوند من نزدیک 37 میشه در آمریکا زنده گی می‌کنند آیا برای من اقامه آمریکا را گرفته می توانند

سلام دوست عزیز راه مهاجرت شما به آمریکا از طریق تحصیل است شما می توانید با اخذ پذیرش تحصیلی ویزای التحصيلي آمریکا را اخذ نمایید.

ا درود
پسر من که اکنون 21 سال دارد(از ازدواج قبلی من) هفت سال پیش از طریق مادر خود که شهروند آمریکا بود، به آمریکا مهاجرت کرد و در حال حاضر سیتیزن اونجاست
من ازدواج مجدد کردم و صاحب دو فرزند 5 و 13 ساله هستم

ضمنا فرزند من که در آمریکا هست تا سن 14 سالگی با من و همسرم فعلیم زندگی کرد

آیا فرزند من که درآمریکا هستند می تونند از طریق ویزای خویشاوندی برای من و خانواده ام (شامل همسرم و دو فرزندم) اقامت دایم بگیرد؟ آیا راهی وجود داره؟

اگر پاسخ مثبت هست، لطفا بفرمایید چطوری و حدودا چقدر زمان و هزینه می برد؟
با تشکر از راهنمایی شما

سلام دوستان عزیز ایشان که آمریکا تشریف دارند می‌توانند برای شما ویزای خویشاوند و ویزای توریستی ارسال کنند و شما صرفاً به عنوان توریست می‌توانید به این کشور مهاجرت داشته باشد

سلام و عرض خسته نباشید
آیا شرایط استخدام و job offer مانند کشور های اروپایی است ؟ یعنی اول باید در خاک آمریکا آگهی شود و بعد اگر متقاضی نبود از سایر کشورها استخدام می شود؟
پیشاپیش از پاسخگوییتون سپاسگزارم

سلام و عرض ادب دوست گرامی در برخی از مناطق بله در ایالت و کشور بایستی اگهی شود در برخی استان ها نیز این اتفاق رخ نخواهد داد بستگی به شغل شما دارید

برای رشته معماری و معماری داخلی ممنون میشم بفرمایید چه ایالاتی نیاز به اینگونه آگهی ها ندارند.

سلام دوست عزیز رزومه شما باید توسط تیم پذیرش تخصصی ما بررسی گردد و ببینیم کجا ها شانس بیشتری دارید

سلام وقت بخیر
الان با باز شدن مهاجرت به امریکا برای ایرانیان میشه الان اقدام کرد جهت گرفتن ویزای نامزدی؟؟یا هنوز باید صبر کرد
از قوانین و شرایط جدید اطلاعاتی موجود هست ؟؟

با سلام و وقت بخیر
دوست عزیز میتوانید درخواست خود را ثبت نمایید. به صورت کلی این پروسه بسته به شرایط نامزد شما بین 1.5 سال تا 3 سال طول خواهد کشید.

سلام و عرض ارادت، ببخشید یه سوال داشتم راجب این که کسی که تحصیلات دبیرستانی داره دبیرستان میتونه جاب آفر بگیره؟

سلام دوست عزیز اخذ جاب آفر وابسته به نظر کارفرماست شما باید تخصص لازم را داشته باشید تا کارفرما بتواند شما را انتخاب کند و به شما نیاز داشته باشد

سلام و عرض ادب، ببخشید موقعی که در برنده شدن در لاتاری خواستیم تمکل مالی ثابت کنیم، میتونیم آفیسر رو متقاعد کنیم که میریم اون جا و دنبال کار میگردیم و از پس هزینه هامون بر میایم؟

با سلام و وقت بخیر
خیر. دوست عزیز به صورت کلی برای مهاجرت به هر روشی شما باید پشتوانه مالی کافی ارائه نمایید. حتی برای اقامت کوتاه مدت مثل سفر توریستی لازم است بودجه سفر خود را از قبل در حساب بانکی خود را داشته باشید.

سلام یرای ویزای سرمایه گذاری آیا خوددولت آمریکا مشخص می کنه باید کجا یک میلیون دلار رو سرمایه گذاری کرد و اگر هم که نه آیا این مبلغ رو می شه سهام شرکت های بورسی رو خرید و یا در پروژه ای شریک شد چون ایجاد یک بیزنس به تنهایی توکشور غریب خیلی سخته

فرد متقاضی با سرمایه گذاری 900 هزار دلاری در مناطق خاص تعیین شده (مناطق محروم و پرریسک) در کشور آمریکا و یا اینکه با سرمایه گذاری 1،800،000 دلاری در یک کسب و کار و تجارتی که ۱۰ شغل فول تایم (تمام وقت) برای ۱۰ کارمند واجد شرایط ایجاد ایجاد کند می تواند ویزای EB5 را دریافت کند.

ضوابط دولت آمریکا برای دریافت ویزای سرمایه گذاری EB5
فرد متقاضی باید در یک کسب و کار فعال سرمایه گذاری کند، که سرمایه گذاری بورس اوراق بهادار یا خرید ملک به علت داشتن حاشیه امن بدون فعالیت مورد نظر نمی باشد
مبلغ سرمایه گذاری شده باید توسط شخص متقاضی تامین شود، اما اگر این مبلغ هدیه شده از طرف شریک متقاضی و یا افراد دیگر باشد مشمول مالیات می شود
از نظر زمانی، کسب وکار مورد نظر باید بعد از ۲۹نوامبر۱۹۹۰ تاسیس شده باشد یا سرمایه گذاری به صورتی باشدکه کسب و کار قدیمی را تغییر دهد
مبلغ سرمایه در صورتی می تواند 900 هزار دلاری باشد که کسب و کار در یک منطقه روستایی محروم که نرخ بیکاری بالایی دارد و جزء مناطق مورد قبول اداره مهاجرت آمریکا باشد
ایجاد ۱۰ شغل تمام وقت؛ در برنامه مرکز منطقه ای سرمایه گذار ملزم نیست که شخصا” ۱۰ نفر کارمند استخدام کند فقط کافیست از طریق سرمایه گذاری وی به طور غیر مستقیم ۱۰ فرصت شغلی ایجاد شود.

سلام
میتونیم مهاجرت کنم قبل اینکه سربازی بریم
یعنی دوسال عمرم رو حدر ندم؟ و دیگه برنگردم

سلام و عرض ادب
دوست عزیز موارد مربوط به سربازی در حیطه تخصص ما نیست اما در صورتیکه شرایط سنی و تحصیلی شما مناسب باشد می توانید مهاجرت تحصیلی داشته باشید و از معافیت تحصیلی بهره مند شوید.

سلام خسته نباشید من ابوالفضلم من 17 سال سن دارم میخواستم بدونم که از طریق شهروندی هند هم میتونم به امریکا برای زندگی و پیشرفت فردی مهاجرت کنم لطفا جواب بدید ممنون

سلام دوست عزیز شما با داشتن پاسپورت هند جهت ورود به آمریکا نیازمند ویزا هستید و باید ویزا اخذ نمایید

درود خدمت جناب ملک پور عزیز

با تشکر از زحمات شما….چند روز پیش چند تا سوال در همین صفحه از شما پرسیدم که متاسفانه تا این لحظه پاسخ نفرمودید..لطفا در صورت امکان بررسی و پاسخ بدید…با تشکر مجدد

سلام و عرض ادب

دوست عزیز احتراما سوال خود را مجدد بفرمایید تا پاسخ داده شود.

ا درود
پسر من که اکنون 21 سال دارد(از ازدواج قبلی من) هفت سال پیش از طریق مادر خود که شهروند آمریکا بود، به آمریکا مهاجرت کرد و در حال حاضر سیتیزن اونجاست
من ازدواج مجدد کردم و صاحب دو فرزند 5 و 13 ساله هستم

ضمنا فرزند من که در آمریکا هست تا سن 14 سالگی با من و همسرم فعلیم زندگی کرد

آیا فرزند من که درآمریکا هستند می تونند از طریق ویزای خویشاوندی برای من و خانواده ام (شامل همسرم و دو فرزندم) اقامت دایم بگیرد؟ آیا راهی وجود داره؟

اگر پاسخ مثبت هست، لطفا بفرمایید چطوری و حدودا چقدر زمان و هزینه می برد؟
با تشکر از راهنمایی شما

سلام دوستان عزیز ایشان که آمریکا تشریف دارند می‌توانند برای شما ویزای خویشاوند و ویزای توریستی ارسال کنند و شما صرفاً به عنوان توریسم می‌توانید به این کشور مهاجرت داشته باشد

سلام و وقت بخیر
من ۴۴ سال دارم و متاهل، دارای یک فرزند ۱۳ ساله میباشم آیا از طریق ویزای کار میتوان اقدام کرد .

با سلام و وقت بخیر
دوست عزیز در حال حاضر ویزای کاری امریکا برای ایرانیان صادر نمی شود.

با سلام و عرض خسته نباشید خدمت شما.
من ۱۷ سال سن دارم و میخوام بعد از کنکور برای ادامه تحصیل تو رشته پزشکی برای آمریکا و کانادا اقدام کنم، ولی خب نمیدونم این امکان خست که از ابتدا پزشکی رو در اونجا شروع کنم یا باید چند سالی در ایران بخونم؟؟

با سلام و وقت بخیر
دوست عزیز برای تحصیل در کانادا ابتدا باید یک دوره 4 ساله کارشناسی را بگذرانید سپس در ازمون ورودی پزشکی شرکت کنید.
برای تحصیل پزشکی در امریکا نیز باید در ازمون ورودی شرکت نمایید.
توصیه میکنم به مقالات زیر مراجعه نمایید.https://malekpourmie.com/تحصیل-پزشکی-در-آمریکا/https://malekpourmie.com/تحصیل-پزشکی-در-کانادا/

سلام
میخواستم بدونم که اگه گرین کارت لاتاری رو کسی برنده بشه فرد برنده باید مدرک معتبر زبان داشته باشه یا در حد معمول کافیه برای اخذ گرین کارت امریکا

با سلام و وقت بخیر
خیر در این روش نیازی به ارائه مدرک ندارید.

مهاجرت به آمریکا

Your browser does not support the audio tag.

موسسه مشاوره ای MIE اتریش

وب سایت حقوقی malekpourlaw

وب سایت پذیرش تحصیلی miestudy

وب سایت officialmalekpour

وب سایت miemalekpour

این وبسایت به لحاظ محتوا در جهان و در خصوص امر مهاجرت بی اغراق برترین سایت مهاجرتی حقوقی فارسی است . در بالای صفحه اگر گزینه مهاجرت به کشورها را انتخاب کنید ، نام کشورهای مورد خدمات ما ظاهر میشود ، به سادگی هر کشور را که مایلید انتخاب کنید و در صفحه کشور مذکور شش تقسیم بندی اصلی دارید . تقسیم بندی های مهاجرتی و اقامتی شامل…
ادامه مطلب

malekpourlaw.com

miemohajerat.com

miestudy.com

miemalekpour.com

officialmalekpour.com

mielanguage.com

miesuccess.com

آمریکا با مساحتی بالغ بر ۹/۸ میلیون کیلومتر مربع چهارمین کشور پهناور جهان و با جمعیتی حدود ۳۳۰ میلیون نفر سومین کشور پرجمعیت در جهان به شمار می آید. در حال حاضر اخذ ویزای توریستی آمریکا با توجه به قوانین موجود بسیار دور از دسترس به نظر می آید. این کشور از شمال با کانادا و از جنوب با مکزیک هم مرز است. پایتخت آمریکا واشنگتن دی . سی و پرجمعیت ترین شهر این کشور نیویورک می باشد.

مدت اعتبار ویزای توریستی آمریکا از زمان صدور ۶ ماه می باشد و به صورت سینگل، دبل و مولتیپل صادر می گردد، توجه داشته باشید این نوع ویزا برای اقامت موقت و کوتاه مدت شما در خاک آمریکا ارائه می گردد و به واسطه دریافت این نوع ویزا اجازه تحصیل یا کار در آمریکا را نخواهید داشت.

جهت کسب اطلاعات بیشتر در ارتباط با شرایط تحصیل در آمریکا از شما عزیزان دعوت می نماییم به وب سایت آریاناپارس مراجعه فرمایید و مطلب تحصیل در آمریکا را مطالعه نمایید.

با توجه به قوانین وضع شده در سال های اخیر از سوی دولت آمریکا در حال حاضر برای اخذ ویزای توریستی آمریکا با شرایط بسیار سختگیرانه ای روبه رو خواهید شد. با این حال افراد می توانند با توجه به هدف خود از سفر به آمریکا جهت اخذ ویزای مورد نظر خود اقدام نمایند.

انواع ویزای توریستی آمریکا عبارتند از:

چطور به امریکا سفر کنیم

جاذبه ها گردشگری متعدد آمریکا نظیر موزه ها، اماکن تفریحی، مناظر طبیعی مسحور کننده و … باعث شده افراد بسیاری هرساله با اخذ ویزای توریستی آمریکا به این کشور پهناور سفر نمایند به طوری که در سال ۲۰۱۷ آمریکا با درآمد ۲۰۶ میلیارد دلار در رتبه نخست بین تمام کشورهای جهان در صنعت گردشگری قرار گرفت. لازم به ذکر است در سال های اخیر با توجه به وضع قوانین سختگیرانه در خصوص صدور ویزا توریستی آمریکا گردشگران کمتری موفق به اخذ ویزا و سفر به این کشور می شوند.

در صورتی که افراد خانواده شما مقیم آمریکا هستند می توانید با دریافت دعوتنامه از این عزیزان جهت اخذ ویزای توریستی آمریکا به منظور دیدار از افراد خانواده اقدام نمایید. توجه داشته باشید در حال حاضر با توجه به قوانین وضع شده از سوی دولت آمریکا صدور ویزا با سختگیری و حساسیت بسیاری مواجه خواهد بود. لازم به ذکر است افرادی که از دعوتنامه برخوردارند شانس بیشتری برای دریافت ویزای توریستی آمریکا خواهند داشت.

آمریکا کشوری توسعه یافته و پیشرفته در تمام زمینه ها می باشد، این کشور اقتصاد اول دنیا به شمار می آید از این رو سالانه بیشترین تعداد همایش ها در سطح جهان در آمریکا برگزار می گردد. معمولاً اکثر این سمینارها در شهرهای نیویورک، پنسیلوانیا، واشنگتن و میزوری برگزار می گردد و افراد بسیاری در سرتاسر جهان خواهان شرکت در اینگونه مراسم جهت ارتقاء سطح علمی و تخصصی خود هستند. برای انجام این امر با دریافت دعوتنامه از سازمان یا ارگان برگزار کننده همایش می توانید جهت اخذ ویزای توریستی آمریکا و سفر به این کشور اقدام نمایید.

آمریکا با تولید ناخالص داخلی حدود ۱۹/۶ تریلیون دلار اقتصاد اول جهان به شمار می آید و تنها رقیب این کشور در حوزه اقتصاد چین محسوب می شود. اجرای سیاست های مالی صحیح باعث شده بسترهای مناسبی جهت انجام فعالیت های اقتصادی و تجاری ایجاد گردد. از این رو سالانه افراد بسیاری جهت ارزیابی شرایط کاری و راه اندازی کسب و کار در آمریکا با اخذ ویزای توریستی این کشور به آمریکا سفر نمایند.

جهت کسب اطلاعات کامل و دقیق در مورد شرایط کسب و کار در آمریکا لطفاً به وب سایت آریاناپارس مراجعه فرمایید و مطلب کار در آمریکا را مطالعه نمایید.

آمریکا از لحاظ سیستم پزشکی و ارائه خدمات درمانی کشور پیشرفته ای به شمار می آید و هر ساله افراد بسیاری برای انجام مراحل درمانی خود به این کشور سفر می کنند. برای دریافت ویزای توریستی آمریکا به منظور بهره مندی از خدمات درمانی این کشور می توانید با ارائه مدارک پزشکی و تمکن مالی جهت پرداخت هزینه ها اقدام نمایید.

برای دریافت ویزای توریستی آمریکا در ابتدا با مراجعه به وب سایت رسمی سفارت این کشور و تکمیل نمودن فرم DS-160 و پرداخت هزینه مربوطه به صورت آنلاین اقدام به اخذ وقت سفارت می نمایید، سپس ملزم به تهیه و ترجمه مدارک مورد نیاز جهت ارائه به سفارت در زمان تعیین شده هستید. لازم به ذکر است برای مراجعه حضوری به سفارت آمریکا می توانید به کشورها همسایه سفر نمایید.

وب سایت رسمی سفارت آمریکا: https://en.visausanow.com

جهت اخذ ویزای توریستی آمریکا روش های مختلفی وجود دارد که افراد با توجه به هدف خود از سفر به این کشور می توانند با ارائه مدارک مورد نیاز برای دریافت ویزای مورد نظر اقدام نمایند.

مدارک لازم جهت اخذ ویزای توریستی آمریکا عبارتند از:

آمریکا کشوری پهناور با جاذبه های متعدد توریستی است که هر ساله میزبان گردشگران بسیاری از سرتاسر جهان می باشد. توجه داشته باشید شهرهای آمریکا از نظر هزینه تفاوت های بسیاری با یکدیگر دارند از این رو مقصد شما در آمریکا می تواند نقش تعیین کننده ای در هزینه های شما داشته باشد.

به طور کلی از پیش نیازهای انجام سفری خاطره انگیز و اقتصادی برنامه ریزی دقیق مالی و پیش بینی هزینه های احتمالی است.

به طور کلی تعیین قیمت تیکت از سوی ایرلاین ها ارتباط مستقیم با کلاس پروازی، زمان پرواز و خدمات ارائه شده توسط ایرلاین ها دارد. در حال حاضر قیمت ارزانترین تیکت رفت و برگشت به آمریکا ۸۵۰ دلار و گرانترین تیکت حدود ۴۵۰۰ دلار می باشد.

آمریکا دارای هاستل ها، متل های بین جاده ای و هتل های بسیاری است. قیمت اقامت در شهرهای این کشور بسیار متفاوت می باشد، تعداد هاستل ها و متل های آمریکا بسیار بیشتر از هتل های لوکس در این کشور است. هزینه اقامت برای یک شب در هتل های آمریکا به صورت میانگین به شرح ذیل می باشد:

هزینه صرف غذا در فست فود های آمریکا نسبت به سایر کشورهای اروپایی بسیار ارزان است. شما با پرداخت تنها ۵ دلار می توانید در کافه های این کشور غذا میل کنید اگر به صرف غذا در رستوران علاقه دارید حداقل باید ۱۰ دلار و حداکثر حدود ۲۰۰ دلار هزینه در نظر بگیرید.

Conditions for obtaining a US tourist visa

شهرهای آمریکا از لحاظ مختلفی نظیر کیفیت زندگی، امکانات تفریحی، طبیعت و صنعت تفاوت های بسیاری با یکدیگر دارند. هریک از شهرهای آمریکا جاذبه های مختص به خود را دارند که از مشهورترین آنها می توان به نیویورک، واشنگتن، لوس آنجلس و … اشاره کرد

نیویورک  پرجمعیت شهر ایالات متحده آمریکا می باشد که از ۵ ناحیه به نام های برانکس، بروکلین، منهتن، کوینز و استیتن آیلند تشکیل شده است. بزرگ ترین بازار بورس جهانی و معاملات دلاری در خیابان وال استریت نیویورک واقع گردیده و این شهر را به یکی از قطب های سیاسی و اقتصادی جهان تبدیل نموده است. مهم ترین نماد ایالات متحده آمریکا مجسمه آزادی می باشد که سالانه حدود ۲۵ میلیون بازدید کننده به منظور بازدید از این بنای تاریخی به نیویورک سفر می کنند.

واشنگتن دی . سی پایتخت ایالات متحده آمریکا وبزرگترین شهر این کشور به شمار می آید. نام این شهر الهام گرفته از جورج واشنگتن رهبر استقلال طلبان و اولین رئیس جمهور دولت فدرال آمریکا می باشد. کاخ سفید محل استقرار رئیس جمهور آمریکا و تمام وزارتخانه های این کشور در واشنگتن بنا گردیده اند از این رو این شهر از لحاظ سیاسی اهمیت خاصی دارد.

لوس آنجلس بزرگترین شهر ایالت کالیفرنیا و دومین شهر پرجمعیت ایالات متحده آمریکا پس از نیویورک به شمار می آید. هالی وود محل استقرار بزرگترین و معروف ترین کمپانی های فیلم سازی جهان می باشد، از این رو درآمد اصلی لوس آنجلس صنعت فیلم سازی و سینما است.

نام شما (الزامی) شماره تماس (الزامی)

ایمیل شما (الزامی)

شروع زندگی در یک کشور جدید، بزرگترین تصمیم زندگی شماست. ما با 7 سال سابقه درخشان، ارائه پرونده های تحصیلی، کاری و سرمایه گذاری مختلف و کسب رضایت نزدیک به هزار موکل به شما کمک میکنیم تا بهترین تصمیم رو برای زندگیتون بگیرید…

اقامت آمریکا، راه های مهاجرت به آمریکا و اخذ اقامت آن و قوانین اقامت آمریکا در سال 2021 از روش های مختلف در این مقاله مورد ارزیابی علمی قرار می گیرد. افرادی که قصد دارند با مهاجرت به آمریکا به اخذ اقامت و پاسپورت این کشور برسند ممکن است دارای سوالاتی باشند مانند اینکه راههای اخذ اقامت آمریکا کدام است؟ قانون جدید ویزای امریکا برای ایرانیان 2021 چگونه است؟ قوانین و شرایط اخذ اقامت آمریکا به چه صورت است؟ قیمت گرین کارت آمریکا چقدر است؟ هزینه مهاجرت به آمریکا چقدر برای ما آب می خورد؟ اخذ اقامت آمریکا از طریق کار یا تحصیل به چه صورت است؟ آیا امکان اخذ اقامت آمریکا از طریق خرید ملک وجود دارد؟ آیا امکان مهاجرت به امریکا از طریق ترکیه وجود دارد؟ در این مقاله به این سوالات و نکات دیگر از جمله اخذ اقامت از طریق سرمایه گذاری در آمریکا ، شرایط اخذ اقامت از طریق ازدواج در آمریکا، هزینه های اقامت و زندگی در آمریکا و… به صورت دقیق پرداخته ایم. توصیه می شود شما عزیزان این مقاله را کامل مطالعه نمایید و برای اینکه به صورت تخصصی تر و کامل تر در خصوص شرایط اخذ اقامت و تابعیت آمریکا از روش های مختلف مطلع شوید با مشاورین ارشد موسسه مشاوره ای MIE در سراسر دنیا تماس حاصل نمایید و به صورت کاملا جزئی تر و تخصصی مشاوره به روز حقوقی دریافت نمایید. در ادامه این مقاله به بررسی موارد زیر می پردازیم:


شما می توانید از طریق دریافت مشاوره رایگان شرایط و اطلاعات تماس خود را وارد کرده تا مشاوران ما در سریع ترین زمان ممکن با شما تماس بگیرند و شرایط شما را برای مهاجرت بررسی کنند.

.

جو بایدن، رییس جمهوری آمریکا در اولین روز کاری خود و ساعتی پس از مراسم تحلیف، فرمان لغو منع ورود شهروندان چند کشور مسلمان نشین، از جمله ایران، به امریکا را امضا کرد.چطور به امریکا سفر کنیم

فایل ویدئویی موسسه حقوقی ملک پور در مورد روشهای مهاجرت

فایل صوتی موسسه حقوقی ملک پور در مورد روشهای مهاجرت

فایل صوتی موسسه حقوقی ملک پور در مورد نا امیدی در مهاجرت

فایل صوتی پر از انرژی مثبت موسسه حقوقی ملک پور ( بدون محدودیت limitless )

اقامت آمریکا را در ابتدا از نظر شرایط عمومی آن مود بررسی قرار می دهیم. نیاز است که در خصوص این کشور اطلاعات اولیه و کلی داشته باشیم. کشور بزرگ ایالات متحده آمریکا که در قاره آمریکا وجود دارد دارای جمعیتی حدود 327 میلیون نفر و مساحتی حدود 8/9 میلیون کیلومتر مربع است که از نظر مساحت به عنوان چهارمین کشور بزرگ دنیا شناخته می شود. این کشور از حدود 50 ایالت بزرگ و کوچک تشکیل شده است که بزرگترین شهر آن نیز نیویورک می باشد. پایتخت کشور آمریکا شهر واشنگتن دی سی است. زبان رسمی این کشور انگلیسی است و واحد پول رسمی آن نیز دلار می باشد. کشور کانادا، کشور روسیه و کشور روسیه با آمریکا دارای مرز مشترک هستند.



به دلیل پایین بودن نرخ بیکاری در کشور آمریکا و اقتصاد قوی که دارد افراد بسیاری همیشه می خواهند که به این کشور مهاجرت کرده و به اخذ اقامت یا گرین کارت آمریکا برسند. اما در حال حاضر شرایط ورود به آن برای ایرانیان به سادگی امکان پذیر نمی باشد و یک سری پیچیدگی های خاص خود را دارد. در ادامه به بررسی راههای اخذ اقامت آمریکا می پردازیم. لطفا در ادامه با ما همراه باشید :

یکی از راههای مهاجرت به آمریکا و اخذ اقامت این کشور ، اخذ ویزای کاری است. ویزاهای کاری آمریکا تحت عنوان ویزای H1، ویزای H1B، ویزای EB3، ویزای J1، ویزای P می باشد که برای هر کدام افراد باید شرایط خاصی را دارا باشند. افرادی می توانند ویزای H1 را درخواست دهند که حداقل مدرک کارشناسی در یکی از رشته های مورد نیاز این کشور با سابقه کاری مرتبط داشته باشند و در آن رشته تخصص و مهارت لازمه را داشته باشند. ویزای H1B نیز چنین شرایطی را دارد با این تفاوت که در این نوع ویزا متقاضیان می توانند اقامت دائم یا گرین کارت ایالات متحده آمریکا را نیز درخواست نمایند.

از جمله مزایای ویزای کاری H1b

( به جهت کسب اطلاعات بیشتر در این خصوص می توانید به مقاله ای با عنوان « شرایط اخذ ویزای کاری H1B‌ آمریکا » رجوع بفرمایید ).

افرادی که فاقد مدرک آکادمیک باشند می توانند به عنوان کارگر ماهر درخواست EB3 نمایند و مهاجرت کاری به آمریکا داشته باشند. در واقع این نوع ویزا برای افراد غیرمتخصص است و برای مشاغلی به کار می رود که کشور آمریکا به آن نیازمند است مانند حرفه هایی که زیرمجموعه اسکیل ورکر می باشند.

افرادی نیز که از طرف مراکز علمی و آموزشی برای انجام امورات علمی و پژوهشی یک دعوتنامه داشته باشند می توانند ویزای J1 را درخواست دهند و زمانی که با این نوع ویزا ورود کردند پس از اتمام امورات تحقیقاتی خود کاریابی انجام دهند و تا 7 سال این ویزا را تمدید نمایند. ویزاهای گروه P نیز برای افراد هنرمند و ورزشکار و خانواده های آن ها صادر می گردد. در صورت کلی افرادی که با داشتن پیشنهاد شغلی از طرف کارفرمای خاصی از این کشور درخواست ویزای کاری می دهند از شانس بسیار بالایی برای اخذ ویزا و اقامت کاری برخوردار می باشند و می توانند اقامت دائم دریافت و پس از گذشت 30 ماه از اقامت دائم خود می توانند درخواست پاسپورت آمریکا را بدهند. اما در حال حاضر اخذ پیشنهاد شغلی از طرف کارفرمایی در آمریکا برای ایرانیان امری راحت و میسر نمی باشد.


در نمودار زیر نیز جدید ترین نرخ بیکاری در کشور آمریکا در سال 2019 و 2020 را مشاهده می فرمایید که در بازه بین 3.5 تا 8.4 درصد در نوسان بوده است. با توجه به جمعیت این کشور نرخ بیکاری مساعد به نظر می رسد و متقاضیان خارجی می توانند به پیدا کردن کار در آمریکا امیدوار باشند :

⭐️ محصول ویدئویی بی سابقه برای مشتاقان پیدا کردن کار در خارج از کشور ⭐️


شما با تهیه و تماشای این محصول ویدئویی می توانید به تنهایی ( بدون کمک وکیل مهاجرت ) در خارج از کشور کار پیدا کرده و برای اخذ اقامت خود اقدام نمایید.


مطالعه مقاله زیر نیز می تواند برای شما در زمینه کار در آمریکا مفید باشد :


افرادی که می خواهند اقامت آمریکا را از طریق تحصیل به دست آورند می توانند در مقاطع مختلف تحصیلی یعنی در لیسانس، فوق لیسانس و دکترا پذیرش و ویزای تحصیلی آمریکا دریافت کنند. آمریکا از بهترین و پیشرفته ترین نظام آموزشی دنیا برخوردار است و در دنیا برای تحصیل در مدارس و دانشگاه ها حرف اول را می زند. ویزای تحصیلی F1 از معروفترین ویزاهای تحصیلی برای این کشور می باشد. پس از آن ویزای M1 و ویزای B1، ویزای J1 به عنوان سایر ویزاهای تحصیلی یا دانشجویی کشور آمریکا محسوب می گردند. تحصیل در مقطع دبستان در آمریکا معمولا از سن 7 سالگی آغاز می شود. پس از آن دوره متوسطه می باشد که از مقطع هفتم تا دوازدهم را شامل می شود. مدارس متوسطه آمریکا پس از اتمام تحصیلات دانش آموزان مدرک دیپلم را به آن ها ارائه می نمایند.

مانند قاطبه کشورها دانشگاه های ایالات متحده نیز هم دولتی و هم خصوصی می باشند. نکته ای که وجود دارد این است که تحصیل در دانشگاه های دولتی و خصوصی آمریکا مستلزم پرداخت شهریه می باشد که البته این مبالغ در دانشگاه های دولتی کمتر است. هزینه های تحصیل در دانشگاه های دولتی آمریکا حدود 20 تا 25 هزار دلار در سال و هزینه تحصیل در دانشگاه ها خصوصی حدود 40 تا 60 هزار دلار در سال می باشد. در برخی از دانشگاه های این کشور می توان یک سری از بورسیه های تحصیلی را درخواست داد.

شایان ذکر است که تحصیل و اقامت تحصیلی در آمریکا به خودی خود منجر به اخذ اقامت دائم و تابعیت آمریکا نمی گردد، بلکه از طریق تحصیل می توان به این کشور ورود کرد و پس از پایان تحصیل با رعایت شرایطی پس از چند سال به اقامت دائم ایالات متحده و سپس شهروندی یا تابعیت آن دست یافت. بدین منظور دانشجویان پس از فارغ التحصیلی اگر بتوانند کار پیدا کنند می توانند اقامت کاری درخواست دهند و با پرداخت مالیات پس از چند سال می توانند اقامت دائم آمریکا را نیز به دست آورند. اما شرایط ورود به دانشگاه های آمریکا همیشه راحت نبوده و یک سری مدارک مراحل و مدارک خاص مانند GRE، GMAT ، مدرک زبان آیلتس یا تافل و… باید ارائه گردد.


همانطور که گفته شد، آمریکا یکی از بهترین سیستم های آموزشی دنیا را دارد. به همین دلیل اقامت آمریکا از طریق تحصیل طرفداران زیادی دارد.اعتبار مدارک تحصیلی آمریکا بالا بوده و مدرک تحصیلی آمریکا در تمامی مقاطع و مدارس ،کالج ها و دانشگاه ها مورد قبول می باشد.

جهت اطلاع از مقاطع مختلف تحصیل در آمریکا میتوانید به مقاله مرتبط در این زمینه رجوع کنید که جهت دسترسی سریع شما، لینک آن در زیر قرار گرفته است.

دانشگاه ها در آمریکا به ۲ دسته تقسیم می شوند:

چطور به امریکا سفر کنیم

دانشگاه های ایالتی آمریکا شهریه کمتری دارند. ظرفیت دانشگاه عموماًبه علت در خواست بالای دانشجویان کم می باشد.

دانشگاه های خصوصی دارای شهریه بالاتر و امکان پذیرش دانشجویان خارجی در این دانشگاه ها بالاتر خواهد بود.

همچنین دانشگاه ها از جهات دیگری نیز دسته بندی می شوند:

ویزای تحصیلی F1:

یکی از معروف ترین ویزاهای تحصیلی است. این نوع ویزا برای ورود به دانشگاه ها و کالج ها می باشد. اگر دانشجو متاهل باشد و یا فرزند زیر ۲۱ سال داشته باشد میتواند برای آنها ویزای F2 درخواست نماید.

ویزای تحصیلی B1:

در ابین نوع ویزا، دوره تحصیل ۶ ماهه می باشد و همراه نمی تواند با دانشجو مهاجرت کند.

ویزای تحصیلی M1:

این نوع ویزا تنها تفاوتش با سایر ویزاهای تحصیلی این است که برای رشته های فنی و حرفه ای صادر می شود. فرد می تواند برای همسر و فرزند زیر ۲۱سال خود درخواست ویزای M2  دهد.

ویزای تحصیلی J1:

این نوع ویزا به ویزای فرصت مطالعاتی معروف است و مختص دانشجویانی است که برای تحقیق و یا تدریس به آمریکا مهاجرت می نمایند. مدت ویزا بسته به مدت زمان فرصت مطالعاتی متغیر است. اما به طور متوسط دانشجو پس از ۲سال از خاک آمریکا باید خارج شود و مجدداً جهت اخذ ویزا اقدام نماید. برای همسر و فرزند زیر ۲۱ سال، امکان درخواست ویزای J1 وجود دارد.

نکته حائزاهمیت این است که در تمامی روش های گفته شده دانشجو باید تمکن مالی خود را به دولت آمریکا ثابت نماید و نکته بسیار مهم دیگر این است که قبل از ورود دانشجویان به دانشگاهٍ باید در آزمون هایی که توسط آموزش و پرورش آمریکا تعیین شده است قبول شوند.

ای آزمون ها عبارتند از:

آزمون SAT:

این آزمون برای دانشجویانی است که قصد شرکت در مقطغ لیسانس دارند ،که پیش از ورود به مقطع لیسانس باید آن را پاس کنند.این ازمون دانشجویان را در زمینه های انگلیسی ،ریاضی،خواندن،علوم مورد بررسی قرار میدهد.که نمره آن نشان دهنده آمادگی دانشجو برای وارد شدن به کالج و دانشگاه است.

آزمون GRE:

دانشجویانی که قصد تحصیل در مقطع فوق لیسانس در رشته های مهندسی دارند باید بتوانند در این آزمون نمره قبولی بگیرند که جهت سنجش مهارت های زبانی ،تفکر انتقادی، نوشتار تحلیلی و استدلال کمی دانشجویان تهیه شده است.

آزمون Gmat:

این آزمون برای رشته های مدیریتی از جمله رشته MBA تهیه شده است.

آزمون Lsat:

این آزمون مختص دانشجویان حقوق است و ۴ بار در سال انجام می شود.

آزمون Mcat:

این آزمون برای دانشجویان پزشکی می باشد که توسط انجمن کالج ها و دانشگاه های پزشکی آمریکا برگزار می شود.

حهت کسب اطلاع از مدارک موردنیاز برای مقاطع مختلف می توانید به مفاله تحصیل در آمریکا رجوع کنید. برای مثال مدارک مورد نیاز برای مقطع لیسانس شامل موارد زیر می باشد:

اقامت آمریکا از طریق تحصیل و اخذ بورسیه یکی دیگر از مسائل مهم برای دانشجویان می باشد. بورسیه تحصیلی آمریکا کار آسانی نیست و نیازمند تلاش و صبوری می باشد. به خصوص در مقطع لیسانس کار دشوارتری می باشد.



در جدول زیر می توانید 10 دانشگاه برتر کشور آمریکا در سال جدید را به همراه رنکینگ بین المللی و داخلی مشاهده نمایید :





تحصیل در هر یک از دانشگاههای فوق شرایط خاص خود را دارد که در بین ایرانیان تحصیل در هاروارد محبوبیت بیشتری را داراست. به جهت کسب اطلاعات بیشتر در این خصوص می توانید به مقاله ای با عنوان «‌ تحصیل در دانشگاه هاروارد آمریکا » از همین وبسایت رجوع بفرمایید.

برخی از افراد ممکن است از طریق سرمایه گذاری قصد اخذ اقامت آمریکا را داشته باشند. این روش از مهاجرت با ویزاهای مختلفی می تواند انجام گیرد. معروفترین آن ها ویزای EB5 است که افراد می توانند با مبلغ 500 هزار دلار و یا 1 میلیون دلار در آمریکا یک بیزنس در مناطق محروم و دورافتاده ی آن راه اندازی کنند و حداقل 10 نفر آمریکایی را استخدام نمایند. یک نوع دیگر از ویزای سرمایه گذاری به نام ویزای E2 وجود دارد که افراد با مبلغ 300 هزار دلار می توانند یک سری مشاغل و کسب و کارهای آماده را در این کشور خریداری نمایند و با نصف این مبلغ شروع به کسب و کار خود در این مشاغل نمایند. در ویزاهای مذکور ریسک بالایی وجود دارد و به طور قطع و یقین در زمره سرمایه گذاری های مطمعن و امن قرار نمی گیرد، مخصوصا برای ایرانیان در حال حاضر ویزاهای سرمایه گذاری کشور آمریکا بسته شده است. اما در صورت کلی بر اساس قانون کشور آمریکا افرادی که از این روش ها به این کشور مهاجرت می کنند می توانند اقامت و گرین کارت آمریکا را نیز به دست بیاورند.

در نمودار زیر می توانید نرخ مصادره اموال یا سلب مالکیت سرمایه گذاران خارجی برای کشور آمریکا را مشاهده نمایید. در واقع نرخ مصادره اموال یک کشور نشان دهنده میزان ریسک و همچنین میزان امنیت سرمایه گذاری در آن کشور است. شاخص نرخ مصادره اموال یا Expropriation Risk در بازه عددی 1 تا 7 تعریف می شود که هر چه میزان آن کمتر باشد، ریسک سرمایه گذاری در آن کشور پایین و امنیت آن بالاست. در نمودار زیر می توانید مشاهده کنید که نرخ مصادره اموال برای کشور آمریکا برابر با 1 است که نشانگر مینیمم ریسک سرمایه گذاری برای سرمایه گذاران خارجی می باشد :

اقامت آمریکا از طریق سرمایه گذاری یکی از چند روش مهاجرتی و اخذ اقامت آمریکا می باشد. البته شایان ذکر است که اقامت آمریکا از طریق سرمایه گذاری یکی از بهترین روش های مهاجرتی می باشد. اقامت آمریکا از طریق سرمایه گذاری نیازمند سرمایه بسیار زیادی می باشد. یکی از محسنات آمریکا این است که شما می توانید در چند طبقه بندی متفاوت از لحاظ حقوقی سرمایه گذاری کنید.

اقامت آمریکا از طریق سرمایه گذاری به چند روش صورت میگیرد:

یکی از بهترین روش های اقامت آمریکا از طریق سرمایه گذاری EB5 است که این روش به صورت های زیر انجام پذیر است:

ویژگی های سرمایه گذاری از روش EB5:

سرمایه گذاری EB5 و مراحل ثبت نام:

E2 یا خرید شغل های موجود در آمریکا یکی از روش های بسیار سریع برای گرفتن اقامت موقت آمریکا می باشد. البته این اقامت را می توان به اقامت بلند مدت تبدیل کرد. در این روش شخص متقاضی با خرید شغلی در آمریکا ظرف مدت ۲ تا ۴ ماه برای خود و خانوده اش ویزای کوتاه مدت آمریکا دریافت می کند.

از ویژگی های این ویزا به موارد زیر می توان اشاره کرد:

شرایط لازم برای اخد ویزای E2 موارد زیر می باشد:

از ویژگی های این روش می توان به سادگی آن اشاره کرد. در این روش متقاضی می تواند برای خود و خانواده اش (همسر و فرزندان زیر ۲۱ سال) اقامت دائم بگیرد. این روش نسبت به روش های گفته شده جدیدتر می باشد و تنها نیازمند یک پیشنهاد کاری از سمت شرکت های قانونی است. از دیگر ویژگی های آن، می توان به عدم نیاز آن به مدرک انگلیسی مانند تافل یا ایلتس اشاره کرد.  همان طور که گفته شد تنها شرط و مهم ترین شرط این نوع روش، داشتن یک پیشنهاد کاری از سوی کار فرمای آمریکایی است که باید معتبر باشد.

مراحل اقامت آمریکا از طریق سرمایه گذاری EB3:

مزایای اقامت آمریکا از طریق سرمایه گذاری به روش EB3:

اگر می خواهید بدانید که چه روشهایی برای سرمایه گذاری در آمریکا وجود دارد و کدامیک از آنها به اقامت این کشور منجر می گردد مطالعه مقاله زیر را توصیه می نماییم :


فایل ویدئویی موسسه MIE در خصوص :

شاید بتوان گفت که از جمله بهترین روش های اخذ اقامت آمریکا ، تولد با به دنیا آمدن در این کشور می باشد. اگر بخواهیم این روش را از نظر حقوق بین الملل مورد بررسی قرار دهیم به این صورت است که در نظام حقوق بین الملل کشورها یا از سیستم خاک پیروی می کنند و یا از سیستم خون. بیش از 90 درصد از کشورهای دنیا تابع نظام خون هستند و تنها تعداد معدودی نیز از نظام خاک تبعیت می کنند. کشورهایی مانند ایران که از سیستم خون پیروی می کنند، هر فرزندی که از پدر و مادر ایرانی در هر کشوری متولد شود تابع تابعیت یا شهروندی پدر و مادر خود یعنی ایرانی خواهد بود. اما کشورهایی مانند آمریکا که تحت تابعیت نظام خاک هستند به هر فرزندی که در خاک این کشور متولد شوند صرف نظر از تابعیت والدین او اقامت آمریکا و همچنین تابعیت و پاسپورت این کشور اعطا می شود. نکته ای که لازم است ذکر شود این است که این اقامت و تابعیت آثاری برای والدین آن فرزند نخواهد داشت و اقامت او از همان ابتدا به والدینش تسری پیدا نمی کند. در واقع هر چند فرزند متولد شده در خاک آمریکا در صورت طی مراحل قانونی، شهروند آمریکا محسوب می شود، تا فرزند به سن ۲۱ سال نرسد این مسئله هیچ سودی برای دریافت اقامت آمریکا و اخذ تابعیت برای والدین ندارد. البته کسی که از پدر و مادر آمریکایی نیز متولد شود قطعا آمریکایی محسوب می شود. دقیق تر بخواهیم بیان کنیم به این صورت است که شخص در دو حالت می تواند اقامت این کشور را داشته باشد یا اینکه در خاک آمریکا متولد شده باشد حتی اگر والدینش آمریکایی نباشند و یا اینکه از پدر یا مادر آمریکایی به دنیا آمده باشد.

کشورهایی که از اصل خاک پیروی می کنند عبارت اند از: آمریکا، کانادا، آرژانتین، پرتغال، شیلی، برزیل، کلمبیا، کاستاریکا، جامائیکا، مکزیک، پاناما، پاکستان، پاراگوئه، پرو، اوروگوئه، بولیوی، گواتمالا … .

ممکن است برخی از افراد به اخذ اقامت آمریکا از طریق ازدواج نیز فکر کنند. افرادی که می خواهند از این روش اقدام کنند می توانند با دو نوع همان ویزا نامزدی ( ویزایی موسوم به K1 ) و یا با ویزای ازدواج اقدام نمایند. این دو ویزا یک سری تفاوت ها با هم دارند که در ادامه آن ها را بیان می کنیم. در ویزای k1 شخص درخواست دهنده باید بیشتر از سن 21 سال باشد و با شخص آمریکایی دارای یک دین واحد باشد و قصد جدی ازدواج داشته باشد و با مدارک و مستندات خاصی هدف خود را به اثبات برساند و نشان دهند که قبلا حداقل برای یک بار با همدیگر دیدار داشته اند. پس از دریافت این ویزا به مدت 90 روز باید در این کشور ازدواج خود را به ثبت برسانند. پروسه این ویزا بین 3 ماه تا 15 ماه طول می کشد. اما در ویزای ازدواج به این صورت است که حتما بیشتر از 1 سال از رابطه آن ها گذشته باشد و همانند ویزای نامزدی باید رابطه و قصد ازدواج خود را به اثبات برسانند. اما تفاوتی که با ویزای نامزدی دارد این است که پروسه ویزای ازدواج بر خلاف ویزای نامزدی حدود 1 سال تا 4 سال طول می کشد. اما زمانی که ورود کردند می توانند ظرف مدت 3 ماه برای اقامت آمریکا درخواست دهند.

اقامت آمریکا از طریق ازدواج یکی از راه های مهاجرتی می باشد .مهاجرت از طریق ازدواج نیز دارای مراحل، ویزاها و شرایط خاص خود می باشد که در ادامه به آن می پردازیم. برای اخذ اقامت و دریافت تابعیت آمریکا از طریق ازدواج باید یکی از طرفین اقامت و یا تابعیت آمریکا را داشته باشند. در این صورت به ۳ طریق می توانند ازدواج کنند و فرد غیر آمریکائی اقامت یا تابعیت آمریکا را بگیرد.

الف) شخص آمریکائی به کشور همسر خود برود و در انجا ازدواج قانونی داشته باشند که بلند ترین و طولانی ترین راه برای اقامت آمریکا و اخذ تابعیت برای همسر می باشد.

ب) هر دو به کشور دیگری رفته و در آنجا ازدواج کنند. که در این شرایط هر دو شخص باید مدارک خود شامل؛ سند ازدواج، شناسنامه و تاییدیه ازدواج را در کشور خود گرفته و مراحل آن را طی کنند.

ج) فرد غیر آمریکایی به کشور آمریکا رفته و در کشور آمریکا ازدواج کنند که این راه بهترین و راحت ترین راه ممکن است زیرا نیاز به تاییدیه شهرداری نمی باشد و حتی نیاز به خروج همسر (غیر آمریکایی)نمی باشد و تنها نیاز به الحاق ویزا می باشد.

مدت زمان این ویزا در حدود ۳ ماه تا یکسال و نیم طول می کشد. این نوع ویزا مخصوص یک شهروند آمریکاست که بخواهد با نامزد خود و یا دوست (دختر یا پسر) خود ازدواج کند یا آشنا شود. این ازدواج باید مطابق با قوانین آمریکا باشد. بطور مثال : هر دو مجرد بوده و به سن قانونی رسیده باشند. این نوع ویزا، ویزای غیر مهاجرتی و البته موقتی می باشد. و بعد از ازدواج اخذ اقامت آمریکا و یا تابعیت آن صورت می گیرد.

نکات بسیار مهم در مورد ویزای K1:

اخذ اقامت آمریکا از طریق ویزای K1 و مراحل آن:

در ویزای ازدواج در مقایسه با ویزای نامزدی، در همان ابتدای راه به فرد غیر آمریکایی گرین کارت و یا تابعیت داده می شود.

مدت زمان اخذ ویزای ازدواج در حدود ۱ تا ۲ سال می باشد و حتی در بعضی از مواقع ۳ تا ۴ سال طول می کشد.

مراحل اخذ ویزای ازدواج در مقایسه با ویزای نامزدی این است که بعد از ارسال پرونده، مبلغ ۳۰۰ دلار گرفته می شود و پرونده تا زمان نتیجه به سفارت ارسال می شود.

مدارک مورد نیاز:

گاهی ممکن است افراد در پی اخذ اقامت آمریکا از طریق پناهندگی باشند؛ اما موسسه مشاوره ای MIE در خصوص پناهندگی هیچگونه خدماتی در خصوص پناهندگی ارائه نمی دهد و این قسمت از مقاله صرفا برای اطلاعات شما عزیزان از خطرات و معایب پناهندگی ارائه می گردد. پناهندگی برای افرادی است که به خاطر مسائل مذهبی، سیاسی، نژادی، دینی و… در کشور خود مورد تعقیب باشند و بیم آزار و اذیت و شکنجه را داشته باشند. این افراد می توانند در کشورهایی که عضو کنوانسیون ژنو هستند درخواست پناهندگی دهند. کشور آمریکا نیز عضو کنوانسیون ژنو می باشد و پناهنده ها را می پذیرد. اما این روش فوق العاده پر پیچ و خم و دارای مراحل سختی است که افراد را از اهداف و رویاهایی که برای خود تصور می کنند دور می نماید و برای آن ها ناامیدی ایجاد می کند. به این دلیل که باید از سخت ترین راه ها و با قاچاقچان انسان خود را به آمریکا برسانند و در کمپ های بسیار نا مطمئن و ناجور با افراد مختلف و از نژادهای مختلف زندگی می کنند و با مسائل مختلف مواجه می شوند و در نهایت ممکن است با کیس و موضوع این اشخاص موافقت نشود و شخص با ناامیدی تمام از آمریکا اخراج یا اصطلاحا دیپورت شده به کشور ثالث منتقل گردد. مراحل پناهندگی به این صورت است که پس از اینکه شخص پناهجو به خاک این کشور وارد شد یک برگه عبور دریافت می کند و پس از آن در کمپ ها اسکان می یابد و یک برگه ای را با نام پاسپورت آبی دریافت می کند. بعد از اینکه با درخواست او موافقت شود می تواند پاسپورت سفید از دولت دریافت کند. از دیگر معایب پناهندگی این است که پناهندگان تا 3 سال اجازه کار در این کشور را ندارند و به مدت 5 سال نمی توانند از این کشور خروج نمایند.


پناهندگی شیوه­ای از مهاجرت می­ باشد که فرد با ارائه مدارکی دال بر این که در کشور خود از نظر جانی، مالی و روانی در امنیت نیست، اقدام به اخذ تابعیت کشور مقصد می ­نماید. به­طور کلی طبق کنوانسیون ۱۹۵۱ ژنو یا پروتکل ۱۹۶۷ آن، پناهنده به فردی اطلاق می­شود که به دلایل نژادی، طرز تفکر و دیدگاه، مذهب و عقیده و یا هر مورد دیگری امکان زندگی در کشور خود را ندارد و ترس از آزار و اذیت و عدم امنیت، زندان و یا حتی مرگ، او را مجبور به ترک وطن کرده است. بدین سبب کشور پناه­دهنده موظف است حداقل امکانات زندگی را برای شخص پناه­جو تأمین نماید که این خود هزینه­های هنگفتی را به کشور پناه­دهنده تحمیل می­نماید. به­همین دلیل اغلب کشورها از پذیرفتن پناه­جویان سرباز می­زنند یا قوانین سختی جهت پذیرش آن­ها لحاظ می­نمایند. در صورتی­که خلاف مورد ذکر شده در پرونده فرد بر دولت محرز شود، علاوه بر برگرداندن فرد، از مهاجرت وی به اتحادیه اروپا با سایر روش­ها نیز، تا سال­ها ممانعت به عمل می­آید. لازم است دوستان گرامی از مضرات اقدام به این شیوه­ آگاهی یابند و انتخاب شیوه­ های مهاجرت درست و مطمئن بر سایر مسیرهای قانونی مهاجرت، تمرکز کنند تا عزت انسانی مورد لطمه قرار نگیرد و بعلاوه راه برای افراد نیازمند اضطراری پناهندگی هموارتر گردد.

یکی از مشکلات پناهندگان یافتن شغل می باشد. از دیگر مشکلاتی که می توان به آن اشاره کرد مشکلات روحی، اجتماعی و هویتی می باشد. یکی از بارز ترین مشکلات در امر اقامت آمریکا ازطریق پناهندگی در روزهای اول و مشکلات اقامت در کمپ می باشد.کمپ به مکانی گفته می شود که معمولا به شکل شهرک به دور از شهر ساخته شده است که در آن خانه ها به صورت مشترک استفاده می شوند. به طور مثال در یک خانه به ابعاد کوچک ۵۰ متر، شما ممکن است شاهد زندگی سه خانواده به صورت همزمان در کنار یکدیگر باشید. همین مسأله مشکلات بسیاری برای اشخاص به بار می آورد.

آیا پناهندگی کار درستی است یا اشتباه است؟ پناهندگی به عنوان یک روش مهاجرت مورد قبول است یا اشتباه است؟ پناهنده شدن یعنی چه؟ پناهندگی اجتماعی یا پناهنده سیاسی چه فرقی با هم دارند؟ چرا موسسه ملک پور در خصوص پناهندگی هیچ وقت خدماتی ارائه نکرد؟ چرا این روش پر از ریسک است؟ آثار پناهندگی برای فرد پناهنده چیست؟ قوانین پناهندگی در خارج از کشور چیست؟ قوانین پناهندگی کنوانسیون ژنو کدام است؟ مشکلات پناهندگی برای افرادی که پناهنده می شوند چیست؟ آیا اخباری که درباره پناهندگی وجود دارد واقعی است؟ واقعیت های پناهندگی در خارج از کشور چیست؟

اقات آمریکا برای افراد هنرمند و ورزشکار و افرادی که در سطح بین المللی صاحب نام و آوازه هستند می تواند اعطا شود. این افراد باید دارای شرایط بسیار ویژه و منحصر به فردی باشند که بتوانند ویزایی را تحت عنوان ویزاهای P دریافت کنند و بتوانند به این کشور مهاجرت نمایند. از جمله شرایط اولیه این است که در سطح کشوری و جهانی نام آور و شناخته شده و مصاحبه های بین المللی و جهانی داشته باشند و در رسانه های ملی و بین المللی از آن ها یاد شده باشد. خواننده گرامی! مقاله پیش رو با زحمات فراوان و تلاش های بی وقفه تیم MIE به نتیجه رسیده و در بستر وبسایت رسمی این موسسه به نظر شما بزرگواران رسیده است ؛ لذا هر گونه کپی برداری و انتشار مطالب موجود در آن بدون ذکر منبع شرعا حرام و شامل پیگرد قانونی می باشد.



اولین و مهم ترین نکته ای که در خصوص مهاجرت و اخذ اقامت آمریکا مهم است مخارج و هزینه های زندگی در این کشور است. قطعا هزینه های زندگی در این کشور ارزان نمی باشد و افراد باید از پشتوانه مالی خوبی برای زندگی در این کشور برخوردار باشند. البته قطعا این هزینه ها در شهرها و ایالت های مختلف این کشور متفاوت می باشد. در جدول زیر به بررسی هزینه های اولیه در این کشور می پردازیم.

افرادی که اقامت آمریکا را از طرق قانونی مذکور مانند کار، تحصیل، سرمایه گذاری و… به دست آورند می توانند پس از گذشت 5 سال از زمان اخذ گرین کارت و اقامت دائم آمریکا درخواست پاسپورت و تابعیت آمریکا بدهند. البته این افراد برای اخذ تابعیت آمریکا باید یک سری شرایط خاص نیز در طول مدت اقامت خود به دست آورده باشند. مانند اینکه با جامعه این کشور ادغام شده باشند و سطح زبان انگلیسی آن ها به درجه خوب و کامل رسیده باشد و مرتکب هیچ گونه جرم و جنایت کیفری و مدنی نشده باشند و … .

روش دیگری که افراد می توانند اقامت و در نهایت تابعیت آمریکا را به دست آورند، لاتاری می باشد. در این روش، استثنایی که وجود دارد این است که افرادی که برنده لاتاری می شوند از ابتدا اقامت دائم آمریکا را دریافت می کنند و همچنین پس از گذشت 5 سال می توانند تابعیت و پاسپورت این کشور را نیز به دست آورند.

روش های اخذ اقامت آمریکا متفاوت می باشد و از کتگوری های تحصیل، کار، سرمایه گذاری، تولد و ازدواج و پناهندگی می توان در نهایت به اخذ اقامت این کشور رسید. شرایط تمام این روش ها در مقاله اقامت آمریکا بیان شده است.


در این روش خیلی سریعتر و راحت تر می توان برای مهاجرت و اخذ اقامت آمریکا اقدام کرد. در ابتدا می توان از یک راه منطقی اقامت دائم ( شهروندی ) ترکیه را به دست آورد و پس از آن برای کشور آمریکا اقدام کرد.


 در صورت کلی از طریق خرید یک ملک در این کشور اقامت دائم صادر نمی شود.


در حال حاضر شاید راه تحصیل یک راه منطقی و راحت برای ورود به این کشور باشد. در حین تحصیل یا پس از فارغ التحصیلی می توان پیشنهاد شغلی دریافت نمود و نوع اقامت را از تحصیلی به کاری تغییر داد.


هزینه اقامت در آمریکا به نوع زندگی افراد و انتخاب شهر و ایالت و نوع مهاجرت بستگی دارد. اگر نوع اقامت کاری باشد، افراد فقط هزینه زندگی دارند، اگر مهاجرت تحصیلی باشد علاوه بر هزینه زندگی هزینه تحصیل هم باید پرداخت کنند و ممکن است هزینه تحصیل و زندگی سالیانه از حدود ۳۰ الی ۴۰ هزار دلار کمتر نباشد. اما اگر اقامت فقط کاری هزینه ها ممکن است کمتر از این مبلغ باشد.


با روی کار آمدن جو بایدن به جای ترامپ می توان انتظار داشت که مسیر اخذ اقامت گرین کارت آمریکا برای ایرانیان که توسط ترامپ بسته شده بود باز شود.


افراد در صورتی که 30 ماه از 5 سال زندگی در آمریکا را پر کنند می توانند اقامت دائم و گرین کارت دریافت کنند و پس از گذشت 5 سال دیگر پاسپورت دریافت نمایند.


برای دریافت مشاوره تخصصی و رایگان می توانید با موسسه حقوقی ملک پور تماس حاصل نموده و با مشاورین ارشد مجموعه به صورت رایگان صحبت نمایید.


برای سرمایه گذاری در این کشور می توان از دو روش سرمایه گذاری ۵۰۰ هزار دلاری و یا ۱ میلیون دلاری اقدام نمود. اما باید شرایط و مراحل خاصی طی شود که سریعتر بتوان از این روش مهاجرت نمود و به اخذ اقامت هم رسید. موسسه حقوقی ملک پور در این خصوص مشاوره تخصصی به افراد خواهد داد.

اقامت آمریکا و راههای اخذ گرین کارت آمریکا را در مقاله فوق از مهمترین جوانب مورد بررسی قرار دادیم. همانطور که ذکر شد کشور آمریکا همواره به دلیل استانداردهای بالای زندگی و آموزشی و کاری مورد توجه بسیاری از افراد قرار می گیرد. اما در حال حاضر با توجه به گذار و انتقال قدرتی که در آمریکا روی داده است توصیه این است که اگر قطعا می خواهید اقامت آمریکا را داشته باشید از ابتدا از یک کشور ثالث مانند کانادا و یا حتی کشورهای اروپایی اقدام به مهاجرت نمایید و در نهایت برای آمریکا و مقصد نهایی خود تغییر مسیر دهید. شما عزیزان برای اینکه از تمامی راه های مهاجرت و اخذ اقامت برای کشورهای مختلف از جمله آمریکا آگاه شوید می توانید با کارشناسان موسسه مشاوره ای MIE تماس بگیرید و به صورت تخصصی مشاوره حقوقی و مهاجرتی دریافت کنید. بعلاوه می توانید با درج سوال ، ابهام، نظر یا پرسش خود در بخش دیدگاهها این مقاله یا در انجمن پرسش و پاسخ همین وبسایت در سریعترین زمان ممکن به پاسخ سوال خود دست یابید.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نام *

ایمیل *

وب‌ سایت

Notify me via e-mail if anyone answers my comment.

دیدگاه

سلام و خسته نباشید ممنون میشم سوالم جواب بدین
آیا هنگام تحصیل در آمریکا یا اقامت موقت(کاری و…) میتونیم در سال ایران برگردیم؟ ینی فقط برا چند روز کوتاه برگردیم
یه جا گفتن تا ۵ الی ۸ سال حق نداریم برگردیم و من شک کردم

سلام دوست عزیز. در هنگام اقام تحصیلی هیچ مشکلی برای رففت و آمد به ایران ندارید حتی برای چند ماه هم می تونید ایران بمونید

درود بر شما.
من حدودا سه ماهی هست سیتیزن آمریکا شدم و میخوام برای پدر و مادرم و خواهر 17 سالم درخواست بفرستم که فکر کنم در رده IR-5 قرار میگیره. میخواستم بدونم با این قوانین جدید و محدویت های جدید آیا من باید شروع کنم فرمهای مورد نظر را پر کنم برای خانوادم با توجه به اینکه هزینه 535 دلاری برای پر کردن هر فرم I-130 باید پرداخت کنم یا اینکه اصلا هیچ گونه ویزای مهاجرتی برای ایرانیان صادر نمیشه و من بهتره تا موقعی که بایدن سر کار میاد منتظر بمونم؟

سلام دوست عزیز
در قدم اول پیشنهاد میکنم همه موارد مورد نیاز را تنفیذ اقای بایدن انجام دهید ولی این تصمیم گیری بسیار مهم هست و شاید بهتر باشه با یکی مشاورین ما در میان بگذارید.

سلام ،آیا مراحل بعد ازبرنده شدن لاتاری 2021ر اانجام میدهید ؟

سلام. بله

سلام در کل ۷ سال طول میکشه که پاسپورت را دریافت کنیم درسته ۲ سال گرین کارت ۵ سال تا پاسپورت

سلام. از زمان ورود افراد تا اخذ اقامت و پاسپورت بستگی به نوع مسیر ورود افراد دارد

سلام اگر توي تركيه مشغول تحصيل باشم (در مقطع ليسانس) امكانش براي ادامه تحصيل به امريكا برم ؟ چجوري؟

سلام. در صورتی که رزومه علمی شما به از نظر معدل، نمرات، سطح زبان و مقالات مناسب دانشگاه مقصد باشد می تونید اقدام کنید

سلام،
میشه لطفا در خصوص اقدام به niw توضیح بدین؟ برای کسانیکه باویزای F1 درحال تحصیل در امریکا هستن، چقدر شانس گرفتن گرین کارت از طریق niw دارند؟ ‌
ممنون میشم پاسخ بدین.

با سلام
این مورد بسته به ایالتی که شما در آن هستید و مقطع تخصیلی که برای ویزای F1اقدام می کنید.

سلام
من در لاتاری قبول شدم واسه اینکه اقدام کنم چقدر رصت دارم و اینکه شانس قبولی چنددرصده واسه گرفتن ویزا؟ ممنون

سلام دوست عزیز مهلت اقدام به شما هعلام شده است، در حال حاضر امکان قبولی بسار بسیار کم است

سلام و خسته نباشید. عاجزانه ازتون می خوام راهنمایی بکنید من رو. من در حال حاضر پذیرش در مقطع مستر از یکی از دانشگاههای خصوصی دارم و سلف فاند هستم. گپ تحصیلی دارم که همش در ایران کار میکردم. سنم هم ۳۴ سال هست. از طرفی پیشنهاد به یک کار کاملا متفاوت با مهندسی با حقوق بالا اونهم دلار از یک باشگاه معروف امریکایی که در پاکستان شعبه داره دریافت کردم. هنوز به خاطر محدودیت سفر و قرار سفارت برای ویزای دانشجویی اقدام نکردم و باید جواب پیشنهاد کاریم هم به زودی بدم. خواستم بدونم سفر به پاکستان اونهم در ابتدا با ویزای توریستی و بعد اقامت کاری خللی در اقدام برای ویزای دانشجویی من خواهد داشت یا خیر؟ من مجموعا شاید شش ماه در پاکستان بمونم و اصلا حاضر نیستم ویزای دانشجوییم رو به خاطر کار کردن در پاکستان به خطر بیندازم، خواهشا راهنماییم کنید.

سلام دوست عزیز اگر محل کار شما موردی از دید دولت این کشور نداشته باشد مشکلی نیست

سلام و خسته نباشید. مادرم سیتی زن امریکا هست .در تاریخ ۸ دسامبر ۲۰۰۸ برای خواهرم و همسر و تنها فرزندش آرمان که در آن تاریخ ۱۶ ساله (تاریخ تولدش ۲۲ اکتبر ۱۹۹۲) بوده ، تقاضای گرین کارت کردند. در تاریخ ۹ آپریل ۲۰۱۰ approve شدند.حدود دو ماه پیش اسمشان از طریق ایمیل اعلان شد .ایا آرمان سنش واجد شرایط برای پر کردن فرم هست یا خیر؟

سلام دوست عزیز. این موضوع به صورت کاملا تخصصی باید توسط یک وکیل مورد بررسی قرار بگیرد

با گرین کارت به چه کشورهای بدون ویزا میتوان سفر کرد؟

سلام با پاسپورت امریکا این کار امکان پذیر است و گرین کارت امتیازات پاسپورت را ندارد

سلام ميخواستم بفهمم كه ايا يك مادر اولاد بالاي سن ٢١ را خواسته ميتواند؟ اگر بلي در چقدر مدت
مادرم گرين كارت دارد چهار سال شده امريكا است و دو دختر اش ده هندوستان زندگي ميكنن ايا امكانش اس و در چه مدت ميشه

سلام خیر امکان پذیر نیست

سلام
میخواستم بدونم با توجه به محدودیت ها برای ایرانیان آیا امکان اخذ ویزای توریستی وجود دارد؟؟؟؟

سلام خیر وجود ندارد

سلام و روز بخیربنده فوق لیسانس MBA دارم و شاغل در بانک و در پست معاونت شعبه درجه ۳ هستم و همچنین فعالیت خوبی در بورس ایران رو در حال حاضر دارم ‌و تا سال دیگر بازنشسته خواهم شد ‌و دستی بر هنر هم دارم در چند رشته آیا میتونم ویزای سرمایه گذاری بگیرم ‌و گرین کارت و دیگر اینکه کدومش سریعتر انجام میشه ۵۰۰۰۰۰ دلاری یا ۱۰۰۰۰۰۰ دلاری ؟ و آیا میتونم باهاش بیزینس خودم رو بزنم و زمان طول کشیدنش رو بفرمایید البته بستاگانم بیشتر در امریکا هستن ‌و افراد قوی و تحصیل‌کرده ای هم هستند ولی من خواستم ببینم اگر راه داره خودم بتونم کاری کنم و ازشون درخواستی نداشته باشم ممنونم از اینکه راهنمایی بفرمایید 🙏🙏🌺🌺

سلام و عرض ادب
دوست عزیز در حال حاضر و با توجه به ممنوعیت های وضع شده علیه ایرانیان امکان اخذ ویزا و اقامت از طریق سرمایه گذاری وجود ندارد ولی شما می توانید از راههای دیگر اقدام به اخذ اقامت و سرمایه گذاری در این کشور نمایید.

خیلی عالی ،روشن و قابل فهم ، ممنون

خواهش میکنم

سلام وقت بخیر ایا امکانش هست در سن 21 سالگی درخواست ویزای O1 یاEB1A داد؟ و اینکه من دوتا کتاب خوب در مورد هدف و چگونگی ثروتمند شدن ترجمه کردم . مدرک بین الملی MBA و در بازر بورس و فارکس فعالیت خیلی خوبی دارم تقریبا همه چیز بورس و فارکس را بلدم مدرک ایلتس دارم و بسیاری از فعالیت های دیگر در حوزه کسب و کار و مدیریت دارم به نظر شما میتوانم اقدام کنم برای اقمت امریکا؟ ممنون میشم راهنمایی کنید
سپاس

سلام و عرض ادب
این نکته را در نظر داشته باشید که در حال حاضر با توجه به شرایط موجود، این دسته از ویزا ها به ایرانیان تعلق نمی گیرد و برای مهاجرت به آمریکا می بایست از روش هایی مانند تحصیل که آنهم در شرایطی خاص امکانپذیر می باشد به کشور آمریکا ورود بفرمایید.

سلام وقت بخير
من مادرم قرين به ١٠سال هست كه سيتي زن امريكا هستن
ما اول خرداد فرم لازم براي گرفتن گرين كارت برا من كه متولد٧٦هستم رو پركرديم و مدارك رو فرستاديم،بما ايميل دادن كه پرونده در دست بررسي هست و شماره پرونده هم دادن
شما ميدونيد كِي ممكن هست جوابش بياد؟ميگن٨سال طول ميكشه؟اين مدت زمان واقعي هست؟:(

سلام وقت بخیر.
این سوال شما واقعا بستگی به نظر آفیسر اون کشور داره. چون قابل پیش بینی نیست. شما باید خودتون از همون مرجع پیگیر این موضوع باشید
موفق باشید

سلام ویزایی توریستی امریکا رو تا چند بار میشه تمدید کلا این امکان وجود داره. باسپاس از پاسخگویی شما

با سلام ، معمولا هر بار میشه تمدید کرد ولی باید یک سری از شرایط رعایت بشه در زمانی که اقدام به تمدید میشه

با سلام اینکه بخواهم صرفا برای زندگی وارد امریکا بشم می تونم به جز ویزای کاری وتحصیلی ویزای دیگری بگیرم.شما پیشنهادی دارید.

با سلام، ویزای های توریستی ، سرمایه گذاری و ازدواج از سایر ویزا ها هستند. آگاهی از شرایط شما می توانید بخش اعظم مسیر را مشخص نمایید.

با سلام بنده بیست سال دارم و پنج ساله توی زمینه طراحی معماری فعالیت می کنم و بیش از ۲۰۰ طرح در این زمینه دارم…مدرک لیسانس ندارم و خواستم بدونم اگه شرکتی توی آمریکا مایل به همکاری با بنده بود می توانم از طریق ویزای H1 اقدام کنم یا خیر..معافیت تحصیلی هم دارم…با تشکر

با سلام ، پیشنهاد کاری اگه از مرجع معتبر باشه شاید بشه اقدام کرد. سایر شرایطتون باید بررسی بشه . مدارک زبان داشته باشید شانستون میره بالا

با درود و عرض ادب
دو سوال از خدمتتان داشتم:
بعد از 12 سال انتظار در صف نوبت ویزای خانوادگی f3 بلاخره نوبت پردازش پرونده ما شده است. آیا محدودیت مهاجرتی جدید آمریکا، شامل این پرونده ما نیز می شود که NVC در سال 2010 کیس ما را تایید کرده است؟
2- آیا اگر بستگان ما در زمان مصاحبه بدلیل بیماری در ایران باشد ما خودمان می توانیم برای ورود به آمریکا اقدام کنیم یا حتما ایشان را باید اول بفرستیم آمریکا؟
از توجه شما به این دو سوال سپاسگزارم.
سعید

با سلام، لطفا برای سوالات تخصصی با دفتر وین تماس بگیرید.

سلام خدمت شما محترم
میخواستم بپرسم چند مدت میگیره که پدر و مادر از طریق ویزای فامیل درجه یک به آمریکا برود؟

سلام دوست عزیز. در حال حاضر از طریق چنین ویزای امکان مهاجرت وجود ندارد

سلام

سلام اگر فامیل درجه یک داشته باشی در امریکا میتوان حداقل ویزای توریستی گرفت

سلام دوست عزیز
ایشان اگر بتوانند برای شما دعوت نامه صادر نمایند، برای این ویزای می توانید شانس خود را امتحان نمایید.

 

 

 

 

 

تماس با ما

خط ویژه :۴۹۱۹۶۰۰۰ـ (۰۲۱)

خط ویژه:  49076ـ (۰۲۱)

دسترسی سریع

فرم درخواست تماس مشاوران با شما

تماس با ما

فروشگاه

موسسه مشاوره ای MIE

دفتر مشاوره و امور اقامت سرمایه گذاری، تحصیلی و کاری

شایان ذکر است همه دفاتر به صورت یکپارچه تحت نظر دفتر مرکزی وین و شخص جناب استاد ملک پور فعالیت می نمایند.

وب سایت های ما

malekpourmie.com

miemohajerat.com

miestudy.com

miemalekpour.com

officialmalekpour.com

mielanguage.com

miesuccess.com

miejobs.com


دریافتDownloads-icon


دریافتDownloads-icon


دریافتDownloads-icon


دریافتDownloads-icon


دریافتDownloads-icon


دریافتDownloads-icon


دریافتDownloads-icon


دریافتDownloads-icon


دریافتDownloads-icon


دریافتDownloads-icon


دریافتDownloads-icon

مهاجرت به آمریکا نسبت به سایر کشورها کمی سخت تر اما امکان پذیر میباشد. باتوجه به سن و سرمایه و هدفتون از مهاجرت به آمریکا می تواند از روشهای مختلف برای اقامت استفاده کنید. این روش ها شامل سرمایه گذاری، کاریابی و شغلی، تحصیلی و پژوهشی، نامزدی و ازدواج و… می باشند. اما باید در نظر داشته باشید که سیاست های دولت آمریکا و روابط آن ها با سایر کشورها به شدت در مساله مهاجرت و روش مهاجرتی که تصمیم میگیرد، تاثیر میگذارد.

لازم به ذکر است که با توجه به حیطه فعالیت شرکت Bahar Gate LTD در زمینه سرمایه گذاری، شرکت Bahar Gate LTD فقط امور مربوط به سرمایه گذاری و ثبت شرکت را انجام میدهد.برای اطلاعات بیشتر در بخش های زیر توضیحات کامل تری داده شده است.

بی شک آمریکا کشوری قوی در دنیا به حساب می آید و سرمایه گذاری در آن نیز فواید بی شماری دارد. متن زیر نشان دهنده قدرت اقتصادی آمریکا در دنیا می باشد.

تولید ناخالص داخلی ایالات متحدهٔ آمریکا با بیش از ۱۳ تریلیون (۱۳٬۰۰۰ میلیارد) دلار، یعنی حدود ۲۰٪ تولید ناخالص جهان، نخستین اقتصاد بزرگ جهان است. از لحاظ حجم مبادلات، ایالات متحده بزرگ‌ترین واردکننده، و – پس از آلمان و چین – سومین صادرکنندهٔ بزرگ جهان است.کانادا، چین، مکزیک، ژاپن و آلمان، به ترتیب بزرگ‌ترین شرکای تجاری آمریکا هستند. آمریکا در دههٔ اخیر بزرگ‌ترین بدهی جهان را نیز بر شانه داشته‌است.

برای دریافت اقامت دائم آمریکا می توان بعد از 5 سال از مهاجرت به آمریکا با تامین پیش نیازهای لازم اقامت دائمی آن را دریافت کرد.چطور به امریکا سفر کنیم

در ادامه توضیحاتی در خصوص ویزای سرمایه گذاری آمریکا – ویزای EB5 داده شده است.

ویزای سرمایه گذاری آمریکا ،ویزای EB5 نام دارد، که از سال 1990 در قانون این کشور تصویت شده است. این ویزا روشی برای دریافت گرین کارت آمریکا برای افراد خارجی به حساب می آید. گرین کارت (کارت سبز) کارتی است سبز رنگ که مجوز اقامت دائم آمریکا می باشد. دارندگان این کارت حق زندگی، کار یا تحصیل به صورت دائم در آمریکا را خواهند داشت. از آنجایی که اقامت بعضی کشورها منجر به لغو اقامت کشور اولیه می شود، اقامت آمریکا مشکلی در این خصوص ایجاد نخواهد کرد.  

اگر شما بالای 18 سال باشید، می توانید در انتخابات محلی و ایالتی که نیاز به تابعیت آمریکایی ندارد، شرکت کنید. تنها تفاوت شما با آن ها در حق رای شما در انتخابات فدرال و دولت آمریکا است. به بیان ساده تر تنها نمی توانید در انتخابات رئیس جمهور آمریکا شرکت کنید. پس با مهاجرت به آمریکا و دریافت گرین کارت از تمام مزایای این کشور بهره مند خواهید شد. در ادامه ویژگی های برنامه سرمایه گذاری آمریکا (EB5)، پیش نیازهای لازم و روش های سرمایه گذاری در آمریکا توضیح داده خواهد شد.

یکی از دیگر روش ها برای مهاجرت به آمریکا مهاجرت از طریق کاری می باشد، که به عنوان ویزای EB3 آمریکا مشهور است. که در حاضر برای ایرانیان این گزینه امکان پذیر نمی باشد. برای اطلاعات بیشتر می توانید به صفحه ویزای کاری مهاجرت به آمریکا مراجعه فرمایید.

طبق طرحی که اخیرا توسط ترامپ- رییس جمهور آمریکا مورد بررسی قرار گرفت، سیستم مهاجرتی به آمریکا نیز مانند سایر کشورها مانند کانادا- استرالیا بر اساس گزینش بر حسب میزان امتیاز بدست آمده می شود. بر این اساس هر سال 140 هزار نفر می توانند پاسپورت آمریکا را بدین طریق دریافت کنند.

در این طرح پیشنهادی مواردی همچون سن – مدرک تحصیلی- داشتن پیشنهاد کاری- سرمایه گذاری و سایر امتیازات ویژه در نظر گرفته می شوند.

داشتن پیشنهاد شغلی

اگر متقاضی مهاجرت به آمریکا پیشنهاد شغلی داشته باشد، با توجه به میزان درآمد شغل امتیاز به او تعلق می گیرد.

سرمایه گذاری

امتیازبندی بر اساس میزان سرمایه‌گذاری صورت می‌گیرد. چنانچه متقاضی یک میلیون و ۳۵۰ هزار دلار برای دست‌کم سه سال در شرکت تجاری جدیدی در آمریکا سرمایه گذاری کند، شش امتیاز و اگر مبلغ سرمایه‌گذاری به یک میلیون و ۸۰۰ هزار دلار برسد ۱۲ امتیاز به دست خواهد آورد.

می توانید در صفحه زیر از سایت CNN اطلاعات بیشتری را در خصوص امتیازبندی دولت ترامپ مشاهده کنید.

https://edition.cnn.com/2017/08/02/politics/cotton-perdue-trump-bill-point-system-merit-based/index.html

ویزای کار آمریکا برای ایرانیان با توجه به وضعیت حاضر دولت ترامپ و سیاست های خارجه آمریکا امکان پذیر نیست. قبلا از طریق ویزای EB3 مهاجرت کاری برای ایرانیان امکان پذیر بود، اما در حال حاضر ویزای کاری برای ایران و چند کشور دیگر ممنوع است و دیگر ویزای EB3 برای ایرانیان صادر نمی شود.

لاتاری آمریکا یک سیستم قرعه کشی در آمریکا است که سالانه 55 هزار نفر از کشور های دیگر از طریق این سیستم به آمریکا وارد می شوند. پذیرفته شدن در لاتاری، یعنی پذیرش مجوز اقامت آمریکا و دریافت گرین کارت آمریکا.

برای مهاجرت به آمریکا از طریق ویزای سرمایه گذاری EB5  متقاضی باید مبلغ 1 میلیون دلار را در آمریکا سرمایه گذاری کند. البته در حالتی که سرمایه گذاری در مناطق خاص تعیین شده توسط دولت آمریکا باشد (مناطق حاشیه ای- روستایی )، این میزان به 500 هزار دلار کاهش می یابد. اما در هر صورت باید سرمایه گذاری منجر به ایجاد 10 شغل تمام وقت برای ساکنان آمریکا به مدت 2 سال شود. نکته دیگری که باید به آن اشاره کرد در خصوص تعداد سرمایه گذاران در سال می باشد. طبق سیاست های کشور آمریکا هر ساله 10 هزار متقاضی برای این برنامه می توانند شرکت کنند که 5 هزار تای آن ها برای سرمایه گذاری در مناطق روستایی می باشند.

موفقیت در ویزای سرمایه گذاری آمریکا بستگی به برنامه و شرایط و نوع سرمایه گذاری متقاضی می باشد و نرخ ثابتی ندارد. اما با توجه به سرمایه گذاری های انجام شده در حال حاضر می توان گفت که بیشتر این سرمایه گذاری ها در بخش مسکن در آمریکا بوده است.

ذکر این نکته ضروری است که ارائه مدرک برای اثبات دارایی سرمایه به صورت قانونی و سرمایه گذاری ریسک پذیر و عدم سوابق کیفری و سوپیشینه جز شرایط اولیه سرمایه گذاری در آمریکا می باشد.

ویرجینا آمریکا

شما می توانید از طریق روابط خانوادگی به آمریکا مهاجرت کنید، مهاجرت از این طریق بستگی به فرد پذیرنده شما در آمریکا دارد. برای مثال دارنده گرین کارت آمریکا  فقط می تواند فرزندان مجرد(زیر 21 سال) و همسر خود را به آمریکا دعوت کند- اما در مقابل شهروند آمریکا می تواند تمام فرزندان مجرد یا متعل و خانواده درجه 1 و پدر و مادر خود را نیز به آمریکا منتفل کند.

در حال حاضر این برنامه به مدت 4 ماه دیگر توسط کنگره آمریکا  تا 30 سپتامبر 2017 تمدید شده است. نظریات متفاوتی در خصوص تغییرات این برنامه وجود دارد. مثلا افزایش سرمایه گذاری که به میزان 800 هزار دلار و 3/1 میلیون دلار می باشند.

در هر صورت اگر قصد مهاجرت به آمریکا را دارید، بهتر است قبل از تصمیم گیری از روند آخرین تغییرات برنامه های سرمایه گذاری اطلاع داشته باشید.

برای مشاوره در خصوص برنامه های اقامت و سرمایه گذاری در کشورهای مختلف دنیا (اقامت اروپا، اقامت انگلستان، مهاجرت به آمریکا، مهاجرت به کانادا) می توانید با ما در ارتباط باشید، مشاوران ما آماده پاسخگوی به شما با اخرین تغییرات برنامه های اقامتی می باشند.

1- چگونه می توانم از طریق درخواست کار به آمریکا مهاجرت کنم؟

با توجه به سیاست خارجه کشور آمریکا، مهاجرت به آمریکا از طریق کار -ویزای EB3 – در هر حاضر امکان پذیر نمی باشد. در هر صورت برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید صفحه ویزای کاری آمریکا را ببینید.

2- ویزای EB1 آمریکا چیست؟

ویزای EB1 ویزایی است که مخصوص ورزشکاران بین المللی که در سطح المپیک دارای مقام هستند. علاوه بر آن اساتید دانشگاهی ممتاز و خاص و مدیر شرکت هایی که به آمریکا منتقل شدند، می توانند با فراهم آوری شرایط لازم برای این ویزا درخواست کنند.

3- آیا کودکی که در آمریکا متولد می شود، تابعیت کشور آمریکا را دریافت می کند؟

طبق قوانین موجود بله- اگر فرزند شما در آمریکا به دنیا آید، یک شهروند آمریکایی به حساب می آید. اما نکته قابل توجه در این است که اگر پدر و مادر او دارای اقامت دائم آمریکا نباشند، به واسطه فرزند حقی ایجاد نمیشود. مگر در سن 21 سالگی فرزند که می تواند برای اقوام درجه یک شامل پدر و مادر – خواهر یا برادر درخواست اقامت دائم دهد.

4- هزینه زندگی در آمریکا چقدر است؟

یکی از بخش های پرهزینه در آمریکا، تامین مسکن برای زندگی می باشد. هزینه ماهیانه اجاره آپارتمان باتوجه به شهرهای آمریکا کاملا متفاوت می باشد. به طور مثال این هزینه می تواند از 500 دلار شروع شود و حتی تا 1500 دلار و بیشتر در شهرهای بزرگ آمریکا مانند نیویورک افزایش یابد.

5- در هنگام مصاحبه در سفارت آمریکا چه سوال هایی پرسیده می شود؟

برای آشنایی با نحوه سوالات در مصاحبه حضوری سفارت می توانید به این صفحه مراجعه فرمایید.

شرکت Bahar Gate LTD با همکاری وکلای رسمی مهاجرتی شما را در راه مهاجرت به اروپا یاری میکند. مشاوران ما با افتخار پاسخگوی سوالات شما میباشند. همین حالا تماس بگیرید.چطور به امریکا سفر کنیم

Bahar Gate LTD ( Head Office ) Address : 20-22 Wenlock Road, #LP36143, London N1 7GU, UK Telephone : +44 203 286 0509 WhatsApp : +44 7494 013435 Email : info[at]bahargate.co.uk

Bahar Gate LLC ( US ) Address : 90 Church St, FL 1 #3514, New York, NY 10008, US Telephone : +1 646 480 0041 Email : info[at]bahargate.us

لیست کشورهایی که شهروندان آنها می توانند بدون ویزا، با ویزای فرودگاهی یا الکترونیکی به آمریکا سفر نمایند:

استرالیا، اتریش، بلژیک، برونئی، آندورا، شیلی، جمهوری چک، دانمارک، استونی، فنلاند، فرانسه، آلمان، یونان، مجارستان، ایسلند، ایرلند، ایتالیا، ژاپن، لتونی، لیختن اشتاین، لیتوانی، لوکزامبورگ، مالتا، موناکو، هلند، نیوزیلند،  پرتغال، سان مارینو، سنگاپور، اسلواکی، اسلوونی، کره جنوبی، اسپانیا، سوئد، سوئیس، تایوان و  بریتانیا.

در حالی که شهروندان کانادا و برمودا به طور کلی جهت ورود به آمریکا احتیاج به ویزا ندارند اما اخیرا هر کدام از دو کشور مذکور به دلایل امنیتی و غیره علی الخصوص به جهت انجام بعضی کسب و کارهای  موقت ممکن است نیاز به ویزا داشته باشند.چطور به امریکا سفر کنیم

در حال حاضر در صورتی که در کشور پرتغال ملک به ارزش حداقل 350 هزار یورو خریداری شود، متقاضیان بعد از پنج سال می توانند برای دریافت پاسپورت پرتغال اقدام کنند و دارندگان پاسپورت پرتغال برای سفر به آمریکا می توانند به راحتی ویزای الکترونیکی یا فرودگاهی تهیه کنند. 

همچنین اخذ ویزای توریستی آمریکا برای شهروندان کشور های  دومینیکا و گرانادا بسیار سریع و راحت با آمار قبولی بالا است.

 

برای کسب اطلاعات بیشتر درباره اخذ پاسپورت دوم  با مشاوران  کنکاش تماس حاصل فرمایید.

 

چطور به امریکا سفر کنیم
چطور به امریکا سفر کنیم
0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *