چطور به حالت خلسه برویم

 
helpkade
چطور به حالت خلسه برویم
چطور به حالت خلسه برویم

تن آرامی یا ریلکس کردن بدن، پیش‌ شرط موفقیت در کارهایی ست که خلاقیت شما را به مبارزه می طلبند. کارهایی مثل خلق آثار هنری، آماده شدن برای مسابقات ورزشی حرفه‌ای، یافتن راه حل‌های جدید برای مشکلات قدیمی و مدیریت.

روش تهاجمی به دسته روش‌های هوشیار آغاز تعلق دارد. منظور از روش‌های هوشیار آغاز دسته‌ای از تکنیک ها هستند که در آن‌ها فرد سعی می‌کند بدون اینکه بخوابد، مستقیماً هوشیاری خود را از بیداری به خواب روشن هدایت کند.

روش بازخوابی با تنفس سریع مخصوص کسانی هست که دانش آموز یا صبح کار هستند و در عین حال می‌خواهند از روش های مرتبط با بازخوابی استفاده کنند.

در هر خواب شبانه تقریباً بیست درصد زمان خواب به خواب رم اختصاص دارد. اگر شما حدوداً هشت ساعت بخوابید، مجموع زمان خواب رم در این هست ساعت حدوداً دو ساعت و نیم خواهد بود.

روش زنگ در دسته بندی روش های خواب روشن، به دسته چهارم یا روش های مشترک تعلق دارد. با این روش هم می توان خواب های روشنِ خواب آغاز را ایجاد کرد و هم خواب های روشنِ هوشیار آغاز. روش های هوشیار آغاز غالبا به پدیده ی خروج از جسم منتهی می شوند.چطور به حالت خلسه برویم

ورزشکارانی که موفق می شوند علاوه بر بیداری در حالت خواب روشن به اجرای تمرینات ورزشی مبادرت ورزند، به طور محسوسی بازدهی بالاتری دارند: در خواب می توان مهارت های حرکتی را توسعه داد و تصحیح و تکمیل کرد.

دهقانی روش ها

تن آرامی یا ریلکس کردن بدن، پیش‌ شرط موفقیت در کارهایی ست که خلاقیت شما را به مبارزه می طلبند. کارهایی مثل خلق آثار هنری، آماده شدن برای مسابقات ورزشی حرفه‌ای، یافتن راه حل‌های جدید برای مشکلات قدیمی و مدیریت.

تن آرامی برای مراقبه و مدیتیشن و همینطور تمرینات برونفکنی و خواب روشن هم بسیار به کار می آید.

اما تن آرامی چیست و چطور می‌شود آن را ایجاد کرد؟ بسیاری از نوآموزانِ خواب روشن از عدم آرامش لازم در موقع اجرای تکنیک ها شکایت دارند. این ناآرامی یکی از عوامل عدم موفقیت در نتیجه‌گیری از تکنیک های خواب روشن و برون فکنی ست.

تن آرامی، روش آرام سازی عضلات بدن و بیرون بردن فشار از آنهاست. هر چقدر که بدن آرام‌تر و عضلات وانهاده تر باشند، ذهن نیز آرام‌تر و آسوده تر خواهد بود. هر فکر یا هر تنشی عضلات را منقبض می‌کند و اگر فرد بتواند عضلات منقبض شده را شل و رها نماید، آن فکر یا تنش نیز در اندک مدتی رفع می شود. این به ویژه برای مواقعی که تکنیک های هوشیار آغاز را انجام می‌دهید حائز اهمیت است.

برای تن آرامی روش‌های بسیار مختلفی ابداع شده که در شکل کلاسیک آن به سه دسته روش‌های بعد از انقباض عضلات، روش‌های بدون انقباض عضلات و روش‌های تجسمی تقسیم‌بندی شده اند.   

اینجا می‌خواهیم دو روش بسیار ساده را که مربوط به دوره های آموزشی خودهیپنوتیزم است برایتان توضیح دهیم که انجام هر یک از آن‌ها در عرض چند دقیقه شما را به خلسه عمیق می رساند:

روش اول: ابتدا در جایی بنشینید یا دراز بکشید. چشم‌هایتان را ببندید. تصور کنید پلک‌های هر دو چشمتان چنان سنگین شده‌اند که به سختی قادر به باز کردن چشمتان خواهید بود. بعد از چند ثانیه چشم‌ها را باز کنید اما نه یک دفعه. باز کردن چشم‌ها باید در نهایت آهستگی انجام بگیرد طوری که انگار نیروی محکمی چنان پلک‌های شما را گرفته که به زحمت می‌توانید آن‌ها را حرکت دهید.

بعد از اینکه چشم‌ها را با نهایت آهستگی و زحمت باز کردید، آن‌ها را بدون فشار ببندید و از نو تصور کنید که پلک هایتان چنان سنگین شده‌اند که قادر به حرکت دادنشان نیستید. اینبار سعی کنید با بالا بردن ابروها چشم‌هایتان را باز کنید اما این کار باید بسیار آهسته و به زحمت انجام بگیرد. طوری که انگار نیرویی مانع از باز کردن پلک‌ها می شود.

معمولاً سه یا چهار بار که این پروسه را تکرار کنید، چشم‌هایتان چنان خسته می‌شوند که دیگر قادر به باز کردنشان نیستید. خستگی چشم‌ها سیگنالی ست برای مغز که فرمان تن آرامی را به تمام عضلات صادر کند. چون معمولاً چشم‌ها فقط موقعی خسته می‌شوند که فرد احتیاج به خواب دارد و موقع خواب بیشتر عضلات بدن وانهاده و ریلکس هستند.

در صورتی که تمرین را درست انجام دهید طی یک تا دو دقیقه به خلسه و تن آرامی ملایم و مطبوعی وارد می شوید. بعد از مدتی تمرین در همین یکی دو دقیقه خلسه بسیار عمیقی را تجربه خواهید کرد.

روش دوم: نخست در جایی بنشینید یا دراز بکشید. چشم‌ها را ببندید و حدودا سی ثانیه صبر کنید تا جسم و ذهنتان کمی آرام بگیرد. سپس، از یک تا پنج بشمارید و چشم‌ها را در حد یک چشم به هم زدن باز و بسته کنید. دوباره از یک تا پنج بشمارید و چشم‌ها را به سرعت یک چشم به هم زدن باز و بسته کنید. و این کار را مرتب تکرار کنید. بعد از حدود یک تا دو دقیقه چشم‌ها بسیار خسته می‌شوند طوری که قادر به باز کردن آن‌ها نخواهید بود.

چند روز که تمرین کنید، در همین مدت کوتاه بدن و عضلات کاملاً وانهاده و آرام می‌شوند طوری که طی دو تا سه دقیقه به خلسه ای عمیق وارد خواهید شد.

این دو روش را می‌توانید به عنوان تمرین کمکی در ابتدای هر یک از تکنیک های خواب روشن اجرا کرده و میزان موفقیتتان را بالا ببرید.

کلمات کلیدیتن آرامی خلسه ریلکس وانهادگی

این روشی خواب آغاز است. شگردهای خواب آغاز برای کسانی طراحی شده اند که یا …

ویدیویی که در ادامه ملاحظه می کنید با نام “راهنمای جامع رویابینی شفاف” از وبسایت …

شگرد میلام از پنج گام تشکیل شده. گام اول را در طول روز و چهار …

تشکرمیکنم از شما بابت قرار دادن این مطلب مفید 🙂

تشکر عالی بود

سلام.می خواستم بپرسم ترنس و خلسه تفاوت دارن؟

اره تا جایی که میدونم ترانس حرکاتی فیزیکی مثل رقص های خاص و ضربهای کوبشی خاص و تنفس با ریتم صحیح و حرکات خاصیه که معمولا شمن ها انجام میدن که به حالات والای روحی و روانی میرسن به این وسیله…خلسه هم ی حالت روحی و روانیه که سطح خود آگاهی در اون زیاده….تا اونجایی که میدونم ی همچین چیزیه ولی خلسه رو چون خودم خیلی سطوح خیلی عمیقشو وارد نشدم نمیتونم توضیح دقیقی دربارش بدم که چگونه فرآیندی هس

در لغت بله اما در عمل خیر

من از روشراول استفاده کردم هول و هوش ۱ دقیق که گذشت صداهایی شبیه وز وز اومد تو گوشم بدنم داشدبیحسدگیشد چشمامو وا کردم

سلام آیا با صندلی ماساژور هوشمند می توان خود را برای برون فکنی آماده کرد ؟

بازتاب ها: Tracy Glastrong

تاریخ آخرین بروزرسانی: 8 مارس 2020

نویسنده: metaadmin

خلسه چیست و چگونه وارد حالت خلسه شویم ؟ در این بخش از سایت متاراز  با حالت خلسه و اینکه چطور وارد خلسه شویم اطلاعاتی را در اختیار شما خواهیم گذاشت . خلسه چیست؟ خلسه حالتی آرامش بخش است که هر کس آن را تجربه کرده باشد می داند که چه حس لذتبخشی در آن […]

خلسه چیست و چگونه وارد حالت خلسه شویم ؟ در این بخش از سایت متاراز  با حالت خلسه و اینکه چطور وارد خلسه شویم اطلاعاتی را در اختیار شما خواهیم گذاشت .

چطور به حالت خلسه برویم

خلسه حالتی آرامش بخش است که هر کس آن را تجربه کرده باشد می داند که چه حس لذتبخشی در آن نهفته است. خلسه همیشه وجود داشته و در طول تاریخ به شکل های مختلف از آن استفاده می کرده اند. با ما همراه باشید تا در مورد خلسه و کاربردهای آن بیشتر بدانیم.

خلسه حالتی در ذهن و بین خواب و بیداری که بدن در آن کاملا در آرامش و ریلکسی قرار دارد. هوشیاری و آگاهی ذهن در این مرحله پایین آمده اما کنترل از وضعیت موجود همواره وجود دارد. یا به عبارتی می توان گفت در این مرحله امواج ذهنی در حالت آلفا در آمده و هم اکنون تلقین پذیری ذهن افزایش می یابد.

حالت خلسه همراه با احساس وانهادگی، رهایی و آرامش خاصی است که با فعال شدن اعصاب پاراسمپاتیک و نرمال کردن کنش‌های بیولوژیکی و همین طور با تمرکز و تلقین ناخودآگاه هم همراه می شود.

 

جالب است بدانید که خلسه منفی هم وجود دارد زمانی که معمولا شامل آهنگ های خیلی کوبنده و رقص های خیلی سریع صورت می گیرد و فرد را از خود بیخود می کند خلسه منفی ایجاد می شود که همراه با ضربان شدید قلب، انقباض مثانه، اضطراب و استرس همراه می شود. اعصاب سمپاتیک آسیب می بیند و در صورت ادامه آن بعد از مدتی بدن و ذهن دچار اختلالات بسیاری خواهد شد.

حتی شما هم در مرحله خلسه قرار گرفته اید زمانی که می خواهید به خواب بروید یا زمانی که بیدار می شوید و چشمان خود را باز می کنید در حالت خلسه هستید یا گاهی اوقات در حالت نیمه خلسه قرار می گیرید مثلا وقتی از چیزی خیلی خوشحال می شوید یا خیلی غم و ناراحتی دارید یا آهنگی مورد علاقه را گوش می کنید.

پس خلسه همیشه وجود داشته است و روانشناسان و صوفیان و عرفا و شعرا و ….هر کدام تعریفی از آن دارند و هر کدام به شکلی متفاوت از آن استفاده می کنند.

 آنچه که باعث اهمیت خلسه می شود این است که در خلسه ضمیرخودآگاه انسان کنار می رود و می توان از آن عبور کرد و به ضمیرناخودآگاه که همه ی باورهای انسان در آن ذخیره شده نفوذ کرد و در آنجا هر چه که نیاز به اصلاح دارد را درست کرد. که این کار توسط تاکیدها و تلقین ها و تصویرسازی ها صورت می گیرد یا به عبارتی در خلسه ذهن را به راحتی می توان شرطی کرد.

علت به خلسه رفتن اتفاقاتی است که برای جسم و روح به وجود می آید. در خلسه حواس پنج‌گانه غیرفعال شده، فرد از آگاهی دور می شود و هوشیاری پایین می آید. به لایه های عمیق ذهن وارد شده و  ذهن ناخودآگاه فعال می‌شود و افکار و احساساتی را لمس می کند که در حالت طبیعی و هوشیاری کامل از آنها آگاه نیست

از دیدگاه عصب‌شناسی خلسه تغییر در سیستم عصبی بدن است که کیفیت آن به دو دسته مثبت و منفی تقسیم می شود. حال در خلسه مثبت اعصاب پاراسمپاتیک فعال شده و بدن را ریلکس می کند اما در خلسه منفی اعصاب سمپاتیک فعال شده که ترس و دلهره و اضطراب را در بدن ایجاد می کند. از نظر عرفا خلسه حالتی از جذبه و کشش به طرف خداوند است که عارف پس از طی مراحل سیر و سلوک به آن دست پیدا کرده و از عالم ماده جدا شده، با ابعاد الهی وجود خویش و ذات الوهیت ارتباط برقرار می‌کند. با تکنیک‌های متافیزیک نیز می‌توان به خلسه دست یافت.

 

1 – بیماری

گاهی اوقات افرادی که بیماری های سخت دارند به علت دلهره و نگرانی در خلسه قرار می گیرند یا وقتی از بیهوشی خارج می شوند در ابتدا در حالت خلسه هستند و هذیان هایی را می گویند که ناشی از همین خلسه است.

2 – مصرف برخی داروها

مثل روان گردان ها و همچنین مواد مخدر نیز باعث به خلسه رفتن می شود سرخوشی کاذب به وجود آمده و فرد را تا مدتی به خلسه می برد.

3 – محیط

گاهی اوقات در محیطی ناآشنا قرار گرفتن نیز حالت خلسه را ایجاد می کند ممکن است این محیط ناآشنا ترسناک و وحشتناک باشد که باعث می شود فرد تمامی تمرکز را بر محیط بگذارد و به حالست خلسه رود.

قبل از هر چیز باید بدانید که این نوع به خلسه رفتن کاملا علمی و بی خطر بوده امروزه علم هیپنوتیزم بسیار مورد توجه روانشناسان و دانشمندان قرار گرفته است زیرا هیپنوتیزم به سرعت میتواند افراد را وارد حالت خلسه کند.

یکی از دلایلی که به خلسه رفتن بسیار اهمیت دارد به دلیل آن است که چون هوشیاری ذهن پایین می آید خیلی راحت به صورت غیر مستقیم می توان بر ضمیرناخودآگاه که باورها آنجا هستند.

گاهی اوقات لازم است که باورهایی که منفی هستند و فکر غالب را درگیر خود کرده اند تغییر کنند عادات ناپسند، ترسها، نگرانیها و استرسها و افسردگی ها همه و همه مجموعه ای از افکار ناپسند هستند، این تغییرات را می توان از طریق هیپنوتیزم انجام داد

 وقتی فرد مراجعه کننده توسط هیپنوتیزور به حالت خلسه می شود به نوعی آرامش درونی می رسد و هوشیاری اش پایین می آید و سپس هیپنوتیزور می تواند بر عادات ناپسند او توسط تلقین ها تاثیر مثبت بگذارد.

یکی دیگر از روشهای به خلسه رفتن که آسان ترین روش است تکنیک خودهیپنوتیزم است که به صورت فایل های صوتی خودهیپنوتیزم ارائه می شود. و شما می توانید در منزل خود به راحتی به خلسه رفته و بر روی باورها و افکاری که باید تغییر کنند تاثیر بگذارید. در این فایل ها با توجه به تمرکز بر روی تنفس و نفس های عمیق آهسته آهسته با حالت خلسه نزدیک می شوید و سپس آرامش درمانی صورت می گیرد و بعد از تن آرامی کاملا در حالت خلسه هستید و حالا ذهن شما آماده ی تغییر است.

اگر به حالت طبیعی یا با اصول به حالت خلسه در بیایید هیچ مشکلی به وجود نمی آید اما کسانی هستند که به زور می خواهند وارد خلسه شوند برای اینگونه افراد شاید مشکلاتی به وجود بیاید گاهی اوقات دچار ترس و دلهره می‌شوند.

در مواردی هم فلج خواب و بختک، احساس مرگ و قالب تهی کردن، اختلالات خواب، برون‌فکنی و توهم نیز به وجود می آید که از عوارض وارد شدن بیش از حد به خلسه مصنوعی می باشد. در این صورت فرد باید به روانپزشک مراجعه کند.

نکته آخر:

در اصل شما با خلسه می توانید تلقین های لازم را به ذهن بدهید و بعد از مدتی ذهن خود را شرطی کنید حتی می توانید با خلسه بر روی مسائل مالی خود تاثیر بگذارید مثلا اگر فکر می کنید که به پول دست نمی یابید و پول کم هست یا استرس و نگرانی دارید یا زندگی تان پر از اضطراب ها و خشم است و …می توانید از طریق فایل های صوتی خودهیپنوتیزم به خلسه بروید. و مشکلات خود را از این طریق به راحتی بر طرف کنید.


دسته بندی: هیپنوتیزم

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه

نام *

ایمیل *

وب‌ سایت

چطور به حالت خلسه برویم

سایت متا راز مرجع دوره های خود هیپنوتیزم، چاکرا، چشم سوم و کتاب های صوتی موفقیت است.

مجموعه متا راز در سال 97 راه اندازی شد.

در صورتی که مشکلی در استفاده از خدمات سایت دارید میتوانید با ارسال پیامک مشکل خود را به راحتی حل کرده و پاسخ خود را دریافت کنید.
شماره ارسال پیامک: 09212004707

شما در حال مشاهده پیش نمایش قالب ایرانی سیگما پلاس هستید ، تمامی محصولات بصورت دمو میباشد.

از مرورگرهای مطمئن و بروز مانند کروم و فایرفاکس استفاده کنید.

0

چطور به حالت خلسه برویم

0


سلام کاربر میهمان


ورود و عضویت

امروزه علوم طب، روان شناسی و فرا روان شناسی سعی در تعریف این حالت نموده اند و با استفاده از علائمی که در مغز و بدن و … ثبت می شود، تعاریفی از خلسه ارائه داده اند. بنابراین خلسه را آن حالت خاصی از آگاهی می دانند که بدن در آن حالت در خواب عمیق (ریلکسیشن) بوده، ولی ذهن کاملاً آگاه و بیدار باشد. این حالت توأم با آرامش خاصی است. ضمن این که این حالت می تواند با فعال شدن اعصاب پاراسمپاتیک، نرمال کردن کنش‌های بیولوژیکی که دارای یک آستانه است، با تمرکز و تلقین ایجاد شود.

خلسه چیست؟
حالتی بین خواب و بیداری است که امواج ذهنی در شرایط آلفا قرار می گیرند و تلقین پذیری انسان افزایش مییابد. در این حالت انسان در:
۱- آرامش قرار میگیرد.
۲- توجه از امور عادی جدا میشود.
۳- آگاهی و تمرکز بیشتر میشود.
۴- حواس پنجگانه فیزیکی تضعیف میشود.
۵- حواس برتر هویدا و تقویت میشود.
۶- ضمیر خودآگاه کنار رفته و ضمیر ناخودآگاه پدیدار میگردد.
۷- در این حال امواج فکری انسان در سطح آلفا قرار می گیرد و تلقین پذیری انسان بیشتر میشود.
بنابراین مناسب است که در حالت خلسه از تلقین استفاده نمود تا تاثیرات بیشتری به همراه داشته باشد. باید توجه داشت که خلسه از نظر کیفیت به دو نوع مثبت و منفی تقسیم بندی میشود باید خلسه منفی را شناخت و اگر پیش آمد از خلسه خارج شد.ویژگیهای خلسه مثبت:
۱- تنفس آرام و عمیق است
۲- ضربان قلب طبیعی است
۳- شخص احساس آرامش و رهایی دارد
در حالی که در منفی تنفس تند و سطحی است و شخص حالت اظطراب و تنش دارد.
در زندگی روزمره حالت هایی پیش می آید که مشابه آن میباشند باید در این شرایط و موقعیت ها به خود تلقین مثبت نمود.

 

حالت های مشابه خلسه:
۱-مواقعی که در حال استراحت هستید
۲- زمانی که خیلی خوشحال یا خیلی ناراحت هستید.
۳-لحظاتی قبل از این که به خواب بروید
۴- بلافاصله بعد از بیدار شدن
۵-قرار گرفتن در مکانهایی که جزء اهداف شما است.
۶-در موقع بیماری، حوادث
لحظات قبل از بخواب رفتن و بلافاصله بعد از بیدار شدن یک خلسه طبیعی عالی، مثبت، عمیق و بسیار سودمند و مفید میباشد. این دو نوبت خلسه بسیار ارزشمند میباشد و میتوان از آن در جهت تغییر در عادات و رفتار و نیز تصحیح باورهای ذهنی غلط در سطح ناخودآگاه استفاده نمود. بنابراین برای افزایش تمرکز و تقویت حافظه شما باید از این دو نوبت خلسه طبیعی استفاده نمایید. خلسه فی نفسه مفید میباشد بدین معنی که اگر شما در این حالت قرار بگیرید و تلقین هم نکنید، صرف قرار گرفتن در خلسه برای سلامتی جسم و ذهن و تقویت تمرکز مفید میباشد.تکنیک ساده برای قرار گرفتن در حالت خلسه
یک روش ساده و موثر برای رفتن در این حالت استفاده از تنفس و شمارش معکوس میباشد بدین ترتیب:
۱-زمانی برای رفتن به خلسه در نظر بگیرید که در شرایط متعادل باشید و فرصت کافی برای انجام تمرین داشته باشید.
۲-بر روی زمین دراز بکشید و دستهای خود را در کنار بدن قرار دهید. ( می توانید روی یک صندلی مناسب خود را رها کنید)
۳-بدن خود را رها کنید بطوری که هیچ قسمت از بدن شما منقبض نباشد.
۴-قبل از شروع تمرین به خود یاد آوری کنید که با هر شمارش معکوس آرامش و رهایی شما بیشتر میشود و با رسیدن به عدد یک شما در خلسه ای مناسب قرار میگیرید و کاملا آماده انجام تلقینات هستید.
۵-تنفس عمیق و آرام با توجه بر دم و بازدم انجام دهید.
۶-شمارش معکوس را از ۲۰ تا ۱ انجام دهید. هر عدد را در ذهن خود مجسم کنید، لحظه ای خیره به آن نگاه کنید و سپس به عدد بعدی بروید.
۷-تلقینات مورد نظر را انجام دهید.
۸-با چند نفس عمیق، آرام آرام به حالت طبیعی برگردید.
قبل و بعد از تمرین به خود تلقین کنید که در تمرینات بعدی با شمارش های کمتر و در زمان کوتاهتری به خلسه های عمیق تر خواهید رفت.

همچنان که گذشت این حالت به ظاهر از دو راه قابل حصول است. یک بار از طریق طبیعی و فطری؛ یعنی از راه معرفت و رهایی از خطور خاطرات و عذاب گناهان و تبعات افکار … و یک بار از طریق مصنوعی که طی آن انسان با عوامل بیرونی -مانند الکل، ال اس دی و سایر مخدرات- نسبت به خود کاذب و شخصیت برساخته اجتماعی اش دچار فراموشی و تخدیر شده و برای لحظاتی و به صورت غیر طبیعی خود کاذب را فراموش کرده و در خودخود (حقیقت فطری خود) غرق می شود. در این حالت با روش مصنوعی، انسان تجربه ای موقت و شبیه به حالت خود حقیقی را پیدا می کند و بعد از خارج شدن از این حالت دچار اختلال و عذاب شدیدتری می شود و از خدا دورتر شده و بیشتر به سمت فساد و تباهی و جنون و ظلم می رود. این حالت مصنوعی شناختی مختصر و اجمالی از این حالت طبیعی به انسان می دهد. حالت ترانس هم دقیقاً یعنی خلسه اما با دو نوع روش قابل حصول است؛ روش جهنمی و روش بهشتی. بنابراین خلسه ذاتا حق است، ولی انواع موقت (مصنوعی) و عذاب آور، و دائمی (عرفانی) و بهشتی دارد.

برای ایجاد تجسم و تصور ابتدا محیط را آماده کنید. ترجیحا محیط تاریک یا نیمه تاریک باشد ولی اگر چنین چیزی برای شما امکانپذیر نیست میتوانید در محیط روشن تمرین …

خروج روح از بدن
توضیحاتی در خصوص پرواز روح در پست تکنیک کامل خروج روح از بدن ۱ گفته شد اکنون می خواهیم با عنایت موارد ذکر شده به شرح تکنیک بپردازیم .
مرحله‌ی …

مانیه‌ تیزم
برای یاد گرفتن علم هیپنوتیزم، ریاضت لازم نیست و فقط متانت و بردباری در این علم انسان را موفق می‌کند ولی قدرت مانیه تیزم محتاج ریاضت است
قدرت مانیه‌ تیزم …

● بهتر است راهکارهای پیشنهادی ما را رعایت کنید:
فراموش نکنید در دنیای شلوغ و پر استرس امروز به دست آوردن تکه ای آرمش می تواند غنیمت بزرگی باشد آیا ذاتا …

موفقیت یک انتخاب است نه یک اتفاق
رفع محدودیت های ارتعاشی و تغییر ارتعاش الکترومغناطیس بدن جهت موفقیت نامحدود
دوره آموزشی «همزمانی جادویی» یک دوره عادی نیست که نتایج عادی داشته باشد.نتایج …

نکته ی اول در مورد خود آگاهی : برای شروع راه ابتدا باید خودت رو سبک کنی ، خودت بهتر از هر آدم دیگه ای میدونی چه اخلاقای بد و …

مدیتیشن برترین نیروی روانی و دراوی آرامش بخش اعصاب. در هنگام انجام مدیتیشن، نیروی الهی آزادانه به جریان افتاده و بر روی ذهن، اعصاب، اندام های حسی و جسم تأثیر …

:ارتباط با روح خود
khul محقق تبتی معتقد است :”تمام امراض جسمی از مشکلات روحی سرچشمه می گیرد ” تخلیه تنش ها ی روح و التیام آن ، راهی است جهت …

یکی از قابلیت‌های مراقبه، خنثی‌کردن فشارهای عصبی و استرس‌ها است.
مراقبه به شکل ساده، در کشورهای غربی، جزیی از سنت‌ها و آئین‌هایی بوده، که شامل برپایی نماز به‌شکل گروهی و غور …

مراقبه و مدیتیشن
مدیتیشن به معنای متمرکز کردن ذهن است. این تمرکز میتواند بر روی یک صدا، عبارت یا دعا، شئ، تصویر، آگاهی از خویشتن، نحوه تنفس، فرائض دینی و… صورت …

خروج روح از بدن
ما انسان ها ۱۰۰ درصد انرژی خودمون رو برای دنیای مادی و تیپ زدن و پیری و جوانی و کار و زندگی خرج کردیم ، در صورتی …

اگر دقت کرده باشید عرفای بزرگ اکثر کمتر صحبت میکنند ، ساعاتی از شبانه روز رو در سکوت به سر میبرند و در سکوت خودشون به تجربیاتی میرسند ، سکوت …

سلام ممنون از سایت خوبتون من در لحضه ی آخر قلبم تپش میگرفت چیکار کنم

با کمی تمرین خوب میشود

موقع که به سایتتون اومدم فکر میکردم مثل سایت هایه دیگه هستین که یه مطلب دیگه ای از خلسه گذاشتین ولی گفتم بازم مطالعه کنم امتحانش بد نیست که…

دقیقا شبی که میخاستم انجام بدم خونده بودم که باید خسته باشی یعنی خوابت بیاد که باید انجام بدی روش هایه شما دونه دونه انجام دادم که رسیدم به رگشی که اعداد تو ذهنتون تصگر کنید و بعد آروم آروم برید عدد بعدی و نفس عمیق بکشید مثل دم و بازدم نفس از دماغ بکشید و از دهن خارج کنید…

بعد تا جایی که یادمه تا ۲۰ فکر میکنم رفتم که دیگه نفهمیدم چطور به خواب رفتم بعد وقتی خوابم شروع شد در یه جایی بودم که خونه قدیممیمون بود دیدم یه زن دارم و یه ماشین که دارم باهاشون حرف میزنم جلو در خونمون و بعد یک لحصه داشتم میرفتم طرف ماشین که فهمیدم الان خوابم اون کارایی که داشتم میکردم جواب داد تو خواب خودم فهمیدم که رفتم تو اون حالت میتونستم هرکار می خوام بکنم سوار ماشین شدم و بعد میخاستم برم یه ماشین الکی از یه جایی بخرم روشن کردم تا جایی که میتونستم تند رفتم و بعد یک لحضه وسط رانندگی گفتم امتحان کنم هرکار میشه کرد یا نه تصور کردم رو صندلی ماشینم یه عالمه ۵۰ هزارتومنی هس چشامو تو خواب بستم باز کردم دیدم ََ هس اومدم دوباره امتحان کردم و باز جواب داد خودمو اومدم با یه زن تصور کردم که تو اتاق خواب باهم هستیم و بعد چشامو بستم باز کردم دیدم هستم….

دوستان یه نصیحت از من تازه کار که اینکارو انجام داد و اتفاق افتاد پیشنهاد میکنم وقتی تو خوابتون یا حالت خلستون فهمیدین که خوابین و یا اون کارایی که میکردین که این اتفاق افتاد و جواب داد آروم باشید و کل چیز هایی که نداشتینو یکدفعه تو یک خواب پیاده کنید شک در اشتباه هستید چون به جایی میرسید که سرعت خواب انگار براتون داره زیاد میشه و دوم من موقع که خودمو بایه زن تصور کردم راحت راستشو بگم سن کمی هم ندارم ۱۸ سالم هستش خودمو با اون زن که تصور کردم تو خواب باهاش رو کار تصور کردم وبعد تو خواب جُنوب شدم حالا نمیدونم کلمه درست نوشتم یا ن بعد از خواب بلند شدم…

ممنون بابت پست عالیتون آدمین عزیز

عزیزم تپش قلب که مال یه لحظه است باید از خودت هم بترسی/گنج بزرگ را مفت به کسی نمیدن /هنوز تا وادی عشق صد هزار ره مانده/با ترسهات روبرو شو

خب این حالت خلسه چه فوایدی داره ؟ و اینکه یک فرد برای شروع بیشتر سعی در تکان اشیا و … داشته باشد بهتر است یا آرامش بخشیدن به خود و رفتن در حالت آلفا و … ؟ کمی بیشتر توضیح بدین ممنون میشم…

اولین فایده اش اینه متولد میشی عزیز دل

سلام توضیحاتتون خیلی خوب بود من خیلی سعی میکنم که برون فکنی کنم ولی نمیشه

اگه قرار بود هرکسی بتونه که ادم تو عالم نمیموند قربون شکلت /ولی تو یه چیز شک نکن تو میتونی

میشه فقط باید قدرت تلقین بره بالا و تمرین کنی به آرامش ذهنی و تمرکز بالا هم احتیاج دارهچطور به حالت خلسه برویم

آیا قرار دادن بدن در حالت و وضعیتی خاص میتواند انسان را عمیق تر یا سریع تر به حالت خلسه فرو ببرد؟ با تشکر از شما، بابت جواب به این سؤال

اول باید بدانید خلسه چیست وچه هدفی را دنبال میکند /شما هنوز اماده ایجاد خلسه نیستید چون در چنگ زمان اسیرید/خلسه تمرین برای رها سازی روح ازجسم است/دسترسی خود اگاه به روح وکنترل روح /ترس /زمان ومکان سم است اما باید عذاب کشید تا به خلسه برسید

سلام ببخشید من نمیدونم کاملا تو حالت خلسه قرار گرفتم یانه میشه راهنمایی ام کنید؟ درواقع من احساس بیحسی تو پاها و دستام داشتم و در کمال تعجب رو هر کدوم از اعضای بدنم تمرکز میکردم نبض ، حتی کوچک ترین ضربان ها رو حس میکردم که در حالت عادی این موضوع برام غیر ممکن بود ، یک دفعه هم احساس عجیبی بهم دست داد نمیدونم توهم هست یا نه ولی نیرو هایی کنار خودم حس کردم و در کمال تعجب این جیزی که کنار من بود گاهاً تکون میخورد البته فقط به صورت حرکت تند عمودی افقی ، و هرچقدر زمان میگذشت فاصله بین اتفاق افتادن این حالت کم تر میشد. الان چه اتفاقی برای من افتاده؟ این حالت همون خلسه است؟

احتمالا به دلیل ترس از مرگ شما با تکرار این تمرینات میتوانید مالک بر خلسه منفی شوید و این یعنی مرگ بسیار وحشتناک و احتمالا بسیار نزدیک تر از اونچه فکر میکنید دارید

سلام.این یکی از حالت های ارامش هستش.من زیاد مطالعه در مورد این مسایل ندارم ولی بصورت تجربی بعضی کارها نتایج خاصی تو مرحله های اولیه دارن .مثلا توی بعضی چله ها تا دو یا سه هفته شخص عذاب می کشه تا تغییر توش ایجاد شه ولی بعد کمکم باش کنار میاد.این هم در ابتدا این سطح ارامش و اگاهی رو از خودش بروز داده.این ها برای ضربان اما در مورد اون نیرو هایی که اشاره کردید این هارو انسان توی خواب یا بیداری می تونه حس کنه یا ببینه و اگر می بینید و حس می کنید اتفاقا چیز خیلی خوبیه برای شروع.من این نیروها رو همیشه در حال حرکت بسیار سریع می دیدم توی اوایل تمرینم و کم کم تونستم جهت و چیزایی که این انرژی ها ازشون خارج میشه رو پیدا کنم.به هر حال شروع خیلی خوبی بود.

سلام بله این همون خلسه واقعی و جدایی از کالبد جسمانی و شناور شدن در فضا میباشد

سلام شبنم خانم لطفادیگه از کلمه توهم استفاده نکن مسایل ماورا اطبیعه کاملا واقعی است توصیه میکنم باور پذیریت رو بالا ببر مادامی که بگی فکر میکنم چیزی نمیبینی باید باور کنی

سلام به همه مشتاقان این علم کتاب دستان شفابخش اثر دون خوزه سیلوا رو میتونید مطالعه کنید کمک زیادی به شما میکنه

سلام. من در طول تمرین مدام چهره های ترسناک و زشت از جلوی چشمم رد میشن، دلیلش چیه ؟ ایا طبیعیه این حالت ؟

نه طبیعی نیست عمل کرده

سلام خواهش میکنم پاسخ گو باشید. حقیقتا یه چند وقته هر وقت که می‌خوابم بعد از اینکه بیدار میشم تا چندین ساعت وارد یه حالت عجیب میشم هوشیارم ولی نه کامل نوع دیدم تغییر میکنه و کلا وارد یه عالم غیر طبیعی میشم خلاصه یه حسی که اصلا نمیشه توصیف کرد و تقریبا این حس رو به حس مستی و نعشگی هم میشه تشبیه کرد ولی متفاوت تر از این حس ها..خلاصه نمی‌دونم جریان چیه کلی فکرم درگیره خواهشاً اگ اطلاعی چیزی دارین درباره این موضوع بگین

سلام مرسی بابت توضیحاتتون من همه کارایی ک باید میکردمو کردم حدود ۱ ساله من تو تمرینم البته تو تمرینام ب حالت خلسه میرفتم ولی اون چیزایی ک میخواستم نبود تا چند وقت پیش ک دوباره امتحان کردم ولی نمیدونم چی شد خوابم برد از خواب بیدار شدم فکر کردم ایندفه نتونستم پاشدم برم دسشویی زیرمو نگاه کردم دیدم جسممه ی تناب با ی رنگ خاصیم بین منو جسمم بود ی گلدونم داشتم دورش انرژیشو میتونستم ببینم آیا این خلسه ی واقعیه یا بالاترم هست ؟؟

سلام میشه به منم کمک کنید من میخوام پرواز روح داشته باشم بهم گفتن ک تو پنج. ثاینه خلسه قبولل خواب باید تمرکزز کنی من نمیدونم چطور اینکار و کن

دوست عزیز تبریک میگم بهتون، شما خلسه تون خیلی عمیق شده و برون فکنی انجام دادی

چیزی نیس جز برون فکنی ?? تبریک میگم

سلام دوست عزیز شما وارد فرافکنی شدین یعنی جسم اختریتون از جسم فیزیکیتون جدا شده ?

من واقعا این حس رو داشتم شاید صد بار برام اتفاق افتاده دلم میخواد تقویت کنم راهش رو بلد نیستم

سلام من تجربشو داشتم خودم خواستم دست و پاهام‌سر شده بود بدنم انگار خواب رفنه بود به پهلو خوابیده بودم اول به دستم نگاه کردم بعد اروم دستمو بلند کردم ولی دستم سرجاش بود خیلی شفاف بودم خودم خودمو میدیدم ولی دیوارم از بین دستم دیدم یه لحظه ترسیدم گفتم شاید نتونم برگردم به بدنم خودمو کوبیدم به بدنم بعدیهو پرشی بیدار شدم این خلسه هست یا توهم بود؟

نه توهمی در کار نیس به عالم خلسه رفته اید

سلام، بنده اشتغال فکر شدیدی دارم و احشاس میکنم مشکل بیخوابیم هم از همین مسئله هست، مدیتیشن میکنم مخصوصا مدیتیشن قبل خواب ولی گاهی مواقع نتیجه عکس داره و بیشتر بیخوابم میکنه یا اینکه حالت سندرم پای بی قرار بعد خودهیپنوتیزم بهم دست میده و گاهی مواقع به ناگهان دچار . تپش قلب شدید و فلج خواب و حمله وحشت میشم آیا این همون خلسه منفی هست؟ و باید چیکار کنم براش

سلام من دیشب ۲ بار به صورت مصنوعی و با حبس نفس و گرفته شدن قفسه سینه از پشت به خلسه رفتم فکر میکردم واقعی نیست اما وقتی برگشتم فقط میگفم این چی بود بار اول چیزی رو به یاد نمیارم ولی بار دوم حس کردم در تونلی از صدا که دوار هست و رنگی دارم سیر میکنم موقع برگشت حس چرخش بدن رو داشتم ولی ثابت بودم و اینکه ساعتها در این حالت بودم اما دوستانم میگن همش ۴ ۵ ثانیه بوده هنوزم باورم نمیشه که کم بوده موقع برگشت حس کردم دارن صدام میزنن ولی به من گفتن که اصلا صدات نزدیم ممنون میشم که در مورد این حالات توضیح بفرمایید و اینکه خطرناک نیست؟

آقا یکی بهم بگه من نمیتونم اعداد رو تصویر کنم تو ذهنم یه کمک میدید بهم لطفا چیکار باید بکنم

آقا یکی بهم بگه من نمیتونم اعداد رو تصویر کنم تو ذهنم یه کمک میدید بهم لطفا چیکار باید بکنم

سلام موقع انجام خلسه دستام به صورت غیرارادی شروع به حرکت میکنند مثل حرکات رقص علتش چیه؟

سلام و خسته نباشید امیدوارم در زندهگیتان پیروز وموفق باشید.من تازه میخواهم خلسه را یادبگیرم لطفا به من در این مورد کمک کنیداصلادر این مورد اطلاعات ندارم لطفا از ابتدای شروع کنید ممنون میشم

اصلا اینا یعنی چی

اصلا اینا یعنی چی از بدنت میای بیرون

سلام ببخشید دوستم با ۱۱بار نفس عمیق کشیدن سپس دست را روی قفسه سینه ام قرار دادن و فشار ان من رو برای چند ثانیه بیهوش کرد ایا این خلسه است البته خیلی جالب بود

خوش بحالت تونستی برون فکنی انجام بدی من یک داشتم میرفتم توی حالت خلسه که صدای سوتی توی گوشم شنیدم که سریع بیدار شدم و تپش قلب گرفته بودم .فکر کنم رفته بودم توی خلسه ی منفی.راستی چگونه میشه خلسه ای مثبت داشت؟

سلام و عرض ادب.دربسیاری ازخوابهام درحالتی که بسیارشبیه واقعیته و حسی بینهایت واقعی و سبکی عجیبی دارم,از روی زمین و یا بر زمینی بی شباهت به سیاره ی خودمون در حال مشاهده ی ستاره ها در آسمانی کاملا با تاریکی غلیظ هستم.تعداد ستاره ها حدودا ۵تا۷ عدده و دقیقا سطحشون رو میتونم ببینم که هر یک اشکالی رنگی و فوق العاده هندسی گرد و دوایری شبیه ماندالا روی سطح ستاره یا سیاره در حال تلالو به رنگیه.یکی سبز یکی زرد یکی ابی یکی بنفشی خیلی خوشرنگ.این شکلها متحرک و کاملا درخشانن. در اون حال انگار همش میخوام به دیگران این شکلهای گل مانند بزرگ و نزدیک و خیره کننده رو نشون بدم یا با گوشیم عکس بگیرم اما نمیشه..یا دوربین گوشی کارنمیکنه و اصلا گوشی از سیستمش خارج میشه یا چشمام بسته میشه و توان بازکردنشو .. ندارم و قفل میشن فضای اطرافمم انگار زرد و قهوه ای و خردلی رنگه..ترکیبی از این رنگها.. این از خوابهای تقریبا ثابتمه.. کسی میتونه بگه چیه قضیه ش

اگه اونی باشه که من دارم تحقیق می کنم تو داری چکرا های خودت رو فعال می کنی

ممنون از پاسخ جناب نیما.شاید ناخوداگاه در حال جوشش و کنشگری هستن.خواست یا تمرینی ندارم و فقط جدیدا توجهم به وجود و حضورشون بیشتر شده چون نشانه های زیادی ازشون دریافت میکنم

نظر من تایید نشد ادمین محترم؟ از پریشب که ارسال کردم منتظرم دوستان راهنمایی یا جوابی برایم داشته باشند درباره تشخیص اینکه تجربه ام خوابه یا خلسه؟

ببخشید ایا خودتون امتحان کردید

بزرگواران پس چقدرطول میکشه تایید نظر؟مطلبی که فرستادم برام سواله و خیلی دلم میخواد درباره ش راهنمایی بگیرم و بشناسمش که چه حالتی از شناخت ماورایی هست

سلام من مدت طولانی هست که هر موقع خواب میرم با دو نوع خواب روبرو میشم که بعضیها به صورت فانتزی هستند و بعضیها به صورت غیر واضح و شبیه روح در بسیاری از موارد یا اشخاص رو بعدا میبینم یا خیلیهارو که اصلا نمیشناسم ایا این همون حالت خلسه هست ؟ چون در دو صورت هم از خواب بیدار میشم یا به صورت لرزش در بدنم هست یا اینکه خیلی راحت هست بعد از بیداری سوالم اینه ایا اتفاقی که در خواب برای من میافته برای بقیه هم که در خواب من هستند اونهاهم همین خواب هارو میبینند یا خیر؟

برون فکنی

من بعد از رسیدن به عدد صفر فقط ضربان قلبمو به خوبی احساس میکنم

سلام منم سه چهاروزه دارم انجام میدم ولی خیلی سخته بعضی وقتا بدنم حس کرختی میکنه یااینکه دست وپات خواب برن اینجوری میشم خدایی آرزومه بتونم انجامش بدم مطمئنم میتونم کاش خیلی بیشتر تجربه داشتم

سعی کن که ذهنت وازهرچیزی خالی کنی وفقط وفقط به اعدادفکرکنی یاهرچیزدیگه ای کم کم میتونی اعدادوببینی

سلام من یه سوال داشتم حالت خلسه یا برون فکنی فرق داره ؟؟ آخه من واقعا از برون فکنی می ترسم و اصلا دوست ندارم به اون مرحله برسم و فقط برای انجام تلقین می خوام به حالت خلسه برم

بله تکنیک ها متفاوت هست و شما میتوانید با ورود به حالت خلسه تمرینات مهندسی ذهن خود را انجام دهید.

سلام ، من یک بار به حالتی دست پیدا کردم شب دیر وقت بود و تنهارو مبل نشسته بودم و تمرکزم خیلی قوی بود به خاطر مصرف گل مخدر که اولین بارم بود که مصرف کرده بودم و زمان برام خیلی اروم پیش میرفت و همینطور که نشسته بودم یهو به خودم اومدم که انگار کس دیگه‌ای که خیلی از من بیشتر میدونست و خیلی از من داناتر و بالاتر بود از همه لحاظ داشت منو نصیحت میکرد و در باره خدا و دنیا و معنویت بهم میگفت و چیزهایی که اصلا نمیدونستم رو بهم میگفت و جالبش اینجاست که خود من بود که بهم این چیزارو میگفت و خودمم میدونستم که خود منم که دارم به جسمم که انگار مثل یه بچه که کنجکاو یادگیری هست نشسته و گوش میده حتی رفتم و گوشیم رو اوردم و بعضی از این مطالب رو که بهم میگفت رو ضبط کردم که نکنه بعدا که از این حالت بیرون اومدم چیزی یادم نیاد . باور کنید اگه میخاستم میتونستم جسمم و تو خونه بزارم و خیلی دور برم ولی ترس اینکه نتونم برگردم نمیذاشت که برم و الان چیزهایی رو درباره انسان و خدا و جهان هستی میدونم که قبلا نه جایی خونده بودم و نه کسی بهم گفته بود . نمیدونم شاید هم توهم بوده ولی خیلی حس خوبی داشتم و همش میخام تو اون حالت باشم ولی نمیشه ، خیلی احساس عجیبی بود احساس میکردم به کمال رسیدم و خیالم خیلی راحت بود ولی یکم ترس هم داشتم ولی خیلی کم چون اولین باری بود که همچین لحظه‌ای رو تجربه میکردم که احساس میکردم روحم از بدنم خارج شده میشه راهنمایی کنید لطفا .

دوست گرامی تجربه هایی که با تغییر فرکانس مغزی از طریق مواد مخدر ایجاد میشود ممکن است جذاب باشد اما بسیار مخرب است و از این پس تمرین کردن به روش عادی را برای شما سخت تر میکند و لازم است شما چند برابر دیگران برای رسیدن به حالت خلسه زحمت بکشید. سعی کنید دوباره مواد را تجربه نکنید تا آسیب کمتری ببینید.

سلام من قبل از این نمیدونستم عالم خلسه چیه من پارسال شاید رب ساعت نمی شد خواب رفته بودم فک کنم ساعت نزدیکای دو یا سه بود که چشم باز کردم دیدم یه نفر روبه رومه طرفو میشناختم و بین خودمون بمونه یجورایی دوسش داشتم ولی یکسالی میشد ندیده بودمش و قیافش یادم رفته بود دقیق یادمه که با خودم زمزمه گردم الان که روبه روته قیافشو تو ذهنت بسپار و بعد خواب رفتم هرچی با خودم کلنجار میرم نمیشه مطمئنم خواب نبوده به نظر شما تو عالم خلسه بوده؟ نمیتونین برام بگین چی بوده اصن؟

بله، احتمالا شما در خلسه عمیق بودید و تجربه بسیار نزدیک به خواب را تجربه میکردید

سلام ببخشید من وقتی وارد خلسه میشم فورا میام بیرون نمیدونم چرا انقدر میترسم؟ 😐وقتی برم توی حالت خلسه ترس زیادی بهم منتقل میشه. میشه بگین چیکار کنم تا اینجوری نشم؟

پیشنهاد میکنم حتما زیر نظر یک مربی حرفه ای تمرین را آغاز کنید

سلام من بعضی اوقات احساس می‌کردم توی خواب که بدنم بی حسه ولی من دارم همه چیزایی که دورم اتفاق میفته رو متوجه میشم و میبینم البته اولین بار که این حس و تجربه کردم ترسیدم و تلقین کردم از این حالت در بیام و چند بار دیگه هم این حالت برام رخ داد الان من میخوام از این حس نترسم و استفاده کنم از این حس حالا پیشنهاد شم چیه؟؟؟

سلام برا من چند بار اتفاق افتاده که صبح بوده تو خواب و بیداری بودم از همه اتفاقای اطرافمم خبر دارم اما یه جورایی نمیتونم حرکت کنم ولی به زور تلاش میکنم وقتی از جام بلند شم بخوام دوباره بخوابم دیگه نمیاد سراغم ولی وقتی یه تکونی بخورم مثلا از چپ به راست بخوام باز میاد سراغم و یه جورایی جهانو خوش رنگ تر صداها رو بلند تر میبینم این خلسس یا چیز دیگس؟؟ نمیتونم برا مدت زیادی تو این حالت خودمو نگه دارم یه جورایی خیلی سنگین و ترسناکه، احساس میکنم میخوام برا همیشه به خواب برم اگه متوقفش نکنم

سلام من تمریناانجام دادم حس سنگینی فشارخیلی زیادروم اومدیه چندثانیه دلیلش چیه

سلام من دیروز که خوابیدم همه جارو سیاه دیدم و خودم فهمیدم که خوابیدم بعدش به روحم دستور دادم که بهش تسلط داشته باشم. نمیدونم یهو چیشد که خودم رو داخل جسمم دیدم خیلی راحت پاشدم .رنگ ابی رو هنگام خروج میدیدم بعدش دستم رو نگاه کردم خیلی کم رنگ بود روحم داشت میرفت طبقه پایین نصف بدم پایین بود روحم رو کشیدم بالا و نذاشتم بره یه موجودی رو اونور خونه دیدم از سرم نور سفیدی پخش میشد رفتم کنار اون موجود ولی همه جا سیاه شد و از خواب پریدم .این برون فکنی بوده؟

سلام دوستان من علاقه زیادی ب این موضوعات دارم ولی اقدامی نکردم . یک مورد هست که نمیدونم ب چه دلیله و اونم اینه که هنگامی که میخوام بخوابم سعی میکنم تمرکز زیادی داشته باشم و انرژی مثبت جذب کنم اما بعضی وقتها ب دلایلی در حالت نیمه هوشیاری سرم شروع ب لرزیدن کامل میکند و از خواب بیدار میشم و دوباره با همون حالت نیمه هوشیاری ب خواب میرم شاید نزدیک ۲۰ بار تکرار میشه دلیلش چی میتونه باشه

سلام ، من تازه با خلسه آشنا شدم ، حس میکنم یه چیز عجیبیه .دوس دارم انجام بدم ولی خی مترسم چون تا به حال انجام ندادم . از این میترسم که چیزای وحشتناکی ببینم یا اینکه دیگه از اون حالت نتونم بیرون بیام

باسلام من تازه با خلسه اشنا شدم و خیلی مشتاق به یادگیری برای به آرامش رسیدن و کمک به دیگران هستم برای اولین بار امتحان کردم ولی نمیدونم این خلسه بود یا فکر بود .به عدد ۶ که رسیدم قلبم تند تند میزد .سرد شدم.انگار یه باد سرد روم ایستاده بود (البته چون کنار پنجره بودم در این باره مطمئن نیستم باد می وزید یانه ) و پلکام به شدت می لرزید و حس شناور داشتم یه حس عجیب داشتم .ولی می ترسیدم و همش خدا خدا میکردم و با ذکر به حالت طبیعی برگشتم ایا این حس خلسه بوده یا نه؟ و اینکه این ترس آسیب نمیزنه؟ و اگر خواسته باشم درست و کامل و اصولی یاد بگیرم و اطلاعات کامل داشته باشم درمورد خلسه و … چه کسی یا پیجی رو برای راهنمایی پیشنهاد میدین؟ممنون میشم پاسخ بدین

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه

نام *

ایمیل *

وب‌ سایت

مرکز تحقیقات متافیزیک استاد گیلکی

فعالیت های تخصصی متافیزیک عکسبرداری چاکرا – عکسبردار هاله – پاکسازی چاکرا – گردش انرژی در بدن – مشاوره – تله پاتی – قانون جذب – راز – موفقیت – علوم روحی – خلسه -مدیتیشن -ریلاکسیشن-هیپودرمانی-خود هیپنوتیزم-دگر هیپنوتیزم-چشم سوم -علوم غریبه-جهان های موازی-جهان های متافیزیکی-کالبدهای متافیزیک-فنگ شویی -مشاوره تخصصی در زمینه های قانون جذب و قانون راز، مدیریت کسب و کار و جذب ثروت، تکنیک های کسب ثروت – آموزش متافیزیک

آدرس: تهران – جنت آباد جنوبی

02144479728

gilaki.dr@gmail.com

عکسبرداری چاکرا – عکسبرداری هاله – پاکسازی چاکرا – گردش انرژی در بدن – مشاوره – تله پاتی – قانون جذب – راز – موفقیت – علوم روحی – خلسه – مدیتیشن -ریلاکسیشن – افزایش ارتعاش الکترو مغناطیس هاله – خود هیپنوتیزم – هیپنوتیزم – چشم سوم – جهان های موازی – جهان های متافیزیکی – کالبدهای متافیزیک – فنگ شویی – مشاوره تخصصی در زمینه های قانون جذب و قانون راز، مدیریت کسب و کار و جذب ثروت، تکنیک های کسب ثروت – آموزش متافیزیک – بالانس چاکرا – مشاوره متافیزیک

فعالیت شرکت علوم ماورایی و متافیزیک استاد گیلکی تحت هیچ عنوان پزشکی و یا روانشناسی نمی باشد.
window.dataLayer=window.dataLayer||[];
function gtag(){dataLayer.push(arguments);}
gtag(‘js’, new Date());
gtag(‘config’, ‘UA-102587715-1’);

© کليه حقوق محصولات و محتوای اين سایت متعلق به سایت استاد گیلکی می باشد و هر گونه کپی برداری از محتوا و محصولات سایت پیگرد قانونی دارد.

با عضویت در خبرنامه ویژه سیگما پلاس از آخرین جشنواره های سایت باخبر شوید!

خلسه حالت متفاوتی از آگاهی است که در آن لایه های عمیق ذهن و ضمیر پنهان فرد بروی اون گشوده می شود و می تواند به قدرت و دانش هایی دسترسی پیدا کند که در حالت عادی از دسترس او خارج هستند. عده زیادی در مورد راههای ورود به خلسه یا رسیدن به خلسه عمیق قلم فرسایی کرده اند اما خیلی از این روش ها دشوار یا پیچیده هستند یا برای همه مناسب نیستند. در کلیپ تصویری زیر ما برای شما راههای بسیار موثر و در عین حل ساده و عملی را جمع آوری کرده ایم. به امید اینکه مورد قبول واقع شود.

در این ویدیو با سه راه شناخته شده  وآزمایش شده برای ورود به خلسه و تجربه شهودهای دیداری و شنیداری آشنا میشویم.

 

روش اول، دقیقا چجوری بود؟ ینی تند دم میکشید و ارام بازدم؟ یا برعکس؟‌ بیشار توضیح بدین ممنون از محتواهای خوبتانچطور به حالت خلسه برویم

سخته ورود به خلسه

ممنون بابت زحماتتون برای من (تازه کار
)خیلی مفید بود

بسیار عالی

جالب بود

جالب بود

بعضیا ذاتا استعدادشون قویتره راحت تر به خلسه میرن

دادودد دخخا

جالب بود ممنون

هللرخ

با عرض سلانم و خسته نباشید مطلبتون خیلی ضعیف و کم محتوا بود
راهنمایی برای ورود به عالم مثال دارید یا استاد رو که این توانایی رو داشته باشه لطفا معرفی کنید
با تشکر

بسیار عالی

ممنون جالب بود.

سلام
این فایلی گذاشتین خیلی کلی و از رو بعضی چیزا میگه
اما یه چیز عملی مثل تمرین توش ندیدم!

نه بر من که باز شد

سلام.
برای ورود به خلسه راههای دیگری وجود دارد. در کتاب بیداری کندالینی نوشته سوامی ساتیاناندا ساراسواتی اشاره شده است که ایرانیان قدیم و مخصوصا زرتشتیان از گیاه سوما برای ورود به خلسه استفاده می کردند. گیاه سوما یا هوما که به طور طبیعی در کوههای ایران سبز می شود گیاهی است چهار فصل و حاوی ماده افدرین که از ترکیبات آمفتامین است و امروزه برای درمان افسردگی مزمن به کار می رود.به دلیل طولانی بودن مطلب لینک آن را برای اطلاع همه می گذارم.http://www.ghisabadi/houm.html

http://www.ghiasabadi.com/houm.html

برای منم باز نمیشه

با سلام _ اصلا کلیپی تو این صفحه نیست که روش کلیک کنیم , احتمالا تو بارگزاریش مشکالی پیش اومده ! لطفا این موضوع را بررسی کنید .

اینم باز نمیشه

مشکلی نداره باز میشه. با یه دستگاه یا اینترنت دیگه امتحان کنید

ببخشید، برای نوشتن دیدگاه باید وارد بشوید

سفارش سنگ های اصل و مطمئن، وسایل مدیتیشن و سایر محصولات مرتبط(ضمانت اصل بودن تمامی محصولات توسط راستمرد!)🌐 https://sangcheen.com@Sang_cheen: @Sang_cheen

افسانه شخصی چیست و چطور آن را شناسایی کنیم؟

اغلب انسان های روی زمین از زندگی خود ناراضی هستند، افسوس گذشته را می خورند، افسرده و دلزده شده اند. ولی چرا این گونه ست؟… مطالعه بیشتر…

۸ تکنیک فوق العاده از فنگ شویی جذب ثروت و فراوانی

“۸ پند از فنگ شویی که برایتان فراوانی را به ارمغان می آورد” خوب، بهتراست قبل از اینکه مقاله رو شروع کنم، تعریفی از فنگ شویی… مطالعه بیشتر…

فیلم دنیاهای درون دنیاهای بیرون- بخش اول: آکاشا – اختصاصی راستمرد

مجموعه 4 قسمتی  دنیاهای درون دنیاهای بیرون  مستندی جذاب و فوق العاده آگاهی بخش در زمینه خودشناسی، جهان شناسی، آگاهی و معنویت میباشد که توسط دانیل… مطالعه بیشتر…

جفت روحی و نیمه گمشده /تفاوت ها، نشانه ها و شیوه جذب آنها

جفت روحی و نیمه گمشده پیش تر در مقاله ای به مفهوم جفت روحی پرداختیم. سوالات زیادی در این باره مطرح شد و ما را… مطالعه بیشتر…

چطور به حالت خلسه برویم

مراقبه فرشتگان رایگان برای ۷ روز هفته

مراقبه فرشتگان دوستان عزیز راستمردی، در مقالات قبل به تفصیل در مورد فرشتگان توضیح دادیم که از لینک های زیر قابل دسترس هستند. فرشتگان _… مطالعه بیشتر…

فایل صوتی مراقبه و ریلکسیشن – همراه با ارتعاشات نبض حیاتی زمین

مادر زمین، منبع انرژی های حیاتی و شفابخش، شما را به تجربه ای جدید و متفاوت فرا می خواند… با او همراه شوید… این فایل… مطالعه بیشتر…

۷ روش برای تقویت قدرت های درونی

آيا تا به حال برايتان اتفاق افتاده كه مي دانستيد الان تلفن زنگ مي زند و ناگهان تلفن شروع به زنگ زدن كند؟ يا شايد… مطالعه بیشتر…

چطور از راستمرد حمایت کنم و اهمیت آن از نگاه گردنندگان سایت

درود بر خوانندگان درجه یک راستمرد در این پست کوتاه می خوام به صورت مختصر بگم چه چیزهایی برای ادامه حیات و بقای راستمرد ضروری… مطالعه بیشتر…

بروی عکس کلیک کنید!

⚜️ راستمرد، معتبرترین مرکز ساخت فایل های خودهیپنوتیزم و دوره های خودشناسی ⚜️

✅ دارای نماد اعتماد الکترونیک وثبت شده در ستاد ساماندهی

📄 تنها مرکز ساخت فایلهای خودهیپنوتیزم با مدیریت دارای مدارک معتبر مرتبط (کارشناسی ارشد روانشناسی و مدرک هیپنوتیزم از انجمن هیپنوتیزم بالینی ایران). مشاهده مدارک

برای دریافت هر گونه پشتیبانی مرتبط با خرید لطفا چهار رقم آخر کارت، تاریخ خرید، نام محصول و ایمیل خود را برای همکاران ما ارسال کنید در غیر این صورت همکاران ما قادر به راهنمایی شما نخواهند بود.

ایمیل: Rastmard [@] yahoo.com

تلگرام: @Rast_ham

فرم تماس با ما (کلیک کنید)

ارتباط مستقیم با مدیریت (برای پیشنهادات و انتقادات):mir.mahnaa [@] gmail.com

راستمرد در شبکه های اجتماعی

        

برای استفاده از تمامی امکانات سایت توصیه می کنیم وارد شوید یا ثبت نام کنید:

پس از تکمیل اطلاعات زیر، گذرواژه برای شما ارسال می‌شود.


نام کاربری


پست الکترونیکی


در صورتی که در حال حاضر مایل به ثبت نام نیستید، میتوانید این پیام را ببندید و به مطالعه سایت ادامه دهید.

لینک توضیحات محصول (مرحله اول رایگان+ دو کلیپ رایگان)

🎁 کد تخفیف 30درصد (فقط برای 10 نفر اول) ◀️◀️ hypno5 🎁

عضویت در خبرنامه

عضویت در خبرنامه راستمرد برای دریافت جدیدترین مطالب و اطلاع از تخفیف ها

متاسفانه در این بازه زمانی هیچ مطلبی وجود ندارد

نوشته

مسائل غیر مادی همواره یکی از جذابترین مسائل دنیا بوده است. رهایی از جسم و ورود به حالت خلسه مدتها است که مورد توجه محققان سراسر جهان قرار گرفته. و یکی از این راه ها ورود به حالت خلسه است. با آی آر میکس همراه باشید تا پاسخ سوال حالت خلسه چیست و چگونه وارد خلسه عرفانی شویم؟ را بگیرید.

Entering the Trance State for Astral Projection

بعد از اینکه به آرامش عمیقی رسیدید و ذهنتان آرام شد بدن شما به شدت سنگین می شود. این یعنی اینکه امواج مغزی شما از بتا به آلفا تغییر حالت می دهد. فرکانس آلفای مغز دری است به سوی حالت خلسه.  در اینجا هیچ چیز غیر عادی یا ماوراء طبیعی وجود ندارد. درحالی که ذهن شما همچنان بیدار است، بدنتان به خواب رفته است. این موضوع نکته مهمی برای فرافکنی اثیری موفق است و در اینجا توضیح خواهیم داد که چگونه به این حالت دست پیدا کنیم و فواید و خطرات رسیدن به عالم خلسه چیست. شاید بتوانیم با استفاده از این روش، به زندگی با استرس کمتری دست پیدا کنیم.چطور به حالت خلسه برویم

بعد از رهاسازی اولیه(ریلکسیشن اولیه)، زمان این است که ذهنتان را با تمرین تنفسی عمیق آرام کنید. خود را در حال پایین آمدن از یک نردبان تصور کنید. وقتی نفس را بیرون می دهید احساس کنید که با دست های فرضی یک یا دو قدم از نردبان پایین می روید و با هر نفسی که به داخل وارد می کنید خود را همچنان روی نردبان ببینید.

این کار باعث اثر افتادن در ذهن شما می شود و کمک می کند که امواج مغزی راحت تر از فاز بتا به آلفا یا تتا تغییر کند. این کار را تا زمانی که احساس کنید بدن کاملا سنگین شده است ادامه دهید. سپس تمرین افتادن را متوقف کنید. مدت زمان وارد شدن به حالت خلسه بر اساس تجربه شما ممکن است متفاوت باشد.

اگر این تمرین را دوست ندارید خود را در یک بالابر یا آسانسور تصور کنید و دوباره با هر بازدم خود را در حال افتادن و با هر دم در حال نگه داشتن ببینید. اثر افتادن همراه با رهاسازی(ریلکسیشن) و آرامش عمیق برای ورود به حالت خلسه لازم است. با هر سوژه ای که برای انجام این روش مناسب است آزمایش کنید.

وقتی در حالت خلسه قرار می گیرید احساس می کنید که درون فضای بسیار بزرگتری قرار دارید و همه چیز اطرافتان آرام و آرام تر می شود و این یکی از فواید حالت خلسه است. همه چیز ممکن است احساس متفاوتی برایتان داشته باشد و درون خود زمزمه هایی حس کنید.

گاهی ممکن است فکر کنید که جعبه مقوایی رو سرتان کشیده اید. محیط و جو اطراف در حال تغییر است، همه چیز ممکن است کم کم گنگ و مبهم به نظر برسد. طی این دوره هر صدای تیزی ممکن است مانند یک ضربه فیزیکی به شبکه عصبی شما حس شود.

عمق حالت خلسه به تمرکز و آرامش و قدرت اراده شما بستگی دارد. خلسه عمیق زمانی اتفاق می افتد که فرد وارد فاز تتا شده باشد (شبیه زمانی که به خواب عمیقی فرو می رویم.) برای رسیدن به این حالت باید تمرکز بیشتر و عمیق تر و طولانی تری روی حالت ذهنی افتادن داشته باشید. اولین مرحله خلسه زمانی است که بدنتان سنگین می شود، این حالت برای فرافکنی اثیری کافی است و نیازی به عمیق تر شدن نیست.

به خاطر داشته باشید که احساس معلق بودن خفیف را با اوایل خلسه(خلسه ملایم) اشتباه نکنید، مانند وقتی که بدنتان به لحاظ ذهنی حالت شل و سست پیدا می کند. رسیدن به حالت خلسه عمیق خیلی راحت نیست و به صورت تصادفی رخ نخواهد داد. اما تجربه آن را از دست ندهید. برای رسیدن به این حالت لازم است که کاملا به رهاسازی و شل شدگی و مهارت های تمرکزی مسلط باشید و همچنین به لحاظ ذهنی انرژی زیادی برای ورود به این حالت بگذارید.

اگر برای قرار گرفتن در حالت خلسه عمیق نگرانید به یاد داشته باشید که هر زمانی که بخواهید می توانید خود را از این حالت بیرون بکشید. بر تکان دادن انگشتان پا یا دستتان تمرکز کنید. همچنان که تعدادی از آن ها را تکان می دهید، دستتان، بازویتان و سرتان را تکان دهید و به طور کلی تمام بدن را دوباره احیا کنید. از جای خود بلند شوید و برای دو دقیقه کمی در اطراف قدم بزنید.

ذهن انسان به شدت نیرومند است و شامل قسمت ها و منابع زیاد کشف نشده است. ذهن می تواند هرآنچه که شما تصور کنید انجام دهد و بدون محدودیت است. همه این ها به شرطی که به خوبی آموزش دیده باشید و انگیزه زیادی داشته باشید امکان پذیر است.

فرافکنی اثیری یا خلسه روحی یک توانایی طبیعی است و فقط لازم است که با استفاده از تکنیک های درست آن را ارتقا دهید.

امروز در آی آر میکس نکاتی ساده پیرامون حالت خلسه روحی و عرفانی همچنین رهایی از جسم را با هم مرور کردیم. اگر درباره این موضوع جذاب نظر یا پیشنهادی دارید حتما آن را در بخش دیدگاه با ما در میان بگذارید.

۷ دیدگاه





سلام،بنده بصورت کاملا غریزی به اینی که می فرمایید دست پیدا کردم،البته اول برای فراموشی از دست برخی افکار بود که تمام وجودمو درگیر خودش کرده بود،که الان در کسری ثانیه میتونم ذهنمو بصورتی در بیارم که برای چندین دقیقه هیچ فکری توش نباشه،مثل یکبار که با همین روش بدون بی حسی دندانپزشک دندونمو خالی کرد و آمپول بی حسی رو مستقیم وارد اعصاب کرد،روش هم کاملا ساده هست که فقط با تکرار و تکرار و تکرار ملکه ذهن میشه و عادی،روش این هست که در حال دراز کشیده به پشت(صورت به سمت سقف هست)دست ها کنار بدن و پاها کشیده و کنار هم قرار میگیره،و بعد تمام فکر و ذهن رو معطوف به یک پاکن خواهیم کرد که هر آنچه بصورت ناخودآگاه به ذهن وارد میشه رو پاک میکنیم،یعنی وقتی فکر سمت خاطره ای رفت باید سراغ پاکن ترسیم شده ذهن رفت و تمام مغز رو با استفاده اون پاک کرد و در اصطلاح سفید سفید کرد،این تا وقتی ادامه پیدا میکنه که ذهن دیگه چیزی جز مغزی سفید و پاکن توش نیست،که وقتی اینجا رسید هر چند ثانیه باید خود پاکن رو توی مغز با پاکن دیگه پاک کرد،با اینکار کاملا غلبه بر تمام افکار میشه کرد و آرامش ذهنی رو پیدا کرد،که این آغازی بر تمام علوم غریبه هست،البته باید اینو هم ذکر کنم که در حالت دراز کشیده و دست یافتن به آرامش کامل نباید از بعضی چیزها گذشت،مثلا بدن خارش پیدا کرد باید خیلی سریع اونجا رو بخارونی،تا این فکر خارش شمارو درگیر خودش نکنه،همینطور دسشویی رفتن و آب خوردن و غیره هم.بهترین موقع عمل به این روش هم موقع قبل خواب هست،بعدا وقتی دست پیدا کردین میتونید با آهنگ های کلاسیک و گوش دادن بهشون و درگیر کردن ذهن به فکر کردن به هیچی،میشه تمرکز خودتون رو چند برابر کنید.که بعد این خواهد شد که در هر لحظه و هرمکان و هر شرایط به حالتی از خلسه یعنی خود هیپنوتیزی ورود پیدا کرد،من خودم بصورت مصنوعی هم قصد ورود به بالاتر از اینو داشتم که البته از ذهنی به چیزی غیر اینی که الان هست نرسیدم،و در اون حالت بی ادراکی با تمرکز ذهن در کسری از ثانیه تونستم خودمو جدا کنم و حالت عادی بگیرم.ببخشید طولانی شد

سلام میتونید شمارتونو بدید به کمکتون نیاز دارم

سلام… من برای بار اول ک امتحان کردم وسط تمرین ناخود اگاه ی پرش ریز داشتم… دلیلش میتونه صدای بوق ماشین یا هر چیز دیگه باشه؟ و اینکه بختک همین خلسه هستش؟ چون وقتی توی حالت بختک هستین چشما بازه ولی هیچ کدوم از اعضای بدن رو نمیشه تکون داد

نه خلسه ب بختک ربط نداره

ببخشید من نقزیبا هرشب به طور ناخوداگاه به حالت خوابو بیداری میرم و نمیتو اعضای بدنمو تکون بدم و یه ترس غریبیو تجربه میکنم میشه توضیح بدید یه سری صداهای گنگی ام میشنوم

سلام من تاحالا دو سه بار خود ب خود وارد حالت خلسه شدم نمیدونم عمیق بود یا نه بعد از مدتی تاریکی و بی حسی داشتم ب خودم میگفتم ک من چرا چیزی حس نمیکنم یا نمیبینم اصلا من دارم چیکار میکنم اینجا .. تا به اینا فکر می کردم با یک جهش قوی بیدار می شدم جهشه خیلی عجیب بود انگار بدن رو از فاصله یک متری از زمین رهاش کردی و ب زمین خورده … ی بارش ک اصن انگار ی جنی منو بلند کرد و چرخوند و با اطمینان میگم ک اعضای بدن نمیتونن همچین حرکتی رو بزنن و قطعا علتش چیز دیگه ایه….کسی میدونه علت جهش چیه؟…..سعی میکنم بازم تجربش کنم

خواب دیدم دارم میمیرم خونوادم اطرافم بودن ولی روحم هنوز پیشم بودمادرم به خاهرم میگفت خب چرا کسی غسلش نمیکنه .. آخرش مادرم عصبی شد و خودش شروع کرد به غسل دادنم .. همین که خواست شروع کنه یهو جون از بدنم خارج شد و رفتیم عالم برزخ .. دیدم با یه دختری همون لحظه از این دنیا وارد یه دنیای دیگه شدیم یه حسی بهم میگفت باید از دختره محافظت کنی یکمی ترسناک بود اولش صداهای ترسناک یکطرف تپه بود وسط جاده و یک طرف دره پر از درخت دره که توش کلی جن بود که وقتی نزدیکشون میشدیم میخواستن بِکشنمون داخل دره ولی از وسط جاده که حرکت میکردیم کاریمون نداشتن یه جوری احساس بلاتکلیفی میکردیم گفتیم همینجوری بریم جلو ببینیم چی میشه جلو تر یه دختر دیگه اومد یهو بهمون حمله کرد چند باری هلش دادم ولی باز بهمون حمله میکرد شدید .. یه تیکه آهن زمین بود برداشتم یکی زدم افتاد مرد . یه مردی هم هی میرفت و می اومد با خودش حرف میزد و درگیر خودش بود
رسیدیم به یه سه راهی سمت چپمون چند تا مرد که باهم مشاجره میکردن داشتن می اومدن برا همین ما رفتیم سمت راست .. رسیدیم به یه سه راهی دیگه پیچیدیم به راستش و یکمی جلوتر تکیه دادیم به دیوار واسادیم دیدیم همون مردی که هی میرفت و می اومد داره چند نفرو که جلوش به خط کرده تنبیه میکنه .. از اون ور اون چند تا مرد رسیدن نزدیکیای ما کنار یه کیوسک تلفن واسادن یکیشون با تلفن حرف زد یهو حوصلش رفت زد یکی دیگه از مردارو کشت .. از اون ور اون مرده که داشت اونور یه عده رو تنبیه میکرد جلو اومد به دختر کناریم یه لقمه غذا داد من به لقمه نگاه که کردم شد یه بشقاب غذا یکم دیگه که نگاه کردم شد سه بشقاب غذا یهویی دیدم یه دختر دیگه اضافه شده و شدیم سه نفر .. بعد یه حسی بهم گفت تو تو خوابی هم میتونی بیدار بشی هم میتونی ادامه بدی که من خواستم بیدار بشم که یهویی بیدار شدم .. ساعت تقریبا ۴ صبح بود … بنظرتون میشه گفت عالم خلسه بود .. یا تعبیرش چی میتونه باشه ….

تاسیس : مرداد ماه 1394 | باز نشر مطالب تنها با کسب مجوز امکان پذیر است.

طراحی و توسعه : استدیو طراحی و برنامه نویسی دویکس

خَلسه حالت خاصی از آگاهی که بدن در وضعیت آرامش یا تن‌آرامی (ریلکسیشن) بوده و ذهن کاملاً آگاه و بیدار باشد. در این حالت امواج ذهنی در شرایط آلفا قرار می‌گیرند و تلقین پذیری انسان افزایش می‌یابد.

این حالت توأم با احساس وانهادگی، رهایی و آرامش خاصی است که با فعال شدن اعصاب پاراسمپاتیک و نرمال کردن کنش‌های بیولوژیکی که دارای یک آستانه است و با تمرکز و تلقین ناخودآگاه هم می‌تواند همراه باشد.
خلسه در حالت‌های تن‌آرامی، هیپنوتیزمی، مراقبه، مدیتیشن، نیایش و ورزش‌هایی با تمرکز ذهن و تجارب روحی متعالی عرفانی و… همراه هست. این خلسه متعارف را خلسه مثبت می‌گویند که همراه با آرامش، نفس‌های عمیق و شمرده و ضربان قلب آرام است.

حالت ترانس خلسه منفی می‌باشد که با تحریک شدید اعصاب بخصوص اعصاب سمپاتیک و انقباض عضلانی و اضطراب همراه هست. مواردی چون حالت‌های افیونی و رقص‌های تند دراویش و دانش‌های مدرن ترانس وجود دارد. ترانس همراه با اضطراب، تنفس سطحی و تند، ضربان قلب تند و سریع، خشک شدن دهان، بعضاً سیخ شدن موهای پوست و انقباض مثانه همراه می‌باشد.[نیازمند منبع]

در هر دو حالت خلسه فاصله از -آگاهی- وجود دارد. در خلسه فراهوشیاری و در ترانس اختلال در خودآگاهی است. خلسه مثبت بسیار مفید بوده، با تکنیک‌های متافیزیک نیز قابل حصول است و استفاده‌های فراوان دارد. خلسه منفی بسیار مضر بوده به‌صورت ارادی توسط شخص یا در بیشتر موارد به‌صورت ناخواسته توسط دیگران برای شخص ایجاد می‌شود و آسیب‌های فراوان به‌دنبال دارد.

شبها وقتی انسان می‌خوابد حالت انتقالی که از بیداری به خواب دارد و صبح‌ها که از خواب به بیداری دارد حالت نیمه‌خودآگاهی از خلسه یا نیمه خلسه طبیعی است.
چطور به حالت خلسه برویم

تجارب و حالتهای نیمه خلسه:

در رویا، رویای شفاف، سرخوشی مفرط، وجد، سایکوز، تجربه خروج از بدن، آینده بینی، بینازیستی حالت خلسه ممکن است رخ دهد.

خلسه می‌تواند بر اثر ورزش‌های سنگین و یا یوگا و مدیتیشن نیز تجربه شود.

در صوفیسم نیز ممکن است حالات عرفانی و خلسه تجربه شود.

وضعیت خلسه می‌تواند بر اثر مصرف سایکو اکتیوها و به‌خصوص انواع روان‌گردان ایجاد شود، مانند: ال‌اس‌دی، دی‌ام‌تی، اکستازی، کانابیس، کتامین، قارچ سیلوسایبین، کاکتوس پیوت

فرم ارسال تجارب ماورایی شما به سایت

هیپنوتیزم

چطور به حالت خلسه برویم

رسیدن به حالت خلسه چه برای هیپنوتیزم شدن باشد و چه برای اموری مانند پرواز روح و مراقبه عمیق، اوایل سخت و طولانی است. شما باید ابتدا بدنتان را ریلکس کنید و نفس های آرام و عمیق بکشید. چند دقیقه به همین منوال می گذرد. سپس تلقینات مربوط به افزایش عمق خلسه و یا تصویر سازی های ذهنی صورت می گیرد. اینها ممکن است تا بیست دقیقه هم به طول بیانجامد! انجام مداوم این کار برای هر بار ورود به خلسه و هیپنوتیزم شدن ممکن است خسته کننده باشد!

اگر هیپنوتیزم در جلسات پزشکی و دندان پزشکی انجام شود وقت بسیار غنیمت است و نمی توان برای هر بیمار این همه وقت گذاشت….

از طریق شرطی شدگی ورود سریع به خلسه می توان کم کم یاد گرفت که در عرض چند ثانیه و یا حتی با یک بشکن زدن نیز سریع وارد خلسه شوید! برخی از این حالت استفاده می کنند تا در عرض چند ثانیه وارد خلسه عمیق شده و کارهایی مثل پرواز روح انجام دهند.

برای اینکه بتوانید سریعا وارد خلسه شوید قبلش باید با روش های عادی به خوبی هیپنوتیزم شوید (یعنی با همان روش های طولانی و مفصل). سپس وقتی به عمق خلسه مناسب رسیدید به خود تلقین می کنید که از این به بعد به راحتی و در کمتر از چند ثانیه هیپنوتیزم می شوید. تعیین کنید که با انجام چه کاری قرار است فوری هیپنوتیزم شوید. برای مثال بگویید وقتی تا پنج می شمارم و میگویم بخواب، سریع وارد خلسه عمیق می شوم.

در هیپنوتیزم های نمایشی از این حالت برای به هیجان در آوردن تماشاچیان استفاده می شود. برای مثال گروهی از افراد مستعد را هیپنوتیزم کرده و به آنها گفته می شود که اگر بعد از بیدار شدن، هیپنوتیزور به یک سیب گاز بزند آنها به خلسه عمیق می روند. سپس وقتی افراد بیدار شدند و در حالت نرمال قرار گرفتند، فرد هیپنوتیزم کننده به یک سیب گاز می زند و فورا آن تعداد افراد مجددا وارد حالت خلسه می شوند.

حالت عکس بالا هم ممکن است. برخی روانشناسان از هیپنوتیزم پذیر بودن شدید عده ای از افراد نگران هستند. بنابراین به آنها تلقین می کنند که دیگر هیچ کس جز شخص خودشان قادر نیست آنها را هیپنوتیزم کند. به این نحو آنها از هیپنوتیزورهایی که قصد منفی از هیپنوتیزم کردن آنها دارند محافظت می کنند.

برای مثال خانواده ای به یک مجلس که در آن هیپنوتیزم نمایشی برپا می شد دعوت شدند. دختر آنها شدیدا تلقین پذیر بود و می توانست فورا وارد خلسه شود. از او دعوت شد تا به جلوی حضار بیاید و هیپنوتیزور او را هیپنوتیزم کند ولی هر چه قدر سعی کرد نتوانست. در آخر هم به پدر و مادر آن دختر گفت که دختر آنها اصلا استعداد هیپنوتیزم شدن ندارد. پدر و مادر آن دختر با تعجب گفتند که چه طور ممکن است؟ دختر ما به راحتی در مطب فلان پزشک وارد خلسه می شود! سپس مشخص شد که پزشک آن دختر به خاطر عدم سواستفاده هیپنوتیزورهای دیگر او را چنین شرطی کرده بود که دیگر کسی جز او نتواند او را به خواب مصنوعی و خلسه ببرد.

مکانیسم شرطی شدگی سریع برای ورود به خلسه شبیه تلقینات بعد هیپنوتیزمی عمل می کند. در دومی قرار است یک سری کارها در بعد از بیداری توسط سوژه انجام شود و آن کارها در همان خلسه به او القا شده است. در حالت شرطی شدگی هم تقریبا همین است و تلقین ورود به خلسه سریع بعد از زمان بیداری به او داده شده تا بعدا آن حالت را در شرایط بعد از هیپنوتیزم انجام دهد و مجددا وارد خلسه شود.

خواب و رویا

هیپنوتیزم بازگشت به گذشته

خود هیپنوتیزم

خواب قبلی

تلقینات پس هیپنوتیزمی

هیپنوتیزم عشق

هیپنوتیزم

یادآوری خاطرات تولد

سلام به فرض اینکه،ما پرواز روح کنیم و با موفقیت از جسممون خارج شیم بعد چه کار باید بکنیم که دوباره برگردیم ؟؟؟ یه سوال دیگه اگه یه نفر دیگه مثل ما پرواز روح کرده باشه و ما از قبل هماهنگ کنیم می تونیم سریع ببینیمش و اون هم بفهمه؟؟؟؟ تو پرواز دنیا چه رنگیه یعنی ما میتونیم رنگو عوض کنیم یا مثلا همه جا سفیده یا اصن من دارم در این مورد چرت میگم؟؟؟؟؟ ادامه دارد ….

با سلام. در پرواز روح رنگ ها می توانند حتی از رنگ های جهان ما بیشتر و شاداب تر باشند و یا بسته به محیطی که داخل آن می روید فضا دلمرده و تاریکی باشد. برای بازگشتن به بدن فقط کافی است اراده کنید به آن برمی گردید. بله پرواز روح مشترک هم ممکن است ولی کم اتفاق میفتد مگر برای راهبان بودایی.

….. شما توی سایت فقط چند تا از چاکرا های فرعی رو گفتید و خوب ما نمی دونیم بقیه چجوری اند و اصن کدوم ها هستن؟؟ ارتعاش جن بیشتره یا انسان؟؟؟( برا این کلی فکر کردم نفهمیدم آخه پس ما روح بشیم که میبینیم)؟؟؟ ارتعاشمون نمی تونه به اندازه فرشته هابشه راهی نیست؟؟ اینکه یدفعه برا چند ثانیه آدم هیچی نمی فهمه چیه ربطی به خلسه و دوستانش داره یا فشار روانی هست مثلا توی بالارفتن از کوه؟؟؟؟؟ و کلی سوال بی جواب دیگه

با سلام. چاکراهای اصلی همان ۷ چاکرای معروف هستند. ارتعاش هر موجودی بالاتر باشد از حالت فیزیکی و جامد فاصله می گیرد بنابراین جنها که دیده نمی شوند ارتعاش بیشتری نسبت به بدن ما دارند ولی روح ما چون مادی نیست و الهی هم است ارتعاش بالاتری نسبت به همه موجودات دارد. حالت گیجی می تواند به خاطر افت فشار و کمبود آهن و دلایل دیگر باشد که باید به پزشک مراجعه کرد تا آزمایش بگیرد.

سلام راستی میشه با خود هیپنوتیزم به خودمون تلقین کنیم که مثلا هر موقع گفتم ۱ ۲ ۳ ۴ ۵بخواب برم تو خلسه عمیق با خود هیپنوتیزم لطفاوچند تا لینک از پست های خود هیپنوتیزم بدید تو جواب ممنون دستتون درد نکنه

با سلام. بله به پست شرطی کردن خلسه مراجعه کنید.

سلام من وقتی تمرین حالت خلسه را انجام میدهم به خواب فرو میروم.آیا این همان خلسه است یا فقط خواب است. لطفا شکل صحیح رفتن به حالت خلسه را توضیح دهید ممنون

با سلام. به پست خلسه عمیق مراجعه نمایید. بله با حالت خواب آلودگی تفاوت دارد. موفق باشید

سلام بهترین زمان برای ورود به خلسه کی هست من صبح موقعی که خورشید هست بعضی موقع ها می تونم ولی شب که کاملا تاریک هست خیلی برام سخته که خودم رو کنترل کنم لطفا ساعت که احتمالش خیلی بالاست رو بگید ممنون

با سلام. هر زمان که راحت هستید. اگر تاریکی شما را اذیت می کند در این صورت در شب تمرین نکنید. ایده آل این است که ذهن شما آن قدر خسته نباشد که در حین هیپنوتیزم به خواب بروید. موفق باشید

سلام من چند بار برونفکنی کردم اما دیگه هرچی سعی میکنم نمیتونم به خلسه برسم یا خوابم میبره یا خسته میشم بیخیال میشم وسط تمرین

سلام من میخوام از طریق خودهیپنوتیزم به حالت عمیق خلسه برسم و در حالت عمیق کمبود خواب خودم رو جبران کنم ولی از روش های مختلف خودهیپنوتیزم استفاده کردم و نتیجه نگرفتم حتی روش هیپنوتیزم با چشم باز، در ضمن میخوام بدون نیاز به استاد به این حالت برسم لطفا من رو راهنمایی کنید چجوری میتونم با خودهیپنوتیزم کمبود خوابم رو تو چند دقیقه جبران کنم؟! چه پکیج یا محصولی رو خریداری کنم یا از چه روشی؟! ممنون

با سلام. باید دید علت کمبود خواب شما چیست و مدت زمان آن چه قدر است. حتما ابتدا به یک پزشک مراجعه کنید و آزمایشات مربوطه را بدهید. شاید کم خوابی شما به دلیل نامتعادلی های فیزیکی باشد. کسانی که در مدت زمان کوتاه مثل دو سه ساعت در روز می توانند توسط مراقبه کاملا سرحال شوند و به خواب بیشتر نیاز نداشته باشند اغلب از مراقبه گران حرفه ای هستند که بیش از چند دهه در این راه زمان گذاشته اند. هیپنوتیزم هم نمی تواند جای خواب عمیق را بگیرد چون بدن به چند ساعت خواب عمیق برای بازسازی… بیشتر »

ایا جایی یا شخصی هست و معرفی میکنید ک بتواند کسی و ک زیاد مراقبه و تمرکز انجام نداده را شرطی کند ک شخص بتواند بدون کمک از کسی ن بسرعت زمانش یکم طول بکشه مهم نیست وارد درجات مختلف خلسه مثلا عمیق شود البته درجه بالایی ک اسمش خاطرم نیس مورد انتظار نیست خلسه عمیق تا نسبتا عمیق؟؟

با سلام. بحث هیپنوتیزم از مراقبه جدا است. افرادی هستند که هیچ وقت مراقبه انجام نداده اند ولی استعداد بالایی در ورود به خلسه دارند (کسانی که این استعداد را ندارند اگر مراقبه کنند خیلی کمک کننده است). چنین افراد مستعدی را می توان همان بار اول به چنان سطحی از خلسه برد که بتوانند با چشمان باز توهم بزنند، افراد داخل اتاق را نبینند و یا کارهای عجیب دیگر انجام دهند که البته باید تحت راهنمای فردی که هیپنوتیزم گر نمایشی است باشند. نمونه این کلیپ ها در اینترنت با نام stage hypnosis موجود است. بدون راهنما و با… بیشتر »

دوره آموزشی خود هیپنوتیزم

خود هیپنوتیزم ارتباط با خرد درون

خود هیپنوتیزم میل به ورزش

هیپنوتیزم برای افزایش جذبه و یافتن عشق

چطور به حالت خلسه برویم

هیپنوتیزم برای موفقیت تحصیلی و کنکور

چطور به حالت خلسه برویم
چطور به حالت خلسه برویم
0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *