مشاوره رایگان ازدواج ارومیه

 
helpkade
مشاوره رایگان ازدواج ارومیه
مشاوره رایگان ازدواج ارومیه

آیا به دنبال آدرس بهترین مراکز مشاوره ازدواج ارومیه هستید ؟ آیا می دانید هدف از مشاوره ازدواج و مشاوره قبل از ازدواج در مرکز مشاوره ازدواج ارومیه چیست ؟ در روز های اولیه ازدواج و در زمان آشنایی قبل از ازدواج خیلی از نکات مهم برای شروع یک زندگی مشترک موفق توسط افراد نادیده گرفته می شود، که سبب می گردد بعد از سپری شدن سال های اولیه مشکلات و اختلافات زیادی در بین زوج ها به وجود بیاید. هدف اصلی مشاوره ازدواج یا مشاوره قبل از ازدواج این است که ما یاد بگیریم که چگونه با مشکلات زندگی زناشویی روبرو شویم. در حقیقت مشاوره قبل از ازدواج مانند واکسنی برای پیشگیری از طلاق و مانع از هم پاشیدن زندگی مشترک می باشد. از آنجایی که ازدواج مهمترین تصمیم گیری در زندگی هر فرد می باشد، آموزش دیدن برای این تصمیم گیری و یادگیری مهارت های لازم برای زندگی مشترک ضروری است.

 

 

 

مشاوره رایگان ازدواج ارومیه

هدف از مشاوره در مراکز مشاوره قبل از ازدواج ارومیه این نیست که در نهایت با یک پاسخ بله یا خیر از سمت مشاور روبرو شوید. مشاوره قبل از ازدواج در مسائلی همچون همسرگزینی، آگاهی از ریسک ازدواج، تفاوت شخصیتی افراد، حل مشکلات بین زوجین و آموزش مهارت های لازم برای زندگی مشترک صورت می گیرد. در حقیقت مشاوره قبل از زادواج مانند واکسنی برای پیشگیری از طلاق ، مانع از هم چاشیدن زندگی مشترک عمل می کند. آموزش دیدن برای این تصمیم گیری و یادگیری مهارت های لازم برای زندگی مشترک در زندگی هر فردی ضروری است. نکته مهم این است که بدانید که همسر شما در خانواده ای با افکار، فرهنگ، علایق و … کاملا متفاوت با شما بزرگ شده است. خواه نخواه بسیاری از معیار ها و علایق زندگی او با شما متفاوت می باشد. به همین دلیل شما باید بیاموزید که چگونه با وجود این تفاوت معیار ها و علایق با همسرتان زندگی شادی را بسازید. مرکز مشاوره ازدواج ارومیه هنر زندگی آماده است که با استفاده از خدمات مشاوره تلفنی و حضوری خود پاسخگوی سوالات شما باشد.

 

مرکز مشاوره روانشناسی هنر زندگی به دلیل مشکلات مردم ارومیه در دسترسی به بهترین مراکز مشاوره ازدواج ارومیه تصمیم به جمع آوری و معرفی آدرس بهترین مراکز مشاوره ازدواج ارومیه گرفته است. شما می توانید آدرس مراکز مشاوره ازدواج ارومیه را در جدول زیر مشاهده نمایید.

 

آدرس مراکز مشاوره قبل از ازدواج ارومیه

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد مراکز مشاوره ازدواج ارومیه می توانید با مشاوران مرکز مشاوره هنر زندگی از طریق تلفن ثابت با شماره 9099075228  تماس بگیرید.

 

 

مرکز مشاوره ازدواج ارومیه هنر زندگی خدمات خود را مراحل مختلف زندگی بین زوجین از ارتباط با جنس مخالف، آشنایی قبل از ازدواج، خاستگاری، نامزدی، آموزش مسائل جنسی و مهارت های لازم برای زندگی مشترک را اراعه می دهد. مرکز مشاوره ازدواج ارومیه هنر زندگی آماده است تا با استفاده از خدمات مشاوره تلفنی و حضوری خود پاسخگوی سوالات و مشکلات شما باشد. از جمله خدمات مشاوره تلفنی مرکز مشاوره ارومیه هنر زندگی می توان به مشاوره ازدواج ، مشاوره خانواده ، مشاوره قبل از ازدواج ، مشاوره طلاق ، مشاوره اعتیاد ، مشاوره جنسی ، مشاوره تربیت کودک ، زوج درمانی ، مشاوره افسردگی ، مشاوره وسواس ، مشاوره استرس ، مشاوره خیانت همسر ، اختلالات شخصیتی و …. اشاره داشت.

 

 

از آنجایی که زندگی های امروزه با گذشته بسیار متفاوت شده است و مسائل و مشکلات مخصوص به خود را دارد. نیازمند راه حال های نوین است. از آنجایی که  هزینه شرکت در جلسات مشاوره قبل از زادواج در مراکز مشاوره ازوداج ارومیه بالاست و بسیاری از زوج ها توان شرکت در این جلسات را ندارند. علاوه بر هزینه سنگین این جلسات، به دلیل حیا و حجب خانواده ایرانی مشاوره روانشناسی تلفنی می تواند یک راهکار مناسب باشد تا زوج ها بتوانند به راحتی مشکلات و مسائل خود را مطرح نمایند. از دیگر دلایل برتریت مشاوره تلفنی  ازدواج بر مشاوره ازدواج حضوری می توان به نداشتن وقت و درگیری های کاری زیاد امروزه افراد اشاره داشت.

 

 

مرکز مشاوره روانشناسی هنر زندگی دارای متخصصان مجرب در زمینه ازدواج بوده و با بهرمندی از خدمات مشاوره تلفنی و مشاوره حضوری خود می تواند پاسخگویی سوالات شما در زمینه های مختلف ازدواج باشد. از جمله مهمترین مشکلات زوجین می توان به موارد زیر اشاره داشت:

آشنایی قبل از زادواج : امروز بسیاری از افراد در آَشنایی قبل از زادواج خود با مشکلات زیادی روبرو می شوند. چرا که بسیاری از افراد در زمینه ارتباط صحبح با جنس مخالف خود آموزش ندیده اند. مطالعه مقالات زیر می تواند به شما در برقراری یک ارتباط سالم و موفق با جنس مخالف خود کمک شایانی کند.دوستی قبل از ازدواجاشتباهات آشنایی قبل از ازدواجرابطه جنسی قبل از زادواج داشته باشیم یا نه

 

ازدواج و نامزدی : ازدواج و مراسم خواستگاری یکی از مهمترین دغدغه های بسیاری از زوجین می باشد. تشخیص درستی انتخاب از لحاظ اختلاف سنی، موقعیت اجتماعی، معیار های شخصیت و تفاهم بین زوجین از جمله مواردی است که باید قبل از زادواج توسط زوجین مورد بررسی قرار بگیرد. توصیه می کنیم مقالات زیر را مطالعه نمایید.سوالات قبل از ازدواجتست تفاهمدخالت والدین در ازدواجازدواج زود هنگامازدواج مجددفاصله سنی در ازدواجازدواج در سن بالانقش خانواده در ازدواجازدواج مجددازدواج دوم مردان متاهلافراد نامناسب برای ازدواج

 

بعد از ازدواج : بسیاری از زوجین بعد از ازدواج به دلیل دخالت های زیاد خانواده و دوستان، نداشتن تفاهم برای حل بسیاری از چالش های زندگی مشترک، مشکلات جنسی و … با مشکل روبرو می شوند. استفاده از مشاوره ازدواج و مشاوره خانواده در چنین شرایطی در حل مشکلات زوجین بسیار تاثیر گذار و نتیجه بخش می باشد. توصیه می کنیم مقالات زیر را مطالعه نمایید. 

 

 

برای دریافت مشاوره در زمینه ازدواج و اطلاع از آدرس بهترین مراکز مشاوره قبل از ازدواج ارومیه می توانید با مشاوران مرکز مشاوره روانشناسی حامی هنر زندگی از طریق تلفن ثابت از کل کشور با شماره 9099075228 و از تهران با شماره 9092305265 تماس بگیرید.

هنر زندگی اولین سامانه مشاوره روانشناسی تخصصی کشور با مجرب ترین مشاوران روانشناسی پاسخگوی سوالات و مشکلات شما در زمینه های مشاوره خانواده ، ازدواج ، طلاق ، تربیت کودک ، جوانان ، مهارت های ارتباطی ، ترک اعتیاد ، مشاوره روانشناسی ، روان درمانی و … می باشد. به امید زندگی شاد و سالم برای یکایک مردم ایران…

با عضویت در خبرنامه، از جدیدترین و بهترین کتاب ها و مقالات روانشناسی اطلاع پیدا کنید…

© کلیه حقوق برای حامی هنر زندگی محفوظ می باشد. انتشار مقالات با ذکر منبع بلامانع می باشد.

ما در پایین لیستی از مراکز مشاوره ارومیه ارائه دادیم که  مراکز روانشناس کودک ، خانواده ، ازدواج ، طلاق تحصیلی  از جمله آنها است . نام روانشناس و یا مرکز ، تخصص مربوطه و آدرس و شماره تماس هر کدام آورده شده است. اگر به دنبال مشاوره خوب  یا روانشناس خوب در ارومیه هستید از لیست زیر استفاده کنید.

مرکز مشاوره مسیر سبز

آدرس :

ارومیه-خانباباخان-مجتمع پزشکان رویان ۱۰۱-طبقه سوم

تلفن تماس :

مشاوره رایگان ازدواج ارومیه

۰۴۴-۳۲۲۵۸۵۷۶

کلینیک پندار

آدرس :

 خیام شمالی، خان¬بابا¬خان، ساختمان میلاد نور، طبقه ۴

تلفن تماس : 

۰۴۴-۳۲۲۴۹۰۱۶

فیروزه آقازاده

 آدرس :

ارومیه – خیابان امام – کوچه بیمارستان صولتی

تلفن تماس :

۰۴۴-۳۲۲۳۱۰۹۹

کلینیک  شناخت 

آدرس  :

 خیابان خیام جنوبی ، نبش کوچه ۲۱ ، پلاک ۲۸۳ ، طبقه سوم

تلفن تماس :

۲۲۲۴۲۳۹ – ۰۴۴۱

کلینیک خدمات روانشناختی مهر

آدرس :

 خیابان خیام جنوبی ، روبروی داروخانه جابربن حیان ،

تلفن تماس :

 ۲۲۴۳۳۵۰ -۰۴۴۱

روانشناسی هادی

 آدرس :

خیابان دانش یک ، جنب دبیرستان شهید چمران ، مجتمع آذربایجان ، طبقه سوم

تلفن تماس :

 ۲۲۴۸۲۰۲ -۰۴۴۱

مشاوره تحصیلی تیک

آدرس :

استان آذربایجان غربی ، ارومیه ، فلکه خیام ، مجتمع آذربایجان ، طبقه ۳ ، واحد ۱۱

تلفن:

۰۸۶۳۲۲۱۲۰۰۹

در ادامه نیز مابقی اسامی روانشناسان ارومیه را می توانید ببنید. توجه داشته باشید که تمامی لیست منتشر شده از بهترین مراکز مشاوره ارومیه می باشند که دارای پروانه از مراجع ذی ربط هستند.

اگر بعنوان روانشناس کودک شاغل در ارومیه هستید و یا در دیگر زمینه ها شاغل هستید و هنوز نام خود را درلیست نیم بینید از طریق لینک ثبت اطلاعات مطب ، مشخصات خود را وارد و منتظر تایید بمانید.

دکتر نورالله خلیل زاده

آدرس:

مشاوره رایگان ازدواج ارومیه

خیابان مدنی دو ،  تقاطع خیام شمالی ، جنب بانک مهر ایران ، ساختمان پزشکان کیمیا – طبقه ۵

تلفن:

 044-32241919

محسن جمشیدی

آدرس:

– خیابان خیام شمالی – جنب داروخانه فتاح پور

تلفن:

 044-32223125

فریبرز امینی

آدرس :

 خیابان جانبازان – مدرسه اسلامی – پلاک ۵۲

شماره تماس:

 044-32234630

فیروزه آقازاده

آدرس : 

 خیابان امام – کوچه بیمارستان صولتی

شماره تماس:

۰۴۴-۳۲۲۳۱۰۹۹

عفت نوروزی

آدرس :

خیابان ملک – بعد از بانک انصار – انتهای کوچه آراسته – کلینیک مهراندیش

تلفن پذیرش :

۰۸۶-۳۴۱۲۰۴۱۲

گل آرا الهیار قصبه ای

مشاور خانواده در ارومیه

آدرس : 

خیابان برق ( خیابان سربازان گمنام ) – مابین میدان خیرین و چهارراه عمار – کلینیک شبانه روزی فارابی

تلفن پذیرش :

۰۴۴-۳۳۴۴۲۵۸۳

از نظر ما بهترین مرکز مشاوره ارومیه و یا بهترین دکتر روانشناس ارومیه مرکز و یا شخصی  است که صرفا توسط روانشناس  با تجربه  اداره شود. مرکزی که دارای سابقه کار باشد  ، تخصصی فعالیت کند و  مراجعان آن از خدمات ارائه شده رضایت داشته باشند.

مشاوره  مشورت و دریافت کمک اطلاعاتی دربارهٔ یک موضوع است که بین مراجع (کمک‌گیرنده) و متخصص  انجام می‌گیرد. و در موضوعات و زمینه‌های مختلف علمی و برای اهداف گوناگون انجام می‌شود که در میان مردم، بیشتر جنبهٔ روان‌شناختی آن ( روان‌شناسی) معروف است که هدف از آن بهبود وضعیت روحی–روانی و کیفیت‌بخشی به زندگی مراجع از جهت روانی‌است. ( ویکی پیدا )

اگر بدنبال مرکز مشاوره خوب در ارومیه و یا روانشناس کودک در ارومیه و یا مرکز مشاوره خانواده در ارومیه هستید حتما از لیست فوق استفاده کنید این لیست خدمات ازدواج ، زوج درمانی ، طلاق ، تحصیلی و بسیاری دیگر از خدمات را تحت پوشش قرار می دهد.

همچنین می توانید مراکز مشاوره تهران ، شیراز ، اهواز ، کرج را با کلیک بر روی لینک مشاهده کنید.

منبع :

سازمان نظام روانشناسی 

مجله توانبخشی و مشاوره هوش کالا با انتشار مقالات عمومی ، آگاهی عموم مردم و قشر سلامت  را از خدمات رشته های روانشناسی و مشاوره و همچنین رشته های توانبخشی ( فیزیوتراپی ، شنوایی شناسی ، کاردرمانی ، گفتار درمانی ، بینایی سنجی ، ارتوپد فنی ) بالا می برد.

این وب سایت مسئولیتی در قبال کیفیت مراکز معرفی شده ندارد. لذا قبل از مراجعه بررسی های لازم را به عمل آورید.

ارسالی توسط راهنما در دسته بندی مشاوره تلفنی | بدون پاسخ

شهرستان ارومیه در قسمت آذربایجان غربی .

در قسمت شمال غرب کشور ایران قرار دارد.

این استان با سه استان آذربایجان شرقی کردستان.

و همین طور زنجان هم‌مرز می باشد. مرکز مشاوره ارومیه مشاوره رایگان ازدواج ارومیه

آب و هوای این منطقه به صورت مدیترانه ای و چهار فصل آن به طور واضح مشاهده می شود.

همینطور گرمترین روزهای آن مربوط به ۱۵ تیر تا ۱۵ مرداد می باشد.  مرکز مشاوره ارومیه

باغ های سیب و همینطور انگور و دیگر میوه ها و بوستان هایی که در آنجا قرار دارد .

در فصل بهار و تابستان دیدنی می باشد.

و به خاطر میوه های آن  افراد زیادی به آنجا می روند.

در هنگام پاییز باغ های بادام زمینی زیبایی خاصی به فصل پاییز می دهد .

و در فصل زمستان به دلیل این که پر از برف می‌باشد . مرکز مشاوره ارومیه

ورزش‌هایی مانند اسکی و کوهنوردی کردن در کوه‌های مرتفع این شهر صورت می‌گیرد.

عقیده دارند که به دلیل اینکه در ارومیه روز های فراوانی  موجود می باشد.

ارومیه به خاطر این که در قسمت مرز ایران و همینطور ترکیه واقع می باشد .

مورد توجه کشورهای عظیم قرار می گیرد. مرکز مشاوره ارومیه

و همین طور هیئت های متنوع مذهبی در این شهر دایر می باشد.

که موجب شده است که به فرهنگ و روشنی تفکرات مردم به پیشرفت برسد .

و منطقه سودمندی به نظر برسد.

که در وسط بازار قدیمی در این شهر قرار گرفته است .

و همینطور جزو اصلی بافت قدیمی محسوب می شود.  مرکز مشاوره ارومیه

علاوه بر آن مراکز مشاوره خوب در نزدیکی ارومیه واقع می باشد.

با عضویت در خبرنامه ایمیلی مطالب سایت را در ایمیل خود دریافت کنید. مطمئن باشید به هیچ وجه از ایمیل شما استفاده تبلیغاتی نمی شود.

کلیه حقوق مادی و معنوی این وب سایت متعلق به سامانه پرسش و پاسخ مشاور می باشد.

ازدواج و طلاق دو مبحثی هستندی که ارتباز تنگاتنگی با یک دیگر دارند. بسیارند کسانی که به هر دلیلی طلاق را تنها راه چاره دانسته و تصمیم خود را مبنی بر طلاق گرفته و از همسر خود جدا می شوند.آیا تا به حال با خود فکر کرده اید که سرانجام این افراد چه می شود؟

اکثر این افراد بعد از بازیابی روحیه از دست رفته خود تصمیم به انتخابی درست و عاقلانه گرفته و تشکیل خانواده جدید می دهند. درست است شاید با خود فکر کنید که چطور ممکن است با یک بار ازدواج دوباره تسکیل خانواده دهند! اما مگر این افراد چه گناهی کرده اند؟!

توصیه مشاوران ازدواج ما در مشاوره ازدواج از ابتدا استفاده از تجربیات کارشناسان این مرکز برای انتخابی صحیح است تا از بروز این قبیل مشکلات جلوگیری شود اما اگر به هر دلیلی کار به طلاق کشیده شد، هیچ وقت دنیا به پایان نرسیده است. آنان نیز حق زندگی و تشکیل خانواده را دارا هستند. این افراز می توانند با مراجعه به مشاورین ما از خدمات مشاوره ای آنان برای یک انتخاب صحیح برخوردار شوند.

از این رو و اینبار با معرفی مشاوره ازدواج ارومیه برآن هستیم تا بتوانیم گامی موثر در پیشرفت فرهنگ ازدواج مجدد برداشته و کمکی به هموطنان عزیز ارومیه در زمینه ازدواج نماییم. مشاوره ازدواج ارومیه به منظور ایجاد فضایی مناسب برای مردم عزیز شهر ارومیه و ارائه خدمات مشاوره ای در مشاوره ازدواج برزگر ، مشاوره ازدواج اقبال ، مشاوره ازدواج شیخ تپه و مشاوره ازدواج قدس به هموطنان عزیز ساکن این شهر راه اندازی شده است.

مشاوره رایگان ازدواج ارومیه

برای کسب اطلاعات بیشتر به سایت مشاوره ازدواج رجوع کنید

منبع: کودک و نوجوان


با سلام .تمیم گیری منطقی چیزی است که شما به آن احتیاج دارید. یعنی بتوانید براساس فکر و منطق جلو بروید و تلاش کنید همه‌ اطلاعات موردنیاز را جمع‌آوری کرده و بعد از سبک و سنگین کردن تصمیم بگیرد. برای گرفتن یک تصمیم منطقی باید هیجانات، عواطف، وابستگی ها، اضطرار و تایید گرفتن از دیگران را کنار گذاشت و با بررسی پیامدهای احتمالی انتخاب آگاهانه قدم برداشت.

با انتخاب تان رو به رو شوید
بر مساله ازدواج تان تمرکز کنید و به جمع‌آوری اطلاعات بپردازید. این اطلاعات شامل اطلاعات از خودتان (شناخت خود، روحیاتتان، انتظاراتتان از زندگی مشترک، اهداف و انگیزه هایتان در زندگی شخصی و زندگی مشترک) و اطلاعات از طرف مقابل (باز هم همان هایی که درباره خودتان شناختید، این بار درباره طرف مقابل کسب کنید) و ویژگی های این ازدواج. پیامدهای آن، مشکلات احتمالی و… .

از چه راهی انجام دهید؟
ازدواج کردن هم مثل دیگر تصمیم های ما نیازمند روش شناسی است. یعنی بدانید چه باید بکنید تا تصمیمتان به بهترین شکل انجام شود. چطور طرف مقابل را بشناسید، چطور مرحله به مرحله به هم دیگر نزدیک شوید، چطور در دل فرد مورد نظر نفوذ کنید و چطور پروژه ازدواج را به سرانجام برسانید. حتی جزئیاتی مثل دخل و خرج قبل و بعد از ازدواج، روش هماهنگی با خانواده همسر، حل مشکلات زندگی مشترک و… هم در این مرحله باید مورد فکر و بررسی قرار گیرند.
یک روش خوب در این زمینه بارش فکری است. یعنی با آزاد گذاشتن فکر همه‌ گزینه‌های احتمالی را در نظر بگیریم؛ حتی گزینه‌هایی که در نگاه اول غیرمنطقی یا غیرممکن باشند. بعد از بارش فکری می توانید روش های درست تر را برگزینید. از بارش فکری در مرحله رو به رویی با انتخاب هم می توانید استفاده کنید تا تمام پیامدهای این ازدواج را اعم از ممکن و غیر ممکن بسنجید و سپس به بررسی هر کدام، شدت تاثیری گذاری شان و راه حل های ممکن برای آنها بپردازید.
اگر انتخابتان منطقی بوده و با برنامه ریزی جلو رفته اید نباید نگران چیزی باشید. می توانید یک بار دیگر موضوع را از اول مرور کرده، نگرانی هایتان را بنویسید و برای آنها پاسخ های منطقی پیدا کنید. با توکل به خدا و اعتماد به مشورت هایی که گرفته اید و تحقیق هایی که کرده اید، جلو بروید و تصمیم تان را عملی کنید
راهنمایی و مشورت با دیگران
درباره ازدواج مشورت با افراد آگاه و کسانی که در این زمینه تجربه موفق و کافی دارند ضروری است. مشاوره ازدواج را هرگز فراموش نکنید. مشاور با تجربه شما را از مسایلی آگاه می کند که هیچ کس دیگر نمی تواند در رابطه شما متوجه آن شود. حتی خودتان.

متعهد باشید
بعد از آنکه تصمیم را گرفتید، متعهد باشید و مسئولیت های آن را به عهده بگیرید. ممکن است بعد از تصمیم گیری گاهی شک و دو دلی به سرا‌غ‌تان بیاید. حتی ممکن است گاهی دلسرد شوید. این تا حدی طبیعی است و در هر تصمیم گیری این پشیمانی ها وجود دارد. اگر انتخابتان منطقی بوده و با برنامه ریزی جلو رفته اید نباید نگران چیزی باشید. می توانید یک بار دیگر موضوع را از اول مرور کرده، نگرانی هایتان را بنویسید و برای آنها پاسخ های منطقی پیدا کنید. با توکل به خدا و اعتماد به مشورت هایی که گرفته اید و تحقیق هایی که کرده اید، جلو بروید و تصمیم تان را عملی کنید.

سلام من خانم ۲۶ساله هستم و عاشق پسرعموم شدم همه چی داره بجز کار خودشم میگه تا کار پیدا نکنم ازدواج نمیکم و وقتی هم باهاش هر کسی صحبت میکنه سرد جواب میده که آدم پشیمان میشه باهاش صحبت کنه و یکم هم اخلاقش تنده همه خانواده اینجوری هستیم یکم اخلاقمون تنده میشه راهنماییم کنین توروخدا کمکم کنین

دوست عزیز شما الان بخوبی اخلاق ایشونو میدونی … چه اخلاق بد و چه اخلاق خوب
دو راه وجود داره ..اول اینکه پای دوست داشتنتون بمانید و تمام این اخلاق بد و بیکاریو تحمل کنید
یا راه دوم منطقی برخورد کرده و براساس معیارهایی که دارید انتخاب دیگه انجام بدید

سلام خسته نباشین ببخشید نمیشه شما شماره تلفن بدین با شما تلفنی بیشتر صحبت کنم ؟!

در این مورد میتونید با متخصصین کانون مشاوران ایران، مشاوره تلفنی/تخصصی داشته باشید
۰۲۱-۸۸۴۷۲۸۶۴

سلام خسته نباشین ببخشید گفتم شماره تلفن بدین که متاسفانه ندادین و درمورد اینکه دوراه دارم بگم که پسرعموم بیکار نیست کار داره ولی دوست نداره این کارو انجام بده برای همین اون کاری که دوست داره دنبالشیم که امیدوارم بزودی کاری که دلش میخواد رو پیدا میکنیم و یه موردی هم که وجود داره پدربزرگم چند ساله فوت شدن و خیلی به من و پسرعموم علاقه زیادی داشت خیلی بیشتر مارو دوست داشتن و چندین ماهه به خوابم میان میگن تو باتو با پسرعموت ازدواج کنی من کلا گیج شدم که چرا این خواب اینقدر تکرار شده و با اخلاقی هم داره میتونم باهاش کنار بیام چون اخلاقمون یکیه و میتونم اخلاقشو تغییر بدم برای اینکه انگیزه ای برای زندگی نداره و هدفی تو زندگی نداره که اخلاقش بدتر شده و اگه ببینه واقعا اونطور که فکر مینکه نیست مطمئننا اخلاقش هم عوض میشه پس من راه اول رو براساس خوابی که مدام تکرار میشه و منطق عقلم انتخاب میکنم امیداورم بتونین منظورم رو به خوبی متوجه شده بخوبی راهنماییم کنین توروخدا کمکم کنین به خواهرش بگم در مورد این موضوع کمکم کنین ممنون🙏🙏

با سلام
اگر واقعا فکر می کنید شرایط ایشون رو می تونید بپذیرید و فکر می کنید اگر شما بخواهید می توانید تغییراتی در اخلاق ایشون ایجاد کنید وزندگی موفقی داشته باشید اقدام کنبد درسته خواب می بینید و گاهی خواب ها بیهوده و بی هدف هم نیستند و معانی دارند ولی در مورد ازدواج که بحث یک عمر زندگی است خوب همه جوانب رو بسنجید و منطقی نه احساسی تصمیم بگیرید .امیدوارم در نهایت خوشبخت باشید و در زندگی با مشکل غیر قابل حل روبه رو نشوید .

سلام خسته نباشین ببخشید بازم مزاحم شدم میگم درمورد این موضوع با خود پسر عموم صحبت کنم یا به خواهرش بگم راستش از واکنششون میرسم لطفا راهنمایی و کمکم کنین😔🙏

با سلام
بهتره با خواهرس صحبت کنید البته باز اگر شناخت دارید که خدای ناکرده سو برداشت نشود .به هر حال نخوهی مطرح کردن درست و متناسب با شرایط خانوادگی و موقعیت دو خانواده اهمیت دارد و یادتان باشد در مورد هیچ خواستگاری نباید جوری مطرح شود که شما همه مسائل را می پذیریدقبول می کنید .شما بیشترین انعطاف را به خرج می دهید از تفاوت ها می گذرید چون احساس می کنید می توانید با ان فرد کنار بیایید این ها همه مشکل است .چون شما وارد زندگی نشدید شاید نتوانستید کنار بیایید شاید نتوانستید شرایط طرف مقابل را تحمل کنید خوب نباید وعده هایی داده شود که بعدا طرف مقابل مطالبه کند .بهتره در مورد اینکه حتی مطرح کنید بیشتر فکر کنید با شناختی که خود شما دارید .امیدوارم خوشبخت باشید

دوست عزیز در همه قسمتهای سایت میتونید آدرس و شماره تماس رو ببینید …
در این مورد میتونید با متخصصین کانون مشاوران ایران، مشاوره تلفنی/تخصصی داشته باشید
دفتر قیطریه:
۰۲۱-۲۲۶۸۹۵۵۸ خط ویژه

در مورد خوابتون نمیتونید قاطع بیان کنید مربوط به ازدواج میشه و جواب صادقانه است
چون شما هر روز به ایشون فکر میکنید پس طبیعیه به خوابتون هم بیاد … بهتره در این مورد با فردی قابل اعتماد در خانواده و یا فامیل صحبت کنید تا در این مورد وساطت کنه
و این منطقی ترین راه حله که بتونید نظرتون رو به ایشون منتقل کنید
ولی ایشون شرایط ازدواج که همون استقلال مالیه رو نداره و بهتره احساسی برخورد نکنید

سلام مجدد خسته نباشین ببخشید من بازم مزاحم شدم راستش دوتا خانواده یعنی ما و عموم اینا سر موضوعی بحثشون شده و من فکر میکنم اگه هم در مورد خوابم به دخترعموم بگم و اگه هم بیان پدر من مخالفت کنه و اجازه ازدواج رو نمیده از این موضوع واهمه دارم راستش میترسم اگه هم خانواده ها قبول کنن بعدا سر هرمسئله کوچکی دعوا و قهر میکنن و هر حرفشون رو به سرمن و زندگیم بکوبن لطفا خواهش میکنم کمکم کنین🙏

با سلام
وقتی این شناخت رو دارید و این اینده رو متصور هستید چرا باید اقدام کنید .چرا باید پیش قدم شوید و مساله رو مطرح کنید .یکی از ایرادات ازدواج فامیلی متاسفانه وجود این مسائل و درگیری هادر بی بزرگتر هاست که باعث می شود افراد از اصل مطالب غافل شوند .و در زندگی زوج های جوان تاثیرناخوشایندی را ناخواسته داشته باشد و باعث تقابل بین همسر و خانواده ها شود .شما هم دقت داشته باشید هر چند خواب دیدید و به هر حال مسائلی شاید احساسی هم وجود دار د نباید سریع تصمیم بگیرید شاید بهتر باشد قبل از مطرح کردن همه جوانب زندگی با پسر عموی خود را بسنجید و سریع اقدام نکنید .اگر قرار باشد بین خانواده ها درگیری هایی باشد قطعا زندگی شما از این ها تاثیر می پذیرد پس شاید بهتر باشد با بزرگتری مشورت داشته باشید .و یا حضوری به روانشناس مراجعه کنید تا زمان داشته باشید همه مسائل رو مطرح کنید .تا بتوانند راهکارهایی متناسب باشرایط شما ازائه کنند امیدوارم خوشبختب باشید.

دوست عزیز حتی اگر در مورد خوابتون کلامی صحبت کنید کسی باور نخواهد کرد …
در مورد تغییر رفتار ایشون از همین الان بدونید نمیتونید اخلاق و رفتار کسیو تغییر بدید پس از این تصور خارج بشید
و تا ایشون کارمناسب و استقلال مالی نداشته باشه هیچ خانواده ای حاضر به ازدواج نخواهد بود

سلام ساکن خوی هستم و مشاوره قبل از ازدواج معتبر در خوی رو میخواستم لطفا راهنماییم کنین ممنون

در این مورد اطلاعی نداریم و شم میتونید با سازمان بهزیستی شهرتون تماس بگیرید

سلام من ۲۶سالمه نامزد دارم هر دو تحصیلاتمون فوق هستش، نامزدم یه اخلاقی رو نشون میده که قبلا نداشت، مثلا خودشو بالاتر از من میبینه و مدم موقعیت اجتماعی منو بطور غیر مستقیم تحقیر میکنه درحالی که موقعیت اجتماعی خودمو خونواده م خیلی خوبه و از ایشون بالاتریم اما من اصلا اینو در نظر نگرفتم، ایشون مدام میخوان ثابت کن که بالاترن و هیچ وقت از من سراغی نمیگیرن نه زنگی نه پیامی و هر چیزی برام میخرن وضش رو میخوان البته ، نظر منو برای هیچی نمیپرسن مدام هم اظهار دارن عاشقمه اینم بگم ازدواج ما سنتی بوده، الان نمیدونم چیکار کنم جدا بشم یا نه؟ نمیشه دام بهش تذکر بدم دوس دارم زندگی آرومی داشته باشم تا مدام ثابت کنم کی بالاترنه کی پایین تر

با سلام مساله شما دوست عزیز انقدر حاد نیست که به طلاق فکر کنید .مشکل بحث داشتن زبان مشترک است اینکه طرف مقابل متوجه شرایط باشد و درک متقابل داشته باشد هر دو نفر توجه کنید به عنوان زن و مرد چه انتظاراتی از هم دارید چه می خواهید .این ها مدیریت صحیح رفتار است بهتره هر دو به روانشناس مراجعه کنید و بدانید که در هر حال زندگی شوخی نیست .شما هر دو دانشجوی تحصیلات تکمیلی هستید و انتظار بیشتری از شما می رود .شاید همسر شما در واقع منظوری از رفتارهاشون ندارند بلکه طبیعتا فکر می کنند این طور رفتار کردن درست تر است .در هر حال امیدوارم خوشبخت باشید .

ببخشید تو ارومیه موسسه آشنایی برای ازدواج زوج های جوان وجود داره؟؟

در این مورد میتونید با متخصصین کانون مشاوران ایران، مشاوره تلفنی/تخصصی داشته باشید
۰۲۱۸۸۴۱۹۸۳۲
موفق باشید

سلام خسته نباشید.من حدودا یک سال هست که نامزد کردم بغضی خصلتهای نامزدم شدید میخوره مثلا کاری میخواد بکنه یا چیزی میخواد بگیره برام بعدا یه جوری
پولش رو از من در میاره زیاد از من پول میگیره میگه پس میدم نمیده آزارم میده این کارش احساس میکنم من شوهر اونم نه اون شوهر من لطف کنین کمک کنین که چه جوری این کارش رو هضم کنم و پولی گفته پس میدم نمیده ازش بگیرم تا بفهمه کارش اشتباهه چیکار کنم راهنماییم کنین.لطفا

بهترین توصیه برای برخورد با افراد خسیس در ازدواج همان ازدواج نکردن با چنین افرادیه …

همه ما آدم‌هایی را سراغ داریم که پول به جانشان بند است و آنقدر ناخن خشکی می‌کنند و سخت می‌گیرند که نفس اطرافیانشان را می‌برند و از زندگی سیرشان می‌کنند. زندگی با کسی که همه فکرش در خرج نکردن و لذت نبردن از زندگی خلاصه شده کار واقعا سختی است. کسی که خسیس است نه خودش از زندگی لذت می‌برد و نه می‌گذارد کسانی که با او هستند طعم خوش زندگی را بچشند مثل این‌که آنها نه فقط در پول خرج کردن که از دیدن خوشی دیگران هم تنگ نظری می‌کنند.

شاید زمان مجردی، خساست مشکلات فراوانی را برای فرد خسیس ایجاد کند که مهم‌ترین آن، جدا ماندن از جمع و تنها ماندن است. در واقع خساست اجازه نمی‌دهد اندکی از درآمد شخصی‌مان را صرف رفت و آمد یا خرید هدیه برای دیگران کنیم و در برنامه‌های دسته‌جمعی حاضر شویم. به این ترتیب، هر لحظه بیش از قبل از جمع فاصله می‌گیریم و در نهایت به فردی منزوی تبدیل می‌شویم. تا اینجای قضیه، فقط خودمان ضرر می‌کنیم؛ ولی بعد از ازدواج، وضعیت کاملا فرق می‌کند چون پای نفر دیگری هم در میان است.
بعد از تشکیل خانواده، خسیس بودن یکی از طرفین، به شدت بر روابط زوجین و رابطه آنها با یکدیگر تاثیر می‌گذارد؛ تا حدی که شاید به جدایی بینجامد؛ مگر آنکه هر دو نفر (زن و شوهر) مبتلا به مشکل خساست باشند تا بتوانند از بودن در کنار هم لذت ببرند.

مهم‌ترین مشکلات زندگی افراد خسیس با خانواده (همسر و فرزندان) :
– ناتوانی در برقراری ارتباط عاطفی؛ این افراد حتی نمی‌توانند از ساده‌ترین کلمات محبت‌آمیز برای بیان احساسات خود استفاده کنند. جالب اینکه اگر هم از این کلمات استفاده کنند، آزادی و آرامش در رفتارشان دیده نشده و همیشه حالتی از گرفتگی و ناراحتی در رفتار آنها مشاهده می‌شود.
– به نظر آنها خرید هر چیزی غیر ضروری است و بهتر است به جای آن در بانک پول پس‌انداز شود. خرید هدیه هم که اصلا محلی از اعراب ندارد و دور ریختن پول به حساب می‌آید. در مواقع اجبار هم پرداخت نقدی، بهتر از هر هدیه‌ای است.
– فاصله عمیقی در روابط زن و شوهر دیده می‌شود؛ سایه دائمی خساست در زندگی مشترک، باعث جدایی آنها از هم می‌شود چون یکی از طرفین نمی‌تواند نیازهای عاطفی و روحی- روانی طرف مقابل را برآورده کند. بگذریم از اینکه رفع نیازهای دیگر به طور کامل از یاد رفته است.
– ارتباط زن و شوهر به بحث‌ها و رفع نیازهای مالی محدود می‌شود. در نهایت نیز برای رفع هر نیاز- پس از یک جدال طولانی – باید همه افراد خانواده از چهارچوبی که فرد خسیس تعیین می‌کند، پیروی کنند.
– والد یا والدین (بسته به اینکه کدام‌یک به بیماری خساست دچار باشند) همواره از رفتارها و تلاش‌های فرزندشان در هر زمینه‌ای ناراضی هستند. این نارضایتی از مسائل درسی تا کارها و رفتارهای روزمره آنها را شامل می‌شود. اما این والدین برخلاف والدین کمال گرا – که برای موفقیت فرزندشان هزینه کرده و آنها را همراهی می‌کنند – هیچ تلاش و کمکی برای پیشرفت بیشتر فرزندشان نمی‌کنند و فقط توقع دارند.
– مردان یا زنان خسیس هر مسئله‌ای را با مسائل مالی می‌سنجند و «پول و درآمد» مهم‌ترین عامل تعیین‌کننده در زندگی آنهاست. مثلا معیار محبتشان، مبلغ، کیفیت یا نوع هدایای خریداری شده است، نه زیبایی این کار.
– تصمیم‌گیری برای خرید هر وسیله ساده‌ای برای منزل باید با اجازه زن یا شوهر خسیس باشد. برای صدور این اجازه هم باید همیشه دلیل قانع‌کننده‌ای وجود داشته باشد؛ دلیلی که بتواند فرد خسیس را قانع کند. به این ترتیب، طرف مقابل از هر خریدی منصرف می‌شود.
– رفتارها آزادانه نیست؛ ترس از بروز واکنشی نامطلوب از سوی فرد خسیس بر همه رفتارها و روابط سایه افکنده و آزادی عمل را از همه افراد خانواده – به ویژه همسر – سلب کرده است.
– این افراد در برآوردن نیازهای فردی‌شان هم امساک می‌کنند؛ تا حدی که سلامتی‌شان هم در معرض خطر قرار می‌گیرد.
به‌خاطر بسپاریم که بیماری فرد خسیس هیچ گاه درمان نمی‌شود

راهکار:
– اول از همه به‌خاطر بسپاریم که بیماری همسر خسیس ما هیچ گاه درمان نمی‌شود؛ بنابراین فقط باید تلاش کنیم تا رفتار او را تعدیل و ترمیم کنیم. درمان قطعی‌ای برای این بیماری وجود ندارد؛ فقط با این شیوه‌ها می‌شود با او مدارا کنیم:
– طبیعت افراد خسیس را باور کنید و بپذیرید که به بیماری خساست دچار هستند. این باور باعث می شود تا رفتارهای آن ها برایتان قابل تحمل باشد.
– پیش از خرید هر وسیله ای برای منزل با همسرتان مشورت کنید. با وجود اختلاف نظر، مشورت کردن ضروری است تا پس از خرید با لجبازی او روبه رو نشویم. به این ترتیب، مانع از بروز جنجال می شویم.
– بعضی افراد مبتلا به خساست، تلاش می کنند تا این صفت نامناسب را اصلاح کنند. در این صورت با درک مشکل شان باید به آن ها کمک کنیم. نباید این افراد را مسخره کنیم یا دائم از آن ها ایراد بگیریم. بلکه باید کنارشان باشیم تا با کمک هم به تدریج بر مشکل غلبه کنیم.

– افراد خسیس با وجودی که ممکن است سلیقه خوبی داشته باشند اما برای خرید هر چیزی، ابتدا به مبلغ آن توجه می کنند؛ بنابراین به جای دلخور شدن یا مسخره کردن همسرتان، از او تشکر کنید.

– همین که او هزینه ای را بابت خرید چیزی پرداخت کرده، کافی است. تشکر شما نوعی تشویق برای تکرار این رفتارهای مثبت و از بین رفتن برخی مشکلات رفتاری همسرتان است.

– زمانی که از رفتار همسرتان غمگین و عصبانی می شوید، ناراحتی تان را ابراز کنید، البته نه با دعوا و جنجال بلکه به او توضیح دهید که از رفتارهای او ناراحت می شوید و خجالت می کشید. این توضیح و ابراز ناراحتی ما به شکل منطقی، تلنگری برای تجدیدنظر در رفتارهای نامناسب اوست.
در این مورد میتونید با متخصصین کانون مشاوران ایران، مشاوره تلفنی/تخصصی داشته باشید
۰۲۱-۲۲۳۵۴۲۸۲مشاوره رایگان ازدواج ارومیه

با سلام
این بستگی به برخورد اولیه شما دارد و باید این مساله را در نظر داشته باشید .و البته برخوردهای بعدا که دارید .هم مهم است .شما نامزد هستید باید وقتی ناراحت می شوید ایشون رو حتما مطلع کنید بهتره در این موارد باهاشون صحبت کنید اگر قرار باشید از رفتاری که ناراحت هستید کتمان کنید .مدام با خودتون درگیری ذهنی دارید و به نتیجه نمی رسید بهترین منبع حل مسائل خود همسرتون خواهند بود .نه فرد دیگری .امیدوارم متوجه باشید .البته نوع گفتن و لحن مناسب اهمیت دارد که باید دقت داشته باشید .در هر حال امیدوارم درست رفتارها رو مدیریت کنید .و بدونید اصلا وظیفه شما تامین مخارج طرف مقابل نیست اونوقت لطف تبدیل به وظیفه می شود .موفق باشید

با سلام میخواهم با دختری ازدواج کنم ۲۰ سال سنش است خودم ۳۱ ساله هستم میخواتسم بدونم مشکلی بوجود نمیاد یا نظرتون در مورد ازدواج با این دختر خانم رو بگید.
سپاس بیکران

اگر تفاوت سنی میان زن و مرد سه تا چهار سال باشد، از یک حد معمولی برخوردار است. این مورد بستگی به این دارد که چقدر زن و مرد بتوانند این فاصله را باور داشته باشند. این مساله را نمی توان به همه تعمیم داد و به این معنا نیست که همه کسانی که چنین اختلاف سنی ای دارند، زندگی خوبی هم دارند.
البته هرچه فاصله سنی زوجین کمتر باشد احتمال تفاهم بیشتر است. چراکه دو نفر با تفاوت سنی زیاد در دو مرحله متفاوت از زندگی هستند و نیازها و خصوصیات آنها بالطبع متفاوت است. فاصله سنی از ۱۰ سال به بالا به دلیل اینکه تفاوت زمانی و یک دهه فاصله زندگی کردن بین دو فرد وجود دارد، مشکلاتی برای هر دو زوج به وجود می آورد. مشکلاتی چون عدم درک صحیح و متقابل، برآورده نشدن انتظارات دو طرف بعد از مدتی و بی حوصلگی فرد بزرگ تر، به خصوص احساس پشیمانی و بروز مشکلات بیشتر از عواملی هستند که بین زوج ها با فاصله سنی زیاد دیده می شوند.
یکی از معیارهای انتخاب همسر هماهنگی و تناسب بین زوجین از نظر فاصله سنی است. به هر حال افرادی که در محدوده سنی نزدیک هم باشند، تجربه ها و خاطره های یکسانی دارند و پیش زمینه فرهنگی مشابهی برای درک کردن هم خواهند داشت.

مرد ایرانی با خاصیت مردسالارانه ای که از گذشته در اطراف خود دیده و شنیده، مدیر بودن در خانواده و حرف آخر زدن را تعریفی از خود می داند. از سوی دیگر بزرگ تر بودن مرد نوعی توازن رفتاری را در خانواده به دنبال دارد. با این حال معیارها با گذشت زمان در حال تغییر و دگرگونی است.
حضور زنان در جامعه و فعالیت های اجتماعی آنها، توجه بیشتر آنها به تحصیلات و ارتقای علم و به دست آوردن موقعیت هایی برتر حتی بسیار معتبرتر از مردها تا حدودی باعث تغییر سن ازدواج شده و به همین خاطر است که در جامعه امروز زنانی که از همسران خود بزرگ تر هستند، بیشتر از قبل دیده می شوند.

در این مورد میتونید با متخصصین کانون مشاوران ایران، مشاوره تلفنی/تخصصی داشته باشید
۰۲۱-۸۸۴۷۲۸۶۴

با سلام
خیر مساله اختلاف سنی مشکل ساز نیست مگر اینکه دو نفر شرایط روحی متفاوتی داشته باشند .بهتره همه جوانب را در نظر بگیرید .در مورد اختلاف سنی چون اصولا از دو نسل متفاوت هستید ممکنه توقعات متفاوتی داشته باشید و شرایط و روحیات متفاوتی باشید .بهتره شناختتون رو کامل کنید کاملا منطقی ملاک ها و شرایط رو در نظر بگیرید .و اینکه شما چه انتظاراتی از طرف مقابل دارید مهم است .مشاوره پیش از ازدواج بسیار مهم است .حتما استفاده کنید .مهم تفاهم خود شماست .و قضاوت منطقی کردن اهمیت دارد .
در این مورد میتونید با متخصصین کانون مشاوران ایران، مشاوره تلفنی/تخصصی داشته باشید
۰۲۱۸۸۴۱۹۸۳۲
موفق باشید

چرا هیچ گونه ادرسی نمینویسین؟؟؟؟
لطفا آدرس مرکز مشاوره ازدواج در شهرستان ارومیه رو واسم بفرستین خواهش میکنم خیلی لازم دارم????

با سلام
من سال پیش با یک دختر خانم آشنا شدم.دختر خوبی بود و منو شدیدا به خودش وابسته کرد.تا جایی که دیگر نتوانستم درس بخوانم و در کنکور رتبه خوبی نیاوردم.ماندم پشت کنکور برای سال بعد و امسال هم اگر اینطور پیش برود در کنکور شکست خواهم خورد.چون فقط به آن دختر فکر میکنم.به نظر شما ازدواج من در این شرایط خوب است؟؟؟اگه نکنم چه کار کنم؟؟؟نمیتونمم درس بخونم.
ممنون میشم سریع راهنمایی فرمایید

سلام. در ارومیه مرکز مشاوره “رایگان” سراغ دارین؟؟؟ ممنون میشم راهنمایی کنین.

در این مورد با اداره بهزیستی شهرستان محل زندگی تماس بگیرید

به جمع

70000

نفری کانون بپیوندید.

       پیشنهادات پیامکی شما

       به کانون مشاوران ایران:

        3000 77 77 47 3000

کانون مشاوران ایران

iranoccc_admin

فوریه 25, 2019
مشاوره خانواده

ثبت دیدگاه
2,141 بازدید

بهترین مشاوره خانواده در ارومیه:

خانواده مهمترین تکیه گاه بشر در طول دوران زندگی هر شخص است.

در کشور ما خانواده جایگاه والایی دارد و حتی در دین اسلام هم از این امر به نیکی یاد شده است.

ما باید تمام تلاش خود را برای پایدار بودن خانواده بکنیم تا خانواده ای شاد داشته باشیم.مشاوره رایگان ازدواج ارومیه

وقتی شما از سرکار و حجوم فشار های کاری به خانه بر می گردید این خانواده است که شما را به آرامش می رساند.

پس سعی خود را بر آن بدارید که خانواده ی خود را حفظ کنید و با آن ها لذت ببرید.

 

شما عزیزان می توانید برای دریافت مشاوره خانواده تلفنی از سراسر کشور با شماره

43 52 907 909 

از طریق تلفن ثابت و بدون پیش شماره تماس حاصل فرمایید.

برای افرادی که مشکل خانوادگی دارند بسیار مفید است.

زیرا مشاور راه کار های درست را به افراد می دهد تا خانواده را از خود و خود را از خانواده راضی نگه دارد.

شما اگر با ما تماس بگیرید ما می توانیم با وجود مشاور های حرفه ای خود این امکان را برای شما فراهم کنیم.

زندگی پر از زیبایی هاست پس برای داشتن زندگی زیبا و ایده آل باید تلاش کرد.

اگر وقتی به خانه می روید با یک شاخه گل به منزل بروید حتما شادی را به خانه خود می برید.

با پدر و مادر مهربان باشید و خواسته های خود را محترمانه بیان کنید.

اگر شما پدر مادر هستید نسبت به عقاید فرزندان خود کوتاهی نکنید.

و سعی کنید با آن ها کنار بیایید.

اگر به هم دیگر احترام بگذارید دچار مشکل نخواهید شد.

 

شما عزیزان می توانید جهت دریافت دریافت مشاوره تلفنی همه روز حتی در ایام تعطیل

با مرکز مشاوره تلفنی ایران تماس حاصل فرمایید.

جهت ارتباط با سامانه مشاوره تلفنی هوشمند سراسری از طریق تلفن ثابت

با شماره تلفن 43 52 907 909     تماس برقرار کنید.

تماس از سراسر کشور بدون صفر و بدون پیش شماره

تماس با تلفن همراه امکان پذیر نمی باشد

در صورت شنیدن صدای بوق اشغال و یا خطای مخابراتی مجدد صفحه تماس بگیرید

ژوئن 6, 2020

آوریل 10, 2020

ژانویه 20, 2020

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه

نام *

ایمیل *

وبسایت

مشاوره خانواده تلفنی به هر نوع خدمات روانشناختی که توسط تلفن انجام می شود اشاره می کند.

 مشاوره خانواده تلفنی از روان درمانی فردی، دوگانه یا گروهی با یک درمانگر حرفه ای به اولین کمک روان شناختی ارائه شده توسط مشاوران حرفه ای حرفه ای می باشد.

مشاوره خانواده – مشاوره خانواده انلاین – مشاوره خانواده تلفنی – مرکز مشاوره خانواده آنلاینمشاوره رایگان ازدواج ارومیه

پرداخت موبایلی

مشاوره خانواده

مشاوره خانواده تلفنی

مشاوره خانواده تلفنی رایگان

شماره مشاوره تلفنی خانواده رایگان

مشاوره خانواده می تواند گزینه ای بسیار مناسب برای کاهش مشکلات میان خانواده ها در زمینه های گوناگون باشد.

و ثابت شدت است که این نوع از مشاوره تاثیر مثبت بسیاری داشته.

و بسیاری از خانواده ها را از شر مشکلات روزمره رهانیده و آن ها را به روند زندگی عادی باز گردانده است.

یکی از بزرگترین مزایای مشاوره خانواده خوب می تواند این باشد که برای همه مردم کشور قابل دسترسی باشد.

در بسیاری از شهرهای کوچک و روستاهای کشور مشاوره خانواده بسیار خوب وجود ندارد .مشاوره رایگان ازدواج ارومیه

و دسترسی به یک مرکز مشاوره خانواده بسیار سخت است.

و بنابراین بسیاری از افراد نمی توانند مشاوره روانشناختی خوب دریافت کنند.

همچنین در شهرهای بزرگ، بسیاری از مردم به دلیل ماهیت شلوغشان .

نمی توانند به یک مرکز مشاوره خانوادگی خوب مراجعه کنند.

بنابراین، مشاوره خانواده می تواند یک راه حل خوب برای حل این مشکل باشد .

تا همه افراد بتوانند به آسانی به هر زمینه ای از مشاوره خانواده بروند.

به راحتی با متخصصان با تجربه ارتباط برقرار کنند و از خدمات مشاوره خانواده بهر ببرند.

در جوامع امروزی بیشتر خانواده ­ها در عرصه های گوناگونی مثل موارد گفته شده.

با مشکلات زیادی رو در رو می باشند و همان گونه که از قدیم گفته اند.

قطعا در این موارد مهم شور و مشورت فرد با افرادی که به در این زمینه تجربه دارند .

می تواند مطلوب و مناسب باشد، به همین دلیل مشاور خانواده خوب به عنوان مشاوره ای.

که در زمینه های گوناگون روانشناسی ارائه می گردد می تواند کمک های مناسبی.

را در جهت کاهش مشکلات خانوادگی افراد و برون رفت آن ها از دغدغه ها.

و شرایط سخت و راهنمایی ان ها به سمت گام نهادن در مسیر سعادت و خوشبختی نماید.

امروزه تمامی مراکز مشاوره به خوبی خدمات مشاوره خانواده خوب را انجام می دهند.

که در شهرهای مختلف ایران نیز این مهم به خوبی صورت می گیرد .مشاوره خانواده خوب در ارومیه

که می تواند با استفاده از روش های مختلف مانند تلفن، اینترنت و نیز حضوری مشاوره خانواده صورت گیرد.

بسیاری از دغدغه ها و مشکلات زندگی زناشویی افراد با استفاده از خدمات مشاوره خانواده خوب در ارومیه حل می شود.

در حقیقت خیلی از زن و شوهرها ممکن است از همان ابتدای زندگی مشکلاتی را با همسر خویش داشته باشند .

به همین دلیل مشاوره آن­ ها با مشاور ازدواج و نیز مشاور خانواده می تواند.

کمکی بسیار مطلوب و موثر برای ان ها باشد و هم چنین پس از ازدواج نیز ممکن است.

که فرد مشکلاتی در کانون گرم خانواده داشته باشد .مشاوره خانواده خوب در ارومیه

مشاوره خانواده خوب ارومیه می تواند خدمات مناسبی را در زمینه مشاوره های مرتبط .

با امور خانواده به افراد ارائه دهد که در زیر به برخی از مهم ترین آن ها اشاره خواهیم نمود.

 

 

هدف از انجام مشاوره خانواده، بهبود کیفیت ارائه خدمات خانواده .

و قادر ساختن مراجعان به انتخاب مسولانه و آزادانه است.

طی این روند، مشاور خانواده کمک می کند تا مشاوره شونده .

بر اساس نیازهاي خود در انتخاب روش مناسب برای برخورد صحیح.

و کشاندن مسیر زندگی به سمت صحیح، درست تصمیم بگیرد.

انواع مشاوره خانواده به شرح زیر است:

مشاوره خانواده در مورد یک روش خاص: در این مشاوره با توجه به اینکه تصمیم گیري.

و انتخاب روش صورت گرفته است، اطلاعات دقیق تري در خصوص ایجاد خانواده موفق انتخاب شده و در اختیار داوطلب قرار داده می شود.مشاوره رایگان ازدواج ارومیه

همچنین در این مشاوره راهنمایی هاي لازم در مورد این که داوطلب چگونه.مشاوره خانواده خوب در ارومیه

و چه وقت از ترفندهای مناسب برای رضایت همسر استفاده کند بکند و نیز زمان مراجعه بعدي ارائه می شود.

 

منبع: com.مشاوره-خانواده

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نام *

ایمیل *

وب‌ سایت

دیدگاه

{{#message}}{{{message}}}{{/message}}{{^message}}تسلیم شما شکست خورد سرور با {{status_text}} (کد {{status_code}} ) پاسخ داد. برای بهبود این پیام، لطفا با توسعه دهنده این پردازنده فرم تماس بگیرید. بیشتر بدانید{{/message}}

{{#message}}{{{message}}}{{/message}}{{^message}}به نظر می رسد که ارسال شما موفق بوده است. حتی اگر سرور پاسخ خوب داده باشد، ممکن است ارسال شده پردازش نشود. برای بهبود این پیام، لطفا با توسعه دهنده این پردازنده فرم تماس بگیرید. بیشتر بدانید{{/message}}

ارسال …

تمامی حقوق متعلق به © کپی رایت “کانون مشاوران ایران” با نام “کانون مشاوران” است.

یا نام متخصص را جستجو کنید

روانشناس کیست؟

روانشناس کسی است که فرایندهای ذهنی و رفتار انسان‌ها را از طریق مشاهده، تفسیر و ثبت نحوه ارتباط افراد با یکدیگر و محیط پیرامون‌شان، بررسی می‌کند. روانشناسان سعی دارند که سلامت و رفاه ذهنی همه افراد، اعم از خانواده‌ها، گروه‌ها و جوامع مختلف را تضمین کنند.

روانشناس، یک متخصص آموزش‌دیده است که در زمینه تحقیقات، آزمایشات و رسیدگی به چالش‌های عاطفی و روانی بیماران فعالیت می‌کند. مشاور و روانشناس خوب در هر زمینه ای می تواند خدمات خود را در مراکز مشاوره، بیمارستان ها یا مطب متخصص ارائه کنند. برخی مراکز به شکل اختصاصی مرکز مشاوره ازدواج هستند.

روانشناسان خدمات متنوعی را به مردم ارائه می‌کنند:مشاوره رایگان ازدواج ارومیه

تحصیلات و مدرک روانشناسان

اخذ مجوز کار، مستلزم داشتن مدرک دکترا (Ph.D. ،Psy.D. و Ed.D.) و گذراندن یک دوره دو ساله در یک مرکز خدمات بالینی است. روانشناسان، بیش از هر متخصص دیگری در زمینه روانشناسی و خدمات روان درمانی، تحصیل کرده و آموزش می‌بینند. دکتر روانشناس خوب می تواند با تخصص خود مسائل زیادی را حل کند.

از زیرشاخه های اصلی روانشناسی در ایران، می‏توان روانشناسی بالینی و روانشناسی عمومی و روانشناسی کودکان استثنائی را نام برد.

روانشناس بالینی

فعالیت اصلی روانشناسان بالینی شامل تست‏ های روانشناسی، ارزیابی و تشخیص مشکلات روانی، روان درمانی، تحقیق در زمینه کشف راه‌های بهبود سلامتی، تدریس و مشاوره می‌شود. روانشناسان بالینی در اماکن مختلف، از جمله بیمارستان‎ها، کلینیک‌های بهداشت روانی، مطب‌ها، مدارس ابتدایی و متوسطه، برنامه‌های توانبخشی کارکنان و شرکت‌ها فعالیت دارند. روانشناسان بالینی می‏توانند در زمینه های کودک و نوجوان و یا خانواده، آموزش‏ های تخصصی لازم را ببیند و در هر یک از این حیطه ها، تخصصا مشغول به کار درمان شوند.

سایت پزشک خوب با استفاده از بهترین روانشناس در هر شهر، مشاوره روانشناسی را برای حل معضلات و اختلالات مراجعان به کار می گیرد. در همین راستا لیست روانشناسان در هر شهر قابل مشاهده و انتخاب است.

رحیم عزیزی 

علی سعیدی 

محمد حسن خزاعی 

امید احمدی 

علیرضا آخوندزاده 

علی نعمت الهی 

حسن امین فرزانه 

ناصر غفارزاده 

فرامرز آرین فر 

دکتر نورالله خلیل زاده 

تمامی آدرس ها را بر روی نقشه می توانید مشاهده کنید

loading…

جستجو بر حسب نام متخصص

لیست تخصص ها

آیا شما یک پزشک خوب هستید؟

تمامی حقوق این وب‌سایت محفوظ است و انتشار مطالب آن با ذکر منبع بلامانع می‌باشد

ارومیه

این دفتر با هدف نهائی بهبود وضعیت بهداشت روانی افراد جامعه با رویکرد مداخلات درمانی و تسریع فرایند رشد و حل مشکلات رفتاری ، عاطفی ، روانی ، اجتماعی شهروندان و پیشگیری از آسیب های اجتماعی و فردی (خودکشی ، طلاق ، افسردگی ) برنامه ریزی و طراحی فعالیتهای را در این خصوص بر عهده دارد .

عنوان فعالیت : نحوه فعالیت مرکز مشاوره و ارائه خدمات روانشناختی :

واجدین شرایط :

1-مراجعین با مشکلات بین فردی شامل مشکلات درون خانواده  مشکل با فرزند و همسر
2-مراجعین با مشکلات فردی شامل وسواسی ، دلشوره ، ترس ، اضطراب ،کمروئی ،فراموش کاری .
3-مراجعین با مشکلات تحصیلی شامل :افت تحصیلی ، امتحان ، کنکور
4-مراجعین با مشکلات مربوط به زناشویی : انتخاب همسر ، ازدواج ، عشق و متارکه و …
5-اختلالات روانشناختی شامل : سو مصرف مواد مخدر ، شخصیت ، خواب و یادگیری .مشاوره رایگان ازدواج ارومیه

مدارک لازم :

1-مراجعه به پذیرش جهت تعیین وقت مشاوره
2-مصاحبه اولیه به منظور شناسایی نوع مشکل و ارجاع به مشاور با تکمیل فرم شماره یک توسط مددکار .
3-ارائه خدمات مشاوره روانشناختی توسط مشاور یا روانشناس 
4-ارجاع به روانپزشک در صورت صلاحدید مشاور
5-تشکیل جلسات گروه درمانی ، اموزش خانواده با صلاحدید مشاور

واحد ذیربط :

مرکز مشاور و خدمات روانشناختی شهرستان ارومیه

متصدی مربوطه :

مشاور

مدت زمان لازم برای انجام کار :

هر جلسه مشاوره 45 دقیقه

زمان مراجعه :

همه روزه بجز ایام تعطیل از ساعت 10 صبح الی 12 ظهر و 3 الی 6 بعداز ظهر

 

 

این دفتر با هدف نهائی بهبود وضعیت بهداشت روانی افراد جامعه با رویکرد مداخلات درمانی و تسریع فرایند رشد و حل مشکلات رفتاری ، عاطفی ، روانی ، اجتماعی شهروندان و پیشگیری از آسیب های اجتماعی و فردی (خودکشی ، طلاق ، افسردگی ) برنامه ریزی و طراحی فعالیتهای را در این خصوص بر عهده دارد .

عنوان فعالیت : نحوه فعالیت مرکز مشاوره و ارائه خدمات روانشناختی :

واجدین شرایط :

1-مراجعین با مشکلات بین فردی شامل مشکلات درون خانواده  مشکل با فرزند و همسر
2-مراجعین با مشکلات فردی شامل وسواسی ، دلشوره ، ترس ، اضطراب ،کمروئی ،فراموش کاری .
3-مراجعین با مشکلات تحصیلی شامل :افت تحصیلی ، امتحان ، کنکور
4-مراجعین با مشکلات مربوط به زناشویی : انتخاب همسر ، ازدواج ، عشق و متارکه و …
5-اختلالات روانشناختی شامل : سو مصرف مواد مخدر ، شخصیت ، خواب و یادگیری .

مدارک لازم :

1-مراجعه به پذیرش جهت تعیین وقت مشاوره
2-مصاحبه اولیه به منظور شناسایی نوع مشکل و ارجاع به مشاور با تکمیل فرم شماره یک توسط مددکار .
3-ارائه خدمات مشاوره روانشناختی توسط مشاور یا روانشناس 
4-ارجاع به روانپزشک در صورت صلاحدید مشاور
5-تشکیل جلسات گروه درمانی ، اموزش خانواده با صلاحدید مشاور

واحد ذیربط :

مرکز مشاور و خدمات روانشناختی شهرستان ارومیه

متصدی مربوطه :

مشاور

مدت زمان لازم برای انجام کار :

هر جلسه مشاوره 45 دقیقه

زمان مراجعه :

همه روزه بجز ایام تعطیل از ساعت 10 صبح الی 12 ظهر و 3 الی 6 بعداز ظهر

 

 

مشاوره رایگان ازدواج ارومیه
مشاوره رایگان ازدواج ارومیه
0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *