چطور به حساب کارگزاری پول واریز کنیم

 
helpkade
چطور به حساب کارگزاری پول واریز کنیم
چطور به حساب کارگزاری پول واریز کنیم



با سلام
چطور باید به حساب کارگزاری وجه واریز کنم ؟شماره حساب من در قسمت منبع مالی نیست؛و وقتی سفارش خرید میزنم پیغام موجودی کافی نیست صادر میشود.
باتشکر

سلام دوست گرامی پرداخت شتابی (واریز و انتقال وجه به حساب کارگزاری آگاه)اعلامیه واریز وجه(ثبت مشخصات فیش واریزی)
در خصوص لینک کردن حساب بانکی به حساب آنلاین:
۱- اگر بانک سامان مد نظر شما است، لازم از در منوی اینترنت بانک خود، گزینه “خدمات بازار سرمایه” را انتخاب نموده و درخواست خود را برای اتصال حساب بانکی به حساب معاملاتی کارگزاری آگاه خود به بانک ارسال نمایید. ۲۴ تا ۴۸ ساعت کاری بعد، حساب شما لینک خواهد شد.
۲- اگر بانک مدنظر شما بانک ملت است، می باید فرم معرفی به بانک را از کارگزاری دریافت نموده و به بانک تحویل دهید. سپس بانک برگه ای را به شما تحویل می دهد که لازم است آن را از طریق فکس یا ایمیل برای کارگزاری ارسال نمایید.
لازم به توضیح است که گاهی مواقع به علت ایجاد مشکلاتی در زیرساختهای بانکی امکان خرید آنلاین از حساب بانکی وجود نخواهد داشت.

باسلام
ممنون از پاسخ کاملتون
باتشکر

بهترین جواب

چطور به حساب کارگزاری پول واریز کنیم

سلام . یه پیشنهاد داشتم. همونطور که در باشگاه امکان انتقال امتیاز هست لطفا این امکان برای انتقال وجه نقد باشگاه از فردی به فرد دیگر هم مهیا شود تا انتقال گیرنده به اختیار و انتخاب خود حق خرید بسته اعتباری را داشته باشد. چون مواردی پیش میاید که میخواهیم یک بسته بلند مدت برای سرمایه گذاری بلند مدت بخریم اما وجه کافی نداریم. یا اینکه کسی که میخاهد اعتبار برایمان انتقال دهد ممکنست قراداد خرید اعتباری با کارگزاری نداشته باشد و موجب دوباره تا کارگزاری رفتن و مشکلات آن مخصوصا برای شهرستانیها میشود. پس اگر امکان انتقال وجه برای مشتریان دارای حساب معاملاتی کارگزاری فراهم شود دستمان در انتخاب و خرید بسته های اعتباری بازترست. ممنون

سلام دوست گرامی
همانطور که در جریان هستید به دلیل قوانین مربوط به پولشویی امکان انتقال وجه نقد باشگاه به فرد دیگری وجود ندارد.
البته این امکان در باشگاه وجود دارد که بسته اعتباری خود را برای استفاده به فرد دیگری منتقل نمایید.
مشتریان کارگزاری آگاه تنها درصورتی می توانند از بسته های اعتباری استفاده کنند که قرارداد اعتباری را با کارگزاری امضا کرده باشند.
باتشکر

سلام وقت بخیر کاربر جدید در آگاه هستم هنگام پرداخت شتابی پیغام اینکه امکان پرداخت شتابی برای کاربر تستی وجود ندارد را میزند لطفا راهنمایی کنید.ممنون

بهترین جواب

با سلام و وقت بخیر
لطفاً برای بررسی اطلاعات خود با واحد پذیرش و آنلاین با شماره تماس ۸۲۱۵۴۰۰۰ – ۰۲۱ عدد ۲ تماس بگیرید.

با سلام
من مدتی است از طریق بر خط آنلاین کارگزاری آگاه خرید وفروش سهام انجام می دهم لطفا راهنمایی با بفرمائید سود حاصل از فروش چگونه به حسابم واریز میشود.ویا میتوان به موجودی فعلی اضافه نمود

بهترین جواب

سلام دوست گرامی
زمانی که سهامی را بفروش میرسانید پول حاصل از فروش در سامانه معاملاتی اضافه می شود. می توانید با آن مجددا سهام خریداری کنید یا از طریق تقاضای وجه به کارت بانکی خود انتقال دهید.

سلام خسته نباشید من پول واریز کردم به کارگزاری، ولی نمیتونم با اون پول سهم بخرم ممکن راهنماییم کنید

بهترین جواب

باسلام
در صورتی که سفارش درتس ارسال کنید وجه نقد باید از مبلغ قابل معامله کم شده و به سفارش اضافه شود.

سلام با کارت بانک سپه میتونم به حسابم پول واریز کنم و سهام بخرم ؟
و همینطور برداشت وجه
ازکدوم قسمت سایت حساب سایت باید پول بریزم تا اضافه شود ومعامله کنم?

بهترین جواب

سلام دوست عزیز
بله ، به منظور پرداخت شتابی به سامانه آنلاین، باید به منوی درخواست‌ها در سامانه معاملاتی خود مراجعه نموده و تب پرداخت شتابی را انتخاب کنید. سپس در صفحه بانکی که باز می‌شود اطلاعات کارت بانکی خود را به درستی وارد نمایید. پس از تایید پرداخت، واریز وجه به حساب آنلاین شما صورت گرفته است. به منظور برداشت وجه ،با مراجعه به بخش “درخواست‌ها” در نرم‌افزار معاملات برخط آسا و انتخاب گزینه تقاضای وجه و کلیک روی علامت “+“، کاربر می‌تواند وجه مورد درخواست خود را در کادر مربوط به “مبلغ” وارد کرده و حساب بانکی خود را از لیست موجود در قسمت “حساب” انتخاب نماید، با کلیک بر روی گزینه ذخیره درخواست کاربر در سامانه ثبت می‌شودو به این نکته توجه داشته باشید اگر درخواست وجه را تا قبل از ساعت ۱۴ بفرستید پول فردای آن روز به حساب شما واریز خواهد شد . اما اگر بعد از ساعت ۱۴ درخواست وجه بفرستید ۲ روز کاری طول می کشد تا پول به حساب شما واریز شود.

سلام وقت بخیر کاربر جدید در آگاه هستم هنگام پرداخت شتابی پیغام اینکه امکان پرداخت شتابی برای کاربر تستی وجود ندارد را میزند. بنده موقع ثبت مشخصات هویتی در سایت آگاه، گزینه غیر حضوری انتخاب کردم و برای احراز هویت به دفاتر پیشخوان معرفی شده از طریق سایت اگاه مراجعه کردم. آیا لازمه بر رفع این مشکل به خود کارگزاری آگاه مراجعه کنم یا خیر. ممنون میشم اگه راهنمایی بفرمایید.

بهترین جواب

سلام دوست عزیز
جهت پیگیری لطفا در ساعات اداری باشماره تلفن ۰۲۱۴۱۷۹۲۰۰۰ داخلی ۲ بخش پذیرش آنلاین تماس حاصل فرمائید.

سلام.من امروز کد بورسی دریافت کردم.چجوری میتونم به حساب خود پول واریز کنم که امکان خرید سهام رو داشته باشم؟
بانک ثبت شده من ملی هست.
ممنون میشم راهنمایی فرمایید.

بهترین جواب

سلام دوست عزیز
به منظور پرداخت شتابی به سامانه آنلاین، باید به منوی درخواست‌ها در سامانه معاملاتی خود مراجعه نموده و تب پرداخت شتابی را انتخاب کنید. سپس در صفحه بانکی که باز می‌شود اطلاعات کارت بانکی خود را به درستی وارد نمایید. پس از تایید پرداخت، واریز وجه به حساب آنلاین شما صورت گرفته است و چنانچه برای تکمیل “حساب نزد کارگزاری” به صورت حضوری به بانک مراجعه نموده و اقدام به پرداخت مبلغ مورد نظر کرده باشید، لازم است برای ثبت مشخصات فیش واریزی خود در تب “اعلامیه واریز وجه” بر روی آیکن “+” کلیک کرده و بعد از تکمیل فیلدهای مورد نظر و پیوست نمودن فیش واریزی، روی دکمه ذخیره کلیک نماید. به این ترتیب مشخصات فیش واریزی کاربر به کارگزاری ارسال و پس از بررسی به حساب شمامنظور می‌شود.به منظور آشنایی بیشتر با نحوه واریز وجه به مطلب
” راهنمای نسخه وب نرم افزار معاملات برخط آسا ” در بلاگ بآشگاه مراجعه فرمائید.

سلام من میخوام مبلغ صد میلیون تومان برای خرید سهام به حساب کارگزاری آگاه واریز کنم. طبیعتا این مورد با پرداخت شتابی ممکن نخواهد بود لطفا راهنمایی کنید چگونه میتوانم مبلغ را در بانک نقدا پرداخت کنم

بهترین جواب

سلام دوست عزیز
از طریق فیش نقدی و بدون محدودیت واریزی می توانید این کار را انجام دهید.
به صورت حضوری به بانک مراجعه نموده و اقدام به پرداخت مبلغ مورد نظر نمایید. لازم است برای ثبت مشخصات فیش واریزی خود در سامانه معاملاتی خود در تب “اعلامیه واریز وجه” بر روی آیکن “+” کلیک کرده و بعد از تکمیل فیلدهای مورد نظر و پیوست نمودن فیش واریزی، روی دکمه ذخیره کلیک نماید. به این ترتیب مشخصات فیش واریزی کاربر به کارگزاری ارسال و پس از بررسی به حساب شمامنظور می‌شود.

سلام .میخواستم واریز وجه بزنم به حساب آگاه که سهم بخرم از طریق پرداخت شتابی اقدام کردم و همه اطلاعات بانکی رو از طریق درگاه به پرداخت ملت وارد کردم و واریز انجام نشد و به خاطر تکرار این عمل نا موفق اعلام کرد و این که شماره حساب بنده در قسمت حسابها نبود.باید چکار کنم

بهترین جواب

سلام دوست عزیز
جهت پیگیری برای عدم انجام پرداخت شتابی از طریق سامانه معاملاتی ، لطفا در ساعات اداری با شماره تلفن ۰۲۱۴۱۷۹۲۰۰۰ داخلی ۲ بخش پذیرش آنلاین تماس حاصل فرمائید.

سلام برای برداشت وجه از کارگزاری حالا چه سهام خریده باشیم و چه اینکه همون مبلغی که واریز کردیم.. که بخواهیم برداشت بزنیم از کدام قسمت باید اقدام کنیم؟

بهترین جواب

سلام دوست عزیز
در سامانه آنلاین، به منوی سمت راست مراجعه کنید. در منو گزینه “تقاضای وجه” را انتخاب کنید. بعد از زدن دکمه + سبزرنگ، تاریخ درخواست و مبلغ مدنظر را انتخاب نمایید.در صورتی که درخواست وجه را تا قبل از ساعت ۱۴ارسال بفرمائید پول فردای آن روز به حساب شما واریز خواهد شد . اما اگر بعد از ساعت ۱۴ درخواست وجه ارسال بفرمائید ۲ روز کاری طول می کشد تا پول به حساب شما واریز شود. بعد از ارسال تقاضای وجه، درصورتی که وضعیت درخواست شما در حالت “انجام شد” قرار گرفته باشد, زمان پرداخت وجه مورد نظر شما بین ۸:۳۰ صبح تا ۱۶:۳۰ متغیر است و به صورت خودکار به حساب شما واریز می گردد.

راهنمایی کنید که چگونه پول به حساب کارگزاری واریز کنیم جهت خرید و فروش سهام

بهترین جواب

سلام دوست عزیز
به منظور پرداخت شتابی به سامانه آنلاین، باید به منوی درخواست‌ها در سامانه معاملاتی خود مراجعه نموده و تب پرداخت شتابی را انتخاب کنید. سپس در صفحه بانکی که باز می‌شود اطلاعات کارت بانکی خود را به درستی وارد نمایید. پس از تایید پرداخت، واریز وجه به حساب آنلاین شما صورت گرفته است و چنانچه برای تکمیل “حساب نزد کارگزاری” به صورت حضوری به بانک مراجعه نموده و اقدام به پرداخت مبلغ مورد نظر کرده باشید، لازم است برای ثبت مشخصات فیش واریزی خود در تب “اعلامیه واریز وجه” بر روی آیکن “+” کلیک کرده و بعد از تکمیل فیلدهای مورد نظر و پیوست نمودن فیش واریزی، روی دکمه ذخیره کلیک نماید. به این ترتیب مشخصات فیش واریزی کاربر به کارگزاری ارسال و پس از بررسی به حساب شمامنظور می‌شود. جهت آشنایی بیشتر به مطلب راهنمای نسخه وب نرم افزار معاملات برخط آسا مراجعه بفرمائید.

سلام.ببخشید پس از ثبت فیش واریزی به حساب کارگزاری، چقدر طول میکشه تا توسط کارگزاری بررسی بشه و مبلغ به دارایی فرد اضافه بشه که امکان معامله وجود داشته باشه؟

بهترین جواب

سلام دوست عزیز
چنانچه سرمایه‌گذار برای تکمیل “حساب نزد کارگزاری” به صورت حضوری به بانک مراجعه نموده و اقدام به پرداخت مبلغ مورد نظر کرده باشد، لازم است برای ثبت مشخصات فیش واریزی خود در تب “اعلامیه واریز وجه” بر روی آیکن “+” کلیک کرده و بعد از تکمیل فیلدهای مورد نظر و پیوست نمودن فیش واریزی، روی دکمه ذخیره کلیک نماید. به این ترتیب مشخصات فیش واریزی کاربر به کارگزاری ارسال و پس از بررسی به حساب ایشان منظور می‌شود.
در صورتی که از طریق فیش بانکی حساب معاملاتی خود را شارژ می نمائید توجه داشته باشید که حتما حساب به نام خود شما باشد و همان روزی که واریزی را انجام می دهید به حساب معاملاتی واریز می شود.

چطور به حساب کارگزاری پول واریز کنیم

سلام من میخام پرداخت شتابی انجام بدم میگه کاربر تستی ؟ چطور میشه حساب رو شارژ کرد
من یکشنبه. کدبورسی از دفتر پیشخان و امروز کد باشگاه برام فعال شده توی سامانه آسا الان باید چکار کنم؟

بهترین جواب

سلام دوست عزیز
در صورتی که در سامانه معاملاتی خود با پیام کاربر تستی مواجه شدید و موفق به پرداخت شتابی نشدید ، لطفا در ساعات اداری با شماره تلفن ۰۲۱۴۱۷۹۲۰۰۰ داخلی ۲ بخش آنلاین تماس حاصل فرمائید.

با سلام
بنده چند روزی هست میخوام حساب کارگزاریرو شاژ کنم از طرق پراخت شتابی این کارو میکنم بعد از ثبت پرداخت حساب شارژ نمیشه و بعد از نیم ساعت بانک وجهو به من برمیگردونه در سامانه کارگزاری هم میزنه ناموفق . در حالی که قبلا این کار به راحتی انجام میشد . دلیل این کار چیه؟

بهترین جواب

سلام دوست عزیز
فعال شدن دسترسی به سامانه معاملاتی کمی زمانبر است و طبق اولویت ارسال می شود . در صورتی که دسترسی به سامانه معاملاتی برای شما فعال شود نام کاربری و کلمه عبور برای ورود به سامانه معاملات ارسال می شود و می توانید خرید و فروش خود را انجام دهید.

سلام من چگونه میتونم از کارته خودم پول واریز کنم تو حساب بورسیم؟

بهترین جواب

سلام دوست عزیز
به منظور پرداخت شتابی به سامانه آنلاین، باید به منوی درخواست‌ها در سامانه معاملاتی خود مراجعه نموده و تب پرداخت شتابی را انتخاب کنید. سپس در صفحه بانکی که باز می‌شود اطلاعات کارت بانکی خود را به درستی وارد نمایید. پس از تایید پرداخت، واریز وجه به حساب آنلاین شما صورت گرفته است و چنانچه برای تکمیل “حساب نزد کارگزاری” به صورت حضوری به بانک مراجعه نموده و اقدام به پرداخت مبلغ مورد نظر کرده باشید، لازم است برای ثبت مشخصات فیش واریزی خود در تب “اعلامیه واریز وجه” بر روی آیکن “+” کلیک کرده و بعد از تکمیل فیلدهای مورد نظر و پیوست نمودن فیش واریزی، روی دکمه ذخیره کلیک نماید. به این ترتیب مشخصات فیش واریزی کاربر به کارگزاری ارسال و پس از بررسی به حساب شمامنظور می‌شود.

سلام اگه پول تو‌حساب بمونه و خرید انجام ندیم بهش سود میخوره ؟

بهترین جواب

سلام دوست عزیز
کارگزاری آگاه به مانده حساب شما سود ماهیانه پرداخت نمیکند . شما میتوانید از طریق محاسبه رسوب در باشگاه وام قرض الحسنه دریافت نمایید. جهت کسب اطلاعات به مطلب دریافت وام قرض الحسنه برای معاملات اوراق بهادار از کارگزاری آگاه در بلاگ بآشگاه مراجعه بفرمائید.

سلام
من حساب بانکی که نزد کارگزاری آگاه موقع ثبت نام ثبت کردم بانک شهر است به نام خودم است

آیا برای پرداخت شتابی باید حتما از همین کارت بانک شهرر پول پرداخت کنم؟ یا با هر کارت بانکی (پارسیان و ملت و….)که به نام من است میتوانم حسابم را شارژ کنم؟

بهترین جواب

سلام دوست عزیز
شما میتوانید جهت پرداخت شتابی از هر کارت بانکی که به نام خود شما است پول به حساب معاملاتی واریز نمایید. شماره حسابی که موفع ثبت نام معرفی کردید جهت درخواست وجه شما می باشد .

سلام
آیا شارژ حساب کاربری با استفاده از کارت شخص دیگر امکان پذیر هست؟

بهترین جواب

سلام دوست عزیز
طبق قوانین و مقررات مبارزه با پولشوئی، واریز وجه به حساب کارگزاری از کلیه روش های ممکن، می بایست توسط خود شخص انجام گیرد و وجه واریز شده تنها در حساب کاربری فرد واریز کننده قابل اعمال می باشد. به منظور رعایت قوانین و جلوگیری از بروز مشکلات احتمالی لطفا در صورتیکه قصد تامین وجه حساب خود را دارید مبلغ مورد نظر را از حساب بانکی شخصی خود به حساب بانکی کارگزاری انتقال دهید .

سلام میخام حسابمو شارژ کنم میگه انجام تراکنش مربوطه توسط دارنده ی کارت مجاز نمیباشد.مشکلش از کجاست واگر حل نمیشه چجوری واریزی نقدی بکنم از بانک؟

بهترین جواب

سلام دوست عزیز
چنانچه برای تکمیل “حساب نزد کارگزاری” به صورت حضوری به بانک مراجعه نموده و اقدام به پرداخت مبلغ مورد نظر کرده باشید، لازم است در سامانه معاملاتی آسا برای ثبت مشخصات فیش واریزی خود در تب “اعلامیه واریز وجه” بر روی آیکن “+” کلیک کرده و بعد از تکمیل فیلدهای مورد نظر و پیوست نمودن فیش واریزی، روی دکمه ذخیره کلیک نماید. به این ترتیب مشخصات فیش واریزی کاربر به کارگزاری ارسال و پس از بررسی به حساب شمامنظور می‌شود.

با سلام اگر سهامی را فروخته باشم ایا از پول حاصل همان زمان می توانم خرید سهامانجام دهم یا باید صبر کنم تا پول به حسابم واریز شود با تشکر

بهترین جواب

سلام دوست عزیز
درصورتی که سهام خود را به فروش برسانید ، وجه حاصل از فروش بعد از گذشت دو روز کاری به سامانه معاملاتی شما واریز خواهد شد. بعد از واریز به حساب معاملاتی از طریق تقاضای وجه می توانید مبلغ مورد نظر خود را برداشت بفرمایید.

سلام میخواهم وجهی به دارایی خودم جهت خرید سهام در سامانه آگاه واریز کنم چگونه

بهترین جواب

سلام دوست عزیز
به منظور پرداخت شتابی به سامانه آنلاین، باید به منوی درخواست‌ها در سامانه معاملاتی خود مراجعه نموده و تب پرداخت شتابی را انتخاب کنید. سپس در صفحه بانکی که باز می‌شود اطلاعات کارت بانکی خود را به درستی وارد نمایید. پس از تایید پرداخت، واریز وجه به حساب آنلاین شما صورت گرفته است و چنانچه برای تکمیل “حساب نزد کارگزاری” به صورت حضوری به بانک مراجعه نموده و اقدام به پرداخت مبلغ مورد نظر کرده باشید، لازم است برای ثبت مشخصات فیش واریزی خود در تب “اعلامیه واریز وجه” بر روی آیکن “+” کلیک کرده و بعد از تکمیل فیلدهای مورد نظر و پیوست نمودن فیش واریزی، روی دکمه ذخیره کلیک نماید. به این ترتیب مشخصات فیش واریزی کاربر به کارگزاری ارسال و پس از بررسی به حساب شمامنظور می‌شود.

نحوه کارکردن با کارگزاری آگاه را میخوام بدونم
نحوه خرید عرضه اولیه

بهترین جواب

سلام دوست عزیز
در سامانه معاملاتی آنلاین بالای صفحه یک دکمه زرد رنگ است که روی آن نوشته عرضه اولیه که از طریق آن میتوانید سفارش خود را به صورت آفلاین ثبت نمایید. علاوه بر این در زمان عرضه میتوانید سفارش آنلاین بگذارید که ساعت سفارش آنلاین از طریق سامانه معاملاتی آنلاین اطلاع رسانی میشود.

سلام من بانک ملت دارم چطور میتونم پول واریز کنم و خرید و فروش انجام بدم؟

بهترین جواب

سلام دوست عزیز
به منظور پرداخت شتابی به سامانه آنلاین، باید به منوی درخواست‌ها در سامانه معاملاتی خود مراجعه نموده و تب پرداخت شتابی را انتخاب کنید. سپس در صفحه بانکی که باز می‌شود اطلاعات کارت بانکی خود را به درستی وارد نمایید. پس از تایید پرداخت، واریز وجه به حساب آنلاین شما صورت گرفته است و چنانچه برای تکمیل “حساب نزد کارگزاری” به صورت حضوری به بانک مراجعه نموده و اقدام به پرداخت مبلغ مورد نظر کرده باشید، لازم است برای ثبت مشخصات فیش واریزی خود در تب “اعلامیه واریز وجه” بر روی آیکن “+” کلیک کرده و بعد از تکمیل فیلدهای مورد نظر و پیوست نمودن فیش واریزی، روی دکمه ذخیره کلیک نماید. به این ترتیب مشخصات فیش واریزی کاربر به کارگزاری ارسال و پس از بررسی به حساب شمامنظور می‌شود.
به منظور آشنایی با نحوه کار با سامانه معاملاتی آسا ، به مطلب راهنمای نرم افزار معاملات برخط آساتریدرآگاه (نسخه جدید) در بلاگ بآشگاه مراجعه بفرمائید.

سلام دوست عزیز
برای واریز مبالغ بالا به حساب معاملاتی خود لازم است که ازطریق مراجعه به بانک و فیش واریزنقدی اقدام نمائید. چنانچه برای تکمیل “حساب نزد کارگزاری” به صورت حضوری به بانک مراجعه نموده و اقدام به پرداخت مبلغ مورد نظر کرده باشید، لازم است برای ثبت مشخصات فیش واریزی خود در تب “اعلامیه واریز وجه” بر روی آیکن “+” کلیک کرده و بعد از تکمیل فیلدهای مورد نظر و پیوست نمودن فیش واریزی، روی دکمه ذخیره کلیک نماید. به این ترتیب مشخصات فیش واریزی کاربر به کارگزاری ارسال و پس از بررسی به حساب شمامنظور می‌شود.

با سلام
من چند روز پیش درخواست وجه از آگاه کردم و قرار بود تا روز ۱۵ تیر به حسایم واریز شود .تا دیروز در سامانه نوشته شده “در حال جریان” که امروز باید واریز می شد نوشته”انجام شد”. ولی هنوز واریز نشده

بهترین جواب

سلام دوست عزیز
اگر درخواست وجه را تا قبل از ساعت ۱۲ بزنید پول فردای آن روز به حساب شما واریز خواهد شد . اما اگر بعد از ساعت ۱۲ درخواست وجه بزنید ۲ الی ۳ روز کاری طول می کشد تا پول به حساب شما واریز شود. بعد از ارسال تقاضای وجه، درصورتی که وضعیت درخواست شما در حالت “انجام شد” قرار گرفته باشد, زمان پرداخت وجه مورد نظر شما بین ۸:۳۰ صبح تا ۱۶:۳۰ متغیر است و به صورت خودکار به حساب شما واریز می گردد.جهت پیگیری بیشتر لطفا در ساعات اداری با شماره تلفن ۰۲۱۹۱۰۰۴۰۰۴ داخلی ۲ بخش پذیرش آنلاین تماس حاصل فرمائید.

با سلام میخاستم مبالغ بالای ۱۵ میلیون واریز کنم میخاستم ببینم چجوری باید واریز کنم چون سقف خرید اینترنتی ۱۵ م هست روزانه؟

بهترین جواب

سلام دوست عزیز
سقف پرداخت شتابی مبلغ پنجاه میلیون تومان می باشد، شما میتوانید از برای مبالغ بالای پنجاه میلیون تومان از طریق فیش واریز نقدی در سامانه معاملاتی آنلاین آگاه شارژ نمایید.

با سلام ببخشید من هر چقدر حساب بورسی آگاه می خوام شارژ کنم نمیشه برگشت حساب میشه ناموفق

بهترین جواب

سلام دوست عزیز
زمانیکه نام کاربری و کلمه عبور برای ورود به سامانه معاملاتی برای شما ارسال شد از حالت آزمایشی خارج میشوید و قادر به پرداخت شتابی و واریز وجه و انجام معاملات خواهید شد، جهت پیگیری بیشتر با شماره تلفن ۰۲۱۹۱۰۰۴۰۰۴ داخلی ۱ بخش اکسپرس تماس حاصل فرمایید.

سلام. خسته نباشید.من امروز سهام چند تا شرکت رو سفارش دادم و بعد حسابم رو شارژ کردم.همه سفارشات من رو در پایین قسمت خطای سفارشات ثبت کرده.میخواستم بدونم آیا این روال طبیعی است یا بخاطر اینکه من وجه رو بعد از سفارش واریز کردم پیش اومده؟

بهترین جواب

سلام دوست عزیز
جهت خرید سهام در ابتدا شما باید حساب معاملاتی خود را به میزانی که تمایل به سرمایه گذاری دارید شارژ نمائید و بعد اقدام به خرید نمائید.جهت شارژ حساب معاملاتی می توانید به قسمت پرداخت شتابی مراجعه و یا از طریق فیش واریز نقدی بانکی می توانید اقدام بفرمائید.

سلام وقت به خیر
حساب سامان من لینک هست به حساب کارگزاری. اما موقع خرید از حساب بانک پیام خطا میده: امکان ارسال سفارش از محل بانک غیر فعال است در صورتی که اینترنت بانک سامانم در قسمت خدمات بازار سرمایه حسابم به کارگزاری وصله و تقاضای وجه میدم پول میاد به حساب سامان. الان میخواستم خرید کنم چطور میتونم حسابم رو شارژ کنم. مبلغ خریدم حدود ۳ میلیارد هست اگه بخوام پرداخت شتابی بکنم با ۳ تا کارت ۲۰ روز طول میکشه!!
لطفا بهترین و سریعترین راه رو پیشنهاد بدین.

بهترین جواب

سلام دوست عزیز
جهت پیگیری لطفا در ساعات اداری با شماره تلفن ۰۲۱۹۱۰۰۴۰۰۴ داخلی ۲ بخش پذیرش آنلاین تماس و یا در سامانه معاملاتی خود تیکت ثبت فرمائید.

با سلام من دیروز چهارشنبه ینی قبل از ساعت ۱ و نیم ظهر مبلغ ۵۰۰ هزار تومان واریز کردم برای خرید سهام و آنن به حساب اومد و خریدم … ولی ساعت ۸ شب همان روز ینی چهارشنبه من دوباره مبلغی پول واریز کردم ولی به حساب نیامده است و جزو گردش و تاریخچه هم ثبت نشده مشکل چیست؟

بهترین جواب

سلام دوست عزیز
لطفا جهت پیگیری واریز وجه خود در سامانه معاملاتی آنلاین آگاه در ساعات اداری با شماره تلفن۰۲۱۹۱۰۰۴۰۰۴ داخلی ۲ بخش آنلاین تماس حاصل فرمائید.

سلام دوست عزیز
در صورتی که پرداخت شتابی موفق یا ناموفق باشد ، در گردش مالی سامانه معاملاتی قابل مشاهده خواهد بود.جهت پیگیری لطفا در سامانه معاملاتی تیکت ثبت فرمائید و یا در ساعات اداری با شماره تلفن ۰۲۱۹۱۰۰۴۰۰۴ داخلی ۲ بخش پذیرش آنلاین تماس حاصل فرمائید.

با سلام. من میخوام پول بریزم برا حساب بورسیم ولی تو قسمت پرداخت شتابی فقط ۴ بانک هست و بانک من صادرات هس که جز اون ۴ تا نیست. باید چیکار کنم؟؟میشه راهنمایی کنید
ممنون

بهترین جواب

سلام دوست عزیز
جهت پیگیری لطفا در ساعات اداری با شماره تلفن ۰۲۱۹۱۰۰۴۰۰۴ داخلی ۲ بخش پذیرش آنلاین تماس حاصل فرمائید.

سلام ..من می خوام بالای یه میلیارد به کارگزاری خودم واریز کنم ولی شخص دیگه ای می خواد به حساب کارگزاری من پولو واریز کنه ..باید به چه طریقی انجام بده که به حساب کارگزاری من اعمال بشه ؟

بهترین جواب

سلام دوست عزیز
به منظور پرداخت شتابی به سامانه آنلاین، باید به منوی درخواست‌ها در سامانه معاملاتی خود مراجعه نموده و تب پرداخت شتابی را انتخاب کنید. سپس در صفحه بانکی که باز می‌شود اطلاعات کارت بانکی خود را به درستی وارد نمایید. پس از تایید پرداخت، واریز وجه به حساب آنلاین شما صورت گرفته است و چنانچه برای تکمیل “حساب نزد کارگزاری” به صورت حضوری به بانک مراجعه نموده و اقدام به پرداخت مبلغ مورد نظر کرده باشید، لازم است برای ثبت مشخصات فیش واریزی خود در تب “اعلامیه واریز وجه” بر روی آیکن “+” کلیک کرده و بعد از تکمیل فیلدهای مورد نظر و پیوست نمودن فیش واریزی، روی دکمه ذخیره کلیک نماید. به این ترتیب مشخصات فیش واریزی کاربر به کارگزاری ارسال و پس از بررسی به حساب شمامنظور می‌شود.البته توجه داشته باشید سقف پرداخت شتابی ۵۰ میلیون اما واریز وجه از طریق بانک بدون محدودیت است.همچنین شما فقط از طریق حساب بانکی که به نام خود شما است می توانید واریز و برداشت وجه انجام دهید.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه

نام *

ایمیل *

وب‌سایت

ذخیره نام، ایمیل و وبسایت من در مرورگر برای زمانی که دوباره دیدگاهی می‌نویسم.


کد کپچا
*
عدد را وارد کنید:

مرا با ایمیل از دیدگاه های آتی این نوشته مطلع کن. همچنین می توانید بدون ارسال دیدگاه مشترک شوید.

دفتر مرکزی: تهران- خیابان نلسون ماندلا(آفریقا)- بالاتر از میرداماد- بن بست پیروز – پلاک 13

مدرسه بورسی: خیابان ولیعصر- بالاتر از میدان ونک- خیابان خدامی- بن بست لیلا- پلاک 7



سلام . کد اگاه گرفتم ولی چگونه می توانم شماره حساب خودم را فعال کنم. اصلا در مورد انتقال پول صحبتی نشده. لطفا ایمیل کنید .

سلام
دوست گرامی برای اطلاع از این موضوع می توانید به راهنمای سامانه معاملات آسا مراجعه فرمایید.

با تشکر

سلام.خسته نباشید.برای دریافت بسته های اعتباری چطوری میتونم در باشگاه حسابم رو شارژ کنم.

چطور به حساب کارگزاری پول واریز کنیم

بهترین جواب

سلام دوست عزیز
به دلیل قوانین مربوط به پولشویی، امکان واریز وجه به حساب بآشگاه، وجود ندارد.
سه روش اصلی برای ساخت ریال بآشگاه در اختیار شما قرار دارد:
۱- انجام معاملات و دریافت تخفیف کارمزد.
۲- شرکت در مسابقات و دریافت هدایای نقدی آن.
۳-فعال شدن زیر مجموعه شما و دریافت هدیه نقدی

نحوه شارژ حسابم تو کارگزاری چگونه است؟

بهترین جواب

سلام دوست عزیز
به منظور پرداخت شتابی به سامانه آنلاین، باید به منوی درخواست‌ها در سامانه معاملاتی خود مراجعه نموده و تب پرداخت شتابی را انتخاب کنید. سپس در صفحه بانکی که باز می‌شود اطلاعات کارت بانکی خود را به درستی وارد نمایید. پس از تایید پرداخت، واریز وجه به حساب آنلاین شما صورت گرفته است و چنانچه برای تکمیل “حساب نزد کارگزاری” به صورت حضوری به بانک مراجعه نموده و اقدام به پرداخت مبلغ مورد نظر کرده باشید، لازم است برای ثبت مشخصات فیش واریزی خود در تب “اعلامیه واریز وجه” بر روی آیکن “+” کلیک کرده و بعد از تکمیل فیلدهای مورد نظر و پیوست نمودن فیش واریزی، روی دکمه ذخیره کلیک نماید. به این ترتیب مشخصات فیش واریزی کاربر به کارگزاری ارسال و پس از بررسی به حساب شمامنظور می‌شود.

من بلد نیستم چجوری حسابمو شارژ کنم اصلا تا حالا نتونستم چیزی خرید کنم
کد بروسی دارم ممنون میشم راهنماییم کنید

بهترین جواب

سلام دوست عزیز
به منظور پرداخت شتابی به سامانه آنلاین، باید به منوی درخواست‌ها در سامانه معاملاتی خود مراجعه نموده و تب پرداخت شتابی را انتخاب کنید. سپس در صفحه بانکی که باز می‌شود اطلاعات کارت بانکی خود را به درستی وارد نمایید. پس از تایید پرداخت، واریز وجه به حساب آنلاین شما صورت گرفته است و چنانچه برای تکمیل “حساب نزد کارگزاری” به صورت حضوری به بانک مراجعه نموده و اقدام به پرداخت مبلغ مورد نظر کرده باشید، لازم است برای ثبت مشخصات فیش واریزی خود در تب “اعلامیه واریز وجه” بر روی آیکن “+” کلیک کرده و بعد از تکمیل فیلدهای مورد نظر و پیوست نمودن فیش واریزی، روی دکمه ذخیره کلیک نماید. به این ترتیب مشخصات فیش واریزی کاربر به کارگزاری ارسال و پس از بررسی به حساب شمامنظور می‌شود.

سلام من حساب کارگزاریمو شارژ کردم پول از حساب بانکیم کم شده ولی حساب کارگزاری شارژ نشد لطفا رسیدگی کنید من فردا خرید دارم

بهترین جواب

سلام دوست عزیز
لطفا جهت پیگیری با شماره ۰۲۱۴۱۷۹۲۰۰۰ داخلی ۱ بخش اکسپرس از شنبه تا چهارشنبه از ۸ صبح تا ۱۶ تماس بگیرید .

سلام خسته نباشید.من دیشب ۵۰۰تومن حساب شارژ کردم از حساب کم شده ولی کارگزاری موجودیمو ۰ میزنه .قسمت شتاب هم هر دو واریزیمو ناموفق نشون میده چیکار باید کنم

بهترین جواب

با سلام
وجه پس از ۷۲ ساعت به حساب شما از سوی بانک واریز میشود.

سلام برای خرید عرضه اولیه حداقل باید چقدر در حسابمان داشته باشیم ؟

بهترین جواب

سلام دوست عزیز
حداقل مبلغ برای سفارش خرید ۵۰۰ هزار تومان است.

اقا یه سوال دارم
زیر ۵۰۰تومن نمیشه خرید کرد؟

بهترین جواب

سلام دوست عزیز
در حال حاضر برای خرید سهام در بازار بورس حداقل ۵۰۰ هزار تومان است.

سلام من میخوام حسابم روشارژکنم ولی بلدنیستم

بهترین جواب

سلام دوست عزیز
به منظور پرداخت شتابی به سامانه آنلاین، باید به منوی درخواست‌ها در سامانه معاملاتی خود مراجعه نموده و تب پرداخت شتابی را انتخاب کنید. سپس در صفحه بانکی که باز می‌شود اطلاعات کارت بانکی خود را به درستی وارد نمایید. پس از تایید پرداخت، واریز وجه به حساب آنلاین شما صورت گرفته است و چنانچه برای تکمیل “حساب نزد کارگزاری” به صورت حضوری به بانک مراجعه نموده و اقدام به پرداخت مبلغ مورد نظر کرده باشید، لازم است برای ثبت مشخصات فیش واریزی خود در تب “اعلامیه واریز وجه” بر روی آیکن “+” کلیک کرده و بعد از تکمیل فیلدهای مورد نظر و پیوست نمودن فیش واریزی، روی دکمه ذخیره کلیک نماید. به این ترتیب مشخصات فیش واریزی کاربر به کارگزاری ارسال و پس از بررسی به حساب شمامنظور می‌شود.

سلام
برای شارژ حساب میشه از عابر بانکی که به اسم خودمون نیست استفاده کنیم؟؟

بهترین جواب

سلام دوست عزیز
طبق قوانین و مقررات مبارزه با پولشوئی، واریز وجه به حساب کارگزاری از کلیه روش های ممکن، می بایست توسط خود شخص انجام گیرد و وجه واریز شده تنها در حساب کاربری فرد واریز کننده قابل اعمال می باشد. به منظور رعایت قوانین و جلوگیری از بروز مشکلات احتمالی لطفا در صورتیکه قصد تامین وجه حساب خود را دارید مبلغ مورد نظر را از حساب بانکی شخصی خود به حساب بانکی کارگزاری انتقال دهید.

سلام برای اینکه مبلغ بالاتر از ۵۰ میلیون تومان ، مثلا ۱ میلیارد بخوام خسابمو شارژ کنم چه راهی داره؟اگه بخوام روزی ۵۰ میلیون بریزم خیلی طول میکشه.

بهترین جواب

سلام دوست عزیز
سقف جابه جایی پول ازطریق پرداخت شتابی ۵۰ میلیون تومان می باشد. چنانچه میخواهید مبلغ بیشتری راواریز نمائید، از طریق فیش نقدی وبدون محدودیت واریزی می توانید این کار را انجام دهید. چنانچه برای تکمیل “حساب نزد کارگزاری” به صورت حضوری به بانک مراجعه نموده و اقدام به پرداخت مبلغ مورد نظر کرده باشید، لازم است برای ثبت مشخصات فیش واریزی خود در تب “اعلامیه واریز وجه” بر روی آیکن “+” کلیک کرده و بعد از تکمیل فیلدهای مورد نظر و پیوست نمودن فیش واریزی، روی دکمه ذخیره کلیک نماید. به این ترتیب مشخصات فیش واریزی کاربر به کارگزاری ارسال و پس از بررسی به حساب شمامنظور می‌شود.

اگر بخواهیم مبالغ بالای ۵۰میلیون رو از طریق فیش به حساب کارءداری خود واریز کنیم پول رو به چه شماره حسابی باید واریز کرد ؟

بهترین جواب

سلام دوست عزیز
جهت واریز وجه نقد به حساب معاملاتی در سامانه معاملاتی آنلاین در قسمت فیش واریز وجه نقد ، شماره حساب های کارگزاری آگاه قابل مشاهده است.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه

نام *

چطور به حساب کارگزاری پول واریز کنیم

ایمیل *

وب‌سایت

ذخیره نام، ایمیل و وبسایت من در مرورگر برای زمانی که دوباره دیدگاهی می‌نویسم.


کد کپچا
*
عدد را وارد کنید:

مرا با ایمیل از دیدگاه های آتی این نوشته مطلع کن. همچنین می توانید بدون ارسال دیدگاه مشترک شوید.

دفتر مرکزی: تهران- خیابان نلسون ماندلا(آفریقا)- بالاتر از میرداماد- بن بست پیروز – پلاک 13

مدرسه بورسی: خیابان ولیعصر- بالاتر از میدان ونک- خیابان خدامی- بن بست لیلا- پلاک 7

برای تمامی معامله‌گران بازار فارکس، روش‌های واریز و برداشت کارگزاری‌ای که با آن کار میکنند بسیار مهم است. چرا که برخی کارگزاری‌ها روش‌هایی را ارائه می‌دهند که برای مشتری بسیار هزینه‌بر بوده و برای انتقال وجه خود، باید درصد زیادی از وجه را به عنوان کارمزد پرداخت کند. بنابراین بسیار مهم است که کارگزاری شما چه نحوه واریز و برداشتی را ارائه می‌دهد.

آیا شما می‌توانید از حساب بانکی خود در هرجای دنیا پول واریز و برداشت کنید؟ آیا اگر بخواهید مبلغ زیادی برداشت کنید، می‌تواند به سرعت برای شما انجام دهد؟ آیا از طریق روش‌های پرداخت محلی‌تان، همانند بانک نبش کوچه و روش‌های آنلاین دیگر موجود در کشورتان، می‌توانید تراکنش مالیتان را انجام دهید؟ ما در بروکر آی‌تی‌بی تمامی این ویژگی ها را برایتان فراهم کرده‌ایم.

برای واریز وجه به حسابتان و یا برداشت وجه، شما می‌توانید از طریق پنل کاربری خود در سایت ما اقدام کنید. برای این کار، ابتدا وارد پنل کاربری خود شده و سپس وارد بخش نقل و انتقالات شوید و سپس با چند کلیک ساده، عملیات خود را انتخاب کنید.

نکته مهم: پیش از انجام هرگونه نقل و انتقال در پنل کاربری خود، ابتدا حساب‌های بانکی‌ای را که می‌خواهید با آن نقل و انتقال را انجام دهید، معرفی کنید.

حتما توجه کنید که نام حساب به نام شخصی باشد که حساب معاملاتی به نام آن است. در غیر این صورت، بنا به دلایل بانکی و امنیتی، ما مجاز به انجام هیچگونه تراکنش مالی (واریز و یا برداشت) از حساب نخواهیم بود.

چطور به حساب کارگزاری پول واریز کنیم

برای واریز وجه، شما می‌توانید وارد بخش واریز در پنل کاربری خود شده، سپس درگاهی را که می‌خواهید از آن واریز کنید را انتخاب کرده و یا عکس فیش واریز به حساب بانکی را آپلود کنید. سپس درخواست شما به صورت خودکار به پشتیبانی ما ارسال شده و حساب شما در کمترین زمان ممکن، شارژ خواهد شد.

برای برداشت از حسابتان، کافی است که همانند واریز، وارد بخش نقل و انتقال حساب کاربریتان شوید. ابتدا مبلغ برداشت را مشخص کرده و سپس شماره اکانت معاملاتی‌ای که می‌خواهید از آن برداشت کنید را مشخص کنید. در مرحله‌ی آخر نیز حساب بانکی‌ای را که می‌خواهید پول شما به آن واریز شود را مشخص کنید.

نکته مهم: اگر از روش واریز و برداشت محلی استفاده می‌کنید، در این مرحله، تیک واریز و برداشت محلی را زده و شماره حساب، بانک و سایر مواردی را که برای پرداخت محلی نیاز است را پر کرده و پس درخواست را برای ما ارسال کنید. درخواست شما به صورت خودکار بررسی شده و درکمترین زمان ممکن تراکنش انجام خواهد شد.

اگر واریز و برداشتتان از طریق آی بی خود انجام گرفته و یا چندین حساب معاملاتی دارید، این بخش به شما کمک می‌کند تا بتوانید بین حساب‌های مختلف‌تان و یا بین حساب معاملاتی خودتان و فرد دیگری نقل و انتقال مالی انجام دهید.

در این روش، ابتدا وارد بخش انتقال داخلی شده و حسابی که می‌خواهید پول از آن برداشت شود را مشخص کنید ( حساب مبدا). سپس حسابی که قرار است وجه به آن واریز شود را مشخص کرده (حساب مقصد) و فرآیند را تائید کنید. درخواست شما به بروکر ارسال شده و در کمترین زمان ممکن این انتقال، انجام خواهد گرفت.

بروکر آی‌تی‌بی مصمم است که روش‌های واریز و برداشتی را برای تریدرها فراهم کند که بالاترین کیفیت، بالاترین سرعت و کمترین کارمزد را به همراه داشته تا بتوانید در هرجای دنیا و هر زمانی نقل و انتقال مالی خود را انجام دهید.

اگر شما یک حساب بانکی بین المللی دارید که بتوانید با آن نقل و انتقلات جهانی انجام دهید، این گزینه برای شما مناسب است. شما می‌توانید هر مبلغی را که می‌خواهید، از طریق انتقالی بانکی بین المللی (سوئیفت) انجام دهید.

اگر شما کیف پول بیت کوین داشته و می‌توانید نقل و انتقال با بیت کوین انجام دهید، این گزینه می‌تواند برای شما بسیار مناسب باشد. زیرا در کمترین زمان ممکن، هر مبلغی را که دوست دارید می‌توانید واریز و برداشت کنید.

اگر شما یک حساب وب مانی دارید، این روش می‌تواند برای شما مناسب باشد. اگرچه وب مانی در برخی مواقع کارمزدهای نسبتا بالایی می‌گیرد، اما در حالت کلی، روش واریز و برداشت بدی نیست. می‌توانید از آن نیز استفاده کنید.

اگر هیچ کدام از روش‌های نقل و انتقالی را که در بالا توضیح دادیم برای شما امکان پذیر نیست، اصلا نگران نباشید. زیرا ما در هر کشوری، ساده‌ترین روش‌های واریز و برداشت محلی را فراهم کرده تا به سادگی بتوانید نقل و انتقال‌هایتان را انجام داده و با خیال راحت از معامله کردن لذت ببرید.

در هر کشوری که هستید، کافی است تا با پشتیبانی ما تماس گرفته تا ساده‌ترین روش‌های نقل و انتقال محلی را به شما معرفی کنیم و شما به راحتی کارهای خود را انجام دهید. در ادامه، روش متناسب با کشوری که در آن حضور داشته و این مقاله را می‌خوانید، روشی برای واریز و برداشت محلی به شما پیشنهاد شده است.

اگر شما فارسی زبان بوده و در ایران زندگی میکنید و قصد دارید تا حساب معاملاتی خود را شارژ کنید و یا مبلغی از حساب معاملاتی خود برداشت کنید، اصلا نگران نباشید. لازم نیست که شما وب مانی، بیت کوین، مسترکارد، ویزا کارد، پی پال و یا بیت کوین داشته باشید. ما کار شما را با بانک‌های محلی خودتان انجام می‌دهیم. حتی اگر وب مانی هم دارید، لازم نیست که کارمزدهای بالای آن را پرداخت کنید.

زیرا ما تمامی کارمزدهای نقل و انتقال محلی را برای شما پرداخت می‌کنیم. شما بدون هیچ کارمزدی می‌توانید حساب خودتان را به صورت ریالی شارژ کنید. شما می‌توانید از هر بانکی که در ایران حساب دارید، مبلغ دلخواهتان را به حساب صراف‌های ما در ایران واریز کرده تا این صراف‌های مورد تایید، پول شما را به حساب بروکر آی‌تی‌بی انتقال داده و حسابتان در حداقل زمان ممکن شارژ شود. برداشت هم به همین نحو انجام می‌شود، شما درخواست برداشت را ارسال کرده و روش پرداخت محلیتان را انتخاب می‌کنید.

سپس شماره حساب و نام بانک خود را ارسال کرده تا وجه شما به حساب ریالی شما در ایران واریز شود. شایان ذکر است که کلیه‌ی تراکنش‌های مالی بدون هیچگونه کارمزد انجام گرفته و قیمت دلار (و سایر ارزها نیز) با توجه به قیمت روز (قیمت صرافی ایرانی) محاسبه می‌شود. برای اطلاعات بیشتر درباره روش‌های واریز و برداشت محلی در ایران و دریافت شماره حساب صراف‌های مورد تایید بروکر آی‌تی‌بی، با بخش پشتیبانی فارسی ما در ارتباط باشید. 

ما در تلاشیم تا همواره ساده‌ترین و سریع‌ترین راه‌‌ها را برای موفقیت شما فراهم کرده تا شما بدون هیچ دغدغه‌ای به معامله در بازارهای جهانی و کسب درآمد بپردازید.

موفق باشید

بسته به محل زندگی و قواعد بانکی روش‌های مختلفی را می‌توان پیشنهاد کرد. اما با توجه مشکلات بانکی ایران و عدم اتصال به شبکه‌ی بانکی جهانی، بهترین روش استفاده از بیت کوین و وب مانی است. البته بعضی از بروکرها بستر پرداخت آنلاین را نیز فراهم کرده‌اند که این روش، بهترین و سریع‌ترین روش واریز و برداشت در فارکس است.

برای تسهیل امور واریز و برداشت و جلب رضایت تریدرها، بروکر آی تی بی هیچگونه کارمزدی بر روی تراکنش ها در نظر نگرفته است. قیمت روز دلار و سایر ارزها بر مبنای نرخ دلار در بازار ایران مشخص می شود.

هر بروکر بسته به سیاستی که اتخاذ می‌کند، ممکن است که قیمت دلار را بالاتر از قیمت روز بازار در نظر بگیرد. این افزایش قیمت گاهی تا 10 درصد نیز اتفاق افتاده است. اما بروکر آی‌تی‌بی قیمت دلار را بدون هیچگونه افزایشی نسبت به قیمت بازار آزاد ارائه می‌دهد.

شاید برای شما جالب باشد:

تحلیل تکنیکال پنجشنبه 10دسامبر(شماره 2)

WTI Daily 9/30/2020

اخبار پنجشنبه 24دسامبر (شماره 2)

اخبار سه شنبه 27 اکتبر (شماره 2)

معامله کردن با استفاده از کانال قیمت

دسته بندی مقالات:

نیاز به مشاوره دارید؟

کافی است شماره تماس خود را وارد کنید!

هشدار: به خاطر داشته باشید که استفاده از لوریج بالا ممکن است باعث ایجاد ضرر شده و استفاده از آن برای همه‌ی تریدرها توصیه نمی‌شود. پیش از ترید کردن، همواره مقدار سرمایه‌ی خود را کنترل کنید.

مطمئن شوید که پیش از ترید کردن، تمامی شرایط و ضوابط را مطالعه کرده و از چند و چون کار، مطلع هستید. پشتیبانی بروکر آی‌تی‌بی همواره در کنار شماست تا اطلاعات مورد نیازتان را فراهم کند. بنابراین، پیش از هر تصمیمی می‌توانید از کارشناسان ما، درخواست مشاوره رایگان کنید.

حساب‌ها:

آموزش:

دسترسی سریع:

ITBFX (Copyright) © 2010 – 2020 International Trading Brachium | All Rights Reserved

بورس، سرمایه‌گذاری و کسب‌وکار

همانطور که می‌دانید شرکت کارگزاری آگاه برای ارائه خدمات بهتر و منصفانه‌تر و همچنین تکریم وفاداری مشتریان، اقدام به راه‌‌اندازی بآشگاه نموده است که در آن هم مشتریان و هم سایر افرادی که مشتری آگاه نیستند بتوانند با انجام فعالیت‌های مختلف در آن، امتیاز و وجه نقد دریافت کنند و از خدمات و مزایای بآشگاه بهره‌مند شوند.

روش‌های افزایش وجه نقد موجود در حساب بآشگاه و چگونگی انتقال آن به حساب معاملاتی خود، در این مطلب شرح داده شده است.

نکته مهم: امکان شارژ کردن موجودی باشگاه مشتریان از طریق واریز آنلاین یا آفلاین وجود ندارد. فقط با راه‌های زیر می‌توان موجودی را افزایش داد.

کاربران و مشتریان پس از عضویت می‌توانند از طریق معرفی بآشگاه به افراد دیگر، هم امتیاز کسب کنند و هم وجه نقد بآشگاه خود را افزایش دهند.

چطور به حساب کارگزاری پول واریز کنیم

با مثالی ساده به بیان این مورد می‌پردازیم:

آقای حسینی که از مشتریان کارگزاری آگاه است، بآشگاه مشتریان را به تعدادی از دوستان و آشنایان خود معرفی می‌کند و مزایای عضویت در بآشگاه را برای آن‌‌ها شرح می‌دهد و از ایشان می‌خواهد که عضو بآشگاه شوند و آقای حسینی را به عنوان معرف خود انتخاب کنند.

پس از معرفی بآشگاه، آقای خالقی عضو بآشگاه کارگزاری آگاه می‌شوند و آقای حسینی را به عنوان معرف خود انتخاب می‌کنند که با این فعالیت (معرفی معرف) به آقای حسینی 50 امتیاز تعلق می‌گیرد و 400 امتیاز نیز آقای خالقی به دلیل اعلام معرف تخصیص داده می‌شود.

بعد از اینکه آقای خالقی مشتری کارگزاری آگاه شد، 450 امتیاز دیگر به آقای حسینی می‌رسد. (مشتری شدن یعنی اینکه در کارگزاری آگاه افتتاح حساب انجام دهد. مراحل افتتاح حساب از این صفحه باید پیگیری شود)

پس از انتخاب معرف، اگر آقای خالقی معادل 1,000,000 ریال از خدمات کارگزاری ایجاد درآمد کنند‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌، مبلغ 500,000 ریال معادل 50 درصد درآمد به وجه نقد آقای حسینی در بآشگاه اضافه می‌شود. ایجاد این درآمد 1,000,000 ریالی می تواند حاصل از خرید بسته‌های آموزشی، بسته‌های تحلیلی توسط کاربران و یا حتی کارمزد حاصل از انجام معاملات اوراق بهادار باشد.

اما دو سوال مهمی که در اینجا مطرح می‌شود این است که:

پاسخ این است که ایشان در صورتی می‌تواند این مبلغ را از زیر مجموعه‌ خود دریافت کند که زیر مجموعه وی، مشتری کارگزاری آگاه نباشد و پس از عضویت در بآشگاه 1,000,000 ریال درآمد برای اولین بار در بآشگاه ایجاد کند یا زیر مجموعه وی، مشتری غیر فعال کارگزاری آگاه باشد و پس از عضویت در بآشگاه اولین درآمد 1,000,000 ریالی خود را ایجاد نمایند.

همچنین آقای حسینی این مبلغ را تنها از زیر مجموعه‌های مستقیم خود می‌تواند دریافت کند و از طرف زیرمجموعه‌های غیرمستقیم (زیرشاخه‌ها)، تنها امتیاز دریافت خواهد کرد.

آقای حسینی از هر زیر مجموعه مستقیم خود، تنها یکبار امکان دریافت این مبلغ را دارد؛ بنابراین برای بهره مندی از این مبلغ برای دفعات بیشتر، ایشان می‌تواند بآشگاه را به افراد بیشتری معرفی کند.

در بآشگاه مشتریان علاوه بر سطح کاربر (سطح 0)، ده سطح دیگر نیز وجود دارد که از قله بیستون تا دماوند را شامل می‌شود. مشتریان کارگزاری آگاه با توجه به سطحی که در بآشگاه مشتریان دارند، با انجام معاملات اوراق بهادار یا آتی سکه از تخفیف نقدی کارمزد برخوردار می‌گردند.

تخفیف کارمزد در بین سطح‌های مختلف بآشگاه از 10% تا 25% متغیر است که این تخفیف پس از انجام هر معامله بلافاصله از طریق سامانه معاملانی کارگزاری آگاه، به صورت وجه نقد به حساب بآشگاه وی واریز می‌گردد. مشتریان می‌توانند این وجه نقد را به موارد زیر تخصیص دهند:

قابل ذکر است که تخصیص وجه نقد از طریق تخفیف کارمزد، تنها مختص مشتریان کارگزاری آگاه است.

به عنوان مثال:

در مثال قبل گفته شد که آقای حسینی از مشتریان کارگزاری آگاه بوده و درسطح 10 (قله دماوند) بآشگاه مشتریان قرار گرفته است. در حال حاضر در این سطح مشتریانی که به معامله اوراق بهادار می‌پردازند 25% تخفیف کارمزد دریافت می‌کنند. یعنی اگر آقای حسینی 1,000,000,000 ریال (صد میلیون تومان) از سهام یک نماد خرید نماید یا به همین میزان سهام بفروشد، کارمزد سهم کارگزاری برابر با 4,000,000 ریال خواهد بود که از این مبلغ 25% آن معادل 1,000,000 ریال به عنوان تخفیف کارمزد به حساب بآشگاه مشتری واریز خواهد شد.

آقای محمدی نیز از مشتریان آتی سکه کارگزاری آگاه بوده و در سطح قله دماوند بآشگاه مشتریان قرار گرفته‌ است. در سطح قله دماوند، مشتریانی که به معامله آتی سکه می‌پردازند 20% تخفیف کارمزد دریافت می‌کنند. یعنی اگرآقای محمدی 500 معامله (خرید یا فروش) انجام دهد از 8,000,000 ریال کارمزدی که به این معامله تعلق می‌گیرد تنها 6,400,000 ریال آن را می‌پردازد و بقیه این کارمزد (1,600,000ریال) به حساب بآشگاه وی واریز می‌گردد (قابل توجه است که تخفیف کارمزد برای انجام معاملات آتی سکه در بآشگاه، در دست توسعه است).

قابل ذکر است درصورتی که مشتری در سطح کاربر (سطح 0) بآشگاه قرار گرفته باشد، هیچگونه تخفیف در خصوص انجام معاملات و تخفیف مربوط به خرید بسته‌های آموزشی یا بسته‌های مشاوره‌ای به وی تعلق نخواهد گرفت.

بنابراین مشتری برای بهره‌مندی از تخفیف کارمزد، تخفیف در خرید بسته‌های آموزشی و بسته‌های مشاوره‌ای باید در فعالیت هایی از قبیل: انجام معاملات، ارائه نظر در بلاگ باشگاه، خرید بسته‌های آموزشی و تحلیلی، شرکت در مسابقات و نظرسنجی و … شرکت نماید تا بتواند با گرفتن امتیاز بیشتر به سطوح بالاتر بآشگاه ارتقا پیدا کند.

در تب مسابقه‌ بآشگاه کارگزاری آگاه، هر هفته تعدادی سوال طراحی و اجرا می‌شود و شرکت کنندگان با پاسخگویی به این سوالات با یکدیگر رقابت می‌کنند.

در پایان هر هفته به نفرات برتر امتیاز داده می‌شود و در پایان هر ماه، به 10 نفر برتر یا رتبه‌های اول و دوم (که هر کدام تعداد برنده بیشتری داشته باشد) جایزه نقدی تعلق می‌گیرد.

قابل ذکر است که شرکت در مسابقه برای همه مشتریان و کاربران امکان‌پذیر است.

مشتریان برای دریافت وجه نقد خود، پس از ورود به بآشگاه مشتریان در تب خدمات بآشگاه، باید آیکن “ثبت درخواست واریز وجه” را انتخاب و بر روی گزینه “درخواست جدید” کلیک کنند و پس از وارد کردن مبلغ درخواستی و ارسال درخواست، وجه نقد به صورت آنی به حساب معاملاتی فرد واریز می‌شود.

قابل ذکر است اگر فردی مشتری کارگزاری آگاه نباشد و به‌طور مثال در سطح 2 (قله رامند) بآشگاه قرار گرفته باشد، برای دریافت وجه نقد موجود در حساب بآشگاه خود، لازم است پس از دریافت کد معاملاتی از کارگزاری آگاه، مبلغ مورد نظر را طبق فرآیند توضیح داده شده به حساب معاملاتی خود واریز نماید.

در غیر اینصورت تنها این امکان را دارد که از وجه نقد بآشگاه برای خرید بسته‌های مشاوره‌ای – تحلیلی یا بسته‌های آموزشی استفاده نمایند.

با توجه به اینکه کاربر در سطح رامند بآشگاه قرار گرفته است، برای خرید هر یک از بسته‌های آموزشی یا تحلیلی به اندازه 30% تخفیف دریافت می‌کند.

در پایان بار دیگر خاطرنشان می‌سازد که عضویت برای همگان (مشتریان و کاربران) رایگان است.

تنها تفاوت گروه کاربران با مشتریان در این است که مشتریان کارگزاری آگاه امکان استفاده از همه بخش‌های مختلف بآشگاه را خواهند داشت ولی کاربران امکان استفاده از برخی خدمات آن نظیر تخفیف کارمزد، خرید بسته‌های اعتباری و برداشت وجه نقد را نخواهند داشت.

اگر هنوز عضو نشده اید برای عضویت در بآشگاه کارگزاری آگاه اینجا کلیک کنید و از همه خدمات آن هم‌اکنون بهره مند شوید.

برای اینکه از کل خدمات کارگزاری اگاه استفاده کنید، اینجا کلیک کرده و مراحل افتتاح حساب را تا انتها طی کنید.

قصد شروع سرمایه‌گذاری در بورس را دارید؟ اولین قدم این است که افتتاح حساب رایگان را در یکی از کارگزاری‌ها انجام دهید:

سلام من میخوام برداشت وجه رو به یکی از حساب های دیگه م بزنم باید چیکار کنم؟

سلام وقت بخیر.
باید اول به کارگزاری آگاه درخواست اضافه کردن حساب رو بفرستید. اینکار با ارسال ایمیل به crm@agah.com شدنیه.
بعدش از باشگاه به پنل انلاین درخواست برداشت میزنید و پول به حساب باشگاه شما اضافه میشه.
در نهایت میتونید پس از اضافه شدن حساب بانکی به پنل آنلاین، درخواست واریز رو به حساب مدنظر ثبت کنید.

سلام. چ مقدر طول میکشه ک وجه نقد موجود در باشگاه ب حساب آنلاین انتقال یابد؟

چطور به حساب کارگزاری پول واریز کنیم

سلام، معمولا اینکار بعد از ثبت درخواست، فوری انجام میشه.

سلام
من درخواست وجه زدم ولی پیامی مبنی بر اینکه= حساب شما تائید نشده با این حال ادامه میدهید = اورد منم تائید کردم و مبلغ از حسابم کسر شد بعد چند روز مبلغ به موجودیم برگشت شماره حسابم رو چک کردم صحیح بودومشکل از کجاست و راه حل چیست؟

سلام وقت بخیر
با پشتیبانی کارگزاری آگاه تماس بگیرید:
02191004004

سلام . من افلاین میخاستم خرید کنم موفق نشدم حالا میخام پولی ک واریز کردم برگردونم به حساب کارگزاری. چهار روزه برنگشته چیکار کنم؟

سلام وقت بخیر
با پشتیبانی کارگزاری آگاه تماس بگیرید:
02191004004

سلام در قسمت درخواست هر کاری میکنم نمیتونم پول واریز کنم در حالی که قبلا راحت این کار رو انجام میدادم ولی الان زمانی که مقدار وجه واریز و نوع بانک رو انتخاب میکنم دیگه بعدش هیچ جوابی از سیستم دریافت نمیکنم و به منوی بانک هدایت نمیشه

سلام، در پنل آنلاین منظورتونه؟
اگه میخواید پول بردارید باید روی منوی “تقاضای وجه” بزنید، بعد روی علامت + که بالای صفحه است بزنید و درخواست رو ثبت کنید.

سلام برای باراول سهام میفرشم اگه قیمت سهام فروخته شده مانندقیمت خریدباشه اگه تقاضای وجه کنیم پولوورایزمی کنندیاسهم فروخته شده بدون سودتضای وجه ندارم ممنون الان پاسخ بدیدچون برام مشکلی پیش اومده باتشکر

سلام، با فروش سهام هرچقدر که موجودی داشته باشید میتونید درخواست بدید و ربطی به این نداره که سود کردید یا زیان.

سلام من امروز سهمی رو فروختم و مبلغ حاصل از فروش در سایت آگاه به مانده نزد کارگزار اضاف شد به مانده قابل معامله چیزی اضاف نشد. بنابراین آلان که از قسمت وضعیت مالی مشتری تقاضای وجه میزنم فقط موجودیه قابل معامله رو برام میاره . چکارکنم که بتونم مبلغ حاصل از فروش رو به حساب شخصیم بریزه؟

سلام، اگه سهم رو فروخته باشید امکان برداشتش باید باشه
ممکنه فقط سفارش رو ارسال کردید و سهم معامله نشده
لیست سفارشات رو بررسی کنید
اگرهم بسته اعتباری فعال کردید باید حداقل به میزان بسته اعتباری وجه نقد در حساب شما باقی بمونه و مابقی رو میتونید برداشت کنید
مثلا اگه 10 میلیون اعتبار فعال کردید و میخواید 2 میلیون تومن برداشت کنید باید 12 میلیون نقد داشته باشید

باسلام. بعد احراز هویت دردفترپیشخوان.. چقد طول میکشه کارگزاری کد معاملاتی رو فعال کنه.. باتشکر

سلام، معمولا در کمتر از یک هفته

سلام برداشت وجه که بزنی چند دیقه بعد پول رو حسابته

حالا چه شب یا روز ممنونم

خواهش میکنم

خوب چند دقیقه نگفتی که داداشم

شما آخر جمله علامت سوال نذاشتی فکر کردم اصلا سوالی نیست 🙂
با درخواست وجه از باشگاه به حساب معاملاتی آنلاین فوری انتقال انجام میشه.

ببخشید توی بورس
وقتی میخوام درخواست برداشت کنم
یه دونه مبلغ قابل برداشته و یه دونه مبلغ قابل معامله حالا من کدومو بزنم.

نمیشه قابل معالمه رو زد

در ضمن میتونین بگین چطور میتونم. به کارت مورد نظر و دلخواهم پولو بریزم.

شما روی درخواست وجه کلیک کنید میتونید مبالغ قابل برداشت رو ببینید
مبلغ درخواستی شما به شماره حسابی که در زمان ثبت نام برای کدبورسی دادید واریز میشه و برای اضافه کردن حساب جدید باید به کارگزاری مراجعه کنید

سلتم خسنه نباشید یکماه میخوام خرید بزنم مینویسه کاربرتستی هستید چیکار باید بکنم؟

سلام، خرید چه چیزی؟ برای استفاده از وجه نقد باشگاه باید مشتری کارگزاری آگاه بشید >>> لینک افتتاح حساب

خرید سهم ک میخوام بزنم برای افزایش موجودی میزنه کاربر تستی!
لینک افتتاح حساب کجاس؟

با کارگزار تماس بگیرید.

سلام بر شما دوست عزیز
آیا با کارت فرد دیگری قابلیت شارژ حساب هست

سلام به عوامل محترم
چگونه مبلغ در معاملات را به حساب بانکی خود بریزم

سلام، دقیقتر بپرسید لطفا
یعنی پول در حساب معاملاتی دارید میخواید بریزید حساب بانکی؟
باید درخواست برداشت بزنید در پنل معاملات.

سلام وقتی گزینه بیشتر میزنم قسمت درخواست ها فقط میشه پرداخت کرد.اصلا کلمه ای از برداشت نیورده و اینکه میگید درخواست برداشت بزنید در پنل معاملات ،پنل معاملات کجاست؟

سلام، شما شفاف و واضح نمیگید که داخل کدوم سایت هستید.
اگه میخواید وجه از باشگاه برداشت کنید این منو رو برید:
خدمات > ثبت درخواست وجه > دکمه درخواست جدید
اگه میخواید وجه رو از پنل معاملات آنلاین بردارید (online.agah.com) این منو رو بزنید:
وضعیت مالی مشتری (سمت چپ صفحه) > دکمه تقاضای وجه

سلام .. میخوام خرید کنم . مینویسه موجودی کافی نیست .. ولی تو اون کارتی که تو بورس ثبت ونام کردم موجودی داره باید چکار کنم

سلام، چی میخواید خرید کنید؟

سلام اول باید وجه رو تو حساب کارگزاری بریزید بعد خرید کنید.گزینه پرداخت شتابی رو تو صفحه کارگزاری بزنید.

سلام چطور حسابم رو شارژ کنم برای خرید میگه موجودی نداری

سلام، مطلب رو خوندید؟ موجودی باشگاه مشتریان قابل شارژ نیست، فقط از طریق تخفیف کارمزد که میگیرید، جوایز نقدی مسابقه و معرفی دیگران میتونه افزایش پیدا کنه.

سلام خسته نباشید،بنده دیشب سهمی خریدم که فهمیدم ساعت کاری داره چون اولین بارم هست نمیدونستم،امروز که به برنامه اومدم دیدم ۱۰۰ تومان از مبلغم بعنوان مسدودی غیر وکالتی کم شده است میخواستم بدونم جریانش چه جوریه؟؟؟

سلام، جهت پیگیری این موضوع در ساعات اداری با شماره کارگزاری آگاه 02182154000 بخش معاملات آنلاین تماس بگیرید

چرا نمیتونم از حساب بورسی خودم برداشت وجه کنم. تمام اطلاعات حساب بانکی موقع ثبت نام ثبت شده بود.

چطور نمیتونید برداشت کنید؟ به صفحه درخواست برید متوجه میشید در چه تاریخی مبلغ موجوی واریز میشه و میتونید درخواست بزنید.

سلام من امروز کارگذاری ثبت نام کردم و مراحل احراز هویت و… همگی انجام شد ولی چون سن قانونی ندارم افلاین هستم. توی باشگاه مبلغ ۱۰ هزار تومن اولیه رو هرکار میکنم به حساب معاملاتی انتقال داده نمیشه و میگه شما مشتری کارگزاری نیستین. چطور میتونم حل کنم این مشکل رو؟

سلام، احتمالا هنوز فرایند افتتاح حساب شما تمام نشده. باید منتظر بمونید تا فرایندش تکمیل بشه.
بهتره در این موارد با پشتیبانی کارگزاری اگاه تماس بگیرید: 02182154200

سلام من به اشتباه ده هزار تومن داخل اعتبار باشگاه رو به داخل حساب معاملاتیم انتقال دادم و الان پشیمونم از این کار هیچ راهی نداره که برگشت داده بشه

سلام. نه، راهی برای برگشتش نیست

سلام به من کدشارژ هدیه همفکران تعلق گرفته آیا در این بسته هدیه مثلا میگه سهامتو با چه قیمت و کی بفروش؟ میشه لطفا یه راهنمایی گام به گام کنید چطوری از این هدیه تحلیلی استفاده کنم

سلام، بله فکر میکنم پیشنهاد خرید سهام ارائه میشه همراه با قیمت ورود و خروج.
اطلاعات بیشتر رو با عضویت در سایت hamfekran.com بدست بیارید

سلام
آیا امکان انتقال مبلغ ریالی موجود در باشگاه به مشتری دیگر باشگاه آگاه هست؟
یعنی همانطور که امتیاز قابل نقل و انتقال هست آیا مبلغ ریالی باشگاه هم این امکان را دارد؟

سلام، نه امکان انتقال موجودی ریالی در باشگاه وجود نداره.
اما میتونید بسته های اعتباری، وام های قرض الحسنه را به کاربران دیگر منتقل کنید

میشه گفت بعله، راهشم اینه که در صورتی که بخواین بسته اعتباری و به فرد مورد نظر انتقال دادین، در قسمت انتقال تیک رو میزنین و کد باشگاه فرد رو وارد میکنین، پایین اون دو تا گزینه دیگه هم برای علامت زدن وجود داره ، هزینه اعتبار استفاده نشده به حساب باشگاه چه کسی منظور شود ؟؟ تو این بخش اگه تیک “استفاده کننده اعتبار” رو بزنین ، به شط اینکه فرد مورد نظر از بسته استفاده نکنه ، بعد از پایان اعتبار بسته ، مبلغ ضبط شده به حساب فرد مورد نظر انتقال داده میشه !!
فقط پروسه ش زمان بره و مثلا بخواین حداقل زمان و در نظر بگیرین بسته یه ماه باید بگیرین که خب یه ماه طول میکشه تا منقضی شه

سلام خسته نباشید اگه نخوایم تو کارگزاری مفید باشیم فقط اصل پول خودمون به حساب بانکی واریز بشه سهامم نخوایم چه کارکنیم کارگزاری مفید(ایزی تریدر)کاری کرده که کلا پشیمون شدیم لطفا رسیدگی کنید

نظر مساعدی ذارم

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه

نام *

ایمیل *

ما در بورسینس به شما کمک می‌کنیم:

• منابع درآمد دیگری برای خودتان بسازید
• کسب‌وکارتان را رشد دهید
• ارزش پول‌تان را در برابر تـورم حفظ کنید
• از سرمایه‌تان برای کسب سود استفاده کنید
• سرمایه‌گذاری موفق‌تری داشته باشید

درباره بورسینس بیشتر بدانید

ایمیل‌تان را وارد کنید تا جدیدترین مطالب به ایمیل‌تان ارسال شود:

بعد از ثبت ایمیل لینک تایید برایتان ارسال می‌شود، لطفا روی آن کلیک کنید

سلب مسئولیت: در بازارهای مالی و سرمایه‌گذاری (اوراق بهادار، بازار آتی، طلا و ارز و…) ارزش دارایی‌ها ممکن است به سرعت تغییر کند و ریسک از دست رفتن سرمایه وجود دارد. محتوای موجود در سایت بورسینس صرفا جهت اطلاع‌رسانی است و نظرات شخصی نویسنده را منعکس می‌کند. بورسینس هیچ منفعت یا مسئولیتی در قبال سود و زیان کاربران ندارد و مسئولیت استفاده از تمامی مطالب و محتوای سایت بر عهده کاربران است.

Copyright © Bourseiness 2013-2019

کپی‌برداری از مطالب این سایت به هرشکل، غیرمجاز و غیرقانونی است.



از طریق حساب های بانکی شخصی خود ؛بدون هیچ محدودیتی؛ می توانید مراوده مالی خود را انجام دهید. شارژ کردن حساب مشابه خرید اینترنتی بوده و پول به حساب کارگزاری به راحتی واریز می شود. برای دریافت وجه هم پس از ثبت درخواست در سایت کارگزاری حداکثر 2 روز کاری بعد پول در حساب شما خواهد بود.

اضافه به علاقه مندی ها

جهت اضافه کردن به علاقه مندی لطفا
وارد
و یا
عضو
شوید.

برای کسب حداکثر سود در بازار بورس تهران به چه چیزهایی نیاز داریم؟ شما برای
موفقیت در
این بازار چقدر آماده و مسلط هستید؟

در انجمن خبرگان بورس تهران ما پرتفوی از سهام ها به همراه زمان خرید و فروش را به
شما
خواهیم داد و
همچنین اخبار مهم پیش روی بازار سرمایه توسط اساتید بررسی و سهام‌های روبه رشد
آینده
مورد تحلیل قرار می
گیرد. در آخر تمام تحلیل های و اشکالات شما توسط اساتید برطرف شده یا در تالار
گفتگو
پاسخ داده می شود.

چطور به حساب کارگزاری پول واریز کنیم

شما می توانید از طریق تلگرام و واتس آپ با تیم پشتیبانی ما در تماس باشید

پیام شما ارسال شد! با تشکر

پیام شما ارسال نشد

لطفا همه فیلد ها را پر کنید

برای مشاهده سمینارهای ارزشمند آقای مقراضی بصورت
رایگان
در سایت عضو شوید، یا اگر
عضو هستید لطفا لاگین نمایید.

لطفا کد کپچا را انتخاب
کنید.

اگر عضو سایت هستید از اینجا لاگین کنید، در غیر اینصورت رایگان عضو شوید.

برای آشنایی رایگان با مبانی بازار های بورس جهانی و فارکس
کلیک کنید:

شروع آموزش رایگان

جهت فعال سازی اکانت کاربری ، دریافت اطلاعیه ها و خبرنامه ، سیگنال های معاملاتی ،
خدمات
پشتیبانی و … روی دکمه زیر کلیک کنید ، سپس ربات را استارت کنید!

* این لینک مخصوص شماست و نباید در اختیار دیگران قرار دهید!

انتشار یافته در: 28 / 12 / 2019

با ما گفتگو کنید یا از طریق ارسال ایمیل تماس بگیرید.

© 2021

قوانین  واریز و برداشت وجه

* واریز آنی وجه :

گزینه پرداخت الکترونیک در سامانه معاملات برخط کارگزاری مهرآفرین شما را به درگاه بانکی متصل می نماید. با انجام عملیاتی مشابه خرید اینترنتی پس از واریز وجه از هر یک از کارت های بانکی عضو شبکه ی شتاب، مبلغ در همان لحظه به حساب شما افزوده خواهد شد. در خصوص واریز وجه الکترونیک توجه به موارد ذیل با توجه به دستورالعمل رعايت مقررات مبارزه با پولشويي در خدمات الکترونیک بازار سرمایه؛ الزامی می باشد؛

* واریز به شماره حساب های کارگزاری  وجه مورد نیاز برای خرید را به یکی از شماره حساب های کارگزاری واریز نمایید.

چطور به حساب کارگزاری پول واریز کنیم

 

رعایت نکات زیر در زمان واریز وجه به حساب های بانکی الزامی است ؛

* استفاده از خدمات ویژه بازار بورس

در حال حاضر این خدمت تنها از سوی بانک های ملت ‌و سامان ارائه می شود.

برای استفاده از این خدمت می توانید با مراجعه به یکی از دفاتر کارگزاری فرم درخواست استفاده از خدمات ویژه بورس را دریافت نمایید و سپس به یکی از شعب بانک مورد نظر یک حساب افتتاح نمایید (به شرطی که حساب جاری نباشد) و پس  از کسب تایید بانک مورد نظر، آن را به کارگزاری تحویل دهید.

به این ترتیب در هنگام ارسال دستور خرید چنانچه در حساب خود موجودی کافی داشته باشید به اندازه مبلغ ریالی دستور خرید موجودی حساب شما بلوک می شود. در صورت انجام شدن دستور مبلغ از حساب کسر می شود و در صورت لغو دستور وجه از حالت بلوک خارج می شود . توجه نمایید که هنگام فروش، وجه به نام شما به حساب کارگزاری واریز می گردد و باید برای دریافت آن درخواست وجه بدهید.

*پرداخت وجه :

با توجه به اینکه مشتریان وجوه موجود نزد کارگزاری را صرف خرید مجدد سهام می نمایند، وجه حاصل از فروش سهام توسط مشتری به صورت خودکار به حساب او واریز نمی گردد و برای این کار نیاز به  صدور دستور توسط مشتری می باشد.

لذا برای ثبت درخواست پرداخت وجه می توانید با انتخاب گزینه درخواست پرداخت وجه جدید از صفحه معاملات، درخواست خود را ثبت نمایید و به صورت خودکار در دستور کار قرار گرفته؛ 2 روز کاری پس از فروش، وجه به حساب شما واریز خواهد شد.

 

مواردی که باید در زمان ثبت درخواست وجه به آنها توجه فرمائید ؛

ترجیحا حساب بانک های ملی ، ملت، سامان، صادرات، دی ، تجارت و قوامین برای واریز وجوه خود به کارگزاری معرفی نمائید.

تهران، خیابان‌ خالد اسلامبولی (وزراء)، خیابان ۱۸، پلاک ۱۶، کارگزاری مهرآفرین
۰۲۱ ۸۳۵۷۰

این سایت توسط شرکت فناوری اطلاعات اکسون طراحی شده و کلیه حقوق آن متعلق به کارگزاری مهرآفرین می باشد.

مشتریان چگونه می­توانند سقف خرید خود را جهت خرید سهام شارژ نمایند؟ (واریز وجه به حساب کارگزاری)

 پس از ورود به سامانه آنلاین اکسیر خود در سمت راست صفحه می­توانید گزینه پرداخت الکترونیکی را جهت واریز آنی وجه به حساب کارگزار انتخاب نمایید. (داشتن رمز دوم کارت برای واریز اینترنتی الزامی است). اگر از سامانه قدیم استفاده می­کنید باید گزینه عملیات و سپس گزینه پرداخت الکترونیکی را کلیک نمایید، پس از وارد کردن مبلغ پرداختی موردنظر و ثبت اطلاعات بانکی خود سقف خرید شما به اندازه مبلغ مذکور شارژ خواهد شد.

شنبه تا چهارشنبه: ۸ الی ۱۷
پنج شنبه: تعطیل

سعادت آباد، بالاتر از ميدان كاج، خیابان شهید یعقوبی (هشتم)، پلاك ٢٧، ساختمان سهم آشنا
تلفن : ۰۲۱2771
info@abco.ir

شرکت کارگزاری سهم آشنا از بدو تاسیس با قرار دادن ماموریت سازمانی “توسعه پایدار با لحاظ ارتقا کیفیت خدمات” اهداف خود را بر مبنای بهبود مستمر کیفی و ارائه خدمات متنوع قرار داده تا بدینوسیله بتواند پاسخگوی اطمینان مشتریان خود باشد.

چطور به حساب کارگزاری پول واریز کنیم
چطور به حساب کارگزاری پول واریز کنیم
0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *