چطور به شبکه پویا عکس بفرستیم

 
helpkade
چطور به شبکه پویا عکس بفرستیم
چطور به شبکه پویا عکس بفرستیم







نقاشی‌نقاشی ، اولین برنامه تلویزیونی مستقل آموزش و پخش نقاشی در صداوسیما است که به شیوه‌ای متفاوت، جذاب و سرگرم کننده اقدام به پخش نقاشی‌های منتخب ارسالی شما عزیزان را می نماید. نقاشی‌ها به بعد از بازبینی توسط کارشناسان نقاشی و با همکاری گویندگان حرفه‌ای صداوسیما، هر روز در 3 برنامه 10 دقیقه‎ای ویژه گروه‌های سنی خردسال، کودک و نوجوان از شبکه پویا پخش می‌شوند. درپایان هر برنامه نیز به نقاشی‌های اول هرگروه سنی، نشان تصویری مداد طلایی اعطا می گردد. موضوع نقاشی‌های ارسالی، آزاد یا مناسبتی بوده و موضوع‌های پیشنهادی، اول هر هفته در برنامه و پایگاه اینترنتی برنامه اعلام می‌گردد.

جهت ارسال نقاشی‌های دلبندتان و شرکت در برنامه نقاشی‌نقاشی لطفا نکات زیر را مد نظر قرار دهید و مراحل آن را به ترتیب مطالعه فرمائید:

1. نخست با موضوع آزاد یا موضوع‌هایی که در برنامه پیشنهاد می‌شود یک نقاشی خوب با هر سبک و تکنیکی که در آن مهارت بیشتری دارید اعم از: نقاشی با مداد رنگی، آبرنگ، گواش، زغال و … آماده و برای شبکه ارسال کنید.

2.نقاشی کشیده شده را توسط اسکنر اسکن کنید و در صورت نداشتن آن با دوربین عکاسی دیجیتال یا تلفن همراه دارای دوربین با کیفیت به صورت تمام صفحه از روبرو (تصویر کاملاً تخت) عکس بگیرید سپس فایل آن را ارسال کنید. توجه داشته باشید که تصویر ارسالی حتماً باید از روبرو و بدون زاویه از چپ و راست یا بالا و پایین و بدون انعکاس فلش دوربین عکاسی و نویز تصویری باشد.چطور به شبکه پویا عکس بفرستیم

3.تصویر گرفته شده را به رایانه‌تان انتقال دهیدو دقت کنید که حجم و مشخصات فایل ارسالی کمتر از 2مگابایت باشد و فرمت فایل jpg باشد و اندازه آن بیشتر از 1000 پیکسل بصورت عمودی یا افقی باشد.

4. به تارنمای اینترنتی www.pooyatv.ir آیکون ارسال نقاشی مراجعه کرده و پس از پر کردن مشخصات خود در قسمت بارگذاری نقاشی، فایل مورد نظر را از رایانه‌تان بارگذاری کنید. بعد از اینکه بارگذاری کامل شد کلید ارسال نقاشی فعال می‌شود اکنون نقاشی خود را ارسال نمایید. دقت کنید که پرکردن همه گزینه ها الزامی می باشد. برای شماره تماس، شماره تلفن همراه وارد کنید تا امکان اطلاع‌رسانی از طریق پیامک به شما وجود داشته باشد.

5. در صورت بارگذاری و ارسال موفق ، پیامی با عنوان “نقاشی شما با موفقیت ثبت شد” ظاهر می‌گردد، در صورت مشاهده این پیام از ارسال مجدد نقاشی خودداری کنید.

6. نقاشی ارسالی شما توسط کارشناسان نقاشی برنامه مورد بازبینی و بررسی قرار می‌گیرد و 75 نقاشی برتر ارسالی در هر روز جهت پخش به واحد مربوطه فرستاده می‌شود.

7. در هر نوبت یک نقاشی با عنوان نقاشی برتر انتخاب شده و هدیه‌ای به رسم یادبود به صاحب نقاشی ارسال می‌شود.

هر روز، منتظر ارسال نقاشی‌های زیبای عزیزان شما به شبکه پویا دوست همیشگی بچه‌های ایران زمین در برنامه نقاشی‌نقاشی هستیم.

شبکه پویا یکی از شبکه های تلویزیون صدا و سیماست که مخاطبین بسیاری دارد. این شبکه تلویزیونی که مخصوص کودکان و نوجوان است در برخی از قسمت های خود تصاویر ویا نقاشی های ارسالی از سوی والدین را در میان برنامه ها پخش می کند.اگر می خواهید بدانید که چگونه می توانید عکس کودک و بچه های خود را به شبکه پویا ارسال کنید برای شما در زیر توضیح خواهیم داد که چگونگی نحوه ارسال عکس کودک به شبکه پویا و فرستادن عکس کودک به شبکه پویا و چگونه عکس کودک خود را به شبکه پویا ارسال کنیم و www.pooyatv.ir/upload-center2 را در زیر می خوانید.

در ابتدا به وب سایت www.pooyatv.ir/upload-center2 رفته تا صفحه زیر باز شود. بر روی قسمت ارسال عکس کلیک کنید .

صفحه ای از مشخصات مشاهده می کنید که باید ان را پر کنید.

 

چطور به شبکه پویا عکس بفرستیم

حداقل زمان مورد نیاز برای ارسال عکس، بازبینی، انتخاب و تولید برنامه 2 ماه است؛ لذا درصورتیکه تا تاریخ تولد فرزند شما کمتر از 2 ماه باقی مانده است از بارگذاری عکس خودداری نمایید. از آنجا که در هر روز فقط تعداد مشخصی عکس پخش می‌شود، اولویت با تصاویری است که زودتر بارگذاری شده باشند. کادر عکس ارسالی ترجیحاً افقی باشد. حجم تصویر بیشتر از 2مگابایت نبوده و تصویر مات یا به اصطلاح فلو نباشد. فرمت فایل jpg و اندازه آن بیشتر از 1000 پیکسل بصورت عمودی یا افقی نباشد. عدم وجود هر گونه آرم و لوگو در لباس کودکان یا حتی در حواشی عکس نوع پوشش خردسالان باید متناسب با فرهنگ و شئونات اسلامی باشد. (لباس‌ها و پوشش‌هایی مانند کراوات و پاپیون و… برای آقا پسرها و لباس‌های رکابی و خیلی کوتاه برای دختر خانم‌ها را ارسال نفرمایید.) تصویر ارسالی ترجیحاً آتلیه‌ای نبوده و موجبات ایجاد احساسات منفی مانند حسرت، توقع، چشم و هم چشمی، تجمل‌گرایی و… در دل برخی مخاطبین را فراهم نکند. بهتر است صورت کودک، شاد و خندان باشد.

سلام.من عکس بچه هام و فرستادم‌‌.ولی نمیدونم اومده واستون یا نه.چطور بفهمم رسیده به دستتون؟

سلام با تشکر از برنامه خیلی خودتون ۲۷ اردیبهشت تولد پسر گلم ماهان مولایی ممنون میشم در روز تولدش عکسش و پخش کنید خیلی خوشحال میشه با تشکر فراوان

سلام پسرم کسری فراهانی ۲۳اردیبهشت لطفا روزتولدش عکسشوپخش کنین ممنون منتظریم

سلام خسته نباشید تولد دختر من ۱۶ فروردینه میشه راهنمایی کنین چطور عکس بفرستم توی صفحه اصلی همش نوشته ثبت نام فروردین بعدا اعلام میشه دختر من همیشه برنامه شما رو میبینه ممنونم

سلام .ممنون از برنامه خوبتون.میخواستم بدونم من عکس بردار زادمو اخرایی بهمن فرستادم و تولدش ۱۶ اسفند پخش میشه.بنیامین مهر آذر

ماهورا جان توادت مبارک

سلام چطوری باید عکس دخترم وارسال کنم ؟

واسه توهدیه خدای درروز۲۹تیرپخش کنید,ممنون ازبرنامه های خوبتون۱۳۹۲/۴/۲۹

سلام لطفا عکس پسرم را در روز تولدش پخش ‌کنید

باسلام .من عکس پسرمو ۲ماه پیش فرستاده بودم .ولی عکسشو تو برنامتون پخش نکردید .به اسم امین محمدی ۶ساله از تهران .فقط گریه میکرد همیشه این برنامه رو نگاه میکنه .خواهشم اینکه اگه لطف کنین عکسه پسرمو پخش کنید .ممنون میشم با تشکر

سلام میخواستم عکس پسرم رو بفرستم

عکس دختر گلم سها فتحی را در ۱۵ فروردین ۹۸روز تولدش است در تو هدیه خدایی پخش کنید انشالله ما پانزدهم همگی پای تلویزیون نشسته ایم خودش انشالله منتظر پخش است.تشکر

6ماهه ازشیراز

روز تولدشون 28 بهمن ماه .کوثر سال 93 وزکیه سال 96.دوست دارم در برنامه توهدیه خدایی برا تولدشون خونده بشه ممنون میشم .میتونید درتاریخ 17/12/97 برنامه رواجرا کنید ممنون.

ارسال عکس امیر علی یوسفی به برنامه تو هدیه خدایی

امیر محمد ۱۲ ساله از ارومیه

4سال

برنامه تو هدیه خدایی

9 ساله از تبریز

از رشت کلاس دوم

لوازم یدکی بسترن

لوازم یدکی برلیانس

لوازم یدکی سابرینا

لوازم یدکی چانگان

لوازم یدکی ام جی

لوازم یدکی هایما

لوازم یدکی هایما s7

لوازم یدکی هایما s5

لوازم یدکی اچ سی کراس

تجهیزات دست دوم دندانپزشکی

طراحی سایت در کرج

نوین شیروانی

سقف شیروانی

پوشش سقف سوله

چطور به شبکه پویا عکس بفرستیم

سفال طبرستان

اپکس فایندر

اندو روتاری

طراحی سایت
، سئو و میزبانی وب

توسط شبدیز

ارسال شده در 3 سال پیش  –  بوسیله سیروس محبی

0 نظر  –  گزارش مشکل  –  اشتراک گذاری

نحوه ارسال عکس کودک به شبکه پویا، برای ارسال عکس کودک به شبکه پویا باید ابتدا وارد لینک زیر بشوید.http://www.pooyatv.ir/upload-centerپس از ورود به این صفحه باید اطلاعات خودتون شامل نام، نام خانوادگی، موضوع نقاشی و … را وارد کنید تا پس از تایید شبکه، عکس از طریق شبکه پویا تلویزیون پخش شود.

نمایش مطلب در سایت مبداء

دسته بندی : خانواده و کودک نوع محتوا : متنی چطور به شبکه پویا عکس بفرستیم

لینک اصلی : http://www.pooyatv.ir/upload-center

در لینک پین شما قادر خواهید بود لینک های خود را با دیگران به اشتراک بگذارید و از اخبار و رویدادها اطلاع پیدا کنید.

مسئولیت محتوای لینک ها با منتشر کننده استو لینک پین هیچگونه مسئولیتی نسبت به نشر لینک های کاربران ندارد.

میزبانی وب هاستینگ توسط ابر سرور

شبکه پویا در واقع یکی از کانال های تلویزیونی مخصوص کودکان می باشد که از 28 تیر سال 1391 فعالیت رسمی خود را آغاز کرده است. از طرفی شبکه نهال نیز به طور تخصصی برای کودکان 6 تا 12 سال فعالیت می کند که در تصویر زیر آرم این دو شبکه را ملاحظه می فرمایید.

ببینید »»» فیلم های آخر هفته تلویزیون

ارسال عکس به شبکه پویا به همراه آموزش تصویری

و اما در این مطلب نحوه ارسال عکس به شبکه پویا را آموزش خواهیم داد.

ابتداء وارد سایت پویا شوید.(ورود به سایت پویا)

چطور به شبکه پویا عکس بفرستیم

حالا از بالا بخش های سایت را ملاحظه می کنید که باید به بخش ارسال عکس منتقل شوید.

ارسال عکس به شبکه پویا

در بالای این صفحه ، بازه زمانی ارسال عکس درج شده که در واقع دو ماه مانده به سال تولد کودکتان ، می توانید عکس او را ارسال نمایید مثلا کودک شما متولد اسفند ماه می باشد ، لذا باید شما از 2 ماه قبل عکس فرزندتان را ارسال نمایید.

خوب ، الان اطلاعات خواسته شده را در فیلدهای موجود وارد کنید مانند نام و نام خانوادگی ، جنسیت ، تاریخ تولد ، محل تولد و شماره تلفن همراه. اما قبل از هر چیز شرایط ارسال عکس را مطالعه فرمایید ؛

حداقل زمان مورد نیاز برای ارسال عکس، بازبینی، انتخاب و تولید برنامه 2 ماه است؛ لذا درصورتیکه تا تاریخ تولد فرزند شما کمتر از 2 ماه باقی مانده است از بارگذاری عکس خودداری نمایید.

از آنجا که در هر روز فقط تعداد مشخصی عکس پخش می‌شود، اولویت با تصاویری است که زودتر بارگذاری شده باشند.

کادر عکس ارسالی ترجیحاً افقی باشد.

حجم تصویر بیشتر از 2مگابایت نبوده و تصویر مات یا به اصطلاح فلو نباشد.

فرمت فایل jpg و اندازه آن بیشتر از 1000 پیکسل بصورت عمودی یا افقی نباشد.

عدم وجود هر گونه آرم و لوگو در لباس کودکان یا حتی در حواشی عکس

نوع پوشش خردسالان باید متناسب با فرهنگ و شئونات اسلامی باشد. (لباس‌ها و پوشش‌هایی مانند کراوات و پاپیون و… برای آقا پسرها و لباس‌های رکابی و خیلی کوتاه برای دختر خانم‌ها را ارسال نفرمایید.)

تصویر ارسالی ترجیحاً آتلیه‌ای نبوده و موجبات ایجاد احساسات منفی مانند حسرت، توقع، چشم و هم چشمی، تجمل‌گرایی و… در دل برخی مخاطبین را فراهم نکند.

بهتر است صورت کودک، شاد و خندان باشد.

ارسال تصویر به پویا

بعد از وارد کردن اطلاعات خواسته شده  ، حالا از پایین روی کلید بارگذاری عکس کلیک کنید و از کامپیوتر خود عکس مورد نظر را انتخاب نمایید.

ارسال عکس به پویا

در آخر پیام تصویر ارسال شد را ملاحظه می فرمایید.

ارسال عکس بچه ها به پویا

حالا اگر بخواهید مجدد عکس ارسال کنید ، متوجه خواهید شد که امکان ارسال عکس وجود ندارد و در نهایت یک کد رهگیری به شما می دهد که باید آن را در جایی یادداشت نمایید.

یکی از اعضای تحریریه سایت که در بخش های مختلف ویندوز 10، نرم افزار، سخت افزار و اینترنت ترفندسیتی فعالیت دارم …

امروز قصد دارم با ترفندی مشکلی از مشکلات شما کاربران محترم ترفند سیتی را حل کنم و حتما شما هم …

در خلال رویدادی که در سال 2019 برگزار شد مایکروسافت از Windows 10X برای اولین بار با خصوصیات نسخه سبکی …

فتوشاپ معروف ترین نرم افزار در زمینه طراحی محسوب می شود که حتی برای یکسری از کارها علاوه بر کاربران …

در ایران خودرو اگر تا به حال ثبت نام نکرده اید می توانید با انجام مراحل زیر ثبت نام خود …

یکی از ویژگی های جالب و مفید هر برنامه ای احراز هویت دو مرحله ای است که در واقع برای …

دلایل زیادی برای از دست دادن اطلاعات وجود دارد مانند حذف ناگهانی و اشتباه ، ریست فکتوری، آسیب دیدن گوشی، …

در این بخش از سایت می خواهیم راجع به ریکاوری گلکسی A20 صحبت کنیم بنابراین اگر میخواهید وارد حالت ریکاوری …

در پلی استیشن PS4 هم ممکن است با قطع ناگهانی برق یا اتصال به سرور، فایل های گیم و بازی …

خیلی از کاربران در مورد آنلاین یا آفلاین استفاده کردن پلی استیشن 4 می پرسند، و می خواهند بدانند که …

قبلا در مطلبی تحت عنوان “افزایش کیفیت عکس با سایت آنلاین” سایت هایی را برای افزایش کیفیت عکس معرفی کردیم …

ویژگی امنیتی جدید IOS بعد از حملات Zero-Day
Google Project Zero روز پنجشنبه جزئیات مکانیزم امنیتی جدیدی را که اپل بی …

تاثیر نقص جدید Docker Container Escape بر Microsoft Azure
امروز محقق امنیت سایبری پال لیتواک، یک آسیب‌پذیری unpatched در Microsoft Azure Functions را …

اپل روز سه‌شنبه بروزرسانی‌هایی را برای iOS ،iPadOS و tvOS با رفع سه آسیب‌پذیری امنیتی منتشر کرد که به گفته …

امروز قصد دارم با ترفندی مشکلی از مشکلات شما کاربران محترم ترفند سیتی را حل کنم و حتما شما هم …

هشدار: پخش بدافزار جدید از طریق WhatsApp
​مشخص شده است که یک بدافزار اندرویدی تازه کشف شده از طریق پیام WhatsApp …

چطور به شبکه پویا عکس بفرستیم

احتمال افشاء اطلاعات و شماره کاربران با نقص TikTok​
محققان امنیت سایبری روز سه‌شنبه یک نقص امنیتی در TikTok را برطرف …

SonicWall با استفاده از نقص 0-Day در VPN خود هک شد
SonicWall ارائه دهنده محبوب امنیت اینترنت و محصولات فایروال و …

آسیب‌پذیری با قابلیت اکسپلویت شدن ریموت در ویندوز
​ جزئیات بیشتر درباره آسیب‌پذیری بای‌پس ویژگی امنیتی در (Windows NT LAN Manager (NTLM …

در خلال رویدادی که در سال 2019 برگزار شد مایکروسافت از Windows 10X برای اولین بار با خصوصیات نسخه سبکی …

سرنخ‌های جدید درمورد حملات زنجیره‌ای SolarWinds
​ مایکروسافت روز چهارشنبه جزئیات بیشتری در مورد تاکتیک‌ها، تکنیک‌ها و رویه‌هایی را که توسط مهاجمان …

هتمن عالی

جهت عضویت در خبرنامه و دریافت ترفندهای جدید ایمیل خود را وارد کنید

اين وبسايت متعلق به ترفند سیتی ميباشد و تمامی حقوق آن محفوظ ميباشد .

طراحی سایت توسط تیم طراحی سایت درناوب

سلام
خودتون نصب کردید ؟
نصب کنید و روی یک سیستم ضعیف نه سیستم های خودتون سیستمی مثل سیستم …

شماره سیم کارت

سلام با همون ایمیل و رمزی ک قبلا گذاشتی باید وارد بشی.

عزیزان اینو بگم که بضیامیگن رایگانه بضیامیگن نمیاره منم قبول دارم ویترین و روبینوش نمیاره و …

راه کاری بهت یادم نگاه کن دکمه خاموش روشن رو نگهدار بعد30ثانیه خودش خاموش میشه گوشی خودم هم این …

بعضی وقتا پیش اومده که اگر چند هارد به سیستم وصل باشه باید همه هارد هارو ب جز هارد ssd m2 رو …

گوشیه من a20sهستش اجرا میشه

سلام گوشیه من a20sهستش میشه اجرا

برا گوشی نمیشه

سلام روبیکامن یک هفته هست هیچی پیام برام نمیاد نه میتونم با دوستانم چت کنم نه میتونم عکس بفرستم …

داداش حداقل مانیتورتو پاک می کردی هنوز تو بلد نیستی عکس بگیری از مانیتورت بعد اودی سایت زدی …

عزیزم بستگی به مدل گوشیت داره. هرچی مدلش بالاتر باشه ،کیفیتشم بهتره

سلام دوست عزیز روی گوشی سامسونگ s9 اجرا میشه و میتونم روان بازی کنم

سلام.من جدیدا از اینستاگرام ویدیو ارسال میکنم به تلگرام فقط به صورت عکس ارسال میشه.میشه …

سلام فورتنایت روی گوشی هواوی وای ۷ اجرا میشه ؟

* لطفا در مورد ایجاد تاپیک و نظرسنجی قبل از ثبت دقت فرمایید زیرا امکان ویرایش و یا حذف مطلب بعد از ارسال وجود ندارد.
همچنین شما ملزم به رعایت

قوانین و مقررات

نی‌نی‌سایت نیز می‌باشید.

* لطفا در مورد ایجاد تاپیک و نظرسنجی قبل از ثبت دقت فرمایید زیرا امکان ویرایش و یا حذف مطلب بعد از ارسال وجود ندارد.
همچنین شما ملزم به رعایت

قوانین و مقررات

نی‌نی‌سایت نیز می‌باشید.

خانما اگه عکس بچه تونو واسه شبکه پویا برنامه تو هدیه خدایی فرستادین بگین چطوری بفرستم؟ ادمین کانالش رو پیدا نمیکنم

برا نسیم فرستادیم نفهمیدیم پخش شد یا نه

کانالش رو داری ؟

چطور به شبکه پویا عکس بفرستیم

همون پایین عکس رو بفرست با مشخصات کامل و تاریخ تولد و شماره

تولدش کی هست ؟

آیا می‌دانید در هفته ۳۶ بارداری باید برای ذخیره خون بندناف نوزادتان ثبت‌نام کنید؟!

منم رفتم نداره آی دی

نوشته ظرفیت تا ۵ تیر تکمیله

شنبه هرهفته نوشته اعلام میکنن و میگن از چه تاریخ تولد تا چه تاربخ تولدی عکسو بفرستید

منم منتظرم

منم دوست دارم بفرستم بلد نیستم چند بار گوش کردم که چجوریه اما چون همون موقع نرفتم بعدا هم ادرس رو یادم رفت. تولدش اوایل تیره. الان بفرستم نشون میدن؟

تا ۵ تیر نوشته تکمیله

چه بد. درست پنج تیر تولدشه. پس هیچی 😞😞

اره کانال رو دارم ، خب شمارمو بفرستم کسی نمیتونه ببینه؟ چون ی حوریه کانالش اگه سروش داری ببین @pooyatv

فک نکنم

منم برا همون کانال فرستادم

فک نکنم کسی ببینه

دقیقا چیزی که گفتن انجام دادم 

۲۵ تیر، تو کانالش کسی عکس نفرستاده ،همه فیلم و تم نقاشی ایناس ، ولی گفته همینه کانالش، گیج شدم

آره دیدم والا فرستادم چند وقت پیش برا 11 مرداد

کانال واسم بزار، من این چیزا رو ندیدم

منم اواخر تیره، کانالش اینه @pooyatv ولی رفتم سردرگم شدم

فقط با سروشه؟ ندارم

ایمیل نمیشه فرستاد؟

آخه بعضی ها میگن نشده بفرستیم ،گفته ظرفیت پره، اینجا ک چیزی ننوشته ، تو همین آدرس فرستادی؟ میگن زمان بندی داره منکه ندیدم

فقط سروش عزیزم ، منم بخاطر همون امروز نصب کردم چطور به شبکه پویا عکس بفرستیم

اه

عزیزم فکر کنم hadyehtv@ باشه.برنامه تو هدیه خدایی دیگه.اون موقع ک تلگرا فیلتد نبود این آدرسش بود .الان فکر کنم همین رفته سروش

فقط 4 هفته و 2 روز به تولد باقی مونده !

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت

قوانین و مقررات

نی‌نی‌سایت می‌باشید

مطالب این سایت تنها جنبه اطلاع رسانی و
آموزشی داشته و توصیه پزشکی تخصصی تلقی نمی شوند و نباید آنها را جایگزین
مراجعه به پزشک جهت تشخیص و درمان دانست. لطفاً پیش از استفاده از سایت
صفحه
“شرایط استفاده از سایت”
را مطالعه فرمایید. استفاده از این سایت
بدان معناست که شما قبلاً صفحه “شرایط استفاده از سایت” را مطالعه کرده
و به مفاد آن واقفید. نقل مطالب این سایت با ذکر منبع و نشانی اینترنتی سایت بلامانع است

ارسال نقاشی به برنامه نقاشی نقاشی را از سایت پست روزانه دریافت کنید.

نقاشی‌نقاشی ، اولین برنامه تلویزیونی مستقل آموزش و پخش نقاشی در صداوسیما است که به شیوه‌ای متفاوت، جذاب و سرگرم کننده اقدام به پخش نقاشی‌های منتخب ارسالی شما عزیزان را می نماید. نقاشی‌ها به بعد از بازبینی توسط کارشناسان نقاشی و با همکاری گویندگان حرفه‌ای صداوسیما، هر روز در 3 برنامه 10 دقیقه‎ای ویژه گروه‌های سنی خردسال، کودک و نوجوان از شبکه پویا پخش می‌شوند. درپایان هر برنامه نیز به نقاشی‌های اول هرگروه سنی، نشان تصویری مداد طلایی اعطا می گردد. موضوع نقاشی‌های ارسالی، آزاد یا مناسبتی بوده و موضوع‌های پیشنهادی، اول هر هفته در برنامه و پایگاه اینترنتی برنامه اعلام می‌گردد.

جهت ارسال نقاشی‌های دلبندتان و شرکت در برنامه نقاشی‌نقاشی لطفا نکات زیر را مد نظر قرار دهید و مراحل آن را به ترتیب مطالعه فرمائید:

1. نخست با موضوع آزاد یا موضوع‌هایی که در برنامه پیشنهاد می‌شود یک نقاشی خوب با هر سبک و تکنیکی که در آن مهارت بیشتری دارید اعم از: نقاشی با مداد رنگی، آبرنگ، گواش، زغال و … آماده و برای شبکه ارسال کنید.

2.نقاشی کشیده شده را توسط اسکنر اسکن کنید و در صورت نداشتن آن با دوربین عکاسی دیجیتال یا تلفن همراه دارای دوربین با کیفیت به صورت تمام صفحه از روبرو (تصویر کاملاً تخت) عکس بگیرید سپس فایل آن را ارسال کنید. توجه داشته باشید که تصویر ارسالی حتماً باید از روبرو و بدون زاویه از چپ و راست یا بالا و پایین و بدون انعکاس فلش دوربین عکاسی و نویز تصویری باشد.چطور به شبکه پویا عکس بفرستیم

3.تصویر گرفته شده را به رایانه‌تان انتقال دهیدو دقت کنید که حجم و مشخصات فایل ارسالی کمتر از 2مگابایت باشد و فرمت فایل jpg باشد و اندازه آن بیشتر از 1000 پیکسل بصورت عمودی یا افقی باشد.

4. به تارنمای اینترنتی www.pooyatv.ir آیکون ارسال نقاشی مراجعه کرده و پس از پر کردن مشخصات خود در قسمت بارگذاری نقاشی، فایل مورد نظر را از رایانه‌تان بارگذاری کنید. بعد از اینکه بارگذاری کامل شد کلید ارسال نقاشی فعال می‌شود اکنون نقاشی خود را ارسال نمایید. دقت کنید که پرکردن همه گزینه ها الزامی می باشد. برای شماره تماس، شماره تلفن همراه وارد کنید تا امکان اطلاع‌رسانی از طریق پیامک به شما وجود داشته باشد.

5. در صورت بارگذاری و ارسال موفق ، پیامی با عنوان “نقاشی شما با موفقیت ثبت شد” ظاهر می‌گردد، در صورت مشاهده این پیام از ارسال مجدد نقاشی خودداری کنید.

6. نقاشی ارسالی شما توسط کارشناسان نقاشی برنامه مورد بازبینی و بررسی قرار می‌گیرد و 75 نقاشی برتر ارسالی در هر روز جهت پخش به واحد مربوطه فرستاده می‌شود.

7. در هر نوبت یک نقاشی با عنوان نقاشی برتر انتخاب شده و هدیه‌ای به رسم یادبود به صاحب نقاشی ارسال می‌شود.

هر روز، منتظر ارسال نقاشی‌های زیبای عزیزان شما به شبکه پویا دوست همیشگی بچه‌های ایران زمین در برنامه نقاشی‌نقاشی هستیم.

منبع مطلب : www.pooyatv.ir

مدیر محترم سایت www.pooyatv.ir لطفا اعلامیه سیاه بالای سایت را مطالعه کنید.

نقاشی‌های ارسالی شما دوستان عزیز، توسط کارشناسان برنامه به دقت بررسی شده و در هر روز حدود 20 نقاشی از میان آنها انتخاب شده و شما می‌توانید نقاشی خردسالان را در ساعت 11:30 هر روز از شبکه پویا ببینید.

مداد و پاک‌کن در فضایی شاد، جذاب و متنوع به معرفی تعدادی از نقاشی‌های ارسالی گروه سنی خردسال می‌پردازند، نقاشی‌هایی که ترجیحاً کار خلاقانه‌ای در آن به تصویر کشیده شده باشد. شما می‌توانید کلیۀ نقاشی‌های ارسالی را در پرتال شبکۀ پویا در نگارخانۀ نقاشی‌نقاشی ببینید.دوستان عزیز، جهت ارسال نقاشی و شرکت در این برنامه می‌توانید نقاشی‌های خود را از طریق پرتال شبکۀ پویا بارگذاری و ارسال نمایید. فقط کافی است برای ارسال نقاشی به نکات زیر توجه کنید:1-   نقاشی شما بهتر است در یک کاغذ به قطع A4 کشیده شده باشد، لطفاً از کشیدن نقاشی در کاغذهای دفتری و خط‌دار پرهیز کنید.

2-   پس از کشیدن نقاشی، از آن عکس گرفته و یا ترجیحاً آن را اسکن نمایید. درصورتیکه نقاشی را اسکن می‌کنید توجه کنید حجم فایل شما کمتر از 2 مگا بایت و اندازۀ عرض آن حداقل 1000 پیکسل باشد. فرمت تصویر هم بهتر است JPG باشد، تنظیمات صفحه را به‌گونه‌ای اصلاح کنید که صفحۀ نقاشی‌تان تیره نباشد. اما اگر می‌خواهید از نقاشی خود عکس گرفته و آن را ارسال کنید، دقت کنید دوربین شما ضعیف نباشد تا نقاشی شما هنگام پخش، بی‌کیفیت نشود. همچنین توجه کنید دستگاهی که با آن عکس می‌گیرید دقیقاً روبه‌روی صفحۀ نقاشی و کاملاً صاف نگه داشته شده باشد و هنگام عکس گرفتن سایۀ شما بر روی نقاشی نبوده و در تصویر دیده نشود و صفحۀ نقاشی روشن باشد.

3-  در زمان بارگذاری نقاشی، اطلاعات خواسته شده را به طور کامل و با حروف فارسی فقط در جاهای مشخص شده تایپ کنید و از آوردن این مشخصات در قسمت‌های دیگر پرهیز کنید که نقاشی شما قابل تأیید باشد. آدرس و شمارۀ تلفن همراه خود را به هیچ عنوان داخل نقاشی ننویسید؛ چرا که چنین نقاشی‌ای حتی برای قرار گرفتن در نگارخانۀ نقاشی‌نقاشی نیز غیر قابل تأیید می‌باشد. نکتۀ مهم اینکه در قسمت «تلفن تماس»، حتماً یک شمارۀ تلفن همراه که مخصوص نزدیکترین فرد به شما (مثل خود نقاش و یا پدر و مادر او) می‌باشد را وارد کنید تا در صورت انتخاب نقاشی برای پخش، به شما از طریق پیامک اطلاع‌رسانی شود. این پیامک، یک روز قبل از پخش نقاشی از تلویزیون، با شمارۀ 3000096 برای شما ارسال خواهد شد و در آن، تاریخ و ساعت پخش نقاشیِ شما مشخص شده و شما می‌توانید آن برنامه را ببینید. پس لطفاً درج یک شمارۀ تلفن همراه در هنگام ارسال نقاشی فراموش نشود. لازم به ذکر است به دلیل اینکه پیامک‌ها به صورت بسته‌ای برای کلیۀ نقاشی‌های منتخب روز ارسال می‌شود، در پیامک اسم و مشخصات نقاش ذکر نخواهد شد و درصورتیکه چند نقاشی از طرف چند نفر با یک شمارۀ تماس مشترک ارسال شود، باید توجه داشته باشند که اگر یکی از آنها برای پخش انتخاب شود در پیامک ارسالی مشخص نمی‌شود که کدام نقاشی قرار است پخش شود.

 4-   کد رهگیری را یادداشت کنید تا از طریقِ آن بتوانید نقاشیِ خود را در پنل جستجوی نگارخانۀ نقاشی‌نقاشی بیابید. اگر احیاناً کد رهگیری را از دست دادید باز هم می‌توانید از طریق جستجوی نام و نام خانوادگی، نقاشی را پیدا کنید.

نکات قابل توجه و سؤالات متداول:

1-   به دلیل اینکه ساعت پخش برنامه تقریباً ثابت است، درصورتیکه پیامکی حاوی انتخاب نقاشی شما برایتان ارسال شد و شما امکان دیدنِ آن را در زمانی که برایتان در پیامک مشخص شده است نداشتید، از دوستان یا آشنایانتان درخواست کنید تا آن برنامه را برایتان ضبط کنند؛ چون همان‌طور که می‌دانید شبکۀ پویا همچنان امکانِ قرار دادن  برنامه‌های خود را بر روی پرتال ندارد.

2-   نقاشی را از جایی کپی نکرده و از ارسال عکس، پوستر و یا هرچیز دیگر که نقاشی شما نباشد، خودداری کنید.

3-  فقط دوستانی که نقاشی خود را از طریق پرتال پویا بارگذاری کرده باشند می‌توانند با زدن نام و نام‌خانوادگی و یا کد رهگیری در پنل جستجویی که در بخش نگارخانه نقاشی‌نقاشی وجود دارد نقاشی خود را در گالری نقاشی‌نقاشی ببینند. لطفاً به این نکته توجه کنید که فقط از همین طریق نقاشی خود را ارسال کنید، چون نقاشی‌هایی که به آدرس ایمیل شبکۀ پویا n این آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید  ارسال می‌شوند هرگز در گالری نقاشی‌نقاشی قرار نخواهند گرفت و توسط کارشناسان برنامه دیده نخواهند شد.

 4-   درصورتیکه برای مناسبت خاصی نقاشی می‌کشید، مثلاً برای ماه مبارک رمضان، ماه محرم و ایام سوگواری آن، عید نوروز، شب یلدا و هر مناسبت خاصِ دیگر، کافی است در قسمت «موضوع نقاشی»، عنوانِ آن را ذکر کنید و لزومی ندارد که منتظر فرا رسیدن آن تاریخ باشید؛ در هر زمان که نقاشی‌تان تکمیل شد آن را برای ما ارسال کنید.

 5-  دوستان زیادی سؤال می‌کنند که چرا پیامک برای آنها ارسال نمی‌شود؛ دوستان عزیز باید توجه کنید که اگر شمارۀ تلفن همراهی که در بخش اطلاعات وارد می‌کنید صحیح نباشد و یا از قبل، ورودی پیامک‌های تبلیغاتی خود را از طریق مخابرات مسدود کرده باشید و یا در روزی که پیامک به شما ارسال می‌شود گوشی شما در دسترس نبوده یا خاموش باشد، پیامک ارسالی ما را دریافت نخواهید کرد. پس لطفاً نسبت به شماره‌ای که وارد می‌کنید دقت کنید.

منتظر نقاشی‌های زیبای شما هستیم.

منبع مطلب : www.pooyatv.ir

مدیر محترم سایت www.pooyatv.ir لطفا اعلامیه سیاه بالای سایت را مطالعه کنید.

منبع مطلب : www.aparat.com

مدیر محترم سایت www.aparat.com لطفا اعلامیه سیاه بالای سایت را مطالعه کنید.

مهدی : نمیدونم, کاش دوستان در نظرات جواب رو بفرستن.

پارسا : چتور باید نقاشی را ارسال کنید

نازنین : نقاشی

آرنیکا : راهنمایی درباره ارسال نقاشی

محمد طاها زیلابی : ببخشید ما چطور عکس ها را ارسال کنیم

برای من که باز شد

من چندباره نقاشی میفرستم وقتی ارسال میزنم انگلیسی مینویسه

من هیچی درباره فرستادن نقاشی نمبدوم😣

الیعتاارزز

سلام من علیرضا هستم ۱۲ساله از استان همدان من ۲ تا نقاشی سردارسلیمانی کشیدم

سلام من ۱۲ساله از استان همدان

چطور به شبکه پویا عکس بفرستیم

۱۲ ساله از استان همدان

چه جوری نقاشی بفرستیم

ازشهر گرگان

سلام برای من هم نمی یاد

سلام من پنج روز پیش یک نقاشی ارسال کردم هنوز پخش نشده کی پخش میشه

سلام من پنج روز پیش یک نقاشی ارسال کردم هنوز پخش نشده کی پخش میشه

وقتی نقاشی رو ارسال میکنم برام یدونه یه چیز انگلیسی میاد پایین اش نوشته قبول وقتی اون میاد یعنی ارسال شد؟؟

اگه میشه منو راهنمایی کنید؟؟؟

لرر

سلام زهرا زین الدینی

سلام زهرا خانم زین الدینی از روستای کویجان

سلام میسه من راهنمایی کنی

سلام میسه من راهنمایی کنی

سلام میسه من راهنمایی کنی

سلام میسه من راهنمایی کنی

سلام من روی ارسال نقاشی کلیک میکنم بعد میفرستم نمیاد 😤

سلام عصرتون بخیر و خسته نباشید من نقاشی دخترم و ارسال کردم ولی جوابی برام نیومد

سلام خسته نباشید من نقاشی دخترم و ارسال کردم ولی جوابی نیومد

چرا اصلا سایت نقاشی باز نمیشه؟؟؟

موضوع خانه روستایی و هوای پاک شمال

ارسال نقاشی برای برنامه نقاشی نقاشی شبکه پویا.اصلن توی گوشی من گزینه ی ارسال عکس نمیادنمیتونم عکس نقاشی روارسال کنم

نقاشی رو به کدام شماره ارسال کنیم؟

سلام .من نقاشی دخترم رو ارسال کردم اما کد پیگیری دریافت نکردم نمیدونم چطوری مطمئن بشم ببینم نقاشی رسیده دستتون یا نه

سلام. من چند هفته پیش نقاشی فرستادم هر روز نگا میکنم نقاشی نقاشی را ولی نقاشیما نشون نمیدین چرا

جنگل

ببخشید ما چطور عکس ها را ارسال کنیم

نه

ت

ا 🤪🤪🤪🤪

عالییی

سلام چرا برای ارسال نقاشی هر چه روی بار گذاری نقاشی کلیک می کنم باز نمی شه که نقاشی رو بفرستیم

کرونا

سلام من محمد جواد هستم من نقاشیم رو فرستادم تو شبکه امروز خواهش میکنم پخشش کنید🌸

مرسی

سلام‌چربگفم

میشه نقاشیم رو بخش کنید ممنون ستایش محمودی 12ساله از چهار محال بختیاری

چرا نقاشی پسرم رو تو تلویزیون نشون نمیدهید همش منتظر نقاشی نقاشی هست که نقاشیش را نگاه بکنه

بله دختر منم منتظر است

سلام چرا نقاشی من فرستادم پخش نمیکنید

مت پیام ندارم

سلام من نقاشی فرستادم اما پخش نمیشه چرا

سلام من برنامه شما را دوست دارم

سلام .چه جوری باید نقاشی ارسال کنیم

سلام من نیکی زهرایی ۹ساله از مشهد هستم.من خیلی این برنامه رو دوست دارم.ممنونم

من

سلام‌چرانقاشی‌پسرم‌نشون‌نمیدیدتاالان‌خیلی‌نقاشی‌ارسال‌کرده

سلام من هرروز نقاشی ارسال میکنم چرا نمیذاری بچم گریه میکنه لصفا راهنمایم کنید نقاشیش بذارید ممنونم

سلام این برنامه عالیه

سلام ببین کاری نداره سرچ کن تو گوگل ارسال نقاشی به شبکه پویا می آره

استان کردستان بانه

سلام من سینا صافی زاده هستم از فارس شهرستان اوز خیلی خیلی از این برنامه خوشم اومده چه جوری نقاشی مو ارسال کنم

سلام من سارا هستم برنامتون خیلی خوبه

باید درهمین سایت برنامش بزارید که چی جوری به برنامه ی نقاشی نقاشی ارسال کنیم

سلام من میخواهم نقاشی را ارسال کنم چطوری

سلام ببین کاری نداره سرچ کن تو گوگل ارسال نقاشی به شبکه پویا می آره

نقاشی سردار سلیمانی

سلام من نقاشی خواهرم رو چگونه ارسال کنم

سلام ببین کاری نداره سرچ کن تو گوگل ارسال نقاشی به شبکه پویا می آره

سلام من می خواهم نقاشی خواهرم رو ارسال کنم

من برنامه نقاشی نقاشی را خیلی دوست دارم

ببخشیدمن میخواستم نقاشیموارسال کنم ولی نمیدونم چطوری ارسال کنم

سلام ببین کاری نداره سرچ کن تو گوگل ارسال نقاشی به شبکه پویا می آره

۴ ساله از شیراز

۵ از شیراز

سلام من هستی حسین پور هستم خیلی برنامتونو دوست دارم

نمیدونم؟ کاش دوستان در نظرات جواب رو بفرستن.

من‌برنامه‌نقاشی‌نقاشی‌را‌خیلی‌دوست‌دارم‌برنامه‌خیلی‌خوبیه

سلام ببین کاری نداره سرچ کن تو گوگل ارسال نقاشی به شبکه پویا می آره

چه چوری ارسال میکنین نقاشیتونو

من نمی تونم ارسال کنم تمام مراحل رو طی کردم

سلام من هستی حسین پور هستم خیلی از برنامتون خوشم لومده

سلام

چجوری باید ارسال کنم؟

محمد رضا عباسی ۶ سال از تهران

۶سال از تهران

۶ سال از تهران

چرا نمیتونم بفرستم

چجوری عکس بفرستم

دل طبیعت

نقاشی از دل طبیعت بر اثاث یه دختر خوب

سلام من همه مراحلش رو میرم مرحله ای که می خواستم ارسال کنم ارسال نمی شد لطفاً رسیدگی کنید ممنون

میشه بگید چه طور ی

ارینا شریقی هفت سال از روستای سیس استان کردسنان

بهارستان

چجوری عکس بفرستیم میشه جواب من رو بدید؟

نقاشی

چطور باید نقاشی فرستاد

از شارود

نمدانم

سلام. از کجا بفهمیم نقاشی مون نشون داده شده یا نه؟

پس چرا هیچ پیامکی برام نیومد

دریا

من یک نقاشی درباره طبیعت کشیدم

نام و نام خانوادگی

ارین نادری ۶ساله از گلستان

سلام من یک متن درباره حاج قاسم سلیمانی اماده کردم می تونم بفرستم سوگل دهقانی ده ساله از بندر عباس

من امیررضا هستم و داداشم اسمش عرفان ما نقاشی شهید حاج قاسم سلیمانی را کشیده ایم

من یه نقاشی زیبا درباره هوا پاک نقاشی کردم

چه بد

من‌وارد‌سایت‌نقاشی‌نقاشی‌شدم‌و‌مشخصاتم‌رو‌وارد‌کردم‌ولی‌اسال‌نشد‌نقاشیم‌واقعا‌چرا؟

از گلستان

مارال نظری ۱۰ ساله از کرمانشاه

میشه بگید چطور نقاشی را در نقاشی نقاشی ارسال کنیم؟

نقاشی طبیعت ،،،محمد فاتح وعلی رضا یموتی از استان گلستان شهر گلیداغ

مهنا شیر محمدی۷ ساله از خرم آباد ویسیان

فاطمه مستقل چى ٩ساله از مشهد

سیدعلی حسینی ۸ساله از قم

۶ ساله از شهرستان گلپایگان منطقه گلشهر

من عکس رو در داخل نقاشی نقاشی فرستادم لطفاً در برنامه نقاشی نقاشی پخش کنید

خیلییییی عالییی🌹🌹🌹💋

چطورمیشه عکس نقاشی ارسال کرد اخه طبق راهنمایی خودتون هم نمیشه

چطوری ارسال میشه

چتور باید نقاشی را ارسال کنید

علیرضا مسعودی نژاد ۸ساله از تهران

علیرضا مسعودی نژاد ۸ ساله از تهران

عالی عالی خیلی خوبه

سلام من این برنامه دوست دارم

حنانه زاهدی پناه

من نقاشی فرستادم نمیدونم اومد یا ن لطفا بگید کی پخش میشه توی نقاشی نقاشی

سلامچطوری میشه نقاشی ارسال کردلطفا جواب بدید؟؟

۸ساله از تهران

لعیا

۹لعیا پیری

سلام من الان دو سه روزه که نقاشی خودم و دختر خواهرم رو فرستادم اما هنوز پخش نکردید من خیلی خوشحال میشم که ببینم فردا یا روزه دیگه ای نقاشی من هم اومده خواهش میکنم پخشش کنید.

یاسین عالی از شهر مرند 6 ساله

من چتور میتونم نقاشی ارسال کنم

نقاشی

سلام نمیتونم نقاشی رو ارسال کنم

اول بار گذاری کن نقاشی تو بعد یه شماره رهگیری بهت میده بعد نقاشیت ثبت میشه

سلام میگم من نمی تونم نقاشی ارسال کنم

11ساله ازمشهدنقاشی بامدادشعمی نقاشی قایق

ممنون به خاطر فیلم خوبتون ساعت چند فیلمتون شروع میشه

باشه ممنون فقط یه سوال کی برنامتون شروع میشه ساعت چند

ساعت ۱۳ برنامه نقاشی‌نقاشی شروع میشه عزیرم

آراد نظری 6ساله از اصفهانچرانمیتونم نقاشی رو ارسال کنم نمیشه

من امروزنقاشی بچهاموفرستادم توراخداحتماپخش کنیدبی نهایت خوشحال میشن منتظریم باتشکرازبرنامه خوبتون

سلام

سلام خوبی هر چی نقاشی کشیدام ارسال کردم نشونش نمیده .تشکر از برنامتون

‌نقاشی‌نقاشی

امیر محمد سلیمی

نام امیر محمد سلیمی ۶ساله از خرم آباد نقاشی با مداد رنگی 🥰

امیر محمد سلیمی ۷ساله از خرم آباد

سلام میگه نشانی میزنم میگه قلت زدی

نقاشی یه خانه قارچی

عالی خوبه

عالی خوبه

متن نقاشی

سلام من چطوری می توانم نقاشی برادرم را در این جا بفرستم

امیر محمد سلیمی ۶ ساله از خرم آباد

سلام من چطور نقاشی برادرم رو ارسال کنم

خوبه

سلام نقاشی دخترم کشیده نمیدونم چطوری بفرستم

اره درست نگفته اند

الکی میگی

از طریق گوشی نقاشی بفرستم چطور بفرستم

میگه نشانی میزنم میگه نشانی قلته

سلام لطف کنیدنقاشی پسرم راپخش کنید

یعنی چی آخه اصلا نقاشی هارو پخش نمیکنن

خسته شدیم ازبس منتظرموندیم

سلام و عرض خسته نباشید، چه زمانی نقاشی پخش میشود ؟؟؟ مسابقه نقاشی هم برگزار کنید

اداادداود

سلام چکارکنم نقاشی ارسال کنم هرکارمیکنم ارسال نمیشه

راهنمایی درباره ارسال نقاشی

نقاشی

ممنونم🌹🌷🌹

برای نقاشی نقاشی

سلام شبکه پویا خیلی خوبه من همیشه نگاه میکنم

چگونه باید در برنامتون نقاشی ارسال کنیم

سلام من نمی تونم نقاشی داداشم رو ارسال کنم لطفا راهنمایی کنید

ممنونم از برنامه ی نقاشی نقاشی پویا خیلی برنامه ی زیبا است ممنونم

سلام به برنامه‌ ی نقاشی نقاشی

سلام لطف کنید نقاشی را بفرستد

سلام

عالی🤗🤗🤗🤗🤗

من نمی تونم نقاشی دادشمو ارسال کنم

سلام

نقاشیم فرستاده نمیشه

سلام ممنون از برنامه خوبتون چرا نقاشی دخترم از طریق گوشی ارسال نمیشه؟؟

سلام خسته نباشین چطور میشه نقاشی ارسال کرد؟

۹ساله از کوشک اصفهاننقاشی بامدادرنگینمای خانه شهری

موضوع نقاشی با اشکال هندسی

سلام من اصلا نمیتونم نقاشی دخترم رو ارسال کنم حتی ارسال نقاشی به شبکه پویا رو هم سرچ میکنم بازم نمیتونم ارسال کنم

سلام خسته نباشید چرا نقاشی های دخترم رو نشون نمیدهید!نقاشی باکیفیت

با عرض سلام خدمت شما من تشکر میکنم که این برنامه را ساختید

محمد جواد غلباش

سلام

من آیدا اسدی…..از تهران

نقاشی نقاشی خیلی خوب و آموزنده هست منکه راضی هستم عالی💟💟💟💟

من که نمی تونم بیارم

طبعت را کثیف نکنید

برنامه تو عالی

چجوری نقاشی بفرستم

نقاشی

سلام

😘😘😘😘

دختر چادری

میش بگید ک چطوری نقاشی خودمون را ارسال کنیم

سلام میشه بگید ک چطور ارسال کنیم

خوبه

یک بالن که به هوا پرواز میکند

سلام خسته نباشید،ممنون ازبرنامه خوبتون، واینکه نقاشی بچم چطوری ارسال کنم؟

سلام جستجو کنید (ارسال نقاشی به شبکه پویا) اولین بخشی که بالا میاد رو انتخاب کنید مشخصات رو وارد کرده و بعد ارسال نقاشی رو می زنید عکس نقاشی رو می گیرید و ارسال می کنید

سلام من نقاشی دخترم فرستادم نمیدونم ثبت شد یا نه اخه چیزی ننوشت چطور باید بفرستم

عالی ،👌👌

بک لچه

چطور میتونم نقاشی رو ارسال کنم ایا توی گوشی موبایل میتوانم ارسال کنم

چه طوری نقاشی هایمان را ارسال کنیم

با اینستام میشه ارسال کرد یان

ممنون از برنامه ی خوبتان

این برنامه بسیار عالی هست ممنونم از این برنامه

بله این برنامه خیلی بیشتر به بچه ها انگیزه می دهد💐🙏🌹🙏🌷

باسلام چطور بايد نقاشی ارسالی خود را ديد؟

سلام لطفا بفرمایید نقاشی رو که ارسال کردیم بعد چند روز پخش خواهد شد ؟

من میخواستم نقاشی در برنا مه ی نقاشی نقاشی ارسال کنم

آروین و ارتین

قشنگ

خیلییییییییییییی خوبه

7ساله از تهران

طبیعت

چرا

۷ساله از مهاباد

ممنونم از این برنامه

بذببصتقذل

از شهرستان کنگاور ۵ ساله

گ

نمیدونم, کاش دوستان در نظرات جواب رو بفرستن.

این مطالب توسط ربات جمع آوری شده است در صورت نارضایتی به ما اطلاع دهید تا محتوای مطلب شما را
حذف کنیم. این سایت توسط سرور های قدرتمند پارس
وب سرور پشتیبانی میشود.

آموزش نحوه ارسال عکس تولد به شبکه پویا چگونه می باشد به صورت کامل و رایگان می توانید این آموزش را از سایت نکس لود دریافت کنید.

بسیاری از افراد از ما می‌پرسند چگونه می توانیم به شبکه پویا عکسهای تولدمان را بفرستیم در شبکه پویا نمایش داده شود بسیاری از افراد این را در گوگل جستجو می کنم ولی شما باید دنبال روابط عمومی شبکه پویا باشید و کانال آن شبکه را پیدا کنید و پس از آن که کانال را پیدا کردید به ادمین کانال عکس و هر چیزی که میخواهید در شبکه پویا نمایش داده شود باید بفرستید باید الان شما دنبال روابط عمومی شبکه پویا بگردید پس از بررسی‌های کامل ما نیست پس از مدتی این پست را تکمیل خواهیم کرد و راه های ارتباطی با شبکه پویا را در این پست قرار خواهیم داد.

برای دریافت “آموزش نحوه ارسال عکس تولد به شبکه پویا” لطفا نظری در نظرات پایین سایت برای ما بفرستید یا از دکمه صورتی
ارسال نظر استفاده
کنید.

سلام شبک پویا من میخوام عکس بفرستم واسه بلد نیستم راهنمایم بفرمائیدچطور به شبکه پویا عکس بفرستیم

خیلی عالی هست

ممنون هنوزبازنشده

ممنون خیلی خیلی خوبه تولدتون مبارک اما شما تولد های ماه خرداد را پخش نکردید لطفا پخش کنید ما هم عکس خودمون رو ببینیم

لطفا برنامه های جدیدی مانند رویا سوار پخش کنید

تولدتون مبارک دخترای گلم


هرگونه کپی برداری از مطلب یا قالب حرام است



سلام. شما میگین از این تاریخ تا این تاریخ تولد فرزندتون هستش بفرستین در غیر اینصورت حذف میشه . خب چرا مرداد که سی و یک روزه . تاریخ هشت روز اولشو انتخاب کردین بعد رفتین رو ماه شهریور . نمیدونم یا ماه مرداد هشت روزه هستش یا شما جهشی حرکت میکنین

با سلام
چطور میتونم برنامه تو هدیه خدایی تاریخ پخش ۱۱ تیرماه ۹۷ را دانلود کنم.

سلام
امروز ثبت نام برنامه تو هدیه خدایی برا تاریخ 8 شهریور زده
از 7 مرداد پریده یک ماهه دیگه !!!
پس بچه های مرداد چی ؟

سلام خسته نباشید من هر روز کانالتونو چک میکردم که ببینم کی ثبت نام “تو هدیه خدایی” برای اواخر مرداد اغاز میشه تا عکس پسرمو بفرستم. (تولدش ۲۸ مرداده)
الان با کمال تاسف دیدم موعد ثبت نامش گذشته درحالی که شما اصلا تو کانال اون تاریخو اعلام نکردین . من الان برای اطمینان مجددا کانالو چک کردم دوره قبلی که برای ثبت نام اعلام کردین۱ تا۷ مرداد بود ولی الان به جای ادامه اون تاریخ ۸ تا ۱۷ شهریورو اعلام کردین. پس فاصله بین ایندو تاریخ چی میشه؟
تکلیف منی که چندماهه منتظرم و هرروز کانالو چک میکنم تا وقتش بشه و عکس بچمو بفرستم چی میشه؟؟؟چطور به شبکه پویا عکس بفرستیم

سلام. ممنون از برنامه عالی شما. واقعاً مفید و کاربردی است.

سلام خسته نباشید من عکس پسرم رو در زمان گفته شده فرستادم و در کانال تیکدار شد اما متاسفانه روز تولد پسرم با روز شهادت یکی شد و پخش نشد یعنی عکس بچه هایی که تو این روز به دنیا اومدن دیگه پخش نمیشه حداقل کلیپ بچه های متولد ۱۸ تیر رو درست کرده و در کانال بزارید تا بچه ها خوشحال بشن ممنون

سلام،چرا به نظرات احترام نميذارم،هر روز کلی پیام دارید که چطور عکس بچه هارو بفرستیم؟ولی پاسخگو نیستید،من که هرکاری کردم نشد،میگید شنبه ها کانال باز ميشه،ولی بازم نميشه عکس فرستاد….

با سلام‌، من عضو کانال شبکه پویا شدم ولی اصلا ادمینی وجود نداره که بخواییم عکس بفرستیم ، لطفا پیگیری کنید ، ممنون‌

سلام.متاسفانه هرچقدر روي آيدي @tvhadyeh ميزنم صفحه چت باز نميشه .لطفا بررسي بفرماييد يا حداقل ساز و كاري شبيه إرسال نقاشي كه از از خود سايت انجام ميشه طراحي كنيد. از طريق سروش واقعا سخته

سلام عکس پسرم برای تولد 5 مردادماهه… به کجا و در کدام گزینه سایت بفرستم؟

لطفا فقط درباره این برنامه نظر دهید و از ارسال نظر تکراری هم خودداری کنید.

چطور به شبکه پویا عکس بفرستیم
چطور به شبکه پویا عکس بفرستیم
0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *