چطور به شهرت برسیم

 
helpkade
چطور به شهرت برسیم
چطور به شهرت برسیم

شاید برای ده سال پیش، نمیشد انقدر راحت «فرمول شهرت» رو بیان کرد یا نسخه ای برای شهرت و مشهور شدن افراد پیچید. اما اگر به جای ده سال، به پنج سال پیش استناد کنیم راههای فراوانی هستند که میتونن ما رو به طرفة‌العینی به شهرتی که همیشه آرزوش رو داشتیم برسونن …
مدتها پیش ویدئویی از یک ویدئو بلاگر ایرانی به اسم «علیرضا ۲۴» در وبلاگم قرار دادم که راه مشهور شدن از طریق فیسبوک رو توضیح داده بود. اما فیسبوک کجا، دو ابزار امروزی‌تر «اینستاگرام» و «تلگرام» کجا. فیسبوک سالهاست که بدون استفاده از پراکسی، وی‌پی‌ان و … دسترسی بهش ممکن نیست ولی اینستاگرام و تلگرام بدون این ابزارها هم در دسترسند، فیسبوک دیگه مثل سابق بین ایرانی ها پرطرفدار نیست و خب به جز عده خاصی، دیگه کم پیش میاد در فیسبوک فعالیت های اونطوری ببینیم. ولی متاسفانه، در اصل قضیه تفاوتی نشده، کل ماجرا اینه که تازه افرادی که همون کارها رو در اینستاگرام یا تلگرام میکنن دیگه آدم های مضحک یا چیپ به حساب نمیان، بلکه با عناوینی مثل «اینفلوئنسر» و «واینر» و … ، به خودشون هم اعتبار میدن!

در این پست وبلاگ، یکی از راههای شهرت در کوتاه مدت یعنی «ایجاد کانال تلگرامی» رو با هم بررسی می‌کنیم، و در نهایت به این می‌رسیم که چی شد که این شد؟ چرا اصلا این شد؟
تلگرام که دیگه برای همه آشناست! یک پیام‌رسان محبوب، که چندساله در ایران هم خیلی محبوب شده! الان کمتر کسی رو پیدا میکنید که روی گوشی موبایل، کامپیوتر شخصی یا تبلتش، این نرم افزار رو نداشته باشه و دست کم در یک کانال یا گروه عضو نباشه. دلیلش هم واضحه، دیگه سختی های گذشته مثل اتصال به پراکسی و … برای انتقال محتوا، وجود نداره.
کانال، یک رسانه یک طرفه و غیرتعاملی به حساب میاد که اگر اشتباه نکنم حدود دو ساله در تلگرام فعال شده. این امکان، به شما اجازه میده در گوشه‌ای از اینترنت، هرچه دلتون میخواد به اشتراک بذارید. مثلا، من کانالی دارم که در اون در مورد سخت افزار و الکترونیک دیجیتال می‌نویسم. کانالی دارم که در اون آهنگهای ساخته خودم رو قرار میدم و همچنین کانالی دارم که در اون، موسیقی مورد علاقه خودم رو به اشتراک میذارم ، و البته یک کانال هم دارم که به همین وبلاگ متصله و پست های وبلاگ اتوماتیک در اون قرار می‌گیرن.
بعضی از این کانالها، مشخصه که کاملا شخصی هستند. مثل کانالی که من برای وبلاگم ساختم. اما بعضی کانالها اونقدرها هم شخصی نیستند و بسیار فراتر از چیزی که باید و شاید رفتن. تبدیل شدند به یک رسانه جمعی. چیزی که قراره در این پست بررسی کنیم، همون کانالها هستند.

فرض کنیم یک روز صبح از خواب بیدار می‌شیم، میریم که اعلان (Notification) های تلگرام و توییتر و فیسبوک و … رو چک کنیم. در تلگرام پیامهای زیادی از دوست و آشنا و فامیل می‌بینیم که از کانالها فوروارد شدن. همه این پست ها هم یک سری ویژگی مشخص دارند :
عنوان کانال + یک متن (عموما جوک، یکی از وقایع اخیر ایران یا جهان، یک شایعه کاملا بی اساس با هرچیزی شبیه این) + یک لینک یا آیدی کانال.
و مثلا می‌بینیم که سه نفر برای ما یک جوک فرستادن، جوک یکسان اما کانالها متفاوت. با بررسی کانالها هم می‌بینیم که هرکدوم دست کم هزار عضو دارند. چه دلیلی باعث میشه که انقدر این کانالها رشد داشته باشند؟ و چرا مثلا یک کانالی که اطلاعات روزمره ولی علمی و درست (با استناد به منابع و مقالات معتبر) منتشر میکنه انقدر طرفدار نداره؟ شاید بشه دلیل عمده‌ش رو در رفتارهای بنیادین مردم پیدا کرد، اما ما اینجا میخوایم به این مقوله بپردازیم که «چطور با کانال تلگرامی میشه مشهور شد؟».

خب، تا الان صرفا داشتیم در مورد ذات کانال تلگرامی و جایگزین شدن تقریبی اون با هر رسانه یا شبکه اجتماعی دیگری بحث می‌کردیم، بیایم ببینیم که با چه فرمولی میتونیم از کانال تلگرامی خودمون شهرت کسب کنیم! (درست میخونید، شهرت! شهرتی که شاید روزی فکر میکردیم فقط در نظریات علمی یا سیاسی یا خلق آثار هنری یا نوشتن برنامه های خفن میتونیم بهش برسیم … ) .
فقط قبل از این که فرمول شهرت رو بخونید یک نکته رو متذکر بشم، من قرار نیست هیچ کدوم رو تایید کنم. با تک تک این بندها مخالفم ولی خب اگر قصد شهرت در تلگرام دارید، همین بندها برای شما میتونه مفید هم باشه!

اگر اون چهاربند رو رعایت کنید می‌تونم با تقریب درستی بگم ظرف دو یا سه هفته میتونید به ۴-۵ هزار عضو برای کانال خودتون برسید، و اون موقع احتمال زیاد با توجه به تعداد اعضا، می‌تونید تبلیغ هم بگیرید و حتی کسب درآمد هم بکنید!

چطور به شهرت برسیم

ولی بعنوان موضوع آخر، باید بگم که واقعا این نوع از شهرت، خوب نیست. دلیلش هم واضحه، درسته که شما شناخته شدید ولی آیا واقعا اونقدری که باید مفید هم واقع شدید؟ یا این که شهرت شما به بودن یا نبودن یک سرویس آنلاین مرتبطه؟ امیدوارم که بعد از خوندن این مطلب و این پارگراف به فکر فرو برید، هر محتوایی رو تولید و منتشر نکنید، هر محتوایی رو بازنشر ندید و از همه مهم تر، محتوای دیگران (مثل توییت) رو برای افزایش عضو یا بازدید، کپی نکنید …

موفق باشید 🙂

خسته نباشین اقای حقیقی
تو وبسایت ی مطلبی خوندم درباره md5 و کد hash
شما برنامه نویسی کار کردین؟
ی چند تا سوال درباره md5 و الگوریتم SHA256 Hash دارم میتونین ایمیل بزنین من سوالمو بپرسم اگر میتونین کمک کنید ممنون میشم

بله اگر ممکنه ایمیل بزنید haghiri75[at]gmail[dot]com

تقریبا سه سال میشه که این متن رو نوشتید، واقعا کار آمده و معلومه که یه آدم ناشی اونو ننوشته؛ از اینکه در آخر متنتون باعث شدین تا به فکر بریم و متوجه بشیم هر شهرتی خوب نیست ممنونم. این نشون میده که چقدر به اخلاقیات اهمیت میدین 🙂
آدما در طول زمان عوض میشن، امیدوارم که شما خصوصیات خوب سه سال قبلتونو از دست نداده باشید و هنوزم به اخلاقیات پایبند باشید.
بازم ممنون.

ممنون

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه

نام *

ایمیل *

وب‌ سایت

مرا از دیدگاه‌های پس از این با رایانامه آگاه کن.

مرا از نوشته‌های تازه با رایانامه آگاه کن.

جام جم سرا:‌ بیایید با خودتان روراست باشید. تا به حال شده دلتان بخواهد یک آدم مشهور باشید و دیگران با نگاهی خاص و ویژه به شما توجه کنند؟ دوست نداشتید صفی عظیم از طرفدارانتان منتظر امضای شخصی شما روی کتاب‌ها یا دفترچه‌ها یادداشتشان باشند؟

رسیدن به شهرت شاید آرزوی دست‌نیافتنی خیلی‌ها باشد، اما با این تکنیک‌ها شما هم می‌توانید به یک آدم مشهور و دوست‌داشتنی تبدیل شوید.

تکلیفتان را با خودتان مشخص کنید

موفقیت حرفه‌ای یک‌شبه ممکن نیست اما راه‌هایی وجود دارد که در عرض یک سال می‌توانید به شهرت برسید و مرکز توجه باشید. اما قبل از هر چیز باید ببینید در چه زمینه‌ای می‌خواهید به شهرت برسید. در حرفه شخصی، علایق هنری‌تان، ورزش یا ثروت؟
با پیدا کردن نوع علاقه‌تان و تمرکز روی این بخش می‌توانید مهارت‌های مرتبط با آن را بیاموزید و خودتان را قدرتمند‌تر کنید. می‌خواهید چگونه مورد توجه افراد قرار بگیرید؟ می‌خواهید از آن گروه افراد مشهوری باشید که هنگام خرید از یک سوپرمارکت شما را بشناسند یا تنها نامتان بر سر زبان‌ها بیفتد؟
هر کدام از این اولویت‌ها مسیر شما را مجزا خواهد کرد. بنابراین در قدم اول با خودتان به نتیجه برسید که قرار است در چه زمینه‌ای و به چه صورتی مشهور شوید و آنگاه تکنیک‌های خاص به شهرت رسیدن را به کار بگیرید.

در هر کاری حرفه‌ای باشید

چطور به شهرت برسیم

مهم نیست در حال حاضر مشغول به چه کاری هستید. اگر آشپز هستید و می‌خواهید نام شما و رستورانتان بر سر زبان‌ها بیفتد باید کاری منحصر به‌فرد انجام دهید تا سبک کارتان را با دیگر رقبایتان متمایز کنید. وقتی توانستید به صورت خاص بدرخشید آن وقت خیلی‌ها سراغتان خواهند آمد تا رمز و راز موفقیتتان را جویا شوند. با گفت و گوهایی که در نشریات تخصصی انجام می‌دهید می‌توانید قدمی تازه در مسیر موفقیت خود بگذارید.
نه‌تنها آشپزی بلکه در هر حرفه‌ای که هستید می‌توانید با بالابردن مهارتتان از دیگران متمایز شوید و به این ترتیب به شهرت برسید. برای مشهور شدن تنها به شهرت فکر نکنید چون وقتی کارتان را به بهترین صورت انجام دهید شهرت هم دنبال آن خواهد آمد. بیشتر افراد مشهور دنیا ابتدای کارشان به شهرت فکر نکرده‌اند بلکه با انجام دقیق و حرفه‌ای فعالیتشان به‌تدریج به شهرت رسیده‌اند. شما هم از آنها الگو بگیرید.

دنبال بهتر از خود باشید

در هر زمینه‌ای که می‌خواهید بدرخشید و شهرت کسب کنید دنبال کسی باشید که از شما حرفه‌ای‌تر است. برای مثال اگر قصد دارید بهترین و مشهورترین بازیگر شوید دنبال آموزش از شخصی باشید که در این کار از شما بهتر است. از او کپی‌برداری کنید و با تلاش مهارتتان را بالا ببرید. وقتی توانستید خود را به توانایی‌های الگوی انتخابی‌تان نزدیک کنید سراغ شخصی بروید که از الگوی انتخابی شما بالاتر باشد و بعد زیر نظر او آموزش ببینید.
با کمک گرفتن از افرادی که از شما بالاتر هستند می‌توانید قدم‌به‌قدم مراحل حرفه‌ای شدن را طی کنید. برای مثال در حرفه بازیگری، با خودتان فکر کنید در این حرفه چه چیزی باعث می‌شود که شما از بقیه بازیگران پیشی بگیرید و بیشتر در خاطره‌ها بمانید؟
مطمئنا تنها داشتن فیزیک ظاهری خوب نمی‌تواند رمز شهرت شما شود. دنبال کسب مهارتی باشید که نام شما را برای همیشه در ذهن‌ها نگه‌دارد. یاد گرفتن آن مهارت خاص در عرض یک سال هم شدنی است.

علاقه مخاطبتان را بشناسید

شهرت یعنی اینکه شما بین افراد زیادی شناخته‌شده هستید اما هر شهرتی دلیل محبوبیت نیست. باید فعالیتتان را با توجه به سطح انتظارات مخاطبتان ارائه دهید. برای مثال اگر نویسنده هستید و می‌خواهید رمانی بنویسید که میلیون‌ها تومان فروش داشته باشد قبل از هر چیز باید در این مورد تحقیق کنید که کتاب‌های مشهور و پرفروش به‌دلیل داشتن چه ویژگی‌هایی مورد علاقه خوانندگان قرار گرفته‌اند و چه عاملی آن کتاب‌ها را از بقیه کتاب‌ها متمایز کرده است؟
در هر زمینه‌ای که می‌خواهید به شهرت برسید باید از مخاطبی که کارتان را برای او ارائه می‌کنید اطلاعات کافی در دسترس داشته باشید تا از این طریق بتوانید محبوبیت و شهرت کسب کنید.

از ضعف‌ها یک فرصت بسازید

مشهورشدن تنها با داشتن درآمد مالی بالا یا دیده شدن در فیلم‌های سینمایی به وجود نمی‌آید. گاهی شرایط سخت و ناخوشایند زندگی شما می‌تواند دلیل موفقیت و شهرتتان شود. برای مثال ممکن است از ناتوانی جسمی رنج ببرید یا مادرزادی معلول باشید اما توانسته باشید با وجود محدودیت‌ها در یک رشته هنری بسیار موفق عمل کنید یا ممکن است در یک خانواده بسیار فقیر به دنیا آمده باشید اما خود را به مدارج بالای علمی رسانده‌اید و صدها مورد دیگر از این قبیل.
این موضوعات را پنهان نکنید چون اینکه با وجود محدودیت‌ها توانسته‌اید به هدف زندگی‌تان دست پیدا کنید دلیل تمایز شما با دیگر افراد است. بسیاری از مردم از شنیدن داستان‌های افراد موفق و مشهور که با وجود محدودیت‌ها و مشکلات به اهدافشان رسیده‌اند بسیار لذت می‌برند. در هر شرایطی که قرار دارید اگر بخواهید می‌توانید به شهرت برسید بنابراین وجود ناتوانی جسمی، مالی و خانوادگی را مانع شهرت ندانید.

در رسانه‌های بصری دیده شوید

یکی از ابزارهایی که باعث شهرت شما می‌شود رسانه‌های تصویری مانند تلویزیون است، اما یک راز کوچک را باید با شما در میان بگذاریم، دست‌اندرکاران تلویزیون تنها زمانی امکان ورود شما را به دنیای تصویر خواهند داد که قبل از آن در نشریات چند مقاله یا گفت‌وگو‌ انجام داده باشید.
اگر به‌عنوان کارشناس در رشته خودتان در جایی گفت‌وگو کردید یا خودتان را به‌عنوان یک شخصیت قابل‌احترام و دوست‌داشتنی بین اقشار مردم جا انداخته باشید، تنها در آن صورت می‌توانید در یک برنامه تلویزیونی یا یک تیزر تبلیغاتی که در شبکه سراسری پخش می‌شود، خودتان را حسابی جا کنید.

شهرتتان را حفظ کنید

کمک به دیگران یکی دیگر از راه‌های به شهرت رسیدن است. در هر حرفه‌ای که هستید هدف اولیه شما باید جلب رضایت مخاطبتان باشد و تنها به بالابردن خودتان توجه نکنید. اگر نویسنده یا بازیگر هستید برای به شهرت رسیدن باید مردمی باشید تا علاوه بر شهرت، محبوب دیگران نیز باشید. شهرت، ژست گرفتن و دوری از افراد معمولی نیست. یادتان باشد که شما از طریق همین مردم عادی و حمایت هواخواهانتان به شهرت رسیده‌اید. آنها را از یاد نبرید. (ترجمه: فاطمه شاهانی/زندگی مثبت)

پرده اول: سپیده دم پنجم دی ماه بود. برادرم یکریز داشت شماره بچه محل‌هایمان را که در بم درس می‌خواندند، می‌گرفت و خبری از اتصال نبود. بم، پایتخت دنیا بود و تمام کشورهای جهان داشتند گزارش می‌رفتند از شهری که دیگر وجود نداشت.

اظهارات جدید مقامات آمریکایی به‌ویژه وزیر خارجه جدید ایالات‌متحده در حوزه برجام و نوع تعامل با ایران از چند جهت قابل برسی است. برای بازگشت آمریکا به برجام، می‌توان سه گزینه را برشمرد.

سال‌ها پیش، دوستی در فضای مجازی فایلی فرستاد که حاوی نامه‌ای بود مبنی بر تحریم کردن یکی از جشنواره‌های دولتی و خواسته بود امضا کنم و به این حرکت اعتراضی بپیوندم. دوسه بار نامه را خواندم و هر بار بیشتر تعجب کردم.

ناگفته‌های الهام اخوان از شخصیت گوهر در سریال «با خانمان»

گفت‌وگو با حسام محمودی بازیگر جوان و کلیدی سریال با خانمان

جزئیات برگزاری و بلیت‌فروشی جشنواره فیلم فجر اعلام شد

در پشت‌ صحنه جدید‌ترین برنامه طنز عروسکی شبکه ۳ چه خبر است؟

اگر از بیت‌کوین، ارزش آن، قوانین خرید و فروش و جزئیات دیگر آن خبر ندارید، این گزارش را بخوانید

انتشار اخبار تایید نشده درباره حذف غربالگری اجباری با واکنش‌های مختلفی روبه‌رو شد

داشتن محبوبت در محل کار حس مثبتی در شما ایجاد خواهد کرد ، اینکه همکاران تان شما را دوست بدارند و تحسین کنند انگیزه مضاعفی برای رسیدن به هدف و پیشرفت در شما فراهم می کند پس مهم است که راه و روش این مهم را بدانید ؛ راه و روشی که در این بخش از نکات موفقیت در نمناک خواهیم گفت.

1. به همکاران خود علاقه تان را نشان دهید:

در میان همکاران خود محبوب شدن به یک فرمول ساده نیاز دارد:از آنها سوالاتی در مورد کارشان بپرسید، به آنها گوش دهید، و علاقه واقعی خود را به آنهانشان دهید ، اگر آنها بخواهند خودشان را خالی کنند، بگذارید بدانند که گفتگویتان محرمانه است و شما آن را به کسی نخواهید گفت. با ابراز علاقه به آنچه که در حال کار بر روی آن هستند و همچنین با استفاده از حرکت های کوچک اما قدرتمند مانند درخواست برای بیرون رفتن تعطیلات آخر هفته، تعطیلات آینده، و بیشتر، و در این صورت این ویژگی دوست داشتنی را به دست خواهید آورید.

2. مشغولیت خودتان را برای خودتان نگه دارید:

چطور به شهرت برسیم

نه، این فقط یک بازی هوشمندانه بر روی کلمات نیست که به شما یادآوری کند که زندگی شخصی خود را برای خودتان حفظ کنید ؛ محبوب ترین کارکنان کسانی هستند که در مورد مشغولیات خود صحبت نمی کنند، هیچ کس اهمیتی نمی دهد شما چقدر سرتان شلوغ است. همه مشغول هستند و کار شما این است که کار خودتان را انجام دهید. اگر به شدت غرق شده اید، ایده خوبی است که با رئیس خود مکالمه ای داشته باشید و درخواست کمک کنید، اما بیشتر همکاران شما به زودی از شنیدن اینکه چقدر مشغول و غرق در کار هستید، پر می شوند.

ستارگان معروف ممکن است محبوب باشند، اما هیچکس دوست ندارد که شایعات آنها را گوش دهد – و قطعا کتاب سوخته آنها را بشنود ، بخش مهمی از اینکه افراد پشتت باشند و تحسین آنها را بدست بیاورید، این است که از شایعه ها دور باشید و این را در زندگی و در محل کارتان انجام دهید. به عنوان مثال، اگر گمانه زنی ها مبنی بر اینکه یک اداره خوب کار می کند یا خیر، در گفتگو آنها دخالتی نکنیدبه جای اینکه جملات منفی خود را به میان مکالمات همکاران خود وارد کنید ، فردی باشید که همه از مصاحبت با او لذت می برند.

فقط خرگوش های سفید می توانند با دیر کردن، همچنان دوست داشتنی باشند. اگر به طور مداوم دیر می کنید، نمی توانید دوست داشته شوید و افراد به شما توجه کنند بنابراین مطمئن شوید زنگ هشدار خود را زود تنظیم کنید و به آژیر مقاومت نشان ندهید. به علاوه، یک لحظه ای را برای خارج شدن از خانه خود تعیین کنید، و ترافیک را درنظر بگیرید. سحرخیز باش تا کام روا شوی، این یک یادآور برای این است که زمانی که زود آماده می شوید، خودتان را در موقعیتی قرار می دهید که موفق شوید.

با قانون کار زندگی کنید و به زودی می توانید قانون فضای کاری خود را کنترل کنید ؛ مهربان باشید، لبخند بزنید و شخصیت دلپذیری داشته باشید، اینکار واقعا آسان است. با انجام این حرکت، محبوبیت بیشتری به دست خواهید آورد، زیرا مردم احساس نمی کنند که شما آنها را می گیرید یا آنها را تضعیف می کنید ، احساس می کنند که از آنها حمایت می کنید این کار اعتماد را ایجاد می کند. این کار به شما محبوبیت و احترام را در محل کار می دهد.

شوخی نیست – اما صحبت نکردن شما می تواند همکاران را خاموش کند اگر با ترش مزاجی راه بروید و دست به سینه، و با همکاران خود تماس چشمی برقرار نکنید، ممکن است به این معنی باشد که روز بدی دارید یا بسیار خجالتی هستید. با این حال، به زودی یک شهرت منفی دریافت خواهید کرد که غلبه بر آن دشوار خواهد بود. اگر برای کنار هم بودن به یک گروه و تیم دعوت شدید، جواب مثبت دهید ؛ لبخند بزنید، حتی اگر شما آن را دوست ندارید و یا روز بدی را داشتید این کار در بلند مدت به شما کمک خواهد کرد.

برای محبوبیت بیشتر از لحظات کارتان و بودنتان در محل کار لذت ببرید ، اکثر افراد به قدردانی یا احترام کسی که در لحظه اتمام ساعت کاری میرود، نمی روند. البته، اگر شرایط خسته کننده ای وجود داشته باشد، شما می توانید زمانتان را رد کنید، فقط لطفا زیاد به ساعت نگاه نکنید. اینکه کمی پشت میزتان بنشینید و اجازه دهید ساعت ها بگذرند به شما صدمه ای نمی زند و این اصلا خوب نیست که بقیه ببینند شما اصلا اشتیاقی به کارتان ندارید و منتظر بیرون رفتن هستید.

اگر دیدید یکی از همکارانتان استرس دارد، پیش او بروید و کار امروزتان را انجام دهید. تبدیل به کاپیتان تیم شوید – کسی که همکارانش را حمایت می کنداین حرکت شما را به سمت خوبی پیش می برد پس از همه اینها، چه کسی دوست ندارد کسی که به آنها کمک کند؟ همه اعمال خوب – حتی کسانی که شما را در جای دیگران قرار می دهند – نباید با یک انگیزه بی نظیر انجام شوند. بله، شما می خواهید مورد علاقه همه باشید، اما باید سندیت و اعتباری پشت پیشنهاد تان باشد. در غیر اینصورت، همکارانتان قادر خواهند بود تا فاصله یک مایلی خود را شناسایی کنند و در نه ایت باعث عقب نشیشان خواهند شد.

اگر همکاران شما شروع به سوال پرسیدن در مورد استخدامتان کردند در لحظه ای که همه وسایلتان بر روی میزتان پخش بود، مراقب باشید ؛ محیط کاری خود را اسکن کنید تا ببینید آیا همکاران شما مرتب و تمیز هستند یا خیر، یا میزشان پر از توده های بالا رونده ورق و چیزهای دیگر است. اگر هیچ کس دیگری وسایل شخصی و یا عکس های خود را نداشت، توجه داشته باشید که منطقه خود را از این چیزها پاک کنید و غذای خود را بیرون نگذارید یا اقلام شخصی خود را در فضای شخصی افراد دیگر قرار ندهید.

اگر چیزی ندارید، چیزی نگوید. اما اگر بتوانید ستایش شریک کار خود را برانگیزبد، صحبت کنید و ستایش آنها را بشنوید. به یاد داشته باشید که معتبر بودن کلید مهمی است.از افراد تعریف نکنید اگر واقعا معنی آن را نمی فهمند، و قطعا نباید هر روز هفته را در اطراف آنها باشید و تعریف کنید در عوض، چیزهایی را که آنها انجام می دهند را به رسمیت بشناسید – نه بر خلاف رئیس. عملکرد خوب خود را به شیوه ای ظریف دهید، مانند:”من فکر می کردم شما واقعا ارائه را خوب عمل می کنید و کارتان را خوب انجام دادید.

دفتر خود را عایق بندی کرده اید؟ پیامک بدهید ؛ اما اگر مکالمه ای 5_7 دقیقه ای دارید، ممکن است وقت آن رسیده باشد که صدایتان را پابین بیاید. در فضاهای کاری باز که امروز امروز رایج است، تقریبا غیرممکن است که بتوان از شنیدن صحبت های تلفنی شخصی همکاران خود خودداری کنید. بنابراین، اگر برایتان ممکن است، پیامک بدهید. صحبت کردن با صدای بلند را هر کسی در دفتر کار نمی تواند تحمل کند. پاداش اضافه برای آرام صحبت کردن می خواهید؟ کل دفتر کار به زندگی شخصی شما وابسته نیست.

تخفیف ویژه 15%: برای ثبت‌نام در دوره آموزش سخنرانی و فن بیان(ثبت نام)

هیچ محصولی در سبد خرید نیست.

هیچ محصولی در سبد خرید نیست.

برای شرکت در خبرنامه سایت ایمیل خود را وارد نمایید

چگونه به شهرت استادی برسیم؟ و بدست آوردن شهرت چگونه است؟

چطور به شهرت برسیم

تلاش هر انسان برای بدست آوردن شهرت متفاوت است

شاید هر کسی خواسته اولش داشتن شهرت است مثل شهرت در کاری که در آن مهارت کافی دارد

و استاد کار خودش است اما الآن که در حال خواندن این مقاله  هستید بهتر است بدانید که چگونه به شهرت استادی برسیم؟

 

حتی در مورد انتخاب هدف گذاری ها هم اگر دقت کرده باشید

اولین مسئله ما بدست آوردن اعتبار و شهرت است پس مساله مهمی است که به خوبی بدانیم این هست که چگونه به شهرت استادی برسیم؟

 

 

 

برای به دست آوردن شهرت راه های زیادی وجود دارد . اگر در این جهان یک نگاه دقیق بیاندازید.

می بینید که تمام جنگ ها و مسئله های سیاسی که وجود دارد همه آنها به خاطر رسیدن به مقام و شهرت است .

کسانی که به جمع های تروریستی می پیوندند هم به دنبال مقام و شهرتی است که به دست می آید.

حتی اگر شما در زندگی و کسب و کار خود به دنبال فروش بهتر و بیشتر باشید در نگاه اول فروش بیشتر به شهرت بیشتر است!

اگر به سخنران حرفه ای شدن فکر می کنید باز هم برای حرفه ای شدن، شهرت شماست که حرفه ای بودن شما را تایید می کند

و در واقع با حرفه ای بودن خود برای خود شهرت را  ایجاد می کنید و بعد از آن متوجه می شوید که چگونه به شهرت استادی برسیم؟

اگر در پی شغلی  هستید که درآمد خوبی هم داشته باشد بازهم به دنبال آن مقام شهرت استادی خود هستید!

در غیر این صورت انسان هیچ انگیزه ای برای پیشرفت خود ندارد.

 

 

 

ما و شما را در مسیری قرار می دهد که برای رسیدن به شهرت حرفه ای بودن خود، راه استاد شدن را انتخاب کنیم

رسیدن به شهرت است که تو را در این راه قرار می دهد چرا؟

چون تو به دنبال بهترین ها هستید. دنبال با بهترین ها بودن. دنبال بهترین استادها

اما یک مسئله ای که به وجود می آید که می شود گفت همۀ ما آن را گم کرده ایم این است که خود زندگی هم یک مقامی است که خداوند به ما داده است.

 

ما باید به شهرت خوب زندگی کردن برسیم و در مسیر زندگی خود هم استاد باشیم

شخصی باشیم که از تمام امکاناتی که خداوند برای ما قرارداده است استفاده کنیم.

شهرتی و رسالتی که خداوند از همان روز  اول آفرینش برای ما ( اشرف مخلوقات) آفریده است.

اما ما با روش های اشتباه و تربیتی آن ها را  از دست داده ایم. که این روش های اشتباه مرتبط به خانواده و محیط و دوستان می شود.

ولی ما این جمله را فراموش کرده ایم ( اشرف مخلوقات) هستیم.

و توانایی ما با دیگر موجودات در این است که ما قدرت فکر داریم و با قدرت فکر توان تغییر سبک زندگی خود را نیز داریم.

 

شاید برای شما هم سوال شده باشد که چگونه می شود با تغییر زندگی خود به شهرتی که در فکر رسیدن به آن هستید را بدست آورید.

اگر نظر شما برای بدست آوردن شهرت، افرادی هستند که در جایگاه بالای قرار دارند و جزء افرادی هستند که نادرند.

چطور به شهرت برسیم

به شما می گویم که در اشتباه هستید. شما در هر مقام و جایگاهی که هستید می توانید به شهرت استادی خود برسید

حتی در هر زمینه ای از کسب و کار خود.

فقط کاری که شما باید انجام دهید تغییر سبک زندگی روزمرگی است.

با تغییر کردن شما می توانید به هر موفقیتی برسید

که چگونه به شهرت استادی برسیم؟ همه از شما یاد کنند. شهرت استادی شما باید قدرت الگو گرفتن دیگران را داشته باشد.

شهرت استادی به تنهایی هیچ اثری ندارد و در یک صورت قدرت دارد که توان تغییر زندگی دیگران را نیز داشته باشد.

 

 

 

برای اینکه بتوانید به شهرتی ماندگار در استاد بودن خود برسید و آن برای مدتی کوتاه نباشد باید بتوانید در دیگران انگیزه ایجاد کنید.

با خودآگاهی و به دست آوردن مهارت استادی و  آموزش دیدن در دوره های حرفه ای مثل دوره مدرسان ثروت آفرین

شما و دیگران می توانید به یک انسان ارزشمند تبدیل شوید و در کسب و کار خود به یک استاد و مدرس یا آموزش دهنده فوق حرفه ای تبدیل شوید

کاری کنید که دیگران از شما به خوبی یاد کنند. به این صورت زندگی شما معنا پیدا می کند.

پس در کار خود استاد شوید و شهرت به دست آورید که حتی با مهارت فن بیان سخنوری بهتر دیده و شنیده می شوید

و احتمالا اگر در زندگی خود می جنگید و نتیجه ای نمی گیرید، شما و همیشه در حال تکرار روش های بد گذشته خودتان هستید.

اما برای داشتن شهرت ماندگار و حرفه ای بودن در کسب و کار خود شما خودتان را آماده رسیدن به آن کنید.

و بهای رسیدن به موفقیت خود را بپردازید.

 

آماده هستید تا به شما بگویم که چگونه می توانید به شهرتی که می خواهید برسید.

اولین قدم صبر و صبوری است.

همیشه به دنبال نتیجه های سریع نباشید. چون آنها داوم بیشتری ندارند.

باید  به دنبال نتیجه ای که در آخر به دست می آورید باشید.

 

بودن شما در کنار آنها امتیاز باشد.

همانطور که برای خود شادی و موفقیت را می خواهید کمک کنید تا آنها هم به این امتیاز برسند.

کارفرمایی که فقط به دنبال رشد شخصی خودش است و فقط به دنبال موفقیت برای خودش هست. از شهرتش کاسته می شود.

شما باید قانون  برد برد را همیشه در نظر بگیرد. سود باید متعادل باشد.

نه اینکه شما برای رسیدن به خواسته های خودتان انسانیت را زیر پا بگذارید.

یک کار آفرین و یا هر شخصی که به دنبال شهرت واقعی و ماندگار است.

همان گونه که به هدف های خودش فکر می کند و تلاش می کند تا به خواسته هایش برسد و در جایگاه بهتری قرار بگیرد.

تلاش می کند تا دیگر زیر مجموعه خودش هم به رتبه های بالاتری برسند.

 

ما حیوانات اجتماعی از دو ذهن ایستا و پویا استفاده می کنیم. هر دوی آنها باعث به شهرت رسیدن ما می شود

ولی ذهن پویا همیشه ماندگار و شخصیت رشد دارد. هدفش خدمت به دیگران است.

اما ذهن ایستا هر چیزی را برای خودش می خواهد و فرقی هم برایش نمی کند که چگونه به شهرت می رسد.

 

من هم مثل همه شما وقتی کسی را می دیم که مردم به آن احترام زیادی می گذارند من هم آن جایگاه را دوست داشتم.

(البته به دید تغییر خودم نه حسرت خوردن و حس حقارت)

همیشه در ذهنم خودم را جای آن می گذاشتم و از لذتی که می برد بهره می بردم .

تا اینکه یک روز به خودم آمدم و متوجه شدم که همه می توانند در هر کجای این کره خاکی که هستند. به شهرت استادی خود برسند.

و دیگر خودم را تحقیر نکنم. خودم باشم و تغییر کنم و شخصی که در سمینار روی صحنه رفته و دارد سخنرانی می کند تحسین کنم.

گفتم مگر من چه چیزی کم دارم، مگر آن شخص از همان اول سخنران بوده و یا اینکه مادر زاد این طوری بوده.

کسانی که بهترین زندگی را برای خودشان ساخته بودند چه فرقی با من دارد . مگر من محکوم به این زندگی هستم.

و البته این اشتباه را باور داشتم که موفقیت برای انسان های بزرگ است. برای همه نیست. ولی دوستان این یک باور غلط است.

باوری که اجازه نمی دهد ما حرکت کنیم.

دوستی داشتم که همیشه این مثال را می زد می گفت که هر کسی را بهره کاری ساختند و تو باید فقط کاری که در آن گیر افتادی را انجام بدهی.

می گفت سرنوشت تو همین است. امروزه که به آن دوران و به حرفهای او فکر می کنم، یک لبخند روی لبانم نقش می بندد.

و می گویم که چه باور کوته فکری. دوستان هیچ باور و داستانی وجود ندارد که به شما بگوید که توان این کار را نداری.

روزی که تصمیم گرفتم تمام باور های محدود کننده را از ذهن خود بیرون کنم.

هرچه قدر درآمد کسب می کردم روی خودم سرمایه گذاری ماندگار کردم و آموزش می دیدم و می بینم و در مسیر آموزش قرار گرفتم.

از آن موقع تا الآن هزینه زیادی را برای سرمایه گذاری رشد فردی خود پرداخت کردم شاید تا به الآن یک میلیارد تومن!

شاید از نظر دیگران این کم عقلی بوده.

اما قسمتی از بهای موفقیت من بوده و هست و اما من امروزکسی هستم که قبلا برای دیگران دیوانه بودم و به من می خندیدند.

اما الآن  آنها به من قبطه می خورند و دوست دارند جای من قرار بگیرند. دقیقاً مانند آن روز ها که دیگر افراد موفق را می دیدم.

 

 

 

فکر نکیند که نرسیدن به موفقیت هم بهایی ندارد.

شما در حال حاضر بهای تغییر نکردن زندگی خود را می پردازید و به جای لذت، ذلت و خواری دارد.

بهای ناخوشی، بهای دیدن موفقیت دیگران و عقب ماندن خودتان.

اگر احتمالا در حال حسرت خوردن هستید که ای کاش من جای فلانی بودم تا می توانستم از زندگیم بیشترین استفاده را ببرم و لذت آن برایم بیشتر بود.

هیچ تفاوتی بین انسان های موفق و دیگر انسانها نیست. اگر سر گذشت تمام آن ها را بخوانید.

می بینید که آنها هم دقیقا مثل ما بودند و هیچ تفاوتی وجود ندارد.

آنها هم یک روز دوست داشتند که بیشترین لذت را از زندگی ببرند.

آنها متوجه شدند که باید زندگی کرد و برای این امر به آموزش خودشان پرداختند.

اگر می پرسید بهانه ها چیست؟ به درون خود بروید و ببیند که چه چیزی جلوی پیشرفت و تغییر زندگی

شما را می گیرد. همان ترسی که مانند یک ترمز ABC قفل می کند و اجازه حرکت را نمی دهد.

پیدایش کردید. اگر نه. اون غارغارک های ذهنی را که به شما می گوید تو توان انجام آن کار را نداری.

متوجه شدید.

از کجا می دانم. از آنجای که همه ما این غارغارک های ذهنی را داریم.

فقط کاری که باید کرد این است که تمام بهانه ها را باید کنار گذاشت و خود را محدود به هیچ ترمزی نکرد.

ما انسانها مجهز شده ایم به ترمزهای بی شماری که نمی شود گفت همه آنها بی فایده هستند.

کاری که شما باید بکنید این است که آنها را شناسایی کنید. و در اولین فرصت آنها را تبدیل به فرصت برای بدست آوردن شهرت کنید.

تمام انسان های موفق از موقعیت های که باعث کنار گیری و ترس شان می شد به بهترین نحو استفاده کردند.

و پیروزی آنها بابت ترس از موقعیت جدیدی که در پیش داشتند بوده است.

آیا ترس این را دارید که از منطقه امنتان بیرون بیاید. اگر چنین است.

می خواهم به شما بگویم که آرزوی به شهرت رسیدن را به گور خواهید برد.

شهرت الکی به دست نمی آید حتی آن کسی که با شهرتش به دیگران خسارت وارد می کند.

ترس از دست دادن موقعیت های که دارید را دارید.

ترس شما بیهوده است: چرا؟ چون شما چیزی برای از دست دادن ندارید. چون شما اکنون در  آن موقعیت هستید.

 

 

 

 

اگر بیشتر می خواهید، باید بیشتر هم باشید.

برای تغییر زندگی تان، باید ابتدا خودتان تغییر کنید.

اگر زندگی بهتری می خواهید، باید بهتر از الان شوید.

اگر رشد کنید، هر چیزی برای شما رشد خواهد کرد.

بزرگترین شهرت در زندگی داشتن حساب بانکی عالی، خودرو، خانه و … نیست.

سرمایه نقدی در کسب و کار شما اهمیتی ندارد. پول خریدار آینده شما نیست.

بلکه پیدا کردن مهارت آینده شما را خواهد ساخت. داشتن پول بدون مهارت مساوی با فقر است.

پول بدون بلند پروازی فایده ای نخواهد داشت ، پول بدون شهامت، آنگاه شکست می خورید و ورشکسته می شوید.

کمی پول و مقدار زیادی شهامت، تمام آن چیزیست که بدان نیاز دارید.

از کم شروع کنید و از نردبان شهرت بالا بروید.

شما چطور فکر می کنید. آیا یک شبه می شود به شهرت رسید. اگر هم برسید زود گذر است.

شهرت باید همانند تغییر در زندگی باشد که با آن ماندگار شود.

با انجام تغییرات هرچه به ظاهر کوچک ولی شما به شهرت خواهید رسید. هیچ تغییری در زندگی و کسب و کار

کوچک نیست. تنها باید مداومت داشته باشد. باید پیگر آن باشید. باید اشتیاق رسیدن به شهرت را داشته باشید.

از کم شروع کنید. و در آخر شما برنده خواهید شد.

شما چگونه پول بدست می آورید.

با سختی و کار زیاد و یا با عشق. شما به دنبال پول و ثروت هستید و یا اینکه پول و موفقیت به دنبال شماست.

دوست دارید کدام را انتخاب کنید. بستگی به باور شما دارد.

اما من خودم همیشه می گفتم که احمد تو باید کاری کنی که موفقیت به دنبال تو باشند. آنقدر خودت را قوی کن.

آنقدر با ارزش باش که موفقیت به دنبالت باشد.

ثروت به دست آوردن نیست. بلکه این زندگی است که لایق گرفتن است.

شما تمام تلاش خود را بکنید که زندگی بر کامتان شیرین باشد و این چنین است که ثروت و موفقیت به دنبال شما هست.

آموزش پول در آوردن یک چیز بی معنا است تنها آموزش زندگی کردن است که ارزش دارد و برای شما شهرت  به همراه دارد.

زندگی کنید و به دیگران هم زندگی کردن را بیاموزید. خداوند را خواهید دید.

 

با یادگیری مهارت های خوب زیستن. شما می توانید به شهرتی برسید که با آن یک پشتوانه برای خانواده خود ساخته اید.

مردم اکثر اوقات به دنبال پارتی می گردند تا آن ها کاری را برایشان انجام دهند.

اما قافل از این که شما باید با ارزش دادن به خود برای خودتان پارتی بسازید. بگذارید آنها به دنبال شما باشند تا پارتیتان باشند.

باارزش شوید تا آنها با افتخار پارتی شما شوند. این است شهرت یک انسان با ارزش .

 

 

 

 

یک حرکت بزرگ کنید:

حرکت بزرگ از دید من یعنی سرمایه گذاری کردن روی خودمان برای خودآموختگی.

برای اینکه بتوانیم کاری کنیم تا دنیا جای بهتری شود برای زندگی. حرکت بزرگ شما در زندگی چیست؟

دوست دارید کتابی بنویسید. وبا دادن آن کتاب به دیگران ارزشمند شوید. بهترین کارت ویزیت کتاب است.

حرکت شما می توان درس دادن زندگی که شما آموخته اید به دیگران باشد. چرا باید از این سودمند نباشیم.

چرا فردا ما در سمیناری دعوت نشویم و به عنوان سخنران صحبت کنیم و آموزش هایمان را انتقال ندهیم.

و بعد ما را تشویق کنند. چه لذتی دارد.

در ذهن خود تصور کنید که شما در آن جایگاه ایستاده اید، و به شما گل می دهند و خانواده شما اشک در چشمانشان حلقه زده.

وشما غرق در شگفتی هستید.

دوست دارید برای یک بار هم که شده این لذت را ببرید. پس شروع به آموزش خود کنید. شما بهترین هستید.

شما لایق عشق و شهرت هستید. شما کسی هستید که دنیا را متحول خواهد کرد.

پس یک حرکت بزرگ بزنید و ثابت کنید که شما همان انسان ( اشرف مخلوقات) هستید.

 

دوست دارید به شما از چه پس وندی استفاده کنند.

دکتر

مهندس

استاد

پس شروع کنید در هر زمینه که علاقه دارید تبدیل به یک کارشناس حرفه ای باشید.

در دوره بلند مدت مدرسان ثروت آفرین شما در هر حوزه ای که علاقه داشته باشید به یک آموزش دهنده متخصص و سخنران حرفه ای تبدیل می شوید

هیچ فرقی نمی کند که شما در چه زمینه ی فعالیت می کیند. شما با بالا بردن دانشتان به آن کسب و کار امتیاز می دهید.

فکر می کردید با کمی اطلاعات می توانید به دکتر و یا مهندس در زمینه کسب و کارتان باشید.

به شهرت رسیدن سخت نیست. خواستن می خواهد. تلاش می خواهد. ومقداری شهامت.

 

با ریسک کردن است که می توانید الماسی که در درون شما نهفته است را پدیدار کنید.

اگر شخصی هستید که قدرت ریسک کردن را ندارد. به شما می خواهم بگویم که شما به هیچ چیز در این دنیا نخواهید رسید.

چرا می ترسید. مگر ایمان ندارید. تنها کسانی باید بترسند که هدفی از زندگی خود ندارند.

شما که برای خود هدف بزرگی دارید. پس ترس چرا؟

از ترس خود برای پیروزی بر  مشکلات استفاده کنید بگذارید مشکلات از شما بترسند. نه اینکه شما از آنها.

ریسک کردن یعنی پذیرا بودن برای رسیدن موفقیت به شما. پذیرا بودن برای هدیه به شما از خداوند.

در دوره مدرسان ثروت آفرین ریسک شما به شدت پایین می آید چون راه را به شما نشان خواهیم داد و در مسیر درست حرکت می کنید

چگونه می توانید فردی خاص شوید تا به شهرت برسید.

اگر فکر می کنید باید حتمی در تلوزیون دیده شوید تا به شهرت برسید. پس کاری انجام دهید تا شما را در آنجا بخواهند.

اما هدف ما این نیست. خاص بودن از فکر بزرگ انسان می آید. از نحوه صحبت کردن و پوشش می آید.

پوششتان را تغییر بدهید، ببیندی که چقدر بیشتر دیده و قابل احترام می شوید. با همین حرکت کوچک.

فرهنگ خودتان را بالا ببرید تا خاص شوید. این جایگاهی است که شما خودتان آن را می سازید.

پس منتظر دیگران نباشید از خودتان شروع کنید.

 

یکی از راههای که باعث می شود شما به عنوان یک شخص خاص دیده شود ارتباط گرفتن با مردم است.

هم صحبت شدن لذت خوبی دارد. وباعث می شود اطلاعات زیادی بین شما رد و بدل شود.

در این قسمت یک خط قرمز نیز هست و آن هم صحبت در مورد موارد منفی است.

مواردی که باعث پس رفت در زندگی و کسب و کار می شود.

همیشه صحبت های را انتخاب کنید که سازنده باشد و باعث پیشرفت در خودشما و دیگران شود.

همیشه این سوال را از خودتان بپرسید: که آیا این سخنان کمکی برای رشد

ما دارد و یا اینکه باعث دوری شدن همدیگر می شویم.

تا می توانید با اشخاص ارتباط بگیرید و سعی کنید قبل از گرفتن امتیاز از آنها به آنها ارزش بدهید.

قانون ای است اول بدهید و بعد دریافت کنید.

 

 

 

 

همیشه خود را یک انسان پرقدرت بدانید. منظور از قدرت داشتن اعتماد به نفس بالا برای رهبری کردن سازمان و زندگی خود باشید.

یک رهبری که خود در خط مقدم قرار می گیرد و مسیر را برای دیگران مشخص می کند.

از قدرت خود برای پیشرفت کسب و کارتان استفاده کنید.

برای بدست آوردن قدرت در خود، با تمام وجود خود را دوست داشته باشید و به دیگران نیز احترام بگذارید.

انسان قدرتمند آرزو نمی کند که مسائل آسان شود، بلکه تلاش می کند خود را بهتر و قوی کند.

و همیشه این سوال را از خودتان بپرسید: چه چیزی باعث می شود سبک زندگی شما واقعاً تغییر کند؟

رویداد ها تعیین کننده مسیر زندگی شما نخواهد بود، بلکه واکنش شما در مواجه با این مسائل تعیین کننده است.

همه ما انگار به نحوی در قایق های خود سواریم، ولی وزش باد تعیین کننده مسیر نیست.

بلکه تنظیم بادبان مهم است. پس این نکته را به یاد داشته باشید، بهترین نکته ای که باید داشته باشید و کودکان نیز باید آن را درک کنند.

این باد برای همه ما می وزد.

باد مصیبت و بلایا، باد فرصت ها، باد تغییرات، باد زمانی که همه چیز برعکس است، بادی که به نفع یا ضرر ماست.

این باد به همه ما می ورزد. باد اقتصادی، اجتماعی و سیاسی.

فرقی نمی کند. برای همه می وزد. مسئله وزش باد نیست. بلکه تنظیم بادبان هاست.

به همین دلیل یادگیری همه چیز است، یعنی دانش تنظیم بهتر بادبان نسبت به سال گذشته.

می توانید دو سال آینده را همانند دو سال گذشته سپری کنید. می توانید صرفاً آرزو کنید و کاری از پیش نبرید.

اما اگر به کمی تغییر نیاز دارید، می توانید از همین امروز شروع کنید.

بنابراین دو سال آتی کاملاً متفاوت از دو سال گذشته خواهد بود. و هر کس دوست داشته باشد، می تواند به شهرت برسد.

می توانید در هر سنی به شهرت برسید. محدودیت سنی ندارید.

اما اگر ندانید که می توانید تغییر کنید،

اگر آگاه نباشید می توانید درآمد، آینده، سلامت، ازدواج یا هر چیز دیگری را به شکل قابل توجهی تغییر دهید،

آنگاه بدون هیچ پیشرفت و تغییری به راه خود ادامه خواهید داد.

صرفاً به خاطر اینکه این افراد به کلاس ها و سمینارهای آموزشی نمی روند، هرگز کتابی نمی خوانند و به

 مفاهیم جدید پی نمی برند و از خود نمی پرسند:

 

 

 

در نهایت یک پیشنهاد ویژه برای شما دارم 

شما با شرکت در دوره بلند مدت مدرسان ثروت آفرین می توانید به شهرت استادی برسید و در این مسی ما در کنار شما هستیم

جهت مشاوره و اطلاعات بیشتر برای شرکت در این دوره با شماره کارشناس آموزشی ، خانم عبدالهی ۰۹۱۳۹۳۲۷۴۳۵ تماس بگیرید

شما را در یک دوره فوق العاده حرفه ای مدرسان ثروت آفرین خواهم دید…

دوست عزیزم سلام من احمد معین مربی، مدرس و نویسنده آموزش رشدفردی، سخنرانی و فن بیان هستم در این سایت مطالب به روز و کاربردی در این زمینه، با شما به اشتراک بگذارم تا کمک کنم زندگی زیباتری را برای خود و دیگران بسازیم. (با بیان خوش، جاودان و ثروت آفرین باشید)

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه

نام *

ایمیل *

لطفا پاسخ را به عدد انگلیسی وارد کنید:

Sign me up for the newsletter!

آدرس: اصفهان ، خیابان طالقانی نبش خیابان اردیبهشت مجتمع نور، درب ورودی از طرف طالقانی طبقه سوم مجموعه آموزش سخنرانی و فن بیان احمد معین

امکان مراجعه حضوری فقط با هماهنگی قبلی وجود دارد.

ساعات کاری گروه تحقیقاتی معین از شنبه تا جمعه از ساعت ۹ صبح الی ۵ بعد از ظهر می باشد.

موبایل و تلگرام : 09139327435

برای شرکت در خبرنامه سایت ایمیل خود را وارد نمایید

نام کاربری یا آدرس ایمیل *

گذرواژه *

مرا به خاطر بسپار ورود

گذرواژه خود را فراموش کرده اید؟

آدرس ایمیل *

گذرواژه *

Subscribe to our newsletter

اطلاعات شخصی شما برای شناسه سفارش شما، پشتیبانی و خدمات ما به شما در این وبسایت و برای اهداف دیگری که در سیاست حفظ حریم خصوصی توضیح داده شده است استفاده می‌شود.

*دوست عزیزم توجه داشته باشید که استفاده از کیف پول، فقط شامل محصولات دانلودی و دوره ها می باشد و هزینه های پست و محصولات فیزیکی را شامل نمی شود و در صورت استفاده، خرید شما برگشت خواهد شد.*

از همراهی شما سپاسگزاریم

Sign me up for the newsletter!

عضویت

پورتال جوانان ایرانی

حـتـی اگـر فـرد خـود پسـند و دمدمی مزاجی هم نباشید، دوست دارید که یک ستـاره شـویـد. حـتـی بـرای لحظه ای گـذرا، چـنـد بـار در ســال یـا هـر وقـت کـه از خـط بـیـرونـتان مـی انـدازنـد و جـایی راهـتان نـمی دهـند دوسـت داشتید که به جای هیچ کس بودن، کسی بودید.

همه ی ما دوست داریم که دیگران ما را بشناسنـد مهم تر ایـنکـه به ما احترام بگذارند. وقتی جوان بودم، خـیـلـی زود  متوجه شـدم کـه لهجه خـارجـی ام خیلی اوقات مانعی بر سـر راهـم اسـت. ولـی سـعـی کـردم از هـمین لـهـجه هم نـهـایـت اسـتـفاده را بـبـرم و در جـاهـایـی بخـصـوصــی کـه مـی خـواستم رسیدگی ویژه به من بکنند مثلاً در هتل ها یا رستوران ها با هـمین لهجه میگفتم کـه من طراح آقایای فـلانـی هسـتـم، بـه نـظـرتـان اسـم خـیـــلی محترمانه ای نیست؟

بله درست است که دروغ می گفتم، اما گاهی اوقات پیش می آمد که دوست داشتم در جمع به خوبی پذیرفته شوم. هر چه پیرتر می شویم، اهمیت این مسائل برایمان کمتر می شود. البته ممکن است برای من اینطور باشد، چون دیگر برای اینکه کسی حساب شوم این کارها را نمی کنم.

چطور به شهرت برسیم

از کم شروع کنید، از نردبان شهرت بالا روید

این روزها دیگر افراد برای به دست آوردن آنچه می خواهند صبر و حوصله ندارند.  دوست دارند همه چیز برایشان حاضر و آماده باشد. اما همیشه این را به یاد داشته باشید، که زمانی می توانید قدر و قیمت کسی بودن را بفهمید که از هیچ کس بودن شروع کرده باشید. نباید بنشینید و بالا رفتن بقیه را از نردبان شهرت نگاه کنید، شما هم باید روی نردبان باشید. پس فکر نکنید که می توانید یک شبه ره صد ساله رفته و به آنچه می خواهید برسید، چون همین شب حداقل ۱۰ سال طول می کشد.

به دست دیگران نگاه نکنید که چه دارند و چه ندارند، ببینید در دستان خودتان چیست، و برای به دست آوردن آن چیزهایی که ندارید تلاش کنید، نه خیالبافی.

بله، همه ی ما می توانیم با در دست داشتن پول و قدرت برای خود کسی حساب شویم، اما اگر هیچکدام از این دو در دستمان نبود چه؟ باید هیچکس باقی بمانیم؟ نه، راه هایی هست تا بتوانیم از هیچ کس به همه کس تبدیل شویم.

راههایی برای مهم شدن
هیچوقت نمی توانید یکباره نزد همه فردی مهم تلقی شده و مشهور شوید. حتی اگر رییس جمهور هم شده باشید، مطمئناً تا اینجا راه درازی را پیموده اید. در اینجا به نکاتی اشاره می کنیم که می توانید با استفاده از آنها برای خود کسی شوید.

۱-  پول در بیاورید

می توانید برای مهم شدن پول خرج کنید و راه را بخرید. هر چه پول بیشتری داشته باشید، افراد بیشتری دور و برتان جمع خواهند شد و بهتان احترام می گذارند. هیچ چیز بهتر از این نمی تواند باشد وارد جایی شوید و بگویید: “می خواهم پول زیادی اینجا خرج کنم.” این کار باعث خواهد شد که همه ی توجهات به شما جلب شود. اما این راهی موقتی و زودگذر برای مهم شدن است.

۲-  پشتوانه ی خانوادگی

در خط کاری من اگر متعلق به یک خانواده ی خوب باشید، فرد مهمی تلقی خواهید شد. اگر در کوچه و بازار به خاطر خانواده تان آبرو و اعتبار داشته باشید به شما کمک خواهد کرد.

۳-  یک حرکت بزرگ بکنید

هیچ چیز مثل یک حرکت بزرگ باعث جلب توجه دیگران نمی شود. چه یک اختراع بزرگ باشد یا یک سخنرانی مهم، می توانید با آن از نردبان شهرت به سرعت بالا روید. کاری انجام دهید که در کتاب های تاریخ هم حتی در مورد آن بنویسند.

۴-  در رشته ای کارشناس شوید

همه ی افراد گاهاً نیاز پیدا می کنند که با یک کارشناس مشاوره کرده و نظر آنها را هم جویا شوند. همیشه سعی کنید در هر رشته ای که هستید، خبره و ماهر شوید. اگر وکیل، حسابدار یا مهندس کامپیوتر هستید، سعی کنید در کارتان تا اندازه ای بالا روید که دیگران شما را به چشم یک کارشناس نگاه کنند. اگر متوسط باشید، کسی سراغتان نخواهد آمد.

۵-  ریسک کنید

بله ممکن است ریسک کرده و به بن بست بخورید و همه چیز را از دست بدهید، اما خیلی اوقات هم افراد با همین ریسک کردن ها به جایی رسیده اند. سعی کنید در کارهایی خطر کنید که حداقل سر رشته ای در آن داشته باشید.

۶-  فردی خاص باشید

می خواهید جلب توجه کنید؟ می خواهید از اطرافیانتان یه سر و گردن بالاتر باشید؟ سعی کنید چیز خاص و منحصر به فردی داشته باشید که افراد با آن یاد شما بیفتند. می تواند طریقه ی نگاه کردن، صحبت کردن، یک ژست خاص یا هر چیزخاص دیگری باشد. کاری کنید که شما را متفاوت با بقیه نشان دهد.

۷-  همسری مهم داشته باشید

بله، داشتن همسری مشهور و مهم هم می تواند باعث مشهور شدن شما شود. داشتن همسری با کلاس، با اعتماد به نفس و متعلق به خانواده ای معروف می تواند پشت شما را صاف کرده و باعث احترام شما شود. پس در انتخاب همسر هم دقت کنید، اگرچه به دست آوردن چنین همسرانی کار هر کسی نیست.

۸-  با مردم صحبت کنید

ارتباط داشتن با مردم ضرری به شما نمی زند. هرچه افراد بیشتری را بشناسید، با مردم بیشتری گفتگو خواهید کرد و راه های بیشتری برای معروف شدن جلو رویتان قرار خواهد گرفت.

۹-  قدرت داشته باشید

این آشکارترین راه برای به شهرت رسیدن است. اما به دست آوردن قدرت کاری ساده نیست. گرفتن پستی مهم در یک شرکت می تواند ساده ترین راه برای به دست آوردن قدرت باشد. اما باید برای گرفتن این پست ها هم کسی باشید.

تلاش کنید تا کسی شوید

کارهای دیگری هم هست که می توانید با انجام دادن آنها صاحب شهرت شوید. اما اینها تاثیر موقتی و زودگذر دارند. همه ی این کارها به نحوی جزء زیر مجموعه ی این ۹ کار که در بالا ذکر شد قرار می گیرند. بعضی از این راه ها تاثیر گذارتر از بقیه بوده و بعضی به سرعت به نتیجه می رسد، درحالیکه که بعضی دیگر جزء برنامه های طولانی مدت است. به هر حال کسی شدن کار ساده ای نیست. نیازمند ذکاوت و تلاش بسیار است.

برچسب ها : پیشرفتپیشرفت در زندگیترقیرسیدن به موفقیتموفقیتموفقیت در زندگی

۲۲ فروردین, ۱۳۹۲

۸ مهر, ۱۳۸۹

۵ اسفند, ۱۳۸۹

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه

نام *

ایمیل *

وبسایت

چطور به شهرت برسیم

دنبال کردن

ازدواج و خانواده

آیا شما واقعا” عاشقید ؟! – ۲۰ راه برای تشخیص عشق واقعی

۹ آذر, ۱۳۸۸

روشهای موفقیت

از شغلم متنفرم : وقتی شغلتان را دوست نداشته باشید، چه باید بکنید

۱۷ آبان, ۱۳۸۸

ازدواج و خانواده

راهکارهای اصولی برای ازدواج سالم – بخش نخست

۳۰ اردیبهشت, ۱۳۸۷

مد و مسائل زندگی

روح انسان در کدام بخش از جسمش قرار دارد؟

۱ مرداد, ۱۳۹۳

سلامتی و بهداشت

نکاتی مهم در سلامت و بهداشت دهان و دندان

۲۸ بهمن, ۱۳۹۶

چطور کسی که عاشقش بودید را فراموش کنید

بررسی خودارضایی از نقطه نظر علمی

تنفر از والدین: چرا برخی فرزندان از والدین خود متنفر میشوند؟

وقتی مردی شما را بخواهد…

عشق یکطرفه: کسی را دوست دارید که دوستتان ندارد؟

بیشتر

مد و مسائل زندگی

چه مدل لباس‌هایی را در هنگام ورزش کردن نباید پوشید؟

۲۸ اسفند, ۱۳۹۸

مد و مسائل زندگی

نکات مهم برای لباس پوشیدن در یک دورهمی دوستانه که هر خانم باید بداند

۲۸ اسفند, ۱۳۹۸

تغذیه و تناسب اندام

۷+۱ ماده غذایی که باعث افزایش وزن می شوند

۳ اسفند, ۱۳۹۸

ازدواج و خانواده

۳ راه زیبا برای بیان عشق به کسی که دوستش داریم

۳ اسفند, ۱۳۹۸

روشهای موفقیت

۳ اصل مهم برای دستیابی به موفقیت در زندگی با الگو گرفتن از دانشمندان

۳ اسفند, ۱۳۹۸

مد و مسائل زندگی

۹+۱ جفت کفش ضروری که باید در کمد هر زنی باشد

۳ اسفند, ۱۳۹۸

مد و مسائل زندگی

معرفی ۵ کتاب ایرانی برتر از میان صدها اثر داستانی برگزیده جهان

۳ اسفند, ۱۳۹۸

تغذیه و تناسب اندام

آشنایی با مهم ترین دانه های روغنی و فواید هریک از آنها برای بدن

۳۰ دی, ۱۳۹۸

تغذیه و تناسب اندام

گیاهخوار در برابر گوشت خوار، کدام رژیم برای بدن سالم تر است؟

۳۰ دی, ۱۳۹۸

مد و مسائل زندگی

۱۱ نکته مهم برای انتخاب لباس های با کیفیت

۴ آذر, ۱۳۹۸

مد و مسائل زندگی

۷ ویژگی مهم که یک ساعت مچی را به بهترین ساعت برای انتخاب تبدیل می‌کند

۴ آذر, ۱۳۹۸

مد و مسائل زندگی

۱۰ روش تضمین شده انتخاب کفش استاندارد برای پیاده‌روی های طولانی

۴ آذر, ۱۳۹۸

مد و مسائل زندگی

۶ توصیه جالب برای گذراندن یک تعطیلات تابستانی فراموش نشدنی

۲۷ فروردین, ۱۳۹۸

مد و مسائل زندگی

۸ دلیلی که به شما می گوید چرا انسان ها به شعر احتیاج دارند

۲۷ فروردین, ۱۳۹۸

سلامتی و بهداشت

علائم گردن درد، روش های خانگی درمان گردن درد

۳۰ بهمن, ۱۳۹۷

مد و مسائل زندگی

کاربردی‌ترین لباس‌هایی که در هر فصلی از سال به آن نیاز دارید

۲۷ بهمن, ۱۳۹۷

روشهای موفقیت

۱۰ ترفند طلایی که به رشد کسب و کار شما کمک خواهد کرد

۲۷ بهمن, ۱۳۹۷

مد و مسائل زندگی

مواد لازم برای داشتن یک استایل خاص و متفاوت مردانه در فصل زمستان

۲۷ بهمن, ۱۳۹۷

مد و مسائل زندگی

مهم ترین اصول قبل از گرفتن جشن تولد برای دختر بچه‌ها

۲۷ بهمن, ۱۳۹۷

روشهای موفقیت

۱۰ گام ساده برای خودشناسی و موفقیت در زندگی فردی

۲۷ بهمن, ۱۳۹۷

کلیه حقوق سایت برای مردمان محفوظ است . استفاده غیر تجاری مطلب همراه با ذکر منبع و لینک مجاز می باشد.


جشنواره فروش فرش با تخفیفات استثنائی

بااین بسته آموزشی آموزگار کودک خود باشید

می‌توانید با آموختن و اجرای اقدامات لازم میزان محبوبیت خود را بیشتر کنید.

 

چطور به شهرت برسیم

حتما در مصاحبه‌های تلویزیونی افرادی را دیده‌اید که سعی می‌کنند هرطور که می‌توانند درکنار فرد مصاحبه‌شونده قرار بگیرند تا در دوربین دیده شوند و مخاطبان آن‌ها را ببینند؛ درحالی‌که نقطه مقابلشان افرادی هستند که از دیده‌شدن فرار می‌کنند و حتی دوست ندارند در مصاحبه‌های رادیویی شرکت کنند. بسیاری از این افراد، بسیار باهوش و بااستعدادند؛ اما به دلیل ترسی که از مشهور‌شدن دارند، استعدادهایشان را دنبال نمی‎کنند.یکی از دلایل بسیار مهم بالا‌بودن اعتمادبه‌نفس، میزان پذیرفته‌شدن فرد در اجتماع است؛ یعنی فرد ازسوی اجتماع رای اعتماد گرفته و ارزشمند شده باشد. همین‌طور دیگران نیز حس ارزشمندی را که ما نسبت به وجودمان داریم، درک می‌کنند.بسیارند افرادی که دوست دارند به فردی محبوب و مشهور تبدیل شوند؛ درحالی‌که نمی‌دانند برای رسیدن به این خواسته چه باید کنند. اگر شما هم از این دسته افراد هستید، در اولین قدم باید از میزان محبوبیت خود نزد دیگران آگاه شوید تا بهتر بتوانید گام‌های بعدی را بردارید. اگر فرد محبوبی هستید، باید راهی بیابید تا بتوانید محبوبیت خود را حفظ کرده و به گونه‌ای رفتار کنید که به آن خدشه‌ای وارد نشود. اگر هم چندان محبوب نیستید، می‌توانید با آموختن و اجرای اقدامات لازم میزان محبوبیت خود را بیشتر کنید.نتیجه این آزمون به شما کمک می‌کند تا بتوانید از میزان محبوبیت خود در اجتماع آگاه شوید و در صورت لزوم مهارت‌های اجتماعی و ارتباطی خود را بالاتر برده و ارتباطات بهتری برقرار کنید، به علاوه در اجتماعی که در آن حضور دارید از شهرت خوبی برخوردار شوید.1-در ماه گذشته، بیش از دو دعوت‌نامه برای حضور در مراسم مختلف اجتماعی دریافت کردم. صحیح          غلط    2-دوستانم از نظرات من درمورد مسائل و مشکلاتشان می‌پرسند. صحیح          غلط3-زمانی‌که کسی در جمع مطلب خنده‌داری درمورد من بگوید، من هم همراه با دیگران می‌خندم و ناراحت نمی‌شوم.صحیح          غلط4-بسیاری از دوستانم درمورد رازهای زندگی‌شان با من صحبت می‌کنند.صحیح          غلط5-اگر مسئله‌ای مرا ناراحت کند، فورا با یکی از دوستانم درمورد آن صحبت می‌کنم. صحیح          غلط6-طی دو سال گذشته، حداقل در دوگروه اجتماعی فعالانه عضو بوده‌ایم. صحیح          غلط7-سعی می‌کنم ازطریق دوستانی که دارم، با فرد جدیدی دوست شوم تا اینکه فردی کاملا غریبه را به‌عنوان دوستم انتخاب کنم.صحیح          غلط8-گروه دوستانم را با توجه با منافع و علایق مشترک انتخاب می‌کنم.صحیح          غلط9-حدودا از هر سه محفل اجتماعی که باید در آن حاضر باشم، به یک مورد دیر می‌رسم.صحیح          غلط10-دوست ندارم به دیگران وابسته باشم و درضمن کسی را هم تشویق نمی‌کنم که به من وابسته باشد.صحیح          غلطاکنون پاسخ‌هایتان را با کلید زیر مطابقت دهید، برای هر پاسخی که مطابق با کلید زیر است، یک امتیاز برای خودتان درنظر بگیرید.صحیح  2- صحیح  3- صحیح  4- صحیح  5- صحیح  6- صحیح  7- غلط  8- غلط  9- غلط  10- غلطامتیاز 8 تا 10: شما فرد محبوبی هستید، اما اگر حس می‌کنید هنوز به میزان محبوبیتی که همیشه آرزوی آن را داشته‌اید، نرسیده‌اید خبر خوب این است که شما توانایی رسیدن به میزان بالایی از محبوبیت را دارید. میزان محبوبیت شما از حد متوسط محبوبیت در اجتماع بالاتر است؛ بنابراین شما مهارت ضروری برای این مسئله را به‌خوبی دارید و آن‌ها را در تعاملات خود با دیگران به کار می‌گیرید.امتیاز 5 تا 7: مانند بیشتر افراد میزان محبوبیت شما در حد میانه است. در تعدادی از جمع‌ها محبوب هستید، اما در جاهای دیگر چندان محبوبیتی ندارید.امتیاز 0 تا 4: شما خیلی در اجتماع حضور ندارید. به همین دلیل محبوبیت و شهرت بالایی ندارید. تعداد دیگر از افرادی که در این گروه جای می‌گیرند، شاید زمان زیادی را در اجتماع سپری کنند، اما به دلیل اینکه مهارت‌های ارتباطی بالایی ندارند، نمی‌توانند ارتباطات موفقی برقرار کنند. به همین دلیل چندان محبوب دیگران نیستید.

 

درزمینه محبوبیت و شهرت تحقیقات چندان زیادی صورت نگرفته است، اما با همین تعداد نیز محققان به حقایق قابل‌توجهی دست یافته‌اند. افراد محبوب دوست دارند دیگران را جذب کنند و برای بسیاری از اطرافیان و افراد جامعه الگو هستند. بسیاری از این افراد توانایی مدیریت دارند؛ برای مثال بسیاری از هنرمندان و ورزشکاران در این رده جای دارند. در محل کار نیز مدیران از جمله افرادی هستند که حتی در جمع‌های نه‌چندان بزرگ شرکت از باقی افراد مشهورتر و قابل‌توجه‌ترند. حال اگر چنین مدیری توانایی لازم برای کسب محبوبیت را نیز داشته باشد، به‌خوبی می‌تواند کارمندانش را به بهترین شکل ممکن برای خود حفظ کند. کارمندان چنین مدیری سعی می‌کنند انرژی و توانشان را دربالاترین حد ممکن به کار بگیرند، کمتر غیبت کنند و جز در شرایط ضروری از مرخصی‌های خود استفاده نکنند. این کارمندان اصول اخلاقی را رعایت می‌کنند و کارایی بیشتر و بهتری دارند. در چنین شرکتی کمترین میزان تنش و برخوردهای ناراحت‌کننده پیش می‌آید.مهارت‌های اجتماعی افراد محبوب نسبت به دیگران بالاتر است. آن‌ها حتی در مقایسه با خواهر و برادرهایشان ارتباط بهتری با اعضای خانواده و اقوام دارند.پسرهای جوان و نوجوان برای اینکه خود را محبوب و قدرتمند نشان دهند و یا برای دیگران جذاب‌تر شوند، در اجتماع سعی می‌کنند قدرت خود را به رخ دیگران بکشند و برای این کار نیز گاهی دعوا می‌کنند و حتی از زدوخورد نیز ابایی ندارند؛ درحالی‌که دختران در نقطه مقابل قرار دارند و  سعی می‌کنند ملایم و مودب باشند تا از این طریق محبوبیتشان را دوچندان کنند. درواقع محبوبیت در نظر دیگران،  در اجتماع به فرد احساس امنیت، آرامش و موفقیت می‌دهد و به همین دلیل است که هرکس در هر سن و سال و مقام اجتماعی که باشد، برای کسب محبوبیت تلاش می‌کند.محققان دریافته‌اند کودکان نیز برای کسب محبوبیت تلاش می‌کنند و این امر برای آن‌ها بسیار مهم است. بسیاری اوقات برخی از رفتارهای ظاهرا ناپسندی که کودکان از خود نشان می‌دهند، به‌نوعی تلاش برای کسب محبوبیت در جمع خانواده و مهد کودک است. کودکی که حس می‌کند خواهر یا برادرش برای والدین دوست‌داشتنی‌تر از او هستند، گاهی پرخاشگری می‌کند و یا با خواهر و برادرش درگیر می‌شود تا بدین وسیله هم خشم خود را کند و هم به‌نوعی اعتراض خود را به والدینش نشان دهد تا او نیز نزد والدین محبوب شود. بعد از ورود به دبستان، مهارت‌های بسیاری به دانش‌آموزان آموخته می‌شود که رعایت این مهارت‌ها می‌تواند به محبوب‌شدن فرد در اجتماع کمک کند؛ مثلا مهارت زیبا سخن‌گفتن، خوب‌شنیدن و دیگر مهارت‌های ارتباط موثر. دانش‌آموزانی که این مهارت‌ها را به‌خوبی در مدرسه و خانه می‌آموزند، ارتباط بهتری با دیگر همکلاسی‌ها، دوستان و حتی اقوام برقرار می‌کنند.برای بزرگ‌سالان داشتن مهارت‌های ارتباطی به همان میزان لازم است که داشتن سواد خواندن و نوشتن و حتی کار با کامپیوتر اهمیت دارد. این مهارت‌ها موجب می‌شوند فرد در هر جمعی به شیوه‌ای صحیح رفتار کند، به‌خوبی دیده شود و مورد احترام قرار گیرد. چنین وضعی به او کمک می‌کند تا بتواند به‌خوبی توانایی و استعدادهایش را نشان داده و آن‌ها را هرچه بیشتر پرورش دهد.منبع:مجله موفقیت

 


دریافت کارت تخفیف 20درصدی درمان

بالاترین کیفیت لوازم خانگی با بهترین قیمت


اقساط36ماهه لوازم خانگی بدون پیش پرداخت


طراحی و بازسازی فضای داخلی

رزروبلیط وهتل درسراسرایران بابیشترین تخفیف


طرح های 3بعدی کاغذ دیواری برای خرید


آشپزی بدون دغدغه کثیفی گاز


برای سفارش این ست فقط کافیه کلیک کنی!


راه و رسم داشتن زندگی زناشویی بدون تنش


هرگز ناامید نشوید!درمان زوج نابارور

کاملترین درگاه رزرو تورهای داخلی و خارجی


میخوای از همیشه زیباتر باشی؟


مرجع معتبر و رسمی خرید انواع گیفت کارت


انواع جراحی زیبایی سینه

Makan Inc.| All Rights Reserved – © 2013 – 2021

 !(function (w, d) { ‘use strict’; var ad = {zone: “brtrha1”, user: “1565432215”, width: 728, height: 90, id: ‘adro-246454’}, h = d.head || d.getElementsByTagName(‘head’)[0]; if (typeof w.adroParams != ‘object’) w.adroParams = {}; w.adroParams[ad.id] = ad; var script = document.createElement(“script”); script.type = “text/javascript”; script.async = 1; script.src = “//static-cdn.adro.ir/dlvr/rsdnt.js”; h.appendChild(script); })(this, document); var h = document.getElementsByTagName(“head”)[0], s = document.createElement(“script”); s.async = !0, s.defer = !0, s.type = “text/javascript”, d = new Date, s.src = “https://cdn.sanjagh.com/assets/sdk/www.bartarinha.ir/client.js?t=” + d.getFullYear().toString() + d.getMonth() + d.getDate() + d.getHours(), h.appendChild(s); var sabaVisionWebsiteID = “1c27cb39-612a-452a-954c-b3e3dd1f3d36”; var sabaVisionWebsitePage = “ALL” _atrk_opts = {atrk_acct: “i2i8r1SZw320l9”, domain: “bartarinha.ir”, dynamic: true}; (function () { var as = document.createElement(‘script’); as.type = ‘text/javascript’; as.async = true; as.src = “https://certify-js.alexametrics.com/atrk.js”; var s = document.getElementsByTagName(‘script’)[0]; s.parentNode.insertBefore(as, s); })();

مجله همشهری دانستنیها: اینستاگرام میلیاردها نفر کاربر فعال دارد که بسیاری از آن‌ها به دلیل شهرت ذاتی که دارند، موردتوجه هستند و برخی هم عکاس‌های حرفه‌ای به شمار می‌آیند، اما در این میان برخی کاربران ساده توانستند با استفاده از چند ترفند ابتدایی خود را به صدر فهرست محبوب‌ترین‌ها بکشانند. در این قسمت می‌خواهیم به شما آموزش دهیم که چگونه این کار میسر می‌شود.

اولین قدم: برای محبوب کردن صفحه اینستاگرام رفتن سراغ اکانت‌تان است. شما باید برای صفحه اینستاگرام خود یک نام ساده انتخاب کنید که در صورت جست‌وجو به راحتی پیدا شود. در قسمت «درباره» بهتر است توضیح کوتاهی بدهید.

دومین قدم: از یک عکس هنری برای عکس پروفایل استفاده کنید ضمنا از گذاشتن اشیا برای عکس پروفایل به شدت پرهیز کنید، زیرا باعث می‌شود کاربران به شما اعتماد نکنند. همچنین بهتر است در مورد نوشتن علایق شخصی خود در اینستاگرام تردید نکنید، زیرا این کار باعث می‌شود کاربران بدانند با چه کسی طرف هستند.

چطور به شهرت برسیم

سومین قدم: انتخاب یک دسته‌بندی موضوعی برای عکس‌هایتان است. اشکالی ندارد که خارج از این دسته بندی هم عکس‌های مختلفی بگذارید، اما داشتن موضوع واحد کمک می‌کند دیگر کاربران بدانند با چه صفحه‌ای رو به رو هستند. طبقه بندی موضوعی از قبیل ورزش، آشپزی، کتاب، رنگ، لباس، طبیعت و … کمک می‌کند عکس‌های شما بهتر دیده شود.

چهارمین قدم: قبل از گذاشتن عکس‌ها بهتر است نحوه استفاده از ابزارک‌های اینستاگرام را به خوبی بشناسید. یک کاربر محبوب در صفحه اینستاگرام کسی است که کار با فیلتر‌های عکس این شبکه اجتماعی را به خوبی فرا گرفته همچنین می‌توانید برای انعکاس بهتر تصویرتان از نرم افزار‌های دستکاری عکس دیگر هم استفاده کنید.

پنجمین قدم: دقت کنید که تعداد اشتراک عکس در اینستاگرام اهمیت دارد، البته شما نباید روزی ۱۰۰۰ عکس منتشر کنید، ولی باید در هر هفته حداقل سه عکس در صفحه خود بگذارید تا به عنوان کاربر فعال شناخته شوید.

ششمین قدم: در مورد عکس تا یک خط توضیح بنویسید؛ قرار نیست در آن یک خط خیلی رسمی باشید و از سوی دیگر قرار نیست بی ادب باشید! بهتر است یک جمله نیمه رسمی را که به جذب مخاطب کمک می‌کند انتخاب کنید و انتشار دهید.

هفتمین قدم: می‌توانید صفحه‌ی اینستاگرام خود را به دیگر شبکه‌های اجتماعی متصل کنید و دوستان بیشتری برای خود دست‌وپا کنید از سوی دیگر باید در صفحه اینستاگرام فعال باشید. اگر عکس‌های دیگران را لایک نکنید، آن‌ها هم ممکن است مقابله به مثل کنند! پس بهتر است تعداد فهرست صفحه‌های محبوبتان را افزایش دهید. همچنین می‌توانید از دفتر تلفن گوشی برای افزایش تعداد دنبال کننده‌های صفحه خود استفاده کنید.

هشتمین قدم: از هشتگ استفاده کنید. از مزایای به کاربردن هشتگ در صفحه اینستاگرام هرچقدر که بگوییم باز هم کم است. زیرا این راهکار ساده کمک می‌کند عکس‌های شما بیشتر دیده شود. بهتر است در مورد موضوع عکستان از هشتگ‌های مرتبط استفاده کنید. همچنین استفاده از هشتگ‌های محبوب هم به شدت توصیه می‌شود. مانند instagood. #picoftheday. #likeitup#

نکاتی که باید بدانید

اگر از لپ‌تاپ یا کامپیوتر برای ورود به اینستاگرام استفاده می‌کنید، نمی‌توانید عکس جدید در این شبکه بارگذاری کنید بلکه فقط می‌توانید عکس‌های دیگران را لایک کرده یا کامنت بگذارید.

عضویت در اینستاگرام بسیار ساده است؛ شما یک تصویر را برای پروفایلتان انتخاب کرده و یک توضیح کوتاه در مورد خودتان می‌نویسید یا می‌توانید وب‌سایتتان را در آن معرفی کنید.

پس از باز کردن اکانت باید به نکات امنیتی توجه کنید. پروفایل اینستاگرام به صورت پیش فرض در حالت قابل مشاهده برای عموم قرار دارد، یعنی هر کسی که اسم شما را جست و جو کند، می‌تواند عکس‌های شما را ببیند. البته جای نگرانی نیست، زیرا تولیدکنندگان این نرم افزار به حریم خصوصی کاربران توجه کرده‌اند و شما می‌توانید در قسمت تنظیمات پروفایل، نمایش عکس‌های خود را خصوصی کنید. به این ترتیب تنها کسانی که با اجازه شما به صفحه اینستاگرام دسترسی دارند، می‌توانند عکس‌هایتان را مشاهده کنند. علاوه بر این شما می‌توانید در قسمت گزینه‌ها بقیه تنظیمات اینستاگرام خود را از قبیل صدای پیغام ها، اشتراک‌گذاری و امکان ذخیره کردن و … را تنظیم کنید.

در نوار پایین صفحه اینستاگرام دکمه وسط مربوط به شروع عکاسی یا فیلم برداری است. شما می‌توانید در این قسمت در لحظه عکاسی یا فیلم برداری کنید یا از عکس‌های موجود خود، یکی را به اشتراک بگذارید.

بیشترین کاربران

سه کشور آمریکا، ژاپن و برزیل با داشتن چیزی نزدیک ۴۰ درصد کل کاربران به ترتیب صاحب بیشترین تعداد کاربران اینستاگرام در دنیا هستند.

فهرست مطالب

معروف شدن در اینستاگرام آرزوی هر کاربر اینستاگرامی است. برای بسیاری از فعالین اینستاگرام این سوال مطرح است که چگونه می توانیم در اینستاگرام معروف شویم؟ بسیاری از کاربران اینستاگرام به دلیل داشتن شهرت ذاتی ، در این شبکه اجتماعی مورد توجه قرار گرفته اند. اما برخی نیز وجود دارند که با تکیه بر خلاقیت های خود و با بکارگیری چند ترفند ساده توانسته اند خود را به لیست محبوبترین ها و معروف ترین های اینستاگرام بیافزایند.

احتمالا مطلعید در اینستاگرام مانند سایر شبکه های اجتماعی دیگر ، امکان به اشتراک گذاشتن پست های سایر کاربران وجود ندارد و شما باید با تکیه بر استعدادهای خود در زمینه تولید محتوای جدید بتوانید نسبت به جذب فالوورهای بیشتر اقدام کنید. ما در این مطلب قصد داریم مروری داشته باشیم بر آموزش چگونگی پیمودن این راه و تبدیل شدن به یکی از معروفین در عرصه فعالیت اینستاگرامی.

قدم اول برای داشتن یک پیج محبوب رفتن به سراغ اکانت تان است. انتخاب یک نام ساده برای صفحه اینستاگرام که به راحتی در جست و جوها پیدا شود می تواند گام اول خوبی باشد. بهتر است در بخش “درباره” توضیح کوتاهی ارائه دهید.

مقاله پیشنهادی : انتخاب اسم مناسب برای اینستاگرام

چطور به شهرت برسیم

برای تصویر پروفایلتان از یک عکس هنری استفاده نمایید. هم چنین از قرار دادن اشیا برای تصویر پروفایل جدا خودداری کنید، زیرا موجب سلب اعتماد کاربران به شما می گردد. ضمنا درباره علایق شخصی خود در اینستاگرام بنویسید چون این کار موجب می شود کاربران بهتر بدانند که طرف مقابل آنها چه کسی است.

گام سوم این است که برای تصاویر خود یک دسته بندی موضوعی انتخاب نمایید. البته انتشار عکس خارج از موضوع این دسته بندی هم اشکالی ایجاد نمی کند و می توانید عکس های متنوعی بگذارید، ولی داشتن یک موضوع واحد به سایر کاربران کمک می کند تا راحت تر پی ببرند که با چه صفحه ای روبرو هستند. انتخاب یک طبقه بندی موضوعی از قبیل ورزش، آشپزی، رنگ، لباس، کتاب، طبیعت و غیره به بهتر دیده شدن تصاویر شما کمک شایانی خواهد کرد.

پیش از اینکه اقدام به گذاشتن تصاویر در صفحه خود نمایید بهتر است از نحوه عملکرد ابزارک های اینستاگرام شناخت کافی پیدا کنید. مسلما یک کاربر محبوب در اینستاگرام کسی است که بتواند از فیلترهای عکس موجود در این شبکه اجتماعی به خوبی استفاده نماید و به منظور انعکاس بهتر عکس ها از سایر نرم افزارهای دستکاری دیگر عکس ها نیز استفاده کند.

باید این نکته را مورد توجه قرار دهید که تعداد عکس های اشتراک گذاری شده نیز مهم است، اما نباید در این کار افراط کنید و برای مثال روزی 1000 عکس منتشر نمایید، می توانید برای اینکه به عنوان کاربر فعال شناخته شوید در هر هفته حدود سه عکس منتشر کنید.

درباره هر تصویر می توانید در حدود یک سطر توضیح ارائه دهید، قرار نیست متن نوشته شده را خیلی رسمی بنویسید یا اینکه از سوی دیگر بام بیافتید و متنی بی ادبانه ارائه دهید! بهتر است یک متن نیمه رسمی و تا حدودی صمیمی که بتواند در جذب مخاطب کمک کننده باشد انتخاب کرده و بنویسید.

می توانید با اتصال صفحه اینستاگرام خود به سایر شبکه های اجتماعی، دوستان بیشتری برای خود پیدا کنید، از جانبی باید در پیج اینستاگرام فعال تر عمل نمایید. اگر اقدام به لایک تصاویر سایر کاربران نکنید احتمال اینکه آنها هم مقابله به مثل کنند وجود دارد! بنابراین برایتان بهتر خواهد بود که میزان فهرست پیج های محبوب خود را بیشتر کنید. به این منظور می توانید از دفتر تلفن گوشی خود نیز کمک بگیرید.

برای معروف شدن در اینستاگرام حتما از هشتگ ها استفاده کنید. هر چقدر که از مزایای به کار بردن هشتگ در پیج اینستاگرام گفته شود باز هم کم است. زیرا این ترفند ساده کمک شایانی به بیشتر دیده شدن تصاویر شما خواهد کرد. برای گرفتن نتیجه مطلوب بهتر است که هشتگ های مرتبط با موضوع و عکستان را بکار ببرید. هم چنین استفاده کردن از هشتگ های محبوب را نیز به هیچ عنوان فراموش نکنید. همانند instagood. #picoftheday. #likeitup# 

مقاله پیشنهادی : هشتگ چیست و چگونه از آن استفاده کنیم؟

قطعا می دانید که اینستاگرام یک شبکه اجتماعی
تصویر محور است. اینستاگرام پر است از تصاویر و ویدو کلیپ هایی که توسط کاربران
آپلود شده اند. از موارد عمده ای که موجب می گردد تا کاربران تمایل به مشاهده
گالری عکس های منتشر شده از سوی شما داشته باشند بکار بردن عکس هایی با کیفیت بالا
از هر جهت است.

باید اشاره کنیم که اینستاگرام اجازه آپلود و بارگذاری
تصاویر خیلی با کیفیت و با حجم بالا را هم به کاربران خود نمی دهد و حداکثر قابلیت
آن اجازه آپلود برای تصاویر 1080 در 1080 است. بنابراین سعی کنید تصاویری را برای
بارگذاری در اینستاگرام انتخاب نمایید که دارای کیفیت خوبی باشند.

داشتن زمانبندی خاص و عمل کردن طبق برنامه برای ارسال پست در اینستاگرام می تواند برای شما یک دیسپلین محسوب شود. برای معروف شدن در اینستاگرام باید تلاش کنید هر روز در یک بازه زمانی مشخص تصاویری را در پیج خود آپلود کنید می توانید ساعت مشخصی را برای انجام این کار در نظر گرفته و روزانه طبق این روال عمل کنید. با انجام این کار به تدریج پی خواهید برد که چه زمانی می تواند بهترین گزینه برای ارسال مطالب شما باشد. بر اساس شواهد و تجربیات بدست آمده، فعالیت کاربران اینستاگرام در ساعات اولیه روز کمتر می شود و میزان لایک های فالوورها کاهش می یابد بر عکس در زمانهای بعد از ظهر و بخصوص قبل از خواب یعنی ساعات پایانی شب، ایسنتاگرام بیشترین میزان ترافیک فعالیتی را دارد و بدیهی است که میزان لایک و کامنت ها نیز به همان نسبت افزایش را تجربه کند.

تگ کردن افراد در پست ها و تصاویر ارسالی یکی از
روش های رایج برای افزایش میزان معروفیت در اینستاگرام است. انجام این کار بسیار
ساده است به این نحو که قبل از اقدام به ارسال تصویر در صفحه ای که مطالب مرتبط با
نوشته را ادیت می کنید به دنبال گزینه  Tag People
گشته و با ذکر نام کاربری هر فرد او را تگ کنید. نکته جالب در این روش این است که
شما می توانید هر کسی را که تمایل داشتید در تصاویر مربوط به خودتان تگ نمایید و
همین امر موجب جلب توجه سایر کاربران به تصاویر و مطالب انتشار شده از جانب شما خواهد
شد. زمانی که شما اقدام به تگ کردن فردی می کنید بلافاصله پیامی برای آن فرد
مخابره می شود و او می تواند تصویر شما را در صفحه پروفایلش مشاهده کند و این می
تواند روش جالبی برای جلب توجه بیشتر سایر کاربران باشد.

حتما سعی کنید اگر دیدگاهی از طرف فالوورهایتان
داشتید پاسخگو بوده و به خوبی و با روی گشاده نظرات افراد را بپذیرید، چنانچه شخصی
برای همه پست های شما کامنت می گذارد حتما به پیج او رفته شما هم متقابلا برایش
دیدگاه بگذارید، انجام این کارها تحت عنوان روابط وبلاگی شناخته میشوند که می
توانند بسیار تاثیر گذار باشند و در صورتی که از جانب شما نادیده گرفته شوند باعث
از دست دادن فالوور خواهند شد.

برای معروف شدن در اینستاگرام باید این نکته را در نظر بگیرید که در کنار فالوورهایتان است که شما معنی پیدا می کنید و بدون آنها عملا فعالیت در اینستاگرام بی معنی خواهد بود، بنابراین مراقب فالوورهایتان باشید و برای تک تک دیدگاههایی که برای شما ارسال می شود بخوبی پاسخ گو باشید.

در صورتی که کمپینی راه اندازی شده و در آن
کاربران راجع به یک مسئله با اتفاق نظر و به صورت دسته جمعی اظهار نظر می کنند نباید
کنار بنشینید. و باید در نظر داشته باشید که یکی از ملزومات داشتن ارتباط موثر و
سازنده در شبکه های اجتماعی، همین حضور در حرکت های جمعی است.

اگر چنانچه به منظور ورود به اینستاگرام از لپ
تاپ یا کامپیوتر استفاده می کنید، باید بدانید که قادر نیستید تصویر جدیدی را در
اینستاگرام بارگذاری نمایید. تنها فعالیتی که می توانید انجام دهید لایک و کامنت
گذاشتن برای تصاویر منتشر شده از جانب سایر کاربران این شبکه خواهد بود.

عضویت پیدا کردن در اینستاگرام فرایند بسیار
ساده ایست، فقط یک تصویر برای پروفایل خود انتخاب می کنید و یک شرح مختصری از
خودتان ارائه می دهید یا اینکه می توانید وب سایت خود را در آن معرفی نمایید.

پس از اینکه اقدام به باز کردن اکانت در اینستاگرام کردید باید نکات امنیتی موجود در آن را مورد توجه قرار دهید. پروفایل اینستاگرام در حالت پیش فرض برای عموم قابل مشاهده خواهد بود، بدین معنی که هر شخصی که اسم شما را جست و جو بکند می تواند به عکس های شما دسترسی داشته باشد. البته این امر جای نگرانی ندارد، چون که طراحان این شبکه نسبت به حریم خصوصی کاربران بی توجه نبوده اند و شما قادرید در بخش تنظیمات مربوط به پروفایل، نمایش عکس های خود را به حالت خصوصی دربیاورید.

در این صورت صرفا کسانی به عکس های شما دسترسی پیدا می کنند که خودتان اجازه ورود به صفحه اینسناگرامتان را برایشان مجاز کرده اید. مضاف بر این اینستاگرام این حق را برای شما محفوظ دانسته که بتوانید در بخش گزینه ها مابقی تنظیمات اینستاگرام خود مانند صدای پیام ها، اشتراک گذاری و قابلیت ذخیره سازی و … را تنظیم نمایید.

در نوار پایینی که در صفحه اینستاگرام موجود است
شما می توانید با فشردن دکمه مربوطه، شروع به عکاسی یا فیلم برداری نمایید. شما هم
چنین قادرید در بخش مذکور در لحظه عکس گرفته یا فیلم برداری کنید یا اینکه از
گالری خود، عکسی را برای اشتراک گذاری انتخاب نمایید.

کشورهای آمریکا، ژاپن و برزیل سه کشوری هستند که
با در اختیار داشتن قریب به 40 درصد از کاربران اینستاگرام، به ترتیب از بیشترین
میزان کاربران این شبکه اجتماعی در جهان برخوردارند.

طراحی و توسعه آی جی تاپ

آموزش اف ال استدیو – ساده ترین راه برای شهرت – چگونه خواننده معروفی بشوم؟ – راز شهرت خوانندگان رپ – آهنگسازی و تنظیم – آهنگ هیت

چطور به شهرت برسیم

به عنوان یک آهنگساز و عاشق هنر و کسی که 10 سال در موسیقی و ادبیات فارسی فعالیت می کند لازم دونستم این نکات را جهت پیشرفت خوانندگان عزیز ارائه بدم , بار ها در رابطه با شهرت از من سوالات زیادی پرسیده شده و من تصمیم گرفتم این مقاله رو بنویسم❤️

🔻چگونه خواننده معروفی بشوم ؟
در تمام شاخه ها و هنر ها و صنعت ها شخصی که معروف و مشهور می شود ایده و نوآوری داشته است , پس راز شهرت در خوانندگی نوآوری هست , ایده ای را پیاده نکنید که ده نفر قبل تر از شما بهترش را ساخته اند , شهرت برادر ثروت است یعنی شما بعد از شهرت یک ثروتمندید , کدوم شخص معروفی را دیده اید که فقیرانه زندگی کند ؟
حالا شاید با خودتان بگید من چرا این موضوع مطرح کردم منظورم ثروت , بخاطره این که شما به سبک فقیرانه یا همان اصطلاح عامیانه خرج آفتابه لحیم موسیقی نسازید و سعی کنید روی هنر خود سرمایه گذاری کنید , اگر بخوام ساده بگم یعنی اینکه

شما باید هزینه کنید!این یه نوع سرمایه گذاری که در آینده سود باور نکردنی دارد…

هیچ کاری در دنیا بدون هزینه نیست ، اگر دوست دارید پیشرفت کنید با هزینه کم آهنگ ساختن و درخواست حمایت به رسانه های بزرگ و کوچک ، هیچکس به جایی نرسیده , هیچ رسانه ای به هنر شما و استعداد شما نگاه نمی کند , چون هدف رسانه کسب درآمد هست و فرهنگ و چهار چوب موسیقی تو ایران کلا از ریشه اشتباه است , شما قرار دادی با رسانه ندارید که از فروش آثار و کنسرت خود به رسانه پولی برسد و پس شما هر چقدر استعداد داشته باشید رسانه حمایت نمی کند

🔻به نظر من این ساده ترین راه برای شهرت است :
✅قدم اول : سعی کنید مطالب بالا را درک کنید
✅قدم دوم : یک مدیر برنامه که تجربه خوبی در پخش و ساخت آثار دارد برای خود پیدا کنید کسی که شما رو درک کند , من به عنوان شخصی که ده سال تو زمینه موسیقی فعالیت می کند میتوانم مدیر برنامه شما بشوم
✅قدم سوم : هنر و ایده خودتان را پیدا کرده , نه هزینه کم ونه زیاد ، فقط هزینه لازم ، دقت کردید ، دوستان گفتم هزینه لازم جمع آوری کنید و ایده خودتان را پیاده کنید

🔻مراقب مافیا موسیقی و پول خود باشید!
مافیا تو موسیقی به معنی ویروس در بدن می باشد , هدف اصلی مافیا موسیقی فقط پول است و ترویج بی سوادی و مارکتی کردن موسیقی است

راز شهرت خوانندگان رپ – آهنگسازی و تنظیم – آهنگ هیت – معروف شدن در موسیقی
🔻چگونه یک آثار خوب تولید کنم ؟
هیچ وقت به قیمت پایین ساخت یک آهنگ نگاه نکنید و یا هزینه را در الویت خود قرار ندهید , اینکه شما از یک آهنگساز بپرسید هزینه ساخت یک آهنگ چقدر می شود و آهنگساز یه مبلغی را به شما بگوید بدون نگاه به ایده شما , اینجا همان جایی است که هنر شما مارکتی شده و مطمن باشید آهنگساز هیچ زحمتی نمی کشد , شما برای پیاده سازی ایده خود هزینه می کنید نه با توجه به پول ایده پیاده کنید ، اگر هزینه ندارید تا زمانی که هزینه کامل را به دست نیاورده اید ایده خود را پیاده نکنید اگر غیر از این عمل کنید زمان و هزینه و پول خود را از دست می دهید!

راز شهرت خوانندگان رپ – آهنگسازی و تنظیم –  آهنگ هیت – معروف شدن در موسیقی

🔻در قدم اول سعی کنید به کشف ایده و ساده سازی برای انتقال حس به آهنگساز خود فکر کنید و بعد از تایید ، عملی کردن ایده با آهنگساز و تنظیم کننده ای که شما را درک می کند مشورت گرفته و ایده خود را پیاده کنید

🔻در قدم دوم بعد از مشخص شدن هزینه و زمان پروژه , ایده خود را پیاده کنید , برای شنیده شدن لازم نیست تعداد موزیک زیاد باشد فقط کافی ایده ها پر بار تر و روی ساخت ایده زمان و هزینه کافی صرف شود!

در انتها آرزو می کنم که این مطالب بالا را قبول کنید ، چون خیلی از افراد با این مطالب مشکل دارند , بودن افرادی که میگفتن ما فرهنگسازی می کنیم کاری می کنیم رسانه ها حمایت کنند و کمپانی ها اسپانسر شوند , البته سن پایین اینگونه افراد هم باید در نظر گرفت ولی خب خیلی افراد هم هستن که 20 الی 35 ساله همچین باور هایی دارند…

✅در جواب به این دوستان باید بگویم که هیچ زمانی در ایران این موضوع اتفاق نخواهد افتاد یعنی نه رسانه حمایت می کند و نه کمپانی اسپانسر می شود , چون باید از فروش آثار و کنسرت درصدی سود به کمپانی و رسانه برسد که این موضوع امکان پذیر نیست چون دولت هیچ قانونی برای اینکار نگذاشته , بنابراین این موضوع از ریشه مشکل دارد و حالا حالا ها درست نمی شود این موضوع برای موسیقی رپ و هیپ هاپ ، موسیقی پاپ هم باید اوایل هزینه کنید وقتی که معروف و مشهور و مطرح شدید و یا نزدیک به شهرت شدید اون موقعه اسپانسر ها به شما پیشنهاد همکاری می دهند ، پس هیچ وقت منتظر معجزه نباشید اینجوری زمان خود را تلف کردید!

🔻پیشنهاد من این است که تمام مراحل ساخت آثار خود را به یک شخص واگذار کنید و نگذارید این ضرب المثل شامل حال شما شود که میگوید آشپز که دوتا شود غذا شور می شود یا شیرین!

❤️اگر خواستید اثار بسازید و یا پخش کنید از راه های ارتباطی زیر استفاده کنید من می تونم بهتون کمک کنم :

  شماره تماس : 09389191132ایدی تلگرام : RRR335@

هارمونی آکورد شناسی – انواع آکورد ها – تئوری موسیقی – علم هارمونی – آموزش تئوری موسیقی – آموزش اف ال استودیو با سلام به تمام کاربران سیستم آموزش آهنگسازمن . عرفان محبی هستم و میخواهیم به یک موضوع مهم که در آهنگسازی و خوانندگی بهش نیاز دارید بپردازیم و این موضوع چیزی نیست جز […]

سلام به تو دوست گلم امیدوارم که واقعا به آهنگسازی و تنظیم علاقه داشته باشید چون قدم اول علاقه است , بعدش بسپار به من بهت قول میدم تو کمتر از سه ماه آهنگسازی خیلی حرفه ای یاد می گیری و ازش درآمد زایی هم می کنی راستی لازم نیست چیزی در مورد موسیقی بدونی […]

چگونه موزیک با کیفیتی داشته باشیم؟ دانلود وی اس تی های رایگان – دلیل پایین بودن کیفیت آهنگ های ایرانی – اکوستیک چیست؟ – کدوم برنامه موسیقی با کیفیت تر – چگونه موزیک با کیفیتی داشته باشیم؟ – اکوستیک چه تاثیری دارید؟ – میکس و مسترینگ با سلام خدمت تمام کاربران عزیز سایت آهنگسامن من […]

چگونه در آهنگسازی خلاق شویم؟ چگونه آهنگساز قوی شویم – آهنگسازی و تنظیم – آموزش لاجیک پرو – آموزش اف ال استدیو – آموزش رایگان آهنگسازی با سلام به تمام کاربران سیستم آموزشی آهنگسازمن , من محمد کامیاب هستم مدرس دوره های آموزشی این سیستم آموزشی در این مقاله به یک موضوع خیلی مهم بپردازیم […]

خیلی عالی بود ممنون از نویسنده این مطلب

سلام
الان اگه یه نفر بخواد بایه سلبریتی مثلا سلنا گومز یه آهنگ بخونه تقریبا هزینش چقدر میشه با موزیک ویدیو اینا ؟

سلام نمیدونم باید از خودش بپرسی

ممنون از مطالب من میام همکاری خیلی رپر قویم تو شعر و فلو من میخوام همکاری کنیم نسل ۴ ام اینایی که گفتید رو تجربه کردم دیدم بی کیفیت مردم نمیفهمن چیزیو حاظرم همکاری کنم وضعیت روال شد تماس میگیرم

سلام من میخوام وقتی که بزرگ شدم خواننده بشم اما گروهی .یعنی گروه بزنم .۳نفره باشه

مثلا وقتی یه آهنگ میسازیم چقد ممکنه خرج بشه

سلام من رپرم به خواننده نیاز دارم برای همکاری سنم ۱۷ هست و قویه کارم میتونم کسی هم که بخواد بیارمش بالا شمارم رو میزارم هفده فروردین زنگ بزنید چون گوشیم تعمیره ممنون

من هستم خواننده خواستین.

سلام من خواننده هستم و صدام از نظر کسایی ک براشون خوندم خیلی خوبه و اینو قبول دارم ولی متاسفانه من شرایط مالی خیلی خوبی ندارم یعنی وضعم متوسطه و کلاس اواز و خوانندگی هم نرفتم چون صدام درونیه و بدون هیچ کلاسی صدام خیلی خوبه من فقط تنها چیزی که میخوام اینکه یه نفر راهنماییم کنه که برای شروع باید چیکار کنم اگه راهنماییم کنید ممنونتون میشم

سلام برادر داخل تلگرام پیام بدید

Merci..

باسلام
من اسمم نیما هست و ۱۵ سالمه و صدای خیلی خیلی قشنگ و دل نواز دارم حتی زنگ به مهدی کرد زدم و اون بهم گفت صدای خیلی دلنشین داری
ولی خب اخه نمیدونم از کجا شروع کنم
من عاشق خوانندگی هستم اگه هم به نقطه ی خوانندگی نرسم هزاران بلا سرم میاد (شماره تماس قابل نمایش نیست) لطفا کمکم کنین تورو خدا اون کسی که این مطالب رو نوشته کمکم کنه تورو خدا

چطور به شهرت برسیم

سلام نیما جان به فکر جمع اوری هزینه برای تولید اثار باش

من ی دختر۱۹سالم ک میمیرم واس خوانندگی….صدام خیلی خوبه ولی هیچ وقت کلاس نرفتم همیشم آرزوهاورویاهای بزرگی توسرم دارم دلم میخوادیه گروه۳یا۴نفره تشکیل بدم عینlittle mix
ولی باخوندن این مطالب ب کل امیدموازدست دادم چون اصلا شرایط مالی خوبی ندارم😁همیشم فک میکردم اگه صداموتوفضای مجازی بزارم شایداونجوری یکی واس رضای خدام ک شده بیادوساپورتم کنه ولی انگاراونجورییم نمیشه…..الان میخواستم بگم هیچ جوره راه نداره…؟چون من شبام حتی خواب خوانندگی میبینم اصن ی وضعیه…بازم مرسی
خدایاواقعن شکرت ک نعمتاروبین بنده هات اینقدخوب تقسیم کردی یکی پول داره استعدادنداره یکییم استعدادداره بی پوله😐🙁

سلام خواهر داخل تلگرام بهم پیام بدید

آیدی اینستاگرامتو بده؟

@ahangsazman

آیدی اینستاگرامتو بده

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ذخیره نام، ایمیل و وبسایت من در مرورگر برای زمانی که دوباره دیدگاهی می‌نویسم.

به آهنگساز من در شبکه های اجتماعی بپیوندید

چطور به شهرت برسیم
چطور به شهرت برسیم
0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *