چطور به عشقمون برسیم

 
helpkade
چطور به عشقمون برسیم
چطور به عشقمون برسیم

آیا فکر می‌کنید عشق قابل کنترل نیست؟

آیا فکر می‌کنید اگر کسی از همان ابتدای آشنایی عاشقتان نشود، دیگر شانسی ندارید؟

آیا فکر می‌کنید امکان این وجود ندارد که بتوانید کسی را دیوانه‌وار عاشق خودتان بکنید؟

اگر پاسختان به این سوال‌ها مثبت بوده است، احتمالا به قضا و قدر و سرنوشت هم اعتقاد دارید. اشکالی ندارد، خیلی‌ها اینطورند! اکثر مردم تصور می‌کنند که عشق چیزی غیرقابل‌تغییر است و کنترلی روی آن ندارند.

اما تحقیقات مختلفی که طی این سالها انجام گرفته ثابت کرده است که شما می‌توانید عشق را کنترل کنید. و همه اینها توسط قدرت مغز انجام می‌گیرد. فقط باید یاد بگیرید چطور از ذهنتان استفاده کنید.چطور به عشقمون برسیم

عشق هیچ فرقی با سایر احساسات روانشناسی که به صورت روزانه تجربه می‌کنید ندارد:

– ترس
– استرس
– حسادت
– ترحم به خود
– اضطراب

این احساسات قابل کنترل هستند و عشق هم جزو احساسات روانشناختی دسته‌بندی می‌شود و قابل کنترل است. کنترل عشق بعنوان یک احساس به همان اندازه کنترل ترس، هیجان و از این قبیل آسان است. مشکل اعتقادات ما است. در طول سالها باور کرده‌ایم که عشق چیزی است که اتفاق می‌افتد و همه چیز به سرنوشت بستگی دارد.

اما واقعیت متفاوت با این است. با استفاده از روانشناسی عشق می‌توانید کاری کنید کسی که می‌خواهید عاشقتان شود و چشمش جای دیگری را نبیند. البته هیچ تضمینی نیست و نمی‌گوییم این روش 100٪ موثر است اما نتیجه کارتان با این روش کاملا متفاوت خواهد شد. اگر بتوانید شانس اینکه فرد موردنظرتان عاشقتان شود را سه برابر کنید، چرا آن را امتحان نکنید؟

1. چطور عاشق می‌شویم و روانشناسی پشت آن

قبل از اینکه وارد این داستان شوید که چطور کسی را دیوانه‌وار عاشق خودتان کنید، باید نگاهی به جنبه روانشناختی آن بیندازید و نخیر، هیچ معجون جادویی برای آن وجود ندارد.

بدون اینکه بدانید، هر آدمی که می‌شناسید در فهرستی پشت ذهنتان ذخیره شده است. لیستی از معیارها هم در این لیست هست، معیارهایی که قبل از عاشق شدنتان باید در آن فرد وجود داشته باشد. روانشناسان به این نقشه عشق می‌گویند.

اگر فردی یکی یا چند مورد از این معیارها را نداشته باشد، به طور اتوماتیک‌وار ویژگی تبدیل شدن به عشق زندگی شما را از دست می‌دهند و احتمالا فقط دوست شما باقی می‌مانند. به همین خاطر است که فقط عاشق یک نفر می‌شوید و بقیه برایتان دوست باقی می‌مانند.

البته لیست هر شخص متفاوت و خاص است. مواردی که روی این لیست نوشته به خودِ شما بستگی دارد:

– ارزش‌ها
– اعتقادات
– تجربیات قبلی
– پیشینه
– روابط قبلی

به همین دلیل است که دوستتان ممکن است عاشق مردی شود که به نظر شما خیلی معمولی است. آن مرد با نقشه عشق دوست شما مطابقت دارد نه نقشه شما. اینکه افراد را ارزیابی کنید تا ببینید کسی با لیست شما جور است یا نه به صورت خودآگاه انجام نمی‌گیرد، این اتفاق به صورت ناخودآگاه می‌افتد، بدون اینکه حتی به آن فکر کنید. ذهن همه کارها را خودش به تنهایی انجام می‌دهد. درست همانطور که به قلبتان می‌گوید بتپد، درحالیکه به صورت خودآگاه از آن اطلاع ندارید. به همین دلیل است که ممکن است عاشق یک نفر شوید و ندانید اصلا چرا عاشق او شده‌اید. مسئولیت با ذهن ناخودآگاه شماست.

به همین دلیل است که عشق پدیده‌ای رمزآلود است و خیلی‌ها آن را به سرنوشتشان می‌سپارند. اما در واقعیت، این هیچ ارتباطی با سرنوشت ندارد، فقط به ذهن ناخودآگاه شما بستگی دارد که ارزیابی کند آن فرد با لیست شما هماهنگی دارد یا خیر. حقیقت ماجرا این است که هرچه اطلاعات و آگاهی‌تان از معیارهای ذهن ناخودآگاهتان بیشتر شود، می‌توانید خیلی سریع ارزیابی کنید که چرا عاشق یک نفر شده‌اید.

در زیر به لیست جیم که مردی 26 ساله است که نامزدهای زیادی در زندگی خود داشته، اشاره می‌کنیم. او 2 سال است که از دانشگاه فارغ‌التحصیل شد و در لندن کار می‌کند. از قرار گذاشتن و دوستی‌های کوتاه‌مدت با دخترهای مختلف خسته شده و به دنبال یک شریک‌زندگی جدی‌تر برای خود است. لیست جیم یا این 4 معیار شروع می‌شود:

1- باید سطح تحصیلات او به من بخورد.

2- باید موهای قهوه‌ای داشته باشد (جیم یکبار عاشق دختری با موهای قهوه‌ای شده است و درنتیجه ذهن ناخودآگاهش آن را وارد لیست معیارهایش کرده است که کمکش کند شکست عشقی که قبلا با آن دختر مو قهوه‌ای داشته را جبران کند).
3- باید به خانواده‌اش نزدیک باشد (خانواده و بچه برای جیم مهم‌اند و او به دنبال کسی است که بتواند مادر خوبی برای فرزندان او شود. می‌بینید ما جذب کسانی می‌شویم که خودمان می‌خواهیم و نیاز داریم).

4- باید مسافرت کردن را دوست داشته باشد.

اگر جیم که الان مجرد است با دختر فوق‌العاده‌ای که موهای قرمز دارد روبرو شود، احتمالا عاشق او نخواهد شد. بااینکه ممکن است آن دختر به نظرش خوب بیاید اما خودش هم نمی‌تواند بفهمد چرا نمی‌تواند عاشق آن دختر شود.

فقط زمانی خواهید توانست عاشق شوید که آن فرد با اکثر موارد موجود در لیست ناخودآگاهتان همخوانی داشته باشد. آنوقت ذهن ناخودآگاهتان به شما کمک خواهد کرد در عشق با آن فرد بمانید و رابطه خوبی با او داشته باشید. چون ناخودآگاهتان خود را به این صورت به آن فرد می‌چسباند، به همین خاطر فراموش کردن کسی که دوست داشته‌اید حتی بعد از سالها تا این اندازه سخت است.

2. چطور برای اطمینان از عشق او به خودتان ذهنتان را کنترل کنید

اینجا نمونه‌هایی از روش‌های قبلا امتحان‌شده برایتان آورده‌ایم که کمکتان می‌کند کسی که می‌خواهید را عاشق خودتان کنید:
1- معیارهای او را در خودتان ایجاد کنید. همه ما این لیست یا نقشه عشق را در ذهنمان داریم. این لیست هر معیار اصلی که انتظار داریم طرف موردنظرمان داشته باشد را دارد. البته صددرصد نیست که هر کسی که معیارهای این لیست را داشته باشد، عاشقش شویم اما اگر کسی هیچکدام از این معیارها را نداشته باشد امکان اینکه عاشقش شویم وجود ندارد. قبل از اینکه تلاش کنید کسی را عاشق خودتان کنید، کمی درمورد او تحقیق کنید. همه اطلاعات اصلی درمورد پیشینه و علایقش را به دست آورید. هرچه بیشتر درمورد او بدانید و سعی کنید خودتان را با معیارهای او جور کنید بهتر است.
2- نیازهای برآورده‌نشده‌شان را برآورده کنید. وقتی افراد به دنبال یک رابطه جدید هستند، به دنبال فرد دیگری می‌گردند که به طرق مختلف شبیه به خودشان باشد. آنها به دنبال نقاط قوت خود و همچنین متضاد ضعف‌هایشان در آن فرد هستند. بعنوان مثال، کسی که احساس حقارت دارد اما فردی باهوش است به دنبال کسی است که در عین باهوش بودن اعتمادبه‌نفس داشته باشد تا بتواند آنها را به تعادل برساند. اگر سعی دارید کسی را عاشق خودتان بکنید که می‌دانید اختلال شخصیتی خودکم‌بینی دارد، اینکه خودتان را فردی بااعتمادبه‌نفس به او نشان دهید کمک می‌کند عاشقتان شود. وقتی نقش یک فرد بااعتمادبه‌نفس را بازی می‌کنید، به ذهن ناخودآگاه او پیام می‌فرستید که «من چیزی که دنبالش هستی را دارم»!
3- چقدر تلاش می‌کنید؟ خیلی‌ها دوست دارند بدانند که آیا پشتکار داشتن در این موارد واقعا عمل می‌کند یا نه. اگر کسی که به دنبالش هستید وابستگی بیرونی داشته باشد، احتمال اینکه پشتکار داشتن روی او اثر کند هست. وابستگی بیرونی داشتن یعنی فرد برای اینکه حالش بهتر شود یا از موقعیت بدی در زندگی‌اش فرار کند به دیگران تکیه می‌کند. اگر کسی جزء این دسته افراد باشد، احتمال اینکه در هر موقعیتی بخواهند وارد یک رابطه جدید شوند وجود دارد. در این مورد، احتمال اینکه بتوانید او را عاشق خودتان بکنید بیشتر خواهد بود. خلاصه اینکه وقتی افراد آسیب‌پذیرتر باشند و نیاز به توجه و مراقبت احساس کنند، احتمال اینکه بتوانند سریعتر عاشق شما شوند بیشتر است.
4- از دوستان مشترکتان کمک بگیرید. اگر شما و کسی که دوستش دارید دوستان مشترکی دارید، باید از این امتیاز استفاده کنید. دلیل آن این است که ذهن ناخودآگاه وقتی منابع مورداعتماد (مثل دوستان) چیزی که قرار است در ذهنشان برنامه‌ریزی شود را تایید کنند، راحت‌تر آن برنامه‌ریزی جدید را می‌پذیرد. اگر دوستان او تصور کنند که شما فوق‌العاده‌اید، احتمال اینکه با آنها هم‌عقیده شود زیاد است. هرچه دوستان مشترکتان بیشتر درمورد فوق‌العاده بودن شما با او حرف بزنند، احتمال اینکه جایی در ذهن او باز کنید بیشتر خواهد بود.
5- ذهنشان را سیم‌پیچی کنید. هرچه چیزی را بیشتری برای کسی تکرار کنید، بهتر می‌توانید باعث شوید به آن چیز خاص فکر کند. چرا؟ خیلی ساده است، تکرار می‌تواند تاثیر فوق‌العاده‌ای روی ذهن ناخودآگاه داشته باشد. البته این به شما مجوز نمی‌دهد که هر ده دقیقه یکبار به او زنگ بزنید. این فقط می‌ترساندشان. با نشان دادن زیرکانه حضورتان، می‌توانید روی ذهنشان برنامه بریزید. باید جلو چشم باشید و به او این امکان را بدهید که تا می‌تواند شما را ببیند، اینکه با او حرف بزنید یا نه مهم نیست، فقط کافی است جایی بایستید که شما را ببیند.
6- تصور مثبت از خودتان بسازید. وقتی اسمتان در جمعی به زبان می‌آید، اولین کلمه‌ای که به ذهن دیگران می‌آید چیست؟ دیگران چه تصویری از شما دارند؟ فکر آنها در مورد شما فردی «قوی»، «شاد»، «بااعتمادبه‌نفس» یا چیزی منفی‌تر مثل «آویزان» است؟ هر چه جایگاه بهتری برای خودتان در ذهن افراد بسازید، دید آنها نسبت به شما بهتر خواهد شد. مهم نیست که هستید و چه ویژگی‌های منفی‌ای دارید، چیزی که مهم است درک آنها نسبت به شماست. باید کاری کنید که این تصور مثبت باشد.

3. آیا واقعا چیزی به اسم عشق در نگاه اول وجود دارد یا همه اینها افسانه است؟

البته عشق در نگاه اول وجود دارد، اگر کسی از همان ابتدا با معیارهایی که در ذهن ناخودآگاهتان لیست شده است همخوانی داشته باشد، احتمالا در نگاه اول عاشق او خواهید شد.

آنوقت به خودتان می‌گویید، «یک لحظه صبر کن، اگه تا حالا با او حتی حرف هم نزده‌ام پس از کجا می‌دانم که با معیارهای من جور است یا نیست؟»

خیلی ساده است. معیارهای شما ممکن است شامل طریقه ایستادن، راه رفتن، حرف زدن یا حتی ارتباط او با دیگران باشد. اگر رفتارها، ظاهر یا هر چیز دیگر او شما را یاد کس دیگری بیندازد این اتفاق خواهد افتاد.

مثلا شما را یاد کسی که قبلا عاشقش بودید بیندازد.

ما معمولا از یک الگو پیروی می‌کنیم و همیشه عاشق یک تیپ خاص از افراد می‌شویم. بنابراین اگر کسی شما را یاد کسی بیندازد که قبلا عاشقش بودید، اما در خودآگاهتان ندانید که شما را یاد کسی از گذشته‌تان می‌اندازد، ممکن است در نگاه اول عاشق آن فرد شوید، بدون اینکه بدانید چرا. آنوقت ممکن است فکر کنید که سرنوشتتان بوده که عاشق او شوید. / مردمان

فال حافظ

متن عاشقانه متن زیبا آهنگ تولدت مبارک

صفحه اصلی تبلیغات تماس با ما درباره ما

مطالب بخش سلامت و پزشکی سایت کوکا فقط جنبه اطلاع رسانی و آموزشی دارند. این مطالب توصیه پزشکی تلقی نمی شوند و نباید آنها را جایگزین مراجعه به پزشک جهت تشخیص و درمان کرد.

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب کوکا برای تمامی وب سایت ها به هر نحو غیر مجاز می باشد.
هر گونه کپی برداری از محتوای سایت کوکا پیگرد قانونی دارد.
استفاده از مطالب سایت کوکا در سایت های خبر خوان و دارای آی فریم نیز اکیدا ممنوع است.

اگر شما هم مردی را دوست دارید، احتمالا به این فکر می‌کنید که چطور عاشقش کنم و آیا راهی هست که او نیز شما را دوست داشته باشد یا نه. اما زمانی که هیچ راهی نیست تا شخصی عاشق شما شود، باز هم روش‌های آسانی وجود دارد که می‌توانید انجام دهید و یک قدم به او نزدیک‌تر شود. به این ۱۵ روش آسان نگاه کنید تا او نیز عاشق‌تان شود!

اگر فیلم بازی می‌کنید یا خود واقعی‌تان نیستید، او عاشق شما نمی‌شود. دومین مسئله این است که اگر می‌خواهید برای او کامل باشید، او نه تنها شما را دروغگو می‌بیند بلکه دیگر شما را دوست نخواهد داشت. او می‌خواهد خود واقعی شما را دوست داشته باشد. او شما را با همه عیب‌های‌تان می‌خواهد. به خاطر همین است که شما را انتخاب کرده است. بنابراین خودتان بمانید و همیشه همان چیزی که هستید، باشید. خواهید دید که این چه‌قدر بهتر است تا این‌که سعی کنید کسی باشید که در واقع نیستید.

اگر خیلی سرتان شلوغ است و نمی‌توانید شبیه دیگران باشید، چگونه می‌توانید متفاوت باشید؟ مردان، نسخه تکراری از دیگران را نمی‌خواهند. آن‌ها زنی می‌خواهند که متفاوت و منحصر به فرد باشد. آن دختر باشید نه نسخه‌ای از باقی دنیا. این کار او را بیشتر عاشق شما می‌کند تا لباس و آرایش و این‌که تظاهر کنید عاشق بازی‌های کامپیوتری هستید!

من نمی‌خواهم این گفته را بزرگ کنم که مردان از چشم عاشق می‌شوند! اما اگر به خودتان نرسید، فکر می‌کنید شما را انتخاب می‌کنند؟ همیشه سعی کنید در بهترین حالت خود باشید. به این معنا نیست که باید گران‌ترین لباس‌ها را بخرید یا سایز شما صفر  باشد. فقط مراقب خودتان باشید و لباس‌هایی بپوشید که زیبایی شما را نشان دهند. چیزهایی که او دوست دارد را پیدا کنید و معمولا آن‌ها را انجام دهید. مرد دلخواه‌تان رژ لب قرمز دوست دارد؟ رژ قرمز را بخرید و به لب‌های خود بزنید – دیوانه می‌شود!! مرد شما، عاشق لباس‌های بامزه تابستانی است؟ پیراهن‌های گل‌دار تابستانه بخرید تا جذب‌تان بشود!چطور به عشقمون برسیم

این جمله را شنیده‌اید که « چرا گاو را بخرید وقتی می‌توانید شیر مجانی داشته باشید؟» حرف تلخی است اما به طرز احمقانه‌ای نیز درست است. مردان، چالش را دوست دارند و آسان به دست آمدن، آن‌ها را عاشق شما نمی‌کند – بگذارید به شما احترام بگذارد. البته این فقط به این معنا نیست که در زمان رابطه جنسی نباید آسان به دست بیایید بلکه در مورد مسائل دیگر نیز درست است مثلا هر زمان که از شما می‌خواهد با او بیرون بروید، قبول نکنید یا به هر درخواستی که دارد، بله نگویید. شما باید مستقل باشید، نظرات خود را داشته باشید و می‌توانید کاری کنید که از همان روز اول، این را ببیند. البته این رفتار را خیلی طول ندهید چرا که می‌تواند باعث سردی شود.

زنان تنها افرادی نیستند که دوست دارند صحبت کنند، احساسات خود را بروز دهند یا یک مکالمه خوب داشته باشند. مردان نیز این را دوست دارند و هیچ چیزی به اندازه این مسئله حال افراد را بد نمی کند که با کسی صحبت کنند که به آن‌ها گوش نمی‌دهد و در واقع نشانه این است که برای حرف‌های‌شان اهمیتی قائل نیستند. اگر می‌خواهید مردتان عاشق‌تان شود، به او توجه کنید. وقتی می‌خواهد صحت کند به او گوش دهید و کنارش باشید حتی اگر این حرف‌ها تکراری یا خسته کننده باشند. او به گوشی برای شنیدن نیاز دارد، شما باید همان گوشی باشید که آماده شنیدن حرف‌های اوست. شما نمی‌دانید، ممکن است دفعه بعدی بخواهد عشقش را به شما ابراز کند.

چه کسی دوست دارد کنار یک فرد منفی باشد؟ بدون شک مرد مورد علاقه شما نیز دوست ندارد. مثبت بودن فقط یک چیز را به وجود می‌آورد: مثبت‌گرایی بیشتر. اگر یک رابطه مثبت و خوشحال با نتایج مثبت می‌خواهید، باید از اول مثبت‌نگر باشید. حتی اگر شرایط بد شود نیز به خاطر مردتان و خودتان مثبت باشید. این مثبت‌نگری باعث مثبت شدن آینده شده و می‌تواند به عشق و ازدواج بینجامد.

هیچ چیز سریع‌تر از یک زن خوب، شیرین و معصوم (با یک بعد بد البته که بعدا به آن می‌رسیم!) مرد را عاشق نمی‌کند. اگر واقعا می‌خواهید او را عاشق کنید، از همان اولی که شما را می‌بیند، شیرین و مهربان باشید. لبخند روی صورت خود داشته باشید و تا جایی که ممکن است زنانه و آرام رفتار کنید. او عاشق اخلاق خوب شما شده و به سمت شما جذب می‌شود. فقط فیزیک است خانم عزیز!

زنان همیشه می‌گویند اگر مردی بتواند آن‌ها را بخنداند، یک امتیاز بزرگ محسوب می‌شود. اگر این برای مردان نیز صدق کند چه؟ مردان زنی که باعث لبخند زدن‌شان شود را دوست دارند و اگر باعث خندیدن‌شان شود که خیلی عالی خواهد بود. همان زنی باشید که او دوست دارد در کنار خود داشته باشد. نگران نباشید و خوش بگذرانید. حرف‌های خنده‌دار بزنید و کارهای احمقانه انجام دهید و اصلا احساس خجالت نکنید. این کار مردان را دلسرد می‌کند! حتی لطیفه‌هایی که از نظرتان بی‌مزه هستند را نیز تعریف کنید و نگران نباشید! احتمالا او نیز آن‌ها را جالب می‌داند. یک پیروزی بزرگ!

می‌دانید چه چیزی رابطه را سریع‌تر از هر چیز دیگری خراب می‌کند؟ عدم اعتماد. اعتماد (در طول رابطه) سنگ بنای یک رابطه خوب است. نه تنها یک رابطه خوب بلکه یک رابطه طولانی! اگر دائما شک دارید، هر وقت از خانه بیرون می‌رود او را سوال و جواب می‌کنید و او را به دلیل سلام کردن به زنی، به خیانت متهم می‌کنید، او عاشق شما نمی‌شود. به خودتان مسلط بوده و به شریک خود اطمینان داشته باشید. این مسئله واقعا نتیجه می‌دهد و رابطه شما را قوی می‌کند.

این مورد با شماره ۹ در ارتباط است. شما باید آن‌قدر به او اعتماد داشته باشید که گاهی او را به حال خود بگذارید. خیلی در کنار کسی بودن، خوب نیست. همه افراد، زمانی را برای خودشان می‌خواهند – حتی مرد شما. اجازه دهید با دوستان خود بیرون برود و خوش بگذراند. اجازه دهید هر چند وقت یک بار در منزل بماند و به کار خود برسد. به او زمان بدهید و قوی‌تر شدن رابطه خود را ببینید. با این کار نه تنها به او ثابت می‌کنید که به او اعتماد دارید بلکه به آرام شدن ذهن او نیز کمک می‌کنید.

وقتی مردی روز بدی دارد، می‌دانید چه چیزی می‌خواهد که به خانه بیاید؟ زنی که مثبت، مشوق و حامی باشد. حتی زمانی که شرایط سختی پیش می‌آید، او به زنی در کنار خود نیاز دارد. به او نشان دهید که همان زن هستید و او دیگر نمی‌تواند عاشق‌تان نشود.

هر مردی ذاتا دوست دارد قهرمان باشد. مردان می‌خواهند که یک محافظ قوی باشند که هر کاری برای زن‌شان بکنند، از باز کردن در شیشه مایونز گرفته تا پول درآوردن! شما باید طوری رفتار کنید که نیاز دارید او کارهای مردانه را انجام دهد و با این کار در کمترین زمان مجذوب شما می‌شود ( با این کار، اعتماد به نفس بیشتری نیز به او می‌دهید).

کسی هست که دوست نداشته باشد کسی برایش دلبری کند؟ دلبری کردن، کم یا زیاد، باعث خاص شدن شدن شما می‌شود. این کار شما را جذاب و خواستنی می‌کند. مردتان، دوست دارد برایش دلبری کنید، چه قرار اول باشد چه قرار سیصد و سوم! این کار نه تنها باعث می‌شود او حس خوبی نسبت به خودش داشته باشد بلکه رابطه را نیز عاشقانه‌تر می‌کند. به یاد داشته باشید: هیچ وقت انجام کارهایی که در ابتدای رابطه انجام می‌دادید را ترک نکنید. این بهترین چیزی است که رابطه را سر پا نگه می‌دارد. بنابراین وقتی برای‌تان لطیفه‌های بامزه تعریف می‌کند، بخندید و مانند روز اول بازوی او را بگیرید. زمانی که بیرون می‌روید و می‌بینید که او پیراهن آبی مورد علاقه شما را پوشیده است به او بگویید که چه‌قدر خوشتیپ و مردانه شده است. او به این کار نیاز دارد و بدون شک قدردان خواهد بود.

خیلی راحت است: چیزهای جدید را امتحان کنید. فرض کنید مرد مورد علاقه شما غواصی اسکوبا را دوست دارد اما شما هیچ وقت آن را امتحان نکرده‌اید. در واقع، شنا کردن در کنار ماهی‌ها شما را می‌ترساند. اما او به شما اطمینان می‌دهد که خیلی جالب است و او آن‌جاست و شما را راهنمایی کرده و از شما محافظت می‌کند. با این همه تضمین، چرا آن را امتحان نکنید؟

ممکن است به غواصی اسکوبا علاقه‌مند شوید. با این کار، ۴ کار انجام می‌دهید: ۱. به او نشان داده‌اید که اهل ماجراجویی هستید و از امتحان کردن چیزهای جدید نمی‌ترسید. ۲. حالا شما دو نفر، یک علاقه مشترک دارید که می‌توانید با هم انجام دهید. ۳. به او نشان داده‌اید که مرد بزرگ و قوی شماست و شما در کنار او از چیزی نمی‌ترسید. شما به او اعتماد دارید. ۴. شما می‌خواهید چیزهایی که او دوست دارد را انجام دهید، فقط چون او آن‌ها را دوست دارد. و این کار به او نشان می‌دهد که شما به او اهمیت می‌دهید و او این کار شما را تحسین می‌کند.

پس دفعه بعدی که می‌خواهد یک کار جدید و هیجان انگیز انجام دهد، چرا شما نیز آن را امتحان نمی‌کنید؟

این مورد نیز با امتحان کردن چیزهای جدید در ارتباط است. اما حتی اگر قبلا کاری را یک میلیون بار هم انجام داده باشید، خوش بگذرانید! هیچ کس دوست ندارد در یک رابطه خسته کننده بماند، درست است؟ خوب، کارهای جالب انجام دهید و همیشه خوش بگذرانید، چه با هم بازی کامپیوتری انجام دهید و چه برای ماهیگیری به دریا بروید. خوش بودن، هر دوی شما را خوشحال و مثبت می‌کند و باعث رشد رابطه می‌‌شود.

مانند یک چالش به نظر می‌رسد اما  شاید شنیدن جمله دوستت دارم از طرف مرد مورد علاقه‌تان، آسان‌تر از چیزی باشد که فکر می‌کنید. فقط به یاد داشته باشید که مهربان و شوخ بوده و همیشه خودتان باشید. به مخاطب خاص خود اعتماد داشته باشید و به او حس عالی و کامل بودن بدهید. او نمی‌تواند در برابر شما مقاومت کند!

منبع:herinterest

 

برچسب ها عاشقعشقچطور عاشقش کنم

قبل ازخرید،فرش مورد نظرت رو تو دکورتست کن

یادگیری زبان انگلیسی با اینترنت نیم بها

تکنیک هایی برای جذاب تر شدن

 

چطور به عشقمون برسیم

زنان و مردان زيادي هستند که هزینه و وقت زيادي صرف ظاهر خود ميکنند، ولی براي بهبود شخصیت شان کاری انجام نمی دهند. یک کتاب امکان دارد جلد بسیار زيبايي داشته باشد، ولی اگر تنها جلد آن زیبا باشد چه کسی دوست دارد که آن را مطالعه کند؟ همان طور که خودتان می گویید دیگران شما را دوست دارند بخاطر چیزی که هستید، حرف هایی که می زنید و کارهایی که انجام می دهید. شاید من آدم خوش قیافه  ای نباشم، ولی چیزی که در این جا می خواهم در مورد آن صحبت کنم زيبايي نیست، من تصمیم دارم در مورد جذابیت حرف بزنم. اکنون بیایید ببینیم چطور کسی را که دوست داریم جذب خود کنیم.

 

چند تکنیک برای جذاب تر شدن

برای جذاب تر شدن حرف‌ پیش پا افتاده نزنید 

در تحقیقاتی افرادی که در مورد مسایل سطحی و پیش پا افتاده حرف ميزنند را با افرادی که درباره مسائل عمیق تری صحبت ميکنند ، مقایسه شده اند. این تحقيقات نشان ميدهد که آنهایی که درمورد خودشان، اعتقادات و علایقشان حرف ميزنند عقیده دارند که همسرانشان جذاب تر از آنهایی هستند تا آن هایی که در خصوص آب وهوا یا موضوعات پیش پا افتاده ديگر حرف ميزنند.

  

به کسی که قصد مجذوب کردنش را دارید توجه ویژه‌ داشته باشید

توجه ویژه ی مستقیم اندکی چاپلوسانه است. بنابراین در حالی که فوق العاده است که افرادديگر را بخندانید، برای این که در نظر فرد خاصی جذاب تر به نظر بیایید شما باید بطور ویژه ای به وی توجه داشته باشید. از وی سؤال بپرسید و در مورد وی حرف بزنید . ميزان توجه ما به اشخاص( نه خيلي کم و نه خيلي زیاد) نشانه ی ميزان علاقه ی ما به کسی است که تا قبل از این وی را ملاقات نکرده ایم.

 

برای جذاب تر شدن خوب لباس بپوشید

شاید این که بینی تان چه شکلی باشد دست خودتان نبوده است ولی این خودتان هستید که میتوانید تصمیم بگیرید چه لباسی تنتان کنید. باور کنید لباسی که براي پوشیدن انتخاب می کنید تأثير بسیار زيادي روی سطح جذابیت شما دارد. در واقع، حتی اگر دختر زيبايي باشید، چنانچه خوب لباس بپوشید به نظر همه جذاب تر خواهید رسید.

 

برای جذاب تر شدن ارتباط چشمی داشته باشید

هنگامی که با فرد جدیدی اشنا می شوید، نخست ببینید چشمانش چه رنگی است. کمی بیش تر از حالت معمولی به چشم هایش نگاه کنید. این رابطه چشمی شما را براي آن فرد جذاب تر خواهد کرد.

 

برای جذاب ترشدن بهداشت فردی را رعایت کنید

در مورد تاثیری که یک حمام خوب میتواند بر جذابیت شما بگذارد هیچ تردیدی نیست. با اینکار بوی بهتری خواهید داد، موهایتان زیباتر به نظر خواهد رسید و همچنين نشان خواهد داد که براي خودتان ارزش قائل هستید. همچنين مسواک کردن دندان هایتان، اصلاح صورت و استفاده از دئودورانت را فراموش نکنید.

 

روش جذب کردن افراد

 

برای جذاب تر شدن از حرکت دست‌ها استفاده کنید

آنهایی که موقع حرف زدن از دست هایشان استفاده ميکنند به نظر با اعتماد به نفس تر و فعال تر به نظر می رسند و این از جمله خصوصیات شخصیتی با ارزشی است که بر جذابیت شما اضافه ميکند.

 

برای جذاب تر شدن لبخند بزنید 

افرادی که لبخند ميزنند به نظر همه جذاب تر می رسند تا آنهایی که لبخند نمی زنند. بنابراین اگر می خواهید ظاهرتان را بهتر کنید، کافی است لبخند روی لب هایتان بنشانید.

  

برای جذاب تر شدن دوستان قبلی را تخریب نکنید

اگر می خواهید جذاب تر باشید، موقع ارتباط برقرار کردن خيلي منفی نباشید. بدگویی سبب بیماری افسردگی ميشود و خيلي خوب نیست که دوست یا شریک قبلی خود را خراب کنید( دست کم این کار را خيلي زود آغاز نکنید!)

 

ساعت هایی که براي خالی کردن خود، بیان ناراحتی و غم و ابراز خشم از افرادی که به شما ازار رسانده اند صرف می کنید میتواند هر رابطه جدیدی را به سرعت سرد و فرد جدید را براي روابط با شما بی میل کند. همچنين ممکن است از رابطه ی تازه ای که قرار است با شما برقرار کنند، برداشت بد داشته باشند.

 

برای جذاب تر شدن مرموز به نظر برسید

این روش حداقل در خصوص آقایان بسیار مؤثر است. تحقيقات نشان ميدهد که خانم‌ها بیش تر جذب مردهایی میشوند که از ظاهر آن ها نمی توانند بفهمند چه احساسی نسبت به آن ها دارند. ممکن است علت آن این باشد که زن ها خيلي به آن مرد و این که دوستشان دارد یا نه فکر ميکنند. و ازآنجا که خيلي به آن مرد فکر ميکنند ، به این نتيجه می رسند که دوستش دارند.

 

چطور به عشقمون برسیم

سلامتی همیشه جذاب است

یکی دیگر از راههای جذب دیگران توجه به سلامتی خویش است. سلامت بودن جذاب است. بنابراین ممکن است شما بطور طبيعي متوازن ترین و زیبا ترین زن یا خوش تیپ ترین مرد نباشید، ولی هر کس با خواب کافی و ورزش( هر دوی اینها بطور طبيعي شما را زیبا ميکنند )، خوردن غذاهای سالم و خودداری از مصرف الکل، میتواند جذاب به نظر بیاید.

 

برای جذاب تر شدن بوی خوب بدهید 

این که بوی خوبی بدهید مغز آدم ها رانسبت به جذابیت شما تحریک ميکند . اندکی عطر یا ادوکلن سبب ميشود در نظر دیگران جذاب تر به نظر برسید.

 

گردآوری: بخش روانشناسی بیتوته

 

 

مطالب بیشتر برای زندگی بهتر


تو جلسه خواستگاری چی بپرسیم!؟


بهترین پیشنهادهای خرید برای کتاب کودک


موفقیت شما در کدام رشته تحصیلی است؟

چطور با هزینه‌ی کم، زیاد و راحت سفر کنیم؟


سینما رو به خونت بیار!

طرح فروش اقساط(بدون پیش پرداخت)لوازم خانگی


جلوگیری از ورود هوای آلوده به خانه!


این آزمون شخصیت شما را مشخص می کند

باکلاسهای غیرحضوری،چطورکمک درس فرزندم باشم


راهنمای انتخاب و خرید محصولات زناشویی


مشاوره تلفنی طلاق


هرگز ناامید نشوید!درمان زوج نابارور


موثرترین راه پاکسازی هوای خانه


بهبود مشکلات رفتاری کودک با بازی درمانی

Makan Inc.| All Rights Reserved – © 2013 – 2021

سلام! به اکانت کاربری خود وارد شوید

بازیابی پسورد

پسورد شما به ایمیل شما ارسال خواهد شد

راز موفقیت | محمود جولایی – آموزش تکنیک های نوین موفقیت فردی

زمان لازم برای مطالعه این مقاله ارزشمند ۹ دقیقه است.چطور به عشقمون برسیم

همه ما روزی عاشق می شویم. خیلی درد سختی است اگر کسی تا پایان عمرش هرگز عاشق نشود. اما در این عاشق شدن ها عشق اول چیز دیگری است. اینجا نیز قانون جذب کائنات کمک می کند.

 قانون جذب عشق به ما می گوید چطور عشق واقعی و رویایی خود را جذب کنید. یا چطور عشقتان را جذب کنید یا رابطه عاطفی که خراب شده را عاشقانه کنید. مقاله قانون جذب جفت روحی در «راز موفقیت» در صورتی می تواند به شما کمک کند که آن را تا آخر با دقت مطالعه کنید و فایل صوتی زیر را نیز چند بار گوش کنید:

دانلود فایل صوتی مقاله چگونه با قانون جذب عشق به عشقمان برسیم؟

اینها تنها تعدادی از پرسش هایی است که با موضوع “جذب همسر ایده آل” روزانه در گوگل سرچ می شود و شما در این مقاله جذاب، برای این سوالات پاسخ های شگفت انگیزی خواهید گرفت.


چرا هنوز از دوره نخبگان قانون جذب برای تحقق آرزوهایتان استفاده نمی‌کنید ؟

 کلیک کنید تا عضوی از نخبگان قانون جذب باشید !‍ 

  مشاوره خرید محصول: ۲۶۷۲۱۸۴۱-۰۲۱

 

قانون جذب برای عشق و روابط نیز کار می کند، چه آن را باور کنید و چه نکنید!! اگر مقاله های قانون جذب سایت راز موفقیت را خوانده باشید، می دانید که قانون جذب عشق مربوط به افکار مرتبط به روابط عاطفی و احساسی شماست. افکار مشابه، اتفاقات و افراد و اشیاء مشابه را جذب می کنند. وقتی از قانون جذب برای جذب عشق استفاده می کنید، و یا آن را برای برگرداندن عشق به کار می برید.

باید تمرکز بر عشق و شرایط بد روابط فعلیتان را متوقف کنید و تجسم و تصاویر ذهنی از اینکه چطور میخواهید باشید ایجاد کنید. در ادامه مقاله در این باره مفصلا صحبت خواهیم کرد.

حتما بخوانید:

قانون جذب برای ازدواج | چگونه با قانون جذب ازدواج کنیم؟

چگونه شخصی که عاشقش هستید را جذب کنید

آیا واقعا می شود همسر رویایی و عشق خود را جذب کنیم؟

همیشه در دوره های قانون جذب یکی از جذاب ترین و پرطرفدارترین موضوعات “جذب شخص مورد علاقه” با ویژگی های خاص بوده و تصور میشود روز بروز هم این تقاضا و تمایل افزایش یابد.

اگر بپذیریم که ارتباطات در عصر جدید حرف اول و آخر را در موفقیت‌های شغلی و حتی زندگی می زند، جذب یک فرد بخصوص و بصورت هدفمند، ارزش و اهمیت بسیار زیادی پیدا میکند.

آیا این شگفت انگیز نیست، اگر شما بتوانید افراد را بصورت گزینش اولیه و انتخابی در کنار خود داشته باشید؟
آیا این شگفت انگیز و عالی نیست که دیگر مجبور و ناچار نیستید با فردی که مرد یا زن رویایی ۱۰۰% شما نبوده، ازدواج کنید.

بهترین ابزار برای موفقیت در ارتباط و انتخاب فرد ایده آل این است که فردی را انتخاب کنیم که افکار و باورهایش در ارتباط با هدف ما از ارتباط با او، همسو و هم فرکانس با هم باشد.

ما گفتیم که ” قانون جذب ” قانون جذب همانندهاست؛ ما در این مقاله دقیقا از این اصل برای جذب افراد متناسب با علت و انگیزه ارتباط خود استفاده خواهیم کرد.

تنها یک نفر است که می تواند بهترین و ایده آل ترین فرد را برای شما تشخیص دهد و آن یک نفر، فقط و فقط خود شما هستید؛ چون تنها کسی که از هدف از ارتباط و ویژگی های فردی شما آگاه است، کسی نیست جز خود شما. اما در مرحله تشخیص فرد مورد علاقه توسط خود فرد، یک مشکل بزرگ وجود دارد.


چرا هنوز از دوره نخبگان قانون جذب برای تحقق آرزوهایتان استفاده نمی‌کنید ؟

 کلیک کنید تا عضوی از نخبگان قانون جذب باشید !‍ 

  مشاوره خرید محصول: ۲۶۷۲۱۸۴۱-۰۲۱

 

متاسفانه اکثر افراد قدرت تشخیص را ندارند، یعنی ساختار روانی و تجربه افراد عموما در روند رشد شخصیتی و سیستم روانی به این ابزار مجهز نشده است؛ متاسفانه بیشتر افراد حتی در سنین جوانی و بعداز آن هم توانایی شناخت ویژگی های خود را ندارند و مهمترین و اصلی ترین علت شکست در یک ارتباط، عدم توانایی در شناخت و تحلیل واقع گرایانه از خود و در نتیجه نیازها و خواسته های خود است.

پس برای پاسخ به سوال بالا، بهترین راهکار، تلاش برای شناخت خود و ایجاد ویژگی های موردنظرمان در خود است. مثلا اگر به دنبال جذب شخص قابل اعتماد هستید، باید خودتان فرد قابل اعتمادی باشید؛ اگر میخواهید همسری شاد و راضی داشته باشید باید ابتدا خودتان شاد و راضی باشید و …

پیشنهاد ویژه ما برای شما: سمینار شگفت انگیز ۵ اصل برآورده شدن همه آرزوها | ون دایر

در محصول قانون جذب عشق + خودهیپنوتیزم جذب همسر دلخواه، شما در ابتدا می آموزید که چطور خودتان را بشناسید و چگونه فرد مورد علاقه خود را تشخیص دهید و بعد جذب کنید و در انتها نیز با هیپنوتیزم او را اسیر عشق خود کنید.

با استفاده از یک روش دو مرحله ای بسیار ساده و قابل اجرا شما می توانید فرد خاصی را به زندگی خود جذب کنید:

اگر شخص خاص مورد نظرتان هم، شما رو بخواهد که کار تمام است و نه تنها خطری ندارد بلکه خیلی زودتر از آنکه تصورش را بکنید، یکدیگر را در زندگی رویایی خود غافلگیر خواهید کرد ولی اگر شما در رویای آن شخص نباشید، تکلیف چیست؟چطور به عشقمون برسیم

اگر فرض کنیم که آن شخص هم از قانون جذب استفاده می کند، در این صورت کشمکشی طولانی و سخت بین دو درخواست بوجود می آید و هر کدام که قدرتمندتر قانون جذب را بکار گیرد، برنده است.
و یک نکته بسیار مهم وجود دارد؛ آیا شما دوست دارید با کسی که چندان تمایلی به زندگی با شما ندارد، با کسی که شما در رویاهایش نیستید، زندگی کنید؟؟!! آیا اصلااسم این، زندگی است؟؟!!


چرا هنوز از دوره نخبگان قانون جذب برای تحقق آرزوهایتان استفاده نمی‌کنید ؟

 کلیک کنید تا عضوی از نخبگان قانون جذب باشید !‍ 

  مشاوره خرید محصول: ۲۶۷۲۱۸۴۱-۰۲۱

 

چطور جفت روحی خود را با قانون جذب عشق وارد زندگی خود بکنیم؟ راهکارهای ورود همسر ایده آل به زندگی در مقاله ۷ گام برای برگرداندان عشق بطور مفصل توضیح داده شده است.

تصویر سازی و استفاده از تخیل برای ایجاد احساس خوب از رابطه ای که انتظارش را میکشیم برای قرار گرفتن در ارتعاش جذب همسر دلخواه و ایده آل بسیار مهم است.

دوستانی که مرا میشناسند، میدانند که من قانون جذب را جدا از اقدام و عمل نمیدانم. برای رسیدن به هر آرزویی از طریق قانون جذب باید اقدام و عمل هم باشد اما اگر از من بپرسید:
چه اقدام و عملی؟؟ میگویم: نمیدانم!
چون این یک مسئله کاملا خصوصی است. اقدامات افراد مختلف، متفاوت است. لزوما هیچ دو فردی برای جذب ارتباط رویایی، یک اقدام مشابه را انجام نمیدهند.

در اینجا صحبت از انسان و عواطف انسانی است و هیچ دو انسانی نگرش و افکار و باورهای یکسانی ندارند.
اما اگر خودتان را خوب بشناسید، خواهید فهمید که اقدام مناسب چیست.

شما می توانید کارهایی را انجام دهید که تا آمدن آن شخص خودتان را با اشتیاق سوزان نگه دارید. برخی از آن کارها عبارتند از:

آیا به نظر شما آرزوی هر دختر و یا پسری که به سن ازدواج رسیده، این نیست که ازدواج موفقی داشته باشه و با همسر دلخواهش زندگی شیرینی رو آغاز کند؟ واقعیت این است که هیچ آدم سالمی در زمان ازدواج در فکر طلاق و جدایی نیست. همه یک هدف مقدس دارند و آرزویشان این است که همسر خوبی داشته و کانون خانوادگی گرمی تشکیل بدهند.

 پس چرا ازدواج ها منجر به طلاق عاطفی و قطع ارتباط می شود؟ علت ریشه ای آسیب‌های اجتماعی ناشی از ازدواج نکردن و یا دیر ازدواج کردن و افزایش آمار زندگی انفرادی در جامعه ما واقعا چیست؟ دوستان، من مشاور ازدواج و یا طلاق نیستم.

اما در دوره ای از زندگیم مسایلی برایم پیش آمد که ناگزیر ذهن پرسشگرم با یک چرای بزرگ (؟؟؟؟؟) مواجه شد و مرا وادار به تحقیق و مطالعه مدت داری در منابع معتبر “روانشناسی ازدواج و طلاق” داخلی و خارجی و بررسی آمار موجود در این زمینه کرد. در نتایج این تحقیقات که جا دارد از همکاری سر کار خانم دکتر نصیریان نهایت تشکر را داشته باشم، تقریبا برای هر دو پرسش یک علت اصلی ریشه ای یافتم: * انتخاب غلط و نامناسب در آغاز ارتباط *

حتما بخوانید: ۱۴ راهکار شگفت‌انگیز که زندگی‌ خصوصی‌ام را تغییر داد!

با شناخت خود و پذیرش تفاوت ها میتوانیم اختلاف ها را کمتر کرده و از مبدل شدن آن ها به تنفر جلوگیری کنیم و با استفاده از قانون جذب عشق ، عشق را جذب زندگیمان کنیم. یادمان باشد تا زمانی که در یک رابطه هستیم، نباید به فکر جذب رابطه جدید باشیم.
ما زمانی حق داریم به رابطه جدید فکر کنیم که رابطه قبلی به پایان رسیده باشد.

دوستانم برای موفقیت در یک ارتباط تنها یک ابزار، بهترین است:
انتخاب فردی که افکار و باورهایش در رابطه با هدف و علت آن ارتباط، با شما هم سو و هم فرکانس باشد. به زبان ساده تر :
کبوتر با کبوتر، باز با باز، کند هم جنس با هم جنس پرواز…

نگران نباشید اگر خودتان را لایق همسر رویاییتان نمیدانید! اگر خودتان را در حد همسر دلخواهتان نمیدانید! فقط کافیست روی خودتان کارکنید. در پکیج جذب عشق، رازهای پیچیده برنامه ریزی عصبی ذهن از طریق قانون جذب عشق و روانشناسی ازدواج و رابطه رویایی توسط محمود جولایی بصورت گام به گام توضیح داده شده است.

حتما بخوانید: روش گام به گام خلق رویاها در قانون جذب چیست؟

به راستی ای کاش در کنار تمام درسهایی که در مدرسه و دانشگاه می آموزیم، حتی در حد یک کلاس یک روزه، متمرکز بر پاسخ به این موضوعات مهم وجود داشت تا بجای درمان آسیب‌های شدید طلاق که هزینه های غیر قابل جبرانی را بر پیکر خانواده و اجتماع وارد میکند، در همان مرحله پیشگیری و زمان انتخاب، جلوی بروز حوادث هولناک ناشی از “جذب افراد نامناسب” را در مسیر دوست یابی و ازدواج می‌گرفتیم.

دوست خوب من – تو عالی هستی. ممنونم که در این سفر هستید تا زندگیتان را عالی و جادویی کنید.

 

برای حمایت از محتوایی که می‌پسندید، آن را به اشتراک بگذارید:

پست قبلی

بهترین کتاب های روانشناسی و موفقیت دنیا که حتما باید بخوانید کدام است؟-راز موفقیت

پست بعدی

کوین ترودو کیست؟ رازهای گروه های مخفی | دانلود رایگان سمینار کوین ترودو- راز موفقیت

ازدواج با جفت روحی در ۴ گام تضمینی!

قانون جذب | قانون جذب چیست و چگونه از آن استفاده کنیم ؟

قانون جذب در قرآن (قانون جذب در دین اسلام)

قانون ارتعاش در قانون جذب چیست؟|چگونه ارتعاش (فرکانس) قدرتمندی بفرستیم؟

درود بر شما دوست عزیز

خوشحالیم رضایت کاربران را جلب کردیم.

واقعیت این هست که در هیچ سایتی این اندازه حمایت و پشتیبانی نمی توانید ببینید.

چت انلاین سایت پاسخگوی کاربران همراه سایت هست.

همه سوالات و نظرات در سایت مورد توجه قرار می گیرد.

در کانال تلگرام دوستان میتوانند سوالات خود را مستقیم از خودم بپرسند.

در اینستاگرام و واتساپ و … هم همینطور .

همچنین دوستانی که با ما تماس تلفنی و تلگرامی می گیرند نیز راهنمایی می شوند.

همه این ها به خاطر حضور شما و جلب رضایت شما دوستان است.

لطفا همیشه به سایت خودتان سر بزنید.

موفق باشید

سایتتون عالیه ازتون ممنونم.مخصوصا این بخش که با کارشناس و پشتیبان صحبت میکنی و اونم راهنماییت میکنه

سلام ممنون از مطلب خوبتون واقعا نمیفهمم چرا باوجود این همه راهکار بازم شاهد این همه طلاق و جدایی عاطفی و اینچیزا هستیم کاش همه میتونستن درک کنن ک چقدذر میتونن زندگی قشنگی رو برا خودشون خلق کنن

سلام
با قانون جذب و عمل کردن بهش می شه زندگی زیبا و بدون دغدغه ای برای خودمون بسازیم و خیلی عالی بهترین ها رو جذب کنیم البته همراه با نکات و تکنیکهایی که استاد جولایی در دوره های نخبگان قانون جدب توضیح کامل و جامع دادند..

سلام..من حدود ۶ ماه پیش یه رابطه با شخصی که از خودم بزرگتر بود شروع کردم…از لحاظ سنی از من بزرگتر بودن..اما خصوصیات اخلاقیو طرز فکر و عقایدمون همه باهم جور بودو به خواسته های خم احترام میذاشتیم…اما بعد از چند وقت متوجه شدم که یه دروغ خیلی بزرگ بهم گفته و نتونستم هضمش کنم…و واس یه مدت اینو نتونستم هضم کنم و همش بحث کردیم …تا الان که سر یسری از مسائل رابطمون به شکل بدی تموم شد..ولی هنوز عاشقش هستمو میخوام ادامه زندگیم با اون شخص باشه…واسه برگشتنش چیکار کنم

خیلی عالی بود

سلام
من خصوصیات همسرایده آلمو نوشتم بعد یه مدت یکی وارد زندگیم شد که بیشتر خصوصیاتی که نوشنه بودمو داشت فقد شغلش اونی که نوشته بودم نیس من دوس دارم همسراینده م داروساز باشه خودم مهندسی شیمی میخونم خیلی هم دوس دارم توی کارخونه داروسازی کارکنم ولی شرایطش نیس وهیچ جوری با یه داروساز توی زندگیم برخورد نمیکنم چجوری من باید یه شخصی که داروساز هست رو جذب کنم

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

پیام شما پس از بررسی منتشر می شود

اطلاعات من را ذخیره کن تا در آینده نیازی به ورود اطلاعات نداشته باشم


ازدواج با جفت روحی در ۴ گام تضمینی!

قانون جذب | قانون جذب چیست و چگونه از آن استفاده کنیم ؟

قانون جذب در قرآن (قانون جذب در دین اسلام)

همین الان ایمیل و شماره همراه خود را وارد کنید تا ایمیل برایتان ارسال شود

آیا می‌دانید چه فرصتی پیش روی شماست ؟

همین الان می‌توانید عضوی از نخبگان قانون جذب شوید که با تدریس استاد جولایی در این دوره  قانون جذب زندگی‌شان را متحول کرده‌اند !

سلام! به اکانت کاربری خود وارد شوید

بازیابی پسورد

پسورد شما به ایمیل شما ارسال خواهد شد


https://razemovafaghiat.com/wp-content/uploads/2020/08/Attract-Love.mp3Downloads-icon


برای دانلود PDF قانون جذب عشق کلیک کنیدDownloads-icon

سلام! به اکانت کاربری خود وارد شوید

بازیابی پسورد

پسورد شما به ایمیل شما ارسال خواهد شد

راز موفقیت | محمود جولایی – آموزش تکنیک های نوین موفقیت فردی

زمان لازم برای مطالعه این مقاله ارزشمند ۹ دقیقه است.چطور به عشقمون برسیم

همه ما روزی عاشق می شویم. خیلی درد سختی است اگر کسی تا پایان عمرش هرگز عاشق نشود. اما در این عاشق شدن ها عشق اول چیز دیگری است. اینجا نیز قانون جذب کائنات کمک می کند.

 قانون جذب عشق به ما می گوید چطور عشق واقعی و رویایی خود را جذب کنید. یا چطور عشقتان را جذب کنید یا رابطه عاطفی که خراب شده را عاشقانه کنید. مقاله قانون جذب جفت روحی در «راز موفقیت» در صورتی می تواند به شما کمک کند که آن را تا آخر با دقت مطالعه کنید و فایل صوتی زیر را نیز چند بار گوش کنید:

دانلود فایل صوتی مقاله چگونه با قانون جذب عشق به عشقمان برسیم؟

اینها تنها تعدادی از پرسش هایی است که با موضوع “جذب همسر ایده آل” روزانه در گوگل سرچ می شود و شما در این مقاله جذاب، برای این سوالات پاسخ های شگفت انگیزی خواهید گرفت.


چرا هنوز از دوره نخبگان قانون جذب برای تحقق آرزوهایتان استفاده نمی‌کنید ؟

 کلیک کنید تا عضوی از نخبگان قانون جذب باشید !‍ 

  مشاوره خرید محصول: ۲۶۷۲۱۸۴۱-۰۲۱

 

قانون جذب برای عشق و روابط نیز کار می کند، چه آن را باور کنید و چه نکنید!! اگر مقاله های قانون جذب سایت راز موفقیت را خوانده باشید، می دانید که قانون جذب عشق مربوط به افکار مرتبط به روابط عاطفی و احساسی شماست. افکار مشابه، اتفاقات و افراد و اشیاء مشابه را جذب می کنند. وقتی از قانون جذب برای جذب عشق استفاده می کنید، و یا آن را برای برگرداندن عشق به کار می برید.

باید تمرکز بر عشق و شرایط بد روابط فعلیتان را متوقف کنید و تجسم و تصاویر ذهنی از اینکه چطور میخواهید باشید ایجاد کنید. در ادامه مقاله در این باره مفصلا صحبت خواهیم کرد.

حتما بخوانید:

قانون جذب برای ازدواج | چگونه با قانون جذب ازدواج کنیم؟

چگونه شخصی که عاشقش هستید را جذب کنید

آیا واقعا می شود همسر رویایی و عشق خود را جذب کنیم؟

همیشه در دوره های قانون جذب یکی از جذاب ترین و پرطرفدارترین موضوعات “جذب شخص مورد علاقه” با ویژگی های خاص بوده و تصور میشود روز بروز هم این تقاضا و تمایل افزایش یابد.

اگر بپذیریم که ارتباطات در عصر جدید حرف اول و آخر را در موفقیت‌های شغلی و حتی زندگی می زند، جذب یک فرد بخصوص و بصورت هدفمند، ارزش و اهمیت بسیار زیادی پیدا میکند.

آیا این شگفت انگیز نیست، اگر شما بتوانید افراد را بصورت گزینش اولیه و انتخابی در کنار خود داشته باشید؟
آیا این شگفت انگیز و عالی نیست که دیگر مجبور و ناچار نیستید با فردی که مرد یا زن رویایی ۱۰۰% شما نبوده، ازدواج کنید.

بهترین ابزار برای موفقیت در ارتباط و انتخاب فرد ایده آل این است که فردی را انتخاب کنیم که افکار و باورهایش در ارتباط با هدف ما از ارتباط با او، همسو و هم فرکانس با هم باشد.

ما گفتیم که ” قانون جذب ” قانون جذب همانندهاست؛ ما در این مقاله دقیقا از این اصل برای جذب افراد متناسب با علت و انگیزه ارتباط خود استفاده خواهیم کرد.

تنها یک نفر است که می تواند بهترین و ایده آل ترین فرد را برای شما تشخیص دهد و آن یک نفر، فقط و فقط خود شما هستید؛ چون تنها کسی که از هدف از ارتباط و ویژگی های فردی شما آگاه است، کسی نیست جز خود شما. اما در مرحله تشخیص فرد مورد علاقه توسط خود فرد، یک مشکل بزرگ وجود دارد.


چرا هنوز از دوره نخبگان قانون جذب برای تحقق آرزوهایتان استفاده نمی‌کنید ؟

 کلیک کنید تا عضوی از نخبگان قانون جذب باشید !‍ 

  مشاوره خرید محصول: ۲۶۷۲۱۸۴۱-۰۲۱

 

متاسفانه اکثر افراد قدرت تشخیص را ندارند، یعنی ساختار روانی و تجربه افراد عموما در روند رشد شخصیتی و سیستم روانی به این ابزار مجهز نشده است؛ متاسفانه بیشتر افراد حتی در سنین جوانی و بعداز آن هم توانایی شناخت ویژگی های خود را ندارند و مهمترین و اصلی ترین علت شکست در یک ارتباط، عدم توانایی در شناخت و تحلیل واقع گرایانه از خود و در نتیجه نیازها و خواسته های خود است.

پس برای پاسخ به سوال بالا، بهترین راهکار، تلاش برای شناخت خود و ایجاد ویژگی های موردنظرمان در خود است. مثلا اگر به دنبال جذب شخص قابل اعتماد هستید، باید خودتان فرد قابل اعتمادی باشید؛ اگر میخواهید همسری شاد و راضی داشته باشید باید ابتدا خودتان شاد و راضی باشید و …

پیشنهاد ویژه ما برای شما: سمینار شگفت انگیز ۵ اصل برآورده شدن همه آرزوها | ون دایر

در محصول قانون جذب عشق + خودهیپنوتیزم جذب همسر دلخواه، شما در ابتدا می آموزید که چطور خودتان را بشناسید و چگونه فرد مورد علاقه خود را تشخیص دهید و بعد جذب کنید و در انتها نیز با هیپنوتیزم او را اسیر عشق خود کنید.

با استفاده از یک روش دو مرحله ای بسیار ساده و قابل اجرا شما می توانید فرد خاصی را به زندگی خود جذب کنید:

اگر شخص خاص مورد نظرتان هم، شما رو بخواهد که کار تمام است و نه تنها خطری ندارد بلکه خیلی زودتر از آنکه تصورش را بکنید، یکدیگر را در زندگی رویایی خود غافلگیر خواهید کرد ولی اگر شما در رویای آن شخص نباشید، تکلیف چیست؟چطور به عشقمون برسیم

اگر فرض کنیم که آن شخص هم از قانون جذب استفاده می کند، در این صورت کشمکشی طولانی و سخت بین دو درخواست بوجود می آید و هر کدام که قدرتمندتر قانون جذب را بکار گیرد، برنده است.
و یک نکته بسیار مهم وجود دارد؛ آیا شما دوست دارید با کسی که چندان تمایلی به زندگی با شما ندارد، با کسی که شما در رویاهایش نیستید، زندگی کنید؟؟!! آیا اصلااسم این، زندگی است؟؟!!


چرا هنوز از دوره نخبگان قانون جذب برای تحقق آرزوهایتان استفاده نمی‌کنید ؟

 کلیک کنید تا عضوی از نخبگان قانون جذب باشید !‍ 

  مشاوره خرید محصول: ۲۶۷۲۱۸۴۱-۰۲۱

 

چطور جفت روحی خود را با قانون جذب عشق وارد زندگی خود بکنیم؟ راهکارهای ورود همسر ایده آل به زندگی در مقاله ۷ گام برای برگرداندان عشق بطور مفصل توضیح داده شده است.

تصویر سازی و استفاده از تخیل برای ایجاد احساس خوب از رابطه ای که انتظارش را میکشیم برای قرار گرفتن در ارتعاش جذب همسر دلخواه و ایده آل بسیار مهم است.

دوستانی که مرا میشناسند، میدانند که من قانون جذب را جدا از اقدام و عمل نمیدانم. برای رسیدن به هر آرزویی از طریق قانون جذب باید اقدام و عمل هم باشد اما اگر از من بپرسید:
چه اقدام و عملی؟؟ میگویم: نمیدانم!
چون این یک مسئله کاملا خصوصی است. اقدامات افراد مختلف، متفاوت است. لزوما هیچ دو فردی برای جذب ارتباط رویایی، یک اقدام مشابه را انجام نمیدهند.

در اینجا صحبت از انسان و عواطف انسانی است و هیچ دو انسانی نگرش و افکار و باورهای یکسانی ندارند.
اما اگر خودتان را خوب بشناسید، خواهید فهمید که اقدام مناسب چیست.

شما می توانید کارهایی را انجام دهید که تا آمدن آن شخص خودتان را با اشتیاق سوزان نگه دارید. برخی از آن کارها عبارتند از:

آیا به نظر شما آرزوی هر دختر و یا پسری که به سن ازدواج رسیده، این نیست که ازدواج موفقی داشته باشه و با همسر دلخواهش زندگی شیرینی رو آغاز کند؟ واقعیت این است که هیچ آدم سالمی در زمان ازدواج در فکر طلاق و جدایی نیست. همه یک هدف مقدس دارند و آرزویشان این است که همسر خوبی داشته و کانون خانوادگی گرمی تشکیل بدهند.

 پس چرا ازدواج ها منجر به طلاق عاطفی و قطع ارتباط می شود؟ علت ریشه ای آسیب‌های اجتماعی ناشی از ازدواج نکردن و یا دیر ازدواج کردن و افزایش آمار زندگی انفرادی در جامعه ما واقعا چیست؟ دوستان، من مشاور ازدواج و یا طلاق نیستم.

اما در دوره ای از زندگیم مسایلی برایم پیش آمد که ناگزیر ذهن پرسشگرم با یک چرای بزرگ (؟؟؟؟؟) مواجه شد و مرا وادار به تحقیق و مطالعه مدت داری در منابع معتبر “روانشناسی ازدواج و طلاق” داخلی و خارجی و بررسی آمار موجود در این زمینه کرد. در نتایج این تحقیقات که جا دارد از همکاری سر کار خانم دکتر نصیریان نهایت تشکر را داشته باشم، تقریبا برای هر دو پرسش یک علت اصلی ریشه ای یافتم: * انتخاب غلط و نامناسب در آغاز ارتباط *

حتما بخوانید: ۱۴ راهکار شگفت‌انگیز که زندگی‌ خصوصی‌ام را تغییر داد!

با شناخت خود و پذیرش تفاوت ها میتوانیم اختلاف ها را کمتر کرده و از مبدل شدن آن ها به تنفر جلوگیری کنیم و با استفاده از قانون جذب عشق ، عشق را جذب زندگیمان کنیم. یادمان باشد تا زمانی که در یک رابطه هستیم، نباید به فکر جذب رابطه جدید باشیم.
ما زمانی حق داریم به رابطه جدید فکر کنیم که رابطه قبلی به پایان رسیده باشد.

دوستانم برای موفقیت در یک ارتباط تنها یک ابزار، بهترین است:
انتخاب فردی که افکار و باورهایش در رابطه با هدف و علت آن ارتباط، با شما هم سو و هم فرکانس باشد. به زبان ساده تر :
کبوتر با کبوتر، باز با باز، کند هم جنس با هم جنس پرواز…

نگران نباشید اگر خودتان را لایق همسر رویاییتان نمیدانید! اگر خودتان را در حد همسر دلخواهتان نمیدانید! فقط کافیست روی خودتان کارکنید. در پکیج جذب عشق، رازهای پیچیده برنامه ریزی عصبی ذهن از طریق قانون جذب عشق و روانشناسی ازدواج و رابطه رویایی توسط محمود جولایی بصورت گام به گام توضیح داده شده است.

حتما بخوانید: روش گام به گام خلق رویاها در قانون جذب چیست؟

به راستی ای کاش در کنار تمام درسهایی که در مدرسه و دانشگاه می آموزیم، حتی در حد یک کلاس یک روزه، متمرکز بر پاسخ به این موضوعات مهم وجود داشت تا بجای درمان آسیب‌های شدید طلاق که هزینه های غیر قابل جبرانی را بر پیکر خانواده و اجتماع وارد میکند، در همان مرحله پیشگیری و زمان انتخاب، جلوی بروز حوادث هولناک ناشی از “جذب افراد نامناسب” را در مسیر دوست یابی و ازدواج می‌گرفتیم.

دوست خوب من – تو عالی هستی. ممنونم که در این سفر هستید تا زندگیتان را عالی و جادویی کنید.

 

برای حمایت از محتوایی که می‌پسندید، آن را به اشتراک بگذارید:

پست قبلی

بهترین کتاب های روانشناسی و موفقیت دنیا که حتما باید بخوانید کدام است؟-راز موفقیت

پست بعدی

کوین ترودو کیست؟ رازهای گروه های مخفی | دانلود رایگان سمینار کوین ترودو- راز موفقیت

ازدواج با جفت روحی در ۴ گام تضمینی!

قانون جذب | قانون جذب چیست و چگونه از آن استفاده کنیم ؟

قانون جذب در قرآن (قانون جذب در دین اسلام)

قانون ارتعاش در قانون جذب چیست؟|چگونه ارتعاش (فرکانس) قدرتمندی بفرستیم؟

درود بر شما دوست عزیز

خوشحالیم رضایت کاربران را جلب کردیم.

واقعیت این هست که در هیچ سایتی این اندازه حمایت و پشتیبانی نمی توانید ببینید.

چت انلاین سایت پاسخگوی کاربران همراه سایت هست.

همه سوالات و نظرات در سایت مورد توجه قرار می گیرد.

در کانال تلگرام دوستان میتوانند سوالات خود را مستقیم از خودم بپرسند.

در اینستاگرام و واتساپ و … هم همینطور .

همچنین دوستانی که با ما تماس تلفنی و تلگرامی می گیرند نیز راهنمایی می شوند.

همه این ها به خاطر حضور شما و جلب رضایت شما دوستان است.

لطفا همیشه به سایت خودتان سر بزنید.

موفق باشید

سایتتون عالیه ازتون ممنونم.مخصوصا این بخش که با کارشناس و پشتیبان صحبت میکنی و اونم راهنماییت میکنه

سلام ممنون از مطلب خوبتون واقعا نمیفهمم چرا باوجود این همه راهکار بازم شاهد این همه طلاق و جدایی عاطفی و اینچیزا هستیم کاش همه میتونستن درک کنن ک چقدذر میتونن زندگی قشنگی رو برا خودشون خلق کنن

سلام
با قانون جذب و عمل کردن بهش می شه زندگی زیبا و بدون دغدغه ای برای خودمون بسازیم و خیلی عالی بهترین ها رو جذب کنیم البته همراه با نکات و تکنیکهایی که استاد جولایی در دوره های نخبگان قانون جدب توضیح کامل و جامع دادند..

سلام..من حدود ۶ ماه پیش یه رابطه با شخصی که از خودم بزرگتر بود شروع کردم…از لحاظ سنی از من بزرگتر بودن..اما خصوصیات اخلاقیو طرز فکر و عقایدمون همه باهم جور بودو به خواسته های خم احترام میذاشتیم…اما بعد از چند وقت متوجه شدم که یه دروغ خیلی بزرگ بهم گفته و نتونستم هضمش کنم…و واس یه مدت اینو نتونستم هضم کنم و همش بحث کردیم …تا الان که سر یسری از مسائل رابطمون به شکل بدی تموم شد..ولی هنوز عاشقش هستمو میخوام ادامه زندگیم با اون شخص باشه…واسه برگشتنش چیکار کنم

خیلی عالی بود

سلام
من خصوصیات همسرایده آلمو نوشتم بعد یه مدت یکی وارد زندگیم شد که بیشتر خصوصیاتی که نوشنه بودمو داشت فقد شغلش اونی که نوشته بودم نیس من دوس دارم همسراینده م داروساز باشه خودم مهندسی شیمی میخونم خیلی هم دوس دارم توی کارخونه داروسازی کارکنم ولی شرایطش نیس وهیچ جوری با یه داروساز توی زندگیم برخورد نمیکنم چجوری من باید یه شخصی که داروساز هست رو جذب کنم

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

پیام شما پس از بررسی منتشر می شود

اطلاعات من را ذخیره کن تا در آینده نیازی به ورود اطلاعات نداشته باشم


ازدواج با جفت روحی در ۴ گام تضمینی!

قانون جذب | قانون جذب چیست و چگونه از آن استفاده کنیم ؟

قانون جذب در قرآن (قانون جذب در دین اسلام)

همین الان ایمیل و شماره همراه خود را وارد کنید تا ایمیل برایتان ارسال شود

آیا می‌دانید چه فرصتی پیش روی شماست ؟

همین الان می‌توانید عضوی از نخبگان قانون جذب شوید که با تدریس استاد جولایی در این دوره  قانون جذب زندگی‌شان را متحول کرده‌اند !

سلام! به اکانت کاربری خود وارد شوید

بازیابی پسورد

پسورد شما به ایمیل شما ارسال خواهد شد


https://razemovafaghiat.com/wp-content/uploads/2020/08/Attract-Love.mp3Downloads-icon


برای دانلود PDF قانون جذب عشق کلیک کنیدDownloads-icon

سلام! به اکانت کاربری خود وارد شوید

بازیابی پسورد

پسورد شما به ایمیل شما ارسال خواهد شد

راز موفقیت | محمود جولایی – آموزش تکنیک های نوین موفقیت فردی

زمان لازم برای مطالعه این مقاله ارزشمند ۹ دقیقه است.چطور به عشقمون برسیم

همه ما روزی عاشق می شویم. خیلی درد سختی است اگر کسی تا پایان عمرش هرگز عاشق نشود. اما در این عاشق شدن ها عشق اول چیز دیگری است. اینجا نیز قانون جذب کائنات کمک می کند.

 قانون جذب عشق به ما می گوید چطور عشق واقعی و رویایی خود را جذب کنید. یا چطور عشقتان را جذب کنید یا رابطه عاطفی که خراب شده را عاشقانه کنید. مقاله قانون جذب جفت روحی در «راز موفقیت» در صورتی می تواند به شما کمک کند که آن را تا آخر با دقت مطالعه کنید و فایل صوتی زیر را نیز چند بار گوش کنید:

دانلود فایل صوتی مقاله چگونه با قانون جذب عشق به عشقمان برسیم؟

اینها تنها تعدادی از پرسش هایی است که با موضوع “جذب همسر ایده آل” روزانه در گوگل سرچ می شود و شما در این مقاله جذاب، برای این سوالات پاسخ های شگفت انگیزی خواهید گرفت.


چرا هنوز از دوره نخبگان قانون جذب برای تحقق آرزوهایتان استفاده نمی‌کنید ؟

 کلیک کنید تا عضوی از نخبگان قانون جذب باشید !‍ 

  مشاوره خرید محصول: ۲۶۷۲۱۸۴۱-۰۲۱

 

قانون جذب برای عشق و روابط نیز کار می کند، چه آن را باور کنید و چه نکنید!! اگر مقاله های قانون جذب سایت راز موفقیت را خوانده باشید، می دانید که قانون جذب عشق مربوط به افکار مرتبط به روابط عاطفی و احساسی شماست. افکار مشابه، اتفاقات و افراد و اشیاء مشابه را جذب می کنند. وقتی از قانون جذب برای جذب عشق استفاده می کنید، و یا آن را برای برگرداندن عشق به کار می برید.

باید تمرکز بر عشق و شرایط بد روابط فعلیتان را متوقف کنید و تجسم و تصاویر ذهنی از اینکه چطور میخواهید باشید ایجاد کنید. در ادامه مقاله در این باره مفصلا صحبت خواهیم کرد.

حتما بخوانید:

قانون جذب برای ازدواج | چگونه با قانون جذب ازدواج کنیم؟

چگونه شخصی که عاشقش هستید را جذب کنید

آیا واقعا می شود همسر رویایی و عشق خود را جذب کنیم؟

همیشه در دوره های قانون جذب یکی از جذاب ترین و پرطرفدارترین موضوعات “جذب شخص مورد علاقه” با ویژگی های خاص بوده و تصور میشود روز بروز هم این تقاضا و تمایل افزایش یابد.

اگر بپذیریم که ارتباطات در عصر جدید حرف اول و آخر را در موفقیت‌های شغلی و حتی زندگی می زند، جذب یک فرد بخصوص و بصورت هدفمند، ارزش و اهمیت بسیار زیادی پیدا میکند.

آیا این شگفت انگیز نیست، اگر شما بتوانید افراد را بصورت گزینش اولیه و انتخابی در کنار خود داشته باشید؟
آیا این شگفت انگیز و عالی نیست که دیگر مجبور و ناچار نیستید با فردی که مرد یا زن رویایی ۱۰۰% شما نبوده، ازدواج کنید.

بهترین ابزار برای موفقیت در ارتباط و انتخاب فرد ایده آل این است که فردی را انتخاب کنیم که افکار و باورهایش در ارتباط با هدف ما از ارتباط با او، همسو و هم فرکانس با هم باشد.

ما گفتیم که ” قانون جذب ” قانون جذب همانندهاست؛ ما در این مقاله دقیقا از این اصل برای جذب افراد متناسب با علت و انگیزه ارتباط خود استفاده خواهیم کرد.

تنها یک نفر است که می تواند بهترین و ایده آل ترین فرد را برای شما تشخیص دهد و آن یک نفر، فقط و فقط خود شما هستید؛ چون تنها کسی که از هدف از ارتباط و ویژگی های فردی شما آگاه است، کسی نیست جز خود شما. اما در مرحله تشخیص فرد مورد علاقه توسط خود فرد، یک مشکل بزرگ وجود دارد.


چرا هنوز از دوره نخبگان قانون جذب برای تحقق آرزوهایتان استفاده نمی‌کنید ؟

 کلیک کنید تا عضوی از نخبگان قانون جذب باشید !‍ 

  مشاوره خرید محصول: ۲۶۷۲۱۸۴۱-۰۲۱

 

متاسفانه اکثر افراد قدرت تشخیص را ندارند، یعنی ساختار روانی و تجربه افراد عموما در روند رشد شخصیتی و سیستم روانی به این ابزار مجهز نشده است؛ متاسفانه بیشتر افراد حتی در سنین جوانی و بعداز آن هم توانایی شناخت ویژگی های خود را ندارند و مهمترین و اصلی ترین علت شکست در یک ارتباط، عدم توانایی در شناخت و تحلیل واقع گرایانه از خود و در نتیجه نیازها و خواسته های خود است.

پس برای پاسخ به سوال بالا، بهترین راهکار، تلاش برای شناخت خود و ایجاد ویژگی های موردنظرمان در خود است. مثلا اگر به دنبال جذب شخص قابل اعتماد هستید، باید خودتان فرد قابل اعتمادی باشید؛ اگر میخواهید همسری شاد و راضی داشته باشید باید ابتدا خودتان شاد و راضی باشید و …

پیشنهاد ویژه ما برای شما: سمینار شگفت انگیز ۵ اصل برآورده شدن همه آرزوها | ون دایر

در محصول قانون جذب عشق + خودهیپنوتیزم جذب همسر دلخواه، شما در ابتدا می آموزید که چطور خودتان را بشناسید و چگونه فرد مورد علاقه خود را تشخیص دهید و بعد جذب کنید و در انتها نیز با هیپنوتیزم او را اسیر عشق خود کنید.

با استفاده از یک روش دو مرحله ای بسیار ساده و قابل اجرا شما می توانید فرد خاصی را به زندگی خود جذب کنید:

اگر شخص خاص مورد نظرتان هم، شما رو بخواهد که کار تمام است و نه تنها خطری ندارد بلکه خیلی زودتر از آنکه تصورش را بکنید، یکدیگر را در زندگی رویایی خود غافلگیر خواهید کرد ولی اگر شما در رویای آن شخص نباشید، تکلیف چیست؟چطور به عشقمون برسیم

اگر فرض کنیم که آن شخص هم از قانون جذب استفاده می کند، در این صورت کشمکشی طولانی و سخت بین دو درخواست بوجود می آید و هر کدام که قدرتمندتر قانون جذب را بکار گیرد، برنده است.
و یک نکته بسیار مهم وجود دارد؛ آیا شما دوست دارید با کسی که چندان تمایلی به زندگی با شما ندارد، با کسی که شما در رویاهایش نیستید، زندگی کنید؟؟!! آیا اصلااسم این، زندگی است؟؟!!


چرا هنوز از دوره نخبگان قانون جذب برای تحقق آرزوهایتان استفاده نمی‌کنید ؟

 کلیک کنید تا عضوی از نخبگان قانون جذب باشید !‍ 

  مشاوره خرید محصول: ۲۶۷۲۱۸۴۱-۰۲۱

 

چطور جفت روحی خود را با قانون جذب عشق وارد زندگی خود بکنیم؟ راهکارهای ورود همسر ایده آل به زندگی در مقاله ۷ گام برای برگرداندان عشق بطور مفصل توضیح داده شده است.

تصویر سازی و استفاده از تخیل برای ایجاد احساس خوب از رابطه ای که انتظارش را میکشیم برای قرار گرفتن در ارتعاش جذب همسر دلخواه و ایده آل بسیار مهم است.

دوستانی که مرا میشناسند، میدانند که من قانون جذب را جدا از اقدام و عمل نمیدانم. برای رسیدن به هر آرزویی از طریق قانون جذب باید اقدام و عمل هم باشد اما اگر از من بپرسید:
چه اقدام و عملی؟؟ میگویم: نمیدانم!
چون این یک مسئله کاملا خصوصی است. اقدامات افراد مختلف، متفاوت است. لزوما هیچ دو فردی برای جذب ارتباط رویایی، یک اقدام مشابه را انجام نمیدهند.

در اینجا صحبت از انسان و عواطف انسانی است و هیچ دو انسانی نگرش و افکار و باورهای یکسانی ندارند.
اما اگر خودتان را خوب بشناسید، خواهید فهمید که اقدام مناسب چیست.

شما می توانید کارهایی را انجام دهید که تا آمدن آن شخص خودتان را با اشتیاق سوزان نگه دارید. برخی از آن کارها عبارتند از:

آیا به نظر شما آرزوی هر دختر و یا پسری که به سن ازدواج رسیده، این نیست که ازدواج موفقی داشته باشه و با همسر دلخواهش زندگی شیرینی رو آغاز کند؟ واقعیت این است که هیچ آدم سالمی در زمان ازدواج در فکر طلاق و جدایی نیست. همه یک هدف مقدس دارند و آرزویشان این است که همسر خوبی داشته و کانون خانوادگی گرمی تشکیل بدهند.

 پس چرا ازدواج ها منجر به طلاق عاطفی و قطع ارتباط می شود؟ علت ریشه ای آسیب‌های اجتماعی ناشی از ازدواج نکردن و یا دیر ازدواج کردن و افزایش آمار زندگی انفرادی در جامعه ما واقعا چیست؟ دوستان، من مشاور ازدواج و یا طلاق نیستم.

اما در دوره ای از زندگیم مسایلی برایم پیش آمد که ناگزیر ذهن پرسشگرم با یک چرای بزرگ (؟؟؟؟؟) مواجه شد و مرا وادار به تحقیق و مطالعه مدت داری در منابع معتبر “روانشناسی ازدواج و طلاق” داخلی و خارجی و بررسی آمار موجود در این زمینه کرد. در نتایج این تحقیقات که جا دارد از همکاری سر کار خانم دکتر نصیریان نهایت تشکر را داشته باشم، تقریبا برای هر دو پرسش یک علت اصلی ریشه ای یافتم: * انتخاب غلط و نامناسب در آغاز ارتباط *

حتما بخوانید: ۱۴ راهکار شگفت‌انگیز که زندگی‌ خصوصی‌ام را تغییر داد!

با شناخت خود و پذیرش تفاوت ها میتوانیم اختلاف ها را کمتر کرده و از مبدل شدن آن ها به تنفر جلوگیری کنیم و با استفاده از قانون جذب عشق ، عشق را جذب زندگیمان کنیم. یادمان باشد تا زمانی که در یک رابطه هستیم، نباید به فکر جذب رابطه جدید باشیم.
ما زمانی حق داریم به رابطه جدید فکر کنیم که رابطه قبلی به پایان رسیده باشد.

دوستانم برای موفقیت در یک ارتباط تنها یک ابزار، بهترین است:
انتخاب فردی که افکار و باورهایش در رابطه با هدف و علت آن ارتباط، با شما هم سو و هم فرکانس باشد. به زبان ساده تر :
کبوتر با کبوتر، باز با باز، کند هم جنس با هم جنس پرواز…

نگران نباشید اگر خودتان را لایق همسر رویاییتان نمیدانید! اگر خودتان را در حد همسر دلخواهتان نمیدانید! فقط کافیست روی خودتان کارکنید. در پکیج جذب عشق، رازهای پیچیده برنامه ریزی عصبی ذهن از طریق قانون جذب عشق و روانشناسی ازدواج و رابطه رویایی توسط محمود جولایی بصورت گام به گام توضیح داده شده است.

حتما بخوانید: روش گام به گام خلق رویاها در قانون جذب چیست؟

به راستی ای کاش در کنار تمام درسهایی که در مدرسه و دانشگاه می آموزیم، حتی در حد یک کلاس یک روزه، متمرکز بر پاسخ به این موضوعات مهم وجود داشت تا بجای درمان آسیب‌های شدید طلاق که هزینه های غیر قابل جبرانی را بر پیکر خانواده و اجتماع وارد میکند، در همان مرحله پیشگیری و زمان انتخاب، جلوی بروز حوادث هولناک ناشی از “جذب افراد نامناسب” را در مسیر دوست یابی و ازدواج می‌گرفتیم.

دوست خوب من – تو عالی هستی. ممنونم که در این سفر هستید تا زندگیتان را عالی و جادویی کنید.

 

برای حمایت از محتوایی که می‌پسندید، آن را به اشتراک بگذارید:

پست قبلی

بهترین کتاب های روانشناسی و موفقیت دنیا که حتما باید بخوانید کدام است؟-راز موفقیت

پست بعدی

کوین ترودو کیست؟ رازهای گروه های مخفی | دانلود رایگان سمینار کوین ترودو- راز موفقیت

ازدواج با جفت روحی در ۴ گام تضمینی!

قانون جذب | قانون جذب چیست و چگونه از آن استفاده کنیم ؟

قانون جذب در قرآن (قانون جذب در دین اسلام)

قانون ارتعاش در قانون جذب چیست؟|چگونه ارتعاش (فرکانس) قدرتمندی بفرستیم؟

درود بر شما دوست عزیز

خوشحالیم رضایت کاربران را جلب کردیم.

واقعیت این هست که در هیچ سایتی این اندازه حمایت و پشتیبانی نمی توانید ببینید.

چت انلاین سایت پاسخگوی کاربران همراه سایت هست.

همه سوالات و نظرات در سایت مورد توجه قرار می گیرد.

در کانال تلگرام دوستان میتوانند سوالات خود را مستقیم از خودم بپرسند.

در اینستاگرام و واتساپ و … هم همینطور .

همچنین دوستانی که با ما تماس تلفنی و تلگرامی می گیرند نیز راهنمایی می شوند.

همه این ها به خاطر حضور شما و جلب رضایت شما دوستان است.

لطفا همیشه به سایت خودتان سر بزنید.

موفق باشید

سایتتون عالیه ازتون ممنونم.مخصوصا این بخش که با کارشناس و پشتیبان صحبت میکنی و اونم راهنماییت میکنه

سلام ممنون از مطلب خوبتون واقعا نمیفهمم چرا باوجود این همه راهکار بازم شاهد این همه طلاق و جدایی عاطفی و اینچیزا هستیم کاش همه میتونستن درک کنن ک چقدذر میتونن زندگی قشنگی رو برا خودشون خلق کنن

سلام
با قانون جذب و عمل کردن بهش می شه زندگی زیبا و بدون دغدغه ای برای خودمون بسازیم و خیلی عالی بهترین ها رو جذب کنیم البته همراه با نکات و تکنیکهایی که استاد جولایی در دوره های نخبگان قانون جدب توضیح کامل و جامع دادند..

سلام..من حدود ۶ ماه پیش یه رابطه با شخصی که از خودم بزرگتر بود شروع کردم…از لحاظ سنی از من بزرگتر بودن..اما خصوصیات اخلاقیو طرز فکر و عقایدمون همه باهم جور بودو به خواسته های خم احترام میذاشتیم…اما بعد از چند وقت متوجه شدم که یه دروغ خیلی بزرگ بهم گفته و نتونستم هضمش کنم…و واس یه مدت اینو نتونستم هضم کنم و همش بحث کردیم …تا الان که سر یسری از مسائل رابطمون به شکل بدی تموم شد..ولی هنوز عاشقش هستمو میخوام ادامه زندگیم با اون شخص باشه…واسه برگشتنش چیکار کنم

خیلی عالی بود

سلام
من خصوصیات همسرایده آلمو نوشتم بعد یه مدت یکی وارد زندگیم شد که بیشتر خصوصیاتی که نوشنه بودمو داشت فقد شغلش اونی که نوشته بودم نیس من دوس دارم همسراینده م داروساز باشه خودم مهندسی شیمی میخونم خیلی هم دوس دارم توی کارخونه داروسازی کارکنم ولی شرایطش نیس وهیچ جوری با یه داروساز توی زندگیم برخورد نمیکنم چجوری من باید یه شخصی که داروساز هست رو جذب کنم

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

پیام شما پس از بررسی منتشر می شود

اطلاعات من را ذخیره کن تا در آینده نیازی به ورود اطلاعات نداشته باشم


ازدواج با جفت روحی در ۴ گام تضمینی!

قانون جذب | قانون جذب چیست و چگونه از آن استفاده کنیم ؟

قانون جذب در قرآن (قانون جذب در دین اسلام)

همین الان ایمیل و شماره همراه خود را وارد کنید تا ایمیل برایتان ارسال شود

آیا می‌دانید چه فرصتی پیش روی شماست ؟

همین الان می‌توانید عضوی از نخبگان قانون جذب شوید که با تدریس استاد جولایی در این دوره  قانون جذب زندگی‌شان را متحول کرده‌اند !

سلام! به اکانت کاربری خود وارد شوید

بازیابی پسورد

پسورد شما به ایمیل شما ارسال خواهد شد


https://razemovafaghiat.com/wp-content/uploads/2020/08/Attract-Love.mp3Downloads-icon


برای دانلود PDF قانون جذب عشق کلیک کنیدDownloads-icon

سلام! به اکانت کاربری خود وارد شوید

بازیابی پسورد

پسورد شما به ایمیل شما ارسال خواهد شد

راز موفقیت | محمود جولایی – آموزش تکنیک های نوین موفقیت فردی

زمان لازم برای مطالعه این مقاله ارزشمند ۹ دقیقه است.چطور به عشقمون برسیم

همه ما روزی عاشق می شویم. خیلی درد سختی است اگر کسی تا پایان عمرش هرگز عاشق نشود. اما در این عاشق شدن ها عشق اول چیز دیگری است. اینجا نیز قانون جذب کائنات کمک می کند.

 قانون جذب عشق به ما می گوید چطور عشق واقعی و رویایی خود را جذب کنید. یا چطور عشقتان را جذب کنید یا رابطه عاطفی که خراب شده را عاشقانه کنید. مقاله قانون جذب جفت روحی در «راز موفقیت» در صورتی می تواند به شما کمک کند که آن را تا آخر با دقت مطالعه کنید و فایل صوتی زیر را نیز چند بار گوش کنید:

دانلود فایل صوتی مقاله چگونه با قانون جذب عشق به عشقمان برسیم؟

اینها تنها تعدادی از پرسش هایی است که با موضوع “جذب همسر ایده آل” روزانه در گوگل سرچ می شود و شما در این مقاله جذاب، برای این سوالات پاسخ های شگفت انگیزی خواهید گرفت.


چرا هنوز از دوره نخبگان قانون جذب برای تحقق آرزوهایتان استفاده نمی‌کنید ؟

 کلیک کنید تا عضوی از نخبگان قانون جذب باشید !‍ 

  مشاوره خرید محصول: ۲۶۷۲۱۸۴۱-۰۲۱

 

قانون جذب برای عشق و روابط نیز کار می کند، چه آن را باور کنید و چه نکنید!! اگر مقاله های قانون جذب سایت راز موفقیت را خوانده باشید، می دانید که قانون جذب عشق مربوط به افکار مرتبط به روابط عاطفی و احساسی شماست. افکار مشابه، اتفاقات و افراد و اشیاء مشابه را جذب می کنند. وقتی از قانون جذب برای جذب عشق استفاده می کنید، و یا آن را برای برگرداندن عشق به کار می برید.

باید تمرکز بر عشق و شرایط بد روابط فعلیتان را متوقف کنید و تجسم و تصاویر ذهنی از اینکه چطور میخواهید باشید ایجاد کنید. در ادامه مقاله در این باره مفصلا صحبت خواهیم کرد.

حتما بخوانید:

قانون جذب برای ازدواج | چگونه با قانون جذب ازدواج کنیم؟

چگونه شخصی که عاشقش هستید را جذب کنید

آیا واقعا می شود همسر رویایی و عشق خود را جذب کنیم؟

همیشه در دوره های قانون جذب یکی از جذاب ترین و پرطرفدارترین موضوعات “جذب شخص مورد علاقه” با ویژگی های خاص بوده و تصور میشود روز بروز هم این تقاضا و تمایل افزایش یابد.

اگر بپذیریم که ارتباطات در عصر جدید حرف اول و آخر را در موفقیت‌های شغلی و حتی زندگی می زند، جذب یک فرد بخصوص و بصورت هدفمند، ارزش و اهمیت بسیار زیادی پیدا میکند.

آیا این شگفت انگیز نیست، اگر شما بتوانید افراد را بصورت گزینش اولیه و انتخابی در کنار خود داشته باشید؟
آیا این شگفت انگیز و عالی نیست که دیگر مجبور و ناچار نیستید با فردی که مرد یا زن رویایی ۱۰۰% شما نبوده، ازدواج کنید.

بهترین ابزار برای موفقیت در ارتباط و انتخاب فرد ایده آل این است که فردی را انتخاب کنیم که افکار و باورهایش در ارتباط با هدف ما از ارتباط با او، همسو و هم فرکانس با هم باشد.

ما گفتیم که ” قانون جذب ” قانون جذب همانندهاست؛ ما در این مقاله دقیقا از این اصل برای جذب افراد متناسب با علت و انگیزه ارتباط خود استفاده خواهیم کرد.

تنها یک نفر است که می تواند بهترین و ایده آل ترین فرد را برای شما تشخیص دهد و آن یک نفر، فقط و فقط خود شما هستید؛ چون تنها کسی که از هدف از ارتباط و ویژگی های فردی شما آگاه است، کسی نیست جز خود شما. اما در مرحله تشخیص فرد مورد علاقه توسط خود فرد، یک مشکل بزرگ وجود دارد.


چرا هنوز از دوره نخبگان قانون جذب برای تحقق آرزوهایتان استفاده نمی‌کنید ؟

 کلیک کنید تا عضوی از نخبگان قانون جذب باشید !‍ 

  مشاوره خرید محصول: ۲۶۷۲۱۸۴۱-۰۲۱

 

متاسفانه اکثر افراد قدرت تشخیص را ندارند، یعنی ساختار روانی و تجربه افراد عموما در روند رشد شخصیتی و سیستم روانی به این ابزار مجهز نشده است؛ متاسفانه بیشتر افراد حتی در سنین جوانی و بعداز آن هم توانایی شناخت ویژگی های خود را ندارند و مهمترین و اصلی ترین علت شکست در یک ارتباط، عدم توانایی در شناخت و تحلیل واقع گرایانه از خود و در نتیجه نیازها و خواسته های خود است.

پس برای پاسخ به سوال بالا، بهترین راهکار، تلاش برای شناخت خود و ایجاد ویژگی های موردنظرمان در خود است. مثلا اگر به دنبال جذب شخص قابل اعتماد هستید، باید خودتان فرد قابل اعتمادی باشید؛ اگر میخواهید همسری شاد و راضی داشته باشید باید ابتدا خودتان شاد و راضی باشید و …

پیشنهاد ویژه ما برای شما: سمینار شگفت انگیز ۵ اصل برآورده شدن همه آرزوها | ون دایر

در محصول قانون جذب عشق + خودهیپنوتیزم جذب همسر دلخواه، شما در ابتدا می آموزید که چطور خودتان را بشناسید و چگونه فرد مورد علاقه خود را تشخیص دهید و بعد جذب کنید و در انتها نیز با هیپنوتیزم او را اسیر عشق خود کنید.

با استفاده از یک روش دو مرحله ای بسیار ساده و قابل اجرا شما می توانید فرد خاصی را به زندگی خود جذب کنید:

اگر شخص خاص مورد نظرتان هم، شما رو بخواهد که کار تمام است و نه تنها خطری ندارد بلکه خیلی زودتر از آنکه تصورش را بکنید، یکدیگر را در زندگی رویایی خود غافلگیر خواهید کرد ولی اگر شما در رویای آن شخص نباشید، تکلیف چیست؟چطور به عشقمون برسیم

اگر فرض کنیم که آن شخص هم از قانون جذب استفاده می کند، در این صورت کشمکشی طولانی و سخت بین دو درخواست بوجود می آید و هر کدام که قدرتمندتر قانون جذب را بکار گیرد، برنده است.
و یک نکته بسیار مهم وجود دارد؛ آیا شما دوست دارید با کسی که چندان تمایلی به زندگی با شما ندارد، با کسی که شما در رویاهایش نیستید، زندگی کنید؟؟!! آیا اصلااسم این، زندگی است؟؟!!


چرا هنوز از دوره نخبگان قانون جذب برای تحقق آرزوهایتان استفاده نمی‌کنید ؟

 کلیک کنید تا عضوی از نخبگان قانون جذب باشید !‍ 

  مشاوره خرید محصول: ۲۶۷۲۱۸۴۱-۰۲۱

 

چطور جفت روحی خود را با قانون جذب عشق وارد زندگی خود بکنیم؟ راهکارهای ورود همسر ایده آل به زندگی در مقاله ۷ گام برای برگرداندان عشق بطور مفصل توضیح داده شده است.

تصویر سازی و استفاده از تخیل برای ایجاد احساس خوب از رابطه ای که انتظارش را میکشیم برای قرار گرفتن در ارتعاش جذب همسر دلخواه و ایده آل بسیار مهم است.

دوستانی که مرا میشناسند، میدانند که من قانون جذب را جدا از اقدام و عمل نمیدانم. برای رسیدن به هر آرزویی از طریق قانون جذب باید اقدام و عمل هم باشد اما اگر از من بپرسید:
چه اقدام و عملی؟؟ میگویم: نمیدانم!
چون این یک مسئله کاملا خصوصی است. اقدامات افراد مختلف، متفاوت است. لزوما هیچ دو فردی برای جذب ارتباط رویایی، یک اقدام مشابه را انجام نمیدهند.

در اینجا صحبت از انسان و عواطف انسانی است و هیچ دو انسانی نگرش و افکار و باورهای یکسانی ندارند.
اما اگر خودتان را خوب بشناسید، خواهید فهمید که اقدام مناسب چیست.

شما می توانید کارهایی را انجام دهید که تا آمدن آن شخص خودتان را با اشتیاق سوزان نگه دارید. برخی از آن کارها عبارتند از:

آیا به نظر شما آرزوی هر دختر و یا پسری که به سن ازدواج رسیده، این نیست که ازدواج موفقی داشته باشه و با همسر دلخواهش زندگی شیرینی رو آغاز کند؟ واقعیت این است که هیچ آدم سالمی در زمان ازدواج در فکر طلاق و جدایی نیست. همه یک هدف مقدس دارند و آرزویشان این است که همسر خوبی داشته و کانون خانوادگی گرمی تشکیل بدهند.

 پس چرا ازدواج ها منجر به طلاق عاطفی و قطع ارتباط می شود؟ علت ریشه ای آسیب‌های اجتماعی ناشی از ازدواج نکردن و یا دیر ازدواج کردن و افزایش آمار زندگی انفرادی در جامعه ما واقعا چیست؟ دوستان، من مشاور ازدواج و یا طلاق نیستم.

اما در دوره ای از زندگیم مسایلی برایم پیش آمد که ناگزیر ذهن پرسشگرم با یک چرای بزرگ (؟؟؟؟؟) مواجه شد و مرا وادار به تحقیق و مطالعه مدت داری در منابع معتبر “روانشناسی ازدواج و طلاق” داخلی و خارجی و بررسی آمار موجود در این زمینه کرد. در نتایج این تحقیقات که جا دارد از همکاری سر کار خانم دکتر نصیریان نهایت تشکر را داشته باشم، تقریبا برای هر دو پرسش یک علت اصلی ریشه ای یافتم: * انتخاب غلط و نامناسب در آغاز ارتباط *

حتما بخوانید: ۱۴ راهکار شگفت‌انگیز که زندگی‌ خصوصی‌ام را تغییر داد!

با شناخت خود و پذیرش تفاوت ها میتوانیم اختلاف ها را کمتر کرده و از مبدل شدن آن ها به تنفر جلوگیری کنیم و با استفاده از قانون جذب عشق ، عشق را جذب زندگیمان کنیم. یادمان باشد تا زمانی که در یک رابطه هستیم، نباید به فکر جذب رابطه جدید باشیم.
ما زمانی حق داریم به رابطه جدید فکر کنیم که رابطه قبلی به پایان رسیده باشد.

دوستانم برای موفقیت در یک ارتباط تنها یک ابزار، بهترین است:
انتخاب فردی که افکار و باورهایش در رابطه با هدف و علت آن ارتباط، با شما هم سو و هم فرکانس باشد. به زبان ساده تر :
کبوتر با کبوتر، باز با باز، کند هم جنس با هم جنس پرواز…

نگران نباشید اگر خودتان را لایق همسر رویاییتان نمیدانید! اگر خودتان را در حد همسر دلخواهتان نمیدانید! فقط کافیست روی خودتان کارکنید. در پکیج جذب عشق، رازهای پیچیده برنامه ریزی عصبی ذهن از طریق قانون جذب عشق و روانشناسی ازدواج و رابطه رویایی توسط محمود جولایی بصورت گام به گام توضیح داده شده است.

حتما بخوانید: روش گام به گام خلق رویاها در قانون جذب چیست؟

به راستی ای کاش در کنار تمام درسهایی که در مدرسه و دانشگاه می آموزیم، حتی در حد یک کلاس یک روزه، متمرکز بر پاسخ به این موضوعات مهم وجود داشت تا بجای درمان آسیب‌های شدید طلاق که هزینه های غیر قابل جبرانی را بر پیکر خانواده و اجتماع وارد میکند، در همان مرحله پیشگیری و زمان انتخاب، جلوی بروز حوادث هولناک ناشی از “جذب افراد نامناسب” را در مسیر دوست یابی و ازدواج می‌گرفتیم.

دوست خوب من – تو عالی هستی. ممنونم که در این سفر هستید تا زندگیتان را عالی و جادویی کنید.

 

برای حمایت از محتوایی که می‌پسندید، آن را به اشتراک بگذارید:

پست قبلی

بهترین کتاب های روانشناسی و موفقیت دنیا که حتما باید بخوانید کدام است؟-راز موفقیت

پست بعدی

کوین ترودو کیست؟ رازهای گروه های مخفی | دانلود رایگان سمینار کوین ترودو- راز موفقیت

ازدواج با جفت روحی در ۴ گام تضمینی!

قانون جذب | قانون جذب چیست و چگونه از آن استفاده کنیم ؟

قانون جذب در قرآن (قانون جذب در دین اسلام)

قانون ارتعاش در قانون جذب چیست؟|چگونه ارتعاش (فرکانس) قدرتمندی بفرستیم؟

درود بر شما دوست عزیز

خوشحالیم رضایت کاربران را جلب کردیم.

واقعیت این هست که در هیچ سایتی این اندازه حمایت و پشتیبانی نمی توانید ببینید.

چت انلاین سایت پاسخگوی کاربران همراه سایت هست.

همه سوالات و نظرات در سایت مورد توجه قرار می گیرد.

در کانال تلگرام دوستان میتوانند سوالات خود را مستقیم از خودم بپرسند.

در اینستاگرام و واتساپ و … هم همینطور .

همچنین دوستانی که با ما تماس تلفنی و تلگرامی می گیرند نیز راهنمایی می شوند.

همه این ها به خاطر حضور شما و جلب رضایت شما دوستان است.

لطفا همیشه به سایت خودتان سر بزنید.

موفق باشید

سایتتون عالیه ازتون ممنونم.مخصوصا این بخش که با کارشناس و پشتیبان صحبت میکنی و اونم راهنماییت میکنه

سلام ممنون از مطلب خوبتون واقعا نمیفهمم چرا باوجود این همه راهکار بازم شاهد این همه طلاق و جدایی عاطفی و اینچیزا هستیم کاش همه میتونستن درک کنن ک چقدذر میتونن زندگی قشنگی رو برا خودشون خلق کنن

سلام
با قانون جذب و عمل کردن بهش می شه زندگی زیبا و بدون دغدغه ای برای خودمون بسازیم و خیلی عالی بهترین ها رو جذب کنیم البته همراه با نکات و تکنیکهایی که استاد جولایی در دوره های نخبگان قانون جدب توضیح کامل و جامع دادند..

سلام..من حدود ۶ ماه پیش یه رابطه با شخصی که از خودم بزرگتر بود شروع کردم…از لحاظ سنی از من بزرگتر بودن..اما خصوصیات اخلاقیو طرز فکر و عقایدمون همه باهم جور بودو به خواسته های خم احترام میذاشتیم…اما بعد از چند وقت متوجه شدم که یه دروغ خیلی بزرگ بهم گفته و نتونستم هضمش کنم…و واس یه مدت اینو نتونستم هضم کنم و همش بحث کردیم …تا الان که سر یسری از مسائل رابطمون به شکل بدی تموم شد..ولی هنوز عاشقش هستمو میخوام ادامه زندگیم با اون شخص باشه…واسه برگشتنش چیکار کنم

خیلی عالی بود

سلام
من خصوصیات همسرایده آلمو نوشتم بعد یه مدت یکی وارد زندگیم شد که بیشتر خصوصیاتی که نوشنه بودمو داشت فقد شغلش اونی که نوشته بودم نیس من دوس دارم همسراینده م داروساز باشه خودم مهندسی شیمی میخونم خیلی هم دوس دارم توی کارخونه داروسازی کارکنم ولی شرایطش نیس وهیچ جوری با یه داروساز توی زندگیم برخورد نمیکنم چجوری من باید یه شخصی که داروساز هست رو جذب کنم

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

پیام شما پس از بررسی منتشر می شود

اطلاعات من را ذخیره کن تا در آینده نیازی به ورود اطلاعات نداشته باشم


ازدواج با جفت روحی در ۴ گام تضمینی!

قانون جذب | قانون جذب چیست و چگونه از آن استفاده کنیم ؟

قانون جذب در قرآن (قانون جذب در دین اسلام)

همین الان ایمیل و شماره همراه خود را وارد کنید تا ایمیل برایتان ارسال شود

آیا می‌دانید چه فرصتی پیش روی شماست ؟

همین الان می‌توانید عضوی از نخبگان قانون جذب شوید که با تدریس استاد جولایی در این دوره  قانون جذب زندگی‌شان را متحول کرده‌اند !

سلام! به اکانت کاربری خود وارد شوید

بازیابی پسورد

پسورد شما به ایمیل شما ارسال خواهد شد


https://razemovafaghiat.com/wp-content/uploads/2020/08/Attract-Love.mp3Downloads-icon


برای دانلود PDF قانون جذب عشق کلیک کنیدDownloads-icon

پورتال جوانان ایرانی

روش عاشق کردن : چطور کسی را که دوستش داریم عاشق خود کنیم؟ برخـی افراد ممکن است با خواندن این مقاله پیشنهادات من را غیر اخلاقی و غیر منـصـفانـه تلقی کنـنـد. بـه بـازی گرفتن احساسات دیگران کار نـا پـسـندی است بـخـصوص کسانی که بسیار دوستتان دارند. خیلی خوب میشد هر کسـی را کـه خـواهان او بـودیـد سـهـل و آسـان بـه دست میاوردید بدون آنکه نیاز به نقش بازی کردن داشته باشید. اما متاسفانه دنیای واقعی همیشه اینگونه عمل نـمـیکند.  بعضی وقتها شما به امید بدست آوردن فرد خاصی ماهها خود را به آب و آتش میزنید به عشق او زنـدگی میکنـید و  حسرت داشتنش را میکشید و عاقبت بدون ثمر و نتـیجـه ناکام می مانید. و آنـجاسـت کـه راهـکـارهـای ذیل ناگهان همچون موهبتی آسمـانـی جـلـوه گـر خـواهند شد. البته توصیه های من سحر و جادو نبوده و آنگونه نیز نمیـبـاشـد که شخصی را برغم خواست و میل باطنی و با بکارگیری این تکنیکها وادار بـه آن کند که دلباخته و عاشق شما گردد. کاری که این تکنـیـکها انجام می دهند شـانـس و اقـبـال را بمقدار زیادی به سود شما افزایش می دهند. آیا این کار شرورانه و نادرست است؟ من اینطور فکر نمیکنم بنابراین به مطالعه خود ادامه دهید.

زیاد معاشرت کنید… سپس غیر قابل دسترس گردید

هـر چه بیشتر با شخصی ارتباط داشته باشید آن شخص بیشتر شما را دوست خواهد داشت. این را دیوید لیدمن متخصص رفتار انسانها بیان می کند. در واقع حق با اوسـت. چندین مطالعه دیگر نشان داده کـه در مـعـرض قـرار گـرفـتن مکرر با هر محرک خاص ما را نسبت به آن محرک علاقه مند تر می گرداند. (تنها زمانی این نظریه صدق نمی کنـد کـه واکنش اولیه ما به آن محرک منفی باشد). بنابراین در ابتدای آشنایی از آنکه کناره گیـر، گریزان و غیر قابل دسترس باشید، پرهیز کنید. در عوض به دنبـال بهانه های فراوان برای آنکه وقت خود را با وی بگذرانید باشید.چطور به عشقمون برسیم

اکنون حواستان را کاملا جمع کنید چون این مرحله زیرکانه بوده و احتیاج به مهارت دارد. درست زمانی که مطمئن شدید که او را مجذوب خود کرده و محبوب گشته اید به تدریج معاشرت خود را کاهش داده و کمتر در دسترس قرار گیرید و این کـار را تـا زمانی کـه وی دیگر شما را دیگر ملاقات نکرده و نبینـد ادامه دهید. شـما هم اکنون “قانون کمـیابی” را بطور مؤثر بکار گماردید. همه ما واقف هستیم که: مردم خـواهـان چیزهایی هستـند که نمیتوانند داشته باشند. و همیشه در دسترس بودن شـما سبب کاهـش ارزش و شـان شما می گردد. برای مثال هـرگـاه پـایتان را از در خانه بیرون بگذارید و با توده عظیمی از الماس بروی زمین روبرو گردید، کم کم برایتان عادی شده و دیگر آنها را بچشم سنگهای گرانبها و ارزشمند نخواهید نگریست. این قانون کمیابی است که سبب میشـود بـیشتر طالب آنها گردید. با آنان باشید و سپس کمیاب گردید و مشاهده خواهید کرد محبوب تر می شوید. ما مرتبا در مورد مسایلی چون شور و اشتیاق، جـاذبـه جـنـسـی و عـشـق صحبت به میان میاوریم اما به “شباهت ها” اشاره ای نمیکنیم . بـایـد آگـاه باشیم افراد با خصوصیات متضاد در بلـنـد مـدت جـذب یـکدیـگر نـمی شوند. ما همواره در جستجوی شباهتها میان خود و شریک زندگیمان می بـاشیم. اغـلب ما بـا گـشـتـن و مـعـاشرت با دوستانی که مورد علاقه امان نمی باشند ترس داریـم پس چـرا با مـعشـوق خود چنین کنیم؟ علاقمند بودن و دوست داشتن کسی بسیار مهم تر از آن است که ما عاشق آن فرد باشیم. تنـها شباهت های اخلاقی و شخصیتی ما نیست که حائز اهمیت میباشد. هرگاه شما با فردی کـه از لـحاظ ظاهـر شبـیـه شـما باشد آشنا گردید، احتمال آنکه وی شیفته و دلباخته شما گردد ۴ برابر بیشتر میباشد.

کار دلپسندی برایش انجام ندهید…. بـگذاریـد او برایتان کارهای دلپسندی انجام دهد

هرگاه شما کار پـسـنـدیـده ای بـرای شـخـصی انجام دهید، از دو جهت احساس خوبی خواهید داشت: احـساس خـوشـنودی از خـودتان و صمیمیت با فردی که شما اندکی با عملتان لوسش کرده اید. ما معمولا بمنظور توجیه زحمات و یا هزینه هایی که صرف فرد مورد نظر کرده ایم در شایستگی و استحقاق وی مبالغه وخیالپردازی میکنیم. سـرانجام آنکه:ما آن فرد را بیشتر دوست خواهیم داشت.هرگاه شخصی برای ما کار پسندیده ای انجام میدهد، خوشنود میگردیم. اما در کنار آن احساسات ناخوشایند دیگری نیز تظاهر خواهند کرد. گاه غرق در هیجانات میشویم. در تـنگنا قرار می گیریم که مانند همان فرد بامعرفت که آن لطف را در حق شما کرده عمل نماییم یعنی آنکه لطفش را جبران کنیم. و حتی زمانیکه آن عمـل نـیک از سوی شخصی صورت می گـیـرد کـه شـما علاقه وافری به وی داشته اما نسبت به احساسش نسبت به خودتان مردد هستید، مسئله بسیار بغرنج تر میگردد. متوجه منظورم می شـوید؟ هنگامی که ما شیفته و شیدای شخصی می شویم، ناگزیریم برای او کارهای لطف آمیزی انجام دهیم.اما بهتر آنست اجازه دهید او شما را لوس کند.

 به او نگاه کنید…

زیـک روبیـن روانـشـنـاس دانشگاه هاروارد مطالعه ای را صورت داد تا دریابد آیا قادر است عشق را بطور علمی توسط ضبط مدت زمانی که دو عاشق بیکدیگر چشم دوختـه انـد، مورد اندازه گیری قرار دهد. وی دریافت که دو فردی که عمیقا عاشق یکدیگر می بـاشند ۷۵ درصد از زمانی را که گفتگو می کنند، به همدیگر نگاه می کنند. و هـنـگـامی که فرد ناخوانده ای به میان صحبتشان وارد میگردد آهسته تر روی از یکدیگر برمی گـردانـنـد. در گـفـتـگوهـای معمولی افراد ۳۰ تا ۶۰ درصد از وقت را به نگاه کردن به یـکدیـگر اخـتـصـاص می دهند. اهمیت مقیاس روبین واضح میباشد: احتمال آنکه بگوییم دو فرد تا چه میزان عاشـق و دلبـاخته یـکدیـگر هستند را می تـوان بـا انـدازه گیـری مـدت زمـانـی کـه آن دو عاشقانه به یکدیگر زل می زنند تخمین زد. برخـی روانـکاوان از آن در حین مشاوره برای آنکه دریابند تا چه اندازه زوجین به یکدیگر علاقه و عشق دارند سود می برند. هـمچنین این موضوع اطلاعات سودمند زیادی را بـرای آنـکه بـخواهید شخصی دلباخته شما گردد در اختیارتان قرار میدهد. اینگونه که: هرگاه به شخصی که دوسـتـش می دارید در حین گفتگو ۷۵ درصد از زمان به وی نگاه کنید. با این کار مغز آن فرد را فریب میـدهید. مـغز آن شخص آخرین باری که فردی تا این اندازه به او نـگـاه کـرده را بـخاطر آورده و تـحلـیـلش از این نگاه طولانی، وجود عشق و علاقه خواهد بود. در نتیجه این طـور  مـی انـدیـشد که عاشق شما است و مغزش شروع به ترشح فنیل اتیلامین (PEA) می کند. ایـن مـاده از خانواده آمفی تامین ها میباشند که توسط سیستم عصبی ترشح میگردد.هنگامی که ما عاشق میشویم PEA همان عاملی است که سبب تعریق کف دستان، احساس دل آشوبی، و افزایش ضربان قلب میشود.هر چه شخصی که شما خواهانش میباشد PEA بیشتری بدرون جریان خونش جاری گردد احتمال آنکه او دلـبـاخـتـه شـمـا گـردد افـزایـش میـیابد. زمانی که شما نمی توانید صادقانه فردی فرد بی رغبـتـی را وابسته خود کنید، بکارگیری این تکنیک تولید PEA را کاملا میسر خواهد نمود. امتحان کنید.مطمئن هستم از نتیجه کار خود شگفت زده خواهید شد. زمـانـی کـه بـا شخصی هستید به وی حس عاشق بودن را القا کنید و اینکه او سـرانـجـام بـاورش شـود که عاشق شما است، زیاد بطول نخواهد انجامید.

روی برنگردانید…

دیـگر یـافته های تعیین کننده در تحقیقات روبین: اگر فردی بـه زن و شوهری که در حـال گفتگو هستند، ملحق گردد، مدت زمان زیادی طول می کـشـد تـا نگاه آن زوج از یکدیگر منحرف شده و به نفر سوم  برگردانده شود. باز هرگاه این عمل را با شـخصـی کـه هنوز دلباخته شما نگشته بکار بندید، به او طوری القا میکنید کـه گویی دلبـاخته شماست و باعث سرازیر گشتن مقدار بـیـشـتـری PEA داخـل جریان خونش می شـوید. لئیل لونـز، مـتخصص روابط انسانها، این تکنیک را “چشمان آب نباتی” نـام نـهـاده. چشمانتان را به چشمان فردی که دوستش می دارید قفل نموده و ثابت در همان حالت نگه دارید. حتی زمانی که او صحبتـش پـایـان یـافـت و یا آنکه شخص دیـگـری به شما مـلـحـق شد، روی برنگردانید. وقتی سرانجام خـواسـتـیـد چشمانتان را از چشمانش برگردانید (پس از ۴-۳ ثانیه) آن کار را با بی میلی و آهستگی انجام دهید دقیقا مانند آنکه توسط یک آب نبات به یکدیگر چسبیده اید. شاید این تکنیک زیاد سودمند به نظر نرسد ولی باور کنید هرگاه بطور صحیح صورت گیرد از تعجب نفس شما را بند خواهد آورد. اگرآنقدر کمرو و خجالتی می باشید که قادر نیستید مستقیما به چشمها خیره شـویـد از تکنیک آب نـبـات صـرف نظر کرده و از این روش استفاده نمایید.بفردی که وارد گفتگوی شما شده روی برگردانده اما به محض آنکه سخنان آن فرد پایان یافت، بـه سرعت چشمانتان را به سمت شخص مورد علاقه خود بازگردانید. این یک حرکت بررسی کنـنده است. شما میـخواهید واکنش وی را از آنچه گوینده بیان داشته مورد بررسی قرار داده و بـه وی تفهیم کنید که بیش از آن فرد به او علاقه مند هستید.

از علم مردمک سنجی کمک بگیرید…

ما هـمگی با حالت چشمها پیش از خواب آشنا هستیم وقتی بـه آنها مینگریم نگاهـی خمارآلود است. شما تنها به یک چیز برای ایجاد حالت چشمان پیش از خواب نیاز دارید: مردمک های بزرگ و متسع. بر طبق علم مردمک سنجی این عاملی اسـت کـه هـمه ما به آن پاسخ می دهیـم. شـما قادر نیستید مردمک چشم خود را آگاهانه کنترل کنید (به همین خاطر است که می گویند چشمها هیچگاه دروغ نمیگویند). اما شما میتوانـیـد با ایجاد شرایط مناسب حالت مردمک منبسط را پدید آورده و به نتیجه دلخواه بـرسید. ابتدا نور را کاهش دهید. هـرگاه میـزان روشـنـایـی و نـور مـحیـط کاهـش یابد مردمک چشمها متسع میگردند. به همین خاطر است که استفاده از نور شمع و یا کلیدهای کاهنده نور چراغها در رستورانهای رمانتیک ضروری میباشد. تنها با ملایم کردن و کاهش نور نیست که چهره ما جذاب تر بنظر میرسند، مردمکهای منبسط نیز سودمند هستند.

دانشمندان ۲ تصویر از یک زن را به مردان نشان دادند. هر دو تصویر یکسان و مشابه بود یکی از دو تصویر طوری دستکاری شده بود که مـردمک چشـمـها بـزرگـتـر بـنـظر بـرسنـد. زمانی که تصویر دستکاری شده را نشان مردان دادند، آنهـا زن را در تـصـویـر دسـتـکاری شده، ۲ برابر جذابتر از تصویر واقـعـیـش تـشـخیـص دادنـد. بـروی چهره مردان نیز آزمایش مـشـابـهـی صـورت گـرفـت و بـه زنـان نـشـان داده شـد و نـتایج مشابهی حاصل گشت. همچنین هنگامی که ما به چیزی علاقه داریم و دوستش می داریم می نگریم، مـردمک چشمانمان باز بزرگتر و متسع می شوند. این را نیز می تـوان تـوسـط تـصـاویـر به اثبات رساند. این بار پژوهشگران تصویر یک زن زیبا را میـان تـعداد زیـادی از تـصـاویر معمولی و پیش پا افتاده قرار دادند سپس تغییر اندازه مـردمـک چـشمهای مردان حین مشاهده آن تصاویر را مورد بررسی قرار دادند. بدون اسـتـثـنـا مـردمـک چـشـمهـای مردان بروی تصویر مورد نظر منبسط می گشت. این یعنی که هرگـاه شـمـا شـدیدا مجذوب شخصی شده باشید باید تا حالا مردمک چشمانتان مانند حفره های سیاه متسع و بزرگ شده باشد!

برچسب ها : چطور کسی را که دوستش داریم عاشق خود کنیمچطور یک دختر را عاشق خود کنیمچطوری کسی را عاشق کنیمچطوری یک پسر را عاشق خود کنیمروش عاشق کردنمردمان

۴ مرداد, ۱۳۹۳

۲۸ خرداد, ۱۳۹۱

۱۴ بهمن, ۱۳۸۸

دیگه خسته شدم از تلاش های بی نتیجه
مگه میشه یکی صدها کیلومتر ازت دور باشه، هیچ احساسی نسبت به تو نداشته باشه و تو بی دلیل خودتو براش به کشتن بدی؟
هر روز آرزوی مرگ میکنم(لحظه ی مرگ ترسناکه ولی بعدش…)
جدا از عشق مشکلات خیلی زیادی دارم و جدا از این مشکلات یه مشکل خیلی بزرگ که نمیتونم توضیح بدم…

تو چقد شبيه منيواقعا چرااااا اينجوريه؟!!!!

تحمل کن ای روزا هم میگذره

تحمل کن ای
روزا هم میگذره
در هر صورت ریدم بع ای زندگی
شیراز سیتی

من از بچگی عاشق پسریم و از خیلی وقته اون ندیدم دوست خانوادگیمون هستن بعد چند سال دیدمش ازم خواهش کرد شمارمو بهش بدم منم شمارمو دادم ولی اون ی عشق داره و منو ب عنوان ی آلجی حساب میکنه واقعا نمیدونم چیکار کنم

بهش بگو

من چجوری احساسم بهش بگم، خیلی سخته، خیلی دوستش دارم اما اصلا نمیدونم چیکار کنم. یا اصلا اون منو دوست داره، عذاب وجدان گرفتم خواهش میکنم کمکم کنید.

این چیزا توی ایران اثر نداره. مردم ما فقط روزمره زندگی میکنن. اصلا نه عشقی هست نه احترامی

واقعا روش های قشنگی ندارین ، میگن هرجوری شده رابطه رو قطع نکنین حالا شما میگین هر وقت علاقه زیاد شد طرف رو کمتر ببینین و حتی ولش کنین واقعا خودتون باور دارین حرفتون رو ؟ اگر یه نفر اینکارو با شما بکنه واقعا قشنگه ؟؟!

من از بچه گیم عاشق یه دخترم اون منو فقط دوست خودش میدونه عشق هم داره چیکار کنم میگه تورو یه درصد از عشقم کمتر دوست دارم اما من میخوام عاشقم باشهدچیکار کنم کمک کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه

نام *

ایمیل *

وبسایت

دنبال کردن

سلامتی و بهداشت

نکاتی مهم در سلامت و بهداشت دهان و دندان

چطور به عشقمون برسیم

۲۸ بهمن, ۱۳۹۶

تغذیه و تناسب اندام

خواص و فواید گوجه فرنگی برای سلامتی

۱۲ خرداد, ۱۳۸۷

ازدواج و خانواده

ترس از تعهد در روابط عاشقانه

۱۵ مهر, ۱۳۹۲

تغذیه و تناسب اندام

کاربردهای نمک و سرکه

۱۱ خرداد, ۱۳۸۷

مد و مسائل زندگی

کنترل عصبانیت – آشنایی با انواع عصبانیت

۳ مهر, ۱۳۸۷

چطور کسی که عاشقش بودید را فراموش کنید

بررسی خودارضایی از نقطه نظر علمی

تنفر از والدین: چرا برخی فرزندان از والدین خود متنفر میشوند؟

وقتی مردی شما را بخواهد…

عشق یکطرفه: کسی را دوست دارید که دوستتان ندارد؟

بیشتر

مد و مسائل زندگی

چه مدل لباس‌هایی را در هنگام ورزش کردن نباید پوشید؟

۲۸ اسفند, ۱۳۹۸

مد و مسائل زندگی

نکات مهم برای لباس پوشیدن در یک دورهمی دوستانه که هر خانم باید بداند

۲۸ اسفند, ۱۳۹۸

تغذیه و تناسب اندام

۷+۱ ماده غذایی که باعث افزایش وزن می شوند

۳ اسفند, ۱۳۹۸

ازدواج و خانواده

۳ راه زیبا برای بیان عشق به کسی که دوستش داریم

۳ اسفند, ۱۳۹۸

روشهای موفقیت

۳ اصل مهم برای دستیابی به موفقیت در زندگی با الگو گرفتن از دانشمندان

۳ اسفند, ۱۳۹۸

مد و مسائل زندگی

۹+۱ جفت کفش ضروری که باید در کمد هر زنی باشد

۳ اسفند, ۱۳۹۸

مد و مسائل زندگی

معرفی ۵ کتاب ایرانی برتر از میان صدها اثر داستانی برگزیده جهان

۳ اسفند, ۱۳۹۸

تغذیه و تناسب اندام

آشنایی با مهم ترین دانه های روغنی و فواید هریک از آنها برای بدن

۳۰ دی, ۱۳۹۸

تغذیه و تناسب اندام

گیاهخوار در برابر گوشت خوار، کدام رژیم برای بدن سالم تر است؟

۳۰ دی, ۱۳۹۸

مد و مسائل زندگی

۱۱ نکته مهم برای انتخاب لباس های با کیفیت

۴ آذر, ۱۳۹۸

مد و مسائل زندگی

۷ ویژگی مهم که یک ساعت مچی را به بهترین ساعت برای انتخاب تبدیل می‌کند

۴ آذر, ۱۳۹۸

مد و مسائل زندگی

۱۰ روش تضمین شده انتخاب کفش استاندارد برای پیاده‌روی های طولانی

۴ آذر, ۱۳۹۸

مد و مسائل زندگی

۶ توصیه جالب برای گذراندن یک تعطیلات تابستانی فراموش نشدنی

۲۷ فروردین, ۱۳۹۸

مد و مسائل زندگی

۸ دلیلی که به شما می گوید چرا انسان ها به شعر احتیاج دارند

۲۷ فروردین, ۱۳۹۸

سلامتی و بهداشت

علائم گردن درد، روش های خانگی درمان گردن درد

۳۰ بهمن, ۱۳۹۷

مد و مسائل زندگی

کاربردی‌ترین لباس‌هایی که در هر فصلی از سال به آن نیاز دارید

۲۷ بهمن, ۱۳۹۷

روشهای موفقیت

۱۰ ترفند طلایی که به رشد کسب و کار شما کمک خواهد کرد

۲۷ بهمن, ۱۳۹۷

مد و مسائل زندگی

مواد لازم برای داشتن یک استایل خاص و متفاوت مردانه در فصل زمستان

۲۷ بهمن, ۱۳۹۷

مد و مسائل زندگی

مهم ترین اصول قبل از گرفتن جشن تولد برای دختر بچه‌ها

۲۷ بهمن, ۱۳۹۷

روشهای موفقیت

۱۰ گام ساده برای خودشناسی و موفقیت در زندگی فردی

۲۷ بهمن, ۱۳۹۷

کلیه حقوق سایت برای مردمان محفوظ است . استفاده غیر تجاری مطلب همراه با ذکر منبع و لینک مجاز می باشد.

اکثر افراد در زندگی خود دوست داشتن و علاقه‌مند شدن را تجربه کرده‌اند. گاهی اوقات فرد مقابل نیز احساسی مشابه دارد و به همین دلیل پا پیش می‌گذارد، اما خیلی وقت‌ها هم ممکن است علاقه دوطرفه هنوز شکل نگرفته باشد. شاید از نظر شما فهماندن این که کسی را دوست دارید سخت باشد، به‌خصوص اگر دختر هستید؛ اما واقعیت این است که شما با کمک تکنیک‌های مختلف می‌توانید به یک پسر نشان دهید که به او علاقه دارید و یا عاشقش هستید. در این مقاله سعی داریم راه‌های جذب غیرمستقیم پسر را به شما آموزش دهیم تا به این صورت به طور غیرمستقیم به پسر مورد علاقه‌تان نشان دهید که او را دوست دارید، به او علاقه‌مندید و یا عاشقش هستید. با ما همراه باشید.

فهرست مطالب

همانطور که در مقدمه گفته شد، در این قسمت‌ سعی داریم راه‌هایی به شما آموزش دهیم که با استفاده از آن‌ها بتوانید به پسر مورد علاقه‌تان نشان دهید که او را دوست دارید. توجه داشته باشید در این قسمت تکنیک‌های مختلفی گفته شده است که بهتر است با توجه به سبک شخصیتی و فرهنگی خودتان و فرد مقابل و همچنین نوع و عمق ارتباطی که با هم دارید، چند مورد را انتخاب کنید و آن‌ها را امتحان کنید.

به مردان دور و اطرافتان فکر کنید. کدامشان در میان جمع می‌درخشد و به یاد همه می‌مانند: پسر خجالتی و کم‌حرف یا مردی که همواره لبخند به لب دارد و سر صحبت را با همه باز می‌کند؟ زبان بدن و انرژی مثبت بسیار جذاب و فریبنده است و راهکار مطمئن و اثبات شده‌ای برای جذب طرف مقابل به شمار می‌آید. براساس نتایج یک مطالعۀ جدید، زبان بدن گشوده ـ یعنی ژست‌های بازی مانند لبخند زدن یا دست به سینه نبودن ـ بسیار جذاب‌تر از زبان بدن بسته ـ یعنی دست به سینه بودن و دوری کردن از دیگران ـ است.  به همین دلیل، سعی کنید زمان‌هایی که در کنار فرد مورد علاقتون هستید، از این زبان بدن پذیرا و گشوده را استفاده کنید تا به این صورت به او نشان دهید برای گفت و گو با او آماده هستید.

یکی دیگر از کارهایی که می‌توانید در جهت جذب کسی که دوست دارید انجام دهید این است که او را در شبکه‌های اجتماعی مانند اینستاگرام، داشته باشید.  با این کار می‌توانید توجه مرد مورد علاقه‌تان را جلب کنید، بدون آن که خطر رد شدن و جواب نه شنیدن را به جان بخرید. چون ممکن است او با خودش فکر کند که از دنبال کردن او هیچ منظور خاصی ندارید و صرفاً تمام آشنایان را در اینستاگرام دنبال می‌کنید. اما اگر او هم متقابلاً به شما علاقه‌مند باشد، این حرکت ساده باعث می‌شود که پیام‌های متعددی بین شما رد و بدل شود و از کجا معلوم؟ ممکن است که ارتباطتان ادامه پیدا کند و صمیمی‌تر شوید. پس از شبکه‌های اجتماعی به عنوان اهرمی برای پیشبرد نقشه‌تان و جذب پسر مورد علاقه‌تان استفاده کنید.چطور به عشقمون برسیم

شما می‌تواند با استفاده از استوری‌ها یا پست‌های متعددی که فکر می‌‎کنید موضوع خوبی برای ارتباط است، شروع کنید؛ به عنوان مثال اگر به بازی فوتبال علاقه‌مند است، یک یا دو استوری فوتبالی جنجالی ممکن است او را برای ارتباط با شما آماده کند. به‌علاوه، گاهی می‌توانید از توانمندی‌‌های او استفاده کنید؛ مثلا اگر به کتاب خواندن علاقه دارد، می‌توانید از او در این مورد راهنمایی بگیرید: “سلام، یه راهنمایی ازتون می‌خواستم. من دوست دارم نمایشنامه‌های بزرگ رو بخونم، اما الان نمی‌دونم با چه نویسنده‌ای شروع کنم. شما می‌تونید کمکم کنید؟”.

اگر خیلی او را نمی‌شناسید و نمی‌دانید چه موضوعاتی می‌تواند برای شروع صحبت مناسب باشد، نگران نباشید. شما می‌توانید از پست‌ها و استوری‌های او ایده بگیرید. به‌علاوه، برای شروع شما می‌تواند برخی از استوری‌هایش را پاسخ دهید یا زیر بعضی (نه همه) پست‌هایش نظرتان را بنویسید.

شما می‌توانید با شرکت در دوره “بهبود رابطه با موبایل”، تمام نکات و تکنیک‌های جذب مرد موردعلاقه‌تان را از طریق موبایل و شبکه‌های اجتماعی یادبگیرید.

 

شاید برایتان راحت‌تر باشد که از پسر مورد علاقه‌تان بخواهید تا در دورهمی‌های شما و دوستانتان شرکت کند، البته به شرطی که او از قبل عضوی از حلقۀ دوستانتان نباشد. فرض کنید که می‌خواهید با ده نفر از دوستانتان به کافه بروید و می‌خواهید یکی از هم‌کلاسی‌هایتان که گاهی با هم سر کلاس حرف می‌زنید هم با شما بیاید. مسلماً اگر در ابتدای آشنایی در میان یک جمع بزرگتر باشید، هر دو نفر کمتر معذب می‌شوید و استرس و فشاری را که ممکن است در یک قرار دونفره به شما وارد شود، تحمل نمی‌کنید. حتی می‌توانید از یکی از دوستانتان بخواهید که وقتی شما نزدیکش نیستید، به او بفهماند که چون به او علاقه دارید از او دعوت کرده‌اید یا این که با او حرف بزند و از زیر زبانش بکشد که آیا او هم به شما علاقه‌مند است یا خیر.

به حرف‌هایش با دقت گوش کنید

فکر کنید که در هر یک از دو موقعیت زیر چه احساسی خواهید داشت:

موقعیت اول: در حال گفتگو با یک نفر هستید، اما او دائماً وسط حرفتان می‌پرد و به حرف‌هایتان اعتراض می‌کند. فکر می‌کنید که او اصلاً به حرف‌هایتان گوش نمی‌دهد.

موقعیت دوم: در حال گفتگو با یک نفر هستید و او تک‌تک کلماتتان را با دقت گوش می‌کند. گاهی هم سوالی مرتبط با حرف‌هایتان می‌پرسد.

وقتی طرف مقابل با دقت به ما گوش می‌دهد، احساس می‌کنیم که برایمان ارزش قائل است و ما را تایید می‌کند. پس سعی کنید بیشتر شنونده باشید و از این ویژگی برای فهماندن عشقتان به طرف مقابل استفاده کنید. باید به حرف‌هایش علاقه‌مند باشید، چون خودش را دوست دارید.

برای این که نشان بدهید به یادش هستید، یک کار دوست‌داشتنی و باملاحظه بکنید. مثلاً می‌توانید:

لازم نیست خودتان را بیش از حد به زحمت بیاندازید یا هدیۀ گرانقیمتی برایش بخرید؛ هدف اصلی این است که به او بفهمانید به یادش هستید و او برایتان بیشتر از یک دوست معمولی است؛ به این ترتیب می‌توانید امیدوار باشید که او هم متقابلاً عاشقانه به شما فکر کند.

مطمئناً شما خودتان می‌توانید روی نردبان بروید، اما چرا از پسر مورد علاقه‌تان کمک نخواهید؟

مردان دوست دارند که احساس کنند دیگران، به ویژه خانم‌ها به آنها نیاز دارند. درست است که شما بانوی مستقلی هستید که  نیازی ندارید یک مرد در مربا را برایتان باز کند یا سوسک‌ زیر پایتان را بکشد، اما کمک گرفتن از مردی که به او علاقه دارید، هم اشکالی ندارد. کمک کردن به یکدیگر بخشی از یک رابطۀ سالم است، پس چرا این کار را از همین الان شروع نکنید؟

کمک خواستن از دیگران هیچ اشکالی ندارد، به شرطی که در اینکار افراط نکنید و وجهه یک دختر مستقل را از بین نبرید. این کمک می‌تواند کوچک یا بزرگ باشد: می‌توانید از او بخواهید ظرفی را که در قفسه‌های بالایی است به شما بدهید یا از او خواهش کنید که در عوض کردن لاستیک ماشین کمکتان کند. هر کمکی که از عشقتان می‌گیرید، تشکر کردن بعدش را فراموش نکنید. اگر او لطف بزرگی در حقتان کرده است، می‌توانید این موضوع را بهانه کنید و او را برای جبران لطفش به شام دعوت کنید. این مساله خودش بهانه‌ای برای دیدارهای بعدی می‌شود.

راه دیگری که می‌توانید علاقه‌تان را نشان بدهید، این است که تا حدودی دربارۀ لحظات خجالت‌آور زندگیتان و نقاط ضعفتان با او صحبت کنید. شاید شما فقط با هم آشنا هستید و خیلی با هم صمیمی نیستید، اما الان دوست دارید که به هم نزدیک‌تر شوید و یک رابطه متعهدانه با هم داشته باشید. می‌توانید موضوعی شخصی مانند داستانی از گذشته‌تان را برایش تعریف کنید یا دربارۀ رویاها و آرزوهایتان با او حرف بزنید. هیچ مردی از این راز دل گفتن‌ها به سادگی نمی‌گذرد؛ مطمئن باشید که پسر مورد علاقه‌تان به خودش افتخار می‌کند که شما او را محرم اسرارتان دانسته‌اید و احتمالاً خودش هم متقابلاً پرده از نقاط ضعفش برمی‌دارد.

اگر او به نظرتان قابل تحسین می‌آید، تعریف و تحسینتان را با صدای بلند بیان کنید. همه، به خصوص مردان از تعریف شنیدن خوششان می‌آید، می‌توانید با توجه به نوع و عمق ارتباطتان به یکی از روش‌های زیر از مرد مورد علاقه‌تان تعریف کنید:

البته مراقب باشید که زیاده‌روی نکنید، در غیر این صورت تعریف‌هایتان رنگ و بوی تملق و چاپلوسی را به خود می‌گیرد. سعی کنید تعریف‌هایتان صادقانه باشد، مثلاً وقتی او را با یک تی‌شرت آبی می‌بینید و با خودتان فکر می‌کنید “چقدر این لباس بهش میاد!”، هیچ اشکالی ندارد که این فکرتان را با صدای بلند به زبان بیاورید.

شاید این توصیه گیج کننده به نظرتان برسد و از خودتان بپرسید که چطور با دوست نشدن با یک نفر می‌توانید عشقتان را به او بفهمانید. مگر دوست شدن راه خوبی برای صمیمی‌تر شدن نیست؟ جواب هم مثبت است و هم منفی. مشکل صمیمی‌تر شدن به عنوان یک دوست این است که ممکن است تا ابد برای او همین دوست معمولی باقی بمانید. شاید او آن‌قدر به وجودتان در مقام یک دوست عادت کند که نتواند به چشم یک عاشق به شما نگاه کند.

بنابراین درست است که باید زمان بیشتری در کنارش باشید، اما مراقب باشید که در گفتگوهایتان از خواستگارهای قبلی حرف نزنید یا برای آشنایی با بقیۀ دخترها به او مشاوره ندهید. مسلماً نمی‌خواهید که تا آخر عمر دوستان معمولی هم باقی بمانید.

سرگرمی‌های مورد علاقۀ مردی را که توجهتان را جلب کرده، پیدا کنید و خودتان را به آنها علاقه‌مند نشان بدهید. از او سوالاتی دربارۀ علائقش بپرسید. اگر او بدمینتون بازی می‌کند، بهتر است شما هم راکت به دست شوید. دوست دارد وقت فراغتش را در طبیعت و فضای آزاد سپری کند یا ترجیح می‌دهد که در فضاهای سرپوشیده باقی بماند؟ یک نکته را از یاد نبرید، اگر به سرگرمی‌هایش علاقه نشان بدهید، ممکن است شانس به شما رو کند و عشقتان از شما دعوت کند که آن فعالیت را با هم انجام بدهید.

وقتی مردی چیزی را به خانمی یاد می‌دهد، این آموزش باعث می‌شود که احساس مردانگی بیشتری بکند. مثلاً می‌توانید در ادامۀ توصیۀ قبلی از او بخواهید که سرگرمی مورد علاقه‌اش را به شما هم یاد بدهد. اگر او به ماشین علاقه‌مند است، می‌توانید از او خواهش کنید که در عوض کردن روغن موتور یا لاستیک به شما کمک کند. اگر به زبان دیگری تسلط دارد، از او بخواهید که آن زبان را به شما یاد بدهد.

فقط باید از صمیم قلب به درسی که به شما یاد می‌دهد، علاقه‌مند باشید، تا درخواستتان صادقانه به نظر برسد. از این گذشته چه با این مرد به نتیجه برسید، چه نرسید، مطلب مفیدی یاد گرفته‌اید که ممکن است روزی در زندگی به کارتان بیاید.

به او نشان بدهید که چند مرده حلاجید. بگذارید درخشش استعدادهایتان او را حیرت‌زده کند.

گاهی اوقات برای جذب یک مرد کافی است که فقط خودتان باشید. فرض کنیم به مردی که با او در یک جلسۀ کاری آشنا شده‌اید، علاقه‌مند شده‌اید. اگر سخنران ماهری هستید، برای صحبت کردن در جلسۀ بعدی داوطلب شوید. به این ترتیب او شما را به عنوان یک خانم بااعتماد به نفس و زرنگ می‌بیند و واقعاً کدام مردی است که نخواهد چنین بانوی شایسته‌ای را در کنارش داشته باشد؟

شما دیگر یک دختر نوجوان نیستید، پس برای جذب مرد مورد علاقه‌تان مانند یک دختر مدرسه‌ای رفتار نکنید. در اینجا چند اشتباهی که در جذب مرد مورد علاقه پیش می‌آید را آورده‌ایم.

جلب توجه کردن لزوماً به معنای جذب نیست. جلب کردن توجه مردها بسیار آسان است، اما تضمینی نیست که با جلب کردن توجه یک مرد بتوانید او را عاشق خودتان هم بکنید. وقتی توجهش را جلب کردید، باید بدانید که واکنشش نسبت به شما چیست. آیا وقتی با او حرف می‌زنید، لبخند به لب به حرف‌هایتان گوش می‌دهد یا این که به جای گفتگو کردن با شما بیشتر با تلفنش سرگرم است؟ هرچه مهارت‌های مشاهده‌ایتان قوی‌تر باشد، زمان کمتری را برای یک مرد اشتباه هدر می‌دهید.

این اشتباه بیشتر از دخترهای کم‌سن و سال‌تر سر می‌زند، هرچند تمام خانم‌ها، فارغ از سن و سالشان ممکن است مرتکب این اشتباه بشوند. وقتی عمداً حسادت طرف مقابل را برمی‌انگیزید، بدانید که دقیقاً مانند یک بچه مدرسه‌ای رفتار می‌کنید. اما دیگر بزرگ شده‌اید، پس باید از روش‌های بهتر و ارزشمندتری برای جذب عشقتان استفاده کنید.

خب بر فرض که توجهش را جلب کردید، حالا می‌خواهید چکار کنید؟ شاید مطمئن نیستید که برای جذب عشقش باید چکار کنید یا می‌ترسید که علاقه‌تان را به او اعتراف کنید. برای این کار نیاز به تمرین دارید، اما بدانید که از پسش برمی‌آیید. اول از همه باید مطمئن شوید که زنی در زندگیش نیست و او نیز متقابلاً به شما علاقه‌مند است. این نکات را معمولاً بعد از چند دقیقه گفتگو به راحتی متوجه می‌شوید. دستش را نگاه کنید تا ببینید که حلقه دارد یا خیر و در عین حال مراقب باشید که آیا یک جفت چشم نگران از آن سوی اتاق به شما دوخته شده تا عشق یا نامزدش را از شما پس بگیرد یا خیر. وقتی توجهش را جلب کردید، به گفتگو ادامه بدهید و تلویحاً به او بفهمانید که قصد ندارید فقط دوست معمولی باشید.

چطور به عشقمون برسیم

ممکن است برای شما پیش آمده باشد که به پسری علاقه‌مند شوید و بخواهید به او بفهمانید که او را دوست دارید. برای اینکار شما بهتر است: از پرانرژی و شاد بودن و همچنین زبان بدن درست استفاده کنید، از امکانات شبکه‌های اجتماعی استفاده کنید، از او دعوت کند که به دورهمی‌های شما با دوستانتان بپیوندد، به حرف‌هایش درست و بادقت گوش کنید، برایش کاری انجام دهید که نشان دهد به او فکر می‌کنید، از او کمک بخواهید، یک موضوع شخصی (مثل راز) را با او در میان بگذارید، از او تعریف کنید، سعی نکنید دوست معمولی شوید، به سرگرمی‌هایش توجه کنید، بگذارید به شما چیزی بیاموزد و استعدادها و توانمندی‌هایتان را در یک یا دو حوزه به او نشان دهید. البته یادتان باشد در هنگام جذب کسی که دوست دارید، رفتارهای غیربالغانه مثل حسود کردن او انجام ندهید.

 

عشقت رو جذب کن

میخوای یاد بگیری چطور روز به روز بیشتر قلب عشقتو بدست بیاری؟ چطور یه رابطه موفق منجر به ازدواج داشته باشی؟ چطور یه زندگی مشترک موفق داشته باشی؟ پس فرصت را از دست نده! تو هم به جمع دنبال کنندگان پیج رادیو عشق در اینستاگرام اضافه شو…

عضویت در خبرنامه رادیو عشق

35 بازدید

45 بازدید

115 بازدید

102 بازدید

177 بازدید

دیدگاه

نام *

ایمیل *

وب‌ سایت

ذخیره نام، ایمیل و وبسایت من در مرورگر برای زمانی که دوباره دیدگاهی می‌نویسم.

مشترک نمی شومدریافت همه دیدگاه های این نوشتهفقط دریافت پاسخ دیدگاه های خودم

سلام من یه دختر ۱۵ سالم ک تازگیا احساس میکنم به پسرخالم ( ۱۶سالشه) علاقه مند شدم نمیدونم شاید اصن علاقه نباشه ب خاطر احساسات نوجوونی باشه ولی نمیدونم اون هم این احساسو داره یا ن از دخترخالم پرسیدم گف که توی جمع بیشتر از همه با تو حرف میزنه شاید دوستت داره البته خودم معتقدم که اینا نمیتونه نشانه علاقه باشه شاید فقط از طرز صحبتم خوشش بیاد میشه راهنماییم کنید بدونم دوسم داره یا نه ؟

سلام دوست گرامی به درستی اشاره کردید که این حس و علاقه به دلیل تغییرات دوره نوجوانی است و نمی‌توان روی این رفتارهای طرف مقابل‌تان، اسم علاقه را گذاشت. بهترین مسیر این است که بتوانید به پیشرفت‌های مربوط به سن خودتان بپردازید و بتوانید انتخاب‌های درست‌تری داشته باشید.

سلام من ۱۸ سالمه از روزی که مادرشون فوت کردن من با پسر همین خانم که همسایمون میشن چشم تو چشم شدیم وهر وقت همو میبینیم کنترلم دستم نیس نگاش میکنم حتی یه باربرای این که نگاش نکنم جلوی خودش صورتمو گرفتم تا فهمیدم خودشه چیکار باید بکنم به نظرتون؟

سلام دوست گرامی او سوگوار است و در شرایطی نیست که بتواند احساسات خودش را دقیق مورد ارزیابی قرار دهد. اگر این اتفاق مججد و بعد از گذشت زمان افتاد، می‌توانید در دوره« جذب عشق، از آشنایی تا ازدواج» رادیو عشق شرکت کنید تا بتواند به درستی و از راه صحیح، معیارهایتان را بشناسید.

سلام وقتتون بخیر من ۱۸ سالمه و پسری که دوستش دارم ۱۹ راستش شناختی از ایشون ندارم حتی اسمش رو هم نمی‌دونم اما تعداد دفعاتی که دیدمش رو کاملا یادمه و در ذهنم مرور میشه هروقت از جلوی مغازه شون رد میشم نمیتونم ازش چشم بردارم اما نمی‌دونم چطوری بهش بگم (سن اش رو هم از طریق برد مدرسه شون فهمیدم

سلام دوست گرامی به خوبی می‌دانید که ابراز علاقه مستقیم متاسفانه از حانب شما، نتیجه خوبی در پی نخواهد داشت. بنابراین شما ابتدا نیاز دارید مهارت‌هایی را یاد بگیرید. اما پیش از این یادگیری باید دلایلی که باعث شده است از او خوشتان بیاید را بررسی کنید و با معیارهای خودتان بسنجید. در این مسیر مشاور همراه شما خواهد بود.

سلام من یه دختر ۱۹ ساله ام از پسری خوشم اومده که همسن خودمه البته اولش اصلا بهش اهمیتی نمیدادم بعد ها متوجه نگاهای زیادش به خودم شدم حتی دختر خالم یبار گفت خیلی نگات میکنه فکر کنم دوست داره یبارم چن نفری ی بازی فکری میکردیم بامن شوخی میکرد و احساس میکنم خیلی نگاهم میکنه از کجا بفهمم دوسم داره شک دارم

سلام دوست گرامی صرفا نگاه کردن نمی‌تواند دلیل مناسبی برای علاقمندی باشد. زمانی که او بتواند به صورت مستقیم به شما ابراز علاقه کند، می‌توانید این علاقه را متوجه شوید.

راستش فکر میکنم از عکس العمل من میترسه علاوه بر نگاه خب نشانه های دیگه ام بود ولی اعترافی نکرده پس چجور بهش نشون بدم که بهش علاقه مندم ؟

من چهارده سالمه و عاشق یه پسری شدم اون توی یه فروشگاه کار میکنه اولین باری که دیدمش هیچ حسی بهش نداشتم الان یک ساله که من عاشقش شدم من احساس میکنم اون هم به من علاقه داره وقتی میرم فروشگاه وقتی منو میبینه با بقیه شوخی میکنه خودشو بامزه میکنه و وقتی ببینه که من به مشکلی برخوردم کمکم میکنه و خیلی زیاد ارتباط چشمی برقرار میکنه من نمیدونم اون من رو دوست داره یا نه نمیدونم چجوری بهش بگم دوسش دارم لطفا کمکم کنید

سلام دوست گرامی اشاره مستقیم به این علاقمندی به صلاح شما نیست، چون ممکن است این رفتارهایی که می‌بینید صرفاً یک توجه کردن عادی باشد که شما روی آن حساب ویژه‌ای باز کردید. در ضمن سن شما برای این رابطه، سن مناسبی نیست.

سلام، من شونزده سالمه و از استادمون خوشم اومده هر هفته باهاش کلاس داریم و واقعا رفتارایی داره که حس میکنم دوسم داره تو کلاس فقط به من میگه اتیش پاره دیروزم بهم گف کاریزماتیک هستی بعد وقتی من کلا حرف میزنم ریسه میره از خنده عصرا که میخوام باهاش حرف بزنم واسش یه سوال میفرستم که بهم توضیح بده و اون روز بهم گف دیدم پی ام فرستادی ولی دوست داشتم بهم زنگ بزنی من خودمو نباختم ولی واقعا معنی این کاراشو نمیدونم یعنی نمی فهمم واقعا دوسم داره یا نه بیست وچهار سال ازم بزرگتره حالا بر فرض من نمیفهمم، اون خودش تفاوت سنیمونو نمیدونه؟ بعد هرجلسه سر کلاس میگه من اصلا تفاوت سنی واسم مهم نیس سن فقط واسه من یه عدده من از همه شما بچه ترم نمیدونم چیکار کنم چشاش خیلی نافذه

سلام دوست گرامی روی این رابطه حسابی باز نکنید و تلاش کنید به این رفتارها توجهی نداشته باشید. هم اختلاف سن، هم اختلاف جایگاه استاد و شاگرد برای رابطه عاطفی خطرناک است.

سلام من چهارده ساامه عاشق پسر یکی از دوستای مامانم که همسن خودمه شدم من اونو تقریبا هر هفته میبینم چون تو باشگاه اسب سواری کلاس میریم من خودم شاهد این هستم که از اولین روزی که منو دید رفتارش به کل عوض شده ینی هر روز که میبینمش بهتر از دیروز باهام رفتار میکنه من خودم میدونم که سنم کمه اما واقعا معنی عشق رو درک میکنم از طرفی اونم به من در حدی توجه میکنه اما من هنوز نمیدونم که عاشقمه یا نه اما رفتاراش روز به روز بهتر میشه و یه جورایی داره بیشتر خودشو بهم ثابت میکنه اینم میدونم که گسی تو زندگیش نیست مامانش میگه پسرش با هر کسی شوخی نمیکنه یا با هر کسی حرف نمیزنه اما همونروز اول با من شوخی کرد خود مامانش میگه که اون با همسنای خودش یا کوچیکتر از خودش رابطه خوبی نداره اما با من حرف میزنه در مورد درس امتحان اسب علاقه به اسب سواری و خیلی چیزای دیگه روزای اول تو باشگاه اصلا سمتم نمیومد اما الان تقریبا به هر بهونه ای میاد سمتم لطفا یه راهی پیشم بزارین البته راهتون صرفا جهت فراموش کردن اون طرف نباشهیه چیز دیگه من از رفتاراش متوجه شدم که ادمیه که یکم مغروره در عین حال شوخ طبع هم هست و خیلی اجتماعیه و اینکه هر کاری میکنه که خودشو به من ثابت کنه چه تو اسب سواری چه تو درس و چه کارای دیگه

سلام دوست گرامی همانطور که اشاره کردید سن شما کم است و به این توجهات طرف مقابل، پروبال زیادی دادید؛ تلاش کنید در مورد مسائل درسی و مشترک مانند کلاس اسب سواری، باهم صحبت داشته باشید. تصمیم شما برای جذب ایشان به علت سن کم، صحیح نیست و ممکن است آسیب زیادی ببینیید.

سلام من 15 سالمه که یه پسر 24 ساله رو دوست دارم ولی نمیدونم که اون پسره منو دوست داره یا نه بعضی وقت ها فکر میکنم دوسم داره بعضی وقت ها هم فکر میکنم دوسم نداره حالا برادر پسری که دوسش دارم اومده خاستگاریم حالا نمیدونم چیکار کنم من اگه قبول نکردم شاید دیگه نیاد خاستگاریم چون برادرش منو خیلی دوس داره ولی حالا من نمیدونم کسی که اومده خاستگاریم رو دوس دارم یا نه حالا نمیدونم چیکار کنم خیلی دلم شکسته

من از پسرداییم خوشم میاد خیلی باهم صمیمی نیستیم فقط وقتی میریم خونشون یا میان در حد سلام خوبی من چیکار کنم واقعا دوستش دارم

سلام دوست گرامی به سن خودتان و او اشاره‌ای نکردید. ابتدا معیارهایی که باعث شده از او خوشتان بیاید را بررسی کنید. سپس به این مساله فکر کنید که آیا دلیل خاصی دارد که به شما توجهی ندارد؟ برای مثال با شخصی در رابطه است؟ آیا در فضای مجازی او را دنبال می‌کنید؟ چون اطلاعات اندکی از خودتان دادید، راهنمایی به شما کامل نخواهد بود؛ می‌توانید برای بررسی بیشتر نوبت مشاوره خودتان را رزرو کنید.

سلام وعرض خسته نباشیدخدمت مشاورین وروانشناس های عزیز مزاحمتون شدم برای اینکه بگم من ۱۷ سالمه عاشق دختر دوست مادرم شدم ایشونم ۱۷ سالشه من می ترسم ابراز علاقه به ایشون کنم چون می ترسم ایشون قبول نکنه وبه مامانشون بگه بعد من هم ابرو دارم توی محلمون می ترسم ابروم بره ولی من هرسال تااینجا که درس خوندم معدلم ۲۰ بوده اما از وقتی عاشق ایشون شدم تا به صفحه ی کتاب نگاه می کنم به فکر ایشون می افتم توروخدا کمکم کنید هم از درس افتادم هم نمی تونم ابراز علاقه کنم

سلام دوست گرامی دو مساله وجود دارد. مساله اول سن هردوی شماست که سن مناسبی برای ابراز علاقه نیست، چون هیجانات دوره نوجوانی باعث این علاقه شده است. مساله دوم ترس و نگرانی شما از اینکه با بیان این احساس، آبروی شما برود. ابراز احساس اگر با هدف درست و با برنامه ریزی صحیح باشد، هیچوقت این اتفاق نمی‌افتد. اما در مورد شما بهتر است که تلاش کنید تا موفقیت‌های بیشتری کسب کنید و توجه او را به مرور به خودتان جلب کنید.

سلام من دوره از اشنایی تا ازدواج رو خریدم ولی الان هرچقد میزنم رو دانلود،دانلود نمیشه و کلا اون صفحه ام رفت و نمی‌تونم پیداش کنم الان باید چیکارکنم؟؟؟؟

سلام دوست گرامی همکاران ما در پشتیبانی رادیوعشق، پاسخگوی شما خواهند بود: می‌توانیدبه شماره تلفن به شماره 09035714068 در واتساپ یا تلگرام پیام دهید.

سلام 21سالمه پسر هستم من از بچگی با دختر خالم بازی میکردیم بعد کم کم که به سن 15 یا 16 ساله رسیدن بهش علاقه مند شدم تمام خصوصیات و اخلاقش رو هم میدونم در ضمن 18 سالش هست هر ساله تابستون به خونشون میریم و دو هفته میمونیم چون اونا تهران هستند ما رشت حالا ما با هم نه رابطه خوبی داریم نه رابطه بدی موقعی که چشمش به من میوفته سریع اونورو نگاه میکنه و در روز حتی یک کلمه هم بهم نمیگه البته من بعضی ها سعی کردم باهاش صحبت کنم ولی اون خجالت میکشه یه بار قبلا ازش پرسیده بودم که ایا به کسی علاقه مند شدی فقط برای رد شدن این موضوع که در موردش حرف نزنه یه اسم اورد من چطور میتونم ابراز علاقه کنم البته من و اون تو خونه بابرادرش و برادرم تنها میمونیم برادرامون میرن اسباب بازی بازی میکنن ما تو حال تنها میمونیم چند تا سوال معمولی میپرسم پاسخ کوتاه میده و تموم میشه با تشکر از رادیو عشق

سلام دوست گرامی سن او پایین است و هنوز هویت عاطفی او شکل نگرفته است. بنابراین فعلا نمی‌توانید روی عاطفه و عشق ماندگاری حساب باز کنید. بهترین اقدام شما باید این باشد که میزان موفقیت‌های خودتان را در زمینه‌های مختلف افزایش دهید تا به چشم او فردی باشید که در زندگی فردی با پشتکار است.

سلام من یه دختر ۱۷ساله ام که حدود سه ساله عاشق یه پسر شدم که وقتی میبینتم فقط زل میزنه بهم و تازگیا میخنده یا وقتی دوستاش پیششه یه چیزی میخواد بهشون بگه بلند میگه چجور بفهمم عاشقمه یا نه

سلام دوست گرامی تا زمانی که طرف مقابل به صورت مستقیم ابراز علاقه نکرده است، روی این حرکاتش حسابی باز نکنید. ممکن است این کشش در شما به دلیل حضور در سن نوجوانی باشد.

سلام من ۲۱سالمه برای من خواستگار اومد وقراربود من باهاش ازدواج کنم اما فریب های حرف های دایی ام را خورد و باهاش ازدواج نکردم ولی بعد متوجه دروغ های دایی ام شدم راجب آن پسر حال خیلی پشیمانم چطور میتونم دوباره او بدست آورم من بشدت ترسید بودم وگرنه نامزدم رو دوست داشتم

سلام دوست گرامی اگر هنوز هویت شما شکل نگرفته که تحت تاثیر دیگران انتخاب و تصمیم می‌گیرید، بهتر است ابتدا مهارت تصمیم‌گیری خودتان را تقویت کنید. اگر طرف مقابل شما همچنان در دسترس است، می‌توانید با دریافت مشاوره، برای بازگرداندن او به رابطه تلاش کنید.

سلام من حدود دو سالی هست که عاشق یه نفر شدم و از طریق فضای مجازی بهش ابراز علاقه کردم ولی اون خوند و هیچ جوابی نداد ولی بعد از اینکه اون پیام رو خوند طرز نگاهاش عوض شده یه جور دیگه نگاه میکنه کلا تغییر کرده و حس میکنم عمدا به شهرمون میاد تا منو بیینه میخواستم بدونم اونم منو دوست داره؟

سلام دوست گرامی به سن خودتان اشاره نکردید. ابراز علاقه شما ممکن است هر رفتاری را در او ایجاد کرده باشد، اما اینکه در حال حاضر علت سفر ایشان به شهر خودتان را علاقمندبودن او بدانید، سرمایه‌گذاری بیش از اندازه است. نحوه ابراز علاقه شما بسیار مهم است که به چه صورتی علاقه خودتان را مطرح کردید؟ و دلیل این ابراز علاقه مستقیم به چه دلیلی بوده است؟ برای اینکه بتوانید مسیر«جذب عشق تا ازدواج» را به درستی پیش روید، با مشاوران رادیوعشق وقت مشاوره دریافت کنید.

سلام من یه دخترم من 13 سالمه و امسال میرم هشتم تو مدرسه تیزهوشان درس میخونم و اصلا اهل دوست دختر و دوست پسر بازی نیستم من حتی تاحالا عاشق هم نشدم خب راستش قبل از اینکه مشکلم رو بگم باید چند تا چیز و بگم من یه دخترخاله دارم که فقط 4 ماه از من کوچیکتره و دو تا پسر دایی دارم که یکیشون 12 سالشه و اون یکی از دختر خالم 2 ماه کوچیکتره خب راستش من و دختر خالم و پسر دایی هام پاتوقمون خونه مادر بزرگمه خب راستش هر وقت هممون هستیم میریم تو کوچه و بازی میکنیم یه بار که رفته بودیم تو کوچه یه پسری رو دیدیم که هم سن دختر خالم بود و میرفت هفتم خب ما باهم دوست شدیم(هممون) 4 روز باهم بازی میکردیم روز 5 ام به من ابراز علاقه کرد البته از طریق دو تا پسر دایی هام خب من اول فکر کردم دارن شوخی میکنن و منو دست میندازن چون چن بار درمورد اینکه ما عاشق فلانی هستیم و ما دوست پسر و دوست دختر داریم حرف زدیم😂 سر شوخیاا خب منم فک کردم یه شوخیه و جدی نگرفتم بعد اون یکی پسر داییم هم که هم سن دختر خالم بود اومد و گفت نمیخوای کاری کنی؟؟ خب من بین پسر دایی هام و دختر خاله هام از همشون بزرگترم من نمیدونم الان باید چیکار کنم هم سنم کمه هم شرایط عاطفی خودمو نمیدونم هم شرایط دوست پسر داشتن و ندارم از طرفی فکر میکنم این یه عشق زود گذر باشه و دلم نمیخواد اولین تجربه عشقی ام اینجوری باشه از طرفی دختر خالم آدم حساسیه میگه از پسرا بدش میاد اما حس میکنم از این پسره خوشش اومده چون تا پسره رو میبینه یهو خل میشه و جلف بازی در میاره من خودم ادم خجالتی و کم رو و کم اعتماد به نفسم از طرفی هم الان عذاب وجدان دارم که جوری رفتار کردم که توجه پسره رو به خودم جلب کردم میخوام به دختر خالم کمک کنم نمیدونم هم چه واکنشی به ابراز علاقش داشته باشم نه من اونو میشناسم نه اون منو کمکم کنین لطفا ادمین و هرکس دیگه ای که ایده ای داره ممنون میشم درمیون بزاره 🙇💖

سلام دوست گرامی اینکه اشاره کردید سن کمی دارید و آمادگی بودن در یک رابطه را ندارید حرف کاملاً درستی است. بهتر است روی همین عقیده بمانید و تا زمانی که واقعاً احساس آمادگی نکردید، وارد رابطه نشوید. در این زمان تقویت عزت نفس به شما کمک بسیاری می‌کند. همچنین باید بتوانید مهارت جرات ورزی را در خودتان تقویت کنید. تا در برابر حرف‌ها و اصرار اطرافیان به شروع رابطه، مقاومت کنید.

سلام،روزتون بخیر. من تازگیا ازیه خانومی خوشم اومده که یه سال ازخودم بزرگتره، من۱۹سالمه. باهم همکلاسی هستیم. اوایل فک کردم هوس هست اما هرچی گدشت دیدم علاقه دارم بهش،اما نمیدونم چجوری بهش بگم دوسش دارم بهش علاقه دارم که اگرجوابش منفی بود، ناراحت نشه و رابطه همکلاسی بودنمون خراب نشه. ازشمامیخوام فقط بگیدبه چه شکل بهش بگم؟

سلام دوست گرامی ابتدا برای خودتان مشخص کنید که از کدام ویژگی‌های این خانم خوشتان آمده است؟ کدام ویژگی او برای شما جذاب است؟ اشاره کردید به تازگی این اشنایی صورت گرفته است، یعنی میزان شناخت شما به احتمال زیاد پایین است. پس دقت داشته باشید که بتوانید بتدا شناخت خودتان را تکمیل کنید و سپس به او پیشنهاد آشنایی بدهید. چون سن‌تان کم است، احتمال اینکه او به شما جواب منفی بدهد، وجود دارد. اما برای شروع باید اول خصوصیات دقیق ایشان را ارزیابی کنید و زیرنظر داشته باشید. سپس یک صحبت روزمره را با او آغاز کنید تا به یک مسیر مشترک برسید.

سلام من ملینا هستم و من عاشق شدم پسر همسایه مونه خیلی جذابه من خیلی ازش خوشم میاد خیلی باهم جوریم 5ساله باهم آشناییم اون 20 سالشه من 15بعد اون یک دوست دختر داشته دوست دختره ولش میکنه بعد به خواهرش میگه که من از این کارا خوشم نمیاد همش بچه بازیه خیلی پسر خوبیه شاید بعضی اوقات به من چشمک بزنه یا میگه چطوری خوبی چیکار میکنی خیلی من دوسش دارم به خواهرشم گفتم که پسر خوبیه گفت ازش خوشت میاد گفتم آره گفت دوسش داری میخوای شمارشو بهت بدم من گفتم نه همینو گفتم بدونی داشت خیلی خوبه بعد به من گفت من از اینترنت فال گرفتم ک باهم ازدواج می‌کنید من گفتم از کجا بدونم اون منو دوسم داره یا نه

سلام دوست گرامی سن شما برای آشنایی و ازدواج و یا ورود به رابطه عاطفی بسیار پایین است، چون در حال حاضر در سن نوجوانی هستید، یعنی سنی که در آن هیجان شما در اوج خودش قرار دارد. فال اینترنتی و نظرخواهر ایشان، قابل استناد نیست. بهتر است برای جذب کردن ایشان، موفقیت‌ها و دستاوردهای خودتان را بالا ببرید.

سلام من حدود چهارساله که عاشق یه پسر شدم و من خیلی ازش خوشم میاد چجوری بهش بگم که دوستش دارم خیلی دیونشم اصلا میبینمش هول میشم اونم منو میبینه همین طوریه

سلام دوست گرامی جزییاتی از خودتان اشاره نکردید، سن خودتان و او، نحوه آشنایی و…علت علاقمندی خودتان به ایشان چیست؟ اشاره کردید به ایشان مدت زمان 4 سال علاقمند هستید، او هم همینگونه است، به چه دلیلی تا به حال، پیشقدم نشده؟ مسلما برای ابراز علاقه خودتان نباید پیشقدم شوید، چون این موضوع باعث کاهش عزت نفس در شما می‌شود. شما می‌توانید با شرکت در دوره «جذب عشق از آشنایی تا ازدواج رادیو عشق» مسیر درستی را برای جذب ایشان داشته باشید.

سلام من دوساله از پسر عمم خوشم اومده خیلی باشخصیته، خیلی پرانرژی و شوخ طبعه وقتایی ک دیدمش و….. چندبار تاحالا طرفداری کرده ازم و سعی میکنه مکالمه داشته باشه و توجه کنه نمیدونم چون دخترعموشم اینجوری رفتار میکنه یا حس دیگه ای داره هرچند بعضی وقتا سرد برخورد میکنه و بعضی وقتا خیلی صمیمی انگار میخواد یه حسی رو پنهان کنه که یهو از دستش در میره میدونید منظورم چیه؟ البته ما خیلی همو نمیبینیم شاید سالی ی بار خیلی کوتاه اونم باخانواده بنظرتون چیکار کنم؟؟؟ احساس میکنم چون سنمون کمه اقدامی نمیکنه من 17 ایشون 23 تو فضای مجازی هم خیلی فعالیت نمیکنه ک بخوام بیشتر بشناسمش

سلام دوست گرامی چون علاقه ایشان دقیق مشخص نیست، سرمایه‌گذاری شما روی رفتارهای ایشان ریسک زیادی دارد و درست نیست. بله سن کم می‌تواند هم باعث بروز هیجان‌های شدیدی در شما شود که رفتارهای او را جور دیگری برداشت کنید و هم باعث شود در او تردید وجود داشته باشد که بخواهد پیشقدم شود. به صورت کلی شما می‌توانید با دستاوردهای خوب و مثبت در زندگی و رسیدن به اهداف تحصیلی و شغلی مناسب، توجه ایشان را به خودتان جلب کنید. اما پیش از هرگونه بیان تمایل یا حتی پیشنهاد به ایشان، حتما از علاقه ایشان به خودتان مطمئن شوید.

سلام من 17 سالمه عاشق دختر همسایمون شدم چند وقته باباش وضع مالی خوبی داره ولی من اینو شنیدم که میگن تا خودت خوشبخت نباشی نمیتونی یکی دیگه هم خوشبخت کنی پس من اول میخوام به یه استقلال مالی و درامد بالا برسم بعد برم و حسمو بگم چون اگه الان بگم میگن طرف بخاطر پول باباش دختر مارو میخواد نظرشما چیه

سلام دوست گرامی استقلال مالی فاکتور بسیار مهمی برای ورود به زندگی مشترک است اما علاوه بر این باید از خودتان بپرسید به چه دلیل جذب دختری شدید که وضعیت مالی پدرش بهتر از شماست؟ چون هر تصمیم ما یک علتی دارد. فاصله طبقاتی احتمال بروز اختلاف را بیشتر می‌کند. سن شما نیز کم است و برای فکرکردن به زندگی مشترک و انتخاب کیس ازدواج زمان مناسبی نیست. علاوه بر مسائل مالی، محورهای دیگری نیز در زندگی مشترک مهم است، مانند استقلال و بلوغ فکری و عاطفی، آمادگی‌های روانی برای ورود به زندگی مشترک و متأهلی.

سلام منم عاشق پسری هستم که اسمش حسینه ما هردومون 17 سالمونه و وضع مالی ایشون از بابا من پایین تره ولی این برای من مهم نیست چند وقتی هست که میشناسمش من خیلی دوسش دارم ولی نمیدونم اونم منو دوست داره یانه یه بار سعی کردم بهش بفهمونم که دوسش دارم ولی فکر کنم نفهمید میدونم سنمون کمه ولی من واقعا دوسش دارم لطفا راهنماییم کنید تا بتونم بهش بفهمونم که دوسش دارم

سلام دوست گرامی اینکه می‌دانید سن شما کم است، این آگاهی باید به شما کمک کند که در واقعیت نیز بپذیرید این سن برای رابطه عاطفی یا ازدواج مناسب نیست. سعی کنید به جای اینکه علاقه خود را به او بفهمانید، عزت نفس خود را حفظ کنید و فضا را برای اینکه بتواند به شما ابراز علاقه کند، فراهم کنید. مثلاً در گفتگوهای‌تان درباره آینده صحبت کنید و یا از دستاوردهایی که می‌توانید در آینده داشته باشید.

سلام،من سال اول دانشگاهم و با یکی از هم کلاسیام که پسره تقریبا دوست معمولی هستیم، ولی من بعد از چند ماه احساس میکنم، دوستش دارم و اگه یه مدت ازش بی خبر باشم، همش بهش فکر میکنم و دلم براش تنگ میشه و اینکه احساس میکنم اونم منو دوست داره، اما هردومون مثل هم فکر میکنیم، اینکه احساس میکنیم، چون سنمون کمه نمیخوایم وارد رابطه بشیم و هردومون تو دانشگاه طوری برخورد میکنیم که انگار خیلی آدمای اجتماعی هستیم و دختر و پسر برامون فرقی نمیکنه این تفکر که نباید وارد رابطه بشیم، ولی میتونیم دوست معمولی باشیم رو فکر میکنم من بهش تزریق کردم،اما الان واقعا دوستش دارم، ولی من هیچ وقت اولین نفری نبودم که ازش خبر بگیرم. بیشتر برای پروژه ها بهش پیام میدم،حتی با اینکه اون میخواد از چیزای غیر درسی صحبت کنه من خداحافظی میکنم. اون اولین کسی بود که این رابطه رو شروع کرد، یعنی زمانی که ترم اول تموم شد خیلی رسمی بهم پیام داد که حالتون چطوره و منم چون به نظرم در اون زمان پسر خوب و معقولیه جوابشو دادم ولی من کلا ناخود آگاه نمیزارم هیچ اقدامی بکنه تا از حد دوستی معمولی فراتر بریم. میترسم که یه وقت یه وقت رابطمون خراب شه و دیگه روم نشه تو دانشگاه ببینمش و اینکه هروقت چت میکنیم،خیلی عادی و خودمونی ولی مثل دو تا دوست معمولی ،چت میکنیم. من حتی اسمشم تا حالا نگفتم ،فقط فامیل،اونم دید اینجوریه ،به فامیل صدام میکنه.

سلام دوست گرامی بنظر می‌رسد رفتارهای شما با احساسات‌تان در تضاد است و در عین حال که از او خوشتان می‌‌آید، اجازه نزدیک شدن او را به خودتان نمی‌دهید. این رفتار تا حدی درست است اما نباید به افراط بیفتید. به جای این موضوع حتماً از آموختن مهارت‌های اساسی یعنی مهارت ارتباط موثر، مدیریت استرس و خشم و جرات ورزی غافل نشوید. ترس شما طبیعی است اما بهترین روش این است که شما بتوانید عزت نفس خود را حفظ کنید تا بتوانید برای جذب ایشان به سمت خودتان تلاش کنید. برای مشاوره بیشتر می‌توانید از مشاوران رادیو عشق وقت مشاوره دریافت کنید.

سلام . من حدود یه سال هست عاشق پسر خاله ام هستم، زیاد با هم ارتباط نداریم فقط در حد سلام و احوال پرسی اونم فقط اگه جایی هم دیگه رو ببینم. واقعا دیگه دارم از عشقی که ب اون دارم دیونه می شم . نمیدونم چجوری بهش بگم . از ی طرف هم میگم احساس مو از طریق فضای مجازی بهش بگم شاید خوشش از من نیاد ابروم بره . چیکار کنم؟

سلام دوست گرامی چون طرف‌مقابل شما فامیل است باید با احتیاط بیشتری رفتار کنید و بی‌گدار به آب نزنید. سن خودتان و طرف‌مقابل را نگفتید و علت اینکه ایشان چه جذابیتی برای شما داشته که او را دوست دارید؟ بهتر است برای اینکه برای او جذاب باشید از همان طریق فضای مجازی متوجه شوید که ایشان به چه چیزهایی علاقه دارد و اگر برای شما مقدور بود آنها را انجام دهید. مثلاً اگر متوجه شدید که او از دخترهای مستقل و یا هنرمند خوشش میاد سعی کنید با حفظ هویت خود، این موارد را رعایت کنید تا بیشتر مورد توجه ایشان قرار بگیرید. شما می‌توانید از طریق دوره آموزشی جذب عشق تا ازدواج این مسیرها را دقیق‌تر یاد بگیرید که آسیبی به شما وارد نشود.

سلام مطالبتون عالیه من ی مشکل داشتم اون راهنمایی کنید مت از ی پسری خوشم میومد بعد ۸ ماه برام پیام داد.تو ای دی سیل کار میکنه هر وقت میرفتم خوب تحویل میگیرفت بعد عید هم رفتم سرش شلوغ بود تماس گرفت گفت تو برو من کارات انجام میدم بعد اون پیامم داد من به خاطر کارش تشکر کردم بعد گفت هر وقت کاری داشتی بگو که یک مطلبی بود ازش کمک گرفتم که منم تشکر کردم اونم از تیپ و ظاهرم تعریف کرد منم نمیدونستم چی بگم تشکر کردم بعد رفت تو لحظه افلاین دیدم نوشته دوستتون دارم ولی وقتی بعد ۲۴ ساعت انلاین شدم ویرایش کرده بود نوشته بود خیلی خوشحال میشم وقتی کاری برات انجام میدم منم باز تشکر کردم دوباره شروع کرد از ظاهرم تعریف کرد گفت خانومی من نمیدونستم چی بگم باز تشکر کردم ولی شب بهمش پیام دادام منظور ازاین پیامها چی بود گفت شخصیت خوبه و مثبت به نظر شما قصد بدی داشت یا میخواست اینجوری دل منو ببره

سلام دوست گرامی به نظر می رسد که ایشان برای جلب رضایت شما برای شما کاری انجام می دهد و برایش خوشایند است که بتواند شما را مجدداً ملاقات کند. بهتر است برای دریافت مشاوره جذب عشق از مشاوران رادیو عشق وقت مشاوره تلفنی یا آنلاین دریافت کنید.

آدرس: تهران، پونک، نبش بلوار پونک، پلاک 2، طبقه سوم، واحد 6

تلفن پشتیبانی:02146015870

رزرو نوبت مشاوره

انجمن روانشناسی آمریکا

سازمان نظام روانشناسی و مشاوره ایران

سازمان بهزیستی ایران

انجمن روانشناسی ایران

 

همگی می‌دانیم که نمی‌توانیم دیگران را وادار کنیم که دوستمان داشته باشند، هر چقدر هم که دیوانه‌وار عاشق دیگری باشیم و ذره ذره وجودمان عشق او را بخواهد، عشق اجباری نمی‌شود. سوال اینجا است که آیا راهی وجود ندارد که محبوبمان را ترغیب کنیم که عاشق ما بشود، آیا اگر هر کاری از دستمان بربیاید انجام بدهیم، شانس این که فرد رویاهایمان به ما توجه کند، بیشتر نمی‌شود؟ شاید برخی فکر کنند که این کار تقلب است، اما با استفاده از چند شگرد میتوانید به هدفتان برسید. گذشته از هر چیز موضوع مهمی در بین است، صحبت بر سر عشق است و همانطور که میدانید، همه چیز در جنگ و در عشق مجاز است.

فهرست مطالب

جذب کردن را با جلب توجه کردن اشتباه نگیرید. خیلی راحت می‌توانید با انجام دادن یک کار عجیب و خارق‌العاده یا حتی احمقانه توجه یک نفر را برای چند دقیقه جلب کنید، اما این توجه کوتاه مدت است و او به محض آن که از شما دور شود و به خانه برگردد، دیگر شما را به خاطر نخواهد آورد. جذب موفق زمانی رخ می‌دهد که توجه یک نفر را به روشی جلب کنید که او حتی بعد از جدا شدن از شما هم، به شما فکر کند.شما باید به مرد مورد علاقه‌تان نشان بدهید، خصوصیاتی دارید که او به شدت نیازمند آن‌ها است. در چنین موردی حتی اگر او از قبل علاقه‌ای به شما نداشته باشد، جذبتان خواهد شد. هر فردی در این جهان به دنبال ویژگی‌های خاصی است و این ویژگی‌ها را در هر فردی که ببیند، جذبش خواهد شد. برای مثال بعضی خانم‌ها جذب مردان بلندپرواز می‌شوند، چون جاه‌طلبی و بلندپروازی این نوید را می‌دهد که شاید این مرد روزی به فرد مهمی تبدیل شود؛ از طرفی بعضی مردان جذب زنانی می‌شوند که مورد توجه مردان دیگرند، چون با به دست آوردن یک زن محبوب احساس می‌کنند که به موقعیت بالاتری دست یافته‌اند. بنابراین علت این که مرد مورد علاقه‌تان شما را دوست ندارد، می‌تواند این باشد که شما به او نشان نداده‌اید که واجد خصوصیات مورد نیازش هستید. قبل از آن که سعی کنید توجه کسی را جلب کنید، ابتدا باید درباره او اطلاعات کافی جمع کنید و متوجه شوید که چه خصوصیاتی او را تحت تاثیر قرار می‌دهد.

در ابتدا باید دائماً اطرافش باشید تا مطمئن شوید که فراموش نمی‌شوید. نبرد برای جلب توجه نبرد دشواری است و ممکن است مسائل بسیار دیگری وجود داشته باشد که برای جلب توجه او با وجود شما رقابت کند. البته این که فقط نزدیکش باشید، کافی نیست، مادامی که او به شما علاقه‌مند نشده است، باید هر بار که در کنارش هستید، خصوصیاتی را که می‌دانید، روی او تاثیر می‌گذارد، نیز به نمایش بگذارید. بعد از آن که او به شما وابسته شد و به وجودتان در زندگی‌اش عادت کرد، با فرستادن سیگنال‌‌های مختلف گیجش کنید، مثلاً یک روز به شدت به او توجه کنید، اما روز دیگر کاملاً نادیده‌اش بگیرید.همین رویه گیج کننده را ادامه بدهید تا او از خودش بپرسد که خواسته واقعیتان چیست و آیا او را واقعاً دوست دارید یا خیر. اینجا است که می‌توانید بابت این موفقیت به خودتان تبریک بگویید، چون فکرش را کاملاً به خودتان مشغول کرده‌اید.اگر مدتی به همین رفتار ادامه بدهید، او هر روز بیشتر از قبل به شما فکر خواهد کرد تا جایی که متوجه می‌شود، زندگی کردن بدون شما برایش بسیار سخت است و از این به بعد او است که دنبالتان می‌آید.

اگر مراحل قبل را با موفقیت انجام داده باشید، او مرتب به شما فکر می‌کند و هرچند هنوز جذبتان نشده است، اما سعی می‌کند شما را که به نظرش مرموز و غیرقابل درک می‌رسید، در گروه معینی جای بدهد. در این مرحله است که باید تمام ویژگی‌های تاثیرگذارتان، به ویژه آن خصوصیاتی را که طرف مقابل فاقد آن‌ها است، به او نشان بدهید. برای مثال اگر مردی که می‌خواهید جذبش کنید، خجالتی است، شما باید با اعتماد به نفستان او را مجذوب کنید.چطور به عشقمون برسیم

اگر مردی که می‌خواهید دوستتان داشته باشد، گوشه‌گیر است و با دیگران صمیمی نمی‌شود، رفتار دوستانه‌ای با او در پیش بگیرید، اگر اعتماد به نفس ندارد، اعتماد به نفستان را نشان بدهید یا اگر از زندگی می‌ترسد، جسارت و شور زندگیتان را به نمایش بگذارید. همگی ما جذب افرادی می‌شویم که خصوصیات فوق‌العاده‌ای را دارند که خودمان فاقدش هستیم یا دارای خصوصیاتی هستند که ما هم آن‌ها را داریم و وجود آن‌ها را در خودمان می‌پسندیم.

بعد از آن که در فکر و ذهن فرد مورد علاقه‌تان جای گرفتید و به مشغولیت ذهنی او تبدیل شدید، گام بعدی این است که کمتر از گذشته دور و برش آفتابی بشوید و با دوستانتان هماهنگ کنید که وقتی کنارش نیستید، نزد او از شما تعریف کنند. مثلاً یکی از دوستانتان می‌تواند بگوید: “وای! این پسر فوق‌العاده است، تعجبی نداره که همه دخترا دنبالشن.” به این ترتیب می‌توانید از دوستانتان برای اثبات اجتماعی خودتان به فرد موردعلاقه‌تان کمک بگیرید، ضمناً چون دیگر مانند سابق همیشه کنارش نیستید، آتش شور و اشتیاق او را نیز روشن می‌کنید. غیرقابل پیش‌بینی باشید و احساساتتان را به سرعت برملا نکنید، چون هر آنچه که قابل پیش‌بینی است، کسل کننده می‌شود. انتظار می‌رود که فرد محبوبتان در این مرحله به شما علاقه‌مند شده باشد. لطفاً از این اطلاعات عاقلانه استفاده کنید.

فرد مورد علاقه‌تان را می‌توانید به راحتی، با انتخاب لباس‌های مناسب جذب کنید. پژوهش‌های متعدد نشان داده است که قرمز رنگ بسیار جذابی است و احتمال این که جذب افرادی بشویم که رنگ قرمز به تن کرده‌اند، بیشتر است. به علاوه قرمز تداعی کننده جذابیت و انرژی جنسی است.

رفتار آئینه‌ای یکی از مفاهیم جالب روانشناسی است و اطرافیانمان را به شدت تحت تاثیر قرار می‌دهد. اگر رفتار فردی را که درصدد جذبش هستید، مانند آئینه تقلید کنید، این فکر را در او به وجود می‌آورید که به هم شبیه هستید و با هم تفاهم دارید. اگر او به ساعتش نگاه کرد، شما هم به ساعتتان نگاه کنید. اگر او پایش را خاراند، شما هم پایتان را بخارانید. مطمئن باشید که از تاثیر این تکنیک شگفت‌زده خواهید شد.

وقتی می‌خواهید فردی را جذب کنید، بهتر است خودتان را به جای او بگذارید. این همدلی مزایای متعددی دارد که همگی آن‌ها در جذب فرد مورد علاقه‌تان به شما کمک می‌کند. اول این که با همدلی کردن می‌توانید نیازهای او را پیش‌بینی کنید و به این ترتیب او را مجذوب قدرت “ذهن‌خوانی” خودتان بکنید و در موقع نیاز به دادش برسید. دوم این که وقتی احساس کند که درکش می‌کنید، طبعاً احتمال این که جذبتان شود و به شما علاقه پیدا کند، بیشتر میشود. سعی کنید به نقطه‌ای برسید که بتوانید جملاتش را کامل کنید.

یکی از آسان‌ترین راه‌ها برای این که محبوبتان را به خودتان علاقه‌مند کنید، این است که به او نزدیکتر شوید. اگر همیشه نزدیکش باشید، او بیشتر با شما آشنا می‌شود و این آشنایی و درک بیشتر کمک می‌کند تا به هدفتان برسید. هر چه او بیشتر و بیشتر شما را ببیند، شانس این که به قلب او راه پیدا کنید، بالاتر می‌رود.

بهره‌گیری از حس شوخ‌طبعی همواره روش فوق‌العاده‌ای برای جذب دیگران به شمار می‌رود، به همین دلیل است که کمدین‌ها تقریباً بدون هیچ سعی و تلاشی می‌توانند با فرد دلخواه خود وارد رابطه شوند. این اثرگذاری اصطلاحاً اثر شوخ‌طبعی گفته می‌شود. اثر شوخ‌طبعی پدیده‌ای روانشناختی است که براساس آن، وقتی مسائل را به روشی شوخی‌آمیز به مخاطبمان عرضه می‌کنیم، به خاطر سپردن آن‌ها راحت‌تر می‌شود؛ بنابراین اگر می‌خواهید در خاطر فرد مورد علاقه‌تان بمانید، شوخی‌های خنده‌دار را از یاد نبرید.

دختر زیبایی کتاب‌هایش روی زمین می‌ریزد و وقتی همه با بی‌توجهی از کنارش می‌گذرند، غریبه جذابی به کمکش می‌آید و کتاب‌هایش را جمع می‌کند. کلیشهیآشنایی است، اینطور نیست؟ این تصویر آشنا نمونه‌ای از “اثر قربانی قابل شناسایی” است. پژوهش‌ها نشان داده است که احتمال کمک کردن مردم به کسی که به دردسر افتاده است و هیچ دستی برای کمک به سمتش دراز نمی‌شود، بیشتر است. برای این که این موقعیت را خلق کنید، باید تنها و نیازمند کمک باشید، البته باید مطمئن شوید که هیچ فرد دیگری به کمکتان نخواهد آمد.

منحصر به فرد بودن یکی از مطمئن‌ترین راه‌ها برای جذب فرد مورد علاقه‌تان است. هیچ کس نمی‌خواهد با فردی وارد رابطه شود که هیچ تفاوتی با دیگران ندارد. پس ترتیبی بدهید که متمایز از دیگران باشید. تنها راهی که تضمین می‌کند، می‌توانید توجه یک نفر را جلب کنید و از آن مه‌متر، به یادش بمانید، این است که همرنگ جماعت نباشید. از این تاثیرگذاری با اصطلاح “اثر عجیب و غریب بودن” یاد می‌شود. این اثر پدیده‌ای روانشناختی است که توضحیح می‌دهد، مردم مسائلی را که به روشی غیرعادی به آن‌ها عرضه می‌شود، بهتر به خاطر می‌سپارند. بنابراین اگر می‌خواهید در یادش بمانید، منحصر به فرد باشید.

کاملاً درست است که تاثیر اولیه همه چیز است و اثر آن تکرار نشدنی است. این باور درباره جذب عشق کاملاً صحت دارد. پژوهش‌ها نشان داده است که ما فقط ظرف 30 ثانیه بعد از ملاقات کردن با یک فرد جدید، درباره ادامه دادن رابطه خود با او تصمیم می‌گیریم. بنابراین سعی کنید که تاثیر اولیه خوبی به جا بگذارید. البته از سوی دیگر نتایج پژوهش‌های متعدد حاکی از آن است که وقتی در اولین برخورد از فردی خوشمان نیاید، اما بعد از آن مرتباً او را ببینیم، احتمال ایجاد شدن پیوندی قوی بینمان بسیار بالا خواهد بود. بنابراین اگر از برخورد اول نتیجه دلخواهتان را نگرفتید، ناامید نشوید، چون هنوز شانستان را برای عاشق کردن او از دست نداده‌اید.

اعتماد به نفس نقش مهمی در جذب کردن دیگران دارد. وقتی به خودتان مطمئن باشید، اطرافیان متوجه این اعتماد به نفس می‌شوند و احتمالاً این خصوصیت بیشتر از هر چیز دیگری توجهشان را جلب می‌کند. به علاوه وقتی از خودتان مطمئن باشید، دیگران در حضورتان راحت‌تر خواهند بود؛ اگر عصبی باشید، این عصبی بودن به آن‌ها نیز سرایت خواهد کرد. بهترین راه برای این که اعتماد به نفس بیشتری پیدا کنید، این است که در کاری مهارت پیدا کنید یا روش دیگری را پیدا کنید که باعث شود احساس خوبی درباره خودتان داشته باشید.

همه می‌دانند که اندکی مرموز بودن یکی از خصوصیات بسیار جذاب است. زندگی و شخصیت خودتان را بیش از حد برملا نکنید. کمی تودار باشید و رو بازی نکنید تا جذابیتتان دوچندان شود. به این ترتیب عشقتان ترغیب می‌شود که شما را بهتر بشناسد و رمز و رازهایتان را کشف کند.

پژوهش‌ها نشان داده است که وقتی دو نفر با سرعت یکسان راه می‌روند، حس می‌کنند که علاقه‌ای بین آن‌ها وجود دارد. این سرعت یکسان و همراه بودن این احساس را در آن‌ها ایجاد می‌کند که با یکدیگر هماهنگ‌اند و وجوه تشابه فراوانی دارند. هماهنگ راه رفتن نمونه‌ای از رفتار آئین‌های است که بررسی‌های دقیق‌تری بر روی آن انجام شده است. فردی که به طرف مقابلش علاقه‌مند باشد، سرعت گام‌هایش را با سرعت گام‌های او هماهنگ می‌کند، حال آن که دوستان معمولاً سرعت راه رفتنشان را با هم تنظیم نمی‌کنند.

نوشیدن قهوه یکی از بهترین ایده‌ها برای قرار اول و آشنایی است، اما آیا می‌دانستید که این قرار گرم از نظر روانشناسی نیز به جذب طرف مقابل کمک می‌کند؟ بعد از آن که نخستین قرارتان را به صرف قهوه برگزار کردید، شخصیتتان برای او تداعی کننده گرمای لذت‌بخش قهوه خواهد بود. برای مثال اثبات شده است که اگر هنگام صحبت کردن با دیگری، نوشیدنی سردی در دستتان باشد، این باور در شما شکل می‌گیرد که طرف مقابلتان شخصیت سرد و غیردوستانه‌ای دارد. از سوی دیگر اگر حین گفتگو نوشیدنی داغی، مثل قهوه در دستتان باشد، فکر می‌کنید که طرف مقابلتان شخصیت خونگرم و دوستانه‌ای دارد.

تمام توصیه‌های بالا روش‎هایی عمومی هستند، اما از یاد نبرید آنچه که برای شما جذاب است، شاید برای دوستتان کاملاً کسل کننده باشد و آنچه شما را جذب می‌کند، شاید تاثیری بر دوستتان نداشته باشد. می‌دانید بازاریاب‌ها چطور دیگران را ترغیب به خرید محصولاتشان می‌کنند؟ آن‌ها اول نوع افرادی را که درصدد جذبشان هستند، تعیین می‌کنند، سپس کمپین‌ها و تبلیغاتشان را مطابق علائق گروه مورد نظرشان طراحی می‌کنند.

 

فردی که عاشقش هستید، برای شما مهمترین آدم روی کره زمین است، بنابراین هیچ دلیلی ندارد که از جذب کردن او ناامید شوید. با پیاده کردن روش‌های خاص می‌توانید رویای خودتان را به واقعیت تبدیل کنید، می‌توانید فردی را که دوستش دارید، جذب کنید، رابطه‌تان را وقتی همه چیز به نظر تمام شده می‌رسد، ترمیم کنید یا عشق قدیمیتان را به رابطه برگردانید. در هر موقعیتی که قرار داشته باشید، ایمان داشته باشید که اوضاع بهتر خواهد شد. روش‌های کلی جذب کسی که دوستتان ندارد، شامل درگیر کردن فکر او، تبدیل جذب به مشغولیت ذهنی و بازی کردن با ذهن او می‌شود، البته ممکن است این روش‌ها برای هر فردی موثر نباشد. بهتر است برای این که ایده‌های بهتری را متناسب با مورد خاص خودتان پیدا کنید و هر چه سریعتر به عشقتان برسید، با یک مشاور مجرب تماس بگیرید.

عشقت رو جذب کن

میخوای یاد بگیری چطور روز به روز بیشتر قلب عشقتو بدست بیاری؟ چطور یه رابطه موفق منجر به ازدواج داشته باشی؟ چطور یه زندگی مشترک موفق داشته باشی؟ پس فرصت را از دست نده! تو هم به جمع دنبال کنندگان پیج رادیو عشق در اینستاگرام اضافه شو…

عضویت در خبرنامه رادیو عشق

35 بازدید

45 بازدید

115 بازدید

102 بازدید

177 بازدید

دیدگاه

نام *

ایمیل *

وب‌ سایت

ذخیره نام، ایمیل و وبسایت من در مرورگر برای زمانی که دوباره دیدگاهی می‌نویسم.

مشترک نمی شومدریافت همه دیدگاه های این نوشتهفقط دریافت پاسخ دیدگاه های خودم

چطور به عشقمون برسیم

ویژگی های خیلی زیادی داره اون خیلی با استعداد ه و من از ۶ سالگی می شناسمش و و بهش اعتماد خیلی زیادی دارم من در هنگام فراموش کردنش دچار تردید می شم و وقتی می بینمش ضربان قلبم بالا می ره و دست پاچه می شم و دوباره بهش وابسته می شم فکر نکنم زیاد دوسم داشته باشه ولی من دوست داشتم واقعیه و حتی هرشب خوابش رو می بینم و وابسته تر میشم به خودش و خاطراتش چی کار کنم

و من خیلی هدف دارم و اولین هدفم اینه که پزشک شم و دومین هدفم به دست آوردن سجاد نمی تونم فراموشش کنم چند باری هم دم مدرسه دیدمش چی کار کنم ؟

خسته نباشید من واقعا عاشقشم و براش می میرم حاظرم تمام دارایی خودم رو باهاش قسمت کنم نمی دونم یه حسه دست خودم نیست و نمی دونم باید چی کار کنم؟ به نظر شما میشه عاشقش کنم ؟ و دوستم ناراحت نمی شه ؟

سلام من دختر، و ۱۶ سالمه عاشق پسری شدم که یه سال از من بزرگتره البته اینو بگم بچه محلمونه و باباش سوپر مارکت داره باباش منو و می شناسه و خیلی دوسم داره من چند روز پیش پیج اینستاگرام اونو پیدا کردم رفتم تو دایرکتش و بهش گفتم عاشقتم و اون از من خواست که تو واتساپ بهش پیام بدم و شمارشو داد منم قبول کردم و باهم حرف زدیم اون گفت قبلا دوست دختر داشته و من ی دونستم چون دوست دخترش رفیق فاب منه بعد که باهم حرف زدیم اون گفت من اونو دوست دارم جالب این جاست که کات کرده و دوست دختر نداره و من چند بار براش اهنگ فرستادم و تولدش رو بهش تبریک گفتم من خیلی دوسش دارم بیش از حد تو درسم هیچ خللی ایجاد نشده و معدلم ۲۰ ولی دوسش دارم میشه بگید چی کار کنم ؟؟

چند بار خواستم فراموشش کنم اما نمی تونم و تا می یام فراموشش کنم یهو تو خیابون می بینمش چی کار کنم ؟☹

سلام دوست گرامی این مساله را می‌دانیم که فراموش کردنی در کار نیست، بلکه با کمک متخصص می‌توانید این اتفاق تلخ را کمرنگ کنید و به جای اینکه تمام شبانه روز خود را به او فکر کنید، این افکار را مدیریت کنید. توصیه می‌کنیم در دوره «زندگی پیروزمندانه پس از جدایی» شرکت کنید.

سلام دوست گرامی شما به صورت مستقیم ابراز علاقه کردید و طرف مقابل شما اشاره کرده که قبلاً در رابطه بوده است که فرد قبلی دوست شما بوده است!! آیا تمایلی برای ادامه این رابطه دارد؟دلایل اینکه به او علاقمند شدید را می‌توانید بگویید؟ در درس شما خللی وارد نشده، چون هنوز رابطه‌ای شروع نشده است و سن شما برای ارتباط عاطفی پایین است.

خسته نباشید من واقعا عاشقشم و براش می میرم حاظرم تمام دارایی خودم رو باهاش قسمت کنم نمی دونم یه حسه دست خودم نیست و نمی دونم باید چی کار کنم؟

خسته نباشید من واقعا عاشقشم و براش می میرم حاظرم تمام دارایی خودم رو باهاش قسمت کنم نمی دونم یه حسه دست خودم نیست و نمی دونم باید چی کار کنم؟ به نظر شما میشه عاشقش کنم ؟ و دوستم ناراحت نمی شه ؟

سلام من دخترم دو سال پیش با یک پسری آشنا شدم که دو سال از من کوچک تره ازش به عنوان یک دوست خیلی خوشم میومد اما پس از گذشت دو سال اون بهم گفت خیلی دوستم داره(چند ماه پیش) به نظرم راست هم می گفت چون خیلی به هم نزدیک بودیم و تند تند همدیگر میدیدیم خیلی باهم صمیمی بودیم و همه با حسرت به ما نگاه می کردن من هیچوقت مثل اون نگفتم که عاشقتم و دوست دارم اما اون میگفت و حتی با رفتارش نشون میدان اما راستش من میترسیدم بگم چون با خودم می گفتم زوده. خلاصه همینجوری میگذشت یه روز که پیش هم بودیم اون خواست بهم نزدیک بشه من رفتم عقب چندوقت پیشش هم من به خاطر اینکه مادرم متوجه شده بود چت می کنیم گفتم دیگه بسه اما اون گفت من هزار بار آبروم رفته و هیچی به تو نگفتم راستم میگفت. بهم گفت نکنه یکی بهتر از منو دیدیم و اینجور چیزا. میگفتم اومد سمتم من خودمو کشیدم عقب اون دوباره نزدیک شود من با لبخند و شوخی فاصله گرفتم آخه از اینجور کارا خوشم نمیاد. بعد اون با تندی رفتار کرد و گفت همه چی تموم و رفت. هنوزم که همواره هم دیگری می بینیم با هم لج افتادیم تو جمع نشستیم آروم بهم میگه حالم ازت بهم میخوره منم میگم همچنین ولی میدونم که راست نمیگه چون با اینکه قهر بودیم مثل قدیما نزدیک شد و احساسشو با رفتارش نشون میداد ولی باز میگفت ازت بدم میاد. تو جمع خیلی لجه تو تنهاییمون بد نیست. من گیج شدم یعنی دوستم داره هنوز؟ راست میگه ازم بدش میاد؟ چرا وقتی قهر بودیم مثل قدیما حتی خیلی نزدیکتر اومد سمتم و احساسشو نشون میداد و بعضی اوقات از چشمش می‌شد خوند ولی تو همون حالتم میگفت ازم بدش میاد؟ اصلا چرا وقتی بینمون به قول خودش همه چی تموم شده باز اومد سمتم؟ چطوری رابطمونو دوباره خوب کنم؟ فکر کنم هنوز دوسش دارم

سلام دوست گرامی به سن خودتان و او اشاره نکردید. هیجان ایشان برای نزدیک شدن بیشتر به شما، نشان از اهمیت دادن به ارتباط فیزیکی دارد و زمانی که شما او را پس زدید، رفتارش متفاوت شد؛ پس این نوع رفتار نشان می‌دهد که ارتباط عاطفی اولویت پایین‌تری نسبت به ارتباط فیزیکی دارد. بنابراین این انتخاب شماست که او را انتخاب کنید تا آسیب ببینید یا خیر.

ممنون که پاسخ دادین. البته آنقدر بهم نزدیک نمیشه که بخواد آسیب بزنه و من هم اجازه نمیدم و اون قصدش آسیب زدن نیست به نظرم. نظر شما چیه یعنی اینجوری داره ابراز احساسات میکنه؟ رو در رو براش سخت بود به زبون بیاره ولی مجازی میگفت. به نظر شما اگه اومد و ازم عذر خواهی کرد و فرصت دوباره خواست بهش اجازه بدم؟ یا که بزازم وضعیت همینجوری بمونه؟

سلام من عاشق پسر خالم شدم و ما قبلا همدیگرو اصلا ندیده بودیم سه سال پیش همدیگرو دیدیم و من اول ازش خوشم نمیومد ولی بعد به شدت عاشقش شدم من سنم کمه ولی اون از من بزرگتره تا حالا خیلی به هم نزدیک نشدیم بعضی موقع ها خیلی بهم نگاه عاشقانه میکنه ولی اون قبلا دختر دیگه ای رو دوست داشت و الان هم فک کنم نمیدونم دوست داره من چیکار کنم عاشقم باشه

سلام دوست گرامی به سن خودتان و او اشاره نکردید. عاشقانه نگاه کردن، دلیل بر دوست داشتن و یا برنامه‌ای برای آینده داشتن نیست. تلاش کنید در مورد مسائل مشترک باهم صحبت کنید تا اطلاعات بیشتری درباره او بدست بیاورید.

سلام فردی از طریق راه های بالا من رو به خودش جذب کرد و الان دو سالی میگذره و من الان که دیگه نمیبینمش احساس میکنم خیلی بهش وابسته شدم و همش تو فکرشم به طوری که روند عادی زندگیم رو به هم زده ، نمیدونم حسم رو بهش بگم یا نه

سلام دوست گرامی به سن خودتان اشاره نکردید. اگر به صورت حضوری به او دسترسی ندارید، بهتر است به صورت مجازی با او صحبت کنید.

سلام من یک دخترم ک عاشق ی پسری شدم ک او چن وقت پیش ب یک دختر دیگر ابراز علاقه کرده است و من کلا نمی دانم او از من خوشش می آید یان من باید چیکار کنم خواهش میکنم چیزی بگویید

سلام دوست گرامی اشاره کردید که او به شخص دیگری علاقمند است، پس خودتان جواب خود را دادید. این عشق یکطرفه ممکن است برای شما آسیب به همراه داشته باشد؛ پس بهتر است اگر از علاقه او نسبت به خودتان مطمئن نیستید، او را رها کنید.

من پسرم و ۱۹ سالمه طرف مقابلم نیز هم سن منه من از ۱۲ سالگیم بهش علاقه داشتم ولی حسمو بهش نمیتونستم بگم که یه روز حسمو بهش گفتم و او در جواب گفت من تورو به اندازه داداشم دوست دارم.من چطوری میتونم اونو جذب خودم کنم.واقعا عاشقشم و بدون اون نمیتونم زندگی کنم.

سلام دوست گرامی به نظر می‌رسد طرف مقابل بیشتر از حد یک برادر به شما علاقه‌ای ندارد و این مسیر یک طرفه از سوی شما ممکن است به نتیجه‌ای نرسد. اما برای او علاقه خودتان را بازگو کنید مجدد و دلایل خودتان را برای انتخابش بگویید.

از این کار میتونم جواب بگیرم.الان من یه سال دوسالی میشه که ندیدمش

یعنی امکان داره هیچ علاقه ای به من نداشته باشه.یه سال دوسالی میشه که ندیدم واینکه اگه دوباره حسمو بهش بگم و دلیل اینکه چرا اونو دوس دارمو بازگو کنم میتونه یه جورایی کمکم کنه یا نه

سلام من 15 سالمه و 9 ساله عاشق یه پسری هستم که 17 سالشه چند بار هم بهش ابراز احساسات کردم ولی از من خوشش نمیاد چیکار کنم که عاشقم بشه چون خیلی دوسش دارم

سلام دوست گرامی 6 سالگی شروع احساسات شما به او بوده است؟! بهتر است کمی منطقی‌تر به این ماجرا نگاه کنید. سن شما برای این ابراز علاقه مناسب نیست. تلاش کنید به جای ابراز علاقه به او، موفقیت‌های خودتان را بیشتر کنید و به وظایفی که به سن شما مربوط است رسیدگی کنید.

سلام. من عاشق یه دختری از 4 سالگیم هستم الان 14 سالمه و طرف 1 ماه ازم کوچیک تره سالی یه بار میبینمش موقعیت پیش نمیاد بهش بگم بعضی شبا خوابش رو میبینم اخرین خوابی که دیدم بد بود ولی همشون خیلی خوب بود واقعا اگر بره از پیشم خودکشی میکنم خیلی بهش وابسته هستم میبینمش سرش توی لاک خودشه و توی گوش دوستاش حرف میزنه واقعا عاشقشم به قدری نمیتوتن سرم رو بالا منم

سلام من یه دختری ام که عاشق یه پسری شدم که در ظاهر جدیه ولی خیلی روحیه نرم و لطیف دارد و مهربون است من ۲۰ سال دارم اون ۲۸ سال دارن من بدون اون نمیتونم زندگی کنم لطفا کمکم کنید ممنون

سلام دوست گرامی برای جذب عشق ایشان شما باید تلاش کنید که از طریق غیرمستقیم به او علاقه‌تان را نشان دهید. اشاره‌ای نکردید که چگونه با او آشنا شدید تا بهتر بتوانیم به شما راهنمایی کنیم. در ضمن میزان علاقه‌ای که به او پیدا کردید، کمی غیرطبیعی است و نشان از وابستگی دارد. می‌توانید در دوره« جذب عشق از آشنایی تا ازدواج» رادیوعشق شرکت کنید.

سلام من یه دختری هستم که عاشق یه پسر شده ام که اون عجیب غریبه و چند تا ویژگی رو باهم داره مثلا هم خیلی خجالتیه که سمته دخترا نمیره هم خیلی شوخ طبعه و میدونم که از چه جور دخترایی خوشش میاد از دخترا مثل خودش که شوخ باشن خوشش میاد منم اینطور هستم اما نمیدونم چطور به این پسر رو عاشق خودم کنم و بدون اون نمیتونم ممنون میشم اگر کمکم کنید

سلام دوست گرامی شما می‌توانید در دوره «جذب عشق، از آشنایی تا ازدواج رادیوعشق» شرکت کنید تا بتوانید این جذب عشق را به طریقه صحیح و علمی آموزش ببینید.

سلام من ابوالفضل هستم 12سالمه من ی دختری رو دوست داشتمم اونم12سالش بود ازمن ولی دوماه کوچیک بود اونم میگفت دوست دارم اما بعدش بهم گفت تواخلاقت خرابه من نمیتونم با تو بمونم میشه راهنمایی کنید من واقعا عاشقشم چیکارکنم.راهی هست که برگرده؟

سلام دوست گرامی شروع دوره نوجوانی همراه با کشش به سمت جنس مخالف است. احساسات متنوع و مختلفی را تجربه خواهید کرد و یکی از آنها احساس دوست داشتن است. اما این احساسات پایدار نخواهد ماند و دائماً تغییر شکل می‌دهد. بنابراین نمی‌توانید به این مساله امید فراوانی داشته باشید که این احساس همیشه دوام خواهد داشت. همانطور که طرف مقابل شما که اول از شما خوشش می‌آمد و حالا از اخلاق شما ایراد گرفته است و کنار شما نیست.

سلام وقتتون بخیر من از یه دختری خوشم اومده دلم میخواد بهش بگم ولی میترسم چون من افغانستانیمو اون ایرانیه میگم شاید سر همین قضیه از من خوشش نیاد میخواستم راهنماییم کنید یعنی میشه کاریش کرد؟!!

سلام دوست گرامی این مساله بستگی به طرز فکر طرف مقابل شما دارد و تا وقتی عنوان نکنید نمی‌شود حدسی زد.

سلام من۲۲سالمه و عاشق پسرعموی۲۷سالم شدم به شدت بهش علاقه دارم چون به پدرش که مشکلات زیادی داره خیلی کمک میکنه اکثرا شبا خوابشو میبینم وقتی بهش نزدیک میشم تمام بدنم سفت میشه و احساس میکنم کسی رو بجز اون نمیبینم تا حالا بهش ابراز علاقه نکردم ولی اونم کاری نکرده ولی بهم بی توجه نیست ممنون میشم اگه بگین چطور میتونم بهش نزدیک بشم؟

سلام دوست گرامی برای ابراز علاقه کردن راه‌های زیادی وجود دارد که یکی از آنها راه مستقیم است. اما در این شیوه مستقیم امکان اینکه طرف مقابل شما را طرد کند و یا از چشمش بیفتید زیاد است. بنابراین شیوه‌های غیرمستقیمی وجود دارند که می‌توانید از آن طریق نزدیک شوید. برای مثال شما می‌توانید به دنبال یک صحبت مشترک بگردید. در رابطه با کار، رشته تخصیلی، یک اتفاق مشترک در فامیل، موضوعات روزمره و… در واقع شما باید ابتدا گفتگو کردن با او را تمرین کنید. برای مساله شما دوره‌ای با نام «جذب عشق از آشنایی تا ازدواج» وجود دارد که می‌توانید از آموزش آن بهرمند شوید و همراه یک مشاور در این مسیر قدم بردارید.

سلام من عاشق دختری شدم که از من 1 سال بزرگتره و من اونو شدیدا دوستش دارم و اون توجهی به من نمیکنه و من بدون اون هیچ امیدی برای زندگی کردن ندارم لطفا یک راه حل به من بدین ممنونم

سلام دوست گرامی به سن خودتان اشاره نکردید. آیا به او ابراز علاقه کردید و او بی ‌توجهی می‌کند؟ یا دورادور از او خوشتان می‌آید؟ بهتر است ابتدا شناخت‌تان را از ویژگی‌های فرد ایده‌آل او بیشتر کنید تا بدانید او به جه شخصیت‌هایی بیشتر علاقه دارد. دستاوردهای خود را افزایش دهید و برای جذب صحیح ایشان از مشاوران رادیو عشق، نوبت مشاوره دریافت کنید.

سلام و خسته نباشید بابت مطالب مفیدتون من پسری ۱۶ ساله هستم و از دختری که چند ماه از خودم بزرگ تره خوشم اومده برای اولین بار که بهش گفتم قبول نکرد و دومین بار خودمو یکی دیگه جا زدم بازم قبول نکرد چند باری به صورت تلفنی مزاحم شدم و اون فهمید بعدش هم که بهش گفتم گفت آدمهایی به من پیشنهاد دادن که شانشون از تو بالا تره و منو کوچیک کرد و میگه که با هیچ کسی نمیخواد دوست بشه هیچ نشانه ای هم از علاقش به خودم رو نمیبینم میشه لطف کنید راهنمایی کنید

سلام دوست گرامی سوال دقیقی نپرسیدید نکات مهم را در نظر داشته باشید: سن کم شما که در دوره نوجوانی هستید انتخاب شخصی که از شما بزرگتر است عدم نشانه یا علاقه‌ای از طرف مقابل تحقیر شدن از جانب طرف مقابل ابتدا مشخص کنید دلیل و انگیزه‌تان از بودن در این رابطه چیست؟ و به چه دلیلی به کسی علاقمند شدید که علاقه‌ای به شما ندارد؟ می‌توانید برای بررسی بیشتر از مشاوران رادیو عشق نوبت مشاوره دریافت کنید.

سلام من پسری ۲۶ ساله ام حدود ۵ ماه پیش با یه دختری آشنا شدم و به شدت بهش علاقه مند شدم ایشون ۵ سال از من کوچک تر هستش نزدیک ۲ ماهی تو رابطه بودیم ولی بعد یه مدت گفت من بهت حس ندارم و فقط بعنوان یه دوست ساده میتونم کنارت باشم این هم اضافه کنم از طریق چنتا از دوستان باهم آشنا شدیم به شدت بهش علاقه نشون میدادم و همه جا بهت اهمیت میدادم و خیلی کارهای زیادی کردم براش ولی اون همش حرفش همین بود که بهم حس نداره بعد از جدایی هنوز همدیگه رو میبینیم یه روز خیلی باهام خوبه ولی یه روز کاملا سرد و بی تفاوته نمیدونم چیکار باید بکنم که مهرم به دل این آدم بیفته ایشون دقیقا چند روز قبل آشناییمون یه رابطه رو تموم کرده بود که طرف مقابل رو دوست داشت ولی چون خیانت دیده بود طرف مقابل رو کنار گذاشته آیا راهی هست بتونم جدب خودم بکنم؟ ما همدیگه رو هنوز میبینیم و از طریق دوستان بیرون میریم و در ارتباطیم

سلام دوست گرامی نکته مهمی که در پرسش شما وجود دارد این است که ایشان پیش از شما با شخصی در ارتباط بودند و خیانت دیدند و بلافاصله پس از چندروز با شما وارد رابطه شدند. این مساله نشان می‌دهد که او اصلاً آمادگی شروع یک رابطه جدید را ندیده است و در ارتباط قبل آسیب دیدند. بنابراین شما در حال حاضر یکی از اشتباهاتی که نباید انجام دهید اصرار به شروع رابطه عاطفی است. نقش یک ناجی و حمایت‌گر را نیز نداشته باشید و فعلاً به او فرصت دهید تا بتواند با زخمی که خورده است، کنار بیاید.

سلام من یکیو دوست دارم ک اون دوسم نداره….یعنی یجوریه که یه روز باهام خوبه یک روز بد… میدونه دوسش دارم…برای همین کم محلی میکنه…من خودم دختریم ک خیلیا میخوان باهام باشن ولی من فقط از یک نفر خوشم میاد و نمیتونم فراموشش کنم….نمیدونم چیکار کنم چه باهاش سرد باشم چه صمیمی باهام حرف نمیزنه … ولی همیشه استوریامو چک میکنه و حواسش بهم هست…نمیفهممش خیلی مغروره ..چیکار کنم خدایی .. 19سالمه:(

سلام دوست گرامی اشاره کردید با شما صحبت نمی‌کند، اما یک روز با شما خوب است یک روز بد، این مساله یک تناقض است. بالاخره باهم در ارتباط هستید یا خیر؟ اگر ارتباط شما از طریق فضای مجازی باشد و شما از این طریق به او علاقمند شدید، بهتر است کمی واقع‌بینانه‌تر به این ماجرا نگاه کنید. تا به حال از خودتان پرسیدید که جذب کدام ویژگی‌های شخصیتی در ایشان شده‌اید؟ چقدر ایشان را می‌شناسید؟ اینکه رفتار یک فرد را نمی‌فهمید، یعنی شناخت‌تان از او بسیار کم است. چون اطلاعات کمی از خودتان و نوع آشنایی گفتید، راهنمایی خیلی کلی است. بهتر است برای بررسی و یاد گرفتن شیوه صحیح جذب عشق، از مشاوران رادیو عشق نوبت مشاوره دریافت کنید.

من خیلی عاشق یه دخترم من 14سالمه و اون 16 او با من سرکوچه از مدرسه میومد من باهاش سر صحبت را باز میکردم و او گاهی اوقات پاسخ طولانی می‌داد و با من حرف میزد بعد از مدتی دیگه جوابم را نمی‌داد من خیلی دوستش دارم لطفا راهنمایی کنید

سلام دوست گرامی سن هردوی شما پایین است و سن 14 سالگی برای انتخاب یک شریک عاطفی بسیار سن پایینی است. اگر شما بتواند موفقیت‌هایی کسب کنید، خصوصا درباره درس و در آینده درباره دانشگاه و شغل، می‌توانید نظر ایشان را به خودتان جلب کنید. اختلاف سنی شما نیز مساله ساز است. چون شما درگیر یک هیجان شدید که مختص به سن شماست.

سلام من کسی را دوست دارم اما نمیخواهم با او دوست شوم ومن کسی را که دوست دارم و اما او مرا دوست ندارد ولی در اینستاگرام مرا فالو میکند و به استوری هایم نگاه میکند و درواقع توجه نشان میدهد اما من میخواهم او از من دور شود لطفا راهنمایی کنید

سلام من عاشق پسر داییم شدم البته من ۱۷ سالمه اون ۲۴ می دونم فاصله هامون زیاده ولی واقعا دوسش دارم من دوسالی میشه دوسش دارم اوایل توجه نمی‌کرد ولی بعد بهم از واتساپ پیام داد و ما خیلی البته پیام که نه بگه سلام خوبی من چالش گذاشته بودم به اون جواب داد بعد یکم مغروره ولی ما بعد از اون حرف زدیم بعضی موقع اتفاقی مشروب می‌خورد ولی خیلی کم وقتی مست میشد به من پیام میداد الان من از کجا بفهمم عاشقمه یا نه

سلام دوست گرامی سن شما اوج سن نوجوانی است که در آن هیجانات زیادی وجود دارد که یکی از این هیجانات احساس علاقه به یک جنس مخالف است. روال پیام‌ها دادن‌های ایشان نشانه‌ای از علاقه ندارد، او هم مثل هر مخاطب دیگری وقتی چالش گذاشتید، به شما پاسخ داد. پیام زمان مستی، نشانه علاقه نیست.

سلام خسته نباشید من ۱۶ سالمه و به پسری ۲۳ ساله علاقه مندم و متاسفانه از علاقه من نسبت به خودشون باخبر هستن قبل از اینکه بفهمن خیلی بهم اهمیت میدادن و بهم نگاه میکردن ولی از وقتی فهمیدن خیلی اذیت میکنن من نمیدونم دوستم داره یا ن خیلی دوست دارم بدونم ولی اصلا کاری انجام نمیدن که بشه فهمید گاهی وقتا کاری میکنن که احساس میکنم دوستم داره و بعضی وقت ها هم برعکس به نظرتون باید فراموشش کنم یا کاری کنم که بهم علاقه مند بشه؟

و اینم اضافه کنم اون پسر ی روز عاشق ی نفر بوده و شکست سختی خورده و به خاطر همین انتقام کاری که اون دختر باهاش کرده رو با دختر های دیگه انجام میده و مطمئنن خیلی سخت عاشق میشه حقیقت و مشکل اصلی من اینه که اون میتونست با من هم این کار رو بکنه ولی بهم گفت خودتو خراب من نکن نمیدونم باید چیکار کنم چون خیلی دوستش دارم و نمیتونم فراموشش کنم لطفا راهنماییم کنید که چه جوری بهش ثابت کنم دوسش دارم یا چجوری فراموشش کنم😔

سلام ببخشید من ۱۵ سالمه و چند وقتی هست که حس می کنم از یه پسر یه فامیل دورمون می شه خوشم میاد ولی خب من آدم مغرور و خجالتی هستم و یه مسئله دیگه ای هم که هست این که خب اون خونشون تو بیرجند و من تو تهران و پسره خیلی درس خون و خوبی هستش یعنی اینکه باهاش در ارتباط نیستم و واقعا نمی دونم که از من خوشش میاد یا نه باید چیکار کنم که لااقل ببینم از من خوشش میاد یانه که اگر نمی یاد فراموشش کنم چون من خوشبختانه وابستگی زیادی به کسی ندارم

سلام دوست گرامی دلیل اینکه به او علاقه پیدا کردید چیست؟ سن شما پایین است و در سن نوجوانی امکان اینکه شما از نظر احساسی به شخصی حسی پیدا کنید طبیعی است بهتر است طبق آنچه گفتید که او فرد درسخوانی است، شما نیزدستاوردهای تحصیلی خودتان را بیشتر کنید تا برای او جذاب‌تر باشید.

سلام من ۱۵ سالمه و پسری که بهش علاقه دارم ۲۰ سالشه اون پسر داییمه با یه نفر دوس شدم تا از سرم بپره ولی فایده نداشت خب اون یکی دیگرو میخواد من بهش غیر حضوری ابراز علاقه کردم ولی گفت که من بچه ام و منو مث یه خواهر دوست داره تو رو خدا بگید چیکار کنم دارم دیوونه میشم. تو جمع های خانوادگی باهام حرف میزنم میگه می‌خنده ولی مثل یه بچه باهام رفتار می‌کنه اصن جزو آدم بزرگا حسابم نمیکنه من خودم کوچیک نیستم، قدم بلنده، کاملا به بلوغ ذهنی و بدنی رسیدم ولی اون فک میکنه که من بچم همش تو فکرشم خوابش رو میبینم هرکاری میکنم تا خوشحال باشه من بار ها نشون دادم که دوسش دارم ولی نشد یه راه حل بهم بدین لطفا

سلام دوست گرامی شما در دوره نوجوانی قرار دارید و هویتی مابین کودکی و بزرگسالی برای‌تان درحال شکل‌گیری است. یکی از چالش‌های این دوره سنی، عاشق شدن زودهنگام است که شما حاضر هستید هرکاری برای او انجام دهید تا به شما توجه کند. بلوغ ذهنی که اشاره کردید در سن شما رخ نمی‌دهد و دائماً درحال تکمیل و رشد این بلوغ هستید. برای اینکه علاقمندی خود را مدیریت کنید و او شما را به چشم یک بزرگسال ببیند، قدم اول این است که برای زندگی‌تان هدف داشته باشید قدم دوم این است که علاقه خود را به صورت مستقیم به ایشان ابراز نکنید و از راه‌حل‌های اشتباهی که در گذشته انجام دادید، دست بکشید. برای راهنمایی بیشتر می‌توانید از مشاوران رادیوعشق، وقت مشاوره دریافت کنید.

سلام من ۱۴ سالم است و اون هم همینطور…برای گفتن حسم بهش اقدامی نکردم…دلیل علاقه مندی من داشتن چهره زیبا و داشتن شخصیتی با اراده قوی است…فکر نکنم از سر خجالت خودش رو پنهان میکنه چون یه مدتی با من خوب بود و با هم سر یک موضوعی حرف می زدیم(البته تو همن سوپر مارکت)بعد یه مدتی هروقت میخوام سر صحبت رو باز کنم دیگه جواب های کوتاه میده و حتی به من نگاه نمیکنه((از مدتی این جوری شد که آن رو با ۳ پسر بیرون دیدم (فقط یه بار که چند بارم خودشون ۲ نفری اودن سوپر مارکتش و همینطورجلوی مادرش با هم حرف میزدن٬میت سم با یکی از اون پسر ها رابطه داشته باشه و دلیل این که با من حرف نمیزنه همین باشه))… خیلی ممنون میشم کمکم کنید دلم واقعا از این دلتنگی سیره💔.

راستی این رو اضافه کنم که با اون پسر فقط یک بار بیرون رفته تا اونجایی که دیدم (هر روز ریز نظرش دارم)

سلام دوباره یه چیزی رو اضافه کنم که هروقت که نزدیکشم نگاهم نمیکنه ولی مثلا یه پیادرو باهاش فاصله دارم نگاه میکنه لطفا سریع جواب بدید خیلی خیلی ممنونم که کمک میکنید

سلام مطالبتون خیلی خوب بود میخواستم بگم من سن کمی دارم‌ولی عاشقم راستش من ۱۴ سالمه و طرف مقابلم ۱۵ سالشه راستش بابت سنم خیلی مسخرم میکنه ولی من هیچ اعتقادی به سن ندارم . من هر روز تو فکرشم ولی فک میکنم که من هیچ وقت تو فکرش نیستم شبا تا صبح بیدارم راهمون هم خیلی دوره شاید سالی ۳ هفته ببینمش بهش پیامم میدم با بی حوصلگی جواب میده یا با هر بهونه ای منو میپیچونه نمدونم چیکار کنم بهم علاقه پیدا کنه لطفا راهنماییم کنید. ممنون

سلام دوست گرامی از لطف و بازخورد مثبت شما سپاسگزاریم. مساله سن در علاقه اتفاقا بسیار مهم است. سن 12 تا 18 سالگی که دوره نوجوانی است، دوره‌ای پر از هیجانات مختلف است که یکی از اتفاقاتی که در آن می‌افتد تمایل به جنس مخالف است. اینکه ایشان به شما توجهی ندارد و یا دائما از شما فرار می‌کند نیز یکی از همین نشانه‌های دوره نوجوانی است که هیجاناتش باعث می‌ود که تمایلی به شما نداشته باشد. شما می‌توانید با تمرکز روی دستاوردهایی مانند درس، مهارت آموزی و سپس داشتن شغل توجه او را به خود جلب کنید.

اممم.سلام ببخشید میشه به چیزایی که من میگم هم یه جوابی بدید خیلی ممنون میشم.

سلام،من یه دخترم ۲۲ سالمه و حدودا یه ماهه با اقایی اشنا شدم ۲۶ ساله،چند باری باهم قرار داشتیم ،اوایل خیلی بهم محبت میکرد احساس میکنم داره از قانون جذب استفاده میکنه برای نزدیکتر کردن من بخودش و منم واقعا دارم احساس میکنم نسبت به این فرد حس پیدا کردم و دلم میخاد بیشتر باهاش وقت بگذرونم،چجوری میتونم منم مثله خودش جذبش کنم ممنون میشم راهنماییم کنید

سلام دوست گرامی چیزی به اسم قانون جذب وجود ندارد و از نظر علمی کاملاً رد شده است. راه‌های صحیح و علمی جذب عشق، مسیر دیگری است که می‌توانید با دریافت مشاوره از آن استفاده کنید و یاد بگیرید.

سلام من یک پسر هستم و تقریبا ۳ سال هست که یک دختر را دوست دارم و چند وقت هست که میخواهم سر بحث را با او آغاز کنم تفرقه میرود و نگاهش را از من قایم میکند او در یک سوپرمارکت کار میکند لطفا سریع جواب دهید

سلام دوست گرامی جزییاتی که بیان کردید بسیار محدود است چندساله هستید؟ ایشان چندساله هستند؟ آیا تابحال اقدامی برای گفتن این علاقه انجام داده‌اید؟ دلیل علاقمندی شما به ایشان چیست؟ و آیا ایشان از سر خجالت خود را مخفی می‌کند و یا دوست ندارد وارد رابطه شود؟ مخالفتی اعلام کرده است؟ برای بررسی و نشان دادن این علاقمندی به ایشان باید این جزییات را داشته باشیم که راهنمایی کامل تری ارائه کنیم.

سلام با اینکه من سنم برای اینکه بیام اینجا و دنبال جواب بگردم سنم کم است امامن معتقدم که عشق سن و سال نمیشناسد ولی من 14 سال سن دارم و اون هم همینطور . برای گفتن حسم بهش اقدامی فعلا نکردم دلیل علاقه مندی من به اون هم چهره زیبا و شخصیتی با اراده قوی هست که هیچ دختری من با این مشخصات ندیدم. فکر نکنم از سر خجالت خودش رو مخفی کنه چون توی خونواده بر جمعیت هست و هر روز توی مغازش با کلی ادم سرو کله داره ولی چند وقت بیش اون با من رابطه صمیمانه ای داشت مثلا سر یک موضوعی باهم حرف میزدیم و اون به من نگاه میکرد ولی الان بعد از یه مدت برعکس شده به من نگاه نمیکنه و جواب های کوتاه میده وقتی باهاش سر بحث رو باز میکنم.

در ضمن این ها رو هم کامل کنم که یه بار میخواستم برم بیششون ولی اون رو یهو دیدم توی محله من با 3 یسر بیرون است ولی انها را به مغازه اش برد و یه مادرش هم آنهارا نشان داد.(میترسم با یکی از انها رابطه داشته باشد و به علت همین از من دوری میکند) (هروقت هم بیشش میروم صدام خود به خود اروم میشه و یه حس استرسی دارم موقع حرف زدن باهاش)

سلام من یک پسر هستم یه دختری رو دوست دارم که توی سوپرمارکت کار میکنه و فکر کنم یه مدتیه متوجه حس من شده و از وقتی متوجه حس من شده سرد رفتار میکنه خواهش میکنم به من یه راهنمایی بکنید که چیکار کنم که با من ارتباط بگیره لطفا جواب بدید ممنونم.

سلام دوست گرامی به سن خودتان اشاره نکردید و اینکه به چه علتی به او علاقمند شده‌اید؟ اطلاعاتی که به آنها اشاره کردید کم است. اگر متوجه رفتارهای شما شده است و رفتار سردی انجام می‌دهد، ممکن است این شیوه شما که صرفاً نگاه کردن است، برایش خوشایند نباشد. بهتر است اگر تصمیم جدی برای این آشنایی دارید، پیشقدم شوید و مستقیما و یا از طریق خانواده با ایشان صحبت کنید.

سلام…مدتیه که کسی رو دوست دارم ی رفتارایی می کنه که نمیدونم اونم به من علاقه داره یا نه بیشتر با تلگرام باهم صحبت می کنیم…فامیل دورمون هستش چیکار باید بکنم؟

سلام دوست گرامی اطلاعاتی که نوشتید، بسیار کم است. برای بررسی بیشتر و اینکه مشخص شود آیا ایشان به شما علاقه ای دارد یا خیر، بهتر است وقت مشاوره بگیرید.

عالللی واقعا مرسی

سلام من حدود یکسالی میشه دوستش دارم ۱۶سالمه یه هفته ای هست دیگه احساسش نمیکنم فک میکنم دیگه حسی بهش ندارم با وحود اینکه اونم خیلی دوسم داره ولی خب هیچ رابطه ای توی گوشی باهم نداریم شمارشم دارم فقط استوری های هم رو میبینیم میشه بفرمایید چرا این حس رو میکنم ولی واقعا نمیخوام از دستش بدم نمیخوام چون دوسم داره منم دوسش دارم یه حس خیلی بده از تو فکرشم حتی یه لحظه بیرون نمیام لطفا راهنماییم کنید خواهش میکنم

سلام دوست گرامی دلیل این حس شما، سنی است که در آن قرار دارید، در واقع شما نوجوان هستید و این تناقضات برای سن شما طبیعی است. اما راهکار این است که تا وقتی به ثبات برای احساسات خود نسبت به دیگران نرسیدید، روی روابط عاطفی خود حساب جدی‌ای باز نکنید.

آدرس: تهران، پونک، نبش بلوار پونک، پلاک 2، طبقه سوم، واحد 6

تلفن پشتیبانی:02146015870

رزرو نوبت مشاوره

انجمن روانشناسی آمریکا

سازمان نظام روانشناسی و مشاوره ایران

سازمان بهزیستی ایران

انجمن روانشناسی ایران

 

یکی از سوالای که مکرراً پرسیده می‌شود این است که “آیا می‌توان از قانون جذب برای رسیدن به عشقمان استفاده کرد؟” یا “می توان با استفاده از قانون جاذبه یک فرد خاص را مجذوب خود کرد؟” خوشبختانه پاسخ آن مثبت است.

عشق یکی از مهمترین احساسات موجود در این جهان است. وقتی صحبت از پول، شغل و خیلی چیزهای دیگر به میان می‌آید آدمها برای نشان دادن آن سختی زیادی متحمل نمی‌شوند. اما در مسائل احساسی، اگر آن چیزی که می‌خواهید را به دست نیاورید، دچار درد عمیقی می‌شوید. کسی که دوستش دارید، آن فرد خاص، مهمترین فرد برای شماست و حتی کل دنیا نمی‌تواند برایتان جایگزین او شود. خبر خیلی خیلی خوبی برایتان داریم. شما می‌توانید کسی که دوست دارید را مجذوب خودتان کنید. پس همین امروز روش ما را امتحان کنید.

بااینکه میل یک انرژی مقدس است و انرژی خلقت محسوب میگردد، ناامیدی دقیقاً عکس آن و انرژی مخرب است. وقتی تمایلات برآورده نشوند، جای آن ناامیدی می‌آید. بااینکه میل و اشتیاق انرژی خوب و پاک است، ناامیدی یک انرژی منفی بسیار قوی است. میل و اشتیاق ارتعاشات جذب کردن را در شما ایجاد می‌کند اما ناامیدی دقیقاً ارتعاشاتی متضاد این یعنی دور کردن را می‌سازد. وقتی عاشق می‌شوید، بذر مقدس میل و اشتیاق در شما کاشته می‌شود. بنا به هر دلیلی اگر این اشتیاق و میل برآورده نشود، ناامیدی وارد می‌شود. پس اولین قدم برای از بین بردن این ناامیدی است. همه ناامیدی‌ها را دور بریزید.

ساده‌ترین راه برای از میان برداشتن ناامیدی‌ها، فراموش کردن است. خودتان را با نور عشق الهی و معنوی جهان احاطه کنید. یک نور عشق معنوی را تجسم کنید، یک تشعشع از نور عشق خداوندی. خود را تسلیم آن نور کنید. این نور است که شما را خلق کرده است، همه آنچه که دارید را به شما داده و این عشق خیلی ساده دوستتان دارد. این نور بخشنده است، نوری ۱۰۰ درصد پاک است و آنقدر قوی هست تا بتواند واقعیتی زیبا فراتر از تجسمات معمولی شما ایجاد کند. وقتی عاشق می‌شوید این نور خیلی آرام به شما می‌گوید چه بکنید، فقط باید به او گوش دهید. پس همه چیز را فراموش کنید، تسلیم این نور شوید و زندگی جدیدی را شروع کنید. همین امروز خودتان را تسلیم آن نور معنوی کنید و بگذارید آن نور آینده‌ای روشن برایتان بسازد. وقتی اینکار را کردید، هر وابستگی به نتیجه را از خود دور کنید. حالا قسمت بهتر آن شروع می‌شود.

قانون جذب برای رسیدن به عشقمان,جذب عشق با قانون جذب,قانون جذب برای برگرداندن معشوق,قانون جذب برای ازدواج,قانون جذب مرد مورد علاقه,قانون جذب برای رسیدن به عشقمان,قانون جذب معشوق,قانون جذب در روابط عاشقانه,قانون جذب مردانچطور به عشقمون برسیم

✔️ مشاهده مجموعه فایل های صوتی هیپنوتراپی پنهان و سابلیمینال مسیج جذب مرد ایده آل 👇👇👇

وقتی هر نوع وابستگی به آن فرد را از خود دور کردید، یک پیام بسیار قوی به جهان فرستاده‌اید که برای شروع یک زندگی زیبای عاشقانه آماده‌اید. اگر قبلاً عشقتان یک‌طرفه بود، الان وقت آن رسیده که رابطه‌ای دو‌طرفه را تجربه کنید. شما قهرمان تئاتر ذهن خودتان هستید. فیلم شما در ذهن خودتان است و فیلمتان واقعیت شما را می‌سازد. شما کنترل ۱۰۰ درصد روی تخیلاتتان دارید و از آن برای ساخت واقعیتی به انتخاب خود هوشمندانه استفاده می‌کنید. حالا تصور کنید که معشوقتان عاشق شماست. قبلاً این شما بودید که عاشق او بودید و حالا تصور کنید که این اوست که عاشق شماست. “معشوقتان عاشق شماست” و می‌بینید که اشتیاق و میلتان برآورده شده است. چه حسی دارید؟ هزار مرتبه با خودتان تکرار کنید، “….. منو دوست داره”. ببیند در ۷-۵ روز آینده چه اتفاقی می‌افتد. تغییر انرژی را در خود مشاهده کنید. ببینید چه حسی دارید. معشوقتان را عاشق خودتان تجسم کنید. احساساتتان را بررسی کنید. در ذهنتان با معشوقتان صحبت کنید. چه حسی دارد؟

اگر این مرحله را به درستی انجام دهید، به خودتان می‌خندید که برای چه اینقدر ناامید بودید. و آنوقت است که دنیا به رویتان لبخند می‌زند. احساس قدرت بیشتری می‌کنید. با خودتان فکر می‌کنید که چرا همه چیز را اینقدر سخت می‌دیده‌اید و چرا قبلاً نمی‌توانسته‌اید فراموش کنید؟

این روش‌ها که شما را از احساسات ناامیدانه‌تان بیرون می‌کشد و باعث می‌شود احساس کنید برنده هستید. این افکار و احساسات مثبت می‌آیند و باعث می‌شوند فکر کنید که آیا آن فرد را بخاطر عشق می‌خواسته‌اید یا فقط به این خاطر که نفستان را ارضا کنید. در بسیاری از موارد، ناامیدی که برمی‌گردد، به دلیل عشق نیست، بلکه به دلیل پیروزی است. حالا در اعماق قلب خود می‌دانید که آیا آن فرد را واقعاً دوست می‌دارید یا نه. 

قانون جذب برای رسیدن به عشقمان,جذب عشق با قانون جذب,قانون جذب برای برگرداندن معشوق,قانون جذب برای ازدواج,قانون جذب مرد مورد علاقه,قانون جذب برای رسیدن به عشقمان,قانون جذب معشوق,قانون جذب در روابط عاشقانه,قانون جذب مردان

✔️ مشاهده مجموعه فایل های صوتی هیپنوتراپی پنهان و سابلیمینال مسیج پنهان جذب زن ایده آل 👇👇👇

اگر متوجه شدید که عشقتان واقعی است، مرحله زیر خیلی برایتان مهم است:

درک کنید که عشق قدرتمندترین انرژی در جهان است. با عشق می‌توانید هر چیزی خلق کنید، قلب، روح و فکر هر کسی را به دست آورید. هر روز حدقل ۱۰ دقیقه بنشینید و افکاری عاشقانه به عشقتان بفرستید. با خودتان تصور کنید که با او رابطه‌ای عاشقانه دارید. معشوقتان کاملاً عاشق شماست. چه نوع افکار عاشقانه‌ای برای او می‌فرستید؟

یک گوی صورتی رنگ از انرژی بین دستان خود تجسم کنید که در آن رابطه عاشقانه‌تان را با آن فرد می‌بینید. این گوی فقط انرژی پاک و مثبت عشق را در خود دارد. افکار، احساسات و نوع رابطه‌ای که با معشوقتان دارید را یادداشت کنید. حالا گوی صورتی رنگ را فراموش کنید. بگذارید به هوا برود. هر وابستگی را رها کنید. و اگر اینکار را به درستی انجام دهید، دیگر هیچ وابستگی برایتان نمی‌ماند زیرا الان جایی هستید که می‌توانید حس رابطه را احساس کنید. اگر تردیدی داشتید با خودتان تکرار کنید، “من تسلیم نور معنویم هستم.” “فقط باید نور معنویم را دوست داشته باشم و از آن سپاسگذار باشم.”

دقت کنید که این هدف فقط و فقط زمانی اتفاق می‌افتد که ارتعاشات احساسات شما بالا باشد. ناامیدی مثل چاهی عمیق است که ارتعاشات آن بسیار پایین است. عشق و حق‌شناسی بالاترین حد ارتعاشات را دارند.

✔️ کلیپ جملات تاکیدی مثبت برای ازدواج👇👇👇

۱ – ناامیدی صفر. متعجب می‌شوید که آنهمه ناامیدی به کجا رفته است.

۲ – شدیداً احساس شادی می‌کنید زیرا رابطه‌ای زیبا و عاشقانه ساخته‌اید و به روشنی آن را دیده و حس کرده‌اید.

۳ – یک رابطه کامل و شاد بین شما و جهان که فقط و فقط شکرگذار آن هستید.

رابطه ایدآل شما خود را نشان خواهد داد. ۶۰،۰۰۰ فکر در روز کارمای karma فکر شماست. اگر در ۸۰ درصد از این افکار عشق و حق‌شناسی باشد، رابطه زیبایی که خلق خواهید کرد فرای تصورتان خواهد بود.

 روشی فوق العاده تاثیر گذار برای جذب همسر دلخواه مقالات ازدواج موفق تست ازدواج برای دختر و پسران مجرد چطوری یک مرد ایده آل برای ازدواج پیدا کنیم؟ تستی مهم : با چه کسی ازدواج کنیم؟ اگر هنوز مجردید حتما این کتاب را بخوانید!برای جذب زنان زیبا چه کار باید کرد؟

جذب عشق با قانون جذب,قانون جذب برای برگرداندن معشوق,قانون جذب برای ازدواج,قانون جذب مرد مورد علاقه,قانون جذب برای رسیدن به عشقمان,قانون جذب معشوق,قانون جذب در روابط عاشقانه,قانون جذب مردان

سلام عرض خسته نباشید من سه سال با یه پسری دوست هستم وخیلی همودوس داریم و همش فکرمیکنم اون تو آیندم هم هست باهاش میتونم خوشبخت باشم غیرازاون به کسی فکرنمیکنم ولی نمیتونیم هموببینیم چون آزادی نداریم بریم بیرون لدفا کمک کنین چیکارکنم تاببینمش

درود باید به فرهنگ ها وارزش های خانوادگی احترام گذاشت ، مطمئنا در آینده متوجه میشید که خیلی از محدودیت ها که خانواده ها برای فرزندانشون ایجاد میکنند چیز بدی نیست وبه نفع خود شمابوده. بطور مثال هیچ پدرومادری به بچه کوچیکش اجازه نمیده که به چاقوی آشپزخونه دست بزنه ، نه بخاطر اینکه میخوان بچشون رواذیت کنن ونزارند بازی کنه و کیف کنه! چوناون بچه هنوز به سنی نرسیده که بتونه از چاقو درست استفاده کنه و ممکنه به خودش آسیب جبران نا پذیری بزنه! هیچ پدرومادری با محدود کردن ، قصد اذیت و آزار بچه هاشون روندارند، اونها خیر خواه شما هستند. موفق و پیروز باشید

سلام من ۱۸ سالمه چند ماه پیش پسری به من پیشنهاد ازدواج از تو گوشی داد قبول نکردم خیلی اصرار کرد و کم کم با صحبت و چت کردن عاشقش شدم اون هم عاشقم بود و از همون روز اولی که من اونو قبول نکردم منو به مامانش معرفی کرد تا حالا هم دیدار نداشتیم فقط در حد چت و تلفنی بود رابطمون الان که دیگه همه از رابطمون خبر دار شدن و قراره بیان خواستگاری حس میکنم سرد شده ولی نظرش راجب ازدواج عوض نشده نمیدونم باید چکار کنم چون نمیخوام سرد بشه بعد ازدواج میشه کمکم کنید ممنون میشم

درود برشما درسایت در قسمت مقالات ، مقالات ازدواج رو بخونید میتونه به شما در انتخاب و تصمیم گیری کمک کنه. هرچقدر که آگاهانه تر و با دید بازتری وارد رابطه ای بشید شانس موفقیت شما بیشتره انشالله که خوشبخت بشین

درود برشما مقالات ازدواج موفق که در سایت هست رو بخونید ، مطمئنن هرچقدر که با دید باز تر و آگاهی بیشتری وارد رابطه ای بشین شانس موفقیت شما بیشتر خواهد بود. انشالله که خوشبخت بشین

سلام من ۱۸ سالمه چند ماه پیش پسری به من پیشنهاد ازدواج از تو گوشی داد قبول نکردم خیلی اصرار کرد و کم کم با صحبت و چت کردن عاشقش شدم اون هم عاشقم بود و از همون روز اولی که من اونو قبول نکردم منو به مامانش معرفی کرد تا حالا هم دیدار نداشتیم فقط در حد چت و تلفنی بود رابطمون الان که دیگه همه از رابطمون خبر دار شدن و قراره بیان خواستگاری حس میکنم سرد شده ولی نظرش راجب ازدواج عوض نشده نمیدونم باید چکار کنم چون نمیخوام سرد بشه بعد ازدواج

سلام روز بخیر من ۱۵ سالمه من و پسرهمسایمون از بچگی باهم بازی می‌کردیم پسرهمیسامون عاشق من بود از همون بچگی منم همینطور من دیگه نرفتم کوچه تا بعد از چند سال اتفاقی دیدمش و باهاش حرف زدم بعد از اون میومد تو محله بهم پیشنهاد داد منم قبول کردم یه مدت باهم بودیم و مادر پسره فهمید که ما باهم بودیم یه من کلی حرفا زد من و پسره از هم جداشیم و از این ماجرا یک سال‌ گذشت پسره برگشت خیلی پشیمون بود منم بهش یه فرصت دیگه دادم و دوباره برگشتیم پیش هم چندین بار رفتیم سرفراز و بغل کردیم و اینا پسره به مادرشگ گفته بود که باهمیم و متا دوس داره چون همسایه هستیم همو میشناسیم من این موضوع اذیتم می‌کنه اگه پسره تو دانشگاه عاشق یکی دیگه بشع؟؟ یا نمی‌دونم مثلان منا برا ایندش میخواد نمی‌دونم ممنون میشم کمکم کتید

درود برشما اینکه شما کسی رودوست داشته باشید هیچ اشکالی نداره ولی مساله اینجاست که بسیاری از این روابط در سن و سال شما گذراست و به ازدواج منجر نمیشه . مطمئنا با نظر من مخالفید و میگید که رابطه ما با بقیه فرق میکنه و ما عاشق هم هستیم. دوست خوبم من وارد مسایل مذهبی نمیشم که چی حلاله چی حرومه چون تخصصم نیست نظر نمیدم . اما بعنوان کسیکه در این مسایل تحقیق کردم و تاحدودی تجربه دارم خدمت شما میگم که تعامل با جنس مخالف در سن وسال شما کاملا طبیعیه و نباید سرکوب بشه اما خیلی مهمه که حد و حدودش مشخص وشفاف باشه و برای خودتون یکسری خط قرمز ها داشته باشید و نه شما ازش عبور کنید و نه به کسی اجازه بدید از اینخط قرمز ها عبور کنه. انسان هم مثل همه حیوانات یکسری غرایز داره و این اصلا چیز بدی نیست که بخواد آدم اون روسرکوب کنه . اما تفاوت انسان با حیوانات در این هست که حیوانات کنترلی روی احساسات و غرایز و رفتارشون ندارند ولی انسان میتونه با استفاده از قدرت اراده و انتخاب رفتارهاش رو کنترل کنه. زندگی رونباید صرفا به چشم یک سرگرمی و ارضا کردن غرایز دید ، چیزی که متاسفانه در فرهنگ های هالیودی داره تبلیغ میشه. زمین مدرسه انسانهاست ، ما اینجا اومدیم تا تربیت بشیم ، یاد بگیریم ، سعی وخطا کنیم ، امتحان بشیم و… در نهایت به رشد وکمال برسیم. باید یادبگیریم که چطور در کنار سایر انسانها سالم زندگی کنیم ، باید رفتار و برخورد با جنس مخالف رویاد بگیریم ، باید روش انتخاب دوست و شریک زندگیرویاد بگیریم ، باید روش درست زندگیکردن رویادبگیریم و… باید یاد بگیریم و همینطور پیش بریم ، هیچ چیز تصادفی واتفاقی نیست ، باید بخواهی تا به شما دهند ، اگر از خدا خواستی ، خدا در بهترین زمان و مکان درست خواستت رو بهت میده . وصبر بخش بزرگی از این قانوندرخواسته تا ایمانت رو به کائنات ثابت کنی و پایحرفت و درخواستت بمونی و با اشتیاق منتظر باشی و البته به وقتش یکسری کارها روانجام بدی و از انجام یکسری کارها پرهیزکنی.

سلام من دانشجوییم و دو سال بود که از یکی از هم کلاسیام خوشم میومد ولی همون موقع فهمیدم که با یکی در رابطه است ولی الان چن ماهه که کات کردن و باهم نیستن بعد شخص موردنظر من تو اینستاش ی لینک پیام ناشناس گذاشت بعد من اونجا بهش پیام دادم و حدودا ی هفته باهم حرف زدیم و صمیمی شدیم و اون هم از حرف زدن با من خوشش اومده بود و اون میگف خودتو معرفی کن تا باهم آشنا شیم ولی من نتونستم معرفی کنم تا اینکه بهش گفتم هم کلاسیتم و همه چیو خراب کرد و گفت راحت نیستم بازهم کلاسی ولی معرفی نکردم خودمو بنظرتون من چیکار کنم؟!

درود برشما علاقه و نیاز به داشتن رابطه با جنس مخالف در سن و سال شما کاملا طبیعی هست و رابطه بین زن و مرد براساس طبیعت خلقت انسان هست. اما زمانی میتونید در زندگیتون و روابطتون به موفقیت برسید که چرایی تون از رابطه رودر ذهنتون پاسخ بدید. متاسفانه وجود فضاهای مجازی باعث شده که بیشتر افراد خودشون رو در پشت یکسری ماسک های جذاب و ایده ال پنهان کنند و هیجان و جذابیت رابطه تازمانی هست که دوطرف فکر میکنند که مرغ همسایه غازه! و بعد از فهمیدن واقعیت نظرشون عوض میشه. من فکر میکنم اگر شخصی روی تقویت خودش برای جذب شخص مورد نظرش کار کنه و خودش رو از درون از نظر روحی و اخلاقی و… بسازه جهان خودش در زمان و مکان مناسب اون روبه عشقش میرسونه. پیشنهاد میکنم در مورد روابط و ازدواج مقالات سایت رو مطالعه کنید. هر چقدرکه آگاهی واطلاعات بیشتری داشته باشید میتونید در زندگی نقش آفرینی بهتری داشته باشید. با آرزوی خوشبختی وموفقیت برای شما

سلام من چند وقته به یک نفر دل بستم در حالی که اصلا ندیدمش و فقط دوتا عکس ازش دیدم من خیلی دوسش دارم و نمیدونم چرا همش احساس میکنم ما در آینده با هم ازدواج میکنیم شاید باورتون نشه اولین بار که عکسش رو دیدم با اینکه خوشم ازش نمیومد ولی این حس بهم دست داد که در آینده باهم ازدواج میکنیم

سلام دوست عزیز چنین موردی امکان پذیره ولی شما صرف نظر از این موارد باید روی ارتعاشات و باورهای مناسب برای عشق کار کنید.

سلام وقتتون بخیر.٢٧ساله هستم مدت هفت ماه بود که با پسری دوست بودم و همه چیز خیلی خوب بود خیلی رو احساساتم کنترل داشتم و اصلا نمیزاشتم که اون بفهمه بهش حسم چقدره و اون همش در تکاپو بود ک اینو بفهمه خاطرات خوبی باهم داشتیم و اون همش بمن میگفت روزی از هم جدا شدیم تو بعنوان بهترین دوس دختر من خواهی ماند و این اواخر من از خودم ضعف و وابستگی نشون دادم و انقدر پیام بهش دادم ک از همه جا بلاک شدم و در اخر ازش خواستم یکبار همو ببینیم و من جز گریه کاری نتونستم بکنم و بهش گفتم که هم خودت هم من میدونیم که زمان زیادی نمیگزره و تو پشیمون برمیگردی سمتم و من بهت حسی ندارم خودش هم قبول کرد گفت بزار همونجوری بشه برو باشگا خودتو مشغول کن بزار من بیام سمتت گفت پنجاه درصد ب برگشت و پنجاه درصد ب برنگشتنمً فکر کن الان ازین حرفا سه هفته میگزره و من باشگا میرم برای خودم سالن زیبایی زدم و مشغولم و اصلا بهش نه پیام نه زنگ و تمام مراحل مدیتیشن و تصویر سازی رو انجام میدم خیلی ارومترم فقط میخام بدونم برمیگرده؟ نمیخام دیر بشه و اون بیاد من نخامش نمیخام اون حس تنهایی رو تحربه کنه لطفا کمکم کنید 🙏🏻

درود برشما عشق یکطرفه سرانجام خوشی نداره ، اگر اون آقا واقعا به شما حس عمیقی داشته باشه و جفت روحی شما باشه یا به اصطلاح قسمت شما باشه برمیگرده واگر هم برنگشت اصلا ناراحت نباشید حتما خیری درش هست چون همیشه خداوند بهترین هارو در مسیر بنده هاش میگزاره. قانون جذب ی ک اصل مهم داره و اون چیزی نیست جز رهاسازی . یعنی نسبت به خواستتون به مرحله رهاسازی برسید بتونید رهاش کنید. تازمانیکه نسبت به داشتن اون خواسته احساس نیاز دارید یعنی هنوز نتونستید رهاش کنید. پس رها کنید تا جهان بتونه کارش رو براتون انجام بده. فایل رهاسازی که در دسته سابلیمنال های قانون جذب سایت قرار داره میتونه کمکتون کنه. موفق و پیروز باشید

سلام خسته نباشید من ۴ساله که با یه پسری هستم خیلیم بهم علاقه داریم از همون اوائل رابطه اون برا اینکه خیلی از چهره و ظاهرم خوشش میومد بحث ازدواجو مطرح کرد کم کم که پیش رفت رابطمون خیلی بهم علاقمند شدیم و قصدمون جدی تر شد اما تفاوتهای زیادی مخصوصا در اعتقادات مذهبی داریم اون خیلی مذهبیه و تعصب داره سر اعتقاداتش بعد از دو سال تونستیم با این تفاوتا کنار بیایم چون نمیتونسیم از هم جدا بشیم خانوادش در جریانن و الان بعد از ۴سال جدیدا خیلی اصرار داره که ازدواج کنیم دیگه از ی جهت دیگه تک پسره و حال باباش چن وقتیه خوب نیس برا همین خانوادشم خیلی اصرار دارن اما من فعلا حس میکنم اماده نیستم و از تفاوتهایی که بینمونه خیلی میترسم نمیدونمم چطور با خانوادم مطرح کنم این مسئله رو مخصوصا که بابام خیلی سر کار رسمی تاکید داره اما پسره کارش ازاده اما درامد در حد ۵میل در ماه رو داره خونه هم داره و واقعا مهربون و پسر خوبی هست نماز هم مرتب میخونه و خیلی به دینش پایبنده لطفا راهنماییم کنید چطور میتونم برا حداقل یکسال دیگه از ازدواج منصرفش کنم؟ یا اینکه چطور با خانوادم مطرح کنم این موضوعو که از ینفر خوشم میاد و میخواد بیاد جلو؟

درود برشما به نظر من اگر ۵۰ درصد اشتراک و تفاهم دارید میتونه ازدواج موفقی داشته باشید. زن و مرد باید مکمل هم باشند نه کاملا شبیه به هم. اگر در اصول باهمدیگه اشتراک دارید دیگه نگرانی شما بی مورده و اختلاف عقیده ونظر در مسائل دیگه کاملا طبیعی هست. داشتن درآمد سالم و حلال شرطه دیگه دوره استخدام و کار رسمی گذشته این افکار برای قدیمی ها هست . الان افراد تحصیلکرده ای رو میشناسم که مدرکشون رو گذاشتن توی کشو و دارند کارهایی معمولی و خارج از شانشون انجام میدن اما جند برابر کارمندی دارند پول درمیارند و… من فکر میکنم کسی که نماز میخونه و مقید به دین هست خیلی قابل اعتماد تره تا کسی که به هیچ اصولی پایبند نیست. خیلی صادقانه با مادرتون درمیون بگذارید و بقیه کارها رو بسپرید به خداوند مهربان و از خودش بخواهید که آنچه خیره براتون پیش بیاره . باتوجه به شرایط وخیم جسمی پدر ایشون ازدواج رو عقب نندازید چون اگر اتفاق بدی بیافته قطعا شرایط عوض میشه و شاید تاآخر عمر عذاب وجدانش باشما بمونه. نترسید کارهایی که از دستتون برمیاد انجام بدید ، اقدام کنید و نتیجه رو به خداوند بسپرید. با آرزوی خوشبختی برای شما و همه جوانان عزیزچطور به عشقمون برسیم

ممنون از مطالب مفیدتون

سلام وقتتون بخیر من ۳ساله به یه آقایی علاقمند شدم و بجز ایشون نمیتونم شخص دیگه ای رو وارد زندگیم کنم. ما خیلی خیلی کم همدیگه رو میبینیم و برای هم احترام خاصی قائلیم ولی نمیدونم کنار این احترام، ایشون هم علاقه ای دارند یا خیر… گاها تصمیم میگیرم خودم پیشقدم بشم و احساسم رو باهاشون درمیون بذارم… واقعا کلافه شدم، لطفا راهنماییم کنین راه درست چیه

سلام دوست عزیز احساساتتون رو با مقدمه چینی و مرحله به مرحله به ایشون ابراز کنید ، شاید ایشون هم دقیقا مثل شما باشند ولی بدلایلی جرات نمی کنند که ابراز علاقه کنند. شاید فکر میکنند اگر به شما ابراز علاقه کنند شما دست رد به سینشون میزنید و همین رابطه محترمانه رو هم از دست میدهند. موفق باشید

سلام دوست من عاشق یک پسر خارجی شده که یک بار اون رو در خارج دیده ولی اونا اصلا باهم حرف نزدن و این فقط یه دیدار چند دقیقه ای در فرودگاه بوده و حالا دوستم یک پیج اینستا زده و پیج اون پسر رو پیدا کرده و می خواد از طریق اینستا بااون صحبت کنه ولی اون پسره بهش توجه نمیکنه و حالا از من کمک می خواد و هرچی بهش میگم که این یک چیز غیر ممکنه گوش نمیکنه و من برای اینکه قلبشو نشکونم گفتم دنبال راه حل میگردم ولی نتونستم راه حلی پیدا کنم من همیشه مطالبتون رو دنبال میکنم و به خودم گفتم اگه واقعا راهی باشه فقط شما میدونین میشه لطفا به دوست من کمک کنید

سلام دوست عزیز به ایشون استفاده از فایل های سابلیمینال جذب عشق رو پیشنهاد بدید. همچنین میتونن سفارش سابلیمینال هم بدن. اگر تمایل داشته باشن هم میتونن با استاد الهی مشاوره تلفنی داشته باشن که قبلش هزینه رو پرداخت کنید و هماهنگ کنید.

سلام خسته نباشید من مشکلی دارم ک نمیتونم بفهمم عشقم من را میخواد واسه ازدواج یانه بسیار ناامیدم ک اون نیاد

درود برشما بدون ترس و نگرانی و کاملا واضح و شفاف از طرف مقابل سئوال کنید و بپرسید. اینکه به شما راست بگه یا دروغ دیگه بستگی به شما داره که بتونید تشخیص بدید. معمولا عشق واقعی با چاپلوسی و تملق و قربون صدقه رفتن فرق داره. نا امید میشید اگر اون نیاد؟! شما زمانی به خواستتون میرسید که هیچ وابستگی به داشتنش نداشته باشید. به خدا توکل کنید و اعتماد داشته باشید که یا این یا یکی بهتر از این رو بعنوان همسر برای شما قرار میده. شما کارهایی رو که باید انجام بدید و در زندگیتون خدا رو ناظر بدونید. موفق باشید

سلام وعرض ادب خدمت شما.. من مشکلی دارم ک نمیدونم چطور میتونم ان رو حل کنم میخاستم نظره شمارو در مورد اینک کسی ک حافظه خوبی بقول شما داره و خودش نمیتون درست استفاد کنه بپرسم اولین اقدام برای حله این مشکلم چی لطفا راهنمایم کنین

با سلام اولین قدم اینه که به خودتون ایمان داشته باشید و باور کنید که حافظه شما قویه و مواردی رو که تأیید کننده این موضوعه، تأیید کنید.

ایمیل شما نمایش داده نمی شود. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نام و نام خانوادگی *

ایمیل *

اینجا بنویسید

نام کاربری/ایمیل

فراموشی کلمه عبور؟ کلمه عبور

مرا به خاطر بسپار

ورود به سایت

تعداد موارد موجود در سبدخرید: 0

برای عضویت در خبرنامه و اطلاع از تازه ترین مقالات و دانلودهای رایگان، لطفاً ایمیل خود را وارد نمایید:

این یکی از سخت ترین قسمت های قانون جاذبه برای عشق در جذب یک فرد خاص است ؛ شما می دانید که می خواهید با او باشید، اما اکنون به شما گفته می شود رهایش کنید دیوانه بازیست ، نه ؟ اما این حالت، تنها برای زمانیست که شما احساس می کنید با نبود طرف مقابل مشکلی ندارید ، و دراین حالت مسیر را برای قانون جذب در عشق باز میگذارید . تازمانی که شما بااین مساله مشکلی ندارید ، یک قسمتی از درون شما همچنان بر ضرورت حضور این شخص در زندگی شما تاکید میکند . این بدان معناست که بر اساس قانون جذب ، تا زمانی که از دست دادن شخص مقابل برای شما سخت نباشد ، داشتن این رابطه ی دونفره برای شما خیلی سخت خواهد بود . 

در این مقاله قصد داریم بررسی کنیم که چگونه میتوانید سر صحبت را با کسی که دوستش دارید آغاز کنید. در ادامه نکات بسیار مهمی را مطرح میکنیم که برای داشتن یک مکالمه موفق و تاثیر گذار با کسی که دوستش دارید، بسیار مهم هستند و شما میتوانید با در نظر گرفتن آنها، موفقیت خود را تضمین نمایید.

در اینجا، لیستی از نکات را مشاهده میکنید تا بتوانید یک بحث جذاب را با کسی که دوستش دارید آغاز کنید :

قبل از اینکه به فرد مذکور نزدیک شوید، بهتر است ابتدا مقاله ما را با عنوان “بهترین زمان برای نزدیک شدن و ایجاد دوستی با یک نفر چه زمانی است ؟” مطالعه نمایید. زمان مناسب برای حرف زدن با فرد، میتواند زمانی باشد که خسته شده است(مثلا، زمانی که با موبایلش بازی میکند، یا خستگی در زبان بدن او دیده میشود و…)

دوستهای فرد، میتوانند باعث شوند رفتار فرد تغییر کند. به همین علت بهتر است زمانی به او نزدیک شوید که تنهاست. اگر کسی را دوست داشته باشید، به احتمال زیاد حین مکالمه، روی او متمرکز خواهید شد که این موضوع باعث حسادت دوستانش خوهد شد. حسادت به وجود آمده میتواند بعدها باعث شود که دوستانش پشت سر شما حرف بزنند و حرفهای آنها، ذهن کسی که دوستش دارید را، بصورت منفی تحت تاثیر قرار دهد.

چطور به عشقمون برسیم
چطور به عشقمون برسیم
0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *