چگونه ارایش کنیم تا صورتمان چاق دیده شود

 
helpkade
چگونه ارایش کنیم تا صورتمان چاق دیده شود
چگونه ارایش کنیم تا صورتمان چاق دیده شود

مشاهده تمامی مدلهای لوازم خانگی اسنوا/قیمت

خریدقسطی جهیزیه بدون نیاز به پرداخت اولیه

نواحی سایه‌ دار و تیره صورت را لاغرتر و گودتر نشان می‌دهند

 

چگونه ارایش کنیم تا صورتمان چاق دیده شود

صورت های لاغر و فرورفته جذابیت چندانی ندارند به همین دلیل نیز بسیاری از زنان به دنبال راههایی برای پرتر و چاق تر نشان دادن صورت خود هستند که در این مورد راه های مختلفی پیش روی آنهاست .در این مطلب از ایران مادام ۱۴ نکته بسیار مفید آرایشی برای پرتر نشان دادن صورت بیان میکنیم ، نکته های آرایشی کاربردی برای چاق نشان دادن صورت .معمولا نواحی سایه‌ دار و تیره صورت را لاغرتر و گودتر نشان می‌دهند ، پس خانم‌هایی که صورت لاغری دارند، باید تا جای ممکن صورتشان را باز و روشن نشان دهند تا پرتر به نظر برسند.نکته های آرایشی مفید برای چاق نشان دادن صورت :۱ – رنگ کرم پودر باید دو درجه از رنگ پوست روشن‌تر باشد.

۲ – مدل ابروها باید پهن، بلند، صاف و گوشه آن کمی متمایل به بالا باشد.۳ – خط چشم‌ها نباید خیلی به سمت بالا باشند بلکه باید به دو طرف صورت مایل شوند.۴ – ریمل به تنهایی کافی نیست. باید از مژه مصنوعی استفاده شود چون در زیبایی این نوع چهره خیلی موثر است.۵ – رنگ رژلب و سایه باید خیلی روشن باشد.

 

افراد با صورتهای لاغر تا جای ممکن صورتشان را باز و روشن نشان دهند تا پرتر به نظر برسند

 

۶ – برای زدن رژ گونه بهتر است حالت خنده به چهره داده و بعد کمی زیر برآمدگی حاصل از خندیدن را با برسی پهن به دو طرف صورت به‌خصوص سمت گوش‌ها رژگونه زد تا گونه‌ها برجسته و صورت پرتر دیده شود.۷ – مدل موها برای صورت‌های لاغر باید باز و شلوغ باشد و هرگز نباید موها را بالا بست. برس زدن مو به بیرون باعث زیبایی این چهره می‌شود. آرایش مو در قسمت بالای سر تا بالای گوش‌ها صورت و گردن را بزرگ نشان می‌دهد.۸ – ابروهای پهن و کمی کوتاه، صورت را چاق‌تر نشان می‌دهد.۹ – اگر دوست داشته باشید، می‌توانید همزمان از خط‌ چشم و ریمل برای آرایش چشم‌ها استفاده کنید تا چشم‌هایتان قدری درشت‌تر و در نهایت صورتتان پرتر به نظر بیاید.۱۰ – تیره کردن داخل چشم با مداد یا سرمه، چشم‌ها را ریز و ترکیب صورت را لاغر نشان می‌دهد.۱۱ – استفاده از کرم‌پودر، پنکیک یا رژگونه‌های تیره، سن شما را بیشتر و صورتتان را لاغرتر از چیزی که است، نشان می‌دهد و شفافیت چهره‌تان را هم از بین می‌برد.۱۲ – سیاه شدن دور چشم‌ها و روی گونه‌ها، یکی از مشکلاتی است که معمولا با بالا رفتن سن به سراغ افراد می‌آید و چهره آنها را لاغرتر نشان می‌دهد. شما می‌توانید برای رفع این مشکل، پس از اتمام آرایش‌، کمی کرم‌ پودر براق و روشن را با انگشت سبابه، به آرامی دور چشم‌ها، زیر استخوان ابرو و روی گونه‌هایتان بزنید.۱۳ – معمولا آرایش به خوبی روی پوست‌های خشک نمی‌نشیند و با نمایان شدن چروک‌ها، صورت هم لاغرتر نشان داده می‌شود پس اگر پوستتان خشک است، باید پیش از آرایش حتما از مرطوب‌کننده‌های با پایه چربی کمک بگیرید.۱۴ – خط لبی کمی تیره‌تر از رژ‌لبتان بکشید. به این ترتیب، لب‌های شما کمی حجیم‌تر و صورتتان هم کمی پرتر نشان داده خواهد شد.

منبع: iranmadame.com

 


قبل از گرونی و شلوغی عید فرشت رو بخر!

نوبت دهی آنلاین دندانپزشک های برتر تهران


جهیزیه ات رو قسطی وبدون پیش پرداخت بخر


بلیطت رو به قیمت لحظه آخر بخر!

چنین کیکی روفقط تواین یخچال میتونی جابدی


به مقصد دلخواهت با کمترین هزینه سفر کن


خرید اینترنتی انواع پارچه مانتویی

خرید انواع ابزار وجعبه ابزار خانگی وصنعتی

میخوای باکمترین هزینه دندون هاتو سفید کنی؟


خرید لباس ژورنالی نوزاد با تخفیف یلدا


کاهش سایز و وزن| فوری و بدون عارضه


انواع جراحی زیبایی سینه


تردید و دو دلی قبل از ازدواج


مرکز تخصصی استعدادیابی و آموزش کودکان

Makan Inc.| All Rights Reserved – © 2013 – 2021

نحوه ارایش برای چاق نشان دادن صورت: همیشه افراد که صورت های لاغر دارند به دنبال چاق تر و پر نشان دادن صورتشان هستند چرا چون صورت های لاغر و فرورفته جذابیت چندانی ندارند به همین دلیل نیز بسیاری از زنان به دنبال راههایی برای پرتر و چاق تر نشان دادن…

همیشه افراد که صورت های لاغر دارند به دنبال چاق تر و پر نشان دادن صورتشان هستند چرا چون صورت های لاغر و فرورفته جذابیت چندانی ندارند به همین دلیل نیز بسیاری از زنان به دنبال راههایی برای پرتر و چاق تر نشان دادن صورت خود هستند که در این مورد راه های مختلفی پیش روی آنهاست که با نحوه آرایش چگونه صورت خود را چاق تر نشان دهند.

معمولا قسمت های سایه دار و تیره صورت را لاغر تر نشان می دهد بنابراین این گونه افراد باید با استفاده از رنگ های روشن تا چهره خود را بازتر نشان دهند و این مشکل را حل کنند.

در این تصویر که ما به اشتراک گذاشته ایم نحوه زیر سازی پوست و قبل ارایش را نمایش می دهد که با خطوط تیره ای که کنار صورت ایجاد کرده است باعث می شود که این خطا دید ایجاد شود که صورت پر و چاق تر به نظر برسد که به این کار بعد سازی صورت هم می گویند.استفاده از کرم پودر و یا پنکیک تیره نه تنها به جذابیت شما اضافه نمی کند بلکه باعث می شود سن شما بیشتر به نظر برسد و شفافیت صورت شما را می گیرد و پوست شما را کدر می کند این نکات هرچند کوتاه هستند اما سریع از آن ها رد نشوید با همین نکته ها پیش پا افتاده شما می توانید معجزه بزرگی در صورت خود ایجاد کرده و جذابیت خود را دو یا چند برابر کنید

چگونه ارایش کنیم تا صورتمان چاق دیده شود

برای اینکه لب های خود را حجیم تر نشان دهید می توانید از خط لب های تیره استفاده کنید که این کار باعث میشود حجم لب های شما بیشتر به نظر برسد و در نتیجه صورت شما را پر تر نشان دهد.

همیشه از سایه های روشن استنفاده کنید چون سایه های تیره چشم ها را تو رفته تر نشان می دهد.

برای آرایش چشم و استفاده خط چشم آرایش چشم گربه ای را فراموش نکنید که این کار باعث میشود صورت جمع تر به نظر برسد لبه های بیرونی چشم را با یک خط باریک بکشید اما خیلی هم ادامه دار نه که از حالت طبیعی خارج شود.

نکته در ادامه  بحث خط چشم برای پر تر نشان دادن صورت خط چشم‌ها نباید خیلی به سمت بالا باشند بلکه باید به دو طرف صورت مایل شوند که از کشیدگی صورت کم کرده تا بتوانیم صورت را چاق و تو پر تر نشان دهیم.

نام (اجباری)

ایمیل (اجباری است اما نمایش داده نمی‌شود)

مرا برای دیدگاه‌های بعدی به یاد بسپار

آیا به پودر های دکلره حساسیت داشته و پوست سرتان دچار سوزش می شود؟ سایت آرایشگری یکسری راه حل جهت…

گرفتن قیچی به دست می تواند یک تمرین خلاقیت سازنده، صرفه جویی در وقت و حتی پول و جولوگیری از ظاهر…

انواع واریاسیون : سبز : این واریاسیون توانایی خنثی کردن رنگ قرمز را دارد. زرد : با تمام رنگ ها و…

حنا امروزه نه تنها در ایران، بلکه در بزرگ‌ترین مراکز زیبایی اروپا و آمریکا هم به یکی از مواد…

اگر موهایتان را از قبل حنا گذاشته اید همانند موهای طبیعی نمی توانید آنها را رنگ کنید . سایت…

سایت آرایشگری در این مقاله شما را با پایه ها و اصطلاحات دکلره آشنا می نماید : پایه های دکلره ی مو…

رنگ موی دودی زیتونی به تنهایی زیبایی خاصی دارد و در کنار آن هایلایت کردن آن، زیباییش را دو برابر…

فرمول رنگ موی قهوه ای نسکافه ای بدون دکلره بلوند نسکافه ای تیر.6.47 1/3 بلوند طلایی خیلی روشن G8…

دیجیتال مارکتینگ پونه مدیا

 !(function (w, d) { ‘use strict’; var ad = {zone: “brtrha1”, user: “1565432215”, width: 728, height: 90, id: ‘adro-246454’}, h = d.head || d.getElementsByTagName(‘head’)[0]; if (typeof w.adroParams != ‘object’) w.adroParams = {}; w.adroParams[ad.id] = ad; var script = document.createElement(“script”); script.type = “text/javascript”; script.async = 1; script.src = “//static-cdn.adro.ir/dlvr/rsdnt.js”; h.appendChild(script); })(this, document); var h = document.getElementsByTagName(“head”)[0], s = document.createElement(“script”); s.async = !0, s.defer = !0, s.type = “text/javascript”, d = new Date, s.src = “https://cdn.sanjagh.com/assets/sdk/www.bartarinha.ir/client.js?t=” + d.getFullYear().toString() + d.getMonth() + d.getDate() + d.getHours(), h.appendChild(s); var sabaVisionWebsiteID = “1c27cb39-612a-452a-954c-b3e3dd1f3d36”; var sabaVisionWebsitePage = “ALL” _atrk_opts = {atrk_acct: “i2i8r1SZw320l9”, domain: “bartarinha.ir”, dynamic: true}; (function () { var as = document.createElement(‘script’); as.type = ‘text/javascript’; as.async = true; as.src = “https://certify-js.alexametrics.com/atrk.js”; var s = document.getElementsByTagName(‘script’)[0]; s.parentNode.insertBefore(as, s); })();

برترین ها – ترجمه از پردیس بختیاری: نوع آرایش می‌تواند تاثیر زیادی در چاق یا لاغر نشان دادن صورت داشته باشد؛ بنابراین آرایش صورت افراد چاق باید با آرایش خانم‌هایی که صورت لاغری دارند، تفاوت داشته باشد. اما افراد آرایش صورت لاغر و کشیده چگونه است؟ برای آرایش صورت لاغر چه ترفند‌ها و نکاتی را باید بدانیم؟ چگونه از باریک‌تر شدن بیشتر صورت با آرایش جلوگیری کنیم؟ اگر می‌خواهید جواب این سوالات را بدانید، در ادامه مطلب همراه مان باشید.

مژه هایتان را حجیم کنید

اگر شما مژه‌های بلند و پرپشتی داشته باشید، چشم هایتان بیشتر از همیشه جلب توجه می‌کند، از این رو زمانی که تمرکز روی چشم هایتان باشد، یعنی نگاه‌ها به سمت بالای صورت تان کشیده شود، صورت شما نیز پهن‌تر و پرتر به نظر می‌آید. شما می‌توانید هم از فر مژه و ریمل و هم از اکستنشن مژه برای حجیم کردن مژه هایتان استفاده کنید.

چگونه ارایش کنیم تا صورتمان چاق دیده شود

از سایه چشم تیره خودداری کنید

حتما می‌دانید که ما برای این که برخی از قسمت‌های صورت را لاغر‌تر نشان دهیم، از رنگ‌های تیره‌تر استفاده می‌کنیم؛ بنابراین رنگ‌های تیره برای افرادی که صورت لاغری دارند، مناسب نمی‌باشد. این قانون برای سایه چشم هم صادق است. پس بهتر است که از سایه‌های چشم تیره خودداری کنید و به جای آن از رنگ‌های پاستلی و روشن کمک بگیرید.

خط چشم گربه‌ای بکشید

حتما شما هم به این موضوع دقت کرده اید که اگر فردی خط چشم گربه‌ای کشیده باشد، اولین چیزی که در چهره او جلب توجه می‌کند، همین خط چشم است. خط چشم گربه‌ای چشم‌های را درشت‌تر و کشیده‌تر نشان می‌دهد، البته به شرط آن که آن را پهن بکشید نه باریک. این مدل آرایش چشم تعادلی را در صورت تان بوجود می‌آید که از باریکی و لاغری صورت تان می‌کاهد.

ابروهایتان را کمانی و پرپشت کنید

یکی از چیز‌هایی که روی صورت تفاوت اساسی ایجاد می‌کند، فرم ابروست. اگر صورت لاغری دارد، بهتر است که ابرو‌هایی پهن و پرپشت داشته باشید. علاوه بر پرپشتی ابرو، فرم ابروی شما نیز تاثیر زیادی روی صورت تان دارد. ابرو‌های کمانی برای پرتر نشان دادن صورت تان، بهترین انتخاب است.

رنگ کرم پودر را درست انتخاب کنید

حتی کانسیلر و کرم پودری که شما استفاده می‌کنید نیز می‌تواند صورت شما را پرتر نشان دهد. اما چه رنگی برای شمایی که صورت لاغری دارید، مناسب است؟ شاید فکر کنید که کرم پودر و کانسیلر‌های روشن برایتان بهترین انتخاب است، اما در واقع رنگ‌های روشن به چهره شما حالتی مریض، بی روح و کسل کننده می‌دهد. از این رو بهتر است که رنگی را انتخاب کنید که با تن صورت شما هماهنگی داشته باشد.

رژ گونه را افقی بکشید

شما باید برای رژ گونه، روش‌های سنتی را دور بریزید. اگر تا به حال رژ گونه را روی استخوان گونه تان تا نزدیکی بینی تان می‌کشیدید، حال زمان آن است که به شیوه دیگری آن را بزنید. در واقع شما باید با آرایش مناسب، لاغری و کشیدگی صورت تان را کوتاه‌تر و پهن‌تر نشان دهید، بنابراین از قسمت لاله گوش به سمت استخوان گونه و به صورت افقی رژ گونه بزنید، اما باید توجه داشته باشید که رژگونه هرگز به سمت نوک بینی گسترس پیدا نکند، زیرا این امر باعث می‌شود صورت کشیده‌تر به نظر بیاید. هم چنین با زدن کمی رژگونه تیره و مات در ناحیه چانه می‌توانید کاری کنید که صورت شما کوتاه‌تر به نظر بیاید، البته در نظر داشته باشید که حتما از همان رژگونه برای روی گونه خود استفاده کنید و تنها رنگ آن را کمی ملایم‌تر و کمی براق‌تر کنید.

کانتور را به درستی بزنید

از آنجایی که افراد لاغر به طور معمول دارای پیشانی‌های بلند هستند، باید از ترفند‌های کوچک کننده کانتور برای آن‌ها استفاده کرد. به همین منظور حرکت را از بخش گیجگاه شروع و مسیر را روی خط رویش مو ادامه دهید. برای باریک سازی چانه با کانتور باید بخش مرکزی چانه را با پودر کانتور پوشش دهید. برای بینی نیز اطراف آن را با یک حرکت رو به پایین کانتور کنید. برای کانتور کردن پلک صورت‌های کشیده بهترین کار رسم یک قوس می‌باشد، به همین منظور با استفاده از یک براش کوچک مناسب از بخش گوشه و خارجی چشم به سمت گوشه داخلی آن حرکت کنید.

موهایتان را چتری یا لایه لایه بزنید

به جز آرایش، شما می‌توانید به کمک مدل موهایتان هم به صورت تان حجم بیشتری دهید. چتری بهترین گزینه برای شما می‌باشد از این جهت که طول صورت تان را کمتر می‌کند و از این رو صورت تان پهن‌تر و پر‌تر به چشم می‌آید. علاوه بر چتری، شما با لایه لایه زدن موهایتان، به بیانی با حجم دادن به آن، می‌توانید از لاغری صورت تان بکاهید.

منبع: makeupandbeauty، fabbon

هر صورتی فرم و ویژگی های خاص خودش را دارد اما گاهی برحسب سلیقه یا حتی برای تنوع دوست داریم مدل صورت خود را کمی تغییر دهیم یا کاری کنیم که ایرادهای آن را بپوشانیم این مسئله شاید برای کسانی که صورت هایی چاق و گرد دارند بیشتر پیش بیاید.

• بیش از حد آرایش کردن و لایه های زیاد کرم روی هم، صورت شما را بزرگ تر نشان می دهد. برای زیباتر شدن باید در درجه اول به پوستتان برسید. قبل از آرایش حتما از مرطوب کننده استفاده و پوستتان را آبرسانی کنید. یک بار در هفته هم از یک اسکراب ملایم کمک بگیرید تا سلول های مرده روی پوست برداشته شوند. • برای آرایش صورتتان از یک کرم پودر تیره و قلم مو کمک بگیرید و زیر گونه، بالای گردن و زیر چانه تان را تیره کنید. • از یک کرم پودر روشن تر کمک بگیرید و پیشانی به سمت بینی و روی بینی را روشن تر کنید. • به کمک یک کرم پودر مات صورت را یکدست کنید. هرگز از کرم پودر یا سایه براق استفاده نکنید. • رژگونه صورتی را از وسط گونه به سمت پایین گوش بکشید و مراقب باشید هرگز سرخی گونه ها از وسط چشم بیشتر به سمت بینی متمایل نشود. خط رژگونه باید صاف باشد و آن را دورانی و گرد نکنید. • شما صورت گردی دارید، به ابروهایتان قوس ندهید. بهتر است ابرو صاف و کشیده باشد. می توانید از یک رنگ روشن برای زیباتر جلوه دادن ابرو زیر آن استفاده کنید. • خط چشم بلند و طولانی نگاه را به سمت خود جلب می کند و از گردی صورت می کاهد. • دور لب ها را مداد بکشید و از رژلب مات استفاده کنید. • موهایتان را کوتاه کنید. موهای پرحجم و حالت دار صورت را بزرگ تر نشان می دهد. بهترین مدل مو برای شما مصری ساده یا مدل موهای جدید کوتاه است. • اگر موی بلندی دارید در میهمانی آن را بیارایید و بالای سر قرار دهید. به این ترتیب نگاه ها به جای صورت به سمت بالای سر جلب می شود. • اگر حس خوبی نسبت به خود داشته باشید، این شما هستید که به چشم می آیید، نه به اندام چاق شما! • وقتی جلوی آینه می ایستید، به بخش هایی از اندامتان نگاه کنید که بیشتر دوستش دارید. • درست است که رنگ های تیره و مخصوصا مشکی برجستگی های بدن را می پوشاند و شما را لاغرتر نشان می دهد اما در پوشیدن لباس تیره افراط نکنید. هر چقد هم چاق باشید، حق دارید لباس های روشن و رنگی یا گلدار بپوشید. • حتی اگر چاق هستید، می توانید به کمک آرایش مو یا استفاده از زیورآلات هماهنگی در اندام خود ایجاد کنید. • برخلاف عادت افراد چاق، به جای پوشیدن لباس های گشاد، لباس های سایز خودتان را بپوشید.

برای اینکه صورت چاق تر داشته باشیم چه کنیم ؟
همه ما دوست داریم صورتمان جذاب تر و زیبا تر به نظر برسد ، در این مابین باید بدانیم که راهکارهای زیادی وجود دارد که این را برای ما عملی سازد . همانطور که همه ما می دانیم صورت های که لاغر هستند و فرورفته هستند نمی توانند زیبایی و جذابیت خاصی داشته باشند پس بسیاری از ما به دنبال ان هستیم تا صورت خود را از این حالت خارج کنیم در ادامه ما به شما راهکارهای را معروفی می کنیم که می توانید به وسیله این راهکارها از این وضعیت رهایی پیدا کنید .
بیشتر مواقع در قسمت های از صورت که لاغرتر هستند یا تیره هستند لاغرتر به نظر می آید پس خانم های محترم باید دقت کنند اگر صورت شان لاغر می باشد تا جایی که امکان دارد این قسمت های صورت را باز تر و روشن تر نشان دهند تاصورت آنها پرتر به نظر آید .

در ادامه با ارائه راهکارهای آرایشی با ما همراه باشید :

1)    اگر از کرم پودر استفاده می کنید باید حتما از کرم پودرهای استفاده کنید که 2 درجه از پوست شما روشن تر باشند .

2)    توجه داشته باشید که ابرو به عنوان یکی از قسمت های مهم صورت می باشد پس به مدل آن دقت نمایید این مدل باید به صورت پهن ، بلند و گوشه آن کمی به قسمت بالایی و همچنین صاف باشد.

3)    دقت کنید همیشه از رژلب و یا سایه های استفاده نمایید که دارای رنگ بسیار روشن باشند .

چگونه ارایش کنیم تا صورتمان چاق دیده شود

4)    همیشه در کنار ریمل سعی کنید از مژه مصنوعی برای افزایش زیبایی آن استفاده کنید .

5)    زمانی که از خط چشم استفاده می کنید دقت کنید هیچ وقت آن را به سمت بالا بکشانید زیرا صورت شما جلوه ی زیبایی پیدا نخواهد کرد سعی کنید به دو طرفد صورت مایل باشد .

6)    رژ گونه می تواند یکی دیگر از قسمت های مهم ارایش باشد . دقت کنید زمانی که از رژ گونه استفاده می کنید حتما کمی حالت خنده به صورت خود بدهید و سپس از آن استفاده کنید و قسمت های که کمی برآمدگی از خندیدن دارد را به وسیله برسی که پهن باشد  به دو طرف صورت مخصوصا قسمت گوش ها رژگونه را بزنید تا به این واسطه صورت شما برجسته تر و پرتر به نظر آید .

 

7)   برای داشتن صورت چاق و زیبا ارایش کردن مو در قسمت های بالای سر تا بالای گوش ها باعث می شود تا صورت و گردن را بزرگتر به نظر آید . افراد لاغر باید دقت داشته باشند که هرگز موهای خود را به سمت بالا نبندد زیرا این کار باعث می شود که صورت شان همانطور لاغر به نظر آید برای این افراد مدل مو باز و شلوغ توصیه می شود علاوه بر این مطالب برس زدن مو به سمت بیرون باعث زیبایی چهره ی آنها می شود .

8)    برای چاق تر نشان دادن باید ابروهای پهن و کمی کوتاه داشته باشید .

9)    فراموش نکنید استفاده برای داشتن صورت چاق از مژه مصنوعی همراه باعث بهتر و زیباتر شدن چهره می شد . اما در این کنار باید فراموش نکنید که خط چشم و ریمل هم به زیبایی صورت کمک میکند و باعث می شود چهره تان پر تر و چشم هایتان زیباتر به نظر آید .

10)    دقت کنید که برای داشتن صورت چاق پر کردن قسمت های داخل چشم به واسطه مدادهای تیره رنگ باعث می شود صورت شما لاغرتر و چشم هایتان تیره تر به نظر آید .

11)    اگر از کرم‌پودر، پنکیک یا رژگونه‌های تیره استفاده می کنید فراموش نکنید که سن شما با این کار بیشتر نشان داده می شود و همچنین موجب می شود که شفافیت صورت شما از بین برود . با افزایش سن ، صورت دچار تیره شدن اطراف چشم و گونه ها می شود و این مسئله به عنوان یکی از عواملی هست که خانم ها آن را به عنوان مشکل می شناسد اما در برابر این مشکل شما می توانید از پس از آرایش کردن کمی کرم پودر براق را با انگشت سبابه خود به آرامی به دور چشم ها و نواحی تیره رنگ بکشید .

12)    به افرادی که صورت خشک داشته اند توصیه می شود که حتما پیش از اینکه آرایش کنند از مرطوب کنندها با پایه چربی کمک بگیرند زیرا آرایش روی پوست های خشک نمی ماند و زمانی که چروک ها نمایان شود صورت نیز لاغرتر جلوه می دهد .

13)    سعی کنید از خط لب های استفاده کنید که تیره تر از لبتان باشد به این شکل کمک می کنید تا لب تان حجیم تر و صورت تان پرتر و حجیم تر به نظر بیاید .

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نام *

ایمیل *

وب‌ سایت

ذخیره نام، ایمیل و وبسایت من در مرورگر برای زمانی که دوباره دیدگاهی می‌نویسم.

دیدگاه

No images available at the moment

کلینیک زیبایی و لیزر موهای زائد دکتر هنرور با تجربه ای بیش از یک دهه مجهز به بهترین دستگاه های دنیا و کادر پزشکی مجرب می باشد. خدمات ما در کلینیک هنرور بر سه پایه اصلی مراقبت ، تشخیص و درمان است.

این مرکز با بهره گیری از تکنولوژی روز دنیا و تیم پزشکی جوان و با مهارت انواع خدمات مراقبت پوست و مو، جوانسازی پوست و لیزر مو را ارائه می دهد. برخی از خدمات ما در زمینه لیزر عبارتند از لیزر موهای زائد بانوان، لیزر مو آقایان، لیزر کیوسوییچ و co2 فرکشنال می باشد. خدمات ما در زمینه پوست شامل پیشگیری ، تشخیص و درمان بیماری های پوستی است. به صورت تخصصی ما خدمات لایه برداری و جوانسازی پوست را با استفاده از روش های میکرونیدلینگ، مزوتراپی، مزومیکرونیدلینگ، آر اف فرکشنال، کروبوکسی تراپی، هایفوتراپی، تزریق ژل و چربی، بوتاکس، رفع و پاکسازی تتو و لک و … را انجام می دهیم. شایان ذکر است که کلیه خدمات ما توسط پزشک رسمی مجرب انجام می شود

لیزر مو ستارخان , لیزر مو غرب تهران , لیزر مو دریان نو , لیزر مو گیشا , لیزر مو صادقیه , لیزر مو آزادی



تلفن (خط ویژه) : 66561686-۰۲۱ ، 66561687-۰۲۱
همراه : 09120591403
آدرس : تهران , ستارخان , پاتريس لومومبا , بلوار سروناز , كوكب جنوبى , انتهاى انوشه ( بر اتوبان چمران ) , پلاك٤٢ , طبقه سوم , واحد ٨

اموزش روش ارایش و گریم برای پرتر و چاق تر نشان دادن صورت ارایش برای صورت لاغر

 

نکاتی در زیر سازی ارایش برای چاق نشان دادن صورت

چگونه ارایش کنیم تا صورتمان چاق دیده شود

در این پست برخی از تکنیک های آرایشی برای پر تر نشان دادن و نیز ماسکی برای این منظور را به شما آموزش میدهیم.

استفاده از معجون شگفت‌آور خیار و گلابی

خیار به دلیل بافتی که دارد در گروه میوه‌های پرآب تلقی می‌شود که خواص بسیاری برای تلطیف پوست و آبرسانی به سلول‌های سطحی پوست دارد. استفاده موضعی و خوراکی از این میوه می‌تواند به بهبود آبرسانی سلول‌های پوستی کمک کند به ویژه اگر از ماسک تهیه شده از این میوه به صورت موضعی در ناحیه صورت استفاده کنید. به این ترتیب می‌توانید در عرض ۲ هفته با آبرسانی به سلول‌های پوست و افزایش آب میان‌بافتی به پرتر به نظر رسیدن صورت‌تان کمک کنید. برای استفاده از خاصیت آبرسانی خیار بهتر است این میوه را به صورت رنده شده و به مدت ۲۰ دقیقه روی پوست خود بگذارید. علاوه بر این می‌توانید از گلاب مرغوب نیز برای این‌ کار استفاده کنید. تنها کافی است که گلاب را روی پوست صورت کمپرس کنید. این کار را ۲۰ دقیقه و هفته‌ای سه بار انجام دهید.

نکته‌های آرایشی زیر به شما کمک می‌کند صورتتان را پرتر نشان دهید :

در تصویر زیر زیرسازی و گریم صحیح چهره را مشاهده میکنید؛ زیر گونه ها ،امتداد چانه ،هلال پیشانی ،کناره ی بینی بخصوص اگر بینی پهنی دارید همگی سایه ی تیره میخورند

تکنیک های آرایشی برای پرتر به نظر رسیدن صورت

معمولا نواحی سایه‌دار و تیره صورت را لاغرتر و گودتر نشان می‌دهند. پس خانم‌ها و آقایانی که صورت لاغری دارند، باید تا جای ممکن صورتشان را باز و روشن نشان دهند تا پرتر به نظر برسند.

 

نکته‌های آرایشی زیر به شما کمک می‌کند صورتتان را پرتر نشان دهید :

1 – رنگ کرم پودر باید دو درجه از رنگ پوست روشن‌تر باشد.

 

2 – مدل ابروها باید پهن، بلند، صاف و گوشه آن کمی متمایل به بالا باشد.

 

3 – خط چشم‌ها نباید خیلی به سمت بالا باشند بلکه باید به دو طرف صورت مایل شوند.

 

4 – ریمل به تنهایی کافی نیست. باید از مژه مصنوعی استفاده شود چون در زیبایی این نوع چهره خیلی موثر است.

 

5 – رنگ رژلب و سایه باید خیلی روشن باشد.

 

6 – برای زدن رژ گونه بهتر است حالت خنده به چهره داده و بعد کمی زیر برآمدگی حاصل از خندیدن را با برسی پهن به دو طرف صورت به‌خصوص سمت گوش‌ها رژگونه زد تا گونه‌ها برجسته و صورت پرتر دیده شود.

 

7 – مدل موها برای صورت‌های لاغر باید باز و شلوغ باشد و هرگز نباید موها را بالا بست. برس زدن مو به بیرون باعث زیبایی این چهره می‌شود. آرایش مو در قسمت بالای سر تا بالای گوش‌ها صورت و گردن را بزرگ نشان می‌دهد.

 

8 – بهتر است آقایان صورتشان را کاملا اصلاح و از گذاشتن ریش و سبیل خودداری کنند. اگر اصرار زیادی به داشتن ریش دارند، باید خط روی گونه‌ها را تا جای ممکن هلال کنند. برای آرایش موها نیز نباید از مدهای امروزی پیروی کنند. کوتاه کردن موهای کناره‌های سر و بلند نگه‌داشتن موهای بالا، صورت را لاغر نشان می‌دهد. آقایانی که صورت لاغری دارند بهتر است موهای کناره سر را بلند نگه دارند و آن را به سمت بیرون شانه کنند.

منبع :salamatiran.com

 

 

كرم گونه گذار مرواريد

كرم VALENSEY

آيا مي دانيد چهره زيبا وپر نشاط به چه ميزان

 در روابط اجتماعي شما تاثير گذار است؟

همچنين باعث ليفتينگ و فرم دهي به پوست صورت مي شود

اثر روشن كنندگي در كوتاه ترين زمان ممكن

چگونه ارایش کنیم تا صورتمان چاق دیده شود

محصول بهداشتي بسيار عالي براي پوست

كرم مرواريد والنسي حاوي عصاره پودر مرواريد ،

 گليسيرين BP و ويتامين E مي باشد

اين كرم تنها كرم لايه بردار بدون دانه هاي ريز شن است

كه فقط سلولهاي مرده پوست را بر ميدارد

منافذ پوست را بدون باز كردن تميز ميكند

معجزه اي در محصولات بهداشتي پوست

بهترين لباس شما ، پوست شماست…

حاوي 60 گرم

قيمت : 58800تومان قيمت : 49000 تومان

          

داراي نتيجه اعجاب انگيز در مدت زمان بسيار كوتاه

جهت شادابي و جواني پوست صورت

به پوست صورت هم لطافت و نرمي مي بخشد

و هم باعث شفافيت ان مي شود

چربي هاي اضافي پوست كه باعث بوجود آمدن

 جوش ها در قسمتهاي گونه و پيشاني مي شود

قيمت : 58800تومان قيمت : 49000 تومان

          

كرم از راه منافذ پوستي وارد سلولهاي پوستي مي شود و سلولهاي ملائين غير طبيعي تغيير يافته را مي شكند و ظرف دو هفته پوست را زيباتر و روشن تر ميكند و عضلات صورت و گردن را حجم ميدهد و باعث پف صورت ،گردن و دور چشم ميشود. شماره مجوز بهداشتي : 100241012009

قيمت : 58800تومان قيمت : 49000 تومان

          

برخي از امكانات و قابليتها:

حاوي عصاره مرواريد

حاوي BP,ويتامين E

 ضد جوش

پف كننده صورت ، گردن و دور چشم

حجم دهنده پوست

 از بين برنده لك پوستي

شماره مجوز بهداشتي : 100241012009

قيمت : 58800تومان قيمت : 49000 تومان

          

معمولا بايد يك لايه نازك 1/0ميلي‌متري از كرم روي پوست قرار گيرد. بعضي‌ها معتقدند هرچه بيشتر كرم استفاده شود، بهتر است اما اين كار فايده ندارد و اثر كرم را افزايش نمي‌دهد. تقريبا يك گرم از كرم را مي‌توان براي سطحي حدود 10در10 سانتي‌متر از سطح پوست استفاده كرد اما يك گرم يعني چقدر استفاده از «واحد بندانگشت» كه بعضي از افراد به آن عادت دارند، براي مشخص كردن مقدار كرم موردنياز نواحي مختلف بدن مناسب است. براي اين كرم فقط  براي قسمت گونه به همان صورتي كه در شكل نمايش داده شده استفاده نماييد.

 

طريقه مصرف : كرم را به آرامي روي پوست ماساژ دهيد تا يك لايه ظريف نرم و درخشنده مانند مرواريد روي پوست ايجاد شود.روزي دوبار پس از شستشوي كامل صورت استعمال شود.حداقل دو هفته بايد كرم را مصرف كنيد تا نتيجه را مشاهده نماييد.

/////////////////////////////////////////////////////////////////

این محصول دارای شماره مجوز 1080883 و 9786005096729: ISBN میباشد

 

ميني ماساژور صورت

  

مارك محصول :

 ميني ماساژور صورت

قيمت محصول :

      

ماساژ دهنده صورت، براي رفع چين و چروك،

 آخرين و پيشرفته‌ترين دستگاه زيبايي پوست صورت و بدن

يك دستگاه كامل براي زيبايي پوست صورت،

سفيد كننده، محو كننده لك‌ها، ضد چين و چروك، حذف كننده چربي،

 شفاف كننده پوست و جلوگيري از پيري زودرس

ماساژور كوچك زيبا كم حجم راحت ارزان قابل استفاده در محل كار و منزل

براي رفع خستگي و دردهاي عضلاني و مفاصل مناسب براي جوانان و سالمندان

 ورزشكاران كاربران كامپيوتر فيزيو تراپها ماساژوري

كه هم اكنون در اختيار شماست با طرحي زيبا،كم حجم وسبك ساخته شده

 كه براحتي قابل استفاده در منزل ومحل كارميباشد.

مارك محصول :

 ميني ماساژور صورت

قيمت محصول :

      

فقط با يك باطري قلمي ، داراي 4 سر قابل تعويض

 در مكانهائي از قبيل سونا، حمام پر بخار با رطوبت بالاازاين دستگاه استفاده نشود.

هنگامي كه از دستگاه به مدت طولاني استفاده نمي شود باطريهاي آن را خارج نمائيد.

 بيش از 15 دقيقه محل مورد نظر را ماشاژ ندهيد.

ماساژ دهنده صورت، براي رفع چين و چروك، افتادگي پوست صورت، رفع چاقي صورت،

 رفع غبغب و از بين برنده جوشها، گونه‌گذاري با عملكرد الكترومغناطيسي،

 فوق‌العاده موثر جهت استفاده شخصي و سالن

مارك محصول :

 ميني ماساژور صورت

قيمت محصول :

      

آخرين و پيشرفته‌ترين دستگاه زيبايي پوست صورت و بدن.

  سفيد كننده، محو كننده لك‌ها، ضد چين و چروك، حذف كننده چربي،

 شفاف كننده پوست و جلوگيري از پيري زودرس، داراي 4 سر 

(جهت استفاده شخصي و سالني)از بيوتي ميني ماساژور ميتوان در موارد زيراستفاده نمود يك : سفيد كنندگي و تميز كردن منافذ پوست در اين تمرين با ايجاد ماساژي ملايم بر سلولهاي داخلي پوست ،فعاليت سلولي درآنها را افزايش داده، كورتكس سلولهاي پوستي را نرم كرده ومنافذ آن را تميزمي نمايد

 دو : از بين بردن لكهاي آكنه در اين تمرين با ايجاد ماساژ برلايه هاي داخلي ترپوست لخته ها را باز كرده،عروق پوست را گشاد نموده سوخت و سازسلولي را افزايش داده ،جريان گردش خون را بهبود بخشيده و لكهاي موجود را از بين برده و از ايجاد لكهاي جديد جلوگيري مي مايد 

مارك محصول :

 ميني ماساژور صورت

قيمت محصول :

      

سه : صاف كردن چروكها اين تمرين از پيري و شكستگي پوست جلوگيري نموده و باعث نفوذ هر چه عميق تر مواد مغذي موجود در كرمدرپوست ودرنتيجه تغذيه ومرطوب شدن پوست ميگردد نتيجه؟ چروكها وخطوط روي پوست بتدريج از بين ميروند

 چهار: از بين بردن پيله و سياهي زير چشم با استفاده از اين تمرين و اثرحرارتي حاصله ، جريان گردش خون افزايش يافته و آب و چربي انباشته شده موضعي پراكنده شده و درنتيجه پيله وسياهي زيرچشم تدريجا از بين خواهد رفت  

مارك محصول :

 ميني ماساژور صورت

قيمت محصول :

      

پنج : از بين بردن چروكهاي چشم با استفاده ازاين تمرين جريان گردش خون بطورموثري افزايش يافته وكرم تقويتي مرطوب كننده عميقا درپوست نفوذ داده ميشود وبدين ترتيب رطوبت مورد نياز تضمين شده وچروكهاي دورچشم تدريجا ازبين خواهند رفت از ميني ماساژور ميتوانيد بر روي ساير قسمتهاي بدن بجزصورت مانند : گردن ، شانه ها سينه ، شكم ، رانها ، …  استفاده نمائيد

مطالب مرتبط

بخش نظرات این مطلب

دسترسی سریع

موضوعات

جدید ترین مطالب

درباره ما

جستجو

مطالب تصادفی

ورود کاربران

عضويت سريع

لینک دوستان

پیوندهای روزانه

امکانات جانبی

تبلیغات متنی

طراح قالب :

نادلیکو مطالب زیبایی گریم و آرایش روش هایی برای لاغر نشان دادن صورت

برخی از خانم ها از صورت گرد خود دل خوشی ندارند و دوست دارند صورتشان لاغرتر به نظر بیاید. لاغر نشان دادن صورت اصلا غیر ممکن نیست. با ترفندهای خاصی که در این مقاله خواهیم گفت به راحتی میتوان به صورتی لاغر و زیبا دست پیدا کرد. اگر دلتان میخواهد در حالت صورتتان تنوعی ایجاد کنید یا میخواهید گرد بودن صورتتان را مخفی کرده و آن را لاغر نشان دهید؛ این مقاله را تا انتها بخوانید. با همین چند ترفند ساده به سوالات شما پاسخ خواهیم داد.

مهم ترین نکته ای که برای لاغر نشان دادن صورتتان باید بدانید این است که رنگ های تیره باعث کوچک تر دیده شدن و رنگ های روشن باعث بزرگ تر دیده شدن اجزای صورت می شوند.

اگر قصد لاغر نشان دادن صورتان را دارید؛ به چند رنگ کرم پودر و چند رنگ سایه نیاز خواهید داشت. اگر احساس می کنید بینی شما باید کوچک تر نشان داده شود پس از سایه ی تیره در آن قسمت استفاده کنید. به همین ترتیب گونه های برجسته نیاز به سایه ی روشن دارند و همین طور در بخش های مختلف صورتتان باید رنگ ها را ترکیب کنید تا سایه روشن ایجاد شده در صورت شما آن را لاغرتر نشان دهد.

قبول دارم که این کار یک فرایند زمان بر و چند مرحله ای است اما مجبور نیستید این کار را هر روز انجام دهید؛ بلکه برای مناسبت های ویژه و مهمانی های خاص میتواند جلوه ی آرایش شما را بی همتا و بی نقص کند.

چگونه ارایش کنیم تا صورتمان چاق دیده شود

روش هایی برای لاغر نشان دادن صورت

یک کرم پودر یا سایه ای که دو الی سه درجه از رنگ طبیعی پوست شما تیره تر است بردارید. به کمک یک براش بزرگ از وسط گونه ها تا گوش ها را تیره کنید. کناره های رنگ را به کمک برس محو کنید تا جلوه ای طبیعی ایجاد شود. این رنگ را روی استخوان گونه هم بکشید تا گونه های شما حالت تیز تری پیدا کند. کمی پایین تر از چشم و بالای محلی که تیره کرده اید را با سایه ای روشن رنگ بزنید تا رنگ تیره مشخص تر شود. میتوانید برای این که محل تیره کردن صورتتان نمایان تر شود، لب ها را غنچه کنید. ترکیب کردن رنگ ها در این مرحله از کار بسیار اهمیت دارد؛ حتما این نکته را رعایت کنید.

یکی دیگر از بخش های صورت که میتواند اثر به سزایی در لاغر نشان دادن صورت بگذارد؛ پیشانی است. در قسمت پیشانی باید به کمک پودر یا کرم های تیره رنگ، محل رویش موها و شقیقه ها را تیره کنید تا پیشانی شما کوچک تر و در نتیجه صورتتان لاغر تر به نظر بیاید.

ابروها یکی از بخش های صورت است که میتواند توجه را به خودش جلب کند و صورت شما را باریک جلوه دهد. ابروهای گرد اصلا برای لاغری صورت خوب نیست و تنها ابروهای با قوس کم و البته پررنگ در لاغر نشان دادن صورت بسیار عالی عمل می کند. اگر ابروهای نازکی دارید بهتر است کمی آن ها را با مداد یا ریمل ابرو پر کنید تا ضخیم شوند و جلوه بیشتری پیدا کنند.

شاید یکی از مهم ترین قسمت ها در آرایش صورت برای لاغر نشان دادن آن همین مرحله ی آرایش چشم ها باشد. آرایش چشم ها در زیبایی صورت اثر بسیاری دارد. شما هم میتوانید با آرایش درست و زیبا جلوه ی فوق العاده ای به صورتتان بدهید.

برای لاغر نشان دادن صورت لازم است چشمانتان را درشت نشان بدهید. اگر خودتان چشم های درشتی دارید فقط کافیست از ریمل استفاده کنید اما اگر احساس می کنید چشمانتان ریز هستند باید از خط چشم های گربه ای و بالدار استفاده کنید. گوشه داخلی چشم را مداد چشم بکشید و استفاده از ریمل های بلند کننده مژه و فرمژه را فراموش نکنید. هر ترفند آرایشی که برای چشم ها بلد هستید را انجام دهید تا چشم هایتان درشت و جذاب به نظر بیایند.

یکی از ویژگی های صورت های لاغر؛ داشتن بینی ای قلمی و خوش فرم است. پودری که یک الی دو درجه از تناژ رنگ پوست شما تیره تر است بردارید و دو طرف بینی تان بزنید. از بالای بینی تا قبل از محل برآمدگی حفره های بینی این خط تیره را امتداد دهید. حالا یک پودر روشن کننده بردارید و روی پل بینی یک خط صاف تا نوک بینی بکشید. به صورت عمودی رنگ ها را به آرامی با هم ترکیب کنید تا طبیعی شده و اطراف بینی شما تیره و روی آن روشن به نظر برسد. به این طریق بینی شما باریک تر نشان داده می شود.

استخوان گونه ها را به کمک یک پودر به رنگ روشن و یا اکلیلی برجسته تر نشان دهید. این کار ظرافت صورت شما را افزایش می دهد. اجازه دهید قسمت های استخوانی صورت شما واضح تر به نظر برسند تا توجه را به خود جلب کرده و گردی صورتتان را جبران کنند.

روش هایی برای لاغر نشان دادن صورت

لب ها دقیقا بخشی از صورت شما هستند که نباید پررنگ و واضح به نظر بیایند. درشت نشان دادن لب هایتان صورتتان را بزرگ تر جلوه می دهد. پس از رژ لب های پر رنگ دوری کنید و فقط از برق لب های کم رنگ، رژ لب های ملایم و یا حتی چرب کننده های لب بدون رنگ استفاده کنید. جلوه ی طبیعی لب ها برای لاغر نشان دادن صورت بیشتر اثرگذار است.

به صورتتان در آیینه نگاه کنید. آیا به نظرتان چانه بزرگ تر از سایر بخش های صورتتان به نظر می رسد؟ فکر می کنید چانه ی بزرگی دارید؟ پس یک کرم برنزه کننده بردارید و مقدار کمی از آن را روی چانه تان بزنید. حواستان باشد زیاده روی در آن جلوه ی وحشتناکی به صورتتان می دهد. توصیه می شود که از کرم برنزه کننده فقط در طول خط آرواره هایتان استفاده کنید تا جلوه لاغری ایجاد کند.

تا به حال پیش آمده که در عکس ها چانه شما دو تکه به نظر برسد؟ اگر این طور است پس باید به کمک کرم یا پودر برنزه کننده خط فک و زیر چانه را تیره کنید. بعد به کمک برس رنگ، رنگ ها را محو کنید تا طبیعی به نظر بیاید. با این کار دیگر صورتی چاق نخواهید داشت.

آرایش چشم از اساسی ترین بخش های آرایش صورت محسوب می شود. با آرایش چشم ها و جذاب کردن آنهاست که می توانیم یک آرایش خواستن . . .

با اطمینان کامل می گوییم کرم bb یک پیشرفت نسبتاً جدید در صنعت زیبایی و مراقبت از پوست است. کرم بی بی با فرمولاسیون خاص خ . . .

در فرهنگ غربی برنزه کردن صورت و بدن به عنوان یک علامت زیبایی و جذابیت جنسی شناخته شده است. به همین دلیل بسیاری از خانم ه . . .

فروشگاه اینترنتی آرایشی بهداشتی نادلیکو

1- اولین و مهمترین نکته ای که باید برای صورتهای لاغر و کشیده در نظر داشت مدل ابروهاست که بهترین حالت و مدل ابرو برای اینگونه صورتها، ابروهای نسبتا پهن و صاف و البته بلند و مایل به سمت بالا و دو طرف صورت است تا از کشیدگی آن کم شود :

2- بهتر است رنگ پوست یکی، دو درجه از رنگ پوست اصلی هر چه که هست بازتر باشد و این بدین معناست که حتی اگر پوست سبزه ای هم دارید از کرم پودر یا پنکیک خیلی روشن استفاده نکنید بلکه از همان گروه رنگهای برنزه اما روشنترین آن استفاده شود تا با رنگ پوست اولیه هماهنگ شده و زیاد اختلاف آن دیده نشود چرا که اصل مهم در آرایش صورت آماده سازی پوست است که به عنوان یک زیر ساخت به حساب می آید و در مورد صورتهای لاغر روشنتر ساختن آن از برآمدگیهای استخوانی صورت کم  کرده، بعد میتوان با رژ گونه تنها گونه ها را برجسته نشان داد. در مورد پوستهای سفید نیز بهتر است یک درجه پوست روشنتر شود.

6- از رنگهای روشن و شاد برای سایه و رژ لب استفاده شود چرا که چهره های لاغر و کشیده با این رنگها باز و زیباتر خواهند شد.

چگونه با چند ترفند آرایشی صورت و بدون نیاز به تیغ جراحی و هزینه های خیلی بالا، صورتی لاغر و جذاب داشته باشیم؟!

آیا ترفندهای آرایشی که باعث لاغر شدن صورت می شوند را می دانید؟ البته کانتورینگ یکی از آن ها است، اما راه ها و نکات دیگری نیز وجود دارند که در این راه به شما کمک می کنند. آیا صورت شما گرد است؟ یا حس می کنید که باید کمی زاویه و خطوط به آن اضافه کنید؟ اگر پاسخ هر دو سوال مثبت است، پس حتما این مقاله را بخوانید که چگونه فقط با آرایش و بدون نیاز به جراحی می توانید صورتتان را باریک و لاغر نشان دهید. در ادامه با تعدادی از این ترفندهای حرفه ای آشنا خواهید شد، با زیبامون دات کام همراه باشید!

 

 

چگونه ارایش کنیم تا صورتمان چاق دیده شود

میلا کونیس ( Mila Kunis ) صورت گردی دارد، اما میکاپ آرتیست او دقیقا می داند که با چه ترفندهایی صورت وی را باریک تر نشان دهد. چشم هایی که درشت تر باشند، تمرکز را از گردی صورت دور می کنند. در واقع چشمان درشت صورت را کوچک تر نشان می دهند. بنابراین با سایه چشم، خط چشم و ریمل بازی کنید تا چشمی درشت تر داشته باشید. آرایش چشم – ترفندهای آرایشی برای درشت و جوان نشان دادن چشم

 

 

یکی دیگر از افرادی که صورت گردی دارد ادل ( Adele ) است. اما اگر به عکس هایش نگاه کنید صورتش اصلا دایره ای به نظر نمی رسد. ترفندی که در این جا از آن صحبت خواهیم کرد شکل دادن به ابرو است که باید قوس بلندتری داشته باشد، هرچه قوس بلندتر باشد تعادل صورت گرد بهتر حفظ می شود. این نکته مهم را همیشه به یاد داشته باشید که ابرو بلند صورت را باز می کند و به باریکی آن نیز کمک می کند.

اگر صورت گردی ندارید نیز همچنان باید مدل ابروی مناسب با صورتتان را انتخاب کنید. نیازی نیست که حتما ابروهای پهن یا ضخیمی داشته باشید، ابرو باید طبیعی بوده و قوس آن به خوبی مشخص باشد.

 

 

برای این که صورت باریک تر نشان داده شود، نباید از رژگونه ای استفاده کنید که آندرتون قرمز داشته باشد چون صورت را درشت تر و چاق تر نشان می دهد. به جای آن رنگی را استفاده کنید که آندرتون قهوه ای داشته باشد – دقیقا مانند تصویر بالا – رژگونه را زیر استخوان گونه بزنید و در جهت آن تا بین گوش ادامه دهید. فقط دقت کنید که براش زدن باید ملایم باشد. (البته در این صورت طبیعتا دیگر کانتورینگ گونه جایی ندارد!) آرایش صورت – ترفندهای آرایشی حرفه ای برای رژگونه زدن

 

 

خب یکی از ساده ترین و پرکاربردترین راه هایی که به لاغر کردن صورت کمک می کند کانتور کردن و هایلایت کردن صورت است. همان طور که تا به حال در زیبامون دات کام خوانده اید، کانتورینگ با ایجاد سایه روی چهره می تواند به سرعت صورت را باریک نشان دهد. این تکنیک برای عاشقان میکاپ و افراد حرفه ای یکی از مورد علاقه ترین روش ها است. البته این موضوع را نیز به یاد داشته باشید که کانتورینگ باید با مدل صورتتان تناسب داشته باشد. نتیجه ی کانتورینگ و هایلایتینگ زیر برای صورت گرد است. کانتورینگ – گریم صورت بر اساس مدل چهره

 

 

جدا از اینکه هرچه چشم ها بزرگ تر نشان داده شوند، صورت باریک تر است، استفاده از سایه چشم صحیح نیز صورت را لاغر نشان می دهد. سایه چشمی را انتخاب کنید که با رنگ چشمان و پوست شما هماهنگی داشته باشد. البته خط چشم و ماسکارا نیز نباید فراموش شوند. آرایش چشم – آموزش 4 مدل آرایش چشم دخترانه 2017

 

 

آیا می دانید که رژ لب تیره باعث پرتر نشان دادن صورت می شود؟ برای همین برای باریک نشان دادن صورت باید از رنگی استفاده کنید که تاثیر برعکس داشته باشد. رژ لب صورتی روشن باعث باریک نشان دادن صورت می شود. البته باید دقت داشته باشید که از کدام رنگ صورتی استفاده می کنید که هماهنگی کافی را با رنگ پوستتان داشته باشد. از رنگ های نود نیز استفاده نکنید، چون لب ها را خیلی باریک نشان می دهد و در نتیجه چهره را چاق تر خواهید دید. آرایش صورت – نکات آرایش صورتی برای هر رنگ پوست

 

 

همه می دانیم – با توجه به آموزه های زیبامون دات کام! – از پودر برنزه کننده در کانتورینگ استفاده می شود، اما جاهای دیگری از صورت نیز هستند که در صورت استفاده ی صحیح از برنزر، باعث می شوند چهره باریک تر نشان داده شود. زدن لایه ای نازک از برنزر روی خط فک به سمت پایین و اضافه کردن اندکی رنگ بیشتر در قسمت انتهای آن به سمت گردن و ترکیب کردن آن می تواند توهم زاویه دار شدن صورت را به مخاطبین بدهد.

 

چگونه ارایش کنیم تا صورتمان چاق دیده شود
چگونه ارایش کنیم تا صورتمان چاق دیده شود
0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *