چگونه ارایش گریم کنیم

 
helpkade
چگونه ارایش گریم کنیم
چگونه ارایش گریم کنیم

صفحه اصلی متعادل سازی چهره

تخفیف، جایزه و آموزش رایگان در اینستاگرام

فالو میکنم

انجام گریم برای حضور در مجالس و رفتن به صحنه دارای نکاتی می باشد که اکثر افراد به دنبال آن هستند. اگر در حال برگزاری یک مهمانی هستید باید بدانید چگونه می توانید خود را برای حضور در مجلس آرایش کنید. مقادیر زیاد و سنگین فوندانسیون و کانسیلر چند درجه روشن تر از پوست طبیعی تان را بزنید. از سایه های چشمی با رنگ های روشن تر از رنگ طبیعی چشم استفاده نمایید. با اینکه آرایش کردن برای یک نمایش یا مهمانی می تواند استرس زا باشد اما با کمی تلاش و صرف زمان می توانید اینکار را انجام دهید.

مراحل گریم حرفه ای صورت

چگونه ارایش گریم کنیم

1. در ابتدا صورت خود را بشویید و مرطوب نمایید:
شما باید همیشه آرایش را بر روی صورت تمیز انجام دهید. قبل از انجام آرایش، صورت خود را با شوینده ملایم و آب بشویید تا هر گونه عرق و باقی مانده آرایش از روی صورت حذف شود. سپس از مرطوب کننده معمول خود استفاده نمایید.

• مطمئن شوید که دستان خود را قبل از زدن مرطوب کننده می شویید.

• اگر مرطوب کننده ندارید، می توانید مرطوب کننده صورت را از داروخانه ها تهیه کنید. استفاده از مرطوب کننده صورت شما را نرم نگه می دارد.2. کرم پودری را انتخاب کنید که تیره تر از پوست طبیعی تان است:
نکته کلیدی برای آرایش در مهمانی بهبود بخشیدن بافت طبیعی پوست به جای تلاش برای تغییر دادن آن است.به دنبال فوندانسیونی باشید که دو درجه تیره تر از پوست تان است. در مهمانی ممکن است نور باعث کم رنگ شدن رنگ ها شود و به همین خاطر فوندانسیون یا کرم پودر تیره تر به شما کمک می کند تعادل رنگ پوست خود را حفظ کنید و پوست طبیعی داشته باشید.

• با اینحال این قانون ممکن است استثناهایی هم داشته باشد. اگر کاراکتری را بازی می کنید که باید رنگش پریده یا بیمار باشد، ممکن است بخواهید از کرم پودری روشن تر از پوست خود استفاده کنید.

• زمانی که اجرا دارید این پودر را به همراه خود داشته باشید و هر جایی لازم بود دوباره آن را بزنید.

1. از سه سایه طبیعی متفاوت برای چشم های خود استفاده کنید:
مگر در مواردی که برای حضور در صحنه به آرایش خاصی نیاز داشته باشید در سایر موارد می توانید از سایه های رنگی روشن تر و طبیعی تر استفاده کنید. سه سایه با رنگ متفاوت برای چشم های خود انتخاب نمایید. یکی از این سایه ها تیره، دیگری روشن و آن یکی متوسط خواهد بود.

• به عنوان مثال می توانید از رنگ هلویی استفاده کنید. یک سایه روشن، تقریبا هلویی روشن، یک سایه با رنگ هلویی روشن تر و یک سایه تیره تر از رنگ هلویی را انتخاب نمایید.

• برخی از افراد ترجیح می دهند در ابتدا پرایمر را بر روی صورت خود بزنند اینکار باعث می شود سایه چشم ماندگاری بهتری داشته باشد.

• چسبی که شما نیاز دارید به همراه مژه مصنوعی فروخته می شود. هرگز از چسبی که برای سایر موارد ساخته شده است استفاده نکنید.

• حتی بازیگران مرد نیز می توانند از مژه مصنوعی استفاده کنند.

• اگر دوست داشتید می توانید کمی ریمل روی مژه ها بزنید تا ظاهر آن ها را بهبود ببخشید.

• سعی کنید رژ لب را خوب بزنید تا در طول کار مجبور نباشید دوباره آن را بزنید.

• برخی از افراد ترجیح می دهند خط لب را با رژ لب هماهنگ کنند.

2. از به کار بردن رنگ های درهم و نمایشی خودداری کنید:
مگر در شرایطی که قرار است کاراکتر خاصی را بازی کنید بهتر است در سایر موارد از آرایش نمایشی و درهم خودداری نمایید. رنگ های نمایشی و دراماتیک به خصوص برای چشم ها باعث می شود ظاهر غیر طبیعی داشته باشید. رنگ هایی را انتخاب کنید که با پوست تان همخوانی داشته باشد.3. مطمئن شوید همه لوازم آرایشی شما ضد آب است:
تا جایی که می توانید از برندهای آرایشی ضد آب استفاده کنید. لوازم آرایشی ضد آب به شما کمک می کند جلوی از بین رفتن آرایش به هنگام عرق کردن را بگیرید. در این شرایط دیگر مجبور نخواهید بود برای انجام مجدد آرایش زمان زیادی صرف کنید.4. اگر آرایش تان زیاد بود نگران نباشید:
ممکن است بعد از اتمام گریم نگران شوید و فکر کنید آرایشتان زیاد شده است. این نوع آرایش برای روی صحنه فیلم عادی است و به همین خاطر نباید زیاد نگران باشید. افراد باید بتوانند شما را زیر نور و از فاصله طولانی ببینند. آرایش شما ممکن است کمی سنگین باشد اما اشکالی ندارد. خودتان را زیاد اذیت نکنید و مطمئن باشید همین آرایش برای روی صحنه عالی است.

منبع: سایت wikihow

مقاله ای که خواندید از دسته مقالات آموزشی میکاپ و آرایش صورت از وبلاگ دترلند بود. در صورتی که تمایل دارید میکاپ رو به صورت کامل فرا گیرید می توانید در دوره آموزش آرایش صورت آموزشگاه دترلند شرکت کنید.

مشـاوره رایگــانآموزش آرایشگری

ثبت نام دوره های آموزشی

مدرک رسمی فنی و حرفه ای

آموزشگاه آرایشگری دترلند

زیر نظر سازمان فنی و حرفه ای کشور شماره مجوز:‌ 22598

.cls-1{fill:#e1306c;}اینستاگرام دترلند اینستاگرام
.cls-1{fill:#075e54;}واتسپ دترلند
.cls-1{fill:#08c;}تلگرام دترلند
.cls-1{fill:#231f20;}.cls-2{fill:#ed145b;}آپارات دترلند

کلیه حقوق مادی معنوی محتوای ارائه شده برای آموزشگاه آرایشگری دترلند محفوظ می باشد. ۱۳۹۹ ©

۰۲۱۲۲۹۰۳۵۷۲

پشتیبانی دترلند۰۲۱۲۲۹۰۳۵۷۲

برای ارتباط با واحد پشتیبانی، یکی از گزینه های زیر را انتخاب کنید، ما آماده ایم تا شما را راهنمایی کنیم 😍

پیام در واتسپ
پیام در تلگرام


تماس مستقیم با دفتر

یا؛ شماره خود را وارد کنید با شما تماس میگیریم

انصراف

خریدقسطی جهیزیه بدون نیاز به پرداخت اولیه


جدیدترین مدلهای طرح برجسته فرش

آموزش گریم صورت

 

دو روش اصلی و قابل استفاده برای طراحی پایه وجوددارد :چگونه ارایش گریم کنیم

لولایت « کم رنگ کردن» و هایلایت «پررنگ و برجسته کردن»

لولایت یعنی استفاده از یک رنگ تیره تر و برای قسمتهایی از صورت استفاده میشود که شما نمی خواهید خيلي به چشم بیاید و برای پوشاندن آن از لولایت استفاده میکنید. توصیه می کند که برای لولایت از سایه و رنگ سه درجه تیره تر از پوستتان و از رنگ ها و سایه های مات و بدون درخشش استفاده کنید.

 

برعکس هایلایت، برای قسمتهایی استفاده میشود که شما میخواهید برجسته تر شود و بیشتر به چشم بیاید. برای هایلایت شما می توانید هم از رنگ و سایه های مات استفاده کنید و هم برّاق و درخشنده، هرکدام را که خودتان دوست دارید.

گونه

دربرای زدن رژگونه باید آغاز کار را با سیب های گونه هایتان شروع کنید در این شیوه باید بخشی از گونه ها را که در حین لبخند زدن بیشتر از سایر قسمت ها برجسته میشوند رژگونه بزنید آنگاه رنگ رژگونه را تا قسمت خط رویش موهایتان پخش کنید تا رنگ پوستی طبیعی داشته باشید. برای پخش کردن رژگونه روی استخوان گونه ها باید از حرکت های نیمه هلالی فرچه روی استخوان های گونه استفاده نمایید. توجه داشته باشید که برای داشتن آرایشی مطابق با مد روز بهتر است از مقدار کمی رژگونه استفاده کنید تا رنگ رژگونه شما طبیعی تر به نظر برسد همچنين نباید رژگونه تان را تا نزدیک پرده بینی پخش کنید.

 

در میکاپ صورت با استفاده از سایه ها با رنگ روشن و تیره میتوانید عیب های موجود در صورت خویش را بپوشانید و ظاهر بهتر و جذاب تری پیدا کنید. استفاده از سایه ها با رنگ روشن و تیره بستگی به فرم کلی صورت دارد. چنانچه صورت شما مربعی شکل است باید گوشه های صورتتان را ملایم کنید برای این که صورتتان گرد به نظر برسد رژگونه باید روی خط های فک زده شود. درصورتی که صورت شما کشیده و لاغر است برای پوشاندن گردی صورت خود میتوانید قسمت شقیقه ها را قدری تیره کنید. خانم‌ها با صورت گرد بهتر است برای لاغر تر به نظر رسیدن صورتشان روی استخوان گونه هایشان را قدری رژگونه بزنند.

 

مراحل گریم گونه

 

علاوه بر روش درست گریم گونه باید روی انتخاب رنگ رژگونه هم حساسیت لازم را داشته باشید. برای پوست های رنگ پریده میتوانید از رژگونه صورتی و یا صورتی پر رنگ استفاده کنید. اشخاص با رنگ پوست تیره و سبزه بهتر است از رنگ های قرمز تیره و جگری برای زدن رژگونه استفاده کنند.

 

برای دوام بیشتر رژگونه روی پوست صورت خویش میتوانید از پودر مات کاری استفاده کنید توجه داشته باشید برای این که ظاهر طبیعی تری داشته باشید باید همه قسمت های صورت خویش را با کمک پودر بپوشانید با استفاده از این شیوه رژگونه تان در طول روز پاک نمی شود.

 

برای داشتن گریم گونه حرفه ای تر میتوانید با کمک سایه ای که رنگ آن روشن تر از رژگونه و رنگ پوست شما است قسمت بالای استخوان گونه یتان را روشن تر کنید. توجه داشته باشید که باید از قسمت زیر چشم تا بالای استخوان گونه ها را قدری روشن تر کنید.

 

گریم کردن گونه

 

بینی

بینی از هفت قسمت تشکیل شده است:

بخش A:قدری گود رفتگی دارد. در برخی از خط اخم در این ناحیه معلوم است.

بخش B:این بخش قسمت برجسته بینی( تیغه بینی) برای باریک نشان دادن بینی در این ناحیه از فن روشن استفاده می شود.

بخش C:این بخش در طرفین تیغه بینی قرار دارد.

بخش D:این بخش بر روی دو پرده بینی قرار دارد.

بخش E:این بخش را انتهای بخش B( نوک بینی) قرار دارد.

 

گریم بینی

 

1- اصلاح بینی بلند و کشیده

درصورتی که میخواهید بینی کوتاه تر به نظر آید، زیر نوک بینی بخش E رنگ سایه تیره و عمیق بکار ببرید و آنرا از نوک بینی به طرف بالا پخش کنید.

 

آنگاه روی تیغه بینی( بخش B) از فن روشن تر از زیر بنا به کار برید. اگر از سایه تیره در قسمت بالای بینی بخش A استفاده شود. بینی کوتاه تر بنظر می رسد.

 

2- اصلاح بینی پهن

چگونه ارایش گریم کنیم

بخش های C را سایه زده و قسمت B را روشن نمائید. با این شیوه از پهنای بینی کاسته شده و بینی باریک تر بنظر خواهد رسید.

 

3- اصلاح بینی نوک تیز

چنانچه بخواهید نوک بینی را قدری گرد کنید از گریم سه بعدی در نوک بینی استفاده نمائید و آنرا در قسمت B محو نمائید.

 

اصلاح بینی کج و منحرف به یک سمت:

قسمت های برآمده استخوان بینی را تیره و تیغه بینی را روشن نمائید.

 

یکی از اصلی ترین نکات برای گریم صورت، گریم کردن بینی می باشد

 

چشم

آرایش چشم را میتوانید دو مرحه کنید، با لولایت کارخود را آغاز کنیدو از این سایه بر روی چین و چروک ها و پلک چشمتان هم استفاده کنید و خوب آن ها را هم رنگ کنید.

 

گریم چشم

 

سپس، با یک قلم مو ناحیه زیر ابرو را هایلایت و برجسته کنید.

 

گریم کردن چشم

 

فک

برای لولایت، از زیر فک تا امتداد خط فک از سایه تیره تری استفاده کنید و اینکار را تا نقطه ارتباطی فک با گردن ادامه دهید, برای این که این خط دیده نشود با یک قلم موی تمیز زیر فک و گردن را برس بزنید تا یکدست شود.

 

گریم فک

 

سپس، بالای خط فک را هایلایت و برجسته کنید و بادقت، با نواحی اطرافش هم رنگ کنید ولی اطراف چانه، اینکار را نکنید زیرا شما می خواهید دوطرف فک پائین را برجسته کنید. برند میگوید:درصورتی که شما تمام نواحی چانه را هایلایت کنید باعث میشود چانه شما بزرگ تر بنظر برسد و به طرف جلو کشیده شود.

 

گردآوری: بخش آرایش و زیبایی بیتوته

 

 

زیبایی خود را دوچندان کنید


دندان هات رو درست کن و3ساله پرداخت کن!!

دلت کیک خونگی میخواد،فرصت درست کردن نداری؟


16 روش زیبایی دندان ها


موثرترین راه پاکسازی هوای خانه


کدام خدمات زیبایی دندان مناسب شماست؟


اقساط36ماهه لوازم خانگی بدون پیش پرداخت


راه و رسم داشتن زندگی زناشویی بدون تنش


بهترین راه بهبود کیفیت هوا در خانه

پرفروش ترین پکیج‌های جنسی رو از اینجابخر

سریعترین وارزانترین راه سفربه نقاط مختلف


اقساط 36 ماه بدون پیش پرداخت لوازم خانگی


معرفی بهترین کتاب‌های کودک برای خرید


قاعدگی دردناک زنان و دختران


سوتین های خوشگل و باکیفیت/تنوع رنگ عالی

Makan Inc.| All Rights Reserved – © 2013 – 2021

این کاغذدیواری چسبدارو برای عیدسفارش بده


برای سفارش این ست فقط کافیه کلیک کنی!

ابتدا لازم است کل صورت خود را با کرم مرطوب کننده، تمیز و مرطوب کنید.( این عمل باعث می شود کرم پودر دوام بیشتری پیدا کند. )سپس با استفاده ازکرم پودر تیره ( 2 درجه تیره تر از پوست خود) قسمت هایی که در شکل مشخص شده است را کاور کنید .در قسمت بعدی با استفاده از کرم پودر روشن تر از پوست خود, قسمت های مشخص شده را روشن کنید.سپس همه قسمت ها را با دو انگشت اشاره و صبابه،کرم پودر ها را محو کنید.سپس می توانید آرایش چشم و لب را آغاز کنید .کلا برای تیره کردن نواحی خیلی برجسته از کانسیلر های تیره و برای برجسته نشان دادن از کانسیلر های روشن استفاده کنید در تصاویر زیر گریم فرمهای مختلف چهره نشان داده شده است.

اسرار گریم برای آرایش انواع فرمهای صورت

چگونه ارایش گریم کنیم

گردآوری:بخش آرایش و زیبایی بیتوته

 

زیبایی خود را دوچندان کنید


انواع جراحی زیبایی سینه

هرآنچه ازعملهای زیبایی زنان میخواهیدبدانید


برای مانتو چه پارچه ای بخرم؟


بازسازی پیوند عاطفی زن و شوهر


مرجع معتبر و رسمی خرید انواع گیفت کارت

اینجا یکی از هتلهای کیشه! همین حالارزروکن

چطور با هزینه‌ی کم، زیاد و راحت سفر کنیم؟


اصلاح طرح لبخند و زیبایی دندان


خرید بی واسطه جدیدترین مدلهای فرش


اقساط36ماهه لوازم خانگی بدون پیش پرداخت

نوبت دهی آنلاین دندانپزشک های برتر تهران


جهیزیه ات رو قسطی وبدون پیش پرداخت بخر

قبل ازخرید،فرش مورد نظرت رو تو دکورتست کن


راز های داشتن لبخند زیبا چیست؟

Makan Inc.| All Rights Reserved – © 2013 – 2021

آرایش کردن از آن دسته کارهایی است که بسیاری از خانمها وقت خود را صرف آن می کنند. و گاهی هزینه های زیادی هم برایش پرداخت می کنند. بانوی شهر پله پله راهکارهای آرایش حرفه ای در منزل برای مبتدیان و علاقمندان را با شما در میان می گذارد.

آیا نوع پوست خود را می شناسید؟این اولین قدم برای آرایش صورت است و لازم است بدانید که پوست نرمال، چرب، خشک یا مختلط دارید، خصوصا این نکته را موقعی که قصد خرید لوازم آرایش دارید در نظر بگیرید.پاک کننده صورتبرای شروع خود آرایی، پوست باید تمیز باشد. روزها وقتی از خواب بیدار می شوید از یک شستشو دهنده ملایم استفاده کنید. پوست پس از بیداری حساس بوده اما کثیف نیست. شبها برای شستشوی صورت و پاک کردن آرایش از یک شستشو دهنده قوی مناسب نوع پوست استفاده نمایید.مرطوب کنندهمرطوب کننده ای مناسب نوع پوست و سن پوست تان تهیه کنید. یادتان باشد آرایش حرفه ای روی پوست خشن خوب در نمی آید.آرایش حرفه ای را با پرایمر شروع کنیدپرایمر کمک می کند که آرایش بهتر روی صورت بنشیند. خود آرایی یک هنر است. آیا وقتی می خواهید نقاشی کنید به یک زمینه صاف و صیقلی نیاز ندارید؟ پرایمر کمک می کند تا خطوط، حفره و چین و چروک های پوست محو شده، پوستی صاف برای ادامه آرایش داشته باشید.یک کرم پودر با کیفیت بخریدکرم پودر برای آرایش حرفه ای صورت واقعا مهم است اگر می خواهید چهره ای بی عیب و نقص داشته باشید. سعی کنید دو نوع کرم پودر داشته باشید. یکی کرم پودر روزانه و سبک که پوشش متوسطی دارد، دیگری کرم پودر با پوشش بیشتر برای مهمانی. یک کرم پودر خوب و با کیفیت از یک برند تجاری معروف بخرید اما مدام از آن استفاده نکنید. کرم پودر راه تنفس پوست را محدود می کند. آرایش حرفه ای

کرم پودر برای آرایش حرفه ای صورت واقعا مهم استکانسیلراگر پوست شما، نقص خاصی ندارد به کانسیلر احتیاجی ندارید. اما اگر جوش دارید یا زیر چشم هایتان سیاه است، با کانسیلر مناسب آنها را بپوشانید.مداد چشم و خط چشماگر در خودآرایی تازه کار هستید از خط چشم مایع استفاده نکنید. اگر نتوانید درست خط چشم بکشید، ظاهری شلخته و نامرتب پیدا خواهید کرد. برای شروع بهتر است از مداد برای کشیدن خط چشم استفاده کنید.آرایش لب هالبهای شما در صورتی زیبا به نظر می آیند که نرم و مرطوب باشند. برای این منظور بهتر است از نرم کننده لب استفاده نمایید.رژگونهرژگونه را تنها روی برجستگی گونه استفاده کنید. برای اینکه طبیعی به نظر برسید از رنگ های ملایم استفاده کنید.براس های آرایشی خوب را فرموش نکنید دومین وسیله مهم آرایشی که باید کیفیت بالایی داشته باشد براس های آرایشی هستند. برس ها مدت زمان طولانی برای شما کار خواهند کرد، پس روی آن سرمایه گذاری کنید.همه چیز را پوشش ندهیداگر روی صورتتان زخم یا لکه خاصی دارید، یادتان باشد که این زخم ها چهره ای طبیعی به شما می دهند و همین طبیعی بودن شما را زیباتر می کند. نیازی نیست آنها را محو کنید و پوشش دهید. با اعتماد به نفس بیشتر با آنها کنار بیایید.بر یک قسمت صورت تمرکز کنیدسعی نکنید از همین ابتدا روی تمام صورت کار کنید. مثلا اگر در سایه چشم زدن ضعیف هستید تمرکزتان را روی آرایش لب بگذارید. نگران نباشید در نهایت با تمرین می توانید در همه چیز حرفه ای شوید اما فعلا روی یک قسمت از آرایش صورت تمرکز کنید.به همه چیز نیاز نداریدبرندهای آرایشی مدام در حال معرفی محصولات جدید به بازار هستند اما نیازی نیست شما همه این محصولات را تهیه نمایید.سعی کنید لوازمی که می خرید از محصولات با برندهای معتبر و شناخته شده باشد.مواد آرایشی را سبک و مقدار کم استفاده کنیدسعی کنید وقتی می خواهید از کرم پودر استفاده کنید یک لایه نازک بزنید و سپس اگر احساس کردید به مقدار بیشتری نیاز دارید، میزانش را بیشتر کنید. اگر از همان ابتدا مقدار زیادی از مواد آرایشی را روی پوست بزنید، کم کردن آن برایتان دشوار شده و چهره ای مصنوعی پیدا می کنید.کیفیت مهمتر از کمیتشما همیشه باید محصولات با کیفیت خریداری کنید. تعداد لوازمی که می خرید را کم کنید و سعی کنید کیفیتی عالی داشته باشند. بسیاری از افراد تنها از چهار یا پنج قلم از انبوه لوازم آرایشی داخل کیفشان استفاده می کنند.یک ویژگی برجسته در آرایش صورت داشته باشید همه ما یک ویژگی زیبا داریم. ویژگی زیبای شما ممکن است لب ها یا چشمانتان و یا حتی هر دو باشد. با برجسته کردن آن با آرایش زیبایی تان را دو چندان کنید.به صورتتان دست نزنیدقبل و بعد از آرایش صورت از لمس کردن پوست بپرهیزید. لمس پوست باعث ایجاد حساسیت و حتی جوش می شود. اگر می خواهید کرم پودر را با دست بزنید، دستهایتان را حتما بشویید.لوازم آرایش تان را به اشتراک نگذاریددر این مورد از نه گفتن به دیگران خجالت نکشید و اجازه ندهید کسی از لوازم آرایشی تان استفاده کند. این کار اصلا بهداشتی نیست. البته بعضی از لوازم آرایش را می توانید با بقیه به شرط رعایت بهداشت به اشتراک بگذارید. در مورد این موارد بیشتر بدانید.منبع: بانوی شهر

مدیس با مشاوران با‌تجربه در بخش پدیرش جهت ارائه اطلاعات به صورت تلفنی منتظر پاسخگویی به پرسش‌های شما جهت دستیابی به نتایج مطلوب خدمات در این مرکز می‌باشد.

 آموزش تصویری آرایش و گریم حرفه ای عروس

در این مقاله قصد داریم شما را با گریم حرفه ای صورت آشنا سازیم.برای گریم صورت ابتدا باید فرم صورت خود را بررسی نمایید و طبق اصول زیر که در ادامه به آن می پردازیم می توانید برای متعادل سازی، زیبا سازی و چهره آرایی صورت خود عمل نمایید. با استفاده از خطوط روشن (هایلایت) قسمت های زیبا چهره خود را برجسته تر و با خطوط تیره (کانتور) معایب چهره را کمرنگ تر نمایید. برای بزرگ تر یا برجسته کردن از هایلایت یا فون های روشن استفاده می شود و برای کوچک تر کردن یا گود کردن از فون های تیره استفاده می شود.

لوازم گریم  : 1)انواع فون شامل:فن خشک (مناسب پوست های چرب و آکنه دار) ، فون چرب (مناسب پوست های خشک و معمولی)  وفون مایع که پوشانندگی آن ضعیف می باشد. برای حرفه ای کار کردن باید روشن ترین رنگ تا تیره ترین رنگ فون را داشت اما در سطح معمولی کافیست برای فون تیره 2 درجه از کرم پودر زمینه تان تهیه کنید و برای فون روشن نیز 2 درجه روشن تر از کرم زمینه تهیه نمایید. 2)اسفنج مخصوص 3)براش یا قلمو های مخصوص در اندازه های مختلف

نحوه انجام هایلایت و کانتور :

چگونه ارایش گریم کنیم

مرحله 1 – بررسی چهره

در عکس زیر همانطور که مشاهده می نمایید پیشانی مدل، بلند و پهن می باشد.شقیقه بازی دارد.بینی پهن و قسمت گونه ها صاف می باشد و برجستگی ندارد ، حجم چانه نسبت به چهره کوچک و عقب است و ارتفاع چانه تا لب کم است

مرحله 2- آماده سازی صورتدر این مرحله ابتدا کرم مرطوب کننده می زنیم سپس کرم بیس base یا کرم همرنگ با پوست صورت را به طور کامل روی پوست می زنیم و بعد برای کوچکتر کردن پیشانی مانند تصویر زیر کرم فون تیره (بهتر است 2 درجه از کرم پودر بیس تان تیره تر باشد ) را می زنیم .

مرحله 3- استفاده از هایلایت و کانتوربرای کوچک تر نشان دادن بینی فون تیره را از قسمت داخلی ابرو تا پایی بینی می زنیم و وسط آن را روشن می کنیم.بهتر است فونی که برای روی بینی،چانه و پیشانی استفاده می شود مات باشد ولی برای قسمت گونه براق زیبا تر خواهد بود.برای برجسته کردن گونه ها باید یک خط تیره زیر استخوان گونه ها بکشیم و بالای استخوان گونه تا پایین پلک چشم را روشن نماییم. رنگ صورتی که در تصویر مشاهده می کنید رنگ رژ گونه ای ایست که می خواهیم روی گونه ها را با آن بپوشانیم. برای لاغر تر کردن صورت قسمت فک ها را تیره می کنیم و برای بلند تر نشان دادن چانه از فون روشن استفاده می کنیم.حالا به وسیه یک براش بزرگ از سمت داخل به خارج هر منطقه از صورت ، رنگ های تیره و روشن را fade یا محو می نماییم.مرحله 4- آرایش صورتدر انتها شما آرایش صورت خود را همانند قبل به طور کامل انجام دهید . برای دوام گریم و آرایش خود از پودر های فیکساتور استفاده نمایید.

 مرحله 1- بررسی چهرهدر این عکس پیشانی مدل بلند و پهن می باشد.بینی بهتر است خوش فرم تر نشان داده شود.خط خنده باعث گود رفتن آن قسمت از صورت شده است. چانه مدل، بلند و چانه به سمت جلو می باشد که بهتر است چانه کوتاه تر و عقب تر دیده شود.ارتفاع بینی تا لب کوتاه است.در این تصویر،مدل کمی تو رفتگی در قسمت گونه ها دارد که بهتر است برجسته تر شود.

مرحله 3- استفاده از هایلایت و کانتوربرای کوچک و کوتاه کردن ارتفاع پیشانی مانند شکل فون 2 درجه تیره تر از کرم پودر زمینه مان را می زنیم.برای کوچک تر کردن بینی نیز اطراف بینی را تیره می کنیم.(توضیح بیشتر در عکس قبل)برای بلند تر نشان دادن فاصله بین بینی و لب مانند شکل فون روشن را می زنیم و فون تیره اطراف آن نیز باعث تو رفتگی کناری آن شده که خود این عمل کمک به فاصله بینی تا لب می کند.برای از بین بردن گود رفتگی خط خنده با استفاده از فون روشن مانند شکل عمل می کنیم.برای برجسته تر کردن گونه استخوان پایین گونه را به سمت گوش ها تیره می کنیم. (برای تشخیص بهتر استخوان پایین گونه می توانید لپ های صورت را از داخل دهان بمکید). قسمت روی گونه را با فون روشن تر یا رژ گونه کمی تیره می کنیم.و زیر چشم ها را برای کم کردن گودی زیر چشم روشن می کنیم.برای لاغر تر کردن صورت استخوان های کناری فک را تیره می کنیم.برای کوتاه کردن ارتفاع چانه فون تیره را مانند شکل می زنیم. و برای عقب تر نشان دادن چانه مانند تصویر از فون 3 درجه تیره تر از رنگ زمینه استفاده می نماییم.

در این تصویر مدل پیشانی پهن و تقریبا بلندی دارد. مانند توضیح عکس های قبل عمل می کنیم.بینی پهن می باشد.چانه مدل بسیار تیز و کوچک می باشد ولی چون چانه صاف است زیر لب ها را کمی تیره می زنیم.گونه مدل برجسته میباشد ولی برای جذابیت و برجستگی بیشتر خط گونه را کمی تیره می کنیم.

پیشانی کمی بلند و دارای انحنا می باشد.برای از بین بردن گودی چشم از فون روشن استفاده می کنیم.استخوان روی بینی پهن است برای کوچک تر کردن روی آن را به وسیله یک براش کوچک یا انگشت کوچک دست خود روشن می کنیم و خطوط تیره را از ابتدای ابرو تا قسمت پایین بینی می کشیم.تو رفتگی خط خنده را روشن می کنیم.چانه در قسمت زیر لب دارای تو رفتگی می باشد که به وسیله فون روشن هایلایت می کنیم.چون ارتفاع چانه زیاد است قسمت پایین چانه را تیره می کنیم.برای برجسته کردن گونه نیز مانند توضیح تصاویر قبل عمل می کنیم.

 در این تصویر قسمت بالای پیشانی نسبت به پایین آن کمی پهن تر است و از خطوط افقی تیره مانند تصویر استفاده می کنیم.برای کوچک کردن بینی نیز مانند توضیحات تصاویر قبل عمل می کنیم.در اینجا چون گونه برجسته می باشد فقط کافیست خطوط باریک تیره ای را ایجاد کنیم که در آرایش گونه زیباتری داشته باشیم.طرز رژ گونه زدن گونه های استخوانی نیز مانند همین خطوط تیره می باشد.برای از بین بردن ناصافی چانه و بلند کردن چانه از فون روشن استفاده می کنیم.

 

 در این تصویر برای بلند تر نشان دادن گردن از سایه روشن های عمودی استفاده شده است.

 

 

 در این شکل از گریم به سبک خطی استفاده شده است در این سبک قرینه سازی چهره نیز به گریم اضافه می شود ولی اصل عمل گریم که کانتورینگ میباشد، یکی است.

 

 

 

چگونه ارایش گریم کنیم

 

 

 

 

 

 

امیدوارم از مطالعه این مقاله لذت برده باشید.در آینده آموزش قسمت های آرایش ابرو ، چشم و لب برای انواع مدل ها در سایت قرار داده می شود.لطفا ما را از نظرات ارزشمند خود بهره مند سازید.

قسمت اول این عکس ها را می توانید از لینک زیر مشاهده نمایید:آموزش تصویری آرایش و گریم حرفه ای عروس بصورت گام به گام

واقعا عالی بود ممنون. من چونم تیز و کشیده هست، با آموزش شما گریم کردم رفتم مهمونی همه میگفتن چی کار کردی خوشگل تر شدی!!!!!

مرسی عالی بودوکاملا حرفه ای، اگر امکانش هست دو فون چرب وخشک با پوشش بالا برای عروس به همراه زیرساز عالی بهم معرفی کنید

باسلام وخسته نباشید بسیار عالیست

عالیییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییی

kheli ali bod amozesheton mishe do fon khob ba zir saz khob moaarefi konid mamnon misham

خيلي خوب بود ممنون فقط كاش ارايش چشم هم ياد ميدادين

خسته نباشید میشه مارک وسایل که استفاده میکنید چیه

خيلي خوب بود ممنون فقط كاش ارايش چشم هم ياد ميدادين

بله خیلی خوب میشه
لطفا آموزش بدین

سایت جامع اطلاعات تالارهای پذیرایی، باغ تالار، تالار عروسی در تهران می باشد. شما می توانید به راحتی عکس منو و تخفیف های مختلف تالارها را مشاهده نمایید و از طریق پیش فاکتور آنلاین قیمت های آنها را مشاهده نمایید.

پشتیبانی: 09123117009

ایمیل : info@banktalar.com

دنیای آرایش دنیای وسیعی از ترفندهاست که با استفاده از آن می توانید نواقص چهره خود را بپوشانید و بر زیبایی چهره تان بیافزایید. هنگام آرایش کردن باید نکاتی را رعایت کنید که علاوه بر زیبایی چهره شما را طبیعی نشان دهد چرا که اگر آرایش به طور صحیحی صورت نگیرد، صورت و آرایش مصنوعی به نظر می رسد.

هنگام آرایش باید با شکل صورت و نمای خارجی چهره خود دقت کنید و آرایشی را بر اساس فرم چهره و رنگ پوستتان انجام دهید تا زیبا به نظر برسید . این بخش از دنیای مد نمناک به آموزش آرایش صورت از صفر تا صد می پردازد پس اگر طریقه صحیح آرایش کردن را نمی دانید این مطلب را با دقت مطالعه کنید.

استفاده از مرطوب کننده پس از شستن صورت توصیه میشود و باید آن را وقتی هنوز پوست کمی رطوبت دارد استفاده کرد و به آرامی روی پوست پخش نمود. ماساژ زیادی توصیه نمی شود و ممکن است پوست را حساس کند.تعداد دفعات استفاده از مرطوب کننده بستگی به نوع پوست دارد و نیاز آن دارد.

انتخاب کرم پودر یکی از اساسی ترین انتخاب لوازم آرایشی است و باید به نحوی انتخاب شود که متناسب با پوست باشد.کرم پودر انواع گوناگونی دارد و در رنگ های مختلفی دیده می شود. هنگام خرید کرم پودر آن را روی دست امتحان نکنید بلکه آن را روی گردن یا پوست صورت بمالید.

توجه داشته باشید که هنگام خرید کرم پودر به نوع پوستتان دقت کنید زیرا برای هر پوستی یک نوع کرم مناسب است. برای پوست های چرب بهتر است از یک کرم پودر بدون چربی یا با منشا آبی استفاده کرد.چگونه ارایش گریم کنیم

پوست های خشک با کرم پودرهایی که حالت چرب تری دارند، سازگاری بهتری دارند. اگر پوست به محض استفاده از کرم پودر آن را به خود جذب می کند، بهتر است که از کرم پودر چرب تری استفاده شود.

برای بهتر شدن اثر کرم پودر، همیشه از پنکیک متناسب با همان کرم پودر استفاده کنید چون حالت ضد آب به آن می دهد.

گام اول :فونداسیون یا کرم پایه

مقداری کرم پودر به گونه ، بینی ، چانه و پیشانی بزنید و سپس با پد کرم پودر را روی صورت پخش کنید . توجه نمایید که حتما به اطراف بینی ، زیر ابرو و نزدیک خط رشد مو و چانه کرم بمالید.

گام دوم :کانسیلر

مقداری کانسیلر به قسمت هایی مانند اطراف چشم که نیاز به پوشش دارد ، بزنید و با پد یا دست آن را پخش کنید.

گام سوم :پودر یا پنکیک

با استفاده از اسفنج یا برس پودر را با حرکت دایره ای ابتدا به پیشانی و سپس گونه ها و بینی و چانه بزنید.

 

اگر دنبال جذابیت بیشتر در آرایش هستید و می خواهید زیباتر به نظر برسید رژگونه یکی از انتخاب هایی است که به زیبایی شما کمک می کند .برای انتخاب رژگونه مانند کرم پودر باید به رنگ پوست توجه کرد و بر اساس آن بهترین رژ گونه را انتخاب نمود.

اگر رنگ رژگونه مناسب انتخاب نشود نه تنها این آرایش اثر مثبتی روی چهره نخواهد داشت بلکه باعث بدتر شدن ظاهر شما نیز خواهد شد. لازم است بدانید که انتخاب رنگ رژگونه در کنار استفاده صحیح از آن اهمیت بسیار زیادی دارد و به طریقه زیر می باشد.

اگر صورت گرد دارید، باید حتی الامکان با آرایش صورت را کشیده تر جلوه داد یعنی با پوشاندن ناحیه زیر استخوان گونه تا شقیقه صورت خود را باریک تر نشان دهید بنابراین بهتر است رژگونه را به شکل کشیده بزنید باید رژگونه را از روی استخوان بالایی گونه به سمت گوش و از روی استخوان زیر گونه کمی به سمت دهان بزنید.

اگر صورت لوزی شکل دارید ، اول از همه باید کاری کنید که با کم کردن پهنای گونه ها و افزایش مو در اطراف فک ها و نگه داشتن مو به طورفشرده در اطراف سروخط استخوان گونه ها باعث شوید که شکل صورت بیضی به نظر بیاید. بهتر است رژ گونه را به شکل مثلث بزنید و بخش بیرونی استخوان های گونه را تیره تر کنید و اجازه ندهید از قسمت بالای صورت رژ گونه شما به چشم ها نزدیک شود.

صورت های مربع باید گردتر نشان داده شوند. یک رژگونه گرد که تا خط فک شما امتداد یابد و به سمت بیرون صورت محو شود، می تواند تاثیری ایجاد کند که صورت گردتر به نظر برسد.

همچنین می توانید یک مثلث روی استخوان گونه بکشید و آن را با برس رژ گونه به سمت پایین پخش کنید و قسمتی که به سمت گوشه بیرونی صورت وخط فک است را کمی تیره تر کنید.

اگر صورت بیضی شکل دارید بهترین کار این است که سعی کنید با افزودن رنگی غلیظ به تمام ناحیه گونه خود آن را پهن تر نشان دهید.

اگر صورت کشیده دارید باید با آرایش مناسب صورتتان را کوتاه تر و پهن تر نشان دهید بنابراین از قسمت لاله گوش به سمت استخوان گونه و به صورت افقی رژ گونه بزنید. همچنین با زدن کمی رژگونه تیره و مات در ناحیه چانه می توانید کاری کنید که صورت شــــما کوتاه تر به نظر بیاید.

اگر صورت قلبی شکل دارید برای کوچک تر نشان دادن گونه هایتان باید رژگونه را به شکل کشیده از روی استخوان بالایی گونه به سمت گوش و از روی استخوان زیر گونه کمی به سمت دهان بزنید.

 

آرایش چشم بر اساس شکل چشم ها

نکته :سایه صدفی و صورتی روشن چشم را درشت تر نشان میدهد.

نکته :هیچ وقت روی پلک بالا سایه تیره نزنید.

نکته : خط چشم نزنید یا فقط خط چشم باریک بکشید.

نکته : سعی کنید روی تمام پلک فقط سایه روشن نزنید.

نکته :گوشی داخلی چشم ها را تا جایی که می توانید روشن کنید و بیشتر به گوشه خارجی مژه ها ریمل بزنید.

نکته : در مژه های پایینی بیشتر به وسط مژه ها ریمل بزنید.

 

برای آرایش چشمان بادامی تکنیک آرایش چشم گرد را به کار ببرید، فقط زمان سایه زدن از فرم چشمان خود پیروی کنید.

چشمان سبز رنگ

اگر دارای رنگ چشم سبز هستید ، بنفش روشن،بژ ، قهوه ای و خاکستری را امتحان کنید . همچنین ته رنگهای غروب آفتاب، مانند کهربایی پر رنگ، چشمهای سبز رنگ را بیشتر نشان می دهد زیرا دو رنگ سبز و نارنجی مکمل هم هستند، بنابراین بدون برخورد، یکدیگر را تقویت می کنند.

استفاده از سایه ی کرمی مسی رنگ، روی تمام پلک و در گوشه های چشم به چشم های سبز رنگ شما جلوه ی بیشتری می دهد.

رنگ های سفید و نقره ای برای چشمان سبز رنگ مناسب نیست.

چشمان آبی رنگ

افرادی که دارای چشمان آبی رنگهستند نمی توانند از هر رنگ سایه ای برای آرایش چشم خود استفاده نمایند ، سایه هایی که برای این افراد مناسب هستند ، قهوه ای در تناژهای مختلف ، رنگ نقره ای، خاکستری تیره و روشن، رنگ هلویی می باشد.

اگر دارای این رنگ چشم هستید و بدنبال یک رنگ لطیف و زیبا هستید، از مشتقات رنگ نارنجی ، سایه ی قرمز یا بنفش استفاده کنید.چگونه ارایش گریم کنیم

شما تنها می توانید زمانی از سایه های آبی رنگ استفاده کنید که تیره باشند.

چشمان طوسی رنگ

اگر رنگ چشمان شما طوسی است ، هر رنگ سایه ای مناسب شما نیست . شما باید از سایه ای استفاده نمایید که چشمان شما را زیباتر و درخشنده تر سازد . سایه های نقره ای / خاکستری ، قهو های در تناژهای مختلف از روشن تا تیره ، کرم ، صورتی و هلویی برای چشمان طوسی رنگ مناسب است.

چشمان قهوه ای روشن

افرادی که دارای چشم های قهوه ای روشن هستند برای انتخاب سایه بهتر است از رنگ های بنفش و سبز، سایه قهوه ای ، خاکستری و بژ را اتخاب کنند تا رنگ چشمهای آنها زیباتر به نظر برسد . رنگ آبی برای چشمان قهوه ای مناسب است زیرا مخالف رنگ قهوه ای است.

چشمان قهوه ای تیره

اگر رنگ چشم شما قهوه ای تیره است رنگ های زیر مناسب شما می باشد :

سایه خاکستری/ نقره ای می توانند آرایش چشمی زیبا با ظاهر دراماتیکی ایجاد کنند.

سایه قهوه ای درخشندگی طبیعی به چشم ها می بخشد ، برای چشم های قهوه ای تیره، قهوه ای روشن مناسب خواهد بود اما بهتر است از این رنگ بیش از حد استفاده نکنید.

رنگ سبز که یکی از بهترین رنگ های فصل بهار است با چشمان قهوه ای ظاهر خوبی خواهد داشت اما باید با احتیاط از این رنگ استفاده کنید.

رنگ بنفش به چشمان قهوه ای، ظاهر خوبی می بخشد و آنها را زیباتر می سازد.

رنگ صورتی نیز با رنگ چشم قهوه ای تیره و خط چشم تیره ظاهر عالی خواهد داشت.

کشیدن خط چشم به چشم سبب چند برابر شدن زیبایی چشمان و جذابیت آنها می شود اما به شرطی که مدل خط چشم خود را بر اساس فرم چشمهایتان انتخاب نمایید.

در تصویر انواع خط چشم را آورده ایم که می توانید با توجه به آن و یافتن کمی تبحر انواع خط چشم را بکشید.

 

ابتدا در مقابل یک آینه ابرو ها را با برس مخصوص آن شانه بزنید و با یک قیچی مخصوص ابرو موهای بلند ابرو را با دقت فراوان قیچی کنید.

برای اینکه بتوانید سر ابرو را مشخص کنید می توانید یک مداد را روی برآمدگی استخوان بینی طوری قرار دهید تا مجرای اشک را پوشش دهد یعنی سر ابرو باید هم ردیف با استخوان بالای بینی باشد یا می توانید یک خط عمود از گوشه بینی تا سر ابرو بکشید . برداشتن ابرو از این نقطه آغاز می شود پس با خط چشم این نقطه را علامت گذاری کنید.

برای یافتن نقطه پایانی ابرو ، دوباره مدادتان را کنار انتهای خارجی چشمتان قرار دهید ، نقطه ای که مداد و استخوان ابرو به هم می رسند را با خط چشم علامت گذاری کنید ، شما می توانید برای یافتن انتهای ابرو یک خط به موازات گوشه خارجی چشم بکشید تا کارتان راحت تر شود.

برای یافتن کمان ابرو نیز ، یک خط از روی مردمک چشم رد کنید . هدف برداشتن ابرو ایجاد قوس مصنوعی نیست بلکه باید در جهت قوس طبیعی ابرو آن را بردارید.

از یک موچین تیز و سرکج استفاده کنید و موهای اضافه ابروهایتان را در جهت قوس طبیعی آن بردارید اما هیچ گاه وارد خط ابرو نشوید. برداشتن موهای اضافی برای حالت دادن به ابرو کافی است.

رژلب برای پوست های روشن و سفید

خانم هایی که پوست روشنی بهتر است رژلب های صورتی ، رژ لب هلویی ، رژ لب مسی ، رژلب قرمز ، رژ لب بنفش ، رژ لب آجری ، رژ لب ارغوانی استفاده کنند.

رژلب برای پوست های گندمی و معمولی

اگر پوست گندمی دارید بهتر است از رژلب های بژ ، کالباسی ، شرابی، نارنجی، بنفش ، مسی ،ارغوانی و تمشکی استفاده نمایند.

رژلب برای پوست های سبزه و تیره

کسانی که پوست های تیره دارند میتوانند از رژلب های جیغ و پررنگ مانند نارنجی ، بنفش تیره، قهوه ای، شرابی، زرشکی، آلویی، صورتی ، کاراملی استفاده نمایند.

رژ لب زدن خیلی ساده به نظر می رسد اما اگر رژ لبی که انتخاب می کنید ، با آرایش و رنگ پوستتان هماهنگ نباشد ، آرایش شما دیده نخواهد شد و شما زیبا و جذاب به نظر نخواهید رسید.

1. پس از انتخاب یک رژ لب مناسب ،خط لبی همرنگ رژلب تان انتخاب نمایید وابتدا خط لب بزنید ، خط لب باعث میشود بتوانید لب های خوش فرم تری طراحی کنید و از بیرون زدن رژلب جلوگیری کنید.

2. از گوشه لب خط لب کشیدن را آغاز نمایید و این کار را ادامه دهید تا خط لبتان کامل شود.

3. سپس با رژ انتخابی خود لب ها را بپوشانید.

4و 5. سایه ای نسبتا سبک در مرکز لب پایینی و لب بالایی بزنید و به خوبی پخش کنید یا می توانید با برق لبتان یک نقطه درست در وسط لبتان ایجاد کنید، سپس برق لب را از این نقطه پخش کنید.

6. تصویر شماره 6 نشان می دهد که شما می توانید با انتخاب رژ لب مناسب و خط لب زدن ، شکل زیبایی به لب هایتان بخشید و زیباتر به نظر برسید.

برای برجسته و پرتر نشان دادن لب ها می توانید از مداد سفید استفاده کنید برای این کار :

1. از مداد لب رنگی برای گوشه های لب استفاده کنید.

2و 3 . با استفاده از مداد لب سفید قسمت های وسط لب بالا و پایین را بپوشانید.

4و 5 . دو رنگ را با هم ترکیب نمایید به طوری که روی قسمت وسط لبتان هاله ای از سفیدی دیده شود.

6. روی لبتان برق لب بزنید.

هیچ آرایشی بدون زدن هایلایتر کامل نمی شود . با استفاده از هایلایتر می توانید بخش هایی از پوست را درخشان کنید و ویژگی های صورت را برجسته نمایید.

برای برجسته سازی زیبایی های صورت به وسایلی مانند یک براش باریک و یک اسفنج آرایشی برای محو کردن و یک سایه روشن تر از رنگ پوست تان دارید که بهتر است براق و پر از اکلیل باشد. هایلایترتان را می توانید از هر نوعی مانند مایع، پودری یا استیکی انتخاب کنید.

هایلایت کردن زیبایی آرایش تان را دو چندان می کند . بالای استخوان گونه، پایین قوس ابرو ، امتداد پل بینی ، بالای لب ، روی چانه ، گوشه داخلی چشم ها نقاطی از صورت می باشند که بسیار مناسب هایلایت کردن هستند.

هایلایت بالای استخوان گونه سبب برجسته تر شدن گونه ها ، پایین قوس ابرو سبب بازتر شدن چشم ها ، هایلایت امتداد پل بینی سبب باریک تر به نظر رسیدن بینی ، هایلایت بالای لب سبب برجسته تر شدن لب ها ، هایلایت روی چانه سبب برجسته شدن چانه و هایلایت کردن، گوشه های داخلی چشم باعث درشت تر نشان دادن چشم های شما می شود.

اگر می خواهید برجسته سازی ظریف و حرفه ای داشته باشید ، می توانید پس از زدن کرم پودر، یک پودر فیکس کننده به تمام صورت از هایلایتر استفاده کنید و هایلایتر را روی مناطقی از صورت بزنید و سپس با یک اسفنج آرایشی یا حتی نوک انگشتان تان محو کنید و یا در صورت استفاده از هایلایتر پودری ، با یک براش جارویی روی چانه، بینی و گونه تان را هایلایت کنید.

می توانید برای مناطق بزرگ تر مانند پیشانی، چانه و گونه از براش بزرگ تر و برای لب، ابرو و بینی از براش های ابرو که کوچک و ظریف هستند استفاده کنید. 

“);
WinPrint.document.close();
WinPrint.focus();

setTimeout(function () {
WinPrint.print();
}, 500);

return false;
});
});

function initContactForm(contactEmailFieldValue, formTitle)
{
eds2_2(‘#dnn_ctr489_ViewEasyDNNNewsMain_ctl00_hfContactFormID’).val(contactEmailFieldValue);
eds2_2(‘#dnn_ctr489_ViewEasyDNNNewsMain_ctl00_pnlContactInputForm’).css(‘display’,’block’);
eds2_2(‘#dnn_ctr489_ViewEasyDNNNewsMain_ctl00_pnlContactFormMessageSent’).css(‘display’,’none’);
eds2_2(‘#dnn_ctr489_ViewEasyDNNNewsMain_ctl00_lblContactFormTitle’).html(formTitle);
}

eds2_2(function ($) {
if (typeof edn_fluidvids != ‘undefined’)
edn_fluidvids.init({
selector: [‘.edn_fluidVideo iframe’],
players: [‘www.youtube.com’, ‘player.vimeo.com’]
});

});
/*]]>*/

این روزها خانم ها بیشتر به دنبال آرایش های محو و گریم میباشند و از آرایش های غلیظ و پررنگ استقبالی نمی کنند.کار اصلی گریم صورت این است که با آرایش کمتر و ایجاد تکنیک های سایه روشن و تیرگی،عیوب صورت را کم می کنیم که یک آرایش طبیعی و زیبایی داشته باشیم و زیبایی را از آن خود کنیم بنابرئین در گریم باید آرایش بسیار ساده و طبیعی بنظر برسد.

ابتدا لازم است کل صورت را با کرم مرطوب کننده , تمیز و مرطوب کنیم.این عمل دوام کرم پودر را بر روی پوست افزایش میدهد.سپس فوندیشن یا کرم پودری را انتخاب میکنیم که دقیقا با رنگ پوست هماهنگ باشد.

قسمت های برجسته ی صورت میبایست تیره تر گردد برای این منظور از کرم پودری که ۲ درجه تیره تر از رنگ اصلی پوست باشد استفاده میکنیم.برای برجسته کردن باید از کرم پودری استفاده کنیم که حتما ۱ یا ۲ درجه روشن تر از رنگ پوست باشد.آرايش ابرو: روشن کردن ابروها، ابروها را نرم نشان مي‌دهد و ابروهاي تيره ضخيم‌تر‌ جلوه مي‌کنند. درصورت نزدیک بودن ابروها به چشم‌ها‌, می بایست آنها را روشن کنيم تا اين فاصله کمتر دیده شود و صورت تان نيز بازتر گردد. در صورت پرپشت نشان دادن ابرو ها, کافي است سايه چشم پودري هم رنگ با ابرو را به کمک برس روي ابروها بزنيد.

آرايش چشم: چشم‌ها‌ قسمتي از صورت هستند که توجه زیادی را به خود معطوف می کنند. برعکس لب‌ها‌ که شما مي‌توانيد تغيير شکل کمي به آن دهيد, براي چشم‌ها‌ واقعا محدوديتي وجود ندارند. شما مي‌توانيد با استفاده از انواع سايه‌ها‌, مدادها و يا خط چشم‌ها‌, بسته به شکل صورت و انتخاب تان, مدل‌ها‌ي مختلفي را به چشم ها بدهيد,چگونه ارایش گریم کنیم

آرايش گونه‌ها‌: براي زدن رژگونه لبخند بزنيد تا گونه‌ها‌يتان برجسته شوند. روي برجستگی پديد آمده را از سمت رويش موها به داخل و بالعکس به حالت “ر” رژگونه بزنيد. زير رژ گونه را با استفاده از قلم موي کوچک خطي با استفاده از پنکيک روشن‌تر‌ از رنگ پوستان بزنيد تا گونه‌ها‌يتان برجسته‌تر‌ به نظر برسند. رنگ رژلب و رژگونه بايد با هم هماهنگي داشته باشند. هرچه رنگ رژگونه به رنگ پوستتان نزيک‌تر‌ باشد طبيعي‌تر‌ به نظر خواهد آمد.

چگونه ارایش گریم کنیم
چگونه ارایش گریم کنیم
0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *