چگونه گریمی ارایش کنیم

 
helpkade
چگونه گریمی ارایش کنیم
چگونه گریمی ارایش کنیم

آرایش کردن از آن دسته کارهایی است که بسیاری از خانمها وقت خود را صرف آن می کنند. و گاهی هزینه های زیادی هم برایش پرداخت می کنند. بانوی شهر پله پله راهکارهای آرایش حرفه ای در منزل برای مبتدیان و علاقمندان را با شما در میان می گذارد.

آیا نوع پوست خود را می شناسید؟این اولین قدم برای آرایش صورت است و لازم است بدانید که پوست نرمال، چرب، خشک یا مختلط دارید، خصوصا این نکته را موقعی که قصد خرید لوازم آرایش دارید در نظر بگیرید.پاک کننده صورتبرای شروع خود آرایی، پوست باید تمیز باشد. روزها وقتی از خواب بیدار می شوید از یک شستشو دهنده ملایم استفاده کنید. پوست پس از بیداری حساس بوده اما کثیف نیست. شبها برای شستشوی صورت و پاک کردن آرایش از یک شستشو دهنده قوی مناسب نوع پوست استفاده نمایید.مرطوب کنندهمرطوب کننده ای مناسب نوع پوست و سن پوست تان تهیه کنید. یادتان باشد آرایش حرفه ای روی پوست خشن خوب در نمی آید.آرایش حرفه ای را با پرایمر شروع کنیدپرایمر کمک می کند که آرایش بهتر روی صورت بنشیند. خود آرایی یک هنر است. آیا وقتی می خواهید نقاشی کنید به یک زمینه صاف و صیقلی نیاز ندارید؟ پرایمر کمک می کند تا خطوط، حفره و چین و چروک های پوست محو شده، پوستی صاف برای ادامه آرایش داشته باشید.یک کرم پودر با کیفیت بخریدکرم پودر برای آرایش حرفه ای صورت واقعا مهم است اگر می خواهید چهره ای بی عیب و نقص داشته باشید. سعی کنید دو نوع کرم پودر داشته باشید. یکی کرم پودر روزانه و سبک که پوشش متوسطی دارد، دیگری کرم پودر با پوشش بیشتر برای مهمانی. یک کرم پودر خوب و با کیفیت از یک برند تجاری معروف بخرید اما مدام از آن استفاده نکنید. کرم پودر راه تنفس پوست را محدود می کند. آرایش حرفه ای

کرم پودر برای آرایش حرفه ای صورت واقعا مهم استکانسیلراگر پوست شما، نقص خاصی ندارد به کانسیلر احتیاجی ندارید. اما اگر جوش دارید یا زیر چشم هایتان سیاه است، با کانسیلر مناسب آنها را بپوشانید.مداد چشم و خط چشماگر در خودآرایی تازه کار هستید از خط چشم مایع استفاده نکنید. اگر نتوانید درست خط چشم بکشید، ظاهری شلخته و نامرتب پیدا خواهید کرد. برای شروع بهتر است از مداد برای کشیدن خط چشم استفاده کنید.آرایش لب هالبهای شما در صورتی زیبا به نظر می آیند که نرم و مرطوب باشند. برای این منظور بهتر است از نرم کننده لب استفاده نمایید.رژگونهرژگونه را تنها روی برجستگی گونه استفاده کنید. برای اینکه طبیعی به نظر برسید از رنگ های ملایم استفاده کنید.براس های آرایشی خوب را فرموش نکنید دومین وسیله مهم آرایشی که باید کیفیت بالایی داشته باشد براس های آرایشی هستند. برس ها مدت زمان طولانی برای شما کار خواهند کرد، پس روی آن سرمایه گذاری کنید.همه چیز را پوشش ندهیداگر روی صورتتان زخم یا لکه خاصی دارید، یادتان باشد که این زخم ها چهره ای طبیعی به شما می دهند و همین طبیعی بودن شما را زیباتر می کند. نیازی نیست آنها را محو کنید و پوشش دهید. با اعتماد به نفس بیشتر با آنها کنار بیایید.بر یک قسمت صورت تمرکز کنیدسعی نکنید از همین ابتدا روی تمام صورت کار کنید. مثلا اگر در سایه چشم زدن ضعیف هستید تمرکزتان را روی آرایش لب بگذارید. نگران نباشید در نهایت با تمرین می توانید در همه چیز حرفه ای شوید اما فعلا روی یک قسمت از آرایش صورت تمرکز کنید.به همه چیز نیاز نداریدبرندهای آرایشی مدام در حال معرفی محصولات جدید به بازار هستند اما نیازی نیست شما همه این محصولات را تهیه نمایید.سعی کنید لوازمی که می خرید از محصولات با برندهای معتبر و شناخته شده باشد.مواد آرایشی را سبک و مقدار کم استفاده کنیدسعی کنید وقتی می خواهید از کرم پودر استفاده کنید یک لایه نازک بزنید و سپس اگر احساس کردید به مقدار بیشتری نیاز دارید، میزانش را بیشتر کنید. اگر از همان ابتدا مقدار زیادی از مواد آرایشی را روی پوست بزنید، کم کردن آن برایتان دشوار شده و چهره ای مصنوعی پیدا می کنید.کیفیت مهمتر از کمیتشما همیشه باید محصولات با کیفیت خریداری کنید. تعداد لوازمی که می خرید را کم کنید و سعی کنید کیفیتی عالی داشته باشند. بسیاری از افراد تنها از چهار یا پنج قلم از انبوه لوازم آرایشی داخل کیفشان استفاده می کنند.یک ویژگی برجسته در آرایش صورت داشته باشید همه ما یک ویژگی زیبا داریم. ویژگی زیبای شما ممکن است لب ها یا چشمانتان و یا حتی هر دو باشد. با برجسته کردن آن با آرایش زیبایی تان را دو چندان کنید.به صورتتان دست نزنیدقبل و بعد از آرایش صورت از لمس کردن پوست بپرهیزید. لمس پوست باعث ایجاد حساسیت و حتی جوش می شود. اگر می خواهید کرم پودر را با دست بزنید، دستهایتان را حتما بشویید.لوازم آرایش تان را به اشتراک نگذاریددر این مورد از نه گفتن به دیگران خجالت نکشید و اجازه ندهید کسی از لوازم آرایشی تان استفاده کند. این کار اصلا بهداشتی نیست. البته بعضی از لوازم آرایش را می توانید با بقیه به شرط رعایت بهداشت به اشتراک بگذارید. در مورد این موارد بیشتر بدانید.منبع: بانوی شهر

مدیس با مشاوران با‌تجربه در بخش پدیرش جهت ارائه اطلاعات به صورت تلفنی منتظر پاسخگویی به پرسش‌های شما جهت دستیابی به نتایج مطلوب خدمات در این مرکز می‌باشد.


ماشین لباسشویی با آبکشی شرعی

خرید انواع ابزار وجعبه ابزار خانگی وصنعتی

چگونه آرایش ساده کنیم

 

شما نیاز به آرایشی دارید که لک ها و معایب صورتتان را پنهان کند، و در عین حال قسمت‌های زیبای چهره تان را برجسته نماید. با کم کردن بار آرایشتان همچنین در هزینه ای که صرف آرایش خود می نمایید نیز صرفه جویی خواهید کرد.

چگونه گریمی ارایش کنیم

 

چگونه آرایش کنیم که زیبا به نظر برسیم:

1 – استفاده از آینه کوچک بزرگ نمابرای آرایش کردن از یک آینه کوچک بزرگ نما استفاده کنید. سعی کنید از یک مرطوب کننده خوب برای زیرسازی آرایش خود استفاده کنید. این کار کمک خواهد کرد تا از به وجودآمدن چین و چروک جلوگیری شود.

 

2 – زیر سازی کنید

از یک فونداسیون مایع همرنگ پوستتان یا حتی کمی روشن تر استفاده کنید. از فونداسیون برای یک رنگ کردن رنگ پوستتان استفاده کرده، لکه ها را بپوشانید و صورتتان را صاف تر کنید.

 

3 – رژ گونه بزنید

اگر فرصت داشته و دوست دارید از رژ گونه ای ملایم همرنگ رژ لبتان بزنید و همچین در منزل برای انرژی بیشتر از رژ لب های رنگ شاد و روشن استفاده کنید .

 

یک رژ گونه ی صورتی کم رنگ، برنز یا هلویی، طبیعی تر از دیگر رنگ‌ها بنظر می‌رسند. فقط چندبار رفت و برگشت قلم موی بزرگی از رژ گونه کافیست تا چهره تان را بشاش، جوان و فوق‌العاده کند. این کار فقط کمی به صورت شما رنگ و لعاب میدهد اما گام بزرگی در آرایش صورت خواهد بود.

 

4 – مژه های خود را فر کنید

از یک فرمژه استفاده نمایید تا مژه های زیبایتان، بدون اینکه بهم چسبیده باشد یا ریمل از آن چکه کند به چشم بیاید. برای آرایش سبک تر باید دور ریمل را نیز خط بکشید.

 

5 – سایه چشم بزنید

یک سایه چشم صورتی کم‌رنگ، هلویی یا برنز بزنید. کمی هم پودر سایه را به پلکتان بزنید.

 

6 – رژ لب ملایم استفاده کنیدبرای لب هایتان از رژ لب ملایم استفاده کنید که درخششی به لب هایتان بدهد.

 

چگونه زیبا به نظر برسیم

 

بدون آرایش چگونه زیبا به نظر برسیم؟

– استراحت کافی

هر شب به مقدار کافی بخوابید. این مقدار بین 6 الی 8 ساعت در نظر گرفته شده است. به اندازه کافی آب بنوشید. از نوشیدنی‌های الکلی و قندی پرهیز کنید تا بتوانید پوست خوب و جذابی داشته باشید.

 

– ابروهای‌تان را مرتب کنید

ابرو یکی از مهمترین بخش‌های صورت است و تاثیر زیادی بر صورت دارد. اندازه و فرم آن را می‌توانید در یک آرایشگاه خوب، تغییر دهید.

 

–  به صورت و بدن‌تان مرطوب‌کننده بزنید

هر روز از یک مرطوب‌کننده خوب بر صورت و بدن‌تان استفاده کنید. سعی کنید کرم ضدآفتاب را فراموش نکنید. حتی در روزهای بارانی از کرم ضدآفتاب استفاده شود و شب‌ها سعی کنید از کرم مرطوب‌کننده استفاده کنید که پوست‌تان نرم و زیبا شود.

 

–  لب های خود را مرطوب کنید

اگر لب های شما پوسته پوسته شده اند و به قدری دلربایی بیشتر نیاز دارند ولی به بالم یا برق لب دسترسی ندارید، با استفاده از هر پاک کننده یا روغنی که می بینید تا حد ممکن لب های خود را مرطوب کنید. می توانید با یک بار استفاده خشکی را درمان کرده و کاری کنید که لب های شما بدرخشند. 

 

چگونه گریمی ارایش کنیم

چگونه ارایش زیبا کنیم

 

– رژیم غذایی

مصرف میوه و سبزیجات باعث شادابی پوست می‌شود. سعی کنید قبل از غذا از میوه استفاده کنید تا پوستی شاداب و زیبا داشته باشید.

 

– موهای سالم

برای موهای‌تان از شامپوهایی که مناسب نوع موی شما است، استفاده کنید. بیشتر خانم‌ها هر روز که از شامپو استفاده می‌کنند، از نرم‌کننده هم استفاده می‌کنند. این امر باعث می‌شود مو چرب و روغنی به نظر برسد.

 

– مژه های خود را با انگشت حالت دهید

متخصصین یک نکته و راهنمایی عالی و ارزان دیگر برای زیبا بودن بدون آرایش دارند. این کار باعث می شود چشم ها هشیار و درخشان بنظر بیایند و به شما اجازه می دهد زمانی که لوازم مخصوص آن را ندارید، از یکی از انگشتان خود استفاده کنید. برای این کار انگشت اشاره ی خود را کمی خیس کرده و مژه ها را با استفاده از آن به بالا خم کنید. انگشتان شما می توانند تقریبا به شکل نوعی فرم دهنده یا فر مژه عمل کنند. می توانید انگشت خود را با کمی لیس زدن یا نگاه داشتن زیر شیر آب خیس کنید و کار خود را انجام دهید.

 

گردآوری: بخش آرایش و زیبایی بیتوته

 

 

زیبایی خود را دوچندان کنید


پاکسازی و رفع آلودگی هوای خانه

کتابهایی که باعث رشد فکری فرزندتان میشود


هرگز ناامید نشوید!درمان زوج نابارور


تا60%تخفیف پرطرفدارترین محصولات جنسی


میخوای از همیشه زیباتر باشی؟


سفارش کیک های تازه و خوشمزه خونگی

طرح فروش اقساط(بدون پیش پرداخت)لوازم خانگی


جهیزیه ات رو قسطی وبدون پیش پرداخت بخر


فروش قطعات انواع سشوار اتو مو و بابلیس


لاکچری ترین نوع لمینت دندان

درانتخاب همسرآینده‌تان دچارتردید شده‌اید؟


طراحی و بازسازی فضای داخلی


قبل از گرونی و شلوغی عید فرشت رو بخر!


به تماشای کیفیتی بی حاشیه!

Makan Inc.| All Rights Reserved – © 2013 – 2021

خریدقسطی جهیزیه بدون نیاز به پرداخت اولیه


جدیدترین مدلهای طرح برجسته فرش

آموزش گریم صورت

 

دو روش اصلی و قابل استفاده برای طراحی پایه وجوددارد :

چگونه گریمی ارایش کنیم

لولایت « کم رنگ کردن» و هایلایت «پررنگ و برجسته کردن»

لولایت یعنی استفاده از یک رنگ تیره تر و برای قسمتهایی از صورت استفاده میشود که شما نمی خواهید خيلي به چشم بیاید و برای پوشاندن آن از لولایت استفاده میکنید. توصیه می کند که برای لولایت از سایه و رنگ سه درجه تیره تر از پوستتان و از رنگ ها و سایه های مات و بدون درخشش استفاده کنید.

 

برعکس هایلایت، برای قسمتهایی استفاده میشود که شما میخواهید برجسته تر شود و بیشتر به چشم بیاید. برای هایلایت شما می توانید هم از رنگ و سایه های مات استفاده کنید و هم برّاق و درخشنده، هرکدام را که خودتان دوست دارید.

گونه

دربرای زدن رژگونه باید آغاز کار را با سیب های گونه هایتان شروع کنید در این شیوه باید بخشی از گونه ها را که در حین لبخند زدن بیشتر از سایر قسمت ها برجسته میشوند رژگونه بزنید آنگاه رنگ رژگونه را تا قسمت خط رویش موهایتان پخش کنید تا رنگ پوستی طبیعی داشته باشید. برای پخش کردن رژگونه روی استخوان گونه ها باید از حرکت های نیمه هلالی فرچه روی استخوان های گونه استفاده نمایید. توجه داشته باشید که برای داشتن آرایشی مطابق با مد روز بهتر است از مقدار کمی رژگونه استفاده کنید تا رنگ رژگونه شما طبیعی تر به نظر برسد همچنين نباید رژگونه تان را تا نزدیک پرده بینی پخش کنید.

 

در میکاپ صورت با استفاده از سایه ها با رنگ روشن و تیره میتوانید عیب های موجود در صورت خویش را بپوشانید و ظاهر بهتر و جذاب تری پیدا کنید. استفاده از سایه ها با رنگ روشن و تیره بستگی به فرم کلی صورت دارد. چنانچه صورت شما مربعی شکل است باید گوشه های صورتتان را ملایم کنید برای این که صورتتان گرد به نظر برسد رژگونه باید روی خط های فک زده شود. درصورتی که صورت شما کشیده و لاغر است برای پوشاندن گردی صورت خود میتوانید قسمت شقیقه ها را قدری تیره کنید. خانم‌ها با صورت گرد بهتر است برای لاغر تر به نظر رسیدن صورتشان روی استخوان گونه هایشان را قدری رژگونه بزنند.

 

مراحل گریم گونه

 

علاوه بر روش درست گریم گونه باید روی انتخاب رنگ رژگونه هم حساسیت لازم را داشته باشید. برای پوست های رنگ پریده میتوانید از رژگونه صورتی و یا صورتی پر رنگ استفاده کنید. اشخاص با رنگ پوست تیره و سبزه بهتر است از رنگ های قرمز تیره و جگری برای زدن رژگونه استفاده کنند.

 

برای دوام بیشتر رژگونه روی پوست صورت خویش میتوانید از پودر مات کاری استفاده کنید توجه داشته باشید برای این که ظاهر طبیعی تری داشته باشید باید همه قسمت های صورت خویش را با کمک پودر بپوشانید با استفاده از این شیوه رژگونه تان در طول روز پاک نمی شود.

 

برای داشتن گریم گونه حرفه ای تر میتوانید با کمک سایه ای که رنگ آن روشن تر از رژگونه و رنگ پوست شما است قسمت بالای استخوان گونه یتان را روشن تر کنید. توجه داشته باشید که باید از قسمت زیر چشم تا بالای استخوان گونه ها را قدری روشن تر کنید.

 

گریم کردن گونه

 

بینی

بینی از هفت قسمت تشکیل شده است:

بخش A:قدری گود رفتگی دارد. در برخی از خط اخم در این ناحیه معلوم است.

بخش B:این بخش قسمت برجسته بینی( تیغه بینی) برای باریک نشان دادن بینی در این ناحیه از فن روشن استفاده می شود.

بخش C:این بخش در طرفین تیغه بینی قرار دارد.

بخش D:این بخش بر روی دو پرده بینی قرار دارد.

بخش E:این بخش را انتهای بخش B( نوک بینی) قرار دارد.

 

گریم بینی

 

1- اصلاح بینی بلند و کشیده

درصورتی که میخواهید بینی کوتاه تر به نظر آید، زیر نوک بینی بخش E رنگ سایه تیره و عمیق بکار ببرید و آنرا از نوک بینی به طرف بالا پخش کنید.

 

آنگاه روی تیغه بینی( بخش B) از فن روشن تر از زیر بنا به کار برید. اگر از سایه تیره در قسمت بالای بینی بخش A استفاده شود. بینی کوتاه تر بنظر می رسد.

 

2- اصلاح بینی پهن

چگونه گریمی ارایش کنیم

بخش های C را سایه زده و قسمت B را روشن نمائید. با این شیوه از پهنای بینی کاسته شده و بینی باریک تر بنظر خواهد رسید.

 

3- اصلاح بینی نوک تیز

چنانچه بخواهید نوک بینی را قدری گرد کنید از گریم سه بعدی در نوک بینی استفاده نمائید و آنرا در قسمت B محو نمائید.

 

اصلاح بینی کج و منحرف به یک سمت:

قسمت های برآمده استخوان بینی را تیره و تیغه بینی را روشن نمائید.

 

یکی از اصلی ترین نکات برای گریم صورت، گریم کردن بینی می باشد

 

چشم

آرایش چشم را میتوانید دو مرحه کنید، با لولایت کارخود را آغاز کنیدو از این سایه بر روی چین و چروک ها و پلک چشمتان هم استفاده کنید و خوب آن ها را هم رنگ کنید.

 

گریم چشم

 

سپس، با یک قلم مو ناحیه زیر ابرو را هایلایت و برجسته کنید.

 

گریم کردن چشم

 

فک

برای لولایت، از زیر فک تا امتداد خط فک از سایه تیره تری استفاده کنید و اینکار را تا نقطه ارتباطی فک با گردن ادامه دهید, برای این که این خط دیده نشود با یک قلم موی تمیز زیر فک و گردن را برس بزنید تا یکدست شود.

 

گریم فک

 

سپس، بالای خط فک را هایلایت و برجسته کنید و بادقت، با نواحی اطرافش هم رنگ کنید ولی اطراف چانه، اینکار را نکنید زیرا شما می خواهید دوطرف فک پائین را برجسته کنید. برند میگوید:درصورتی که شما تمام نواحی چانه را هایلایت کنید باعث میشود چانه شما بزرگ تر بنظر برسد و به طرف جلو کشیده شود.

 

گردآوری: بخش آرایش و زیبایی بیتوته

 

 

زیبایی خود را دوچندان کنید


دندان هات رو درست کن و3ساله پرداخت کن!!

دلت کیک خونگی میخواد،فرصت درست کردن نداری؟


16 روش زیبایی دندان ها


موثرترین راه پاکسازی هوای خانه


کدام خدمات زیبایی دندان مناسب شماست؟


اقساط36ماهه لوازم خانگی بدون پیش پرداخت


راه و رسم داشتن زندگی زناشویی بدون تنش


بهترین راه بهبود کیفیت هوا در خانه

پرفروش ترین پکیج‌های جنسی رو از اینجابخر

سریعترین وارزانترین راه سفربه نقاط مختلف


اقساط 36 ماه بدون پیش پرداخت لوازم خانگی


معرفی بهترین کتاب‌های کودک برای خرید


قاعدگی دردناک زنان و دختران


سوتین های خوشگل و باکیفیت/تنوع رنگ عالی

Makan Inc.| All Rights Reserved – © 2013 – 2021

دنیای آرایش دنیای وسیعی از ترفندهاست که با استفاده از آن می توانید نواقص چهره خود را بپوشانید و بر زیبایی چهره تان بیافزایید. هنگام آرایش کردن باید نکاتی را رعایت کنید که علاوه بر زیبایی چهره شما را طبیعی نشان دهد چرا که اگر آرایش به طور صحیحی صورت نگیرد، صورت و آرایش مصنوعی به نظر می رسد.

هنگام آرایش باید با شکل صورت و نمای خارجی چهره خود دقت کنید و آرایشی را بر اساس فرم چهره و رنگ پوستتان انجام دهید تا زیبا به نظر برسید . این بخش از دنیای مد نمناک به آموزش آرایش صورت از صفر تا صد می پردازد پس اگر طریقه صحیح آرایش کردن را نمی دانید این مطلب را با دقت مطالعه کنید.

استفاده از مرطوب کننده پس از شستن صورت توصیه میشود و باید آن را وقتی هنوز پوست کمی رطوبت دارد استفاده کرد و به آرامی روی پوست پخش نمود. ماساژ زیادی توصیه نمی شود و ممکن است پوست را حساس کند.تعداد دفعات استفاده از مرطوب کننده بستگی به نوع پوست دارد و نیاز آن دارد.

انتخاب کرم پودر یکی از اساسی ترین انتخاب لوازم آرایشی است و باید به نحوی انتخاب شود که متناسب با پوست باشد.کرم پودر انواع گوناگونی دارد و در رنگ های مختلفی دیده می شود. هنگام خرید کرم پودر آن را روی دست امتحان نکنید بلکه آن را روی گردن یا پوست صورت بمالید.

توجه داشته باشید که هنگام خرید کرم پودر به نوع پوستتان دقت کنید زیرا برای هر پوستی یک نوع کرم مناسب است. برای پوست های چرب بهتر است از یک کرم پودر بدون چربی یا با منشا آبی استفاده کرد.

چگونه گریمی ارایش کنیم

پوست های خشک با کرم پودرهایی که حالت چرب تری دارند، سازگاری بهتری دارند. اگر پوست به محض استفاده از کرم پودر آن را به خود جذب می کند، بهتر است که از کرم پودر چرب تری استفاده شود.

برای بهتر شدن اثر کرم پودر، همیشه از پنکیک متناسب با همان کرم پودر استفاده کنید چون حالت ضد آب به آن می دهد.

گام اول :فونداسیون یا کرم پایه

مقداری کرم پودر به گونه ، بینی ، چانه و پیشانی بزنید و سپس با پد کرم پودر را روی صورت پخش کنید . توجه نمایید که حتما به اطراف بینی ، زیر ابرو و نزدیک خط رشد مو و چانه کرم بمالید.

گام دوم :کانسیلر

مقداری کانسیلر به قسمت هایی مانند اطراف چشم که نیاز به پوشش دارد ، بزنید و با پد یا دست آن را پخش کنید.

گام سوم :پودر یا پنکیک

با استفاده از اسفنج یا برس پودر را با حرکت دایره ای ابتدا به پیشانی و سپس گونه ها و بینی و چانه بزنید.

 

اگر دنبال جذابیت بیشتر در آرایش هستید و می خواهید زیباتر به نظر برسید رژگونه یکی از انتخاب هایی است که به زیبایی شما کمک می کند .برای انتخاب رژگونه مانند کرم پودر باید به رنگ پوست توجه کرد و بر اساس آن بهترین رژ گونه را انتخاب نمود.

اگر رنگ رژگونه مناسب انتخاب نشود نه تنها این آرایش اثر مثبتی روی چهره نخواهد داشت بلکه باعث بدتر شدن ظاهر شما نیز خواهد شد. لازم است بدانید که انتخاب رنگ رژگونه در کنار استفاده صحیح از آن اهمیت بسیار زیادی دارد و به طریقه زیر می باشد.

اگر صورت گرد دارید، باید حتی الامکان با آرایش صورت را کشیده تر جلوه داد یعنی با پوشاندن ناحیه زیر استخوان گونه تا شقیقه صورت خود را باریک تر نشان دهید بنابراین بهتر است رژگونه را به شکل کشیده بزنید باید رژگونه را از روی استخوان بالایی گونه به سمت گوش و از روی استخوان زیر گونه کمی به سمت دهان بزنید.

اگر صورت لوزی شکل دارید ، اول از همه باید کاری کنید که با کم کردن پهنای گونه ها و افزایش مو در اطراف فک ها و نگه داشتن مو به طورفشرده در اطراف سروخط استخوان گونه ها باعث شوید که شکل صورت بیضی به نظر بیاید. بهتر است رژ گونه را به شکل مثلث بزنید و بخش بیرونی استخوان های گونه را تیره تر کنید و اجازه ندهید از قسمت بالای صورت رژ گونه شما به چشم ها نزدیک شود.

صورت های مربع باید گردتر نشان داده شوند. یک رژگونه گرد که تا خط فک شما امتداد یابد و به سمت بیرون صورت محو شود، می تواند تاثیری ایجاد کند که صورت گردتر به نظر برسد.

همچنین می توانید یک مثلث روی استخوان گونه بکشید و آن را با برس رژ گونه به سمت پایین پخش کنید و قسمتی که به سمت گوشه بیرونی صورت وخط فک است را کمی تیره تر کنید.

اگر صورت بیضی شکل دارید بهترین کار این است که سعی کنید با افزودن رنگی غلیظ به تمام ناحیه گونه خود آن را پهن تر نشان دهید.

اگر صورت کشیده دارید باید با آرایش مناسب صورتتان را کوتاه تر و پهن تر نشان دهید بنابراین از قسمت لاله گوش به سمت استخوان گونه و به صورت افقی رژ گونه بزنید. همچنین با زدن کمی رژگونه تیره و مات در ناحیه چانه می توانید کاری کنید که صورت شــــما کوتاه تر به نظر بیاید.

اگر صورت قلبی شکل دارید برای کوچک تر نشان دادن گونه هایتان باید رژگونه را به شکل کشیده از روی استخوان بالایی گونه به سمت گوش و از روی استخوان زیر گونه کمی به سمت دهان بزنید.

 

آرایش چشم بر اساس شکل چشم ها

نکته :سایه صدفی و صورتی روشن چشم را درشت تر نشان میدهد.

نکته :هیچ وقت روی پلک بالا سایه تیره نزنید.

نکته : خط چشم نزنید یا فقط خط چشم باریک بکشید.

نکته : سعی کنید روی تمام پلک فقط سایه روشن نزنید.

نکته :گوشی داخلی چشم ها را تا جایی که می توانید روشن کنید و بیشتر به گوشه خارجی مژه ها ریمل بزنید.

نکته : در مژه های پایینی بیشتر به وسط مژه ها ریمل بزنید.

 

برای آرایش چشمان بادامی تکنیک آرایش چشم گرد را به کار ببرید، فقط زمان سایه زدن از فرم چشمان خود پیروی کنید.

چشمان سبز رنگ

اگر دارای رنگ چشم سبز هستید ، بنفش روشن،بژ ، قهوه ای و خاکستری را امتحان کنید . همچنین ته رنگهای غروب آفتاب، مانند کهربایی پر رنگ، چشمهای سبز رنگ را بیشتر نشان می دهد زیرا دو رنگ سبز و نارنجی مکمل هم هستند، بنابراین بدون برخورد، یکدیگر را تقویت می کنند.

استفاده از سایه ی کرمی مسی رنگ، روی تمام پلک و در گوشه های چشم به چشم های سبز رنگ شما جلوه ی بیشتری می دهد.

رنگ های سفید و نقره ای برای چشمان سبز رنگ مناسب نیست.

چشمان آبی رنگ

افرادی که دارای چشمان آبی رنگهستند نمی توانند از هر رنگ سایه ای برای آرایش چشم خود استفاده نمایند ، سایه هایی که برای این افراد مناسب هستند ، قهوه ای در تناژهای مختلف ، رنگ نقره ای، خاکستری تیره و روشن، رنگ هلویی می باشد.

اگر دارای این رنگ چشم هستید و بدنبال یک رنگ لطیف و زیبا هستید، از مشتقات رنگ نارنجی ، سایه ی قرمز یا بنفش استفاده کنید.

چگونه گریمی ارایش کنیم

شما تنها می توانید زمانی از سایه های آبی رنگ استفاده کنید که تیره باشند.

چشمان طوسی رنگ

اگر رنگ چشمان شما طوسی است ، هر رنگ سایه ای مناسب شما نیست . شما باید از سایه ای استفاده نمایید که چشمان شما را زیباتر و درخشنده تر سازد . سایه های نقره ای / خاکستری ، قهو های در تناژهای مختلف از روشن تا تیره ، کرم ، صورتی و هلویی برای چشمان طوسی رنگ مناسب است.

چشمان قهوه ای روشن

افرادی که دارای چشم های قهوه ای روشن هستند برای انتخاب سایه بهتر است از رنگ های بنفش و سبز، سایه قهوه ای ، خاکستری و بژ را اتخاب کنند تا رنگ چشمهای آنها زیباتر به نظر برسد . رنگ آبی برای چشمان قهوه ای مناسب است زیرا مخالف رنگ قهوه ای است.

چشمان قهوه ای تیره

اگر رنگ چشم شما قهوه ای تیره است رنگ های زیر مناسب شما می باشد :

سایه خاکستری/ نقره ای می توانند آرایش چشمی زیبا با ظاهر دراماتیکی ایجاد کنند.

سایه قهوه ای درخشندگی طبیعی به چشم ها می بخشد ، برای چشم های قهوه ای تیره، قهوه ای روشن مناسب خواهد بود اما بهتر است از این رنگ بیش از حد استفاده نکنید.

رنگ سبز که یکی از بهترین رنگ های فصل بهار است با چشمان قهوه ای ظاهر خوبی خواهد داشت اما باید با احتیاط از این رنگ استفاده کنید.

رنگ بنفش به چشمان قهوه ای، ظاهر خوبی می بخشد و آنها را زیباتر می سازد.

رنگ صورتی نیز با رنگ چشم قهوه ای تیره و خط چشم تیره ظاهر عالی خواهد داشت.

کشیدن خط چشم به چشم سبب چند برابر شدن زیبایی چشمان و جذابیت آنها می شود اما به شرطی که مدل خط چشم خود را بر اساس فرم چشمهایتان انتخاب نمایید.

در تصویر انواع خط چشم را آورده ایم که می توانید با توجه به آن و یافتن کمی تبحر انواع خط چشم را بکشید.

 

ابتدا در مقابل یک آینه ابرو ها را با برس مخصوص آن شانه بزنید و با یک قیچی مخصوص ابرو موهای بلند ابرو را با دقت فراوان قیچی کنید.

برای اینکه بتوانید سر ابرو را مشخص کنید می توانید یک مداد را روی برآمدگی استخوان بینی طوری قرار دهید تا مجرای اشک را پوشش دهد یعنی سر ابرو باید هم ردیف با استخوان بالای بینی باشد یا می توانید یک خط عمود از گوشه بینی تا سر ابرو بکشید . برداشتن ابرو از این نقطه آغاز می شود پس با خط چشم این نقطه را علامت گذاری کنید.

برای یافتن نقطه پایانی ابرو ، دوباره مدادتان را کنار انتهای خارجی چشمتان قرار دهید ، نقطه ای که مداد و استخوان ابرو به هم می رسند را با خط چشم علامت گذاری کنید ، شما می توانید برای یافتن انتهای ابرو یک خط به موازات گوشه خارجی چشم بکشید تا کارتان راحت تر شود.

برای یافتن کمان ابرو نیز ، یک خط از روی مردمک چشم رد کنید . هدف برداشتن ابرو ایجاد قوس مصنوعی نیست بلکه باید در جهت قوس طبیعی ابرو آن را بردارید.

از یک موچین تیز و سرکج استفاده کنید و موهای اضافه ابروهایتان را در جهت قوس طبیعی آن بردارید اما هیچ گاه وارد خط ابرو نشوید. برداشتن موهای اضافی برای حالت دادن به ابرو کافی است.

رژلب برای پوست های روشن و سفید

خانم هایی که پوست روشنی بهتر است رژلب های صورتی ، رژ لب هلویی ، رژ لب مسی ، رژلب قرمز ، رژ لب بنفش ، رژ لب آجری ، رژ لب ارغوانی استفاده کنند.

رژلب برای پوست های گندمی و معمولی

اگر پوست گندمی دارید بهتر است از رژلب های بژ ، کالباسی ، شرابی، نارنجی، بنفش ، مسی ،ارغوانی و تمشکی استفاده نمایند.

رژلب برای پوست های سبزه و تیره

کسانی که پوست های تیره دارند میتوانند از رژلب های جیغ و پررنگ مانند نارنجی ، بنفش تیره، قهوه ای، شرابی، زرشکی، آلویی، صورتی ، کاراملی استفاده نمایند.

رژ لب زدن خیلی ساده به نظر می رسد اما اگر رژ لبی که انتخاب می کنید ، با آرایش و رنگ پوستتان هماهنگ نباشد ، آرایش شما دیده نخواهد شد و شما زیبا و جذاب به نظر نخواهید رسید.

1. پس از انتخاب یک رژ لب مناسب ،خط لبی همرنگ رژلب تان انتخاب نمایید وابتدا خط لب بزنید ، خط لب باعث میشود بتوانید لب های خوش فرم تری طراحی کنید و از بیرون زدن رژلب جلوگیری کنید.

2. از گوشه لب خط لب کشیدن را آغاز نمایید و این کار را ادامه دهید تا خط لبتان کامل شود.

3. سپس با رژ انتخابی خود لب ها را بپوشانید.

4و 5. سایه ای نسبتا سبک در مرکز لب پایینی و لب بالایی بزنید و به خوبی پخش کنید یا می توانید با برق لبتان یک نقطه درست در وسط لبتان ایجاد کنید، سپس برق لب را از این نقطه پخش کنید.

6. تصویر شماره 6 نشان می دهد که شما می توانید با انتخاب رژ لب مناسب و خط لب زدن ، شکل زیبایی به لب هایتان بخشید و زیباتر به نظر برسید.

برای برجسته و پرتر نشان دادن لب ها می توانید از مداد سفید استفاده کنید برای این کار :

1. از مداد لب رنگی برای گوشه های لب استفاده کنید.

2و 3 . با استفاده از مداد لب سفید قسمت های وسط لب بالا و پایین را بپوشانید.

4و 5 . دو رنگ را با هم ترکیب نمایید به طوری که روی قسمت وسط لبتان هاله ای از سفیدی دیده شود.

6. روی لبتان برق لب بزنید.

هیچ آرایشی بدون زدن هایلایتر کامل نمی شود . با استفاده از هایلایتر می توانید بخش هایی از پوست را درخشان کنید و ویژگی های صورت را برجسته نمایید.

برای برجسته سازی زیبایی های صورت به وسایلی مانند یک براش باریک و یک اسفنج آرایشی برای محو کردن و یک سایه روشن تر از رنگ پوست تان دارید که بهتر است براق و پر از اکلیل باشد. هایلایترتان را می توانید از هر نوعی مانند مایع، پودری یا استیکی انتخاب کنید.

هایلایت کردن زیبایی آرایش تان را دو چندان می کند . بالای استخوان گونه، پایین قوس ابرو ، امتداد پل بینی ، بالای لب ، روی چانه ، گوشه داخلی چشم ها نقاطی از صورت می باشند که بسیار مناسب هایلایت کردن هستند.

هایلایت بالای استخوان گونه سبب برجسته تر شدن گونه ها ، پایین قوس ابرو سبب بازتر شدن چشم ها ، هایلایت امتداد پل بینی سبب باریک تر به نظر رسیدن بینی ، هایلایت بالای لب سبب برجسته تر شدن لب ها ، هایلایت روی چانه سبب برجسته شدن چانه و هایلایت کردن، گوشه های داخلی چشم باعث درشت تر نشان دادن چشم های شما می شود.

اگر می خواهید برجسته سازی ظریف و حرفه ای داشته باشید ، می توانید پس از زدن کرم پودر، یک پودر فیکس کننده به تمام صورت از هایلایتر استفاده کنید و هایلایتر را روی مناطقی از صورت بزنید و سپس با یک اسفنج آرایشی یا حتی نوک انگشتان تان محو کنید و یا در صورت استفاده از هایلایتر پودری ، با یک براش جارویی روی چانه، بینی و گونه تان را هایلایت کنید.

می توانید برای مناطق بزرگ تر مانند پیشانی، چانه و گونه از براش بزرگ تر و برای لب، ابرو و بینی از براش های ابرو که کوچک و ظریف هستند استفاده کنید. 

هر خانمی وقتی با پایان دوره مدرسه و ورود به سومین دهه زندگی اش، شروع به آرایش کردن می کند، به فراخور سلیقه اش تکنیک هایی را یاد می گیرد اما نکته اینجاست که با ورود به هر دهه و بالا رفتن سن، این آموزش ها باید به روز شوند و فرد تکنیک های مناسب با سن و سالش را یاد بگیرد. دانستن این نکات چه در مراقبت از پوست و چه در آرایش، راز حفظ زیبایی شما تا سال های سال است.

لطافت تان را حفظ کنید مراقبت های لازم :در سن 20 سالگی، اگر از پوستی نرمال برخوردارید، فقط کافی است پیش از خواب آن را بشویید. اگر جزو کسانی هستید که دارای پوستی چرب هستند از شوینده هایی که شبیه ژل است استفاده کنید و اگر پوستی خشک دارید از محصولاتی که حاوی شیر هستند.

 همیشه و در همه حال از ضدآفتاب استفاده کنید ولی مهم نیست چه برندی؛ فقط مطمئن باشید از SPF 15 یا 20 برخوردار است و از پوست شما در برابر UVA و UVB محافظت می کند. ضدآفتاب را به تمام سطح پوست خود (صورت و گردن) بمالید. از یک مایع مرطوب کننده یا یک مرطوب کننده فاقد چربی استفاده کنید. بسیاری از متخصصان پوست توصیه می کنند از کرم های حاوی رتینوئیدهای مشتق از ویتامین A استفاده کنید. این محصولات بهترین داروهای ممکن برای کاستن خطوط ظریف و چین و چروک های پوستی، تحریک کلاژن و درمان جوش های پوستی هستند.

 

مراقبت را شروع کنید با رسیدن به 30 سالگی نگرانی های شما در مورد جوش ها از بین خواهد رفت اما حواس تان باشد که روند نزولی پوست شروع شده است. بعد از سن 30 سالگی نور آفتاب فرصت این را خواهد داشت تا تاثیرات منفی خود را روی پوست تان نشان دهد. احتمالا متوجه شده اید که خطوط پوستی یا نقطه های تیره روی پوست تان بیشتر و مشخص تر شده اند؛ به همین دلیل استفاده از محصولات ضد پیری و یک کرم چشم روزانه برای جلوگیری از آسیب های تدریجی از ضروریات است. حتی یک روز را بدون ضدآفتاب سپری نکنید. توجه کنید که در این سنین بهتر است از ضدآفتاب هایی استفاده کنید که علاوه برداشتن SPF بالاتر از 15 و محافظت علیه اشعه های UVA و UVB حاوی آنتی اکسیدان هایی مانند چای سبز و سفید، ویتامین C و. . . باشند. همچنین کرم ضد آفتاب را به قسمتی از گردن و دست ها که نور خورشید به آن می خورد هم بزنید.

چگونه گریمی ارایش کنیم

روزهای بی کلاژن مراقبت های لازم از پوست در سن میانسالی خانم ها در این سن بدانند که چون ساخت کلاژن پوست کمتر می شود، باید بیشتر از کرم های حاوی کلاژن استفاده کنند. این نوع کرم ها پوست های شل و افتاده را کشیده، خاصیت الاستیکی و استحکام پوست را بهبود می دهند و باعث کاهش میزان چین و چروک می شوند. در افراد بالای 40 سال، اسیدلاکتیک تاثیر بسزایی روی پوست دارد زیرا در این سنین پوست خشک و بی حالت شده و تغییر رنگ پیدا می کند. مرطوب کننده ای که حاوی اسید لاکتیک باشد، نه تنها لکه های پوستی را از بین برده و رنگ پوست را به حالت اولیه باز می گرداند، بلکه رطوبتی به پوست می دهد که باعث درخشش آن می شود. نکات آرایشی – چون در سن 40 سالگی پوست خشک می شود و رطوبت خود را از دست می دهد، بهتر است قبل از اینکه آرایش خود را شروع کنید از کرم های مرطوب کننده مناسب استفاده کنید تا پوست نرم شود؛ سپس کرم پودر یا پنکیک را به صورت و گردن خود بزنید. – از آنجایی که در این سن ابروها مانند سابق پر نیست، می توانید با مدادی قهوه ای جاهای خالی را پر کنید. برای ابروها از رنگ های پررنگ استفاده نکنید چون چهره را مصنوعی تر می کند. – چون ریمل سن را زیاد نشان می دهد و شما می خواهید در این سن جبران مژه های ریخته شده را بکنید، بهتر است از فرمژه برای حالت دادن مژه ها استفاده کنید. همچنین برای اینکه چین و چروک اطراف چشم پوشانده شود بهتر است از سایه های قهوه ای، بنفش و. . . استفاده شود. – از زدن رژگونه زیاد خودداری کنید زیرا چهره شما را مصنوعی می کند. بهتر است برای استفاده از رژگونه از رنگ های ملایم مثل هلویی یا قهوه ای استفاده کنید. – برای اینکه سن تان کمتر نشان داده شود و چین و چروک های اطراف لب کمتر به چشم بیایند، بهتر است از رژلب و خط لب همرنگ استفاده کنید. در این سن بهتر است از رنگ های تند مثل قرمز و قهوه ای در مهمانی ها و رنگ های ملایم در مکان های عمومی استفاده شود. 

مراقبت های لازم خانم ها با ورود به میانسالی به کرم های ضدآفتاب با 30SPF و بالاتر نیاز دارند. به آنها توصیه می شود حتی در منزل هم از ضدآفتاب استفاده کنند. خانم هایی که مرز 50 سالگی را گذرانده اند حتما باید از کرم های دورچشم و ضدچروک برای پیشگیری از زیادتر شدن چروک ها استفاده کنند.

– رنگ ابروها با افزایش سن کمتر می شود؛ پس مداد ابرویی که برای 25 سالگی استفاده می شود، برای 50 سال مناسب نیست و به رنگ تیره تری احتیاج دارید. البته بهتر است برای ابروها از سایه های ابرو استفاده کنید تا با هاشور زدن میان ابروها، چهره مصنوعی نشود. – بسیاری افراد به دلایل مختلف با افزایش سن از رژگونه استفاده نمی کنند ولی یک لایه قرمز رنگ ملایم می تواند شادابی و جوانی را به پوست هدیه کند. رژگونه را به قسمت پایین گونه نزنید چون باعث افتاده به نظر رسیدن آن می شود. – به کار بردن خط چشم و ریمل روی پلک پایین باعث می شود چشم ها افتاده تر به نظر برسند. درعوض اگر مژه های پلک بالا با ریمل حجم دهنده آراسته شوند بهترین تاثیر را خواهند داشت. در این سن دور سایه زدن را خط بکشید. – اگر می خواهید چین و چروک و خطوط زیر چشم تان را بپوشانید، مراقب باشید تا استفاده بیش از حد از مواد پوشاننده زیر چشمی، چروک های اطراف چشم تان را بیشتر نمایان نکند؛ قبل از اینکه دست به کار شوید دور چشم تان را مرطوب کنید تا پنهان کردن خطوط اطراف چشم و تیرگی دور چشم آسان تر شود. – به شما پیشنهاد می کنیم در این سن دور رژلب های تیره را خط بکشید تا چهره جوان تری داشته باشید. رنگ تیره در رژلب باعث می شود سن تان بیشتر نشان داده شود؛ البته در مهمانی های رسمی می توانید از رنگ های تیره تر استفاده کنید.

 



مرحله اول- ابتدا با تونر مخصوص پوست، بسترسازی و پاکسازی پوست را انجام می دهیم.

مرحله دوم- بعد از چند دقیقه مکث از مرطوب کننده فاقد چربی استفاده می کنیم.

مرحله سوم- بعد از نیم ساعت که به پوست زمان دادیم تا فعل و انفعالات لازم روی پوست انجام شود، پرایمر را روی کل پوست پخش کرده و 10 دقیقه مکث می کنیم.

مرحله چهارم- سپس از کانسیلر سبز برای خنثی کردن رنگ قرمزی پوست و جوش ها استفاده می کنیم.

چگونه گریمی ارایش کنیم

مرحله پنجم- بعد از فید کردن کانسیلر از کرم پودر یا فوندیشن مخصوص روی پوسست استفاده می کنیم.

مرحله ششم- از کانسیلر زیرچشم استفاده کرده و بصورت ضربه ای و مثلثی زیر چشم می زنیم.

مرحله هفتم- بعد از زدن فوندیشن روی پوست مرحله هایلایت و کانتورینگ را انجام می دهیم.

مرحله هشتم- سپس پوست را با استفاده از پودرهای فیکس بصورت ضربه ای خشک می کنیم .

مرحله نهم- با استفاده از حوله یکبار مصرف یا دستمال کاغذی که کمی مرطوب شده اضافات مواد را از روی پوست بر میداریم.

کار کاورکردن پوست در این مرحله به پایان رسیده است.

برای نمایش ویدئو باید جاوا اسکریپت شما فعال باشد


64507
14:15
نظر دهید
دانلود

توضیحات: در این ویدئو مدرس حرفه ای گریم تکنیک کاور کردن پوست برای مدت طولانی را به شما عزیزان آموزش می دهند.

خانم لیلی کاخ مدرس با سابقه گریم میکاپ

تگ:
آموزش آرایش  
آموزش گریم  
کانسیلر جای جوش  
کاور کردن پوست  
مدرس گریم  
گریمور حرفه ای  
گریم صورت جوش دار  
محو کردن جوش با آرایش  

تبلیغات

نظرات نمایش نظرات

بسار عالی بود

خدیجه
– 10/26/2018

بسار عالی بود خواستم بدونم بهترین گریم اسمش چیه

خدیجه خلفی
– 10/26/2018

با تشکر خیلی عالی بود.
انشاا… موفق باشید.
http://bemanta.ir

زهرا یونسی
– 01/05/2018

باز هم بعد از کاور لکه های قرمز روی گونه مشخص بود.این لکه هارو چجوری باید محو کنین؟؟؟


shokofehmakeup
– 12/12/2017

سلام فوق العاده بود ممنون فقط واسه من که مبتدی هستم اگر در حین اموزش توضیح بدید مراحل کار رو کمک بزرگی بهم میشه


mona moon
– 12/07/2017

ارسال نظر

فیلم های پیشنهادی

آموزش زیرسازی گریم

آکادمی گریم عروس قاسم نژاد

گریم پوست تیره

ادمین ارشد رژلب

چگونه گریمی ارایش کنیم

پاک کردن آرایش

کمپانی گریماس

آموزش کانتورینگ صورت

میکاپ آرتیست هاجر ناصری

فیلم آموزش کاور ناخن طبیعی

مرجان قربانی

آموزش گریم و آرایش چشمان فرو رفته

ادمین ارشد رژلب

مراحل آرایش صورت

لیلی کاخ

آموزش کاشت و کاور ناخن

سالن صورتی

گریم و آرایش

آکادمی گریم عروس قاسم نژاد

دسته بندی فیلم ها

آرایش دائم

رنگ و مش

کوتاهی مو

آموزش بافت مو

آموزش شینیون و موآرایی

گریم و آرایش

کاشت و طراحی ناخن

اکستنشن مو

کاشت و اکستنشن مژه

مراقبتهای پوست و مو

لیفت و لمینت و اکستنشن ابرو

معرفی برترین‌های آرایش

محصولات آرایشی

کراتین و احیا مو



مرحله اول- ابتدا با تونر مخصوص پوست، بسترسازی و پاکسازی پوست را انجام می دهیم.

مرحله دوم- بعد از چند دقیقه مکث از مرطوب کننده فاقد چربی استفاده می کنیم.

مرحله سوم- بعد از نیم ساعت که به پوست زمان دادیم تا فعل و انفعالات لازم روی پوست انجام شود، پرایمر را روی کل پوست پخش کرده و 10 دقیقه مکث می کنیم.

مرحله چهارم- سپس از کانسیلر سبز برای خنثی کردن رنگ قرمزی پوست و جوش ها استفاده می کنیم.

چگونه گریمی ارایش کنیم

مرحله پنجم- بعد از فید کردن کانسیلر از کرم پودر یا فوندیشن مخصوص روی پوسست استفاده می کنیم.

مرحله ششم- از کانسیلر زیرچشم استفاده کرده و بصورت ضربه ای و مثلثی زیر چشم می زنیم.

مرحله هفتم- بعد از زدن فوندیشن روی پوست مرحله هایلایت و کانتورینگ را انجام می دهیم.

مرحله هشتم- سپس پوست را با استفاده از پودرهای فیکس بصورت ضربه ای خشک می کنیم .

مرحله نهم- با استفاده از حوله یکبار مصرف یا دستمال کاغذی که کمی مرطوب شده اضافات مواد را از روی پوست بر میداریم.

کار کاورکردن پوست در این مرحله به پایان رسیده است.

برای نمایش ویدئو باید جاوا اسکریپت شما فعال باشد


64509
14:15
نظر دهید
دانلود

توضیحات: در این ویدئو مدرس حرفه ای گریم تکنیک کاور کردن پوست برای مدت طولانی را به شما عزیزان آموزش می دهند.

خانم لیلی کاخ مدرس با سابقه گریم میکاپ

تگ:
آموزش آرایش  
آموزش گریم  
کانسیلر جای جوش  
کاور کردن پوست  
مدرس گریم  
گریمور حرفه ای  
گریم صورت جوش دار  
محو کردن جوش با آرایش  

تبلیغات

نظرات نمایش نظرات

بسار عالی بود

خدیجه
– 10/26/2018

بسار عالی بود خواستم بدونم بهترین گریم اسمش چیه

خدیجه خلفی
– 10/26/2018

با تشکر خیلی عالی بود.
انشاا… موفق باشید.
http://bemanta.ir

زهرا یونسی
– 01/05/2018

باز هم بعد از کاور لکه های قرمز روی گونه مشخص بود.این لکه هارو چجوری باید محو کنین؟؟؟


shokofehmakeup
– 12/12/2017

سلام فوق العاده بود ممنون فقط واسه من که مبتدی هستم اگر در حین اموزش توضیح بدید مراحل کار رو کمک بزرگی بهم میشه


mona moon
– 12/07/2017

ارسال نظر

فیلم های پیشنهادی

آموزش زیرسازی گریم

آکادمی گریم عروس قاسم نژاد

گریم پوست تیره

ادمین ارشد رژلب

چگونه گریمی ارایش کنیم

پاک کردن آرایش

کمپانی گریماس

آموزش کانتورینگ صورت

میکاپ آرتیست هاجر ناصری

فیلم آموزش کاور ناخن طبیعی

مرجان قربانی

آموزش گریم و آرایش چشمان فرو رفته

ادمین ارشد رژلب

مراحل آرایش صورت

لیلی کاخ

آموزش کاشت و کاور ناخن

سالن صورتی

گریم و آرایش

آکادمی گریم عروس قاسم نژاد

دسته بندی فیلم ها

آرایش دائم

رنگ و مش

کوتاهی مو

آموزش بافت مو

آموزش شینیون و موآرایی

گریم و آرایش

کاشت و طراحی ناخن

اکستنشن مو

کاشت و اکستنشن مژه

مراقبتهای پوست و مو

لیفت و لمینت و اکستنشن ابرو

معرفی برترین‌های آرایش

محصولات آرایشی

کراتین و احیا مو

معرفی بهترین مرکز آموزش و آموزشگاه تخصصی گریم و میکاپ عروس در تهران

ادامه »

ادامه »

ادامه »

کرم پودر میزان پودر تالک و الکل 70 درصدی که داخلش هست خیلی کمتر از کرم ها و لیکویید های گریم هست پس میتونیم بگيم کرم پودر مصرف روزانه دارد  آسیب کمتری ميزند، میزان غلظت اش بستگی به مارک های مختلف دارد، گزینه ی oil و یا گزینه ی oil ferry دارد که برای پوست های چرب و مختلط و حساس قابل تفکیک هستند خیلی از کرم پودر ها رو به خاطر پوشش دهی و کیفیت بالا میتونیم توی میکاپ و گریم استفاده کنیم

چگونه گریمی ارایش کنیم

 

فون ها چند دسته هستند کلا فون به نوعی کرم با پوشش بالا گفته ميشود که مصرف روزانه ندارد و در اشکال مختلف قابل استفاده هستند مثلا به پن استیک که نوعی پنکیک مخصوص پوست خشک هست هم فون گفته ميشود چون چربی دارد و پوشش زیادی ميدهد

فون های کاسه ای مثل کرولاین، مثل گریماس و مارک های ديگر هستند هم به صورت خشک ( که فون های خشک را میشود برای فون و گریم بدن، فون برای پوست های چرب) استفاده کرد و هم فون های چرب ( انواع پالت های چرب، انواع فون های زیر ساز و فون برای زیر ساز سایه ها) و فون چرب برای پوست های خشک قابل استفاده هستند.

اما اکثرا از فون چرب برای پوست های خشک استفاده میشود مثل فون های کاسه ای یا پالت ها یا زیر ساز سایه

 

تصویر زیر تزیینی میباشدو مربوط به فوندیشن نیست

فون گریم ، فوندیشنگریم ، فون خشک ، فون گریم گریماس ، فون گریم سینمایی

آموزشگاه تخصصی گریم ، آموزش گریم عروس ، مرکز آموزش گریم ، آموزش گریم با مدرک ، متخصص گریم عروس

 

آموزش گریم توسط خانم سپیده رحیمی دانش آموخته میکاپ در ترکیه و فرانسه دارنده گواهینامه گریم و میکاپ شرکت آرایشی لانکوم Lancôme  از فرانسه .

آموزش تخصصی گریم عروس در تهران

 

مرکز آموزش گریم و میکاپ خانم رحیمی در منطقه یک تهران در محمودیه ، خیابان مقدس اردبیلی ، نرسیده به مرکز خرید پالادیوم میباشد

اگهی خانم رحیمی به دلیل مهاجرت منقضی شده و اگهی معتبر نمیباشد

متخصص گریم عروس یکی از نیاز های آرایشگاه ها میباشد . الان دیگر مثل سابق نیست که مدیریت آرایشگاه با داشتن مدرک عمومی آرایش و پیرایش زنانه ، همه کار های تخصصی  آرایشگری را انجام دهد بلکه برای هر نوع از حرفه آرایشگری یک نفر متخصص نیاز هست . مثل گریمور عروس ، ناخن کار ، رنگ کار مو ، شینیون کار ، اپیلاسیون کار ، و …  . به همین خاطر اکثر آرایشگاه ها یک گریمور عروس استخدام میکنند . درآمد گریم عروس هم به حرفه ای بودن و نمونه کار ها و … بستگی دارد . هر چه قدر کار شما بهتر باشد و در فن خود حرفه ای باشید درامد تان هم زیادتر خواهد بود  . پرداختی هر عروس برای گریم و میکاپ حداقل یک میلیون تومان میباشد حالا به خودتان بستگی دارد که در چه شهری باشید ؟ ارزش کارتون چقدر میباشد . چند تا عروس در هرماه بگیرید و کارتون در چه حدی مورد قبول مشتری هاتون باشید بستگی دارد .

 

توی میکاپ ما کل صورت رو آرایش میکنیم..
اما گریم زاویه سازی و متعادل سازی صورت با استفاده از سایه روشن و تیره هست برای ایجاد برجستگی ها و فرورفتگی ها..
توی میکاپ ایده آل ترین فرم صورت،بیضی هست.

ولی شما با گریم سعی میکنید انواع فرم صورت رو به فرم بیضی نزدیک کنید.

 

معرفی مواد اصلی گریم عروس

 

لیکوئید به کرم پودرها با پوشش دهی بالا دارند گفته میشه که بعد از پرایمر برای زیرسازی استفاده میشه

پرایمرقبل از زیرساز زده میشود و نقش لیفت و یکدست کردن مواد را دارد و باعث ماندگاری بالای مواد روی صورت میشود که پرایمر چشم و صورت جداست و نکته این که پرایمر را که به صورت زدید ده دقیقه صبر کنید بعد ادامه کارتون رو انجام دهید

به کرم هایی گفته میشود که حالت رولی دارد و برای پوست های خشك استفاده میشود که چربی پن استیک کنترل شده هست.

کرم اکوا خشک هست و باید با آب استفاده شود که برای پوست های خیلی چرب کاربرد دارد فرق پنکیک و اکوا این هست که پنکیک پودر میباشد و اکووا حتما باید با آب استفاده شود

کاموفلاژها فون های رنگی هستن که برای پوشاندن عیوب چهره از انها استفاده میشه و با فون رنگ پوست ترکیب میشه برای گریم و محو کردن کک و مک ماه گرفتگی جوش ها برش های کنار چشم که توضیح کاموفلاژ و کانسیلر هرکدام بحث جداگانه ای هست

آموزش گریم عروس شمال تهران

 

کانسیلر برای پوشاندن تیره گی زیر چشم هست اما اگر راه و رسم درست کار کردن با کانسیلر را یاد بگیرید می توانید, از ان برای پوشاندن معایب صورت مثل جای زخم ها استفاده کنید کانسیلر ها تنوع رنگی زیادی دارند وکارایی هرکدام جداست.

از کانسیلر بنفش برای رفع زردی زیاد پوست و برای خنثی کردن حالت تورم صورت استفاده میشود لکه‌های کبودی روی صورت کاملاً با این کانسیلر محو خواهد شد.

این تن رنگ برای هر پوستی مناسب است این کانسیلر رنگ های تیره رو محو میکند . تون رنگ های آبی و بنفش را خنثی کرده و بیشتر برای محو تیرگی های زیر چشم و پرایمر سایه چشم است.

برای افراد سبزه این کانسیلر بسیار هست.

این کانسیلر برای خنثی کردن تن قرمز پوست مناسب است اگر دارای لک های قرمز مادر زادی هستید یا می خواهید جوش های خود را بپوشانید از کانسیلر سبز استفاده کنید.بعد از لکویید و رنگ بژ استفاده می کنیم.

آموزش حرفه ای گریم تهران

چگونه گریمی ارایش کنیم

 

همان گریم صورت و رفع عیوب صورت به وسیله فون های تیره و روشن هست.

 

✅ کانسیلر و پرایمر هر دو زیرسازهایی هستند که برای ماندگاری گریم و میکاپ استفاده میشوند .پرایمر برای پوست چرب یا نرمال متمایل به چرب و کانسیلر برای پوست خشک هست.

آموزش گریم عروس به صورت حرفه ای

فون پوششی است که به چهره می زنیم تا چهره را برای گریم آماده کنیم

 

در مورد فون خشک و چرب توضیح مختصری بدید که چطور در گریم و میکاپ عروس استفاده کنبم🌷🌷🌷

فون های خشک ، مثل پنکیک ها ، کیک میکاپ ها و فون های اکوا هستند که بصورت پودری منسجم هستند

فون های چرب که یا جامد هستند یا مایع ، مثل داخل شون چربی داره و پودری نیستند

 

من با پوست های خشک مشکلی ندارم با پوست های چرب یه کم قلق دارم.برای چرب از کاموفلاژ + مک استفاده میکنم و زیر چشم کانسیلر.ماندگاری خوبی داره

ولی میخام فون های دیگر رو امتحان کنم نمیدونم کدام را استفاده کنم چون همه فون ها گران هستند سخته همه رو خرید کرد

آموزش گریم و میکاپ

 

برخی افراد بعد از شست وشو پوست شان خیلی زود چرب می‌شود و منافذ باز زیاد، کمدون و جوش‌های آکنه‌ای و برخلاف پوست‌های خشک ظاهری براق دارد.

اگر پوست شما چرب است هنگام خرید کرم پودر حتما به لیبل آن دقت کنید که روی آن کلمه (Oil Free) یا (Matt) نوشته شده باشد. در غیر این صورت نه تنها براقی پوست شما را تشدید می‌کند بلکه باید خودتان را برای زدن جوش‌های بد‌تر آماده کنید.

 

 

 چگونگی آرایش پوست سبزه

سوالی دارم از حضورتون من جنوب کشور ، بندرعباس هستم در این جا پوست سبزه زیاده واقعا نمیدونم بقیه چیکارمیکنند که پوست های سبزه خوشگل میشوند من دیروز صورت مدل آرایشگاه را که سبزه تیره و پر ازلک بود و با استی لادر ۱n4و ۲w۲ زدم قشششنگ خاکستری روشن شد . آموزش آرایش حرفه ای عروس

خلاصه خیلی افتضاح شده بود دیگه نمیدونم چیکار کنم لطفا کمکم کنید که برای پوشش پوست های سبزه چیکار کنم 🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹

جواب :

شما باید اول رنگدانه های پوست رو خنثی کنید تا اون حالت خاکستری اتفاق نیافتد. ابتدا یه رنگ هلویی نزدیک زمینه بزنید بعد اگر خواستید یک تا دو درجه روشنتر کنید  . آموزش گریم عروس

 

انتخاب رنگ موی مناسب برای پوست های سبزه

نکته : وقتی پوست سبزه دارید و مو هاتون را رنگ سردی مثل زیتونی ، استخوانی، دودی، مرواریدی …. انتخاب میکنید بصورت مداوم باید روی  پوست تان آرایش داشته باشید

 

❓❓ من پوست م خیلی خشک و سبزه هست میخواستم یه پنکیک و کرم پودر و سایه چشم معرفی کنید. آموزش آرایش عروس

 

✅سلام خواهش میکنم عزیزم برای پوست های خشک پنکک مناسب نیست من کرم پودر را به شما توصیه میکنم بخاطر چرب بودنش , سایه چشم vov

 

اگر پوست سبزه دارید ، ابروهای خود را روشن‌تر کنید آموزش میکاپ حرفه ای عروس

 

❤️ کرم گریم خوب برای عروس میخواستم وبرای ارایش عروس بهتر است .

✅  جواب : مارک خوب برای عروس مک (mac) . ارت استودیو . استه لودر (Estee Lauder) . دیور (DIOR)

 

❤️ سوال : کار شینیون ابتدا انجام شود یا ارایش عروس؟؟

✅  جواب : اول گریم بعد کار شینیون

 

فیکس کردن آرایش صورت

❤️ سوال : من آرایش صورت انجام میدهم  . در بیشتر آرایش هام خط خنده مشتری میافته و خطوط زیر چشم بیشتر مشخص میشوند . چی کار کنم که اینطوری نشود🌹🌹🌹

✅  جواب : نواحی که خطوط دارند باید سبک کار شود تا میتونید حجم اضافه فون را بگیرید
و از پودر فیکس کننده آرایش سبککککک استفاده کنید
پودر فیکس ها با هم متفاوت هستند

 

❤️ سوال : برای پوست های خشک چرا بعد که روی پنکیک یا پودر فیکس میزنیم بعد نیم ساعت چروک ها نمایان میشود چی استفاده کنیم

✅  جواب : برای پوست های خشک زیر سازی آرایش و نوع فون مهم هست بهیچچچ عنوان پنکیک نزنید  ، از پودر فیکس یا اسپری های فیکس کننده آرایش استفاده کنید . آموزش تخصصی گریم و میکاپ عروس در غرب تهران

 

❤️ سوال : ریمل حجم دار با قیمت مناسب برای مصرف شخصی معرفی میکنید و یک کرم پودر خوب 🌹🌹🌹🌹

✅  جواب : ریمل او له له ارکانسیل
کرم پودر خوب به نوع پوست تون بستگی دارد
پوست تون چی هست بفرمایید تا راهنمایی تون کنم

 

💯وارد بازارکار پر درآمد شوید⁉️

✅ تکنیک کانتورینگ و استروبینگ ، فینیشینگ
✅ آموزش چند مدل سایه 2018
✅ متعادل سازی چهره
✅ روش صحیح فون زدن
✅ قرینه سازی ابرو
✅ تکنیک برجسته کردن لب، گونه و چانه
✅ نصب مژه
✅ روش صحیح زدن پرایمر
و آموزش نکات کلیدی

🎁🎁🎁هدیه ما به هنرجویان آموزش کاشت مژه✅

📣📣📣📣 تخفیف به مناسبت ماه محرم و صفر 📣📣📣📣

کلاس ها به صورت خصوصی برگذار میشود .

✍🏾 همراه با تمرین و رفع اشکال

😻😻با تدریس سرکار خانم

دارای مدرک تخصصی گریم و میکاپ DNW از کشور اتریش

و مدرک iql از کشور انگلیس😻😻

⚜️همراه با مدرک فنی حرفه ای گریم و میکاپ عروس ( آرایشگر عروس )⚜️

🔅🔆🔅🔆🔅🔆🔅🔆
1 معمولی:سفت.شفاف.گونه ها قرمز
2 چرب:دارای جوش.منافذباز.براق.دیرچروک میشود
3 خشک:بی آب.منافذبسته.کدر.نازک.زودچروک میشود
4 مختلط:( Tزاین چرب Uزاین خشک) یا (Tزاین خشکUزاین چرب)
5 حساس:sensetive.زودقرمزمیشود

 

1 پاکسازی

2 کاموفلاژ

3 فون

4 کانتوریگ

5 میکاپ

6 فیکس

 

✅کارایی رنگهای مختلف کاموفلاژ⁉️

سبز : ⬅️ خنثی کننده قرمزی

بنفش : ⬅️ خنثی کننده زردی

نارنجی : ⬅️ رفع کبودی

زرد : ⬅️ رفع کک ومک

نکته:👈میتوانید نخودی را با تمام رنگها ترکیب کنید

 

آموزش گریم و میکاپ

دراین روش با سایه کاری دوفون روشن وتیره به قسمتهای برجسته وفرورفته چهره سعی میشود تا انواع چهره هارا به چهره متعادل که همان بیضی میباشد تبدیل کرد

 

 

کاربرد قلم موی گریم و میکاپ

 

توجه داشته باشید اگه یه موقع یه کرم پودر رنگ تیره داشتید که قابل استفاده نبود .
واز رنگش خوشتون نیومد
میتونید با یکم کرم مرطوب کننده رنگش رو روشن کنید …

 

کدری رنگ پوست یا برای اینه ک رنگ مناسب پوست رو انتخاب نمیکنید یا نوع کرم پودرتون مرغوب نیست و اکسید میشه

 

جمع شدن سایه پشت پلک برای این هست که قبل از ارایش چربی پشت پلک را نمیگیرید

 

لطفا یک پنکک برای پوست خیلی خشک معرفی نمایید که روی پوست ماسیده و پوسته پوسته نشود و قیمت مناسبی داشته باشد ؟

گلم به هیچ عنوان در گریم و میکاپ و یا در آرایش چهره نباید پنکیک برای پوست خشک استفاده کنید پنکیک  برای پوست های چرب مناسب میباشد
پنکیک یه فون خشک هست وقتی شما پنکیک را روی پوست خشک میزنید پوست پوست میشود

در آرایش و میکاپ برای پوست خشک از کرم پودرهای مایع استفاده کنید

تکنیک آرایش چشم و ابرو

✅ واسه چشم های که فاصله با ابرو شون خیلی کم است باید چیکار کنیم

🔴 باید از رنگ های روشن برای گوشه داخلی چشم ، تا یک سوم خارجی چشم را رنگ روشن استفاده کنید مثلا سفید یا بژ یا طلایی .

 

 

🔴 اگر بخواهیم بالای رژ گونه مان یا روی استخوان گونه مان براق شود از چی استفاده میکنیم ؟

🔴 برای چشم های چروک که بعد ساعتی سایه ها بهم مالیده میشود چی؟

🔴 واسه این چشم های چروک چه نوع مژه های مناسب تر است ؟ با تشکر

جواب ها (👇👇👇)

✅برای هایلایت کردن رژگونه از شاین ها استفاده میکنیم و بهترین شاینر ها هدا بیوتی هست و برای چشم های چروک و افتاده باید برش انتهای چشم به طرف ابروها کشیده میشن و انتهای خارجی چشم مژه ها را یک میلی سانت بالاتر نصب میکنیم

 

🔴  من کرم و زیر ساز زیر چشمم تمیز در نمیاد اگر ممکن است لطفا راهنمایی کنید ؟

✅  یکم اکوا سیل به حالت ضربه ای بزن

 

🔴اينكه براي گودي و تيرگي و چين و چروک زير چشم از چه روش وم حصولي استفاده كنيم تا برطرف شود ؟؟

✅برای گودی زیر چشم ها از کانسیلر مک استفاده کنید .

آموزش حرفه ای و کامل عروس (گریم و ميکاپ حرفه ای عروس و آموزش شينيون تخصصی عروس)

🔴  لطفا طریقه هاشور ابرو توضیح بدین منظورم باقلم مو و اکواست قلم مو شماره چندخوبه سرکج باشه یا سه صفر اکوامون خشک باشه یا چرب طریقه ایجادخطوطم لطف کنید ممنون
✅سلام من خودم با قلم سر کج گراف کار میکنم و اگر برای شما سخته با قلم ۰۰۰کار کن با اکوا کار کن و برای ضداب کردنش از الکل استفاده کن .

 

The online version of the Iranian daily Hamshahri

همه‌ ما گهگاه دست به کارهای اشتباهی در آرایشمان می‌زنیم که باعث می‌شود چهره‌مان بزرگ‌تر از سن واقعی نشان داده شود. در این مطلب به این اشتباهات آرایشی رایج پرداخته‌ایم.

به گزارش همشهری آنلاین، آرایش کردن با ایجاد تأکید روی بهترین ویژگی‌های چهره‌ ما و بهتر نشان دادن پوستمان می‌تواند اعتماد به نفسمان را بالا ببرد. اما تا به حال متوجه شده‌اید که گاهی آرایش چهره‌مان را پیر می‌کند و ما را بزرگ‌تر از سن واقعی‌مان نشان می‌دهد؟ همه‌ ما گهگاه دست به کارهای اشتباهی در آرایشمان می‌زنیم. در این مطلب می‌خواهیم به اشتباهات آرایشی رایجی بپردازیم که سن ما را بالاتر نشان می‌دهند.

۱. زیاده‌روی در زدن کرم پودر 

میل به داشتن یک آرایش کاملاً مات باعث شده بسیاری از ما به اشتباه به استفاده‌ زیاد از کرم‌پودر روی آوریم. اگر رنگ کرم‌پودر را اشتباه انتخاب کنید و مقداری زیادی از آن را هم به صورت خود بزنید، نتیجه‌ای جز ایجاد تأکید روی چین و چروک‌ها و پیر به نظر رسیدن چهره نخواهد داشت. برای جلوگیری از این مشکل، میکاپ‌آرتیست‌های برجسته‌ دنیا توصیه می‌کنند از استفاده از کرم‌پودرهای سفت و غلیظ خودداری کنید و به جای آنها از کرم‌پودرهای مایع و سبک استفاده کنید. این کرم‌پودرها بدون آنکه پوست را سنگین کنند ظاهری سالم و طبیعی به آن می‌دهند.

چگونه گریمی ارایش کنیم

۲. زیاد زدن ریمل به مژه‌های پایین

استفاده از ریمل برای پرتر نشان دادن مژه‌های پایین و ایجاد تأکید روی حاشیه‌ چشم‌ها می‌تواند نگاه شما را بیش از حد معنی‌دار ‌کند. از طرف دیگر، استفاده‌ زیاد از ریمل توجه دیگران را به چین و چروک‌های دور چشم‌ها جلب می‌کند. این چین و چروک‌ها هر قدر هم که جزئی باشند، ریمل زیاد آن‌ها را مشخص‌تر خواهد کرد.

۳. انتخاب رژ لب اشتباه

هیچ شکی نیست که رژ لب می‌تواند با چهره‌ شما معجزه کند. از امتحان کردن رژ لب‌های پررنگ واههمه نداشته باشید. اما این را هم فراموش نکنید که اگر لب‌های باریکی دارید باید از استفاده از رژلب‌های تیره خودداری کنید. رژلب‌های تیره ممکن است لب‌های شما را به مراتب باریک‌تر نشان دهند.

اگر هم بخواهید لب هایتان پرتر به نظر برسند، استفاده از رژلب می‌تواند کمک کننده باشد. تنها کاری که باید انجام دهید این است که رژلب را ذره‌ای بالاتر و پایین‌تر از خط لب اصلی خود بکشید.

۴. استفاده‌ اشتباه از سایه‌های تیره

دقت داشته باشید که نباید سایه چشم را روی کل پلک بزنید. این کار سنتان را بالا می‌برد. روش درست این است که سایه را فقط به گوشه‌های بیرونی چشم‌ها بزنید.

۵. استفاده از خط چشم تیره برای پلک پایین

کشیدن خط چشم تیره در پایین چشم‌ها باعث می‌شود چشم‌ها کوچک‌تر دیده شوند. برای آنکه عکس این حالت را ایجاد کنید و کاری کنید که چشم‌هایتان درشت‌تر به نظر برسند، از یک مداد چشم سفید استفاده کنید. این کار باعث می‌شود چهره‌ شما بازتر به نظر برسد.

۶. زدن رژگونه به برآمدگی گونه‌ها

با رژگونه‌های تیره و پررنگ خداحافظی کنید! وقتش رسیده از رنگ‌های روشن‌تری مثل صورتی کمرنگ یا هلویی استفاده کنید. دقت داشته باشید که رژگونه را باید به قسمت بالایی گونه‌ها بزنید نه مرکز آن‌ها. ایجاد تأکید روی برآمدگی گونه‌ها شاید وقتی جوان‌تر بودیم مشکلی ایجاد نمی‌کرد، اما با بالا رفتن سن باید تغییرات پوست خود را هم در نظر بگیریم.

به جای تلاش برای ایجاد تأکید روی قسمت مرکزی گونه‌ها، رژگونه را روی قسمت بالایی استخوان گونه بزنید، به طوری که خیلی نزدیک به قسمت بینی نباشد. استفاده از رنگ‌های ملایم و طبیعی ظاهری جوان‌تر و حالتی رمانتیک به چهره می‌دهد. علاوه بر این، زدن رژگونه به استخوان گونه یک حالت لیفتینگ به این قسمت از چهره می‌دهد.

۷. ایجاد تأکید بیش از اندازه روی ابروها

استفاده از رنگ‌های تیره برای کلفت‌تر نشان دادن ابروها و ایجاد تأکید روی آن‌ها می‌تواند چهره را نامرتب و پیر نشان دهد. برای ابروهای خود از رنگی استفاده کنید که یک درجه روشن‌تر از رنگ طبیعی آن‌ها باشد.

۸. استفاده نکردن از کانسیلر

بسیاری از افراد به مشکل سیاهی زیر چشم دچار هستند. با بالا رفتن سن، این سیاهی مشخص‌تر هم می‌شود. استفاده از کرم پودر نتیجه‌ای جز تشدید مشکل ندارد. برعکس، استفاده از کانسیلر معجزه خواهد کرد. مقداری کانسیلر به تیرگی زیر چشم‌ها بزنید و آن را پخش کنید. لایه کانسیلر باید تا حد ممکن نازک باشد.

۹. استفاده نکردن از مداد خط لب

استفاده از مداد خط لب یکی از ضروریات یک آرایش موفق است. این کار به شما این امکان را می‌دهد که طرح کلی دهان را مشخص‌تر و زیباتر کنید. با این حال، نباید سعی کنید با کشیدن خط لب، خیلی بالاتر و پایین‌تر از دهان، لب‌های خود را بزرگ‌تر نشان دهید. مداد خط لب را باید هرچه می‌توانید به مرکز لب‌ها نزدیک‌تر بکشید، در غیر این صورت در واقع برای خود سبیل درست خواهید کرد.

۱۰. زیاده‌روی در زدن پنکک

استفاده از پنکک در مقادیر اندک می‌تواند به اصلاح برخی عیوب پوستی کمک کند. اما اگر در زدن پنکک زیاده‌روی کنید، خود به یک مشکل تبدیل خواهد شد. برای از بین بردن چربی‌ها و گرفتن برق ناحیه‌ T صورت (پیشانی، بینی و چانه)، از پنکک‌های مینرال یا رایس استفاده کنید. از زدن پنکک به دور چشم‌ها خودداری کنید، چون نتیجه‌ای جز ایجاد تأکید روی چین و چروک‌ها و خشک نشان دادن پوست ندارد.

منبع: brightside ترجمه از روزیاتو

حقوق همشهری‌آنلاین متعلق به موسسه همشهری است

Copyright © 2020 HamshahriOnline, All rights reserved


همشهری محلهDownloads-icon

جستجو در سایت

گریم عروس کاری بسیار تخصصی است و بهتر است توسط میکاپ آرتیست های و گریمور های حرفه ای در سالن های زیبایی و عروس سرا ها انجام شود تا نتیجه کار به بهترین شکل ظاهر بشود. برای گریم عروس در عین حالی که وسایلی مشترک با وسایل میکاپ وجود دارد ولی دراین میان یک سری از وسایل هستند که تخصصی برای گریم هستند در این مقاله با معرفی وسایل و شرح دادن کاربرد این وسایل به علاقه مندان رشته گریم و میکاپ و همچنین میکاپ آرتیست ها که در ابتدای کار خود هستند کمک میکنیم که در این رشته کار گریم و میکاپ را حرفه ای تر ادامه دهند.

وسایل مورد نیاز گریم عروس 

ویدیوی آموزش میکاپ  

► پرایمر 
نوع پوست صورت در افراد مختلف به چهار دسته پوست چرب، پوست خشک، پوست مختلط و پوست نرمال تقسیم میشود. پرایمر برای یکدست کردن پوست صورت کاربرد دارد که باعث میشود چربی بالای پوست یا خشکی بالای پوست به صورت نرمال بشود که همین امر موجب ماندگاری بالای مواد آرایشی روی پوست صورت میشود. پرایمر را ده دقیقه  قبل از گریم و میکاپ روی پوست بزنید و بعد میکاپ و گریم را شروع کنید.

چگونه گریمی ارایش کنیم

یکی از ویژگی های دیگر پرایمر جلوگیری از تعریق است که این مورد بسیار برای پوست های چرب و مختلط کاربرد دارد.

آندربیس 
همون مرطوب کننده پوست هست و رطوبت مناسب به پوست میده و برای پوست خشک استفاده میشود.

لیکویید یا همان کرم پودر ها 
لیکویید به کرم پودرهایی که پوشش دهی بالا دارند گفته میشود که بعد از پرایمر برای زیرسازی آرایش استفاده میشود

بهترین عروس سرا در کرج

پن استیک

کرم های هست که حالت رولی دارند برای پوست خشک مصرف میشه بعد کرم پودر مصرف میشود که تو شماره های مختلف برای هر رنگ پوستی هست.

کیک میکاپ 
برای پوست چرب استفاده میشه که حتما باید پدتون یکم نم دار باشه

اسپری یا پودر فیکس

 برای تثبیت آرایش هست .آخر سر استفاده میشود البته با فاصله.


 

کانسیلر ها تنوع رنگی زیادی دارند وکارایی هرکدام جداست :

کانسیلر بنفش برای خنثی کردن حالت تورم صورت

کانسیلر زرد این تن رنگ برای هر پوستی مناسب است این کانسیلر رنگ های تیره رو محو میکنه

کانسیلر نارنجی برای افراد سبزه این کانسیلر بسیار مناسب هست هنگام خرید آن را در اطراف دهان تست کنید

کانسیلر سبز این کانسیلر برای خنثی کردن تن قرمز پوست مناسبه اگر دارای لک های قرمز مادر زادی هستید یا می خواهید جوش های خود را بپوشانید از کانسیلر سبز استفاده کنید

ما سه نوع فون در گریم داریم

پن استیک

پنکیک

اکوا

پن استیک و پنکیک و اکوا چه فرقی باهم دارند ؟

به کرم هایی گفته میشود که حالت رولی دارند و برای پوست های خشک استفاده میشود که چربی پن استیک کنترل شده هست.
اکوا که جنس آن خشک هست و باید با آب استفاده شود که برای پوست های خیلی چرب میباشد.
فرق پن کیک و اکوا این هست که پنکیک پودر و اکووا حتما با اب استفاده میشود

 

کرم پودر Foundation
استفاده از کرم پودر لطیف (sheer foundation) بهتریت است؛ که در این جا روی پوست صورت مدل به صورت یک لایۀ نازک استفاده شده و آن را کاملاً طبیعی جلوه داده است. کرم پودر لطیف، نرم و بدون چربی است. اگر کرم پودر درست و برای قسمت هایی که لازم است استفاده شود، روی پوست کاملاً محو می گردد. رنگ کرم پودر نیز باید با رنگ اصلی پوست هماهنگی داشته باشد.
سال ها پیش کرم پودر رنگ پوست صورت را فقط با گلگون تغییر می داده است؛ اما در سال های اخیر کرم پودر در رنگ ها و غلظت های مختلف به بازار آمده است که هر کس بنابر سلیقه و هماهنگی با رنگ پوستش می تواند انتخاب کند. اگر  می خواهید کرم پودر مصرف کنید، باید دو نکته را مورد توجه قرار دهید:
ظاهری که می خواهید به آن دست پیدا کنید و هماهنگی با رنگ پوستتان. (فراموش نکنید که رنگ کرم پودر را در روز امتحان کرده و هماهنگی آن با رنگ پوستتان را روی گردن آزمایش نمایید.)
البته قانونی در این مورد وجود ندارد. شما رنگ کرم پودر و سایر محصولات آرایشی مورد نظرتان را می توانید بنابر سلیقه و علاقۀ خود انتخاب کنید.

 

کرم پودر Foundation

روغن موجود در کرم پودر، مواد موجود در آن را به صورت جدا از هم نگهداری می کند. بنابراین در موقع استفاده باید آن را تکان دهید تا کاملاً مخلوط شده و کار صاف تر شود.
 بهتر است از کرم پودر یا اصلاً استفاده نشود و یا به مقدار کم استفاده شود؛ چرا که استفادۀ زیاد از کرم پودر نه تنها باعث خراب شدن پوست می شود بلکه آن را مصنوعی جلوه می دهد.
کرم پودر به شکل کرم، حالت پوست را به شکل خمیری جلوه می دهد.
اگر فرمول کرم پودر شما خیلی روغنی است، به آن چند قطره قابض (astringent) بیفزایید. در این صورت، کرم پودر کمی لطیف تر شده و حالت روغنی آن نیز کاهش می یابد.
اگر کمی کرم پودر مایع و سپس پودر غیر فشرده روی پلک ها بزنید، سطح آن برای زدنِ سایۀ چشم پودری صاف شده و در نتیجه آسان تر روی آن قرار می گیرد، هم چنین بهتر پخش شده و دوام آن نیز بیشتر می شود.
اگر زمانی خواستید تمام صورت را با کرم پودر بپوشانید، بهتر است که کرم پودر را تا خط آرواره و کمی از گردن هم بزنید؛ چرا که اگر یک خط مرزی در این قسمت ایجاد شده باشد، به نظر می رسد که شما یک ماسک به صورت زده اید.
بعضی اوقات وقتی عکس می گیرید، اگر لباس یقه باز پوشیده اید، بهتر است به گردن و سینه هم کرم پودر بزنید؛ چرا که انعکاس نور به خاطر کرم پودر در روی صورت زیاد شده و گردن و سینه در عکس رنگ تیره خواهند داشت. بنابراین بهتر است یا اصلاً از کرم پودر استفاده نشود، یا به همۀ قسمت ها کرم پودر زده شود.

پودر powder 
وقتی می خواهید از محصولات آرایشی به شکل پودر مانند سایه چشم ویا روژگونه استفاده کنید، بهتر است ابتدا لایه نازکی پودر فشرده یا غیر فشرده روی پوست بزنید؛ چرا که اگر سایه چشم یا روژ گونه پودری را مستقیما روی پوست چرب بمالید، حالت خمیری می گیرد.
پودر غیر فشرده به تنهایی، مانند کرم پودر لطیف، سطح پوست را صاف کرده وبرق آن را نیز می گیرد.
برای اینکه بهترین توزیع پودر وبه صورت یک دست را روی پوست داشته باشید، اسفنج یا برس پودر را کمی تکان دهید تا پودر اضافی از آن خارج شود.
اگر قبل از گریم به زیر چشم ها و روی بینی وزیر لب پودر غیر فشرده بزنید،پس از گریم یک سایه روشن زیبا ودقیق روی صورت ایجاد می شود . زدن پودر به زیر چشم ها همچنین می تواند سایه چشم وریمل های ریخته شده را به خود بگیرد.

پوشش دهندهConcealer
پوشش دهنده خیلی خوب عمل می کند، زیرا ترکیباتشان از سایر محصولات آرایشی غلیظ تر است. بنابراین قدرت پوشش دهی آن زیاد بوده ومقدار کمی از آن سطح زیادی از پوست را می پوشاند.
پوشش دهنده ها در رنگ های مختلف موجودند ودر موقع انتخاب باید هماهنگی آن ها با رنگ پوست در نظر گرفته شود. بعضی از انواع پوشش دهنده ها دارای ته رنگ صورتی هستند که وقتی روی حلقه زیر چشمی که دارای ته رنگ آبی یا ارغوانی است زده شود خاکستری دیده می شود.پوشش دهنده با ته رنگ طلایی اثر رنگ ارغوانی حلقه زیر چشم را خنثی کرده وآن را مانند پوست طبیعی جلوه می دهد. مثال های زیادی برای این ترکیب رنگ ها وجود دارد؛ مثلا ممکن است بخواهید حلقه سیاه زیر چشم را که سایه هایی عمیق تر از رنگ پوست طبیعی تان دارد روشن تر جلوه دهید.

با استفاده ازیک برس کوچک ( شبیه برسی که در بالا نشان داده شده است) ویا به وسیله نوک انگشت، مقدار کمی از پوشش دهنده را روی قسمتی که می خواهید بپوشانید قرار داده وکاملا بمالید تا به خورد پوست برود. سپس در صورت تمایل روی آن را با پودر بپوشانید.
بعضی اوقات کرم پودر برای پوشش حلقه زیر چشم کافی است . اما اگر این حلقه زیاد تیره باشد، کرم پودر کافی نیست . در اینجاست که باید برای پوشش بیشتر از پوشش دهنده استفاده کرد. باید دانست که استفاده زیاد از کرم پودر به شکل یک لایه کلفت باعث چین خوردگی در روی آن شده وسنگین جلوه می کند.
می توان پوشش دهنده را با سایه چشم به شکل کرم ویا مایع و روژگونه و روژلب به شکل کرم مخلوط کرد . تا آن را کم رنگ ویا رقیق کند.
رنگ های تیره ایجاد سایه کرده وسطح را کوچک می کنند وبرای فرورفتگی گونه ها، شقیقه ها، زیر چانه واطراف بینی به کارمی روند. رنگ های روشن ایجاد سایه روشن کرده وآن قسمت را برجسته جلوه می دهند وبرای برجستگی روی گونه ها، زیر چشم ها، زیر ابروها و وسط چانه به کار می روند.

چگونه گریمی ارایش کنیم

● سایه ها وسایه روشن ها
محصولات آرایشی را مستقیما از ظرف محصول وبا استفاده از برس یا نوک انگشتان به کار ببرید وآن را بر سطح مورد نظر طوری بمالید که درهمه جا دارای یک غلظت بوده ومقدار آن کافی باشد تا خطوط آشکار محو گردد.

● طرز درست کردن ابرو به روش آسان
ابتدا باید تصمیم بگیرید که چه ابرویی را دوست دارید. در زیر یک ابرو با کمان طبیعی اش که بیشتر مسیر آن مستقیم است نشان داده شده است. برای فرم دادن به ابروها باید با دقت در آینه نگاه کنید . شکل اصلی کمان ابرو را موهای بالای ابرومشخص می کند. باید این شکل را به عنوان راهنما درنظرگرفته وبراساس آن موهای زیر ابروها را بگیرد.
بهتر است با کمک یک مداد سفید زیر ابرو را به شکل دلخواه رسم کنید ( که در اینجا به رنگ قرمز نشان داده شده است). همچنین می توان روی ابرو را به شکل دلخواه با پوشش دهنده پوشاند.
سپس موهای زاید را در جهت خوابشان با موچین بکنید ( این کار آسان تر و درد آ نیز کمتر است).
حالا با مداد ابروی نوک تیز وهم رنگ با ابرو، قسمت هایی را که دارای جای خالی هستند با کشیدن خطوط کوتاه ونامنظم به آن فرم موهای طبیعی دهید.
مدل ابروی دلخواه من دارای کمانی زیباست که در وسط چهارگوش بوده ودنباله آن کم کم باریک می شود وخیلی هم بلند نیست.
موهای ابرو را همیشه به طرف بالا برس بزنید. اگر می خواهید که موها درجایشان ثابت باشند، روی آن ریمل شفاف، واکس سبیل ویا اسپری موی سر بزنید.

● Brow pencil( مداد ابرو)
برای سایه زدن،پر کردن،تیره کردن ودادن گرمی به ابرو به کار می رود.● مدل های ابرو:
▪ مدل ماریلین(Mariline)- ابروهایی خوش ترکیب برای آنهایی که دارای ابروهای پرپشت هستند.
▪ مدل استلا stella – بلندی این ابرو فقط 3 سانتی متر است و بقیه آن با مداد ابرو کشیده می شود. می توان تمام ابرو را با موچین گرفت ویا تیغ تراشید وسپس با مداد ابرو به آن شکل داد. این مدل ابرو برای آنهایی که ابروان کم پشت دارند مناسب است.
▪ مدل الیزابت Elizabeth – ابرویی کوچک تر وفشرده تر از مدل ماریلین بوده و وسط آن نیز کاملا تیز است.
▪ مدل بروک (Brooke) – این مدل ابرو کمی حالت پسرانه و ژلیده دارد.
▪ مدل کلارا(Clara) – این مدل شروع صاف ودنباله سر پایین دارد وحالت غمگینی به چهره می دهد.
▪ مدل اُدری (Audrey) – بالا وپایین ابروی واقعی با مداد کشیده شده وفرم پهن به آن داده می شود.
▪ مدل دیواین(Divine) – این مدل ابرو بزرگتر وپهن تر از ابروی واقعی است وباید تمام آن با مداد کشیده شود.

 

● پوشش ابرو Covering the brows
گاه می خواهید به شکل شخص دیگری، مثلا یک شخصیت تاریخی ویا یک هنر پیشه سینما، درآیید وشکل ابروی شما کاملا با او متفاوت است. پس باید به طور کامل شکل ابرو را تغییر دهید. این کار را می توان به دو طریق انجام داد:
▪ راه اول این است که ابروها را کاملا با موچین برداشته ویا با تیغ بتراشید. در این حالت شما یک سطح صاف خوبی دارید که می توانید هر فرم ابرویی را با مداد ابرو بکشید.
▪ راه دوم به این صورت است که شما ابروی طبیعی را با مواد مخصوص پوشانده وسپس با مداد ابرو هر شکل ابرویی را روی آن رسم نمایید.

● مواد لازم برای پوشش ابرو عبارتند از:
▪ واکس ابرو
▪ چسب ابرو
▪ برس ابرو(اختیاری)
▪ پوشش دهنده یاکرم پودر
▪ پودر غیر فشرده
▪ مداد ابرو eye brow wax
▪ eye brow sealer
▪ brow brush
▪ Cancealer
▪ Loose powder
▪ brow pencile

 

● مراحل پوشش ابرو
▪ ابتدا موهای اضافی ابروی طبیعی را با موچین بردارید.
▪ روی ابرو را واکس بکشید.
▪ روی ابروی واکس زده را چسب ابرو بزنید.
▪ چند لحظه صبر کنید تا چسب خشک شود.
▪ روی ابروی چسب زده شده را با کرم پودر ویا پوشش دهنده بپوشانید.
▪ روی آن کمی پودر غیر فشرده بزنید.
▪ حالا شکل ابروی دلخواه را با مداد ابرو روی سطح پوشانده شده بکشید.
▪ سایه چشم (مدل حلقه ای)
یکی از راه های اساسی برای تغییر چهره، علاوه برگرفتن ابروها، روشن کردن آنهاست؛ مانند مدل صفحه قبل که با روشن کردن ابروهایش به وسیله پودر دکلره مخصوص صورت بسیار تغییر کرده است. با روشن کردن ابروها شما می توانید اثر آن را روی تمام صورت مشاهده کنید. ابروهای روشن شده آنهارا نرم نشان می دهد، برخلاف ابروهایی که با رنگ تیره تر رنگ شده اند که آنها را کلفت تر جلوه می دهد. به جای پودر دکلره می توان از روشن کننده ها که در سری رنگ های مو وجود دارند استفاده نمایید.
اگر احساس می کنید ابروها به چشم هایتان نزدیک هستند، آنها را روشن کنید تا این فاصله کمتر شده وصورتتان نیز بازتر گردد.
روشن کردن ابرو کار بسیار ساده ای است که شما باید آن را تمرین کنید. استفاده مکرر از روشن کننده ها موهای ابرو را ضعیف کرده و گاه آنها را می شکند. بنابراین بهتر است این کار را هرچند ماه یکبار تکرار کنید. پس از پاک کردن روشن کننده از ابرو، آنها را با آب وصابون بشویید. برای نرم کردن ابروها می توان کمی روغن بادام یا روغن زیتون زد که باعث تقویت آنها نیز می شود.
اگر بخواهید موهای ابروهایتان را پر پشت جلوه دهید، کافی است سایه چشم پودری هم رنگ با ابرو را با کمک برس بر روی ابروها بزنید.

● چشم ها
▪ سایه چشم پودری غیر فشرده
▪ سایه چشم پودری
▪ سایه چشم به شکل کرم
▪ سایه چشم به شکل مایع
▪ برس با سراسفنجی
▪ برسهای سایه چشم
می توان از(برس با سر اسفنجی- برس سایه چشم واسفنج پودرزنی) برای صاف کردن وآمیختن لبه های سایه چشمی که زده اید استفاده کنید تا آن طبیعی جلوه کند.
ابروها در عکس روبرو روشن کرده است(اختیاری است) اما ببینید که این ابروها با رنگ روشن روژلب چه حالت ملایمی به صورت داده است.
چشم ها قسمتی از صورت هستند که دارای خلقت فوق العاده زیبا و عجیبی می باشند. بر عکس لب ها که شما می توانید تغییر شکل کمی به آن دهید، برای چشم ها واقعا محدودیتی وجود دارند. شما می توانید با استفاده از انواع سایه ها، مدادها ویا خط چشم ها، بسته به شکل صورت وانتخاب شما، مدل مختلفی به آن بدهید.
بهتر است لنز چشمی را قبل از آرایش از چشم ها خارج کرده وپس از اتمام آرایش مجددا در چشم ها قرار داد.

● شکل های مختلف سایه چشم
انواع مختلف سایه چشم در بازار وجود دارد که هر کدام می توانند حالت کاملا متفاوتی را به وجود آورند.تقریبا استفاده از اغلب آنها بسیار ساده است؛ بجز تعداد معدودی که کمی پیچیده تر است هستند. اما به یاد داشته با شید که باید زیاد تمرین کرده وبا علاقه پافشاری کنید. برای آسان شده کار، من حالت های مختلفی که با سایۀ چشم شکل می گیرند را به شش دسته تقسیم کرده ام؛ حلقه ای؛ رنگی؛ دودی؛ خمار؛ بادامی؛ گربه ای. شما می توانید بنا بر سلیقه وحالت چشم هایتان هر یک از این مدل ها را انتخاب کنید.

▪ مدل حلقه ای
برای این آرایش چشم که بسیار جذاب است شما به مواد و لوازم زیر نیاز دارید.
ـ پوشش دهنده وپودر صورت
ـ اسفنج پودرزنی
ـ خط چشم مدادی به رنگ سیاه
ـ سایه چشم پودری به رنگ سیاه
ـ سایه چشم پودری به رنگ بژ طبیعی
ـ برس با سر اسفنجی
ـ برس سایه چشم
ـ فرمژه و ریمل به رنگ سیاه
ـ رژگونه به رنگ زرد آلویی وبرس روژگونه
ـ رژلب به رنگ طبیعی وبرس لب

ابتدا مقدار کمی پوشش دهنده روی صورت زده وسپس با اسفنج پودر زنی(مخملی نباشد) پودر غیر فشرده را روی آن بزنید.به زیر چشم ها پودر بیشتری بزنید تا سایۀ حلقه سیاه آنگرفته شود.
حاشیه داخلی بالا وپایین چشم را با خط چشم مدادی به رنگ سیاه بکشید(با این خط چشم داخل خط مژه را هم بکشید).
سایۀ چشم پودری به رنگ سیاه را با برس با سر اسفنجی به بالای حلقۀ کشیدۀ قبل تا بزنید تا شکل دودی در اطراف چشم ایجاد شود. برای گرفتن نتیجه بهتر باید در هر بار از مقدار کمی سایه استفاده شود. می توان به پایین چشم ها سایه نزد ویا سایۀ کمتری زد.
با استفاده از برس با سر اسفنجی یا برس سایۀ چشم(بسته به انتخاب شما) خط کشیده شده را پخش کنید تا یک حلقه سیاه در اطراف چشم به وجود آید. در مرحلۀ بعد، با استفاده از برس سایۀ چشم و سایۀ چشم پودری به رنگ سیاه، یک هلال روی چین پلک از گوشه خارجی به طرف گوشه داخلی، همچنین زیر چشم ها بزنید(سایۀ چشم درنیمه خارجی چشم ها باید پر رنگ تر باشد).

برای خرید لوازم آرایشی عروس اینجا کلیک کنید

به این مطلب رای بدهید

ا

فخرالدینی، چهارشنبه , 1398/03/01

ا

الهام، دوشنبه , 1399/08/19

پس از هاشور ابرو (فیبروز ابرو) چه کار کنیم ؟

مدل طراحی ناخن زمستانی 2021

برای جوانسازی پوست کدام روش بهتر است ؟

طاسی در زنان (آلوپسی آندروژنی) | آنچه باید بدانید

آموزش کاشت ناخن با پودر | کاشت قلم پودری یا اکرولیک

کاشت ناخن دخترانه | مدل های شیک، ساده، کوتاه

انواع روش های پیکرتراشی | پیکرتراشی چیست

در مورد کرم پودر دائم بیشتر بدانید

این وب سایت پلتفرمی برای معرفی بهترین های مشاغل تخصصی در زمینه آرایشی و زیبایی می باشد که این مهم بزرگترین
مزیت وب سایت می باشد .
این وب سایت به صورت تخصصی در زمینه آرایشی زیبایی فعالیت می کند .

اگر شما هم جزکسانی هستید که می خواهید در وب سایت معرفی شوید با ما در ارتباط باشید

شماره تماس :
09197396891

 

چگونه گریمی ارایش کنیم
چگونه گریمی ارایش کنیم
0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *