مشاوره تلفنی سقط جنین

 
helpkade
مشاوره تلفنی سقط جنین
مشاوره تلفنی سقط جنین

اگر چه که نیاز به استفاده از خدمات مشاوره ای در زندگی روزمره ی بسیاری از افراد و خانواده ها مشاهده می شود، اما همچنان بسیاری از افراد از دریافت خدمات مشاوره ای سر باز می زنند.

در موضوعاتی همچون مسائل زنان و مسائل جنسی شاید یکی از علت های طفره رفتن افراد با وجود مشکلات و پرسش های فراوان، شرم و حیا و یا سختی استفاده از خدمات مشاوره ی حضوری باشد. بهترین گزینه و راه حل برای این افراد استفاده از خدمات مشاوره تلفنی زنان شبانه روزی می باشد.

مشاوره تلفنی زنان می تواند به صورت تلفنی و در تمام ساعات شبانه روز خدمات بسیار مفیدی را در اختیار بانوان عزیز قرار دهد. مشاوره تلفنی می تواند به زنان کمک کند تا پاسخ تمامی سوالات خود را در زمینه های مختلف دوره های قاعدگی، بارداری، زایمان و پس از آن و حتی نگه داری فرزندان درایفت نمایند.
در این مرکز مشاوره تلفنی شبانه روزی بوده و به صورت 24 ساعته با مشاورین مجرب آماده ی خدمت رسانی به بانوان عزیز می باشد. مشاورین متخصص در تمامی حوزه های مربوط به زنان می توانند در سریع ترین زمان ممکن، بهترین راه حل را به شما پیشنهاد نمایند.
مشاورین خبره و با تجربه ی این مرکز سلامت زنان می توانند سوالات زنان را در خصوص ازدواج، قاعدگی، بارداری، مراقبت های قبل و حین بارداری، زایمان، پس از زایمان، مشاوره فرزند پروری، تنظیم خانواده، روش های جلوگیری از بارداری، تربیت فرزندان، مراقبت های کودکان، دوران یائسگی و … را پاسخ دهند. کافی است با شماره 02166081200 تماس بگیرید.
استفاده از خدمات مشاوره ای می تواند با آموزش ها و راهنمایی های لازم، سطح سلامت را در جامعه افزایش داده و آگاهی های مردم و به خصوص بانوان را که قشر حساس و آسیب پذیر جامعه هستند را اعتلا بخشد. پیچیدگی های جسمی و روانی زنان سبب شده تا مشکلات بانوان بیشتر از مردان بوده و به همان میزان نیاز آن ها به رفع مشکلات نیز بیشتر باشد.مشکلات زنان
از جمله مشکلات زنان و دختران که می تواند روح و جسم آن ها را درگیر کرده و مشکلات زیادی را برای آن ها رقم بزند، می توان تاخیر در پریودی را نام برد.

زنان می توانند با استفاده از خدمات مشاوره ای علت تاخیر در پریودی خود را شناخته و نسبت به رفع هر چه سریع تر آن اقدام نمایند.

اگر چه که تاخیر در پریودی در اوایل بلوغ ممکن است طبیعی باشد اما تاخیر در پریودی در سنین بالاتر ممکن است دلایل زمینه ای داشته و در صورت برطرف نشدن سریع آن، مشکلاتی را در آینده و بارداری برای بانوان ایجاد نماید.

مشاوره تلفنی سقط جنین

از آن جایی که شناخت علت تاخیر در زمان پریودی بایستی به صورت اصولی انجام شود، متخصصین و مشاورین مجرب می توانند با دریافت اطلاعات از شما و شناخت علائم و نشانه های فردی، علت را جویا شده و راهکار متناسب با علت را به شما ارائه نمایند.
همچنین توجه کنید که مشاورین خبره در حوزه مامایی با دانش و اطلاعات به روز در این حوزه، می توانند بهترین یاری دهنده ی شما در زمینه مسائل و مشکلات مامایی باشند. چرا که دریافت مشاوره از افراد غیر متخصص ممکن است نه تنها به برطرف شدن مشکل شما کمک نکند، حتی مشکلات دیگری را نیز برای شما به وجود آورد.
همانطور که پیش از این نیز ذکر شد، به علت پیچیدگی های بدنی زنان، خصوصا در زمینه های قاعدگی بایستی از افراد با دانش و اطلاعات کافی کمک بگیرند تا مشکلاتی همچون استرس، افسردگی برای ایشان ایجاد نشود.
مشاوره زنان می تواند آگاهی های بانوان را در زمینه ی دستگاه تناسلی، زمان قاعدگی، زمان تخمک گذاری و بیماری هایی که موجب تاخیر در پریودی می شوند، بالا برده و از استرس های ایشان بکاهد.خدمات مشاوره زنان و بارداری
عصر اینترنت و ارائه خدمات الکترونیکی سبب شده تا با امکاناتی که به سرعت در دسترس قرار می گیرند، زندگی راحتی را برای افراد و خانواده ها ایجاد نماید. از جمله این خدمات الکترونیکی و راحت، می توان خدمات مشاوره تلفنی و غیر حضوری را نام برد که در بالا بردن کیفیت زندگی ها نقش مهمی را داشته است.

مشاوره زنان و بارداری نیز از دیگر خدمات مشاوره تلفنی می باشد که زنان می توانند بدون نیاز به مراجعه ی حضوری که شاید در دوران بارداری برای آن ها امکان پذیر نباشد، پاسخ سوالات خود را در هر جا و در هر مکان به صورت شبانه روزی و تنها با یک تلفن دریافت نمایند.
مشاورین حوزه زنان و بارداری با تحصیلات مرتبط در این حوزه ها می توانند به کمک بانوان آمده و تمامی سوالات آن ها را در زمینه های مختلف بهداشت دوران بارداری، تغذیه دوران بارداری، راهکار های جلوگیری از سقط جنین، علل سقط جنین، نزدیکی در دوران بارداری، انتخاب نوع زایمان، بهداشت پس از زایمان، روش های شیردهی موفق، حمام کردن نوزاد، واکسیناسیون نوزاد و بسیاری از مسائل و مشکلات از این دست را پاسخگو باشند.
مشاورین این حوزه می توانند با بررسی ابعاد مختلف مشکل مطرح شده توسط شما، بهترین راه حل را به شما پیشنهاد دهد. تناسب اندام، بیماری های زنان، مسائل جنسی، مشاوره فرزندان و … نیز از دیگر زمینه های کاری مشاوره زنان می باشد که بانوان می توانند در منزل و تنها با یک تماس از آن استفاده نمایند. بانوان می توانند در هر نقطه از کشور با هزینه ی بسیار پایین تر و مقرون به صرفه تر از مشاوره حضوری از خدمات مشاوره تلفنی استفاده نمایند.
از آن جایی که بارداری یکی از مهم ترین مراحل زندگی هر بانویی می باشد، دقت و توجه به آن می تواند از بسیاری از مشکلات این دوران و حتی پس از آن جلوگیری کرده و سلامت زنان را رقم بزند. توجه به سلامت زنان می تواند سلامت خانواده و جامعه را در پی داشته باشد که توجه به این مهم می تواند یکی از نکات تاثیر گذار در خانواده ها و جامعه باشد.
همچنین از آن جایی که سلامت روحی و جسمی زنان باردار به طور مستقیم بر جنین داخل شکم آن ها تاثیر گذار می باشد، خانواده ها می توانند با سرمایه گذاری زود بازده بر روی حفظ آرامش مادر باردار، در آینده فرزندی شاد و سلامت داشته باشند.

زحمت حضور در صف های طولانی نوبت و هزینه رفت و آمد را به حداقل برسانید

در هر زمان از شبانه روز، حتی ایام تعطیل به طور مستقیم با پزشکان گفتگو کنید

پزشکان تضمین شده ما تا دریافت کامل پاسخ،شما را همراهی میکنند

برای گفت و گو بهتر و راحت تر،مستندات پزشکی و تصاویر آزمایشات خود را آنلاین ارسال کنید

نگران نباشید! بدون انتظار برای مراجعه حضوری، همزمان با چند پزشک متخصص مشورت کنید

مشاوره تلفنی سقط جنین

در صورت نارضایتی از مشاوره، هزینه شما پس از بررسی به طور کامل بازگردانده میشود

منتظر زمان مناسب تا مراجعه به پزشک نباشید، هر زمان که نیاز داشتید سوالتان را از متخصصان بپرسید

آنچه شما درباره مشاوره آنلاین گفته اید

اگر سوال در زمینه های قاعدگی ، یائسگی ، باروری و نازایی ، تعیین جنسیت جنین، لقاح آزمایشگاهی ، لاپاروسکوپی ، مراقبت های قبل و بعد از دوران بارداری ، کلیه بیماری های زنان ، روشهای درمانی و جراحی های زنان و اختلالات جنسی دارید، می توانید از متخصصین این حوزه به صورت آنلاین مشاوره بگیرید.

همه زنان از زمانی که به بلوغ جنسی می‌رسند (در حدود سن 13 تا 15 سالگی)، نیاز به مراجعه منظم به پزشک زنان و زایمان دارند و هرگز نباید بدون مشورت با پزشک متخصص، خوددرمانی کنند. مشاوره با دکتر زنان می‌تواند در پیشگیری و درمان کلیه ناراحتی‎‌های مرتبط با دستگاه تناسلی زنان به شما کمک کند؛ ازجمله:

همچنین در موارد زیر نیز می‌توانید از پزشک متخصص زنان و زایمان کمک بگیرید:

فراموش نکنید که یک پزشک زنان حداقل 15 سال در این زمینه کسب دانش و تجربه کرده است. او از آخرین یافته ها و روشهای درمانی حیطه زنان و زایمان اطلاع دارد و از عوارض احتمالی آنها باخبر است. بنابراین هرگز خوددرمانی نکنید. حتی اگر از داروهای گیاهی و طبیعی استفاده می کنید نیز، سوال از دکتر زنان لازم است.

یکی از دستاوردهایی که دنیای مدرن به همراه داشت، مشاوره پزشکی از راه دور است که به سرعت در سراسر دنیا در حال فراگیرشدن است. اتفاقاتی نظیر ” همه‌گیری کرونا ” نیز، به همگان نشان داد که این خدمت، تا چه حد ضروری است.   

مشاوره آنلاین زنان و زایمان به شما کمک می‌کند تا:

 

سامانه مشاوره پزشکی آنلاین دکتر ساینا در خدمت شماست تا در کمترین زمان ممکن با بهترین متخصصین زنان و زایمان در ارتباط باشید. در این سامانه، امکان مشاوره پزشکی زنان به سه شکل متنی، تلفنی و تصویری وجود دارد. پس همین حالا از بهترین پزشک زنان و زایمان مشاوره آنلاین پزشکی دریافت کنید!

تمامی حقوق مادی و معنوی متعلق به شرکت دانش بنیان نوین فناوران همراه ساینا می باشد.

به طور معمول باید دوهفته
بعد از سقط آزمایش منفی شود در غیر اینصورت حتما سونو مجدد انجام شود

     احتمالش کم ولی ممکن است

مدتی بود که در این وبلاگ  تلفنی جهت مشاوره گذاشته بودم  تا شاید بتوانم جوابگوی سوالات شما باشم  اما چون اکثر بازدید کنندگان بدون توجه به تذکر اینجانب در مورد زمان مشاوره و خط قرمز سوالات و وبلاگ و بدون دیدن موضوع در وبلاگ تماس می گرفتند همچنین محدودیت زمانی که در حال حاضر دارم فعلا بخش مشاوره تلفنی وبلاگ تعطیل می شود و به نظرات وبلاگ و ایمیل شما پاسخ می دهم .

توجه: در صورتی که در رابطه با سقط جنین و عوارض ناشی از آن  نیازمند  مشاوره  فوری بودید با اورژانس تماس بگیرید مطمئن باشید که مشکلی برای شما پیش نمی آید.

 

قبل از سقط جنین چه علائم و عوارضی را باید در نظر گرفت؟ معمولا هر مادر باردار تمام تلاش خود را می‌کند که نوزاد سالمی را به دنیا بیاورد. با وجود این همیشه درصدی از بارداری‌ها با خطر سقط جنین همراه بوده است. گاهی سقط‌ها به طور اتفاقی در اثر آسیب‌های ایجاد شده اتفاق می‌افتد، اما گاهی زنان به دلایل مختلف انتخاب می‌کنند که کودک خود را به دنیا نیاورند. بر اساس آمارها اقدام برای سقط جنین در میان زنان باردار در طول سال‌های اخیر رو به افزایش بوده است. به این ترتیب شناخت دلایل و تبعات آسیب‌های احتمالی سقط جنین بسیار حائز اهمیت است. با این حال بسیاری از زنان با وجود آگاهی از عوارض سقط جنین باز هم اقدام به این کار می‌کنند، اما با یک دوگانگی در تصمیم گیری مواجه می‌شوند. زوجین برای حل این تعارضات از خدمات مشاوره خانواده می‌توانند استفاده نمایند.

معمولا سقط جنین در ماه‌‌های اول بارداری و تا قبل از هفته 13 اتفاق می‌افتد و احتمال آن در زنانی که سابقه سقط داشته‌اند بیشتر است. از نشانه‌های اولیه می‌توان به خونریزی کم و گرفتگی عضلات شکمی اشاره کرد. سقط جنین به دو نوع عمدی و خود به خودی اتفاق می‌افتد. در سقط جنین عمدی فرد به طور آگاهانه نسبت به سقط کردن جنین اقدام می‌کند و در سقط خودبه خودی حادثه، ضربه، دلایل زیستی و یا سقط به طور اتفاقی جنین را از بین می‌برد.

کروموزم یک ساختار بسیار کوچک در بدن انسان است که مسئولیت حمل ژن‌ها را برعهده دارد. هر انسانی دو جفت کروموزوم دارد که یکی را از پدر و دیگری را از مادر می‌گیرد. برخی مواقع در هنگام لقاح یکی از کروموزوم‌ها دچار ناهنجاری شده و در نتیجه سقط جنین اتفاق می‌افتد.

نارسایی گردنه رحم می‌تواند باعث سقط جنین شود. سقط ناشی از نارسایی گردنه رحم معمولا در سه ماهه دوم اتفاق می‌افتد چراکه با بزرگ شدن جنین، رحم توان نگه داری آن را نخواهد داشت. ناهنجاری گردنه رحم از طریق جراحی قابل درمان است.

مشاوره تلفنی سقط جنین

برخی از بیماری‌ها همچون دیابت و تیروئید بدن مادر را ضعیف کرده و محیط نامناسبی برای رشد جنین به وجود می‌آورند. رشد جنین در این شرایط بسیار سخت بوده و در نهایت امکان سقط بالا می‌رود.

در اثر وجود این سندروم، سطح هورمون تستسترون در بدن افزایش یافته و قاعدگی و تخمک گذاری نامنظم می‌شوند. این سندروم امکان سقط جنین را افزایش می‌دهد. مصرف برخی داروها همچون داروی ضد دیابت خطر سقط را کم می‌کند.

برخی باکتری‌های مضر در بدن انسان و در قسمت ناحیه تناسلی وجود دارد که باعث افزایش خطر سقط جنین می‌شوند. از این باکتری‌ها می‌توان به مایکوپلاسما هومینیس و اوراپلاسما اورالیتیکوم اشاره کرد. این باکتری‌ها لایه رحم را تحریک کرده و منجر به سقط می‌شوند.

سیگار و مواد مخدر، باعث مشکل در جفت شده و مانع از رسیدن خون به جنین می‌شوند. الکل و سموم آلوده محیطی نیز خطر سقط جنین را تا حد بسیار زیادی افزایش می‌دهند.

برای اطلاع بیشتر در زمینه عوارض مصرف سیگار و الکل در بارداری کلیک کنید.همچنین برای اطلاع از راه های کنار آمدن با مرگ نوزاد کلیک کنید.

در صورتی که جنین در مکانی به غیر از رحم شکل گرفته و رشد کند به آن حاملگی خارج رحم گفته می‌شود. به طور معمول جنین در لوله فالوپی (مسیر حمل تخمک تا تخمدان) لانه گزینی کرده و در این قسمت شروع به رشد می‌کند. اما این حاملگی بسیار خطرناک است و با توجه به اینکه راهی برای جابجایی جنین وجود ندارد، پزشک مجبور به اتمام بارداری و سقط جنین می‌شود. برای تشخیص حاملگی خارج رحم روش‌های متعددی وجود دارد که از آن‌ها می‌توان به معاینه بالینی، آزمایش خون، آزمایش ادرار و سونوگرافی اشاره کرد.

برای آگاهی بیشتر در زمینه بارداری خارج رحم کلیک کنید.

در طول سال‌های اخیر میزان سقط‌های عمدی جنین افزایش یافته است. عوامل موثر برای انتخاب مادران به سقط جنین شامل مواد زیر است.

برای آگاهی بیشتر در زمینه مواد مخدر و راهکارهای موجود در زمان بارداری ناخواسته کلیک کنید.

برای سقط جنین روش‌های متعددی وجود دارد که با توجه به شرایط، مرحله بارداری، سابقه پزشکی و ترجیح پزشک مورد استفاده قرار می‌گیرند.

داروهایی همچون میفپریستون و میزوپروستول برای سقط جنین مورد استفاده قرار می‌گیرند. این داروها مصرف خوراکی داشته و با تاثیر بر هرومون پروژسترون، بارداری را پایان می‌دهند. از عوارض جانبی سقط جنین با دارو می‌توان به حالت تهوع و استفراغ، خونریزی و درد لگن اشاره کرد. در مواقع بسیار نادر، سقط جنین با دارو به خوبی انجام نشده و در نتیجه نوزاد دچار نقص می‌شود.

برای آگاهی بیشتر در زمینه قرص میزوپروستول کلیک کنید.

این روش برای سقط جنین در هفته‌های اول بارداری است. به این صورت که یک لوله کوچک وارد رحم شده و بافت بارداری داخل رحم تخلیه می‌شود. برای کاهش درد و اضطراب در حین جراحی از داروهای بی حسی استفاده می‌شود. این جراحی تقریبا 15 دقیقه طول کشیده و برای اتمام سقط ناقص نیز مورد استفاده قرار می‌گیرد.

با استفاده از وسایل جراحی مخصوص، دهانه رحم باز شده و بافت حاملگی از بین می‌رود. برای اطمینان از خارج شدن تمام بافت نیز از ساکشن استفاده می‌شود. هرچه این روش زودتر انجام شود بهتر و ایمن‌تر است چرا که دهان رحم کمتر باز می‌شود.

این روش نیز مانند روش قبلی است اما با این تفاوت‌ که ابزارهای جراحی بزرگ‌تر بوده و دهانه رحم بیشتر باز می‌شود. برای تخلیه تمام بافت از ابزار مکش به همراه فورسپس استفاده می‌شود. اتساع و تخلیه یک روش سقط جنین رایج در هفته‌های 14 تا 21 بارداری است. زمان جراحی در این روش نسبت به سایر روش‌ها بیشتر است.

در این روش شکم مادر به وسیله برش باز شده و به این صورت جنین خارج می‌شود. این روش بسیار نادر است اما در صورت لزوم مورد استفاده قرار می‌گیرد. در جراحی هیستروتومی مادر به طور کامل بیهوش می‌شود.

انواع مختلفی از سقط وجود دارد که با توجه به مرحله بارداری اتفاق می‌افتند. انواع آن شامل موارد زیر هستند.

در صورتی که در مرحله اولیه بارداری جنین دچار اختلال شود، به آن بارداری شیمیایی می‌گویند. در این بارداری سقط بسیار زودهنگام و تا قبل هفته پنجم اتفاق می‌افتد. شایع ترین دلیل بارداری شیمیایی ناهنجاری کروموزومی در تخم بارور شده است. از علائم این نوع سقط می‌توان به خونریزی (کمی سنگین‌تر از سایر قاعدگی‌ها) اشاره کرد.

این سقط نیز در روزهای اول بارداری است به طوری که معمولا خود زن متوجه بارداری‌اش نمی‌شود. در این وضعیت تخمک بارور شده اما جنین به خوبی رشد نمی‌کند. در نتیجه تخمک دچار آسیب شده و رشد با اختلال مواجه می‌‌شود. به این نوع، بارداری پوچ نیز گفته می‌شود. پس از تشخیص بارداری پوچ و سقط لازم است که فرایند انبساط و کورتاژ انجام شده و رحم به طور کامل تمیز شود.

در این نوع سقط، جنین خیلی زود از بین می‌رود اما بافت بارداری همچنان باقی می‌ماند. به طوری که زن علائم بارداری را حس کرده و دچار دردهای شکمی می‌شود. در نتیجه باید کورتاژ انجام شود تا بافت بارداری به طور کامل از بدن خارج گردد.

خونریزی واژینال در هفته اول بارداری اتفاق می‌افتد و علائم شایع سقط همچون کمردرد و گرفتگی عضلات نیز رخ می‌دهند. اما این نشانه‌ها به معنی سقط جنین نیست. در صورت بروز این علائم، پزشک شما را معاینه کرده و در صورت تشخیص سقط جنین تهدید کننده، نظارت‌های شدیدی اعمال می‌کند تا فرایند بارداری به خوبی اتمام یابد.

در این سقط خونریزی شدید و دردهای شکمی اتفاق می‌افتد. سقط جنین اجتناب ناپذیر به این معنی است که فرایند آن شروع شده و برای جلوگیری از سقط کاری نمی‌توان انجام داد.

دهانه رحم باز شده و بخشی از بافت جنین از آن خارج می‌شود. اگر تا مدت‌ها پس از سقط، خونریزی شدید و دردهای انقباضی در ناحیه زیر شکم وجود داشت، احتمال سقط ناقص زیاد است. آزمایش فراصوت راهی برای تشخیص این نوع سقط است.

تمام بافت بارداری از رحم خارج شده و سقط به طور کامل انجام می‌شود. این سقط با خروج بافت از رحم، خونریزی و درد همراه است اما نشانه‌ها به سرعت از بین رفته و بهبود می‌یابند. با انجام سونوگرافی می‌توان سقط کامل را تایید کرد.

این بارداری نادر و غیر معمول است به طوری که طی آن هر دو کروموزوم جنین از پدر بوده و جفت به طور طبیعی شکل نمی‌گیرد. در این بارداری جفت از چندین کیست شبیه به خوشه انگور تشکیل می‌شود. نوع دیگر آن بارداری مولار جزئی است که کوروموزم‌های کمی از مادر وجود دارد اما بازهم تامین کننده اصلی، کروموزوم‌های پدر است.

شرایط زندگی مادر و عادت‌های غذایی او ممکن است باعث سقط جنین شود. این شرایط مخصوصا در سه ماهه دوم بارداری بسیار تاثیرگذار است. ورزش، کار و رابطه جنسی باعث سقط نمی‌شود اما در صورتی که کار مادر در محیط آلوده یا در معرض تشعشعات باشد، امکان سقط وجود خواهد داشت.

تعداد کمی از زنان پس از سقط، خونریزی بیش از حد دارند. خونریزی در حد معمول بعد از سقط طبیعی است، اما اگر بیش از حد باشد باید حتما به پزشک مراجعه شود. از نشانه‌های از دست دادن خون زیاد می‌توان به رنگ پریدگی، سرگیجه، سرد بودن پوست و افزایش ضربان قلب اشاره کرد.

یکی از عوارض سقط جنین عفونت است. حدود سه درصد از زنان پس از سقط دچار عفونت می‌شوند. عفونت می‌تواند به دلیل باقی ماندن برخی مواد در رحم اتفاق بیافتد. برخی نشانه‌های عفونت شامل خونریزی شدید و دردهای انقباضی به مدت بیش از دو هفته، تب و لرز و ترشحات واژینال بدبو است. عفونت رحم می‌تواند خطرناک باشد اما با آنتی بیوتیک قابل درمان است.

گاهی در اثر کورتاژ، عفونت بافت‌های اسکار یا زخم داخل رحم ایجاد می‌شود که منجر به چسبندگی داخل رحم می‌گردد. این حالت به ندرت اتفاق می‌افتد. اگر چسبندگی‌ها در رحم باقی بماند احتمال خطر سقط در بارداری بعدی وجود دارد. بارزترین نشانه چسبندگی داخل رحم وجود قاعدگی‌های نامنظم است. در صورت قطع یا تاخیر بیش از حد قاعدگی به پزشک مراجعه کنید. پس از تشخیص این سندروم، معمولا چسبندگی با جراحی از رحم خارج می شود و پس از جراحی امکان بارداری مجدد وجود دارد.

 

یکی از مشکلاتی که در موارد کمی ایجاد می‌شود تکرار در سقط جنین است. سقط مکرر در حدود یک درصد از جمعیت رخ می‌دهد. دلایل سقط مکرر می‌تواند مواردی از قبیل مشکلات هورمونی و رحم، چسبندگی رحم، اختلالات کروموزومی و … باشد. در صورتی که بیش از دو بار سقط داشتید حتما به پزشک مراجعه کنید.

در اثر سقط عمدی جنین احتمال مشکلاتی مثل خونریزی‌های شدید، عفونت‌های خطرناک، آمبولی و مشکلات بیهوشی بیشتر می‌شود که این عوارض می‌تواند برای مادر بسیار خطرناک باشد.

احتمال ایجاد سرطان سینه و سرطان دهانه رحم و تخمدان در مادرانی که جنین را سقط می‌کنند، بیشتر می‌شود. از دلایل ایجاد آن تجمع بافت‌های مربوط به بارداری در رحم، و تغییرات غیر طبیعی هورمونی است.

طبیعتا پس از سقط مادران دچار احساسات منفی و غم و اندوه فراوانی خواهند شد. اما گاهی این مشکلات به حدی است که افسردگی ایجاد می‌شود. برخی علائم افسردگی شامل بی‌علاقگی، کاهش لذت و انرژی، تغییرات وزن و میزان خواب، عدم تمرکز و مشکل تصمیم گیری و در موارد شدیدتر افکار خودکشی است. افسردگی در اثر سقط می‌تواند بسیار رنج آور باشد و در صورت درمان نشدن آسیب‌های زیادی می‌تواند به دنبال داشته باشد. در صورتی که سقط به طور انتخابی انجام شود، مادران معمولا با احساس گناه بسیار نسبت به این موضوع و احساس بی‌ارزشی مواجه می شوند که می‌تواند منجر به ایجاد یا تداوم احساس افسردگی در آن‌ها شود.

برای اطلاع بیشتر در زمینه افسردگی و علائم افسردگی کلیک کنید.

مشاوره تلفنی سقط جنین

بسیاری از زنان پس از تجربه سقط ، اضطراب‌های زیادی را تجربه می کنند. این اضطراب می‌تواند بر زمینه‌های مختلف زندگی مثل روابط عاطفی و روابط زناشویی تاثیر بگذارد. یکی از عوارضی که تعداد اندکی از زنان را درگیر می‌کند، اختلال استرس پس از سانحه است که در آن فرد در اثر تجربه یک رویداد آسیب زا، مشکلات زیادی مانند استرس زیاد، گوش به زنگی و کابوس را  تجربه می‌کند. به طور کلی اختلالات اضطرابی و استرس می‌تواند بسیار مشکل ساز باشند و در صورت شدید و طولانی شدن بهتر است با متخصص سلامت روان مشورت شود.

 

_ به طور معمول سقط جنین در اثر مرگ غیرطبیعی و ناگهانی جنین اتفاق می‎افتد.

_ رابطه جنسی و تمرینات ورزشی منجر به سقط در ماه‌های اول نمی‌شوند.

_ از دلایل شایع سقط می‌توان به مشکلات هورمونی، بیماری مادر، عفونت و قرار گرفتن در معرض تشعشع اشاره کرد.

_ احتمال سقط در زنان بالای 35 سال بیش از سنین دیگر است.

_ خانم‌هایی که سابقه چند سقط جنین داشته‌اند، باید تحت مراقبت پزشک قرار گیرند.

برای اطلاعات بیشتر در زمینه روابط زناشویی کلیک کنید.

1_ پس از سقط لازم است که دوره‌های معاینه پزشکی به خوبی رعایت شود. معاینات پزشکی برای اطمینان از خروج کامل بافت حاملگی و کاهش مشکلات پس از سقط انجام می‌گیرد.

2_ بهتر است که تا دو هفته بعد از جراحی رابطه جنسی نداشته باشید تا خطر عفونت و خونریزی از بین برود.

3_ با دستور پزشک و در صورت نداشتن عارضه جانبی، می‌توانید فعالیت‌های روزانه خود را انجام دهید.

4_ درد شکم و لگن و خونریزی تا چند هفته بعد از سقط طبیعی است.

برای آگاهی بیشتر در زمینه بارداری بعد از سقط کلیک کنید.

برای دریافت مشاوره در زمینه سقط جنین می توانید با مشاوران مرکز مشاوره روانشناسی حامی هنر زندگی از طریق تلفن ثابت از کل کشور با شماره 9099075228 و از تهران با شماره 9092305265 تماس بگیرید.

هنر زندگی اولین سامانه مشاوره روانشناسی تخصصی کشور با مجرب ترین مشاوران روانشناسی پاسخگوی سوالات و مشکلات شما در زمینه های مشاوره خانواده ، ازدواج ، طلاق ، تربیت کودک ، جوانان ، مهارت های ارتباطی ، ترک اعتیاد ، مشاوره روانشناسی ، روان درمانی و … می باشد. به امید زندگی شاد و سالم برای یکایک مردم ایران…

با عضویت در خبرنامه، از جدیدترین و بهترین کتاب ها و مقالات روانشناسی اطلاع پیدا کنید…

© کلیه حقوق برای حامی هنر زندگی محفوظ می باشد. انتشار مقالات با ذکر منبع بلامانع می باشد.

 سقط جنین از محدود مسئله هایی می باشد که هنوز در تمام دنیا گفتگو های زیادی درباره آن صحبت

می شود. از آمار واقعی تا گفتگو های اخلاقی و حقوقی اطراف آن.

تنها شمارش رسمی سقط جنین در کشورمان موجود می باشد، مربوط به شماری است که هر سال

از طریق سازمان پزشکی قانونی درباره سقط معالجه ای گزارش می شود. یعنی در مواقعی که ادامه

بارداری مادر به فوت جنین یا مادر کشیده شود.

مشاوره تلفنی سقط جنین

ولی درباره سقط های قانونی نمی باشند آمار اصلی نداریم. عدم آمار اصلی درباره سقط جنین که قانونی

نمی باشد تنها برای کشور ایران نمی باشد. قانون های سختگیرانه ای که در دیگر کشورها متفاوت دنیا

موجود می باشد ، باعث شده است که شمارش دقیقی در این باره موجود نباشد.

ولی بر طبق شمارش تقریبی گزارش شده است که حدود ۹۰ درصد سقط ها در کشور قانونی نمی باشد.

سقط جنینی که قانونی نباشد سالم بودن زنان را به طور جدی به خطر می اندازد. کارشناسان می گویند

آسان شدن مراحل سقط درمانی و یاد دادن تنظیم خانواده برای کم شدن سقط جنین به دور از قانون

راه حل مناسبی می باشد.

سیاست های گروهی برای حفظ کردن جمعیت جوان کشور الزامی می باشد که با عمل کردن صحیح آن

سیاست ها ادامه می یابد. ولی به گفته کارشناسان با خارج کردن وسایل جلوگیری از بارداری از دسترس

مردم  و نبود یاد دادن تنظیم خانواده اثرات منفی بر جمعیت کشور می گذارد.

به عنوان سوال اول شما موثر بودن سیاست های گروهی را بر روی شمارش سقط جنین به چه

صورت بررسی می کنید؟

سیاست های تازه گروهی وقتی آغاز شد ، بدون توجه کردن به متفاوت بودن زنان از لحاظ اقتصادی ،

جغرافیایی ، سن و وضعیت خانواده به طور کلی همه شیوه های جلوگیری از بارداری را از میان برداشتند.

در هر صورت یک جمعیتی از زنان وجود دارد که ما از نظر سنی صلاح برای بارداری نمی دانیم زیرا هم برای

خودش و نوزاد خطرناک می باشد و از نظر پزشکی پیشنهاد نمی شود که باردار بشوند ، مانند زنانی که

پایین تر از ۱۸ و بالاتر از ۳۵ سال می باشند بارداری برای آنها مضر می باشد.

با عوض شدن سیاست گروهی گفته می شود زنانی که قصد دارند از بارداری جلوگیری کنند خودشان

به بازار بروند و آن را بخرند. در حقیقت این سپردن جلوگیری از بارداری به زنان ، بدون در نظر گرفتن

این که برخی زنان به علت آن که در مکان های دور زندگی می کنند مثل روستایی و منطقه های محروم

امکان دارد برای جلوگیری قابل دسترس آنها نباشد و از طرف دیگر برخی از نظر مالی به پرداخت هزینه

قادر نباشند.

این عوض شدن سیاست موجب شده است که تمام خانوم ها تصور کنند که توانایی بارداری و شخصی را

به جمعیت اضافه کنند دارند ، و بدون اینکه در نظر بگیرند دارای چه خطراتی می باشد، آیا فاصله میان

فرزند آنها مراعات شده یا نه تمام زنان به بارداری دعوت شده اند.

بعدها که این مشکلات آشکار و روشن تر شد تصمیم دیگری گرفتند که در منطقه های روستایی امتیازاتی

قرار دادند برای خانوم ها به این شکل که اگر خانومی در یک منطقه های خاص نه تمام کشور ، رجوع

می کرد و می خواست از بارداری جلوگیری بکند وسایل مورد نیاز را تقدیم آنها می کنند.

البته این وسیله ها بدون آموزش و دخالت دیگری می باشد. اگر خانومی از منطقه های دور و روستایی

برای تهیه وسیله های جلوگیری از بارداری رجوع کند و دارای برخی شرایط باشد، مانند: (از لحاظ تعداد

فرزند و فاصله بارداری و سن و بیماری جدی ) در آن صورت مرکز های بهداشتی به او وسیله تقدیم

می کند.

آیا  طرز اجرای این گونه سیاست ها امکان دارد سقط جنین را کم کند؟

بله قطعا . زیرا این گونه سیاست موجب بیشتر شدن بارداری های نا خودآگاه می شود و هنگامی که بارداری

ناخودآگاه باشد اگر چه ممکن است یک تعداد از خانوم ها به هر طریقی که شده به سراغ بارداری و مراحل

مشاوره تلفنی سقط جنین

آن بروند ولی تعدادی هم به سراغ سقط جنین می روند.

سقط جنین هم در کشور قانونی نمی باشد مگر آنکه سقط درمانی صورت گیرد یعنی سقط جنین به خاطر

بی نظمی های مهم جنینی یا خطر داشتن جانی از بارداری و زایمان برای مادر داشته باشد در غیر این

صورت بقیه اشخاص باید به طرف سقط جنین غیر قانونی بروند . که موقعیت آن فرق می کند.

از لحاظ طبقاتی طبقه مرفه  که دارای توانایی در هزینه می باشند با یک پزشک توافق کنند و به سراغ

یک مرکز درمانی سقط مراجعه کنند ، ولی طبقات پایین تر که توانایی هزینه آن را ندارند مجبور می باشند

که از طریق سنتی یا شیوه های زیرزمینی را در پیش بگیرند . به طور مثال به بازار بروند و دارویی که قانونی

نمی باشد را تهیه کنند و بدون حاضر بودن پزشک و بدون بهداشت به سقط اقدام کنند.

تا سال ۹۵ برای سقط درمانی یا به صورت قانونی با کمی رشد رجوع می کردند. به تازگی

شمارشی از طرف پزشک قانونی نشان داده شده است که رجوع برای سقط درمانی در تهران

نسبت به ۶ ماه گذشته دو برابر می باشد. آیا این امر می تواند علامت هایی از کم شدن سقط به

دور از قانون و رجوع از روش های قانونی مخصوصا درباره طبقات متوسط باشد؟

مشاهده کنید این سقط های درمانی با سقطی که به علت بارداری ناخودآگاه می باشد فرق دارد. این

را باید در دو مرحله جداگانه بگذاریم ، یعنی مراجعه کردن به هر کدام از این روش ها به صورت جداگانه

صورت گیرد ، چون کاملا تفاوت دارند.

درباره اینکه به چه علت سقط های درمانی و رجوع کننده به دکتر قانونی افزایش یافته زیرا روی آن

بررسی صورت نگرفته است ، نمی شود به طور قطعی بیان کرد ولی چند فرض قابل مطرح می باشد.

یکی اینکه به دلیل سیاست تازه گروهی و نبود دسترسی به شیوه های جلوگیری از بارداری ، احتمالا

تعداد بارداری ها به طور کلی یا در قسمتی از جمعیت افزایش یافته است ، که با افزایش میزان بارداری

موارد تقاضا کننده برای سقط درمانی هم افزایش می یابد.

یک فرضیه دیگری این می باشد که میزان بارداری در سن بالا بیشتر شده است که دو دلیل دارد.

۱٫زنانی که در سن بالا به سر می برند و بچه دار شده اند ، حالا در موقعیت سنی نامطلوب تصمیم به

بارداری می گیرند ، ۲٫ امکان دارد بارداری در سن بالا به خاطر ازدواج در سن بالا باشد.

در هر صورت با زیاد شدن سن مادر ایجاد شدن برخی بی نظمی های جنینی افزایش می یابد و اینها

از سقط درمانی دوری می کنند.

فرضیه بعدی این می باشد که اخیرا در مرکز های بهداشتی درمانی که تحت نظر وزارت غربالگری

بی نظمی کروموزومی با جدی بودن بیشتر صورت می گیرد ، و کسانی که خدمت می کنند چه پزشک

چه مامایی به همه خانوم هایی که رجوع می کنند به سن آنها کاری ندارند پیشنهاد می کنند که برای

تشخیص دادن مشکل جنین به آزمایش غربالگری رجوع کنند.

با اینکه تست های غربالگری دارای هزینه های زیادی می باشد ، ولی نسبت به گذشته افزایش یافته است.

من شمارشی ندارم ، ولی بر طبق مشاهده های شخصی برای مراجعه به این آزمایش نسبت به گذشته

افزایش یافته است و امکان دارد به همین دلیل باشد که  رجوع به پزشک قانونی و خواسته های سقط جنین

که اشکال دارد افزایش یافته باشد.

یک عوامل دیگر تاثیرگذار هم بیشتر شدن میزان اطلاعات مادران و کم شدن حساس بودن جامعه به سقط

جنین می باشد. در گذشته مخالف بودن افزایش داشت ، ولی الان اطلاعات بیشتر شده است ، و خانواده ها

هنگامی بفهمند جنینی که به دنیا می آورند سلامت نیست و اشکال جدی برای خودش و خانواده و جامعه

دارد ، قبول می کنند که از شیوه سقط برای چنین موضوعی مانع شوند.

این را هم بدانید که به دلیل ملاحظه های قانونی و شرعی که درمورد سقط جنین موجود می باشد ، حتی

سقط درمانی که به علت های پزشکی صورت می گیرد با مشکل و دشواری همراه می باشد و روال اجرای

آن اشکلات زیادی به وجود می آورد.

به طور قانونی اگر بارداری برای جان مادر دارای خطر باشد یا جنین اشکال جدی داشته باشد به سقط آن

اجازه می دهند ، ولی انقدر این روال دشوار و دارای مدت زیادی می باشد و شکل اداری صورت گرفته است

یک گولدن تایم ۱۹ هفته ای را دارا می باشد که اگر مادری که قصد رجوع به آن را دارند کمی دیر برود

و به علتی این روال اداری کمی طولانی شود زمان از بین می رود.

هنگامی مجوز گرفتن سقط درمانی از پزشکی قانونی سخت باشد ، قطعا قسمتی از زنان به سوی شیوه های

زیر زمینی و قانونی نبودن می روند که اثرات منفی در بر خواهد داشت و مادر را به خطر می اندازد.

شما چه راه حلی را برای کم شدن سقط های غیر قانونی که برای سالم ماندن زنان خطر ایجاد می

کند را پیشنهاد می کنید؟

تنها راه کار جلوگیری از سقط بدون قانون در حال حاضر این می باشد که ، جلوگیری از بارداری با جدیت

باشد. به زنان یاد داده شود که تا برای بارداری آماده نیستند شیوه های جلوگیری از بارداری در پیش بگیرند

و این وسیله ها به صورت رایج یا ارزان در اختیار آنها قرار دهند.

این یادگیری درباره جلوگیری از بارداری باید از سن نوجوانی هم به پسر و به دختر عرضه شود. این که

سیاست بیشتر شدن جمعیت باید با توجه به همه عوارض آن دنبال شود.

بارداری های ناخودآگاه چه اثراتی برای زن و فرزند او دارد؟

بارداری های ناخودآگاه دو قسمت می باشند . یک سری در خانوم هایی صورت می گیرد که همسر دارند ،

اما موقعیت نگه داشتن فرزند را ندارند و بچه  به صورت ناخودآگاه به وجود می آید  و زمینه مناسب برای

داخل شدنش به این دنیا موجود نمی باشد . بچه ای که از حاصل بارداری ناخودآگاه باشد امکان دارد

صدمه های متفاوتی داشته باشد و احتمال اینکه کودک اذیت شود نسبت به بچه های دیگر بیشتر می شود.

سری بعد بارداری ناخودآگاه خانوم هایی می باشند که به دور از شرایط شرعی ازدواج باردار شوند. و به دلیل

اینکه بدون شرع و قانون بچه های از حاصل روابط به دور از ازدواج رسمی می باشد از بسیاری از حقش

بی نصیب می ماند چنین بارداری هایی اغلب رو به سقط خواهند رفت.

بارداری ناخودآگاه خارج از شرع خانواده مسئله ای تلخ می باشد ولی نمی توان آن را پنهان کند.

واکنش خانواده و برخوردی که با خانوم می شود درباره نگه داشتن یا سقط جنین به چه صورت

می باشد ؟ آیا راه حلی موجود می باشد که رفتار خانواده ها و اجتماع به طرفی عوض شود که زن

به سراغ سقط به دور از قانون برود؟

این که در این باره چه تغییراتی باید بشود باید گفت که تغییرات بزرگی الزامی می باشد که صورت بگیرد

که زنی که بدون داشتن همسر باردار می باشد نرود به سراغ سقط جنین. این به خانواده ها مربوط

نمی باشد ، شرع و قانون مشخص می کند.

هنگامی که جنین بچه ای در جوامع قبول نمی کند و برخی حق را به دلیل غیر شرع بودن از دست

می دهد ، مادرهای مجرد تحت هر موقعیتی به سقط روی می آوردند که از تولد این گونه بچه پیشگیری

می شود یا اگر روشی برای سقط موجود نباشد امکان دارد به دنیا بیاید ولی سرپرستی او را نپذیرند و

او را رها کنند.

فعالیت هایی که احتمال دارد از سقط جنین به دور از قانون در این نوع بارداری ها جلوگیری کند ، باز هم

یا یادگیری بیشتری درمورد جلوگیری از باردار می باشد ، یا آماده ساختن سقط جنین ارزان برای خانوم ها

یا حمایت کردن قانونی از مادرهای مجرد و فرزندانی که حاصل ازدواج شرعی نمی باشند.

 

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه

نام *

ایمیل *

وبسایت


کد کپچا *

 

 

چت با ماما

آیا نیاز به مشاوره با متخصص زنان و مامایی دارید؟!

همین حالا سؤالات خود را از کارشناسان ما بپرسید.

” مرکز سلامت زنان سلام ” با هدف ارائه خدمات مشاوره ای در کلیه زمینه های مربوط به مشکلات و بیماریهای زنان و زایمان تشکیل شده است.
مشاوران این مجموعه همگی تحصیل کرده در حوزه های تخصصی زنان و  مامایی هستند.
این مشاوران با تخصص های مختلف در حیطه های مربوط به زنان و زایمان، توانمندی های لازم برای ارائه مشاوره را دارا می باشند.
آنها روزانه به خانم های بسیاری خدمات مشاوره ای در حوزه های مربوط به بارداری، تغذیه دوران بارداری، مشکلات مربوط به قاعدگی و نزدیکی و … را ارائه می دهند و تحت نظارت و سرپرستی سمیه شیرانی ، دارنده مدرک کارشناسی مامایی با شماره نظام پزشکی م-۲۲۳۸۴ مشغول به فعالیت در زمینه مشاوره هستند.

آیا پیشگیری طولانی از بارداری باعث ناباروری می شود؟

مشاوره تلفنی سقط جنین

راه های بدون عوارض جلوگیری از بارداری چیست؟

عفونت واژن شاید شایع‌ ترین بیماری بین خانم‌ ها باشد!! اما بی‌ شک سرآغاز بدترین بیماری‌ های بانوان هم است.احتمالا شما هم تجربه کرده‌ اید، سوزش، خارش، نزدیکی دردناک و… همه این علائم هم شما را در زندگی روزمره‌ تان دچار مشکل کرده‌ اند!اما می‌ دانید کدامیک از علائم عفونت واژن با سرطان دهانه رحم مشترک است؟همه خانم‌ ها باید از عواقب و علائم این عفونت‌ ها کاملا آگاه باشند تا در آینده برای سلامت و باروری آنها مشکلی پیش نیاید!

لکه‌ بینی در سنین مختلف، قبل و بعد از پریود شدن ممکن است اتفاق بیفتد! دلیل آن چیست؟!لکه‌ بینی در دوران غیر بارداری علامتی برای توجه بیشتر به سلامتی رحم خانم و در دوران بارداری علامتی برای توجه به سلامت جنین است!هرچند دلایلی مانند استرس، کیست‌ های کوچک تخمدان و… می‌ توانند دلیلی برای لکه‌ بینی باشند، اما باید دلیل لکه‌ بینی هر فرد به صورت مجزا درمان شود تا در ادامه زندگی، مشکلی برای فرد به وجود نیاورد. 

سقط جنین! خواسته یا ناخواسته؟!بسیاری از افراد با علاقه بی‌ حد به فرزند از سقط ناخواسته جنین گلایه می‌ کنند، چرا که رحم آنها قابلیت نگهداری از جنین را ندارد!این افراد نسبت به چه چیز بی‌ توجه بوده‌ اند که حالا از یکی از بزرگ‌ ترین آرزوهایشان محروم مانده‌ اند؟از سمت دیگر بسیاری از زوجین با توجه به بارداری ناخواسته به دنبال راهی برای سقط جنین هستند!آیا شما می دانید بهترین زمان برای سقط جنین چه زمانی است؟ و عوارض آن چیست؟

کیست تخمدان در سنین مختلف و به دلایل مختلف در بانوان به وجود می‌ آید.از کیست‌ های کوچک ارثی در دختران جوان گرفته تا کیست‌ هایی که به دلیل روش نامناسب زندگی به وجود می‌ آیند!اما آنچه که مسلم است این است که در هر سنی وجود این کیست‌ ها باعث نامنظم شدن پریود می شوند.البته خطر پارگی کیست در حین نزدیکی و یا حتی ناباروری فرد را نیز به همراه دارند!هر فرد در اولین گام باید دلیل وجود کیست در تخمدان خود را پیدا کند و از مشاوره زنان و زایمان بهره ببرد.و بعد با مراجعه به پزشک به دنبال تشخیص، درمان و برطرف کردن این مشکل باشد.

ترشحات واژن در تمامی سنین در خانم‌ ها طبیعی است و بسته به ژنتیک افراد ممکن است این ترشحات کم یا زیاد باشند!!اصولا در دوران تخمک‌ گذاری خانم‌ ها، میل جنسی آنها افزایش می‌ یابد تا نزدیکی را برای زوجین تسهیل و لذت‌ بخش نماید.اما میزان این ترشحات باید در خانم‌ ها متعادل و دارای روند مشخصی باشد!در صورتیکه فردی بیش از حد ترشحات واژنی داشته باشد حتما باید به پزشک متخصص مراجعه کرده و به دنبال شناسایی دلیل و علت مشکل خود باشد و آن را مرتفع نماید تا در آینده برای سلامتی او مشکل‌خاصی پیش نیاید.

قرص اورژانسی در ساعات اولیه بعد از نزدیکی تا نهایتا ۷۲ ساعت و کمتر از سه بار در سال می‌ تواند اثرگذار باشد!اما عوارض آن چیست؟قرص اورژانسی بسته به زمانی از دوران قاعدگی که آن را مصرف می‌ کنید و بسته به توان جسمانی خانم‌ ها می‌ تواند باعث سردرد، سرگیجه، منگی، حالت تهوع و … شود.باید توجه کنیم حتی اگر هیچ کدام از این علائم را نیز نبینیم باز هم باید نسبت به مصرف بی‌ رویه قرص‌ های اورژانسی محتاط باشیم.در واقع این قرص‌ها در عمل باعث تخریب دیواره‌ های داخلی رحم می‌ شوند.

راه های تشخیص باکره بودن چیست؟ آسیب دیدگی و پارگی پرده بکارت به چه معناست و چگونه باید از پارگی پرده مطمئن شد؟ عوامل پارگی و خونریزی پرده بکارت چه مواردی هستند؟ آیا با یک بار نزدیکی، پرده بکارت از بین می رود؟ شدت خونریزی پرده بکارت برای اولین بار به چه میزانی می باشد؟ چگونه می توان درد و خونریزی پس از پارگی پرده بکارت را کاهش داد؟ آیا ممکن است پارگی پرده بکارت بدون خونریزی باشد؟ آیا خود ارضایی باعث پارگی بکارت می شود؟ آیا رنگ خون پاره شدن پرده بکارت متفاوت است؟ مسائل و احکام شرعی مربوط به پارگی پرده بکارت چیست؟

بهترین زمان اقدام برای بارداری چه زمانی است؟ در کدام دوره ماه خانم در اوج لذت جنسی قرار دارد؟پاسخ این سؤالات در طول دوره تخمک‌ گذاری است!اما تخمک‌ گذاری چه زمانی اتفاق می‌ افتد؟تخمک‌ گذاری به صورت معمول بین ۱۲ تا ۱۴ روز پیش از شروع پریود اتفاق می‌ افتد،با توجه به سیکل دوران قاعدگی و آخرین روز پریود دوره قبل می‌ توان به راحتی روز تخمک‌ گذاری را به دست آورد.با مشاوره زنان و زایمان و تعیین دقیق روز تخمک‌ گذاری می‌ توانید از تاریخ دقیق برای اقدام به بچه‌ دار شدن استفاده کنید!

نامنظم بودن پریود در سنین مختلف در دختران دیده می‌ شود!!این مشکل می‌ تواند به مسائل مختلفی بستگی داشته باشد از ژنتیک گرفته تا استرس، رژیم غذایی، مصرف الکل و …مهم این است که با توجه به نوع و کیفیت زندگی هر فرد، دلیل نامنظم بودن پریود آن شخص مشخص شود و تا حد امکان این مشکل برطرف گردد.آنچه که همه خانم ها باید بدانند این است که نامنظم بودن پریود، می‌ تواند نشانه‌ و دلیلی برای آغاز بیماری‌ هایی باشد، که باید در زمان دقیق و مناسب به آنها توجه شود و آنها را برطرف کرد.

مشاوران زنان و زایمان متخصص ما در  الو سلام مشاور در حوزه های متخلف آماده ارائه خدمات مشاوره تلفنی و آنلاین برای حفظ سلامتی شما عزیزان در هر ساعت شبانه روز هستند!

مسائلی مانند ترشحات عفونی واژن، سرطان دهانه رحم، سرطان تخمدان، انتخاب بین سزارین و زایمان طبیعی، کسیت تخمدان، سرطان سینه، پاپ اسمیر و بسیاری بیماری های دیگر می توانند هر روزه مشکلات بسیاری برای خانم ها به وجود آورند بنابراین با یک تماس و کسب آگاهی به موقع از طریق مشاوره زنان و زایمان ، انتخابی درست داشته باشید و از ابتلا به بیماری های مختلف پیشگیری کنید.

امکان بهره گیری از مشاوره زنان و زایمان و ضد بارداری تلفنی و در ساعات مختلف شبانه روز برای شما فراهم است تا سالم تر زندگی کنید.

دوران بارداری برای همه مادران سرشار از استرس و اضطراب است. اما مشاورین ما با اطمینان به شما میگویند در صورتی که مراقبت های دوران بارداری را با دقت و توجه انجام دهید دوران بارداری برای شما به تجربه ای شیرین و دلپذیر تبدیل خواهد شد.

مشاوره تلفنی مراقبت های بارداری به چند حوزه ی زیر تقسیم بندی می شوند:

مشاوران ما در “الو سلام مشاور” در تمامی مراحل بارداری در کنار شما خواهند بود.

درباره ما

تماس با ما

درخواست مشاوره

ارتباط تلفنی با مشاوران و متخصصان مااز طریق این دو شماره۰۲۱-۶۶۰۸۱۲۰۰۰۹۲۲۱۱۰۱۸۹۲

* لطفا در مورد ایجاد تاپیک و نظرسنجی قبل از ثبت دقت فرمایید زیرا امکان ویرایش و یا حذف مطلب بعد از ارسال وجود ندارد.
همچنین شما ملزم به رعایت

قوانین و مقررات

نی‌نی‌سایت نیز می‌باشید.

* لطفا در مورد ایجاد تاپیک و نظرسنجی قبل از ثبت دقت فرمایید زیرا امکان ویرایش و یا حذف مطلب بعد از ارسال وجود ندارد.
همچنین شما ملزم به رعایت

قوانین و مقررات

نی‌نی‌سایت نیز می‌باشید.

سلام ميدونم موضوع جالبي نيست ولي گاهي ادمها تو شرايط سختي قرار ميگيرند و تا جايه هم ديگر نباشند نمي تونند درك كنند.

من خانومم بارداره و الان تا هفته ١٠ هستش بخاطر يك سري مشكلات نميتونيم بچه رو نگه داريم,خانومم بعد از ٩هفته متوجه شده كه باردار هستش.با كلي صحبت و مشاورت با دكتر خوردن قرص رو پيشنهاد كردن.الان فقط از يك دوست يا كسي كه تجربه داشته اين موضوع را داشته كمك ميخوام كه راهنماييم كنه و مطلع بشم از واكنش هايي كه قراره بعد از خوردن قرص نشون بده.ممنون ميشم اينجا يا اينكه با پيام من رو از اين مرضوع مطلع كنيد تا بتونم از استرس و ترسهاي ناگهاني جلوگيري كنم.ممنونم🙏🏽

مشاوره تلفنی سقط جنین

قرص اگر تقلبی باشه خیلی خطرناکه از جای مطمئن تهیه کنید حداقل

کار خطرناکیه ..

من هم توي همون هفته ها سفط كردم 😢 هر كاري ميكنيد فقط تورو خدا پيش باشين و هواشو  داشته باشين 

عفونت مجاری ادرار دارید؟ عفونت شما موقتی خوب میشود و دوباره باز میگردد؟  

داروی کانفرون بیونوریکا آلمان مشکل شما را برطرف می کند. 

 برای کسب اطلاعات بیشتر کلیک کنید

ممکنه خونریزی کنه و سی پی ار بشه بعدشم بره اون دنیا

وایی خیلی خطرناکه اینکار….خداروزی رسونه چطور دلتون میاد عاخه جنینیرو ک قلب داره بکشید😣😥

  منم مامان خاسته سقطم کنه نزاشتن حالا ببین چه خانومی شدم 

چرا حس میکنم سرکاریه

منکه ده تام داشته باشم تو یه اتاقم باشم محاله این فکر بیاد تو ذهنم 

سلام.

اینجا اسمش نی نی سایته و خیلی از مطالبش در مورد مسائل مربوط به باروری هست نه سقط عمدی جنین . کاربراش همه قریب 99درصد خانم هستن. قطعا جای شما اینجا نیست. اگه واقعا همچین مشکلی داری بهتره به قول خودتون با همون مشاورت پزشک تصمیم گیری کنی. اینجا دنبال راهنمایی نباش وگرنه کاربرا الان برات گزارش میزنن. 

از خود دكتر تهيه كردم

تحت نظردکترقرص مصرف کنه دردوحشتناکی داره😯😯😯

😂😂😂😂

ممنون ميشم اگه راهنمايي كنيد كه چه علايمايي داره و بايد هواسم بيشتر به چي باشه

😥😥😥😥

زیر نظر دکتر حداقل اینکارو بکنین.خانومتون سه چهار ماه افسردگی خواهد داشت پیشش باشین درکش کنین…طرف تا اون ور دنیا میره معالجه شه بچه دار شه اونوقت شما دستی دستی میخواین سقط کنین.خدایااااا

غذاهای مقوی بدین بخوره.

بذارین بمونه😢😢😢

گرمیجات بدین بخوره

بعد از قرص خوردن پیاده روی چند دور تو خونه بکنه.فعالیت داشته باشه تا زودتر بیوفته..بعدش حتما حتما برین سونوگرافی باقیمانده سقط تا اگه باقیمونده باشه قرص یا آمپول بده.جدی بگیرین این قضیه رو.باقیمونده بمونه باعث چسبندگی رحم میشه و دیگه نمیتونه باردار شه

همه ي حرفايي كه شما دوستان ميزنين درست,ولي اين رو بدونيم كه هيچ وقت نميتونيم راجب زندگيه هم قضاوت كنيم

من اينجا فقط ميخوام يكي تو زمينه انجامش كه حواسم بهش باشه كمكم كنه همين.ممونم

اگه دوستان كسي ميتونه واهنمايي كنه لطفا پيام خصوصي بده بتونم از اطلاعاتشون استفاده كنيم و اين موضوع رو هم پاك كنم كه كسي اذيت نشه

مرسي,راجب علايم درد و چيز خاصي اگه داره بهم بگيد,

چه اشکالی داره

ایشون راهنمایی خواستن برای همسرشون که از نظر روحی و پزشکی اطلاعات بگیرن.خانوم آقا نداره که والا

ولی آقای عزیز شما از یک متخصص زنان مشاوره بگیرین بهتر میتونین به همسرتون کمک کنین

مشاوره تلفنی سقط جنین

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت

قوانین و مقررات

نی‌نی‌سایت می‌باشید

مطالب این سایت تنها جنبه اطلاع رسانی و
آموزشی داشته و توصیه پزشکی تخصصی تلقی نمی شوند و نباید آنها را جایگزین
مراجعه به پزشک جهت تشخیص و درمان دانست. لطفاً پیش از استفاده از سایت
صفحه
“شرایط استفاده از سایت”
را مطالعه فرمایید. استفاده از این سایت
بدان معناست که شما قبلاً صفحه “شرایط استفاده از سایت” را مطالعه کرده
و به مفاد آن واقفید. نقل مطالب این سایت با ذکر منبع و نشانی اینترنتی سایت بلامانع است

مشاوره تلفنی سقط جنین
مشاوره تلفنی سقط جنین
0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *