چگونه حیوان گمشده را پیدا کنیم

 
helpkade
چگونه حیوان گمشده را پیدا کنیم
چگونه حیوان گمشده را پیدا کنیم

صاحبان حیوان خانگی می دانند که وقتی حیوان خانگی شان گم شود، چقدر دردناک است. زیرا اغلب این افراد، آنها را به عنوان عضوی از خانواده ی خود می پذیرند، ساعات زیادی در طول روز با آنها سپری کرده و وابستگی شدیدی به آن ها پیدا می کنند. از این رو هنگامی که حیوان خانگی آنها به هر دلیلی گم شود، مشکلات روحی و جسمی زیادی را برای آنان ایجاد خواهد کرد و تلاش می کنند تا به هر نحوی حیوان گمشده ی خود را پیدا کنند.

موارد مشابه حیوانات خانگی گمشده مانند سگ کاملاً دلهره آور است، اما این چیزی است که تقریباً هر روز اتفاق می افتد. مسئله این است که شما به عنوان صاحب آنها نمی توانید مانع فرار  سگ ها شوید، اما می توانید محیط آنها را کنترل کرده تا از فرار آنها جلوگیری کنید. در صورتی که سگ شما فرار کرد، روش های بیشماری برای یافتن آنها وجود دارد. این مطلب به شما می گوید که در هنگام گم شدن حیوان خانگی خود، چه کارهایی را باید انجام دهید. با ما در ایران اسمارت همراه شوید.

 

چگونه حیوان گمشده را پیدا کنیم

 

قطعا آسانترین و بهترین راه برای کنترل حیوانات خانگی استفاده از فناوری ردیاب حیوانات می باشد. ردیاب ها انواع مختلفی دارند و شامل ردیاب خودرو، ردیاب اشخاص و ردیاب حیوانات و .. می شوند. ردیاب حیوانات ویژگی و امکانات مختلفی دارد و شما می توانید لحظه به لحظه از محل واقعی حیوان خانگی خود با خبر شوید. در صورت گم شدن حیوان و یا عبور از محل تعیین شده، ردیاب پیامی را به شما ارسال خواهد کرد که می تواند به شما کمک کند تا هر چه سریعتر برای یافتن آنها اقدام کنید. ردیاب‌ حیوانات به سادگی به حلقه قلاده حیوانات شما متصل می‌شود و به جهت وزن کم و ابعاد کوچک به هیچ وجه باعث آزار حیوانات خانگی شما نخواهد شد و زیبایی ظاهری آنها را نیز بر هم نخواهند زد. اما دقیقاً در صورتی که سگ شما به فناوری ردیاب یا میکروچیپ متصل نشده باشد، نکات زیر می تواند به شما در پیدا کردن آنها کمک کند.

 

 

 

 

اطراف و محله زندگی خود را کاملا جستجو کنید. سگ ها در طول صبح بسیار فعال هستند و معمولا از مسیرهای آشنا عبور می کنند. بنابراین بهتر است مسیرهایی که بیشتر با سگ خود از آنجا عبور می کردید را با دقت بگردید. ممکن است حیوان گمشده شما به خاطر ترس در جاهایی مانند زیر بوته ها، قسمت های تاریک خیابان ها و کوچه ها، پشت درختان، اطراف ساختمان ها، داخل جوی آب، زیر ماشین ها و … پنهان شده باشد، پس اطراف را با وسواس بگردید. در صورت امکان با ماشین حرکت کنید تا سرعت عمل خود را بالا ببرید.

 

2- هنگام ردیابی وجستجوی سگ خود ، برخی اشیاء آشنا را بیاورید.

 

آیا سگ شما به شی خاصی علاقه دارد؟ رفتار مورد علاقه او چیست؟ آنها چه هستند ، همه آنها را در طول جستجو با خود همراه کنید. بهتر است سگ خود را با صدایی که بیشتر با آن آشنا است، صدا بزنید.

 

3-پوستر حیوان خانگی گمشده را پخش کنید.

 

 

می توانید پوستری را به همراه عکس سگ مفقود شده خود چاپ کنید و آن را بر روی در و دیوارهای اطراف محله ای که حیوان در آن گمشده و همچنین در محله مسکونی خود بچسبانید تا به کمک دیگران گمشده ی خود را زودتر پیدا کنید. بهتر است مبلغی را به عنوان مژدگانی در متن پوستر قید کنید تا افراد بیشتری را برای یافتن و نگهداری یک حیوان تشویق کنید.

 

4- اگر حیوان گمشده یار همیشگی دارد، او را با خود ببرید.

 

در صورت گم شدن حیوان خانگی خود این کار را حتما انجام دهید. زیرا حیوان همراه شما به خصوص اگر سگ باشد، می تواند بوی همنشین خود را سریعتر متوجه شود و شما را در پیدا کردن حیوان گمشده یاری کند.

 

5- از همسایه های خود کمک بگیرید.

 

پرسش از همسایه ها نیز می تواند به شما در یافتن حیوان گمشده کمک کند. پس تردید نکنید که درهای آنها را بزنید و ببینید که آیا او را دیده اند و یا حیوان خانگی مفقود شده شما در حیاط آنها پیدا شده است یا خیر.

 

این مطلب را بخوانید: چگونه از حیوانات خانگی خود در شرایط بحرانی مراقبت کنیم؟

 

6-آگهی سگ گمشده را در سایت ها و روزنامه محلی قرار دهید.

 

 

 

چگونه حیوان گمشده را پیدا کنیم

اگر از طریق روش های بالا به نتیجه نرسیدید، لازم است در روزنامه های محلی آگهی کنید. فراموش نکنید که در آگهی خود حتما همه مشخصات حیوان گمشده و همچنین مقدار مژدگانی را قید کنید.

 

7-در شبکه های اجتماعی به اشتراک بگذارید.

 

شبکه های اجتماعی یکی از ساده ترین راه ها برای پیدا کردن حیوان گمشده است زیرا تعداد زیادی کاربر در جهان وجود دارند که از شبکه جهانی وب استفاده می کنند. بنابراین تمام مشخصات حیوان گمشده و تمام جزئیات دیگر را به همراه شماره تلفن قرار دهید.

 

8- مراکز و کلینیک های دامپزشکی را بصورت حضوری جستجو کنید.

 

 

مراکز و کلینیک های دامپزشکی را بصورت حضوری جستجو کنید زیرا  معمولا حیوانات گمشده را پس از پیدا شدن توسط افراد یا نیرو های دامپزشکی ها، به کلینیک های دامپزشکی سطح شهر منتقل می کنند. بنابراین لازم است در اولین فرصت برای ثبت حیوان گمشده خود به این مراکز به صورت حضوری مراجعه کنید و پیگیری های لازم را انجام بدهید.

 

9-در هنگام جستجو مراقب خود باشید!

 

بهتر است با تاریک شدن هوا دیگر به تنهایی شب به جستجوی حیوان گمشده خود نپردازید. ولی اگر نمی توانید خود را برای این کار راضی کنید، حتما چراغ قوه و تلفن همراه را با خود همراه داشته باشید.

 

10-تسلیم نشوید!

 

اگر مدت زیادی از زمان گم شدن حیوان خانگی شما گذشته است ناامید نشوید. برخی از دارندگان باید ماه ها را برای یافتن سگ گمشده خود بگذرانند. خوش بین باشید که به زودی او را پیدا خواهید کرد.

 

 

گروه ایران اسمارت از سال 1385 در بخش تجهیزات الکترونیک و امنیتی خودرو شروع به فعالیت و با هدف پاسخگویی به نیاز مشتریان در سال 1390 به صورت تخصصی در ارائه راهکارهای امنیتی ،اقدام به ارتقا تکنولوژی و دانش فنی خود و همکاری با معتبر ترین شرکت های بین المللی که در این زمینه از رتبه بندی جهانی بالایی برخوردارند کرد

کلیه حقوق این سایت برای گروه ایران اسمارت محفوظ است

طراحی و توسعه توسط : آریانا وب دیزاین

انسان از گذشته های دور همیشه ارتباط کمابیش نزدیکی با حیوانات مختلف داشته اند. در عصر حاضر که انسان ها با وجود پیشرفت تکنولوژی بیش از هر چیز دیگری از تنهایی های خود رنج می برند، سبب شده تا حیوانات را برای رهایی از تنهایی خود انتخاب نمایند. علاوه بر این برخی از انسان ها از تعامل با دیگر انسان ها دوری کرده و ترجیح می دهند تا وقت خود را با حیوان خانگی خود بگذرانند.

در این میان افرادی که حیوانات خانگی دارند معمولا وابستگی شدیدی به آن ها پیدا کرده و جدای از هزینه هایی که برای نگه داریشان صرف می کنند، آن ها را به عنوان یکی از اعضای خانواده ی خود شناخته و ساعت های زیادی را با آن ها سپری می کنند. حال هنگامی که حیوان به هر دلیلی گم می شود مشکلات روحی و جسمی زیادی را برای آنان به وجود می آورد و سعی می کنند تا به هر نحوی حیوانات گمشده ی خود را پیدا نمایند.

بنابراین ما در این بخش از سایت پت و کلینیک قصد داریم تا روش های مختلف پیدا کردن حیوانات گمشده را برای شما برشمریم و آموزش های لازم را در این زمینه به شما ارائه نماییم.

چنانچه به هر دلیلی حیوان خانگی خود را از قبیل سگ و یا گربه گم کردید، ابتدا خونسردی خود را حفظ کرده و به دور از نگرانی های بی مورد و استرس، سعی کنید تا با روش های معقول هر چه سریع تر به دنبال آن بگردید.

از آن جایی که حیوانات گمشده را معمولا پس از پیدا شدن توسط افراد یا نیرو های دامپزشکی ها، به کلینیک های دامپزشکی سطح شهر منتقل می کنند، بهتر است ابتدا به این مراکز مراجعه نمایید. بنابراین برای ثبت حیوانات گمشده بهتر است در اولین فرصت با کلینیک های دامپزشکی محل سکونت خود تماس برقرار کرده و یا با مراجعه ی حضوری به این مراکز نسبت به ثبت حیوانات گمشده ی خود اقدام نمایید.

چگونه حیوان گمشده را پیدا کنیم

توجه کنید که پیشنهاد می کنیم تا پیدا شدن حیوانات گمشده مرتبا با این مراکز تماس برقرار کنید چرا که احتمالا به دلیل مشغله های زیاد، ممکن است تماس برگشتی از آن ها با شما صورت نگیرد و بهتر است خودتان پیگیری های لازم را در این خصوص انجام دهید.

در وهله ی دوم پیشنهاد می کنیم تا محل گم شدن حیوان را به دقت بررسی کرده و اطراف را با وسواس جست و جو کنید. زیر بوته ها، قسمت های تاریک خیابان ها و کوچه ها، پشت درختان، اطراف ساختمان ها، داخل جوی آب، قسمت های شلوغ و پر رفت و آمد خیابان ها و کوچه ها، زیر ماشین ها و … را به دقت وارسی کنید تا مطمئن شوید حیوانات گمشده از ترس مخفی نشده اند.

همچنین پیشنهاد می کنیم برای جلوگیری از خسته شدن و رها کردن جست و جو از دوستان خود نیز کمک بخواهید تا به صورت تیمی و چند نفره به دنبال حیوانات گمشده خود بگردید و قطعا به صورت جمعی راحت تر می توان حیوانات گمشده را پیدا نمود.

در این میان کمک گرفتن از همسایه ها نیز می تواند مفید باشد، چرا که همسایه های محل ممکن است حیوان را دیده باشند و یا بتوانند پس از پیدا کردن حیوان به شما اطلاع دهند.

همچنین از آن جایی که گربه های ترسیده ممکن است در گاراژ ها و یا مخازن همسایه ها پنهان شده باشند، بنابراین مهم است که از همسایه ها کمک بخواهید تا از مخفی نشدن حیوانات گمشده ی خود اطمینان حاصل نمایید.

گاهی ممکن است فردی که حیوانات گمشده را پیدا می کند، اطلاعات دقیقی از چگونگی و نحوه ی تحویل به مراکز دامپزشکی را در اختیار نداشته باشد و یا حتی حیوان را برای فروش به مراکز خرید و فروش حیوانات خانگی ببرد، بنابراین پیشنهاد می کنیم سر زدن به مراکز خرید و فروش حیوانات خانگی را نیز فراموش نکنید.

ما می توانید پوستری با مضمون حیوان خانگی گمشده به همراه عکس حیوان را چاپ کرده و در سطح محله ای که حیوان گم شده است و یا اطراف آن و نیز در محله ی سکونت خود بر روی دیوار و در ها نصب کنید تا به شناسایی حیوانات گمشده توسط افراد کمک نماید.

همچنین شما می توانید در متن پوستر، مبلغی را نیز (هر چند اندک) به عنوان مژدگانی در نظر بگیرید تا افراد را ترغیب به پیدا کردن و حفظ و نگهداری از حیوان نماید.

برخی از سایت ها و شبکه های اجتماعی اقدام به ثبت حیوانات گمشده ی شما می نمایند و شما می توانید به راحتی با ثبت حیوانات گمشده ی خود درون این سایت ها، به افراد کمک کنید تا در صورت پیدا کردن حیوانات گمشده، آن را به شما تحویل نمایند. دقت کنید که بهتر است عکس های ارسالی به این سایت ها با کیفیت بوده و حداقل دو عکس در زوایای مختلف از حیوانات گمشده ی خود در اختیار داشته باشید.

همچنین معمولا در این سایت ها و شبکه ها، صفحه ای را نیز به حیوانات یافت شده اختصاص داده اند که شما می توانید با چک کردن مداوم این صفحات نیز احتمال پیدا شدن حیوانات گمشده خود را افزایش دهید.

چنانچه خودتان نیز نمی توانید در این سایت ها و شبکه ها آگهی پخش کنید و یا از رسانه های اجتماعی استفاده نمی کنید نیز می توانید از افرادی که این کار را انجام می دهند کمک بخواهید تا هر چه سریع تر آگهی حیوانات گمشده شما را ثبت نمایند.

میکروچیپ در واقع یک چیپ الکترونیکی بسیار کوچک می باشد که به کمک سرنگ های مخصوص به زیر پوست حیوان ایمپلنت می شود و حاوی شماره ای است که با خوانش شماره توسط دستگاه های مخصوص، اطلاعات حیوانات گمشده بازیابی شده و صاحب آن مشخص می شود.

بنابراین پیشنهاد می کنیم چنانچه سگ و گربه ای خریداری نمودید بهتر است از طریق کلینیک های دامپزشکی و یا دیگر آژانس های مشابه اقدام به ثبت میکروچیپ نمایید تا در صورت گم شدن حیوان، به اطلاعات شما دسترسی پیدا کنند و با شما تماس برقرار نمایند. همچنین بهتر است اطلاعات میکروچیپ حیوان را پیش از گم شدن به روز کنید و آدرس فعلی شما بر روی اطلاعات میکروچیپ درج شده باشد.

چنانچه در خصوص به روز رسانی میکروچیپ های حیوانات گمشده نیز اطلاعات دقیقی ندارید می توانید از طریق وب سایت های رجیستری میکرچیپ اقدام به به روز رسانی میکروچیپ حیوانات خانگی خود نمایید.

چنانچه یک سگ و یا گربه ی خانگی و دستی بی نام و نشان و بی صاحبی را پیدا کردید، توجه کنید که حتما صاحب آن نگران و مضطرب به دنبال آن می باشد، بنابراین در اولین فرصت به مراکز و کلینیک های دامپزشکی اطلاع دهید. چرا که این مراکز معمولا به صاحبین حیوانات دسترسی دارند و می توانند به راحتی با آن ها تماس گرفته و ایشان را از پیدا شدن حیوانات گمشده با خبر سازند.

همچنین بهتر است چنانچه یک گربه یا سگ خانگی را پیدا کردید، یک قفس از قفس های موجود در کلینیک های دامپزشکی را خریداری کرده و گربه را در آن قرار داده و سپس به کلینیک های دامپزشکی تحویل دهید، چرا که نگه داری حیوانات در قفس های شخصی ممکن است باعث آسیب به حیوان شده و برای او مشکلاتی را به وجود آورد.

نظر خود را با ما در میان بگذارید

برای عضویت در خبرنامه ایمیل خود را وارد کنید

کلیه حقوق این وب سایت برای پت و کلینیک محفوظ می
باشد

تصور کنید سگ یا گربۀ خانگی را پیدا می کنید که صاحبش را گم کرده و در شرایطی است که به کمک نیاز دارد. کار ساده ای نیست؛ از گرفتنِ حیوان مضطرب یا پرخاشگر گرفته تا پیدا کردن صاحبش و یا رسیدن به مراحل سرپرستی حیوان .

به گزارش حکیم مهر به نقل از ITpet ، ما دراین مقاله نکاتی در این باره برای شما گردآوری کرده ایم که با هم مطالعه می کنیم .

با ملاحظه و به نرمی با حیوان رفتار کنید

چگونه حیوان گمشده را پیدا کنیم

Steve Gruber مدیرارتباطات اتحادیۀ حیوانات  NYC می گوید:”اگر می خواهید حیوان را بگیرید بایستی از خطرات احتمالی آن آگاه باشید.شما بایستی این احتمال را بدهید که حیوان شما را گاز بگیرد یا چنگ بزند .”بنابراین تصور کنید که می خواهید حیوان را بگیرید.بهترین حالت این است که در فضایی بسته و حصار کشیده باشید تا حیوان نتواند فرار کند؛اما اگر چنین نبود می توانید با غذا برای او تله ای درست کنید و او را به جایی محصور بکشانید که راه فرار نداشته باشد .

همچنین شما بایستی خیلی به آرامی به حیوان نزدیک شوید و با صدایی نرم و آهسته سخن بگویید تا حیوان نترسد .

اگر حیوان سگ است و در واکنش به شما رفتاری دوستانه از خود نشان می دهد(بدین معنی که اضطرابی از خود نشان نمیدهد و قصد گاز گرفتن شما را ندارد)می توانید قلاده ای را به آرامی به دور گردنش بیاندازید و او را به سمت ماشین یا خانه ببرید.چنانچه شرایط لازم برای گرفتن حیوان را ندارید می توانید از ارگان های حمایت از حیوانات کمک بخواهید .

به اعتقاد  Gruber گرفتن گربه ها یا خیلی سخت است و یا خیلی ساده.”به نظر من،شما هرگز نمی توانید یک گربۀ خیابانی را به آسانی بگیرید مگر اینکه خود گربه آنقدر رفتاری دوستانه و صمیمی از خود نشان دهد و کنار شما راه برود تا آنکه بتوانید او را به درون باکس گربه هدایت کنید.که البته گربه های خیابانی برای رفتن به درون باکس بسیار مقاومت می کنند.”چنانچه حیوان مورد نظر سگی پرخاشگر باشد،می توانید به انجمن های حامی حیوانات در مورد حیوان و محل اقامتش اطلاع دهید .

به دنبال مشخصات حیوان بگردید

معمولاً سگ ها و گربه ها در قلادۀ خود اطلاعات مربوط به صاحبشان را دارند.اگر چنین باشد که خیلی خوب است تنها کاری که می ماند تماس با صاحب حیوان است .

اما در صورتی که اطلاعات صاحب حیوان دردسترس نباشد،سازمان حمایت از حیوانات  American Humane توصیه می کند تا افراد در پناهگاه های حیوانات محلی خود،فُرم مربوط به”حیوان پیدا شده”را پُر کنند. معمولاً پناهگاهها یک بانک اطلاعاتی از حیوانات پیدا شده درست می کنند.می توانید عکسی از حیوان را هم به آنها بدهید تا به همراه اطلاعات مربوط به حیوان داشته باشند. بدین ترتیب صاحب حیوان راحت تر می تواند حیوان خود را بیابد .

چنانچه اطلاعات مربوطه را در قلادۀ حیوان نیافتید،می توانید او را به دامپزشکی ببرید تا برای داشتن چیپ در بدنش او را چک کنند.(بایستی خاطرنشان شد که معمولاً برای این کار نباید هزینه ای از سوی کلینیک از شما بخواهند.)چنانچه حیوان کشت چیپ شده باشد، مشخصات صاحبش مشخص شده و برگرداندن او آسان می گردد .

در وبسایت ها و پیج های مربوطه آگهی کنید

اگر باسگ یا گربۀ خانگی مواجه شدید که نه میکروچیپ در بدن خود دارد و نه در قلاده اش مشخصات صاحبش درج شده،علاوه بر پُر کردن فُرم های مربوط به حیوان پیدا شده می توانید در سایت ها و پیج های مربوطه نیز اعلام کنید. همچنین می توانید آگهی هایی را درست کنید که عکس حیوان در آن چاپ شده و در کلینیک های دامپزشکی بزنید .

از حیوان به خوبی نگهداری کنید

اگر مجبور شدید که حیوان را در خانه نگه دارید،چنانچه خودتان هم حیوان خانگی دیگری دارید بهترین کار اینست که آنها را جدا از هم نگه دارید تا از هرگونه درگیری میان آنها پیشگیری کرده باشید.ظرف آب و غذای تمیز در اختیار حیوان بگذارید و همینطور یک ظرف خاک تمیز (اگر حیوان گربه باشد). مرتب وضعیت حیوان را بررسی کنید تا مبادا مضطرب و عصبی باشد و اگر مشکلی پیش آمد از پناهگاهها یا حامیان حیوانات کمک بخواهید .

به سرپرستی بگیرید یا به پناهگاه بسپارید

خب اکنون دیگر چند شبی از آوردن حیوان به خانه گذشته و هنوز صاحب حیوان پیدا نشده است.چنانچه مدت زمان زیادی گذشته باشد و شما تمام مراحل ذکر شده را انجام دادید ولی همچنان صاحب حیوان پیدا نشده باشد،دیگر باید تصمیم بگیرید که آیا می توانید از او نگهداری کنید یا خیر. از خود بپرسید آیا امکانات لازم و وقت کافی برای نگهداری این حیوان را دارید؟ موضوع هزینه هم از موارد مهمی است که باید در نظر بگیرید. اگر بعد از بررسی متوجه شدید که امکان نگهداری از حیوان برای شما مقدور نیست، اشکالی ندارد می توانید او را به یکی از پناهگاه های خوب و معتبر بسپارید تا شاید از آن طریق خانوادۀ جدیدی برای او پیدا شود .

 

 

یکی از اتفاقات سخت پیدا کردن سگ گمشده و یا حیوان گم شده است. که اگر در چنین مواقعی باید خونسرد نباشیم
چرا که ممکن است فرصت را از دست بدهیم ما در اینجا تمام راه حل ها را برای پیدا شدن حیوان دلبندتان بررسی کردیم.
لطفا با تمام آرامش مراحل زیر را تا انتها بخوانید.

نفس عمیق بکشید طبق تجربه ای که ما در بخش حیوانات گمشده داشتیم
تعداد بسیار زیادی از آنها پیدا شدن پس اضطراب نداشته باشید و نفس عمیق فراموش نشه!

چنانچه شما مدت طولانی است که سگ خود را ندیده اید
توصیه میکنم از اعضای خانواده خود سوال کنید.
ممکن است یکی از اعضای خانواده بدون اطلاع شما سگ تان را به پیاده روی برده است.

سگ ها تکان خوردن غذا داخل ظرفشان را دوست دارند
چنانچه سگ تان اطراف خانه گمشده باشد
با شنیدن صدا ظرف غذا به سمت شما خواهد آمد.

اگر شما تمام خانه را گشتید و سگ تان را پیدا نکردید
مجددا دقیق تر تمام مکان های که فکر می کنید محال باشد را بگردید
مثل زیر تخت ، داخل کمد پشت مبل ها .
حیوانات گمشده در زمان استرس یا ترس ممکن است
مکان های را برای پنهان شدن انتخاب کنند که به ذهن شما هیج وقت نرسد.
در بیرون از خانه زیر ماشین، انباری ، موتور خانه به خوبی بگردید.

چگونه حیوان گمشده را پیدا کنیم

در حالی که به دنبال سگ گمشده یا حیوان گمشده خود هستید
مدام اسم سگ خود را صدا کنید
ممکن است با چند بار صدا کردن به خاطر خواب یا ترس زیاد به صدای شما واکنش نشان ندهد.
بعد از صدا کردن با دقت گوش کنید شاید صدای ناله کردن حیوان تان را بشنوید

اگر قادر باشید در کم تر از 12 ساعت سگ خود را پیدا کنید
شما خیلی خوش شانس هستید.
اما اگر بیش از 12 ساعت است که سگ گمشده است
ممکن کار کمی سخت شود و باید تلاش خود را برای جستجو سگ و حیوان گمشده خود بیشتر کنید.

چسباندن آگهی در محل گمشدن حیوان می تواند به شما کمک کند
توصیه می کنیم مژدگانی برای کسی که حیوان شما را پیدا می کند تعیین کنید
و شدیدا توصیه می شود مبلغ مژدگانی را در آگهی های خود قید کنید.چرا؟؟
گاها فردی که سگ گشمده یا حیوان گمشده شما را پیدا می کند
به طمع پول ممکن است آن را بفروشد
پس با درج میزان مژدگانی فردی که حیوان شما را پیدا کرده وسوسه کنید
تا به جای فروش ، سگ یا حیوان تان را به خودتان تحویل دهد و مژدگانی دریافت کند.

علاوه بر مژدگانی مهم است در آگهی گمشده خود نکات زیر را رعایت کنید:

با دقت مثل یک کارگاه زمین را به خوبی بررسی کنید تا شاید ردپای از سگ تان پیدا کردید
در لابه لای علف ها به دنبال مدفوع او باشید ممکن است
ردی از خود به جا گذاشته باشد.

اگر هنوز هم نتوانستید اقدام به یافتن حیوان خود کنید
با دوستان خود تماس بگیرید و از آنها بخواهید تا برای پیداکردن حیوان گمشده تان به شما کمک کنند.

نگهبان ها و همسایه ها اگر از گشمدن سگ شما مطلع باشند
چنانچه او را دیدند میتوانند شما را سریع تر با خبر کنند.

گمشدن سگ خود را به تمام کلینیک های اطراف منزل تان اطلاع دهید
ممکن است سگ شما آسیب دیده باشد
و رهگذری آن را به مراکز درمانی محل تان برده باشد.

همکاران ما را برای پیدا کردن سگ گمشده خود در سایت رابینسه مطلع کنید
ما با انتشار آگهی گمشده در سایت و تمام شبکه های اجتماعی که ما داریم به شما کمک خواهیم کرد.
برای درج رایگان آگهی وارد بخش آگهی حیوانات گمشده شوید.

به مراکز و محل های دائمی یا موقتی که حیوان خانگی را خرید و فروش می کنند مراجعه کنید
ممکن است در روز های ابتدایی شخصی که قصد فروش حیوان را دارد به این مراکز مراجعه نکند
پس در روز های آینده مجددا برای پیدا کردن سگ گمشده به بازار خرید و فروش حیوانات شهر خود مراجعه کنید.

گاها ممکن است شخصی که حیوان شما را پیدا کرده است
نتواند آن را به شما تحویل دهد.
لذا بعد از مدتی مجبور است با فرم تعهد آن را واگذار کند.
توصیه میکنیم حتما بخش آگهی واگذاری وب سایت ما را نیز چک کنید.

در چنین موقعیتی که شما به دنبال حیوان خود هستید ممکن است کلاهبرداران برای کلاهبرداری به سراغ شما بیاید.
اگر فردی تماس گرفت و از سگ یا حیوان شما باخبر بود
در مکان عمومی قرار بگذارید و تا ندیدن سگ تان مژدگانی که برای پیداشدن سگ تان در نظر گرفته بودید به کسی ندهید.
در سایت های مثل سایت دیوار متاسفانه سودجویان زیادی وجود دارند.

4 ماه قبل

آموزش واگذاری / آموزش حیوانات گمشده
1210 بازدید

1 سال قبل

آموزش حیوانات گمشده
2728 بازدید

1 سال قبل

آموزش واگذاری / آموزش های کلی سایت / آموزش حیوانات گمشده
1942 بازدید

1 سال قبل

آموزش حیوانات گمشده
6160 بازدید

گربه نازنینم یکماه و چند روزه که رفته
نر شش ماهه بود عقیم هم نبود
یکی دو گربه میومدن دنبالش هر وقت برمیگشت ولی برنگشته یکماه و خورده ای😞😞😞

سلام وقتتون بخیر
مقاله رو بخونید و کار هایی که گفته شده رو انجام بدید امیدوارم که برگرده

سلام
گربه ما عقیم شده ولی تو خونه خیلی حوصلش سر میره و ما همیشه در حیاطو باز میذاشتیم تا هروقت حوصصلش سر رفت بره بگرده و همیشه بعد یک ساعت برمیگشت، الان رفته یک روزه نیومده یکی بهمون گفت خاکی که توش جیش کرده رو بزاریم تو حیاط تا خودش راهو پیدا کنه…یعنی بر میگرده؟؟😭😭

سلام وقت بخیر
بله برمیگرده
تو سایت مون هم سما اگهی بزارید

به خدای بالاسر دروغ نمیگم..یه بچه گربه زیر سنگای همسایه قایم شده بود صدا میکرد مادرش رو دیوار واستاده بود..با دستکش گرفتم بردم خرپشته که بدم به مادرش..بردم زیر کولر گداشنم ..خاک تو سرم دیدم حرکت نمیکنه مرده بود.گریم گرفت..سه ماه بعدش پدرم یک ماه به بازنشستگی سکته مغری کرد.مستاجر شدیم و بدبختی الانم اینجوریه وضعمون که دارم مینویسم. هر کی هر جا هم خواست میام و به قران قسم میخورم راست میگم.قبلش تو خواب دیدم چند نفر در خونه ما اومدن گفتن بگو حاضر شه برای مراسم مادرم نگام کرد موهاش سفید شده بود تو خواب گفت محمد تو رو میگن.بعد گفتم این موقع غروب چرا..ولی باهاشون رفتیم تو یه خونه که دالون کوچیک بود مردم دراز میکشیدن از دالون سینه خیز میرفتن تا یه خونه کاگلی..مردا که گریه میکردن انگار صدای زن بود یه جوون مرده بود گفتن تو باید بلندش کنی..گفتم چرا گفتن زجر دیده..گفتن این همون گربه ای که از ترس از تو مرده..به دعا گر گفتم گفت نفرین مادرش دنبالته..من که پدرم مرد و از زندگی سیرم به خدا قسم میخواستم کمکش کنم به خدا قسم گربه ها دوست داشتم..کاش من جای اقام مرده بودم

باسلام.
لطفا یکی کمک من بکنه
من خیلی نگران گربم هستم
گربه خونگی نبود خیابونی بود و هر روز میاوردمش توی خونمون و هر روز صبح با صداش بیدار میشدم الان چهار روزه که نیستش
خیلی زیاد نگرانشم
نزدیک چهار پنج کوچه پایین تر و بالاتر از خونمون رو گشتم و صداش زدم برنگشت
نر بود و ۱ سال و سه یا چهار ماهش بود
خیلی نگرانم چونکه اگه اهواز بارون بیاد بو رو گم میکنن و دیگه نمیتونن راه رو پیدا کنن
تروخدا کمک کنید که چیکار کنم خیلی نگرانشم😭😭😭😭😭😭

سلام وقتتون بخیر
کار هایی که گفتیم رو انجام بدید, برمیگرده احتمال زیاد

سلام. باورتون میشه گربه من بعد از دوهفته که کاملا گم شده بود امشب همسایه تماس گرفت که بیا گربه ات رو پیدا کردم از خونه ما ببرش. باورتون نمیشه تا چه حد خوشحالم و احساس خوشبختی میکنم. خدایا متشکرم.

سلام وقتتون بخیر
بله خوشبختانه اینجور مواقع گشتن اطراف خونه و پرسیدن از آشناها میتونه کمکتون کنه.خوشحالم که گربه تونو پیدا کردین

سلام
مال من گم شده میخوام پیداش کنم

سلام وقتتون بخیر
لطفا اکانت خودتونو تو سایت بسازید و آگهی گربتونو ثبت کنید.

گربه ای که عقیم شده رو چطور میشه تو یه محل طبیعت مانند پیداش کرد که پر از باغ و کوهه با ریختن غذا کمکی میشه

سلام وقت بخیر
گربه شما گمشده؟ و قصد پیدا کردنش رو دارید؟

بادرود من قبلا خانه برگ داشتم ودر آن سگ داشتم ولی بعد مجبور شدم ک به خانه آپارتمانی بیایم این مدت احساس بدی داشتیم بخصوص که هم خود. هم همسفرم بازنشست شدیم ۵۰ سال داریم ودخترو دخترم. دانشجو پسرم سال ۸ هست
نیازمابیسترشد تصمیم برگرفتن سگ آپارتمانی گدفتیگرفتیم که وبسایت های مختلف را حدوح ۲ ماه هست گشتیم که نتیجه با هم کاری شما انشا الا به نتیجه برسیم ضمنا منزلی که دان هستم کامل از خودمان هست ودو طبقه ی دیگر را اجاره داده ایم که شاید یک طبقه دیگر را امسال اجاره نمی دهیم .دیگر فرزندانم باید مستغل شوند .شرح کامل

سلام وقت بخیر
امیدوارم خیلی زود بتونید حیوون مورد نظرتون پیدا کنید.
فقط توجه داشته باشید هر حیوونی خواستید با صاحب آگهی تماس بگیرید
کافیه وارد صفحه آگهی حیوون مورد نظرتون بشید و بر روی دکمه اطلاعات تماس کلیک کنید.
برای دیدن آگهی های بیشتر بر روی کلمه ( واگذاری حیوانات ) کلیک کنید.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه

چگونه حیوان گمشده را پیدا کنیم

نام *

ایمیل *

وب‌ سایت

ذخیره نام، ایمیل و وبسایت من در مرورگر برای زمانی که دوباره دیدگاهی می‌نویسم.

شماره موبایل *

برای امنیت، استفاده از سرویس reCAPTCHA گوگل مورد نیاز است که موضوع گوگل است Privacy Policy and Terms of Use.

من با این شرایط موافق هستم .

رابینسه مجموعه‌ای قدرتمند و فعال در حوزه حیوانات خانگی از مجموعه کت فان ، واگذاری رایگان حیوانات  و تیم امداد فاین ایران که در راستای کمک به افرادی که مسئولیت نگهداری از این حیوانات را برعهده گرفته‌اند فعالیت می‌کند.


سگ گمشده خود را پیدا کنید

اگر سگ شما از دست رفته باشد، اکنون زمان اقدام است. انتظار چند ساعت حتی به معنای از دست دادن وقت با ارزش برای جستجو است. هر یک از طرفداران حیوانات خانگی حتی ممکن است با وجود بهترین اقدامات پیشگیرانه از دست برود. خود را در مورد آن ضرب و شتم نکن. اکنون زمان برای سرقت از خود یا دیگران نیست. به محض این که سگ خود را از دست ندهید، به زودی باید جستجوی خود را آغاز کنید. در اینجا نحوه جستجو برای یک سگ گمشده وجود دارد.

تعیین دلیل اینکه حیوان خانگی شما ناپدید شد ممکن است با جستجو شما کمک کند.

در ابتدا سگهایی که به علت ترس یا ترس از فرار به سر میبرند ، احتمالا پنهان میشوند. سگ هایی که پس از تعقیب چیزی ناپدید شدند (مانند یک گربه یا خرگوش) ممکن است مسیر خود را از دست داده و فاصله زیادی داشته باشند. بعضی از سگ ها هنگامی که فرصت خود را ارائه می دهند (مانند دروازه باز) می آیند، در حالی که دیگران هر کاری را که برای فرار نیاز دارند انجام می دهند (مانند حفر زیر حصار). کنجکاوی طول می کشد، و آنها ممکن است در نهایت سرگردان دور. یک سگ گمشده می تواند چندین مایل در روز سفر کند، بنابراین در چند روز اول باید شعاع پنج مایلی را جستجو کنید. طی یک هفته، یک سگ ممکن است به اندازه 100 مایل یا بیشتر سفر کند.

فکر می کنم در مورد مکان هایی که ممکن است سگ شما را جذب کند، مانند خانه های دوستان نزدیک، پارک ها، خانه ها با حیوانات خانگی دیگر، ساختمان هایی با حوضچه ها، مراکز غذائی و غیره. از همسایگان، خانواده ها و دوستان خود برای کمک به جستجو در پا و در ماشین. هر کس باید یک یقه، دسته سه تایی و رفتار داشته باشد.

چگونه حیوان گمشده را پیدا کنیم

اگر سگ شما اسباب بازی های جیغ و دیگر سگ ها را دوست داشته باشد، می تواند مفید باشد. از چراغ قوه برای بررسی در ساختمان ها، وسایل نقلیه و سایر نقاط تاریک استفاده کنید. جستجوگرها باید نام سگ خود را به شیوه ای پرطرفدار، اسباب بازی های جیر جیر، و شاید سوت بزنند تا توجه سگ شما را جلب کنند. برای راهنمایی های جستجوی بیشتر به LostDogSearch.com مراجعه کنید.

پوستر هایی را ایجاد کنید که می توانید در اطراف محله ها قرار دهید. پوسترها باید بسیار قابل مشاهده و ساده باشند. استفاده از هیئت مدیره پوستر رنگی را برای پس زمینه استفاده کنید. شما همچنین می توانید پرواز هایی را انجام دهید که شبیه به پوسترها هستند اما کوچکتر و به طور منظم کاغذ (رنگی بهتر است). “LOST DOG” باید در حروف بزرگ سیاه باشد. اگر در هر صورت ممکن است، پاداش برای اطلاعاتی که منجر به بهبود سگ شما می شود ((اما مقدار خاصی از جایزه را لیست نمی کنید) را ارائه دهید. مهمترین اطلاعاتی که باید شامل یک عکس رنگی از سگ خود باشد، یک توصیف ساده (به عنوان مثال “سگ بزرگ قهوه ای” یا “تریر سفید”) و اطلاعات تماس شما. برای کمک، مشاوره دقیق در مورد ایجاد علائم موثر و پرواز، از MissingPetPartnership.org بازدید کنید

یک شعاع پنج مایلی را در اطراف که آخرین حیوان خانگی شما دیده می شود قرار دهید. نشانه های ارسال در تقاطع های عمده در منطقه و مطمئن شوید که آنها را به قطب با نوار سنگین کار می کنند. دستگیر کردن مسافران به همسایگان و افراد دیگر در منطقه خود، از جمله حامل های پست و افراد تحویل. از آنجا که ممکن است کسب و کارهای محلی را در مکان های قابل رویت قرار دهید، از بقیه خود بپرسید. بازدید از پارک های سگ محلی، تحویل مشتریان خود و ارسال یک یا دو در محل.

با کسی که در مورد سگ خود روبرو میشوید صحبت کنید و دستکشهای خود را بردارید. شما هرگز نمی دانید چه کسی او را دید.

به شخص کنترل حیوانات خانگی و تعداد زیادی از گروه های نجات حیوان خانگی و پناهگاه های حیوانی که ممکن است بروید. به همراه دوستان خود بروید و زمان زیادی را برای دیدن سگ خود از طریق امکانات در نظر بگیرید. برقراری تماس تلفنی ایده آل نیست زیرا افرادی که به تلفن پاسخ می دهند ممکن است اطلاعات به روز نداشته باشند. از AnimalShelter.org برای لیست ها در منطقه خود بازدید کنید.

برای شروع، به دفتر دامپزشک خود مراجعه کنید و به آنها اطلاع دهید که چه اتفاقی می افتد. این امر به آنها اجازه می دهد که در نمودار سگ خود یک یادداشت داشته باشند و اگر حیوان خانگی شما زخمی شده باشد، می توانید آنها را تهیه کنید و سریعا مشاهده کنید. برای اینکه آنها را در لاببی و مناطق کارکنان آویزان کنید، آنها را می کشید.

بعد، با سایر ادارات دامپزشکی، دامپروران حیوانات خانگی و فروشگاه های حیوانات خانگی در منطقه تماس بگیرید و از آنها بخواهید تا پرواز کنند. متخصصان حیوانات، بسیاری از حیوانات خانگی گمشده را پیدا می کنند، چه در محل کار و چه در محل کار خود.

برخی از روزنامه ها یک تبلیغ حیوانات خانگی گمشده در لیست های آنلاین را بدون هیچ هزینه ای فهرست می کنند. شما همچنین می توانید فهرست حیوانات خانگی گم شده را در Craigslist ارسال کنید. علاوه بر این، وب سایت های بسیاری وجود دارد که لیست حیوانات خانگی را از دست داده و راهنمایی هایی را برای پیدا کردن حیوانات خانگی از دست داده اند. بعضی ها آزاد هستند، دیگران هزینه خدمات ویژه را می پردازند. مراقب سایت هایی باشید که برخی از آنها کلاهبرداری می کنند. قبل از دادن پرداخت، برخی تحقیقات انجام دهید. وب سایت های زیر را که سرویس های حیوانات خانگی را از دست داده اند، بررسی کنید:

همچنین ممکن است برای پیدا کردن وب سایت های خانگی خانگی از دست رفته مفید باشد. جستجو بر اساس دولت، شهرستان یا شهرستان.

استفاده از رسانه های اجتماعی کمک کرده است تا بسیاری از حیوانات خانگی گمشده را بازیابی کنند. به همان اندازه که نشانه ها در محله (شاید مهمتر از همه) باشد، مهم این است که آنلاین را به لیست ارسال کنید. از طریق فیس بوک و توییتر به مخاطبین خود دسترسی پیدا کنید تا همه را در موقعیت نگاه قرار دهید. با سایت های محلی محلی مانند Nextdoor تماس بگیرید تا ببینید آیا یک مطلب در مورد حیوان خانگی گمشده شما می تواند نوشته شود. مخاطبین آنلاین شما می توانند به راحتی داستان خود را دوباره به مخاطبین آنلاین خود ارسال کنند و مقدار زیادی از آنها را در معرض قرار دهد. همچنین، اگر به عنوان مثال، سگ خود را در یک منطقه خاص قرار دهید، به راحتی می توانید پست ها را ارسال کنید.

متاسفانه، جنایتکاران وجود دارند که بدبختی شما را به عنوان فرصتی برای به دست آوردن پول می بینند. اجتناب از ارسال مبلغ پاداش به علائم و پرواز، و نام و یا آدرس کامل خود را نمی دهد. اگر یک نوک در مورد سگ گمشده خود دریافت کنید، پول خود را تا زمانی که سگ خود را در آغوش خود ندیده اید، ارسال نکنید. هرگز به تنهایی نروید تا سگ خود را از یک غریبه بیرون بیاورید. در کنار یک یا چند دوستان قرار دهید و به دیگران بگویید که در آن هستید.

سگ ها بازماندگان هستند شانس خوبی وجود دارد که سگ گمشده شما جایی است.

ممکن است او مخفی شود و یا به سادگی سرگردان باشد او می تواند توسط یک فرد یا یک سازمان نجات گرفته شود. این کلمه را بیرون بیاورید و شانس پیدا کردن همدم گمشده خود را افزایش دهید. داستان های زیادی در مورد حیوانات خانگی گمشده وجود دارد که چند ماه یا حتی سال ها پس از از دست رفتن آنها پیدا شده است.


© 2021 fa.maychola.com

چه کاری باید انجام دهم وقتی گربه شما دور می شود

اگر صاحب یک گربه در فضای باز در فضای باز هستید، ممکن است با وضعیتی مواجه شوید که کت و شلوار شما ناگهان از بین رفته است. حتی گربه های تنها در محیط داخلی ممکن است به طور غیر منتظره از داخل بیرون بیایند . با این حال، شانس این است که گربه شما فرار نکند. گربه ها بسیار ارگانیک هستند (حتی آنهایی که عصبی هستند). در حقیقت، آنها از هر قلمروی خود دفاع خواهند کرد. اگر گربه های دیگری که بزرگتر و مرموز هستند و توسط گربه آلفا رانده می شوند، گربه ها قبل از فرار از خانه بیرون می روند.

حقیقت غم انگیز این است که احتمال دارد یک گربه ناخواسته از منطقه خارج شود، مجروح یا کشته شود.

برای پیدا کردن گربه خود، دلایل ممکن برای غیبت او را در نظر بگیرید. با این حال، این زمان برای کنار گذاشتن احساسات و ارزیابی امکانات، با اقدام مناسب برای هر یک است. در زیر چندین سناریو ممکن است برای شروع کار خود استفاده کنید.

یک احتمال وجود دارد که گربه شما ممکن است قربانی یکی از سناریوهای زیر باشد:

چگونه حیوان گمشده را پیدا کنیم

با توجه به این ملاحظات، شما می توانید استراتژی خود را برای بازیابی گربه خود برنامه ریزی کنید، اگر هنوز زنده است یا اگر آن را کشف کنید، آن را به پایان برسانید. زمان ذات است، و شما ممکن است نیاز به انجام تمام اقدامات زیر:

استخدام یک کارآگاه پت یک کارآگاه حیوان خانگی را که با استفاده از فن آوری آموزش دیده است، ردیابی کرده است.

مهم است تاکید کنیم که با شناسایی مناسب، گربه شما ممکن است به شما بازگردد. اگر گربه شما یک یقه و برچسب را پوشانده باشد، اکثر مردم او را به شما بازگردانند اگر فکر می کنند او گم شده است. بسیاری از دامپزشکان و پناهگاه های حیوانات با میکرو تراشه و یا خال کوبی گوش می توانند به شما اطلاع دهند، حتی اگر یقه / برچسب ها حذف شوند. دزدان حرفه ای از گربه ها با تاتو گوش فرار می کنند؛ آنها می دانند که آزمایشگاه ها گربه های متعلق به خود را قبول نمی کنند و “کاربران نهایی” نامرتب بیشتر احتمالا از آنها نیز اجتناب خواهند کرد.

داستان های غم انگیز در مورد اراذل و اوباش بی رحمانه که پول زیادی از پادشاهان حیوانات خانگی به دست آوردند، به این نتیجه رسیدند که حیوانات خانگی خود را پیدا کرده اند.

اگر شما با یک جایزه تبلیغ کنید، مطمئن شوید که یکی یا دو مورد شناسایی مربوط به گربه خود را (یکی از مشکی های سیاه، یک انگشت سفید، و غیره) را ترک نکنید. خود را به امید نادرست باز نکنید و به هیچ وجه، تی به پول پاداش تا زمانی که گربه خود را ببینید.

از همه مهمتر، اقدامات لازم را برای جلوگیری از از دست دادن گربه ها در ابتدا انجام دهید. به احتمال زیاد دیگر گربه های در فضای باز در محله خود، به ویژه اگر شما در حومه ها زندگی می کنند.

گرچه گربه های داخلی گاهی اوقات از بین می روند، آنها به ندرت به دور می روند و معمولا قبل از رسیدن به آسیب به راحتی می توانند راحت شوند. بدون شک می گوید گربه درون یک گربه ایمن تر است .

امیدوارم این راهنمایی ها باعث بهبودی موفقیت آمیز شود. به یاد داشته باشید، این به همان اندازه که برای ما مناسب است، برای گربه های ماجراجویی ترسناک است.


© 2021 fa.maychola.com

چارپا مرکز حیوانات، خدمات محصولات باغ و مزرعه ایران

شماره شما، آی دی چارپا شما

رمز عبور

کدامنیتی عوض کن!

چگونه حیوان گمشده را پیدا کنیم

برای بازیابی رمز عبور خوداینجا کلیک کنید

بازیابی رمز عبور

شماره همراه شما

کدامنیتی کد را عوض کن!

ثبت نام فوری در چارپا

شماره تلفن همراه شما

کد امنیتی عوض کن!

تکمیل ثبت نام

کد تایید

نام شما

رمز عبور

تایید رمز عبور

رمز عبور را از یاد برده اید؟

ورود / ثبت نام

>گمشده ها

گمشده

گمشده

گمشده

گمشده

گمشده

گمشده

گمشده

گمشده

گمشده

گمشده

گمشده

گمشده

گمشده

گمشده

گمشده

چگونه حیوان گمشده را پیدا کنیم

گمشده


سگ گمشده تریر سفید

گمشده

سگم از جمعه ساعت پنج سمت ابشار تهران گمشده یا شایدم دزدینش. حالمون خیلی خرابه ۱۰ سالشه مژدگانی میدم ۱۰ میلیون تومان اگر پیداش کردید اطلاع بدید بهم.


طوطی کاسکو

گمشده


اسمش دنیاست ویلی حرف میزنه


سگ گمشده

گمشده

سگ گمشده کرم رنگ
محل گم شدن شهرک صنعتی ده حسن
زمان گم شدنآذر ماه
به یابنده مژدگانی قابل توجه داده خواهد شد.


گربه پرشین سفید

گمشده

گربه پرشین سفید روی فرق سرش زرد و خط سیاه هست این گربه زیز نظر دکترش هست و دارو مصرف میکنه و هر چی سریعتر باید مصرف کنه لطفا اگر اطلالعاتی دارین تماس بگیرید ممنون


سگم گمشده

گمشده

اگه کسی پیداش کنه بیارتش ۴ میلیون مژدگانی میدم


مژدگانی ۵ میلیون

گمشده

دزدیده شده حوالی میدان نماز شهر ری از رویت کننده یا یابنده تقاضا میشود تماس بگیرد و مژدگانی دریافت نماید


مژدگانی ۵ میلیون

گمشده

حوالی میدان نماز شهر ری دزدیده شده از رویت کننده یا یابنده تقاضا دارم تماس بگیرن و مژدگانی ۵ میلیون تومانی دریافت کنند سر دم سگ شکسته است


نژاد پیکی نوا جنسیت نر

گمشده

گمشده در فردیس کرج فلکه پنجم همراهش قلاده شبرنگ طوسی آبی داشت


گربه مشکی گم شده

گمشده

گربه ما مشکی و نژاد dsh هستش، در حال حاضر دور گردنش باند پیچی سفید داره و چشمش هم مشکل داره. دم پشمالویی داره، از صبح توی اکباتان گم شده، به یابنده مژدگانی داده میشه


عروس هلندی

گمشده

عروس هلندی در تهران محدوده دربند در تاریخ 991019 گمشده از یابنده تقاضا می شود با شماره ثابت 22734506-021 تماس بگیرد و مژدگانی دریافت کند.


عروس هلندی گمشده

گمشده

عروس هلندی گمشده در محدوده میدان بهارستان چهارراه سرچشمه
خواهشا اگه پیداش کردین تماس بگیرید مژده گانی خوب میدم
اسمش تدیِ

گربه پرشین گم شده در ناحیه

گمشده

درصورت پیدا شدن به یابنده شیرینی داده می شود

سگ دوبرمن با قلاده قهوه ای

گمشده

سگ دوبرمن با قلاده قهوه ای اطرف مرزداران گم شده. در صورت مشاهده لطفا تماس حاصل فرمایید


دو سگ گمشده

گمشده

لطفا در صورت مشاهده این دو سگ تماس بگیرید. دیروز یکشنبه در روستای خرطوم جیرده گم شدند

تریر ماده گم شده در لواسان

گمشده

تریر ماده ۴ ساله در محدوده لواسان گم شده گوشه‌ی چشماش قهوه‌ای بعد از دوییدن و بازی سینه‌اش خس خس میکنه موهای سفید و طوسی

روباهی پرتقالی نر گم شده

گمشده

لئو خوشگل من
۷ماهه نر رنگ پرتقالی
اشپیاز پامر
گم شده
داخل رودهن
مژدگانی داده میشود

در چارپا راحت بخر، بیشتر بفروش، فوری پیدا کن، بخوان و تماشا کن. چارپا مرکز آنلاین حیوانات، خدمات و محصولات باغ و مزرعه ایران می باشد تا سراسر ایران را به هم متصل نماید. خرید آسان تر و مطمئن تر را برای خریداران، بستر مناسب و مشتریان آماده به خرید را برای فروشندگان آماده ساخته است.” با امکانات چارپا با آگاهی بیشتر خرید داشته باشید و یا به کسب و کار خود رونق دهید”

کلیه حقوق این سایت محفوظ و متعلق به نماپارسیان است
charpa2018-21 – چارپا۹-۱۳۹۷

اگر شما گربه تان را گم کردید نباید امیدتان به پیدا کردنش را از دست بدهید. با حفظ آرامش و طی کردن چند مرحله می توانید به یافتن گربه تان کمک کنید. هنوز شانسی هست که دوست پشمالو تان را به بازگردانید.

 

 

چگونه حیوان گمشده را پیدا کنیم

 

 

 

 

 

میکروچیپ

1

دانستنی ها

7

کلینیک ها

0

داستان پیدا شدن

6

اگر حیوان خانگی ندارید، یا حتی اگر پت شما گم نشده، شما هم میتوانید کمک کنید تا هیچ بچه ای دور از
خانواده اش نماند

شما هم میتونید عضوی از تیم پت کو شوید و کمک کنید تا حیوانات گم شده به خانه برگردند

اگر گربه شما گم شده، بدین معنا نیست که دیگر او را پیدا نخواهید کرد. پس امید داشته باشید و روشهای زیر را برای بازگرداندن گربه عزیزتان به خانه بکار ببرید:
1. به آرامی راه رفته و نام گربه خود را صدا کنید، گربه گم شده احتمالاً ازپناهگاه یا محلی که مخفی شده بیرون نمی آید، اما ممکن است که با صدای خود به شما پاسخ دهد.
2. صداهای آشنایی را که موجب جلب توجه گربه شما می شود، ایجاد کنید. برای نمونه جعبه ای که خوراکیهای مورد علاقه گربه اتان را در آن میریختید یا صدای جغ جغ عروسک مورد علاقه گربه اتان را بصدا در آورید.
3. اطراف خانه اتان را به دقت جستجوکنید. حیاط پشتی، خیابانهای اطراف را بگردید. در صورتیکه به تازگی نقل مکان کرده اید، حتماً به خانه قبلی خود سربزنید. گاراژ ماشین و سطلهای زباله را نیز بررسی نمائید.
4. با چسباندن برچسب و اطلاع از گم شدن گربه اتان و ذکر مشخصات خود و گربه اتان حتماً همسایگان خود را از گم شدن گربه خود آگاه سازید.
5. در صورتیکه در روزنامه محلی اتان، مشخصات حیوانات گم شده ذکر می شود، حتماً روزانه این روزنامه را مشاهده کنید. در غیر اینصورت مشخصات گربه خود را به دامپزشکی ها ی شهرتان داده و خواهش نمائید در صورت مشاهده یا یافتن گربه با شما تماس بگیرند. از آنها نیز خواهش نمائید که آگهی گم شدن گربه اتان را در مطب خود نصب نمایند.
6. وسایلی را که گربه شما با آن آشنا است مانند لباس کهنه و شستشو نشده خود یا برخی از وسایل بازی گربه اتان را داخل کارتونی کوچک گذاشته و آنها در حیاط خانه و محل هایی که احتمال سر زدن گربه اتان به آن بخش ها را میدهید، قرار دهید و متناوباً آخر شبها و صبح های زود به آن قسمت ها سر بزنید.


 


 آدرس


 


 تماس

چگونه حیوان گمشده را پیدا کنیم


 


Design And Develop By ARG ICT Group

چگونه حیوان گمشده را پیدا کنیم
چگونه حیوان گمشده را پیدا کنیم
0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *