چطور تشخیص بدم که پردم سالمه

 
helpkade
چطور تشخیص بدم که پردم سالمه
چطور تشخیص بدم که پردم سالمه

تشخيص پرده بكارت توسط خود فرد,چطور تشخیص بدم پردم سالمه, تشخیص سالم بودن پرده بکارت ,نداشتن خونریزی در اولین نزدیکی ,آیا معاینه پرده بکارت دردآور هست ,علت پارگی پرده بکارت ,تشخیص زمان پارگی بکارت

نداشتن خونریزی در اولین نزدیکی دلیل بر عدم پارگی نیست. در حقیقت خونریزی ناشی از دخول دلیلی بر داشتن پرده بکارت و پارگی آن نیست. تنها 50 درصد دختران در اثر دخول و پارگی پرده بکارت خونریزی دارند و مابقی پارگی بکارت بدون خونریزی خواهند داشت.

یکی از دلایل ترس دختران از مراجعه به پزشک برای معاینه پرده بکارت، اینست که آنها تصور میکنند پزشک اطلاعات خصوصی آنها را ثبت و گزارش می دهد، در حالیکه برای پزشک نه عمل خودارضایی و نه رابطه جنسی بیمار اهمیت نداشته و در این خصوص پرسشی مطرح نمیشود و تنها در جهت معاینه بکارت شما اقدام شده و به شما پاسخ می دهند. دسته ای دیگر از دختران از بیم آنکه شاید یکی از اقوام و دوستان وی را در مطب پزشک ببیند، از ترس آبرو از مراجعه به پزشک زنان خودداری میکنند، این در حالیست که دامنه فعالیت پزشک زنان در مورد دختران مجرد صرفا به چک کردن وجود یا آسیب دیدگی بکارت منتهی نمیشود، اختلالات قاعدگی، عفونت، مشکلات رحم و دسته ای از بیمارهای شایع در زنان میتواند در دختران مجرد نیز بوجود آید و دلیل مراجعه دختران باشد.

چطور تشخیص بدم که پردم سالمه

خود ارضایی مالشی در صورتیکه شیء خارجی وارد واژن نشود باعث پارگی بکارت نخواهد شد. در صورتیکه خود ارضایی باعث ضربه مستقیم به پرده بکارت شود، می‌تواند موجب پارگی آن شود.

معاینه انواع پرده بکارت توسط پزشک حدود 30 ثانیه طول می کشد. پزشک از مراجعه کننده درخواست می کند که روی تخت دراز کشیده و پاهایش را باز کند، سپس دکتر لوپ ها را کشیده و از وی میخواهد که مانند ادرار کردن زور بزند. در این هنگام دهانه واژن باز شده و دکتر با مشاده پرده بکارت میتواند نشانه های پرده آسیب دیده را  تشخیص دهد.

معاینه پرده بکارت در دکتری قانونی به چه صورتی هست؟

معاینات زنان طبق معمولً روی یک صندلی مخصوص و در حالتی که به حالات لیتوتومی مشهور هست انجام میشود.دراین حالت معاینه کننده به دستگاه تناسلی معاینه شونده تسلط کامل دارد و با بهره گیری از ابزار مخصوص می تواند معاینه خود را انجام دهد. معاینه باید از طریق شخص دیگری انجام شود و خود فرد توانا به انجام این معاینه نیست.

دقت:

دقت داشته باشید معاینه پرده بکارت از طریق فرد متبحر باعث آسیب آن نخواهد شد.همینطور معاینات چندان پرده بکارت باعث آسیب به بازبینی پرده نمیگردد.

آیا معاینه پرده بکارت دردآور هست؟

چون این معاینه طبق معمولً در افرادی انجام میشود که چنین سنجیدن اي ندارند مقدور هست به علت حساسیت منطقه مورد معاینه درد و اسپاسم ایجاد شود.

با توجه به مراجعات زیاد دختران به مراکز پزشکی قانونی برای اعاده حیثیت و انجام شکایت در مواردی مانند تجاوز از روش های جدید برای تعیین نوع آسیب دیدگی پرده بکارت استفاده می شود. یکی از این روش های جدید برای تشخیص پارگی بكارت در پزشک قانونی کولپوسکپی است. این آزمایش بین 10 تا 20 دقیقه طول می کشد و در حالی انجام می شود که فرد به کمر روی تخت دراز کشیده و پاهای خود را جمع کرده است. سپس پزشک یک اسپکولوم فلزی را داخل واژن قرار می دهد تا واژن باز بماند و پزشک واژن را بررسی کند. در نهایت پزشک ابزار بزرگنمایی بنام کولپوسکوپ را به مقدار چند سانت داخل فرج قرار می دهد. نور چراغ این ابزار داخل واژن را بررسی می کند و پزشک از طریق لنز دوربین قادر به رویت واژن می گردد. هم چنین برای پاک کردن واژن از هر گونه آلودگی، دهانه رحم و واژن به وسیله پنبه تمیز می شود. احتمال دارد پزشک برای پاکسازی از محلول سرکه یا سایر محلول ها استفاده کند. در این صورت احتمال سوزش وجود دارد. محلول کمک می کند بخش های مشکوک مشخص شوند.پیشنهاد می‌کنیم مقاله‌ بكارت در چه عمقی است؟ را نیز مطالعه کنید.

پرده بکارت تنها با ضربه مستقیم به آن یا دخول در رابطه جنسی یا استفاده از تامپون پاره می گردد. از این رو افتادن از ارتفاع، بلند کردن اجسام سنگین، کوهنوردی و انواع ورزش ها نمی تواند موجب پارگی پرده بکارت شود. ولی احتمال دارد که این موارد باعث بروز خونریزی در واژن شود که این به دلیل فشار وارد شدن به رحم می باشد و عملکردی مشابه قاعدگی دارد.

علائم پرده بکارت آسیب دیده:

مشاهده علائم زیر میتواند نشانه پرده بکارت آسیب دیده باشد:

پرده بكارت شل و متسع و دارای سوراخ بدون پارگی

مخاط مهبل نسبتاً ضخیم و چین های اندكی صاف‌تر و دارای چین های جدا شده از هم

خواب چین‌ها نامنظم است و به یك سو نیست

مجرای مهبل باز و معمولاً تا دو سوم آن قابل رویت است

قابل معاینه با انگشت است و حتی باز كردن آن با اسپكولوم های ظریف مقدور است و صدمه ای به مخاط وارد نمی‌شود.

معمولا تا ۲ هفته بعد از پارگی بکارت از روی نشانه‌های ظاهری می‌توان تاریخ دقیق آن را حدس زد و پزشک متخصص یا ماما تا ۱ ماه می‌تواند تاریخ پارگی را حدس بزند و بعد از ۱ ماه به هیچ وجه زمان پارگی پرده معلوم نمی‌شود. از لحاظ شکل ظاهری اگر پرده بکارت ترمیم یافته نباشد لبه‌های پارگی جدید در پرده بکارت معمولا زخمی و قرمز رنگ بوده و آثار خون لخته شده در آن مشاهده می‌شود. بعد از حدود یک هفته لبه‌های بریدگی از مخاطی مشابه مخاط پرده پوشیده شده و بعد از حدود دو هفته لبه های زخم نسبتا گرفته می‌شوند. اگر پرده بکارت ترمیم یافته باشد مراحل فوق صورت نمی‌گیرد. نکته مهم دیگر این است که لبه‌های پارگی چون آزاد هستند و به هم اتصال ندارند هیچ وقت به هم جوش نمی‌خورند و اگر دو تکه پارگی به هم دوخته شوند و پرده ترمیم شود محل ترمیم به صورت یک اسکار برجسته روشن کوچک مشخص خواهد شد.

دخترانی که بر اثر تجاوز بکارتشان را از دست می‌دهند دچار جراحت مجاری ادرار و زخم داخل رحم (فیبرون) می‌شوند که به راحتی قابل تشخیص است. یعنی در مواقعی که پرده طی چند مرحله یا با شدت یا بر اثر تجاوز از بین رود، زخم‌های مجاری ادرار و زخم داخل رحم (فیبرون) پیش می‌آید.

در صورت مکرر بودن رابطه جنسی مقعدی، علایم دخول را می‌توان مشاهده نمود. باید دانست که اگر دفعات دخول کمتر از ۳-۲ مورد باشد نباید انتظار علایم را داشت در صورتی که دفعات دخول بیشتر باشد علائمی مثل از بین رفت چین‌های مقعدی که در حالت معاینه پوست اطراف مقعد صاف تر از زمان طبیعی است و تورم یا صافی چین‌ها، ضخیم شدن پوست اطراف مقعد که به داخل کشیده شده و تا ناحیه پوستی مخاطی ادامه می یابد و گه گاه ناحیه یاد شده پوسته گذار می‌گردد، دیده می‌شود. در مفعولین حرفه‌ای مقعد شکل قیفی پیدا می‌کند مثل اینکه مقعد به طرف داخل کشیده شده باشد از نکات مهم این است که هیچ وقت نباید شل شدگی اسفنکتر مقعدی را از یاد برد. همچنین علائم پارگی اسفنکتر چین‌ها ممکن است مشاهده شود که لازم به توجه است شلی اسفنکتر مقعدی از علائم دخول مکرر است. در ضمن باید به حالت مجرای مقعدی نیز توجه کرد. دخول مقعدی ممکن است باعث تغییر حالت مجرای مقعدی، ایجاد بواسیر و هموروئید، زایده‌های گوشتی کوچک در اطراف مجرای مقعدی، زگیل‌های کوچک، بیرون زدن قسمتی از بافت از مقعد،کمی باز شدن مجرای مقعدی و غیره شود.

همئاره دقت کنید خود فرد توانا نیست که به درستی پرده بکارت خود را دیدن کند و ضروری هست که معاینه از طریق معاینه کننده ماهر انجام شود.

البته دقت داشته باشید با دقت به این‌که پرده بکارت یک قسمت از دستگاه تناسلی خارجی قلمداد میشود خود فرد فقط می تواند آنرا دیدن کند اما قضاوت در مورد سلامت یا عدم سلامت پرده به مهارت و تسلط نیاز دارد و در حیطه تخصص دکتری قانونی هست.

برای دیدن پرده بکارت میتوانید جلوی یک آینه بزرگ که به دیوار تکیه داده شده هست بنشینید و کف پاها را در دو طرف آینه به دیوار بچسبانید و دستان خودرا از زیر ران داخل ببرید.

بدین ترتیب که با بهرهگیری از انگشت‌هاي میانی و اشاره یک دست و انگشت شست و اشاره دست دیگرتان دو لب فرج را دقیقاً باز می کنید

و با بهرهگیری از یک چراغ دستي یا چراغ خواب که محل استقرار آنرا قبلاً درست کرده اید نور رابه آینه می‌تابانید تا نور به داخل مهبل منعکس شود تا به خوبی قابل دیدن باشد.

برای معاینه پرده بکارت باید مقابل یک آیینه بزرگ روی زمين کــه دیواری باشد و ثابت قرار بگیرید و کیف پاهای خود را در اطراف آیینه دیواری قرار بدید به طوری کــه به دو طرف آیینه بچسبد و دو دست خود را از پایین ران ها به داخل ببرید و آهسته لبه های مهبل خود را باز کنید شما مي توانید پرده بکارت خود را مشاهده کنید و حتی به نوع آن پی ببرید حتما دقت کنید کــه چیزی را به داخل فشار ندهید.

روش دوم:

برای این کار شما به یک گوشی تلفن همراه دوربین دار کــه فلاش یا چراغ قوه داشته باشه یا یک دوربین عکاسی دیجیتال (دوربین دیجیتال توصیه مي شود) نیاز دارید . مثل روش قبل روی یک سطح صاف بنشینید و بالاتنه رو به اندازه ی حدود ۴۵ درجه به عقب متمایل کنید به طوری کــه کمر شما و اون سطح صاف تقریبا با هم در حالت موازی قرار بگیرند .

بعد با انگشت شصت و اشاره یا انگشت شصت و انگشت ميانی یک دست ، دو لبه پایین آلت ( محل خروج خون های دوران قائدگی ) رو از هم به اندازه ی کافی ( مثلا بین ۱ الی ۲ سانتی متر ، بستگی به جثه شما داره ) از هم باز کنید و با دست دیگه سعی کنید با وسیله ای کــه فراهم کردید از اون عکس بگیرید . روشن بودن چراغ گوشی و یا استفاده از فلاش هنگام عکس گرفتن ضروری هست .

بعد عکس گرفته شده رو با خود گوشی و یا دوربین زوم کنید . اگه عکس نامناسب گرفته شده با چند بار آزمون و خطا عکس مورد نظرتون رو مي تونید بگیرید . دقت کنید کــه لازم نیست عکس از فاصله ی خیلی نزدیکی گرفته بشه چون به احتمال زیاد کیفیت لازم رو نداره .

بعد عکسی رو کــه گرفتید با عکس های زیر مقایسه کنید و نوع پرده بکارت تون رو مشخص کنید . دقت داشته باشید کــه رنگ واقعی پرده بکارت با این عکس های گرافیکی متفاوت بوده و بستگی به رنگ پوست شما داره .

توصیه های ایمنی برای از بین بردن اطلاعات

چطور تشخیص بدم که پردم سالمه

بعد از اتمام کار حتما عکس ها رو حذف کنید و برای اطمينان بیشتر چندین عکس از در و دیوار بگیرید و کل عکس ها رو حذف کنید . چند بار این کار رو انجام بدید .

حتی الامکان سعی کنید عکس رو به کامپیوتر منتقل نکنید و یا اگه این کار رو کردید موارد ایمنی رو رعایت کنید . مثلا موقع بازکردن عکس ها ، اتصال اینترنت رو قطع کنید و بعد از حذف کردن عکس مورد نظر ، چند عکس یا فایل دیگه رو داخل همون پوشه یا درایو چند بار کپی پیست کرده و اونا رو حذف کنید .

نرم افزارهایی هستند کــه امکان بازیابی فایل های حذف شده رو دارند حتی اگه شما اون عکس ها رو از سطل آشغال هم حذف کرده باشید و یا این کــه اون درایو رو فرمت کرده باشید . یکی از روش های غیرقابل بازگشت کردن فایل های خصوصی حذف شده همين موردی بود کــه اشاره کردم .

فرض کنیم شما اون عکس پرده بکارت رو در درایو D قرار دادید و بعد هم اون رو حذف کردید برای غیر قابل بازگشت کردن اون کافیه شما چند عکس یا فایل متفرقه رو چند بار به داخل درایو D کپی پیست کنید و اونا رو حذف کنید . نوع فایل ها مهم نیست فقط باید کم حجم باشند .

پرده بكارت قابل اتساع و دارای سوراخ بدون پارگی

مخاط مهبل ضخیم و چین دار و دارای چینهای روی هم خوابیده

خواب چین‌ها طبق معمولً رو به دهانه مهبل هست.

مجرای مهبل باریك و عمق آن قابل رویت نیست.

معاینه با انگشت مقدور نیست و در اثر پافشاري به معاینه احتمال آسبی مخاط میرود.

پرده بكارت شل و متسع و دارای سوراخ بدون پارگی

مخاط مهبل نسبتاً ضخیم و چینهای اندكی صاف‌تر و دارای چینهای جدا شده از هم

خواب چین‌ها نامنظم هست و به یك سو نیست.

مجرای مهبل باز و طبق معمولً تا دو سوم آن قابل رویت هست.

قابل معاینه با انگشت هست و حتی باز كردن آن با اسپكولومهای ظریف مقدور هست و آسيب اي به مخاط وارد نمیشود.

در این قسمت روش های تشخیص پارگی پرده بکارت را برای شما عزیزان شرح داده ایم .

شکل پره های فرج واژن

معمولا این پره ها در دختران جوان بسیار نزدیک به هم و چسبیده هستند درحالیکه در زن ها این پره ها کاملا قابل تشخیص هستند .

شکل مهبل فرج

اگر شکل مهبل فرج به صورت V باشد می تواند نشان دهنده پارگی پرده بکارت زن توسط دخول آلت تناسلی مرد باشد زیرا به خاطر فشارهای وارد شده به دیوار ، شکل آن از حالت گرد به V تغییر شکل می دهد .

دیواره های داخل فرج

دیواره های داخل فرج از یک قشای برجسته تشکیل شده است که به علت نزدیکی های مداوم ، به مرور این برجستگی ها از بین می روند .

در نتیجه آن عمل دخول به راحتی و با فشار کم انجام می شود .

اگر هنگام اولین دخولتان به راحتی توانستید عمل دخول را انجام دهید آن دختر قبلا رابطه جنسی داشته است .

همچنین اگر توانستید بند اول از دو انگشت اشاره خود و انگشت وسط را داخل واژن فرو کنید بازهم آن دختر قبلا رابطه جنسی داشته است .

 

منابع:

niksho.com 

yekzan.com

nazweb.ir

سلام من ۷سالگیم از پشت زمین خوردم ومحل پرده ضربه وارد شد وخون هم امد الان که خودم نگاه کردم پردم ۷شکل بود خییلی میترسم اگر برم پیش ماما آیا متوچه میشه که پارگی دراثر ضربه بوده ازاونجایی که الان عقدم همسرم یک بار انگشتشو وارد واژنم کرد کمی درد احساس کردم

سلام بله اگر پارگی یا ساییدگی داشته باشد متخصص زنان مجرب متوجه میشود که در اثرا رابطه نبوده

.

سلام ممنون ضرر و عوارض زیادی داره که در برابر سود یک لحظه ای اصلا به حساب نمیاد عوارض زیادی داره که بعضی از اونها سریع ظاهر میشه و برخی از عوارض سالهای بعد که هر کدوم بستگی به بدن و طبع و روحیات و … هر فرد داره افسردگی٬کج خلق شدن و تندی٬انزواطلبی٬اعتیاد و وابسته شدن به اینکار٬ تیره شدن اندام جنسی٬ مشکلات جنسی و ارضانشدن در آینده برای سکس واقعی٬ آسیب به رشد اعضا و جوارح٬ مشکلات و ناراحتیهای گوارشی و مبتلا شدن به مثانه و روده تحریک پذیر و کولیت٬ تکرر ادرار٬ آسیب به مغز و قلب و معده٬ ریزش مو و پیری زودرس و …. دیگر اینکار را انجام ندهید در مورد پرده هم به راحتی پاره نمیشه . اتفاقا با کنجکاوی بیمورد ممکنه آسیب ببینه برعکس دکتر هم ترس نداره. نیازه که دختران علاوه بر بکارت٬ حداقل یکبار رحم و تخمدان و واژن و … هم چکاپ بشه. اگر هم پارگی یا ساییدگی جزیی باشه که بعید میدونم٬ به راحتی تشخیص میدن که در اثر رابطه نبوده

سلام این کار را دیگر انجام ندهید. اگر برفرض هم هیچ آسیبی به بکارت نرسد به بخشهای دیگر جسم آسیب می رسد که قابل مقایسه با بکارت نیست. و بعضی از اونها ممکنه تا آخر عمر همراهتون باشه به جسم و اعضا و جوارح و روح آسیب میزنه ضرر و عوارض زیادی داره که در برابر سود یک لحظه ای اصلا به حساب نمیاد عوارض زیادی داره که بعضی از اونها سریع ظاهر میشه و برخی از عوارض سالهای بعد که هر کدوم بستگی به بدن و طبع و روحیات و … هر فرد داره افسردگی٬کج خلق شدن و تندی٬لاغری و ضعف٬انزواطلبی٬اعتیاد و وابسته شدن به اینکار٬ تیره شدن اندام جنسی٬ مشکلات جنسی و ارضانشدن در آینده برای سکس واقعی٬ آسیب به رشد اعضا و جوارح٬ مشکلات و ناراحتیهای گوارشی و مبتلا شدن به مثانه و روده تحریک پذیر و کولیت٬ تکرر ادرار٬ آسیب به مغز و قلب و معده٬ ریزش مو و پیری زودرس و ….

سلام، ببخشین من تابحال نه خود ارضایی داشتم و نه رابطه ی جنسی! ولی متاسفانه من از کودکی ورزش های سختی رو انجام میدم، از قبیل ژیمناستیک و تکواندو و شنا و… میخواستم بدونم اگه اتفاقی برای بکارتم افتاده باشه، خوده پزشک میتونه تشخیص بده که در اثر رابطه جنسی نبوده؟

سلام بله متخصص زنان حاذق و پزشکی قانونی میتوانند تشخیص دهند

سلام من تو حموم واژنم رو زیر ابی که از پایین افشان میومد چند بار گرفتم ایا با این کار پرده پکارت پاره میشه ؟

سلام ممکنه باعث ساییدگی بشه. این کارها را دیگر انجام ندهید عوارض زیادی دارد

سلام وقتتون بخیر من بچه که بودم به دلیل خارش بدنم انگشتم و فرو کردم داخل بدنم الانم میترسم ولی اصلا خونریزی یا درد نداشتم به مظر شما ممکنه مشکلی پیش اومده باشه !؟

سلام وقت بخیر چند بار؟ چقدر داخل کردید؟ به احتمال زیاد چیزی نیست. اگر برفرض ساییدگی جزیی هم باشه به مرور برطرف میشه برطرف هم نشه متخصص زنان تشخیص میده که رابطه نداشتید مشکلی نیست

یکی دوبار ولی وقتی انگشتم و داخل کردم حس کردم به استخوانم میخوره نمیدنم سوراخ بالا بوده یا پایین دقیق یادم نمیاد ولی زیاد درگیری ذهنی دارم نسبت به این موضوع

نیازی به درگیری نیست میتوانید به متخصص زنان مراجعه کنید تا خیالتون راحت بشه اگر فرضا ساییدگی هم داشته باشه پزشک متخصص تشخیص میده که بر اثر رابطه نبوده

سلام .خسته نباشیم. من در کودکی بهم تجاوز شده ولی حس نکردم که چیزی وارد واژنم شده باشه وخونریزی نیامد و حال که خودم به واژنم نگاه میکنم دو تا سوراخ میبینم خیلی نگرانم و انگشتم رو داخل نکردم تا مشکلی پیش نیاید . لطفا بهم بگین که پرده ام پاره شده یا نه وبه جز پزشک خودم میتوانم تشخیص بدم . واینکه همیشه دهانه واژنم عفونت های سفید رنگیس

سلام ممنون احتمالش کمه که پاره شده باشه نه خودتان نمیتوانید تشخیص بدهید٬ متخصص زنان باید بررسی کنند همین هم که دهانه واژن عفونت داره بر شما واجبه میشه که حتما به پزشک متخصص داخلی یا اورولوژی و متخصص زنان مراجعه کنید ا علت را بررسی و درمان کنند

سلام من در کودکی لباس زیر نپوشیده بودم و شلوار لی پوشیده بودم اونم خیلی بالا کشیده بودم و با گمربند بسته بودم در مسیر اون قسمت از بدنم رو پاچه شلوار لی میسایید ولی نمی تونستم جایی اون رو درست کنم بعدا که خونه رسیدم خون ریزی داشت و کلا یادم نیست برای اولین بار احساس کردم کلا تغییر شدم ولی تا حالادر مورد پرده و … چیزی نمیدونستم الان که متوجه شدم خیلی نگرانم… میشه متوجه شد که علت پاره شدن دلیلش چیز دیگریه؟ چون یامه مسافت طولانی اونجوری پیداروی کردم

سلام اگر چیزی داخل واژن نشود باعث پارگی بکارت نمیشود. شما فقط شلوار پوشیده بودید چیزی داخل واژن نشده احتمالا خون بخاطر اختلالات پریود یا ساییدگی زیپ و پارچه زخیم با پوست بوده اگر پرده هم ساییده شده باشه پزشک متخصص زنان تشخیص میده که بر اثر رابطه نبوده

سلام وقتتون بخیر.من بچه ک بودم پریود ک شدم روم نمیشد ب خانوادم بگم پد بهداشتی میخام.لوله پر فشار اب میگرفتم روی خودم تا چند ساعتی خون ریزی ماهیانه نداشتم الان خیلی میترسم چون شنیدم ک گفتن فشار اب باعث پاره شدن مرده بکارت میشه.الان من چیکار کنم خیلی میترسم

سلام وقت بخیر به همین راحتی هم پرده پاره نمیشه. اگر برفرض آسیب کوچکی هم دیده باشه به مرور زمان برطرف میشد. اگر برطرف هم نشد پزشک متخصص به راحتی تشخیص میده که آسیب دیدی به خاطر رابطه نبوده. جای نگرانی نیست

سلام من تاحالا رابطه جنسی نداشتم و فقط میترسم پرده بکارت نداشته باشم ممکن با یه بند انگشت یا کمتر از اون که داخل واژه بشه پاره بشه

سلام احتمالش کمه. اگر دیگر هیچ چیزی به هیچ مقداری داخل نکنید اگر بصورت جزیی هم اسیب دیده باشه بمرورربرطرف میشه. پزشک متخصص هم تشخیص میده که رابطه نداشتید

سلام میخاستم بدونم اگربعدا ازدواج کنم شوهرم متوجه میشه؟

سلام من تو بچگی که ابتدایی بودم موقع بازی با بچه ها از پشت به زمین خوردم ودردم داشتم وچن قطره خون هم بعد تو لباسم مشاهده کردم الان که بیس سالمه خودم نگاه کردم ودهانه واژنم vشکل هس خیلی میترسم ونگرانم آیا احتمال داره که پاره شده باشه؟

سلام به احتمال زیاد مشکلی نیست به متخصص زنان مراجعه کنید تا بررسی کنند

سلام وقت بخیر من ۲۱ سالمه .وقتی بچه بودم دقیقا نمیدونم چند سالگی .فکر میکنم چهارم پنجم ابتدایی یا اول راهنمایی .اون موقع چیزی از پرده نمیدونستم مداد میکردم داخل نمیدونم درد داشتم یا نه فکر میکنم نداشتم و خون ریزی هم نداشتم .الان خیلی نگرانم نکنه پردم اسیبی دیده باشه چند بار نگاه کردم پایین یه سوراخ هستش ولی بالاش تا مجرای ادرار بستس .دست نزدم که مطمئن بشم بستس یا نه.فکر میکنم پردم از نوع حلقویه باز نمیدونم .ممکنه پردم اسیب دیده باشه؟توروخدا جواب بدین روم نمیشه برم پیش دکتر چی بگم اخه خیلی نگرانم🙏🙏

سلام رو شدن نداره٬ کار پزشک متخصص زنان همین هست٬ بدون بررسی نمیتوان جواب داد. همچنین سلامت رحم و تخمدان و واژن را هم بررسی می کند. جای خجالت و نگرانی نیست

سلام نامزدم فقط آلتشو رو رحم من میسابید ولی بعدش دهانه رحمم بدجور قرمز شده بود امکانش هس ک پردم پاره شده باشه ایا مشخص میشه رابطه جنسی بوده

سلام من تاحالا رابطه نداشم تا چن وق پیش هنگام شستو شو خودم هنگامی اب با فشار زیاد ب واژنم برخورد میکرد درد احساس میکردم ولی مدتی است ک این درد رو دیگر احساس نمیکنم ممکنه بخاطر پاره شدن بکارت باش؟؟؟ ممنونم از پاسخگوییتون…

سلام به پزشک متخصص زنان مراجعه کنید تا بررسی کنند و نتیجه را بگویند

سلام من از وقتی که فهمیدم رابطه جنسی هست خود ارضایی میکردم امانمیدونستم که چیه چن بار انگشتمو داخل واژنم کردم اما نمیدونم کدوم سوراخ واصلا نه درد داشتم نه خونریزی ونه سوزش احتمال داره پردم پاره شده.. باشه تروخدا دارم از استرس میمیرم??

سلام بستگی داره به متخصص زنان مراجعه کنید

کسی که نه درد ونه خونریزی نداشته باشد احتمالش هاست پرده سالم باشد

سلام سوالتون چیست؟ اگر چیزی وارد واژن شده باشه احتمال ساییدگی هست. بسته به نوع بکارت ممکنه پاره شده باشه یا خیر

سلام وقت بخیر من قبلا پیش متخصص زنان رفتم برای گواهی سلامت گفتن که بکارتم از نوع کنگره‌یه فقط موقع زایمان پاره میشه حالا اگه بازم برم پیش متخصص متوجه میشن که رابطه داشتم یانه؟ممنون

سلام احتمالش هست از پزشکتان سوال کنید

علام پارگی پرده بکارت چیست

چکار کردید که فکر می کنید پاره شده؟

لطفا کمکم کنید آخه حس میکنم از هم فاصله گرفته لوب های بدنم و خیلی پایین هستش به نظرم

سلام از کجا بفهمیم که پارت مان سالم هست یا نه

چکار کردید که فکر می کنید پاره شده؟

سلام ببخشید من واسه صورت قرص های هورمونی استفاده میکنم و الان تقریبا ۱۸ سالمه و مجردم چند باری هست که با آب درحمام خاستم به حس رضایت برسم و چند وقت یه که این کارو کردم و بعدش لکه بینی دارم آیا ممکنه آسیب دیده باشم؟؟؟

سلام اون حستون حس کاذب لحظه ای است که خساراتی به دنبال داره که بعضی از اونها ممکنه قابل جبران نباشند. و در اینده فقط پشیمانی و مشکلات مختلف براتون باقی بمونه. ارزش حس کاذب لحظه ای اونقدر نیست که همه چی رو فدال اون کنید. مثل حس واقعی در آینده و سلامتی جسم و روح بدون بررسی نمیتوان گفت مشکلات قاعدگی هست یا بکارت. به احتمال زیاد ربطی به بکارت ندارد اینکار را هم دیگر انجام ندهید. جز حسرت و پشیممونی در آینده چیز دیگری نداره

یعنی پرده ام پاره شده؟ ساییدگی چیه ؟

سلام پرده مثل پرده نازک پارچه ای هست که ممکنه چروک بشه و کمی ساییده اگر اینکار را دیگر انجام ندهید٬ اگر ساییدگی داشته باشه بمرور زمان برطرف میشه جدای از پرده٬ اینکار عوارض زیادی داره و به جسم و روح آسیب میزنه. دیگر انجامش ندید

سلام من ۱۳ سالمه متاسفانه ۵ سال خود ارضایی داشتم خونریزی نداشتم پرده بکارتم از دهانه کاملا مشخص خیلی استرس دارم کمکم کنید .

سلام هر چه زودتر این کار زشت و غلط را ترک کنید. چونن در سن بلوغ و رشد بودید و هستید آثار زیانباری برروی رشدتان خواهد داشت. عوارض و ضررهای این عمل نادرست خیلی زیاد هست. سعی کنید بمرور فاصله را بیشتر کنید تا بمرور عادت کنید با شرایط جدید و ترک کنید. چون عادت کردید پس ترک یک دفعه ای سخته٬ باید بمرور کم و کمترش کنید. وقتی بمرور کمتر بشه با شرایط جدید کنار میاین و راحتتر میتوننید برای همیشه ترک کنید. باید برای سلامتی روح و بدن نگران باشید نه پرده. سلامتی مهمتره. از توصیه هاایی که در بخشهای دیگر سایت کردم پیروی کنید. این سایت هم تجربیاتش را به اشتراک گذاشته و راهنمای خوبی براتون هست. dadashreza.com به دقت بخونید و عمل کنید.

سلام ایا خودارضایی ب پرده بکارت اسیب میرسونه

سلام احتمالش هست بدتر از اون این هست که تمام بدن آسیب میررسونه و حتی روح. عوارض و ضررهای زیادی برای بدن داره که ممکنه بعضی از اونها درمان نشوند. هیچوقت انجامش ندید

سلام‌.من رابطه ازپشت داشتم.بد چندساعت بعدخون ازپشتم دیدم.ولی الان حس میکنم پردم اسیب دیده.ایا احتمالش هست؟

سلام به متخصص زنان مراجعه کنید

سلام خسته نباشید…… من چد بار در اثر خود ارضایی انگشت اشاره آمو تا خط اولش کردم تو ولی تا یگم بیشتر میکردم سوزش و درد احساس می‌کردم و مجبور میشدم دیگه انگشتمو نکنم تو…… موقعی که هم انگشتمو داخل واژنم میکردم هیچ خونی نمیومد و فقط سوزش و درد داشتم ممکنه پرده ام پاره شده باشه؟

سلام اینکار را دیگر انجام ندهید. عوارض و مضرات شدیدی دارد به متخصص زنان مراجعه کنید تا بررسی کنند

عزیزم اگه خون دیدید از پشت اون بخواطر مویرگایی هستش ک پاره شدع خودمم تجربه داشتم که اینجوری شده

خون بیاد یعنی بکارت پاره شده.؟

خون آمدن از پیش نیاز هاش هست اما هر خون آمدنی معنیش این نیست که پرده پاره شده٬ خون آمدن ممکنه علت دیگه ای داشته باشه. متخصصزنان باید بررسی کنه

سلام خسته نباشین ببخشید من چندسال پیش ازکنجکاوی انگشت داخل واژنم کردم ولی نه دردی داشتم نه خونی امد، ولی یک ساعت بعدش من عادت ماهانه شدم این آسیبی به پرده بکارتم نزده؟

سلام ممنون احتمالش خیلی کمه. به احتمال زیاد آسیب نزده به متخصص زنان یا مامایی مراجعه کنید تا دقیق بررسی کنند

سلام من تا دوازده سالگی مادرم هیچ حرفی در مورد پرده و پریود بهم نزدن.

تا اینکه یه شب تو تخت خواب متوجه سوراخ جدیدی شدم انگشت اشارم رو تا ته کردم توش وبیرون آوردم. دستم خونی نشد. اما فردا صبحش یه لکه ی خون ریز توی لباس زیرم بود به مامانم نشون دادم و اونجا تازه همه چی بهم گفتن. بعدش هرماه پریود میشدم.

پونزده سالم بود که مامانم در مورد سکس بهم گفت و من همون صحنه که انگشتمو کرده بودم تو رو یادم اومد ولی به مامانم نگفتم

الان نوزده سالمه و یه خواستگار خوب دارم که خیلی دوستش دارم ولی خیلی متدین و سنتی هستن. برا همین خیلی اضطراب دارم برای پردم. یعنی پاره شده؟

در ضمن نمیتونم اینکارا که گفتینو بکنم چون نه آینه داریم نه دستم به گوشی میرسه که عکس بگیرم. اگه هم بخوام برم دکتر باید به مامانم بگم که احتمال میدم پرده نداشته باشم و مامانم خیلی حساسن.

سلام به احتمال زیاد چیزی نشده. اگر کمی آسیبی همم دیده باشه بمرور زمان برطرف شده. برطرفم نشده باشه پزشک تشخیص میده که رابطه نداشتید مشکلی نیست. برید دکتر

سلام وقتتون بخیر من متاسفانه چند بار هم انگشتم رو داخل واژن کردم ولی نه درد احساس کردم نه خونریزی داشتم الان چن وقته نگران اینم که بکارت پاره شده باشه چون بعلاوه چند باری هم شئ داخل واژن کردم ممنون میشم راهنمایی کنید.

سلام وقت بخیر بستگی به نوع پرده و …. دارد. به متخصص زنان یا مامایی مراجعه کنید تا بررسی کنند. آن کار را هم دیگر انجام ندهید. جدا از ایجاد مشکلات برای بکارت و تیره شدن رنگ پوست آن قسمت و آسیب با بافت عصب. مشکلات و عوارض زیادی برای کل بدن و حتی روان ایجاد میکند. ضررهای خیلی زیادی دارد که ممکنه بعضی از اونها درمان نشوند

سلام من وقتی کوچیک بودم از پشت بهم تجاوز شد ولی خون چیزی نیومد بکالتم پاره شده ؟

سلام به متخصص زنان مراجعه کنید تا بررسی کنند

تو رو خدا جواب بدید

سلام به متخصص زنان مراجعه کنید تا بررسی کنند

سلام خسته نباشید من خیلی نگرانم لطفا راهنماییم کنید با توجه به عکس های اینترنتی فکر میکنم که پرده من حلقوی باشه ولی مثله حلقه نیس درازه ببخشید اینقدر راحت حرف میزنم دو تا هط داره یکی رو ساعت شیش و انیکی یک فکر میکنم هست وقتی که زور میزنم اونا باز میشن بعدش بکارتم اصلا دایره دقیق نیس ی جورایی دایره کج و کله ست

وقتی که بچه بودم یه بار اندازه یک بند انکشت وارد واژنم کردم انگشت اشاره ن دردی داشتم و نه خونریزی ممکنه پاره شده باشه یا اسیب دیده باشه لطفا جواب بدید????

سلام به متخصص زنان مراجعه کنید تا بررسی کنند

سلام ببخشید من ده سال پیش عقد کردم و بهم خورد الان با کس دیگه ای عقد کردم والان همسرم میگه که من پرده ندارم و فکر می‌کنه که من قبلاً با همسر سابقم رابطه داشتم ولی در صورتی که رابطه نداشتم نمی دونم بدون اینکه کسی بفهمه از کجا بفهمم که هنوز پرده ام سالمه خودم یه جورایی نگاه کردم و دیدم که حالت تیغه ای داره ولی نمی دونم اون چطور دیده که میگه پرده نداری لطفاً کمکم کنید

سلام به متخصص زنان مراجعه کنید تا بررسی کنند

سلام من پرده بکارتم ر خودم در اینه در دسشویی دیدم اول یکم درد گرفت بعد که دوباره رفتم دیدم درد نداشت چیزی داخلش نکردم ایا اسیب دیده اما وقتی دفعه اول لبه هارا باز میکردم بعد درد حس میکردم امو الان که انجام میدم دیگه دری حس نمیکنم ایا پردم پاره شده

سلام دیگر دست نزنید و اینکار را انجام ندهید پرده مشکلی ندارد

سلام خسته نباشید من از ۶ سالگی تا ۱۴ سالگی خودارضایی انجام میدادم چون در کودکی چند بار برای پدرومادرم کنجکاو بودم و در اتاقشون شب ها فال گوش می ایستادم ولی نمیدونم چی شد که به عمل خودارضایی مبتلا شدم و تا ۱۴ سالگی هیچ چیزی درمورد علائم خطرناکش نمیدونستم ولی خیلی وقته ترک کردم و الان خیلی نگرانم چون من اصلا هیچ اطلاعاتی دراین باره نداشتم و به پزشک هم نمیتونم مراجعه کنم چون مادرم خیللللی حساسه رو این چیزا میشه راهنمایی کنید که آیا آسیب دیدم یا نه

سلام اگر چیزی داخل واژن نشده مشکلی نیست به متخصص زنان مراجعه کنید تا بررسی کنند . تشخیص میدن که رابطه نداشتید پزشک هم فقط برای بکارت نیست. برای بررسی رحم و تخمدان و …. مراجعه به پزشک لازم هست

سلام من یه سوالی داشتم من ۲۱ سالمه و تازه عقد کردم و خیلی میترسم از اینکه پرده نداشته باشم چون بعضی موقع ها از واژنم باد میاد بیرون لطفا بهم بگید که دلیلی اومدن باد از واژن چیه🙏🥺

سلام اگر چیزی داخل واژن نشده مشکلی نیست به متخصص زنان مراجعه کنید تا بررسی کنند .

سلام وقت بخیر ببخشید من چند بار خودارضایی داشتم اما به صورت مالیدن به پتو یا بالش ، هیچ وقت چیزی وارد نکردم یه بار صبح این کارو انجام دادم و عصر بعد از ورزش کردن مقداری خون روشن ازم خارج شد که احساس کمر درد هم داشتم ایا پردم اسیب دیده ؟ و اینکه بیشتر وقتا ترشحاتی روی لبه های داخلی واژنم هست سفید رنگن و چسبنده نیستن میشه راهنماییم کنین

سلام ممکن است بخاطر اختلالات قاعدگی و چیزهای دیگر باشد.به متخصص زنان مراجعه کنید تا بررسی کند

سلام، من پریودی بسیار دردناک دارم و حتی دوسه روز قبل از پریود شدن هم باز درد رحمم رو احساس میکنم، چندسال پیشا یبار سر امتحانام که خیلی استرس داشتم چند روزی شده بود پریودیم عقب افتاده بود از شدت عصبی شدن از درد هام اومدم چک کنیم ببینم پریود شدم یانه که یه لحظه درد و سوزش کمی احساس کردم و دستمالم هم خونی شد و فکرکردم که پریود شدم ولی دو روز بعدش پریود شدم،حالا الان که بزرگتر شدم تازه به این شک کردم که نکنه اونموقع پرده بکارتم رو پاره کرده بودم؟؟ الان در این رابطه خیلی استرس دارم

سلام اگرر چیزی داخل نکردید مشکلی نیست به متخصص زنان مراجعه کنید تا بررسی کنند

سلام من فقط چند روز در باره پرده بکارت فهمیدم و این کار ابلهانه رو در کودکی انجام دادم امکان داره ،پرده بکارت به طور جزیی توسط انگشت پاره یا ساییدگی داشته باشه ازدواج کردم ممکنه شوهرم بفهمه ؟ ترو خدا بهم بگین خیلی استرس دارم .

سلام به احتمال زیاد مشکلی نیست به متخصص زنان مراجعه کنید تا بررسی کنند

سلام. من دو سه بار همش تا نوک انگشتمو جایی که ناخنم رشد میکنه تا سر انگشتم فقط تو واژنم کردم و در اوردم. الان فک میکنم پردم پاره شده چون جوری که با عکس های پرده سالم مقایسه کردم واژن من سر پوشیده نبود و یه سوراخ خیلی تنگ داره. دکتر هم نمیتونم برم ایا احتمالش هست بخاطر همین دو سه بار اونم یکم از انگشتم پردم به همین راحتی پاره شده باشه؟:(

سلام به احتمال زیاد مشکلی نیست به متخصص زنان مراجعه کنید تا بررسی کنند

سلام وقتتون بخیر ببخشید من ۱۱ ۱۲ سالم که بود یک شیئ ۵ ۶ سانتی رو داخل واژنم فرو کردم و اونموقع هم هیچ درکی از پرده نداشتم.. الان که یادم میاد اونموقع ن دردی احساس کردم ن خونریزی ولی با اینکه اون شیئ ۵ ۶ سانت بود نمیتونستم کامل فرو کنم و با درد مواجه میشدم به نظرتون با اینکه ن دردی داشتم ن خونریزی ممکنه پردم اسیب دیده باشه؟

سلام آثار زیانبار این کار خیلی بیشتر و بدتر از بکارت است. سریعا ترک کنید و دیگر این عمل بد را انجام ندهید.به متخصص زنان مراجعه کنید تا بررسی کنند

سلام خسته نباشین من خیلی خود ارضایی داشتم و انگشت اشارم رو تا ته فرو کردم در واژنم و الان خیلی نگرانم ک پردم آسیب دیده باشه الان ۱۶ سالمه و خیلی اینکار را کردم یعنی پردم پاره شده

سلام آثار زیانبار این کار خیلی بیشتر و بدتر از بکارت است. سریعا ترک کنید و دیگر این عمل بد را انجام ندهید.به متخصص زنان مراجعه کنید تا بررسی کنند

سلام وقت بخیر،ببخشید من واژنم لابیاهاش کمی بزرگتر از حد معموله میشه کاری کرد که به حالت طبیعیش برگرده؟؟!

سلام به متخصص زنان مرجعه کنید تا بررسی کنند و پاسخ قطعی بدهند.

سلام،من خیلی میترسم که پردمو از دست داده باشم،من نه رابطه داشتم و نه خود ارضایی،فقط به واژنم دست زدم اونم خیلی کم و زیاد تو نبردم مثلا دوماه قبل،،الان ازم خون قهوه ای میاد،ببخشید میشه بگید پردم سالمه یا نه؟

سلام اگر چیزی داخل واژن نشده مشکلی نیست اون کار را هم دیگر انجام ندهید

سلام من ۱۵سالمه و از ۱۰سالگی خود ارضایی داشتم ولی خوب هر روز نه ولی خب تو دوهفته دوبارو یا یکبارو انجام میدادم معتادش شده بودم ولی الان ۱۰ روزی هست که انجامش نمیدم بعضی موقع ها داغ میشم ولی جلوی خودمو میگیرم ولی تاحالا دست داخل واژنمونکردم ممکنه پردم پاره باشه؟؟؟؟تروخدا جواب بدین

سلام هر چه زودتر این کار غلط و زشت را ترک کنید بهتر هست و عوارضش کمتر خواهد بود. هر بار فاصله را بیشتر کنید. مثلا الان ۱۰ روز٬ دفعه بعد ۲۵ روز و … به مرور هم اراده قوی تر میشهه هم بدن و فکر عادت می کنند. به طوری که دیگر انجاامم نندادنش راحته حتی اگر چند ماه گذشته باشه اگر چیزی داخل نکردید مشکلی نداره

سلام من واقعا میترسم. نمیتونم به دکتر مراجعه کنم خانوادم هیچ چیز از رابطه بهم نگفته بودن و خودم طی کنجکاوی متوجه شدم حدود دو ماهه این عادت بد خود ارضایی رو پیدا کردم ولی 20 روزی هست که ترک کردم. از ترس هر شب گریه میکنم و میترسم نمیتونم به دکتر برم. چیزی رو داخل بدنم فرو نبردم آلان از خجالت گریم گرفته. من بکارتم را از دست دادم؟

سلام اگر چیزی وارد واژن نشده و خونریزی نداشتید مشکلی نیست خیلی خوبه که ترک کردید. ترک را ادامه بدید و دیگه این کار نادرست را انجاام ندهید

سلام من چن وقت پیش خیلی زور زدم یه چیز سنگین رو بلند کنم. بعدش کمرم درد گرفت و از واژنم خون قهوه ای اومد. این به معنی پاره شدن پردست؟؟

سلام دوره قاعدگی کی تمام شده؟ به متخصص زنان مراجعه کنید بررسی کنند علت چی بوده

سلام ببخشید ک راحت سوال میکنم.من درانتهای واژنم ی چیزه سفیده کلفت میببنم ک به سمته بالا کشیده شده وکم کم نازک شده ایا اون پردمه؟ ی سوال دیگم داشتم کاگ انگشت دردهانه واژن باشه ولی داخل نرفته باشه ولی فشار اومده باشه پرده اسیب میبینه؟تروخدا جواب بدین مخم هنگ کرده

سلام احتمالش نزدیک به بعیده دیگه هیچوقت دست نزنید بعدا میتوانید به متخصص زنان مراجعه کنید بررسی کنند

سلام خوبید

من وقتی که۸.۹ سالم بوده متاسفانه

و الان که ۱۵ سالمه تازه فهمیدم چیه و این کار رو ترک کردم. اما گاه گاهی به سمتش کشیده میشم😔 می‌خواستم بدونم آیا پرده من پارست؟؟؟

سلام به اختمال زیاد مشکلی پیش نیامده اما این کار را دیگر انجام ندهید عوارض زیادی داره و ممکنه بعضی از ضررهاش خدای نکرده جبران ناپذیر باشه. تصمیم محکم بگیرید. چرا دستتون را سمت آتش نمی برید؟ چچون مطمنید درد داره و میسوزه. این کار هم همینه مثل سوزوندون دست٬ اما دردش الان خودش رو نشون نمیده. خاموش و بیصدا هست. سالها بعد صداش در میاد و دردها و عوارضش آشکار میشه

باشه ممنون 🌷😊

سلام معلوم نیست ب. بعدا میتوانید به متخصص زناان مراجعه کنید تا بررسی کنند..

سلام ولی خون اومد ایا پردم پاره شده

سلام معلوم نیست ب. بعدا میتوانید به متخصص زناان مراجعه کنید تا بررسی کنند..

سلام من یکبار مداد را داخل واژن خود کرده و چرخانده ولی درد حس نکردم خون ریزی هم نداشته فقط زودتر پرید شده آیا بکارت من سالم

سلام دقیق نمیشه گفت. باید به متخصص زنان یا مامایی مراجعه کنید تا بررسی کنند جای نگرانیم نیست٬ پزشک متخصص تشخیص میده که رابطه نداشتید این کار را هم کلا دیگر انجام ندهید. به ضررتون هست. عوارض زیادی داره و مشکلات زیادی براتون ایجاد میکنه که بمرور زمان نمایان میشن. اونوقت پشیمونی سودی نداره. مشکلات جسمی و روانی و ببیماریهای مختلف از عوارض این کار هست

سلام من تا حالا چیزی واردش نشده.و خونریزی هم نداشته ولی تو سن 12 سالگیم یه دوچرخه خیلی بزرگ خریدم ومن قدم کوتاه بود مجبور میشدم وقتی ترمز میکنم بپرم روی میله اش و 7،8 ماه بعدش فروختیم،،ومن توی اینترنت دیدم دوچرخه سواری هم پرده رو از بین می‌بره من الان خیلی نگرانم میشه بگید ممنون میشم 🙏🙏

سلام اینطور نیست که هرکسی دوچرخه سواری کنه پردش پاره میشه. بستگی به نوع پرده و فشار و کشش به پاها و … خیلی موارد دیگه داره. پزشکم تشخیص میده که رابطه نداشتید. جای نگرانی نیست.

سلام خسته نباشید من الان ۲۲ سالمه وقتی ک ۱۶ سالم بود هیچی درمورد بکارت نمیدونستم اولین بار ک پریود شدم.چون خجالت میکشیدم از پد بهداشتی استفاده کنم دستشویی میرفتم ی بند انگشتمو تو واژنم.میکردم و تمیزش میکردم ی چیزی توی واژنم.حس میکردم ولی فشار ندادم الان ک بزرگتر شدم و خاستگار دارم میترسم.ک.بکارتم اسیب دیده باشهاز دکتر رفتن واهمه دارم.میترسم این کارو فقط دو بار انجام دادم اگر میشه کمکم کنین خیلی میترسم

سلام مشکلی نیست جای نگرانی نیست پزشک متخصص تشخیص میده که رابطه نداشتید. نترسید

ینی بکارتم اسیب ندیده؟اخه درد و سوزشی حس نکردم از ۶ سال پیش تا الان دغدغم همینه ک نکنه بکارتم اسیب دیده باشه

ظاهرا آسیب ندیده نیازی به دغدغه نیست. کافیه به پزشک متخصص زنان مراجعه کنید تا بررسی کنند و نتیجه قطعی را بگویند

خیلی ممنونم❤

ممنون

سلام ببخشید من خودم داخل واژنم انگشت کردم ببینم سالمه یا نه دستم ب ی چیز نرم برخورد کرد ایا بکارت بوده؟!

سلام وقتی چیزی داخل نشده باشه پرده سالمه .. شما هم نمیتوانید تشخیص بدهید. متخصص زنان باید بررسی کند. دیگر دست نزنید و چیزی داخل نکنید. اتفاقا وقتی بخواهید بررسی کنید ممکنه آسیب ببینه!

هنوز یک روز ب پایان ماهیانه مونده بود با ی چیز بزرگتر از انگشت وارد واژنم کردم و خیلی خون اومد الان میترسم برم پیش دکتر زنان باید چیکار کنم ایا بکارتم اسیب دیده ولی خون تیره رنگ بود و هیچ دردی هم احساس نکردم

سلام چون در دوره بودید قطعی نمیتوان گفت. ددکتر ترس نداره تشخیص قطعی با بررسی پزشک متخصص زنان امکانپذیر هست دیگر این کار غلط را انجام ندهید. عوارض و مضرات زیادی دارد و پشیمان خواهید شد

سلام ببخشید من چندماه پیش چندبار یه اشیا ده سانتی رو وارد واژنم کردم ولی نه درد داشتم نه خونریزی امکان رفتن به دکترهم ندارم

سلام بدون بررسی نمیشه جواب قطعی داد. اگر پزشک بررسی کنه میفهمه که رابطه نداشتید دیگر این کار غلط را انجام ندهید. عوارض و مضرات زیادی دارد و پشیمان خواهید شد

سلام من ۱۳ سالم هست و تا الان اصلااا چیزی وارد واژنم نکردم راستش عادت ماهینامه بودم کم کم داشتم تموم میشدم که بازم مالشی کردم و پریودم بیشتر شد و کمر درد و دل درد داشتم.. الان میخوام بدونم پردم سالمه میخام دیگ انجام ندم و نمیتونم به پزشک مراجعه کنم چون سنم کمه و مامانم چیزی راجب اینجور چیزا نگفتم

سلام دغدغه و مشکل اصلی سلامت بدن و روان هست که با این کار صددرصد غلط و نادرست آسیب میبینه٬ عوارض و آسیبهای زیادی هم داره که گفته شده٬ حتی اگر موضوع بکارت هم نبود مجاز نیستید به انجام این عمل زشت. لطفا دیگر انجام ندهید. فعلا برخی از عوارض کوچکش آشکار شده و فهمیدید٬ عوارض اصلی در آینده آشکار میشه. طبق توضیحات شما پرده فعلا سالمه اما اگر دوباره انجام بدهید تضمینی نیست که آسیب نبینه.

سلام وقت بخیر. من ۱۶ سالمه تقریبا ب مدت دوماه هر چند هفته ب چند هفته میکردم. ولی الان کاملاااا این کار زشت رو ترک کردم. . ببخشید این چیزا رو میگم میخوام خیالم راحت شه:( فقط همیشه یه مایع لزج شفاف خارج میشد. چند روز قبل از همون اخرین بار اصلا هیچ کاری نکرده بودم ولی لکه های خون دیدم ک بخاطر پریودم بود فکنم داشتم پریود میشدم ک چن تا لکه دیدمدقیقا همون شب یکم سوزش داشتم نمیتونستم راحت بشینم یجوری ک انگار خشک بود نمیتونستم راحت باشم. یکمی هم سوزش ادرار داشتم و کلا یجوری بودم الان بعد چند ماه ک کلا اون کارو ترک کردم یکم سوزش ادرار دارم و قبل از پریود هم یکم سوزش خفیف و خونریزی ک فکنم واس پریوده دارم. بنظرتون با این شرایط پردم سالمه؟ =( توروخدا زود جواب بدین. اخ میترسم اسیب دیده باشم یا بخاطر این سوزش هایی ک بعد اون کار یا الان دارم میترسمممم:(😭

سلام به احتمال زیاد برای پرده مشکلی پپیش نیامده اینکه این کار غلط و زشت را دیگر انجام نمی دهید خیلی خوبه چون مضرات و عوارض زیادی داره آب کمی که هنگام تحریک و بدون اینکه کارری بکنید خارج میشه و بدون رنگ هست موردی نداره٬ طبیعی هست. سووزش ممکنه بخاطر تحریک و عوارض اون عمل باشه فعلا مایعات زیاد بنوشید و نظافت و بهداشت را رعایت کنید٬ اگر بهتر نشد به متخصص اورولوژی (کلیه و مجاری ادرار) و متخصص زنان مراجعه کنید تا علت سوزش را تشخیص دهند

ممنون از پاسخگوییتون❤ ببخشید این سوزش نمیتونه بخاطر اسیب پرده باشه؟ نگرانم😔 یه چیز دیگه. من بعد از اینکه چن ماه پیش اون کار رو کردم خیلی پریودم نامنظم شد هر ماه دو الی سه هفته عقب افتاده. البته قبلا هم کاملا منظم نبود ولی ماهی یکبار رو حتما نیشدم الان هر یک ماه و نیم تا یا هر دو ماه میشم. چیکار باید کنم؟ ی سوال دیگه اینکه من طی حدودا دو ماه کلا کمتر از ۱۰ بار فکنم این کار رو کرده باشم الان ک ترک کردم هم ممکنه عوارضش بعد ها بیاد سراغم؟

ممکنه بخاطر تحریک و این عمل بدنتون بهم ریخته باشه بهتره توسط متخصص زنان معاینه شوید تا بصورت کامل بررسی کنند

سلام ببخشید علت سوزش کلیتوریس و قسمت های اطراف یکم هم قسمت های داخلی بعد خودارضایی مالشی چیه؟ البته چیزی وارد واژن نشده بود. بعد اینکه ممکنه با رسیدن ب ارگاسم یا با ارضا شدن با خودارضایی مالشی، پرده پاره بشه؟ کمتر از ۱۰ بار اینوارو انجام دادم ولی دیگه ترک کردم اثرات خودارضایی بعد ترک از بین میره؟ ممنون میشم جواب بدین♡

سلام ممکنه بخاطر تحریک یا التهاب یاعفونت باشه و یا عوارض اون کار غلط باشه. پرده به احتمال زیاد مشکلی نداره. اکثر عوارض بعد از ترک بمرور برطرف میشود

سلام من ۱۵ سالمه یک سالی هست که به واژنم دست میزنم و به یه گوشت بر میخورم دو شب پیش اون گوشتو یکم فشار دادم و انگشتان تا آخر رفت تو ولی دردو خون ریزی نداشتم آیا پردم از بین رفته ؟

سلام این کار غلط و نادرست را لطفا دیگر انجام ندهید. دیگر دست نزنید

وضعیت دقیق پرده هم با بررسی توسط پزشک متخصص زنان مشخص میشه. شما نمیتوانید تشخیص بدهید

سلام من ۱۳ سالمه متاسفانه ۵ سال خود ارضایی داشتم سعی میکنم که دیگه این کار رو انجام میدم من واقعا هیچ چیزی در مورد بکارت نمی‌دونستم خونریزی نداشتم پرده بکارتم از دهانه کاملا مشخص خیلی استرس دارم کمکم کنید . چیزی داخل بکارتم نکردم ولی یک بار بکارتم خیلی کم زخم شد و خود به خود خوب شد

سلام دقیق نمیشه گفت. ممکن هست اصلا آسیب ندیده باشه ممکنم هست ساییدگی کم باشه اینکار غلط و گناه و با عوارض و ضرر زیاد رو هم دیگر انجام ندهید

سلام من 17سالمه؛ حدود دوسال پیش انگشت وسطیه دستمو شاید تا به بند انگشت وارد واژنم کردم.. نه دردی و نه خونریزی ای داشتم.. اون موقع نمیدونستم که اصلا پرده ی بکارت چیه! اما الان که فهمیدم خیلی میترسم که پرده ی بکارتم رو از دست داده باشم.. من الان نامزد هستم و نمیتونم چیزی هم بگم بهش.. به پزشک هم نمیتونم مراجعه کنم.. میشه یه راهنماییم کنید که چه اتفاقی ممکنه افتاده باشه برام؟ از استرس دارم میمیرم😭

سلام به راحتی بصورت کامل پاره نمیشه انشالله که چیزی نیست بعده گذشت چند سال

سلام مجدد ممنون بابت پاسخگوییتون؛ خدا خیرتون بده کلی دلم آروم گرفت.. یه سوال دیگه داشتم؛ اینکه بعضی وقتا البته خیلی کم پیش میاد و خیلی وقته که پیش نیومده، وقای مینشینم، احساس سوزش بدی دارم راستش نمیفهمم دقیق چه ناحیه ای هست اما احتمالا همون اطراف واژنه.. این چی موردی نداره؟ آخرین باری که این اتفاق افتاد پریود بودم و شلوار لی تنگ هم به پا داشتم میشه به خاطر اینها باشه؟

سلام باید دقیق بررسی بشه که علت سوزش داخلی هست یا خارجی اگر فکر می کنید بخاطر شلوار هست میتونید تست کنید. ۱۰ روز شلوار لی نپوشید. لباس زیر و رو کاملا گشاد بپوشید بیینید بهتر میشه یا نه. مایعاتم زیاد بنوشید. اگر خوب نشد به پزشک متخصص مراجعه کنید تا بررسی و درمان کنند. اگر عفونت باشه باید سریعا پیگیری کنید تا بیشتر نشه

سلام من در بچگی خودارضایی زیادی انجام دادم و باعث دو گوشتی که وسط واژن هست و به اصطلاح دور خروسک قرار داره بزرگ بشه و رنگش عوض شه من الان نامزد کردم و میترسم برم دکتر باید چیکار کنم میترسم به پردم آسیب رسیده باشه. لطفاااا کمکم کنین

سلام معلوم نیست وضعیتش چطوره اما جای نگرانی نیست دکتر ترس نداره. تشخیص هم میده که رابطه نداشتید

سلام من تقریبا یکساله ک بهم تجاوز شده و نمیدونم ک پرده بکارتم سالمه یا نع خیلیم میترسم و استرس دارم نه درد داشتم نع خونریزی

سلام باید توسط متخصص زنان یا مامایی بررسی بشه تا مشخص بشه

سلام من هیچ مشکلی ندارم اما خودم رو که نگاه میکنم پرده رو میبینم اما نمیدونم شکل کدوم پرده ی بکارته توی پرده ی بکارتم یک چیزی زده بیرون از داخل و اینکه انگار باد از واژنم خارج میشه میشه کمکم کنید لطفا؟خاهش میکنم از نگرانی دارم میمیرم ☹️

سلام انسان برای خودش نگرانی بیمورد ایجاد نمی کنه مشکلی ندارید. میتونید به متخصص زنان مراجعه کنید تا بررسی کنند خیالتون راحت بشه

سلام من ۱۴سالمه مشکلی ندارم با آینه که خودمو نگاه کردم پرده ی بکارت رو دیدم اما انگار یک چیزی از داخل به بیرون اومده بود مثل یک گوشت نمیدونم جز پرده ی بکارته یا نه و نمیتونم تشخیص بدم پرده ی بکارتم کدوم یکی از ایناست که توی عکس ها هست بعضی وقتا هم باد از واژنم میاد بیرون خیلی میترسم شب عروسی خونی نیاد واقعا آرامش ندارم لطفا کمکم کنید خواهش میکنم

سلام انسان برای خودش نگرانی بیمورد ایجاد نمی کنه مشکلی ندارید. میتونید به متخصص زنان مراجعه کنید تا بررسی کنند خیالتون راحت بشه

سلام. اینکه میگید لبیه های بزرگ نشون میده طرف باکره نیست واقعا ذهن منو درگیر کرد .خدامیدونه چند نفر دیگه بخاطر اینجور اطلاعات اشتباه دچار استرس شدن. من مجرد هستم و رابطه ای نداشتم ولی از بچگی میکردم هرازگاهی . و لبیه های واژنم کمی بزرگه . این دقیقا کجاش به باکره نبودنم ربط داره ؟ لطفا چیزی بگید آروم بشم

سلام باکرگی رابطه مستقیم و خاصی به لبهای واژن ندارد. وقتی هم رابطه نداشتند اگر لبهای واژن بزرگ باشه و همه بگویند باکره نیست اون دختر حتما باکره هست. اگر چیزی داخل واژن نشود پرده پپاره نمیشود مگر بخاطر ضربه و فشار محکم و زیاد که ممکن است آسیبی وارد کند. اون کار غلط و زشت را هم دیگر انجام ندهید٬ علاوه بر عوارض و مضرات زیاد برای بدن و روح٬ به احتمال زیاد باعث تیرگی و چروکیده شدن الت تناسلی می شود.

سلام خسته نباشید..من چن روز پیش حین خودارضایی انگشتمو داخل واژنم کردم اون لحظه خونریزی نداشتم اما فردای اون روز دوقطره خون ازم اومد ینی ممکنه پردم آسیب دیده باشه😔

سلام اینکا غلط و زشت رادیگر انجام ندهید. ضررها و عوارض زیادی دارد که در مقابل بکارت تقریبا هیچه باید دید خون پریود بوده یا نه. احتمال اسیب جزیی خیلی کمه ضمن اینکه پزشک تشخیص میده رابطه نداشتید

سلام خسته نباشید من حدودا یک هفته پیش با نامزدم رابطه جنسی داشتیم قرار بود فقط در حد مالشی باشه ولی متاسفانه آلتشو یکمی داخل واژنم فرو کرد…خیلی کم شاید در حد ۲یا ۳ سانت و من جلوشو گرفتم و نذاشتم ادامه بده …۲۴ساعت بعدش یکمی خون اومد آیا ممکنه ب پردم اسیبی وارد شده باشه؟

سلام ممکنه٬ ممکنم هست آسیبی وارد نشده باشه. بدون بررسی نمیتوان جوابی داد.به متخصص زنان مراجعه کنید. معمولا هم خونریزی همان موقع هست

اهان خیلی ممنون بابت پاسختون❤

سلام ببخشید من در ناحیه تناسلی یکمی خارش داشتم که دکتر گفتن قارچی شده تا حالا هیچ گونه رابطه ای نداشتم خودارضایی هم نکردم…من بخاطر خارشم یکمی رو ساختار ناحیه تناسلی تحقیق کردم و برای اینکه ببینم پرده بکارت کجاست راه هایی که تو سایت گفتین من انجام دادم و بعد از اون چاک وسط رحمم زیاد باز شده ایا به پرده آسیب وارد میشه و در آینده و ازدواج مشکل ایجاد میشه و اینکه برای اینکه بسته بشه چیکار کنم؟

سلام در مطالب گفته شده که مطالب صرفا فقط جهت آگاهی هست و خودتان نباید بررسی کنید٬ ضمن اینکه تخصص لازم را ندارید و ممکنه آسیب ببینه. وقتی هم چیزی داخل واژن نشده نگرانیتون بی مورد هست. مشکلی نیست٬ فقط برای عفونت و قارچ تا درمان کامل پیگیری کنید.

من پردمو دیدم وقتی نفس میکشیدم یه چیزی شبیه گوشت و اینا مشخص میشد،چگونه الان این پارگیو کمترش کنم؟

سلام چه کسی به شما گفته پرده پاره هست؟! نه کنجکاوی کنید نه دیگر دست بزنید٬ کاری لازم نیست انجام دهید. اتفاقا همین دیدن و بررسی کردن ممکن است باعث آسیب زدن شود.

سلام پارگی پرده و واژن نه پارگی رحم همون قسمت بیرونی که می‌کشیدم تا پرده معلوم بشه ممنونم..

پارگی رحم؟! چه کسی گفته پاره شده؟! زایمان داشتید؟ به پزشک متخصص زنان مراجعه کنید.

سلام وقتتون بخیر ببخشید من اول یا دوم راهنمایی بودم که داخل مدرسه وقتی از طبقه بالا میخواهم به طبقه پایین برم یکی از بچه ها که داشت بالا می آمد دستش به من خورد من شورت هم پام بود اول ی درد حس کردم و همون موقع نه اما تقریبا نزدیک نزدیک تعطیل شدن مدرسه خون هم آمد آیا امکان اینکه به پرده من آسیب رسیده باشه هست؟ البته هنگام برخورد دستش اون خانم به جایی که دخول انجام میشه نخورد من خیلی میترسم و این مسئله رو هم با مادرم در میون نزاشتم به خاطر همون ترس و اینکه دکتر هم نرفتم لطفا راهنمایی کنید که آیا آسیب دیده یا نه من خیلی میترسم به خاطر این مسئله و ازدواج هم نکردم و تا حالا هیچ رابطه ای هم نداشتم

سلام دستش چجوری خورد که بعد چند ساعت منجر به خونریزی شد؟ ! دستش به حالت مشت بود و با ضربه محکم به روی لبهای آلت خورد؟ خون از داخل واژن بیرون آمد؟

بله به صورت مشت خورد محکم هم بود اما به قسمت بالایی خورد نزدیک به جایی که خون پریودی خارج میشه من فکر میکردم که پریود شدم و هیچ اطلاعی راجع به این مسائل نداشتم امکانش هست که پرده از بین رفته باشه؟

احتمالش نزدیکه به بعیده٬ بنظر خون بخاطر چیزی دیگری بوده. ضمنا پزشک هم تشخیص میده رابطه نداشتید٬ اصلا جای نگرانی نیست. اما بهتر بود همان موقع به پزشک مراجعه می کردید٬ خون نشانه هست٬ فقط هم بخاطر بکارت نیست٬ ممکنه علت و مشکل دیگه ای بوده باشه پس بهتره به متخصص زنان مجرب و حاذق مراجعه کنید بررسی کنند.٬

نمیدونم چطور بگم اما به قسمتی خورد که لبه ها شروع میشه جوری بود که من فکر میکردم پریود شدم الان هم خیلی نگران هستم و دکتر هم نمیتوانم برم چون مادرم حساسه

احتمالش نزدیکه به بعیده٬ بنظر خون بخاطر چیزی دیگری بوده. ضمنا پزشک هم تشخیص میده رابطه نداشتید٬ اصلا جای نگرانی نیست. اما بهتر بود همان موقع به پزشک مراجعه می کردید٬ خون نشانه هست٬ فقط هم بخاطر بکارت نیست٬ ممکنه علت و مشکل دیگه ای بوده باشه پس بهتره به متخصص زنان مجرب و حاذق مراجعه کنید بررسی کنند.٬

سلام من بیست سالمه مدتی خارش درون واژن داشتم با ته خودکار و انگشت شروع به خاراند ن کردم ایا ممکن است پرده پاره باشه

سلام بدون بررسی نمیشه دقیق گفت اما احتمالش کمه و تشخیص میدن که رابطه نداشتید٬ باید علت خارش را بررسی و برطرف کنید خاراندن راه حل نیست٬ به متخصص زنان مراجعه کنید علت خارش و وضعیت بکارت را بررسی کنند

سلام من الان 15 سالمه و 4 ساله که بعد 5 دقیقه برای اولین بار پریود شدم طی این چند سال چند باریم خونریزی داشتم با دل درد الان ترکش کردم ولی فک می کنم فایده نداره بنظرتون پاره شده؟؟؟ (دکترم نمیتونم برم) لطفا جواب بدید

سلام عوارض این کار غلط و نادرست زیاد هست دیگر انجام ندهید. اما اگر ترک کردید خیلی خوبه. اگر چیزی وارد واژن نشده باشه و فشار زیاد نباشه به احتمال زیاد پاره نشده و پزشکم تشخیص میده که رابطه نداشتید. ااما دیگر این کار غلط را تکرار نکنید٬ عواقب خیلی جدی داره

هیچوقت از چیز دیگه ای استفاده نکردم ولی چند باری فشار زیاد بوده الان خیلی از لحاظ روحی درگیرشم و میترسم

سلام ترس بیمورد هست٬ هیچ سود و خاصیتی هم نداره٬ هر وقتم خواستید میتونید به پزشک مراجعه کنید تا خیالتون راحت بشه٬ تشخیص میدن که رابطه نداشتید. برای ازدواج هم همه این مورد رو بررسی نمی کنند و مشخصم هست که رابطه نداشتید.

سلام من ۱۷ سالمه تا به حال نه دوست پسری داشتم نه رابطه جنسیی خانوادمم مذهبین من دیشب اتاقم تاریک بود افتادم روی چرخ خیاطی پام آسیب دیدم اما ناحیه پرده بکارتم نه درد و سوزشی حس کردم نه خونریزی ولی همش گریه میکنم میترسم پردم از دست رفته باشه به مامانمم میگم میگه چیزی نیست نمیتونم پزشک برم بخاطر اینکه تو خانواده ما این چیزا قابل قبول نیست همه به هم اعتماد دارن و این چیزا رو رد میدونن البته خودمم میترسم همش گریه میکنم میگم نمیتونم ازدواج کنم زندگی خوبی نخواهم داشت در اینده من حتی خود ارضاییم نمیکنم اما از همینه که افتاد روی چرخ خیاطی و اون میلشم هم فلزی بود میترسم خودمم اصلا چیزی متوجه نمیشم نگاه میکنم با فلش گوشی راهنماییم کنید من دارم دیوونه میشم

سلام مشکلی نیست٬ پزشک تشخیص میده که رابطه نداشتید. پزشک هم فقط برای پرده نیست٬ چکاپ واژن و رحم و تخمدان و سینه … لازم هست. بکارت مشکلی نداره احتمالا ٬اما برای اینکه خیالتون راحت بشه به متخصص زنان مراجعه کنید چکاپ کلی کنند و همینطور بکارت رو هم بررسی کنند. جای نگرانی نیست.

سلام آیا فشردن شدید پاها بهم دیگه در حین خودارضایی اسیبی به پرده میرسونه؟

سلام احتمالش خیلی کمه. اما به تمام نقاط بدن و روح آسیب جدی میزنه. عوارض و مضرات زیادی داره که سالها درگیرتون میکنه و بعدا پشیمان خواهید شد٬ به همین سبب هم گناه کبیره شمرده میشه. یه لحظه لذت کاذب نمیارزه به سالها درد و عوارض و افسردگی و افسوس و دست و پنجه نرم کردن با عوارض این کار زشت. لطفا اینکار غلط و نادرست را ترک کنید و دیگرربه خودتون آسیب نزنید تا بعد از لذتهای زندگی و لذت رابطه طبیعی محروم نشین. ممکنه بعدا پشیمونی و افسوس هیچ فایده نداشته باشه.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه

نام *

ایمیل *

وب‌ سایت

انواع پرده بکارت,شکل انواع پرده بکارت,انواع پرده های بکارت,پرده بکارت کجاست,عکس انواع پرده بکارت,پرده بکارت مسدود (بدون سوراخ) ,پرده بکارت تیغه ای یا دو سوراخی,پرده بکارت حلقوی,پرده بکارت غربالی (سوراخ سوراخ),پرده بکارت  دندانه دار (شرابه ای )

قبل از اینکه بخواهیم از انواع پرده بکارت بگوییم لازمه تا در مورد پرده بکارت چیزهایی را بدانید. پرده بکارت که تمام یا قسمتی از دهانه واژن را می پوشاند، لایه ای از جنس پوست است. نام علمی آن Hymen به معنای پوست یا پرده که از نام الهه ازدواج و عروسی یونانیان God Hymen گرفته شده است.

در مراحل اولیه رشد جنین مونث، هیچ دهانه ورودی به واژن وجود ندارد. لایه باریک بافتی که واژن را می پوشاند، قبل از تولد به طور ناقص تقسیم می شود، این لایه بعدها پرده بکارت را به وجود می آورد. در صورتیکه اگر در مرحله قبل از تولد، تقسیم لایه به طور کامل صورت گیرد، موجب می شود بعضی زنان به طور مادرزاد، پرده بکارت نداشته باشند که این تعداد افراد کم هستند.

چطور تشخیص بدم که پردم سالمه

بسیاری تصور می کنند که پرده بکارت، داخل واژن قرار دارد در صورتیکه اینطور نیست. پرده بکارت دقیقا در ورودی دهانه واژن قرار دارد. نهایتا ۱ سانتیمتر داخل تر. به همین دلیل، دخول های بسیار سطحی نیز ممکن است منجر به آسیب به پرده بکارت شوند.

پرده بکارت ارتجاعی که حین دخول پاره نمی شود، اما ” کش” می آید و معمولا خونریزی ندارد. فردی که با پرده ارتجاعی دخول داشته اما خونریزی ندیده است، باید بداند در معاینه امکان تشخیص دخول وجود دارد. چون هنگام دخول، پرده بکارت کش آمده و ظاهرش تغییر پیدا می کند.

پرده بکارت غیر ارتجاعی یعنی پرده بکارت قابلیت کش آمدن ندارد و با پارگی از بین میرود. پرده های بکارت غیر ارتجاعی حتما خونریزی خواهند داشت.

همینجا یادآوری میکنم که اشکال ترکیبی و مختلفی در پرده بکارت وجود دارند و محدود به همین چند نوعی که تصویرشان را در ادامه می بینید، نمی باشد. ضمنا معاینه پرده بکارت توسط خود فرد امکان پذیر نیست. پس تلاش نکنید که پرده بکارت خود را دیده و با اشکال سایت مقایسه کنید!پیشنهاد میشود  مقاله علائم پاره شدن پرده بکارت را نیز  بخوانید.

غیر قابل اتساع و در حین اولین دخول آلت تناسلی مردانه پاره شده و مانند سایر انواع هستند اما انواع حلقوی قابل اتساع علیرغم دخول ممکنست پاره نشده و برای مرد این تصور را ایجاد کنند که همسر او باکره نبوده است. این توهم سبب مراجعه مکرر زوجین جوان به پزشکی قانونی است که با یک معاینه سطحی و توضیحات لازم رفع خواهد شد. در عین حال در لبه پرده بکارت حلقوی قابل اتساع می توان علائم سائیدگی خفیف یا خونمردگی را مشاهده کرد.

پرده ای که پل پوستی در طول ورودی واژن دارد. گاهی این پل شناسایی نمی شود و فقط باعث نزدیکی های دردناک می شود. گاهی برای اولین بار طی زایمان طبیعی دیده می شود.

پرده بکارت غربالی از دیگر انواع پرده بکارت می باشد. این پرده به طور کامل در عرض واژن کشیده شده و کاملا واژن را پوشانده ، اما سطح آن سوراخ سوراخ است. این سوراخها معمولا ریز هستند.

شبیه پرده حلقوی است با این تفاوت که کنره هایش نا منظم است. در واقع تفاوت این نوع پرده با پرده حلقوی یا گرد فقط در مضرس یا هفت و هشتی بودن لبه های حفره می باشد.

این نوع پرده هیچ سوراخی ندارد و کاملا مسدود است.پرده ای است که تنها با خروج نوزاد پاره می شود. امّا به صورت خطوط نامنظم گوشتی پیرامون ورودی واژن باقی می ماند. در دخترانی که به سن بلوغ می رسند، در صورتیکه دارای پرده بسته باشند، خون قاعدگی پشت آن جمع شده و نمی تواند خارج شود در نتیجه باعث بروز درد می شود، اینگونه افراد باید به دکتر مراجعه کرده تا طی عمل جراحی و ایجاد برشی در سطح پرده، خون قاعدگی از آن خارج شود.

در این نوع پرده، به نظر می‌رسد که دریچه واژن کاملاً با پرده پوشانده شده است و این نوع پرده معمولاً با پرده بسته اشتباه گرفته می‌شود اما با آزمایش دقیق سوراخی در پرده مشاهده می‌شود که معمولاً بااستفاده از میکروسکوپ قابل مشاهده است. در این وضعیت، مقدار کمی خون قاعدگی می‌تواند از آن عبور کند اما بااینحال این دریچه آنقدر بزرگ نیست که خونریزی را تسهیل کند.

این افراد معمولاً بخاطر کند بودن خروج خون از واژن پریودهای طولانی‌تری دارند. زمانی که این زنان از تامپون استفاده می‌کنند دچار درد می‌شوند و بااینکه ممکن است فرد بتواند تامپون بگذارد اما درآوردن آن معمولاً برایش دشوار خواهد بود. رابطه جنسی نیز تجربه‌ای بسیار دردناک خواهد بود زیرا این پرده‌ها طی رابطه پاره می‌شوند.

طی اولین دخول، پرده بکارت معمولا در چند جا پاره شده و به چند قطعه تقسیم می شود. گاهی بندرت پرده بکارت به قدری ضخیم است که بهتر است با جراحی اندکی باز شده و سپس دخول انجام شود.

 

منبع: ghelghelikhan.com

عالی بود با انواع بکارت آشنا شدم فهمیدم چجوریه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه

نام *

ایمیل *

وب‌ سایت

نشانه های پاره شدن پرده بکارت,عکس پارگی واژن,پارگی پرده بکارت,ایا مالش باعث پارگی می شود,آيا یبوست باعث پارگي بكارت ميشود,پارگی پرده بکارت با خودارضایی,پارگی پرده بکارت با انگشت

پرده بکارت انواع مختلفی دارد و پارگی آن می‌تواند کاملا بدون علامت باشد. پارگی پرده بکارت گاهی اوقات با خونریزی، درد خفیف همراه است ولی به طور کلی درد یا خونریزی معیار مناسبی برای تشخیص پارگی پرده بکارت نیست.

پاره شدن پرده بکارت پارگی پرده بکارت و سلامت آن، درگذشته یکی از نگرانی‌های دختران در شرف ازدواج و خانواده‌های آنها بود. ملاکی در سنجش سلامت جنسی دختران جوان که این روزها کمتر به آن توجه می‌شود؛ چرا که ثابت شده این مسأله نمی‌تواند معیار قابل اعتمادی برای تشخیص سلامت جنسی باشد.

چطور تشخیص بدم که پردم سالمه

آیا خودارضایی می‌تواند باعث پارگی پرده بکارت شود؟

خود ارضایی در صورتیکه باعث ضربه مستقیم به پرده بکارت شود، می‌تواند باعث پارگی آن شود. ذکر این نکته ضروری است که پرده بکارت به طرق مختلف پاره می‌شود هرچند مقاربت متداول ترین راه آن است.

از جمله موارد ذکر شده در بالا مسئله خودارضایی می باشد. پرده بکارت بافتی بسیار حساس و نازک دارد و با کوچکترین تحریک آسیب پذیر می باشد .

گرچه تحریکات کوچک و مختصر آسیب کامل به پرده بکارت نمی رساند ولی همین آسیب جزئی برگشت ناپذیر و قابل تشخیص است و سبب حساس شدن آن و احتمال پارگی وجود دارد، پس اکیدا از هرگونه فعالیتی که احتمال آسیب به پرده بکارت میرود دوری کنید.

در عین حال در صورتی که به این موضوع شک دارید بهترین و مطمئن ترین راه معاینه توسط پزشک میباشد.

توصیه اکید ما اینکه از عمل بسیار ناپسند و ناخوشایند خودارضایی دوری کنید تا بر اثر چند لحظه کوتاه احساس لذت جنسی که بر اثر خودارضایی حاصل می شود و عذاب وجدان سختی را به همراه دارد ، زندگی مشترک آینده خود را دچار مخاطره نسازید و خود را دچار فشارهای روحی روانی نسازید .

سوال :سلام دخترم یبوست شدید داشته بعد از چند دقیقه مقداری خون ازشون خارج شده همراه با دل درد ایا ممکنه پرده بکارت شون اسیب دیده باشه ؟

پاسخ دکتر:خیر به علت یبوست پارکی اتفاق نمی افتد پارگی فقط در صورت دخول یا وارد کردن جسم خارجی اتفاق میافتد.شما را به مطالعه مطلب مفید پارگی پرده بکارت بدون درد نیز دعوت می‌کنیم.

سلام خسته نباشین . من ۱۷ سالمه چند سال خود ارضایی داشتم نمی دونستم که باعث پارگی پرده میشه . یک سال هست که دیگه انجام نمیدم خودارضایی هم در حد مالش دادن ارضاء میشدم الان با این حرفا ، پرده سالمه و چین و چرک نداره اصلا یعنی پردم اسیب دیده هیچ چیزیم تا حالا فرو نکردم تو واژنم .

پاسخ :

سلام با مالش پرده پاره نمی شه .

آیا داخل کردن انگشت به واژن میتواند باعث پارگی یا آسیب پرده بکارت شود ؟من چند وقت پیش انگشتمو از روی کنجکاوی وارد واژنم کردم حالات خیلی میترسم!

پاسخ:با سلام، وارد شدن هر چیزی به داخل واژن میتواند منجر به آسیب پرده بکارت یا پارگی آن شود، حال می خواهد آلت مردانه باشد یا جسم یا استفادهه میوه هایی که حالت آلت مردانه را دارند ویا حتی وارد کردن انگشت اما همانطور که ذکر شد احتمال دارد و باید معاینه شوید

پس در پاسخ اجمالی بله این احتمال هست اما اینکه آیا بکارت شما پاره شده یا آسیب دیده ، باید به پزشک متخصص مراجعه کنید جهت معاینه.

خود ارضایی دختران در قبل از ازدواج

به‌طور کلی به تحریک آلت تناسلی توسط خود فرد برای تخلیه هیجان جنسی خود ارضایی گویند. اکثر زنان و دختران در سنین 13 تا 20 سالگی برای اولین بار اقدام به خود ارضائی می‌کنند و برای نخستین بار به تجربه‌ای چنین هیجان‌انگیز دست می‌یابند. این افراد از آنجا که تاکنون چنین لذتی را درک نکرده‌اند اغلب از نظر روحی به آن معتاد می‌شوند و در هر فرصتی اقدام به خود ارضائی می‌کنند. در دختران زمانی می‌گویند خود ارضایی (استشها) صورت گرفته که با خود، کاری کند که به اوج لذت جنسی برسد. در این زمان مایعی که از او خارج می شود منی نامیده می شود منی در زنان و دختران بر خلاف مردان و پسران، همراه با جهش نیست.

عوامل موثر در خود ارضایی

خود ارضایی به بسیاری از دختران برای رسیدن به آرامش و از بین بردن استرس کمک می‌کند. آن‌ها از لذت حاصل از این عمل بهره می‌برند، خستگی خود را به در می‌کنند و برای مدتی از دنیای واقعیت و روزمره فاصله می‌گیرند. درعین‌حال دریافت حسی و شناخت بهتری از بدن خود پیدا می‌کنند که در نهایت نقش مثبتی نیز در ارتباط جنسی آن‌ها با پارتنرشان دارد. برای بسیاری از دختران این عمل، جدا از شرایط زندگی آن‌ها و داشتن یا نداشتن ارتباط جنسی با دیگری، شکل خاص و مستقلی در کسب لذت جنسی شمرده می‌شود. همین‌طور به خاطر انتخاب آزاد رویای جنسی، می‌توانند بخشی از خواسته‌های جنسی خود را آن‌گونه که علاقه و آرزو دارند، تجربه کنند. جالب اینکه برخی از دختران، اغلب در رویای خود رابطه جنسی با زنان دیگر دارند و یا خود را در نقش مفعولی می‌بینند. تقریباً نیمی از این دختران می‌توانند بخشی از رؤیاهای جنسی خود را به مرحله عمل نیز دربیاورند. در رسیدن به لذت جنسی از راه خود ارضایی، بعضی از آنان کمبود حس آمیخته و یکی شدن و تعلق داشتن به دیگری را احساس می‌کنند، در عوض رسیدن به اوج لذت جنسی (ارگاسم) از این راه تقریباً تضمین‌شده است.

خودارضایی و مالش در پارگی پرده بکارت دختران جوان تاثیر دارد

محققین بیان می‌کنند که آنورگاسمی یکی از مهم‌ترین عوارض خود ارضایی در دختران است. ممکن است این افراد در دوره مجردی با خود ارضایی بتوانند نیازهای جنسی خود را برآورده کنند اما در آینده رضايتمندی جنسي در زندگی مشترک و لذت به ارگاسم رسیدن با همسر خود را از دست خواهند داد. عمل خود ارضایی دختران با تحریک قسمت‌های خارجی دستگاه تناسلی رایج‌تر است که صدمه چندانی به دستگاه تناسلی نمی‌رساند اما زمانی که خود ارضایی با تحریک قسمت‌های داخلی‌تر دستگاه تناسلی باشد، بسته به نوع فشار و ناحیه لمس شونده ممکن است درصورتی‌که به‌صورت مداوم تکرار شود آسیب‌های جدی به دستگاه تناسلی دختران وارد سازد. خود ارضایی دختران با انگشت می‌تواند باعث خراشیدگی لبه‌های پرده بکارت گردد. اگر عمل خود ارضایی دختران با استفاده از جسم خارجی یا فشار بیش از حد به دهانه واژن باشد می‌تواند خسارات جبران‌ناپذیری را به دنبال داشته باشد. آسیب به پرده بکارت ازجمله این خسارت‌هاست که ممکن در حین عمل خود ارضایی با جسم خارجی به وقوع بپیوندد.

معمولاً دختران در پاسخ به این سؤال که چرا اقدام به خود ارضایی انجام می‌دهند این مطلب را بیان می‌کنند: تسکین احساس ناخوشایند در واژن. چون حین ارگاسم واژن منقبض شده و ترشحات از آن خارج می‌شوند. در حین عمل ارگاسم مقداری ماده دوپامین ترشح می‌شود که احساس خوشایندی به فرد در حال ارضا القا می‌کند.

نکات مهم در رابطه با خود ارضایی

تقریباً تمام دختران برای این کار از دست خود و از راه تحریک کلیتوریس استفاده می‌کنند. البته این تحریک کلیتوریس هم به‌صورت‌های مختلفی انجام می‌گیرد. مشاهده‌شده است خود ارضایی در میان دختران با استفاده از انگشت خود صورت می‌پذیرد هرچند که بعضی نیز با فشار شدید آب کلیتوریس خود را تحریک و عمل خود ارضایی را انجام می‌دهند. اقدام به خود ارضایی با پتو نیز در میان برخی از این دختران جوان شایع است! با توجه به این نکته از اقدام به تحریک با استفاده از این روش‌ها خودداری کنید.

خود ارضایی دختران با مالش کلیتوریس به‌تنهایی نمی‌تواند به پرده بکارت آسیبی وارد کند. همان‌طور که گفته شد پرده بکارت فقط بواسطه وارد شدن جسم خارجی داخل واژن پاره می‌شود نه با خود ارضایی با مالش کلیتوریس فرد.

مالش کلیتوریس از روی لباس و حتی لباس باعث پارگی پرده بکارت نخواهد شد هرچند که ترشحات پس از آن همراه با خون باشد. این خون احتمالاً ناشی از آسیب‌دیدگی قسمت خارجی واژن می‌باشد.

گاهی مواقع  می‌تواند فعل و انفعالات داخل رحم بر اثر تحریک تشدید هم باعث خروج خون پس از عمل خود ارضایی گردد.

عوارض خود ارضایی دختران

خود ارضایی دختران عوارض بسیاری را در پی خواهد داشت و درصورتی‌که به‌صورت رفتار روزانه درآید خطرناک می‌شود و مانند هر اعتیادی، روح و جسم و روان فرد را به هم می‌ریزد و زمانی که فردی اقدام به خود ارضایی می‌کند خیلی سریع فاز هیجان جنسی اتفاق می‌افتد و جنبه‌های مهم و عاطفی در یک ارتباط صحیح جنسی را دریافت نمی‌کند

ناسازگاری خانوادگی و سردی در روابط بعد از ازدواج از عوارض دیگری است که منشأ بسیاری از اختلافات زوجین است؛ ابتلا به این کار در دختران، سبب می‌شود که تحریکات جنسی در آن‌ها بی‌اثر باشد و از شوهر دلسرد شوند. چرا که با خود ارضایی شرطی شده‌اند تا در یک وضعیت خاصی که خود را تحریک می‌کنند به ارگاسم برسند و به هنگام نزدیکی به همسر خود به یاد رفتارهای خود می‌افتد و گمان می‌کنند تنها در آن شرایط می‌توانند به ارگاسم برسند. این حالت برای کسانی بیشتر است که قبل از ازدواج چنین وضع و حالتی را داشته‌اند.

کم شدن حافظه و قدرت یادگیری

ضعف اعصاب و کم شدن قدرت تحمل در برابر مسائل

خطر از بین رفتن پرده بکارت برای دختران بر اثر دست‌کاری زیاد

خلأ عاطفی، افسردگی، اضطراب و عدم اعتمادبه‌نفس

ضعف اراده و گرفتاری در اخذ تصمیم‌های لازم تا حدی که فرد را چون غلامی حلقه به گوش و دچار جنگ و جدال می‌سازد.

چطور تشخیص بدم که پردم سالمه

کاستی در اعتماد به ‌نفس به‌ خاطر دلهره و وحشت فرد در حین ارتکاب از بیم رسوایى.

درهم کوبیده شدن شخصیت فرد به خاطر سرزنش و تحقیر خود، به علت ارتکاب گناه

فراهم شدن زمینه بی‌مبالاتی به خاطر احساس دائمی گناه از عمل.

اضطراب دختران به خاطر وحشت آن‌ها نسبت به از دست دادن بکارت خود.

راه‌های ترک خود ارضایی دختران

برای انجام هر عملی پیش از همه اراده و تصمیم لازم است و در ترک خود ارضایی این مساله اهمیت بیشتری پیدا می‌کند. تلاش برای تقویت اراده از گام‏‌های مهم در ترک خود ارضایی است.

بعد از اراده و تصمیم راسخ به ترک خود ارضایی، اولین قدم در این راه پرهیز از دست ‏کاری با اندام جنسی است و بهترین راه گریز از این امر بودن در حضور دیگران و بیرون رفتن از خلوت و تنهایی خود است.

عدم پوشیدن لباس‏‌های تنگ و چسبان

پرهیز از نگاه کردن به مناظر، فیلم‏‌ها و تصاویر تحریک کننده

از شنیدن و خواندن مباحث و مطالب جنسی و حتی شوخی‏‌های تحریک‏ کننده و فکر در مورد آن‌ها دوری کنید و اوقات فراغت خود را با مطالعه، ورزش و برنامه‌های جمعی پر کنید.

هر کاری که شما را به فکر خود ارضایی بیندازد آن کار را سریع ترک کنید.

شب‌ها تنها نخوابید و یا در جایی بخوابید که فرصت انجام این عمل نباشد.

سلام تا وقتی چیزی وارد واژن نشود آسیبی نمی بیند برای اطمینان میتوانید به متخصص زنان و یا مامایی مراجعه کنید

سلام من و پشیمان هستم و برای اینکه ببینم پرده ام سالمه خودم معاینه کردم که یه چیزی مثل نیمه ماه و بی رنگ دیدم نمیدونم پرده بکارتم بود یا نه ؟ الان من پرده ام سالمه ؟ ترخدا جواب بدید من خیلی عذاب وجدان دارم

سلام به احتتمال زیاد مشکلی نداره دیگر نه معاینه کنید و نه دست بزنید. اون کار رو هم دیگه انجام ندهید

سلام من از ده سالگی خود ارضایی میکردم وتو یه خانواده مذهبی بزرگ شدم اما به ولله قسم نمیدونستم چیه وغریزه ای بود وحتی فکر میکردم که اگه روی دستمم مالش بدم این حس بهم دست میده اما از وقتی که فهمیدم دیگه نکردم وترک کردم الان 15سالمه اما اون موقع که نمیدونستم پرده بکارت چیه انگشتمو وارد واژنم میکردم خودکارم انداختم اما نه به فطر زیاد واقعا الان حالم خیلی بده از گریه خوابم نمیبره خوب دست خودم نبود از کجا باید میدونستم وقتی که نگاه کردم واژنمو دیدم پایینه سوراخ ادرار یه سوراخ کوچیک که لبه هاش تیغه ایی بود وبهم چسبیده بود دیدم دکترم نمیتونم برم چون تو خانواده ما کسی تنها بیرون نمیره ترو خدا کمکم کنید میخام بمیرم ر راحت شم

سلام اینکه فهمیدید کارتون غلطه و دیگه انجام ندادید خیلی خوبه. وضعیت فعلی پرده هم مشخص نیست و شما هم نمیتونید تشخیص بدید٬ برفرض اگر آسیبی هم دیده باشه (که احتمالشم خیلی کمه)٬ احتمالا جزیی باشه. الان هم لازم نیست دکتر برید٬ بعدا اگر فرصتش بود برای چکاپ سلامت سینه و رحم و تخمدان و واژن و … به متخصص زنان مراجعه کنید بررسی کند٬ وضعیت بکارت رو هم میفهمن. پزشک تشخیص میده که رابطه نداشتید. جای نگرانی نیست ٬ فکرای غلط رو دور بریزید. مشکلی نیست.

سلام نگران نباشید چون خون ندیدید و … احتمال اینکه پرده پاره شده باشه منتفی هست یا خیلی کمه اما چون بارها چیزی رو داخل کردید ممکنه ساییده شده باشه یا اسیب دیده باشه دکتر فقط برای سنین بالا نیست حتی کودکانم برای معاینه از نظر بهدات و سلامت و … باید مراجعه کنند. متخصص زنان یا مامایی کاری ندارند به چیزی فقط وظیفشون هست که معاینه کنند و نتیجه رو اعلام کنند پرده هم آخر دنیا نیست که این فکرها را می کنید

خیلی ممنون از اطلاعاتی خوبی و مفیدی که دراختیار ما گذاشتید واقعا ممنون خیلی مفید بودن.

سلام تشکر صددرصد آسیب میرسونه عوارض روحی و جسمی زیادی داره افسردگی٬کج خلق شدن و تندی٬انزواطلبی٬اعتیاد و وابسته شدن به اینکار٬ تیره شدن اندام جنسی٬ مشکلات جنسی و ارضانشدن در آینده برای سکس واقعی٬ آسیب به رشد اعضا و جوارح٬ مشکلات و ناراحتیهای گوارشی و مبتلا شدن به مثانه و روده تحریک پذیر و کولیت٬ تکرر ادرار٬ آسیب به مغز و قلب و معده٬ ریزش مو و پیری زودرس و …. اینکار را انجام ندهید حتما این کار را ترک کنید روش ترک هم دررسایت و سایتهای دیگر مانند dadashreza.com هست جستجو کنید

سلام اصلا نیازی نبود برای تست چیزی داخل واژن کنید کلا هیچوقت نباید چیزی داخل واژن کرد به متخصص زنان مراجعه کنید تا پاسخ قطعی بدهند خودارضایی رو ترک کنید مشکلاتش زیاد هست عوارض روحی و جسمی زیادی داره افسردگی٬کج خلق شدن و تندی٬انزواطلبی٬اعتیاد و وابسته شدن به اینکار٬ تیره شدن اندام جنسی٬ مشکلات جنسی و ارضانشدن در آینده برای سکس واقعی٬ آسیب به رشد اعضا و جوارح٬ مشکلات و ناراحتیهای گوارشی و مبتلا شدن به مثانه و روده تحریک پذیر و کولیت٬ تکرر ادرار٬ آسیب به مغز و قلب و معده٬ ریزش مو و پیری زودرس و …. اینکار را انجام ندهید حتما این کار را ترک کنید روش ترک هم دررسایت و سایتهای دیگر مانند dadashreza.com هست جستجو کنید

ممنونم از کمکتون..خیلی مطلب هاتون عالیه.

ممنون

سلام ببخشید اون متنی که تو سایتت نوشتی (جسم) منظورش چیه میشه بهمون بگین ممنون میشم

سلام جسم یعنی بدن تمام اعضای بدن بسته به ویژگیهای جسمی هر فرد ممکنه برای بخشی از بدن مشکل و اختلال ایجاد کنه. مثل قلب یا کلیه یا معده و سیستم گوارشی یا مثانه یا چشم …

سلام من وقتی بچه بودم از اهمیت پرده بکارت خبری نداشتم و الان خیلی پشیمانم آنموقع فقط مالش با واژن انجام میدادم و یه بار که این کار و کردم خونی ندیدم ولی وقتی ادرار کردم حس کردم خون بی رنگ دیدم ولی هر چی به واژنم نگاه کردم اثری از خون نبود آیا من اون موقع خون دیدم یا اینکه ادرارم بوده و خونی در کار نبوده؟و آیا پرده بکارتم سالم هست یا نه ؟

سلام همه دختران خونریزی ندارند. خونریزی هم فقط برای بکارت نیست از اینجا با قطیت نمیتوان پاسخ داد. میتوانید به متخصص زنان یا مامایی مراجعه کنی تا بررسی کنند. ضمنا اگر برفر ساییدگی هم داشته باشه پزشک تشخیص میده که به علت رابطه نبوده٬ پس مشکلی نیست

سلام و خسته نباشید.من امروز با نامزدم رابطه جنسی داشتم.و انگشت وسط رو تا بند دوم انگشت وارد واژنم کرد و بعد متوجه دو قطره خون شدم.هیچ درد و چیزی نبود.فقط اون دو قطره خون بود.من ترس زیادی دارم.نوبت دکتر و معاینه چند روز طول میکشد که برم.به نظر شما پرده سابیده شده یا کامل از بین رفته؟؟؟؟

سلام وقت عادت ماهانه کی هست؟ ممکنه پارگی یا ساییدگی جزیی در برخی ساعات باشه اما احتمال پاره شدن کامل کم هست. بستگی به نوع پرده و فاصلش داره

سلام خسته نباشید من هیچ رابطه ی جنسی رو نداشتم ولی وقتی دستم را تقریبا وارد واژن میکنم احساس میکنم خالی است میخوام بدونم یعنی من پرده ی بکارت ندارم لطفا جواب بدید

سلام ممنون . برای چی دستتون رو داخل واژن می کنید؟!!! این کار را دیگر انجام ندهید. همین کار ممکن است باعث آسیب زدن به پرده شود اگر چیزی وارد واژن نشده باشه بکارت مشکلی نداره برای تشخیص قعی میتوانید به متخصص زنان مراجعه کنید

سلام تروخدا جواب بدین من از وقتی کلاس ششم بودم متاسفانه در دسشوی و بطور ناخواسته دچار خودارضایی شدم و از انجای که اطلاعی در مورد بکارت نداشتم بکارم ادامه دادم و از روش های مختلفی خودارضایی کردم با پتو و بالش و دسته مبل و صندلی و در اخر فشار زیاد اب . اکنون به اذن خداوند با توکل بر او ای عمل وقیح را ترک کردم اما استرسی دارم که دیوانه شده ام و آیا امکان هست با فشار زیاد اب بر روی کلیتوریس (البته شاید برخی اوقات داخل واژن هم رفته باشد) پرده پاره شود و امروز که خودم را معاینه کردم البته فقط پاهایم را باز کردم و نگاه کردم دیدم که تکه گوشتی ضخیم در داخل واژن است که پایینش سوراخ است آیا این تکه گوشت بکارت است یا نه لطفا پاسخ دهید و امکان دکتر رفتن هم ندارم و بگویید که آن تکه گوشت ضخیم چیست ممنون ببخشد طولانی شد

سلام اینکه فهمیدید کارتون نادرست بوده و این کار غلط را دیگر انجام نمی دهید خیلی خوبه یکی عوارض این کاره غلط٬ تیره و سیاه شدن اندام تناسلی و در برخورد مواردتغییر حالت اون هست. اگر قبل از اقدام به اینکار به این شکل نبوده به احتمال زیاد بخاطر این عمل به این شکل دراومده جواب دقیق فقط با معاینه امکانپذیره. نه دست بزنید و نه نگاه کنید به احتمال ۹۹درصد پرده مشکلی نداره. اگر برفرض ساییدگی هم داشته باشید پزشک تشخیص میده که رابطه نداشتید به متخصص زنان مراجعه کنید تا بررسی کنند. دکتر هم فقط برای بکارت نیست. سلامت رحم و واژن و تخمدان و مثانه و … رو چک می کنند

سلام خسته نباشید میخواستم بدونم و معاینه توسط خود فرد چی بااین منوار بکارتم سالم یا نه ممنون

سلام اگر برفرض به بکارت هم آسیب نرسونه به قسمتهای دیگر بدن و روان آسیب میزنه. پس دیگر این کار را انجام ندهید و ترک کنید احتمال زیاد آسیب ندیده. اگر آسیب دیدگی جزیی باشه به مرور برطرف میشه اگر دست نزنید

سلام ترخدا جوابم بدید من چیزی هم داخل واژنم نکردم آیا پرده بکارتم سالمه ؟؟

سلام انشالله سالمه

سلام من یکبار ی چیز داخل واژن کردم و دوبار هم انگشت رو و بعدش تا پارسال با فشار خیلی زیاد آب الان خیلی خیییلی پشیمونم و استرس دارم و دیگه انجام نمیدم میشه کمکم کنید خیلی میترسم بکارتم آسیب دیده باشه و متاسفانه دکتر نمیتونم برم من خودم معاینه کردم و ی سوراخ دیدم فقط

سلام شما خودتان نمیتوانید تشخیص دهید. متخصص زنان باید بررسی کند. اینکه فهمیدید غلطه و دیگه انجام ندادید خیلی خوبه. بدون بررسی نمیتوان جواب داد اما به احتمال زیاد مشکل نداره٬ پزشک تشخیص میده که رابطه نداشتید.

سلام من ولی چیزی داخل واژنم نکردم خیلی میترسم که نکنه بکارتم پاره شده باشه امکان دکتر رفتن هم ندارم چطور میتونم خودم متوجه بشم که سالمه یا پاره شده؟‌

سلام خودتون نمی تونید تشخیص بدهید٬ متخصص زنان باید بررسی کند اگر چیزی داخل واژن نشده پس به احتمال زیاد پاره نشده

.سلام من ۲۱ سالممه لطفا جواب بدید خیلی نگرانم فقط خاستم با مالش انگشت باعث پایسکیه پرده میشود ؟ اگه شده ناراحتم مجبورم ازدواج نکنم می ترسم بخدا خود ارضایی می کنم پاره میشه لطفا

سلام این کار را دیگر تکرار نکنید حتی اگر برای پرده مشکلی پیش نیاد عوارض و مضرات خیلی زیادی داره بعدا در رابطه واقعی به مشکل بر میخورید. با خیال راحت ازدواج کنید

سلام من وقتی 13،14 سالم بود کلا از پرده بکارت و… چیزی نمیدونستم و این باعث شد ک وقتی حس و میلی ب رابطه جنسی داشتم مداد یا خودکار خود را درون واژنم ببرم الان بیش از 5 ساله ک هیچ چیزی درون واژنم نبردم پرده بکارتم میتونه پاره شه؟ لطفا کمک کنین?

سلام از اینجا نمیشه گفت. بستگی داره میتونید به متخصص زنان مراجعه کنید تا بررسی کنند

سلام با ضربه خوردن الت به واژن ممکنه پرده پاره بشه؟ ولی تا به حال خونی نیومده

سلام بستگی داره به متخصص زنان مراجعه کنید

سلام من ۱۳ ساله امه خودم رو با آب دوش ارضا میکنم هر وقت که میرم حموم الان ۲ هفته این کار رو انجام ندادم ولی وقتی به ناحیهام نگاه میکنم تیره شده و لابیا ها افتادگی دارن دقیق نمیدونم پرده بکارتم کجاست‌ و میترسم شاید سرزنشم کنید که با این سنم اینها رو میدونم اما من دارم پیشگیری میکنم از اتفاقاتی که قابل جبران نیست . به نظرتون به پرده ام آسیبی دیده چند وقته کمرم خیلی درد میکنه

سلام چیزهایی که گفتید با احتمال بالا از عوارض این کار هستند. ضعف کمر و تیرگی از عوارض این کار هستند. احتمال پارگی بکارت کم هست. حتی برفرض اگر به بکارت هم اسیبی نرسد به تمام اعضا و جوارح جسم و روح آسیب میزند . اگر ترک کنید و دیگر انجام ندهید ٬ اکثر عوارض بمرور برطرف خواهند شد به روانشناس اشنا به مسایل مذهبی مراجعه کنید تا برای ترک راهنماییتون کنند لطفا این کار را دیگر انجام ندهید.

با سلام عکسی که دو تصویر درکنار هم هستند؛سمت چپی هم بکارت سالم است؟

سلام تقریبا نه

سلام من چندبار مالش دادم و چیزی ب توش نکردم مشکلش چیه ب نظرتون پاره شده یا نع؟

سلام این کار را دیگر انجام ندهید مشکله چی چیه؟

در شب زفاف خونریزی اتفاق میوفته اگه مثل همین عکس اسیب دیده باشه؟

پزشک متخصص زنان باید بررسی کنند و نظر بدهند

سلام من هنگام عادت ماهوار خود ارضايى كردم و دو سال است كه خود ازضايى ميكنم اما اين عمل خود ارضايى در هنگام عادت ماهورام فقط سه يا چهار بار انجام شده ميشه بگويد پرده بكارت در اين حالت از اسيب ميبينت أما بدون داخل كردن چيزى به واژنم أين كار را كردم فقط مالش و بس خلاص

سلام اگر پرده آسیبی هم نبینه مجاز به انجام اینکار زشت نیستید انسان با دست خود به خودش آسیب وارد نمیکند دیگر انجام ندهید

سل من ۱۴ سالمه و خود ارضایی میکنم پیروز بعد اینکه خود ارضای کردم فقط با مالش اصلا چیزی توش نکردما بعد ۳ ساعت رفتم دشوری وقتی نشستم یه قطره خون اومد ازم یکمم شکمم در میگرف میشه گف پردم پاره شد

سلام سلام ان عمل بد و غلط را ترک کنید دیگر انجام ندهید عورض و مضرات زیادی دارد ممکن است بخاطر اختلالات قاعدگی و چیزهای دیگر باشد.به متخصص زنان مراجعه کنید تا بررسی کند

سلام خسته نباشید.من ۱۶سالمه ونزدیک ب سه سال هست ک خود ارضایی میکنم ولی تاحالاچیزی وارد واژنم نکردم بافشارشدید اب دوش وبامالش دست خودارضایی کردم من سه سال پیش اطلایی ب بودن پرده بکارت نداشتم و چندباربافشارآب دوش ب روی واژنم و قطره های اب ب تندی ب داخل واژنم ریخته ولی نمیدونم قطره های اب ب پرده بکارتم رسیده یانه و وقتی ک بادستم مالش میدادم ب تندی اینکار را میکردم و چون اطلایی از بودن پرده بکارت نداشتم روزی چندبار خودارضایی میکردم و برای اینکه معاینه کنم چندبار واژنم راباز کردم و دیدم ک پایین تراز سوراخ ادرار ی سوراخ متوسط ن خیلی کوچک ونه خیلی بزرگ داخل واژنم هست ک ی خط هم کشیده شده ب بالا ب طرف سوراخ ادرارشبیه عدد ۷هست سوراخ. خواستم بدونم ک خودارضایی بادوش آب و بامالش دست و باز کردن واژن برای معاینه باعث پارگی پرده بکارتم شده توروخدا جوابم بدین این روزا شده جهنم برام خیلی اظطراب دارم اصلا حالم خوب نیست یکبارم میخواستم خودکشی کنم بخاطر این موضوع خیلی میترسم ک پرده بکارتم آسیب دیده باشه خواهش میکنم ازتون جوابم بدین امکان رفتن برای معاینه هم ندارم توروخدا جوابم بدین🙏

سلام احتالا مشکلی پیش نیمده ان عمل بد و غلط را هم ترک کنید دیگر انجام ندهید عورض و مضرات زیادی دارد. کار غلط و نادرستی هست

سلام خسته نباشید پرده ای که دارای اسیب دیدگی یا ساییدگی داشته باشه برگه سلامت بهش میدن یا ن اگر بدن توش ذکر میشه این اتفاق بخاطر رابطه نبوده???

سلام اگر بخاطر رابطه نبوده به احتمال زیاد میدن

سلام میشه به ایمیل من پیامی بدید تا عکسی براتون بفرستم تا مطمئن بشم پارگی پرده رخ نداده در هیچ صورتی نمیتونم به پزشک مراجعه کنم و تا بحال دخول انجام نشده

سلام در تلگرام پیام دادید؟

سلام من در ۱۳،۱۴سالگی انگشتم را وارد واژنم میکردم ولی نه دردی داشت چته خونی اومد خدارو شکر این عادتو ترک کردم الان ۱۶سالمه من تازه چند روزه فهمیدم که بکارت چیه واز اون موقع تا الان اون کار رو انجام ندادم آیا ممکن هست که پردم پاره شده باشه ؟ واینکه همه‌ی بکارت ها سوراخشون دایره هست آخه من نگاه کردم دایره ای نبود،ما رسم نداریم که قبل از دواج بریم پیش دکتر متخصص برای سلامت پرده اگه با انگشت ساییدگی یا پاره شده باشه شوهرم می‌فهمه ؟ترو خدا بهم بگین خیلی استرس دارم این چند روزه ممنون میشم کمکم کنید .

سلام

به متخصص زنان مراجعه کنید تا بررسی کنند . تشخیص میدن که رابطه نداشتید

سلام من یه سوالی داشتم.من یک ماه پیش از سر نادانی،چیزی در وازن خودم فرو بردم و اینکار رو برای ۴ روز پشت سر هم انجام دادم.آیا ممکن است پرده من پاره شده باشد؟ من خیلی نادان و احمق بودم و الان خیلی می‌ترسم.لطفا پاسخ دهید

سلام به متخصص زنان مرجعه کنید تا بررسی کنند و پاسخ قطعی بدهند.

ممنون و تشکر از مطالب خوبی که ارائه دادید

ممنون

سلام خسته نباشید من بچه بود اطلاعی از بکارت نداشتم خیلی بچه بودم یادم نیس به بکارتم زدم الان خیلی ناراحتم میخواستم بدونم ممکنه اسیب دیده باشه یا نه خودم یه بار نگاه کردم بکارتم ۸ ۷ این مدلی بازع توش یه حلقه مانند بازع توروخداا راهنمایی کنید

سلام دست نزنید و بررسی نکنید. برای تشخیص به متخصص زنان مراجعه کنید. تشخیص میدن که رابطه نداشتید

سلام من قسمت بیرونی واژنمرو باخودکار مالیدم فرو نبردم احساس سوزش کردم ینی پردم پاره شده البته من عفونتم دارم میش کمکم کنید

سلام دیگر این کار مضر و بد را انجام ندهید. عوارض و مشکلات زیادی دارد پرده احتمالا مشکلی ندارد برای بررسی به متخصص اورولوژی و متخصص زنان مراجعه نمایید

سلام من یه دختر ۱۳ ساله هستم و یه روز از سر کنجکاوی و نادونی،تو حموم ژیلت  رو برداشتم و دسته‌اش رو داخل واژگان کردم.این کار رو برای ۴ یا ۵ رو انجام دادم ولی الان که فهمیدم اشتباه کردم،دیگه انجام نمی‌دم.ولی من خونی ندیدم  و حتی اون ماده از واژن‌ام  خارج نشد.این قضیه برای یک هفته پیشه آیا امکانش هست من در بزرگسالی دچار مشکلاتی در ازدواج بشم؟با همسرم؟یا پرده‌ام پاره شده باشه؟لطفا پاسخ بدید من خیلی نگران هستم.و اینکه حتما باید به پزشک مراجعه کنم؟خواهش می‌کنم پاسخ بدید😢

سلام بدون بررسی نمیشه گفت. احتمالش کمه. برای بررسی دقیق میتواانید ببه متخصص زنان مرجعه کنید. تشخیص میدن که رابطه نداشتید برای ازدواج مشکلی نخواهید داشت

خیلی خیلی ممنون واقعا تشکر می‌کنم دیگه نگرانی ندارم واقعا تشکر می‌کنم از مقاله خوبی که نوشتید

ممنون

سلام خسته نباشید اما متاسفانه سر یک کنجکاوی زیاد به خاطر اینکه هیچگونه حسی درم ایجاد نمی شد و حس می کردم که واقعا چرا من نمی توانم حسی داشته باشم یه دفعه دیدم کمی قطه خون که امگار دستت رو سوزن زده باشی و یه کوچولو خون امده باشد اینجوری بود و همش حس بدی دارم و فکر می کنم سر این مسئله زندگی خودم رو نابود کردم آیا این امکان دارد که پرده بکارتم پاره شده باشد؟ اگه میشه سریع جواب بدین خیلی نگرانم واقعا دیگه از خودم متنفر شدم و همش گریه می کنم از رفتن به دکتر چه الان و چه در زمان اذدواج و گفتن اینکه باکره نیستم به شدت می ترسم به نظرتون چی کار کنم؟ آیا پرده پاره شده؟

سلام اگر چیزی داخل نشده مشکلی ندارد. اگر برفرض کمی ساییدگی جزیی هم داشته بباشد بمرور برطرف میشود ضمنا پزشک تشخیص میدهد که رابطه نداشتید٬ مشکلی نیست. این کار نادرست را هم دیگر انجام ندهید حتی برای کنجکاوی و کشف و یافتن چیزی٬ باعث اعتیاد میشود که ممکن است ترکش سخت باشد. و مضرات و عوارض خیلی زیادی دارد

سلام دخول الت پسر ۶ ساله به داخل واژن دختر ۵ ساله بدون درد و خونریزی ممکنه باعث پاری بکارت شده باشه؟

سلام به متخصص ونان یا مامایی مراجعه کنید تا بررسی کنید

سلام من چند وقت پیش بخاطر یبوست دلدرد شدیدی داشتم ووقتی به سرویس رفتم فشار زیادی بهم وارد شده بود و یبوستم برطرف شد اما من وقتی بعد از چند ساعت دوباره سرویس رفتم توی شرتم چند قطره به رنگ قهوه ای دیدم وقتی هم داشتم کارم رو انجام میدادم یه چیز قزمز خیلی کوچیک از واژنم بیرون اومد حالا پرده بکارتم سالمه؟؟ ممنون میشم جواب بدید

سلام وقتی کاری نکرردید و چیزی داخل واژن نشده پس پرده مشکلی ندارد به پزشک متخص زنان و متخصص اورولوژی مراجعه کنید که بررسی کنند بخاطر اختلالات قاعدگی و رحم بوده یا روده یا مجاری ادرار و یا چیز دیگر

سلام من مثل خانومی که بالا گفتن شدم اما خود ارضایی با مالش هم داشتم و چیزی وارد واژنم نشده امکان پارگی هست؟؟

سلام احتمال پارگی کمه اما ۱۰۰درصد برای تمام بدن و روان ضرر داره و عوارضش زیاد هست. دیگر این کار را نکنید. سعی کنید ازدواج کنید

سلام احتمالش خیلی کمه اما ۱۰۰درصد به بدن و روان ضرر میزنه و عوارض زیادی داره. دیگه انجام ندهید

سلام. من 18 سالمه و چند بار انگشتمو از سر کنجکاوی داخل واژنم کردم. ولی هیچ خونی ندیدم. و الانم خیلی میترسم که بکارتم نباشه. و نمیتونم به پزشک برم. اگه میشه کمکم کنین

سلام احتمالش کمه لازم نیست کاری بکنید بعدها هر موقع تونستید به متخصص زنان مراجعه کنید تا بررسی کنند. پزشک تشخیص میده رابطه نداشتید پس مشکلی نیست

اگه مایع منی خارج شده باشه یعنی بکارت پاره شده؟

دخترها منی ندارند اون مایع در اثر تحریک یا ارضا خارج میشه یک آب موقع تحریک شدن هست که باعث مرطوب شدن واژن میشود که در برخی ممکن است زیاد باشد و معمولا بی رنگ و شفاف است. این آب غسل لازم ندارد آب دیگر معمولا بعد از ارضاشدن زن و یا به سبب رابطه خارج میشود که معمولا شفاف نیست. با خروج این آب بنا به نظر اکثر مراجع غسل بر انسان واجب میشود ربطی هم به بکارت نداره

پس یعنی بکارت سالمه؟

اینکه کاملا سالمه یا ساییدگی جزیی داره یا نه رو باید متخصص زنان بررسی کنه بعدها هر موقع تونستید به متخصص زنان مراجعه کنید تا بررسی کنند. پزشک تشخیص میده رابطه نداشتید پس مشکلی نیست

ممنون از راهنمایی تون. مطالبتون خیلی عالین🌸

ممنون

سلام… من یه مدته که نزدیک 1 ساله که گاهی اوقات تحریک میشم و دهانه واژن خود را مالش میدم زیر پتو… حتی به تندی و با فشار زیاد هم اینکارو میکردم… ولی الان دیگه نمیکنم و 16 سالمه… من خیلی میترسم پرده بکارت پاره شده و حتی یه بار ازم خون اومد ولی بدون درد بود امکان رفتن پیش دکتر یا متخصص زنان را هم ندارم… لطفا بگین که اتفاقی نیفتاده… من خیلی دلهوره دارم و میترسم که اتفاقی افتاده باشه… توروخدا جواب منو هم بدین.. راستی آیا پاره شدن پرده بکارت در آینده فرد نمیتونه بچه دار بشه؟؟

سلام دیگه انجام ندهید که عوارض و مضرات زیادی داره و خیلی آسیب زا هست . احتمالش خیلی کمه باید دید خون بکارت بوده یا قاعدگی و یا … . بعدها میتونید به پزشک مراجعه کنید. اگر ساییدگی جزیی هم داشته باشه تشخیص میدن که رابطه ای نداشتید. پس مشکلی نیست . ربطی هم به بچه دار شدن نداره

سلام ببخشید یه بار بعد از پریودیم روز هشتم یه چند قطره خیلی کم خون افتاده بود رو شلوارم از اون روز به بعد خیلی ترسیدم و اون کار رو نکردم به نظرتون پرده ی من سالمه؟ من به طبق همین چیزا که می گن اینه بزارید نگاه خودتون کنید و می تونید پرده بکارتتونو ببینید این کار رو کردم اما پرده من اون پره هاش نا میزون بود وقتی دیدم خیلی ترسیدم !!!؟

سلاام دیگ این ککار غلط و مضر را انجام ندهید که عوارض زیادی دارد و مشکلاتی برای بدن ایجاد میکند پرده به احتمال زیاد مشکلی نداره. اینه لازم نیست دست هم نزنید. فقط پزشک متخصص زنان میتواند بررسی کند

من یبار از کنجکاوی انگشتم تو واژنم کردم ن درد داشتم ن خون ریزی ولی بازم میترسم ک شاید پرده بکارتم اسیب دیده باش اگ میشه جوابمو بدین ک اسیب دیده یا نه

سلام معلوم نیست به احتمال زیاد مشکلی نداره. بعدا میتوانید به متخصص زناان مراجعه کنید تا بررسی کنند.. این کار را هم دیگر انجام ندهید

سلام از وقتی هم یادم میاد شکل ظاهریش تغییری نکرد خیلی استرس دارم یعنی من باکرگیم رو از دست دادم؟ اگه کسی بکارتشو بدون را.. از دست بده یعنی باکرگیشو از دست داده؟ میشه بگید چند درصد احتمال پاره شد بکارتم هست؟ خیلی ممنون میشم جواب بدید دارم از استرس میمیرم

سلام دیگر هیچوقت اینکار را انجام ندهید احتمالش کمه اما غیر ممکنم نیست اما پزشک تشخیص میده که رابطه نداشتید دیگر دست نزنید

هیچوقت دیگه اینکارو انجام نمیدم ممنون خیالم راحت شد

و اینکه کسی که رابطه نداشته ولی پردش پاره شده باشه باکره حساب میشه؟

بستگی داره تشخیص قطعی فقط با بررسی حضوری پزشک متخصص زنان حاصل میشه

سلام با مراجعه به پزشک میشه تشخیص داد که پرده بکارت در اثر خود ارضایی و فرو کردن انگشت ب واژن در اثر ناآگاهی بوده ؟ میشه اثبات کرد ک رابطه ای نداشتم و فقط در اثر وارد کردن انگشت ب واژن بکارتم آسیب دیده ؟ گواهی سلامت میدن ؟

سلام

پزشک متخصص تشخیص میده که رابطه نداشتید.

سلام کسی که رابطه نداشته باشه تا الان ولی پرده ی بکارتش پاره شده باشه باکره حساب میشه؟ چون یه جایی خونده بودم کسی که بدون رابطه به دلایل مختلف مثل ورزش سنگین و پرده ی بکارتش پاره شده باشه باکره حساب میشه…. و اینکه پزشک تشخیص میده پرده ی بکارت با رابطه پاره شده یا با ؟ ممنون میشم کامل توضیح بدید

سلام پزشک متخصص زنان باید بررسی کند تشخیص هم میدهد که بر اثر رابطه بوده یا نه

سلام کسی که بر اثر خودارضایی پرده ی بکارتش پاره شده باشه پزشک زنان تشخیص میده که بر اثر رابطه نبوده یا نه؟ و برای ازدواج مشکل پیش نمیاد؟

سلام معمولا بله پزشک تشخیص میدهد رابطه نداشتند

سلام کسی با خود ارضایی بکارتش پاره شده باشه باکره حساب میشه؟ اگر با رابطه نبوده باشه چون یه جا خواندم باکره به کسی میگن که تا الان رابطه ای با کسی نداشته باشه و اگر بدون رابطه بکارتش رو از دست داده باشه باکره حساب میشه چون با هیچ کسی رابطه نداشته

سلام معمولا پزشک تشخیص میدهد رابطه نداشتند

سلام پزشک کاملا تشخیص می‌دهد که پارکی پرده به دلیل خودارضایی بوده یا رابطه؟ اگر کسی با خودارضایی بکارتش پاره شده باشه و رابطه نداشته پزشک تشخیص میده؟و برای ازدواج مشکلی پیش نمیاد؟ لطفا کامل توضیح بدید می‌دونم برای تشخیص قطعی باید به پزشک مراجعه کرد ولی شما لطفاً فقط بگید که پزشک مشخص میکنه که بر اثر خودارضایی پرده ی بکارت پاره شده نه رابطه؟و اینکه کسی بدون رابطه با کسی و فقط در اثر خودارضایی پرده ی بکارتش رو از دست داده باشه باکره حساب میشه چون به مطالعه کردم گفته بود باکره با خانم هایی میگن که رابطه ای نداشته باشند لطفا بگید خیلی ممنون از راهنماییتون ،لطفا کاملا توضیح بدید چون امکان رفتن به پزشک زنان رو ندارم

سلام معمولا بله پزشک تشخیص میدهد رابطه نداشتند

سلام ببخشید من می خواستم یه سوال بپرسم ازتون من مدت ها بود که خود ارضایی داشتم و الان یه یک ماهی میشه که ترکش کردم خود ارضایی من اینجوری بود که یه وسیله یا پتو رو وسط دوتا رانم البته شلوار تنم بود می زاشتم و اینو و اونور تکون می خوردم تا اینکه یه حسی بهم دست می داد بعد از اون حس دیگه می رفتم دستشویی و می دیدم کع ترشح زیادی از بدنم بیرون کرده …. بعد الان وقتی می رم دستشویی وقتی دارم دستشویی می کنم یه احساس درد و سوزش رو دارم و وقتی هم که دستشوییم تموم میشه و خودمو می شورم تا یه مدت طولانی مثل ۳۰ تا ۵۰ دقیقه یه درد بین سوزش و مثل اینکه اب روی یه زخم بریزی دارم البته بیشتر وقت ها هم ترشحم زرده می خواستم بدونم ببینم اینا علاعم همون خود ارضایی بوده که انجام دادم یا اینکه ممکنه نشون دهنده این باشه که پرده بکارتم پاره شده باشه ؟؟؟ تو رو خدا جواب منو بدید من خیلی ناراحتم و کاملا پشیمونم خواهش می کنم جوابمو بدید اخه مامانم قراره ببرم پیش یه دکتر زنان ببینم که این نشونه چیه و من خیلی می ترسم وقتی داره معاینم میکنه بفهمه که خود ارضایی داشتم ایا ممکنه که بفهمه؟؟؟؟؟

من وقتی که دهانه های واژنم رو نگاه کردم یه چیزی مثل عکس که صاف باشه نیست یه سری برامدگی ها وجود داره و یه جوری مثل اینه که یه قسمتی ازش روی یه قسمته دیگه ای باشه … خواهش می کنم بگید که ببینم الان من سالمم یا نه تو رو خدا جوابمو بدید

سلام ضرر و عوارض این کار غلط برای خودتونه. چه کسی بفهمه چه نفهمه فقط به خودتون آسیب میزنید. خیلی خوببه که ترک کردید و دیگه انجام نمی دهید. بدون برروسی و معاینه نمیتوان علت را گفت٬ ممکنه بخاطر اختلالی باشه که در بدن به وجود امده باشه ممکنم هست هیچ ربطی به اون کار نداشته باشه با توضییحاتی که دادید ظاهرا پرده مشکل خاصی نداره

سلام من بعضی مواقعه مستقم واژنم میزارم زیر لوله پر فشار اب ممکنه پردم اسیب دیده باشه

سلام از جانتون سیر شدید یا میخواهید آیندتون رو تباه کنید که این کار غلط را می کنید؟! دوست دارید به عوارض و مشکلات و مضراتش گرفتار شوید؟ از جمله عوارضش مشکلات گوارشی و اادراری و پوکی استخوان و پیری زودرس و افسردگی و مشکلات ارضانشدن در رابطه جنسی طبیعی هست. که برای هر کسی بنا به شرایط عورض آشکار خواهند شد. این کار غلط و نادرست و گناه بزرگ را لطفا دیگر انجام ندهید و ترک کنید.

وضعیت دقیق پرده هم با بررسی توسط پزشک زنان مشخص میشه

سلام ببخشید من از سر کنجکاوی انگشتم رو وارد واژن کردم هیچ خون ریزی هم نداشتم فقط یکم سوزش داشتم .. یروز ک معاینه کردم خودمو شکل پردم خیلی عجیب بود سوراخش گشاد بود ینی پاره شده ؟ امکانش هست؟

سلام معاینه باید توسط متخصص زنان انجام بگیرد نه شما. هم وارد نیستید هم مممکن است برای پرده مشکلی پیش بیاید

من تازه نامزد کردم ، نامزدم بامن معاشقه کرد ولی هیچ دخولی انجام نداد ولی سر انگشتشو وارد واژنم کرد کاملا انگشتشو وارد نکرد من اجازه ندادم چون خیلی دردم گرفت و یکم سوزش داشتم الان من پردم آسیب دیده؟

سلام

وضعیت دقیق پرده با بررسی توسط پزشک متخصص زنان مشخص میشه. شما نمیتوانید تشخیص بدهید

سلام.من از سر کنجکاوی انگشتم رو وارد واژنم کردم ممکنه پرده بکارتم اسیب دیده باشه؟؟؟؟تو رو خدا جواب بدید خیلی استرس دارم

سلام کار غللط و اشتباهی هست دیگر هیچوقت انجام ندهید احتمالش کمه . نتیجه قطعی با بررسی توسط متخصص زنان ممکن هست

سلام ترو خدا جواب من رو بدین من تقریبا یه سال پیش با استفاده از شیء بزرگ تر از خودکار یکم فقط بزرگ تر اون رو داخل واژنم کردم خدا منو لعنت کنه و بعدش روی اون خودکار یکمی خون بود بعد پرده بکارت من بنظرم از نوع تیغه ای هستش بعد از اون کار الان که توی آینه میبینم احساس میکنم یکی از سوراخای پردم بزرگ تر از اون یکیه و من خیلی میترسم که پردم پاره شده باشه و اینکه در آینده بهم گواهی بکارت رو ندن ترو خدا جوابمو بدین😭

سلام. شما نمیتونید تتشخیص بدهید٬ پپزشک متخصص باید بررسی کند٬ شاید پاره نشده باشد. پارگی کامل هم با پارگی جزیی متفاوت هست. پزشک تشخیص می دهد که رابطه نداشتید

سلام من مهدثه هستم من دوتا انگشتمو داخل واژنم کردم ورفت داخلش امکانش هست که پرده بکارتم پاره شده باشد

سلام خییلی کارغلط و نادرستی هست. پاره هم نشده باشه ضرر و عوارض زیاد دیگه ای داره. دیگه نکنید خواهشا احتمالش ممکنه اما نه ۱۰۰درصد. به متخصص زنان مراجعه کنید تا بررسی کنند

سلام من به مدت ۲سال می کردم با مالش به هیچ عنوان هم چیزی داخل واژنم نکردم الان خیلی میترسم امکان داره شدن پردم وجود داره الان دو هفته هم هست که این عملو انجام ندادم

سلام لطفا ترک کنید و این کار غلط و نادرست را دیگر انجام ندهید٬ ضرر و عوارض زیادی داره. فعلا پرده مشکل نداره اما اگر تکرار کنید ممکنه مشکلاتی پیش بیاد

سلام من یه بار اتفاقی انگشتم رو کردم داخل ولی نمی دونم پرده بکارتم سالمه یا نه وبرام سواله که چند روز طول می کشه تا خود ارضایی رو از خودم دور کنم و انجام ندم و خود ارضایی روی بچه دار نشرن تاثیر می زاره یعنی باعث میشه بچه دار نشم

سلام عوارض مختلفه و روی هر کسی تاثیر خودش را با توجه به خصوصیات اون فرد میذاره٬ نازایی هم یکی از عوارضشه و ممکنه روی یک فرد تاثیر بذاره و باعث نازایی بشه٬ اما باعث نازاییی در فرد دیگه نشه و عوارض دیگه ای بر جا بذاره. در کادر جستجو سرچ کنید. چند مطلب در این زمینه هست. در بخش نظرات توصییه ها رو هم گفتم این سایت : dadashreza.com هم مفیده

سلام من ۱۵ سالمه لطفا جواب بدید من دو سال پیش از رویکنجکاوی وارد واژن خود کردم . بعد هر چند بار انگشتمو داخل میکردم ولی الان ۱ سال هست ترک کردم الان خیلی میترسم پردم پاره شده باشه امکان رفتن به متخصص هم ندارم میشه شما جواب بدید خیلی نگرانم

سلام بدون بررسی نمیتوان پاسخی داد٬ اما اگر دیگر چیزی داخل نکنید اگر آسیبی دیده باشه بمرور وضعیتش بهتر میشه و پزشک هم تشخیص میده که رابطه نداشتید.

خیلی ممنون امروز حتما به پزشک میرم ممنون تز لطفتون

سلام خسته نباشیدمن درسن کم بچه بودم ونادانی کردم اصلانمیدونستم پرده بکارتی وجودداره یادمه رفتم دسشویی وخون اومده بودیکمم زیرشکمم دردمیکرد ولی یادم نیس اصن ک دوران قاعدگیم بودیانه من واقعاالان تغییرکردم وفکرکردن ب گذشته روانیم کردع ب طوری ک خواب راحت ندارم وهرلحظه گریه میکنم ب۳تا دکترمراجعه کردم اولیه ب من گف ک دوقسمتش اسیب دیده ومن چون نگران بودموگریه کردم گف برای ازدواج ب من مراجعه کن فکرکردم شایدواس پولشه ک اینطوری میگ رفتم پیش ی دکتردیگ گف ک سالمه وحلقویه ب ی دکتردیگم مراجعه کردم گف سالمه وارتجاعیه واقعاسردرگمم خستم ازهمه چی تروب خداقسم کمکم کنید من الان دانشجوام ودوس دارم فکرم ب سمت هدفم متمرکز شه ولی فکرم درگیره

سلام اینکه الان بفهمید وضعیتش چطور هست هیچ فرق و تاثیری نداره. بفهمید یا نفهمید فرقی نمیکنه. با توصیفی هم که کردی فکر نمیکنم مشکل خاصی داشته باشه. با خیال راحت روی هدفتون تمرکز کنید.

سلام من 17 سالمه با همسرم ک برای بار اول سکس کردیم درد شدید داشتم الان سه روزه ک واژنم درد میکنه و گاهی مقداار کمی خون دور واژنمه ایا عادیه؟؟ خدمو انگشت کردم خیلی درد بدی توی واژنم پیچید من خیلی نگرانم

سلام همیشه وقتی چیز مشکوکی می بینید یا دردی دارید به پزشک و حکیم مراجعه کنید تا بررسی و درمان کنند٬ درباره وضعیت شما هم بدون برررسی نمیتوان پاسخی داد. ممکنه بخاطر نوع بکارت و واژن باشه . به متخصص زنان یا مامایی مراجعه کنید تا بررسی کنند.

سلام. اگه بکارت به علت خودارضایی پاره شده باشه ن رابطه گواهی سلامت میدن یا ن؟

سلام بستگی داره٬ به متخصص زنان مراجعه کنید بررسی کنند.

سلام وقت بخیر ببخشید من کجا میتونم با شما حرف بزنم چون چندتا سوال برام پیش اومده اگه راهنماییم کنید خیلی ممنونتون میشم واقعا چند روزیه فکر و ذهنم خلیی درگیره

سلام تلگرام

@vivionii

سلام. اگه چیزی حدود 5 سانت داخل واژن شده باشه باعث پاره شدن بکارت میشه؟

سلام به این شکل و بدون بررسی نمیتوان گفت٬ بستگی به نوع پرده و …. دارد. برفرض بکارت سالم باشد با عوارض و آسیبهایی به کل بدن و روان میزند چه می کنید؟ محروم شددن از لذت و ارضای طبیعی در رابطه واقعی٬ رشد نکردن صحیح بدن٬ لاغری و رفتن رنگ بدن٬ پیری زودرس و پژمردگی و افسردگی٬ مشکلات گوارشی و ادراری٬ تیره و زشت شدن آلت جنسی٬ بوی بد واژن و ….ده ها عوارض و مشکلات دیگر که در آينده برایتان آشکار می شود و باید با آنان و انواع مختلف بیماری دست و پنجه نرم کنید.

سلام ممنون از اطلاعاتتون من الان چنددددددددددین ساله ک و جدیدا متوجه شدم ک خیلی مشکلات رو ایجاد میکنه ینی هیچ جوره نمیشه اون مسکلات رو برطرف کرد مثل سرد بودن با همسر یا ارضا نشدن تو رابطه جنسی

سلام به هر روشی که باشه عوارض و ضررهای بی شماری داره٬ هر چه زودتر ترک کنید.

سلام وقتتون بخیر میخواستم بدونم اگر کسی به دلیلی غیر از رابطه پرده ی بکارتش آسیب دیده باشه گواهی میدن ؟ و اینکه کسی ک پرده بکارتشو با رابطه از دست داده باشه دیگه باکره حساب نمیشه یا هر کسی که به هر دلیلی بکارتشو از دست داده چون فکر میکنم باکرگی یعنی کسی ک تا الان رابطه نداشته پس کسی ک با خودارضایی یا تامبون و ورزش و … بکارتشو از دست داده باشه باکرست میشه بگید؟

سلام وقت بخیر باید به پزشک متخصص زنان مجرب و حاذق مراجعه کنید تا بررسی کنند. پزشک میتواند تشخیص دهد که رابطه نداشتید.

سلام من در ۱۱ سالگی زمانی ک نمیدونستم بکارت چیه خودارضایی کردم که روزی هزار بار به خودم فحش میدم که چرا چنین کاری رو کردم الان سالهاست ک میگذره و من خیلی وقته که خودارضایی نمیکنم الان هم کلی خواستگار دارم و همشون رو رد میکنم من تا الان هیج رابطه ای نداشتم میترسم ک ازدواج کنم بعد بگن تو باکره نیستی و … میشه بگید آیا پزشک تشخیص میده که پرده ی بکارت در اثر رابطه پاره شده یا نه؟ و اینکه گواهی میدن ؟ من باکره ام؟ چون تا الان هیچ رابطه ای نداشتم میشه لطفا به تمام سوالات من پاسخ بدید چون خیلیییی استرس دارم و امکان رفتن به پزشک هم ندارم

سلام بسیار کار غلطی کردید که ازدواج را فقط بخاطر این فکر نادرست تاخیر انداختید و خواستگار رد کردید. اینکه دیگران چه بگویند اصلا مهم نیست. دیگر تاخیر نیندازید و خواستگار را بخاطر این موضوع رد نکنید. اصلا معلومم نیست که آسیبی به بکارت رسیده باشد٬ پزشک متخصص تشخیص می دهد که رابطه نداشتید مشکلی نیست.

سلام خسته نباشید ممنون از مطالب خوبتون ببخشید میشه بگید ک امکان داره کسی که بکارتش از دست رفته باشه یا ساییدگی داشته باشه بعد از ۱۰ یا ۲۰ سال دوباره به حالت اولش برگرده؟و توی این ۱۰،۲۰ سال هم رابطه ای نداشته باشه و بکارتشو در اثر خودارضایی از دست داده باشه میشع بگید امکان داره؟ و اینکه میشه بگید قدیم ها ک خیلی بر داشتن بکارت دختران تاکید داشتن و اون موقع هم که پزشکی تا این حد پیشرفته نبود که تشخیص بده بکارت با چی پاره شده ، چطور اکثرا ازدواج میکردن؟یعنی هیچکسی قدیم خودارضایی نمیکرد؟یا مثلا اگه ضربه ای میخورد و بکارت پاره میشد چی؟

سلام گذشت زمان تاثیری نداره٬ فقط بعضی ساییدگی های کم بعد از ۱ یا ۲ سال بهتر میشوند. باید دید اصلا بکارت پاره شده یا نه٬ شاید مشکلی نداشته باشه. به متخصص زنان مراجعه کنید بررسی کنند تشخیص میدن که رابطه نداشتید. قدیم در سن مناسب ازدواج میکردند٬ مثل الان فاصله بلوغ تا ازدواج زیاد نبود٬ دختر و پسر وقتی بالغ می شدند ازدواج میکردند در نتیجه این موارد و مشکلات خیلی کم بود. بررسی بکارت به اون صورت نیاز به علم روز ندارد٬ ماما ها طبق تجربه در این مورد استاد بودند. عوارض و مضرات این کار غلط و نادرست زیاد هست٬ اگر حتی موضوع بکارت هم نبود نباید انجام بدید. جز مشکلات و عوارض و بیماری و … چیز دیگری ندارد٬ باید سالها با حسرت و پشیمانی زندگی کنید. لطفا دیگر انجام ندهید.

سلام. اینکه میگن باید آزمایش بکارت داده بشه زمان ازدواج اجباریه و باید حتما انجام بشه؟ اگه نه چرا پس این آزمایشو گذاشتن؟!!!

سلام اختیاری هست٬ اجباری نیست

سلام من دختری بیست ساله هستم مدتی خارش وازن داشتم با انگشت و ته خودکار شروع کردم به خاراندن واژن مقداری انگشت و خودکار را فرو بردم ایا ممکن است بکارت من پاره شده باشه میترسم و خجالت میکشم برم معاینه لطفا راهنمایی کنید

سلام اگر برفرض اسیبی هم دیده باشد کم هست که بهه احتمال زیاد مشکلی ندارد. مبدون بررسی نمیتوان جواب دقیقی داد٬ تشخیص هم میدن که رابطه نداشتید جای نگرانی نیست. باید علت خارش را فهمید و برطرف کرد٬ خاراندن فایده ای ندارد. اگر درمان نشود ممکن است بدتر شود. به متخصص زنان مراجعه کنید که علت خارش را بررسی کند٬ هنگام چکاپ به او بگویید دهانه واژن و بکارت مشکلی ندارد؟

سلام ، خسته نباشید ، من ۱۵ سالم هست تقریبا یک سال پیش از روی کنجکاوی انگشت اشاره م رو داخل واژنم کردم ، رابطه ای هم برقرار نکردم تا الان ، بعد الان به خاطر این کار زشتم عذاب وجدان گرفتم ، و میترسم به خانواده ام بگم ، تازه متوجه شدم اهمیت پرده ی بکارت رو ، دقیق یادم نمیاد چند بار وارد کردم ، ولی خیلی میترسم پرده ام پاره شده باشه ، بیشتر از اینده ام میترسم ، میشه بگین پرده ام پاره شده یانه ، یه بار نگاه کردم خیلی شبیه پرده های پاره شده بود ، از اون وقتی که متوجه اهمیت پرده ی بکارت شدم دارم گریه میکنم ، می خوام بدونم راهی به جز رفتن به پزشک داره ، وسوالی که دارم این هست که افراد خودشون به تنهایی میتونن برن پزشک برای معاینه ، یا باید با خانواده برن ، چیزی که خودم دیدم وسط کلا پاره بود، جواب بدین ممنون میشم

سلام مشکلی نیست٬ بله میتونید تنها به پزشک متخصص زنان مراجعه کنید٬ باخانواده هم میتوانید بروید میتوانند سلامت واژن و رحم و تخمدان را هم چک کنند. تشخیص هم می دهند که رابطه نداشتید. جای نگرانی نیست . ترس از آینده هم بیمورد هست٬ آینده زیباست ٬ تلاش کنید برای ساختن آینده زیباتر.

سلام تورو خدا جواب بدید من چن ساله که میکنم واقعا از وجود پرده بکارت اطلاع نداشتم از‌ وقتی فهمیدم یه روز خوش ندارم دارم دیوونه میشم خودم تو اینه نگاه کردم پارگی تو ساعت ۹ و ۳ دیدم البته زیاد واضح نبود نمیدونم اینجوری فکر میکنم یا واقعی خواهش میکنم ازتون بهم بگید ایا پزشک میتونه تشخیص بده که من رابطه جنسی نداشتم و این اتفاق افتاده؟؟؟خواهش میکنم بگید

سلام این مورد یکی از عوارضش هست. عوارض اصلی را برروی تمام جسم و روح و روان شما میگذارد. در مورد عوارض و مضرات این کار زشت و غلط را جستجو کنید تا بفهمید در حال شکنجه و آسیب زدن به خود هستید. خواهش میکنم لطفا ترک را آغاز کنید و طبق آموزش در سایتها و نظرات این عمل قبیح و نادرست را بمرور ترک کنید. در سایت dadashreza.com هم مطالب خوبی در این مورد گفته شده برای پرده هم بله پزشک میتونه تشخیص بده که رابطه نداشتید.

خودمم دیگه خسته شدم از این همه استرس و نگرانی واقعا تصمیم دارم این کارو نکنم ممنون از جوابتون

سلام خسته نباشید من از ۱۳ سالگی عمل زشت و ناپسند خودارضایی رو انجام دادم تا الان که ۱۷ سالمه من اصلا نمیدونستم اسم این کار خودارضایی هستش خودارضایی من ب صورتی بود ک دستامو مشت میکردم و این کارو انجام میدادم واقعا از گفتن این حرف خجالت میکشم و ناراحتم الان چند وقته ک این کارو انجام نمیدم ولی انقد به موضوع بکارت فکر میکنم یک شبم نتوستم چشم رو هم بزارم ازتون خواهش میکنم بگید خودارضایی به این صورت اسیبی به بکارت میزنه؟اگه اسیبی وارد شده دکتر ماما تشخیص میده یا کار ب پزشکی قانونی میرسه؟لطفا کمکم کنید روح و روانم بهم ریخته

سلام اینکه فهمید کارتون غلط و نادرست و گناه کبیره هست و عوارض و مضرات زیادی داره خوب هست٬ به شرطی که آسیب رساندن به خود را متوقف کنید و دیگر به خود آسیب نرسانید. در غیر اینصورت در آینده باید با عوارض و ممشکلات بیشمار دست و پنجه نرم کنید و ممکنه دیگه پشیممانی سودی نداشته باشه. پرده احتمالا مشکلی نداره٬ به پزشک میتونید مراجعه کنید تشخیص میدن رابطه نداشتید٬ مشکلی نیست.

سلام خسته نباشید من تو دستشویی ب طور ناخواسته اب با فشار زیاد وارد وارژنم شد و سوزش عجیبی داشتم اون لحظه، بعد اینکه بلند شدم مقداری خون دیدم تورو خدا کمکم کنید دارم دیوونه میشم شرایط رفتن به دکتررو ندارم و نمیتونم تو خانواده با کسی مشورت کنم یعنی خجالت میکشم و میترسم که بکارتم اسیب دیده باشه بهم بگید بکارت به این صورت اسیب جدی میبینه و پاره میشه؟اگه دچار پارگی بشه پزشک میفهمه که در اثر فشار اب بوده؟اخه تو یک سایت گفت که اگه سالم باشه که مشکلی نیست ولی اگه اسیب دیده باشه پزشک نمیتونه تشخیص بده بر اثر چی بوده و براش اهمیتی ام نداره ک از چه طریق و بهش برگه سلامت نمیدن ببخشید زیاد حرف‌زدم خیلی استرس دارم

سلام کارتون غلط بوده دیگه تکرارش نکنید. به احتمال زیاد مشکلی نیست٬ پزشک متخصص زنان تشخیص میده که رابطه نداشتید. میتونید برای چکاپ کلی سینه و رحم و تخمدان و … حتی تنهایی به دکتر مراجعه کنید.

یعنی اون خونی که از وارژنم خارج شد بخاطر بکارت نبوده؟ من هنوز به سن قانونی نرسیدم ب تنهایی میتونم برم؟ ببخشید من دوباره این سوالو پرسیدم فشار روحی روانی زیادی بهم وارد شده

از اینجا بدون بررسی نمیتوان پاسخ دقیقی داد. فقط احتمالات مطرحه. ممکنه برای پرده بوده باشه ممکنم هست بخاطر فشار و پوست و واژن و … بوده باشه. بله تنها میتونید برید معمولا به سن کاری ندارند.

خیلی ممنون

سلام خسته نباشید من قبلا خودارضایی میکردم یعنی چند وقت هست که ازاین کار زشت دست کشیدم و تصمیم دارم دیگه انجامش ندم برای همین باشگاه بدنسازی ثبت نام کردم که انرژیمو اونجا تخلیه کنم راستش خیلی ذهنم درگیره خواهش میکنم کمکم کنید ایا دستگاه های بدنسازی چون با فشار‌ زیادی همراه هست به بکارت اسیب میزنه؟؟؟اخه میترسم پردم کش اومده باشه با انجام دادن دستگاه ها پردم اسیب جدی ببینه ‌ ،ازتون خواهش میکنم کمکم کنید تو بعضی از سایت ها نوشته شده بودکه بدنسازی موجب اسیب به پرده بکارت میشه دارمم دیوونه میشم ،ی سوال دیگه اگه پردم اسیب ببینه و پاره بشه واقعااا راهی هست که مشخص بشه از طریق رابطه نبوده؟من واقعا نگرانم میتونید بگید انجام کدوم حرکت ها تو بدنسازی باعث پارگی نمیشه؟؟

سلام وقتی هنوز نرفتید برای چی نگرانید؟! احتمالش هست اما همیشگی نیست و گرنه همه این مشکل رو داشتند. میتونید فقط حرکاتی رو انجام بدید که باعث فشار و کشش در اون قسمت نشه٬ یا ورزشهای سبک مثل پیاده روی و … رو انجام بدید. در اکثر موارد پزشک میتواند تشخیص بدهد که رابطه نداشتید

خودارضایی روی روح و روانم تاثیر زیادی داشته و ذهنمو کاملا درگیر کرده منظورتون از همیشگی نیست اینه که اگه اسیب ببینه خودبه خود ترمیم میشه؟ ببخشید من زیاد سوال میپرسم ولی بلند کردن وزنه یا انجام دستگاهایی مثل وزنه هم باعث پارگی میشه یعنی برداشتن جسم سنگین؟ ممنون از راهنماییتون

منظورم از همیشگی اینه که برای همه کسانی که بدنسازی می کنند این مشکل پیش نمیاد. برای بعضیا بخاطر حرکات سنگین و فشار و کشش زیاد ممکنه پیش بیاد. اگر نگرانید همانطور که گفتم ورزش دیگری انجام بدید و حرکات و وزنه خیلی سبک. حتما قبلش به پزشک متخصص زنان مراجعه کنید تا بررسی کنند و جواب دهند.

خیلی ممنون از راهنماییتون واقعا ممنونم

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه

نام *

ایمیل *

وب‌ سایت

بعضی ها ادعا دارند که تشخیص باکره بودن از چشم، از روی زانو، از روی راه رفتن و … امکان پذیره. که چیزی جز خرافات جنسی نیست. پس چطور تشخیص بدم پردم سالمه؟ آیا تشخيص سالم بودن بكارت توسط خود فرد امکان پذیره؟

در مقاله “اطلاعاتی کامل درباره پرده بکارت” به طور مفصل درباره پرده بکارت توضیح دادیم. و اما سوالی که ذهن اکثر دختران مجرد یا به نوعی باکره رو درگیر کرده اینه که: چطور تشخیص بدم پردم سالمه؟ اولین موردی که لازمه بدونیم، تشخیص سالم بودن بكارت توسط خود فرد خیلی از اوقات باعث آسیب دیدگی میشه. برای معاینه حتما باید به پزشک و ماما مراجعه کنیم همچنین تشخیص پارگی بكارت در پزشک قانونی هم انجام میشه. با ادامه مقاله همراه باشید تا جواب سوال تون رو بگیرید.

آیا تشخیص باکره بودن دختر بدون انجام تست و معاینه ممکنه؟ تشخیص باکره بودن از چشم، از روی زانو، ناف، از روی راه رفتن و دیگر علائم ظاهری و جسمی امکان پذیره؟

این دسته از سوالات برای زوج هایی که در شرف ازدواج هستند ممکن است پیش بیاید. برای بسیاری از پسران باکره بودن همسر آینده شان بسیار مهم است و یکی از شروط ازدواجشان سالم بودن پرده بکارت است. شاید غیر قابل باور باشه اما برخی افراد معتقدند که قادر به تشخیص باکره بودن دختر از روی علائم ظاهری هستند، برای مثال:

اما آیا این امر واقعیت دارد یا برای تشخیص باکرگی نیاز به علم پزشکی است؟

چطور تشخیص بدم که پردم سالمه

غیر ممکن است که بتوانید دختر باکره و غیر باکره را از روی نحوه راه رفتن، رفتار، صحبت یا دلبری کردن تشخیص دهید. برخلاف انتظار ما که دختران باکره هنگام ورود به تخت خواب خجالت می کشند و می ترسند ، برخی از خانم های باکره مشتاق تجربه این هیجان هستند و از قبل خودشان را با دیدن فیلم های آموزشی و کتاب آماده کرده اند، ممکن است هنگام روبرویی با چنین دختری فکر کنید که او از قبل رابطه داشته اما این تصور تصوری غلط است و هیچگاه از روی رفتار نمی توان باکره بودن یا نبودن را تشخیص داد.

نداشتن خونریزی در اولین نزدیکی دلیل بر عدم پارگی نیست. در حقیقت خونریزی ناشی از دخول دلیلی بر داشتن پرده بکارت و پارگی آن نیست. تنها 50 درصد دختران در اثر دخول و پارگی پرده بکارت خونریزی دارند و مابقی پارگی بکارت بدون خونریزی خواهند داشت.

پرده بكارت به بافت یا غشای نازکی می گویند که از جنس مخاطی است و ورودی مهبل زن را به صورت ناقص می پوشاند.

یکی از دلایل ترس دختران از مراجعه به پزشک برای معاینه پرده بکارت، اینست که آنها تصور میکنند پزشک اطلاعات خصوصی آنها را ثبت و گزارش می دهد، در حالیکه برای پزشک نه عمل خودارضایی و نه رابطه جنسی بیمار اهمیت نداشته و در این خصوص پرسشی مطرح نمیشود و تنها در جهت معاینه بکارت شما اقدام شده و به شما پاسخ می دهند. دسته ای دیگر از دختران از بیم آنکه شاید یکی از اقوام و دوستان وی را در مطب پزشک ببیند، از ترس آبرو از مراجعه به پزشک زنان خودداری میکنند، این در حالیست که دامنه فعالیت پزشک زنان در مورد دختران مجرد صرفا به چک کردن وجود یا آسیب دیدگی بکارت منتهی نمیشود، اختلالات قاعدگی، عفونت، مشکلات رحم و دسته ای از بیمارهای شایع در زنان میتواند در دختران مجرد نیز بوجود آید و دلیل مراجعه دختران باشد.

خود ارضایی مالشی در صورتیکه شیء خارجی وارد واژن نشود باعث پارگی بکارت نخواهد شد. در صورتیکه خود ارضایی باعث ضربه مستقیم به پرده بکارت شود، می‌تواند موجب پارگی آن شود.

معاینه انواع پرده بکارت توسط پزشک حدود 30 ثانیه طول می کشد. پزشک از مراجعه کننده درخواست می کند که روی تخت دراز کشیده و پاهایش را باز کند، سپس دکتر لوپ ها را کشیده و از وی میخواهد که مانند ادرار کردن زور بزند. در این هنگام دهانه واژن باز شده و دکتر با مشاده پرده بکارت میتواند نشانه های پرده آسیب دیده را  تشخیص دهد.

چطور تشخیص بدم پردم سالمه؟! تصور اشتباه این است که میتوان به راحتی سالم بودن بکارت را توسط خود فرد تشخیص داد، در صورتیکه اکثر اوقات اینکار باعث آسیب رساندن به پرده بکارت میشود. در نتیجه برای تشخیص سلامت یا پارگی بكارت حتما به پزشک و ماما مراجعه کنید.

با توجه به مراجعات زیاد دختران به مراکز پزشکی قانونی برای اعاده حیثیت و انجام شکایت در مواردی مانند تجاوز از روش های جدید برای تعیین نوع آسیب دیدگی پرده بکارت استفاده می شود. یکی از این روش های جدید برای تشخیص پارگی بكارت در پزشک قانونی کولپوسکپی است. این آزمایش بین 10 تا 20 دقیقه طول می کشد و در حالی انجام می شود که فرد به کمر روی تخت دراز کشیده و پاهای خود را جمع کرده است. سپس پزشک یک اسپکولوم فلزی را داخل واژن قرار می دهد تا واژن باز بماند و پزشک واژن را بررسی کند. در نهایت پزشک ابزار بزرگنمایی بنام کولپوسکوپ را به مقدار چند سانت داخل فرج قرار می دهد. نور چراغ این ابزار داخل واژن را بررسی می کند و پزشک از طریق لنز دوربین قادر به رویت واژن می گردد. هم چنین برای پاک کردن واژن از هر گونه آلودگی، دهانه رحم و واژن به وسیله پنبه تمیز می شود. احتمال دارد پزشک برای پاکسازی از محلول سرکه یا سایر محلول ها استفاده کند. در این صورت احتمال سوزش وجود دارد. محلول کمک می کند بخش های مشکوک مشخص شوند.

تشخیص پرده بکارت تنها از طریق معاینه امکان پذیر است.

چگونه بکارت پاره میشود؟ پرده بکارت تنها با ضربه مستقیم به آن یا دخول در رابطه جنسی یا استفاده از تامپون پاره می گردد. از این رو افتادن از ارتفاع، بلند کردن اجسام سنگین، کوهنوردی و انواع ورزش ها نمی تواند موجب پارگی پرده بکارت شود. ولی احتمال دارد که این موارد باعث بروز خونریزی در واژن شود که این به دلیل فشار وارد شدن به رحم می باشد و عملکردی مشابه قاعدگی دارد.

مشاهده علائم زیر میتواند نشانه پرده بکارت آسیب دیده باشد:

پرده بکارت از نظر فرم در چند نوع می باشد و برخی فعالیت ها می تواند سبب آسیب و پارگی برگشت ناپذیر پرده بکارت شود.

معمولا تا ۲ هفته بعد از پارگی بکارت از روی نشانه‌های ظاهری می‌توان تاریخ دقیق آن را حدس زد و پزشک متخصص یا ماما تا ۱ ماه می‌تواند تاریخ پارگی را حدس بزند و بعد از ۱ ماه به هیچ وجه زمان پارگی پرده معلوم نمی‌شود. از لحاظ شکل ظاهری اگر پرده بکارت ترمیم یافته نباشد لبه‌های پارگی جدید در پرده بکارت معمولا زخمی و قرمز رنگ بوده و آثار خون لخته شده در آن مشاهده می‌شود. بعد از حدود یک هفته لبه‌های بریدگی از مخاطی مشابه مخاط پرده پوشیده شده و بعد از حدود دو هفته لبه های زخم نسبتا گرفته می‌شوند. اگر پرده بکارت ترمیم یافته باشد مراحل فوق صورت نمی‌گیرد. نکته مهم دیگر این است که لبه‌های پارگی چون آزاد هستند و به هم اتصال ندارند هیچ وقت به هم جوش نمی‌خورند و اگر دو تکه پارگی به هم دوخته شوند و پرده ترمیم شود محل ترمیم به صورت یک اسکار برجسته روشن کوچک مشخص خواهد شد.

پرده بکارت بافتی بسیار حساس و نازک دارد و با کوچکترین تحریک آسیب پذیر می باشد.

دخترانی که بر اثر تجاوز بکارتشان را از دست می‌دهند دچار جراحت مجاری ادرار و زخم داخل رحم (فیبرون) می‌شوند که به راحتی قابل تشخیص است. یعنی در مواقعی که پرده طی چند مرحله یا با شدت یا بر اثر تجاوز از بین رود، زخم‌های مجاری ادرار و زخم داخل رحم (فیبرون) پیش می‌آید.

در صورت مکرر بودن رابطه جنسی مقعدی، علایم دخول را می‌توان مشاهده نمود. باید دانست که اگر دفعات دخول کمتر از ۳-۲ مورد باشد نباید انتظار علایم را داشت در صورتی که دفعات دخول بیشتر باشد علائمی مثل از بین رفت چین‌های مقعدی که در حالت معاینه پوست اطراف مقعد صاف تر از زمان طبیعی است و تورم یا صافی چین‌ها، ضخیم شدن پوست اطراف مقعد که به داخل کشیده شده و تا ناحیه پوستی مخاطی ادامه می یابد و گه گاه ناحیه یاد شده پوسته گذار می‌گردد، دیده می‌شود. در مفعولین حرفه‌ای مقعد شکل قیفی پیدا می‌کند مثل اینکه مقعد به طرف داخل کشیده شده باشد از نکات مهم این است که هیچ وقت نباید شل شدگی اسفنکتر مقعدی را از یاد برد. همچنین علائم پارگی اسفنکتر چین‌ها ممکن است مشاهده شود که لازم به توجه است شلی اسفنکتر مقعدی از علائم دخول مکرر است. در ضمن باید به حالت مجرای مقعدی نیز توجه کرد. دخول مقعدی ممکن است باعث تغییر حالت مجرای مقعدی، ایجاد بواسیر و هموروئید، زایده‌های گوشتی کوچک در اطراف مجرای مقعدی، زگیل‌های کوچک، بیرون زدن قسمتی از بافت از مقعد،کمی باز شدن مجرای مقعدی و غیره شود.

مطالب این سایت جایگزین تشخیص، تجویز و درمان پزشکی نیست و نباید آنها را جایگزین مراجعه به پزشک جهت تشخیص و درمان دانست و تنها جنبه اطلاع رسانی و آموزشی دارد. استفاده از سایت و یا اپلیکیشن “یک زن” به معنی مطالعه و پذیرفتن “قوانین و مقررات و شرایط استفاده سایت یک زن  “می باشد.

© 1399 استفاده از سایت به معنی پذیرش کلیه قوانین و مقررات سایت است و انتقال و استفاده ازمطالب سایت با ذکر منبع و لینک به منبع مجاز خواهد بود.

بعضی ها ادعا دارند که تشخیص باکره بودن از چشم، از روی زانو، از روی راه رفتن و … امکان پذیره. که چیزی جز خرافات جنسی نیست. پس چطور تشخیص بدم پردم سالمه؟ آیا تشخيص سالم بودن بكارت توسط خود فرد امکان پذیره؟

در مقاله “اطلاعاتی کامل درباره پرده بکارت” به طور مفصل درباره پرده بکارت توضیح دادیم. و اما سوالی که ذهن اکثر دختران مجرد یا به نوعی باکره رو درگیر کرده اینه که: چطور تشخیص بدم پردم سالمه؟ اولین موردی که لازمه بدونیم، تشخیص سالم بودن بكارت توسط خود فرد خیلی از اوقات باعث آسیب دیدگی میشه. برای معاینه حتما باید به پزشک و ماما مراجعه کنیم همچنین تشخیص پارگی بكارت در پزشک قانونی هم انجام میشه. با ادامه مقاله همراه باشید تا جواب سوال تون رو بگیرید.

آیا تشخیص باکره بودن دختر بدون انجام تست و معاینه ممکنه؟ تشخیص باکره بودن از چشم، از روی زانو، ناف، از روی راه رفتن و دیگر علائم ظاهری و جسمی امکان پذیره؟

این دسته از سوالات برای زوج هایی که در شرف ازدواج هستند ممکن است پیش بیاید. برای بسیاری از پسران باکره بودن همسر آینده شان بسیار مهم است و یکی از شروط ازدواجشان سالم بودن پرده بکارت است. شاید غیر قابل باور باشه اما برخی افراد معتقدند که قادر به تشخیص باکره بودن دختر از روی علائم ظاهری هستند، برای مثال:

اما آیا این امر واقعیت دارد یا برای تشخیص باکرگی نیاز به علم پزشکی است؟

چطور تشخیص بدم که پردم سالمه

غیر ممکن است که بتوانید دختر باکره و غیر باکره را از روی نحوه راه رفتن، رفتار، صحبت یا دلبری کردن تشخیص دهید. برخلاف انتظار ما که دختران باکره هنگام ورود به تخت خواب خجالت می کشند و می ترسند ، برخی از خانم های باکره مشتاق تجربه این هیجان هستند و از قبل خودشان را با دیدن فیلم های آموزشی و کتاب آماده کرده اند، ممکن است هنگام روبرویی با چنین دختری فکر کنید که او از قبل رابطه داشته اما این تصور تصوری غلط است و هیچگاه از روی رفتار نمی توان باکره بودن یا نبودن را تشخیص داد.

نداشتن خونریزی در اولین نزدیکی دلیل بر عدم پارگی نیست. در حقیقت خونریزی ناشی از دخول دلیلی بر داشتن پرده بکارت و پارگی آن نیست. تنها 50 درصد دختران در اثر دخول و پارگی پرده بکارت خونریزی دارند و مابقی پارگی بکارت بدون خونریزی خواهند داشت.

پرده بكارت به بافت یا غشای نازکی می گویند که از جنس مخاطی است و ورودی مهبل زن را به صورت ناقص می پوشاند.

یکی از دلایل ترس دختران از مراجعه به پزشک برای معاینه پرده بکارت، اینست که آنها تصور میکنند پزشک اطلاعات خصوصی آنها را ثبت و گزارش می دهد، در حالیکه برای پزشک نه عمل خودارضایی و نه رابطه جنسی بیمار اهمیت نداشته و در این خصوص پرسشی مطرح نمیشود و تنها در جهت معاینه بکارت شما اقدام شده و به شما پاسخ می دهند. دسته ای دیگر از دختران از بیم آنکه شاید یکی از اقوام و دوستان وی را در مطب پزشک ببیند، از ترس آبرو از مراجعه به پزشک زنان خودداری میکنند، این در حالیست که دامنه فعالیت پزشک زنان در مورد دختران مجرد صرفا به چک کردن وجود یا آسیب دیدگی بکارت منتهی نمیشود، اختلالات قاعدگی، عفونت، مشکلات رحم و دسته ای از بیمارهای شایع در زنان میتواند در دختران مجرد نیز بوجود آید و دلیل مراجعه دختران باشد.

خود ارضایی مالشی در صورتیکه شیء خارجی وارد واژن نشود باعث پارگی بکارت نخواهد شد. در صورتیکه خود ارضایی باعث ضربه مستقیم به پرده بکارت شود، می‌تواند موجب پارگی آن شود.

معاینه انواع پرده بکارت توسط پزشک حدود 30 ثانیه طول می کشد. پزشک از مراجعه کننده درخواست می کند که روی تخت دراز کشیده و پاهایش را باز کند، سپس دکتر لوپ ها را کشیده و از وی میخواهد که مانند ادرار کردن زور بزند. در این هنگام دهانه واژن باز شده و دکتر با مشاده پرده بکارت میتواند نشانه های پرده آسیب دیده را  تشخیص دهد.

چطور تشخیص بدم پردم سالمه؟! تصور اشتباه این است که میتوان به راحتی سالم بودن بکارت را توسط خود فرد تشخیص داد، در صورتیکه اکثر اوقات اینکار باعث آسیب رساندن به پرده بکارت میشود. در نتیجه برای تشخیص سلامت یا پارگی بكارت حتما به پزشک و ماما مراجعه کنید.

با توجه به مراجعات زیاد دختران به مراکز پزشکی قانونی برای اعاده حیثیت و انجام شکایت در مواردی مانند تجاوز از روش های جدید برای تعیین نوع آسیب دیدگی پرده بکارت استفاده می شود. یکی از این روش های جدید برای تشخیص پارگی بكارت در پزشک قانونی کولپوسکپی است. این آزمایش بین 10 تا 20 دقیقه طول می کشد و در حالی انجام می شود که فرد به کمر روی تخت دراز کشیده و پاهای خود را جمع کرده است. سپس پزشک یک اسپکولوم فلزی را داخل واژن قرار می دهد تا واژن باز بماند و پزشک واژن را بررسی کند. در نهایت پزشک ابزار بزرگنمایی بنام کولپوسکوپ را به مقدار چند سانت داخل فرج قرار می دهد. نور چراغ این ابزار داخل واژن را بررسی می کند و پزشک از طریق لنز دوربین قادر به رویت واژن می گردد. هم چنین برای پاک کردن واژن از هر گونه آلودگی، دهانه رحم و واژن به وسیله پنبه تمیز می شود. احتمال دارد پزشک برای پاکسازی از محلول سرکه یا سایر محلول ها استفاده کند. در این صورت احتمال سوزش وجود دارد. محلول کمک می کند بخش های مشکوک مشخص شوند.

تشخیص پرده بکارت تنها از طریق معاینه امکان پذیر است.

چگونه بکارت پاره میشود؟ پرده بکارت تنها با ضربه مستقیم به آن یا دخول در رابطه جنسی یا استفاده از تامپون پاره می گردد. از این رو افتادن از ارتفاع، بلند کردن اجسام سنگین، کوهنوردی و انواع ورزش ها نمی تواند موجب پارگی پرده بکارت شود. ولی احتمال دارد که این موارد باعث بروز خونریزی در واژن شود که این به دلیل فشار وارد شدن به رحم می باشد و عملکردی مشابه قاعدگی دارد.

مشاهده علائم زیر میتواند نشانه پرده بکارت آسیب دیده باشد:

پرده بکارت از نظر فرم در چند نوع می باشد و برخی فعالیت ها می تواند سبب آسیب و پارگی برگشت ناپذیر پرده بکارت شود.

معمولا تا ۲ هفته بعد از پارگی بکارت از روی نشانه‌های ظاهری می‌توان تاریخ دقیق آن را حدس زد و پزشک متخصص یا ماما تا ۱ ماه می‌تواند تاریخ پارگی را حدس بزند و بعد از ۱ ماه به هیچ وجه زمان پارگی پرده معلوم نمی‌شود. از لحاظ شکل ظاهری اگر پرده بکارت ترمیم یافته نباشد لبه‌های پارگی جدید در پرده بکارت معمولا زخمی و قرمز رنگ بوده و آثار خون لخته شده در آن مشاهده می‌شود. بعد از حدود یک هفته لبه‌های بریدگی از مخاطی مشابه مخاط پرده پوشیده شده و بعد از حدود دو هفته لبه های زخم نسبتا گرفته می‌شوند. اگر پرده بکارت ترمیم یافته باشد مراحل فوق صورت نمی‌گیرد. نکته مهم دیگر این است که لبه‌های پارگی چون آزاد هستند و به هم اتصال ندارند هیچ وقت به هم جوش نمی‌خورند و اگر دو تکه پارگی به هم دوخته شوند و پرده ترمیم شود محل ترمیم به صورت یک اسکار برجسته روشن کوچک مشخص خواهد شد.

پرده بکارت بافتی بسیار حساس و نازک دارد و با کوچکترین تحریک آسیب پذیر می باشد.

دخترانی که بر اثر تجاوز بکارتشان را از دست می‌دهند دچار جراحت مجاری ادرار و زخم داخل رحم (فیبرون) می‌شوند که به راحتی قابل تشخیص است. یعنی در مواقعی که پرده طی چند مرحله یا با شدت یا بر اثر تجاوز از بین رود، زخم‌های مجاری ادرار و زخم داخل رحم (فیبرون) پیش می‌آید.

در صورت مکرر بودن رابطه جنسی مقعدی، علایم دخول را می‌توان مشاهده نمود. باید دانست که اگر دفعات دخول کمتر از ۳-۲ مورد باشد نباید انتظار علایم را داشت در صورتی که دفعات دخول بیشتر باشد علائمی مثل از بین رفت چین‌های مقعدی که در حالت معاینه پوست اطراف مقعد صاف تر از زمان طبیعی است و تورم یا صافی چین‌ها، ضخیم شدن پوست اطراف مقعد که به داخل کشیده شده و تا ناحیه پوستی مخاطی ادامه می یابد و گه گاه ناحیه یاد شده پوسته گذار می‌گردد، دیده می‌شود. در مفعولین حرفه‌ای مقعد شکل قیفی پیدا می‌کند مثل اینکه مقعد به طرف داخل کشیده شده باشد از نکات مهم این است که هیچ وقت نباید شل شدگی اسفنکتر مقعدی را از یاد برد. همچنین علائم پارگی اسفنکتر چین‌ها ممکن است مشاهده شود که لازم به توجه است شلی اسفنکتر مقعدی از علائم دخول مکرر است. در ضمن باید به حالت مجرای مقعدی نیز توجه کرد. دخول مقعدی ممکن است باعث تغییر حالت مجرای مقعدی، ایجاد بواسیر و هموروئید، زایده‌های گوشتی کوچک در اطراف مجرای مقعدی، زگیل‌های کوچک، بیرون زدن قسمتی از بافت از مقعد،کمی باز شدن مجرای مقعدی و غیره شود.

مطالب این سایت جایگزین تشخیص، تجویز و درمان پزشکی نیست و نباید آنها را جایگزین مراجعه به پزشک جهت تشخیص و درمان دانست و تنها جنبه اطلاع رسانی و آموزشی دارد. استفاده از سایت و یا اپلیکیشن “یک زن” به معنی مطالعه و پذیرفتن “قوانین و مقررات و شرایط استفاده سایت یک زن  “می باشد.

© 1399 استفاده از سایت به معنی پذیرش کلیه قوانین و مقررات سایت است و انتقال و استفاده ازمطالب سایت با ذکر منبع و لینک به منبع مجاز خواهد بود.

بعضی ها ادعا دارند که تشخیص باکره بودن از چشم، از روی زانو، از روی راه رفتن و … امکان پذیره. که چیزی جز خرافات جنسی نیست. پس چطور تشخیص بدم پردم سالمه؟ آیا تشخيص سالم بودن بكارت توسط خود فرد امکان پذیره؟

در مقاله “اطلاعاتی کامل درباره پرده بکارت” به طور مفصل درباره پرده بکارت توضیح دادیم. و اما سوالی که ذهن اکثر دختران مجرد یا به نوعی باکره رو درگیر کرده اینه که: چطور تشخیص بدم پردم سالمه؟ اولین موردی که لازمه بدونیم، تشخیص سالم بودن بكارت توسط خود فرد خیلی از اوقات باعث آسیب دیدگی میشه. برای معاینه حتما باید به پزشک و ماما مراجعه کنیم همچنین تشخیص پارگی بكارت در پزشک قانونی هم انجام میشه. با ادامه مقاله همراه باشید تا جواب سوال تون رو بگیرید.

آیا تشخیص باکره بودن دختر بدون انجام تست و معاینه ممکنه؟ تشخیص باکره بودن از چشم، از روی زانو، ناف، از روی راه رفتن و دیگر علائم ظاهری و جسمی امکان پذیره؟

این دسته از سوالات برای زوج هایی که در شرف ازدواج هستند ممکن است پیش بیاید. برای بسیاری از پسران باکره بودن همسر آینده شان بسیار مهم است و یکی از شروط ازدواجشان سالم بودن پرده بکارت است. شاید غیر قابل باور باشه اما برخی افراد معتقدند که قادر به تشخیص باکره بودن دختر از روی علائم ظاهری هستند، برای مثال:

اما آیا این امر واقعیت دارد یا برای تشخیص باکرگی نیاز به علم پزشکی است؟

چطور تشخیص بدم که پردم سالمه

غیر ممکن است که بتوانید دختر باکره و غیر باکره را از روی نحوه راه رفتن، رفتار، صحبت یا دلبری کردن تشخیص دهید. برخلاف انتظار ما که دختران باکره هنگام ورود به تخت خواب خجالت می کشند و می ترسند ، برخی از خانم های باکره مشتاق تجربه این هیجان هستند و از قبل خودشان را با دیدن فیلم های آموزشی و کتاب آماده کرده اند، ممکن است هنگام روبرویی با چنین دختری فکر کنید که او از قبل رابطه داشته اما این تصور تصوری غلط است و هیچگاه از روی رفتار نمی توان باکره بودن یا نبودن را تشخیص داد.

نداشتن خونریزی در اولین نزدیکی دلیل بر عدم پارگی نیست. در حقیقت خونریزی ناشی از دخول دلیلی بر داشتن پرده بکارت و پارگی آن نیست. تنها 50 درصد دختران در اثر دخول و پارگی پرده بکارت خونریزی دارند و مابقی پارگی بکارت بدون خونریزی خواهند داشت.

پرده بكارت به بافت یا غشای نازکی می گویند که از جنس مخاطی است و ورودی مهبل زن را به صورت ناقص می پوشاند.

یکی از دلایل ترس دختران از مراجعه به پزشک برای معاینه پرده بکارت، اینست که آنها تصور میکنند پزشک اطلاعات خصوصی آنها را ثبت و گزارش می دهد، در حالیکه برای پزشک نه عمل خودارضایی و نه رابطه جنسی بیمار اهمیت نداشته و در این خصوص پرسشی مطرح نمیشود و تنها در جهت معاینه بکارت شما اقدام شده و به شما پاسخ می دهند. دسته ای دیگر از دختران از بیم آنکه شاید یکی از اقوام و دوستان وی را در مطب پزشک ببیند، از ترس آبرو از مراجعه به پزشک زنان خودداری میکنند، این در حالیست که دامنه فعالیت پزشک زنان در مورد دختران مجرد صرفا به چک کردن وجود یا آسیب دیدگی بکارت منتهی نمیشود، اختلالات قاعدگی، عفونت، مشکلات رحم و دسته ای از بیمارهای شایع در زنان میتواند در دختران مجرد نیز بوجود آید و دلیل مراجعه دختران باشد.

خود ارضایی مالشی در صورتیکه شیء خارجی وارد واژن نشود باعث پارگی بکارت نخواهد شد. در صورتیکه خود ارضایی باعث ضربه مستقیم به پرده بکارت شود، می‌تواند موجب پارگی آن شود.

معاینه انواع پرده بکارت توسط پزشک حدود 30 ثانیه طول می کشد. پزشک از مراجعه کننده درخواست می کند که روی تخت دراز کشیده و پاهایش را باز کند، سپس دکتر لوپ ها را کشیده و از وی میخواهد که مانند ادرار کردن زور بزند. در این هنگام دهانه واژن باز شده و دکتر با مشاده پرده بکارت میتواند نشانه های پرده آسیب دیده را  تشخیص دهد.

چطور تشخیص بدم پردم سالمه؟! تصور اشتباه این است که میتوان به راحتی سالم بودن بکارت را توسط خود فرد تشخیص داد، در صورتیکه اکثر اوقات اینکار باعث آسیب رساندن به پرده بکارت میشود. در نتیجه برای تشخیص سلامت یا پارگی بكارت حتما به پزشک و ماما مراجعه کنید.

با توجه به مراجعات زیاد دختران به مراکز پزشکی قانونی برای اعاده حیثیت و انجام شکایت در مواردی مانند تجاوز از روش های جدید برای تعیین نوع آسیب دیدگی پرده بکارت استفاده می شود. یکی از این روش های جدید برای تشخیص پارگی بكارت در پزشک قانونی کولپوسکپی است. این آزمایش بین 10 تا 20 دقیقه طول می کشد و در حالی انجام می شود که فرد به کمر روی تخت دراز کشیده و پاهای خود را جمع کرده است. سپس پزشک یک اسپکولوم فلزی را داخل واژن قرار می دهد تا واژن باز بماند و پزشک واژن را بررسی کند. در نهایت پزشک ابزار بزرگنمایی بنام کولپوسکوپ را به مقدار چند سانت داخل فرج قرار می دهد. نور چراغ این ابزار داخل واژن را بررسی می کند و پزشک از طریق لنز دوربین قادر به رویت واژن می گردد. هم چنین برای پاک کردن واژن از هر گونه آلودگی، دهانه رحم و واژن به وسیله پنبه تمیز می شود. احتمال دارد پزشک برای پاکسازی از محلول سرکه یا سایر محلول ها استفاده کند. در این صورت احتمال سوزش وجود دارد. محلول کمک می کند بخش های مشکوک مشخص شوند.

تشخیص پرده بکارت تنها از طریق معاینه امکان پذیر است.

چگونه بکارت پاره میشود؟ پرده بکارت تنها با ضربه مستقیم به آن یا دخول در رابطه جنسی یا استفاده از تامپون پاره می گردد. از این رو افتادن از ارتفاع، بلند کردن اجسام سنگین، کوهنوردی و انواع ورزش ها نمی تواند موجب پارگی پرده بکارت شود. ولی احتمال دارد که این موارد باعث بروز خونریزی در واژن شود که این به دلیل فشار وارد شدن به رحم می باشد و عملکردی مشابه قاعدگی دارد.

مشاهده علائم زیر میتواند نشانه پرده بکارت آسیب دیده باشد:

پرده بکارت از نظر فرم در چند نوع می باشد و برخی فعالیت ها می تواند سبب آسیب و پارگی برگشت ناپذیر پرده بکارت شود.

معمولا تا ۲ هفته بعد از پارگی بکارت از روی نشانه‌های ظاهری می‌توان تاریخ دقیق آن را حدس زد و پزشک متخصص یا ماما تا ۱ ماه می‌تواند تاریخ پارگی را حدس بزند و بعد از ۱ ماه به هیچ وجه زمان پارگی پرده معلوم نمی‌شود. از لحاظ شکل ظاهری اگر پرده بکارت ترمیم یافته نباشد لبه‌های پارگی جدید در پرده بکارت معمولا زخمی و قرمز رنگ بوده و آثار خون لخته شده در آن مشاهده می‌شود. بعد از حدود یک هفته لبه‌های بریدگی از مخاطی مشابه مخاط پرده پوشیده شده و بعد از حدود دو هفته لبه های زخم نسبتا گرفته می‌شوند. اگر پرده بکارت ترمیم یافته باشد مراحل فوق صورت نمی‌گیرد. نکته مهم دیگر این است که لبه‌های پارگی چون آزاد هستند و به هم اتصال ندارند هیچ وقت به هم جوش نمی‌خورند و اگر دو تکه پارگی به هم دوخته شوند و پرده ترمیم شود محل ترمیم به صورت یک اسکار برجسته روشن کوچک مشخص خواهد شد.

پرده بکارت بافتی بسیار حساس و نازک دارد و با کوچکترین تحریک آسیب پذیر می باشد.

دخترانی که بر اثر تجاوز بکارتشان را از دست می‌دهند دچار جراحت مجاری ادرار و زخم داخل رحم (فیبرون) می‌شوند که به راحتی قابل تشخیص است. یعنی در مواقعی که پرده طی چند مرحله یا با شدت یا بر اثر تجاوز از بین رود، زخم‌های مجاری ادرار و زخم داخل رحم (فیبرون) پیش می‌آید.

در صورت مکرر بودن رابطه جنسی مقعدی، علایم دخول را می‌توان مشاهده نمود. باید دانست که اگر دفعات دخول کمتر از ۳-۲ مورد باشد نباید انتظار علایم را داشت در صورتی که دفعات دخول بیشتر باشد علائمی مثل از بین رفت چین‌های مقعدی که در حالت معاینه پوست اطراف مقعد صاف تر از زمان طبیعی است و تورم یا صافی چین‌ها، ضخیم شدن پوست اطراف مقعد که به داخل کشیده شده و تا ناحیه پوستی مخاطی ادامه می یابد و گه گاه ناحیه یاد شده پوسته گذار می‌گردد، دیده می‌شود. در مفعولین حرفه‌ای مقعد شکل قیفی پیدا می‌کند مثل اینکه مقعد به طرف داخل کشیده شده باشد از نکات مهم این است که هیچ وقت نباید شل شدگی اسفنکتر مقعدی را از یاد برد. همچنین علائم پارگی اسفنکتر چین‌ها ممکن است مشاهده شود که لازم به توجه است شلی اسفنکتر مقعدی از علائم دخول مکرر است. در ضمن باید به حالت مجرای مقعدی نیز توجه کرد. دخول مقعدی ممکن است باعث تغییر حالت مجرای مقعدی، ایجاد بواسیر و هموروئید، زایده‌های گوشتی کوچک در اطراف مجرای مقعدی، زگیل‌های کوچک، بیرون زدن قسمتی از بافت از مقعد،کمی باز شدن مجرای مقعدی و غیره شود.

مطالب این سایت جایگزین تشخیص، تجویز و درمان پزشکی نیست و نباید آنها را جایگزین مراجعه به پزشک جهت تشخیص و درمان دانست و تنها جنبه اطلاع رسانی و آموزشی دارد. استفاده از سایت و یا اپلیکیشن “یک زن” به معنی مطالعه و پذیرفتن “قوانین و مقررات و شرایط استفاده سایت یک زن  “می باشد.

© 1399 استفاده از سایت به معنی پذیرش کلیه قوانین و مقررات سایت است و انتقال و استفاده ازمطالب سایت با ذکر منبع و لینک به منبع مجاز خواهد بود.

بعضی ها ادعا دارند که تشخیص باکره بودن از چشم، از روی زانو، از روی راه رفتن و … امکان پذیره. که چیزی جز خرافات جنسی نیست. پس چطور تشخیص بدم پردم سالمه؟ آیا تشخيص سالم بودن بكارت توسط خود فرد امکان پذیره؟

در مقاله “اطلاعاتی کامل درباره پرده بکارت” به طور مفصل درباره پرده بکارت توضیح دادیم. و اما سوالی که ذهن اکثر دختران مجرد یا به نوعی باکره رو درگیر کرده اینه که: چطور تشخیص بدم پردم سالمه؟ اولین موردی که لازمه بدونیم، تشخیص سالم بودن بكارت توسط خود فرد خیلی از اوقات باعث آسیب دیدگی میشه. برای معاینه حتما باید به پزشک و ماما مراجعه کنیم همچنین تشخیص پارگی بكارت در پزشک قانونی هم انجام میشه. با ادامه مقاله همراه باشید تا جواب سوال تون رو بگیرید.

آیا تشخیص باکره بودن دختر بدون انجام تست و معاینه ممکنه؟ تشخیص باکره بودن از چشم، از روی زانو، ناف، از روی راه رفتن و دیگر علائم ظاهری و جسمی امکان پذیره؟

این دسته از سوالات برای زوج هایی که در شرف ازدواج هستند ممکن است پیش بیاید. برای بسیاری از پسران باکره بودن همسر آینده شان بسیار مهم است و یکی از شروط ازدواجشان سالم بودن پرده بکارت است. شاید غیر قابل باور باشه اما برخی افراد معتقدند که قادر به تشخیص باکره بودن دختر از روی علائم ظاهری هستند، برای مثال:

اما آیا این امر واقعیت دارد یا برای تشخیص باکرگی نیاز به علم پزشکی است؟

چطور تشخیص بدم که پردم سالمه

غیر ممکن است که بتوانید دختر باکره و غیر باکره را از روی نحوه راه رفتن، رفتار، صحبت یا دلبری کردن تشخیص دهید. برخلاف انتظار ما که دختران باکره هنگام ورود به تخت خواب خجالت می کشند و می ترسند ، برخی از خانم های باکره مشتاق تجربه این هیجان هستند و از قبل خودشان را با دیدن فیلم های آموزشی و کتاب آماده کرده اند، ممکن است هنگام روبرویی با چنین دختری فکر کنید که او از قبل رابطه داشته اما این تصور تصوری غلط است و هیچگاه از روی رفتار نمی توان باکره بودن یا نبودن را تشخیص داد.

نداشتن خونریزی در اولین نزدیکی دلیل بر عدم پارگی نیست. در حقیقت خونریزی ناشی از دخول دلیلی بر داشتن پرده بکارت و پارگی آن نیست. تنها 50 درصد دختران در اثر دخول و پارگی پرده بکارت خونریزی دارند و مابقی پارگی بکارت بدون خونریزی خواهند داشت.

پرده بكارت به بافت یا غشای نازکی می گویند که از جنس مخاطی است و ورودی مهبل زن را به صورت ناقص می پوشاند.

یکی از دلایل ترس دختران از مراجعه به پزشک برای معاینه پرده بکارت، اینست که آنها تصور میکنند پزشک اطلاعات خصوصی آنها را ثبت و گزارش می دهد، در حالیکه برای پزشک نه عمل خودارضایی و نه رابطه جنسی بیمار اهمیت نداشته و در این خصوص پرسشی مطرح نمیشود و تنها در جهت معاینه بکارت شما اقدام شده و به شما پاسخ می دهند. دسته ای دیگر از دختران از بیم آنکه شاید یکی از اقوام و دوستان وی را در مطب پزشک ببیند، از ترس آبرو از مراجعه به پزشک زنان خودداری میکنند، این در حالیست که دامنه فعالیت پزشک زنان در مورد دختران مجرد صرفا به چک کردن وجود یا آسیب دیدگی بکارت منتهی نمیشود، اختلالات قاعدگی، عفونت، مشکلات رحم و دسته ای از بیمارهای شایع در زنان میتواند در دختران مجرد نیز بوجود آید و دلیل مراجعه دختران باشد.

خود ارضایی مالشی در صورتیکه شیء خارجی وارد واژن نشود باعث پارگی بکارت نخواهد شد. در صورتیکه خود ارضایی باعث ضربه مستقیم به پرده بکارت شود، می‌تواند موجب پارگی آن شود.

معاینه انواع پرده بکارت توسط پزشک حدود 30 ثانیه طول می کشد. پزشک از مراجعه کننده درخواست می کند که روی تخت دراز کشیده و پاهایش را باز کند، سپس دکتر لوپ ها را کشیده و از وی میخواهد که مانند ادرار کردن زور بزند. در این هنگام دهانه واژن باز شده و دکتر با مشاده پرده بکارت میتواند نشانه های پرده آسیب دیده را  تشخیص دهد.

چطور تشخیص بدم پردم سالمه؟! تصور اشتباه این است که میتوان به راحتی سالم بودن بکارت را توسط خود فرد تشخیص داد، در صورتیکه اکثر اوقات اینکار باعث آسیب رساندن به پرده بکارت میشود. در نتیجه برای تشخیص سلامت یا پارگی بكارت حتما به پزشک و ماما مراجعه کنید.

با توجه به مراجعات زیاد دختران به مراکز پزشکی قانونی برای اعاده حیثیت و انجام شکایت در مواردی مانند تجاوز از روش های جدید برای تعیین نوع آسیب دیدگی پرده بکارت استفاده می شود. یکی از این روش های جدید برای تشخیص پارگی بكارت در پزشک قانونی کولپوسکپی است. این آزمایش بین 10 تا 20 دقیقه طول می کشد و در حالی انجام می شود که فرد به کمر روی تخت دراز کشیده و پاهای خود را جمع کرده است. سپس پزشک یک اسپکولوم فلزی را داخل واژن قرار می دهد تا واژن باز بماند و پزشک واژن را بررسی کند. در نهایت پزشک ابزار بزرگنمایی بنام کولپوسکوپ را به مقدار چند سانت داخل فرج قرار می دهد. نور چراغ این ابزار داخل واژن را بررسی می کند و پزشک از طریق لنز دوربین قادر به رویت واژن می گردد. هم چنین برای پاک کردن واژن از هر گونه آلودگی، دهانه رحم و واژن به وسیله پنبه تمیز می شود. احتمال دارد پزشک برای پاکسازی از محلول سرکه یا سایر محلول ها استفاده کند. در این صورت احتمال سوزش وجود دارد. محلول کمک می کند بخش های مشکوک مشخص شوند.

تشخیص پرده بکارت تنها از طریق معاینه امکان پذیر است.

چگونه بکارت پاره میشود؟ پرده بکارت تنها با ضربه مستقیم به آن یا دخول در رابطه جنسی یا استفاده از تامپون پاره می گردد. از این رو افتادن از ارتفاع، بلند کردن اجسام سنگین، کوهنوردی و انواع ورزش ها نمی تواند موجب پارگی پرده بکارت شود. ولی احتمال دارد که این موارد باعث بروز خونریزی در واژن شود که این به دلیل فشار وارد شدن به رحم می باشد و عملکردی مشابه قاعدگی دارد.

مشاهده علائم زیر میتواند نشانه پرده بکارت آسیب دیده باشد:

پرده بکارت از نظر فرم در چند نوع می باشد و برخی فعالیت ها می تواند سبب آسیب و پارگی برگشت ناپذیر پرده بکارت شود.

معمولا تا ۲ هفته بعد از پارگی بکارت از روی نشانه‌های ظاهری می‌توان تاریخ دقیق آن را حدس زد و پزشک متخصص یا ماما تا ۱ ماه می‌تواند تاریخ پارگی را حدس بزند و بعد از ۱ ماه به هیچ وجه زمان پارگی پرده معلوم نمی‌شود. از لحاظ شکل ظاهری اگر پرده بکارت ترمیم یافته نباشد لبه‌های پارگی جدید در پرده بکارت معمولا زخمی و قرمز رنگ بوده و آثار خون لخته شده در آن مشاهده می‌شود. بعد از حدود یک هفته لبه‌های بریدگی از مخاطی مشابه مخاط پرده پوشیده شده و بعد از حدود دو هفته لبه های زخم نسبتا گرفته می‌شوند. اگر پرده بکارت ترمیم یافته باشد مراحل فوق صورت نمی‌گیرد. نکته مهم دیگر این است که لبه‌های پارگی چون آزاد هستند و به هم اتصال ندارند هیچ وقت به هم جوش نمی‌خورند و اگر دو تکه پارگی به هم دوخته شوند و پرده ترمیم شود محل ترمیم به صورت یک اسکار برجسته روشن کوچک مشخص خواهد شد.

پرده بکارت بافتی بسیار حساس و نازک دارد و با کوچکترین تحریک آسیب پذیر می باشد.

دخترانی که بر اثر تجاوز بکارتشان را از دست می‌دهند دچار جراحت مجاری ادرار و زخم داخل رحم (فیبرون) می‌شوند که به راحتی قابل تشخیص است. یعنی در مواقعی که پرده طی چند مرحله یا با شدت یا بر اثر تجاوز از بین رود، زخم‌های مجاری ادرار و زخم داخل رحم (فیبرون) پیش می‌آید.

در صورت مکرر بودن رابطه جنسی مقعدی، علایم دخول را می‌توان مشاهده نمود. باید دانست که اگر دفعات دخول کمتر از ۳-۲ مورد باشد نباید انتظار علایم را داشت در صورتی که دفعات دخول بیشتر باشد علائمی مثل از بین رفت چین‌های مقعدی که در حالت معاینه پوست اطراف مقعد صاف تر از زمان طبیعی است و تورم یا صافی چین‌ها، ضخیم شدن پوست اطراف مقعد که به داخل کشیده شده و تا ناحیه پوستی مخاطی ادامه می یابد و گه گاه ناحیه یاد شده پوسته گذار می‌گردد، دیده می‌شود. در مفعولین حرفه‌ای مقعد شکل قیفی پیدا می‌کند مثل اینکه مقعد به طرف داخل کشیده شده باشد از نکات مهم این است که هیچ وقت نباید شل شدگی اسفنکتر مقعدی را از یاد برد. همچنین علائم پارگی اسفنکتر چین‌ها ممکن است مشاهده شود که لازم به توجه است شلی اسفنکتر مقعدی از علائم دخول مکرر است. در ضمن باید به حالت مجرای مقعدی نیز توجه کرد. دخول مقعدی ممکن است باعث تغییر حالت مجرای مقعدی، ایجاد بواسیر و هموروئید، زایده‌های گوشتی کوچک در اطراف مجرای مقعدی، زگیل‌های کوچک، بیرون زدن قسمتی از بافت از مقعد،کمی باز شدن مجرای مقعدی و غیره شود.

مطالب این سایت جایگزین تشخیص، تجویز و درمان پزشکی نیست و نباید آنها را جایگزین مراجعه به پزشک جهت تشخیص و درمان دانست و تنها جنبه اطلاع رسانی و آموزشی دارد. استفاده از سایت و یا اپلیکیشن “یک زن” به معنی مطالعه و پذیرفتن “قوانین و مقررات و شرایط استفاده سایت یک زن  “می باشد.

© 1399 استفاده از سایت به معنی پذیرش کلیه قوانین و مقررات سایت است و انتقال و استفاده ازمطالب سایت با ذکر منبع و لینک به منبع مجاز خواهد بود.

از کجا بفهمم پردم سالمه با روش های تشخیص

در ادامه این مطلب از سلامت زنان فارسی ها با آموزش تشخیص سالم بودن پرده بکارت در خدمت شما کاربران گرامی هستیم .

اگر معنی بکارت یا باکرگی را نمیدانید مطلب باکره بودن یعنی چی را مطالعه کنید.

چطور تشخیص بدم که پردم سالمه

یکی از سوالاتی که در ذهن بسیاری از دختران جوان به وجود می آید این است که از کجا بفهمم پردم سالمه !؟

در این مقاله قصد داریم شما کاربران گرامی را با روش های تشخیص سالم بدون پرده بکارت آشنا کنیم .

پرده بکارت لایه ای در آلت تناسلی زنان است که هنگام داشتن اولین رابطه جنسی از بین می رود .

در برخی موارد با زمین خوردن ، ورزش های ناسالم ، بالا رفتن از کوه و … نیز ممکن است پرده بکارت پاره شود .

اگر دختران نسبت به سالم بودن پرده بکارت خود شک دارند پیشنهاد می کنیم این مطلب را بخوانند و با راه های تشخیص باکره بودن آشنا شوند .

گفتنی است دیدن پرده بکارت برای خود فرد قابل دیدن نیست و باید توسط یک فرد آگاه دیگر دیده شود و از سالم بودن آن مطلع شود .

در این قسمت روش های تشخیص پارگی پرده بکارت را برای شما عزیزان شرح داده ایم .

معمولا این پره ها در دختران جوان بسیار نزدیک به هم و چسبیده هستند درحالیکه در زن ها این پره ها کاملا قابل تشخیص هستند .

اگر شکل مهبل فرج به صورت V باشد می تواند نشان دهنده پارگی پرده بکارت زن توسط دخول آلت تناسلی مرد باشد زیرا به خاطر فشارهای وارد شده به دیوار ، شکل آن از حالت گرد به V تغییر شکل می دهد .

دیواره های داخل فرج از یک قشای برجسته تشکیل شده است که به علت نزدیکی های مداوم ، به مرور این برجستگی ها از بین می روند .

در نتیجه آن عمل دخول به راحتی و با فشار کم انجام می شود .

اگر هنگام اولین دخولتان به راحتی توانستید عمل دخول را انجام دهید آن دختر قبلا رابطه جنسی داشته است .

همچنین اگر توانستید بند اول از دو انگشت اشاره خود و انگشت وسط را داخل واژن فرو کنید بازهم آن دختر قبلا رابطه جنسی داشته است .

اگر دختری ادعا می کند که پرده بکارتش در اثر تجاوز پاره شده است به راحتی می توان آن را تشخیص داد .

دخترانی که در اثر تجاوز پرده بکارتشان پاره می شود دچار زخم داخل رحم و جراحت در مجاری ادرار می شوند که به آسانی قابل تشخیص می باشد .

در این قسمت روش های تشخیص سالم بودن پرده بکارت را نوشته ایم :

– دهلیز فرج و دهانه رحم

– پرده بکارت قابل اتساع و دارای سوراخ بدون پارگی است .

– مخاط مهبل ضخیم و دارای چین های روی هم خوابیده است و خیلی راحت می توان آن را تشخیص داد .

– مجرای مهبل تنگ با دیواره های چین دار است و عمق آن قابل مشاهده نیست .

– به دلیل روی هم خوابین جین های مهبل ، کانال مهبل بسیار کوتاه است .

دقت کنید که هیچگاه با اجسام و انگشت سعی نکنید پرده بکارت خود را چک کنید زیرا خود این کار باعث پاره شدن و از بین رفتن آن می شود .

سوال های خود را در قسمت کامنت ها مطرح کنید .

سلام عرض میکنم لطفا به سوالم پاسخ بدید خیلی نگرانم کرده است پرده بکارتم سالم است اما احساس میکنم که داخل سوراخ ان چیزی یا بهتره بگم گوشتی وجود داره و همچنین بالای ان یک زبانه وجود دارد که بیرون زده است آیا برای پرده ی من مشکلی وجود دارد؟؟

سلام من یه دونه ازانگشتموکه درحدیک سانته واردواژنم کردبرای خودارضایی ممکنه پرده پاره شده باشه؟

سلام خستعدنباشید من ۱۹سالمه درسن ۱۸سالگی با یه تفر دوست بودم که قول ازدواج بهم داد بعدازمدنی وارد رابطه نا مشروع شد والان که میخوام ازدواج کنم با فرددیگری میترسم پرده بکارتم ازبین رفته باشد درهنگام دخول هیچ علائمی دیده نشد نه درد نه خونریزی ونه سوزشو ضعیفی نداشتم لطف کمکم کنید نمیخوام با شوهر اینده ام به مشگل بخورم

سلام توروخدا کمکم کنید۱۹سال دارم درسن ۱۸سالگی بایه نفر دوست شدم وبهم قول ازدواج داد بعدازمدنی وادد رابطه نامشروع شدیم الان خواستگاز خوبی دارم میترسم پرده بکارتم ازبین رفته باشد درصورتیگه هیچ علائمی نداشتم نه درد نه خون ونه ضعف وسوزشی پرده ام سالمه ؟

سلام ….من ۱۵ سالمه و وارد یک رابطه شدم اصلا الت فرد مقابلم وارد واژنم نشد … اما احساس میکنم لبه ی پردم یک کمی پاره شده … میشه بگید الان باید چیکار کنم؟ واقعا میترسم …. خونریزی هم نداشتم…. فقط خیلی کم ی سوزشی رو احساس میکنم….!تو رو خدا کمکم کنید من واقعا میترسم

سلام شب شمابخیدر من یک پرده بکارت هم ارتجاعی حلقوی دارم ازدواج کنم آیابه راحتی پاره نمیشه من کیست تخمدان هم دارم آیا تورابطه جنسی مشکلی پیش نمیاد من یک بار هم رابطه جنسی داشتم

سلام وقت بخیر.پارسال بانامزدم رفته بودیم بیرون ایشون باانگشتشون واژن بنده رومالیدن بعدچن دقیقه یکم خون اومدوقتی رفتم دکترگف ک اول پردت زده شده خونی ک درمجرابوده یاخراشیدگی برداشته شده همچین چیزی ومن خیالم راحت شدولی امسال بخاطرعفونتی ک داشتم ب مامامراجعه کردم ک طی سوالاتی بهم گفتن ک دکتره بهت چرت گفته وپردت زده شده وحالاهم اصن پول ندارم ک برم نگابندازه وازهمه مهمتراگ واقعن صدمه دیده باشه دیگ نمتونم ثابت کنم چن یکسال گذشته بنظرتون چیکاربایدکنم خاهش میکنم کمکم کنین.توخونه چجوریکی معاینم کنه وبفهمه چی بچیه

سلام.
من یه دوست دختر داشتم و نامزد هم بود من فقط با فرج او داشتم بازی میکردم ولی خیلی کمی از التم داخل الت اون شد و یه کم خونریزی داشت .شاید ۵ الی ۶ ساعت بعد وقتی اون تو یی تشناب میخواست ادرار بکنی یه کمی دیګر از قطره خون از فرج اون رفت الان خیلی هم داشتم ستریس دارم و دوست دخترن نیز لطف بفرماید جواب بدهید.

من قبلا با نامزدم رابطه داشتم ولي ازجلو نه بار اول كه رابطه داشتم از پشت يكم خون اومد
بعد مدتي كه با نامزدم كه رابطه داشتم يه بار انگشت كرد بود داخلم با اين كه تا حالا رابطه نداشتماز جلو ولي زياد دردم نگرفت
ولي وقتي رابطه داشتم خيلي درد داشتم و حس ميكردم كه دارم باز ميشم ولي هيج خوني نيومد

ميتونم بپرسم اين دليلش چيه؟

Mikham khodam chek konm bebinm was parde daram ya na rabete nadashtam vali har faaloyate sangin k vasash bade anjam dadam vrzeshe sangin koh ziyad miram ziyad miraghsam vali baraye chek kardan asan dos ndrm feshar bedam chon khali dard migire be khatere dardesh asslan khosham nmiyad az rabete jensi

چطور تشخیص بدم که پردم سالمه

سلام من در اثر تصادف دچار پارگی دیسک کمر شدم آیا ممکنه که پرده ی بکارت من آسیب دیده باشه؟😔

به پزشک مراجعه کنید.

سلام خسته نباشید من با نامزدم واسه ی اولین بار رابطه داشتم اما نه خونریزی و نه درد مشاهده کردم و حتی واژن اونقدر هم تنگ نبود معنی این چه میتونه باشه؟عدم باکرگی میشه باشه؟

سلام من يه هفته پيش با پسر همسايمون رابطه داشتم اونم از پشت نه از جلو
ولي با انگشتش قسمت جلو رو ماليد يه خوني اومد ولي قطع شد من ١٧ سالمه ميخواستم کمکم کنين

سلام من یک بار با نامزدم ک الان ازش جدا شدم رابطه داشتم ولی ن بصورت کامل بعد از چن ماه دو بار ب دکتر متخصص رفتم ب من گفتن پردم سالمه از نوع حلقویه ولی من شک دارم چون درهنگام رابطه خونریزی داشتم میخواستم بدونم ممکنه دکتر متخصص اشتبا کنه؟

قطعا دکتر متخصص از من و شما بیشتر میدونه.

اگه میشه جوابمو بدین ممنون میشم

میشه جواب سوالمو‌بدین

سلام خسته نباشید ببخشید من ۱۸ سالمه تا به حال رابطه نداشتم اما وقتی خودم رو معاینه میکنم سوراخی در قسمت پایین التم میبینم ایا این نشان دهنده ی پارگی پرده بکارت هستش در ۱۰ سالگی یک بار یه بند انگشتم رو داخل کردم در ان دوره پریود بودم ایا این همان سوراخ مربوط به ترشحات هستش؟
خیلیی نگران هستم لطفا پاسخم رو بدید ممنون

لطفا به دکتر مراجعه کنید.به این صورت نمیشه تشخیص داد.

من در اثر سهل انگاری خودم متوجه شدم ک مقدار کمی خون از ناحیه ی تناسلی خارج شده است میخوام بدونم آیا پرده بکارت پاره شده یا نه؟؟؟؟؟؟؟؟

تورو خدا کمکم کنید چند وقت دیگه عروسیمه ونمیدونم چکار کنم ،تقریبا ۶ سال سن داشتم ک بخاطر درد وعفونتی ک در واژنم داشتم ،نمیدانستم چکار باید بکنم و به هیچ شخصی نگفتم ،ک بر اثر جاهلیت انگشت اشارم را وارد واژنم کردم بعد رفتم ماما بم گفت ک پردت سالمه ولی نمیدونم چرا حس میکنم نمیفهمه والکی گفته ،توروخدا کمکم کنید چطور بفهمم پردم سالمه یا ن؟؟؟!

لطفا به پزشک مراجعه کنید.

سلام
خسته نباشید
از چیزی که میخوام بگم واقعا ناراحتم.من خودارضایی داشتم با مالش در صورتی که نه خونی بود نه دردی الان میترسم بکارتم از بین رفته باشه بعد پرده ی من یه سطح صافه که پایینش یه حالت گوشت اضافه داره بعدش یه سوراخ خیلی کوچیکه
دکترم نمیرم چون میترسم یعنی امکان داره پردم پاره شده باشه توروخدا کمکم کنید دارم از استرس میمیرم

سلام.خسته نباشید
از چیزی ک میخوام بگم واقعا ناراحتم.من با مالش خودارضایی کردم ولی نه دردی داشتم نه خونی.پرده من یه سطح صافه ک تَهِش یه حالت گوشت اضافه داره بعدش یه سوراخ کوچیک
یعنی امکان داره پردم پاره شده باشه.توروخدا کمکم کنید.خیلی استرس دارم.پیش دکترم میترسم برم

سلام میشه توضیح بدید چجوری بدون این که به پزشک مراجعه کنیم برای معاینه.خودمون بفهمیم پرده بکارت آسیب دیده یانه

سلام خستعدنباشید من ۱۶سالمه درسن ۱۵سالگی با یه تفر دوست بودم که قول ازدواج بهم داد بعدازمدنی وارد رابطه نا مشروع شد والان که میخوام ازدواج کنم با فرددیگری میترسم پرده بکارتم ازبین رفته باشد درهنگام دخول هیچ علائمی دیده نشد نه درد نه خونریزی ونه سوزشو ضعیفی نداشتم لطف کمکم کنید نمیخوام با شوهر اینده ام به مشگل بخورم

سلام خسته نباشيد. من ۱۴ سالمه و امسال واسه اولین بار ، چند باری خود ارضایی کردم. چند بار با خودکار، ک بلندیش ۱۰ یا ۱۲ سانت بود و عرضشم ۱ و نیم سانت خودارضایی کردم و چند بارم با یه رژ که استوانه ای بود و طولش ۱۰ سانت و عرضشم میشه گفت ۲ سانت ( ولی کلفت تر از خودکارا بود) خود ارضایی کردم ولی موقع خود ارضایی هیچ خون و دردی رو احساس نکردم. حالا ام خیلییییی پشیمونم و هروقت بهش فک میکنم گریم میگیره. خواهش میکنم کمکم کنید که چطور بفهمم پرده م سالم مونده یا نه. من اصلا نمیتونم این موضوع رو با کسی درمیون بزارم

سلام ببخشید من ۱۸ سالمه چند باری خود ارضایی کردم ولی اصلا خونی ازم نیومده ولی بازم استرس دارم
لطفا کمکم کنید

سلام خستع نباشید.
من ی بار خوردم زمین و ازم خون اومد رفتم دکتر و دکتر گف ک سالمع فقد یکم کش اومدع و گفتن ک پردم ارتجاعیع.
من با دوس پسرم ک بهم قول ازدواج دادع وارد رابطع شدم اون آلت تناسلیش رو حتی بم نشونم ندادع ولی فقد انگشتش رو داخل آلت تناسلیم کرد کمی درد داشتم و خون ازم اومد دوس پسرم گف ناخنم گیر کردع و زخم شدع ولی من میترسم بعد ۵یا۶یا بیشتر موقعی ک رفتم سرویس بهداشتی دیدم لباس زیرم پر خون شدع بود من فک میکنم ک از زخم بودع نمیدونم ممنونتون میشم اگ جواب بدید.🙏🙏🌹🌹

سلام من ورزش میکنم و حس میکنم پردم پاره شده چون یکم سوزش دارم و موقع ادرار خیلی میسوزه.
لطفا بگید پارگی پرده بخاطر رابطه جنسی و ورزش از هم تشخیص میشه؟؟؟

دکتر امینی هستم پزشک زنان زایمان
پرده اگر مقدار کوچکی پاره شده باشد پس از مدتی بافت مورد نظر ترمیم میشود لطفا دست کاری نکنید و اگر حس میکنید بافت غیر قابل ترمیم و ترشحاتی مانند قبل ندارد حتما به مطب بنده در استان تهران مراحعه کنید تا دوره درمان رو براتون در نظر بگیریم

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه

نام *

ایمیل *

وب‌ سایت

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

مجله اینترنتی فارسی ها

کلیه حقوق این اثر متعلق به مجله اینترنتی فارسی ها می باشد.

ورود جسم خارجی، مترادف است با آسیب به زهچین یا همان چیزی که شما می گویید پرده بکارت. قرار نیست درد داشته باشید. درد هنگام دخول ربطی به زهچین ندارد.

باغ عروسی شیک در تهران+قیمت

برای عروسی لوکس، شاد و دورهمی می تونی این لیست رو ببینی.


نظرات کاربران

چطور تشخیص بدم که پردم سالمه

ارتجاعی ینی چی؟؟

پس اگ واسه من خون نیومده یعنی پاره نشده

منم ارتجاعی بود خون اومو

سلام دکتر من با نامزدم نزدیکی داشتم ولی اصلا درد و خونریزی نداشتم ( بکارت از نوع ارتجاعی) ممکنه پاره شده باشه؟

ویرایش پروفایل من

لیست علاقه مندی ها
(3)

نظرات من
(16)

بخشی از عبارت مورد نظر را تایپ کنید:

خانه

جهیزیه نوعروس

خدمات عروسی


آرایشگاه عروس


آتلیه عروس


تالار پذیرایی



باغ تالار عروسی



تشریفات عروسی



مزون و لباس عروس



گل و ماشین عروس



دفترخانه ازدواج



شیرینی و کیک عروسی

وبلاگ نوعروس

کلینیک نوعروس

فروشگاه اینترنتی خانومی

آدرس دفتر نوعروس

تهران، بزرگراه ستاری، بلوار لاله، خیابان مجاهد کبیر جنوبی، پلاک 27


09197674022 | 021-46019513

چطور تشخیص بدم که پردم سالمه


info@noarous.com


${Body}

بانک اطلاعات

ابزارهای بارداری و زایمان

ابزارهای رشد کودک

ابزارهای سنجش سلامت

چطور تشخیص بدم که پردم سالمه

پاسخ سوالات بر اساس تاریخ پرسش سوال

مطلب از سایر رسانه ها

 

خودارضایی مالشی باعث پارگی بکارت نمی شود اما فرو کردن اشیاء در واژن باعث پارگی بکارت می شود. با معاینه توسط پزشک و یا ماما می تونید تشخیص بدید پرده بکارتتان سالم هست یا نه…

متاسفانه در اثر خودارضایی مالشی در ۱۷ سالگی دچار لکه بینی شدم بعد از گذشت ۳ سال هنوز نمیدونم پردم سالمه یا نه؟ ممکنه پرده بکارتم را از دست داده باشم؟ از روی چهره و ظاهر مشخص میشه باکره هستم یا نه؟ الان مدت زیادی هست که ترک کردم اما گاهی فکر می کنم دیگران ممکنه بفهمند. خواهش میکنم راهنمایی کنید.

پاسخ مشاور نی نی نما:

خودارضایی مالشی باعث پارگی بکارت نمی شود اما فرو کردن اشیاء در واژن باعث پارگی بکارت می شود. با معاینه توسط پزشک و یا ماما می تونید تشخیص بدید پرده بکارتتان سالم هست یا نه.

تشخیص باکره بودن از ظاهر شخص ممکن نیست و فقط با معاینه می توان تشخیص داد که پرده بکارت سالم است یا نه.

چطور تشخیص بدم که پردم سالمه

من رفتم پيش دوس پسرم و بهم تجاوز كرد ولى الان نميدونم پرده دارم يا نه ميخوام بدون چ چور پرده ميزنه

سلام من يك روزه كه پريودم تموم شده خودارضايي كردم و بعد از چند ساعت لخته ي خون ديدم ايا پردم پاره شده؟

سلام خودارضایی عوارض جسمی و روحی زیادی دارد باید آن را ترک کنید تا دچار مشکل نشوید.

سلام من ن خود ارضایی داشتم ن کسی ب پردم آسیب زده ولی رابطه از عقب داشتم ولی میترسم برای ازدواجم پردم مشکل داشته باشه چیکارکنم؟

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

خواستگارهایم را رد می کنم چون در اثر خود ارضایی پرده بکارتم را از دست داده ام

۱۳۹۵/۰۶/۲۹


۱۷۱۱۹۷ بازدید

نقل مطالب در مطبوعات و نشریات با ذکر منبع بلامانع است.
اداره تبلیغ نوین نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه ها

چطور تشخیص بدم که پردم سالمه
چطور تشخیص بدم که پردم سالمه
0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *