چگونه ارایش لایت داشته باشیم

 
helpkade
چگونه ارایش لایت داشته باشیم
چگونه ارایش لایت داشته باشیم

آرایش دخترانه و لایت یکی از آرایش هایی است که در همه مکان ها از مهمانی گرفته تا دانشگاه و محل کار از آن استفاده کنید. در این مطلب قصد داریم نحوه آرایش لایت دخترانه را آموزش دهیم که در قسمت زیر مراحل انجام آرایش لایت دخترانه با جز‌ئیات آموزش داده شده است.

 

 

♦ هنگام شروع آرایش دقت کنید که پوست تان تمیز باشد و هیچ گونه آرایشی از قبل روی صورت تان نباشد. آرایش روی پوست چرب و کثیف یا روی بقایای آرایش قبلی تان، اصلا جذاب نخواهد شد.

♦ پرایمر بزنید تا پوستتان را صاف و یکدست کند و ماندگاری کرم پودر و آرایش روی صورت تان افزایش یابد. علاوه بر این پرایمر منافذ پوست تان را کوچک می کند.چگونه ارایش لایت داشته باشیم

♦ با یک کرم فونداسیون (کرم پودر) مات کننده که رنگی نزدیک به رنگ پوست دارد، پوست صورت را یک دست کنید. برای طبیعی شدن آرایش تان، بهتر است کرم پودر را خیلی کم استفاده کنید و یا فقط قسمت هایی را که لک و یا قرمزی دارند کرم پودر بزنید.

♦ اگر زیر چشم هایتان تیره است و یا پوستتان بعد از کرم پودر زدن لک و جوش و قرمزی داشت، حتما کمی کانسیلر بزنید. مقدار خیلی کم کانسیلر را روی لک و زیر چشم بزنید و کاملا محو کنید.

♦ برای اینکه پوستتان مات باند و برق نیفتد، کمی پنکک به روی گونه و پیشانی، چانه و تیغه بینی بزنید. در این کار زیاده روی نکنید تا صورت تان پودری و غیرطبیعی نشود. (این مرحله اختیاری است)

♦ برای اینکه به صورتتان رنگ و رویی بدهید، رژگونه بزنید. کمی رنگ صورتی یا هلویی انتخاب کنید و به صورت کاملا سبک و لایت به زیر استخوان گونه بزنید.

♦ در این مرحله برای جذابیت بیشتر می توانید با انگشت کمی هایلایتر روی استخوان گونه بزنید.

♦  ابروها را با مداد ابروی همرنگ با رنگ ابرو و یا سایه ابرو، کمی پررنگ کنید، اما آن را پهن و بولد نکنید.

♦ برای آرایش چشم ها بهتر است یک رنگ سایه کمرنگ مانند بژ یا قهوه ای روشن به کل پشت پلک هایتان بزنید و آن را کاملا محو کنید به طوری که فقط یک تن رنگی کمرنگ پشت پلک هایتان باقی بماند. می توانید کمی از هایلایتر به گوشه داخلی چشم ها بزنید.

♦ یک خط چشم بسیار باریک پشت پلک هایتان بکشید. اما اگر دنبال یک نگاه کاملا طبیعی هستید با مداد مشکی فقط کمی بیخ مژه های پلک بالا را سیاه کنید.

♦ حالا نوبت ریمل زدن است. یک بار ریمل بزنید و بعد از اینکه خشک شد، با شانه کوچک مخصوص مژه، مژه ها را کاملا شانه کنید. اینکار باعث می شود جرم ریمل از روی مژه بلند شود و فقط رنگ و سیاهی آن باقی بماند، طوریکه همه فکر کننده مژه های خودتان اینقدر زیبا و مشکی است.

 

♦ در انتها برای تکمیل کردن آرایشتان از یک رژلب رنگ نود، صورتی کمرنگ و یا برق لب استفاده کنید.

 

بیشتر بخوانید:

آموزش تصویری آرایش لایت و ساده ویژه عید ۹۸

مدل های جذاب آرایش لایت و دخترانه برای مهمانی ها

آموزش آرایش چشم و سایه زدن حرفه ای چشم ها

آموزش قدم به قدم آرایش صورت طبیعی و دخترانه + تصاویر

 

برای نظردهی بعدی، نام، ایمیل، و وب سایت خود را در این مرورگر ذخیره کنید.

بین لوازم آرایشی سایه های چشم بیش از همه تنوع رنگ دارند؛ رنگ هایی فریبنده و زیبا که هرکسی را به خرید ترغیب می کند حتی اگر نداند این رنگ با پوست او هماهنگی دارد اما بهتر است دست نگه دارید؛ هر رنگی نمی تواند شما را زیبا کند؛ توصیه می کنیم به جای آنکه سراغ سایه های بزرگ با رنگ های بی شمار بروید و بیشتر خودتان را گیج کنید، از میان سایه های چهارتایی انتخاب کنید که در آنها رنگ های هماهنگ با هم در یک پالت جمع آوری شده اند، درنتیجه کار بسیار آسان تر می شود. در اینجا روش کار کردن با این سایه ها را برای تان آورده ایم تا خودتان حرفه ای ترین آرایش را روی چشم های تان پیاده کنید.

 

 

چگونه ارایش لایت داشته باشیم

برای استفاده از سایه های چهارتایی روش دیگری هم وجود دارد؛ روشی که در آن آرایش چشم آنقدر ملایم است که هر کسی متوجه آن نخواهد شد ولی در عوض حالت چشم زیباتر می شود.

 

–   روشن ترین رنگ سایه را روی پلک پخش کنید یعنی با یک برس مناسب از زیر ابرو تا خط مژه ها را رنگ بزنید.

 

–  حالا با دومین رنگ روشن (رنگ ملایم) از خط مژه تا زیر استخوان ابرو (یعنی خط حدقه چشم) را رنگ بزنید. یادتان نرود گوشه ها و مرزهای کار را کمی پخش کنید تا جایی دو رنگ به نظر نرسد.

 

 –  حالا با استفاده از یک برس سایه کوچک دومین رنگ تیره  را روی نیمه پایینی پلک بزنید یعنی از خط مژه شروع کنید و تا نیمه پلک ادامه دهید؛ یکنواخت کردن رنگ ها را فراموش نکنید.

 

–  حالا با تیره ترین رنگ سایه روی خط مژه را رنگ دهید؛ یعنی با رنگ تیره خط چشم بکشید.

 

  با چرخه رنگ آشنا شویداحتمالا تا به حال دیده اید که برخی از آرایشگران برای آرایش چشم از چند رنگ مختلف استفاده کرده و به گونه ای این رنگ ها را با هم ترکیب می کنند که حالت چشم کاملا متفاوت می شود. این کار خیلی سخت نیست؛ اگر با چرخه رنگ آشنا باشید.

 

اصول اولیه چرخه رنگ را می توان در دو نکته کلی خلاصه کرد:–   رنگ هایی که در دو جهت مخالف هم قرار می گیرند، بیشترین تضاد را با هم دارند؛ وقتی این رنگ های متضاد در کنار هم قرار بگیرند، بیشترین اثربخشی را در چشم بیننده خواهند داشت و به شدت جلب توجه می کنند.

 

–   رنگ هایی که در این چرخه به هم نزدیک هستند بهترین ترکیب رنگ را به وجود می آورند و در چشم بیننده تصویری آرام بخش و متعادل دیده می شود؛ درنتیجه آراستن چهره با چنین رنگ هایی می تواند دقت و مهارت آرایشگر را نشان دهد.

 

چطور از چند رنگ استفاده کنیداستفاده مجزا تنها از یک رنگ سایه نمی تواند جلوه چندانی به چشم ها ببخشد و بیشتر برای یک آرایش بسیار ساده روزانه مناسب است؛ بنابراین برای مهمانی ها و عروسی ها سراغ استفاده از چند رنگ بروید تا بتوانید زیبایی چشم ها را چندین برابر کنید.

 

در اینجا ما برای تان یک نوع سایه چهارتایی تقریبا رایج را انتخاب کرده ایم که رنگ های بسیار ملایمی دارد و می تواند برای هر رنگ پوستی مناسب باشد؛ علاوه بر اینها رنگ هایی هستند که چندان روی چشم جلب توجه نمی کنند و درنتیجه چهره مصنوعی یا بسیار آرایش کرده به نظر نخواهد رسید. البته لزومی ندارد شما حتما از همین رنگ ها استفاده کنید بلکه کافی است اصول کار را یاد بگیرد تا بعد باتوجه به سایه های چهارتایی که دارید زیباترین کار ممکن را روی چشم ها انجام دهید.

 

  قانون سایه های چهارتاییاگر می خواهید خودتان یک آرایش متعادل و زیبا روی چشم های تان داشته باشید، توصیه می کنیم سراغ سایه های چهارتایی بروید. اینگونه سایه ها از چهار رنگ متفاوت تشکیل شده اند که معمولا انتخاب و ترکیب این چهار رنگ قواعد خاصی دارد:

 

–   یک رنگ بسیار آرام و کم رنگ که می توان از آن به عنوان پایه سایه، روی تمام پلک را پوشاند یا اینکه برای روشن کردن قسمت زیر ابرو و قسمت داخلی چشم از آن بهره گرفت.

 

–   یک رنگ ملایم که می توان از آن برای نشان دادن بهتر حالت چشم بهره گرفت و از آن برای روی پلک استفاده کرد.

 

–   یک رنگ متضاد که به نظر می آید چندان با دیگر رنگ های پالت سایه هماهنگی ندارد (البته بعضی سایه ها این رنگ متضاد را ندارند و تنها راه ایجاد حجم با این سایه ها استفاده با هم کمرنگ ترین و پررنگ ترین رنگ است).

 

–   یک رنگ تیره که می توان از آن به عنوان خط چشم برای کنار مژه ها استفاده کرد تا آرایش عمق بیشتری پیدا کند؛ البته برای آرایش های دودی که چشم ها کاملا تیره می شوند، پلک را با این رنگ می پوشانند.

 

  قدم به قدم حرفه ای شویدبرای سایه زدن حرفه ای و زیبا باید سه ویژگی مهم را در نظر بگیرید؛ یکی اینکه سایه باید حالت چشم را بهتر نشان دهد، دوم اینکه باید بعضی ایرادها را بپوشاند و سوم اینکه هماهنگی رنگ ها کاملا رعایت شود.

 

–   شما باید با روشن ترین رنگ پالت تمام پلک بالا را بپوشانید. توصیه می کنیم برای این کار برسی به کار ببرید که با آن به راحتی رنگ را روی پوست پخش کنید.چگونه ارایش لایت داشته باشیم

 

–   حالا با یک برس سایه کوچک تر دومین رنگ تیره ای که در سایه وجود دارد را انتخاب کنید و نیمه بیرونی پلک را رنگ بزنید. یادتان باشد جهت انتهایی سایه به سمت پایین متمایل می شود. سایه زدن در این قسمت باید با حرکات ضربه ای کوتاه و بسیار ملایم انجام شود تا بتوان رنگ را به سمت نیمه پلک سوق داد. حواس تان باشد مناطق مرزی را کاملا محو کنید یعنی دور کار را آرام پخش کنید تا در یک قسمت کار دورنگ نباشد.

 

–   برای انجام این مرحله باید حسابی دقت کنید، چراکه تکنیکی ترین قسمت کار است و نیاز به زمان دارد. با یک برس سایه بسیار ظریف تیره ترین رنگ پالت را به شکل یک 7 ملایم برگشته روی نیمه بیرونی پلک بزنید. یادتان باشد که نباید روی مرحله دو را کامل بپوشانید.

 

 

–   حالا نوبت رنگ ملایمی است که هنوز از آن استفاده نکرده اید؛ از این آرایش برای بهتر نشان دادن حالت چشم استفاده می کنیم. کافی است با یک برس کوچک سایه، رنگ ملایم (دومین رنگ روشن) را زیر استخوان ابرو و جایی که حدقه چشم تمام می شود، بزنید. در اینجا یکی دیگر از هدف های شما این است که رنگ ها را یکنواخت کنید تا مرز میان آنها در نگاه اول به چشم نیاید.

 

 

  چطور برس سایه را به دست بگیریدسایه هایی که به رنگ تیره هستند چشم را کوچک تر و سایه هایی که روشن هستند چشم را درشت تر نشان می دهند. هنگام سایه زدن باید به این نکته توجه داشت که معمولا از سه رنگی که با هم همخوانی دارند استفاده شود. یادتان باشد هنگام آرایش باید نور کافی باشد. برای سایه زدن با یک دست برس را محکم گرفته و با دست دیگر کمی چشم را بکشید. سر را به عقب خم کنید تا تناسب رنگ روی پلک ایجاد شود.

 

 

 

 

 

 

آرایش یک مسئله ی بسیار بزرگ در زندگی خانم‌هاست. در یک میهمانی نه‌تنها نگاه‌ها به لباس شماست بلکه بیشترین توجه‌ها به‌صورت و آرایش موی شماست و چه مهم است انتخاب آرایش صورت که چهره شما را از این‌ رو به آن رو می‌کند.

این‌ رو در نظر داشته باشید که، آرایش مکمل عواملی مثل رسیدگی و مراقبت از پوست، استفاده از کرم‌های مرطوب‌کننده آب‌رسان خوب جهت جلوگیری از خشکی پوست، استفاده از ماسک‌های مناسب پوست قبل از آرایش و معمولاً یک روز قبل از آرایش، هماهنگی رنگ موی سر با رنگ ابرو، خوابیدن کافی قبل از آرایش، پاک‌سازی پوست صورت هرچند وقت یک‌بار و … است. همچنین از لوازم آرایشی بدون سرب باید استفاده کرد.

قدرت آرایش غیر قابل انکار است. محصولات آرایشی مورد علاقه‌مان به ما کمک می‌کند تا ظاهر زیبایی را  که دوست داریم را داشته یاشیم، ظاهر خود را بهبود بخشیم و به تعریف شخصی‌مان از زیبایی دست پیدا کنیم. آرایش روزانه اعتماد به نفس زنان امروزی را برای رویارویی با جهان پیرامون بهبود می‌بخشد.

وقتی پای آرایش کردن درمیان باشد، میزان مهارت درانجام آن تفاوت چشمگیری ایجاد می‌کند. استفاده از محصولات مورد علاقه شما به روش درست می‌تواند 2 نتیجه داشته باشد:

آیا به دنبال یک آرایش طبیعی هستید که پوست شما را در تمام طول روز درخشان نگهدارد؟ اکنون با این نکات مهم مربوط به زیبایی یاد بگیرید که چگونه آرایش خود را انجام دهید. از انجام زیر سازی پودر مایع تا استفاده از خط چشم، این نکات و ترفندها به شما کمک می‌کند که یک ظاهر بی نقص خلق کنید.چگونه ارایش لایت داشته باشیم

قبل از اینکه ۰ تا ۱۰۰ آرایش کامل خود را شروع کنید زمانی را برای آماده سازی پوست خود با یک مرطوب کننده با کیفیت صرف کنید. انتخاب یک مرطوب کننده مناسب یک تکه حیاتی این پازل است. بهتر است در ابتدا پوست خود را بشناسید تا با توجه به پوست خود مرطوب کننده را انتخاب کنید.اسپری صورت: این‌ها محلول‌هایی با پایه‌ی آب هستند که ممکن است محتوی ویتامین‌ها و خوش‌بو کننده‌های مفید مشخصی برای پوست باشند. اسپری‌های صورت برای بازگرداندن رطوبت به پوست شما ساخته نشده‌اند، بلکه، مرطوب به نظر رسیدن پوست در کل طول روز کمک می‌کنند. به زبان ساده پوست شما را در طول روز مرطوب نشان می‌دهند وقتی که پوستتان احساس خشکی می‌کند.

سرم ها: یک محلول سبک است که به راحتی جذب پوست می‌شود. مجموعه‌ی وسیعی از سرم‌ها وجود دارند که برای هدف قرار دادن مناطق مشخصی که دارای مشکل هستند طراحی شده اند. بعضی از سرم‌ها به مرطوب کردن پوست برای جلوگیری از چین و چروک شدن کمک می‌کنند. در حالی که بقیه سرم ها حاوی ترکیباتی هستند که به شفافیت پوست کدر اضافه می‌کنند.

لوسیون ها: لوسیون ها متداول ترین انواع مرطوب کننده ها هستند و مفید برای بسیاری از انواع پوست. لوسیون هایی را انتخاب کنید که روی آن ها برچسب غیر کومدون زا  یا  “non-comedogenic”  زده شده است. این محصولات به منظور جلوگیری از بسته شدن منافذ پوست طراحی شده اند.کرم ها: اگر پوست خشک شما به کمک بیشتری احتیاج دارد بهتر است که روی کرم ها سرمایه گذاری کنید. این یک محلول سنگین تری است که می‌تواند به پوست های بسیار خشک آب‌رسانی کند. کرم های روزانه می‌تواند در زیر آرایش شما قرار بگیرند ولی کرم‌های شب طراحی شدند تا رطوبت بیشتری را وقتی شما خواب هستید به پوستتان برسانند. قبل از اینکه سرتان را روی بالش بگذارید استفاده کنید و صبح با یک پوست نرم و انعطاف پذیر بیدار شوید.

روغن ها: اگر شما به رطوبت رسانی بیشتری  احتیاج دارید به روغن ها فکر کنید. روغن های خاصی می‌توانند انتخاب‌های خوبی برای پوست‌های خشک، حساس و یا معمولی باشند. در هر صورت اگر پوستی مستعد آکنه دارید یا پوستتان چرب است از محصولات روغنی مرطوب‌کننده اجتناب کنید.

یادگیری استفاده صحیح از مرطوب‌کننده خود نصف مسیر است. مقدار کمی را روی انگشت خود بریزید تقریباً به اندازه یک سکه کوچک. با پخش کردن مرطوب کننده روی پیشانی شروع کنید و از وسط  صورت به کناره ها پخش کنید. سپس  همین کار را از روی بینی خود شروع کنید و به سمت گونه ها مرطوب کننده را پخش کنید. مطمئن شوید که مرطوب کننده را به صورت صاف و هموار به پوست خود بمالید تا از بسته شدن منافذ پوست جلوگیری شود. وقتی به میزان مناسب مرطوب کننده را روی سطح پوست پخش کردید به آرامی آن را با حرکات دایره وار مالش دهید و قبل از شروع مرحله بعد چند دقیقه صبر کنید تا مرطوب کننده خشک شود.

حالا که پوستتان را به خوبی مرطوب کرده‌اید، صورت خود را با پرایمر آماده کنید. چه در نظر داشته باشید که یک لایه آرایش سبک ابتدایی انجام دهید و چه قصد انجام یک آرایش کامل برای کل صورتتان داشته باشید پرایمر یک قدم اولیه‌ی مهم است.

پرایمر را پایه‌ای برای آرایش خود فرض کنید که کمک می‌کند سطح آرایش شما صاف‌تر باشد و ماندگاری بیشتری داشته باشد. پرایمرها، ژل‌ها و کرم های نرم و لطیفی هستند که خطوط و منافذ سطح صورت شما را پر می‌کنند و سطوح زبر را نرم کرده و یک سطح ایده آل برای آرایش شما فراهم می‌آورند.

برای زدن پرایمر مقدار بسیار کمی از آن را روی نوک انگشت خود یا اسفنج یا برس آرایش خود قرار دهید.

نکته مهم: مقدار کمی از آن برای سطح زیادی کافی است. با مقداری حدود اندازه یک سکه کوچک از پرایمر در وسط صورت شروع کنید و به آرامی به کار را به سمت گونه‌ها پیشانی و چانه ادامه دهید.

اگر قصد دارید به پوست حساس کنار پلک‌ها پرایمر بزنید و آرایش چشمتان را در طول روز حفظ کنید، محصولات تخصصی برای این بخش از صورتتان را استفاده کنید. پلک‌های ما می‌تواند در طول روز چربی جمع کند و باعث شود که سایه چشم ما چروک به نظر برسد. اگر پلک‌های شما چرب باشد و شما سایه چشم یا خط چشم بزنید بدون اینکه قبل از آن پرایمر زده باشید، ممکن است آرایش شما تکه تکه و غیر یک دست شود.

وقتی صحبت از لایه اولیه است انتخاب یک سایه مناسب برای پوستتان یک اولویت درجه یک است. یک سایه مناسب برای لایه اولیه می‌تواند تفاوت بسیاری ایجاد کند.

حالا چگونه آن را انتخاب می‌کنید؟ رنگ لایه اولیه را روی چانه خود امتحان کنید. اگر بعد از زدن آن روی چانه کاملاً محو شود بدون هیچ آثاری از مخلوط رنگ شما رنگ مناسب خود را یافته‌اید. این ممکن است کمی نیاز به سعی و خطا داشته باشد ولی وقت گذاشتن برای انتخاب صحیح رنگ سایه مناسب بسیار حیاتی است.

بعد از انتخاب محصول مناسب باید به ابزار اعمال آن روی پوست خود توجه کنید. بعضی خانوم‌ها ترجیح می‌دهند از انگشت خود استفاده کنند در حالی که بقیه ترجیح می‌دهند از ابزارهای آرایشی مانند برس و اسفنج استفاده کنند. اگر به دنبال این هستید که آرایش شما یک لایه‌ی سبک به نظر برسد بهتر است از انگشتان خود استفاده استفاده کنید. در هر صورت به هیچ وجه قبل از این که دستانتان را کامل بشویید به صورت خود دست نزنید و بعد از انجام آرایش نیز دست خود را بشویید چرا که نمی‌خواهید آثار انگشت آلوده به مواد آرایشی خود را در نقاط مختلف خانه ببینید.

از وسط صورت خود شروع کنید و به سمت بیرون حرکت کنید و لایه اولیه مایع را مخلوط کنید. در هنگام پخش کردن این لایه در سطح پوست پخش می‌کنید مطمئن شوید که آن را کاملاً فشرده می‌کنید. بعضی خانوم‌ها علاقه دارند که با یک اسفنج مرطوب روی نقاطی از سطح لایه ی اولیه  آرایش خود فشار بیاورند تا لایه ی اولیه بطور کامل خطوط و چین و چروک‌ها را پر کند تا سطحی صاف‌تر و نرم‌تر را برای مراحل بعدی آرایش فراهم کنند. بعضی انواع خاص بورس‌های آرایشی نیز برای فشرده کردن لایه اولیه آرایش بسیار مناسبند.

دو نوع اصلی کانسیلر وجود دارد: مایع و استیک (ماتیکی)

کانسیلر مایع در مواقعی که می‌خواهید یک لایه سبک را روی سطح زیادی از پوست خود اعمال کنید بهترین عملکرد را دارند. کانسیلر مایع همچنین برای کسانی که به دنبال ایجاد یک لایه‌ی نهایی مخصوصاً در نزدیکی چین و چروک ها مانند اطراف چشم و دهان هستند عملکرد خوبی دارند.

کانسیلرهای ماتیکی بیشتر برای آرایش‌های سنگین‌تر در سطوح کوچکتر و مشخص‌تر مناسب هستند. رنگ کانسیلر خود را انتخاب کنید. عاقلانه‌تر آن است که روی دو رنگ کانسیلر سرمایه‌گذاری کنید. یکی باید خیلی نزدیک به رنگ پوستتان باشد و برای پوشاندن نقاط تیره، جوش‌ها و دیگر لک‌های صورت بکار رود. دیگری باید روشن‌تر از رنگ پوست شما باشد و برای روشن‌تر کردن قسمت‌های مشخصی از پوست یا ایجاد شفافیت بیشتر در آرایش شما بکار می‌رود.

نکته: بعضی خانوم‌ها ترجیح می‌دهند از کانسیلر قبل از لایه‌ی اولیه آرایش استفاده کنند. ترتیب این دولایه بیشتر سلیقه‌ای است و با سعی و خطا به دست می‌آید. هر دو ترتیب را امتحان کنید و ببینید کدامیک برای ایجاد صافی و درخشندگی بیشتری روی پوست شما می‌شوند. در هر صورت وقتی فقط از لایه‌ی اولیه استفاده می‌کنید، حتماً اول از کانسیلر استفاده کنید.

برای کاهش نقاط تیره زیر چشم به منظور بوجود آوردن یک ظاهر درخشان و روشن ،کانسیلر را زیر چشم ها با یک اسفنج مرطوب یا بورس آرایشی اعمال کنید. اگر از کانسیلر برای به حداقل رساندن عیوب و لک‌ها استفاده می‌کنید آن را مستقیماً روی همان نقاط اعمال کنید.

برای روشن کردن صورت با استفاده از کانسیلر مایع یا کرم نقاط کوچکی را در مناطقی که در زیر آمده قرار دهید:

به نرمی آن را به پوست اطراف این مناطق بمالید و همیشه اطمینان حاصل کنید که با لایه ی اولیه پوشیده می‌شود.

استفاده از پودر پایه می‌تواند یک روند دشوار باشد. اگر خیلی کم استفاده کنید انگار که اصلاً این مرحله را انجام ندادید و اگر بیش از اندازه استفاده شود شبیه یک کیک ترسناک خواهید شد. در جستجوی چهره بی عیب و نقص، احتمالاً ترفندهای راجع به کرم پودر شنیده‌اید. این نکات را در نظر داشته باشید تا به چهره عالی دست پیدا کنید.

با استفاده از یک بورس بزرگ نرم، شروع به مالیدن یک لایه سبک در سراسر صورت خود کنید. موهای برس را درون پودر فشار دهید، سپس برس را به روی پوست بکشید.
اگر قسمت‌های خاصی از پوست شما وجود دارد که نیاز به پوشش بیشتری دارند (قسمت های قرمز و روغنی صورت شما به طور کلی در مرکز صورت قرار دارند)، ممکن است بخواهید کمی پودر بیشتری بمالید. برای این مرحله، برس خود را درون پودر قرار دهید و سپس آن را محکم به پوست فشار دهید. این مرحله به پودر کمک می کند تا راه خود را به منافذ و خطوط برای بوجود آوردن سطح صاف‌تر باز کند.

برای مالیدن یک برنز کننده براق طلایی روی صورت خود از یک بورس مخصوص برنز کننده استفاده کنید. بورس های برنز کننده با مو‌های بیشتری ساخته شده و خیلی محکم‌تر در کنار هم قرار می‌گیرند تا اطمینان حاصل شود. با هر بار کشیدن آن روی پوست خود مقدار بیشتری برنزکننده روی آن قرار می‌دهید.

یکی از رایج ترین اشتباهات در انتخاب برنز کننده، انتخاب سایه اشتباه است. اگر عادت ندارید با برنزر کار کنید، حداکثر از سایه‌ای دو درجه تیره تر از پوست خود استفاده کنید.

پس از انتخاب سایه مناسب ، برنزر خود را از پیشانی شروع کنید، برنزر را در امتداد گونه‌های خود بکشید، سپس آن را به سمت خط چانه بکشید، تا به طرف چانه خود برسید. در طرف مقابل تکرار کنید.

نکته مهم : فراموش نکنید که این کار را تا نواحی گردن خود ادامه دهید.

سرخی گونه قرن‌ها است که پایه اصلی فریبندگی و گیرایی آرایش است. اگر می‌خواهید کمی بیشتر به رنگ و طراوت به چهره خود اضافه کنید، کلید آن ممکن است سرخی گونه باشد. برای این کار از یک برس متراکم و با موهای فراوان استفاده کنید. با این کار اطمینان حاصل خواهید کرد که از بیشترین مقدار آن را روی پوست خود بمالید.

پاسخی قطعی و اندازه و سایز مشخصی برای محل استفاده از رژ گونه وجود ندارد. از رنگ سرخ رژ گونه خود استفاده کنید تا به شما در تصمیم‌گیری در مورد استفاده از آن کمک کند.

“سیب” به قسمت جلوی گونه گفته می‌شود. زمانی که یک لبخند بزرگ می‌زنید کاملاً مشخص می‌شود.چگونه ارایش لایت داشته باشیم

هایلایت مناسب کمی از لعاب و درخشش به هر نوع آرایش می‌افزاید. این که آیا شما به دنبال ظاهر طبیعی‌تری هستید یا می‌خواهید چشمگیر و زیبا باشید، هایلایتر می‌تواند برنامه آرایش شما را تکمیل کند.

هایلایت‌ها به اشکال مختلفی از جمله مایع، کرم‌ها و پودرها وارد می‌شوند. شما می‌توانید انتخاب کنید که از یکی از آن ها را استفاده کنید، یا ترکیب مورد علاقه خود را از دو یا سه تا از آنها پیدا کنید. هرچه انتخاب کنید، روند اعمال هایلایت یکسان است.

پس از ایجاد سطحی بی‌نقص روی پوست با روال جدیدتان، مناطقی را که می‌خواهید هایلایت کنید، مشخص کنید.

ابتدا با استفاده از هایلایت مایع، قسمت های زیر اعمال کنید:

بعد ازپایان یافتن هایلایتر روی نقاط مناسب پوست، آن را با استفاده از نوک انگشتان یا اسفنج بمالید. برای به حداکثر رساندن تأثیر هایلایتر، لایه‌ای با پودر یا مایع هایلایتر را بر روی مناطقی که می‌خواهید تاکید بیشتری کنید، بمالید.

سایه چشم می‌تواند ظاهر آرایش شما را جالب‌تر نشان دهد، خواه شما سایه‌های طبیعی را انتخاب کنید یا با رنگ های جیغ جسورانه ظاهر شوید یا از هر ظاهری استفاده کنید، از دو سایه چشم مکمل استفاده کنید: یک سایه روشن تر و دیگری سایه تیره.

حالا قلم مو سایه چشم خود را درون سایه تیره تر فرو کنید و سپس به آن ضربه بزنید تا از هر مقدار اضافه آن بریزد. سایه روشن تر را روی کل پلک بمالید، از خط رویش مژه شروع کنید و دقیقاً بالای چاله پلک خود پایان دهید.

اکنون بورس خود را به رنگ تیره‌تر آغشته کرده و بار دیگر از آن خارج کنید. رنگ را در گوشه بیرونی چشم ، دقیقاً بالای خط مژه خود بمالید. سایه‌ی تیره تر را در چاله پلک خود، دقیقاً زیر استخوان ابرو بکشید. مالیدن سایه را در حدود مرکز پلک خود متوقف کنید، زیرا نمی‌خواهید گوشه‌های داخلی را تیره کنید. یک برس سایه تمیز بگیرید و دو سایه را در محل تلاقی با هم مخلوط کنید. اگر ظاهری چشمگیر تر را دوست دارید، سایه تیره را یک بار دیگر استفاده کنید.

استفاده از خط چشم می تواند مشکل باشد: یک اشتباه کوچک و شما با چشمانی که دورشان سیاه شده روبه رو می‌شوید. با استفاده از این نکات ضروری برای استفاده از خط چشم، مشکلات آرایش چشم خود را از بین ببرید.

نحوه استفاده: با خط چشم مایع، در گوشه داخلی چشم خود خط را نازک شروع کنید، سپس سمت گوشه بیرونی چشم خط را ضخیم‌تر کنید. می‌توانید کشیدن خط چشم را از وسط چشم یا از گوشه داخلی چشم شروع کرده و نوک بورس مخصوص رسم خط چشم را تا حد ممکن نزدیک به خط رویش مژه ها نگه دارید. از قسمت نازک برس خط چشم برای ایجاد خط های کوچک در طول خط مژه ها استفاده کنید، سپس آنها را به هم وصل کنید تا فضاهای خالی را پر کنید. اگر دست شما می‌لغزد، نگران نباشید! مقداری از پاک کننده آرایش چشم را روی نوک گوش پاک کن بمالید و محل آن را تمیز کنید.

نحوه استفاده: بورس مخصوص خط چشم را داخل ظرف محتوی ژل خط چشم فرو کنید. قلم مو را چرخانده تا اطمینان حاصل شود که هر دو طرف بورس کاملاً به ژل آغشته شده باشد وشروع به کشیدن خط چشم از وسط خط مژه ها به سمت بیرون چشم کنید. سپس یک خط از گوشه داخلی چشم خود را به سمت وسط بکشید ، و در نهایت این دو خط را به هم متصل کنید.

نحوه استفاده: هر بار که از آن استفاده می کنید، مداد خط چشم خود را تیز کنید. پس از کشیدن پلک خود به سمت بیرون، نقاط کوچکی را که از گوشه خارجی پلک فوقانی شما شروع می‌شود، بکشید. این کار را تا گوشه داخلی چشم خود ادامه دهید تا یک خط باریک از نقاط ریز ایجاد کنید، تا حد ممکن به مژه‌ها نزدیک شوید. نقاط را با مداد خود وصل کنید یا از یک برس کوچک سایه برای ترکیب آنها استفاده کنید.

اگر می‌خواهید فقط از یک محصول آرایشی استفاده کنید، ریمل باید در صدر لیست شما باشد. چند بار کشیدن ریمل می‌تواند باعث شود با یک حرکت چشمان شما براق‌تر به نظر برسد.

ریمل را می‌توانید در رنگ‌های مختلف پیدا کنید، اما رنگ های سیاه و قهوه ای رایج ترین هستند. با فر دادن مژه ها با فر مژه شروع کنید.

بعد از اینکه مژگان شما فر شُد، ریمل خود را در دست بگیرید. برای اطمینان از اینکه تمام موهای قلم ریمل به ریمل آغشته هستند، گره را به آرامی گرد کنید.

نکته حرفه ای: قلم ریمل را به داخل و خارج  ظرف ریمل نکنید زیرا این کار باعث می‌شود هوا وارد ظرف شود و حباب کند.

برس ریمل را به آرامی روی ریشه‌های مژه های خود به صورت چرخشی حرکت دهید. با این کار حجم بیشتری ایجاد می‌شود، که می‌توانید تا انتهای مژه های خود آن را بکشید. اگر مژه های شما به هم چسبیده است، یک برس تمیز ریمل را بگیرید و به مژه های بکشید. برای حجم بیشتر از یک بار دیگر ریمل بزنید.

قبل از استفاده از برق لب، لب های خود را آماده کنید. اگر لب‌های شما خشک شده و ترک خورده است، حتما از یک نرم کننده لب ملایم استفاده کنید تا پوست مرده را از روی لب ها بردارید. در مرحله بعد از نرم کننده یا مرطوب کننده لب برای نرم کردن بیشتر لب ها استفاده کنید. بعد از اینکه لب شما تمام رطوبت را جذب کرد، لکه‌های باقی مانده روی لب ها را پاک کنید.

شروع به زدن برق لب از وسط لب های خود کنید و این کار را در طول دهان خود ادامه دهید. سعی کنید از کشیدن هرگونه براق بالای خط طبیعی لب خودداری کنید و لب های خود را به آرامی صاف کنید تا اطمینان حاصل شود که لب شما به تمام قسمت ها و گوشه های لب شما می‌رسد.

اسپری و پودر تثبیت کننده می‌تواند مرحله نهایی برای آرایش روتین شما باشد. اگر می‌خواهید آرایش شما در تمام طول روز باقی بماند، بدون اینکه چرب یا چروک و خراب شوند، مهم است که در یک راه حل تثبیت کننده‌ی کیفیت سرمایه گذاری کنید.

اسپری‌های تثبیت کننده برای همه نوع پوست طراحی شده‌اند و می‌توانند از آن برای تثبیت انواع آرایش استفاده کنید. اسپری تثبیت کننده آرایش شما را در جای خود نگه می‌دارد، به شما کمک می‌کند نیازها به ترمیم مجدد آرایش را کاهش داده و آرایش خود را ساعت‌ها به صورت بی‌عیب و نقص نگاه داشته باشید.

اسپری تثبیت کننده برای چهره شماست همانطوری عمل می‌کند که اسپری مو برای حفظ مدل موهای شما و به روشی بسیار مشابه اعمال می‌شود. اسپری را به فاصله حداقل 8 اینچ از صورت خود نگه دارید، سپس چند بار اسپری بزنید تا مطمئن شوید که تمام قسمت‌های صورت شما پوشانده شده است. اگر می‌خواهید مطمئن شوید که آرایش شما از پیشانی تا چانه پوشانده شده است، ابتدا اسپری را به شکل X در سراسر صورت خود بزیند، سپس با اسپری کردن شکل T ادامه دهید.

نیازی به مالش اسپری یکبار مصرف نیست، زیرا طی چند ثانیه به طور طبیعی خشک می شود.

برای بهتر انجام دادن آرایش خود ما برای شما چند ویدیوی آموزشی نیز در اینجا قرار می‌دهیم تا هر چه بهتر بتوانید آرایش ملایم خود را انجام دهید.

 

آرایش شما به پایان رسید. با استفاده از این نکات مربوط به  آرایش، ایجاد انواع ظاهرهای زیبا آسان است چه بخواید به سر کار بروید یا یک شب در شهر بیرون بروید.

این متن از سایت (colorescience) برگرفته شده است.

من کشیدن خط چشم یکی از دغدغه های روزمره من هستش برای اینکه بخوام درست بکشم ولی این مطلبی که گذاشتین خیلی آموزش خوب بود و مفید بود.

خواهشم می کنم دوست عزیز.

مطالبتون بسیار عالی و مفید بود.ممنونم

مررررررررررررسی خیلی خووووووبه

من به شخصه آرایش رو دوس ندارم گریم دوس دارم.

بله کاملاً سلیقه‌ای است اما برای مهمانی آرایش دخترانه و لایت بسیار مناسب است. یک بار امتحان کنید.

عالی بود

عالییییی بود

ببخشید منظور از لایه‌اولیه ی مایع‌چیست؟

بسیار علی بود

عالی بود خیر بنگری

خوب بود من عاشق آرایش ام

عالیییییییی😚😚😚😚😚😚😚😘😘😘😘😘😘

لایه اولیه مایع چیه دقیقا؟؟؟

خیلی زیبا و مفید بود بسیار ممنونم
اما خیلی ها صورتشون مو داره و نمیتونن کرم کرم پودر استفاده کنن باید اون وقت چه کنیم چون مو ها بیشتر ‌پورز میدن 😔😔

خوب بود. کاش آرایش های دیگخ برای صورت رو هم میزاشتین

خیلی خوب بودکاش بیشترمزاشتید😜😍

عالی بود.. مرررررسی

خیلی خوب بود مرسی

عالی بود

عالییی بود 😍😍🥰

هنوز مطالبها نخوندم ولی عالی بود

واقعا خیلی عالی بود من از وقتی ویدیو هارو نگا کردم کلا روش آرایش کردنمو تغیر دادم و آرایشم روی صورتم خیلی خوب دیده میشه یه ویدوئو راحت برا کشیدن خط چشمم بزارین عالی میشه😍😍

سایت شما را دیدم سایت خوبی دارین
عالی بود

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

برای پوشاندن لکه ها و سیاهی های اطراف چشم به آرایشگاه رفتن نیازی نیست. همین مراحلی که ما در ادامه برایتان ذکر کرده ایم را اجرا کنید تا صورتی صاف و زیبا داشته باشید. برای زیبا شدن لازم نیست زیر و روی چشم را سیاه و پوست را تیره کنید. با ساده ترین روش و کمترین مواد آرایشی هم می توان زیبایی طبیعی داشت.

قطعا هر خانمی با آرایش کردن به فکر زیباتر کردن صورتش است، اما خیلی از خانم ها هستند که آرایش های غلیظ و سنگین را دوست ندارند و یا اینکه این سبک آرایش به چهره آنها نمی آید. پس بهتر است ترفندها و نکاتی که برای آرایش طبیعی و لایت به کارتان می آید را بیاموزید و از این به بعد، با کمترین زمان، جذاب ترین آرایش را داشته باشید.

طرح فروش اقساط(بدون پیش پرداخت)لوازم خانگی


میخوای از همیشه زیباتر باشی؟

آرایش لایت

آرایش لایت چیست؟

کلمه لایت یک کلمه انگلیسی به معنی روشن است. که به دلیل استفاده از رنگ‌های روشن در این سبک آرایش برای آن انتخاب شده است. و به دلیل رواج استفاده از این سبک در اروپا به سبک اروپایی نیز شناخته شده است.چگونه ارایش لایت داشته باشیم

 

آرایش لایت یا آرایش اروپایی که با نام‌های آرایش ملایم یا آرایش دخترانه هم عنوان می‌شود سبکی از آرایش است که حالت طبیعی از آرایش را روی صورت ایجاد می‌کند.

 

در میکاپ صورت به صورت لایت خبری از رژلب های پررنگ و تیره، مژه و آرایش چشم بولد و غلیظ نیست و همه چیز کاملا نچرال و طبیعی است.

 

معنی آرایش لایت در اصطلاح تخصصی میکاپ 

در اصطلاح تخصصی میکاپ لایت به آرایشی سبک گفته می شود که طرح ساده ای داشته و حداکثر از ترکیب سه رنگ مکمل و واضح تشکیل می شود که در آرایش دیده شود. 

 

در این سبک آرایش تمامی رنگ ها تناسب منطقی باهم دارند و برای آرایش چشم ها در این سبک آرایش از خطم چشم های پهن و دنباله دار هرگز استفاده نمی شود. به طور مثال میکاپ خطی و  برش دار یا حلقوی در این دسته آرایش قرار نمی گیرند.

 

تاثیر آرایش لایت (آرایش اروپایی) بر چهره

به طوری که هرچهره با ویژگی‌هایی که دارد با این سبک از آرایش زیباتر می‌شود و یکی از تفاوت آن با آرایش ها تند یا غلیظ در این است که چهره را به طور کامل تغییر نمی‌دهد و در همان حالت طبیعی چهره را زیباتر می‌کند.

 

آموزش آرایش لایت

 

آرایش لایت آرایشی پرکاربرد

امروزه بسیاری از دختر خانم ها و خانم های جوان به آرایش لایت و ملایم رو آورده اند و در دانشگاه، اداره، مهمانی ها و مناسبت های کوچک و بزرگ آرایش لایت را به آرایش های غلیظ و میکاپ های سنگین ترجیح می دهند.

 

آرایش لایت، آرایشی مناسب برای دخترهای جوان (آرایش دخترانه)

معمولاً در آرایشگاه‌ها این سبک آرایش به دختران جوان و نواجوان پیشنهاد می شود. زیرا حالت معصومانه و دخترانه را در صورت حفظ می کند.

 

آرایش لایت، آرایشی مناسب با فصل

اگر از آن دسته از افرادی هستید که سبک آرایش خود را بر اساس فصل انتخاب می‌کنید باید بدانید آرایش لایت بیشتر برای فصول گرم سال مورد استفاده قرار می‌گیرد.

 

آرایش لب به سبک اروپایی

رنگ های آرایشی در این سبک، بیشتر از رنگ های طبیعی برای لب ها مثل رنگ‌های نود (رنگ پوست)، رژلب گوشتی، صورتی روشن و… انتخاب میشود

 

آرایش چشم لایت

آرایش چشم لایت با استفاده از رنگ‌های بسیار ملایم، به اصطلاح نود یا اسموکی است. که یکی از کاربردی ترین رنگ‌ها رنگ قهوه ای در دجه‌های متفاوت است. و خط چشمی بسیار ظریف و مژه هایی کم ریمل.

 

آرایش چشم لایت

 

آموزش گام به گام آرایش لایت به عنوان آرایش روزانه

در ابتدا صورت خود را با استفاده از پاک کننده‌های مناسب تمییز کنید.

 

چگونه ارایش لایت داشته باشیم

زیرسازی و بیس (پایه) آرایش لایت 

قبل از هرکاری صورت خود را آبرسانی کنید. یعنی آن را شسته و سپس روی آن مرطوب کننده بزنید. پس از آن که از مرطوب کننده مناسب پوست خود استفاده کردید، روی آن یک کرم پودر سبک زده و یا به جای کرم پودر با استفاده از کانسیلر تنها لکه های روی صورت خود را بپوشانید.

 

دقت داشته باشید که استفاده از مرطوب کننده علاوه بر نرم کردن پوست مانند یک کرم زیرسازی نیز عمل می کند. پس کافیست از مرطوب کننده برنزه و یا رنگی استفاده کرده و زیرسازی صورت خود را تنها با یک کرم انجام دهید.

 

نحوه‌ی زدن سایه برای آرایش لات

برای انتخاب سایه باید به رنگ لباس و یا توناژ پوست خود نگاه کنید و دقت داشته باشید که سایه تیره و مشخصی نزنید. در آرایش لایت هدف زیبا سازی صورت بدون نشان دادن آرایش آن است پس کافیست از یک سایه کمرنگ و یا با یک خط چشم ظریف و باریک به چشمان خود حالت داده و از هرگونه آرایش چشم دیگری پرهیز کنید.

 

شیوه‌ی استفاده از ریمل برای آرایش لایت

برای زیباسازی چشم ها می توانید روی آن ها ریمل زده و با استفاده از فرمژه هم مژه های خود را بلند کنید. علاوه بر آن ریمل چشم ها را بزرگ تر نشان داه و کمی از آن هم کافیست تا بتوان زیبایی چشم ها را چندین برابر کرد.

 

البته اگر از خط چشم استفاده نمی کنید می توانید کمی بیشتر ریمل بزنید. در صورتی که نمی خواهید از ریمل مشکی استفاده کنید می توانید به جای آن از یک ریمل قهوه ای کمک گرفته و مژه های خود را به زیبایی بیارایید.

 

استفاده از رژگونه در سبک آرایش لایت

اگر می خواهید گونه های خود را برجسته تر نشان داده و اثر رژ گونه نیز مشخص نباشد، کافیست از رنگ های طبیعی تری استفاده کرده و به کمک یک رژگونه ملایم که به رنگ پوست و لباس شما بیاید، گونه های خود را زیباتر و برجسته تر نشان دهید.

 

برای این کار می توانید از پودر و یا کرم استفاده کرده و درخشش صورت خود را هم بیشتر کنید. البته اگر پیشانی بلندی دارید و روی پیشانی خود از پنکک و یا کرم برنزه استفاده می کنید می توانید از رنگ های برنزه روی گونه های خود نیز استفاده کنید.

 

آرایش لب ها

برای آرایش لب ها قبل از هر کاری می بایست روی آن ها مرطوب کننده زده و یا با استفاده از برق لب رژ لب کمرنگی روی آن بزنید. البته رژ لب خود را متناسب با لباس و رنگ پوست خود انتخاب کرده و خط لب را نیز فراموش نکنید.

 

دقت داشته باشید که خط لب آرایش لب های شما را زیبا تر نشان می دهد. اما باید خط لب و رژلب همرنگ و یا رنگهایی مزدیک به هم باشد طوری که مرز بین رژلب و خط لب شما مشخص نباشد.

 

مدل آرایش لایت

 

آرایش لایت یا اروپایی عروس

از جدیدترین مدل های آرایش عروس در سالن های زیبایی، می توان به آرایش لایت عروس یا آرایش اروپایی عروس اشاره کرد که اتفاقاً طرفداران زیادی هم دارد. بر خلاف گذشته، عروس ها دیگر تمایل به داشتن عروس ها غلیظ و تند ندارند و در آرایشگاه‌های عروس، آرایش محو عروس در بورس آرایش و میکاپ عروس قرار دارد.

 

آرایش لایت عروس

 

آرایش لایت (آرایش اروپایی)

 

مدل آرایش لایت عروس

 

چه افرادی آرایش لایت نکنند

به دلیل لینکه در آرایش لایت یا همان آرایش اروپایی، در صورت استفاده از خط چشم، خط چشم به صورت بلند کشیده نمی شود، اگر از جمله عروس هایی هستید که چهره شرقی دارند و یا اگر در روز عروسی خود تمایل به داشتن خط چشم بلند دارید، از سبک آرایش لایت استفاده نکنید یا حداقل در این مورد با آرایشگر خود مشورت کنید.

 

تصاویر جدیدترین مدل‌های آرایش لایت 

مدل آرایش لایت دخترانه

 

آرایش لایت

 

انواع آرایش لایت

 

آرایش لایت

 

 گردآوری: بخش آرایش و زیبایی بیتوته

 

زیبایی خود را دوچندان کنید


جدیدترین مدلهای طرح برجسته فرش

میخوای بدونی برنامه غذایی مناسب بدنت چیه؟

تدارکات جشن ازسفارش غذاتااجاره میز وصندلی


مرجع معتبر و رسمی خرید انواع گیفت کارت


سوتین های خوشگل و باکیفیت/تنوع رنگ عالی


فروشگاه سیسمونی آنلاین


خرید بی واسطه جدیدترین مدلهای فرش


به مقصد دلخواهت با کمترین هزینه سفر کن


کاهش سایز و وزن| فوری و بدون عارضه


خرید اینترنتی انواع پارچه مانتویی


بهترین راه بهبود کیفیت هوا در خانه

رزروبلیط وهتل درسراسرایران بابیشترین تخفیف


بلیطت رو به قیمت لحظه آخر بخر!


طعم موردعلاقه کیکت رو انتخاب کن

Makan Inc.| All Rights Reserved – © 2013 – 2021


خدمات ایمپلنت بدون آسیب رساندن به لثه

طرح فروش اقساط(بدون پیش پرداخت)لوازم خانگی

آرایش ساده دخترانه

 

یکی از جذاب‌ترین مدل‌های آرایش دخترانه، آرایش ساده و طبیعی است. چرا که چهرۀ خدادادی شما را نه تنها تغییر نمی‌دهد، بلکه آن را به زیباترین شکل ممکن نشان می‌دهد و همین تغییرات باعث متفاوت و زیباتر شدن شما نسبت به بقیه می شود.چگونه ارایش لایت داشته باشیم

 

در اینجا می توانید با ایده گرفتن از یک آرایش ساده که در واقع مثل یک گریم تنها به چهره نقش داده و کاستیهای آن را بر طرف می کند آرایشی زیبا و ساده هنگام میک آپ خود داشته باشید :

 

– از کانسیلر استفاده کنید: اگر روی صورت شما جوش و لک زیاد است و ظاهر چهره را خراب کرده است برای پوشاندن آن باید از کانسیلر استفاده کنید، رنگ کانسیلر را دقیقا همرنگ پوست خود انتخاب کنید. با کانسیلر می‌توان تیرگی زیر چشم را هم پوشش داد البته این نوع کانسیلر باید ته رنگ زرد داشته باشد تا رنگ بنفش را خنثی کند.

 

ترجیحا از فونداسیون استفاده نکنید: فونداسیون برای یکدست کردن و یکرنگ کردن سطح پوستت استفاده می‌شود و دختران نوجوان نیازی به استفاده از آن ندارند. شما در سنین نوجوانی پوست صاف و زیبایی دارید که تنها مشکل آن ممکن است آکنه باشد که با کانسیلر برطرف می‌شود. کارشناسان آرایشی معتقدند در این دوره آرایش هرچه کمتر باشد بهتر است و شما تنها باید روی زیبایی‌های طبیعی خود تاکید کنید.

 

فونداسیون برای یک نوجوان انتخاب اشتباهی است که تنها چهره او را کثیف و سن او را بیشتر نشان می‌دهد. البته استفاده از کرم ضدآفتاب رنگی اشکالی ندارد. به هرحال اگر قصد استفاده از فونداسیون را داری حتما روش صحیح استفاده از فونداسیون را یاد بگیرید و فراموش نکنید که اگر پوست چربی دارید به جای فونداسیون‌های کرمی و مایع از پنکیک استفاده کنید.

 

مدل آرایش دخترانه

 

– با نازکترین قلم مو و با استفاده ازپودرهای فشرده به رنگ دودی و مشکی مات خطی باریک و نازک لابه لای مژه های بالاکه گاهی عرض آن نیم سانت هم بیشتر نیست به اندازه ی خود چشم بکشید و سعی کنید این خط چشم از چشم بیرون نزند، نه در قسمت داخل و نه بیرون از آن، بسیار طبیعی به طوری که فقط حالت چشمها را کمی پر رنگ کند .

– ریمل بزنید: ریمل زدن باعث می‌شود مژه‌های شما سیاه‌تر بلندتر و پرپشت‌تر به نظر برسند اما اگر مژه‌های زیبایی دارید می‌توانید به جای ریمل از ژل مژه بیرنگ استفاده کنید و فرمژه بزنید تا چشمان شما بازتر و زیباتر دیده شوند. دختران نوجوان می‌توانند از رنگ‌هایی غیر از مشکی برای ریمل هم استفاده کنند مانند آبی و صورتی که ظاهری فانتزی و جالب به چشمان شما خواهد داد البته به موقعیتی که برای آن آرایش می‌کنید هم توجه داشته باشید. قبل از خشک شدن ریمل با شانه مخصوص مژه‌ها را شانه کنید تا اضافات ریمل پاک شود و روی مژه‌ها گلوله گلوله نشود.از ریمل بدون خورده مژه و تنها برای تیره تر کردن و جداساختن مژه ها از هم استفاده کرده ، اول از عرض مژه ها و بعد از آن هم تنها مژه های بالا را ازطول ریمل بزنید .

 

آرایش دخترانه

 

– ابروها را با برس ابرو به سمت بالا بکشید و حالت دهید.، سپس با برس پهن و مخصوص پودر های پوشاننده ی صورت همه ی نقاط را خوب بپوشانید که بهتر است برای یکدست شدن و محو شدن لکه ها و نقطه ها ی قهوه ای اول روی این نقاط پودر زده وسپس دوباره همه ی صورت را کامل و یکدست بپوشانید.

 

ارایش ملایم دخترانه برای بیرون

  

– برای اینکه جای اصلی رژگونه را پیدا کرده و خط گونه ی خود را برای رژگونه زدن در نظر بگیرید کاملا گونه ها را به داخل بکشید و سپس روی همان نقاط فرو رفته به سمت بالا با برس پهن و مخصوص رژ گونه بزنید.

 

آرایش دخترانه ساده

 

– پس از رژگونه از برس قبلی پودر صورت دوباره استفاده کرده و پس از کشیدن روی گونه ها برای محو کردن رژگونه و مخلوط شدن دو رنگ صورت و گونه آن را روی تمام نقاط صورت حتی پشت چشمها نیز بکشید و تنها با یک براق کننده ی لب گلبه ای چهره ای شیک و طبیعی اما زیبا داشته باشید

 

مدل آرایش دخترانه ساده و شیک

 

۱۰ نکته آرایش و زیبایی برای دختران نوجوان:

۱- سعی کنید زیاد آرایش نکنید.

۲- از مواد آرایشی طبیعی که دارای پایه گیاهی هستند استفاده کنید.

۳- سعی کنید از لوازم آرایشی مرغوب استفاده کنید.

۴- به اندازه کافی آب بنوشید.

۵- قبل از رفتن به رختخواب، حتما آرایش خود را پاک کنید.

۶- موهای خود را کوتاه نگه دارید.

چگونه ارایش لایت داشته باشیم

۷- پوست بدن تان را همیشه چرب نگه دارید.

۸- سبزیجات به رنگ سبز را فراموش نکنید.

۹- از گوشت قرمز كمتر استفاده كنيد.

۱۰- به جای استفاده از اسپری، از عطر استفاده کنید.

 

گردآوری: بخش آرایش و زیبایی بیتوته

 

زیبایی خود را دوچندان کنید


برای سفارش این ست فقط کافیه کلیک کنی!


اقساط36ماهه لوازم خانگی بدون پیش پرداخت


تردید و دو دلی قبل از ازدواج


دیگه لازم نیست از دندانپزشکی بترسید؟


به مقصد دلخواهت با کمترین هزینه سفر کن


تخفیف باورنکردنی فرش سورنا|ازدستش نده!


اقساط 36 ماه بدون پیش پرداخت لوازم خانگی


تو جلسه خواستگاری چی بپرسیم!؟


پاکسازی و رفع آلودگی هوای خانه


به تماشای کیفیتی بی حاشیه!


اسلایس براونی آلبالو


موثرترین راه پاکسازی هوای خانه


معرفی بهترین کتاب‌های کودک برای خرید


پاکسازی و رفع آلودگی هوای خانه

Makan Inc.| All Rights Reserved – © 2013 – 2021

کاربران گرامی,این مقاله از سایت حذف گردیده.

مروری بر دیگر مطالب ”

برای اینکه آرایش صورت طبیعی و نچرال داشته باشید لازم هست به چند نکته آرایشی در این زمینه توجه داشته باشید. این نکات رو در زیبامون دات کام بخوانید.

شما قرار هست با آرایش کردن زیبایی اجزای مختلف صورت رو تعریف کنید و کمی رنگ و لعاب برای چهره خودتون ایجاد کنید! برای اینکه آرایشتون ظاهر طبیعی و ملایم داشته باشه و در عین حال کاملا بی عیب و نقص و جذاب دیده بشه باید به چند تا نکته و توصیه کاربردی در این زمینه توجه داشته باشید.  

ما در این بخش از زیبامون دات کام به چند تا نکته کاربردی برای داشتن آرایش طبیعی و نچرال اشاره کرده ایم که می تونید با استفاده از این نکات، آرایش صورت طبیعی و ملایم داشته باشید.

 

قبل از هر اقدامی برای آرایش کردن صورت باید ابتدا از پوست صورت مراقبت کنید و با تمیز کردن و لایه برداری از پوست، ظاهر پوست رو شاداب و تازه کنید. بنابراین مهم ترین نکته ای که باید به اون توجه داشته باشید تمیز و سالم نگه داشتن پوست هست.چگونه ارایش لایت داشته باشیم

شما باید حتما قبل از خواب آرایش صورت رو پاک کنید، از صابون های خشن و معطر برای شست و شوی پوست استفاده نکنید، مرتباّ با استفاده از اسکراب و لایه بردار ملایم، از پوست صورت لایه برداری کنید و با از بین بردن سلول های مرده از روی پوست و پاکسازی منافذ پوستی، از داشتن پوستی شاداب و جوان لذت ببرید.

چگونه پوست بهتر و سالم تری داشته باشیم؟ برنامه مراقبت از پوست 2 هفته ای!

 

نکته بعدی که به شما کمک میکنه تا آرایش طبیعی تر و زیباتری داشته باشید، آماده سازی پوست هست. مرطوب کردن پوست به طور مرتب باعث آبرسانی و حفظ رطوبت در پوست شده و کمک میکنه تا پوست همیشه برای آرایش آماده باشه. البته لازم هست قبل از شروع آرایش، حتما پوست رو با استفاده از یک مرطوب کننده مناسب و بدون بو مرطوب کنید.

 

 

یکی دیگه از نکات آرایشی برای داشتن یک آرایش ملایم و طبیعی این هست که حتما از کانسیلر و به مقدار کم استفاده کنید. شما میتونید خیلی سریع و راحت لکه ها و جای جوش رو با یک لایه نازک از کانسیلر پوشش بدید و پوستی صاف، یکدست و بدون لکه داشته باشید.

کانسیلر آرایشی چیست و چگونه استفاده می شود؟

 

برای اینکه آرایش پوست خیلی طبیعی به نظر برسه باید در انتخاب کرم پودر دقت کنید و کرم پودری رو انتخاب کنید که دقیقا با رنگ پوست شما تناسب داره. کرم پودر رو باید خیلی خوب روی پوست ترکیب کنید و مقداری از اون رو تا زیر خط فک نیز بزنید تا رنگ پوست در همه جای صورت یکدست و یکرنگ دیده بشه. مقداری مناسبی از کرم پودر بر روی پوست بزنید تا حالت کیکی و مصنوعی روی پوست ایجاد نکنه. به جای استفاده از کرم پودر میتونید از مرطوب کننده های رنگی و BB کرم هم استفاده کنید.

تن رنگ پوستتان را برای انتخاب کرم پودر بشناسید!

 

 

یک لمس سبک از برنزر بر روی پوست میتونه جلوه طبیعی تر و زیباتری رو برای چهره و آرایش شما ایجاد کنه. برای اینکه پوستتون نمای طبیعی داشته باشه میتونید از مقداری برنزر به شکل “3” روی گونه ها و بر روی بینی بزنید. با این ترفند، پوست حالت آفتاب زده و طبیعی خواهد داشت.

برنزر چیست + آموزش آرایش برنزه

 

رژگونه یکی از جایگزین های مناسب برای برنزر هست و میتونید مقداری از رژگونه با رنگ طبیعی رو بر روی سیب گونه بزنید  تا رنگ پوستتون بهتر و زیباتر دیده بشه. البته لازم هست که از رنگی طبیعی و به مقدار کم استفاده کنید تا حالت طبیعی برای پوست ایجاد بشه.

انتخاب رژگونه ی مناسب با توجه به رنگ پوست

 

 

صاف و نچرال بودن رنگ لب ها دقیقا همان چیزی هست که یک آرایش طبیعی به اون نیاز داره. پس برای اینکه آرایشتون طبیعی تر باشه به هیچ عنوان نباید به سمت رژلب های قرمز و جسورانه و مات بروید و در عوض باید رژلبی با رنگ طبیعی و براق رو برای زیباتر دیده شدن لب ها انتخاب کنید.

اما اگر دوست دارید لب هاتون بدون رژلب هم رنگی طبیعی و زیبا داشته باشه بهتره از آب چغندر برای افزایش رنگ طبیعی لب ها استفاده کنید و بعد برق لب بزنید. با استفاده از این ترفند لب هاتون بدون رژلب، خوش رنگ و جذاب خواهد بود!

رژلب – آموزش ساخت 2 مدل رژلب طبیعی و خانگی عالی

 

فر کردن مژه ها با استفاده از فر مژه و استفاده از یک لایه نازک ریمل بر روی مژه ها کمک میکنه تا هم چشم هاتون زیباتر دیده بشه و هم اینکه آرایش شما رو خیلی طبیعی تر نشان خواهد داد. 

 

 

اگر تمایل دارید آرایش چشم بیشتری داشته باشید بهتره به جای مداد و خط چشم مایع به سراغ خط چشم ژلی با یک رنگ ملایم مثل قهوه ای یا زغالی بروید. خط چشم ژلی ظاهر و رنگ طبیعی تری نسبت به سایر خط چشم ها داره و جز انتخاب های خیلی خوب برای یک آرایش طبیعی و نچرال هست.

 

اگر تمایل دارید آرایشتون خیلی طبیعی دیده بشه باید کمترین مقدار از لوازم آرایشی رو استفاده کنید و به هیچ عنوان در آرایش کردن اجزای مختلف صورت زیاده روی نکنید. ظرافت زیادی در آرایش کردن داشته باشید و این نکته رو در نظر بگیرید که همیشه “کمتر، بهتر است”.

 

چگونه ارایش لایت داشته باشیم

مطالب پیشنهادی:

چگونه آرایش کنیم تا طبیعی به نظر برسد؟

آموزش آرایش صورت طبیعی و لایت، مخصوص مبتدی ها + عکس

کامل ترین آموزش حرفه ای آرایش صورت ملایم

چگونه به طور طبیعی گونه های صورتی و سرخ داشته باشیم؟

چگونه ارایش لایت داشته باشیم
چگونه ارایش لایت داشته باشیم
0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *