چطور با آرایش لب ها را برجسته کنیم؟

 
helpkade
چطور با آرایش لب ها را برجسته کنیم؟
چطور با آرایش لب ها را برجسته کنیم؟

آرایش لب تاثیر زیادی در زیبایی صورت دارد تا جایی که داشتن لب های برجسته مانند لب های آنجلینا جولی هنرپیشه هالیوودی آرزوی بسیاری از خانم ها است.

لب های برجسته شما را زیباتر و جذاب تر می کند اما لازم نیست برای برجسته شدن لب هایتان به سمت تزریق ژل روی آورید شما می توانید با چندین ترفند آرایش برجسته شدن لب که در این بخش از دنیای مد نمناک برایتان آورده ایم لب هایی فوق العاده زیبا و برجسته داشته باشید.

اگر می خواهید به یک مهمانی ویژه بروید و ظاهر خود را چشم نوازتر نمایید انتخاب رنگ رژ لب بی تاثیر نیست. برای برجسته شدن رژلب هایی که شدت رنگ بالایی دارند انتخاب کنید و روش زیر را برای پرتر کردن لبتان بکار ببرید.

چطور با آرایش لب ها را برجسته کنیم؟

برای برجسته شدن لب های خود می توانید از روغن های شیا و دارچین استفاده کنید. همچنین در بخش های قبلی دنیای مد نمناک کامل توضیح دادیم که روغن دارچین باعث ارتقای گردش خون و برجستگی و روشن شدن لب ها می شود.

روغن دارچین را معمولا خالص استفاده نمی کنند بلکه با روغن شیا ترکیب می کنند. این ترکیب ماسک لب و یا برق لب مناسبی برای شما می باشد.

شما می توانید با هر نوع لب، لب های برجسته و پرتری داشته باشید، بنابراین بر اساس فرم لب هایتان با خط لب خطوط مناسب طرح کنید.

برای برجسته شدن لب های نازک و باریک ابتدا با خط لبی که یک درجه از رنگ رژلب تان تیره تر است زیر خط اصلی لب را بکشید سپس از رژلب های خوش رنگ و جذاب استفاده کنید، با یک مداد سفید یک خط کمرنگ زیر خط لب تان بکشید.

خط لب را دقیقا روی خط اصلی لب بکشید و از رژلب های تیره استفاده کنید حالا با مداد سفید خطی کمرنگ در وسط لب کشیده شود.

هایلایت کردن قسمت هفت شکل لب بالایی سبب بهتر به نظر رسیدن خطوط لب و برجسته شدن لب می شوند بنابراین زمانی که آرایشتان تکمیل شد کمی هایلایتر به لب بالا بزنید.

یکی از روش های متداول برای برجسته و پرتر نشان دادن لب ها روشن تر کردن مرکز لب ها با استفاده از مداد لب سفید است.

بیشتر خانم ها در آرزوی لب های برجسته هستند.این درحالیست که بعضی ها از لب های بزرگشان لذت می برند بدون اینکه نیاز به هیچگونه آرایش،عمل جراحی و یا راه های دیگری داشته باشند.

اگر شما هم لب های کوچک و باریکی دارید،بهتر است بجای اینکه یکراست به دکتر زیبایی مراجعه کنید،این آموزشِ آرایشِ لب را امتحان کنید.

می توانید از روش زیر سازی برای برجسته کردن لب هایتان استفاده کنید تا طبیعی تر بنظر آید.تنها کاری که باید بکنید این است که مراحل زیر را دنبال کنید و این محصولات را تهیه کنید:


— کرم پودر

چطور با آرایش لب ها را برجسته کنیم؟

— مدادِ لبی که دو درجه از رنگ طبیعیِ پوستتان تیره تر باشد


— یک لایه بردارِ لب (اسکرابِ لب)


— نرم کننده یا مرطوب کننده ی لب


— رژ لب


قبل از اینکه کرم پودر را بزنید باید لبهایتان را نرم کنید.میتوانید یک لایه بردارِ لب یا همون اسکرابِ لب را از مغازه تهیه کنید و یا اینکه خودتان در خانه یک اسکراب تهیه کنید که در این صورت در یک ظرف کوچک ، یک قاشق سوپ خوری شکر سفید را با اندکی عسل مخلوط کنید و برای چند دقیقه روی لب هایتان بمالید.بعد با آب بشوئید و بلافاصله کرم نرم کننده بزنید.چند دقیقه صبر کنید تا جذب شود و در آخر با یک دستمال تمیز،باقی مانده کرم را پاک کنید. 


قدم دوم این است : روی لب هایتان کرم پودر بزنید.بعد با مدادِ لب قهوه ای کمی بیرون از خط لبِ طبیعی تان بکشید.سپس مانند تصویر وسط لب هایتان چند خط بکشید و کمی پخش کنید.


و حالا رژ لب را بزنید.حتی می توانید یک رنگ تیره تر را نیز انتخاب کنید تا با آن دور تا دورِ لب را کمی تیره کنید تا برجسته تر به چشم بیاید.


از لب های بزرگ تان لذت ببرید !


ویدئویی در همین زمینه بیینید:

“”جدیدترین و خلاقانه ترین ویدئو ها را در وب سایت جشنامه ببینید””


 

برای دریافت جشن نامه ها , آدرس ایمیل خود را وارد کنید

باز نشر مطالب با ذکر منبع میسر است . تمامی حق و حقوق متعلق به شرکت ناوک است.

تلفن : 88865421
   
ایمیل : info@jashnname.com

طرح فروش اقساط(بدون پیش پرداخت)لوازم خانگی


خدمات ایمپلنت بدون آسیب رساندن به لثه

با کشیدن خط لب میتوانید نقص لب‌های خود را پنهان کنید

با کشیدن خط لب میتوانید لب‌های باریک و بی حالت خود را قلوه ای کنید و حتی با داشتن لب‌های نا متناسب می‌توانید به لب‌ها فرم دهید و نقص لب‌های خود را پنهان کنید.  خط لب نرم و روان میتواند گزینه خوبی برای کشیدن یک خط لب عالی برای شما باشد.

چطور با آرایش لب ها را برجسته کنیم؟

 

چگونگی بزرگ کردن لب ها با استفاده از خط لباگر دوست دارید هنگام آرایش برجستگی لبها بیشتر شده و برآمدگی آنها نیز بیشتر دیده شود بهتر است برای لبهای باریک حتما اول از یک مداد لبی که کمی پررنگتر از رژ است استفاده کرده و خط لبی دور لب اما زیر خط اصلی و البته مماس با آن بکشید و با انگشت رنگ مداد را بر روی کل لب پخش کنید و بعد رژلبتان را بزنید این کمی لب شما را از حد معمول پهن تر نشان می دهد.

اما کاری که برای برجسته دیده شدن آن در پایان انجام می دهید اینست که با یک مداد سفید خطی کامل و تنها زیر لب و پایین خط لبتان می کشید .

در مورد لبهای پهن و درشت لازم نیست که خط لب خارج از خط اصلی لب کشیده شود بلکه آن را در جای خود کشیده و رژ بزنید فقط برای برجسته شدن آن خط سفید را با مداد سفیدتان تنها در زیر لب و فقط وسط آن بکشید .

 

لازم به ذکر است تفاوت کشیدن خط سفید لبهای پهن با لبهای باریک در این است که در مورد لبهای باریک خط سفید کاملی در زیر لب پایین کشیده خواهد شد اما در مورد لبهای پهن تنها این خط سفید در وسط لب کشیده می شود و دو طرف آن به رنگ همان خط لب خواهد بود.

انتخاب خط لبی که با رنگ لب ها هم خوانی داشته باشد بسیار مهم است

 

نکته هایی در چگونگی استفاده از خط لب – انتخاب برطبق رنگ لبانتخاب خط لبی که به رنگ لب های شما هم خوانی داشته باشد بسیار حائز اهمیت است. اگر خط لبی انتخاب کنید که با رنگ و سایه لب ها هم خوانی نداشته باشد ، خوب به نظر نخواهد رسید.- از لب بالایی شروع کنید یک خط لب مشخص را به به طوری که تمام قسمت لب را در بر بگیرد بر لب بالایی بکشید. قبل از استفاده مداد را تراش کنید. همیشه از گوشه خارجی لب شروع کرده و سپس به مرکز برسید. اکثر زنان از وسط شروع می کنند ، که در این حالت پوشش کامل نخواهد داشت.- لب پایین را بکشید وقتی خط لب را به لب پایین می کشید بسیار مراقب باشید. به آرامی مداد را فشار دهید تا خط یک دست و خوبی کشیده شود. خط را به محدوده زیر لب پایینی نکشید. به گزارش پرشین وی برخی از زنان برای اینکه لب را بزرگتر جلوه دهند این کار را می کنند ولی اصلا به نظر خوب نخواهد رسید.- از روش نقطه ای استفاده کنید بر روی لبه لب های پایین و بالا نقطه های کوچکی بگزارید و بعد به سادگی نقاط را با خط به هم اتصال دهید و این کار نتیجه خوبی خواهد داشت. اگر فضای بیشتری برلب ها دیدید می توانید از خط لب برای پر کردن آن فضا ها استفاده کنید.- استفاده از اسفنج در آرایش لب بیشتر اوقات در هنگام کشیدن خط ممکن است لکه و رد خط لب را روی لب باقی بماند، از یک اسفنج یا دستمال نرم برای جلوگیری از این مشکل استفاده کنید. به سادگی با دست آزاد خود مقدار اضافه را از روی لب پاک کنید.

گردآوری :بخش آرایش و زیبایی بیتوته

منابع:persianv.comtopnaz.com

زیبایی خود را دوچندان کنید


خرید دستگاه تصفیه آب با شرایط اقساطی


جدیدترین مدلهای طرح برجسته فرش


قیمت امروز بلیط اتوبوس به هرکجای ایران


برای مانتو چه پارچه ای بخرم؟


به تماشای کیفیتی بی حاشیه!


این ست نوزادی رو برای یلدا باتخفیف بخر


آسانترین راه خرید برنامه در کنسول ps4


تو جلسه خواستگاری چی بپرسیم!؟

چنین کیکی روفقط تواین یخچال میتونی جابدی


سوالات پیش از ازدواج به تفکیک جلسه


به مقصد دلخواهت با کمترین هزینه سفر کن


تخفیف باورنکردنی فرش سورنا|ازدستش نده!


کدام خدمات زیبایی دندان مناسب شماست؟

تدارکات جشن ازسفارش غذاتااجاره میز وصندلی

Makan Inc.| All Rights Reserved – © 2013 – 2021


خدمات ایمپلنت بدون آسیب رساندن به لثه

طرح فروش اقساط(بدون پیش پرداخت)لوازم خانگی

اصول آرایش و برجسته سازی لب‌های نازک

 

ترفندهای آرایشی برای بزرگ کردن و برجسته‌سازی لب

چطور با آرایش لب ها را برجسته کنیم؟

با به کار بردن چند ترفند آرایشی می‌توانید لب‌های نازک و کوچک خود را بزرگ و برجسته نمایان سازید. در ادامه می‌توانید با ترفندهایی که در بزرگ‌نمایی لب شما موثر است آشنا شوید:

 

1- زدن کرم پودر روی لب‌ها

اولین اقدامی که برای آرایش لب‌های باریک انجام دهید این است که با استفاده از کرم پودر لب‌تان را بپوشانید. با اینکار خط لب طبیعی شما محو شده و بهتر می‌توانید آرایش لبتان را در اندازه‌ای که می‌خواهید انجام دهید.

 

علاوه بر این استفاده از کرم پودر روی لب‌ تا حدی چین و چروک لب‌‎تان را پر کرده و آن‌ها را برجسته‌تر نمایان می‌سازد. برای اینکار بهتر است از یک اسفنج استفاده کنید.

 

2- کشیدن خط لب

خط لب را به آرامی و ابتدا دور تا دور لب‌تان بکشید و سپس به قسمت های داخلی لب هم گسترش دهید. بهتر است از مداد لب مات استفاده کنید تا بهتر روی پوست شما بشیند و دیرتر پاک شود. انتخاب خط لبی که با رنگ لب هم خوانی داشته باشد بسیار مهم است

 

اگر خط لبی انتخاب کنید که با رنگ و سایه لب هم خوانی نداشته باشد، ظاهر خوبی نخواهد داشت. رنگ خط لب شما بهتر است یک درجه تیره‌تر از رنگ رژ شما باشد. بهتر است فاصله خط واقعی لب شما با خطی کع می‌کشید فاصله زیادی نداشته باشد. پس در بزرگ نمایی لب‌‌تان اغراق‌آمیز عمل نکنید.

 

3- رژلب با رنگ‌های روشن

رنگ‌های تیره لب‌ را جمع و کوچک‌تر نشان می‌دهد. پس اگر قصد بزرگ‌تر نشان دادن لب‌ خود را دارید بهتر است به سراغ رژ لب‌های تیره نروید. اما لازم به ذکر است که در روشنی آن هم زیاده روی نکنید زیرا قادر به پوشاندن خط لب طبیعی شما نخواهد بود.

 

4- سایه مناسب

در آرایش لب‌تان از سایه روشن استفاده کنید. به صورتی که اطراف و حدود مرزهای لب، رنگ تیره تر و هرچه به مرکز لب نزدیک می‌شوید روشن‌تر شود. اینکار هم دقت و تمرکز را از خط واقعی لب شما برداشته و همچنین لب‌ را قلوه‌ای‌تر نشان می‌دهد.

 

5- استفاده از برق لب

براقی لب‌ شما باعث برجسته و بزرگ‌تر به نظر رسیدن لب‌ می‌شود پس بهتر است در انتهای کار از یک برق لب استفاده کنید.

 

نمونه‌هایی از گریم‌های لب (آموزش گام به گام)

گریم لب

 

آموزش مرحله‌به‌مرحله آرایش لب

 

نحوه‌ی آرایش لب‌های نازک

 

آرایش لب‌

 

شیوه‌ی برجسته سازی لب‌ها

 

آموزش گام به گام گریم لب

 

 

چطور با آرایش لب ها را برجسته کنیم؟

گردآوری: بخش آرایش و زیبایی بیتوته

 

 

زیبایی خود را دوچندان کنید


برای سفارش این ست فقط کافیه کلیک کنی!

بادکنک آرایی واجرای مدرن ترین تم های تولد

کتابهایی که باعث رشد فکری فرزندتان میشود


کامل ترین سیستم خانگی پاکیزه کننده هوا

پرفروش ترین پکیج‌های جنسی رو از اینجابخر


واسه همه چی جا هست!


ست های لباس زیر جذاب و لاکچری


خرید مستقیم فرش از کارخانه

بالاترین کیفیت لوازم خانگی با بهترین قیمت


این ست نوزادی رو برای یلدا باتخفیف بخر


برای سفارش این ست فقط کافیه کلیک کنی!


موثرترین راه پاکسازی هوای خانه


اسلایس براونی آلبالو


لوازم خونگیت رو اقساطی نو کن!

Makan Inc.| All Rights Reserved – © 2013 – 2021

بدون تزریق بوتاکس و ژل با روش های جدید گریم لب های خود را حجیم تر کنید. جدیدترین لوازم آرایشی و بهداشتی را در سایت فروشگاهی دوتایی مشاهده و در صورت تمایل بصورت اینترنتی خرید و در کمتر سه روز درب منزل تحویل و پرداخت نمایید. www.2taei.com

بدون تزریق بوتاکس و ژل با روش های جدید گریم لب های خود را حجیم تر کنید. جدیدترین لوازم آرایشی و بهداشتی را در سایت فروشگاهی دوتایی مشاهده و در صورت تمایل بصورت اینترنتی خرید و در کمتر سه روز درب منزل تحویل و پرداخت نمایید. www.2taei.com

آرایش لب حرفه ای کار سختی نیست اگر با آموزش آرایش لب به صورت گام به گام و مرحله به مرحله در این مطلب همراه شوید .

فرم لب های مختلف ، لب های ریز ، درشت، کوچک ، بزرگ هر کدام آرایش مخصوص به خود را دارند…  برای این که متوجه بشوید چه رنگی از رژ لب به شما میآید . یا مثلا اگر لب های نازکی دارید چطور آنها را برجسته نشان دهید یا برعکس، دیدن این عکس ها شاید کمکی به شما بکند . دم و دستگاه خوشگل سازی را کنار دستتان بگذارید . بعد با هر کدام از این عکس ها یک بار روی لب های تان تمرین کنید تا اصول کار که خیلی هم ساده است دستتان بیاید.  در پست بعدی قصد دارم به شما بگویم به هر آرایش چشمی چه رژ لبی می آید پس با من همراه باشید .

اول این سه عکس را ببینید که با توضیح مختصر روش درست رژ لب زدن را برایتان توضیح میدهد . این ها در واقع اصول کار است.

چطور با آرایش لب ها را برجسته کنیم؟

اموزش مرحله به مرحله ارایش لب

عکس مرحله به مرحله آرایش لب

آرایش لب آرایش لب ها آرایش لب

آرایش لب  آرایش لب باریک

آرایش لب دخترانه آرایش لب عروس آرایش لب قلوه ای

آرایش لب نازک آرایش لب های بزرگ آرایش لب های کوچک

آرایش لب کوچک آرایش لبهای نازک آموزش آرایش لب

ارایش لب برجسته ارایش لب عکس ارایش لب های باریک ارایش لب وچشم

اموزش ارایش لب مدل آرایش لب 

آموزش آرایش لب به صورت تصویری آموزش تصویری آرایش لب آموزش تصویری آرایش لبها

من خودم تو مطالب بالا یه چیزی یاد گرفتم اون هم این که بعد از این که رژ زدن تموم شد بجای تمیز کردن اطرافش با دستمال و غیره که بیشتر باعث خراب کاری میشه با یه کرم پودر بیرون زدگی ها رو بپوشونم. و این که کشیدن یه مداد سفید اطراف لب اون رو برجسته تر نشون میده (بعدش یادتون نره اون خط سفید رو محو کنید) دیگه این که با یه خط لب تیره گوشه های لب رو تیره کنم و با یه خط لب روشن یا رژ روشن یا یه سایه براق وسط هاش رو روشن تر کنم اینطوری لب ها بعد پیدا میکنن و برجسته میشن .

امیدوارم شما هم مثل من یه چیزی از این مطلب عایدتون شده باشه .

همینطور بخوانید

۲۰ مدل آرایش کامل چشم بصورت مرحله به مرحله

آموزش تصویری مدل های زیبای “ آرایش چشم ”

دیدگاه

تصویر امنیتی *

بهینه سازی : دلبرانه

اللــهم صــل علــی محــمد و آل محــمد و عجل فرجهــم کلیه حقوق برای این سایت محفوظ است و کپی برداری فقط باذکر منبع با لینک مربوطه بلامانع است Copyright delbaraneh.com © 2019- Allrights Reserved.

مطالب پر بازدید

اگر می خواهید لب ها را با کمک لوازم آرایش برجسته کنید به شما آموزش می دهیم. در این بخش که با عنوان چگونه با آرایش لب ها را برجسته کنیم در مجله پزشکی دکتر سلام منتشر شده است به راحتی می توانید با استفاده از لوازم آرایشی لب هایتان را برجسته کنید.

 


چطور با آرایش لب ها را برجسته کنیم؟



 

اگر دوست دارید هنگام آرایش برجستگی لبها بیشتر شده و برآمدگی آنها نیز بیشتر دیده شود بهتر است برای لبهای باریک حتما اول از یک مداد لبی که کمی پررنگتر از رژ است استفاده کرده و خط لبی دور لب اما زیر خط اصلی و البته مماس با آن بکشید و با انگشت رنگ مداد را بر روی کل لب پخش کنید و بعد رژلبتان را بزنید این کمی لب شما را از حد معمول پهن تر نشان می دهد.  

 

 

مطالب مرتبط

عالی بود لطفا در مورد لب هایی که خط لب لازم نیست بنویسید باتشکر زهرابازرگان هستم 12ساله از تهران

هماهنگی جهت تبلیغات: 02123051172

مجری انحصاری نیتیو، سنجاق

کلیه حقوق محفوظ و متعلق به مجله پزشکی دکتر سلام است بازنشر مطالب فقط با ذکر لینک مستقیم مجاز است

چطور با آرایش لب ها را برجسته کنیم؟
چطور با آرایش لب ها را برجسته کنیم؟
0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *