مشاوره تحصیلی پایه دوازدهم

 
helpkade
مشاوره تحصیلی پایه دوازدهم
مشاوره تحصیلی پایه دوازدهم

مشاوره کنکور دوازدهم برای مراحل مختلف تحصیلی دانش آموزان در پایه دوازدهم متوسطه (پیش دانشگاهی) بسیار اهمیت دارد چرا که علاوه بر اینکه باید کتاب ها و دروس این پایه را مورد مطالعه مفهومی و دقیق قرار دهند و به تسلط مطلوب دست یابند، سال جمع بندی مفهومی و تکمیلی دوره متوسطه را نیز به منظور آمادگی برای کنکور سراسری پیش رو دارند و به همین دلیل با حجم بسیار زیادی از دروس متفاوت و زمان محدود مواجه می شوند. تمامی عوامل فوق نقش مشاوره تحصیلی کنکور را در دوره پیش دانشگاهی (پایه دوازدهم) بسیار پر رنگ می کند و استفاده از مشاوره کنکور (مشاوره پایه دوازدهم)، می تواند راهکار مناسبی برای موفقیت در کنکور باشد.

در فرآیند مشاوره کنکور، برنامه ریزی و مدیریت زمان اصل بسیار مهمی است چرا که با توجه به حجم بالای مطالب و زمان محدود، تنها با مدیریت زمان مطالعه می توان به موفقیت دست یافت.

در طول یک سال دوران کنکور ممکن است در بسیاری از موارد دشواری ها و شرایط متفاوتی از لحاظ روحی یا جسمی برای اکثر دانش آموزان پیش آید که در بیشتر موارد غلبه بر مشکلات و شرایط دشوار برای دانش آموزان سخت و حتی نشدنی می باشد و در چنین شرایطی حضور یک مشاور کنکور در کنار دانش آموز بسیار اهمیت دارد چرا که مدیریت تک تک ساعت ها و روزهای دوران کنکور بسیار مهم است.

در دوران آماده سازی برای کنکور، تنظیم برنامه مطالعاتی، نحوه مدیریت زمان، چگونگی اجرای برنامه های درسی، تنظیم نحوه و میزان مطالعه در هر درس با توجه به فاصله زمانی تا آزمون سراسری، تکنیک های شرکت در آزمون ها و… از جمله اقداماتی است که در مشاوره کنکور می باشد.

شناسایی نقاط ضعف و قوت دانش آموزان یکی دیگر از وظایف مهم مشاور در دوران کنکور می باشد و راهنمایی دانش آموزان و کشف استعداد های بالقوه آنها در تدوین برنامه مطالعه درسی بسیار مهم می باشد.مشاوره تحصیلی پایه دوازدهم

بی شک یکی از مهم ترین و سرنوشت ساز ترین انتخاب ها در طول زندگی، انتخاب رشته کنکور (انتخاب رشته دانشگاهی) می باشد. متاسفانه بسیاری از افراد بدون در نظر گرفتن استعداد ها، علایق و توانایی ها اقدام به انتخاب رشته دانشگاه می کنند.

پیامد انتخاب رشته نادرست، صرف سال ها زمان و هزینه و تحصیل در رشته ای است که فرد در نهایت به آن علاقه مند نبوده و به طبع آن در شغل مرتبط با آن رشته تحصیلی نیز موفقیتی کسب نخواهد کرد.

بنابراین بهره بردن از مشاوره کنکور در دوران آمادگی برای آزمون سراسری و در نهایت فرآیند انتخاب رشته بسیار مهم می باشد.

برای استفاده از تست های آنلاین مشاوره تحصیلی میتوانید به بخش تست های مشاوره ای مراجعه نمایید.

به منظور کسب اطلاعات بیشتر و هماهنگی کلاس های آموزشی و جلسات مشاوره ای می توانید هم اکنون با شماره 26703342 تماس حاصل فرمایید ویا نسبت به تکمیل فرم ثبت نام اینترنتی اقدام نمایید تا همکاران ما در گروه ره استاد در اسرع وقت با شما تماس حاصل نمایند.

برنامه ریزی تحصیلی و اجرای صحیح آن اساسی ترین رکن موفقیت برای دانش آموزان در دوره های مختلف بخصوص نهم، دهم، یازدهم و در …

در انتخاب رشته کنکور علوم انسانی داوطلبان در انتخاب رشته های مختلف در این گروه آزمایشی به رقابت می پردازند. رشته هایی همچون حقوق، …

در انتخاب رشته کنکور علوم تجربی داوطلبان در انتخاب رشته های پرطرفدار این گروه آزمایشی خصوصا پزشکی به رقابت می پردازند. رشته هایی همچون …

در انتخاب رشته کنکور ریاضی بیشترین رقابت داوطلبان بین انتخاب رشته های مهندسی بخصوص رشته های مهندسی برق، عمران، کامپیوتر و … می باشد. …

شماره تماس: 26703812 – 021صدای مشاور: 09395450469آدرس: تهران، سید خندان، خیابان شقاقی، پلاک 7، طبقه اول، واحد 4

پیشرفت تحصیلی

دپارتمان مشاوره تحصیلی بارسا به عنوان یکی از قدیمی ترین و بهترین موسسات مشاوره کنکور در ایران می باشد که هدفش رشد و پیشرفت تحصیلی دانش آموزان و داوطلبان کنکور است. یکی از مهم ترین نیازهای دانش آموزان برای مشاوره تحصیلی رایگان که ما سعی کرده ایم در این صفحه به آن پاسخ دهیم، سوالات پرتکرار و متداولی است که دانش آموزان می پرسند. سوالاتی مانند انتخاب بهترین منابع کنکور، راه های افزایش تمرکز، افزایش سرعت مطالعاتی، روش مطالعه رتبه های برتر کنکور، روش مطالعه هر درس برای امتحانات و کنکور سراسری، بررسی دفترچه های کنکور، ضرایب دروس و… معمولا دانش آموزان تعداد بسیار زیادی از این سوالات را از مشاور تحصیلی خود می پرسند.

ما نیز تصمیم گرفتیم برای کمک به شما عزیزان و راهنمایی شما، در قسمت مشاوره رایگان درسی به ۵۰ پرسش مهم تر به صورت رایگان پاسخ دهیم. مقالاتی که در دپارتمان مشاوره تحصیلی بارسا تالیف و تهیه شده اند، حاصل کار روانشناسان و مشاوران کنکور این مجموعه می باشد و برای نگارش و ویرایش آن ها هزینه های زیادی صورت گرفته تا از کیفیت بالایی برخوردار باشند. با این حال شما می توانید به صورت رایگان از این مقالات مشاوره ای و روانشناسی برای پیشرفت درسی و رشد شخصیتی خود استفاده کنید. خدمات مشاوره تحصیلی رایگان بارسا برای رشته تجربی و ریاضی و انسانی می باشد. این مقالات مشاوره درسی رایگان برای پایه نهم تا دوازدهم قابل استفاده و مفید می باشد.

معمولا اولین سوالی که برای یه دانش آموز کنکوری پیش میاد اینه که از چه کتاب های کمک درسی برای شروع مطالعه برای کنکور استفاده کنه. تنوع زیاد کتاب های کمک درسی در بازار هم باعث میشه انتخاب برای دانش آموزان سخت تر بشه. ما در اینجا به کمک مشاوران دپارتمان مشاوره تحصیلی بارسا مجموعه ای از بهترین منابع کنکور رو برای درس های عمومی و اختصاصی رشته های ریاضی و تجربی برای شما دانش آموزان عزیز تهیه کردیم تا بتونید انتخاب های بهتر و دقیق تری داشته باشید.

استفاده از منابع کمک آموزشی مناسب، از عوامل بسیار مهم موفقیت در کنکور سراسریه که باید به درستی و با نظر مشاوران و دبیران متخصص انتخاب بشه. در این مقاله قصد داریم به معرفی بهترین منابع دروس عمومی کنکور رشته های انسانی و ریاضی و تجربی ( ادبیات فارسی – عربی – دین و زندگی – زبان انگلیسی ) بپردازیم. کتاب های تست معرفی شده در این مقاله، بر اساس نظر بهترین مشاوران تحصیلی موسسه آموزشی بارسا می باشد. در برخی موارد منابع کنکور نظام جدید و نظام قدیم رو به صورت مجزا معرفی کرده ایم تا داوطلبان کنکور نطام قدیم هم بتونند از مناسب ترین کتاب های تست استفاده کنند. مقاله بهترین منابع دروس عمومی رو بخونید تا این منابع خوب رو برای شروع مطالعه در اختیار داشته باشید.مشاوره تحصیلی پایه دوازدهم

تو این مقاله هم قصد داریم به معرفی بهترین منابع و کتاب تست های کنکور برای دروس اختصاصی رشته های ریاضی و فیزیک بپردازیم. البته منابع کنکور انسانی رو هم به زودی در یک مقاله دیگه به طور مفصل بررسی می کنیم. کتاب ها و منابع کنکور معرفی شده در این مقاله، بر اساس نظر بهترین مشاوران تحصیلی بارسا می باشد. در ادامه به بررسی بهترین کتاب تست های دروس فیزیک و شیمی و ریاضی و حسابان برای رشته های ریاضی و تجربی می پردازیم. در برخی موارد منابع کنکور نظام جدید و نظام قدیم رو به صورت مجزا معرفی کرده ایم تا داوطلبان کنکور نطام قدیم هم بتونند از مناسب ترین کتاب های کمک آموزشی استفاده کنند. مقاله بهترین منابع کنکور رو بخونید تا با این منابع بیشتر آشنا بشید.

درس هندسه همیشه یکی از نقاط ضعف بچه های رشته ریاضی بوده. در ابتدا باید بدونیم یه دنیا تفاوت بین هندسه سال دوازدهم و هندسه پایه هست. هم منابع اون ها باهم فرق داره و هم روش مطالعه شون. هندسه دوازدهم خیلی بیشتر نزدیک به ریاضیات هست و دانش آموزان بیشتر با معادلات درگیر میشن و هرچقدر در تشکیل و حل معادلات بهتر باشید، در هندسه دوازدهم ماهرتر خواهید بود. البته تفاوتی که هندسه دوازدهم با ریاضی داره اینه که باید بیشتر از ریاضی مرور بشه. اما در مورد منابع هندسه پایه کنکور باید بگم که این درس بیشتر مبتنی بر قضایا و قدرت تصویر سازی هست و دانش آموزان یا این قضایا رو حفظ می کنند و یا اینکه سعی می کنند خط به خط اون ها رو بفهمند. برای اینکه با بهترین منابع هندسه پایه، هندسه دوازدهم و ریاضیات گسسته آشنا بشید مقاله یهترین منابع هندسه و گسسته کنکور رو بخونید.

درس زیست شناسی کنکور جزء دروسیه که قسمت اصلی یادگیری اون سر کلاس و به وسیله تدریس معلم انجام میشه. بنابراین باید تو کلاس درس زیست شناسی حضوری فعال و آگاه داشته باشید. از طرفی مطالعه دقیق و خط به خط کتاب درسی زیست شناسی بسیار مهم بوده و قبل از مراجعه به کتاب های تست و کمک درسی، لازمه کتاب درسی زیست رو به طور کامل و مفهومی بررسی کنید. در مرحله بعد، تهیه یه کتاب تست خوب برای یادگیری بهتر این درس، تسلط بهتر بر مفاهیم درسی و تست زنی بهتر پیشنهاد میشه. ما تو مقاله بهترین منابع زیست کنکور به شما بهترین منابع زیست کنکور رو معرفی کرده ایم.

در قدم بعدی خدمات مشاوره تحصیلی رایگان و پاسخ به سوالات پرتکرار دانش آموزان، به بررسی دقیق و درس به درس دفترچه های کنکور پرداخته ایم. شما به عنوان یک دانش آموز کنکوری چقدر با دروس دفترچه کنکور، مدت زمان هر درس، تعداد سوالات مطرح شده از مباحث هر درس و ضرایب دروس در هر زیرگروه رشته خودتون آشنا هستید؟ آیا می دونید از کدوم مباحث سوالات بیشتری طرح در کنکور طرح میشه؟ یا برعکس، کدوم مباحث اهمیت کمتری دارند؟ آیا ضرایب دقیق هر درس رو در هر کدوم از زیرگروه های رشته خودتون می دونید؟ اصلا با زیرگروه های رشته های ریاضی و تجربی و انسانی آشنایی دارید؟ معمولا برای ارائه همین اطلاعات ساده، خیلی از مشاوران کنکور هزینه زیادی رو دریافت می کنند. ولی ما آگاهی از این اطلاعات رو حق هر دانش آموزی می دونیم و اون رو جزء مشاوره تحصیلی رایگان قرار دادیم. هرچند بررسی دقیق دفترچه کنکور سال های قبل زمان زیادی رو از مشاوران ما گرفت و این اطلاعات ساده به دست نیومده؛ اما امیدواریم برای شما مثمر ثمر واقع بشه. اگه کنکور سراسری رو به یه مسابقه تشبیه کنیم، شما هرچقدر اطلاعات بیشتری درباره نحوه برگزاری و جزئیات این مسابقه داشته باشید، احتمال موفقیتتون بیشتر خواهد شد.

رشته علوم انسانی یکی از سه رشته مهم در کنکور سراسری محسوب میشه که هر ساله بخش عظیمی از دانش آموزان، این رشته رو برای ادامه تحصیل دبیرستان و دوره های آکادمیک انتخاب می کنند. تحصیل در رشته های مهم و حساس که با محوریت انسان در جامعه وجود دارند (مثل حقوق، علوم قضایی، روانشناسی، حسابداری مالی، مدیریت و …) با ورود به رشته انسانی و پذیرش از طریق کنکور انسانی میسر میشه. بنابراین توجه به این رشته مهم از اهمیت بسیاری برخورداره و شما باید برای کسب بهترین نتیجه در کنکور انسانی ۱۴۰۰ و تحصیل در رشته های مورد علاقه و دلخواهتون تلاش زیادی داشته باشید. تو مقاله کنکور انسانی به بررسی کامل و ۰ تا ۱۰۰ دفترچه کنکور رشته انسانی پرداخته ایم.

رشته تجربی پرطرفدارترین رشته تحصیلی در دوره متوسطه دوم هست که درباره علوم تجربی و طبیعت بحث می کنه. داوطلبان این رشته باید نسبت به دروس زیست شناسی و شیمی و زمین شناسی (نه در همه زیرگروه ها) علاقه بالایی داشته باشند؛ همچنین در سایر دروس مثل ریاضی هم باید وضعیت خوبی داشته باشند تا بتونند تو کنکور تجربی ۱۴۰۰ رتبه خوبی کسب کنند و در رشته مورد علاقه شون قبول بشن. سه رشته پرطرفدار کنکور تجربی عبارتند از: پزشکی، دندانپزشکی و داروسازی. مقاله کنکور تجربی رو بخونید تا با ۰ تا ۱۰۰ دفترچه کنکور رشته تجربی بهتر و دقیق تر آشنا بشید.

بیشتر دانش آموزانی که در رشته ریاضی و فیزیک تحصیل می کنند با علاقه به رشته های مهندسی مانند مهندسی برق، مهندسی مکانیک، مهندسی کامپیوتر، مهندسی عمران، مهندسی معماری و مهندسی صنایع و مهندسی شیمی وارد این رشته شده و قصد شرکت در کنکور ریاضی رو دارند. هدفی که برای دستیابی به اون، به برنامه ریزی دقیق، مشورت با مشاوران تحصیلی برجسته و متجرب، استفاده از بهترین منابع کنکور 1400 و البته سخت کوشی و تلاش فراوان نیازه. تو مقاله کنکور ریاضی از ۰ تا ۱۰۰ دفترچه کنکور ریاضی و وضعیت داوطلبان رشته ریاضی در کنکور سراسری رو بررسی کردیم و به صورت رایگان در اختیار شما عزیزان قرار دادیم.

بخش بعدی مشاوره تحصیلی رایگان بارسا مربوط میشه به روش مطالعه حرفه ای ها. همه ما به دنبال بهترین روش ها برای مطالعه و مرور دروس و تست زنی هستیم تا با بالاترین مهارت ممکن سرجلسه کنکور حاضر بشیم. اما چطور میشه مثل حرفه ای ها و رتبه های برتر این عادت ها رو در خودمون ایجاد کنیم؟ از کجا بدونیم کدوم یکی از این عادات درست هستند؟ تو این قسمت از مشاوره تحصیلی رایگان به شما در یادگیری عادت های مطالعه موثر، روش SQ3R، منحنی یادگیری ابینگهاوس و… کمک خواهیم کرد. ما به کمک مشاوران حرفه ای بارسا مجموعه ای از مقالاتی که به شما در یافتن عادت های درست مطالعاتی و پیاده کردن اون ها کمک می کنه، جمع آوری کردیم تا بتونید بهترین کیفیت مطالعاتی رو تجربه کنید. در واقع با خوندن این مقالات، انگار یک مشاور تحصیلی رایگان کنار شماست و به شما در یادگیری روش های مطالعه حرفه ای کمک می کنه.

تحقیقات نشون داده تغییر دادن روش ها و ابزارهای آموزشی می تونه سطح یادآوری اطلاعات و حافظه شما رو تا حد زیادی ارتقا بده و مهارت یادگیری تون رو بیشتر کنه. هرم یادگیری نشون میده که اکثر دانش آموزان فقط ۱۰ درصد از اونچه که از کتاب های درسی می خونند رو به خاطر میارن؛ اما می تونند تقریبا ۹۰ درصد از چیزی که از طریق آموزش به دیگران یاد می گیرند رو حفظ می کنند. مقاله هرم یادگیری رو بخونید تا بفهمید کدام روش یادگیری موثرتر هست و باعث پیشرفت بیشتر شما در دروس میشه.

مهم ترین نکته برای تبدیل شدن به یک دانش آموز موثر اینه که یاد بگیریم چطور مطالعه دقیق تر و با هوش تری داشته باشیم. آشنایی با عادت های مطالعه درست باعث پیشرفت روز به روز شما در تحصیلاتتون میشه. اکثر قریب به اتفاق دانش آموزان موفق، موفقیت خودشون رو با استفاده از عادت های مطالعه موثر به دست مییارن. در مقاله عادت های مطالعه موثر به بررسی ۱۰ مورد از این عادات می پردازیم. این مقاله از سایت معتبر Education Corner هست؛ اما ترجمه رایگان این مقاله رو در اختیار شما قرار دادیم تا تو روند مشاوره تحصیلی کنکور شما موثر باشه.

دلسرد نشید، دست نکشید و فقط تلاش کنید تا هر یک از این ۱۰ روش مطالعه موثر رو خوب انجام بدید. اون وقته که پیشرفت خودتون رو می بینید؛ نمره های شما افزایش پیدا می کنه، دانش شما بیشتر میشه و از همه مهم تر، توانایی شما در جذب و یادگیری اطلاعات ارتقا پیدا می کنه.

روش مطالعه صحیح برای کنکور با درس خوندن برای یک امتحان معمولی کمی متفاوته. مطالعه حجم زیادی از درس‌ها و اطلاعات برای آزمونی که چند ساعت طول می کشه، تمرکز و انرژی بیشتری نیاز داره که اگه اصول و روش صحیح اون رو به کار نگیرید، ممکنه در طول مسیر با مشکلات مختلفی مواجه بشید. اما جای نگرانی نیست؛ با خدمات مشاور رایگان تحصیلی بارسا، به شما کمک می کنیم با روش مطالعه صحیح برای کنکور آشنا بشید و در مسیر آماده شدن برای کنکور به بهترین روش ممکن عمل کنید و به نتایج دلخواهتون برسید.

برای موفقیت در کنکور باید

روش های مطالعه صحیح رو یاد بگیرید و از تکنیک های مطالعاتی استفاده کنید.

برنامه ریزی ماهیانه، هفتگی و روزانه داشته باشید و به صورت منظم مطالعه کنید.مشاوره تحصیلی پایه دوازدهم

عادت های غذایی، خواب و برنامه ورزشتون رو بهبود ببخشید.

در مقاله روش مطالعه صحیح برای کنکور به بررسی دقیق تر این عوامل می پردازیم.

درس خوندن و آماده شدن برای کنکور و امتحانات نیازمند استفاده از اصولی ترین روش مطالعه هست. روش SQ3R که بهترین و اصولی ترین روش مطالعه شناخته شده در حال حاضره، شامل ۵ مرحله ست که فراگیری و اجرای اون، قدرت یادگیری دانش آموزان کنکوری رو افزایش داده و یکی از روش های ضروری برای موفقیت داوطلبان کنکور به شمار میره. مقاله اصولی ترین روش مطالعه ( روش SQ3R ) رو بخوانید تا بتونید به کمک  روش SQ3R مثل یک حرفه ای برای کنکور درس بخونید.

یکی از راه های بسیار موثر برای به خاطر سپردن مطالب و یادگیری بهتر، یادداشت برداری و خلاصه نویسی از مطالب هست. بدون یادداشت برداری مطالبی که می خونیم رو زودتر از یاد می بریم. البته یادداشت برداری برای ما کارکردهای دیگه ای هم داره. مثلا به ما کمک می کنه تا مطالبی رو که یاد گرفته ایم، دسته بندی و سامان دهی کنیم. اگه مطالبی که خوندیم شامل تصویر یا نمودار باشه، با استفاده از روش خلاصه نویسی می تونیم نکاتی که در اون تصویر یا نمودار وجود داره رو برای خودمون بنویسیم و داشته باشیم. نوشتن خلاصه اطلاعاتی که در کلاس و کتاب ها مطرح می شه، مرور دروس رو برای ما راحت تر می کنه. یادداشت برداری اگه به درستی انجام بشه، می تونه میزان یادگیری ما رو بیشتر کنه. اما در یادداشت برداری هم نکاتی وجود داره که می تونه به ما برای انجام درست این کار کمک کنه. تو مقاله روش خلاصه نویسی برای کنکور نکاتی رو درباره این دو تکنیک مهم (یادداشت برداری و خلاصه نویسی) به شما خواهیم آموخت.

سیستم آموزش ما در نهایت به کنکور می رسه و برای موفقیت در کنکور نیاز به تسلط کامل در تست زنی داریم. روش های مختلف و زیادی در مورد تست زنی گفته میشه. از مهندسی معکوس در تست ها تا نکات عجیب و غریبی که زیر 10 ثانیه می تونید تست بزنید!! از تمام این بازار گرمی ها که بگذریم، تست زدن اصولی قوانین و قواعد خودش رو داره و فقط با تمرین و تکرار می تونید به تسلط زیادی در تست زنی برسید. در مجموع دو نوع تست زنی در منزل داریم: تست آموزشی و تست آزمونی. مقاله تکنیک های تست زنی رو بخونید تا با تفاوت تست های آموزشی و آزمونی و راهکارهای درست تست زدن در هر روش آشنا بشید.

بسیاری از دانش آموزان در زمان مطالعه دروس مدرسه با مشکل بزرگی به اسم فراموشی رو به رو میشن. شما می دونید فراموشی برای چی پیش میاد؟ فرآیند فراموشی مطالب به دلیل عدم مرور و عدم تثبیت مفاهیم و اطلاعات دریافتی اتفاق میفته. معمولا خیلی از دانش آموزان بعد از امتحان میگن “همه روز رو درس خوندم. اما نمره ای که از اون درس گرفتم با زمانی که برای مطالعه اون درس صرف کردم اصلا شبیه نیست.” در این صورت آشنایی با مفهوم منحنی یادگیری ابینگهاوس کمک زیادی به شما می کنه. تو این مقاله از مجموعه آموزش های مشاوره تحصیلی رایگان بارسا، ما طبق این منحنی، زمان بندی های صحیح برای مرور دروس رو به صورت رایگان به شما آموزش می دیم. پس لازمه مقاله بهترین روش مرور دروس رو تا انتها بخونید.

در مقاله های قبلی از آموزش های رایگان به بررسی روش های درست و اصولی مطالعه، مرور درس و تکنیک های تست زنی پرداختیم. اما یکی دیگه از سوالات پرتکرار دانش آموزان و داوطلبان کنکور از مشاوران تحصیلی اینه که پیاده سازی این روش ها در هرکدوم از درس ها (مثلا فیزیک یا شیمی) به چه صورته؟ آیا مطالعه دروس عمومی و اختصاصی با هم متفاوته یا نه؟ در ادامه، مقاله هایی رو براتون آوردیم که روش مطالعه هر درس رو به صورت حرفه ای و البته رایگان براتون توضیح دادیم.

یکی از اولین سوالاتی که دانش آموزان قبل از شروع مطالعه ریاضی باهاش مواجه هستند اینه که چجوری باید ریاضی رو بخونند تا نتیجه خوبی در کنکور یا امتحانات مدرسه بگیرند؟ این مقاله یکی از کامل ترین مقالات موجود درخصوص روش مطالعه ریاضی هست که با خوندنش می تونید فرآیند اصولی مطالعه و تست زنی ریاضی رو برای همیشه یاد بگیرید. این مقاله ویژه دانش آموزان کنکوری و پایه رشته ریاضی و تجربی و برای مشاوره رایگان رشته تجربی و ریاضی هست. پس اگه می خواید نتیجه خوبی در درس ریاضی بگیرید، مقاله چگونه ریاضی بخوانیم رو تا انتها بخونید. اینجا یاد می گیریم که چگونه به یادگیری کاملی از ریاضی برسیم. فقط باید گام ها رو به همون ترتیبی که گفته شده انجام بدید. این رو هم بگم که اگه تا الآن با درس ریاضی مشکل داشتید و فکر می کنید که پایه ریاضی خوبی ندارید، هیچ جای نگرانی نیست. فقط کافیه مقدار کار بیشتری برای جبران ریاضی انجام بدید که در ادامه به اون اشاره خواهم کرد.

کتاب شیمی دوره دوم متوسطه به علت حجم کمی که داره، بعضی از دانش آموزان رو به اشتباه می اندازه و حجم کم کتاب باعث میشه پیش خودشون فکر کنند که نیازی نیست وقت زیادی رو صرف این درس کنند. اما این دسته از دانش آموزان عزیز کاملا اشتباه فکر می کنند و اصلا اینطور نیست. همونطور که خودتون می دونید، درس شیمی درسیه که از دو بخش حفظی و مفهومی تشکیل شده. بخش حفظی بیشتر متن کتاب رو شامل میشه؛ خط به خط متن کتاب شیمی سرشار از مطالب مهمه که لازمه همه اون ها به طور کامل حفظ بشن. جدا از مطالب حفظی کتاب، یه سری از مطالب هستند که جنبه مفهومی دارند و نمیشه با حفظ کردن یادشون گرفت و باید ابتدا اون ها رو کامل فهمید. فهمیدن این مطالب هم نیاز به یه سری فرمول و قاعده خاص داره. ما هم تو دپارتمان مشاوره تحصیلی بارسا مقاله چگونه شیمی بخوانیم رو نوشتیم و به طور مفصل و دقیق درمورد اینکه هرکدوم این مباحث شیمی رو چجوری بخونیم، توضیح کاملی دادیم.

فیزیک هم مثل ریاضیات، درس دردسرساز کنکوری هاست. اما بچه ها راحت تر از ریاضیات باهاش کنار میان. درس فیزیک یکی از فلسفی ترین علوم پایه ست و مثل شیمی، با مفاهیم کاربردی سر و کار داره. مفاهیم درس فیزیک خیلی خیلی مهم هستند. چون تست زدن و تمرین کردن و حل مسائل فیزیک، قبل از یادگیری مفاهیمش هیچ ارزش و کاربردی نداره. چون شما وقتی اصل قضایای فیزیک رو به صورت تئوری ندونید، مسلما نمی تونید مسائل فیزیک کنکور رو درست حل کنید و یا تست بزنید. اما سوال اساسی که خیلی از دانش آموزان و کنکوری ها دارند اینه که چگونه فیزیک کنکور را بخوانیم ؟ پس تصمیم گرفتیم تو این قسمت از مشاوره تحصیلی رایگان رشته ریاضی و تجربی بهترین روش مطالعه فیزیک رو به شما آموزش بدیم تا بتونید از پس مسائل و تست های فیزیک کنکور بربیایید. پس اگه می خواید فرمول های فیزیک رو یاد بگیرید و تست های فیزیک رو قورت بدید، مقاله چگونه فیزیک بخوانیم رو تا انتها بخونید.

یه ژنرال آمریکایی می گفت: «اگه می خواید دنیا رو عوض کنید، تختتون رو مرتب کنید. چون مرتب کردن تخت، اولین کار هر روز شماست و اگه اون رو خوب انجام بدید، اولین کار روزتون رو خوب انجام دادید و برای انجام کارهای دیگه ای که تو روز دارید، اعتماد به نفس می گیرید.» اولین درس کنکور ادبیات هست و شما وقتی بتونید ادبیات رو به خوبی جواب بدید، با روحیه بهتری می تونید بقیه درس ها رو هم جواب بدید. اما سوالی که برای بچه های کنکوری ایجاد میشه اینه که چگونه ادبیات رو برای کنکور بخونیم؟ ما هم قصد داریم تو این مقاله اول ساختار کلی ادبیات کنکور رو بررسی کنیم، بعد روش مطالعه ادبیات کنکور رو به صورت مبحثی بهتون آموزش بدیم و در انتها بهترین منابع ادبیات کنکور رو معرفی کنیم. پس اگه می خواید تو درس ادبیات پیشرفت کنید و ادبیات کنکور رو با سربلندی پشت سر بذارید، مقاله چگونه ادبیات بخوانیم رو تا مطالعه کنید.

اکثر بچه ها فکر می کنند درس دین و زندگی ساده ترین درس کنکوره و همه با مطالعه کم هم می تونند این درس رو تو کنکور سراسری بالا بزنند. باید بهتون بگم میانگین درس دینی تو دو سال گذشته به ترتیب ۲۲/۸ و ۲۹/۵ درصد بوده. پس روش مطالعه دینی کنکور و آوردن درصد بالا توی این درس اونقدرها هم ساده نیست و اینجاست که این سوال برای بچه ها ایجاد میشه که چگونه دینی بخوانیم؟ اولین مسئله درمورد درس دین و زندگی اینه که ضریبش تو کنکور سراسری ۳ هست. پس نسبت به عربی و زبان اهمیت بیشتری داره و می تونه در تراز کل کمک خوبی به شما کنه. با خوندن مقاله چگونه دینی بخوانیم مهم ترین نکات برای یادگیری دینی و حفظ آیات و راهکار های ۱۰۰ زدن در دینی رو یاد می گیرید.

خیلی از خانواده ها به خواست خود بچه ها یا به صلاح دید خودشون، در سنین مختلف بچه هاشون رو به کلاس های خصوصی زبان فرستادند. تعدادی از این بچه ها با علاقه استقبال کردند و عده ای هم خیر و به هیچ صراتی مستقیم نبودند و اینجا خانواده ها مجبور شدند که وارد عمل بشن. بعضی از بزرگترها زورشون به بچه ها چربیده و باعث شده که بچه ها با زور و زحمت هم که شده به یه حد نصابی از دانش تو درس زبان برسند و حداقل باهاش غریبه نباشند. بعضی ها هم نخواستند که زورشون به بچه ها بچربه و یا با اجبار چیزی رو به بچه ها تحمیل کنند. ما سعی کردیم ابتدا تست های درس زبان انگلیسی رو تو کنکور سراسری بررسی کنیم و بعد روش هایی رو برای یادگیری و حفظ کردن لغات انگلیسی، و گرامر زبان کنکور برای شما شرح بدیم.  دو مقاله چگونه زبان را برای کنکور بخوانیم و چگونه لغات انگلیسی را حفظ کنیم؟ رو بخونید تا درباره فراگیری هرکدوم از این مهارت ها دقیق تر اطلاع پیدا کنید.

قسمت های زیادی از دروس عمومی و بخشی از درس های اختصاصی مثل شیمی، مطالبی حفظی هستند و گاهی برای ما دردسر ساز میشن. سوال اصلی اینه که ما چطور می تونیم دروس حفظی رو بخونیم تا در زمان امتحان و یا کنکور این مطالب از یادمون نره؟ آیا روشی اصولی و کاربردی برای مطالعه دروس حفظی وجود داره؟ در آخرین مقاله از این قسمت مشاوره تحصیلی رایگان بارسا، مقاله چگونه دروس حفظی را بخوانیم رو برای شما آوردیم تا در مورد انواع حافظه و نحوه عملکرد حافظه و راهکارهای مطالعه اصولی، بیشتر و بهتر بدونید.

متاسفانه استرس همراه دیرینه و همیشگی بعضی از دانش آموزان  بوده و هست. فرقی نمی کنه چقدر درس خونده باشیم، استرس همیشه در نزدیکی ماست. اگه ما دانش درست و کافی برای مواجهه با استرس رو نداشته باشیم، باعث میشه هم کیفیت درس خوندنمون بیاد پایین و هم نتایج خوبی نگیریم. مجموعه مقالاتی که در ادامه به بررسی اون ها می پردازیم، مانند سایر مقالات توسط بهترین مشاوران و روانشناسان بارسا تهیه شده و به صورت رایگان در اختیار شما قرار گرفته اند. در این قسمت از مشاوره تحصیلی رایگان بارسا، هدف ما اینه که به شما کمک کنیم استرس خودتون رو کنترل کنیم.

“از امتحان می ترسم، اضطراب دارم نمی تونم سر کلاس بشینم، از استرس نمی تونم درس بخونم” همه ما خیلی از این جملات رو شنیده ایم. حتی شاید بارها از اون ها استفاده کرده باشیم. ترس، اضطراب و استرس کلماتی هستند که در طول روز بارها و بارها از اون ها استفاده می کنیم. اما تا به حال به تفاوت اون ها فکر کردید؟ در مقاله تفاوت اضطراب و استرس و ترس درباره تفاوت های این سه مفهوم صحبت کردیم. آگاهی از تفاوت های ترس و اضطراب و استرس باعث میشه تو هر موقعیتی بدونید دقیقا با کدوم یکی مواجه هستید و بتونید شرایط رو بهتر مدیریت کنید.

شاید این اتفاق برای شما هم افتاده باشه که تا اسم امتحان میاد، ترس و استرس عجیبی احساس می کنید؛ قلبتون تند می زنه، صورتتون سرخ میشه، کف دستتون عرق می کنه و تمام نشونه های استرس رو تجربه می کنید. یا اینکه زمانی که سر جلسه امتحان هستید، جواب سوال ها رو بلدید، اما نمی تونید پاسخ سوالات رو روی برگه امتحان بنویسید. یا مثلا سر جلسه امتحان احساس بی قراری شدید، دلهره و ناتوانی دارید. با اینکه تمام مطالب درسی رو خوندید، اما عملکرد خوبی سر جلسه امتحان و آزمون ندارید. در مقاله چرا موقع امتحان استرس داریم؟ دلیل ایجاد استرس و راه های کاهش اون رو براتون شرح دادیم.

موضوع استرس و تاثیر اون بر یادگیری دانش آموزان شاید مشکل خیلی از خونواده ها باشه. دانش آموزانی که هنگامی که سر کلاس درس هستند، احساس نگرانی و بی قراری زیادی دارند و این باعث میشه نتونند خوب به صحبت های معلمشون گوش بدن و مطالب درسی رو یاد بگیرند. یکی از دلایل این مسئله استرس هست که در مقاله تاثیر استرس بر یادگیری به این موضوع پرداخته ایم.

استرس امتحان نوعی از اضطراب هست که فرد نسبت به توانایی هاش دچار تردید میشه و توان یادآوری موارد درسی رو نداره. دانش آموزی که دچار استرس امتحانه، به منزله فردی هست که مباحث درسی رو می دونه؛ اما شدت استرس اون قدر بالاست که دانش آموز توان پاسخگویی به سوالات رو نداره. استرس امتحان می تونه دلایل مختلفی داشته باشه. مثل سختگیری والدین و توقعات بالای اون ها، عدم اعتماد به نفس، تفکر منفی نسبت به خود، رقابت ناسالم، عدم تمرکز والدین مضطرب و برخی از ویژگی های شخصیتی دانش آموزان مثل کمال گرایی ، اهمال کاری و… مقاله راه های کاهش استرس امتحان رو بخونید تا با تاثیر ویژگی های شخصیتی کمال گرایی و اهمال کاری بر استرس امتحان و راهکار های کاهش استرس امتحان بیشتر و بهتر آشنا بشید. خب، مقالات مربوط به استرس در مشاوره درسی رایگان هم اینجا تموم میشه. تو قسمت بعدی به روش مطالعه رتبه های برتر کنکور می پردازیم.

از طرفی، قبل از مراجعه به مشاور تحصیلی کنکور ، دانش آموز باید اطلاعات کافی درباره رشته تحصیلی خود و نحوه برگزاری آزمون های آزمایشی مختلف داشته باشد و با دفترچه آزمون رشته خود ( ریاضی – تجربی – انسانی ) در حد مختصری آشنا شده باشد. بیشتر اوقات استرس ها و نگرانی های ما درباره یک موضوع درسی یا غیر درسی، به دلیل نداشتن اطلاعات کافی درباره آن موضوع است. برای دستیابی به اطلاعات درست و موثق، نیازمند منابع اطلاعاتی معتبری هستیم که توسط افراد متخصص در آن حوزه گردآوری شده باشد. 

به همین خاطر دپارتمان مشاوره تحصیلی بارسا، مجموعه محتواهایی در قالب مقاله که شامل بانک اطلاعاتی کاملی از سوالات دانش آموزان در سال کنکور و شروع برای درس خواندن برای این آزمون مهم است، جمع آوری کرده است. این مقالات توسط بهترین مشاوران بارسا تهیه گردیده است که حاصل سال ها فعالیت حرفه ای در زمینه مشاوره تحصیلی کنکور می باشد. با خواندن این مقالات شما دید شفاف تری نسبت به این دوران سرنوشت ساز خواهید داشت و می توانید خیلی از مشکلاتتان را به تنهایی حل کنید.

برای دریافت اطلاعات بیشتر و رزرو مشاوره تحصیلی بارسا، کافیه فرم زیر رو پر کنید.

مهدی دارابی: من با مشاوره تحصیلی بارسا رتبه ۴۶ کنکور شدم. برای استفاده از خدمات مشاوره کنکور بارسا عدد ۶ رو به ۳۰۰۰۹۰۹۰۳۰ بفرستید.مشاهده

پربازدیدترین‌های پیشرفت در زندگی و کار:

آخرین ویدیو ها

دوره غیرحضوری افزایش عزت نفس

آخرین مقالات

پادکست های علی میرصادقی

دوره غیرحضوری سی روز تا پیروزی

پربازدیدترین های تحصیلی :

بهترین منابع کنکور

مشاوره تحصیلی به سبک علی میرصادقی

معرفی رشته های دانشگاهی

تکنیک های تست زنی

دبیرستان های بارسا

سرزمین تیزهوش‌ها

مرجع آموزشی همه‌ی دانش آموزان باهوش سرزمینمان، ایران

برنامه ریزی و ثبت نام در کنکور 1400

دوره های آموزشی آنلاین نکته و تست کنکور

برنامه ریزی درسی پایه دوازدهم برنامه پیشنهاد آقای ادیب قیصری، از مشاوران مدارس مشهور تهران، به دانش آموزان پایه دوازدهم رشته ریاضی برای 16 الی 22 آذر است.
مشاوره تحصیلی پایه دوازدهم

برنامه ریزی درسی پایه دوازدهم برنامه پیشنهاد آقای ادیب قیصری، از مشاوران مدارس مشهور تهران، به دانش آموزان پایه دوازدهم رشته تجربی برای 16 الی 22 آذر است.

برنامه ریزی درسی پایه دوازدهم برنامه پیشنهاد آقای ادیب قیصری، از مشاوران مدارس مشهور تهران، به دانش آموزان پایه دوازدهم رشته انسانی برای 16 الی 22 آذر است.

برنامه ریزی درسی پایه دوازدهم برنامه پیشنهاد آقای ادیب قیصری، از مشاوران مدارس مشهور تهران، به دانش آموزان پایه دوازدهم رشته ریاضی برای 9 الی 15آذر است.

برنامه ریزی درسی پایه دوازدهم برنامه پیشنهاد آقای ادیب قیصری، از مشاوران مدارس مشهور تهران، به دانش آموزان پایه دوازدهم رشته تجربی برای 9 الی 15 آذر است.

برنامه ریزی درسی پایه دوازدهم برنامه پیشنهاد آقای ادیب قیصری، از مشاوران مدارس مشهور تهران، به دانش آموزان پایه دوازدهم رشته انسانی برای 9 الی 15 آذر است.

برنامه ریزی درسی پایه دوازدهم برنامه پیشنهاد آقای ادیب قیصری، از مشاوران مدارس مشهور تهران، به دانش آموزان پایه دوازدهم رشته ریاضی برای 2 الی 8 آذر است.

برنامه ریزی درسی پایه دوازدهم برنامه پیشنهاد آقای ادیب قیصری، از مشاوران مدارس مشهور تهران، به دانش آموزان پایه دوازدهم رشته تجربی برای 2 الی 8 آذر است.

برنامه ریزی درسی پایه دوازدهم برنامه پیشنهاد آقای ادیب قیصری، از مشاوران مدارس مشهور تهران، به دانش آموزان پایه دوازدهم رشته انسانی برای 2 الی 8 آذر است.

برنامه ریزی درسی پایه دوازدهم برنامه پیشنهاد آقای ادیب قیصری، از مشاوران مدارس مشهور تهران، به دانش آموزان پایه دوازدهم رشته ریاضی برای 25 آبان الی 1 آذر است.


در شبکه های اجتماعی دنبالمان کنید:

کلیه حقوق این سایت متعلق به تیزلند می باشد. Copyright © 2015 – 2020 tizland.ir

طراحی قالب سایت : مبناتک هیوا

سرزمین تیزهوش‌ها

مرجع آموزشی همه‌ی دانش آموزان باهوش سرزمینمان، ایران

برنامه ریزی و ثبت نام در کنکور 1400

دوره های آموزشی آنلاین نکته و تست کنکور

برنامه ریزی درسی پایه دوازدهم این برنامه پیشنهاد آقای ادیب قیصری، از مشاوران مدارس مشهور تهران، به دانش آموزان پایه دوازدهم رشته انسانی برای 18 الی 24 آذر 96-97 است. دانلود کنید و به دوستان خود هم اطلاع دهید.
مشاوره تحصیلی پایه دوازدهم

ادامه برنامه پیشنهادی آقای ادیب قیصری، از مشاوران مدارس مشهور تهران، به دانش آموزان پایه دوازدهم رشته انسانی برای سال تحصیلی 96-97 است. دانلود کنید و به دوستان خود هم اطلاع دهید


در شبکه های اجتماعی دنبالمان کنید:

کلیه حقوق این سایت متعلق به تیزلند می باشد. Copyright © 2015 – 2020 tizland.ir

طراحی قالب سایت : مبناتک هیوا

مجله مدرسانه, مقالات مدرسانه

با توجه به مطالعات اخیر اهمیت ویژه مشاوره تحصیلی در پایه های مختلف آموزشی روشن است، اما در برخی پایه ها این حضور باید به مراتب پررنگ تر و اصولی تر باشد. برای مثال پایه نهم تحصیلی به دلیل  انتخاب رشته و پایه دوازدهم به دلیل آماده شدن دانش آموزان برای کنکور از جمله پایه های حساس تحصیلی و نیازمند مشاوره های تخصصی است. در این مقاله قصد داریم به اهمیت مشاوره تحصیلی در پایه دوازدهم بپردازیم.

بسیاری از دانش آموزان پایه دوازدهم دغدغه ای جز شرکت در کنکور ندارند، این مسئله برای بسیاری از این دانش آموزان به یک کابوس شبانه روزی تبدیل می شود و مدام استرس روز کنکور و پاسخ به سوالات را دارند. اگرچه نه تنها تسلط به دروس سال دوازدهم بلکه آگاهی کامل از منابع درسی دیگر سالهای متوسطه دوم نیز برای موفقیت در کنکور لازم است. اما از آنجایی که هرچه به دیوار کنکور نزدیک تر میشویم ترس ها و اضطراب ها نیز بیشتر می شود نیاز به حضور یک مشاور تحصیلی در این سال بیش از پیش احساس می شود.

اگر بخواهیم دقیق تر به وظایف یک مشاور تحصیلی در پایه دوازدهم نگاه کنیم شاید بتوان گفت مهمترین وظیفه این شخص بالابردن عزت نفس و اعتماد به نفس در دانش آموزان این پایه است. اگرچه به لطف کلاس های کنکور گوناگون و شرکت در آزمون های شبیه سازی شده این روزها کار را کمی آسان تر می کند اما نباید فراموش کرد که دانش آموزان بخش عمده ای از ساعات روز خود را در مدرسه سپری می کنند بنابراین کمک به آرام کردن ذهن و روح این دانش آموزان در محیط مدرسه به مراتب راحت تر خواهد بود.

یکی از وظایف مشاور تحصیلی در سال دوازدهم مشاوره فردی با دانش آموزان در مورد کنکور است. بهتر است یک شناخت کامل و جامع از کنکور در ذهن دانش آموزان پدید آورد تا آنها به چشم یک آزمون کلی به آن نگاه کنند نه یک سد بزرگ برای عبور از نوجوانی به بزرگسالی. متاسفانه اکثر دانش آموزان به امید ورود به دانشگاه و تعامل آزاد در جامعه به کنکور نگاه می کنند، این در حالی است که یک مشاور کارآزموده باید تمام تلاش خود را وقف تغییر نگرش های منفی در مورد کنکور نماید.مشاوره تحصیلی پایه دوازدهم

کمک به مدیریت زمان

مشاور تحصیلی می تواند پیش نیازها و منابع مهم هر رشته تحصیلی را بر اساس ضریبی که در کنکور دارند برای دانش آموز برنامه ریزی کند، مدیریت کردن زمان برای یک دانش آموز سال دوازدهم بسیار اهمیت دارد. حجم بالای مطالب و از طرفی زمان محدودی که تا کنکور دارد باعث می شود تا فقط در صورت یک برنامه ریزی و مدیریت صحیح بتوان به نتیجه رسید. آشنایی دانش آموزان با روش های برنامه ریزی و مدیریت زمان یکی از وظایف مشاور تحصیلی در مدرسه است. روش های مطالعه صحیح و همچنین کنترل اضطراب هنگام پاسخگویی به سوالات از جمله مواردی است که یک مشاور به عنوان برنامه ریز تحصیلی می تواند برای دانش آموز شرح دهد.

همانطور که اشاره کردیم استرس و اضطراب ناشی از کنکور پیش رو ممکن است حال روحی و گاها جسمی دانش آموزان پایه دوازدهم را با چالش روبه رو کند بنابراین با ارائه یک مشاوره به موقع و صحیح به این دانش آموزان می توان آنها را از هر نظر برای روزهای پیش رو آماده کرد.

در کلاس ها و موسسات آموزشی آزاد استفاده از برنامه ریزها و مشاوران کنکور بسیار رواج دارد اما از آنجایی که بسیاری از دانش آموزان تمکن مالی استفاده از خدمات مشاوره ای و آزمونی موسسات مذکور را ندارند، مشاوران تحصیلی می توانند با شناسایی نقاط قوت و ضعف دانش آموزان، برطرف کردن مشکلات روحی و عاطفی آنان، بررسی وضعیت درسی و ارتباط با والدین در این زمینه نقش یک مشاور کنکور را ایفا کنند. استفاده از فرم های نظر سنجی و یا نگاه آماری به امتحانات هر رشته می تواند بیانگر استعدادها و یا نقاط ضعف و قوت دانش آموزان باشد.

بنابراین یک مشاور تحصیلی می تواند با ارائه روش های مناسب برای تقویت دروس به دانش آموز در برگزاری کنکور موفقیت آمیز کمک کند.

اصولا هر دانش آموز پایه دوازدهم متوسطه در ذهن خود اهدافی دارد و تصمیم دارد در رشته ای خاص یا دانشگاهی خاص قبول شود، این یکی از مهمترین و سرنوشت ساز ترین انتخاب ها در طول زندگی هر شخص به حساب می آید، متاسفانه دانش آموزان زیادی به صرف این که دانشجو خطاب شده و یا به دانشگاه راه پیدا کنند سر جلسه کنکور آماده می شوند، اما نباید فراموش کرد اگر به دنبال جامعه ای تخصص محور و پیشرفته در آینده هستیم باید در رشته ای تحصیل کنیم که به آن علاقه مند بوده  و استعداد و توانایی ما در ادامه دادن به آن رشته محرز باشد. یک رشته مناسب می تواند منجر به تخصص و در پی آن ایجاد یا کسب شغلی برای یک دانش آموز در آینده باشد.

نمیتوان نقش مشاوره تحصیلی در انتخاب رشته های دانشگاهی را نادیده گرفت. مشاوران تحصیلی در پایه دوازدهم می توانند با روشن کردن افق کاری و تخصصی هر رشته دانشگاهی در نظر دانش آموزان آنها را با مسیری که قرار است در آینده طی کنند آشنا سازند. بنابراین بهره گیری از تجربه و دانش مشاور در دوران آماده شدن برای کنکور بسیار حساس و البته با اهمیت است.

همانطور که اشاره کردیم مهمترین فاکتور برای دانش آموزان این پایه تحصیلی آرامش و شناخت کافی از کنکور و رشته ای که قرار است در آن ادامه تحصیل بدهند می باشد. بنابراین مشاور تحصیلی باید ضمن ایجاد آرامش و کاهش ترس از کنکور برای دانش آموزان پایه دوازدهم کلاس هایی جهت روش های برنامه ریزی تحصیلی، روش های تست زنی، شناخت منابع مهم درسی، روش های تمرکز روی مطالعه و همچنین کنترل محیط و امثال آن را برگزار کند.

مشاور تحصیلی باید به صورت مداوم با والدین دانش آموزان در تماس بوده و از وضعیت روحی و روانی دانش آموز و کلاس هایی که خارج از ساعت مدرسه به منظور آمادگی برای کنکور شرکت می کند با خبر شود. تداوم ارتباط مشاور با والدین می تواند به شناخت بهتر نقاط ضعف و قوت و همچنین شرایط دانش آموز منتهی شود.

از دیگر وظایف مشاور تحصیلی که در قسمت های بالا به صورت گذرا به آن اشاره کردیم ، آشنا کردن دانش آموزان و والدین با ساختار نظام آموزشی (اهداف، شاخه ها، رشته ها و برنامه ها) و ضوابط انتخاب رشته در دانشگاه است.

یک مشاور تحصیلی آگاه سعی میکند با ایجاد زمینه های لازم برای بالا بردن سطح آگاهی های دانش آموزان نسبت به ویژگی ها، تواناییها و محدودیت های فردی، آن ها را برای مقابله با مشکلاتی که در این زمینه دارند آماده و یاری کند.

یکی دیگر از عمده وظایف مشاوران تحصیلی در مدارس شناسایی دانش آموزانی که دارای مشکلات تحصیلی و تربیتی هستند و کوشش برای رفع یا تقلیل مشکلات آنان است. به خصوص در سال دوازدهم تحصیلی مشکلات روانی می تواند صدمات جبران ناپذیری به آینده دانش آموز وارد نماید. یک مشاور تحصیلی می تواند در صورت احساس نیاز دانش آموزانی که از نظر عاطفی، روانی، تربیتی و یا مشکلات درسی دارای مشکلات پیچیده ای هستند به مراکز مربوطه در هر منطقه آموزش و پرورش معرفی کرده تا مشکل دانش آموز برطرف شود.

مشاور تحصیلی می تواند با برگزاری و اجرای آزمون های هوش، استعداد و رغبت و کاربرد نتایج آنها در امور تحصیلی به شناسایی شخصیت و علاقمندی های دانش آموزان و هدایت آنها برای انتخاب رشته مناسب در دانشگاه اقدام کند.

فراموش نکنید که مدرسه خانه دوم دانش آموزان است و دانش آموز باید در مدرسه احساس راحتی کرده و بستر پیشرفت و موفقیت او در مدرسه فراهم باشد، اما از آنجایی که در سیستم آموزشی کشور ما به امر مشاوره تحصیلی اهمیت چندانی داده نشده است، میتوان برای کسب نتایج بهتر در کنکور، از مشاوره تحصیلی و کنکور موسسات آموزش علمی آزاد نیز بهره برد.

از آنجایی که مشاوره کنکور و مشاوره تحصیلی برای دانش آموزان پایه دوازدهم اهمیت به سزایی دارد بهتر است برای برنامه ریزی بهتر و دقیق تر، شناخت کامل تر از منابع درسی و نقاط ضعف و قوت، برنامه ریزی و مدیریت زمان، راه های تسلط بر تست زنی و همچنین کنترل اضطراب، مدیریت ذهن و خودشناسی و اعتماد به نفس از حضور یک مشاور متخصص و با تجربه در کنار دانش آموز استفاده کرد.

 

 

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه

نام *

ایمیل *

وب‌ سایت

ذخیره نام، ایمیل و وبسایت من در مرورگر برای زمانی که دوباره دیدگاهی می‌نویسم.

درس خوندن بدون برنامه ریزی و نقشه راه به هیچ عنوان نتیجه بخش نیست مثل این هست که چشم بسته راه بریم! بنابراین برای گرفتن یک نتیجه فوق العاده و رسیدن به اهدافمون باید یک برنامه ریزی قابل اعتماد داشته باشیم تا از تایمی که میزاریم بیشترین بهره رو ببریم.برنامه ریزی کنکور اگر اصولی باشه، مسیر رسیدن به رشته و رتبه دلخواهت رو هموار تر میکنه و به ثانیه به ثانیه زندگیت نظم میده.

خیلی از کنکوری‌ها این موضوع رو میدونن اما نمیتونن برنامه ریزی کنکور مناسب و اصولی برای خودشون داشته باشن به همین خاطر بیشتر روزها رو تو سردرگمی و آشفتگی سپری میکنن. اگر خواهان موفقیت در کنکور هستید حتما باید یک برنامه منسجم و خوب برای خودتون تنظیم کنید.

 

شما توی این دنیا منحصر به فرد هستین و کسی دیگه ای نیست که عینا اهداف و خصوصیات شما رو داشته باشه، بنابراین یک برنامه ریزی صحیح باید بر اساس خصوصیات جسمی و روحی شما تنظیم بشه.مشاوره تحصیلی پایه دوازدهم

برای هر فردی ممکنه در طول روز یکسری اتفاقات غیر منتظره (مثل اومدن مهمون) بیفته که اجازه نده طبق برنامه ریزی پیش بره اما نباید این اتفاقات باعث تغییرات عمده در برنامه ریزی شما بشه. حتما توی برنامتون ساعات و روزهایی رو برای جبران ساعت هایی که در اثر موارد غیر قابل پیش بینی از دست رفته قرار بدید.

اینکه هدف شما برای شرکت در کنکور قبولی در چه رشته ای هست در برنامه ریزی خیلی اهمیت داره، چونکه قبولی در رشته های دانشگاهی مختلف رتبه و درصد های متفاوتی رو میطلبه. طبیعی هست که برای رسیدن به درصد و رتبه های خوب باید ساعات مطالعه بیشتری در طول روز داشته باشید و این ساعات رو در برنامه ریزی تون بگنجونید. مثلا داوطلبی که هدفش قبولی در پزشکیه با دو تا سه ساعت مطالعه در روز امیدی به دستیابی به هدفش نیست چون باید بیشتر از این ها مطالعه کنه.

حتما توصیه میکنم برنامه ای واسه خودتون تهیه کنید که بتونید اجرا کنید. خیلی دیدم دانش آموزهایی رو که در اوایل جوگیر میشن و یه برنامه فضایی رو واسه خودشون تنظیم میکنن! نهایتش هم برنامه رو نمیتونن اجرا کنن و بی انگیزه میشن (روز از نو روزی از نو). توجه کنید که برنامه نباید فراتر از حد توان شما باشه، وقتی میانگین مطالعه روزانتون 3 ساعته برای 10 ساعت برنامه ریزی نکنید. شما باید قدم به قدم ساعت مطالعتون رو افزایش بدید.

بارها داوطلبانی مشاهده شدن که 6-5 ساعت رو پشت سرهم صرف مطالعه یک درس خاص کردن، خب این روش درست نیست که در طول روز یک درس خاص رو مطالعه کنید و روز بعد یک درس دیگه رو. حتما تو برنامتون تنوع رو رعایت کنید، دروس اختصاصی رو در کنار عمومی در برنامه هر روزتون بگنجونید. این کار باعث میشه ک شما از مطالعه یک درس خاص در طول رو زده نشید.

برنامه شما باید میزان پیشرفت و پسرفتتون رو بهتون نشون بده، یعنی باید بدونید تو انجام چه کارهایی و مطالعه چه درس هایی موفق بودید و یا ضعف داشتید. این ویژگی باعث میشه شما نقاط ضعفتون رو بشناسید و در برنامه ریزی های بعدتون برطرفش کنید.

ثبت ساعت مطالعاتی هر درس به صورت جدا گونه و تعداد تست‌های زده شده باعث ایجاد یک مقیاس اندازه گیری میشه! از طریق این مقیاس میتونیم بفهمیم نسبت به قبل چقدر پیشرفت کردیم تا خودمون رو بهتر از قبل ارتقا بدیم. یا اینکه اگر عملکردمون نسبت به قبل افت کرده برای بهبودش برنامه ریزی کنیم. بنابراین شدیدا پر کردن دفتر برنامه ریزی خودتون رو جدی بگیرید.

 

برای برداشتن اولین قدم باید جواب یکسری از سوال هارو بدونی : ساعت مطالعه روزانه و هفتگی رو میدونی چقدره؟ میدونی چند ساعت میخوابی؟ میدونی چقدر زمان صرف سرگرمی (تلویزیون، شبکه های اجتماعی و تفریح با دوستان و…) میکنی؟ به طور کل باید بدونی که در طول روز چقدر زمان صرف کارهای مختلف میکنی، اگر جواب سوالات بالا رو میدونی قدم اول رو برداشتی، اگر هم که نه بهت توصیه میکنم چند روزی بدون اینکه برنامه ریزی کنی به ثبت کردن تاریخ و مدت زمان کارهایی که در طول روز انجام میدی بپردازی. برای مثال اینطور ثبت کن : 12 شب تا 7 صبح خوابیدم، 8 تا 8:30 صبحانه خوردم، 9 تا 11 ریاضی خوندم، 2 تا 5 تلویزیون تماشا کردم، 6 تا 8 ادبیات خوندم و الی آخر. حالا بعد چند روز از عادت‌های خودت خبر داری و میدونی که به طور میانگین چند ساعت در روز درس می‌خونی و چه‌ قدر از وقتت رو به کارهای دیگه اختصاص میدی. تمام این‌ها رو به صورت مکتوب در دفترچه‌ی خودت داری. این کار باعث میشه دقیقا بدونی در چه زمانی مشغول چه کاری هستی تا کمک کنه یک برنامه ریزی صحیح برای خودت داشت باشی.

برنامه ریزی شامل مراحل ماهانه، هفتگی و روزانه هست. یکی از خصوصیات برنامه ریزی اصولی حرکت از مقیاس های بزرگ به مقیاس های کوچیکه. برنامه ریزی ماهانه به این صورته که مباحث و دروسی رو که در طول یک ماه میخواید مطالعه کنید رو مشخص کنید مثلا چه فصل هایی از کتاب زیست و چه مباحثی از ریاضی و… باید بخونید. بهتره که حجم مطالعه رو هم مشخص کنید (مثلا 80 صفحه ادبیات از صفحه فلان تا فلان). حالا برای برنامه ریزی هفتگی از حجم مطالعاتی و مباحثی که در برنامه ماهانه مشخص کردید کمک بگیرید، مثلا برای این هفته 20 صفحه از اون 80 صفحه ای که مشخص کردید و یا یک مبحث از مباحث مشخص شده کتاب ریاضی رو بخونید. کوچکترین مقیاس برنامه ریزی کنکور به صورت روزانه هست، حالا مباحث و حجم مطالعاتی برنامه هفتگی رو در روزهای هفته پخش کنید. مثلا برای خودتون تعیین کنید که روز شنبه از ساعت 18 تا 20 از صفحه 34 تا 42 فلان کتاب یا نصف یک مبحث ریاضی رو مطالعه کنید و تست هاشو کار کنید.
البته خیلی از داوطلبا چون آزمون آزمایشی شرکت میکنن با برنامه این آزمون ها پیش میرن و چندان نیاز به برنامه ریزی بلند مدت ندارن. معمولا آزمون های آزمایشی هر دو هفته و سه هفته یکبار برگزار میشه، بنابراین اینجا بیشتر باید به برنامه ریزی هفتگی و روزانه اهمیت بدید.

برنامـه مطالعاتـی شـما در سـال کنکـور بایـد تنـوع داشـته باشـه. تـو نمیتونـی مثل سـال‌هـای قبـل هـر روز فقـط یـک درس رو بـرای امتحانـات پایـان تـرم مطالعـه کنــی. شــما دومجموعــه درس بــرای کنکــور پیــش روی خودتــون داریــد، دروس عمومــی و اختصاصــی. برنامــه مطالعاتــی هــر روز شــما بایــد ترکیبــی از مجموعــه درس هــای ایــن دو گــروه باشــه. البتــه بایــد توجــه داشــته باشــی کــه نســبت مطالعـه دروس اختصاصـی و عمومـی در طـول روز همیشـه یکسـان نیسـت. بـه عنـوان مثـال داوطلـب‌هـای حرفـه ای در تابسـتان بـه دروس اختصاصـی نسـبت بــه عمومــی توجــه بیشــتری دارن و ایــن موضــوع بعــد از عیــد و در مــاه هــای پایانـی کنکـور به تعادل میرسه. بنابرایـن در برنامـه مطالعاتـی روزانه‌ای کـه تنظیـم میکنیـد هـم بـرای دروس عمومـی و هـم بـرای دروس اختصاصـی وقت اختصـاص بدیـد.

نسـبت مطالعـه ایـن دو مجموعـه دروس در فصـل هـای مختلف سـال کنکـور میتونـه بـه شـرح زیـر باشـه:

مـرور از مهـم تریــن فراینـدهایـی هســت کــه باعـث تسـلط شــما بــر روی هــر مبحثـی میشــه. امکان نداره داوطلبی بتونه با یکبار مطالعــه یــک مبحــث خــاص، بــه درک درستی از اون برسه و تسلط پیدا کنه. مهمتریـن جمله‌ای کـه در ایـن رابطـه میتونم بـه شـما بگـم ایـن هسـت: رمـز یادگیــری مؤثــر، تکــرار مطالــب هســت. تکــرار، یکــی از اهرمهــای قدرتمنــد در اختیـار ماسـت. تکـرار باعـث میشـه اطالعـات مـدام بـه مغـز مخابـره بشـه و مغـز بــا ایــن تکرارهــا اصطالحــا بــه خوبــی شــیرفهم میشــه. مـرور ایـن امـکان رو بـه شـما میـده تـا مطالعـه هـای ناقـص خودتـون رو کامـل کنیـد و فراینـد یادگیـری رو بـه طـور صحیـح و بـدون نقـص ادامـه بدیـد.

یکـی از مهـم تریـن ابـزار هـای مـرور در برنامـه ریـزی تسـت زنـی اسـت. بــه عنــوان مثــال بــرای درس هــای محاســبانی شــما فقــط یکبــار درســنامه رو مطالعــه میکنیــد و بعــد از تهیــه خلاصه در روزهــای بعــدی زمــان خودتــون رو صــرف تســت زنــی میکنیــد. ایــن رونــد فقــط مختــص درس‌های اختصاصــی نیسـت، شـما درس هـای عمومـی کـه نیـاز بـه مهـارت پاسـخ گویـی بـه سوالات دارن (مثــل عربــی) رو نیــز بــا همیــن روش مــرور میکنیــد. بنابرایــن بــه تســت زنــی بــه چشــم یــک مــرور حرفــه ای نــگاه کنیــد.

از طرفــی درسهایـی مثـل زیسـت شناسـی، مباحـث حفظـی درس شـیمی و یـا درس دیـن و زندگـی رو بـا مطالعـه نـکات هایلایت شـده کتـاب درسـی مـرور میکنیـد. در نظـر داشـته باشـید کـه اگـر برنامـه ای کـه تنظیـم میکنیـد صحیـح و اصولـی باشـه، شـما در تمـام روزهـای هفتـه بحـث مـرور رو خواهیـد داشـت. حتمـا در انتهـای روز زمانـی رو بـه مـرور دروس خونـده شـده در طـول روز اختصاص بدیــد. همچنیــن در طــول هفتــه تایم‌هــای اختصاصــی مــرور بــرای درسهــای خونــده شــده در روزهــای قبــل قــرار بدیــد در صــورت انجــام ایــن کار میــزان فراموشـی رو بـه حداقـل میرسـونید و بـا بالا بـردن تسـلط روی دروس مختلـف بــه آرامــش ذهنــی فوق‌العــاده میرســید.

خاله، عمو، دایی و هر دوست و آشنایی هر لحظه ممکنه در خونه رو بزنن و مهمون باشن در این شرایط دو حالت داری:

بهشون بگی عزیزم من نمیتونم امروز شما رو توی خونمون راه بدم چون کنکور دارم پس همین راهی که اومدی رو برگرد!

یا اینکه پذیرای مهمون‌ها باشی و بدون نگرانی از تایم‌های تحت عنوان جبرانی که قبلا در برنامه ریزی خودت پیش بینی کردی استفاده کنی.

زمان‌های جبرانی که از قبل در برنامه خودت در نظر گرفتی اینجا معجزه میکنه و میتونی اون تایمی رو که از دست دادی انتقال بدی به زمان های جبرانی که از قبل در نظر گرفتی.

یکسری درس‌ها هستن که ممکنه بعد از قبولی در دانشگاه دیگه رنگ اون رو نبینی اما برای اینکه نتیجه خوبی بگیری باید اون‌ها رو بخونی. پس به جای اینکه غر بزنی که من عربی نمی خونم یا من از ریاضی بدم میاد با یک برنامه ریزی صحیح درس‌هایی که چندان علاقه‌ای به اون‌ها نداری رو مطالعه کن. تصورت این باشه که این درس‌ها چقدر در آینده خودت تاثیر گذاره و درصد بالای اون‌ها میتونه مسیر زندگی‌ات رو عوض کنه.

البته میتونی از سیستم پاداش و مجازات هم استفاده کنی. بعد از اینکه برنامه درسی خودت رو اجرا کردی به خودت جایزه بده، مثلاً با خودت بگو «بعد از تموم کردن این فصل یه میان وعده خوشمزه میخورم.» یا «اگه تمام برنامه امروز رو اجرا کردم، می‌تونم امشب سریال مورد علاقم رو ببینم.». مسلما ساعت‌ها خوندن درسی که بهش علاقه نداری تو رو خسته و بی حوصله میکنه پس با پاداش دادن به خودت مطالعه این درس‌ها رو به فعالیتی لذت بخش تبدیل کن.

 

میخوای یه استارت طوفانی برای کنکور 1400 بزنی؟ چرا از کوئیک استفاده نمیکنی؟

شروع از صفر تا نقطه اوج موفقیت

مشاهده برنامه کوئیک

سلام
من رشته ام ریاضی و کنکوری ۱۴۰۰هستم تا الان به طور میانگین روزانه ۹تا۱۰ ساعت مطالعه دارم ولی اونطور که میخوام نمیتونم تست بزنم و مرور داشته باشم ممنون میشم بایه برنامه ریزی درست کمکم کنید

سلام فائزه جان
مطالب این مقاله کمکت میکنه
اگر تمایل داشتی میتونی در طرح برنامه ریزی شخصی شرکت کنی

واقعا کامنتای بعضی ها رو که میخونم تعجب میکنم. بعضیا دارن میگن میخوایم کنکور 1400 دبیری دانشگاه فرهنگیان قبول شیم. اما من تو گوگل سرچ کردم و میگه شرط ورود به دانشگاه فرهنگیان 22 سال سنه. آیا من اشتباه میکنم؟؟ با 18 سال سنم میشه دبیری فرهنگیان قبول شد؟؟

منظوراز شرط ورود حداکثر ۲۲ سال سن هستنش .. یعنی اگر بیشتر از ۲۲ باشی نمیتونی وارد دانشگاه فرهنگیان شی.

سلام من می خوام سال 1400 کنکور بدم وبه دبیری زبان خارجی علاقه دارم و می خوام از این رشته قبول شم چه طور باید درس بخونم کدوم درس هامون زیاد بخونم و شرایط قبول شدن در این رشته چیه اگه میشه راهنماييم کنین ممنون

سلام منم همینطور به رشته زبان علاقه دارم کلاس خصوصی میرم ولی هنوز برنامه ریزی ندارم اگ میشه کمکم کنید

دوست خوب نادیده ام سلام..
میخواستم راجب دوتا موضوح صحبت کنم ..
اول اینکه واقعا از سایت خوبتون ممنونم مطالب واقعا مفید و درست هستن.
دوم اینکه به دوستای خوبم میخواستم بگم که بچه ها لطفا توی کنکور خیلی وارد حاشیه ها نشین اینکه گپ بزنید یا اینکه باهم بخونید جزو حاشیه هاست … بنظرم اینجوری نکته ی اصلی فراموش میشه …
مهم ترین نکته اینه که 1.ارزو کنید 2.باورش کنید3.بهش برسید.1.ارزو کن که چه رشته ای میخوای 2.باور کن که میتونی3.براش تلاش کن براش بجنگ.من نظراتتون رو خوندم با نظر عزیزی که گفته بود پدرو مادرم همراه نیستن مواجه شدم من هم به همین صورتم پدرومادرم درسم رو جدی نمیگیرن چون خواستگار دارم و میخوان که شوهرم کنم ولی من هدفم خورشیده به ستاره ها اهمیت نمیدم … پنبه میکنم تو گوشم و درسم رو میخونم و هدفمو فقط میبینم تو اگه واقعا بخوای میتونی …و حتما میتونی چون میخوای همین که الان اینجایی یعنی میخوای…تو به ارزوهات یه رسیدن بدهکاری…
ایشالله بخونید همه باهم کنکور 1400 و بترکونیم …
درضمن پیشنهاد میکنم به توصیه هایی که رایگان در اختیارتون گزاشتم توجه کنید چون چندسال دیگه که دکتر بشم بابت همین موضوعات کوچیک و صحبت کردنم خودتون و بچه هاتون باید پول بهم بدید ..

سلام.. مرسی از انرژی که سایت شما و همچنین mohi جان به ما میدین. به نظرتون سال 1400کنکور نظام قدیم موازی با کنکور نظام جدید برگزار میشه؟ همه جا اخبارای گنگ داره..

ببخشید با برنامه کوئیک چطوری میتونیم یا بودجه بندی ازمون هماهنگ کنیم ؟

سلام دوست عزیز برنامه کوئیک طبق ازمون نیست

مشاوره تحصیلی پایه دوازدهم

منم سال ۱۴۰۰کنکور دارم
رشته تجربی هم هسم
واقعا ب ی راهنمایی و برنامه ریزی درست نیاز دارم
منم اهل رقابت هسم
اگ واقعا گروهی هست ک میشه ب هم کمک کرد در روش درس خواندن ممنون میشم منم اد کنید

سلام بچه ها
من ۳۴ سالمه . دو تا لیسانس حوزه و روانشناسی دارم
می‌خوام بازم بخونم تا پزشکی یا پرستاری قبول بشم. یه بار زمانی که دیپلم گرفتم پرستاری قبول شدم و بخاطر مشورت اشتباه نرفتم. کور و پشیمونم. کور و پشیمون. به علایقتون و دلتون رجوع کنید. کاری به حرفا و چرا و پرتای مردم نداشته باشید.
دهان کنید تا به زندگی مطلوبم برگردم. چون نه حوزه نه روانشناسی منو ارضا نکرد.
یاحق

سلام
من رشته ام تجربیه
سال۱۴۰۰کنکور میدم
ولی اصلا نمیدونم چطور باید برنامه ریزی کنم یا چطور درس بخونم،تست خیلی کم کار میکنم،بخصوص درسای عمومی خیلی برام مبهمه خوندنشون
لطفاً کمک کنید

مطالبتون خیلی خوبو مفید بود مرسی ک هستین

برای کنکور هنر هیچ برنامه ایی ندارین؟!من هنوز شروع نکردم رشته ام تجربی بوده و الان نمیدونم چجور کتابای هنر رو بخونم که طراحی لباس قبول شم

باسلام
خانواده من خیلی بی خیالن
اصلا توجهی ندارن که یه کنکوری تو خونس من چی کار کنم دقیقا دیوونه شدم

کتابخونه برو

برو کتابخونه

تنها نیستی

درکت میکنم منم همین مشکلو دارم
کسی ب فکر نیس اصلا
منم سال دیگه کنکور دارم ن بلدم بخونم نه تست بزنم تا الانم چیزی نخوندم😓

دقیقا خانواده منم اصلا اهمیتی به کنکورم نمیدن مخصوصا پدرم ولی مادرم بیشتر به فکره !! ۱۴۰۰ کنکور دارم و اصلا تست و برنامه ریزی ندارم درکت میکنم!

سلام خسته نباشید…. من دوازدهم رشته انسانی هستم میخوام امسال کنکور بدهم تابستون کتاب درسی هام رو خوندم از اسفندم شروع کردم کتاب تستی هام رو بخونم 5 تا کتاب رو خوندم بقیش هم مونده چطور برنامه بریزم تا دانشگاه فرهنگیان تبریز قبول بشم؟

ابجی کارت عالیه بخون محکم بخون حتما قبول میشی حتما

با سلام
من رشتم در دبیرستان ریاضی بود و معدل نهایی هم خوب شد و پارسال کنکور تجربی دادم سال ۹۸ و از نتیجش راضی نبودم و پشت کنکور موندم تا فروردین به طور جدی نخوندم یعنی امکانش هست از فروردین به طور جدی بخونم با ساعت مطالعه بالا ومفید و رتبه هزار بیارم ؟ممنونم

سلام من دانش آموز پایه ی یازدهم هستم یعنی پاییز سال 99 میرم دوازده میخواستم بدونم میتونم از برنامه هاتون استفاده کنم؟

سلام من یه دهمی هستم نمیتونم اصلا طبق برنامم پیش برم در واقع تو برنامه ریزی افراط میکنم میشه کمکم کنید قراره 1401 کنکور بدم رشتمم تجربیه

اصلا نگران نباش.
تو جوان هستی و دخترم هستی سربازی نداری و فقط کافیه تصمیم بگیری که قبول بشی.
من یه بار کنکور ریاضی دادم 1800شدم اصلا سخت نبود فقط ممارست.
مدرکم گرفتم میخام کنکور تجربی بدم.سربازی باید برم تازه دو سال.
این نکته ای که نوشته یه هفته ببین چیکار میکنی تایمشو یادداشت کن خیلی خوبه.اینجوری برنامه ریزی الکی نمی کنی.
اگرم تو مطالعه حواست به گوشی یا چیزای بی اهمیت پرت میشه، همین که متوجه شدی برگرد به درس، برای همه پیش میاد و انقدر هم به اینکه اگر قبول نشم چی هم فکر نکن. تو روزی 8 ساعت با تمرکز خوب بخون شک نکن قبولی

سلام
من یه برنامه نویس هستم
من سال 1400 کنکور دارم و نمی دونم چیکار کنم من برای درس خوندن میرم کتابخونه و تا 8 ساعت درس می خونم ولی این فرصت همیشه برام پیش نمیاد مثلا الان که کرونا اومده نمی تونم برم و تو خونه هم نمی توم درس بخونم هر وقت خواستم درس بخونم یه بهونه پیدا کردم. به نظرتون چیکار کنم؟

خیلی ممنون میشم پاسخ بدید

سلام من سال آخر رشته کامپیوتر هستم . امسالم کنکور دارم تا چندماه دیگه برگزار میشه. باوجود اینکه معدل هرسه سالم 19 به بالا است ولی واسه کنکور مطالعه ای هنوز نکردم و همینطور علاقه مطالعه دارم ولی مدل مطالعه ام و نمیدونم چطور باید شروع کنم..!

سلام.
من98 کنکور دادمو حقوق دانشگاه امام رضا اوردم منتها بعدش که زمان ثبت نمام کنکور 99 شد خواستم دوباره شانسمو امتحان کنم و 99 رو ثیت نام کردم
میخواستم ببینم برنامه ریزی میتونین به من بدین که بتونم حقوق فردوسی بیارم رتبم باید زیر400بشه این در حالیه که من تا الان لای کتاب هارو هم باز نکردم و تازه از اواسط اسفند میخوام شروع کنم سنگین بودنش هم مهم نیس من تا روزی14 ساعت هم اوکی هستم

سلام میشه بپرسم رتبتون چند رقمی بود که حقوق آوردین؟؟

سلام ..
منم امسال کنکور ندارم
کنکورم سال دیگس
ولی رقابتی خوندنو دوس دارم واس منکه خیلی جواب میده..
رشتم تجربی
بنظرم ی کانال بزنیم تو تلگرام و هرشب گزارش کارامونو بدیم عالیه..
میتونیم بهمدیگه خیلی کمک کنیمو راهکار بدیم

سلام من امسال کنکور دارم از این مسخره بازیا که کانال بزنیم هرشب گزارش کارمون رو بدیم اصلا جواب نمیده شما باید به خودتون گزارش بدید سال کنکور (اگه بخوای بخونی)انقدر درگیر هستید که به اینا نمیرسید

منم موافقم همیشه باید ر سکوت پیش بری و به کسی چیزی نگی تا موفق بشی

واقعا ب ی برنامه ریزی درست نیاز داریم. امیدوارم هر رشته ای هستین موفق باشین.

منم مثل شمام رشتم تجربی و ۱۴۰۰کنکور دارم و خیلی بااینکه یه گروهی باشه تو واتساپ یا تلگرام موافقم

کسایی ک رشته تجربی هستن کارشون خیلی سخت تره. خیلی باید تلاش کنن.

اگه پیدا کردین منم هستم:)

سلام منم سال بعد کنکور دارم میشه منم اد کنین اگ گروه واسه کنکوریها دارین

کسایی ک رشته تجربی هستن کارشون خیلی سخت تره. خیلی باید تلاش کنن. واقعا ب ی برنامه ریزی درست نیاز دارن. امیدوارم هر رشته ای هستین موفق باشین.

سلام من دهمیم اگه زدید من هستید

سلام کنکوری 1400ام رشتمم ریاضیه و واقعا نمیدونم باید چی کار کنم درسمم خوبه اما هیچ برنامه ریزیی ندارم لطفا کمکم کنید

سلام داداش.اول توکل کن به خدا بعد هم از همین الان شروع کن و با تمام توانت درس بخون.از لحظه به لحظه وقته استفاده کن.اگه این دوسال رو زحمت بکشی خیلی به نفعته. سختی نداره اما اگه هم ایجاد شد نزار از پا درت بیاره.
یک مشاور خوب یا کسی که این مسیر رو با موفقیت طی کرده میتونه کمک مناسبی باشه برات.
من رشتم تجربی هست.از وقتم استفاده نکردم و پشیمانم اما دست از تلاش بر نمیدارم.از سال قبل کنکور شروع کنی خیلی راحت خواهی بود به نظرم.
تلاش شاید همیشه نتیجش موفقیت نباشه،اما مطمئنا حسرت نیست.
داداش اینا نظر منه،تشخیص و تصمیم با خودت.
دیگه ببخشید اگه چیزی ک گفتم اشتباه است،فقط از چیزی که میدونستم رو گفتم بهت.
انشاءالله که موفق خواهی شد.

سلام خسته نباشید
من یازدهم انسانی هستم میخوام از الان شروع کنم و درس های یازدهم و دهمم ببندم.هدفم دبیری دانشگاه فرهنگیان هست ولی نمیدونم قبول میشم با این برنامه ریزی یا نه لطفا منو راهنمایی کنید.
متشکرم

سلام سهیلای عزیر روزانه ساعات مطالعه خودت رو افزایش بده اگه میخوای کنکور رشته ی دلخواهت قبول بشی در کنار یازدهم پایه دهم را هم را بخوان

هه مثه من 🙁

سلام ببخشید من از امروز برنامه گذاشتم روزای یکشنبه تا سه شنبه 8 ساعت چهارشنبه 12 ساعت پنجشنبه جمعه ها هم 14 الی 15 ساعت درس میخونم به نظر شما میتونم پرستاری قبول بشم از امروز یعنی 1398.11.20 شروع کردم تا دم عید 10 جمع بندی میکنم فروردین 11 رو و اردیبهشت ماه هم 12 از 1 تا 13 تیر هم جمع بندی سه سال انجام میدم به نظرتون پرستاری قبول میشم

عالیه..
انشالله با ی رتبه خوب..
چرا که نه

آره حتمآ قبولی

سلام‌من یه برنامه میخوام ۴ماهه براکنکوررشته تجربی لطفا کمک کنیدبرام بذارید

دوست عزیز شما میتونید پکیج ۱۹ هفته ای کوئیک رو تهیه کنید. توضیحات پکیج رو در سایت مطالعه کنید

سلام وقتتون بخیر
رشته من هنرستان درس میخونم رشته شبکه و نرم افزار (کامپیوتر)
برای کنکور دانشگاه فنی کامپیوتر در روز چند ساعت باید درس بخونم?

اگ گپ زدین لطفا ب منم بگین منم ادد کنید

سلام و سپاس
من نمونه برنامه کوییک رو دیدم اینکه در هفته اول 4 مرتبه 1 فصل رو تکرار میکنیم، طبیعیه؟ و به خوندن کامل بقیه خواهیم رسید؟
و جسارتا چه تضمینی وجود داره پس از واریز وجه برنامه رو دریافت کنیم؟

دوست عزیز وقت بخیر. بله ما برای هر مبحث زمانی رو جهت مطالعه اولیه در نظر گرفتیم و تعداد زیادی هم مرور و تست زنی قرار دادیم. برای همه مباحث وقت به اندازه کافی برای رسیدن به تسلط بالا در نظر گرفته شده. تا الان هر روز تعداد زیادی از داوطلب ها برنامه رو تهیه کردن، مشکلی وجود نداره

سلام
دیپلم انسانی ۹۵دارم..میخام کنکور بدم باید کتابای جدید بخرم؟
لطفا راهنماییم کنید

نه نیازی نیست میتونی کنکور نظام قدیم بدی

سلام من امسال سال اخرمه رشته انسانی خیلی دوس دارم حقوق قبول بشم ولی نمیدونم باید چه جوری برنامه ریزی کنم بخونم ممنون میشم راهنماییم کنین????

این چه مملکتیه که ادم نمیتونه از پس پرداخت ورودی ازمون امادگی کنکور بر بیاد…

سلام
ممنون از محصل ایرانی
ببخشید چرا همه دارین میگین گروه بزنیم
خوب یکی یه گروه تل بزنه تا بقیه هم عضو بشن

سلام من رشتم انسانیه امسال کنکور دارم تابستون درسای دهم ویازدهم رو خوب نخوندم هدفم رتبه ۴۰ هست از الان بخوام شروع کنم برای خوندن باید روزی چند ساعت درس بخونم؟میشه راهنماییم کنید برای رسیدن ب هدفم باید چه ویژگی هایی داشته باشم

سلام خسته نباشید..من متولد69هستم ..سال 88کنکور دادم..الان میخوام دوباره شرکت کنم..نظام قدیم شرکت کنم‌یا جدید؟؟و اینکه میخوام کلاس ریاضی عربی و فیزیک برم..از وقتم‌نمیگیره؟چیکار باید کنم.طبق برنامه کوئیک میتونم جلو برم

سلام و عرض ادب خدمت شما،
من امسال سال آخر ریاضی هستم.
تابستون همه دروس 10 و یازده رو به صورت اجمالی و روزنامه وار خوندم، فقط یکبار البته و الان هم دارم برنامه ریزی میکنم برای درس خوندن ولی متاسفانه یکم سخته
میشه راهنمایی کنید برای هر درس چه منبع تستی بگیرم???

سلام، به نظر شما چطور برنامه ریزی واسه رشته انسانی خوبه چون نتونستم تو ۳ ماه تعطیل به ۱۱دهم و ۱۰ دهم مطالعه کنم فکر میکنم دیگه اصلا نمی تونم برنامه ریزی کنم ؟؟؟؟

سلام من دهمم در رشته تجربی درس میخونم و میخوام از الان یه جوری درس بخونم که سال آخر چیزی انبار نشه ممنون میشم اگه کسی تجربه ای داره یا نکته ای که به خودش کمک کرده رو اینجا به اشتراک بزاره ممنون?

سلام ، اگه گروهی برای کنکوریا هست میشه منم اد کنید

نه،راه نداره

سلام اگه گروهی چیزی هست واسه رقابتی خوندن منم ادد کنین یا آدی بزارین

سلام
ولی فکر نکنم گروه بزنن و…..
ولی میشه اگه کسایی که داوطلبن، و موافقت کنن، یه گروه برا کنکوریا، بزنن.
موفق باشید،.

اگه پایه باشین منم هستم رقابتی بخونیم..گروهی چیزی دارین منم اد کنید

سلام لطفا اگرگروهی برای کنکوریا هست منم ادد کنید ممنون میشم

سلام گپ دارم برا انسانی هاست خواستی ادت کنم

بروبکس هرکی پایس یه گپ تل بزنیم واس گروهی خوندن ایدی تلشو بزار همینجا

پایتم من

منم ادد کنید

ببخشید برای رشته ریاضی برنامه ندارین؟؟

چوم فقط میدونم باید خوب بخونم اگر هم جای خوبی قبول نشدم مثل یه مرد میرم خدمت

یاحق

سلام
من از تابستونم نتونستم به خوبی استفاده کنم?
دهم و یازدهم رو نصف ونیمه خوندم الانم همش نگرانم و اظطراب دارم ک نمیدونم چیکار کنم
اگه راهنماییم کنید ممنونتون میشم❤

سلام این مبحثی که ارائه دادین واقعاً مفید است و مشکل خیلی از کنکوری ها برنامه‌ریزی هستش

سلام قسمت سختش همین شروع کردنشه که اصلا نمیدونم باید چیکار کنم؟
اگه گروهی چیزی دارید که توش باهم درس میخونید منم اد کنید….انسانی هستم

ببین, کنکور مثل کوهنوردی میمونه. برای کوه نوردی تو باید یه سری ابزار الات داشته باشی که مهمترینش کپسول اکسیژنه (برای ارتفاعات بسیار بلند که کنکور هم کم شباهت نداره بهش). کپسول اکسیژن تو همون برنامه ریزی و پیدا کردن عاداته که با arrange کردنشون میتونی به برنامه مورد نظرت برسی. اگه اهل درس باشی پس نباید 5 یا 6 ساعت درس خوندن برات سخت باشه. ولی اگه مثل من بزور لای کتابو باز میکنی, باید تقریبا از 1 ساعت یا 2 ساعت شروع کنی. آره, خیلی کمه اما از درس خوندن زده نمیشی. میتونی یه تعهد هم به خودت بدی: مثلا هر 6 روز, به برنامم یه ساعت مطالعه اضافه کنم, یا اخر هر هفته یه ارزیابی برنامه بذارم.
ولی چیزی که خیلی میتونه به درس خوندن ترغیبت کنه, انگیزست. باید یه کسی یا چیزی رو هدف بذاری تا بتونی رغبت پیدا کنی برای درس خوندن. بعضیا (مثل من) که اصلا علاقه ای به مدرسه و کتاب ندارن, علاقه به یه شخص (بازم مثل من) ترغیبشون میکنه درس بخونن و کنکور بدن. برا خیلیای دیگه یه هدفی که تو ذهنشون تصور کردن باعث ایجاد انگیزه درشون میشه. باید ببینی چرا میخوای درس بخونی؟ اگه هدفت بزرگ نباشه وسطای راه بدجور میبری و تو یه سراشیبی وحشتناک قرار میگیری
امیدوارم حرفام برات موثر بوده باشه

سلام خسته نباشید
برای انسانی ها برنامه ریزی نیست چرا ؟تجربی بود لطفا راهنمایی کنیید ممنون

سلام منم انسانی هستم لطفااا راهنماییم کنید چطور شروع کنم برا کنکور

راست میگه خب منو هم عضوکنید ممنون میشم

سلام خسته نباشید واقعا مطالب خیلی مفیدی بوده من که همه نکاتو یادداشت کردم تا دوباره بخونمشون
خیلی ممنونم ????

من امسال میرم دوازدهم تجربی ، هنوز به طور جدی برای کنکوری خوندن شروع نکردم و الان تازه میخوام به طور جدی شروع کنم ولی همش احساس میکنم دیره و از بقیه دوستام عقب موندم و باعث میشه استرس کل وجودمو بگیره ، همش احساس سرخوردگی و ناامیدی دارم ، واقعا نمیدونم چیکار کنم ، اگه الان شروع کنم احتمال داره بتونم رتبه خوبی بیارم ؟

عزیزدلم هیچوقت این فکرو نکن منم پارسال مثل تو فکر کردم انقد این فکرو کردم که الان پشت کنکور موندم و پارسال هیچ تلاشی نکردم تموم تلاشتو بکن و اصلا نگران هیچ چیز نباش خدا اون بالا عادلانه راجب همه چی تصمیم گیری میکنه مطمعن باش تلاشات بی نتیجه نمیمونه?

سلام من تازه شروع کردم برای کنکور امسال میرم دوازدهم برام سخته ولی انشالله که از پسش برمیام اگه کسی هست که میخواد جدی واسه کنکور بخونه حاضرم باهاش رقابت کنم و به هم دیگه انرژی مثبت بدیم

سلام
اگه رشتتون رياضيه من ادمه رقابتيى هستم و خوشحال ميشم

منم رشتم ریاضیه, سال اخرم پایه ای باهم رقابت کنیم؟؟

سلام دنیا منم میخوام جدی برای کنکور بخونم انسانی هستم نظرت چیه رقابتی باهم بخونیم؟

منم پایم

اگ دارین میشه منم اد کنین؟؟؟؟

اگه انسانی هستی من حاضرم قابت کنم دوست عزیز ??

سلام چه رشته ای هستین ؟ من ریاضی بودم سال پیش کنکور ریاضی دادم و الان دارم انسانی میخونم. تازه شروع کردم ، رقابت کنیم.

Mataleb aliiii bod mmnon

سلام
من امسال کنکور دادم ولی رتبه خوبی کسب نکردم میخوام شروع کنم ولی نمیدونم از کجا و چطوری
اگه واقعا چند نفر بشیم با هم شروع کنیم خیلی عالی میشه .

سلام خوبی منم موافقم اگه بخوایید یه گروه تلگرامی بزنیم و باهم و چند تا از دوستان دیگه در ارتباط باشیم

سلام.مطالبتون خیلی مفید بود.

سلام من موافقم باحرفت یه گپ بزنیدتلگرام

اگه گپ زدین منم‌ ادد کنین

منم اصلا نمدونم از کجا و چطور باید شروع کنم??

سلام.
اره موافقم.
اینجوری ک باهم بخونیم چون رقابتیه انگیزمونم بیشتر میشه

سلام منم شرایط شما را دارم باشید باهم شروع کنیم.

رشتت چیه هدفت چیه اگه پایه هستی منم هستم مسگل ترو دارم

تجربی!
پزشکی!
شما چی؟!
پس باهم شروع کنیم✌

سلام.منم امسال پشت کنکوری هستم.اگه دوس داری بیا باهم شروع کنیم.

سلام
گروه زدین ؟ اگه دارین منم هستم

ببین ی سوال ما فلسفه دوسالمون با منطق و جامعه دوازدهممون تغییر کرده فقط؟چون من کتابای اینارو گرفتم

من دو ساله پشت کنکورم :/ و هیچیم نخوندم هردو سال
تیزهوشانم بودم الان میخوام 99م کنکور بدم 🙁 ولی بازم یکم بی حوصلم :/ واقن نمیدونم چیکار کنم انگیزم برگرده اصلن حوصله درس خوندن ندارم :/ و عادت کردم یکی کنارم باشه بخونه وگرن نمیخونم
نمیدونم چیکار کنممم :”( کسی نیست بخواد کنکور 99تجربی بده؟

منم میخوام کنکور بدم و دانشجو حسابداری هستم
ولی نمیدونم چیکار کنم? دوست دارم یه نفر همراهم باشه

اگ بخای میتونیم باهم باشیم..

سلام منم لیسانس مهندسی پزشکی دارم امسال میخوام برا پزشکی تلاش کنم پایه ای باهم بخونیم

سلام من نظام جدیدم اگ بخوایی میتونیم باهم رقابتی بخونیم انگزیت بیشتر میشه ♡

من پایه ام

منم موافقم اگه رقابتی بشه انگیزه ها هم بالاتر میره

سلام
باشد منم هستم✌

مطالب خیلی خوب بود ممنون

سلام
منم هستم

سلام خسته نباشید،من یه برنامه عالی برای از اول مهر میخام برای کنکور ۹۹ رشته تجربی،امسالم دوازدهم هستم میشه بگین چکار باید کنم؟؟

سلام و وقت بخیر خدمت شما دوست عزیز
شما هم میتونید اسم و فامیل خودتون رو به سامانه پیامکی موسسه بفرستید تا خدمت شما تماس گرفته بشه و توضیحات کامل در مورد نحوه برنامه ریزی و خدمات مرتبط با اون رو به شما بدیم
و هم میتونید از طریق آیدی پشتیبانی تلگرام محصل ایرانی اقدام کنید. هر کدوم از روش ها که شما راحت تر هستید. در هر دو صورت با شما تماس گرفته میشه تا در جریان کار قرار بگیرید

سلام منم شرایطم مثل توعه اگه میخوای باهم بخونیم به هم انگیزه بدیم

سلام من 97 کنکور دادم والان دانشجوام میخوام دوباره کنکور بدم منم احساس میکنم کم انگیزه ام و نیاز کسی دارم که باهاش درس بخونم اگ پایه ای بیا باهم درس خونیم

بچه ها من نیاز ب یک نفر دارم ک باهاش درس بخونم.توی ریاضیات و دروس کامپیوتر برای ارشد و یا رشته ی ریاضیات.

منم دقیقا عادت دارم با یکی بخونم

منم امسال کنکور تجربی دارم پایه دوازدهم هسم

اگر بخواین میتونیم با هم شروع کنیم و ادامه بدیم

بله منم میخام برا سومین سال بمونم

سلام،من پایم..
ولی بنظرم أین مشکلی که شما ازش صحبت میکنید«بی انگیزگی»
و اینکه معتقدید با حضور کسی که باهاش بخونید ،اون انگیزه هه ایجاد میشه،به نظر من…بهتره به کتابخونه برید،،چون که میتونه از لحاظ بصری شما رو تشویق به خوندن بکنه،
اگرم اینجوری خسته کنندس،،راهای دیگه مثله تشویق رو واسه خودتون بزارید که اتمام اون مبحث رو واستون جذاب کنه،،
حرفم اینه که با توجه به چیزهایی که از مشاورای بزرگی هم شنیدم ،،این که با رفیقتون بخواید درس بخونید،،همش حواستون ب چیزای دیگه پرت میشه…
مگر درس هایی نظیر فیزیک و ریاضی که گروهی خوندنش میتونه کمک کننده باشه!?

چرا من میخوام کنکور بدم ۹۹

سلام
آقا منم میخوام برا ۹۹بخونم ولی متاسفانه گوشیمو تو قرنطینه گذاشتم ??
تجربه ام 😐
۱سال پشت کنکوری 😐
هدف پزشکی خیر سرم 😐
انگیزه ک بیسسسست بیسسسست اصن کولاکککک :||||

ممنون بخاطر مطالب خوب و مفیدتون خیلی کمکم کرد

سلام منم مثل تو هستم ولی با انگیزه ی زیاد که به تازگی برام بوجود اومده اگه بخوای میتونم کمکت کنم تا هم انگیزه بگیری هم باهم درس بخونیم.خواستی بگو آدرس جیمیلم رو برات بفرستم.

بیا با هم میخونیم با همم میریم دانشگاه

یک نکته خیلی مهمی که هست اینه که هیچوقت فکر نکنین که اگه مثلا فلان درس رو در یک حدی نگه دارید کافیه و بچسبین به درسای دیگه… برای کنکور هیچی کافی نیست.
من به شخصه ریاضی فیزیکم خوب بود و مشکلم تو زیست بود. اما دوران جمعبندی به من گفتن ریاضی فیزیک در همین حد خوبه بچسب به زیستت.. من هم به ریاضی فیزیک کمتر اهمیت دادم و همش زیست خوندم..
نه تنها زیستم اونقدرا بالا نرفت (چون وقت کم بود) بلکه ریاضی فیزیکم هم افت کرد نسبت به قبل که مصلما نتیجه ش اصلا قابل قبول نبود…

سلام
دقیقا حق با شماست منم دروس عمومیم خیلی خوب بود مشاورم گفت دیگه بسه بچسب به زیستت
از عمومی ها زدم و به زیست اضافه کردم زیست که پیشرفت نکرد هیچی
از درصد عمومی هام هم خیلی کم شد

سلام من تا حالا هیچی نخوندم چیکار کنم تو رو خدا کمکم کنید

سلام ،اول با یه رتبه برتر رشته خودت صحبت کن ،بعدش ارامشتو حفظ کن،یه برنامه ریزی دقیق درعین حال با درنظر گرفتن توانایی های خودت،بعدش اروم اروم شروع کن به درس خوندن مهم اینه اهسته اهسته ولی بانظم وبرنامه جلو بری ،هنوزم دیر نیست اینو مطمئن باش.

خیلی عالی و کامل بود .. خیلی بهم کمک کرد واقعا ممنون ..

سلام بر همه عزیزان
میخواستم یه چیزی به یازدهمی ها و دهمی های عزیز بگم که اگه درسی رو دوست ندارید یا حتی ازش متنفرید رو کنار نزارید بهتره با ترستون مواجه بشید و شکستش بدید کاری که من نکردم و الان حسترش رو میخورم اگه امسال ریاضی رو میتونستم حدود ۵۰ بزنم راحت میتونستم اننخاب رشته کنم ولی به خاطر سبک سری خودم باید یه سال دیگه زحمت بکشم.امیدوارم اشتباه منو کس دیگه ای تجربه نکنه

سلام …من حامد هستم….انسانی…هیچ وقتم درس نمیخونم اصلا لای کتابم باز نمیکنم…به نظر شما میتونم رتبه 1 حقوق رو بیارم؟

بعله مگه نیروهای جادویی وکمکتون کنند

صد در صد میتونی من مطمئنم

نه.

باهوشم باشی نمیتونی چون کنکور قبرستون باهوشاست مثه آدم درستو بخون تنبلی هم نکن موفق میشی ?

آره حامد چرا نتونی کونی

سلام من یک دانش آموز در انگلیس هستم . من 15 ساله ام و کمتر از یکسال تا آزمون ها ی gcse دارم که اگر نمرات مورد نظرم رو بگیرم که a* هستن آینده ام گارانتی است ولی مشکل برنامه ریزی من رو خیلی عقب انداخه بود. ممنون از این مقاله که به من خیلی کمک کرد.خیلی از کسانی که برای کنکور تلاش میکنن بعضی وقت ها انرژی شون رو از دست میدن برای من هم مینطور بود ولی از وقتی که این جمله رو شنیدم که میگه این مهم نیست که تو کی یا کجا رو میشناسی این مهمه که اونا تورو بشناسن هر موقع که از درس خسته میشم با یاداوری این جمله به هدفم فکر میکنم
موفق باشید

آفرین پارسا
به امید موفقیت همه بچه های سرزمینمون
چه داخل ایران
چه مثل من وتو که خارج از کشوریم…

سلام خسته نباشید…!!!!?
ببخشید من تمام پکیج های موسسه حرف اخرو تهیه کردم اما متاسفانه یه برنامه ریزی توپ برای استارت ندارم لطفا کمکم کنید و مشاوری رو هم ک با این موسسه اشناس معرفی کنید تا هدایتم کنه هزینشم مهم نیست منتظرم خیلی ممنون…

ممنون عالی

دوستان بهترین کسی ک میتونه برای شما برنامه ریزی کنه خودتونید چون تمام وقت های ازاد روحیات خودتون و….رو میدونید

باااااا راست میگی بهم بگو ببینم از کجافهمیدی خوشگله

از کجا فهمیدی خوشگله حالا؟ :/

تو فقط اول جیمیل www. بزار :////

با عرضسلام و خسته نباشید
بسیارعالی بووود

خواستن توانستن است
اگر خدا در ذهنت آرزویی قرار داده مطمعا باش اون توانایی رو در تو دیده که می تونی

از توضیحات شما قدر دانی میکنم …
مطالب مفیدی رو به نمایش گذاشتید.
واقعا سردم شدم و بفکر یه برنامه خوب برای پیرفت خودم افتادم .:-)

ممنونم از نظرتون
پاینده باشید

سلام.مصلبتون خیلی خوبه من واقعا امید وار شدم به کنکور?

سلام خسته نباشید ، من نظام قدیم هستم چندبار کنکور دادم و امسال رتبه و درصدهام بهتر از سال های قبل بود اما نشد اونی که میخواستم بشه، من سرکار میرم (دو شیفت،ده الی یازده ساعت)فقط در روز توانایی خوندن پنج الی هفت ساعت رو دارم، میخوام پزشکی قبول بشم میدونم شرایط سخته اما نمیخوام شانسمو از دست بدم، من در فیزیک و ریاضی ضعیف هستم اما بقیه درس ها متوسط رو به بالا برخی رو به پایین هستم، با این شرایط ایا مشاور های شما میتونن به من برنامه ای بدن که بتونم به هدفم برسم؟؟میخوام با همه سختی ها ب هدفم برسم

بسیار خوب ومفید

عالی هستید و حرفه ای

سلام دستتون درد نکنه??عالی بود مطالب.ربته یک کنکور انسانی ۹۸ خودمم???

انشا الله

3 بار

اگه مزاجت ترش شدی عجبی نداره

اقای تهرانی,فکرنمیکنید40میلیون واسه برنامه ریزی ومشاوره هزینه ی زیادیه؟منو خیلیای دیگه ک مثل من هستن و عموم جامعه همچین درامدی ندارن,نمیشه یکمم بفکرماهاباشیدک هیچ چاره ای نداریم

در واقع خیلی زیاده،شما میتونید با بررسی انواع روش های درس خوندن،مثل میزان ساعت مطالعه،چگونگی چیدمان درس ها در یک روز و… در اینترنت،برنامه خودتونو بنویسید.
سایت “آلا” هم تعدادی فایل صوتی و تصویری مشاوره ای داره که میتونی استفاده کنی.
موفق باشی??

سلام خواهش میکنم برنامه ی راهبردی عمومی رو هم بزارید ممنون

لطفا یه برنامه واسه کنکور ۹۸،برام بزارید ممنون

سلام من دانش آموز دوازدهم تجربی هستم و تا الان هیچ مطالعه ای برای کنکور نداشتم لطفا یکم راهنمایی کنید و برنامه ای برای درس خواندن برای من بفرستید ممنون.

سلام ممنون بابت مطالب مفید…?

سلام آنا جان
خوشحالیم که مطالب مورد توجه شما قرار گرفته
موفق باشید

واقعا مطالب مفیدی بود متشکرم:)

واقعا مطلب مفیدی بود خیلی خیلی ازتون ممنونم واقعا عالی بود حرف نداشت Perfect

ناهید عزیز از حسن نظرتون کمال تشکر رو داریم

سلام من سال سومم روافتادم بنابراین امسال مجبورم سال چهارم روبخونم ودرکنارش واسه کنکوردرس بخونم ولی بلدنیستم نحوه درس خوندن وتست زدن رویادم بدید وبرنامه ریزی براکنکور۹۸که روزی چندساعت درس بخونم یاهرکتابوتوچندروزمطالعه کنم

سلام ممنون بخاطر مطالب خوبتون ببخشید بنظر شما استفاده از برنامه های راهبردی کانون بهتره یا اینکه خودمون برنامه ریزی کنیم بهتر جواب میده من واقعا موندم که چیکار کنم لطفا راهنماییم کنید ممنون میشم

سلام نازی جان
ممنون از حسن نظرتون
برنامه کانون یک برنامه بلند مدت هست و به این صورت نیست که روزانه و ساعتی برنامه ای در اختیار شما قرار بگیره، در واقع از اون به عنوان یک نقشه راه استفاده میشه.
برنامه ریزی کوتاه مدت رو باید خودتون انجام بدید

سلام ب همه
میدونین چن وخ دیگ مدرسه شروع میشه
منم میرم دهم و تجربی ام درسمم خوبه( فق ى برنامه میخام ک بعدا حسرت این روزا رو نخورم و ب قول شما ها دوباره کاری نکنم)
راستش از ادبیات و دینی فراریم چون تو این دو سال اخر معلمایی داشتیم ک توجه نمیکردم الانم کتاب کمکشو ک گرفتم میخونمشون هیچ کدوم از اصطلاحاتشو نمیفهمم و خعلی میتسرم ک برم دهمو تو ادبیاتش بمونم.
لطفا کمکم کنید نمیدونم باید چیکار کنم ?
و از طرفی هم دینی و ادبیات ضریب مهمی در کنکور دارن

ببخشید من پشت کنکوری هستم و نمیتونم برنامه ریزی کنم اگه ی برنامه ریزی اماده بزارین ممنون میشم.باهر برنامه ریزی ک باشه میتونم خودمو وفق بدم

سلام.خیلی خوب بود.ممنون.اگه میشه یه مطلب هم راجب تعهد و عمل به برنامه هم بزارید

سلام پروزه کاتالیز مخصوص 98 یعنی نظام جدید؟

سلام مریم جان
هر دو نظام رو شامل میشه

سلام. بسیار عالی بود سپاس

سلام آفاق جان از توجه شما متشکریم
شاد و تندرست باشید

سلام من معلم مقطع ابتدایی ام اما با توجه به تواناییم و ضریب هوشی بالام دوس دارم وارد عرصه پزشکی بشم چون تنها آرزوم اینه. با توجه به اینکه نظام قدیمم و میخوام از صفر از کتابهای دهم شروع کنم ، لطفا راهنماییم کنید چطور برنامه ریزی در طول سال تحصیلی داشته باشم . در ضمن من از صبح تا ساعت 1 بعد از ظهر سر کار هستم. تشکر از سایت خوبتون.

سلام دوست عزیز
با مطالعه دقیق همین مقاله شما میتونید روش های برنامه ریزی رو به طور کامل یاد بگیرید

سلام
منم دقیقا شرایطم مثله شماست تربیت معلم خوندم ولی عاشق پزشکیم اصلا از حااالو روز خودم خوشم نمیاد همیشه تو کف رشته مورد علاقم بودم امسال میخوام کنکور شرکت کنم اماااا نمیدونم از کجا و چطوری آخه خیلییی از درسای دبیرستان پرت شدم
اگ مایلید باهم برنامه بریزیم و پیش بریم

سلام اقای دشمن زیاری..
اگه موافق باشین واسع کنکور 99باهم برنامه ریزی کنیم و درس بخونیم..هدف منم پزشکی واسه همینه ک امسال سومین سالی میشه ک میخوام کنکور بدم..چون یه هدف واحد دارم و واسش میجنگم!!

سلام من سال۹۷ کنکور دادم وهیچی هم برایه کنکور۹۷ نخوندم ولی امسال قصدم جدیه ولی نمیدونم چجوری باید درس بخونم

سلام از توضیحات تون مچکرم فقط چند راه میخوام واسه ترمکزم رو درست بیشتر بشه من وقتی در میخونم همش حواسم جای دیگه میره میشه کمکم کنید؟ ممنون

سلام فرزانه جان
ممنونیم از توجهی که به محصل ایرانی نشون میدید
مقاله زیر رو مطالعه کنید امیدوارم براتون راهگشا باشه:موقع درس خوندن تمرکز ندارم

ترمکزت رو بیشتر کن و بعد در خوندن پنجره بخون لحه
البته ما میگیم حله

سلام میخواستم ببینم من امسال میرم یازدهم و این تابستون رو اصلا درس نخوندم ایا کار بدی کردم .به نظر خودم چون مطالب یازدهم و دهم مثل همن دوتایی رو باهم سال بعد تابستون بخونم بهتره .بازم منتظر نظراتتون میمونم .امید وارم که کار اشتباهی نکرده باشم??

آره دخترخوبی باشو دیگه تکرار نشه تابستون بعدی و از دست مده و

سلام من دوازدهم انسانیم و سال دیگه کنکور دارم..
تابستون 97 واقعا بخاطر مشکلاتم نتونسم درس بخونم اما همش فکر میکنم من هیچی قبول نمیشم و باید سال99 کنکور بدم و هیچ انگیزه ای ندارم???
واقعا خیلی دگرگونم

6 ماه دیگه کنکوره، از همین الان هم میشه برنامه ریزی کرد

سلام دوستان
من امسال سال اخرمه رشتم تجربیه تو تابستون تقریبا هیچی نخوندم به نظر شما اگه از مهر با برنامه و کاملا جدی شروع کنم با اینکه تابستون رو از دست دادم و تا چهارشنبه هم باید مدرسه برم واقعا میتونم موفق بشم ؟؟

سلام من دانش آموز سال یازدهم انسانی هستم،من تابستون دهم درسای دهمم رو دوره نکردم و خیلی به خاطرش استرس دارم،به نظرتون تابستون امسال (یازدهم) میتونم درسای دهم و یازدهم رو دوره کنم و یه رتبه خوب(تک رقمی یا دو رقمی) بیارم؟

سلام خسته نباشید
من تو کنکور سال ۹۷ شرکت کردم برای اولین بار امااز رشته پزشکی و رشته های مورد علاقم قبول نشدم به اصرار خودم پشت کنکور موندم پارسال زیاد میخوندم اما بی برنامه بودم
اما امسال دنبال یه برنامه خوب و قدرتمند که همه چیزم توش هست میگردم
نمیدونم برنامه شما چطوره اما میخوام بدونم شما هم عین جاهای دیگه محصولات خودتونو حین برنامه تبلیغ میکنین ؟
تو برنامه شما ساعت مطالعه و غذا و تفریح و حتی ورزش هست یا نه برای شروع از مهر؟

سلام سما جان
هر هدف بزرگی با یک برنامه ریزی اصولی و تلاش خودت قابل دسترس هست
برای اینکه یک برنامه ریزی کاملا شخصی و حرفه‌ای مطابق با شرایط فردی خودت توسط رتبه های برتر دریافت کنی
پیشنهاد میکنم اگر دوست داشتی در طرح‌های مشاوره و برنامه ریزی ما شرکت کنی:مشاوره و برنامه ریزی

سلام. مقاله تون عالی بود!
فقط ی سوال…من رشته ام تجربی عه و الان پایه ی یازدهم هستم….ب نظرتون تو ی روز چند ساعت مطالعه داشته باشم تا ب هدفم یعنی مامایی تهران برسم؟؟
مرسی واقعااا ک جواب می دید

سلام دوست عزیزم
میزان ساعت مطالعه بر حسب ویژگی‌های شخصی هر فرد تفاوت داره ولی نرمالش برای شما روزی 3 تا 5 ساعت
موفق باشید

بسیار مقاله ی عالی و جامعی بود و مهم تر از اون کاربردی واقعا سپاس♥

آیدا جان موفق و موید باشی

سلام خسته نباشید.من امسال سال سومه ک میخوام کنکور بدم سال اول ب خاطر نخوندن سال دوم ب حاطر بیدقتی توی وارد کردن جوابا نتوتستم اون رشته ک میخام قبول بشم میخام دوباره شروع کنم ب خوندن به نظرتون الان چ مباحثیو بخونم اونایی ک سختتره یا اونایی ک یادم رفته؟

سلام سروش جان
باید ظبق یک برنامه ریزی اصولی مطالعه کنید، پیشنهادم اینه که طبق برنامه یک آزمون آزمایشی درس ها رو جلو ببرید
موفق باشید

واقعا عالی و کاربدی من در این مورد مقاله هایی زیادی خونده بودم ولی این واقعا کاربردی بود

نسرین عزیز
خوشحالیم که این مقاله راهگشا بوده
موفق باشید

با سلام و خسته نباشید وتشکر از مطالب بسیار خوب سایتتون.
من دانش آموز یازدهم تجربی هستم و امسال قراره برم دوازدهم.
متاسفانه تابستان امسال به علت مشغله کاری و یک سری مسائل شخصی،نتونستم تابستان درس بخونم تا الان و الان فقط شهریور رو وقت دارم بخونم وسال بعد هم که با دوازدهم و معقوله امتحانات نهایی پیش رو هستم.میخواستم بدونم تو این یکماه چقدر میتونم بخونم،آیا فقط یازدهم یا فقط دهم رو بخونم،فقط اختصاصیای هر دو سال رو بخونم نمیدونم،بذارم ۹۹ کنکور بدم.کارم خیلی سخت شده چون سال بعدهم بعد از دوازدهم فوراً کنکوره و من هیچی نخوندم،واقعا نمیدونم چیکار کنم و هیچ برنامه‌ای ندارم،خواهش میکنم کمکم کنید…..

رضا محمودی عزیز، سلام
اولین کاری که باید انجام بدی اینه که روحیه خودت رو حفظ کنی و انقدر زود خودت رو بازنده فرض نکنی که بخوای کنکور رو یک سال عقب بندازی، به اندازه کافی وقت باقی هست.
توصیه میکنم که یک برنامه منسجم برای مدت باقی مونده خودتون تنظیم کنید که درس های مهارتی و دارای ضریب اهمیت بالاتر (پایه دهم و یازدهم)‌ بیشتر مورد توجه قرار گرفته باشه
موفق باشید

من دانش اموز سال یازدهم هستم دارم میرم یازدهم ی ماه کمتر مونده و داره مدرسه ها شروع میشه من درس های دهمم رو نخوندم چکار کنم ؟

منم هفتمم ینی 6ماهه 5رو تموم کردم اومدم4 ولی 3روز بیشتر وقت ندارم و از 2 تا نون 1دونشو خوردم هنوز گشنمه چیکا کنم؟
پستونکمم همش میفته مو میچسبه قدم هم نمیرسه غذا درس کنم رو پیک نیکی هم تا شیرو وا میکنم میام کبریت بزنم بو گاز تو ذوقم میزنه بعد نمیتونم نزدیک شم ببندمش الانم خونه ترکیده تو داشبورت هماپیما میخابم که زبون اسکاتلندی کمک خلبان رو مخه میخام ترکی یاد بگیرم بهش بگم کاشان مسی میش پیس مسی میش منم برم رو مخش! بنظرتون بجا کاشان بگم اصفحان گیج نمیشه سقوط کنیم یا همون کاشان مسی خوبه؟

تو روحت هخخخ فکر نمیکردم کسی قوه ی تخیلش ازمنم بالاتر باشه اینجاس میفهمیم دست بالای دست زیاده این تیکه عالی بود ( تو داشبورت هماپیما میخابم که زبون اسکاتلندی کمک خلبان رو مخه)و این ( از ۲ تا نون ۱دونشو خوردم هنوز گشنمه چیکا کنم؟
پستونکمم همش میفته مو میچسبه قدم هم نمیرسه غذا درس کنم) . یسوال برای ترمیم معدل نظام قدیمیا باس چیکار کنن کی ازقبل ثبتنام کنن کدوم دوره بهتره برای شرکت دی ماه خوبه ایا اگ نرسیم بخونیم؟؟منابع چیا هستن؟من نمراتم خیلی افتضاحن بعد 7 سال پشت کنکوری هیچ سالی هم نخوندم حتی یه ورق بنظرتون اگ اختیاری بشه نظام جدید انتخاب کنم برای طرح سوالات کنکور چون راحتره؟؟ برای منک فرقی نداره من هیچی یادمم نیست پیشمم ک دلبخواهی میرفتم مدرسه غایب بودم

سلام وقت بخیر،من سال 87دیپلم تجربیتجگرفتم گرفتم وارد دانشگاه شدم الان مجدد قصد دارم برای رشته تجربی کنکور بدم
ایا بعد از ده سال شدنی هست؟اگه از مهر ماه شروع کنم با برنامه ریزی پیش برم بهتره از دروس سالهای دوم و سوم و پیش شروع کنم یعنی ب ترتیب باشه؟
و یک سوال مهمتر دارم ک ایا با نظام جدید پیش برم یا نظام قدیم؟؟؟

سلام دوست عزیز
بله افراد زیادی بودن که شرایط مشابه شما رو داشتن و نتایج درخشانی کسب کردن
شما که چندین سال از کنکور دور بودید بهتره با یک مشاور مجرب مشورت کنید که در برنامه ریزی صحیح کمکتون کنه تا انرژیتون با آزمون و خطا کردن در برنامه ریزی هدر نره
طبیعتا با نظام قدیم
موفق باشید

سلام
من امسال سال اخر تجربی ام از لحاظ درسی تو مدرسه مشکلی ندارم اما کنکوری خوندن بلد نیستم به عبارتی اصلا بلد نیستم برای خودم برنامه ریزی کنم به یک نفر نیاز دارم راهنماییم کنه که چطور برنامه ریزی کنم اما کسی رو ندارم واقعا نمیدونم چیکار کنم??

سلام من نظام جدیدمو یه سال دیگه کنکور دارم تا الان هرچی خوندم قروقاطی و در هم بر هم بوده یه فصل و دو بار یا سه با ر خوندم ولی یه فصل هیچی نخوندم چی کارکنم نظم بگیرم ارادم پایینه و زود تسلیم میشم لطفا کمکم کنید نمیخوام ارزوهام له شن

سلام من امسال دارم می رم کلاس دهم رشته تجربی مدرسه سمپاد می خواستم بدونم میتونم در این زمان از این برنامه ریزی جامع استفاده کنم یا نه ممنون از مطالب عالیتون خیلی خوشم اومد خدا خیرتون بده

سلام علی جان
نظر لطف شماست
خیر مناسب شما نیست

سلام من پشت کنکوری ۹۸ هستم رشته ریاضی . تا الان کم و بیش خوندم ولی مطمئنم خوب نخوندم من تو این مدته فقط حسابان و فیزیک رو تونستم خوب خوب بخونم و بقیه درسا نه . راسیتش مث کسی ام که تازه میخواد شروع کنه ، به خودم قول دادم این یه ماه شهریور رو دیگه تنبلی رو بزارم کنار و از الان جدی بگیرم کنکور رو

میخوام دروس یازدهم و دهم رو تا حد زیادی ببندمشون به نظرتون میشه تو این یه ماه شهریور یه برنامه ای ریخت که به این خواسته رسید؟؟؟؟؟

سلام من پشت کنکوری ۹۸ هستم رشته ریاضی . تا الان کم و بیش خوندم ولی مطمئنم خوب نخوندم من تو این مدته فقط حسابان و فیزیک رو تونستم خوب خوب بخونم و بقیه درسا نه . راسیتش مث کسی ام که تازه میخواد شروع کنه ، به خودم قول دادم این یه ماه شهریور رو دیگه تنبلی رو بزارم کنار و از الان جدی بگیرم کنکور رو

میخوام دروس یازدهم و دهم رو تا حد زیادی ببندمشون به نظرتون میشه تو این یه ماه شهریور یه برنامه ای ریخت که به این خواسته رسید؟؟؟؟؟

یاسین جان، سلام
اینکه بتونید حجم زیادی از یازدهم و دهم رو در زمان باقی مانده تا پایان تابستان بخونید امری نشدنی هست (اینجا مطالعه با کیفیت مد نظر هست)
بهترین کار این هست که یک برنامه یک ماهه برای خودتون تنظیم کنید که درس های مهارتی و دارای ضریب اهمیت بالاتر رو کار کنید
موفق باشید

این همه سایت رو زیر و رو کردم که یادبگیرم چجوری برنامه ریزی کنم و یاد نگرفتم تا اینکه به سایت شما رسیدم . واقعا عالی و کامل بود .هرچی سوال داشتم رو پاسخ داده شده بود .

امید آشنایی عزیز
وقتی میبینیم مقالات را دوست داری چندین برابر انرژی برای نوشتن مطالب بیشتر و بهتر می گیریم.
همیشه برایت آرزوی موفقیت و بهترین ها را داریم

سلام وعرض ادبوخداقوت به شمادوست عزیز..مطالبتون خیلی مفید بوده ایشالله بااستفاده از تجربیات شماهابتونیم کنکور 98 یه برنامه ریزیی مبتدی تا حرفه ای رو تجربه کنیم از معلومات وتجربیات شما استادان عزیز

سلام دوست عزیز
خیلی مسرت بخش است که مقالات کاربردی و مفید بوده اند
سپاسگزارم

سلام خسته نباشيد. من امسال سومين ساليه که ميخوام کنکور شرکت کنم.دومين سال که موندم با سال اول اصلا فرقنداشت اما امسال واقعا ميخوام تلاشمو کنم.اما يه مشکلي دارم .من مجبورم به خآطر هدفي که دارم درس بخونم ولي هر کاري که ميکنم نميتونم نسبت بهش علاقه اي داشته باشم تا دوروز کتاب ميخونم زود خسته ميشم براي اين که امسالو تلاش کنم نياز به چيزي دارم که علاقه مندم کنه به درس .بچه ها لطفا کمکم کنين من بايد امسال قبول شم ولي اگه بازم اينجوري ادامه بدم نميشه .چه کار کنم که درس خوندن برام خسته کننده به نظر نرسه

سلام زهرا جان
مطلب زیر رو مطالعه کن مطمئنن کمکت میکنهحس درس خوندن ندارم

دقیقا مثل منی منم 7 سال پشت کنکوریم بااین تفاوت حتی تو این هفت سال یه کتابم باز نکردم بخونم حتی ی ورق اما امسال ی اتفاق عجیبی افتاد و منی ک از هیچ پسری تاحالا خوشم نیومده بود ازکسی خوشم اومده تو اینستا باش اشنا شدم هخخخ جدی نخندین بقیشو گوش بدین بدجور بدلم نشسته هزاران کلیپ انگیزشی خارجی گرفته و کلیپای پن هوس و کلوزت و ..نیگا کردم تو این چندسال ک انگیزه بگیرم هیچ فایده ای نداشت لامصب ادم مادی هم نبودم و نشدم ک بخاطر پول و رفاه درس بخونم ی کار خوب داشته باشم رشتتم تجربیه بدجور از پزشکی بدم میاد همه گرایشاش اصلا دوس نداشتم بگو یذره موندم چطور مردم اینقدر دوس دارن پزشگی رو بگذریم من عاشق طراحی لباسم ینی دیوونشم تاحدی ک میتونم تمام روزمو صرفش کنم اما از اونجایی تو شهر ما دوره های اموزش طراحی لباس نداریم این عشق منه ینی هردوشون اون اقاپسره و این. باس برای طراحی برم پایتخت یا کلانشهرااا من تمام تلاشمو میکنم ک ته قبول شم برم پیش عشقام بخاطر درسم ک شده میتونم چندسال بمونم و این عالیه وقتی اینقدر شهر. بخاطرش برام مهم شده حتما ی رشته ی خوب قبول میشم تو تجربی مطمنم( اگ عقلانی فکر کنیم شاید پایتخت نشه ) چون دیگ هدف دارم من فلج بودم بهم دست و پا برای حرکت داد ماه رو نشونه میگیرم اگ ب اون نزدم حتما ب یکی از ستاره ها خواهم شد رشته ی تاب رو میگیرم تو یکی از شهرای بزرگی ک دوره های طراحی لباس رو هم داره .میخام اینو بگم هدفتون اگ میبینین خیلی براتون قوی نیست ابکیه بینفر کسی چیزی گره اش بزنیم بخاطر اون شخصم ک شده اون موقعیتی ک لایقتونه بدستش میارین میدونم نمیذارینش ولی پند داشتاا نکته داشت بذارییننش جووون من .خیلی حرف زدم چون مجنونم و ذوق دارم نمیفهمم چی میگم حس خیلی خوبیه حس زنده بودن

ممنون مطالبتون بسیار عالی بود

واقعا مفید بود فقط پیشنهاد میکنم برنامه ریزی کاملتری رو قرار بدنین که بازه زمانی بیشتری رو پوشش بده

سلام،من امسال میرم دوازدهم رشته تجربیم هستم،اما هرکی میرسه میگه کنکور ۹۷خیلی سخت بوده ۹۸سهت تره و ۵۰درثد صندلیه دانشگاه سراسریو سهمیه دارا گرفتن دارم میمیرم از استرس کمکم کنید

جامعه اماری اونایی که سهمیه دارن اونقدری نیستش که کامل بیخیال رتبه های برتر بشی به شایعات اصلا توجه نکن

چیچی!! (سهت تره — درثد) !!!! اولا درست بنویس ببینیم چی میگی – ثانیا تو درستو خوب بخون اگه قبول نشدی بعد این شایعات رو قبول کن

سلام الهامم رشتمم تجربی عاشق اینم که کالامکتاب اف شم.خیلیا بهم میخندن وخودمم نمیدونم باید چطوری باچه رتبه کالبد شکاف شم.

یه موضوع دیگه این که من دوازدهمم وچند تاامکتابتست گرفتم و
درآزمون های سنجش شرکت کردم.
الان که هجدهم مرداد هستیم هیچی از درسارو نخوندم.وبخاطر هزینش نمیتونم مشاوره شخصی بگیرم.واقعا سردرگمم ونمیدونم تواین چند وقت باقی مونده چطوری کتاباما تموم کنم وبخوام پرونده دهم ویازدهمم رو توی تابستون ببندم لطفا راهنمایی کنید خواهش می کنم

ببین درس خوندن نه به مشاوره نه به کلاس فقط،خودت بخون

منم دنبال یه برنامه سخت و مطمعن بودم تا اینکه با قسمت ارسال نظرهای شما آشنا شدم میخام تمرین کنم یه استند آپ کمدی توپ دربیارم واسه خندوانه خاهشاً همین جور ادامه بدین من مایوس نشم دمتون گرم قول میدم دیدین همتون رتبه برتری شین

سلام لطفا جواب بدین
امسال اولین کنکور تجربیم بود…متاسفانه رتبه 4 هزار آوردم و نتونستم داروسازی روزانه بیارم
میخوام دوباره شروع کنم برای سال بعد ولی احساس میکنم دستم بستس…هر برنامه ای که می ریزم فکر میکنم ضعف داره و منو به رتبه دلخواهم نمیرسونه…یعنی میترسم نتونم برناممو اجرا کنم و عقب بیفتم…خیلی وسواس دارم لطفا کمکم کنید

سلام دوست عزیزم
مقاله زیر رو مطالعه کن حتما به دردت میکنهچگونه وسواس مطالعاتی را از بین ببریم

سلام من دقیقا مثل توام،و هدفم هم داروسازیه ..نمیدونم چه طوری باید ی بدنانه خوب بریزم؟!!!

سلام من امسال میرم دهم خیلی علا قه دارم که برای المپیاد زیست بخونم نه تیزهوشانی ام نه تو مدرسه نمونه درس میخونم اما میدونم پشتکارم خیلی زیاده میتونم روزی 15تا16 ساعتم درس بخونم اما همیشه میترسم چون تیزهوشانی نیستم هیچ وقت به اهدافم نرسم اخه همه رتبه های برتر والمپیادی عضو سماد بودن یا مدرسه نمونهمیرفتن حتی روستایی ها تورو خدا کمکم کنید

بنظر شما همه رتبه برتر های کنکور تیزهوشانی بودن یا حداقل تو مدرسه نمونه درس میخوندم؟؟ سنجش که نیگا نمیکنه شما تیزهوشانی هستید یا نه…الان که میرید دهم تنها هدف شما باید کنکور باشه و بس…بقیه همش حاشیه اس…همین الان خیلی ها رو میشناسم نه مدرسه درست حسابی داشتن نه معلم خوب ولی با “پشتکار” که خودتونم دارید به نتیجه رسیدن…درسته که تیزهوشان معلمای خوبی داره ولی اگه رتبه 1 کنکور معلم شما باشه تا وقتی که پشتکار وجود نداشته باشه به نتیجه نمیرسید…به هر حال موفق باشین

اول خوندن درس چه سالی رو شروع کنیم مثلا دهم یا یازدهم

سلام
قطعا از سال دهم شروع کنید…چون اینجوری هم پیوستگی مطالب حفظ میشه و هم دروس سال دهم پیش نیاز سال یازدهمه…اگر تجربی باشید میتونید تستای ترکیبی دهم یازدهم بزنید و اگر ریاضی باشید که قاعدتا برای یادگیری دروس اختصاصی یازدهم نیاز به تلسط نسبی به دروس دهم دارید…موفق باشید

سلام.برای پشت کنکور موندن بایدحتمامشاورداشت یانه.چون میترسم وسط کاراشتباه کنم یاتوازمونا خوب پیشرفت نکنم.وخانواده من نمی تونن مشاوربرام بگیرن واینکه می خوام حتمابه پزشکی برسم اگه لازمه یه کاری بکنم.ممنون جواب بدید.

سلام سارا جان
هیچ بایدی وجود نداره!
مقالات سایت محصل ایرانی رو مطالعه کنید قطعا مسیر برای شما مشخص تر میشه

سلام روزتون بخیر
خوندن دین و زندگی رو در تابستون چجوری پیشنهاد میکنین؟
ادبیات که مبحثیه، عربی هم کلش بایدخونده بشه، این دینی رو نمیدونم چجوری بخونم!!

سلام روز شما هم بخیر
برای دین و زندگی بهتره روی آیات متمرکز بشید
ادبیات بیشتر قرابت آرایه‌ها و زبان فارسی رو مورد توجه قرار بدید
موفق باشید

سلام با تشکر از زحمات بی پایان شما گروه محصل ایرانی
من دانش اموز تیزهوشانم ومیخوام ازهمین تابستون شروع کنم تاحالاکلاس نرفتم وامسال توازمون های قلم چی شرکت کردم تراز اختصاصی هام 7200 و ترازعمومیم 6800 ومعدلم تاحالا از 18 کمتر نشده خیلی نگرانم واصلا ازخودم راضی نیستم لطفا کمکم کنید به نظر شما این تابستون کلاس برم بهتره یا ازمون ولی خودم ازمون رو ترجیح میدم وخوداموزی رو بیشتر دوس دارم به نظرشمت با این اوصاف میتونم دندون شهید بهشتی قبول شم؟

سلام متین جان
اگر در درس خاصی ضعف دارید که با کتاب‌های کمک آموزشی قابل جبران نیست میتونید کلاس برید
قطعا اگر در مسیرتون مداومت داشته باشید به نتیجه دلخواه خودتون میرسید

سلام من یازدهمی ام و سال بعد کنکور دارم ولی بعد از امتحانا اصلا هیچی نخوندم و نمیدونم از کجا شروع کنم و چه کلاسی باید ثبت نام کنم
لطفا کمک کنید?

سلام مهم نیس ک بازارکارتوایران برای رشته کامپیوترباشه یان اماخواهش میکنم یه نمونه برنامه ریزی کنکورازرشته کامپیوترهم بزارید

سلام
من دهمی هستم و میخواهم که به یازدهم بروم واز الان شروع کردم به نظر شما باید چه درس اایی رو بخونم من در هفته دو جلسه کلاس زبان میرم لطفا کمک کنید ممنون

سلام من یازهم ریاضیم تموم شده و سال دیگه کنکور دارم،میخام کنکور هنر بدم و طراحی لباس قبول شم و ب کنکور ریاضی و رشته های مهندسی هیچ علاقه ای ندارم،ولی اکثر افراد اطرافم (خانواده و مشاوران) میگن این فرصتو از دست نده و کنکور ریاضیم شرکت کن.من کاملا گیج شدم نمیدونم دنبال علاقم برم یا رشته های مهندسی،از طرفی میدونم اگه بخام کنکور ریاضی شرکت کنم میتونم رتبه خوبی بیارم…
لطفا راهنماییم کنین!

از نظر من شما خودت قراره تو این دنیا زندگی کنی! فرصت زندگی یه باره!! دنبال علاقه ات برو نگاه نکن این و اون چی میگن! یادت باشه تو فقط یه بار تو این دنیا زندگی میکنی! پس ازش 《لذت》ببر 🙂

سلام من دوستم همین امسال (۹۷) مثل خودت بود دقیقااا گرایش به هنر داشت و طراحی لباس ولی تجربی بود مثل من! رفت واسه هنر خوند و رتبشم خوب شد . واقعا هدف خودت رو دنبال کن خیلی خوبه که که علاقتو می‌دونی
اگه علاقت زیاد باشه و استعداد داشته باشی و تلاش خوبی هم بکنی ایشالا قبول و توی دانشگاه هم موفق میشی ولی تلاشتو واسه خارج رفتن هم بکن

با سلام
بنده سال یازدهم با رشتهُ انسانی هستم، لطفا برای کنکور سال
آینده مرا راهنمایی کنید.
باتشکر

سلام من دانش اموز یازدهم تجربی هستم …و سال دیگه کنکور دارم میشه منو راهنمایی کنینن چطوری برنامه ریزی کنم و درس بخونم ممنونم …

سلام مطالبتون خیلی مفید بود ولی ای کاش کتابای کمک درسی رو هم معرفی میکردین

سلام،من مدرک کاردانی کامپیوتر دارم و رشته دبیرستانیم فنی بود و میخوام برای سال ۹۸ کنکور زبان شرکت کنم میشه چند تا منبع خوب برای دروس عمومی و تخصصیش معرفی کنید تا بتونم هر چه زودتر شروع ب مطالعه کنم و وقتم هدر نره و کتاب برای تست زنی خیلی ممنون میشم جواب بدین

برنامه ی دوازدهم تجربی مطابق با آزمونا ندارید؟

سلام
خواهشا بگید موفقیت تو کنکور 98 واسه ما سال اولی ها که هم همه روزهای هفته رو باید بریم مدرسه و هم امتحانامون نهاییه وجود داره یا نه؟? و از کی شروع کنیم؟ اگه از الان شروع کنیم دروس پایه رو ببندیم یا دوازدهم پیش خوانی کنیم ؟ ساعت مطالعمون تو سال تحصیلی چقد باشه خوبه؟
مرسی که جواب میدین.?

فاطمه جان سلام،
به زودی در این رابطه مقاله‌ی جامع و کاملی منتشر میکنیم

سلام.گفتید بودید که یک هفته هم بخونید هم تست بزنیددوتا رو از هم جدا نکنید یه رتبه برتر بود میگفت هفته ای دویست تا عمومی و ششصد هفتصد تا اختصاصی نورمال هست ؛یه نفر که توی ازمون ازمایشی شرکت میکنند یا شش ساعت مطالعه چطور میشه توی هفته ی اول هم خواند و هم تست زد ؟

سلام من فوق لیسانس کامپیوتر دارم و ۲۸ ساله هستم ..متاسفانه بازار کار رشته ی کامپیوتر در ایران خیلی کم هست و من نتونستم شغلی پیدا کنم ..میخوام کنکور تجربی شرکت کنم رشته ی تحصیلی دبیرستانم ریاضی بود..به نظرتون برای من امکان پذیر هست که رشته پرستاری قبول بشم?برای مطالعه زیست از چه کتابهایی استفاده کنم?آزمونهای قلم چی خوبه شرکت کنم?

خدایی برا ما انسانی ها هم برنامه بذارین
ممنون

سلام
من دانش آموز پایه یازدهم هستم،ببخشید مزاحم شما میشم،چون توانایی پرداخت هزینه واسه مشاوره رو نداشتم زحمت دادم.
داخل آزمون ورودی نمونه دولتی شهرمون به دبیرستان به دلیل کم کاری خودم رشته مورد علاقم(تجربی)قبول نشدم و انسانی و ریاضی آوردم که وارد رشته انسانی شدم.
الان که وسطای راهم متوجه شدم علاقه چندانی به این رشته و شاخه هاشو ندارم.
چند بار به فکر تغییر رشته افتادم ولی میترسم با توجه به پایه نسبتا ضعیفم توی درسای ریاضیو فیزیک اونجاهم موفق نشم.
ولی داخل دروس عمومی مثل فارسیو عربی به شدت قویم،معمولا بالای90میزنم.
تغییر رشته رو پیشنهاد میکنین؟(البته منظورم از تغییر رشته در سال کنکوره،دیپلم انسانی بگیرم ولی خیلی قوی کنکور تجربی بدم)
الان داخل شرایط خیلی بدی قراردارم نمیدونم چیکار کنم.ممنون میشم راهنماییم کنین??? بنظر شما خوبه یک ماه وقت بزارم ببینم واقعا از عهدش بر میام یا نه؟؟؟

سلام من فارغ التحصیل رادیولوژی هستم و الان هم مشغول بکارم سال 95فرغ التحصیل شدم میخوام مجددا شرکت کنم پزشکی یا دندانپزشکی قبول شم واقعا سردرگمم نمیدونم چیکار کنم شرکت کنم امکان قبولی هست یانه.برنامه روزانه از کجا میتونم بگیرم میخوام با ازمونهای قلمچی پیش برم

سلام خوبین من رشتم انسانیه و کنکور ۹۷ و انچنان بار علمی ندارم?میخوام واسه کنکور ۹۸ بخونم اگ بمونم شرایط کنکور همینه؟اگ عوض بشه چجوری میشه شرایط ما ؟برا نظام قدیم بازم برگزار میکنن؟
اگ نکنن خب حق ماها ضایع میشه چون کسی چندبار شرکت کردع از همینجا اعتراضم و اعلام میکنم یعنی مشکل خیلیامونه

من میخوام مامایی قبول شم تهران هم نشد مهم نیست جاهایی مثل کاشان و قزوین هم خوبن فقط نمیدونم دقیقا چه درصدهایی نیاز دارن به چیزایی که تو سایتا مینویسن نمیشه اعتماد کرد میخوام بدونم کسی تجربه شو داره و. میدونه چه درصدایی مورد نیازه، ممنون

درصد ملاک نیست. شاید اگه همرو 20 بزنی رتبه 1 شی. اگه همرم 90 بزنی بازم نیاری. کنکور رقابته،نه درصد

سلام.بنده ۲۱ساله هستم دیپلمم فنی هست فوق دیپلم برق دارم خدمت سربازی هم چهار ماهی هست تمام کردم.اما به دلایل خراب بودن بازارکار مهندسی میخوام برا پرستاری از دوباره ببخونم.شما فک کنید من میخوام از ۱-شروع کنم.کنار درس خوندن مجبورم کار کنم تا برا دانشگاه اماده بشم جوری که من فک کردم وقت مفید درروز۴ساعت .به نظرتون چه درس هایی بخونم که هم برا کارشناسی برق کنکورش خوبه هم پرستاری.میخوام با یک تیر دو نشون بگیرم و امتحان کنم اما امیدم به پرستاریه.از مدیر سایت عزیز استدعا دارم بنده حقیر سردرگم را کمک کنند.باسپاس فراوان یاحق

سلام من شاغل هستم ساعت کاریم ساعت اداریه و میخوام کنکور کارشناسی نرم افزار بدم ممنون میشم کمکم کنید

سلام خسته نباشید من برای کنکور درس فیزیک رو جمع بندی نکردم استرس گرفتم میشه یه پیشنهاد بدین

سلام ، من میخوام از سال اول دبیرستان شروع کنم به درس خواندن برای کنکور….وقتی این حرف رو جلوی دوستام و خانوادم میزنم بهم میخندن 😐 اخه میگن کیه که از سال اول شروع میکنه ؟ میخواستم بپرسم واقعا خوندن از سال اول فشار میاره یا خوبه ؟

بد نیست. افتضاحه. چون جوگیری الان

همه ماها قرار بود از فردا شروع کنیم?و مث تو بودیم…بنظرم از الان فقط سعی کن درسارو خوب بخونی ن اینکع حفظ کنی تا سال کنکورت برات مرور باشه و تست بزنی

خخخخخخخ.منو یادد خودم ننداز تورو جانت.من تازه دارم جوگیریمو فراموش میکنم.

سلام من فاطمه ام و امسال پشت کنکورم از الان یه برنامه برای خوندن و شرکت در کنکور ۹۷میخوام میشه برای برنامه ریزی راهنماییم کنید که چطوری برنامه ریزی کنم

سلام.من یه یازدهمیم…ایمیل و این جور چیزا هم ندارم….چطوری میتونم مشاوره بگیرم؟؟؟؟؟؟(اینم بگم که این ایمیلی که نوشتم الکیه:( )

رشته ام انسانیه حس میکنم خیلی عقب هستم از بقیه نمیتونم با برنامه درس بخونم?

چرا میتونی من خودم سال دهمو یازدهم از همه تو کلاس عقب بودم ولی با یه برنامه ریزی خوب هم تونسم امسال خیلی پیشرفت کنم هم درسای سال قبلمم مرور کنم با روزی 6 ساعت

سلام هر کسی یه بازدهی ای داره البته اونایی که خرخونن رو دست کم نگیرین آقای امیر چونکه یکی از دوستای خرخون من که هر وقت میرفتم پیشش کتاب دستش بود میگفتم بریم بیرون کتاب دستش بود و… با اینکه من ذهنم و یادگیریم از اون خیلی بهتر بود و تو آزمون ایی که میدادیم ترازم از اون خیلی بهتر بود اما اون تلاشگر بود واقعا . من به خودم به تراز 7200 کانون و… مغرور شدم اما بعد ش اون بود که برد نه من.الان حدود 7سال هستش که از دوران کنکور میگذره اما جایگاه اون کجا و من کجا…اون بورس یکی از دانشگاه های عالی امریکا رو گرفت و من بدبخت دربه در دنبال کار تو این بیکاری و هنوزم هیچ…. میخوام اینو بهت بگم اگه برای آینده ی راحتی که میخوای داشته باشی, خرخونی امروز تو میتونه بهت کنه پس حتما خرخون باش

سلام به نظرم شما خیلی ساده ای البته ببخشید اینو میگم ولی یکم چشماتو باز کن من خودم هفت سال پیش کنکور دادم الان ارشدم رو گرفتم اصلا ربطی به تلاشگر بودن نداره دوست گرامی من هم وقتی میخواستم کنکور بدم تنبل کلاسمون ک چیز زیادی هم نمیدونست فقد وفقط بخاطر سهمیه پدرش ک جانباز۷۰% بود پزشکی تهران قبول شد ومن بااینکه رتبه دوم کلاس بودم فقط تونستم روزانه قبول شم اما ن رشته تاپ وعالی…. اینم ک میفرمایید بورسیه امریکا شدن بخاطر تلاشگر بودن و زرنگیشون نبوده بزرگوار شرایط دیگه داشتن مملکت ما پرشده از دکترهای بی سواد چندسال دیگه صداش درمیاد بزارین متولدهای هفتاد هفتاد ویک ک دکترا قبول شدن فارغ التحصیل شن تا مشخص بشه

ببخشید ولی بورسیهآمریکا مثل شرایط پذیرش ایران نیست که با سهمثه و پارتی بازی باشه…
شرایطش همون خرخونی و معدل عالی ورتبه عالی کنکور

اصلا این مهم نیس که یکی میگه ده ساعت باید بخونی یکی میگه سیزده ساعت باید بخونی .اخه چه ربطی داره مهم اینجاس که مفید درس بخونی درس خوندنت کیفیت داشته باشه .الان یکی میاد ده ساعت تایم میگیره درس بخونه هی چشش تو ساعته که این ده ساعت تموم بشه اخرش هم میبینه هیچی نفهیده این نوع برنامه ها مخصوص خر خوناس که اخرشم هیچی به هیجی میشه

دوستان عزیز فلن زوده بیخیال باو روزی ۱۰ساعت چ خبره مگه:/
بعد عید یکم لاشو وا کنین تست بزنین امادگی واس کنکور نه از اول تابستون:||||
نیم ساعتم سر جلسه بخوابین مختون واشه
ارزوی موفقیت برای خودمو بقیه❤

وای من اصلا نمیدونم چه زمانی تست بزنم واییییی دارم دیونه میشم به خدا

هرفصلی رو که تموم میکنی حدودی تست مفهومی بزن تا اون جیزی که خوندی رو بفهمی در نزدیکای کنکور هم که جزواتو تکمیل نویسی کردی بخون تست سرعتی بزن

سلام خسته نباشید میشه ی تیم مشاوره ای خوب با قیمت مناسب بهم پیشنهاد بدین؟من پارسال خیلی هزینه کردم برای کنکورم ولی متأسفانه نتیجه نگرفتم

سلام
سوگند جان ببین مشکل کجا بوده، که نتیجه دلخاهتونو نگرفتید
درسته مشاوره خوب هم باید باشه اما همه چیز بستگی به خود فرد داره دانش آموز داریم با کمترین امکانات رشته خوبی قبول شده چون تلاش خودش بوده
به امید موفقیت همه کنکوریا

سلام.استاد،من متولد ۷۳ ام،بعد از چن سال وقفه بین درس امسال میخوام پیش دانشگاهی رو بخونم البته غیر حضوری،و برا کنکور اماده شم و اینکه درس های دوم و سوم رو هم تقریبا فراموش کردم،
برا خودم برنامه ریزی کردم ولی احساس میکنم خیلی مفید نیست و اینکه ی روز در میان حوصله خوندن ندارم ولی انگیزمو از دست نمیدم..
و حالا از شما خواهش میکنم که اگه میتونید راهنماییم کنید و برنامه درسی مناسب حال من بهم بدید.

سلام دوستان من میخواستم روش مطالعه دقیق واسه کنکور رو بدونم

سلام استاد.
راستش من پشت کنکوریم و رشتم تجربیه..من تمام دروسم را سعی میکنم ک بخوبی بخونم مخصوصن شیمی و زیستو واقعا همراه با خوندنش تست های خوب میزنم ونکته برداری میکنم..با این وجو هیچ وقت نتونستم در ازمونا بالای 50 بزنم..نمیدئنم چرا؟بازمونایی ک در خونه از خودم میگیرم حتی با وجود اینکه تستای IQمیزنم خیلی فرق دارن و من رو در ابتدای سال واقعا کلافه کرده بنظرتون اشتباهم کجاست؟

دوستان من شدیدا علاقه دارم به رشته ی پرستاری . و دوس دارم دانشگاه ایران درس بخونم . پارسال کنکورمو خیلی خراب کردم . بنظرتون از الان بخونم قبول میشم ؟ روزی چقد حداقل ؟

اره بابا پرستاری کاری داره با۱۰۰۰۰هزارم میشه قبول شد

نه نمیشه عزیزم با 4000 پارسال داشتیم که آزاد ابهر قبول شده البته دختر بود و پسر با 3600 پزشکی قبول شده سراسری….نتیجه میگیریم که دخترا باید بیشتر درس بخونن متاسفانه تو کنکور هم مثل خیلی جاهای دیگه دخترا باید بیشتر تلاش کنن تا موفق بشن
پس شما باید رتبتون 2000 نهایت 3000 باشه

یعنی شهرای دور هم نمیشه رشته هایی مثل مامایی رو با ۱۰۰۰۰ قبول شد ؟

عزیزم ایشون انتخاب رشتش بد بوده وگرنه واسه پرستاری حدودا رتبه 5 هزار تا 15 هزار پذیرفته میشن در شهرهای مختلف ولی در شهرای بزرگ تهران اصفهان مشهد شیراز بین 2 هزار تا 5 هزار لازمه

سلام دوستان من پیام تک تکتون رو خوندم اما متاسفانه خیلیاتون که میخوایین تو کنکور تجربی رتبه خوبی بیارید و دریکی از شاخه های پزشکی تحصیل کنین هنوز به این باور و ایمان قلبی نرسیدین من دانشجوی کاردانی نرم افزار تو دانشگاه فنی حرفه ای بودم اما بعدش متوجه شدم که راهم رو اشتباه اومدم پس دور زدم تو آموزش از راه دور یکی از مدارس دیپلم تجربی گرفتم و تو همون سال کنکور دادم و رتبه من شد ۶۸ .جالب اینه که بدونین خانواده من از این موضوع بی اطلاع بودن و وقتی به خانوادم گفتم که من کنکور تجربی دادم و رتبه ۶۸ رو آوردم باورشون نمیشد. من به کسی هدفم رو نگفتم چون فکر میکردم حرف هایی زده بشه که منو ناامید کنه.من موفق شدم چون هم باور داشتم که یک روز نزدیک پزشک میشم و اینکه راز دار خودم بودم و هدفم رو میدونستم و برای همین تایم مطالعه بالایی داشتم .۱۱ ساعت در روز البته گاهی افت میکردم اما ناامید نمیشدم. اگه میخواهید کارهای بزرگ شما نتیجه بده کارهای کوچک خودتون رو درست انجام بدید و از عمل کردن نترسید.
مطمئن باشید در زمان مناسب نتیجه کارکرد خودتون رو میبینید….دوست داشتم تجربه ای که داشتم رو در اختیارتون بزارم تا شاید یه دلگرمی برای شما دوستان کنکوری باشه.بدرود موفق باشید

واقعا تبریک میگم بهتون . ایشالا همیشه موفق باشی . دمت گرم خیلی انگیزه گرفتم با این کامنت شما. برای ما هم دعا کنید .

ممنونم عزیزم امیدوارم امسال کنکور موفق بشی و تو رشته مورد علاقت درس بخونی

من دانش آموز دهم هست رشته کامپیوتر شاخه فنی و حرفه ای من هم کامپیوتر میخونم البته با علاقه ، به انسانی هم علاقه دارم ولی این رشته رو انتخاب کردم چون علاقه دارم هم استعدادشو تو انسانی هم استعداد دارم حفظیانم فوق العاده قوی هست ریاضی ام ضعیف نیست ولی خب تو درس ریاضی زیاد درس نخوندم چون بهش علاقع نذاشتم اگه میخوندم الان تو ریاضی و فیزیک بودم. پ
اموفق باشی یا علی

سلام خب هرکسی تو یه کار و رشته ای موفق هستش قطعا خصوصا اگه با اشتیاق و با تمام وجودت به انتخابی که کردی باور داشته باشی قطعا در آینده ی نه چندان دور به هر انچه که میخوای میرسی ممکن مسیر رسیدن به هدفت سخت باشه اما چون دوستش داری هیچوقت خسته و تسلیم نمیشی. انتخاب رشته یکی از انتخاب های بزرگ زندگیه که رو آینده میتونه تاثیر مثبت یا منفی بزاره .خیلی خوبه که انقدر از انتخابت راضی هستی امیدوارم نتیجه ی خوبشو هرچه زودتر بگیری

وای واقعا دمت گرم بانوی با استعداد با این حرفت بهم انگیزه دادی …ًکه واسه شروع دیر نیست

بعله دیه از یه جا باید شروع کرد و زندگی رو ساخت میخوام زندگی کنم وموفق باشم همین

با سلام بنظرتون برای شروع کردن برا کنکور خیلی دیر شده /؟

سلام منا
عزیزم هیچ وقت برا شروع دیر نیست به عنوان ی پشت کنکوری بهت میگم که ارداتو قوی کن شروع کن بهانه هایی مثل دیگه دیر شده یا از فردا میخونم فقط و فقط باعث میشن زود بگذره پس از همین لحظه شروع کن نگو فردا، فردا همین امروزه…
من الان پشیونم که چرا تلاشمو بیشتر نکردم که نخواد پشت کنکور بمونم اما غصه دیروز خوردن فایده نداره و باید تلاش کنیم که بسازیم روزای خوب رو
به امید موفقیت برای همه

سلام بنظرتون من با روزی ۷_۸ساعت درس خوندن از الان تا کنکور میتونم رتبمو زیر۱۰۰۰کنم؟

باعرض سلام
من دانش آموز پایه یازدهم انسانی هستم
ازتون یه برنامه درسی میخواستم
راستش از الان که میخوام واسه کنکور بخونم انگار تمام چیزا دست به دست هم داده که نذاره من درس بخونم
از یه طرف یک ماه از مدرسه ها گذشته ولی هنوز هیچ کدوم از انتشارات ها کتاب تست درست حسابی ندادن بیرون
تازه تا هم میخوام یکم تست بزنم وقت تموم میشه و نمیتونم درسای مدرسه رو که هرروز سه تا چهارتاکتابن رو تموم کنم
مدرسه ما ساعت 2/30تعطیل میشه منم تا میرسم خونه ساعت3میشه
تاهم میخوایم یکم ناهار بخوریم و استراحتی چیزی بکنیم ساعت 5 میشه
واقعا نمیدونم چه جوری درس بخونم
میتونین راهنماییم کنین؟

سلام دوستان
میشه بگید چه درس هایی با چه درس هایی قابل جبران هستن ؟
مثلا ضعف درس عربی و زبان رو با تقویت چه درسی میشه جبران کرد؟

سلام باید روزی ۱۲ ساعت درس بخونی

سلام ،با روزی ۷ ساعت شروع کردم از همین دیروز ایراد داره ؟من صفر کیلومترم به نظرتون وقت کم نمیارم

سلام
برای پزشکی قبول شدن باید چند ساعت خوند ؟

این سولاتون اصلا جواب نداره مهم نیس چن ساعت باید درس بخونی مهم اینه که خوندنت کیفیت داشتع باشه

سلام ،۹۷ کنکور دوم منه باید حداقل پیرا پزشکی قبول شم تا پدرم رو خوشحال کنم ولی چون تو دبیرستان خیلی سر به هوا بودم و هیچی نخوندم کارم زیاده اصلا نمی تونم تصمیم بگیرم چی بخونم چه جوری بخونم خیلی نگران وقتمم داره هدر میشه

میشه از بهمن‌ شروع کرد
من شرایط اینکه از دی شروع کنم‌رو ندارم ؟

رها جان اگر تصمیم جدی دارید که نتیجه بگیرید باید هرچه سریعتر شروع کنید

سلام من رشته ام تجربیه و میخوام کنکور هنر بدم چیکارباید بکنم؟ و چند ساعت مطالعه داشته باشم؟

اره اگه کسی میدونه حتما بگه منم میخام همین گارو کنم کلی نمیدونم چی باید بخونم

سلام
من رشتم معماری بوده
سال ۸۹
الان میخام کنکور تجربی بدم . تصمیم گرفتم پیش دانشگاهی تجربی بخونمو تو کنکور تجربی حتما شرکت کنم ب نظرتون امکان داره؟ تروخدا راهنمایی کنید خواهشا واقعا سر در گمم .تصمیمم جدیه میخام پرستاری قبول شم

سلام خسته نباشید…من دانشجوی کاردانی نرم افزار هستم..ایشالا سال ۹۷کنکور کاردانی به کارشناسیمه…هیچ موسسه بدردبخوری ام برای رشته های فنی و حرفه ای پیدا نمیشه…میشه لطف کنید برنامه ریزی درسی برام کنید..اجرتون با امام حسین

سلام کتاب های کاردانی به کارشناسی برای ذخیره و بازیابی تالیف محمد عادلی نیا و امین اکبرپور انتشارات اساتید ..ساختمان داده نویسنده هاش همینه مدارمنطقی کامبیز جمعدار و زبان تخصص نوشته محمد حسین رضوانی و محمد عادلی نیا ..سیستم عامل محمد عادلی نیا و کوروش شیخ وند …برنامه نویسی سی پلاس پلاس نوشته محمد عادلی نیا و سجاد ابراهیمی جلدش هم آبی فیروزه ای هستش این کتابها رو تهیه کن و بخون صد در صد قبولی داشتم از دوستام که دو ماه آخر اونم روزی 3 ساعت وقت گذاشتن و فقط این کتابها رو خوندن و قبول شدن با رتبه زیر 50…کتابهاش عالیه

سلام خدمت دوستان عزیزم
ببینید درسته بیشتر دوستان ارزوشونه که پزشکی قبول شن اما دقت داشته باشین جمع پذیرش مناطق1و2و3 کلا 7هزار نفره و تعداد شرکت کنندگان در تجربی 700000 نفره…
شما اگه بخان جز این 7هزار نفر بشین میتونید روزانه 10 ساعت اما با برنامه ریزی دقیق خواب کافی تغذیه مناسب به رشته مد نظرتون برسین دقت کنین دوستان که هیچوقت نماز اول وقتتون رو فراموش نکنید شکنکنید تاثیر زیادی داره.

توی نظرات نظرات خوندم که خیلیا قصد دارن تغییر رشته بدن یا بعد از چند سال دوری دوباره کنکور بدن من این رو نه تکذیب میکنم و نه تایید فقط صحبتی که مشاورم نقل کرده رو بهتون میگم
درباره پسری که پشت کنکوری بود و سال اول خوب درس نخونده ولی سال دوم ترکونده
ولی نتیجه ای که گرفته عجیبه و اینه ک کتابداری قبول میشه اون ادم توی همون رشته خودش دکترا میگیره و الان بسیاری از کشور ها فقط برای دو ساعت تدریس این ادم سر و دست میشکنن
صحبت من اینه انسان باید اراده و پشتکار داشته باشه حتی توی ضعیفترین رشته تحصیلی اون وقت موفق میشه
دوستان خوب فکر کنید ذهن ادم بعد از چند سال دوری از کنکور خیلی سخت میتونه به روال کنکوری بودن برگرده برای همین اکثر پشت کنکوریا رتبشون از سال قبلشون بدتر میشه
ولی اون روی سکه هم هست اگر که واقعا میخواید دوباره بخونید با تمام وجود تون باید بجنگید
امیدوارم همه موفق بشید

باسلام…
من سال چهارم تجربی هستم یک هفته بعداز اتمام امتحانات نهایی شروع به خوندن کردم هفته ای کم کم۶۰ساعت درس میخونم ولی توی هیچکدوم ازازمون هام ترازم از۵۰۰۰بالاتر نمیاد نمیدونم باید چکار کنم البته خیلی کند خونم….توروخداراهنماییم کنیدمن بجزپزشکی هیچی نمیخام

سلام این خیلی خوبه که هفته ای 60 ساعت درس میخونی اما هیچوقت کیفیت رو فدای کمیت نکن سعی کن درس رو بفهمی نه حفظ کنی برای خودت میتونی درسی مثل زیست رو تحلیل کنی تا فراموش نکنی هیچوقت و تو درسی مثل عربی و زبان تصویر سازی کنی ولی چیزی که نباید فراموش کنی تست زدن هستش امیدوارم تست زدن هم درکنار درس خوندن در هفته هم باشه…امیدوارم به خواستت برسی

سلام.ببینید درس خوندن واسه امتحانات با درس خوندن برا کنکور خیلی فرق میکنه تو واسع امتحان درسو حفظ میکنی میری مینویسی ولی اگه برا کنکور هم بخای حفظ کنی نمیتونی موفق شی چو اگه یکم سوالو تغییر بدن منظورشو نمیفهمی الانام کن میدونی کنکور مفهومی شده

سلام. وقتتون بخیر.
من چند سال پیش آزمون دادم . الان دوباره میخوام بخونم ولی اصلا برنامه ای ندارم و فوق العاده سردرگم هستم . میشه لطفا برای بنده برنامه ریزی معینی طرح ریزی بفرمایید. یک دنیا ممنون

با سلام و احترام بنده شغلم کارمند بوده و ارشد مدیریت دارم دیپلمم هم تجربی بوده میخواستم برای کنکور 97 شرکت کنم و تنهادر رشته های فیزیوتراپی یا شنوایی سنجی قبول بشم ایا روزی با 4 ساعت مطالعه میشه در چنین رشته هایی قبول شد یا نه ؟ با تشکر

سلام.می خواستم بدانم با مدرک دیپلم متوسطه وزارت اموزش پرورش 1377 در کدام دانشگاه بدون ازمون ورودی و بدون حضور در کلاس کاردانی غیرحضوری بدون امتحان پایان ترم میتونم مدرک کاردانی بگیرم. حقبقتا در شرایط سخت شاغلین در خارج شهرها هستم و امکان حضورندارم. میتوانم هزینه ثبتنام واحدهارا پرداخت کنم و 2ترم یا 4ترم هم صبر کنم تا مدرکم حاضر شود

باسلام وعرض ادب من دانش اموز رشته ی تجربی هستم میخوام برم کلاس یازدهم خواهشا یه برنامه ریزی خوب بهم ایمیل بزنید یایه جدول برنامه ریزی برام درست کنید.
باتشکرفراوان

سلام وقتتون بخیر
اگه امکان داره لطفا درباره زمان های مناسب برای مرور و تست زنی توضیح بدین؟
مثلا برای دروس عمومی و تخصصی چه زمانی پس از خوندن مطلب درسی تست کار کنیم؟

سلام خسته نباشید میشه ی برنامه ۸ ساعته برا تجربی بذارید

سلام خسته نباشید.
برنامه تون خوبه ممنون فقط یه موضوع هست وقتی ادم خودشو ازمایش نکنه و نتیجه کارشو نبینه کم کم خسته میشه من از الان میخوام شروع کنم ولی چون برنامه تابستون کانون دو ماه پیش شروع شده نمیتونم برای تابستون خودمو بسنجم اگه میشه یه راهی بهم نشون بدین
درضمن کنکور 96 هم شرکت کردم رتبمم 8000 شد امسال وقت بیشتری دارم ولی تا مهر نمیتونم کانون ثبت نام کنم

سلام ، شما درصداتون چطور. بود. ۸۰۰۰ شدید ؟

با عرض سلام و خسته نباشید
میبخشید یه سوالی داشتم بخاطر مشکلی ک داشتم تا الان نتونستم بخونم اگه الان شروع کنم به خوندن برای کنکور 97 ایا میتونم رشته پرستاری قبول بشم ممنون میشم اگه جواب بدین

درود بر شما!
بله اگر از الان شروع کنید قطعا موفق خواهید شد.

سلام من رشتم معماریه.میخوام سال97انسانی کنکور بدم..بنظرتون من بخوام ی کتابو تموم کنم بعد ی کتاب دیگه رو شروع کنم خوبه اخه وقت کم دارمو باید حداقل ی دور همشونو بخونم ک بتونم دوباره با دور دوم شروع کنم

نه اصلا درست نیست مغزت خسته میشه تو خوندن باید تنوع باشه نه اینکه یه کتابو بزاری جلوت تا تموم بشه…شما باید برنامه ریزی کنید برای درساتون مثلا 2 ساعت منطق 1 ساعت زبان و…. در روز دو تا درس اختصاصی بخونی با یک درس عمومی بنظر من بیشتر جواب میگیری و ذهنت خسته نمیشه

سلام خسته نباشید
میخواستم ببینم این که میگن چون کنکور 97 اخرین کنکور نظام قدیمه تعداد شرکت کنندگان تجربی خیلی بالا میره و قبولی رشته های پزشکی و پیرا پزشکی هم تعدادش کم میشه هم خیلی سخت میشه درست هست یا نه؟ اصلا فرق کنکور 97 با کنکورای سال قبل چیه؟
ممنونم

نه عزیزم از این حرفا زیاد میزنن مطمئن باش کنکور 97 هم مثل کنکور امروز و دیروزه من از اول راهنمایی درگیر این حرفا بودم و ترس و استرس داشتم اما الان که پیش دانشگاهی هستم همون روال داره دنبال میشه فقط با یسری شایعه جون آدمو به لبش میرسونن

من از اونایی که توی دبیرستان تغییر رشته میدن ومیان تجربی یا اونایی که دانشجو هستن واومدن تجربی واقعا متنفررررررمممم چون اینا رقیب یکسری جوون میشن که دارن آیندشونو میسازن بخدا ماها گناه داریم آرزو داریم هدف داریم ولی بخاطر این آدما که همشونم پزشکی میخوان داریم زجر میکشیم! متاسفم براشون!!!

دقیقا منم از همچین آدمایی بدم میاد ولی زمانی که من هم کنکور شرکت می کردم همچین آدمایی آزمون دادنو جای منو اشغال کردن!

خیلی فکر اشتباهی دارین اصلااینجوری نیست هرکسی جای خودش روداره ماهم دوست داریم اینجوری به هدفمون برسیم

هر کسی لیاقت خودشو میتونه فریاد بزنه مطمئن باش کسی جای کس دیگه ای رو نمیگیره مشکل اینجاست که خیلی از آدما که نمیتونن پیشرفت کنن خودشون رو پشت کلی بهونه قایم میکنن و اونچه که زیاده بهونه…یکی درس نمیخونه کم کاری میکنه بعد میاد میگه چون بعضیا که رشتشون فرق داشت اومدن تجربی من قبول نشدم و رتبم شد 2151684620000000000000!!!!!به نظر من مسخره ترین بهونه است خب عزیز من خیلی از شماها از بچه های رشته ی خودتون و هم دوره خودتون هم که عقب هستین بعد بهونه های این مدلی میگیرین؟؟؟

آقای سپهر امیدوارم پزشکی قبول بشی اما یه سوال دارم ازتون..فقط شما هدف و آرزو دارین؟؟؟؟ بقیه ماستن پنیرن چین؟؟؟؟ بقیه نمیتونن آرزو داشته باشن؟؟؟ یا شاید آرزوی مشترک؟ لطفا قبل از هر چیزی یاد بگیر خودخواه نباشی و تو هم برای رسیدن به هدف واقعیت تلاش کن مثل خیلی از آدمایی که شکست خوردن اما بازم برای هدفشون جنگیدن و موفق شدن. من خیلی از بچه هایی که با این همه سختی بازم تصمیم گرفتن از نو شروع کنن تبریک میگم چون آدمایی که شکست خوردن درک میکنن موفقیت یعنی چی و امیدوارم طعم شیرین موفقیت رو یک روز بچشن…من خودم چهارم تجربی هستم یک کنکوری

واقعن میشه یک برنامه بهم بدید.فقط بدونم چه باید بکنم خودم میتونم خودمو بیارم بالا.فقط بدونم چه کنم و چه برنامه ای داشته باشم.واقعا ممنون میشم.راستی من فارغ التحصیل هستم.

سلام خسته نباشید.من یک عالمه مشاور رفتم واقعن تا حالا این مطالب جالب شما رو بهم نگفتن.میشه لطفا بهم بگید واقعن میتونم امسال رتبه ی خوبی بیارم واسه پزشکی اگه واقعا خوب بخونم.یعنی واقعا با این مدت میشه ؟؟؟؟؟

عزیزم ما الان علم غیب نداریم که بفهمیم قبول میشی یا نه بلاخره برا موفقیت باید تا حدی که توان داری تلاش کنی

سلام.من میخوام برم سربازی.میخوام بدونم به نظرتون میتونم برای کنکور سال بعد بخونم که رشته های پیراپزشکی قبول شم

سلام من از اخر تیر شروع کردم ب درس خوندم ولی تا الان هرچی ازمون دادم رتبم خوب نشده اصن انگیزم برا درس خوندن از دست رفته همش احساس میکنم نمیتونم ب هدفم ک پزشکیه برسم از طرف دیگه هم من باید از ۱۵شهریور برم مدرسه ک تا قبل عید کتابا تموم بشه با این من احساس میکنم نمیتونم تا اخر تابستون دروس دوم و سوما تموم کنم و از این بابت خیلی استرس گرفتم و نگرانم
اگه میشه منا لطفا راهنمایی کنین مرسی

راستش من سوم تجربی هستم یعنی دیپلم تازه گرفتم خیلی استرس دارم ب شدت و از طرفی خیلی دوس دارم حداقل پرستاری یا پزشکی عمومی بیارم خواهشا کمکم کنین از استرس در بیام و امیدی داشته باشم برا خوندن اخه تموم فکر و زندگیم شده کنکور

سلام و خسته نباشید ببخشید من تا حالا درسی نخوندم و الان میخوام شروع کنم به درس خوندن به نظر شما میتونم تو رشته تجربی رتبه خوبی بیارم؟ (از نظر دوستام ذهنم خیلی خوبه)اگه میتونم خواهشا ی برنامه بهم بدین

سلام..من امسال دومین ساله که میخوام کنکور بدم..قصد دارم از شهریور ماه شروع کنم..میخواستم بپرسم حالا که مدرسه ندارم از شهریور ماه چند ساعت در روز بخونم که کافی باشه؟

سلام من تازه انتخاب رشته کردم ولی اگه تجربی انتخاب کنم می تونم کنکور قبول بشم چون واقعا علاقه دارم فقط به انگیزه نیاز دارم؟؟
میخوام از همین اول خوب بخونم میشه بگید از آغاز سال چند ساعت در روز مطالعه کردن باعث موفقیت میشه؟؟
سپاس

برای موفقیت در رشته ای مثل تجربی حد اقل 12 ساعت

چخبرع مگه شهر حرته بچرو از انگیزه میندازی نصف اونو بخونه ولی مفید بیشتر بدردش میخوره

سلام من رشتم انسانیه و سال دیگه کنکور دارم تازه میخوام شروع کنم ولی نمیدوم چطور برنامه ریزی کنم اطفا یه نمونه برنامه ریزی انسانی تو وب سایت قرار بدین ممنون

با عرض سلام و خسته نباشید
بنده فارغ التحصیل رشته مددکاری هستم.رشته ام تجربی بوده.بنا به خواست خانواده ام وارد رشته مددکاری شده ام.خودم علاقه خاصی به رشته های داروسازی مامایی داشتم و دارم.میخواستم ببینم جهت قبولی در کنکور تجربی بدون شرکت در کلاس های آموزشی میتوانم با ده الی دوازده ساعت مطالعه مفید موفق شوم؟در ضمن متولد ۶۸هستم.خواهشمندم مرا راهنمایی کنید.
با تشکر

الان تو کنکور موفقیت با اونایی هس که راه حل های سریعی رو بلدن تو امتحانات کسی که زیاد مینوشت زیاد نمره میگرفت ولی تو کنکور اونی موفقه که کم مینویسه الان طراح سوالی از ریاضی میده که اگه با راه حل تشریحی بخای حل کنی باید 5.6 دیقه وقت بزاری واسه سوال متاسفانه الان جوری شده که اونی که خرج میکنه موفق تره

سلام برای من تو جیمیل هیچ برنامه ای ارسال نشده لطفاً رسیدگی کنید.با تشکر

سلام من دانشجوهستم تصمیم دارم دوباره کنکوربدم وهدفم پزشکیه میشه کمکم کنیدکه روزانه چندساعت درس بخونم وایاکلاسای کنکورومشاوره لازمه که برم؟

سلام به زودی در رابطه با کسانی که چند سال از کنکور دور بودن و همچنین دانشجو هایی که میخوان دوباره کنکور بدن مقاله ای منتشر میکنیم

من برام توی ایمیلم هیچ برنامه ای گذاشته نشده

سلام لطفا جیمیل وارد کنید

سلام .من سه چهارسال پیش کنکور دادم قبول نشدم الان میخام برای کنکور 97 شروع کنم ولی اصلا نمیدونم از کجا شروع کنم توروخدا راهنماییم کنید چ کتابایی خوبه چ کلاسایی برم کدوم سال رو اول بخونم ؟؟!!!!

باید از پایه شروع کنی از دوم شروع کن تا پیش واسع فیزیک و ریاضی هم بفکر کلاس یا فیلم های اموزشی باش

خیلی عالیه فقط یه برنامه به عنوان نمونه بزارید

سلام من کنکور ریاضی97 دارم و میخوام طبق بودجه بندی آزمونها درس بخونم ولی اونا فقط مباحث سوم هستن میخواستم ببینم مباحث دوم رو چجوری بخونم؟
آیا هر مبحث دومی که با مبحث سوم که در آزمون هست مرتبط باشه بخونم؟

سلام خسته نباشید . واقعا ممنون از مطالب خوب و مفیدتون ‌.
من امسال تازه میرم دهم و میخوام از تابستون امسال شروع کنم بخونم برای کنکور چون هدفی که دارم برام بی نهایت با ارزش و مهمه.
میشه بگید من الان بیشتر رو کدوم درسام تمرکز کنم و همونو رو با دقت بخونم ؟!ممنون.

سلام من یک سال دیگه کنکور دارم معدل نهایی خوبی هم دارم اما برای برنامه ریزی کنکور نمی دونم از کجا باید شروع کنم یعنی برنامه ریزی صحیح نمی تونم انجام بدم لطفا کمکم کنید

سلام. من میخوام شروع کنم برای کنکور ۹۷ بخونم اما نمیدونم چه ازمون ازمایشی باید بنویسم…میشه راهنماییم کنید؟کدوم ازمون از نظر برنامه و بودجه بندی و استاندارد سوالات بهتره؟خواهش میکنم کمکم کنید واقعا تو تصمیم گیری در موردش موندم

سلام به زودی در رابطه با آزمون‌های آزمایشی مقالاتی منتشر می‌کنیم.

مطالب خیلی عالی بود?…تشکر❤

سلام ممنون از وقتی ک برای کنکوری ها میگذارید اگر کسی بخواد پزشکی بیاره باید چکار کنه از کی شروع ب خوندن بکنه ؟باید همه تفریحاتو بگذاره کنار؟بنظر شما ده ساعت خوندن کم نیست ؟خونه بهتره یا کتابخونه
واقعا چطور میشه ادم ب همه درس ها مسلط بشه یعنی کسی ک کلاس کنکور نره و خرج زیادی نکنه ب هدفش نمیرسه؟؟؟؟؟؟؟؟؟

سلام من امسال دیپلم ریاضی وفیزیک گرفتم وبراکنکوربرنامه ریزی کردم وچون پیش دانشگاهی نخوندم نمیدونم چه کتاب کمک درسی رومطالعه کنم لطفایه لیست بهم بدید

سلام من امسال نهمم تموم شد و میرم دهم و رشته تجربی از الان میخوام شروع کنم تست زنیو تا حتما به یه جایی برسم
حداقل روزی 5 ساعت مطالعه و واقعا درس خوندن به طور مداوم
معدلم 18 ولی میخوام به یه جایی برسم
به نظرتون از الان شروع کردن اینده نگری خوبیع؟

سلام خسته نباشید.برای کنکوری های 97 توی تابستون پیشنهادتون چیه؟؟ دروس سال دوم رو اول بخونیم یا سوم؟؟ و این که قراره از اواسط مرداد مدارس پیش دانشگاهی باز بشه و بریم برای چهارم.با این حال نمیتونیم کامل به دروس پایه برسیم و باید چهارمم بخونیم، چه کنیم؟؟

سلام ممنون. در چند روز آینده در رابطه با شیوه مطالعه در تابستان چند تا مقاله منتشر میکنیم.

سلام اقای مدیر وقت بخیر..لطفا یه برنامه 10 یا 12 ساعته هم برای ریاضی فیزیک ها بزارید…..ممنون میشم…

من یه فارغ تحصیل هستم که می خوام از اول شروع کنم به خوندن و کنکور تججربی بدم، اما نمی دونم باید برنامه ریزی خودمو از کجا شروع کنم چطوری بخونم تو کدوم آزمون شرکت کنم هر چقدم بیشتر تو اینترنت می گردم بیشتر گیج میشم، هرجا هم میری برایه مشاوره کلی پول ازت میخوان، قیمتایه شرکت تو آزمونا و مشاوره ها هم که واقعا سر سام آوره، همینجوری اومدم اینجا نوشتم…
موفق باشین

سلام چرا برنامه ب ایمیلم ارسال نشد؟اینجا نوشته ارسال شده ولی تو ایمیلم چیزی نیست

سلام امتحان کردم مشکلی نداشت. ایملیلتون رو صحیح وارد کنید

سلام…من هدفم دبیری بود و ب خاطرش انگیزه هم داشتم ولی ب دلایل تغییر شرایط دیگه نمیتونم ب دهف برسم و انگیزه هم ب طبع اون از بین رفت چ کنم…؟ ب خاطر کی و چی بخونم….التماس دعا یاعلی

سلام ،
آرمان هستم ۲۴ سالمه از رشت
سه ساله که خدمت سربازیم تموم شده .
رشته ام علوم انسانیه ، از روزی که پیش دانشگاهی رو تموم کردم تا به امروز یک صفحه هم کتاب نخوندم ، ولی تصمیم دارم از دهم خرداد واسه کنکور بخونم ،
میدونم که غیر ممکنه ،
لطفا راهنماییم کنید ، امکانش هست که بتونم رشته ی حقوق دانشگاه گیلان قبول شم ؟؟
با تشکر

اگه هدف داشته باشی حتما میتونی
تلاش و هدف مطمین ترین راه قبولیت در حقوق دانشگاه گیلان هست و اتفاقا خودم هم میخوام دارو رشت را بیارم .برات آرزوی موفقیت میکنم.آقای وکیل…

من کلا سال کنکور 7 ساعت تو هفته آخر درس خوندم رتبه ام هم شد زیر 1000
آدم بی هدف آدمیه که درس میخونه رتبه تک رقمی بشه
بعد دوباره درس میخونه میره مثلا eth، جان هاپکینز، ییل یا…
دوباره درس میخونه دکترا میگیره
خب دیگه جا نداره میدونه بیاد ایران یا باید بره سربازی یا بیکاره
میمونه و اونجا مثلا سالی 100-200 هزار دلاری کاسب میشه
حالا مالیات ازش کم کن یه 10 هزار دلار مستقیم میذاره تو جیب دولت البته اشکالی نداره چون کیف دنیا را داره میکنه و از اون طرف ناتو را هار میکنه برای بقیه ممالک(این شد هدف)

یه آدم دیگه میره مثلا رو گردشگری کار میکنه:
سال اول: یه سری دستبند و سبد و … دستی میسازه میفروشه
سال دوم: تعدادی کارگر استخدام میکنه برای تولید اینا خودش میره دنبال فروششون و پیدا کردن بازار جدید

سال نهم: (همراه با هم سن خودش که دکتری گرفته به سریغ ترین وجهش) هتل گردشگریشا تاسیس کرده
حالا حدودا 500 نفر زیر دستش کار میکنن ایرانیایی که میانگین درآمد سالانه هر نفر 7000 دلاره
500 نفر دیگه دزدی نمیکنن، 500 نفر دیگه گدایی نمیکنن، 500 نفر دست به خودکشی نمیزنن و …+ فرهنگ ما داره صادر میشه که این سبب تبلیغ برای کسب و کار های دیگه هست.
اشتباه نشه 100 درصد اگه آرش فردوسی، فیروز نادری، پروفسور سمیعی، بیژن پاکزاد، کوروش منصوری و خیلیای دیگه تو ایران میموندن الان چیزی نبودن که البته اینا هم میتونن باز به کشورشون کمک کنن(نمیگم کمک نمیکنن نمیدونم)
البته بتون بر نخوره رویکردی که الان توسط بعضی تندروها تبلیغ میشه را نمیگم اما متاسفان مدگرایی و غرور، دانش اندک، ترس از آینده ی نامعلوم، سربازی(که البته بانی آن دولت است) و خیلی چیزهای دیگه سبب این رویکرد شده کما این که من در دانشگاهی که الان تحصیل میکنم(امیر کبیر) میبینم دانشجوی ترم 12 با معدل بین 12 و 13 داره یه دانشگاه رنک 200 آمریکا اپلای میکنه و فاند هم دریافت میکنه. و اینست که متاسفانه ما ایرانی ها یا از اینطرف می افتیم یا از اون طرف بعد جالبه که کنکور خوندن(خرخونی معروف) میشه یه کار مقدس درحالی که میبینیم معمولا بهترین رتبه های کنکور فارغ التحصیل شده در رشته ی خودشون تجربه ای برای بازار کارندارند بخاطر صفت خرخونی؟!
فقط 3 درصد آدمها هدف دارند، یه درصد فکر کنید شما جز اون 97 درصد باشد => خواهشا خواهشا تحقیق بسیار بکنید نه برای کنکور بلکه برای کوچکترین قدم های در زندگیتون.

رشته تون تجربی بود؟

سلام.من ۱ سال دیگه کنکور تجربی دارم.یه برنامه ریزی مناسب برای درس خوندن لازم‌ دارم نمیدونم‌ باید چطوری شروع کنم! خواهش‌میکنم کمکم کنید.راستی کلاسای آموزشگاه ها برای کنکور مناسب هست؟ تأثیری داره؟ جواب بدین لطفا

سلام در رابطه با دوستانی که برای کنکور 97 آماده میشن در آینده مطالب مفیدی روی وب سایت قرار میدیم.

سلام
من برای کنکور 97 میخوام اماده بشم ونیاز به برنامه یزی دارم اما واقعا خودم نمیتونم.میشه شما این لطف رو کنید.ممنونم

سلام من ی برنامه سه ماهه میخوام وقت زیادی ندارم لطفا راهنمایی کنید

سلام من دهم انسانیم و خوابگاهی ی برنامه برای امتحانات نوبت دوم میخواستم اگه میشه راهنماییم کنید مرسی

اعتماد به نفس نیس خواهر واقعیته .باورش برا تو سخته..وقتی خدای این همه قدرت داره به نظرم غیر ممکن وجود نداره …مطمعنم میتونم ..اگ خیلی از ادما طرز فکرشون ب دنیا عوض کنن ب نابغه بودنشون پی میبرن …اگرم این سوال پرسیدم خواستم ب شما روحیه بدم والله من تموم کردم الان جمع بندیم

عالیه.
نخونده باشیم تو دو ماه میشه آورد.

سلام ببخشید .من تازه برا کنکور ۹۶ شروع کردم ب نظرتون اگ محکم بخونم میتونم کنکورپزشکی کرمون بیارم منطقه۳ هستم

خیلی اعتماد به نفس داری رفیق:|

بستگی به خوندنت داره

سلام میشه یه برنامه ریزی کلی برا رشته ریاضی بزارین هفتاد روزه

سلام من متولد۷۷/۵/۱ هستم وتا۹۷/۵/۱۰ معافيت تحصيلى دارم و اکنون داش اموز پيش دانشگاهى تجربى هستم ايا من مى توانم يک سال پشت کنکور بمانم و کنکور ۹۷شرکت کنم??

سلام ..یک نمونه برنامه ریزی هم واسه انسانی ها بزارید لطفا

سلام من امسال بعد دوسال میخوام کنکور انسانی بدم تنها رشته ای که میخوام تربیت بدنیه به نظرتون فقط زیرمجموعه تربیت بدنی رو بخونم کافیه

سلام با توجه به رشته دلخواه شما بهتره که به ضرایب زیر گروهی که تربیت بدنی در اون قرار داره توجه کنید و بر این همون اساس برنامه ریزی کنید.

سلام خسته نباشید استاد . من امسال باید کنکور بدم رشته من تجربی هست میخواستم بدونم بهترین کتابای تست زنی چه کتابایی هستند ممنون میشم اگه راهنماییم کنید

سلام واقعا عالی بود من دارم برنامه ریزی برای بعد عید میکنم واین خیلی کمک کرد ممنون خیلی ممنو مطلب مفیدی بود

سلام
موفق و موید باشید

سلام خسته نباشید
من سال دومی هست که قراره کنکور ریاضی بدم و تا اینجای کار چیزی نخوندم ۲ روز از هفته ام به دانشگاه میرم و یک روز هم درسای دانشگاه را مطالعه میکنم که در مجموع ۴ روز در هفته وقت مطالعه دارم .
مییدونم اگه بخونم مثلا فیزیکو تا ۶۰ درصد میزنم و اشکالم عدم تمرکزه جزوه ک دستم میاد با خودم خیلی خیال پردازی میکنم و کل روزم هدر میره
میشه به من کمک کنید که الان چیکار کنم؟من پارسال بخاطر همین موضوع قبول نشدم .و اینکه اگه بخوام برنامه بنویسم با این اوصاف و اینکه چیزی نخوندم چه مباحثی رو بخونم چه چیزهایی رو در نظر بگیرم؟
ب کمک شما نیازمندم
اصلا خودتون برنامه مینویسید؟
لطفا کمک کنید من پارسال همایش انگیزشی رفتم ولی تاثیرش مقطعیه و خیال پردازیام همه انرژی و استعدادمو میگیره.
ممنون میشم جواب من رو بدید.

سلام. با توجه به اینکه شما در طول هفته وقت محدودتری دارید بهتره از تمام فرصت هایی که به دست میارید استفاده کنید. اوقات مرده خودتون رو با کمی درس خوندن زنده کنید (شده در حد خوندن چند لغت زبان). توصیه میکنم در زمان باقی مانده روی مباحث پرتکرار و مهم تر تمرکز کنید (برای این کار باید بودجه بندی کنکور رو بررسی کنید). انگیزه چیزی نیست که تو یک مقطع به شما داده بشه، انگیزه غذای روحه و شما باید هر روز پر از انگیزه بشید. هر روز هدف هاتونو مرور کنید. در بحث عدم تمرکز مقالاتی در سایت ما منتشر شده توصیه میکنم مطالعه کنید. عدم تمرکز یک شبه درست نمیشه و نیاز به تمرین داره…
آرزوی موفقیت براتون دارم

سلام .جناب استاد. هرچی دنبال ی برنامه خوب واسه این ۴ماه اخر گشتم پیدا نکردم !میشه لطفا کمک کنید؟

سلام با توجه به وقت محدودی که باقی هست مهم ترین و پرتکرار ترین مباحث رو از بودجه بندی کنکور سال های اخیر پیدا کنید و در این مدت روی اون ها به تسلط کامل برسید. حداقل ساعت مطالعه 10 ساعت رو در برنامه ریزی روزانه در نظر بگیرید.

سلام خسته نباشید من خیلی دوست دارم ک بخونم برا کنکور تجربی و رشته مورد علاقم ینی پرستاری قبول بشم ولی چون دانشجو هستم و کار میکنم وقتم کمه ازتون میخوام راهنمایی کنید منو ک چیکار کنم موفق میشم؟؟؟منتظر جوابتون هستم

سلام باید تایم های خالی در برنامه روزانتون رو پیدا کنید و برای این تایم ها برنامه ریزی درسی داشته باشید.
از زمان های خالیتون در دانشگاه و سرکار به بهترین نحو استفاده کنید حتی اگه شده مثلا 10 تا لغت زبان بتونید که بخونید این کار رو حتما انجام بدید.

سلام من چند سال شده از کنکور فاصله داشتم. الان شرایطم طوری هست میتونم درس بخونم .دیپلم ریاضی بودم .میخوام در کنکور تجربی شرکت کنم .لطفا راهنمایی ام کنید.ممنون

سلام درخواست شما خیلی کلی هست!!!

منم دقيقا مثل ايشونم ميشه يه راهنمايى كنيد لطفا؟

خداوکیلی دست بردارین همش تجربی

با اینکه تجربی ام ولی موافقم ??

تو میخوای براشون کار پیدا کنی؟??

این چه وضعه برنامه ریزی ادم 10 ساعت درس بخونه دیگه به کاراش نمیرسه فقط که کنکو نیست ادم باید به کار های دیگه هم برسه 😐

همیشه یادتون باشه مهم ترین کار یه کنکوری تو سال کنکور درس خوندن هست و اون رو باید تو اولویتش قرار بده! البته اگر دوست داره موفق بشه!

دقیقا

سلام داداش کسی که هدف نداره آینه.توکه بی هدفی ،هدف سایر افراد رو به هم نزن

تو دانش آموزی و کارت و شغلت درس خوندنه پس باید بخونی

شغل ؟؟؟
شغل یعنی کاری که انجام میدی تا درمقابلش پول بگیری
سیستم اموزش پرورش فقط مارو افسرده کرده

قبول دارم سیستم از پایه اساس اشتباهه ولی اگه اینده میخوای باید یه جوری باهاش کنار بیای نمیتونی به سلامت 🙂 شوخی هم ندارم نفر بعد:|

مطمئن باش اگه بخوای رتبه خوب بیاری با ده ساعت درس خوندن هم به هیچ جا نمیرسی…مگه یکی که پشت کنکوره چه دغدغه ای جز کنکور داره؟

دادا ۱۰ساعت مفید ک میشه ۱۳ساعت

بشو بابا رتبه میگه ۱۳ساعت خونده

رتبه 1 تجربی 91 از تیزهوشان لنگرود همشهری و هم مدرسه ای و دوستم بوده شایان پورمیربابایی روزی 6 ساعت میخوند ولی همهی این حرفا غلط هست هرکسی ساعت مطالعهی خودشو داره

سلام من رشتم انسانیه می خواستم اگه میشه یه کادر برنامه ریزی برای مطالعه بزارین ممنون

وای منم رشتم انسانیه چرا برای انسانی برنامه ندارین

دقیقا منم رشتم انسانیه هیچ برنامه ریزی نیست تو سایتا

عزیزم هیچکی ب رشته انسانی اهمیت نمیده من خودم انسانی بودم لیسانسمم گرفتم بیکارم کاش تجربی بودین خیلی بهتره

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. فیلدهای الزامی با * نشان گذاری شده اند

همین چند سال پیش ما خودمون دانش آموز بودیم و هدفمون رسیدن به رتبه خوب و عالی بود و الان در بهترین رشته و دانشگاه های ایران تحصیل میکنیم…. ادامه

مشاوره کنکور

برنامه ریزی برای کنکور 1400 

روش مطالعه

آزمون آزمایشی

انگیزشی

فایل صوتی

اگر سوالی دارید با در ارتباط باشید از طریق: irmohasel@gmail.com

تمامی حقوق سایت برای موسسه محصل ایرانی محفوظ است©

همکاری      قوانین و مقرارات      تبلیغات

گروه پیشگامان برتر متشکل از رتبه های برتر و تک رقمی های کنکور

ارایه دهنده ی بهترین مشاوره و تدریس در سطح ایران

“من نیازی به مشاوره ندارم!” این جمله ای است که از سوی بسیاری شنیده می‌شود! هرچند نسبت به سالیان گذشته جملات مشابه این کمتر به گوشمان میخورد ولی هنوز اکثریت دور و بری هایمان را افرادی با همین عقیده تشکیل میدهند. تاکید این نوشته روی مشاوره تحصیلی و مخاطب آن همه دانش آموزان هستند ولی احتمالا موافق باشید که این نکته درباره بسیاری جنبه های دیگر هم صادق است. نویسنده این متن زمانی که در جایگاه دانش آموز قرار داشت به شدت پایبند به این باور بود و آن را به عنوان یک برتری برای خود می‌ستایید! دریغ از ذره ای زمان گذاشتن برای شنیدن سخنان و تجربه های دیگران! خود را فرد دانا و بالقوه توانایی میپنداشت که درصورت مشخص کردن هدف خود، با اراده آهنین و به تنهایی میتوانست از پس رسیدن به آن بربیاید، هرچه که باشد! اکنون که نگاهی به گذشته میکنم میبینم که بخش بزرگی از نحوه تفکرم را دیگر نمیپسندم. درست است که همچنان به این گزاره پایبندم که هیچ عامل محیطی ای (که نامش را شرایط، موقعیت، امکانات و … میگذاریم) نمی تواند جلوی خواست و تلاش فرد مصمم را بگیرد و مانع نهایی برای پیمودن راهش باشد ولی درطول سالیان گذشته درباره تعامل با دیگران و مشورت کردن با آن‌ها (بویژه کسانی که تا حد زیادی شایستگی خود را ثابت کرده اند) تا حد زیادی دید جدیدی کسب کرده ام. دیگر به کسی اصرار نمیکنم که شیوه ای را پیش بگیرد که من درپیش گرفتم! بیایید با این آغاز کنیم که مشاور کیست و مشاوره چیست و انتظار داریم چه نقشی ایفا کند. به نظرم پاسخ را میتوان خیلی خلاصه بیان کرد: پشتیبانی! به بیان دقیق تر، “کمک” کردن، راهنمایی و هموارتر کردن مسیر شما برای موفقیت. چیزی که حائز اهمیت فوق العاده ایست این است که هرکس برای رسیدن به موفقیت راه ویژه خود رو پیش رو دارد و هیچ یقینی وجود ندارد که کاری که برای فرد یا افراد دیگری جواب داده برای شما هم همانقدر پرفایده باشد. توجه به این نکته جزء لوازم کار یک مشاور خوب به شمار میرود. یک دانش آموز نمیتواند ارتباط دلخواهش را با یک درس برقرار کند، دیگری دائما نگران این است که آیا زمان کافی برای رسیدن به موفقیت در اختیار دارد یا دیگر دیر شده، بعضی ها هم به طور کلی از روند یادگیری و تحصیلشان احساس رضایت دارند اما قادر نیستند سر جلسه آزمون های آزمایشی یا امتحان ها عملکرد شایسته ای از خود نشان دهند. بدیهی است که نیازهای هریک از این افراد از حیث دریافت مشاوره متفاوت است و انعطاف پذیری در انتقال تجارب از شرایط یک مشاور خوب تلقی می‌شود. اینجاست که ذکر نکته‌ای اهمیت بسیار پیدا می‌کند و آن هم اینکه تخصص و زمینه آموزشی یک مشاور از جمله احاطه به روانشناسی تحصیلی و فردی و رشته های مرتبط دیگر میتواند بسیار کمک کننده باشد ولی نمیتوان از فوایدی که پشتیبانی گرفتن از افراد موفق در زمینه مورد نظرمان دارد، چشم پوشید. (با کمی اغماض، در زمینه کنکور سراسری منظورمان همان رتبه های برتر آزمون های گذشته و افراد مشابه شان است) فردی که تا همین چند سال پیش در جایگاه شما بوده و کم و بیش با همه موانع مسیرتان (که برای خود غیرقابل عبور میبینید) برخورد داشته و تا حد زیادی با موفقیت آن ها را پشت سر گذاشته. (قطعا این افراد هم به مشکلات زیادی بر میخورند!). یادمان نرود که پشت آن عددی که برای معرفی رتبه های برتر کنکور استفاده میشود (و حداکثر یک کلمه “منطقه” یا “کشوری” بعد از آن می‌آید!) شکست ها و پیروزی های فراوانی نهفته. با یک محاسبه ساده‌ی مزایا و معایب بهره گیری از چنین اشخاصی و نیز بررسی نتایجی که دیگران از پشتیبانی شان گرفته اند به راحتی میتوان به این نتیجه رسید که برای انتخاب یک همراه مناسب، این افراد معمولا ارجحیت دارند. مقصود نویسنده اصلا این نیست که مشاوره این افراد را بی‌نقص نشان دهد ولی مطمنئنا هم عقیده‌اید که نزدیکی و هم زاد پنداری‌ای را که از این افراد دریافت می‌کنید هیچ کجای دیگر نخواهید یافت. تفاوت بسیاری است میان “این کار را باید بکنی تا موفق شوی” و “من این کار را کردم و موفق شدم و به تو هم توصیه میکنم!” نباید از تاثیرات ذهنی و روانی روی عملکرد جسمانی غافل شد. چیزی که فوق العاده اهمیت دارد و باید همیشه به یاد داشته باشد این است که مشاور شما چه تواناترین فرد رشته خودش باشد و چه ضعیف ترین و ناشناخته ترینشان، باز هم کسی که “کار” را انجام میدهد خود شمایید! اول و آخر را خودتان میسازید و پشتیبانتان کمک میکند در طول مسیر از حداکثر پتانسیل خود استفاده کنید ولی به هیچ وجه نمیتواند و نباید به جای شما چیزی بسازد! ترمودینامیک واکنش های شیمیایی و شرایط انجام واکنش و نقش کاتالیزور را که میدانید؟! این مثال تا حد بسیار زیادی اینجا هم کاربرد دارد: اگر انگیزه شما برای درس خواندن به صفر میل کند یا مشکلات جدی و اساسی درسی و آموزشی یا حتی جسمی و روانی داشته باشید، انتظار معجزه داشتن خیلی عاقلانه نیست! واکنش شما [موفقیت تحصیلی؛ مثلا در کنکور] حکم یک واکنش غیر خود به خودی با دلتای جی منفی را دارد [به‌طور معمول نباید انتظار وقوعش را داشت] چه برسد به اینکه یک واکنش کامل یک‌طرفه بخواهید! [مثلا پذیرش در رشته-دانشگاه های برتر]. اما حتی این واکنش ها را هم میتوان با جفت کردن یک واکنش خود به خودی به انجام رساند [با تلاش بسیار زیاد و سازمان یافته] و به هیچ عنوان قصد نداریم آن‌ها را غیرممکن جلوه دهیم. در انتها برگردیم به نکته‌ای که در آغاز اشاره کردم. هنوز هم میتوان بدون پشتیبانی مستقیم کسی غیر از خود به موفقیت مطلوب رسید ولی چرا دیگر آن را به کسی توصیه نمیکنم؟ ساده است: صرفه جویی در زمان، انرژی و استفاده حداکثری از پتانسیل خود برای تلاش در جهت هدف و نه مسائل جانبی پیرامون آن. آیا حاضر هستید که زمانی را برای تنظیم کامل برنامه های خود اختصاص دهید؟ چقدر از برنامه ریزی مناسب خود آگاهی دارید؟ آیا میتوانید به تنهایی به اندازه کافی درباره رشته های تحصیلی موردنظر خود و دانستنی های ضروری پیرامون آن تحقیق کنید؟ آیا قادر هستید نقاط ضعف و قوت خود را به شکل واقع بینانه بررسی کنید و راهکارهای تقویت اولی و نگداری دومی را شناسایی و اجرا کنید؟ آیا زمان و انرژی تان در کنار درس خواندن برای این موارد کفایت میکند؟ آیا درباره مسیرهایی که افرادی که موفقیت مطلوب شما را کسب کرده اند، طی کرده اند و شباهت ها و تفاوت های این مسیرها به اندازه کافی آگاهی دارید یا فقط اینها را از زبان دیگرانی میشنوید که یا صلاحیت کافی ندارند یا از اعتبار پایینی حتی در نزد همین افراد برخوردارند و یا کسانی که به وضوح منافع اقتصادیشان انگیزه اصلی‌شان را تشکیل می‌دهد؟ هنوز هم به‌نظرتان دریافت مشاوره فایده‌ای ندارد؟مشاوره تحصیلی پایه دوازدهم

این گروه با ایده ایجاد تمایز و کمک به تمامی دانش آموزان سراسر کشور برای رسیدن به اهدافشون شکل گرفت

Power and implementation by:soroush sahabi moghadam

مشاوره تحصیلی پایه دوازدهم
مشاوره تحصیلی پایه دوازدهم
0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *