مشاور تحصیلی پایه یازدهم

 
helpkade
مشاور تحصیلی پایه یازدهم
مشاور تحصیلی پایه یازدهم

سرزمین تیزهوش‌ها

مرجع آموزشی همه‌ی دانش آموزان باهوش سرزمینمان، ایران

برنامه ریزی و ثبت نام در کنکور 1400

دوره های آموزشی آنلاین نکته و تست کنکور

در «کلوپ یازدهمی های تیزلند»، خط به خط کتاب درسی را رمزگشایی می کنیم، توانمندی های خود را افزایش می دهیم و تکنیک های یادگیری را آموزش می بینیم.
مشاور تحصیلی پایه یازدهم


در شبکه های اجتماعی دنبالمان کنید:

کلیه حقوق این سایت متعلق به تیزلند می باشد. Copyright © 2015 – 2020 tizland.ir

طراحی قالب سایت : مبناتک هیوا

سرزمین تیزهوش‌ها

مرجع آموزشی همه‌ی دانش آموزان باهوش سرزمینمان، ایران

برنامه ریزی و ثبت نام در کنکور 1400

دوره های آموزشی آنلاین نکته و تست کنکور

برنامه ریزی درسی پایه یازدهم برنامه پیشنهاد آقای ادیب قیصری، از مشاوران مدارس مشهور تهران، به دانش آموزان پایه یازدهم رشته انسانی برای (24 الی 28 اسفند) است.
مشاور تحصیلی پایه یازدهم

برنامه ریزی درسی پایه یازدهم برنامه پیشنهاد آقای ادیب قیصری، از مشاوران مدارس مشهور تهران، به دانش آموزان پایه یازدهم رشته تجربی برای (24 الی 28اسفند) است.

برنامه ریزی درسی پایه یازدهم برنامه پیشنهاد آقای ادیب قیصری، از مشاوران مدارس مشهور تهران، به دانش آموزان پایه یازدهم رشته ریاضی برای (24 الی 28 اسفند) است.

برنامه ریزی درسی پایه یازدهم برنامه پیشنهاد آقای ادیب قیصری، از مشاوران مدارس مشهور تهران، به دانش آموزان پایه یازدهم رشته انسانی برای (17 الی 23 اسفند) است.

برنامه ریزی درسی پایه یازدهم برنامه پیشنهاد آقای ادیب قیصری، از مشاوران مدارس مشهور تهران، به دانش آموزان پایه یازدهم رشته تجربی برای (17 الی 23 اسفند) است.

برنامه ریزی درسی پایه یازدهم برنامه پیشنهاد آقای ادیب قیصری، از مشاوران مدارس مشهور تهران، به دانش آموزان پایه یازدهم رشته ریاضی برای (17 الی 23 اسفند) است.

برنامه ریزی درسی پایه یازدهم برنامه پیشنهاد آقای ادیب قیصری، از مشاوران مدارس مشهور تهران، به دانش آموزان پایه یازدهم رشته انسانی برای (10 الی 16 اسفند) است.

برنامه ریزی درسی پایه یازدهم برنامه پیشنهاد آقای ادیب قیصری، از مشاوران مدارس مشهور تهران، به دانش آموزان پایه یازدهم رشته تجربی برای (10 الی 16 اسفند) است.

برنامه ریزی درسی پایه یازدهم برنامه پیشنهاد آقای ادیب قیصری، از مشاوران مدارس مشهور تهران، به دانش آموزان پایه یازدهم رشته ریاضی برای (10 الی 16 اسفند) است.

برنامه ریزی درسی پایه یازدهم برنامه پیشنهاد آقای ادیب قیصری، از مشاوران مدارس مشهور تهران، به دانش آموزان پایه یازدهم رشته انسانی برای (3 الی 9 اسفند) است.


در شبکه های اجتماعی دنبالمان کنید:

کلیه حقوق این سایت متعلق به تیزلند می باشد. Copyright © 2015 – 2020 tizland.ir

طراحی قالب سایت : مبناتک هیوا

پیشرفت تحصیلی

دپارتمان مشاوره تحصیلی بارسا به عنوان یکی از قدیمی ترین و بهترین موسسات مشاوره کنکور در ایران می باشد که هدفش رشد و پیشرفت تحصیلی دانش آموزان و داوطلبان کنکور است. یکی از مهم ترین نیازهای دانش آموزان برای مشاوره تحصیلی رایگان که ما سعی کرده ایم در این صفحه به آن پاسخ دهیم، سوالات پرتکرار و متداولی است که دانش آموزان می پرسند. سوالاتی مانند انتخاب بهترین منابع کنکور، راه های افزایش تمرکز، افزایش سرعت مطالعاتی، روش مطالعه رتبه های برتر کنکور، روش مطالعه هر درس برای امتحانات و کنکور سراسری، بررسی دفترچه های کنکور، ضرایب دروس و… معمولا دانش آموزان تعداد بسیار زیادی از این سوالات را از مشاور تحصیلی خود می پرسند.

ما نیز تصمیم گرفتیم برای کمک به شما عزیزان و راهنمایی شما، در قسمت مشاوره رایگان درسی به ۵۰ پرسش مهم تر به صورت رایگان پاسخ دهیم. مقالاتی که در دپارتمان مشاوره تحصیلی بارسا تالیف و تهیه شده اند، حاصل کار روانشناسان و مشاوران کنکور این مجموعه می باشد و برای نگارش و ویرایش آن ها هزینه های زیادی صورت گرفته تا از کیفیت بالایی برخوردار باشند. با این حال شما می توانید به صورت رایگان از این مقالات مشاوره ای و روانشناسی برای پیشرفت درسی و رشد شخصیتی خود استفاده کنید. خدمات مشاوره تحصیلی رایگان بارسا برای رشته تجربی و ریاضی و انسانی می باشد. این مقالات مشاوره درسی رایگان برای پایه نهم تا دوازدهم قابل استفاده و مفید می باشد.

معمولا اولین سوالی که برای یه دانش آموز کنکوری پیش میاد اینه که از چه کتاب های کمک درسی برای شروع مطالعه برای کنکور استفاده کنه. تنوع زیاد کتاب های کمک درسی در بازار هم باعث میشه انتخاب برای دانش آموزان سخت تر بشه. ما در اینجا به کمک مشاوران دپارتمان مشاوره تحصیلی بارسا مجموعه ای از بهترین منابع کنکور رو برای درس های عمومی و اختصاصی رشته های ریاضی و تجربی برای شما دانش آموزان عزیز تهیه کردیم تا بتونید انتخاب های بهتر و دقیق تری داشته باشید.

استفاده از منابع کمک آموزشی مناسب، از عوامل بسیار مهم موفقیت در کنکور سراسریه که باید به درستی و با نظر مشاوران و دبیران متخصص انتخاب بشه. در این مقاله قصد داریم به معرفی بهترین منابع دروس عمومی کنکور رشته های انسانی و ریاضی و تجربی ( ادبیات فارسی – عربی – دین و زندگی – زبان انگلیسی ) بپردازیم. کتاب های تست معرفی شده در این مقاله، بر اساس نظر بهترین مشاوران تحصیلی موسسه آموزشی بارسا می باشد. در برخی موارد منابع کنکور نظام جدید و نظام قدیم رو به صورت مجزا معرفی کرده ایم تا داوطلبان کنکور نطام قدیم هم بتونند از مناسب ترین کتاب های تست استفاده کنند. مقاله بهترین منابع دروس عمومی رو بخونید تا این منابع خوب رو برای شروع مطالعه در اختیار داشته باشید.مشاور تحصیلی پایه یازدهم

تو این مقاله هم قصد داریم به معرفی بهترین منابع و کتاب تست های کنکور برای دروس اختصاصی رشته های ریاضی و فیزیک بپردازیم. البته منابع کنکور انسانی رو هم به زودی در یک مقاله دیگه به طور مفصل بررسی می کنیم. کتاب ها و منابع کنکور معرفی شده در این مقاله، بر اساس نظر بهترین مشاوران تحصیلی بارسا می باشد. در ادامه به بررسی بهترین کتاب تست های دروس فیزیک و شیمی و ریاضی و حسابان برای رشته های ریاضی و تجربی می پردازیم. در برخی موارد منابع کنکور نظام جدید و نظام قدیم رو به صورت مجزا معرفی کرده ایم تا داوطلبان کنکور نطام قدیم هم بتونند از مناسب ترین کتاب های کمک آموزشی استفاده کنند. مقاله بهترین منابع کنکور رو بخونید تا با این منابع بیشتر آشنا بشید.

درس هندسه همیشه یکی از نقاط ضعف بچه های رشته ریاضی بوده. در ابتدا باید بدونیم یه دنیا تفاوت بین هندسه سال دوازدهم و هندسه پایه هست. هم منابع اون ها باهم فرق داره و هم روش مطالعه شون. هندسه دوازدهم خیلی بیشتر نزدیک به ریاضیات هست و دانش آموزان بیشتر با معادلات درگیر میشن و هرچقدر در تشکیل و حل معادلات بهتر باشید، در هندسه دوازدهم ماهرتر خواهید بود. البته تفاوتی که هندسه دوازدهم با ریاضی داره اینه که باید بیشتر از ریاضی مرور بشه. اما در مورد منابع هندسه پایه کنکور باید بگم که این درس بیشتر مبتنی بر قضایا و قدرت تصویر سازی هست و دانش آموزان یا این قضایا رو حفظ می کنند و یا اینکه سعی می کنند خط به خط اون ها رو بفهمند. برای اینکه با بهترین منابع هندسه پایه، هندسه دوازدهم و ریاضیات گسسته آشنا بشید مقاله یهترین منابع هندسه و گسسته کنکور رو بخونید.

درس زیست شناسی کنکور جزء دروسیه که قسمت اصلی یادگیری اون سر کلاس و به وسیله تدریس معلم انجام میشه. بنابراین باید تو کلاس درس زیست شناسی حضوری فعال و آگاه داشته باشید. از طرفی مطالعه دقیق و خط به خط کتاب درسی زیست شناسی بسیار مهم بوده و قبل از مراجعه به کتاب های تست و کمک درسی، لازمه کتاب درسی زیست رو به طور کامل و مفهومی بررسی کنید. در مرحله بعد، تهیه یه کتاب تست خوب برای یادگیری بهتر این درس، تسلط بهتر بر مفاهیم درسی و تست زنی بهتر پیشنهاد میشه. ما تو مقاله بهترین منابع زیست کنکور به شما بهترین منابع زیست کنکور رو معرفی کرده ایم.

در قدم بعدی خدمات مشاوره تحصیلی رایگان و پاسخ به سوالات پرتکرار دانش آموزان، به بررسی دقیق و درس به درس دفترچه های کنکور پرداخته ایم. شما به عنوان یک دانش آموز کنکوری چقدر با دروس دفترچه کنکور، مدت زمان هر درس، تعداد سوالات مطرح شده از مباحث هر درس و ضرایب دروس در هر زیرگروه رشته خودتون آشنا هستید؟ آیا می دونید از کدوم مباحث سوالات بیشتری طرح در کنکور طرح میشه؟ یا برعکس، کدوم مباحث اهمیت کمتری دارند؟ آیا ضرایب دقیق هر درس رو در هر کدوم از زیرگروه های رشته خودتون می دونید؟ اصلا با زیرگروه های رشته های ریاضی و تجربی و انسانی آشنایی دارید؟ معمولا برای ارائه همین اطلاعات ساده، خیلی از مشاوران کنکور هزینه زیادی رو دریافت می کنند. ولی ما آگاهی از این اطلاعات رو حق هر دانش آموزی می دونیم و اون رو جزء مشاوره تحصیلی رایگان قرار دادیم. هرچند بررسی دقیق دفترچه کنکور سال های قبل زمان زیادی رو از مشاوران ما گرفت و این اطلاعات ساده به دست نیومده؛ اما امیدواریم برای شما مثمر ثمر واقع بشه. اگه کنکور سراسری رو به یه مسابقه تشبیه کنیم، شما هرچقدر اطلاعات بیشتری درباره نحوه برگزاری و جزئیات این مسابقه داشته باشید، احتمال موفقیتتون بیشتر خواهد شد.

رشته علوم انسانی یکی از سه رشته مهم در کنکور سراسری محسوب میشه که هر ساله بخش عظیمی از دانش آموزان، این رشته رو برای ادامه تحصیل دبیرستان و دوره های آکادمیک انتخاب می کنند. تحصیل در رشته های مهم و حساس که با محوریت انسان در جامعه وجود دارند (مثل حقوق، علوم قضایی، روانشناسی، حسابداری مالی، مدیریت و …) با ورود به رشته انسانی و پذیرش از طریق کنکور انسانی میسر میشه. بنابراین توجه به این رشته مهم از اهمیت بسیاری برخورداره و شما باید برای کسب بهترین نتیجه در کنکور انسانی ۱۴۰۰ و تحصیل در رشته های مورد علاقه و دلخواهتون تلاش زیادی داشته باشید. تو مقاله کنکور انسانی به بررسی کامل و ۰ تا ۱۰۰ دفترچه کنکور رشته انسانی پرداخته ایم.

رشته تجربی پرطرفدارترین رشته تحصیلی در دوره متوسطه دوم هست که درباره علوم تجربی و طبیعت بحث می کنه. داوطلبان این رشته باید نسبت به دروس زیست شناسی و شیمی و زمین شناسی (نه در همه زیرگروه ها) علاقه بالایی داشته باشند؛ همچنین در سایر دروس مثل ریاضی هم باید وضعیت خوبی داشته باشند تا بتونند تو کنکور تجربی ۱۴۰۰ رتبه خوبی کسب کنند و در رشته مورد علاقه شون قبول بشن. سه رشته پرطرفدار کنکور تجربی عبارتند از: پزشکی، دندانپزشکی و داروسازی. مقاله کنکور تجربی رو بخونید تا با ۰ تا ۱۰۰ دفترچه کنکور رشته تجربی بهتر و دقیق تر آشنا بشید.

بیشتر دانش آموزانی که در رشته ریاضی و فیزیک تحصیل می کنند با علاقه به رشته های مهندسی مانند مهندسی برق، مهندسی مکانیک، مهندسی کامپیوتر، مهندسی عمران، مهندسی معماری و مهندسی صنایع و مهندسی شیمی وارد این رشته شده و قصد شرکت در کنکور ریاضی رو دارند. هدفی که برای دستیابی به اون، به برنامه ریزی دقیق، مشورت با مشاوران تحصیلی برجسته و متجرب، استفاده از بهترین منابع کنکور 1400 و البته سخت کوشی و تلاش فراوان نیازه. تو مقاله کنکور ریاضی از ۰ تا ۱۰۰ دفترچه کنکور ریاضی و وضعیت داوطلبان رشته ریاضی در کنکور سراسری رو بررسی کردیم و به صورت رایگان در اختیار شما عزیزان قرار دادیم.

بخش بعدی مشاوره تحصیلی رایگان بارسا مربوط میشه به روش مطالعه حرفه ای ها. همه ما به دنبال بهترین روش ها برای مطالعه و مرور دروس و تست زنی هستیم تا با بالاترین مهارت ممکن سرجلسه کنکور حاضر بشیم. اما چطور میشه مثل حرفه ای ها و رتبه های برتر این عادت ها رو در خودمون ایجاد کنیم؟ از کجا بدونیم کدوم یکی از این عادات درست هستند؟ تو این قسمت از مشاوره تحصیلی رایگان به شما در یادگیری عادت های مطالعه موثر، روش SQ3R، منحنی یادگیری ابینگهاوس و… کمک خواهیم کرد. ما به کمک مشاوران حرفه ای بارسا مجموعه ای از مقالاتی که به شما در یافتن عادت های درست مطالعاتی و پیاده کردن اون ها کمک می کنه، جمع آوری کردیم تا بتونید بهترین کیفیت مطالعاتی رو تجربه کنید. در واقع با خوندن این مقالات، انگار یک مشاور تحصیلی رایگان کنار شماست و به شما در یادگیری روش های مطالعه حرفه ای کمک می کنه.

تحقیقات نشون داده تغییر دادن روش ها و ابزارهای آموزشی می تونه سطح یادآوری اطلاعات و حافظه شما رو تا حد زیادی ارتقا بده و مهارت یادگیری تون رو بیشتر کنه. هرم یادگیری نشون میده که اکثر دانش آموزان فقط ۱۰ درصد از اونچه که از کتاب های درسی می خونند رو به خاطر میارن؛ اما می تونند تقریبا ۹۰ درصد از چیزی که از طریق آموزش به دیگران یاد می گیرند رو حفظ می کنند. مقاله هرم یادگیری رو بخونید تا بفهمید کدام روش یادگیری موثرتر هست و باعث پیشرفت بیشتر شما در دروس میشه.

مهم ترین نکته برای تبدیل شدن به یک دانش آموز موثر اینه که یاد بگیریم چطور مطالعه دقیق تر و با هوش تری داشته باشیم. آشنایی با عادت های مطالعه درست باعث پیشرفت روز به روز شما در تحصیلاتتون میشه. اکثر قریب به اتفاق دانش آموزان موفق، موفقیت خودشون رو با استفاده از عادت های مطالعه موثر به دست مییارن. در مقاله عادت های مطالعه موثر به بررسی ۱۰ مورد از این عادات می پردازیم. این مقاله از سایت معتبر Education Corner هست؛ اما ترجمه رایگان این مقاله رو در اختیار شما قرار دادیم تا تو روند مشاوره تحصیلی کنکور شما موثر باشه.

دلسرد نشید، دست نکشید و فقط تلاش کنید تا هر یک از این ۱۰ روش مطالعه موثر رو خوب انجام بدید. اون وقته که پیشرفت خودتون رو می بینید؛ نمره های شما افزایش پیدا می کنه، دانش شما بیشتر میشه و از همه مهم تر، توانایی شما در جذب و یادگیری اطلاعات ارتقا پیدا می کنه.

روش مطالعه صحیح برای کنکور با درس خوندن برای یک امتحان معمولی کمی متفاوته. مطالعه حجم زیادی از درس‌ها و اطلاعات برای آزمونی که چند ساعت طول می کشه، تمرکز و انرژی بیشتری نیاز داره که اگه اصول و روش صحیح اون رو به کار نگیرید، ممکنه در طول مسیر با مشکلات مختلفی مواجه بشید. اما جای نگرانی نیست؛ با خدمات مشاور رایگان تحصیلی بارسا، به شما کمک می کنیم با روش مطالعه صحیح برای کنکور آشنا بشید و در مسیر آماده شدن برای کنکور به بهترین روش ممکن عمل کنید و به نتایج دلخواهتون برسید.

برای موفقیت در کنکور باید

روش های مطالعه صحیح رو یاد بگیرید و از تکنیک های مطالعاتی استفاده کنید.

برنامه ریزی ماهیانه، هفتگی و روزانه داشته باشید و به صورت منظم مطالعه کنید.مشاور تحصیلی پایه یازدهم

عادت های غذایی، خواب و برنامه ورزشتون رو بهبود ببخشید.

در مقاله روش مطالعه صحیح برای کنکور به بررسی دقیق تر این عوامل می پردازیم.

درس خوندن و آماده شدن برای کنکور و امتحانات نیازمند استفاده از اصولی ترین روش مطالعه هست. روش SQ3R که بهترین و اصولی ترین روش مطالعه شناخته شده در حال حاضره، شامل ۵ مرحله ست که فراگیری و اجرای اون، قدرت یادگیری دانش آموزان کنکوری رو افزایش داده و یکی از روش های ضروری برای موفقیت داوطلبان کنکور به شمار میره. مقاله اصولی ترین روش مطالعه ( روش SQ3R ) رو بخوانید تا بتونید به کمک  روش SQ3R مثل یک حرفه ای برای کنکور درس بخونید.

یکی از راه های بسیار موثر برای به خاطر سپردن مطالب و یادگیری بهتر، یادداشت برداری و خلاصه نویسی از مطالب هست. بدون یادداشت برداری مطالبی که می خونیم رو زودتر از یاد می بریم. البته یادداشت برداری برای ما کارکردهای دیگه ای هم داره. مثلا به ما کمک می کنه تا مطالبی رو که یاد گرفته ایم، دسته بندی و سامان دهی کنیم. اگه مطالبی که خوندیم شامل تصویر یا نمودار باشه، با استفاده از روش خلاصه نویسی می تونیم نکاتی که در اون تصویر یا نمودار وجود داره رو برای خودمون بنویسیم و داشته باشیم. نوشتن خلاصه اطلاعاتی که در کلاس و کتاب ها مطرح می شه، مرور دروس رو برای ما راحت تر می کنه. یادداشت برداری اگه به درستی انجام بشه، می تونه میزان یادگیری ما رو بیشتر کنه. اما در یادداشت برداری هم نکاتی وجود داره که می تونه به ما برای انجام درست این کار کمک کنه. تو مقاله روش خلاصه نویسی برای کنکور نکاتی رو درباره این دو تکنیک مهم (یادداشت برداری و خلاصه نویسی) به شما خواهیم آموخت.

سیستم آموزش ما در نهایت به کنکور می رسه و برای موفقیت در کنکور نیاز به تسلط کامل در تست زنی داریم. روش های مختلف و زیادی در مورد تست زنی گفته میشه. از مهندسی معکوس در تست ها تا نکات عجیب و غریبی که زیر 10 ثانیه می تونید تست بزنید!! از تمام این بازار گرمی ها که بگذریم، تست زدن اصولی قوانین و قواعد خودش رو داره و فقط با تمرین و تکرار می تونید به تسلط زیادی در تست زنی برسید. در مجموع دو نوع تست زنی در منزل داریم: تست آموزشی و تست آزمونی. مقاله تکنیک های تست زنی رو بخونید تا با تفاوت تست های آموزشی و آزمونی و راهکارهای درست تست زدن در هر روش آشنا بشید.

بسیاری از دانش آموزان در زمان مطالعه دروس مدرسه با مشکل بزرگی به اسم فراموشی رو به رو میشن. شما می دونید فراموشی برای چی پیش میاد؟ فرآیند فراموشی مطالب به دلیل عدم مرور و عدم تثبیت مفاهیم و اطلاعات دریافتی اتفاق میفته. معمولا خیلی از دانش آموزان بعد از امتحان میگن “همه روز رو درس خوندم. اما نمره ای که از اون درس گرفتم با زمانی که برای مطالعه اون درس صرف کردم اصلا شبیه نیست.” در این صورت آشنایی با مفهوم منحنی یادگیری ابینگهاوس کمک زیادی به شما می کنه. تو این مقاله از مجموعه آموزش های مشاوره تحصیلی رایگان بارسا، ما طبق این منحنی، زمان بندی های صحیح برای مرور دروس رو به صورت رایگان به شما آموزش می دیم. پس لازمه مقاله بهترین روش مرور دروس رو تا انتها بخونید.

در مقاله های قبلی از آموزش های رایگان به بررسی روش های درست و اصولی مطالعه، مرور درس و تکنیک های تست زنی پرداختیم. اما یکی دیگه از سوالات پرتکرار دانش آموزان و داوطلبان کنکور از مشاوران تحصیلی اینه که پیاده سازی این روش ها در هرکدوم از درس ها (مثلا فیزیک یا شیمی) به چه صورته؟ آیا مطالعه دروس عمومی و اختصاصی با هم متفاوته یا نه؟ در ادامه، مقاله هایی رو براتون آوردیم که روش مطالعه هر درس رو به صورت حرفه ای و البته رایگان براتون توضیح دادیم.

یکی از اولین سوالاتی که دانش آموزان قبل از شروع مطالعه ریاضی باهاش مواجه هستند اینه که چجوری باید ریاضی رو بخونند تا نتیجه خوبی در کنکور یا امتحانات مدرسه بگیرند؟ این مقاله یکی از کامل ترین مقالات موجود درخصوص روش مطالعه ریاضی هست که با خوندنش می تونید فرآیند اصولی مطالعه و تست زنی ریاضی رو برای همیشه یاد بگیرید. این مقاله ویژه دانش آموزان کنکوری و پایه رشته ریاضی و تجربی و برای مشاوره رایگان رشته تجربی و ریاضی هست. پس اگه می خواید نتیجه خوبی در درس ریاضی بگیرید، مقاله چگونه ریاضی بخوانیم رو تا انتها بخونید. اینجا یاد می گیریم که چگونه به یادگیری کاملی از ریاضی برسیم. فقط باید گام ها رو به همون ترتیبی که گفته شده انجام بدید. این رو هم بگم که اگه تا الآن با درس ریاضی مشکل داشتید و فکر می کنید که پایه ریاضی خوبی ندارید، هیچ جای نگرانی نیست. فقط کافیه مقدار کار بیشتری برای جبران ریاضی انجام بدید که در ادامه به اون اشاره خواهم کرد.

کتاب شیمی دوره دوم متوسطه به علت حجم کمی که داره، بعضی از دانش آموزان رو به اشتباه می اندازه و حجم کم کتاب باعث میشه پیش خودشون فکر کنند که نیازی نیست وقت زیادی رو صرف این درس کنند. اما این دسته از دانش آموزان عزیز کاملا اشتباه فکر می کنند و اصلا اینطور نیست. همونطور که خودتون می دونید، درس شیمی درسیه که از دو بخش حفظی و مفهومی تشکیل شده. بخش حفظی بیشتر متن کتاب رو شامل میشه؛ خط به خط متن کتاب شیمی سرشار از مطالب مهمه که لازمه همه اون ها به طور کامل حفظ بشن. جدا از مطالب حفظی کتاب، یه سری از مطالب هستند که جنبه مفهومی دارند و نمیشه با حفظ کردن یادشون گرفت و باید ابتدا اون ها رو کامل فهمید. فهمیدن این مطالب هم نیاز به یه سری فرمول و قاعده خاص داره. ما هم تو دپارتمان مشاوره تحصیلی بارسا مقاله چگونه شیمی بخوانیم رو نوشتیم و به طور مفصل و دقیق درمورد اینکه هرکدوم این مباحث شیمی رو چجوری بخونیم، توضیح کاملی دادیم.

فیزیک هم مثل ریاضیات، درس دردسرساز کنکوری هاست. اما بچه ها راحت تر از ریاضیات باهاش کنار میان. درس فیزیک یکی از فلسفی ترین علوم پایه ست و مثل شیمی، با مفاهیم کاربردی سر و کار داره. مفاهیم درس فیزیک خیلی خیلی مهم هستند. چون تست زدن و تمرین کردن و حل مسائل فیزیک، قبل از یادگیری مفاهیمش هیچ ارزش و کاربردی نداره. چون شما وقتی اصل قضایای فیزیک رو به صورت تئوری ندونید، مسلما نمی تونید مسائل فیزیک کنکور رو درست حل کنید و یا تست بزنید. اما سوال اساسی که خیلی از دانش آموزان و کنکوری ها دارند اینه که چگونه فیزیک کنکور را بخوانیم ؟ پس تصمیم گرفتیم تو این قسمت از مشاوره تحصیلی رایگان رشته ریاضی و تجربی بهترین روش مطالعه فیزیک رو به شما آموزش بدیم تا بتونید از پس مسائل و تست های فیزیک کنکور بربیایید. پس اگه می خواید فرمول های فیزیک رو یاد بگیرید و تست های فیزیک رو قورت بدید، مقاله چگونه فیزیک بخوانیم رو تا انتها بخونید.

یه ژنرال آمریکایی می گفت: «اگه می خواید دنیا رو عوض کنید، تختتون رو مرتب کنید. چون مرتب کردن تخت، اولین کار هر روز شماست و اگه اون رو خوب انجام بدید، اولین کار روزتون رو خوب انجام دادید و برای انجام کارهای دیگه ای که تو روز دارید، اعتماد به نفس می گیرید.» اولین درس کنکور ادبیات هست و شما وقتی بتونید ادبیات رو به خوبی جواب بدید، با روحیه بهتری می تونید بقیه درس ها رو هم جواب بدید. اما سوالی که برای بچه های کنکوری ایجاد میشه اینه که چگونه ادبیات رو برای کنکور بخونیم؟ ما هم قصد داریم تو این مقاله اول ساختار کلی ادبیات کنکور رو بررسی کنیم، بعد روش مطالعه ادبیات کنکور رو به صورت مبحثی بهتون آموزش بدیم و در انتها بهترین منابع ادبیات کنکور رو معرفی کنیم. پس اگه می خواید تو درس ادبیات پیشرفت کنید و ادبیات کنکور رو با سربلندی پشت سر بذارید، مقاله چگونه ادبیات بخوانیم رو تا مطالعه کنید.

اکثر بچه ها فکر می کنند درس دین و زندگی ساده ترین درس کنکوره و همه با مطالعه کم هم می تونند این درس رو تو کنکور سراسری بالا بزنند. باید بهتون بگم میانگین درس دینی تو دو سال گذشته به ترتیب ۲۲/۸ و ۲۹/۵ درصد بوده. پس روش مطالعه دینی کنکور و آوردن درصد بالا توی این درس اونقدرها هم ساده نیست و اینجاست که این سوال برای بچه ها ایجاد میشه که چگونه دینی بخوانیم؟ اولین مسئله درمورد درس دین و زندگی اینه که ضریبش تو کنکور سراسری ۳ هست. پس نسبت به عربی و زبان اهمیت بیشتری داره و می تونه در تراز کل کمک خوبی به شما کنه. با خوندن مقاله چگونه دینی بخوانیم مهم ترین نکات برای یادگیری دینی و حفظ آیات و راهکار های ۱۰۰ زدن در دینی رو یاد می گیرید.

خیلی از خانواده ها به خواست خود بچه ها یا به صلاح دید خودشون، در سنین مختلف بچه هاشون رو به کلاس های خصوصی زبان فرستادند. تعدادی از این بچه ها با علاقه استقبال کردند و عده ای هم خیر و به هیچ صراتی مستقیم نبودند و اینجا خانواده ها مجبور شدند که وارد عمل بشن. بعضی از بزرگترها زورشون به بچه ها چربیده و باعث شده که بچه ها با زور و زحمت هم که شده به یه حد نصابی از دانش تو درس زبان برسند و حداقل باهاش غریبه نباشند. بعضی ها هم نخواستند که زورشون به بچه ها بچربه و یا با اجبار چیزی رو به بچه ها تحمیل کنند. ما سعی کردیم ابتدا تست های درس زبان انگلیسی رو تو کنکور سراسری بررسی کنیم و بعد روش هایی رو برای یادگیری و حفظ کردن لغات انگلیسی، و گرامر زبان کنکور برای شما شرح بدیم.  دو مقاله چگونه زبان را برای کنکور بخوانیم و چگونه لغات انگلیسی را حفظ کنیم؟ رو بخونید تا درباره فراگیری هرکدوم از این مهارت ها دقیق تر اطلاع پیدا کنید.

قسمت های زیادی از دروس عمومی و بخشی از درس های اختصاصی مثل شیمی، مطالبی حفظی هستند و گاهی برای ما دردسر ساز میشن. سوال اصلی اینه که ما چطور می تونیم دروس حفظی رو بخونیم تا در زمان امتحان و یا کنکور این مطالب از یادمون نره؟ آیا روشی اصولی و کاربردی برای مطالعه دروس حفظی وجود داره؟ در آخرین مقاله از این قسمت مشاوره تحصیلی رایگان بارسا، مقاله چگونه دروس حفظی را بخوانیم رو برای شما آوردیم تا در مورد انواع حافظه و نحوه عملکرد حافظه و راهکارهای مطالعه اصولی، بیشتر و بهتر بدونید.

متاسفانه استرس همراه دیرینه و همیشگی بعضی از دانش آموزان  بوده و هست. فرقی نمی کنه چقدر درس خونده باشیم، استرس همیشه در نزدیکی ماست. اگه ما دانش درست و کافی برای مواجهه با استرس رو نداشته باشیم، باعث میشه هم کیفیت درس خوندنمون بیاد پایین و هم نتایج خوبی نگیریم. مجموعه مقالاتی که در ادامه به بررسی اون ها می پردازیم، مانند سایر مقالات توسط بهترین مشاوران و روانشناسان بارسا تهیه شده و به صورت رایگان در اختیار شما قرار گرفته اند. در این قسمت از مشاوره تحصیلی رایگان بارسا، هدف ما اینه که به شما کمک کنیم استرس خودتون رو کنترل کنیم.

“از امتحان می ترسم، اضطراب دارم نمی تونم سر کلاس بشینم، از استرس نمی تونم درس بخونم” همه ما خیلی از این جملات رو شنیده ایم. حتی شاید بارها از اون ها استفاده کرده باشیم. ترس، اضطراب و استرس کلماتی هستند که در طول روز بارها و بارها از اون ها استفاده می کنیم. اما تا به حال به تفاوت اون ها فکر کردید؟ در مقاله تفاوت اضطراب و استرس و ترس درباره تفاوت های این سه مفهوم صحبت کردیم. آگاهی از تفاوت های ترس و اضطراب و استرس باعث میشه تو هر موقعیتی بدونید دقیقا با کدوم یکی مواجه هستید و بتونید شرایط رو بهتر مدیریت کنید.

شاید این اتفاق برای شما هم افتاده باشه که تا اسم امتحان میاد، ترس و استرس عجیبی احساس می کنید؛ قلبتون تند می زنه، صورتتون سرخ میشه، کف دستتون عرق می کنه و تمام نشونه های استرس رو تجربه می کنید. یا اینکه زمانی که سر جلسه امتحان هستید، جواب سوال ها رو بلدید، اما نمی تونید پاسخ سوالات رو روی برگه امتحان بنویسید. یا مثلا سر جلسه امتحان احساس بی قراری شدید، دلهره و ناتوانی دارید. با اینکه تمام مطالب درسی رو خوندید، اما عملکرد خوبی سر جلسه امتحان و آزمون ندارید. در مقاله چرا موقع امتحان استرس داریم؟ دلیل ایجاد استرس و راه های کاهش اون رو براتون شرح دادیم.

موضوع استرس و تاثیر اون بر یادگیری دانش آموزان شاید مشکل خیلی از خونواده ها باشه. دانش آموزانی که هنگامی که سر کلاس درس هستند، احساس نگرانی و بی قراری زیادی دارند و این باعث میشه نتونند خوب به صحبت های معلمشون گوش بدن و مطالب درسی رو یاد بگیرند. یکی از دلایل این مسئله استرس هست که در مقاله تاثیر استرس بر یادگیری به این موضوع پرداخته ایم.

استرس امتحان نوعی از اضطراب هست که فرد نسبت به توانایی هاش دچار تردید میشه و توان یادآوری موارد درسی رو نداره. دانش آموزی که دچار استرس امتحانه، به منزله فردی هست که مباحث درسی رو می دونه؛ اما شدت استرس اون قدر بالاست که دانش آموز توان پاسخگویی به سوالات رو نداره. استرس امتحان می تونه دلایل مختلفی داشته باشه. مثل سختگیری والدین و توقعات بالای اون ها، عدم اعتماد به نفس، تفکر منفی نسبت به خود، رقابت ناسالم، عدم تمرکز والدین مضطرب و برخی از ویژگی های شخصیتی دانش آموزان مثل کمال گرایی ، اهمال کاری و… مقاله راه های کاهش استرس امتحان رو بخونید تا با تاثیر ویژگی های شخصیتی کمال گرایی و اهمال کاری بر استرس امتحان و راهکار های کاهش استرس امتحان بیشتر و بهتر آشنا بشید. خب، مقالات مربوط به استرس در مشاوره درسی رایگان هم اینجا تموم میشه. تو قسمت بعدی به روش مطالعه رتبه های برتر کنکور می پردازیم.

از طرفی، قبل از مراجعه به مشاور تحصیلی کنکور ، دانش آموز باید اطلاعات کافی درباره رشته تحصیلی خود و نحوه برگزاری آزمون های آزمایشی مختلف داشته باشد و با دفترچه آزمون رشته خود ( ریاضی – تجربی – انسانی ) در حد مختصری آشنا شده باشد. بیشتر اوقات استرس ها و نگرانی های ما درباره یک موضوع درسی یا غیر درسی، به دلیل نداشتن اطلاعات کافی درباره آن موضوع است. برای دستیابی به اطلاعات درست و موثق، نیازمند منابع اطلاعاتی معتبری هستیم که توسط افراد متخصص در آن حوزه گردآوری شده باشد. 

به همین خاطر دپارتمان مشاوره تحصیلی بارسا، مجموعه محتواهایی در قالب مقاله که شامل بانک اطلاعاتی کاملی از سوالات دانش آموزان در سال کنکور و شروع برای درس خواندن برای این آزمون مهم است، جمع آوری کرده است. این مقالات توسط بهترین مشاوران بارسا تهیه گردیده است که حاصل سال ها فعالیت حرفه ای در زمینه مشاوره تحصیلی کنکور می باشد. با خواندن این مقالات شما دید شفاف تری نسبت به این دوران سرنوشت ساز خواهید داشت و می توانید خیلی از مشکلاتتان را به تنهایی حل کنید.

برای دریافت اطلاعات بیشتر و رزرو مشاوره تحصیلی بارسا، کافیه فرم زیر رو پر کنید.

مهدی دارابی: من با مشاوره تحصیلی بارسا رتبه ۴۶ کنکور شدم. برای استفاده از خدمات مشاوره کنکور بارسا عدد ۶ رو به ۳۰۰۰۹۰۹۰۳۰ بفرستید.مشاهده

پربازدیدترین‌های پیشرفت در زندگی و کار:

آخرین ویدیو ها

دوره غیرحضوری افزایش عزت نفس

آخرین مقالات

پادکست های علی میرصادقی

دوره غیرحضوری سی روز تا پیروزی

پربازدیدترین های تحصیلی :

بهترین منابع کنکور

مشاوره تحصیلی به سبک علی میرصادقی

معرفی رشته های دانشگاهی

تکنیک های تست زنی

دبیرستان های بارسا

سال یازدهم یکی از مهم ترین سال ها برای شما کنکوریهای عزیز است دلایل بسیاری برای اثبات این صحبت داریم پس ادامه مطلب را از دست ندهید

تنها ۱۰ درصد از رقبای شما از هم اکنون به فکر کنکور هستند تعداد بسیار کمی از کنکوری ها از سال یازدهم به فکری کنکور هستند پس اگر شما جزء آن ده درصد باشید می توانید تا حدود زیادی نقایص پایه ای خود را جبران کنید و کار خود را برای سال بعد که سال سرنوشت ساز شما است کمتر کنید پس توصیه ما به شما یازدهمی های عزیز این است که حالا که دوستانتان به به فکر نیستند شما به فکر باشید و از آنها جلو بزنید.

همانطور که می دانید در سال یازدهم تاکید معلمان و اکثر دانش آموزان و برای حل سوالات تشریحی است پس شما سعی کنید مثل بقیه نباشید و در روز ساعاتی را به تمرین های تستی خود اختصاص دهید این کار باعث می شود از همین الان بتوانید سرعت خود را در آزمون های تستی بالا ببرید و به درس ها تسلط بیشتری پیدا کنید و بتوانید آن‌ها را از راه های میانبر حل کنید

در تابستان یازدهم می‌توانید دروسی که از سال دهم در آنها ضعف داشته اید را بهتر یاد بگیرید با این روش درس خواندن شما وقتی به پایه دوازدهم می‌رسید هیچگونه مشکلی از دو پایه قبل نخواهید داشت و سال آخر را بیشتر روی دروس دوازدهم متمرکز می‌شوید که میزان تست بیشتری نیز دارد و وقت شما به رفع اشکال از دو پایه قبل نمی‌گذرد .می‌دانیم که تابستان زمان تفریح و استراحت همه دانش‌آموزان است و بالطبع درس خواندن در این زمان بسیار سخت است اما یادتان باشد هدفتان چقدر بزرگ است و برای رسیدن به آن باید از خیلی چیزها بگذرید مانند ضرب المثل معروف که می گوید. هر که طاووس خواهد جور هندوستان کشد پس بدانید اگر از امروز شروع کنید  یک قدم از رقیبانتان جلوتر هستید

در سال دوازدهم شما فرصت بسیار کمی برای درس خواندن دارید چون هم باید به مدرسه بروید هم امتحان نهایی را در پیش دارید و هم این که باید برای کنکور آمادگی پیدا کنید با این اوصاف شما زمان کافی برای خواندن سه سال درس را در یک سال ندارید پس بهتر است زودتر شروع کنید و  پایه یازدهم فرصت خوبی برای شماست. اگر از اکثر کسانی که یک سال پشت کنکور ماندند و نتیجه گرفته‌اند سوال کنید می گویند که اگر یک سال بیشتر درس می‌خواندند یعنی در سال یازدهم نیاز نبود پشت کنکوری شوندمشاور تحصیلی پایه یازدهم

پس اکثر آدم هایی که در کنکور موفق شده اند دو سال درس ‌خوانند و برای شما بهترین زمان سال یازدهم و دوازدهم است.

حالا که به اهمیت سال یازدهم پی بردید چند راهکار برای بالا بردن کیفیت و نحوه درس خواندن به شما ارائه میدهیم.

اولین قدم شما این است که بدانید در چه درسی بهتر هستید و در چه درسی ضعف دارید این را از میزان علاقه خود به دروس و یا نمراتی که در طی این مدت گرفته اید میتوانید بفهمید در ضمن فراموش نکنید اگر در درسی قوی هستید این به آن معنا نیست که دیگر نیاز ندارید آن درس را بخوانید اتفاقاً برعکس اکثر کسانی که بعد از پیدا کردن نقاط قوت آن را رها کرده اند بعد از چند ماه متوجه شدند که دیگران درس نقطه قوت شان نیست و نکات را فراموش کرده‌اند و دیگر در تست زنی موفق نیستند پیشنهاد ما به شما این است که اول به نقاط ضعف خود بپردازید و سعی کنید آن ها را بیشتر مورد بررسی قرار دهید و ساعت های زیادی را به مطالعه آن دروس بپردازید و بعد از آن میتوانید وقت باقیمانده خود را به مرور درس هایی که در آن تبحر دارید اختصاص دهید.

برای هفته به هفته خود برنامه بریزید می توانید این کار را جمعه ها انجام دهید و دانش آموزان یازدهمی با توجه به حجم دروس امتحانات زمان خالی زیادی دارند که شما می توانید این زمانها را شناسایی کرده و برای آنها برنامه‌ریزی کنید که این برنامه نباید زیاد سنگین باشد چون شما یک دانش‌آموز یازدهمی هستید و هنوز یک سال دیگر هم باید درس بخوانید از برنامه تان را جوری نریزید که شما را خسته و دلسرد از ادامه راه کند

تجربه ثابت کرده که دانش‌آموزانی بودند که در دروس اختصاصی قوی نبودند اما با بالا بردن درصد عمومی هایشان توانستند این ضعف را تا حدود زیادی جبران کنند شاید بگویید دروس عمومی فرار هستند و زود از ذهن شما بیرون می روند اما این اشتباه است زیرا با خواندن مطالب شما آنها را به حافظه دراز مدت خود می برید و بعد از آن بعدها با یک مرور ساده
موارد را به خاطر می آورید و می توانید با وقت کم تر به بازدهی بسیار بالاتری برسید روش دیگری که برای درس خواندن می توانیم به شما پیشنهاد کنیم درس خواندن به ترتیب ضرایب دروس است یعنی اولویت خود را به دروسی اختصاص دهید که دارای ضریب بالاتری در آزمون کنکور هستند که در رشته تجربی می‌توان به زیست شناسی و شیمی و در رشته ریاضی به فیزیک و ریاضی اشاره کرد در آخر می خواهیم دوباره تکرار کنیم که از دست دادن سال یازدهم برای شما به معنای از دست دادن یک زمان بسیار طلایی برای یادگیری و سبک تر کردن فشار دروس سال دوازدهم و فاصله گرفتن از رقبا است پس اگر به دنبال

یک صندلی خوب در دانشگاه های دولتی هستید یا میخواهید خانم یا آقای دکتر یا مهندس شوید از امروز شروع کنید و یازدهم را جدی بگیرید.

سلام من دانش پایه یازدهم هستم میخاستم یه برنامه برای شروع یازدهم داشته باشم که بتونم همزمان هر دو پایه هم دهم و هم یازدهمو باهم بخونم

سلام خسته نباشید من یه برنامه عالی می خواستم سال یازدهم هستم

سلام، من میخوام برم دوازدهم. دارم شیمی و ریاضی و زبان دوازدهمو در تابستان امسال کلاس میرم که در تابستان تمومشون کنم و همزمان دهم و یازدهمو دارم میخونم.آیا کارم درسته یا اینکه فقط دهم ویازدهمو مرور کنم؟ چون بعضیا میگن بعدا دوازدهمو میخونی و الان دهم و یازدهمو بخون

سلام من یازدهمم
خیلی سردرگم شدم نمیدونم اول یازدهم بخونم یا دهم تو این تابستون لطفا یه راهنمایی کنید که چکار کنم
ممنون میشم

برای این که راحت تر باشی اول دهم رو بخون چون بیشتر درس های دهم رو نفهمی نمیتونی یازدهم رو بفهمی البته این نظر منه بازم خودت ببین چطور راحتی

سلام خسته نباشید من سال یازدهم هستم و یه برنامه ریزی خوب میخواستم تا بتونم تو این فرصتی که باقی مونده دهم و یازدهم جمع کنم.

این برنامه برای درس خواستم

سلام ممنون بابت توضیح خوبی که دادین من امسال میرم پایه یازدهم تجربی و خوشبختانه از تابستون چهار درس اصلی پایه یازده رو کلاس رفتم و دارم تقویتش میکنم اما توی سال دهم خیلی کم کاری کردم و معدلم افت کرد فقط یه مشکل دارم اونم توی تست زدنه من توی تست خیلی ضعیفم میشه یه راه واسه من پیشنهاد کنین؟ ?

سلام..میتونم ازت راهنمایی بگیرم؟

سلام
من امسال میخوام برم یازدهم تجربی ولی درسال دهم بسیار کم کاری کردم
یک ماه بیشتر وقت ندارم ولی میخوام درس های عربی و زیست و فیزیک رو دوباره بخونم
اما هیچ گونه انگیزه ای ندارم
میشه منو از سردر گمی دربیارین و یه برنامه ریزی خوب بهم بگین؟

با سلام و عرض خسته نباشید .
من دانش آموز رشته ی تجربی پایه یازدهم هستم میخواستم بگم که من میخوام برای مطالعه کنکور شروع به درس خوندن کنم یعنی از ترم دوم ولی هیچ اطلاعاتی ندارم و نمیدونم چطوری برنامه ریزی کنم اول دهم رو بخونم یا یازدهم . هر روز چه درس هایی رو مطالعه کنم و کی تست بزنم هر بار چند تا تست بزنم و خیلی چیز های دیگه ای که من متاسفانه نمیدونم. لطف میکنید به من کمک کنید و بگید که چیکار کنم؟ پیش مشاور برم یه نه ؟چه کتابایی بخرم ؟ و ….

سلام ندا جان
برای تمام این مواردی که فرمودی مقالات و پادکست های منتشر کردیم که با یه سرچ کوچولو در سایت میتونی پیداشون کنی

سلام خسته نباشید من سال یازدهم هستم و یه برنامه ریزی خوب میخواستم.

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. فیلدهای الزامی با * نشان گذاری شده اند

همین چند سال پیش ما خودمون دانش آموز بودیم و هدفمون رسیدن به رتبه خوب و عالی بود و الان در بهترین رشته و دانشگاه های ایران تحصیل میکنیم…. ادامه

مشاوره کنکور

برنامه ریزی برای کنکور 1400 

روش مطالعه

آزمون آزمایشی

انگیزشی

فایل صوتی

اگر سوالی دارید با در ارتباط باشید از طریق: irmohasel@gmail.com

تمامی حقوق سایت برای موسسه محصل ایرانی محفوظ است©

همکاری      قوانین و مقرارات      تبلیغات

برای تابستان برنامه ریزی داری؟

(تخفیف 50 درصدی فقط همین امروز )

دیدن این بسته ویژه

یازدهمی های عزیز سلام، تا حالا چقدر به کنکورتون فکر کردید؟ چقدر به برنامه ریزی درسی برای پایه یازدهم فکر کردید؟ به نظرتون از کی باید شروع کنید؟ به نظرتون چن درصد از یازدهمی ها از الان به فکر کنکورن؟ تابستان سال یازدهم چه تاثیری تو کنکور داره؟ اگر به دنبال موفقیت تو کنکور هستین اینا سوالایی هستن که به عنوان یک یازدهمی باید از خودتون بپرسید! اگر دنبال جواب این سوالات هستید تا آخر این پست با ما همراه باشید.

نکته مهم : جدیدترین نسخه پکیج برنامه ریزی تابستان 99 پایه یازدهم دیجی کنکور منتشر شد!مشاور تحصیلی پایه یازدهم

کمتر از 5 درصد از دانش آموزای سال یازدهمی از الان به فکر کنکور هستن! یک جمله معروف هست که میگه ” اگر کاری که دیگران امروز نمیکنن رو بکنی ، فردا ، کاری رو میکنی که دیگران نمیتونن بکنن! “. پس در گوشی بهت میگم که اگر الان که هیچ یازدهمی به فکر درس خوندن تو تابستون نیست ، تو فقط یه کم تو تابستون درس بخونی ، سال بعد با اختلاف از همه جلوتری.

از اهمیت پایه یازدهم هر چی بگم کم گفتم! همینطور از تابستونش! اما همین بس که اگر از تابستان یازدهم درست استفاده کنید هم در طول سال راحت هستید! هم در تابستان کنکور هم در سال کنکور! کلا تجربه همه رتبه های برتر ثابت کرده بیش از 90% کسایی که از تابستون سال یازدهم (سوم دبیرستان قدیم) با هدف کنکور مطالعه رو شروع میکنن در سال کنکور موفق تر هستن.

دیجی کنکور پرمخاطب ترین نهاد برنامه ریزی برای کنکور 1400

آیا می دونستید سال گذشته بیش از 5000 نفر از یادهمی ها به تیم حرفه ای برنامه ریزی دیجی کنکور اعتماد کرده اند؟

میخوام جزئی تر راجع به یازدهم و اهمیت تابستونش حرف بزنم! ببینید وقتی دارید میرید پایه یازدهم ، یه فرصت طلایی دارید! برای چی؟ برای اینکه پایه دهمتون خوب بخونید و ببندینش! همچنین روی خود یازدهم تمرکز کنید تا تو سال کنکور کارتون سبک تر باشه.

الان دونه رو بکار سال کنکور برداشت کن : در واقع اهمیت پایه یازدهم و تابستون اون توی اثرش در سال کنکوره! شما میتونید از این فرصت طلایی استفاده کنید و پایه دهم رو کامل بخونید و تست کار کنید! تو قدم بعدی هم توی تابستون بعضی از دروس سال یازدهم رو پیشخوانی کنید تا وقتی سال تحصیلی شروع شد از همه رقبات جلوتر باشی.

تیم دیجی کنکور متشکل از رتبه های برتر کنکور! یک برنامه ریزی عالی برای تابستان شما یازدهمی ها تهیه کرده!

تا اینجا از اهمیت پایه یازدهم براتون گفتم! با توجه به رقابت زیادی که در کنکور هست اهمیت سال یازدهم چند برابر میشه! در سال آینده خیلی تفاوت بین کسیه که از الان برای کنکور شروع کرده با کسی که سال آینده شروع میکنه. به خصوص برای کسایی که میخوان به بهترین رشته ها در بهترین دانشگاه ها برن ( مثل دانش آموزان رشته تجربی که میتونن از الان یه روپوش خوشگل پزشکی برای خودشون تصور کنن) همونطور  که قبلا گفتم با خوندن و تست زدن پایه دهم تو تابستان می تونید گام خوبی برای کنکورتون بردارید! شما به این مسئله پیشخوانی مطالب یازدهم رو هم اضافه کنید! حالا فکر کنید در طول سال یازدهم هم درساتونو خوب بخونید! اینجوری فقط برای سال کنکورتون فقط درسهای سال دوازدهم میمونه و دو پایه قبلی رو بسیار خوب از قبل کار کردید! طبیعتا از کسایی که تازه اون موقع به فکر کنکور افتادن خیلی جلوتر هستید! حتی از کسایی که سال یازدهم رو خوب خودن هم جلوتر هستید ! چون سال دهم رو هم خوندید و نگرانی خاصی ندارید.

در ادامه نمونه ای از برنامه تابستان پایه یازدهم برای هر دو رشته ریاضی و تجربی را قرار داده ایم.

دانلود کن و بررسی کن – برای دیدن کیفیت پکیج برنامه ریزی تابستان دیجی کنکور حتما نمونه ی زیر را دانلود کنید. برای دانلود نمونه بر روی مستطیل آبی رنگ کلیک کنید. ( اگر نیاز به راهنمایی بیشتر دارید با مرکز تماس دیجی کنکور 02128422410 تماس بگیرید )

دانلود نمونه ای از پکیج

حالا میخوایم ویژگی هایی که ما توی برنامه ریزی یازدهم برای تابستان لحاظ کردیم رو براتون بگم! این برنامه ریزی بدون هیچ حرف اضافه ای بهترین پکیج برنامه ریزی پایه یازدهم که میتونه یک تابستون فوق العاده طلایی براتون رقم بزنه. کافیه ویژگی های این برنامه ریزی بخونی و اون رو با جاهای دیگه مقایسه کنی تا به جملاتمون ایمان بیاری.

پکیج تابستانی دیجی کنکور شامل یک برنامه روزانه برای کل دوره تابستانه! شما با داشتن این برنامه برای هر هفت روز هفته و حتی هر ساعت از روزتون یک برنامه کامل و دقیق دارید. این برنامه پاسخ همه سوالات زیر رو به شما میده: چی بخونم؟ چقدر بخونم؟ اصلا چطور بخونم؟ کی تست بزنم؟ چقدر تست بزنم؟ کی مرور کنم؟ چطور مرور کنم؟ چطور به کلاس هام برسم؟ آزمون آزمایشی رو چیکار کنم؟ چطور ترازم رو افزایش بدم؟ و کلا اینکه چطور میتونم آخر تابستون به خودم نمره 20 بدم؟

برنامه ی ریزی تابستانی دیجی کنکور حداقل 99.9 درصد با هر چیزی که شما میخواید منطبقه.

برای تهیه ی پکیج برنامه ریزی تابستان دیجی کنکور کافیه روی مستطیل سبز رنگ زیر کلیک کنی! ( اگر نیاز به راهنمایی بیشتر دارید با مرکز تماس دیجی کنکور 02128422410 تماس بگیرید )

خرید پکیج برنامه ریزی تابستان

این برنامه سه سطح مختلف داره! شما بعد از تهیه این برنامه با مشورت و راهنمایی مشاورین ما یک برنامه ریزی شخصی سازی شده رو دریافت میکنید. بعد مطابق با سطحتون برنامه در اختیارتون قرار گرفته میشه! در واقع این برنامه برای شما شخصی سازی میشه ! دیگه چی ازین بهتر؟

این برنامه ریزی در مرحله اول همه درسهای پایه دهم رو شامل میشه! یعنی شما می تونید کامل همه درسهای پایه دهم رو بخونید و تست بزنید! همچنین برای کسانی که قصد دارن دروس اختصاصی یازدهم رو در تابستون مطالعه کنن هم ، برنامه ریزی به طور کامل همه چیز رو مشخص کرده. پس اگر در طول تابستان برای درس های یازدهم کلاس میرید میتونید با این برنامه ریزی اون ها رو هم بخونید! این برنامه همه چیز هایی رو که شما از یه برنامه ریزی برای تابستان میخواید رو داره! هر شرایطی که داشته باشید بازهم دیجی کنکور یه راه حل از قبل براتون در نظر گرفته.

پکیج ما مطابق با همه آزمونهای آزمایشی پیش میره! تو هر آزمون آزمایشی که ثبت نام کردید می تونید با استفاده از این برنامه ریزی به اونها هم برسید! تیم با تجربه ما این امکان رو برای شما فراهم کرده که مطابق با آزمون ها بتونید درس بخونید و کلی تو نمره تراز پیشرفت کنید.

از اونجایی که تو تابستان خیلیا مسافرت میرن و یا ممکن در هر صورت موردی پیش بیاد که شما از برنامه عقب بمونید! شاید این شما رو نگران کنه که نکنه از برنامه خیلی عقب مونده باشید! نگران نباشید! برنامه ریزی یازدهم پر از ایستگاه جبرانی هست که به شما این امکان رو میده که اگر از برنامه عقب افتادید به راحتی جبران کنید! در نتیجه شما در کنار همه تفریحات و مسافرت هاتون میتونید به این برنامه ریزی عمل کنید و از تابستان بهترین استفاده رو بکنید.

این پکیج 4 بخش داره که شامل برنامه ریزی درسی، کتابچه بهترین اصول مطالعاتی کنکور از دیدگاه رتبه های زیر ۵۰۰، کتابچه بر قله های تمرکز، دوره های صوتی آموزشی، مشاوره ای و انگیزشی.

این بخش خب مهم ترین بخش این پکیجه! به اندازه کافی در مورد این بخش باهاتون صحبت کردیم و میدونیم 100% باهاش آشنا شدید.

در این کتابچه فوق العاده به آموزش شیوه های مطالعه اصولی تک تک دروس کنکور پرداخته شده ، طوری که با مطالعه اون شما میتونید یک تغییر اساسی مثبت تو شیوه مطالعتون بدید و با بازدهی نزدیک به ۱۰۰% تمامی درس ها رو مطالعه کنید.

تمرکز پایین و بازدهی پایین مطالعاتی باعث میشه ساعت ها مطالعه روزانه شما به راحتی به هدر بره و این یعنی تلاش شما بی ثمر باشه. تو این کتاب که بر اساس تحقیقات معتبر علمیه در مورد شیوه های افزایش تمرکز و رسیدن به ۱۰۰% تمرکز هنگام مطالعه بهتون آموزش میدیم تا هر ثانیه درس خوندن شما مفید باشه و زحمتی هدر نره. نکته مهم : این کتاب ها در هیچ جایی به فروش نمیرسه و حق امتیازشون مربط به دیجی کنکوره و فقط در اختیار خریداران پکیج برنامه ریزی دیجی کنکور قرار میگیره.

شما در طول اجرای برنامه نیاز دارید که یک سری نکات مهم رو یاد بگیرید ، یه وقت هایی بی انگیزه و کم انرژی میشید پس به یک بمب انگیزه نیاز دارید. در این پکیج فوق العاده بیش از ۱۰ فایل صوتی فوق العاده جذاب و کاربردی نیز در اختیار شما قرار میگیرن تا لحظات شما رو پر از انرژی و موفقیت کنن.

قطعا بله، مثل بقیه پکیج ها این پکیج هم پشیبانی 24 ساعته داره! در هر ساعت از شبانه روز مشاوران دیجی کنکور پاسخگو سوالات و مشکلات شما عزیزان هستند.

دانلود کن و بررسی کن – برای دیدن کیفیت پکیج برنامه ریزی تابستان دیجی کنکور حتما نمونه ی زیر را دانلود کنید. برای دانلود نمونه بر روی مستطیل آبی رنگ کلیک کنید. ( اگر نیاز به راهنمایی بیشتر دارید با مرکز تماس دیجی کنکور 02128422410 تماس بگیرید )

دانلود نمونه ای از پکیج

قیمت این پکیج تنها 89 هزار تومنه! برای تهیه این پکیج عالی برای خودتون کافیه روی مستطیل سبز زیر کلیک کنید. ( اگر نیاز به راهنمایی بیشتر دارید با مرکز تماس دیجی کنکور 02128422410 تماس بگیرید )

خرید پکیج برنامه ریزی تابستان

مشاور تحصیلی پایه یازدهم

 

ذخیره نام، ایمیل و وبسایت من در مرورگر برای زمانی که دوباره دیدگاهی می‌نویسم.

من تازه با سایت خوب دیجی کنکور اشنا شدم و قصد دارم تا روز کنکور با دیجی کنکور در ارتباط باشم . میشه راجب هزینه های مشاوره هم بگید

سلام میخواستم بدونم برای شروع و خرید پکیج تابستانه دیر نیس چون تقریبا فقط 1 ماه از تابتون مونده و با شرایط موجو از 15 ام مدارس شروع میشه

سلام من یک ساعت قبل پکیج رو سفارش دادم ولی لینک نیومد و پول هم از حساب برداشته شده چیکارکنم؟

سلام میخواستم بپرسم من اگه بخوام سفارش بدم هنوز دیره؟ و اینکه اگه کلاس داشته باشیم مشاور مارو راهنمایی میکنه؟

سلام سارا جان بله هنوز هم می تونید تهیه کنید و اگر مشکلی براتون پیش اومد مشاور همراه تون هستش و راهنمایی تون میکنه

من بعد ازدرگاه پرداخت تایید که میزنم دوباره برمیگردم به صحفه ای که برای پرکردن فرم هست ولینک دانلود برام نمیاد. میشهراهنمایی کنید چون پول ازحساب برداشت شده

سلام در صورت مشکل در پرداخت و دریافت لینک می تونید با شماره 021-28422410 تماس بگیرید

خواهشا میشه بگید چطور میتونم الان این پکیج رو سفارش بدم

سلام مجدد.ببخشید خواستم بدونم که در این پکیج جدول برنامه ریزی اماده هست یا اینکه مطالبی پیرامون برنامه ریزی وجود داره و ما باید طبق تون برناممون رو بچینیم؟ممنون

سلام.چطور میتونم الان این پکیج رو سفارش بدم؟.نمیدونم کدوم لینکو بزنم. درضمن تو سایت نوشتید که جدیدترین نسخه اومده پس لینکش کجاست.خیلی ممنون

سلام خسته نباشین من سال یازدهم رشته حسابداری هستم شما برنامه برای رشته ی هنرستانی دارین؟

سلام ایلین جان نه متاسفانه

سلام من دارم می رم یازدهم تجربی و امروز اول تیر هستش و من هنوز نه برنامه تهیه کردم نه درس شروع کردم. خیلی استرس دارم به نظرتون دیر شده. این برنامتون می تونه به من کمک کنه از تابستونم برای جمع بندی دهم نهایت استفاده رو کنم؟

سلام شیوا جان بله می تونید از برنامه استفاده برای پایه یازدهم استفده کنید و داخلش دهم رو به طور کامل مرور و تست دارید و 2/3 تا از درس های یازده رو به اختیار مرور میکنید و مشاور هم همراه تون هستش و راهنمایی تون میکنه .هنوز دیر نشده و می تونید از امروز هم شروع کنید

قیمت بسته رو ممکنه بفرمایید؟یازهم میرم

سلام صبا جان قیمت برنامه برای پایه یازدهم میلغ 99 تومن هستش

سلام.ببخشید من امسال یازدهم بودم میتونم ازاین پکیج استفاده کنم؟

سلان اسماعیل جان شما می تونید از پکیج دوازدهم تابستانه استفاده کنید. که در اون دهم و یازدهم به طور کامل صفر تا 100 مرور میشوند و چند از دروس دوازدهم به اختیار. این لینک صفحه ی مناسب شماستhttps://digikonkur.com/%D8%A8%D8%B1%D9%86%D8%A7%D9%85%D9%87-%D8%B1%DB%8C%D8%B2%DB%8C-%D8%AA%D8%A7%D8%A8%D8%B3%D8%AA%D8%A7%D9%86-%D8%A8%D8%B1%D8%A7%DB%8C-%DA%A9%D9%86%DA%A9%D9%88%D8%B1-%D8%AA%D8%AC%D8%B1%D8%A8%DB%8C/

سلام، وقتتون بخیر ، یه سوال دارم درباره این پکیج عالی تون ❤ آیا بعد از پرداخت پول مستقیما قابل دریافت هست ؟ یا اینکه در ایمیل میفرستید؟ یا در تلگرام؟ شماره ای وارد کنم که ایمیل و اینا داشته باشه یا بعد از پرداخت وجه مستقیم همونجا رو سایت قابل دانلوده(که امیدوارم اینجوری باشه )؟ و یه سوال دیگه چه حجم اینترنت لازمه برای دانلود کل پکیج ؟

سلام مریم جان. بعد از خرید به صفحه ی لینک دانلود منتقل میشید و اگر مشکلی پیش آمد و نتونستید دانلود کنیدبراتون در تلگرام یا واتس اپ به صورت پی دی اف ارسال میکنیم. حجم پکیج زیر 100 مگابایت هستش

خسته نباشید.خواستم بدونم که ایا این پکیج پس از خرید بصورت pdf در دسترسمون قرار میگیره؟ به چه صورت هست.متاسفانه مشکلم اینه که نمیتونم نمونه این پکیج رو که تو سایت گذاشتید دانلود کنم

سلام و وقت بخیر بله به صورت پی دی اف هستش و اگر نتونستید دانلود کنید براتون در تلگرام یا واتس اپ ارسال میکنیم. برای خرید از سایت باید رمز پویا داشته باشید و اگر نتونستید از سایت خرید کنید با شماره 021-28422410 تماس بگیرید تا بهتون شماره کارت بدن

سلام خسته نباشید با توجه به اینکه امسال اموزش ها مجازی بودن من درست درس های تخصصی دهم (تجربی) رو یاد نگرفتم و درسی مثل ریاضی رو اشکال دارم ایا تو این بسته امکان جبران و اموزشش هست؟ من خیلی نگرانم

سلام و وقت بخیر بله به ظور کامل می تونید جبران کنید در تابستان با برنامه مون و مشاور هم راهنمایی تون میکنه

سلام وقتتون بخیر ، ببخشید میخواستم بدونم که برای امسال یعنی تابستون ۹۹ برنامه تابستونه دهم به یازدهم کی آپدیت میشه؟ خیلی نگرانم ، الان 28 خرداد هستش….. شروع برنامه از چه زمانیه؟ و اینکه آیا منطبق با آزمونهای قلم چی هست؟ بی صبرانه منتظر آپ دیت جدید برنامه ام…….

سلام مریم جان بله تا یکی دو روز اینده برنامه ی اپدیت شده روی سایت قرار میگیره

سلام ببخشید الان من می خوام تو 12 اسفند 1398شروع کنم آیا برنامه دارید

سلام بله میتونید از پکیج از موفقیت تا کنکور استفاده کنید و شروع کنید

سلام بنظرتون لازمه تو سال تحصیلی یازدهم درسای دهم رو هم در کنار درسای یازدهم بخونیم

سلام خیر اینکار درست نیست در تابستان سال کنکور به طور کامل دهم رو هم میخونید. سال یازدهم رو دروس یازدهم تمرکز کنید.

سلام من درسال1400کنکور دارم، و می خواستم بدونم که آیا برنامه ای دارید برای پاییز98 تا سال یازدهمم رو با برنامه شما بخونم؟ و هم راستای اون بتونم سال دهمم رو هم دوره کنم؟ اگه دارید لطفا لینک توضیحات و خرید رو برام بزارید.

سلام و وقت بخیر بله برای پایه یازدهم برنامه داریم تا کنکور تون برای اطلاعات بیشتر با شمراه 021-28422410 تماس بگیرید

سلام خسته نباشید ببخشید میخواستم بپرسم در این برنامه ریزی میشه کل ۴ درس اختصاصی یازدهم رو کامل خوند همراه با دهم یا نه؟؟؟

سلام نکته اول : کل دروس دهم در برنامه یک بار خوانده میشه و تست میزنید + 2 بار هم مرور میشه نکته دوم : دروس اختصاصی سال آینده یعنی یازدهم رو هم میتونید طبق برنامه پیش خوانی منظم و دقیق داشته باشید. دروس عمومی یازدهم نیازی به مطالعه در تابستان ندارن همانطور که می دونید.

به نظرم بسته فوق العاده ای میاد فقط قیمتش رو یه ذره کم کنید

سلام وقتتون بخیر همین الان هم برای عزیزانی مثل شما 40 هزار تومان تخفیف زدیم. شما کافیه هزینه ها و کیفیت رو مقایسه کنید قطعا این محصول قیمت و ارزشش خیلی خیلی بیشتر از این حرفاست. خوشحال میشیم امتحانش کنید مطمئنیم تا آخر دیجی کنکوری باقی میمونید ، شک نکنید.

سلام. این پکیج واسه هرشخص جدا طراحی میشه یا یه چیز از قبل تعیین شدس؟ مثلا من نیازی به جمع بندی پایه ی دهم ندارم و فقط میخوام روی یازدهم متمرکز باشم. ممنون

سلام بله پکیج های دیجی کنکور با استفاده از فایل راهنما و همچنین راهنمایی مشاورین و پشتیبان های خریداران هر پکیج کاملا قابلیت شخصی سازی رو دارن. خیالتون راحت تا آخرین لحظه پشتیبان ها در کنارتون هستن.

سلام خدمت شما بزرگواران من یازدهم تجربی ام میخواستم بدونم من که در طول سال ۱۱ کتاب های تخصصی محاسباتیم رو با نکته برداری انجام دادم برای تابستون باید دوباره کتاب ها رو همراه کتاب های کمک اموزشی دقیق بخونم یا اینکه نه کتاب و جزوه رو و بعدش نکته هامو بخونم وبعد برم سراغ تست های اموزشی یا به زبان ساده تر ضربتی کارکنم ؟ممنون میشم کمکم کنید

سلام محمود جان اول از همه شما نیاز به برنامه ریزی اصولی و استاندارد دارید. یک برنامه ریزی درست و اصولی بهشما میگه کی بخونید ، چی بخونید ، کی تست بزنید ، کجا مرور کنید. خیالتون با برنامه راحت میشه و همه تمرکزتون رو میزارید روی درس خوندن.

سلام میخواستم بپرسم آیا کسی اگه سال دهمش صفر باشد میتواند در تابستان یازدهم به سطح عالی برسد؟

بله قطعا

سلام و وقت بخیر. من دانش آموز پایه یازدهم (تجربی) هستم و میخواستم ببینم برنامه ی ویژه ای برای تابستان هست یا خیر؟

سلام عرفان جان این برنامه یکی از بهترین برنامه های ما برای پایه شماست. خیلی از هم رشته ای ها یازدهم شما این برنامه رو هم اکنون تهیه کردن و دارن با برنامه درس خوندن به شیوه دیجی کنکور که بزرگترین نهاد برنامه ریزی ایران هستش رو انجام میدن.

سلام ببخشید برای دانش آموز های یازدهم انسانی که از زمستان درس کنکوریو شروع کردن برنامه ندارین با تشکر

سلام برای هر 4 فصل تابستان ، پاییز ، زمستان و بهار به صورت جداگانه و بر اساس استراتژی های مطالعاتی هر فصل برنامه جداگانه خدمتتون ارائه میشه.

سلام من امسال میرم یازدهم میخام آزمون ثبت نام کنم و کلاس های کنکوری برم اما کلا سردرگمم. بنظرتون تو تابستون فقط دروس دهم رو بخونم یا دهم و یازدهم رو باهم؟؟ کلا نمیدونم چیکار کنم لطفا صریح و روشن منو راهنمایی کنید. ممنون

سلام تابستون بیشتر مختص دروس پایه هستش به همراه پیشخوانی چند درس از دروس سال آینده. این بهترین کار که با برنامه پیش برید.

سلام ببخشید این بسته تون برای همه یکسانه یا اینکه کارشناساتون شخصی سازی میکنن؟!

سلام نوید جان بسته کاملا قابلیت شخصی سازی رو داره.

سلام…ببخشید میخواستم بدونم بسته سه ماهه پاییز کی آماده فروش میشه؟

سلام…لطفا رمز من رو از طریق شماره تلفن ارسال کنید…هرچه زودتر بهتر

سلام امیر جان خیر ایم پکیج یک ماهه نیست بلکه کل تابستون رو شامل میشه

سلام امیر جان یک اشتباه تایپی بود که تصحیح شد .

سلام خسته نباشید اینکه تو صفحه خرید پکیج نوشتید یک ماهه یعنی برنامه ریزی فقط برای یک ماه است ؟ ممنونم

سلام خیر برنامه یک ماهه نیست برای کل دوران تابستون طراحی شده.

سلام-این برنامه برای دانش آموزاییه که میرن پایه 12؟آیا پایه دهم و یازدهم مرور میشه کامل؟

سلام علی جان این برنامه برای کساییه که سال دیگه میرن یازدهم. برای بچه هایی که میرن 12 ام این صفحه رو ساختیم (برید به لینک زیر)برنامه ریزی کنکور تابستان کنکور 98 (برای دوازدهمی های سال آینده)

سلام ببخشید، حسابی آب دهنمون ریخت بعد از آخر یه پتگ سنگین خوابوندین تو سرمون…! بهرحال دستتون درد نکنه

سلام علیرضا جان دقیق متوجه منظورتون نشدم اما خب برنامه ریزی های دیجی کنکور این روزها خیلی معروفه و با توجه به ویژگی هایی که گفته شد هیچ جا با این دقت برنامه ریزی انجام نمیده. امیدواریم شما هم به کانون گرم دیجی کنکوریای موفق بپیوندی.

سلام این برنامه برای کسایی که تا الان خیلی تلاش نکردن هم کاربرد داره. سطح بندی ویژه ای برای این عزیزان داریم که بتونن در این سه ماه خودشون رو به طور کامل به سطح بقیه برسونن و حتی جلوتر هم بزنن.

سلام حسین جان پکیج به طور کامل برای تابستان امسال آپدیت شده و همه چیز مطابق آزمون ها و شرایط جدید درسی امسال هستن. موفق باشید

سلام بله برای همه سه ماه تا فرداشب تخفیف داره و 99 هزار تومان هستش.

سلام بله برای کل تابستان هستش و فعلا تا شروع تابستان تخفیف ویژه داره.

نام کاربری یا ایمیل

رمز عبور

مرا به خاطر بسپار


دانلود نمونه ای از پکیجDownloads-icon


دانلود نمونه ای از پکیجDownloads-icon

جهت پخش آنلاین فیلم، ابتدا مطمئن شوید که جاوا اسکریپت در مرور گر شما فعال است و از آخرین نسخه ی مرورگر استفاده می کنید.

پاسخ به سوال آقای صابر احمدی

فارغ التحصیل عمران هستم، امسال می خوام تو رشته ی تجربی امتحان بدم.

هدفم قبولی تو رشته های پزشکی و حداقل پرستاری هست، تازه شروع کردم، به نظرتون توی این فرصت باقی مونده می تونم به این هدف برسم یا به فکر سال آینده باشم ؟

برنامه ی دقیق می خوام که بدونم روزی چند ساعت و چطور درس بخونم!مشاور تحصیلی پایه یازدهم

چند ساعت فیلم ببینم و چند ساعت درس بخونم ؟

با IDM یا ADM و یا wget دانلود کنید.

آلاء پنجره ای است رو به دور نمای آموزش کشور که می کوشد با اساتید کار بلد و مخاطبان پر تعداد و متعهد خود آموزش همگانی را در چهار گوشه ی این سرزمین در دسترس فرزندان ایران قرار دهد. خدمات اصلی آموزش در آلاء کاملا رایگان بوده و درآمد خدمات جانبی آن صرف برپا نگه داشتن و دوام این مجموعه عام المنفعه می شود. محصولات ما پیش تر با نام های آلاء و تخته خاک در اختیار مخاطبان قرار می گرفت که برای سهولت در مدیریت و دسترسی کاربران اکنون انحصارا با نام آلاء منتشر می شود.

دبیرستان دانشگاه صنعتی شریف در سال 1383 تاسیس و زیر نظر دانشگاه صنعتی شریف فعالیت خود را آغاز کرد. فعالیت های آموزشی آلاء با نظارت دبیرستان دانشگاه شریف انجام می شود.

برنامه ریزی تحصیلی و اجرای صحیح آن اساسی ترین رکن موفقیت برای دانش آموزان در دوره های مختلف بخصوص نهم، دهم، یازدهم و در نهایت دوازدهم (کنکور) می باشد. تیم مشاوران گروه مشاوره

دوره متوسطه شامل دو دوره متوسطه اول و متوسطه دوم می باشد که متوسطه اول شامل پایه های هفتم، هشتم و نهم می باشد و دوره متوسطه دوم که شامل پایه های دهم، یازدهم و

تدریس خصوصی شیمی یازدهم شامل کلیه مباحث این کتاب به همراه بررسی نکات کنکوری کتاب شیمی یازدهم می باشد. شیمی یازدهم به لحاظ مفاهیم برای دانش آموزان رشته ریاضی و تجربی که قصد شرکت در آزمون سراسری را

تدریس خصوصی ریاضی یازدهم تجربی، ریاضی و انسانی به فهم بهتر مطالب ریاضی کمک می نماید. همچنین تدریس خصوصی ریاضی یازدهم برای دانش آموزانی که در درس ریاضی ضعف دارند می تواند بسیار

تدریس خصوصی یکی از راه های ارتقاء معدل و یادگیری بهتر است. استفاده از معلم خصوصی و تدریس خصوصی در درس هایی همچون ریاضی، فیزیک، شیمی، زیست، عربی، فارسی و سایر دروس می تواند درمشاور تحصیلی پایه یازدهم

شماره تماس: 26703812 – 021صدای مشاور: 09395450469آدرس: تهران، سید خندان، خیابان شقاقی، پلاک 7، طبقه اول، واحد 4

مشاور تحصیلی پایه یازدهم
مشاور تحصیلی پایه یازدهم
0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *