چطور به پسر مورد علاقمون چراغ سبز بدیم

 
helpkade
چطور به پسر مورد علاقمون چراغ سبز بدیم
چطور به پسر مورد علاقمون چراغ سبز بدیم

دختران، همه ما تو محیط هایی که قرار میگیریم برامون پیش اومده که از آقایی برای ازدواج خوش مون بیاد، تو اون موقعیت باید چی کار بکنیم، در واقع چطور به طرف چراغ سبز نشون بدیم؟ به خصوص در محیط کار و تحصیل .آقایون، دیدن چه رفتاری از طرف یه دختر باعث میشه که شما احساس کنین داره برای ازدواج چراغ سبز نشون میده؟ و چه رفتاری از طرفش باعث میشه که شما اون رو دست کم بگیرید؟

بیشتر بخوانید …

اگه دختری زیاد نگاهم کنه یعنی چراغ سبز نشون میده ؟

نکنه عکس العمل هایی که نشون دادم چراغ سبز تلقی شده ؟چطور به پسر مورد علاقمون چراغ سبز بدیم

اقایون کدوم رفتارهای یه خانوم رو چراغ سبز تلقی میکنن؟

من که هیچوقت نمیتونم چراغ سبز نشون بدم

آیا منتظر چراغ سبزی از طرف منه ؟

شما پسرا چگونه به یک دختر چراغ سبز نشون می دید؟

دلیل نگاه های خیره یه دختر به یک پسر چی میتونه باشه ؟

متوجه نگاه های خاص یه پسر نسبت به خودم شدم

وقتی می بینم یه پسری داره بهم نگاه می کنه فکر می کنم دوستم داره

دخترا میتونن نوع نگاه پسرا رو تشخیص بدن؟

دختر خانم ها، منطق تون رو بر اساس نگاه و رفتار یه آقا نچینید

نگاه های یواشکی دخترا چه معنی میده ؟

سلام من یکیو دوس دارم با تموم وجودم ولی بهش نمیگم و هیچ چراغ سبزی هم نشون ندادممم ولی دارم دیوونههه میشممم من دوسش دارم بگین چیکار کنمممممم ؟؟!! 🙁

 

چرا همیشه باید دختر پا رو دلش بذاره و کسی به دلش نشست فقط حسرت بخوره و بشینه شاید یه فرجی بشه!

وقتی یکی و میبینی و حس خوب بوجود میاد،میدونی میتونی باهاش یه زندگی شاد بسازی،تمام حست و براش خرج کنی چرا باید فرصت و از دست داد.

 

همش تو فکر باشی چطور چراغ بدم!خب اگه انقد از خودت مطمئنی فکر تو بگو،البته اگر طرف تو فضا و توهم نیست.

یا میشه یا نمیشه،که تو هر دو شرایط همچنان میشه به زندگی کردن ادامه داد.

 

اگر مرد واقعی باشه بدش میاد یه خانم فهمیده و اهل زندگی نصیبش بشه؟

 

اگر هم بقول خودشون از دختری که محل نده و غیره و ذلک خوششون میاد که باشن تا پیدا کنن انشالله سالیان سال هم زندگی کنن

 

از اول دبستان تو گوش دختر خوندن بشین تا بیاد..

قدم برداشتن به معنی بی اخلاقی نیست،به معنی کوچیک شدنم نیست اگر دل در گرو انسانی با خدا دارید

 

اگر بد بود خدیجه(س)پا پیش نمیذاشت برای حضرت محمد.البته اینم هست اگر مردی و پیدا کردی که یک صدم محمد(ص)آگاهی و اشراف به زندگی داشت.

 

اگه اقوامی بود می تونی ضایعش کنی پسری که دختر ضایعش می کنه میشه کنه ی دختره ، ول کن هم نیست

 

مثلا می گی سعید برای ناهار چی می خوری برات درست کنم ، طرف قند تو دلش آب میشه هزار تا فکر می کنه بعد میگی قارچ یا گوشت طرف بیشتر ذوق می کنه و توی اونجاش عروسی میشه ، بعد میری یه تخم مرغ براش می پزی می آیی و میزاری جلوش و خیلی جدی می گی همینم از سرت زیاده ، بعد با فیس و افاده می گی سری بعد قره قوروت یاد نره ، طرف هم اگه خر نباشه می فهمه که شما دوستش داری و اگه براش مهم باشی هر وقت که بیاد برات چیزی می آره اگه نیورد محل سگ هم بهش نزار که شعورش بیشتر از این نیست دیگه 

 

یا وقتی پیشش نشستی بگو من عاشق فلان چیزم ( الکی مثلا پیتزا قارچ یا اصلا یه چیز جدی ) طرف اگه آیکیو نباشه می فهمه که باید برات بگیره اگه دیدی طرف حالیش نیست یاد خودشو به نفهمی می زنه ولش کن بره گمشه کسی که به اندازه یه چیز ساده پول نداره یا برات خرج  نمی کنه بهتره که همش از ش فرارکنن

 

 

چطور به پسر مورد علاقمون چراغ سبز بدیم

اگه غریبه هم بود و همکار  ، کاراتو با اشوه و ناز بنداز رو دوشش اگه طرف برات انجام داد یعنی فهمیده و هی رابطتون بیشتر میشه اگه هم ازتون بدش بیاد ازتون فرار می کنه بهتر هم دیگه فرار کنه چون لیاقت شما  رو نداره و باید خاک تو سرش کنن

 

اگه هم توی خیابون دیدیش چند بار به بهوونه از جلوش رد شو تا بینم عکس العملش چیه بعد یه راه پیدا کن بری پیشش و یه سوال الکی بپرسی مثلا فلان مغازه کجاست و خلاصه هی به طعمه نوک بزن مثه کوسه ها اگه دیدی طرف سرزنده است و از عشق و محبت چیزی حالیشه تو هم ادامه بده اگه نه برو سراغ کیس بعدی 

اگه از یه پسر شوخ توی محل کار خوشمون بیاد باید چیکار کنیم؟🥺⁦☹️⁩

اهل چراغ سبز و این چیزام نیستم روی به زبون آوردن هم ندارم 

علاقم بهش از رابطه چشمی شروع شد که باعثش خودش بود چون من کلا بیشتر از دو ثانیه به هیچ مردی نگاه نمی کنم و نگاهمو می دزدم  یعنی در  این حد خجالتی

ولی نگاه اون فرق داشت انگار آهنربا داشت

 تقریبا مطمئن بودم میخواد بهم پیشنهاد بده که بعد از گذشت ۶ ماه متوجه شدم اشتباه کردم

به نظرتون راه حلی داره؟

سلام

من دختری هستم که مدتیه از یکی هم دانشگاهی هامون که همسن من هم هستن خوشم اومده، منتها نمیدونم چه باید کنم، یا اصلا چطور بفهمم آیا علاقه ی متقابلی وجود داره یا نه، چون اون آقا پسر هم ظاهر مذهبی ای دارن و در عین حال آروم و شاید خجالتی باشن، خود من هم خجالتی هستم و این مسئله رو خیلی سخت تر کرده؟

کلا برای ایجاد علاقه ی متقابل در یه پسر تقریبا مذهبی باید چه باید کرد؟ و اینکه چطور بفهمم اصلا پتانسیلی برلی قضیه وجود داره یا نه؟

سلام وقت بخیر

چطور به پسر مورد علاقمون چراغ سبز بدیم

من 29 سالمه، کارشناس ارشد هستم و وضع مالی خانوادگی مون خوبه، علاوه بر کارم پرونده های نظام مهندسی رو هم بر میدارم، توی نظام مهندسی یک آقایی همکارمونه که بعضی مواقع پرونده هامون مشترک میشه و شاید ماهی یک بار همدیگه رو ببینیم، تو این 2 سال من علاقه مند شدم ولی این آقا خیلی ساده پوش و خاکی اند، 28 سالشونه و اصلا به خودشون نمیرسن، حتی پسوند روستاشون رو از فامیلی شون حذف نکردن، اصالتا بچه یکی از روستاهای فارس نشین شهرمونن، وضع مالی خونوادگی ما از اون ها خیلی بهتره ولی خونواده با فرهنگ و با اصالتی دارند.

مشکل اینجاست که من تو اجتماع خیلی مغرورم، اصلا به کسی رو نمیدم، حتی سر کارم و مطمئنم این آقا اصلا به خودش اجازه نمیده به من نزدیک بشه، خیلی در برابر من محتاط عمل میکنه و فاصله رو به خاطر اخلاق من حفظ میکنه.

چطوری غرورم رو از بین ببرم و اجازه بدم کمی باهام راحت باشه، میترسم با این آقا خوش رفتاری کنم باقی همکاران فکر بد بکنن و یا اینکه پر رو بشن.

سلام دوستان

من دیشب یه متنی رو نوشتم که امروز بیام اینجا پست کنم، ولی برحسب اتفاق توی نظرات یکی از پست ها به این نظر برخوردم:

“من فکر میکنم با جنس مخالف هایی که اطرافم هستند، با اینکه خوش برخورد هستم، ولی بلد نیستم در طرف طوری حس ایحاد کنم که با من ارتباط عاطفی ایجاد کنه. به قولی: حس خواهرانه ایجاد کردم!”

 این نظر کاملا گویای سوال اولی هست که من می خوام بپرسم.

 من سال آخر دانشگاه هستم تا الان نه از سمت کسی پیشنهادی مبنی بر دوستی دریافت کردم، و نه کسی ازم خواستگاری کرده.

 من بیبی فیسم و رفتارم ناخودآگاه بعضی وقتا علی رغم تمایل خودم معصومانه، زیادی مثبت و مودب جلوه میکنه (چون میخوام راه درست رو برم، در حدی که با وجود اینکه بارها به دوستان دخترم هم گفتم جلوی من راحت باشن، ولی باز جلوی من هیچ حرف بدی نمیزنن یا اگه سریع میگن هم بعدش عذرخواهی می کنن) . حدس میزنم این معصومانه به نظر رسیدن یکی از علت های این باشه که پسرها هم بیشتر از اینکه منو به چشم یه زن ببینند، به چشم خواهر میبینند.

سلام

دختر مورد علاقه م گاهی وقت ها یه جوری رفتار میکنه مثل اینکه اونم بهم علاقه داره، بعضی وقت ها یه جوری رفتار میکنه، بی محلی میکنه، مثل اینکه ازم بدش میاد، یعنی یه موقع ممکنه نگاهم کنه وقتی حواسم نیست، دور برم یه کم دست پاچه بشه، یه وقتایی هم دور از من می ایسته، مث اینکه اصلا مهم نیستم، حتی اندازه پشه هم ارزش ندارم پیشش.

به نظر من خودش رو بی میل ترین آدم نشون میده، رفتار دو گانه ش منو سست میکنه، دوستان راهنمایی کنید اگه تجربه چنین رفتار هایی رو از طرف مقابل تون دارید.

خواهش میکنم کامنت کنید، مرسی 

مرتبط:

دختر مورد علاقه م منتظر حرکتی از طرف من هستند؟

وقتی پسر مورد علاقه م رو می بینم ناخودآگاه تابلو بازی در میارم

وقتی از یه پسر خوشم میاد باید چی کار کنم؟

خانم ها، دختر همسایه داره بهم چراغ سبز نشون میده؟

یه دختر با حیا، چطور باید به پسر مورد علاقه ش چراغ سبز نشون بده؟

سلام دوستان

شاید مشکلی که براتون مطرح میکنم در نظرتون بچگانه و لوس بیاد، احتمالا هم حق با شما باشه، اما همین مشکل بچگانه خیلی خیلی فکرم رو مشغول کرده و کلافه شدم. 

اینکه این قضیه چطور شروع شد و اتفاقاتی که این وسط افتاده خیلی طولانیه، شاید یه روز کامل براتون تعریف کنم اما مشکلی که الان دارم اینه؛

من دانشجو هستم و عاشق یکی از دخترهای همکلاسیم، اما هیچ وقت نذاشتم این قضیه رو کسی بفهمه، با اینکه معمولا کنار من میشینن اما همیشه جلوی خودم رو گرفتم که نگاهش نکنم، چون میدونم که حتی اگه چشم تو چشم هم نشیم، خانم ها متوجه این جور نگاه ها میشن. 

اما یه روز در کلاسی که استادش خانم بود، ما پسرها تو تایم استراحت میان کلاس رفتیم بیرون و دخترها به همراه استاد تو کلاس موندن. همون موقع استاد به اون دختر گفتن که من همیشه یه نگاه خاصی به اون میکنم و مثل اینکه من اون رو …، نمیدونم کی و چطور استاد متوجه شد و نپرسید که چطور این قضیه به گوش من رسید … 

سلام

من بیست سالم هست و دختر هستم، حدود سه ماه میشه که تو یک محیطی که خیلی رفت و آمد ندارم به یک پسر علاقه مند شدم، این علاقه م برای خودمم عجیبه چون حتی باهاشون حرف هم نزدم.

اما متاسفانه من چون تا حالا علاقه ای به جنس مخالفم نداشتم خیلی تابلو بازی در میارم، منظورم از تابلو بازی اینه که همه ش دلم میخواد نزدیک ایشون باشم و ببینم شون و بیشتر رفتار ها و عملکرد هاشون رو‌ نگاه کنم، از خودم داره بدم میاد، این کارها رو اصلا در شأن خودم نمیدونم، ولی واقعا دست خودم نیست حتی زمان هایی هم که اونجا نیستم و کاری ندارم دلم تنگ میشه، واقعا نمیتونم خودم رو درک کنم.

بدتر از اون حس میکنم حتی یک درصد اگر اگر و اگر ممکن بود ایشون هم از من خوشش بیاد با این ضایع بازی هایی که ناخودآگاه انجام میدم کلا زده میشه و اون درصد کمی هم که میشد امید داشته باشم از بین میره.

نظر شما در مورد این رفتارها چیه؟ تا حالا تجربه ش رو داشتین؟، مشکل خاصی دارم که اینطوری هستم و خیلی تمایل به دیدن شون دارم؟ (اینم بگم بیشتر از فاصله ی زیاد نگاه میکنم و بعضی وقت ها دنبال شون میگردم پیداشون کنم ولی نزدیک که باشم اصلا نمیتونم به سمتی که وجود دارن حتی نگاه کنم، به واسطه ی همین کلا یک بار چهره شون رو بیشتر ندیدم، بیشتر رفتارها و عملکرد و خودشون واسم خاص شده)

دختران، همه ما تو محیط هایی که قرار میگیریم برامون پیش اومده که از آقایی برای ازدواج خوش مون بیاد، تو اون موقعیت باید چی کار بکنیم، در واقع چطور به طرف چراغ سبز نشون بدیم؟ به خصوص در محیط کار و تحصیل .آقایون، دیدن چه رفتاری از طرف یه دختر باعث میشه که شما احساس کنین داره برای ازدواج چراغ سبز نشون میده؟ و چه رفتاری از طرفش باعث میشه که شما اون رو دست کم بگیرید؟

سلام خانواده برتری های گل

سال نوی مبارک، ان شالله سال بسیار خوب و پربرکت و موفقیت آمیزی داشته باشید.چطور به پسر مورد علاقمون چراغ سبز بدیم

اگه یک دختر از یک پسری که فامیل دورشونه، خوشش بیاد واسه ازدواج، باید چی کار کنه؟ در صورتی که خودش به خاطر حیا و غرور دخترونه ش پا پیش نمیگذاره و اصلا از این کار خوشش نمیاد و واسطه هم نداره. باید چی کار کنه؟ چطور چراغ سبز نشون بده که اون آقا از علاقه دختر اطلاع پیدا کنه؟ 

سلام دوستان 

عاشق شدم نمیدونم چکار کنم !؟

من کارشناسی ام اما نه جوگیرم نه نه چیز دیگه، میدونم چکار کنم اما چند قطعه پازل کم دارم تا موفق بشم، راستش موضوع از این قراره ، من آدمی ام با ظرفیت بالا ،از وقتی یادمه دور احساس و عشق و این حرفها رو خط کشیده بودم، با دختری دوستی نداشتم چون با دخترها زیاد رفت و آمد دارم تو دانشگاه قرار باشه عاشق بشم از درس و زندگیم میمونم.  اما یکی از همکلاسی هام خوشم اومده . نمیدونم چطور بهش بفهمونم. 

تقریبا همه نظرات و موضوعات خوندم تو بایگانی اما کمکی نکرد بهم ،با اون دختر کم و بیش در ارتباطم نه چتی ،فقط کمک درسی میگیرم ازش ، واقعیتش اینه اگه دوسش نداشتم سمتش نمیرفتم ، این دختر خانم چند تا دوست کنه داره، وقتی باهم اند نمیشه جدی باهاش صحبت کرد ، دوستان خصوصا دخترها بگن چیکار کنم بفهمه دوسش دارم کار خاصی انجام بدم !؟

سلام به همه خانواده برتری ها

میخواستم نظرتون رو درباره این مطلب بدونم که فرق با دست پس زدن و با پا پیش کشیدن با کم محلی واقعی چیه ؟ منظورم رو اگه واضحتر بخوام بگم اینه که چه موقع میشه فهمید پسری که به دختری کم محلی میکنه واقعا داره کم محلی میکنه یا نه برعکس داره با دست پس میزنه و با پا پیش میکشه؟ بارها واسم پیش اومده این موضوع از طرف آقا پسرها ولی هر دفعه هم تشخیص اینکه هدف واقعی اون پسر چی بوده واسم سخت بوده و در نهایت گیج شدم. ممنون میشم تجربیات تون رو بگید. فرقیم نمیکنه چه پسرای وبلاگ چه دخترای وبلاگ. نظرات تون در این باره واسم ارزشمنده .

سلام

واقعا دیگه نتونستم تحمل کنم و باید حتما این پست رو میذاشتم ، خیلی از خانوم و آقایان بارها در پست های مختلف ذکر کردن که دختر خانوما تا چراغ سبز به آقایون نشون ندن اقدام نمیکنن و همچنین متذکر شدن که وقتی یک آقا اقدام میکنه و میره جلو خود دخترِ چراغ سبز نشون داده. واقعا تاسف میخورم واسه جامعه ای که قشر مثلا تحصیل کرده اینطور نظری دارن. وقتی اقشار تحصیل کرده جامعه این طور عقیده ای دارن دیگه چه انتظاری از بقیه میره ؟

نخیر اصلا این جور نیست ، من به عنوان دختری که چند مورد پیشنهاد داشتم تو دانشگاه ( هم دوستی و هم ازدواج ) دارم این پست رو مینویسم من هیچ چراغ سبزی نسبت به هیچ کدوم از اون آقایان نشون ندادم حتی حاضرم دست بذارم رو قرآن که دو سه موردشون هم حتی یک بار  ندیدم تو دانشگاه قبل اینکه بیان جلو و پیشنهاد بدن، پس لطفا نظرات تون رو تعمیم ندین .

سلام

موضوع چراغ سبز دادن ذهنم رو درگیر کرده. من دختری هستم که نمیدونستم لبخند زدن به نامحرم و خندیدن به کارها و حرف های بامزه شون، کمک کردن بهشون و … نادرسته و ممکنه فکر بدی در موردت بکنند و اینها رو به منزله چراغ سبز برداشت کنند و کسی هم بهم نگفته بود تا اینکه تو این سایت متوجه شدم. این رفتارها رو هم تو فامیل داشتم هم دانشگاه.

حالا همش فکرم درگیره که دیگران چه فکری در موردم میکنند و واقعا اذیت میشم وقتی به این رفتارهام فکر میکنم، مخصوصا فامیل که همیشه هستند. یعنی همه الان من رو دختر بدی میدونند که میخواستم چراغ سبز نشون بدم ؟

 

بیشتر بخوانید …

اگه دختری زیاد نگاهم کنه یعنی چراغ سبز نشون میده ؟

اقایون کدوم رفتارهای یه خانوم رو چراغ سبز تلقی میکنن؟

من که هیچوقت نمیتونم چراغ سبز نشون بدم

آیا منتظر چراغ سبزی از طرف منه ؟

شما پسرا چگونه به یک دختر چراغ سبز نشون می دید؟

چطور به طرف چراغ سبز نشون بدیم؟

دلیل نگاه های خیره یه دختر به یک پسر چی میتونه باشه ؟

متوجه نگاه های خاص یه پسر نسبت به خودم شدم

وقتی می بینم یه پسری داره بهم نگاه می کنه فکر می کنم دوستم داره

دخترا میتونن نوع نگاه پسرا رو تشخیص بدن؟

دختر خانم ها، منطق تون رو بر اساس نگاه و رفتار یه آقا نچینید

نگاه های یواشکی دخترا چه معنی میده ؟

سلام

من یه خانوم مطلقه هستم سی ساله . چهره معمولی دارم و نسبتا مذهبی و با پوشش چادر . ولی مشکلم اینه که نمیدونم به خاطر مطلقه بودنمه یا نه ولی احساس میکنم با هر اقایی در رابطه کاری یا هر چیزی ارتباطی به وجود میاد طرف مقابلم فکر میکنه من دارم بهش چراغ سبز نشون میدم .

من کلا تو احوال پرسی گرم رفتار میکنم. ولی از حد و حدود خارج نمیشم و دلیلی هم نمیبینم که بخوام ارتباطی غیر از ارتباط کاری باشه .

سلام به همگی

یکی از دوستان من دختر خانمی حدود 30 هستند که یکی از همکلاسی هاشون مدتی بهشون چراغ سبزهایی برای ازدواج دادن، هر دو هم مومن و مذهبی هستند..

این اقا پسر در ابتدا حدود یک دو ماه به بهانه های مختلف به پی وی دختر خانم میومدن و  احوالپرسی و سوال و … میخواستن یه جورایی نسبت به ایشون شناخت پیدا کنن…

ولی اون دختر خانم متوجه قصد و نیت آقا پسر نشده بودن و خیلی محترمانه و معمولی برخورد میکردن و چراغ سبزی به ایشون نداده بودن بعد از یه مدت آقا پسر دیگه رفتارش تغییر میکنه و دیگه خیلی سراغی از اون دختر خانم نمیگیره…

انگار یه جورایی سرد شده بوده به دختر خانم… بعد از چند ماه حالا دختر خانمه که خیلی به این اقا علاقمند شده تا حدی که خیلی محترمانه دختر خانم  از ایشون خواستگاری میکنه… البته حضوری نه… از طریق تلگرام و پیام گذاشتن…

سلام

کاربرای محترم پیشاپیش از اینکه به من کمک میکنید سپاسگزارم  .

دختر 18 ساله هستم که برادرم حدودا 8 سال از من بزرگتر هستن . ما وقتی تو مهمونی های خانواده پدری شرکت میکنیم کاملا متوجه میشم که دختر عمه و دختر عموهام به برادرم نظر خاصی دارن مثلا سر سفره به عمد جلوش میشینن یا شال شون رو بازتر از حد معمول میذارن یا وقتی که برادرم داره با کسی صحبت میکنه توی حرف میپرن و اظهار نظرهایی میکنن که در واقع به اون ها مربوط نیست اصلا!!!

راستش این موضوع داره عذابم میده با توجه به اینکه عمه و عمو ها نفوذ زیادی روی برادرم دارن و پدر بزرگم قبلا گفته ازدواج داداشم باید تو فامیل باشه میترسم با این کاراشون یه جورایی بخوان خودشون بندازن به ما چون داداشم شرایط نسبتا خوبی هم داره .

شما بگید من چه کار کنم چه برخوردی با دخترای فامیل داشته باشم که بفهمن منو مادرم اصلا ازشون خوشمون نمیاد و اگه قرار باشه روزی دختر هم انتخاب بشه اونا نیستن . 

* لطفا در مورد ایجاد تاپیک و نظرسنجی قبل از ثبت دقت فرمایید زیرا امکان ویرایش و یا حذف مطلب بعد از ارسال وجود ندارد.
همچنین شما ملزم به رعایت

قوانین و مقررات

نی‌نی‌سایت نیز می‌باشید.

* لطفا در مورد ایجاد تاپیک و نظرسنجی قبل از ثبت دقت فرمایید زیرا امکان ویرایش و یا حذف مطلب بعد از ارسال وجود ندارد.
همچنین شما ملزم به رعایت

قوانین و مقررات

نی‌نی‌سایت نیز می‌باشید.

اگر کسی خوشتون بیاد دوست داشته باشید بیاد سراغتون چه جوری باهاش ارتباط باید بگیریم و به اصلاح چراغ سبز نشون بدیم؟؟

لباس سبز می پوشم

تا حالا ندادم نمیدونم😁

چطور به پسر مورد علاقمون چراغ سبز بدیم

تاحالا به کسی چراغ ندادم😁

آیا می‌دانید در هفته ۳۶ بارداری باید برای ذخیره خون بندناف نوزادتان ثبت‌نام کنید؟!

من برم نمازمو بخونم😂

فقط 6 هفته و 1 روز به تولد باقی مونده !

چراغ راهنمایی نصب میکنم رو خودم😐😐

نگاش میکنم نگام کرد لب پایینیمو گاز میگیرم😒😒😒

با چراغ سبز سریع عبور میکنه،،زرد بهتره😀

یه لیزر سبز بخر بنداز تو چشاش

نور بالا بزن 😆مگه چراغ راهنما رانندگیه 😁

چراغ قوه رو از کیف خود درآورده و به چشمان طرف گرفته و چند بار روشن خاموش میکنیم .

ترجیحا رنگ چراغ سبز باشد 

خخخ

بابا جدی میگم

من خیلی شوتم اصلا بلد نیستم

ب همراه زلزله هات؟😂😂

فقط 6 هفته و 1 روز به تولد باقی مونده !

حالا همچین همه این زیر می نویسن نمی دونم چراغ ندادم تا حالا 

همه مریم مقدس!

عین اینایی که یه عالم آرایش می کنن بعد میگی اوا چه رژ و خط چشم خوب می کشی برمیداره میگه من فقط ضدآفتاب می زنم!

😂😂😂😂😂

یعنی مردم از خنده

ایول خوب یکی نیست ی خورده یاد بده

انجام دادم ک این زلزله ها ب وقوع پیوستند دگ😆😆😆

اینطوری 🚥🚥🚥🚥🚥🚥🚦🚦🚦🚦🚦🚦🚦

😂😂😂

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت

قوانین و مقررات

نی‌نی‌سایت می‌باشید

مطالب این سایت تنها جنبه اطلاع رسانی و
آموزشی داشته و توصیه پزشکی تخصصی تلقی نمی شوند و نباید آنها را جایگزین
مراجعه به پزشک جهت تشخیص و درمان دانست. لطفاً پیش از استفاده از سایت
صفحه
“شرایط استفاده از سایت”
را مطالعه فرمایید. استفاده از این سایت
بدان معناست که شما قبلاً صفحه “شرایط استفاده از سایت” را مطالعه کرده
و به مفاد آن واقفید. نقل مطالب این سایت با ذکر منبع و نشانی اینترنتی سایت بلامانع است

* لطفا در مورد ایجاد تاپیک و نظرسنجی قبل از ثبت دقت فرمایید زیرا امکان ویرایش و یا حذف مطلب بعد از ارسال وجود ندارد.
همچنین شما ملزم به رعایت

قوانین و مقررات

نی‌نی‌سایت نیز می‌باشید.

* لطفا در مورد ایجاد تاپیک و نظرسنجی قبل از ثبت دقت فرمایید زیرا امکان ویرایش و یا حذف مطلب بعد از ارسال وجود ندارد.
همچنین شما ملزم به رعایت

قوانین و مقررات

نی‌نی‌سایت نیز می‌باشید.

من ازدواج کردم اصلا به کارم نمیاد🤣🤣 ولی یادمه تو یک سایتی به خانوما یاد میداد یک جوری به پسر مورد علاقه تون نخ بدید تا بیاد جلو ولی خیلی کنجکاوم بدونم خانومای دیگه چجوری انجام میدن این پروسه جالبه 😄😄هرکی بلده لطفا بگه 🙄

به درد متاهلا نمیخوره ها        

من کاموا بلدم بدم

چطور به پسر مورد علاقمون چراغ سبز بدیم

هیچی قرقره رو برمیدارم سر نخ و میگیرم میدم به دست طرف مقابلم

خدایی این چه سوالایی میپرسین😨

آیا می‌دانید در هفته ۳۶ بارداری باید برای ذخیره خون بندناف نوزادتان ثبت‌نام کنید؟!

دیگه از ما که گذشت ولی محض اطلاع عرض کنم که نخ دادن خیلی پیچیده است اگه تا الان بلد نبودی از،این به بعدم یاد نمیگیری ولش کن 🙂

یه نخ میخری

ترجیحا قرمز

بعدمیگیری طرفِ پسرا😆اگه خشتکشون پاره باشه میان😆

من طناب میدم خخخخخخخخ

وای خدا نکشت😂😂😂

من نمیدم نمیدم نمیدم

یهو ریسمان الهی میدم 😓

من نه بابا ازدواج کردم شما بلدید؟؟؟

😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

نگاش کن…بعدم یه لبخند ملیح…..

من فقط میتونم نخا رو بگیرم، کار دیگه ای ازم ساخته نیست😁😁

مثل قلاب ماهیکیری میمونه ،یه جور پرت میکنی که دیگه نتونه در بره😐

من تو دانشگاهم زیاد میبینم

مثلا دختره از دور هی نگاه میکنه یا وقتی باهاش صحبت میکنه میخنده با عشوه یا میره جلو سوال میپرسه از پسره سر بحثو باز میکنه و اینجور عشوه خرکیا 😑خیلیم تهوع برانگیزه

آره می دونم خواستم تجربه بقیه را بدونم😄😄

تو ک نخاتو دادی عزیز من حالا ادا نخ نداده ها رو در نیار😆😆😂😂😛😛😛😛

من پسرم طناب میدم

نخ دادن 

چراغ سبز نشون دادن

پا دادن

اینا بحثشون جداس و تو وقت کلاس ما نمیگنجه😁😁😁😁

راست میگی؟ من شونزده سال پیش اولین نخمو اینجوری دادم :))

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت

قوانین و مقررات

نی‌نی‌سایت می‌باشید

مطالب این سایت تنها جنبه اطلاع رسانی و
آموزشی داشته و توصیه پزشکی تخصصی تلقی نمی شوند و نباید آنها را جایگزین
مراجعه به پزشک جهت تشخیص و درمان دانست. لطفاً پیش از استفاده از سایت
صفحه
“شرایط استفاده از سایت”
را مطالعه فرمایید. استفاده از این سایت
بدان معناست که شما قبلاً صفحه “شرایط استفاده از سایت” را مطالعه کرده
و به مفاد آن واقفید. نقل مطالب این سایت با ذکر منبع و نشانی اینترنتی سایت بلامانع است

روابط فردی ، نشانه های عشق در خانم ها در خدمت شما هستیم. با ما همراه باشید.

 

 

 

چطور به پسر مورد علاقمون چراغ سبز بدیم

 

از کجا بفهمیم دختری چراغ سبز نشان می دهد؟!

از کجا بفهمیم دختری چراغ سبز نشان می دهد؟! سوالی است که ممکن است برای آقایان مجرد پیش بیاید. برای هرفرد مجردی ممکن است پیش بیاید که در محیط کارش جنس مخالفی وجود داشته باشد و نظرش را جلب کند اما اگر مردی در محیط کارش دختری باشد و دوست دارد بداند که نظرش چیست از کجا باید بداند. ایا می توان فهمید که دختری چراغ سبز نشان می دهد.

۱- جلب توجه نمودن

یکی از تفاوت های بارز میان زنان و مردان، نحوه عملکرد آن ها می باشد. عملکرد مردان به طور مستقیم است. این در حالی است که زنان به طور غیر مستقیم عمل می کنند. به همین دلیل است که بسیاری از مردان سر از کار زنان در نمی آورند. حالا سوال این است که از کجا بفهمیم دختری دوستمان دارد؟ اگر مردی مورد علاقه خانمی باشد, آن خانم سعی می کند به هر طریقی بیشتر جلب توجه کند. همگام شدن با مرد, به طور مکرر سر راه مرد قرار گرفتن از جمله نشانه های علاقه دختر به جنس مخالف می باشد.

 

۲- فعال شدن زبان بدن

خداوند جسم انسان را طوری آفریده که در مواجه با چیزهای مورد علاقه اش، به طور غیر ارادی از خود واکنش نشان می دهد. به بیان دیگر زبان بدن زنان در مواجه با مرد مورد علاقه شان, فعال می شود و به همین دلیل ممکن است حرکات به خصوصی در آن هنگام انجام دهند. بازی کردن با موها, چشم برنداشتن از مرد مورد علاقه در هنگام گفتگو, لبخند زدن و تقلید از مرد مورد علاقه از جمله نشانه های علاقه مند شدن دختران به پسران می باشد.

 

۳- کنجکاوی کردن

در صورتی که دختری نسبت به پسری علاقه مند شود, مدام در مورد او کنجکاوی می کند. در واقع دختران با این عمل سعی در شناسایی علایق پسر و پیوستگی بیشتر با او دارند. این بدان معنا است که دختران با کنجکاوی بیشتر از مرد مورد علاقه خود, سعی می کنند علایق مشترک را شناسایی و آن ها را جلوه دهند.

 

۴- سنجش وضعیت مالی

دختری که به پسری علاقه دارد و او را همسر آینده خود تصور می کند, وضعیت مالی او را می سنجد. بنابراین در صورتی که وضعیت مالی شما, برای دختر مورد نظرتان اهمیت دارد, می تواند نشانه این باشد که دختر نیز به شما علاقه مند است. این خصوصیت به دلیل این است که دختران دوست دارند وضعیت مالی همسر خود را بدانند.

 

۵- صحبت کردن در مورد آینده

دختری که به پسری علاقه مند شده, دائما آینده خود را با آن پسر تصور می کند. بنابراین اشتیاق بیشتری به صحبت کردن در مورد آینده با پسر نشان می دهد. بنابراین در صورت مشاهده این علایم, احتمال دهید که دختر به شما علاقه مند است.

 

۶- بی قرار شدن

یکی دیگر از نشانه های علاقه مند شدن دختران, بی قراری آن ها می باشد. اگر مشاهده می کنید دختری در مواجه با شما تنها این حالت را پیدا می کند, احتمالا به شما علاقه شدیدی دارد و قصد ازدواج با شما را دارد. در این صورت پیشنهاد می کنیم تست روانشناسی ازدواج را امتحان کنید.

 

۷- حسادت ورزیدن

حسادت یکی از خصوصیاتی است که در زنان بیش از مردان مشاهده می شود. دختری که به پسری علاقه دارد, از مشاهده آن پسر با دختر دیگر ناراحت می شود. این ناراحتی به دلیل حسادت در او ایجاد می شود.چگونگی و آنالیز نگاه های دخترانه از دیگر نشانه های علاقه مند شدن دختران محسوب می شود. با آگاهی و شناخت این علائم و نشانه ها به راحتی می توان بفهمیم دختری دوستمان دارد و با برخورد صحیح و درست در برابر این نشانه ها, می توان عشق دختران نسبت به خود را افزایش دهیم.

 

۸- هر جا هستید، او آنجاست

ناگهان متوجه می شوید که او همه جا حضور دارد. او “بطور اتفاقی” هر کجا شما هستید پیدایش می شود، یا در راه روی محل کارتان مرتب جلوی شما قدم میزند، یا “تصادفی” به شما برخورد میکند، یا در میهمانی در اطراف شما مانور می دهد.

 

آنچه که او انجام می دهد تلاش برای جلب توجه شما است، و برای این است که خود را در موقعیتی قرار دهد تا شما « قدم اول» را بردارید. مساله اینجا است که بسیاری از مردان نسبت به این عمل زنان بی توجه هستند و به همین دلیل بسیاری از فرصت ها را از دست می دهند. مردان مستقیم عمل می کنند، زنان غیر مستقیم. بنابراین اگر زنی مکررا” شروع به قرار گرفتن سر راه شما نمود، احتمال اینکه او اینکار را عمدا” انجام می دهد زیاد است.

 

۹- او حرکاتی ویژه انجام می دهد

یک جمله قدیمی می گوید:”جسم دروغ نمی گوید.” طبیعت بشر را جوری برنامه ریزی نموده که هنگام ابراز علاقه بی اختیار شروع به انجام یک سری حرکات جسمانی مشخص می کند. این اعمال غیر شفاهی از گشاد شدن چشم هنگام نظاره به چیزی جالب گرفته تا لبخند زدن و لمس کردن، متغیر است.

 

نشانه های عاشق شدن زنان

نشانه های عاشق شدن زنان از این جهت برای مردان مهم است که اگر دوست داشتن و عاشق شدن خانمی را به اشتباه برداشت کنند ، برایشان گران تمام می شود. اگر شیوه ابراز علاقه و عشق طرف مقابل را بدانید شاید هر گز جواب رد از زن جذاب و مورد علاقه خود نشنوید.

 

چطور به پسر مورد علاقمون چراغ سبز بدیم

در این مقاله شما را با برخی از نشانه های عاشق شدن زنان آشنا می کنیم.

چشم برنداشتن خانم از یک مرد در هنگام صحبت کردن ، لبخندش هنگام نگاه کردن به او ، بازی با موهای خود شاید از نشانه های عاشق شدن زنان باشد. کنجکاوی زنان در مورد مردان مخصوصا یک مرد جذاب ، صحبت آنها از آینده ، حسادت به زنی دیگر که شما با او در ارتباط هستید ،عوامل مهمی است که در دوست داشتن و ابراز علاقه زنان به مردان مهم است.

 

شما مردها می توانید با تعریف کردن یک داستان خنده دار یا جوک ، عاشق شدن زنان را امتحان کنید. شناخت تیپ شخصیتی زنان در فهمیدن میزان دوست داشتن آنها تاثیر زیادی دارد.

چگونه به نشانه های عاشق شدن زنان دست یابیم؟

نشانه های عاشق شدن زنان پیچیده و سخت است. دنیای خانم ها به گونه ای است که به راحتی دوست داشتن یا عشق خود را نشان نمی دهند. به ویژه به صورت کلمات رک و صریح. شما مردان می توانید با زیرکی خاص و از روی نشانه های خاص رفتاری و گفتاری خانم ها ، نشانه های عاشق شدن زنان را تشخیص بدهید. خانمی که همیشه همراه و همگام با شما باشد می تواند نشانه این باشد که علاقه مندی خود را نشان می دهد.

 

زنان معمولا برای ابراز عشق خود از حرکاتی مخصوص دست و صورت استفاده می کنند. آنها به راحتی به تماس های شما جواب می دهند و هیچ‌گاه برای شما وانمود نمی کنند که سرشان شلوغ است. مدتی از رابطه گذشته آنها در مورد شما کنجکاوی می کنند. از شما می پرسند: “در مورد مسافرت هایت بگو ، دوستانت چه افرادی هستند؟ شغلشان چیست؟”

 

آنها دوست دارند از وضعیت مالی شما با خبر شوند و در مورد آینده شغلی و درآمد شما صحبت می‌کنند

اگر شما سربه سرشان بگذارید آنها بی‌قراری و بی‌تابی می‌کنند. اگر در یک جمع یا مهمانی مشترکا شرکت کنید ، به خاطر عشق به شما نسبت به زنان دیگر، حسادت می‌ورزد.

 

 

ابراز علاقه غیر مستقیم به دختر

 

نشانه های عشق واقعی در زنان

برای مردان فهم دنیای زنان با پیچیدگی های مخصوص به خود، گاهی بسیار دشوار است. درک نشانه های علاقه مندی زنان به مردان کمک میکند تا در برقراری رابطه با زنان اندکی آسوده خاطر تر باشند. از نظر مردان، زنان هنگام ابراز علاقه به صورتی زیرکانه و پیچیده عمل می کنند و اکثر آنها جوابهای ضد و نقیضی می دهند چون خودشان مطمئن نیستند که چه چیزی در سرشان می گذرد. بنابراین آنچه که اغلب آقایان به دنبالش هستند، یک سری علائم و نشانه هایی است که به وسیله آنها متوجه علاقمندی حقیقی طرف مقابلشان می شوند.

 

زنان برای بروز دادن علاقه مندی و عشق خود از زبان جسمانی خود زیاد استفاده می کنند. مثلا با دست یا پاهای خود به سوی شما اشاره دارند. در هنگام صحبت کردن بدن خود را به سوی شما خم می کنند. اگر خانمی باشد که شال به سر داشته باشد ، معمولا با موهای خود بازی می کند. دخترانی که از جواهرات استفاده می کنند هنگام رضایت از یک رابطه ، با جواهرات خود زیاد ور می روند. اگر در یک رستوران نشسته باشید طرف مقابل به جای نگاه به اطراف ، چشم از شما بر نمی دارد.

 

زنان هنگام عاشق شدن دوست دارند از حرکات شما تقلید کنند. اگر پاهای خود روی هم بگذارید آنها هم تقلید می کنند.

زنان چگونه عشق خود را به شوهر نشان می دهند

عشق زنان را بیشتر می توان از میزان احترام به همسر و چگونگی روابط جنسی با او تشخیص داد. البته در این موارد هم ، زنان چندان صریح و روشن عمل نمی کنند و ملاحظات زیادی را در عمل خود لحاظ می کنند. اما به هر حال در این دو زمینه عملکرد روشن تری را نشان می دهند. در مورد زنان نیز مردها فکر می کنند وقتی زنان از خانواده خودشان جانب داری می کنند، نشان می دهند که خانواده خود را به همسرشان ترجیح داده اند. برای قضاوت در چنین مواردی باید در نظر گرفت که شاید جانبداری زن به خاطر ترس از قدرناشناسی، ترس از ایجاد اتفاقات ناخوشایند، نوع تربیت خانوادگی و یا … باشد .

 

زنان هنگام عشق به همسر نگاه خاصی دارند. اگر می خواهید همسر جذاب خود در آینده را بیشتر بشناسید، ابتدا به نحوه نگاه کردن او دقت کنید. از این طریق متوجه می شوید که رابطه شما در چه سطحی است. اگر نگاه او به شما از روی مهربانی و بدون هیچگونه تردیدی باشد، متوجه خواهید شد که رفتار شما با او مناسب بوده است و همسرتان از بودن با شما رضایت دارد.

 

زنان عاشق، انجام کارهای دو نفره را پیشنهاد می دهند. یکی از نشانه های عاشق شدن زنان ، پیشنهاد آنان به همسر برای انجام کارهای دو نفره است. زنی که اصرار بر نوشیدن چای با همدیگر دارد و یا پیشنهاد رفتن به پارک و سینما دارد ، دوست داشتن خود را بیان می کند.

 

همسر عاشق ، با شما در ارتباط است. خانمی که در هنگام رفتن شوهر خود به محیط کار ، با لخند و آغوشی باز همسر را بدرقه می کند و یا در هنگام ورود به منزل با با روی خوش برخور می کند ، این رفتارها نشانه های عاشق شدن زنان است. زنان عاشق در طول روز ارتباط خود با همسر را قطع نمی کنند. از اینکه همسر شما جویای حال شما می شود ، استقبال کنید و آن را نشانه گیر دادن یا چک کردن یا شکایت ندانید.

 

اگر می بینید همسرتان در مورد مسائلی حتی کم اهمیت که برایش بازگو می کنید مشتاقانه اظهار نظر و ارائه پیشنهاد می کند، شاید در نظر اول این حرکت همسرتان را دخالت در امور کارتان تصور کنید در حالی که شاید این اظهار نظر همسرتان نشانه این باشد که او شما را بسیار دوست دارد و حتی کوچکترین مسائل شما نیز برای او دارای اهمیت است.

 

به پدر و مادر شما احترام می گذارد. خانمی که همسرش را دوست بدارد ، پدر و مادر شوهر را به منزله پدر و مادر خود می داند. اگر از همسرتان دلخور هستید اما شاهد احترام او به خانواده شما هستید ، ابرزا علاقه او را قدر بدانید.

عشق زن به غیر از شوهر

روابطی مانند مرد متأهل با زن شوهر دار و زن شوهر دار با مرد متأهل در دل خود عشق زن به غیر از شوهر را نشان می دهد. مرد و زن در کنار همسران خود به نیازها و انتظارات و خواسته خود نمی رسند. این رابطه از سوی جامعه و عرف پذیرفتنی نیست و غیر منطقی محسوب می شود، بدون اینکه عواقب این گونه روابط را در نظر بگیرند، تنها به آرامش موقتی در کنار همدیگر فکر می کنند، با این که حتی آرامش موقتی همراه با احساس گناه و تعارض درونی می باشد.

 

این گونه روابط باعث کاهش هر چه بیش تر تحمل روانشناختی همسر شده ، در طرف مقابل هم نیازهایی به وجود می آید که به تدریج طرف مقابل هم به دلیل کمبودهای به وجود آمده ممکن است رابطه ای غیر منطقی با افرادی داشته باشند که بتوانند درک بهتری از شرایط روحی شان داشته باشند. اینجاست که رابطه به سمت خیانت می رود.

دخترها چگونه عاشق می شوند

بیشتر دختر ها شاید به ویژگی اعتماد به نفس و وضعیت اجتماعی پسر توجه می کنند و از این طریق جذب آنها می شوند و عشق خود را بیان می کنند اما هر دختری به طور جدا یک ملاک جداگانه و خاص عاشق شدن دارد.

 

قبل از اینکه بخواهید بدانید آیا دختری عاشق شماست ، باید او را بیشتر بشناسید. دختران نشانه های دوست داشتن یا علاقه مندی خود را زیرکانه نشان می دهند. در اینجا زیرکی مردان برای تداوم عشق آنان مهم است. آنها در شرایط بحرانی و زمانی هم که دچار مشکل هستید همراه با شما هستند.

 

پس از اینکه مدتی از رابطه شما بگذرد ، متوجه میشوید که او در همه شرایط و جاهایی که شما هستید او هم حضور دارد. به طور ناگهانی هر کجا شما هستید پیدایش می شود، یا در راه روی محل کارتان مرتب جلوی شما قدم می زند، یا تصادفی به شما برخورد میکند، یا در میهمانی در اطراف شما مانور می دهد.

 

برای جلب توجه شما کارهای زیادی انجام می دهد ، او تلاش می کند که خود را در موقعیتی قرار دهد تا شما قدم اول را بردارید.

 

اگر شما مردان نسبت به این کار زنان بی توجه باشید، بسیاری از فرصت ها را از دست می دهند و خود را از عشق زنان محروم می کنید. مردان مستقیم عمل می کنند، زنان غیر مستقیم. بنابرایـن اگر خانمی به طور زیاد در سر راه شما سبز می شود ، احتمال اینکه او اینکار را از روی قصد یا نیتی انجام می دهد زیاد است.

 

 

عشق در دختران

 

 

منبع : هالی زندگی / الودکتر

مفید بود استفاده کردیم تشکر

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه

نام

ایمیل

وب‌ سایت

خرید فالوور اینستاگرام

رنگ مو با دکلره و بدون دکلره

علائم بارداری پسر

عکس پروفایل

لباس شب

علایم ایدز در روزهای اول

مدل پالتو

عکس پروفایل شاد

عکس امام رضا

متن عاشقانه

صبح بخیر عاشقانه

شب بخیر عاشقانه

دیلیت اکانت اینستاگرام

دیکته شب کلاس اول

در مطلب  مرد مورد علاقه تان را شوهر خود کنید در روش اول نوشتین دختر نباید پیشنهاد آشنایی و یا ازدواج به پسر بدهد بلکه باید با رفتارهای خود به وی بفهماند که نسبت به ازدواج با وی موافق است و اگر پسر خواستگاری کند پاسخ رد نمی شنود،
دوست دارم  این جمله رو آقایون بیشتر توضیح بدهند و  از تجربه اینکه دقیقا خانوم چه رفتاری کردن و ایشون مطمن شدند و پا پیش گذاشتن و از رفتار دختر هم بدشون نیومده چون ما دخترا از ابراز رفتاری که احتیاط میکنیم مبادا جلف بنظر بیاییم

————————————-

کاربران محترم مي‌توانيد در همين بحث و يا مباحث ديگر انجمن نيز شرکت داشته باشيد: http://www.welayatnet.com/fa/forums
همچنين مي‌توانيد سوالات جديد خود را از طريق اين آدرس ارسال و از طریق کدپیگیری که دریافت میکنید پاسخ را مشاهده نمائید: http://www.welayatnet.com/fa/node/add/forum
تمامي کاربران مي‌توانند با عضويت در سايت نظرات و سوالاتي را که ارسال ميکنند را به عنوان يک رزومه فعاليتي براي خود محفوظ نگه‌دارند و به آن استناد کنند و همچنين نظراتشان جهت نمايش بعد از فعالیت مفید، ديگر منتظر تاييد مديرانجمن نيز نباشد؛ براي عضويت در سايت به آدرس مقابل مراجعه فرمائيد: www.welayatnet.com/fa/user/register

اطلاعات بیشتر در مورد فرمت‌های متنی

ی دختر چادری چطوری میتونه ب ی پسر بفهمونه ک دوسش دارع؟؟چطور به پسر مورد علاقمون چراغ سبز بدیم

سلام یکی ازم پرسید که چه حسی نسبت به من داری نمیدونم باید چی بگم

دختري يا پسر؟طرفت دختره يا پسر؟حس واقعيتو بگو تا بهتر کمکت کنيم

سلام من یه سوال داشتم.ممنون میشم جواب منو باید..من نامزد داشتم…..

سلام. سوال شما در این آدرس مورد بررسی قرارخواهد گرفت:

http://welayatnet.com/node/150289

سلام دادش.ببین حقیقتش اینه که همونطور که دخترا چند گروهن و هرکدومشون یه سلیقه و عقیده دارن،پسرا هم همینجورین.

ولی خب من خودم به شخصه دختری رو که بارفتارش به پسری فهمونده ک دوسش دارم رو به دختری که میره و مستقیم میگه من دوست دارم و اینا ترجیح میدم.

ببین خودتو بزار جای یه پسر،،،اگه یه دختر بیاد و ازت خاستگاری کنه حالا یا درخواست دوستی بده به احتمال50درصد با خودت میگی بابا این دختره اصلا خودشو سنگین نشون نمیده و لابد من اولین نفرهم نــــــیــــسـتـــم که بهم پیشنهاد میده….کلا شاید بیشتر پسرا از اینجور دخترا خوششون نیاد…من خیلی از دوستام هستن هی پــز اینو میدن که نمیدونم چند ماه دنبال gfشون بودن تا بالاخره باهاش دوست شدن و از اول اصلا قبول نمیکرد.

حالا میگم،پیشترشاید خوب نباشه که دختر پیشنهاد بده….بهترین راهش رفتارشه…اگه دختره سنگین باشه و مثلا وقتی ترف رو میبینه یکم بخنده(جوری نخنده که از دسته اول بدتر بشه) و بعد سرشو بندازه ، به نظر من 99%پسرای جنتلمن و با شخصیت ازش خوششون میاد(نه لات و لوتیا…که اگه ترف جزو این دسته باشه دوتا تیکه هم میندازه)

ولی مهم ترین نکته اینه که پسره رو بشناسی……………….ببخشید طولانی شد

سلام میخواستم بگم من از یکی خوشم اومده  بعد اونم ازم خوشش اومده بهم پیشنهاد دوستی داد جلو دوستام من روم نکرد گفتم نه بعد چطوری بهش پیشنهاد بدم

 

از دست شما دخترا…منم به یه دختر که چند ساله عاشقشم پیشنهاد دادم هیچ قبول نکرد،چنتا فش هم بهم داد…ولی الان دیگه خودش داره پا میده..ولی هنوزم عاشقشم و قطعا یبار دیگه بهش میگم.(تگه اون پسرم عاشقت باشه صددرصد یبار دیگه بهت میگه ولی اگم تاحالا

اگه زیاد اون پسر رو میبینی میتونی چندبار روی خوش بهش نشون بدی دیگه بقیش حله..یعی بقیشو بسپار به پسره(پسرا گیرنده ی بسیار قوی دارن)

من خودم از اون دختره ناامید شدم ولی الان چند بار که منو دیده توی کوچه یا مراسم عروسی جایی هی نگا میکنه و میخنده

خلاصش این میشه ک اگه چند بار بخندی و نگاش کنی حله

حالا اگرم که پسره نگرفت داستان از چه قراره میتونی یکی رو(مثلا یکی از دوستات) رو واسطه قرار بدی که بهش بگه

اگرم که خودت بتونی که اونم بد نیست…….مثلا بهش بگی ببخشید اگه اون روز از دستم ناراحت شدی ، اون روز حالم خوب نبود..اصلا نمیدونم بهت چی گفتم یا چجوری برداشت کردی ولی منظور بدی نداشتم

همین

یه دختر وقتی سرد رفتار میکنه حتما خوشش نمیاداز طرف من اینطوری فکر میکنم ‍همونطور که خانومها غرور و شخصیت و احساسات دارن آقایون هم دارن همونطور که ‍سر ابراز علاقه میکنه دختر هم بایدواکنش مثبت به همون میزان نشون بده

عالیه اگر تکنولوژی نبود  نسل ما چیکار میکردن؟؟

دخترا وخانوم های عزیز لطفا کمک کنید اگه تفاهم خوش اومدن مرحله رسید امار دقیق بدین که من دق نکنم همیشه دخترا با پسرا شنیدم دیدم ویلا میروند گ میخورند بعد بامن دوست هم نمیشوند والا

به نظرم باید طوری تو چشمای طرف نگاه کنه که خودش بفهمه عاشقشه!
یا باید انقدر جلوش باشه که از یاد اون شخص نره و موقع نگاه کردن اون شخص بهش لبخند بزنه و چشماش رو درخشان کنه تا اون بفهمه واقعا عاشقشه …
البته خودم هم عاشق یه پسری شدم که نمی تونم بهش بگم!
دوست دارم بهش با روش ها بفهمونم که حاضرم حتی براش جونمو بدم!!!!
تورو خدا به من هم کمک کنید!

سلام 

چیزی که گفتی درسته با منم اینجوری هم میشه ولی نمیدونم که دوسم داره یانه

ما پسرها  از  دختران پر جرات خوشمون میاد و زیاد اهل نمایش بازی کردن نیستیم

مرسی از نظراتتون خانوما کاملا حرف دل منو زدن ولی آقایون  کمی شعاری حرف زدن قرار بود با مثال  و خاطره بگین تا برام ملموس باشه  آقای عشق پاک  کمی راهنمایی نمودن

سلام علیکم  خدمت شما 

نظری که میدم با توجه به مطالبی که تا به امروز خوندم و تجربه هایی هست که کسب کردم …. 

هیچ عمومیتی در رفتار پسرها وجود نداره … 

عده ای از پسرها از اینکه دختر دست نیافتنی باشه و حتی ازشون بدش بیاد …. ناراحت و پشیمون نمیشن و اتفاقا بیشتر علاقه پیدا میکنن تا بدستش بیارن 

عده ای از پسرها هم وقتی رفتارهای دفاعی ببینن و متوجه بشن دختر بهشون علاقه نداره …. بیخیال میشن و سعی میکنن فراموش کنن تا با خواستگاری تحقیر نشن 

عده ای از پسرها هم از اینکه یک دختر بهشون ابراز علاقه و محبت کنه خوششون میاد … که البته کم هستن اینگونه افراد اما دیدم و حتی ازدواج های موفقی هم ازش دراومده 

پس هیچ کلیتی در این باره وجود نداره ….. اما یک نکته این وسط هست ….. 

هر دسته از این پسرها تقریبا شخصیت های مختص به خودشونو دارن ….. و این میتونه خیلی مهم باشه چطور به پسر مورد علاقمون چراغ سبز بدیم

اینکه پسری از ابراز علاقه دختر خوشش بیاد نمایانگر مجموعه روحیات و رفتارهای خاص اون پسر هست …. که در انتخاب شریک زندگی میتونه نقس حیاتی و مهمی داشته باشه و کلید اولیه تفاهم یا عدم تفاهم باشه …… 

بهتره که بدونیم با هر کدوم از این رفتارها چه تیپ پسرهایی بهمون علاقه مند میشن …….. و تا چه حد شانس ازدواج برای خودمون کم یا زیاد میشه 

موفق باشید 

بله همه اقایون یه جور برخورد نمیکنن همونطور که همه خانوما یه جور برخورد نمیکنن . من تا دیروز فکر میکردم همه دخترها از پسرای حاضرجواب و سرزبون دار خوششون میاد چندتا پست دیدم از اینکه پسر خجالتی و با حیا بود خوششون میومد.
البته به نظر من گروه دوم و سوم یکی هستند یعنی پسرهایی که معمولا خجالتی تر هستند و بقولی سرزبون ندارن اینجور پسرها معمولا تا مطمئن نشن جلو نمیرن واس همینه که خیلی مهمه دختر چطور چراغ سبز نشون بده که پسر تقریبا مطمئن شه بره جواب نه نمیشنوه. این پسرها یه بار میرن اگر دختر اوکی نداد و به غرورشونم برنخورد شاید یکی دوبار دیکم برن ولی بازم جواب نگرفتن دیگه نمیرن. همین پسرها هستن که معمولا اگر دختر سمتشون بیاد و ابراز علاقه کنه بدشون نمیاد چون کارشون رو خیلی راحت کردی. من خودم تو این گروه جا میگیرم و اگر یه دختر بهم پیشنهاد بده اصلا حس بدی پیدا نمیکنم.

گروه اولی هم که اشاره کردین که پسرای سمجی تشریف دارن اون دسته از پسرها هستند که باصطلاح پر رو تشریف دارن. شنیدن جواب نه از دختر رو معمولا مساوی شکستن غرورشون نمیدونن. واسه همین خیلی فکر نمیکنن که ایا دختر مثبت میده و یا نه . نمونشم خیلی دیدم پسره اونقد پر رو بود بعد کلی رفتن سراغ دختره و جواب نه شنیدن یه تنبک برداشته بود اورده بود تو سرویس دانشگاه جلوی دختره با دوستاش میزد و واسه دختره میخوند. حالا من تا صدسال همچین کاری میتونم بکنم؟ عمرا

به نظر من خانوما باید نگاه کنن ببینن جزو کدوم دسته هست پسر. اگر جزو دسته اول هست که شما چراغ سبزن ندی اون خودش میاد حالا واس اینکه خودتو راضی کنی میتونی یه چراغ سبز هم بدی. اما اگر جزو دسته دوم هست که حتما باید چراغ سبز باشه والا خیلی سخته واس پسر بیاد. نهایتش بعد چند سال شاید ببینه عجب گزینه خوبی رو از دست داده. اگر پسر جزو این گروه هست حتی شاید چراغ سبز هم نتونه کمک کنه و اشکارا منظور رو برسونی چون وقتی پسری خیلی کم با دخترا هم صحبت شده باشه واسش سخته منظور دختر رو بدونه. یه حرکت معمولی دختر رو ممکن دلیل دوس داشتن بدونه اما یه کار تابلو رو بگه نه شاید اشتباه میکنم و از اونجا که میترسه ریسک کنه نمیاد.

در تکمیل نظرم و پاسخ به خانم برفی باید عرض کنم 

پیش از اینکه بدونید نسبت به پسری که علاقه بهش دارید چطور برخورد کنید …. باید بدونید هر دسته از این پسرا چه روحیاتی دارن و با توجه به اون تیپ شخصیتی که شما می پسندید رفتار کنید …. دیگه مهم نیست اون پسر خوشش میاد یا نه ….. 

یعنی پسرایی که نسبت به ابراز علاقه دخترا واکنش مثبت نشون میدن اخلاق و روحیات خاصی دارند .. اگه از این روحیات خوشتون میاد پس باید نسبت به اون کسی خوشتون میاد همونطور عمل کنید …… البته قبلش باید منتظر عکس العمل نامناسب از اون پسر باشید …. چون میتونه همون پسری که شما فکر میکردید نباشه …. اما حداقل شما شانس خودتونو امتحان کردید که اگر عکس العمل خوبی نشون نداد یعنی همون پسری که شما میخواستید نبوده که اگه بود استقبال میکرد …. 
 

این دسته بندی واقعا وجود داره و نمیشه برای همه ی پسرهایه نسخه پیچید
من دیدم پسرهایی که از دسته ی اول بودن و از دسته ی دوم و هم از دسته ی سوم
در همین نزدیکی خودم در رابطه با دوستانم واقعا این ها رو مشاهده کردم

اما اینکه پسر مد نظر ما از کدوم دسته هست خیلی فهمیدنش سخته…
و معمولا به خاطر همین عدم تشخیص درست دخترها دچار اشتباه می شوند و به اون چیزی که می خوان نمی رسن…

در جواب پروانه جون و اقا ایمان هم بگم که حق با اقای عاشق واقعی ست… 
ماها اگر از پسرهای مورد نظرمون فرار می کنیم به خاطر این هست که فکر می کنیم با دسته ی اول مواجه هستیم چرا که بیشتر پسرهایی که من از شخصیتشون خوشم میومد از همین دسته هستن…

ولی اگر کسی می دونه که چه طوری می شه تشخیص داد که هر پسری از کدوم دسته هست بگه ممنون میشیم…
 

سلام.
بهترین راهکار اینه که با مشورت خانوادتون و واسطه قرار دادن کسی, این مسله رو با ایشون مطرح کنید.هر چی پنهان تر هم باشه بهتره .

سلام برشما تا وقتی پسرچیزی نگه وخواستگاری نکنه چراغ سبزبی معنیه

به نظر من اول باید مطمئن شد اون اقا دختر رو دیده و نظرش مثبته چون اقایون اگه از یه خانومی خوششون نیاد حتی اگه اون خانوم همسایه شون هم باشه اصلا متوجه حضورشون نمیشن. بعد که دیدن اقا پسر نظرش مثبته باید دختر خانوم کم کم رابطه اش رو صمیمی تر کنه یه جوری رفتار کنه که اون اقا بفهمه که خاص تر هست بعد اگه جو صمیمی تر شد خودبه خود اون اقا اگه بخواد بحث رو میکشونه به سوالهای خصوصی در مورد نظر دختر خانوم در مورد اینده اش. ولی خانم ها باید سعی کنن صبر داشته باشن یعنی ممکنه این کارها شش ماه یا یه سال طول بکشه یه کاری نکنن یه هفته ای بخوان به هدف برسن وگرنه اون اقا زده میشه.
یه جورهایی باید مردهارو معتادشون کنین بعد که الوده شدن خودشون میان دنبالتون اگر هم که نیومدن وقتتون رو هدر ندین.

به نظر من البته در حد تجربس …. به هیچ پسری چراغ سبزم نباید نشون داد…خیلی بی ظرفیت هستن واز طرفی برای یه خانم وجهه خوبی نداره……
اگه قصد ازدواج داری بازم تجربه به من ثابت کرده در درجه اول باید به خودت برسی ..ظاهر وتیپ منظورمه..دوم اعتماد به نفس بالایی داشته باشه ..سوم اخلاق خوب………
که این آخری از همه مهم تره ……..

اینکه خودت باید بری حتما یا واسطه بفرستی رو خودت بهتر میدونی چون در متن کار قرار داری ولی اولویت اول برخورد خودت هست دوم واسطه و اگه اینا جواب نداد مستقیم برو جلو
به نظرم فاکتور خیلی مهمی که دختر میتونه پسر رو جذب کنه توجه هست خیلی بی دلیل حالشو بپرس اگه حالش خوب نیست بگو چی شده و… نسبت به دیگران به این بیشتر توجه کن تا قیاس کنه رفتارت رو و منظور رو بگیره. البته گاهی پسر متوجه هم میشه ولی جلو نمیاد چون میگه منکه زوده واسم چرا برم. نوع برخوردت باید فرق کنه اگه با بقیه جدی حرف میزنی با این یه لبخندی بزن و بامهربونی رفتار کن. البته خیلیم فیلم بازی نکنیا فردا بگه زمین تا اسمون با قبلت فرق کردی

سلام
به نظر من اول باید ببینید که اون پسر تا چه حد شما و خانواده شما رو میشناسه ، آیا شرایطش برا ازدواج کامل هست یا نه؟! چون پسرا معمولا اگه شرایطشون فراهم نباشه به سختی راضی میشن برا ازدواج
اگه از اقوام و آشنایان هست اگه همسایه و هم کلاسی و یا همکار هست طوری که همیشه شما رو میبینه و شما هم اون رو میبینید و مدت زیادی هست که همین منوال طی میشه ؛ که اصلا هیچ اقدامی نکنید!
چون اگر اون پسر شما رو میخواست و شما به دلش نشسته بودید و با معیارهایی که تو ذهن خودش داره جفت و جور می بودید ؛ حتما شما رو انتخاب میکرد و پا پیش میگذاشت برا خواستگاری
باستثنای موقعی که ممکنه اون پسر با وجود اینکه توی دل خودش شما و خانوادتون رو تایید کرده ؛ تنها دلیلش برای پیشقدم نشدن ، فراهم نبودن شرائط خودش هست ، که اینجا بیشتر مواقع اگه دختر بتونه با تشخیص خودش اقدام به موقع و بجایی انجام بده آقا پسر به احتمال قوی بخاطر این ابراز علاقه ای که دختر بهش کرده واکنش مثبتی از خودش نشون میده
حالا این اقدام میتونه مستقیما توسط خود دختر صورت بگیره یا غیر مستقیم و توسط واسطه که البته من خودم شخصا اگه همچین دختری خودش بهم ابراز علاقه کنه اصلا نمیتونم جواب مثبت ندم و حتما بهش ابراز علاقه میکنم و حرف دلم رو بهش میزنم
من یه تجربه دارم که متاسفانه به ازدواج منتهی نشد یعنی اگه اون دختر مستقیما بهم گفته بود ( البته غیر مستقیم گفت ، خودش همیشه ازم فرار میکرد ، جایی که من بودم نمیاومد! اینا همش تاثیر داره ) با وجود اینکه تنها دلیلم برا مجرد موندن تا الان فراهم نبودن شرایطم بوده نمیتونستم ردش کنم با توجه به اینکه تا حدودی با معیارهام جور بود!

اگر هم اون پسر زیاد شما رو نمیشناسه و شما دوست دارید باهاش ازدواج کنید باید متناسب با موقعیت خودتون سعی کنید خودتون رو بهش بشناسونید که اینجا به نظرم نقش واسطه پر رنگتر میشه تا خود دختر ؛ حالا در این مورد رفتارهایی که شما باید داشته باشید تا اون پسر یا بطور کلی هر پسری جذبتون بشه از نظر من اینا هست :
سعی کنید در برخوردهاتون با اون پسر خوشحال و خوشرو باشین ، خشک و بی احساس نباشین ، البته با حفظ متانت و سنگینی تمام ، جوری که این برخوردها کوتاه باشن
اینکه چهره شما هم به دل اون پسر نشسته باشه یا نه! بحث دیگریست
اینها همه نظر شخصی من بود(یه ساعت شد تا نوشتمشون!)
امیدوارم که در راه جذب پسر مورد علاقتون موفق باشید و در نهایت هم خوشحال و خوشبخت.

فاطمه خانوم 4 ماه که چیزی نیست من 4 سال دوره کارشناسیم رو تموم کردم 1 سال هم از ارشدم گذشته بود که تازه پی بردم یکی از خانومای کارشناسی چقدددد ادم خوبی بود.  البته همون موقع که همکلاس بودیم همین فکرو میکردم اما گفتم نه بابا ظاهرش اینجوری نشون میده باطنش معلوم نیست. یا یکی دیگه از پسرامون بعد که فارغ التحصیل شدیم رفت سراغ یکی از دخترها. البته شما هم خیلی نمیتونی منتظر بمونی مگه اینکه خودت پا پیش بذاری. به نظر من اگر فکر میکنی همونیه که میخوای خودت یه حرکتی بزن . من یکی از همین پسرهام اونقد برام ازدواج دست نیافتنی شده که میگم بذا زمان بگذره یا میشه یا نمیشه.

سلام فاطمه خانوم
کار خوبی کردین پروژه رو قبول نکردین چون شاید همون پول کم هم روتون نمیشد ازش بگیرین این اتفاقات زیاد افتاده دارم میگم. بعضی بعضی بعضی از آقایون وقتی یه دختری رو میبینن که سطح علمیش خوبه میخوان به طرق مختلف از علمشون استفاده کنن وگرنه قیمت انجام پروژه که مشخصه .آخر سر کارشون که تموم شد به سادگی این مدل دخترا هم میخندن (دارم کلی عرض میکنم فاطمه خانوم .خودم از این سادگیا کردم تازه اون موقع ها سنم کمتر بود و به ازدواج فکر نمیکردم)
مشاور ها هم درست فرمودن شما که به گفته ی خودتون برخورد بدی نداشتین دیگه بیشتر از این اگه ادامه میدادین یه جورایی درست نبود. ببینید اگه شرایط ازدواج داره با وجود اینکه شماره تلفنتون هم داره میتونه خیلی رسمی زنگ بزنه و حرفشو بگه
در حالتی هم که شرایطشو نداره پس به هیچ وجه حالاحالاها پا پیش نمیذاره.
در حالتی که دوباره دیدینشون میتونین مودبانه و با روی خوش باهاشون صحبت کنید که اگه قصدی دارن اقدام کنن.موفق باشین

آقا ایمان من آداب اجتماعیه خوبی دارم. حتی فک می کنم بخاطر آداب اجتماعی خوبمم بود که ایشون بسمتم متمایل شدن چون خودشونم اینطور هستن. ولی من هم از مشاور پرسیدم و هم اطرافیانم می گفتن که اگر اون قصدی داشت دیگه باید مطرح می کرد. چون حدود 4 ماهی بود که به دلایل مختلف چه توی تلگرامو وایبر و چه از طریق ایمیلو تماس تلفنی و پیامک با من در رابطه با مباحث مختلف درسی و کاری صحبت می کردن!!!
به همین دلیل من وقتی متوجه برخورد خاصشون شدم با چند مشاور صحبت کردم و اون ها نظرشون این بود که باید رابطه رو قطع کنم که اگر ایشون نظری داشتن مطرح کنن. منم بخاطر همون بود که سرد جواب دادم!!!
دلیل رد کردن پروژه هم به این دلیل بود که پولی که بابتش به من می دادن کم بود ولی این دلیل رو به ایشون نگفتم!!!
لطف می کنید بمن بگید چیکار کنم؟
آیا راهی هست برای برگشت؟؟؟؟؟

متاسفانه این اشتباهات به خاطر عدم شناخت دختر و پسر از روحیات جنس مخالفشون پیش میاد:|

بله من هم چه گزینه هایی که از دست دادم و کلی هم بدو بیراه گفتم که چرا یهو رفتارش عوض شد نگو اشتباه فک میکردم.

ممنون آقاایمان
ولی شماهم زیاد تعجب نکنید احتمالا بچه ها، تجربه یا سن شون کمه که اینطوری فکرمیکنن
منم وقتی سنم کمتربود و تجربه زیادی نداشتم، همینطوری رفتار میکردم، چندتا موقعیت خوب ازدواج رو هم بااین مدل رفتارکردن، ازخودم گرفتم. 🙂
بعد که تجربه م بیشترشدفهمیدم رفتارم غلط بوده، ولی خیلی دخترها اینطوری رفتارمیکنن چون هم خجالت میکشن.و هم احساس میکنن غرورشون جریحه دارمیشه اگه طوردیگه ای رفتارکنن ولی خب اشتباهه

حرفتون درسته خانوم پروانه . خیلی متعجب شدم بعضی از خانوما همچین فکری میکنن اصلا منطقی بنظر نمیاد

ببینید دوستان اینکه شما از پسر رد علاقه تون فرار کنید خیییلی اشتباهه، قطعا جواب عکس میده، پسراها این به حساب حیای شما و این حرفا نمیزارن، فکرمیکنن تمایلی بهشون ندارید که اینطوری رفتار میکنید، این کاراشتباهیه که بیشتردخترها انجام میدن
شماهم اشتباه کردین که سرد برخوردکردی فاطمه خانم، اگه به اون آقا تمایل داشتی باید خوب برخوردمیکردی، البته نمیگم بگو و بخند باهاش داشته باشی و رفتاری خلاف شان خودت انجام بدی، ولی حداقلش این بود که خوب برخورد کنی و کمی هم تحویلش بگیری تا اگه قصد خواستگاری کردن داره، حرفش رو بزنه
اون پروژه روهم بهتربود قبول میکردی، فرصت خوبی برای آشنایی بیشتربود، حالا به نظرم ازاین به بعد رفتارت رو تغییربده تا اون آقا هم متوجه علاقه شمابشه

ببینید دوستان اینکه شما از پسر رد علاقه تون فرار کنید خیییلی اشتباهه، قطعا جواب عکس میده، پسراها این به حساب حیای شما و این حرفا نمیزارن، فکرمیکنن تمایلی بهشون ندارید که اینطوری رفتار میکنید، این کاراشتباهیه که بیشتردخترها انجام میدن
شماهم اشتباه کردین که سرد برخوردکردی فاطمه خانم، اگه به اون آقا تمایل داشتی باید خوب برخوردمیکردی، البته نمیگم بگو و بخند باهاش داشته باشی و رفتاری خلاف شان خودت انجام بدی، ولی حداقلش این بود که خوب برخورد کنی و کمی هم تحویلش بگیری تا اگه قصد خواستگاری کردن داره، حرفش رو بزنه
اون پروژه روهم بهتربود قبول میکردی، فرصت خوبی برای آشنایی بیشتربود، حالا به نظرم ازاین به بعد رفتارت رو تغییربده تا اون آقا هم متوجه علاقه شمابشه

فاطمه خانم ربطی به غرور نداره در مورد گزینه شما بهتون پروژه پیشنهاد بشه و قبول نکردید از نظر من یعنی بی مییلی شما . یکی دوبار طرف به بهونه مختلف میاد جلو وقتی این برخوردو ببینه عقب میکشه نمیگم تا اونو میبینید نیش تا بناگوش باز بشه ولی کاملا معمولی و منطقی باهاش رابطه برقرار کنید که دال بر بی حیایی نشه و اونم اگر قصدی داشت بیان کنه. این از اون خصلتهای خانوما بود که تازه متوجه شدم از یکی خوششون بیاد بعد ازش فرار کنن. خب دونفر که از هم بدشون میاد یا تمایل به رابطه ندارن هم از هم فرار میکنن حالا پسر از کجا تشخیص بده این کدوم حالته؟
من خودم کسی این حالتو داشته باشه حس بدی بهش پیدا میکنم چون میگم یا ازم بدش میاد و تو دلش فکر خوبی نمیکنه یا اینکه میلی نداره مثلا گزینه بهتری پیدا کرده واس همین این کار رو میکنه تا منو از خودش دور کنه ضمن اینکه میگم اداب اجتماعی هم بلد نیست. بجاش کاملا منطقی رابطه رو ادامه بدین کاری که محول میشه رو خوب و بموقع انجام بدین و.. تا بشناسه شمارو و بیاد جلو

منم با خانم برفی موافقم. تقریبا بیش تر دخترا وقتی می بینن زیر نظر پسری هستن از این بابت حیا می کنن و سعی می کنن خودشونو از اون محیط دور کنن. خوب این واقعاً طبیعیه!! این نشون دهنده حیای اون دختره که بهش اجازه نمی ده خودشو زیاد در معرض دید اون فرد قرار بده. یکی از دلایلش هم اینه که ما دخترا توی اون موقعیت با خودمون می گیم نکنه الآن پسره بدونه که من متوجه علاقش نسبت به خودم شدم، به خاطر همین به شکل کاملاً مصنوعی خودمونو می زنیم به اون راه!! و از طرفی می گیم اگه من تمایلمو به اون آقا پسر نشون بدم خیلی برام بد می شه و ممکنه اون آقا پسر با خودش بگه این دختره چقد جلفه، و یا ممکنه اون آقا پسر پر رو بشه(البته با عرض پوزش)…

راستش این موقعیت برای خود منم خیلی پیش اومده، منم دقیقاً رفتار اون دختر خانم رو انجام می دادم، و دیدم که متأسفانه نتیجه عکس داد و اون فرد که خودمم نسبت بهش آشنایی داشتم و می دونستم فردیه که با معیارای من همخونی داره، کناره گرفت!!! البته هنوز هم انگار منتظر نشونه ای از سمت من هست ولی من نمی تونم کاری انجام بدم!!! چرا پسرا این موضوع رو درک نمی کنن که ما دخترا در زمینه ابراز علاقه محدودیت های خاص خودمونو داریم و چرا دل رو به دریا نمی زنن و اقدامی نمی کنن؟؟آقای “عشق پاک” من از شما می پرسم که آیا اقدام نکردن از سمت آقایون مربوط به غرور اونها نمی شه؟؟

الآن من نمی دونم باید چیکار کنم!! اون آقا پسر به مدت یکسال همکارم بود اما بعد از اینکه من دیگه اون کار رو ادامه ندادم ولی ایشون تماس تلفنی با من داشتن و همش صحبتای کاری و درسی پیش می کشیدن… منم می فهمیدم که همه اون حرفا بهونه اس(از صحبتاشون می فهمیدم و اینکه مسائلی که مطرح می کردن مسائله کاملا پیش پا افتاده ای بود) … تا اینکه من برخلاف میلم کمی سرد پاسخشونو دادم، چون دیدم صحبتاشون در این زمینه به درازا کشید و من دوست نداشتم ارتباط این گونه داشته باشم. ایشون یا باید حرفشونو می گفتن یا با توجه به خصلتی که از من دیده بودن باید می فهمیدن که من اهل خوش و بش با پسرا به اون صورت نیستم!! بعد دیگه ازشون خبری نشد… البته اینکه اصلا خبری نشد که نهههههه!!! دو هفته بعدش باهام تماس گرفتن و گفتن می خوان پروژه ای رو در اختیارم بذارن که من نرفتم…
الآن نمی دونم باید چیکار کنم!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

به عشق پاک
من اتفاقا دیروز داشتم به اینم موضوع فکر میکردم که چرا دخترا تمایل ندارن کسی متوجه علاقشون بشه………
مواردز یادی به ذهنم رسید ……..
یکیش به نظرم حجب وحیا ذاتی دختر هاس……….
در برخی افراد چیز دیگه ای هم اضافه هست که علت اصلیش بافت فرهنگی و سیطره فرهنگه ..مثلا فرهنگ ما برخی چیز ها رو بد میدونه مثل ابراز علاقه از سوی دختر رو در حالی که نفسا ممکنه عمل بدی نباشه …..
یا انگ های اجتماعی زاید که داریم مثلا انگ سر خود بودن …انگ فاسد بودن …انگ هایی که بی جهت به هم نسبت میدیم ندیده و نشناخته…… یه جور سایه بد بینی که توی جو فرهنگیمون هست ……
سوم تجربه های عاطفی بد و بد تر از اون تعبیر نادرست از اون تجربه ها …
مثلا یه خانم مثلا از یه ااقایی خوشش میاد فرضا چن بار سعی میکنه خودشو به اون اقا نزدیک میکنه ….باز خوردی که دریافت میکنه بی اعتنایی و نگرش منفی از سوی اون فرد است ……..این مسئله براش تبدیل میشه به یه تجربه بد و شکست …….
بعد ها احتیاط های زیادی رو چاشنی رفتارش مکینه ….مثلا سر سنگین تر میشه به هیچ پسر یا مردی اعتنا نمینه ……..یا کلا نسبت به پسرا بد بین میشه .در حالی که غافل بوده از خصایص روحی اون فرد یا تاهل اون فرد یا نداشتن شرایط اون و بسیاری از مسائل دیگه بوده 
و در واقع بعدا ها اونجا هم که باید درست رفتار بکنه من بعد خطا رفتار میکنه و نتیجش میشه این ……….

یه واقعیتی هم هست البته در حد تئوریه من به این نتیجه رسیدم پسرا تا زمانی که درگیری عاطفی نسبت به فردی داشته باشن به هیچ نوع تمایلی از سوی دخترا جز اون فرد پاسخ خوب نمیدن …. یه دختر به نظرم اگه این مسئله رو درک کنه اولا میفهمه که نباید تا اون مقطع که تکلیف اون پرونده روشن نشده که اون آقا نزدیک بشه دوما این که نباید از بی اعتنایی اون فرد نتیجه بگیره که دوست داشتنی نیست یا عیبی داره چون یان یه واقعیه که همه ادم ها در ان واحد نمیتونن چند نفر رو باهم و به یک اندازه دوست داشته باشن …………..!!!

خانم برفی گل سلام
یه ضرب المثلی هست که میگن ؛ طرف هم خدا رو میخواد هم خرما رو !
شما دوست دارید که اون پسر بفهمه ولی از طرف دیگه ازش فرار میکنید ! آیا اینجوری اصلا جور در میاد؟!
بقیه پسرها رو نمیدونم ولی من خودم وقتی از طرف دختر بی اعتنایی ببینم که حتی یه سلام خشک و خالی هم نکنه اصلا احساس خوبی بهم دست نمیده و به ازدواج با اون به هیچ وجه فکر نمیکنم یه جورایی ازش بدم میاد
اصلا هم انتظار ندارم که دختر از وقار و متانت خودش کم کنه تا به دل یه پسر بنشینه
فقط کافیه که خوشرو و خوش برخورد باشه
برای مثال همون دختری که میگم وقتی من خونه پدربزرگم بودم و اون هم از راه میرسید و حس میکرد من اونجا هستم دیگه داخل نمیاومد!
خب من خیلی ناراحت میشدم و با وجود اینکه سالها با فکر اون زندگی میکردم وقتی این رفتارها رو ازش میدیدم دلسرد میشدم علم غیب هم نداشتم که بدونم اون هم به من علاقه داره !
چون رفتارش یه چیز دیگه میگفت . آخر سر هم وقتی براش خواستگار اومد چقدر واسطه پیش فرستاد که تمایل خودش به من رو نشون بده ولی خب من بخاطر رفتارهاش دلسرد بودم ، با این وجود من با شناختی که از خودم دارم مطمئنم که اگه خودش باهام حرف زده بود نمیتونستم باهاش مخالفت کنم
حالا آخر سر دوست دارم بدونم شماها چرا اینجوری هستید؟؟؟؟؟؟!!

منم همین طوریم وقتی توی ذهنم از یکی خوشم بیاد اصلا نمی تونم بهش توجه کنم همش ازش فرار می کنم چون می ترسم بفهمه … البته می خوامم که بفهمه اما نمی تونم دیگه… از ده متریم که ببینمش یه جوری برخورد می کنم که ندیدمش!!! مگه این که خودش بیاد جلو من باهاش حرف بزنم!!!!

من اون دختر رو درک میکنم اما فکر کنم شما اقایون هیچ وقت درک نکنین که ماها چرا این طوری ایم!!!!!!!!!!!!

 

بله منم دقیقا اینجوریم.اما با این فرار کردنام باعث شد کسی ک ازش خوشم اومده بود ب دوستم پیشنها داد و ازدواج کردن.دوستم رفت سمتش ب بهانه های مختلف پیام داد بهش و بالاخره ب دستش آورد 

دختره ازت فرار میکرده تا نشون بده دوست داره؟ یه دختر همچین کاری بکنه فک میکنم بدش میاد البته برخورد دیداریشم مهمه که چکار کنه


 

تالار همدردی نسبت به محتویات تبلیغات مسئولیتی ندارد.

چطور به پسر مورد علاقمون چراغ سبز بدیم

مرکز مشاوره,  مشاوره,  روانشناس ,  مرکز روانشناسی ,  کودک لوس ,  ویدیو


روانشناسی خانواده, 
ازدواج , 
روانشناس, 
طلاق, 
خانواده ,  فوبیا, 
ای طب

تشکرشده 0 در 0 پست

تشکرشده 0 در 0 پست

تشکرشده 319 در 122 پست

تشکرشده 36,264 در 6,678 پست

تشکرشده 14,726 در 3,979 پست

تشکرشده 240 در 117 پست

تشکرشده 0 در 0 پست

انتخاب سریع یک انجمن
 


نمایش برچسب‌ها

کودک,  مشاوره ,  کیلیپ,  ازدواج , روانشناسی ,  فول تست ,  سایت روانشناسی, تربیت کودک

کلیپ جدید ,  روانشناس آنلاین ,  مشاوره,  مرکز مشاوره,  مشاوره خانواده ,  مشاورانه


شناخت نشانه‌های علاقه‌مندی یک دختر به یک پسر و تشخیص این که آیا دختری از شما خوشش می‌آید یا نه مهم است. زیرا گاهی شما از دختری خوشتان آمده اما نمی‌دانید آیا این علاقه دو طرف هست یا خیر. طبیعتا اگر بتوانید از علاقه دختر مورد نظرتان اطمینان پیدا کنید با خیال آسوده‌تری می‌توانید برای آشنایی بیشتر و پیشنهاد ازدواج یا دوستی پیش قدم شوید. اما مسئله این است که پی بردن به این که آیا دختری به شما علاقه‌مند شده یا نه معمولا آسان نیست. زیرا برخلاف پسرها که معمولا علاقه خود را به طور مستقیم بیان می‌کنند، روش ابراز تمایل و علاقه دخترها غالبا غیرمستقیم است. “رادیو عشق” در این مقاله بیان می‌کند چه در فضای مجازی و چه در ملاقات حضوری، از کجا می‌توان فهمید دختری از شما خوشش آمده یا خیر و نشانه‌های علاقه‌مندی دختر به پسر چیست.

نشانه‌های ظاهری، رفتاری و کلامی که در ادامه به آن‌ها اشاره می‌شود، از نظر علم روانشناسی ثابت شده هستند. برخی از این نشانه‌ها آگاهانه‌اند، یعنی دختر می‌خواهد نشان دهد تمایل دارد با شما ارتباط عاطفی برقرار نماید. ولی اکثر آن‌ها به صورت ناخودآگاه از یک دختر عاشق سر می‌زنند. لازم است توجه داشته باشید که وجود تنها یکی از نشانه‌های زیر برای پی بردن به علاقه‌مندی دختر به شما کافی نیست. اما اگر چندین مورد از نشانه‌ها و رفتارهای زیر مکررا از جانب او نسبت به شما سر بزند، می‌توانید امیدوار باشید که آن دختر واقعا از شما خوشش آمده و به شما علاقه‌مند شده است.

فهرست مطالب

شاید شنیده باشید که چشم‌ها دریچه‌ای به قلب انسان هستند و هیچ وقت دروغ نمی‌گویند. از نظر علم روانشناسی نیز می‌توان گفت این جمله صحت دارد، چراکه احساس افراد عاشق به صورت ناخوداگاه در حالت چشمان و طرز نگاه آن‌ها تاثیر می‌گذارد. دخترها هنگام صحبت و تماس چشمی با معشوقشان مردمک چشم بازتری پیدا می‌کنند، چشم‌هایشان برق می‌زند و هیجان در نگاهشان مشخص است.چطور به پسر مورد علاقمون چراغ سبز بدیم

این نشانه فقط در مورد شرایطی کاربرد دارد که دختر مورد نظر با شما همکلاسی باشد، همکارتان باشد یا به هر حال با هم در یک فعالیت مشترک داشته باشید. در این شرایط سعی کنید بفهمید آن دختر زمانی که می‌داند شما آن دور و بر هستید حواسش به شما هست و به نحوی دنبال شما می‌گردد یا نه. مثلا اگر آن دختر وارد اتاقی می‌شود که می‌داند شما قرار است ان‌جا باشید، کاملا حواس خود را جمع کنید. اگر از شما خوشش بیاید، احتمالا بلافاصله در زمان ورود به دنبالتان خواهد گشت و چشم‌هایش همینطور دور تا دور اتاق می‌چرخند تا بالاخره شما را پیدا کنند. هنگامی که نگاهش با نگاه شما تلاقی کرد ممکن است یکی از این دو کار را انجام دهد: یا این که لبخند بزند و کاملا با خوشرویی برخورد کند و نشان دهد از دیدن شما خوشحال شده، یا این که از شما روی برگرداند و با بی‌اعتنایی طوری وانمود کند که به دنبال شما نمی‌گشته. در هر دو صورت، اگر آن دختر هر بار که وارد اتاق می‌شود، با نگاه خود به دنبال شما بگردد، نشانه ان است که به شما علاقه‌مند شده و می‌خواهد از حضور شما با خبر شود.

خب، دختر مورد نظر ممکن است مرتبا به شما نگاه کند، اما هنگامی که شما هم به او نگاه ‌کنید، احتمالا نگاه خود را از شما می‌دزدد. این یک حالت کاملا عصبی است. او خجالت‌ می‌کشد(زیرا شما را دوست دارد) و نمی‌خواهد شما بدانید که شما را نگاه می‌کرده. اگر  آن دختر از تماس چشمی طولانی اجتناب کند، به خصوص اگر اول او به شما نگاه کرده باشد، این نشانه بسیار خوبی است که به شما علاقه‌مند است. سعی کنید با او تماس چشمی برقرار کنید تا ببینید چه واکنشی نشان می‌دهد. هنگامی که نگاهتان با هم تلاقی کرد، اگر نگاه خود را از شما برنگرداند، احتمالا به شما لبخند خواهد زد.

نشانه دیگری که به خاطر آن مدیون علم هستید این است که وقتی یک دختر شما را دوست داشته باشد، احتمالا وقتی شما دور و برش هستید سرخ و سفید می‌شود. سرخ و سفید شدن واکنشی است که به طور ناخودآگاه توسط سیستم عصبی بدن کنترل می‌شود. هنگام بروز احساسات قوی‌ای مانند خشم، شادی یا میل جنسی، سیستم عصبی برانگیخته شده و باعث می‌شود خون به عضلات صورت بدود. بنابراین، اگر زنی اغلب کنار شما سرخ و سفید می‌شود، احتمالا به لحاظ جسمی مجذوب شما شده است. از آن‌جا که این واکنش طبیعی است، و چیزی نیست که آن شخص بتواند ان را کنترل کند، یکی از راه‌های نسبتا مطمئن برای فهمیدن این است که او شما را دوست دارد یا نه.

البته، ممکن است دختران به شما لبخند بزنند بدون آن که منظور خاصی از آن لبخند داشته باشند، اما این که دختر مورد علاقه شما هر بار نگاه شما را با لبخند پاسخ بدهد قطعا نشانه خوبی است. یک دختر وقتی لبخند می‌زند که احساس راحتی کنند یا بخواهد خود را برای شما دست‌یافتنی نشان دهد. او می‌داند که لبخند یک راه مطمئن و درعین حال لطیف و زیرکانه برای جلب توجه شماست.  یک لبخند گذرا ممکن است هیچ معنایی نداشته باشد، اما اگر نه بار از ده بار که به او نگاه می‌کنید لبخند بزند، احتمالا به شما چراغ سبز نشان می‌دهد تا به او نزدیک شوید و سر صحبت را باز کنید. هرچه باشد، اگر آن دختر به شما علاقه‌مند نبود، احتمالا  آن قدر به شما نگاه نمی‌کرد چه برسد به این که لبخند بزند.

اگر دختری شما را دوست داشته باشد، به هر جهت، مطمئن باشید که رفتار او در زمان حضور شما نسبت به زمانی که شما حضور ندارید متفاوت است. این‌ها ممکن است تغییراتی خیلی ساده باشند، مثل اینکه بیشتر حواسش به ظاهرش باشد، یا این که مرتبا موها یا آرایش خود را چک کند. یا این که ممکن است در حضور شما فوق العاده عصبی شود و دست و پای خود را گم کند و شاید کمتر در کلاس حرف بزند.

آگاهی از این نشانه خیلی مهم است. برای این‌که بتوانید از احساسات یک دختر نسبت به خود با خبر شوید، باید یاد بگیرید که زبان بدن او را بخوانید. زنان به این معروفند که احساسات و افکار خود را کاملا با رفتار خود نشان می‌دهند . اگر یک دختر از شما خوشش نیاید و نخواهد دور و برش باشید، اغلب کاری می‌کند که خشک و بد برخورد به نظر برسد. مثلا گاهی اوقات خود را با تلفن همراهش مشغول نشان می‌دهد، از شما فاصله می‌گیرد، از تماس چشمی با شما اجتناب می‌کند یا دیگر علائم زبان بدن را به کار می‌برد که نشان می‌دهد می‌خواهد شما را از خود فراری دهد.

اما اگر دختری از شما خوشش بیاید، کاملا برعکس رفتار خواهد کرد. به عنوان مثال، اگر به سمت شما بچرخد طوری می‌نشیند که بازوهایش از هم باز باشند، بدنش را در حالتی که روبروی شما باشد قرار می‌دهد، چانه‌اش را به سمت بالا کشیده، موهایش را از چهره‌اش کنار می‌زند، یا وقتی شما اطراف او هستید راحت و ارام به نظر می‌رسد. این‌ها معمولا علائمی هستند که نشان می‌دهند او با نزدیک شدن شما به خودش مشکلی ندارد و راحت است. اگرچه ممکن است این‌ها به طور قطع نشانه این نباشند که او از شما خوشش امده، اما حداقل نشان می‌دهند که به گفتگو با شما علاقه دارد، که قطعا می‌تواند فرصت خوبی به شما دهد تا بتوانید نشانه‌های دیگری را که ممکن است حاکی از علاقه‌مندی او به شما باشند جستجو کنید.

افراد خود را می‌آرایند و فرم بدنی‌ای به خود می‌گیرند که جذاب‌تر به نظر برسند. یک دختر، برای این کار معمولا ستون فقرات و بدن خود را صاف می‌کند تا قفسه سینه‌اش بهتر به نظر برسد ، موها و روسری خود را مرتب می‌کند و یا بدن خود را در حالتی قرار می‌دهد تا توجه شما را جلب کند. این مساله تقریبا در میان همه گونه‌های جانوری امری طبیعی است و انسان‌ها نیز از آن مستثنا نیستند. این اعمال ممکن است خودآگاه یا ناخودآگاه باشند، به این معنی که دختر ممکن است حتی بدون این که خودش متوجه باشد، هنگامی که شما اطراف او هستید فرم بدنی خود را اصلاح کند. از جمله دیگر کارهایی که در این دسته قرار می‌گیرند می‌تواند این باشد که وقتی شما در اتاق هستید دختر از جای خود بلند شود و بایستد، یا به پهلو بچرخد تا اندام خود را بهتر نشان دهد و یا چانه خود را بالا بگیرد تا خودش را با اعتماد به نفس نشان دهد. در هر صورت، اگر این گونه رفتارها ازیک دختر در حضور شما سربزند، به این دلیل است که او قصد جلب توجه شما را دارد.

دختران در هر حال کمی مضطربند، درست است. اما این اضطراب و بی‌قراری شاید نشان دهنده این باشد که یک دختر در حضور شما عصبی و دست‌پاچه می‌شود، که به نوبه خود می‌تواند نشانه علاقه‌مندی او به شما باشد. به کارهای کوچکی که ممکن است از او در حضور شما سر بزند دقت کنید، به ویژه هنگامی که با او صحبت می‌کنید. مثلا ممکن است زمان صحبت با شما با موها، تلفن همراه، کلیدها و یا جواهرات خود بازی کند. در تمامی این حالات، نگرانی عصبی معمولا نشانه این است که او به شما علاقه دارد و شاید حاکی از آن باشد که او منتظر است تا شما تا قدمی بردارید.

دختران به حسود بودن معروفند  و حسادت نشانه بسیار معنی‌داری از علاقه‌مندی یک دختر به شماست. اگر دیدید یک دختر به این که با دختران دیگر صحبت کنید حسادت می‌کند، احتمالا به این خاطر است که خیلی شما را دوست دارد. ممکن است به طور واضح نگوید که حسودی کرده، اما سوالات زیادی در مورد آن دختر بپرسد، مثل اینکه از کجا او را می‌شناسید یا اینکه آیا مدت زیادی است او را می‌شناسید، یا ممکن است درباره علاقه شما به آن دختر و یا این که او دوست دختر شماست شوخی‌ کند. همه این‌ها فقط تلاشی است برای این که بفهمد ایا شما او را دوست دارید یا نه. البته، گاهی ممکن است حسادت نوعی زنگ خطر باشد، به ویژه اگر او بخواهد شما را کنترل کند. اما کمی حسادت بازیگوشانه در مورد صحبت کردن شما با دختران دیگر، فقط برای این است که احساس واقعی خود را به شما نشان ‌دهد، به این معنی که او شما را فقط برای خودش می‌خواهد.

البته، اگر دوستان آن دختر را نشناسید ، یا دوستان او خیلی راز نگه‌ دار باشند، این نکته کمک زیادی به شما نخواهد کرد. اما به هر حال خوب است آن را هم ذکر کنیم. دختران اهل پرحرفی و شایعه درست کردنند ، اگر او چیزی درباره شما به دوستانش گفته باشد، احتمالا از طریق شایعات به گوش شما هم خواهد رسید. اگر از این طرف و آن طرف به گوشتان برسد که او با دوستانش درباره شما صحبت کرده، کاملا واضح است که او به شما علاقه‌مند شده. دوستان او بیشتر راجع به چیزهای بدی که او گفته به شما خواهند گفت تا چیزهای خوب ، بنابراین اگر دیدید آن‌ها سعی می‌کنند رازدار باشند ، احتمالا او درباره علاقه‌ شدیدی که به شما دارد با دوستانش صحبت کرده است. اما علی رغم آنچه گفته شد، ممکن است این که یک دختر با دوستانش درباره شما  صحبت کرده باشد، می‌تواند تنها به این معنی باشد که شما به نحوی برای او مطرح هستید، یا به این معنا باشد که او شدیدا شما را دوست دارد.

دختران گروهی حرکت می‌کنند، عاشق حرف زدن و شایعاتند و معمولا به حلقه دوستان نزدیک خود می‌چسبند. اگر دختری مکالمه با دوستانش را ول کند تا با شما صحبت کند، حتی اگر این صحبت صرفا یک سلام و احوال‌پرسی عجولانه باشد، شاید آن دختر به کنار شما بودن بیشتر علاقه‌مند باشد تا  دوستانش. این بدان معنی است که او به شما متوجه می‌کند یا اینکه انقدر برایش جذاب هستید که دوستانش را برای مکالمه با شما ترک کند. اگر دختری برای صحبت با شما از دوستانش دور شود و فاصله بگیرد، می‌توانید مطمئن باشید که از شما خوشش امده و شک نکنید که بعدا همه چیز را راجع به شما را به دوستانش خواهد گفت.

مثل آنچه که قبلا راجع به دوستان و حرف زدن با آن‌ها گفتیم، دختران تلفنشان را از خود جدا نمی‌کنند. پس اگر در حضور شما زیاد از آن استفاده نکند، احتمالا دلیلی وجود دارد. اگر دیدید که دختر تلفن خود را هنگامی که شما با او صحبت می‌کنید کنار می‌‌گذارد، به تماس‌ها یا پیامک‌ها تا زمانی که شما نزدیکش هستید جواب نمی‌دهد یا سعی می‌کند مکالمات و پیامک‌ها را به سرعت پاسخ دهد، احتمالا به این دلیل است که بیشتر علاقه‌مند است به صحبت‌های شما گوش دهد تا کسانی که با تلفنش تماس می‌گیرند. گاهی اوقات ممکن است پاسخ دادن به یک تماس یا پیام فوری و ضروروی باشد، اما همین که شما را نادیده نمی‌گیرد تا مدام به دوستانش پیام بدهد، نشانه خوبی است که او به صحبت‌های شما گوش می‌دهد.

اگر او هنگامی که شما صحبت می‌کنید، به خصوص به جوک‌های بی‌مزه شما می‌خندد، بدون شک، از شما خوشش می‌اید. می‌توانید به خاطر این ادعا علم را سرزنش کنید، اما دختران زمانی که با یک پسر احساس آرامش و راحتی کنند یا به او علاقه‌ داشته باشند بیشتر می‌خندند. البته، این بدان معنی نیست که او در تمام مکالمه دو نفره با شما لزوما بخندد. همیشه فضایی برای مکالمات جدی‌تر و صریحتر نیز وجود دارد. اما این که او اغلب بخندد و یا سعی کند نکات بامزه‌ای در صحبت‌های شما پیدا به این خاطر است که می‌خواهد دلیلی پیدا کند تا با همدیگر بخندید. شما همیشه می‌توانید چند جک بی‌مزه در استین داشته باشید، اگر او به شما علاقه‌مند باشد، هرچقدر هم که ان جک‌ها بی‌مزه باشند باز به ان‌ها خواهد خندید.

اگر متوجه شوید که شما را زیر نظر دارد ، حتی برای مدتی کوتاه ، به این دلیل است که به شما علاقه‌مند شده است. ممکن است سعی کند بیشتر در مورد شما بداند، یا ممکن است کنجکاو باشد که ایا به سمت او نگاه می‌کنید یا نه. معمولا، اگر دختری از شما خوشش امده باشد، به طور طبیعی می‌خواهد بداند آیا شما نیزبه او علاقه دارید یا نه، به همین دلیل است که اغلب شما را زیر نظر می‌گیرد. این زیرنظر گرفتن‌ها اغلب نگاه‌های زیرچشمی بسیار کوتاه هستند، و اگر در این حین مچش را بگیرید ممکن است لبخند بزند یا نگاهش را بلافاصله از شما بردارد. در هر صورت، اگر او کم و بیش شما را زیر نظر داشته باشد، به این دلیل است که به آنچه شما انجام می‌دهید و احتمالا آنچه احساس می‌کنید علاقه‌مند است.

در واقع، این یک نشانه بسیار بزرگ و یکی از ساده‌ترین راه‌هاییست که بفهمید یک دختر از شما خوشش امده یا نه. اگر او به نحوی به شما ‌بفهماند یا اشاره کند که مجرد است به این دلیل است که می‌خواهد شما به او پیشنهاد دوستی بدهید. هیچ دلیل دیگری برای افشای این مساله وجود ندارد، علاوه بر این با ذکر این مساله به شما می‌فهماند که او قصد برقرار کردن یک رابطه را دارد. ممکن است مستقیما نگوید: “هی، من تنها هستم و می‌خواهم با شما قرار بگزارم “، اما به نحوی ایده خود را پیشنهاد می‌دهد. مثلا ممکن است چیزهایی درباره رابطه یا همسر قبلی خود بگوید که به این معنی است که اکنون کسی در زندگی او نیست. در هر صورت، اگر او به نحوی اشاره کند که امادگی شروع ارتباط را دارد، احتمالا می‌خواهد شما از او بخواهید تا با هم قرار بگزارید.

رسانه‌های اجتماعی یک راه عالی برای شناخت بیشتر اشخاص است، به ویژه اگر بیش از حد نگران یا خجالتی باشید که با کسی در زندگی واقعی صحبت کنید. اگر دختری فعالیت‌های شما را در فضای مجازی دنبال کند قطعا نوعی علاقه وجود دارد. مثلا ممکن است سعی کند بفهمد شما با کسی در رابطه هستید یا نه، یا علایق شما را بررسی کند،  به عکس‌های پروفایلتان نگاهی بیندازد یا شاید فقط بخواهد “استاتوس‌”هایتان را بخواند تا بیشتر در موردتان بداند. گاهی ممکن است یک دختر شما را در رسانه های اجتماعی “ادد”  کند، زیرا می‌خواهد به شما فرصتی بدهد تا سر صحبت را با او باز کنید. اگر او عکس‌های شما را “لایک” می‌کند، یا در مورد “استاتوس”های شما نظر می‌دهد، یا در اینترنت با شما ارتباط برقرار می‌کند، ممکن است بخواهد از شما دعوت کند تا با او در زندگی واقعی ارتباط برقرار کنید.

خیالتان تخت باشد که یک دختر تقریبا همیشه تلفنش را همراه خود دارد. اگر شما به او پیام بدهید اما او به ندرت پاسخی به شما بدهد، بهتر است از فکر او بیرون بیایید. اما اگر فورا پاسخ داده و گفتگو را ادامه دهد، قطعا از شما خوشش آمده. همچنین می‌توانید از محتوای پیام های او نیز نتیجه‌گیری‌هایی داشته باشید. اگر او به شماعلاقه داشته باشد، نمی‌گزارد که گفتگو قطع شود، بلکه ممکن است از شما سوالاتی بپرسد یا درباره خودش صحبت کند. اگر بی‌مقدمه و ناگهانی برایتان پیام بفرستد، احتمالا آماده است تا به او پیشنهاد دوستی بدهید. البته یادتان باشد که او هم حتما مشغله زندگی روزمره را دارد، بنابراین فقط به این دلیل که او همیشه پاسخ شما را نمی‌دهد تصور نکنید به شما علاقه‌ای ندارد. کافیست بعدا دوباره امتحان کنید و ببینید چه واکنشی نشان می‌دهد.

نگاه دختری که عاشق شده او را لو می‌دهد، چشمانش هنگام صحبت با شما برق می‌زنند، هنگام ورود، نگاه او به سمت شما جلب شده و هنگام تماس چشمی، نگاهش را از شما می‌دزدد.

دختری که از شما خوشش آمده به شما لبخند می‌زند، زبان بدن او تمایل و علاقه‌اش را نشان می‌دهد، در حضور شما رفتار متفاوتی دارد، می‌خواهد در نظرتان آراسته و جذاب باشد، کمی مضطرب و بی‌قرار به نظر می‌رسد و در حضور شما سرخ و سفید می‌شود. او به ارتباط شما با دختران دیگر حسادت کرده، احتمالا با دوستانش درمورد شما صحبت و در صورت لزوم از جمع دوستانش برای صحبت با شما فاصله می‌گیرد.

دختری که به شما علاقه‌مند است هنگام صحبت و مکالمه، به شوخی‌های شما زیاد می‌خندد، در موردتان کنجکاو است و حتما در میان کلامش اشاره می‌کند که مجرد است و ازدواج نکرده است.

دختری که از پسری خوشش آمده در فضای مجازی فعالیت‌ها و علایق او را دنبال کرده و وقتی از پسر پیامی دریافت ‌کند بلافاصله به او پاسخ می‌دهد.

 

عشقت رو جذب کن

میخوای یاد بگیری چطور روز به روز بیشتر قلب عشقتو بدست بیاری؟ چطور یه رابطه موفق منجر به ازدواج داشته باشی؟ چطور یه زندگی مشترک موفق داشته باشی؟ پس فرصت را از دست نده! تو هم به جمع دنبال کنندگان پیج رادیو عشق در اینستاگرام اضافه شو…

عضویت در خبرنامه رادیو عشق

53 بازدید

57 بازدید

131 بازدید

117 بازدید

196 بازدید

دیدگاه

نام *

چطور به پسر مورد علاقمون چراغ سبز بدیم

ایمیل *

وب‌ سایت

ذخیره نام، ایمیل و وبسایت من در مرورگر برای زمانی که دوباره دیدگاهی می‌نویسم.

مشترک نمی شومدریافت همه دیدگاه های این نوشتهفقط دریافت پاسخ دیدگاه های خودم

سلام من دختری ۱۹ ساله هستم یه پسر که همسن خودم هست رو دوست دارم میخواستم بدونم اونم دوستم داره یا نه راستش اولین روزا که دیدمش بهش اهمیت نمیدادم متوجه نگاهای زیادش شدم نمیدونم چیشد که منم علاقه پیدا کردم چنتا نشانه های بالارو داشت زیاد نگاه میکنه تماس چشمی برقرار کرد حتی ولی من نگاهمو دزدیدم منو ک چند روز پیش دید دستپاچه شد لبخند میزنه گاهی و میخنده کلا اخمو نیس و از کجا بفهمم دوسم داره و چجوری بهش بگم که منم دوسش دارم

سلام رادیو جون من بیشتر از دو سال که به دختر عمه ام علاقه پیدا کردم ولی تا جای ممکن سعی کردم نفهمه چند تا نشانه ازش دیدم فکر میکنم اونم به علاقه داره مثلا اون میدونه من عاشق دندانپزشکی ام برای همین وقتی بابام از پرسید میخوای چی بخونی زود گفت دندانپزشکی ولی بعدا که از پرسیدم چه رشته ای میخوای برداری گفت نمیدونم شاید انسانی ممکنه نتونم تجربی قبول شم یه بار پیش عمه ام نشسته بودم گفتم اگه پنج کیلو اضافه بشم میوفتم تو خط اضافه وزن بعد یهویی با هیجان گفت نههه بهت نمیاد بعد بهتون بگم که بعضی وقتا میترسه یا خجالت میکشه با من ارتباط برقرار کنه ولی بعضی وقت ها خیلی پیش من راحت میشه اینم بگم از چیز هایی که من گاهی میگم بهشون علاقه دارم اونم یه زمان دیگه ازشون خوشش میاد مثلا من از اسم مهسا برای دختر خوشم میاد یا از گرگ خیلی خوشم میاد اونم بعدا میگه من از اسم مهسا خوشم میاد یا عاشق گرگم و از این حرفا بگم که من ۱۹ سال اون ۱۶ سال داره میشه راهنمایی کنین که باید چیکار کنم بع نظرتون علاقمو بهش نشون بدم یا نه من خیلی درگیر این دختر شدم هر چی هم فکر میکنم عیبی ازش در نمیارم بابام هم قبول داره که دختر خوبیه خیلی طولانی شد واقعا ببخشین

سلام دوست گرامی علائمی که شما به آن اشاره کردید، لزوما به دلیل وجود علاقه نیست، بلکه چون هردوی شما در سن هویت یابی هستید، هر آنچه که دیگری دوست دارد شما را علاقمند خواهد کرد. بنابراین تلاش کنید ابتدا به کسب موفقیت و دستاوردهای سن خودتان مشغول باشید تا بتوانید در زمان و سن مناسب‌تری این علاقه را مطرح کنید.

سلام سایتتون بسیار عالی بود

راستش من در حال حاضر هجده ساله هستم وعاشق یه دختر همسن خودم هستم واما این عاشقی از کلاس اول دبستان آغاز شد ما در دبستان درکلاس خودمان شش پسر ویک‌دختر بودیم این دختر باهرکسی گرم نمی‌گرفت جز من وتمام شش سالی که در دبستان بودیم بامن خیلی خوب و متمایز از بقیه رفتار میکرد بهش شدیداً عادت کرده بودم وعاشقش بودم وتمامی رفتار هایی که شما در این مقاله نوشته بودین رو در برخورد با من داشت تا اینکه دبستان تمام شد ومن وارد راهنمایی شدم من در راهنمایی از یکی از دوستانم که خواهرش با اون دختر همکلاسی بود شنیدم که پیش دوستاش از من تعریف می‌کرده ومن هم هر روز علاقم بهش شدید تر میشد وهمش تو فکر اون بودم ما از یک روستا هستیم و همسن اما خونه ی اونا یه طرف روستا هست وخونه ی ما یه طرف دیگه و طوری نیست که رفت و آمد داشته باشیم برای همین کم میبینمش در همون دوران راهنمایی چن باری بعد امتحانات به مدرسه دبستانم رفتم گفتم شاید اونم بیاد اونجا وببینمش و اونم هربار میومد وباهم حرف می‌زدیم البته در مورد موضوع های درسی (کلا بهونه بودن اصل مطلب فقط این بود یجوری باهم حرف بزنیم و هربارهم تو روستا میدیدمش مثلا عید ها همون رفتار قبلیش وهمین رفتار هایی که شما گفتین رو داشت من که واقعا شدید عاشقشم واحساس میکنم اونم دوسم داره وبا خوندن این مقاله حتی مطمئن ترهم شدم ناگفته نماند که هرروز بیشتر بهش فکر میکنم واحساس میکنم بیشتر از قبل دوسش دارم میخاستم بپرسم به نظر شما این عشق شدید و طولانی واقعی هست یا اثرات دوران نوجوانی و جوانی هست؟ ببخشید که طولانی شد ممنون میشم جواب بدین

سلام دوست گرامی از بازخورد مثبت شما درباره سایت سپاسگزاریم. در رابطه با این احساسی که شما سالهاست دارید، اثرات دوره کودکی و نوجوانی غیرقابل انکار است، اما می‌توانید برای اینکه مطئمن شوید، بعد از اینکه شرایط رابطه عاطفی و ازدواج برایتان فراهم شد، به او از علاقه خودتان بگویید.

بسیار ممنون بابت پاسخگویی

سلام وقت به خیر من دخترم و ۱۵ سالم هست تا الان با چند تا پسر رابطه داشتم و هر جا هم میرم ازم میپرسن با پسر عموت نامزد کردین در صورتی که من اصلا از این چیزا خبر ندارم چند روز قبل یکی از دوستام بهم پیام داده و میگه مبارک باشه بهش گفتم واسه چی میگه مگه عقد نکردین بعد من این حرف رو جدی نمیگرفتم و الان هم یه کم جدی نمی گیرم به دلیل اینکه من دوتا پسر عمو دارم و سال گذشته هم می گفتن با اون نامزد کردم و بازم در صورتی که من خبر نداشتم پسر عموم هیچ وقت خونمون نمیومد و الان خیلی زیاد میاد و دنبال یه کاری میگرده تا بیاد خونه ی ما و وقتی منو میبینه خیلی لبخند میزنه پدر و مادر من هم دارن از هم جدا میشن و من خیلی آرزو ها دارم که باید بهش برسم الان من نمیدونم پسر عموم منو دوست داره یا ن یا فقط میخواد قبل از جدا شدن بابا مامانم منو بگیره که نگن بچه طلاق من به همه حس پیدا میکنم البته به هر کسی که پولدار باشه و بعد از چند مدت سر یه خطایی که من اون رو دوس نداشته باشم خیلی ازش دیگه بدم میگیره من به حدی پول دوس دارم که ۴ ماه پیش با یه پسر ۳۲ ساله میخاستم ازدواج کنم و باز هم پسر هموم که الان حرفش بود که گفتم میاد خونمون اونو به هم زد الان من فقط دوس دارم بدونم بدم دنبال ارزوهام و یا ازدواج کنم و خیلی دوست دارم بدونم که اون عاشقم هست یا ن

اگه جواب بدید ممنون میشم

سلام دوست گرامی به دلیل مشکلات خانوادگی و طلاق والدین، گرایش به ازدواج و ارتباط با هرکسی را دارید و این مساله نشان می‌دهد که خطرات متفاوتی در کمین شماست. برای سن شما ازدواج بسیار زود است و آرزوهای شما در قالب ازدواج به ثمر نمی‌نشیند. به وظایف سن خودتان برسید و تلاش کنید تا مساله طلاق والدین را تا این حد برای خودتان بزرگ نکنید. آنها درست است که دیگر وظیفه زن و شوهری ندارند، اما از پدر و مادر بودن استعفا ندادند!

سلام من 6 ماه پیش تو فضای مجازی عاشق یک دختر شدم که مال یک شهر دیگه بود آشنا شدم ولی قبلاً تو شهر ماه زندگی می‌کردن و به یک دلایلی به یک شهر دیگه رفتن من 1 ماه بعد بهش گفتم عاشقتم ولی محل نمی‌داد که بعدا فهمید پیگیرم بهم گفت تو از چیه من خوشت آمده بهش گفتم تو عاشق منی گفت بحث عاشقی رو ولش ولی ازت خوشم میاد بعدا بهش گفتم من قصدم باهات ازدواجه بهم گفت تو اگه منو ببینی ازم خواست نیاد چی گفتم من عاشقتم این حرفا چیه باهم خیلی خوب بودیم 1 هفته شد که من برام مشکلی پیش آمد نتونستم آنلاین بشم بعدن شب ساعت11 آنلاین شدم دیدم آنلاینه بهش گفتم سلام اونم جواب داد گفت سلام بعدا رفتش تا 2 ماه ازش خبری نبود خیلی نگرانش بودم دلم براش تنگ شده بود که یک روز آنلاین شد و گفت سلام 3ساعت آنلاین بود اما من نبودم بعدا رفت تا الان که هنوز آنلاین نشده و خیلی دلم براش تنگ شده بهش گفتم بهم شما تو بده که راه ارتباطمون فقط فضای مجازی نباشه بهم گفت زوده شماره بدم آیا منو دوست داره من نمیتونم جز اون به دختری دیگه ای فکر کنم برام فراموش کردنش خیلی سخته من فکر میکنم شاید کاری داشته باشه نمونه آنلاین بشه من 1 ماه پیش فهمیدم یک پسر دیگه هم عاشقش بوده به اون پسره گفته من 18 سالمه ولی به من گفت 16 سالشه من رفتم با پسره صحبت کردم بهم گفت نمی‌دونستم تو انقدر عاشقشی تو اینستاگرام تو تلگرام همه جا دنبالش گشتم ولی پیداش نکردم خیلی نگرانشم الان منتظرم تا بیاد که رابطمون رو محکم تر کنم میشه راهنمایی کنین منو باید چکار کنم آیا منو دوست داره آیا میشه رابطمون رو ادامه بدیم ق صدم باهاش ازدواجه بهش گفتم من میخوام بهترین زندگی رو باهم داشته باشیم و خوشبختت کنم لطفاً راهنمایی کنین ممنون

سلام دوست گرامی به سن خودتان اشاره نکردید و به نظر می‌رسد در سن نوجوانی قرار دارید. قصد شما ازدواج است؛ اما با کسی که حتی او را ندیدید؛ عاشق کسی شدید که حتی ارتباط در فضای واقعی با او ندارید .. این مساله نشان می‌دهد هنوز در رابطه با عشق و ازدواج آگاهی لازم را ندارید.

سلام خدمت سایت خوبتون . خواستم بگم من وقتی به پسری علاقه پیدا میکنم بهش زل میزنم و وقتی منو یهویی میبینه سریع نگاهمو یه جای دیگه میدزدم……. میخوام بگم که چجوری میتونم با نگاهم پسری رو جذب کنم؟ ناگفته نماند 16 سال دارم…..

سلام دوست گرامی اقدامی که شما انجام می‌دهید در واقع استفاده از زبان بدن برای جذب است. 16 سالگی؛ زمان مناسبی برای جذب عشق نیست. چون در این سن هنوز شما هویت خودتان را نشناختید و هیجانات مربوط به این سن باعث می‌شود که به صورت منطقی نتوانید شخص مناسبی را پیدا کنید.

سلام عشقی ک فقط بانگاه بیاد با یه نگاهم میره عشق باید از ته قلبت باشه هرچند دیگه عشقای الان با اینستا تلگرامی شده کسی ب دل ادما کار ندار فقط پول خونه ماشین قیافه همین پس خودتو با یه نگاه دروغی قول نزن پسری یا دختری این زمونه عشق واقعی ندارنو نمیخوان فقط واس دو سه روز عشقو حالشون کنن بعد ادم میشه دستماله غیر استفاده انقدرم راحت میندازن دور

سلام خسته نباشید من پسری تقریبا ۲۰ساله هستم پارسال من با یه دختری حدود۱۹ ساله از طریق فضای مجازی اشنا شدم باهم ارتباط داشتیم از رابطه ی ما یه ماهی گذشته بود که بعدش هرچی پی ام میدادم جواب نمیداد دقیقا اخرین باری که باهم حرف زده بودیم از اون به بعد انلاین نشده بود تماسم که میگرفتم میگفت که خاموشه این مسئله گذشت تا امسال مرداد ماه که دیدم انلاین شده وفک کرده بود بعد این یه سالی که گذشت ولش میکنم وقتی فهمیده بود که من هنوز به فکرشم خیلی خوش حال شده بود از اون روز هروز علاقش نسبت به من بیشتر شدو تا اینکه بعد از دوماه بهم گفت که بهم وابسته شده و خیلی دوسم داره منم که از پارسال که علاقه بهش داشتم خیلی خوش حال شدم ماحتی به هم دیگه قول ازدواج دادیم و اونا شهر دیگه ای زندگی میکنن شرایط جوری بوده یه فقط یه بار دیدمش الانم یه مدتیه که دیر جوابمو میده ولی اصلا یه ذره از ابراز علاقش نسبت بهم کم نشده حتی من یه بار امتحان کردم دوروز انلاین نشدمو گوشیمو خاموش کردم که ببینم واسش مهمم یانه بعد از دوروز که گوشیمو روشن کردم دیدم شباتا ساعت ۵ صب بهم پیام میداده و میمونده که شاید بیام اون حتی واسش خواستگار اومده بوده که خونوادش راضی بودن ولی ایشون به خاطر من جواب منفی داده بود حالا از شما میخوام که راهنماییم کنید آیا واقعا منو دوست داره یا فقط واسه سرگرمی باهام حرف میزنه

سلام دوست گرامی به سن خودتان اشاره نکردید. ارتباط شما کافی نبوده و برای سنجش میزان علاقه‌اش، خاموش کردن گوشی یک کار کودکانه است. برای اینکه بتوانید این مساله را متوجه بشوید باید قصد خودتان را از این رابطه مشخص کنید و سپس مقدمات اطلاع به خانواده و ازدواج را فراهم کنید.

سلام من یک دختر عمو دارم ک احساس میکنم بمن علاقه داره و ۴مورد از فرمایش های شما رو داره اون به شوخی های من میخنده البته چه بامزه چه بی مزه البته من در جمع این شوخیارو مطرح میکنم و تابحال تلاش نکردم ک باهاش روبرو بشم و قرار هم بزارم ولی از ته دل بشوخیا بی مزه من میخنده طوری که منم خندم میگیره و البته مادر یک دانشگاه و یک کلاس هستیم و دوم نشانه ول کردن دوستان یک،بار دریک همایش که تموم شده بود اومد و به بهانه درس از من سوال پرسید و ولی هی کشش میداد طوری که اگر من تمومش نمیکردم یه ساعت یا بیشتر طولش میدادو نشانه سوم اگه قرار باشه بریم خونشون جوری لباس یا تیپ میزنه که انگار اومده عروسی و همش روبه روی من میشینه. و نشانه چهارم در اینستاگرام تمام عکس های منو لایک میکنه و کامنت های محبت امیز میزاره البته نه،زیاد مثلا موفق باشی یا … تا الان که فکر کنم عاشقم شده ایا درسته؟خیلی ممنون.

سلام دوست گرامی به سن خودتان و طرف مقابل اشاره نکردید. نشانه‌هایی که گفتید، ممکن است تمایل او را برای ارتباط نشان دهد؛ اما برای اینکه مطمئن شوید، شما نیز به او توجه نشان دهید که واکنشش را بررسی کنید.

من۲۲واون۲۰

سلام همانطور که گفتید دیروز یک پست گذاشتم و باز هم کامنت گذاشت و من گفتم خیلی ممنون بابت محبتت ولی امروز صبح دیدم نوشته قربونت برم میشه بگید چطور واکنش نشون بدم

سلام خسته نباشید من شونزده و نیم سالمه دختر خالم که پونزده ساله شو رو دوست دارم . خودم میدونم سنم کمه و شاید به خاطر سنم باشه ولی من یکی دو ساله احساس میکنم خیلی دوسش دارم من نه رل دارم و نه دوست دارم رل داشته باشم و با هیچ دختری حرف نمیزنم ولی دختر خالم رو خیلی دوس دارم و نظر خودم اینه بزرگ شدم برم خواستگاری چون هم دوسش دارم و هم خیلی خوب خوش اخلاق و با حیاست و با خانواده هست من احساس میکنم اونم دوسم داره چون از رفتاراش تابلوعه نظر شما چیه که این دوست داشتن به خاطر سنم هست یا نه کلا دوسش دارم و این رفتار هاش که داره همینایی که بالا اشاره کردید . نشون میده که من رو دوست داره یا نه ولی اینو بگم خیلی عاقله

سلام دوست گرامی بله بخش زیادی از این علاقه مربوط به دوره سنی شماست. برای مدیریت بهتر این احساس، بهتر است هم به خودتان و هم به او فرصت دهید تا ابتدا تکالیف مربوط به سن خودتان که درس خواندن و یادگیری مهارت‌های مختلف است را انجام دهید سپس به فکر ارتباط و ازدواج باشید.

سلام.من عاشق دختری شدم که حدود 2سال باهم دوست بودیم و قصد ازدواج با ایشونو داشتم دختره من رو به مادرش معرفی کرد و مادر دختره گفت اگه قصد ازدواج با دخترمو داری به خوانوادت بگو اینطور نمیشه. هرموقع من دختر ومادرش رو جایی میرسوندم میتونستم دخترو ببینم. دختره با مادر وخواهرش زندگی میکنه و پدرش یک زنه دیگه گرفته ولی مادر دختره رو طلاق نداده باهم تویه خونه زندگی میکنن ولی هیچ خرج یا رفت امدی به انها نمیکنه و مادر دختره خرج زندگییشو باکار پرستاری کودک درمییورد. دختره خیلی ساده و یکم دور از شهر بودن و من هر جمعه مادر دخترره رو به زور راضی میکردم که ببینمش خیلی وابستش شدم . ولی خانوادم جواب رد داده بودن بهم هر موقع دختره یا مادرش بهم میگفتن به خانوادت گفتی من میپیچوندم. خلاصه یه روز تلفنی یه جوری به دختره گفتم که خانوادم قبول نکردن. دختره گفت صبر میکنم خدا بزرگه بعد از مدتی دلم اروم نبود خیلی به دختره گفتم چیزی ازم قایم کردی تا بهم گفت که به زور باپسر عموش عقد کرده اون گفت که به زورعقدشون دادن، پدرش باکتک اون رو وادار کرده ودختره 16 سالش بود و نتونسته کاری کنه ولی موقعی که بهم گفت از همون لحظه به بعد فقد گریه میکرد من هم دلداریش میدادم من به روم نمی اوردم که چه حال بدی داشتم به زور باهاش حرف میزدم تا بعد مدتی منو دید وقتی منو دید من خیلی افتاده بودم لاغر وزیر چشمام گود شده بود و حرکاتم عادی نبودند مثل دیونه ها شده بودم. بهم گفت من نمیتونم بدون تو زندگی کنم من بهش گفتم نمیتونی خراب کنی طلاق بگیری خلاصه بعد 1سال دعوا و اشفتگی و ناراحتی مادرش رو کتک زدن خیلی اوضاع بدی بود که فکرشو نمیکردیم طلاق صورت بگیره باکمک خدا طلاق توافقی صورت گرفت ولی من تواین مدت از سره همین مشکل 2ما بیمارستان خواب بودم ولی الان همچی تموم شده و خانواده هم راضی شدن انشالله وصلت به سلامتی بگذره . فقط من هر موقع یاده اون موقع میفتم خیلی افسرده و افکار بدی میان سراغم .میشه راهنمایین بفرمایین .التماس دعا

سلام دوست گرامی طبیعتاً روزهای تلخی را گذراندید و یادآوری آن روزها شما را آزار می‌دهد. اما برای اینکه بتوانید وقتی یاد آن روزها می‌افتید، حالتان بد نشود، حتماً زیر نظر مشاوره پیش از ازدواج و همچنین روانشناس بالین باشید تا مسائل گذشته، زندگی حالتان را خراب نکند. شما باید تمرکزتان روی زندگی حال حاضر و ازدواج با او باشد. طرف مقابلتان نیز سختی زیادی تحمل کرده است و باید همراه شما برای دریافت مشاوره اقدام کند.

سلام من 26 ساله هستم، عاشق دختری با اختلاف سن نسبتا زیاد (دختر کوچکتر) شدم آیا منطقی هست؟ علاقه او هم به من به اینصورته که در مجالس کاملا روبروی من موقعیتش رو حفظ می‌کنه، حتی وقتی من جامو تغییر میدم بعد از مدتی کاملا روبروی من قرار میگیره بسیار مضطرب میشه باهاش صحبت میکنم، نسبت فامیلی هم داریم. سعی میکنه در حضور دیگران وانمود کنه که حسی نداره و البته به شوخی هام نمیخنده وقتی در حضور من کاری انجام میده کاملا دست پاچه میشه آیا علایم منفی هستند یا مثبت یا مشخص کننده نیستند؟ اختلاف سنی یازده سال هست! ممنون

سلام دوست گرامی غیرطبیعی نیست که از شخصی خوشتان آمده است. با توجه به اینکه طرف مقابل‌تان در سن نوجوانی قرار دارد، روی این علاقه و حرکات نمی‌توانید حساب ویژه‌ای باز کنید. ابتدا مشخص کنید که مساله سن برای شما تا چه میزان دارای اهمیت است؟ معیارهای‌تان برای انتخاب همسر چیست؟ تا چه میزان روی خودتان شناخت دارید؟

بنظرم این کارو نکن

سلام پسری 15 ساله هستم جدیدا عاشق یک دختری شدم که6 سالگی تا حالا باهاش بودم ولی الان عاشقش شدم خیلی هم دوسش دارم اون فقط 1 سال از من کوچیک تر به نظرتون احساسم داره اشتباه راهنماییم می کنه آخه 10 سال هم رو میشناسیم الان باید عاشقش شم ولی چی کار کنم خیلی دوسش دارم

سلام دوست گرامی سن شما و او برای عاشقی کردن پایین است. فرصت دهید تا وقتی شرایط مناسب شد مجددا احساسات خود را بررسی کنید و اگر همچنان به او علاقه داشتید، اقدام کنید.

سلام خسته نباشید من یک پسر 17ساله هستم و هیچ حسی نسبت به جنس مخالف ندارم و یجورای حتی با دخترای اقوامم خیلی صحبت نمیکنم ولی دوروبرم اصلا اینطور نیست جدیدا عموم یک دوست پیدا کرده و دخترش حدودا 14 سالشه و از روز اولی که اومد تو خانوادمون و منو دید فهمیدم که یجور عجیب نگام میکنه ولی برام مهم نبود از طرز صحبتش رفتارش سوالاش درموردم از دخترای اقواممون نگاه کردنش کاملا ضایع بود حتی اوایل شماره منو برای دوستش میخواست و اینکه چند روز بعدش اومد به خودم جلو دختر عموم و اینا گفت که با رلم کات کردم و سینگلم و از این حرفا و تا اینکه چند روز پیش به دختر عموم گفته بود عاشقمه و حتی پیش دختر عموم گریه کرده بود ولی وقتی که قضیه رو دختر عموم برام تعریف کرد خندیدم و گفتم حس بچگونست الان تکلیف چیه باهاش صحبت کنم یا همینطوری نادیده بگیرمش؟ ممنون منتظر پاسختون هستم… ا

سلام دوست گرامی نوجوانان هیجانات مختلفی را در این سنین تجربه می‌کنند. نیازهای سن شما مشخص است که یکی از این نیازها گرایش داشتن به جنس مخالف است. اشاره کردیدکه هیچگونه حسی به جنس مخالف ندارید، ممکن است این بی حسی به دلیل باوری باشد که در ذهن شما شکل گرفته است که فعلاً زمان مناسبی برای برقراری رابطه نیست. در مورد دختر خانمی که به سمت شما گرایش پیدا کرده است، او هم در ابتدای سن نوجوانی است و این سن برای انتخاب شریک عاطفی زمان مناسبی نیست. شما باید ابتدا معیارهای خودتان را برای انتخاب شخص مقابل‌تان مشخص کنید و اگر این زمان و سن را مناسب نمی‌دانید بهتر است به سمت کسی حرکت نکنید.

درود پسری 25 ساله هستم که علاقمند به خانومی 20 ساله شدم، از آشناهای دور هستن ارتباط و رفت و آمد بسیار کمی داریم گاها شاید عید به عید دیداری داشته باشیم، صحبت هایی شده بود در گذشته مبنی بر ازدواج در اینده بدلیل سن کم در اون زمان خیلی جدی گرفته نشد از سمت من چون احتمال میدادم که این علاقه ممکن تغییر کنه یا فقط یه علاقه بچگانه هست در گذشته بسیار به بنده علاقمند بودن از قبولی من در دانشگاه تا حدودی بدلیل وجود دخترای زیادی که وجود داشت ناراحت شدن، اما بدلیل یسری مسائل جدایی چندساله ای اتفاق افتاد که حدود 5 سال طول کشید و ارتباطی نداشتیم تابازم تا حدودی اما نه مثل قبل ارتباط گرفته شد ایشون وقتی با پدرشون صحبت می‌کردم روشون رو به سمت من میکردن با لبخند من البته نگاهم رو از پدرشون برنداشتم و به صحبت ادامه دادم سری بعدی که به منزل ایشون رفتیم حین پارک ماشین ایشون رو دیدم پشت پنجره که خیلی سریع هم رفتن، اما وقتی وارد منزل شدیم فقط یه سلام و رفتن بعدش هم یه خداحافظی ساده و همین. سر موضوعی شماره بنده رو لازم داشتن که دریافت کردن و تو این مدت متوجه شدم که استوری های من رو چک میکنن از طریق واتس آپ اما بعد از مدتی که گذشت حدود 2 یا 3 ماه دیگه این اتفاق نیفتاد و احساس میکنم که شماره بنده رو پاک کردن طوریکه متوجه شدن انگار که من میدونم و مطلع هستم که دارن منو چک میکنن، من احساس میکنم به نوعی دارن از من دوری میکنن اما من هرگز برخوردی نداشتم که حتی بخوام ناراحتشون کنم یا مشکلی پیش بیاد بین ما،،،، میخاستم بدونم اینها نشانه این هست که میخوان به من بفهمونن که اونا مال گذشته بوده و من برم دنبال زندگیم؟؟!!! یا معنای دیگه ای داره؟؟؟؟ این همه فرار کردن از من حس خوبی بهم نمیده واقعا از طرفی اصلا فرصتی پیش نمیاد که بتونم صحبتی باهاش داشته باشم که تکلیف خودم رو بدونم

سلام دوست گرامی به نظر می‌رسد براساس رفتارهای خاصی از سمت ایشان دیدید، مسیر خودتان و هدف را گم کرده باشید. تکلیف شما دست شخص دیگری نیست و خودتان باید برای این شخص تصمیم بگیرید. شما باید اول مشخص کنید که آیا می‌خواهید رابطه جدی با او داشته باشید یا خیر؟ سپس رفتارهای او را می‌توانید تحلیل کنید.

در صورتی که قصد رابطه جدی با ایشان را داشته باشم باید چطور عمل کنم و از چه طریق؟

سلام من 5ساله عاشق یه دخترم و خونه و ماشین و همچی دارم ولی نمی دونم چطور به اون دختره بگم و دختره3سال از من بزرگتره چطور بحث رو باز کنم و چی بگم همسایه ما هم هست

سلام دوست گرامی به سن خودتان و ایشان اشاره نکردید. به چه دلیل در این 5 سال به او چیزی نگفتید؟ آیا در رفتار ایشان نشانه‌ای از علاقمندی به خودتان می‎‌بنید؟ شرایط و معیارهای شما برای انتخاب ایشان چیست؟ اشاره به بزرگتر بودن سن ایشان کردید. درست است که تناسب سنی در ازدواج مهم است، اما خود سن اثر خاصی در رفتار سن و مرد و رابطه‌شان نمی‌گذارد. بلکه نوع رفتار و نگاهی که به این مساله دارید مهم است. اگر دعواها و بحث‌های شما به مساله سن ختم شود و یا شما توان رویارویی با اطرافیان که درباره سن همسر شما نظر می‌دهند را نداشته باشید، بهتر است ازپیشنهاد دادن به او صرف نظر کنید. برای بررسی بیشتر و دریافت راهنمایی، می‌توانید از مشاوران رادیوعشق نوبت مشاوره دریافت کنید.

سلام پسری 18 ساله هستم مادرم از این سن برام دختری رو درنظر گرفته وظاهراخانواده اون دختر خانم و خودشون بنده رو ازدور ملاقات کردن و راجب من همه اطلاعاتی دارند

ظاهرا اونا هم از من خوششون اومده

همه برای خودشون بریدن و دوختن ولی من نمیخوام تن به ازدواج اجباری بدم

میخوام با دختری ازدواج کنم که عاشقش باشم نه اینکه به زور و یا انتخاب مادر ازدواج کنم

در ثانی من هنوز آینده ای مبهم در زمینه مالی دارم

لطف میکنید راهنمایی کنید

سلام دوست گرامی سن شما برای ازدواج بسیار پایین است. اگ ردر فرهنگ شما این نوع ازدواج وجود دارد، بهتر است با یک بزرگتر یا واسطه امین که روی خانواده شما اثر دارند، صحبت کنید تا خانواده را متقاعد کند.اگر هنوز سربازی نرفتید، برای آن اقدام کنید و یا به صورت مستقیم به خانواده بگویید که در حال حاضر آمادگی ازدواج را ندارید. برای دریافت مشاوره می‌توانید از مشاوران رادیو عشق نوبت مشاوره دریافت کنید.

با عرض سلام و خسته نباشید به شما ک تلاش در برقرار کردن رابطه های پایدار دارین . من تو سن ۱۴سالگی عاشق یک دختر ۱۱ساله شدم ک نمیشه اسمشو گذاشت عاشق چون درکی از عشق نداشتم تو اون سن شاید علاقه بود و تو اون دوران در یکی از بازی های پرسش وپاسخ تونستم از ایشون بشنوم ه دوسم دارن. بعد یه مدت به دلیل کم شدن ارتباط بین خانواده دیگه ندیدمشون ،بعد از ۴سال با هزار زحمت پیداشون کردم و شبیه قبل نبودن وگفتن ک اونا همش حس بچگونه بود واز نفهمی ولی دوست دارم رفیق تصمیمم باشی و من قبول نکردم و گفتم ک نمیتونم باهات مثل یه دوست برخورد کنم چون هدفم چیز دیگه ای است بعد از چند ماه ک اصرار کرد وقتی صداش میکردم رفیق ناراحت میشد و میگقت دوست ندارم رفیقم باشی بعد یه سال بهم گفت دوسم داره و میخواد باهام زندگی کنه ومن باید براش صبر کنم و اونم برا من صبر کنه ولی بعد اون کارایی ک باهام کرد و حقم داشت بعد اون مدت من یه خورده سرد شدم و حالا نمیدونم واقعا دوسم داره یا نه من سرگرمیشم یا واقعا نیتش ازدواجه اگه لطف کنین کمک ام کنین ممنون میشم ازتون

سلام دوست گرامی در واقع در حال حاضر شما 18 سال دارید. طرف مقابل شما چندساله هستند؟ بسیاری از رفتارهایی که از خودتان و ایشان مطرح کردید، مربوط به شرایط سنی است. خواسته و تمایل شما اگر ازدواج است اگر در این مساله مصمم هستید بهتر است از مسیر درست وارد شوید. این مساله که او چگونه تصور می‌کند و چه تصمیمی دارد را باید به صورت مستقیم از او بپرسید که آیا قصد ادامه دادن این رابطه را به صورت جدی دارد یا خیر.

من یکی رو دوست دارم فامیله 2 سال ازم بزرگتره ولی انگار همسنیم باهام خیلی گرم بود ولی بعد یه مدت سرد شد فهمیدم یه پسره هست که دوسش داره خیلی سخت بود تقریبا یه 7 ماهی شد که داشتم زجر میکشیدم خیلی سخت بود ولی خب به هر حال گذشت دیگه بعدا فهمیدم که اون پسره رو ول کرده حالا به هر دلیلی بعد اونوقت باهام خیلی گرم شده بود از من میپرسید از خودم از درس و شغلی که میخوام توش کار کنم تو اینده باهام خوب شده بود حرف میزد شوخی میکرد این آخرین بار یهو چشامون افتاد به هم روبروم وایساده بود لبخند زدو یه 20 ثانیه تقریبا نگاه کردو لبخند زد بی دلیل منم همون جوری لبخند زدم فقط نمیدونم چی شد بعدش یه جوری کمتر نگام میکرد و یه کمی هم کم محلی نمیدونم من 17 سالمه یعنی اون منو دوست داره؟

سلام دوست گرامی شما در سن نوجوانی قرار دارید و به علت هیجانات خاص این دوره سنی، به هر رفتاری از سمت ایشان که به او علاقمند هستید، واکنش مثبت دارید و به آن رفتارها معنی خاصی می‌دهید. درباره اینکه او رابطه‌اش را تمام کرده است و سپس مجدد به سمت شما برگشته است، نمیتوان بدون بررسی دقیق وضعیت ایشان، تشخیص داد که به شما علاقمند هستند یا خیر. بهترین اقدام شما این ایست که دستاوردهای خودتان را با توجه به سنی که در آن هستید بالا ببرید تا ایشان متوجه تغییرات مثبت شما و هدفمند بودن‌تان شوند.

سلام خدمت شما وقت تون بخیر پسری ۲۴ ساله هستم. چند سال است به دختر خاله ام که ۲۳ سالش است علاقه دارم و دوستش دارم .در شبکه های اجتماعی با هم صحبت می‌کنیم پیام های عاشقانه که برایش می‌فرستم، می‌خواند اما جواب نمی‌دهد. با هم صمیمی هستیم. در پیام‌های عاشقانه واکنش منفی و مثبت ندارد. با حرف زدن رو در رو هم بعد از چهار پنج ثانیه، چشمش را پایین می‌اندازد. لطفا راهنمایی کنید. مرا دوست دارد یا خیر چندین خواستگار را هم رد کردند. به پسر خاله دیگرم هم جواب رد دادند من هم فعلاً بخاطر شرایط محصلی و اقتصادی نمیتوانم خواستگاری کنم می‌خواهم بدانم دوستم دارد یا نه ممنونم روز خوبی داشته باشید منتظر جوابتون هستم.

سلام دوست گرامی مطئمناً ایشان تا وقتی به صورت مستقیم با او حرف نزنید و صرفاً علاقه خود را با پیام به ایشان ارسال می‌کنید، واکنشی نشان نمی‌دهند. از طرفی چون شرایط ازدواج را ندارید، یا باید با خانواده خودتان در این مورد صحبت کنید یا نظر خودش را راجع به خودتان بدانید. اینکه او چه واکنشی به ابراز علاقه مستقیم شما می‌دهد، مساله مهمی است و مشخص می‌کند آیا به شما علاقه دارد یاخیر. حال با فرض مثبت بودن علاقه ایشان به خودتان، باید ببینید که شرایط بودن در یک رابطه عاطفی و برنامه‌ریزی برای آینده را دارید یا خیر. چقدر زمان نیاز دارید تا این شرایط را برای خودتان فراهم کنید؟

سلام من سینا هستم 19 تمام و چهره خوبی دارم با موهای بور و قهوه ای و پوست سفید. همسایه ای داریم که دوتا خواهرن یکی از خواهرها 3 سال بزرگتر و دیگری 1 سال بزرگتر. من به خواهر کوچکتر علاقه بسیار دارم و البته تعریف از خود نباشه چون هر دو خانواده از جایگاه فرهنگی و شخصیتی بالایی برخورداریم نمی تونم بهش بگم که من علاقه دارم بهت و دوستت دارم. دلهره دارم که مشکلی پیش بیاد و درضمن خیلی کم و شانسی پیش میاد من ببینمش و اگه خیلی شانس داشته باشم تنها ببینمش . من ازش خوشم میاد و خیلی جاها استرس داشتم که نکنه اون که 1 سال بزرگتره ازدواج کنه و خیلی جاها می خواستم خودمو آروم کنم ولی نشده و غم در دلم رخنه می‌کرده که نکنه بره و با کسه دیگه باشه و ازدواج کنه خیلی جاها که مهمون دارن همش گوش میدم که نکنه خاستگار باشه و فک کنم تا حالا که نبوده . من تکلیف دانشگاهمم مشخص نیست هفته بعد کنکور دارم. نمی‌دونم چه کار کنم. اهل دوست دختر اینا هستم ولی تاحالا یک نفر داشتم و بیش تر ازدواج رو دوست دارم ولی خونه ندارم متاسفانه که اگه داشتم الان خواستگاریش می رفتم . کمکم کنین که برای حل مشکلم چه کار کنم عزیزان دل. سپاس گزارم از دکتر سایت .

سلام دوست گرامی سن شما برای بودن در یک رابطه عاطفی بصورت جدی و صحبت درباره ازدواج بسیار زود است. بخصوص اینکه وضعیت تحصیلی، شعلی و … مشخص نیست. بهتر است شما با به دست آوردن دستاوردهای مثبت نظر ایشان را جلب کنید. سن بالاتر ایشان زمانی مشکل ساز می‌شود که دعواها و بحث‌های شما در آینده هیمشه حول محور سن باشد.” تو بچه‌ای، تو سنت بالاست و..” و اینکه شما نتوانید در برابر صحبت و نظر دیگران درباره سن ایشان دفاعی داشته باشید.

سلام خدمت شما. من یه سوال داشتم میخواستم شما راهنمایی کنید. من تو دانشگاه با یه دختری آشنا شدم(طرف حدود 22 یا 23 سالشه) که به ایشون علاقه مند شدم ولی تا الان جلو نرفتم چون از علاقه ایشون مطمئن نیستم. اولین باری که ایشون رو دیدم یه مانتو ساده و با یه تیپ ساده اومده بود ولی بعد از اون حتی یه بار دیگه هم ندیدم که با اون تیپ و مانتو بیان و همیشه یه لباس بهتر و یه ارایش ملایم میکردن. به بهونه های مختلف وقتی با هم صحبت می کردیم به من خیره میشد و حتی وقتی من هم نگاهش میکردم بازم نگاه شو بر نمیداشت( البته با اکثر بچه ها موقع حرف زدن خیره میشه یهشون )و وقتایی که من تو کلاس بودم یه سره با موهاش ور میرفت و اونا رو درست میکرد یا بلند میشد میرفت بیرون و بعد چند دقیقه میومد. اولا باهام سر سنگین بود ولی با بقیه پسرها شوخی میکرد و حتی شوخی دستی ولی بعد با منم روش باز شد به طوری که روم اسم میذاشت و حتی یه بار در مورد تیپ مورد علاقه ام برای خانوما پرسید. وسطای دانشگاه من یه هفته به دلایلی نتونستم برم دانشگاه و تو اون مدت مثل اینکه ایشون زیاد سرکلاس سرحال نبودن و موقعی که من بعد یه هفته برگشتم سر کلاس، اولش که اومد سر کلاس خیلی بی حوصله و بی اعصاب به نظر میومد ولی بعدش خیلی خوشحال و شاد شد. میخواستم شما نظر بدید منظورش چیه از علاقس یا همینجوری مثل یه همکلاسی برخورد میکنه

سلام دوست گرامی می‌تواند این نشانه‌هایی که گفتید نشان‌دهنده علاقه ایشان به شما باشد، اما باید ابتدا از خود بپرسید آیا خودتان نیز به ایشان علاقه دارید یا خیر؟ اگر این علاقه از سمت شما هم وجود دارد، بهتر است بصورت واضح و روشن علاقه خود را بیان کنید. اما اگر رفتارهای ایشان با بقیه همکلاسی‌های پسر همینگونه است، بهتر است کمی منطقی تر به این ماجرا نگاه کنید و معنایی به این نشانه‌ها که تعریف کردید، ندهید.

سلام.من یه دختر 22 ساله هستم.وقتی 17 سالم بود یه پسری ک همسن خودم بود بهم پیشنهاد دوستی داد ولی من توجهی بهش نکردم تا اینکه دو سه سال بعد متوجه شدم که ایشون هنوز سر علاقه و پیشنهادش هست و چند ماهی باهم در ارتباط بودیم. خیلی مهربون بود و احساسات بی اندازه ای نسبت به من نشون میداد که برام قابل درک نبود و من فکر میکردم یا دروغه یا بخاطر سنش هست. میگفت قصدش ازدواجه و باید شش هفت سال براش صبر کنم چون دانشجو بود و شرایط ازدواج نداشت و من میگفتم ک با این شرایط دو سه سال میشه ادامه داد و صبر کرد.تا نهایتا برای دو سه سال راضی شد و حتی یه کارایی هم برای درامد زایی کرد ک نتیجه نداد.ت و این مدت که با هم بودیم بدون دلیل واضح با بهونه رابطه رو تموم میکرد و بعد یکی دو هفته با کلی التماس میومد ک دوباره شروع کنیم و بدون من نمیتونه. بهونه های خیلی بچگانه ای میاورد برای کاراش و منم کاری نمیتونستم قبول بکنم. ولی دو تا دلیلی که اواخر برام اورد یکیش این بود ک میگفت یهو ازت سرد میشم و یکیش هم این بود ک میگفت به خاطر قول ازدواجی ک بهت دادم و هر تلاشی که کردم دیدم نمیتونم از پسش بربیام ولت کردم. الان حدود یه ساله که هی پیام میده. یه بار میگه دوست دارم. یه بار میگه حسی بهت ندارم. یه بار میگه یه ماه رل زدم و نتونستم باهاش ادامه بدم و جای تورو پر کنم. یه بار میگه بیا باهم باشیم به تهش فکر نکنیم و یه بارم میگه برام صبر کن موقعیتم بهتر شه بیام خواستگاری. منم دیگه بهش اعتماد ندارم.اصلن نمیدونم دیگه حس واقعیش چیه بهم.احساس میکنم طرز فکرش خیلی عوض شده.شاید به خاطر محیط دانشگاه باشه. اوایل حتی نمیتونست با من دست بده ولی الان وقتی از رابطه دوباره حرف میزنه منظورش یه رابطه ی بی حد و مرزه. اینم بگم که موقیتش جوریه که اگه بخواد میتونه با هرکسی هر رابطه ای داشته باشه ولی نداره. خودشم میگه من فقط به تو همچین حسی دارم و این حرفا. لطفا بهم بگین برای چی داره اینکارارو میکنه و واقعا بهم علاقه داره یا هدفش یه چیز دیگه است؟

سلام دوست گرامی به سن طرف مقابل‌تان اشاره نکردید. مسأله‌ای که روشن است این است که ایشان تکلیفش با خودش مشخص نیست. برطرف کردن بلاتکلیفی‌اش کار شما نیست. مطمئناً ایشان هم بصورت منطقی می‌دانند که از پس وعده و وعید مربوط به رابطه و ازدواج برنمی‌آیند. دقیقا نتیجه این رفتارهای ضد و نقیض از طرف ایشان،ایجاد بی‌اعتمادی در شماست. بنظر نمی‌رسد که این رابطه بتواند برای شما تگیه‌گاه امنی در آینده باشد.

سلام من علی هستم و ۱۳ سالمه ی چند وقتی هست که به یک دختر توجه میکنم میبینم بیشتر کار های بالا رو انجام میده فکر میکنم ایشون منو دوست داره ولی من اصلا به ایشون علاقه ای ندارم لطفا کمکم کنید چجوری بهش بگم انقدر دور و برم نیاد اون خانم هم ۱۱ سالشون هست

سلام دوست گرامی 11 سالگی سن مناسبی برای ابراز علاقه نیست نیاز شما به ارتباط با جنس مخالف قابل درک است، اما زمان مناسبی برای این کار نیست. بهتر است که شما با کسب موفقیت‌های بیشتر توجه او را به خود جلب کنید.

سلام به رادیو عشق. سولی‌داشتم ازتون، اینکه من دو ماهی هست که با دختری رابطه احساسی ‌دارم ما تا به حال همو ندیدیم ولی‌ از طریق ارتباط ویدئویی و تلفنی خیلی ‌در ارتباطیم من موقعی وارد زندگیش شدم که داشت رابطشو با یک نفر تموم میکرد و در واقع اذیت میشد. من خیلی‌کمکش کردم و اون هم از طرف دست کشید،به گفته خودش متنفر بود از اون شخص چون خیانت کرده بود،و اینکه توی پیج اینستاگرامش تقربیا هشتاد درصد مخاطبانش پسر هستن و از همون شهر خودش،من هرچی‌اصرار کردم که اون هارو ریموو کن نکرد،تا به حال هم استوری عاشقانه نذاشته و توی بیو هم چیزی نزده و من مطمئنم که پسرای زیادی سمتش هستن. یک بار که با دعوا بهش گفتم گفت تو خودتم نمیزاری اما وقتی‌من اون کارهارو کردم بازهم اون انجام نداد،مطلب دیگه هم اینه که بهش میگم اگه دوسم داری باید تلاش کنی ‌نرم میگه برام مهم نیست کی ‌بمونه پیشم تو هم میخوای‌ بری برو ولی ‌تو قلبم نگهت میدارم.چون زیاد اذیت شدم قبلا که خیلی حساس بودم. ایا به نظر شما همچین چیزی‌ ممکنه که یک نفرو دوست داشته باشه ولی ‌تلاشی واسه راضی نگه داشتن نکنه و جلوی رفتنشم نگیره؟ و اینکه آیا ادعای دوست داشنتنش واقعیه یا برای از بین بردن حس ‌بد رابطه قبلشه؟ البته اینم بگم از نظر ابراز علاقه و مهربانی خیلی‌با من خوبه اکثرا مرسی از شما و سایت خوبتون.

سلام دوست گرامی زمانی که شما با ایشان وارد رابطه شدید، او سوگوار خیانتی بود که از رابطه سابقش داشت و این زمان بدترین موقع برای شروع رابطه است. چون او هنوز پرونده گذشته را نبسته است و به شما دلبستگی ندارد. در واقع ایشان ضربه خوردند و باید ابتدا بازسازی شوند و بعد بتوانند با شما رابطه خود را ادامه دهند.

سلام من یه دختری رو دوست دارم ، من 13 سالمه و اون 11 سالشه ، از اقواممون میشه ، من یه بار فقط دیدمش اونم تو عروسی عاشقش شدم ، دختر عمم باهاش دوسته و اسم و روز تولدش رو میدونم ، تو عروسی داشتم تعریف میکردم داشت نگام میکرد وقتی که تو چشاش چند ثانیه نگاه کردم لبخند زد بعد منم لبخند زدم و روم رو کردم یه طرف دیگه ، من هرشب به اون فکر میکنم و نمیدونم چطوری بهش بگم که دوست دارم لطفا کمک کنید و جواب بدید ممنون از سایت خوبتون

سلام دوست گرامی سن هردوی شما برای انتخاب شریک عاطفی پایین است. این هیجان به دلیل ورود شما به دوره نوجوانی است.

با عرض سلام من مدت ۲ سال میشه که عاشق یه دختری شدم و اون تمام ویژه گی های رو که شما در سایتتون بیان کردید دارد. که من ۱۸ سال سن دارم و اون ۱۷ سالشه اون دختر از اقواممون هستش و بیشتر همدیگه رو نمیبینیم مثلا تو عید یا توی مراسم ها میبینمش و خواهر بزرگش که ۱۸ سالش هستش اون به من علاقه داره خیلی زیاد و مادرش از من خیلی خیلی خوشش میاد که حتا یه روز گفت که دختری بزرگش که به من علاقه داره میده بهم خوب من یجورایی فهمونمدش که من دختری کوچکیشو رو دوست دارم خوب مادرشم خوشحال شد . یه روز توی یه محفل من به خواهرم گفتم که براش بگه من دوسش دارم وقتی بهش گفت اون توی جواب گفت نه بین مون این حرفها نیس اون مثل داداشمه خوب باز من باز هم به خواهرم گفتم بازم بگه که من جدی استم باز بار دوم خندید و چیزی نگفت . من نمیدونم جواب منفی اون بخاطر خواهر بزرگشه که منو دوست داره یا برای خواهرم نگفت . اگه منو دوست نداره چرا همش بهم نگاه میکنه و خنده میکنه همه جا که من باشم اونم هستش حتا یه بار دست های منو هم لمس کرد. اون تو شبکه های اجتماعی هم سروکار نداره میشه برام کمک کنید ممنون میشم.

سلام دوست گرامی دلیل جواب منفی ایشان برای بار اول می‌تواند دلایل متعددی باشد. این موضوع را در نظر داشته باشید که سن ایشان و شما دوره اوج تغییرات احساسی و عاطفی است و ممکن است دائما نظرات تغییر کند. برای جدی فکر کردن به مساله رابطه و یا ازدواج کمی زود است که روی آن متمرکز شوید اما با توجه به علاقه مادرش به شما بهتر است سعی کنید از علائق دخترکوچک بیشتر مطلع باشید، تعداد ملاقات‌ها را بیشتر کنید و با یکی از اعضای خانواده که با او صمیمی‌تر هستید این علاقه را درمیان بگذارید. اینکه چرا به شما نگاه می‌کند و یا لبخند می‌زند دلیل دقیقی برای وجود علاقه نیست، بلکه نشانه‌هایی از علاقمندی در او دیده می‌شود اما ممکن است بخاطر حرف خودش که شما مانند برادر می‌داند این حرف را زده باشد.

سلام مرسی از پاسخگویی و سایت خوبتون من قبلا هم مشاوره گرفتم از شما

خب من از سن 13 سالگی عاشق دختر عمم که 10 سالش شد شدم ولی همون موقع بهش گفتم که دوسش دارم اونم رفت به چند نفری گفت ولی بعد از اون رابطه ما خیلی بهتر شد اما اما وقتی همو میبینیم من و اون جوری رفتار میکنیم که انگار همو نمیشناسیم ولی اینو بگم که من بعد 2 شال واسش کادو گرفتم که امسال که من 17 سالمه بهم گفت که کادو رو نمیخوام میخوان بندازم دور منم گفتم بنداز دور بعد کلی حرف دیگه گذشت نگه داشت و بعد ازم در خواست کادو تولد کرد ولی من واسش نخریدم داخل شبکه اجتماعی با اسم یه دختر اومد پیوی من که بعد یک روز حرف زدن که میگفت میخوام باهات دوست شم اما من میگفتم دوست نمیشم فهمیدم که خودشه و خودشم گفت که اونه بعد کلی حرف یه گروه خانوادگی با یکی از دختر عمه های دیگم و پسر عموم و اون زدیم که دور هم خیلی هم خوش گذشت ولی بعد خراب شدن گروه دیگ با هم حرفی نزدیم و قبلش نمیدونم چی شد اما بهم گفت که اصلا وضعیت واتساپ برام نزن نه اینکه واسش شر بشه ها نه نمیدونم چی شد فک کنم از دستم ناراحت شده بود. بعد من 2 روزه وصعیت هامو براش میزنم اما نگاه نمیکنه آنلاین هم میشه اما نگاه نمیکنه یه عروسی هم بود چند روز پیش اونجا به هم نگا میکرد منم بهش نگا میکردم ولی نه زیاد وقتی که زیاد نگاش میکردم یا غیب میشد کلا میرفت نمیدونم چرا آیا واقعا اونم منو دوس داره یا نه؟

من از عشق خودم مطمئنم

لطفا راهنمایی کنید با سپاس

ادمین چرا جواب منو نمیدی؟

سلام من یه مدته از یه دختر خوشم میاد بیشتر با هم رابطه چشمی برقرار می کنیم وقتی بهش نگاه می کنم اونم منو نگاه می کنه . شمارمو بهش دادم ولی جواب نداد فک کنم بخواد اینه که سیم کارت نداره ولی ولی وقتی همدیگه رو می بینیم من کمتر بهش نگا می کنم ولی اون همش منو نگا می کنه و بعضی وقتا می خنده. به نظرتون اونم بهم علاقه داره. من۱۶سالمه اونم ۱۵سالشه

سلام دوست گرامی در سن 15و 16 سالگی که اوج سن بلوغ است، هیجاناتی که تجربه می‌کنیم باعث می‌شود که بخواهیم هر چیزی که برایمان خوشایند هست را تجربه کنیم. گرایش به جنس مخالف نیز از جمله این خوشایندی هاست. اما توجه داشته باشید که در این نوع ارتباط و در این سن، هویت مستقلی هنوز شکل نگرفته است و نمی توان روی این رابطه حساب ویژه ای باز کرد. نشانه‌هایی که گفتید ناشی از توجه ایشان به شماست اما اینکه به چه دلیلی شماره شما را قبول نکرده است یا تماس نگرفته علت هایی مختلفی می‌تواند داشته باشد. مثلاً ترس از خانواده، داشتن رابطه دیگر، داشتن هدف‌های دیگری مانند درس و…

ممنون از شما و سایت خوبتون

وقت بخیر واقعا سایت خوبی دارید از پاسخ گویی به موقتون خیلی ممنون هستم راستش من حدودا دوماهی هست با یک خانم در ارتباطم ایشون همکلاسیمه و در واقع شروع کننده ارتباط ایشون بودن و ما تو ابن مدت خیلی باهم صحبت داشتیم البته بیشتر به بهانه استوری های همدیگه این صحبتا انجام میشه اما بعد از مدتی فهمیدیم که بنده از ایشون حدودا ۱سال کوچکترم بیشتر رفتارهایی مثل رفتارهایی مثل پدر مادر ها پیدا کرد نمونه مثالش اینه هرموقع که من درباره ازدواج خودم(منظورم مقوله کلی ازدواجه)صحبت میکنم خیلی اصرار به کم سن بودن من دارن میگن هنوز زوده برای تو اینم بگم هیچکدوم در حال حاضر هیچ ابراز علاقه ای به هم نکردیم فعلا در حد یک دوستی معمولی و میخوام بدون دلیل مدل رفتار این خانم میتونه نشانه علاقه داشتنش به من باشه

سلام خدمت شما آقا یه دختری توی فامیل های نزدیک ما هست که همیشه منو زیر نظر داره از طرفی هرجا میشینیم میاد کنار ما میشینه دوست داره راجب رشته تحصیلیش با من صحبت کنه و من چیزی از برق چشم و اینا ندیدم ازش . من تئاتر کار میکنم و خودمو یه آدمی نشون میدم که بهش هیچ حسی ندارم … ولی دقتی کنارم میشینه همش به گوشیم زل میزنه و جلوی من هی خودشو طوری بیان میکنه که زشته و اینا و اعتماد به نفس نداره…

درضمن از من ۲ سال بزرگتره و این چیزیه که من حس میکنم به من علاقه ای نداره ولی به محض اینکه بفهمم به من علاقه داره حتما بهش درخواست دوستی میدم.‌. از طرفی میترسم علاقه ای به من نداشته باشه بنظر شما چیکار کنم؟؟

سلام دوست گرامی اشاره نکردید سن خودتان و طرف مقابل چندسال است تا بتوانیم رفتارهای ایشان را کمی بهتر تحلیل کنیم. ممکن است رفتار ایشان که گاهی به شما توجه دارند و به گوشی شما زل می‌زنند، صرفاً از روی کنجکاوی و یا همان اعتماد به نفس پایین ایشان باشد، نه علاقه. مساله ای که مبهم است این است که هدف شما برای رابطه با رفتاری که در برابر ایشان نشان می‌دهید متفاوت است. از طرفی منتظر هستید ایشان ابراز علاقه مستقیم کنند و خیالتان بابت علاقه او راحت باشد تا بخواهید به او درخواست آشنایی دهید، از طرفی جوری رفتار می‌کنید که انگار حسی به او ندارید! پس ابتدا باید درخواست قلبی و عقلانی خود را بسنجید و ببینید کدام تصمیم در اولویت شماست و سپس برای این ارتباط تصمیم جدی بگیرید

سلام دانشجو هستم روزهای اول عاشق هم کلاسیم شدم بعد از یه مدت بهش گفتم گفت نمیشه من اهل دوستی و اینا نیستم در ضمن از دو شهر مختلفیم یه بار دیگه هم گفتم همین جوابو داد ترم سه که اومدیم دانشگاه اول دستش حلقه بود بعد از یه مدت تو پروفایلش از همسرش حرف میزد ولی بعد از این که من دیدم پروفایلش رو برداشت و حلقه رو هم نمیذاره سوالم از شما اینه بنظر شما آیا واقعا ازدواج کرده یا نه من چیکار کنم هنوز بعد از 2.5سال بهش فکر میکنم و دوستش دارم

سلام دوست گرامی اطلاعاتی که از ایشان دارید مختصر است و حتی نمی‌دانید ایشان ازدواج کرده یا خیر. بهتر است در ابتدا از یک همکلاسی دیگر بخواهید که به شما کمک کند و از او بپرسد تا مطمئن شوید ازدواج کرده است یا خیر. در ضمن برداشتن تصویر پروفایل به این معنی نیست که ایشان دیگر متاهل نیست، ممکن است تصاویر خود را مخفی کرده باشد یا نخواهد در مورد ازدواج و یا همسرش تصویری را به اشتراک بگذارد. از طرف دیگر ایشان اشاره کرده بود که اهل دوستی نیست، پس حتی اگر ازدواج نکرده باشد، شما باید آمادگی و مقدمات ازدواج را برای خود فراهم کرده باشید.

ادمین جان جواب پست منو بده ممنون

سلام خسته نباشید و ممنون بابت مطالب مفیدتتون بنده 19 سالمه و یه مدتی میشه که یجورایی با یک دختر که فامیل دور خودمونم هست در فضای مجازی در ارتباطم این رو هم بگم که ما حظوری هم رو دیدیم اما فقط یکبار باهم حرف زدیم که خیلی کوتاه هم بوده چون واقعا شرایطشو نداریم. در فضای مجازی که حدود دوهفته میشه باهم در ارتباطیم من هر حرف بامزه ای که میزنم به حرفم میخنده و خودش هم حرف های بامزه میزنه تا من بخندم.بعد در مورد یه موردی حرف میزدیم که او حرف در مورد اون مورد نظر هایی زیادی میداد و هی تلاش میکرد که دوباره حرف بامزه بزنیم.چند باری برام استیکر قلب چشمی فرستاده ولی نمیدم منظورش چی بود چون ازم تشکر کرد و اونهارو فرستاد.اما من گفتم که به هنر علاقه دارم ولی اون گفت من اصلا با هنر مچ نیستم و حتی نمیتونم یه خرس بچه گانه بکشم.ما دوتامون کنکوری هستیم او چند باری بهم گفته که ایشالا پزشکی قبول شی.الان واقعا نمیدونم چیکار کنم اون خیلی زیبا و بادرکه.هر وقت هم بهش پیام بدم در اسرع وقت وبا خوش رویی جوابمو میده کمکم کنید خواهشا که این رابطه رو ادامه بدم با نه.اگه اون قبولش کنه من از خدامه.اینو هم بگم که شش ماه ازخودم بزرگتره

سلام دوست گرامی هردوی شما در سن حساسی هستید و در هرحال تلاش برای ساختن آینده شخصی خودتان. بنابراین شروع رابطه در این مقطع حساس ممکن است به ضرر شما تمام شود و به درستی نتوانید این شرایط را مدیریت کنید. چون هنوز رابطه عاطفی شکل نگرفته است، شما دونفر تعارضی را باهم تجربه نمی کنید؛ اما پس از شکل گیری رابطه ممکن است همان علاقه شما به هنر و عدم علاقه ایشان منجر به تعارض شود، بنابراین ابتدا به وضعیت تحصیلی خود رسیدگی کنید و سپس به سایر مسائل.

سلام خدمت همه دوستان. راستش ما از یکی خوشمون اومده و نمیدونم واقعا اونم خوشش میاد یا ن. خیلی نگاه میکنه و هر موقع رد میشه تقریبا نگاه میکنه و خیلی ضایع میبینم که من داره نگاه میکنه یه روز هم به مدت چن ثانیه فقط وایساده بودیم به من نگاه میکردیم نفهمیدم چی شد که وقتی فهمیدم سریع چشمام بستم اما خوب نمیدونم واقعا حس داره یان و یه چن باری هم دیدم هر جا نشستم اونم میاد همون جا. از یه طرفی هم تاحالا دیدم چن باری نشستیم دور هم دیدم دوستام به من تیکه میندازن اونم سریع میگ اره واقعا (یعنی اینکه دنبال اینه که لج منو دربیاره و ضایع کنه منو)از یه طرفی هم تا حالا پا پیش نزاشته و .. حالا خواستم از شما بپرسم که آیا واقعا منو دوست داره یا ن لطفا دوستان هرکی میتونه کمک کنه

سلام دوست گرامی با نگاه کردن صرفا نمی توان پی به علاقه کسی برد. ممکن است ایشان صرفا در مورد شما کنجکاو باشد. اشاره کردید ایشان پاپیش نمیگذارند! این توقع شما کمی غیرواقع بینانه است و باید منطقی تر باشید. اگر شما به ایشان علاقمند هستید با درنظر گرفتن شرایط به او بگویید. اما پیش از آن ببینید آیا بخاطر توجه او به سمتش جذب شده اید یا اینکه شما هم به او حسی دارید؟

دلیل پا پیش نذاشتن من به ۲ دلیل میتونه باشه یکی اینکه من کنکوری هستم و یکی اینکه اون زیاد با پسر ها میره و میاد و من از این موضوع خیلی ناراحتم.اما خوب خیلی دوست دارم باهاش در ارتباط باشم و این دو راهی بدی هست.اما واقعا دوست دارم بدونم اونم حس داره یا ن هنوز از این هم مطمئن نشدم. یعنی فکر میکنم داشته باشه اما میخوام که شما هم تایید کنید تا اطمینان پیدا کنم. چیز زیادی ازش ندارم تا بهتون بگم چون ارتباطی خاصی با هم نداریم و فقط نگاه کردناش یادمه. میدونم که خیلی نگاه میکنه حتی روی نیمکت پارک نشسته بود میدیدم که خیلی ضایع با گوشه چشم نگاه میکنه یا وقتی از کنارم رد میشه بعد از چن متر برمیگرده و نگاه میکنه تنها چیزی که غیر از نگاه کردن میتونم بگم همون وقتی بود که دوستم گفت تو ارزشی نداری و اونم با تمسخر خندید و گفت آره واقعا حالا نمیدونم کدوم قبول کنم.

ادمین جواب من چی شد،؟

سلام خسته نباشید من الان ۱۷ سالمه و دختر مورد علاقم ۱۵ سالش. پارسال اون بهم کم و بیش نشون میداد که بهم علاقه داره و من اون زمان اینجا هم از شما پرسیدم که نشونش چیه و گفتید شاید منتظره که من یه علاقه ای بهش نشون بدم تا مطمئن بشه که عاشقشم ولی من اینکارو نکردم چون هنوز مطمئن نبودم که حسی که بهش دارم واقعیه یا نه ولی الان مطمئن شدم. مشکل اینجاست که اون رفتارش مث قبل نیست و باهام نسبت به اون زمان سرد تر شده یکم. نمیدونم شاید ازم ناامید شده یا… خواستم بدونم احتمالش هست که اگه علاقمو بهش نشون بدم اون رفتارش مث قبل میشع و بهم علاقه مند میشه یا نه؟

سلام دوست گرامی هر دوی شما در سن نوجوانی هستید و در این سن علاقه ها پایدار نیست و به مرور سرد می شود زیرا فرد برای آینده نامعلوم خود هدف گزینی می کند و علاقه اش براساس هیجان است. اینکه شما از علاقه خود مطمئن هستید باید نشانه هایی داشته باشد. این نشانه ها را به کمک مشاور بررسی کنید و سپس درست ترین تصممی را بگیرید.

خب اگه سن نوجوانی و این چیزا رو در نظر نگیریم. امکانش هست که یه دختر دوباره به کسی که ازش ناامید شده علاقه پیدا کنه؟

سلام خسته نباشید. من ۱۷ سالمه و دختر مودد علاقم ۱۵. راستش پارسال اون دختر باهام خوب بود و ازتون سوال کردم درمورد کارهاش و گفتید شاید منتظره که من یه علاقه ای نشون بدم تا مطمئن بشه که عاشقشم ولی اینکارو نکردم چون هنوز از حسم بهش مطمئن نبودم ولی الان مطمئن شدم و میخوام علاقه مو بهش نشون بدم. مشکل اینجاست که اون رفتارش مث قبل نیست. نمیدونم شاید ازم ناامید شده یا … خواستم بدونم اگه علاقه مو بهش نشون بدم احتمالش هست که دوباره بهم علاقه مند بشه؟

پاسخ داده شد

سلام ایا دختر از پسر بزرگتر باشد مشکلی برای دوستی و ازدواج پیش می اید

سلام دوست گرامی مسأله سن یکی از فاکتورهایی است که در مشاوره پیش از ازدواج بررسی می شود. زمانی که دختر از پسر بزرگ تر باشد به چند نکته مهم باید توجه کرد: اگر دعواها و بحث های بعدی این زوج بر سر مسأله سن باشد، اگر نتوانند در برابر حرف های دیگرانراجع به بزرگتر بودن دختر، مقاومت کنند و روی رابطه آنها تاثیر بگذارد؛ رابطه به مشکل بر میخورد. بنابراین بلوغ عاطفی و اجتماعی هر دو نفر باید در حد قابل قبولی باشد تا بتوانند این چالش را مدیریت کنند.

سلام خسته نباشید من ب مدیرم ک ٧سال از من بزرگتر علاقمند شدم ولی نمیدونم ک اونم ب من علاقه داره یانه از طرفی رفتاراش جوریه که همه توی محل کار فک میکنن ما باهمیم . ولی از طرفی با رفتارا و شوخیاش ب من میفهمونه ک واسش مهم نیستم مثلن تا پسر مجرد میاد توی شرکت ب من میگه اینم کیس خوبی میتونه واست باشه ها…یا میاد از اینکه از کدوم دختر توی شرکت خوشش میاد حرف میزنه . از طرفی هم خیلی ب من نزدیک میشه جوری ک وقتی بامن حرف میزنه دستشو میزار روی دستم و یا ب من میگه تو رو خیلی دوس دارم تو مث خواهرمی چجوری بفهمم ک دوسم داره یا واقعا در حد خواهر یا ی دوست دوسم داره میخام بیشتر از این اذیت نشم خیلی اذیتم از این وضعیتی ک توش گیر کردم

سلام دوست گرامی ارتباط با فردی که در محیط کار مشترک باشید، موقعیت اجتماعی بالاتری از شما داشته باشد ممکن است برای هر دوی شما خطر داشته باشد.همانطور که اشاره کردید ایشان شما را در وضعیت مبهم قرار داده است، یعنی در عین استفاده بردن از حضور شما، نمی خواهد مسئولیت رابطه را بپذیرد. پس بهتر است به شیوه درستی برای جذب ایشان تلاش کنید و یا به صورت کلی از ارتباط با ایشان صرف نظر کنید. هنوز بین شما رابطه عاطفی ای شکل نگرفته است. برای بررسی بیشتر رابطه تان می توانید از مشاوران رادیو عشق وقت مشاوره تلفنی یا آنلاین دریافت کنید.

توی مجموعه هر پسری بیاد سمت سریع میره از پرسوجو میکنه ببینه درمورد چی و چرا اومده سمتم و…من نمیدونم از چ طریقی بایدجذبش کنم

سلام دوست گرامی شما می توانید با دریافت مشاوره درباره جذب عشق، شیوه صحیح و علمی این جذب را یاد بگیرید.

سلام چندوقتی است از دختر خانمی خوشم میاد ک سه سال از خودم کوچیکتره بهش گفتم ک دوستت دارم،هرچی میگم ی فرصت بهم بده تا آشنا بشیم هرچی میگم یکم منو بشناس ولی قبول نمیکنه ماباهم فامیل هستیم مادر پدرش بشدت منو دوس دارن و وقتی فهمیدن من ب دخترشون علاقه پیدا کردم یکم تحت فشارش گذاشتن اونم قبول کرد باهام حرف بزنه ولی بعدش بهم گفت فقط ب اسرار مامان قبول کردم باهات حرف بزنم همش میگه من کنکور دارم نمیخوام وارد رابطه بشم همش هی میگه اصلا حالا حالاها نمیخوام وارد رابطه بشم بهش میگم خب بعد کنکورت میام میگه ن کلا رابطه نمیخوام تو چت های فضای مجازی همش میگیم میخندیم شوخی و مسخره بازی باهم ولی در حقیقت حرفاش اینه ک تو پسر خوب و باشخصیتی هستی ولی من قصد ازدواج ندارم حالا حالاها میگم باشه چندسال دیگه خوبه میگه ن کلا نمیخوام امیدوارت کنم تو فضای مجازی هم استوری و پستامو دنبال میکنه لایک میکنه از منم خییلی جلو مادرش و خواهرش گفته خبر دارم لطفاااااااا کمکم کنید راهنمایی کنید خییییلی دوسش دارم

سلام دوست گرامی اولویت بندی ایشان برای زندگی با شما متفاوت است. او به صورت هدفمندی می خواهد ابتدا درسش را بخواند و سپس وارد رابطه شود. بهتر است با شیوه صحیح برای جذب ایشان تلاش کنید و به یاد داشته باشید نمی توان هیچ کسی را به زور به بودن در رابطه واداشت. شما می توانید برای آموزش شیوه صحیح این جذب، از مشاوران رادیو عشق، مشاوره تلفنی یا آنلاین دریافت کنید.

سلام وقت بخیر سوالم این بود= چرادوست دخترمن رابطمونو ازهمه مخفی میکنه حتی از نزدیک ترین دوستاش هم وقتی کسی ازش سوال میکنه دوس پسر داری میگه نه ندارم ازهمشونن متنفرم از پسرا وقتی میپرسم هم میگه بخاطر صلاح رابطمون که کمتر اسیب ببینه علت اصلیش اینه یا واقعا یه چیز دیگه است

سلام دوست گرامی علل زیادی وجود دارد که یک فرد بخواهد رابطه اش را از دیگران مخفی نگه دارد. یا به طرف مقابل اطمینان کافی را ندارد؛ یا نسبت به اطرافیان خودش اعتماد ندارد؛ یا خیانت دیده است و به این زود نمی خواهد اطمینان مجدد کند؛ یا نمی خواهد مسئولیت رابطه را بپذیرد. در هر صورت چه به این دلیل چه به هر دلیل دیگری باید رابطه کاملاً بررسی شود که چه مانعی وجود دارد که او نمی خواهد از رابطه شما کسی باخبر شود. پس شما می توانید برای این بررسی بیشتر از مشاوران رادیو عشق وقت مشاوره تلفنی یا آنلاین دریافت کنید.

سلام وقتتون بخیر من با همکلاسی دانشگام چند وقتی هست توی فضای مجازی در ارتباطیم و تقریبا صمیمی شدیم میخواستم بدونم چطوری باید بهش پیشنهاد بدم یعنی پیشنهاد دوستی رو چطوری بهش بدم؟؟؟ از طرفی فامیل دور هم هستیم یخورده برام سخته وقعا ممنون میشم راهنماییم کنید

سلام دوست گرامی ابتدا باید دلایل علاقه خود و تبدیل کردن رابطه ساده دوستی به رابطه عاطفی را برای خود مشخص کنید. ببینید انگیزه شما از این مساله چیست؟ تا چه میزان از زندگی و علائق ایشان آگاهی دارید؟ هرچقدر اطلاعات شما از ایشان بیشتر باشد بهتر است. بدانید ششخص دیگری در زندگی اش هست یا خیر؟ سپس رابطه را از حالت مجازی به صورت دیدار حضوری تبدیل کنید تا با او مراوده بیشتری داشته باشید. برای برررسی بیشتر نیز می توانید از مشاوران رادیو عشق مشاوره تلفنی یا آنلاین دریافت کنید.

اخه شمارشو ندارم .

سلام و تشکر بابت سایت خوبتون . خواهش میکنم جوابمو بدی من امیرم 18سالمه و عاشق خواهر زن عموم شدم و اون ۶ماه از من بزرگتره اصلا واسم مهم نیست من همه جوره میخوامش اصا بش اعتیاد دارم یه روز که عکسشو نبینم حالم بد میشه . راستش مشکلم اینه ما شاید تو سال ۱بار شانسی یا فوقش دوبار همو ببینیم من نمیدونم باید چیکار کنم شبا تا به اون فک نکنم خوابم نمیبره و از این میترسم که نکنه ازدواج کنه . ببینید من واقا دوسش دارم لطفا نگید سن هیجاناتی چون ازش گذشتم خواهشا جوابمو بدید دارم میمیرم.

سلام می‌تونید توی شبکه‌های اجتماعی و باهاشون یک ارتباط دوستانه پیدا کنید و اگر متوجه تمایل ایشون شدید با هم بیشتر آشنا بشید. اگر هم فکر می‌کنید ممکنه به زودی شرایط ازدواج براتون فراهم بشه می‌تونید از خانواده‌تون هم کمک بخواهید.

آقای رادیو عشق این دختر قبلنا هم هی منو نی‌گاه میکرد ولی من یک سال اهمیت خاصی ندادم و دنبالش نرفتم ولی جدیدا دوباره این کارو میکنه قبلنا هم شدیداً بهش علاقه داشتم و اونم وقتی نیگاش میکردم چشماشو می‌دزدید ولی چون یکم گزشته دچار تردید شدم یعنی اینکه نوز باید منتظر نشانه های دیگری بمونم

سلام من چند وقته دختری که بهش علاقه دارم داره پنجره مارو هی مداوم دید میزنه در ضمن بعضی وقتا حدود چند ثانیه با آرامش (که از چشاش میفهمم)لبخند میزنه و پنجره مارو نگاه می‌کنه یعنی چی؟؟ دوسم داره؟؟ لطفاً جواب بدید

سلام دوست عزیز این نشانه‌ای که می‌فرمایید اصلا در حدی نیست که بخواهیم ازش نتیجه‌گیری داشته باشیم.

آقای رادیو عشق این دختر قبلنا هم هی منو نی‌گاه میکرد ولی من یک سال اهمیت خاصی ندادم و دنبالش نرفتم ولی جدیدا دوباره این کارو میکنه قبلنا هم شدیداً بهش علاقه داشتم و اونم وقتی نیگاش میکردم چشماشو می‌دزدید ولی چون یکم گزشته دچار تردید شدم یعنی اینکه نوز باید منتظر نشانه های دیگری بمونم

سلام خدمت ادمین محترم رادیو عشق. من 16 سالمه و 3 سال پیش عاشق دختر دختر خاله ی مامانم شدم. وقتی دیدمش ضربان قلبم بالا می رفت و باوور داشتم که عشقم از هوس نیست. در کل 4 بار دیدمش. وقتی رد می شدم میدیدم که داره نگام میکنه و وقتی که منم می خواستم نگاش کنم چشماشو میدزدید انگار نگاهم نکرده. خودم هم همیشه بهش فکر میکنم و انگیزه ام واسه زندگی بیشتر میشه. همیشه قبل از خواب به او فکر میکنم. میخام بدونم آیا امکان داره که به او برسم؟ در ضمن دختره یک سال از من کوچیک تره و هر 3 سال یکبار از خارج به ایران بر میگردن. ممنون.

سلام این احساساتی که می‌فرمایید در این سن طبیعی و البته خیلی شدید هستن، هرچه که سنتون بالاتر بره احساسات‌تون پخته‌تر و منطقی‌تر میشن و در عین‌حال شرایط‌تون هم برای شروع یک رابطه عاطفی فراهم‌تر میشه. اما در حال حاضر به نظر زوده برای قضاوت کردن در این مورد

سلام ، چند وقتی هست که در مترو دختری را میبینم، در واقع تازه باهاش آشنا شدم به من زیاد نگاه میکنه ، یک بار وقتی بهش نگاه میکردم و در اون لحظه من رو دید خندید و روش رو برگردوند . آیا اینا نشانه ای از علاقه قلبی به منه یا فقط برای یک دوستی ساده این کارارو میکرد؟

سلام به هیچ وجه از روی این نشانه‌ها نمیشه قضاوت کرد که علاقه ایشون چقدر جدیه. ضمن اینکه علاقه واقعی با شناخت به وجود میاد و چند بار دیدن همدیگر در مترو نمیتونه شناخت و علاقه جدی ایجاد کنه. می‌تونید با صحبت با ایشون ازشون بخواهید یک مدت آشنا بشید و بعد متوجه بشید که آیا برای هم مناسب هستید و علاقه‌تون جدیه یا نه

سلام ببخشید حتما باید حضوری باشه؟

سلام دوستان من خیلی وقته با یک دختر آشنا شدم. اون همسایه ی مادر بزرگمه وماهم اونجا باهم آشنا شدیم.ما روابطمون خیلی باهم خوب بودوخیلی از هم خوشمون میومد ودوست های خیلی خوبی برای هم بودیم درحدی من بااون از دوست های مدرسم هم صمیمی تر بودم والبته اون هم همینطور. چون که خونه ی مادر بزرگم توی ی مجتمع مسکونی بود همیشه کلی پسرو دختر ریخته بود اما بازم با این وجود من اون بیشتر بیشتر اوقات باهم بودیم واون علائم بالارو هم داشت. ولی وقتی که اون اتفاق افتاد بیشتر از اون چیزی که فکرشرو بکنید شکه شدم. یهو دیدم جواب پیام هامو نمیده وچند روز بعدش هم من رو کلا بلاک کرد به نظر شما چرا اون کارو کرد؟ وقتی که ما هیچ مشکلی نداشتیم وهمه چیز هم خوب بود وهیچ اتفاقی نیفتاده بود؟ چه اتفاقی افتاده وباید چه کار کنم؟؟؟؟ درضمن از اون موقع هم اصلا همدیگرو ندیدیم. لطفا بهم بگید

سلام بدون بررسی شرابط نمیشه گفت چرا رفتار ایشون تغییر کرده، چون هر اتفاقی ممکنه افاده باشه. بهتره صبر کنید تا وقتی حضوری دیدینش در این باره باهاش صحبت کنید و از خودش بشنوید. برای دریافت راهنمایی بیشتر می‌تونید با سیستم مشاوره تلفنی و آنلاین صحبت کنید.

سلام من امیدهستم ۱۷ سالمه عاشق یه دختر۱۵ ساله شدم که همسایه ما است من قبلا توجهی بهش نداشتم ولی این چن هفته ای که خیلی دوستش دارم چن روز پیش هم که از جلو خونش رد میشدیم اون هم بهم نگاه کرد وهمین تور من بعد یه چن روز دوباره من که با همراه یکی از دوست هام از اون جا رد میشدم اون هم بهم نگه کرد تا وقتی که رد شدم برگشتم دیدم هنوز چشمش بهمه ایا به نظرتون اونم منو دوس داره واگر دوس داره با او رابطه ایجاد کنم

سلام دوست گرامی. نگاه کردن حتی به صورت متوالی می تواند علت های مختلفی داشته باشد و تنها دلیل آن، عاشق شدن یا دوست داشتن نیست. ممکن است در سن نوجوانی که هستید، هیجان های مختلفی بر شما غلیه کند و برقراری ارنباط بر پایه این هیجان ها شما را ا زمسیر درست خارج کند. بهتر است برای بررسی بیشتر از رادیوعشق نوبت مشاوره تلفنی یا آنلاین بگیرید

سلام خشته نباشید من 20 سالمه با یه دختر مجازی 18 ساله آشنا شدم بعد فاصله ما خیلی از هم دوره ولی من خیلی دوسش دارم اونم به ظاهر میگه دوست دارم نمیدونم راست میگه یا دروغ بعد اینکه ما 6 ماهه با هم ارتباط داریم و میگه مشکلات خانوادگی داره و خیلی دور به دور میاد بهم پیام بده چطور باید بفهمم بهم علاقه داره هنوز تو شکم میشه لطفا راهنمایی کنید

سلام دوست گرامی. ارتباط مجازی که یکی از شیوه های جدید ارتباط برای آشنایی است، باید بیشتر مورد دقت طرفین باشد. ممکن است چهره و حرف هایی که طرفین می زنند حقیقت نداشته باشد چراکه یک هویت مجازی برای خودشان ایجاد کرده اند.برای بررسی بیشتر ارتباط خود پیشنهاد میشود از مشاوره تلفنی یا آنلاین استفاده کنید.

با سلام من ۲۱ سالمه عاشق یک دختری شدم که تو دانشگاه آشنا شدیم الان یه ۶ ماهی هست در ارتباط هستیم بعد از ماه ۳ بهش پیشنهاد دادم گفتش که بیشتر آشنا شیم بعد بعد از ۲ ماه گفت میتونم دوست بهتری باشم و الانم همچنان در ارنباط هستیم الان باید چیکار کنم دوباره بهش درخواست بدم؟

سلام دوست گرامی. اگر ایشون به شما گفتن فقط دوست بهتری می تونن باشن، احتمالاً قصد جدی ای ندارن برای ارتباط. با این پیش فرض بهتره اول هدفتون رو از ارتباط مشخص کنید و بعد برای علاقمند کردن ایشون از ویژگی هایی که ایشون ازتون تعریف می کنن و خوششون میاد بیشتر انجام بدید.برای راهنمایی بیشتر از مشاوره رادیو عشق نوبت بگیرید.

سلام خسته نباشید یک سوال دارم من دوختررا دوستم دارم دوختر هم منو خیلی دوست داره من بوس میکنم بغل میکنم موهایشو نوازش میدم آما رو ندارم درخواست جنسی کنم لطفن کمکم کنید خواهش میکنم منتظر جواب شما هستم تشکر از همکاری تان البته اولین سوالم هست

سلام دوست گرامی. اگر منظورتان درحواست روابط جنسی در دوران دوستی است، بهتر است این مساله را انجام ندهید که هیجان آن باعث نشود تا شما و شریک عاطفی تان ایرادات رابطه را نبینید.. سوالتان کلی است و بهتر است برای راهنمایی بیشتر از مشاوره رادیو عشق استفاده کنید.

سلام من یه پسر خاله دارم ایشون دانشجوی پزشکی هستن و تقریبا ۱ سال پیش عاشق یه دختری تو دانشگاهشون شد اما دختره نامزد کرد و پسر خالمو رد کرد خلاصه ایشون ناراحتی روحی پیدا کرده بود تا جایی که خاله هام افتاده بودن تو فکرش با این مشاور اون مشاور بخاطرش صحبت میکردن اما ایشون مشکلات خانوادگی با پدرشون هم داشتن خلاصه چن مدت بعد از طریق واسطه با یه دختری اشنا شدن و به خانواده گفتن که دختره رو میخواد اما خانواده راضی نبودن و سعی میکردن ایشون رو متقاعد کنن که بیان تو فامیل همسر انتخاب کنن و الان چن روز هستش که نمیدونم از دختره چی دید که گفت دیگه دختره رو نمیخواد و کلا خوشش ازش نمیاد و از اولم دوسش نداشت و الان یکی از خاله هام رفته به ایشون گفته که دختر خالت که من باشم دختر پاکیه بهش فک کن و حتی گفته که دختر خالت دوست داره و فلان درصورتی که اصلا اینطور نیست و من اصلا حس دوست داشتنم به ایشون حس عشق و عاشقی نیست و واقعا من همیشع ایشون رو به عنوان برادرم دوست داشتم الان نمیدونم چیکار کنم غرورم رو له کردن پیش پسر و خیلی از این بابت ناراحتم ..درصورتی که اصلا اون حسی که خالم به ایشون گفته رو ندارم اصن نمیدونم چیکار کنم میترسم بهش حس پیدا کنم چونکه ایشون قبلا عاشق شدن و یه جورایی عشق اول دارن نمیدونم چیکار کنم لطفا منو راهنمایی کنید

سلام دوست گرامی. اگر به پسرخاله تان علاقه ندارید به صورت واضح این مساله را بگویید. اگر مردد هستید که بخاطر اینکه ایشان قبلا کسی دیگر را دوست داشته و نمی توانید آن را بپذیرید ، بهتر است مشاوره دریافت کنید.

سلام من یه پسر 18 سالم و عاشق یه دختر که دو سال از خودم کوچک تره شدم سال پیش بهش گفتم ولی اتفاقی افتاد و مادرش فهمید به هم تذکر دادن چون مادرمو میشناسه بعد از مدتی دیگه دوباره اتفاقی افتاد. . تمام این نشونه ها رو داشت تا قبل از اینکه بهش بگم ولی بعد اینکه اولین بار بهش گفتم هنوز هم این نشونه ها رو داشت ولی بعد از اتفاق دومم که به خواهرش لوم داد دیگه مثل قبل نشد. آیا دوستم داشته ؟؟ الان منو میخواد؟؟ یک پیج اینستا پیدا کردم که فکر کنم مال اونه پست هایی میگذاشت که فکر کنم در مورد من بوده وقتی دوباره بهش گفتم یه پست گذاشت و گفته تنهایی رو دوست دارم. .. یعنی میترسه؟؟ اخه همه اون نشونه ها رو داشته بود.. لطفا جواب

سلام دوست گرامی. ابهام در مورد این دوست داشتن زیاد هست. چه مواردی باعث شده شما به ایشون علاقمند باشید؟ چون سوالی که مطرح کردید، کامل نیست، برای تکمیل و دریافت مشاوره از مشاوره تلفنی رادیو عشق استفاده کنید.

سلام وقتتون بخیر بنده چند ماه پیش به پیشنهاد آشنایان به خانواده دختری که قبلاً ندیده بودمش پیشنهاد خواستگاری دادیم، در ابتدا جواب منفی دادن و علت رو درس خواندن برای کنکور گفتن، ایشون دو ساله پشت کنکور هستن و برای پزشکی و پرستاری میخونن، من هم دیگه به ایشون فکر نکردم و دنبال کسی دیگه می‌گشتم که در اینستا منو فالو کردن و بعد از اینکه بهشون پیام دادم، در ابتدا گفتن که اتفاقی فالو کردن و سپس گفتن برای این فالو کردم تا بفهمم کی هستی و چرا ازم خواستگاری کردی، بهم گفتن که تا کنکور پیام نده و بعد اون راجبع ش فکر میکنم، ایشون خواستگارای دیگه هم دارن و با یکیشون که به گفتهی خودشون قبلا مشاورشون بوده در ارتباط هستند و گاهی صحبت میکنن، لطف میکنید نظرتونو بگین

سلام دوست گرامی. به نظر می رسد طرف مقابل شما هنوز سردرگم است. نمی شود همزمان هم به کنکور، هم یک خواستگار دیگر و هم به شما فکر کنند و انتظار رابطه با کیفیت عالی را داشته باشید. برای بررسی بیشتر جزییات رابطه حتما نوبت مشاوره دریافت کنید.

با سلام چند ماه پیش به پیشنهاد آشنایان به خانواده دختری که ندیده بودمش پیشنهاد خواستگاری دادیم، ایشون جواب منفی دادن، دلیلشون هم مطالعه برای کنکور بود که دو سال پشت کنکور بودن و گفتن در صورت خواستگاری لطمه زیادی به درسم میرسه، من هم بنا رو بر جواب منفی گذاشتم و دیگه پیگیر نشدم و موضوع رو فراموش کردم ولی بعد یکی دو هفته ایشون منو تو اینستا فالو کردن و بعدش بهشون پیام دادم اولش میگفتن که اشتباهی و اتفاقی فالو کردم ولی بعدش گفتن که، خواستم بدونم کی هستین و چرا خواستگاری کردین، بعدش گفتن اگه میخواین بعد کنکور بیاید خواستگاری و تا اون موقع بهم پیام ندین. ایشون خواستگارای دیگه هم دارن، و با یکیشون که میگن مشاورم هستن گاهی صحبت میکنن، میتونین راهنمایی کنین چکار کنم.

سلام اگر شما هم ایشون و خانواده‌شون رو پسندیدین و فکر می‌کنید فرد مناسبی هستن، می‌تونید صبر کنید و بعد از کنکور که ذهن ایشون بازتر شد، یکبار دیگه این موضوع رو مطرح کنید و شناخت بیشتری ازشون به دست بیارید.

با سلام و خسته نباشید..بنده پسر هستم و 21 سالمه…ترم 5 دانشگام..ترم یک که من اصن اهل عشق عاشقی نبودم عاشق یک دختری شدم..از توی کلاس ..جالبش اینجا بود تمام بچه های کلاس میگفتن این از تو خوشش میاد …چون زیاد باهام صحبت میکرد و… ابعد از یک مدت که همه چی بهتر شد..فهمیدم که این خانم بخاطر پسر عموش که دوسش داشته و بهش خیانت کرده دیگ از پسرا متنفره و فقط به منو به اسم دوست صمیمی نگاه میکنه…من چکار باید بکنم؟

سلام مطمئنا اتفاقی که تو گذشته ایشون افتاده ضربه بدی بهش زده و الان در شرایط شروع یه رابطه جدید نیست چون هنوز اون خشم و نفرت تو وجودشه. بهتره شما به عنوان یک دوست راهنماییش کنید که برای حل این موضوع در درونش کمک تخصصی بگیره و برای شروع رابطه بهش اصرار نکنید چون حتی اگر وارد رابطه با شما بشه این تنفری که از تجربه قبلی تو وجودش مونده به رابطه‌تون آسیب میزنه.

سلام من 18 سالمه. تازه وازد دانشگاه شدم حقیقتن بخاطر ترس از روبرو شدن با دخترا ترم اول رو مرخصی گرفتم. در کل تا بحال نزدیک هیچکس نشدم . چون به شدت میترسم که نه بشنوم و بهم بی محلی بشه. نه ا ینکه از کسی خوشم نیومده باشه . ولی تا حالا از هرکس خوشم اومده سمتش نرفتم. اگه ممکنه راهنماییم کنید.

سلام دوست عزیز. با توجه به شدت این ترس‌ها در شما، که باعث میشه بخواهید یک ترم مرخصی بگیرید، لازمه حتما با یک متخصص مشورت کنید تا شرایط‌تون دقیق‌تر بررسی بشه. بنابراین لطفا با سیستم مشاوره تلفنی تماس بگیرید.

سلام من با یکی از همسایهام را دیدم و خیلی عاشقه یک دختر شدم همیشه از حواسم بهش بود به خندهاش به حرف زدنش ولی اصلا متوجه من نمی شد . من به دوست پسر های محلیم گفتم من اون دختر رو دوسش دارم و نمیدونم چیشد که دوست های او فهمیدن که من دوسش دارم منم کوشم شنیده بو که درباره من حرف میزنن که من دوسش دارم من خجالتی بودم نمی تونستم نزدیکش شوم تمام این حرف های که نوشتید برای من اتفاق افتاده و بهداز چند ماهی دیدم خبری از اون نیست شنیدم که رفته خب الان 4 ساله که میخوام ببینمش تو این چند سال حال من رو داغون کرده مشه کفت که دیس لاوی شدم در محرم میخوام اون رو تعقیب کنم و بهش بگم که تو این چهار سال چه بلاهای به سر من افتاده و بهش بگم دوسش دارم نه {{{عاشقشم خیلی زیاد }}} این کار رو بکنم صلاح یا نه خواهش میکنم زود جواب بدین

سلام اگر بهشن دسترسی دارید حتما حرف دلتون رو به شیوه صحیح بهش بزنید. برای راهنمایی بیشتر با سیستم مشاوره تلفنی تماس بگیرید.

سلام من تو دانشگاه از یه خانومی خوشم اومد بعد اینکه چند دفعه با هم چشم تو چشم شدیم تصمیم گرفتم باهاش صحبت کنم.اولین بار ک رفتم سمتش کلا بهم بی محلی کرد و جوابمو نداد.فرداییش ک اومد سره کلاس اول منو نگاه کرد.اینقد بهم زل میزد ک دوباره رفتم سراغش. چند دقیقه داخل حیاط دانشگاه قدم زدیم تا بهش گفتم ازت خوشم اومده.اول بهم گف من ازت بزرگترم با اینکه نمیدونست من چند سالمه،منم گفتم نمیخوام بخاطره یه سال بیخیالت بشم اونم گفت اخه من خودم دوس پسر دارم. خلاصه منم تصمیم گرفتم بیخیال شم ک دیدم باز تو کلاس بهم زل میزنه حتی موقع هایی ک حواسم نبود.یکی دو هفته بعد ک بهش گفتم چرا از همون اول نگفتی دوس پسر دارم ک گف حواسم نبود :/ چند هفته گذشت باز بهم زل میزد تا چند روز قبل ک صداش کردم عین اولین بار بی محلی کرد و جوابمو نداد من واقعا دیگ موندم چی کنم البته دختره خیلی سر سنگینی هم هست اگه واقعا دوس پسر داره دیگ دلیل این همه زل زدنو گاهی اوقات لبخند زدن چی میتونه باشه تا ب حال ب کسی اینطوری جذب نشده بودم این نگاهاش واقعا اذیتم میکنه ممنون میشم راهنماییم کنید

سلام متاسفانه خیلی افراد در مواجهه با مسائل و روابط عاطفی نمی‌دونن چطور باید عمل کنند، به همین خاطر رفتارهاشون نامتناقض میشه. به نظر می‌رسه طرف مقابل شما هم در چنین شرایطی قرار داره. احتمالا ایشون بعد از اینکه متوجه علاقه شما شده، توجهش نسبت بهتون جلب شده ولی در عین حال موانعی هم برای ایجاد رابطه داره که یکی از اونها می‌تونه موضوع بودنش در یک رابطه دیگه باشه. با این‌حال شما خواسته‌تون رو واضح مطرح کردید و هربار از طرف ایشون به بهانه‌ای بدون جواب گذاشته شده. بهتره یک مدت توجهی به رفتاهای متناقض ایشون نداشته باشید و حرفش رو مبنی براینکه نمی‌تونه با شما وارد رابطه بشه بپذیرید. البته متوجهم به خاطر علاقه‌ای دارید براتون سخته، اما درگیر شدن با این رفتارهای متناقض در طولانی‌مدت این موضوع رو براتون سخت‌تر می‌کنه.

سلام مجدد میشه بگید چرا وقتی بهش گفتم دوستش دارم به پسر عموم گفته بود و وقتی بهش هدیه دادم اونو دستش نکرد و چرا داخل بازی بهم گفت اون روز چی بهم گفتی در حالی که اگه میگفتم همه میفهمیدن

سلام من 17 سالمه و کسی که دوستش دارم 14 سالشه کسی که دوستش دارم دختر عممه من 3 سال پیش در مراسم یکی از بستگان بهش گفتم که دوستش دارم ولی اون هیچی نگفت و رفتی 10 روز مراسم طول کشید در طول این 10 روز یع جا مینشستیم و حرف میزدیم و شاد بودیم بعد چند ماه که عید شد دباره همو دیدیم یه دست بند رو دستم بود خیلی خوشش اومد ازش اسرار کرد که بهش بدمش ولی ندادم بعد رفت تا تابستون بعد دباره همو دیدیم منو اون و یه پسر عمو دارم 2 سال از خودم کوچیک تره و با اون یکی دختر عمم که 6 ماه از من کوچیک تره رفتیم کوه اون خیلی بهم نزدیک میشد خلاصه رفتیم تا سال دیگه که عید شد دباره با اون و اون یکی دختر عمم و پسر عمون نشستیم بازی کردیم جرعت یا حقیقت اون ازمن پرسید چند سال پیش داخل اون مراسم چی بهم گفتی منم دیگه بازی نکردم بعد اخر شب همه خواب بودن بهم گفتم یادته اون سال داخل مراسم منم گفتم حالا که چی یعنی چی اینو میگی بعد اون گفت هیچی و بعد روز شد و . .. یه دست بند واسش خریدم واسه تولدش بهش دادمش ولی اون دستش نمی کنه بهش گفتم چرا دستت نمیکنس گفتم داخل کیفمه فقط همین بعد رفتن تا وقتی که تابستون شد و دباره دیدمش داخل یکی ار مراسم ها با دوستاش اومد کنارم وقتی دوستاش رفتن اون نرفت کنارم نشست و… داخل هر عروسی که میشه وقتی میرم همین طور نگام میکنه بعد یکم میخنده ممنون میشم بگید که دباره برم بهش بگم که دوستش دارم یا نه اخه خیلی دوستش دارم راستی 3 سال پیش که بهش گفتم رفته بود به پسر عموم که 2 سال از من کوچیک تره گفت نمی دونم اول موقع بخواطر کوچیک بودن این کارو کرده یا بخواطر اینکه اونو دوست داره لطفا راهنمایی کنید ممنون

سلام با رفتارهایی که از ایشون ذکر کردید به نظر می‌رسه این علاقه دوطرفه است ولی هم شما هم ایشون طوری رفتار می‌کنید که همدیگه رو به شک می‌اندازید. یعنی گاهی نشون می‌دید که همو دست دارید ولی گاهی نسبت به هم بی‌توجهی می‌کنید. اگر از علاقه خودتون مطمئنید بهتره مستقیم‌تر رفتار کنید و ایشون رو دچار شک نکنید.

ممنونم از شما که راهنمایی کردید به حرفتون گوش میکنم و هر چه سریع تر ایشون رو متوجه میکنم ممنونم

ممنونم از شما که راهنمایی کردید _ ولی میشه بگید چرا وقتی بهش گفتم به پسر عموم گفته بود و وقتی بهش هدیه دادم اونو به دستش نبست

درود بر ادمین رادیو عشق 16 سال دارم و عاشق دختری 15 ساله شدم من حدودا 3 بار عاشق شده ام که دوتای اولی بی معنی بوده اما عشق سومی بسیار برام دلنشینه حدودا8 ماه است که اورا میشناسم فامیل دور هستیم .همه ملاک های بالا رو در اون حس کردم حتی ب یکی از دوستانش درمورد من صحبت کرده و میداند ک من فکر های در سر دارم .ب شدت عاشقش شده ام .اما نمیدانم از چ طریقی بهش پیشنهاد دوستی بدم.به نظرتون ایا یک رابط پیدا کنم که به او بگوید

سلام با توجه به اینکه ایشون با شما نسبت فامیلی دارن، بهتره با احتیاط بیشتر و غیرمستقیم‌تر عمل کنید. مثلا در شبکه‌های اجتماعی باهاش ارتباط معمولی برقرار کنید تا کم‌کم از علاقه ایشون هم مطمئن بشید. درصورت نیاز به راهنمایی بیشتر با سیستم مشاوره تلفنی صحبت کنید.

با سلام واحترام،بنده دو ماهی هستش یه دختر رو که تو داروخانه کار میکنه زیر نظر دارم،بهش علاقمند شدم از نوع نگاهشون احساس میکنم ایشون هم بهم علاقه دارن،چندبار هم ازشون خرید کردم.بعد ازیه مدت تو اینستگرام به طور اتفاقی پیجشون رو فالو کردم وبراشون پیغام گذاشتم وبهشون عرض وادب کردم در همین حد.بعد چند روز ایشون پیغام رو دیدن ولی جواب ندادن.حتی فالو بک هم نکردن بنده رو.هرزگاهی استوری میزاشتن (عکس یا مطلب)بنده پاسخی براشون مینوشتم وچون کارعکاسی میکنم براشون عکس هم میفرستادم.ایشون هم سریع لایک میکردن یا پاسخ کوتاه می دادن.بعد چند روز استوریشون رو برای من هاید کردن وبستن.بعداین قضایا بیرون از دور زیر نظرشون داشتم متوجه میشدم بهم خیره میشه وتوجه میکنه.موقعی که من بهشون نگاه میکردم نگاهشون رو میدزدیدن و سرشون رو پایین مینداختن و لبخند میزدن،البته هرزگاهی هم سنگین برخورد میکردن چه موقع خرید و چه از دور.پیغامی براشون میفرستادم لایک میکردن.با همه این تفاسیر چون قصد من دوستی وازدواج هستش یه ذره گیج شدم ایشون بهم علاقه داره یا نه ،امتحانم میکنه یا نه؟و در کل تقریبا پسر خوشتیب و خوش قیافه ای هم هستم.ممنون میشم از شما که بنده رو راهنمایی کنید سپاسگزارم.

سلام همون‌طور که گفتین رفتارهایی از ایشون دیدید که گیج‌کننده است. اینکه ایشون شما رو در اینستاگرام فالو نکردن و استوریاشون رو هاید کردن نشونه‌ی مهمیه و به احتمال زیاد به این معنیه که نمی‌خوان رابطه‌ای با شما داشته باشن. اما برداشت شما از رفتارای ایشون اینه که توجه ایشون هم به شما جلب شده. برای اینکه مطمئن بشید که برداشت‌تون درسته یا نه و با توجه به اینکه قصد خودتون برای دوستی و احتمالا ازدواج روشنه، بهتره بیشتر از این خودتون رو سردرگم نکنید و حرف‌تون رو مستقیم بزنید. در صورت نیاز به راهنمایی بیشتر با سیستم مشاوره تلفنی صحبت کنید.

سلام وقت بخیر من از دختری که بیشتر اوقات در مسیرم میدیدمش خوشم اومده بود و هفته پیش بهش پیشنهاد دادم با اینکه اول قبول نکرد ولی شماره ام رو دادم و گفتم که بیشتر فکر کنه حالا دل تو دلم نیست که کی رابطه رو شروع یا شایدم اصلا … ممنون میشم بگید که دخترا چقدر طول میکشه تا به این قضیه فکر کنند

سلام قانونی وجود نداره که دخترا چقدر طول می‌کشه به یک پیشنهاد جواب بدن! چیزی که مشخصه ایشون پیشنهاد شما رو قبول نکردن.

سلام خدمت شما .من به طور تصادفی با سایت رادیو عشق اشناشدم .اولا خیلی ممنونم بابت سایت خوبتون .خواستم یه راهنمایی ومشاوره ازتون بگیرم.من ۱۹سالمه و دانشجوی دبیری ریاضی دانشگاه فرهنگیان.من از یکی از دختران اقواممون خوشم اومده .ایشون پنج ماه از من بزرگه .تو تابستون که بهشون گفتم گفت من خوشم از یکی دیگه اومده ولی اون نشده و حالام واقعا نمیتونم با کسی باشم .حالتو درک میکنم چون خودمم هم عاشقم .منم گفتم باشه .سه روز بعد باز امد پی ویم و گفت باش .ما رابطمه مون کاملا سالمه .ایشون ده روز با من بود یهو میگفت محمد خیلی زوده این چیزا یه بار میگفت من نمیتونم توروخوشبخت کنم ،یه بار لیاقتت ندارم و از این حرفا .دو روز بعدشم برمیگشت .از اول مهر یکم بهتر شد تا اینکه بخاطر یه سو تفاهم باز بهم زد وخودش بعد از بیست روز برگشت وگفت میخوام ببینمت.یا از اون ور میره برای من کادو میخره . حالا سوال من اینه ایشون ولی از اون طرف هم هفته ای یکی دوبار بهم پی ام میده و میگه رل بازیو دوس ندارم.بنظرتون هنوز دلش هست پیش پسرعمه اش و منو به عنوان یه زاپاس گذاشته ؟یا واقعا منو از ته دل میخواد یا صرفا یه دوس داشتن سطحی ؟ خیلی خسته شدم از این دوگانه بازیش. و ایا تو این سن شروع کردن اینگونه روابط مشکل نداره ایا تا سن ازدواج این دوست داشتن از بین نمیره

سلام طوری که مشخصه ایشون هنوز نتونستن با موضوع قبلی کنار بیان. البته این به معنی نیست که شما رو زاپاس نگه داشتن. ممکنه ایشون از نظر منطقی پذیرفته باشه اون عشق یک طرفه است و باید فراموشش کنه و تصمیم گرفته با شما در رابطه باشه ولی از نظر احساسی هنوز نتونسته کاملا با موضوع کنار بیاد و به همین خاطر رفتارهای دوگانه داره. البته اینا فقط احتماله و باتوجه به گفته‌های شماست. اگر بخواهیم دقیق صحبت کنیم حتما باید حرف‌های ایشون رو هم بشنویم. اما باید بدونید اگر این‌طور باشه، نمی‌تونه در رابطه با شما انرژی لازم را بگذاره. در مورد سوال دومتون چیزی که از سن مهم‌تره، دانش و مهارت در زمینه رابطه است. شما اگر بتونید رابطه‌تون خوب مدیریت کنید و براش انرژی بگذارید، گذر زمان نه تنها کمرنگش نمی‌کنه که اتفاقا تقویتش هم می‌کنه.

سلام من یه پسر ۱۷ ساله هستم و به دختر همسایمون که ۱۶ سالشه علاقه دارم و اون هم خیلی از نشانه هایی که توی سایتتون گفتید رو داره ولی تا حالا چند دفه گفته ما مثل خواهر و برادریم ، توی فضای مجازی باهاش چت میکنم و یبار بهم گفت برادر و من گفتم بهم نگو برادر ترجیح میدم دوست باشیم و بعد در جواب گفت بین یه دوست خوب و برادر چه فرقیه و بعد یکم بحث گفت چی صدات کنم و گفتم اسممو بگو ، اسممو خیلی قشنگ میگی و اون در جواب گفت : اع؟ ؛ خلاصه خیلی از علائم مطلبتون رو داره و از دختری که یزمانی دوستش داشتم قبلا خیلی سوال میکرد ولی الان کمتر ؛ معمولا جواب پیامامو هر وقت که انلاینه سریع میده و با اینکه چند دفه گفته بلاکت میکنم ولی بلاک نکرده و همیشه جوابمو داده ؛ در واقعیت هم که گفتم نشانه هایی که گفتید رو داره و معمولا از من پشتیبانی میکنه توی بحثا و با اینکه باباش مخالفه ولی در نبود باباش باهام والیبال بازی میکنه و گاهی غیر مستقیم بهم‌ گفته میخواد بره کوهنوردی و منم باهاشون برم ؛ روی بد دهنی کردن من حساسه (فقط من) و هر وقت حرف بد میزنم باهام قهر میکنه ولی زود اشتی میکنه ؛ توی خداحفظی ها هم معمولا چشمش به منه و میگه رسول خداحافظ ؛ معمولا خوراکی هاشو باهام تقسیم میکنه و ازم خوراکی میگیره و چرخمو بدون اجازه برمیداره و حتی گاهی خیلی راحت میره توی حیاط خونمون ؛ هر وقت بهش میگم بیا والیبال ؛ بدون معطلی میاد و با بیشتر حرفام میخنده و نظرشو توی تمام کارایی که میکنم بهم میگه و هرجا من بیرون باشم اونم سعی میکنه بیاد بیرون و توی فضای مجازی باهام زیاد شوخی میکنه و حرفایی میزنه که بحث ادامه دار باشه ؛ ولی بازم با وجود اینکه بهم چند بار گفته ما مثل خواهر و برادریم ؛ توی تشخیص احساسش موندم ؛ میشه بهم کمک کنید ممنون میشم

سلام این نشونه‌ها میتونه به این معنی باشه که فردی به شما علاقه‌منده ولی صددرصدی نیست. چون آدما با هم فرق دارن. ممکنه ایشون به خاطر صمیمیتش با شما و چون واقعا شما رو مثل یک دوست صمیمی میبینه این طور رفتارهایی رو نشون میده. شاید هم به شما علاقه داشته باشه ولی شما نتونستید علاقه‌تون رو بهش نشون بدید. با این حال با این اطلاعات نمیشه نظر دقیق داد. درصورت نیاز با سیستم مشاوره تلفنی صحبت کنید.

سلام خسته نباشید من یه دخترخاله ای دارم که تقریبا 7 ماه از من کوچکتره میخواستم بدونم که سلام و احوال پرسی کردن با لبخند و خوشحالی هم میتونه از نشانه های علاقه مندی دختر باشه یا نه؟ آخه هر دفعه که من بهش سلام کردم تو جمع فامیلی اون به من با لبخند و خوشحالی جواب سلام داده و احوال پرسی کرده.

سلام چنین نشانه‌ای، اگر اصلا بشه نشانه حسابش کرد، خیلی جزئیه و اصلا نمیشه به عنوان علاقه در نظر گرفتش

سلام یه دختری هست روبی خونه ما هستش یبار منو دید هر روز میومد خونه مارو نگاه میکرد از بالکونشون گوشی دستش بود میخندید بلند بلند منم نگاه میکرد بعد گوشی رو کنار میزاشتم فقط خونه ما رو نگاه میکرد بهش اشاره میدادم باهام میخندید یه روز از کنارش رد شدم با دست سلام دادم اونم منو صدا کرد گفت بیا رفتم گفت چرا دنبالم میکنی چرا هر جا میرم تو رو میبینم منم هنگ کرده بودم همین جوری از زبونم پرید گفتم باشه دنبالت نمی کنم و رفتم اون هنوز داشت حرف میزد ولی وقتی این حرف ها رو میزد نگاش خاص بود انگاه می خواست یه چیزی بهش بگم الان که بهش فکر می کنم یه سوپر مارکت کنار خونمونه هر وقت میرم اونجا میاد اونجا نمی دونم چیکار کنم الان منو می خواد یا نه چطور پیشنهاد دوستی بهش بدم راهنمای کنید

سلام خب مشخصا رفتارای ایشون گیج کننده است که البته معمولا افراد وقتی از کسی خوششون میاد، خصوصا توی سنین پایین، از این رفتارای متناقض زیاد نشون میدن. بنابراین مشخصه که ایشون نظرش نسبت به شما جلب شده و احتمالا از شما خوشش میاد. اما مهم‌تر از اینکه بفهمید ایشون از شما خوشش میاد یا نه، اینه که نظر شما چیه؟ آیا شما هم واقعا از ایشون خوشتون میاد یا به خاطر دیدن این رفتارا فکر می‌کنید حتما باید یه کاری کنید؟ اما درباره اینکه چطور پیشنهاد دوستی بدین میتونین از مقالات سایت استفاده کنید و اگر راهنمایی بیشتر با توجه به شرایط خودتون نیاز داشتید، از سیستم مشاوره کمک بگیرید.

سلام من هر روز که سوار اتوبوس میشم تا به محل کارم برم یک آقایی هستن که همیشه صندلی روبه رو میشنن، کنار پنجره . چند وقتیه که دقت کردم، متوجه شدم هر وقت حواسم نیست به من خیره شدن. هم نگاهشون میکنم سرشونو پایین میندازن. اتفاقا هر دوتامون توی یک ایستگاه پیاده میشیم. ایشون با اینکه به در خروجی جلوی اتوبوس نزدیکترن بازم به در وسط اتوبوس برای پیاده شدن مراجعه میکنن حتی اگه اتوبوس شلوغ باشه و وقتی پیاده شدیم سرعت راه رفتنشون رو کم میکنن تا من ازشون جلو بزنم. آیا اینا نشونه اینه که ایشون مجذوب من شدن یا من اشتباه میکنم؟

سلام با این نشانه‌های انقدر جزئی و مبهم به هیچ وجه نمیشه یه نتیجه‌گیری کلی کرد که ایشون مجذوب شما شدن. هرچند بالاخره احتمالش هست از شما خوششون بیاد. ولی به هرحال تا زمانی که مستقیما علاقه شو ابراز نکرده بهتره اصلا روی اون حساب نکنید و در ذهنتون بزرگش نکنین.

سلام من از یکی خانومی خوشم میومد کم پیش میاد از کسی خوشم بیاد تقریبا یه 2 سالی حرکاتشو برسی میکردم موارد زیادی بود که نشون میداد از من بدش نمیاد مثلا 1.با من زیاد چشم تو چشم میشد و هر بار یه لبخند دلنشینی میزد 2. چند بار متوجه شدم با دوستاش راجب من حرف میزنه 3. و اگه متوجه میشد من فلان روز فلان ساعت کلاس دارم از هفته های بعد تو اون ساعت بیشتر سرو کلش پیدا میشد 4. یا حتی یادمه اوایل ارایش نمی کرد یه روز یه اتفاقی افتاد که دیدم با لبخند داره منو نگاه میکنه تا اون روز ندیده بودم بخنده از فرداش ارایش میکرد البته من اون زمان زیاد حسی بهش نداشتم و تقریبا یه سال بعد بود که کم کم ازش خوشم اومد 5. یه بار تو تو پارکینگ وقتی داشتم سوار ماشینم میشدم از کنارم رد شد با ماشینش من یه 3-4 بعد حرکت کردم مسیرمون تا یه جایی مشترک بود وسط مسیر دیدم داره اون گوشه اهسته حرکت میکنه من که از کنارش رد شدم خودشو به من رسوند و یه مسر چند کیلومترد پشت سر من اومد و هر بار تو اینه نگاه کردم داشت با لبخند منو نگاه میکرد یه روز دلو زدم به دریا رفتم با کلی ترسو لرز بهش پیشنهاد دادم البته از اون جایی که یهویی شد من از نظر ظاهریم زیاد شرایط خوبی نداشتم اون روز ( لباسام خوب نبودن صورتمم اصلاح نکرده بودم حتی موهام شونه نبود ) اون یه لحظه خشکش زد بعد گفت ببخشید نه منم با یه اهان مرسی رفتم که رفتم ادمی بود که وقتی حرف میزد صداش خیلی اهسته بود ولی جدیدا وقتی منو میبینه یه جوری میخنده تا 50 متر همه شیشه ها میلرزه حتی عکسای پروفایلش هم بعد از این که به من نه گفت تا یه مدت همش با قیافه غمگین بود جدیدا تو عکساش لبخند میزنه ولی معلومه لبخند الکی حالا یه کیس جور شده از همه نظر بهتر ( قد قیافه هیکل و همچی خلاصه ) ولی من هرجور حساب میکنم هنوز دوسش دارم بنظرتون تکلیف چی ؟؟؟؟ همین کیس جدیدو اکی کنم یا ….. ؟؟؟؟ البته اگه تصمیم به فراموش کردن بگیرم زیاد کار سختی نیست برام و از طرفی ادمیم که نمیخواد دوباره پیشنهاد بده که باعث بشه فکر کنه سیریشم ( غرورم نمیزاره ) با تشکر

سلام دوست گرامی بهتر هست ابتدا تکلیف خودتان را با فرد قبلی مشخص کنید مثلا دوباره غیر مستقیم پیشنهاد بدید و با توجه به جوابشون، تصمیم بگیرید

سلام. پسری ۱۷ ساله هستم.از لحاظ ظاهری خوب و اخلاقی منطقی. در درسهایم موفق بوده ام و برای کنکور هم امیدوارم.بتازگی یکی از دختر های آشنا (نه فامیل) ب صورت مستقیم بمن اعلام کرد که دوستم دارد و روش نشده تا بحال رو در رو موضوع را بیان کند.ایشان یک سال از من کوچک ترن و من انتظار چنین نگاهی ازش رو نداشتم.خانوادگی هم ارتباط داریم.بمن گفت که عاشقم شده و منتظر حرکتی از سمت من هست.من خیلی نمیخوام درگیر چنین موضوعاتی تا قبل کنکور شوم اما مشتاق و کنجکاوم که یه رابطه حداقلی رو باهاش شروع کنم.بنظر شما این قصد بدون انتظار رابطه بلند مدت در آینده منطقی است از طرف من یا بکل موضوع مناسبی نیست؟

سلام دوست گرامی الان سال مهمی برای شماست بهتر هست از ایشان بخواهید صبر کنند و شما بعد از ورود به دانشگاه در این موضوع تصمیم بگیرید و صحبت کنید

سلام من ی دختر ۱۷ساله هستم ک عاشق پسر عمه ام هستم و برای اینکه اونم متوجه دوس داشتنم نسبت ب خودش بشه تموم این علائمو نشون میدادم ولی اون انگار نمیفهمید تا اینکه کارت عروسیش اومد و فک کنم فقط شب عروسیش بود ک وقتی داشتم با حسرت نگاشون میکردم ی چیزایی رو حس کرد ولی من هنوزم دوسش دارم میشه بگین چطور میشع بعد ۳سال زندگیه مشترکشون فراموشش کنم؟

سلام دوست گرامی الان یاداوری و درگیر احساس قبلی با وحود تاهل ایشان اشتباه محض هست بهتر هست برای خود سرگرمی داشته باشید و افکارتان را مدیریت کنید تا کمتر به ایشان فکر کنید

سلام من حدود 2سال عاشق یکی از اعضای فامیل شدم و واقعا عشق واقعی هستش ن جنسی یا چیز دیگه چون شاید تو هر دفعه دیدار کمتر از دوبار شاید نگاش کنم بخاطر خجالت و کم رویی راستش اصلا که امکان ازدواج یا برقراری رابطه نیستش چون هم فامیلیم و هم راستش اختلاف سنی داریم و ایشون خیلی از من بزرگتر هستن منم سنم زیاد نیست و 17 ساله هستم ولی خب میدونم الان خیلیا میگن این عشق الکی و دوران جوانی و ایناس ولی من واقعا عاشقش شدم و تو این 2 سال هرکاری کردم فراموشش کنم نمیتونم من باید چکار کنم سعی کنم فراموشش کنم یا ابراز علاقه کنم من قصد هیچ کاری ندارم واقعا فقط 2ساله همش تو فکرشم و نمیدونم ایشون هم حسی بمن داره یا ن ولی قطعا ن چون فاصله سنی داریم ولی خیلی خشک با من رفتار نمیکنه و شوخی میکنه و از برخورد دست و اندام خیلی فاصله نمیگیره و اینا ولی میدونم که نمیشه فقط میخواستم بدونم میتونم فراموشش کنم؟

دوست عزیز سلام

دوست داشتن در سنین نوجوانی طبیعیه، اما بهتره ببینید که آیا این عشق سرانجام خوبی داره یا نه؟ در مورد سوالتون در مورد فراموشی باید بگم که بله، می‌تونید فراموششون کنید و باتوجه به توضیحاتتون بهتر هم هست که اینکار رو انجام بدید چون قطعا آسیب می‌بینید. برای اینکار با روان‌شناسان رادیو عشق در تماس باشید. به‌علاوه، این دو مقاله رو هم بخونید:فراموش کردن عشق یک طرفهچطور کسی که برایم مناسب نیست را فراموش کنم؟

با سلام و خسته نباشید خدمت همه اساتید رادیو عشق. من در حال حاضر 15 سال دارم و حدودا دو هفته ای هست که از دختری از فامیلمون خوشم اومده. چطور بگم تا حالا این حس رو تجربه نکرده بودم. شاید خنده دار باشه ولی واقعا از ته دلم عاشقش شدم دختره از من 2سال بزرگتره. تا حالا 4بار بیشتر ندیدمش که در هر 4بار تو چشام زل زد و نگام کرد و من هم یواشکی نگاش می کردم. چندین بار بهش زل زدم و نگاهامون تو هم دوخته شد ولی نگاهش رو ننداخت با یکی از اقوام هم مشورت کردم ولی گفتن باید بزرگ بشی ببینیم چی میشه. البته جریان دوختن نگاه رو بهش نگفتم. تو رو خدا یه راه حل برام بفرستید چون واقعا عاشقش شدم.

دوست عزیز سلام

این احساسات، در سنین نوجوانی تا حدودی طبیعیه ولی از خودتون بپرسید که علاقتون ممکنه به کجا کشیده بشه؟ چون هم سن شما کمه و هم ایشون، قطعا الان برای داشتن هر رابطه‌ای زوده. پس پیشنهاد می‌کنم سرتون رو گرم کارهای دیگه کنید تا این ماجرا رو فراموش کنید. یکی از بهترین کارها این هست که ورزش کنید. ورزش کردن بهتون کمک می‌کنه که بتونید افکارتون رو روی مساله‌ای غیر از چیزی که گفتید متمرکز کنید. مقاله زیر رو در سایت رادیو عشق بخونید. بهتون کمک می‌کنه که بتونید این احساس رو فراموش کنید:چطور کسی که برایم مناسب نیست را فراموش کنم؟

ورزش؟هه با ورزش انتظار دارید فراموشش کنیم؟؟ خودمم ورزشکار ام

سلام دوست گرامی خیر انتظار نمی رود با ورزش کردن شما به صورت کامل شکست عاطفی تان را فراموش کنید. زمانی که شما دچار شکست عاطفی می شوید جسم و روان نیاز به بازسازی دارد، یکی از راه های کمک کننده انجام ورزش است. و در کنار آن باید از مشاوره برای برگشت به زندگی استفاده کنید.

سلام و خسته نباشید خدمت مشاور عزیز

بنده 23 سال دارم در حال حاضر دانشجوی ارشد برقم و از دوران طفولیت و مقطع ابتدایی و تا الان به دلیل تحصیل در هنرستان فنی دانشکده فنی که همه اینا پر از کسایی بودن که از جنس بنده بودن قادر به برقراری و ارتباط و شروع یک رابطه با کسی نشدم و جالب تر از این چیزی هست که شاید خنده دار باشد ولی هر دختری رو میبینم دلبسته اش میشم و از این بدتر چون من احساساتی هستم مطمئنم اگر با یه دختر خانمی دوس بشم اگر یه روزی نتونیم با هم ادامه بدیم به هر دلیلی دچار ناراحتی و برانگیختگی میشم چیزی که مشخصه من حداقل دو تا 3 سال نیاز عاطفی دارم به کسی که کنارم باشه و لحظاتم رو باهاش به اشتراک بگذرام حالا سوال بنده اینم چه کار کنم که خیلی وابسته نشم چون به تازگی با یه دختر خانمی آشنا شدم اما دیروز به خاطر یه سوتفاهم اونم داخل یه پیامرسان حس کردم دوس نداره با من ادامه بده و بلاکم کرده اما اینطور نبود و اشتباه کردم ولی تو همون چند ساعت انقدر بهم ریختم که کلا قافیه رو باخته بودم برای بالابردن ظرفیت و عدم وابستگی بیشتر چه کاری باید انجام بدم ؟

دوست عزیز سلام

عاشق شدن و دلبستگی عاطفی در بین انسان‌ها بسیار طبیعیه، اما زمانی که از حد بگذره و تداخل در زندگی ما ایجاد کنه از نظر روان‌شناختی مشکل محسوب می‌شه. البته منظور از مشکل، این نیست که مساله غیرقابل حلیه، اما به هر حال باید بررسی بشه. برای اینکه در رابطه با دیگران، به خصوص این خانم نه خودتون آسیب ببینید و نه ایشون، حتما به روان‌شناس مراجعه کنید تا این موضوع رو بررسی کنند. یکی از محتمل‌ترین دلایلی که ممکنه وجود داشته باشه، مساله وسواس هست که البته بدون بررسی کامل توسط روان‌شناس بالینی متخصص، اصلا نمی‌شه قضاوت کرد.

باسلام من تو شرکت کار میکنم ۲ سال با یه خانم همکارم خوب اوایل برام جدی نبود ولی بهم نگاه میکردیم شوخی هم میکردیم احساس میکردم ازم خوشش میاد رفتم باهاش حرف زدم ازش پرسیدم کسی تو زندگیت هست یا نه که گفت نه و همین سوالو اون ازم پرسید ولی وقتی نزدیک به دوساعت تلفنی حرف زدیم بهش پیشنهاد دادم گفت نه بعدش اومد بهم سفارش یه کار شخصی داد که بابت اون بازم من کلی باهاش حرف زدم خیلی باهاش راحتم همه جوره شوخی میکنیم بهم میگه خیلی خوش تیپی نگاهم میکنه و لبخند میزنه ولی تا میگم بیا دوست بشیم میگه نه نمیدونم بخاطر اینکه همکاریم میترسه یا چیزه دیگه ای میشه لطفا راهنمایی کنین چیکار کنم در ضمن حسادت هم میکنه

دوست عزیز سلام

متوجه منظورتون از حسادت می‌کنه نشدم؛ اما خب از اون بگذریم. در موضوعی که مطرح کردید، یک مساله خیلی مهم مطرحه و اون این هست که: چرا این سوال رو شما خودتون از ایشون نمی‌پرسید؟؟؟ شما خیلی راحت می‌تونید ازشون بخواید که چند دقیقه‌ای با شما صحبت کنند. در گفت و گویی که دارید به ایشون بگید که شما اولا احساس خوبی به ایشون دارید و به این دلایل (دلایلتون رو بگید)، مایلید ایشون رو بیشتر بشناسید و … . به علاوه در برخورد و نگاهشون هم این صمیمت رو می‌بینید و به همین دلیل دوست دارید دلیل جواب منفیشون رو بشنوید. البته یادتون باشه، زمانی که ما کسی رو دوست داریم، ترجیح می‌دیم رفتارهاش رو اونطوری که دلمون می‌خواد تفسیر کنیم، بنابراین تفسیر نوع نگاه یا هدفشون از گفتن جملاتی که گفتید شاید یک صمیمت ساده باشه و لزوما علاقه نباشه.

من 18سالمه و یک مرد 30معلم من هستن و حلقه دستشونه و درباره خانومشون ک صحبت میکنن سوتی میدن ب نظر میرسه دروغ میگن و به من زیاد خیره میشن و گاهی شدید سرخ میشن و جلوی تخته جوری وای میسن ک منو از نیم رخ ببینن و سوالام رو ک میپرسم دست پاچه هس میخواستم بدونم ایشون منو دوست دارن؟

سلام دوست گرامی حتی در صورت تمایل، فرق سنی ۱۲سال و اینکه تلاس میکنند خودشون را متاهل نشان بدهند مشکلات علاقه ایشان هست. بهتر هست قبل از اینکه ایشان صحبتی کنند شما امید و علاقه ای به ایشان نشان تدهید

سلام خسته نباشید. دیروز بیرون کنار مغازه ایستاده بودم ی دختر اومد رو ب روم ایستاد خیلی نگاه میکرد حتی شد یکی دو دیقیقه از هم دیگه چشم بر نداشتیم لبخند میزد ولی من خیلی خجالتیم با30سال سن تا ب حال نشده تو خیابون ب کسی درخواست اشنایی بدم خیلی از این اتفاقا واسم افتاده ولی هیچوقت من پا پیش نزاشتم دیروز دیگه دل زدم ب دریا رفتم بهش درخواست اشنایی دادم ولی اون قبول نکرد حتی قبلش الکی اومد کنارم ازم چنتا ادرس پرسید بعد که جواب منفی داد رفتم داخل پارک نشستم باز دنبالم راه افتاد اومد رو ب روم ایستاد ولی من دیگه بیخیالش شدم امروز صبحم رفتم مغازه دیدم اومد از کنار مغازه رد شد داخل رو نگاه کرد لبخند زد میخواستم بدونم این کارها یعنی چی خودم گیج شدم اگه نمیخواد چرا ادا درمیاره اگه میخواد چرا جواب منفی داد از دیروز تا حالا دار دیونه میشم اخه منکه انقدر خجالتی بودم دیروز رفتم جلو ولی چرا قبول نکرد تو همون چند ثانیه که خواستم باهاش صحبت کنم قلبم از جا کنده شد از استرس خجالت ترس نمیدونم چیکار کنم ممنون میشم کمک کنید فقط خواهش میکنم یه چیزی بگید مثل همه جوابهای کامنتهای دیگه نگید برید باهاش صحبت کنید من فقط میخوام بدونم این کارهای که این خاوم انجام میده یعنی چی عذر میخوام زیاد تایپ کردم

سلام دوست گرامی به نظر میرسه با نوعی سیاست ایشون دارند پیش میرند و به قول معروف با دست پس میزنند با پا پیش میکشند و در این حالت ایشون میخوان شما برای آشنایی باهاشون تلاش کنید و خودی نشون بدید و حق انتخاب رو به ایشون بدید خب حالا چند تا حالت وجود داره اگه شخصی هستید که میتونید خوب، جذاب و حتی فان صحبت کنید با چند بار صحبت کردن باهاشون وارد رابطه خواهید شد حدس دوم اگر از نظر مالی تامین هستید و ایشون خیلی شخص جذاب و زیبا و مناسبی هستن احتمالا میخوان با پیگیری و تلاش شما به اصطلاح کجدار و مریض دوست شن و شما و برای ایشان هزینه کنید. حالت بعد این هست که پیشنهاد آقایون براشون ینوع تفریح هست و معمولا این کار رو انجام میدن حالا فهمیدن این که سیاستشون چی هست و تصمیم شما چی هست با خودتونه

سلام خسته نباشید ببخشید من دختری هست خیلی دوسش دارم قبلا با هم بودیم اما به دلایلی جدا شدیم و کفت تا ٢٣ سالکی نمیتونم باهات باشم به دلیل درس و خانواده ‘ یه سری نشانه داره مثلا وقتی منو میبینه استرس میکیره از قیافش معلومه و خودشو کیج میکنه که انکار مثلا منو ندیده و حالت عصبی داره و یه بار روبرو هم قرار کرفتیم خندید اما کمی ولی فهمیدم بعدا زیاد خندیده خب انکار نمیخواد کسی بدونه که اون عاشقه جون مغروره تقریبا . حالا میخوام از روی این نشانه ها بدونم ایا دوسم داره یا نه اها یه جیز انکار وقتی منو میبینه ناراحت به نظر میرسه ممنون مشیم جواب بدین

سلام دوست گرامی نشانه های مطرح شده شاید با علاقه همراه باشد اما دلیل نیست. منطقی باشید و واقع بین.اگر در رفتار ایشان تضاد میبینید بهتر هست منطقی صحبت کنید و مسئله شفاف شود

سلام،من پسری 16 ساله هستم،،،ببینین یخورده صحبتم طولانیه……. توی فامیل ما دختری هستش که به شدت عاشقشم….اونم دوسال از من کوچیکتره…خوب ببینین من خیلی کم اونو میبینم ولیییی بیشتر نشونه هایی که تو این پست گفتین رو داره….من از کچا مطمئن بشم که اونم منو دوس داره؟؟؟چطوری بهش بگم؟؟میترسم….ریسک داره،حس میکنم نمیشه بهش بگم الان….اخه اگه به مامان و باباش بگه چی؟؟؟لطفا کمکم کنین

دوست عزیز سلام

احساس دوست داشتن یک دختر، در سن شما طبیعیه؛ اما قبل از اینکه بخواید اقدامی کنید، یکبار به این سوالات خوب فکر کنید: شما 16 سال دارید و ایشون 14. قصدتون از اینکه احساستون رو به ایشون بگید چیه؟ بهتره که با یک فرد امین و بزرگسال در خانواده صحبت کنید و احساستون رو به ایشون بگید تا راهنماییتون کنند؛ مثلا پدر و مادر، عمو، دایی، خاله، عمه یا هر کسی که شما با ایشون احساس راحتی دارید. اینکه شما از ایشون خوشتون میاد هیچ اشکالی نداره، اما به عواقبش فکر کنید؛ فرض کنید شما احساستون رو مطرح کردید، بعدش چی میشه؟ آیا سن شما و ایشون برای رابطه عاطفی مناسبه؟ پیشنهاد می‌کنم سرتون رو با کارهای دیگه مثل ورزش کردن گرم کنید تا کمی از احساستون کاهش پیدا کنه و منطقی ‌تر بتونید به این مساله نگاه کنید و تصمیم بگیرید.

سلام خسته نباشید من 12 سالمه و دختر عمم که ۱۴ سالشه رو خیییلی دوست دارم وقتی تو جمع نشستین همش بهم نگاه میکنه و وقتی که من بهش نگاه می کنم سریع روشو برمیگردونه بعضی اوقات هم لبخند میزنه وقتی که من و اون با هم تو اتاق تنهاییم با هم زیاد حرف میزنیم و اون هم خیلی خندونه هم وقتی شوخی میکنم خیلی می خنده بعضی اوقات سعی میکنه موهاشو مرتب کنه و مثل من بشینه می حواستم بدومم آیا این دوست داشت دو طرفس؟

ممنون

دوست عزیز سلام

این مسائلی که مطرح کردید در روابط خانوادگی طبیعیه و معنیش دوست داشتن نیست؛ به همین دلیل بهتره که در این مورد با یک بزرگتر صحبت کنید و این مساله‌ای که مطرح کردید رو در میون بگذارید.

سلام من عاشق دختری هستم که قبلا با هم بودیم یعنی رل و جدا شدیم کفت تا ٢٩ سالکی نمیتونم باهات باشم میخوام بدونم هنوز منو دوست داره و یه سری علایم دارم : وقتی منو میبینه استرس میکیره و خودشو کیج میکنه و بعضی وقت منو میبینه میخنده و انکار نمیخواد نشون بده که عاشقه و دیروز توی خواب دیدم مو بوس کرد و کفت دوست دارم ممنون میشم جواب بدین

دوست عزیز سلام

قطعا با این علائمی که گفتید نمی‌شه تشخیص داد ایشون به شما علاقه دارند یا خیر. بهترین کار این هست که مستقیما از خودشون بپرسید.

سلام.بنده با یکی از دخترهای فامیل از بچه گی باهم بزرگ شدیم.قبلا توی تلگرام باهم راحت چت میکردیم.چند روز پیش رفتیم خواستگاریش.پدرش اول سکوت میکرد و چندبار پرسیدیم گفت الان کوچیک هستین هردو تون.[من ۱۹.دختر۱۶] باشه بزرگتر بشین.امروز که دوباره پیام دادم دختره پیامم رو سریع خوند ولی جواب نداد؟!

نمیدونم دلیلش خجالت بعداز خواستگاری که کردم بوده یانه ؟ لطفا جواب بدین

دوست عزیز سلام

اینکه چرا ایشون بعد از خوندن پیامتون جواب ندادن، دلایل مختلفی می‌تونه داشته باشه که شاید یکیش همین مساله‌ای هست که فرمودید. به هر حال بهتره که برای ادامه ارتباطتون در فضای مجازی، مساله فرهنگی خانواده رو در نظر بگیرید و زیر نظرشون ارتباط رو ادامه بدید که مشکلی پیش نیاد.

دختری هست که صندوقدار یک فروشگاه هست ،و من وزیتور پخش ،ایشان برای من مشتری پیدا میکند و سراسیمگی در رفتارشون پیداست، وقت ورودم نگاهش مرا دنبال میکند وقت نوشتن فاکتور هم به من زول زده من بهش علاقه دارم چطور میتونم بهش إبراز علاقه کنم؟ متشکرم از شما

سلام دوست گرامی بهترین کار صحبت کردن هست اگر بصورت مستقیم نمیتوانید با ایشان صحبت کنید از شخص دیگری بخواهید که با ایشان صحبت کرده و علاقه را اعلام کنند

سلام، وقتتون بخیر، بنده پسری 32 ساله هستم که در کلاس زبان با همکلاسی 30 ساله خودم ارتباط بسیار نزدیکی دارم به نحوی که همیشه کلاس ها را با هم تنظیم میکنیم که پیش هم باشیم و حتی در کنار هم مینشینیم و حتی در بعضی از اوقات بعد از کلاس با هم برای بستنی یا قهوه و … بیرون میریم. از لحاظ فکری خیلی به هم نزدیکیم و … . متاسفانه چند روز پیش وقتی که گوشی ایشون دست بنده بود و داده بودن تا یکسری عکس نگاه کنم پیامی برای ایشون اومد که بنده ناخواسته در بالای گوشی دیدم. یک آقایی که جزء بستگانشان نبود که ایشون را با عزیزم خطاب کردند و بعد از اینکه گوشیو دادم داشتند یواشکی باهاش چت میکردند و بعد از چند بار تحقیق بدون اینکه ایشون خودشون متوجه بشن، فهمیدم که با شخص دیگه ای رابطه دارند. اما همچنان ارتباط ما بسیار خوبه و من هنوز چیزیو به روی ایشون نیاوردم. میخاستم ازتون بپرسم که از کجا بفهمم که رابطشون با اون شخص چه نوع رابطه ای است؟ من چه باید بکنم؟ آیا باید رابطه ام را تمام شده بدانم و پا روی دلم بذارم؟ ممنون میشم اگه راهنمایی بفرمائید، پیشاپیش از لطفتون ممنونم

سلام دوست گرامی بهتر هست از طریق کی دیگر از دوستانتان اقدام کنید و با بازکردن مسئله ایشان را متوجه کنید که علاقه ای ندارید و سوتفاهم ایجاد شده را رفع کنید

سلام مجدد خدمت مدیر وب سایت شما در قبال سولی که ازتون پرسیدم گفتید که باید علاقه تون رو مطرح کنید. بنده پسر خجالتی هستم و نمیتونم این کارو بکنم ولی اگه اون سر صحبتو باز کنه میتونم اینکارو بکنم . راهی داره که اون برای ابراز علاقه پیشقدم بشه یا نه؟اگه اره من باید چیکار کنم؟

با سلام خدمت مدیر وب سایت من به دختر داییم علاقه دارم و وقتی میبینمش سعی میکنم باهاش تماس چشمی داشته باشم اونم یا باهام تماس چشمی داره یا وقتی نگاش میکنم سرشو پایین میندازه درضمن وقتی تو جمع نشستیم هی نگام میکنه و وقتی نگاش میکنم سرشو پایین میندازه ‌. صحبتم طولانی شد ولی به عنوان اخرین مطلب لازم میدونم بگم که وقتی اون جایی هست که منم اونجام سعی میکنه خودشو با اعتماد به نفس جلوه بده و چانشو رو به بالا میگیره ایا اون به من علاقه داره یا نه؟توروخدا راهنماییم کنید مرسی ممنون

سلام دوست گرامی شابد ایشان به شما علاقه ای پیدا کردند اما بهتر هست منطقی باشید و اگر شما هم به ایشان علاقه ای دارید مطرح کنید تا با شناخت درست میزان علاقه ها واقعی شود

سلام.من پسری مجردی هستم.. یکی از فامیلامون که دختره، مدت هاست (سال هاست) که وقتی منو میبینه می خندد (زیر لبی) و وقتی که من اونجام کار های غیر معمول انجام میدهد بعضی وقت ها.. . وقتی که منو میبینه خجالت میکشه و سرشو میندازه پایین.و رد میشه. چیزی هم نمیگه…اصلا با من هم حرف نمیزنه و فقط سرشو میندازه پایین .مگر اینکه من چیزی بگم اونم میگه.خواستم بدونم اون واقعا عاشق من شده یا ممکنه از روی خجالت باشه (چون ارتباط زیادی نداریم). یا ممکنه من برای او یه جور خنده دار یا دلقک باشم!؟ نظزتون رو میگید ممنون❤🌷

سلام دوست گرامی شابد ایشان به شما علاقه ای پیدا کردند اما بهتر هست منطقی باشید و اگر شما هم به ایشان علاقه ای دارید مطرح کنید تا با شناخت درست میزان علاقه ها واقعی شود

سلام خسته نباشین میخاستم بدونم میتونین در باره این موضوع بهم کمک کنین راستش من تقریبا 3 ساله ک ب یک پسر علاقه دارم اما خیلی کم در سال پیش میاد ک ببینمش همه این علائم در سایتتون رو ک خوندم فهمیدم که دارم خیلب اتفاقات بین ما افتاده اما هیچ وقت فرصت نشد با هم صحبت کنیم چون جمع خانوادگی بود من از رفتارش احساس میکنم بهم احساسی داره اما مطمئن نیستم و میخام بدونم که آیا میتونم اعتماد کنم یا نه یا باید چه کار کنم تا بهم علاقه مند بشن خیلی ممنون از سایت خوبتون

سلام دوست گرامی می توانید از طریق شبکه های اجتماعی گفتگو رو با موضوعی شروع کرده و سپس بحث را گسترش دهید اما چیزی که مهم هست این هست که ابراز علاقه از سمت شما نباشد

سلام ببخشید من پسری مجرد هستم. یکی از فامیلامون که دختره ، یه جا همو دیدم خونه یکی فامیلامون. جمع شده بودیم اونجا چون مراسم داشتیم… خیلی به من نگاه میکرد، من یواشکی زیر چشمی یه نگاهی می انداختم که ببینم هنکز داره بم نگاه میکنه یا نه دیدم هنوز داره نگاه میکنه..گفتم شاید به من نگاه نمیکنه شاید به جایی خیره شده..به خاطر همین یکم جام رو عوض کردم دیدم اره داره به من نگاه میکنه… وقتی هم که منو میبینه میخنده( زیر لبی) بعضی وقتا نظرتون چیه؟ به نظرتون واقعا منو دوست داره!؟ یا شاید اشتباهی یا چیز دیگه ای ؟ ممنون

سلام دوست گرامی شابد ایشان به شما علاقه ای پیدا کردند اما بهتر هست منطقی باشید و اگر شما هم به ایشان علاقه ای دارید مطرح کنید تا با شناخت درست میزان علاقه ها واقعی شود

سلام خدمت مدیر وب سایت رادیوی عشق حقیقتش این هست که من دو سال هست که عاشق یه دختر خانوم زیبا شده ام اون ها مغازه لبنیاتی دارن من یه چند دفعه که به مغازشون رفتم دفعه اول حواسش نشد به جای ماست بهم دوغ داد گفتم شاید اشتباه کرده و همه اشتباه می کنند اما سه چهار دفعه دیگه هم همین اتفاق افتاد به نظرم ایشون حواسش پرت من شده و حس میکنم که به من علاقه داره. چون کسانی که عاشق اند یه کمی حواسشون به کسی که عاشقش هست پرت میشه آیا من درست گفتم و میشه بیشتر من رو راهنمایی کنید؟

سلام دوست گرامی منطق و ذهنیت شما در مورد اشتباه ایشان کمی عجیب هست که اینفدر حواسشان پرت شده باشد.بهتر هست منطقی باشید و خیال پردازی نکنید

باسلام من پسری ۱۷ ساله هستم و دختر مورد علاقه ام ۱۵ سالشه جریان ما از ۲ سال پیش شروع شد که با ماشین اون ها رفتیم شهرستان و چون تو یه ماشین جا نمی شدیم من و خواهرم رفتیم تو ماشین اونها که وسطای سفر من خوابیده بودم و اینم بگم که زمستون بود و هوا سرد بود احساس کردم دستام گرم شد اول فک کردم خیاله اما دیدم نه یکی دستمو گرفته بلند شدم دیدم که سریع رفت اونور و خودشو زد به اون راه منم به حیال اینکه اشتباه کردم گرفتم بازم خوابیدم که دیدم پتویی که رو خودش بود رو انداخت رو من وخواهرشو که بینمون بود برداشت گذاشت کنار پنجره خودش اومد چسبید به من منم خودمو زدم به خواب تاکه تو شهرستان به بهانه بازی با آبجی من میومد خونه مادر بزرگم که بلاخره بعد دوروز دیدم تو قسمت پیام های گوشیش نوشته من دوست دارم منم که ازش خوشم اومده بود نوشتم منم که دیدم خیلی خوشحال شد و از اونوقت هر روز میومد و دست تو دست هم صبح رو شب می کردیم بعدش ما اومدیم تهران اوناهم کع بخاطر شغل پدرش که نظامیه خونشون ارومیه بود رفتن خونشون تا امسال که انتغالی گرفتن و اومدن تهران داشتم با تلفن صحبت می کردم که یکی از مشتری های مغازه بود دختر هم بود برگشت گفت باشه دستت درد نکنه قربونت خدافظ دیدم که این اینور قرمز شده برگشت گفت کی بود ؟؟ گفتم مشتری گفت غلط کرده به تو میگه قربونت و فلان که بعد از ۵ دقیقه منت کشی اشتی کرد برگشت گفت دست خودم نیست از بغلت که رد میشم عطرت دییونم میکنه هر وقت میشنوم قراره ببینمت دییونه میشم خیلی دوست دارم البته اینم بگما از این دختراس که با هیشکی خوب نیس و دوست داره یه جورایی اذیتم کنه مثلا برمیگرده میگه فلان بازی رو با پسر حالم بازی کردم یا فلان کارو با پسر فلانی کردیم یا گوشی رو میگیره دستش هی الکی رمزشو میزنه نگاه میکنه میزاره زمین یا همچین کارایی اینم بگم که گوشیش خط نداره و هر ۱۵ روز میبینمش تقریبا دارم دییونه میشم می خواستم بدونم با تمام این تفاسیر این دوست داشتنش واقعیه یا یه جورایی هوس دوران نوجونیه

راستی ببخشید انقدر طولانی شد

سلام نمیشه با این اطلاعات هیچ نظر قطعی داد که در حال حاضر دوست داشتن ایشون واقعی هست یا نه. ولی به هرحال هیجانات دوران نوجوانی درش تاثیر داره چون هردوتون نوجوانید. احساسات دوران نوجوانی میتونه خیلی هم واقعی و شدید باشه ولی احتمال پایدار بودنش خیلی کمتر از احساسات دوران جوانیه. به هرحال بیش از این نمیشه نظری داد و نیاز به بررسی بیشتر وجود داره

منم دچار این ماجرا شدم . ولی اون دیگه منو دوست نداره و منو محل نمی زاره . من رل های زیادی دارم ولی این یکی فرق می کنه. ولی دیروز گفت سلام خوبی عزیزم من بهش پیام ندادم بعد فت بیا آشتی. بازم بهش محل نزاشتم . بعد از چند روز منو دید و گریه کرد من بغلش کردمو بوسش کردم کمی آروم شد و بعد از اون وقت می خاد منو هر روز ببینه و منو هر روز بغل کنه . من که حالا موندم بهش بگم دوست من باش یا نه. بعد اون بقیه رل هارو چی کار کنم . لطفا نظری بهم بگید

سلام. بهتره با هم واضح در این باره صحبت کنید و نوع رابطه‌تون رو مشخص کنید. اگر دیگه علاقه‌ای بینتون وجود نداره بهتره رابطه‌تون رو کامل قطع کنید، چون اینطور راحت‌تر می‌تونید فراموش کنید. برای اینکه یک رابطه رابطه خوب و آرامش‌بخشی باشه باید براش زمان و انر›ی گذاشت، بنابراین عملا امکان نداره آدم با چند نفر در رابطه باشه و احساس رضایت واقعی داشته باشه.

آدرس: تهران، پونک، نبش بلوار پونک، پلاک 2، طبقه سوم، واحد 6

تلفن پشتیبانی:02146015870

رزرو نوبت مشاوره

انجمن روانشناسی آمریکا

سازمان نظام روانشناسی و مشاوره ایران

سازمان بهزیستی ایران

انجمن روانشناسی ایران

 

این موضوع حقیقت دارد كه امروزه بیش از هر زمان دیگر مردان عجله‌ای برای متعهد گشتن به یك رابطه درازمدت از خود نشان نمی‌دهند.

هنگامی كه از مردان در مورد علل این مسأله پرسش می‌شود، آنها معمولاً چندین دلیل گوناگون را برای عدم آمادگی‌شان برای ازدواج مطرح می‌سازند. اما در كل 4 عامل عمده وجود دارد كه تأثیر بسزایی روی رفتار مردان امروزی برای تن ندادن به تعهد درازمدت ازدواج اعمال می‌كنند:

چطور به پسر مورد علاقمون چراغ سبز بدیم

1 – مردان با فشار اجتماعی كمتری برای متأهل شدن مواجه هستند. بنابراین یك عامل برای تن دادن به ازدواج در مردان عملاً حذف می‌شود.

2 – مردان از پیامدهای احتمالی عدم موفقیت‌آمیز شدن رابطه وحشت دارند. رنج‌های عاطفی حاصل از جدایی می‌تواند برای مردان ویرانگر و طاقت‌فرسا باشد. از طرفی آنها بیشتر نگران ریسك خسارات مالی كه احتمال دارد هنگام جدایی و طلاق متحمل آن گردند، نیز هستند.

3 – این در سرشت و طبیعت مردان است كه هر چیزی را كه موجب تغییر عمده و جدی در زندگی‌شان می‌شود را به تأخیر اندازند. ازدواج تا حدودی آغاز مشكلات یك مرد است. خواه مردان امروزی به این گفته اعتقاد داشته باشند و یا خیر، مردان تمایلی به خروج از منطقه آسایش و فراغ خاطر خویش و گام نهادن به یك زندگی مملو از مسئولیت، سازش و از خودگذشتگی را ندارند.

4 – مردان هنگامی تن به ازدواج می‌دهند كه مطمئن شوند بهترین گزینه ممكن را انتخاب كرده‌اند. تعداد معدودی از مردان همواره در این اندیشه‌اند كه: نكند سر و كله یك دختر بهتر در زندگی آنها پیدا شود. اما چگونه می‌توان مردان را پای‌بند یك رابطه درازمدت و تعهدآور ساخت؟

9 روش برای دستیابی به این منظور و این كه قلب یك مرد را فتح كنید به قرار زیر است:

1 – آگاهانه و معقولانه اطمینان یابید كه مردی كه برگزیده‌اید را دوست داشته و می‌خواهید باقی عمر را با وی سپری كنید.

بنابر این تا زمانی كه كاملاً متقاعد نشده‌اید كه برای یكدیگر مناسب هستید، اندیشه تعهد و ازدواج نباید به ذهن شما خطور كند. شناخت شما از همسرتان باید به حدی باشد كه قادر به تعیین این موارد باشید كه وی قادر به متعهد شدن می‌باشد. او برخوردار از بسیاری از ویژگی‌ها و صفاتی است كه شما همواره در مرد دلخواه خود جستجو می‌كردید.

شخصیت او شما را ملزم به احترام و ستایش می‌گرداند. او قبلاً در آزمون‌ وفاداری، صداقت، راستی و مراعات حال دیگران سربلند بیرون آمده است و آن كه باید مطمئن گردید كه وی شما را حقیقتاً دوست دارد.

2 – همواره همان فردی باشید كه هستید و از ابراز ماهیت واقعی خود بیم نداشته باشید. این شاید مهمترین خصلتی باشد كه مردان در زنان جستجو می‌كنند. 99 درصد از مردان در نظر‌سنجی‌های گوناگون این گونه اظهار داشته‌‌اند كه زنانی كه شخصیت‌شان پس از ازدواج دستخوش تغییر می‌شود در ردیف نخست فهرست علل جدایی‌ها پس از ازدواج آنها قرار می‌گیرند.

پافشاری در رفتاری كه در آن زنان به منظور اهمیت بخشیدن به مرد خود، مرتباً با او سازش كرده و از ابراز عقاید و نظرات خود خودداری می‌كنند و یا به لطیفه‌های بی‌مزه او می‌خندند، هیچ‌گاه نتیجه‌بخش نخواهد بود. بنابراین خویشتن حقیقی خود باشید و همواره مراقب باشید شاید مرد شما در حال امتحان كردن شماست.

3 – به او نشان دهید كه استقلال دارید. مردان از زنانی كه به عقب تكیه می‌دهند و منتظر می‌مانند تا مرد آنها تمام امور زندگی آنها را به دست گیرد، بیزار هستند. نشان دهید با آن كه شما از ایده‌های او استقبال می‌كنید، بدون او نیز توانایی به انجام رسانیدن كارها را دارید.

هر گاه برنامه خرید خانه‌ای را در سر دارید آن را به پس از ازدواج خود موكول نسازید. زیرا این عمل موجب می‌شود مرد این گونه برداشت كند كه شما شخصیت مستقلی ندارید.

4 – به او نشان دهید كه فردی مهربان و دوست‌ داشتنی هستید. شاید شگفت‌‌انگیز به نظر آید: یك مرد به دختری نیاز دارد كه او را دوست داشته و خود نیز دوست داشتنی باشد. به همان میزان كه استقلال فردی به زنان قدرت می‌بخشد به همان میزان نیز عدم توانایی آنها در سازگاری، مردان را دلسرد می‌كند.

مردان این گونه زنان را بی‌احساس، بی‌عاطفه و ناتوان در عشق‌ورزی تلقی می‌كنند. بنابراین همان طور كه زنان نیاز دارند استقلال فردی خود را به مردان نشان دهند باید مشخص كنند كه دارای میل وافری برای قسمت كردن عشق خود با مرد زندگی‌شان هستند.

5 – نشان دهید كه او را دوست دارید. علاقه‌مندی به خویشتن حقیقی او نه برای آنچه او می‌تواند برای شما فراهم آورد. بسیاری از مردان در پاسخ به این پرسش كه چه چیزی پیش از ازدواج برای آنها حائز اهمیت است، پاسخ داده‌اند كه: اطمینان یافتن از آن كه دختر مورد علاقه آنها را دوست داشته باشد برای آنچه كه هستند و نه وسیله‌ای برای دستیابی به هدف.

هیچ مردی دوست ندارد احساس كند كه دختر مورد علاقه‌اش به این علت او را برگزیده‌ كه: او یك تأمین‌‌كننده معیشت مناسب، یك شهروند نمونه و یا حتی یك پدر خوب بالقوه است. تمام این مسائل برای مردان اهمیت دارد اما یك مرد زمانی كه متوجه می‌شود یك دختر به این علت او را برگزیده كه او بهترین دوست او بوده است بسیار خرسند می‌شود.

دختری كه همواره در كنار همسر خود باقی بماند صرف نظر از موقعیت و اوضاع مرد خود اما چگونه می‌تواند به این امر نائل آید؟ به زندگی او علاقه نشان دهید همچنین به علاقه‌مندی‌ها و ارزش‌هایی كه او در زندگی قائل است. درباره شغلش صحبت كنید اما بیشتر به جنبه‌های معنوی و بالندگی شخصیتی آن توجه كنید و نه به درآمد و منافع مالی آن. از خصوصیات نیك شخصیتی و اخلاقی او سخن گویید.

6 – برای آن كه او را به دنبال خود بكشانید برایش نقش بازی نكنید. مردان كاملاً از بازی‌هایی كه زنان به آنها روی می‌آورند تا توجه مردان را جلب خود سازند آگاهند. حتی ممكن است مردان اغواگردیده و برای پیروزی در بازی‌های شما به هر عملی دست بزنند. اما هیچ‌گاه متعهد به شما نخواهند شد.

چطور به پسر مورد علاقمون چراغ سبز بدیم

البته عده معدودی هم بر این باورند هم صحبت شدن با دیگران برای برانگیختن حس حسادت ممكن است برای مدت كوتاهی كار‌ساز باشد. اما او چگونه می‌تواند به شما اعتماد كند؟ هنگامی كه شما را دسیسه‌گر بپندارد؟ حتی اگر شیفته شما باشد. هنگامی كه كوچكترین شبهه‌ای در اعتماد و صداقت شما داشته باشد از متعهد شدن هراس خواهد داشت.

7 – نشان دهید كه قصد تغییر دادن او را در سر ندارید. هر گاه یك مرد احساس كند كه تعهد به یك دختر و ازدواج با او سبب به وجود آمدن تغییرات عمده و اساسی در سبك زندگی او می‌شود، سرسختانه‌ برای متعهد شدن از خود مقاومت نشان خواهد داد. حتی اگر عاشق آن دختر باشد.

نشان دهید كه قادر به سازش با او هستید. نشان دهید از آن كه او بدون حضور شما برای تماشای فوتبال یك شب را با دوستان خود بگذارند، اعتراضی ندارید، كاری نكنید كه احساس كند اكنون باید از وقت خود كمال استفاده را ببرد. زیرا زندگی او پس از ازدواج تغییر خواهد كرد.

8 – به ظاهر خود اهمیت دهید. این بدین مفهوم نیست كه شما مانند یك مدل قدم برداشته و یا لباس بپوشید. اما تا حدودی به ظاهر خود برسید. لباسی به تن كنید كه بیانگر بهترین صفات شما و برازنده شما باشد. با اعتماد به نفس حركت كرده و رفتار كنید.

9 – طوری وانمود نكنید كه برای ازدواج شتابزده‌اید، ممكن است شما تصور كنید او تاكنون وقت زیادی را برای تصمیم‌گیری در مورد شما سپری كرده است. اما آرامش خود را حفظ كنید! این ممكن است خبر نویدبخشی باشد. ممكن است او می‌خواهد مطمئن شود كه یك تصمیم معقول و صحیح اتخاذ كرده است.

خود را شتابزده و ناشكیبا نشان ندهید. با خیال آسوده به زندگی روزمره و عادی خود ادامه دهید. هیچ‌گاه به یك مرد پیشنهاد ندهید كه به ملاقات والدین شما بیاید و یا بالعكس. مگر آن كه خود خواهان باشد. بهتر است اجازه دهید این تصمیم را خود اتخاذ كنند.

به خاطر داشته باشید هدف شما فراهم آوردن اطلاعات مورد نیاز برای اتخاذ تصمیم است. ضمن این كه فضا و فرصت كافی و مورد نیاز را نیز در اختیار او قرار دهید.

منبع: ایران ناز

 

چطور به پسر مورد علاقمون چراغ سبز بدیم
چطور به پسر مورد علاقمون چراغ سبز بدیم
0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *