چطور تلگرام خود را لست سین کنیم

 
helpkade
چطور تلگرام خود را لست سین کنیم
چطور تلگرام خود را لست سین کنیم

تلگرام شامل بخشی با عنوان لست سین (Last Seen) یا “آخرین بازدید” می‌شود که قابلیت‌های جالبی را در اختیار کاربر قرار داده است. در این مقاله قصد داریم به آموزش نحوه تنظیم آخرین بازدید در تلگرام (Last Seen) و نکات کلیدی آن بپردازیم. با موبایل کمک همراه باشید.

بیشتر بخوانید: تعمیرات تخصصی موبایل

اگر از کاربران تلگرام باشید، بی‌شک با تنظیمات بخش لست سین یا همان Last Seen که در فارسی به آن آخرین بازدید گفته می‌شود، آشنایی دارید. با استفاده از تنظیمات این بخش می‌توانید شرایط و ضوابط بسیار متنوعی را برای نحوه نمایش زمان آخرین بازدید از اکانت تلگرامتان برای سایر کاربران این برنامه را در نظر بگیرید.

در این مقاله قصد داریم تا به آموزش نحوه انجام تنظیمات آخرین بازدید در تلگرام (Last Seen) بپردازیم و هر آنچه که لازم است در مورد آن بدانید را عنوان کنیم. چنانچه در رابطه با هر یک از بخش‌ها و مراحل شرح داده شده نیاز به توضیحات بیشتری داشتید، می‌توانید از طریق شماره‌های موجود با کارشناسان موبایل کمک تماس حاصل کرده و از آن‌ها راهنمایی دقیق‌تری بخواهید. با موبایل کمک همراه باشید.چطور تلگرام خود را لست سین کنیم

به منظور دستیابی به منوی تنظیمات لست سین در تلگرام کافیست که به شرح زیر عمل کنید:

به این صورت وارد منوی تنظیمات لست سین یا آخرین بازدید تلگرام شده‌اید.

هنگامی که با طی کردن مراحل فوق به منوی تنظیمات لیست سین (last Seen) تلگرام وارد شدید، در بخش فوقانی صفحه سه گزینه قابل انتخاب است. اگر قصد دارید که آخرین بازدید خود در تلگرام را برای تمام کاربران این برنامه مخفی کنید، باید گزینه Nobody را از لیست انتخاب کنید.

بیشتر بخوانید: تعمیرگاه اپل

اگر تمایل که زمان آخرید بازدید شما در تلگرام فقط برای افرادی نمایش داده شود که در لیست مخاطبین اکانت شما وجود دارند، باید گزینه My Contacts را انتخاب کنید. با انتخاب این گزینه، آخرین زمان بازدید شما برای افراد ناشناس و آن دسته از کاربرانی که در لیست مخاطبین اکانتتان حضور نداشته باشند، نمایش داده نمی‌شود.

اما اگر تمایل دارید که تمام کاربران تلگرام قادر به مشاهده آخرین زمان بازدید شما (Last Seen) باشند، کافیست که در این بخش گزینه Everybody را انتخاب کنید.

نکته: تنظیمات آخرین بازدید تلگرام (Last Seen) دو طرفه اعمال می‌شوند! این موضوع بدین معناست که مثلا اگر شما زمان آخرین بازدید خود در تلگرام را با انتخاب گزینه Nobody برای سایر کاربران مخفی کنید، خودتان هم قادر به مشاهده آخرین زمان بازدید سایر کاربران تلگرام نخواهید بود.

اما تلگرام حالت‌های استثنایی را هم برای نحوه نمایش آخرین بازدید در تلگرام (Last Seen) ارائه می‌کند. برای مثال شما می‌توانید فقط از نمایش آخرین زمان بازدید خود برای یک یا تعدادی از کاربران تلگرام ممانعت به عمل آورید. برای انجام این کار باید:

بنابراین با طی کردن مراحل فوق، لست سین شما برای تمام کاربران تلگرام به غیر از کاربران استثنایی که انتخاب کرده بودید، نمایش داده می‌شود.

شما می‌توانید دقیقا حالت برعکس را هم اعمال کنید. بدین معنا که آخرین زمان بازدید تلگرام (Last Seen) خود را برای تمام مخاطبین به جزء یک یا چند کاربر خاص پنهان نمایید. بر ای انجام این کار به شرح زیر عمل کنید:

بنابراین به این صورت زمان بازدید آخر شما در تلگرام (Last Seen) فقط برای افرادی نمایش داده می‌شود که آن‌ها را انتخاب کردید. پس سایر کاربران تلگرام قادر به مشاهده لست سین شما نخواهند بود.

اما حالت‌های جالب‌تری هم وجود دارند که می‌توانید آن‌ها را برای تنظیمات لست سین (Last Seen) یا آخرین بازدید تلگرام خود در نظر بگیرید. برای مثال می‌توانید زمان آخرین بازدید خود را فقط برای مخاطبین قابل نمایش کنید و در عین حال برای برخی افراد استثناء قائل شود. مثلا تصور کنید که بنده 3 مخاطب با نام‌های علی، حسن و حسین دارم. می‌خواهم آخرین بازدید تلگرام بنده برای علی و حسن قابل مشاهده باشد اما حسین هیچ‌وقت قادر به دیدن آخرین زمان بازدید من نباشد. برای انجام این کار کافیست:

بنابراین به این صورت می‌توانید تنظیمات آخرین بازدید تلگرام (Last Seen) را به گونه‌ای بهینه‌سازی کنید که لست سین شما به جز چند مخاطب خاص برای تمام افرادی که در لیست مخاطبین اکانت شما حضور دارند نمایش داده شود.

بیشتر بخوانید: تعمیرات گوشی سامسونگ

جمع‌بندی

همانطور که مشاهده کردید در این مقاله به آموزش تنظیمات آخرین بازدید در تلگرام (Last Seen) پرداختیم و هر آنچه که لازم بود در مورد آن بدانید را شرح دادیم. چنانچه در رابطه با هر یک از بخش‌ها و مراحل شرح داده شده نیاز به توضیحات بیشتری داشتید، می‌توانید از طریق شماره‌های موجود با کارشناسان موبایل کمک تماس حاصل کرده و از آن‌ها راهنمایی دقیق‌تری بخواهید.

بیشتر بخوانید:

قطعات آیفون ایکس اس مکس

تاچ ال سی دی آیفون ایکس اس

تاچ ال سی دی S20

با تشکر، ایمیل شما ثبت شد.

برای با خبر شدن از آخرین مطالب ما ایمیل خود را وارد کنید.

لطفا اگه میشه بگین

سلام. خواهش میکنم اگه میدونین جواب بدین.تلگرام دوستم برام زده اخرین بازدید خیلی وقت پیش پروفایلشم هستا. ولی برای چی پس دیلیت نشده براش ازچندوقت پیش برام زده خیلی وقت پیش. منو بلاک کرده یاخیر؟ چون شنیدم اگه بلاک کنن پروفایل نمیاد فقط میزنه خیلی وقت پیش

سلام وقتتون بخیر… راستش من دوستم نمیدونم چه مشکلی برای تلگرامش پیش اومده، لست سینشو واسه هرکسی باز میکنه تا میزنه سیو میپره و لست سینشم باز نمیشه… واسه جفت اکانتاش یهو پریدن. چاره‌ش چیه؟

نشانی دفتر مرکزی موبایل کمک: تهران، خیابان جمهوری، نرسیده به خیابان حافظ، خیابان لاله، پلاک 9، واحد زیر همکف (1-)

با تشکر، ایمیل شما ثبت شد.

تماس بگیرید

شاید شما نیز یکی از کاربران تلگرام باشید که دوست دارید از امکانات بیشتر این مسنجر قدرتمند استفاده کنید. بدون شک قابلیت (Last Seen) یا همان تاریخ و زمان آخرین وضعیت آنلاین بودن، یکی از کاربردی ترین قسمت برنامه‌های ارتباطی می‌باشد. تلگرام این قابلیت را در اختیارتان قرار می‌دهد تا بتوانید آخرین زمان بازدید خود از این برنامه را برای کاربران دیگر مخفی کنید. آخرین زمان بازدید کاربران تلگرام با اصطلاح لست سین (Last Seen) بیان می‌شود. در این مقاله قصد داریم که به آموزش نحوه تغییر آخرین بازدید به حالت لست سین ریسنتلی در تلگرام (Last Seen Recently) بپردازیم. با موبایل کمک همراه باشید.

بیشتر بخوانید: تعمیرات موبایل

یکی از ویژگی‌های تلگرام این است که آخرین زمان بازدید کاربران را نمایش می‌دهد. برای مثال در شرایط پیش فرض هنگامی که شما وارد پنجره مکالمه خود با دوستتان می‌شوید در بخش فوقانی صفحه و زیر عکس پروفایل وی عبارت Last Seen یا آخرین بازدید را مشاهده خواهید کرد و در زیر آن زمان آخرید بازدید وی نمایش داده می‌شود. به همین ترتیب در حالت پیش فرض سایر کاربران هم قادر به مشاهده آخرین زمان بازدید یا لیست سین شما خواهند بود. اما تلگرام این امکان را فراهم کرده تا کاربران در صورت تمایل نسبت به مخفی کردن آخرین زمان بازدید خود از تلگرام اقدام کنند.

با پنهان کردن آخرین زمان بازدید در تلگرام، سایر کاربران این مسنجر به جای دیدن آخرین زمان بازدید شما عبارت Last Seen Recently یا همان لست سین ریسنتلی را زیر عکس پروفایلتان مشاهده خواهند کرد. بنابراین آن‌ها نمی‌توانند از آخرین بازدید شما از تلگرام مطلع شوند. در این مقاله قصد داریم که به آموزش نحوه تغییر آخرین بازدید به حالت لست سین ریسنتلی در تلگرام پردازیم. چنانچه در رابطه با هر یک از بخش‌ها و مراحل شرح داده شده نیاز به توضیحات بیشتری داشتید، می‌توانید از طریق شماره‌های موجود با کارشناسان موبایل کمک تماس حاصل کرده و از آن‌ها راهنمایی دقیق‌تری بخواهید. با موبایل کمک همراه باشید.چطور تلگرام خود را لست سین کنیم

از منو گزینه settings را انتخاب کنید.

بیشتر بخوانید: تعمیر آیفون

سپس گزینه Privacy and Security را انتخاب کنید.

در این مرحله گزینه Last Seen را انتخاب کنید.

بیشتر بخوانید: تعمیر گوشی سامسونگ

برای این که فقط مخاطبین شما زمان آنلاین بودن شما را مشاهده کنند گزینه My Contacts را انتخاب کنید. در صورتی که دوست ندارین کسی آخرین بازدید شما را مشاهده کند گزینه Nobody را انتخاب کنید. همچنین شما می‌توانید فقط برای یک یا چند کاربر آخرین بازدید خود را نمایش دهید، برای این کار از قسمت Add exceptions گزینه Add users را انتخاب کنید و فرد یا افرادی که دوست ندارین آخرین بازدید برای آن ها مخفی شود را اضافه کنید.

بنابراین به همین سادگی شما می‌توانید در برنامه تلگرام نسبت به تغییر نحوه نمایش آخرین زمان بازدید خود برای سایر کاربران وارد عمل شوید. دقت داشته باشید که اگر حالت لست سین ریسنتلی در تلگرام فعال شود، علاوه بر اینکه سایر کاربران قادر به مشاهده آخرین زمان بازدید شما نیستند، شما هم قادر به مشاهده آخرین زمان بازدید آن‌ها نخواهید بود.

بیشتر بخوانید: تعمیر گوشی

جمع‌بندی

همانطور که مشاهده کردید در این مقاله به آموزش نحوه تغییر آخرین بازدید به حالت لست سین ریسنتلی در تلگرام (Last Seen Recently) پرداختیم. چنانچه در رابطه با هر یک از بخش‌ها و مراحل شرح داده شده نیاز به توضیحات بیشتری داشتید، می‌توانید از طریق شماره‌های موجود با کارشناسان موبایل کمک تماس حاصل کرده و از آن‌ها راهنمایی دقیق‌تری بخواهید.

بیشتر بخوانید:

قیمت تاچ ال سی دی iPhone 11 Pro

قیمت ال سی دی Samsung Note 20

قطعات گوشی Note 20

با تشکر، ایمیل شما ثبت شد.

برای با خبر شدن از آخرین مطالب ما ایمیل خود را وارد کنید.

بله سوال منم همینه
میتونم کاری کنم که وقتی انلاین هستم هم افلاین نشون داده بشه؟

سلام ببخشید من میخوام وقتی که در حال چت هستم وضعیت آنلاین بودنم پنهان باشه چجوری میتونم؟

نشانی دفتر مرکزی موبایل کمک: تهران، خیابان جمهوری، نرسیده به خیابان حافظ، خیابان لاله، پلاک 9، واحد زیر همکف (1-)

با تشکر، ایمیل شما ثبت شد.

تماس بگیرید

سامانه مراقبت از خانواده (SFP) نام یک نرم افزار موبایل با نصب و فعال‌سازی بسیار ساده می باشد که به والدین امکان کنترل و مدیریت فعالیت فرزندان در شبکه های مجازی موبایلی را می دهد.
در زیر می توانید برخی از امکانات برنامه SFP را مشاهده نمایید:

یکی از قابلیت هایی که برخی برنامه های پیام رسانی از جمله تلگرام دارا می باشد، امکان نمایش آخرین زمان آنلاین بودن کاربران به یکدیگر می باشد. این قابلیت سبب می شود تا ما متوجه شویم که مخاطب مورد نظر ما، در چه زمانی در تلگرام آنلاین بوده است و یا در حال حاضر آنلاین هست یا خیر. با اینکه این قابلیت از بسیاری جهات کاربردی است، اما ممکن است در برخی شرایط چندان خوشایند نباشد و خواسته باشیم تا کسی از زمان آنلاین بودن ما آگاه نشود. برای این مورد نیز طراحان تلگرام چاره ای اندیشیده که در ادامه به بررسی آن خواهیم پرداخت و چگونگی مخفی کردن آخرین زمان آنلاین بودن و تبدیل آن به لست سین تلگرام را آموزش خواهیم داد.

لست سین یا Last seen به معنی آخرین زمان بازدید یا آنلاین بودن فرد می باشد. اگر به بخش مخاطبین تلگرامی خود وارد شوید و به دلخواه چند نمونه از آن ها را انتخاب کرده و پروفایلشان را باز کنید، حتما با تعدادی از آن ها روبرو خواهید شد که زمان آخرین بازدید آن ها برابر با Recently به معنای “به تازگی” می باشد.

این افراد قابلیت مخفی کردن لست سین تلگرام خود را فعال کرده اند و به این ترتیب شما نمی توانید دقیقا آخرین زمان بازدید آن ها را مشاهده کنید. ممکن است حتی این افراد در حال حاضر نیز آنلاین باشند اما شما قادر به مشاهده وضعیت آنلاین بودن آن ها نخواهید بود. تنها در صورتی وضعیتشان را در حالت آنلاین مشاهده خواهید کرد که به صفحه چت با آن ها وارد شده و شروع به گفتگو با آن ها کنید.

برنامه های دیگری به غیر از تلگرام نیز دارای چنین قابلیتی هستند که اینستاگرام نیز یکی از آن ها بوده و ما در گذشته در رابطه با چگونگی مخفی کردن آخرین زمان آنلاین بودن در اینستاگرام، صحبت نموده ایم. اما چگونه می توانیم ما نیز این قابلیت را فعال کنیم و موفق به مخفی کردن لست سین تلگرام یا آخرین زمان آنلاین بودن خودمان در این برنامه نماییم. قبل از انجام این کار یک نکته مهم را باید در نظر داشته باشید:چطور تلگرام خود را لست سین کنیم

نکته: با مخفی کردن آخرین زمان آنلاین بودن در تلگرام، علاوه بر اینکه مخاطبین شما نخواهند توانست آخرین زمان آنلاین بودن شما را مشاهده کنند، شما نیز نخواهید توانست آخرین زمان آنلاین بودن مخاطبین خود را مشاهده کنید. دقت داشته باشید که حتی اگر مخاطبی این قابلیت را فعال نکرده باشد، باز هم شما نمی توانید آخرین وضعیت آنلاین بودن او را مشاهده کنید. در حقیقت با مخفی کردن لست سین تلگرام ، وضعیت آنلاین بودن تمام مخاطبین شما به حالت Last seen recently تغییر داده خواهد شد.

حال که این نکته را در تلگرام دانستیم، به سراغ نحوه انجام این عمل خواهیم رفت.

آموزش تصویری مخفی کردن لست سین تلگرام

مخفی کردن آخرین بازدید تلگرام

با انتخاب گزینه Nobody در واقع شما لست سین تلگرام خود را مخفی خواهید کرد و هیچ کس نمی تواند آن را ببیند. همچنین شما نیز نمی توانید زمان آنلاین بودن بقیه را ببینید. در انتهای صفحه گزینه دیگری نیز به چشم می خورد که با عنوان “Always share with” نمایش داده شده است. اگر این گزینه را انتخاب کنیم می توانیم تعدادی از مخاطبین خود را از این قاعده مستثنی کرده و آخرین زمان آنلاین بودن خود را با آن ها به اشتراک بگذاریم.

در واقع با استفاده از این قابلیت شما می توانید تنها به تعداد خاصی از مخاطبین خود اجازه دسترسی به آخرین زمان فعال بودنتان را بدهید و شما نیز می توانید آخرین زمان آنلاین بودن آن ها را نیز مشاهده کنید.

برنامه هک رایگان

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

2014 Powered By WordPress, Goodnews Theme By Momizat Team

اگر از استفاده کنندگان مسنجر محبوب تلگرام هستید ، شاید برای شما هم پیش آمده باشد که وضعیت افراد مختلف در لیست را به صورت Last Seen Recently مشاهده می کنید ، این بدین معنی است که آنها حالت آنلاین خود را برای شما مخفی کرده اند و شما تا وقتی که با انها چت نکنید ، وضعیت آنلاین بودن آنها را مشاهده نخواهید کرد. اگر شما هم دوست دارید وضعیت آنلاین بودن خودتان را مخفی کنید ادامه آموزش را با ما دنبال کنید.

 

نکته مهم آموزش : این روش فقط برای تلگرام اندروید و iOS قابلیت اجرا را دارا و تا این لحظه تلگرام ویندوز را نمی توان به این روش مخفی کرد !چطور تلگرام خود را لست سین کنیم

 

1 – ابتدا تلگرام نصب شده روی گوشی خودتان را باز کنید و روی سه خط کنار هم بالای صفحه کلیک کنید. عکس زیر

2 – سپس روی Setting کلیک کنید.

3 – سپس روی Privacy and Security کلیک کنید .

4 – اکنون روی Last Seen کلیک کنید.

5 – اکنون با گزینه هایی که در تصویر زیر می بینید روبرو خواهید شد که ما هر کدام را برای شما زیر تصویر شرح داده ایم.

توضیح شماره 1 یا Everybody : اگر روی این قسمت تنظیم شود تمامی افراد قادر به مشاهده وضعیت آنلاین یا آفلاین شما خواهند بود.

توضیح شماره 2 یا My Contacts : اگر روی این قسمت تنظیم شود تنها فادری که در مخاطبین خود دارید قادر به مشاهده وضعیت آنلاین یا آفلاین شما می باشند.

توضیح شماره 3 یا Nobody : اگر روی این بخش باشد هیچ کاربر تلگرامی قابلیت مشاهده وضعیت آنلاین یا آفلاین شما را نخواهد داشت !

توضیح شماره 4 ) در عکس بالا عدد 4 را که مشاهده می کنید با کلیک روی add users می توانید افرادی که که همراه قابلیست مشاهده وضعیت آنلاین یا آفلاین شما را داشته باشند اضافه کنید ! اگر بر روی Never Share with باشد وضعیت آنلاین شما نمایش داده نخواهد شد ( با فعال کردن حالت nobody به این نوشته تغییر پیدا می کند ) و اگر روی Always Share With وضعیت آنلاین شما نمایش داده می شود !

میانگین آرا 2.4 / 5. تعداد آرا : 5

اگه گزینه last seen recentlyرو فعال کنم وضعیت آنلاین یا آفلاین بقیه مخاطین هم مخفی میشه؟

بله

سلام من با ی نفر دیگه همو از است سین درآوردیم گذاشتیم تو استثنا ولی باز لست سین نشون میده برا هم دیگه شما میدونین چرا ؟

سلام ،به ساعت هم ميشه تايين كرد؟به اين صورت باشه كه روي ٢ساعت بمونه اما ما آن لاين باشيم؟

سلام خیر

سلام
من تلگرام روی لبتابم نصب کردم اما هرچی میگردم لست سین رو پیدا نمی کنم چرا؟نمیدونم چطوری میشه اپدیتش کنم!

سلام

هستش عزیز برید تنظیمات نوشته last seen prvicy روی nobody تنظیم کنید

عالی بود

ترفند خوبی بود

سلام من میزارم روی حالت لست سین ولی میام بیرون از موبوگرام و بعد باز میرم داخل برنامه میبینم که لست سین نیس اصلا میشه.میشه راهنمایی کنید؟

ببخشید من میخوام وضعیت خودم برای بقیه لست سین دیده شه توی موبو روی قسمت اخرین بازدید که میزنم حالا چه همه چه مخاطبینم برای من وضعیتشون لست سین میشه نه من برای اونا

منم همین مشکل را با بک نفر دارم با من همزمان لست سین میشه که برام شبه هک طدنم تو ذهنم امده میشه راهنمایی کنزد

سلام.1 کسی کهlast seen recently شده راهی هست که بشه فهمید که اومده تلگرام و کی آنه یا آفه?

سلام خیر

ببخشید موبوگرامم این بخشو داره؟؟؟غیر از حالت روحچطور تلگرام خود را لست سین کنیم

دوست عزیز موبوگرام همون تگلرامه خوب

ایا الان میشه تلگرام کامپیوتر رو last seen resently کرد؟؟

میشه توی setting برید بخش last seen prvicy

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه

نام *

ایمیل *

اگر از استفاده کنندگان مسنجر محبوب تلگرام هستید ، شاید برای شما هم پیش آمده باشد که وضعیت افراد مختلف در لیست را به صورت Last Seen Recently مشاهده می کنید ، این بدین معنی است که آنها حالت آنلاین خود را برای شما مخفی کرده اند و شما تا وقتی که با آنها چت نکنید، وضعیت آنلاین بودن آنها را مشاهده نخواهید کرد.

هنگامی که شما قابلیت نمایش زمان آخرین بازدید  را در تلگرام خود غیرفعال می‌کنید دیگر هیچکس قادر نیستآخرینزمان بازدید شما را در این نرم افزار مشاهده کند که نام این ویژگی در پیام رسان تلگرام (last seen لست سین) است.به منظور دستیابی به منوی تنظیمات لست سین در تلگرام کافیست که به شرح زیر عمل کنید:

برنامه تلگرام را اجرا کنید. آیکون سه خطی موجود در گوشه سمت چپ و بالای صفحه را لمس کنید تا منوی اصلی تلگرام نمایان شود. گزینه Settings را انتخاب کنید. بعد گزینه Privacy & Security را انتخاب نمایید. سپس گزینه Last Seen را لمس نمایید. به این صورت وارد منوی تنظیمات لست سین یا آخرین بازدید تلگرام شده‌اید.

هنگامی که با طی کردن مراحل فوق به منوی تنظیمات لیست سین (last Seen) تلگرام وارد شدید، در بخش فوقانی صفحه سه گزینه قابل انتخاب است. اگر قصد دارید که آخرین بازدید خود در تلگرام را برای تمام کاربران این برنامه مخفی کنید، باید گزینه Nobody را از لیست انتخاب کنید. اگر تمایل که زمان آخرید بازدید شما در تلگرام فقط برای افرادی نمایش داده شود که در لیست مخاطبین اکانت شما وجود دارند، باید گزینه My Contacts را انتخاب کنید. با انتخاب این گزینه، آخرین زمان بازدید شما برای افراد ناشناس و آن دسته از کاربرانی که در لیست مخاطبین اکانتتان حضور نداشته باشند، نمایش داده نمی‌شود. اما اگر تمایل دارید که تمام کاربران تلگرام قادر به مشاهده آخرین زمان بازدید شما (Last Seen) باشند، کافیست که در این بخش گزینه Everybody را انتخاب کنید.
چطور تلگرام خود را لست سین کنیم

نکته:تنظیمات آخرین بازدید تلگرام (Last Seen) دو طرفه اعمال می‌شوند! این موضوع بدین معناست که مثلا اگر شما زمان آخرین بازدید خود در تلگرام را با انتخاب گزینه Nobody برای سایر کاربران مخفی کنید، خودتان هم قادر به مشاهده آخرین زمان بازدید سایر کاربران تلگرام نخواهید بود.

اما تلگرام حالت‌های استثنایی را هم برای نحوه نمایش آخرین بازدید در تلگرام (Last Seen) ارائه می‌کند. برای مثال شما می‌توانید فقط از نمایش آخرین زمان بازدید خود برای یک یا تعدادی از کاربران تلگرام ممانعت به عمل آورید. برای انجام این کار باید:

پس از مراجعه به منوی تنظیمات Last Seen، در بخش فوقانی صفحه گزینه Everybody را انتخاب کنید. در بخش زیرین گزینه Never Share With را لمس و از لیست مخاطبین خود آن دسته از کاربرانی را انتخاب کنید که تمایل ندارید زمان بازدید تلگرام شما برای آن‌ها نمایش داده شود. آیکون تیک موجود در گوشه سمت راست و بالای صفحه را لمس کنید. باز هم آیکون تیک موجود در گوشه سمت راست و بالای صفحه را انتخاب کنید تا تغییرات اعمال شده ذخیره شوند.

بنابراین با طی کردن مراحل فوق، لست سین شما برای تمام کاربران تلگرام به غیر از کاربران استثنایی که انتخاب کرده بودید، نمایش داده می‌شود.

شما می‌توانید دقیقا حالت برعکس را هم اعمال کنید. بدین معنا که آخرین زمان بازدید تلگرام Last Seen خود را برای تمام مخاطبین به جزء یک یا چند کاربر خاص پنهان نمایید. بر ای انجام این کار به شرح زیر عمل کنید:

پس از مراجعه به مونی تنظیمات Last Seen، در بخش فوقانی صفحه گزینه Nobody را انتخاب کنید. در بخش زیرین گزینه Always Share With را لمس و از لیست مخاطبین خود آن دسته از کاربرانی را انتخاب کنید که تمایل دارید زمان بازدید تلگرام شما فقط برای آن‌ها نمایش داده شود.

آیکون تیک موجود در گوشه سمت راست و بالای صفحه را لمس کنید. باز هم آیکون تیک موجود در گوشه سمت راست و بالای صفحه را انتخاب کنید تا تغییرات اعمال شده ذخیره شوند. بنابراین به این صورت زمان بازدید آخر شما در تلگرام (Last Seen) فقط برای افرادی نمایش داده می‌شود که آن‌ها را انتخاب کردید. پس سایر کاربران تلگرام قادر به مشاهده لست سین شما نخواهند بود.

اما حالت‌های جالب‌تری هم وجود دارند که می‌توانید آن‌ها را برای تنظیمات لست سین Last Seen یا آخرین بازدید تلگرام خود در نظر بگیرید. برای مثال می‌توانید زمان آخرین بازدید خود را فقط برای مخاطبین قابل نمایش کنید و در عین حال برای برخی افراد استثناء قائل شود. مثلا تصور کنید که بنده 3 مخاطب با نام‌های علی، حسن و حسین دارم. می‌خواهم آخرین بازدید تلگرام بنده برای علی و حسن قابل مشاهده باشد اما حسین هیچ‌وقت قادر به دیدن آخرین زمان بازدید من نباشد. برای انجام این کار کافیست پس از مراجعه به مونی تنظیمات Last Seen، در بخش فوقانی صفحه گزینه My Contacts را انتخاب کنید. در بخش زیرین گزینه Never Share With را لمس و از لیست مخاطبین خود آن دسته از کاربرانی را انتخاب کنید که تمایل دارید زمان بازدید تلگرام شما فقط برای آن‌ها نمایش داده شود (با توجه به مثال، ما باید حسین را انتخاب کنیم). آیکون تیک موجود در گوشه سمت راست و بالای صفحه را لمس کنید. باز هم آیکون تیک موجود در گوشه سمت راست و بالای صفحه را انتخاب کنید تا تغییرات اعمال شده ذخیره شوند. بنابراین به این صورت می‌توانید تنظیمات آخرین بازدید تلگرام (Last Seen) را به گونه‌ای بهینه‌سازی کنید که لست سین شما به جز چند مخاطب خاص برای تمام افرادی که در لیست مخاطبین اکانت شما حضور دارند نمایش داده شود.

دکتر امیرهوشنگ احسانی

دکتر حنانه قدیریان

دکتر محسن طالبیان فر

کلینیک دامپزشکی دکتر تقی زاده

کلینیک دندانپزشکی نارمک

مرکز خدمات روانشناسی نیک آرام

376 بازدید

712 بازدید

1202 بازدید

436 بازدید

1232 بازدید

468 بازدید

2254 بازدید

06 بهمن 1399

06 بهمن 1399

06 بهمن 1399

06 بهمن 1399

05 بهمن 1399

05 بهمن 1399

05 بهمن 1399

اگر قصد تغییر لست سین تلگرام را دارید

اگر قصد تغییر لست سین تلگرام را دارید

اگر از پیامرسان تلگرام استفاده کرده باشید می دانید که به صورت پیش فرض اگر در این برنامه آنلاین باشید عبارت Online کنار عکس شما قرار می گیرد و  تمامی مخاطبان شما و افرادی که از اکانتتان بازدید می کنند می توانند آن را ببینند. در صورت خارج شدن از برنامه نیز به جای عبارت Online زمان آخرین بازدید شما درج می شود. خوب است بدانید اگر شما هم با وجود این قابلیت احساس راحتی نمی کنید و برای حفظ حریم خصوصی خود می خواهید آن را غیر فعال کنید می توانید به کمک تنظیمات لست سین تلگرام وضعیت خود را بر روی Last seen recently قرار دهید. در مقالات قبلی گروه مشاوره هیواتک در خصوص مخفی کردن وضعیت انلاین تلگرام توضیحاتی ارائه دادیم همچنین نحوه مخفی کردن شماره تلگرام و مخفی کردن کانال تلگرام را آموزش دادیم . در این مطلب قصد داریم تنظیمات Last seen تلگرام را بررسی کرده و بگوییم چگونه تلگرام را Last seen recently کنیم .

 

به طور کلی Last seen تلگرام به معنای آخرین بازدید شما از این اپلیکیشن می باشد. شما می توانید از طریق بخش تنظیمات این قابلیت را به دلخواه خود تغییر داده و مشخص کنید که چه کسانی از زمان دقیق آخرین بازدید شما از تلگرام با خبر شوند. اگر این قابلیت برای تمامی افراد فعال باشد آن ها می توانند در صفحه ی چت با شما کنار عکس پروفایلتان زمان آخرین بازدید را ببینند اما اگر این ویژگی را غیر فعال کرده باشید به جای آن تنها عبارت Last seen recently نشان داده می شود.چطور تلگرام خود را لست سین کنیم

 

 

 

برای ورود به تنظیمات Last seen تلگرام ابتدا اپلیکیشن خود را باز کنید، سپس سه خط بالا صفحه را انتخاب کرده و از منوی سمت چپ وارد Settings شوید. اکنون مانند تصویر گزینه ی Privacy and Security را انتخاب کرده و در صفحه ی بعد به بخش Last Seen مراجعه کنید. در این قسمت می توانید تنظیمات لست سین تلگرام را اصلاح کنید. اگر گزینه ی Everybody را فعال کنید همه می توانند زمان آخرین بازدید شما را ببینند، اگر My contacts فعال باشد تنها مخاطبین شما می توانند به این اطلاعات دسترسی داشته باشند و اگر Nobody را انتخاب کنید تنها عبارت Last seen recently برای همه نمایش داده می شود و هیچ کس نمی تواند ببیند آخرین بار کی آنلاین بوده اید. پس برای Last seen recently کردن تلگرام کافی است گزینه ی Nobody را فعال کنید.

 

 

 

 

برای خروج از حالت Last seen recently مانند قسمت قبل به Setting تلگرام مراجعه کرده و با انتخاب Privacy and Security و Last Seen وارد بخش تنظیمات لست سین تلگرام شوید. در این مرحله با فعال کردن گزینه ی Everybody به طور کامل از حالت Last seen recently خارج می شوید.

 

 

تنظیمات Last seen تلگرام از قابلیت های دیگری نیز برخوردار است . شما می توانید برای هر یک از وضعیت های ذکر شده در قسمت قبل استثنا قائل شوید. برای مثال اگر وضعیت Nobody را فعال کرده باشید تا برای همه در حالت Last seen recently قرار بگیرید، می توانید چند نفر را به عنوان استثنا انتخاب کنید تا بتوانند زمان آخرین بازدید شما را ببینند. این ویژگی برای هر یک از وضعیت های My contacts و Everybody نیز قابل انجام می باشد.  برای انجام این کار مانند بخش های قبل به Setting رفته و مطابق با تصاویر Privacy and Security و Last Seen را انتخاب کنید تا وارد بخش تنظیمات لست سین تلگرام شوید. در این صفحه از قسمت Add exceptions می توانید افراد مورد نظرتان وارد لیست استثنا کنید تا وضعیت انتخابی شامل حال آن ها نشود.

 

 

 

اگر قصد تغییر لست سین تلگرام را دارید

اگر قصد تغییر لست سین تلگرام را دارید


درصورتی که برای مشاوره در تمامی زمینه های ذکر شده در سایت، به دانش چندین ساله ما نیاز داشتید می توانید با ایمیل یا شماره تلفن 9099071667 ( تماس با تلفن ثابت از سراسر کشور با هزینه هر دقیقه 3000 تومان) در ارتباط باشید تا از مزایای مشاوره تلفنی هیواتک بهره مند گردید.

سایت مشاوره هیواتک یک مرکز خصوصی و غیرانتفاعی است و به هیچ ارگان دولتی و خصوصی دیگر هیچگونه وابستگی ندارد.
جهت ارئه انتقادات، پیشنهادات و شکایات با شماره تلفن 54787800-021 تماس حاصل فرمایید.

تماس از کل کشور : ۹۰۹۹۰۷۱۶۶۷ — تماس از تــهران : ۹۰۹۲۳۰۵۶۹۵همه روزه حتی ایام تعطیل از :  ۸   صبح   الی   ۱  شب

تلگرام نیز مانند سایر برنامه‌های پیام رسان و رسانه‌های اجتماعی امکان جالبی برای نمایش آخرین بازدید تحت عنوان last seen دارد که می‌توانید به کمک آن از امکان نمایش آخرین بازدید در تلگرام یا همان لست سین ریسنتلی استفاده کنید. با استفاده کردن از این قابلیت آخرین زمان آنلاین بودن در تلگرام برای همه در دسترس نخواهد بود و تنها مخاطبانی که بر اساس تنظیمات لست سین تلگرام مشخص کرده باشید می‌توانند آخرین ساعت بازدید شما را مشاهده کنند.

اگر از کاربران قدیمی تلگرام باشید حتما با تنظیمات بخش last seen تلگرام که در نسخه فارسی با عنوان آخرین بازدید در دسترس هست آشنایی دارید. با استفاده از تنظیمات این بخش می‌توانید برای مخاطبان و کاربران به صورت گروهی شرایطی را مشخص کنید که چه کسانی مجاز هستند آخرین زمان بازدید شما را مشاهده کنند. این قابلیت در تمامی نسخه‌های تلگرام در دسترس است و بر خلاف گذشته در نسخه‌های فعلی تلگرام مانند تلگرام دسکتاپ می‌توانید تنظیمات این بخش را بدون نیاز به استفاده از تلگرام موبایل شخصی سازی کنید.

در این مقاله قصد دارم به نحوه فعال کردن last seen تلگرام بپردازم که به کمک این آموزش می‌توانید با کلیه تنظیماتی که برای فعال کردن لست سین ریسنتلی در تلگرام نیاز دارید آشنا شده و دسترسی به آخرین زمان بازدید در تلگرام را برای مخاطبان یا افراد دیگر به صورت گروهی مشخص کنید. بر خلاف سایر پیام رسان‌ها در تلگرام این توانایی را دارید که استثنا برای برخی افراد مشخص کنید.

برای رفتن به تنظیمات آخرین بازدید در تلگرام پس از اینکه برنامه تلگرام را باز کردید روی منوی برنامه(سه خط موازی) که در گوشه سمت چپ در بالای صفحه قرار دارد کلیک کنید. در این صورت منوی برنامه باز می‌شود که باید روی گزینه Settings(تنظیمات) کلیک کنید.

چطور تلگرام خود را لست سین کنیم

با رفتن به صفحه تنظیمات حال باید گزینه Privacy & Security(حریم خصوصی و امنیت) را انتخاب کنید تا به صفحه تنظیمات امنیتی تلگرام هدایت شوید.

در این مرحله هم کافی است روی گزینه last seen(آخرین بازدید) کلیک کنید تا صفحه تنظیمات last seen کردن تلگرام برای شما باز شود.

 

در این صورت مشابه تصویر زیر صفحه تنظیمات last seen تلگرام خواهید شد که می‌توانید تنظیمات آخرین بازدید در تلگرام را مشابه یک یا چند مورد از الگوهای زیر انتخاب کنید.

برای نمایش آخرین زمان بازدید در تلگرام برای همه کاربران با رفتن به مسیر تنظیمات لست سین تلگرام کافی است گزینه Everybody(هرکسی) را انتخاب کرده و در نهایت روی گزینه تیک که در بالای صفحه قرار دارد کلیک کنید تا تنظیمات ذخیره شود. در این صورت زمان آخرین بازدید در تلگرام برای همه کاربران در دسترس بوده و چه کسانی که مخاطب شما باشند و چه نباشند قادر هستند روز و ساعتی که آخرین بار در تلگرام آنلاین بوده‌اید را مشاهده کنند.

برای مخفی کردن آخرین زمان بازدید در تلگرام برای همه کاربران با رفتن به مسیر تنظیمات لست سین تلگرام کافی است گزینه Nobody(هیچکس) را انتخاب کرده و در نهایت روی گزینه تیک که در بالای صفحه قرار دارد کلیک کنید تا تنظیمات ذخیره شود. در این صورت زمان آخرین بازدید در تلگرام برای شما به حالت last seen recently تبدیل خواهد شد که دیگر هیچ کاربری قادر به دید آخرین ساعت و روزی که در تلگرام آنلاین بودید نخواهد بود. همچنین شما نیز نمیتوان زمان بازدید کاربران را مشاهده کنید، چرا که این قابلیت را برای اکانت خود بسته‌اید و متقابلا امکان مشاهده وضعیت بازدید دیگران نیز بسته خواهد شد.

اگر مایل هستید که آخرین بازدید صرفا برای مخاطبان(کسانی که شماره آنها را دارید و متقابلا آنها نیز شماره شما را دارند) فعال باشد کافی است گزینه My Contacts را انتخاب کنید. با انتخاب این گزینه زمان بازدید صرفا برای مخاطبین شما در دسترس خواهد بود و کسانی که در لیست مخاطبین تلگرام شما نباشند و شماره آنها را نداشته باشید ناشناس تلقی شده و نمیتوانند آخرین زمان بازدید شما را مشاهده کنند.

حالت سومی که تلگرام برای مخفی کردن آخرین بازدید در نظر گرفته است به این صورت است که بتوانید برای برخی کاربران استثنا قائل شوید. یعنی اگر به عنوان نمونه امکان مشاهده آخرین بازدید را برای مخاطبین فراهم کرده‌اید اما در بین لیست مخاطبان شما چند نفری وجود دارند که نمی‌خواهید از آخرین بازدید شما مطلع شوند می‌توانید با افزودن به لیست استثنا آنها را از دیدن آخرین زمان بازدید خود محروم کنید.

برای استفاده از این قابلیت باید از گزینه Never Share With که در صفحه تنظیمات last seen تلگرام قرار دارد استفاده کنید. همانطور که از معنای لغوی Never Share With به نظر می‌آید به این معنی است که هیچگاه زمان بازدید را برای این افراد به اشتراک نگذار. در این صورت افرادی که در این لیست قرار داشته باشند هیچ وقت نمی‌توانند زمان آخرین بازدید را مشاهده کنند. برای افزودن افراد به این لیست کافی است آن دسته از افرادی که تمایلی به اشتراک گذاری آخرین زمان بازدید خود ندارید را از قسمت Never Share With انتخاب کنید و در نهایت روی آیکون تیک که در بالای صفحه قرار دارد کلیک کنید. در این صورت اگر حالت nobody یا My Contacts را هم که انتخاب کرده باشید این افراد در هر صورتی نمی‌توانند زمان آخرین بازدید شما را مشاهده کنند.

این گزینه هم بر خلاف حالت قبل است که با استفاده از قسمت Always Share With می‌توانید مشخص کنید که آخرین زمان بازدید همیشه با این افراد به اشتراک گذاشته شود. برای این منظور کافی است آن دسته از افرادی که مایل هستید قادر به مشاهده آخرین زمان بازدید تلگرام شما باشند را از بخش Always Share With انتخاب کنید. در نهایت روی گزینه تیک که در بالای صفحه و در سمت راست قرار دارد کلیک کنید تا تنظیمات ذخیره شوند. در این صورت اگر حالت nobody یا My Contacts را هم که انتخاب کرده باشید این افراد در هر صورتی می‌توانند زمان آخرین بازدید شما را مشاهده کنند.

با این تفاسیر می‌توان این نتیجه را گرفته که شما این امکان را دارید که از حالت تلفیقی هم برای last seen telegram استفاده کرده و محدودیت‌ها را به دلخواه خود برای هر گروه از کاربران که مخاطب شما باشند یا اینکه مخاطب نباشند انتخاب کنید.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه

نام *

ایمیل *

وب‌ سایت

ذخیره نام، ایمیل و وبسایت من در مرورگر برای زمانی که دوباره دیدگاهی می‌نویسم.

سلام دوست عزیز بر روی یک exe برنامه کلیک راست بزنید و گزینه…

ویندوزم7است….

سلام. فایل های exe کامپیوتر من فقط با فایرفاکس باز میشه یعنی…

سلام دوست عزیز شاید باگ اینستاگرام هست شما بعد از منتشر شدن…

سلام من یه پست IGTV رو استوری میکنم . چرا 4 تا استوری میکنه…

سلام دوست عزیز بر روی یک exe برنامه کلیک راست بزنید و گزینه…

ویندوزم7است….

سلام. فایل های exe کامپیوتر من فقط با فایرفاکس باز میشه یعنی…

سلام دوست عزیز شاید باگ اینستاگرام هست شما بعد از منتشر شدن…

سلام من یه پست IGTV رو استوری میکنم . چرا 4 تا استوری میکنه…

چطور تلگرام خود را لست سین کنیم
چطور تلگرام خود را لست سین کنیم
0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *