چطور در تلگرام به صورت ناشناس پیام بدیم

 
helpkade
چطور در تلگرام به صورت ناشناس پیام بدیم
چطور در تلگرام به صورت ناشناس پیام بدیم

برای اینکه گیرنده پیام در تلگرام شماره شما را متوجه نشود چند نکته لازم است.

دقت کنید که در صورتی که گیرنده پیام شماره تلفن شما را که قرار است با آن تماس بگیرید داشته باشد؛ نمی توانید از این روش که در اینجا مطرح می شود استفاده نمایید.

برای شروع می بایست از یک شماره ای که مخاطب شما آن را ندارد اقدام کنید. یعنی شماره ای که قرار است با آن به فرد مورد نظر پیام دهید باید در گوشی طرف مقابل ذخیره نشده باشد.

فرد مورد نظر را در تلگرام پیدا کنید (در لیست مخاطبین شما در قسمت Contacts) در صورتی که شماره آن را ذخیره نکرده اید بهتر است آن را در یک گوشی دیگر ذخیره کنید و پروفایل تلگرام آن را باز کنید مطابق تصویر زیرچطور در تلگرام به صورت ناشناس پیام بدیم

در صفحه پروفایل شخص مورد نظر روی قسمت نام کاربری یا همان Username کلیک کرده و گزینه کپی را انتخاب کنید. این نام کاربری را با تلگرام برای خود بفرستید. در صورتی که این کار را در گوشی خود انجام می دهید می بایست روی سه خط بالای تلگرام کلیک کرده و روی آیکون ابر کلیک کنید و این نام کاربری را به همراه @ برای خود ارسال نمایید.

حال در گوشی خود پروفایل را باز کنید که مشابه شکل زیر می شود.

در صورتی که در قسمت Mobile شماره تلفن فرد مورد نظر هنوز وجود دارد می بایست روی سه نقطه در بالا و سمت راست کلیک کرده و گزینه Delete را انتخاب کنید. نگران نباشید شماره از گوشی شما پاک نمی شود ولی از لیست مخاطبین تلگرام شما پاک خواهد شد. بعد از این کار روی دکمه پیام (شماره 2 در عکس فوق) کلیک کنید و با خیال راحت برای طرف مقابل پیام بفرستید. در این حالت مخاطب متوجه شماره تلفن همراه شما نخواهد شد.

موفق باشید

برنامه رادیو جوان به دلایل زیادی یکی از محبوب ترین برنامه های موزیک در ایران است. به راحتی می توانید …

با بررسی علائم زیر در تلگرام خود متوجه خواهید شد که آیا در تلگرام block شده اید یا اتفاق دیگری رخ دا …

در این مطلب به صورت تصویری و کاملاً ساده می توانید حساب تلگرام خود را برای همیشه پاک کنید …


نظر خود را وارد کنید.

نظر خود را وارد کنید.

استفاده از خدمات سایت منوط به رعایت قوانین سایت است.

اگرنام کاربری نداشت چکارکنیم

اگر کسی یوزر نیم نداشت چی

اگر کسی یوزرنیم نداشت چکار کنیم

اگه یکی Username نداشته باشه باید چیکار کنیم؟

سلام خسته نباشی ی کمکی ازتون می‌خوام در مورد این ک پیام ما شناخته از تلگرامی می‌فرستند می‌خوام بدونم کیه راهی داره خواهشن کمکم کن

ساختن ایمیل بسیار ساده است، کافی است مراحل زیر را طی کنید تا در چند دقیقه صاحب یک ایمیل از بهترین سر …

آموزش تصویری ارسال ایمیل در جیمیل، محبوب ترین سرویس پست الکترونیک دنیا. ارسال پست الکترونیک (ایمیل) …

برنامه رادیو جوان به دلایل زیادی یکی از محبوب ترین برنامه های موزیک در ایران است. به راحتی می توانید …

در صورتی که در ناحیه قفسه سینه خود احساس درد دارید؛ با داشتن علائم زیر حتماً به پزشک مراجعه نمایید …

ارسال شارژ همراه اول و ایرانسل بسیار ساده است. کافی است با یکی از روش های زیر این کار را انجام دهید. …

حضرت علی (ع) می‌فرمایند: مومن کسی است که با مردم تعامل کند تا دانا شود، سکوت کند تا سالم بماند و بپر …

در گوشی های هوشمند امروزی به طور پیش فرض امکان ارسال تا وقتی پیامی را وارد نکرده اید وجود ندارد. با …

اگر انسدادی در مسیر تخلیه ترشحات سینوس ایجاد شود و این انسداد باعث تغییرات مزمن مخاط مفروش کننده جدا …

برنامه رادیو جوان به دلایل زیادی یکی از محبوب ترین برنامه های موزیک در ایران است. به راحتی می توانید …

عکس هایی که میگیریم در صورتی که ترکیب بندی اصولی و مناسبی نداشته باشد عملاً نمی تواند تاثیر گذار باش …

آموزچه وب سایتی آموزشی پر از مطالب آموزشی در حوزه های مختلف فناوری اطلاعات، عکاسی، زبان انگلیسی و .. است که این محتوای آموزشی را در قالب مقاله، اسلاید آموزشی، ویدئو و پادکست در اختیار علاقه مندان قرار می دهد.

درباره ما ◇
قوانین سایت ◇
همکاری با آموزچه

کپی رایت 2017© SabooIT؛ کلیه حقوق برای آموزچه محفوظ است. هرگونه نقل مطلب صرفاً با اجازه کتبی مجاز است.

وب سایتی از SabooIT

خرید ریپورتاژ خبری و دانشگاهیبک لینک فالوو با قیمت مناسب

واتساپ پلاس یکی از نسخه های جدید واتساپ هست که قابلیت های جدیدتری نسبت به نسخه اصلی داره و استفاده از این پیامرسان رو ساده‌تر و لذت بخش تر میکنه.برای

ربات ارسال پیام مخفی در تلگرام : همه روزه شاهد اضافه شدن قابلیت های جدید به تلگرام هستیم همین امر را موظف کرده است که در ارتباط با آموزش این قابلیت های جدید پست های به روز را خدمت شما عزیزان در سایت قرار دهیم. یکی از قابلیت های تلگرام  ارسال پیام به دوستان و آشنایان به صورت مخفی است. با استفاده از این ترفند می توانید به صورت ناشناس برای مخاطبین خود پیام ارسال کنید. برای استفاده از این ویژگی باید ربات ارسال پیام مخفی در تلگرام را فراخوانی کنید و در ادامه ی آن متن دلخواه خود را تایپ کنید.

مرحله دوم :

چطور در تلگرام به صورت ناشناس پیام بدیم

مرحله سوم :

امیدوارم مورد رضایت شما همراهان عزیز سایت نتفیکس بوده باشد.

موفق باشید.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه

نام *

ایمیل *

وب‌سایت

آموزش روت گوشی های LG با یک کلیک LG One Click Root 1.3 روش های مختلفی برای روت کردن دستگاه های اندروید وجود دارد. اغلب کاربران

ترفند فهمیدن مدل گوشی افراد از طریق شماره موبایل دوستان توجه داشته باشین بعد از وارد کردن شماره یک پیام برای شما میاد که باید

تبدیل word به pdf حتما تا بحال به دنبال بک راه ساده برای تبدیل پسوندهایی مثل (word , pdf , Powerpoint , Excel) بوده اید

لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از طراحان گرافیک است. چاپگرها و متون بلکه روزنامه و مجله در ستون و سطر آنچنان که لازم است.

 

ما با ایمیل شما رو از تخفیفات هفتگی، جشنواره‌ها و دوره‌های جدیدی خبردار می‌کنیم.

buy telegram members


نوشته بعدیمعرفی و آموزش ربات تلگرام تبدیل متن ، عکس به PDFNextDownloads-icon


Downloads-icon



تبدیل word به pdf
Downloads-icon


عالی

سلام خسته نباشید.من یک گروه دارم و وقتی میخوام پیام ارسال کنم نوشته ارسال پیام به صورت ناشناس.ولی در گروه و کانال های دیگم اینطور نیست.و یک بات ارسال ناشناس پیام هم از طریق تلگرام دیگم دیدم که هست و به خاطر اون اینطور شده.من نمیدونم این بات رو تو تلگرام خودم چه طوری پیدا کنم مخفیه.چه کار کنم؟

سلام من تو تلگرام ربات پیام ناشناسو دارم ولی هیچ لینکی به کسی ندادم برای ارسال پیام ولی هردفعه پیام ناشناس دریافت میکنم میخواستم بپرسم ایا امکانش هست حتی بدون اینکه به کسی لینکی بدی ولی بازم برات پیام ناشناس ارسال بشه؟

@سحر ارع برا منم میاد نمیدونم چیه کیه

چطور در تلگرام به صورت ناشناس پیام بدیم

ممنون اما این که نشد روش اصولی… چون درواقع همه تنظیمات رو باید تغییر بدیم از جمله عکس ها. از این گذشته مگه دوستان از روی شماره نمی تونن ما رو شناسایی کنن؟

ممنون از آموزش خوبتون .

اگر از افراد مبتدی هستید و به تازگی اپلیکیشن تلگرام را در گوشی یا تبلت خود نصب کرده‌اید، احتمالا با نحوه ارسال پیام جدید در این مسنجر آشنایی ندارید. در این مقاله قصد داریم تا به آموزش روش های ارسال پیام خصوصی در تلگرام بپردازیم. بنابراین با موبایل کمک همراه باشید.

بیشتر بخوانید: تعمیر موبایل

ارسال پیام جدید اصلی‌ترین مسئله‌ای است که برای استفاده از یک برنامه پیام رسان یا مسنجر باید آن را بیاموزید. اساس کار برنامه‌های پیام رسان در ارسال و دریافت پیام های متنی خلاصه می‌شود. اما اگر از افراد مبتدی هستید و به تازگی اپلیکیشن تلگرام را در گوشی یا تبلت خود نصب کرده‌اید، ممکن است با نحوه انجام این عمل آشنا نباشید، اما جای هیچ نگرانی وجود ندارد.

ما در این مقاله قصد داریم تا به آموزش روش های ارسال پیام خصوصی در تلگرام بپردازیم. چنانچه در رابطه با هر یک از بخش‌ها و مراحل شرح داده شده نیاز به توضیحات بیشتری داشتید، می‌توانید از طریق شماره‌های موجود با کارشناسان موبایل کمک تماس حاصل کرده و از آن‌ها راهنمایی دقیق‌تری بخواهید. با موبایل کمک همراه باشید.چطور در تلگرام به صورت ناشناس پیام بدیم

بیشتر بخوانید: تعمیر آیفون

به طور کلی ارسال پیام جدید در تلگرام شامل دو حالت مختلف می‌شود:

اگر مخاطبی که قصد دارید از طریق تلگرام برای وی پیام ارسال کنید در لیست مخاطبین اکانتتان وجود دارد، به دو روش قادر به ارسال پیام جدید برای او خواهید بود. روش اول به شرح زیر است:

روش فوق اولین روشی بود که می‌توانستید از آن استفاده کنید. روش دوم به شرح زیر است:

علاوه بر دو روش فوق که برای ارسال پیام معمولی از طریق تلگرام استفاده می‌شوند، می‌توانید گفتگوی مخفی تحت عنوان سکرت چت (Secret Chat) را هم در تلگرام ایجاد کنید. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد این نوع گفتگو و نحوه استفاده از آن از مقاله “آموزش ایجاد گفتگوی مخفی یا سکرت چت تلگرام (Secret Chat)“ کمک بگیرید.

اما دو روش نام برده شده در شرایطی قابل استفاده هستند که مخاطب مد نظر در لیست مخاطبین دستگاه شما ذخیره باشد. اما اگر مخاطبی که تمایل به ارسال پیام برای وی را دارید، در لیست مخاطبین دستگاه ذخیره نباشد، باید از روش دیگر برای ارسال پیام تلگرام به وی استفاده کنید. به عنوان مثال تصور کنید که در یک گروه هستید و قصد دارید که برای یکی از اعضای آن پیام خصوصی بفرستید. بدین منظور مراحل زیر را طی کنید:

بنابراین به این صورت می‌توانید با افرادی که در لیست مخاطبین اکانت شما ذخیره نیستند هم از طریق تلگرام گفتگوی خصوصی داشته باشید. دقت داشته باشید که از مزاحمت برای افراد ناشناس از طریق ارسال پیام خصوصی جدا خودکاری کنید، چرا که ممکن است اکانت شما ریپورت و با دردسرهای زیادی مواجه شوید.

بیشتر بخوانید: تعمیرات گوشی سامسونگ

جمع‌بندی

همانطور که مشاهده کردید در این مقاله به آموزش روش های ارسال پیام خصوصی در تلگرام پرداختیم. چنانچه در رابطه با هر یک از بخش‌ها و مراحل شرح داده شده نیاز به توضیحات بیشتری داشتید، می‌توانید از طریق شماره‌های موجود با کارشناسان موبایل کمک تماس حاصل کرده و از آن‌ها راهنمایی دقیق‌تری بخواهید.

بیشتر بخوانید:

iPhone 11 Pro Max قطعات گوشی

قیمت تاچ ال سی دی آیفون ایکس آر

قیمت تاچ ال سی دی سامسونگ A42 5G

با تشکر، ایمیل شما ثبت شد.

برای با خبر شدن از آخرین مطالب ما ایمیل خود را وارد کنید.

نشانی دفتر مرکزی موبایل کمک: تهران، خیابان جمهوری، نرسیده به خیابان حافظ، خیابان لاله، پلاک 9، واحد زیر همکف (1-)

با تشکر، ایمیل شما ثبت شد.

تماس بگیرید

سلام! به اکانت کاربری خود وارد شوید

بازیابی پسورد

پسورد شما به ایمیل شما ارسال خواهد شد

رسانه کلیک – نبض فناوری و اطلاعات

آیا می دانید در تلگرام می توانید به صورت کاملا مخفی پیام هایی را ارسال کنید؟ استفاده از این قابلیت می تواند برای شما مهیج باشد. به خصوص اگر بخواهید برای تبریک و غافلگیر کردن دوستانتان از آن استفاده کنید. روش ارسال پیام های مخفی در تلگرام موضوعی است که در این مطلب می خوانید.چطور در تلگرام به صورت ناشناس پیام بدیم

کلیک– تلگرام دارای امکاناتی است که دوست داریم، همیشه بر شمار این امکانات تفننی اضافه شود. یکی از این امکانات به شما اجازه می دهد که برای دوستان تان پیام های مخفی ارسال کنید.

معرفی ربات  hideitbot

ربات hideitbot به شما کمک می کند، که متونی را بنویسید و آن ها را پشت یک سری از المان های رمز نگاری پنهان کنید. کاربر تنها با کلیک بر روی یک لینک، می تواند محتوای مورد نظر شما را مشاهده کند.

چگونه با ربات hideitbot  کار کنیم؟

برای اینکه از این ربات استفاده کنید، کافی است که ابتدا صفحه چت خود با یکی از دوستانتان را باز کنید. بعد در قسمت نوشتاری، عبارت @hideitbot  را نوشته و یک فاصله بعد از آن ایجاد کنید:

بعد از اینکه این ربات را در قسمت ویرایشگر نوشتید، می توانید متن مورد نظرتان را جلوی آن بنویسید:

وقتی که متن خود را نوشتید، چند شکل به شما نمایش داده می شود که شما می توانید یکی از آن ها را انتخاب کنید تا به محض انتخاب، متن شما در پشت شکل مورد نظر برای مخاطب ارسال شود.

این ربات در حال حاضر از دو مدل سرامیک مشکی و علامت سوال پشتیبانی می کند که احتمالا در آینده بیشتر شود. به هر حال موقعی که خواستید این شکل ها را برای ارسال انتخاب کنید مطمئن باشید که متن خود را کامل کرده اید چرا که با انتخاب یکی از این گزینه ها پیام مورد نظر ارسال می شود:

چیزی که برای مخاطب ارسال می شود شبیه به عکس بالاست. در این حالت کاربر می تواند، روی کلمه Read کلیک کند تا بتواند محتوای پشت این عکس را مشاهده کند.

زمانی که شما روی کلمه read کلیک کنید، یک کادر باز می شود که در داخل آن پیام شما نمایش داده می شود. کاربر مخاطب با کلیک بر ok می تواند پیام را ببندد.

نکته مهم این است که شما می توانید از این ترفند برای نوشتن پیام های تبریک، پیام های خوشحال کننده و سورپرایز کننده برای مخاطبین استفاده کنید. کار کردن با ربات بسیار ساده است و می توانید به هر کدام از دوستان تان کمک کنید تا با استفاده از این ربات، تنوعی در کاربردشان از تلگرام داشته باشند.

نفیسه فصیحی کارشناس ارشد برنامه ریزی توریسم هستم. علاقمند به حوزه نویسندگی، محتوا و بازاریابی. حدود سه سالی هست که در زمینه تولید، بازنویسی، تدوین، سئو و بهینه سازی محتوا فعالیت دارم. در حال حاضر مدیریت محتوای فارسی دو سایت رزرو آنلاین هتل ( egardesh.com ، samita.com) را بر عهده دارم و همزمان با مجله اینترنتی کلیک همکاری می کنم.

پست قبلی

افزایش روز افزون محبوبیت آیفون ۵٫۵ اینچی

پست بعدی

۵ قابلیت جدید باز طراحی اپلیکیشن دوربین گلکسی S7 در اندروید ۷

امکان انتقال اطلاعات واتس اپ به تلگرام برای کاربران iOS فراهم شد

شماره تلفن کاربران فیسبوک در تلگرام به فروش گذاشته شد

تنظیمات امنیتی تلگرام که بهتر است آن ها را رعایت کنید

ویژگی People Nearby در تلگرام موجب مسائل امنیتی می شود

!Serveresh kheili zarife

|: Zaeif

سلام؛برای دوستمون ارسال کردیم اما باز هم مشخص بود که ما پیام میدیم و مخفی نبود!!!!!

از کجا بدونیم که یک نفر شماره ما را در در تلگرام داره من شماره یک نفر رو دارم بعد می‌خوام بدونم اون هم شماره من رو داره سریع کمک کنین ممنون

بسیار عالی با سرعت خیلی بالا عمل میکنه و به شخصی که پیام ارسال کردم اصلاً متوجه نشد من هستم و در کل قابل تشخیص برای طرف مقابل نیست مگه اینکه ارسال کننده پیام خودش صوتی بده.

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

اطلاعات من را ذخیره کن تا در آینده نیازی به ورود اطلاعات نداشته باشمچطور در تلگرام به صورت ناشناس پیام بدیم

آخرین مطالب

معرفی 10 بازی با بیشترین دانلود در فروشگاه اندروید مایکت

گلایه پستچی‌ها؛ آیا کرونا در کمین کارکنان اداره پست نیست؟

هدیه همراه اول به‌مناسبت دهه فجر؛ ٣ گیگابایت اینترنت

عینک هوشمند شیائومی با قابلیت فتوتراپی و تشخیص چهار بعدی

کاهش 25 درصدی نرخ پهنای باند اینترنت با مصوب رگولاتوری

کشف سیستم امنیتی جدید iOS توسط محققان گوگل

طی یک دوره 4 ماهه، دومین دوره جامع طراحی محصول برگزار می‌شود

چند اپلیکیشن اندرویدی کاربردی جایگزین اپلیکیشن گوگل لنز

.ulkey{list-style:unset!important;padding-right:20px}.likey{padding-top:15px}

پستهای اخیر

هر آنچه تا کنون درباره ایرپاد پرو 2 اپل می دانیم

آیفون های 2021 با FaceID و TouchID درون نمایشگری عرضه می…

در۱۰دقیقه به کمک موبایل تست کووید ۱۹بدهید!

آدرس: جردن، خیابان مهیار، پلاک ۴۶، واحد۲

روابط‌عمومی و تبلیغات : : ۰۹۱۹۹۹۹۰۴۱۱

ایمیل :‌ info@click.ir

سلام! به اکانت کاربری خود وارد شوید

بازیابی پسورد

پسورد شما به ایمیل شما ارسال خواهد شد

مراقب علائم سندروم روده تحریک پذیر باشید!

وضعیت سفرهای نوروزی ۱۴۰۰ در شرایط کرونا

عناوین روزنامه های امروز یکشنبه ۱۲ بهمن ۹۹ + تصویر

نرخ دلار و ارز ۱۲ بهمن ۹۹ ، قیمت دلار آزاد

قیمت طلا ۱۲ بهمن ۹۹ ، قیمت روز سکه و طلا

چطور در تلگرام به صورت ناشناس پیام بدیم

عکسهای دیدنی سوگل طهماسبی با لباس عروس

ازدواج مهدی پاکدل و رعنا آزادی ور | عکس

فیلم دعوای شدید بهاره رهنما و فلور نظری در شام ایرانی

ساخت سریال پایتخت ۷ کنسل شد

ترلان پروانه در بین زیباترین زن های جهان سال ۲۰۲۰

زمان پخش برنامه همرفیق با اجرای شهاب حسینی

تغییر چهره متفاوت متین ستوده | تصاویر

خانه » فناوری و اطلاعات » آموزش ارسال پیام به صورت ناشناس در تلگرام

تلگرام در حال حاضر رتبه اول را در ایران در بخش نرم افزارهای پیام رسان از آن خود کرده و قطعا کاربران میخواهند از امکانات ویژه آن استفاده کنند در ادامه ترفندی جالب از این پیام رسان محبوب را به شما کاربران محترم گهر آموزش خواهیم داد که قطعا برای شما جالب خواهد بود 🙂

به کمک این ترفند می‌توانید به‌صورت نامرئی (بدون نام) برای دوستان‌تان یا هر کاربر دیگر پیام ارسال کنید. (همچنین می‌توانید نام کانال را نیز نامرئی کنید) به‌عبارت دقیق‌تر همان‌طور که می‌دانید هر کاربر در اپلیکیشن تلگرام باید برای خود یک نام (First name) انتخاب کند و هنگام اختصاص نام اجازه استفاده از فاصله خالی (Space) را ندارد، اما با ترفندی که در ادامه معرفی می‌کنیم یک نام کاملا نامرئی به شما اختصاص می‌یابد.

پیش از هر چیز توجه داشته باشید که این ترفند نیازمند تلگرام نسخه دسکتاپ است، اما تغییر نام شما در تمام دستگاه‌ها قابل مشاهده بوده و فقط برای اجرای ترفند به نسخه دسکتاپ تلگرام نیاز خواهید داشت.

 

نرم‌افزار Word از مجموعه آفیس را اجرا کرده و با مراجعه به تب Insert روی Symbol کلیک کرده و در ادامه گزینه More Symbols را انتخاب کنید.
در بخش From از پنجره به‌نمایش درآمده گزینه Unicode را انتخاب کرده و در کادر Character Code مقدار ۲۰۰C را تایپ کنید.

روی گزینه Shortcut key کلیک کرده و کلیدهای alt+X را از روی صفحه‌ کلید رایانه فشار دهید تا این کلیدها به‌عنوان میانبر برای تایپ کاراکتر موردنظر اختصاص یابد. (در حالت پیش‌فرض نیز این میانبر وجود دارد، اما ممکن است به وسیله نرم‌افزارها تغییر کرده باشد و برای اطمینان از عملکرد میانبر این مراحل طی شده است)

 

اطمینان حاصل کنید هیچ عبارتی در صفحه تایپ نشده است. (کلیدهای Ctrl+A را فشار داده و پس از آن کلید Delete را فشار دهید تا عبارت‌های موجود احتمالی حذف شوند)

زبان صفحه‌کلید را به فارسی تغییر داده و از راست به چپ، عبارت جادویی را به روش زیر تایپ کنید:
سه مرتبه فشار کلیدهای Alt+X، یک مرتبه فشار کلید Space، سه مرتبه فشار کلیدهای Alt+X

 

توجه: منظور از سه مرتبه فشار کلیدهای Alt+X این است که یک مرتبه کلید Alt را فشار داده و نگه‌دارید سپس کلید X را فشار دهید، کلید Alt و X را رها کرده، دوباره کلید Alt را نگه‌داشته و کلید X را فشار دهید و در پایان باز هم کلیدها را رها کرده و برای مرتبه سوم ضمن فشار کلید Alt و نگهداشتن آن کلید X را نیز فشار دهید. (منظور از فشار کلید X، فشار کلید «ط» در زبان فارسی است)

در پایان پس از تایپ کامل عبارت جادویی، کلیدهای Ctrl+A را فشار دهید تا کل کاراکترهای پنهان و پیدای موجود در صفحه به حالت انتخاب درآمده و سپس از تب Home روی آیکون کپی‌کلیک کنید. (می‌توانید از کلیدهای Ctrl+C نیز کمک بگیرید)

نرافزار تلگرام دسکتاپ را اجرا کرده و به منوی Settings مراجعه کنید.
روی نام خود کلیک کنید و نشانگر ماوس را در کادر نام قرار دهید.
کلیدهای Ctrl+A را فشار داده و پس از انتخاب کل نام موجود، کلیدهای Ctrl+V را برای جایگزینی عبارت جادویی کپی شده در حافظه موقت ویندوز فشار دهید.
روی گزینه Save کلیک کرده و تغییرات را مشاهده کنید.

منبع:jamejamonline.ir

عکسهای دیدنی سوگل طهماسبی با لباس عروس

عکسهای فرزانه سهیلی بازیگر نقش نگار در سریال با خانمان

عکسهای بازیگران در اکران فیلم پارمیدا

عکسهای جدید و متفاوت آزاده زارعی بازیگر آوای باران

گوشِ لیلا حاتمی در فیلم قاتل و وحشی دردسرساز شد !

عکسی متفاوت از کتایون ریاحی بدون آرایش

علی منصوری بازیگر سریال خط قرمز و پسرش / عکس

عکسهای بازیگر نقش گوهر در سریال باخانمان

عکسی متفاوت از الناز شاکردوست در جزیره قشم

ساخت سریال پایتخت ۷ کنسل شد

قیمت روز گوشی موبایل ۱۲ بهمن ۹۹ ، قیمت گ …

چطور در تلگرام به صورت ناشناس پیام بدیم

رفع مشکل فراموشی رمز اینستاگرام با چند ر …

عکس کیک تولد پسرانه جدید (بیش از ۲۰ مدل) …

ترفند نصب دو واتساپ رو گوشی ( راهکار عمل …

روش استفاده از بی بی چک …

گوشِ لیلا حاتمی در فیلم قاتل و وحشی دردس …

دلایل خواب آلودگی بعد از غذا خوردن چیست …

علت شب ادراری کودکان + روش های درمان …

میزان خواب کافی در سنین مختلف چقدر است؟ …

ساخت سریال پایتخت ۷ کنسل شد …

همسر نسیم ادبی درگذشت

عوارض قرار دادن لپ تاپ روی پا را جدی بگی …

عکسهای کودکی باربد بابایی …

خوراکی های قبل و بعد از ورزش …

نوشیدن آب بین وعده های غذایی خوب است یا …

این نوشیدنی ضدکرونا و محافظ کبد را از دس …

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

ازدواج مهدی پاکدل و رعنا آزادی ور | عکس …

فیلم دعوای شدید بهاره رهنما و فلور نظری …

ساخت سریال پایتخت ۷ کنسل شد …

ترلان پروانه در بین زیباترین زن های جهان …

زمان پخش برنامه همرفیق با اجرای شهاب حسی …

تغییر چهره متفاوت متین ستوده | تصاویر …

تغییر چهره نیوشا ضیغمی بعد از عمل سوم بی …

شباهت سارا خوئینی ها و دخترش غنچه وثوقی …

مجری خانم صدا و سیما به شبکه ماهواره ای …

عکسها و بیوگرافی آرمان درویش بازیگر نقش …

وضعیت سفرهای نوروزی ۱۴۰۰ در شرایط کرونا …

دانلود آهنگ ساحل آرامش آرون افشار + متن …

دانلود آهنگ قاف علیرضا طلیسچی …

رفع مشکل فراموشی رمز اینستاگرام با چند ر …

عکس مرحوم مهرداد میناوند و همسر دومش …

عکس کیک تولد پسرانه جدید (بیش از ۲۰ مدل) …

آخرین خبر از وضعیت علی انصاریان …

نحوه ایجاد چت ناشناس در تلگرام. در تلگرام ، برنامه محبوب پیام رسانی فوری که بسیاری بهترین گزینه را برای آن می دانند واتساپ، می تواند ایجاد شود گپ های ناشناس با سایر کاربران بدون فاش کردن هویت. بیایید ببینیم چگونه این کار را انجام دهیم.

شاخص

قبل از رسیدن به قلب این آموزش و توضیح طرز تهیه چت های ناشناس در تلگرام، بگذارید راه حل های موجود و تفاوت های اصلی هر یک را لیست کنم.

Un گپ ناشناس این یک گفتگو بین دو غریبه است که راهی برای ردیابی هویت همزبان خود ندارند. این یک عملکرد تلگرام بومی نیست و برای شروع مکالمه به صورت ناشناس باید به یک اعتماد کنید ربات تلگرام.

اگر قبلاً هرگز در مورد ربات های تلگرام چیزی نشنیده اید ، مفید خواهد بود که بدانید آنها چیزی بیش از کاربران مصنوعی برنامه پیام رسان معروف نیستند ، که از رشته های کد ساخته شده اند و به شما امکان می دهند در چت ها ، گروه ها و کانال های جداگانه با کاربران انسانی تعامل داشته باشید .چطور در تلگرام به صورت ناشناس پیام بدیم

El ربات تلگرام برای گپ ناشناس آنها به شما امکان می دهند به طور تصادفی با سایر کاربران که از همان ربات برای شروع مکالمه و صحبت در مورد هر موضوعی استفاده می کنند ، بدون دانستن هیچ اطلاعاتی در مورد صحبت کننده خود جفت شوید.

با این حال ، اگر قصد شما این است که با یکی از مخاطبین خود گپ بزنید اما بدون اینکه اثری از آن در پایان مکالمه باقی بماند ، مفید خواهد بود بدانید که می توانید از این عملکرد استفاده کنید گپ مخفی توسط تلگرام.

برخلاف یک چت معمولی ، مکالمات مخفی از رمزگذاری انتها به انتها استفاده می کنند: فقط افرادی که مستقیماً درگیر هستند می توانند پیام ها را بخوانند و هیچ کس دیگری نمی تواند آنها را رمزگشایی یا رهگیری کند ، حتی مدیران تلگرام.

همچنین ، چت های مخفی در ابر تلگرام ذخیره نمی شوند ، بلکه فقط در دستگاه شما ذخیره می شوند. این بدان معنی است که فقط از طریق اینترنت می توان به آنها دسترسی داشت تلفن هوشمند یا رایانه شخصی که از آن شروع شده اند.

سرانجام ، می توان یک تایمر برای از بین بردن خود کل مکالمه تعیین کرد ، که به طور خودکار هم در دستگاه خود و هم در مکالمه حذف می شود.

روش برای یک گپ ناشناس در تلگرام بسازید سریع و آسان است. این گزینه هایی است که وجود دارد:

همانطور که در سطور مقدماتی این راهنما ذکر شد ، ربات تلگرام برای گپ های ناشناس آنها به شما امکان می دهند بدون آشکار کردن هویت خود و بدون ردیابی داده های گفتگوی خود ، با سایر کاربران مکالمه کنید.

اگر از خود می پرسید که ربات های تلگرام به چه دردی می خورند دیدار مردم بدون افشای جزئیات خود جدید (یا حداقل نه در ابتدا) ، پیشنهاد می کنم از آن استفاده کنید ناشناس گپ ناشناس که پس از انتخاب زبان مورد علاقه شما ، به شما امکان می دهد چت های ناشناس را بصورت تصادفی شروع کنید.

برای استفاده از ربات مورد نظر ، برنامه تلگرام را در تلفن هوشمند خود شروع کنید ، روی ضربه بزنید  گپ در منوی پایین واقع شده ، نام کاربری ربات را تایپ کنید (chatincognitobot) در این زمینه پیامها یا کاربران را جستجو کنید و لمس کنید نام اول برای شروع گپ در نتایج جستجو ظاهر شد.

اگر برعکس ، شما از تلگرام از طریق رایانه شخصی استفاده می کنید ، نام کاربری را وارد کنید chatincognitobot میدان جستجو در سمت چپ بالا وجود دارد و روی اولین نتیجه کلیک کنید تا گپ باز شود.

برای شروع گپ ناشناس ، روی دکمه کلیک کنید شروع کنید ، برای شروع تعامل با ربات ، زبان مورد علاقه خود را در بخش انتخاب کنید زبان خود را تنظیم کنید و دکمه را لمس کنید گفتگوی جدید (یا دستور را تایپ کنید / مکالمه جدید) ، به طور تصادفی با یک کاربر دیگر زوج شده و مکالمه را شروع کنید.

پس از انجام این کار ، تنها کاری که باید انجام دهید این است که آن را وارد کنید پیام در قسمت مربوطه و نماد a را فشار دهید پیکان، برای ارسال آن

مفید خواهد بود که بدانید در هر زمان می توانید با کلیک بر روی گزینه مکالمه را متوقف کنید گپ را ترک کنید یا با تایپ دستور / برگه.

به جای آن فشار دادن دکمه کاربر دیگر (یا با تایپ دستور / گفتگوی بعدی) می توانید گفتگو را در حال توقف متوقف کنید ، به جستجوی کاربر دیگری بپردازید و مکالمه جدیدی را شروع کنید.

چطور میگی آیا می خواهید بدانید آیا امکان تنظیم فیلترهای جستجو برای مطابقت با کاربران هم سن یا همسایگی شما وجود دارد؟ در این صورت ، از شنیدن مثبت بودن جواب خوشحال خواهید شد. با کلیک بر روی گزینه تنظیمات (یا با تایپ دستور / تنظیمات) و انتخاب مورد سالهامی توانید تاریخ تولد خود و محدوده سنی متقیان مورد علاقه خود را وارد کنید ، ضمن کلیک روی گزینه موقعیت می توانید موقعیت مکانی خود را ارسال کنید و به ربات اجازه دهید تا شما را با کاربران در محله خود مطابقت دهد.

همچنین دسترسی به بخش جنسی، می توانید جنسیت عضویت خود و افرادی را که می خواهید با آنها گپ بزنید تنظیم کنید. در حالت دوم ، ابتدا باید حداقل 5 دوست را به استفاده از Chat Incognito Bot دعوت کنید تا قفل این ویژگی را باز کند.

سرانجام ، دسترسی به بخش تنظیمات از ربات و انتخاب گزینه درخواستهای گپ را مجدداً باز کنید، می توانید به کاربرانی که با آنها گپ زده اید ، اجازه دهید تا در مدت 5 دقیقه پس از بسته شدن آن ، درخواستی برای بازگشایی گپ را برای شما ارسال کنند.

از جمله راه حلهای گپ ناشناس که می توانید در نظر بگیرید نیز هست گروه های تلگرام، که به شما امکان می دهد مکالمه ها را ، چه عمومی و چه خصوصی ، با کاربران دیگری که در آنها حضور دارند شروع کنید. از این نظر ، دانستن اینکه گروههایی نیز هستند که بخصوص برای ایجاد دوستان جدید ایجاد شده اند ، مفید خواهد بود دوستان وب.

اگر فکر می کنید این بهترین راه حل برای گپ ناشناس با سایر کاربرانی است که در تلگرام آنها را نمی شناسید ، اول از همه توصیه می کنم به تنظیمات حساب خود دسترسی داشته باشید و اگر هنوز این کار را نکرده اید ، قابلیت مشاهده داده های خود را محدود کنید. .

سپس آیکون را فشار دهید چرخ دنده، برای دسترسی به تنظیمات تلگرام ، گزینه را انتخاب کنید حریم خصوصی و امنیت، عناصر را لمس کنید شماره تلفن es عکس نمایه و مقاله را انتخاب کنید مخاطبین من، برای نشان دادن شماره تلفن و عکس خود فقط به افرادی که به مخاطبین تلگرام خود اضافه کرده اید. علاوه بر این ، شما همچنین می توانید قابلیت مشاهده آخرین وضعیت خود و وضعیت آن را محدود کنید و انتخاب کنید چه کسی می تواند با شما تماس بگیرد ، پیام های شما را بفرستد و شما را به گروه ها و کانال ها اضافه کند.

پس از اتمام کار ، برای پیوستن به یک گروه و شروع به گپ زدن ، شروع به Telegram کنید ، به بخش دسترسی پیدا کنید گپ و نام گروه مورد علاقه خود را در این زمینه وارد کنید پیامها یا کاربران را جستجو کنید، روی خود ضربه بزنید نام اول (باید اولین نتیجه باشد) و گزینه را انتخاب کنید پیوستن، برای پیوستن به گروه و شروع به گپ زدن با سایر کاربران. در این زمینه راهنمای من در مورد چگونگی گروه ها را در تلگرام جستجو کنید و نحوه عضویت در گروه تلگرام می تواند برای شما مفید باشد.

مفید خواهد بود اگر بدانید که می توانید فقط با یک نفر که عضو گروه است گفتگوی خصوصی را شروع کنید. برای این کار ، روی عکس مورد علاقه خود را انتخاب کرده و یکی از گزینه های موجود را از آن انتخاب کنید ارسال پیام، برای شروع یک گپ معمولی ، یا گپ مخفی را شروع کنید، برای شروع یک مکالمه مخفی.

اگر هنگام شروع یک گپ ناشناس منظورتان است یک گپ مخفی در تلگرام داشته باشیدتمام کاری که شما باید انجام دهید این است که مخاطبی را انتخاب کنید که به شما علاقه مند باشد ، به پروفایل آنها دسترسی داشته باشید و گزینه را انتخاب کنید یک گپ مخفی شروع کنید از صفحه نمایش داده شده

این روش هم با استفاده از برنامه تلفن های همراه و تبلت ها و هم استفاده از تلگرام در رایانه یکسان است.

برای ادامه ، شروع کنید تلگراف در دستگاه خود ، گزینه را انتخاب کنید ارابه (نماد حباب گفتار) ، و اگر قبلاً مکالمه ای را با شخصی آغاز کرده اید که می خواهید با او به طور پنهانی گپ بزنید ، به ضربه بزنید تماس در سوال

اگر برعکس ، می خواهید گپ جدیدی را شروع کنید ، نام شخصی را که به شما علاقه مند است در این زمینه وارد کنید پیامها یا کاربران را جستجو کنید و آن را لمس کنید تا صفحه گپ را باز کنید.

حالا ، دکمه را فشار دهید نام اول از شخصی که می خواهید با او مکالمه مخفی داشته باشید ، ورودی را انتخاب کنید اطلاعات (از رایانه شخصی لازم نیست) و گزینه را انتخاب کنید گپ مخفی را شروع کنید.

به محض ورود کاربر مورد نظر به تلگرام و پذیرفتن دعوت شما برای پیوستن به یک چت مخفی ، وی را وارد کنید پیام در قسمت مربوطه و نماد a را فشار دهید پیکان، برای ارسال آن و شروع مکالمه

مفید خواهد بود که بدانید در یک چت مخفی می توانید یک تایمر برای حذف خودکار پیام ها نیز تعیین کنید. اگر دستگاهی دارید آندروید، نماد را لمس کنید سه امتیاز در سمت راست بالا ، گزینه را انتخاب کنید تایمر خود تخریبی و تایمر مورد علاقه خود را تنظیم کنید (حداقل) 1 ثانیه و حداکثر 1 هفته).

اگر برعکس ، از تلگرام استفاده می کنید از آیفون / اپل به Pcبر روی کلیک کنید ساعت در نزدیکی میدان قابل مشاهده است پیامگزینه مورد علاقه خود را انتخاب کرده و دکمه را لمس کنید انجام شده، برای تنظیم پیام های زمانبر خود پیام برای پیام های جدید.

اگر دستورالعمل هایی را که در پاراگراف های قبلی به شما داده ام با جزئیات دنبال کرده باشید ، اما با وجود این ، هنوز در ایجاد چت های ناشناس شک دارید ، می توانید به بخش سؤالات متداول تلگرام، سعی کنید با استقلال کامل جوابهای مورد نظر خود را پیدا کنید.

برای این کار ، تلگرام را در تلفن هوشمند یا رایانه شخصی خود شروع کنید ، به آن دسترسی پیدا کنید تنظیمات از حساب خود (با کلیک کردن بر روی چرخ دنده) و در صفحه جدیدی که ظاهر می شود ، گزینه را انتخاب کنید سؤالات متداول در تلگرام.

اگر برعکس ، با تلگرام با مشکلاتی روبرو شده اید که مانع اضافه کردن یک بات برای گپ ناشناس یا شروع یک گپ مخفی شده است ، به بخش بروید تنظیمات از حساب خود ، گزینه ها را انتخاب کنید سوالی بپرسید y خوب و روی مقاله کلیک کنید شروع کنید، برای شروع گپ و درخواست کمک از تیم پشتیبانی داوطلبان Telegram.

همچنین می توانید به صفحه پشتیبانی Telegram متصل شوید ، مشکل موجود در این زمینه را توصیف کنید لطفا مشکل خود را شرح دهیداطلاعات مخاطب خود را در قسمت ها وارد کنید Tu ایمیل y شماره تلفن او ، و دکمه را فشار دهید ارسال، برای ارسال درخواست پشتیبانی خود از طریق ایمیل.

چگونه با Moles در Death Stranding کنار بیاییم

چطور در تلگرام به صورت ناشناس پیام بدیم

چگونه در Monster Hunter World به سرعت Zenny را بدست آوریم

چگونه هیگز را در Death Stranding شکست دهیم

چگونه جهش های قرمز را در Witcher 3 بدست آوریم

نحوه گشودن گاوصندوق در اتاق جلسات بخش Neuromod در Prey

5 بدترین کشتی Destiny 2

5 بهترین کشتی Destiny 2

ناکامی که شوالیه های گاتهام می توانست داشته باشد

چگونه ورزشگاه هفتم را در Pokémon Sword and Shield فتح کنیم

در صورت ادامه استفاده از این سایت ، استفاده از کوکی ها را می پذیرید. MAS INFORMACION پذیرفتن

تنظیمات کوکی این وب سایت پیکربندی شده است “اجازه می دهد تا کوکی ها” و در نتیجه بهترین تجربه ممکن مرور را به شما ارائه می دهند. در صورت ادامه استفاده از این وب سایت بدون تغییر تنظیمات کوکی یا کلیک بر روی “قبول” ، رضایت خود را به این امر اعلام می کنید.

نزدیک


نحوه تبدیل یک عکس از طریق تلفن همراه به PDF Downloads-icon


نحوه تبدیل یک عکس از طریق تلفن همراه به PDFDownloads-icon

تلگرام امروزه به یکی از قدرتمندترین نرم افزار های پیام رسان تبدیل شده است که این نرم افزار محبوب و پرطرفدار ترفندهای مختلفی دارد که مخفی کردن شماره در تلگرام یکی از این ترفندها است و شما می توانید به راحتی و با کمک این ترفند شماره تان را در تلگرام مخفی کنید.

کاربران پیام رسان تلگرام تمایل دارند حریم شخصی آن ها به خوبی در این شبکه اجتماعی حفظ شود. یکی از بزرگترین دغدغه های کاربران این شبکه اجتماعی پنهان کردن شماره در تلگرام است به طوری که افراد ناشناس نتوانند شماره تلفن آن ها را بدست آورند بنابراین با توجه به نیاز کاربران به یادگیری این ترفند در این مطلب ما قصد داریم تا شما همراهان عزیز را با دو روش مختلف برای پنهان کردن شماره تلفن در تلگرام آشنا سازیم.

در زمان نصب تلگرام باید شماره تلفن تان را وارد کنید و پس از اولین ورود به تلگرام همه افرادی که شماره شما در لیست مخاطبین خود داشته اند قادر به مطلع شدن از حضور شما در تلگرام خواهند شد  اما برخی افرادی تمایل دارند که شماره تلگرام خود را پنهان کنند که با کمک روش های مختلف می توانید اینکار را انجام دهید.

تغییر شماره در تلگرام و هک تلگرام و پنهان کردن شماره تلفن در تلگرام از انواع ترفندهای تلگرام هستند که بهتر است هر کاربری با این ترفندها آشنایی کامل داشته باشد تا بتواند از محیط تلگرام به نحو احسن استفاده کند.

چطور در تلگرام به صورت ناشناس پیام بدیم

کاربرانی که در یک گروه تلگرامی عضو هستند در حالت عادی می توانند فقط یوزر نیم های یکدیگر را مشاهده کنند و به هیچ وجه شماره آن ها برای کاربران دیگر قابل مشاهده نیست اما این روز ها ترفندهایی برای بدست آوردن شماره کاربران در گروه ها وجود دارد که شما می توانید با دو روش زیر امنیت کامل را برای پنهان کردن شماره تلفن خود در تلگرام ایجاد کنید و به کاربران دیگر اجازه ندهید که با ترفندهای مختلف شماره تلفن شما را بدست آوردند.

برای اینکه کاربران دیگر شماره شما را در تلگرام بدست نیاورند رعایت نکات زیر الزامی است:

۱. از دانلود فایل های ناشناس خودداری کنید.
۲. شماره تلفن فردی را که نمی خواهید شماره شما را بدست آورد در گوشی خود ذخیره نکنید زیرا شماره شما نیز با این کار برای آن فرد به نمایش در می آید.
۳. روی نرم افزار پیام رسان خود قفل بگذارید.
۴. اگر تمایل دارید شماره تلفن خود را پنهان کنید باید از نسخه های غیر رسمی تلگرام مانند تلگرام پلاس و یا موبوگرام استفاده کنید که در ادامه دو روش مختلف برای پنهان کردن شماره در تلگرام با این دو نرم افزار پیام رسان مختلف را مشاهده خواهید کرد.

روش اول مخفی کردن شماره تلفن در نرم افزار پیام رسان تلگرام

۱. ابتدا موبوگرام را روی گوشی تلفن همراه خود نصب کنید.
۲. بعد از نصب موبوگرام وارد این نرم افزار شوید و گزینه  Mobo setting را انتخاب کنید.
۳. سپس گزینه Privacy and security را انتخاب نمایید و وارد بخش Ghost mode settings شوید و گزینه Hide phone in menu را تیک دار کنید.
۴. بعد از انجام این مراحل اگر به منوی اصلی بروید خواهید دید که شماره شما در تلگرام  پنهان شده است برای بازگشت به حالت قبل می توانید مراحل ذکر شده را انجام دهید و تیک گزینه Hide phone in menu را بردارید.

روش دوم مخفی کردن شماره در نرم افزار پیام رسان تلگرام

یکی دیگر از نرم افزارهایی که قابلیت پنهان کردن شماره تلفن را در تلگرام برای شما امکان پذیر می سازد نرم افزار پیام رسان Telegram+ است که با نصب این نرم افزار در کنار پیام رسان تلگرام می توانید چند قابلیت جدید را به آن بیفزایید توجه داشته باشید که برای استفاده از این نرم افزار وجود پیام رسان تلگرام روی گوشی موبایل شما ضروری است.

۱. بعد از نصب تلگرام پلاس و ساخت اکانت مورد نظر خود برای پنهان کردن شماره در تلگرام ابتدا باید وارد منوی setting شوید.


۲.سپس روی گزینه privacy and security کلیک کنید.

۳. در بخش privacy گزینه ای با عنوان Hide mobile number from menu وجود دارد که شما می توانید با انتخاب این گزینه شماره خود را در تلگرام پنهان کنید و افرادی که شما را با آیدی تان ادد می کنند دیگر نمی توانند شماره تماس تان را در تلگرام حتی با به کار بردن ترفندهایی برای پیدا کردن شماره کاربران مشاهده کنند.

 

روش سوم : پنهان کردن شماره تلفن در تلگرام

به منظور پنهان کردن شماره تلفن در تلگرام وارد قسمت تنظیمات تلگرام شوید سپس از قسمت Privacy and Security بر روی گزینه Phone Number کلیک نمایید.

در این قسمت به منظور پنهان کرده شماره تلفن تان از بخش Who can see my phone number با سه گزینه مواجهه خواهید شد که عبارتند از :

Everybody : با انتخاب این گزینه تمام کاربران چه غریبه و چه مخاطب در قسمت پروفایل قادر به مشاهده شماره تلفن تان خواهند بود.

My Contacts : این گزینه بدین معناست که فقط افرادی که جزو مخاطبین شما هستند می توانید شماره شما را مشاهده کنند.

Nobody : اگر روی این گزینه کلیک نمایید یعنی تمام مخاطبین و غریبه ها نمی توانند شماره تلفن شما را مشاهده کنند.

انتخاب این گزینه خود دارای یک قسمت مجزا است

My Contacts : یعنی فقط افرادی که جزو مخاطب شما هستند می توانید شماره تلفن شما را مشاهده کنند.

Always Allow : یک نوع استثنا محسوب می شود مثلا شما نمایش شماره را روی گزینه هیچ کس قرار داده اید اما تمایل دارید که چند نفر شماره شما را ببیند با انتخاب افزودن مخاطب مورد نظر در این گزینه می توانید اینکار را انجام دهید.

Never Allow : این گزینه بر عکس قسمت بالا عمل می کند یعنی اگر شما چهل تا مخاطب دارید و تمایل دارید که فقط چند نفر از آن شماره شما را نبینند با افزودن مخاطب مورد نظر به این قسمت دیگر آن ها نمی توانند شماره تلفن تان را مشاهده نمایند.

در این مطلب با سه روش مختلف برای مخفی کردن شماره در تلگرام آشنا شدید که امیدواریم با کمک این دو روش بتوانید شماره خود را در تلگرام به راحتی مخفی کنید. در صورت تمایل می توانید برای مشاهده و آشنایی با انواع ترفندهای مختلف تلگرام کلیک کنید.

منبع : آرگا


بهترین فیلم های آموزش نقاشی با مداد رو در یوتیوب رایگان ببین (فیلتر شکنت رو روشن کن)


برای دیدن شیک ترین و ارزون ترین پک های هدیه، همین حالا کلیک کن


ویدئوهای رایگان تزیین میوه و سالادهای مختلف رو در کانال “ایده های میا” ببین


ساخت وسایل خلاقانه با سبد های میوه بی استفاده چطور در تلگرام به صورت ناشناس پیام بدیم


نحوه درست کردن خمیر هزارلا در خانه برای پخت شیرینی های معرکه



چطور در خانه ژل ضد عفونی کننده درست کنیم؟

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه

نام

ایمیل

وب‌ سایت

ذخیره نام، ایمیل و وبسایت من در مرورگر برای زمانی که دوباره دیدگاهی می‌نویسم.

به این صورت نیست که این روز ها دیگر از پیام رسانی sms استفاده نمی شود. بیشتر اطلاعات حساس همانند جزئیات بانکداری، رمز عبور OTP و … هنوز هم از طریق sms ارسال می شوند. اما تلفن های هوشمند ما نیز همانند کامپیوترهایمان ضعیف و شکننده اند. هر کسی که شما به وی پیامک ارسال می کنید به طور خودکار به شماره تلفن شما دسترسی پیدا می کند. آیا تا به حال شده است که بخواهید بدون اینکه اطلاعات شخصی شما به اشتراک گذاشته شود به کسی پیامک ارسال کنید؟

خب باید بگویم که این عمل در واقع ممکن است و تعداد زیادی از سایت های مختلف هستند که به شما سرویس های پیام رسانی ناشناس ارائه می دهند. شما می توانید برای اینکه شماره ی واقعیتان هنگام ارسال پیامک به اشتراک گذاشته نشود، به سراغ چنین سایت هایی بروید. بنابراین در این مطلب قصد داریم تا چند تا از بهترین سایت های ارسال پیامک ناشناس را با شما به اشتراک بگذاریم.

در ایران امکان ارسال پیامک ناشناس فقط به ۳ روش وجود دارد که ما در این مطلب هر روش را در یک بخش توضیح داده ایم:

این اپ تنها برنامه ای ست که در ایران جواب می دهد و فقط هم برای اندروید موجود است. سامانه پیامک ناشناس اقدام به ارسال پیامک بصورت انلاین از خارج را ارائه می نماید. مشتریان عزیز باید این هم در نظر داشته باشند که این شماره ها فقط قابلیت ارسال پیامک را داشته و به هیچ عنوان نمی توان از قابلیت تماس صوتی آن استفاده نمود.چطور در تلگرام به صورت ناشناس پیام بدیم

این مساله بسیار هایز اهمیت است که تعداد زیادی سایت برای ارسال پیامک ناشناس موجود است. اما همه ی آنها به درستی کار نمی کنند. بنابراین در این مطلب ما تعدادی از سایت های کاربردی، موثر و مشهور را برای شما لیست کرده ایم. به دلایل امنیتی، ما لینک سایت ها را به اشتراک نگذاشته ایم. شما می توانید اسم سایت ها را در گوگل سرچ کنید تا به وبسایت های مورد نظر دسترسی داشته باشید.

لیست وبسایت های مخصوص برای ارسال پیامک ناشناس به تمامی شماره تلفن ها

این سایت یکی از بهترین سایت هایی است که پیامکی با ۱۶۰ کاراکتر را ساپورت می نماید تا بتوانید به هر شماره ای پیامک ناشناس رایگان ارسال نمایید؛ و همچنین نیاز نخواهید داشت تا هیچگونه از اطلاعات شخصی خود را به اشتراک بگذارید. رابط کاربر SeaSMS فوق العاده بوده و به شما این اجازه را می دهد تا به صورت رایگان پیامک هایی نامحدود ارسال نمایید.

روش کار: کار کردن با این سایت بسیار راحت است. کافی ست در بخش To شماره مخاطبتان را وارد کنید. حتما توجه کنید که فرمت شماره به این صورت باشد: ۹۸۹۱۲xxxxxxx در بخش sms هم متن مورد نظرتان و در بخش from هم شماره ناشناسی که می خواهید از طرف او اس ام اس ارسال شود. و بعد هم دکمه Send را بزنید.

همانطور که نام این سایت مشخص می کند، SendAnonymousSMS یکی دیگر از بهترین وبسایت های ارسال پیامک در لیست است که برای ارسال پیامک بدون افشای هویت واقعی شما کارساز است. بهترین چیز در رابطه با سایت این است که به کاربران اجازه می دهد تا پیامک ناشناس ارسال نمایند بی آنکه جزئیات شخصی را وارد نمایند. همچنین سرعت ارسال پیامک در این سایت بسیار بالا است.

روش کار: بسیار ساده است. کافی ست مانند تصویر بالا در شماره ۱، یک شماره فیک وارد کنید، در بخش شماره ۲ کشور مدنظر را و در شماره ۳ تلفن مخاطبتان را وارد کنید. بخش ۴ هم متن پیامک و بخش security code کد نمایش داده شده را وارد کنید. به همین سادگی!

 

دانلود ویدیو

ممنون از بابت مقاله مفیدتان / لطفا املای کلمه حایز را تصحیح کنید

سلام خیلی دنبال این برنامه بودم تازه پیدا کردم امیدوارم عمل کنه ممنون

سلام دوستان از طریق سایت اینستا اف ال هم میشه ارسال کرد البته هزینه داره ولی ارسال میشه

با سلام مدیر وبسایت لطفا سایت اینستا اف ال رو هم داخل متن قرار بدید که یکی از بهترین هاستhttps://instafl.ir ممنونم

مسخره گرفتی؟ برای یه پیام ۸۰۰۰ تومن میخاد. یه سیمکارت جدید ۵۰۰۰ تومنه بعد برای یه پیامک ۸۰۰۰ تومن بدی حداکثر تعرفه اش باید دو برابر مخابرات باشه مثلا هر پیامک ۲۰۰ ریال

عزیز اولا که کجا سیم کارت ۵ هزار تومانه ؟ شما کجا زندگی میکنی ؟؟ دوما این پیام ناشناس هست فقط زمانی که نیاز داری برای کسی پیامک به صورت مخفی ارسال کنی باید ازش استفاده کنی و مورد بعدی اگر داخل سایتشون بخونی متوجه میشی که نوشته تعرفه پیامک با توجه به کشوری که پیامک رو ارسال میکنه محاسبه میشه. امیدوارم متوجه شده باشی

سلام الهام خانم عالی بود مرسی از اطلاع رسانیتون خیلی به دنبال همچین سایتی می گشتم

ارسال sms با شماره انگلیس به شماره دلخواهتون به تعداد دلخواه با نرم‌افزار اندروید.ساخت شماره امریکا برای تلگرام و واتساپ به تعداد نامحدود. جهت ارتباط در تلگرام=Niranend@

من میخوام وقتی پیام فرستادم مثلا فرستندشو بزنه ایرانسل.میشه؟

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه

نام *

ایمیل *

ذخیره نام، ایمیل و وبسایت من در مرورگر برای زمانی که دوباره دیدگاهی می‌نویسم.

اون بالا سمت راست در قسمت سرچ، جستجو کنید language…

ممنون خیلی عالی بود….

سلام، من یه فن پیجی در ایستاگرام دارم که کلیپ هامو با برنامه…

سلام من در قسمتclock and regiگزینه language را ندارم باید چه…

روی لینک بزن واردیه صفحه می شی ورمز جدید وارد کن…

آموزش برنامه نویسی

آموزش فتوشاپ

آموزش زبان انگلیسی

آموزش زبان آلمانی

اپلیکیشن آموزش زبان

چطور در تلگرام به صورت ناشناس پیام بدیم

روش یادگیری زبان

مرکز کاشت مو

مرکز جراحی بینی

افزایش اعتماد به نفس

روشهای موفقیت

طرز تهیه کیک و شیرینی

طرز تهیه انواع قهوه

طرز تهیه دسر و گلاسه

هنر فردی

خرید بازی

سلامتی زیبایی

کلیه حقوق متعلق به وب سایت جالب آموز

 


Downloads-icon


دانلود بهترین نرم افزارهای آهنگ گذاشتن روی عکسها در کامپیوتر و موبایل (رایگان)Downloads-icon

چطور در تلگرام به صورت ناشناس پیام بدیم
چطور در تلگرام به صورت ناشناس پیام بدیم
0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *