چطور در رابطه تنوع ایجاد کنیم

 
helpkade
چطور در رابطه تنوع ایجاد کنیم
چطور در رابطه تنوع ایجاد کنیم

 

راههای ایجاد تنوع و افزایش کیفیت رابطه جنسیمطالب بسیاری مبنی بر یکنواخت شدن رابطه با همسر مطرح میشود ، گاها ممکن است بعلت برخی اختلالات جنسی ،فردی تنها از یک روش خاص ارضاء شود و همسر خود را نیز وادار سازد تا صرفا از این طریق با یکدیگر رابطه داشته باشند اما در 80 درصد از موارد دلیل یکنواخت شدن انجام حرکاتی تکراری و قابل حدس در رابطه زوجین میباشد، همیشه یک نقطه آغاز و یک نقطه پایان که مسلما بعد از مدت کوتاهی از جذابیت و کیفیت رابطه میکاهد. بر آن شدیم تا مقاله ای جهت ایجاد تنوع و افزایش کیفیت رابطه جنسی زوجین درج نمائیم.

حاشیه ها و بازی های جنسیاگر چه مردان اهل حاشیه نیستند و ترجیح میدهند سریع به اصل بپردازند اما در زمینه مسائل جنسی حاشیه و بازی های جنسی مورد پسند است ، همچنین خانم ها نیز نسبت به آن نظر مثبتی دارند ، در روایات نیز به این مهم پرداخته شده است که شایسته نیست مرد و زن به یکباره با هم نزدیکی کنند.

 

چطور در رابطه تنوع ایجاد کنیم

تنوع در حالات جنسیمتاسفانه درصد قابل توجهی از زوجین در نهایت به 3 الی 4 حالت جنسی بسنده میکنند ، روالی تکراری نقطه آغاز تکرای و نقطه پایان تکراری ، همه حرکات قابل حدس هیچ غافلگیری در کار نیست ، ساعات و مکانی تکراری و حتی حرفهای تکراری ، چند مرتبه میتوانید از یک روش بهره بگیرید ؟ خسته نشدید ؟ فکر نمیکنید رابطه مثل قبل نیست ؟نیازی نیست برای آشنا شدن با حالات جنسی جدید ، اینترنت را زیرو رو کنید عکس ، فیلم و … بیابید ، ذهن خلاق خودتان را بکار بگیرید ، برای رابطه جنسی باید برنامه ریزی داشت ، ایده های جدید بکار بگیرید فکر کنید امشب که قرار است با همسرتان رابطه داشته باشید چه حرکت جدیدی را تجربه کنید.

 

بهتر نیست به جای اینکه همیشه یک جا رابطه داشته باشید در جاهای مختلف منزل با حالات جدید تجربه کنید ، هر حالتی که میتواند بوسیدن – دخول – معاشقه  – رابطه جنسی دهانی و سایر رفتارهای جنسی را شامل بشود و انجام آنرا میسر مطمئنا خوب که فکر کنید حالات متفاوتی به ذهنتان میرسد ، بعنوان مثال اگر از اینکه شوهرتان  بدن شما را بوبسد – نوازش کند و یا بلیسد لذت میبرید میتوانید مزه شیرینی را به شوهرتان تققدیم کنید : کمی خامه به سینه هایتان بزنید و از همسرتان بخواهید ازروی سینه هایتان  خامه ها را میل کند و امثالهم و یا رفتار مشابهی در مورد آلت جنسی مردانه .

عافلگیری با بستن چشماناگر میخواهید هیجان رابطه در حالت جدید بیشتر شود ، چشمان همسرتان را ببندید تا نتواند حرکات بعدی شما را مشاهده کند در نتیجه غافلگیر شود ، بد نیست بدانید زمانی که چشمها بسته باشند مغز بصورت غیر ارادی شروع به پردازش شرایط کرده و افکاری در ذهن شما شکل میگیرد که به موجب ان میتواند تحریک بیشتری نصیبتان شود.

 

بازی با بدن همسراگر از نقطه ای آغاز میکنید برای بوسیدن یا … ، مدام وقفه ایجاد کنید و مجددا از نقطه دیگر از بدن آغاز کنید نه اینکه ادامه آنرا دنبال کنید که برای همسرتان قابل حدس نباشد و مجددا میتوانید به نقطه اول بروید به این حرکت ، حرکت چرخشی نیز میگویند  ، آغاز های بی پایان ، وقفه ، غافلگیری  میتواند عطش هر زن و مردی را شعله ور سازد  ، تمامی نقاط بدن را مورد توجه قرار دهید و یک تقلب بوسیدن و لیسیدن ناحیه گردن باعث تحریک بیشتری در هر دو جنس میشود.

 

موقع رابطه جنسی صحبت کنید اما صحبتهای کوتاه  نه بلند که تمرکز را از شما بگیرد ، حتما میدانید که این صحبت باید در چه زمینه ای باشد نه در مورد قبض آب و برق یا اجاره خانه بلکه در مورد لذتبخش ترین زمانی که میخواهید با همسرتان تجربه کنید.

لباس و آرایشی جدید برای همسرمیدانم که برای رفتن به یک مراسم عروسی از چندین روز قبل به دنبال آن هستید که لباسی تهیه کنید که قبلا آنرا در مجلس های قبل بر تن نکرده اید ، مدل موهایتان و آرایشتان را تغییر میدهید و هر چه در توان دارید بکار میگیرید تا جذابتر از قبل باشید ، هیچ اشکالی ندارد اما آیا برای رابطه با شوهرتان زمانی جهت متفاوت بودن جذاب بودن آرایش جدید لباس جدید صرف میکنید ؟

 

آیا برای نزدیکی با همسرتان صورتتان را اصلاح میکنید؟ بدنتان را معطر میکنید ؟ اگر نمیکنید چطور انتظار دارید رابطه شما همیشه جذاب باشد ؟لباسهای محرک جنسی بر تن کنید از همسرتان در مورد سلیقه همسرتان اطلاعات کسب کنید ، یک بدن نیمه برهنه برای مردان جذابیت جنسی بیشتر دارد تا بدنی کاملا عریان لذا برای رابطه جنسی همه لباسها را بلافاصله از تن در نیاورید اجازه دهید اندامهای جنسی و نقاط تحریک پذیر بدن شما با لباسهای محرک برای همسرتان بیشتر نمود کند.

 

ناز و عشوه گری برای شوهرتانصریح بگویم ، براحتی دست یافتنی نباشید ، ناز کنید عشوه گری ، برقصید بازی کنید تا عطش شوهرتان بیشتر شود ، اگر بلافاصله در بستر تسلیم شوید خیلی زود آتش جنسی شوهرتان فروکش میکند .

خانم ها خجالت نکشیدخانم عزیز ، لطفا موقع رابطه جنسی با شوهرتان  بی حیا باشید ، گمان نکنید شوهرتان فکر بدی در مورد شما میکند و یا به گذشته شما شک میکند بی حیا بودن زن در رابطه جنسی یک توصیه دینی است که در روایات به آن اشاره شده است هر چند توصیه بر این است که بعد از رابطه جنسی لباس حیا بر تن شود ، خودتان را رها کنید اگر لازم است فریاد بزنید ،لذت را به همسر خودتان تقدیم کنید و از او لذت ببرید.

عجله نکنیداگر قرار است یک رابطه 10 دقیقه ای داشته باشید ، اگر نداشته باشید و تا زمانی که بتوانید یک رابطه طولانی داشته باشید صبر کنید شایسته تر است ، هر چه مدت زمان بیشتری صرف بازی های جنسی و حاشیه کنید تحریک و عطش شما و همسرتان بیشتر میشود بد نیست بدانید این نیز یک توصیه مهم در روایات است.

ازهمسرتان نپرسید که ارضا شدی یا نهنباید در حین رابطه  ازهمسرتان این پرسش را مطرح کنید که ارضا شدی یا نه؟ چرا که مطرح کردن این پرسش میتواند این ذهنیت را در همسر شما ایجاد کند که شما دیگر از ادامه خسته شدید و صرفا دارید تلاش میکنید برای ارضا کردن او و لذتی خودتان از این رابطه نمیبرید برای همین بعید نیست با پاسخ آره ارضا شدم ، یا اینکه نه دیگه ادامه نده مواجه بشید با توجه به شناختی که از همسرتان پیدا میکنید این شما هستید که از حالات و نشانه ها باید متوجه شوید که او به ارگاسم نزدیک است یا خیر.

بعد از رابطه جنسیراجع به آن صحبت کنید و یکدیگر را در آغوش بگیرید ، بگوئید از کدام حرکات لذت بیشتری برده اید به همسرتان بگوئید فوق العاده بود و اورا تحسین کنید ، اثرات مثبت  یک رابطه زناشوئی کامل بسیار زود نمایان میشود همانطور که اثرات منفی یک رابطه نامناسب زود مشخص میشود.

منبع : tanzimekhanevadeh.com

دانستنیهای قبل و بعد از ازدواج


انواع جراحی زیبایی سینه


زبان انگلیسی رو کاربردی یادبگیر!


چگونه نزد همسر بیشتر دوست داشته شویم؟


اقساط36ماهه لوازم خانگی بدون پیش پرداخت


قاعدگی دردناک زنان و دختران


درخواست وکیل طلاق و مشاوره تلفنی رایگان


دانستنی های سلامت واژن


درمان اختلالات روحی بدون دارو و عارضه


تجربه روابط جنسی لذتبخش و ایمن


تردید و دو دلی قبل از ازدواج

درمان سریع وقطعی بواسیر بدون درد و خونریزی


یادگیری زبان انگلیسی با اینترنت نیم بها


درمان نازایی با بالاترین درصد موفقیت


بلیطت رو به قیمت لحظه آخر بخر!

Makan Inc.| All Rights Reserved – © 2013 – 2021

6 روش ایجاد تنوع در ارتباط جنسیخواب بچه‌ها سبک است. از وزن و اندامتان رضایت ندارید. با کلی استرس درگیر ضرب‌العجل‌های کاری هستید. دلایل مختلفی وجود دارد که زندگی‌های زناشویی طولانی دچار رخوت جنسی می‌شوند و شب‌ها افراد به جای همسرشان به دنبال بالشت یا کنترل تلویزیون هستند.اما یک زندگی جنسی سالم بخش مهمی از یک رابطه صمیمی را تشکیل می‌دهد و نادیده گرفتن آن هر دوی شما را از هم دورتر خواهد کرد.

مشکل شماره ۱: همان تکرار قدیمی و همیشگیراهکار: کمی تغییر ایجاد کنید.وقتی در یک رابطه طولانی‌مدت هستید، به آن عادت می‌کنید. شواهد بیولوژیکی وجود دارد که تجربیات جدید موجب ترشح دوپامین در مغز می‌شود. دوپامین یک پیام‌رسان شیمیایی است که بر مرکز لذت در مغز اثر می‌گذارد. به همین دلیل است که در روابط جدید خیلی زود هیجان‌زده می‌‌شویم–چون همه چیز تازه است و مغزتان هم براساس آن واکنش می‌دهد.مشخص است که نمی‌توانید هر وقت این هیجان از بین رفت، شریک زندگی‌تان را عوض کنید. اما می‌توانید عوامل دیگر را تغییر دهید. یک مکان جدید، زمان جدید یا موقعیت جدید حال و هوای هر دوی شما را برمی‌گرداند. رابطه‌جنسی اول صبح، زیر دوش حمام یا در اتاقی متفاوت از اتاق همیشگی‌تان را امتحان کنید.

مشکل شماره ۲: کارهای زیاد، خستگیراهکار: یک وقفه رمانتیک ایجاد کنید.همه زوج‌ها در پایان یک روز طولانی خسته هستند. و انرژی داشتن برای عشق‌بازی کمی دشوار است. اما این قابل‌تغییر است.باید مسائل مهم زندگی را اولویت‌بندی کنید. هیچ اشکالی ندارد وقتی که خسته هستید، رابطه‌جنسی سریع و ساده داشته باشید. داشتن رابطه‌جنسی مداوم و حفظ آن برای سلامت رابطه شما اهمیت زیادی دارد.به جای اینکه صبر کنید تا وقت خاموش کردن چراغ‌ها برسد، قبل از شروع کردن کارهای عادی شب، یک وقفه رمانتیک ایجاد کنید. برای این کار وقت بگذارید و سعی کنید خلاق باشید. این اتفاق قرار نیست یکدفعه بیفتد. باید از قبل برای آن برنامه‌ریزی کنید.

مشکل شماره ۳: شما که هستید؟راهکار: برای کشف دوباره همدیگر–بدون اعمال فشار–وقت بگذارید.اگر چند وقت است نزدیکی جنسی با هم نداشته‌اید، پیشنهاد نزدیکی از طرف همسرتان ممکن است به نظرتان مصنوعی و اجباری برسد. بد نیست که اول به طریقی غیرجنسی به هم نزدیک شوید. اگر خیلی وقت است که درست‌حسابی با هم وقت نگذرانده‌اید، شاید خیلی میل جنسی به همدیگر نداشته باشید.

چطور در رابطه تنوع ایجاد کنیم

کلیشه قدیمی شام و فیلم را فراموش کنید. فعالیتی جدید را امتحان کنید و این را جزء اولویت‌های برنامه‌تان قرار دهید. هر هفته برای یک قرار شبانه برنامه‌ریزی کنید. فعالیت‌هایی مثل دوچرخه‌سواری، بولینگ، یا خیلی کارهای احمقانه. با هم برای خرید سبزیجات بروید یا هر پنجشنبه شب با هم به کافی‌شاپ بروید. بگذارید این برایتان به شکل عادت درآید. خیلی زود دوباره با هم احساس نزدیکی خواهید کرد و میل‌جنسی‌تان هم از همان جا برمی‌گردد.وقتی دوباره به هم نزدیک شدید، یک برخورد جنسی سریع همه هیجان قبل را برمی‌گرداند. وقتی رابطه‌ها به این شکل دوباره جان بگیرند، نزدیکی‌های جنسی ۱۰ دقیقه‌ای هم خالی از لطف نخواهد بود و پیوند قدیمی را بین شما ایجاد خواهد کرد.

مشکل شماره ۴: بدنتان را دوست نداریدراهکار: به چیزهایی که دوست دارید توجه کنید.خیلی از ما دوست داریم خیلی چیزها را در بدنمان تغییر دهیم. ممکن است اضافه‌وزن بارداری را نتوانسته‌اید برگردانید یا از اینکه دیگر باشگاه نمی‌روید ناراضی باشید. وقتی تصویر بدن خوبی نداشته باشید، دیگر خودتان را دوست نخواهید داشت، و وقتی خودتان را دوست نداشته باشید، نمی‌خواهید خودتان را با کسی تقسیم کنید. برای درمان پایین بودن اعتمادبه‌نفس، چیزهایی در خودتان پیدا کنید که دوست دارید و از نظر جنسی روی آنها تمرکز کنید.با به جای خودتان به بدن همسرتان توجه کنید. چه چیزی را در بدن همسرتان دوست دارید؟ چه نقطه‌ای از بدن او تحریکتان می‌کند؟ با این روش می‌تواند تمرکز را از چیزی که به شما احساس ناامنی می‌دهد، به چیزهایی که با هم از آن لذت می‌برید تغییر دهید.

مشکل شماره ۵: رابطه‌جنسی دردناک استراهکار: در سکوت تحمل نکنید.گاهی اوقات دور شدن شما از رابطه‌جنسی با همسرتان به این دلیل نیست که دیگر شور و میلتان به آن کم شده است، بلکه به این دلیل است که بدنتان با شما همکاری نمی‌کند و رابطه‌جنسی برایتان دردناک است. این مسئله به‌ویژه برای خانم‌هایی که نزدیک به یائسگی هستند اهمیت بیشتری دارد و از اینکه این مطلب را به همسرتان بگویید هم واهمه دارید.وقتی سن در خانم‌ها بالاتر می‌رود، سطح استروژن پایین می‌آید و این مسئله بر بسیاری از اندام‌های بدن ازجمله واژن تاثیر می‌گذارد. وقتی بافت‌ها ضعیف و باریک می‌شوند و مقداری از ذخیره خون خود را از دست می‌دهند، رابطه‌جنسی دردناک‌تر خواهد شد.

خوشبختانه، راهکارها و درمان‌های زیادی برای رابطه‌جنسی دردناک وجود دارد.برای بسیاری از بیماران، استروژن واژنی بسیار موثر است، روان‌سازها و روغن‌های واژنی هم در داروخانه‌ها موجود هستند. اما اگر این دردها ادامه یافتند،حتماً با پزشکتان مشورت کنید زیرا ممکن است علت آن مسئله جدی دیگری باشد.

مشکل شماره ۶: هنوز هم میل و رمق نداریدراهکار: علت را پیدا کنید.کم شدن میل جنسی ممکن است چیزی جز نشانه بالا رفتن سن باشد. ممکن است علامت یک مشکل جدی دیگر باشد. مثلاً افسردگی، اضطراب، عدم توازن هورمونی، همه موجب ناکارایی جنسی خواهند شد. در مردها، عدم توانایی نعوظ می‌تواند یک علامت هشدار برای دیابت یا بیماری قلبی باشد و برخی داروها، مثل داروهای ضدافسردگی و فشارخون هم ممکن است میل‌جنسی را کاهش دهند.

مسائل رفتاری نیز ممکن است در توانایی شما برای داشتن رابطه‌جنسی تاثیر بگذارد. سیگار و مصرف بالای الکل هم واکنش جنسی را کند می‌کند. حتی طریقه ورزش کردن شما هم می‌تواند تاثیرگذار باشد. بعنوان مثال، گذراندن زمان طولانی روی دوچرخه ممکن است در زندگی جنسی شما اثر منفی بگذارد.هم خانم‌ها و هم آقایانی که به مدت طولانی از دوچرخه یا دوچرخه‌های ثابت استفاده می‌کنند، ممکن است در تحریک‌جنسی دچار مشکل شوند. دلیل آن فشار بیش از اندازه بر روی عصب شرمگاهی است که موجب می‌شود رگ‌ها ذخیره خون کمتری به ناحیه تناسلی برسانند.

همچنین دقت کنید که خوابتان کافی باشد. داشتن استراحت کافی اهمیت زیادی دارد.پایین آمدن میل‌جنسی شما هر دلیلی که داشته باشد، برگرداندن خود به روال سابق به کمی تلاش نیاز دارد. به رابطه‌جنسی نیز باید مثل هر مسئله دیگر زندگی توجه داشته باشید و بدانید که هیچ قرص معجزه‌آسایی برای حل مشکلات مربوط به آن وجود ندارد.منبع : salamatnews.com

دانستنیهای قبل و بعد از ازدواج


درمان نازایی با بالاترین درصد موفقیت

درانتخاب همسرآینده‌تان دچارتردید شده‌اید؟


تجربه روابط جنسی لذتبخش و ایمن


بایدها و نبایدهای بهداشت و سلامت بانوان


درمان اختلالات روحی بدون دارو و عارضه

خریدقسطی جهیزیه بدون نیاز به پرداخت اولیه


هرگز ناامید نشوید!درمان زوج نابارور


رسیدن به اوج لذت جنسی با این محصولات


راهنمای انتخاب و خرید محصولات زناشویی


خدمات ایمپلنت بدون آسیب رساندن به لثه


دندان هات رو درست کن و3ساله پرداخت کن!!


انواع جراحی زیبایی سینه


یادگیری زبان انگلیسی با اینترنت نیم بها

مراکز فیزیوتراپی با به روز ترین دستگاه ها

Makan Inc.| All Rights Reserved – © 2013 – 2021

ایران اچ آی وی » سلامت جنسی » روابط زناشویی » نحوه ایجاد تنوع در رابطه زناشویی (چند راهکار ساده اما کاربردی)

اهمیت ایجاد تنوع در رابطه زناشویی بسیار زیاد است و با روش هایی ساده می توان آن را فراهم کرد.

یکی از مهم ترین مباحث در روابط زناشویی ایجاد تنوع و دوری از یکنخواختی است. گاهی اوقات ایجاد چرخه تکرار و یکنواخت شدن رابطه جنسی در نهایت منجر به سرد شدن زن و مرد نسبت به یکدیگر و مشکلات دیگری خواهد شد. متاسفانه مشکلاتی که به دلیل عدم ایجاد تنوع در سکس به وجود می آید بسیار زیاد است و در مواقعی موجب ایجاد باورهایی اشتباه می شود. احتمالا شما هم این جمله را شنیده اید که مردان تنوع طلب هستند! همین مسئله یکی از مشکلاتی است که به دلیل ناآگاهی در روابط جنسی پیش می آید. تنوع طلبی می تواند در وجود هر انسانی باشد و به سادگی و با روش های اصولی به آن توجه کرد. در این مقاله قصد داریم به اهمیت تنوع در رابطه زناشویی و چگونگی ایجاد آن بپردازیم.

تنوع در رابطه زناشویی مهم است زیرا اجازه ی خاموش شدن هیجان را نمی دهد. اهمیت تنوع در رابطه زناشویی به قدری زیاد است که اگر مورد توجه قرار نگیرد ممکن است به مشکلی اساسی و حتی خیانت منجر شود. متاسفانه بسیاری از افراد سلامت جنسی و روانی خود را به خطر می اندازند و با افزایش تعداد شرکای جنسی خواهان ایجاد تنوع در رابطه جنسی خود هستند. در صورتی که با افزایش آگاهی می توان این مسئله را به شیوه ای سالم حل کرد.

در ابتدا باید مفهوم تنوع را به خوبی متوجه شوید. برخی از افراد انجام کارهای ناپسند در رابطه جنسی را تنوع می نامند! در صورتی که ایجاد تنوع نباید منجر به تغییر شکل رابطه جنسی ایمن شود. اگر همیشه با شنیدن عبارت “تنوع در رابطه زناشویی” حالتان دگرگون می شود و حس خوبی به این جمله ندارید، به این معنی است که تعریفتان از تنوع کاملا اشتباه است. ایجاد تنوع به معنای فراهم کردن شرایط و فضایی متفاوت برای لذت بردن بیشتر هر دو نفر است. حال این فضای و حس و حال جدید می تواند به شکل های مختلف ایجاد شود. در این قسمت به برخی از روش های ایجاد تنوع در رابطه جنسی اشاره خواهیم کرد.

چطور در رابطه تنوع ایجاد کنیم

اگر فکر می کنید که دیگر شریک جنسی مورد پسندی برای همسرتان نیستید یا اعتماد به نفستان کاهش پیدا کرده، بهتر است یک بازنگری درون خود و حس باطنی تان داشته باشید. اگر خودتان حس بدی به خودتان داشته باشید قطعا این مورد روی همسرتان هم تاثیر خواهد گذاشت و در نهایت بی میلی و سردی ایجاد می شود که هیجان را از بین میبرد. به طور مثال کاهش یا افزایش شدید وزن معمولا از مواردی است که به صورت مستقیم با اعتماد به نفس زنان و مردان مرتبط است. اگر به هر دلیلی وزن ایده آل خود را از دست داده اید همین مورد می تواند فرصتی باشد تا تنوعی ایجاد کنید. بیماری های مقاربتی نیز از دسته مواردی است که افراد بعد از مبتلا به آن ها تا حد زیادی اعتماد به نفس خود را از دست می دهند. سعی کنید تمامی احساسات بدی که نسبت به خودتان دارید را از بین ببرید.

اگر طرح کاغذ دیواری سقف را حفظ شده اید، وقت آن رسیده تا محل خواب خود را عوض کنید. ایجاد رابطه جنسی در مکان های مختلف را امتحان کنید. می توانید از حمام، اتاق های دیگر حتی پذیرایی و آشپزخانه شروع کنید. در صورت امکان حتی می توانید برنامه ی سفر کوتاه و یک روزه داشته باشید. حتی رزرو یک اتاق در هتل مورد علاقه همسرتان (حتی در شهر خودتان) هم می تواند ایده جذابی باشد.

خجالت کشیدن را رها کنید و پوزیشن های جنسی مختلف را امتحان کنید. قطعا زمانی که هیچ اقدام غیر قابل پیش بینی انجام ندهید همه چیز برای همسرتان قابل حدس و تکراری خواهد بود. در صورتی که هدف از ایجاد تنوع، به وجود آوردن هیجان برای شریک جنسی و سپس خودتان است. از این رو می توانید در اینترنت به دنبال پوزیشن های جنسی مختلف باشید و حتی از مشاور زناشویی کمک بگیرید. اگر در پوزیشن هایی که یاد میگیرید، رفتارهای جنسی پر خطر وجود نداشته باشد، قطعا به کیفیت رابطه جنسی، ایجاد تنوع و در نهایت حس لذت بیشتر کمک خواهد کرد.

در نظر داشته باشید که حتی ترتیب پوزیشن های مورد علاقه تان هم می تواند برای همسرتان قابل حدس باشد. در صورتی که باید از نقطه شروع تا پایان درگیر تنوع باشید و قطعا همسرتان انتظار رفتارهای جدید را دارد.

تنوع در هر قسمتی از سکس می تواند شکل بگیرد. قطعا مکان سکس، نوع لباس، رنگ آرایش و حتی حرف هایی که حین رابطه جنسی می زنید هر بار می تواند متنوع باشد. از لباس های مختلف استفاده کنید و تنوعی در نحوه ارایشتان ایجاد کنید.

اگر فکر می کنید عوض کردن موقعیت مکانی، پوزیشن و حتی نوع لباس و آرایش هم دیگر کافی نیست، بهتر است کمی خلاقیت داشته باشید. به طور مثال حاشیه های جنسی را بیشتر کنید. این حاشیه های جنسی می تواند مواردی مانند بازی های جنسی باشد. در زمان و مکانی که همسرتان انتظار ندارد که از او درخواست سکس داشته باشید، شرایط را به گونه ای پیش ببرید که غیر قابل پیش بینی باشد. انجام چنین مواردی کاملا وابسته به نوع روحیات شما و همسرتان دارد اما با کمی تمرکز و فکر کردن می توانید راه حل های متفاوتی را در نظر بگیرید.

آنچه در این مقاله از بلاگ ایران ایدز بررسی شد، راهکارهایی است که اگر به شکل صحیح انجام شود نتیجه ی خوبی رقم خواهد زد. در نهایت توصیه می کنیم حتی در صورتی که فکر می کنید هیچ یک از این راهکارها برایتان خوشایند نیست، بهتر است از یک مشاور و متخصص روابط زناشویی کمک بگیرید.

با صحبت کردن و پیدا کردن نقاط مشترک و علاقه مندی ها می توان نکات مثبتی را پیدا کرد که شاید پیش از این به اندازه کافی به آن بها نمی دادید. همچنین مراجعه به یک مشاور متخصص می تواند راهکار خوبی برایتان باشد.

تبدیل شدن سکس به یک عادت، نقطه ی خطری است که می تواند مشکلات زیادی ایجاد کند. اگر فکر می کنید تنها به دلیل رفع نیاز جنسی به سمت سکس کشیده می شوید، بدین معناست که باید رابطه عاطفیتان را قوی تر کنید. با توجه به روحیاتتان باید این کار را انجام بدهید. میتوانید صحبت کنید، محبت بیشتری بورزید. به یاد داشته باشید که قرار نیست محبت کردن تنها چند دقیقه پیش از شروع سکس آغاز گردد.

یکی از موضوعاتی که در یکنواخت شدن رابطه زناشویی اهمیت زیادی دارد، توجه نکردن به احساسات است. اجازه ندهید که سکس تنها به یک عملکرد جسمانی تبدیل شود. بلکه آتش عشق و محبت خود را حین رابطه جنسی روشن کنید و بیان احساسات خود را جدی بگیرید. اگر احساسی برای بیان کردن ندارید باید یک قدم به عقب تر بازگردید! احتمالا مشکل یکنواخت شدن، پیش از اینکه به سکس برسد در قسمت های دیگر رابطه تان ریشه دوانده است.

ارسال

جهت دریافت مشاوره رایگان با ما تماس بگیرید. مشاورین ما آماده پاسخگویی به سوالات شما هستند.

تهران – میدان درکه – دانشگاه شهید بهشتی

©2020 – Iranhiv | All right reserved

رابطه جنسی در طولانی مدت کسل کننده و یکنواخت می شود. برای رهایی از این یکنواختی فقط کافی است کارهایی را به روابط تان اضافه کنید تا میل جنسی‌تان تقویت شود.

تنوع در رابطه جنسی به هر حال لازم می شود، مگر می شود همیشه از یک رفتار و یک زمان و یک محل رابطه جنسی داشت و کیفیت آنرا حفظ کرد؟ اگر مدتی است که احساس می‌کنید رابطه جنسی‌تان کمرنگ شده، لازم نیست حتما کار خارق‌ العاده‌ای انجام دهید. فقط کافی است کارهایی را به روابط تان اضافه کنید تا میل جنسی‌تان تقویت شود.

بسیاری از زنان و مردان از برخورد ساتن ، ابریشم ، تور و چرم به پوستشان لذت می برند و طیف گسترده ای از لباس زیرهای مختلف و لذت بخش برای هر دو گروه در بازار موجود است . چه لباس های زیبا را ترجیح دهید و چه لباس های پیچیده را ، مسلماً باید چیزی پیدا کنید که در آن راحت باشید تا روابط جنسی لذت بخشی داشته باشید.

شاید دوست داشته باشید در روابط جنسی نقش دکتر و پرستار ، ندیمه و یا مستخدم را بازی کنید. ممکن است ترجیح دهید لباس هایتان را سریع در بیاورید یا دوست داشته باشید برای آن ها هم برنامه ی خاصی پیاده کنید.

چطور در رابطه تنوع ایجاد کنیم

می توانید برای افزایش روابط جنسی لذت بخش ساعت ها با دو تاس تفریح کنید . می توانید فهرستی از فعالیت های روابط جنسی را بنویسید که با مجموع اعدادیکه از ریختن دو تاس در هر مرحله حاصل می شوند در ارتباطند . مثلاً ۳ می تواند بوسه باشد . ۴ می تواند نوازش باشد و ۹ می تواند مقاربت باشد . شاید هم مایل باشید جفت ۶ را به چیزی خیلی خاص اختصاص دهید . یک راه دیگر هم این است که اعداد ۱ تا ۶ را روی یک تاس به قسمت های مختلف بدن و ۱ تا ۶ تاس دیگر را با انواع تماس ربط دهید . بعد تاس ها را بریزید و طبق دستور عمل کنید.

سال هاست مردم به طریق مختلف با آب تفریح کرده اند . این قضیه در مورد زن و شوهرها هم صادق است . کفی کردن یکدیگر در وان یا زیر دوش می تواند بی اندازه لذت بخش باشد . قطرات نوازشگر آب و روغن های مخصوص حمام به پوست حسی فوق العاده شهوانی می دهند و می تواند موجب روابط جنسی رضایت بخشی شود . وقت بگذارید و یکدیگر را از سرتا پا زیر دوش آبکشی کنید . اگر دوش تان مجهز به عملکرد پالس دهنده است از ان استفاده کنید که بسیار نیرو بخش است !

از دست دادنِ حس بینایی اغلب سایر حواس را تقویت می کند . بنابراین بستن چشمان همسرتان و سربه سر او گذاشتن از طریق تماس دادن چیزهای مختلف با سطح بدنش می تواند خیلی هیجان انگیز باشد . سعی کنید چیزهایی که استفاده می کنید احساسات مختلف را برانگیزند ، می توانید از چیزهای بی ادبانه و آنچنانی که با رابطه ی جنسی ارتباط ضمنی دارند استفاده کنید . اجزای بدن خود را هم به کار گیرید.

این کارها ممکن است رسیدگی به دخل و خرج ، کارهای خانه یا پختن شام باشد ، البته در مورد این آخری باید خیلی احتیاط کنید!

مثلاً قایم موشک آنچنانی بازی کنید . شیئی را جایی در خانه پنهان کنید و روی آن جزئیات عملی روابط *جنسی را بنویسید که اگر همسرتان آن شیء را یافت برای او انجام خواهید داد.

گردآوری : گروه سبک زندگی سیمرغseemorgh.com/lifestyleمنبع : alodoctor.ir

All Rights Reserved – © 2019 | باز نشر مطالب پورتال سیمرغ تنها با ذکر نام و آدرس seemorgh.com مجاز می باشد.

به گزارش سایت خبری ساعد نیوز و به نقل از تصویر زندگی،تنوع در رابطه زناشویی،زندگی جنسی سالم بخش مهمی از یک رابطه صمیمی را تشکیل می دهد و نادیده گرفتن آن هر دوی شما را از هم دورتر خواهد کرد.

تنوع در رابطه زناشویی,رابطه جنسی,آمیزش جنسی

برای تنوع در رابطه زناشویی کمی تغییر ایجاد کنید.
وقتی در یک رابطه طولانی مدت هستید، به آن عادت می کنید. شواهد بیولوژیکی وجود دارد که تجربیات جدید موجب ترشح دوپامین در مغز می شود. دوپامین یک پیام رسان شیمیایی است که بر مرکز لذت در مغز اثر می گذارد. به همین دلیل است که در روابط جدید خیلی زود هیجان زده می شویم–چون همه چیز تازه است و مغزتان هم براساس آن واکنش می دهد.

مشخص است که نمی توانید هر وقت این هیجان از بین رفت، شریک زندگی تان را عوض کنید. اما می توانید عوامل دیگر را تغییر دهید. یک مکان جدید، زمان جدید یا موقعیت جدید حال و هوای هر دوی شما را برمی گرداند. رابطه جنسی اول صبح، زیر دوش حمام یا در اتاقی متفاوت از اتاق همیشگی تان را امتحان کنید.

حرکات جدید بیاموزید و زمان و مکان رابطه را چرخشی تغییر دهید، لزومی ندارد فقط در تخت خواب رابطه داشته باشید یا فقط شبها ، همیشه از یک نقطه آغاز و به یک نقطه ختم نکنید

چطور در رابطه تنوع ایجاد کنیم

برای تنوع در رابطه زناشویی، یک وقفه رمانتیک ایجاد کنید.
همه زوج ها در پایان یک روز طولانی خسته هستند. و انرژی داشتن برای عشق بازی کمی دشوار است. اما این قابل تغییر است.باید مسائل مهم زندگی را اولویت بندی کنید. هیچ اشکالی ندارد وقتی که خسته هستید، رابطه جنسی سریع و ساده داشته باشید. داشتن رابطه جنسی مداوم و حفظ آن برای سلامت رابطه شما اهمیت زیادی دارد.

به جای اینکه صبر کنید تا وقت خاموش کردن چراغ ها برسد، قبل از شروع کردن کارهای عادی شب، یک وقفه رمانتیک ایجاد کنید. برای این کار وقت بگذارید و سعی کنید خلاق باشید. این اتفاق قرار نیست یکدفعه بیفتد. باید از قبل برای آن برنامه ریزی کنید.

تنوع در رابطه زناشویی ، برای کشف دوباره همدیگر–بدون اعمال فشار–وقت بگذارید.
اگر چند وقت است نزدیکی جنسی با هم نداشته اید، پیشنهاد نزدیکی از طرف همسرتان ممکن است به نظرتان مصنوعی و اجباری برسد. بد نیست که اول به طریقی غیرجنسی به هم نزدیک شوید. اگر خیلی وقت است که درست حسابی با هم وقت نگذرانده اید، شاید خیلی میل جنسی به همدیگر نداشته باشید.

کلیشه قدیمی شام و فیلم را فراموش کنید. فعالیتی جدید را امتحان کنید و این را جزء اولویت های برنامه تان قرار دهید. هر هفته برای یک قرار شبانه برنامه ریزی کنید. فعالیت هایی مثل دوچرخه سواری، بولینگ، یا خیلی کارهای احمقانه. با هم برای خرید سبزیجات بروید یا هر پنجشنبه شب با هم به کافی شاپ بروید. بگذارید این برایتان به شکل عادت درآید. خیلی زود دوباره با هم احساس نزدیکی خواهید کرد و میل جنسی تان هم از همان جا برمی گردد.

وقتی دوباره به هم نزدیک شدید، یک برخورد جنسی سریع همه هیجان قبل را برمی گرداند. وقتی رابطه ها به این شکل دوباره جان بگیرند، نزدیکی های جنسی ۱۰ دقیقه ای هم خالی از لطف نخواهد بود و پیوند قدیمی را بین شما ایجاد خواهد کرد.

برای تنوع در رابطه زناشویی، به چیزهایی که دوست دارید توجه کنید.
خیلی از ما دوست داریم خیلی چیزها را در بدنمان تغییر دهیم. ممکن است اضافه وزن بارداری را نتوانسته اید برگردانید یا از اینکه دیگر باشگاه نمی روید ناراضی باشید.وقتی تصویر بدن خوبی نداشته باشید، دیگر خودتان را دوست نخواهید داشت، و وقتی خودتان را دوست نداشته باشید، نمی خواهید خودتان را با کسی تقسیم کنید. برای درمان پایین بودن اعتمادبه نفس، چیزهایی در خودتان پیدا کنید که دوست دارید و از نظر جنسی روی آنها تمرکز کنید.

با به جای خودتان به بدن همسرتان توجه کنید. چه چیزی را در بدن همسرتان دوست دارید؟ چه نقطه ای از بدن او تحریکتان می کند؟ با این روش می تواند تمرکز را از چیزی که به شما احساس ناامنی می دهد، به چیزهایی که با هم از آن لذت می برید تغییر دهید.

برای تنوع در رابطه زناشویی، در سکوت تحمل نکنید.
گاهی اوقات دور شدن شما از رابطه جنسی با همسرتان به این دلیل نیست که دیگر شور و میلتان به آن کم شده است، بلکه به این دلیل است که بدنتان با شما همکاری نمی کند و رابطه جنسی برایتان دردناک است. این مسئله به ویژه برای خانم هایی که نزدیک به یائسگی هستند اهمیت بیشتری دارد و از اینکه این مطلب را به همسرتان بگویید هم واهمه دارید.

وقتی سن در خانم ها بالاتر می رود، سطح استروژن پایین می آید و این مسئله بر بسیاری از اندام های بدن ازجمله واژن تاثیر می گذارد. وقتی بافت ها ضعیف و باریک می شوند و مقداری از ذخیره خون خود را از دست می دهند، رابطه جنسی دردناک تر خواهد شد

خوشبختانه، راهکارها و درمان های زیادی برای رابطه جنسی دردناک وجود دارد. برای بسیاری از بیماران، استروژن واژنی بسیار موثر است، روان سازها و روغن های واژنی هم در داروخانه ها موجود هستند. اما اگر این دردها ادامه یافتند، حتماً با پزشکتان مشورت کنید زیرا ممکن است علت آن مسئله جدی دیگری باشد.

هنوز هم میل و رمق ندارید
راهکار: علت را پیدا کنید

کم شدن میل جنسی ممکن است چیزی جز نشانه بالا رفتن سن باشد. ممکن است علامت یک مشکل جدی دیگر باشد. مثلاً افسردگی، اضطراب، عدم توازن هورمونی، همه موجب ناکارایی جنسی خواهند شد. در مردها، عدم توانایی نعوظ می تواند یک علامت هشدار برای دیابت یا بیماری قلبی باشد و برخی داروها، مثل داروهای ضدافسردگی و فشارخون هم ممکن است میل جنسی را کاهش دهند.

مسائل رفتاری نیز ممکن است در توانایی شما برای داشتن رابطه جنسی تاثیر بگذارد. سیگار و مصرف بالای الکل هم واکنش جنسی را کند می کند.این مطلب از سایت تنظیم خانواده میباشد، شما میتوانید با جستجوی عبارت سایت تنظیم خانواده در موتورهای جستجو و ورود به این سایت با مطالب جامع تری در زمینه ازدواج و زناشویی آشنا شوید، حتی طریقه ورزش کردن شما هم می تواند تاثیرگذار باشد. بعنوان مثال، گذراندن زمان طولانی روی دوچرخه ممکن است در زندگی جنسی شما اثر منفی بگذارد.

هم خانم ها و هم آقایانی که به مدت طولانی از دوچرخه یا دوچرخه های ثابت استفاده می کنند، ممکن است در تحریک جنسی دچار مشکل شوند. دلیل آن فشار بیش از اندازه بر روی عصب شرمگاهی است که موجب می شود رگ ها ذخیره خون کمتری به ناحیه تناسلی برسانند.

همچنین دقت کنید که خوابتان کافی باشد. داشتن استراحت کافی اهمیت زیادی دارد.پایین آمدن میل جنسی شما هر دلیلی که داشته باشد، برگرداندن خود به روال سابق به کمی تلاش نیاز دارد. به رابطه جنسی نیز باید مثل هر مسئله دیگر زندگی توجه داشته باشید و بدانید که هیچ قرص معجزه آسایی برای حل مشکلات مربوط به آن وجود ندارد.

09120148571 – 02166421198

09120148571 – 02166421198

چطور در رابطه تنوع ایجاد کنیم

نداشتن خلاقیت و یک‌نواختی در رابطه جنسی، یکی از مشکلات و دغدغه های زوجین می‌باشد. دلیل این یک‌ نواختی در اکثر مواقع انجام حرکات تکراری در طول ارتباط جنسی و اجرای یک سری پوزیشن های ثابت می‌باشد. در ادامه با منتوشاپ باشید تا چگونگی ایجاد تنوع در رابطه جنسی را برای شما بیان کنیم.

☑ علایق و فانتزی های جنسی● خلاقیت در چگونگی آغاز و پایان یک رابطه جنسی نسبت به افراد مختلف متغیر است، گاها در برخی روابط یکی از زوجین علایق عجیب و غریبی دارند، که برای داشتن رابطه با کیفیت باید به خوبی این علایق را شناخت، این علایق و فانتزی ها به دو بخش تقسیم می‌شوند: ۱.علایق و فانتزی های کلی ۲.علایق و فانتزی های جزئی۱.علایق و فانتزی های کلی:

● یک سری خواسته‌هایی هستند که هیچ گاه تغییر نمی‌کنند و بیشتر با کلیت رابطه جنسی در ارتباط هستند، مثلا برخی از خانم ها دوست دارند بر شریک جنسی خود همیشه تسلط داشته باشند در این مورد باید پوزیشن ها طوری انتخاب شود که تسلط در دست خانم باشد، البته این را هم باید در نظر گرفت که ارتباط جنسی یک اتوبان دو طرفه است یعنی باید به خواسته های هم احترام گذاشت، نباید به گونه‌ای باشد که این علاقه‌ی خانم منجر به سرکوب مردانگی همسرش شود.یا مثلا مردانی هستند که دوست دارند در رابطه جنسی بیشتر نظاره گر باشند و همه تحرکات و فعالیت‌های جنسی را خانم انجام دهد. به هر حال در طول رابطه جنسی باید بیشتر به این علایق کلی توجه کرد در این صورت است که کیفیت و لذت رابطه جنسی افزایش خواهد یافت.۲.علایق و فانتزی های جزئی:

● در ارتباط جنسی، زوجین یکسری خواسته های جزئی دارند که ممکن است در هر بار نزدیکی تغییر کند، که این امر ارتباط مستقیم با خلاقیت دو طرف دارد. زوجین باید در مورد این فانتزی ها قبل از انجام رابطه جنسی با هم صحبت کنند، و هیچ تعارف و شرمندگی از بابت آن نداشته باشند. برای مثال برخی از مردها دوست دارند همسرشان برای آنها برقصد و با این رقص است که به نعوظ کامل می‌رسند و رقص برایشان بسیار تحریک کننده است.یا مثلا برخی از خانم ها دوست دارند که همسرشان گاهی رابطه جنسی خشن انجام دهد و با حرکات تند و ضرباتی بر نقاط مختلف بدنشان مانند باسن، سینه ها و غیره است که به وجد می‌آیند و گاها حتی به ارگاسم می‌رسند.☑ حواشی رابطه جنسی به اندازه خود آن اهمیت دارد● همیشه وقتی زوجین به مساله چگونگی ایجاد تنوع در رابطه جنسی فکر می‌کنند، تمام افکار و تمرکزشان حول محور دخول و عمل نزدیکی می‌باشد، غافل از اینکه حواشی رابطه جنسی به اندازه خود دخول حائز اهمیت است، مردان در اکثر مواقع دوست دارند به سرعت از این حواشی بگذرند و به مرحله دخول برسند، و دلیل پایین بودن کیفیت روابطشان و عدم رضایت همسرشان نیز به همین دلیل است.باید توجه داشت که قبل و بعد از عمل نزدیکی و دخول، اقداماتی مورد نیاز است تا لذت ارتباط جنسی را افزایش دهد و نیز می‌توان با این حواشی در روابط جنسی ایجاد تنوع نمود.حواستان باشد که باید همسرتان را قبل از رابطه آماده کنید و بعد از رابطه آماده انجام رابطه جنسی بعدیتان کنید.

☑ عادت نکنید!● چرا همیشه چند پوزیشن را تکرار می‌کنید؟ چرا همسرتان را با پوزیشنی عجیب و غریب غافلگیر نمی‌کنید؟عادت کردن یکی از خصوصیات بد انسان است، امان از روزی که به یک پوزیشن عادت کنید، رابطه‌ای سرد و یکنواخت که باعث می‌شود خودتان را محروم از لذت پوزیشن های مختلف کنید.ذهنتان را به کار بیندازید چند صد پوزیشن را می‌توان برای دخول پیدا کرد، همچنین چندین پوزیشن برای رابطه جنسی دهانی.چرا آشپزخانه را امتحان نمی‌کنید؟ یا روی کاناپه؟ یا روی میز؟به هرجای خانه‌تان که نگاه کنید مکانی را برای نزدیکی خواهید یافت کافیست کمی وقت بگذارید و همسرتان را شگفت زده کنید، تخت خواب همیشه جای خوبی برای رابطه جنسی نیست، خلاق باشید.بوسیدن، لیسیدن و مکیدن راه های فوق العاده‌ای برای ارضای همسرتان است، حال اگر همین ها را با خلاقیت انجام دهید چندین برابر قدرت خواهند داشت، کمی شکلات که کاری ندارد، کمی شکلات به سینه‌هایتان بمالید و همسرتان را به خوردن شکلات ترغیب کنید! یا کمی خامه به آلت تناسلیتان بمالید.☑ همسرتان را غافلگیر کنید● چشمانش را ببندید تا نتواند شما را پیش بینی کند یا دستانش را ببندید تا حس در اختیار بودن را داشته باشد.☑ شروع به بوسیدن بدن همسرتان کنید● از یک نقطه آغاز کنید و از میانه دوباره برگردید و همان نقطه را ببوسید حرکات گردشی مانند یک دور بی پایان می‌مانند که عطش همسرتان را بیشتر می‌کند.

 

☑ قابل پیش بینی نباشید● راز تنوع و لذت بیشتر در این است که همسرتان نتواند حرکاتتان را پیش بینی کند، هر چه شگفت انگیزتر باشید رابطه با کیفیت تری خواهید داشت.☑ صحبت بی ربط ممنوع● در حین رابطه جنسی با همسرتان صحبت کنید اما نه طولانی و بی ربط، چند کلام کوتاه و مربوط به رابطه جنسی می‌تواند به تحریک بیشتر همسرتان کمک کند، اما قطعا صحبت در مورد قبض تلفن یا دکور خانه این آتش را خاموش خواهد کرد.☑ آرایش کنید● برای رابطه جنسی با همسرتان، خودتان را آماده کنید، آرایش کنید موهایتان را شانه کنید و لباس های تحریک کننده و جدید بپوشید، کاری کنید که همسرتان متوجه شود که چقدر برای رابطه‌تان وقت می‌گذارید و چقدر برایتان مهم است.بدنتان را نیمه عریان به همسرتان نشان دهید مرد ها با بدن نیمه برهنه بیشتر تحریک می‌شوند تا با بدن کاملا عریان.عطر مورد علاقه همسرتان را بزنید، همسرتان را مجذوب خودتان کنید.☑ عشوه گر باشید● به آرامی به سوی همسرتان قدم بردارید طوری که چرخش اندامتان را به خوبی ببیند با حالتی رقص گونه حرکت کنید، برایش برقصید و هوش از سرش بربایید، با حرکات بدن با چشم هایتان، یک نگاه عشوه گر شما می‌تواند همسرتان را بیشتر از هر چیز دیگری تحریک کند، برای همسرتان ناز کنید بگذارید کمی عطشش بیشتر شود، غرق در نیازش کنید.

 

☑ بی حیا باشید● رابطه جنسی جای خجالت کشیدن نیست، خانم ها اینجا باید بی حیا باشید، نگران نباشید همسرتان در مورد شما فکر بدی نخواهد کرد که هیچ، عاشق شما خواهد شد.☑ آرامشتان را حفظ کنید● رابطه جنسی که با عجله انجام شود هیچ لذتی نخواهد داشت، پس زمانی را انتخاب کنید که استرس کاری را نداشته باشید، با آرامش و در کمال خونسردی مرحله به مرحله پیش بروید، تا هم از نظر روانی و هم از نظر جسمی ارضا شوید، زمانی که با استرس و عجله نزدیکی می‌کنید شاید از نظر جسمی به طور ناقص ارضا شوید ولی از نظر روانی نه تنها ارضا نمی‌شوید بلکه ممکن است دچار اضطراب بیشتری هم شوید.☑ پس از رابطه جنسی● یکدیگر را در آغوش بگیرید و ببوسید راجع به نقاط قوت رابطه جنسی‌تان صحبت کنید کلمات محبت آمیز به هم بگویید و عشقتان را بروز دهید، در چشمان هم نگاه کنید و لبخند رضایت بزنید.

نام (اجباری)

آدرس پست الکترونیکی (اجباری است اما نمایش داده نمی‌شود)

آدرس سایت

تصویر امنیتی جدید

منتوشاپ معتبرترین مرکز فروش کاندوم و محصولات زناشویی با مناسب ترین قیمت کاندوم در انواع کاندوم تاخیری و کاندوم خاردار و کاندوم زنانه و کاندوم عروسکی و اسپری تاخیری و نحوه ی استفاده از کاندوم در خدمت شماست . خرید کاندوم در این فروشگاه بسیار آسان است و به راحتی می توانید خرید کاندوم تاخیری , 

خرید کاندوم خاردار و کاندوم فضایی را در فروشگاه ما تجربه کنید .

 کاندم ها در این فروشگاه همگی دارای مجوز هستند و از کیفیت بالایی برخوردارند. منتوشاپ توسط آموزشگاه سئو ، آموزشگاه طراحی سایت و آموزشگاه تولید محتوا بهینه شده است.

معرفی انواع کاندوم فضایی

معرفی انواع کاندوم عروسکی فانتزی

انواع نوار بهداشتی

ادکلن ها و عطرهای تحریک کننده

خرید و قیمت اسپری تاخیری

انواع دخول در رابطه جنسی

بهنرین نوع و نام دیگر کاندوم

خرید ژل های جنسی آمیزشی لوبریکانت

آموزش استفاده از کاندوم

انواع کاندوم خاردار برای لذت بیشتر

پازیشن تصادفی و فال جنسی

برای مشاوره و سوال در مورد خرید با شماره همراه مسئول فروش تماس بگیرید.

شماره همراه فروش : 09120148571

شماره همراه فروش : 09120742690

چطور در رابطه تنوع ایجاد کنیم

تلفن دفتر فروش  : 02166421198

 

ایران وی – مجله تفریحی سرگرمی

روش های ایجاد تنوع در روابط و زندگی زناشویی, چطور در زندگی مشترک ایجاد تنوع کنیم؟

روشهای ایجاد تنوع در زندگی مشترک

یکنواختی زندگی؛ عشق را هرز می دهد ، اما تنوع در زندگی ریشه های عشق را هر روزه آبیاری می کند و حرارت عشق را شعله ورتر می کند. اما برخی از همسران از این راز بی اطلاع هستند و یا نمی دانند که چگونه می توانید تنوع ایجاد کنند.

چطور در رابطه تنوع ایجاد کنیم

گمان نمی‌کنم کسی باشد که از ایجاد تنوع در زندگی مشترک استقبال نکند! شاید برخی از افراد هم با اینکه به تنوع بخشیدن در زندگی علاقه دارند اما نگران هزینه‌های آن باشند‌. طبیعی است ممکن است این تغییر مقداری هزینه در بر داشته باشد اما می‌توانید به سادگی هزینه‌های آن را مدیریت کنید و با استفاده از ساده‌ترین شرایط بهترین احساس تنوع در زندگی خود ایجاد کنید.

برای تنوع در زندگی زناشوئی لازم است هر یک از زن و شوهر علاقه‌مندی‌های مربوط به همسر خود را بشناسند‌. کار سختی نیست فقط کافی است کمی دقیق باشید.

راههای ایجاد تنوع در زندگی زناشوئی – قابل توجه آقایانچند شاخه گل: روحیه خانم‌ها احساسی و لطیف است‌. به جرأت می‌توان گفت که هیچ خانمی نیست که از دیدن چند شاخه گل هیجان زده و خوشحال نشود‌. این یک خصوصیت خوب است که خدا در وجود خانم‌ها به ودیعه گذاشته است‌. گل مورد علاقه همسرتان را بشناسید و چند شب در ماه هنگامی که به خانه می‌روید برای همسرتان گل بخرید‌. حس تازگی و طراوتی که گل به روحیه و خانه می‌بخشد‌، نوعی حس تازگی و شادمانی است‌.این یکی از راههای ایجاد تنوع در زندگی مشترک است.

هدیه‌های بی‌مناسبت: یک راه دیگر برای ایجاد تنوع در زندگی مشترک هدیه های بی مناسبت می باشد. برای همسرتان وقت بگذارید و برایش چیزهایی مثل لباس یا روسری بگیرید و آنرا کادو کنید‌. برای اطمینان به فروشنده بگویید که در صورت مورد پسند واقع نشدن همسرتان برای تعویض یا تغییر رنگ جنس خریداری شده‌، مجدداً به مغازه مراجعه خواهید کرد‌. وقتی به خانه رسیدید هدیه را به همسرتان تقدیم کنید و بگویید که فقط به مناسبت دوست داشتن برای او هدیه خریده‌اید‌! آیا همیشه باید برای ابراز محبت و عشق به دنبال مناسبت‌ها گشت‌!؟

ایجاد تنوع در زندگی با هدیه‌های مناسبت‌دار: در زندگی همه ما مناسبت‌های زیادی وجود دارد که با یاد‌آوری‌شان کاممان شیرین می‌شود و خاطرات مانند یک لبخند بر لبانمان منحنی می‌سازد‌. سالگرد عقد‌، سالگرد ازدواج‌، سالروز تولد همسر و فرزندان و … یک تقویم داشته باشید و این مناسبت‌ها را در تقویم برای خودتان ثبت کنید‌. چند روز مانده به فرا رسیدن مناسبت مورد نظر هدیه‌ای تهیه کنید و با تقدیم آن به همسرتان‌، لبخند‌های شیرین او را تبدیل به یک خاطره خوب کنید.

اگر احتمال می‌دهید در زمان فرا رسیدن یک مناسبت دست و بالتان تنگ باشد؛ از مدتی قبل اقدام به پس‌انداز کنید تا در هنگام نیاز بتوانید هدیه خوبی بخرید.

انتخاب هدیه مناسب یک هنر است و علاوه بر این یک متد روانشناسی دارد چرا که شما باید با در نظر گرفتن خصوصیات روحی و خلقی و حتی جسمی فرد برایش هدیه تهیه کنید‌. پس برای تهیه هدیه و تقدیم آن به همسرتان تمام تلاش و سلیقه خود را به کار گیرید.


موفقیت در ازدواج با رعایت این نکات در زندگی

راه حل اختلاف زناشویی و دلایل اصلی اختلاف در زندگی مشترک

یادداشت‌های گاه و بیگاه برای تنوع در زندگی زناشوئی : شاید به زبان آوردن جمله «دوستت دارم » برای ما مردها به لحاظ ساختار روحی و اخلاقی‌مان قدری سخت باشد‌. هر چند وقت یکبار هنگامی که همسرتان خواب است و شما آماده رفتن به محل کار می‌شوید یا هر زمان دیگری که خودتان مناسب می‌دانید‌، روی یک برگه کوچک جمله دوستت دارم را بنویسید‌. بنویسید که از همسرتان متشکرید بخاطر همه زحمت‌هایی که در خانه و کارهای خانه می‌کشد و کاغذ را در دید او بچسبانید.

به قول و قرارهایتان سر وقت عمل کنید: اگر به همسرتان قول داده‌اید که در زمان معینی کار خاصی را که مد‌نظر اوست‌، انجام دهید حتماً به قول خودتان عمل کنید‌. خوش قول بودن برای خانم‌ها اهمیت بسیاری دارد‌. اگر انجام کاری در توان شما نیست هرگز قول آن را ندهید‌!

وسایل خانه برای خانه هستند!: هرچقدر هم که خانم شما کدبانو و خانه‌دار باشد‌، اما این اصلاً گزینه مناسبی نیست که به همسرتان به عنوان کادو؛ وسایل خانه هدیه بدهید‌! شاید با خرید برخی از لوازم خانه همسرتان ابراز خوشحالی کند اما قطعاً در دلش با خود خواهد گفت که این برای خانه بود‌! پس من چه؟ به روحیه زنانه همسرتان احترام بگذارید و اگر برای خانه وسیله‌ای را که لازم داشتید خریداری کردید در کنارش یک هدیه هم برای همسرتان بگیرید.

روش ایجاد تنوع در زندگی زناشویی ویژه خانمها

راههای ایجاد تنوع در زندگی مشترک – قابل توجه خانم‌ها
به همان اندازه که شما از تنوع در زندگی و هدیه لذت می‌برید‌، همسر شما هم علاقمند به توجه و خوش‌رویی شماست‌. چاشنی هدیه و محبت هم روند زندگی را به سوی رضایت بخش بودن هدایت می‌کند‌. پس برای هدیه دادن به همسرتان در نظر داشته باشید که :

جوراب و زیرپوش نه برای هدیه!: شاید بعضی از مرد‌ها مدام نوک جورابشان پاره شود یا زیاد از حد با زیرپوش‌های رنگ و رو رفته و زهوار در رفته توی خانه احساس راحتی کنند‌، اما با دیدن جوراب و زیرپوش زیر جلد کاغذی کادو شاید یک مقداری بخورد توی ذوقشان‌! برای هدیه دادن گزینه‌های بهتری را انتخاب کنید هرچند که جوراب و زیرپوش هم نیازهای عمیق و اساسی آقایون هستند‌!

هدیه‌هایی مورد علاقه خودتان: اگر از لباس خاص یا عطر خاصی خوشتان می‌آید‌، آن‌ را برای همسرتان تهیه کنید‌. تجربه ثابت کرده خانم‌ها در خرید کردن خیلی خوش سلیقه‌تر و ریز‌بینانه‌تر از آقایون عمل می‌کنند‌، پس خیالتان راحت باشد که کار به تعویض و دردسر نخواهد رسید .هر آنچه را که دوست دارید برای همسرتان هدیه بگیرید و بی‌مناسبت یا با مناسبت به او تقدیم کنید‌.این یکی از روشهای ایجاد تنوع در زندگی مشترک می باشد.

همدلی یک هدیه بزرگ: قرار نیست شما در یک مطلب مربوط به هدیه خریدن‌، یک پاراگراف روانشناسی بخوانید اما واقعاً برای مردها همدلی همسرشان بزرگترین هدیه است‌! اینکه خستگی آن‌ها را درک کنید و دقیقاً زمانی که نیاز به استراحت دارند یاد کارهای عقب افتاده نباشید‌! بگذارید آسایش در خانه رژه برود و مطمئن باشید همسر شما هر وقت که خستگی‌اش تمام شود با انرژی کافی در خدمت شما و انجام امور خانه خواهد بود‌.

تنوع در زندگی با نظم بخشی غیر مستقیم: خانم‌ها در همه ابعاد زندگی همسرشان نفوذ دارند‌! برای نظم دادن به امورات همسرتان برایش هدیه‌هایی بگیرید که ناخواسته باعث مرتب شدن کیف کار و وسایل او شود‌. کیف دستی‌، جا کلیدی‌، کمربند‌، دکمه سر‌دست و … از جمله این وسایل است که می‌تواند بر هم بر منظم بودن وسایل همسرتان تأثیر بگذارد و هم او را تا حد زیادی آراسته و منظم کند‌.

بهترین هدیه: یکی از بی‌نظیرترین هدیه‌هایی که می‌توانید به همسرتان بدهید‌، تهیه یک لباس فوق‌العاده زیبا و جذاب برای خودتان است‌. البته رنگی را انتخاب کنید که همسرتان خیلی دوست دارد‌. شما با پوشیدن آن لباس نشاط را به همسرتان می‌بخشید‌. از این نوع هدیه‌ها زیاد به همسرتان بدهید تا تنوع در زندگی زناشوئیتان برقرار گردد.

انتخاب هدیه مناسب یک هنر است و علاوه بر این یک متد روانشناسی دارد چرا که شما باید با در نظر گرفتن خصوصیات روحی و خلقی و حتی جسمی فرد برایش هدیه تهیه کنید‌. پس برای تهیه هدیه و تقدیم آن به همسرتان تمام تلاش و سلیقه خود را به کار گیرید و خیالتان راحت باشد که هدیه دادن سرچشمه محبت را در هر دلی می‌جوشاند و تنوع در زندگی را به شما هدیه می دهد.
منابع: مهرخانه/ تبیان

چکار کنم شوهرم عاشقم بشه و دوستم داشته باشه؟

موفقیت در ازدواج با رعایت این نکات در زندگی

اگر میخواهید شوهرتان را از دست بدهید اینکارها را…

راه حل اختلاف زناشویی و دلایل اصلی اختلاف در زندگی…

با شوهر و مردان وابسته به مادر چطور باید رفتار…

مزایا و معایب کار کردن زنان و همسر در محیط خارج از…

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

اطلاعات من را ذخیره کن تا در آینده نیازی به ورود اطلاعات نداشته باشم

مطالب جدید

عکس جدید شبنم قلی خانی با شوهرش داخل ماشین لاکچری ایشان!

چطور در رابطه تنوع ایجاد کنیم


عکس الیکا عبدالرزاقی تو بغل برادرزاده اش

علت درگذشت محمد رضا شجریان خسرو آواز ایران چه بوده است؟

دانلود مداحی چه فراقی من ایرانم و تو عراقی نوحه زیبای…

عکس متفاوت شبنم قلی خانی در حال قایق سواری در رامسر

تست کرونای ترامپ مثبت اعلام شد او و همسرش ملانیا ترامپ…


عکس پروفایل دخترونه با گیتار ژست های مختلف!

عکس پروفایل دخترونه پاییزی بیش از 124 تصویر دختر پاییز فوق…

عکس پروفایل دخترونه غمگین بیش از 120 تصویر زیبا فاز…

عکس پروفایل دخترونه شاد 132 تصویر فوق العاده زیبا با ژست…

چطور در رابطه تنوع ایجاد کنیم
چطور در رابطه تنوع ایجاد کنیم
0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *