چطور زن را خوشحال کنیم

 
helpkade
چطور زن را خوشحال کنیم
چطور زن را خوشحال کنیم

زن ها چیز زیادی از مردها نمی خواهند. در واقع آنها تنها 7 چیز از شریک زندگی خود می خواهند. هرچند این ویژگی ها در هر کسی پیدا نمی شوند ولی هر مردی قادر به داشتن آنها است. شاید بگویید هیچ کسی نیست که هیچ نقصی نداشته باشد و بتواند تمام این ویژگی ها را با هم داشته باشد، اما این واقعیت ندارد. مردان زیادی هستند که این ویژگی ها را به حد کمال ندارند، ولی به اندازه ای دارند که بتوانند زن زندگیشان را خوشحال کنند. و این همان حدی است که شما به داشتن این ویژگی ها نیاز دارید. به حدی که همسرتان را خوشحال و شاد نگه دارید.7 روش برای فتح قلب خانم ها1. صداقت – ولی نه بیش از حد نیاز!زن ها نمی خواهند که همسرشان در مورد مسائل مهم به آنها دروغ بگوید. آنها می خواهند بخش مهمی از زندگی همسرشان، حتی مهمترین بخش آن باشند. یک زن می خواهد بداند در زندگی همسرش چه می گذرد و می خواهد که مرد زندگی اش به او اعتماد داشته باشد. برای یک زن آنها یک روح در دو بدن هستند، زندگی او و مرد زندگی اش یکی است. او می خواهد مرد زندگی اش طوری عمل کند که مجبور نباشد به خاطر کارهایی که کرده به او دروغ بگوید، اگر غیر از این باشد نشان دهنده این است که خطایی صورت گرفته است که باید پنهان شود.اما او همیشه و تحت هر شرایطی لازم نیست حقیقت را بشنود. گاهی لازم است در مورد چیزهای سطحی و بی اهمیتی مثل اینکه رنگ جدید مویش چقدر به او آمده، و اینکه اضافه وزنش زیاد به چشم نمی آید  یا اینکه موهای کوتاهش قشنگترش کرده اند به او دروغ بگویید. همه ما گاهی زشت می شویم، ولی دلمان نمی خاهد کسی این مسئله را به رویمان بیاورد.2. درک – او دوست ندارد مجبور باشد همه چیز را خودش برایتان توضیح دهد.او می خواهد که او را به طور کامل بشناسید. چرا؟ زیرا تنها آن موقع است که او را به خاطر خودش دوست خواهید داشت. همه ما گاهی نیاز به تایید این موضوع داریم که ارزش دوست داشته شدن را داریم. خود واقعی ما، نه آن کسی که دیگران فکر می کنند هستیم. حتی اگر به این تایید نیازی نداشته باشید نیز، از آن خوشحال خواهید شد.این که کسی را داشته باشید که شما را درک کند به این معنا است که کسی را دارید که شما را همان طور که هستید می شناسد و در نتیجه سوء تفاهم و عدم درک متقابل به وجود نمی آیند. زمانی که طرفین همدیگر را می شناسند و درک می کنند به بخشی از وجود یکدیگر تبدیل می شوند.3. توجه – او می خواهد بداند که برای شما اهمیت دارد.این که کسی برای شما اهمیت قائل شود بدین معنا است که شما در زندگی تنها نیستید. بیشتر مردم مجبور هستند خودشان به خودشان توجه کنند و حقیقت این است که این اصلا کار ساده ای نیست. ما همیشه توانایی و آمادگی ذهنی لازم برای توجه به خودمان را نداریم. گاهی چه از لحاظ فیزیکی و چه از لحاظ روانی توانایی اینکه همیشه از خودمان مراقبت کنیم را نداریم و این دقیقا همان زمانی است که بیشترین نیاز را به توجه داریم.او انتظار دارد زمانی که به شما نیاز دارد در کنارش باشید و در به دوش کشیدن بار مشکلاتش شریک شوید. شاید به نظر شما خودخواهانه بیاید، ولی او می خواهد شما زندگی اش را کمی آسانتر کنید. ولی خوب این را هم در نظر داشته باشید که او نیز در مقابل، زمانی که هیچ کس دیگری کنارتان نخواهد بود شما را تنها نخواهد گذاشت و در کنارتان باقی خواهد ماند. این معامله ای عادلانه است، نیست؟

4. قدرت – هم فیزیکی و هم ذهنیهیچ زنی از یک مرد ضعیف خوشش نمی آید، این مخالف با طبیعت آنها است.این بدان معنی نیست که او می خواهد شما مثل هرکول باشید، بلکه می خواهد با تصور ذهنی او از یک مرد مطابقت داشته باشید. او می خواهد این قدرت و احساس امنیت ناشی از آن را در حضور شما حس کند. او هم چنین می خواهد شما باهوش باشید و از قدرت ذهنی بالایی برخوردار باشید.این ذهنیت از آبا و اجداد غارنشینمان به ما انتقال پیدا کرده است و زنان همیشه به مردان قویتر جذب می شوند. او می خواهد قوی باشید، زیرا این باعث لذت و احساس امنیت در او شده و شما را برای او جذاب می سازد.5- مهربانی- این ویژگی قابلیت شما در عاشق بودن را نشان می دهد.یک زن نمی خواهد که مرد زندگی اش تنها او را دوست داشته باشد، بلکه می خواهد زندگی و موجودات زنده را نیز دوست داشته باشد. او مردی می خواهد که مهربان باشد، مردی که دیگران به او اطمینان دارند و مورد تعریف و تمجید قرار می دهند. او یک مرد خوب می خواهد.او مهربانی و ترحم را نشانه ضعف شما نمی داند و واقعیت نیز همین است. مردان زیادی هستند که مردانگی را با سنگدلی و خشم و بدخلقی هم معنا می دانند. این خیلی غم انگیز است و قلب مهربان او را به درد می آورد. شما برای اثبات قدرت و مردانگی خود نیازی به سنگدلی و بداخلاقی ندارید، گاهی فقط با کمک کردن به یک نفر می توانید مردانگی خود را به او ثابت کنید.6- امنیت – مالی و جانینیازی نیست میلیونر باشید. خوب، راستش را بخواهید برای برخی زنان لازم است میلیونر باشید، ولی برای بیشتر آنها تنها دانستن اینکه شما توانایی های لازم برای کسب در آمد را دارید کافی است. به طور کلی، چیزی که برای آنها در الویت است عشقی است که به شما دارند، ولی آنها نیاز به این دارند که احساس امنیت مالی نیز داشته باشند.او می خواهد مطمئن باشد که شما او را از هر نوع آسیب فیزیکی حفظ می کنید، می خواهد بداند که امنیت، سلامت و راحتی او را حفظ خواهید کرد. شاید درآمد او از شما بیشتر باشد، در این صورت او با سخاوت تمام در تامین مخارج زندگی به شما کمک خواهد کرد، ولی این که ببیند شما چشم به دست او دارید و این که احساس کند توانایی تامین نیازهای او را ندارید او را نسبت به شما دلسرد خواهد کرد.7. وفاداری بی قید و شرط – او می خواهد تنها زنی باشد که شما می بینید.همه ما خودخواهی های مخصوص به خودمان را دارد، زن یا مرد، هیچ فرقی نمی کند. ما می خواهیم احساس کنیم موجود خاصی هستیم. می خواهیم احساس تک بودن و برتری نسبت به بقیه داشته باشیم. این بخشی از ذات ما است و هیچ راه فراری از آن نیست. یک زن نیز مردی را می خواهد که تمام دنیایش حول او بچرخد و تنها او را ببیند، او و فقط او.او می داند که زیبا ترین یا باهوشترین زن دنیا نیست، نیازی نیز ندارد که باشد، او تنها می خواهد در چشم شما زیباترین و بهترین زن دنیا باشد. او می خواهد شما فکر کنید که او بهترین اتفاق زندگی شما بوده است. این احساس را به او انتقال بدهید و ببینید که چگونه خوشبخت ترین زن دنیا خواهد بود و شما را نیز خوشبخت خواهد کرد.

منبع:برترین ها

چطور زن را خوشحال کنیم

 

دانستنیهای قبل و بعد از ازدواج

تور ارزان کیش با رزرواسیون بهترین هتل ها


چنددقیقه ای بدون دردسر ماست سالم بساز!


لیفت و پروتز سینه توسط پزشک برتر تهران


آموزش مکالمه محور زبان به صورت آنلاین


به همسرت اعتماد نداری؟

اینجا یکی از هتلهای کیشه! همین حالارزروکن


قاعدگی دردناک زنان و دختران

رزروبلیط وهتل درسراسرایران بابیشترین تخفیف


آشپزی بدون دغدغه کثیفی گاز


طلاق توافقی و هرآنچه لازم است بدانید


با تشک خوشخواب لذت خوابت روچند برابرکن!

خریدقسطی جهیزیه بدون نیاز به پرداخت اولیه


ست های لباس زیر جذاب و لاکچری


درمان افسردگی یک بار برای همیشه

Makan Inc.| All Rights Reserved – © 2013 – 2021

همسر شما خانم خانه و شریک تنهایی شما در روزگاران پیری و ناتوانی شماست، کسی که در غم و شادی شما شریک و همراه است. او مادر فرزندان شماست، پس باید در زندگی برای شادی او بکوشید ما به شما می گوییم خوشحال کردن همسر تان سخت نیست و راه هایی وجود دارد که می توانید همسرتان را شاد کنید و به او احساس خاص بودن دهید. اگر نمی دانید چگونه این کار را انجام دهید،در این مطلب همراه ما باشید.

زنها به همه چیز توجه دارند – منظـورم همه چیز هـسـت. آنها استاد کشف چیزها بـهـمراه جـزئیاتشان می باشنـد. بنابراین حتی کوچکترین رفتارها اگر صمیمانه و متفکـرانـه انجام پذیرند، نتنها از طرف هـمسـرتـان مـورد تـحـسیـن و تقدیر قرار خواهد گرفت، بلکه باعث تحکیم روابط و برقراری حب و دوستی بیشتر بین شما خواهد شد.الـبـتـه مـنـظـور از این اعمال فقط کمک در انـجام امور خانه نیست. برخی از مردان تصور می کنند که شـسـتن ظروف نـهایت ابراز یک رفتار رمانتیک بشمار میرود. این ایده خـوب است ولی کافی نیست.تمیز و مرتب نمودن محیط بیشتر یک انتظار محسوب میشود تا یک لطف.اگر واقعا تصـمیم تـحت تاثیر قـراردادن و خـوشحال نمودن همسر خود را دارید نکات زیر را دنبال کنید و مطمئن باشید نتایج چشمگیری عایدتان خواهد شد.1) دستورالعمل های رومانتیک تهیه نمایید هنگامیکه همسرتان به خانه می آید، یک موضوع ماجراجویانه کوچک برایش محیا کنیـد. در قسمتی از خانه یاداشتی که به او بگوید چه باید بکند، قرار دهید. یاداشت دومـی را در محلی که باید آن کار مورد نظر را انجام دهد، بگذارید و به همین ترتیب.توجه داشته باشید که یادداشتها را بصورتی رومانتیک تدارک ببینید تا خودش را بـتـدریج بـرای شـبی خـاطره انگیز و بیاد ماندی آماده نماید. برای مثال به او بگویید در آشپزخانـه یـک لـیـوان چـای گرم بنوشد، سپس دوش بگیرد و یک موسیقی ملایم بگذارد – متـوجـه منظور می شوید؟2) به او بگویید که زیبا است زنها هیچگاه از شنیدن این جمله خسته نمی شوند و حتی زمانیکه انتظار شنیدنش را ندارند، بیشتر لذت می برند. گه گاهی به محل کار همسرتان تلفن زده و این موضوع را به او گوشزد کنید. یـادداشتی حاوی این پیغام در کیـفـش قـرار دهـید تا او در طول روز به آن برخورد کند. همچنین ایـمـیلی بـرایـش بـفرستید و بنویسید که دیگر تحمل دوریش را ندارید. او برای دیدن شما بسیار مشتاق و هیجان زده شده و مـمکن است حتـی محـل کارش را زودتر ترک نماید.3) برایش نامه ای دست نویس بنگارید شاید ایمیل مهمترین ابداع نسـل کنـونی بحساب آید اما چیز مهمی از زندگی را از بین برده است:اسرار و مکتب رومانتیک یک نامه دست نویس. بنابراین آنرا بازسازی نموده و یکی برایش بفرسفید. می تواند یک نامه عاشـقـانـه، داـستانی، اقراری و یا هر آنچه که همسر شما خوشش می آید باشد. فقط آنرا چاپ نکنید.

 4) او را به یک رستوران ببرید بیاد داشته باشید که این عنصر “غافلگیر نمون” است که باعث بهدف رسیدن میـشـود. بـطور غـیر منتظره به محل کار همسرتان رفته و او را به رستورانی در آن حوالی بـبـریـد. حتی می تـوانید غـذای او را آورده و فـی البداهه به یک پیکنیک کوچک بروید. شما پدیده بـرجسته روز او خواهید شد بخصوص هنگامی که همکارانش می بینند که وی چه مـرد رومانتیکی دارد.5) غذای مورد علاقه اش را برایش بپزید همه بانوان موافقند مـردی که بـا آشـپـزخـانه بـیگانه نباشد واقعا یک مرد کامل است. هر مـردی بـاید بـا پـختن غـذاهای آسـان آشنا بوده و بتواند حداقل یک غذای مشکل را طبخ کنـد. روش پـختـن غذای مورد علاقه او را یاد گرفته و خـود را در دریـای مـحـبـت وی غـرق شده ببینید. 6) او را به یک قرار ملاقات “رسمی” دعوت کنید بعد از زمان طولانی با هم بودن، زوجین تمایل به کندی و از دست دادن هیجانات مفـرط روزهای اولیه زندگی پیدا می کنند. این چیزی است که اغلب زنان تاسف آنرا میخورنـد. بـنـابـراین آن هیجـانات از دست رفته را بازیابی نموده و او را برای یک ملاقات زیـبـا دعوت نمایید. بهتر است او را به مکانی با کلاس و مجلل که مستلزم پوشیدن لبـاس رسـمـی مـی بـاشد ببرید ( می دانید که زنان عاشق شیک لباس پوشیدن هستند ) برای اینـکه به کار خود واقعا رسمیت بخشید، از او از طریق یک نامه یا ایمیل دعوت بعمل آورید.

7) برایش هدیه ای بعنوان یادگاری خریداری نمایید یک روز بدون دلیلی خاص هدیه ای منـاسـب کوچکی به او بدهید. البته منظور یک خرس عروسکی و یا دیگر هدایای غیـرقابل تخیل مـوجود نیست. بـه او چیزی بدهـید که برایش ارزش و مـعـنـی داشـتـه باشد. اگر چیزی که وی به آن احتـیـاج داشـته ولی تا به حال از گفتنش بشما اجتناب کرده را برایش خریداری کنید، نتیجه بسیار بهتری خواهید گرفت.9) یک شاخه گل به او بدهید مـنـتظر رسیدن روز ولنتاین یا تولدش نباشید. همین امــروز به همسرتان یک شاخه گـل بـدهـید تا احساسات او را بر انگیخته و محیط اطرافش را مزیـن نـمایـیـد. ابـتـکار داشـتـه بـاشـید و گـلی بـه او بـدهید که قبلا نداده باشید مانند یک تک شاخه رز یا ارکیده. تـحت هیـچ شـرایـطی نـبـاید گیاهانی مانـنـد کـاکتوس را به او داده و ایـن طور وانـمو کـنـید که نشانه عشق و رمز و راز میباشند.10) او را نوازش کنید وقتی همسرتان بعد از روزی سخت و خسته کننده از سرکار به خانه بازگشت به نزد او رفته و با مهربانی و نوازش با او سخن گفته و رفتار نمایید. سعی کنید با خوش رویی و خوش خلقی خستگی و استرس روزانه را از تن وی بیرون نمایید.در انتها این نکته را بیاد داشته باشید آنچـیزی کـه همسرتان از روی علاقه واقعی بخاطر می سپارد، اعمال کوچک و جزئی شما می بـاشـد. چـیـزهـای کـوچـکی مـانند تهیه یک کاریکاتـور از هـر دوی شـما و یـا ترجـیح دادن وی بجای تماشای مسابقه فوتبال دوشنبه شب.

دو راه دیگر برای خوشحال کردن همسر

چطور زن را خوشحال کنیم

اگر عادت دارید با همسر یا نامزدتان همانند یکی از دوستان تان برخورد کنید باید بدانید که احتمالا او از رابطه اش با شما چندان خوشحال نیست، همه آنچه یک زن از مردش می خواهد عشق اوست و شما تا زمانی که به طور علنی این را به او نشان ندهید کافی نیست، فقط کافی است به طور مرتب با رفتارها و حرف های تان به او اظهار عشق کنید و یادش بیاورید که چقدر او را دوست دارید، تا او احساس کند که چقدر خوشبخت است که در کنار شما زندگی می کند.

قدیمی ها را دور بزنید

اصلا کافی نیست که تنها مشارکت شما در خانه فقط آوردن پول باشد. همسرتان احتیاج دارد که به لحاظ عاطفی او را پشتیبانی کنید ، او احتیاج به همراهی دارد که در تمام قدم های زندگی همراهش باشد از عوض کردن پوشک و آرام کردن کودک تان در شب گرفته تا تقسیم مساوی کارهای خانه. اگر همسرتان را دوست دارید عقاید قدیمی را که بعضی از کارها را زنانه می دانند دور بریزید و در همه کارها به همسرتان کمک کنید، مطمئن باشید در این حالت او نیز همراه بهتری برای شما خواهد بود.

خوشحال کردن زنان در زندگی مشترک از اهمیت بسیاری برخوردار است. زمانی که زن و شوهر سبک زندگی شادی را برای خود انتخاب کنند می‌توانند با آرامش بیشتر به حل مشکلات بپردازند و فرزندانی شاد پرورش دهند. زنان از پایه‌های اصلی بنیان خانواده هستند و مهم است که همسرشان چه کارهایی برای خوشحال کردن آن‌ها انجام می‌دهد. برخی مردان نمی‌دانند چطور با همسر خود برخورد کنند تا روابط بهتری با او داشته‌باشند و همواره او را خوشحال نگه دارند. در ادامه برخی از بهترین روش‌های کلی برای خوشحال کردن زنان را شرح داده‌ایم.

هر خانمی در زندگی مجموعه‌ای از نیازهای روحی روانی را دارا می‌باشد که توجه به آن‌ها بر سلامت روان او و همچنین بهبود روابط زوجین تأثیر بسیار زیادی دارد. برخی نیازهای اساسی زنان شامل مواردی همچون نیاز به دوست داشتن و دوست داشته شدن، نیاز به تعلق داشتن، نیاز به امنیت و آزادی و نیاز به اعتماد به نفس می‌شود.

اهمیت به این نیازها و برآورده کردن آن‌ها از طریق همسر یکی از راه‌‌های شاد کردن خانم‌هاست. توجه به نکات همسر داری به شما در شکل‌گیری روابط منسجم و عاشقانه کمک می‌کند. توصیه می‌کنیم مطلب نکات مهم همسرداری را مطالعه کنید.

بسیاری از مردها فکر می‌کنند در عمل باید اثبات کنند که همسر خود را دوست دارند و اینکه وقت و انرژی خود را برای تامین نیازهای خانواده صرف می‌کنند بیان گر محبت آن‌ها است. هر چند که نمی‌‌توان در این عقیده ایرادی وارد کرد، اما زنان همواره نیاز به محبت کلامی دارند.چطور زن را خوشحال کنیم

زنان نسبت به مردان روحیه حساس‌تری دارند و اینکه همسرشان به آن‌ها ابراز دوست داشتن کند، بسیار برایشان لذت بخش است. زنان نیاز دارند هر روز و به طور مداوم از همسرشان، جمله دوستت دارم را بشنوند و از علاقه او به خود مطمئن شوند تا در آرامش و خوشبختی بیشتری در کنارهمسر خود زندگی کنند.

زنان دوست دارند در مورد مسایل مهم زندگی همسرشان اطلاع داشته باشند و بدانند که در زندگی همسرشان چه می گذرد. صداقت برایشان به این معنی است که همسرشان به آن ها اعتماد دارد و این اعتماد آن ها را بی نهایت خوشحال می کند.

لازم نیست جزئی‌ترین مسائل خود را با او در میان بگذارید اما در گفتن مسائل مهم و تأثیر گذار صداقت کامل داشته‌باشید. این کار به مرور زمان باعث افزایش شادی در زندگی زنان می‌شود. توجه داشته‌باشید که مفهوم صداقت با رُک بودن متفاوت است. رک بودن به معنای بی‌پروا حرف زدن است.

زنان نیاز دارند بدانند که برای همسرشان خاص و منحصر به فرد هستند. اطمینان از اینکه همسرشان جز او زن دیگری را برای عشق ورزیدن مناسب نمی‌بیند و فقط به او فکر می‌کند، او را لبریز از حس عشق و خوشحالی می‌کند.

همچنین وفاداری از مهم‌ترین ویژگی‌های شکل‌گیری خانواده موفق است که بر فرزندان و رفتارهای آینده آن‌ها تأثیرات عمیق می‌گذارد. برای اطلاع از دیگر ویژگی‌های خانواده موفق به مقاله خانواده موفق چه ویژگی‌هایی دارد؟ مراجعه کنید.

زنان دوست دارند همسرشان را همیشه در کنار خود ببینند. در هنگام مشکلات دوست دارند همسرشان کنارشان باشد و حتی شرایط را برایشان آسان کند. دراین مواقع به کسی احتیاج دارند که به او تکیه کنند و در صورتی که آن فرد همسرشان باشد، بسیار راضی و خوشحال می‌شوند.

اگر خودتان و یا حتی همسرتان شاغل هستید، بهتر است زمانی را برای با هم بودن خالی کنید. این که شما با وجود مشغله کاری سعی کنید زمانی برای اینکه با همسرتان باشید فراهم کنید، باعث خوشحالی بسیار او می‌شود.

وقتی همسرتان با شما صحبت می‌کند به او گوش دهید. زنان دوست دارند صحبت کنند و وقتی حرف های او را واقعا گوش دهید بسیار خوشحال می شوند. خیلی از خانم‌ها به خاطر بی توجهی همسرانشان به آن‌ها شکایت می‌کنند بنابراین زمانی که این مسئله را برای آن‌ها فراهم کنید باعث خوشحالی او می‌شوید. پیشنهاد می‌کنیم مقاله خانواده سالم را مطالعه کنید.

از کارهایی که همسرتان برای شما انجام می دهد تشکر کنید. در این صورت همسرتان احساس می کند که کارهایش برای شما با ارزش است و بسیار خوشحال می شود. تشکر و قدردانی از همسر باعث می‌شود انگیزه بیشتری برای زندگی و توسعه کیفیت خانواده خواهد داشت.

اینکه تمام انسان‌ها در دنیا به دنبال امنیت هستند امری واضح و مشخص است. اما زنان بیشتر از مردان به احساس امنیت از جانب همسرشان نیازمندند. زمانی که او بداند در هر شرایطی مراقب او هستید و هیچ‌وقت اجازه نمی‌دهید آسیبی به او وارد شود او را بسیار خرسند می‌کنید. همچنین عشق و علاقه‌اش به شما  و زندگی مشترک بیشتر می‌شود.

_هدایای کوچکی مثل گل و یا یک عطر زنان را بسیار خوشحال می‌کند.

_در هنگام ورود و خروج در را برای همسرتان باز کنید و بگذارید اول او رد شود.

_در جمع ها و مهمانی ها با او با احترام و مهربانانه صحبت کنید.

_در کارهای منزل به او کمک کنید.

_برایش یادداشت های رمانتیک و عاشقانه بگذارید.

_به او بگویید که بسیار زیبا شده است و برای گفتن این حرف منتظر سوال از طرف او نباشید.

_تاریخ ها و روزهای مهم مثل ازدواج و تولد همسرتان را به یاد داشته باشید و در این روزها او را سورپرایز کنید. رعایت نکات ذکر شده تنها در صورتی می‌توانند تأثیر گذار باشند که برای به کارگیری روش‌های صحیح از مشاوره خانواده استفاده کنید.

برای دریافت مشاوره در زمینه خوشحال کردن زنان می توانید با مشاوران مرکز مشاوره روانشناسی حامی هنر زندگی از طریق تلفن ثابت از کل کشور با شماره 9099075228 و از تهران با شماره 9092305265 تماس بگیرید.

هنر زندگی اولین سامانه مشاوره روانشناسی تخصصی کشور با مجرب ترین مشاوران روانشناسی پاسخگوی سوالات و مشکلات شما در زمینه های مشاوره خانواده ، ازدواج ، طلاق ، تربیت کودک ، جوانان ، مهارت های ارتباطی ، ترک اعتیاد ، مشاوره روانشناسی ، روان درمانی و … می باشد. به امید زندگی شاد و سالم برای یکایک مردم ایران…

با عضویت در خبرنامه، از جدیدترین و بهترین کتاب ها و مقالات روانشناسی اطلاع پیدا کنید…

© کلیه حقوق برای حامی هنر زندگی محفوظ می باشد. انتشار مقالات با ذکر منبع بلامانع می باشد.

 

خوشحالی

ما معتقدیم 4 نیاز روحی اساسی وجود دارد

 

چطور زن را خوشحال کنیم

** نیاز به دوست داشتن ودوست داشته شدن

 

** نیاز به تعلق داشتن

 

** نیاز به داشتن تصور ذهنی خوب از خود

 

** نیاز به آزادى

 

با اجرای روش های زیر می توانید همسر خود را شاد کنید و به خواسته هایش جامع عمل بپوشانید:

 

هر روز به او بگویید که دوستش دارید

 

هر کسی دوست دارد تایید شود و بداند که اطرافیان او را دوست دارند .بهترین راه برای تایید همسرتان – که برایش بسیار مهم است -این است که خیلی ساده هر روز به او بگویید دوستش دارید . گاهی دستانش را بفشارید و این جمله را زمانی که شما را بدرقه میکند بگویید.

 

درک کردن و بخشش داشتن

 

روزهایی هست که همسرتان اشتباهاتی انجام دهد و یا کمتر به شما رسیدگی کند . همیشه به خاطر داشته باشید که هیچ کس کامل نیست . در این مواقع خواسته همسرتان این است که او را درک کنید و او خود را سزاوار بخشش شما می‌داند  بدانید که هیچ رابطه ای بدون بخشش دوام ندارد.

 

-وقتی از شما خطایی سر می زند اظهار تاسف کنید. وقتی هم که تقصیر از شما نیست باز هم اظهار تاسف کنید!

 

وقتی اوضاع قمر در عقرب است، لبخند را فراموش نکنید. اگر بخندید دنیا هم با شما می خندد و اگر گریه کنید یقین بدانید که دنیا شما را تنها خواهد گذاشت

 

گفتگو کنید

 

نگذارید کار به جایی برسد که هیچ حرفی با همسرتان نداشته باشید درباره بچه‌ها کارتان و حتی آب و هوا با هم صحبت کنید. چرا که گفتگو نکردن اولین جرقه‌های یک رابطه سرد است.

 

نکات مهم :

 

* هرگز با همسرتان نجنگید، چون امکان ندارد در جنگ برنده شوید. در عوض از قلم برای نوشتن آن چه در ذهن دارید استفاده کنید. بعد آن را به همراه شاخه ای گل تحویل او بدهید.

 

* هر روز از همسر خود سوال کنید که چه کاری می توانید برایش انجام دهید.

 

بیشتر بگویید بله به جای نه

 

عادت به منفی نگری و مخلفت شما را از عزیزانتان دور میکند . سعی کنید دربرابر بعضی خواسته‌ها نه نگویید .با گفتن همین کلمه ساده بله همسرتان را متعجب و خوشحال کنید.چطور زن را خوشحال کنیم

 

خوب گوش دهید

همسرتان را با این مهارت میتوانید عاشق تر کنید . همسر شما فقط گوش‌های شما را برای شنیدن نمیخواهد بلکه باید با قلبتان به او گوش دهید و او را بفهمید .

 

*وقتی اوضاع قمر در عقرب است، لبخند را فراموش نکنید. اگر بخندید دنیا هم با شما می خندد و اگر گریه کنید یقین بدانید که دنیا شما را تنها خواهد گذاشت.

 

وقتی برای همسر و فرزندانتان اختصاص دهید

 

این زمان به دست شما محقق می‌شود و باید کیفیت با هم بودن را بالا ببرید یعنی تمام طرح‌ها و برنامه‌های آن روز را به میل آنها هماهنگ کنید . فقط خالی کردن برنامه روزانه برای با هم بودن کافی نیست بلکه باید برای این زمان برنامه ریزی کنید و به خود ثابت کنید که برای عزیزترین‌های زندگی تان عشق و احترام قائلید.

 

دلبستگی و مهربانی

 

چقدر در طول روز به همسرتان میگویید لطفا یا متشکرم یا اورا میبوسید . متاسفانه بعضی از زوجین فراموش میکنند با هم مهربان باشند و این کلید موفقیت را در زندگی از دست میدهند .

 

نکات مهم :

 

* از تلاش های همسرتان تشکر کنید و ببینید این تشکر تا چه حد موثر واقع می شود.

 

* به این فکر کنید که همسر شما زن خیلی خوبی است، مادری بسیار خوب، عروسی بهتر از دیگر عروس ها و اگر به این طرز فکر ادامه دهید، او همین طور خواهد شد.

 

* خسیس نباشید و در ستایش همسر خود دست و دلباز باشید. اما به یاد داشته باشید که در هیچ موردی مبالغه نکنید. باید همسرتان استحقاق تعریف و تمجیدی را که شما می کنید، داشته باشد وگرنه ممکن است نتیجه ی خوبی ندهد.

 

* به جای هدایای گرانبها، وقت خود را در اختیار همسرتان قرار دهید. نشان دهید که به او توجه دارید، حتی پس از یک روز کار سخت! برای او هدیه ای ببرید حتی یک شاخه گل به این ترتیب او خوش اخلاق می ماند.

 

* بدانید زمانی که همسرتان از سر درد شکایت می کند، چاره سر درد او قرص مسکن نیست، بلکه یک لبخند است.

 

* همسر خود را تشویق کنید و کمک کنید تا استعدادهای پنهانی او شکوفا شود.

 

اگر همسر شما شاغل است ساعات بیکاری او و اگر همسرتان شاغل نیست خود به او مرخصی دهید . این روزها بگذارید او آزاد باشد و نگران بچه‌ها ،شما ؛ خانه ؛ و .. نباشد . بگذارید در این اوغات فراغت به خود و خواسته‌های شخصی اش برسد.

 

بعضی از وظایف خانه و کودک را با هم تقسیم کنید.یکی از مهمترین دعواهای زناشویی بر سر همین مساله جزئی است.خرده کاری‌های خانه و بچه‌ها تنها مسائل همسرتان نیستند چه خوب است کمی غرور و سابقه خانودگی خود را کنار بگذارید و با این کار زندگی شیرین تری داشته باشید . شاید اوائل سخت باشد اما خود کم کم معجزه اندک کمک به همسر را خواهید دید.

 

اوقات فراغت و برنامه ریزی

 

اگر همسر شما شاغل است ساعات بیکاری او و اگر همسرتان شاغل نیست خود به او مرخصی دهید . این روزها بگذارید او آزاد باشد و نگران بچه‌ها ، شما ؛ خانه ؛ و .. نباشد . بگذارید در این اوغات فراغت به خود و خواسته‌های شخصی اش برسد .

 

نکات مهم:

 

* زن ها دوست ندارند میهمان ناخوانده داشته باشند، بنابراین به آنها وقت کافی بدهید تا آماده شوند. آمادگی آنها برای پذیرایی امری حیاتی است.

 

به او سفارش کنید و خود نیز مراقب سلامت روحی و جسمی خودتان باشید

 

بساری از مردان مراقب سلامتی خود نیستند و این برای همسرانشان مشکل بوجود می‌آورد و این افراد به سلامتی طرف مقبل هم اهمیت نمیدهند و لی به خاطر داشته باشد همسرتان نمیتواند مدام دنبال شما باشد. چرا که او عشق شما و همسر شماست نه مادرتان و خود نیاز به توجه دارد ؛ پس به سلامتی خود و او اهمیت دهید .

منبع:تبیان

مرکز مشاوره خانواده و روانشناسی آویژه

مشاوره تلفنی خانواده، ازدواج، روانشناسی و عشق

برای دسترسی آسانتر به مطالب سایت به کانال تلگرام روانشناسی آویژه بپیوندید (کلیک کنید).

مطالب ما را در اینستاگرام دنبال کنید ( کلیک کنید)

چگونه همسر خود را خوشحال کنیم؟   

چطور زن را خوشحال کنیم

خوشحال کردن همسر سنگ بنای یک ازدواج سالم و موفق است. میدانیم هر کاری که در زندگی زناشویی انجام میشود صرفا برای خوشحالی و سعادت طرفین است. درواقع همه انسانها نیازهای مشابهی مثل صمیمیت، دوستی، حمایت و… دارند که رفع این نیاز ها در چهارچوب زندگی مشترک گام بزرگی برای داشتن یک زندگی شاد و موفق است.

ممکن است هر کسی راه های مختلفی برای خوشحال کردن همسرش در نظر داشته باشد. چند اصل مهم درباره راه های خوشحال کردن زنان و مردان وجود دارد که در ادامه به آن میپردازیم:

یکی از مهم ترین مسائل برای خوشحال کردن همسر برقراری ارتباط و گفتمان به طور منظم است. در همین راستا همواره زمانی را برای صحبت کردن با همسرتان و گوش دادن به او خالی بگذارید. این بهترین راه برای خوشحال کردن خانم ها است و اگر با جان و دل به صحبتهای همسرتان گوش دهید، شادی باور نکردنی در او به وجود خواهد آمد.

البته این بدان معنا نیست که همیشه با نظرات و سخنان همسرتان موافقت کنید بلکه همین که او احساس کند کسی را دارد که به نظراتش گوش دهد، کافی است. برای انتقال این احساس، وقتی همسرتان با شما صحبت میکند تلفن همراه را کنار بگذارید، تلویزیون را خاموش کنید و تمام توجهتان را به او معطوف کنید.

بیشتر بخوانید: ابراز محبت کلامی چه تکنیک هایی دارد؟

بسیاری از زنها دوست دارند همسرشان به علایق کوچک آنها توجه کند. مثلا دم کردن یک فنجان قهوه، خریدن شیرینی مورد علاقه همسر و… با اینکه این کارها کوچک و بی اهمیت به نظر میرسند اما تاثیرات بسیار خوبی در رابطه شما به جای میگذارند. یا برای مثال، اگر همسرتان از گفتن دوستت دارم خوشحال میشود این کار را هر روز انجام دهید. یادتان باشد که اگر به نیازها و علایق همسرتان توجه کنید نه تنها علاقه خود را نشان داده اید بلکه باعث رشد او میشوید.

صمیمت جسمی در زوجین نقش مهمی برای کاهش استرس و البته نشان دادن علاقه دارد. برای خوشحال کردن زنان خود این صمیمیت جسمی را ایجاد کنید. نوازش کردن، در آغوش کشیدن، بوسیدن و… میتواند زمینه ساز یک رابطه شاد باشد.

در فرهنگ ما غالبا انتظار میرود خانم ها کارهای خانه مثل غذا پختن، مراقبت از فرزندان و… را انجام دهند. اما چنین انتظاراتی ممکن است وقت آزاد و فرصتی برای استراحت باقی نگذارد و همین موضوع باعث ناراحتی شود. در بسیاری موارد خانم هایی که تمام وقت خود را به انجام امور خانه مشغول هستند، از روابطشان ناراضی هستند. بنابراین بهترین راه برای خوشحال کردن زن این است که با او همراه شوید و در کارهای خانه کمکش کنید. بدین ترتیب احساس فرسودگی و کسالت جایش را به خوشحالی میدهد. علاوه بر این تقسیم کار باعث میشود همسرتان با عشق و علاقه بیشتری کار کند.

بیشتر بخوانید: چگونه یک مرد را خوشحال کنیم؟

به گفته روانشناسان بخشی از ازدواج فقط توجه و درک افکار همسر است. برای خوشحال کردن همسر تنها کافی است به عقاید او گوش دهید و سعی کنید آنها را درک کنید. اگر فکر میکنید چیزی همسرتان را ناراحت میکند از او بپرسید، حتی اگر دوست ندارید بدانید. یا برایتان جالب نیست. این کارها احساس تنهایی را از همسرتان دور میکند و نشان میدهد شما همیشه حواستان به او هست.

اختلاف نظرها و درگیری بخشی از یک رابطه سالم است. اما نحوه برخورد با این اختلافات اهمیت دارد. یکی از راه هایی که برای خوشحال کردن مخصوصا خوشحال کردن خانم ها وجود دارد این است که در هیچ شرایطی عشق و محبت به همسرتان را فراموش نکنید، حرف های او را گوش دهید و بعد با یکدیگر موضوع را حل و فصل کنید. به جای اینکه همسرتان را سرزنش کنید، به دنبال راه حل مناسب برای اختلافات باشید. به یاد داشته باشید که شما و همسرتان در جنگ نیستید بلکه هر دو نفر شما در یک جبهه و در برابر مشکلات قرار دارید.

اگر شما و همسرتان بر سر موضوعی اختلاف نظر دارید، به صورت حضوری درباره آن بحث کنید. چرا که مطالعات روانشناسان نشان داده زوجهایی که نظراتشان را در قالب پیامک های تلفنی با هم به اشتراک میگذارند، در رابطه شان کمتر احساس شادی میکنند. اما داشتن مکالمه چهره به چهره متفاوت است. این موضوع اختلاف نظر ها، تصمیم گیری های مهم، معذرت خواهی و… را نیز شامل میشود.

خوشحال کردن خانم ها کار چندان سختی نیست و تنها کافیست به آنها بها دهید و تحکم و زورگویی را کنار بگذارید. چه بسا ازدواج هایی که در آن به حقوق زنان اهمیت داده میشود موفق تر هستند چرا که در روابطی که مبتنی بر برابری هستند دو نفر احساس بهتری دارند. ساده ترین راه برای خوشحال کردن زن این است که چیزهایی را که حق مسلم خود میدانید، از همسرتان دریغ نکنید.

بیشتر بخوانید: چگونه صمیمیت در خانواده را افزایش دهیم؟

برای القای حس خوشحالی در همسرتان به نیازهای جنسی او توجه کنید. سعی کنید رابطه جنسی مدام داشته باشید و در برقراری رابطه شیطنت و خلاقیت را فراموش نکنید و کارهایی که همسرتان دوست دارد انجام دهید.

داشتن یک رابطه جنسی سالم و موفق یکی از راه های  رضایت و خوشحالی زوجین در زندگی مشترک است. سعی کنید در رابطه جنسی، لذت همسرتان اولویت شما باشد. برای اینکه از میزان رضایت همسرتان از رابطه جنسی آگاه شوید، از او سوال کنید. از آنجایی که در بسیاری روابط به خواسته های جنسی خانم ها توجه کمتری میشود، این مورد یکی از مهم ترین اصول برای خوشحال کردن خانم ها است. یا مدتی را صرف یادگیری و آموزش کنید تا رابطه لذت بخش تری را تجربه کنید.

رابطه جنسی یک بخش مهم و سالم از یک رابطه شاد است و بسیاری از مطالعات نشان داده اند که زوج هایی که از نظر جنسی رضایت بیشتری دارند، در کل از رابطه خود خوشحال تر هستند. گاهی ممکن است همسر شما به هر دلیلی برای برقراری رابطه، بی میل باشد. پس در انتخاب زمان مناسب برای برقراری رابطه دقت کنید تا احساس رضایت را از همسرتان نگیرید.

اگر چه پول و مسائل مالی بخش مهمی از زندگی است. اما توجه داشته باشید که در یک رابطه عاشقانه مسائل مالی باید فرصتی برای‌ شادی باشد، نه اینکه خود باعث اختلاف شود. لذا اگر هر دو نفر منبع درآمد دارید سعی کنید هزینه های زندگی را با هم برعهده بگیرید و برابری را در مسائل مالی نیز رعایت کنید.

اگر در زندگی مشترک، یکی از زوجین مسئولیت تمام امور مالی را به عهده گرفته، بهتر است تغییراتی ایجاد کنید. چرا که زوجینی که به طور مساوی در تصمیم گیری پول و مدیریت پول نقش دارند روابط رضایت بخش تر و در نهایت پایدارتری دارند. پس با همسر خود در مورد راه هایی برای اطمینان از اینکه هر دو نفر شما در تصمیم گیری های مالی و مدیریت پول نقش داشته باشید، صحبت کنید.

حمایت از همسرتان، تجلیل از او و القای احساس مهم بودن او همه کلیدهایی در خوشحال کردن او هستند. همواره طوری رفتار کنید که گویی موفقیت همسرتان، موفقیت خودتان است. بدین ترتیب احساس رضایت و شادی بیشتری را تجربه میکنید.

به یاد داشته باشید لازمه ی اینکه از همسرتان مراقبت کنید و به او شادی ببخشید این است که از خودتان و سلامت جسمی و آرامش روانیتان مراقبت کنید. علاوه بر این همسرتان را هم ترغیب کنید تا به سلامت خود اهمیت دهد. هنگامی که هر دو طرف بهتر استراحت کنند و دوباره شارژ شوند، در نتیجه ازدواج ها یکدست تر و شادتر به نظر می رسند.

نتیجه گیری

بهتر است زوجین قبل از امتحان کردن این روش ها با بهره گرفتن از مشاوره خانواده و زندگی مشترک مهارت های لازم را برای انجام این روش ها را کسب کنند. اگر همسرتان به جزئیات خیلی توجه دارد، شما هم با پرداختن به جزئیات و به نحو احسن با انجام دادن آنها موجبات خوشحالی همسر خود را فراهم کنید.

براي مشاوره در زمينه 15 راه برای خوشحال کردن همسر

از مشاورين مشاوره خانواده و روانشناسي آويژه
از سراسر کشور

با 09353000102 تماس بگيريد

همه روزه از ساعت 8 صبح تا 1:00 شب 

حتي ايام تعطيل

مطالب مرتبط با این نوشته:

با همسر دروغگو چگونه رفتار کنیم؟

راهکارهای کاهش استرس در خانواده چیست؟

چرا صداقت در زندگی زناشویی مهم است؟

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه

نام

چطور زن را خوشحال کنیم

ایمیل

وب‌ سایت

avijeee@ 

info@avije.org  

براي تماس با مشاور کليک کنيد!

مرکز مشاوره خانواده و روانشناسی آویژه در راستای گسترش خدمات مشاوره دسترسی تمامی هم وطنان به خدمات مشاوره و همچنین بهبود خدمات مشاوره تلفنی، اقدام به ارائه خدمات مشاوره تلفنی خانواده، مشاوره تلفنی کودک، مشاوره تلفنی ازدواج، مشاوره تلفنی روانشناسی کرده است. به لطف خداوند متعال مرکز مشاوره تلفنی آویژه در نظر دارد با گسترش کار خود در زمینه مشاوره تلفنی و در راستای آسان تر و ارزان تر شدن خدمات مشاوره، با گسترش خدمات مشاوره تلفنی خود، در حوزه مشاوره حضوری و مشاوره آنلاین با هم میهنان گرامی، وارد شود. در حال حاضر در مرکز مشاوره تلفنی آویژه، شما می توانید از مشاوران زبده در حوزه های مختلف مشاوره تلفنی خانواده، مشاوره تلفنی کودک، مشاوره تلفنی ازدواج، مشاوره تلفنی روانشناسی بهره مند شوید.ان شاءالله شما کاربران گرامی از خدمات مشاوره تلفنی آویژه کمال رضایت و استفاده را داشته باشید.

برای مشاوره تلفنی کودک، تربیت کودک، اختلالات کودک، روانشناسی کودک و … می توانید از خدمات مرکز مشاوره کودک آویژه بهره مند شوید.

برای مشاوره تلفنی ازدواج، مشاوره ازدواج دانشجویی، مشاوره ازدواج فامیلی، مشاوره ازدواج اسلامی ایرانی، مشاوره ازدواج موفق، مشاوره در زمینه خواستگاری، مشاوره ، معیار های ازدواج و … با مرکز مشاوره ازدواج آویژه در تماس باشید.

برای مشاوره تلفنی خانواده، مشاوره نوجوان، مشاوره جوانان، مشاوره ازدواج، مشاوره زناشویی و زندگی مشترک، مشاوره زنان و خانواده، مشاوره خیانت، مشاوره طلاق، مشاوره مرگ عزیزان و … با مشاوران خانواده مرکز مشاوره در تماس باشید.

برای مشاوره تلفنی روانشناسی، مشاوره اختلالات شخصیت، مشاوره اختلالات یادگیری، مشاوره افسردگی، مشاوره اعتیاد، مشاوره ترس و فوبیا، مشاوره اختلالات خواب و … با مرکز مشاوره آویژه در تماس باشید.

برای مشاوره در زمینه عشق، عشق به همسر، عشق حقیقی و واقعی، عشق مجازی و دروغی، ابراز عشق، عشق به خانواده، عشق به و … با مرکز مشاوره آویژه در تماس باشید.

برای مشاوره در زمینه مهارت های زندگی، اعتماد به نفس و … با مرکز مشاوره آویژه در تماس باشید.


تهران – تهران – میرداماد

021-62999066 (سراسری) – مشاوره تلفنی

تماس فقط برای تعیین وقت مشاوره حضوری

مشاهده

برای طرح سوالات خود ما را در اینستاگرام دنبال کنید

شروع گفتگو

مشاوره برای هموطنان خارج از کشور

 !(function (w, d) { ‘use strict’; var ad = {zone: “brtrha1”, user: “1565432215”, width: 728, height: 90, id: ‘adro-246454’}, h = d.head || d.getElementsByTagName(‘head’)[0]; if (typeof w.adroParams != ‘object’) w.adroParams = {}; w.adroParams[ad.id] = ad; var script = document.createElement(“script”); script.type = “text/javascript”; script.async = 1; script.src = “//static-cdn.adro.ir/dlvr/rsdnt.js”; h.appendChild(script); })(this, document); var h = document.getElementsByTagName(“head”)[0], s = document.createElement(“script”); s.async = !0, s.defer = !0, s.type = “text/javascript”, d = new Date, s.src = “https://cdn.sanjagh.com/assets/sdk/www.bartarinha.ir/client.js?t=” + d.getFullYear().toString() + d.getMonth() + d.getDate() + d.getHours(), h.appendChild(s); var sabaVisionWebsiteID = “1c27cb39-612a-452a-954c-b3e3dd1f3d36”; var sabaVisionWebsitePage = “ALL” _atrk_opts = {atrk_acct: “i2i8r1SZw320l9”, domain: “bartarinha.ir”, dynamic: true}; (function () { var as = document.createElement(‘script’); as.type = ‘text/javascript’; as.async = true; as.src = “https://certify-js.alexametrics.com/atrk.js”; var s = document.getElementsByTagName(‘script’)[0]; s.parentNode.insertBefore(as, s); })();

جستجو در سایت

 چطور زنم را شاد کنم


 


به او احساس خاص بودن بدهید 

چطور زن را خوشحال کنیم

شما به عنوان یک مرد وقتی با دوستان‌تان هستید طبیعتا راحت و رُک هستید و با هم
شوخی و لودگی می‌کنید، اما یک زن، خیلی پیچیده‌تر از این حرفهاست و این چیزی است که
اغلب مردها آن را فراموش می‌کنند. مردها بدون زنها موجودات تنهایی هستند. تمام پول
و شهرت و قدرتی که به دست می‌آورید، اگر کسی را نداشته باشید که بتوانید این دست
آوردها را با آنها شریک شوید، به چه دردی می‌خورند؟

شما باید بدانید که همسر شما متعلق به شماست و سزاوار این است که جوری با او رفتار
کنید که احساس خاص بودن بکند.

.
برایش یادداشت کوچکی از تحسین و قدردانی بگذارید و اعتراف کنید چقدر دوستش را دارید
و برایتان مهم است.

.
شیرینی، بستنی یا شکلات مورد علاقه‌اش را بخرید. او از اینکه یادتان هست چه چیزی را
دوست دارید واقعا خوشحال می‌شود.

.
وقتی با هم خلوت می‌کنید بهترین زمان است که همه چیز را برایش جذاب و دلخواه کنید.
نیازی نیست کارهای خارق العاده‌ای انجام دهید. خودتان خوب می‌دانید منظور ما چیست!

.
کارهایی را که به عهده‌ی شما گذاشته بی کم و کاست انجام دهید.

.
در طول روز با همسرتان تماس بگیرید یا پیامهای کوتاه و عاشقانه بفرستید.

اگر همسر شما احساس خوبی داشته باشد، حس خوب او به شما برمی‌گردد‎


به او بگویید چقدر زیباست 

اگر مردی هستید که شریک زندگی‌تان را واقعا تحسین می‌کنید، پس باید بدانید «زیبایی»
یا «زیبا خطاب شدن» چقدر برای یک زن اهمیت دارد.

.
به ظاهر خودتان اهمیت بدهید. مرتبا دوش بگیرید، مسواک بزنید، ناخن‌هایتان را مرتب
کنید و خوش لباس باشید. مطمئن باشید تحسینش را به زبان خواهد آورد. و وقتی این کار
را کرد، او را به آرامی در آغوش بگیرید و به او بگویید که به خاطر اوست که به
ظاهرتان می‌رسید.

.
وقتی در میان جمعی هستید و شرایط را مناسب دیدید، جلوی همه تحسین‌تان را از همسرتان
به زبان بیاورید.

.
در ابراز احساسات‌تان خلاقیت داشته باشید.

.
محبت و توجه شما چیزی است که همسرتان به آن نیاز دارد و اطمینانی که به شما دارد
می‌تواند وادارش کند به خاطر شما با تمام دنیا بجنگد. پس همان مردی باشید که
همسرتان بتواند به شما اعتماد کند و این اطمینان، لبخند بر لبانش بنشاند.


شادی را به او القا کنید 

می‌دانید که زوجهای زیادی هستند که با مشکلات زیادی دست و پنجه نرم می‌کنند اما
عاشقانه‌ترین زندگیها را دارند. پول و قدرت و زیبایی لزوما تاثیری در لذت شما از
زندگی ندارند. لذت و شادی از درون ناشی می‌شود و احساسی راضی کننده است که
می‌توانید آن را با همسرتان بدون هیچ محدودیتی شریک شوید.

.
رویاهایش را باور داشته باشید و حامی‌اش باشید. به او آزادی بدهید چیزی را که دوست
دارد انتخاب کند.

.
با توجه و ملایمت با او رفتار کنید و از کلمات مهربانانه و مودبانه در کلام‌تان
استفاده کنید.

.
اگر بحثی میان‌تان درگرفت، اول خوب گوش دهید و اگر حق با او بود و شما دلیلی برای
مخالفت نداشتنید از او عذرخواهی کنید و تغییرات لازم را انجام دهید.

.
اگر قرار است تصمیمی بگیرید، همیشه نظر همسرتان را بخواهید.

.
با او به خرید بروید، با هم شام را بیرون بخورید و جایی که همسرتان دوست دارد
بروید. بگذارید با دوستانش به تفریح و مسافرت برود و وقتی برگشت، شادی را در
چهره‌اش ببینید.

توصیه‌های گفته شده هیچ منافاتی با روحیه‌ی مردانه‌ی شما ندارند، بلکه رفتارهایی
هستند که یک مرد واقعی با همسرش دارد. همه می‌دانیم که خداوند زن و مرد را برای
کامل کردن هم آفریده است و شما به عنوان یک مرد، بدون زنی که عاشقش باشید همیشه
چیزی کم خواهید داشت، حتی اگر به بالاترین جایگاه برسید. اگر همسر شما احساس خوبی
داشته باشد، حس خوب او به شما برمی‌گردد و تجربه‌ی شما نیز از زندگی رضایتبخش خواهد
بود.


منبع: bartarinha.ir

 

 



بخش مشاوره و پرسش و پاسخ

شناسه کاربری 

رمز عبور             
چطور زن را خوشحال کنیم


  

عضویت در سایت


دسته بندی مطالب

مطالب روابط جنسی و زناشویی

مطالب دوران قبل از ازدواج

مطالب پزشکی و سلامت

مطالب تربیت فرزندان

مطالب احکام شرعی

مطالب روانشناسی

مطالب اجتماعی

مطالب صوتی

ویدئو

خدمات عمومی


 


 افراد آنلاین :


25638


بازدید امروز:


37497


بازدید دیروز:


232322687


آمار کل:

مشاوره
ازدواج و مشاوره زناشویی تنظیم خانواده ،کلیه حقوق مادی و
معنوی مروبط به مطالب اختصاصی ثبت شده و ترجمه شده در این
سایت برای پایگاه اطلاع رسانی تنظیم خانواده محفوظ است.

Vahid Ezati

مهارتهای زندگی

نظری بدهید

چطور زنان را خوشحال کنیم ” تا به حال همیشه به خانم ها می‌گفتیم که با همسرشان چگونه برخورد کنند، چگونه مشکلات‌شان را حل کنند، چگونه رفتارهای‌شان را مدیریت کنند و…. ولی آقایان نیز به چنین توصیه‌هایی احتیاج دارند به‌خصوص آقایانی که به رضایت و خوشحالی همسرشان اهمیت می‌دهند و به‌دنبال راه‌هایی برای بهتر کردن زندگی‌شان هستند آن‌ها می‌دانند وقتی زنان آنچه را که احتیاج دارند و می‌خواهند از همسرشان دریافت کنند، برنده اصلی مرد است چون داشتن یک زن خوشحال‌تر مساوی است با یک زندگی شادتر و یک خانه آرام‌تر.

همدردی کنید، نصیحت نکنید

اگر قرار باشد فقط یک چیز را در خودتان تغییر دهید تا به همسرتان نزدیک‌تر شوید، کافی است، وقتی او با شما درباره مشکلش صحبت می‌کند ؛فقط به حرف‌های او گوش دهید. لازم نیست که او را نصیحت کنید. او فقط می‌خواهد هنگامی که درد دل می‌کند به او توجه کنید، همدردی شما باعث می‌شود حال او بهتر شود و او به‌دنبال راه حل یا نصیحت نیست.چطور زن را خوشحال کنیم

همیشه بگویید دوستش دارید

اگر عادت دارید با همسر یا نامزدتان همانند یکی از دوستان‌تان برخورد کنید باید بدانید که احتمالا او از رابطه‌اش با شما چندان خوشحال نیست، همه آنچه یک زن از مردش می‌خواهد عشق اوست و شما تا زمانی که به‌طور علنی این را به او نشان ندهید کافی نیست، فقط کافی است به‌طور مرتب با رفتارها و حرف‌های‌تان به او اظهار عشق کنید و یادش بیاورید که چقدر او را دوست دارید، تا او احساس کند که چقدر خوشبخت است که در کنار شما زندگی می‌کند.

اگر شما هم شاد باشید

یک مرد باید نسبت به چیزهایی که در زندگی‌اش دارد احساس شوق و اشتیاق داشته باشد (در کنار همسری که دوستش دارد) وگرنه روز به روز کسل‌تر می‌شود. این می‌تواند کار یا فعالیت فرهنگی یا… باشد. وقتی شما به نیازهای خودتان توجه کافی داشته‌باشید و سعی کنید استعداد‌های بالقوه خودتان را شکوفا کنید و با انجام دادن کاری که دوست دارید شاداب باشید، مسلما در کنار همسرتان نیز زندگی بهتری خواهید داشت و بهتر می‌توانید او را خوشحال کنید.

قدیمی‌ها را دور بزنید

اصلا کافی نیست که تنها مشارکت شما در خانه فقط آوردن پول باشد. همسرتان احتیاج دارد که به لحاظ عاطفی او را پشتیبانی کنید‌، او احتیاج به همراهی دارد که در تمام قدم‌های زندگی همراهش باشد از عوض‌کردن پوشک و آرام کردن کودک‌تان در شب گرفته تا تقسیم مساوی کارهای خانه. اگر همسرتان را دوست دارید عقاید قدیمی را که بعضی از کارها را زنانه می‌دانند دور بریزید و در همه کارها به همسرتان کمک کنید، مطمئن باشید در این حالت او نیز همراه بهتری برای شما خواهد بود.

درد دل کنید

مردی که هیچ وقت یا به ندرت احساساتش را با همسرش در میان می‌گذارد و با او درددل نمی‌کند مسلما در آینده‌ای نه چندان دور همسرش را ناامید خواهد کرد.

این کار نه‌تنها برای خود او و سلامتش بهتر است چون کسی را دارد که با او حرف بزند بلکه وقتی همسرش احساس کند که شوهری دارد که می‌تواند احساساتش را با او شریک ‌شود احساس نزدیکی بیشتری می‌کند و در نتیجه در زندگی خوشحال‌تر خواهد بود و زندگی شیرین‌تری خواهد داشت.

این تاریخ‌ها را فراموش نکنید

به‌عنوان یک اصل مهم در زندگی شما هیچ وقت نباید تولدها و سالگردها را فراموش کنید، فراموش‌کردن هرکدام از این وقایع مهم برای همسرتان نشانه این است که در زندگی شما اولویت اول را ندارد. اگر شما یکی از این وقایع را فراموش کردید و او اعتراضی نکرد یعنی کاملا دلش شکسته و از شما قطع امید کرده ‌است. او حتی وقایع نه چندان مهم را نیز به خاطر می‌سپارد و دوست دارد برای سالگردهای آن وقایع نیز با شما جشن بگیرد، اگر می‌خواهید او را غافلگیر کنید و به معنی واقعی کلمه اهمیتش را در زندگی‌تان یادآور شوید این سالگردها را به خاطر بسپارید، مثلا سالگرد نخستین باری که به او اظهار عشق کردید یا سالگرد نخستین بار که او را دیدید یا… با یادآوری هرکدام از این وقایع او روی شما حساب دیگری باز خواهد کرد و تمام ناراحتی‌های گذشته را فراموش می‌کند.

تا می‌توانید حرف بزنید

اگر نتوانید درباره موضوعاتی به جز مسائل مالی، بچه‌ها، کارهای خانه، شغل و مسائل کاری و….با همسرتان یک گفت‌وگوی خوب داشته‌باشید زندگی‌تان دیر یا زود خسته‌کننده و کسل‌کننده خواهد شد و هم شما و هم همسرتان نسبت به زندگی زناشویی بی‌میل خواهید شد. سعی کنید با همسرتان درباره موضوعاتی متفرقه‌ای چون فیلم‌ها، کتاب‌ها‌، خاطرات دوران کودکی، رویاها و… گفت‌وگو و بحث کنید.

برایش وقت بگذارید

زنان بسیاری هستند که وقتی می‌خواهند میزان علاقه همسرشان را بسنجند به‌مدت زمانی توجه می‌کنند که شوهرشان به آن‌ها اختصاص می‌دهد و اگر این مدت کوتاه باشد، خانم ممکن است فرض کند شوهرش علاقه چندانی به او ندارد. بهتر است وقتی همسرتان از شما خواسته‌ای دارد در سریع‌ترین زمان ممکن خواسته او را اجابت کنید، اگر هم کار دارید، می‌توانید با یک یا 2جمله او را مطمئن کنید که حواس‌تان به او هست و خیلی زود به سراغش خواهید رفت.

فعالیتی خارج از خانه داشته باشید

یکی از چیزهایی که هر زنی از مردش انتظار دارد این است که زمان‌هایی را خارج از خانه با او بگذراند. زنان دوست دارند زندگی را‌ همراه مردشان تجربه کنند، البته نگران نباشید منظور ما این نیست که همه جا همراهش بروید. انجام فعالیت‌هایی چون کوهنوردی، پیــاده‌روی و… می‌توانند باعث شوند هر 2 باهم لذت ببرید، اگر هیچ‌کدام‌تان فعالیت‌های ورزشی را دوست ندارید می‌توانید به‌دنبال انجام کارهایی باشید که در آن‌ها تبحر دارید و سعی کنید آن‌ها را به همسرتان نیز یاد دهید.

کمی منظم باشید

همه زنان نفرت دارند و دوباره تکرار می‌کنیم نفرت دارند از این‌که مدام پشت همسرشان حرکت کنند و نا‌منظمی‌های او را مرتب کنند. حتی ادب و مهربانی شما هم حکم می‌کند تا کارهای مربوط به‌خودتان را انجام دهید مثلا لباس‌های کثیف‌تان را به جای این‌که وسط اتاق بریزید جمع کنید در سبد لباس چرک‌ها بگذارید، در شستن ظرف‌ها کمک کنید یا در جمع‌آوری خانه همراه همسرتان باشید و وسایل‌تان را جمع کنید.

بهترین هدیه برای او

زنان عاشق این هستند که همسر یا نامزدشان زمانی را با خانواده او بگذرانند، حتی اگر علاقه چندانی به خانواده همسرتان ندارید و خیلی راحت نمی‌توانید با مادر زن یا پدرزن‌تان صحبت کنید اما گاهی به همسرتان پیشنهاد دهید که همراه هم به دیدن خانواده‌‌اش بروید. باور کنید این برای او همچون یک هدیه می‌ماند چون می‌فهمد که شما برای خانواده‌اش ارزش قائل هستید. این پیشنهاد شما در او احساسات بسیار خوبی به‌وجود می‌آورد در نتیجه از دادن چنین پیشنهادی نترسید.

Tags چگونه زنمان را خوشحال کنیم روش شاد کردن زنان روشهای خوشحال کردن خانمها روشی برای خوشحال کردن زنان زنان شاد

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه

نام *

ایمیل *

وب‌ سایت

چطور زن را خوشحال کنیم

چطور زن را خوشحال کنیم
چطور زن را خوشحال کنیم
0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *