چگونه زردی خوشخواب را از بین ببریم

 
helpkade
چگونه زردی خوشخواب را از بین ببریم
چگونه زردی خوشخواب را از بین ببریم

۱- ابتدا تمام ملافه های روی تشک را جمع کنید و تشک را به فضای باز انتقال دهید یا در پنجره ها را باز کنید که هوای آزاد به تشک برسد.

۲- اگر تشک گردو خاک یا پرز دارد روی آن را یک دور جاروبرقی بکشید.

۳- برای از بین بردن لکه زرد روی تشک تخت حالا هر نوع لکه ای که باشد مثل لکه ادرار یا خون مواد زیر را تهیه کنید:چگونه زردی خوشخواب را از بین ببریم

هیدروژن پراکسید، جوش شیرین و مایع ظرف شویی را با هم مخلوط کنید و بهم بزنید تا جوش شیرین کاملاً حل شود. ۱۵ دقیقه صبر کنید و بعد این محلول را در محل لکه روی تشک اسپری کنید یا با یک مسواک روی لکه بکشید. و یک ساعت صبر کنید.

۴- در آخر با یک دستمال تمیز روی لکه بکشید.

۶- برای از بین بردن بو و کدری تشک یک تا ۲ لیوان جوش شیرین را در الک بریزید و روی تمام تشک الک کنید. ۳-۲ ساعت صبر کنید.

۷- در آخر روی تشک را جاروبرقی بگیرید.

لطفاً اگر این روش برای از بین بردن لکه زرد روی تشک را استفاده کردید، حتماً تجربه و نظرتون رو برای همه کسانی که این پست را می خوانند، بنویسید.

احتمالاً این مطالب را هم دوست داری بخونی:

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه

نام *

ایمیل *

ذخیره نام، ایمیل و وبسایت من در مرورگر برای زمانی که دوباره دیدگاهی می‌نویسم.

منو هر وقت به دیگاهم پاسخ داده شد از طریق ایمیلم آگاه کن. شما میتوانید بدون نظردادن، دیدگاه‌های این پست را دنبال کنید. از اینجا مشترک شوید.

عضویت در خبرنامه چاره‌دان: جدیدترین مطالب چاره‌دان را برای من هم بفرست.

من خودم همیشه برای پیتزا و ساندویج از این سس با روش اول استف…

به نظرم بخری بهتره مزش هم بهتره درست کردم زیاد خوب نبود…

سلام ممنون از دعای بسیار زیبای شما چشم حتما من ایشون رو عضو…

با سلام و آرزوی سلامتی و شادکامی و عاقبت به خیری برای شما وع…

قربانت بله عالیه منم خیلی دوست دارم مخصوصا با ماست موسیر…

سلام، به نظر من نمی مونه ولی اگر خیلی حساس هستید سرکه رو با…

چاره دان از 1396 تا 1399 فعال بوده است و تمام حقوق محفوظ است.

کپی کردن و نقل مطالب چاره دان به هر شیوه و با هر عنوان، حتی با ذکر منبع مجاز نیست.

من خودم همیشه برای پیتزا و ساندویج از این سس با روش اول استف…

به نظرم بخری بهتره مزش هم بهتره درست کردم زیاد خوب نبود…

سلام ممنون از دعای بسیار زیبای شما چشم حتما من ایشون رو عضو…

با سلام و آرزوی سلامتی و شادکامی و عاقبت به خیری برای شما وع…

قربانت بله عالیه منم خیلی دوست دارم مخصوصا با ماست موسیر…

سلام، به نظر من نمی مونه ولی اگر خیلی حساس هستید سرکه رو با…

بله این املت خیلی طعم خوبی داره حتما امتحان کنید….

خواستم دعوتت کنم چاره دان رو دنبال کنی و تازه‌ترین مطالب ما در زمینه آشپزی، خانه‌داری و ترفندهای کاربردی دیگه رو هرهفته داغ در ایمیلت بخوانی…

چگونه زردی خوشخواب را از بین ببریم

ایمیل ندارید! از اینستاگرام ما را دنبال کنید.(کلیک کنید) 

اپلیکیشن خدمت از ما

امروزه به خاطر استفاده از تشک‌های طبی که تمیز کردن آن‌ها کار دشواری است  سوالی که ذهن همه را درگیر کرده این است که چطور تشک را تمیز کنیم؟ از آنجایی که هر شخص عادی، به طور میانگین روزانه 8 ساعت از وقتش را به خواب اختصاص می‌دهد بنابراین باید از تمیز بودن محل خواب خود اطمینان حاصل کند؛ که اینکار می‌تواند به کاهش آلرژی کمک کند. “خدمت ازما” برای رسیدن شما به جواب سوال چطور تشک را تمیز کنیم؟ در این متن بهترین روش شستن تشک خوشخواب در منزل را با استفاده از مواد غیر سمی به شما آموزش می‌دهد.

 

از برترین متخصصین شهرتان رایگان قیمت بگیرید، با آن ها چت کنید و بهترین را انتخاب کنید.

 

چگونه زردی خوشخواب را از بین ببریم

 

آیا می‌دانستید با یادگیری راهکارهای چطور تشک را تمیز کنیم؟ می‌توانید طول عمر تشک خود را که 8 تا 10 سال افزایش دهید. درنتیجه برای این کار کافی است با یادگیری روش شستن تشک خوشخواب در منزل و گذاشتن وقت کافی باعث افزایش عمر تشک خود شوید و همچنین موجب حفظ سلامتی خود شوید. در ادامه متن یاد می‌گیریم که چطور تشک را تمیز کنیم؟ که به آن آسیب نزنیم.

 

حدود قیمت نصب کاشی و قیمت نصب سرامیک را مشاهده کنید.

 

“خدمت ازما” برای رسیدن شما به جواب چطور تشک را تمیز کنیم؟ 6 روش شستن تشک خوشخواب در منزل را برای شما ارائه داده است که در همه‌ی این روش‌ها از مواد غیر سمی و خانگی استفاده شده است پس برای رسیدن به سوال چطور تشک را تمیز کنیم؟ با ما همراه باشید تا شما را با راه‌های ساده‌ای که حتی به آن فکر هم نمی‌کردید آشنا سازیم.

 

اولین گام در جهت تمیز کردن تشک جارو کشیدن آن است برای اینکار ابتدا ملحفه‌ها را از روی تشک برداشته و روی تشک را جاروبرقی بکشید و برای کناره‌های تشک از لوله جاروبرقی استفاده نمایید.

 

گام بعدی در جهت تمیز کردن تشک از بین بردن لکه مرطوبی است که قسمتی از تشک شما را زرد می‌کند باید دقت کنید برای از بین بردن لکه زرد روی تشک فورا آن را پاک کنید و نگذارید خشک شود برای اینکار یک پارچه تمیز را با آب سرد خیس کنید و لکه را با پارچه مرطوب لکه گیری کنید هرگز با دستمال روی لکه نکشید که موجب پخش شدن لکه روی تشک می‌شود سعی کنید با ضربات متوالی با پارچه مرطوب لکه را از روی تشک تمیز کنید.

 

 

در این روش از تمیز کردن تشک شما می توانید با تهیه یک محلول به راحتی شستن تشک خوشخواب در منزل خود را انجام دهید. برای اینکار باید 2قاشق غذاخوری پراکسید هیدروژن را با یک قاشق غذاخوری مایع ظرفشوری و 3قاشق غذاخوری جوش شیرین در یک کاسه خوب هم بزنید تا کف کند یک مسواک را بردارید و به کف آغشته کنید و روی لکه بکشید به همین راحتی به جواب چطور تشک را تمیز کنیم؟ رسیدید.

 

در این قسمت از چطور تشک را تمیز کنیم؟ یکی دیگر از روش‌های ساده‌ی روش شستن تشک خوشخواب در منزل را به شما آموزش می‌دهیم که برای از بین بردن لکه تخت کافی است مقداری لکه‌بر را روی پارچه تمیز ریخته و روی لکه بکشید و بعد از 15 دقیقه با یک پارچه تمیز و مرطوب دیگر آن را تمیز کنید. به همین سادگی متوجه شدید چطور تشک را تمیز کنیم؟

 

بهترین متخصصین نقاشی ساختمان و نقاشی ساختمان تهران را در “خدمت از ما” پیدا کنید.

 

در این قسمت از متن مربوط به چطور تشک را تمیز کنیم؟ ترفند پین ورک را به شما آموزش می‌دهیم. در این روش برای از بین بردن بوی بد تشک کافی است مقداری جوش شیرین را روی تشک ریخته و به مدت نیم ساعت اجازه دهید جوش شیرین بوی بد تشک را به خود جذب کند و سپس با جارو برقی جوش شیرین را از روی تشک جارو کنید.

 

در آخرین مرحله چطور تشک را تمیز کنیم؟ کافی است تشک خود را در هوای آزاد قرار دهید این کار باعث از بین رفتن رطوبت باقی مانده در تشک می‌شود در نتیجه از احتمال بو گرفتن آن جلوگیری می‌کند. هم چنین می‌توانید پرده‌ها را در روز کنار بزنید چرا که اشعه‌های UV خورشید، باکتری‌ها را می‌کشد بوی بیشتری را از بین می‌برند و تشک را سریع تر خشک می‌کند.

3.60 امتیاز از 258 رای

“خدمت از ما” بازار آنلاین خدمات است. بعد از ثبت سفارش، از متخصصین مورد اعتماد
شهرتان چند پیشنهاد قیمت بگیرید و بهترین را انتخاب کنید.

شستشوی خوشخواب

لطفا شماره همراه خود را وارد کنید

لطفا شماره موبایل خود را وارد کنید تا کد تایید برای شما ارسال شود

کد 4 رقمی به شمـاره ارســال شد. لطفا کد را اینجا وارد کنید

ثانیه تا ارسال مجدد

جزئیات درخواست خود را وارد کنید تا از مناسب‌ترین متخصصان پیشنهاد قیمت دریافت
کنید.

لطفا شهر خود را انتخاب کنید.

وجود لکه روی تشک طبیعی است. عرق کردن، یا ریختن ناگهانی غذا یا مایعاتی مانند خون و ادرار روی تشک می تواند منجر به ایجاد لکه روی تشک شود. شما باید به محض ایجاد لکه، اقدام به پاک کردن آن نمایید تا مانع از ثابت شدن آن روی تشک شوید و از بدبو شدن یا ورود کنه به آن جلوگیری شود.چگونه زردی خوشخواب را از بین ببریم

همگی از اهمیت تمیز نگه داشتن تشک آگاه هستیم. اما در صورتی که لکه ای روی تشک ایجاد شود می بایست با استفاده از روش درست، لکه ها را از روی تشک پاک نماییم.

خوابیدن روی یک تشک بدبو ناخوشایند است. اگر تمیزی و بوی تشک خود را کنترل نکنید، بوی تشک شما می تواند کیفیت و راحتی خواب شما را مختل کند و منجر به مشکلات بزرگتری مثل باکتری یا رشد قارچ ها شود. با از بین بردن بوی تشک، سلامت خواب خود را حفظ کنید.

 

در ادامه توضیحات بیشتری در ارتباط با روش های پاک کردن دو لکه خون و ادرار خدمت شما ارائه خواهیم کرد.

پاک کردن لکه خون به علت وجود پروتئین در آن راحت به نظر نمی رسد. اما غیر ممکن هم نیست. روش های متفاوتی برای پاک کردن تشک از این لکه ها وجود دارد.

ملحفه ها را در آب سرد خیس کنید و پس از خیساندن آن ها را با پاک کننده های لکه تمیز کرده و در ماشین لباسشویی بشویید.

وقتی که با لکه خیس مواجه می شوید، ابتدا مایع اضافی را با یک پارچه تمیز مرطوب پاک کنید. برای پاک کردن لکه از آب داغ استفاده نکنید. استفاده از آب داغ منجر به نفوذ لکه خون به لایه های پایینی و سخت تر شدن پاک کردن لکه می شود.

پس از اینکه پارچه خیس را روی لکه کشیدید، از یک حوله خشک برای جذب خون اضافی محل استفاده کنید. تا زمانی که پارچه ای تمیز و یک لکه خشک داشته باشید می توانید این کار را تکرار کنید که تا حد ممکن خون جذب پارچه خشک شما شود.

در دسترس داشتن تعدادی از محصولات خشک شویی در خانه کمک خوبی خواهد بود. مؤثرترین و راحت ترین راه، استفاده از پاک کننده آنزیم های اکسیژنه می باشد. آن ها با شکستن ساختار مولکولی لکه ها آن ها را از بین می برند. این پاک کننده ها گزینه خوبی برای خلاصی از شر لکه های خون هستند.

ابتدا دستورالعمل استفاده از پاک کننده ها را بخوانید و سپس با رعایت نکات درج شده از آن ها استفاده کنید. استفاده از اکثر این مواد بی خطر است اما با خواندن نکات نوشته شده روی آن ها از نحوه استفاده از آن ها مطمئن شوید. تنها یک حوله کوچک را با این مواد خیس کنید و روی تشک بکشید. بعد از حدود 30 دقیقه لکه آماده پاک شدن با یک برس یا حوله نرم است. با یک پارچه مرطوب محل را بشویید و سپس با قرار دادن تشک در مقابل پنکه و یا هوای آزاد منتظر خشک شدن آن باشید.

یک راه دیگر برای پاک کردن لکه ها استفاده از جوش شیرین است. شما می توانید آن را با آب سرد ترکیب کنید و یا مستقیما روی لکه بریزید و سپس روی آن کمی سرکه سفید بپاشید. 30 دقیقه صبر کنید که نفوذ کند و سپس با حوله یا پارچه مرطوب پاک کنید و اجازه دهید خشک شود.

این ترکیب به عنوان یک ماده سفید کننده و ضدعفونی کننده شناخته شده است. برای پاک کردن تشک با رنگ روشن و سفید رنگ از این ترکیب استفاده کنید. هیدروژن پروکسید را با یک صابون یا پاک کننده دیگر و یک قاشق نمک برای خمیری شدن آن ترکیب کنید. این خمیر را روی لکه بکشید و تا خشک شدن آن صبر کنید. می توانید از یک مسواک نرم یا کفگیر آشپزخانه برای پاک کردن خمیر خشک شده استفاده کنید. اگر همچنان لکه ای باقی بود هیدروژن پروکسید را مستقیم روی یک حوله تمیر بریزید و آن را روی لکه بکشید تا کاملاً پاک شود.

اگر لکه مقاوم تر از آنی بود که شما تصور می کردید، زمان این رسیده که کمی خلاقیت به خرج دهید. به جای استفاده از ترکیب پاک کننده و هیدروژن پروکسید و نمک، کمی هم نشاسته ذرت اضافه کنید.

تنها نیاز به نصف فنجان نشاسته ذرت و یک چهارم فنجان هیدروژن پروکسید و یک قاشق غذاخوری نمک برای به دست آوردن یک خمیر مناسب دارید.

معجون حاصل را روی لکه بکشید و صبر کنید که کاملا خشک شود. سپس می توانید بخش مورد نظر از تشک را با استفاده از جارو برقی از ذرات خمیری که روی آن کشیدید پاک کنید.

برای لکه های خون خشک شده، دیگر سه پاک کننده را ترکیب نکنید.

ابتدا با استفاده از یک پارچه خیس خون اضافی را از تشک خارج کنید. سپس مثداری نمک روی آن بپاشید و صبر کنید خشک شود. پس از حدود 2 ساعت زمانی که کاملاً خشک شد، نمک را تا جای ممکن از سطح لکه پاک کنید. حالا هیدروژن پروکسید را روی سطح بمالید تا جایی که متوجه حباب شوید. زمانی که حباب ساختن متوقف شد، با استفاده از یک پارچه تمیز لکه را پاک کنید. مطمئن شوید که هیدروژن پروکسید از محل لکه خارج شود.

برای لکه های به جا مانده یک فنجان آب را با آمونیاک ترکیب کنید و این ترکیب را روی سطح لکه بکشید و آنقدر سطح را از این محلول خیس کنید که کل لکه پاک شود.

به یاد داشته باشید که پس از استفاده از هیدروژن پروکسید و آمونیاک تشک را در معرض هوای تازه قرار دهید تا کاملاً این مواد از تشک خارج شده و تشک خشک شود.

ایجاد لکه های ادرار روی تشک با وجود کودکان یا حیوانات خانگی در منزل امری طبیعی است. روش هایی برای پاک کردن این لکه وجود دارد:

برای ساختن این ترکیب مؤثر به مواد زیر نیاز دارید:

سرکه سفید، دستمال توالت، جوش شیرین، اسپری، مسواک و جارو برقی

سرکه را روی محل لکه بریزید و مسواک را روی سطح بکشید. مطمئن شوید که اتاق شما تهویه مناسبی دارد. به مدت 5 تا 10 دقیقه صبر کنید. حالا با استفاده از دستمال توالت سرکه را از تشک پاک کنید. سپس جوش شیرین را روی سطح بپاشید و صبر کنید دو ساعت به همان صورت بماند. این روش به شما کمک می کند که از لکه و بوی ادرار خلاص شوید. سپس با استفاده از جارو برقی آن را خشک کنید.

پاک کننده های آنزیم دار موجود در بازار می توانند برای این منظور به کار روند. جدا از پاک کننده آنزیم دار شما به دستمال توالت، جوش شیرین و جارو برقی نیاز خواهید داشت.

بنابراین پاک کننده را روی سطح مورد نظر اسپری کنید و صبر کنید به مدت 10 دقیقه بماند. سپس سطح خیس شده را با دستمال توالت خشک کنید و روی سطح جوش شیرین بپاشید و به مدت 18 ساعت صبر کنید. در نهایت با استفاده از جاروبرقی روی سطح را پاک و خشک کنید.

پاک کننده های مورد استفاده در خشک شویی ها، در پاک کردن لکه ادرار مؤثر هستند.

تمام چیزی که نیاز خواهید داشت ترکیب کردن دو قاشق چای خوری از پاک کننده با یک فنجان آب گرم است. این ترکیب را روی محل مورد نظر بریزید. پس از مدتی روی آن مسواک یا پارچه تمیز بکشید و سپس با استفاده از آب گرم آن را بشویید.

سرکه یک تمیز کننده فوق العاده است. سمی یا خطرناک نیست و شما می توانید به راحتی از آن استفاده کنید. به این منظور سرکه سفید را بدون ترکیب کردن با آب روی سطح مورد نظر اسپری کنید. سپس با استفاده از یک تکه پارچه یا دستمال توالت روی آن بکشید. اجازه دهید تشک در معرض هوای آزاد باشد و یا آن را به راحتی با استفاده از جاروبرقی پاک کنید.

هیدروژن پروکسید را روی لکه اسپری کنید و با پارچه روی آن بکشید. سپس صبر کنید خشک شود و یا با استفاده از جاروبرقی آن را پاک کنید.

خانه تشک ارائه دهنده انواع تشک و محافظ تشک آماده ارائه انواع خدمات مشاوره می باشد.

مجموعه خانه تشک با بهره گیری از دانش روز دنیا، با تجربه چندین ساله خود، در زمینه تولید انواع کالای خواب اعم از تشک، بالش، باکس و تاج تخت، محافظ تشک و ملحفه و پتو فعالیت می کند. برای آشنایی بیشتر انواع تشک خانه تشک از صفحه محصولات ما بازدید نمایید و در صورت نیاز به کسب اطلاعات در ارتباط با تشک طبی، تشک فول ارتوپدیک، تشک مموری فوم و تمامی تشک های مجموعه و آشنایی با نکات خرید تشک با شماره تلفن 02122606066 تماس حاصل فرمایید. جهت اطلاع از آخرین تخفیف ها و جشنواره های فروش از اینستاگرام خانه تشک بازدید کنید.

خانه تشک تولیدکننده انواع تشک با کمال افتخار در خدمت مردم عزیز ایران می باشد.

خیابان شریعتی، ایستگاه یخچال، پلاک 146509120385585 – 22606066 – 22601955

چگونه زردی خوشخواب را از بین ببریم

تمامی حقوق این سایت متعلق به مجموعه خانه تشک می باشد.

طراحی شده با افتخار توسط طراحی سایت همراهان وب

در نظافت های هفتگی معمولا نظافت و تمیز کردن تشک تخت و خوشخواب ها فراموش می‌شوند. درحالیکه این وسیله ها به دلیل استفاده ی مداوم و ارتباط مستقیم با انسان باید نظافت اساسی شوند. به خصوص اگر از تشک تخت بدون روکش استفاده می کنید. “پین ورک” قصد دارد در این مقاله روش تمیز کردن تشک تخت را بدون استفاده از مواد سمی و در خانه به شما آموزش دهد. البته ما در مقاله ای جدا به صورت مفصل در مورد نحوه‌ی شستشوی تشک و پاک کردن انواع لکه صحبت کرده‌ایم. حتما زمان بگذارید و مطالعه آن را از دست ندهید!

گام اول برای تمیز کردن تشک جارو کشیدن آن است. از سر بزرگ جارو برقی استفاده کنید و کاملا روی تشک را جارو کنید. برای گوشه ها، زوایا و شیار های روی تشک، سریِ جارو را برداشته و از لوله ی آن استفاده کنید.

بهترین متخصص با کمترین قیمت

دریافت رایگان قیمت

چگونه زردی خوشخواب را از بین ببریم

در گام بعدیِ روش تمیز کردن تشک تخت ، لکه های جدید را تمیز کنید. لکه ی نوشیدنی که به تازگی روی تشک ریخته شده و هنوز مرطوب هستند باید فورا پاک شوند.

 

یک پارچه تمیز را با آب سرد خیس کنید. لکه را با پارچه مرطوب لکه گیری کنید. هرگز روی لکه را با دستمال نکشید. زیرا این کار می تواند لکه را پخش کند. سعی کنید با ضربات دستمال، لکه را جذب دستمال کنید.

۲ قاشق غذاخوری (۳۰ میلی لیتر) پراکسید هیدروژن و ۱ قاشق غذاخوری (۱۵ میلی لیتر) مایع ظرفشویی را در یک کاسه کوچک بریزید. با استفاده از یک قاشق آن هم بزنید تا کف ایجاد شود. یک مسواک قدیمی بردارید و آن را به کف آغشته کنید. به آرامی مایع و کف را روی مناطق کثیف تشک بمالید. سپس با یک دستمال مرطوب روی آن را بکشید.

این راه حل برای نظافت انواع لکه های گرد و خاک، خون، مواد غذایی، نوشیدنی و … موثر خواهد بود. همانطور که یکی از برند‌های خوشخواب این نکته را مطرح کرده است، باید بدانید که هیچ‌گاه نباید تشک را به طور افقی لکه‌زدایی کنید. بلکه تشک را به حالت عمودی قرار داده و لکه را بامحلول ذکر شده تمیز کنید و بگذارید در همان وضع خشک شود

با لکه بر می توانید از شر لکه های سخت تری که در مرحله قبل موفق به تمیز کردن آن نشده اید بر بیایید. روی یک دستمال تمیز لکه بر را اسپری کنید. سپس دستمال را روی لکه ها بکشید. اجازه دهید لکه‌بر ۱۵ دقیقه روی تشک باقی بماند. سپس همان منطقه را با یک پارچه تمیز و مرطوب پاک کنید. دقت کنید که لکه‌بر را به طور مستقیم بر روی تشک اسپری نکنید. تشک ها، به خصوص تشک های فومی، برای خیس شدن طراحی نشده اند. لکه بر، می تواند لکه‌ی خون، ادرار، عرق، استفراغ، روغن و دیگر لکه ها به راحتی تمیز می کند.

اگر مدتی است که تشک شما بوی بدی به خود گرفته است و نمی توانید آن را تحمل کنید، کافی است این ترفند پین ورک را یاد بگیرید. جوش شیرین را روی سخاوتمندانه روی تمام سطح تشک تخت بریزید. اگر بخواهید می توانید به آن چند قطره اسانس هم اضافه کنید تا معطر شود. بگذارید جوش شیرین حداقل نیم ساعت روی سطح باقی بماند. هرچه این زمان طولانی تر باشد بوی بیشتری از بین میرود.

روتختی یا روکش تشک را باید به صورت جداگانه داخل ماشین لباسشویی بیاندازید.

برای از بین بردن جوش شیرینی که در مرحله قبل روی تشک ریختیم، باید برای بار دوم تشک را کامل جارو کنیم. مانند مرحله ی اول جارو را با سریِ پهن و لوله‌ی آن انجام دهید.

شاید این ایده خوبی باشد که اجازه دهید پس از تمیز کردن تشک، برای مدتی آن را در هوای آزاد قرار بدهید. با این کار رطوبتی که داخل تشک باقی مانده است از بین می رود و احتمال بو گرفتن آن از بین می رود. در طول فصل گرم، یک پنجره را در اتاق باز کنید تا هوای تازه وارد محیط اتاق شود و تشک سریع تر خشک شود.

 

نکته: می توانید پرده ها را در روز کنار بزنید. چرا که اشعه های UV خورشید، باکتری ها را می کشد بوی بیشتری را از بین می برند و تشک را سریع تر خشک می‌کند. توجه کنید تمیز کردن تشک و لکه های آن نیازمند وقت و حوصله است.

5 ماه پیش زهرا طباطبایی

زهرا طباطبایی هستم! از روز های اول فعالیت “مجله پین ورک” دست به قلم شدم و نوشتم و یاد گرفتم و با بزرگ شدنش من هم بزرگ تر شدم…
و توی این مدت، به قول ” آنتوان کلیما ” همیشه برام خود نوشتن مهم بوده; خیلی مهم تر از انتشارش!!!
امیدوارم قلمم رو دوست داشته باشید 🙂

1 ماه پیش

1 ماه پیش

2 ماه پیش

5 ماه پیش

5 ماه پیش

5 ماه پیش

5 ماه پیش

5 ماه پیش

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

چگونه زردی خوشخواب را از بین ببریم

راهکارتون عاالی بود.ممنونم..

ممنون از نظر لطفتون دوست عزیز?

لکه بر مایع مخصوصی هست یا همون لکه پاکنه??

سلام دوست عزیز همان لکه پاک کن برای لباس هست.

میخواستم ببینم لکه بر مایع مخصوصی هست یاهمون لکه پاکنه?

سلام دوست عزیز همان لکه پاک کن برای لباس هست.

سلام تشکم یه طرفش کلا زرده بالکه برکلا پاک میشه توخداکمکم کنید

سلام دوست عزیز به طور کامل داخل متن توضیح داده شده?

سلام ببخشید برای من تشک کلا پخش شده چیکار باید کرد

چه لکه ای روی تشک ریخته؟

سلام.من تشک تختم زنگ زدگی روش پیش اومده.اهن زیرش بخاطر نم اتاق زنگ زده.راهی هست بشه ازبین ببرمش؟

سلام میتونید از آب لیمو و محلول نمکی استفاده کنید و بگذارید یک ساعت و نیم بماند و سپس از مقابل نور خورشید قرار بدید. یا از پاک کننده های ضد زنگ از فروشگاه ها تهیه کنید?

خوب بود

سلام تشک من پر از لکه ادرار چطور پاکش کنم با پپودر لباسشویی میشه .

سلام من تشکم سفیده و روش سه تا لکه خون هست با لکه بر کاملا پاک میشه؟!

ارائه خدمت در محل و منزل

دریافت رایگان قیمت

یافتن بهترین متخصص نزدیک شما

یافتن بهترین متخصص نزدیک شما

تمامی حقوق برای پین ورک محفوظ است

تمیز کردن تشک تخت به دلیل متریال و بافتی که دارد نیازمند روشی است که بدون آسیب رساندن به آن بتوان انجام داد. پس با دلگرم همراه شوید.

شستشو و تمیز کردن رویه تشک تخت خواب کار ساده ای است اما خود تشک چطور؟ اگرچه این تشک ها نیاز ندارند هر چند وقت یک بار تمیز شوند ولی به هر حال دو بار در سال نیاز هست تا این تشک ها تمیز شوند.برای تمیز کردن تشک تخت خواب با این روش و تکنیک ، شما به ۵۰۰ گرم جوش شیرین ، مقداری روغن معطر و جاروبرقی نیاز دارید.

به اندازه ۱۰ تا ۲۰ قطره روغن معطر را در داخل ظرفی که دارای ۵۰۰ گرم جوش شیرین است بریزید و حسابی هم بزنید تا به خوبی با هم مخلوط شوند. انتخاب عطر روغن معطر به خود شما بستگی دارد و می توانید از بوهای بابونه ، اسطوخدوس و صندل چوب یکی را انتخاب کنید.چگونه زردی خوشخواب را از بین ببریم

در آخر شما باید این محلول را به صورت اسپری به روی تشک بپاشید. حالا به مدت ۱ ساعت صبر کنید و سپس با جاروبرقی تمام این پودر را تمیز کنید.

حتما تمام جوش شیرین را از روی تشک با جاروبرقی جمع آوری کنید.این کار شما نه تنها باعث شادابی تشک تخت خواب شما می شود بلکه هر ذره کثیفی را به خود جذب می کند و باعث تمیزی هر چه بیشتر تشک تخت خواب شما می شود.

خمیری از نمک و آب لیمو درست کنید و بر روی لکه ای که بر روی تشک تخت خواب وجود دارد قرار دهید تا این لَکه به خوبی تمیز شود.

مقدار مصرفی نمک و آب لیمو بستگی به بزرگی لَکه دارد. شما باید بگذارید این خمیر به مدت ۱ ساعت بر روی لَکه باقی بماند و سپس به وسیله ی حوله ای تمیز آن را بردارید. خیلی از لَکه های ضعیف به خوبی با این روش تمیز می شوند.

در داخل کاسه ای یک قاشق چایخوری آب ، یک قاشق چایخوری سرکه و یک قاشق چایخوری مواد شوینده بریزید و حسابی هم بزنید تا به خوبی با هم مخلوط شوند. بوسیله یک اسفنج آغشته به این محلول تشک تخت خواب را تمیز کنید.

زمانی که کار شما تمام شد ، بوسیله آب ، تشک را تمیز کنید. این محلول را همینجوری روی تشک نریزید و قطره ای استفاده کنید. بعد از خشک شدن و اتمام کار ، تشک شما تمیز و عالی می شود.

خب این روش زیاد طبیعی نیست اما اگر شما تشک تخت خواب کثیفی دارید بهترین راه تمیز کردن آن این روش می باشد.

مقداری آمونیاک بدون بو را به صورت قطره بر روی لَکه ها بریزید ، سپس با دستمال روی این لکه ها بکشید و بگذارید تا تشک خُشک شود. حالا شما یک تشک تمیز و عالی خواهید داشت.

بیشتر بخوانید :

کم هزینه ترین روش برای شستشوی مبلمان در منزل

راه های مناسب برای از بین بردن لکه روی فرش

ترفندها و روش های کاربردی جدید برای تمیز کردن سرامیک

گردآوری شده مجله ی دلگرم

مریم امینی

برای دیدن این کلیپ لطفا امکان استفاده از جاوا اسکریپت را در مرورگر خود فعال نمایید،و از مرورگر خود را بروزرسانی نمایید

کلیپو/ چنانچه ظروف آشپزخانه تان قدیمی و کثیف شده اند و یا این که تشک خوشخواب شما زرد و کثیف شده است، می توانید از این ویدیو استفاده مفید کنید. در این ویدیو به روشی ساده به شما آموزش می دهیم که چطور از شر این کثیفی ها خلاص شوید. هر روز با ویدیوهای دوبله شده از ترفندهای جدید دنیای فوت و فن در خدمت شما هستیم.


(١٥:١٣) ٩٩/١١/٠٧


(١٥:٠٤) ٩٩/١١/٠٧

چگونه زردی خوشخواب را از بین ببریم


(١٥:٠٠) ٩٩/١١/٠٧


(١٤:٤٩) ٩٩/١١/٠٧


(١٤:٤٥) ٩٩/١١/٠٧


(١٤:٤١) ٩٩/١١/٠٧


(١٤:٣٧) ٩٩/١١/٠٧


(١٤:٣١) ٩٩/١١/٠٧


(١٤:٢٦) ٩٩/١١/٠٧


(١٤:٢١) ٩٩/١١/٠٧


(١٤:١٨) ٩٩/١١/٠٧


(١٤:١٥) ٩٩/١١/٠٧


(١٤:٠٩) ٩٩/١١/٠٧


(١٣:٣٥) ٩٩/١١/٠٧


(١٣:٣٢) ٩٩/١١/٠٧


(١٣:٢١) ٩٩/١١/٠٧


(١٣:١٤) ٩٩/١١/٠٧


(١٢:٤٨) ٩٩/١١/٠٧


(١٢:٤٢) ٩٩/١١/٠٧


(١٢:٣٠) ٩٩/١١/٠٧


(١٢:٣٠) ٩٩/١١/٠٧


(١٢:٣٠) ٩٩/١١/٠٧


(١٢:٠٣) ٩٩/١١/٠٧


(١١:٤٠) ٩٩/١١/٠٧


(١١:٢٠) ٩٩/١١/٠٧


(١١:٠٠) ٩٩/١١/٠٧


(١٠:٥٨) ٩٩/١١/٠٧


(١٠:٢٠) ٩٩/١١/٠٧


(١٠:١٩) ٩٩/١١/٠٧


(١٠:١٥) ٩٩/١١/٠٧


(١٠:١١) ٩٩/١١/٠٧


(١٠:٠٥) ٩٩/١١/٠٧


(١٠:٠٤) ٩٩/١١/٠٧


(٠٩:٥٧) ٩٩/١١/٠٧


(٠٩:٣٧) ٩٩/١١/٠٧


(٠٩:٢١) ٩٩/١١/٠٧


(٠٩:٠١) ٩٩/١١/٠٧

چگونه زردی خوشخواب را از بین ببریم


(٠٨:٤٠) ٩٩/١١/٠٧


(٠٨:٣٦) ٩٩/١١/٠٧


(٠٨:٢٠) ٩٩/١١/٠٧


(٠٨:١٣) ٩٩/١١/٠٧


(٠٨:٠٦) ٩٩/١١/٠٧


(٢٣:٠٣) ٩٩/١١/٠٦


(٢٣:٠٢) ٩٩/١١/٠٦


(٢٣:٠١) ٩٩/١١/٠٦


(٢٣:٠٠) ٩٩/١١/٠٦


(٢٢:٥٧) ٩٩/١١/٠٦


(٢٢:٤٧) ٩٩/١١/٠٦


(٢٢:٤٥) ٩٩/١١/٠٦


(٢٢:٣٠) ٩٩/١١/٠٦

شما نیمی از زندگیتان را بر روی تشک خود می گذرانید پس طبیعی است که آن را تمیز و مرتب نگه دارید این کار آن را عاری از هر گونه آلرژی کرده و تا سالها نو باقی می ماند. بمنظور جلوگیری از رشد قارچ باید رویه های تشک را عوض کنید شستن آن کار سختی نیست و می توان با روش های ساده آن را انجام داد.

قبل از تمیز کردن، از لایه های رویی شروع کنید مانند جمع آوری متکاها، اسباب بازی و سایر اشیاها. زمانیکه رویه ی متکاها را درآوردید آن را درون سبد خشکشویی بیندازید پتوهارا نیز به هنگام نظافت در گوشه ای کنار بگذارید سپس رویه ی تخت را بلند کنید و آن را همراه متکا درون رختکن بیندازید. وزمانی که تخت خالی بود آن را بشویید. از آب بسیار داغ و خشک کن برای پاک زدایی گردوخاک یا کشتن باکتری های موجود استفاده کنید.

اولین گام برای تمیزی جاروبرقی است این کار تخت را گردگیری می کند از لوله جاروبرقی برای مکش گوشه های تخت استفاده کنید سپس جوش شیرین را بر روی تخت پاشیده تا لکه ها را پاک کند. برای آنکه بوی طراوت و تازگی بگیرد 5 قطره از روغن خوشبو کننده را درون جوش شیرین ریخته تا بوی عطر را به خود جذب کرده و لکه ها را دفع کند.

بگذارید جوش شیرین 30 دقیقه روی تخت بماند سپس دوباره تخت را جارو بکشید سپس چنانچه پیش از این هم کامل در بخش نکات خانه داری نمناک توضیح دادیم با آن جوش شیرین را پاک کنید سپس آن را در بیرون و در هوای آزاد پهن کنید تا خشک شود و رطوبت آن گرفته شود اما در فصل گرما فقط کافیست که پنجره را باز گذاشته، پرده ها را کنار بزنید تا نورخورشید بر روی تخت تابیده و آن را خشک کند.چگونه زردی خوشخواب را از بین ببریم

قبل از شروع پاکسازی درجه ماشین لباسشویی را روی آب بسیار داغ تنظیم کنید تا باکتری ها را بکشد.

حیوانات خانگی و بچه ها عامل ایجاد آن هستند و با یکبار خشک شدن تمیز نمی شود این دو روش به من کمک کرد تا وقتی بچه هایم کوچک بودند تشکشان را تمیز نگه دارم. مواد تشکیل دهنده:3قاشق غذاخوری جوش شیرین، 3درصد آب اکسیژنه و میزان کمی مایع ظرفشویی.

مواد را ترکیب کرده و روی تخت بریزید اگر مشکل حل نشد روش دوم را به کار گیرید:3قاشق غذاخوری پودر ماشین لباسشویی، یک قاشق آب اضافه کرده و با هم مخلوط کنید تا فوم بدست بیاد آن را نیم ساعت روی لکه بگذارید سپس آب اکسیژنه افزوده و جارو بکشید.

قبل از شروع کار پنجره ها را باز کنید سپس گوشه های تخت را با آمونیاک اسید ضدعفونی کنید از پارچه ای تمیز و آب برای این کار استفاده کنید 5دقیقه صبر کنید و دوباره این کار را تکرار کنید محل را با جوش شیرین برای خنثی کردن آمونیاک اسید و قارچ موجود پاکسازی کنید وقتی خشک شد جارو بکشید.

تکرار مکررات

اگر تخت با روش هایی که گفته شد پاک نشد این روش را انجام دهید:تخت را بلند کرده و آن را از بالا به پایین آویزان کنید سپس مراحل پاکسازی را انجام دهید

پیشگیری از لکه های تخت

از آنجایی که تمیز کردن آن زمان بر است از تخت قابل شست و شو استفاده کنید در مورد تخت پلاستیکی که در زمان بچگی به یاد دارید صحبت نمیکنم.

چنانچه ظروف آشپزخانه تان قدیمی و کثیف شده اند و یا این که تشک خوشخواب شما زرد و کثیف شده است، می توانید از این ویدیو استفاده مفید کنید. در این ویدیو به روشی ساده به شما آموزش می دهیم که چطور از شر این کثیفی ها خلاص شوید. هر روز با ویدیوهای دوبله شده از ترفندهای جدید دنیای فوت و فن در خدمت شما هستیم.

ترفندستان

36 ماه و 25 روز پیش

10,324

ترفندهای خانگی

22 ماه و 17 روز پیش

7,316

چگونه زردی خوشخواب را از بین ببریم

ترفندهای خانگی

22 ماه و 21 روز پیش

7,109

ترفندهای خانگی

22 ماه و 24 روز پیش

8,800

ترفندهای خانگی

22 ماه و 20 روز پیش

5,428

لطفا برای ثبت نظر وارد شوید.


برترین رسانه دیجیتال کشوردر سال 1395

دسترسی به هزاران ویدیوی اختصاصی

امکان دانلود و استفاده آفلاین از ویدیوها

فقط با روزی ۵۰۰ تومان

نمی‌توانی هزاران ویدیوی اختصاصی را ببینی

نمی‌توانی ویدیوها را دانلود کنی و آفلاین ببینی

آیا از لغو عضویت کلیپو پلاس مطمئن هستید؟

شماره همراه خود را وارد کنید

کد فعال‌سازی ارسال شده را وارد کنید.

چنانچه ظروف آشپزخانه تان قدیمی و کثیف شده اند و یا این که تشک خوشخواب شما زرد و کثیف شده است، می توانید از این ویدیو استفاده مفید کنید. در این ویدیو به روشی ساده به شما آموزش می دهیم که چطور از شر این کثیفی ها خلاص شوید. هر روز با ویدیوهای دوبله شده از ترفندهای جدید دنیای فوت و فن در خدمت شما هستیم.

ترفندستان

36 ماه و 25 روز پیش

10,324

ترفندهای خانگی

22 ماه و 17 روز پیش

7,316

چگونه زردی خوشخواب را از بین ببریم

ترفندهای خانگی

22 ماه و 21 روز پیش

7,109

ترفندهای خانگی

22 ماه و 24 روز پیش

8,800

ترفندهای خانگی

22 ماه و 20 روز پیش

5,428

لطفا برای ثبت نظر وارد شوید.


برترین رسانه دیجیتال کشوردر سال 1395

دسترسی به هزاران ویدیوی اختصاصی

امکان دانلود و استفاده آفلاین از ویدیوها

فقط با روزی ۵۰۰ تومان

نمی‌توانی هزاران ویدیوی اختصاصی را ببینی

نمی‌توانی ویدیوها را دانلود کنی و آفلاین ببینی

آیا از لغو عضویت کلیپو پلاس مطمئن هستید؟

شماره همراه خود را وارد کنید

کد فعال‌سازی ارسال شده را وارد کنید.

این لکه‌بر کابردهای زیادی دارد، از جمله موارد زیر، که می‌توانید بهترین گزینه جهت پاک کردن و از بین بردن بوی بد باشد، به اختصار چند مورد از کابرد‌های این محصول را ذکر می‌کنیم

این محصول به صورت اسپری نیست،به صورت مایع که بایستی است با آب مخلوظ کرده و به صورت اسپری از آن استفاده کنید، البته دستور استفاذه از آن به صورت کامل در بروشور آورده شده است.

 

پس از مخلوط کردن مقدار کمی از این مایع با آب، آن را تکان داده و پس از 5 دقیقه به صورت اسپری بر روی محل لکه بزنید.چگونه زردی خوشخواب را از بین ببریم

 

 

در صورتی که لکه خون خشک شده و یا لکه ‌های سخت باشد، بایستی با یک پارچه سفید بدون پرز، به آرامی روی تشک بکشید تا تاثیر آن را متوجه شوید.

 

 

پس از تمیز کردن تشک را در فضای آزاد گذاشته و 18 ساعت بگذارید که به صورت کامل خشک شده و قابل استفاده گردد.

 

 

حتما بخوانید :چرا باید از پد محافظ تشک استفاده کنیم؟

از بین بردن لکه‌های قدیمی، یکی از درسر‌های اصلی افراد است، در این حالت اکثر افراد اولین فکری که به ذهنشان می‌آید؛شستو تشک با آب و یا شامپو فرش و یا شستن با روش های نامشخص خانگی که به هیچ عنوان اثبات شده نیست، اقدام به تمیز کردن تشک می‌کنند غافل از اینکه تشک گران قیمت شما ارزش اینکه تست و آزمون افراد ناآگاه را بدهید، را ندارد.

فروشگاه رویال با انجام تست های مختلف بر روی پارچه ‌های متفاوت بهترین پیشنهاد را به شما خواهد داد.

این لک بر علاوع بر پاک کنند‌گی فوق العاده، بوی بسیار عالی دارد که پس از استفاده از آن در صورتی که هر یک از اتفاقات  زیر افتاده باشد، به راحتی تشک شماره را به روز اول بر می‌گرداند:

از بین بردن بوی ادرار بچه

از بین بردن لکه و بوی ادرار سگ

 

در صورت نیاز کلیک نمایید: خرید محافظ تشک ضد آب رویال

به هیچ عنوان تشک خودتان را با آب نشویید، چرا که شستن تشک باعث از بین رفتن متریال داخل تشک شما می شود، تنها راه از بین رفتن لکه ادرار و یا بوی نامطبوع ادرار و یا لکه خون بر روی تشک استفاده از پاک کننده مایع نانو محصول ۲۰۱۸ می باشد، که هر گونه لکه را از روی تشک شما محو می‌کند، و شما می‌توانید با قیمت بسیار ناچیزی، تشک را به حالت اولیه خود بازگردانید، و ارسال آن به سراسر ایران بر عهده ای خود کارخانه  و رایگان می‌باشد.

برای تشک هایی که لایه های محافظ ندارند، توصیه می شود با یک پارچه ی مرطوب و آب گرم، لکه ها را برطرف کرد. به تفاوت بین یک پارچه ی مرطوب با یک پارچه ی خیس بسیار دقت کنید. شما قرار نیست تشک تان را غرق در آب کنید. از بخارشوی کردن نیز بپرهیزید.

به محض اینکه تشک تان خیس می شود، فورا آب آن را بگیرید و بعد از آن لکه را پاک کنید. برای تمیز کردن لکه ی خون و ادرار، توصیه می شود از پارچه ای مرطوب شده با مخلوطی از جوش شیرین و آب اکسیژنه استفاده کنید. البته به خاطر داشته باشید آب اکسیژنه ممکن است رنگ تشک تان را تغییر دهد.

در حال حاضر نمایندگی تشک رویال در اصفهان، نزدیک به ۲۰ ماه در زمینه فروش این محصول  موفق بوده و خوشبختانه هیچ گونه نارضایتی در این زمینه تا کنون وجود نداشته است، جهت مشاوره ویا خرید این محصول با کارشناسان ما در تماس باشید.

جهت اطلاعات بیشتر با شماره های زیر تماس حاصل فرمایید:

 

 

                                                                     ۰۹۱۲۲۸۷۲۷۸۸                            ۰۳۱-۳۴۴۱۵۲۱۲                 ۰۳۱-۳۴۴۲۴۶۱۹           

                                                                                          

            

                                                                                                                                                مشاوره رایگان

 

 

 

بیشتر بخوانید:

 

چگونه زردی خوشخواب را از بین ببریم

ادامه مطلب

ادامه مطلب

ادامه مطلب

ادامه مطلب

ادامه مطلب

ادامه مطلب

ادامه مطلب

ادامه مطلب

سلام تشک ما به هیچ عنوان لکه هاش پاک نمیشه بچه ادرار کرده خواهش کنم

سلام دوست عزیز
شرکت طی ۲ سال است که این محصول را به فروش می رسونه، هیچ گونه مورد برگشتی نداشته و رضایت کامل را برقرار کرده است.

سلام. پیشنهاد میشه از این لکه بر استفاده کنید، چون هم قدرت لکه بری بسیار بالایی داره، هم عامل خوشبو کردن لکه شما هم میشه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه

نام *

ایمیل *

وبسایت

لطفا جواب را به عدد وارد نمایید *– بارگیری کد امنیتی –به منظور تصویب CAPTCHA لطفا جاوا اسکریپت را فعال کنید.


نام کاربری یا ایمیل *


رمز عبور *


ورود

چگونه زردی خوشخواب را از بین ببریم
چگونه زردی خوشخواب را از بین ببریم
0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *