چطور زیبا ارایش کنم

 
helpkade
چطور زیبا ارایش کنم
چطور زیبا ارایش کنم


راه و رسم داشتن زندگی زناشویی بدون تنش


به همسرت اعتماد نداری؟

چگونه آرایش ساده کنیم

 

شما نیاز به آرایشی دارید که لک ها و معایب صورتتان را پنهان کند، و در عین حال قسمت‌های زیبای چهره تان را برجسته نماید. با کم کردن بار آرایشتان همچنین در هزینه ای که صرف آرایش خود می نمایید نیز صرفه جویی خواهید کرد.چطور زیبا ارایش کنم

 

چگونه آرایش کنیم که زیبا به نظر برسیم:

1 – استفاده از آینه کوچک بزرگ نمابرای آرایش کردن از یک آینه کوچک بزرگ نما استفاده کنید. سعی کنید از یک مرطوب کننده خوب برای زیرسازی آرایش خود استفاده کنید. این کار کمک خواهد کرد تا از به وجودآمدن چین و چروک جلوگیری شود.

 

2 – زیر سازی کنید

از یک فونداسیون مایع همرنگ پوستتان یا حتی کمی روشن تر استفاده کنید. از فونداسیون برای یک رنگ کردن رنگ پوستتان استفاده کرده، لکه ها را بپوشانید و صورتتان را صاف تر کنید.

 

3 – رژ گونه بزنید

اگر فرصت داشته و دوست دارید از رژ گونه ای ملایم همرنگ رژ لبتان بزنید و همچین در منزل برای انرژی بیشتر از رژ لب های رنگ شاد و روشن استفاده کنید .

 

یک رژ گونه ی صورتی کم رنگ، برنز یا هلویی، طبیعی تر از دیگر رنگ‌ها بنظر می‌رسند. فقط چندبار رفت و برگشت قلم موی بزرگی از رژ گونه کافیست تا چهره تان را بشاش، جوان و فوق‌العاده کند. این کار فقط کمی به صورت شما رنگ و لعاب میدهد اما گام بزرگی در آرایش صورت خواهد بود.

 

4 – مژه های خود را فر کنید

از یک فرمژه استفاده نمایید تا مژه های زیبایتان، بدون اینکه بهم چسبیده باشد یا ریمل از آن چکه کند به چشم بیاید. برای آرایش سبک تر باید دور ریمل را نیز خط بکشید.

 

5 – سایه چشم بزنید

یک سایه چشم صورتی کم‌رنگ، هلویی یا برنز بزنید. کمی هم پودر سایه را به پلکتان بزنید.

 

6 – رژ لب ملایم استفاده کنیدبرای لب هایتان از رژ لب ملایم استفاده کنید که درخششی به لب هایتان بدهد.

 

چگونه زیبا به نظر برسیم

 

بدون آرایش چگونه زیبا به نظر برسیم؟

– استراحت کافی

هر شب به مقدار کافی بخوابید. این مقدار بین 6 الی 8 ساعت در نظر گرفته شده است. به اندازه کافی آب بنوشید. از نوشیدنی‌های الکلی و قندی پرهیز کنید تا بتوانید پوست خوب و جذابی داشته باشید.

 

– ابروهای‌تان را مرتب کنید

ابرو یکی از مهمترین بخش‌های صورت است و تاثیر زیادی بر صورت دارد. اندازه و فرم آن را می‌توانید در یک آرایشگاه خوب، تغییر دهید.

 

–  به صورت و بدن‌تان مرطوب‌کننده بزنید

هر روز از یک مرطوب‌کننده خوب بر صورت و بدن‌تان استفاده کنید. سعی کنید کرم ضدآفتاب را فراموش نکنید. حتی در روزهای بارانی از کرم ضدآفتاب استفاده شود و شب‌ها سعی کنید از کرم مرطوب‌کننده استفاده کنید که پوست‌تان نرم و زیبا شود.

 

–  لب های خود را مرطوب کنید

اگر لب های شما پوسته پوسته شده اند و به قدری دلربایی بیشتر نیاز دارند ولی به بالم یا برق لب دسترسی ندارید، با استفاده از هر پاک کننده یا روغنی که می بینید تا حد ممکن لب های خود را مرطوب کنید. می توانید با یک بار استفاده خشکی را درمان کرده و کاری کنید که لب های شما بدرخشند. 

 

چطور زیبا ارایش کنم

چگونه ارایش زیبا کنیم

 

– رژیم غذایی

مصرف میوه و سبزیجات باعث شادابی پوست می‌شود. سعی کنید قبل از غذا از میوه استفاده کنید تا پوستی شاداب و زیبا داشته باشید.

 

– موهای سالم

برای موهای‌تان از شامپوهایی که مناسب نوع موی شما است، استفاده کنید. بیشتر خانم‌ها هر روز که از شامپو استفاده می‌کنند، از نرم‌کننده هم استفاده می‌کنند. این امر باعث می‌شود مو چرب و روغنی به نظر برسد.

 

– مژه های خود را با انگشت حالت دهید

متخصصین یک نکته و راهنمایی عالی و ارزان دیگر برای زیبا بودن بدون آرایش دارند. این کار باعث می شود چشم ها هشیار و درخشان بنظر بیایند و به شما اجازه می دهد زمانی که لوازم مخصوص آن را ندارید، از یکی از انگشتان خود استفاده کنید. برای این کار انگشت اشاره ی خود را کمی خیس کرده و مژه ها را با استفاده از آن به بالا خم کنید. انگشتان شما می توانند تقریبا به شکل نوعی فرم دهنده یا فر مژه عمل کنند. می توانید انگشت خود را با کمی لیس زدن یا نگاه داشتن زیر شیر آب خیس کنید و کار خود را انجام دهید.

 

گردآوری: بخش آرایش و زیبایی بیتوته

 

 

زیبایی خود را دوچندان کنید


خرید اینترنتی انواع پارچه مانتویی


سوتین های خوشگل و باکیفیت/تنوع رنگ عالی


واسه همه چی جا هست!

کتابهایی که باعث رشد فکری فرزندتان میشود


این ست نوزادی رو برای یلدا باتخفیف بخر


تردید و دو دلی قبل از ازدواج


بلیطت رو به قیمت لحظه آخر بخر!


قیمت امروز بلیط اتوبوس به هرکجای ایران


مرجع معتبر و رسمی خرید انواع گیفت کارت


فروشگاه سیسمونی آنلاین

خرید انواع ابزار وجعبه ابزار خانگی وصنعتی

میخوای بدونی برنامه غذایی مناسب بدنت چیه؟


آسانترین راه خرید برنامه در کنسول ps4


برای سفارش این ست فقط کافیه کلیک کنی!

Makan Inc.| All Rights Reserved – © 2013 – 2021

هر خانمی وقتی با پایان دوره مدرسه و ورود به سومین دهه زندگی اش، شروع به آرایش کردن می کند، به فراخور سلیقه اش تکنیک هایی را یاد می گیرد اما نکته اینجاست که با ورود به هر دهه و بالا رفتن سن، این آموزش ها باید به روز شوند و فرد تکنیک های مناسب با سن و سالش را یاد بگیرد. دانستن این نکات چه در مراقبت از پوست و چه در آرایش، راز حفظ زیبایی شما تا سال های سال است.

لطافت تان را حفظ کنید مراقبت های لازم :در سن 20 سالگی، اگر از پوستی نرمال برخوردارید، فقط کافی است پیش از خواب آن را بشویید. اگر جزو کسانی هستید که دارای پوستی چرب هستند از شوینده هایی که شبیه ژل است استفاده کنید و اگر پوستی خشک دارید از محصولاتی که حاوی شیر هستند.

 همیشه و در همه حال از ضدآفتاب استفاده کنید ولی مهم نیست چه برندی؛ فقط مطمئن باشید از SPF 15 یا 20 برخوردار است و از پوست شما در برابر UVA و UVB محافظت می کند. ضدآفتاب را به تمام سطح پوست خود (صورت و گردن) بمالید. از یک مایع مرطوب کننده یا یک مرطوب کننده فاقد چربی استفاده کنید. بسیاری از متخصصان پوست توصیه می کنند از کرم های حاوی رتینوئیدهای مشتق از ویتامین A استفاده کنید. این محصولات بهترین داروهای ممکن برای کاستن خطوط ظریف و چین و چروک های پوستی، تحریک کلاژن و درمان جوش های پوستی هستند.

 

مراقبت را شروع کنید با رسیدن به 30 سالگی نگرانی های شما در مورد جوش ها از بین خواهد رفت اما حواس تان باشد که روند نزولی پوست شروع شده است. بعد از سن 30 سالگی نور آفتاب فرصت این را خواهد داشت تا تاثیرات منفی خود را روی پوست تان نشان دهد. احتمالا متوجه شده اید که خطوط پوستی یا نقطه های تیره روی پوست تان بیشتر و مشخص تر شده اند؛ به همین دلیل استفاده از محصولات ضد پیری و یک کرم چشم روزانه برای جلوگیری از آسیب های تدریجی از ضروریات است. حتی یک روز را بدون ضدآفتاب سپری نکنید. توجه کنید که در این سنین بهتر است از ضدآفتاب هایی استفاده کنید که علاوه برداشتن SPF بالاتر از 15 و محافظت علیه اشعه های UVA و UVB حاوی آنتی اکسیدان هایی مانند چای سبز و سفید، ویتامین C و. . . باشند. همچنین کرم ضد آفتاب را به قسمتی از گردن و دست ها که نور خورشید به آن می خورد هم بزنید.چطور زیبا ارایش کنم

روزهای بی کلاژن مراقبت های لازم از پوست در سن میانسالی خانم ها در این سن بدانند که چون ساخت کلاژن پوست کمتر می شود، باید بیشتر از کرم های حاوی کلاژن استفاده کنند. این نوع کرم ها پوست های شل و افتاده را کشیده، خاصیت الاستیکی و استحکام پوست را بهبود می دهند و باعث کاهش میزان چین و چروک می شوند. در افراد بالای 40 سال، اسیدلاکتیک تاثیر بسزایی روی پوست دارد زیرا در این سنین پوست خشک و بی حالت شده و تغییر رنگ پیدا می کند. مرطوب کننده ای که حاوی اسید لاکتیک باشد، نه تنها لکه های پوستی را از بین برده و رنگ پوست را به حالت اولیه باز می گرداند، بلکه رطوبتی به پوست می دهد که باعث درخشش آن می شود. نکات آرایشی – چون در سن 40 سالگی پوست خشک می شود و رطوبت خود را از دست می دهد، بهتر است قبل از اینکه آرایش خود را شروع کنید از کرم های مرطوب کننده مناسب استفاده کنید تا پوست نرم شود؛ سپس کرم پودر یا پنکیک را به صورت و گردن خود بزنید. – از آنجایی که در این سن ابروها مانند سابق پر نیست، می توانید با مدادی قهوه ای جاهای خالی را پر کنید. برای ابروها از رنگ های پررنگ استفاده نکنید چون چهره را مصنوعی تر می کند. – چون ریمل سن را زیاد نشان می دهد و شما می خواهید در این سن جبران مژه های ریخته شده را بکنید، بهتر است از فرمژه برای حالت دادن مژه ها استفاده کنید. همچنین برای اینکه چین و چروک اطراف چشم پوشانده شود بهتر است از سایه های قهوه ای، بنفش و. . . استفاده شود. – از زدن رژگونه زیاد خودداری کنید زیرا چهره شما را مصنوعی می کند. بهتر است برای استفاده از رژگونه از رنگ های ملایم مثل هلویی یا قهوه ای استفاده کنید. – برای اینکه سن تان کمتر نشان داده شود و چین و چروک های اطراف لب کمتر به چشم بیایند، بهتر است از رژلب و خط لب همرنگ استفاده کنید. در این سن بهتر است از رنگ های تند مثل قرمز و قهوه ای در مهمانی ها و رنگ های ملایم در مکان های عمومی استفاده شود. 

مراقبت های لازم خانم ها با ورود به میانسالی به کرم های ضدآفتاب با 30SPF و بالاتر نیاز دارند. به آنها توصیه می شود حتی در منزل هم از ضدآفتاب استفاده کنند. خانم هایی که مرز 50 سالگی را گذرانده اند حتما باید از کرم های دورچشم و ضدچروک برای پیشگیری از زیادتر شدن چروک ها استفاده کنند.

– رنگ ابروها با افزایش سن کمتر می شود؛ پس مداد ابرویی که برای 25 سالگی استفاده می شود، برای 50 سال مناسب نیست و به رنگ تیره تری احتیاج دارید. البته بهتر است برای ابروها از سایه های ابرو استفاده کنید تا با هاشور زدن میان ابروها، چهره مصنوعی نشود. – بسیاری افراد به دلایل مختلف با افزایش سن از رژگونه استفاده نمی کنند ولی یک لایه قرمز رنگ ملایم می تواند شادابی و جوانی را به پوست هدیه کند. رژگونه را به قسمت پایین گونه نزنید چون باعث افتاده به نظر رسیدن آن می شود. – به کار بردن خط چشم و ریمل روی پلک پایین باعث می شود چشم ها افتاده تر به نظر برسند. درعوض اگر مژه های پلک بالا با ریمل حجم دهنده آراسته شوند بهترین تاثیر را خواهند داشت. در این سن دور سایه زدن را خط بکشید. – اگر می خواهید چین و چروک و خطوط زیر چشم تان را بپوشانید، مراقب باشید تا استفاده بیش از حد از مواد پوشاننده زیر چشمی، چروک های اطراف چشم تان را بیشتر نمایان نکند؛ قبل از اینکه دست به کار شوید دور چشم تان را مرطوب کنید تا پنهان کردن خطوط اطراف چشم و تیرگی دور چشم آسان تر شود. – به شما پیشنهاد می کنیم در این سن دور رژلب های تیره را خط بکشید تا چهره جوان تری داشته باشید. رنگ تیره در رژلب باعث می شود سن تان بیشتر نشان داده شود؛ البته در مهمانی های رسمی می توانید از رنگ های تیره تر استفاده کنید.

 

زیبایی همیشه از درون افراد نشات می گیرد. بهترین راه برای زیبا شدن، طبیعی به نظر آمدن است اما ایده ها و راه هایی هم هست که به آن کمک می کند. لازم نیست برای زیبا دیده شدن حتماً چشمتان را در سایه و گونه هایتان را در رژگونه غرق کنید. این مقاله به شما نشان می دهد که چطور سایه ها و شکل های طبیعی صورتتان را زیباتر نشان دهید تا هم اعتماد به نفستان بالا رود و هم زیبایی طبیعی داشته باشید.

از انجایی که چهره ی آرایش شده , هر چند کم با چهره ی بدون آرایش بسیار تفاوت دارد , را هایی برای همیشه مرتب بودن با صرف کمنرین زمان وجود دارد تا شما چه در منزل برای انتقال روحیه ای شاد به افراد خانواده و نیز خودتان و چه بیرون از خانه در حدی ساده و با آرایش کم به راحتی به چهره تان رنگ تازه ای بدهید .

1. صبح پس از بیدار شدن از خواب و شست و شوی صورت با اب سرد و خنک , بگذارید آب روی پوستتان به حالت طبیعی خشک شود . همین امر در ابتدای روز پوست صورت شما را از افتادگی و شل شدن حفظ کرده و شادابی و سر حالی خاصی به شما منتقل میکند .

2. تنها کرمی که بهتر است در منزل یا حتی برای خرید , بیرون از منزل استفاده کنید و زمان ماندن آن روی پوست ضرری به پوستتان نمیرساند , انواع کرم های ضد آفتاب است . اگر دوست داشته باشید که مانند یک کرم پودر در صورت داشتن جوش و لک روی پوستتان , آن ها را بپوشانید از نوع رنگی آن روی پوست بمالید و با شست شوی بعدی صورت دوباره از آن روی پوست بزنید .چطور زیبا ارایش کنم

3. برای انواع چشم ها چه چشم ریز , چه درشت و با حالت های مختلف و رنگ های متفاوت استفاده از یک خط چشم مدادی سیاده و تنها یک بار کشیدن در داخل چشم , فرم و حالت چشم را نمایان ساخته و آن را از بی حالتی در خواهد آورد که البته توجه داشته باشید فقط یک مداد را داخل چشم بکشید تا چشم تان سیاه نشود و تنها حالت ملایم و طبیعی به چشم ها داده باشید . 4. توجه داشتن به هماهنگی رنگ رژ لب با لباس منزل یا با شال و روسری که برای بیرون رفتن از منزل میپوشید , مهم ترین قسمت آرایش در مرتب بودن و تغییر شما در مدت زمان کوتاه است و طوری که تنها یک لایه رژ بدون خط لب و گاهی خط لب بدون رژ هم رنگ لباس منزل یا شال و روسری روی لب بزنید و برای شیک تر بودن از رمگ های ملایم یا برق لب در انواع رنگ ها استفاده کنید تا بیرون از منزل نیز راحت باشید .

5. اگر فرصت داشته و دوست دارید از رژ گونه ای ملایم همرنگ رژ لبتان بزنید و همچینی در منزل برای انرژی بیشتر از رژ لب های رنگ شاد و روشن استفاده کنید .

6. اگر مژه های خیلی صاف و بلندی دارید با یک بار استفاده از فر مژه به آن ها حالت دهید .

آرایش کردن اصولی دارد که اگر از آن‌ها بی‌خبر باشید، نمی‌توانید زیبایی و تناسب را در صورت خود ایجاد کنید. باید حتما روش‌های درست استفاده از لوازم آرایش گوناگون را بیاموزید تا به بهترین نحو از آن‌ها روی چشم‌ها، پوست و لب خود استفاده کنید.

در پاسخ به این پرسش که چگونه آرایش کنیم و برای داشتن یک آرایش زیبا و صحیح، باید روش‌های اصولی استفاده از لوازم آرایش گوناگون را بیاموزید. استفاده از کانسیلر، زیرسازی و آرایش پوست، چشم، آرایش لب و رژگونه از اجزای اصلی یک آرایش به حساب می‌آیند.

 

 

چطور زیبا ارایش کنم

برای کرم‌پودر بهتر است مقداری از آن را در 4 نقطه روی دو طرف صورت، پیشانی و چانه بمالید و با حرکت براش یا اسفنج مخصوص آن را روی پوست پخش کنید (با حرکت دورانی). برای بهتر پخش شدن آن و اینکه کاملا ببینید روی صورت یکنواخت مالیده شده است، صورت را دایما به چپ و راست حرکت دهید و برای پیشانی و چانه نیز سر را بالا و پایین کنید تا همه جای پوست را ببینید.

برای پنکک اول تمام لپ خود را از هوا پرکنید تا چین و چروک آن باز شود و سپس به حالت ضربه‌ای، از پودر پنکک روی پوست بزنید. عضلات را به حالت اول باز گردانید و با همان حالت ضربه‌ای (خیلی آهسته) کار را ادامه دهید تا تمام پوست پوشانده شود.

(اشتباهات رایج در استفاده ار کرم‌پودر)

 

 

برای استفاده از کانسیلر زیر چشم، کمی سر و چانه را به سمت پایین خم کنید و مستقیم در آینه خیره شوید، به طوری که بتوانید چشم و زیر آن را نگاه کنید. اینطوری بیشتر می‌توانید روی پوست و نواقص آن تمرکز کنید. حالا کانسیلر را در زیر پوست چشم بمالید و با حرکت آهسته براش مخصوص این کار، آن را روی پوست محو کنید. کانسیلر را باید بعد از کرم‌پودر  قبل از پنکک استفاده کنید.

 

 

لپ‌های خود را با مکش دهان به داخل ببرید تا استخوان گونه نمایان شود. حالا مقداری از رژگونه (خیلی کم که فقط هاله‌ای ایجاد کند) را روی و کمی زیر استخوان گونه بالید و براش را از سمت داخلی صورت (کمی نزدیک بینی) به سمت گوش و انتهای استخوان گونه به حالت رفت و برگشتی حرکت دهید.

وقتی جای درست رژگونه تثبیت شد، می‌توانید کمی آن را پررنگ‌تر کنید.

 

 

سر را کمی به عقب ببرید و ابروها را به حالت افاده به بالا بکشید. حالا سایه را با براش مخصوص آن در اطراف پلک و در راستای خط مژه بکشید. البته نحوه آرایش چشم، مدل‌های گوناگونی دارد که می‌توانید در اینجا اقسامی از آن راببینید.

بعد از آماده کردن مژه مصنوعی مناسب، با انگشت کمی انتهای پلک را بکشید تا مژه بهتر روی آن بنشیند. حالا با دست دیگر مژه را از وسط پلک بچسبانید و با انگشت آن را روی خط مژه‌ها دقیق کنید.

 

 

سر را به سمت عقب بکشید تا بتوانید به خوبی ریشه مژه را ببینید. حالا براش ریمل را از انتها به مژه بچسبانید و با حرکت لرزشی تا انتهای مژه بکشید. برای اینکه مژه‌ها کاملا حجم‌دار شوند، یک بار ریمل بزنید و وقتی خشک شد با یک وسیله باریک مانند سنجاق مژه‌ها را از هم بگشایید و دوباره ریمل بزنید تا مژه‌هایی فریبنده داشته باشید.

در استفاده از سنجاق یا هر وسیله دیگری، مراقب باشید که به خود آسیبی نرسانید.

حالا نوبت خط چشم است. آرنج خود را به میز یا هر جای دیگر تکیه دهید تا دستتان لرزش نداشته باشد. حالا از ابتدای خط مژه شروع به کشیدن خط چشم نازک کنید. بعد که کارتان تمام شد، با دقت آن را پهن‌تر کنید. اگر تازه‌کار هستید، در ابتدا از خط چشم مایع استفاده نکنید و از مداد چشم کمک بگیرید تا دستتان عادت کند و بعد روی آن را با مایع پررنگ کنید.

 

 

لب‌ها را به حالت غنچه درآورید و رژلب را روی آن از مرکز تا دو طرف لب حرکت دهید. کمی لب‌ها را به هم بمالید و بعد با براش مخصوص رژلب، گوشه‌ها و زاویه بالای لب را رژ بزنید.

برای براق کننده هم بهتر است که از انگشتتان استفاده کنید تا حالت طبیعی‌تری ایجاد کند.

 

ساده‌ترین راه استفاده از مژه مصنوعی (ویدیو)

انواع براش‌هایی که حتما لازم دارید

ایران وی – مجله تفریحی سرگرمی

روش های فوق العاده برای داشتن آرایش خوب و زیبایی بیشتر در هنگام آرایش کردن
درسـت است که خبــره شدن در آرایش یک مهارت است، اما این کار هم مثل بقیــــه کارها رمز و رموزی دارد که می تواند یک چهره کاملاً عادی را بــه چهره ای جذاب و فریبنده تبدیل کند. در این مقاله قصد داریم ۱۰ مورد از مهمترین رمز و رازهای آرایـش را بـــه شما معرفی کنیم که شاید به بهره گیری از این تکنیک ها، بتوانید در این زمینه جزء حرفه ای شوید.

۱٫ فـقط پنـکک را روی قسـمت های تیــره پوست نکشـید. بـرای اینـکـه پـوست شاداب و تر و تازه به نظر برسد، بـایـد سایه سیاه که زیر چشم می افتد را از بین ببرید. برای این منظور، با پنککـی یک درجه روشن تر از کرم پودری که روی کل صورت زده اید، از خط مژه ها را تا انتهای گودی چشم و گوشه های بینی بپوشانید.

چطور زیبا ارایش کنم

۲٫ همیشه بلافاصله بعد از اینکه از حمام بیرون می آیید از فرمژه استفاده کنید. وقتی مژه ها با آب گرم خیس شده باشند، راحت تر و زیباتر برمی گردند و نمی شکنند.

۳٫ درست است که پودر ابرو بسیار خوب عمل میکند و کاملاً طبیعی به نظر می رسد، اما دقت کنید که این پودر بعد از گذشت چند ساعت لکه دار شده و از بین می رود. برای این منظور بهتر است ابتدا با مداد ابرو نواحی خالی ابرو را پر کنید و بعد پودر را روی آن بزنید.

۴٫ بعد از زدن کرم پودر روی صورت، کمی کف دست ها را به هم بمالید و بعد به آرامی آن را روی گونه ها، چانه، پیشانی و بینی بمالید. گرما باعث می شود که پودر بهتر روی صورت بنشیند و کاملاً طبیعی جلوه کند.

 

اگه میخواین در عکس خوب بیفتید و و زیبا باشید اینجوری آرایش…


آموزش تصویری آرایش لب های باریک و پر

۵٫ یک راه خوب برای اطمینان از اینکه آرایشتان افراطی نشود این است که از آخر به اول شروع کنید: مثلاً بعد از زدن کرم پودر، قبل از انجام آرایش چشم، رژگونه و رژلبتان را زنید. با اینکار چهره تان روشن تر به نظر می رسد و درنتیجه سایه و خط چشم و ریملتان را کمرنگ تر خواهید زد و آرایشتان طبیعی تر جلوه خواهد کرد.

۶٫ برای اینکه مژه ها بلند و پر بدون گوله گوله جلوه کند، از ریمل های دو سره استفاده کنید. ابتدا سر حجم دهنده آن که کرم رنگ است و مژه ها را پر میکند را استفاده کرده و بعد از گذشت چند دقیقه که خشک شد، سر دیگر را که کار بلند کردن مژه ها را انجام می دهد را استفاده کنید.

۷٫ اگر یک روز رژلبتان تمام شد و چیزی دم دستتان نبود، نگران نباشید خودتان هم میتونید رژلب درست کنید. ابتدا انگشتتان را کمی چرب کرده و بعد درون پودر سایه چشم فرو کنید و بعد روی لب بمالید.

 

۸٫ برای مجذوب کردن بیشتر بیننده، اطمینان یابید که بین خط مژه ها و خط چشمتان فاصله ای نباشد. ابتدا از سایه پودری استفاده کنید بعد پلک را بالا برده و خط چشم را تا حد امکان نزدیک به خط مژه بکشید. اینکار باعث می شود که مژه هایتان هم پرتر نشان دهد.

۹٫ موقع کشیدن خط چشم یا خط لب، سعی کنید آرنجتان را روی جایی محکم کنید مثل میز توالتتان. اینکار باعث می شود که بتوانید خط را بدون حرکت و نوسان دست و راحتتر بکشید.

۱۰٫برای از بین بردن خستگی و قرمزی چشم ها می توانید از خط و سایه چشم آبی استفاده کنید. در این مواقع از استفاده از سایه هایی که قرمز در خود داشته باشد مثل بنفش، ارغوانی، ی حتی قهوه ای، خودداری کنید.

اگه میخواین در عکس خوب بیفتید و و زیبا باشید…

آموزش تصویری آرایش لب های باریک و پر

آموزش کانتورینگ صورت بصورت آسان بصورت تصویری

مدل مو و آرایش بازیگران زن هالیوود در جشنواره فیلم…

آموزش مرحله به مرحله آرایش ابرو زیبا و سریع

آموزش برجسته کردن لب و کشیدن خط لب صحیح

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

اطلاعات من را ذخیره کن تا در آینده نیازی به ورود اطلاعات نداشته باشم

مطالب جدید

عکس جدید شبنم قلی خانی با شوهرش داخل ماشین لاکچری ایشان!


عکس الیکا عبدالرزاقی تو بغل برادرزاده اش

علت درگذشت محمد رضا شجریان خسرو آواز ایران چه بوده است؟

دانلود مداحی چه فراقی من ایرانم و تو عراقی نوحه زیبای…

عکس متفاوت شبنم قلی خانی در حال قایق سواری در رامسر

تست کرونای ترامپ مثبت اعلام شد او و همسرش ملانیا ترامپ…


عکس پروفایل دخترونه با گیتار ژست های مختلف!

چطور زیبا ارایش کنم

عکس پروفایل دخترونه پاییزی بیش از 124 تصویر دختر پاییز فوق…

عکس پروفایل دخترونه غمگین بیش از 120 تصویر زیبا فاز…

عکس پروفایل دخترونه شاد 132 تصویر فوق العاده زیبا با ژست…

هر بار برای مهمانی رفتن وقت زیادی برای آرایش صورت صرف می کنید و در انتها از نتیجه کار خود راضی نیستید؟ شاید مراحل را درست انجام نمی دهید. بانوی شهر از خانم بهاره بلوطی میک آپ آرتیست حرفه ای عروس در این باره سوال کرده و این مراحل را پله پله توضیح داده اند.

بارها و بارها برایتان گفته ایم که برای انتخاب کرم پودر باید ابتدا نوع پوست خود را بشناسید. اگر پوستی خشک دارید یک کرم پودر مایع یا پودر آبرسان امتحان کنید. محصولات پودری و مات برای پوست چرب و کرم پودر مایع برای پوست مختلط مناسب است.

ابتدا با یک پرایمر شروع کنید. سپس اگر کرم پودر مایع استفاده می کنید، کمی از آن را روی اسفنج بریزید و روی پیشانی، بینی، چانه و گونه بزنید. از مرکز صورت، رو به پایین و کناره ها پخش کنید. اگر اسفنج ندارید از انگشتانتان استفاده کنید. اما قبل از استفاده از انگشتان، دستهایتان را بشویید و خشک کنید.

چطور زیبا ارایش کنم

کسانی که دارای پوست چرب هستند برای کمتر شدن درخشش و روغنی نشان دادن پوست بهتر است از پودر استفاده کنند. کافیست برس آرایشی را درون پودر قرار داده و مقدار اضافی آن را بتکانید، سپس روی صورت پخش کنید. از پودر همچنین برای پوشش بیشتر هم می توان استفاده کرد. کسانی که پوست نرمال و خشک دارند این مرحله را انجام ندهند.

برای کانتورینگ صورت از یک برنزر مات استفاده کنید اما اگر می خواهید نقاط خاصی از صورت را برجسته نمایید یک برنزر براق مناسب تر است.

رنگ های تیره شما را سالخورده نشان می دهد، پس آنرا با احتیاط استفاده نمایید. برای شروع، بهتر است سایه های روشن تر را امتحان کنید.

برس آرایشی را به نقاطی که خورشید به طور طبیعی به آنها می درخشد مثل استخوان گونه، پیشانی و بینی بزنید.

رنگ رژگونه را بر اساس رنگ طبیعی پوست انتخاب کنید.

کمی لبخند بزنید تا برجستگی گونه هایتان مشخص شود. کمی رژگونه روی برجستگی ها بزنید و سپس به سمت شقیقه پخش کنید. هیچوقت صورتتان را زیادی از حد صورتی نکنید.

رژلب : برحسب برنامه ای که دارید، رنگ رژ را انتخاب کنید. اگر مهمانی شب دعوت هستید، رژ لب تیره تر بزنید. برای برنامه های دورهمی و روز می توانید فقط از رژ مایع که به لبها برق می دهد استفاده کنید.

خط لب : پیدا کردن رنگی که دقیقا همرنگ رژلب باشد کار سختی است اما برخی از رنگ های طبیعی هستند که با تمام رژلب ها همخوانی دارند.

پیش از زدن رژ لب، از خط لب استفاده کنید و بدین ترتیب رژ لب را مرتب بزنید. خط را دقیقا روی خط طبیعی لبها بکشید.

خانم بلوطی می گوید هر نوع پوستی که دارید، سایه های مات پوست را صاف و نگاه را زیباتر جلوه می دهد.

رنگ های طبیعی قهوه ای و خاکستری، رنگ های همه پسندی هستند.

ابتدا پشت پلک نزدیک به مژه ها را با پرایمر یا کانسیلر پوشش دهید. این کار باعث می شود سایه دوام بیشتری داشته باشد. یک رنگ روشن را به عنوان پایه انتخاب کنید و پشت پلک را یکدست سایه بزنید. سپس رنگی تیره تر روی استخوان پلک استفاده کنید.

خط چشم های مدادی مزایایی نسبت به خط چشم های مایع دارند. اول اینکه در برابر آب، تکه تکه شدن و ریختن مقاومت می کنند و دوم اینکه هنگام استفاده از آنها کنترل بیشتری برای ضخامتش خواهید داشت.

رنگ مشکی و قهوه ای تیره همواره رنگ های محبوب میان بانوان هستند.

پیش از استفاده از ریمل به کمک یک فرمژه، مژه های خود را فر کنید. از پایین خط مژه بگیرید آن را به سمت بیرون نگه دارید. چند ثانیه نگه دارید و سپس فرمژه را از مژه جدا کنید.

ریمل یک عضو جدا نشدنی میکاپ است. با دقت ریمل بزنید و سعی کنید سایه پشت چشم را خراب نکنید. همیشه گوشه بیرونی مژه ها را به خوبی ریمل بزنید.

اگر تازه کار هستید، هر سه هفته یکبار ابروهایتان را با کمک متخصص ابرو تمیز کنید. پس از مدتی که ابروها شکل گرفتند می توانید کار تمیز کردن آنها را در منزل انجام دهید و هر از چند ماهی به آرایشگاه بروید. همیشه ابروهایتان را با کمک شانه ابرو به سمت بالا شانه کنید.

با استفاده از این ده نکته حالا شما هم می توانید حرفه ای صورت خود را میکاپ کنید و زمان کمتری برای آماده شدن صرف نمایید.

بانوی شهر، قصه ما و شماست. ما نیز همانند شما بانوان همین شهریم.
بانوانی که با تجربیات، تخصص ها و سلایق متفاوت گرد هم آمده ایم تا تازه های شهر را با هم به اشتراک بگذاریم.
از تجربیات و ایده های نو در آشپزی، تزئین و دکوراسیون خانه هایمان تا نکته های علمی در مورد مراقبت از پوست و زیبایی، شادابی و سلامتی. شاید بهانه ای باشد تا زمانی را فارغ از شلوغی و هیاهوی روزمرگی زندگی به خود و دلمان اختصاص دهیم.

Save my name, email, and website in this browser for the next time I comment.

26 آبان 1399

چطور زیبا ارایش کنم

17 مهر 1398

22 مرداد 1398

9 بهمن 1397

22 دی 1397

12 آذر 1397

8 آذر 1397

30 آبان 1397

26 دی 1399

22 دی 1399

14 آذر 1399

8 آذر 1399

2 آذر 1399

26 آبان 1399

20 آبان 1399

16 آبان 1399

بانوی شهر

است.

طبق ماده 12 فصل سوم قانون جرائم رایانه ای و ماده ۲۳ قانون حمایت حقوق مولفان هرگونه کپی برداری ممنوع بوده و پیگرد قانونی دارد.

طراحی وب سایت و سئو سایت توسط
بیلاود مارکتینگ

چطور زیبا ارایش کنم
چطور زیبا ارایش کنم
0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *