چطور زیبا بخندم

 
helpkade
چطور زیبا بخندم
چطور زیبا بخندم

مطالب پر بازدید

لبخند زیبا می تواند چهره ی شما را جذاب تر نماید. شاید تصور کنید برای داشتن لبخند زیبا لازم است حتما دندان های سفید و مرتب و یا لب هایی زیبا داشته باشید. اما در واقع شما می توانید با بالا بردن اعتماد به نفستان لبخند شیرین و زیبای خود را در معرض نمایش بگذارید.


1- اعتماد به نفس خود را بالا ببرید

چطور زیبا بخندم

یک لبخند کامل لزوما نیازی به داشتن دندان هایی هالیوودی و یا لب های خاص ندارد. توجه مردم بیشتر به مواردی است که باعث لبخند شما می شود تا خود نحوه خندیدن تان.

بنابراین، لبخندی دلنشین است که به دیگران احساس شادی، گشاده رویی و آرامش بدهد. پس لبخندتان را از دیگران دریغ نکنید و با اعتماد به نفس بخندید.

مقابل آینه قرار گرفته و عضلات صورت و شانه خود را شل کنید. اگر استرس دارید، به آرامی گونه ها و پیشانی خود را ماساژ دهید.

سپس، فک های خود را چند بار منقبض و شل کنید (تصویر 1).

 

خنده واقعی بهترین نوع لبخند است. بنابراین، سعی کنید به خاطرات بامزه و یا اتفاقات خنده داری که به تازگی با دوستان خود تجربه کرده اید فکر کنید تا لبخند رو لبان تان نقش ببندد.

حتی داستان های خجالت آور دوران بچگی شما هم می توانند شما را به خنده بیندازند، پس آنها را از خاطره خود دور نریزید.

یکی از تفاوت های کلیدی بین یک لبخند واقعی و یک خنده دروغین چشمان و تغییراتی است که در ماهیچه های اطراف آنها رخ می دهد.

بنابراین، سعی کنید هنگام خندیدن چشم های خود را کمی باز کرده و ابروهایتان را کمی بالا ببرید.

همچنین اگر حین خندیدن سر خود را نیز اندکی کج کنید، لبخندتان جذاب تر می شود (تصویر 2).


 

لبخند رسمی مناسب محیط های رسمی مانند مدرسه، دانشگاه و یا محیط کار است. در این مکان ها بهتر است که لبخندی باوقار داشته باشید.

در این نوع لبخند سعی کنید همیشه دندان های ردیف بالا و پایین را به هم جفت کنید.

همچنین می توانید لب های تان را ببندید و یا به صورت نیمه باز نگهدارید تا کمی از دندان های تان معلوم شود.

در ضمن، زبان تان را همیشه پشت دندان های ردیف بالا قرار دهید. این باعث می شود تا لب پایین پرتر و فواصل بین دندان هایتان کمتر دیده شود.

البته این نوع لبخند بیشتر زنانه می باشد اما هر کسی می تواند آن را تمرین کند (تصویر 3).


حتی یک لبخند کوچک در محیط های اجتماعی اطراف شما، توجه دیگران را به شما جلب می کند. این کاملا نامحسوس است، اما وجود دارد.

بنابراین، لب های تان را به همدیگر بفشارید و سپس سعی کنید گوشه های لبت تان را بالا ببرید. برای چند ثانیه لبخند خود را به اندازه کافی نگه دارید تا افراد اطراف تان متوجه آن شوند.

یا می توانید مرکز لب های خود را سفت نگه داشته و اطراف آنها را بالا ببرید تا هنگام خندیدن، لب های تان مانند یه منحنی دیده شوند.

همچنین می توانید گوشه های لب های تان را طوری به اطراف حرکت دهید تا یک لحظه دندان های تان دیده شوند. یا اینکه یک طرف از دهان خود را بالاتر برده و طرف دیگر را پایین نگه دارید.

البته کج خندیدن ممکن است این طور به نظر برسد که شما دارید پوزخند می زنید و یا طرف مقابل را مسخره می کنید؛ بنابراین، در به کارگیری این روش باید محتاط باشید (تصویر 4).


دهان خود را طوری باز کنید که دندان های تان کاملا از هم جدا شوند و یک قهقه بزنید.

همچنین ابروهای خود را کاملا بالا برده و نشان دهید که کاملا از روز خود لذت می برید و خوشحال هستید.

داشتن دندان های سالم باعث می شود که هنگام لبخند زدن، ظاهرتان زشت به نظر نیاید. بنابراین از دندان هایتان مراقبت کنید.

روزی یکی دوبار قبل از مسواک زدن نخ دندان بکشید.

این کار پلاک های باقی مانده بین دندان ها را از بین برده و از خراب و زرد شدن آن ها جلوگیری می کند.

روزانه 2 دفعه و هر بار حداقل 2 تا 3 دقیقه مسواک بزنید تا دندان هایی سالم و تمیز داشته باشید.

برای نتیجه بهتر، از خمیردندان های حاوی فلوراید استفاده کنید.

در ضمن، از مسواک های سخت استفاده نکنید، زیرا نه تنها دندان های شما را تمیزتر نمی کنند، بلکه باعث صدمه دیدن دندان ها و لثه هایتان می شوند.

همچنین نباید به صورت طولانی از سفید کننده های دندان استفاده کنید، زیرا آنها باعث سایش دندان ها شده و مینای آنها را از بین می برند.

اگر کشیدن نخ دندان و مسواک زدن منظم دندان هایتان را سفید و درخشان نمی کند، از سفید کننده های خانگی به صورت کوتاه مدت و محدود استفاده کنید.

این درمان های خانگی کم هزینه بوده و به شما آسیب نمی رسانند. بدین منظور، مقداری جوهر نمک را به خمیر دندان زده و حدود 2 دقیقه دندان هایتان را مسواک بزنید.
چطور زیبا بخندم

این کار را فقط یکبار در هفته انجام دهید، زیرا بیشتر از این مقدار می تواند به دندان هایتان صدمه وارد کند.

همچنین می توانید 1 قاشق مرباخوری روغن نارگیل را در دهان خود به مدت چند دقیقه چرخانده و سپس بیرون بریزید.

هرگز از درمان های خانگی شامل توت فرنگی، سرکه و یا دیگر میوه های اسیدی استفاده نکنید، زیرا آن ها مینای دندان را از بین می برند.

اکثر روش های سفید کننده دندان ممکن است برای افرادی که لثه های حساس دارند یا دندان هایشان دارای حفره هست، دردناک باشد.

مثلا نوارهای سفیدکننده ای که در اکثر داروخانه ها یافت می شود، قادرند لکه های عمیق و یا سطحی روی دندان ها را از بین ببرند.

اما ممکن است به طور گذرا حساسیت ایجاد کنند.

همچنین ژل سفید کننده دندان از نوار سفید کننده قوی تر است، اما قبل از استفاده بهتر است با یک متخصص دندانپزشک مشورت کنید.

قهوه، چای سیاه و نوشیدنی های الکلی باعث تولید لکه روی دندان می شوند. بنابراین، سعی کنید این موارد را کمتر مصرف کنید.

همچنین سیگار نیز دشمن دندان ها بوده و آن را به شدت لکه دار می کند؛ بنابراین، با کمک یه متخصص به مرور آن را ترک کنید.

فراموش نکنید که لب بخش حیاتی در لبخند زیبای شماست؛ بنابراین با مسواک، لب های خود را لایه برداری کنید.

البته اگر لب هایتان دچار قاچ خوردگی شده است، بهتر است این روش را بلافاصله بعد از حمام، بکار بگیرید.

همچنین ازکرم لب حاوی مواد ضد آفتاب استفاده کنید. در ضمن، با نوشیدن آب کافی، بدن خود را پر آب نگه دارید.

گاهی اوقات نامنظمی و یا فواصل بین دندان ها باعث می شوند تا ما لبخندی زیبا نداشته باشیم.

بنابراین، با یک دندانپزشک زیبایی مشورت کرده و از وی بخواهید وضعیت دندان هایتان را بهتر کند.

مثلا اگر تعدادی از دندان های خود را از دست داه اید، با ایمپلنت، زدن پل و یا دندان مصنوعی، خنده ای زیبا به خود هدیه دهید..

 

منبع: زندگی آنلاین

مطالب مرتبط

هماهنگی جهت تبلیغات: 02123051172

مجری انحصاری نیتیو، سنجاق

کلیه حقوق محفوظ و متعلق به مجله پزشکی دکتر سلام است بازنشر مطالب فقط با ذکر لینک مستقیم مجاز است

یک لبخند زیبا موثرترین شیوه برای جذابیت هر فرد است. لبخند باعث می شود تصویر زیبایی از شما در اولین دیدار در ذهن دیگران نقش ببندد، در کسب و کار موفق تر، روابط شما بهبود می یابد، دیگران نسبت به شما احساس بهتری خواهند داشت و اعتماد به نفس را افزایش می دهد.

به نظر می رسد بعضی افراد نسبت به سایرین زیباتر و طبیعی تر لبخند می زنند، اما مثل هر عادت دیگری، لبخند زیبا هم نیاز به تمرین دارد. در ادامه به تکنیک های جالب لبخند زدن طبیعی و زیبا اشاره خواهیم کرد. با کوکا همراه باشید.

اولین نکته ای که باید به آن توجه داشته باشید مزایای لبخند در زندگی است. هنگامی که با تاثیر شگفت انگیز لبخند در سلامتی و روابط اجتماعی آشنا شوید به آن به عنوان ضرورتی در زندگی نگاه کرده و از لبخند زدن لذت خواهید برد.

– لبخند زدن چین و چروک و خطوط ناخوشایند صورت را کاهش داده و شما را جوان تر از سن واقعی تان نشان می دهد. مخصوصا اگر در سنین بالای 30 سال هستید لازم است بیشتر از قبل به دنبال راهکارهای موثر برای جلوگیری از بروز چین و چروک صورت باشید و لبخند از راحت ترین و کم هزینه ترین روش های موثر است.

– لبخند تاثیر شگرفی روی روابط اجتماعی می گذارد زیرا لبخند زدن حتی از فاصله دور نیز باعث می شود دیگران احساس بهتری نسبت به شما داشته باشند.چطور زیبا بخندم

– لبخند احساس خوبی به خود شخص می بخشد زیرا باعث ترشح اندروفین در بدن می شود که استرس عاطفی و جسمی را کاهش داده و افسردگی را بهبود می بخشد.

– لبخند طبیعی چهره شما را جذاب تر و زیباتر می کند.

در بعضی موقعیت ها لبخند زدن، اجباری و سخت به نظر می رسد، مثلا هنگام عکس انداختن یا شرایطی که باید به کسی که دوست ندارید لبخند بزنید. در این مواقع در حقیقت دلیل خوبی برای لبخند زدن ندارید و باید از خاطرات خوب یا جوک هایی که در ذهن مرور می کنید استفاده کنید تا لبخندتان طبیعی و زیبا به نظر برسد.

باید 20 درصد بیشتر از آنچه فکر می کنید کافی است، لبخند بزنید! لبخند کاملی که ردیف دندان ها نمایان شود و چشم ها فراموش نشود.

گاهی از لبخند زدن می ترسید، ترس از واکنش دیگران یا آسیب پذیری در مقابل آن ها. به این نکته توجه کنید که هر شرایطی که گمان می کنید با لبخند آسیب پذیر می شوید دقیقا جایی است که لبخند باعث قدرت شما خواهد شد. لبخند زدن باعث می شود ظاهر گشاده رویی داشته باشید و مردم به روی باز پاسخ بهتری خواهند داد تا به یک چهره عبوس و جدی.

شاید از جمله افرادی باشید که لبخند زدن در محیط کار را غیرحرفه ای می دانند، اما برعکس، لبخند نشانه در دسترس بودن و نزدیکی است و ارزش شما نزد دیگرن بالاتر خواهد رفت.

در طول زندگی مسائل فراوانی پیش می آید که باعث می شود بسیار جدی و دقیق رفتار کنیم، اما اگر زندگی را یک ماجراجویی شگفت انگیز بدانید و اجازه دهید کودک درون تان گاهی به بازیگوشی بپردازد، در زمان های بیشتری از زندگی احساس سرزندگی و شادی خواهید کرد، در این مواقع لبخندها نیز واقعی تر و طبیعی تر جلوه خواهد کرد.

وقتی عاشق کسی یا چیزی هستید یا سرشار از عشق و محبت نسبت به انسان ها می شوید، وقتی کاری که انجام می دهید را دوست دارید یا با کسی که دوست دارید ملاقات می کنید در همه این لحظات لبخندهای دوست داشتنی و زیبا راحت تر روی صورت نقش می بندد.

بابت آن چه در زندگی دارید قدردان باشید تا لبخندهای زیباتری داشته باشید.

شادی از بهترین راه ها برای داشتن لبخند زیباتر است. دلایل ریز و درشت زیادی در زندگی هست که می توان بابت آن ها خوشحال بود، حتی زمانی که زندگی به سختی می گذرد باز هم می توانید برای لبخند دلایل خوبی پیدا کنید. روی موضوعات مثبت زندگی تمرکز کنید تا جذاب تر و زیباتر شوید.

لبخند واقعی به راحتی قابل تشخیص است و به سختی می توان آن را تقلید کرد. در لبخند واقعی درخشش خاصی در چشم ها ایجاد می شود، پلک پایین تنگ تر شده و گوشه چشم چروک می افتد و رفتار دوستانه شخص باعث آرامش خاطر اطرافیانش می شود.

هنگامی که از ته دل خوشحال هستید و لبخند واقعی روی چهره دارید، به حالت صورت خود خوب دقت کنید و آن ها را به یاد بسپارید تا هر زمان که می خواهید لبخند بزنید به صورت ارادی این حالات را ایجاد کنید. لبخندهای اجباری نزنید زیرا دیگران آن را خوب تشخیص داده و نسبت به شما بی اعتماد خواهند شد.

یکی از عواملی که باعث ترس از لبخند می شود، دندان های بدشکل یا زرد و بدبویی دهان است. به طور منظم مسواک بزنید،هنگام خارج شدن از منزل یا دیدار دوستان حتما دهان و دندان خود را تمیز کنید. از خوشبو کننده های دهان استفاده کنید. از مصرف سیگار، نوشابه، قهوه اجتناب کنید.

اگر دندان های نامرتب دارید با مراجعه به دندانپزشک سعی کنید آن را برطرف کنید، زیرا اولین چیزی که هنگام لبخند زدن باعث جلب توجه دیگران می شود دندان های طرف مقابل است.

از نشانه های لبخند واقعی حالت چشم ها است. برای اطمینان از این مسئله جلوی آینه ایستاده و سعی کنید لبخند بزنید. روی چشم ها تمرکز کنید و قسمت زیر چشم را با کاغذی بپوشانید.

بعد از کمی دقت متوجه می شوید می توان با دهان لبخند زد در حالی که اثر لبخند در چشم دیده نشود، اما وقتی با چشم ها می خندید گویا تمام صورت لبخند می زند.

در ادامه 4 تکنیک جالب برای داشتن لبخند زیبا و جذاب در عکس ها اشاره خواهیم کرد:

توصیه می شود چند ثانیه قبل از لحظه دقیق عکس گرفتن چشم های خود را ببنید و به آرامی باز کنید ( نه خیلی آرام و نه خیلی ناگهانی) و به آرامی گوشه لب ها را برای لبخند زدن حالت دهید. این کار باعث می شود لبخند شما واقعی تر شده و حالت اجباری نداشته باشد.

در نوع دیگری از لبخند که در تصویر زیر مشاهده می کنید، دندان ها نمایش داده نمی شود، چشم ها بزرگ و ملایم و لب ها به اندازه کمی برای لبخند کشیده شده است.

در تصویر زیر فرد از درون شاد و آرام است، چانه کمی اریب، نگاه زاویه دار و از گوشه چشم و لبخند ملایمی که به چهره نشانده شده است.

برای لبخند زیبا در عکس می توانید زبان را به سقف دهان قرار داده و بدون نشان دادن دندان ها لبخند بزنید تا عضلات صورت و گردن سفت شود. این کار باعث ایجاد لبخند طبیعی می شود.

شاید تا پیش از این فکر می کردید ورزش فقط برای تناسب اندام و سلامتی بدن مفید است اما آیا می دانستید ورزش روی زیبایی چهره و لبخند نیز موثر است؟

عضلات صورت مانند عضلات سایر قسمت های بدن با تمرینات تقویت شده و با افزایش جریان خون عملکرد آن ها بهبود پیدا می کند. تمرینات صورت نه تنها لبخند زیباتری برای شما به ارمغان می آورد بلکه در جوان به نظر رسیدن چهره نیز تاثیر عالی به جا می گذارد.

در ادامه به سه تمرین عالی صورت اشاره خواهیم کرد که به شما کمک می کند تا لبخند دوست داشتنی و زیبایی داشته باشید:

این تمرین بسیار ساده به عضلات صورت کمک می کند که لبخند زیبایی به لب های شما بنشانند.

در مقابل آینه بایستید یا بنشینید، در حالت آرام و ریلکس با صورت و لب ها شروع کنید.

1. گوشه دهان را به طرفین کشیده و در حالیکه لب ها بسته است 10 ثانیه نگه دارید.

2. سپس کشیدگی عمودی افقی را بیشتر کرده و لب های خود را از هم جدا کنید به طوری که دندان ها دیده شود، 10 ثانیه در این حالت نگه دارید.

3. کشش را بیشتر کرده به طوری که نیمی از دندان های تان دیده شود و در این حالت نیز 10 ثانیه نگه دارید.

4. در مرحله آخر لبخندی عریض و به پهنای صورت بزنید، طوری که همه دندان ها دیده شود و 10 ثانیه نگه دارید.

5. این مراحل را به صورت برعکس به آرامی انجام دهید، یعنی از حالت 3 به 2 و سپس به 1 بروید.

این تمرین برای کاهش خطوط ناخوشایند اطراف دهان موثر است و لبخند زیباتر و درخشان تری به شما هدیه می کند. در یوگا به این تمرین “حالت ماهی” می گویند.

لب های خود را تا آن جا که ممکن است غنچه کنید، این کار را با مکیدن گونه ها و به بیرون دادن لب ها انجام دهید.

در این حالت سعی کنید لبخند بزنید.

این کار را تا زمانی که احساس درد خفیف یا تیر کشیدن در عضلات اطراف دهان احساس کنید، ادامه دهید. سپس متوقف کنید.چطور زیبا بخندم

این تمرین را یکبار در روز انجام دهید.

این تمرین روش عالی برای ایجاد انعطاف پذیری و کنترل لبخند توسط ماهیچه های صورت است. اگر از دیدن چهره های احمقانه به خنده می افتید بهتر است در حین انجام تمرین به آینه نگاه نکنید!

ابتدا لبخند کامل بزنید ( به قول معروف تا بناگوش!) در حالی که لب ها بسته باشد.

سپس بینی خود را مانند خرگوش تکان بدهید تا زمانی که حس کنید عضلات لب نیز درگیر لبخند شده اند.

5 ثانیه به همین حالت بمانید و بعد خود را آزاد کنید.

این مراحل را 10 بار تکرار کنید.

فال حافظ

متن عاشقانه متن زیبا آهنگ تولدت مبارک

صفحه اصلی تبلیغات تماس با ما درباره ما

مطالب بخش سلامت و پزشکی سایت کوکا فقط جنبه اطلاع رسانی و آموزشی دارند. این مطالب توصیه پزشکی تلقی نمی شوند و نباید آنها را جایگزین مراجعه به پزشک جهت تشخیص و درمان کرد.

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب کوکا برای تمامی وب سایت ها به هر نحو غیر مجاز می باشد.
هر گونه کپی برداری از محتوای سایت کوکا پیگرد قانونی دارد.
استفاده از مطالب سایت کوکا در سایت های خبر خوان و دارای آی فریم نیز اکیدا ممنوع است.

دختران نوجوان به دنبال این هستند که فردی جذاب در چشم دیگران باشند و همگان آن ها را تحسین کنند، آنها به دنبال بهترین بودن می باشند. خواه شما این مقاله را می خواهید تا با استفاده از آن دوستان جدیدی پیدا کنید و یا اینکه کسی را نسبت به خود علاقه مند سازید، پیروی کردن از مراحل زیر می تواند کمک بخش شما باشد.

فهرست بندی این مقاله

۱۵دقیقه از صبح و شب را به پوست خود اختصاص دهید. پیگیری مداوم کلید اصلی داشتن پوستی زیبا است،بنابراین چند دقیقه از روز را به همین امر اختصاص دهید و پیروی از مراحل زیر به شما در این زمینه کمک خواهد کرد:

چطور زیبا بخندم

2هرروز دوش بگیرید. یک دوش سریع قبل از شروع روز می تواند باعث شود که شما احساس زیبا بودن را داشته باشید. سعی کنید این کار را وارد برنامه روزانه خود کنید و ۵ تا ۱۰ دقیقه را زیر دوش باشید.

3خنده زیبایی بر روی لب داشته باشید. مهم نیست چه اتفاقی می افتد ولی این خنده شما است که یکی از بزرگترین دارایی های شما به شمار می رود. راه های زیر به شما کمک می کند همیشه خندان باشید:

4تناسب اندام خود را حفظ کنید. لازم نیست برای جذاب بودن لاغر باشید و سعی کنید فقط خود را خوش اندام و سالم نگه دارید. نه تنها زمانی که پیرتر می شوید این امر به کمک شما می آید بلکه اندروفین های ترشح شده حین تمرین های ورزشی می تواند به شما کمک کند تا حس رضایت و زیبایی را در خود حس کنید.

1با استفاده از آرایش زیبایی طبیعی خود را بیشتر کنید. در فرهنگ های مختلف زنان از آرایش برای نشان دادن بیشتر زیبایی خود استفاده می کنند. ولی به یاد داشته باشید برای جذاب بودن نیازی به آرایش نیست، آرایش تنها ابزاری است که می تواند اگر شما دوست داشته باشید به شما در این امر کمک کند. شما می توانید آرایش های مختلفی بستگی به موقعیت و سطح راحتی که حس می کنید، بکار ببرید.

2مرتب سازی مو: نظیر اکثر افراد شما هم یک آرایش موی مخصوص به خود دارید ولی این به معنا نیست که شما نمی توانید هرچند وقت یکبار چیز جدیدی امتحان کنید، پس کمی زمان بیشتری صرف موهای خود بکنید چون می تواند به زیبایی شما کمک بسزایی کنید و حس یک سوپر مدل را در خود داشته باشید.

3سعی کنید لباس هایی بپوشید که جذابیت اندام شما را نشان می دهند: لباسی که به تن دوست شما می آید ممکن است برای شما مناسب نباشد و این ربطی به جذاب بودن یا نبودن شما ندارد. بدانید چه لباس هایی باید انتخاب کنید، لباس هایی که به شما می آید و به زیباتر نشان دادن شما کمک می کنند ( حتی اگر تغییری در وضعیت ظاهری شما ایجاد نشده باشد !).

4از پوست خود بیشتر مراقبت کنید. تمیز کردن روزانه پوست یک قاعده اصلی برای داشتن پوستی زیبا است ولی انجام کارهای زیر می تواند باعث شود که مطمئن شوید پوست صافی دارید.

بخش ۳ از ۳: نمایان شدن حالت رضایت

1وضعیت ایستادن و راه رفتن مناسبی را انتخاب و تمرین کنید. شیوه ای که راه می روید به افراد دیگر چیزهای زیادی در رابطه با شما می گوید، بنابراین در راه رفتن خود حس اعتماد به نفس را جاری سازید.

2با وقار حرکت کنید. آیا می دانستید زیباترین ها و ملکه های زیبایی ساعت ها صرف یادگیری نحوه راه رفتن می کنند؟ ممکن است احمق به نظر اید ولی به شیوه ای راه می روند که زیبا و شناور به نظر می رسد. از نکات زیر پیروی کنید تا بتوانید با وقار راه بروید:

3خنده بر لبان خود داشته باشید! شما چیزی در اختیار دارید که از هر فاکتور دیگری می تواند به زیبایی شما کمک بیشتری کنید ! خنده خود را همیشه حفظ کنید تا نه تنها احساس شادتری داشته باشید بلکه به اطرافیان خود نیز روحیه ببخشید.

وای من ۱۳ سالمه نمی دونم چی جوری بدون آریش جذهب باشم دوس دارم آریش کنم ولی مامانم ممی زاره

من دختر خیلی شیطون و تخسیم ولی در کنارش خیلی مغرورم جلو کسایی که می دونم چنبه ندارن مغرور میشم و جلو کسایی که فقط به عنوان دوست نگام می کنن خودم می شم اجازه ندادم هیچکس بهم توهین کنه طوریکه که هیچکس شخصیت واقعیمو نمی دونه یعنی منو خوب نمی‌شناسن از پسرا متنفرم تیپم همیشه اسپرته ولی جلف نیستم اهل آرایش نیستم در حد یه کرم و بالم لب بنظرم داشتن چادر و حجاب کامل آدمو سنگین نمی کنه رفتار آدمه که این کارو می کنه من شیطونم و همرو می خندونم لبخند رو لبه همه میارم این بهتر از اینه که برج زهرمار باشی پسرا زیاد دنبالمن حتی مدتی که به دلایلی محجبه شدم اما بهشون رو نمی دم حتی به اونایی که پرو هستن فش می دم و سرشون داد می زنم و میگم دورم نپلکن من اگه تیپ می زنم واسه یه مشت پسر بی مخ بی حیا نمی زنم واسه خودم می زنم چون حس خوبی پیدا می کنم پس خانومای حجابی و چادری به دخترایی که مثل خودتون نیستن توهین نکنید چون خیلی از چادری ها دارن از اون چادر با ارزش سو استفاده می کنند من خودم عاشق چادرم اما فکر می کنم هنوز آمادگی ندارم و نمی توانم سرم کنم چون چادر لیاقت می خواد لیاقتی که باید خیلی بجنگیم و پاک باشی تا به اون برسی خدا برام مهمه نه نظر مردم خدا دلمو میبینه نه ظاهرمو خودش می دونه من کیم خدا همه چیزو می دونه

جذابیت یه چیز زاتیه و به راحتی بدست نمیا و اینکه ادم زیاد بخنده اصلا خوب نیست ….. من خودم توی مدرسمون خیلی طرفدار دارم شاید فقد دو نفر باشن ک از من خوششون نیاد و میخام تجربمو بهتون بگم من ادم شوخیم زود با همه رفق میشم یعنی کلا با هر کسی گرم میگیرم با هر کسی یه جور رفتار کیکنم به اندازه جنبش هیچوقت به کسی زیاد نگاه نمیکنم همیشه سرمو بالا میگیرم یه حالت لش طوری دارم و دقیقن برعکس این مطلب پاهامو همیشه روی زمین سر میدم ب زیبای خودم خیلی اهمیت میدم چون واقعا موثره اصلا برای هیچ چیزی نمیترسم و تا میتونم ب بقیه کمک میکنم طوری رفتار میکنم که همه باهام احساس راحتی کنن ب درسام اهمیت میدم ولی نه به اون اندازهد ک اسممو بزارن خر خون کلاس خیلی جسورانه با همه رفتار میکنم و نمیزارم هیچکس بهم بی احترامی کنه حنی یادمه یه دفعه معام ریاضیم رو فهش دادم برای بد رفتار کردن ولی فهشی که تو دردسر نندازم جلوی پسراحدودمو رعایت میکنم و نسبت به جنبشون رفتار میکنم باهاشون هیچوقت نمیگم نباید جواب یه پسرو ندم به خاطر غرورم چون ما بعدا توی دانشگاه باید این کارو انجام بدیم پس خودمو از الان اماده میکنم و اجتماعی رفتار میکنم نمیزارم پسر بهم زور بگ و همیشه سر پای خودمم توی کارام از هیچکس کمک نمیگیرم و ب تنهایی از پس همشون بر میام ساده نیستم اصلا مهربونیمو قایم میکنم همیشه و با عقلم پیش میرم نه قلبم حتما اگ این کارارو کنین همجا جذابو محبوب بنظر میاین //……

خیلی خوبه که میتونی با عقلت تصمیم بگیری کاش منم میتونستم ولی این به اسم قلب من قدرت خیلی زیادی داره واسه اینکه همیشه تاج داشته باشه

اوووووف خود نما همه عاشق من هستم همه دوسم دارن همه واستم میمیرن او هیچ کس رو نداری که اینجوری میگی بعدش اگر زیبا بودی چرا اینو سرچ کردی الایغ

اومم👌🏻😂

سلام مطالبتون بسیارعالی بود. به نظر من این جور چیزا اصلا مهم نیست.

سلام من مینا هستم . سنم بین ۱۷ و ۱۸ سال هستش. مطالبوتونم خیلی مفید بود. ولی وقتی نظر هارو خوندم متوجه این شدم که دختر ها درباره پسر ها یا همون به قول خودشون جنس مخالف و حجاب و جذابیت بود . درباره پسر ها که من هیچ نظری ندارم چون اینکه من از پسر مخصوصا پسر های این دوره زمونه متنفرم و دنبال دوری هستم و خود شیرینی نمیکنم . درباره حجاب که من جوابمو از ۱۴ سالگی شروع کردم و لباسام معمولی و همیشه بالیدند میزنم بیرون درباره جذابیت هم من از آرایش بدم میاد و آرایش نمیکنم و همیشه معمولی میزنم بیرون . خودشیرینی نمیکنم اما من همینجوریشد حس میکنم جذاب احتیاج به هیچ ندارم .❤

ساده ولی جذاب

دقیقا

دقیقا

نه پس!!!

بعضی آدمها زیر سنگینی حجاب هم وقیحند.. بعضی آدمها با پریشانی موهایشان هم نجیب… وقاحت و نجابت در ذات آدماس نه در پوشش آنها..

نه مستی نشانه کفر است! نه جانماز نشانه دینداری… نه پاکان را باکی از مستی! نه مستان را امکان درویی… نه موی نمایان نشانه هرزگی! نه چهارقد نشانه پاکی… هرکس آنست ک ببوید نه آن ک ظاهرش گوید نه مدافع بدی باش نه در فکر تدفین حقیقت… قضاوت کار ما نیست… دوستان ببخشید خسته شدین:)چطور زیبا بخندم

من کااااملا موافقم باهات من شاید چادر سرم نکنم ولی اونجوری هم لباس تنم نمیکنم که همه جام بزنه بیرون و حتی شاید من خیلی مثبت و خانوم تر از چادریا باشم چون خیلی از چادریا با وجود چادرشون دخترای خوبی نیستن من به شخصه خیلی شیطونم ولی اونقدری سر به زیر هستم که کسی نتونه بهم نخ بدع و حتی اگه بده هم من محلش نمیدم

احساس بیکاری می از اینکه دارم جوابتو میدم ولی برو .تهش ببین به چی میرسی 😐

مطالبتون بسیار مفید بود✌✌?

خب من چادری نیستم با ی سری پسرا شوخی میکنم و بعضیام ک میدونم اخلاقشون چجوره شوخی نمیکنم تیپم اصصصصلا جلف نیست هیچ وقت از یک ریمل و رژ لب بیشتر ارایش نداشتم هیچوقت با هیچ پسری رابطه نداشتم خیییعلی شیطوونم و بیشتر لبخند میزنم و برای هر کس تو زندگیم مرز گذاشتم مرز رفتار مرز صمیمیت مرز… اصلا حرف مردم برام مهم نیست و همچنین نظر پسرا حالا شما بگید من چگونه دختریم؟

جذاب

سلام به همه دوستان بنظرمن جذاب بودن هم زاتیه هم اکتسابی.ادما میتونن با لبخندزدن وظاهر اراسته جذاب بنظر بیان ولی ممکنه هرکسی اونو دوست نداشته باشه.وعموما جذابیت افراد چادری خیلی کمتره چون مجال کمتری برای جذاب بودن دارن

عزیز دلم…جذابیت به چادر یا مانتو نمونده…جذابیت هر فردی نباید تو سرو وضعش باشه که دختر خوب…تو همه کامنتا جذابیت فرعی دیده میشه…درسته این مقاله برای زیبایی ظاهریه و تاثیر هم داره اما منحصربه فرد بودن هرکسی تو شخصیتشه نه تو چهرش و…اینارو گفتم تا برسم به اینکه بحث چادر و بی حجابیو از ذهناتون دور کنید..چه حجاب چه بی حجاب همه ما انسانیم با ویژگی ها و اعتقادات مختلف…پس به هم احترام بزاریم و سعی کنیم با ویژگی های خودمون زندگی کنیم سرتونو درد آوردم?…زندگیاتون شاد?

ادم نباید مغرور باشه نبایدم زیاد بخنده باید همه رو شیفته خودش کنه باید همه دوسش داشته باشن

حرف شما متینه ولی خب من معتقدم که انسان ها مثل آهنگ میمونن همینطور که هر آهنگی به دل آدم نمیشینه هر انسانی هم به دل آدم نمیشینه یعنی اینکه ما نمیتونیم یه کاری کنیم که همه دوسمون داشته باشن و از ما خوششون بیاد

کاملا موافقم باهات سلیقه و علایق ادما با هم متفاوته نمیشه همه چیزو با هم داشت و این توقع رو داشت که همه از ما خوششون بیاد و جذبمون بشن هرچیزی توی موقعیت مناسبش اگه اتفاق بیفته باعث جذب اطرافیان میشه سنگین بودن در عین شاد بودن

لبخند به لب داشتن نشونه شادی درونی و اعتماد به نفس شماست.این چرندیات جلوی نامحرم و سنگین رنگین باش و بریزید دور.برای خودتون زندگی کنین و مطمئن باشید لبخند پر غرورتون جذابترین چیزه.

موافقم گلم

اصلا ربطی به حجاب نداره دختر اگه میخواد با وقار باشه: تو حرف زدن شوخی زیاد نکنه که سبک به نظر بیاد و صاف راه بره و اراسته باشه (البته این نظر منه ) چرا شما گیر دادید به حجاب بعدشم بد حجابی با کامل حجاب نداشتن فرق داره خیلی فرق داره (خیلی انق بودن برا دختر جوون و نو جوون بده (خیلی بده))

اصول جذابیت : ۱٫ خودت باش ۲٫ به هرکس متناسب با رفتار و اخلاق و نسبی که با تو داره احترام بزار و صمیمی شو نه بیشتر و نه کمتر ۳٫ زیاد وابسته نشو پس سعی کن اول با عقل وارد یه رابطه بشی و بعدش با علاقه اون رابطه رو ادمه بدی ۴٫ وقتی به جنس مخالف نگاه میکنی اگی بخوای اونو متوجه خودت بکنی اول به چشماش دوم به سر تا پاش نگاه و کن و بعد با لبخند دوباره بهش نگاه کن و مطمعن شو این حرکتتو دیده بعد ازش رو برگردون خیلی جواب میده ۵٫ ولی اگه میخوای جلوی جنس مخالف کم نیاری مخصوصا اگه طرف پررو باشه اول به چشماش نگاه کن بعد به سر تا پاش بعد بدون اینکه دوباره به چشاش نگاه کنی با پوزخند رو برگردون خیلی حرص میده طرفو

موافقم

😂😂😂😂😂👍👍👍👍خداییش لایک داری تو

ممنون خوب بود

سلام ممنون از مقاله خوبتون ببخشید من یک سوالی داشتم من دختری هستم که با غرور راه میرم.البته اینو اطرافیان بهم گفتن وگرنه خودم که متوجه نمیشم (را رفتنم از قصد و منظوری نیست) من چون دختری با حجاب هستم باید باوقار راه برم و منم تو کوچه و خیابون یا حتی تو خونه هم اینطوری راه میرم (سر رو به جلو،کمر صاف،قدم هامو سرعت راه رفتنم هم متوسطه) درسته اطرافیان بهم میگن با غرور راه میری اما نمیدونم این خوبه یا نه! به نظر شما این طرز راه رفتن مناسب یه دختر نیست؟ حالا چه با حجاب چه بی حجاب! اگه میشه راهنماییم کنید. ممنونم یا علی

سلام زهرا خانم به نظر من این خصوصیات شما باعث وقار میشه و از خیلی خوبه موفق باشی ? و همچنین با حجاب مطمئنم که خودت میدونی نظر خدا مهمه نه پسرا?

بله نظر خداوند خیلی مهمتر از نظر جنس مخالفه چون به قول آنا جان دختری که سنگین و رنگینه و با حجابه زیاد جلب توجه نمیکنه تا دختری که بی حجابه و صد قلم آرایش داره و اگه منم میخواستم نظر جنس مخالف رو جذب کنم حتما بی حجاب میشدم من هدفم جلب رضایت خداست نه چیز دیگه ای ولی در کل خیلی ممنونم ازتون

الان هركي بي حجابه ميخواد جلب توجه كنه؟؟

پس قصدش چیه؟ بهم بگو که قصدش اگه غیر از اینه پس چیه؟ اینم بدون قصدش هرچیم باشه وقتی مردم اونو نگاه میکنن اولین چیزی که به ذهنشون میرسه همینه بعدشم خانمای بی حجاب یه ذره هم که شده قصدشون اینه هرکیم میگه نه دروغ میگه

بی حجابی یعنی چی ؟ یعنی نداشتن چادر؟ نداشتن دستکش حتی در تابستان؟ بی حجابی اصلا معنا نداره… هر کی ایمان داره قرار نیست حتما چادر کنه با یه شال معمولی هم میتونه موهاشو بپوشونه… اینکه یکی نماز نمیخونه یعنی بی ایمانه؟ نه بخدا داشتن ایمان و با تقوا بودن ربطی به نماز و چادر نداره.

زهرا جون چرا میگی جنس مخالف ؟ این جنس جنس مکمل توعه. من اینو به همه میگم و نمیفهمم چرا بازم همه اسرار دارن بگن جنس مخالف

خب حالا این فقط یه کلمست لازم نیست بزرگش کنی.

عزیزم اصل حرف من حجاب نیست و بی حجابیم خودش یه موضوع کلیه و نمیشه زیاد در موردش تو اینجا حرف زد چون موضوع اصلی نیست ولی من در کل میخوام بگم دخترای چادری هم میتونن جذاب باشن یا نه که متوجه شدم پس بحثی نیست در پناه حق

کی گفته هر کسی بی حجاب باشه برای جلب توجه جنس مخالفه؟؟؟

حخخخ وژدانا حرفاتون خنده داره 😂😂😂😂😂😂

منظورت اینه هر کی حجاب انچنانی نداره برای جلب توجه؟//

سلام دوستان سنگین باشین با کمی شیتنت دخترونه خیلی موثره از رو تجربه میگم ها

سلام ببخشید خیلی سخت شد چه جوری یه نفر هم سنگین رنگین باشه هم بیرون دخترونه داشته باشه؟

من خودم بیرون همیشه اخم میکنم ولی به یه نتیجه رسیدم ک الکی وقتم و هدر دادم آدمایی ک تو کوچه خیابون کنارشون رد میشیم اصن براشون مهم نیس ما اخم میکنیم بت هستیم یا لبخند میزنیم کسی ک ب تو نظر داره براش هیچ کدوم فرقی نداره هرکدوم یه جور جذابیته کسیم ک نظر نداره حتی قهقهه هم بزنی اصن نمیبینتت!!

حرفتون متین و درسته اما به نظرتون دختری که میخواد سنگین رنگین باشه و همینطور جذاب باید تو کوچه و خیابون چه جوری باشه؟

دختر سنگین رنگین اصلا نمیتونه جذاب باشه درضمن دیگران اصلا دقت نمیکنن که تو چجوری هستی اگه پسر بهت نظر داشته باشه دیگه براش فرق نداره چجوری باشی

چه ربطی داره..مسخره..ینی اگه سنگین رنگین باشیم نمیتونیم جذاب باشیم..هرکسی زیبایی های خودشو داره ..حتی اگه چادر بپوشی بازم میتونی جذاب باشی

اینکه یه آدم با شخصیت و مهربون باشی خیلی جذابه بنظرم^^

به نظر من اتفاقا سنگین رنگین بودن جذابیت میاره

سنگین رنگین بله خوبه ولی تا یه حدی .عذر میخوام ولی کسی که بخواد بخاطر سنگین رنگین بودنو مغرور بودن جذب ادم بشه همون بهتر ک نشه.عاشق خندت بشن خیلی بهتر از اینه ک عاشق سنگین رنگین بودنت بشن.الان مثلا ذوق داری که همه دختراشونو با تو مقایسه میکنن.حتما دختر شوهری.هرکسی بالاخره یه سلیقه ای داره ها گفتم یه نظر بدم شاید به دردت خورد.نمیگم از حدش بگذر با همه بگو بخند .ادم باس عادی باشه معمولی .بزار واقعا عاشق خودت بشن

بابا ول کنین شما چه بیکارین اگه کسی شما رو دوست داشته باشه شخصیتت مهمه نه قیافت حالا چه هرهر جلوش بخندی چه اخم کنی البت گفدم اگه دوستتون داشته باشه مگرنه بقیه ظاهر براشون مهمه

به نظر من آدم فقط باید خودش باشه تا جذاب به نظر برسه اگه فک کنی سر تر و یا بهتر از بقیه هستی بدتر میشه من سعی میکنم خودم باشم در ضمن اگه همیشه لبخند داشته باشی مرد فک میکنن دیوونه ای لطفا اطلاعات غلط ندین

اتفاقا منم خیلی با نظرت موافقم تینا جون! من خودم به شخصه یه دختری هستم که درونم خیلی شاده اما مقابل نامحرما اصلا نمیخندم چون دوست ندارم نامحرما خندمو ببینن اما مامانم میگه چرا نمیخندی؟چرا تو خونه اینقدر شادی اما بیرون اینطوری؟ منم بهش میگم مامانم،یه دختر خوب باید جلوی نامحرماش سنگین و باوقار باشه و همینطور مغرور باشه و منم دوست دارم اینطوری رفتار کنم

بزرگتر که شدی میفهمی رفتارت چقدر بچه گانه و تحت تاثیر شست و شو های مغزی دوران مدرسه بوده… خیلی از خانم ها متوجه حرفم میشن

خب از نظر شما باید چه طوری رفتار کنیم تا نشون بدیم یه دختر جذاب هستیم؟

در ضمن اینم بگم که خیلی از پسرای الان حتی اونایی که دوست دختر دارن هم از دخترای سنگین رنگین خوششون میاد برای چی باید این طرز فکر طرز فکر بچه گونه ای باشه؟ کل فامیل از سنگین رنگین بودن من خوششون میاد و همیشه دختراشونو با من مقایسه میکنن میشه بگید این کجاش مشکل داره؟ منظورم اینه که بهم بگید چرا باعث میشه که وقتی بزرگتر شدم از این کارم پشیمون بشم

بگو دنباله شوهرم

خب عزیزم شما برا فامیل زندگی کن سنگین باش بالاخره هرکسی یه طرز فکری داره مثلا من خودم برام مهم نیس درموردم چی میگن ولی همیشه لبخند ب لبام دارم و هیچ وقتم جلو خندمو نمیگیرم ک بهم بگن وای چقد سنگین رنگینه بعدشم همه پسرا ک از دختر سنگین خوششون نمیاد هرکسی یه سلیقه و فکری داره و متناسب با اون دختر مورد نظرشو انتخاب میکنه?

عزیزم واسه جلب توجه دیگران و اینکه ازت تعریف کنن کاری نکن حتی همینایی ک گفتی اگه سنگین رفتار میکنی ک بقیه خوششون بیاد کارت کاملا اشتباهه واسه خودت زندگی کنی خیلی جذاب تره

اولا کی گفته پسرا از دخترای سنگین خوششون میاد؟؟؟ تو خودت از پسر شاد خوشت میاد یا یکی که زرت زرت خودشو میگیره؟؟ والا الان دیگه پسرا سنگینا رو نگاه هم نمیکنن چون از نظر اونا این جور دخترا خودشونو بالاتر میبینن و این اصلا جذاب نیس نه واسه یه دختر و نه واسه یه پسر. مخصوصا اگه بخوای یه عمر با طرف زندگی کنی. در ثانی لبخند زدن هم به سنگین بودن و حجاب و این چرت و پرتایی که به خوردمون دادن نیس. اینجوری نیس که دختر با حجاب نباید لبخند بزنه به کسی :/ شما هم به خاطر تعریف فک و فامیلت اینجوری رفتار نکن که یهو مثلا فلانی از فامیلتون بیاد تورو واس پسرش بگیره که واقعا رقت انگیزه!

واقعنم خیلی بچه گانه و دور از شخصیت یه خانم باوقاره !اینا فقط جلب توجهه ،شخصیت زیبا خودش اوجه جذابیته دنبال این چیزا نباشین…!

با من دوست میشی

کاملا درست گفنی

??بابا سنگين

به خدا راست میگی

دیگه اونقدر هم مغرور نه اگه مغرور باشی طرف ازت سرد میشه ولی نبایدزیادم لبخند زد اگرم میزنی به صورت پسرا نگاه نکن اگه به صورتشون نگاه کنی و بخندی فکر میکنن دوسشون داری باید خودت باشی

آخع این چه فکریع ک میکنیع تو رو خدا اینا رو تو مغز خودتونو اطرافیانتون جا نکنید نامحرما نمیخوان بخورنتون ک تو اگع یه لبخند ملیح بزنیع بقیع هم احساس خوبی بهت دارعن نع لبخندی ک جلب توجع کنع یه لبخند سادع و ملیح

بنظرم ربطی ب نامحرم نداره بعضیا چادرین و جلو نامحرما نمیخندن و فلان ولی از زیر چادر …. : برا من اصن جذابیت مهم نیس منو نخوان بقیه هستن

مسخره. لبخند عاليه و محرم و ان محرم ندار كه. يه خانم و يا بهتر بكم يه پرنسس بايد فكر زيباييش باشه

کاملا مخالفم اعتماد به نفست که زیاد باشه،خود به خود دیگران هم تو رو جذاب تر میدونن و روی تو حساب دیگه ای باز می کنن:) من همیشه تلاش میکنم لبخندم رو حفظ کنم? امیدوارم نظرت عوض شه چون افسردگی آوره موفق شی?

به نظر منم همینطوره

الکی خودتونو خسته نکنین همه چی به اعتماد به نفس و شخصیته اینهمه ادم خوشگل که حالمونو بهم میزنن

خیلی کامل و عالی بود

مردم نبایدبزاری سواستفاده کنن

خیلی جالب بود ممنون از مقاله خوبتون

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه

نام *

ایمیل *

وب‌سایت

ذخیره نام، ایمیل و وبسایت من در مرورگر برای زمانی که دوباره دیدگاهی می‌نویسم.

منم ندارم…

سلام پاور کامپیوتر من آسیب دید. یک پاور نو روی کامپیوتر نصب…

درسته مهراب تسکین روح و روانمه…

سلام خسته باشید میخواستم بدونم مادر برد asus z490-p از قابلی…

من موندم این همه روانشناس بیکار تا الن کجا بودن…

منم ندارم…

سلام پاور کامپیوتر من آسیب دید. یک پاور نو روی کامپیوتر نصب…

درسته مهراب تسکین روح و روانمه…

سلام خسته باشید میخواستم بدونم مادر برد asus z490-p از قابلی…

من موندم این همه روانشناس بیکار تا الن کجا بودن…


Downloads-icon


چگونه یک صفحه از pdf را حذف کنیمDownloads-icon


pdf (6)Downloads-icon

زیبا شدن و داشتن چهره‌ای جذاب، از دغدغه‌های همه خانم‌ها و آقایان است ولی واقعا چطور باید به آن رسید؟ با زیبامون همراه باشید تا راه زیبا شدن بدون هزینه را نشانتان دهد.

همه ما در روز با کلی تبلیغات روبرو می‌شویم که وعده می‌دهند ما را زیباتر خواهند کرد، اما همه آن‌ها با صرف هزینه‌های زیاد و دست بردن در ساختار چهره همراه هستند که اصلا کار جالبی نیست، تزریق ژل، اعمال جراحی گوناگون و… که هم هزینه زیادی می‌خواهند و هم ریسک بالایی دارند و ممکن است زیبایی خودمان را هم از ما بگیرند. پس بهتر است دنبال روش‌های زیبا شدن بدون هزینه و به صورت طبیعی باشیم.

چگونه بدون آرایش هم زیبا باشیم

 

هیچ کار کم هزینه‌تر از خوابیدن به زیباتر شدنتان کمک نخواهد کرد. پوست شما در زمان خواب شبانه، فرصت ترمیم و تعمیر خود را به دست می‌آورد و تمام مشکلاتش را حل می‌کند، به این شرط که 7 تا 8 ساعت خواب شبانه از ساعت 10 – 11 شب تا 6 – 7 صبح داشته باشید. این را هم بگوییم که خواب خارج از این زمان، تاثیر چندانی نخواهد داشت، زیرا بدن بسیار هوشمندانه عمل می‌کند.چطور زیبا بخندم

 

بله درست است، باید آب بنوشید تا زیباتر شوید. پوست هیدراته دارای بیشترین حجم سلولی است و این یعنی کاهش شل شدن، افتادگی، تیرگی و چین و چروک در آن. ضمن اینکه با نوشیدن آب، متابولیسم بدن افزایش می‌یابد و کالری بیشتری می‌سوزانید که در نتیجه به زیبایی اندام هم دست پیدا خواهید کرد، پس با یک تیر 2 نشان بزنید و هر روز 8 تا 12 لیوان آب بنوشید.

 

حتما از این پرسش و پاسخ تعجب کردید، اما باید از توضیح آن ناراحت شوید نه متعجب! پوست شما نیاز به نفس کشیدن دارد، درست مانند خودتان. این پوست را ساعت‌ها زیر مواد آرایشی نگهداری می‌کنید و در نتیجه هر روز جوش و لک و… بیشتر که زیبایی را از شما دور می‌کند. کمتر آرایش کنید و بیشتر به فکر پاکسازی آن باشید.

ضمن اینکه باید سعی کنید همیشه از دود و دم ترافیک و آلودگی شهری هم دور باشید. اگر به بیرون می‌روید، حتما بعد از بازگشت به خانه با یک پاک کننده مناسب، پوستتان را تمیز کنید. همیشه سعی کنید در روز چندین بار پشت سرهم نفس عمیق بکشید.

 

 

هر چقدر هم که زیبا و جذاب باشید و لباس‌هایی گران قیمت و فاخر بپوشید، باز هم این طرز راه رافتن، نشستن، حرکات بدن و… است که نشان می‌دهد شما چقدر باکلاس و شیک هستید. شل نباشید لطفا! استایل محکم (نه سیخ و خشک شده) و شیکی به خود بگیرید تا جذابیتتان بیشتر شود، این مورد تاثیر زیادی دارد، آن را جدی بگیرید.

 

خودتان را به ورزش کردن عادت دهید تا تاثیر آن را در زیبایی پوست، مو و اندامتان ببینید. ورزش باعث بهتر شدن جریان خون در بدن و در نتیجه درخشش و زیبایی پوست و مو می‌شود و همچنین در افزایش اعتماد به نفس که عامل مهمی در ایجاد جذابیت در اشخاص است، تاثیر مهمی دارد. همچنین از عوارض و نشانه‌های پیری هم دور خواهید شد و جوانی را تا مدت بیشتری تمدید می‌کنید.

 

افرادی که لبخند می‌زنند، 2 برابر بیشتر در نظر دیگران جذاب و زیباتر هستند، پس با این تمرین ساده و بدون هزینه، به سوال چجوری زیبا شویم خود پاسخ دهید.

 

 

همیشه سعی کنید لباس شیک و مرتب به تن داشته باشید. این اصلا به معنی خرید لباس گران قیمت و جدید نیست، سلیقه‌تان را تغییر دهید و از این پس هر وقت خواستید لباس بخرید، سعی کنید مدل‌های ساده و کلاسیک را انتخاب کنید. این باعث می‌شود که استایل و تیپ شما همیشه مرتب و جذاب باشد و از مد نیفتد. 

 

به جای دیدن دماغ بزرگ، ابروهای نازک، چشم ریز یا هر نقص دیگری که در چهره دارید، روی نقطه قوت چهره‌تان تمرکز کنید. برای مثال اگر دماغ بزرگ و پوست صاف و زیبایی دارید، روی زیبایی پوستتان تمرکز کنید تا گله کردن از بزرگی بینی یا انجام آرایش غلیظ و غلط برای کاهش آن!

 

یک خانم با زیبایی معمولی ( و حتی کم) اعتماد به نفس بالا، بسیار جذاب‌تر از هر خانمی بدون اعتماد به نفس و زیباست. پس روی این مسئله هم برای چگونه زیبا شدنتان تمرکز کنید.

 

چه کنیم تا زیبا شویم

چگونه جذاب باشیم؟

چگونه صورت زیباتری داشته باشیم؟

خوش آمدی عزیز

بازیابی رمز عبور

یک رمز عبور برات ایمیل شد

قندان – دنیای شیرین و اخبار جذاب در قندان

تا کنون به این موضوع فکر کردید که چگونه بخندید که زیباتر و جذاب‌تر باشید.چطور زیبا بخندم

فرقی نمی‌کند زن هستید یا مرد؛ لبخند زدن یک ابزار جادویی برای جذب دیگران و یک بال برای زیباتر و جذاب‌تر شدن است. لبخند زدن معجزه می‌کند و شما را فردی مثبت، صمیمی، دوست‌داشتنی و خون گرم نشان می‌دهد.

البته، اگر بدانید کجا چقدر و چگونه باید بخندید. هر خنده و لبخندی جای مخصوصی دارد و یک پیام ویژه به دیگران مخابره می‌کند. مثلا، در یک جلسه رسمی نمی‌توانید از ته دل بخندید و دهان خود را باز کنید تا اوج شادی خود را نشان دهید.

برعکس، در یک محیط گرم و صمیمی نمی‌توانید لبخندهای جذاب کج بزنید یا لبخندهایی داشته باشید که معنی‌دار هستند.

باید با فرم و شکل صورت خود کاملا آشنا باشید و بدانید کدام لبخندها شما را جذاب‌تر می‌کنند. لبخند یک سلاح برای نفوذ به درون دیگران است. باید بلد باشید از این سلاح به موقع و درست استفاده کنید.

در روابط اجتماعی نباید بیش‌از حد خندید؛ به‌ویژه وقتی قرار است عضوی از گروهی بشوید و با آنها جوش بخورید باید در حدی متعارف از لبخند زدن استفاده کنید. حد تعادل را طوری رعایت کنید که به اعتماد به نفس‌تان خدشه وارد نشود.

بسیاری از زنان با یک لبخند مردان را شیفته خود می‌کنند و همین موضوع برای مردان هم صادق است. اگر مردان بدانند چگونه با لبخند زدن می‌توانند زنان را جذب خود کنند؛ در خندیدن‌های خود دقت بسیار بیشتری خواهند کرد.

لبخندهای شما نباید تصنعی و ساختگی باشد. همین‌طور لبخندهای شما نباید بیش از حد نشان دهد. برخی خندیدن‌ها چهره انسان را بدتر و احمق‌تر نشان می‌دهد و دیگران حس ناامیدی به وی پیدا می‌کنند.

دکتر محمدامین نریمانی، متخصص ارتودنسی و ناهنجاری فک درباره اجزای لبخند می‌گوید: «با وجود تفکر عموم مردم در ارتباط با برجسته کردن یک جزء، مثل درشتی یا ریزی یا سفیدی دندان، من هماهنگی بین اجزا را کلید زیبایی لبخند می‌دانم.»

به هر حال، بهتر است از امروز بیشتر روی لبخندهای خود کار کنید و برای خندیدن‌های خود اهمیت قائل شوید. البته، بسیاری از افراد باهوش با کسب تجربه و به اقتضای افزایش سن متوجه می‌شوند چگونه باید بخندند که زیباتر و جذاب‌تر باشند.

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد

از دیدگاه شما متشکریم

اسم و ایمیل من را برای کامنت‌های بعدی ذخیره کن

جدیدترین پست‌های سایت

در مصرف داروها از این ۷ اشتباه مهلک پرهیز کنید

برای حفظ سلامتی کلیه خود از مصرف این ۷ خوراکی پرهیز کنید!

برای سلامت پوست خود از مصرف این ۱۰ ماده غذایی غافل نشوید!

چرا خوردن روزانه یک عدد خیار برای سلامتی لازم است؟

تغییرات اقلیمی و گرمایش زمین می‌تواند تولد نوزادان نارس را…

مطالعات جدید از تاثیر چشمگیر مسواک زدن بر سلامت قلب حکایت…

با ۸ خاصیت اعجازانگیز زنجبیل آشنا شوید!

۸ ترفند ساده نگهداری از خودرو در فصل سرما

خبر

تغییرات اقلیمی و گرمایش زمین می‌تواند تولد نوزادان نارس را…

شرایط وام ۴ درصدی شهرداری تهران برای خرید دوچرخه و…

مقصر حال بد و روحیه منفی ما در بدن شناسایی شد
چطور زیبا بخندم

خودرو

۸ ترفند ساده نگهداری از خودرو در فصل سرما

بار زیاد و نامرتب در صندوق عقب باعث افزایش مصرف سوخت خودرو…

پیش‌بینی آینده قیمت‌های خودرو در سال ۹۸ (به‌روزرسانی ۲۷ آبان…

دانش

مقصر حال بد و روحیه منفی ما در بدن شناسایی شد

دانشجویان ایرانی بیشتر به کدام کشورها مهاجرت می‌کنند؟


۱۰ خوراکی و ماده مغذی برای تقویت حافظه

خوش آمدی عزیز

بازیابی رمز عبور

یک رمز عبور برات ایمیل شد

لبخند بزن و بگو، “سیب!”

آیا از عکس گرفتن متنفرید چون همیشه در عکس‌ها بد می‌افتید؟ آیا همیشه به آن دوستتان که در عکس‌ها عالی و بدون اشکال می‌افتد حسودی می‌کنید؟بااینکه فتوژنیک بودن در بعضی‌ها ژنتیکی است اما راهکارهایی وجود دارد که می‌توانید به کار گیرید تا در عکس‌ها بهتر بیفتید.

مراحل

فتوژنیک بودن به توانایی جذاب دیده شدن در عکس‌ها اطلاق می‌شود. اینکه طبیعتاً زیبا باشید ارتباطی به فتوژنیک بودن در عکس‌ها ندارد. فتوژنیک بودن یعنی بدانید چطور بهترین حالت خودتان را به دوربین نشان دهید. این شامل تکنیک‌های اکتسابی می‌شود مثل علم مربوط به بهترین پس‌زمینه، نورپردازی و قرارگیری بدن.چطور زیبا بخندم

به لباستان اهمیت دهید. حتی اگر قرار نیست عکسی از شما گرفته شود، اینکه بدانید چطور خودتان را نشان دهید، میزان جذابیت شما را تعیین می‌کند. سبک لباس پوشیدن و رنگبندی لباس‌ها بر جذابیت فتوژنیک شما در عکس‌ها تاثیر می‌گذارد.

لباس‌های درست انتخاب کنید. رنگ در خوب بودن عکس مهم است. طرح‌های لباس بر ظاهر شما اثر می‌گذارد، مثلاً راه‌راه‌های افقی شما را پهن‌تر به نظر می‌رساند و پوشیدن لباس یکرنگ، باعث می‌شود تعریف‌نشده و بیش از اندازه آرام به نظر برسید. بهترین رنگ‌ها رنگ‌های خنثی و جامد است.

نکته: این فقط برای دوربین‌هایی که روی “اتوماتیک” تنظیم است صدق می‌کند. دوربینی که روی اتوماتیک تنظیم است به جای فرد عکاس فکر می‌کند. عکاس حرفه‌ای دوربین خود را خیلی خوب می‌شناسد و می‌تواند بهترین قرمز، سیاه و سفید را تنظیم کند و برای هیچ رنگی که انتخاب کنید مشکل نخواهد داشت. فقط دقت کنید عکاس به صورت دستی “white balance” دوربین را تنظیم کرده باشد.

به صورت و آرایشتان اهمیت دهید. کارهای زیادی برای بهتر کردن آنچه ذاتی به شما داده شده است می‌توانید انجام دهید. اصلاح کردن عیب و ایرادهای عمومی برای عکس خیلی مهم است.

به صورتتان در آینه نگاه کنید. این آن صورتی نیست که در عکس خواهد افتاد. حالا به انعکاس خودتان خیره شوید. بعد از چند دقیقه صورتتان به ظاهر عادی خود می‌رسد. حالا ناحیه چشم‌هایتان را غیرفعال کنید و ناحیه لب‌ها را فعال کنید. دندان‌هایتان را قفل نکنید. فقط کافی است که فک بالا و پایینتان روی هم قرار گرفته باشند.

اگر با دهان باز لبخند می‌زنید، نباید اجازه دهید لب بالایی‌تان قسمت زیادی از لثه‌هایتان را نشان دهد. اگر پوستتان تیره است باید حتماً لبخند بزنید و دقت کنید که لبخندتان کوچک باشد. در عین حال، کمی گوشه‌های چشمتان را جمع کرده و ابروهایتان را بالا ببرید. این تمرین را هر روز جلوی آینه انجام دهید. ظرف یک ماه برایتان به عادت تبدیل شده و هر بار که کسی خواست از شما عکس بگیرد، همانطور لبخند خواهید زد.

همه مسائل مربوط به کار کردن با دوربین هم اسرارآمیز نیست: بیشتر افراد خوش‌عکس می‌دانند که کدام زاویه‌ها برای آنها بهتر است و بیشتر وقت‌ها روی آن زاویه عکس می‌گیرند. علاوه‌براین، چند حقه هم وجود دارد که می‌توانید از آنها بهره ببرید:

سعی کنید سرتان را کمی به عقب خم کنید و بدنتان را طوری حالت دهید که دوربین کمی بالاتر از شما یا در سطح چشمانتان قرار گیرد. این روش، غبغب را در عکس‌ها به کلی ناپدید می‌کند. همچنین می‌توانید یک دست را زیر چانه قرار دهید. روش دیگر این است که موقع گرفته شدن عکس، زبانتان را به سقف دهانتان بچسبانید.

این کار نه تنها در عکس گرفتن مهم است، بلکه داشتن وضعیت قرارگیری خوب در همه اوقات زندگی را ساده‌تر کرده و اعتمادبه‌نفستان را بالا می‌برد. داشتن فرم خوب ظاهر شما را در عکس‌ها عالی می‌کند. صاف نشستن و ایستادن باعث می‌شود سالم‌تر و هوشیارتر به نظر برسید و اگر عکستان گروهی باشد از بقیه جذاب‌تر به نظر خواهید رسید. طبیعی نفس بکشید و شانه‌هایتان را ریلکس کنید. اگر معمولاً حالت قرارگیری خوبی ندارید، صاف ایستادن یا نشستن ممکن است برایتان دشوار باشد بنابراین بهتر است جلوی آینه تمرین کنید.

هرچه ظاهر ریلکس و آرام‌تری داشته باشید، عکستان بهتر خواهد شد. خیلی‌ها به این دلیل در عکس‌ها بد می‌افتند که حالت چهره‌شان را با لبخندی مصنوعی می‌پوشانند. موقع لبخند زدن، سعی کنید لبخندی آرام و دهان‌بسته داشته باشید که لب پایینی در آن ریلکس و پایین قرار گرفته باشد. می‌توانید مقابل آینه تمرین کنید.

اگر همیشه بدعکس بوده‌اید، احتمالاً جلوی دوربین ناخودآگاه عصبی و مضطرب می‌شوید و این می‌تواند عکستان را بدتر کند. وقتی می‌دانید که قرار است عکسی از شما گرفته شود، یک نفس عمیق بکشید و هوا را طبیعی بیرون دهید، دست‌ها و شانه‌هایتان را ریلکس کنید. وقتی نفس را بیرون می‌دهید، لبخند بزنید و هر حالتی که فکر می‌کنید خوب است را بگیرید.

یک لبخند زورکی مصنوعی باعث می‌شود خشک و ناجور به نظر برسید. وقتی افراد لبخند می‌زنند و منتظرند که عکسشان گرفته شود، عضلات صورتشان ممکن است حالت‌های عجیبی بگیرد. برای برطرف کردن این، سعی کنید لبخندتان را زمان‌بندی کنید تا مجبور نشوید که خیلی آن را نگه دارید.

همچنین به چیزی خنده‌دار فکر کنید یا به کسی فکر کنید که شادتان می‌کند. با اینکار، لبخندتان واقعی خواهد شد نه مصنوعی. اگر لبخند با دندان‌هایتان را دوست ندارید، سعی کنید لبخندتان بسته‌تر باشد. صرفنظر از نوع لبخند زدنتان، هرچه لبخندی ریلکس‌تر و شادتر داشته باشید، بهتر خواهد بود.

چیزهای خارجی هم مثل موقعیت و محل عکس، عکاس یا مهارت‌های بعد از عکس هستند که می‌توانید برای فتوژنیک دیده شدن در عکس‌ها تغییر دهید.

نکات

ذخیره نام، ایمیل و وبسایت من در مرورگر برای زمانی که دوباره دیدگاهی می‌نویسم.

زیبایی و خوش‌قیافه بودن بستگی به ژن‌ها و مسائل ارثی دارد. فکر نکنید که زیبایی و خوش‌قیافگی لازمه‌ی جذاب بودن است این به این معنی است شما می‌توانید برای جذاب شدن کارهایی انجام دهید و نتیجه بگیرید. انسان‌هایی هستند که بسیار زیبا و خوش‌قیافه‌اند ولی احساس جذابیت نمی‌کنند. این در حالی است که شما ممکن است افرادی را ببینید که چندا هم زیبا نیستند اما شما مجذوب آن‌ها شده‌اید. همه‌ی این‌ها یک چیز را ثابت می‌کند: شما همان اندازه جذابید که احساس می‌کنیدچگونه به شدت جذاب‌تر شویم؟

سؤالات زیر را از خودتان بپرسید تا بتوانید افکار و اعتقادات منفی را که در مورد خود دارید ازخود دور کنید و به فراموشی بسپرید.1- یکی از افکار منفی که من در مورد نمود، ظاهر و قیافه‌ام می‌کنم این است که …. ؟ ( این سؤال را 5 بار تکرار کنید و هر بار پاسخ‌جدیدی به آن بدهید.)2- مهم‌تر از همه، منفی‌ترین فکری که من در مورد نمود،ظاهر و قیافه ام می‌کنم این است که …. ؟3- آن چه من در مورد نمود،ظاهر و قیافه‌ام از پدر/ مادر / دیگران شنیده‌ام این است که …‌؟( این سؤال را 5 بار تکرار کنید و هر بار پاسخ‌جدیدی به آن بدهید.)4- مهم‌ترین و اصلی ترین چیزی که در مورد نمود،ظاهر و قیافه‌ام از پدر/ مادر / دیگران شنیده‌ام این است که …‌؟5- مهم‌ترین پیامی که من در مورد نمود،ظاهر و قیافه‌ام به دیگران می‌دهم این است که …. ؟6- چیزی که انتظار دارم دیگران در مورد نمود،سیما و قیافه‌ام فکر کنند این‌ است که …. ؟7- چیزهایی که مرا از این مسئله دور می‌کنند عبارتند از…. ؟ ( این سؤال را 5 بار تکرار کنید و هر بار پاسخ‌جدیدی به آن بدهید.) این احساسات تنها تا زمانی درست خواهند بود که شما هم‌چنان به آن‌ها اعتقاد داشته باشید و با آن‌ها جلو بروید. در این‌جا می‌توانید تعدادی از اعتقادات و افکار جایگزین شده را ببینید:1- من دیگر احتیاجی ندارم که فکر کنم خیلی چاق، خیلی لاغر یا زشت هستم.2- دیگر لازم نیست به افکار منفی پدر و مادر یا دیگران راجع به خودم فکر کنم.3- من کاملا از قید اکار منفی پدر و مادر و دیگران راجع به من آزادم.4- حالا دیگر زیبایی طبیعی و جذابیت درونیم را درک می‌کنم.5- همان قدر شگفت انگیز هستم که باید باشم.6- من خودم را دوست دارم.7- من ظاهرم را می‌پسندم و عاشق خودم هستم.8- حالا دیگر هان طور که هستم خودم را می‌پسندم و دوست دارم.9- احساس می‌کنم جذاب هستم و می‌درخشم.سه تا از افکار و اعتقادات بالا را برگزینید. آن‌ها را تغییر دهید یا چیزهایی به آن‌ها بیافزایید تا شخصی تر شوند. از امروز شروع کنید و آن‌ها را ده بار صبح و 10 بار در شب بنویسید. در طول روز مکررا آن‌ها را با خودتان تکرار کنید و به آن‌ها فکر کنید. وقتی ضمیر ناخودآگاهتان را با این افکار تربیت کنید پس از مدتی خودتان را جذاب‌تر خواهید یافت و دیگران نیز شما را جذاب‌تر می‌بینند. این کار را برای سی روز انجام دهید و سپس روی افکار و اعتادات مثبت دیگری کار کنید.وقتی روی درون و روانتان کار کردید حالا دیگر نوبت کار کردن بر روی برون و ظواهر است تا بهترین شوید. کسانی که معمولا خود را آراسته نمی‌کنند و نمی‌آرایند در واقع خودشان را نابود می‌کنند و به زودی به جمع افراد خسته و دل‌زده می‌پیوندند. خود را با زیبا‌ترین مدل مویی که می‌توانید آرایش کنید. همیشه حتی در تنهایی فقظ لباس‌هایی را بپوشید که دوستشان دارید. و مهم‌تر از همه چیز مطمئن شوید که با ظاهر و تیپتان احساس راحتی می‌کنید.مطمئن‌تر،‌ راحت‌تر، سرگرم‌کننده‌تر و شوخ‌تر شوید. از خودتان بخواهید که شاد باشید و هرگز نا امید نشوید. کمی مرموز باشید. بگذارید مردم فکر کنند شما بیش از آن چیزی هستید که با چشمانشان می‌بینند. همین طور ادامه دهید. به خاطر داشته باشید شما همان قدر جذابید که خودتان می‌اندیشید

چگونه فریبنده و دلربا باشیم؟

فریبندگی یعنی اینکه بتوانید دیگران را به سوی خود جذب کنید. این خصلت اخلاقی به مرور زمان بدست می آید، از آنجایی هر یک از افراد در زمان تولد با میزان مختلفی جذابیت پا به این دنیا می گذارند می توان گفت که درصد بسیار زیادی از جذابیت اکتسابی است و با کمی تمرین به راحتی قابل دسترسی خواهد بود. مانند رقصیدن هر چه بیشتر تلاش کنید، موفق تر خواهید بود. تلاش و توجه تمام و کمال به نیازها و خواست های دیگران می تواند به شما این اطمینان را بدهد که به چهره یک فرد جذاب تبدیل شده اید. مراحل 1- طرز ایستادن خود را تصحیح کنید. اگر شرایط بدنی شما در حد مطلوب قرار داشته باشد، گویای این مطلب است که یک فرد با اعتماد به نفس بالا هستید، حتی اگر از درونتان هم یک چنین احساسی نداشته باشید. در زمان راه رفتن باید محکم و ثابت قدم بردارید. کمرتان کاملاً صاف باشد، و شانه ها به سمت عقب گرایش داشته باشند. شاید در ابتدا زمانیکه یک چنین وضعیتی را تمرین می کنید برایتان قدری عجیب و دشوار باشد، اما پس از سپری شدن چند روز به آن عادت پیدا می کنید. 2- ماهیچه های صورت را رها کنید. سعی کنید ماهیچه های صورتتان را رها کنید تا صورت، حالت طبیعی و دلپذیر خود را داشته باشد. با این چهره می توانید رو به دنیا کنید و به همگان بگویید که از هیچ چیز نمی هراسید. 3- ارتباط برقرار کنید. هنگامیکه با فرد دیگری روبرو می شوید، با چشم های خود با او ارتباط برقر کنید، سرتان را به نشانه تائید تکان دهید، لبخند بزنید و شادی خود را به او انتقال دهید. اصلاً نگران عکس العمل فرد مقابل نباشید و البته در عین حال باید به یاد داشته باشید که در این کار زیاده روی نکنید. 4- نام افراد را به خاطر بسپارید. زمانیکه برای اولین بار کسی را ملاقات می کنید سعی کنید که نام او را به خاطر بسپارید. این کار برای خیلی از افراد دشوار است. زمانیکه نامشان را می گویند، آنرا چندین مرتبه با خود تکرار کنید تا نامشان در ذهنتان باقی بماند و سپس نام خود را نیز به آنها بگویید؛ به عنوان مثال سلام “سارا” من “مانی” هستم. زمانی هم که با آنها خداحافظی می کنید، باز هم سعی کنید چند مرتبه دیگر نام آنها را تکرار کنید تا به طور کامل در ذهنتان باقی بمانند. هر چقدر بیشتر نام آنها را تکرار کنید، بیشتر به یادتان می ماند و طرف مقابل هم احساس می کند که او را بیشتر دوست می دارید و احتمال این امر که با شما بیشتر گرم بگیرد افزایش پیدا می کند. 5- به دیگران علاقمند باشید. اگر شما یکی از آشناهای قدیمی را ملاقات کردید به عنوان مثال یک همکار، همکلاسی، دوست یکی از دوستان و … در مورد خانواده و علاقمندی های جدید آنها سوالاتی مطرح کنید. اسم افراد نزدیک به آنها را بپرسید و نام آنها را به خاطر بسپارید. مطرح کردن یک چنین مسائلی، موضوعات جدیدی برای صحبت کردن در اختیار شما قرار می دهد و آنوقت مجبور نیستید که تنها در مورد کار و کلاس های درسی با هم صحبت کنید. می توانید تا حدودی در مورد خودتان نیز صحبت کنید. در تمام طول بحث خودتان را علاقمند نشان دهید و نشان دهید که تمایل دارید به گفتگوی خود با او ادامه دهید. 6- گفتگو در مورد موضوعات مناسب. باید در مورد موضوعاتی صحبت کنید که طرف مقابل به آنها علاقه دارد، حتی اگر خودتان هم علاقه شدید به آنها نداشتید، بازهم این کار را ادامه دهید. به عنوان مثال اگر در یک جمع ورزشی قرار گرفتید، در مورد بازی دیشب یا گل کردن تیمی که به تازگی وارد لیگ شده صحبت کنید. اگر با کسانی هستید که به سرگرمی های مختلفی علاقمند هستند، می توانید در مورد سرگرمی های مورد علاقه آنها از جمله ماهیگیری، بافتنی، کوهنوردی، و سینما صحبت کنید. هیچ کس از شما انتظار ندارد که در تمام زمینه ها یک متخصص باشید، باید به آنها بگویید که فقط به دلیل علایق شخصی است که تمایل دارید در مورد موضوعات مختلف با دیگران به بحث و گفتگو بنشینید. ذهن خود را باز کنید، اجازه دهید تا دیگران توضیحات لازم در مورد موضوعات مختلف را برای شما بازگو کنند. روراست باشید و به آنها بگویید که دانشتان در مورد برخی چیزها محدود است و بدتان نمی آید که چیزهای بیشتری در مورد آن مبحث یاد بگیرید. 7- به جای غیبت کردن دیگران را تکریم کنید. اگر در جمعی در حال صحبت کردن هستید که همه افراد به نحوی در مورد یک شخص بخصوص در حال غیبت کردن هستند، بد نیست شما چیزی در مورد آن بگویید که دوست می دارید. گفتن چیزهایی که در دیگران دوست می دارید می تواند 100% شما را تبدیل به یک فرد جذاب کند. در عین حال با این کار می توانید حس اعتماد دیگران را نیز به خود جلب کنید. همه اطرافیان به این نتیجه می رسند که شما هیچ وقت ایده ی بدی نسبت به دیگران ندارید. همه به این نتیجه می رسند که آبرویشان در دست شما محفوظ خواهد بود. 8- دروغ نگویید. شاید به دلایلی دروغ بگویید اما مدارک و شواهدی وجود دارد که بر خلاف گفته های شماست. اگر به مریم بگویید که عاطفه را دوست دارید و به نسیم بگویید که عاطفه را دوست ندارید، مطمئن باشید که مریم و نسیم با هم صحبت می کنند، حرف های شما را با هم در میان می گذارند، و با این کار اعتبارتان را نزد آنها از دست خواهید داد، و از آن به بعد هم دیگر هیچ کس حرف های شما را باور نخواهد کرد.

 

چطور زیبا بخندم

9- با صداقت از دیگران تعریف و تمجید کنید. این کار خصوصاً در ارتقای عزت نفس دیگران نقش مهمی را بازی میکند. چیزهایی که خوشتان می آید را انتخاب کنید و در هر شرایطی به آنها اشاره داشته باشید. اگر از کاری و یا از کسی خوشتان می آید راهی برای بیان آن پیدا کنید و فوراً به آن اشاره کنید. اگر برای انجام این کار بیش از اندازه صبر کنید، ممکن است حرف های شما قدری ریاکارانه جلوه کنند. زمانیکه احساس می کنید با تشویق های خود می توانید زمینه پیشرفت را برای آنها فراهم آورید، حتماً این کار را انجام دهید و از آنها تعریف کنید. اگر احساس میکنید که چیزی در مورد فردی تغییر پیدا کرده است (به عنوان مثال مدل مو، طرز لباس پوشیدن و .. به آن توجه کنید و چیزی را که در مورد آن خوشتان آمده، به زبان بیاورید. اگر مستقیماً سوالی می پرسید، با خوشرویی آنرا بیان کنید و سپس سوال خود را با یک تعریف بجا به پایان برسانید. 10- در پذیرش تعریف و تمجید مهربان باشید. این فکر را که برخی از تعریف و تمجید ها هدف خاصی را در پس خود دارند را از ذهن بیرون کنید. در قبول هر نوع تعریف و تمجیدی پرحرارت و علاقمند ظاهر شوید. خیلی بیشتر از گفتن یک “خیلی ممنون” ساده پیش بروید و آنرا با جملاتی نظیر: “خوشحالم که خوشت آمده” و یا “خیلی مهربانی که به این مورد اشاره کردی” همراه کنید. این عبارات خودشان می توانند به عنوان نوعی تعرف و تمجید در جواب تعریف های فرد مقابل به شمار روند. در عین حال باید دقت داشته باشید که برداشت بدی از تعریف های دیگران نکنید. به عنوان مثال اگر کسی به قصد تعریف از شما گفت: “نمیدانی چقدر دلم می خواست که من هم به اندازه تو … بودم” شما نباید در جواب او بگویید من اصلاً هم یک چنین خصوصیتی را نداشته و ندارم و احساس می کنم که برداشت تو در این مورد غلط بوده و قضاوت نادرستی داشتی.” 11- تن صدای خود را کنترل کنید. یکی از نکات ضروری که باید همواره به خاطر داشته باشید، ماهیت صحبت کردن است. برخی از افراد هستند که در درون خود احساس ناامنی می کنند و به راحتی نمی توانند تعریف و تشکر دیگران را پذیرا شوند. در مورد یک چنین افرادی بیشتر باید دقت کنید و روان و سلیس با آنها صحبت کنید. اگر تمایل داشتید به آنها بگویید که “امروز زیبا شده اید” تن صدایتان باید همانطوری باشد که می گویید: “امرور روز زیبایی است.” هر گونه تغییر در تن صدا و نحوه بیان کردن آن، این شک را در آنها بوجود می آورد که گفته های شما از سر صدق و درستی نیست. می توانید برای تمرین، صدای خود را روی نوار ضبط کنید و چند مرتبه آنرا گوش کنید تا متوجه هر گونه تغییری بشوید. از خودتان سوال کنید که صدای شما نشان می دهد که از روی صداقت صحبت می کنید؟ تا زماینکه به یک عبارت خالصانه و صادقانه نرسیده اید، به ظبط کردن صدای خود ادامه دهید. چند نکته همیشه خونسرد باقی بمانید. قصد شما خوشحال کردن دیگران است و نباید به این موضوع فکر کنید که ممکن است آنها در قبال شما چه واکنشی نشان داده و چه خیال بافی هایی در ذهن خود انجام دهند. اگر این کار را انجام دهید، آنوقت تمام تاثیر این کار بر روی صورت شما نمایان خواهد شد، و تبدیل به فردی می شوید که فقط در پی راضی کردن اطرافیانش است. کسی که نیازهای شخصی اش را زیر پا می گذارد تا دیگران دوستش بدارند. باید همیشه به خاطر داشته باشید که مردم آنقدر کارهای متنوع دارند که نمی توانند که همواره به شما فکر کنند. بیشتر اوقات در مورد خودشان و کارهایی که باید انجام دهند، فکر می کنند. میزان جذابیتی که می توانید بدست آورید، به میزان خلاقیت شما در تحسین کردن دیگران بستگی دارد. تعریف ها و تحسین های خود را با لحنی قاطع اما در عین حال شاعرانه بیان کنید. هیچ اشکالی ندارد که چند قطعه از قبل آماده شده را در ذهن داشته باشید تا در زمان تحسین کردن از فردی بیان کنید، اما افراد جذاب کسانی هستند که بتوانند در همان لحظه چیزی را ابداع کنند و نوآوری به خرج دهند. اگر ذهن شما خلاقیت داشته باشد و دائماً ابداع و نوآوری کنید، دیگر نگران تکرار مکررات هم نخواهید شد. گاهی اوقات مجبور می شوید عقایدی را بیان کنید که شاید کمتر اتفاق می افتد دیگران نظر مثبتی نسبت به آن داشته باشند. در چنین شرایطی می توانید این کار را با قدری شوخی بیامیزید. شوخی و خنده مانند قاشق پر از شکری هستند که به بیمار کمک می کنند دارو را راحت تر فرو ببرد. همدلی یکی از ملزومات بی چون و چرای جذابیت است. باید بدانید که چه چیزهای اطرافیانتان را خوشحال میکنند و چه مواردی موجبات ناراحتی آنها را فراهم می آورند، آنوقت می توانید بهترین انتخاب را در مورد آنها داشته باشید. اگر احساس می کنید که به یکباره نمی توانید عضلات صورت خود را رها کنید، می توانید این کار را از شانه های خود شروع کنید، اگر از جای اصلی خود بالاتر آمده باشند، نشان دهنده این مطلب هستند که شما قدری عصبی هستید. آنها را به سر جای خودشدان بازگردانید، ژست عمومی بدن خود را تصحیح کنید، نفس عمیقی بکشید و لبخند بزنید.

 

هشدار از بحث و جدل بپرهیزید. حتی اگر نیمی از افراد با شما مواق باشند، باز هم شما نمی توانید جذابیت 100% پیدا کنید. چیزهایی که بر زبان می آورید باید برای تمام افراد خوشایند باشند. زمانی که احساس کردید دلتان می خواهد در یک بحث شرکت کنید، از خودتان بپرسید که: “آیا واقعاً لازم است که در همین لحظه، نظر خودم را مطرح کنم؟” اگر احساس می کنید که هیچ گونه الزامی در این کار وجود ندارد، بنابراین قدری بذله گویی کنید و مطرح کردن نظر خود را بگذارید برای یک وقت دیگر. هیچ گاه به جوک هایی که خودتان تعریف می کنید، نخندید. این کار سیمای قشنگی ندارد. می توانید لبخند بزنید؛ همین کفایت می کند، اصلاً هم ناراحت نشوید اگر هیچ کس به آن نخندید. گاهی اوقات افراد متوجه جوک نمی شوند. این امر باید برای خود آنها ناراحت کننده باشد که متوجه منظور شما نشده اند. هدف شما صرفاً خوشحال کردن آنها بوده است. هیچ گاه در مورد مسائل مختلف توضیح بیش از اندازه ندهید چون صرفاً ارزش گفته های خود را از بین می برید. این کار نشان دهنده این مطلب است که شما از اعتماد به نفس پایینی برخوردار هستید و به سختی می توانید باور کنید که دیگران حرف های شما را متوجه شده اند. همچنین ممکن است این سوء تفاهم را نیز ایجاد کند که شما به مخاطبان خود اعتماد ندارید و تصور می کنید که آنها متوجه منظورتان نمی شوند و خودتان قصد دارید به جای آنها تصمیم بگیرید. زمانیکه نکات غیر ضروری را از گفته های خود حذف می کنید، مردم با اشتیاق بیشتر به حرف های شما گوش می دهند. با این کار ممکن است که برای کسب اطلاعات بیشتر نیز وارد بحث شده و سوالاتی را مطرح کنند. باید اعتماد کنید که مخاطبانتان حساب دو دوتا چهارتا سرشان می شود. برخی از افراد هستند که مقوله تکبر و جذابیت را اشتباه می گیرند. درحقیت باید دانست که تکبر نقطه مقابل جذابیت است. جذابیت حس رضایت دیگران را بر می انگیزد، اما تکبر فقط می خواهد حس رضایت فردی را برانگیزاند. تکبر افرادی را جذب می کند که در وجود خود ناامنی هایی دارند، اما جذابیت توانایی جذب تمام افراد را دارد.

عالیه ژسر موفق باشی

با سلا م ممنون که به وبلاگ من سر زدید مطالب مفیدی در وبلاگتون قرار دادید

خیلی بحثهای جالب وخواندنی بود .

خوبه ولی کو گوش شنوا

خوبه ،امتحان میکنم ،اگه نتیجه نگرفتم چی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟[گریه]

عالی بود.مرسی

سلام،
دوستان عزیز شما این جوری هم جذابید!!!
میخواستم وبلاگم رو معرفی کنم که مطالبش ورزشی احساسی و … است.اما این روز ها حرف های جدایی برخی افراد سرزبون هاست به همین دلیل وبلاگ یه کم زیادی ورزشی…
منتظرتونم دوستان جدابم

سلام بر بلندای آشیان. واقعا مطالبت جذاب و زیبا بود استفاده کردم انشالله بتوانم در زندگیم هم بکار ببرم. و جذاب شوم. عالی بود ..سپاس
فراوان.[لبخند]

جذاب بودن به قیافه و قد و قاره هم خیبی ربط داره…..که من ندارن:((((

سلام به همگی .
من ترنم 18 سالمه و هر کی که دور و برم هست از فامیل تا غریبه بهم میگن هم خوشگلی هم جذاب اما چون اعتماد به نفس ندارم کم مونده موهامو بکنم . چکار کنم ؟؟؟[گریه]

چطور زیبا بخندم
چطور زیبا بخندم
0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *