چطور زیباترین باشم

 
helpkade
چطور زیباترین باشم
چطور زیباترین باشم

این روزها طبیعی بودن بیش از هر چیز دیگری طرفدار دارد و کمیاب شده است . بسیاری از دختران سعی دارند که زمان زیادی را صرف آرایش کردن کنند اما بدانید که هیچ گاه صورت آرایش کرده شما به اندازه صورت طبیعی زیبا نخواهد بود اما سوال اینجاست که چگونه بدون استفاده از لوازم آرایش زیبا باشیم ؟

در این قسمت از دنیای مد نمناک 14 راهکار ساده را به شما معرفی می کنیم که بدون آرایش هم زیبا باشید. 

1. ابروهای خود را زیبا کنید

ابروها در صورت بدون آرایش بودن بیش از هر چیز دیگری مورد توجه قرار می گیرند. پس باید حالت ابروهایتان را متناسب کنید. اگر نیاز است کمی با حنا یا رنگ ابرو، آن را جلوه دهید. هنگام انتخاب رنگ مناسب حتماً باید به تناسب پوست خود دقت داشته باشید که رنگ ابرو برای پوست شما مناسب باشد. اگر ابروهای ضخیمی ندارید، بهتر است که روزانه روغن کرچک و ویتامین آ به ابروهای خود بزنید تا آنها را پرپشت تر کنید. بعد از چند هفته می توانید تغییرات قابل ملاحظه ای را در ابروهایتان مشاهده کنید. 

باید سعی کنید که چشمان خود را درشت نشان دهید. پس برای این کار می توانید موهای ان را با فرمژه فر کنید. سپس کمی ژل مخصوص به مژه بزنید و همچنین می توانید اکستنشن مژه انجام دهید تا لکه ها و تیرگی های زیر چشم را از بین ببرید.چطور زیباترین باشم

اول از همه باید رژیم غذایی خود را تصحیح کنید. این سیاهی زیر چشم به دلیل کمبود آهن و ویتامین ب در بدن است. جگر و گوشت قرمز حاوی مقدار زیادی از این دو ماده می باشد. از کرم چشم برای روشن سازی زیر آن استفاده کنید که حاوی کمپرس سرد با نعناع یا چای سبز نیز کارآمد خواهد بود. 

یک لبخند زیبا می تواند امتیاز شما را تا حد زیادی بالا ببرد. بنابراین با زیباسازی آن ها به جذابیت خود اضافه کنید و از خمیر دندان های سفید کننده استفاده کنید. از مصرف بیش از حد قهوه پرهیز کنید . به یاد داشته باشید که استفاده بیش از حد از خمیر دندان نیز می تواند به دندان های شما آسیب بزند. اگر دندان های شما در حالت طبیعی و سالم رنگ تیره و یا زردی دارند، حتماً باید از سفیدکننده های دندان پزشکی استفاده کنید. 

4. لب های خود را فراموش نکنید. 

تقویت کردن ، رطوبت رسانی و لایه برداری منظم به اندازه، برای لب های شما اهمیت بسیار زیادی دارد. از بالم های لب استفاده کنید و در صورت دسترسی نداشتن به آن ها روغن زیتون و روغن های طبیعی را جایگزین کنید. یک بار در هفته لب های خود را با خمیر دندان نرم یا انگشتتان ماساژ دهید. همچنین آن ها را مرطوب کنید و از لایه برداری لب با استفاده از شکر استفاده کنید.  

رنگ موهای زشت یا موهای خشک و شکننده اثر منفی روی زیبایی بدون آرایش شما دارد و حتماً از استایل ساده اما شیک مو استفاده کنید. رنگ های طبیعی تر به کار بگیرید یا اصلا موهای خود را رنگ نکنید و به دنبال ظاهر کاملاً طبیعی باشید.

می توانید انتهای موی خود را کمی فر کنید و حالت دهید. از محصولاتی استفاده کنید که موی شما را در برابر گرمای سشوار، گرمای آفتاب و یا اتوی مو محفوظ نگه می دارد . بیش از حد از محصولات داغ و حالت دهنده مو استفاده نکنید.

روغن زیتون براقیت زیادی به موهای شما می دهد. همچنین با شوره، خشکی و دیگر مشکلات مبارزه می کند. ازعصاره های گیاهی جوشانده شده مثل بلوط برای موهای مشکی یا خرمایی و بابونه برای موهای بلوند استفاده کنید تا موهای براق تری داشته باشید.

6. عطر و رایحه مناسب انتخاب کنید:

از عطر و رایحه ای ملایم با خط بو استفاده کنید تا در طول روز روی لباستان بماند و حس خوشایندی را برای شما به وجود بیاورد. هرچه خودتا را دوست داشته باشید و سرشار از حس لذت، از بیرون هم زیبا و دل نشین به نظر خواهید رسید. 

7. ضدآفتاب بزنید.

اشعات مضر خورشید تأثیرات زیادی روی پوست شما می گذارند و باعث ایجاد چین و چروک ها می گردند و پیری زود رس را موجب می شوند. همچنین عاملی برای سرطان های پوستی می باشند ، به همین دلیل باید از ضد آفتاب با اس پی اف بالا استفاده کنید تا از پوست خود مراقبت کرده باشید. 

بسیاری از زیباشناسان بر سلامت پوست تأکید زیادی دارند و تاکید دارند که بیش از 2 بار در روز صورت خود را نشویید. بهتر است که این کار را قبل از خواب انجام دهید و همچنین صبح ها نیز می توانید با استفاده از شیر یا لوسیون صورت خود را بشویید.

مهم ترین نکته این است که با پوست خود خشن رفتار نکنید . از محصولات آرایشی ملایم استفاده کنید.

ماسک های صورت مثل ماسک رس سفید را فراموش نکنید. ماسک های تقویتی را یک بار در هفته استفاده کنید. اگر پوست حساسی ندارید، می توانید با اسکراب های مختلف لایه برداری را انجام دهید. 

9. از کرم BB استفاده نمایید:

BB کرم ترکیبی از کرم ضدآفتاب، مرطوب کننده و یک کرم پایه است که نقش بسیار موثری در افزایش زیبایی صورت دارد. این کرم ها علاوه بر محافظت از پوست باعث می شوند تا ظاهری صاف و یکدست داشته و نیازی به آرایش نباشد. 

10. به اندازه کافی بخوابید. 

خواب مناسب حداقل 7 تا 9 ساعت برای سالم نگه داشتن پوست ضروری می باشد. پس از ساعت 11 شب به رختخواب بروید زیرا بعد از گذشتن نیمه شب بدن شما شروع به تولید هورمون های اصلی زیبایی می کند که یکی از آن ها ملاتونین است. روی کمر خود بخوابید تا مشکلاتی مثل چین و چروک روی صورت شما به وجود نیاید. 

11. اعتماد به نفستان را بیشتر کنید :

خودتان را دوست داشته باشید و عشق بورزید و برای تحسین زیبایی خود به آرایش عادت نکنید. برای کشف زیبایی واقعی و طبیعی خود تلاش کنید تا اعتماد به نفستان افزایش یابد. 

12. به رژیم غذایی خود بیشتر دقت کنید.

مطالعات نشان می دهد که زیبایی پوست رابطه تنگاتنگی با مواد غذایی مورد استفاده ما دارد. ماهی، روغن سبزیجات و دانه های گیاهی و آجیل های طبیعی برای پوست مناسب هستند زیرا منبع غنی از اسید چرب ، ویتامین و کاروتن می باشند که با رادیکال های آزاد مبارزه می کنند و محصولات لبنی نیز می توانند کلید زیبایی پوست شما باشند.

13. از اسکراب استفاده کنید: 

برای رفع بی روحی و خستگی پوست صورت باید از یک اسکراب طبیعی استفاده نمایید تا سلول های مرده و آلودگی ها را از بین ببرید و باعث شادابی پوستتان شوید. 

حتماً باید رنگ مناسب لباس های خود را بدانید که در زیبا به نظر رسیدن پوست شما و پوشاندن عیب ها موثر است. پوست بدون فونداسیون و کرم پودر و پنکیک، رنگ پریده به نظر می رسد. به همین دلیل نباید این رنگ پریدگی را با رنگ های لباس بیش از حد تیره افزایش دهید و همچنین رنگ های سرد نیز ممکن است کار را بدتر کند. سفید نیز گزینه مناسبی نمی باشد. بهترین گزینه استفاده از رنگ های ملایم روشن مثل آبی یا هلویی می باشد ، البته باید رنگی را انتخاب کنید که به پوست شما بیاید و از علم رنگ شناسی کمک بگیرید.

روزهایی هست که به آینه نگاه می کنید و دلتان می خواهد زیباتر باشید. همان طور که قبلا هم گفتم، تمام خانم ها و دختر خانم ها زیبا هستند و زن نا زیبا وجود ندارد. اما اگر به خودتان نرسید،…

روزهایی هست که به آینه نگاه می کنید و دلتان می خواهد زیباتر باشید. همان طور که قبلا هم گفتم، تمام خانم ها و دختر خانم ها زیبا هستند و زن نا زیبا وجود ندارد. اما اگر به خودتان نرسید، ممکن است باعث شود فکر کنید زیبا نیستید. با کمی وقت گذاشتن و انجام دادن یک سری کارها و توجه به یک سری مسائل می توانید این افکار را برای همیشه از بین ببرید و هر روز حس کنید که تا چه حد زیباتر شده اید.

چگونه هر روز زیباتر شوم؟

زیبایی ظاهر نه تنها برای خود فرد، بلکه بر روی اطرافیان هم تاثیر گذار است. وقتی شما روز را با صورتی تمیز و زیبا، و با لباس هایی تمیز و خوشبو آغاز می کنید، نا خودآگاه درون زیبای شما جلوه ی چندین برابر خواهد داشت. حال با انجام دادن این پنج مرحله ی کوچک در روز، می توانید حس تازه تر شدن زیبایی را به دیگران و مهمتر از آن به خودتان القاء کنید.

برای آنکه هنگام بیداری با موهایی آشفته روبرو نشوید، بهتر است پیش از خواب موها را بپیچید یا جمع کنید. البتهمن پیشنهاد می کنم مثل قدیمی های خودمان، موهایتان را گیس ببافید. چراکه با این کار بدون اینکه فشاری به سر و موهایتان بیاید، هنگام صبحگاه هم موهایی مرتب و حالت دار خواهید داشت. وقتی بیدار می شوید هم موهایتان را باز کنید و متناسب با جایی که هستید یا می خواهید بروید موهایتان را مرتب کنید، که در عین زیبایی مزاحمتی هم برای کارتان بوجود نیاورد و نیز خود موها هم آسیب نبیند.چطور زیباترین باشم

مرتب کردن موها در تمام روز

وقتی از خواب بیدار می شوید و متوجه جوش های روی صورت می شوید، می توانید به کمک یک کرم پاک کننده و روشن کننده ی پوست صورت تان را تمیز کنید و سپس با پاک کننده ی جوش سر سیاه نیز یکی دو بار صورت تان را بشویید و با حوله ی نرم خشک کنید. حال می توانید اگر می خواهید آرایش کنید یا مرطوب کننده استفاده کنید. با این شستشوی اولیه، صورت تان تمیزو تازه خواهد شد.

صورتتان را تمیز نگه دارید

متناسب با فصل و جایی که می خواهید باشید یا بروید لباس بپوشیدو سعی کنید لباس مرتب و تمیز بپوشید. لازم نیست لباس های گران بها یا مارک دار بپوشید، اما می توانید برای خودتان تیپ سازی کنید و متناسب با جایگاه تان لباس بپوشید.

لباس مناسب و متناسب

استفاده ی همیشگی از آرایش کردن برای سلامت پوست های جوان بخصوص مضر است، اما اگر مناسب و بجا از این وسیله استفاده کنید، می تواند معجزه آسا باشد. به هر قیمتی برای جذابیت بیشتر هرگز با آرایش زیادی صورت تان را خراب نکنید. شما می توانید با آرایش درست و ملایم، تاثیر فوق العاده تری بگذارید و شیک و جذاب باشید. کافی است درست آرایش کنید.

آرایش مناسب

اگر تیپی که می زنید ورزشی باشد خوب است از کیف و کفش متناسب با آن استفاده کنید. همان طور که اگر به مهمانی می روید نباید کفش ورزشی به پا داشته باشید، به هنگام کوه پیمایی هم نباید لباس و کفش مجلسی داشته باشید. با انتخاب مناسب لباس و کفش و با توجه کردن به نکاتی ظریف، می توانید همواره جذاب و زیبا باشید.

انتخاب کفش

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه

نام *

ایمیل *

هدیه مناسب برای روز مادر

ارسال رایگان

* لطفا در مورد ایجاد تاپیک و نظرسنجی قبل از ثبت دقت فرمایید زیرا امکان ویرایش و یا حذف مطلب بعد از ارسال وجود ندارد.
همچنین شما ملزم به رعایت

قوانین و مقررات

نی‌نی‌سایت نیز می‌باشید.

* لطفا در مورد ایجاد تاپیک و نظرسنجی قبل از ثبت دقت فرمایید زیرا امکان ویرایش و یا حذف مطلب بعد از ارسال وجود ندارد.
همچنین شما ملزم به رعایت

قوانین و مقررات

نی‌نی‌سایت نیز می‌باشید.

چه راهكاري به ذهنتون ميرسه براي خوشگل بودن 

جدا از تميزي و آراستگي ، اونو دارم 

مثلا حمام و لباس مرتب و خوشبو و اتو شده رو نميگم چطور زیباترین باشم

در مورد صورتم بيشتر چه كارايي بكنم 😬 

پوستم روشنه دماغمو عمل كردم موهامم روشنه 

خب دیگه زیبایی دیگه ما چی بگیم😊

بینی رو کجا عمل کردی و هزینه چقدر شد  راضی هستی از عملت ؟؟

تو كه منو نديدي اينا كه گفتم حتما ملاك زيبايي نيس 😂

آیا می‌دانید در هفته ۳۶ بارداری باید برای ذخیره خون بندناف نوزادتان ثبت‌نام کنید؟!

هیجی عزیزم..به پوستت برس..ارایش ملایم هم داشته باش..فقط لطفا سمت تزریق لب و گونه و تاتو و هاشور نرو….

خودت باید بدونی چیکار کنی….ارایش دیگه مثلا چه کار خاصی میخوای بکنی😁عمل منظورته؟؟

بسه دیگه دیگه میخوای چی کنی😩بقیش خدادادیه😩

ژل لب و گونه، لنز رنگي، زاويه دار كردن فك و تزريق چونه،،، اينام امتحان كن

  

بینی رو کجا عمل کردی و هزینه چقدر شد  راضی هستی از عملت ؟؟

راهكاري داري براي پوست شفاف عزيزم؟ مثلا بخوري ماسكي چيزي

گونه بکار ژل لب تزریق کن چونتو فرم بده پروتز سینه و باسن لیپوماتیک از این کارا ک من خوشم نمیاد تو انجام بده خخ

رنگ خوشگل براموهات وحالت موتوزیبایی خیلی تاثیرداره 

رنگ پوست خیلی تاثیرداره حتمایه کرم خوب بارنگ خوب همیشه داشته باش 

کلایه خانم به پوست وموهاش خیلی برسه بهترین خودش میشه 

راستی ابروهم خیلی مهمه. ….ابروهای خوش فرم وتوپر. …..بدون اینکه خیلی مدادبکشی وخلاصه طبیعی. …..

عزیزم رو شخصیت و اخلاقت کار کن دیگه زیبایی ظاهر هم تا یه حدی میشه بااینکارا بدست بیاد رفتار خوب آدمو جذابتر میکنه

😂😂😂بکوبونه دوباره بسازه نظرت چیه؟😂

یه ارایش ملایم خوشگلت میکنه تمام

عمل نكن همينجوري زيبايي…. دماغ بحثش فرق ميكنه…. 

وضعیت دندونت چطوره؟ اگه پوست و موی خوب و دندون زیبایی داشته باشی حله یعنی خوشگلی😆😆

سه سال پيش تهران ٤ تومن راضيم 

چطور زیباترین باشم

من دیدمت بنظرم عالی هستی و الان شما باید توضیح بدی چجوری خوشگل بشیم نه ما خخخخ

میخوای خب عکس بذار نظر بدیم اینطوری بهترِ

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت

قوانین و مقررات

نی‌نی‌سایت می‌باشید

مطالب این سایت تنها جنبه اطلاع رسانی و
آموزشی داشته و توصیه پزشکی تخصصی تلقی نمی شوند و نباید آنها را جایگزین
مراجعه به پزشک جهت تشخیص و درمان دانست. لطفاً پیش از استفاده از سایت
صفحه
“شرایط استفاده از سایت”
را مطالعه فرمایید. استفاده از این سایت
بدان معناست که شما قبلاً صفحه “شرایط استفاده از سایت” را مطالعه کرده
و به مفاد آن واقفید. نقل مطالب این سایت با ذکر منبع و نشانی اینترنتی سایت بلامانع است

زیبا شدن و داشتن چهره‌ای جذاب، از دغدغه‌های همه خانم‌ها و آقایان است ولی واقعا چطور باید به آن رسید؟ با زیبامون همراه باشید تا راه زیبا شدن بدون هزینه را نشانتان دهد.

همه ما در روز با کلی تبلیغات روبرو می‌شویم که وعده می‌دهند ما را زیباتر خواهند کرد، اما همه آن‌ها با صرف هزینه‌های زیاد و دست بردن در ساختار چهره همراه هستند که اصلا کار جالبی نیست، تزریق ژل، اعمال جراحی گوناگون و… که هم هزینه زیادی می‌خواهند و هم ریسک بالایی دارند و ممکن است زیبایی خودمان را هم از ما بگیرند. پس بهتر است دنبال روش‌های زیبا شدن بدون هزینه و به صورت طبیعی باشیم.

چگونه بدون آرایش هم زیبا باشیم

 

هیچ کار کم هزینه‌تر از خوابیدن به زیباتر شدنتان کمک نخواهد کرد. پوست شما در زمان خواب شبانه، فرصت ترمیم و تعمیر خود را به دست می‌آورد و تمام مشکلاتش را حل می‌کند، به این شرط که 7 تا 8 ساعت خواب شبانه از ساعت 10 – 11 شب تا 6 – 7 صبح داشته باشید. این را هم بگوییم که خواب خارج از این زمان، تاثیر چندانی نخواهد داشت، زیرا بدن بسیار هوشمندانه عمل می‌کند.چطور زیباترین باشم

 

بله درست است، باید آب بنوشید تا زیباتر شوید. پوست هیدراته دارای بیشترین حجم سلولی است و این یعنی کاهش شل شدن، افتادگی، تیرگی و چین و چروک در آن. ضمن اینکه با نوشیدن آب، متابولیسم بدن افزایش می‌یابد و کالری بیشتری می‌سوزانید که در نتیجه به زیبایی اندام هم دست پیدا خواهید کرد، پس با یک تیر 2 نشان بزنید و هر روز 8 تا 12 لیوان آب بنوشید.

 

حتما از این پرسش و پاسخ تعجب کردید، اما باید از توضیح آن ناراحت شوید نه متعجب! پوست شما نیاز به نفس کشیدن دارد، درست مانند خودتان. این پوست را ساعت‌ها زیر مواد آرایشی نگهداری می‌کنید و در نتیجه هر روز جوش و لک و… بیشتر که زیبایی را از شما دور می‌کند. کمتر آرایش کنید و بیشتر به فکر پاکسازی آن باشید.

ضمن اینکه باید سعی کنید همیشه از دود و دم ترافیک و آلودگی شهری هم دور باشید. اگر به بیرون می‌روید، حتما بعد از بازگشت به خانه با یک پاک کننده مناسب، پوستتان را تمیز کنید. همیشه سعی کنید در روز چندین بار پشت سرهم نفس عمیق بکشید.

 

 

هر چقدر هم که زیبا و جذاب باشید و لباس‌هایی گران قیمت و فاخر بپوشید، باز هم این طرز راه رافتن، نشستن، حرکات بدن و… است که نشان می‌دهد شما چقدر باکلاس و شیک هستید. شل نباشید لطفا! استایل محکم (نه سیخ و خشک شده) و شیکی به خود بگیرید تا جذابیتتان بیشتر شود، این مورد تاثیر زیادی دارد، آن را جدی بگیرید.

 

خودتان را به ورزش کردن عادت دهید تا تاثیر آن را در زیبایی پوست، مو و اندامتان ببینید. ورزش باعث بهتر شدن جریان خون در بدن و در نتیجه درخشش و زیبایی پوست و مو می‌شود و همچنین در افزایش اعتماد به نفس که عامل مهمی در ایجاد جذابیت در اشخاص است، تاثیر مهمی دارد. همچنین از عوارض و نشانه‌های پیری هم دور خواهید شد و جوانی را تا مدت بیشتری تمدید می‌کنید.

 

افرادی که لبخند می‌زنند، 2 برابر بیشتر در نظر دیگران جذاب و زیباتر هستند، پس با این تمرین ساده و بدون هزینه، به سوال چجوری زیبا شویم خود پاسخ دهید.

 

 

همیشه سعی کنید لباس شیک و مرتب به تن داشته باشید. این اصلا به معنی خرید لباس گران قیمت و جدید نیست، سلیقه‌تان را تغییر دهید و از این پس هر وقت خواستید لباس بخرید، سعی کنید مدل‌های ساده و کلاسیک را انتخاب کنید. این باعث می‌شود که استایل و تیپ شما همیشه مرتب و جذاب باشد و از مد نیفتد. 

 

به جای دیدن دماغ بزرگ، ابروهای نازک، چشم ریز یا هر نقص دیگری که در چهره دارید، روی نقطه قوت چهره‌تان تمرکز کنید. برای مثال اگر دماغ بزرگ و پوست صاف و زیبایی دارید، روی زیبایی پوستتان تمرکز کنید تا گله کردن از بزرگی بینی یا انجام آرایش غلیظ و غلط برای کاهش آن!

 

یک خانم با زیبایی معمولی ( و حتی کم) اعتماد به نفس بالا، بسیار جذاب‌تر از هر خانمی بدون اعتماد به نفس و زیباست. پس روی این مسئله هم برای چگونه زیبا شدنتان تمرکز کنید.

 

چه کنیم تا زیبا شویم

چگونه جذاب باشیم؟

چگونه صورت زیباتری داشته باشیم؟

اگر می‌خواهید بهترین صورت زیبا را بدون استفاده از آرایش داشته باشید به توصیه هاي ما دراین پست عمل کنید تا بهترین باشید.

 

 داشتن یک آرایش طبیعی که تنها خصوصیات چهره را مشخص کرده بدون آنکه نمایشی بنظر برسد،اگرچه در ابتدا کار ساده اي بنظر میرسد ولی گاهی به سادگی می‌تواند از حالت طبیعی خارج شود.با نکات آرایش طبیعی دراین پست به خوبی آشنا خواهید شد.

 

چطور زیباترین باشم

یکی از میکاپ آرتیست هاي بین المللی که برای برند « bareminerals » فعالیت می‌کند نکاتی را ارائهکرده تا بتوان به سادگی به چنین آرایشی دست یافت.

 

بهترین روش برای ساده نگه داشتن آرایش، شروع آرایش با ابرو، مژه و لب هاست، چرا که در اینحالت وقتی نوبت به آرایش باقی صورت می‌رسد، تصور میکنید از قبل زیادی شده ودر نتیجه کمتراز محصولات آرایشی دیگر استفاده می‌کنید و نتیجه آن این خواهد بود که پوست شما جلوه طبیعی تریخواهد داشت.

 

هنگام انتخاب محصول برای آرایش نهایی، از محصولات کرمی بجای پودری استفاده کنید. اغلبپودرها در خطوط چین صورت به جا مانده ودر نتیجه نمای چندان طبیعی بشما نمی‌دهند.

 

پیشنهاد می‌شود از مرطوب کننده رنگی استفاده کنید چرا که متضاد پوشش کامل کرم پودر است کهاغلب شبیه یک ماسک برای چهره عمل میکند. ولی مرطوب کننده رنگی پوست را یک دست کردهو تنها نقاطی که واقعا نیاز است را می پوشاند. به خاطر داشته باشید حتماً رنگ مناسب صورت خودرا استفاده کنید.

 

کانسیلر رابه صورت عادت معمول در نقاطی که فکر می‌کنید نیاز است، نزنید. چشم هایتان را تانیمه ببندید و سپس سعی کنید نقاط تیره و قرمز پوست را روی صورت پیدا کنید و تنها در همان نقاطکمی کانسیلر بزنید. هر چه کمتر بهتر! برای کار با کانسیلر بهتر است یا با انگشت و یا با یک قلمویکوچک اینکار را انجام دهید.

 

از یک سایه مات در رنگ طبیعی و یا یک مداد ابرو نرم استفاده کنید. حتماً رنگ مداد چند شمارهروشن تر از رنگ ابروی طبیعی تان باشد و همیشه به خاطر داشته باشید تنها جاهای خالی را پر کنید.پس ازآن ابروها رابا یک برس نرم شانه کنید چرا که دراین صورت محصول روی ابرو درستدر جهت طبیعی ابروهایتان قرار میگیرد.

 

سایه رنگ هاي طبیعی همرنگ پوست به خوبی می‌توانند نمای طبیعی روی پلک ایجاد کنند ودر کنارآن استفاده از یک خط چشم که درست در نزدیک مژه به شکل باریک در مژه هاي بالا استفاده شود نیزموثر است ولی درنظر داشته باشید که خط شما تیره بوده ولی مشکی نباشد. چرا که دراین صورت بهسختی دیده میشود و تنها یک سایه ایجاد می‌کند. سپس به آرامی مژه ها را فر کرده و کمی ریمل اضافهکنید و خط مژه پایین را تا جاییکه می‌توانید ساده نگه دارید.

برای آنکه رژلب به راستی طبیعی برسد، باید ابتدا رنگی را انتخاب کنید که مطابقت زیادی به رنگطبیعی لب هایتان داشته باشد و سپس ازآن به شکل لکه اي استفاده کنید. با استفاده از انگشت حلقه،مقداری از رژلب به مرکز لب ها زده و سپس آن رابا بقیه قسمت هاي لب ترکیب کنید تا هرگونهخط مشخص رژ روی لب ها محو شود.

 

استفاده از لوزم آرایش نمیتواند زیبایی درونی افراد را نشان دهد.خیلی از زنان به لطف لوازم آرایش بسیار زیبا بنظر می‌رسند.در مقابل زنانی هستند که زیبایی ظاهری خودرا بدون استفاده از این لوازم حفظ می‌کنند.راز زیبایی این خانم ها در چیست و چگونه می‌توانند آن گونه زیبا جلوه کرده و جذاب بنظر آیند؟زنان بدون آرایش

 

1- اعتماد به نفس دارند

وقتی از زنی در مورد ساختن اعتماد به نفسش سوال می‌شود او فورا به ظاهرش اشاره می‌کند. خیلی از خانم ها معتقد هستند که آرایش کردن انها را زیباتر می‌کند و باعث میشود اعتماد به نفس شان بیشتر شود، اما کسانی که به معنی واقعی کلمه اعتماد به نفس دارند، کسانی هستند که بدون آرایش آن رابا خود واقعی شان با دنیا مواجه شوند. این خانم ها می‌دانند که چطور پوست شان رابا ایراد یا بدون ایران بپذیرند.

 

2- پوست سالم تر خود رابه رخ میکشند

لوازم آرایش از انواع مخلتف مواد شیمیایی درست شده اند. بنابر این وقتی انها را روی پوست تان قرار میدهید آیا می‌دانید پوست تان را چه زجری میدهید؟ بنابر این خانم هایي که آرایش نمیکنند پوست سالم تری دارند، پوست آنها آزادانه نفس میکشند و چون آنها از مصرف این مواد خودداری میکنند، از پوست خود بیشتر مراقبت میکنند. بعنوان مثال هرروز پوست شان را تمیز و مرطوب می‌کنند و زیاد آب مینوشند.

 

3- زیبایی واقعی شان رابا کمال میل در آغوش میگیرند

وقتی خودتان هستید، ذاتا زیبا بنظر می‌رسد و زیبایی درونی تان شکوفا میشود. زیبایی درونی از طریق آرایش شکوفا نمی‌شود. خانم هاي زیبا این را میدانند، بنابر این از آرایش دوری می‌کنند. آنها هم چنین می‌دانند که چقدر افراد زیبایی درونی را می ستایند. هرچقدر طبیعی تر باشید، زیباتر بنظر میرسید.

 

4- هرگز دیر نمی‌کنند

یک ویژگی این گروه از بانوان این است که انها هرگز برای کار یا بیرون رفتن دیر نمیکنند. آنها غذاخورده، لباس پوشیده، تمیز و مرتب بیرون میروند. یک مزیت دیگر آنها این است که همیشه برای بیرون رفتن آماده اند.

 

آنها هرگز شما را ساعت ها برای آماده شدن منتظر نمی گذارند. هر خانمی بطور متوسط روزانه 20 تا 45 دقیقه طول می‌کشید تا آرایش کند. تصور کنید که چقدر خوب میشود اگر این زمان را صرفه جویی کنید و آن رابه کار مورد علاقه دیگری اختصاص دهید.

 

5- ساده پوش هستند

ازآن جاییکه این زنها همیشه و همه ی جا برای بیرون رفتن آماده اند، خیلی فعال هستند. آنها از آفتاب و خراب شدن آرایش شان از گرما یا باران نمی‌ترسند. آنها به خوبی شرایط را می سنجند و همین فراغ بال اجازه می‌دهد از شرکت در انواع ماجراجویی ها خسته نشوند.

 

چطور زیباترین باشم

6- شما را مسحور می‌کنند

آنها با شخصیت شان شما را مسحور میکنند. چون این خانم ها جذابیت شان رابا رفتارشان بیشتر می‌کنند نه با ظاهرشان.

 

7- اغلب یک ذهن باز دارند

ممکن است تعجب کنید که این اصلا چه ربطی به موضوع دارد. زنانی که ذهنشان را برای یادگیری چیزهای جدید باز می‌کنند، جهان رابا چشمانی باز می‌بینند و به دور از خودبینی دنیا را چیزی فراتر از صورتی زیبا میبینند. انها بجای این‌که مدام به این فکر کنند که چطور خیلی جذاب بنظر برسند، برای همه ی چیزهای خوب دراین دنیا وقت دارند.

 

8- میدانند چطور پس انداز کنند

همانطور که انها آنقدر متکی به نفس هستند که بدون کوچک ترین آرایش به هر جا بروند و هر کاری انجام دهند، همانگونه هم آنقدر باهوش هستند که خرج اضافی نکنند. بله ازآن جا که لوازم آرایشی مصرف نمی‌کنند، پولی هم برایش نمی‌پردازند. طبیعی است است که میتواند پول زیادی پس انداز کنند.

 

9- مهربان و دلسوز هستند

مهربان بودن راهی برای نزدیک شدن به یک فرد است. مردم اغلب زنانی راکه واقع بین هستند و خود رابه جای افراد می گذارند، دوست دارند. این هنری است که همه ی زنها ازآن بهره نمیبرند. اینگونه زنها طبق معمول قابل اعتماد و دوست داشتنی هستند. شاید به این دلیل که انها زمان کمتری صرف خودشیفتگی میکنند. این موضوعی است که یک فرد آنرا مهم تر از صورت زیبای آرایش شده میبیند.

 

10- قدر کوچک ترین چیزها را می‌دانند

از تمام نکات بالا یک نتیجه گیری می‌توان کرد؛ زنانی که آرایش نمی‌کنند، عموما زندگی رابه ساده‌ترین شکل دوست دارند. انها از چیزی که دریافت می‌کنند، قدردانی میکنند و از کوچک ترین چیز در زندگی لذت می‌برند.

 

آنها خونگرم، باصفا، ماجراجو و صادق هستند و اهمیت نمی‌دهند دیگران در موردشان چه فکری میکنند. انها معتقدند که باید مهارت هاي شان رابا کردارشان نشان دهند نه با جلوه گر ساختن زیبایی شان.

 

نمیگوییم زنانی که آرایش میکنند جذاب و دوست داشتنی نیستند یا همیشه مغرورند؛ اما زیبایی درونی بیشتر ستودنی است. چه در ارتباط با مردان چه افراد دیگر، انها با زیبایی طبیعی آسان ترند. دفعه بعدی که می‌خواهید با دوستان تان به سینما یا یک خرید ساده بروید، آرایش نکنید. خود طبیعی تان باشید.

 

چطور بدون آرایش چهره اي زیبا داشته باشیم؟ |ترفندی برای چهره زیبا بدون ارایش

 

چگونه تا قبل از عید جذاب تر و زیباتر شویم؟

 

به گزارش ایران ناز به چند راهکار ساده اما کاربردی برای افزایش شادابی پوست اشاره می‌کنیم که بد نیست حداقل 30 روز این روش‌ها را به کار ببندید.

 

چطور زیباترین باشم

تا عید زیبا شویدکم‌کم داریم به روزهای پایانی سال نزدیک می‌شویم و خیلی‌هایمان دوست داریم که علاوه بر پاکسازی خانه و زندگی، یک پاکسازی اساسی هم روی پوست‌مان صورت دهیم تا در دید و بازدیدهای عید، شاداب‌تر و جوان‌تر به نظر برسیم.

 

شوینده مناسب پوست‌تان انتخاب کنید اولین قدم برای حفظ سلامت و طراوت پوست، شستن روزانه صورت با شوینده مخصوص جنسِ پوست‌مان است. اگر پوست حساسی دارید، از شوینده‌های ملایم فاقد ترکیبات صابونی (soap free) استفاده کنید. اگر پوست‌تان خشک است، صورت خود را با صابون‌های حاوی مواد نرم‌کننده بشویید و اگر پوست چربی دارید، صابون‌های آنتی‌باکتریال فاقد مواد کِرمی را انتخاب کنید.

 

اگر پوست‌تان دارای ناحیه تی‌زون (T-zone) است، یعنی پیشانی و بینی و چانه‌تان چرب و بقیه صورت‌تان خشک است هم استفاده از شوینده‌های فاقد ترکیبات صابونی می‌تواند گزینه بهتری برای شما باشد. حواس‌تان باشد که در صورت تمیز کردن پوست با دستمال‌های مخصوص پاک کردن آرایش، حتما پس از اتمام کار، صورت خود را با آب ولرم هم بشویید تا بقایای ترکیبات موجود در دستمال از روی صورت‌تان پاک شود.

 

برای اطمینان از پاک شدن پوست از انواع آلودگی‌های محیطی یا بقایای محصولات آرایشی، حتما حداقل 20 ثانیه کف حاصل از شوینده را روی تمام سطح پوست صورت خود ماساژ دهید.

 

با آرایش به رختخواب نروید یکی از رایج‌ترین خطاهای پوستی که باعث ایجاد لک، آکنه‌ و جوش‌های زیرپوستی در صورت خانم‌ها می‌شود، خوابیدن با صورت آرایش‌کرده و نشسته است. باقی ماندن مواد آرایشی روی پوست که با آلاینده‌های محیطی هم ترکیب شده‌اند، باعث بسته شدن روزنه‌های تنفسی پوستی و افزایش احتمال ابتلا به جوش و لک روی صورت می‌شود. از این رو، بهتر است که تنها 5 دقیقه قبل از خواب را به پاکسازی پوست‌تان از انواع محصولات آرایشی اختصاص بدهید.

 

کِرم قبل از خواب را فراموش نکنید قبل از خوابیدن و بعد از شستن پوست‌تان، مواد سطحی لازم برای حفظ شادابی و زیبایی پوست را به صورت، پاها و دستان خود برسانید. اگر پوست‌تان چرب است، آن را با کرم‌های مرطوب‌کننده بر پایه آب و فاقد چربی ماساژ دهید و اگر پوست خشکی دارید، آن را با کرم‌های نرم‌کننده حاوی مواد روغنی بپوشانید.

 

افراد مبتلا به پوست خشک و تمام افراد بالای 30 سال، استفاده از کرم دور چشم را فراموش نکنند. ضمن اینکه پوشاندن پوست حساس لب‌ها با یک لایه نازک از مرطوب‌کننده‌ها یا نرم‌کنندهای مخصوص لب هم می‌تواند برای پیشگیری از چروک شدن و ترک خوردن پوست لب‌ها بسیار موثر و مفید باشد.

 

ریزمغذی‌های مورد نیاز پوست را به بدنتان برسانید هر چند که تمام ویتامین‌ها و املاح برای بدن ضروری هستند، اما بعضی از آنها می‌توانند در حفظ سلامت، زیبایی و شادابی پوست موثرتر باشند. اسیدهای چرب امگا3، ویتامین C، ویتامین E و روی، جزو همین ریزمغذی‌ها هستند. از این رو توصیه می‌شود که از امروز، حداقل 3 واحد (هر واحد برابر با 60 گرم) میوه و 2 واحد سبزی یا صیفی بخورید.

 

روزی 5 تا 10 عدد مغز خام را در برنامه غذایی خود داشته باشید و سعی کنید حداقل هفته‌ای 600 گرم گوشت انواع ماهی‌های چرب یا 7 تا 14 عدد گردو (روزی 1 تا 2 عدد) یا 7 تا 14 قاشق غذاخوری روغن زیتون (روزی 1 تا 2 قاشق غذاخوری) مصرف کنید.

 

آب کافی بنوشید کم‌آب شدن بدن، یکی از مهم‌ترین دلایل خشکی و چروکیدگی پوست است. زمانی که ما آب کافی در طول روز می‌نوشیم، خون‌رسانی به تمام قسمت‌های بدن از جمله پوست صورت هم با سرعت و شدت مناسب‌تری صورت می‌گیرد و جلوی کدر و چروک شدن پوست‌مان هم گرفته می‌شود. برای اینکه بتوانید آب کافی در طول روز به بدن خود برسانید، بهتر است که در ساعات بیداری، هر 2 ساعت یکبار یک لیوان آب بنوشید.

 

دور تمام دخانیات را خط بکشید اگر می‌خواهید پوست درخشانی داشته باشید، باید علاوه بر ترک سیگار و قلیان، در معرض دود آنها هم قرار نگیرید. ترکیبات سمی و سرطان‌زای موجود در سیگار و قلیان با کاهش اکسیژن‌رسانی به سطح پوست باعث کدر و چروک شدن پوست دست و صورت می‌شوند. اگر از همین امروز تصمیم به ترک سیگار و قلیان گرفتید، استفاد از کرم‌های مرطوب‌کننده و یک عدد سیب و پرتقال در روز برای بازسازی پوست خود را فراموش نکنید.

 

خواب کافی داشته باشید یکی از رموز داشتن پوستی زیبا و شاداب، برخورداری از خواب کافی در طول شبانه‌روز است زیرا کم‌خوابی و پرخوابی، به سرعت تاثیر خود را روی پوست نشان می‌دهند. پرخوابی باعث پف کردن پوست پلک و گونه‌ها می‌شود و کم‌خوابی هم تیرگی و چروک زیر چشم را به دنبال دارد.

 

پوست اطراف چشم‌ها را نادیده نگیرید اگر می‌خواهید جوان‌تر و جذاب‌تر به نظر برسید، پوست اطراف چشم‌ها را فراموش نکنید. یعنی علاوه بر کرم‌های دور چشم، روزی 2 مرتبه 2 حلقه خیار یا سیب‌زمینی خام روی چشم‌های بسته خود بگذارید تا جلوی پف کردن و تیره شدن پلک‌تان را بگیرید.

 

ورزش کنید ورزش کردن باعث افزایش خون‌رسانی به پوست و شاداب‌تر شدن آن می‌شود. برای اینکه بتوانید طراوت و شادابی پوست خود را دوباره به دست بیاورید، حداقل روزی 20 دقیقه پیاده‌روی با سرعت متوسط انجام دهید.

چطور زیباترین باشم
چطور زیباترین باشم
0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *