مشاور امور بانوان معاونت علمی و فناوری ریاست

 
helpkade
مشاور امور بانوان معاونت علمی و فناوری ریاست
مشاور امور بانوان معاونت علمی و فناوری ریاست

مشاور امور بانوان معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری گفت: در حال حاضر، 4 هزار و 70 شرکت دانش بنیان در کشور فعالیت می کند که از این تعداد 400 شرکت توسط بانوان تاسیس شده است و مدیریت می شود.

مشاور امور بانوان معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری گفت: در حال حاضر، 4 هزار و 70 شرکت دانش بنیان در کشور فعالیت می کند که از این تعداد 400 شرکت توسط بانوان تاسیس شده است و مدیریت می شود.

به گزارش مرکز ارتباطات و اطلاع رسانی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، زینب حمیدزاده مشاور امور بانوان معاونت علمی در دیدار با هیات بانوان لبنانی، با اشاره به حضور بانوان ایرانی در عرصه های مختلف علم، فناوری و نوآوری بیان کرد: ایران از نظر حضور زنان در توسعه اقتصاد دانش بنیان موفق عمل کرده است و کارنامه درخشانی دارد.

وی افزود: بر اساس آخرین گزارش مجمع جهانی اقتصاد در خصوص شاخص شکاف جنسیتی، میزان حضور زنان ایرانی در مقاطع مختلف آموزش عالی در کشور با مردان برابر است.

به گفته حمیدزاده، درآمد شرکت های دانش بنیان در کشور چهار هزار میلیارد ریال در سال است و 136 هزار نفر نیز در این شرکت ها مشغول به فعالیت هستند.مشاور امور بانوان معاونت علمی و فناوری ریاست

مشاور امور بانوان معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری همچنین بیان کرد: بر اساس شاخص نوآوری نیز وضعیت ایران خوب است. به نحوی که رتبه ایران در این زمینه از 120 به 60 کاهش یافته است و بالاترین سرعت در نوآور شدن را به خود اختصاص داده است.

وی درباره توسعه اکوسیستم نوآوری و فناوری، گفت: معاونت علمی برای شکل دادن و توسعه این اکوسیستم تلاش مستمری دارد و برای تحقق این امر مراکز نوآوری و شتاب دهنده هایی را تاسیس کرده است.

حمیدزاده با اشاره به شکل گیری استارتاپ های موفق در کشور، گفت: برخی از این استارتاپ ها توسط بانوان اداره می شود و نقش آنها در این حوزه بسیار حائز اهمیت است.

مشاور امور بانوان معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری اجرای برنامه بازگشت نخبگان ایرانی غیر مقیم را نیز جزء برنامه های موفق معاونت علمی دانست و تصریح کرد: در 4 سال گذشته یک هزار و 109 متخصص ایرانی به کشور بازگشتند که از این میزان، 220 نفر از بانوان متخصص و نخبه ایرانی مهاجر به دیگر کشورها بودند.

وی درباره برنامه توان افزایی بانوان فناور و خلاق در معاونت علمی، گفت: این برنامه در معاونت علمی با سه محور الگوسازی، توسعه زیرساخت و شبکه سازی در حال اجرا است و تاکنون استانداردهای خوب و قابل توجهی داشته است.پایان پیام/23

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

تهران، میدان ونک، خیابان ملاصدرا، خیابان شیخ بهایی شمالی،
خیابان لادن، پلاک 20 (کد پستی : 1991745681)

© تمامی حقوق متعلق به این سایت و برای معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری محفوظ می باشد.

آخرین تاریخ بروز رسانی : 99/06/05 15:31

معاون علمی و فناوری رییس‌جمهور در نشست گرامیداشت مقام زن گفت: زیست‌بوم نوآوری و فناوری کشور فرصتی برای بازتعریف بانوان در جامعه است.

به گزارش ایسنا، سورنا ستاری در نشستی که به همت حوزه امور بانوان معاونت علمی و همزمان با میلاد حضرت فاطمه (س) و روز زن برگزار شد، از بانوان همکار این معاونت بابت همراهی در توسعه زیست‌بوم نوآوری و فناوری کشور قدردانی کرد.

حمیدزاده، مشاور امور بانوان معاون علمی و فناوری رییس‌جمهور نیز تأکید کرد: با اولویت‌بخشی به مسائل بانوان معاونت، به توسعه زیست‌بوم نوآوری کشور به نفع حضور بانوان متخصص می‌پردازیم.

بر اساس اعلام معاونت علمی، این مراسم با تقدیر تنی چند از بانوان برگزیده معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری به پایان رسید.

انتهای پیام

تهران- ایرنا- مشاور معاون علمی و فناوری ریاست جمهوری در امور بانوان گفت: اکنون ۵۰۰ شرکت دانش‌بنیان توسط بانوان در کشور تاسیس شده است، همچنین بانوان در ۱۵۰ شرکت خلاق و استارتاپی نیز حضور فعال دارند اما با تمام اینها هنوز از تمام ظرفیت بانوان در این زیست‌بوم استفاده نشده است.

زینب حمیدزاده روز یکشنبه در اولین رویداد اشتراک گذاری تجربیات بانوان فناور و خلاق ایران با نام «از نو» که با حضور جمعی از زنان موفق در شرکت های دانش بنیان و خلاق در حوزه هنری تبلیغات اسلامی برگزار شد، افزود: زیست بوم نوآوری در کشور شکل گرفته و در حال توسعه است، این رویداد فرصتی برای باز تعریف نقش بانوان در فعالیت های اجتماعی فراهم کرده است.

وی اظهارداشت: نگاهی به نرخ فارغ التحصیلی و دانش آموختگی زنان نشان می دهد که در این زمینه تقریبا زنان و مردان در یک سطح قرار دارند، ۴۸ درصد فارغ التحصیل را زنان تشکیل می دهند، اما حضور آنها در عرصه علم و فناوری و کسب و کارهای نوپا یکی نیست و بانوان در این حوزه افت دارند.

حمیدزاده افزود: دلیل این افت آن است که بانوان علاوه بر نقش اجتماعی نقش های گوناگون دیگری را پذیرفته اند که میان آنها توازن وجود ندارد، در حال آسیب شناسی در این حوزه هستیم، از سویی بانوان روحیه خودباوری و اعتماد به نفس ضعیف تری دارند.

وی یادآور شد: طرح توان افزایی بانوان خلاق از جمله برنامه های امور بانوان معاونت علمی است که در حال انجام است و بر این اساس مرکز نوآوری ویژه بانوان نیز راه اندازی شده است .مشاور امور بانوان معاونت علمی و فناوری ریاست

همچنین در این رویداد برخی از بانوان موفق تجربیات خود را به اشتراک گذاشتند و علاوه برآن تفاهم نامه ای با هدف مشارکت بانوان بین امور بانوان معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری و کانون ملی زنان بازرگان امضا شد.

رویداد «اشتراک‌گذاری تجربیات بانوان فعال شرکت‌های دانش‌بنیان و نوپا» توسط مرکز امور بانوان معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری برگزار می‌شود تا رونق فعالیت‌ها در زیست بوم فناوری و نوآوری بانوان سرعت گیرد.

تهران- ایرنا – بحران کرونا علاوه بر متوقف کردن اقتصاد جهانی‌، نظام…

تهران-ایرنا- تفاهم نامه دو جانبه همکاری‌های مشترک در زمینه مترینگ…

تهران-ایرنا- وزیر آموزش و پرورش معتقد است که دولت یازدهم و دوازدهم…

تهران- ایرنا- رییس جهاد دانشگاهی گفت: وجود احزاب برای پرورش مسئولان…


تهران-ایرنا- رییس مرکز جذب هیأت علمی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری،…

تهران – ایرنا – محققان دریافتند بیماران مبتلا به سرطان خون در مقایسه…

تهران- ایرنا- فرمانده ستاد مقابله با کرونای پایتخت گفت: تهران تابلوی…

تهران- ایرنا- رییس دانشگاه فنی و حرفه‌ای گفت: ۳۲۰ رشته محل جدید با…

تهران- ایرنا- معاون آموزشی نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها…

نقل مطالب با ذکر منبع بلامانع است

مشاور معاون علمی و فناوری رییس جمهوری در امور بانوان گفت: بانوان در عرصه‌های مختلف تولید نیاز به حمایت و نگاه ویژه ندارند و اگر به صورت مساوی و برابر در فضاهای کسب و کار مشارکت داده شوند می‌توانند توانمندسازی خود را نشان دهند. بنابراین در معاونت علمی بسترسازی برای این فعالیت ها را در اولویت قرار داده ایم.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دولت به نقل از  معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، زینب حمیدزاده مشاور معاون علمی و فناوری رییس جمهوری در امور بانوان در بازدید از دوازدمین نمایشگاه زنان و تولید ملی اظهار کرد: حدود 50 درصد ظرفیت جامعه ما را بانوان تشکیل می دهند که می توانند نقش موثری در اکوسیستم نوآوری و فناوری کشور داشته باشند اما مقایسه میزان بانوان فارغ التحصیل از دانشگاه با حضور آنها در حوزه کسب و کار تناسب زیادی ندارد. 

حمیدزاده در ادامه گفت: با وجود این ظرفیت اما نقش و سهم زنان کم رنگ تر از آن است که باید باشد بنابراین در این مسیر موانع فرهنگی و اجتماعی وجود دارد که مختص به کشور ما نیست بلکه در سرتاسر دنیا حضور بانوان با محدودیت هایی همراه است. 

وی همچنین با اشاره به باورمندسازی بانوان در حوزه کسب و کار عنوان کرد: بانوان باید به حضور و نقش خود در جامعه، فضای کسب و کار و رشد شاخص توسعه کشور اعتماد داشته باشند و توانمندی ها و قدرت ریسک پذیری خود را افزایش دهند. 

مشاور معاون علمی و فناوری رییس جمهوری در امور بانوان حوزه های استارتاپی را یکی از حوزه هایی دانست که زنان می توانند توانمندی های خود را نشان دهند و ابراز کرد: در فعالیت های استارتاپی قدرت ذهنی، خلاقیت و مدیریت کسب و کار از عوامل موفقیت محسوب می شود بنابراین در این حوزه نمی توان دیدی جنسیت محور داشت و زنان می توانند در آن حضوری پررنگ تر داشته باشند.مشاور امور بانوان معاونت علمی و فناوری ریاست

در ادامه حمیدزاده با اشاره به نمایشگاه زنان و تولید ملی گفت: این نمایشگاه می تواند فرایند توانمندسازی بانوان را تسهیل کند. امسال 82 برند در نمایشگاه حضور دارند و 30 درصد تولیدکنندگان حاضر در آن بانوان سرپرست خانوار هستند که مهارت های لازم را آموزش دیده اند.

وی در بخش بعدی سخنان خود به غرفه ایران ساخت در این نمایشگاه اشاره و اظهار کرد: این غرفه نماینده معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری در نمایشگاه است که خوشبختانه بازدیدکنندگان استقبال خوبی از آن داشته اند. بازدیدکنندگان از این غرفه با مفاهیم جدیدی همچون فضاهای نوآورانه کسب و کار، شرکت های دانش بنیان و حوزه استارتاپی آشنا می شوند.

به گفته حمیدزاده، بانوان ما درعرصه تولید می توانند هم پای مردان حرکت کنند اما مسئله مهم این است که بانوان در عرصه های مختلف تولید نیاز به حمایت و نگاه ویژه ندارند و اگر به صورت مساوی و برابر در فضاهای کسب و کار مشارکت داده شوند می توانند توانمندسازی خود را نشان دهند. بنابراین در معاونت علمی بسترسازی برای این فعالیت ها را در اولویت قرار داده ایم تا شاهد حضور بانوان در عرصه های مختلف علم و فناوری باشیم البته نگاه جنسیت محور در این موضوع وجود ندارد.

 

دوازدهمین نمایشگاه زنان و تولید ملی با حضور شبکه ای از برندهای پوشاک داخلی، کارآفرینان اجتماعی و زنان سرپرست خانوار با حمایت ستاد توسعه فرهنگ علم،فناوری و اقتصاد دانش بنیان و مشاورامور بانوان معاونت علمی برپا شد تا بار دیگر توانمندی های داخلی در عرصه پوشاک در مقابل دیدگان قرار گیرد. در این نمایشگاه غرفه “ایران ساخت” در حمایت از کالاهای ایرانی و جریان سازی تولید محتوا به پا بود .

زیست‌بوم اقتصاد دانش‌بنیان میدان عمل خلاقیت‌ و نوآوری بانوان می‌شود

ستاری :هم سویی مدیران با نوآوری جوانان زمینه ساز تحول اقتصاد مبتنی بر ظرفیت های بومی می شود 

در دولت تدبیر و امید، ۳۲هزار روستا به اینترنت متصل شدند

تولید محصولات کشاورزی امسال به 130 میلیون تن می رسد

ملاقات مدیرکل آژانس با دکتر روحانی زمینه همکاری‌های بیشتر ایران و آژانس را فراهم می‌کند

ادامه فعالیت و تولید شرکت کشت و صنعت نیشکر هفت تپه در اولویت است

بیانیه مشترک جمهوری اسلامی ایران و آژانس بین‌المللی انرژی اتمی

صدور 516 گزارش حسابرس مستقل و بازرس قانونی در خصوص شركت‌های دولتی از ابتدای شهریور 1398

365هزار شغل در بخش گردشگری و صنایع دستی در دولت دوازدهم ایجاد شد

اعلام نتیجه سیزدهمین مرحله از حراج اوراق بهادار دولتی

آژانس مسئولیت مهمی در رابطه با برجام دارد، ضرورت حفظ برجام را از لحاظ فنی برای جهان بیان کنید

بهره برداری از 1079 پروژه آب و خاک بخش کشاورزی در هفته دولت

تمامی حقوق این وبسایت متعلق به دبیرخانه شورای اطلاع رسانی دولت بوده و استفاده از منابع آن با ذکر
منبع بلامانع است.

Copyright © 2016 Dolat.ir All rights reserved.

خانم دکتر حمیدزاده مشاور بانوان در معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری در اختتامیه ششمین رویداد آموزشی و تجربی ایده تا عمل با محوریت معماری در دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران غرب  بیان داشت: درچند سال اخیر  اگر در خصوص  توسعه کسب و  کار نوین صحبت می شد در دانشگاه بازتاب خوبی نداشت، ولی اکنون دانشگاه محل آموزش و پژوهش است و دانشگاه نسل سوم و چهارم با کمک استادان و دانشجو به تنوع کسب و کار کمک می کنند . مشاور امور بانوان معاونت علمی و فناوری ریاست

وی افزود: امید است این الگو را  مانند دانشگاه صنعتی شریف توسعه دهیم، بعنوان مثال در سال 96 حدود 60 هزار میلیارد فروش محصولات دانش بنیان داشیتم و در سال 97 حدود 30 درصد افزایش یافته است. امید است  دیگر واحدهای دانشگاه آزاد در این فرایند بتوانند نقش خود را به نحو احسن ایفا کنند.

مشاور بانوان در معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری خاطر نشان کرد: با توجه به پتانسیل واحدتهران غرب، تعداد دانشجو و استاد میتوان در عرصه دانش بنیان برنامه ریزی کرد. وی با اشاره به حضور بانوان درعرصه های پیشرفت گفت: خانمها از فرصتهای برابری جهت پیشرفت خود برخوردار شده اند و ما در مجموعه معاونت علمی جهت کارآفرینی و نوآوری دانشگاه آزاد اسلامی واحدتهران غرب حداکثر همکاری را خواهیم داشت.

 

نشانی:

شهرک قدس (شهرک غرب)، بلوار فرحزادی، بلوار دادمان، خیابان درختی، کوچه ثقفی، پلاک ۱۶، ساختمان ستادی دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران غرب

پست الکترونیکی:

info@wtiau.ac.ir

تلفن:

021_22350090 — 22350091–22350092

دورنگار:

021_26350940

کد پستی:

1468763785

دانشگاه هیچ تصرفی در انتخاب مستعدان‌برتر ندارد/ دانشگاه‌ها؛ بازوی فکری بنیاد

جزئیات پشتیبانی از دانش‌آموختگان مستعدبرتر
مشاور امور بانوان معاونت علمی و فناوری ریاست

نشست صمیمی معاون علمی و فناوری رییس جمهوری با بانوان همکار در این معاونت به مناسبت میلاد حضرت فاطمه (س) و روز زن برگزار شد.

نشست صمیمی معاون علمی و فناوری رییس جمهوری با بانوان همکار در این معاونت به مناسبت میلاد حضرت فاطمه (س) و روز زن برگزار شد.


به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی بنیاد ملی نخبگان؛  این نشست به همت حوزه امور بانوان معاونت علمی و همزمان با میلاد حضرت فاطمه (س) و روز زن برگزار شد.

سورنا ستاری مهمان ویژه این نشست صمیمی بود و بانوان فعال در بخش‌های گوناگون این مرکز صحبت‌های خود را با او در میان گذاشتند. ستاری صحبت‌های آنان را شنید و در این جمع صمیمی با صحبت‌های خود بانوان را همراهی کرد.

معاون علمی و فناوری رییس‌جمهوری، زیست‌بوم نوآوری و فناوری کشور را فرصتی برای بازتعریف بانوان در جامعه دانست و از بانوان همکاری معاونت بابت همراهی در توسعه این زیست‌بوم قدردانی کرد.

سپس حمیدزاده مشاور امور بانوان معاون علمی و فناوری رییس‌جمهوری در سخنان خود تأکید کرد با اولویت‌بخشی به مسائل بانوان معاونت، به توسعه زیست‌بوم نوآوری کشور به نفع حضور بانوان متخصص می‌پردازیم.

این مراسم با تقدیر تنی چند از بانوان برگزیده معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری به پایان رسید.

    تمامی حقوق متعلق به این سایت برای بنیاد ملی نخبگان محفوظ می باشدآدرس: خیابان آزادی- بین خیابان نواب و رودکی- جنب کوچه طاهرنیا- پلاک 209 تلفن: 63478000 – 09601

این روزها وزارت ارتباطات توجه نسبتا مناسبی به حضور بانوان چه در بدنه این وزارتخانه و چه در چارچوب صنعت ICT کشور داشته و در همین راستا حالا معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری با امور زنان این معاونت قراردادی بسته تا دو مرکز شتابدهنده ویژه بانوان ایجاد شود.

همچنین اخیرا مشاور معاون علمی و فناوری رییس جمهوری در امور بانوان، «زینب حمیدزاده» درباره لزوم حضور بانوان و برابر جنسیتی در کسب‌وکارها صحبت‌هایی کرده است. او نقش بانوان را در اکوسیستم نوآوری و فناوری کشور بسیار مثبت می‌داند و البته معتقد است که متاسفانه بین زنان دانشگاهی و میزان حضور زنان در صنعت رابطه مستقیمی وجود ندارد:

«با وجود این ظرفیت اما نقش و سهم زنان کم رنگ تر از آن است که باید باشد بنابراین در این مسیر موانع فرهنگی و اجتماعی وجود دارد که مختص به کشور ما نیست بلکه در سرتاسر دنیا حضور بانوان با محدودیت هایی همراه است.»

زینب حمیدزاده حوزه های استارتاپی را یکی از حوزه هایی دانست که زنان می توانند توانمندی های خود را نشان دهند و تاکید کرد که این حوزه نباید دیدی جنسیت محور داشته باشد: «در فعالیت های استارتاپی قدرت ذهنی، خلاقیت و مدیریت کسب و کار از عوامل موفقیت محسوب می شود بنابراین در این حوزه نمی توان دیدی جنسیت محور داشت و زنان می توانند در آن حضوری پررنگ تر داشته باشند.»مشاور امور بانوان معاونت علمی و فناوری ریاست

به گفته حمیدزاده، بانوان ما درعرصه تولید می توانند هم پای مردان حرکت کنند اما مسئله مهم این است که بانوان در عرصه های مختلف تولید نیاز به حمایت و نگاه ویژه ندارند و اگر به صورت مساوی و برابر در فضاهای کسب و کار مشارکت داده شوند می توانند توانمندسازی خود را نشان دهند

همانطور که در آغاز مطلب گفته شد، پیشتر قراردادی به منظور ایجاد مراکز شتابدهنده ویژه بانوان بین معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری و معاون امور زنان و خانواده ریاست جمهوری نیز برقرار شده بود که با حضور سورنا ستاری معاون علمی و فناوری رییس جمهوری و معصومه ابتکار معاون امور زنان و خانواده ریاست جمهوری منعقد شد.

اهداف تعیین شده برای این تفاهم نامه شامل «شناسایی و معرفی بانوان خلاق و نمونه کشور به خصوص همسران و مادران خلاق، با هدف تحکیم بنیان خانواده»، «کمک به توان افزیی بانوان فناور و خلاق برای به ثمر رسیدن طرح ها و ایده های ارزشمند، به خصوص بانوان سرپرست خانوار»، «کمک به توسعه اشتغال بانوان خلاق در شرکت های دانش بنیان و خلاق به خصوص بانوان سرپرست خانوار» و «همکاری در شناسایی و افزایش ظرفیت مشاغل متناسب با توانایی و خصوصیت های ویژه بانوان فناور و خلاق» می شود.

در این تفاهم نامه در خصوص برنامه های اجرایی سال آینده آمده است:

«همکاری و حمایت از ایجاد دو مرکز شتابدهنده ویژه بانوان و همکاری در ایجاد بانک اطلاعات و شبکه بانوان فناور کشور از جمله مواردیست که در کنار برگزاری جشنواره ملی بانوان و مادران خلاق برتر و شناسایی و حمایت از توسعه کسب و کار زوج های فناور و خلاق به ویژه در مناطق محروم و روستایی انجام خواهد شد. همچنین از دیگر مهم‌ترین اقدامات این قرارداد برای سال 97 همکاری در برگزاری جشنواره انتخاب کارآفرین برتر در بخش شناسایی و معرفی بانوی کارآفرین و خلاق برتر خواهد بود.»

در تعریف یک مرکز شتابدهنده باید گفت که با گذشت زمان و گسترش و جا افتادن مفهوم مراکز رشد، مدل های جدید و متنوعی از مراکز رشد ایجاد گردید که در آنها هدف اصلی دچار تحول بنیادین گردید، بدین معنا که هدف مرکز رشد که در مدل سنتی صرفا کمک به زنده ماندن شرکت در دوران شکنندگی می باشد با هدف جدیدی تحت عنوان افزودن ارزش به استارتاپ جایگزین گردید. امروزه رایجترین مدل که با این هدف شکل گرفته باشد مدلی تحت عنوان شتابدهنده است که در قالب یک برنامه شتاب‌بخش در مراکز شتابدهی به کار گرفته شده است.

در گذشته گزارش‌ها به مشکلات سامسونگ در زمینه لیتوگرافی ۵ نانومتری EUV اشاره کرده بودند ولی به نظر می‌رسد این شرکت کره‌ای برای دریافت سفارش ساخت پردازنده اسنپدراگون ۸۷۵ و مودم X60 5G، بر این مشکلات غلبه کرده و ظرفیت تولید خود را افزایش می‌دهد.طبق گزارشی جدید، سامسونگ پردازنده‌های اسنپدراگون ۸۷۵ و اگزینوس ۱۰۰۰ به… ادامه مطلب

در نخستین دهه حیاتش، این وب‌سایت مضحکه بسیاری از سرتیترهای خبرگزاری‌ها بود. مایکل اسکات، شخصیت خیالی سریال Office آن را «بهترین ابداع جهان»‌ نامید، چون «هرکسی در جهان می‌تواند هرچیزی راجع به هر سوژه‌ای در آن بنویسد. بنابراین مطمئن می‌شوید که بهترین اطلاعات ممکن را دریافت می‌کنید». تمجید از ویکیپدیا و ماموریتش باعث می‌شد در… ادامه مطلب

هواوی می‌خواهد حضور گسترده‌تری در بازار گجت‌های پوشیدنی داشته باشند و در همین راستا از دستگاه جدید خود، واچ فیت با شارژدهی بالا رونمایی کرده است.نسل آینده گجت پوشیدنی هواوی دارای طراحی چهارگوش و وزن یایینی است و از چندین سنسور برای ردیابی فعالیت‌های فیزیکی و همچنین جمع آوری اطلاعات سلامتی بهره می‌برد. هواوی واچ… ادامه مطلب

بر اساس برخی گزارش‌ها اپل قصد دارد با الهام گیری از فناوری کوچک سازی قطعات که در ایرپاد پرو به کار رفته، بردهای چاپی آیفون‌های 5G آینده را کوچک‌تر کرده و استفاده از باتری حجیم‌تر را امکان پذیر کند.به گزارش TechRadar اپل قصد دارد آیفون‌های 5G آینده را با الهام از ایرپاد پرو با استفاده… ادامه مطلب

پژوهشگاه ارتباطات با همکاری دانشگاه امیرکبیر و بخش خصوصی در حال طراحی ابر رایانه‌ای به نام سیمرغ است که می‌خواهد نیازهای پردازشی شبکه ملی اطلاعات را تامین کند. مدیر پروژه این ابر رایانه در گفتگویی اعلام کرده تا پایان سال فاز اول آن به بهره‌برداری خواهد رسید و دانش بومی صد درصدی در آن به… ادامه مطلب

یادگیری زبان جدید یکی از بهترین و مهمترین مهارت‌ها در دنیای امروزی محسوب می‌شود. در این مطلب چندین راه خلاقانه برای آموزش رایگان زبان را معرفی می‌کنیم.امروزه برای یادگیری رایگان زبان سایت‌ها و برنامه‌های متنوعی مانند «دولینگو» وجود دارند و می‌توانید با توجه به نیاز خود، یکی از آن‌ها را انتخاب کنید. با این وجود،… ادامه مطلب

ادامه مطلب

ادامه مطلب

ادامه مطلب

برای گفتگو با کاربران، وارد حساب کاربری خود شوید.

© ۱۳۹۹

تمامی حقوق برای وبسایت دیجیاتو محفوظ است.

مشاور امور بانوان معاونت علمی و فناوری ریاست
مشاور امور بانوان معاونت علمی و فناوری ریاست
0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *