بهترین کتاب روانشناسی رشد کودک

 
helpkade
بهترین کتاب روانشناسی رشد کودک
بهترین کتاب روانشناسی رشد کودک

اگر قصد تربیت بچه خود را داشته باشید، خرید یک کتاب روانشناسی کودک از نان شب هم برای شما واجبتر می‌شود. بسیاری از پدران و مادران به دنبال راهی هستند تا فرزندان خود را به بهترین نحو تربیت کنند و روابط خود با کودکشان را بهبود بخشند. مطالعه کتاب های مناسب برای تربیت فرزندان می تواند شما را در زمینۀ آموزش بسیاری از مسائل به فرزندتان یاری دهد. برای مثال موضوع صداقت با کودک از مواردی است که باید از ابتدا به آن توجه شود.

کتاب‌های آموزشی و تربیتی به شما کمک می‌کنند توانایی حل مساله را در فرزندان تقویت کنید. برخی از والدین در کنار مطالعه فردی در کارگاه‌های آموزشی فرزندپروری شرکت می‌کنند و یا با استفاده از مشاوره کودک برای شناخت بهتر و برداشتن گام هایی درست در مسیر آموزش و تربیت کودکان قدم می‌گذارند. پیش ازین کتابهای روانشناسی موفقیت را معرفی کردیم و حالا می‌خواهیم به کتابهای مفید درباب فرزندپروری و روانشناسی کودک بپردازیم.

نویسنده این کتاب غلامحسین ریاحی است که اطلاعات مختصری در زمینه روانشناسی شناختی از دنیای کودکان در اختیار خواننده قرار می‌دهد. مطالب کتاب به صورت ساده و روان و مختصر نوشته شده است به همین دلیل هرگز حوصله شما را سر نمی برد. کتاب رمز و راز کودکی جنبه هایی از دنیای پر پیچ و خم کودکی را برای شما نمایان می کند. در این کتاب مقالات زیادی آورده شده است که با یکدیگر ارتباط منطقی دارند و چگونگی رشد کودک از لحظه لقاح تا پایان کودکی را به شما آموزش می دهد.

مطالبی که این کتاب را در بر می گیرند شامل دوران قبل از تولد ، دوران بعد از تولد ، خانواده ، مدرسه و تاثیر آن بر رفتار کودک ،‌ شکل‌گیری شخصیت در کودک ، اصلاح و هدایت تقویت کننده‌های مثبت و منفی ، ترس در کودک ، رشد و بهداشت روانی ، رشد و مسائل بهداشتی و پرورشی ، مشکلات خصلتی کودک ، مشکلات هیجانی کودک در سالهای اولیه ، عوامل و اختلالات فیزیولوژی روانی در کودک می شود.

بهترین کتاب روانشناسی رشد کودک

این کتاب به تالیف پرویز خاکیه مطالبی را با استناد از نظریات ، تحقیقات و تالیفات دانشمندان ایرانی و استادان روانشناسی خارجی برای والدینی که به دنبال تربیت و پرورش کودک خود هستند عرضه می‌کند. کتاب روانشناسی کودک کتابی کلی است که شما را در زمینه هایی همچون زمان و آغاز و مکان تربیت کودک ، شخصیت، اعتماد و اتکاء به نفس کودک ، کودکان ناسازگار ، تنبیه بدنی ،‌ کودکان کند ذهن ، کودکان منزوی و گوشه‌گیر ،‌ بد بینی و حسادت در کودکان ، دروغ و دزدی در کودکان ،‌ غرایز و انحرافات جنسی در کودکان ، نقش دین در تربیت کودک ،‌ نقش خانواده و مربی در تربیت کودک یاری می دهد. برای اطلاع از کلیات روانشناسی کودک کلیک کنید.

 

این کتاب با نویسندگی ویلیام ویلکاف و مترجمی زهرا جعفری به شما یادآوری می کند که کلید موفقیت در پرورش و  تربیت کودکان آموزش نه گفتن به آنهاست. با استفاده از این کتاب می توانید جهت نظم بخشیدن به رفتار کودک و کاربرد عملی ” نه” در کنترل رفتار او به هدف خود در تربیت فرزندان برسید. این کتاب به شما می گوید تا چگونه برای کنترل رفتار کودکتان برنامه ریزی کنید و در این زمینه راه کارهای موثری ارائه می دهد. از جمله مباحث آن شامل این موارد می شود: عادت دادن کودکان به زود خوابیدن تا در نظر گرفتن محدودیت هایی که متناسب با سن آنها باید در نظر گرفت.

در واقع این کتاب می تواند بسیار برای شما ملموس و راحت باشد چرا که کتاب “چگونه به کودک خود نه بگوییم” درواقع از نظریات، سخنان و تجربیات هزاران پدر و مادر تشکیل شده که در کنترل رفتار و تربیت فررزندان خود بارها موفق شده و یا شکست خورده اند.

تمام پدر و مادر ها به دنبال راهی هستند تا به پرسش های کودکشان در مورد مسائل جنسی به طور موثر پاسخ دهند. کتاب “لک لکی در کار نیست” به نویسندگی روبی هریس و مترجمی حسام حسین زاده آگاهی و اطلاعات روشنی در این زمینه به شما ارائه می دهد. خیلی از والدین فکر می کنند با صحبت کردن در مورد مسائل جنسی ذهن کودک را به پرداختن به این مسائل تشویق می کنند و افکار جنسی را در آنها پرورش می دهند. کتاب لک لکی در کار نیست به شما می آموزد که چگونه با زبانی بسیار ساده مسائل جنسی را برای کودک خود بازگو کنید. این کتاب راهی است تا خلا پرداختن به چنین موضوعاتی در پرورش کودکان از بین برود. می توانید قبل از مطالعه این کتاب مقاله تربیت جنسی کودکان را مطالعه کنید تا ذهنتان امادگی بیشتری در این زمینه داشته باشد.

نویسنده این کتاب با نام هیدرولفرد سعی کرده تا با ارائه روش های موثر والدین را جهت آموزش توالت رفتن به کودکانشان یاری دهد. مترجم این کتاب خدیجه طاهری است. کودکان در خصوص بسیاری مسائل مانند یادگیری، نوشتن، دوچرخه سواری و البته کنترل مثانه با یکدیگر تفاوت دارند. بعضی از آنها بسیار سریع توالت رفتن را یاد می گیرند اما در برخی موارد نیز دیرتر می آموزند. کار والدین این است که کودکان را به شیوۀ درست راهنمایی کنند تا بتوانند کودک خود را از پوشک بگیرند. این کتاب در چهارده فصل بهترین شیوه ها را در این زمینه به شما معرفی می کند. برخی از مسائل این کتاب به طور خلاصه در مقاله از پوشک گرفتن کودک آورده شده است.

این کتاب کتابی بسیار معروف و موثر از نویسندۀ معروف جو فراست است که اولین بار در سال 2005 به چاپ رسید. مترجم آن مهبد ابراهیمی است. کتاب مادر کافی راه حل همه ی اضطراب های ناشی از رفتار و تربیت کودکان را به شما می دهد. جی فراست در این کتاب متدهای ساده اما کاربردی و راهکارهای درک و حل تمامی مشکلات مربوط به کودکان از جمله غذا خوردن، حمام رفتن، زمان خواب، شب ادراری، انجام تکالیف، رقابت های حسادت آمیز، رفتارهای پرخاشگرانه و بسیاری چیزهای دیگر را در اختیار والدین قرار می دهد. کتاب مادر کافی به تربیت شما برای فرزندتان نظم می دهد.

 

علاوه بر کتاب شرکت در کارگاه ها نیز به والدین جهت ارتقای سطح تربیتی شان کمک می کند. برای اطلاع از مبانی لازم جهت آموزش پدر و مادر کلیک کنید.

شما به عنوان والدین اولین الگوهای فرزندانتان هستید. آن ها آگاهانه و ناخودآگاه از شما تقلید کرده و رفتارهای شما را تکرار می کنند. پس خواندن کتاب در مقابل آن ها بسیار اهمیت دارد. همچنین خواندن کتاب برای آن ها از دوران کودکی نیز تاثیر گذار است. برای اطلاع از ایده های قصه گویی برای کودکان و بهترین داستان ها جهت کتاب خوانی برای کودکان کلیک کنید.

 

 

برای دریافت مشاوره در زمینه معرفی کتاب های مناسب روانشناسی کودک می توانید با مشاوران مرکز مشاوره روانشناسی حامی هنر زندگی از طریق تلفن ثابت از کل کشور با شماره 9099075228 و از تهران با شماره 9092305265 تماس بگیرید.

هنر زندگی اولین سامانه مشاوره روانشناسی تخصصی کشور با مجرب ترین مشاوران روانشناسی پاسخگوی سوالات و مشکلات شما در زمینه های مشاوره خانواده ، ازدواج ، طلاق ، تربیت کودک ، جوانان ، مهارت های ارتباطی ، ترک اعتیاد ، مشاوره روانشناسی ، روان درمانی و … می باشد. به امید زندگی شاد و سالم برای یکایک مردم ایران…

با عضویت در خبرنامه، از جدیدترین و بهترین کتاب ها و مقالات روانشناسی اطلاع پیدا کنید…

© کلیه حقوق برای حامی هنر زندگی محفوظ می باشد. انتشار مقالات با ذکر منبع بلامانع می باشد.

بهترین کتاب روانشناسی رشد کودک

وبلاگ‌ کتاب هدهد با نوشته‌هایی کاربردی برای خانواده‌ها و معلمان

همه حقوق سایت کتابک برای پدیدآورندگان آن محفوظ و  باز نشر نوشته ها و تصویرها با آوردن منبع آزاد است.

Copyright 2008 – 2019

بهترین کتاب روانشناسی رشد کودک

آوای کتابک بانگ ترویج است و ترانه بانگ قصه است و افسانه

وبلاگ‌ کتاب هدهد با نوشته‌هایی کابردی برای خانواده‌ها و معلمان

همه حقوق سایت آموزک برای پدیدآورندگان آن محفوظ و  باز نشر نوشته ها و تصویرها با آوردن منبع آزاد است.

Copyright 2013 – 2020 ©



کتاب مفید روانشناسی نیز همچون کتاب های مدیریت، بازاریابی و داستان، همواره با استقبال طیف های مختلف مردم در رده های سنی گوناگون همراه شده و ناشران این عرصه ها، همواره به دنبال موضوعات جدید و جالب برای ترجمه جدید ترین آثار روانشناسی از بزرگان عرصه سایکولوژی جهان هستند. ‍‍روانشناسی، شاخه های گوناگونی دارد و در دانشگاه ها نیز، دانش آموختگان رشته های مختلف از مهندسی تا علوم انسانی، علاقمند به تحصیل در مقاطع کارشناسی ارشد و دکترا روانشناسی هستند که در برخی از دانشگاه ها  مثل آلمان و نروژ، تحصیل رایگان را در اختیار متقاضیان قرار می دهد.

گزارش امروز روزیاتو، شما را با ۱۰۰ کتاب مفید روانشناسی در موضوعات: شخصیت، رشد، عمومی، بالینی، کودک، اجتماعی، تربیت، زناشویی، اعتیاد، بلوغ، پول و ازدواج آشنا می کند تا اگر در نمایشگاه های فصلی یا نمایشگاه بین المللی کتاب تهران یا باغ کتاب  تهران و کتابفروشی های مراکز استان ها، قصد خرید کتاب های روانشناسی کردید، فهرست کلی زیر را در نظر داشته باشید که تنها ، مشتی نمونه خروار است.

کتاب هفت عادت مردان موثر یکی از پر فروش ترین کتاب های روانشناسی جهان در قرن بیستم بود. اثری ممتاز از دکتر استفان کاوی فقید

کتاب های  مفید روانشناسی شخصیت

بهترین کتاب روانشناسی رشد کودک

کتاب های مفید روانشناسی رشد

روانشناسی موفقیت با ذهنیت مثبت، در راستای کتاب های شفاف اندیشیدن است که عادل فردوسی پور ترجمه کرده و ده ها بار تجدید چاپ شد. برای سبک زندگی سالم ، انرژی مثبت ها این کتاب دکتر ناپلئون هیل را مطالعه کنند

کتاب های روانشناسی عمومی

 پر فروش ترین کتاب های سال  ۹۵

کتاب های روانشناسی بالینی

کتاب های روانشناسی کودک

کتاب های روانشناسی  اجتماعی

کتاب های روانشناسی تربیت

کتاب های روانشناسی ازدواج

کتاب های روانشناسی افسردگی

کتاب های روانشناسی اعتیاد

کتاب های  روانشناسی  بلوغ

کتاب های روانشناسی  پول

 روانشناسی، جوشکاری مخازن تحت فشار پالایشگاه یا طراحی موشک های هدایت شونده یا طراحی فرمولاسیون گیاهی محصولات آرایشی بانوان نیست که مخاطبش، طیف خاصی از جامعه فرهیختگان باشد. کتاب های روانشناسی، معمولا با زبان ساده نوشته می شود و مخاطبش، طیف های مختلف مردم است. با خواندن کتاب های روانشناسی، تحلیل رفتار متقابل را به خوبی انجام داده و فرهنگ عامه را بهتر بفهمیم و برای برون رفت از ناهنجاری های سنتی و مجازی،  اطلاعات  خوبی برای سبک زندگی سالم و شاد، بدست آوریم.

بهترین کتاب روانشناسی که خواندید را نام  ببرید.

ذخیره نام، ایمیل و وبسایت من در مرورگر برای زمانی که دوباره دیدگاهی می‌نویسم.

از بهترین کتابهای روانشناسی که خوندم و خواندنش رو توصیه میکنم کتاب سعادت رندی گیج.قدرت فکر ژوزف مورفی.جدایی معنوی دبی فورد.سنگفرش هر خیابان از طلاست کیم وو چونگ.ارتباط بدون خشونت مارشال روزنبرگ می باشد.

زندگی خود را دوباره بیافرینید از یانگ بهترین کتاب درمانی بوده که خوندم

این طبقه بندی های کتابتون فوق العاده هست. من برای شاگرادام فرستادم. خدا خیرتون بده. کتابهای روانشناسی مخاطب زیاد داره. این دسته بندی ها راهنمای خیلی خوبیه. خواستم تشکر کنم.

خوشحالیم برای شما مفید بوده

۱۳۹۸. تمامی حقوق برای وبسایت Rooziato (روزیاتو) محفوظ
است.



کتابراه مرجع قانونی دانلود کتاب الکترونیکی و دانلود کتاب صوتی است که امکان دسترسی به هزاران کتاب، رمان، مجله و کتاب صوتی و همچنین خرید کتاب الکترونیک از طریق موبایل تبلت و رایانه برای شما فراهم می‌کند. شما با استفاده از کتابراه همیشه و همه جا به کتاب‌ها و کتابخانه خود دسترسی دارید و می‌توانید به سادگی از هر فرصتی برای مطالعه استفاده کنید. در کتابراه برای همه سلیقه‌ها از داستان، رمان و شعر تا روانشناسی، تاریخی، علمی، موفقیت و… کتاب‌هایی پیدا می شود. همچنین در کتابراه هزاران کتاب رایگان نیز قابل دانلود است. اپلیکیشن کتابخوان کتابراه برای اندروید، IOS و ویندوز در دسترس است.

برای دانلود قانونی کتاب مراحل رشد کودک و وظایف والدین و مربیان و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان دانلود کنید.

برای دانلود قانونی کتاب مراحل رشد کودک و وظایف والدین و مربیان و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان دانلود کنید.

کتاب مراحل رشد کودک و وظایف والدین و مربیان، به تالیف هادی سلطانی، به ما در تربیت و پرورش فرزندان شایسته و کاردان کمک می‌نماید تا به‌وسیله ارزش‌های انسانی و اسلامی، فرزندان خود را تربیت نموده و تحویل جامعه نماییم.

حضرت محمد (ص) می‌فرمایند: فرزندان صالح مانند گل‌های باغ بهشت هستند.
نفس انسان تربیت‌پذیر است و رستگاری آدمی درگرو تلاش‌های فردی و جمعی است که برای تعلیم و تربیت بنی آدمی صورت می‌گیرد. در آیه ۷۸ سوره نحل آمده است که خداوند شما را از شکم مادرانتان در حالی که هیچ نمی‌دانستید بیرون آورد. چشم، گوش، قلب و سایر اعضا را برایتان در نظر گرفت و شما باید شکرگزار باشید، در احادیث نبوی آمده است که انسان از لحاظ فرهنگی، تربیتی، اجتماعی و اقتصادی محصول تربیت و تعلیم است.

در کتاب مراحل رشد کودک و وظایف والدین و مربیان، والدین و مربیان اطلاعاتی در خصوص اهمیت پرورش و تربیت نوزاد و اینکه نوع تغذیه، محیط و افراد چه تاثیری بر فرزندان انسان دارند و همچنین نظرات علمی دانشمندان روانشناسان و جامعه‌شناسان در این رابطه چیست، آشنا می‌شوند.

بهترین کتاب روانشناسی رشد کودک

برای آنکه والدین و مربیان محترم مطالبی در اختیار داشته باشند ضروری است که کتاب مراحل رشد کودک و وظایف والدین و مربیان، را مطالعه نمایند تا مشخص گردد که نوزاد آدمی در هر سن و سالی نیاز به تربیت خاص دارد و اگر بچه از این نعمت محروم شود حتما در آینده و در جامعه دچار مشکلاتی خواهد شد.

هادی سلطانی درباره کتاب خود می‌گوید: با توجه به مطالعه و تجارب خویش و ارتباطی که در جلسات متعدد با خانواده‌ها، دانش‌آموزان، دانشجویان و الهامی که از استاد گرانقدر و بزرگوارم داشته‌ام با گرفتاری‌ها و مشکلات تربیتی و رفتار آنان آشنا شدم.

خانواده‌ها و دولت‌ها سعی دارند که فرزند یا فرزندان خویش را به بهترین وجه تربیت کنند تا آنان افرادی دانا و توانا و خداشناس باشند. اما متاسفانه هجمه و هجومی که از طرف رسانه‌های مختلف خوش آب و رنگ و به‌ویژه دنیای مجازی وجود دارد می‌توانند نوجوانان و جوانان و حتی بزرگسالان را هم تحت تاثیر قرار دهند.

در این مسیر فرزندان خانواده‌ها از والدین خویش پیشی گرفته و پدر و مادرها از قافله عقب مانده‌اند. لازم است که والدین در امر تعلیم و تربیت مطالعات زیادی داشته و با دنیای مجازی بیشتر آشنا شوند و در نهایت بدانند که مسئولیت سنگین تربیت بعهده والدین است.

مقدمه
فصل یکم: اعمال دوره طفولیت
فصل دوم: زبان‌آموزی
فصل سوم: ابراز وجود کودک
فصل چهارم: تربیت شخصیتی
فصل پنجم: رشد شخصیت و وظیفه والدین و مربیان
فصل ششم: وظایف معلمان و مربیان
فصل هفتم: تفاوت‌های فردی در کودکان
فصل هشتم: یادگیری و هوش
فصل نهم: ویژگی‌های کودک و نوجوان
فصل دهم: ویژگی‌های معلم خوب
فصل یازدهم: اهمیت و اهداف تعلیم و تربیت
منابع و مآخذ

برای دانلود کتاب مراحل رشد کودک و وظایف والدین و مربیان و دسترسی قانونی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

ارسال کتابراه به دوستان از طریق پیامک یا ایمیل

اشتراک در تلگرام

اشتراک در توییتر

اشتراک در فیسبوک

اشتراک در واتس آپ

اشتراک در لینکداین

اشتراک در گوگل پلاس

کتابراه مرجع قانونی دانلود کتاب الکترونیکی و دانلود کتاب صوتی است که امکان دسترسی به هزاران کتاب، رمان، مجله و کتاب صوتی و همچنین خرید کتاب الکترونیک از طریق موبایل تبلت و رایانه برای شما فراهم می‌کند. شما با استفاده از کتابراه همیشه و همه جا به کتاب‌ها و کتابخانه خود دسترسی دارید و می‌توانید به سادگی از هر فرصتی برای مطالعه استفاده کنید. در کتابراه برای همه سلیقه‌ها از داستان، رمان و شعر تا روانشناسی، تاریخی، علمی، موفقیت و… کتاب‌هایی پیدا می شود. همچنین در کتابراه هزاران کتاب رایگان نیز قابل دانلود است. اپلیکیشن کتابخوان کتابراه برای اندروید، IOS و ویندوز در دسترس است.


EPUBDownloads-icon

پیگیری سفارش

آخرین مقالات

جول اوستین کیست

بهترین کتابهای انگیزشی و موفقیت

خلاصه کتاب محدودیت صفر

بهترین کتاب روانشناسی رشد کودک

جان اولیری کیست

مبانی مشاوره پیش از ازدواج (راهنمای آسان…

زن کامل

رازهایی درباره ی عشق (چگونه در همه حال عشق…

زندگی مشترک جرات می خواهد (کتاب های زندگی بهتر)

عشق چیست؟ (عاشقی از منظر تئوری انتخاب)

مادری مناسب فرزند شما : MBTI (یونگ شناسی کاربردی)

مصائب عشق

مریخ و ونوس در اتاق خواب (زناشویی درمانی جنسی)

مدیریت خشم برای والدین (کتاب راهنما)

التیام زخم های فرزندپروری ناکارآمد

خانواده شاد (راهنمای پرورش فرزندان از طریق…

مثل یک زن رفتارکن مثل یک مرد فکرکن

دایره

مرواريد

قدیانی

با فرزندان

جویا

صابرین

مهاجر

اختران

چابک اندیش

صابرین

صابرین

صابرین

وانیا

ایران بان

علم

ایران بان

علم

لیوسا

فراروان

دانش ایران

دایره

سایه سخن

بهترین کتاب روانشناسی رشد کودک

سایه سخن

فروشگاه اینترنتی کتاب بوکالا با هدف خرید کتاب با تخفیف ویژه و معرفی کتابهایی که ارزش خواندن و خریدن دارند اواسط سال 1396 به همت جمعی از مشتاقان کتاب با شعار مغزهایمان را بشوییم دایر گردید. ما مفتخر به ارائه خدمات فروش کتاب با تخفیف و ارسال به تمامی نقاط کشور و همچنین فراهم آوردن نقد و بررسی تخصصی در مورد تمامی کتاب ها و نویسندگان برای اولین بار در ایران با بالاترین کیفیت هستیم. هر کتابی که به آن علاقه یا نیاز دارید را می توانید در سایت خرید کتاب با تخفیف بوکالا بیابید. همچنین، سعی بر آن شده است نمایشگاهی آنلاین از کتاب های موجود تمامی ناشران ایران دایر گردد. امید است بتوانیم با همراهی شما فرهیختگان گرامی، گامی هرچند کوچک در جهت اعتلای فرهنگ کشورمان عزیزمان ایران برداریم.

از جدیدترین محصولات و فروش‌های ویژه مطلع شوید


بدون محصول

بهترین کتاب روانشناسی رشد کودک
بهترین کتاب روانشناسی رشد کودک
0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *