چطور صدای پابجی را درست کنیم

 
helpkade
چطور صدای پابجی را درست کنیم
چطور صدای پابجی را درست کنیم

امروز قصد داریم یکی از بهترین ترفند‌های جذاب کردن بازی پابجی موبایل را به شما آموزش بدهیم. اسم این آموزش، آموزش رفع مشکل ویس در بازی پابجی موبایل می‌باشد. کری خواندن و رفتن رو اعصاب حریفان در بازی مثل پابجی موبایل که باید زنده بمانید، یک امر و لزوم حیاتی است. همچنین با ویس می‌توانید با دوستان خود که شاید آن‌ها را هم نمی‌شناسید، گپ و گفتی داشته باشید. به عبارت دیگر، با این امکان گذراندن اوقات فراغت را به خوبی با این بازی انجام می‌دهید. با مجموعه مقالات آموزش بازی پابجی موبایل در سایت ایران موجو همراه باشید تا این آموزش را سریع یاد بگیرید.

این مطلب آموزشی هم می تواند برای شما مفید باشد: ترفندهای رفع مشکل Merit در بازی پابجی موبایل

شما وارد بازی شده‌اید و با دوستان خود یک تیم تشکیل داده‌اید. می‌خواهید در حین بازی از استراتژی‌ها و یا هر چیز دیگری به کمک ویس و صدا با دوستان خود ارتباط برقرار کنید. برای این کار در قسمت بالا و سمت راست دستگاه خود، آیکون میکروفون را لمس کنید. بعد برای شما دو گزینه با عنوان‌های All و Team به نمایش در می‌آید. با انتخاب تیم، صدای شما فقط مابین اعضای تیمتان پخش می‌شود و اگر همه یا All را انتخاب کنید، صدای شما به تمام بازیکنان می‌رسد. حتی اگر دوستان شما هم این کارها را انجام دهند، شما هم قادر به شنیدن صدای آن‌ها هستید. برای آموزش های بیشتر با سایت فروشگاه جم ایران موجو همراه باشید.

آموزش رفع مشکل ویس در پابجی موبایل موضوع آموزش امروز ما بود. اهمیت ویس در بازی برای کسی پوشیده نیست و شنیدن صدای دوستانتان در بازی می‌تواند، دلگرم کننده باشد. اما برای این که به صدا و ویس دسترسی داشته باشیم، در هنگامی که بازی در حال اجرا است، آیکون میکروفون را لمس کنید و یکی از گزینه‌های تیم و همه را انتخاب کنید. سپس مشغول به گفتگو شوید. 

برای پیشرفت و دسترسی به سلاح های پیشرفته در این بازی شما به یوسی پابجی نیاز دارید. برای خرید یوسی پابجی موبایل شما می توانید از طریق فروشگاه جم ایران موجو اقدام کنید.

چطور صدای پابجی را درست کنیم

سلام خوب هستید ببخشید میکروفن بنده بالا نمیاد کل کارا اموزشیشو زدم هر چی یاد گرفتم بعد یه متن خارجی میاد رو میکروفن میزنم یا میخوام چت کنم میزنه(برای محافظت از کاربران جوان تر ، نمی توانیم توابع گپ را به شما ارائه دهیم. ما از هر ناراحتی پدید آمده پوزش می خواهیم)خیلیا این مشکل دارن این چیه من ۲۳ سالمه اخه ۰۹۲۱۴۳۳۲۳۰۵ لطفا بیاید بگید من چکار کنم

سلام ابا هنزفری تست کنید احتمالا درست بشه اتوماتیک

سلام میکروفون نمیاد اخطار میده
اصلا all یا team نمیشه

سلام با هنزفری تست کنید ببنید مشکلتون حل میشه؟؟

ببخشید من تو بازی کال اف اصلا میکروفن بازی رو نمیبینم یعنی نیست نمیدونم مشکل از تنظیمات گوشیمه یا نه چون تنظیمات برنامه رو درست کردم

سلام اموزش تنظیمات داخل همین مطلب هست انحام بدید اوکی میشه

سلام
ببخشید من هرکاری میکنم اصلا Allو Team رو نمیاره
فقط یه اختار میاره ک نمی دونم چیه
میشه کمکم کنید

پشتیبانی سایت پیام بدید راهنماییتون میکنیم

وقتی رو میکروفون میزنم برام اخطار میاد چکار کنم

سلام با هنزفری تست کنید ببنید مشکلتون حل میشه یا خیر

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه

نام *

ایمیل *

وب‌ سایت

ایران موجو با سابقه ترین وبسایت ایرانی در زمینه خرید انواع واحدهای پولی بازی های آنلاین است. این امکان خرید جم بازی ، سکه بازی ، الماس بازی ، یونیت بازی، پوینت و توکن بازی های بسیار محبوب را ارائه می دهد. این فروشگاه با بیش از ۷ سال سابقه درخشان توانسته است مورد اعتماد بیش از یک میلیون کاربر باشد.


نام کاربری یا ایمیل *


رمز عبور *


ورود

آموزش تغییر صدا در بازی پابجی موبایل ، چگونه می توانیم صدای پیش فرض بازی PUBG MOBILE را تغییر دهیم.

برنامه ای برای تغییر صدا در پابجی موبایل (PUBG MOBILE) برای Android و IOS وجود ندارد. در این راهنما به شما آموزش می دهیم که چگونه باید صدای پیش فرض پابجی موبایل را به برخی از زبان های دیگر تغییر دهید و آن را به صدای خنده داری، تبدیل نمایید.

آیا می خواهید روش تغییر صدا در پابجی  را بدانید؟ اگر بله، پس با ما همراه باشید. امروز ما می خواهیم راهنمای تغییر صدا در PUBG را به شما ارائه دهیم. PUBG یکی از محبوب ترین بازی ها برای کاربران اندروید و IOS می‏باشد و طبق گزارشات، پابجی موبایل بیش از ۵۰ میلیون کاربر فعال روزانه (به استثنای چین) دارد و از کاربران فعال روزانه در Fortnite نیز پیشی گرفته است.

بازی پابجی موبایل از محبوب ترین بازی های اکشن می باشد که هر روز بر طرفداران این بازی اضافه می شود. این بازی دارای ترفندها و تکینیک های خاص خود می باشد که شما می توانید با آموزش بازی پابجی به صورت کامل به آن ها تسلط پیدا کنید. بیشتر شما ممکن است فکر کنید که تغییر صدا در پابجی موبایل ، یک ترفند است و شما باید از برنامه ی خاصی برای تغییر صدا در این بازی استفاده کنید، اما پاسخ خیر است. برنامه ای برای تغییر صدا در PUBG MOBILE برای Android و IOS وجود ندارد.

تمام کاری که شما باید انجام دهید این است که تنظیمات داده های بازی را تغییر جزئی دهید تا بتوانید به راحتی صدای خنده داری را در پابجی موبایل ایجاد کنید. بنابراین اجازه دهید تا راهنمای تغییر صدا در پابجی موبایل را شروع کنیم. همانطور که قبلاً اشاره کردیم، هیچ برنامه ای برای تغییر صدا در PUBG Mobile وجود ندارد، اما هنوز راهی وجود دارد که با استفاده از آن می توانید صدای خنده دار (شبیه صدای کودک) را در PUBG Mobile دریافت کنید، اما قبل از شروع راهنما، نکاتی و مواردی وجود دارد که باید به خاطر بسپارید.

چطور صدای پابجی را درست کنیم

اکنون فایل تغییر صدا PUBG را از لینک زیر دانلود کنید.

https://www.mediafire.com/file/ba1ahh5syca9f4y/Active.sav/file

Files>UE4GAME>Shadowtrackerextra>Shadowtrackerextra>Saved>Savegames>

 نسخه های مختلف از PUBG MOBILE وجود دارد. مانند نسخه ژاپنی، نسخه چینی و سایر کشورها. اکنون در هند، زبان اصلی بازی و گفتگوی صوتی، انگلیسی است؛ اما وقتی این راهنما را دنبال کنند، به نسخه ژاپنی تغییر می کند که بسیار خنده دار است.

در اصل، این راهنما، صدای پیش فرض را به برخی از زبان های دیگر تغییر می دهد و آن را به صدای خنده داری تبدیل می کند. معمولاً زبان آن به صورت پیش فرض زبان انگلیسی است، اما وقتی از این راهنما استفاده می کنید، زبان هم تغییر می کند و برای همه بسیار خنده دار به نظر می رسد.

سلام ببخشید من باید چه جوری از نویسنده پشتیبانی کنم

همینکه این مطلب رو برای دوستانتون ارسال کنید و کامنت تشکر هم بگذارید کفایت می کند

سلام ببخشید بیشتر کد هاتون رو نمیاره تقریبا همشو من امتحان کردم

سلام یه چند تا کد دیگه هم بود ۱_brocast ۲_jojonas

سلام برای iOS هم این قابلیت وجود داره؟

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نام*

ایمیل*

وبسایت

ذخیره نام، ایمیل و وبسایت من در مرورگر برای زمانی که دوباره دیدگاهی می‌نویسم.

ایموجو رسانه تخصصصی دنیای بازی از سال 1398 فعالیت خود را آغاز نمود. در ایموجو شما می توانید جدیدترین اخبار دنیای بازی، آموزش بازی ها، نقد و بررسی بازی و راهکارهایی برای رفع مشکلات بازی ها را بیابید و به ساده ترین شکل ممکن، بازی مورد علاقه خود را دانلود نمایید. در فروشگاه ایموجو، می توانید کنسول پلی استیشن 5 و سایر بازی ها را با قیمت مناسب خریداری نمایید.

آدرس ایموجو: تهران – بلوار فردوس غرب – سازمان برنامه جنوبی – کوچه رضایی – کوچه ۱۶ غربی – ساخنمان مهرگان – واحد ۲ غربی

تلفن تماس : ۹۱۳۰۳۲۳۴-۰۲۱

بازی پابجی موبایل یک بازی هیجان انگیز در سبک بتل رویال است که بازیکنان می‌توانند با یکدیگر به صورت گروهی و انفرادی به نبرد بپردازند. این بازی به دلیل این که دارای همکاری گروهی است نیاز به ارتباط صوتی دارد. برخی از کاربران در هنگام ارتباط صوتی با دوستان خود دچار مشکل صوتی هستند. ما در این مقاله آموزشی از سایت ایموجو قصد معرفی راه کارهای رفع مشکل میکروفون در بازی پابجی موبایل را داریم.

اگر شما از جمله بازیکنان بازی پابجی موبایل هستید و می‌خواهید به صورت گروهی با دوستان خود به نبردهای هیجان انگیز بپردازید، در صورت داشتن مشکلات صوتی می‌توانید این آموزش را از سایت مجله بازی موبایل ایموجو تا انتها دنبال کنید.

بازی‌های سبک اکشن که به صورت گروهی انجام می‌شود به گونه‌ای است که نیاز به ارتباط صوتی در آن احساس می‌شود. اگر نتوانید به خوبی با دوستان و هم گروهی‌های خود در حین بازی ارتباط برقرار کنید قطعاً شانس پیروزی شما کاهش خواهد یافت. برخی از کاربران بازی پابجی موبایل دارای مشکلات میکروفون در انتقال صدا هستند که ما در این آموزش قصد ارائه راه حل‌های مفید برای حل این مشکل را داریم.

به جرات می‌توان گفت که راه‌حل‌های ثابتی برای حل مشکلات میکروفون در این بازی وجود ندارد و کاربران باید با انجام راه حل‌های ارائه شده در ادامه مقاله، سعی کنند تا مشکلات میکروفون بازی پابجی موبایل را مرتفع کنند. برای رفع مشکل میکروفون در بازی پابجی موبایل بهتر است راه کارهای زیر را امتحان کنید:

یکی از مهم‌ترین عواملی که می‌تواند باعث اختلال در عملکرد بخش‌های مختلف بازی شود، باگ‌های موجود در آن است. تیم توسعه دهنده بازی با شناسایی باگ‌های بازی و ارائه به‌روزرسانی‌های مختلف سعی می‌کند تا به صورت مرتب بازی را در حالت ثبات قرار دهد. اگر دارای مشکل میکروفون در بازی PUBG Mobile هستید ابتدا بهتر است بازی را به صورت کامل به آخرین نسخه به روزرسانی کنید.

چطور صدای پابجی را درست کنیم

پیش‌تر در مورد راه‌های رفع مسدودیت در بازی پابجی موبایل آموزش‌های مناسبی را قرار داده‌ایم. در این بخش با توجه به نوع سیستم عامل گوشی خود می‌توانید با آپدیت کردن بازی، اقدام به رفع مشکل میکروفون در بازی پابجی موبایل کنید.

یکی از موضوعاتی که افراد در نصب بازی با آن مواجه می‌شوند اجازه دسترسی به بخش‌های مختلف گوشی توسط بازی است. بازیکنان باید در هنگام نصب بازی پابجی موبایل مجوز دسترسی به میکروفون گوشی را به این بازی محبوب بدهند. اگر در هنگام نصب به این نکته توجه نکرده‌اید بهتر است همین حالا با ورود به بخش اطلاعات بازی و سپس انتخاب گزینه دسترسی‌ها، مجوز میکروفون را برای این بازی محبوب فعال کنید.

رفع مشکل میکروفون در بازی پابجی موبایل با راه حل‌های بیان شده امکان پذیر است. در بسیاری از موارد ممکن است در یک چت گروهی قرار داشته باشید و صدای دوستان خود را بشنوید. در این حالت اگر نتوانید صحبت کنید و صدای شما در حالت خاموش قرار داشته باشد بهتر است با انتخاب گزینه میکروفون که در پایین صفحه در سمت راست قرار گرفته است صدای خود را فعال کنید. گاهی ممکن است به دلیل مسائل مختلف مانند تحریم و یا مشکلات سرور این گزینه برای شما غیر فعال باشد.

در این حالت باید ابتدا گوشی را ۱۸۰ درجه بچرخانید و سپس میکروفون را فعال کنید. اگر با چرخش گوشی میکروفون برای شما فعال نشده است بهتر است از بازی خارج شده و مجدد وارد آن شوید.

زمانی که در لابی هستید می‌توانید از این ترفند برای رفع مشکل میکروفون در بازی PUBG Mobile استفاده کنید. این ترفند می‌تواند برای برخی از کاربران بازی پابجی مؤثر باشد. اگر شما از روش‌های فوق موفق به رفع مشکل میکروفون در این بازی نشده‌اید بهتر است با قفل کردن گوشی و باز کردن آن زمانی که در لابی مشغول فعالیت هستید شانس خود را برای فعال شدن میکروفون امتحان کنید.

اگر با توجه به روش‌های بالا نتوانستید مشکل میکروفون بازی PUBG Mobile را حل کنید می‌توانید با نصب یک شبیه ساز اندروید در سیستم عامل ویندوز، این بازی محبوب را بر روی سیستم خانگی خود اجرا کنید. در این حالت قطعاً مشکل میکروفون به راحتی حل خواهد شد و دیگر نیازی به انجام روش‌های بالا وجود نخواهد داشت.

قطعاً در بازی‌های اکشن که به صورت گروهی انجام می‌شود توجه کردن به همکاری گروهی دارای اهمیت است. لذا در بازی‌های اکشن برای افزایش سرعت ارتباط، چت صوتی وجود دارد که بازیکنان می‌توانند با یکدیگر همکاری‌های بی نظیری داشته باشند. در این مقاله سعی شده است تا در مورد رفع مشکل میکروفون در بازی PUBG Mobile راه حال‌های مختلفی ارائه شود.

اگر بخواهید در بازی پابجی موبایل به صورت حرفه‌ای عمل کنید بهتر است مقاله آموزشی نکاتی برای حرفه‌ای شدن در حالت TDM پابجی موبایل را مطالعه کنید.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نام*

ایمیل*

وبسایت

ذخیره نام، ایمیل و وبسایت من در مرورگر برای زمانی که دوباره دیدگاهی می‌نویسم.

ایموجو رسانه تخصصصی دنیای بازی از سال 1398 فعالیت خود را آغاز نمود. در ایموجو شما می توانید جدیدترین اخبار دنیای بازی، آموزش بازی ها، نقد و بررسی بازی و راهکارهایی برای رفع مشکلات بازی ها را بیابید و به ساده ترین شکل ممکن، بازی مورد علاقه خود را دانلود نمایید. در فروشگاه ایموجو، می توانید کنسول پلی استیشن 5 و سایر بازی ها را با قیمت مناسب خریداری نمایید.

آدرس ایموجو: تهران – بلوار فردوس غرب – سازمان برنامه جنوبی – کوچه رضایی – کوچه ۱۶ غربی – ساخنمان مهرگان – واحد ۲ غربی

تلفن تماس : ۹۱۳۰۳۲۳۴-۰۲۱

بازی پابجی موبایل یک بازی چند نفره است که لذت فوق العاده‌ ای را بر روی مخاطب خود میگذارد. مخصوصا زمانی که با دوستان خود مشغول بازی هستید. به هر حال بازی نیاز به ارتباط زیادی بین بازیکنان دارد. PUBG دسترسی به یک چت صوتی گروهی را فراهم می کند. این واقعا به جذابیت و سرگرمی بیشتر این بازی می افزاید. یکی از مشکلات این بازی چت صوتی ناپایدار است.

همانطور که سرگرم کننده است، ممکن است زمانی که ارتباط شما با بازیکنان قطع شود و نتوانید با دوستان خود صحبت کنید. تقریبا این مسئله میتواند برای شما آزاد دهنده باشد.

به هر حال، صحبت در گیم به عنوان دستیار بازیکن به حساب می آید یا به نوعی دست راست یک پلیر است. در اینجا چند روش است که ما به کار بردیم و در اغلب موارد این راه حل ها کار کرده اند.

چطور صدای پابجی را درست کنیم

راهکار های مشکل چت صوتی PUBG Mobile

روش های ثابتی وجود ندارد، این مراحلی است که برای بیشتر کاربران جواب داده است، پس همه این ها را امتحان کنید تا ببینید کدام برای شما کار میکند. در مراحله اول اطمینان حاصل کنید که WiFi شما سریع است و مشکل اینترنتی یا اتصال به اینترنت و قعطی را ندارید. اگر این مشکلات باشد نویز در چت و یا قط شدن آن هیچ ارتباطی با بازی ندارد. همچنین مطمئن شوید که در حال تماس نیستید یا کسی به شما زنگ نمیزند. (میتوانید در حالت پرواز بازی کنید) همچنین هیچ برنامه پس زمینه ایی در حال اجرا نباشد. این ها اصول اولیه است که باید رعایت شود. حالا به راهنمایی های واقعی بپردازیم.

به عنوان یک کاربر اندروید، می توانم بگویم که مسائل مربوط به میکروفون با به روزرسانی ها کاهش یافته است. من مطمئن هستم مسئله برای iOS هم راه گشا است. ممکن است الان بگویید دلیل مسخره ایی را آوردم ولی در بروزرسانی ها ممکن است بازی به طور کامل آپدیت نشود و یا یک بروزرسانی های کوچک تر باشد که باید آن را چک کنید.

در طول نصب، شما ممکن است به احتمال زیاد ممکن است شما درخواست دسترسی مجاز به میکروفون دستگاه خود را زده باشید. بنابراین، به اطلاعات برنامه بروید و به قسمت مجوزها میکروفون بروید و مطمئن شوید که آن را بررسی کرده اید.

App Info > Permissions

 

شما ممکن است در بازی باشید و یک تیم را تشکیل داده اید ولی میبینید که دیگران به راحتی صحبت میکنند و شما نمیتوانید حرف بزنید. بنابراین ممکن است چیزی را خاموش کرده اید و برای صحبت کردن باید روی گزینه میکروفون در پایین سمت راست صفحه نمایش کلیک کنید.گاهی اوقات به علت مسائل مربوط به سرور یا شماره تلفن شما، دکمه غیرقابل کلیک است. فقط گوشی را ۱۸۰ درجه چرخش دهید و سعی کنید میکروفون را فعال کنید.اگر هنوز نمی توانید میکروفون را روشن کنید، بازی را دوباره راه اندازی کنید.

این یک ترفند است که ما در هنگام استفاده از Discord کشف کردیم و حدس می زنیم این برای PUBG نیز کار کند! بنابراین، اگر شما تمام روش های فوق را امتحان کرده اید و هیچ نتیجه ایی نگرفتید،این روش میتواند موثر باشد.

ما واقعا مطمئن نیستیم که این کار چگونه انجام می شود، اما PUBG برخی از به روز رسانی های جزئی در بازی ها را حدود ۱۰ تا ۱۵ مگابایت ارائه می دهد که اغلب هنگام بارگذاری بازی برای اولین بار نصب می شوند. این به صورت خودکار است، اما با این وجود این چیزی است که می توانید امتحان کنید.

این امر ممکن است کمی طول بکشد ولی با تشکر از Tencent  ما شبیه ساز رسمی برای گرفتن در کامپیوتر را پیدا کردیم. بنابراین شما نیازی به نصب نرم افزار های تبلیغاتی ندارید. این امر به شما مزیت بیشتری نسبت به بازیکنان دیگر میدهد. در اینجا لینک از وب سایت رسمی برای دانلود شبیه سازPUBG موبایل را گذاشته ایم.

لینک دانلود شبیه ساز PUBG 

این یک سرمایه گذاری منحصر به فرد است. شما هیچ مشکلی با میکروفون در شبیه ساز بازی نخواهید داشت، اما قبل از اینکه بازی را در رایانه خود میخواهید شروع کنید، مطمئن شوید که میکروفون لپتاپ (یا میکروفون هدفون شما، که از آن استفاده می کنید) سازگار با کامپیوتر شما باشد و کار کند.

خرید یوسی پابجی موبایل از طریق کلیک بر روی بنر زیر:

یوسی ارزان و واریز زیر یک ساعت

منبع: نامبروان

خانه » مجــلـه بـــازی » نحوه تغییر صدای ویس چت در PUBG Mobile

اگر مدتی است که PUBG Mobile را بازی می کنید ، ممکن است بدانید که این بازی چند پیام صوتی چت از قبل بارگذاری شده مانند – Enemies Ahead ، Bring Up Voice Chat و غیره را ارائه می دهد. با این وجود ، شما می توانید  صدای چت صوتی پابجی به زبان ژاپنی یا کره ای تغییر دهید ! در این مقاله ، ما قصد داریم یک ترفند عالی برای تغییر صدای ویس چت PUBG Mobile  را برای شما به اشتراک بگذاریم.

خوب ، اگر نگاهی کوتاه به بخش بازی های موبایل بیاندازیم ، متوجه خواهیم شد که PUBG Mobile یکی از محبوب ترین ها است. PUBG Mobile در فروشگاه Google Play Android و iOS App Store در دسترس است. در هر دو سیستم عامل بازی به همان اندازه محبوبیت خاص خود را دارد. شاید را باور نکنید ، اما میلیون ها کاربر در حال حاضر PUBG Mobile را در موبایل ها و رایانه ها بازی می کنند.

 

چطور صدای پابجی را درست کنیم

در هر صورت ، اگر نمی دانید ، PUBG Mobile یک بازی نبرد نهایی رویال است که در آن شما باید تا پایان بازی بجنگید و زنده بمانید. تا به امروز ، ما آموزش های زیادی در PUBG Mobile مانند بهترین مکان های غارت ، بهترین ترفندها برای زنده ماندن و غیره به اشتراک گذاشتیم. امروز ، ما دوباره با یک ترفند قدرتمند دیگر بازگشتیم که کل تجربه بازی PUBG Mobile شما را تغییر خواهد داد.

 

 

اگر مدتی است که در PUBG Mobile بازی می کنید ، شاید بدانید که این بازی چند پیام صوتی چت از قبل بارگذاری شده مانند – Enemies Ahead ، Bring Up Voice Chat ، Stay Alert ، I Got Supplies و غیره را ارائه می دهد. که به زبان انگلیسی در دسترس هستند و بازیکنان می توانند در طول مسابقه از آن استفاده کنند.

 

با این حال ،  شما می توانید  صداهای گپ صوتی را به زبان ژاپنی یا کره ای تغییر دهید. این کار امکان پذیر است و تعداد زیادی از بازیکنان PUBG در حال حاضر از این ترفند استفاده می کنند. بنابراین ، در این مقاله قصد داریم یک ترفند جالب برای تغییر صداهای چت صوتی PUBG Mobile را برای شما به اشتراک بگذاریم.

برای تغییر صداهای چت PUBG Mobile Voice ، کاربران باید از یک برنامه مدیر فایل با نام ZArchiver استفاده کنند. بعداً در مقاله ما پیوند نصب برنامه از فروشگاه Google Play را ارائه می دهیم. نکته خوب این است که این ترفند در هر دو دستگاه اندرویدی روت شده و غیر روت کار می کند.

 

مرحله ۱. اول از همه ، ZArchiever را در تلفن هوشمند اندروید خود دانلود و نصب کنید.

مرحله ۲. اکنون باید صداهای گپ صوتی را دانلود کنید. در حال حاضر ، ما صداهای چت از شش زبان مختلف را داریم که می توانید از آنها استفاده کنید. آن را در تلفن هوشمند اندروید خود دانلود کنید.

صدای زن ژاپنی

صدای مرد ژاپنی

صدای کره ای

صدای کودک سانتا

نسخه لولی

نسخه لولی ۲.۰

مرحله ۳. اکنون ZArchiever را باز کرده و محلی را که فایل چت صوتی را ذخیره کرده اید باز کنید. محتویات پرونده را استخراج کرده و Active.sav را کپی کنید.

مرحله ۴. اکنون به مسیر زیر در فایل منیجر گوشی خود بروید.

Storage > Emulated > Android > Data > com.tencent.ig > Files > UE4Game > ShadowTrackerExtra > ShadowTrackerExtra > Saved > SaveGames

پرونده Active.sav را کپی کنید.

مرحله ۵. “Apply to all files” را بررسی کنید و سپس روی “Replace” ضربه بزنید.

کار تمام شد! اکنون فقط بازی PUBG Mobile را باز کنید و در طول بازی گزینه های جدید گپ صوتی را مشاهده خواهید کرد. تمام صداهای بازی به صدای انتخاب شده تغییر می یابد. لینک های دانلود فایل های صوتی از کانال Youtube Uchiha Gaming گرفته شده است.

بنابراین ، به این ترتیب می توانید صدای ویس چت PUBG Mobile را تغییر دهید. اگر ترفند دیگری مانند این را می دانید ، در کادر نظرات زیر به ما اطلاع دهید.

لطفا برای آیفون هم بزارید ممنون

این کار دیگه امکان پذیر نیست

سلام واسه من مینوسیسه فتیل اسیب دیده چکار کنم

سلام زبان تورکی رو هم بزارید ممنون

مرحله پنجم رو پیدا نکردم میشه راهنمایی کنید ؟

سلام من تو مرحله ۵ گیر کردم میشه کمک کتید

سلام میشه اموزش روی gameloop رو هم بزارید

چطور صدای پابجی را درست کنیم

همه مراحل درست رفتم ولی نشد،Apply to all files یعنی چی؟

زبانی شبیه به زبان فارسی شنیدم آیا مشابه ای هست اگه هست لطفا لینک دانلودش رو بزارید

دوست عزیز اگ ممکنه زبان عربی رو برام بفرستین ممنون میشم

سلام من همه جا رو درست رفتم ولی مرحله ی پنج رو متوجه نمیشم. من Active رو کپی کردم ولی نمیدونم بعد این چی کار کنم

لطفا زبان عربیو بزارید

با عضویت در خبرنامه لرن پارسی از جدیدترین مقالات و آموزشها در ایمیل تان باخبر شوید.

تمامی حقوق مادی و معنوی این وب سایت برای لرن پارسی محفوظ است .

طراحی سایت : ایران تمز

خبرگزاری ورزش الکترونیک (ESNews) با هدف پوشش کامل دنیای ورزش های الکترونیک تصمیم دارد تا در این حوزه به عنوان اولین پایگاه رسمی در دنیای ورزش های الکترونیک ایران فعالیت داشته باشد. https://esnews.ir

در سال‌های اخبر ژانر Battle Royale در مقابل سبک FPS و سبک MOBA (سبک‌های محبوبی که در الکترونیک اسپرت رشته‌های زیادی دارند) طرفداران زیادی برای خود دست و پا کرده است. این ژانر با تلفیق چندین سبک دیگر سعی داشته است تا بازیکنان دیگر سبک‌ها را به خود جذب کند. در بین این بازی‌ها، بازی پابجی یکی از بهترین‌های Battle Roytale به حساب می‌آید. شما همراه با چند بازیکن دیگر در هواپیمایی به جزیره‌ای باید وارد شوید. این بازی قانون خاصی ندارد و شما باید همه بازیکنان را کنار بزنید تا در نهایت Winner Winner Chiken Dinner نصیب شما شود.

پابجی استراتژی‌های بسیار زیبایی را برای جذب بازیکنان به خود به کار برد. یکی از این استراتژی‌های موفقیت‌آمیز که باعث شد میزان بازیکنان این بازی بیش از تصور شود، قابلیت اجرای این بازی بر روی گوشی‌های هوشمند بود. این نسخه بازی به صورت رایگان این امکان را به بازیکنان می‌داد تا بتوانند در مکان و زمانی وارد بازی شوند.

ناگفته نماند که نسخه دسکتاپی این بازی به صورت پولی در دسترس عموم قرار گرفت که همین موضوع باعث شد تا عده بیشتری به نسخه رایگان موبایل بازی پابجی روی آورند. از همین رو در زمان اجرای بازی، بازیکنان با مشکلاتی روبه‌رو می‌شوند که به راحتی قایل حل نیستند.

در ادامه به یکی از مشکلات عمده، مشکل Server is Busy است که در هنگام ورود به بازی نمایش داده می‌شود. این ارور در حقیقت به دلیل شلوغ‌بودن سرورهای بازی پابجی نمایش داده می‌شود که در ادامه قصد داریم راه حل هایی برای حل این مشکل خدمت شما عرض کنیم.

چطور صدای پابجی را درست کنیم

یکی از راه حل ها برای حل مشکل شلوغی سرور پابجی، تغییر DNS است. برای انجام این کار در بایستی DNS (دی ان اس) را در گوشی هوشمند خود تغییر دهید. برای انجام این کار دو راه وجود دارد. راه اول، نصب برنامه DNS Changer است. شما با نصب این برنامه می‌توانید به راحتی آدرس DNS را تغییر دهید. آدرس سرورهایی که می‌توان برای حل این مشکل جایگزین کردن آدرس‌های سرور‌های زیر می‌باشد.

که این آدرسها توسط CloudFlare ارائه شده‌اند. آدرس‌های دیگری هم وجود دارد که می‌توانید با یک جست‌وجو ساده در گوگل به راحتی به آن‌ها دسترسی داشته باشید.

راه دوم هم به این صورت است که شما به صورت دستی در تنظیمات اینترنتی خود آدرس‌های DNS را وارد کنید. توصیه می‌شود که از روش اول برای این انجام این کار استفاده کنید.

2- ریست کردن مودم (تغییر IP)

یکی دیگر از روش‌ها تغییر IP دستگاه است که اگر تغییر DNS مشکل شما را حل نکرد بهتر است که IP خود را تغییر دهید. اگر برای اتصال به اینترنت به مودم متصل شده اید بایستی که مودم را ریست کنید و اگر هم از دیتا گوشی هوشمند خود استفاده می‌کنید، بایستی گوشی خود را بر روی حالت (Flight Mode) فعال کنید و بعد از چند ثانیه آن را غیرفعال کنید. با این کار IP دستگاه شما تغییر می‌کند.

در این روش شما می‌توانید با انتخاب دیگر سرورها مشکل خود را مرتفع کنید. اگر با این مشکل روبه‌رو شدید در سمت راست – پایین صفحه نمایش بر روی آیکون کره زمین کلیک کنید تا بتوانید سرورهای دیگری را برای بازی‌کردن انتخاب کنید.

خبرگزاری ورزش الکترونیک | ESNews.ir

خبرگزاری ورزش الکترونیک (ESNews) با هدف پوشش کامل دنیای ورزش های الکترونیک تصمیم دارد تا در این حوزه به عنوان اولین پایگاه رسمی در دنیای ورزش های الکترونیک ایران فعالیت داشته باشد. https://esnews.ir

با ثبت نام در ویرگول به آرشیو بزرگی از مقالات مرتبط با این موضوع دسترسی خواهید داشت

از این پس او نمی‌تواند پروفایل کاربری و مطالب شما را ببیند.

دفتر مرکزی: 02128423963

فروشگاه آیدی گیم با پشتیبانی 24 ساعته و تحویل فوری

09215637245

تجربه لذت خرید آسان و فوری از فروشگاه بزرگ آیدی گیم

نحوه تغییر صدا در بازی پابجی موبایل pubg mobile

چطور صدای پابجی را درست کنیم

PlayerUnknown’s Battlegrounds یا PUBG Mobile یک بازی نبرد رویال است که توسط شرکت های PUBG ، Light speed & Quantum و Bluehole Studio ساخته شده است. یک فرم ویژگی گپ صوتی سریع است که می توانید برای برقراری ارتباط سریع با دوستان از آن استفاده کنید. نیازی به تایپ پیام نیست، فقط با یک کلیک.

 

متأسفانه، این ویژگی از یک نوع صدا در اندونزی، یعنی انگلیسی استفاده می کند. با این حال، ما یک راه برای تغییر آن داریم، باند.قبل از آن، ویژگی چت صوتی سریع را در بازی پابجی موبایل در نظر بگیرید:

گفتگوی سریع صوتی نوعی تعامل در بازی پابجی موبایل است. علاوه بر استفاده از چت صوتی و چت کتبی منظم، می توانید از چت صوتی سریع نیز استفاده کنید. اگر می خواهید سریع با دوستان خود ارتباط برقرار کنید، استفاده از این ویژگی بسیار مهم است. برای دسترسی به گپ صوتی سریع، تنها کاری که باید انجام دهید این است که هنگام بازی روی گپ سمت راست صفحه کلیک کنید. از ویژگی گپ صوتی سریع نیز می توان برای نشان دادن موقعیت دشمن یا اطلاع رسانی به تیم مبنی بر وجود تجهیزات در نزدیکی شما استفاده کرد.

گفتگوی سریع صوتی به شما این امکان را می دهد تا به دوستان خود هشدار دهید. شما که در اندونزی بازی می کنید صدای انگلیسی به زبان انگلیسی خواهید داشت. با این حال، روش هایی وجود دارد که صدا را تغییر می دهد تا بازی متنوع تر و لذتبخش تر شود. در واقع می توانید صدای خود را برگردانید.

آسان است، می توانید نوع صدای دلخواه خود را در زیر انتخاب کنید. با خرید یوسی بازی پابجی موبایل از فروشگاه اینترنتی آیدی گیم می تونید آیتم های ویژه ای رو بدست بیارید.

برخی از صداهای گپ صوتی سریع وجود دارد که ما از صداهای مرد ژاپنی گرفته تا حتی سانتا کودک برای شما فراهم می کنیم. فایلی که می خواهید بارگیری کنید دارای قالب .sav است، ممکن است تلفن همراه شما این پرونده را تشخیص ندهد. با این حال، پابجی موبایل هنگام شروع بازی آن را به طور خودکار تشخیص می دهد.

برای نصب یک فایل صوتی گپ صوتی سریع، تمام کاری که شما باید انجام دهید این است که روشی را که ما ارائه داده ایم دنبال کنید. فایلی که بارگیری کرده اید باید دارای نام و قالب Active.sav باشد، این نام را تغییر ندهید. فقط باید آن را به پوشه صدا در پابجی موبایل منتقل کنید. برای انتقال آن، باید این کار را به صورت دستی در مدیر فایل HP انجام دهید. نحوه کپی کردن پرونده در پوشه PUBG زیر را مشاهده کنید:

پوشه .sav را کپی کنید

پس از بارگیری پرونده Active.sav، باید با تایپ کردن “Active.sav ” در جعبه جستجو، فایل را در مدیر فایل پیدا کنید. روی پرونده قدیمی کلیک کنید و کپی یا کپی را انتخاب کنید.

ورود به Android

به صفحه شروع مدیر فایل برگردید، حافظه داخلی را انتخاب کرده و به دنبال پوشه Android باشید. سپس، می توانید پوشه داده را انتخاب کنید.

– پوشه com.tencent.ig را پیدا کرده و روی پرونده ها کلیک کنید

در پوشه data، به دنبال پوشه com.tencent.ig بگردید. پس از آن، وارد پوشه پرونده ها می شوید.

– یک پوشه را انتخاب کنید تا وارد پوشه شوید

وارد UE4Game شوید، سپس ShadowTrackerExtra را انتخاب کنید و دوباره پوشه ShadowTrackerExtra را انتخاب کنید.

– ذخیره شده و سپس SaveGames را انتخاب کنید

به پوشه Saved برگردید، سپس پوشه SaveGames را انتخاب کنید.

– فایل صوتی را در فایل SaveGames جای گذاری کنید

فایل Active.sav را که قبلاً در پرونده SaveGames کپی کرده اید جایگذاری کنید، یک پنجره تأیید ظاهر می شود، سپس گزینه Overwrite یا Replace را انتخاب کنید.

– PUBG Mobile را باز کنید و گفتگوی سریع صوتی شما تغییر خواهد کرد

انجام شده! وقتی پابجی موبایل را بازی می کنید، می توانید صدای گپ صوتی سریع خود را که تغییر کرده است، بشنوید.

انجام آن آسان است، درست است؟ اگر مراحل ذکر شده در بالا را دنبال کنید، دیگر مانعی نخواهید داشت. ابتدا می توانید صدا را در حالت آموزش امتحان کنید.

این راهی برای تغییر صدای گپ صوتی سریع در بازی پابجی موبایل است. آیا هک جالب دیگری برای بازی پابجی موبایل دارید؟

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه

نام *

ایمیل *

وب‌ سایت

ذخیره نام، ایمیل و وبسایت من در مرورگر برای زمانی که دوباره دیدگاهی می‌نویسم.

تیم آیدی گیم در تلاش است با ارائه خدمات با کیفیت خدمت شما مشتریان عزیز رضایت خاطر شما عزیزان را جلب نموده و سفارشات شما را در کمترین زمان دهد.

نماد اعتماد الکترونیکی آیدی گیم

چطور صدای پابجی را درست کنیم

تمامی حقوق نزد فروشگاه آیدی گیم محفوظ است.

چطور صدای پابجی را درست کنیم
چطور صدای پابجی را درست کنیم
0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *