چطور صدا یک فیلم را پاک کنیم

 
helpkade
چطور صدا یک فیلم را پاک کنیم
چطور صدا یک فیلم را پاک کنیم

حتما تاکنون برای شما هم پیش آمده است که قصد داشتید ویدیویی را در شبکه های اجتماعی به اشتراک بگذارید اما برخی صداهای ضبط شده در آن را نمیخواستید. در این مواقع برخی سعی می کنند با انتقال آن ویدیو به کامپیوتر از نرم افزار های حذف صدا استفاده کنند اما امروز قصد داریم چند نرم افزار کاربردی برای حذف صدا از ویدیو در اندروید و iOS اپل رامعرفی کنیم، پس با ما همراه باشید.

How To Remove Or Mute Audio From a Video On Android & iPhone

امروزه با وجود تلفن های هوشمند با دوربین های بسیار قوی کمتر کسی را می توان پیدا کرد که برای تهیه ویدیو از دوربین های دیگر استفاده کند. کاربران پس از تهیه ویدیو نیاز دارند آن ها را مطابق میل خود ویرایش کرده و در شبکه های اجتماعی به اشتراک بگذارند. صدا یکی از مواردی است که در ویدیو ها بسیار مهم می باشد و ممکن است کاربر بخواهد آن را حذف کند. قبل از ظهور تلفن های هوشمند این کار فقط با کامپیوتر ها ممکن بود اما در حال حاضر می توان به راحتی با نصب یک نرم افزار مناسب با گوشی اندرویدی و یا آیفون ویدیو ها را ویرایش و در صورت نیاز صدای آن ها را نیز حذف کرد. در ادامه نرم افزار های قوی و محبوب حذف صدا از فیلم ها برای اندروید و iOS معرفی و نحوه استفاده از آن ها را نیز آموزش خواهیم داد. البته اگر نمی خواهید نرم افزار دیگری برای این کار نصب کنید می توانید هنگام فیلمبرداری با گوشی صدای آن را قطع کنید، برای این کار از آموزش نحوه قطع صدای دوربین اندروید را استفاده کنید.

چطور صدا یک فیلم را پاک کنیم

اولین نرم افزار پیشنهادی برای حذف صدا از فیلم ها در اندروید Video Mute می باشد. این نرم افزار رابط کاربری بسیار ساده ای دارد تا کاربر بتواند به راحتی از آن استفاده کند. تنها کاری که باید انجام دهید این است که نرم افزار را باز کرده و با لمس Start فایل ویدیویی مورد نظر خود را انتخاب کرده و پس از باز شدن آن در نرم افزار مانند تصویر زیر Mute Audio را بزنید تا صدای آن قطع شود. پس از آن نرم افزار ویدیو را ویرایش کرده و یک پیش نمایش از آن به شما نشان خواهد داد. در نهایت می توانید با لمس Share ویدیوی خود را ذخیره کرده و یا در شبکه های اجتماعی به اشتراک بگذارید.

در پست های قبلی انزل وب ۶ نرم افزار برتر ویرایش ویدیو اندروید را نیز معرفی و بررسی کرده ایم.

یکی دیگر از نرم افزار های اندرویدی محبوب Video Mute می باشد. برخی از نرم افزار ها در این زمینه اسم های یکسانی دارند اما شما با لمس لینک می توانید هر کدام را در فروشگاه گوگل پلی مشاهده و دانلود کنید. این نرم افزار نیز از رابط کاربری بسیار ساده ای استفاده می کند. برای کسانی که می خواهند فیلم ها را در شبکه های اجتماعی به اشتراک بگذارند، این نرم افزار گزینه بهتری محسوب می شود زیرا با این برنامه می توانید ویدیوی خود را با مدت زمان های مختلف کوتاه کنید (کات کنید یا به اصطلاح ببرید).

کافی است پس از ورود به نرم افزار ویدیوی مورد نظر را انتخاب کنید و اجازه دهید تا نرم افزار آن را بارگذاری کند. سپس می توانید با زدن آیکون سمت چپ ویدیوی خود را به زمان های دلخواه کوتاه کنید و سپس با لمس آیکون سمت راست (بلندگو) صدای ویدیو را حذف نمایید. در نهایت می توانید با زدن Share آن را در شبکه های اجتماعی به اشتراک بگذارید و یا با لمس Save در حافظه ذخیره کنید.

شاید برایتان جالب باشد که بتوانید یک فیلم را همزمان در چند گوشی پخش کنید، ما ۹ روش پخش همزمان فیلم در چند گوشی اندرویدی را قبلا منتشر کرده ایم.

نرم افزار Mute Video, Silent Video یکی از بهترین نرم افزار های اندرویدی برای حذف صدای فایل های ویدیویی و فیلم ها محسوب می شود. این نرم افزار با بیش از ۱۰۰ هزار دانلود نرم افزار محبوبی به شمار می رود. محیط کاربری ساده ای دارد و کاربر بدون نیاز به انجام کار اضافه ای می تواند بخشی یا کل ویدیوی خود را بی صدا کرده و ذخیره کند.

برای انجام این کار نرم افزار را دانلود و نصب کنید. پس از باز کردن نرم افزار، می بایست فایل ویدویی مورد نظر خود را از گالری گوشی انتخاب کنید. حال در صفحه ای که ویدیو در نرم افزار بارگذاری شده است، می توانید انتخاب کنید که کدام بخش ویدیو را می خواهید بی صدا کنید سپس گزینه Mute را پر رنگ کرده و Save را بزنید تا ویدیو به عنوان یک فایل جدید ذخیره شود. صبر کنید تا پروسه Exporting به اتمام برسد. این کار بسته به مدت زمان و کیفیت فایل شما می تواند چند ثانیه تا چند دقیقه طول بکشد. در نهایت فیلم بی صدای شما آماده است.

در این بخش قصد داریم نحوه استفاده از نرم افزار ویرایش ویدیو Timbre را برای حذف صدای از ویدیو به صورت مرحله به مرحله آموزش بدهیم. این نرم افزار یکی از بهترین اپ های اندرویدی برای ویرایش و تبدیل فایل های ویدیویی و موزیک می باشد.

ابتدا نرم افزار را دانلود و نصب کنید. در بخش ویدیوی اپ اسکرول کنید تا به Mute برسید. آن را لمس کنید تا گالری گوشی برای انتخاب فایل ویدیویی باز شود. پس از انتخاب ویدیو، فایل در نرم افزار بارگذاری خواهد شد. حال همانند تصویر زیر بر روی آیکون حذف صدا ضربه بزنید. در پنجره باز شده Save را بزنید تا ویدیوی صامت شما ذخیره شود. پس از اتمام کار می توانید از همان جا با لمس گزینه Yes ویدیوی بی صدا را باز کنید. اما اگر می خواهید فقط در گالری ذخیره شود و مایل به مشاهده آن نیستید بر روی No ضربه بزنید.

اگر می خواهید حجم فیلم ها را کاهش دهید از ۴ روش کاهش حجم ویدیو بدون افت کیفیت در اندروید استفاده کنید.

یکی از بهترین اپ های قطع صدا در گوشی آیفون Video Mute می باشد. می توانید این نرم افزار را به صورت رایگان از فروشگاه نرم افزار اپل دانلود و نصب کنید. به محض باز کردن برنامه باید به آن اجازه دسترسی به فایل های گالری را بدهید. پس از آن ویدیوی خود را از گالری انتخاب کنید تا در برنامه بارگذاری شود. در صفحه ویرایش ویدیو صدای آن را کم کنید (تا قطع شود) و بر روی Save ضربه بزنید تا فایل جدید ذخیره شود. حال کافی است صبر کنید تا پروسه حذف صدا از ویدیو به پایان برسد.

یکی دیگر از نرم افزار های محبوب و کاربردی جدا کردن صدا از فیلم در iOS، اپ Mutebot می باشد. این نرم افزار را نیز می توان به صورت رایگان دریافت کرد اما توجه داشته باشید که پس از ویرایش نرم افزار فیلم را علامت گذاری (واتر مارک) می کند. البته می توانید در ویدیو های با کیفیت از داخل نرم افزار با انجام خرید درون برنامه ای واتر مارک فیلم را حذف کنید.

همانند برنامه قبلی هنگام ورود به نرم افزار باید اجازه دسترسی به گالری گوشی را به اپلیکیشن بدهید. پس از آن به راحتی می توانید ویدیوی مورد نظر خود را از گالری انتخاب کرده و با زدن آیکون بلندگو (همانند تصویر) صدای آن را حذف کنید.

برای ضبط صدا برنامه های متنوعی وجود دارد و کاربران واقعا نمی دانند کدام یک را انتخاب کنند، ما ۱۰ نرم افزار برتر ضبط صدای اندرویدی را بررسی و معرفی کرده ایم، پیشنهاد می کنیم از دست ندهید.

در گوشی های آیفون می توان با نصب نرم افزار Mute Video صدای فیلم ها را به راحتی حذف کرد. این نرم افزار رایگان بوده و شما می توانید هر ویدیویی با هر پسوندی مانند AVI، MPEG، MP4 و.. را در این اپ به راحتی صامت و بی صدا کنید. برای انجام این کار مراحل زیر را دنبال کنید.

ابتدا نرم افزار را از اپ استور دانلود و نصب کنید. همانند دو اپ قبل در ابتدای ورود باید اجازه دسترسی به گالری گوشی را بدهید. پس از انجام این کار ویدیوی مورد نظر خود را از گالری انتخاب کنید.پس از انتخاب فایل، نرم افزار یک پیش نمایش از ویدیو را به شما نشان خواهد داد. باز لمس Choose ویدیو را انتخاب کنید.

حال مانند تصویر زیر با استفاده از لغزنده میزان بلندی صدا را مشخص کنید. اگر می خواهید صدا را کاملا حذف کنید آن را در آخر قرار دهید. در نهایت با زدن آیکون بالا سمت راست و گزینه Export ویدیوی ویرایش شده را ذخیره کنید. اگر این کار با موفقیت انجام شود با پیغام Video Saved مواجه خواهید شد و فایل مورد نظر در گالری گوشی ذخیره خواهد شد.

در این پست با آموزش نحوه حذف صدا از روی فیلم در اندروید و آیفون همراه شما بودیم. آیا تاکنون از نرم افزار هایی که معرفی شده، استفاده کرده اید؟ چه نرم افزار های کاربردی دیگری در این زمینه سراغ دارید؟ لطفا دیدگاه و پیشنهادات خود را با ما و دوستانتان در انزل وب در میان بگذارید.


سلام و خسته نباشید،یه سوال داشتم،آیا نرم افزار ویرایش صدایی هست که فقط بخشی از صدای یک ویدیو رو بشه قطع کرد؟مثلا یه ویدیوی سی ثانیه ای،دو ثانیه از وسطاش رو بشه بی صدا کرد و به بقیه اش کاری نداشت

سلام
میشه دقیق راهنماییم کنید چطوری از نرم افزار BACKTRACKIT صدای خواننده رو حذف کنم؟؟؟

ممنون

تاسیس : تیر ماه 1390 | باز نشر مطالب تنها با کسب مجوز امکان پذیر است

Copyright © 2011-2021 Anzalweb , All Rights Reserved


طراحی و اجرا پوسته :

چطور صدا یک فیلم را پاک کنیم

در رسانه ها همراه ما باشید

جدیدترین مطالب ما را در رسانه های اجتماعی دنبال کنید

چطور صدا یک فیلم را پاک کنیم

فرقی ندارد که تلفن هوشمند داشته باشید یا کامپیوتر، شما می‌توانید با نصب برنامه‌های مناسب، به راحتی صدا را از فیلم حذف کنید. در این مقاله قصد داریم برخی از بهترین راهکارهای حذف صدا از تصویر را در ویندوز، اندروید، iOS و mac OS با شما به اشتراک بگذاریم.

به خاطر داشته باشید که برخی از اپ‌های عنوان شده در این مقاله به یک حساب پریمیوم  یا پرداخت شده نیاز دارند.

برای حذف صدا از فیلم در macOS، باید اپلیکیشن iMovie را که یک ویرایشگر ویدیو است دانلود و نصب کنید. این ویرایشگر ویدیوی کوچک قابلیت‌های زیادی دارد و می‌تواند برای این کار کافی باشد. برای حذف صدا از فیلم، ویدیو را وارد این ویرایشگر کنید و سپس آن را در خط زمانی یا تایم‌لاین قرار دهید. روی ویدیو در داخل خط زمانی راست کلیک کرده و گزینه Detach Video را انتخاب نمایید. بخش صوتی تقسیم‌بندی می‌شود، روی آن کلیک کنید و دکمه حذف را فشار دهید. در آخر، با فشردن کلیدهای Command+ E این پروژه ویدیویی را ذخیره یا صادر نمایید.

اپ‌های اندرویدی زیادی در فروشگاه گوگل پلی وجود دارند که کاربران با استفاده از آن‌ها می‌توانند صدا را از هر فیلمی حذف کنند. در ادامه قصد داریم سه نمونه از بهترین اپ‌های اندرویدی برای حذف صدا را عنوان می‌کنیم.

این اپ یکی از اپ‌های ویرایش صدا و تصویر است که رتبه بالایی دارد و در فروشگاه گوگل پلی در درسترس می‌باشد. ویژگی اصلی Timbre کاتر یا برش‌دهنده صوتی و تصویری آن است که به کاربران امکان می‌دهد تا خیلی سریع آهنگ‌ها یا فیلم‌ها را مطابق با میلشان برش دهند. جدای از این، Timbre می‌تواند برای حذف فایل صوتی از ویدیو نیز مورد استفاده قرار بگیرد.

Video Sound Editor یک اپ ویرایش صوتی تمام عیار است که در فروشگاه گوگل پلی موجود می‌باشد. با استفاده از Video Sound Editor می‌توانید به راحتی صدا را از فیلم حذف کرده یا تغییر دهید. با این اپ همچنین می‌توانید فیلم‌ها را هم به خوبی اصلاح کنید. جدای از این، Video Sound Editor از طیف وسیعی از فرمت‌های ویدیویی از جمله WMV،3GP،AVI،MPG و غیره پشتیبانی می‌کند.

اگر به دنبال یک اپ اندرویدی آسان برای حذف صدا از فیلم هستید، Video Sound Remover بهترین گزینه‌ برای انتخاب است. این اپ می‌تواند تنها با یک ضربه صدا را از فیلم حذف کند. فقط کافیست فایل صوتی را مرور کرده و سپس برای حذف صدا روی “Remove Sound” ضربه بزنید.

در فروشگاه اپ iOS ، تعداد زیادی برنامه‌ آیفون وجود دارند که می‌توانید از آن‌ها برای حذف صدا از تصویر ویدیویی کمک بگیرید. در ادامه قصد داریم نام سه نمونه از بهترین اپ‌های iOS را برای حذف صدا از فیلم‌ عنوان کنیم.

 در دستگاه iOS خود اپی به نام Video Mute را نصب کنید، در داخل این اپ، ویدیوی مورد نظر خود را از میان تمام محتوای رسانه‌ای موجود در دستگاه خود، انتخاب نمایید. سطح صدا را برای این ویدیو روی صفر تنطیم کنید و سپس دکمه Export را در بالای پیش نمایش فشار دهید. بعد از پردازش می‌توانید ویدیو را در دستگاه خود ذخیره کنید و بعد آن را بارگذاری نمایید.

حذف صدا از فیلم در اپ

 iMovie

iMovie یکی از بهترین ویرایشگرهای ویدیویی آیفون است که در فروشگاه اپ iOS وجود دارد. نکته جالب در مورد اپ iMovie این است که در این اپ هر آنچه که برای ویرایش تصاویر ویدیویی نیاز دارید، وجود دارد. جدای از این، شما می‌توانید افکت‌های صوتی خود را از طریق iMovie اضافه کنید. همچنین می‌توانید با استفاده از این اپ، صدا را از فیلم حذف نمایید.

حذف صدا از فیلم در اپ

 Mute Video

همانطور که از نام این اپ پیداست، Mute Video  یکی از بهترین اپ‌های آیفون است که می‌توانید از آن برای حذف فیلم از صدا استفاده نمایید. اساساً این اپ یک اپ ویرایش صداست که گزینه‌های مختلف تنظیم صدا را در اختیار کاربران قرار می‌دهد. به غیر از حذف فیلم، اپ Mute Video می‌تواند نویز یا صداهای غیرضروری را نیز از هر فیلمی پاک کند.

در ویندوز، ما از محبوبترین برنامه پخش رسانه یعنی VLC برای فرایند حذف صدا استفاده می‌کنیم. کافیست VLC را راه‌اندازی کنید و از نوار منو به سراغ گزینه Media بروید.

در آنجا باید از طریق لیستی که ظاهر می‌شود، روی گزینه Convert/Save کلیک کنید. با استفاده از دکمه Add، فایل ویدیو یا رسانه‌ای که می‌خواهید صدا را از آن حذف کنید، اضافه نمایید. روی دکمه Convert/Save را در این پنل کلیک کرده و سپس در پنل بعدی روی  Tools aside to the Convert نزدیک به قسمت کشویی کلیک نمایید.

حال بخش Audio Codec را انتخاب و علامت تیک گزینه Audio را بردارید. تنظیمات را ذخیره کنید و در حالی که به صفحه قبل بازمی‌گردید، مقصد مربوط به فایل را پر کنید و سپس روی دکمه Start کلیک نمایید. فایل ویدیویی به مقصد انتخاب شده، تبدیل و ذخیره می‌گردد.

در کامپیوترهای رومیزی، Wondershare Filmora همیشه بهترین گزینه برای حدف صدا از تصاویر ویدیویی بوده است. در مورد کسانی که اطلاعی از Wondershare Filmora ندارند، باید بگوییم که این اپ در حال حاضر یک ویرایشگر ویدیویی پیشرو برای سیستم عامل دسکتاپ است. در اینجا می‌خواهیم با استفاده از Wondershare Filmora ، یک روش آسان برای حذف صدا ار فیلم را در ویندوز و مک در اختیار شما قرار دهیم.

گام اول. ابتدا، آخرین نسخه Wondershare Filmora را دانلود کنید. اگر از ویندوز استفاده می‌کنید، فایل نصب ویندوز را دانلود نمایید.

گام دوم. پس از نصب، Wondershare Filmora را در کامپیوتر خود راه اندازی کنید، در آنجا باید ویدیویی که می‌خواهید صدا را از آن حذف کنید را وارد نمایید.

گام سوم. پس از وارد کردن، باید روی فایل تصویری مطابق شکل زیر راست کلیک نمایید. از منوی راست کلیک، Audio Detach را انتخاب نمایید.

گام چهارم. حال باید روی خط زمانی ویدیو دوبار کلیک کنید و روی ‘Create’ کلیک نمایید تا مسیر ویدیو را پیدا کنید. حالا فرمت خروجی را انتخاب کنید و کار را انجام دهید.

کار تمام شد و شما توانستید با استفاده از Wondershare Filmora صدا را از فیلم در سیستم عامل دسکتاپ حذف نمایید.

وب سایت‌های آنلاین زیادی وجود دارند که به شما امکان می‌دهند تا صدا را از ویدیو حذف کنید بدون آن که نیاز به رمزگذاری مجدد باشد. در ادامه دو تا از بهترین وب‌سایت‌ها را عنوان می‌کنیم که می‌توانند در حذف صدا از تصویر ویدیویی به شما کمک کنند.

چطور صدا یک فیلم را پاک کنیم

1- Audio Remover

این یکی از بهترین وب‌سایتهای موجود است که به کاربران اجازه حذف صدا از ویدیو را بدون رمزگذاری مجدد آن را می‌دهد. این رابط مبتنی بر وب در ویندوز و مک کار می‌کند و بهترین نکته در مورد این سایت آن است که می‌تواند از طریق یک مرورگر وب به آن دسترسی داشت. فقط کافیست ویدیو را آپلود کنید، در این صورت صدا به طور خودکار از ویدیو حذف می‌شود.

2- Apowersoft Free Online Video Conventer

در اصل، این یک مبدل ویدیویی مبتنی بر وب است که به شما امکان می‌دهد ویدیو را به فرمت‌های مختلف تبدیل کنید. بهرحال، می‌توانید از مبدل ویدیویی آنلاین رایگان Apowersoft برای حذف فایل‌های صوتی از ویدیوی خود استفاده کنید. برای این کار مراحل زیر را دنبال کنید.

ابتدا، به سایت Free Online Video Converter مراجعه کرده و سپس روی “Select Files To Start” کلیک نمایید.

حالا ویدیویی که می‌خواهید تبدیل کنید را انتخاب نمایید، سپس روی دکمه Edit کلیک کنید تا ویرایشگر فعال شود

حالا از منوی کشویی، Adjust Volume را زیر 0% قرار دهید

برای تایید این پیکربندی روی OK کلیک کرده و درنهایت روید Convert کلیک نمایید.

ماهنامه شبکه را از کجا تهیه کنیم؟
ماهنامه شبکه را می‌توانید از کتابخانه‌های عمومی سراسر کشور و نیز از دکه‌های روزنامه‌فروشی تهیه نمائید.

ثبت اشتراک نسخه کاغذی ماهنامه شبکه     ثبت اشتراک نسخه آنلاین

بررسی و مقایسه تجهیزات شبکه

توسعه و پشتیبانی توسط ایران دروپال   |   میزبانی توسط پارس پک

خانه » مجله نرم افزار » حذف صدا از فیلم بر روی هر دستگاهی (اندروید ، .ویندوز ، آیفون ، آنلاین)

ما برخی از بهترین راه ها برای حذف صدا از فیلم بر روی هر دستگاهی را به اشتراک گذاشته ایم. نحوه حذف صدا از فیلم را در ویندوز ، اندروید ، iOS و macOS بررسی کنید.

 

بیایید بپذیریم ، مواقعی وجود دارد که همه ما می خواستیم صدا را از یک فیلم خاص حذف کنیم. دلیل این امر می تواند چیزی باشد که شما یک فیلم عالی را ضبط کرده اید ، اما صدای بلند پس زمینه باعث خراب شدن تمام تصورات می شود. خوشبختانه ، صدای غیرضروری از فیلم ها به راحتی حذف می شود.

چطور صدا یک فیلم را پاک کنیم

 

فرقی نمی کند تلفن هوشمند یا رایانه داشته باشید ، با نصب برنامه های مناسب می توانید به راحتی صدا را از فیلم حذف کنید. در این مقاله ، ما تصمیم گرفته ایم تا برخی از بهترین روش های کار برای حذف صوت از فیلم را در ویندوز ، اندروید ، iOS و macOS را به اشتراک بگذاریم.

بنابراین ، بیایید چگونگی حذف صوت از فیلم بر روی هر دستگاهی را بررسی کنیم. با این حال ، توجه داشته باشید که برخی از برنامه های ذکر شده در مقاله ممکن است به یک حساب پرداخت شده نیاز داشته باشند.

 

برای حذف صوتی از فیلم روی macOS ، باید برنامه iMovie را که ویرایشگر ویدیو است ، دانلود و نصب کنید. این ویرایشگر ویدیوی کوچک از قابلیت های بسیار خوبی برخوردار است . برای حذف صدا از فیلم ، فیلم را به این ویرایشگر ویدیوی ساده وارد کنید و سپس آن را در جدول زمانی قرار دهید. بر روی ویدیوی داخل جدول زمانی کلیک راست کرده و از آنجا گزینه Detach Video را انتخاب کنید. بخش صوتی تقسیم می شود ، فقط بر روی آن کلیک کرده و دکمه حذف را فشار دهید. در آخر ، با فشار دادن کلیدهای Command + E ، پروژه ویدیو را ذخیره یا صادر کنید.

 

خوب ، برنامه های اندروید زیادی در فروشگاه Google Play وجود دارد که به کاربران این امکان را می دهد تا صدا را از هر فیلمی حذف کنند. در زیر ، ما قصد داریم ۳ برنامه برتر اندرویدی را برای حذف صوتی از روی فیلم ها لیست کنیم.

 

این یکی از بهترین و برترترین برنامه ویرایش صدا و فیلم اندرویدی است که در فروشگاه Google Play موجود است. ویژگی اصلی Timbre  برش صوتی و تصویری آن است که به کاربران امکان می دهد آهنگ ها را به سرعت مورد علاقه خود را برش دهند  یا فیلم ها را به دلخواه خود برش دهند. جدای از آن ، از Timbre می توان برای حذف پرونده صوتی از ویدیو نیز استفاده کرد.

 

خوب ، Video Sound Editor یک برنامه ویرایش صوتی تمام عیار است که در فروشگاه Google Play موجود است. با استفاده از ویرایشگر صدا ، شما به راحتی می توانید صدا را در فیلم حذف کرده و تغییر دهید. نه تنها این بلکه با ویرایشگر صدا ، شما همچنین می توانید فیلم ها را نیز اصلاح کنید. جدا از آن ، Video Sound Editor از طیف گسترده ای از قالب های ویدیویی از جمله WMV ، ۳GP ، AVI ، MPG ، AVI و غیره پشتیبانی می کند.

 

اگر به دنبال برنامه Android آسان و قابل استفاده برای حذف صوت از ویدیو هستید ، ممکن است Remote Sound Video بهترین انتخاب برای شما باشد. برنامه می تواند صدا را از هر فیلم فقط با یک ضربه حذف کند. فقط فایل صوتی را مرور کرده و سپس بر روی “Remove Sound” ضربه بزنید تا صدا را حذف کنید.

 

تعداد زیادی برنامه iPhone در فروشگاه App iOS موجود است که می تواند به شما در حذف صدا از هر ویدئویی کمک کند. در زیر ، ما قصد داریم سه برنامه برتر iOS را برای حذف صوت از فیلم ها لیست کنیم.

 

برنامه ای به نام Video Mute را بر روی دستگاه iOS خود نصب کنید و در داخل برنامه ، ویدیو را از کل محتوای رسانه نشان داده شده از دستگاه خود انتخاب کنید. سطح صوتی ویدیو را از طریق کشویی صفر تنظیم کنید و سپس دکمه Export را در بالای پیش نمایش قرار دهید. پس از پردازش می توانید فیلم را در دستگاه خود ذخیره کنید و از این رو بعداً آن را دانلود کنید!

 

خوب ، iMovie یکی از بهترین برنامه ویرایشگر ویدیو آیفون است که در فروشگاه برنامه iOS موجود است. نکته جالب در مورد iMovie این است که همه چیزهایی را که برای ویرایش فیلم های خود نیاز دارید ، ارائه می دهد. جدا از آن ، شما همچنین می توانید جلوه های صوتی خود را از طریق iMovie به ویدیو اضافه کنید. بله ، همچنین می توانید صدا را از طریق ویدئو با iMovie برای iOS حذف کنید.

 

همانطور که از نام این برنامه می گوید ، قطع صدا یکی دیگر از بهترین برنامه های آیفون موجود در فروشگاه Google Play است که می تواند فیلم را از صوتی حذف کند. در اصل یک برنامه ویرایش صوتی است که گزینه های مختلف تنظیم صدا را در اختیار کاربران قرار می دهد. جدا از حذف فیلم ها ، برنامه Mute Video همچنین می تواند نویز و صداهای غیرضروری را از هر فیلم حذف کند.

 

در ویندوز ، ما از محبوب ترین برنامه پخش ویدیو به نام  VLC برای فرآیند حذف صوت استفاده می کنیم. کافیست پخش کننده رسانه VLC را راه اندازی کنید ، از نوار منو به گزینه Media بروید.

 

در آنجا باید از طریق لیستی که ظاهر می شود ، روی گزینه Convert / Save کلیک کنید. با استفاده از دکمه Add رسانه یا فایل ویدئویی را که می خواهید صدای آن را حذف کنید ، اضافه کنید. بر روی دکمه Convert / Save در پنل کلیک کنید و سپس در پنل بعدی بر روی Tools aside to the Convert در نزدیکی قسمت کشویی کلیک کنید.

 

اکنون بخش Audio Codec را انتخاب کرده و سپس Audio subheading  را بردارید. تنظیمات را ذخیره کنید و در حالی که به صفحه قبلی بازگشتید مقصد را برای پرونده پر کنید و سپس بر روی دکمه Start کلیک کنید. پرونده ویدیویی به مقصد انتخابی تبدیل و ذخیره می شود.

چطور صدا یک فیلم را پاک کنیم

 

خوب ، در رایانه های دسکتاپ Wondershare Filmora همیشه بهترین گزینه برای حذف صدا از هر فیلم است. برای کسانی که اطلاعی ندارند  ، WonderShare Filmora در حال حاضر ویرایشگر پیشرو در دسترس برای سیستم عامل دسکتاپ است. در اینجا می خواهیم روشی آسان برای حذف صوتی از فیلم بر روی ویندوز و MAC با استفاده از WonderShare Filmora به اشتراک بگذاریم.

 

مرحله ۱. اول از همه ، به این لینک مراجعه کرده و آخرین نسخه Wondershare Filmora را دانلود کنید . اگر از Windows استفاده می کنید ، فایل نصب ویندوز را دانلود  کنید.

مرحله ۲. پس از نصب ، Wondershare Filmora را روی رایانه خود راه اندازی کنید و در آنجا باید ویدیویی را که می خواهید صوت آن را حذف کنید وارد کنید.

مرحله ۳. پس از وارد کردن ، شما باید بر روی فایل تصویری مطابق تصویر زیر کلیک راست کنید . صدای جداشده را از منوی راست کلیک کنید.

مرحله ۴. اکنون باید در جدول زمانی Video دوبار کلیک کنید و برای کشف مسیر ویدیو روی “Create” کلیک کنید. اکنون فرمت خروجی را انتخاب کرده و انجام دهید.

کار تمام شد! به این صورت است که می توانید از Wondershare Filmora برای حذف صدا از هر ویدئویی در سیستم عامل دسک تاپ استفاده کنید.

خوب ، چندین وب سایت آنلاین وجود دارد که به شما امکان می دهد صوتی را از ویدئو حذف کنید بدون نیاز به رمزگذاری مجدد. در زیر می خواهیم دو وب سایت برتر را که به شما در حذف صدا از هر ویدیو کمک می کند ، لیست کنیم.

 

این یکی از بهترین وب سایتهای موجود  است که به کاربران اجازه می دهد صوتی را از ویدیو حذف کنند بدون اینکه دوباره رمزگذاری شود. رابط مبتنی بر وب این سایت در ویندوز و مک کار می کند و بهترین چیز این است که از طریق یک مرورگر وب قابل دسترسی به سایت است. شما فقط باید ویدیو را بارگذاری کنید و به طور خودکار صدا را از آن خارج می کند.

 

در اصل ، این یک مبدل ویدیویی مبتنی بر وب است که به شما امکان می دهد ویدیو را به قالب های مختلف تبدیل کنید. با این حال ، شما همچنین می توانید از مبدل ویدیویی آنلاین رایگان Apowersoft برای حذف فایل های صوتی از ویدیوی خود استفاده کنید. برای حذف صدا از ویدیوی خود باید مراحل زیر را دنبال کنید :

 

 

اینگونه می توانید از مبدل ویدیوی آنلاین Apowersoft Free برای حذف صدا از فیلم های خود استفاده کنید.

 

 

بنابراین ، این مقاله در مورد چگونگی حذف صوتی از فیلم بر روی هر دستگاه است. امیدوارم این مقاله به شما کمک کرده باشد. اگر مشکل و سوالی دارید ، می توانید از بخش نظرات با ما به اشتراک بگذراید. همچنین از دیگر مقالات مرتبط با ویرایش ویدیو لرن پارسی دیدن کنید.

با عضویت در خبرنامه لرن پارسی از جدیدترین مقالات و آموزشها در ایمیل تان باخبر شوید.

تمامی حقوق مادی و معنوی این وب سایت برای لرن پارسی محفوظ است .

طراحی سایت : ایران تمز

شاید شما یک فیلم گرفته اید و دوست ندارید که صدایی روی آن باشد که می خواهیم در این چگونگی آموزش حذف صدا را از روی فیلم به شما کاربران توضیح بدیم. این آموزش دارای دو بخش می باشد. بخش آول برای سیستم عامل ویندوز و بخش دوم برای مک و ویندوز.

روش ۱ از ۲: استفاده از نرم افزار Windows Movie Maker

1نرم افزار Windows Movie Maker یکی از بهترین ها در زمینه پاک کردن صدا از روی فیلم می باشد و کار با آن بسیار راحت است. اول از همه برنامه را باز کرده و فیلمی را که میخواهید صدایش را قطع کنید انتخاب کنید.

چطور صدا یک فیلم را پاک کنیم

روش ۲ از ۲: استفاده از نرم افزار Audio Remover

1دانلود نرم افزار Audio Remover :Audio Remover یکی از نرم افزارهای رایگان است که شما می توانید با سرچ آن در گوگل به صورت رایگان دریافت کنید. فقط متناسب با سیستم عامل دستگاه خود آن را دریافت کنید.

2پس از دانلود و نصب برنامه آن را اجرا کنید: در آخر روی “Add File” کلیک کرده و فیلمی را که میخواهید صدایش را قطع کنید را انتخاب کنید.

مرسی عالی بود من از نسخه ان لاین audio rimovr استفاده کردم . خییییییلییییی راحت بود . ممنونم

ممنون

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه

نام *

ایمیل *

وب‌سایت

ذخیره نام، ایمیل و وبسایت من در مرورگر برای زمانی که دوباره دیدگاهی می‌نویسم.

منم ندارم…

سلام پاور کامپیوتر من آسیب دید. یک پاور نو روی کامپیوتر نصب…

درسته مهراب تسکین روح و روانمه…

سلام خسته باشید میخواستم بدونم مادر برد asus z490-p از قابلی…

من موندم این همه روانشناس بیکار تا الن کجا بودن…

منم ندارم…

سلام پاور کامپیوتر من آسیب دید. یک پاور نو روی کامپیوتر نصب…

درسته مهراب تسکین روح و روانمه…

سلام خسته باشید میخواستم بدونم مادر برد asus z490-p از قابلی…

من موندم این همه روانشناس بیکار تا الن کجا بودن…


Downloads-icon


چگونه حجم فایل pdf خود را کاهش دهیمDownloads-icon


Downloads-icon


چگونه یک صفحه از pdf را حذف کنیمDownloads-icon


pdf (6)Downloads-icon

با IT-Planet دنیای آی‌تی را بهتر بشناسید

آموزش

سیاره‌آی‌تی

یکی از قابلیت‌های مولتی‌مدیاپلیر VLC، کانورت کردن یا تبدیل فرمت ویدیو و صدا است. با VLC می‌توانید استریم صدا را از یک فایل ویدیویی حذف کنید! این کار ساده و سریع انجام می‌شود و باید به تنظیمات تبدیل فایل دقت کنید و ترفندی که در ادامه مطرح می‌کنیم را پیاده‌سازی کنید.

در ادامه‌ی مطلب با سیاره‌ی آی‌تی همراه شوید تا روش حذف صدا از فیلم و ویدیوهای مختلف را بررسی کنیم که در ویندوز و حتی مک‌او‌اس و لینوکس کاربرد دارد.

چطور صدا یک فیلم را پاک کنیم


همان‌طور که در سری مقالات بررسی ترفند‌های جالب استفاده از VLC مطرح کردیم، یکی از قابلیت‌های این نرم‌افزار که به ظاهر فقط فرمت‌های متنوع ویدیویی و صوتی را پخش می‌کند، تبدیل کردن فرمت است! به عبارت دیگر VLC علاوه بر Player بودن، نقش Converter را نیز بازی می‌کند.

ابتدا اپلیکیشن VLC را اجرا کنید و با کلیک روی منوی Media و انتخاب کردن گزینه‌ی Convert/Save می‌توانید ابزار تبدیل فرمت VLC را اجرا کنید.

در پنجره‌ی باز شده، تب اول File است. می‌توانید روی دکمه‌ی Add کنار لیست فایل‌ها کلیک کنید و یک یا چند فیلم طولانی یا کلیپ ویدیویی کوتاه را انتخاب کنید. برای حذف کردن موارد اشتباه از لیست هم می‌توانید ویدیوی موردنظر را انتخاب کرده و روی دکمه‌ی Remove کلیک کنید.

و اما تنظیمات کانورت: منوی کرکره‌ای که با کلیک روی فلش دکمه‌ی Convert / Save در پایین پنجره نمایان می‌شود، را باز کنید و گزینه‌ی Convert را انتخاب کنید. بدین ترتیب پنجره‌ی جدیدی به اسم Convert باز می‌شود. در این پنجره روی دکمه‌ی آچار در کنار فیلد انتخاب پروفایل تبدیل فرمت کلیک کنید.

اکنون در صفحه‌ی تنظیمات پروفایل، روی تب سوم که Audio codec است کلیک کنید. برای حذف کردن صدا، کافی است تیک Audio را حذف کنید. به این ترتیب استریم صدا تبدیل نمی‌شود و به کلی حذف می‌شود.

حال روی تب Video کلیک کنید و تیک گزینه‌ی Video و تیک گزینه‌ی Keep original video track را بزنید. به این ترتیب ویدیو تبدیل نمی‌شود و به جای کانورت کردن، صرفاً استریم ویدیوی اصلی کپی می‌شود.

در تب اول که Encapsulation است، می‌توانید فرمت فایل خروجی را انتخاب کنید. فرمت MP4/MOV یا فرمت MKV پشتیبانی نرم‌افزاری خوبی دارد و انتخاب کردن یکی از این دو گزینه توصیه می‌شود.

در نهایت در فیلد Profile Name‌ بالای پنجره، نام مناسبی برای پروفایل ویدیوی بدون صدا انتخاب کنید. با کلیک روی دکمه‌ی Save پایین پنجره‌ی Profile edition، پروفایل جدید شما ایجاد می‌شود و می‌توانید برای تبدیل ویدیوها به ویدیوی بدون صدا، همواره این پروفایل را انتخاب کنید.

زمانی که به پنجره‌ی Convert برگشتید، روی دکمه‌ی Browse پایین پنجره کلیک کنید و مقصد یا Destination file را آدرس‌دهی و نام‌گذاری کنید. برای شروع تبدیل فایل و در واقع سیو کردن ویدیو بدون صدا، روی Start کلیک کنید. تبدیل فایل شروع می‌شود و به جای پخش شدن ویدیو در VLC، صرفاً نمودار پیشرفت پخش فایل، به سرعت جلو می‌رود و پر می‌شود. با توجه به اینکه استریم ویدیو تبدیل نمی‌شود و صرفاً کپی می‌شود، سرعت تبدیل کردن فایل بسیار بالا خواهد بود مگر آنکه فایل منبع، بسیار حجیم باشد. به علاوه افت کیفیتی در ویدیو اتفاق نمی‌افتد.

در صورت نیاز می‌توانید به جای حذف کردن صدا، فرمت صدا را تغییر بدهید تا از نظر حجیم یا قابلیت پخش صدا در وسایل مختلف، مشکلات احتمالی برطرف شود.

addictivetipsسیاره‌ی ‌آی‌تی

مهندسی مکانیک، عاشق موسیقی، انیمه و فیلم هنری، نقاشی و خطاطی و همین‌طور بازی‌های نقش‌آفرینی جذاب. علاقه‌مند به دنیای تکنولوژی و به ویژه کامپیوتر، موبایل و تبلت.

فروش ویژه‌ی نیم‌کراس حرفه‌ای (سیم‌کش)، فقط ۵.۴۵ میلیون تومان!

فروش ویژه‌ی نیم‌کراس (سیم‌کش ورزشی)

تمرینات ورزشی و درمانی با وزنه‌های سبک

کاردرمانی و فیزیوتراپی در منزل با کمترین هزینه

با دستگاه پولی انواع تمرینات ورزشی رو در منزل انجام بده

اگه باشگاه تعطیل شده ورزش رو تعطیل نکن

اغلب کاربران اندروید برای تماشای فیلم‌ها از پلیرهای معروفی مثل MX Player و Dice Player استفاده می‌کنند چرا که از فرمت‌ها و کدک‌های مختلف و همین‌طور زیرنویس به خوبی پشتیبانی می‌شود. نسخه‌ی اندرویدی پلیر معروف VLC نیز به مرور زمان کامل‌تر شده است و اکنون از نظر قابلیت‌ها و رابط کاربری، یک پلیر عالی محسوب می‌شود.

یکی از قابلیت‌های ویندوز، پخش کردن ویدیوها و فایل‌های موسیقی و همین‌طور باز کردن عکس‌های مختلف است. مایکروسافت هم مثل بزرگان دنیای نرم‌افزار، ویژگی‌های مولتی‌مدیا که شامل نرم‌افزاری مثل Windows Media Player می‌شود را در ویندوز پیش‌بینی کرده تا کاربران مبتدی نیازی به نرم‌افزارهای جانبی نداشته باشند.

مدیاپلیر VLC قابلیت نمایش انواع فایل‌های زیرنویس روی ویدیو را دارد. می‌توانید فایل‌های زیرنویس با فرمت‌های معروف و متداول مثل SRT و SSA را دانلود کنید و پس از باز کردن ویدیو، درگ کرده و روی پنجره‌ی پلیر رها کنید. روش بهتر برای جست‌وجو و دانلود زیرنویس فیلم‌ها این است که از اکستنشن VLsub استفاده کنید. با جست‌وجو کردن نام فیلم و انتخاب زبان، لیست زیرنویس‌های موجود در اختیار شما گذاشته می‌شود و لینک دانلود را به راحتی پیدا می‌کنید.

وقتی صحبت از تماشای فیلم با پلیرهای مختلف اندرویدی به میان می‌آید، تنها تعداد کمی از پلیرها هستند که از اپلیکیشن MX Player عملکرد بهتری دارند. اگر شما نیز از آن دسته از افرادی هستید که غالبا با این پلیر قدرتمند سروکار دارید، باید به این نکته توجه داشته باشید که این پلیر به صورت خودکار، فایل‌های ویدیویی موجود روی دستگاه اندرویدی را در صفحه اصلی یا همان کتابخانه‌ی مدیا منتقل می‌کند که می‌تواند کمی سردرگمی برای کاربر به همراه داشته باشد.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

document.getElementById(“comment”).setAttribute( “id”, “a45aebaa3192d0f97c3e14de4b49c332” );document.getElementById(“gdd7ff6578”).setAttribute( “id”, “comment” );

نام:

ایمیل:

برای نوشتن کد از

CODE

استفاده کنید.به عبارت دیگر قبل و بعد از کد

  و 

تایپ کنید.

برای دنبال کردن نظرات و پاسخ‌ها، پایین صفحات سایت یا صفحه‌ی ۲۰۰ دیدگاه اخیر را دنبال بفرمایید.

بازنشر مطالب در رسانه‌ها تنها با ذکر نویسنده و نام منبع:
it-planet.irمجاز است.

سامانه مراقبت از خانواده (SFP) نام یک نرم افزار موبایل با نصب و فعال‌سازی بسیار ساده می باشد که به والدین امکان کنترل و مدیریت فعالیت فرزندان در شبکه های مجازی موبایلی را می دهد.
در زیر می توانید برخی از امکانات برنامه SFP را مشاهده نمایید:

حتما تا به حال برای شما نیز پیش آمده است که با گوشی خود یک فیلم ضبط می کنید، و بعدا که آن را تماشا کردید، می فهمید که صداهای زیادی در فیلم وجود دارد و این صداها آزار دهنده هستند. برخی اوقات نیز ممکن است تنها ویدیو را لازم داشته باشید و صدایی که همراه با آن ضبط شده است را نخواهید. اما در گوشی های هوشمند این امکان وجود ندارد که در هنگام ضبط ویدیو، ضبط صدا را متوقف کنید. اما با این وجود، حتی بعد از ضبط ویدیو می توانید به حذف صدا از فیلم بپردازید.

برای سیستم عامل های اندروید و آیفون، اپلیکیشن های مختلفی وجود دارد، که با استفاده از آن ها می توانید صدا یا نویزهای پس زمینه را از فیلم به صورت کامل حذف کنید. در این مقاله این اپلیکیشن ها را معرفی می کنیم و نحوه حذف صدا از فیلم با این اپلیکیشن ها را نیز آموزش می دهیم.

به این منظور ما از اپلیکیشن Video Sound Editor که سازنده آن AndroTechMania است استفاده می کنیم و شما می توانید این برنامه را به صورت رایگان از گوگل پلی دانلود کنید. هنگامی که آن را نصب کردید، آن را باز کنید، و پس از آن می توانید صدا را از هر فیلم و ویدیویی که می خواهید، در گوشی اندرویدی خود حرف نمایید.

در صفحه اصلی اپلیکیشن گزینه Mute Video را انتخاب کنید. با این کار وارد گالری تصاویر و فیلم های گوشی خود می شوید، و در این قسمت تمامی فیلم های شما نمایش داده خواهند شد. فیلم مورد نظر برای حذف صدا از آن را انتخاب نمایید.

چطور صدا یک فیلم را پاک کنیم

سپس اگر بخواهید می توانید با حرکت دادن اسلایدر، و یا وارد کردن زمان شروع و پایان فیلم، آن را کوتاه نیز بکنید. برای این کار باید روی علامت چرخ دنده و ساعت کلیک کنید.

هنگامی که این کارها را انجام دادید و طول فیلم نیز به نظرتان مناسب بود، بر روی علامت تیک در قسمت بالا سمت راست کلیک کنید. پس از آن از شما می پرسد که صدا را از فیلم کوتاه شده حذف کند (mute with trim video) و یا صدا را از فیلم کوتاه نشده حذف کند (mute without trim video). گزینه مورد نظرتان را انتخاب کنید و سپس گزینه OK را بفشارید.

سپس نوار پیشروی فرآیند را به شما نشان می دهد، و هنگامی که به 100% برسد، فیلم شما آماده است. از داخل همین اپلیکیشن می توانید آن را در رسانه های اجتماعی نیز به اشتراک بگذارید. فیلم بدون صدای شما، در گالری و در پوشه MuteVideos ذخیره می شود.

در این برنامه علاوه بر حذف صدا از فیلم همچنین می توانید صدا یا موسیقی دل خواهتان را نیز به فیلم بیافزایید.

در این بخش از اپلیکیشن Video Mute – Remove Clip Audio استفاده می کنیم که این برنامه نیز به رایگان در اپ استور موجود است. پس از نصب این برنامه، آن را باز کنید.

حالا در صفحه اصلی اپلیکیشن، دکمه پخش را انتخاب کنید.

با زدن این گزینه، به منوی گالری گوشی خود می روید، که تمامی ویدیوها و فیلم های شما در دستگاه آیفونتان در آن جا قرار دارند. فیلم مورد نظر خود که میخواهید صدا را از آن حذف کنید انتخاب نمایید.

هنگامی که این کار را بکنید، همانند برنامه قبل، با کشیدن نوار شروع و پایان در قسمت جدول زمانی پایین صفحه، امکان کوتاه کردن فیلم را نیز در اختیار شما قرار می دهد. پس از این که نقطه های شروع و پایان فیلم را انتخاب کردید، بر روی علامت تیک در قسمت بالا سمت راست صفحه کلیک کنید.

با انجام این کار، فرآیند حذف صدا از فیلم تکمیل می شود، و شما می توانید فیلم خود را بدون هیچگونه صدا یا نویز پیش زمینه تماشا نمایید. سپس می توانید این ویدیو را در رسانه های اجتماعی مختلف و سایت های پیام رسانی مختلف به اشتراک بگذارید. همچنین با انتخاب علامت فلش به سمت پایین، می توانید این ویدیو را مستقیما در گوشی آیفون خود ذخیره نمایید، و پس از ذخیره کردن، پیغام موفق بودن عملیات ذخیره سازی بر روی صفحه گوشی شما ظاهر خواهد شد.

در ویندوز هیچ نرم افزار پیش فرضی وجود ندارد که صدا را از فیلم حذف کند. بنابراین ما از نرم افزاری به نام HandBrake استفاده می کنیم. این نرم افزار را دانلود و آن را نصب کرده و سپس آن را باز کنید.

سپس فیلمی که می خواهید صدا را از آن حذف کنید را انتخاب کرده و آن را به داخل نرم افزار بکشید. به جای این کار می توانید گزینه Open Files را انتخاب کنید، به مکانی که فیلم را در آن ذخیره کرده اید بروید، آن را انتخاب کرده و گزینه Open را بزنید.

اکنون رزولوشن را از سمت راست پنجره انتخاب کنید. اگر نمی دانید کدام یک مناسب است، رزولوشن فیلم اصلی را انتخاب نمایید.

به تب Audio بروید و علامت ضربدر کوچک در کنار پخش صدا کلیک کنید.

این کار باعث حذف شدن صدا می شود. اکنون دکمه Start Encode را بزنید.

به محض این که روی این گزینه کلیک کنید، برنامه فرآیند حذف صدا را آغاز می کند. پس از اتمام کار پیغام تکمیل را در پایین پنجره مشاهده خواهید کرد. می توانید فیلم تبدیل شده را در پوشه خروجی پیدا کنید.

در نهایت، با این که اپلیکیشن های زیادی به منظور حذف صدا از فیلم برای سیستم عامل های اندروید، آی او اس و ویندوز وجود دارند، اما این دو اپلیکیشن، کم حجم ترین برنامه ها هستند، و عملکردشان در حذف صدا از فیلم نیز بسیار خوب و جالب توجه می باشد. همچنین کار با آن ها ساده است، و تنها با چند کلیک می توانید کار را تمام کنید.

تنها چیزی که ممکن است به عنوان نقطه ضعف این برنامه ها باشد و شما را آزار دهد، تبلیغات موجود در آن ها است، که البته برای متوقف کردن آن ها هیچ راه کاری نداریم. برای حذف صدا از فیلم در آیفون همچنین می توانید از نرم افزار iMovie کمک بگیرید. همچنین اگر علاقه مند باشید می توانید دیگر مقالات ما در زمینه کم کردن حجم فیلم یا فیلمبرداری صحنه آهسته را نیز مطالعه کنید و از آن ها نیز بهره ببرید.

خیلی خوب و مفید مرسی از شما

سلام میخوام صدا از ویدئو بردارم تمام برنامه هایی که برای اندروید هست نیاز به پرداخت درون برنامه ای داره .چیکار کنم ؟

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

2014 Powered By WordPress, Goodnews Theme By Momizat Team

 

آیا لازم است یک یا چند قطعه صوتی را از a حذف کنید تصویری اما نمی دانم چگونه؟ شما با خود فیلم ضبط کردید تلفن هوشمندآیا دوست دارید آن را بصورت آنلاین ارسال کنید اما آیا می خواهید قسمت صوتی را قبل از اشتراک گذاری با دوستان خود حذف کنید؟ مشکلی نیست ، شما در زمان مناسب به مکان درست آمده اید.

در زیر مجموعه ای از برنامه های کاربردی این باید برای شما مناسب باشد: این ویرایشگرهای ویدئو برای رایانه های شخصی ، تلفن های همراه و رایانه های لوحی هستند که در میان بسیاری از عملکردهای آنها ، صدا را از فیلم حذف کنید و آهنگ های صوتی را از فیلم ها خارج کنید (برای ذخیره آنها به صورت MP3 ، AC3 ، فایل های OGG و غیره). اگر می خواهید بدانید که چگونه کار می کنند ، در ادامه بخوانید ، همه چیز در زیر توضیح داده شده است.

چگونه می توان گفت آیا تا به حال با نرم افزاری از این نوع ارتباطی داشته اید؟ هیچ دلیلی برای نگرانی وجود ندارد ، تمام ویرایشگرهای ویدیویی که قصد دارم به شما بگویم با یک رابط بسیار بصری مشخص می شوند. کسانی که مانند شما روزه می گیرند نیز می توانند از آنها استفاده کنند نسخه از فیلم ها هستند و خیلی با شما آشنا نیستند. بنابراین می توانید بدانید که منتظر چه چیز دیگری هستید؟ چند دقیقه وقت آزاد بگذارید و دستورالعمل های زیر را دنبال کنید ، شرط می بندم که از نتایج خوبی که می گیرید شگفت زده خواهید شد!

شاخص

چطور صدا یک فیلم را پاک کنیم

بسیاری وجود دارد برنامه برای ویرایش فیلم های. آنچه امروز به شما توصیه می کنم Avidemux است که کاملا رایگان ، منبع باز و سازگار با تمام سیستم عامل های اصلی رایانه شخصی است: ویندوز ، مک OS X و Linux. می توانید از آن برای “بی صدا کردن” فیلم های خود ، حذف تراک های صوتی از ویدئو یا استفاده از آن استفاده کنید نگهبان آهنگ های صوتی به صورت فایل های MP3 ، AC3 و غیره

برای بارگیری آن در رایانه ، به وب سایت رسمی آن متصل شوید و روی مورد کلیک کنید win32 2.xx نصب نهایی (32 بیتی) ، FossHub اگر از رایانه شخصی و یا ویندوز استفاده می کنید 2.xx Moutain Lion 64-bit QT5 (آزمایشی) (DMG) ، FossHub اگر از مک استفاده می کنید صبر کنید تا بارگیری تمام شود ، پرونده ای را که بارگیری کرده اید باز کنید (avidemux_2.xx_win32.EXE o Avidemux_2.xxML64Bits_Qt5.dmg) و مراحل نصب را که به بهترین وجه برای سیستم عامل شما مناسب است دنبال کنید.

اکنون می توانید Avidemux را شروع کرده و آهنگ های صوتی را از ویدیوهای خود حذف یا استخراج کنید. رویه های زیر در Windows ، OS X و Linux یکسان است: همه چیز در اینجا با جزئیات توضیح داده شده است.

برای صدا را از فیلم حذف کنید با Avidemux ، برنامه را شروع کرده و پرونده ویدیویی را که می خواهید ویرایش کنید در دوم وارد کنید. برای این کار می توانید مستقیماً نماد ویدیو را به پنجره Avidemux بکشید یا می توانید مورد را انتخاب کنید باز منو پرونده (به سمت چپ) تمام فرمت های اصلی پرونده های چندرسانه ای پشتیبانی می شوند: AVI ، MKV, MP4، و غیره

پس از انتخاب ویدیوی مورد علاقه خود ، به منو بروید صوتی> انتخاب آهنگ Avidemux (مرکز فوقانی) ، موارد مربوط به آهنگ های صوتی مورد نظر را غیرفعال کنید و کلیک کنید خوب برای ذخیره تغییرات.

برای اتمام ، مطمئن شوید که منوهای کشویی خروجی ویدیو y خروجی صوتی Avidemux (در نوار کناری سمت چپ) پیکربندی شده است COPIA، از منوی کشویی فرمت ویدیویی را که ویرایش می کنید ، انتخاب کنید ظرف خروجی (سابق AVI Muxer اگر در حال ویرایش یک فیلم با فرمت AVI هستید ، MP4 Muxer اگر در حال ویرایش یک فیلم MP4 هستید یا MKV Muxer اگر در حال ویرایش یک فایل MKV هستید) و روی نماد کلیک کنید فلاپی دیسک در سمت چپ بالا برای ذخیره ویدیو بدون آهنگ های صوتی که انتخاب نکردید ، واقع شده است. پس انداز مجدد فیلم تنها چند ثانیه طول می کشد.

اگر می خواهید آهنگهای صوتی را از یک فیلم خارج کنید و آنها را به صورت MP3 ، AC3 ، OGG و غیره ذخیره کنید ، Avidemux را شروع کنید ، ویدئویی را که می خواهید آهنگهای صوتی را استخراج کنید باز کنید و به منو بروید. صوتی> انتخاب آهنگ برنامه (مرکز فوقانی).

در پنجره ای که باز می شود ، علامت بررسی را فقط در کنار مورد مربوط به آهنگ صوتی که می خواهید ذخیره کنید ، بگذارید ، روی دکمه کلیک کنید خوب و به منو بروید صوتی> ذخیره صدا. در این مرحله پوشه ای را انتخاب کنید که در آن صوتی را صادر کنید ، نامی را که می خواهید آن را ذخیره کنید بنویسید (مانند برنامه افزودنی کامل). MP3 o AC3) و دکمه را فشار دهید ذخیره برای شروع صادرات

آیا شما یک فیلم را با تلفن هوشمند خود ضبط کرده اید اما قبل از به اشتراک گذاری آنلاین ، آیا می خواهید صدا را از حالت دوم حذف کنید؟ مشکلی نیست ، چندین برنامه کاربردی وجود دارد که به شما امکان می دهد این کار را انجام دهید.

اگر از ترمینال استفاده می کنید آندروید، شما می توانید با CyberLink PowerDirector ، یک ویرایشگر فیلم رایگان که بسیاری از ویژگی های جالب و رابط کاربری بسیار بصری را ترکیبی دارد ، ارتباط برقرار کنید. برای استفاده از آن ، دکمه را فشار دهید ایجاد یک پروژه جدید، اسمی را که می خواهید به ویدیوی خود اختصاص دهید تایپ کنید و فشار دهید OK.

در این مرحله ویدئویی را که می خواهید صدا را قطع کنید ، انتخاب کنید ، دکمه را فشار دهید juego در بالا سمت راست واقع شده و چند لحظه منتظر بمانید تا ویرایشگر PowerDirector باز شود.

پس از وارد ویرایشگر PowerDirector ، نماد مربوط به را فشار دهید نت موسیقی واقع در نوار کناری سمت چپ (پایین) ، نشانگر تنظیم صدا را به سمت چپ حرکت داده و دکمه را فشار دهید خوب برای ذخیره تغییرات.

در آخر ، نماد را انتخاب کنید سینما در سمت راست بالا ، مورد را فشار دهید تولید فیلم در منو ظاهر شده و گزینه ذخیره ویدیو در را انتخاب کنید گالری دستگاه شما

آیا شما از آیفون o اپل؟ در این صورت می توانید به راحتی با iMovie، The تماس بگیرید برنامه ویرایش ویدیو رایگان از اپل. برای استفاده از آن ، آن را راه اندازی کنید و ویدیویی را که می خواهید بی صدا کنید انتخاب کنید. سپس نماد اشتراک (() را بزنید پیکان) در مرکز پایین واقع شده و مورد را انتخاب کنید فیلم بسازید از منوی ظاهر شده

هنگامی که ویرایشگر iMovie باز شد ، به پیش نمایش ویدیو در جدول زمانی ضربه بزنید ، نماد آن را فشار دهیدبلندگو در پایین قرار دارد و نشانگر تنظیم صدا را به سمت چپ حرکت می دهد.

پس از اتمام ، دکمه را فشار دهید نهایی در گوشه بالا سمت چپ ، روی نماد اشتراک گذاری ضربه بزنید ( پیکان) در مرکز پایین واقع شده و مورد را انتخاب کنید ذخیره ویدیو از منویی که برای ذخیره فیلم “بی صدا” شما در حالت رول ظاهر می شود IOS.

iMovie و CyberLink PowerDirector به شما امکان می دهند صدای اصلی را در فیلم ها با آن جایگزین یا همراه کنید آهنگ ها شخصی سازی شده برای اطلاع از چگونگی انجام این کار و به طور کلی نحوه استفاده بیشتر از این برنامه ها ، آموزش من در مورد برنامه ها را بخوانید فیلم بسازید..

 

5 بدترین کشتی Destiny 2

5 بهترین کشتی Destiny 2

ناکامی که شوالیه های گاتهام می توانست داشته باشد

چگونه ورزشگاه هفتم را در Pokémon Sword and Shield فتح کنیم

نحوه بدست آوردن سریع روپیه در Legend of Zelda: Breath of the Wild

Fallout 76: چگونه Power Armour را تهیه کنیم؟

نحوه بازی Stardew Valley بصورت آنلاین در حالت چند نفره

6 نکته برای زنده ماندن در Dead By Daylight

چگونه قفل تهیه کنندگان مخفی را در Death Stranding باز کنیم

در صورت ادامه استفاده از این سایت ، استفاده از کوکی ها را می پذیرید. MAS INFORMACION پذیرفتن

تنظیمات کوکی این وب سایت پیکربندی شده است “اجازه می دهد تا کوکی ها” و در نتیجه بهترین تجربه ممکن مرور را به شما ارائه می دهند. در صورت ادامه استفاده از این وب سایت بدون تغییر تنظیمات کوکی یا کلیک بر روی “قبول” ، رضایت خود را به این امر اعلام می کنید.

نزدیک


نحوه تبدیل یک عکس از طریق تلفن همراه به PDF Downloads-icon


نحوه تبدیل یک عکس از طریق تلفن همراه به PDFDownloads-icon

سبد خرید شما خالی است!

نحوه حذف صدا از فیلم قبل از به اشتراک گذاشتن آن در آیفون

بعضی اوقات ، دوست دارید یک ویدئو را با دیگران به اشتراک بگذارید ، اما آهنگ صوتی همراه آن را منحرف می کند یا شاید نگرانی های مربوط به حریم خصوصی را مطرح کند. خوشبختانه ، راهی سریع برای خاموش کردن یک ویدیو با استفاده از عکسها در iPhone و iPad وجود دارد. در اینجا چگونه است

ابتدا برنامه “Photos” را در iPhone یا iPad خود باز کنید. در Photos ، ویدئویی را که می خواهید سکوت کنید ، پیدا کنید و روی تصویر کوچک آن ضربه بزنید.

چطور صدا یک فیلم را پاک کنیم

با باز کردن فیلم ، روی “Edit ویرایش” در گوشه سمت راست بالای صفحه ضربه بزنید.

با فعال کردن صدا ، یک نماد بلندگو زرد در گوشه سمت چپ بالای صفحه ظاهر می شود. برای غیرفعال کردن صدا روی آن ضربه بزنید.

برخلاف سایر نمادهای بلندگو در iOS و iPadOS ، این فقط یک دکمه بی صدا نیست. با ضربه زدن به بلندگو زرد ، آهنگ صوتی را از خود پرونده ویدیویی حذف می کنید ، تا هنگام اشتراک آن ، فیلم خاموش شود.

با غیرفعال کردن صدا برای ویدیو ، نماد بلندگو به یک نماد بلندگو خاکستری با علامت اعتصاب مورب از طریق آن تغییر می کند.

برای ذخیره تغییرات در ویدیو ، روی “Done انجام شد” ضربه بزنید.

هنگامی که صدا در یک فیلم خاص غیرفعال است ، هنگام بررسی ویدیو ، یک نماد بلندگو خاکستری در نوار ابزار در Photos را مشاهده خواهید کرد. این بدان معنی است که فیلم هیچ مؤلفه صوتی برای آن ندارد.

اگر در این نقطه نماد مانند یک بلندگو متقاطع به نظر برسد ، می تواند به معنای این باشد که تلفن شما صرفاً خاموش است. صدا را دوباره روشن کنید و مطمئن شوید که قبل از اشتراک گذاری نماد بلندگو کاملاً خاکستری شده است.

اکنون شما می توانید ویدیو را به هر حال که می خواهید به اشتراک بگذارید و هیچ کس هنگام پخش ویدیو صدایی نمی شنود.

برنامه Photos فیلم ها و عکسهای اصلی را که ویرایش می کنید ، ذخیره می کند ، بنابراین می توانید تغییرات خود را خنثیسازی کنید.

پس از اشتراک گذاری ، اگر می خواهید حذف صدا در فیلم را خنثیسازی کنید ، “عکس” را باز کنید و ویدئویی را که می خواهید تعمیر کنید بازرسی کنید. بر روی “ویرایش” در گوشه صفحه ضربه بزنید ، سپس روی “Revert برگرداندن” ضربه بزنید. صدا برای آن فیلم خاص بازیابی می شود.

این بود از آموزش امروز راجب حذف صدا از فیلم قبل از به اشتراک گذاشتن در آیفون

 

محمدرضا حسین زاده

علاقه مند به تولید محتوا ، طراحی وب و گرافیک. وب سایت گیک آنلاین رو در زمستان 96 راه اندازی کردم تا هرچه یاد میگیرم رو به اشتراک بگذارم و به نظرم این لذت بخش ترین کار تو زندگیمه.

دیدگاه کاربران …

مطالب زیرا حتما بخوانید …

659 بازدید

141 بازدید

1,902 بازدید

226 بازدید

جدیدترین محصولات

  
تهران / ولیعصر / خیابان جامی

 
Gr.mohammadreza@gmail.com

گیک آنلاین در 30 بهمن 96 توسط محمدرضا حسین زاده تاسیس شد ، در ابتدا گیک آنلاین فقط یک کانال بود و در کنار مقالات و آموزش هایی که به اشتراک می گذاشت شروع به برگزاری کلاس های آموزشی به صورت آنلاین کرد و با توجه به استقبال زیادی که از کلاس ها شد ، بعد از 8 ماه ( 9 شهریور ) سایت گیک آنلاین راه اندازی شد تا بتواند خدمات و کیفیت بهتری را در این راستا ارائه دهد.

سوالی دارید؟

چطور صدا یک فیلم را پاک کنیم

● در تلگرام، پاسخگوی شما 🙂

چطور صدا یک فیلم را پاک کنیم
چطور صدا یک فیلم را پاک کنیم
0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *