چطور عشق ایده ال خود را پیدا کنیم

 
helpkade
چطور عشق ایده ال خود را پیدا کنیم
چطور عشق ایده ال خود را پیدا کنیم

شاید برایتان عجیب باشد اما برخی اوقات شخصا جستجوهایی را در سطح اینترنت انجام میدهم تا ببینم کسانی که به دنبال حل مشکل خاصی در زندگی خود هستند، چه پاسخ هایی را در اولین پیشنهاد های موتور جستجوگر گوگل دریافت میکنند ! و حقیقت این است که متاسفانه این پیشنهادها بسیار احمقانه و غیر عملی هستند اما به هر حال بخش بزرگی از عموم از همین مطالب برای اصلاح زندگی خود استفاده میکنند. و دقیقا به همین علت مشکلات مردم پایانی ندارد و زندگی دردناکی دارند. یکی از سوالات رایج، چگونگی یافتن عشق ایده آل است !

حدس بزنید چه اتفاق جالبی افتاده ؟! بله، لحظاتی پیش، شخصا عبارت “چطور عشق ایده آل خود را پیدا کنیم” را در گوگل جستجو کردم تا ببینم اگر یک فرد که به دنبال عشق ایده آل خود میگردد، چنین جستجویی را انجام دهد، چه سایت هایی به او چه نوع پاسخهایی میدهند ! خب ! چقدر خوب ! گویا کلی سایت هستند که جواب این سوال شما را دارند. حال که اینقدر خوش شانس هستید که پاسخ تمام مشکلات زندگی شما در گوگل هست، بیایید به عنوان نمونه، پاسخ و مقاله مرتبط با موضوع یافتن عشق ایده آل، در یکی از سایتهای معروف (که نامش نیز لزومی ندارد مطرح شود)، بررسی کنیم !

خب، همین اکنون وارد سایت مذکور شدم ! اول از همه یک آقای خیلی خوشحال و گل به دست و خوشتیپ در عکس وجود دارد که گویا خیلی هم خوشحال هست چون احتمالا با خواندن همین مقاله به عشق ایده آلش رسیده ! البته آن آقا شبیه ایرانی ها نیست ولی به هرحال آن سایت که دروغ نمیگوید حتما با همین مقاله میتوان خوشبخت شد و ازدواج کرد و… ! حالا به راه حل ها گوش میدهیم !

پیشنهاد اول این سایت، موسسات خیریه است ! زیرا گفته شده که کسانیکه کار خیر میکنند، برای رابطه خود هم اهمیت زیادی قائلند. بنابر این شما باید بروید در یکی از جاهایی که کارهای خیریه میکند و مخ کسی را در همانجاها بزنید. پیشنهاد دوم این سایت، جشن های فارغ التحصیلی است(شرط میبندم اکرم خانم دختر همسایه تان نویسنده این سایت بوده و به همین علت هم خودش تا سنین بالا حتی یک رابطه عشقی خوب هم نداشته !)، بنابر این به یک جشن فارغ التحصیلی بروید و آنجا مخ کسی را بزنید. پیشنهاد بعدی این سایت، وساطت اطرافیان است. یکجا مینشینید و به امید خدا یک دوستی، نزدیکی، چیزی پیدا میشود که کسی را به شما پیشنهاد دهد و عشق ایده آل شما را خودش انتخاب کند(طلاق زودهنگامتان قطعی است!). پیشنهادهای دیگر این سایت، رفتن به کلاسهای متفرقه، میهمانی، مشاوران همسریابی و سایت های همسریابی،و نهایتا جشن های عروسی است. در اوج عشق و احترام، تف به گور چنین سایتهایی که اینطور با زندگی مردم بازی کنند(چه دانسته و چه از سر ناآگاهی). البته هیچ مشکلی نیست و هر کس میتواند هرچه میخواهد بنویسد. مشکل اصلی در کسانی است که زندگی خود را با این نوع مطالب پیش ببرند !

چطور عشق ایده ال خود را پیدا کنیم

آیا از خواندن چنین مطالبی حس حماقت نمیکنید !؟ آیا حس نمیکنید که نویسنده چنین سایتهایی در حال خندیدن به ریش شماست !؟! واقعا میخواهید اینطور همسر ایده آل خود را پیدا کنید ؟ تازه پس از پیدا کردنش بروید و کلی زمان صرف کنید و پس از یک سال متوجه شوید که ای بابا کاملا اشتباه کردم این فرد اصلا مناسب من نبود ! جالب آنکه احتمالا دوباره باید به همین سایت مراجعه کنید و روشهای دیگر را امتحان کنید و نهایتا شاید اگر سبزیجات کافی مصرف کرده باشید و طول عمرتان خوب باشد، در 900 سالگی بالاخره فرد ایده آل شما پیدا میشود و میتوانید شما و عشق مسن تان، دندان مصنوعیهایتان را در لیوان آب بگذارید و به هم عشق بورزید. حماقت بس نیست !؟

حقیقتا مدتی است وقتی به حرفهای یک فرد عادی در جامعه گوش میدهم، از زندانی که برای خودش ساخته شگفت زده میشوم. عزیزان ! عشق ایده آل چیزی نیست که با جستجو در کوچه و خیابان یا پریدن از یک رابطه به رابطه دیگر پیدا کرد. به پیر به پیغمبر شما به راحتی آب خوردن میتوانید عشق ایده آل خود را و دقیقا همان کسی که دوست دارید کنارتان باشد، با استفاده از قانون فرکانسها و جذب متافیزیکی به دست بیاورید. بروید از مطالب رایگان سایت که درباره جذب متافیزیکی هست، اول از همه عمیقا مطلب را یاد بگیرید و بعد عملی کنید و ببینید به سادگی آب خوردن دقیقا همان فردی که میخواهید را بدست می آورید. حتی شما میتوانید دقیقا یک فرد خاص را در یک زمان کاملا خاص جذب و وارد زندگی خود کنید. شاید خیلی از شما چنین رویدادی را معجزه بدانید و بله در ابتدا برای انسان اینطور به نظر میرسد، اما حقیقتا این کار یکی از سطح پایین ترین و معمولی ترین کارهایی است که از دست یک انسان بر می آید. البته اگر میدانستید که چه و که هستید ! بنابراین، تلاش برای یافتن فرد خاص را رها کنید و به جای آن، بروید خود را رشد دهید و خود را بیشتر بشناسید. در آنصورت خواهید دید شما کاملا قدرت جذب فرد ایده آل خود را دارید. برای کسانیکه علاقمند یادگیری تمام نکات مهم، در جذب عشق ایده آل توسط قانون جذب هستند، محصول مربوط به جذب عشق ایده آل توصیه میشود.

در قدیم مرسوم بود که دخترها در خانه می نشستند تا آقا پسری با معرفی مادرخود به خواستگاری او بیاید و زندگی مشترک را آغاز کنند اما امروزه بیشتر دختران تمایل دارند تا خواستگارشان خود او را بپسندد بنابراین این خانم ها به دنبال راه هایی برای آشنا شدن با فرد مورد نظر خود با هدف ازدواج هستند.

اگر شما هم جزو آن دسته از افراد مجردی هستید که به دنبال همسر ایده آل برای خود هستند، به مکان هایی که در این مطلب از نمناک برایتان آورده ایم سری بزنید تا بتوانید همسر دلخواه خود را بیابید؛

خاطر نشان می کنیم این موارد عنوان شده تنها بخشی از بحث انتخاب همسر ایده آل است و نمیتواند به عنوان ملاک بزرگ و کلی لحاظ شود اما در کل زمانیکه همسر آینده ی خود را در جایی مطمئن ملاقات می کنید تردید اولیه در شما کمتر خواهد بود.

از طریق مشاور همسریابی

چطور عشق ایده ال خود را پیدا کنیم

این روش قدیمی و سنتی نسبت به سایر روش ها مزیتی را داراست. در این روش مشاوران قبل از هر پیشنهادی اول با شما مصاحبه و خصوصیات اخلاقی تان را شناسایی می کنند و سپس فردی که از همه نظر با شما سازگار است را معرفی می کنند.

به همین خاطر شما نیاز نیست که با افراد مختلف ارتباط برقرار کنید تا نتیجه مطلوب به دست آورید بلکه می توانید تنها با کسانی که سازگاری بیشتری با شما دارند و در تصمیم ازدواج جدی هستند، ارتباط برقرار نمایید اما این روش به صرف مقداری هزینه نیاز دارد.

از طریق شرکت در جشن فارغ التحصیلی

جشن فارغ التحصیلی یکی از مکان هایی است که شما می توانید با افراد دیگر آشنا شوید. افرادی که در این جشن ها شرکت می کنند، به دنبال پیشرفت در زندگی شان هستند. شما می توانید در صورت آشنایی با فردی که در این جشن شرکت کرده ، می توانید به راحتی اطلاعاتی از شخصیت و زندگی او به دست آورید.

از طریق معرفی اطرافیان

یکی از راه ها برای یافتن شریک زندگیتان این است که خجالت را کنار بگذارید و از اطرافیانتان بخواهید که در صورت شناخت فرد قابل اعتماد ، او را به شما معرفی کنند تا با هم قرار ملاقاتی داشته باشید و آشنا شوید. اگر بیشتر از دیگران بخواهید در این راه به شما کمک کنند، گزینه های بیشتر و انتخاب های بهتری خواهید داشت.

از طریق شرکت در فعالیت های اجتماعی

برای بالا بردن روابط اجتماعی خود در اجتماع بیشتر حاضر شوید. شما بهتر است با توجه به علاقمندی ها و توانایی هایتان در فعالیت های مختلف شرکت کنید. شرکت در این کلاس ها سبب می شود با افراد بیشتری که با شما مشترکات زیادی دارند ، آشنا شوید و شانس خود را برای پیدا کردن شریک زندگی بالاتر ببرید.

از طریق شرکت در میهمانی

برای اینکه شریک زندگی ایده آلی بیابید ، در میهمانی ها شرکت کنید. اگر هم کسی شما را به میهمانی دعوت نکرد خودتان یک میهمانی راه بیاندازید و از دوستانتان بخواهید در این مهمانی شرکت کنند و دوستان دیگر شان را با خود بیاورند تا دامنه دوستان تان بالا برود و با افراد مورد اعتماد بیشتری آشنا شوید.

از طریق شرکت در موسسات خیریه 

موسسات خیریه از بهترین مکان هایی است که می توانید شریک زندگی مورد علاقه تان را پیدا کنید . افرادی که به خیریه ها کمک می کنند معمولا به زندگی خود و روابط عاطفیشان اهمیت زیادی می دهند.

آنها اعتقاد دارند اگر به دیگران محبت می کنیم ،هیچ انتظاری در مقابل از آنها نداریم. این افراد بسیار مهربان و متواضعند و هیچ گونه غرور و تکبری ندارند و می توانند در رابطه های بلند مدت مانند ازدواج بسیار موفق باشند.

از طریق شرکت در جشن عروسی

یکی دیگر از مناسب ترین مکان هایی که می توانید با افراد جدید آشنا شوید ، جشن عروسی است. میهمان های مراسم افرادی مورد احترام عروس و داماد هستند، پس اگر با کسی از آنها آشنا شوید می توانید به او اعتماد کنید.

از طریق شبکه های اجتماعی

امروزه اغلب جوانان در ساعات بیکاری خود در شبکه های اجتماعی پرسه می زنند و با یکدیگر از طریق چت آشنا می شوند اصل چت در صورتی که منتهی به مفسده ای نشود اشکال ندارد اما با توجه به حساسیت مسئله همسر گزینی ، بدست آوردن همسر مناسب، از این طریق مشکل به نظر می رسد، مگر اینکه در مراحل بعدی در مورد او تحقیقات رسمی صورت گیرد.

اگر به طریق شبکه اجتماعی با کسی آشنا شده اید قبل از ایجاد وابستگی ، بعد از صحبت های اولیه و تشخیص همسانی فرهنگی و خانوادگی و سلامت روان طرفین در گفتگوی تلفنی و یا حتی چت، هر چه زودتر بهتر است او و خانواده اش را ببینید و بسنجید که او فرد مناسبی برای ازدواج است یا خیر.

افکار منفی را از خود دور کنید و مدام نگویید فرد ایده آلی برای من پیدا نخواهد شد زیرا این افکار بر رفتار شما با جنس مخالف تاثیر منفی می گذارند موانع بسیاری را بر سر راهتان ایجاد می کنند پس مثبت اندیش باشید و اگر فردی را برای ازدواج یافتید ، او را از همه نظر ارزیابی کنید تا در زندگی مشترک دچار مشکل نشوید. 

اگر از تنهایی و یا سر و کله زدن در رابطه های فعلی خود خسته شده اید وقت آن رسیده است که خود حقیقی تان را بهتر بشناسید. باید بدانید که انتظارات شما در یک رابطه چیست و چگونه می توانید با آزاد کردن ذهن خود عشق حقیقیتان را پیدا کنید. می توانید از همین جا شروع کنید. یکی از 6 حرکت زیر را از “هنر عاشق شدن” انتخاب کنید.

خیلی رایج است که بیشتر افراد وقت زیادی را صرف می کنند تا بتوانند “فرد ایده آل” خود را پیدا کنند. از این ور و آن ور چرخیدن باز ایستید و درست با چشمانی باز پیش رویتان را بنگرید.

به شخصی که همین حالا ارتباط نزدیکی با شما در زندگی دارد نگاه کنید. حال این فرد چه یک دوست باشد چه یک همکار یا هر کس دیگر، به کارهایی که برای دور کردن او از خودتان انجام می دهید دقیق تر شوید. انجام چنین کارهایی را متوقف کنید. اجازه دهید که در مسیری که هر دو دوست دارید بیفتید. همه چیز را در رابطه همانطور که هست قبول کنید.

کارهایی را که گفتیم فردا با فرد مورد نظر خود انجام دهید. البته منظور ما این نیست که با هر شخصی که در حال رد شدن از مقابل تان است، طرح ازدواج بریزید. کاری که به شما پیشنهاد کردیم تنها تمرینی است که به خودتان ثابت شود چقدر ساده از بسیاری از افراد تنها با این امید که به فکر پیدا کردن “مرد ایده آل” هستید می گذرید. اما هر چقدر که شما با دیگران درست برخورد کنید به همان اندازه نیز می توانید به شانس خود برای پیدا کردن فرد مورد علاقه تان نزدیک شوید.

چطور عشق ایده ال خود را پیدا کنیم

 

بسیاری از افراد مجرد گله می کنند که هیچ گاه مورد محبت دیگران قرار نمی گیرند. دلیل این امر بسیار ساده است. آنها آنقدر درگیر زندگی روزمره هستند که حتی علاقمندان بالقوه آنها حتی فرصت پیدا نمی کنند که آنها را به درستی بشناسند.

شما در رابطه خود چه مقدار نقش بازی می کنید؟ انتظار دارید تا دیگران در مقابل شما چه کارهایی انچام دهند و چه نقشی بازی کنند؟ شاید به نظرتان شانس با شماست که می توانید طرح خودتان را همانطور که می خواهید دنبال کنید؛ اما سوال اینجاست که: آیا شما عاشق فردی که نقش بازی می کند و یا نقشی که بازی می کند، می شوید؟ اگر به نقش هایی که بازی می کنید اعتباری نیست پس برای مدتی نقش بازی کردن را کنار بگذارید. سعی کنید نقش های دیگری را بازی کنید نقش هایی که تا به حال به غالب آنها فرو نرفته اید. می توانید با فردی ارتباط برقرار کنید که نقش هایی بازی می کند که شما به آنها علاقه ای ندارید آنگاه متوجه خواهید شد که چه حالی به شما و سایرین دست می دهد.

هدف ما این است که بین شما و نقش هایی که بازی می کنید تمایز قائل شویم. و در نتیجه می توانید به راحتی نقش های ساختگی را به دور بریزید و خیلی راحت خود واقعی تان را آشکار سازید. که این قسمت خود بخشی از موفقیت است. شما همیشه دوست داشتنی و زیبا هستید. و این دو نقش هایی هستند که باید در زندگی خود همیشه به غالب آنها فرو روید.

 

یکی از بزرگترین مشکلاتی که در زندگی عاطفی وجود دارد این است که هر کس میخواهد به تنهایی روی پای خودش بایستد و حضور دیگران را نادیده می گیرد. ما آنچنان سخت به یکدیگر می چسبیم و به دیگری اجازه انجام امور دلخواهش را نمیدهیم که جایی برای رشد عشق و علاقه باقی نمی ماند. ما نباید این کار را انجام دهیم.

اگر کسی می خواهد به زندگی شما وارد شود به او اجازه انجام این کار را بدهید. حتی می توانید به او خوش آمد هم بگویید. اصلا مهم نیست که او چه تیپ آدمی است. از چیزهایی که با خود به همراه دارد نهایت استفاده را ببرید، حتی اگر این رابطه برای مدت زمان کوتاهی ادامه داشته باشد.

زمانی که نوبت به آن رسید که فردی پایش را از زندگی شما بیرون کشد به او اجازه انجام این کار را بدهید. طوری او را رها نکنید که همیشه یک تجربه تلخ عدم پذیرش، یا از دست دادن در زندگی اش باقی بماند. به خاطر داشته باشید که زندگی شخصی او به شما هیچ ارتباطی ندارد. فقط قبول کنید که وقت آن رسیده که پایش را از زندگی شما بیرون کشد.

با خودتان نیز یک چنین کاری را انجام دهید. اجازه دهید که آزادانه در عرصه زندگی گام بردارید. و بی جهت خود را در دام زنجیر های بی پایه و اساس گرفتار نکنید. هر چقدر که خود و سایرین را آزادتر بگذارید خیلی راحت تر می توانید عاشق شوید.

 

برخی از افراد تصور می کنند که تا زمانیکه تمام نیازهایشان بر آورده نشده باشد نمیتوانند عاشق شوند. و جالب تر این است که همین افراد زمانی که به تمام نیازها و خواست هایشان می رسند متوجه می شوند که آنقدر ها هم که فکر می کردند نتوانستند به خوشبختی و سعادت دست پیدا کرده و خوشحال باشند. به همین دلیل درخواستهای مکرر تنها به عنوان مانعی بر سر راه عاشقی هستند.

“باید” های شما در یک رابطه به چه چیزهایی ختم می شود؟ اگر نمی دانید بهتر است یک تکه کاغذ بردارید و لیستی از آنها تهیه کنید و نگاه دقیقی به تک تک آنها بیندازید. می توانید آنها را به چمدانی تشبیه کنید که باعث می شود تمام فرصت ها و انسان های خوبی را که در پیش روی شما قرار می گیرند تنها به دلیل بار اضافی که بر دوش می کشید نبینید. این چمدان همچنین باعث می شود که شما احساس ترس و انعطاف ناپذیری هم بکنید. شما باید تمام خواست ها و نیازهای کهنه خود را به دور اندازید تا بتوانید آزادانه زندگی کنید.

اجازه دهید که تنها یکی از توقعات شما برای چند روز هم که شده از ذهنتان بیرون رود. ببینید که بدون وجود آنها چه احساسی به شما دست می دهد. (البته به خاطر داشته باشید که هر زمان که اراده کنید می توانید مجددا” آنها را به ذهن خود راه دهید) بعد یکروز دیگر هم این کار را انجام دهید. زمانیکه این کار را چندین بار انجام دادید، به این نتیجه می رسید که چیزهایی را که تصور می کردید واقعا برای زندگی شما حیاتی هستند در حال فراموش شدن می باشند. هر چه بیشتر این کار را انجام دهید خیلی خوشحال تر و سبک تر زندگی خواهید کرد. همچنین, چنین طرز فکری، اجازه می دهد تا بسیاری افراد جدید، فرصت های و امکانات نوین پا به عرصه زندگی شما بگذارند. شما تنها با گذاشتن چمدان های خود بر روی زمین به آنها اجازه می دهید تا به زندگیتان قدم بگذارند.

 

بخشیدن و دریافت کردن یکی از موارد ضروری در هر رابطه می باشند. زمانی که ما عاشق می شویم هیچ مشکلی نباید بر سر راه ما پیدا شود. خیلی راحت بخشش می کنیم و هر چه که در مقابل به ما برسد ما را بسیار خوشحال می کند. اگر می خواهید عاشق شوید این موارد را باید با جان و دل بپذیرید و داد و دهش را تمرین کنید.

شما در یک رابطه به طرف مقابل خود چه هدایایی می دهید؟ انتظار دارید در مقابل آنها چه چیزهایی دریافت کنید؟ حالا چند دقیقه بر روی چیزهای دیگری که می توانید به دیگران بدهید فکر کنید. سپس دست به کار شوید و آنها را در اختیار دیگران قرار دهید. این کار را هر روز انجام دهید. هر روز چیز تازه ای به آنها دهید. هدایای شما حتما لازم نیست که یک کادوی رویایی یا گران قیمت و حتی از انواع اجناس مادی باشد فقط کافی است چیزی باشد که از جانب شما دریافت کنند. سپس این کار را برای افراد مختلف انجام دهید. ذن معتقد است که شما باید این کار را به دور از هر گونه سر و صدا و انتظار برای دریافت چیزی در ازای آن انجام دهید.

این کار را در مورد خودتان نیز انجام دهید. چند دقیقه بر روی این موضوع فکر کنید که دوست دارید چه هدایایی به خودتان دهید. هدیه شما می تواند قدم زدن در پارک، خرید یک رژ لب و یا گذراندن وقت با کسی که دوستش می دارید باشد. بهتر است که هر روز به خودتان یک هدیه بدهید.

هرچند این تمرین بسیار ساده می باشد، اما از قدرت خارق العاده ای برخوردار است. انجام این کار به طور روزانه می تواند هر رابطه ای را از این رو به آن رو کند. زمانی که چیزی می بخشید نباید هیچ گونه چشم داشتی به جبران آن از طرف مقابل داشته باشید.( حتی نه یک تشکر خشک و خالی و نه یک لبخند) فقط برای بخشندگی ببخشید بدون داشتن هیچ گونه انتظار و خواهشی. اگر با یک چنین ذهن باز و سخاوتمندی زندگی کنید به طور طبیعی تمام هدایای مورد نظرتان به سمت شما سرازیر می شوند.

 

بسیاری از افراد حتی اگر با یکی از دوستانشان هم زندگی کنند باز هم اظهار میدارند که فرد تنهایی هستند. تنها مشکل این افراد این است که با خودشان قهر هستند. زمانی که به شناخت خود دست پیدا کردید و متوجه شدید که چه کسی هستید، غیر ممکن است که از آن به بعد تنها بمانید.

با خودتان آشتی کنید. وقت بگذارید تا خودتان را بهتر بشناسد. تمام اندام ها و اعضای بدنتان را همانطور که هستند بپذیرید. از سرزنش و قضاوت جریاناتی که اتفاق می افتد دست بردارید. آرام باشید و نگاهی به درون خود بیندازید.

با همین تمرین آخر کار خود را شروع کنید. به تنفس خود دقت کنید و ببنید که در داخل بدن شما چه تحولاتی در حال روی دادن است. آنها را با کمال میل بپذیرید و دوباره به تنفس کردن باز گردید. نفس به نفس خود را درک کنید و ببینید که به دور از تمام این هیاهو ها و غوغا ها شما چه فرد کامل و بی عیبی هستید. آیا می توانید این شخصیت را در روابط خود نیز نگه دارید؟ آیا با کسانی ارتباط برقرار می کنید که خود واقعی شما را می شناسند و برایشان قابل تحسین هستید. در زندگی و همچنین در روابط خود تغییرات مثبتی ایجاد کنید. این کار می تواند به سادگی دقت کردن به طرز در آوردن کفش ها از پا باشد.

“زمانی که شما به خود واقعی تان اجحاف پیدا کنید موفقیت برای شما معنا پیدا خواهد کرد. زمانی که خود واقعی تان باشید تمام دنیا عاشق تان می شود.”

گردآوري: گروه هفت گنج

منبع: جني

دیدگاه شما

نام *

ایمیل *

آدرس وبسایت

برای همه زن‌هایی که آماده عشق ورزیدن باشند، حداقل یک مرد ایده آل وجود دارد. مرد ایده آل بسیار رمزآلود است و گاهی پشت کوهی از توقعات ایده آل‌گرایانه مخفی می‌شود. اما بگذارید اول ببینیم مرد ایده آل کیست. و مهمتر اینکه چطور می‌توانید او را پیدا کنید؟مرد ایده آل کیست؟مرد ایده آل، مجموعه لیست معیارهایی که از یک مرد «ایده آل» برای خودتان جمع کرده‌اید نیست. مردی هم نیست که فقط بگوید «دوستت دارم». قرار نیست شبیه به سوپراستار موردعلاقه شما باشد یا مثل سوپرمن رفتار کند.این مرد قرار نیست زندگی شما را نجات دهد.مرد ایده آل کسی است که نیازهای شما را برآورده کند و خوشحالتان کند. اگر بخواهید برای برآوردن همه نیازهایتان به یک مرد تکیه کنید مطمئناً جستجویتان برای مرد ایده آل با شکست مواجه خواهد شد چون توقعاتتان واقع‌گرایانه نیست. هدف شما باید این باشد که زندگی‌تان را با عشق، خانواده، دوستان، سرگرمی و کارتان پر کنید. بعد ببینید کدامیک از نیازهایتان باقیمانده است که با اینها برآورده نمی‌شود. این لیست مختصر از نیازهای باقیمانده همان لیست معیارهای واقع‌گرایانه برای مرد ایدآلتان است، اگر هر دو شما بتوانید این کار را درست انجام دهید، همدیگر را پیدا کرده و با هم خوشبخت خواهید شد.مرد ایده آل درمقابل مرد ایده آل کنونیهرچه رشد می‌کنید و چیزهای بیشتری یاد می‌گیرید، زندگی و اولویت‌ نیازهایتان تغییر می‌کند. مرد ایدآلتان هم به احتمال زیاد تغییر می‌کند و همین باعث می‌شود در طول این فرایند یادگیری و رشد، در هر زمان یکسری مرد ایدآل برای خودتان داشته باشید.شما هر سال تغییر می‌کنید و بالغ‌تر می‌شوید. مطمئناً هر سال تغییرات زیادی در خودتان و نیازهایی که احساس می‌کنید می‌بینید. و احتمالاً می‌بینید که هر بار فرد جدیدی (یک دوست، معلم، همکار یا مربی) را می‌خواهید جذب خودتان کنید که تصور می‌کنید پاسخگوی آن نیازها است و می‌تواند چیزهایی را به شما یاد بدهد که برای یادگیری آن آمادگی دارید، این تجربیات شما را به سطح‌های بعدی زندگیتان می‌کشاند.وقتی مجرد هستید، این معلم‌ها، دوست‌ها یا عشاق می‌توانند به شکل مرد ایده آل ظاهر شوند.نتیجه این مردهای ایده آل کنونی باعث می‌شود کم‌کم به کسی تبدیل شوید که بالاخره شریک زندگی‌تان را جذب خودتان کنید.زمان درست و غلط وجود داردواقعیت این است که برای ملاقات با مرد ایده آل وقت درست و غلط وجود دارد. ممکن است برای آشنا شدن با مرد ایده آل زندگی‌تان آمادگی نداشته باشید. یا شاید هم او برای ملاقات با شما هنوز آماده نباشد.می‌دانم که احتمالاً برای رسیدن به نیمه گمشده‌تان و شروع زندگی مشترک اضطراب دارید اما اگر او هنوز برای با شما بودن آماده نباشد، نباید عجله کنید. به او مثل یک تکه گوشتی که هنوز خوب نپخته است نگاه کنید. خوردن این گوشت باعث مریض شدنتان می‌شود. مطمئناً علاقه‌ای هم به خوردن گوشتی که نپخته است ندارید. این گوشت نپخته را برای بقیه دخترها بگذارید.مطمئن باشید که وقتی او گرم، آماده و به اندازه کافی پخته باشد، شما را پیدا خواهد کرد.همدیگر را پیدا خواهید کرد.تا آن زمان باید خودتان را آماده کنید و از زندگیتان درکنار یکی از آن مردهای ایده آل کنونی لذت ببرید.چرا آشنایی مثل خریدن کفش است؟وقتی قصد دارید مرد ایده آل‌تان را پیدا کنید، این فرایند آشنایی را با لذت فوق‌العاده خریدن کفش مقایسه کنید!درست شنیدید. طوری قرار بگذارید انگار که می‌خواهید کفشی را امتحان کنید. باید بدانید که چه می‌خواهید و درعین‌حال ذهنتان را باز نگه دارید. یکی از آن پاشنه ۱۰ سانتی‌ها ممکن است کاملاً در پایتان راحت باشد. اما آن کفش بدون‌پاشنه‌ای که خیلی زیبا و راحت به نظر می‌رسد ممکن است انگشت شستتان را بزند. درست است که درمورد کفش ظاهر خیلی مهم است اما مسئله مهمتر این است که در پایتان چطور است و چه حسی دارید.وقتی آنها را می‌پوشید، فقط می‌خواهید امتحانشان کنید (با چند قدم برداشتن با آن کفش‌ها در فروشگاه قرار نیست به چیزی متعهد شوید). ببینید چه حسی به شما می‌دهند:اعتماد‌به‌نفس؟شادی؟اذیت؟تنگی؟احمقانه؟خجالت‌آور؟جذابیت؟راحتی؟اضطراب؟ناراحتی؟فقط ببینید و حس کنید.اشکالی ندارد که ببینید این جفت کفش هم شما را دوست دارد یا نه. شاید احمقانه به نظر برسد. و البته این نباید تعیین‌کننده این باشد که شما هم آن کفش را دوست داشته باشید یا نه.اگر هر احساس ناراحتی با کسی داشتید، به قرارهایتان با او ادامه ندهید. اما اگر هرکدام از حس‌های خوب را با او تجربه کردید، بگذارید علاقه‌مند بمانید.اگر بعد از جلسه اول آشنایی، به شما زنگ زد، فرصت خوبی است که او را از این جواب «بله» برای ادامه آشنایی مطلع کنید. مطمئناً می‌خواهید دوباره او را ببینید. اما اگر نخواستید، می‌توانید بگویید:«خیلی از آشنایی با شما خوشوقت شدم اما علاقه‌ای به دنبال کردن این دوستی ندارم.»اجازه ندهید دست رد کسی اعتمادبه‌نفستان را خدشه‌دار کند.خیلی از دخترها را می‌بینیم که منتظر تماس پسرها می‌نشینند، حتی اگر اصلاً علاقه‌ای به آن پسر نداشته باشند!این میل طبیعی انسان برای پذیرفته شدن و دوست داشته شدن است. اما لطفاً اعتماد‌به‌نفستان را بر پایه اینکه پسری به شما برای قرار دوم زنگ می‌زند یا نه استوار نکنید. شما بسیار دوست‌داشتنی هستید، فقط ممکن است زن دوست‌داشتنی آن مرد نبوده باشید.هرکس سلیقه‌ای خاص خود دارد. دوست شما ممکن است سس کچاپ را همراه با اسپاگتی خود دوست داشته باشد اما شما سس پستو را ترجیح دهید. مطمئناً سس کچاپ برای اینکه شما آن را دوست ندارید محبوبیت خود را از دست نمی‌دهد.فقط یک نفر را می‌توان دوست داشتپس اگر آن مرد به شما زنگ نزد، هیچ اشکالی ندارد. آن مردی نیست که بتواند دوستتان داشته باشد.هیچوقت امیدتان را از دست ندهید.

پیدا کردن عشق زندگی یک فرایند است.خیلی مهم است که اجازه ندهید بی‌صبری‌تان برای پیدا کردن مرد ایده آل زندگی‌تان، حواس شما را از جریان اصلی دور کند: آن جریان اصلی چیزی نیست جز شناخت خودتان و رشد.به راهتان ادامه دهید و مطمئن باشید که مرد ایده آلتان را سر زمان مناسب پیدا می‌کنید. تا آن موقع، با جریان زندگی‌تان پیش روید، ذهنتان را باز نگه دارید، چندین جفت کفش را امتحان کنید و زندگی‌تان را مملو از عشق، حمایت و خوشبختی کنید. ایمان داشته باشید که مرد ایده آلتان جایی منتظر شماست.نظر شما چیست؟اگر شما برای برداشتن قدم بزرگ در جهت پیدا کردن او آمادگی دارید، این دو تمرین را امتحان کنید.

تمرین ۱: توصیفی که می‌خواهید برای دنیا بفرستید تا مرد ایده آلتان به آن پاسخ دهد چیست؟ با داشتن مردی در زندگیتان چه نیازهایی برآورده خواهد شد؟تمرین ۲: در حال حاضر زندگی‌تان را چطور با عشق، محبت و خوشبختی پر می‌کنید؟این دو تمرین برای جذب مرد ایده آلتان ضروری هستند. پاسخی دقیق برای آنها داشته باشید.منبع:سلامت نیوز

 

چطور عشق ایده ال خود را پیدا کنیم

دانستنیهای قبل و بعد از ازدواج


سوتین های خوشگل و باکیفیت/تنوع رنگ عالی


لوازم خونگیت رو اقساطی نو کن!


جراحی زیبایی سینه و شکم

بلیط کیش را دربهترین فصل سفر به آن خریدکن


انواع جراحی زیبایی سینه


یادگیری زبان در کوتاهترین زمان


بهترین راه بهبود کیفیت هوا در خانه


قیمت امروز بلیط اتوبوس به هرکجای ایران


کلکسیون فرشهای مدرن و کلاسیک برای خرید


جشنواره فروش فرش با تخفیفات استثنائی


سوتین های خوشگل و باکیفیت/تنوع رنگ عالی


ماشین لباسشویی با آبکشی شرعی


دانستنی های سلامت واژن


به تماشای کیفیتی بی حاشیه!

Makan Inc.| All Rights Reserved – © 2013 – 2021

 

 

 

از میان ضرب المثل های ملل مختلف و همین طور سخنان شخصیت های بزرگ جهان پیرامون ازدواج شصت مورد را انتخاب کرده ایم. بسیاری از این حرف ها جنبه شوخی و مزاح دارد اما تعداد دیگری از آنها شاید وصف حال من و شما باشد! همین طور قسمت دیگری از این گفته ها می تواند برای عده ای حکم کلید راهنما را داشته باشد.

چطور عشق ایده ال خود را پیدا کنیم

 

۱-هنگام ازدواج بیشتر با گوش هایت مشورت کن تا با چشم هایت.(ضرب المثل آلمانی)

 

۲- مردی که به خاطر ” پول ” زن می گیرد، به نوکری می رود. (ضرب المثل فرانسوی)

 

۳- لیاقت داماد، به قدرت بازوی اوست. (ضرب المثل چینی)

 

۴- زنی سعادتمند است که مطیع ” شوهر” باشد. (ضرب المثل یونانی)

 

۵- زن عاقل با داماد ” بی پول ” خوب می سازد. (ضرب المثل انگلیسی)

 

۶- زن مطیع فرمانروای قلب شوهر است. (ضرب المثل انگلیسی)

 

۷- زن و شوهر اگر یکدیگر را بخواهند در کلبه ی خرابه هم زندگی می کنند. (ضرب المثل آلمانی)

 

۸- داماد زشت و با شخصیت به از داماد خوش صورت و بی لیاقت. (ضرب المثل لهستانی)

 

۹- دختر عاقل، جوان فقیر را به پیرمرد ثروتمند ترجیح می دهد. (ضرب المثل ایتالیایی)

 

۱۰-داماد که نشدی از یک شب شادمانی و عمری بداخلاقی محروم گشته ای. (ضرب المثل فرانسوی)

 

۱۱- دو نوع زن وجود دارد؛ با یکی ثروتمند می شوی و با دیگری فقیر. (ضرب المثل ایتالیایی)

 

۱۲- در موقع خرید پارچه حاشیه آن را خوب نگاه کن و در موقع ازدواج درباره مادر عروس تحقیق کن. (ضرب المثل آذربایجانی)

 

۱۳- برا ی یافتن زن می ارزد که یک کفش بیشتر پاره کنی. (ضرب المثل چینی)

 

۱۴- تاک را از خاک خوب و دختر را از مادر خوب و اصیل انتخاب کن. (ضرب المثل چینی)

 

۱۵- اگر خواستی اختیار شوهرت را در دست بگیری اختیار شکمش را در دست بگیر. (ضرب المثل اسپانیایی)

 

۱۶- اگر زنی خواست که تو به خاطر پول همسرش شوی با او ازدواج کن اما پولت را از او دور نگه دار. (ضرب المثل ترکی)

 

۱۷- ازدواج مقدس ترین قراردادها محسوب می شود. (ماری آمپر)

 

چطور عشق ایده ال خود را پیدا کنیم

۱۸- ازدواج مثل یک هندوانه است که گاهی خوب می شود و گاهی هم بسیار بد. (ضرب المثل اسپانیایی)

 

۱۹- ازدواج، زودش اشتباهی بزرگ و دیرش اشتباه بزرگتری است. (ضرب المثل فرانسوی)

 

۲۰- ازدواج کردن وازدواج نکردن هر دو موجب پشیمانی است. (سقراط )

 

۲۱- ازدواج مثل اجرای یک نقشه جنگی است که اگر در آن فقط یک اشتباه صورت بگیرد جبرانش غیر ممکن خواهد بود. (بورنز)

 

۲۲- ازدواجی که به خاطر پول صورت گیرد، برای پول هم از بین می رود. (رولاند)

 

۲۳- ازدواج همیشه به عشق پایان داده است. (ناپلئون)

 

۲۴- اگر کسی در انتخاب همسرش دقت نکند، دو نفر را بدبخت کرده است. (محمد حجازی)

 

۲۵- انتخاب پدر و مادر دست خود انسان نیست، ولی می توانیم مادر شوهر و مادر زنمان را خودمان انتخاب کنیم. (خانم پرل باک)

 

۲۶- با زنی ازدواج کنید که اگر ” مرد ” بود، بهترین دوست شما می شد. (بردون)

 

۲۷- با همسر خود مثل یک کتاب رفتار کنید و فصل های خسته کننده او را اصلاً نخوانید. (سونی اسمارت)

 

۲۸- برای یک زندگی سعادتمندانه، مرد باید ” کر ” باشد و زن ” لال “. (سروانتس)

 

۲۹- ازدواج بیشتر از رفتن به جنگ ” شجاعت ” می خواهد. (کریستین)

 

۳۰- تا یک سال بعد از ازدواج، مرد و زن زشتی های یکدیگر را نمی بینند. (اسمایلز)

 

۳۱- پیش از ازدواج چشم هایتان را باز کنید و بعد از ازدواج آنها را روی هم بگذارید. (فرانکلین)

 

۳۲- خانه بدون زن ، گورستان است. (بالزاک)

 

۳۳- تنها علاج عشق، ازدواج است. (آرت بوخوالد)

 

۳۴- ازدواج پیوندی است که از درختی به درخت دیگر بزنند، اگر خوب گرفت هر دو ” زنده ” می شوند و اگر ” بد ” شد هر دو می میرند. (سعید نفیسی)

 

۳۵- ازدواج عبارتست از سه هفته آشنایی، سه ماه عاشقی ، سه سال جنگ و سی سال تحمل! (تن)

 

۳۶- شوهر ” مغز” خانه است و زن ” قلب ” آن. (سیریوس)

 

۳۷- عشق ، سپیده دم ازدواج است و ازدواج شامگاه عشق. (بالزاک)

 

۳۸- قبل از ازدواج درباره تربیت اطفال شش نظریه داشتم، اما حالا شش فرزند دارم و دارای هیچ نظریه ای نیستم. (لرد لوچستر)

 

۳۹- مردانی که می کوشند زن ها را درک کنند، فقط موفق می شوند با آنها ازدواج کنند. (بن بیکر)

 

۴۰- با ازدواج، مرد روی گذشته اش خط می کشد و زن روی آینده اش. (سینکالویس)

 

۴۱- خوشحالی های واقعی بعد از ازدواج به دست می آید. (پاستور)

 

۴۲- ازدواج کنید، به هر وسیله ای که می توانید. زیرا اگر زن خوبی گیرتان آمد بسیار خوشبخت خواهید شد و اگر گرفتار یک همسر بد شوید فیلسوف بزرگی می شوید. (سقراط)

 

۴۳- قبل از رفتن به جنگ یکی دو بار و پیش از رفتن به خواستگاری سه بار برای خودت دعا کن. (یکی از دانشمندان لهستانی)

 

۴۴- مطیع مرد باشید تا او شما را بپرستد. (کارول بیکر)

 

۴۵- من تنها با مردی ازدواج می کنم که عتیقه شناس باشد تا هر چه پیرتر شدم، برای او عزیزتر باشم . (آگاتا کریستی)

 

۴۶- هر چه متأهلان بیشتر شوند، جنایت ها کمتر خواهد شد. (ولتر)

 

۴۷- هیچ چیز غرور مرد را به اندازه ی شادی همسرش بالا نمی برد، چون همیشه آن را مربوط به خودش می داند. (جانسون)

 

۴۸- زن ترجیح می دهد با مردی ازدواج کند که زندگی خوبی نداشته باشد، اما نمی تواند مردی را که شنونده خوبی نیست، تحمل کند. (کینهابارد)

 

۴۹- اصل و نسب مرد وقتی مشخص می شود که آنها بر سر مسائل کوچک با هم مشکل پیدا می کنند. ( شاو)

 

۵۰- وقتی برای عروسی ات خیلی هزینه کنی ، مهمان هایت را یک شب خوشحال می کنی و خودت را عمری ناراحت! (روزنامه نگار ایرلندی)

 

۵۱ – هیچ زنی در راه رضای خدا با مرد ازدواج نمی کند. (ضرب المثل اسکاتلندی)

 

۵۲ – با قرض اگر داماد شدی با خنده خداحافظی کن. (ضرب المثل آلمانی)

 

۵۳ – تا ازدواج نکرده ای نمی توانی درباره ی آن اظهار نظر کنی. (شارل بودلر)

 

۵۴ – دوام ازدواج یک قسمت روی محبت است و نه قسمتش روی گذشت از خطا. (ضرب المثل اسکاتلندی)

 

۵۵ – ازدواج پدیده ای است برای تکامل مرد. (مثل سانسکریت)

 

۵۶ – زناشویی غصه های خیالی و موهوم را به غصه نقد و موجود تبدیل می کند. (ضرب المثل آلمانی)

 

۵۷ – ازدواج قرارداد دو نفره ای است که در همه دنیا اعتبار دارد. (مارک تواین)

 

۵۸ – ازدواج مجموعه ای ازمزه هاست هم تلخی و شوری دارد. هم تندی و ترشی و شیرینی و بی مزگی. (ولتر)

porbazde.com

دانستنیهای قبل و بعد از ازدواج


بدون خجالت محصولات جنسی را آنلاین بخر


آسانترین راه خرید برنامه در کنسول ps4


راه و رسم داشتن زندگی زناشویی بدون تنش

رزروبلیط وهتل درسراسرایران بابیشترین تخفیف


بلیطت رو به قیمت لحظه آخر بخر!


آموزش زبان را با یک جلسه رایگان شروع کن


برای سفارش این ست فقط کافیه کلیک کنی!


بازسازی پیوند عاطفی زن و شوهر


گیفت کارت ارزان/تحویل آنی وپشتیبانی


طلاق توافقی و هرآنچه لازم است بدانید


زبان انگلیسی رو کاربردی یادبگیر!

اینجا یکی از هتلهای کیشه! همین حالارزروکن


آشپزی بدون دغدغه کثیفی گاز


سوتین های خوشگل و باکیفیت/تنوع رنگ عالی

Makan Inc.| All Rights Reserved – © 2013 – 2021

حداقل 8 کاراکتر

«افتخار زندگی در این است که خود حقیقی مان را پیدا کنیم.»

— کارل یونگ

چطور عشق ایده ال خود را پیدا کنیم

اغلب اوقات، زمانی که افراد به دنبال یک رابطه جدید هستند، آنها یا در جستجوی فردی هستند که آنها را کامل می کند یا او را کاملا مشابه خودشان تصور می کنند. بنابراین آنها تلاش می کنند خود را به بهترین شکل ممکن در رابطه نشان دهند و ویژگیهای غیرجذابشان را پنهان کنند – به شکل نسخه ایده آلی که همسر آینده شان خواهد خواست.

من معتقدم پیدا کردن همسر ایده آل مستلزم رویکردی متفاوت، و درون نگرانه است که در ادامه به طور مفصل توضیحش می دهم:

شاید این به نظر ضد و نقیض بیاید، اما این دقیقا روشی است که مرا به همسر ایده آلم رساند.من زمانی که رابطه دو ساله ام پایان یافت، رابطه ای که فکر می کردم طرف مقابل همان فرد ایده آلم است، دست از جستجو برداشتم. تصمیم گرفتم توجهم را به درونم متمرکز کنم – تا خودم را ببینم و بشناسم و بپذیرم، تا زخم های بهبود نیافته گذشته را ترمیم کنم و قلمروهای جدیدی را در درونم کشف کنم و بشناسم.

پیش‌تر، من برای رسیدن به احساس رضایت، نیاز به بودن در رابطه داشتم، لازم داشتم کسی مرا دوست بدارد تا احساس ارزشمند بودن بکنم. تمام شدن رابطه های قبلی برایم دردآور بود زیرا مانند شکسته شدن خودم بود، مثل این بود که بخش هایی از وجودم تکه تکه می شوند.

آنچه دریافتم این بود که باید یاد می گرفتم و خودم را یکپارچه می ساختم. و زمانی که تصمیم گرفتم و این ترمیم خود را شروع کردم، زندگی ام دگرگون شد.

زمانی که شروع به خودشناسی کردم و مسیر دلخواه خودم را پیش گرفتم، زندگیم شروع به معنا یافتن کرد. من دیگر قواعد و اعتقادات دیگری را دنبال نمی کردم.

این ممکن است برخی از اطرافیان و نزدیکان شما را ناراحت کند. اما اگر می خواهید به اغنا و احساس رضایت در زندگی تان برسید، باید یاد بگیرید و راه و روش خودتان را پیش بگیرید و نه مال دیگری را.

و انجام آنچه که برای شما مناسب و درست است، به معنای بودن در مکان ها و مشاغل و در نزدیک افرادی خواهد بود که با مسیر انتخابی شما همراستا هستند، یعنی با خود واقعی شما همراستا هستند. بنابراین شما شانس بیشتری خواهید داشت که در این مسیر با فرد ایده آل تان ملاقات کنید زیرا او هم مسیرش هم راستای شماست.

یکی از تبعات زندگی کردن در مسیری که خودتان انتخابش کرده اید این است که شما به طور اتوماتیک جذابتر می شوید. شما واقعی تر، اصیل تر، محکم تر، ارزشمندتر، پرشورتر، خوشحال و در لحظه حال حاضر می شوید. این شما را به شکلی طبیعی و بدون تلاش زیباتر می کند و در نتیجه در نگاه دیگران جذابتر می شوید.

در حالی که، وقتی تلاش می کنید خود را جذاب کنید تا دیگران شما را بخواهند، شما روش بودن و رفتار کردنتان را عوض می کنید به گونه ای که اگر همسر ایده آل تان با شما رو به رو می شد، او خود واقعی شما را نمی شناخت.

بنابراین خودتان باشید، خواه این به طرز لباس پوشیدن تان برگردد یا طرز صحبت کردن تان، و این به این معنا نیست که اگر ویژگیی دارید که به نظر خودتان مطلوب نیست تغییرش ندهید. سعی در تغییر به سمت بهتر شدن خوب و لازم است، ولی این با وانمود کردن به چیز دیگری بودن کاملا متفاوت است.

شریک زندگی شما که قرار است سالهای سال با شما زندگی کند شما را برمبنای جنبه های ظاهری وجودتان ارزشگذاری نمی کند. بنابراین آنچه به نظرتان برای شما درست است را انجام دهید، کارهایی که برایتان لذت بخش هستند و لباس هایی که برازنده شما هستند و به شما احساس راحتی می دهند را برگزینید.

در این صورت به احتمال بیشتری نیمه مکمل تان را پیدا می کنید اگر همانطور که واقعا هستید عمل کنید.

بیشتر ما بخش کوچکی از آنچه واقعا هستیم را ابراز می کنیم. ما خود را محدود می کنیم به شخصیت – یا خودی – که توسط تجربیات دوران کودکیمان به ما القا شده. دوران کودکی بخش غیرقابل چشم پوشی از زندگی ماست زیرا در آن مرحله ما خود – یا ایگو- مان را می سازیم که به بقای ما کمک می کند و اجازه رشد و شکوفایی در اجتماع را به ما می دهد.

و ما این کار را با کسب کردن ویژگیهایی انجام می دهیم که نیاز ما به بقا را تامین می کنند و ویژگی هایی که برایمان ارزشمند یا ضروری نیستند را کنار می گذاریم.

بنابراین همه ما بخشهایی پنهان شده یا نادیده گرفته شده در درون مان داریم که در برهه ای از زمان باید آنها را شناسایی کنیم.

زمانی که هنوز این ویژگی های پنهان شده را کشف نکرده ایم، ما متمایل به روابطی می شویم که این ویژگی ها را بروز می دهند. در واقع ما به شکل ناخودآگاه تلاش می کنیم از طریق روابطمان، خودمان را کامل کنیم.(این بحثی عمیق و بسیار متحول کننده است که در دوره های خودشناسی با رویکرد سایه، خانم دکتر فلاح به شکلی بسیار کاربردی آن را آموزش می دهند).

آگاه شدن نسبت به این ویژگی های پنهان شده و مهم تر از آن،‌ آگاه شدن از اینکه دلیل ما برای جذب شدن به فردی، این ویژگی های پنهان شده است، و سپس تلاش برای شناختن و پذیرفتن این بخشهای وجودی مان، تحولی را در ما و در روابط مان ایجاد میکند.

اگر در حال حاضر در رابطه ای هستید و این خودشناسی را شروع کرده اید، به تدریج که این بخشهایی نپذیرفته وجودتان را می پذیرید، بیشتر شبیه به خود حقیقی تان می شوید و از این طریق رابطه غنی تری با افراد مهم زندگی تان پیدا می کنید.

اولین باری که همسرم را ملاقات کردم، به مهمانی یکی از دوستانم دعوت شده بودم و مطمئن نبودم که می خواهم بروم یا نه.

دلم می خواست به مهمانی نروم چون هیچ کس را در آنجا نمی شناختم و شب آخر هفته بود و فردایش باید زود از خواب بیدار می شدم. اما با همه این اوصاف دلیل قانع کننده ای برای نرفتنم نداشتم و به خودم قول داده بودم که موهبت های زندگی را رد نمی کنم، موهبت هایی مثل این دعوتی که خیلی غیر منتظره بود.

زمانی که به آن مهمانی رفتم، او هم آنجا بود: همسر آینده ام، که با او ۳ فرزند دارم و ۲۵ سال است که زندگی فوق العاده ای با هم داریم.

آیا برای پیدا کردن همسر به مهمانی رفته بودم؟

نه. و این جالب و غیرمنتظره بود که او را در آن مهمانی ملاقات کنم. اگر عامدانه سعی در پیدا کردن همسر داشتم، به احتمال زیاد با او در آن شب مهمانی هم صحبت نمی شدم.

زمانی که شما با یک فرد رو به رو می شوید و او را مثل یک مصاحبه کننده برای قرار دادی به طول یک عمر ارزیابی می کنید، این باعث می شود جریان طبیعی رویدادها و تعامل شما تغییر یابد و نگاه شما به او نگاه نقادانه ای باشد. در عین حال، چنین نگاهی برای طرف مقابل هم غیرجذاب است و باعث می شود او هم از شما فرار کند.

ساده ترین روش کنار گذاشتن این نگاه ارزیابانه به دیگران این است که در جستجوی همسر نباشید و با اطرافیان تان با نگاهی ساده و دوست مابانه ارتباط برقرار کنید. و سپس از رابطه ای که میان شما به طور طبیعی شکل می گیرد لذت ببرید – خواه این رابطه دوستی باشد، یا رابطه حرفه ای، یا رابطه ای به واسطه یک علاقه مشترک مثل یک ورزش یا هنر.

زمانی که وارد رابطه خوب و لذت بخشی شدید، اجازه دهید آن رابطه مسیر طبیعی اش را با سرعت طبیعی اش طی کند. اگر فردی جفت حقیقی شما باشد، او هم به شما علاقه مند می شود، بنابراین اگر هر دوی شما توجه صادقانه ای به یکدیگر داشته بشید، رابطه تان پیشرفت خواهد کرد.

نیازی نیست بازی کنید یا از تکنیک های اغواگرانه استفاده کنید تا در طی زمان محدودی به نتیجه دلخواه تان برسید. یک رابطه موفق طولانی مدت یک بازی نیست.

آیا واقعا مایلید در یک رابطه دراز مدت قرار بگیرید که لازم باشد همیشه نقش بازی کنید؟ آیا می خواهید شریک زندگی شما شیفته تصویری باشد که شما برای خود ساخته اید، و همیشه مجبور باشید به نحوی خود حقیقی تان را پشت این تصویر قایم کنید؟ یا اینکه می خواهید همسرتان شما را با تمام قلبش دوست داشته باشد؟ شما می خواهید در چه محیط و رابطه‌ای فرزندان تان را به دنیا بیاورید؟

هر رابطه ای منحصر به فرد است، درست مانند افراد شکل دهنده آن رابطه. شما می توانید به سهم خود اصول درست ارتباطی را رعایت کنید، اما در نهایت نمی توانید نتیجه حاصل شده را تعیین کنید. شما باید در روند رابطه قرار بگیرید و در این روند تصمیم بگیرید.

تنها کاری که می توانید بکنید این است که تلاش تان در جهت درست و غنی زندگی کردن باشد، و اینکه یاد بگیرید خودتان را بپذیرید و دوست داشته باشید، و در این صورت است که بیشتر مورد عشق قرار می گیرید و بهتر به دیگران عشق می ورزید.

نوشته استرا نیِدرا

به ما در شبکه های اجتماعی بپیوندید:

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چطور عشق ایده ال خود را پیدا کنیم

داشتن همسر مناسب تا چه حد می‌تواند در رضایت‌مندی ما از زندگی نقش داشته باشد؟ عوامل بسیاری وجود دارد که می‌توانند سبب رضایت‌مندی و خوشحالی ما باشند؛ اما همسر مناسب چه جایگاهی در این لیست دارد؟ بسیاری از افراد فکر می‌کنند که انتخاب همسر مناسب به بخت و اقبال مربوط می‌شود و منتظر می‌نشینند تا همسر مناسب در خانه‌شان را بزند، اما واقعیت این است که یافتن همسر مناسب همان قدر که کار راحتی است منوط بر عملکرد و تلاش شما نیز است. در این مقاله شما با ویژگی‌های همسر مناسب آشنا خواهید شد و تکنیک‌هایی را فراخواهید گرفت که به شما یاد می‌دهند که چطور می‌توانید همسر مناسب خود را پیدا کنید.

فهرست مطالب

عشق بدون اعتماد غیرممکن است. درست نیست چشم‌بسته وارد رابطه‌ای بشوید و منتظر باشید تا حقیقت ناگهان خودش را به شما نشان بدهد. به دنبال همسری نباشید که مرتکب هیچ اشتباهی نشود. در جستجوی همسری باشید که هرچند گاهی اشتباه می‌کند، اما بعد مسئولیت اشتباهش را کاملاً می‌پذیرد. اگر احساس می‌کنید که خواستگارتان به نحو غیرقابل باوری بدون عیب و نقص است، احتمالاً یک جای کار می‌لنگد. با کسی ازدواج نکنید که همیشه در حال پنهان‌کاری است؛ چون ممکن است وقتی سرانجام ماه از زیر ابر بیرون بیاید و حقیقت آشکار شود، دیگر نتوانید او را دوست داشته باشید. به علاوه در مسیر انتخاب همسر ایده‌آل به کمک خانواده و دوستان معتمدتان نیاز دارید تا چشم و گوش شما بشوند و آنچه را که از شدت عشق و هیجان نمی‌توانید ببینید، به جایتان ببینند و به شما تذکر بدهند. وقتی با کسی پیمان ازدواج می‌بندید، هم شما و هم او مسئول هدایت ماشین زندگیتان هستید. اگر نتوانید با خیال راحت چشمانتان را ببندید و برای هدایت ماشین به کسی که کنارتان نشسته است، اعتماد کنید، چطور می‌توانید به سفر طولانی زندگی در کنار او ادامه بدهید؟ اعتماد مانند مغز استخوان رابطه است؛ بدون اعتماد رابطه‌ای توخالی خواهید داشت که به زودی از هم فرو می‌پاشد.

وقتی با یکدیگر ازدواج می‌کنید، آیندۀ هر دو نفرتان کاملاً مبهم است و مانند کورسوی نوری می‌ماند که از میان کوه‌های بلند به شما می‌تابد. نمی‌توانید در دامنۀ کوه بنشینید و انتظار داشته باشید که رویاها، اهداف و موقعیتتان در این جهان به یکباره از آسمان بر سرتان نازل شود. هر دو نفر باید دست در دست هم به کاوش جهان بپردازید. بنابراین بخش اعظم دهۀ سوم و چهارم زندگی باید کوله‌بارتان را ببندید و برای کشف ناشناخته‌ها به دل کوه بزنید. واقعاً لازم است که شما و همسرتان آمادگی استقبال از ابهام‌ها و پیچیدگی‌ها را داشته باشید. باید بتوانید آرامشتان را در دل آشفتگی‌ها و بی‌نظمی‌ها حفظ کنید. همواره جنبه‌هایی از زندگی وجود دارد که برایمان ناشناخته است، بنابراین وقتی به میان ناشناخته‌ها قدم می‌گذارید به همراهی و حضور فرد قابل اعتمادی نیاز دارید. فکر می‌کنید خواستگارتان شما را در این سفر هیجان‌انگیز تنها می‌گذارد یا این که راحتی و امنیت شما را تامین می‌کند؟ آیا او حاضر است خطرهای این زندگی مشترک را قبول کند؟

چطور عشق ایده ال خود را پیدا کنیم

بسیاری از ازدواج‌ها با ارزش‌های مبهم و تعریف نشده شروع می‌شود و البته خیلی زود هم به پایان می‌رسد. ارزش‌های اصلی باورهایی هستند که شما را در مسیر زندگی هدایت می‌کنند و به اعمال، افکار، برنامه‌ها و هدفتان در روی این کرۀ خاکی جهت می‌دهند. شاید خودتان را به خوبی نشناسید، اما ارزش‌های خاصی دارید که شیوۀ تفکر، عملکرد و واکنشتان را هدایت می‌کند. درست است که قطب‌های مخالف یکدیگر را جذب می‌کنند، اما ارزش‌های اصلی افرادی که می‌خواهند تا پایان عمر در کنار هم زندگی کنند، نباید متضاد باشد. اگر یکی از همسران برای امنیت ارزش قائل باشد و دیگری طرفدار خطر و هیجان باشد، ارزش‌های آنها با هم در تضاد خواهد بود. اگر یکی برای خانواده و دیگری برای شغل ارزش قائل باشد، این ارزش‌های متضاد آنان را از یکدیگر دور خواهد کرد. وقتی ایمان و اعتقاد برای یک طرف باارزش باشد، اما دیگری فاقد این ایمان باشد، فکر می‌کنید رابطۀ میان این دو تا چه حد می‌تواند عمیق شود؟ اگر شما و همسرتان ارزش‌های اصلی مشترکی نداشته باشید، پایتان در مسیر زندگی دائماً می‌لغزد، زمین می‌خورید و متعجب از خودتان می‌پرسید که چرا نمی‌توانید هماهنگ با یکدیگر حرکت کنید؟

شرط موفقیت در ازدواج این است که خودتان را با تغییرات زندگی وفق بدهید، از قدرت و تاب‌آوری بالایی برخوردار باشید تا بتوانید در شرایط سخت هم رو به جلو حرکت کنید و متعهد به این باشید که تا پایان دست در دست یکدیگر به زندگی مشترکتان ادامه میدهید. بنابراین نمی‌توانید بی‌گدار به آب بزنید و سرنوشتتان را به شانس موکول کنید؛ برای داشتن ازدواج‌های موفق به افرادی نیاز داریم که آستین‌هایشان را بالا بزنند و به خاطر یکدیگر، برای خانواده‌شان و برای آینده‌شان بجنگند. عاقل و مقاوم باشید. خواستگارتان چه واکنشی را تحت شرایط سخت نشان می‌دهد؟ آیا به سرعت تسلیم می‌شود یا این که جرأت به خرج می‌دهد و برای آینده می‌جنگد؟ بدانید که در زندگی مشترک روزهای بسیار سختی را پیش رو خواهید داشت، آیا پیوند میان شما زیر بار این همه فشار از هم می‌پاشد یا این که قوی‌تر و محکم‌تر از پیش از آزمون‌های سخت زندگی سربلند بیرون می‌آید؟

غیر از مواردی که در بالا مطرح شدکه بیشتر مربوط به خصوصیات و صفات اخلاقی همسر آینده شما است، باید به نکات دیگری از جمله تحصیلات و شغل او نیز دقت کنید. یک همسر مناسب برای شما شخصی است که از لحاظ تحصیلات و شغل با شما تفاوت چشمگیری نداشته باشد. برای مثال اگر شما با تحصیلات فوق دیپلم با شخصی ازدواج کنید که مدرک تحصیلی دکتری دارد احتمالا در آینده از لحاظ فکری دچار مشکل خواهید شد چراکه نوع جهان بینی شما با یکدیگر متفاوت است. البته به یاد داشته باشید که این یک قانون کلی نیست اما باید به عنوان یک اصل مهم آن را در نظر داشته باشید.

همسر مناسب شما شخصی است که از لحاظ سیاسی و مخصوصا مذهبی با شما هم عقیده باشد. ازدواج یک زن و مرد از دو گروه سیاسی یا مذهبی متفاوت می‌تواند در آینده زمینه ساز اختلافات زیادی بین آن‌ها شود.

 عامل بسیار مهم دیگری که نشان می‎دهد شما و شخص مورد نظرتان همسران مناسبی برای هم خواهید بود یا نه خانواده‌ها هستند. ازدواج فقط وصلت زن و مرد نیست، بلکه وصلت خانواده‌ها نیز می‌باشد. زمانیکه قصد تصمیم‌گیری درباره شخصی را دارید حتما به خاطر داشته باشید که باید به تناسب و شباهت فرهنگ خانوادگیتان با یکدیگر نیز توجه کنید.

بسیاری از ما وقتی وارد رابطه می‌شویم، توقع داریم که طرف مقابل کاملاً خواسته‌هایمان را برآورده کند. اما لازم است که جستجو به دنبال همسر ایده‌آل را متوقف کنید و برای تبدیل شدن به یک انسان ایده‌آل تلاش کنید. خودآگاهی مهارتی است که به اندازه‌ی کافی به آن توجه نشده است. اگر خودتان را نشناسید، چطور می‌توانید با فرد دیگری به نتیجه برسید؛ از این گذشته فقدان خودآگاهی می‌تواند به مشکلی جدی در زندگی مشترک تبدیل بشود. اگر خودتان را نشناسید، چطور می‌توانید انتظار داشته باشید که عشقتان شما را بشناسد؟ اگر فردی که قصد ازدواج با او را دارید، خود واقعیش را نشناسد، چطور می‌خواهید بفهمید که زندگیتان را به زندگی چه کسی می‌خواهید گره بزنید؟ به دنبال همسری نگردید که شیفتۀ خودش باشد، در جستجوی همسری باشد که خودش را می‌شناسد. یک همسر ایده‌آل کسی است که می‌تواند صادقانه با ترکیبی از فروتنی و اعتماد به نفس، در آئینه به خودش نگاه کند. البته اکثر ما به طور طبیعی و بدون سعی و تلاش به خودآگاهی نمی‌رسیم، برای رسیدن به خودآگاهی لازم است که سوالات سختی را از خودتان بپرسید. افرادی که خود را می‌شناسند، می‌توانند هدفمندتر و با قصد و نیت مشخص‌تر در زندگی رو به جلو حرکت کنند.

 از روی ترس انتخاب نکنید

افراد بسیاری هستند که از روی ترس به ازدواج با فرد نامناسبی رضایت می‌دهند یا به زندگی در کنار فردی که دوستش ندارند، ادامه می‌دهند. این ترس معمولاً ترس از تنهایی است، هرچند ترس‌های مختلفی می‌تواند انگیزۀ شروع یا ادامه دادن به چنین زندگی‌های نامناسبی باشد. غالباً بهتر این است که تنها منتظر همسر ایده‌آل بمانید تا این که از روی ترس خودتان را گرفتار کنید. تصمیم گرفتن از روی ترس منجر به گیجی، اضطراب و احساس کلی گم‌گشتگی یا گم کردن چیزی مهم در زندگی می‌شود.

وقتی ارتباط با یک نفر شما را سرشار از شور و هیجان می‌کند، ممکن است وسوسه شوید که به سرعت رابطه‌تان را ابدی کنید و به هم متعهد شوید. اما موضوع اینجا است که شما هنوز او را به خوبی نمی‌شناسید و در حال سرمایه‌گذاری عاطفی بر روی فردی هستید که شناخت چندانی از او ندارید. ممکن است خصوصیات ناخوشایندی را به مرور زمان در این فرد پیدا کنید یا یک روز متوجه شوید که به هیچ وجه با او سازگاری و تناسب ندارید. اما چون بر روی این عشق نافرجام سرمایه‌گذاری کرده‌اید و انرژی فراوانی را در این رابطه گذاشته‌اید، وقتی رابطه‌تان شکست می‌خورد، به شدت ناراحت و آزرده خاطر می‌شوید؛ حال آن که اگر پیش از آن که قلبتان را در طبق اخلاص بگذارید، وقت بیشتری برای شناخت طرف مقابل می‌گذاشتید، آسیب کمتری می‌دیدید. وقتی در مراحل “رمانتیک” ابتدایی یک رابطه قرار داریم، غالباً از سر هوا و هوس و تصورات خیالی تصمیم می‌گیریم و منطق و واقعیت را کنار می‌گذاریم. اما بسیار مهم است که وقتی می‌خواهیم تصمیم مهمی مانند ازدواج بگیریم، صبور باشیم و عاقلانه تمام جوانب را بسنجیم.

همدلی، شرافت، صداقت، قابل اطمینان بودن، مهربانی و سخاوت عاطفی ویژگی‌های کلیدی هستند که باید در یک همسر ایده‌آل وجود داشته باشد. چنانچه این ویژگی‌ها را در فردی پیدا کردید، حتی اگر او ظاهراً از تیپ مورد علاقۀ شما نبود، بیشتر دربارۀ او تحقیق کنید. داشتن معیارهای دیگری مانند شوخ‌طبعی و علاقه‌مندی به سفر خوب است، اما وجود آنها برای رسیدن به خوشبختی در زندگی مشترک کافی نیست.

وقتی یک نفر مانند آهنربا شما را به طرف خودش می‌کشد و در حضور او سرشار از شور و هیجان می‌شوید، معمولاً بسیاری از بدی‌های او را تحمل می‌کنید. این جاذبه‌ی مغناطیسی قدرت بسیار زیادی دارد، چون ما معمولاً چنین جذبی را تجربه نمی‌کنیم. بنابراین وقتی کسی را پیدا می‌کنیم که چنین دیوانه‌وار ما را جذب خودش می‌کند، به شدت تحریک می‌شویم و او را در این حالت برانگیخته با فرد مناسب اشتباه می‌گیریم ـ “این آدم حتماً خودشه، کاملاً حس میکنم که میتونم با اون خوشبخت بشم”. این جذب مغناطیسی قوی فوق‌العاده است، اما نباید به توجیهی برای رفتارهای بد طرف مقابل تبدیل شود.

وقتی فردی احساساتش را کاملاً برایمان فاش نمی‌کند یا از نظرش نسبت به خودمان مطمئن نیستیم، دچار نوعی اضطراب می‌شویم. این اضطراب ذهنمان را تسخیر می‌کند، تا به جایی که آن فرد به تمام فکر و ذکرمان تبدیل می‌شود. ما دائماً به او فکر می‌کنیم، این که الان کجا است و چکار می‌کند. به این ترتیب او به سرعت به محور اصلی زندگیمان تبدیل می‌شود و همه چیز حول وجود او می‌چرخد. تصمیم می‌گیرید که تمام برنامه‌هایتان را کنسل کنید و وقتتان را خالی نگه دارید، تا مبادا فرصت با او بودن را از دست بدهید. وقتی هم که او شما را در نهایت می‌بیند و تاییدتان می‌کند، دیگر از خوشحالی در آسمان سیر می‌کنید. بالعکس وقتی او از شما فاصله می‌گیرد، شما را نادیده می‌گیرد، با احساساتتان بازی می‌کند یا سرزنشتان می‌کند، احساس می‌کنید که زندگی برایتان جهنم شده است. رابطه به زودی برایتان به الاکلنگی تبدیل می‌شود که یا شما را به عرش می‌برد یا محکم به فرش می‌کوبد؛ این شرایط دیوانه‌کننده است و با سرشتمان سازگاری ندارد. این نوع احساسات را با عشق اشتباه نگیرید.

اگر بعد از مشخص کردن ملاک‌های خود با شخصی آشنا شدید که نمی‌دانستید آیا این فرد همسر مناسبی برای شما است یا خیر می‌توانید از یک روانشناس متخصص کمک بگیرید. ملاک‌ها و خواسته‌های خود را با او در میان بگذارید و ویژگی‌ها و خصوصیات شخص مورد نظرتان را نیز بیان کنید. روانشناس بعد از گرفتن اطلاعات و انجام آزمون‌های شخصیتی به شما می‌گوید که این فرد چقدر می‌تواند همسر مناسبی برای شما باشد.

انتخاب همسر مناسب یکی از مهم‌ترین اتفاقات زندگی هر شخص است که با کمی دقت و شناخت درستی از خود به راحتی می توانید از بین گزینه های خود بهترین را انتخاب کنید. قبل از هر چیز با خودتان خلوت کنید و ببینید برای ازدواج دنبال چه فردی هستید؟ ملاک ها و معیارهای خودتان را بنویسید. صداقت یکی از مهم‌ترین معیارها برای داشتن یک همسر مناسب است. همسر مناسب وفادار است و ارزش‌هایی شبیه به ارزش‌های شما دارد. او خودش را به خوبی می‌شناسد و می‌داند که در زندگی بدنبال چه چیزی است. خودش را با شرایط تطبیق می دهد و در عین حال مقاوم و متعهد نیز است؛ اما حواستان باشد که ازدواج با یک شخص از روی ناچاری نمی‌تواند گزینه خوبی برای شما باشد. دقت کنید و شتاب‌زده تصمیم نگیرید. کیفیت را فدای کمیت نکنید و اگر بیشتر خصوصیات او مثبت بود دنبال جزئیات بی‌اهمیت نروید. در نهایت برای گرفتن بهترین تصمیم نیز می‌توانید با یک روانشناس متخصص مشورت کنید.

 

عشقت رو جذب کن

میخوای یاد بگیری چطور روز به روز بیشتر قلب عشقتو بدست بیاری؟ چطور یه رابطه موفق منجر به ازدواج داشته باشی؟ چطور یه زندگی مشترک موفق داشته باشی؟ پس فرصت را از دست نده! تو هم به جمع دنبال کنندگان پیج رادیو عشق در اینستاگرام اضافه شو…

عضویت در خبرنامه رادیو عشق

6 بازدید

2.14k بازدید

2.28k بازدید

3.29k بازدید

3.07k بازدید

دیدگاه

نام *

ایمیل *

وب‌ سایت

ذخیره نام، ایمیل و وبسایت من در مرورگر برای زمانی که دوباره دیدگاهی می‌نویسم.

مشترک نمی شومدریافت همه دیدگاه های این نوشتهفقط دریافت پاسخ دیدگاه های خودم

چطور عشق ایده ال خود را پیدا کنیم

آدرس: تهران، پونک، نبش بلوار پونک، پلاک 2، طبقه سوم، واحد 6

تلفن پشتیبانی:02146015870

رزرو نوبت مشاوره

انجمن روانشناسی آمریکا

سازمان نظام روانشناسی و مشاوره ایران

سازمان بهزیستی ایران

انجمن روانشناسی ایران

 

سلام! به اکانت کاربری خود وارد شوید

بازیابی پسورد

پسورد شما به ایمیل شما ارسال خواهد شد

راز موفقیت | محمود جولایی – آموزش تکنیک های نوین موفقیت فردی

زمان لازم برای مطالعه این مقاله ارزشمند ۹ دقیقه است.

چطور عشق ایده ال خود را پیدا کنیم

همه ما روزی عاشق می شویم. خیلی درد سختی است اگر کسی تا پایان عمرش هرگز عاشق نشود. اما در این عاشق شدن ها عشق اول چیز دیگری است. اینجا نیز قانون جذب کائنات کمک می کند.

 قانون جذب عشق به ما می گوید چطور عشق واقعی و رویایی خود را جذب کنید. یا چطور عشقتان را جذب کنید یا رابطه عاطفی که خراب شده را عاشقانه کنید. مقاله قانون جذب جفت روحی در «راز موفقیت» در صورتی می تواند به شما کمک کند که آن را تا آخر با دقت مطالعه کنید و فایل صوتی زیر را نیز چند بار گوش کنید:

دانلود فایل صوتی مقاله چگونه با قانون جذب عشق به عشقمان برسیم؟

اینها تنها تعدادی از پرسش هایی است که با موضوع “جذب همسر ایده آل” روزانه در گوگل سرچ می شود و شما در این مقاله جذاب، برای این سوالات پاسخ های شگفت انگیزی خواهید گرفت.


چرا هنوز از دوره نخبگان قانون جذب برای تحقق آرزوهایتان استفاده نمی‌کنید ؟

 کلیک کنید تا عضوی از نخبگان قانون جذب باشید !‍ 

  مشاوره خرید محصول: ۲۶۷۲۱۸۴۱-۰۲۱

 

قانون جذب برای عشق و روابط نیز کار می کند، چه آن را باور کنید و چه نکنید!! اگر مقاله های قانون جذب سایت راز موفقیت را خوانده باشید، می دانید که قانون جذب عشق مربوط به افکار مرتبط به روابط عاطفی و احساسی شماست. افکار مشابه، اتفاقات و افراد و اشیاء مشابه را جذب می کنند. وقتی از قانون جذب برای جذب عشق استفاده می کنید، و یا آن را برای برگرداندن عشق به کار می برید.

باید تمرکز بر عشق و شرایط بد روابط فعلیتان را متوقف کنید و تجسم و تصاویر ذهنی از اینکه چطور میخواهید باشید ایجاد کنید. در ادامه مقاله در این باره مفصلا صحبت خواهیم کرد.

حتما بخوانید:

قانون جذب برای ازدواج | چگونه با قانون جذب ازدواج کنیم؟

چگونه شخصی که عاشقش هستید را جذب کنید

آیا واقعا می شود همسر رویایی و عشق خود را جذب کنیم؟

همیشه در دوره های قانون جذب یکی از جذاب ترین و پرطرفدارترین موضوعات “جذب شخص مورد علاقه” با ویژگی های خاص بوده و تصور میشود روز بروز هم این تقاضا و تمایل افزایش یابد.

اگر بپذیریم که ارتباطات در عصر جدید حرف اول و آخر را در موفقیت‌های شغلی و حتی زندگی می زند، جذب یک فرد بخصوص و بصورت هدفمند، ارزش و اهمیت بسیار زیادی پیدا میکند.

آیا این شگفت انگیز نیست، اگر شما بتوانید افراد را بصورت گزینش اولیه و انتخابی در کنار خود داشته باشید؟
آیا این شگفت انگیز و عالی نیست که دیگر مجبور و ناچار نیستید با فردی که مرد یا زن رویایی ۱۰۰% شما نبوده، ازدواج کنید.

بهترین ابزار برای موفقیت در ارتباط و انتخاب فرد ایده آل این است که فردی را انتخاب کنیم که افکار و باورهایش در ارتباط با هدف ما از ارتباط با او، همسو و هم فرکانس با هم باشد.

ما گفتیم که ” قانون جذب ” قانون جذب همانندهاست؛ ما در این مقاله دقیقا از این اصل برای جذب افراد متناسب با علت و انگیزه ارتباط خود استفاده خواهیم کرد.

تنها یک نفر است که می تواند بهترین و ایده آل ترین فرد را برای شما تشخیص دهد و آن یک نفر، فقط و فقط خود شما هستید؛ چون تنها کسی که از هدف از ارتباط و ویژگی های فردی شما آگاه است، کسی نیست جز خود شما. اما در مرحله تشخیص فرد مورد علاقه توسط خود فرد، یک مشکل بزرگ وجود دارد.


چرا هنوز از دوره نخبگان قانون جذب برای تحقق آرزوهایتان استفاده نمی‌کنید ؟

 کلیک کنید تا عضوی از نخبگان قانون جذب باشید !‍ 

  مشاوره خرید محصول: ۲۶۷۲۱۸۴۱-۰۲۱

 

متاسفانه اکثر افراد قدرت تشخیص را ندارند، یعنی ساختار روانی و تجربه افراد عموما در روند رشد شخصیتی و سیستم روانی به این ابزار مجهز نشده است؛ متاسفانه بیشتر افراد حتی در سنین جوانی و بعداز آن هم توانایی شناخت ویژگی های خود را ندارند و مهمترین و اصلی ترین علت شکست در یک ارتباط، عدم توانایی در شناخت و تحلیل واقع گرایانه از خود و در نتیجه نیازها و خواسته های خود است.

پس برای پاسخ به سوال بالا، بهترین راهکار، تلاش برای شناخت خود و ایجاد ویژگی های موردنظرمان در خود است. مثلا اگر به دنبال جذب شخص قابل اعتماد هستید، باید خودتان فرد قابل اعتمادی باشید؛ اگر میخواهید همسری شاد و راضی داشته باشید باید ابتدا خودتان شاد و راضی باشید و …

پیشنهاد ویژه ما برای شما: سمینار شگفت انگیز ۵ اصل برآورده شدن همه آرزوها | ون دایر

در محصول قانون جذب عشق + خودهیپنوتیزم جذب همسر دلخواه، شما در ابتدا می آموزید که چطور خودتان را بشناسید و چگونه فرد مورد علاقه خود را تشخیص دهید و بعد جذب کنید و در انتها نیز با هیپنوتیزم او را اسیر عشق خود کنید.

با استفاده از یک روش دو مرحله ای بسیار ساده و قابل اجرا شما می توانید فرد خاصی را به زندگی خود جذب کنید:

اگر شخص خاص مورد نظرتان هم، شما رو بخواهد که کار تمام است و نه تنها خطری ندارد بلکه خیلی زودتر از آنکه تصورش را بکنید، یکدیگر را در زندگی رویایی خود غافلگیر خواهید کرد ولی اگر شما در رویای آن شخص نباشید، تکلیف چیست؟

چطور عشق ایده ال خود را پیدا کنیم

اگر فرض کنیم که آن شخص هم از قانون جذب استفاده می کند، در این صورت کشمکشی طولانی و سخت بین دو درخواست بوجود می آید و هر کدام که قدرتمندتر قانون جذب را بکار گیرد، برنده است.
و یک نکته بسیار مهم وجود دارد؛ آیا شما دوست دارید با کسی که چندان تمایلی به زندگی با شما ندارد، با کسی که شما در رویاهایش نیستید، زندگی کنید؟؟!! آیا اصلااسم این، زندگی است؟؟!!


چرا هنوز از دوره نخبگان قانون جذب برای تحقق آرزوهایتان استفاده نمی‌کنید ؟

 کلیک کنید تا عضوی از نخبگان قانون جذب باشید !‍ 

  مشاوره خرید محصول: ۲۶۷۲۱۸۴۱-۰۲۱

 

چطور جفت روحی خود را با قانون جذب عشق وارد زندگی خود بکنیم؟ راهکارهای ورود همسر ایده آل به زندگی در مقاله ۷ گام برای برگرداندان عشق بطور مفصل توضیح داده شده است.

تصویر سازی و استفاده از تخیل برای ایجاد احساس خوب از رابطه ای که انتظارش را میکشیم برای قرار گرفتن در ارتعاش جذب همسر دلخواه و ایده آل بسیار مهم است.

دوستانی که مرا میشناسند، میدانند که من قانون جذب را جدا از اقدام و عمل نمیدانم. برای رسیدن به هر آرزویی از طریق قانون جذب باید اقدام و عمل هم باشد اما اگر از من بپرسید:
چه اقدام و عملی؟؟ میگویم: نمیدانم!
چون این یک مسئله کاملا خصوصی است. اقدامات افراد مختلف، متفاوت است. لزوما هیچ دو فردی برای جذب ارتباط رویایی، یک اقدام مشابه را انجام نمیدهند.

در اینجا صحبت از انسان و عواطف انسانی است و هیچ دو انسانی نگرش و افکار و باورهای یکسانی ندارند.
اما اگر خودتان را خوب بشناسید، خواهید فهمید که اقدام مناسب چیست.

شما می توانید کارهایی را انجام دهید که تا آمدن آن شخص خودتان را با اشتیاق سوزان نگه دارید. برخی از آن کارها عبارتند از:

آیا به نظر شما آرزوی هر دختر و یا پسری که به سن ازدواج رسیده، این نیست که ازدواج موفقی داشته باشه و با همسر دلخواهش زندگی شیرینی رو آغاز کند؟ واقعیت این است که هیچ آدم سالمی در زمان ازدواج در فکر طلاق و جدایی نیست. همه یک هدف مقدس دارند و آرزویشان این است که همسر خوبی داشته و کانون خانوادگی گرمی تشکیل بدهند.

 پس چرا ازدواج ها منجر به طلاق عاطفی و قطع ارتباط می شود؟ علت ریشه ای آسیب‌های اجتماعی ناشی از ازدواج نکردن و یا دیر ازدواج کردن و افزایش آمار زندگی انفرادی در جامعه ما واقعا چیست؟ دوستان، من مشاور ازدواج و یا طلاق نیستم.

اما در دوره ای از زندگیم مسایلی برایم پیش آمد که ناگزیر ذهن پرسشگرم با یک چرای بزرگ (؟؟؟؟؟) مواجه شد و مرا وادار به تحقیق و مطالعه مدت داری در منابع معتبر “روانشناسی ازدواج و طلاق” داخلی و خارجی و بررسی آمار موجود در این زمینه کرد. در نتایج این تحقیقات که جا دارد از همکاری سر کار خانم دکتر نصیریان نهایت تشکر را داشته باشم، تقریبا برای هر دو پرسش یک علت اصلی ریشه ای یافتم: * انتخاب غلط و نامناسب در آغاز ارتباط *

حتما بخوانید: ۱۴ راهکار شگفت‌انگیز که زندگی‌ خصوصی‌ام را تغییر داد!

با شناخت خود و پذیرش تفاوت ها میتوانیم اختلاف ها را کمتر کرده و از مبدل شدن آن ها به تنفر جلوگیری کنیم و با استفاده از قانون جذب عشق ، عشق را جذب زندگیمان کنیم. یادمان باشد تا زمانی که در یک رابطه هستیم، نباید به فکر جذب رابطه جدید باشیم.
ما زمانی حق داریم به رابطه جدید فکر کنیم که رابطه قبلی به پایان رسیده باشد.

دوستانم برای موفقیت در یک ارتباط تنها یک ابزار، بهترین است:
انتخاب فردی که افکار و باورهایش در رابطه با هدف و علت آن ارتباط، با شما هم سو و هم فرکانس باشد. به زبان ساده تر :
کبوتر با کبوتر، باز با باز، کند هم جنس با هم جنس پرواز…

نگران نباشید اگر خودتان را لایق همسر رویاییتان نمیدانید! اگر خودتان را در حد همسر دلخواهتان نمیدانید! فقط کافیست روی خودتان کارکنید. در پکیج جذب عشق، رازهای پیچیده برنامه ریزی عصبی ذهن از طریق قانون جذب عشق و روانشناسی ازدواج و رابطه رویایی توسط محمود جولایی بصورت گام به گام توضیح داده شده است.

حتما بخوانید: روش گام به گام خلق رویاها در قانون جذب چیست؟

به راستی ای کاش در کنار تمام درسهایی که در مدرسه و دانشگاه می آموزیم، حتی در حد یک کلاس یک روزه، متمرکز بر پاسخ به این موضوعات مهم وجود داشت تا بجای درمان آسیب‌های شدید طلاق که هزینه های غیر قابل جبرانی را بر پیکر خانواده و اجتماع وارد میکند، در همان مرحله پیشگیری و زمان انتخاب، جلوی بروز حوادث هولناک ناشی از “جذب افراد نامناسب” را در مسیر دوست یابی و ازدواج می‌گرفتیم.

دوست خوب من – تو عالی هستی. ممنونم که در این سفر هستید تا زندگیتان را عالی و جادویی کنید.

 

برای حمایت از محتوایی که می‌پسندید، آن را به اشتراک بگذارید:

پست قبلی

بهترین کتاب های روانشناسی و موفقیت دنیا که حتما باید بخوانید کدام است؟-راز موفقیت

پست بعدی

کوین ترودو کیست؟ رازهای گروه های مخفی | دانلود رایگان سمینار کوین ترودو- راز موفقیت

ازدواج با جفت روحی در ۴ گام تضمینی!

قانون جذب | قانون جذب چیست و چگونه از آن استفاده کنیم ؟

قانون جذب در قرآن (قانون جذب در دین اسلام)

قانون ارتعاش در قانون جذب چیست؟|چگونه ارتعاش (فرکانس) قدرتمندی بفرستیم؟

درود بر شما دوست عزیز

خوشحالیم رضایت کاربران را جلب کردیم.

واقعیت این هست که در هیچ سایتی این اندازه حمایت و پشتیبانی نمی توانید ببینید.

چت انلاین سایت پاسخگوی کاربران همراه سایت هست.

همه سوالات و نظرات در سایت مورد توجه قرار می گیرد.

در کانال تلگرام دوستان میتوانند سوالات خود را مستقیم از خودم بپرسند.

در اینستاگرام و واتساپ و … هم همینطور .

همچنین دوستانی که با ما تماس تلفنی و تلگرامی می گیرند نیز راهنمایی می شوند.

همه این ها به خاطر حضور شما و جلب رضایت شما دوستان است.

لطفا همیشه به سایت خودتان سر بزنید.

موفق باشید

سایتتون عالیه ازتون ممنونم.مخصوصا این بخش که با کارشناس و پشتیبان صحبت میکنی و اونم راهنماییت میکنه

سلام ممنون از مطلب خوبتون واقعا نمیفهمم چرا باوجود این همه راهکار بازم شاهد این همه طلاق و جدایی عاطفی و اینچیزا هستیم کاش همه میتونستن درک کنن ک چقدذر میتونن زندگی قشنگی رو برا خودشون خلق کنن

سلام
با قانون جذب و عمل کردن بهش می شه زندگی زیبا و بدون دغدغه ای برای خودمون بسازیم و خیلی عالی بهترین ها رو جذب کنیم البته همراه با نکات و تکنیکهایی که استاد جولایی در دوره های نخبگان قانون جدب توضیح کامل و جامع دادند..

سلام..من حدود ۶ ماه پیش یه رابطه با شخصی که از خودم بزرگتر بود شروع کردم…از لحاظ سنی از من بزرگتر بودن..اما خصوصیات اخلاقیو طرز فکر و عقایدمون همه باهم جور بودو به خواسته های خم احترام میذاشتیم…اما بعد از چند وقت متوجه شدم که یه دروغ خیلی بزرگ بهم گفته و نتونستم هضمش کنم…و واس یه مدت اینو نتونستم هضم کنم و همش بحث کردیم …تا الان که سر یسری از مسائل رابطمون به شکل بدی تموم شد..ولی هنوز عاشقش هستمو میخوام ادامه زندگیم با اون شخص باشه…واسه برگشتنش چیکار کنم

خیلی عالی بود

سلام
من خصوصیات همسرایده آلمو نوشتم بعد یه مدت یکی وارد زندگیم شد که بیشتر خصوصیاتی که نوشنه بودمو داشت فقد شغلش اونی که نوشته بودم نیس من دوس دارم همسراینده م داروساز باشه خودم مهندسی شیمی میخونم خیلی هم دوس دارم توی کارخونه داروسازی کارکنم ولی شرایطش نیس وهیچ جوری با یه داروساز توی زندگیم برخورد نمیکنم چجوری من باید یه شخصی که داروساز هست رو جذب کنم

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

پیام شما پس از بررسی منتشر می شود

اطلاعات من را ذخیره کن تا در آینده نیازی به ورود اطلاعات نداشته باشم


ازدواج با جفت روحی در ۴ گام تضمینی!

قانون جذب | قانون جذب چیست و چگونه از آن استفاده کنیم ؟

قانون جذب در قرآن (قانون جذب در دین اسلام)

همین الان ایمیل و شماره همراه خود را وارد کنید تا ایمیل برایتان ارسال شود

آیا می‌دانید چه فرصتی پیش روی شماست ؟

همین الان می‌توانید عضوی از نخبگان قانون جذب شوید که با تدریس استاد جولایی در این دوره  قانون جذب زندگی‌شان را متحول کرده‌اند !

سلام! به اکانت کاربری خود وارد شوید

بازیابی پسورد

پسورد شما به ایمیل شما ارسال خواهد شد


https://razemovafaghiat.com/wp-content/uploads/2020/08/Attract-Love.mp3Downloads-icon


برای دانلود PDF قانون جذب عشق کلیک کنیدDownloads-icon

جستجو در سایت


دختران و پسران این حق را برای
خود قائل می‌شوند که خودشان باید همسر آینده‌ی خود را انتخاب کنند. البته، کاملاً
حق با آن‌هاست. به این دلیل که نتیجه‌ی این انتخاب، تا سال‌ها با فرد همراه خواهد
بود و مسئولیت تمام پیش‌آمدها با خود فرد است. اگر بخواهیم معنای حقیقی انتخاب را
در نظر بگیریم، هیچ‌کسی واقعاً خودش همسر خودش را انتخاب نمی‌کند. بلکه این زندگی و
موقعیت‌ها هستند که افراد را در سر راه ما قرار می‌دهند.

حالا از بین آن افراد اگر از کسی
خوشمان آمد، به او درخواست ازدواج می‌دهیم که البته باید مورد موافقت طرف مقابل هم
قرار بگیرد. پس، این انتخاب با انتخاب‌های دیگر تفاوت‌های اساسی دارد و نیازمند دقت
و توجه بیشتری است. شاید بپرسید که باید از کجا شروع کنیم؟ اول از همه توصیه
می‌کنیم که تمام رمان‌های عاشقانه‌ای که خوانده‌اید و فیلم‌هایی که دیده‌اید را
فراموش کنید. عاقلانه و بدون هیچ عجله‌ای تمام جوانب را بسنجید و بعد از آن، قدم در
راه این انتخاب بگذارید.

ما نمی‌خواهیم بگوییم که قبل از
ازدواج عاشق نشوید! اول با یک دید عاقلانه درمورد هر گزینه فکر کنید. ببینید که آیا
طرف مقابل خصوصیت‌های تبدیل شدن به یک همسر مناسب را داراست یا خیر؟ اگر قبل از
نگاه عاقلانه، عاشق کسی شوید و بعداً متوجه شوید که او برای همسری شما مناسب نبوده؛
با شکست سنگین عاطفی مواجه خواهید شد که ممکن است تا سال‌ها کام شما را تلخ کنند.
یا این‌که ممکن است شما عاشق کسی شوید؛ ولی او عاشق شما نشود!

چطور عشق ایده ال خود را پیدا کنیم

بهتر است که در انتخاب همسر خود،
خودخواهانه عمل نکنید! زندگی شما با همسرتان، فقط محدود به امروز و ۲ نفر انسان
نمی‌شود. آینده‌ی زندگی خود را هم در نظر بگیرید. به فرزندانی فکر کنید که قرار است
حاصل زندگی شما باشند. این فرزندان، برای برخورداری از یک زندگی خوب و رشدی بالنده،
نیازمند والدین خوب هستند. پس، از الان به فکر فرزاندان خود هم باشید. در هنگام
انتخاب همسر، علاوه بر در نظر گرفتن معیارهای شخصی، بررسی کنید که آیا طرف مقابل،
می‌تواند مادر یا پدر خوبی برای فرزندان‌تان باشد یا خیر.

هر خانمی، در اعماق وجودش می‌داند
که همسر مناسب او کیست. پس چه کاری بهتر از این‌که مشخصات آن همسر را روی کاغذ
بیاورید؟ یک لیست از مشخصات همسر دل‌خواه خود تهیه کنید و آن‌ها را به ترتیب اولویت
و اهمیت مرتب کنید. این کار بسیار ضروری است و ما واقعاً انجام آن را توصیه
می‌کنیم. چراکه یک تصویر جامع و کلی در اختیار شما خواهد گذاشت تا با دید بهتری
نسبت به انتخاب همسر خود اقدام کنید.

سعی کنید در فرآیند ثبت مشخصات
همسر خوب و ایده‌آل خود، اصلاً احساسی عمل نکنید. هرچند، احساس از چیزهای مهمی است
که باید در لیست خود مورد توجه قرار دهید، ولی در نوشتن لیست کاملاً منطقی و به‌دور
از بزرگ‌نمایی و احساس عمل کنید. به اولویت اهمیت این مشخصات هم بسیار دقت کنید.
چراکه بسیاری از خانم‌ها، خواستگارهای زیادی را به‌خاطر دارا نبودن ویژگی‌های
کم‌اهمیت رد می‌کنند و فرصت‌های ازدواج با یک همسر مناسب را برای خود محدود
می‌کنند.

شما می‌توانید خودتان در زمینه‌ی
انتخاب همسرتان فعالانه عمل کنید! سعی کنید اجتماعی باشید و در جمع‌های مختلفی حاضر
شوید. لازم نیست در این جمع‌ها لزوماً مردی حاضر باشد. خانم‌هایی هستند که برای
فرزندان خود به‌دنبال همسر هستند. این جمع‌ها می‌تواند مکانی باشد برای این‌که
دایره‌ی انتخاب‌های خود را وسیع‌تر کنید.

درست مثل خانم‌ها، لازم است که
آقایان هم لیستی از مشخصات همسر خوب و ایده‌آل خود تهیه کنند و در فرآیند انتخاب آن
را لحاظ کنند. ولی تفاوت‌هایی نیز در این زمینه وجود دارد که به آن‌ها خواهیم
پرداخت. بزرگ‌ترین مشکلی که اکثر آقایان با آن مواجه می‌شوند، ترس از «پذیرفته
نشدن» است. این موضوع، برای مردان خجالتی و درون‌گرا بسیار سخت‌تر خواهد بود. اگر
در تصمیم خود جدی هستید و دوست دارید به چیزی که می‌خواهید برسید؛ کمی شهامت داشته
باشید! با این حقیقت روبرو شوید که قرار است چندین بار رد شوید! این موضوع بسیار
طبیعی و از دید متواضعانه بسیار هم خوب است! اجازه ندهید تجارب «رد شدن‌»، شهامت را
از شما بگیرند. گاهی اوقات دختران شما را رد می‌کنند تا جدیت شما را امتحان کنند.
آن‌ها می‌خواهند بدانند شما تا چه اندازه در تصمیم خود جدی هستید.

پس اگر واقعاً جدی هستید و
می‌خواهید با او ازدواج کنید، دوباره درخواست خود را تکرار کنید. در بسیاری از
موارد، مردان در دفعه‌ی دوم جواب مثبت می‌گیرند. پس، نگران چیزی نباشید و با شهامت
تمام همسر اینده‌ی خود را پیدا کنید.

معمولاً قبل از هر ازدواج رسمی،
افراد مدتی را به عنوان «نامزد» با همدیگر سپری می‌کنند. این دوران، بهترین زمان
برای حل مسائل مختلف است. با رفت و آمدهای مختلف و آشنایی‌های به‌دست آمده از طرف
مقابل، به‌راحتی می‌توانید به یک تفاهم و توافق برسید و برای آغاز رسمی زندگی خود
آماده شوید. در غالب موارد، نامزدی مختوم به ازدواج می‌شود. اگر هم مشکلی در این
فاصله رخ داد، به کمک همدیگر آن را رفع می‌کنند. اما اگر قضیه جدی‌تر بود؛ دوران
نامزدی بهترین زمان برای جلوگیری از یک ازدواج اشتباه است!

منبع:
yadaneh.com


 

 

 



بخش مشاوره و پرسش و پاسخ

شناسه کاربری 

رمز عبور             


  

عضویت در سایت


دسته بندی مطالب

مطالب روابط جنسی و زناشویی

مطالب دوران قبل از ازدواج

مطالب پزشکی و سلامت

مطالب تربیت فرزندان

مطالب احکام شرعی

مطالب روانشناسی

مطالب اجتماعی

مطالب صوتی

ویدئو

خدمات عمومی


 

چطور عشق ایده ال خود را پیدا کنیم


 افراد آنلاین :


18865


بازدید امروز:


39688


بازدید دیروز:


232239311


آمار کل:

مشاوره
ازدواج و مشاوره زناشویی تنظیم خانواده ،کلیه حقوق مادی و
معنوی مروبط به مطالب اختصاصی ثبت شده و ترجمه شده در این
سایت برای پایگاه اطلاع رسانی تنظیم خانواده محفوظ است.

چطور عشق ایده ال خود را پیدا کنیم
چطور عشق ایده ال خود را پیدا کنیم
0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *