چطور میشه دو بار وام ازدواج گرفت

 
helpkade
چطور میشه دو بار وام ازدواج گرفت
چطور میشه دو بار وام ازدواج گرفت

جهت ثبت نام وام ازدواج به صورت فوری کلیک کنید

آیا کافی نت یا دفتر خدمات اینترنتی دارید؟

همین حالا اینجا کلیک کنید

ثبت نام وام ازدواج برای تمامی بانک ها در تمامی شهرها

تمام حقوق مادی و معنوی وب سایت متعلق به تیم مدیریت
وب سایت خدمات اینترنتی کندو
می باشد

خانه

نظرات متقاضیان

مقالات

کافی نت

استعلام بانک

چطور میشه دو بار وام ازدواج گرفت

وام ازدواج دوم امکان پذیر هست؟

وام ازدواج برای ازدواج دوم افراد نیز پرداخت می گردد اما در شرایط خاص. در واقع نمی توان گفت که برای ازدواج های بعدی هیچ وامی تعلق نمی گیرد و یا وام ازدواج فقط مختص ازدواج اول است! از همین روی برای دریافت وام ازدواج در زندگی دوم بایستی شرایط ویژه ای داشته باشید که در ادامه به بررسی آن ها خواهیم پرداخت. چنانچه می دانید وام ازدواج فقط یکبار در زندگی به شما تعلق می گیرد. بنابراین اگر در ازدواج اول خود یکبار وام ازدواج دریافت کرده اید، دیگر برای بار دوم اجازه گرفتن و استفاده کردن از آن را نخواهید داشت. اما در صورتی که چه به دلیل طلاق و یا فوت همسر، برای بار دوم تصمیم به ازدواج گرفته اید اما بار اول هیچ وامی با عنوان وام ازدواج دریافت نکرده اید، اکنون می توانید با اطمینان خاطر به بانک مراجعه کرده و پس از طی کردن مراحل قانونی، مبلغ سی میلیونی خود را دریافت نمایید. در نتیجه امکان دریافت وام ازدواج برای زندگی دوم فقط زمانی محیا خواهد شد که شما برای شروع زندگی سابق خود چنین وامی دریافت نکرده باشید. لذا به بیان ساده تر می توان گفت وام ازدواج فقط یکبار در زندگی هر شخص قابل دریافت می باشد و این فرقی نمی کند که ازدواج اول، دوم یا حتی سوم باشد!

 

 

وام ازدواج یکبار به شما تعلق می گیرد. اما اگر نکاح قبلی شما پیش از سال ۱۳۸۷ بوده باشد، می توانیم به شما نوید دهیم که استثنائا می توانید برای بار دوم نیز آن را دریافت نمایید. اما این تفاوت چطور ممکن است؟! در پاسخ به این سوال باید به شما بگوییم از آنجایی که سامانه اینترنتی وام ازدواج در سال ۱۳۸۸ برای اولین بار به کار گرفته شد. بنابراین طبیعی است که مدارک الکترونیکی مربوط به سال های قبل از آن در دسترس نباشد. در نتیجه اگر ازدواج سابق شما به سال های قبل از ۱۳۸۷ برگردد، می توانید با در دست داشتن مدارک لازم برای ثبت نام وام ازدواج دوم خود به بانک های مربوطه مراجعه نمایید. مسلما می دانید که چنین امکانی برای ازدواج های ثبت شده بعد از سال ۱۳۸۷ دیگر ممکن نیست. اما در این میان یک سوال مهم وجود دارد؛ نرخ وامی که قبلا تعلق می گرفت با اکنون تفاوت دارد، در این شرایط آیا فرد می تواند مبلغ مابه التفاوت آن دو را در ازدواج دوم خود دریافت نماید؟! مطمئنا پاسخ این سوال منفیست.

وام ازدواج در بسیاری از بانک های کشور قابل دریافت است. در حال حاضر تعداد بانک ها تا حد زیادی افزایش یافته و تنوع زیادی در سیستم بانکداری ایران حاکم است. در این میان بانک های خصوصی نیز وارد عمل شده و عملکرد بسیار مشابهی با بانک های دولتی دارند. بنابراین شما به عنوان متقاضی دریافت تسهیلات ازدواج گزینه های بانکی زیادی پیش رو دارید که در نهایت بایستی یکی از آن ها را با توجه به شرایط انتخاب نمایید. اسامی بانک هایی که تسهیلات ازدواج نیز پرداخت می کنند به شرح زیر است: بانک صادرات، ملت، ملی، رفاه، مسکن، سپه، تجارت، کشاورزی، پارسیان، دی، گردشگری، انصار، مهر، سامان، رسالت، توسعه تعاون، ایران زمین، پاسارگاد، قوامین، شهر، اقتصاد نوین، آینده و برخی از موسسات مانند موسسه اعتباری عسکریه، نور و …

اما به شما پیشنهاد می کنیم تا قبل از اینکه برای ثبت نام وام ازدواج یکی از بانک های مذکور را انتخاب کنید، به آن بانک مراجعه کرده و شرایط و مدارک لازم برای دریافت تسهیلات را به طور مکتوب از آن ها بگیرید. در واقع اینطور نیست که شرایط پرداخت مانند ضمانت و … در همگی یکسان باشد. بنابراین بهتر است با اطلاع از شرایط ویژه آن ها، بانکی را انتخاب کنید که با شرایط شما سازگاری بیشتری دارند. علاوه بر این تمامی این اسامی در هر لحظه امکان پرداخت نداشته و میزان بودجه در دسترس آن ها نیز مهم است. به همین دلیل است که توصیه می کنیم حتما قبل از اقدام جدی با بانک مورد نظر به صورت حضوری صحبت نمایید. البته این نکته را نیز باید در نظر داشته باشید که پیش از مراجعه حضوری به بانک، برای اطلاع از شرایط بودجه و امکان پرداخت تسهیلات ازدواج، می توانید از طریق برخی سامانه های اینترنتی نیز کمک بگیرید. کافیست بانک های پرداخت کننده وام ازدواج در شهر خود را از طریق اینترنت جستجو نمایید.

 

 

وام ازدواج فقط تا دو سال بعد از تاریخ عقد قابل دریافت می باشد. درواقع اگر ۲۴ ماه از تاریخ عقد و ازدواج رسمی شما گذشته، برای ثبت نام وام ازدواج دیگر دیر شده است. اما اگر به تازگی وارد زندگی مشترک شده اید، بهتر است هرچه سریع تر برای دریافت این مبلغ ۳۰ میلیون تومانی اقدام نمایید. چرا که زمان بعد از ازدواج خیلی زود می گذرد!

توجه نمایید در غیر اینصورت به هیچ وجه ، وجه پرداختی بازگشت داده نمی شود پس لطفا پس از اطلاع دقیق از خدمت ما نسبت به پرداخت وجه اقدام نمایید.

تمام حقوق مادی و معنوی وب سایت متعلق به تیم
جنوب سافت
می باشد

انواع وام بانکی, تسهیلات وام ازدواج ۴۲ نظرها

شرایط وام ازدواج برای مطلقه ها :

BV ( بانک وام ) مرجع اصلی مشاوره راهنمای اخذ وام در بانک های ایرانی است

یکی از انواع وام بانکی پرطرفدار وام ازدواج است  

چطور میشه دو بار وام ازدواج گرفت

شرایط وام ازدواج برای مطلقه ها : یکی از رایج ترین سوالات در مورد وام ازدواج جوانان، پرسش های راجع به شرایط گرفتن وام ازدواج برای دومین بار، نحوه ثبت‌نام وام ازدواج, مبلغ وام ازدواج برای بار دوم و نحوه ثبت نام وام برای افراد مطلقه است.

 

نتیجه می شود که اگر فردی بعد از جدایی و متارکه در ازدواج اولش قصد ازدواج دوباره داشته باشد می تواند از وام ازدواجش در ازدواج دوم خود استفاده کند.

 

پیشنهاد ویژه

اگر قصد دریافت وام ازدواج را دارید توصیه می کنیم قبل از هر اقدامی (( دفترچه راهنمای وام ازدواج ))  را دانلود و مطابق با آن گام به گام پیش بروید

دفترچه راهنمای وام ازدواج :

جهت دانلود بر روی لینک زیر کلیک کنید

شرایط وام ازدواج برای مطلقه ها : در بعضی از بانک ها برای بار دوم وام ازدواج به مشتریان خود ارائه می دهند که می توان بانک مهر اقتصاد را نام برد. شرایط ثبت نام وام ازدواج در این بانک برای مطلقه ها که به نام وام طلاق نیز معروف است به این صورت است که کسی که تجربه شکست در زندگی مشترک اول خود داشته و قصد دارد با تلاش و همت خود سعی کند زندگی جدیدی را داشته باشد، درصورتی که بتواند برای مقصود خود پس انداز کند به عنوان یک مشتری برای طرح پیوند مهر در بانک پذیرفته می شود و از محل پس اندازهای مشتری به خود فرد و دیگران، وام کمک هزینه ازدواج به صورت طرح پیوند مهر تعلق می گیرد. شرایط وام ازدواج برای بار دوم به صورتی است که متقاضیان می توانند برای مرتبه دوم از بانک درخواست وام ازدواج کنند.

شرایط وام ازدواج برای مطلقه ها :

اگر شخصی دارای دو همسر است که در ازدواج اولش خود و همسر اولش وام ازدواج دریافت کرده اند آیا همسر دوم شخص در صورتی که وام ازدواج دریافت نکرده است آیا می تواند وام دریافت کند؟ در صورتی که قبلا وام ازدواج نگرفته باشند می تواند دریافت کند.

در ثبت نام وام ازدواج اگر خانم ازدواج دومش باشد، نحوه ی ثبت نام به چه صورتی است؟ اگر ازدواج دوم باشد و درازدواج اول وام ازدواج نگرفته باشد هر دو شخص می توانند وام بگیرند اما در صورتی که ازدواج دوم باشد و در ازدواج اول وام گرفته باشد فقط اقا می توانید وام بگیرد و همسرشان نمی تواند.

در صورتی که شخص برای ازدواج خود وام درخواست کرده است اما زمانی که پول وام در شعبه مورد نظر بوده است از همسر خود طلاق گرفته است و وام خود در سایت لغو کرده باشد. حال برای ثبت نام وام در ازدواج دومش مشکلی وجود ندارد؟ اگر در ازدواج اول وام رو دریافت نکرده باشد مشکلی برای دریافت وام ازدواج نخواهد داشت.

اگر فرد تاریخ ازدواجش دو سال گذشته باشد اما تاریخ محضری آنها یک سال باشد، می تواند وام ازدواج دریافت کند؟ تاریخ ازدواج جوانان به صورت آنلاین از ثبت احوال استعلام می شود و این تاریخی که ثبت می شود تاریخی است که در سند ازدواج مشخص شده است. هر شخص می تواند با وارد کردن اطلاعات خود در قسمت ثبت نام سایت اصلی پس از ورود به سامانه، فرم تاریخ ازدواج خود را مشاهده کند.

اگر فردی در سال 84 ازدواج کرده باشد و اگر ازدواج مجدد داشته باشد آیا وام ازدواج دزیافت می کند؟ اگر از ازدواج دوم شخص بیش از 2 سال نگذشته باشد می تواند وام ازدواج دریافت کند.

پیشنهاد ویژه

اگر قصد دریافت وام ازدواج را دارید توصیه می کنیم قبل از هر اقدامی (( دفترچه راهنمای وام ازدواج ))  را دانلود و مطابق با آن گام به گام پیش بروید

دفترچه راهنمای وام ازدواج :

جهت دانلود بر روی لینک زیر کلیک کنید

جهت ثبت نام ابتدا بر روی لینک زیر کلیک کنید

ثبت نام وام ازدواج 

نوامبر 11, 2020

اکتبر 31, 2020

ژوئن 1, 2020

وام بانک شهر وام بانک شهر : BV ( بانک وام ) مرجع اصلی مشاوره راهنمای …

با سلام من سال ۹۵ ازدواج کرده ام من و شوهرم رفتیم ثبت نام کنیم ولی سایت اجازه نداد ثبت نام کنیم وام ازدواج هم تاکنون دریافت نکردیم ببخشید راهنماییمان کنید چجوری اقدام کنیم

سلام بنظر میر سد حداکثر مهلت ثبت نام 2 سال از تاریخ وقوع عقد میباشد

سلام.من سال٨٦وام ازدواج گرفتم و جدا شدم الان دوباره ازدواج كردم ايا وام بمن تعلق ميگيره؟

سلام به شما خیر

سلام.من در شرف طلاق هستم دوماه تا دادگاه فرصت دارم ثبت نام وام ازدواج کردم می خواستم بدونم اگر صیغه طلاق جاری بشه دیگه وام بهم تعلق نمیگیره یا اینکه چون تو نوبت بودم بهم تعلق میگیره؟

سلام تا موقعی که در سامانه بانک مرکزی کد رهگیری شما معتبر باشد وام تعلق می گیرد اما اگر طلاق جاری گردد وام تعلق نمی گردد

من بیست و دوسال پیش وام ازدواج گرفتم و الان برای ازدواج دوم بهم وام تعلق میگیره?

سلام بله تعلق می گیرد

سلام . من یک بار ازدواج کردم و جدا شده ام . و الان دوباره ازدواج کردم و همسرم دفعه اول هست که ازدواج کرده وام به ایشان تعلق میگیره

چطور میشه دو بار وام ازدواج گرفت

سلام بله تعلق می گیرد

سلام من ازدواج اولم وام نگرفتم الان ازدواج دوممه و یه دختر سیزده ساله از همسر اولم دارم بعداز عقد میخوام برم وام ازدواج ثبت نام کنم ایا با وجود بچه ازهمسر اولم بهم وام تعلق میگیره؟؟

سلام به ازدواج دوم وام تعلق نمی گیرد

سلام من و همسرم ازدواج دوممونه جفتمون سال ۸۷ وام ازدواج گرفتیم الان میتونیم درخواست وام بدیم

سلام خیر

سلام بنده سال ۸۴ ازدواج کرده وام ازدواج رو دریافت کردم و از همسرم جدا شدم میخوام دوباره رجوع کنم میخواستم ببینم وام ازدواج رو میتونم بگیرم ؟

سلام شامل وام نمیشوید

سلام من ازدواج دوم کردم قبلا وام نگرفتم از ازدواج اولم سیزده سال میگزره وام ازدواج اونموقع هم نگرفتم فقط از زندگی اولم یه بچه ۹ساله دارم ایا بخاطر اسم اون توشناسنامم واینکه قبلا ازدواج کردم بهم وام تعلق میگیره؟؟

سلام وام تعلق میگیرد

سلام..من سال ۸۳ ازدواج کردم.وام ازدواج گرفتم..سال ۹۶ متارکه شدم..سال ۹۸ ازدواج کردم..ولی همسرم ازدواج اولشون هست..میخواستم بیینم وام ازدواج به من تعلق میگیره؟

سلام بلی

سلام من سال ۹۳ وام ازدواج گرفتم جدا شدم همون سال نامزد بودم طلاق گرفتم و تو شناسنامه ام اسمش یا من طلاق گرفتم نیست الان میخوام ازدواج کنم میتونم وام ازدواج بگیرم یا نه

سلام اگر قبلا وام ازدواج نگرفتید می توانید استفاده نمایید

سلام علیکم من سال ۷۶ ازدواج کردم ولی متاسفانه سال ۹۵طلاق گرفتیم ولی با خواهش دخترم وتغییر رفتار شوهرم قرار دوباره ازدواج کنیم به نظر شما وام ازدواج بهمون میدن؟؟

سلام احتمالا شامل می شود اگر باراول وام ازدواج نگرفته باشین

سلام من سال ۹۳ ازدواج کردم و وام ازدواج سه میلیونی گرفتم بعد در سال ۹۶ از همسرم جدا شدم از این به بعد در صورت ازدواج ، وام ازدواج بهم تعلق میگیره؟؟ در صورت بلی ، وام مربوط به مهراقتصاده یا نه؟؟

سلام خیر تعلق نمی گیرد

باسلام. من ۲۵ سال پیش ازدواج کردم سال ۱۳۷۴٫ سال ۱۳۹۸ از همسرم جدا شدم. و الان ازدواج مجدد کردم. این هم بگم که ۲۵ سال پیش وام ازدواج نفری ۵۰ هزار تومان بود که ما گرفتیم. الان که ازدواج مجدد کردم به ما این وام تعلق میگیره یا نه. ممنون

سلام تعلق نمی گیرد

سلام من سال ۸۵ ازدواج کردم و وام ازدواج گرفتم.الان در شرف ازدواج دوم هستم.آیا بمن وام تعلق میگیرد؟

سلام خیر تعلق نمی گیرد

سلام من سال ۸۶ ازدواج کردم و وام ازدواج گرفتم در سایت های مختلف خوندم که کسانی که تا قبل از ۸۷وام گرفته اند ثبت نشده سال ۹۰جدا شدم و دوباره در حال حاضر میخام ازدواج مجدد کنم آیا وام ب من تعلق میگیره

سلام الهه اگر قبلا وام ازدواج گرفتید اکنون شامل شما نمی شود

سلام ببخشیدجواب من را ندادین گویاپیامم پاک شده من و شوهرم سال۹۵ عقدکردیم و شوهرم وام نگرفت،اگر جدابشیم و مجدد عقدکنیم میتونه وام بگیره؟لطفا جواب بدین

سلام سحر این سایت به شرایط صوری جهت وام گرفتن پاسخ نمی دهد سوالات اینچنینی حذف می گردد

سلام من ۱۲ سال پیش ازدواج کرده بودم و سال ۹۸ جدا شدم. و قبلن هم وام ازدواج نگرفته بودم . الان بهمن ماه ۹۸ ازدواج مجدد داشتم. و یک فرزند از شوهر قبلیم دارم. میخواستم بدونم آیا وام به من تعلق میگیره؟؟؟

سلام وام ازدواج تعلق می گیرد

سلام من سال ۸۶ ازدواج کردم وام ازدواج گرفتم و سال ۹۸ طلاق گرفتم الان میخام مجددازدواج کنم ایا بهم وام طعلق میگیرد یانه

سلام چون قبلا وام گرفتی اکنون شامل شما نمیشود

سلام. من سال ۷۲ ازدواج کردم و وام ازدواج نگرفتم و تا الان هم با زندگی با خانمم ادامه میدم می خواستم ببینم‌می تونم الان وام ازدواج بگیرم؟ با تشکر

سلام خیر

سلام خسته نباشید من و شوهرم سال ۹۱ ازدواج کردیم واسه وام ازدواج ثبت نام کردیم اما وام دریافت نکردیم و متارکه کردیم. ازدواج دومم عیده سال ۹۸ بود که واسه وام ثبت نام کردم اما مجدد وام رو دریافت نکردم و سه ماه بعد از عقد با شوهر دومم هم متارکه کردم و الان میخوام با شوهر اولم دوباره ازدواج کنم بچه هم نداریم امکان دریافت وام هست؟ میشه لطفا راهنمایی کنید.ممنونم

سلام اگر قبلا ازوام ازدواج استفاده نکردید شامل شما میشود

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه

نام *

ایمیل *

وب‌ سایت

جهت دریافت مشاوره بر روی لینک زیر کلیک کنید

مشاوره تلفنی دریافت وام

۰۹۳۹۸۴۰۹۳۰۸

زمان پاسخگویی : شنبه تا چهارشنبه از ساعت 8:30 الی 16:30

پنج شنبه : 8:30 الی 13

در این مطلب از جدولیاب، توضیحاتی پیرامون شرایط وام ازدواج برای بار دوم ، وام ازدواج مطلقه ها و همچنین وام ازدواج مجدد در سال ۹۹ خواهیم داشت! با ما همراه باشید. بر اساس تبصره ۱۶ قانون بودجه سال ۹۹ ، به منظور حمایت از ازدواج جوانان، بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران موظف شد از محل پس ‌انداز و جاری قرض الحسنه نظام بانکی، تسهیلات قرض الحسنه ازدواج به زوج ‌هایی که تاریخ عقد آنها پس از اول فرودین ۹۶ است و تاکنون وام ازدواج دریافت نکرده ‌اند با اولویت نخست پرداخت کند.

بر این اساس تسهیلات قرض ‌الحسنه ازدواج برای هر یک از زوج ‌ها در سال ۹۹ معادل ۵۰ میلیون تومان با دوره بازپرداخت هفت ساله با اخذ یک ضامن معتبر و سفته است. همچنین وام ازدواج در بسیاری از بانک های کشور قابل دریافت است. همچنین به این نکته ی مهم توجه داشته باشید وام ازدواج فقط تا دو سال بعد از تاریخ عقد قابل دریافت می باشد؛ در واقع اگر ۲۴ ماه از تاریخ عقد و ازدواج رسمی شما گذشته باشد، برای ثبت نام وام ازدواج ، دیر شده است!

اما در این بین، شرایط وام ازدواج برای بار دوم می تواند سوال کسانی باشد که برای بار دوم ازدواج کرده اند و به دنبال دریافت وام ازدواج برای بار دوم هستند . دقت داشته باشید کلیه افرادی که در ازدواج اول خود موفق به دریافت وام ازدواج نشده باشند و همچنین تاریخ ازدواج آن ها بعد از ۱ فروردین ۹۶ باشد، امکان دریافت وام ازدواج را دارند.

توجه داشته باشید چنانچه در ازدواج اول خود، وام ازدواج دریافت کرده باشید، دیگر نمی توانید مجدد درخواست تسهیلات قرض ازدواج را بدهید. البته در این مورد یک استثنا نیز وجود دارد!

چطور میشه دو بار وام ازدواج گرفت

از آنجایی که سامانه وام ازدواج بانک مرکزی از سال ۱۳۸۸ شمسی به وجود آمده است و اطلاع وام های پرداختی در سال های قبل از آن موجود نمی باشد، برخی افراد که ازدواج قبلی آن‌ ها مربوط به سال های ۸۷ و قبل آن می باشد، می توانند برای ازدواج جدید خود درخواست دریافت تسهیلات در سامانه بانک مرکزی درج کنند. اما در این میان یک سوال مهم وجود دارد؛ نرخ وامی که قبلا تعلق می گرفت با اکنون تفاوت دارد! در این شرایط آیا فرد می تواند مبلغ مابه التفاوت آن دو را در ازدواج دوم خود دریافت نماید؟

مطمئنا پاسخ این سوال منفی است.

همچنین دقت داشته باشید اگر فردی در طول زمان ازدواجش ثبت‌ نام کرده باشد اما قبل از گرفتن وام، طلاق بگیرد؛ همچنان مشمول دریافت وام ازدواج است و می ‌تواند پس از ازدواج مجدد وام دریافت کند. به یاد داشته باشید وام ازدواج ، وامی مختص ازدواج اول نیست! معیار این است که هر فرد تنها یک ‌بار و فقط یک بار در زندگی ‌خود می ‌تواند از تسهیلات ازدواج استفاده کند و فرقی نمی ‌کند این استفاده در زمان ازدواج چندم فرد است!

برخی از سوالات کاربران درباره دریافت و شرایط وام ازدواج برای بار دوم را می خوانیم :

من و همسرم برای دریافت وام بانک ملی را انتخاب و مراجعه کردیم و با توجه به اینکه در ازدواج اول از تسهیلات استفاده نکردیم مدیر بانک ملی گفتند به هیچ عنوان به ازدواج دوم وام تعلق نمی‌گیرد.

طبق بخش نامه موجود در سایت بانک مرکزی به ازدواج دوم در صورتی که قبلا وام ازدواج نگرفته باشید وام تعلق می گیرد.

با سلام من دو تا همسر دارم خودم و همسر اولم وام گرفتیم ولی وام همسر دوم را نگرفتم الان می خوام ازدواجم را ثبت کنم با توجه به اینکه اسم ۴ بچه در شناسنامه همسرم هست آیا وام ازدواج بهش تعلق میگیره

اگر قبلا وام ازدواج نگرفته باشند می توانند.

سلام من مدت ۲۶ماه از تاریخ ازدواج دومم می‌گذرد و ازدواج دوم

امکان دریافت وام ازدواج را ندارید.

آیا برای ثبت نام وام ازدواج اگر خانم ازدواج دومش باشه، مشکل نداره وفقط بایدبرای شوهرش ثبت بشه؟؟؟

اگر ازدواج دوم باشد و درازدواج اول وام نگرفته باشد هر دو نفر می توانند وام بگیرنداما اگر ازدواج دوم باشد و در ازدواج اول وام گرفته باشد فقط شما می توانید وام بگیرید و همسرتان نمی تواند!

با سلام . من واسه وام ازدواج ۱۰تومنی ثبت نام کرده بودم که متاسفانه طلاق گرفتیم و وقتی پول وام به شعبه بانک مورد نظر اومده بود از سایت لغوش کردم. میخواستم ببینم در صورت ازدواجم که ازدواج دومم محسوب میشه وام به من تعلق میگیره یا نه؟ ( ازدواج اول وام رو لغو کردم وقتی رسیده بود به شعبه موردنظر ) با تشکر

اگر در ازدواج اول وام رو دریافت نکرده باشید مشکلی برای دریافت وام ازدواج نخواهید داشت

سلام از تاریخ عقدم دوسال گذشته….ولی تاریخ محضری کردنم یکسال هست…مولا اشتباهی داخل شناسنامه زده سال ۹۴ ولی سندازدواجم نیمه دوم سال ۱۳۹۵ هست چکار کنم وامم را بگیرم لطفا راهنمایی کنید

تاریخ ازدواج به صورت آنلاین از ثبت احوال استعلام می شود و همان تاریخی است که در سند ازدواج درج گردیده. می توانید با وارد کردن اطلاعات خود در قسمت ثبت نام سایت اصلی پس از ورود به فرم تاریخ ازدواج خود را مشاهده کنید

با سلام ایا وام ازدواج دوم ب من تعلق میگیرد؟؟؟حتی درصورتی ک ازدواج ناموفق اول از این وام استفاده کردم؟؟

خیر – وام ازدواج فقط یکبار تعلق می گیرد

سلام من ازدواج دومم هست سال ۸۴ ازدواج کردم ۹۵٫ عقد مجدد داشتم ایا وام تعلق میگیره

اگر از ازدواج دوم بیش از ۲ سال نگذشته باشد. بله تعلق می گیرد.

کسی که برای ازدواج اولش وام گرفته برای ازدواج دوم مجددا میتواند وام بگیرد؟

خیر

سلام ، من بهمن سال ۹۱ عقد کردم و برای وام ازدواج ثبت نام کردم و معرفی شدم به بانک ولی وام نگرفتم و ۴ ماه بعد طلاق گرفتیم، آیا با ازدواج دوم وام ازدواج به من تعلق میگیره؟ ممنون میشم جواب بدین

بله

سلام. شخصی که قبلا یک بار ازدواج کرده و جدا شده و قبلا از وام استفاده کرده و وام گرفته و الان مجددا ازدواج کنه برای دفعه دوم میتونه از این وام استفاده کنه و وام بگیره؟

خیر

بنده جانبازو ایقارگر می باشم. گرچه تاکنون دو بار طلاق گرفته ام و جدیدا. برای بار سوم ازدواج کرده ام ولی تاکنون. وام ازدواج نگرفته ام. همسرم هم. شوهر سابقش فوت شده و ازدواجش با من. ازدواج دوم ایشان است و. تاکنون وام نگرفته است.ایا. وام به ما تعلق می گی رد ؟

اگر تا کنون وام ازدواج نگرفته باشید و از تاریخ عقدتان بیش از دو ماه نگذشته باشد می توانید

من ازدواج دومم هست ولی همسرم ازدواج اولش، آیا به ایشان وام ازدواج تعلق میگیرد؟

بله ، به کسی که تا کنون وام ازدواج دریافت نکرده و همچنین تاریخ ازدواج آن ها بعد از ۱ فروردین ۹۶ باشد وام ازدواج تعلق می گیرد. حتی اگر همسرش یا خودش ازدواج مجدد داشته باشد.

سلام من دوبار ازدواج کردم و جدا شدم و اکنون میخواهم به همسر دومم رجوع کنم ما فعلا صیغه کردیم اگر عقد رسمی کنیم وام ازدواج بمان تعلق میگیرد البته همسر دومم هم قبلا ازدواج کرده ولی وام ازدواج نگرفته/؟

چنانچه تا کنون وام ازدواج دریافت نکرده اید و تاریخ عقد شاز ۱ فروردین ۹۶ به بعد باشد مشکلی برای دریافت وام ازدواج ندارید.

با سلام من و خانمم نزدیک به ۱۱سال هست که ازدواج کردیم بنده ازدواج اولم هست ولی خانم بار دومش هست ولی به دلایلی نتوانستیم همان اول عقدمان را رسمی بکنیم الان بعداز ۱۱سال تازه رسمی کردیم و سند ازواج گرفتیم ولی اگه ملا تاریخ عقد را مال ۱۱ سال پیش زده باشد آیا وام ازدواج به ما تعلق می گیرد؟

ملاک تاریخ عقدی هست که در سامانه ثبت احوال درج شده است. برای بررسی این موضوع به سایت اصلی وام ازدواج بروید و در صفحه ثبت نام اطلاعات خود را وارد کنید اگر اجازه ورود به شما داد مشکلی ندارید ولی در غیر این صورت امکان دریافت وام را نخواهید داشت.

چطور میشه دو بار وام ازدواج گرفت

سلام من قبلاً سال ۹۲ازدواج کردم اما وام ازدواج نگرفتیم ثبت کردیم اما وام حذف شد چون نرفتیم بگیریم سال ۹۸طلاق گرفتم با پادرمیانی باز با همسر قبلیم ازدواج کردم الان میتونیم وام بگیریم هیچ کدوم توی زندگی قبلی وام نگرفتیم

من اخر ۹۴عقد کرد وام نگرفتم میتونم الان ثبت نام کنم

سلام تورو خدا به پیامم ج بدید من سال ۸۸ عقد کردم و فکر کنم سال ۸۹ بود وام ازدواج که اونموقع ۲میلیون بود دریافت کردم اما همون سال طلاق گرفتم. یه دختر یتیمم که از هیچ جایی درامدی ندارم برا تهیه جهیزیه فقط تحت پوشش کمیته امداد هستم .تورو خدابگید به کجامیشه مراجعه کرد که برای بار دوم بشه وام ازدواج گرفت چون اگر نشه من اصلا نمیتونم ازدواج کنم هیچ پولی ندارم برا تهیه جهیزیه. نمیشه با گواهی فوت پدر یا نوشته ای از کمیته مبنی بر اینک واقعا شخص احتیاج داره گرفت تورو خدا راهنماییم کنید

من واسه خانومم رفتم بانک وام بگیرم رئیس بانک ملی میگه چون تو عقدنامتون نوشته بانو بهش تعلق نمی گیره باید مینوشتن دوشیزه این دیگه چه قانونیه میشه توضیح بدین ماهم بفهمیم

سلام ببخشید من میتونم جدا از همسرم برای گرفتن وام ازدواج اقدام کنم؟

سلام من سال ۷۰ ازدواج کردم وسال ۹۰ طلاق گرفتم ومجددا ازدواج کردم وسند ازدواجم را همسرم با خودش برده وفقط فتوکپی اون را دارم چطور باید برای بانک اثبات کنم که وام ازدواجی نگرفته ام با تشکر

سلام من سال ۶۷ازدواج و۹۵طلاق دادم سال ۹۸ازدواج مجددداشته ام بانک برای خودم سندازدواج قبلی راخوآسته که سندوجودنداردراه اثبات عدم دریافت وام ازدواج قبلی چیست

سلام من سال ۸۶ ازدواج کردم و وام دو ملیونی دریافت کردم ولی جدا شدم الان اذر ۹۸ دوباره ازدواج کردم میشه راهنمایی کنید گفتید برای کسانی که ۸۶ ازدواج کردن چون اون موقع ثبت نشده شاید دوباره وام بهشون تعلق بگیره دقیقا باید چی کار کنم خیلی بهش احتیاج دارم خواهشا راهنماییم کنید

سلام .همسر من سال ۸۷ ازدواج کردن و سال ۹۱ جدا شدن و حتی وام هم گرفتن آیا میتونن برای ازدواج دوم مجدد وام بگیرن

سلام بنده در عقدم در دوران نامزدی بوده است عقد ثبت و طلاق یک ماه بعد ثبت شده است در سال ۹۴ این اتفاق رخ داده است با توجه به دوران نامزدی بنده میتوانم از تسهیلات وام ازدواج استفاده کنم یا خیر؟؟

سلام من ۳ ماه زنمو طلاق دادم و دوباره با هم ازدواج کردیم وسند ازدواج جدید گرفتم درای سه فرزند هستم قبلا وام ازدواج نگرفتم ایا میتونم وام ازدواج بگیرم

با سلام کاربر گرامی خواب های تکراری اشاره به مسائلی دارند که…

با سلام کاربر گرامی دیدن چهره در حالتهای نا خوش آیند در خواب…

با سلام کاربر گرامی خوابتان نماد نشان دادن منطق و مسیر صحیح…

با سلام کاربر عزیز شما مشخص نکرده اید که ایا خواب اول در ادا…

با سلام کاربر گرامی انسان هایی که به هر ترتیب در خواب شما ظا…

با سلام کاربر گرامی گمان میرود خوابتان نشانه تمایل شما به تغ…

سلام وقتتون بخیر من خواب دیدم که به دنبال یک زاغ افتادم ولی…

شش بش.یا شیش به ش.یا شاش باش؟؟شاشیرماق(تعجب کردن)چاشماق(اشتب…

ببخشید در همون خواب انگار دیدم دوتا جانور شبیه هزار پا هستن…

سلام خواب دیدم جایی چاهی هست میگم از این به بعد این چاه مادر…

admin
ژانویه 19, 2020
جدیدترین خبرها
1 دیدگاه
2,266 بازدید

در این مطلب درباره نحوه دریافت شرایط وام ازدواج برای بار دوم و وام ازدواج مطلقه ها نوشته ایم. وام ازدواج آنطور که در رسانه ها گفته شده در سال ۹۹ به مبلغ ۵۰ میلیون برای هر زوجین تعلق می گیرد. این وام در صورت تصویب نهایی از ابتدای سال به درخواست کنندگان و ثبت نام کنندگان پرداخت می گردد. درخواست کنندگان باید توجه داشته باشند وام ازدواج پنجاه ملیونی به تمامی زوج‌هایی که تا کنون وام ازدواج دریافت نکرده اند و تاریخ عقد آن ها از ۱ فروردین ۹۶ به بعد باشد تعلق می گیرد.

چنانچه ازدواج قبلی متقاضی قبل از سال ۸۷ بوده باشد و یا در ازدواج قبلی خود ( مهم نیست در چه سالی بوده باشد ) تسهیلات دریافت نکرده باشد، می تواند با رعایت قوانین برای ازدواج جدید خود وام ازدواج دریافت کند.

متقاضیان دریافت وام ازدواج ۵۰ میلیونی در سال ۹۹ چنانچه برای بار دوم تصمیم به گرفتن وام دارند باید توجه کنند که اگر در ازدواج اول وام دریافت نکرده اند و همچنین از تاریخ ازدواج دوم آنها بیش از ۲ سال نمی گذرد، می توانند وام دریافت کنند.

چطور میشه دو بار وام ازدواج گرفت

همه افرادی که در ازدواج اول خود وام ازدواج خود را نگرفته اند و در صورتی ازدواج دوم آن‌ها گرفته است و بیشتر از ۲۴ ماه از تاریخ آن نگذشته باشد می توانند وام ازدواج دریافت کنند. به این معناست که زوجینی که در ازدواج اول خود وام ازدواج دریافت کرده اند نمی توانند در ازدواج دوم شان وام ازدواج بگیرند.

شرایط دریافت وام ازدواج برای بار دوم محدودیت سنی ندارد و صرفا به جوانان و کسانی که برای اولین بار ازدواج می کنند اختصاص داده نمی شود.

به توجه به این که سامانه وام قرض الحسنه ازدواج بانک مرکزی از سال ۸۸ به وجود آمده است و خبری از وام های ازدواج در سال های قبل از آن وجود نداشته است بعضی از افرادی که ازدواج قبلی آن‌ها در سال های ۸۷ و قبل آن صورت گرفته است می توانند برای ازدواج جدید خود در سامانه بانک مرکزی برای دریافت وام ازدواج ثبت نام کنند.

نتیجه می شود که اگر فردی بعد از جدایی و متارکه در ازدواج اولش قصد ازدواج دوباره داشته باشد می تواند از وام ازدواجش در ازدواج دوم خود استفاده کند.

همچنین بخوانید:

مدارک وام ازدواج ۵۰ میلیونی در سال ۹۹+ شرایط ضامن و مبلغ اقساط

2 ساعت پیش

2 ساعت پیش

2 ساعت پیش

راه قانونی ثبات عدم دریافت وام درازدواج اول چیست درحالی که همسراولم دوسال است رفته واصل سندازدواج توسط همسرم معدوم شده لطفاراه اثبات رابفرمایید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه

نام *

ایمیل *

وب‌ سایت

ذخیره نام، ایمیل و وبسایت من در مرورگر برای زمانی که دوباره دیدگاهی می‌نویسم.

هنوز هستند كساني كه براي دريافت وام ازدواج، سوالاتي دارند و براي دريافت پاسخ آنها به شعب مختلف بانك‌ها مراجعه مي‌كنند.

هنوز هستند كساني كه براي دريافت وام ازدواج، سوالاتي دارند و براي دريافت پاسخ آنها به شعب مختلف بانك‌ها مراجعه مي‌كنند.

به گزارش خبرنگار بانك و بيمه خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا)، برخي سوالات متداول درباره وام ازدواج كه ممكن است براي بسياري از مردم مطرح باشد، به همراه پاسخ آنها را مي‌توانيد در اين گزارش بخوانيد.

چطور میشه دو بار وام ازدواج گرفت

1- آيا همه بانکها نسبت به پرداخت تسهيلات قرض الحسنه ازدواج از طريق سامانه اقدام مي كنند؟

پاسخ: خير، صرفاً بانکهاي دولتي به غير از بانک‌هاي توسعه صادرات ايران و صنعت ومعدن.

2- آيا براي دريافت تسهيلات قرض الحسنه ازدواج، ثبت نام يکي از زوجين کافي است؟

پاسخ: خير، زوج و زوجه بايد هر کدام به طور جداگانه ثبت نام كنند.

3- آيا براي اخذ تسهيلات ازدواج، داشتن عقد نامه رسمي صادر شده از دفترخانه‌هاي ازدواج و طلاق الزامي است؟


پاسخ: بلي

4- آيا تسهيلات ازدواج براي دومين بار پرداخت مي شود؟


پاسخ: خير

5- آيا ثبت نام ازدواج از طريق پست امکان پذير است؟

پاسخ: خير، متقاضي صرفاً از طريق اين سامانه امکان ثبت نام دارد.

6- آيا استفاده از تسهيلات ازدواج، داراي محدوديت حداکثر سن است؟


پاسخ: خير

7- آيا مابه التفاوت تسهيلات ازدواج به متقاضياني که در ازدواج اول خود از تسهيلات کمتري نسبت به مبالغ فعلي استفاده کرده‌اند و مجدداً ازدواج مي‌كنند تعلق مي گيرد؟


پاسخ: خير

8- آيا تسهيلات ازدواج به اقليتهاي مذهبي تعلق مي گيرد؟

پاسخ: بلي، ارائه اقرارنامه ازدواج يا هر مدرک مشابه که در ساير اديان رسـمی توسـط مراکز اقليت‌های دينی در داخل‌کشور مورد تاييد قرار گيرد، معادل عقدنامه تلقی شده واين متقاضيان نيز مي توانند در سامانه ثبت نام کنند.

9- آيا به عنوان متقاضي ساکن خارج از کشور، مي‌توان جهت دريافت وام ازدواج ثبت نام كرد؟

پاسخ: بلي، در صورت ارائه گواهی ازدواج که از سوي سفارت جمهوری اسلامی ايران در خارج از کشور صادر شده و ممـهور به مـهر کنسولگری ايران نيز شود (به عنوان سـند ازدواج) مي‌توان ثبت نام كرد.

10- فرصت ثبت نام در سامانه قرض الحسنه ازدواج، جهت دريافت وام ازدواج حداکثر چه مدت است؟

پاسخ: متقاضیان تسهیلات قرض الحسنه ازدواج فقط از تاریخ وقوع عقد تا پایان سال بعد، فرصت استفاده ازتسهیلات موصوف را دارند .

11- حداقل سن جهت دريافت تسهيلات قرض الحسنه ازدواج چند سال است؟


پاسخ: 9 سال تمام.

12- آيا تسهيلات ازدواج به افراد کمتر از 18 سال تعلق مي گيرد؟

پاسخ: بلي، ليکن تسهيلات به ولي يا قيم قانوني وي پرداخت مي‌شود.

13- پس از ثبت نام متقاضي و عدم مراجعه به موقع به شعبه تعيين شده، در صورت حذف مشخصات آيا فرد مي تواند مجدداً ثبت نام كند؟


پاسخ: بلي.

14- آيا متقاضي پس از ثبت نام براي يک بانک می تواند ثبت نام خود را باطل و براي يک بانک ديگر ثبت نام كند؟

پاسخ: بله، چنانچه پس از تاريخ تعيين شعبه از سوي بانک، متقاضی به مدت دو هفته به شعبه مورد نظرمراجعه نكند، اطلاعات شخص از سامانه حذف و مي تواند مجدداً ثبت نام كند.

15- علت عدم امکان ثبت نام در سامانه ازدواج يک استان مشخص چيست؟

پاسخ: در صورت اتمام اعتبار بانکهاي يک استان و يا افزايش بيش از حد مراجعان به بانکهای استان مورد نظر، امکان ثبت نام براي متقاضي جديد ميسر نيست. لذا متقاضي مي بايست در فـــرصتهاي بعدي براي ثبت نام به سامانه مراجعه كند.

16- آيا مي توانم بانک انتخابي خود را در سامانه تغيير داده و بانک ديگري را انتخاب كنم؟

پاسخ: بله، با ايجاد امکانات جديد، متقاضيان مي توانند نسبت به تغيير بانک و هر نوع ويرايش اطلاعات خود اقدام كنند.

17- آيا با توجه به گذشت بيش از دو سال از زمان عقد مي توانم جهت ثبت نام دريافت قرض الحسنه ازدواج اقدام كنم؟

پاسخ: خير، حداکثر مدت زمان تعيين شده جهت ثبت نام دريافت قرض الحسنه ازدواج همان سال ﴿سالي که وقوع عقد در آن صورت گرفته ﴾ و سال آينده است.

18- اينجانب در هفته قبل ثبت نام کرده‌ام، ليکن شعبه مورد نظر از سوي سايت مشخص نشده است؟

چطور میشه دو بار وام ازدواج گرفت

پاسخ: اين امر هنگام مراجعه همزمان تعداد زيادي از متقاضيان ازدواج به سايت ازدواج اتفاق مي افتد که با توجه به کثرت متقاضيان در مقاطع مختلف، ممکن است تعيين شعبه متقاضي تــــوسط سايت برخي اوقات از يک هفته تجاوز كند.

19- آيا اينجانب به وکالت از طريق متقاضي مربوطه مي توانم جهت دريافت تسهيلات ازدواج در سايت ثبت نام کرده و تسهيلات ازدواج دريافت كنم؟

پاسخ: براي ثبت نام مي بايست کليه اطلاعات متقاضي در سـامانه درج شود، ليکن در صورت دارا بودن وکالتنامه معتبر وکيل مي تواند جهت دريافت تسهيلات به بانک مراجعه و تسهيلات را دريافت كند.

20- آيا ثبت نام از من و همسرم در دو بانک و يا دو شهر امکان پذير است؟

پاسخ: به منظور تسهيل و تسريع در اعطاي تسهيلات قرض الحسنه ازدواج، بهتر است متقاضي وهمسر وي در يک بانک و يک شهر ( محل سکونت مرد ) ثبت نام كنند.

انتهاي پيام

سلام ممنون میشم راهنماییم کنید.
پس از ثبت نام و دریافت کدرهگیری و قبل از تعیین شعبه شدن توسط بانک، میخوام بانک رو عوض کنم،آیا مشکلی ندارد که ثبت نام رو حذف کنم و دوباره ثبت نام انجام بدم؟
ضمنا در قسمت ویرایش نمیتوان بانک رو تغییر داد،فقط میشه شعبه رو عوض کرد.
ممنون

سلام ایا پدرومادرمن که سن ایشان شصت است اما عقدشان رسمی نبوده وتازه ثبت کرده اند وام ازدواج تعلق میگیرد

سلام من 88ازدواج کردم 2تا بچه دارم تا الان وام ازدواج نگرفتم می توانم وام ازدواج بگیرم

بله من ۲تا بچه دارم وام گرفتم

سلام من سال ۹۱ ازدواج کردم وام ازدواج نگرفتم .الان اگر تبت نام کنم بمن و همسرم وام تعلق میگیره؟

سلام خسته نباشید من اگرقبلاوام دیگه ای گرفته باشم ولی بخوام وام ازدواج بگیرم بهم تعلق میگیره؟

در لیست زیر تمام سوالات حقوقی پرسیده شده در دادراه و پاسخ وکیل یا وکلا به هر پرسش حقوقی در حوزه ” ثبت نام مجدد وام ازدواج پس از حذف ثبت نام , ثبت نام مجدد وام ازدواج , وام ازدواج , وام ” قابل مشاهده است. شما می توانید با کلیک بر روی گزینه مشاهده، مشاوره حقوقی وکلای عضو دادراه را در قالب پرسش و پاسخ حقوقی در حوزه ” ثبت نام مجدد وام ازدواج پس از حذف ثبت نام , ثبت نام مجدد وام ازدواج , وام ازدواج , وام ” مشاهده کنید.

دادراه یک درگاه و پلتفرم ارتباطی است و به عنوان یک واسطه مردم را به وکلا، حقوقدانان و کارشناسان وصل
می‌کند. دادراه خود به مردم خدماتی به جز برقراری ارتباط بین آن‌ها با وکلا، حقوقدانان، کارشناسان و مشاوران
ارائه نمی‌دهد. همچنین دادراه امکان ثبت پرسش‌های مردم، ثبت درخواست آن‌ها برای استفاده از خدمات وکلا،
حقوقدانان، کارشناسان و مشاوران و ثبت درخواست گرفتن وکیل یا مشاور را فراهم می‌آورد و این سوالات و
درخواست‌ها را در معرض دید وکلا، حقوقدانان، کارشناسان و مشاوران قرار می‌دهد تا به صلاحدید خود به این
درخواست‌ها و سوالات پاسخ دهند.

تهران، خیابان ولیعصر، بالاتر از پارک ساعی، کوچه 34، پلاک 4

تلفن: 02188886412

ایمیل: dadrah.ir@gmail.com

چطور میشه دو بار وام ازدواج گرفت

ایمیل شکایات: report@dadrah.ir

ارسال پیام

© تمام حقوق این وبسایت برای مالک آن محفوظ می باشد. حق چاپ و نشر مطالب این وبسایت به صورت
الکترونیکی یا غیر الکترونیکی محفوظ می باشد.

چطور میشه دو بار وام ازدواج گرفت
چطور میشه دو بار وام ازدواج گرفت
0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *