چطور همیشه جذاب باشیم

 
helpkade
چطور همیشه جذاب باشیم
چطور همیشه جذاب باشیم

شاید با مشاهده کردن صفحات اینستاگرامی افراد معروف سلبریتی فکر کنید که آنها چگونه بدین میزان جذاب هستند؟! و یا افراد سلبریتی و مدلینگ را مشاهده نموده اید که دارای اندام مناسب و لباس های شیک و از همه مهم تر چهره ای بشاش و جذاب هستند که در نگاه اول برای شما یقینا جذاب خواهند بود. آیا رازی پشت این میزان جذابیت وجود دارد؟! اگر رازهایی در مورد افزایش جذابیت وجود دارند، آنها چه چیزی می توانند باشند؟! اینها سوالاتی هستند که می توانند ذهن شما را تا مدتها درگیر کنند. 

در پاسخ به سوال شما می توان گفت که رازهای کوچک وجود دارند که می توانند باعث جذابیت شوند. در این بخش از نمناک قصد داریم تا تعدادی از رازهایی که به واسطه آنها می توانید به یک فرد جذاب تبدیل شوید را به شما کاربران معرفی سازیم.

در سال 2011 تعدادی از دانشمندان در طی تحقیق بزرگی تلاش کردند تا مشخص کنند که کدام چهره می تواند باعث جلب توجه آقایان و کدام چهره می تواند باعث جلب توجه خانم ها شود. این مطالعه بیش از هزار نفر را شامل می شد که هر یک از آنها دارای چهره ای خاص و همراه با احساسات متفاوت بودند.

نتیجه آزمایش مشخص کرد که آقایان بیشتر جذب خانم هایی می شوند که دارای لبخند آرام و چشمان بشاش هستند، از طرفی خانم ها نیز بیشتر جذب آقایان مغرور با چهره ای ساده می شوند.چطور همیشه جذاب باشیم

پس از این آزمایش جامع، دانشمندان با تائید صحت آن بیان کردند که این شواهد کاملا با علایق هر جامعه ای مطابقت دارد.

در سال 2016 دانشمندان برای اطلاع از اینکه چه چیزی منجر به جذب هر دو طرف می شود، آنها در یک تحقیق دریافتند که زوجین به عکس العمل های جدی و جذاب علاقمند هستند چرا که آنها پس از اولین دیدار مجذوب طرف مقابل می شوند.

عطر و ادکلن یکی از گزینه های جذابیت می باشد که می توان از آنها برای جذب افراد زیادی به خود استفاده نمود. بنابر تحقیقات انجام شده، یکی از موارد جذابیت افراد، استفاده از عطرها و ادکلن ها خوشبو می باشد.

طبق آخرین آمار و اطلاعات، مردان بیشتر دوست دارند که همسر آینده آنها دارای موهای بلند و درخشان باشد. از سوی دیگر می توان گفت موی بلند و درخشان نشان دهنده سلامت جسمانی می باشد. 

اما در مقابل خانم ها به مدل موهای آقایان زیاد اهمیت نمی دهند چرا که برخی مدل موهای کوتاه و برخی مدل موهای بلند در آقایان را دوست دارند و بنابراین برای آقایان هیچ تفاوتی وجود ندارد و می توانند مدل موهای دلخواه خود را عملی نمایند.

جالب است بدانید که آقایان بیشتر جذب خانم هایی می شوند که از کفش هایی با سایز کوچک استفاده می کنند اما در مقابل برای یک خانم هیچ فرقی ندارد که مرد مورد علاقه اش از کفش با چه سایزی استفاده می کنند.

به طور کلی خوش تیپ بودن باید در اولویت هر شخصی باشد که قصد دارد جذاب به نظر برسد و باید به میزان بسیار زیادی به آن اهمیت دهد.

همه خانم ها دوست دارند که همیشه در نظر دیگران شیک و جذاب به نظر برسند اما می پندارن راز جذابیت و شیک پوشی ، تنها پوشیدن لباس های برند و رفتن به آرایشگاه برای زیباتر کردن چهره است . حتی برخی از آنها برای اینکه جذاب به نظر برسند با پرداخت هزینه های هنگفت ، چهره خود را مصنوعی می کنند . اما باید بدانید هیچ کدام از این روش ها برای برخورداری از جذابیت کافی نیست بلکه شما باید برای اینکه خانم جذاب و دوست داشتنی باشید ، با رمز و راز جذاب بودن که در این بخش از دنیای مد نمناک آورده ایم آشنا شوید.

خانم های جذاب همیشه به موهای خود می رسند

زنان جذاب موهای تقریبا لخت ، پر پشت دارند. آنها برای پرتر به نظر رسیدن موهایشان از اسپری حجم دهنده مو و حتی از شامپوهای حجم دهنده مو استفاده می کنند .

زنان برای جذابیت بیشتر خود هر از گاهی موهای خود را رنگ می کنند و برای رنگ کردن موهایشان از روش های سامبره و آمبره استفاده می کنند. باید بدانید هیچگاه خانم های جذاب بیش از حد و مکرر موهای خود را مش، صاف و فر و رنگ نمی کنند تا سلامت موهایشان به خطر افتد.

چطور همیشه جذاب باشیم

پوشیدن لباس های مرسوم و مد روز

پوشاک نقش مهمی در زندگی زنان ایفا می کند. خانم های جذاب همیشه در لباس پوشیدن به تناسب اندام خود توجه می کنند و بر اساس فرم بدنشان لباس می پوشند . آنها همیشه طبق مد روز پیش می روند و مرتبا به فروشگاه ها سر می زنند تا بتوانید از آخرین کپ لباس ها، طرح های جدید صندل، لوازم های تزئینی مد روز و دیگر پوشش های مرسوم با خبر باشند. این خانم ها هیچگاه لباس های تنگ و لباس هایی که بدن را ناراحت می کند را استفاده نمی کنند و سعی می کنند همیشه با وقار لباس بپوشند.

استفاده از کفش های پاشنه دار راحت

کفش های پاشنه بلند تاثیر زیادی در جذابیت و شیک پوشی دارد اما استفاده زیاد از این نوع کفش ها سبب آسیب رسیدن به پا خواهد شد بنابراین خانم های جذاب فقط در مواقع خاص کفش پاشنه دار می پوشند تا سلامت پایشان به خطر نیافتد و همیشه از کفش های پاشنه داری استفاده می کنند که راحت باشد .

اهمیت به سلامتی در خانم های شیک و جذاب

خانم های شیک و جذاب ، در وهله اول به سلامت خود اهمیت می دهند زیرا یک خانم مریض نمی تواند لباس های قشنگ بپوشد و شاد و سرحال در مهمانی ها بدرخشد .

آنها برای حفظ سلامت خود سالم زندگی می کنند و غذاهای سالم مانند انواع سبزیجات و میوه جات میل می کنند . همچنین خواب کافی دارند و آرامش خود را در همه لحظات حفظ می کنند و با ورزش روزانه استرس را از خود دور می سازند زیرا باور دارند که قدم اول برای شیک و زیبا بودن، سلامتی است.

اصلاح موهای زائد صورت و ابرو

شیک پوشی با صورت نامرتب جور در نمی آید بنابراین خانم های شیک و جذاب همیشه موهای زائد صورت و بدن خود را اصلاح می کنند و ابروهای مرتبی دارند ، آنها اگر وقت رفتن به آرایشگاه را نیز نداشته باشند با یک موچین صورت خود را تمیز می کنند و نمی گذارند ابروهایشان پر شود.

از عطر خوشبو استفاده می کنند

خانم های جذاب همیشه بوی خوبی می دهند ، آنها علاوه بر اینکه نظافت شخصی خود را رعایت می کنند و لباس هایشان را مرتب عوض می کنند و به حمام می روند تا بوی عرق ندهند از یک عطر خوب نیز استفاده می کنند.

اگر می خواهید خانم جذابی شوید عطر زدن را فراموش نکنید و برای انتخاب یک عطر خوشبو وقت بگذارید و هزینه کنید . پیامبر مکرم اسلام نیز به عطر زدن و استفاده از بوی خوش توصیه های زیادی کرده اند و حتی گفته می شود هزینه عطر ایشان از هزینه خوراکشان بیشتر بود.

استفاده از زیور آلات

داشتن زیور آلات برای یک خانم لازم است اما شما نباید حتما انواع زیور آلات را از خود آویزان کنید بلکه برای جذاب بودن داشتن یک گردنبند کافی است پس اگر پول کافی برای خرید گوشواره و دستبند ندارید حتما گردنبند را بخرید تا در محافل توجه ها را به خود جذب نمایید.

نظافت شخصی رمز دیگر زیبا و شیک بودن

خانم های شیک و جذاب به نظافت خود اهمیت می دهند چرا که می دانند اگر نظافت شخصی خود را رعایت نکنند اگر لباس های شیک و گرانقیمت نیز بپوشند ، شیک و زیبا نخواهند بود . آنها همیشه به بهداشت دهان و دندان خود اهمیت می دهند تا هنگام لبخند زدن زیباییشان دو چندان شود .

دنیای مد نمناک قبل از این هم در رازهای حذابیت زنان گفت که این دسته خانم ها مرتب حمام می کنند تا بدنشان بوی بد عرق ندهد تا دیگران را از خود منزجر نمایند. لباس های زیر خود را هر روز تعویض می کنند زیرا اگر روی لباس زیرشان که مدت هاست عوض نشده، لباس میلیونی هم بپوشند، بازهم همه از اطرافشان پراکنده می شوند بنابراین راز اصلی خانم های شیک و زیبا نظافت شخصی است.

ناخن های زیبا و مرتب

از رموز دیگر زنان شیک پوش و زیبا داشتن ناخن های زیبا و مرتب است . ناخن های نا مرتب و کثیف از جذابیت خانم ها می کاهد پس اگر برای مرتب نمودن ناخن هایتان نمی خواهید به آرایشگاه بروید و هزینه اضافی بپردازید ، خودتان در خانه ناخن هایتان را مرتب کنید.

آرایش ملایم

یک خانم شیک و جذاب هیچ گاه بیش از حد آرایش نمی کند و همیشه داشتن چهره طبیعی را بیشتر می پسندد . او هیچگاه با آذرایش زیاد چهره اش را غیر طبیعی نشان نمی دهد و همیشه از یک کرم ضد افتاب که کمی هم سفید کننده دارد برای پوشاندن جوش ها و لکه های پوست خود و محافظت از پوست در مقابل آفتاب استفاده می کند و برای زیبا تر شدن لب هایش از یک خط لب که رنگ ملایمی دارد، استفاده می کند و بعد از حمام با فرمژه به مژه های خود حالت می بخشد تا زیبایی طبیعی اش دو چندان گردد.

رفتار موقر

اخلاق پسندیده و رفتار سنگین یک خانم است که او را شیک، زیبا و جذاب می کند . اگر خانمی لباس شیک و گرانقیمتی بپوشد اما این خصایل اخلاقی را نداشته باشد هیچگاه به چشم دیگران جذاب به نظر نمی رسد زیرا رفتاری سبک و زننده ، جذابیت را از بین می برد.

اغلب ما به دنبال جذاب بودن هستیم! حال می تواند این جذابیت برای جنس مخالف باشد یا به لحاظ اجتماعی یا کاری. باید توجه داشت که ملاک ها و معیارهای جذابیت از نظر افراد مختلف با هم متفاوت است اما معمولا این موضوع بیشتر در چهارچوب جنسیت مطرح می شود. به این معنی که معیارهای جذابیت از نظر خانم ها و آقایان، غالبا تفاوت اساسی با یکدیگر دارند. اگر شما نیز این سوال را دارید که چگونه جذاب باشیم ، پیشنهاد می کنیم این مطلب را از دست ندهید!

اغلب افراد این تصور را دارند که جذاب بودن یعنی زیبایی! که باید در این خصوص گفت به هیچ عنوان چنین نیست. به صورت صحیح تر میتوان گفت زیبایی در میزان جذابیت نقش دارد اما نه به اندازه ای که همه چیز باشد! موارد دیگری نظیر شخصیت، وضعیت روحی روانی و شعور انسان نیز به اندازه زیبایی ظاهری در جذاب بودن نقش دارد. با توجه به اینکه ممکن است بسیاری به فکر این باشند که چگونه جذاب باشیم برای جنس مخالف ، پس بنابراین در ادامه سعی خواهیم کرد معیارهای جذابیت را از نگاه جنس مخالف بررسی نماییم.

خانم ها اگر قصد دارند برای مردان جذاب باشند می بایست معیارهای جذابیت زنان از نگاه مردان را مورد بررسی قرار دهند. در ابتدا لازم است موضوع مهمی را مطرح نماییم. اگر مردی را دوست دارید و می خواهید با آن مرد ازدواج نمایید و یا در زندگی زناشویی برای مرد خود جذابیت داشته باشید می بایست به موارد مهم و اساسی زیر توجه نمایید:

اغلب مردان در کشور ما برای ازدواج به سمت خانم هایی می روند که از ویژگی های سلامت اخلاقی را داشته باشد که در فوق به آنها اشاره شد. حال اگر با آرایش بیش از حد یا پوشیدن لباس های خارج از عرف و … قصد جذب کردن مردان را دارید حتما توجه داشته باشید که غالبا مردانی را به سمت خود جلب خواهید کرد که هدف آنها از بدست آوردن شما، صرفا برطرف نمودن نیازهای جنسی می باشد! این موضوع نیز اثبات شده که جذابیت جنسی برای مردان موقتی بوده و دیر یا زود برای آن عادی شده و هیچ جذابیتی برای او نخواهید داشت. توجه داشته باشید که دو عبارت آراستگی و زیبایی را با هم اشتباه نگرفته باشید. مردان، اغلب زنان آراسته را جذاب می دانند اما همه زنان زیبا که به واسطه آرایش خود را زیبا کرده اند برای آنها جذاب نیستند. اگر جذابیتی نیز وجود داشته باشد سطحی بوده و عمیق نیست.

پیشنهاد می کنیم مطالب زیرا مطالعه نمایید:

چطور همیشه جذاب باشیم

برای اینکه در نظر زنان، جذاب دیده شوید می بایست معیارهای جذابیت مردان برای زنان را بدانید. اگر قصد دارید جذابیت بالایی برای زنان داشته باشید می بایست به موارد مهم و اساسی زیر توجه نمایید:

موضوع کمی پیجیده است اما بسیار ساده! اگر می خواهید شخصی (خانم) به شما جذب شود بهتر است زیرساخت های لازم را در خود ایجاد نمایید تا شخص، خودش به سمت شما جذب شود. در این حالت، احساس اطمینان بیشتری به زنان دست می دهد. برای جذب خانم ها نیازی نیست لباس های چند میلیونی بر تن داشته باشید، نیازی نیست عطر چند میلیونی استفاده کنید و …! برای جذب زنان تنها کافیست مرد خوبی باشید و آراستگی لازم را داشته باشید. همین!!!

در بسیاری از موارد معیارهای پسران با مردان کاملا هماهنگ و برابر است.

در بسیاری از موارد معیارهای دختران با زنان کاملا هماهنگ و برابر است.

با سلام و خدا قوت!
دیدگاه خاصی نسبت به موضوع مربوط به جذاب بودن ندارم! اما مشکلی دارم که امیدوارم کمک ام بکنید!
۱۵ سال پیش من و یک خانم ( دختر) با هم آشنا شدیم و من به اش ابراز علاقه کردم و ارتباط تلفنی با هم داشتیم برای چند ماه! او متخصص داخلی ( جراح عمومی) بود و اکنون فوق تخصص است در حالی که من دیپلم هستم! او تهرانی است و من سراوله ای ( لک کرد زبان در ایلام) خانواده هایمان با این توجیح که اختلاف فرهنگی داریم مخالفت کردند من هم برای اینکه آن خانم فرصت ازدواج با از من بهتر را از دست ندهد به اش گفتم برو شوهر کن همین باعث شده در طی این پانزده سال یا بگوید شوهر کرده یا بگوید دیگه دوست ام ندارد اما از برخی علائم برای ام ثابت شده او هنوز دوست ام دارد البته من درصدی از اسکیزوفرنی دارم بطوری که گاهی توهمات را عین واقعیت می دانم و فکر می کنم که با توجه به اینکه این علامت را به من نشان داده پس هنوز دوست ام دارد مثلن یک بار رفتم پیش اش در حالی که می گفت دیگه دوست ام ندارد پایش را آورد کنار پایم جفت کرد و برداشت من از این حرکت او این بود که می خواهد به من بگوید که ما لنگه ی هم ایم و یا وقتی از حرف اش ناراحت شدم و می خواستم از پیش اش بروم گفت حالا یه دقیقه ی دیگه بمان و برداشتم این بود که چون دوست ام دارد می خواهد بیشتر نگاه ام بکند!
از دیدگاه من آن زن موجود پیچیده ای است ( شاید هم کل زنان) و نمی خواهد من بدانم که او چقدر دوست ام دارد چون فکر می کنم او می ترسد که من بدانم او چقدر دوست دارم تا ازش سو استفاده نکنم! مشکل او و خیلی از زن ها این است در عشق ورزی شجاعت و شهامت ندارند و نمی خواهند برای عشق شان هزینه بدهند ( نه هزینه ی پولی و مالی منظورم این است که مثلن دیگران نفهمند که عاشق کسی شده اند که در سطح پائینی است ) فکر کنم این خانم به خاطر اختلاف مدرک با من غرورش اجازه نمی دهد آشکارا به من عشق بورزد! چون حتا اون موقع که چند ماه با هم ارتباط داشتیم تنها یکبار آنهم نه چشم در چشم بله در حالی که داشتم کفش ام را پا می کردم و سرم پائین بود گفت تو عشق منی؛ وگرنه غیر آن یک بار در طی این ۱۵ سال حتا یک بار نگفته دوست ام دارد!
به هر حال! الان به نظر شما باز هم از طریق وب سایت اش برای اش پیام بذارم و به اش ابراز علاقه بکنم یا قطع کنم و فراموش اش کنم و بروم دنبال زندگی با کس دیگه ای! البته تا الان دست کم یک بار ازش بریده ام و به طرف خانمی رفتم که سه بچه دارد اما چون عاشق شوهرش است دیگه نخواستم برای اش ایجاد مزاحمت بکنم و چند روز پیش باهاش قطع ارتباط کردم! و این موضوع را با آن خانمی که پانزده سال پیش عاشق هم شدیم در میان گذاشتم که دست کم یک بار ازش عبور کرده ام!
او نزدیک به ۴۸ سال دارد و من ۳۹ سال!
وضعیت شغلی و پولی و مالی خوبی هم ندارم و از این لحاظ هم به اش حق می دهم که با احتیاط با من رفتار بکند اما عرصه ی عشق ورزی باید خالی باشد از توجه به اختلافات اقتصادی و فرهنگی و …و کلاس بندی های اجتماعی و تحصیلی چه آنگونه یک شاه عاشق یک گدا می شود و یا یک ملکه عاشق یک گدا می شود و از افکار عمومی و … می گذرد و گدا را با جان و دل می پذیرد چنانکه بر یوسف و زلیخا و یا خسرو شیرین گذشت!
با سپاس! منتظر راهنمائی تان هستم!

حوصله نداشتم همشو بخونم ولی تا اونجایی که خوندم اصن نباید به طرفت بگی برو شوهر کن یعنی من کسی نیستم ک بیام بگیرمت

منم تا اونجایی ک خوندم اصن نباید بگی برو زن بگیر ینی من کسی نیستم ک هر کسی لیاقتمو داشته باشه

من اسمتو خوندم فهمیدم جریان چیه
دوست عزیز یکم برای خودت ارزش قائل شو و دنبال جواب مجانی نگرد واسه مشکل اولت که عزت نفس هست حداقل به ۶ ماه تا یکسال مشاوره و تمرین نیاز داری اینکه خودتو بیکس خطاب میکنی از کمبود عزت نفست میاد که مساله جدی هست چون اکثر مسائل از همینجا نشات میگیره پیشنهاد میکنم کتاب وضعیت آخر من خوب هستم شما خوب هستید رو حتما بخونی البته اگر اهل مطالع هستی

من یک دختر هستم و اگر برای من این اتفاقات رخ میداد باید بگویم که او از تو دل سردشده و نمیتواند به تو تکیه کند📌

سلام دوست عزیز احساس می کنم با این دیدگاهت چیزی برا از دست دادن نداری اما متوجه نشدم برداشتت از عشق چیه این چیز هایی که شما گفتی همش داستان اگر میشه به واقعیت رو به رو شو اگر واقعا فکر می کنی که عشقتو به خاطر سطح پایین بودنت از دست میدی خب یه تکون به خودت بده بهش برسی درس بخون یا واقعا کار کن ببین چه کاریو بهتر انجام میدی خودتو بساز فکرتو با روان شناسی قوی کن و کاری کن که خودت به خودت افتخار کنی واقعا اولش سخته…. بجنب هنوز دیر نشده تو می تونی اینو خودت به خودت بگوو مرد باش…

این دیدگاه خییلی کلیه و حتی میتونه باعث تعمیم نا به جا بشه

سلام
متن جالبی بود لذت بردم
یاد پروردگار در دلتان جاری

لطفااین مشکلی که باعث عدم شناخت خودم شده،«به حدی مرز اشناییم بیم‌هایت باشد هیچ وقت به مقصد نرسیم.،امابایدشمااین قول رو به من بدید

این روزا کمتر افرادی پیدا میشن که این جذابیت هارو داشته باشن

درود بر تمامی شما دوستان عزیزم
من داشتم دنبال ادکلن جذاب برای فصل میگشتم اتفاقی به این مطلب برخوردم و به نظرم بامزه بود.جذابیت مگر عنوانبندی میخواد؟همین که خود حقیقیتون باشید!میزان عقاید و سلیقه ها فراوان هست حتما اشخاصی هستند که جذب شما بشن.پس همه ما جذابیم ولی نه برای همه چون به عوامل بیشماری بستگی داره!اگر خانم هستید حقیقتا خانم باشید و اگر آقا هستید یه مرد باشید قول میدم همتونم از من بهتر متوجه هستید چطور میشه یک خانم یا یک مرد بود.شاد و پیروز باشید.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

فرستادن دیدگاه

آدرس : تهران ، ونک ، جردن جنوبی ، خ نوزدهم ، پ 12 ، ط 5 ، واحد 17

تلفن تماس : 02188881984

Copyright 2020 Dr. Leila Jebeli (Psychologist)

همه ما دوست داریم که در نگاه دیگران جذاب و دوست داشتنی باشیم اما این کار چگونه ممکن است؟

مطمئنا تغییر دادن رفتارها و عادات کار ساده ای نیست اما برخی از کارها هستند که شما به سادگی می توانید انجام دهید تا چهره ای دوست داشتنی تر از قبل در نظر دیگران داشته باشید.

همه ما دوست داریم که در نگاه دیگران جذاب و دوست داشتنی باشیم اما این کار چگونه ممکن است؟ چطور همیشه جذاب باشیم

مطمئنا تغییر دادن رفتارها و عادات کار ساده ای نیست اما برخی از کارها هستند که شما به سادگی می توانید انجام دهید تا چهره ای دوست داشتنی تر از قبل در نظر دیگران داشته باشید.اگر نمی دانید که چگونه این کارها را انجام دهید، ما به شما نکاتی را یادآور می شویم که با رعایت آنها در جمع محبوب تر از قبل خواهید درخشید.

تماس چشمی

اولین چیزی که دیگران در نگاه شما جستجو می کنند، حس اعتماد است. ما نمی توانیم افرادی را که به آنها اعتماد نداریم، دوست داشته باشیم. ما به طور ناخوداگاه به دنبال راهی برای اعتماد و تکیه کردن به دیگران هستیم اما این احساس را چگونه در دیدار اول به طرف مقابل مان انتقال دهیم.

واضح است، تماس چشمی! نگاه کردن به چشم های طرف مقابل می تواند یکی از تاثیرگذارترین راهها باشد. ثابت شده افرادی که بیشترین تماس چشمی را با طرف مقابل شان دارند، نسبت به دیگران باهوش ترند. بنابراین اگر تا به حال این کار را انجام نمی دادید، هنوز هم دیر نشده، هنگام صحبت به دیگران به چشم هایشان خیره شوید تا بیشتر به شما اعتماد کنند.

لبخند

هیچگاه قدرت لبخند را نادیده نگیرید. خندیدن یکی از تاثیرگذارترین راههای برقراری ارتباط با دیگران است. پس تا می توانید لبخند بزنید و این حس مثبت را به دیگران نیز انتقال دهید تا در برقراری ارتباط با شا راحت تر عمل کنند.

اشتیاق

در کنار لبخند، اشتیاق و انرژی خود را نشان دهید. این کار نه تنها دیگران را به سمت شما جذب می کند بلکه به آنها نیز این انگیزه را می دهد تا چون شما پر از امید و انگیزه باشند. اگر شور و شوق کافی از خود نشان دهید، مطمئنا دیگران پس از صحبت با شما با انرژی وافری از شما جدا خواهند شد.

تلفن همراه خود را در جیب تان بگذارید

تا زمانی که مکالمه شما با طرف مقابل تان به پایان نرسید، تلفن همراه خود را از کیف یا جیب تان در نیاورید. در غیر این صورت، این کار حرف های شما را قطع می کند و انگیزه صحبت کردن بیشتر را از طرف مقابل تان می گیرد.

با اطمینان خاطر دست دهید

دست دادن یکی دیگر از راههای شناخت شخصیت طرف مقابل است. اگر شل و بی حال دست دهید، انرژی منفی را به طرف مقابل تان انتقال داده اید، از طرف دیگر خیلی محکم هم دست او را نفشارید که احساس ناراحتی و خفقان کند. درست دست دادن تاثیر مثبتی را در اولین لحظه دیدارتان بر جای خواهد گذاشت.

دیگران را با نام بخوانید

به حرف های دیگران گوش دهید

بیش از این که حرف بزنید، خوب به حرف های طرف مقابل تان گوش دهید. شما دو گوش دارید اما تنها یک لب، پس باید به تناسب از آنها استفاده کنید.

تعریف و تمجید دیگران را به درستی پاسخ دهید

زمانی که شخصی در مقابل شما نشسته و از خوبی ها و نکات مثبت تان می گوید، عکس العمل شما چیست؟ این یکی از حساس ترین لحظه هاست زیرا جوابی که می دهید ممکن است که شما را فردی خودخواه جلوه دهد. برای جلوگیری از این کار به جای گفتن جمله هایی چون «مرسی، شما هم همچنین»، «شما خودتان که از من بهترید» یا «نظر لطف شماست» به شدت بپرهیزید و به جای آن بگویید «ممنون! شنیدن این تعریف ها از زبان شما حس خوبی به من می دهد.» یا «ممنون. شنیدن این تحسین ها تجربه واقعا خوبی برای من خواهد بود.»

اگر حرف طرف مقابل تان قطع شد، از او بخواهید ادامه دهد

اگر در حال گوش دادن به حرف های فردی بوده اید که ناگهان صحبت هایش قطع شد، در ادامه از او بخواهید که به حرف هایش ادامه دهد. با این رفتار به او نشان می دهید که خود و صحبت هایش برای شما ارزشمند است.

بگویید «واقعا متاسفم»

هر کسی در زندگی داستان غم انگیزی دارد که ممکن است از شما بخواهد که شنونده باشید. در این شرایط بهترین جمله ای که می توانید در جواب تجربه های غم انگیز او به زبان آورید «من واقعا متاسفم» است. با گفتن این جمله به او نشان می دهید که خودتان را جای او گذاشته و درکش کرده اید. در این شرایط آنها به شما بیشتر اعتماد خواهند کرد.

از مکالمه های کوتاه بپرهیزید

پینشهاد ما به شما این است که اگر می خواهید سر صحبت را با فردی باز کنید، موضوعی را انتخاب کنید که هر دوی شما بدان علاقمند هستید. در این صورت مکالمه شما دلنشین تر خواهد بود و تاثیر بیشتری بر هر دوی شما خواهد گذاشت.

به حالت بدنی تان دقت کنید

هنگام بلند شدن، نشستن یا صحبت کردن، به حالت بدن تان دقت کنید. حرکات بد بدن، حس خوبی را به دیگران منتقل نمی کند و همچنین موجب دوری آنها از شما خواهد شد. به عنوان مثال نشستن با پاهای باز، قوز کردن یا دست به سینه بودن، نه تنها غرور و تکبر شما را نشان می دهد بلکه موجب دوری طرف مقابل تان از شما نیز خواهد شد.

هنگام صحبت به همه نگاه کنید

چطور همیشه جذاب باشیم

اگر در حال صحبت در جمعی هستید، به تمام افرادی که به شما گوش می دهند، نگاه کنید. در این شرایط به آنها نشان می دهید که برای شما اهمیت دارند و در نتیجه بیشتر به شما توجه خواهند کرد. اگر هم فردی در جمع سعی دارد چیزی بگوید اما شرایط برایش فراهم نمی شود، شما از او بخواهید که در گفتگو شرکت کند. به عنوان مثال بگویید: «آقای… شما چیزی می خواستید بگویید؟» اما طوری رفتار نکنید که دیگران احساس خفقان و فشار کنند.

شکایت نکنید

مطمئنا خود شما هم دوست ندارید که با افرادی که مدام در حال شکایت و غر زدن هستند، ارتباط برقرار کنید. این کار انرژی منفی ای را منتقل و دیگران را از شما دور می کند. اگر احساس کردید که در حال گله و شکایت هستید، سریع موضوع صحبت را تغییر دهید.

مکالمه را عاقلانه به پایان برسانید

کلماتی که شما در انتهای مکالمه بیان می کنید، تاثیر زیادی بر دیگران خواهد گذاشت، بنابراین آنها را به درستی انتخاب کنید. جملاتی مانند «من از این گفتگو بسیار لذت بردم» یا «امیدوارم که باقی روزتان فوق العاده باشد» یا «هیچوقت این مکالمه مان را فراموش نخواهم کرد.» می تواند تفاوت زیادی را در احساس طرف مقابل ایجاد کند.

جذاب بودن و رنگ قرمز

رنگ قرمز خیلی چیزها را برای ما تدعی می کند: عشق، گل سرخ، گرما و … . به همین خاطر است که تحقیقات نشان داده اند که پوشیدن رنگ قرمز به افزایش جذابیت کمک می کند. طی تحقیقاتی که دانشمندان انجام داده اند به این نتیجه رسیده اند که مردان سراسر جهان پوشیدن لباس به رنگ قرمز توسط خانم ها را جذاب می دانند. قرمز رنگ عشق است. با پوشیدن رنگ قزمر شما بیشتر در معرض توجه هستید و از این دید شما هم به صورت ناخود آگاه بیشتر مراقب رفتار و برخورد های خود هستید. البته باید در این رابطه مراقب نوع ست کردن لباس باشید و هر قرمز پوشیدنی هم دلیلی بر جذاب بودن شما نیست.

گارد نگیرید، و انعطاف پذیر باشید

خانم ها ممکن است خیال کنند اگر احساسات واقعی خود را پنهان کنند تا مردان مجبور به حدس و گمان شوند جذاب تر می شوند. طبق مطالعاتی که در چین انجام شده است مردان زمانی که وارد یک رابطه می شوند علاقه دارند که طرف دیگر انعطاف پذیر باشد و در رابطه با این موضوع خیلی گارد نگیرید ولی این در حالیست که خانم ها باید دقت کنند که این رفتار قبل از آشنای و مراحل ابتدای رابطه برای مردان خیلی خوشایند نیست و مراقب باشید که در این امر زیاده روی نکنید. اما از سوی دیگر تحقیقی که اخیرا در آلمان انجام شده مشخص کرده که افرادی که احساسات و عواطف خود را به راحتی نشان می دهند برای دیگران جذاب تر هستند.

راز این نکته در مغز ماست: یعنی اینکه شرکت کنندگان این مطالعه توانسته اند دایره لغات عصبی طرف مقابل را رمزگشایی کنند. زوج ها باید اطلاعاتی که از انگیزه و نیات طرف مقابل خود دارند را بدانند و درک خود از آنها را به روز رسانی کنند و انتظار بروز رفتار از طرف مقابل را داشته باشند و رفتار خود را با آن رفتار تطبیق دهند.

صدای زیر و نازک در زنان، صدای بم در مردان

قبل تر در هاو کن یو در رابطه با نقش صدا در روابط شما صحبت کردیم. تحقیقات نشان داده که داشتن صدای زیر و نازک در زنان جذابیت آنها را افزایش می دهد و بر عکس. مردانی هم که صدای بم دارند برای زنان جذاب تر هستند. تحقیقات قبلی نشان داده اند که افراد صدای نازک را با جثه و اندام کوچک و صدای بم را با جثه و اندام بزرگ مرتبط می دانند. در ضمن تفاوت بین اندام زن و مرد هم در جذابیت آنها نقش ایفا می کند. در واقع تفاوت های جنسیتی، مثل زیر و بمی صدا جذابیت را افزایش می دهد.

شوخ طبعی

خانم هایی که به مرد یا پسری علاقه دارند بیشتر تمایل دارند که به رفتار ها و صحبت های آنان لبخند بزنن و پذیرای آن باشند. در واقع جذابیت شوخ طبعی برای زنان به لحاظ علمی ثابت شده است. خانم ها و آقایان هر دو شوخ طبعی را جذاب می دانند و هیچ مردی از خانم اخمو و افسرده خوشش نمی آید. اما تحقیقات نشان داده اند که تنها زنان شوخ طبعی را جذاب می دانند نه مردان. این به این معناست که برای جذاب بودن از دید آقایان، خانم مورد نظر باید شوخ طبع بود و او را شاد کند. چرا شوخ طبعی برای زنان جذاب است؟ چون شوخ طبعی نیاز به داشتن مهارت های شناختی و هوش و خلاقیت دارد و در نتیجه فرزندی که در نتیجه ی ازدواج با مرد شوخ طبع به دنیا می آید هم این ویژگی ها را به ارث خواهد برد.

داشتن حیوانات خانگی

البته این مورد شاید با فرهنگ و شرایط ما در ایران کمی کتفاوت باشد چرا که این تحقیقات در کشور اروپایی انجام شده است ولی با این حال شاید برای شما هم می تواند قابل توجه باشد.حیوانات خانگی می توانند به راحتی مکالمه ی بین دو نفر را ایجاد کنند. تحقیقی که در فرانسه انجام شده نشان داده که مردانی که سگ دارند سه برابر بیشتر از مردانی که سگ ندارند در جذب زنان موفق هستند. چرا ؟ چون حیوان خانگی هم به مراقبت و توجه نیاز دارد و مردی که برای مراقبت از سگ خود وقت می گذارد احتمالا می تواند پدر خوبی هم باشد.

مهربانی و جذاب بودن

این موضوع بر هیچ یک از شما پوشیده نیست. باید دانست که راز جذابیت چیزی فراتر از داشتن اندام و چهره ی زیباست. افراد خوش قلب، مهربان و خوب جذاب تر هستند. تحقیقات نشان داده که مردم افراد جذاب را افراد خوب و مهربانی هم می دانند و تحقیقات جدید نشان داده که این قضیه می تواند جهت وارونه هم داشته باشد به این معنی که افراد مهربان و خوش قلب جذاب تر ظاهر خواهند شد.

آراستگی و جذابیت

این را دیگر همه می دانند که هیچ کس از ظاهر ژولیده و نا مرتب خوشش نمی آید. تحقیقات نشان داده اند که بخش اعظم جذابیت به جوانب قابل تغییر انسان بر می گردد. موی مرتب و تمیز، لباس آراسته و با کیفیت ، ژست خوب و وزن مناسب. ما بیشتر به دنبال افرادی هستیم که بیش از هر چیز سالم و تمیز باشند و بتوانند از فرزندانمان به خوبی مراقبت کنند. و بنابراین باید برای مراقبت از فرزندان اول از خودشان مراقبت کنند.

استرس نداشتن

همانطور که لبخند زدن و مهربان بودن می تواند ما را جذاب تر کند نشانه های استرس زیاد در زندگی مثل پوف کردن پای چشم ها، یا پوست کدر هم می تواند از جذابیت ما کم کند.عدم کنترل استرس نه تنها می تواند خود را در چهره ی ما نشان دهد بلکه نشانه ای از ضعف سیستم ایمنی بدن است. طی مطالعه ای که توسط محققان اروپایی و آفریقای جنوبی انجام شد زنان مردانی را که کمتر هورمون استرس، کورتیسلول و سیستم ایمنی قوی داشتند را جذاب تر تلقی کردند.

ریش و سبیل

داشتن ریش و سبیل در فرم ها و مدل های مختلف مردان نشانه ی مردانگی و بلوغ آنهاست و از ای نظر برای زنان جذاب ترهستند البته نه برای تمامی آن ها. طی مطالعه ای که اخیرا در استرالیا انجام شده زنان مردانی که ته ریش زیاد داشتند را جذاب تر می دانستند و از سوی دیگر مردانی که ریش کامل داشتند را با داشتن توانایی در تربیت فرزند و بدن سالم مرتبط می دانستند. رابطه ی بین ریش و سلامت را هم می توان اینگونه توضیح داد که چون ریش مانع جذب اشعه ی مضر خورشید می شود از سرطان پوست محافظت می کند. همچنین مانع رسیدن گرد و غبار به منافذ هوایی می شود. رابطه ی ریش و پدر خوب بودن هم به خاطر این است که ریش نشانه ی بلوغ و پختگی و قابلیت فرزندآوری است.

تاثیر منفی آرایش

یکی دیگر از تلقی های غلط خانم ها این است که اگر بیشتر آرایش کند در نظر مردان جذابیت بیشتری خواهند داشت. البته آرایش صحیح می تواند جذابیت را تا حدی افزایش دهد اما طی مطالعه ای مشخص شده که مردان، زنانی را که آرایش کمتر داشته اند را زنان جذاب تر و قابل اعتمادتر دانسته و به زنانی که آرایش غلیظ تر داشته اند نتوانسته بودند اعتماد کنند. البته زنان همیشه برای جذب مردان آرایش نمی کنند بلکه آنها بیشتر برای افزایش اعتماد به نفس این کار را می کنند.

جمع دوستان

مطالعات مشخص کرده که افرادی که در جمع های دوستانه شرکت دارند نسبت به افرادی که تنها در جایی حضور دارند جذاب تر به نظر می رسند. دانشمندان می گویند علت این امر شاید این باشد که ما وقتی افراد یک گروه را می بینیم از چهره های همه ی آن افراد میانگین می گیریم و افرادی که جذابیت کمتر دارند بیشتر برایمان جذاب خواهند بود. در واقع چهره ی متوسط جذابیت بیشتر دارد. اما منظور چیست؟ متوسط بودن چهره به این معناست که چهره ی فرد شبیه چهره ی اکثر آدم ها باشد. مطالعه ای که در اسپانیا انجام شده مشخص کرده که مردان چهره ی متوسط زنان را بیشتر جذاب می دانند – یعنی اندازه، رنگ و اجزای صورت زنانی که چهره ی متوسط دارند نزدیکی بیشتری با چهره ی سایر افراد جمعیت دارد.

 

بسیاری از افراد دوست دارند تا به جذابیت و زیبایی دست پیدا کنند. جذاب و زیبا بودن دو عامل بسیار مهم در هر ارتباطی است که برای دستیابی به آن باید راهکارهایی را مد نظر داشته باشید. جذابیت و زیبایی تعاریف مختلفی دارد. یکی از مهم‌ترین آن‌ها عبارت است از توانایی فرد در استفاده از زبان بدن، فن بیان قوی، و رسیدگی و مراقبت از صورت و اندام. در صورتیکه افراد بتوانند این مهارت‌ها را به درستی کسب کنند می‌توانند روابط اجتماعی موثرتری با دیگران داشته باشند و بدنبال افزایش اعتماد به نفس ناشی از این روابط می‌توانند به رشد فردی زیادی دست پیدا کنند. البته جذابیت و زیبایی همیشه مربوط به ظاهر نیست و شما می‌توانید در کنار داشتن صورتی زیبا، سیرتی جذاب و زیبا نیز داشته باشید. به همین منظور در این مقاله ما اصول دستیابی به جذابیت و زیبایی را مرحله به مرحله برای شما توضیح می‌دهیم.

فهرست مطالب

حفظ سلامتی بخش مهمی از جذابیت است. یکی از نکات طلایی برای داشتن یک رژیم غذایی سالم این است که در طول روز آب فراوان بنوشید؛ اکثر پزشکان توصیه می‌کنند که در روز حداقل هشت لیوان آب بنوشید. میوه و سبزیجات را در رژیم غذایی روزمره‌تان بگنجانید. اگر به گوشت قرمز علاقه دارید، سعی کنید پروتئین بدون چربی، مانند مرغ، ماهی و بوقلمون مصرف کنید. البته ایرادی ندارد که هر از گاه ناپرهیزی کنید، اما سعی کنید حتی‌الامکان غذاهای سالم میل کنید. همچنین در صورت امکان سودا و نوشابه را از برنامه غذایی‌تان حذف کنید.

میزان سحرخیز بودنتان بستگی به این دارد که آماده شدنتان چقدر وقت می‌برد. بعضی بیست دقیقه برایشان کافی است و بعضی آماده شدنشان یک ساعت کامل وقت می‌برد. زمان کافی برای مسواک زدن دندان‌ها، دوش گرفتن، لباس پوشیدن، مرتب کردن موها و آرایش کردن در نظر بگیرید.چطور همیشه جذاب باشیم

ورزش نه تنها کمک می‌کند تا اندامی متناسب پیدا کنید، باعث می‌شود شادتر شوید و اعتماد به نفس بیشتری پیدا کنید. در حالت ایده‌آل باید تمرین‌های کاردیو را 5 بار در هفته، به مدت حداقل سی دقیقه در روز انجام بدهید. برای این که به برنامه ورزشیتان وفادار بمانید، ورزشی مانند دو، شنا یا رقص را که از آن لذت می‌برید، انتخاب کنید.

تمیز بودن و داشتن لبخندی زیبا بخشی از جذابیت است. دندان‌هایتان را حداقل دو بار در روز مسواک بزنید و هر روز نخ دندان بکشید. هر روز دوش بگیرید و موهایتان را با بهترین فرآورده‌های مراقبت از مو بشویید.

داشتن پوستی سالم که آب و رطوبت کافی دریافت کرده باشد، یکی از راهکارهای ساده افزایش جذابیت است. مرطوب کننده، ضدآفتاب، لایه‌بردار و پاک کننده صورتی را انتخاب کنید که برای نوع پوستتان مناسب باشد. اگر مطمئن نیستید که چه نوع محصولی برای پوستتان مناسب است، می‌توانید با متخصص پوست مشورت کنید.

حتما بخوانید: هنر زن بودن (تکنیک های شگفت انگیز زنانگی و جذابیت زنانه) 

هر روز دوش بگیرید و خودتان را با آب و صابون کاملاً بشویید. میزان شستن موها  به نوع موهایتان بستگی دارد، اما بدنتان را باید حداقل روزی یک بار بشویید.

حتی اگر پوستتان چرب است، هر روز به پوست صورت و بدنتان مرطوب کننده بزنید؛ مرطوب کننده اجازه نمی‌دهد که پوستتان چربی‌های خاص خودش را تولید کند. از هر نوع مرطوب کننده‌ای می‌توانید استفاده کنید، اما بهتر است برچسب محصولات را بررسی کنید تا بهترین مرطوب کننده را متناسب با نوع پوستتان انتخاب کنید.

با نوشیدن آب کافی می‌توانید آب مورد نیاز بدن را تامین کنید تا به این ترتیب در اثر پاک شدن پوست، ارتقاء سلامت مو و ناخن و حفظ سلامت بدن زیباتر و جذاب‌تر شوید. اگر بیشتر آب میوه، قهوه و نوشابه می‌خورید، بهتر است این نوشیدنی‌ها را تا حدی با آب جایگزین کنید تا میزان آب مصرفیتان به حداقل 8 لیوان (1900 میلی‌لیتر) در روز برسد.

بعضی مدل موها به بعضی صورت‌ها بیشتر می‌آید، اما در نهایت بهترین مدل مو مدلی است که باعث شود، اعتماد به نفس بیشتری پیدا کنید. مهم نیست چه مدلی را ترجیح می‌دهید، کوتاه، متوسط یا بلند، مهم این است که این مدل به شما بیاید و باعث شود احساس جذابیت بیشتری بکنید. اگر رنگ کردن موهایتان کمک می‌کند تا اعتماد به نفس بیشتری پیدا کنید، حتماً این رنگ دلفریب را امتحان کنید.

هر سبک لباسی می‌تواند جذاب باشد، به شرطی که از پوشیدن آن احساس خوبی داشته باشید. پس کمی وقت بگذارید تا سبک شخصی خودتان را پیدا کنید. اگر لباس‌هایی بپوشید که احساس خوبی را در شما ایجاد کند، این احساس خوب در زبان بدن و روحیه‌تان هم نمود پیدا می‌کند.

حتما بخوانید: 16 نشانه مردان جذاب که خانم ها آن ها را دوست دارند.  

بوی خوب بخشی ضروری از یک ظاهر فریبنده است. حتماً هر روز از دئودورانت استفاده کنید. همچنین می‌توانید به خودتان عطر بزنید، بسیاری از مردم عطر خاص خودشان را دارند و از چند قدمی می‌توانید متوجه حضورشان بشوید. اگر رایحه‌های سنگین یا شیرین را دوست ندارید، می‌توانید رایحه‌های گلی یا میوه‌ای ملایم را امتحان کنید. درهر حال مراقب باشید که در استفاده از عطر زیاده‌روی نکنید.

هرچند می‌توانید هر لباسی که دوست دارید، به تن کنید، اما اگر لباس به تنتان زار بزند و بیش از حد گشاد یا تنگ باشد، مسلماً ظاهر جذابی پیدا نخواهید کرد. شلواری بپوشید که دور کمرش اندازه باشد و کمرتان را به خوبی در میان بگیرد، و دقت کنید که پیراهنتان نیز دقیقاً بالای کمرتان قرار بگیرد. در مجموع سعی کنید لباسی بپوشید که خطوط دلفریب و فریبندگی‌های اندامتان را پنهان نکند.

حتماً یک دست کت و شلوار شیک یا یک مانتوی مجلسی در کمد لباستان داشته باشید تا در موقعیت‌های رسمی ظاهر مناسبی داشته باشید. حتی اگر این مناسبت یک شام ساده باشد، خوش‌لباس بودن کمک می‌کند تا در میان جمع بدرخشید.

پوشیدن لباس‌های چروک یا لک شده باعث می‌شود که آشفته، به هم ریخته یا حتی کثیف به نظر برسید. لباس‌هایتان را قبل از آن که بپوشید، اتو کنید و از تمیز بودنشان مطمئن شوید.

مجلات یا وبلاگ‌های مد را بخوانید و از مد روز پیروی کنید. سعی کنید کمد لباس‌هایتان با مد روزی که دوست دارید، مطابقت داشته باشد. اگر نمی‌توانید لباس جدید بخرید، لباس‌های قدیمیتان را با اکسسوری‌هایی مانند کمربند، دستمال گردن و روسری به روز کنید.

لباس‌هایتان هر چقدر هم که زیبا باشد، اگر چروک و کثیف باشد، جلوه‌ای نخواهد داشت. دقت کنید، هر تکه از لباسی که می‌پوشید صاف، بدون لکه و مرتب باشد؛ مثلاً نصف پیراهنتان داخل شلوار و نصفش بیرون نباشد.

همواره این شجاعت را داشته باشید که کاری را که قلبتان به شما می‌گوید درست است، انجام بدهید، به خصوص اگر پای رفاه و خوشبختی دیگری در میان باشد. وقتی می‌دانیم که در حال انجام دادن کار اشتباه هستیم، در سطحی بنیادین به خودمان آسیب می‌زنیم، به این ترتیب روحیه‌مان تخریب می‌شود و انرژی منفی‌ای از ما ساطع می‌شود که دیگران را فراری می‌دهد. بالعکس اگر اخلاق‌مدار رفتار کنیم و مسئول باشیم، دیگران با حس ششم‌شان متوجه می‌شوند که می‌توانند به ما اعتماد کنند.

اگر دائماً سرتان را گرم قضاوت کردن دیگران و غیبت درباره آنها بکنید، از بسیاری از نکات پرمغزتر و رضایت‌بخش‌تر زندگیتان غافل خواهید شد. بالعکس اگر روی موضوعات پرمعناتر تمرکز کنید و به تبادل ایده‌های ارزشمند بپردازید، دیگران جذب ذهنیت مثبت و نگرش مودبانه‌تان می‌شوند.

اگر به اطرافیانتان کمک کنید تا به بهترین خصوصیات خود پی ببرند و استعدادهایشان را پرورش بدهند، دیگران شما را به عنوان انسانی دلسوز و مهربان خواهند شناخت که حضوری جذاب و درخشان دارد. جهان چنان مملو از افکار منفی است که رویکرد مثبت و حمایت کننده در آن به گوهری نایاب می‌ماند که همه قدر آن را می‌دانند.

خصوصیات غیرعادی و منحصربه فردتان را پنهان نکنید، مطمئن باشید که از میزان جذابیت جنبه‌های پنهان وجودتان تعجب خواهید کرد. به علاوه وقتی خودتان را قبول داشته باشید و تمام خصوصیاتتان را بپذیرید، دیگران به سمت اصالت وجودیتان کشیده می‌شوند. اگر خودتان را همین‌طور که هست، قبول داشته باشید، احتمالاً متوجه خواهید شد که چه موهبت‌های بی‌شماری در وجودتان به ودیعه گذاشته شده است که می‌توانید جهانی را از آنها بهره‌مند سازید، موهبت‌هایی که هیچ کس دیگری در جهان از آنها برخوردار نیست.

وقتی روزهایتان را فقط از سر وظیفه یا تعهد به شب برسانید، احساس می‌کنید که فقط زنده‌اید و زندگی نمی‌کنید. اگر می‌خواهید از آن دسته آدم‌های جذابی باشید که مانند آهنربا همه را به خود جذب می‌کند، باید زندگیتان را سرشار از شور و اشتیاق کنید و خوش بگذرانید. به ندای قلبتان گوش کنید، انگیزه برای ادامه زندگی پیدا کنید و از میل قلبی‌تان پیروی کنید. به زودی معاشرینی با روحیه مشابه پیدا می‌کنید که به همسفران پرشور زندگیتان تبدیل خواهند شد.

فوق‌العاده است که اعتقاد راسخی به باورهایتان داشته باشید و در مقابل افرادی که می‌خواهند ایمانتان را متزلزل کنند، محکم پای عقایدتان بمانید؛ اما اگر نتوانید قبول کنید که همیشه حق با شما نیست، انسان تلخ و عبوسی خواهید شد که دیگران را فراری می‌دهد. به علاوه از یاد نبرید که آنچه برای شما مناسب است، لزوماً برای دیگران مناسب نیست. وقتی دیگران درباره شیوه دلخواه زندگی خود نظر می‌دهند، بدون تعصب و با آرامش به حرف‌هایشان گوش بدهید.

وقتی زندگی چالش یا مانعی را سر راهتان قرار می‌دهد، به دنبال روش‌های خلاقانه و جدیدی برای دور زدن این مانع یا از میان برداشتن آن بگردید. انعطاف‌پذیری در مقابل مشکلات باعث می‌شود که همگام با تغییرات رشد کنید، نه آن که با هر تغییری از پا دربیایید و شکست بخورید. از این گذشته مثبت‌اندیش بودن بی‌نهایت جذاب و فریبنده است، افراد مصممی که همواره راهی را برای یادگیری و تکامل پیدا می‌کنند، دیگران را جذب خودشان می‌کنند. اگر این خصوصیات را در خودتان تقویت کنید، فردی که دوستش دارید هم متوجه شخصیت منحصربه فردتان می‌شود و ایمان پیدا می‌کند که شما به حفظ و بهبود رابطه عاشقانه‌تان کمک خواهید کرد و اجازه نمی‌دهید که رابطه‌تان دچار یکنواختی شود.

اگر رویاهایتان را باور داشته باشید و آنها را جدی بگیرید، یک قدم به تبدیل کردن آنها به واقعیت نزدیک‌تر خواهید شد. بگذارید آینده برایتان هیجان‌انگیز بشود. به این ترتیب زندگی روزمره‌تان بهتر و لذت‌بخش‌تر می‌شود و جذابیت غیرقابل مقاومت و الهام‌بخشی برای دیگران پیدا می‌کنید.

وقتی نیمی از ذهنتان در گذشته گیر کرده باشد و دائم در حسرت روزهایی باشید که تغییر دادن آنها غیرممکن است، جذب کردن افراد جدید برایتان دشوار می‎شود. اگر می‌خواهید دیگران را مسحور فریبندگی و جذابیت‌تان کنید، باید روش‌هایی را برای متصل کردن خودتان به زمان حال پیدا کنید. شکی نیست که باید تجربیات گذشته‌ را جدی بگیرید و از اشتباه‌هایتان درس عبرت بگیرید. نوشتن خاطرات یا تکرار باورهای مثبت کمک می‌کند که از احساس گناه یا حسرت رها شوید.

باورهای محدود کننده یا حرف‌های بی‌رحمانه‌ای که در دوران کودکی به شما گفته شده است، در بسیاری از موارد باعث می‌شود که خودتان را زیبا و شایسته دریافت عشق ندانید. در نهایت فقط تردیدها و اضطراب‌های خودتان است که اجازه نمی‌دهد جذابیت درونیتان نمود پیدا کند. پس بهترین ویژگی‌هایتان را بشناسید، آنها را مدام به خودتان یادآوری کنید و این باور را در خودتان ایجاد کنید که دیگران می‌توانند زیبایی‌هایتان را ببینند.چطور همیشه جذاب باشیم

جذابیت و زیبایی همواره یکی از مهم‌ترین عوامل موفقیت در روابط اجتماعی است. به غیر از داشتن ظاهری زیبا افراد باید برای داشتن ذهنی زیبا نیز تلاش کنند. راه‌های زیادی برای دستیابی به این جذابیت و زیبایی وجود دارد که شما با انجام دادن مرحله به مرحله آن‌ها می‌توانید نتیجه مطلوب را بدست آورید. اول از همه باید به داشتن تغذیه مناسب، خواب کافی و ورزش مرتب توجه کنید. بهداشت فردی را رعایت کنید. به پوست خود رسیدگی کنید و تا حد امکان هر روز یا یک روز درمیان حمام بروید. از کرم‌های مرطوب کننده استفاده کنید و روزانه 8 لیوان آب بنوشید. به آرایش موهای خود دقت کنید. لباس‌هایی بپوشید که متناسب با اندام شما باشد. از مد روز باخبر باشید و لباس‌های خوشرنگ و اتو کشیده تن کنید. در کنار تمام این مراحل، بهتر است برای داشتن ذهنی آرام و در عین حال جذاب به انجام کارهایی بپردازید که فکر می‌کنید درست است. از حواشی گروه‌های اجتماعی دوری کنید. به رشد روحی دیگران کمک کنید. سعی کنید ویژگی‌های مثبت خود را شناسایی و آن‌ها را رشد دهید. شاد باشید و به تفریحات خود اهمیت دهید. یادتان باشد که قرار نیست همیشه همه کارها را درست انجام دهید. به رویاهایتان ایمان داشته باشید و از گذشته درس بگیرید اما در آن گیر نکنید. شما همیشه جذاب هستید پس با اعتماد بنفس حرکت کنید.

عشقت رو جذب کن

میخوای یاد بگیری چطور روز به روز بیشتر قلب عشقتو بدست بیاری؟ چطور یه رابطه موفق منجر به ازدواج داشته باشی؟ چطور یه زندگی مشترک موفق داشته باشی؟ پس فرصت را از دست نده! تو هم به جمع دنبال کنندگان پیج رادیو عشق در اینستاگرام اضافه شو…

عضویت در خبرنامه رادیو عشق

394 بازدید

459 بازدید

425 بازدید

428 بازدید

427 بازدید

دیدگاه

نام *

ایمیل *

وب‌ سایت

ذخیره نام، ایمیل و وبسایت من در مرورگر برای زمانی که دوباره دیدگاهی می‌نویسم.

مشترک نمی شومدریافت همه دیدگاه های این نوشتهفقط دریافت پاسخ دیدگاه های خودم

آدرس: تهران، پونک، نبش بلوار پونک، پلاک 2، طبقه سوم، واحد 6

تلفن پشتیبانی:02146015870

رزرو نوبت مشاوره

انجمن روانشناسی آمریکا

سازمان نظام روانشناسی و مشاوره ایران

سازمان بهزیستی ایران

انجمن روانشناسی ایران

 

 چگونه فردی جذاب و دوست داشتنی باشیم

قبل از خواندن این مطلب حتما از سایت زیبای زیر دیدن نمایید

     www.takcarpet.com      

حتما از سایت های بالا دیدن نمایید

چگونه جذاب شویم؟

چطور همیشه جذاب باشیم

حتی تصور اینکه جذاب باشیم برای ما شیرین است. اکثر آدم ها دوست دارند جذاب باشند ولی خیلی از ماها نمیدونیم چگونه دیگران را جذب خودمون کنیم و گاه در این راه با مشکل مواجه می شویم.

در متن زیر که از افکار و تجربیات چندین شخصیت برگرفته شده، راه کارهای چگونه جذب کردن را به چندین پارامتر مختلف تقسیم کرده ایم.

 

بارها خداوند رو به خاطر اینکه حس لطیف عاشقیت رو به ما آدم ها داده شکر میکنم.آرزویم اینه که همه عاشق هم باشند و از عاشقیت لذت ببرند.

 

                                           

                               

 

جذابیت ما نشات گرفته از افکار ماست.خود را برای جذاب شدن آماده و افکارتان را روی مجذوب کردن دیگران متمرکز کنید. مطالب زیر به ترتیب نوشته شده پس به ترتیب بخوانید.

 

باور کنید می توانید جذاب باشید:

اول قدم آن است که خود به این باور برسید که می توانید جذاب باشید و در پی آن به این باور برسید که جذاب هستید و تنها مانده که آن را به دیگران ثابت کنید.

 

یافتن و تقویت استعدادهای برترتان:

هر فردی به طور ذاتی استعدادهایی داره که موجب برتری او نسبت به دیگران میشه.شما باید تمام این خصوصیات را در خود پیدا کنید و روی آنها پافشاری کنید و به بهترین شکل ثبتشان کنید.چنان این استعداد ها را تقویت کنید که دیگران شما را بخاطر داشتنشان تحسین کنند.

مثلا اگه صوتی خوبی دارید، این استعدادتان به بهترین شکل تقویت کنید و بگذارید دیگران از استعداد شما لذت ببرید.

 

یادتان نرود رفتارهایتان چقدر مهم هستند:

رفتارها، شخصیت را تشکیل میدهند.همه ما خوب می دانیم افراد محبوب دارای شخصیت های فوق العاده ای هستند، پس مواظب باشید چه می کنید.

از افراد جذابی که می شناسید الگو بگیرید.ببنید چه چیز آنها باعث جذابیتشان می شود! چگونه رفتاری دارند؟ چگونه حرف می زنند؟ و… . همیشه کارهایی انجام دهید که دیگران خوشحال شوند تا از با شما بودن لذت ببرند.

 

نگرش خود را تغییر دهید و عاشق باشید:

انتظارات از شما زیاد خواهد شد. مهربان تر و با گذشت تر از قبل باشید، به دیگران عشق بورزید و عشقتون رو بارها ثابت کنید. باید کارهایی که می کنید بیشتر به نفع دیگران باشد و نباید در مقابل انتظاری داشته باشید  تا محبوبیت شما افزایش پیدا کند.

 

مثل جذاب ها حرف بزنید و مثل جذاب ها بشنوید:

از کارهای مهمی که باعث جذب دیگران به شما میشود، طرز حرف زدنتان است. خلاصه گو باشید تا زیاده گو و پیشنهاد کنید تا انتقاد.

سکوت باعث جذب دیگران نمی شود. همیشه چیزی برای گفتن داشته باشید ولی بگذارید از شما انتظار حرف زدن داشته باشند بعد حرف بزنید. با آرامش حرف بزنید و دیگران را برای شنیدن ادامه کلامتان مشتاق کنید.

 

معمولا افراد فکر می کنند برای جذب دیگران تنها سخنوری خوبی بودن کافی است ولی برای اینکه جذابیت شما بیشتر شود باید شنونده خوبی نیز باشید.

با آرامش در چشمهای طرفتون نگاه کنید، به حرفهایی که می زنه اهمیت بدید و زمان هایی که در وسط حرف زدن چند ثانیه سکوت می کنه تا نفس بگیره و یا یاد مطلبی بیوفته، شما باید ابراز کنید که مایلید ادامه صحبت هاش رو بشنوید و این رو با گفتن کلماتی مثل: چه جالب، ادامه میدی و یا … می تونید بروز بدید. بهش بفهمونین که شنیدن حرفاش لذت می برید.

ضرب المثل قدیمی « مستمع صاحب سخن را بر سر ذوق آورد »  کلام ما را تثبیت می کند.

 

تکراری نباشید:

معمولا یکنواخت بودن باعث میشه کمتر کسی جذب آدم بشه. سعی کنید متنوع باشید و این تنوع به معنی که باید هر بار شما پیشرفتهای زیادی کرده باشید و مثه دفعه قبلتون نباشید.این پیشرفتها میتونه در هر زمینه ای باشه.  با پیشرفهاتون دیگران مجذوب خود کنید.

 

چطور همیشه جذاب باشیم

آراسته و شیک پوش ، منظم و با شکوه :

دیگر باید خود را یک آدم جذاب تصور کنید. لباس هایی که بهتان می آید تنتان کنید. این مهم نیست با چه کسی ملاقات دارید و یا به کجا می روید، سعی کنید به بهترین شکل حاضر شوید.

صورت خود را شاداب و خندان نگه دارید و برای تائید کلام دیگران از لبخند استفاده کنید.

 

در کارهایتان با برنامه باشید. شما از افراد معمولی برتر هستید، این را به دیگران ثابت کنید.

بگذارید دیگران از نظم و شکوه شما لذت ببرند.

 

غلبه بر احساسات :

هرگز کسی جذب شما نخواهد شد مگر آنکه بتوانید بر احساساتش غلبه کنید. باید چنان در دل طرفتان نفوذ کنید که برای همیشه مجذوب شما بماند.

توانایی آن را پیدا کنید که بتوانید احساسات طرفتان را در دست بگیرید و بهتر است بدانید جذاب ها هرگز از این توانایی سوء استفاده نمی کنند.

 

مواظب باشید کارهایتان باعث تخریبتان نشود:

شما که واقعا قصد جذب اطرافیان را دارید باید بسیاری از نکات را رعایت کنید که ما برخی از مهم ترین ها را ذکر کرده ایم.

هیچ گاه با دروغ نمی توان دیگران را جذب خود کرد.با تخریب دیگران و پشت گویی آنها جذابیت تان بیشتر نخواهد شد. صمیمی و راستگو باشید و دیگر بدقولی را فراموش کنید. عصبی نشوید و به همه احترام بگذارید.

راز نگه دار خوبی باشید و مشکلات خود را نگویید . هرگز از چیزی که هستید مغرور نشوید و از کسی که جذب شما شده سوء استفاده نکنید. بگذارید همه از کنار شما بودن لذت ببرند نه عده ای.

 

 

همه قادر خواهند بود فردی جذاب باشند، تنها کافی است افکار خود را بروی جذب دیگران متمرکز کنید و چندین نکته را که در متن بالا قید شده به کار بگیرید.حال از محبوبیت خود لذت ببرید.

 البته معتقدم که متن نوشته شده کامل نیست به همین دلیل از شما بازدید کننده گرامی خواهشمندم که اگر مطلبی هست که می تونه به کامل شدن مطالب این بخش کمک کنه حتما واسم بزارید تا به اسمتون در وبلاگ به نمایش در بیاد

 

چگونه مردم را به خود جذب کنیم

مقدمه:

شرط مي بندم شما هم كساني را مي شناسيد كه مثل آهن ربا مردم را به خود جذب مي كنند . دليل آن خوش قيافه ، پولدار يا زيرك بودن آنها نيست . كافي است چنين افرادي وارد محفلي ، نا آشنا شوند تا همه نگاه ها به سوي آنها بر گردد . اين نوع اشخاص با ورود به رستوران يا مجلس گفتگو توجه همه را جلب مي كنند و ديگران به طور غريزي احساس مي كنند آنها افرادي سرشناس اند .اگر ايشان مجردند ، همه خواستار دوستي و برقراري ارتباطي نزديك با آنها هستند و اگر متأهل اند ، همسران شان از اين كه شريك زندگي آنها هستند ، به خود مي بالند . چنين افرادي اگر به چيزي نياز داشته باشند ، دوستان وفادارشان براي برآوردن خواسته شان به سختي تلاش مي كنند . ولي اندكي تأمل كنيد! آنها ، همان چيزهايي را دارند كه شما هم داريد ، شايد هم كم تر از آن.پس رمز موفقيت شان در چيست ؟اين همان پرسشي است كه پاسخ آن را در كتاب « چگونه مردم را به خود جذب كنيم » مي يابيد . آشنايي با روش هاي كوچك و آسان براي به دست آوردن موفقيت هاي بزرگ و دشوار ، به شما كمك خواهد كرد تا بتوانيد آنچه را مي خواهيد از هر كسي و در هر رابطه اي اعم از كار ، دوستي يا عشق ، به دست آوريد .همه ما كمابيش با چنين روش هايي آشناييم. اما كساني در زندگي موفق ترند كه بيش از ديگران از اين شيوه ها استفاده كنند.يكي از دوستان من به نام كارن در حرفه خود كه تزيين و مبلمان خانه هاست بسيار ماهر و مورد قبول است. همسر او نيز به همان اندازه در كار خودش كه ارتباطات است، شهرت قابل توجهي دارد. آنها دو پسر كوچك دارند.در محيط كار همه مطيع كارن هستند و براي نظراتش ارزش قائلند. او در اين زمينه فردي سرشناس است.با اين حال هميشه از اين مسئله شكايت دارد كه وقتي مي خواهد در مشكلات كاري همسرش به او كمك كند، يا وقتي درمسائل مربوط به مدرسه بچه هايش شركت كند، هيچ كس به حرف هاي او اعتنا نمي كند.او يك بار از من پرسيد : « چه طور ميتوانم در يك جمع مورد توجه واقع شوم، طوري كه بتوانم نظر افرادي كه مرا نمي شناسند به خود جلب كنم يا حداقل آدم جالبي به نظر برسم؟ » روش هايي كه در اين بخش آمده ، به شما كمك مي كند تا به اين هدف دست يابيد . شما می توانيد با استفاده از اين روش ها درنظر هر كسی ، فردی خاص باشيد و در هر جمعی نظرها را به خود جلب كنيد، حتي اگر در آن جمع فردی بيگانه و ناآشنا باشيد.

بياييد از لبخند زدن شروع كنيم :افراد موفق مي دانند يكی از قوی ترين سلاح ها لبخندشان است. به همين دليل كاری می كنند با اين شيوه بيشترين تأثير را بر بيننده بگذارند.لبخندهاي كوتاه و مصنوعی، امروزه كاربرد چنداني ندارد و در هزارتوي دنيای امروز ديگر هيچ تأثيری را بر جای نمی گذارد. به رهبران بزرگ دنيا، كساني كه سخنرانی های اساسی ايراد مي كنند يا صاحبان شركت های معتبر و مشهور نگاه كنيد. هيچ يك از آنها را در حال لبخند زدن نمی بينيد. افراد با نفوذ و نامي نيز در همه طبقات اجتماعي اين چنين اند ، ولي وقتي خطوط لبخند بر چهره هاي شان نقش مي بندد آن قدر قدرتمند عمل مي كند كه دنيا را به لبخند زدن وا مي دارد .

لبخند اثر بخش :وقتي مي خواهيد با كسي سلام و احول پرسي كنيد، ابتدا لبخند نزنيد، چون ارزش لبخندتان را از بين مي بريد. سعي كنيد لحظه اي به صورت او خيره شويد، سپس مكث كنيد، وضعيت روحي او را به طور كامل بررسي نماييد، آن گاه با لبخندي عميق، گرم و سرشار از توجه و علاقه به او نگاه كنيد. لبخندي كه چشمان تان را هم فرا گيرد .اين لبخند مانند موجي گرم و گيرا مخاطب شما را دربر مي گيرد .با اين تأخير كوتاه مخاطب شما احساس مي كند كه اين لبخند صادقانه و فقط متعلق به اوست.

زبان نگاه :چشمان شما مانند مواد منفجره مي توانند احساسات مردم را به تكاپو و هيجان وا دارند. افراد موفق مي دانند كه نگاه هاي عميق و طولاني مي توانند بسيار مفيد باشند. بخصوص ميان دو جنس مخالف و در كارهاي اداري.حتي زماني كه طرف مقابل از احساسات عاشقانه شما آگاه نيست زبان و نگاهي نيرومند مي تواند تأثيري عميق و نافذ بر زن و مرد بگذاريد. اين نوع نگاه توأم با ادراك و احترام، احساسات دروني شما را القاء خواهد كرد.

زبان نگاه ( براي زنان ) :فكر كنيد چشمانتان با شيريني لذيذ و دلنشيني به چشمان مخاطب تان چسبيده است.حتي بعد از پايان سخنانتان نيز به نگاه هايتان ادامه دهيد. اگر لازم است سويي ديگر را بنگريد، اين كار را به آهستگي و بدون جلب توجه انجام دهيد. آخرين چسبندگي هاي شيريني را آن قدر بكشيد تا سرانجام تمام شود.

زبان نگاه ( براي مردان ) :هنگام حرف زدن با مردان از روش نگاه هاي پرنفوذ استفاده كنيد. ولي زماني كه مي خواهيد درباره مسائل شخصي صحبت كنيد از نگاه هاي كوتاه تري استفاده كنيد تا مخاطب تان احساس نكند مورد تهديد قرار گرفته يا منظور شما را به درستي درك نكرده است.ولي در برخوردهاي روزمره، ارتباط چشمي خود را به تدريج افزايش دهيد و وقتي با زني همكلام شديد، از اين شيوه بيشتر استفاده كنيد.اينك روش مهمي را مطرح مي كنيم كه باعث مي شود شما فرد پر منزلتي جلوه كنيد.

از دندان هاي خود بياويزيد :افراد موفق در زندگي با اطمينان عمل مي كنند، با اعتماد به نفس حركت مي كنند، هميشه لبخندي توأم با غرور بر لب دارند و هيچ ترديدي به خود راه نمي دهند.طرز رفتار شما نشان مي دهد كه شما مرد يا زني هستيد كه برجسته و ممتاز بودن عادت ذاتي شماست.به اين روش تجسمي كه طرز سلوك شما را همچون فردي موفق آشكار مي سازد توجه كنيد. من آن را با اين عبارت مي خوانم: “با دندان هاي خود بياويزيد”.فرض كنيد، يك گيره آهنين كه در سيرك با دندان از آن آويزان مي شوند، به چهار چوب دري كه مي خواهيد از آن عبور كنيد آويخته باشند. آن را با دندان مي گيريد و در حالي كه محكم در ميان دندان هاي خود نگاه داشته ايد شما را به بالاترين نقطه مي رساند. وقتي از دندان هاي خود آويزان باشيد، همه عضلات شما در بهترين حالت خود كشيده مي شوند.حالا آماده ايد تا مردم را در جايي كه مي خواهيد به خود جذب كنيد يا كارهاي روزانه خود را انجام دهيد يا آن جا كه تنها فرد مهمي به نظر برسيد، فرود بياييد.

تكيه گاه بچه هاي بزرگ باشيد :نخستين واكنش شما در برابر فردي كه براي اولين بار او را ملاقات مي كنيد، ذهنيتي به وجود مي آورد كه تمامي روابط شما در آن شكل مي گيرد. اگر از كسي كه تازه با او آشنا شده ايد چيزي مي خواهيد، بايد به او ثابت كنيد كه خاص بودنش رادرك مي كنيد.شيوه اي كه در اين جا به آن اشاره مي كنيم، به شما قدرتي مي بخشد تا بتوانيد هر چه را از ديگران مي خواهيد، به سادگي به دست آوريد. من اين روش را تكيه گاه بچه هاي بزرگ مي نامم.اين نقطه اتكا را در اختيار هر كسي كه ملاقات مي كنيد قرار دهيد. درست در لحظه اي كه به شخص جديدي معرفي مي شويد به او پاداش دهيد. همان لبخند گرمي را كه به بچه بازيگوشي كه از روي پاهاي شما جست و خيز مي كند مي زنيد و همان توجهي را كه نسبت به او داريد، در مورد آشناي جديد خود دلنشين دهان بي دندان بچه را از او تحويل بگيريد. وقتي فرد جديد، بتواند كاملاً به شما تكيه كند، يعني شما خاص بودن او را درك كرده ايد!

دوست قديمي سلام :وقتي با كسي برخورد مي كنيد، تصور كنيد دوست قديمي شماست و ازاين كه فراز و نشيب زندگي، شما رامدت ها از هم دور كرده ناراحت بوده ايد. ولي حالا خدا را شكر مي كنيد كه اين ديدار سبب شده تا به دوست خود برسيد! تجسم اين تجربه لذتبخش، زنجيره اي از واكنش هاي مطلوب را درشما ايجادمي كند. از باز شدن ناخودآگاه گره ابروها گرفته تا حالت قرار گرفتن انگشت هاي پا و يا هر چيزي كه سبب بروز عكس العمل مي شود.اگر مي خواهيد مردم به شما علاقه مند شوند، بايد به آنها نشان دهيد چه قدر دوستشان داريد! وقتي به دوستي قديمي مي رسيم، بدون كمترين تأملي، سرشار از گرمي و محبت با او روبه رو مي شويم، ناخودآگاه خنده بر لب هايمان مي نشيند، حلوتر مي رويم، نگاه هايمان مهربان و دوستانه مي شود و سرانجام براي در آغوش گرفتنش به سويش مي شتابيم. ولي اغلب وقتي با فردي نا آشنا روبه رو مي شويم، با خجالت يا بي تفاوتي، احساس ناخوشايندي را به او منتقل مي كنيم كه باعث سردي رابطه مي شود.به اين شيوه تجسمي توجه كنید. با بكارگيري اين روش مطمئناً در نخستين ملاقات با هر كسي، برخورد گرمي را با او خواهيد داشت.

اينك روش هايي را كه به شما كمك مي كنند تا بتوانيد درنظر همه جلب توجه و خوش برخورد جلوه كنيد را ياد گرفته ايد ، ولي كار هنوز تمام نشده است . علاوه براين كه مي خواهيد مورد علاقه و اقع شويد، بايد مورد اعتماد، باهوش و داراي اعتماد به نفس باشيد.چهار شيوه بعدي به شما كمك مي كنند تا به اين اهداف دست يابيد.

حركات حاكي از بي قراري بروز ندهيد :در برخورد با ديگران ، اگر مي خواهيد مورد اعتماد واقع شويد، همه حركات ناشيانه و غير ضروري خود را سركوب كنيد. حركات حاكي از بي قراري، اين احساس را درمخاطب شما ايجاد مي كند كه در جايي مرتكب اشتباه شده ايد يا دروغ مي گوييد.اين شيوه شما را ياري مي دهد تا كاملاً قابل قبول و مورد اعتماد به نظر برسيد.

حركات غير ضروري را حذف كنيد :وقتي با كسي صحبت مي كنيد به خارش بيني تان كه مي خارد، وزوز گوش تان كه صدا ميكند يا درد پاي تان، توجهي نكنيد. وول نزنيد، به خود نپيچيد، و يا جايي از بدن تان را نخارانيد.از همه مهم تر اين كه دست هاي خود را از صورت تان دور نگاه داريد. حركات دست در نزديکي صورت و حركاتي ازاين قبيل موجب مي شود شنونده در صحت حرف هاي شما ترديد كند.

نيازي نيست كه زبان اشارات را به طور كامل بياموزيد. شما از طريق كسب تجربه و گذر زمان با مهارت هاي رفتاري و ديداري آشنا خواهيد شد. اغلب مردم مي دانند اگر مخاطب بي توجهي كند يا جاي ديگري را نگاه كند، به اين معني است كه حرف هاي گوينده برايش جالب نيست. وقتي مخاطب قادر به تحمل حضور شما نباشد، با دست كشيدن به پشت گردن خود واكنش نشان خواهد داد. وقتي مخاطب به شما احساس برتري كند، با دست هايش بازي خواهد كرد.پس ياد بگيريد هر وقت مخاطب تان خسته شد و شروع به بروز عكس العمل كرد ، بي درنگ كانال سكوت را انتخاب كنيد.

كانال سكوت را انتخاب كنيد :اگر مي خواهيد در نظر مردم فردي باهوش جلوه كنيد، به دقت به آنها بنگريد، سعي كنيد احساس شان را درباره حرف هايي كه مي زنيد درك كنيد و پاسخ خود را مطابق با آن فراهم كنيد.سعي كنيد هميشه در دو جهت سخن بگوييد: احساس خود را بيان كنيد در حالي كه مراقب واكنش مخاطب تان نيز هستيد. به اين ترتيب ، حركت بعدي خود را مطابق با آن طراحي كنيد و همه خواهند فهميد كه شما حواس تان جمع است و از هيچ چيزي غافل و بي خبر نيستيد و در نتيجه آدم باهوشي به نظر خواهيد رسيد.

همه چيز را قبلاً تجربه كنيد :كارشناسان معتقدند اگر قبل از انجام كاري، رفتار خود را در ذهن مجسم كنيم، صداها را در ذهن خود بشنويم و نوع حركات را مرور كنيم، مي توانيم آن فعاليت را بسيار مؤثرتر انجام دهيم.استفاده از قوه تخيل و تجسم در كارها، در انجام هر عملي مؤثر خواهد بود. از جمله در حرفه هاي ارتباطي.به اين روش تجسمي كه در انجام همه فعاليت ها مؤثر است، توجه كنيد. اين روش را قبل از رفتن به مهماني ها، سمينارها يا جلسات مهم به كار ببنديد. همه آنچه را كه قرار است اتفاق بيفتد، قبلاًَ در ذهن خود مجسم كنيد.

 

چگونه فردی جذاب و دوست داشتنی باشیم

جذابیت چیزی سوای زیبای است. شخصی می تواند زیبا اشد ولی هرگز جذاب نباشد و همچنین می تواند جذاب باشد ولی زیبا نباشد طرز سلوک آدمی انتخاب لباسها , حالت های روانی و ….

در این امر, مو است.اگر می خواهید فردی موفق و نافذ در قلب ها باشید و از موفقیت لذت ببرید] نخست باید با خودتان ارتباط صحیح برقرار کنید. زیرا معنی و مفهوم رویداد های زندگی را خودتان تایین می کنید. وقتی تمیز و مرتب باشید این هماهنگی شما را جذاب می کند. آن چه مهم است تمیز و مرتب بودن در عین سادگی است. افرادی که به آراستگی خود توجه ندارند از جذابیت و نفوذ خود بر دیگران می کاهند.بیشتر افراد برای آن که جذاب باشند شلوغ می کنند و مدام حرف می زنند و این بزرگترین اشتباه برای جذاب بودن است. دوستی حرف زیبایی می زد و می گفت:نگفتن صلاح است, کم گفتن طلا است , پر گفتن بلا استسکوت تاثیر روانی فوق العاده ای دارد و شما را با شخصیت تر و عاقل تر و قابل اعتماد تر معرفی می کند که برای ایجاد صمیمیت و تداوم آن زمینه مساعدی است.ولی سکوت نباید ناشی از خجالت و عدم اعتماد به نفس باشد. در این صورت از جذابیت می کاهد. وقتی نرم و با لطافت و متانت صحبت کنید نخستین گام برای جذاب بودن را برداشته اید. داد و فریاد را نیندازید. ادم های عصبی و خشن برای صمیمیت, نا مناسب هستند و هرگز جذاب نخواهد بود. مودب باشید, افراد بی ادب که ظاهری آراسته دارند هرگز مورد علاقه دیگران نخواهند بود.اگر صبح ناراحت و کسل از خواب بیدار شده اید به جای آرامی بروید و به آهستگی با خود تکرار کنید: من خوشحالم, می می خواهم شاد و جذاب باشم. یا در هنگام برخاستن از خواب به راز و نیاز با پروردگارتان بپردازید و در ادامه بگویید : امروز سلامتی , موفقیت شادی زیبایی جذابیت و صمیمیت به من تعلق دارد و آن گاه در طلب این خواسته ها گام بردارید.همیشه تبسم کنید ولی شوخی زیادی از جذابیت می کاهد. در تبسم , سنگینی و متانت است و جذابیت ولی در خنده و شوخی بی مورد سبکی و کاهش جذابیت.قاطع باشید و هدفهای تان را مشخص کنید افراد مصمم و پر تلاش, چون همیشه دارای برنامه ریزی منظمی هستند, دارای جذابیت زیادی می باشند.آن ها با اعتماد به نفس به اینجاد روابط صمیمانه خود ادامه می دهند.هدیه دادن فوران و انفجار صمیمیت است. به ویژه اگر طرف مقابل انتظار این هدیه را نداشته باشد و هرگز اهمیتی ندارد که هدیه چه نوع یا جنسی باشد. مهم اهمیت دادن به طرف مقابل است.مواظب صحبت ها و افکارتان باشید زیرا ذهن نیمه هوشیارتان هر اعتقادی را که به زبان بیاورید, در خود حفظ می کند و آن را می پذیرد با صحبت های شیرین و دلچسب روحیه خود را تقویت و شاد کنید و از واژه های نمی توانم و نمی شود و ….. هرگز استفاده نکنید و به این فکر باشید که می خواهید روز خوبی را در کنار خانواده و دوستان با شادی بگذرانید

 

چطور در چشم یک خانم جذاب باشیم؟ چه کار کنیم که یک خانم جذب ما شود؟ چگونه جذاب ترین مرد برای یک زن باشیم؟

اکثر آقایان دلشان میخواهند که جذاب باشند و در نظر دیگران نیز نمونه و جذاب باشند. در این مطلب به برخی از ویژگیهایی که باعث جذاب بودن مردان از دید زنان می شوند میپردازیم.

شواهد قانع کننده نشان می دهند که برای جلب توجه یک زن، تنها به یک چیز نیاز است. پول (نگاهی به عکس های عروسی ترامپ بیندازید). اما اگر شما پول و هدیه های گران قیمت را از این معادله حذف کنید، معلوم نیست کدام یک از ویژگی های نا ملموس تر به جاذبه جنسی یک مرد کمک می کنند.

ما بیش از ۱۰۰۰ زن آمریکایی در سنین ۲۱ تا ۵۴ را در دو نظر سنجی آنلاین بررسی کردیم. یکی از آنها توسط Opinion Research Corporation مستقر در پرینستون نیوجرسی انجام شد و دیگری در سایت BestLifeOnline. com.چطور همیشه جذاب باشیم

ما صفات و ویژگی ها را براساس درصد خانم هایی که آنها را جزء ۱۰ ویژگی برتر قرار داده بودند، سازماندهی کردیم. زنان به صفات مربوط به اخلاق و شخصیت، رتبه بسیار بالاتری نسبت به آنهایی که منعکس کننده جذابیت فیزیکی بودند، دادند. به عنوان مثال: تنها ۱۳ درصد از خانم ها بدن عضلانی را به عنوان یک شرط لازم برای جذابیت به حساب آوردند، در حالی که ۶۶ درصد، صداقت اخلاقی را جزء یک ویژگی قرار دادند. اطلاعات زیر را بررسی کنید.

۸۴%

از هر۱۰ زن، بیش از ۸ نفر، وفاداری را جزء ۱۰ ویژگی برتری قرار دادند که به نظرشان در یک مرد، جذاب است. تمایل یک زن به وابستگی، یک ضرورت بیولوژیکی و لازمه بزرگ کردن درست فرزند است. مکررا به او اطمینان دهید که قرار نیست جایی بروید.

۷۵%

از هر ۴ زن، ۳ نفر می گویند به دنبال مردی هستند که متعهد شود و به تعهدش پایبند بماند. مسئولیت پذیر بودن (حتی صرف اینکه فراموش نکنید هنگام برگشت به خانه، سس سالاد بخرید. ) یک سیگنال مثبت می فرستد که شاید شما روزی، متعهد شوید.

۶۷%

زنان، جذب مهربانی می شوند زیرا محبت، اعتماد به نفس را افزایش می دهد. به عبارت دیگر، اگر شما با خدمتکار خوب رفتار کنید، زنی که با او قرار دارید، اینطور برداشت می کند که با او نیز رفتار خوبی خواهید داشت.

۶۶%

داشتن جرات برای گفتن حقیقت، برای یک زن به این معناست که شما شهامت دارید یک شریک خوب، غمخوار و مناسب در درازمدت باشید. دروغ های بی اهمیت، ایرادی ندارند اما از گفتن دروغ های اساسی، اجتناب کنید.

۵۱%

یک پدر خوب بودن (یا داشتن پتانسیل برای تبدیل شدن به یک پدر خوب) یعنی یک الگوی خوب بودن (یعنی صبور و غمخوار بودن) خصوصیاتی که زنان در یک شریک می پسندند. اگر یک پدر نیستید، با او درباره خواهر زاده یا برادرزاده مورد علاقه تان یا کارمندی که در محل کار به او آموزش می دهید، صحبت کنید.

۷۷%

با توجه به زنان شرکت کننده در این بررسی، توانایی خندیدن به تنش های زندگی، یک ضرورت است. اگر بتوانید آنها را بخندانید، امتیاز اضافی کسب خواهید کرد. شوخ طبعی به یک خانم می گوید که شما می توانید به بسیاری از مشکلاتی که زندگی سر راهتان قرار می دهد، بخندید و آنها را به راحتی مدیریت کنید.

۵۵%

خانم ها دوست دارند یک مرد جالب و جهاندیده را به بقیه معرفی کنند. مردانی که حلال مشکلات هستند، به زنان احساس امنیت می دهند و مردانی که همواره در حال پیشرفت هستند، هرگز خسته کننده نخواهند شد.

۴۶%

چرا خانم ها همیشه عاشق موسیقی دانان هستند؟ چون ستاره های راک در جمع های عمومی، احساساتی هستند. زنان، جلوه های شور و عشق را دوست دارند زیرا به دیدن آنها از جانب مردان، عادت ندارند. در مورد یک چیز، احساساتی شوید. قایقرانی، هنر امپرسیونیستی، کباب کردن یا ساخت مسکن برای افراد فقیر. این ثابت می کند که شما به چیزی فراتر از خودتان، اهمیت می دهید.

۴۱%

مردی که از درون، احساس آرامش و امنیت می کند، به زن مورد نظرش نیز همین حس را می دهد. با نشان دادن آنکه شما قادرید افراد یا موقعیت های ناآشنا را مدیریت کنید، به زن حاضر در زندگی تان می گویید که نیازی نیست بترسد.

۳۸%

این خصوصیت برای زنان بالای ۳۵ سال، مهم تر از خانم های زیر این سن است. با این حال، سخاوت تنها به معنای دعوت به شام در یک رستوران ۴ ستاره نیست. تمایل شما برای در اختیار گذاشتن وقت تان و شنیدن حرف های او آن چیزی است که زن ها مشتاقش هستند.

۵۳%

توجه کنید. یک خانم هنگامی احساس امنیت و آرامش می کند که بداند مرد مورد نظرش، گوشی اش را کنار خواهد گذاشت و به او گوش می دهد. این جمله جادویی را بخاطر بسپارید: من اینجا هستم. همه چیز را به من بگو.

۴۸%

حرف های عاشقانه برای سمت راست مغز یک زن (که کمتر منطقی است) جذاب هستند. هر زنی در مورد عاشق شدنش خیالبافی می کند. حرف عاشقانه، جسورانه است زیرا شما تمایل تان را نسبت به یک زن نشان می دهید و یک جنبه لطیف تر و آسیب پذیرتر را آشکار می کنید که در نظر زنان، غیر قابل مقاومت است.

۳۵%

منظور فقط ارگاسم نیست. یک زن می داند فردی که در رختخواب به او اهمیت می دهد، در بیرون رختخواب نیز مراقبش خواهد بود. شور و اشتیاق شما برای بدن او، مهم تر از قدرت جنسی شماست.

۲۳%

خودکفایی یعنی از او انتظار نداشته باشید که مانند مادرتان باشد. یاد بگیرید چطور یک یا دو صبحانه یا ناهار معرکه درست کنید تا قلب او را بدست آورید.

۲۱%

از هر ۵ زن مورد مطالعه، یک نفر گفت که موفقیت یک مرد در شغلش، به جاذبه جنسی او منجر می شود. اگر از خودتان استعداد، دنبال کردن هدف و دستیابی به آن را نشان دهید، به زنان اطمینان می دهید که تامین کننده خوبی خواهید بود.

۳۰%

طرز لباس پوشیدن شما، بر زنی که با او هستید، تاثیر می گذارد. مردی که می داند چگونه یک پیراهن طرح دار و کراوات را با هم ست کند، هنگامی که زن مورد نظرش، خوب لباس بپوشد نیز متوجه خواهد شد. به طور مرتب به خشکشویی و خیاطی سر بزنید و برای او پارچه های مد روز و لطیف مانند ترمه، چرم جیر، و مخمل نخی راه راه و براق بخرید.

۲۶%

علم جاذبه که بی نهایت مورد مطالعه قرار گرفته، می گوید که همه چیز به تناسب مربوط می شود. تصور کنید که یک نقطه چین قرمز به صورت عمودی در وسط صورتتان تا پایین بینی تان دارید. آیا ویژگی های صورت شما در شکل و ترتیب، در هر دو طرف این خط، مانند هم هستند؟ آیا چشم ها و گوش هایتان هماهنگی دارند؟ هر چه تقارن یک سمت صورتتان با سمت دیگر بیشتر باشد، شما جذاب تر هستید. زنان در مطالعات میان فرهنگی نیز به مردانی با چانه های پهن، استخوان های گونه بالا و چشمان درشت به عنوان جذاب ترین مردان، رای داده اند. بهترین راه ها برای بهبود قیافه تان بیشتر لبخند بزنید و مطمئن شوید که خط های ریش تان، یکسان هستند.چطور همیشه جذاب باشیم

۱۵%

بلند، تیره و خوش تیپ، مهم ترین مسائل نیستند. زنان می گویند که دوست دارند احساس کنند کوچکتر از مردهایشان هستند. اما قد لزوما به معنای تسلط نیست. زنان تا هنگامی که خیلی بلند تر از شما نباشند، احساس راحتی خواهند کرد.

۱۳%

زمان بیشتری را در جلوی آینه حمام و زمان کمتری را جلوی آینه باشگاه سپری کنید. تعداد زنانی که یک صروت تراشیده را به یک اندام عضلانی ترجیح می دهند، تقریبا ۳ برابر است. عضلات به کنار زدن رقبا و مطمئن ساختن یک زن از اینکه موقع رقصیدن او را رها نخواهید کرد تا زمین بخورد، کمک می کنند اما ظاهر کلی شما، بسیار مهم تر از سایز عضلات دو سر بازویتان است.

۱۲%

زنان، یک بدن خوب را نشان دهنده یک مرد با نظم و انضباط و خویشتن دار می دانند. تناسب اندام به یک زن می گوید که شما می توانید در رختخواب و بیرون رختخواب، پا به پای او پیش بروید.

همچنین

کدام مردها برای خانم های جذاب تر هستند؟


طعم موردعلاقه کیکت رو انتخاب کن

پکیجی که شما را به هدف تحصیلی‌تان میرساند

چگونه در نگاه اول جذاب باشیم

 

اشخاص اغلب در عرض چند ثانیه ی نخست دیدار با ما شروع به فکر و قضاوت درباره ی شخصیت مان می کنند و این ارزیابی ها و قضاوت ها امکان دارد روی این تصمیم که ما را استخدام کنند، یا با ما قرار بگذارند یا دوست شوند تأثیر بگذارد. پس باید قبل از آنکه خيلي دیر شود، بهترین تأثیر را روی اشخاص بگذاریم.چطور همیشه جذاب باشیم

 

افرادی که شخصیت کاریزماتیک و جذاب دارند، بخوبی از توانایی ها و نقاط ضعف خود آگاهند و می دانند در چه موقعیتی چه رفتاری باید از خویش نشان دهند. خودشناسی نخستین قدم در تبدیل شدن به یک انسان محبوب است. در یک جمله خودشناسی یعنی آگاهی داشتن به تمام کاراکترهای شخصیتی که شامل احساسات، تفکر، باورها و… می باشد.

 

برای این که بهتر بتوانید خود را بشناسید، سوالات زیر را در برگه ای بنویسید و به آن جواب دهید:

 

من کیستم؟( در یک جمله خود را تعریف کنید. به عنوان مثال من دلسوز هستم، من یک آدم موفق و پرتلاش هستم و…)

علائق من…..

نقاط قوت من ….

نقاط ضعف من ….

ترس های من در زندگی …..

عادت های من ……

 

چگونه فردی جذاب باشیم

 

کم تر کسی میتواند تأثير لباس را بر ذهنیت اشخاص نادیده بگیرد. مردم از روی ظاهرتان در خصوص شما قضاوت می کنند. لباس را مناسب با شرایط و مکان انتخاب کنید.

 

بهترین شیوه برای جذاب بودن اینه که خوش برخورد باشید، لبخند بزنید، حس شادمانی رو به سایرین انتقال بدید و از اون ها تعریف و تمجید کنید. مطمئن باشید بلافاصله احساسات مشابهی دریافت خواهید کرد.

 

همه انسانها دوست دارند که مهم جلوه کنند. زمانی که بتوانید به آن ها احساس مهم بودن بدهید، در نظر آن ها محبوب و جذاب خواهید بود. درصورتی که با کار‌فرما یا حتی دوستان خود در رابطه هستید، تلاش کنید خود را بالاتر از آن ها نبینید و به آن ها فرصت اظهار نظر دهید.

 

هیچ چیزی به اندازه عزت نفس نمی تواند جذابیت شما را به ویژه در نگاه اول بالا ببرد. بطور کلی اشخاص جذاب و کاریزماتیک، یک خصوصیت مشترک دارند و آن عزت نفسشان است. این مسئله بطور واضحی روی زبان بدن و شیوه حرف زدن شما تأثير می گذارد، بدون آنکه خودتان بخواهید و تلاشی برای انجام آن کنید. چنانچه فکر می کنید عزت نفس پایینی دارید و به تنهایی نمی توانید بر روی آن کار کنید، بهتر است با یک روانشناس متخصص در ارتباط باشید.

 

چطور جذاب و دوست داشتنی باشیم

 

چشم ها آیینه روح هستند، بهتره درهنگام گفت و گو ارتباط چشمی برقرار کنید. این کار سبب ایجاد اعتماد در دو طرف میشه و بگونه ای علاقه مندی تون رو برای ادامه گفت و گو نشون میدید.

 

زمانی که دیر به قراری میرسید در واقع به اشخاص اجازه می دهید درباره شما قضاوت کنند. همین کافی است تا از جذابیت هایتان کم شود.

 

تا هنگامی که مکالمه شما با طرف مقابل تان به پایان نرسید، تلفن همراه خویش را از کیف یا جیب تان در نیاورید. در غیر اینصورت ، این کار صحبت های شما را قطع می کند و انگیزه حرف زدن بیشتر را از طرف مقابل تان می گیرد.

 

دست دادن یکی دیگر از راههای شناخت شخصیت طرف مقابل است. اگر شل و بی حال دست دهید، انرژی منفی را به طرف مقابل تان انتقال داده اید، از طرف دیگر خیلی محکم هم دست او را نفشارید که احساس ناراحتی و خفقان کند. درست دست دادن تاثیر مثبتی را در اولین لحظه دیدارتان بر جای خواهد گذاشت.

 

حریم صمیمی، شخصی، اجتماعی و عمومی از اقسام قلمروها هستند. حریم صمیمی یا خصوصی فاصله ای کمتر از ۴۵ سانتی متر بین دو نفر است. قبل از اینکه با طرف صمیمی شوید، در حریم صمیمی قرار نگیرید که حتما شما را پس خواهد زد. حالا با دست نه، با رفتارش. ممکن است ناخودآگاه به عقب برود یا ناگهان مضطرب شود. حریم شخصی حداقل ۴۵ سانتی متری است.

 

چطور در نگاه اول جذاب باشیم

چطور همیشه جذاب باشیم

 

پژوهش ها نشان داده که داشتن صدای زیر و نازک در زنان جذابیت آن ها را افزایش می دهد و بر عکس. مردانی هم که صدای بم دارند برای زنان جذابتر هستند. تحقیقات قبلی نشان داده اند که اشخاص صدای نازک رابا جثه و اندام کوچک و صدای بم رابا جثه و اندام بزرگ مرتبط می دانند. ضمنا تفاوت بین اندام زن و مرد هم در جذابیت آن ها نقش ایفا میکند. در واقع تفاوت های جنسیتی، مانند زیر و بمی صدا جذابیت را افزایش می دهد.

 

همانگونه که لبخند زدن و مهربان بودن میتواند ما را جذابتر کند علامت های اســترس زیاد در زندگی مانند پوف کردن پای چشم ها، یا پوست کدر هم می تواند از جذابیت ما کم کند.عدم بازرسی استرس نه تنها میتواند خودرا در چهره ی ما نشان دهد بلکه علامتی از ضعف سیستم ایمنی بدن است.

 

طی مطالعه ای که به وسیله پژوهشگران اروپایی و آفریقای جنوبی انجام گردید زنان مردانی راکه کم تر هورمون استرس، کورتیسلول و سیستم ایمنی قدرتمند داشتند را جذابتر تلقی کردند.

 

عطرها و ادکلن ها یکی از گزینه های جذاب بودن می باشند که میتوان از آن ها برای جذب اشخاص زيادي به خود استفاده نمود.

 

گردآوری: بخش روانشناسی بیتوته

 


طراحی و بازسازی فضای داخلی


هرگز ناامید نشوید!درمان زوج نابارور


چنددقیقه ای بدون دردسر ماست سالم بساز!


سفارش آنلاین کیک تازه خانگی

هرآنچه ازعملهای زیبایی زنان میخواهیدبدانید


جشنواره فروش فرش با تخفیفات استثنائی

باکلاسهای غیرحضوری،چطورکمک درس فرزندم باشم

قبل ازخرید،فرش مورد نظرت رو تو دکورتست کن


اسباب بازی فکری و آموزشی به تفکیک سنین


میخوای از همیشه زیباتر باشی؟


واسه همه چی جا هست!


مرکز تخصصی استعدادیابی و آموزش کودکان


اقساط 36 ماه بدون پیش پرداخت لوازم خانگی


تست شنوایی و درمان وزوز گوش

Makan Inc.| All Rights Reserved – © 2013 – 2021

چطور همیشه جذاب باشیم
چطور همیشه جذاب باشیم
0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *