چگونه فرکانس جذب خود را تغییر دهیم

 
helpkade
چگونه فرکانس جذب خود را تغییر دهیم
چگونه فرکانس جذب خود را تغییر دهیم

هنر زندگی کردن

هنر زندگی کردن

هنر زندگی کردن

چگونه فرکانس و مدار خود را تغییر دهیم؟ چطور مداری که در آن هستیم را تغییر دهیم؟ چگونه فرکانس خود را افزایش دهیم؟ چگونه وارد مدار ثروت شویم؟  اینا همه سوالات و پرسشهایی هست که شما خوانندگان محترم این مقاله قرار است پاسخش را دریافت کنید و دریابید که چگونه افراد موفق و ثروتمند با هم فرکانس شدن با پول ، هم فرکانس شدن با کائنات و  هم فرکانس شدن با خدا  به همه آن چیزی که در ذهن و افکار خود ساختند و باورش داشتند و به یقین رسیدند که می‌توانند به همه آن‌ها برسند، رسیدند و امروز یک الگوی واقعی برای همه کسانی که در واقع می‌خواهند یک تغییر بزرگ در زندگی خویش داشته باشند هستند. با ما همراه باشید تا به همه این مسائل بپردازیم و در مورد موضوع چگونه فرکانس و مدار خود را تغییر دهیم؟ بیشتر صحبت کنیم.سایت موفقیت موسسه mie به ما کمک می کند تا با تغییر فرکانسهای خود و شناسایی قدرت جذب، به هر آنچه می خواهیم دست پیدا کنیم و موفقیت را در زندگی لمس نماییم و یاد بگیریم که چگونه فرکانس و مدار خود را تغییر دهیم؟

چگونه فرکانس جذب خود را تغییر دهیم

شما می توانید با رفتن به طبیعت، انرژی های منفی را دور بریزید. و انرژی مثبت از طبیعت بدست بیاورید. این ویدیوی زیبا را با شما به اشتراک گذاشته ایم تا شما هم این حس خوب را تجربه کنید. ویدیویی فوق العاده زیبا از طبیعت برای تغییر مثبت حال و هوای شما می باشد. برای حس خوب آرامش طبیعت شما را همراه خود کرده ایم. دیدن زیبایی های خالق این جهان حق شماست. به شما پیشنهاد می کنیم این ویدیو را ببینید و برای دیدن ویدیوهای بیشتر به این لینک مراجعه نمایید. “امشبی را که در آنیم غنیمت شمریم، شاید ای جان دلم، نرسیدیم به فردای دگر” همین حالا با دیدن این ویدیو از زندگی خود لذت ببرید.

در پاسخ به سوالی مثل چگونه فرکانس و مدار خود را تغییر دهیم؟از نکات بسیار مهمی که باید مد نظر قرار داد، فرکانس امواج فکری و تاثیر آن بر زندگی هر شخص می باشد. بسیاری از ما بدون اینکه بدانیم، ناخواسته فکر می‌کنیم که مثلاً پول درآوردن سخت است. چرا؟ به خاطر اینکه به عنوان مثال پدر ما از قدیم که سر کار می رفته همیشه با نالیدن و شکوه و گله پول در آورده و این طور به ما القا شده که پول درآوردن خیلی سخت و دشوار است. در صورتی که اگر بیاموزیم که چگونه فرکانس و ارتعاشات خود را با قانون جذب تغییر دهیم و چطور مدار مان را تغییر دهیم آن وقت این فرکانس و ارتعاش منفی به یک باور مثبت و فرکانس مثبت تبدیل شده و به این باور می‌رسیم که پول درآوردن خیلی هم راحت است و به هیچ وجه دشوار نیست. 

بسیاری از ما بدون اینکه بدانیم از کودکی، یکسری باورهای ذهنی به ما القا شده، حتی نمی دانیم که آن باورها درست است یا غلط. حتی دین خود را تحت‌تأثیر القائات و تفکرات اطرافیانمان و خانواده خود انتخاب کرده ایم. بدون حتی ذره ای تحقیق و تفحص در مورد آن و این باورها تا آخر عمر شاید همه فکر و روح و جسم انسان را در بر بگیرد و بدون اینکه چرایی آن را بداند فقط به آن عمل می‌کند.حال می خواهیم بدانیم که چگونه فرکانس و مدار خود را تغییر دهیم؟ و باورهای غلط رااز خود دور کنیم. بسیاری از این باورها و تفکرات شاید منفی باشد و درست نباشد. پس باید آنها را تغییر داد تا به تفکرات و القائات مثبت تبدیل شوند. باید تکنیک های تغییر باور ذهنی را بیاموزیم. اصلاً باور چیست؟ باور مجموعه‌ای از بایدها و نبایدهایی است که از کودکی در ذهن ما نهادینه شده است و در ضمیر ناخودآگاه ما به ثبت رسیده است. ما یک ضمیر ناخودآگاه داریم و یک ضمیر خودآگاه. تاثیری که ضمیر ناخودآگاه بر ما می گذارد بسیار عمیق تر و بیشتر از ضمیر خودآگاه است. به طور مثال از کودکی و از وقتی که ما خیلی کوچک بودیم به ما گفته‌اند که آتش داغ است و دست را می‌سوزاند. بنابراین به طور ناخودآگاه ما وقتی آتش می بینیم، به آن دست نمی‌زنیم. این یعنی که ما با.ر کرده ایم که اگر به آتش دست بزنیمخواهیم سوخت. حال آنکه آزمایشاتی انجام شده بر روی افرادی، به این صورت که  چشم شخصی را بسته اند و به او گفته اند ما در دستان تو یک شیء داغ قرار می‌دهیم، در حالی که در دستانش یخ گذاشته اند و این فرد به محض قرار گرفتن یخ در دستانش شروع به داد و فریاد کرده و احساس سوختن نموده است.  حتی دستانش تاول زده است.  در صورتی که وقتی چشمانش را باز کردند و گفتند که ما در دستانت یخ گذاشته‌ایم باور نکرده است.  این یعنی باور، همانطور که می‌دانید ما افرادی را دیده‌ایم که روی آتش راه می‌روند بدون اینکه ذره‌ای بسوزند یا روی هوا معلق می نشینند بدون اینکه تکیه‌گاهی  داشته باشند. وقتی که در ضمیر ناخودآگاه این شخص ثبت شده که آتش داغ است با وجود اینکه یخ در دستانش هست چون ضمیر ناخودآگاهش به وی دستور می‌دهد که آتش داغ است و تو میسوزی بنابراین احساس سوختگی می کند. با توجه به مثالی که زدیم متوجه می‌شویم که تغییر باورها کار ساده ای نیست. اما با تمرین و تکرار قابل انجام است. تکنیک‌های تغییر باور ذهنی را می‌توانید در مقاله مربوطه در همین وب سایت مطالعه نمایید.

جهان اطراف ما تشکیل شده است از مدار ها و فرکانس‌های مختلف. افکار، رفتار و گفتار ما فرکانس هایی را تولید می‌کند که به جهان هستی ارسال می شود و دقیقا همان را دریافت می کنید. وقتی که شما فرکانس هزار را به بیرون ساطع می کنید همان فرکانس هزار به شما برمی گردد. به طور ساده تر وقتی که شما فکر می‌کنید که همه آدمهای اطرافتان  آدم‌های خوبی هستند ناخودآگاه به جهان هستی این دستور را می‌دهید و جهان هستی هم فرکانس شما را دریافت می‌کند و آدم‌های خوبی را در مسیر زندگی شما قرار می دهدیا اینکه اگربترسید از اینکه در ازدواج موفق نخواهید بود این ترس از موضوع شکست در شما افکار منفی را تولید می‌کند که به کائنات ارسال می‌شود و همان چیزی می شود که از آن می ترسید. اینها همه تعاریف ساده ای از این فرکانس هستند. حال برای واضح تر شدن مطلب مثالی می زنیم مادری که فرزندش به سفر رفته اگر به این فکر کند که نکند برای فرزندش اتفاق بدی بیفتد، حادثه ناگواری پیش آید، ناخودآگاه یکسری امواج و فرکانس‌های منفی را به کائنات ارسال کردهو چه بسا آن اتفاق ناگوار رخ می دهد. اما اگر نگران فرزندش نباشد و بیهوده به افکار منفی که در ذهن خود دارد نپردازد و به این فکر کند که فرزندش بی خطر و بدون مشکل خاص به مقصد می رسد، امواج مثبت و فرکانس مثبت به کائنات می فرستد که در به سلامت رسیدن فرزندش موثر خواهد بود.

 به راستی چطور مدارمان را تغییر دهیم؟ چگونه فرکانس و ارتعاشات خود را با قانون جذب تغییر دهیم؟ چگونه وارد مدار ثروت شوم؟چگونه فرکانس و مدار خود را تغییر دهیم؟ما در این بخش به بررسی پاسخ سوالات فوق می پردازیم و همچنین یاد میگیریم که چگونه فرکانس جذب خود را تغییر دهیم؟  هم فرکانس شدن با پول، هم فرکانس شدن با کائنات، هم فرکانس با خدا، هم فرکانس شدن با عشق و هم فرکانس شدن با انسان ها همه و همه با تغییر فرکانس ها قابل تغییر و به دست آوردن است. فرکانس امواج فکری و تاثیر آن بر زندگی چیزی است که بسیاری از افراد در مورد آن اطلاعاتی ندارندو از معجزه تغییر فرکانس امواج فکری و تاثیر آن بر زندگی نا آگاه اند. ما در این بخش تکنیک های تغییر باور ذهنی را بررسی می کنیم و یاد میگیریم که چگونه وارد مدار ثروت شویم؟ همانگونه که در بخش‌های قبلی گفتیم باز هم یادآور می شویم که جهان پیرامون ما ساخته شده از امواج و فرکانس ها است. تا به حال برای شما اتفاق افتاده که در مقابل کوهی فریاد بزنید؟ صدای شما به صورت اکو به خودتان برمی گردد. امواج و فرکانس‌های ذهنی شما نیز همانند همان ایستادن در مقابل کوه است. کوه مصداق جهان اطراف ما را دارد و فکر و اندیشه ما همان صدایی است که به سمت کوه روان می کنیم و به ما باز می گردد. شاید  شما بسیار شنیده باشید که شخصی مثلا  هنرمند است و برخی از وی پرسیدند که چه شد هنرمند شدی؟ در جواب می گوید من از کودکی در خانه با اسباب بازی هایم بازیگری می کردم. همیشه در ذهنم این بود که هنرمند موفقی میشوم. در واقع همین طور است. جهان اطراف ما و هر آنچه در زندگی‌مان رخ می‌دهد زاییده افکار و باورهای ما است. بنابراین برای تغییر افکار منفی به افکار مثبت و هم فرکانس شدن با پول، باید تمرین و تکرار زیاد انجام دهیم.  تکنیک‌های تغییر باور ذهنی برای هم فرکانس شدن با کائنات و همچنین هم فرکانس شدن با خدا، هم فرکانس شدن با عشق و از همه مهمتر هم فرکانس شدن با انسان‌ها به این ترتیب است. ما در اینجا به چند نکته اساسی در مورد اینکه چگونه فرکانس خود را افزایش دهیم تا بتوانیم در راستای هم فرکانس شدن با عشق قدم برداریم می‌پردازیم. در وهله اول شما باید فرکانس های منفی و بازدارنده خود را شناسایی کنید و روی کاغذ یادداشت نمایید. در وهله دوم باید اتفاقات خوبی را که با تغییر فرکانس های منفی برای شما می‌افتد تجسم و یادداشت نمایید. همچنین می توانید به عواقب تغییر ندادن باورهای منفی و اشتباه و نتیجه نهایی آن نیز فکر کرده و آن را تجزیه و تحلیل نمایید. در اینجا وقتی شرایط تغییر و عدم تغییر باورهای غلط و فرکانسهای منفی خود را مقایسه می کنید طبیعتاً خودتان نیز بیشتر از پیش راغب می‌شوید که فرکانس های منفی را از خود دور کنید. شاید این سوال برای شما پیش بیاید، حالا که فرکانسهای منفی خود را شناسایی کرده ام،چگونه با مدیریت فرکانس و ارتعاشات ذهنی خود، چیزی که میخواهیم را بدست آوریم؟ جواب بسیار ساده است. اگر به این سوال دقت فرمایید که چگونه باورهای منفی در ذهن ما نهادینه شده‌اند به جواب آن نیز خواهید رسید. فرکانسهای منفی از زمان کودکی با شما بوده‌اند و دائماً تکرار و تجسم شده‌اند. بنابراین شما با تکرار فرکانس های مثبت می توانید آنها را نیز در ذهن خود و روح و روان خود نهادینه کنید.

شاید برای شما هم این سوال پیش بیاید حالا که باورهای منفی خود را شناخته ایم چگونه فرکانس خود را افزایش دهیم؟ چگونه فرکانس جذب خود را تغییر دهیم؟ چگونه فرکانس و مدار خود را تغییر دهیم؟ قانون جذب می گوید تو هر چیزی را که بخواهی و اراده کنی می توانی به دست آوری. به قول معروف خواستن نیمی از دست یافتن است. همانطور که در بالا اشاره کردیم شما به هر چیزی که بیاندیشید همان اتفاق می‌افتد. چرا؟ چون قانون جذب می گوید افکار و اندیشه های شما به صورت امواج در کائنات پخش می شود و مدار گونه به سمت شما باز می‌گردد. یکی از راههای افزایش فرکانس، هم فرکانس شدن با انسانهای موفق و مثبت اندیش استو اگر شما افکار مثبت داشته باشید و بخواهید که با آدم‌های مثبت معاشرت داشته باشید، ناخودآگاه و بدون اینکه شما تلاش کرده باشید افراد منفی از زندگی شما حذف می‌شوند و کم‌کم ارتباط شما با آن ها کمرنگ تر خواهد شد. مثال بارز این موضوع این است که حتماً دیده اید اکثر افراد در روابطشان با کسانی ارتباط دارند که شبیه خودشان هستند. بنابراین اگر می‌خواهید زندگی خود را به سمت مثبت و موفقیت و هم فرکانس شدن با پول تغییر دهید در انتخاب دوستان و روابط خود بسیار دقت کنیدو از کائنات بخواهید که افراد منفی را از زندگی شما دور کند و حتی شما با افراد مثبت و موفق هم نشین می شوید به صورت ناخودآگاه سبک زندگی شما نیز به سمت بهتر شدن و کسب موفقیت های بیشتر پیش می‌رود، که یکی دیگر از تکنیک های تغییر باور ذهنی تجسم اتفاقات و زیبایی‌ها است. به طور مثال هر روز صبح که از خواب بیدار می شوید با دیدن مناظر زیبا، تصاویر چشم نواز و یا تجسم رویاهایتان چشمانتان را باز کنید و به طور کلی در رویا زندگی کنید. البته این به این معنا نیست که فقط تجسم شما را به موفقیت می رساند بلکه در این راه باید تلاش هم داشته باشید. برای هم فرکانس شدن با کائنات نیز یکی از راه های خوب و مثمرثمر شکرگزاری مداوم است. بابت هر نعمتی که در اختیار دارید باید شکرگزار باشید.  به طور مثال شکرگزاری بابت چشم هایی که می توانید با آن زیبایی های دنیا را ببینید، پاهایی که می توانید با آن راه بروید و خانواده‌ای که به راستی شاید همین نعمت به ظاهر ساده، حسرت افراد زیادی باشد. این‌ها گوشه‌ای از تکنیک‌های تغییر فرکانس ذهنی برای رسیدن به آرزوها می باشد.

کتاب صوتی معجزه شکرگزاری

چگونه فرکانس و مدار خود را تغییر دهیم؟ ما در این مقاله به پاسخ سوالاتی از این قبیل پرداختیم و تکنیک‌های تغییر فرکانس ذهنی برای رسیدن به آرزوها را برشمردیم. راههای هم فرکانس شدن با خدا را بررسی کردیم و در مورد فرکانس امواج فکری و تاثیر آن بر زندگی صحبت نمودیم. امیدواریم که این مقاله مورد پسند و رضایت شما قرار گرفته باشد. شما می توانید مطالب بیشتری را در رابطه با موفقیت،  قانون جذب، تغییر فرکانس ها و همچنین رسیدن به پول و ثروت در وبسایت موفقیت موسسه mie مطالعه نماییدو همچنین می توانید برای تغییر اساسی در زندگی خود و یافتن پاسخ سوال چگونه فرکانس و مدار خود را تغییر دهیم؟محصولات هنر زندگی کردن و هنر جذب ثروت را که توسط استاد ملک پور تهیه شده در همین وبسایت تهیه نمایید. همچنین می توانید نظرات و یا پرسش های خود را در قسمت دیدگاه ها در پایان همین بخش در رابطه با سوالچگونه فرکانس و مدار خود را تغییر دهیم؟مطرح نمایید تا پاسخ آن را به صورت مستقیم از استاد ملک پور دریافت نمایید.

فقط کافیه اسم و آدرس ایمیلت رو توی این فرم وارد کنی. به همین سادگی!


نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نام *

ایمیل *

وب‌ سایت

دیدگاه

صفحه رسانه موفقیت

دانلود رایگان کتابهای صوتی

جادوی تاثیر بر ضمیر ناخودآگاه

کتاب صوتی رایگان به سوی کامیابی

تغییری شگرف در زندگی

گوشه ای از زندگی افراد موفق

ابعاد موفقیت

گفتگوی جف بزوس و برادرش مارک

 

استاد امیر محمد ملکپور وکیل پایه یک دادگستری و از وکلای با سابقه در زمینه حقوق بین الملل و حقوق تجارت هستند که در حال حاضر مشغول به تحصیل در مقطع دکتری رشته حقوق در دانشگاه وین اتریش و رشته بیزنس در دانشگاه سوئیس می باشند. ایشان از اساتید برجسته در خصوص موفقیت هستند که در این صفحه رازهای موفقیت و حس خوب زندگی را با شما عزیزان در میان می گذارند.

بهترین راه ارتباط با ما جهت مشاوره، پیگیری خرید، آگاهی از آخرین اخبار و سمینارهای موفقیت از طریق تلفن های مذکور در این وبسایت به شرح ذیل تماس حاصل بفرمایید:

021-49196000

021-49076

[email protected]

سلام! به اکانت کاربری خود وارد شوید

بازیابی پسورد

پسورد شما به ایمیل شما ارسال خواهد شد

راز موفقیت | محمود جولایی – آموزش تکنیک های نوین موفقیت فردی

زمان لازم برای مطالعه این مقاله ارزشمند ۷ دقیقه است.چگونه فرکانس جذب خود را تغییر دهیم

 

به نظر شما این اتفاق خوبی است؟! تصور کنید اگر شما همیشه و هرلحظه می توانستید براحتی تغییر کنید، چه اتفاقی می افتاد؟؟!! در طول روز با هزاران تبلیغ و افکاری که مواجه می شدید چه باید می کردید؟؟!! مثلا دوستی توصیه ای میکرد و شما تغییر میکردید. در تلویزیون چیزی می دیدید و تغییر می کردید. کتابی می خواندید و … فیلمی راجع به قانون جذب می دیدید و …. اخبار را می شنیدید و … فردای همان روز، دوست دیگری توصیه ای می کرد و کتابی می خواندید و اخبار گوش می کردید و … بازهم باید تغییر می کردید.

 

 

در این مقاله، شما در ادامه مقاله های سایت، به دنیای مدارها و فرکانس برمی گردید. گفتیم هر کدام از ما فرکانسی داریم. گفتیم همه چیز و هر فرد و فکر و ایده و باور و شیء و اتفاق و شرایط یک فرکانس مشخص و دقیقی دارد. بر اساس قانون مدارها متوجه شدیم که همه چیزهای هم فرکانس در یک مدار یکسان، در حرکت و ارتعاش قرار دارند. لطفا اگر در این موضوعات تردید دارید و یا اطلاعات کافی ندارید، حتما به لینک زیر مراجعه کنید :

حتما بخوانید: چگونه رویاهایم را سریعتر جذب کنم؟

توجه، توجه، شما در فرکانس خود تنها چیزهایی را خواهید دید که در مدار شما قرار دارند. هرگز وقتی در مدار فقر قرار گرفته باشید، افرادی در مسیر شما قرار نمی گیرند که پیشنهادهای ثروت سازی به شما بدهند. هرگز در مدار فقر، شما درآمد آنچنانی نخواهید داشت. هرگز در مدار فقر، به هر چیزی دست بزنید طلا نمی شود.


چرا هنوز از دوره نخبگان قانون جذب برای تحقق آرزوهایتان استفاده نمی‌کنید ؟

 کلیک کنید تا عضوی از نخبگان قانون جذب باشید !‍ 

  مشاوره خرید محصول: ۲۶۷۲۱۸۴۱-۰۲۱

 

 

اگر از اکنون خود راضی هستی ادامه بده. با قانون جذب یا بدون قانون جذب. همان که هستی و همان که داری را قدر بدان و محکم ادامه بده. اما اگر از خودت و آنچه هستی و آنچه داری راضی نیستی. در این صورت یا باید حال بد خودت را تا پایان عمر بر دوش بکشی و یا کاری برای تغییر این شرایط بکنی. خوشبختانه، راه میانبری نیز هست. شما در هر زمینه که احساس میکنی باید تغییراتی در زندگیت ایجاد بشود، میتوانی از قانون جذب و اصل مدارها استفاده کنی.

این سیستم، زندگی و حال شمارا به معجزه انسان بودن تبدیل می کند. با همین کار است که زندگی شما خداگونه خواهد شد. شما به همه چیز می رسید و حتی از همه چیز عبور می کنید. شما خود را در اوج می بینید و همه، شما را در اوج خطاب می کنند. شما فعل خواستن و توانستن را در زندگی خود به زیبایی صرف می کنید.

بسیاری از افراد بدون آنکه بدانند و در طی سال ها با آزمایش و خطا از قانون جذب استفاده می کنند. شما اگر از این تکنیک تاکنون استفاده نکرده اید، جای نگرانی نیست در این مقاله شما را با لزوم بکارگیری این تکنیک ها آشنا خواهیم کرد. در دوره نخبگان قانون جذب ذهن شما را برای ایجاد امکان تغییرات آگاهانه برنامه ریزی خواهیم کرد.

حتما بخوانید: راز موفقیت ۱۲ فرد موفق جهان چیست ؟

 

همه هدف سایت راز موفقیت و من و مقاله ها و  محصولات تولید شده در اینجا یک هدف بیشتر ندارد. اینکه به شما ثابت کند: تو محکوم نیستی تا پایان عمر برای آنچه نداری حسرت بخوری. تو براحتی می توانی اراده کنی و شرایط و حال خودت را تغییر بدهی. کافیست بدانی چه میخواهی و باور کنی تو لایق آن هستی و بعد، احساس دریافت و داشتن آن را در خود ایجاد کنی. در مقاله های دیگر سایت این موضوعات بررسی شده است و دانشجویان ما درطول دوره آموزش قانون جذب همه این ها را آموزش می بینند و به کار می گیرند.

قانون جذب در واقع تکنیکی برای یافتن چیزهایی است که به شما کمک می کنند که احساس رسیدن به آرزویتان را پدید بیاورید.” برید یه دوری با اون ماشین بزنید… برید اثاثیه آن خانه را بخرید … وارد خانه شوید … ” هر کاری که لازم است تا به شما احساس رسیدن به آرزویتان را بدهد انجام بدهید و آنها را به خاطرتان بسپارید.

چون هر کاری که به شما کمک کند تا شما به آرزویتان برسید، عملا به شما کمک می کند که آن را جذب کنید… می توانید فکر کنید که وقتی از خواب بیدار می شوید آن چیزی که می خواهید آنجاست و ظاهر شده و یا ممکن است ایده خوبی به ذهنتان خطور کند که به آن عمل کنید…

 

در مقاله ی  “چگونه رویاهایم را از طریق قانون جذب سریعتر جذب کنم” توضیح دادم که قانون مدار چیست. توضیح دادم که برای اینکه تصویر واضحی از عملکرد قانون جذب داشته باشید، تصور کنید هر انسانی و هر چیزی و هر شرایط و فکر و چیزی در مدار مشخص و با فرکانس مشخصی قرار دارد. تعداد مدارها نامحدود است اما همه ی هم فرکانسها در یک مدار قرار دارند. گفتیم برای تغییر کردن کافی است فرکانس خودتان را تغییر دهید.  برای تغییر فرکانس، حتما باید به فرکانس آن مداری که می‌خواهید وارد شوید و تغییر فرکانس دهید.


چرا هنوز از دوره نخبگان قانون جذب برای تحقق آرزوهایتان استفاده نمی‌کنید ؟

 کلیک کنید تا عضوی از نخبگان قانون جذب باشید !‍ 

  مشاوره خرید محصول: ۲۶۷۲۱۸۴۱-۰۲۱

 

 

حتما بخوانید: قانون ارتعاش در قانون جذب جذب چیست؟|چگونه ارتعاش (فرکانس) قدرتمندی بفرستیم؟

این راز بزرگی است که ما در این مقاله به اختصار توضیح می دهیم؛ رازی که شاید ۱۰ سال طول کشید تا بر من آشکار شود. من حاصل سال ها چالش درباره این پرسش که “چرا من تغییر نمیکنم؟” را با کمترین قیمت در اختیار همه کسانی قرار داده ام که خواهان تغییر بوده اند ولی نمیدانستند چگونه باید تغییر کنند.

خیلی از افراد هستند که:

ولی نمی دانند چگونه؟!

چگونه فرکانس جذب خود را تغییر دهیم

 

لطفا این مقاله و مقاله های مرتبط با قانون جذب را صد بار بخوانید. باید هزار بار اجرا کنید. باید هر روز به آن نگاهی بیندازید. این مقاله، درس زندگی افراد فرکانسهای بسیار بالاست. شما به کمک نکات این مقاله، بهترین ابزار برای پرواز و فرود در سرزمین رویاهایتان را در اختیار دارید.

شما توسط ضمیر ناخوداگاه در فرکانسی قرار می گیرید که قطب نمای درونی شما روی آن قفل شده. شما هر روز با افرادی آشنا می شوید که به شما کمک می کنند تا پرواز را هرچه بلند تر آغاز کنید. اتفاقاتی برای شما رخ می دهد که دیوانه وار فریاد می زنید: آخه چطور ممکنه؟ یعنی چی؟ چقدر عالی!!!! بله شما نیز می توانید تغییر کنید.


چرا هنوز از دوره نخبگان قانون جذب برای تحقق آرزوهایتان استفاده نمی‌کنید ؟

 کلیک کنید تا عضوی از نخبگان قانون جذب باشید !‍ 

  مشاوره خرید محصول: ۲۶۷۲۱۸۴۱-۰۲۱

 

 

می دانیم که براساس قانون جذب برای هر تغییر پایداری باید فرکانس خود را تغییر دهیم. باید انرژی وارد شود و موتور تغییر مدار شما روشن شود و شما را به مدارهای بالاتر ببرد. راه دومی برای تغییر وجود ندارد. سال ها گشتم نبود. نگردید نیست. هشت تکنیک موثر وجود دارد تا فرکانس ذهن و ضمیر خود را تغییر دهید و در فرکانس مدارهای چیزهایی که هدف شماست، قرار گیرید. این هشت تکنیک در کارگاه غیرحضوری آموزش قانون جذب آموزش داده می شود.

برای دیدن جزئیات کارگاه غیرحضوری آموزش قانون جذب کلیک کنید.

وقتی شما بتوانید از مدار فقر به مدار ثروت وارد شوید، آنگاه همه شرایط و افکار و ایده ها و افراد و اتفاقات پیش روی شما تغییر می کند. شما به ماشین پولساز تبدیل می شوید. شما قدرتمندترین آهنربای جذب ثروت می شوید. شما برای همه الگوی موفقیت مالی می شوید. در مدار جدید ایده هایی به ذهن شما خطور می کند که میلیونها دلار می تواند ارزش داشته باشد. در مدار جدید، خیلی تصادفی با افرادی آشنا می شوید که براحتی پیشنهادی و یا توصیه ای به شما می دهد که موجودی حساب بانکی شما در یک روز چند برابر می شود. در این مدار است که اگر اقتصاد آزاد شود شما سود بیشتری خواهید کرد. اینجا مدار توست. اینجا مدار موفقیتهای بزرگ توست. اینجاست که تو عشق، اشتیاق و قدرت و معنویات را زندگی میکنی.

 

 

بزرگ ترین مشکل افرادی که از قانون جذب نتیجه نمی گیرند آن است که کانون توجه و تمرکز قدرتمندانه آنها بر چیزهایی است که نمی خواهند. شما زمانی که روی چیزهایی که نمی خواهید برایتان اتفاق بیافتد متمرکز می شوید، دقیقا همانها را جذب خواهید کرد. مادری که هر بار کودکش بیرون میرود شدیدا نگران است که نکند اتفاقی برای کودک عزیزش، رخ دهد. در واقع خودش با دست خودش برای فرزندش درخواست مشکلات و اتفاقات هم فرکانس با آنچه نمیخواسته به کاینات ارسال می کند. قانون جذب هم همیشه عمل می کند. هر چقدر احساسات منفی بیشتر و نگرانی بیشتر باشد، همانقدر درخواست قویتر و در نتیجه احتمال وقوع اتفاقات ناخوشایند بیشتر خواهد شد.

ما در اینجا به شما می گوییم چگونه رویایی ترین آرزوهایتان را برای آینده خود در مرکز کانون توجهات خود قرار دهید. به شما می گوییم چطور موقعیت خودتان را در مدار جدید حفظ کنید؟! چطور در فرکانس اهدافتان پایدار بمانید؟!

شما براحتی می توانید، برای پرسش در مورد این مقاله از طریق بخش نظرات زیر همین پست، سوال خودتان را مطرح کنید.

معرفی محصول: آموزش خود هیپنوتیزم به روش گام به گام

اگر از مطالعه این مقاله لذت بردید لطفا آن را با دوستان خود به اشتراک بگذارید

پست قبلی

اعتماد به نفس کودکان|۱۰ راه موثر در افزایش اعتماد به نفس کودکان – راز موفقیت

پست بعدی

چگونه کسب و کار مورد علاقه خودم را جذب و راه اندازی کنم؟- راز موفقیت

ازدواج با جفت روحی در ۴ گام تضمینی!

قانون جذب | قانون جذب چیست و چگونه از آن استفاده کنیم ؟

قانون جذب در قرآن (قانون جذب در دین اسلام)

قانون ارتعاش در قانون جذب چیست؟|چگونه ارتعاش (فرکانس) قدرتمندی بفرستیم؟

قانون جذب بی نظیره اگه خوب و با برنامه و هدفمندی ازش استفاده بشه و احساس و تمرکز و توجه مداوم رو ضمیمه اش کرددر این صورت می شه شاهد اتفاقات خارق العاده بود .
ممنون از مقاله عالیتون

سلام خدمت استاد گرامی
من با اجرای تکنیک هایی که اموزش دادین و تغییر فرکانس خودم تونستم نتایج خیلی خوبی در زندگیم به دست بیارم . چیزهایی که سالها بود دنبالش بودم ولی هیچ نتیجه مثبتی نگرفته بودم . ازتون ممنونم

عبارت طلایی تلاش روزانه برای اینکه هر روز بهتر از دیروز باشی واقعاً عالیه. استفاده و بکارگیری قانون جذب بزرگترین معجزه و هدیه خداوند برای من بود که تنها با راهنمایی ها و آموزش های شما ،استادجولایی بزرگوار رخ داد. پاینده باشید.

سلام .خیلی عالی ،من در کلاس نخبگان شما شرکت کردم استاد عزیزم واقعا واقعا متشکرم با اینکه هنوز پک اولم جذبه‌ای بسیار عالی داشتم . سپاسگزارم آرزوی موفقیت برای شما و دیگر همکاران تان را دارم

Why-Do-Not-I-Change

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

پیام شما پس از بررسی منتشر می شود

اطلاعات من را ذخیره کن تا در آینده نیازی به ورود اطلاعات نداشته باشم


ازدواج با جفت روحی در ۴ گام تضمینی!

قانون جذب | قانون جذب چیست و چگونه از آن استفاده کنیم ؟

قانون جذب در قرآن (قانون جذب در دین اسلام)

همین الان ایمیل و شماره همراه خود را وارد کنید تا ایمیل برایتان ارسال شود

آیا می‌دانید چه فرصتی پیش روی شماست ؟

همین الان می‌توانید عضوی از نخبگان قانون جذب شوید که با تدریس استاد جولایی در این دوره  قانون جذب زندگی‌شان را متحول کرده‌اند !

سلام! به اکانت کاربری خود وارد شوید

بازیابی پسورد

پسورد شما به ایمیل شما ارسال خواهد شد

امروزه، قانون جذب تبدیل به یک عبارت تجاری برای سودجویی عده ای از افراد در سطح اینترنت شده است. احتمالا مقالات مختلفی را درباره این قانون خوانده اید اما هرگز نتوانسته اید از این قانون بهره ببرید.

در این بین، قدرت نامحدود همواره سعی دارد شما را با حقیقت آشنا سازد و قوای خفته وجودتان را که در حال حاضر از آنها بی خبر هستید، فعال کند. به همین علت در این مقاله به شما دقیقا آموزش میدهیم که چطور میتوانید از قانون جذب برای رسیدن به آنچه میخواهید بهره ببرید.

آیا موافق هستید این سوال را پاسخ ندهیم و بدون اینکه ممکن بودن یا نبودن این مساله را برای شما توضیح دهیم، شما را دعوت به تجربه و استفاده عملی از این قانون کنیم ؟!

جهان، بسیار پیچیده است. آنقدر پیچیده که در حال حاضر هیچ تصوری از میزان پیچیدگی آن ندارید ! و هر ثانیه نیز در حال پیچیده تر شدن و گسترش یافتن است. با این وجود علم روز و منطق، بعضا این توهم را به بشر میدهد که از همه چیز سر در آورده است. به همین علت بسیاری از افراد پس از گذشت مدتی، فقط چیزهایی را باور میکنند که علم محدود بشر آنها را دقیقا کشف و تایید کرده باشد و همین طرز نگرش باعث خواهد شد عده ای از افراد، از بهره وری از قانونهای موجود در این جهان، محروم بمانند. به زودی در یک مقاله صوتی، بصورت دقیق تری درباره قانون جذب و نحوه عملکرد آن، صحبت خواهم کرد. اما فعلا و برای این مقاله، فقط نحوه استفاده از آنرا یاد بگیرید. پس از شما دعوت میکنیم یک بار هم که شده بدون چون و چرا این قانون را تجربه کنید.(مقاله اختصاصی: چگونه ارتعاشات فکری قدرتمند تولید کنید ؟)چگونه فرکانس جذب خود را تغییر دهیم

نهایتا اینکه فراموش نکنید شما با انجام همه این کارها در واقع، در حال ورود به یک واقعیت جدید در زندگی خود و درحال ساخت آن هستید(واقعیتی که در آن، به چیزی که میخواهید رسیده اید). بدین منظور، بسیار مهم است که تمام مراحل و روند کار را عمیقا باور داشته باشید. اگر باور شما یک درصد ضعیف شود، نخواهید توانست به آنچه میخواهید برسید زیرا ساخت یک واقعیت و هیپنوتیزم شدن روی آن، بر پایه ی ” باور های عمیق شما ” استوار است. میلیونها واقعیت موازی، در حقیقت ثابت و فعلی این جهان، در جریان هستند. برای ورود به یک واقعیت جدید، باید نکاتی که گفتیم را دقیقا مد نظر قرار دهید.

اگر چیزهایی که گفتیم برای شما عجیب به نظر میرسد، فراموش نکنید که قدرت نامحدود همواره تاکید بسیار ویژه ای بر علم و اصول علمی داشته و همواره از خرافات و اصول غیر علمی دور بوده است. آنچه در حال حاضر به شما گفتیم، تماما بر اساس اصول علمی است که مطرح کردن همه آنها در این مقاله، بسیار زمانبر و سطح بالا خواهد بود و در یک مقاله صوتی، بصورت مجزا به آن خواهیم پرداخت.

 

احساسات خودکار یعنی چه؟ یعنی خیلی از مردم احساساتشان واکنشی است در قبال هر آنچه برایشان رخ می‌دهد. یعنی آنها احساسات خود را به جای اینکه آگاهانه مسئول آن باشند، روی حالت خودکار گذاشته‌اند. وقتی اتفاق خوب بیفتد. احساس خوبی دارند و وقتی مورد بدی برایشان رخ بدهد، احساس بدی دارند. آنها خبر ندارند که این احساس آنها عامل بلاهایی است که به سرشان می‌آید. وقتی در برابر اتفاقات بدی که برایتان می‌افتد با احساسات منفی واکنش نشان بدهید، احساسات منفی بیشتری از خود ساطع می‌کنید و با شرایط منفی بیشتری مواجه می‌شوید. آن وقت در دام چرخه احساس خود می افتید. زندگی‌تان دایره وار می‌چرخد و مثل یک همستر روی چرخه‌ای گردان به جایی هم نمی رسد چون آنها متوجه نیستند که برای تغییر زندگیشان باید فرکانس ارتعاشی خودشون رو تغییر بدهند.

هر چیزی در کائنات مغناطیس است و فرکانسی مغناطیسی دارد حتی افکار و احساسات . هر احساسی داشته باشی، خوب و یا بد، فرکانس تو را مشخص می‌کند و توافراد، رویدادها و شرایطی را که فرکانسی مشابه دارند، جذب می‌کنی. پس برای جذب چیزهای خوب، از طریق تغییر حال و هوایت، در هر زمان فرکانس خودت را تغییر بده و هر چیزی در دورو برت تغییری می کنه چون تو روی فرکانس جدید هستی. و مواظب باش احساساتت روی دستگاه خودکار باقی نمونه.

 

خوب! حالا می خوام بهتون بگم که همه ی اصول قدرت و جذب بر اساس قانون تغییر فرکانس  انجام می گیره. تغییر فرکانس چیه؟

 

چگونه فرکانس جذب خود را تغییر دهیم

تغییر فرکانس:

نیکولا تسلا گفته: اگر دلت می‌خواهد از راز کائنات سر در بیاوری،‌افکارت را براساس انرژی، فرکانس و ارتعاش پایه‌ریزی کن.

 

این یعنی اینکه همه چیز در کائنات مغناطیسه و هر چیزی فرکانسی مغناطیسی داره. هر شی یا جسمی فرکانس داره.هر موجودی زنده و غیر زنده فرکانس داره. هر کلامی فرکانس داره.هر جمله ای فرکانس داره.

یعنی مثلا” همونجوری که درباره ی هر موجودی می تونیم بگیم مثلا” ۵ کیلو گرم وزنشه و درباره ی هر انرژی می تونیم بگیم مثلا ۵ گاست انرژی داره درباره ی هر چیزی هم می تونیم بگیم مثلا” فرکانسش عدد پنجه یا دهه یا هر چیز دیگه…

مسئله فقط اینجاست که ما چون فرکانس رو به چشم فیزیکیمون نمی بینیم نمی تونیم عدد اون رو تشخیص بدیم که اهمیتی هم نداره.

 

اونچه که اهمیت داره اینه که احساسات ما روی هر عددی   که باشه یعنی فرکانسمون هر عددی که باشه ما اتفاقات و شرایط و آدمهایی رو به خودمون جذب می کنیم که عدد فرکانسشون با اون یکی باشه!

 

یعنی اگه من احساسات خوبی نداشته باشم و مثلا” فرکانسم عدد دو باشه باید بدونم که در دنیا آدمهایی با فرکانس دو وجود دارند.مثلا” اگه من به کسی بگم بیشعور احمق و اون حرف من فرکانس دو داشته باشه جای دیگه ای کسی یا اتفاق و حادثه ای با فرکانس دو رو به خودم جذب می کنم.مثلا اگه ریخته شدن گل از زیر چرخ یک ماشین به روی لباس نوی من فرکانسش دو باشه ممکنه اون رو جذب کنم!اگه یک دروغ گیج کننده فرکانسش دو باشه ممکنه اون رو جذب کنم و کسی اون دروغ رو به من بگه! و ……. یعنی حوادثی با فرکانس دو  وجود دارند و من همه ی اونها رو می تونم مثل یک آهن ربا به خودم جذب کنم.چیزهای خوب رو فرکانسهای بالا هستند.

 

 

بنابراین ما چون فرکانس آدمها و اشیا و حوادث رو نمی دونیم نمی فهمیم همون حال و هوای خودمون(یعنی فرکانس ما) باعث جذب شدن آدمها یا شرایط بدی به ما شده اما در یک نگاه کلی می تونیم این نتیجه گیری رو بکنیم که :

 

همیشه عدد فرکانس ما بر اساس احساسات ماست.اگر احساسات خوب و حال و هوای خوب داشته باشیم چیزهای خوب جذب می کنیم و اگه حال و هوای بد داشته باشیم چیزهای بد جذب می کنیم.برای اینه که در متافیزیک گفته میشه که ریشه ی هر اتفاقی در بیرون تو دلیلی در درون تو داره. و برای اینه که اگه شما حال و هواتون رو خوب کنین چون فرکانستون روی عدد بالاتری میره چیزهای بهتری رو به خودتون جذب خواهید کرد!

 

 

نکته ی اول:

 هر ثانیه فرصتیست برای تغییر زندگیت!چون در هر ثانیه می تونی چگونگی احساست رو تغییر بدی! مهم نیست که قبلا” چه حال و هوایی داشتی! مهم نیست که فکر می کنی چقدر خطا در این باره از تو سر زده! یادت باشه که وقتی روی فرکانس مقاومت قرار می گیری فوری قانون جذب هم واکنش نشون میده! (برای اینه که ترسها و ناامیدیهای ما سریع باعث جذب چیزهای بد میشن!) وقتی نوع احساست رو تغییر بدی ، گذشته راهش رو می کشه و می ره و زندگیت تغییر می کنه!

 

 

“نویل گدارد ” در این باره میگه : حتی یک لحظه را هم با احساس تاسف هدر نده! چون  فکر کردن در مورد اشتباهات گذشته همراه با احساساتی پر شور، باعث می شود تحت تاثیر آن قرار بگیری!”

 

 

نکته ی دوم :

اگه چیزهایی رو که می خوای نداری برای اینه که به اندازه ی کافی از خودت عشق ساتع نمی کنی! در این مورد فکر کن:

یک لحظه عزیزی رو در آغوش می کشی و عشقت رو نثارش می کنی.تو فرکانست رو با این کار بالا می بری و باید چیزهای خوبی جذب کنی.مثلا” فرکانست میشه پنجاه.اما یک لحظه ی بعد، به خاطر گیر نیاوردن جای پارک یا گم کردن دسته کلیدت گرفتار خشم میشی و فرکانس دو از خودت ساتع می کنی.یک لحظه با همکارت می خندی و فرکانس سی تولید می کنی که فرکانس مثلا” خوبیه.بعد می ری رستوران تا می بینی غذای مورد علاقه ات رو نداره چنان حال و هوات بد میشه که فرکانس احساست میشه مثلا” پنج.بعد یک قبض موبایل میرسه دستت که باید پرداخت کنی.دچار احساس بدی میشی و مثلا” فرکانست میشه یک.بنابراین نمی تونی منتظر باشی که بر اساس اون فرکانس پنجاه یا سی که تولید کردی چیزهایی رو به خودت جذب کنی! شاید بر اساس میانگین همه ی این فرکانسهات عدد فرکانسی خاصی پیدا کنی و بر اساس اون دریافت کنی.در واقع تو نمی تونی عدد فرکانسهات رو هی جمع و کم کنی و اگه می تونستی هم فایده نداشت چون نمی دونی چه آدمها و شرایطی رو عدد فرکانس توهستند که جذبشون می کنی! اما می تونی این نتیجه گیری رو بکنی که مشکل تو در طول روز ادامه داره! تو لحظاتی فرکانست رو بالا می بری و عشق نثار می کنی اما مدام حال و هوات به دلایل مختلف بد میشه و فرکانست میاد پایین چون از نثار عشق دست می کشی!چون همون طور که قبلا” گفته ام تو در هر لحظه یا داری عشق ایجاد می کنی یا فقدان عشق از خودت ساتع می کنی.

 

نکته ی سوم :

 دلیل آوردن چیزی رو تغییر نمی ده! اگه برای همه ی حال و هواهای بدت دلایل محکم محکمه پسند هم داشته باشی باز برای قانون عشق فرقی نمی کنه! یعنی تو با هیچ عذر و بهانه ای_ حتی قابل قبول و واقعی و منطقی_ نمی تونی نیروی عشق رو صرفا” به این دلیل که از چیزی خوشت نیومده مهار کنی! عذر و بهانه و حتی دلیل آوردن برای اینکه چرا حق داشتی ناراحت بشی باز بار منفی بیشتری به زندگیت اضافه می کنه.وقتی عذر و بهانه می آری که چرا عشق نورزیدی، دوباره همون شکل منفی گرایی رو احساس می کنی و در نتیجه مقدار بیشتری از اون رو از خودت ساتع می کنی و در نتیجه فرکانست پایین تر می آد و در نتیجه چیزها و آدمها و شرایطی با فرکانس پایین رو به خودت جذب می کنی! چون تو مغناطیس هستی!

 

 

بودا جمله ی بسیار زیبایی داره.اون می گه :

” چسبیدن به خشم مثل چسبیدن به ذغال داغ است با این قصد که آن را به سوی کسی دیگر پرتاب کنی.اما این تو هستی که می سوزی! “

 

چگونه فرکانس جذب خود را تغییر دهیم

 

نکته ی چهارم :

گاهی می تونین برای اینکه بفهمین چه چیزی رو چرا جذب کرده اید اسمی برای نوع فرکانس احساستون بگذارید! مثلا” اگر از به هم خوردن قرار ملاقاتتون ناراحت هستید و کسی رو بابت این مسئله ملامت می کنید یعنی از این ملامت به عنوان بهانه ای برای ساتع نکردن عشق و بد بودن حال و هواتون استفاده می کنید قانون جذب چیزهایی رو که روی فرکانس ملامت هستند به شما جذب می کنه! یعنی شما شرایط ملامت بار دیگه ای رو به خودتون جذب خواهید کرد! بنابراین چنین شرایطی الزاما” از طرف فردی که اون رو ملامت کرده اید به شما بر نمی گرده بلکه مسلما” شرایط ملامت بار متنوعی را دریافت خواهید کرد! برای نیروی عشق هیچ نوع بهانه ای وجود ندارد! هر چه بدهی همان را می گیری! درست انگار یک آینه مقابل شما گذاشته شده است! هر احساسی چیزی عین خودش را جذب می کند.( این همان چیزیست که در قانون کارما هم گفته می شود.قوانین کارما قوانین پیچیده ای هستند اما اساس آن همین است که لزوما” کسی که او را آزار داده ام من را آزار نخواهد داد.بلکه اگر با فرکانس یک آزارش داده باشه حوادث و آدمهایی با فرکانس یک به سراغم می آیند!)

 

 نکته ی پنجم :

 یادت باشه این قوانین شامل هر چیز جزئی هم می شود! یعنی چی؟ یعنی ملامت، انتقاد، مقصر شمردن کسی و گله کردن، همه منفی گرایی هستند.حتی جزئی ترین خرده گیری ، منفی گرایی نصیب تو می کنه.شکایت درباره ی هوا، ترافیک، حرفه ات، قیمتها، سروصداها، خدمات و …اگر چه ممکنه به نظرت مواردی پیش پا افتاده بیایند اما چون از عشق ناشی نمی شن پس از فقدان ناشی می شن و منفی گرایی رو به سمت تو جذب می کنند.راندا برن مثالهای جالبی در این باره داره.اون می گه: وقتی تو از مغازه دار گله می کنی، چند ساعت بعد همسایه ات به تو زنگ می زنه و در باره ی جیغ کشیدن پرنده ی کاسکوی تو گله می کنه!وقتی موقع ناهار با دوستت پشت سر دوست مشترکتون غیبت می کنید بعد که سر کار بر می گردید می بینید یکی از عمده ترین مراجعانت برایت دردسر درست کرده است! وقتی گفتگوی سر شامت درباره ی اخبار منفیه اون شب یکهو یاد یک موضوع ناراحت کننده می افتی نمی تونی بخوابی! وقتی به فردی در خیابان که بسته اش به زمین افتاده کمک می کنی ده دقیقه ی بعددرست جلوی سوپرمارکت جای پارک پیدا می کنی! وقتی با خشنودی به تکالیف بچه ات کمک می کنی روز بعد بهت خبر میرسه مالیاتت کمتر از اونیه که فکر کردی! وقتی به دوستت لطف می کنی  همون هفته رئیست دوتابلیط رایگان بهت می ده! در همه ی این موارد فکر می کنی تو اینها رو نساختی و تو چنین ارتباطی رو ایجاد نکردی!؟ اما این طور نیست! در هر شرایط و هر لحظه از زندگیت، هر آنچه ساتع کنی همان را دریافت می کنی چه باور کنی این ارتباط رو تو ساختی چه انکار کنی!

 

“نوبل گدارد ” می گه : هیچ چیز از جهان بیرون ناشی نمی شود.همه چیز از درون ناشی می شود.

 

 

نکته ی ششم :

اگر پنجاه و یک درصد افکار و احساسات خوب از خودت ساطع کنی، به وضعیت و تغییر و تحولی تازه می‌رسی.به این می گن مرحله ی تغییر و تحول تازه.یعنی مرحله ای که شی یا فردی از حالت توازنی که داشته خارج میشه و حالت متفاوتی پیدا می کنه.

یا  (tiping point   )

یعنی چی؟ یعنی حتی اگه پنجاه و یک درصد از افکار و احساساتت خوب باشن باعث می شن که در زندگیت رویدادهایی خوب رخ بده و دلیل اون اینه که وقتی تو عشق اهدا کنی،نه تنها به شکل شرایط دلخواهت به تو برمیگرده بلکه در حین بازگشت حتی عشق و موارد مثبت بیشتری را هم به زندگیت اضافه می کنه.سپس موارد مثبت جدید، چیزهای جدید مثبت به زندگیت اضافه می کنه و این چرخه همین طور ادامه پیدا می کنه.چون همه چیز مغناطیسه وقتی چیزی خوب نصیبت میشه به طور مغناطیسی چیزهای خوب دیگه رو هم جذب می کنی.ما معمولا” این رو تجربه می کنیم که گاهی احساس می کنیم همه ی درهای شانس و اقبال یکی بعد از دیگری داره به رومون باز میشه.اقبال درواقع احساسات خوب خودمونه که داره تصاعدی چیزهای بهتر رو به ما جذب می کنه!یعنی تو بیشتر از منفی گرایی عشق ساتع کردی.وقتی عشق به تو بر می گرده ، این عشق عشق بیشتری رو به زندگیت اضافه می کنه که حتی موارد خوب بیشتری رو جذب می کنی.

شایدهم برعکس اون رو تجربه کرده باشین که وقتی اوضاعی بد میشه مصیبت یکی بعد از دیگری پیش میاد.این اتفاقات می افته چون تو منفی گرایی از خودت ساتع کرده ای و وقتی موارد منفی به تو رو کنه منفی گرایی بیشتری به زندگیت جذب می کنه که حتی موارد منفی بیشتری رو به خودت جذب می کنی.ما اینها رو ” بد اقبالی متوالی ” می نامیم ولی هیچ ربطی به بخت و اقبال نداره.دقیقا” قانون جذبه که در زندگی ما اعمال میشه.در واقع برای خروج از به اصطلاح “بد اقبالی متوالی” تنها راه تغییر دادن احساسات به جهتی دیگره.یا به عبارت دیگه تغییر حس و حالتون به یک حس و حال خوب که در درس پیش گفته ام و با این کار در واقع تغییر فرکانس صورت می گیره.

 

“چارلز هانل ” در این باره می گه : ” به این نحو است که تو زندگی مجذوب کننده ای را دنبال می کنی و برای همیشه از هر گزند و آسیبی در امان هستی.و این چنین است که تو نیرویی مثبت می شوی و از این طریق شرایطی سرشار از وفور نعمت و هماهنگی به سوی تو جذب می شود.”

نکته ی هفتم :

این نتیجه گیری مهمیه که باید در انتهای این درس برای خودتون جمع بندی بکنید. هر روز صبح که از خواب بیدار میشوی، در مرحله ی تغییر و تحول تازه ی روز خودت قرار داری! یک سو تو را به سمت روزی معرکه و سرشار از موارد خوب سوق می دهد و یک سو تو را به سمت روزی پر از مشکلات سوق می دهد.تو خودت هستی که مشخص می کنی روزت چگونه خواهد بود.آن هم صرفا” از چگونگی احساسی که داری.هر احساسی که داشته باشی،همان چیزیست که از خودت ساتع می کنی و مسلما”هر انچه در طول روز دریافت کنی، هر جا که بروی تو را احاطه می کند.وقتی روزت را با حال و هوای خوب شروع کنی روزت عالی خواهد بود! اما اگر روزت را با بدخلقی شروع کنی و کاری برای تغییر حال و هوایت نکنی اصلا” روزی عالی نخواهی داشت چون تصاعدی منفی گرایی بیشتری را جذب می کنی!

 

افراد بیشماری هستند که برای امروز زندگی نمی کنند.فکر و احساسات آنها کاملا” به آینده معطوف است.با این حال، طرز زندگی امروز ماست که آینده مان را خلق می کند.مسئله اینست که احساس امروز توست که که اهمیت دارد چون تنها چیزیست که آینده ی تو را خلق می کند!هر روز فرصتی برای زندگی جدید است.چون هر روزخدا، تو در مرحله ای تازه از تغییر و تحول قرار داری و هر روز می توانی با تغییر احساسات و حال و هوایت آینده ات را تغییر بدهی!

ارسال

صرف نظر از پاسخگویی

سایت پاکسازی دات کام در جهت کمک به حل مشکلات و راهی برای آرامش و جذب خواسته های شما ایجاد شده است . شما با استفاده از فایل آموزشی پاکسازی و مطالب سایت ما به راحتی میتوانید هر مشکلی را حل کرده و به اهداف خود دست یابید همچنین تیم پشتیبانی ما با افتخار پاسخگو سوالات شما عزیزان می باشند

جهت تماس با ما میتوانید از پل های ارتباطی زیر استفاده نمایید.

قانون مدارها چیست؟ در کدام مدار هستید؟ شما در چه مداری قرار دارید ؛ فقر یا ثروت ، سلامتی یا بیماری ، عشق یا نفرت ؟

قانون مدارها یکی از قوانین طبیعی است که بر کل کائنات از بزرگترین اجسام در کهکشان ها تا کوچکترین ذرات ، در اتم ها حاکم است .

سیاره های منظومه شمسی را در نظر بگیرید ؛ عطارد ، زهره ، زمین ، مریخ ، مشتری ، زحل ، اورانوس و نپتون همگی در مدارخود به دور خورشید در حال گردش هستند ، ماه نیز به دور زمین روی مدار خاص خود در گردش است. کل منظومه شمسی نیز روی مداری در کهکشان راه شیری در گردش است …

در منظومه شمسی ، شرایط محیطی در هر سیاره روی هر مدار متفاوت است . در یکی که آنقدر نزدیک به خورشید است ، گرمای بیش از حد حاکم است . در دیگری به دلیل فاصله زیاد از خورشید اصلاً گرمایی وجود ندارد . آب و هوا در آنها وجود ندارد . در این بین تنها زمین خودمان است که به دلیل فاصله مناسب مدار آن از خورشید و سایر شرایط لازم ، محیطی ایجاد شده است که امکان حیات روی آن وجود دارد .

در اتم های هر ماده ، الکترون ها به دور هسته روی مدارهای مشخصی در حال گردش هستند . هر الکترون روی هر مدار دارای انرژی مشخص و فرکانس معین است .چگونه فرکانس جذب خود را تغییر دهیم

در علم فیزیک و شیمی بیان می شود هرگاه به ماده ای انرژی بدهیم ، این انرژی به وسیله اتم های ماده جذب می شود و به الکترون های آن می رسد . هر الکترون با جذب انرژی می تواند به مدارهای بالاتر صعود کند و هرگاه انرژی از دست بدهد به مدارهای پایین تر نزول می کند .

این بحث به درستی به انسان نیز قابل تعمیم است . هر فرد ، در مجموعه کائنات روی مداری مشخص و با انرژی و فرکانس خاصی قرار دارد . در این مدار چیزهایی از قبیل موقعیت ها ، اتفاقات ، ایده ها ، شرایط ، افراد و اشیاء قرار دارند که هم مدار و هم فرکانس با فرد است .

در جهان هر چیز چیزی جذب کرد **** گرم گرمی را کشید و سرد سرد

قسم باطل باطلان را می‏کشند **** باقیان از باقیان هم سر خوشند

ناریان مر ناریان را جاذب‏اند **** نوریان مر نوریان را طالب‏اند

مولانا

ساز و کار کائنات به این صورت است که هر فردی هر فرکانسی داشته باشد در مدار مربوط به آن فرکانس قرار می گیرد و با چیزهای موجود در این فرکانس که شباهت کامل با او دارند برخورد خواهد داشت . وقتی شما به یک مورد خاص فکر می کنید در مداری قرار می گیرید که چیزهای بیشتری در آن مورد خواهید دید .

استعاره دیگری که می توان برای درک بهتر مدارها استفاده کرد ؛ فرض کنید که قصد دارید در یک دریا به ماهیگیری بپردازید . زمانی که در کنار ساحل ایستاده اید ، شما و همه افراد دور برتان امکانی برای صید ماهی نخواهید داشت .

برای رسیدن به ماهی باید به آب بزنید هر چه از لب ساحل فاصله بگیرید و بیشتر جلو بروید بیشتر این امکان وجود دارد که ماهی نصیب تان شود . در این حالت شما و همه کسانی که در این فاصله مشخص از ساحل قرار گرفته اید فقط به ماهی های کوچک برخورد خواهید کرد .

ماهی بزرگ تر در فاصله های دورتر از ساحل قرار گرفته اند . هر چه بیشتر جلو بروید و به وسط دریا نزدیک شوید ماهی های بزرگتر و بهتری را خواهید دید و صید خواهید کرد . آنهایی که هر روز صیدهای بسیار بزرگ انجام می دهند به دل دریا زده اند و تا آنجا که توانسته اند جلوتر و جلوتر رفته اند . آیا نهنگ و کوسه ماهی می خواهید ؟!

پس اگر می خواهید از لحاظ مالی ثروتمندتر شوید باید مدار خود را تغییر دهید تا با چیزهایی برخورد کنید که شما را به ثروت بیشتر برساند . با بودن در مدار کنونی تا هرچند سال دیگر ، با همین شرایط و چیزهای فعلی برخورد خواهید داشت .

در کائنات بی نهایت مدار وجود دارد و برخورد شما با فقر یا ثروت ، سلامتی یا بیماری ، اتفاقات خوب یا بد ، ایده های فقیرانه یا ثروتمندانه ، عشق و روابط پایدار یا مشکلات و روابط ناپایدار ، به فرکانس و مداری بستگی دارد که شما در آن قرار دارید یا قرار خواهید گرفت .

وقتی شما به یک موضوع خاص مثلاً ورزشی ، سیاسی ، اجتماعی ، … توجه می کنید کم کم به مدار با فرکانس مربوط به آن موضوع وارد می شوید و با افراد و چیزهایی برخورد می کنید که با آن موضوع در ارتباط هستند .

در مورد ثروت و پول ، باید خود را در مدار بالاتری نسبت به الان قرار دهید .

اگر در مدار الان شما ماهانه ۱ میلیون تومان وجود دارد و می خواهید به مدار ۵ میلیون تومان در ماه برسید باید روی باورهای خود کار کنید و باورهایی را در خود به وجود آورید که به ایده هایی برسید که درصورت اجرا ماهی ۵ میلیون درآمد داشته باشند .

شخص در مدار ۱ میلیون تومان دارای ایده های حول و حوش ۱ میلیون تومان است و به ایده های بالاتر دسترسی ندارد و اصلاً به ذهنش خطور نمی کند و در صورت دریافت از دیگران به دلیل باورهایش اکثراً به شکست می انجامد .

این شخص در مدار خود ؛ بی پولی ، بی کاری ، وضعیت بد اقتصادی ، تورم و … را می بیند و هر روز با این موارد بیشتر برخورد می کند و باور می کند کل دنیا به همین صورت است .

اما شخص با درآمدهای خیلی بالا مثلا ۵۰۰ میلیون تومان در ماه چیزهایی را می بیند که کاملاً متفاوت است . او چیزهایی از قبیل ؛ رشد اقتصادی ، فرصت های عالی سرمایه گذاری و پول سازی و … را می بیند .

با این که ممکن است با فرد قبلی که مثال زدیم در یک کشور ، یک شهر و حتی یک ساختمان قرار داشته باشند .

همه چیزهایی که شما الان می بینید واقعیت جهان نیست ، واقعیت زندگی شماست ، واقعیت فرکانسی مداری است که شما در آن قرار دارید .

فروشنده ای اگر با مشتری هایی برخورد می کند که بد معامله هستند ، بد اخلاق هستند ، جنس قسطی می خواهند ، چانه می زنند ، غر می زنند ، در مداری قرار دارد که این افراد و مشتری ها را جذب می کند .

همکاران او مشتری هایی دارند که پولدار هستند ، خیلی راحت تر خرج می کنند ، خوش اخلاق هستند ، نقد می خرند ، … .

علت تفاوت فقط به مداری برمی گردد که آنها در آن قرار دارند .

دلیل اصلی این تفاوت در بین اشخاص در مثال های ذکر شده ، تفاوت در مداری است که آنها قرار گرفته اند . این مثال ها قابل تعمیم به هر مورد دیگری است ، اگر مدار شما تغییر کند ، جای شما در کائنات تغییر می کند ، موقعیت بهتری خواهید داشت ، ایده های بهتری به ذهنتان می رسد ، با آدم های بهتری برخورد خواهید داشت .

شما می توانید به هرچیزی که می خواهید برسید به شرط آن که مدار خود را تغییر دهید و به مدارهای بالاتر ارتقاء بیابید . برای تغییر مدار باید باورهای خود را عوض کنید . برای تغییر باورها هم باید نحوه فکر کردن ، صحبت کردن ، رفتار کردن خود را تغییر دهید .

با شروع کردن به تغییر افکار و باورها ، تمام اتفاقات اطراف شما و موجود در مدارتان کم کم تغییر می کند و با افراد و ایده هایی برخورد می کنید که باعث رشد و تغییر وضعیت مالی شما می شود و به مدار بالاتر منتقل می شوید و با چیزهای جدید برخورد خواهید داشت .

همه ما در مدارهای معینی زندگی می کنیم که به خاطر افکار و فرکانسی که به کائنات ارسال می کنیم در این مدار قرار داریم و تجربه هایی که کسب می کنیم مربوط به مدار ما است .

کسی که افکار منفی دارد ، بدبین است و باورهای غلط دارد در مداری است که با افرادی از این جنس برخورد دارد و همان افکار و باورها را به او باز می گردانند و باعث اثبات و تحکیم افکار و باورهای او می شود .

با تغییر افکار و باورها مدار به آرامی تغییر می کند و با آدم ها ، موقعیت ها و دنیای متفاوت دیگری برخوردخواهد داشت . هرچه افکار و باورهای جدید و بهتری ایجاد شود ارتقاء مدار به آرامی صورت می گیرد

مدارهای بسیار بالایی وجود دارد و علت وجود کسانی در این مدارها هوش بالا ، استعداد ، شانس یا … نیست . کسانی در این مدارها قرار دارند که افکار متفاوت و فرکانس متفاوت با افراد موجود در مدارهای پایین تر از خود به کائنات ارسال می کنند .

خداوند در قرآن می فرماید « در حق هیچ کسی ظلم نمی شود » . هرکسی هرچیزی را در زندگی تجربه می کند به واسطه فرکانسی است که براساس مدار خود به کائنات ارسال کرده است و کائنات نیز همچون آینه ای این فرکانس را به او بازگردانده است و این نهایت عدل خداوندی است و یکی از قوانین الهی است که از ازل تا ابد بر کل کائنات حکمفرما است .

شما در این باره چه دیدگاهی دارید…؟

دوستدارتان محمد جانبلاغی

 
دوستان زیادی از مطالعه مطالب زیر استقبال کرده اند
 

 
کاربران درباره قانون مدارها چیست؟ چه نظری دارند؟
چگونه فرکانس جذب خود را تغییر دهیم

مررررسی از شما .. خیلی خوب بود

بسیارعالی وبی نظیر…. ممنونم ازمطالب وسایت تون

باسلام وتشکرازمطالب بی نظیرتون…. مثل همیشه مطالب تون فوق العاده بود

دنیای درونی ما دنیای بیرونی را بوجود می آورد. به عبارت دیگر، ارتعاشات مثبت ذهن ما یا الگوی افکار، نگرش ها و اعمال ما همان چیزی است که واقعیت زندگی مان را ایجاد می کند. این بدان دلیل است که، بر خلاف آنچه تئوری های علمی گذشته تصور می کردند، فضای اطراف ما خالی نیست، بلکه پر است از یک ذات زنده که مانند یک مجرا، فرکانس های ذهنی ما را به درون میدان امکان پذیری منتقل می کند.

یک فرض غلط دیگر از گذشته این بود که شرایط خارجی، بدون کنترل ما اتفاق می افتد. بنابراین، اگر می خواهید تجربه زندگی خود را تغییر دهید، باید لرزش ها یا ارتعاشات ذهنی خود را تغییر دهید. روش های بی شماری برای این کار وجود دارد ، اما در این مقاله چند مورد وجود دارد:

 

هر آن چه فکر می کنید، می گویید یا احساس می کنید، به واقعیت تبدیل می شود. بنابراین به آن چه در ذهنتان می گذرد توجه کنید و برای تغییر آن موارد در صورت لزوم اقدام کنید. به عنوان مثال، دفعه دیگر که یک فکر منفی به ذهن شما می رسد، وقت بگذارید تا آن را تصحیح کنید، از خود بپرسید که آیا این ایده برای شما سودمند است یا خیر؟

چگونه فرکانس جذب خود را تغییر دهیم

همیشه بعد از خواندن احساس بهتری نسبت به قبل خواهید کرد. خواندن کتاب های خوب، مانند قدرت نامرئی شما یا  علم ثروتمند شدن (و هزاران کتاب دیگر)، زندگی شما را دگرگون می کند و ارتعاشات مثبت را در شما شکل می دهد.

اغلب در طی روز افکر پراکنده و حالت آشفتگی و اضطراب ما را رها نمی کند. تجسم و مراقبه نه تنها شما را در حالت آرامش قرار می دهد، بلکه به جذب آن چه می خواهید،کمک می کند و یک مراقبه 10- 15 دقیقه ای ارتعاشات مثبت برای ذهن و بدن شما تولید می کند.

زیبایی در اطراف ما فراوان است، با این حال اغلب آن ها را نمی بینیم. لحظه ای عجله را متوقف کنید و وقت بگذارید به اطراف خود نگاه کنید یا در آفتاب بایستید و از محیط اطراف خود قدردانی کنید.

چیزهایی را بگویید و تکرار کنید که ارتعاشات مثبت شما را بالا ببرند. آن ها می توانند جمله های ساده ای مثل من خوشحالم، من مرفه هستم، یا از تغییر نمی ترسم. ممکن است هنوز آن را باور نکنید، اما با تمرین، می خواهید.

درست قبل از رفتن به خواب شبانه، قصد داشته باشید که روز بعد از آن لذت ببرید. تصور کنید اتفاقات شگفت انگیزی از زمانی که از خواب بلند می شوید تا زمانی که به رختخواب بروید اتفاق می افتد. شما از تأثیر این روی چشم انداز و تجربیات خود شگفت زده خواهید شد.

این یک تمرین زیبا است. تهیه لیست سپاسگزاری، لرزش شما را از تمرکز روی آن چه که ندارید به آن چه در زندگی شما وجود دارد، تغییر می دهد. و این پیغامی را ارسال می کند که می خواهید بیشتر از آن سپاسگزار باشید.

شاید در ابتدا کار ساده ای نباشد، اما قول می دهم روحیه شما را بالا می برد و باعث می شود هر بار که این کار را انجام دهید احساس آزادتری داشته باشید.

بخشودن به دیگری (بدون انتظار چیزی در عوض آن) فکر شما را از این که «من به اندازه کافی ندارم» بسوی این که «من بیش از اندازه کافی برای بخشودن به دیگران دارم.»

ایده فراوانی ارتعاشات مثبت بالایی ایجاد می کند.

بخندید. چیزهای زیادی برای خندیدن و بالا بردن حالت پرانرژی شما وجود دارد. خندیدن آرامش و راحتی را به شما القا می کند و انرژی و ارتعاشات مثبت کیهانی را برا ی شما می آورد.به موسیقی مورد علاقه خود گوش دهید. موسیقی شاد و آرامبخش فرکانس شما را تغییر می دهد.به یک غریبه چیز خوب بگویید. حرف شما مهم است و استفاده از آن برای مهربانی با دیگران، شما را در معرض انرژی خوب قرار می دهد.

پیاده روی در طبیعت. بدن ما به نور طبیعی (نور آفتاب) و هوای طبیعی احتیاج دارد. طبیعت فرکانس های هارمونیکی را ارائه می دهد که با فرکانس های شخصی ما سازگار است. صداهای طبیعی آواز پرندگان و حرکت باد از میان درختان به ما در کاهش استرس کمک می کند که به نوبه خود فرکانس ارتعاشات مثبت ما را بالا می برد.

یک فضای زندگی بی نظم و پر از درهم و برهمی، منبع استرس است. .اطراف را تمیز کنید و ارتعاشات مثبت خود را بالا ببرید.

گل های زیبا موجود درخانه، حال و هوای شما را بهبود می بخشد و می تواند به شما کمک کند احساس نگرانی و اضطراب کمتری کنید.

این جمله را بارها شنیده اید: «شما چیزی هستید که می خورید.» اگر می خواهید ارتعاشات مثبت خود را بالا ببرید، غذاهایی با فرکانس بالا (مانند میوه و سبزیجات) میل کنید. توجه داشته باشید که غذاهای خاص سلامت ورحی و جسمی  شما را بهبود می بخشند. آب بنوشید. همیشه به مقدار کافی آب بنوشید تا به بدن کمک کند تا روز به روز سم ها را از بدن شما دورکند. مسمومیت تأثیر قابل توجهی در ارتعاشات ما دارد، بنابراین باید آن چه را که می توانیم انجام دهیم تا تأثیر سموم را در داخل بدن کاهش دهد.

با ورزش ضربان آن و پمپاژ قلب را با حرکات شاد افزایش دهید. هرچه بیشتر حرکت کنید، لرزش و ارتعاشات مثبت شما بیشتر می شود. بنابراین فعال باشید. یوگا یا یک عمل مشابه انجام دهید که هدف آن تغییر لرزش ذهنی شما باشد. پریدن به بالا و پایین. تحقیقات نشان می دهد که عمل ساده پریدن باعث تحریک سلول های بدن می شود و آنها را سالم تر می کند. برای شستشوی استرس و بالا بردن لرزش، بدن را شستشو دهید.

قانون ارتعاشات واقعی ست. فرکانس، لرزش و انرژی شما مستقیماً با افکار و محیط اطراف شما ارتباط دارد. بنابراین اگر چیزی در اطراف شما، فرکانس پر انرژی تری از شما داشته باشد، آن سطح از فرکانس، شما را مانند گرداب به سمت خود خواهد کشید. به همین دلیل، از آن چه در درون شما و اطرافیان می گذرد آگاه باشید. خود را با آنچه می خواهید در زندگی احاطه کنید، ذهن خود را مثبت و پر هدف کنید، به همه اطرافیان عشق بفرستید و هر روز با نیت خوب زندگی کنید.

برای نوشتن دیدگاه باید وارد بشوید.

در این مقاله به این موضوع پرداختیم که فرکانس امواج فکری چگونه بر زندگی ما تاثیر می‌گذارند. آیا تا به حال حس کرده‌اید که ذهن شما و هستی اطرافتان در هماهنگی هستند؟ با دقت بیشتر متوجه شده‌ام که تغییر نوع افکارم عاقبت زندگی‌ام را تغییر خواهد داد. اتفاقی نیست که افراد مثبت و شکرگزار موقعیت‌های مثبت بیشتری را می‌یابند که شکرگزار آن باشند. آیا پیش آمده به کسی که مدتی از او خبر نداشته‌اید فکر کنید و اندکی بعد او با شما تماس گرفته باشد؟ آیا شده درباره خریدن اساسی در خانه صحبت کنید و آن را در خیابان پیدا کنید یا کسی آن را به شما هدیه بدهد؟ همه این‌ها برای من اتفاق افتاده و مدت زیادی است درباره قانون جذب، پیش‌گویی خودکام‌بخش و مکاشفه تحقیق می‌کنم. دوست دارم آنچه را از طریق تحقیقات و تجربه شخصی خودم به دست آورده‌ام با شما در میان بگذارم. می‌خواهم روی حوزه نوسانی که همه ما عضوی از آن هستیم و اینکه چگونه افکار ما یا عدم وجود آن‌ها در آن نقش ایفا می‌کنند تمرکز کنم.

افراد بیشتری دارند شروع به فهمیدن این نکته می‌کنند که ذهن تاثیر مستقیمی بر واقعیت آن‌ها دارد. ذهن ما دائما نوسانی تولید می‌کند که بی وقفه در کار است. افکار و احساسات ما همگی فرکانس دارد، درست مانند صدا و نور، امواج رادیو یا فرابنفش، یک فکر در ذهن ما نوسان می‌کند، چه از آن آگاه باشیم و چه نباشیم، افکار ما در واقعیت متجلی می‌شوند. برخی افراد در تسلط بر افکارشان خبره شده‌اند و اکثر افراد می‌توانند آگاهی و کنترل بر پروسه افکارشان را ایجاد کنند. با فرکانس یک طرز فکر درست، می‌توان خوشحالی، سلامتی، ثروت، آزادی را ایجاد کرد و واقعیت را به گو‌نه‌ای محسوس تغییر داد.

به گفته نیکولا تسلا:« اگر می‌خواهید جهان را درک کنید، در رابطه با انرژی، فرکانس و ارتعاش فکر کنید.» همه چیز در نوسان است؛ زمین، آسمان، باد، آتش و آب همه ارتعاش می‌کنند و همه فرکانس مخصوص به خود را دارند. کالبد فیزیکی ما، اندام‌ها، خون، همه حیوانات، درختان، گل‌ها، رودها، اقیانوس، سنگ‌ها، کریستال‌ها و فلزات، همه در نوسان‌اند. قانون ارتعاش می‌گوید که هر چیزی در این جهان، چه دیده شود و چه دیده نشود، اگر تجزیه شود و در خالص ترین و پایه‌ای ترین شکل، از انرژی یا نوری تشکیل شده که به عنوان یک فرکانس موجی یا الگو وجود دارد و نوسان می‌کند. همه چیز در جهان ما از یک نوع واحد ساختمانی ایجاد شده و علم به این نتیجه رسیده که وقتی ماده را تماما تجزیه کنیم، این انرژی است که با فرکانس‌های مختلف در نوسان است. علاوه بر این نکته که همه‌چیز در نوسان است، همه مواد اعم از جامد، مایع و گاز در حقیقت فضای خالی اند. الکترون‌ها، پروتون‌‌ها و نوترون‌ها در اتم در حرکت دائمی‌اند.(نوسان) فیزیکدان آلبرت آینشتن می‌گوید:« همه جیز انرژی است و بیش از این نیست. با فرکانس واقعیتی که می‌خواهی سازگار شو و نمی‌توانی در آن واقعیت نباشی. نمی‌تواند جز این باشد. این فلسفه نیست، بلکه فیزیک است.»

برخی افراد این را قانون جذب یا نوسان می‌دانند. واقعا اهمیتی ندارد که ما آن را چه می‌نامیم، در صورتی که نسبت به آن آگاه باشیم و آن را یک قانون جهان محسوب کنیم، همانطور که قانون گرانش را قبول کرده‌ایم. از قبل می‌دانیم که موجی که قوی تر است و فرکانس پایدارتری دارد، بر امواج با فرکانس ضعیف‌تر غلبه می‌کند تا با فرکانس خود رزونانس کنند.چگونه فرکانس جذب خود را تغییر دهیم

به گفته نویسنده باب دویل: «به بیانی ساده، قانون جذب می‌‌گوید که هر چیز شبیه به خودش را جذب می‌کند. اما ما در سطح فکر داریم صحبت می‌کنیم.» افکار، تصاویر و مکالماتی که در ذهنمان داریم، نوسان خاصی دارند. جان اسراف، کارآفرین و معلم زندگی که به میلیون‌ها نفر کمک کرده زندگیشان را بهبود بخشند و به خواسته قلبیشان برسند، می‌گوید:« چیزی که اگثر مردم متوجه آن نمی‌شوند این است که هر فکری فرکانسی دارد. ما می‌توانیم یک فکر را اندازه‌گیری کنیم. پس اگر به یک چیز بارها و بارها فکر کنید یا آن را تصور کنید، پولی که می‌خواهید داشته یاشید، ساختن یک کارخانه، یافتن نیمه گمشده خود. اگر آن را تصور کنید، دارید آن فرکانس را دائما منتشر می‌کتید. شما هرآن چیزی می‌شوید که بیشتر از همه به آن فکر می‌کنید. دکتر جو ویتال متافیزیست می‌گوید:« افکار یک سیگنال مغناطیسی می‌فرستند که نظیر آن را به شما باز می‌گرداند. اگر زندگی خود را در رفاه فرض کنید، همان را جذب می‌کنید. این همیشه نتیجه می‌دهد، هر بار و برای همه.»

قانون جذب درست مانند قانون رزونانس و گرانش کار می‌کند. همیشه در کار است. به هر چیزی که فکر کنیم آن را به سمت زندگیمان می‌کشیم. زندگی ما در همین لحظه نتیجه مستقیم افکار ما و انتظارات ناخودآگاه ما از گذشته است. برای سلامتی یک انسان لازم است که برای مثبت اندیشی وقت بگذارد، که فقط چیزی را که می‌خواهد تجربه کند تصور کند، و احساسی را که می‌خواهد داشته باشد در خیالش بپروراند و آن را به جهان بازتاب دهد.

تولید دائمی افکار منفی و ندانستن علت اینکه چرا زندگی موقعیت‌های منفی ایجاد می‌کند، مانند این است که در هوا بپری و توقع داشته باشی که پرواز کنی. انسان‌ها نمی‌توانند پرواز کنند. گرانش دارد ما را به پایین می‌کشد درست مانند که ارتعاش قوی که تمام نوسان‌های نزدیکش را هم‌فرکانس می‌کند.

اصطلاح “پیش گویی خودسازنده” توسط جامعه شناس رابرت ئرتون در 1948ساخته شد.در توضیحش می‌گوید که نوعی پیش‌گویی است که رفتار ما را یه گونه‌ای تحت تاثیر قرار می‌دهد که آن پیش‌گویی به وقوع پیوندد. فلسفه قضیه این است که افکار خودآگاهانه علاوه بر افکار ناخودآگاه چارچوب فکری، رفتار ما و اطرافیانمان را تغییر می‌دهد. در نتیجه، این روندهای فکری سرانجام زندگی ما را تحت تائیر قرار می‌دهد. بهترین مثال آن محیط مدرسه است. معلمین وقتی رفتار مثبتی نسبت به دانش‌آموز دارند، نقشی اساسی در پیشبرد آن‌ها به سمت موفقیت ایفا می‌کنند. در عین حال، وقتی یک معلم توقعات پایینی از یک دانش آموز دارد، او به احتمال زیاد به توقعات معلم پی می‌برد و شکست می‌خورد. ما در مورد خودمان نوعی پیش‌بینی میکنیم که بر رفتار و عواقب کارهایمان موثر است. برای مثال، وقتی که با یک چالش جدید در زندگی رو به رو می‌شویم، اگر با اعتماد به نفس و انتظار موفقیت با آن رو به رو شویم، به احتمال خیلی زیاد موفق می‌شویم. با این حال، اگر ما عمیقا باور داشته باشیم که نمی‌توانیم از پس مسئولیت‌ها بربیاییم، خلق و خوی ما را تحت تاثیر قرار می‌دهد و احتمال زیاد موفقیت کمتری کسب می‌کنیم. مهم نیست که چه چیزی راجع به خودمان یا دیگران فکر می‌کنیم، اما درست فکر می‌کنیم چون آن را به واقعیت تبدیل می‌کنیم.

اکارت تول نویسنده و معلم روحانی در کتابش با نام قدرت لحظه، یاد می‌دهد که چگونه با خاموش کردن فرآیند فکر کردن فرکانس ارتعاشی خود را بالا ببریم.او توضیح می‌دهد که چگونه ذهن همه‌ی آگاهی را تحت سلطه خود می‌گیرد.به گفته او تفکر وسواس گونه به یک بیماری همه‌گانی تبدیل شده. او خواستار این است که آگاهی را با تمرین کسب آگاهی درون کالبدی بازیابی کند.

به راحتی از درون بدن خود را به عنوان یک میدان انرژی حس کنید. این تمرین مقادیر زیادی آگاهی که در ذهن محصور شده را آزاد می‌کند. نکته مهم این است که در یک ارتباط پیوسته با کالبد درونی باقی بمانید، آن را همیشه حس کنید. این به سرعت به زندگی شما عمق می‌بخشد و آن را متحول می‌سازد.

هر چقدر بیشتر به کالبد درونی خود توجه کنید، فرکانس آن بیشتر می‌شود. درست مانند چراغی که با افزایش شدت جریان برق به آن نورش را زیاد می‌کنیم. نیروی منفی در این سطح انرژی بالاتر دیگر نمی‌تواند شما را تحت تاثیر قرار دهد و شما رویدادهای جدیدی را تجربه می‌کنید که بازتاب این فرکانس بالاتر است. با نگه داشتن تمرکز بر کالبد داخلی تا حدی که امکان دارد، ما به لحظه اکنون متصل می‌مانیم و خود را در دنیای اطراف و ذهن گم نمی‌کنیم. ممکن است افکار و احساسات، ترس‌ها و تمایلات هنوز وجود داشته باشند اما دیگر این قابلیت را ندارند که بر ما چیره شوند.

برخی افراد می‌گویند که هنگام تمرین آگاهی درون کالبدی احساس خوشایندی ندارند که احتمال زیاد به دلیل باقی ماندن احساسیت که از آن مطلع نبوده‌ایم و با شروع به تمرکز بر کالبد درونی به آن پی برده‌ایم. تا زمانی که به آن توجه نکنید، آن احساس از عمیق تر شدن در کالبد درونی جلوگیری خواهد کرد.

توجه کلید تغییر است، مانند پرتوی از نور. قدرت تمرکز کردن آگاهی ما همه‌چیز را به خودش تبدیل می‌کند.

درموجودی که به درستی فعال است یک احساس طول عمر بسیار کوتاهی دارد، با این وجود وقتی احساس حضور نداشته باشید، یک احساس می‌تواند روزها و هفته‌ها در شما دوام بیاورد و یا حتی با سایر احساساتی که فرکانس مشابهی دارد جمع می‌شود و کالبد دردمند را به وجود می‌آورد.

آگاهی کالبد درونی قدرت آن را دارد که حس منفی را به نور تبدیل کند و ما با انجام این پاکسازی روحی فرکانسمان ارتعاش خود را افزایش می‌دهیم. با نوسان در فرکانسی بالاتر همچنین پیر شدن کالبد فیزیکی را آهسته‌تر می‌کند. به محض اینکه حالت عادی شما از گرفتار ذهن بودن به بودن در بدن و لحظه اکنون تغییر می‌یابد، کالبد فیزیکی شما احساس سبکی، شفاف بودن و زنده بودن بیشتری می‌کند. هرچه آگاهی بیشتر حضور داشته یاشد، ساختار مولکولی آن در واقعیت تراکم کمتری پیدا می‌کند. آگاهی بیشتر به معنای کم شدن توهم جهان مادی است. ما یگانگی را تجربه می‌کنیم.

بدن عاشق توجه ماست و هنر آگاهی درون شیوه‌ای موثر برای خوددرمانی است. اکارت توضیج می‌دهد:« اکثر بیماری‌ها هنگامی وارد می‌شوند که شما در کالبدتان حضور ندارید. اگر صاحب‌ خانه نباشد، هر نوع شخصیت تیره‌ای مقیم آن خانه می‌شود. وقتی در بدن خود زندگی کنید، ورود یک مهمان ناخوانده را سخت‌تر می‌سازید.» او اضافه می‌کند که ایمنی روانی ما نیز با احساس حضور ما تشدید می‌شود و ما را در برابر میدان نیروهای منفی ذهنی-احساسی که از طرف بقیه ایجاد می‌شود و بسیار نیز مسری است محافظت می‌نماید. احساس حضور با یک سپر از ما محافظت نمی‌کند، اما با بالا بردن فرکانس کلی میدان انرژی باعث می‌شود که هر چیزی که فرکانس پایین تری دارد از جمله ترس، عصبانیت، افسردگی، با فرکانس بالاتر، شفاف و پایدار ما رزونانس نمی‌کند.

ما به عنوان یک انسان اختیار داریم و می‌توانیم شاهد و نظاره‌گر افکارمان باشیم، آگاه شویم و با این کار به عرصه حضور وارد شویم. با نظاره کردن افکارمان و تمرین آگاهی درون و قدردانی خود را از واکنش‌های ذهن “از پیش برنامه‌ریزی شده” به دنیای اطرافمان آزاد می‌کنیم. در نتیجه قادر خواهیم بود عواطف خود را تماما احساس کنیم و به راحتی بگذاریم بروند و می‌توانیم تجاربی را داشته باشیم که انتخاب می‌کنیم. ما به جای بگذاریم افکار وسواس‌گونه و احساسات خارج از کنترل زندگیمان را کنترل کند، از ذهنمان فقط زمانی استفاده می‌کنیم که به آن نیاز داریم. وقتی بتوانیم فرای افکارمان برویم و یاد بگیریم از افکارمان به عنوان ابزاری پیشرفته استفاده کنیم، و به یاد داشته باشیم که فقط یک “ابزار” است که ما به عنوان موجوداتی آگاه از آن استفاده می‌کنیم، می‌توانیم فرکانس خود و تمام هستی را تغییر دهیم.

چیزی که از آن مطمئن هستم این است که رویکرد مثبت، قدردانی و ایمان به خود می‌تواند دنیای ما را به گونه‌ای محسوس تغییر دهد. وقتی پی می‌بریم که هرآنچه هستیم فرکانس است، این قدرت را در خود می‌یابیم که در زنگی تجربه‌هایی که می‌خواهیم داشته باشیم و آینده‌مان را دگرگون سازیم. انسان این تواتایی را دارد که فرکانس خود را تغییر دارد و من عمیقا باور داریم که هریک از شما می‌توانید جهان خود را بسازید.

In this article, we have discussed how the vibration of thoughts impacts our reality. Have you ever felt like your mind and the reality around you are in sync? After paying close attention, I’ve noticed that shifting my thinking will change the outcome of my life. It’s no accident that positive and grateful people attract more positive situations to be grateful for. Have you ever thought of someone you haven’t heard from in a while and received a phone call from them shortly after? Have you ever found a piece of furniture in the street or was offered a gift that you were just talking about buying? It all happened to me and for the longest time, I’ve been exploring the Law of Attraction, self-fulfilling prophecy, and manifestation. I’d like to share with you what I’ve come to realize from my research and my own experience. I am going to focus on the vibrational field we are all a part of and how our thoughts or absence of thought plays a part in it.

More and more people are starting to realize the direct impact that their mind activity has on their reality. Our minds generate vibration that is constantly at work. Our thoughts and feelings all have frequency, just like sound and light, radio or ultra-violet waves, a thought vibrates through the mind and whether we’re aware of it or not, our thinking manifests into reality. Some people become adept at mastering their thoughts and most people can develop awareness and control over their thinking processes. With the right mindset frequency, it is possible to manifest happiness, joy, health, wealth, freedom and transform reality in a tangible form.

Nikola Tesla once said, “If you wish to understand the universe, think in terms of energy, frequency and vibration”. Everything vibrates; the earth, the sky, the wind, fire and water all vibrate and have their own unique frequency. Our physical body, our organs, blood, all animals, trees, flowers, rivers, the ocean, stones, crystals, metal all vibrates. The Law of Vibration states that anything that exists in our universe, whether seen or unseen, broken down into and analyzed in its purest and most basic form, consists of pure energy or light which resonates and exists as a vibratory frequency or pattern. Everything in our world is made out of the same building blocks and when breaking down all matter, science has found that energy vibrates in different frequencies. In addition to the fact that everything vibrates, all matter that seems solid (or liquid or gas) is actually empty space. The electrons, protons and neutrons in the atom are in constant motion (vibration). The physicist Albert Einstein says “Everything is energy and that’s all there is to it. Match the frequency of the reality you want and you cannot help but get into that reality. It can be no other way. This is not philosophy, this is physics.”

Some people call this The Law of Attraction or The Law of Vibration; it really doesn’t matter what we call it, as long as we are aware of it and respect it as a universal law, just like we understand and respect the law of gravity. We already know about the law of resonance in which the stronger, most stable frequency will overcome and entrain weaker frequencies to vibrate in its own frequency.

“Very basically put, the law of attraction says that like attracts like. But we’re talking at the level of thought.” says the author Bob Doyle. Our thoughts, the images, and conversations we’re having in our minds hold a certain vibration. John Assaraf, Entrepreneur and life coach who helped millions change their lives for the better and manifest their hearts desire, says, “What most people don’t understand is that a thought has a frequency. Every thought has a frequency. We can measure a thought. And so if you’re thinking that thought over and over again or if you’re imagining, in your mind, having the money that you need, building that company, finding your soulmate. If you imagine that, you’re emitting that frequency on a consistent basis. You become what you think about most but you also attract what you think about most.” Dr. Joe Vitale, Metaphysician says “Thoughts are sending out that magnetic signal that is drawing the parallel back to you. See yourself living in abundance, and you will attract it. It always works, it works every time, with every person.”

The Law of Attraction works just like the law of resonance or the law of gravity; it is always at work. Whatever we’re thinking about we are attracting to our lives. Our lives right now are a direct result of our thinking and unconscious expectations from the past. It is essential for our well-being as humans to spend time thinking positive thoughts, to simply visualize what we want to experience, to imagine the feeling of how we’d like to feel and send that vibration out to the universe.

Constantly generating negative thoughts and not knowing why life keeps manifesting negative situations is just like jumping in the air and expecting to fly. Humans can’t fly; gravity is pulling us down just like a strong vibration transforms all other vibrations in its vicinity into its own frequency.

The term “Self-Fulfilling Prophecy” was created by a sociologist named Robert K. Merton in 1948. Merton described it as a prediction we make that affects our behavior in such a way that we make the prediction happen. The philosophy behind this concept suggests that our conscious, as well as our subconscious thoughts, impact our mindset, our behavior, and the behavior of the people around us. As a result, these thought processes influence the outcome of our life events. A classic example of a self-fulfilling prophecy is in a school environment. Teachers have a profound role in guiding their students toward success when their attitude toward the student is positive. At the same time, when a teacher has low expectations from a student, that student will most likely realize the teacher’s expectations and fail. Self-fulfilling prophecy can be influenced by others, but it is often personal. We make predictions about ourselves that impact our own behavior and outcomes. For example, when facing a new challenge in life, if approached with confidence and expectations of success, we’ll most likely succeed. However, if we have a strong belief that we will not be able to handle the responsibilities, this will negatively affect our mood, create a bad attitude, and we will most likely be less successful. No matter what we think about ourselves or about others, we are right because we manifest it.

In his book The Power of Now, the author and spiritual teacher Eckhart Tolle teaches how to raise our vibrational frequency by turning thinking off completely. Eckhart explains that the mind absorbs all consciousness. “Compulsive thinking has become a collective disease,” Eckhart states. He calls to reclaim consciousness back from the mind by practicing inner body awareness.

Simply feel the body from within as one energy field; this practice will free vast amounts of consciousness that have been trapped in the mind. “The key is to stay in permanent connectedness with your inner body, to feel it at all times. This will rapidly deepen and transform your life. The more consciousness you direct into the inner body, the higher its vibrational frequency becomes. Much like a light that goes brighter as you turn up the dimmer switch and so increase the flow of electricity. At this higher energy level, negativity cannot affect you anymore and you tend to attract new circumstances that reflect this higher frequency.” Eckhart explained. By keeping the attention in the body as much possible we will be anchored in the now, won’t lose ourselves in the external world and won’t lose ourselves in the mind. Thoughts and emotions, fears and desires may still be presents but they won’t have the momentum to take us over.

Some people report feeling uncomfortable when practicing inner body awareness, most likely due to a lingering emotion that we were probably unaware of until we started putting some attention in the body. “Unless you first give it some attention, the emotion will prevent you from going deeper into the body. Attention is the key to transformation, it is like a beam of light. The focus power of our consciousness transmutes everything into itself. In a fully functioning organism, an emotion has a very short little life span, it is like a momentary ripple or a wave on the surface of your being. When you’re not in your body, however, emotion can survive inside you for days or weeks or join with other emotions of a similar frequency that have merged and become the pain body.”

Awareness of the inner body has the power to transmute negativity in the body into light and by performing this spiritual cleanse, we raise our vibrational frequency. By vibrating in a higher frequency we also slow down the aging of the physical body. As soon as your habitual state changes from being out of the body and trapped in your mind to be in the body and present in the now, your physical body will feel lighter, clearer and more alive. As there’s more consciousness in the body, it’s molecular structure actually becomes less dense. More consciousness means a lessening of the illusion of materiality. We feel the vibrations and have a deeper connection with the world around us. We experience oneness.

The body loves our attention and the art of inner body awareness is also a potent form of self-healing. “Most illnesses creep in when you’re not present in the body. If the master is not present in the house, all kinds of shady characters will take up residency. When you inhabit the body, it will be hard for an unwanted guest to enter,” says Eckhart. He adds that our psychic immunity is also enhanced when we’re in our bodies. It protects us from the negative mental-emotional force field of others which is highly contagious. Inhabiting the body protects us not by putting up a shield, but by raising the frequency vibration of our total energy field so that anything that vibrates at a lower frequency, such as fear, anger, and depression, doesn’t resonate with our higher, clear and stable frequency.

As a human, we have free will, the ability to be the watcher and observe our thoughts, to become conscious and by doing so to enter the state of being. By observing our thinking and practicing inner body awareness and gratitude, we will free ourselves from pre-programmed mind reactions to the world around us. We will be able to feel our emotions fully and let them go easily, and we will be able to choose our experiences, use our mind when we need it, rather than let compulsive thinking and out-of-control emotions run our lives. And we can change our frequency and our entire reality when we can rise above our thinking and learn to use our mind as the powerful tool that it is, and remember it is just a tool, that we, as conscious beings can use.

What I am confident about is that a positive attitude, gratitude and believing in ourselves can change our reality in a tangible way. When we realize that all we are is vibration, we hold the power within ourselves to manifest our life experiences and influence our future. Humanity has the power to transform its vibrational frequency and I truly believe that each of you can create your own reality.

بازپینگ: هفت اصل از روش غیر خطی که نشان دهنده چگونگی انتخاب بازیکنان دریک محیط پویاست

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه

نام *

ایمیل *

وب‌ سایت

چگونه فرکانس جذب خود را تغییر دهیم

چگونه فرکانس جذب خود را تغییر دهیم
چگونه فرکانس جذب خود را تغییر دهیم
0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *