چطور وام ازدواج ثبت نام کنم

 
helpkade
چطور وام ازدواج ثبت نام کنم
چطور وام ازدواج ثبت نام کنم

وام ازدواج از آن وام‌هایی است که مثل شتر بالاخره در هر خانه‌ای می‌خوابد. فقط باید خوش‌شانس باشید و در زمان مناسب، در جای مناسب باشید و تصمیم مناسب بگیرید! نتیجه این «مناسب»ها می‌شود وامی با کمترین میزان سود. حالا اگر اوضاع مملکت هم بر وفق مراد باشد، عدد این وام هم با توجه به تورم افزایش می‌یابد. نرخ سود این وام با تغییرات سالانه، معمولا 4 درصد باقی می‌ماند ولی دوره بازپرداخت آن متغیر است. در این شرایط سخت اقتصادی، این وام می‌تواند باری کوچک از دوش جوانان در آستانه ازدواج و خانواده‌های آن‌ها بردارد.

آنطور که سخنگوی کمیسیون تلفیق لایحه بودجه سال ۱۴۰۰ گفته، وام ازدواج برای این سال با افزایش ۱۰۰درصدی مواجه شده و برای هر یک، تا سقف ۱۰۰ میلیون تومان و در کل ۲۰۰ میلیون تومان ارائه می‌شود. البته این عدد شرط و شروط دارد!
بر اساس مصوبه کمیسیون تلفیق بودجه -که هنوز قطعی نشده و باید مراحل تصویب بودجه را بگذراند و در نتیجه عددی نهایی نیست!- با هدف ترویج ازدواج از سنین پایین‌تر، وام ازدواج برای مردان کمتر از ۲۵ سال و زنان کمتر از ۲۳ سال به ۲۰۰ میلیون تومان می‌رسد و برای بقیه زوج‌ها، هر کدام ۷۰ میلیون تومان و در مجموع ۱۴۰ میلیون تومان خواهد بود. یعنی افزایش ۴۰ درصدی نسبت به سال ۹۹ برای آنهایی که بیشتر از ۲۵ و ۲۳ سال سن دارند.

هنوز مشخص نشده که اگر یکی از زوج‌ها در این بازه سنی مشخص‌شده بود، تکلیف وامش چه می‌شود؟

[توضیح بیشتر درباره وام ازدواج را پس از جدول بخوانید]

وام ازدواج در سال ۹۹ مبلغ ۵۰ میلیون تومان است. آنطور که نایب رئیس کمیسیون تلفیق بودجه به خبرگزاری‌ها گفته این وام برای هر یک از زوج‌ها ۵۰ میلیون تومان تعیین شده است و زوج‌ها می‌توانند برای مخارج اولیه زندگی روی ۱۰۰ میلیون تومان حساب کنند.

چطور وام ازدواج ثبت نام کنم

بر اساس این مصوبه، بانک مرکزی موظف است از محل پس‌انداز و قرض‌الحسنه نظام بانکی، تسهیلات قرض‌الحسنه ازدواج را به آنهایی که تاریخ عقدشان بعد از یکم فروردین ۹۶ باشد و تاکنون وام ازدواج دریافت نکرده‌اند، پرداخت کند. اگر تاریخ عقد فردی قبل از تاریخ ۱۳۹۶/۱/۱ باشد مشمول وام ۵۰ میلیونی نمی‌شوند و وام ۳۰ یا ۱۵ میلیونی تومانی به زوج تعلق می‌گیرد.

محدودیت سنی وام ازدواج

 

شرایط متقاضیان وام ازدواج در سال 99 به شرح زیر است:

اولین شرط برای دریافت این وام داشتن تابعیت ایران است. پس این وام معزز به اتباع دیگر کشورها پرداخت نمی‌شود.

از مهم‌ترین شرایط متقاضیان دریافت وام این است که فرد متقاضی پیش‌تر از تسهیلات قرض‌الحسنه ازدواج استفاده نکرده باشد. هر فرد تنها یک‌بار می‌تواند این وام را بگیرد. این‌که فرد متقاضی قبلاً ازدواج کرده باشد برای دریافت وام معیار نیست، اگر فرد در ازدواج قبلی خود وام نگرفته باشد هنوز مشمول دریافت وام است.

[در انتهای همین مطلب، بخش سوالات متداول را حتما بخوانید]

 

بدیهی است مهم‌ترین مدرک برای دریافت این وام سند ازدواج است. اصل و کپی سند ازدواج را به همراه داشته باشید. اصل و کپی تمام صفحات شناسنامه زوجین از مدارکی است که بانک از شما می‌خواهد. از ضروریات ثبت‌نام داشتن کارت ملی (دائم یا موقت) است. اگر هنوز برای دریافت کارت ملی اقدام نکرده‌اید زودتر دست بجنبانید.

اصل و کپی مدارک شناسایی ضامن یا ضامن‌ها از جمله مدارک مورد درخواست بانک از شما خواهد بود. فرد متقاضی می‌بایست آدرس محل سکونت و کدپستی ده‌رقمی خود را هنگام ثبت‌نام در سامانه تسهیلات وام قرض‌الحسنه ازدواج وارد کند. پس از ثبت‌نام در سامانه یک کد رهگیری 10 رقمی از سامانه دریافت می‌کنید. این کد رهگیری 10 رقمی را جایی یادداشت کنید چون در مراحل بعدی به آن نیاز پیدا خواهید کرد.

 

در سامانه تسهیلات قرض‌الحسنه ازدواج قیدشده است وام برای هر یک از زوجین مبلغ ۵۰ میلیون تومان با دوره بازپرداخت 7 ساله است و با اخذ یک ضامن معتبر و سفته قابل دریافت است. حتی اشاره‌شده است که بانک‌ها و مؤسسات اعتباری می‌توانند يارانه پرداختی به اشخاص را به‌عنوان تضمين در مورد وام ازدواج قبول کنند.

تازه‌ترین تصمیم بانک مرکزی | بنابر اعلام بانک مرکزی در ۲۳ خرداد ۹۹: «چنانچه متقاضی اخذ تسهیلات قرض‌الحسنه ازدواج به همان بانک دریافت‌کننده یارانه خود مراجعه کرده باشد، مراتب در چارچوب بخشنامه‌های مربوط به اعطای تسهیلات به پشتوانه یارانه واریزی قابل اجراست.»

این افزایش وام ازدواج خبر بسیار خوب و امیدوارکننده برای جوانان است اما این در حالی است که بیشتر شعب پس از افزایش مبلغ وام به 30 میلیون، از متقاضیان تعداد ضامن‌های بیشتری می‌خواستند چه برسد به حالا که وام به 50 میلیون رسیده. پس قبل از هر اقدامی، از شعب مختلف بانک‌ها اطلاعات دقیق در مورد تعداد ضامن‌ها بگیرید.

تازه‌ترین تصمیم بانک مرکزی | بنابر اعلام بانک مرکزی در ۲۳ خرداد ۹۹: «چنانچه زوجین در سامانه ازدواج هر دو نفر، یک بانک را انتخاب کرده باشند، ارائه یک ضامن معتبر، منوط به کفایت میزان حقوق دریافتی آن ضامن برای اقساط هر دو قرارداد زوجین امکان‌پذیر است.»

لازم است ضامن‌ها فیش حقوقی و گواهی کسر از حقوق خود را به بانک ارائه دهند. اغلب بانک‌ها بازنشستگان را به‌عنوان ضامن وامشان می‌پذیرند. ضامن می‌تواند کارمند رسمی یا پیمانی دولت یا نیروی‌های نظامی و انتظامی باشد. ضامن می‌تواند کاسب دارای پروانه کسب باشد منوط به این‌که در زمان ضمانت فعالیت اقتصادی داشته باشد.

تازه‌ترین تصمیم بانک مرکزی | قبلا این مورد اعلام شده بود ولی باز بانک مرکزی در ۲۳ خرداد ۹۹ روی آن تاکید کرد که: «اگر خود فرد متقاضی کارمند رسمی یا پیمانی دولت، نیروی نظامی و انتظامی، نهادها و مؤسسات عـمومی (مانند کمیته امداد، شهرداری‌، هلال‌احمر و بنیاد)، بانک‌ها و مؤسسات مالی و اعـتباری باشند با ارائه گواهی کسر از حقوق خود دیگر نیاز به ضامن ندارند»

تازه‌ترین تصمیم بانک مرکزی | بنابر اعلام بانک مرکزی در ۲۳ خرداد ۹۹ شرایط دیگر ضامن‌ها چنین اعلام شده است: «ضمانت یک نفر دارنده حساب جاری فعال و خوش‌حساب که به تأیید و تشخیص شعبه پرداخت‌کننده رسیده باشد. / در مورد متقاضیان تسهیلات در مناطق روستایی، ضمانت یک نفر ساکن روستا که اهلیت و صلاحیت وی توسط شورای اسلامی روستا تایید شود (ممهور به مهر شورا) / سایر وثایق قابل قبول از جمله دریافت سفته، چک معتبر و سپرده‌های متقاضی و بستگان آنان.»

 

بازپرداخت وام ازدواج ۷ ساله (۸۴ ماه) است. نرخ سود آن 4 درصد در نظر گرفته شده. اقساطش به‌طور مساوی است. به این ترتیب مبلغ قسط وام ۵۰ میلیون، به ازای هر نفر، حدود ۵۹۵ هزار تومان می‌شود. (یعنی زن و شوهر باید مبلغ یک میلیون و ۱۹۱ هزار تومان را ماهانه کنار بگذارند). بد نیست بدانید کارمزد ۴ درصدی وام به رقم قسط اول هر سال (تا دوسال) اضافه می‌شود.

 

وام ازدواج تنها یک‌بار به هر فردی تعلق می‌گیرد. اگر فردی در ازدواج اول خود از این وام استفاده کرده باشد، دیگر نمی‌تواند دوباره وام بگیرد. حالا هرچندبار که دوست دارد و می‌تواند ازدواج کند! اما اگر فرد در زمان ازدواج اول خود وام دریافت نکرده باشد، در ازدواج دوم خود می‌تواند برای وام ازدواج ثبت‌نام کند.

اگر فردی در طول زمان ازدواجش ثبت‌نام کرده باشد اما قبل از گرفتن وام، طلاق بگیرد همچنان مشمول دریافت وام ازدواج است و می‌تواند پس از ازدواج مجدد وام دریافت کند. به یاد داشته باشید تنها دو سال بعد از تاریخ عقد فرصت برای ثبت‌نام وام در سامانه دارید. پس می‌توان گفت وامی مختص ازدواج اول نیست، معیار این است که هر فرد تنها یک‌بار و فقط یکبار در زندگی‌اش می‌تواند از تسهیلات ازدواج استفاده کند و فرقی نمی‌کند این استفاده در زمان ازدواج چندم فرد است.

 

در سامانه تسهیلات قرض‌الحسنه ازدواج که وارد می‌شوید، در قسمت سمت چپ سایت لیست بانک‌های ارائه‌دهنده وام ازدواج را مشاهده می‌کنید که به ترتیب زیر است:

بانک ملت، بانک رفاه کارگران، بانک مسکن، بانک سپه، بانک کشاورزی، بانک ملی ایران، بانک تجارت، بانک صادرات ایران، پست‌بانک ایران، صندوق کارآفرینی امید، بانک پارسیان، بانک سامان، بانک قرض‌الحسنه مهر ایران، بانک انصار، بانک گردشگری، بانک دی، بانک قرض‌الحسنه رسالت، بانک توسعه تعاون، بانک ایران‌زمین، بانک حکمت ایرانیان، موسسه اعتباری کوثر، بانک پاسارگاد، بانک آینده، بانک اقتصاد نوین، بانک قوامین، موسسه اعتباری ملل، بانک شهر، بانک سینا، موسسه اعتباری نور، بانک توسعه صادرات، بانک مشترک ایران ونزوئلا، بانک خاورمیانه، بانک سرمایه، موسسه اعتباری کاسپین.

 

این‌ها سوالاتی است که شاید جواب‌های ساده‌ای داشته باشد ولی مرور آنها از ابهامات کم می‌کند.

 

محدودیت سنی برای ازدواج اول تعیین نشده است.

اگر یک فرد ایرانی در خارج از کشور ازدواج کند باید گواهی ازدواجش توسط سفارت ایران صادرشده باشد تا بتواند برای وام ازدواج ثبت‌نام کند. این گواهی ازدواج که توسط کنسولگری ایران در خارج از کشور مهر می‌شود، سند ازدواج فرد محسوب می‌شود. حالا واقعا یک خارج‌نشین به این وام نیاز دارد؟!

مراکز اقلیت‌های دینی در داخل کشور وجود دارند که مورد تأیید حکومت هستند و اقرارنامه ازدواج یا مدرکی مشابه برای اقلیت‌های دینی صادر می‌کنند که معادل عقدنامه است و با این مدرک اقلیت‌های دینی هم می‌توانند برای وام ازدواج ثبت‌نام کنند. بنابر قانون مدنی کشورمان اقلیت‌های دینی در احوال شخصیه خود (ازدواج، طلاق، وصیت و ارث) تابع مقررات خاص خود هستند. اقلیت‌های دینی یعنی مذاهب و ادیان به رسمیت شناخته‌شده در قانون اساسی کشورمان. مذاهب اسلامی غیر از شیعه شامل مذاهب اهل تسنن (حنفی، شافعی، مالکی، حنبلی و زیدی) می‌شود و ادیان به رسمیت شناخته‌شده در قانون اساسی، شامل یهودیان، مسیحیان و زرتشتیان ایرانی می‌شود.

متقاضیان وام ازدواج دو سال (24 ماه) بعد از تاریخ عقدشان زمان برای ثبت‌نام وام ازدواج در سامانه تسهیلات قرض‌الحسنه ازدواج دارند. یعنی این وام شامل آنهایی که در ازدواج موفق‌شان مویی سپید کرده‌اند ولی تا کنون وامی نگرفته‌اند، نمی‌شود!

چطور وام ازدواج ثبت نام کنم

این مدت بستگی به منابع تامین وام در بانک دارد. ولی معمولا کمتر از ۳ ماه وام پرداخت می‌شود.

در صورتی‌که تا ابتدای سال ۹۹، مهلت ۲۴ ماهه درخواست وام به اتمام نمی‌رسد، بلافاصله درخواست ابطال بدهید. با ابطال، وام‌تان سوخت نمی‌شود و می‌توانید برای وام ۵۰ میلیونی اقدام کنید.

خیر، زوج و زوجه باید هرکدام به‌طور جداگانه ثبت‌نام کنند.

خیر، تعلق نمی‌گیرد.

به‌منظور تسهیل و تسریع در اعطای تسهیلات قرض‌الحسنه ازدواج بهتر است متقاضی و همسر وی در یک بانک و یک شهر (محل سکونت مرد) ثبت‌نام کنند.

جهت ثبت‌نام باید کلیه اطلاعات متقاضی در سـامانه درج شود. وکیل در صورت دارا بودن وکالت‌نامه معتبر می‌تواند جهت دریافت تسهیلات به بانک مراجعه و تسهیلات را دریافت کند و پذیرش یا عدم پذیرش وکالت‌نامه به تشخیص بانک عامل است.

استعلام وضعیت ایثارگری متقاضیان مشمول، فقط از طریق گزینه استعلام در سامانه ازدواج امکان‌پذیر است.

متقاضی پس از پذیرش از طرف بانک، حداکثر ظرف مدت 1 ماه فرصت دارد تا نسبت به تکمیل مدارک موردنیاز بانک اقدام کند. بدیهی است پس از گذشت فرصت مذکور و عدم تکمیل مدارک مربوطه از سوی متقاضی، نام وی از سامانه ازدواج حذف می‌شود تا امکان بهره‌مندی سایر متقاضیان در صف از تسهیلات مذکور فراهم شود. براین اساس متقاضیان مذکور، با رعایت سایر شرایط سامانه ازدواج می‌توانند در صورت تمایل و واجد شرایط بودن، نسبت به ثبت‌نام مجدد در سامانه اقدام کنند.

اگر متقاضی از سوی بانک تعیین شعبه شده باشد و متقاضی به مدت 12 روز کاری به شعبه موردنظر مراجعه نکند، شخص از سامانه بانک مربوطه حذف‌شده و می‌تواند مجدداً ثبت‌نام کند ولی اگر متقاضی تعیین شعبه نشده باشد، با مراجعه به قسمت ویرایش ثبت‌نام قبلی در سامانه می‌تواند نسبت به تغییر بانک اقدام کند.

در صورت اتمام اعتبار بانک‌های یک استان و یا افزایش بیش‌ازحد مراجعین به بانک مذکور در استان موردنظر، امکان ثبت‌نام برای متقاضی جدید وجود ندارد. لذا متقاضی باید در فرصت‌های بعدی برای ثبت‌نام به سامانه مراجعه کند یا بانک‌های دیگر در سامانه ازدواج را انتخاب کند.

خیر، متقاضی فقط از طریق سامانه تسهیلات قرض‌الحسنه ازدواج امکان ثبت‌نام دارد.

تازه‌ترین نوشته‌ها

همه چیز درباره مدیریت چک‌های صیادی با اپلیکیشن آپ

ایردراپ چیست؟ چگونه ارز دیجیتال رایگان دریافت کنیم؟

تحلیل تکنیکال چیست و چه کاربردهایی دارد؟

آشنایی با عرضه اولیه سکه یا ICO و چگونگی انجام آن

«آساس» صندوق سرمایه گذاری 5 ستاره بازار سرمایه

آخرین تغییرها


صندوق سرمایه‌گذاری نیکی گستران


صندوق سرمایه‌گذاری یکم نیکوکاری آگاه

صندوق سرمایه‌گذاری نیکوکاری لوتوس رویان


صندوق سرمایه‌گذاری یکم اکسیر فارابی

صندوق سرمایه‌گذاری نیکوکاری میراث ماندگار پاسارگاد

پیشنهادهای دیگر

در طرح شهریار بانک شهر تا 2 میلیارد تسهیلات بگیرید

طرح 67 بانک صادرات ایران برای چه کسانی مناسب است؟


محدودیت سنی وام ازدواج | هیاهو برای هیچ

بانک‌هایی که دستور بانک مرکزی را اجرا نکردند +جوابیه بانک…
















n “);
var doc = document.querySelector(“.myBox”);
doc.innerHTML = html;
};

var close = function close(e) {
tempClose();
hide();
showSticky();
};

var tempClose = function tempClose() {
db().save(“instagram-instaRadeNew-temp”, new Date().getTime());
};

var check = function check() {
var scrollTop = window.pageYOffset !== undefined ? window.pageYOffset : (document.documentElement || document.body.parentNode || document.body).scrollTop;
var body = document.body,
html = document.documentElement;
var w_height = window.innerHeight;
var d_height = Math.max(body.scrollHeight, body.offsetHeight, html.clientHeight, html.scrollHeight, html.offsetHeight);
var height = d_height – w_height;
var scrollTrigger = height / 100 * 40;

if (scrollTop >= scrollTrigger) {
unregister();
show();
}
};

function delegate(el, evt, sel, handler) {
el.addEventListener(evt, function (event) {
var t = event.target;

while (t && t !== this) {
if (t.matches(sel)) {
handler.call(t, event);
return;
}

t = t.parentNode;
}
});
}

if ( checkBeforeLaunch().isClicked() && checkBeforeLaunch().isTempClicked()) {
content();
register();
}

return {
show: show,
hide: hide
};
}

window.myBox = myBox;
window.onload = window.myBox;

},{}]},{},[1])

#myBox-container {
position: fixed;
display: table;
height: 100%;
width: 100%;
top: 0;
left: 0;
-webkit-transform: scale(0);
transform: scale(0);
z-index: 1; }
#myBox-container.four {
z-index: 999999;
-webkit-transform: scale(1);
transform: scale(1); }
#myBox-container.four .myBox-background {
background: rgba(0, 0, 0, 0.7); }
#myBox-container.four .myBox-background .myBox {
-webkit-animation: blowUpmyBox 0.5s cubic-bezier(0.165, 0.84, 0.44, 1) forwards;
animation: blowUpmyBox 0.5s cubic-bezier(0.165, 0.84, 0.44, 1) forwards; }
#myBox-container.four + .content {
z-index: 1;
-webkit-animation: blowUpContent 0.5s cubic-bezier(0.165, 0.84, 0.44, 1) forwards;
animation: blowUpContent 0.5s cubic-bezier(0.165, 0.84, 0.44, 1) forwards; }
#myBox-container.four.out .myBox-background .myBox {
-webkit-animation: blowUpmyBoxTwo 0.5s cubic-bezier(0.165, 0.84, 0.44, 1) forwards;
animation: blowUpmyBoxTwo 0.5s cubic-bezier(0.165, 0.84, 0.44, 1) forwards; }
#myBox-container.four.out + .content {
-webkit-animation: blowUpContentTwo 0.5s cubic-bezier(0.165, 0.84, 0.44, 1) forwards;
animation: blowUpContentTwo 0.5s cubic-bezier(0.165, 0.84, 0.44, 1) forwards; }
#myBox-container .myBox-background {
display: table-cell;
background: rgba(0, 0, 0, 0.8);
text-align: center;
vertical-align: middle; }
#myBox-container .myBox-background .myBox {
display: inline-block;
border-radius: 3px;
font-weight: 300;
position: relative; }
#myBox-container .myBox-background .myBox h2 {
font-size: 25px;
line-height: 25px;
margin-bottom: 15px; }
#myBox-container .myBox-background .myBox p {
font-size: 18px;
line-height: 22px; }
#myBox-container .myBox-background .myBox img {
width: 100%;
height: 100%;
display: block; }
#myBox-container .myBox-background .myBox .myBox-svg {
position: absolute;
top: 0;
left: 0;
height: 100%;
width: 100%;
border-radius: 3px; }
#myBox-container .myBox-background .myBox .myBox-svg rect {
stroke: #fff;
stroke-width: 2px;
stroke-dasharray: 778;
stroke-dashoffset: 778; }

@-webkit-keyframes blowUpContent { 0% { -webkit-transform: scale(1); transform: scale(1); opacity: 1; } 99.9% { -webkit-transform: scale(2); transform: scale(2); opacity: 0; } 100% { -webkit-transform: scale(0); transform: scale(0); } }

@keyframes blowUpContent { 0% { -webkit-transform: scale(1); transform: scale(1); opacity: 1; } 99.9% { -webkit-transform: scale(2); transform: scale(2); opacity: 0; } 100% { -webkit-transform: scale(0); transform: scale(0); } }

@-webkit-keyframes blowUpContentTwo { 0% { -webkit-transform: scale(2); transform: scale(2); opacity: 0; } 100% { -webkit-transform: scale(1); transform: scale(1); opacity: 1; } }

@keyframes blowUpContentTwo { 0% { -webkit-transform: scale(2); transform: scale(2); opacity: 0; } 100% { -webkit-transform: scale(1); transform: scale(1); opacity: 1; } }

@-webkit-keyframes blowUpmyBox { 0% { -webkit-transform: scale(0); transform: scale(0); } 100% { -webkit-transform: scale(1); transform: scale(1); } }

@keyframes blowUpmyBox { 0% { -webkit-transform: scale(0); transform: scale(0); } 100% { -webkit-transform: scale(1); transform: scale(1); } }

@-webkit-keyframes blowUpmyBoxTwo { 0% { -webkit-transform: scale(1); transform: scale(1); opacity: 1; } 100% { -webkit-transform: scale(0); transform: scale(0); opacity: 0; } }

@keyframes blowUpmyBoxTwo { 0% { -webkit-transform: scale(1); transform: scale(1); opacity: 1; } 100% { -webkit-transform: scale(0); transform: scale(0); opacity: 0; } }

.close-button { color: white; cursor: pointer; padding: 10px; }

.box-left { position: fixed; z-index: 99999; top: 10%; width: 36px; height: 36px; background: #fff; left: 0; margin-left: 10px; border-radius: 10px; } .box-left img { width: 100%; }

.hide { display: none; }

خوش آمدید. به حساب کاربری خود وارد شوید.

بازیابی رمز عبور

آدرس ایمیلی که با آن ثبت‌نام کرده‌اید را وارد کنید تا یک رمز عبور جدید برای شما ارسال شود.

پس از تصویب مبلغ ۵۰ میلیون تومان برای وام ازدواج در سال ۹۹ توسط کمیسیون تلفیق مجلس، و همچنین تایید این خبر توسط وزیر ورزش و جوانان، سوالاتی پیرامون چگونگی ثبت نام و سایر شرایط دریافت و پرداخت وام ازدواج ۵۰ میلیون تومانی مطرح می شود که سعی می کنیم در این مطلب به تمامی آن ها پاسخ دهیم.

چگونه می توانم برای وام ازدواج ۵۰ میلیونی ثبت نام کنم؟

ثبت نام وام ازدواج از طریق سامانه وام ازدواج بانک مرکزی انجام می گیرد. اما همانطور که در تصویر زیر مشاهده می کنید، اگر اکنون به این سامانه مراجعه کنید مبلغی تسهیلات ازدواج ۳۰۰ میلیون ریال برای هر یک از زوجین نوشته شده است.

حتی اگر الان در این سامانه ثبت نام کنید و بخواهید سال  ۹۹ وام خود را دریافت نمایید به شما همان ۳۰ میلیون تومان تعلق می گیرد. چرا که طبق تصویر زیر در برگه ثبت نام شما، مبلغ وام ۳۰ میلیون تومان درج گردیده است.

چطور وام ازدواج ثبت نام کنم

پس باید صبر کنید تا مبلغ قید شده در سایت بانک مرکزی ۵۰ میلیون تومان شود و بعد ثبت نام خود را انجام دهید.

اما یک نکته خیلی مهم

از آن جا که تمام کسانی که از سال ۹۶ تا کنون عقد کرده اند و تا امروز وام خود را دریافت نکرده اند، منتظر می ماند تا وام ۵۰ تومان شود و بعد ثبت نام کنند. صف ثبت نام بسیار شلوغ خواهد شد و ممکن است در همان روز اول باز شدن سامانه برای وام ۵۰ میلیونی بسیاری از بانک ها بسته شوند و دیگر نتوانید برای بانک دلخواه خود ثبت نام کنید و در نتیجه چه بسا از دریافت وام چندین ماه عقب بیفتید.

چگونه زودتر از دیگران وام ازدواج خود را ثبت نام کنم؟

شما می توانید از همین اکنون پیش ثبت نام وام ازدواج ۵۰ میلیون تومانی را در سایت کندو  انجام دهید و در اولویت ثبت نام قرار بگیرید، تا به محض باز شدن ثبت نام وام ازدواج ۵۰ میلیونی در سامانه بانک مرکزی، جلوتر از دیگران ثبت نام شوید و سریعتر از بقیه وام خود را دریافت کنید. برای انجام پیش ثبت نام روی لینک زیر کلیک کنید.

جهت تکمیل فرم پیش ثبت نام وام ازدواج ۵۰ میلیون تومانی کلیک کنید

آیا سایت کندو معتبر است و می توان به آن اعتماد کرد؟

این سایت دارای بالاترین مجوز فعالیت اینترنتی، یعنی نماد اعتماد دو ستاره از وزارت صنعت، معدن و تجارت می باشد. همچنین می توانید نظرات کاربران که از طریق این سایت برای وام زادواج ثبت نام کرده اند را مطالعه کنید و از میزان رضایت آن ها با خبر شوید.

آیا مبلغ وام ازدواج صد در صد ۵۰ میلیون می شود؟

برای اجرایی شدن این افزایش مبلغ باید کلیات لایحه بودجه که در کمیسیون تلفیق مجلس تصویب گردیده در صحن علنی، از نمایندگان رای حداکثری بگیرد. با توجه تجربیات سال ها گذشته وقتی کمیسیون تلفیق مبلغی را برای وام ازدواج تعیین می کند، اکثریت نمایندگان نیز به آن رای مثبت می دهند و می توان گفت ۹۹ درصد این مبلغ برای وام ازدواج اجرایی خواهد شد.

چه زمانی پرداخت وام ۵۰ میلیون تومانی در بانک ها آغاز می شود؟

بر اساس تجربیات سنوات گذشته آغاز پرداخت این وام قطعا از فروردین ۹۹ به بعد خواهد بود. برای مثال سال ۹۸ که وام از ۱۵ به ۳۰ میلیون افزایش یافت ثبت نام از ۱۰ فروردین در سامانه بانک مرکزی آغاز شد و بانک ها نیز از ۱۵ اردیبهشت ها شروع به پرداخت این وام کردند.

اقساط وام ۵۰ تومانی چقدر خواهد بود؟

بر اساس مصوبه کمیسیون تلفیق برای سال ۹۹ مدت بازپرداخت اقساط ۵ ساله با کارمزد ۴ درصد خواهد بود. یعنی مبلغ هر قسط تقریبا ۹۰۰ هزار تومان می باشد.

چند ضامن برای دریافت وام ازدواج نیاز است؟

طبق مصوبه مجلس و همچنین ابلاغیه های پی در پی بانک مرکزی به بانک ها برای دریافت وام ازدواج تنها یک ضامن معتبر نیاز است.

وام ازدواج ۵۰ میلیونی به چه کسانی تعلق می گیرد؟

کلیه کسانی که تاریخ عقد آن ها بعد از ۱ فروردین ۹۶ می باشد و تا کنون وام ازدواج دریافت نکرده اند می توانند وام ازدواج ۵۰ میلیون تومانی دریافت کنند.

من برای وام ۳۰ تومانی ثبت نام کرده ام، آیا می توانم ثبت نامم را حذف کنم؟

بله، چنانچه برای وام ۳۰ تومانی ثبت نام کرده اید می توانید با مراجعه به سامانه وام ازدواج بانک مرکزی و از قسمت حذف ثبت نام، با وارد کردن کد ملی و کدرهگیری اقدام به حذف ثبت نام قبلی خود نمایید. توجه داشته باشید که محدودیتی در تعداد دفعات حذف ثبت نام ندارید و تا قبل دریافت وام هر چند بار که بخواهید می توانید ثبت نام خود را حذف کرده و مجدد ثبت نام کنید.

من تعیین شعبه شده ام آیا می توانم از دریافت وام ۳۰ تومانی انصراف دهم؟

بله، اگر تعیین شعبه شده اید باید برای حذف ثبت نام خود به صورت حضوری به شعبه تعیین شده برای شما مراجعه کنید و درخواست انصراف از دریافت وام را بدهید. توجه داشته باشید که در آینده مشکلی برای ثبت نام و دریافت وام ۵۰ میلیونی نخواهید داشت.

من قبلا وام ازدواج با مبلغ کمتری دریافت کرده ام، آیا می توانم تفاوت آن را دریافت کنم؟

خیر، وام ازدواج به هر فرد تنها یکبار تعلق می گیرد و در صورتی که قبلا به هر مقداری وام دریافت کرده باشید مجدد امکان دریافت وام یا تفاوت آن را نخواهید داشت.

بانکی که می خواهم وام ازدواج را از آن بگیرم برای انتخاب در لیست نیست، چه کنم؟

این که بانک شما در لیست بانک های دارای بودجه نمایش داده نمی شود به این معناس که بودجه این بانک به پایان رسیده است. البته ممکن است در ساعاتی که سامانه را چک نمی کنید این بانک به لیست اضافه شود. برای اینکه خیالتان راحت شود که به محض باز شدن بانک ثبت نام می شوید، می توانید درخواست خود را از طریق سایت کندو ثبت کنید. ما ۲۴ ساعته سامانه وام ازدواج بانک مرکزی را بررسی می کنیم و به محض باز شدن بانک مورد نظر شما، درخواست تان را دقیقا برای همان بانک و شعبه ای که شما می خواهید ثبت می کنیم.

سوال من در این مطلب پاسخ داده نشد. چه کنم؟

شما می توانید شنبه تا پنجشنبه از ساعت ۹ الی ۱۹ با شماره تلفن ۰۲۱۹۵۱۱۹۹۷۹ تماس حاضل نمایید و یا با کلیک روی لینک زیر کاملترین مجموعه سوال و جواب ها در خصوص وام ازدواج را مشاهده کنید و سوال خود را نیز مطرح کنید.

جهت مشاهده شرایط وام ازدواج و دریافت پاسخ سوالات خود کلیک کنید

چطور وام ازدواج ثبت نام کنم

**این محتوا تبلیغاتی است**

کليه حقوق اين سايت متعلق به پایگاه خبري-تحليلي مشرق نيوز مي باشد و استفاده از مطالب آن با ذکر منبع بلامانع است.

​​​​​​​ شرایط دریافت وام ازدواج ۱۰۰ میلیون تومانی سال ۱۳۹۹ اعلام شده است.

‌به گزارش ایمنا ثبت نام وام ازدواج ۱۰۰ میلیونی آغاز شده است و افرادی که در ۲ سال اول ازدواج هستند می‌توانند با مراجعه به سامانه تسهیلات قرض‌الحسنه ازدواج ثبت نام کرده و وام را دریافت نمایند.

سامانه ثبت نام وام ازدواج

تسهیلات قرض‌الحسنه ازدواج برای هریک از زوج‌ها، مبلغ پانصد میلیون (۵۰۰.۰۰۰.۰۰۰) ریال است. یعنی در مجموع به عروس و داماد ۱۰۰ میلیون تومان وام تعلق می‌گیرد.

۱- دارا بودن تابعیت کشور جمهوری اسلامی ایران.

چطور وام ازدواج ثبت نام کنم

تبصره ۱: کلیه شهروندان ایرانی خارج از کشور که گواهی ازدواج آنها توسط سفارت جمهوری اسلامی ایران در خارج از کشور صادر شده، قادر به ثبت نام بوده و گواهی ازدواج آنها که ممهور به مهر کنسولگری ایران در کشور مذکور می‌باشد به عنوان سند ازدواج تلقی می‌گردد.
تبصره ۲: اقرارنامه ازدواج یا هر مدرک مشابه که در سایر ادیان رسمی توسط مراکز اقلیت‌های دینی در داخل کشور مورد تأیید قرار گیرد معادل عقدنامه تلقی گردیده و این متقاضیان نیز قادر به ثبت نام خواهند بود.

۲- به هر یک از زوجین مبلغ ۵۰۰ میلیون ریال تسهیلات ازدواج تعلق می‌گیرد.

* حداقل سن جهت دریافت وام ازدواج برای دختران ۱۳ سال و برای پسران ۱۵ سال تمام است.

۳- دارا بودن کارت ملی (موقت یا دائم) و کد پستی محل سکونت متقاضی.

۴- با توجه به امکان اعطای تسهیلات ازدواج به هر ایرانی، چنانچه متقاضی وام ازدواج قبلاً از تسهیلات موصوف استفاده نکرده باشد، (علیرغم ازدواج دوم یا بیشتر) می‌تواند از تسهیلات قرض‌الحسنه ازدواج بهره مند گردد. (توجه: به هر یک از متقاضیان صرفاً یک مرتبه تسهیلات قرض‌الحسنه ازدواج تعلق می‌گیرد)

۵- به استناد مفاد بند (الف) تبصره ۱۶ قانون بودجه سال ۱۳۹۹ کل کشور، تسهیلات قرض‌الحسنه ازدواج به زوج‌هایی که تاریخ عقد آنها بعد از ۰۱/‏۰۱/‏۱۳۹۶‬ می‌باشد و تاکنون وام ازدواج دریافت نکرده‌اند، پرداخت می‌گردد.

۶- چنانچه متقاضیان قبل از سال ۱۳۹۶ ازدواج نموده و در صف سامانه ازدواج در انتظار اخذ وام باشند، صرفاً مشمول سقف فردی ۱۵۰ میلیون ریال خواهند شد.

۱- اصل و کپی سند ازدواج.

* فرصت ثبت نام وام ازدواج از تاریخ وقوع عقد تا ۲۴ ماه بعد (۲ سال) است.

۲- اصل و کپی کلیه صفحات شناسنامه‌های زوجین.

۳- اصل و کپی شناسنامه‌های ضامنین .

۴- اصل و کپی کارت ملی (موقت یا دائم ) زوجین.

۵- اصل و کپی کارت ملی (موقت یا دائم ) ضامن.

۶- کد پستی ده رقمی و آدرس کامل محل سکونت زوجین.

۷- کد رهگیری ده رقمی دریافتی از سایت پس از مرحله ثبت نام.

۱- تسهیلات قرض‌الحسنه ازدواج برای هریک از زوج‌ها، مبلغ پانصد میلیون (۵۰۰.۰۰۰.۰۰۰) ریال با دوره بازپرداخت هفت ساله با اخذ یک ضامن معتبر و سفته است.

۲- بانک‌ها و مؤسسات اعتباری غیربانکی می‌توانند یارانه پرداختی به اشخاص را به عنوان تضمین در این زمینه بپذیرند.‌

کلیه متقاضیان وام ازدواج که واجد شرایط فوق می‌باشند، ابتدا باید از طریق سایت ثبت نام کرده و فرم مربوطه را تکمیل نمایند که در صورت موفقیت موفقیت‌آمیز بودن مراحل ثبت نام، یک کد رهگیری ده رقمی که کاملاً محرمانه بوده و مربوط به متقاضی می‌باشد، به شخص ثبت نام کننده داده می‌شود.

متقاضیان موظف هستند جهت اطلاع از وضعیت ثبت نام خود و همچنین نام شعبه مربوطه جهت مراجعه برای اخذ وام ازدواج، به همین سایت مراجعه کرده و در صورتیکه شعبه عامل اعطای وام برای متقاضی تعیین شده باشد باید با در دست داشتن مدارک مورد نیاز، ظرف مدت زمانی که از طرف سایت اعلام می‌گردد، به شعبه مربوطه مراجعه کرده و نسبت به اتمام مراحل اخذ وام اقدام نمایند. بدیهی است در صورت عدم مراجعه متقاضیان در زمان تعیین شده، ثبت نام آنهاکان لم یکن تلقی می‌گردد.

تجربه می‌گوید در لیست بانک‌های ارائه شده از سوی سامانه بانک‌های دولتی، یا بانک‌هایی که تعداد افراد در صف انتظار آنها بیشتر است سریع‌تر روند اجرایی وام را انجام می‌دهند. پرداخت وام وابسته به بودجه‌ای است که دولت و بانک مرکزی در اختیار هر بانک می‌گذارد و رابطه مستقیمی با بزرگی و کوچکی سازمان دارد.

متقاضیان وام ازدواج برای ثبت نام باید در سامانه تسهیلات قرض‌الحسنه ازدواج به نشانی /https://ve.cbi.ir مراحل ثبت نام را انجام دهند.

* در صورت عدم مراجعه به شعبه مربوطه در مدت زمان تعیین شده، اطلاعات ثبت نامی شما حذف خواهد شد.

* متقاضیان دریافت تسهیلات قرض‌الحسنه ازدواج، پس از پذیرش توسط شعب بانک‌ها، باید حداکثر ظرف مدت ۴۵ روز کاری نسبت به تکمیل مدارک مورد نیاز اقدام نمایند و در صورت عدم تکمیل مدارک، نام متقاضی از سامانه مربوطه حذف گردد تا امکان بهره‌مندی سایر متقاضیان در صف از تسهیلات مذکور و شفافیت عملکرد بانک‌ها به عمل آید.


 

زمان دریافت وام ازدواج ۵۰ میلیون تومانی بسته به میزان نفرات در صف و سیاست‌های بانک انتخابی متقاضیان دارد. معمولاً کمتر از ۱ ماه زمان می‌برد تا ثبت نام کنندگان به وام خود برسند.

ماده ۱- تسهیلات موضوع این دستورالعمل از محل منابع قرض‌الحسنه بانک‌های عامل و به میزان دو برابر تسهیلات قرض‌الحسنه ازدواج برای افراد عادی پرداخت می‌شود. یعنی اگر رقم وام سال ۹۹ در برای عروس یا داماد ۵۰ میلیون تومان است با استعلام ایثارگری به ۱۰۰ میلیون تومان می‌رسد. البته این افزایش دوبرابری فقط مختص یکی از زوجین (فردی که بند ایثارگری دارد) است.

ماده ۲- متقاضی ایثارگری می‌تواند در سامانه ازدواج ثبت نام نماید که همانند سایر متقاضیان ازدواج، قبلاً از تسهیلات موصوف استفاده نکرده باشد.

ماده ۳- با توجه به ماده (۵۰) قانون جامع خدمات رسانی به ایثارگران، افراد ایثارگر مشمول، صرفاً شامل خود جانبازان، آزادگان و فرزندان آنان و فرزندان شاهد می‌باشند.

ماده ۴- مدت بازپرداخت تسهیلات موصوف، همانند سایر متقاضیان حداکثر ۷ سال (۸۴ ماه) می‌باشد.

چطور وام ازدواج ثبت نام کنم

ماده ۵- پرداخت تسهیلات موضوع این دستورالعمل از زمان ابلاغ مصوبه قابل اجرا می‌باشد.

ماده ۶- رعایت سایر شرایط و ضوابط اعطای تسهیلات قرض‌الحسنه ازدواج برای این تسهیلات الزامی می‌باشد.

ماده ۷- در راستای اجرای ماده ۵۰ قانون خدمات رسانی به ایثارگران، و اعطای وام ازدواج به خانواده شهدا، جانبازان و ایثارگران بر اساس بندهای (ز)، (ح) و (ط) ماده ۱ دستورالعمل قانون خدمات رسانی به ایثارگران، درصورتی که استعلام وضعیت مشمولین مذکور در سامانه تسهیلات قرض‌الحسنه ازدواج جهت بهره‌مندی آنان از تسهیلات موصوف از طریق وب سرویس میان این بانک و بنیاد شهید (برای ازدواج دوم و در صورتیکه متقاضی در ازدواج قبلی از تسهیلات قرض‌الحسنه ازدواج بهره مند نگردیده باشد) مثبت درج گردد، مورد اقدام قرار می‌گیرد:

خانواده شاهد: خانواده‌های معظمی که در راه اعتلای اهداف عالیه انقلاب اسلامی و مبارزه با دشمنان انقلاب یکی از اعضای خانواده‌شان (پدر، مادر، همسر، فرزند) شهید یا مفقودالاثر یا اسیر شده باشد.

خانواده ایثارگران: خانواده‌های جانبازان و آزادگان که شامل همسر، فرزند و والدین آنها می‌شود.

در صورت فوت جانبازان و آزادگان مشمول این قانون، خدمات و امتیازات مربوط، به خانواده تحت تکفل آنان تعلق می‌گیرد.

تمامی حقوق این سایت برای خبرگزاری ایمنا محفوظ است

بانک اول – برای ثبت نام وام باید ابتدا از طریق سایت بانک مرکزی به نشانی cbi.ir اقدام نمایید. هر یک از زوجین باید به صورت جداگانه نسبت به ثبت نام و تکمیل فرم اقدام کنند. در صفحه مربوط به ثبت نام بر روی لینک ثبت نام جدید کلیک کنید. اطلاعات شخصی خود از جمله شماره شناسنامه، کد ملی و تاریخ تولد خود را وارد نمایید. با توجه به اینکه تسهیلات قرض الحسنه ازدواج فقط یک بار به هر متقاضی اعطا می‌گردد، فرد باید متعهد شود که قبلا از این تسهیلات استفاده نکرده است. در غیر این صورت بانک مربوطه از پرداخت وام ازدوا

به اشتراک بگذارید:

به گزارش بانک اول اولین بار در سال 1388 وامی با عنوان وام ازدواج برای کمک به زوج‌های جوان توسط بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران به رسمیت شناخته شد. این وام به منظور حمایت از جوانان و برای تامین بخشی از نیازهای مالی آن‌ها در آغاز زندگی پرداخت می‌شود. همچنین در قالب تسهیلات بانکی با سود 4 درصد به هر زوج اعطا می‌شود. در ادامه جزئیات مربوط به ثبت نام وام ازدواج شرح داده می‌شود.

چطور وام ازدواج ثبت نام کنم

در سال‌های ابتدایی این تسهیلات توسط تعداد محدودی از بانک‌ها اعطا می‌شد که با گذشت زمان تعداد بانک‌ها افزایش یافته و اکنون به تعداد 34 رسیده است. در سال‌های گذشته با افزایش میزان تورم مقدار وام نیز افزایش یافته و از 3 میلیون تومان به 10 میلیون، 15 میلیون، 30 میلیون و در نهایت در سال 1399 به 50 میلیون تومان برای هر فرد رسیده است. بازپرداخت وام به صورت 4 ساله بود که با افزایش میزان وام به مبلغ 50 میلیون تومان به 7 ساله تغییر کرده است. میزان وام دریافتی برای افرادی که دارای سهمیه‌های ایثارگری هستند دوبرابر است.

 

ثبت نام وام ازدواج

برای ثبت نام وام باید ابتدا از طریق سایت بانک مرکزی به نشانی cbi.ir اقدام نمایید. هر یک از زوجین باید به صورت جداگانه نسبت به ثبت نام و تکمیل فرم اقدام کنند. در صفحه مربوط به ثبت نام بر روی لینک ثبت نام جدید کلیک کنید. اطلاعات شخصی خود از جمله شماره شناسنامه، کد ملی و تاریخ تولد خود را وارد نمایید. با توجه به اینکه تسهیلات قرض الحسنه ازدواج فقط یک بار به هر متقاضی اعطا می‌گردد، فرد باید متعهد شود که قبلا از این تسهیلات استفاده نکرده است. در غیر این صورت بانک مربوطه از پرداخت وام ازدواج به فرد خودداری می‌کند.

 

بعد از این مرحله اطلاعات مربوط به زمان و تاریخ عقد خود را وارد کنید. شهر خود را انتخاب کرده و از بین بانک‌های موجود در لیست بانک مورد نظر را انتخاب کنید. با انتخاب بانک، لیست شعبه‌های مختلف بانک نمایش داده شده و تعداد افراد در صف جهت پرداخت وام نمایش داده می‌شوند. از بین شعبه‌های موجود یکی را به دلخواه انتخاب کنید و اطلاعات وارد شده را ثبت کنید و کد رهگیری دریافت کنید. اگر دارای سهمیه ایثارگری هستید، کد مربوط به وضعیت ایثارگری خود را وارد کنید. در صورت تایید میزان وام دریافتی شما دو برابر می‌شود. 

اطلاعات شما برای شعبه انتخابی ارسال می‌شود و در صورت تایید پیامکی برای شما ارسال شده و زمان مراجعه به شعبه را برای شما تعیین می‌کند. در صورتی که به هر دلیلی پیامکی دریافت نکردید با مراجعه به همین صفحه و با استفاده از کد رهگیری در قسمت مشاهده وضعیت، از وضعیت درخواست خود مطلع شوید.

زمانی که برای شما پیامک ارسال شد باید به شعبه انتخابی مراجعه کنید. مدارک مورد نیاز را تهیه و فرم‌های مربوطه را از بانک تحویل گرفته و تکمیل کنید. در صورت نداشتن حساب در شعبه مربوطه اقدام به افتتاح حساب نمایید. پس از تکمیل مراحل ثبت نام وام ازدواج وام مورد نظر به حساب شما در نزد این شعبه واریز می‌شود

شرایط و دستورالعمل‌های دریافت وام ازدواج

اولین شرط برای دریافت وام ازدواج داشتن تابعیت جمهوری اسلامی ایران است. شهروندان ایرانی که در خارج از کشور به سر می‌برند، باید گواهی ازدواجی که در سفارت ایران به آن‌ها داده شده را به همراه داشته باشند. در واقع این گواهی همان سند ازدواج است. اگر از اقلیت‌های دینی ساکن ایران هستید، می‌توانید از اقرار نامه ازدواج یا هر سند رسمی که نشان دهنده ازدواج شماست برای ثبت درخواست استفاده کنید.

به هر یک از زوجین مبلغ 50 میلیون تومان تعلق می‌گیرد. 

دارا بودن کارت ملی برای دریافت وام ضروری است.

به هر متقاضی صرفا یک بار وام تعلق می‌گیرد و اگر فردی علیرغم ازدواج دوم یا بیشتر از این وام استفاده نکرده باشد می‌تواند وام را دریافت کند.

طبق قانون این وام فقط به زوج‌هایی تعلق می‌گیرد که تاریخ ازدواج آن‌ها از 01/01/1396 به بعد باشد.

مدارک مورد نیاز برای ثبت نام وام ازدواج

⦁ اصل و کپی سند ازدواج

⦁ اصل و کپی کليه صفحات شناسنامه‌های زوجين

⦁ اصل و کپی شناسنامه‌های ضامنين

⦁ اصل و کپی کارت ملی ( موقت يا دايم ) زوجين

⦁ اصل و کپی کارت ملی ( موقت يا دايم ) ضامن

⦁ کد پستی ده رقمی و آدرس کامل محل سکونت زوجين

⦁ کد رهگيری ده رقمی دريافتی از سايت پس از مرحله ثبت نام

با همراه داشتن این مدارک، مراجعه به شعبه مربوطه و تکمیل فرم‌های لازم درخواست شما برای دریافت تسهیلات ثبت می‌شود.

در حال حاضر برای هر زوج 50 میلیون تومان پرداخت شده که بازپرداخت آن به صورت 7 ساله است. این وام به یک ضامن معتبر و سفته نیاز دارد. همچنین بانک‌ها می‌توانند یارانه پرداختی را در این زمینه بپذیرند.

بازپرداخت وام به صورت 7 ساله و طی 84 قسط است که اولین قسط یک ماه پس از پرداخت وام آغاز می‌شود. همچنین نرخ کارمزد این وام 4 درصد می‌باشد.

هنگام ثبت نام وام ازدواج برخی از بانک‌ها و موسسات اعتباری اقدام به دریافت بیش از یک ضامن می‌کنند، در این صورت می‌توانید به مراجع مربوطه گزارش دهید.

حمیدرضا نوذری

یکشنبه ۲۳ آذر۱۳۹۹ – ۲:۲۳

سلام.دقیقأ الان چندماهه ثبت نام کردم ولی هنوز تعیین شعبه نشده،و دقیقا همه همین مشکل رو دارن این چند وقته.خواهشأ یکی پیگیری کنه.ملت به این پول نیاز دارن واسه ازدواج.

اکرم کوچک‌علی پور

یکشنبه ۲۳ آذر۱۳۹۹ – ۱۲:۲۸

سلام من مراجعه کردم به بانک برا گرفتن وام ازدواج میگن حتماباید دوتا ضامن اداری کسرازحقوق بیاری بانک ملت قراربوده وام روبگیریم حالا باید کجا برم وبه کی اطلاع بدم کارم راه بیوفته بایک ضامن

م ممم

جمعه ۲۱ آذر۱۳۹۹ – ۱۱:۵۱

سلام.۴ماه بانک قرض الحسنه مهر ثبت نام کردم هنوز خبری نیست.حداکثر زمان تعهد بانک برای واریز وام چقدره؟؟؟شعبه هم رفتم میگه دست ما نیست و جواب نمیدن😐

در حال حاضر وام ازدواج 50 میلیون تومان است و فروردین 1400 وام 70 و 100 میلیونی اجرایی می گردد.
شما می توانید با کلیک روی دکمه زیر ثبت نام وام ازدواج خود را انجام دهید. در پایان مراحل ثبت نام می توانید مشخص کنید که می خواهید برای وام 50 میلیونی فورا ثبت نام شوید و یا اینکه منتظر اجرایی شدن وام 100 میلیونی می مانید. چنانچه مبلغ 100 میلیون تومانی را انتخاب کنید سیستم شما را در لیست رزرو قرار می دهد و به محض باز شدن وام ازدواج 100 میلیونی در سال آینده شما را جلوتر از دیگران ثبت نام خواهد کرد.

در صورتی که سوال شما در لیست سوالات متدوال سایت نیست میتوانید با ثبت سوال در آینده این سوال را در لیست سوالات متدوال سایت به همراه پاسخ مشاهده کنید.

در حالت عادی مبلغ وام ازدواج سال ۱۴۰۰ برای هر زوج ۷۰ میلیون تومان است اما اگر مرد زیر ۲۵ سال داشته باشد می تواند وام ۱۰۰ میلیون تومانی بگیرد همچنین اگر خانم کمتر از ۲۳ سال داشته باشد وام ازدواج ۱۰۰ میلیون تومانی به او تعلق می گیرد. دقت کنید که لزومی ندارد هر دو زوج حتما ۱۰۰ تومان وام بگیرد و چنانچه یکی از زوجین شرایط سنی نداشته باشد ۷۰ میلیون و زوج دیگر که شرایط را دارد ۱۰۰ میلیون وام می گیرد.

بله. در کمیسیون تلفیق این مبلغ تایید شده و بنا به تجارب سال های گذشته در صحن علنی نیز تایید خواهد شد.
این مبلغ از سال آینده اجرایی خواهد شد و جهت دریافت آن باید از فروردین ۱۴۰۰ اقدام به ثبت نام کنید. البته هم اکنون از طریق سایت کندو می توانید برای وام ازدواج 70 و 100 میلیونی پیش ثبت نام کنید.

در حال حاضر این مبلغ اجرایی نشده است و باید تا فروردین ۱۴۰۰ صبر کنید اما با توجه به اینکه بیشتر زوج ها منتظر افزایش مبلغ هستند سال آینده صف طولانی شکل خواهد گرفت. شما می توانید هم اکنون از طریق لینک زیر برای وام ازدواج ۱۴۰۰ در سایت کندو پیش ثبت نام انجام دهید و به محض باز شدن ثبت نام در سایت اصلی جلوتر از دیگران ثبت نام شوید و وام خود را دریافت کنید.

پیش ثبت نام وام ازدواج 70 و 100 میلیونی

دقت کنید که فرقی نمی کند وام ازدواج ۷۰ میلیونی می خواهید یا ۱۰۰ میلیونی در هر صورت روند ثبت نام به یک شکل است و هنگام مراجعه به بانک مشخص می کنید که چه وامی می خواهید.
چنانچه نیاز به پشتیبانی دارید با شماره 02191012187 تماس بگیرید.

چطور وام ازدواج ثبت نام کنم

به تمامی زوج هایی که تاریخ عقد آن ها از 1 فروردین 97 به بعد می باشد و تا کنون وام خود را دریافت نکرده اند وام 70 میلیونی ازدواج تعلق می گیرد و فرقی ندارد چه سالی ازدواج کرده باشند.
چنانچه نیاز به پشتیبانی دارید با شماره 02191090049 تماس بگیرید

طبق مصوبه بانک مرکزی وام ازدواج 1400 برای هر یک از زوجین 70 و 100 میلیون تومان با بازپرداخت (120 ماهه) 10 ساله می باشد.
مبلغ هر قسط حدود 640 و 910 هزار تومان می باشد و 4 درصد کارمزد ( 2میلیون 800 هزار تومان و برای وام 100 میلیونی 4 میلیون تومان ) می باشد.

طبق تصویب مجلس در سال 1400 دریافت وام ازدواج تنها با یک ضامن امکان پذیر است. البته بانک مرکزی نیز طی چند بخش نامه بانک ها را موظف نموده تنها با اخذ یک ضامن وام ازدواج را پرداخت نمایند و طی اخبار رسیده نیز اکثر بانک‌ها مثل ملی، ملت و … همکاری لازم در جهت پرداخت وام ازدواج با یک ضامن را انجام می دهند.

البته با این مبلغ ممکن است تعداد ضامنین بیشتر شده و 2 ضامن شود.

مدت زمان تعیین شعبه با توجه به بانک انتخابی و استان شما متفاوت است. جهت اطلاع دقیق از مدت زمان تعیین شعبه و اینکه از زمان ثبت نام چقدر طول میکشد تا وام پرداخت گردد می توانید به صفحه زیر مراجعه کنید.

زمان تعیین شعبه بانک ها

سامانه وام ازدواج بانک مرکزی مبلغ نمایش داده شده در صفحه شرایط وام ازدواج را هنوز بروزرسانی نکرده است و اگر در سال ۹۹ ثبت نام انجام دهید برای 50 میلیون تومانی ثبت نام می شوید.
منتظر اجرایی شدن وام ۱۰۰ میلیونی باشید و یا در سایت کندو پیش ثبت نام کنید تا تمامی مراحل به محض باز شدن ثبت نام برای شما انجام شود

چنانچه اعتبار بانکهای یک استان به پایان رسد و یا صف متقاضیان دریافت وام از بانک مذکور در استان مورد نظر طولانی باشد، ثبت نام متقاضی جدید امکان پذیر نمی باشد. بنا بر این باید زمانی دیگر برای ثبت نام به سامانه مراجعه نمایید و یا بانک دیگری را در سامانه ازدواج را انتخاب کنید.البته می توانید با ثبت نام در سایت وام ازدواج کندو https://kandoocn.com/vam/#newreg در خواست خود را برای هر بانکی که بخواهید ثبت کنید و ما به محض باز شدن بانک شما ثبت نام شما را دقیقا برای همان بانک و شعبه ای که شما می خواهید انجام می دهیم و کد رهگیری را طریق پیامک برای شما ارسال می کنیم.

1- تاریخ عقد شما از 1 فروردین 96 به بعد باشد
2- تا کنون وام ازدواج دریافت نکرده باشید

وام ازدواج پنجاه ملیونی به تمامی زوج‌هایی که تا کنون وام ازدواج دریافت نکرده اند و تاریخ عقد آن ها از 1 فروردین 96 به بعد باشد تعلق می گیرد.

بله – شما باید ثبت نام قبلی وام ازدواج خود را حذف کنید و برای وام 15 ملیونی ثبت نام کنید.

این موضوع را می توانید از سرپرستی بانک مذکور پیگیری کنید.شماره سرپرستی بانک‌ها در صفحه زیر قابل مشاهده است:https://ve.cbi.ir/ContactsInfo.aspx

مدارک کلی در تمام بانکها
1- اصل و کپی سند ازدواج .
2- اصل و کپی کلیه صفحات شناسنامه‌های زوجین .
3- اصل و کپی کارت ملی ( موقت يا دائم ) زوجین .
4- اصل و کپی کارت ملی ( موقت يا دائم ) ضامن.
5- کد پستی ده رقمی و آدرس کامل محل سکونت زوجین .
6- کد رهگیری ده رقمی دریافتی از سایت .

ضامن هم طبق بخش نامه بانک مرکزی به ازای هر 10 میلیون تومان 1 ضامن معتبر باید ارایه دهید.

فعلا باید منتظر بخش نامه بانک مرکزی به بانکها باشید و بعد از اعلام برای وام 50 تومان اقدام کنید. البته شما می توانید برای قرار گرفتن در صف و اینکه به محض باز شدن این وام جلو تر از بقیه ثبت نام شوید. اطلاعات خود را در سایت ما ثبت کنید و سپس با ما تماس بگیرید تا شما را در لیست افراد متقاضی وام 50 ملیون تومانی قرار دهیم و به محض اجرایی شدن این مبلغ شما را زودتر از سایرین ثبت نام کنیم.

بانک برای پرداخت وام استعلام میگیرد و افرادی که بدهی بانکی یا چک برگشتی دارند که رفع سو اثر نکردند نمی توانند وام ازدواج دریافت کنند.

ابتدا ثبت نام قبلی خود را حذف می کنید و سپس برای بانک درخواستی جدید ثبت نام می کنید.

مبلغ وام ازدواج به تاریخ عقد مربوط نمی شود. بلکه بستگی دارد در هنگام ثبت نام مبلغ وام ازدواج چقدر باشد.
شما می توانید امسال عقد کنید و بعد از افزایش وام ازدواج به 50 تومان اقدام به ثبت نام کنید.

اگر هنوز تعیین شعبه نشده باشید می توانید از طریق بخش حذف ثبت نام در سایت بانک مرکزی ثبت نام خود را حذف کنید و منتظر بلز شدن وام 50 تومانی شوید.
اگر تعیین شعبه شده اید به بانک مراجعه کنید و اعلام کنید از دریافت وام منصرف شده اید.

خیر. وام ازدواج فقط یکبار پرداخت می شود و با افزایش مبلغ به کسانی که قبلا وام خود را دریافت کرده باشند چیزی تعلق نمی گیرد.

بله، شما تا قبل از دریافت وام خود، در هر مرحله ای که باشید می توانید از دریافت وام انصراف داده و ثبت نام خود را حذف کنید و مجدد ثبت نام انجام دهید. تعداد دفعات حذف ثبت نام محدودیتی ندارد.

طبق مصوبه بانک مرکزی برای هر 10 میلیون تومان وام باید 1 ضامن ارایه شود. از آن جایی که مبلغ وام ازدواج 15 میلیون تومان شده است احتمالا 2 ضامن معتبر باید ارایه شود. البته این سیاست در بانک های مختلف متفاوت است.

خیر. وام پانزده میلیون تومانی تنها به کسانی که در سال 97 ثبت نام کنند تعلق می گیرد.البته شما می توانید در سایت کندو ثبت نام کنید و به محض آغاز پرداخت وام 15 تومانی ما شما در اولویت برای بانک و شعبه خواسته شده ثبت نام می کنیم.

در همان لحظه ای که شما در حال ثبت نام بودید بودجه بانک شما تمام شده و بسته شده است. باید زمانی دیگر تلاش کنید.

به آدرس https://ve.cbi.ir/GetTraceCD.aspx مراجعه کنید. اطلاعات خواسته شده را وارد نمایید. کد رهگیری از طریق پیامک برای شماره موبایلی که در هنگام ثبت نام وارد نموده‌اید برای شما ارسال می گردد.

شما می توانید در سال 97 وام ازدواج خود را در سامانه وام ازدواج بانک مرکزی ثبت نام کنید.چنانچه پیش از آن و در سال 96 ثبت نام کرده‌اید باید ثبت نام خود را حذف کنید.

بله وام ازدواج 15 میلیون تومانی به تمام کسانی که در سای 97 ثبت نام کنند و از تاریخ عقد آن ها بیش از 24 ماه نگذشته باشد تعلق می گیرد.

خیر. باید منتظر تصویب قطعی این مبلغ در صحن علنی مجلس بود. پس از تصویب با ابلاغ بانک مرکزی به شعب بانک ها و باز شدن ثبت نام در سامانه قرض الحسنه وام ازدواج بانک مرکزی می توانید اقدام به ثبت نام کنید.

بسته به میزان نفرات در صف و سیاست های بانک انتخابی شما دارد. ولی معمولا کمتر از 1 ماه زمان میبرد.

نه چنین قانونی هنوز تصویب نشده. فعلا به دلایل نا معلوم وضعیت خدمت سربازی پرسیده می شود.

اطلاعات وارد شده را یکبار دیگر با دقت بررسی کنید و از صحت اطلاعات اطمینان حاصل کنید. چنانچه اطلاعات درست بود و باز هم سیستم خطا میداد با پشتیبانی سامانه وام ازدواج به شماره 021-29954848 تماس حاصل نمایید و مشکل را مطرح نمایید.

متاسفانه شما در هنگام ثبت نام تلفن همراه خود را اشتباه وارد نموده‌اید، با پشتیبانی سامانه وام ازدواج به شماره 021-29954848 تماس حاصل نمایید و مشکل را مطرح نمایید.

با مراجعه به آدرس https://ve.cbi.ir/TasReqEditPrm.aspx می توانید اطلاعات خود را ویرایش کنید.

پس از ثبت نام، شما می توانید آن دسته از اطلاعاتی که به صورت خاکستری رنگ نیستند را ویرایش نمایید. توجه کنید که اطلاعات خاکستری توسط ثبت احوال تایید شده است و نمی توانید آنها را تغییر دهید. ضمنا چنانچه بانک و یا شعبه خود را تغییر دهید به انتهای صف ثبت نام می روید.

خیر. شما می توانید در هر زمان که خواستید تمامی اطلاعات غیر تایید شده خود ( به صورت خاکستری نمایش داده می شوند ) را تغییر دهید. حتی زمانی که بانک شما باز نباشد.

خیر – د تمامی مراحل ثبت نام وام ازدواج شما یک کد رهگیری دارید و با تغییر اطلاعات سیستم کد رهگیری جدید به شما نمی دهد.چنانچه ثبت نام شما به دلایلی حذف شود پس از ثبت نام مجدد سامانه کد رهگیری جدید به شما اختصاص می دهد.

طبق مصوبه شورای پول و اعتبار برای دریافت تسهیلات ازدواج کمتر از 10 میلیون تومان 1 ضامن و برای تسهیلات بیشتر دو ضامن معتبر کافی می باشد که تشخیص ضامن معتبر بر عهده بانک عامل است.

خیر – هر یک از زوجین باید به طور جداگانه ثبت نام کنند و کد رهگیری مستقل دریافت نمایند. چرا که وام ازدواج به صورت جداگانه به هر کدام از آن‌ها پرداخت می شود.

چطور وام ازدواج ثبت نام کنم

بله. شما می توانید به طور مستقل برای خود و همسرتان ثبت نام کنید و هر کدام به طور جداگانه وام خود را دریافت نمایید. اما به منظور راحت تر شدن روند اعطای تسهیلات ازدواج بهتر است شما و همسرتان در یک بانک و یک شهر (محل سکونت مرد) ثبت نام نمایید

جهت ثبت نام تسهیلات ازدواج محدودیتی از لحاظ حداکثر سن وجود ندارد.اما حداقل سن ثبت نام برای متقاضیان دختر 13 و برای پسران 15 سال کامل می باشد.

بله – ابتدا باید برای وام ازدواج ثبت نام کنید و پس از دریافت کد رهگیری و پس از تعیین شعبه و گذراندن مراحل قانونی وام به ولی و یا قیم قانونی ایشان پرداخت می گردد.

چنانچه قبل از سال 87 وام خود را دریافت کرده باشید و اطلاعات شما در سامانه وام ازدواج درج نشده باشد می توانید برای ازدواج جدید خود که در دو سال اخیر رخ داده است ثبت نام نمایید و در صورت همکاری بانک وام خود را دریافت نمایید.

خیر

چنانچه ازدواج قبلی شما قبل از سال 87 بوده باشد و یا در ازدواج قبلی خود ( مهم نیست در چه سالی بوده باشد ) تسهیلات دریافت نکرده باشید می توانید با رعایت قوانین برای ازدواج جدید خود وام ازدواج دریافت کنید.

شما از تاریخ عقد خود دقیقا 24 ماه (‌2 سال شمسی ) فرصت دارید تا ثبت نام کنید و وام خود را دریافت نمایید.

معمولا قبض محل سکونت و یا هر مستندی که نشان دهنده زندگی یا کار شما در ان شهر باشد

خیر. حداکثر 24 ماه بیشتر نباید از تاریخ وقوع عقد گذشته باشید.

این مسئله بستگی به سیاست های بانک انتخابی شما دارد. برخی بانک‌ها بازنشستگان را می پذیرند و برخی خیر.

خیر، از آنجایی که استعلام تاریخ ازدواج به صورت آنلاین می باشد معمولا پس ثبت اطلاعات در دفاتر پس از یک روز می توانید اقدام به ثبت نام کنید.

شما می توانید با ارایه گواهی ازدواج که از سمت سفارت ایران در خارج از کشور صادر شده و دارای مهر کنسولگری نیز باشد (که به عنوان سـند ازدواج تلقی میگردد) وام ازدواج خود را دریافت نمایید.فقط توجه داشته باشید که در هنگام ثبت نام در سامانه گزینه “اینجانب ایرانی بوده و در خارج از کشور ازدواج نموده‌ام” را انتخاب نمایید.

بله، با ارایه اقرارنامه ازدواج یا هر مدرک مشابه که در سایر ادیان رسمی مورد تایید مراکز اقلیت‌های دینی در داخل کشور است که معادل عقدنامه می باشد می توانید تسهیلات ازدواج خود را دریافت نمایید.فقط دقت نمایید که در هنگام ثبت نام گزینه “ازدواج اینجانب به صورت اقرارنامه ای می باشد ( اقلیت های دینی )” را انتخاب نمایید.

چنانچه اتباع خارجی هستند که در ایران ازدواج نموده و دارای تابعیت ایرانی می باشند و دارای کد کلی هستند می توانند وام ازدواج دریافت کنند.توجه کنید که در هنگام ثبت نام در سامانه گزینه “اینجانب جزو اتباع خارجی بوده و در ایران ازدواج نموده‌ام و دارای تابعیت ایرانی می باشم” را انتخاب نمایید.در صورت نداشتن شرایط فوق حسب تصمیمات متخذه اعطای تسهیلات ازدواج به اتباع خارجی امکان پذیر نمی باشد

صرفا خود جانبازان، آزادگان و فرزندان آنان و فرزندان شاهد (بدون در نظر گرفتن درصد جانبازی) مشمول ماده 50 قانون جامع خدمات رسانی به ایثارگران می شوند که می باشند.توجه نمایید که مشخصات متقاضیان مشمول که در بالا قید گردیده‌اند حتما باید در یکی از مراکز بنیاد شهید و امور ایثارگران ثبت گردد.ضمنا تعیین وضعیت ایثارگری صرفا از طریق استعلام که در سامانه ازدواج تعبیه شده و توسط کاربران شعب انجام می شود، صورت می پذیرد. لذا معرفی نامه کتبی صادره از بنیاد شهید فاقد هر گونه اعتبار می باشد.

به این دسته از متقاضیان دو برابر مبلغ پرداختی به سایرین وام داده می شود. یعنی برای مثال اگر وام ازدواج ده میلیون تومان است به کسانی که شامل این وضعیت شوند بیست میلیون وام داده می شود.

اگر هنوز ثبت نام شما تعیین شعبه نشده است می توانید با مراجعه به قسمت ویرایش ثبت نام قبلی اطلاعات خود را اصلاح کنید.چنانچه شعبه از سوی بانک برای شما انتخاب شده است پس از مراجعه به شعبه موضوع را به مسئول مورد نظر اطلاع دهید، تا با توجه به امکان استعلام آنلاین وضعیت ایثارگری در صورت صحت اطلاعات وضعیت شما را تصحیح نماید.

ابتدا با مطالعه پاسخ های بالا مطمئن شوید که شامل وضعیت ایثارگران می شوید. پس از اطمینان اینکه شامل این وضعیت می شوید باید یکی از مراکز بنیاد شهید و امور ایثارگران استان و یا شهرستان مراجعه نموده و پس از ثبت مشخصات خود در سیستم “سجایا” بنیاد شهید مجددا به شعبه تعیین شده مراجعه نماید.

خیر – استعلام وضعیت ایثارگری متقاضیان مشمول صرفاً از طریق گزینه استعلام در سامانه ازدواج امکانپذیر می‌باشد.

بله. اگر در ازدواج قبلی وام ازدواج نگرفته باشند می توانند برای وام با دو برابری اقدام کنند.

به دلیل بالا بودن تعداد متقاضیان به خصوص در بازه های پیک ثبت نام مانند انتهای و ابتدای سال روند تعیین شعبه کمی زمان بر خواهد بود. این روند معمولا برای بانک های خصوصی طولانی تر خواهد بود.

هر گاه مقابل عبارت “نام شعبه انتخاب شده توسط بانک” برایتان نام شعبه نوشته شد یعنی باید ظرف مدت 12 روز کاری به جهت دریافت وام ازدواج خود بانک مشخص شده مراجعه کنید.

این موضوع را می توانید از سرپرستی بانک مذکور پیگیری کنید.شماره سرپرستی بانک‌ها در صفحه زیر قابل مشاهده است: https://ve.cbi.ir/ContactsInfo.aspx

این موضوع را می توانید از سرپرستی بانک مذکور پیگیری کنید.شماره سرپرستی بانک‌ها در صفحه زیر قابل مشاهده است:https://ve.cbi.ir/ContactsInfo.aspx

این مورد در هنگام پرداخت وام ازدواج و در مرحله آخر توسط بانک استعلام گرفته می شود.اما برای ثبت نام وام ازدواج مشکلی نخواهید داشت.

از زمان تعیین شعبه همانطوری که در قسمت مشاهده وضعیت مشخص است تنها 12 روز کاری فرصت دارید تا به شعبه مورد نظر مراجعه کرده و اعلام کنید که قصد دریافت وام از آن جا را دارید.

اصلا گرفتن وام ازدواج به بچه دار بودن ربطی ندارد و به تمامی کسانی که 24 ماه از تاریخ عقد آن‌ها نگذشته باشد تعلق می گیرد.

پس از پذیرش در شعبه 1 ماه فرصت دارید تا مدارک خود را ارایه داده و وام خود را دریافت نمایید در غیر این صورت جهت بهره مندی سایر متقاضیان در صف اطلاعات شما حذف شده و باید مجدد جهت دریافت وام ازدواج در سامانه ثبت نام نمایید.

شما در هر مرحله ای از دریافت وام که هستید هر چند بار که بخواهید می توانید از دریافت وام انصراف دهید و مجدد ثبت نام کنید. فقط باید دقت کنید از تاریخ ازدواج شما بیش از 24 ماه نگذرد.

خیر – داشتن کارت پایان خدمت برای دریافت وام ازدواج ضروری نمی باشد.

بله – چنانچه سال 97 ثبت نام کنید وام پانزده تومانی به شما تعلق می گیرد

بله – به کسی که تا کنون وام ازدواج دریافت نکرده و از تاریخ عقدش 24 ماه نگذشته باشد وام ازدواج تعلق می گیرد. حتی اگر همسرش یا خودش ازدواج مجدد داشته باشد.

بله – محدودیتی در شهر محل دریافت وام ازدواج وجود ندارد اما باید مدرک قابل توجیه اقامتی( محل کار، محل زندگی و … ) برای آن شهر داشته باشید.

بله امکان این کار وجود دارد اما ترجیحا برای دریافت راحت تره وام ازدواج بهتر است در بانک و شهر محل سکونت مرد ثبت نام انجام شود.

تماس با ما 02191090049
از آن جایی که همه می خواهند برای وام ازدواج 100 میلیون تومانی در سال 1400 ثبت نام کنند. صف ثبت نام بسیار طولانی شده است و بودجه برخی بانک ها تمام شده و دیگر در لیست نمایش داده نمی شوند. شما می توانید هم اکنون در سایت کندو برای وام ازدواج 70 یا 100 میلیونی درخواست خود را ثبت کنید. به محض باز شدن مورنظرتان ما ثبت نام شما را برای همان بانک و شعبه دلخواه شما انجام میدهیم.

به دفتر اسناد رسمی که ازدواج خود را در آنجا ثبت نموده اید مراجعه کنید و از آن ها بخواهید تا موضوع را بررسی کنند.

بله

با شماره 05136643186 تماس حاصل نمایید

ما به محض باز شدن بانک مورد نظر شما، طبق اطلاعات ارسالیتان، ثبت نام شما را انجام می دهیم و کد رهگیری را از طریق پیامک برایتان ارسال می کنیم.

اگر به سایت اصلی مراجعه کنید متوجه می شوید که همه بانک ها برای استان مورد تقاضا شما باز نیستند. شما دو راه دارید یا اینکه خود شما دائما سایت اصلی را بررسی کنید و به محض باز شدن بانکتان ثبت نام خود را انجام دهید و یا اینکه کار ثبت نام وام ازدواج خود را به ما بسپارید تا ما به جای شما سایت اصلی را چک کنیم و به محض بودجه دار شدن بانک شما ثبت نامتان را انجام دهیم.

متاسفانه عده ای سودجو باعث بی اعتمادی مردم به همه سایت های اینترنتی شده‌اند. اما در نظر داشته باشید که همانطور که پلیس فتا بارها تاکید کرده است تنها سایت‌هایی قابل اعتماد هستند که دارای نماد اعتماد الکترونیکی هستند و خوشبختانه سایت کندو دارای این نماد معتبر از وزارت صنعت معدن و تجارت می باشد.ضمن اینکه شما می توانید با مراجعه به صفحه “نظرات کاربران ثبت نام شده” به آدرس https://kandoocn.com/vam/comments.php از حسن انجام کار ما مطلع خواهید شد.همچنین در قسمت تماس با ما می توانید آدرس پستی ما و تلفن های تماس ما را مشاهده کنید و در هر زمان جهت رفع مشکل خود با ما تماس بگیرید.

توجه داشته باشید که شما می توانید از طریق آدرس اینترنتی https://ve.cbi.ir/TasTrace.aspx با وارد کردن کد ملی و کد رهگیری نسبت به وضعیت خود اطلاع پیدا کنید. هر گاه مقابل گزینه “نام شعبه انتخاب شده توسط بانک” نوشته ای درج شد می توانید با در دست داشتن مدارک خود به شعبه مشخص شده مراجعه نمایید.پیشنهاد می کنیم هر 3 روز یکبار با مراجعه به صفحه مشاهده وضعیت سایت اصلی وضعیت خود را بررسی کنید.دقت کنید که در صورت تعیین شعبه از سوی بانک و عدم مراجعه شما پس از 12 روز ثبت نام شما حذف می گردد و باید مجدد اقدام به ثبت نام نمایید.

از قسمت مشاهده وضعیت سایت کندو وارد شوید و مطمئن شوید که وضعیت شما در انتظار باز شدن بانک است.توجه داشته باشید که ممکن است بانکی در فلان تاریخ باز بوده است اما تعداد محدودی بودجه داشته است و ما فقط به همان اندازه می توانستیم ثبت نام انجام بدیم.شما نیز باید منتظر باشید تا نوبت شما برای ثبت نام برسد و ان شا الله ثبت نام شوید.

چنانچه سال 97 در سایت کندو ثبت نام کنید به محض باز شدن بانک مورد نظرتان برای وام 15 تومانی ثبت نام می شوید.

ثبت نام در سایت ما دارای دو مرحله است. در فرم اولیه فقط استان، بانک، شماره همراه و کد ملی شما دریافت می شود و پس از پرداخت فرمی دقیقا مشابه به آن چه در سایت اصلی مشاهده می کنید به شما نمایش داده می شود و سایر اطلاعات از شما اخذ می گردد.

با پشتیبانی سامانه وام ازدواج به شماره 021-29954848 تماس حاصل نمایید و مشکل را مطرح نمایید. به هیچ عنوان از سایت کندو اسمی نبرید.

توجه کنید که حتما باید هر کدام از شما یک ثبت نام جداگانه انجام دهید سپس در فرم ثبت نام قسمتی وجود دارد که کد ملی همسرتان را از شما می خواهد. در آن قسمت کد ملی همسر خود را وارد نمایید تا در یک بانک و شعبه ثبت نام شوید.

پس از پرداخت هزینه به صفحه تکمیل اطلاعات منتقل می شوید آن جا روی ویرایش اطلاعات کلیک کنید و ساسر اطلاعات خواسته شده مانند نام نام خانوادگی و غیره را وارد کنید.سپس پیامکی مبنی بر تایید اطلاعات شما از سمت ما ارسال می شود. منتظر باشید تا ثبت نام شما در سایت اصلی انجام شود و کد رهگیری 10 رقمی برایتان ارسال شود.کد 12 رقمی که شما می فرمایید مربوط به پرداخت شما می باشد.

پس از اینکه ما شم ارا در سایت اصلی ثبت نام کردیم یک کد رهگیری 10 رقمی برای شما ارسال می گردد که با استفاده از آن کد رهگیری و کد ملی تا می توانید برگه های خود را از سایت اصلی پرینت بگیرید و به بانک ارایه دهید.

زمان مشخصی برای ثبت نام وجود ندارد و این مسئله به عوامل مختلفی از جمله بانک و استان شما بستگی دارد. اما شما می توانید از طریق شماره های سایت کندو که در قسمت تماس با ما درج شده زمان تقریبی ثبت نام خود را مطلع شوید.

امکان دو ثبت نام همزمان وجود ندارد. بنا بر این با بازشدن بانک جدیدتون چنانچه ثبت نام قبلی شما تعیین شعبه نشده باشد ما آن را حذف و ثبت نام قبلی را برای شما انجام میدهیم.

با شماره تلفن های سایت که در قسمت تماس با ما درج شده ارتباط بگیرید.

می توانید قسمت نظرات سایت ما را مطالعه کنید تا از کیفیت کار ما آگاه شوید.

بله

به هر یک از شما مبلغ 30میلیون تومان تعلق می گیرد

خیر

خیر – نباید بیش از 24 ماه از تاریخ عقد شما گذشته باشد

بله تعلق می گیرد

این موضوع را می توانید از سرپرستی بانک مذکور پیگیری کنید.شماره سرپرستی بانک‌ها در صفحه زیر قابل مشاهده است: https://ve.cbi.ir/ContactsInfo.aspx

بله شما می توانید وام ازدواج دریافت کنید.

به قسمت ثبت نام جدید وام ازدواج بروید و اطلاعات خود را وارد کنید چنانچه بدون خطا وارد سامانه ثبت نام شد یعنی ثبت نام قبلی شما حذف شده است

بله تعلق می گیرد.
اصلا دریافت وام ازدواج به داشتن و نداشتن فرزند مربوط نمی شود

بله اگر تا کنون به طور رسمی ازدواجشان ثبت نشده امکان دریافت وام را با ثبت رسمی عقدشان دارند

سلام خیر
مدت زمان بازپرداخت برای همه یکسان می باشد

بله در صورت تصویب وام 30 تومانی اگر بعد از تصویب ثبت نام کنید می توانید 30 تومانی دریافت کنید

بله – اصلا دیگر گزینه غیر نقدی حذف شده است.

خیر از تاریخ عقد شما نباید بیش از 24 ماه گذشته باشد

ملاک تاریخ عقد می باشد.
می توانید با شماره 02191012187 تماس بگیرید تا دقیق تر بررسی شود

اگر این وام در مجلس تصویب شود باید منتظر باز شدن این ثبت نام در سامانه بانک مرکزی باشید.
احتمال زیاد از اردیبهشت 99 قابل دریافت خواهد بود
در سال 98 که وام افزایش یافت از 10 فروردین در سایت بانک مرکزی قابل ثبت نام بود.

تاریخ عقد برای پرداخت وام 30 تومانی ملاک نیست و چنانچه شما بعد از باز شدن ثبت نام وام 30 ملیونی اقدام به ثبت نام در سایت اصلی وام ازدواج کنید می توانید از آن بهره مند شوید.

بله . اگر تاریخ عقد رسمی مربوط به بعد از سال 9 باشد می توانند وام ازدواج دریافت کنند.

خیر مشکلی ندارد و با ارایه مدرک مستند سکونتی می توانید وام خود را از همان زنجان دریافت کنید

خیر

مشکلی ندارد. فقط آدرس شما باید نزدیک بانکی که می خواهید از آن وام بگیرید باشد

هنوز زمان باز شدن ثبت نام 30 ملیونی مشخص نشده است.

وام ازدواج محدودیت سنی ندارد

خیر

این موضوع را می توانید از سرپرستی بانک مذکور پیگیری کنید.شماره سرپرستی بانک‌ها در صفحه زیر قابل مشاهده است: https://ve.cbi.ir/ContactsInfo.aspx

تا زمانی که ثبت نام 30 تومانی تایید نشده است و در سامانه این عدد تایید نشده اگر ثبت نام کنید همان 15 تومان را دریافت می کنید .
پس اگر می خواهید وام 30 ملیونی دریافت کنید باید منتظر تصویب در مجلس و باز شدن ثبت نام در سامانه بانک مرکزی باشید

باید صبر کند

تاریخ عقد ملاک نیست و اگر بعد از تایید وام 30 تومانی در سامانه تسهیلات قرض الحسنه ازدواج ثبت نام کنید می توانید از این وام با مبلغ هر زوج 30 میلیون تومان بهره ببرید

اگر در صحن علنی مجلس تصویب شود به احتمال زیاد از ابتدای اردیبهشت 99 قابل دریافت خواهد بود.
سال 98 از 10 فروردین عملیاتی شد

وام ازدواج به همه پرداخت می شود و بر اساس مصوبات چیزی مبنی بر عدم پرداخت به کارمند های بنک وجود ندارد

خیر

خیر نمی توانید وام دریافت کنید

خیر فقط در صورت عقد محضری و دایم وام تعلق می گیرد

خیر

24 ماه از تاریخ عقد فرصت دارید ثبت نام کنید

خیر. فقط کارت ملی ایشون لازم هست

زمان دقیق باز شدن بانک‌ها مشخص نیست اما می توانید در سایت ما درخواست بدید و به محض باز شدن ما شما را ثبت نام می کنیم

باید از بانک بپرسید.

بله

بله. درصد جانبازی اهمیتی ندارد

می توانید ثبت نام فعلی خود را حذف کنید و منتظر افزایش وام ازدواج به 50 میلیون تومان باشید. پس از باز شدن وام 50 میلیونی اقدام به ثبت نام کنید

تا زمانی که رفع سوء اثر نکنند نمی توانند وام را بگیرند زیرا بانک استعلام میگیرد.

بله چنانچه قبلا وام ازدواج دریافت نکرده باشید می توانید دریافت کنید

اصلا گرفتن وام ازدواج به داشتن و نداشتن بچه مربوط نمی شود. و شما اگر 2 سال از تاریخ عقد نگذشته باشد می توانید وام ازدواج خود را بگیرید

بله اگر از ازدواج دوم شما بیش از 24 ماه نگذشته باشد می توانید دریافت کنید

بله

از لحاظ قانونی مشکلی وجود ندارد

پس از حذف ثبت نام قبلی بلافاصله می توانید جهت ثبت نام جدید اقدام کنید. دقت کنید برای دریافت وام ازدواج 2 سال از تاریخ عق فرصت دارید

بله

برای دریافت وام ازداج نباید طلاق گرفته باشید. ضمنا کارت ملی همسرتون هم الزامی هست

خیر. هنگام پرداخت وام ازدواج استعلام گرفته می شود

بله می توانید

بله افرادی که کد ملی دارند می توانند برای وام ازدواج اقدام کنند

بله بعد از باز شدن ثبت نام 30 تومانی در سایت اصلی ثبت نام کنید

با شماره 02191012187 تماس بگیرید و کد ملی خود را اعلام کنید تا همکاران ما بررسی کنند

یک روز پس از ثبت ازدواج در دفاتر ازدواج

طبق قوانین مبلغ وام ازدواج هر چقدر که باشد برای فرزندارن جانبارن 2 برابر خواهد بود

متاسفانه مهلت شما برای دریافت وام ازدواج گذشته و شما دیگر نمی توانید وام ازدواج دریافت کنید

یک استثنا وجود دارد و کسانی که قبل سال 87 وام گرفته اند اطلاعاتشان در سیستم بانکی نیست برای همین می توانند مجدد وام دریافت کنند

برای دریافت وام فعلی اقدام نکنید تا حذف شود. سپس بعد از باز شدن ثبت نام برای وام 30 تومانی اقدام کنید

باید از بانک بپرسید.

مدت زمان مشخصی ندارد و بسته به بانکی که در آن ثبت نام کرده اید ممکن است از 1 روز الی چند ماه زمان ببرد

مشخص نیست معمولا بانک ها از 15 بهمن تا 15 فروردین وامی پرداخت نمی کنند

این مورد به این معناس که هیچ بانکی در استان شما در لحظه مراجعه شما به سایت دارای بودجه نیست.
می توانید زمان دیگری به سایت مراجعه کنید و یا اینکه ثبت نام خود را به ما بسپارید تا به محض بودجه دار شدن بانک مورد نظرتان شما را ثبت نام کنیم.

بله. چنانچه در ازدواج قبلی خود وام نگرفته باشید و از تاریخ عقد شما در ازدواج جدید بیش از 2 سال نگذشته باشد می توانید وام خود را دریافت کنید

بله

خیر – هیچ کس نمی تواند ضامن خودش شود.

اگر در ازدواج قبلی وام نگرفته باشند بله می توانند. برای بررسی دقیق تر با شماره 02191012187 تماس بگیرید و شماره ملی همسر خود را جهت بررسی اعلام کنید

بله

برای هر یک از زوجین به طور جداگانه واریز می گردد.

بله . تاریخ عقد ملاک نیست. بلکه مهم این است که بعد از باز شدن ثبت نام وام 30 تومانی در سایت اصلی ثبت نام کنید

اگر تا کنون وام ازدواج نگرفته باشید و از تاریخ عقدتان بیش از دو ماه نگذشته باشد می توانید

می توانید از قسمت ثبت نام جدید در سایت بانک مرکزی استفاده کنید و یا با شماره 02191012187 تماس بگیرید تا همکاران ما راهنمایی‌تان کنند.

می توانید با ثبت نام در سایت وام ازدواج کندو https://kandoocn.com/vam/#newreg در خواست خود را برای هر بانکی که بخواهید ثبت کنید و ما به محض باز شدن بانک شما ثبت نام شما را دقیقا برای همان بانک و شعبه ای که شما می خواهید انجام می دهیم و کد رهگیری را طریق پیامک برای شما ارسال می کنیم.

تا امروز که 27 بهمن 97 می باشد هنوز تصویب نهایی مجلس نرسیده است ولی به احتمال زیاد وام ازدواج از سال 98 به 30 ملیون افزایش پیدا خواهد کرد

بهتر است از شعب پرسیده شود اما با توجه به مبلغ سنگین وام معمولا وثیقه متناسب با خود مبلغ نیاز می باشد

در سایت اصلی کد ها را با کد ملی خود وارد کنید. با هر کدام وارد شد آن کد رهگیری صحیح می باشد.

بسته به شرایط بانکی دارد که می خواهید از آن وام بگیرید. برخی بانک ها اصلا نیازی به دادن سفته ندارند.

خیر

بله در سال 98 به هر یک از زوجین مبلغ 30 ملیون به عنوان وام ازدواج پرداخت می شود و تاریخ عقد ملاک نیست

بله

خیر این خلاف قوانین می باشد

بله

بله اگر تاریخ عقد شما بعد از 1 فروردین 96 باشد می توانید وام ازدواج ثبت نام کنید.

خیر الزامی وجود ندارد. کارت یارانه فقط در صورت داشتن می تواند بخشی از ضمانت شما را تامین کند

خیر. تنها مبلغی که از تمامی وام های قرض الحسنه کم می شود کارمزد 4 درصدی می باشد

خیر حداکثر مهلت ثبت نام برای دریافت وام ازدواج 2 سال از تاریخ عقد می باشد

اگر وام ازدواج نگرفته باشید بله می توانید

چنین بخشنامه ای وجود ندارد و تنها تعیین وضعیت خدمت احباری می باشد

خیر مشکلی نیست. اطلعات عقدنامه به صورت انلاین از ثبت احوال دریافت می شود.

خیر متاسفانه مهلت شما جهت دریافت وام ازدواج به پایان رسیده است.

اگر از تاریخ عقدی که در سند ازدواج شما درج شده بیش از دو سال نگذشته باشد. بله

خیر نباید از عقد شما بیش از 24 ماه گذشته باشد

حداکثر مهلت دریافت وام ازدواج 24 ماه از تاریخ عقد می باشد.

زمان دقیق باز شدن بانک‌ها مشخص نیست اما می توانید در سایت ما درخواست بدید و به محض باز شدن ما شما را ثبت نام می کنیم.

بله

خیر

بله. برای هر یک از زوجین مبلغ به حساب خود فرد واریز می گردد

خیر – وام ازدواج فقط یکبار تعلق می گیرد

فقط خود شما می توانید وام ازدواجتان را دریافت کنید

خیر – حداکثر مهلت دریافت وام ازدواج 24 ماه از تاریخ عقد می باشد.

اگر کپی پشت و رو کارت ملی خود را دارید و قبلا در آن شعبه حساب داشته اید احتمالش وجود دارد. اما در غیر اینصورت خیلی بعید است.

بله. اگر تا کنون وام ازدواج نگرفته اید مشکلی برای دریافت وام نخواهید داشت

خیر

شما می توانید از صفحه سایت کدام بانک برای ثبت نام وام ازدواج باز است ؟
به نشانی https://kandoocn.com/vam/lastbanks.php وضعیت بانک خود را مشاهده کنید.
دقت کنید که اگر مدت زیادی است بانک مورد نظرتان باز نشده بهتر است برای ثبت نام در بانکی دیگر اقدام کنید.

تا زمانی که در سیستم بانکی چک شما رفع اثر نشود امکان دریافت هیچ وامی را نخواهید داشت

خیر برای ویرایش بانک و شعبه حتما باید ثبت نام قبلی خود را حذف کرده و مجدد اقدام به ثبت نام نمایید

خیر . فقط به افرادی که عقد رسمی کرده باشند و دارای سند ازدواج هستند وام ازدواج پرداخت می شود.

خیر

بله شما مشکلی جهت دریافت وام ندارید

بسته به بانک انتخابی شما متفاوت خواهد بود. می توانید با مراجعه به شما از شرایط ضامنین اگاه شوید. معمولا هر 10م تومان یک ضامن نیاز هست

آذر 98

خیر. نباید تاریخ عقد شما بعد از 1 فروردین 96 باشد

در حال حاضر که در دی ماه سال 97 هستیم بانک های ملی و سپه بالاترین سرعت را در پرداخت وام ازدواج دارند

می توانید با ثبت نام در سامانه وام ازدواج کندو با سرعت بیشتری وام ازدواج خود را دریافت کنید

اگر وام خود را دریافت نکردید قطعا به شما تعلق می گیرد. برای بررسی وضعیت به سایت ve.cbi.ir مراجعه کنید و از قسمت ثبت نام اطلاعات خود را وارد کنید

چنین قانونی وجود ندارد و الزامی به یکی بودن شعبه ضامن نیست

خیر

برای دریافت وام ازدواج ارایه کارت پایان خدمت نیازی نیست

بله – محدودیتی در تعداد ثبت نام و حذف وجود ندارد.

سلام . خیر

حداکثر تا 15 اسفند ماه تکلیف این موضوع مشخص می گردد

بله به کلیه کسانی که بیش از دو سال از تاریخ عقدشان نگذشته و تا کنون وام ازدواج دریافت نکرده اند وام 30 میلیون تومانی تعلق می گیرد.

به سایت اصلی مراجعه کنید و از قسمت ثبت نام وام ازدواج اطلاعات خود را وارد کنید. اگر خطایی نداد می توانید برای دریافت وام ازدواج اقدام نمایید.

باید نام استان خود را اعلام کنید. برای اطلاع دقیق با شماره 02191012187 تماس بگیرید

وام ازدواج تنها به کسانی تعلق می گیرد که قبلا وام نگرفته باشند

سلام خیر امکان دریافت مجدد وام ازدواج برای کسانی که قبلا وام گرفته‌اند وجود ندارد.

این موضوع بسته به سیاست های بانک مورد نظر شما متفاوت است. برخی بانک‌ها قبول می کنند و بسیاری از آن‌ها قبول نمی کنند. لطفا به یکی از شعب بانک مراجعه کرده و این مورد را سوال کنید.

حتما باید با مراجعه به دفترخانه عقد خود رابه صورت رسمی ثبت نمایند.

خیر به شما وام ازدواج تعلق نمی گیرد

محدودیتی برای زمان طلاق تا ازدواج مجدد وجود ندارد. مسایل مربوط به دادگاه را بهتر است از یک وکیل بپرسید

به طور معمول باید 4 ضامن داشته باشید اما باز هم نسبت به سیاست های بانک انتخابی شما متفاوت است و باید با مراجعه به شعبه انتخابی از آن‌ها سوال کنید

شما فقط تا زمان انقضا ثبت نام فرصت دارید به بانک مراجعه کنید و مدارک خود را ارایه دهید. چنانچه تاریخ گذشته باید مجدد ثبت نام کنید

بله. ثبت نام در سامانه به منزله امکان دریافت وام می باشد

کسانی که قسط معوق در سیستم بانکی دارند و یا چک برگشتی امکان دریافت هیچ وامی را ندارند.

خیر – فرصت دریافت وام ازدواج 24 ماه از تاریخ عقد می باشد

بله

بله تعلق می گیرد

خیر عدم پذیرش شما در شعبه ارتباطی به اقساط معوق شما ندارد و بررسی صلاحیت شما برای دریافت وام پس از پذیرش در شعبه انجام میگردد.

فقط 2 سال فرصت دارید تا وام ازدواج ثبت نام کنید

5 سال

بانک انصار در بسیاری از استان‌ها خیلی با فاصله زمانی زیاد به لیست بانک های دارای بودجه می پیوندد. پیشنهاد ما دریافت وام از بانکی دیگر است.

خیر باید ثبت نام قبلی خود را حذف کنید و مجدد برای مشهد ثبت نام کنید

خیر مهلت دریافت وام ازدواج 2 سال است

بله پیشنهاد می کنم هنگام ثبت نام بانک های خصوصی را انتخاب کنید چون بانک های دولتی برای کسانی که قبلا وام گرفته اند بیشتر سخت گیری می کنند

خیر. متاسفانه مدت زمان دریافت وام حداکثر 24 ماه از تاریخ عقد می باشد و به هیچ عنوان قابل تمدید نیست.

از 15 اردیبهشت ماه برخی بانک ها شروع به پرداخت کرده اند

خیر

اگر در ازدواج قبلی وام نگرفته باشید و از ازدواج جدید شما بیش از دو سال نگذشته باشد می توانید وام ازدواج خود را دریافت کنید.

خیر

بله. چنانچه تا کنون وام ازدواج دریافت نکرده‌اید و از ازدواج جدید شما بیش از 2 سال نگذشته می توانید وام ازدواج خود را دریافت کنید.

بله تمام کسانی که از تاریخ عقد آن‌ها بیش از 2 سال نگذشته است چنانچه بعد از اجرایی شدن وام 30 ملیونی اقدام به ثبت نام کنند می توانند آن را دریافت کنند.

بسته به سیاست های بانک های مختلف متفاوت می باشد اما با توجه به ابلاغیه بانک مرکزی به ازای هر 10میلیون تومان بانک 1 ضامن معتبر نیاز است. که تعریف ضامن معتبر نزد بانک های مختلف تفاوت دارد.

احتمالا حذف شده ثبت نام قبلی تون. اگر هم نشده حذف کنید و دوباره ثبت نام کنید

باید ثبت نام قبلی خود را حذف کنید و مجدد اقدام به ثبت نام کنید

تاریخ عقد

اگر منظور شما کسر از حقوق هست که باید مجدد به اداره صدور کننده مراجعه کنند و نامه جدید بگیرند

چنانچه از تاریخ عقد شما بیش از 24 ماه نگذشته باشد می توانید وام ازدواج بگیرید. به راحتی از قسمت ثبت نام جدید اقدام کنید

بله – محدودیتی در شهر محل دریافت وام ازدواج وجود ندارد اما باید مدرک قابل توجیه اقامتی( محل کار، محل زندگی و … ) برای آن شهر داشته باشید.

این موضوع را می توانید از سرپرستی بانک مذکور پیگیری کنید.شماره سرپرستی بانک‌ها در صفحه زیر قابل مشاهده است:https://ve.cbi.ir/ContactsInfo.aspx

اگر از ازدواج دوم بیش از 2 سال نگذشته باشد. بله تعلق می گیرد.

بله می توانید ثبت نام فعلی خود را حذف کنید و پس از آغاز وام 30 میلیونی اقدام به ثبت نام کنید

چنانچه وکالت داشته باشند از شما بله می شود

چنانچه قبلا وام دریافت نکرده باشید و از تاریخ عقدتان بیش از دو سال نگذرد می توانید وام ازدواج دریافت کنید.

چنانچه قبلا وام ازدواج دریافت نکرده باشید و از ازدواج جدید شما بیش از 24 ماه نگذشته باشد.

بله تمامی کسانی که تا کنون وام ازدواج نگرفته‌اند و بیش از 24 ماه از تاریخ عقد آن‌ها نگذشته می توانند برای وام 30 وام ازدواج 30 میلیون تومانی اقدام کنند.
در هر مرحله ای که هستید می توانید ثبت نام قبلی خود را حذف کنید و پس از باز شدن وام 30 تومانی اقدام به ثبت نام کنید

بله

مشکلی نداره و اگر تاریخ عقد 96 97 98 باشد می توانید در سال 99 برای وام 50 میلیونی ثبت نام کنید

خیر – هر کس فقط یکبار می تواند وام ازدواج دریافت کند

بله اگر در همان سال 99 ثبت نام وام ازدواج را انجام دهید به شما 50 میلیونی تعلق می گیرد

بله – محدودیتی در شهر محل دریافت وام ازدواج وجود ندارد اما باید مدرک قابل توجیه اقامتی( محل کار، محل زندگی و … ) برای آن شهر داشته باشید.

این موضوع را می توانید از سرپرستی بانک مذکور پیگیری کنید.شماره سرپرستی بانک‌ها در صفحه زیر قابل مشاهده است:https://ve.cbi.ir/ContactsInfo.aspx

با مراجعه به یکی از شعب سوال بفرمایید. اما ضمانت کسی که وام گرفته به طور قانونی مشکلی ندارد. مگر اینکه ضامن شما برای دریافت وام ازدواجتان همان کسی باشد که شما در وام دیگری ایشان را ضمانت کرده‌اید

بانک مرکزی در این خصوص بخش نامه ای را به بانک‌ها ابلاغ کرده است ولی بانک‌ها به طور سلیقه ای ان را اجرا می کنند. می توانید با مراجعه به یکی از شعب بانک ملی اطلاعات دقیق کسب کنید.

اگر وام خود را دریافت نکرده اید می توانید مجدد اقدام به ثبت نام کنید و نسبت به دریافت وام 30 میلیون تومانی اقدام کنید

بله می توانند وکالت کاری تنظیم کنید در یک دفتر خانه شهری که هستید و آن را از طریق پست برای پدر همسرتان در مشهد بفرستید

تا این لحظه یعنی مهر ماه 97 خیر

با شماره 05136643186 تماس بگیرید تا براتون استعلام بگیریم

بله

این مورد بستگی به وضعیت بودجه بانک رسالت و استان مورد تقاضای شما دارد و زمان دقیقی برای آن تعیین نشده است.

خیر

به قسمت ثبت نام وام ازدواج در سامانه بانک مرکزی مراجعه کنید و اطلاعات ایشان رو بزنید اگر قبلا وام گرفته باشند خطا میدهد.

معمولا بسته به زمانی که درخواست وام را ارسال کرده‌اید و بانک انتخابی این زمان متفاوت خواهد بود. مثلا اگر در ماه های بهمن یا اسفند اقدام به دریافت وام کنید قطعا مدت زمان بیشتری طول خواهد کشید و در ماه میانی سال مدت کمتری.

بله می توانید

بله چنانچه تاریخ عقد شما به روز شود و قبلا وام ازدواج نگرفته باشید این امکان وجود دارد

از لحاظ قانونی منعی برای دریافت وام ازدواج ندارند

مشخص نیست و به عوامل مختلفی بستگی دارد.

ابتدا از طریق سفارت ازدواجتان را ثبت کنید سپس هنگام ثبت نام در سایت گزینه “اینجانب ایرانی بوده و در خارج از کشور ازدواج نموده ام ” را انتخاب کنید

امکان ویرایش استان وجود ندارد. باید ثبت نام قبلی خود را حذف کنید و مجدد اقدام به ثبت نام برای استان جدید کنید

خیر – فقط به کسانی تا کنون وام ازدواج دریافت نکردند وام تعلق می گردد

پس از تکمیل مدارک معمولا در مدت یک هفته انجام می شود

خیر – مهلت دریافت وام ازدواج 24 ماه از تاریخ عقد می باشد.

طبق مصوبه جدید اگر تاریخ عقد شما بعد از 1 فروردین 96 باشد می توانید وامتان را دریافت کنید

خیر وام 30 میلیون تومانی ازدواج به کسانی تعلق می گیرد که تا کنون وام ازدواج خود را دریافت نکرده‌اند.

بله. در قانون منعی برای پرداخت وام به افرادی که سربازی نرفته‌اند وجود ندارد

خیر نمی توانید

فقط در صورتی که در ازدواج اول وام ازدواج نگرفته باشید بله تعلق می گیرد.

مشخص نیست و به بانک و استان انتخاب شما وابسته است.

بنیاد شهید استان مورد نظر باید مراجعه کنید. اگر اسم ایشان در سیستم باشد به صورت خودکار مبلغ 60 میلیون به ایشان تعلق می گیرد

از قسمت استعلام و چاپ کد رهگیری در سایت اصلی اقدام کنید.

تاریخ وقوع عقد ملاک می باشد

شما امکان دریافت وام ازدواج را ندارید
مهلت دریافت وام ازدواج 24 ماه از تاریخ عقد می باشد

بله چنانچه از تاریخ عقد محضری شما بیش از 2 سال نگذشته باشد.

بله چنانچه وام نگرفته باشند ثبت نام وام ازدواج قبلی اهمیتی ندارد
مجدد که ازدواج کنند می توانند برای دریافت وام ازدواج اقدام کنند

نه متاسفانه

بله

بسته به سیاست بانک دارد اما اکثر بانک ها باید ضامن ساکن همان شهر باشد.
می توانید با مراجعه به یکی از شعب بانک مورد تقاضا موضوع را جویا شوید.

اگر چک خود را رفع اثر کرده باشید بله می توانید و در غیر اینصورت اگر 10 سال هم بگذرد باز نمی توانید نه وام ازدواج و نه هیچ وام دیگری دریافت کنید.

بله کلیه افرادی که تاریخ عقد آن ها بعد از 1 فروردین 96 باشد و تا کنون وام نگرفته اند می توانند وام ازدواج دریافت کنند

خیر

بله

بله چنانچه تا کنون وام ازدواج دریافت نکرده باشید و از تاریخ ازدواج جدیدتون 24 ماه نگذشته می توانید دریافت کنید

طبق بخشنامه بانک مرکزی چنین امکانی فراهم است. منتهی باید به شعب بانک مراجعه کنید و ببینید همکاری می کنند یا خیر

خیر. نباید قبلا وام ازدواج گرفته باشید

بله

خیر

بله

بله اگر از تاریخ عقد محضری شما بیش از 24 ماه نگذشته می توانید وام ازدواج دریافت کنید

خیر

باید سریعا ثبت نام قبلی خود را حذف کنید و به محض باز شدن 30 میلیون تومانی ثبت نام کنید. در غیر اینصورت اگر قبل سال 98 اقدام به ثبت نام کنید وام 15 میلیونی ازدواج به شما تعلق می گیرد.

طبق قانون یکنفر
اما متاسفانه بانک ها قانون را به درستی اجرا نمی کنند و هر طور که صلاح بدانند اقدام می کنند. بهترین راه این است که از بانک مورد نظر سوال کنید

بچه دار شدن منافاتی با دریافت وا مازدواج ندارد و شما می توانید وام خود را دریافت کنید.

خیر – متاسفانه مهلت قانونی شما برای ثبت نام وا مازدواج به پایان رسیده است

بله کلیه افرادی که تاریخ عقد آن ها بعد از 1 فروردین 96 باشد و تا کنون وام نگرفته اند می توانند وام ازدواج دریافت کنند

خیر – ملاک ازدواج است

بله اگر قبلا وام ازدواج دریافت نکرده باشید و از ازدواج جدیدتون بیش از 2 سال نگذشته باشد می توانید وام را دریافت کنید

بله مشکلی در محل دریافت وام ازدواج وجود ندارد و می توانید وام خود را از هر شهری که ساکن آن هستید دریافت کنید
حتی زوجین می توانند از دو شهر متفاوت وام ازدواج خود را دریافت کنند

خیر

خیر فقط افرادی تا کنون وام نگرفته اند می توانند وام ازدواج دریافت کنند

محدودیتی در شهر محل دریافت وام ازدواج وجود ندارد اما باید مدرک قابل توجیه اقامتی( محل کار، محل زندگی و … ) برای آن شهر داشته باشید.

خیر پس از طلاق امکان دریافت وام ازدواج وجود ندارد.

متاسفانه راهی وجود ندارد

با پشتیبانی سامانه وام ازدواج بانک مرکزی به شماره 02129954848 تماس حاصل نمایید.

خیر مهلت قانونی شما جهت دریافت وام ازدواج به پایان رسیده است

خیر

محدودیتی در این زمینه وجود ندارد

از قسمت ویرایش ثبت نام سامانه بانک مرکزی به نشانی https://ve.cbi.ir/TasReqEditPrm.aspx مراجعه کنید

بله. باید به شعبه مراجعه کنید و در خواست ابطال ثبت نام را بدهید و یا اینکه بدون مراجعه به شما و صبر کردن تا زمان انقضا ثبت نام خودکار حذف شوید

خیر

خیر بانک برای پرداخت استعلام میگیرد و افرادی که بدهی بانکی یا چک برگشتی دارند نمی توانند وام ازدواج دریافت کنند.

به رزمندگان سهمیه ایثارگری برای وام ازدواج تعلق نمی گیرد.

هر فرد باید خودش برای افتتاح حساب به شعبه مراجعه کند

اگر تاریخ ازدواجشون الان ثبت شود مشکلی برای دریافت وام نخواهند داشت.

خیر

رسید ثبت نام کارت ملی را داشته باشید کفایت می کند

خیر متاسفانه فقط به مزدوجین بعد از 1 فروردین 96 وام تعلق می گیرد

بله چنانچه از لحاظ بانک مشکلی نداشته باشد منع قانونی وجود ندارد.

بله می توانند وام ازدواج خود را دریافت کنند

طبق قانون تعلق می گیرد
لطفا به سرپرستی آن بانک مراجعه کنید و یا از طریق بانک دیگری اقدام به دریافت وام ازدواج کنید

مقداری از مبلغ واریزی بابت کارمزد کسر می گردد

خیر حداکثر مهلت دریافت تسهیلات ازدواج 24 ماه است

بسته به سیاست ها و منابع بانک این زمان متغیر می باشد. اما معمولا یکماه پس از تکمیل مدارک وام واریز می گردد

اگر در هنگام ثبت نام در سامانه بانک مرکزی آدرس درخواستی را آدرس محل کار خود وارد نمایید مشکلی ندارد

توجه نمایید که اطلاعات فردی از سامانه ثبت احوال دریافت می گردد. برای رفع این مشکل به نزدیکترین شعب ادارات ثبت احوال مراجعه کنید.

بله

مشکلی ندارد و می توانید تنهایی برای دریافت وام ازدواج اقدام کنید. ثبت نام وام ازدواج به صورت مستقل و جدا از هم می باشد.

اگر از تاریخ عقد شما بیش از 2 سال نگذشته باشد می توانید از وام ازدواج استفاده کنید

بله. وام ازدواج هر فرد به طور جداگانه مربوط می گردد

مدت زمان تعیین شعبه دقیق نیست و با توجه به عوامل مختلف متغیر خواهد بود. پیش نهاد ما این است که منتظر بمانید

خیر

1- زمان تعیین شعبه با توجه به بانک و نفرات در صف متفاوت هست و زمان خاصی ندراه
2- شما 24 ماه از تاریخ عقدتون فرصت دارید وام بگیرید

بله. منعی در محل جغرافیایی دریافت وام وجود ندارد

کسی که قبلا وام نگرفته است وام 30 میلیونی به او تعلق می گیرد و ربطی به مبلغ دریافتی همسرش ندارد

باید از خود بانک سوال بفرمایید.

خیر. برای باز کردن حساب و گرفتن استعلام های بانکی داشتن کارت ملی و سریال آن الزامی می باشد.

برید داخل سایت وام ازدواج از قسمت ثبت نام اطلاعات خودتان را وارد کنید.
اگر ثبت نام فعال داشته باشید خطا خواهد داد.
ضمنا می توانید با ما نیز تماس بگیرید

خیر

شما در هر شهری که زندگی می کنید و یا محل کار شما باشد می توانید وام ازدواج بگیرید و به محل عقد شما مربوط نیست

طبق بخش نامه موجود در سایت بانک مرکزی به ازدواج دوم در صورتی که قبلا وام ازدواج نگرفته باشید وام تعلق می گیرد.

محدودیتی در شهر محل دریافت وام ازدواج وجود ندارد اما باید مدرک قابل توجیه اقامتی( محل کار، محل زندگی و … ) برای آن شهر داشته باشید.

بله

خیر فرصت شما برای دریافت وام ازدواج به پایان رسیده است

بله به شما تعلق می گیرد. ضمن اینکه چون فرزند شهید هستید مبلغ پرداختی به شما دو برابر خواهد بود

اگر در ازدواج قبلی وام دریافت نکرده باشید بله

خیر مهلت دریافت وام دو سال است

بله اگر وام قبلا نگرفته باشید مشکلی برای دریافت وام ازدواج نخواهید داشت

بله

اگر در ازدواج قبلی وام نگرفته باشید بله

خیر. ولی اگر کارمزد را برای شما اقساطی کرده باشند در ابتدای هر سال کارمزد کم می شود که هر سال این مبلغ کاهش پیدا می کند

بله چنانچه وام را هنوز دریافت نکرده اید در هر مرحله ای از ثبت نام که باشید می توانید ثبت نام خود را کنسل یا حذف کنید و پس از اینکه مبلغ جدید تایید شد و امکان ثبت نام برای آن در سایت اصلی وجود داشت مجدد اقدام به ثبت نام کنید.

خیر وام ازدواج فقط یکبار پرداخت می شود

باید از بانک بپرسید. فقط در جربان باشید که از مهلت قانونی برای ارایه مدارکتان دیرتر مراجعه نکنید.

محدودیتی برای ثبت نام در سایت وام ازدواج از لحاظ تعداد دفعات وجود ندارد.

دلیل ازدواج مجدد مهم نیست. فقط رد صورتی که قبلا وام ازدواج نگرفته باشید می توانید مججد وام بگیرید

بله ثبت نام قبلی خود را حذف و بعد از باز شدن وام 30 میلیونی اقدام به ثبت نام کنید

بله

خیر

بله – محدودیتی در شهر محل دریافت وام ازدواج وجود ندارد اما باید مدرک قابل توجیه اقامتی( محل کار، محل زندگی و … ) برای آن شهر داشته باشید.

دریافت وام ازدواج به داشتن یا نداشتن فرزند مربوط نمی شود

اگر قبلا وام زادواج دریافت نکرد ه اید و ازدواج شما بعد از 1 فروردین 96 است می توانید

ابتدا باید ثبت نام کنید و سپس مدارک شناسنامه ای خود و ضامنین مورد نیاز را به بانک ارایه دهید. اینکه چه ضامن هایی می خواهد باید از یکی از شعب بانک قصد دریافت وام از آن جا را دارید سوال بفرمایید.

سلام. بله

فقط کسانی که کد ملی دارند می توانند وام ازدواج ثبت نام کنند

بله هیچ مشکلی وجود ندارد

وضعیت خدمت سربازی برای دریافت وام ازدواج مهم نیست

می توانید به سایت اصلی ثبت نام وام ازدواج مراجعه کنید و با زدن مشخصات ایشان اگر وارد توانستید بشید می توانید وام بگیرید در غیر این صورت خیر.

باید منتظر تعیین شعبه از سوی سرپرستی بانک مورد نظر باشید.
این امر از طریق پیامک به شما اطلاع داده می شود. خود شما هم با مراجعه به سایت می توانید پیگیر باشید.

با پشتیبانی سامانه بانک مرکزی به شماره 02129954848 تماس حاصل نمایید

خیر

منع قانونی وجود ندارد

خیر

24 ماه از تاریخ عقد

تاسفانه امکان ویرایش شماره موبایل وجود ندارد و فقط باید ثبت نام خود را حذف کنید و مجدد اقدام به ثبت نام با شماره موبایل صحیح بکنید.

باید کد ملی تون رو بدید تا بررسی کنیم. با شماره 02191012187 تماس بگیرید

دستور العمل از 1 فروردین ماه ابلغ گردیده است.

بله

بله تعلق می گیرد

اگر شما و همسرتان هر دو با هم از یک شعبه وام بگیرید 3 ضامن

بله

منع قانونی وجود ندارد و کلیه افرادی که تاریخ عقد آن ها از سال 96 به بعد باشد می توانند وام دریافت کنند

اگر تعیین شعبه شده اید الان می توانید به بانک مراجعه کنید

شما دو سال از تاریخ عقدتون فرصت دارید وام بگیرید. برای تکمیل مدارم در بانک هم 30 روز فرصت دارید.

اگر در ازدواج قبلی خود وام ازدواج نگرفته باشید می تواند دریافت کنید

ایشان باید وامشان را بگیرند و به شما بدهند. به صورت قانونی قابل انتقال نیست.

به تمامی زوج هایی که از تاریخ عقد آن ها بیش از 2 سال نگذشته است و تا کنون وام خود را دریافت نکرده اند وام 30 میلیونی تعلق می گیرد و فرقی ندارد چه سالی ازدواج کرده باشند.

اگر ازدواجشون در دفاتر اسناد رسمی ثبت نشده باشد بله می توانند

مشکلی وجود ندارد. ثبت نام قبلی خود را حذف کنید و مجدد برای هر بانکی می خواهید ثبت نام کنید.

بله

تقریبا دو برابر مبلغ اقساط دیگران یعنی حدود 1.100.000 تومان می باشد که قسط اول هر سال نیز کارمزد تسهیلات خواهد بود

خیر

بله. لیست بانکهایی که وام ازدواج می دهند در ستون سمت چپ سامانه وام ازدواج قابل مشاهده است

در سایت ما ثبت نام کنید و به محض باز شدن بانک مسکن ما کارهای ثبت نامتون رو می کنیم و بعد براتون کد رهگیری رو ارسال می کنیم.

می توانید با ثبت نام در سایت وام ازدواج کندو https://kandoocn.com/vam/#newreg در خواست خود را برای هر بانکی که بخواهید ثبت کنید و ما به محض باز شدن بانک شما ثبت نام شما را دقیقا برای همان بانک و شعبه ای که شما می خواهید انجام می دهیم و کد رهگیری را طریق پیامک برای شما ارسال می کنیم.

ثبت نام فعلی خود را حذف کنید و به محض باز شدن وام 30 میلیونی اقدام به ثبت نام کنید.

خیر

بله چنانچه وام را هنوز دریافت نکرده اید در هر مرحله ای از ثبت نام که باشید می توانید ثبت نام خود را کنسل یا حذف کنید و پس از اینکه مبلغ جدید تایید شد و امکان ثبت نام برای آن در سایت اصلی وجود داشت مجدد اقدام به ثبت نام کنید

فقط کسانی که شماره ملی دارند می توانند برای دریافت وام ازدواج اقدام کنند

خیر امکان ثبت نام برای شما وجود ندارد

بله هیچ مشکلی ندارد و می توانید جداگانه برای دریافت وام اقدام کنید

خیر فقط به کسانی که تارخ عقد آن ها از سال 96 به بعد هست وام ازدواج تعلق می گیرد

یکبار

مشکل از طرف شما نیست. فقط بانکهایی در لیست می آبند که دارای بودجه باشند.
یا باید ثبت نام خود را به ما بسپارید یا اینکه دایم سایت اصلی را چک کنید و هر گاه بانکتان در لیست بود اقدام به ثبت نام کنید

برای بررسی دقیق موضوع با شماره 02191012187 تماس حاصل نمایید

خیر به تاریخ عقد بستگی ندارد.
به زمان ثبت نام شما بستگی دارد. یعنی اینکه در زمان اقدام شما برای دریافت وام چه مقدار وام پرداخت می شود.

چنانچه اعتبار بانکهای یک استان به پایان رسد و یا صف متقاضیان دریافت وام از بانک مذکور در استان مورد نظر طولانی باشد، ثبت نام متقاضی جدید امکان پذیر نمی باشد. بنا بر این باید زمانی دیگر برای ثبت نام به سامانه مراجعه نمایید و یا بانک دیگری را در سامانه ازدواج را انتخاب کنید.البته می توانید با ثبت نام در سایت وام ازدواج کندو https://kandoocn.com/vam/#newreg در خواست خود را برای هر بانکی که بخواهید ثبت کنید و ما به محض باز شدن بانک شما ثبت نام شما را دقیقا برای همان بانک و شعبه ای که شما می خواهید انجام می دهیم و کد رهگیری را طریق پیامک برای شما ارسال می کنیم.

بله

بله محدودیتی از نظر تعداد دفعات ثبت نام در سایت اصلی وجود ندارد.

بله اگر در هنگام ثبت نام بانک ناگهان بسته شود و بانک اولویت بعدی باز باشد برای بانکهای متفاوت ثبت نام می شوید. البته این اتفاق بسیار نادر است.

در ساعات اداری مجدد امتحان کنید و چنانچه مشکل رفع نشد با ما تماس بگیرید.

به تمامی زوج هایی که از تاریخ عقد آن ها بیش از 2 سال نگذشته است و تا کنون وام خود را دریافت نکرده اند وام 30 میلیونی ازدواج تعلق می گیرد و فرقی ندارد چه سالی ازدواج کرده باشند.

خیر

بله. چنانچه بعد از آغاز ثبت نام وام 30 میلیونی اقدام به ثبت نام کنید می توانید این وام را بگیرید.

چنانچه اقساط معوق نداشته باشید مشکلی برای دریافت وام ازدواج نخواهید داشت

بله به همسرتان تعلق می گیرد

با شماره 02191012187 تماس بگیرید و شماره ملی خود را بگویید تا همکاران ما برایتان استعلام بگیرند

بله به همسرتان تعلق می گیرد.

از آن جایی که ازدواج جدیدی شما هنوز در دفاتر اسناد رسمی ثبت نشده است امکان دریافت وام را ندارید. پس از ثبت رسمی ازدواج جدیدتان اقدام به ثبت نام کنید

اگر هنوز تعیین شعبه نشده اید می توانید از طریق سایت اصلی وام ازدواج اقدام به حذف ثبت نام کنید و چنانچه تعیین شعبه شده اید با مراجعه به بانک مربوطه ثبت نام قبلی خود را حذف نمایید

ثبت نام قبلی خود را حذف و مجدد ثبت نام کنید.

خیر – مهلت دریافت وام ازدواج دو سال می باشد

شما نمی توانید وام بگیرید اما همسرتان برای دریافت وام مشکلی ندارند

خیر

بله می توانید دریافت کنید.

با مراجعه به یکی از شعب بانک مورد نظر شرایط را بپرسید.

به هر یک از زوجین 15 میلیون پرداخت می شود. چنانچه هر یک از زوجین دارای وضعیت ایثارگری باشد 30 میلیون تومان دریافت می کند.

اگر در ازدواج اول وام دریافت نکرده باشید. ملاک ثبت نام برای وام ازدواج تاریخ عقد ثبت شده در دفترخانه می باشد و اگر از آن تاریخ 24 ماه نگذشته باشد می توانید وام دریافت کنید.

بله

اگر در ازدواج اول وام دریافت نکردید و همچنین از تاریخ ازدواج دوم شما بیش از 2 سال نمی گذرد. بله می توانید دریافت کنید

خیر چنین مصوبه ای وجود ندارد.

خیر – داشتن کد ملی برای دریافت وام ازدواج الزامی است.

بله. فقط باید منتظر پیامک تاییدیه شعبه باشید و پس از دریافت پیامک به شعبه مراجعه کنید

ثبت نام را حذف و مجدد ثبت نام کنید

تاریخ عقد به طور مستقیم از سامانه ثبت احوال گرفته می شود و امکان ویرایش ندارد

15 میلیون تومان 5 ساله و تقریبا ماهی 255 هزار تومان

خیر

بله چنانچه وام را هنوز دریافت نکرده اید در هر مرحله ای از ثبت نام که باشید می توانید ثبت نام خود را کنسل یا حذف کنید و پس از اینکه مبلغ جدید تایید شد و امکان ثبت نام برای آن در سایت اصلی وجود داشت مجدد اقدام به ثبت نام کنید.

خیر

شما امکان دریافت وام ازدواج را ندارید.

ثبت نام قبلی خود را جذف کنید و مجدد برای دریافت وام ازدواج ثبت نام کنید. به شما وام 30 میلیونی تعلق می گیرد

نه

خیر – حداکثر مهلت ثبت نام برای وام ازدواج 24 ماه می باشد.

بله چنانچه وام را هنوز دریافت نکرده اید در هر مرحله ای از ثبت نام که باشید می توانید ثبت نام خود را کنسل یا حذف کنید و پس از اینکه مبلغ جدید تایید شد و امکان ثبت نام برای آن در سایت اصلی وجود داشت مجدد اقدام به ثبت نام کنید.

چنانچه اعتبار بانکهای یک استان به پایان رسد و یا صف متقاضیان دریافت وام از بانک مذکور در استان مورد نظر طولانی باشد، ثبت نام متقاضی جدید امکان پذیر نمی باشد. بنا بر این باید زمانی دیگر برای ثبت نام به سامانه مراجعه نمایید و یا بانک دیگری را در سامانه ازدواج را انتخاب کنید.البته می توانید با ثبت نام در سایت وام ازدواج کندو https://kandoocn.com/vam/ در خواست خود را برای هر بانکی که بخواهید ثبت کنید و ما به محض باز شدن بانک شما ثبت نام شما را دقیقا برای همان بانک و شعبه ای که شما می خواهید انجام می دهیم و کد رهگیری را طریق پیامک برای شما ارسال می کنیم.

به تمامی زوج هایی که از تاریخ عقد آن ها بیش از 2 سال نگذشته است و تا کنون وام خود را دریافت نکرده اند وام 30 میلیونی ازدواج تعلق می گیرد و فرقی ندارد چه سالی ازدواج کرده باشند.

با شماره 02191012187 تماس بگیرید تا وضعیت شما بررسی شود

چنانچه اعتبار بانکهای یک استان به پایان رسد و یا صف متقاضیان دریافت وام از بانک مذکور در استان مورد نظر طولانی باشد، ثبت نام متقاضی جدید امکان پذیر نمی باشد. بنا بر این باید زمانی دیگر برای ثبت نام به سامانه مراجعه نمایید و یا بانک دیگری را در سامانه ازدواج را انتخاب کنید.البته می توانید با ثبت نام در سایت وام ازدواج کندو https://kandoocn.com/vam/#newreg در خواست خود را برای هر بانکی که بخواهید ثبت کنید و ما به محض باز شدن بانک شما ثبت نام شما را دقیقا برای همان بانک و شعبه ای که شما می خواهید انجام می دهیم و کد رهگیری را طریق پیامک برای شما ارسال می کنیم.

برخی از بانک‌ها کپی کارت ملی همسر را جزء مدارک از شما می خواهند.

بله چنانچه وام را هنوز دریافت نکرده اید در هر مرحله ای از ثبت نام که باشید می توانید ثبت نام خود را کنسل یا حذف کنید و پس از اینکه مبلغ جدید تایید شد و امکان ثبت نام برای آن در سایت اصلی وجود داشت مجدد اقدام به ثبت نام کنید.

چنانچه مورد قبول بانک باشد بله

ثبت نامتون رو حذف و مجدد ثبت نام کنید

نباید بیش از 24 ماه از تاریخ عقد شما گذشته باشد.

بسته به سیاست بانک مورد نظر شما دارد اما طبق قانون قبول است

اطلاعات خود را در سایت اصلی وارد کنید خود سامانه ثبت احوال تاریخ ازدواج شما را مشخص می کند. چنانچه سال 97 بود می توانید ثبت نام کنید. در غیر اینصورت امکانش نیست

بله – بله چنانچه وام را هنوز دریافت نکرده اید در هر مرحله ای از ثبت نام که باشید می توانید ثبت نام خود را کنسل یا حذف کنید و پس از اینکه مبلغ جدید تایید شد و امکان ثبت نام برای آن در سایت اصلی وجود داشت مجدد اقدام به ثبت نام کنید.

بله کارت ملی همسر باید ارائه شود.

چنانچه از صحت اطلاعات خود طبق کارت ملی اطمینان دارید در ساعات اداری ثبت نام خود را انجام دهید.

بله- در هر مرحله ای از ثبت نام که باشید چنانچه وام را هنوز دریافت نکرده اید می توانید ثبت نام خود را کنسل یا حذف کنید و پس از اینکه مبلغ جدید تایید شد و امکان ثبت نام برای آن در سایت اصلی وجود داشت مجدد اقدام به ثبت نام کنید.

بله تمام کسانی که وام خود را دریافت نکرده‌اند به آن‌ها وام 15 میلیونی تعلق می گیرد

خیر

بله- در هر مرحله ای از ثبت نام که باشید چنانچه وام را هنوز دریافت نکرده اید می توانید ثبت نام خود را کنسل یا حذف کنید و پس از اینکه مبلغ جدید تایید شد و امکان ثبت نام برای آن در سایت اصلی وجود داشت مجدد اقدام به ثبت نام کنید.

بله – به تمامی زوج هایی که از تاریخ عقد آن ها بیش از 2 سال نگذشته است و تا کنون وام خود را دریافت نکرده اند وام 30 میلیونی ازدواج تعلق می گیرد و فرقی ندارد چه سالی ازدواج کرده باشند.

بله. چنانچه در ازدواج قبلی وام نگرفته باشند مشکلی برای دریافت وام ندارند

به تمامی زوج هایی که از تاریخ عقد آن ها بیش از 2 سال نگذشته است و تا کنون وام خود را دریافت نکرده اند وام 30 میلیونی ازدواج تعلق می گیرد و فرقی ندارد چه سالی ازدواج کرده باشند.

چنانچه وام را هنوز دریافت نکرده اید در هر مرحله ای از ثبت نام که باشید می توانید ثبت نام خود را کنسل یا حذف کنید و پس از اینکه مبلغ جدید تایید شد و امکان ثبت نام برای آن در سایت اصلی وجود داشت مجدد اقدام به ثبت نام کنید.

بله. چنانچه تا کنون وام ازدواج دریافت نکرده باشید و از تاریخ عقد شما (تاریخی که در شناسنامه ثبت شده ) بیش از دو سال نگذشته باشد به شما تعلق می گیرد و به تعداد بچه‌ها مربوط نمی باشد

بله. هر یک از زوجین می توانند برای دریافت وام خود به طور جداگانه اقدام کنند.

بله می تونید

بسته به استان مورد نظر شما فرق می کند. با پشتیبانی سایت تماس بگیرید تا به شما پاسخ داده بشه

اگر از صحت اطلاعات خود اطمینان دارید در ساعات اداری مجدد امتحان کنید.

اگر قبلا وام ازدواج نگرفته باشند می توانند.

بله – مستندات سکونت خود را باید به بانک ارائه دهید.

خیر چون از تاریخ عقد شما بیش از 24 ماه گذشته است

اصلا دریافت وام ازدواج به داشتن یا نداشتن فرزند مربوط نیست.
بله اگر ازدواج رسمی بکنید و تاریخ عقد شما تاریخ روز بخورد مشکلی ندارد.

در هنگام ثبت نام کد ملی همسرتان رو در فرم پاک کنید تا مشکل برطرف شود

برگه ثبت نام را از قسمت بازیابی و چاپ کد رهگیری در سایت اصلی پرینت بگیرید.

باید رفع سو کنید چون برای شما استعلام گرفته می شود

تعیین شعبه زمان مشخصی ندارد و ممکن است 1 روز یا یک ماه یا حتی بیشتر زمان ببرد. باید صبر کنید

خیر – فقط به ازدواج های رسمی که دارای قباله ازدواج هستند تعلق می گیرد.

بله اگر از تاریخ عقد شما بیش از 24 ماه نگذشته باشد یمی توانید بارها ثبت نام کنید و ثبت نام خود را حذف کنید. در این زمینه محدودیتی وجود ندارد.

اگر از تاریخ ازدواج شما بیش از 2 سال نگذشته باشد و تا کنون وام نگرفته باشید می توانید دریافت کنید

نه مدارک خاصی نمی خواهد. خود بانک به صورت آنلاین از بنیاد شهید استعلام میگیرد.

به تمامی زوج هایی که از تاریخ عقد آن ها بیش از 2 سال نگذشته است و تا کنون وام خود را دریافت نکرده اند وام تعلق می گیرد و فرقی ندارد چه سالی ازدواج کرده باشند.

اگر تا کنون وام ازدواج نگرفته اید می توانید اقدام کنید

برای دریافت وام ازدواج مدارک همسر لازم است

برای هر ده میلیو تومان یک ضامن نیاز دارید.

خیر

برای دریافت وام ازدواج ارائه کارت ملی همسر الزامی می باشد

از شعب بانک بپرسید.

امکان دریافت وام ازدواج را ندارید

24 ماه

خیر بانک ها در حال پرداخت وام ازدواج 30 میلیونی هستند

بله

بله چنانچه وام را هنوز دریافت نکرده اید در هر مرحله ای از ثبت نام که باشید می توانید ثبت نام خود را کنسل یا حذف کنید و پس از اینکه مبلغ جدید تایید شد و امکان ثبت نام برای آن در سایت اصلی وجود داشت مجدد اقدام به ثبت نام کنید.

خیر. پس از ثبت نام و دریافت وام اطلاعات در سامانه بانک مرکزی ثبت می شود و امکان دریافت مجدد وام وجود ندارد.

بستگی به بانکی که انتخاب می کنید دارد. معمولا 1 هفته تا یک ماه

خیر

امکان ویرایش تاریخ ازدواج وجود ندارد

بله ملاک تاریخ عقد رسمی هست که در سند ازدواج شما ثبت شده .
ضمنا داشتن فرزند منافاتی با دریافت وام ازدواج ندارد.

حتما خود فردا و یا وکیل وی باید حضور داشته باشد

بله

خیر – چون قبلا یکبار وام ازدواج دریافت کردید به شما دیگر وام تعلق نمی گیرد.

بله

صرفا خود جانبازان، آزادگان و فرزندان آنان و فرزندان شاهد (بدون در نظر گرفتن درصد جانبازی) مشمول ماده 50 قانون جامع خدمات رسانی به ایثارگران می شوند که می باشند.توجه نمایید که مشخصات متقاضیان مشمول که در بالا قید گردیده‌اند حتما باید در یکی از مراکز بنیاد شهید و امور ایثارگران ثبت گردد.ضمنا تعیین وضعیت ایثارگری صرفا از طریق استعلام که در سامانه ازدواج تعبیه شده و توسط کاربران شعب انجام می شود، صورت می پذیرد. لذا معرفی نامه کتبی صادره از بنیاد شهید فاقد هر گونه اعتبار می باشد.

تا زمانی که چک برگشتی را رفع اثر نکنید امکان دریافت وام را نخواهید داشت

اگر ازدواج دوم باشد و درازدواج اول وام نگرفته باشد هر دو نفر می توانند وام بگیرنداما اگر ازدواج دوم باشد و در ازدواج اول وام گرفته باشد فقط شما می توانید وام بگیرید و همسرتان نمی تواند

خیر

به تمامی زوج هایی که از تاریخ عقد آن ها بیش از 2 سال نگذشته است و تا کنون وام خود را دریافت نکرده اند وام 30 میلیونی ازدواج تعلق می گیرد و فرقی ندارد چه سالی ازدواج کرده باشند.

مشخص نیست

به تمامی زوج هایی که از تاریخ عقد آن ها بیش از 2 سال نگذشته است و تا کنون وام خود را دریافت نکرده اند وام 30 میلیونی ازدواج تعلق می گیرد و فرقی ندارد چه سالی ازدواج کرده باشند.

خیر

مشخص نیست. می تونید با مراجعه به سرپرستی بانک مذکور در استان خودتان وضعیت را پیگیری کنید.

بله

به جای شماره شناسنامه عدد 0 رو وارد کنید

به تمامی زوج هایی که از تاریخ عقد آن ها بیش از 2 سال نگذشته است و تا کنون وام خود را دریافت نکرده اند وام 30 میلیونی ازدواج تعلق می گیرد و فرقی ندارد چه سالی ازدواج کرده باشند.

لطفا با شماره 02191012187 تماس بگیرید تا برای شما استعلام بگیرم

اگر کد ملی داشته باشند می توانند وام دریافت کنند. ولی برای دریافت وام شما مشکلی نیست

باید کد ملی شما بررسی شود. از طریق با ما از طریق تماس ارتباط برقرار کنید. اما منطقا باید بتونید وام بگیرید.

بله چنانچه بعد اعلام رسمی اقدام به ثبت نام کنید.

بله

به تمامی زوج هایی که از تاریخ عقد آن ها بیش از 2 سال نگذشته است و تا کنون وام خود را دریافت نکرده اند وام 30 میلیونی ازدواج تعلق می گیرد و فرقی ندارد چه سالی ازدواج کرده باشند.

برخی بانک‌ها به کسانی که ازدواج اول آن‌ها قبل سال 87 بوده است وام نمی‌دهند. باید شعبه بپرسید و سپس برای دریافت وام اقدام کنید.
طبق قانون باید پرداخت کنند

به تمامی زوج هایی که از تاریخ عقد آن ها بیش از 2 سال نگذشته است و تا کنون وام خود را دریافت نکرده اند وام 30 میلیونی ازدواج تعلق می گیرد و فرقی ندارد چه سالی ازدواج کرده باشند.

بله می تونید حذف کنید اما چون تعیین شعبه شده اید باید به خود شما برای حذف مراجعه کنید.

ثبت نام فعلی خود را حذف کنید و هر موقع وام 30 تومانی شد اقدام به ثبت نام کنید.

به شوهرتان خیر ولی اگر ثبت کنید به شما تعلق میگیرد

باید برای حذف ثبت نام به بانک مراجعه کنید.
در صورت موافقت آن ها می توانید ثبت نام را حذف و ÷س از تصویب وام 30 تومانی اقدام به ثبت نام کنید.

با شماره 02191012187 تماس بگیرید و کد ملی خود را بگویید تا همکاران ما برای شما بررسی کنند

حضور خود فرد یا وکیل وی الزامی می باشد.

بله امکانش هست. حذف ثبت نام به معنای انصراف نیست

خیر

بله. به تمامی زوج هایی که از تاریخ عقد آن ها بیش از 2 سال نگذشته است و تا کنون وام خود را دریافت نکرده اند وام 30 میلیونی ازدواج تعلق می گیرد و فرقی ندارد چه سالی ازدواج کرده باشند.

باید صبر کنید تا برای شما هم تایید شود

بلافاصله به بانک مراجعه کنید و درخواست لغو دریافت وام را بدهید.
اگر لغو کنید می توانید بعدا که وام 30 تومانی باز شد اقدام به ثبت نام کنید

خیر

آدرس قید شده در سند ازدواج ملاک نیست و شما می توانید از هر جا که دوست دارید وام خود را بگیرید.

اگر در ازدواج قبلی وام نگرفته باشید و از تاریخ ازدواج جدید شما بیش از 2 سال نگذشته باشد مشکلی برای دریافت وام ندارید

خیر – چون شما یکبار وام دریافت کرده اید امکان دریافت مجدد را ندارید

خیر

یانک های ملی و صادرات بیش ترین وام را در سال 97 پرداخت کرده اند.

ثبت نام قبلی خود را جذف کرده و مجدد برای دریافت وام ازدواج ثبت نام کنید

بله

به تمامی زوج هایی که از تاریخ عقد آن ها بیش از 2 سال نگذشته است و تا کنون وام خود را دریافت نکرده اند وام 30 میلیونی ازدواج تعلق می گیرد و فرقی ندارد چه سالی ازدواج کرده باشند.

بله

به تمامی زوج هایی که از تاریخ عقد آن ها بیش از 2 سال نگذشته است و تا کنون وام خود را دریافت نکرده اند وام 30 میلیونی ازدواج تعلق می گیرد و فرقی ندارد چه سالی ازدواج کرده باشند.

بله. درصد جانبازی اهمیتی ندارد

بله ولی حتما باید مدارک سکونتی معتبر به بانک ارایه بدهند.

بله تا قبل از دریافت وام ازدواج هر چند بار که بخواهید می توانید بانک خود را تعویض کنید

ثبت نام وام ازدواج دو مرحله دارد: 1- دریافت کد رهگیری 2- تعیین شعبه
شما اگر کد رهگیری را دریافت کرده‌اید منتظر پیامک تعیین شعبه باشید

معمولا در بازه زمانی 15 بهمن ماه تا 15 فروردین صف وام ازدواج بسیار طولانی می شود و باید منتظر بمانید

بسته به سیاست های بانک انتخابی شما دارد. اما برای دریافت وام ازدواج حداقل 3 ضامن لازم است

اگر همسر شما تابعیت ایران بگیرد و دارای کد ملی شود می توانید هر دو وام بگیرد. اما در غیر اینصورت فقط شما می توانید وام بگیرید.

به تمامی زوج هایی که از تاریخ عقد آن ها بیش از 2 سال نگذشته است و تا کنون وام خود را دریافت نکرده اند وام 30 میلیونی ازدواج تعلق می گیرد و فرقی ندارد چه سالی ازدواج کرده باشند.

خیر از تاریخ عقد شما نباید بیش از 24 ماه گذشته باشد

بله چنانچه قبلا وام نگرفته باشد و از تاریخ ازدواج جدید شما بیش از 24 ماه نگذشته باشد می توانید وام ازدواج دریافت کنید

بانک موظف به قبول ضامن شما می باشد در صورتی که مشکل اطتعلام نداشته باشد. متاسفانه بعضی بانک ها سنگ اندازی می کنند.

ابتدا ثبت نام قبلی رو حذف کنید و سپس مجدد ثبت نام کنید

خیر

به سرپرستی بانک مربوطه در استان خود مراجعه کنید و از وضعیت صف وام اطلاع پیدا کنید.
معمولا در بازه 15 بهمن تا 15 فروردین وامی پرداخت نمی شود

خیر . تا قبل از دریافت وام هر چند بار که بخواهید می توانید بانک خود را تغییر دهید

اگر پس از باز شدن ثبت نام وام 30 تومانی در سایت اصلی ثبت نام کنید میتوانید وام 30 میلیونی بگیرید

بله

بله مبلغ وام ازدواج به سال ازدواج مربوط نمی شود. بلکه به این مربوط می شود که در زمان ثبت نام شما وام ازدواج چقدر بوده است.

بله شما تا قبل از گرفتم وام ازدواج و در طول مدت دو سالی که وقت دارید هر چند باری که بخواهید می توانید ثبت نام خود را ویرایش کنید

بله

به هیچ عنوان دیگر نمی توانید وام ازدواجتان را بگیرید

مجدد برای همان بانک و شعبه ثبت نام کنید

معمولا بین 15 بهمن تا 15 فروردین بانک ها وامی پرداخت نمی کنند.
راهی برای سریع تر گرفتن وام وجود ندارد مگر اینکه به سرپرستی بانک مذکور مراجعه کنید و در صورت امکان با شما همکاری کنند.

خیر – مهلت دریافت وام ازدواج 24 ماه از تاریخ عقد می باشد

بله

1- بله
2- هنوز تصویب نشده است

بله

به شعبه مراجعه کنید و از آن ها بخواهید که اطلاعات شما را حذف کنند و دوباره در سایت اصلی خودتان ثبت نام کنید

بله امکان این کار وجود دارد اما ترجیحا برای دریافت راحت تره وام ازدواج بهتر است در بانک و شهر محل سکونت مرد ثبت نام انجام شود.

به هر نفرتان 30 م تومان

تاریخ ازدواج به صورت آنلاین از ثبت احوال استعلام می شود و همان تاریخی است که در سند ازدواج درج گردیده. می توانید با وارد کردن اطلاعات خود در قسمت ثبت نام سایت اصلی پس از ورود به فرم تاریخ ازدواج خود را مشاهده کنید

مهم نیست در چه تاریخی عقد کرده باشید فقط در هنگام اغاز ثبت نام وام 30 میلیون تومانی نباید بیش از 24 ماه از تاریخ عقدتون گذشته باشه

مهم نیست در چه تاریخی عقد کرده باشید فقط در هنگام اغاز ثبت نام وام 30 میلیون تومانی نباید بیش از 24 ماه از تاریخ عقدتون گذشته باشه و در صورت تصویب وام 30 میلیونی به شما تعلق خواهد گرفت

چنانچه وام ازدواج تا کنون نگرفته باشید و از ازدواج شما بیش از 2 سال نگذشته باشد به شما وام ازدواج تعلق می گیرد

خیر
اطلاعات وام قبلی شما در سیستم موجود است و امکان دریافت مجدد ندارید

اگر در ازدواج اول وام رو دریافت نکرده باشید مشکلی برای دریافت وام ازدواج نخواهید داشت

بسته به سیاست های بانکی که می خواهید از اون وام بگیرید دارد. لطفا به یکی از شعب بانک مورد تقاضا مراجعه کرده و سوال بفرمایید.

بله هر چند بار بخواهید می توانید ثبت نام خود را حذف و مجدد ثبت نام کنید فقط مراقب باشید که بیش از 24 ماه از تاریخ عقدتان نگذرد.
ضمنا تا قبل از تعیین شعبه می توانید از طریق خود سایت ثبت نامتان را حذف کنید اما بعد آن حتما باید برای حذف به شعبه مراجعه کنید.

نه الزاما چنین چیزی نیست. اما برخی بانک‌ها این قانون را دارند که حتما ضامن شما حقوق بگیر همان بانک باشد.

زمان مشخصی برای ثبت نام وجود ندارد و این مسئله به عوامل مختلفی از جمله بانک و استان شما بستگی دارد. اما شما می توانید از طریق شماره های سایت کندو که در قسمت تماس با ما درج شده زمان تقریبی ثبت نام خود را مطلع شوید.

بله. چنانچه تا زمان آغاز ثبت نام وام 30 تومانی ازدواج 24 ماه از تاریخ عقدتان نگذشته باشد مشکلی برای ثبت نام نخواهید داشت و به شما تعلق می گیرد

بله

بله وام 30 تومانی در صورت تصویب شامل شما هم می شود.
هر چند باری که ثبت نام کنید و حذف کنید مشکلی ندارد.

بله. در صورت داشتن معوقه یا چک برگشتی حتی به بانک های خصوص امکان دریافت وام برای ایشان وجود ندارد اما شما خودتان می توانید وام در یافت کنید

چنانچه جهت دریافت وام اقدام نکنید پس از گذشت یک ماه ثبت نامتان به صورت خودکار حذف می شود و می توانید دوباره ثبت نام کنید.

چنانچه وام ازدواج تا کنون نگرفته باشید و از ازدواج شما بیش از 2 سال نگذشته باشد به شما وام ازدواج تعلق می گیرد

انجام ثبت نام کارت ملی برای انجام امور بانکی کافی می باشد

بله در صورت تصویب وام 50 تومانی قادر به دریافت آن خواهید بود

بله چنانچه قبلا وام نگرفته باشید می توانید وام ازدواج دریافت کنید.
همسرتان هم می تواند وام بگیرد چون افرادی که قبل سال 87 ازدواج کرده اند اطلاعاتشان در سیستم موجود نیست

متاسفانه برخی بانک‌ها سلایق شخصی را اعمال می کنند که بر خلاف قوانین است. پیشنهاد ما مراجعه به سایر شعب و یا بانک هاس

بله ثبت نام قبلی خود را حذف و مجدد ثبت نام کنید

وام 30 تومانی به شما تعلق می گیرد ولی ما پیشنهاد می کنیم همین 15 تومانی ثبت نام و برای دریافت ان اقدام کنید چرا که تا 30 تومانی اجرایی شود زمان زیادی می گذرد و احتمالا کلا نتوانید وام بگیرید.

چنانچه وام ازدواج تا کنون نگرفته باشید و از ازدواج شما بیش از 2 سال نگذشته باشد به شما وام ازدواج تعلق می گیرد

به قسمت مشاهده وضعیت مراجعه کنید و از آن جا مبلغ وام خود را مشاهده کنید

30 میلیون برای هر زوج ای به قول شما 60 ملیونی

هنوز تصویب نهایی نشده.
مهم نیست در چه سالی عقد کرده باشید هر گاه تایید شود به همه وام ازدواج 30 تومانی تعلق می گیرد.

چنانچه وام ازدواج تا کنون نگرفته باشید و از ازدواج شما بیش از 2 سال نگذشته باشد به شما وام ازدواج تعلق می گیرد

بله می توانید دریافت کنید. مهم نیست برگه خود را گم کرده اید ثبت نام قبلی شما باطل شده است

در حال حاضر که 18 اردیبهشت ماه هستیم هنوز اگر در سایت اصلی ثبت نام کنید وام 10 تومانی به شما تعلق می گیرد.

به کلیه زوج های جوانی که در سال 99 ثبت نام کنند فارغ از این مسیله که تاریخ عقد آن ها کی می باشد وام 50 تومانی تعلق می گیرد.

کسانی که هنوز وام ازدواج خود را دریافت نکرده اند می توانند در صورت تصویب وام 50 میلیون تومانی دریافت کنند.

بله. باید ثبت نام قبلی خود را به طور کلی کنسل کنید و پس از باز شدن وام 50 تومان مجدد ثبت نام کنید.

بله

به شعبه مراجعه نکنید تا خودکار ثبت نام شما حذف شود
پس از باز شدن وام 50 میلیونی اقدام به ثبت نام کنید

ثبت نام قبلی خود را حذف کنید و منتظر باز شدن وام 50 میلیونی باشید

هنگام ثبت نام گزینه ایثارگری را انتخاب کنید اگر به شما تعلق بگیرد خود سیستم تشخیص می دهد.

خیر – همچنان وام 10 میلیون تومانی پرداخت می شود.

لطفا با شماره های پشتیبانی سایت کندو تماس حاصل نمایید.در قسمت تماس با ما موجود می باشد.

هنوز مشخص نیست اما طبق آخرین اظهار نظر یکی از نمایندگان مجلس از تاریخ 1 اردیبهشت احتمالا فعال می گردد.

اطلاعات کارت ملی و شناسنامه به همراه کد ملی همسر، آدرس، کد پستی و تلفن ثابت خودتان را باید داخل فرم ثبت نام وارد نمایید. هچ مدرکی لازم نیست اسکن شود.

خیر

هنوز مشخص نیست اما طبق آخرین اظهار نظر یکی از نمایندگان مجلس از تاریخ 1 اردیبهشت احتمالا فعال می گردد.

اگر از الان ثبت نام کنید به شما وام 15 میلیون تومانی تعلق می گیرد

تا زمانی که مهلت برای دریافت وام دارید که 1 ماه پس از تایید شعبه هست می توانید از همان ثبت نام قبلی استفاده کنید. پس از آن تاریخ باید مجدد ثبت نام کنید

بله

ثبت نام قبلی را حذف کنید و مجدد ثبت نام کنید

با توجه به تجربیات سال های گذشته معمولا عددی که در کمیسیون فرهنگی برای وام ازدواج تصویب می گردد در صحن علنی نیز تایید خواهد شد.

بله

این که چه ضامنی می خواهد باید از خود بانک مورد نظر سوال کنید.اقساط وام ازدواج 5 ساله است که از این مقدار 5 قسط آن کارمزد و 55 قسط آن بابت اقساط است. که حدود 272000 تومان می شود.

بله می توانید با مراجعه به سایت وام ازدواج و وارد کردن اطلاعات خود در قسمت ثبت نام متوجه شوید که چه تاریخ عقدی برای شما ثبت شده است.

تاریخ عقد لازم نیست. خود سیستم به طور خودکار از ثبت احوال تاریخ عقد شما را استعلام می کند.

چون وام خود را دریافت کرده‌اید دیگر نمی شود کاری انجام دهید.

در حال حاضر ثبت درخواست وام ازدواج برای برخی بانک ها امکان پذیر نیست چرا که این بانک ها در لیست بانک های دارای بودجه در استان مورد نظر نیستند. در ضمن ممکن است در ساعاتی از شبانه روز که شما به سایت مراجعه نمی کنید بانک مورد نظر به لیست بانک های دارای بودجه اضافه شود و بلافاصله از لیست خارج شود و شما متوجه نشوید. به همین دلیل ما جهت رفاه حال شما عزیزان خدمتی را ارایه نموده ایم که از این طریق شما درخواستتان را برای ما ارسال می کنید و ما در اولین فرصت پیش آمده (به محض این که بانک مورد نظر شما به لیست بانک های دارای بودجه اضافه شد) اقدام به ثبت اطلاعات شما در سایت اصلی وام ازدواج و ارسال کد رهگیری برایتان می نماییم . به این ترتیب اگر در ساعاتی که شما به سایت مراجعه نمی کنید نیز بانک مورد نظر به لیست بانک های دارای بودجه در استان شما اضافه شود شما چیزی را از دست نداده اید و ما برای شما درخواستتان را ثبت می کنیم. پس اگر مدت زیادی است که می خواهید تقاضای وام ازدواج بدهید اما به دلیل نبودن بانک مورد نظرتان در لیست بانک های دارای بودجه در استان شما موفق نشده اید، وقت را تلف نکنید و درخواستتان را برای ما ارسال کنید.

همین الان می تونید ثبت نام کنید.

بله تعلق میگیرد.

با 02191012187 تماس حاصل نمایید

باید منتظر تصویب طرح در صحن علنی مجلس باشید که احتمالا هفته دوم بهمن ماه صورت می گیرد.

تمام حقوق مادی و معنوی وب سایت متعلق به تیم مدیریت
وب سایت خدمات اینترنتی کندو
می باشد

اطلاعات اولیه خود به همراه بانک و استان خود می‌توانید ثبت کنید.

پس از انتخاب بانک و استان می‌توانید اطلاعات خود را تکمیل کنید.

به محض باز شدن بانک شما، ما شما را ثبت نام میکنیم و پس از ثبت نام از طریق پیامک و تلگرام یه شما اطلاع میدهیم.

بعد از دریافت کد رهگیری میتوانید با مراجعه به سایت اصلی منتظر تعیین شعبه دریافت وام خود باشید.

پس از تعیین شعبه میتوانید به بانک مراجعه و وام خود را دریافت کنید.

چطور وام ازدواج ثبت نام کنم

تمام حقوق مادی و معنوی وب سایت متعلق به تیم مدیریت

وب سایت خدمات اینترنتی کندو

می باشد


توسط
مدیر

·
مرداد ۳۰, ۱۳۹۶

بسیاری از زوج های جوان برای شروع زندگی خود نیازمند کمک مالی از سوی خانواده ها و دولت هستند. دولت مبلغ کمی را به عنوان وام ازدواج برای زوج های جوان در نظر گرفته است. طبق آخرین اخبار به هر یک از زوجین مبلغ سه میلیون تومان تعلق می گیرد.

شرایط اخذ وام عبارتند از:

چطور وام ازدواج ثبت نام کنم

۱ـ هر دو زوج دارای تابعیت جمهوری اسلامی ایران باشند.

۲ـ دارا بودن کارت ملی ( موقت یا دایم ) و کد پستی محل سکونت متقاضی .

۴ـ تسهیلات قرض الحسنه ازدواج فقط یکبار به متقاضیان پرداخت می‌شود .

۵ـ متقاضیان تسهیلات قرض الحسنه ازدواج فقط از تاریخ وقوع عقد تا پایان سال بعد، مهلت ثبت نام جهت استفاده از تسهیلات موصوف را دارند .

و اما مدارکی که جهت ثبت نام مورد نیاز هستند عبارتند از:
۱ـ اصل و کپی سند ازدواج .

۲ـ اصل و کپی کلیه صفحات شناسنامه‌های زوجین .

۳ـ اصل و کپی شناسنامه‌های ضامنین .

۴ـ اصل و کپی کارت ملی ( موقت یا دایم ) زوجین .

۵ـ اصل و کپی کارت ملی ( موقت یا دایم ) ضامن .

۶ـ کد پستی ده رقمی و آدرس کامل محل سکونت زوجین .

۷ـ کد رهگیری ده رقمی دریافتی از سایت پس از مرحله ثبت نام .

شیوه ثبت نام:

ابتدا وارد سایت http://ve.cbi.ir شده و با پر کردن فرم ثبت نام، ثبت نام خود را تکمیل نموده و یک کد رهگیری ده رقمی دریافت نمایید.

سپس با مراجعه مجدد در چند روز بعد به همین سایت از وضعیت ثبت نام خود اطلاع پیدا کنید. در این سایت شعبه بانک وام دهنده به شما مشخص خواهد شد. سپس با در دست داشتن مدارک به شعبه مورد نظر مراجعه نمایید.

باز پرداخت وام ازدواج به صورت ۳۶ قسط مساوی می باشد و نرم کامزد وام ۴% می باشد.

برچسب‌ها: آموزش ثبت نام وام ازدواجازدواجازدواج دانشجوییثبت نام وام ازدواجوام ازدواج


مرداد ۱۵, ۱۳۹۹

 توسط
boshra
· Published مرداد ۱۵, ۱۳۹۹
· Last modified تیر ۱۴, ۱۳۹۹


مرداد ۳۰, ۱۳۹۶

 توسط
مدیر
· Published مرداد ۳۰, ۱۳۹۶


تیر ۴, ۱۳۹۷

 توسط
مدیر
· Published تیر ۴, ۱۳۹۷
· Last modified خرداد ۳, ۱۳۹۷

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه

نام *

ایمیل *

برای مشاهده تعداد مبتلایان و فوت شده های کرونا تا این لحظه بر روی ادامه کلیک نمایید

رایحه درمانی

سنگ درمانی

هند: مجسمه های وابسته به عشق شهوانی خجور – معبد عشق

جمجه های کشیده در کتیبه های باستانی

کرم های CC چیست و چه فوایدی دارد؟

اخبار سینما و سلبریتی ها
عکس بدون آرایش بازیگران
گریم جالب بازیگران
بیوگرافی بازیگران
عکس سلفی بازیگران
عکس جشن تولد بازیگران

فال هفتگی PMC
فال ورق
فال چوب
فال قهوه
فال ابجد
استخاره از قرآن
فال حافظ
فال روزانه
فال انبیاء
طالع بینی مصری
طالع بینی هندی
طالع بینی خورشیدی
طالع بینی ازدواج
پیامک ماه تولد
طالع بینی ازدواج
داستان های واقعی
شنیدنی های جذاب
فال تاروت صوتی
عضویت در خبرنامه

چطور وام ازدواج ثبت نام کنم

Infu_ir@

دانلود رایگان کتاب های نایاب

بدون نیاز به نصب

از پیج ما دیدن فرمایید

کلیه حقوق برای اینفو محفوظ است

نیرو گرفته از  – طراحی شده با قالب هیومن

چطور وام ازدواج ثبت نام کنم
چطور وام ازدواج ثبت نام کنم
0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *