چگونه اندام پسرانه داشته باشیم

 
helpkade
چگونه اندام پسرانه داشته باشیم
چگونه اندام پسرانه داشته باشیم


۳۰ شهریور ۱۳۹۵ ساعت ۰۰:۱۳


توسط بهراد

بطور متوسط هر کدام از ما بیشتر از 100 نوع تیپ و ظاهر مختلف را در طول روز می‌بینیم. اما هر تیپی که دیدیم و مورد پسند ما بود را که نباید بپوشیم. اولویت هر مردی باید این باشد که ظاهر مردانه داشته باشید و بتواند از همان ظاهر مردانه خودش بیشترین بهره را ببرد. چطور؟ با چی بپوشم همراه باشید تا متوجه این موضوع شوید.

شاید در وبسایت‌های اینترنتی و مستندها خیلی از ظاهرهای افراد مثلا مشهور را دیده‌اید که از خودتان پرسیدید آیا این ظاهر مناسب آقایان هست یا نه؟ این بدترین نوع لباس پوشیدن است که حتی طرف مقابل نتواند این موضوع را تشخیص دهد. ولی یک سری هم هستن از روی گمراهی به این لباس ها رو آوردن این ها رو میشه با کمی نوازش دوستانه و محبت دوباره به آعوش جامعه برگردوند. ولی باید این نکات رو رعایت کنن.

چگونه اندام پسرانه داشته باشیم

1- تنگ

یکی از اصولی که هیچ مرد و مخصوصا زنی، مردونه حساب نمی کنه، تنگ بودن لباس مرده. حالا می خواد تیشرت باشه، پیراهن، شلوار و غیره. وقتی مثلا تیشرت شما تنگه، پارچه تموم زورش رو هم بزنه نمی تونه تمام نقاط استراتژیک بدن شما رو پوشش بده و کار شما تمومه.

درسته که مردانی که هیکل بسیار مناسبی دارن بهشون میاد که لباس جذب بپوشن ولی بین لباس جذب و تنگ خیلی فرقه.

2- ابرو تیز و پر رنگ

این مدل ابرو (شکل زیر) از لیورپول اومده و حتی خود افراد اون شهر هم برای جبران اشتباهاتشون بزرگانی چون The Beatles و استیون جرارد رو به دنیا معرفی کردند. این مدل ابرو اول توسط بانوان استفاده شد ولی خدا نگذره از کسی که اون رو به دنیای آرایش مردان هم وارد کرد. همین شد که بعد از مدتی الان می بینی که آقایون از توی آرایشگاه میان بیرون و یک تکه هایی از ابرو برداشته شده تا تیز بشه و یک تکه هایی هم بصورت مصنوعی تاتو شده (از خجالت دارم می لرزم)

بجای این کارا چیکار کنیم؟ کسی نمیگه حتما باید ابرو های شما اورجینال باقی بمونه و حدود 3 کیلو مو سالانه اضافه بشه بهش. یک ابروی کم پشت ولی شاد و زیاد هم تمیز نشده خیلی عالیه.

3- یقه افتاده

باشگاه میری، کلی موندی بدنت رو برنزه کردی و عضلات فولادی رو ساختی، حالا وقتشه یه پیراهن بپوشی که یقه اش افتاده و همه چیز رو بندازی بیرون و در معرض دید؟ غلطه. بجاش پیراهنی بپوش که مکمل عضلاتت باشه و نه اینه فقط اونها رو نشون بده.

در مورد شلوارک ساحلی هم همینطور عمل کن و کوتاه نباشه. بهترین گزینه تا دقیقا بالای زانو هستش تا ظاهر مردانه شما رو حفظ کنه.

در آخر هم کیف های رو دوشی رو بندازید کنار و یک کیف دستی شیک بردارید.

مطالب مرتبط:

1- اصول پوشیدن لباس زمستانی مردانه

2- پنج قانون اساسی لباس مردانه

3- هفت گناه اصلی در استایل آقایان

محبوبترین مطالب

مطالب مرتبط

©چی بپوشم / بازنشر مطالب تنها با کسب اجازه کتبی و پرداخت هزینه بابت هر مطلب و همچنین ذکر منبع و لینک مستقیم به همان مطلب مجاز است

طبیعی است که همه ما دوست داریم جذاب باشیم، اما چگونه؟ چه بپوشیم یا چه رفتاری داشته باشیم که در حین خوشتیپی، تصنعی و غیر حرفه ای به چشم نیاییم؟ اگر شما هم دوست دارید به گونه ای باشید که در جمع بدرخشید و همه نگاهها روی شما باشد، به نکاتی که در اینجا برایتان آورده ایم، دقت کنید

برای جذاب بودن باید اول از همه به ظاهر خود توجه کنید زیرا که ظاهر شما اولین چیزی است که به چشم طرف مقابل می آید. صاف و درست ایستادن یکی از چیزهایی است که باید آن را رعایت کنید. روان شناسان می گویند: «زبان بدن سیگنال های زیاد و قدرتمندی را به طرف مقابل منتقل می کند.» به عنوان مثال اگر شما قوز کنید، حس خستگی و ناتوانی را به دیگران انتقال می دهید. بنابراین از خمیده ایستادن یا نشستن به شدت خودداری کنید و به جای آن سعی کنید نشان دهید که قدرت بدنی بالایی دارید.

بیشتر بدانید : جذاب ترین مرد سال 2018 انتخاب شد!

تحقیقی روی دو گروه از افراد انجام شد : گروه اول که حالت بدنی ضعیفی داشتند و گروه دوم که حس قدرت را منتقل می کردند. نتیجه این تحقیقات ثابت کرد که گروه دوم سطح تسترون بالایی نسبت به گروه اول داشتند. بنابراین میان زبان بدن شما و حس قدرت و سرسختی تان، رابطه ای مستقیم وجود دارد.

چگونه اندام پسرانه داشته باشیم

درست است که شما باید با زبان بدن، قدرت تان را نشان دهید اما در این کار هم نباید افراط کنید. شما با غرور و تکبر روی هیچ یک از اطرافیان تان تاثیر مثبتی نخواهید داشت. بنابراین کلید موفقیت شما اعتدال است. سعی کنید که در عین قدرتمندی و اعتماد به نفس، با تن صدای آرام سخن بگویید، با دیگران مهربان باشید و به آنها کمک کنید. این اعمال در کنار هم شما را تبدیل به فردی جذاب خواهد کرد که هر کسی دوست دارد با شما هم صحبت شود.

درست است! عینک آفتابی از چشم و پوست شما در برابر اشعه های مضر آفتاب جلوگیری می کند اما علاوه بر کارایی، شما باید به زیبایی آن هم اهمیت دهید. یک عینک مناسب، چهره و به تبع ظاهر شما را تکمیل می کند اما نکته اصلی انتخاب مدلی مناسب با صورت شماست. مدل های مختلفی از ویفر گرفته تا پلیس و غیره.. وجود دارند و شما باید با توجه به فرم صورت تان بهترین را انتخاب کنید.

بیشتر بدانید : راهنمای خرید عینک آفتابی، 8 نکته کلیدی که باید بدانید!

این روزها مدل های متنوع و زیادی از کاپشن ها برای آقایان وارد بازار شده است اما از میان آنها هنوز هم کاپشن های چرم محبوبیت خود را حفظ کرده و همچنان شیک و زیبایند. در قدیم، کاپشن های چرم تنها توسط ثروتمندان مورد استفاده قرار می گرفت اما حال همه مردم می توانند از آنها استفاده کنند. این مدل کاپشن ها علاوه بر زیبایی، کارایی بالایی نیز دارند و از بدن به خوبی در مقابل باد و سرما محافظت می کنند.

هر فردی در کمد لباس خود شلوار جین دارد و همه نیز می دانند که شلوار جین تا چه اندازه راحت و جذاب است. اما بر خلاف کفش و پیراهن که انتخاب شان راحت است، پیدا کردن شلوار جینی که کاملا سایز تن تان باشد ساده نیست. برای این منظور باید برخی موارد را با دقت در نظر گرفت:•    اندازه کمر•    قد شلوار•    گشادی و لاغری•    اندازه دور مچ پا

بیشتر بدانید : انتخاب شلوار جین مناسب با 7 قانون یک طراح لباس

شاید صورت اصلاح شده را بیشتر دوست داشته باشید اما هر مردی به کمی ته ریش احتیاج دارد. پیشنهاد ما به شما این نیست که کل صورت تان را از ریش پر کنید، کافی است تنها دو روز متمادی صورت تان را اصلاح نکنید. تحقیقات نشان داده که خانم ها مردانی که ته ریش دارند را جذاب تر از آنهایی که کل صورت شان تراشیده، می دانند. بنابراین حتی اگر علاقه ای به ته ریش ندارید، بد نیست که هر از چند گاهی آن را امتحان کنید و تغییرات مثبت آن را بر چهره تان ببینید.

ارتباط برقرار کردن با دیگران نه تنها به شما که به دیگران نیز حس خوبی را منتقل خواهد کرد. زمانی که وارد اتاقی می شوید، اعتماد به نفس داشته باشید، برای صحبت کردن با دیگران پیش قدم شوید، به چشم هایشان نگاه کنید و با آنها سخن بگویید. همین رفتار شما را در چشم دیگران جذاب خواهد کرد.

تحقیقات ثابت کرده افرادی که دیدی مثبت نسبت به اطرفیان شان دارند، در برقراری ارتباط با دیگران نیز موفق ترند. آنها افراد خوش بینی هستند که با دیگران به گرمی صحبت می کنند و به همین دلیل احتمال این که از اطرافیان شان رانده شوند و مورد توجه آنها قرار نگیرند، کم است. خوب است که تصور کنید دیگران دوست تان دارند اما در این کار هم زیاده روی نکنید. به عنوان مثال اگر در برخورد اول طرف مقابل تان را در آغوش بگیرید، در واقع او را از خود رانده اید. پس اگر می خواهید که در نگاه دیگران جذاب و خواستنی باشید، زاویه دید مثبتی نسبت به دیگران داشته باشید و در برخوردتان با آنها اعتدال را نیز رعایت کنید.

گاهی باید پا را از گلیم خود دراز تر کرد و قوانین را شکست. به عنوان مثال خیلی ها از پوشیدن لباس های رنگی هراس دارند، در صورتی که این سبک لباس پوشیدن نیز جذابیت خاص خود را دارد. مثل این است که شما برای اولین بار با فردی قرار ملاقات عاشقانه می گذارید اما شنیده اید که نباید در مورد مسائل کاری با او صحبت کنید. به نظر ما این قانون را باید شکست زیرا کار یکی از مهمترین بخش های زندگی هر فرد است. اگر به دنبال یک رابطه جدی و بلند مدت می گردید، مطمئنا باید در مورد کار و درآمدتان با او سخن بگویید. بنابراین خودتان را به قوانین محدود نکنید و در جایی که لازم است آنها را بشکنید.

اگر دوست دارید که تاثیری بلند مدت بر دیگران داشته باشید، باید جوری رفتار کنید که دیگران شخصیت شما را باور کنند، نه این که حالتی تصنعی داشته باشید و فقط برای جلب توجه دیگران مانند یک جنتلمن رفتار کنید. شما باید این نکته را به دیگران ثابت کنید که یک آدم آهنی با برنامه ای از پیش تعریف شده، نیستید.

لازم نیست که مدام بخندید، یک لبخند کافی است تا دیگران را به سمت خود جذب کنید. خنده انرژی مثبت را به دیگران منتقل می کند و به تبع شما را فردی جذاب تر می سازد.

شاید شما حرف های زیادی برای گفتن داشته باشید اما آنچه شما را جذاب تر می کند، جدا از حرف زدن، شنونده بودن تان است. به همین دلیل سعی کنید که حرف های دیگران را به خوبی بشنوید، آنها را به حرف زدن بیشتر تشویق کنید و وسط حرف شان نپرید. همین رفتارهای به ظاهر کوچک، شما را در چشم دیگران جذاب و خواستنی خواهد کرد.

بیشتر بدانید : 5 توصیه برای جذاب شدن در 3 دقیقه

بیشتر بدانید : چگونه یک مرد جذاب برای خانم ها شویم؟

بیشتر بدانید : جذابیت های ظاهری زنانه ای که مردان را جذب می کند!

بیشتر بدانید : این جملات زنانه، مردان را عاشق می کند

بیشتر بدانید : این ویژگی ها شما را برای جنس مخالف جذاب می کند!!

بیشتر بدانید : کدام خصوصیت زنانه برای مردان بسیار جذاب است؟

گردآوری : گروه سبک زندگی سیمرغseemorgh.com/lifestyleمنبع : زندگی ایده ال

All Rights Reserved – © 2019 | باز نشر مطالب پورتال سیمرغ تنها با ذکر نام و آدرس seemorgh.com مجاز می باشد.

گــروه خاصی از مردها وجود دارند که خانم ها به هیچ وجه نمـی تـوانند از آنها اجتناب کنند و این امر هیچ ارتباطی به چهره های جذاب و یا تناسب اندام آنها ندارد.این دسته از مردان افرادی هستند که به نظافت خود اهمیت می دهند تا ظاهری زیبا و شخصیتی مورد پسند داشته باشند .

نظافت از اجزای اصلی موفقیت در زندگی زناشویی است و مردانی که نظافت را رعایت می کنند از لحاظ جنسی جذاب تر خواهند بودو بیشتر مورد توجه همسرشان قرار می گیرند. در این مطلب از نمناک به چند نکته اصلی در مورد نظافت، سلامتی و زیبایی مردان اشاره می کنیم ، پس با ما همراه شوید.

دندان های مرواریدوار و لبخند زیبا

لبخند زیبا، یکی از جنبه های مهم ارتباطات غیر کلامی و ابزار خوبی برای نشان دادن شادی و عاطفه به دیگران است.سلامت دندان ها و لثه ها،موجب می شود که لبخند زیباتری داشته باشیم و اعتماد به نفسمان بالاتر برود . یکی از فاکتورهای زیبایی داشتن دندان های سفید و سالم است ،حفظ سلامت دندان ها و لثه ها، اصلا کار سختی نیست.

چگونه اندام پسرانه داشته باشیم

از جمله ضروریات حفظ زیبایی و نظافت در مردان داشتن ناخن های آراسته و زیبا است ، داشتن دست و پای زیبا فقط مخصوص خانم ها نیست . مردان نیز باید برای حفظ زیبایی دست و پای خود را تمیز و ناخن را سوهان بزنند و برای جلوگیری از بوی بد پا قبل از پوشیدن کفش از پودرهای بوگیر پا استفاده کنند.

مراقبت از پوست صورت

مراقبت از پوست صورت جزو اصلی ترین کارهایی است که برای سلامتی و زیبایی باید در نظر گرفت و این مقوله تنها به زنان مربوط نمی شود و مردان نیز باید ز پوست خود مراقبت کنند .

از بین بردن بوی بد دهان

رعایت بهداشت دهان و دندان از اهمیت بالایی برخوردار است و چیزی بدتر از بوی بد دهان نیست . رعایت نکردن بهداشت دهان و دندان و بوی بد دهان در مردان باعث می شود که زیبایی چهره آن ها به خطر افتد و هیچ زنی جذب آنان نشود.

از بین بردن بوی بد بدن

بوی بد بدن نیز مانند بوی دهان از جمله مواردی است که موجب کاهش جذابیت مردان می شود . برای اینکه بوی بد بدن را از بین ببریم باید کارهای زیر را انجام دهیم.

زیبایی موها از جمله مواردی است که باعث زیبایی افراد می شود و باید در تمیزی و آراسته بودن آن دقت کرد . برخی از مردان موهای کم پشتی دارند و کارهایی انجام می دهند که جالب نیست و باعث می شود موهایشان نا زیبا دیده شود.

اگر موهای کم پشتی دارید، واقعیت را بپذیرید و آن را کوتاه نگه دارید و از شانه کردن موها به سمت مخالف بپرهیزید و یا تمامی آنها را بتراشید.

رژیم غذایی

داشتن یک رژیم غذایی متعادل و سالم و ورزش از مهم ترین موضوعات برای زیبایی به شمار می رود . برای داشتن یک رژیم غذایی متعادل از مصرف فست فود و غذاهای فراوری شده بپرهیزید .در برنامه غذایی تان مقدار کافی سبزی و میوه را بگنجانید.

اصلاح صورت

اصلاح کردن صورت از مواردی است که باعث زیبایی مردان می شود و همه مردان تا حدودی با این کار آشنا هستند . صورت پر مو ، زیبایی و جذابیت را از مردان دور میکند و باعث می شو آن ها تمیز به نظر نرسند . برای اصلاح صورت به این موارد توجه کنید:

اولین چیزی که توجه دیگران را به خود جلب می کنند چشم ها هستند هر چند نمی توانید ظاهر چشم خود را عوض کنید اما می توانید چین و چروک اطراف آن را برطرف سازید تا جوانتر و زیباتر به نظر برسید.

لباس های جذاب

نوع لباس پوشیدن و تمیزی آن در جذابیت مردان بسیار موثر است. این موارد را رعایت کنید تا همیشه جذاب به نظر برسید:

 

همه آقایان دنبال راه های جذاب شدن هستند و دوست دارند از نظر همه جذاب باشند اما چگونه؟ جذاب شدن آقایان کار سختی نیست اگر یک سری نکات ساده را رعایت کنید جذابیت را در خود میبینید. طرز لباس پوشیدن میتواند بسیار تاثیرگذار باشد و باعث میشود شما در اولین نگاه یک مرد جذاب به نظر برسید پس در انتخاب لباس هوشیارانه عمل کنید.

استایل شخصی داشته باشید

استایل شخصی تان را پیدا کنید زیرا جذابیت آقایان را افزایش میدهد, داشتن استایل شخصی شما را نسبت به دیگر افراد خاص تر میکند. باید طوری لباس انتخاب کنید که شانه هایتان را پهن تر نشان دهد زیرا اینطوری هیکل تان مردانه تر میشود و این خود جذابیت است.

داشتن اندام مناسب

چگونه اندام پسرانه داشته باشیم

داشتن اندام مناسب در جذابیت آقایان نقش مهمی دارد اگر شما اندام ورزشکاری داشته باشید یا به قول معروف سیکس پک داشته باشید باعث میشود توجه خانم ها را به خود جلب کنید و یک مرد جذاب باشید.

اعتماد به نفس داشته باشید

هر طور که شده اعتماد به نفس تان را افزایش دهید زیرا اگر خودتان جذابیت خودتان را باور نداشته باشید هرگز نمیتوانید این حس را در طرف مقابل تان ایجاد کنید. اعتماد به نفس به تنهایی میتواند باعث جذابیت آقایان شود.

داشتن شخصیت چند بعدی

سعی کنید تک بعدی نباشید و در شرایط مختلف از شخصیت چند بعدی تان استفاده کنید, خودتان را به یک ویژگی و یک شخصیت محدود نکنید. مثلا در یک شرایط خاص باید سرسنگین و مغرور باشید و یک شرایط دیگر شوخ و بامزه.

سپتامبر 2, 2014
روانشناسی

10 دیدگاه
23,761 بازدید

گاهی اوقات می‌شنوید که مردها زنان چاق را دوست دارند. این مزخرف است. علاوه بر مزخرف بودن یک دروغ است. فقط به این دلیل که می‌بینید مردی با یک زن چاق است به این معنی نیست که اولویت او زنان چاق هستند. دلیل آن فقط این است که در آن زمان انتخاب دیگری نداشته است! همین.

ممکن است مردها در خفا به داشتن رابطه‌ عاشقانه با یک زن چاق فکر کنند اما هیچوقت در چشم عموم با او ظاهر نمی‌شوند. بااینکه ممکن است با یک زن چاق که البته مزایای دیگری دارد بمانند اما دوست داشتند که آن زن خوش‌فرم می بود. اگر همه شرایط یکسان باشد، همه مردان زن خوش‌فرم را انتخاب خواهند کرد.

نه واقعاً اینطور نیست. اکثر مردها هیچ تمایلی به مانکن‌های بسیار لاغر نشان نمی‌دهند. درواقع، این اندام‌ها کمی ترسناک هستند و اصلاً سالم به نظر نمی‌رسند. اما، در فرهنگ امروز کشور ما لاغر بودن به یک هدف مهم بین زن‌ها تبدیل شده است. زنان بسیاری هر روز در تلاشند که برای تحت‌تاثیر قرار دادن زنان دیگر خود را لاغر کنند. اما این کار اصلاً سالم نیست. باید سعی کنید که متناسب بمانید.

چگونه اندام پسرانه داشته باشیم

دانشمندان دریافته‌اند که وزن‌های مختلفی جذاب شمرده می‌شوند. به فرم بدن و قد شما بستگی دارد. حقیقت نشان می‌دهد که زنانی که نسبت دور کمر و دور باسنشان ۰٫۷ است برای مردان جذاب‌تر هستند. دانشمندان دریافته‌اند که این مسئله در همه نقاط جهان و همه زمان‌ها در طول تاریخ صدق می‌کند. به‌طور خلاصه، مردان زنانی را دوست دارند که بدن خوش‌فرم داشته باشند و سایز برایشان اصلاً مهم نیست. نسبت ۰٫۷ کمر و باسن، نشانه بیولوژیکی از سلامت و باروری در زنان است. مغز مرد به‌طور اتوماتیک‌وار به این نشانه پاسخ می‌دهد.

Beyoncé و Jessica Alba را در نظر بگیرید. Beyoncé اندامی پهن دارد، اما Alba باریک است. اما هر دوی این خانمها در نظر مردان بسیار جذاب هستند. مهم نیست که استخوان‌بندیتان مثل Beyoncé درشت باشد یا مثل Alba ریز، اگر شکل بدنتان زیبا باشد، شوهرتان شما را خواهد پسندید. چیز دیگری که مردان در زنان بسیار دوست دارند این است که بدنشان فرم داشته باشد و سفت باشد. البته کمی چربی داشتن اشکالی ندارد. اما اشتباه نکنید وقتی مردها می‌گویند دوست دارند زنشان یک پرده گوشت داشته باشد منظورشان داشتن عضله است نه چربی.

نگران قسمت هايی از بدنتان که قادر به کنترل آن نیستید، نباشید—مثل استخوان‌بندیتان. روی انرژیتان برای خوش‌فرم شدن و رساندن نسبت دور کمر و دور باسنتان به ۰٫۷ تمرکز کنید. تا جاییکه می‌توانید شکمتان را صاف کنید. تنها راه آن این است که چربی‌های این ناحیه را از بین ببرید. باسنتان را فرم داده و گردتر کنید. این تفاوت بین کمر و لگنتان را بیشتر نشان می‌دهد. بالاتنه‌تان را باریک تر کنید—مخصوصاً در ناحیه بازوها و سرشانه. این هم باعث می‌شود که کمرتان باریک‌تر به نظر برسد. تردید نکنید. اگر بدنتان را متناسب و خوش‌فرم کنید، اندام زنانه شما خود را آشکار خواهد کرد.

برچسبچگونه بدنی جذاب داشته باشیم

سپتامبر 10, 2015

آگوست 17, 2015

مطمئنا، بارها درباره‌ی نکات ضروری برای برقراری رابطه‌ی عاشقانه سالم و شاد شنیده‌اید. اما در …

متأسفانہ من خیلی بدنم خوش فرم بود اما قدرشو ندونستم و الان خیلی لاغر شدم

والا من لاغرم

اوضاعم خراب تر از این حرفاس شوهرم میگه مگه چند شکم زلییدی

من با اینکه تپلم اما خیلی اندامم خوش فرمه

واسه من ک کمرم ۶۷..باسن ۹۵…..خداروشکر..راضیم

ما که ژنتیکی خوش فرمیم خدارو شکر

منظورتون از ٧ به ٠ چي هستش؟يعني كمرو باسنو از هم كنيم؟

منظور اینه که نسبت کمر به باسن ۷به ۱۰باشد…..مثلا کمرتان اگر ۷۰سانتی متر است باسن ۱۰۰باشد

ههههههه

خخخخخخخ

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه

نام

تناسب اندام مزایای زیادی دارد. چرا که زیباتر به نظر می رسید، اعتماد به نفس تان بالا میرود ، انرژی بیشتری دارید و مهم تر از همه سلامتیتان را بهبود می بخشید. اما موضوع اینجاست که متاسفانه، خوش اندام بودن کار آسانی نیست. با این حال، اگر روی تغذیه و ورزش تمرکز کنید، می توانید تغییرات فیزیکی مثبتی را ایجاد کنید. فراموش نکنید که برای داشتن اندامی مناسب و زیبا و سالم داشتن نگرش مثبت واقعا ضروری و مهم است.

ورزش یکی از مهمترین جنبه های خوش اندام و سالم بودن است.

متخصصان بیان کرده اند که هر روز باید حداقل ۳۰ دقیقه ورزش کنید. سعی کنید طوری برنامه ی خود را تنظیم کنید  که انگار برای قرار ملاقات و کارهای مهم زندگیتان برنامه ریزی می کنید. اگر بر روی تقویم یادداشت کنید هیچ وقت فراموش نمی کنید.

اگر قصد بالا بردن و یا کاهش وزن خود را دارید، ممکن است به زمان بیشتر از ۳۰ دقیقه در روز نیاز داشته باشید. اگر در یک باشگاه ثبت نام کنید، می توانید با مربی خود مشورت کنید. می تواند با توجه به هدفی که دارید رژیم خاصی بدهد.

چگونه اندام پسرانه داشته باشیم

اگر احساس کردید که ۳۰ الی ۶۰ دقیقه در روز وقت زیادی را از شما میگیرد و برایتان مشکل است. سعی کنید در زمان های کوتاهتری فعالیت کنید. برای مثال، زمانی که به سر کار می روید یا می خواهید ناهار بخورید یا به خانه بروید.

پس اگر به منظم ورزش کنید فواید زیادی نصیبتان می شود.

یک راه برای ایجاد عادت این است که آن نوعی از ورزش را که دوست دارید انجام دهید. برای مثال، اگر شنا کردن را دوست دارید سعی کنید هر دو هفته یک بار به استخر بروید.

سعی کنید لباس های ورزشی و کیف ورزشی تان را شب قبل آماده کنید. به این صورت در هنگام صبح چیزی را از خاطر نمی برید.

از یک ابزار کمک بگیرید که حرکات شما را دنبال کند مثل نرم افزار فیت بیت. حتی نرم افزارهای رایگانی در گوشی شما وجود دارند که می توانید با کمک آن ها یک ساعت زودتر آماده شوید.

معمولاً بین ۲۰ تا ۳۰ روز طول می کشد تا شما به چیزی عادت کنید. ورزش را ادامه دهید و در نهایت آن یک بخش عادی از زندگی روزمره شما می شود.

قطعا کار کردن در باشگاه مزایایی به همراه دارد

 کولر و تلویزیون چند تا از آن چیزهاست. اما دانشمندان گزارش کرده اند که ورزش کردن در هوای آزاد، حتی یک زمان کوتاه، مزایای زیادی با خود به همراه دارد. منطقه ی متنوع، پیاده رو یا ماجراجویی چیزهایی هستند که تردمیل یا مربی الیپتکیال نمی توانند آن ها را برآورده کنند.  

افرادی که در بیرون و محیط آزاد با آن هایی که در باشگاه یا خانه ورزش می کنند مقایسه شده اند و نشان داده اند که آن هایی که در خارج فعالیت دارند، از فعالیتشان لذت بیشتری می برند.

بسیاری از پارک ها مکان های خوبی برای دویدن و راه رفتن هستند. اگر شما به ورزش علاقه دارید، می توانید از زمین تنیس یا بسکتبال هم استفاده کنید.

اگر در ورزش های روزانه تان افراد دیگر را هم دخالت دهید،

تاثیر مثبتی را در نتایجتان می بینید. پیدا کردن یک رفیق پایه برای ورزش کردن می تواند به مسئولیت شما کمک کند. اگر با یک دوست برنامه ریزی کنید، نسبت به زمانی که تنها ورزش کنید امکان کنسل کردن آن خیلی کم می شود.

در کلاس، کلمات انگیزه بخش رد و بدل می شود. این کلاس ها می توانند به شما این اطمینان را بدهند که هر حرکت شما درست و موثر است.

سعی کنید که در باشگاه دو یا لیگ تنیس ثبت نام کنید. دوستان جدید مطابق با علایق خودتان پیدا می کنید و که باعث می شود که به هیکل خوبی برسید.

این که ورزشی مطابق میل خودتان پیدا کنید واقعا عالی است.

و شما هیچ وقت چیزی را که عاشقانه دوستش دارید رها نمی کنید مثل یوگا یا شنا. با این حال، بهتر است که فعالیت های ورزشی خودت را تغییر دهید. بدن شما به چالش های جدید پاسخ مثبتی می دهد و زمانی که کارهایتان را تغییر می دهید به نتایج بزرگتری دست می یابید.

بدن شما به کارهای روزمره عادت کرده و نسبت به زمانی که ورزش میکنید انرژی کمتری مصرف می کند. این موضوع به این معناست که شما کالری کمتری می سوزانید و چون مدام در یک جا ساکن می شود.

برای مثال، برای دو دقیقه بدوید سپس ایست کنید و چند تا ورزش شکم بزنید مثل پلانک یا کرانچ. می توانید تمرینات ورزشی خود را تغییر دهید و یا به آن اضافه کنید.

سعی کنید که از تجهیزاتی مثل تردمیل استفاده کنید. می توانید وارد باشگاه شوید یا یکی از آنها را برای خودتان بخرید. حتی ممکن است وسیله ی دسته دومی پیدا کنید.

سعی کنید که هر دو یا چهار هفته برنامه زندگی و ورزشی تان را تغییر دهید تا سریعتر به نتیجه برسید.

درست غذا خوردن مزایای زیادی به همراه دارد.

باعث می شود که به وزن سالمی دست یابید، پوستتان بهتر شود و انرژی بیشتری به دست آورید. یکی از بهترین روش ها برای خوردن غذای سالم این است که خودتان آشپزی کنید. گزارش ها نشان می دهند که افرادی که خودشان غذای خودشان را درست می کنند نمک و شکر کمتری مصرف می کنند. آشپزی با غذای تازه به شما کمک می کند که غذاهای فرآوری شده کمتری مصرف کنید که این غذاها به طور کلی سطوح سدیم بالایی دارند.

اعضای خانواده را به کار بگیرید، کمتر احساس خستگی و روزمرگی می کنید. هر روز هفته یکی از اعضای خانواده را به کار بگیرید و از آن ها در خواست کنید که یک وعده ی غذایی مشخص درست کنند و یک دستور غذایی جدید پیدا کنید.

سعی کنید که وعده های غذایی تان را تغییر دهید و جدید و نو کنید. این موضوع دفعات رفتن به مغازه خواروبارفروشی را کمتر می کند و اگر برنامه ی هفتگی سالمی داشته باشید به شما کمک می کند که با اهداف تناسب اندامتان همراه شوید.

زمانی که خودتان آشپزی می کنید، می توانید کالری مصرفی را کنترل کنید.

این موضوع کمک می کند که شما به تمامی مواد مغذی که بدنتان به آن نیاز دارد دست یابید. درست غذا خوردن به کنترل وزن شما کمک می کند، همچنین انرژی کافی را برای ورزش کردن به صورت منظم می دهد.

سعی کنید از رژیم غذایی پیروی کنید که هر روز انواعی از میوه های تازه و سبزیجات را مصرف کنید. این مواد دارای فیبر و ویتامین می باشند.

این مواد پروتئین بدن شما را تامین می کنند و همچنین چربی های سالم را به بدن شما می رسانند.

رنگ بیشتر در بشقابتان، میوه و سبزیجات بیشتر باعث می شود که با علاقه بیشتری بخورید. برگ های سبز مثل کلم و مواد غذایی نارنجی مثل هویج و سیب زمینی شیرین مصرف کنید.

چگونه اندام پسرانه داشته باشیم

برای خودتان یک رژیم غذایی سالم برنامه ریزی کنید.

اما اگر نگرانی خاصی در مورد وزن یا به طور کلی سلامتتان دارد بهتر است که با دکترتان مشورت کنید. او به شما کمک می کند که چه غذاهایی مصرف کنید تا به آن تناسب مورد نظر خود برسید، چه قرار باشد وزنی از دست بدهید چه در وزن فعلی خود بمانید.

همچنین دکترتان می تواند به شما کمک کند که از مصرف چه غذاهایی خودداری کنید. برای مثال، اگر از فشار خون رنج می برید، دکتر شما به شما خواهد گفت که رژیم سدیم خود را کاهش دهید.

قبل از اینکه از مکمل کاهش وزن استفاده کنید از دکترتان در موردش بپرسید. قرص رژیمی زمانی می تواند موثر باشد که به صورت ایمنی استفاده شود، در مورد اینکه این قرص برای شما مناسب است یا خیر با دکترتان صحبت کنید.

از دکترتان بخواهید که شما را به یک متخصص تغذیه ارجاع دهد. آن ها می توانند رژیم شما را بررسی کنند و برای کاهش یا حفظ سبک زندگی سالمتان به شما کمک کنند و برایتان برنامه بریزند.

به برچسب روی غذاهایی که می خرید توجه کنید.

اطلاعاتی که در اینجا فهرست شده اند به شما کمک می کنند که انتخاب سالمی را در مورد چیزی که وارد معده تان می کنید داشته باشید. زمانی که برچسب ها را می خوانید، به مقدار شکر، چربی و کالری که بر روی آن نوشته شده توجه ویژه ای داشته باشید. شما می توانید ببینید که به صورت روزانه مجاز به مصرف چه مقدار شکر هستید برای مثال باید برای آن برنامه ریزی کنید.

برای مثال اگر شما یک بسته چیپس می خواهید، بسته را بخوانید که اطلاعاتی را در مورد کالری کل بسته به دست آورید. بعضی اوقات، یک سوم بسته به عنوان یک غذای کامل در نظر گرفته می شود.

مطمئن شوید که برای هر محصول چه مقدار نمک / سدیم وجود دارد تا از این طریق مطمئن شوید که روزانه بیشتر از ۱۵۰۰ میلی گرم نمک / سدیم مصرف نمی کنید. غذاهای کنسروی و غذاهای آماده اغلب سدیم زیادی دارند.

برای مثال، شکر حداقل ۶۱ نام دارد از جمله نیشکر، شربت ذرت فروکتوز بالا، دکستروز و شربت برنج. اگر سعی می کنید که از خوردن مواد غذایی خاصی بپرهیز کنید مطمئن شوید که تمامی نام های مختلف آن را یاد بگیرید.

سلامت ذهنی یکی از بخش های مهم تناسب اندام و زیبایی می باشد.

زمانی که اطراف ما را عکس هایی از مدل ها و بازیگران خیلی لاغر پر کرده داشتن تصویر مثبتی از خود کار خیلی سخت و دشواری است. اما راه هایی وجود دارد که با یادگیری آن ها می توانیم احساس خوبی در مورد خود داشته باشیم و مهم نیست به چه صورتی باشیم. داشتن تصویر مثبتی از خودتان به شما کمک می کند که انگیزه داشته باشید و سالم غذا بخورید و ورزش کنید.

آن قسمتی از بدنتان را که دوست دارید و حس خوبی به شما می دهد را پیدا کنید و بر روی آن متمرکز شوید. برای مثال، اگر برای مدت زمان طولانی می دوید از خودتان به خاطر داشتن پاهایی قوی تعریف کنید.

خودتان را سرزنش نکنید. اینکه می خواهید تغییر کنید چیز خوب و مثبتی است اما سعی کنید به جای تخریب خودتان، خودتان را تشویق کنید. برای مثال، به جای ایجاد حس بد به خاطر خوردن کلوچه، به خودتان بگویید: «فکر کنم برای فردا انگیزه کافی برای انجام ۲۰ تا دراز نشست اضافی را داشته باشم.»

تصاویر ذهنی مثبت داشته باشید.

سعی کنید که بر روی احساسات مثبت تمرکز کنید. بر روی آن چیزهایی خوبی که بدنتان برایتان انجام میدهد تمرکز کنید برای مثال داشتن انرژی برای کار بازی با سگتان. زمانی که حس سلامتی دارید احساس زیبایی و تناسب اندام دارید.

در عوض، بر روی قدرتی که دارید تمرکز کنید و لباس های تنگ بپوشید. براساس تناسب اندامتان روی سطوح انرژی تان و سلامتتان خودتان را ارزیابی نکنید نه براساس وزنتان.

شاید مقایسه خودتان با دیگران وسوسه انگیز باشد.

اما متخصصان می گویند که مقایسه خودتان با دیگران خطرناک است. برای مثال، احساس ارزشمندیتان را کم می کند. و باعث کاهش اعتماد به نفس و سطوح انرژی شما می شوند.

نگاه کردن به دیگران هیچ کمکی به شما برای دستیابی به اهدافتان نمی کند. در عوض، ارزیابی سطح آمادگی جسمانی اتان باید بر اساس بهبود شما و اینکه می توانید تغییراتی را در خودتان احساس کنید، باشد.

افراد با یکدیگر متفاوت هستند. بعضی از افراد لاغر هستند در حالی که بعضی دیگر چاق هستند. شما ممکن است متوسط باشید. اندازه بدنتان را می توانید با اندازه گیری مچ دست خود و نمودار قد محاسبه کنید. به یاد داشته باشید که اگر فرم بدنی پری داشته باشید ، نسبت به فردی که به طور طبیعی لاغر است اهداف وزنی متفاوتی دارید.

زمانی که بیانیه های مثبتی در مورد خودتان دارید. می توانید از این مجله برای پیروی از رژیم و ورزشتان استفاده کنید یا می توانید بنویسید و شاید باشید، داشتن افکار مثبت در مورد خودتان شما را با انگیزه نگه می دارد.

منبع : wikihow

همچنین بخوانید : 

راه تناسب اندام | ۷ روش آسان برای خوش تیپ ، خوش اندام و متناسب شدن

چگونه قد بلند شویم ؟ | ۳ راه ساده و مهم برای افزایش قد به صورت طبیعی

افزایش طول عمر | ۸ ماده غذایی مفید که عمر شما را بیشتر میکند .

چربی سوزی و لاغری | بهترین ورزش برای چربی سوزی و لاغری چیست؟

پوست شل شده | چگونه پوست شل شده بعد از کاهش وزن را سفت کنیم؟

 

دیدگاه

تصویر امنیتی *

بهینه سازی : دلبرانه

اللــهم صــل علــی محــمد و آل محــمد و عجل فرجهــم کلیه حقوق برای این سایت محفوظ است و کپی برداری فقط باذکر منبع با لینک مربوطه بلامانع است Copyright delbaraneh.com © 2019- Allrights Reserved.



این روزها مردان برای جلب توجه زنان دست به کارهای عجیب و غریبی می زنند و ظاهر مردانه، مردانگی و زیبایی مردانه تعریف جدید و گاه ناپایداری پیدا کرده که نسل به نسل تغییر می کند. مردان برای دلربا و با جذبه به نظر رسیدن دست به تغییراتی در ظاهر خود می زنند که گاه آن ها را به دوست داشتنی ترین مردان و گاه زشت ترین مردان تبدیل می کند. برای رسیدن به این هدف، مردان گاهی به روش های عجیب و غریبی پناه می برند و حتی  کارهای مضحکی کرده یا جان خود را به خطر می اندازند زیرا از نظر آن ها انتظارات جنس زیباتر باید برآورده شود.

مهم نیست که این انتظارات چه باشند اما جالب تر این است که این انتظارات و تعاریف در باب مردانگی و زیبایی مردانه از کشوری به کشور دیگر بسیار متفاوت است. در ادامه این مطلب قصد داریم شما را با تعریف مردانگی، ظاهر مردانه و جذابیت و زیبایی مردانه در ۱۰ کشور جهان آشنا سازیم تا بدانید که کشور خودمان تنها کشوری نیست که تعریف ظاهر مردانه و مردانگی در آن تغییر کرده است. چیزی که در یک کشور یا یک فرهنگ باعث جلب نظر مساعد زنان می شود ممکن است در کشوری دیگر باعث فراری دادن آن ها گردد.

این روزها، ظواهر مردانه ورزشکاری و دلربا دیگر اهمیت و جذابیت خود را برای زنان آمریکایی از دست داده اند. چیزی که زنان آمریکایی امروز را به خود جلب می کند شانه های پهن و فیزیک بدنی قوی هیکل است. حتی یک واژه خاص برای تعریف چنین مردانی اختراع شده است که از مردان دل فریب با عنوان «lumbersexuals» یاد می شود. تعریف زنان آمریکایی از مردانگی و زیبایی مردانه در مردی خلاصه می شود که قوی هیکل بوده، پوست تمیز و همواری داشته و ماهیچه های او بیرون زده باشند و ریش نیز در این قضیه بسیار مهم است. لباس های رسمی و مجلسی دیگر توجه زنان را جلب نمی کنند و لباس های جین، پوتین های زمخت و پیراهن ها و تی شرت های اسپرت بهترین گزینه برای جلب توجه زنان آمریکایی است. اگر تمامی این شرایط را داشته باشید دختر آمریکایی در برابر شما شانسی برای نه گفتن نخواهد داشت.

چگونه اندام پسرانه داشته باشیم

تصویر بین المللی شناخته شده از زیبایی مردانه و مردانگی دل فریب مردان برزیلی شامل موهای تیره، چشم های قهوه ای و پوست آفتاب خورده است. اما زنانی که در این کشور زندگی می کنند معمولاً مردان دارای چشم های روشن و موهای مجعد ریز و زیبا را می پسندند. مردانی که این ویژگی های مردانه قابل توجه در برزیل را داشته باشند خیلی سریع نظر زنان را در این کشور جلب خواهند کرد. اما اهمیت پوست برنزه شده در آفتاب را نباید برای مردان برزیلی دستکم گرفت و بدن عضلانی و سیکس پک نیز چیزی است که در همه جا طرفدار دارد.

برای این که مردانی مطابق با ایده آل های دختران هندی پیدا کنید بهتر است فقط فیلم های بالیوودی را نگاه کرده و تعریف جذابیت مردانه و مردانگی از لحاظ مردم هند را در این فیلم ها جستجو نمایید. در این کشور اگر مردی بخواهد مورد توجه جنس مخالف قرار گیرد باید از تناسب اندام برخوردار بوده و بدنی نسبتاً عضلانی داشته باشد. همچنین برای این که به استانداردهای زیبایی مردانه در هند نزدیک شوید باید هر روز موهایتان را ژل زده، کفش هایتان را واکس زده، کمی ته ریش داشته و از همه مهم تر این که از کرم های روشن کننده پوست استفاده نمایید.

مفهوم سوئدی زیبایی مردانه این روزها دچار تغییرات قابل توجهی شده است. امروزه تنها تیپ و قیافه های ریش دار و خشن نزدیک به وایکینگ ها نیستند که در میان زنان سوئدی محبوبیت دارند بلکه مردانی که بدن لاغر و اندامی داشته و غمی پنهاان در چشم هایشان دیده می شود. روی هم رفته اما مردان قد بلند، با چشم های روشن، موهای بلوند و گونه های استخوانی بیشترین طرفدار را در میان زنان سوئدی داشته و مردانگی و جذابیت مردانه در این صفات خلاصه می شود.

برای زنان ترک، یک مرد ایده آل و جذاب ترک باید شهامت و قدرت بدنی بالا و همزمان شور و شوق داشته و با احساس باشد. شاید به همین دلیل باشد که بازیگرانی که در سریال های ملودرام محلی نقش قهرمان های رمانتیک را بازی می کنند بسیار در میان زنان ترک محبوبیت دارند. در ترکیه، مردان برای این که خوش تیپ و جذاب باشند باید بسیار مرتب بوده و به موهایشان حسابی رسیده باشند. همچنین برای جذاب بودن بیشتر باید موهای ناحیه سینه آن ها برداشته شده باشد. همچنین داشتن ویژگی های ظاهری قومیتی ترک و داشتن چشم های روشن نیز از اهمیت زیادی برای زنان ترک برخوردار است.

بیشتر بخوانید: تعریف در حال تغییر «مردانگی»؛ جنبش دفاع از حقوق مردان در برابر فمنیسم؟!

در ایتالیا، عنوان مرد خوشتیپ و جذاب به مردانی اطلاق می شود که به ظاهر خود اهمیت زیادی می دهند. در جامعه ایتالیا زیبایی طبیعینسبت به جذابیت و بامزه بودن اهمیت کمتری دارد. مرد جذاب ایتالیایی معمولاً طبق مد لباس می پوشد و ابایی از پوشیدن لباس ها و زیورآلات روشن ندارد. همچنین مرد جذاب ایتالیایی ابایی از استفاده کردن از ترفندهای زیبایی زنانه ندارد و گاهی دست به انجام جراحی های زیبایی نیز می زند. مردان ایتالیایی معمولاً ته ریش یا ریش کوتاهی دارند و در کل موهای صورتشان همواره تمیز و مرتب به نظر می رسد.

اگر تاکنون یک سریال تلویزیونی کره ای دیده باشید متوجه شده اید که تعریف مردم این کشور شرق آسیایی از زیبایی مردانه، مردانگی و جذابیت مردانه به مقدار قابل توجهی با دیگر نقاط جهان متفاوت است. در این کشور داشتن زیبایی مردانه ربطی به خشونت و عضلانی بودن ندارد. در این کشور کسی را پیدا نمی کنید که عضلانی بوده، ریش و سبیلی بلند داشته، یا حتی ته ریش داشته باشد.

به جای آن ها از صفات مردانه در کره جنوبی می توان به داشتن پوست صاف و نرم، موهای مرتب شده و طبق آخرین مدل ها و گاه نیز رنگ شده، لاغر بودن و گاهی حتی مردنی بودن اشاره کرد. برای بدست آوردن دل زنان کره ای، مردان زیادی به جراحی های زیبایی دست می زنند و مردان کره ای معمولاً با رژ لب و سایه چشم آشنایی کامل دارند. همچنین مردان این کشور اهمیت زیادی به لباس پوشیدن داده و معمولاً لباس های بهترین برندها را خریداری می کنند.

سواحل بریتانیا آفتاب چندانی دریافت نمی کنند به همین دلیل است که مردم این کشور پوست روشن و مناسبی دارند اما برخلاف مردان هندی، داشتن چنین شرایطی کمکی به مردان بریتانیایی در جلب نظر زنان این کشور نمی کند. مردان بریتانیایی اغلب سعی می کنند با برنزه کردن های مصنوعی این مشکل را حل کنند و برای دلربا جلوه کردن معمولاً ظاهری مرتب با ریش های اصلاح شده را انتخاب می کنند. البته این روزها مرسوم شده که مردان بریتانیایی ته ریش می گذارند. همچنین آن ها سعی می کنند وزنشان را پایین نگه دارند اما علاقه زیادی نیز به تمرینات ورزشی برای ساخت بدنی عضلانی ندارند.داشتن تاتو نیز یکی از انتخاب هایی است که این روزها مردان بریتانیایی برای داشتن ظاهری مردانه و جذابیت مردانه بیشتر انتخاب می کنند.

شاید فکر کنید که در یونان مردان نیازی به تلاش آنچنانی برای جلب توجه زنان ندارند. بسیاری از مردان یونانی به اندازه مجسمه های یونان باستان و خدایان آن ها خوش تیپ و دلربا هستند. موهای مشکی یا قهوه ای تیره، نگاه عمیق، ویژگی های مردانه در صورت، هیکل اندامی و بدن برنزه شده و داشتن ظاهر یونانی اهمیت زیادی از نظر زنان این کشور در زمره صفات مردانه و مردانگی دارد. قد بلند نیز در میان زنان این کشور اهمیت بالایی دارد و هر مردی که بالاتر از ۱۷۵ سانتیمتر قد داشته باشد بر دیگر مردان ارجحیت خواهد داشت.

جدای از این که مردان کره ای و استرالیایی تفاوت ظاهری بسیار زیادی با هم دارند، هر دو اهمیت زیادی به ظاهر خود می دهند. مردان استرالیایی همواره آماده صرف هزینه و وقت برای داشتن بهترین و مدرن ترین ظواهر هستند و زنان استرالیایی نیز در این مورد نسبت به مردان خود بسیار سختگیر می باشند. مردان استرالیایی به طور مرتب به متخصص پوست مراجعه کرده، وقت زیادی را در باشگاه های ورزشی برای ساختن بدنی متناسب گذرانده و حتی برای ایجاد تغییرات در ظاهر گوش و بینی خود جراحی انجام می دهند. بدین ترتیب مردان استرالیایی همواره جزو جذاب ترین مردان جهان بوده اند.

اکنون که با استانداردهای مردانگی در برخی از کشورهای جهان آشنا شدیم به نظر شما استانداردهای مردانگی در ایران و تعریق زیبایی و جذابیت مردانه در میان مردم کشورمان چگونه است. منتظر کامنت های شما در این زمینه هستیم!

با ۱۰ نمونه از پرطرفدار ترین مدل های موی مردانه کنونی آشنا شوید

جامع ترین راهنمای انتخاب و خرید کت و شلوار مردانه [اینفوگرافیک]

با بهترین مدل های موی مردانه برای چهره های مختلف آشنا شوید

بهترین لباس مردانه در موقعیت های مختلف چیست

مطلب برای شما مفید بود؟

به مطلب امتیاز دهید

میانگین امتیازها 3 / 5. تعداد رای: 2

تاکنون رأی داده نشده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می‌دهد.

ذخیره نام، ایمیل و وبسایت من در مرورگر برای زمانی که دوباره دیدگاهی می‌نویسم.

چگونه اندام پسرانه داشته باشیم

نقطه مشترک همشون بدن عضلانیه? (غیر از کره)
ولی کیه که انکار کنه حرف اول و اخرو پول میزنه…؟پول،پول،پول

حرف اول رو همه جا روحیه قوی و موقعیت بالا و اعتماد به نفس می زنه

که پول هر سه رو باخودش میاره
#شعار_ندیم

سلام خسته نباشید من مهم مردان سوئدی پوست روشن با موهای بلوند و چشمهای روشن را خیلی دوست دارم همراه با قد بلند البته انسانیت هم داشته باشه که اروپاییها انسانیتشان زیاد است و عاطفی هستند و مهربان و دلرحم

فقط اخلاق اخلاق اخلاق…اخلاقش به دلش بشینه تمومه….نه پول نه قیافه

فقط کره ای ها.❤کی گفته لاغر مردنی؟؟؟؟اتفاقااا‌ کره ای ها چ مرد چ زن خیلی به اندامشون اهمیت میدن و رو فرمند.پوستشون هم که عالی…بهترین تیپ و قیافه مال کره ای هاست????

فقط اخلاق اخلاق اخلاق …اخلاقش به دل بشینه تمومه

نویسنده منابعی برای این معیارهای زیباییش ذکر نشده. نباید کمی توی ارجاع دهی منبع دقیق تر عمل کنید؟
به عنوان مثال در زمینه رنگ پوست معمولا توی اکثر پژوهشایی که من دیدم زنا رنگ پوست تیره رو به رنگ پوست روشن ترجیح می دن و رنگ پوست تیره هم مردونه تر از رنگ پوست روشن ادراک می شه(تستوسترون هم باعث افزایش تیرگی و سرخی پوست می شه)
و کرم روشن کننده رو هم اکثرا توی همه کشورا زنا مصرف می کنند. من اصلا نشنیدم مصرف کرم روشن کننده بین مردا رایج باشه چون اصلا باعث افزایش زیبایی توی چهره مرد نیست.

نویسنده این مقاله لطفا ابتدا تحقیق کنید و بعد مقاله تونو انتشار بدید اول ازهمه انتخاب یک شریک زندگی یا هر چی دیگه بستگی به طرز تفکر هر شخص و اجتماع و مکانی هست که در اون حضور داره و مربوط به جنسیتی خاص یا مکانی خاص نمیشه ! دوما شخصی که توی تصویر مربوط به کره جنوبی قرار دادید عکس پارک جیمین از بهترین گروه خواننده دنیا بی تی اس هستش بهتره یه سرچ توی اینترنت داشته باشید چون میلیونها نفر از سراسر دنیا مخصوصا از ایران هستن که طرفدار هزار آتیشه شون هستن (قابل توجه دوستان یه سرچ بزنین bts براتون کل اعضا گروه رو میاره .. از موزیک ویدیو هاشونم چندتا رو پیشنهاد میکنم ببینین دیوونشون میشین : micdrop , idol , blood sweat and tears, fake love و fire موفق باشین آرمی های آینده :”)

اتفاقا مردای کره ای به عضلانی بودنه بدنشون اهمییت زیادی میدن

لطفا از مردای استرالیایی بیشتر بنویسید

آهههه ایتالیا دلربا هستن

کره ای ها از همه خوشگل ترن. من شوهر کرررررره ای میخاااااااام*_*

ایتالیا…

این کره ای ها هم جای زن مرد رو عوض کردن

یه دختره شوهر کره ای میخواست آخه آدم چطوری به مامان باباش بگه اینو میخوام بعد اونا بگن این …. ؟

من احساس میکنم مردان کره ای دیگا دارن تبدیل به زن ها میشن … دیگه شورشو در آوردن خب یکم معیار ها رو مردونه کنید

پسرای ایرانی الان از کره ای ها بدترن به نظرم یا بدتر هم نباشن کمتر نیستن همه جراحی و آرایش دارن 😐 کره ای ها به خاطر حالت چهره و کم مو بودن بهشون میاد این تیپ و استایل مردونشون ولی پسرای ایرانی کلا به تیپ ذاتیشون این حرفا نمیچسبه ، و از اونجایی که ما نه کره ایم نه ایتالیا نه استرالیا، ایرانو بچسبین 😐

پسرای ایرانی الان از کره ای ها بدترن به نظرم یا بدتر هم نباشن کمتر نیستن همه جراحی و آرایش دارن 😐 کره ای ها به خاطر حالت چهره و کم مو بودن بهشون میاد این تیپ و استایل مردونشون ولی پسرای ایرانی کلا به تیپ ذاتیشون این حرفا نمیچسبه ، و از اونجایی که ما نه کره ایم نه ایتالیا نه استرالیا، ایرانو بچسبین 😐

۱۳۹۸. تمامی حقوق برای وبسایت Rooziato (روزیاتو) محفوظ
است.

چگونه اندام پسرانه داشته باشیم
چگونه اندام پسرانه داشته باشیم
0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *