روانشناسی رنگ تست

 
helpkade
روانشناسی رنگ تست
روانشناسی رنگ تست

طراحی و اجرا : علی آقاسی زاده

راه های تماس :www.aligh.pro

دیگر برنامه ها :زیارت آل یاسین
زیارت امین الله

2 فروردین 1399

تست های شخصیت شناسی به قدری روز به روز متنوع و زیادتر می شوند که انگار روانشناسان مسابقه ای برای آن ها در نظر گرفته اند و گویی ما را از خودمان بهتر می شناسند! گستره وسیع، بینهایت و زیبای رنگ ها نیز از این مسابقه عقب نمانده و جای خود را در رشته روانشناسی باز کرده است. سال های زیادی است که مبحث روانشناسی رنگ ها مطرح شده و مطالب گوناگونی وجود دارند که می توانیم در این زمینه بیابیم. در این مطلب با پاسخ به 5 تست آماده شده برای شما با سلیقه رنگ شناسی خود بیش تر آشنا شده و می توانید از راهنمایی مربوط به شخصیت خود در دکوراسیون منزلتان بهره ببرید.

شخصیت شناسی با رنگ های خنثی

شخصیت شناسی با رنگ های خنثی

برخی از رنگ هایی که در چرخه رنگ حضور ندارند مانند رنگ سفید، سیاه و سفید، بژ، کرم و خاکستری رنگ های خنثی نامیده می شوند. این رنگ ها اغلب جلوه ای خاکی و صلح آمیز ایجاد می کنند و اغلب افرادی که برای خانه خود از رنگ های موجود در طبیعت استفاده می کنند، درجات بالایی از کمال و پختگی دارند. اضافه کردن طیف های مختلفی از رنگ بژ، کرم و آف وایت ( طیفی از رنگ سفید) به دکوراسیون عمق می دهد. اضافه کردن مقداری گرما با عناصری از قبیل کوسن ها، کلاهک آباژور، قالیچه و دیگر عناصر بافت دار و دارای رنگ زننده به اتاقی خنثی، اقدامی حیاتی است.

روانشناسی رنگ تست

شخصیت شناسی با استفاده از رنگ های ملایم و پاستل

شخصیت شناسی با استفاده از رنگ های ملایم و پاستل

افرادی که از رنگ های ملایم و پاستلی استفاده می کنند، افرادی شیک و آرام هستند. رنگ هایی از قبیل سفید، آبی ملایم، صورتی ملایم و سبز در کنار هم می توانند فضایی الهام بخش و لطیف ایجاد کنند که چنین فضایی با کمک طرح های گل دار و شاد می تواند گرم تر و پویا تر شود. بهترین حالت برای این ترکیب های رنگی این است که رنگ زمینه دکوراسیون را ملایم و روشن در نظر بگیرید و برای اکسسوری ها یا یک دیوار فضا از رنگی زننده مانند صورتی تند استفاده کنید. همچنین توصیه می شود در چنین دکوراسیونی دسته گلی از رنگ های شاد را در گلدانی میناکاری شده قرار دهید؛ زیرا ترکیب گل های تازه و باطراوت با طرح های گل دار می تواند جذابیت ویژه ای به دکوراسیون فضا ببخشد.

شخصیت شناسی با رنگ های تند و روشن

شخصیت شناسی با رنگ های تند و روشن

افرادی که رنگ های تند و روشن را دوست دارند افراد شجاع و دلیری هستند. رنگ های تند و خیره کننده محرک می باشند. برای استفاده از رنگ های تند نکاتی را باید رعایت کنید، برای مثال توصیه می کنیم کاناپه ای قرمز رنگ را در مقابل بزرگ ترین دیوار اتاق قرار دهید و همچنین زمینه و رنگ دیوارهای فضایی را که در دکوراسیون آن از رنگ های تند و خیره کننده استفاده شده، خلوت و روشن نگه دارید.

شخصیت شناسی با ترکیب رنگی خاص

این افراد خواستار شکستن و عبور از حد و مرزها هستند. قوانین وبازی ها را فراموش کرده و تنها به این فکر کنید که خانه شما باید به رنگی باشد که شما دوست دارید و خانه خود را به قصری زیبا تبدیل کنید. استفاده از ترکیب رنگی سفید و مشکی به همراه اکسسوری ها و عناصری فلزی در کنار یک نورپردازی مناسب، می تواند ترکیب خوبی باشد. شما می توانید ضمن بازی با رنگ های لطیف و ملایم تر، در خانه ای با چنین ترکیب رنگی، جلوه ای متمایز ایجاد کنید.

کلام آخر : هیچ کدام از تست های روانشناسی نتیجه صد در صد نداشته و نمی توان پاسح ها را با قاطعیت برای همه اشخاص به کار برد. به خصوص در زمینه روانشناسی رنگ ها پایه علمی و ثابت شده ای وجود ندارد ولی می توانیم تنها برای به کارگیری رنگ ها در دکوراسیون منزلمان این تست ها را انجام دهیم. نتیجه تست خود و میزان دقت و صحیح بودن آن را با ما در میان بگذارید.

منبع : مجله منزل

13604 بازدید

0 نظر

2 فروردین 1399

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

دنیای رنگ ها دنیای عجیب و پر رمز و رازی است که در علم روانشناسی تحقیقات زیادی درباره آن شده و تست های شخصیت شناسی متعددی بر اساس رنگ ها ابداع شده که به تحلیل شخصیت و بررسی افکار افراد مختلف می پردازند.

اتفاقی نیست که هنگام انتخاب لباس ها، دکوراسیون منزل، لوازم دکوری یا شخصی معمولا به دنبال یک رنگ می روید یا پیرامون خود را با اشیای با یک رنگ خاص پر کرده اید بلکه انتخاب رنگ ها در واقع رابطه نزدیکی با وضعیت ذهنی و حال و هوای روح ما دارد.

از جمله تست های مشهوری که با کمک رنگ ها به شناخت هر چه بیشتر وضعیت روحی، برنامه ها و اهداف و حال و هوای فرد می پردازد می توان به تست رنگ لوشر (Lüscher) اشاره کرد.

در ادامه یک تست ساده رنگی قرار داده ایم که به شما کمک می کند تا بدانید برای شادتر زندگی کردن به چه چیزهایی نیاز دارید. با کوکا همراه باشید.

از میان دکمه های رنگی زیر رنگی را که دوست دارید انتخاب کنید تا یک تغییر مثبت در زندگی شما ایجاد شود! انتخاب با شماست، کدام دکمه را فشار می دهید؟!

روانشناسی رنگ تست

اگر رنگ قرمز را انتخاب کرده اید فردی آماده و مشتاق هستید تا چیزهای زیادی را به این دنیا عرضه کنید. شما دوست دارید شنیده شوید، مورد توجه قرار بگیرید و شناخته شوید.

شما می خواهید با بهترین کارمند شدن، بهترین همسر دنیا بودن و غیره در هر جنبه ای از زندگی خود – خواه در محیط شغلی یا زندگی شخصی – تمام تلاش خود را بکنید.

اگر رنگ زرد را انتخاب کرده اید نگرش شما به زندگی کاملا خوش بینانه، مطمئن و مثبت است.

شما از ریسک کردن نمی ترسید اما در عین حال سعی می کنید همیشه معقول و منطقی باشید. به خوبی از توانایی های خود آگاه هستید و آماده هستید که از آن ها به طور کامل استفاده کنید.

رنگ نارنجی نشان دهنده آن است که می توانید از موفقیت های کوچک لذت ببرید و می دانید کارهای بزرگ با برداشتن قدم های کوچک آغاز می شوند. به همین دلیل توجه زیادی به جزئیات دارید و هیچ فرصتی را برای بهبود آن ها از دست نمی دهید.

انتخاب رنگ سبز نشانه این است که در درون خود بین تمایل به آزاد بودن و داشتن امنیت در کشمکش دائمی هستید.

شما از جمله افرادی هستید که سعی می کنید همیشه خودتان را متعادل و آرام نگه دارید و همین مسئله شما را به یک دوست، همدم و همسر خوب تبدیل می کند، با این حال لازم است این نکته را فراموش نکنید که همیشه به دنبال تعادل بودن باعث می شود گاهی از چیزهایی که واقعا برای شما مهم هستند غافل شوید.

رنگ صورتی نشان می دهد شما در حال حاضر با چیزها و اتفاقات خوب و دلپذیر احاطه شده اید و خودتان نیز به خوبی به این مسئله واقف هستید.

نسبت به داشته های خود حس قدردانی دارید و از همه لحظه های زندگی لذت می برید. فقط سعی کنید آرام و منطقی باشید تا از این نظر در زندگی ضربه های سنگین نخورید.

اگر رنگ بنفش را انتخاب کرده اید به همان زندگی ای که رویای آن را در سر داشته اید رسیده اید و در حال حاضر اعتماد به نفس کافی و خود باوری عالی برای دنبال کردن تمام اهداف و آرزوهای خود را دارید.

با این که آدم حساسی هستید اما می دانید لیاقت چه چیزهایی را دارید و از این مسئله به نفع خود استفاده می کنید.

انتخاب رنگ آبی یعنی همه چیز در تعادل کامل قرار دارد. شما قدر زندگی متعادل را می دانید و به خوبی از اهمیت آن در تحقق اهداف اطلاع دارید.

همچنین با این که می دانید رسیدن به تعادل ابدی غیر ممکن است اما تمام تلاش خود را می کنید تا تعادل و آرامش را در زندگی خود و عزیزان خود حفظ کنید.

اگر این رنگ را انتخاب کرده اید انسان فوق العاده منطقی و معقولی هستید و نسبت به مسائل زندگی نگاه واقع بینانه ای دارید. این خصوصیت اگرچه باعث می شود از نظر دیگران سرد و غیر صمیمی به نظر برسید اما کسانی که واقعا شما را می شناسند می دانند چقدر حساس و ساده هستید.

در ادامه بخوانید : تست روانشناسی رورشاخ

منبع: brightside

فال حافظ

متن عاشقانه متن زیبا

صفحه اصلی تبلیغات تماس با ما درباره ما

مطالب بخش سلامت و پزشکی سایت کوکا فقط جنبه اطلاع رسانی و آموزشی دارند. این مطالب توصیه پزشکی تلقی نمی شوند و نباید آنها را جایگزین مراجعه به پزشک جهت تشخیص و درمان کرد.

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب کوکا به هر نحو غیر مجاز می باشد.
هر گونه کپی برداری از محتوای سایت کوکا پیگرد قانونی دارد.
استفاده از مطالب سایت کوکا در سایت های خبر خوان و دارای آی فریم نیز اکیدا ممنوع است.

تعداد انجام موفق این تست

ارزش های مورد پذیرش ما، کلید شخصیتمان است، تست شخصیت هارتمن براین اساس شخصیت افراد را در چهار رنگ قرمز ، آبی ، سفید و زرد دسته بندی کرده است.

با انجام این آزمون شما می توانید نسبت به شخصیت خودتان (بر اساس ارزش های محوری که دارید)، اطلاعات مفیدی کسب کنید.

میلاد رهبردهقان

گاهی از سوالات چند جواب صحیح همزمان دارند یا در موقعیت های مختلف جواب های یکسانی ندارند که از دقت تست می کاهد.

روانشناسی رنگ تست

یاسین هاشمی

فوق العاده و خیلی نزدیک به واقعیت بود

Zahra Hosseini

سلام
واقعا خیلی خوب کار کردین. دستتون درد نکنه. تشکر بسیار

سعيد قائمه

باسلام ضمن تشکر از زحمات شما برای گرد آوری آزمونها بسیار آزمون مفیدی بود و امیدوارم برای ارتقای جامعه شغلی این آزمونها صورت پذیرد و نیز به رایگان در بین عموم اشتراک گذاشته شود لطفا اگر امکان دارد دیگر آزمونها را رایگان بفرمایید باسپاس فراوان از زحمات مدیران و مسئولین سایت و کارمندان خوب کاربوم خدا اسکناسهای شما رو زیاد کنه

صابر هشیار

بنظر من با توجه با ایتمهایی که وجود داشت ونتیجه نهایی نزدیک به دیدگاه شخصیتی اینجانب بود .

میثم عطایی

انتظار داشتم کمی بیشتر در مورد راهکار رفع ضعف های نوشته می شد

علی کریمی علویجه

عالی بود ویژگی های شخصیتیم را نسبتا خوب توضیح داده بود

سیده آلاء فردموسوی

خوب بود

بابک بهرامیان

سلام، تشکر از زحمات مسولین سایت

یونس شجاعی نودژ

عالی

رضا

بسیار خوب

جمشید آقائی

بسیار عالی

سیدمحمدرضا پاکیزه یزدی

فکر میکنم اگر گزینه ها به صورت دقیق تری طراحی میشد دقت تست بالاتر می بود.

احسان محمدی

عالی بود ممنون از تیم کاربوم

علی شیرزادی

جالب بود

مریم رمضانی

عالی بود.سپاسگزارم

بهروز کریمی

خیلی خوب بود و به واقعیت خیلی نزدیک بود، تحلیل خوبی از رفتارها به ما می‌دهد.

زهره

جالب بود تیپ من قرمزه با توجه به تست و تمام نکاتی که درباره ویژگی های تیپ قرمز گفته بود برا من صدق میکنه

علی عسگری

روانشناسی رنگ تست

خوب بود فقط کاشکی از ازمونی انجام می دیم هم یه نسخه پی دی اف بهمون می داد که بعدا ازش استفاده کنیم و نقاط قوت و ضعفمونو اصلاح کنیم

هادی بصیری

سوالات ضعیف بود

طیبه

من تیپ زرد شدم . کاملا درسته به حدی که شگفت زده شدم .

مبینا

شما محشرید عالی بود واقعا ممنون

امیر هوشنگ زربافیان

برخی از سوالها کاملا مفهوم نبود و پاسخ یکتایی نداشت.

سید محمد هادی سبحانی

تست خوبی بود. تقریبا نتایج با واقعیت درونی من هماهنگ بود و من رو بیشتر با درون خودم آشنا کرد.نقات قوت و معایبم رو بهم نشون داد و راههای برطرف کردن معایب رو
ممنونم ازتون

Alireza Tavakoli jam

از گروه کاربوم و طراح تست تشکر میکنم.

علیرضا فخاری

آزمون بسیار جالبی بود و میتونه یکی از راه های کمک بهمون باشه برای ادامه راهی که داریم

Ramin Rahimi

به نظرم خصایص نگرشی و منشی من را به تا حد زیادی پوشش داده و درست پیش بینی نموده است.

پردیس شیرالی

خیلی خوب بود. سپاس

صلاح الدین زارعی

به نظر من نسبت به بقیه تست ها آنچنان خوب نبود ، نهایتا 50-50 بود نتیجه ش نه بیشتر

سایه

یه جوری دقیق بود که دلم میخواست خودم رو حلق آویز کنم با خوندن چیزایی که هر روز باهاشون رو به رو ام …

ناشناس

خوبه ولی سوالاش ریاده وکاش میگفت کدوم شغل واسمون خوبه

حامد صمدی

سلام. لطفا گزینه سومی به نام هیچکدام در گزینه ها بذارید. بعضی سوالات واقعا هیچ کدوم از گزینه هاش در موردمون صدق نمیکنه و مجبوریم یکی رو به زور انتخاب کنیم. با تشکر

علیرضا جعفری

سلام.خیلی سپاسگزارم. عالی بود.

سمانه محمودی

خوب

جهت اطلاعات بیشتر درباره شرایط استفاده از تست‌های آنلاین به صورت سازمانی با شماره ۸۶۰۸۳۳۲۵-۰۲۱ تماس بگیرید

بخش کارجو

بخش کارفرما

لینک‌های مفید

درباره کاربوم

کاربوم محصولی دانش‌بنیان از شرکت توسعه سرمایه انسانی آریا سابین و دارای مجوز کاریابی الکترونیک از وزارت کار و رفاه اجتماعی است.
© ۱۳۹۹ – تمام حقوق برای شرکت توسعه سرمایه انسانی آریا سابین محفوظ است.



گروه علمی- یکی از مجموعه رنگ‌های بالا را انتخاب کنید تا بیشتر با شخصیت خودتان آشنا شوید.

به گزارش پیام ایران، نقل از سایت theepochtimes این فقط یک تست سرگرم‌کننده نیست. وقتی یک مجموعه از رنگ‌ها را انتخاب می‌کنید؛ این رنگ‌ها شخصیت شما را توصیف خواهند کرد که حتما با تعجب شما همراه می‌شود.

به گفته برخی از روانشناسان، ضمیر ناخودآگاه ما تاثیر قدرتمندی روی شخصیت ما دارد. برای مثال، وقتی حاضر نمی‌شوید یک نوع رنگ را بپذیرید یا تمایل پیدا می‌کنید سراغ رنگ دیگری بروید؛ ضمیر ناخودآگاه شما حکمرانی می‌کند که نشانه‌هایی از شخصیت شما را دارد.

در این تست روانشناسی، چند ترکیب رنگ آماده شده است که هریک بیان‌کننده یک شخصیت است. افراد با انتخاب یک ترکیب رنگ، می‌توانند به ویژگی‌های شخصیتی خود پی ببرند و دقیق‌تر به شناخت خود برسند. در ادامه می‌بینیم چگونه فقط انتخاب یک ترکیب رنگ می‌تواند برخی خصلت‌های ذاتی شما را فاش کند.

روانشناسی رنگ تست

رنگ بنفش نشانه نیاز به کمال‌گرایی و ارتباط عاطفی امن در همه امور زندگی است. تمایل به خاص بودن و کامل بودن. دوست دارید به دیگران کمک کنید؛ همین‌طور حساس و دلسوز هستید.
اما رنگ آبی روشن نشانه خرد و خلاقیت است. یعنی به ظاهر و منحصربه‌فرد بودن اهمیت می‌دهید. می‌خواهید همیشه یک چیز خارق‌العاده خق کنید که تحسین دیگران را در پی دارد. رنگ آبی روشن نشانه آرامش روحی و خلاقیت هم هست.

سفید یعنی در زندگی به سادگی اهمیت می‌دهید و دوست دارید مستقل و متکی به خود باشید. شما آینده‌نگر، دوربین و خوش‌بین هستید. شما می‌توانید خودتان را کنترل کنید و کمتر توسط دیگران تحریک شوید.
رنگ زرد نشانه افراد شاد و سرگرم‌کننده است. ضمن اینکه خلاق هستید؛ خود و دیگران برایتان اهمیت دارد و همین‌طور مهم است که دیگران درباره شما چطور فکر می‌کنند. به همین دلیل، تحریک‌پذیر هستید و دوست دارید از یک فعالیت به فعالیت دیگر سریعا سوئیج کنید. نیاز به ابراز احساسات عمیق دارید.

گر رنگ فیروزه‌ای را انتخاب می‌کنید؛ یعنی اهل دوست و دوستیابی هستید و با آن‌ها ارتباط برقرار می‌کنید. دلسوز، با محبت، صمیمی هستید و همیشه با قلبتان صحبت می‌کنید. معمولا متکی به شهود معنوی هستید و به برخی اعتقادات معنوی در امور زندگی اطمینان می‌کنید. خودکفا و مستقل، دارای عزت نفس بوده و تصمیم‌گیر خوبی هستید.
رنگ صورتی به معنای دوست داشتن، مهربان بودن، حساس بودن و نیاز به دیگران داشتن است. به طور غریزی دوست دارید از دیگران حمایت و مراقبت کنید. فردی رمانتیک و احساسی هستید. رفتاری غیرخشونت‌آمیز دارید و کمی کمرو خواهید بود.

* قرمز و آبی
قرمز به معنای برونگرایی، خوش‌بینی، اعتماد به نفس و قدرت است. دوست دارید همیشه در مرکز توجه دیگران باشید؛ انرژی مثبت به همه بدهید و جاه‌طلب هستید. دیگران را به چالش و رقابت می‌طلبید. به زندگی شوق زیادی دارید و نمی‌ترسید رویاهای خود را به زبان بیاورید یا دنبال‌شان کنید. کمی عصبانی هستید و البته سریع عصبانی می‌شوید.
آبی نشانه صلح و دوستی و حقیقت‌یابی است. فردی قابل اعتماد و دارای اعتماد به نفس عمیقی هستید. به راحتی تحریک نمی‌شوید و پیش از صحبت کردن، فکر می‌کنید. شخصی مسئولیت‌پذیر هستید و دنبال زندگی هماهنگ و دارای آرامش می‌روید. سعی می‌کنید دیگران را هم آرام کنید.

به سختی می‌توان گفت تحلیل شخصیت افراد براساس انتخاب یک رنگ، علمی و دقیق است. همیشه استثناهایی وجود دارد و افرادی از یک قاعده کلی پیروی نمی‌کنند.
همین‌طور، برخی افراد در مقطعی از زندگی به رنگی خاص علاقه داشته و در مقطع دیگری سراغ رنگ‌های متضادی می‌روند. در حالی که طبق یک روند و رویکرد کلی، انتخاب رنگ می‌تواند نشانه‌هایی از شخصیت افراد را فاش کند؛ زندگی واقعی بسیار پیچیده‌تر و رنگارنگ‌تر است.
شما به ما بگویید این تست روانشناسی تا چه حد دقیق است و آیا واقعا شخصیت شما را نشان می‌دهد یا خیر؟

انتهای پیام/

تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به پایگاه خبری- تحلیلی پیام ایران است. استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است

Copyright © 2020 payameiran professional news site , All rights reserved

 

علاقه مندی به هر رنگی می تواند بعد شخصیتی شما را هویدا سازد رنگ ها جاذبه های خاصی دارند
و طول مج نامرئی به اثبات رسیده دارند که نا خوداگاه بر روی افراد تاثیر گذار هستند ما در این مطلب
از پرشین وی ضمن بررسی انواع رنگ هااز دید روانشناسی یک تست روانشناسی رنگها و تحلیل آن ها
هم بر عهده داریم که برای شما عزیزان آماده کرده ایم

تست روانشناسی رنگ: میتوانید از طریق ۳ رنگ، سرنخ های شگفت انگیزی بدست آورید آیا تا بحال میدانستید که رنگهای
سبز و بنفش و نــارنجی -رنگ های فرعی) میتوانند نشان دهنده آرزوها و نیازهای شما در روابط عاطفی باشند؟ اگر
یکی از این رنگ ها را انتخاب کنید می توانید از روی آن تشخیص دهید که شخصیت شما جذب چه
تیپ مردهایی می شوید، که البته شامل مرد ایده آل شما نیز می شود! اگر می خواهید از اسرار رنگها
سر در بیاورید، و بفهمید که تاثیر و معنای آنها در زندگی شما چیست این تست کوتاه را انجام دهیدمرحله ۱: رنگ مورد علاقه خود را انتخاب کنید
به رنگ های زیر نگاه کنید، و هر یک را که بیشتر از سایرین دوست می دارید انتخاب کنید: -البته
لازم نیست رنگی را انتخاب کنید که در لباس پوشیدن و آرایش خود به کار می برید

سبز بنفش نارنجی

مرحله ۲: نتیجه
حال که رنگ مورد علاقه خود را انتخاب کردید، نگاهی به تفسیر آن بیندازید تا با شیوه های عشق ورزی
خود آگاه شوید، و بدانید که خصوصیات اخلاقی مرد ایده آلتان چگونه است

اگر رنگ منتخب شما سبز باشد

روانشناسی رنگ تست

زمانی که برای اولین بار با مردی ملاقات می کنید رفتار شما باعث می شود که او از همان آغاز
سفره دلش را برای شما باز کنید و در مورد زندگیش با شما صحبت کند.
شما راحتی و آرامش را به فرد مقابل منتقل می کنید و او احساس می کند که تحت حمایت کامل
و همه جانبه شما قرار گرفته است.

شما از همان آغاز به راحتی می توانید تشخیص دهید که فرد مقابل
چه نیازهایی دارد.
شما به غرایز خود اعتماد می کنید و به نداهای درونیتان گوش می سپارید و از همین طریق متوجه می
شوید که او در رابطه چه چیزی را طلب می کند

نکته قابل توجهی که در شما وجود دارد توانایی
کسب اطلاع از طرف مقابل است تست روانشناسی رنگها .

.
شما از این طریق حس کنجکاوی خود را تطمیع می کنید

در نهایت شما با کسی ازدواج می کنید که
بتواند آسایش و امنیت را برای شما به ارمغان آورد.
شما صاحب خانه ای پر از بچه می شوید، از نظر مادی بی نیاز هستید، برای همسر خود ارزش قائل
می شوید و او نیز به شما احترام می گذارد.
مرد ایده آل شما باید دارای یک شخصیت ثابت باشد”سبزی ها” با مردهای با ثبات و قاطع ازدواج می کنند

اخطار: شما همواره با روی باز با دنیای اطراف خود ارتباط برقرار می کنید و انسان پاک و معصومی هستید
.
داشتن این خصوصیات اندکی کار شما را در پیدا کردن مرد ایده آلتان دشوار می کند.
بیشتر افراد نمی توانند شخصیت واقعی شما را به درستی بشناسند به همین دلیل زمانی که با خود واقعی شما
مواجه می شوند ممکن است شکه شده و نا امید گردند، زیرا ممکن است که شما با معیارهای ذهنی آنها
مطابقت نداشته باشید

اگر رنگ منتخب شما بنفش باشد

در اولین ملاقات بیشتر جذب انرژی و تحرک فرد مقابل
می شوید، اما در واقع شما به مردی علاقمند هستید که در کنار او احساس راحتی کنید و از او
آرامش بگیرید.
رمز موفقیت شما در مقابل مردها گیرایی، جذبه و هیجانتان است.
شما سرشار از ذوق و اشتیاق هستید به همین دلیل آقایون نیز احساس می کنند که زندگی شان در کنار
شما مهیج و جالب خواهد شد

شما وفادار و وظیفه شناس هستید و ارتباط عاطفی برای شما یک امر جدی
تلقی می شود

اگر فردی را برای ازدواج انتخاب کردید، به این معناست که او تمام معیارها و ملاک های
مورد نظر شما را دارا بوده که توانسته به این مرحله راه پیدا کند.
در ضمن لازم به ذکر است که شما برای وضعیت ظاهری افراد اهمیت خاصی قائل هستید.
“بنفشی ها” با مردهای خوش تیپ و قیافه ازدواج می کنند

اخطار: بهتر است اگر فرد مناسب پیدا شد اندکی
به او فرصت دهید و شروع نکنید به حدس زدن خصوصیات اخلاقی او.
بهتر است وی را بر اساس رفتارش ارزیابی کنید نه اینکه او را با مرد ایده آل ذهنی خود مقایسه
کنید

اگر رنگ منتخب شما نارنجی باشد

شما یک فرد جذاب، دوست داشتنی، مهربان و خونگرم هستید و با
این خصوصیات می توانید دل مردها را بدست آورید.
باید حقیقت را لمس کنید تا بتوانید آنرا باور کنید.
با رفتار خود به دیگران نشان می دهید که به حرف های آنها گوش می دهید و برایشان ارزش قائل
هستید تست روانشناسی رنگها .

به راحتی فریفته ظاهر افراد می شوید اما جای هیچ گونه نگرانی وجود ندارد چراکه ازدواج شما همیشه از
روی عقل و منطق می باشد تست روانشناسی رنگها .

شما جذب مردهای با هوش می شوید و هنگامیکه به او بله گفتید، بله
شما به معنای تا ابد و همیشه و در رنج و شادی است.
شما با مردی ارتباط برقرار می کنید که بتوانید از او چیزی بیاموزید.
“نارنجی ها” با مردهای با هوش ازدواج می کنند

اخطار: شما فردی هستید که سعی می کنید نقاط ضعف و
منافذ حساس و نفوذ پذیر خود را پنهان کنید، تنها چیزی که فرد مقابل می تواند در شما ببیند استحکامات
زیرکانه است.
او احتمالا در مورد شخصیت اصلی شما دچار اشتباه می شود.
سعی کنید در طول زمان وی را با کاراکتر واقعی تان آشنا کنید.

ما رنگ را احساس می‌کنیم. این که چگونه و چه احساسی نسبت به آن داریم از شخصی به شخص
دیگر متفاوت است. بعضی از رنگ‌ها به ما حس آرامش و راحتی می‌بخشند، این‌ها معمولا در طرف
آبی رنگ طیف قرار دارند- که شامل سبز و بنفش نیز می‌شود، و تحت عنوان طرف سرد طیف شناخته می‌شود.

دیگر رنگ‌ها شامل خشم و تغیر می‌شوند و به ما احساس ناراحتی می‌بخشند یا نماد شور و هیجان
هستند، این‌ها در طرف قرمز رنگ طیف رنگ‌ها قرار دارند- که شامل نارنجی و زرد هم می‌شود، و تحت عنوان طرف گرم طیف شناخته می‌شود.

درک رنگ عملی ذهنی است، و رنگ‌های خاص دارای مفهومی جهانی هستند.
این درک در مغز ما رمزنگاری می‌شود و به ما آن احساس غریزی را می‌دهد مبنی بر این که آتش خطرناک و ساحل آرامش بخش است.

روانشناسی رنگ ها ابزار خیلی مهمی است که توسط هنرمندان و دکوراتورهای داخلی
استفاده می‌شود و یکی از ساز وکارهای بازاریابی است که در بسیاری از صنعت‌ها به کار برده می‌شود.
این پالت(جعبه‌ی رنگ‌ها) استفاده شده توسط سالوادور دالی است که کار هنری او را اثری
شگرف می‌کند و هایپررئالیسمی(واقع گرایی افراطی) را که قصد داشت بیافریند برجسته می‌کند.

وقتی ما برای گرامی‌داشت یک اثر هنری به موزه می‌رویم، آن اثر را از طریق رنگ‌هایی
که می‌بینیم درک می‌کنیم چون آن رنگ‌ها در درون ما احساست خاصی را بر می‌انگیزند،
و این ادعا را که هر کس آن اثر را به نحوی متفاوت می‌بیند به واقعیت بدل می‌کند.
دکوراتورهای داخلی هنگام تصمیم گیری بر سر این که دیوارهای یک بخش خاص
از یک ساختمان باید چه رنگی شوند، روی تاثیر رنگ‌ها تحقیق و نظرسنجی می‌کنند.

دلیل آن که بسیاری از ادارات رنگ‌های خاکستری، آبی، و قهوه‌ای زیادی را در دکوراسیون
خود به کار برده‌اند این است که این رنگ‌ها بهره‌وری را افزایش می‌دهند.
با وجود این، این یک حساب سرانگشتی نیست. این قضیه برای محیط‌های شرکتی
به درستی صادق است، اما اگر کسی قصد کار کردن در مثلا صنعت مد، یا رسانه، را داشته

باشد استفاده از نقاشی‌های روشن تر و رنگارنگ تر می‌تواند به تقویت خلاقیت کمک کند.

بسیاری از تبلیغات خودرو رنگ سیاه را به عنوان نمونه‌ی محصولات خود به نمایش می‌گذارند،
چون این رنگ خاص با فراوانی و جدیت در ارتباط است. این رنگ مصرف‌کننده را به این باور
رهنمون می‌کند که این محصول ارزش خریدن را دارد. حتی صنعت خوراک و نوشیدنی هم
برای جذب آدم‌های بیشتر به برندهای مشخص از رنگ‌ استفاده می‌کند.

جوان / بازده

Copyright (c) 2006-2019 persianv.com All Rights Reserved

© باز نشر مطالب اختصاصی سایت فقط با ذکر منبع و لینک مطلب در سایت persianv.com مجاز میباشد .



 

 

 

روانشناسی رنگ تست

تست روانشناسی-آيا شما هنگام تصميم‌گيري و انتخاب يك رنگ براي دكوراسيون خانه خود دچار سردرگمي مي‌شويد؟ آيا هميشه لوازم جانبي و اكسسوري‌هاي خانه خود را به رنگ بژ انتخاب مي‌كنيد يا بيشتر متمايل به رنگ‌هاي صورتي و شاد هستيد؟ در ادامه مطلب با انجام يك تست شخصيت‌شناسي و پاسخ دادن به پنج سوال، دريابيد كه رنگ‌هاي موجود در خانه شما چه چيزي در ارتباط با شخصيت شما مي‌گويند.

اگر شما بخواهيد براي دكوراسيون اتاق‌نشيمن خود كوسن انتخاب و خريداري كنيد كدام گزينه را ترجيح مي‌دهيد؟

 

كوسن‌هاي پارچه‌اي شيك به رنگ بژ.

 

كوسن‌هاي شاد و گل‌دار يا انواع پولكي.

 

كوسن‌هاي راه‌راه يا طرح‌هاي گرافيكي روشن.

 

كوسن‌هاي دكمه‌دار يا انواعي كه دورتادور آنها ريش‌ريش است.

 

چه نوع پرده يا شيدي را ترجيح مي‌دهيد؟

 

پرده‌هايي به رنگ خنثي مثل پرده‌هاي سفيد و شيدهاي چوبي ساده براي پنجره‌هاي كوچك.

 

پرده‌هايي با رنگ پاستل و ملايم مانند پرده‌هاي كرم رنگ و شيدهاي رومي گل‌دار براي پنجره‌هاي كوچك.

 

پرده‌هايي با رنگ‌هاي شاد و خيره‌كننده و شيد راه‌راه با رنگي روشن براي پنجره‌هاي كوچك.

 

پرده چند لايه به همراه لبه‌اي از حرير براق در قسمت روي پرده و شيدي از استيل براي پنجره‌هاي كوچك.

 

چه نوع دسته گلي را دوست دارید؟

 

دسته گلي بزرگ از ليليوم.

 

يك دسته گل از گل‌هاي ديزي (گل پنج پر) و رز.

 

دسته گلي از رز صورتي با رنگي تكان‌دهنده.

 

دسته گلي كه با عناصر طلايي تزئين شده باشد.

 

چه نوع كاناپه و صندلی را ترجیح می‌دهید؟

 

كاناپه‌هاي بزرگ و چرمي قهوه‌ای ‌رنگ و صندلی‌های پوشیده شده از پارچه بژ.

 

روانشناسی رنگ تست

كاناپه کرم ساده، اما صندلی‌هايي با پارچه گل‌دار و شاد يا با پارچه‌هاي پولكي.

 

يك كاناپه در نقطه كانوني به رنگ قرمز يا ارغواني تند و صندلي‌هايي با رنگ متضاد.

 

صندلي‌هايي سفيد و مشكي به همراه كاناپه هماهنگ با آنها.

 

دركمد لباس‌هاي شما بيشتر چه رنگ‌هايي ديده مي‌شود؟

 

عمدتا سیاه و سفید، بژ یا سفید.

 

بلوزهاي صورتي، آبي كم‌رنگ، سبز، سفید.

 

سیاه و سفید، نقره‌ای و سفید با دکمه‌های براق.

 

لباس‌هايي ارغواني با صندل‌هاي قرمز.

 

اگر اغلب پاسخ‌هاي شما گزينه‌A است: خاكي و طبيعي

 

برخي از رنگ‌هايي كه در چرخه رنگ حضور ندارند مانند رنگ سفید، سیاه و سفید، بژ و کرم، رنگ‌هاي خنثي ناميده مي‌شوند. این رنگ‌ها اغلب جلوه‌اي خاکی و صلح‌آمیز ایجاد مي‌كنند و اغلب افرادي كه براي خانه خود از رنگ‌هاي موجود در طبيعت استفاده مي‌كنند، درجات بالايي از كمال و پختگي دارند. اضافه كردن طيف‌هاي مختلفي از رنگ بژ، كرم و آف‌وايت (طيفي از رنگ سفيد) به دكوراسيون عمق مي‌دهد. اضافه كردن مقداري گرما با كمك عناصري از قبيل كوسن‌ها، كلاهك آباژور، قاليچه و ديگر عناصر بافت‌دار و داراي رنگ زنده به اتاقي خنثي، اقدامي حياتي است.

 

اگر اغلب پاسخ‌هاي شما گزينه‌B است: ملايم و پاستلي

 

افرادي كه از رنگ‌هاي ملايم و پاستلي استفاده مي‌كنند، افرادي شيك و آرام هستند. رنگ‌هايي از قبيل سفيد، آبي ملايم، صورتي ملايم و سبز در كنار هم مي‌توانند فضايي الهام‌بخش و لطيف ايجاد كنند كه چنين فضايي با كمك طرح‌هاي گل‌دار و شاد مي‌تواند گرم‌تر و پوياتر شود. بهترين حالت براي اين تركيب‌هاي رنگي اين است كه رنگ زمينه دكوراسيون را ملايم و روشن در نظر بگيريد و براي اكسسوري‌ها يا يك ديوار فضا از رنگي زنده مانند صورتي تند استفاده كنيد. همچنين توصيه مي‌شود در چنين دكوراسيوني دسته گلي از گل‌هاي متنوع با رنگ‌هاي شاد را در گلداني ميناكاري شده قرار دهيد؛ زيرا تركيب گل‌هاي تازه و با‌طراوت با طرح‌هاي گل‌دار مي‌تواند جذابيت ويژه‌اي به دكوراسيون فضا ببخشد.

 

اگر اغلب پاسخ‌هاي شما گزينه‌ C است: روشن و بي‌پروا

 

افرادي كه رنگ‌هاي تند و روشن را دوست دارند افراد شجاع و دليري هستند. رنگ‌هاي تند و خيره‌كننده محرك هستند. براي استفاده از رنگ‌هاي تند نكاتي را بايد رعايت كنيد، براي مثال توصيه مي‌كنيم كاناپه‌اي قرمز رنگ را در مقابل بزرگ‌ترين ديوار اتاق قرار دهيد و همچنين زمينه و رنگ ديوارهاي فضايي را كه در دكوراسيون آن از رنگ‌هاي تند و خيره‌كننده استفاده شده، خلوت و روشن نگه‌داريد.

 

اگر اغلب پاسخ‌هاي شما گزينه‌ D است: تركيبات خاص

 

اين افراد خواستار شكستن و عبور از حد و مرزها هستند. قوانين و بايدها را فراموش كنيد و تنها به اين فكر كنيد كه خانه شما بايد به رنگي باشد كه شما دوستش داريد و در آن مي‌توانيد مانند يك شاه زندگي كنيد. استفاده از تركيب رنگي سفيد و مشكي به همراه اكسسوري‌ها و عناصر فلزي در كنار يك نورپردازي مناسب، مي‌تواند تركيب خوبي باشد. شما مي‌توانيد ضمن بازي با رنگ‌هاي لطيف و ملايم‌تر، در خانه‌اي با چنين تركيب رنگي، جلوه‌اي متمايز ايجاد كنيد.

منبع: برترین ها

راه های شناخت خود و دیگران

درمان افسردگی یک بار برای همیشه

بااین نوشابه از پوکی استخوان پیشگیری کنید!

با چند سوال ساده شخصیتت رو بشناس!

سوالات پزشکیتو آنلاین بپرس

بدون مراجعه حضوری ویزیت شو!

از برنامه ریزی تا رتبه برتر کنکور

بازگشت به زندگی بعد از یک بحران سخت روحی

تبادل پرسش و پاسخ های روانشناسی

هوشمند سرمایه گذاری کنید

همین حالا وکیل بگیر

دریافت پاسخ پزشکی در کمترین زمان

مشتری هاتو چند برابر کن!

بایادگیری مهارت ارتباط موثرزندگیتومتحول کن

درخواست وکیل طلاق و مشاوره تلفنی رایگان

بهترین برندهای کامپیوتر و تجهیزات جانبی

جدیدترین گوش های موجود در بازار – امکان مقایسه و خرید

انواع کنسول بازی|خرید XBox و PS4 با گارانتی

تخفیف های داغ اجناس زنانه شیک و متنوع

کفش اسپرت و صندل تابستانه زنانه

خرید جدیدترین لپ تاپ های موجود در بازار با بهترین قیمت

Makan Inc.‎| All Rights Reserved – © 2013 – 2020

روانشناسی رنگ تست
روانشناسی رنگ تست
0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *