روانشناسي رنگ تست

 
helpkade
روانشناسي رنگ تست
روانشناسي رنگ تست

طراحی و اجرا : علی آقاسی زاده

راه های تماس :www.aligh.pro

دیگر برنامه ها :زیارت آل یاسین
زیارت امین الله

2 فروردین 1399

تست های شخصیت شناسی به قدری روز به روز متنوع و زیادتر می شوند که انگار روانشناسان مسابقه ای برای آن ها در نظر گرفته اند و گویی ما را از خودمان بهتر می شناسند! گستره وسیع، بینهایت و زیبای رنگ ها نیز از این مسابقه عقب نمانده و جای خود را در رشته روانشناسی باز کرده است. سال های زیادی است که مبحث روانشناسی رنگ ها مطرح شده و مطالب گوناگونی وجود دارند که می توانیم در این زمینه بیابیم. در این مطلب با پاسخ به 5 تست آماده شده برای شما با سلیقه رنگ شناسی خود بیش تر آشنا شده و می توانید از راهنمایی مربوط به شخصیت خود در دکوراسیون منزلتان بهره ببرید.

شخصیت شناسی با رنگ های خنثی

شخصیت شناسی با رنگ های خنثی

برخی از رنگ هایی که در چرخه رنگ حضور ندارند مانند رنگ سفید، سیاه و سفید، بژ، کرم و خاکستری رنگ های خنثی نامیده می شوند. این رنگ ها اغلب جلوه ای خاکی و صلح آمیز ایجاد می کنند و اغلب افرادی که برای خانه خود از رنگ های موجود در طبیعت استفاده می کنند، درجات بالایی از کمال و پختگی دارند. اضافه کردن طیف های مختلفی از رنگ بژ، کرم و آف وایت ( طیفی از رنگ سفید) به دکوراسیون عمق می دهد. اضافه کردن مقداری گرما با عناصری از قبیل کوسن ها، کلاهک آباژور، قالیچه و دیگر عناصر بافت دار و دارای رنگ زننده به اتاقی خنثی، اقدامی حیاتی است.روانشناسي رنگ تست

شخصیت شناسی با استفاده از رنگ های ملایم و پاستل

شخصیت شناسی با استفاده از رنگ های ملایم و پاستل

افرادی که از رنگ های ملایم و پاستلی استفاده می کنند، افرادی شیک و آرام هستند. رنگ هایی از قبیل سفید، آبی ملایم، صورتی ملایم و سبز در کنار هم می توانند فضایی الهام بخش و لطیف ایجاد کنند که چنین فضایی با کمک طرح های گل دار و شاد می تواند گرم تر و پویا تر شود. بهترین حالت برای این ترکیب های رنگی این است که رنگ زمینه دکوراسیون را ملایم و روشن در نظر بگیرید و برای اکسسوری ها یا یک دیوار فضا از رنگی زننده مانند صورتی تند استفاده کنید. همچنین توصیه می شود در چنین دکوراسیونی دسته گلی از رنگ های شاد را در گلدانی میناکاری شده قرار دهید؛ زیرا ترکیب گل های تازه و باطراوت با طرح های گل دار می تواند جذابیت ویژه ای به دکوراسیون فضا ببخشد.

شخصیت شناسی با رنگ های تند و روشن

شخصیت شناسی با رنگ های تند و روشن

افرادی که رنگ های تند و روشن را دوست دارند افراد شجاع و دلیری هستند. رنگ های تند و خیره کننده محرک می باشند. برای استفاده از رنگ های تند نکاتی را باید رعایت کنید، برای مثال توصیه می کنیم کاناپه ای قرمز رنگ را در مقابل بزرگ ترین دیوار اتاق قرار دهید و همچنین زمینه و رنگ دیوارهای فضایی را که در دکوراسیون آن از رنگ های تند و خیره کننده استفاده شده، خلوت و روشن نگه دارید.

شخصیت شناسی با ترکیب رنگی خاص

این افراد خواستار شکستن و عبور از حد و مرزها هستند. قوانین وبازی ها را فراموش کرده و تنها به این فکر کنید که خانه شما باید به رنگی باشد که شما دوست دارید و خانه خود را به قصری زیبا تبدیل کنید. استفاده از ترکیب رنگی سفید و مشکی به همراه اکسسوری ها و عناصری فلزی در کنار یک نورپردازی مناسب، می تواند ترکیب خوبی باشد. شما می توانید ضمن بازی با رنگ های لطیف و ملایم تر، در خانه ای با چنین ترکیب رنگی، جلوه ای متمایز ایجاد کنید.

کلام آخر : هیچ کدام از تست های روانشناسی نتیجه صد در صد نداشته و نمی توان پاسح ها را با قاطعیت برای همه اشخاص به کار برد. به خصوص در زمینه روانشناسی رنگ ها پایه علمی و ثابت شده ای وجود ندارد ولی می توانیم تنها برای به کارگیری رنگ ها در دکوراسیون منزلمان این تست ها را انجام دهیم. نتیجه تست خود و میزان دقت و صحیح بودن آن را با ما در میان بگذارید.

منبع : مجله منزل

13605 بازدید

0 نظر

2 فروردین 1399

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

دنیای رنگ ها دنیای عجیب و پر رمز و رازی است که در علم روانشناسی تحقیقات زیادی درباره آن شده و تست های شخصیت شناسی متعددی بر اساس رنگ ها ابداع شده که به تحلیل شخصیت و بررسی افکار افراد مختلف می پردازند.

اتفاقی نیست که هنگام انتخاب لباس ها، دکوراسیون منزل، لوازم دکوری یا شخصی معمولا به دنبال یک رنگ می روید یا پیرامون خود را با اشیای با یک رنگ خاص پر کرده اید بلکه انتخاب رنگ ها در واقع رابطه نزدیکی با وضعیت ذهنی و حال و هوای روح ما دارد.

از جمله تست های مشهوری که با کمک رنگ ها به شناخت هر چه بیشتر وضعیت روحی، برنامه ها و اهداف و حال و هوای فرد می پردازد می توان به تست رنگ لوشر (Lüscher) اشاره کرد.

در ادامه یک تست ساده رنگی قرار داده ایم که به شما کمک می کند تا بدانید برای شادتر زندگی کردن به چه چیزهایی نیاز دارید. با کوکا همراه باشید.

از میان دکمه های رنگی زیر رنگی را که دوست دارید انتخاب کنید تا یک تغییر مثبت در زندگی شما ایجاد شود! انتخاب با شماست، کدام دکمه را فشار می دهید؟!روانشناسي رنگ تست

اگر رنگ قرمز را انتخاب کرده اید فردی آماده و مشتاق هستید تا چیزهای زیادی را به این دنیا عرضه کنید. شما دوست دارید شنیده شوید، مورد توجه قرار بگیرید و شناخته شوید.

شما می خواهید با بهترین کارمند شدن، بهترین همسر دنیا بودن و غیره در هر جنبه ای از زندگی خود – خواه در محیط شغلی یا زندگی شخصی – تمام تلاش خود را بکنید.

اگر رنگ زرد را انتخاب کرده اید نگرش شما به زندگی کاملا خوش بینانه، مطمئن و مثبت است.

شما از ریسک کردن نمی ترسید اما در عین حال سعی می کنید همیشه معقول و منطقی باشید. به خوبی از توانایی های خود آگاه هستید و آماده هستید که از آن ها به طور کامل استفاده کنید.

رنگ نارنجی نشان دهنده آن است که می توانید از موفقیت های کوچک لذت ببرید و می دانید کارهای بزرگ با برداشتن قدم های کوچک آغاز می شوند. به همین دلیل توجه زیادی به جزئیات دارید و هیچ فرصتی را برای بهبود آن ها از دست نمی دهید.

انتخاب رنگ سبز نشانه این است که در درون خود بین تمایل به آزاد بودن و داشتن امنیت در کشمکش دائمی هستید.

شما از جمله افرادی هستید که سعی می کنید همیشه خودتان را متعادل و آرام نگه دارید و همین مسئله شما را به یک دوست، همدم و همسر خوب تبدیل می کند، با این حال لازم است این نکته را فراموش نکنید که همیشه به دنبال تعادل بودن باعث می شود گاهی از چیزهایی که واقعا برای شما مهم هستند غافل شوید.

رنگ صورتی نشان می دهد شما در حال حاضر با چیزها و اتفاقات خوب و دلپذیر احاطه شده اید و خودتان نیز به خوبی به این مسئله واقف هستید.

نسبت به داشته های خود حس قدردانی دارید و از همه لحظه های زندگی لذت می برید. فقط سعی کنید آرام و منطقی باشید تا از این نظر در زندگی ضربه های سنگین نخورید.

اگر رنگ بنفش را انتخاب کرده اید به همان زندگی ای که رویای آن را در سر داشته اید رسیده اید و در حال حاضر اعتماد به نفس کافی و خود باوری عالی برای دنبال کردن تمام اهداف و آرزوهای خود را دارید.

با این که آدم حساسی هستید اما می دانید لیاقت چه چیزهایی را دارید و از این مسئله به نفع خود استفاده می کنید.

انتخاب رنگ آبی یعنی همه چیز در تعادل کامل قرار دارد. شما قدر زندگی متعادل را می دانید و به خوبی از اهمیت آن در تحقق اهداف اطلاع دارید.

همچنین با این که می دانید رسیدن به تعادل ابدی غیر ممکن است اما تمام تلاش خود را می کنید تا تعادل و آرامش را در زندگی خود و عزیزان خود حفظ کنید.

اگر این رنگ را انتخاب کرده اید انسان فوق العاده منطقی و معقولی هستید و نسبت به مسائل زندگی نگاه واقع بینانه ای دارید. این خصوصیت اگرچه باعث می شود از نظر دیگران سرد و غیر صمیمی به نظر برسید اما کسانی که واقعا شما را می شناسند می دانند چقدر حساس و ساده هستید.

در ادامه بخوانید : تست روانشناسی رورشاخ

منبع: brightside

فال حافظ

متن عاشقانه متن زیبا

صفحه اصلی تبلیغات تماس با ما درباره ما

مطالب بخش سلامت و پزشکی سایت کوکا فقط جنبه اطلاع رسانی و آموزشی دارند. این مطالب توصیه پزشکی تلقی نمی شوند و نباید آنها را جایگزین مراجعه به پزشک جهت تشخیص و درمان کرد.

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب کوکا به هر نحو غیر مجاز می باشد.
هر گونه کپی برداری از محتوای سایت کوکا پیگرد قانونی دارد.
استفاده از مطالب سایت کوکا در سایت های خبر خوان و دارای آی فریم نیز اکیدا ممنوع است.



تعداد انجام موفق این تست

ارزش های مورد پذیرش ما، کلید شخصیتمان است، تست شخصیت هارتمن براین اساس شخصیت افراد را در چهار رنگ قرمز ، آبی ، سفید و زرد دسته بندی کرده است.

با انجام این آزمون شما می توانید نسبت به شخصیت خودتان (بر اساس ارزش های محوری که دارید)، اطلاعات مفیدی کسب کنید.

میلاد رهبردهقان

گاهی از سوالات چند جواب صحیح همزمان دارند یا در موقعیت های مختلف جواب های یکسانی ندارند که از دقت تست می کاهد.روانشناسي رنگ تست

یاسین هاشمی

فوق العاده و خیلی نزدیک به واقعیت بود

Zahra Hosseini

سلام
واقعا خیلی خوب کار کردین. دستتون درد نکنه. تشکر بسیار

سعيد قائمه

باسلام ضمن تشکر از زحمات شما برای گرد آوری آزمونها بسیار آزمون مفیدی بود و امیدوارم برای ارتقای جامعه شغلی این آزمونها صورت پذیرد و نیز به رایگان در بین عموم اشتراک گذاشته شود لطفا اگر امکان دارد دیگر آزمونها را رایگان بفرمایید باسپاس فراوان از زحمات مدیران و مسئولین سایت و کارمندان خوب کاربوم خدا اسکناسهای شما رو زیاد کنه

صابر هشیار

بنظر من با توجه با ایتمهایی که وجود داشت ونتیجه نهایی نزدیک به دیدگاه شخصیتی اینجانب بود .

میثم عطایی

انتظار داشتم کمی بیشتر در مورد راهکار رفع ضعف های نوشته می شد

علی کریمی علویجه

عالی بود ویژگی های شخصیتیم را نسبتا خوب توضیح داده بود

سیده آلاء فردموسوی

خوب بود

بابک بهرامیان

سلام، تشکر از زحمات مسولین سایت

یونس شجاعی نودژ

عالی

رضا

بسیار خوب

جمشید آقائی

بسیار عالی

سیدمحمدرضا پاکیزه یزدی

فکر میکنم اگر گزینه ها به صورت دقیق تری طراحی میشد دقت تست بالاتر می بود.

احسان محمدی

عالی بود ممنون از تیم کاربوم

علی شیرزادی

جالب بود

مریم رمضانی

عالی بود.سپاسگزارم

بهروز کریمی

خیلی خوب بود و به واقعیت خیلی نزدیک بود، تحلیل خوبی از رفتارها به ما می‌دهد.

زهره

جالب بود تیپ من قرمزه با توجه به تست و تمام نکاتی که درباره ویژگی های تیپ قرمز گفته بود برا من صدق میکنه

علی عسگری

روانشناسي رنگ تست

خوب بود فقط کاشکی از ازمونی انجام می دیم هم یه نسخه پی دی اف بهمون می داد که بعدا ازش استفاده کنیم و نقاط قوت و ضعفمونو اصلاح کنیم

هادی بصیری

سوالات ضعیف بود

طیبه

من تیپ زرد شدم . کاملا درسته به حدی که شگفت زده شدم .

مبینا

شما محشرید عالی بود واقعا ممنون

امیر هوشنگ زربافیان

برخی از سوالها کاملا مفهوم نبود و پاسخ یکتایی نداشت.

سید محمد هادی سبحانی

تست خوبی بود. تقریبا نتایج با واقعیت درونی من هماهنگ بود و من رو بیشتر با درون خودم آشنا کرد.نقات قوت و معایبم رو بهم نشون داد و راههای برطرف کردن معایب رو
ممنونم ازتون

Alireza Tavakoli jam

از گروه کاربوم و طراح تست تشکر میکنم.

علیرضا فخاری

آزمون بسیار جالبی بود و میتونه یکی از راه های کمک بهمون باشه برای ادامه راهی که داریم

Ramin Rahimi

به نظرم خصایص نگرشی و منشی من را به تا حد زیادی پوشش داده و درست پیش بینی نموده است.

پردیس شیرالی

خیلی خوب بود. سپاس

صلاح الدین زارعی

به نظر من نسبت به بقیه تست ها آنچنان خوب نبود ، نهایتا 50-50 بود نتیجه ش نه بیشتر

سایه

یه جوری دقیق بود که دلم میخواست خودم رو حلق آویز کنم با خوندن چیزایی که هر روز باهاشون رو به رو ام …

ناشناس

خوبه ولی سوالاش ریاده وکاش میگفت کدوم شغل واسمون خوبه

حامد صمدی

سلام. لطفا گزینه سومی به نام هیچکدام در گزینه ها بذارید. بعضی سوالات واقعا هیچ کدوم از گزینه هاش در موردمون صدق نمیکنه و مجبوریم یکی رو به زور انتخاب کنیم. با تشکر

علیرضا جعفری

سلام.خیلی سپاسگزارم. عالی بود.

سمانه محمودی

خوب

جهت اطلاعات بیشتر درباره شرایط استفاده از تست‌های آنلاین به صورت سازمانی با شماره ۸۶۰۸۳۳۲۵-۰۲۱ تماس بگیرید

بخش کارجو

بخش کارفرما

لینک‌های مفید

درباره کاربوم

کاربوم محصولی دانش‌بنیان از شرکت توسعه سرمایه انسانی آریا سابین و دارای مجوز کاریابی الکترونیک از وزارت کار و رفاه اجتماعی است.
© ۱۳۹۹ – تمام حقوق برای شرکت توسعه سرمایه انسانی آریا سابین محفوظ است.

ما آدم ها سه نوع سن داریم. سن شناسنامه ای یعنی تعداد سال هایی که عمر کرده ایم، سن بیولوژیکی که نشان دهنده وضعیت جسمانی است و سن ذهن که نشان دهنده احساس و وضعیت مغزمان است. تمام این سن ها در یک شخص با یکدیگر متفاوت هستند.

در این جا با انجام این تست می توانید به سن ذهن تان پی ببرید. تنها کاری که باید انجام دهید این است که یکی از پاسخ ها را در تصویر اول انتخاب کنید و در تصویر دوم امتیازتان را پیدا کنید. و در نهایت با مجموع امتیازها به سن واقعی ذهن تان پی ببرید.

روانشناسي رنگ تست

حالا تمام امتیازها را جمع ببندید و نتیجه را در زیر پیدا کنید.

سن ذهن شما زیر ۲۰ سال است. صرفنظر از سن شناسنامه ای تان آدم بی خیالی هستید.

سن شما ۲۰ تا ۲۹ سال است. فردی فعال، خلاق و پر از انرژی هستید اما می توانید خودتان را یک نوجوان بدانید.

سن شما ۳۰ تا ۳۹ سال است. هنوز هم بسیار فعال و نسبت به چیزهای جدید کنجکاو هستید. به علاوه انسانی مسئولیت پذیر و با ملاحظه هستید.

سن شما ۴۰ تا ۴۹ سال است. شخصیتی فعال و با تجربه که می داند چگونه باید زندگی کند.

شما بیشتر از ۵۰ سال سن دارید. فردی آرام و باهوش که ارزش زندگی و آرامش را می داند.

سن ذهن شما کدام است؟ و چقدر به سن واقعیتان نزدیک است؟

من به ترجمه متون روانشناسی و سبک زندگی علاقه دارم و امیدوارم این مطالب در زندگی شما مفید و موثر باشد.

سلام
از تست خوبتون متشکرم، فقط خواهش می کنم که منبع تست هم ذکر بفرمایید.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ذخیره نام، ایمیل و وبسایت من در مرورگر برای زمانی که دوباره دیدگاهی می‌نویسم.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

تشکر! شما با موفقیت عضو خبرنامه بدونیم شدید.


برای دریافت آخرین مطالب بدونیم ایمیل خود را وارد کنید:

استفاده از مطالب بدونیم فقط برای مقاصد غیر تجاری و با ذکر منبع ، بلا مانع است. تمامی حقوق این سایت متعلق به بدونیم می باشد.



روانشناسی رنگ ها را می توان در زندگی روزانه به کار برد‎

 

روانشناسی رنگ ها، اثرات عاطفی و ذهنی رنگ ها روی انسان ها در تمامی جنبه های زندگی است. ناگفته نماند که در فرهنگ های مختلف تفسیر، معنی و درک رنگ ها متفاوت است.روانشناسي رنگ تست

 

استفاده از روانشناسی رنگ ها در زندگی روزانه 

آیا می دانستید محیطی که در آن زندگی می کنید روی احساسات و وضعیت ذهنی شما تاثیر می گذارد؟ آیا تا به حال توجه کرده اید که بعضی مکان ها شما را خشمگین می کنند اما بعضی مکان ها آرامش می دهند؟ یکی از عوامل ایجاد چنین تاثیراتی تاثیر رنگ های محیط است.

 

در هنر درمانی رنگ ها در ارتباط با احساس فرد هستند و روی وضعیت جسمی و ذهنی او تاثیر می گذارند. تحقیقات نشان داده است کسانی که به دنبال رنگ قرمز هستند در اثر این رنگ ضربان قلب افزایش پیدا می کند و منجر به افزایش آدرنالین در جریان خون می شود. در رابطه با اثرات روانی رنگ ها آن ها را به دو دسته تقسیم می کنیم: رنگ های گرم و رنگ های سرد. رنگ های گرم مثل قرمز، زرد و نارنجی باعث ایجاد احساساتی چون آسایش و خصومت و عصبانیت می شود. رنگ های سرد مثل سبز، آبی و بنفش احساس آرامش و به همان اندازه احساس غم و ناراحتی ایجاد می کند.

 

روانشناسی رنگ ها 

روانشناسی رنگ ها را می توان در زندگی روزانه به کار برد. به عنوان مثال اگر تصمیم گرفته اید که دیوارهای اتاق خانه را رنگ کنید به توضیحات زیر که درباره رنگ ها و تاثیرات روانی آن ها آمده است توجه کنید.

 

روانشناسی رنگ های سرد 

اگر می خواهید خلاقیت داشته باشید و به سیناپس های مغزی کمک کرده باشید از رنگ بنفش استفاده کنید. بنفش با ترکیب آبی و بنفش بین احساس آرامش و انگیزش که مشوق خلاقیت هستند تعادل ایجاد می کند. بنفش روشن در محیط آرامش ایجاد می کند و تنش را از بین می برد. استفاده از این رنگ در فضای خانه و دفتر کار عالی است.

 

اگر به دنبال یک محیط آرام هستید از رنگ های سبز یا آبی استفاده کنید. این رنگ های سرد آرام بخش هستند. از نظر علمی ثابت شده است که چشم ها مستقیما روی رنگ سبز با شبکیه متمرکز می شود و این باعث می شود به ماهیچه های چشم کمتر فشار بیاید.

 

از رنگ آبی در اتاق های پر رفت و آمد و اتاق هایی که ساعات زیادی را در آن می گذرانید استفاده کنید. رنگ آرام بخش آبی سرعت تنفس و فشار خون را کاهش می دهد. اتاق خواب بهترین مکان برای استفاده از این رنگ آرام بخش است.

 

روانشناسی رنگ های گرم 

اگر می خواهید فضایی پر شور و هیجان ایجاد کنید یا اشتهای میهمان ها را بالا ببرید از رنگ های زرد و نارنجی استفاده کنید. این رنگ ها با غذا در ارتباط هستند و باعث می شوند شکم تان به غرغر بیفتد. به همین دلیل رستوران ها بیشتر از این رنگ ها استفاده می کنند.

 

در استفاده از این رنگ ها باید بسیار مراقب باشید زیرا رنگ های زرد و نارنجی نور زیادی را منعکس می کنند و چشم را تحریک می کنند. در نتیجه منجر به ناراحتی چشم ها می شوند. اگر رژیم دارید و کالری غذاها را محاسبه می کنید شاید دلتان نخواهد که از این رنگ ها در آشپزخانه خود به کار ببرید.

 

روانشناسی رنگ در تبلیغ و بازاریابی 

روانشناسی رنگ ها در تبلیغ و بازاریابی تاثیر زیادی دارد. بیشتر کمپانی ها تحقیقات زیادی در این زمینه انجام می دهند تا از آن ها استفاده درستی در تبلیغات و بازاریابی استفاده کنند. آن ها از رنگ ها برای ایجاد حس گرسنگی، حس اعتماد، آرامش یا انرژی و خیلی چیزهای دیگر استفاده می کنند.

 

در فرهنگ های مختلف تفسیر، معنی و درک رنگ ها متفاوت است‎

 

تاثیرات روانشناسی رنگ ها 

تمام رنگ های اصلی مفهوم و تاثیرات متفاوتی دارند که در این جا به چند نمونه از تاثیرات رنگ ها اشاره شده است.

 

سفید: 

پاکی

معصومیت

تمیزی

عزاداری (در بعضی از فرهنگ ها)

روانشناسي رنگ تست

 

سیاه: 

اعتبار

نیرو

قدرت

هوش و ذکاوت

لاغری

مرگ و عزا (در بعضی فرهنگ ها)

 

خاکستری: 

بیطرف

بی انتها

اهل عمل

 

قرمز: 

عشق

مهربانی

گرما

آرامش

 انرژی

هیجان

قوت

زندگی

خون

 

نارنجی: 

شاد

پر انرژی

هیجان

اشتیاق

گرما

ثروت

کمال

تغییر

انگیزش

 

زرد:

شادی

خنده

گرما

خوش بینی

گرسنگی

قوت

ناامیدی

عصبانیت

جلب توجه

 

سبز: 

طبیعت

پیشرفت

پول

سلامت

حسادت

آرامش

توازن

آرامش

باروری

 

آبی: 

آرامش

سرما

دانش و معرفت

وفاداری

حقیقت

تمرکز

از بین برنده اشتها

 

بنفش: 

ثروت

کمال

معرفت

کامیابی

معنوی

احترام

معما

 

قهوه ای: 

قابل اعتماد

استوار

دوستی

ناراحتی

گرما

آرامش

امنیت

طبیعت

عزاداری (در بعضی فرهنگ ها)

 

صورتی:

عشق

مهربانی

آرامش

هیجان

 

منبع: بدونیم

 

راه های شناخت خود و دیگران

دسترسی به پزشک متخصص درهر زمان ومکان

بااین نوشابه از پوکی استخوان پیشگیری کنید!

درمان افسردگی یک بار برای همیشه

مشاوره تلفنی طلاق

بازگشت به زندگی بعد از یک بحران سخت روحی

سوالات پزشکیتو آنلاین بپرس

حل مشکلات زناشویی/دریافت نوبت مشاوره

ثبت نام در تالار گفتگو روانشناسی

شرکت در آزمون معتبر روانشناسی پیشرفته نئو

از برنامه ریزی تا رتبه برتر کنکور

شارژ دلاری اکانت اپل آیدی

کاملا رایگان مشاوره بگیر!

بدون مراجعه حضوری ویزیت شو!

اگر شما هم مشکل ملکی دارید تماس بگیرید

خرید جدیدترین لپ تاپ های موجود در بازار با بهترین قیمت

محصولات پیشنهادی جهت خرید هدیه

بهترین فرصت خرید هدیه با تخفیف های بی نظیر

جدیدترین گوش های موجود در بازار – امکان مقایسه و خرید

تنوع بیش از 1000 مدل لوستر برای خرید

تخفیف های داغ اجناس زنانه شیک و متنوع

Makan Inc.‎| All Rights Reserved – © 2013 – 2020


تست روان شناسی رنگ ها


لطفا رنگ مورد نظر را انتخاب کنید.


قرمز

 محرك اعصاب، دارای روحیه تهاجمی، هیجانی، اهل رقابت، اهل عمل، با آرزوهای زیاد، سلطه طلب، مستقل، برون گرا، بسیار فعال، كینه توز.


نارنجی

روانشناسي رنگ تست

خون گرم و صمیمی، پر اشتها، پر ذوق، با سلیقه، مهربان، تا حدی مستقل، شخصیت ثابت، برون گرا، خوش گذران، دست و دلباز، هیجانی و احساساتی، محكم و استوار.


زرد

پر نشاط و روحیه ی فعال، غیر مستقل ( وابسته‌)، تغییر پذیر، توسعه طلب، آینده نگر ، بلند پرواز، پر توقع، متكبر و اصیل، برون گرا، اهل تحقیق و پژوهش، گاهی اوقات بی احساس.


سبز

اهل خودنمایی و عرض اندام، دارای حالت تدافعی، دارای عزت نفس، مراقب خویش، خودخواه، غیر فعال، مستقل، مصّر و لجباز، دارای تعلقات، تغییر ناپذیر، ساكت و آرام، روحیه جوانی.


فیروزه ای

آرام و صبور، غیر مستقل، شخصیت ثابت، با اراده، دارای قدرت درك زیاد، فعال و پر انرژی، مذهبی و دین گرا، بی آلایش و متین، مهربان و یاری دهنده، برون گرا، دارای روحیه اجتماعی، محكم و استوار.


آبی

غیر مستقل و تابع دیگران، دارای روحیه اتحاد با دیگران، دارای روحیه مشاركت و همكاری، خواستار رضایت و خشنودی اطرافیان، سرشار از عشق و محبت، دارای قدرت درك زیاد دارای طبع حساس، آرامش بخش و آرامش طلب، منطقی و ملایم، متواضع، در بعضی زمینه ها سرد، دور اندیش،


بنفش یا صورتی

مضطرب و ترسو، حساس و احساساتی، اغلب افسرده، نگران از اعمال و رفتار خویش، غیر مستقل، راحت طلب، شخصیت متغیر، كم حرف، بسیار دور اندیش، عجول و خراب كار، رویایی و خیالاتی، اعتماد به نفس پایین،


سفید و طوسی

صبور و شكیبا، خواستار راستی و صداقت، دارای روحیه درستكاری، خوش برخورد، میانه رو، تا حدی مستقل، دانش طلب، طبع بالا، ساده و بی ریا، درون گرا، آینده نگر، كمی از خود راضی.


قهوه ای

خانواده دوست، درون گرا، خسیس و پول دوست، اصالت طلب، ساده لوح، كم حرف و دهان بین، به فكر منافع، چند شخصیتی، اراده ضعیف، غیر مستقل ( برای خانواده )، تغییر حالت آنی، فراموش كار.


سیاه

خشن و جسور، با جذبه، درون گرا و موزی، اراده در تصمیم، پر انرژی، با سیاست در رفتار ، خواستار تنهایی و گوشه گیر، پر توقع، كاملاً مستقل، تیزبین و با هوش، كینه توز، خود پرست.

دوست عزیز شما می توانید لینك ها و مطالب طنز و سرگرم كننده جالب خود را به ای میل زیر ارسال نمایید :


بخش امور کاربران سایت تبیان – ارسالی Artinsa


تست روان شناسی رنگ ها


شناخت شخصیت از روی خنده


شخصیت شناسی با اشکال هندسی


شخصیت شناسی با انگشتان


شخصیت شناسی با سنگ ها


محاسبه سن با شکلات (جالب)


خطای چشم یا خطای مغز؟ (تست جالب)


تست تمرکز


هوش پای راست شما چقدر است؟


مغز شما چند ساله است؟ (تست جالب)


یک تست هوش جالب


هوش خود را بسنجید (تست هوش)


شخصیت شناسی با پرندگان


شخصیت شناسی از روی تاریخ تولد


شخصیت شناسی با رنگ ها


شخصیت شناسی با درختان 

روانشناسي رنگ تست


 

روانشناسي رنگ تست
روانشناسي رنگ تست
0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *