دخول چگونه صورت می گیرد؟

 
helpkade
دخول چگونه صورت می گیرد؟
دخول چگونه صورت می گیرد؟


روش‌های آمیزش جنسی که معمولا از آن‌ها با عنوان پوزیشنِ سکس (به انگلیسی: Sex position) یاد می‌شود، روش‌های هستند که افراد برای انجام معاشقه و سایر فعالیت‌های جنسی استفاده می‌کنند. روش‌های آمیزش جنسی معمولا بر اساس موقعیتی که طرفین درگیر در رابطه جنسی اتخاذ می‌کنند، توصیف می‌شوند. روش‌های آمیزش جنسی لزوما به دخول منتهی نمی‌شوند.

سه دسته اصلی برای معاشقه‌های جنسی درنظر گرفته شده‌است که عبارت‌اند از آمیزش واژنی، آمیزش مقعدی و آمیزش دهانی.[۱] فعالیت‌های جنسی همچنین سایر مواردی که موجب تحریک اندام تناسلی می‌شوند را نیز شامل می‌شود. مقعدلیسی، خودارضایی یک یا دوطرفه، که می‌تواند شامل مالیدن یا دخول با کمک انگشتان دست یا اسباب‌بازی‌های جنسی مانند دیلدو شود، از جمله این فعالیت‌ها هستند. روش‌های بسیار زیادی برای انجام یک رابطه جنسی وجود دارد که هرکدام از آن‌ها می‌تواند اعمال جنسی متنوعی را شامل شود.

راهنما‌های آمیزش جنسی معمولا راهنماهایی برای روش های آمیزش جنسی ارائه می‌دهند.این راهنماها تاریخچه بسیار کهنی دارند.در عصر یونانی-رومی یک راهنمای آمیزش توسط فیلینیس نگاشته شد که احتمالاتی مبتنی بر این مطرح است که او یک روسپی درباری(Courtesan‎) در عصر هلنیستی (قرن ۱ تا ۳ پیش از میلاد) بوده است.
کتاب کاما سوترا از واتسیایانا(فیلسوف هندی) که معتقدند میان قرون یک تا شش، نگاشته شده به بدنامی میان راهنماهای آمیزش جنسی شهرت دارد.
تفاوت در میان روش های آمیزش جنسی منجر به تفاوت میان ژرفا و زاویهٔ دخول می‌‌گردد.تلاش های زیادی صورت گرفته تا روش های آمیزش جنسی دسته بندی شوند.
آلفرد کینزی شش موقعیت بدوی آمیزش را دسته بندی کرد.از اولین متون زمان قرون وسطی در اروپا می‌توان به Speculum al foderi اشاره کرد که بعضا به نام های “آینهٔ جماع” یا “آینه‌ای برای سپوزندگان” شناخته می‌شود. این متن در قرن پانزدهم به زبان کاتالان نگاشته شده و در ۱۹۷۰ کشف شده است.
[۲][۳]

این دسته از روش‌های آمیزش، مواردی را دربر می‌گیرند که در آنها آلت تناسلی مرد یا جسمی شبیه به آن[a] (مثل دیلدو و سایر وسایل مانند آن) وار واژن، مقعد یا دهان شریک جنسی می‌شود.

دخول چگونه صورت می گیرد؟

این روش، یکی از معمول‌ترین، طبیعی‌ترین و شناخته‌شده‌ترین[۴] روش‌های آمیزش است که بسیاری آن را انجام می‌دهند و بدین صورت است که زن به پشت خوابیده و به‌صورت تاق‌باز در زیر قرار گرفته و پاهای خود را به اندازه‌ای که احساس راحتی کند باز می‌کند و مرد در میان پاهای زن قرار گرفته و عمل دخول را انجام می‌دهد.
این حالت یکی از راحت‌ترین حالت آمیزش است و به‌علت افقی قرار گرفتن مهبل یا بدن زن و جهت آلت مرد ورود و خروج به آسانی انجام می‌گیرد و دخول کامل می‌باشد و جهت کامل‌تر داخل‌شدن آلت مرد پاهای خم‌شدهٔ زن بر روی شکم تا می‌شود در این‌صورت آلت زن کاملاً در معرض دید مرد قرار می‌گیرد و تماس آلت مرد با دیواره مهبل نیز تأمین می‌شود ضمناً مرد از روبه‌رو به سینه‌ها و صورت و بدن زن جهت تحریک بیشتر دسترسی کامل دارد.[۵] روش یاد شده پذیرفته‌ترین روش در آدمیان است.

در این حالت بهتر است که هر از چند گاهی مرد، تمام بدن خود را با بدن زن تماس بدهد، ولی در این میان توجه لازم به توانایی جسمی زن داشته باشد که باعث فشار و تنگی نفس زن نشود. در صورتی که مرد دو دست خود را به صورت عمودی در طرفین سینهٔ زن روی زمین قرار دهد که وزن بدن را تحمل کند، فعالیت جنسی از کیفیت بهتری برخوردار می‌شود به این علت که زن آزادی عمل و امکان تحرک بیشتری داشته و البته حس لامسه زن هم به دلیل تماس قسمت‌های بالای قسمت زنانگی با بدن مرد تحریک می‌شود و همچنین تنگی نفس در زن به وجود نمی‌آید.

یکی از بهترین کارهای جانبی در این نوع آمیزش نوازش کردن و بوسیدن زن است. زن نیز می‌تواند با نشان دادن علاقه به نوازش شدن و به بوسیده شدن و کمک به حرکات بالا و پایین مرد و کشیدن نفس‌های عمیق و با احساس، مرد را تحریک کند. میزان لذت جنسی در این وضعیت ۷۰٪ برای مرد و ۳۰٪ برای زن است.

برای دوران بارداری می‌توان از این روش استفاده کرد ولی باید توجه داشت که برای جلوگیری از وارد شدن فشار به شکم و بچه، پاهای زن نباید زیاد باز شوند یا بالا برده شوند و همچنین بهترین حالت این هست که پاهای زن به صورت باز بر روی ران‌های مرد قرار گیرد و مرد به صورت نشسته که پاهایش در اطراف زن قرار دارد یا به صورت ایستاده در صورتی که زن در لبه تخت دراز کشیده‌است، عمل دخول را انجام دهد.

به این روش آمیزش، اصطلاحاً پهلو به پهلو نیز گفته می‌شود. در این حالت هم مرد و هم زن به پهلو خوابیده و عمل دخول را انجام می‌دهند. البته می‌شود حالت اول را به این حالت پیوند زد، یعنی به همان صورت که مرد روی زن قرار گرفته بود دوتایی به پهلو بخوابند.

در مورد نحوهٔ قرار گرفتن دست و پاها، بهتر است که آن را به‌عهدهٔ زن گذاشته تا به هر صورتی که راحت‌تر است، آن‌گونه انتخاب کند. در این حالت از آنجایی که اکثر نقاط بدن مرد و زن با یکدیگر در تماس خواهند بود، لذت بیشتری عاید طرفین می‌شود. این حالت از آنجا که زن متحمل فشار زیادی نمی‌شود و آزادی عمل مناسبتری دارا خواهد بود، در بین خانم‌ها طرفداران زیادی دارد. همچنین این روش یکی از روش‌های مناسب برای دوران بارداری است.

در این روش به‌علت کم‌شدن حرکت بدن در زن و مرد برای بهبود بخشیدن به کیفیت آمیزش جنسی نوازش، بوسه و مالش بدن زوج مقابل پیشنهاد می‌شود و مرد در موارد تکمیلی روش، می‌تواند گردن و لاله گوش زن را ببوسد و با دست آزاد ماساژ سینهٔ زن را انجام دهد و زن با دست آزاد خود می‌تواند باسن و ران مرد را نوازش کند.

این روش از جمله حالات طبیعی و رایج است و اصولاً در تمام حیوانات و پستانداران این حالت دیده می‌شود در این روش زن روی شکم دراز می‌کشد و سپس پاها را روی شکم جمع می‌کند و باسن در این صورت کمی بالاتر قرار می‌گیرد و مرد از پشت در حالت نشسته یا ایستاده دخول می کند. در این حالت شکم مرد کاملاً با باسن زن تماس پیدا می‌کند، ولی به علت قرار گرفتن باسن زن بین مرد و زن دخول کامل ممکن نیست[۶]

این روش را معمولاً برای رفع خستگی بدنی در حین آمیزش پیشنهاد می‌کنند. به علت اینکه زن کنترلی در انجام فعالیت جنسی ندارد برای افزایش لذت جنسی برای زن، حرکت‌های مکمل مانند در آغوش گرفتن زن، بوسیدن، نوازش کردن، مالش سینه‌ها، مالش کلیتوریس توسط مرد یا خودزن پیشنهاد می‌شود.

برای استفاده از این روش در زمان بارداری زن باید کف زمین خم شده و تمام قسمت‌های سینه و دستان خود را روی زمین بگذارد به‌طوری‌که هیچ فشاری بر شکمش وارد نشود. در این حالت بهتر است چند بالش نرم در زیر شکم و سینه زن قرار گیرد تا فشار کمتری بر زن وارد شود. در این روش مرد توانایی ورود و خروج کنترل شده آلتش را دارد.

این روش از جمله روش‌های کم آسیب آمیزش جنسی است ولی باید به این نکته توجه کرد که در صورتی که زاویه بدن مرد بالاتر یا پایین‌تر از زن قرار گیرد احتمال ورود هوا به درون مهبل و ایجاد لخته خون و عوارض حاصل از حرکت لخته خون در بدن زن وجود دارد.

بهترین حالت از نظر آزادی عمل برای مرد و کیفیت رابطه جنسی برای زن به نحوی است که زن بر روی لبه تخت یا سطح بلند نرمی مانند دسته مبل یا لبه میز دراز بکشد به نحوی که بر روی پا ایستاده و شکمش بر روی سطح نرمی قرار گیردو مرد به صورت ایستاده عمل دخول را انجام دهد.

در این روش مرد به پشت حالت تاق باز دراز کشیده و زن بر رو قرار گرفته و آلت مرد را در مهبل وارد می‌کند در این حالت زن می‌تواند روی مرد دراز بکشد در این صورت طرفین به بیشتر نقاط بدن یکدیگر دسترسی دارند و در حالت دیگر زن در حالی که پاهایش در طرفین مرد قرار دارد بر روی او می‌نشیند و حرکات افقی یا عمودی انجام می‌دهد در این حالت کلیتوریس کاملاً با اطراف آلت مردانه تماس دارد و این حالت در مواقعی انجام می‌گیرد که به دلایلی مرد قادر به انجام حرکات بدنی نباشد یا برای وی مضر باشد.[۵] برای مثال در مواقعی که مرد دچار کمر درد است این روش خیلی مفید می‌باشد.
این روش‌ها برای خانم‌هایی که جثه بسیار کوچکتری از شریک جنسی خود دارند نیز بسیار مناسب هستند.

باید توجه داشت این روش به علت اینکه آلت مرد به‌طور کامل در مهبل فرومی‌رود برای موارد زیر پیشنهاد نمی‌گردد:

به علت اینکه فشار حاصل از وزن زن بر روی آلت مرد زیاد است امکان بروز مشکلات زیر وجود دارد:

در این نوع آمیزش زن‌ها آزادی عمل بیشتری دارند و عمل حرکت آلت در مهبل را در کنترل خود دارند از طرفی چون زاویه مناسبی دارند این امکان را دارند که آلت مرد را به‌طور کامل داخل مهبل جای دهند. مرد می‌تواند برای ایجاد لذت بیشتر در زن، سینه‌ها و کلیتوریس را به آرامی ماساژ دهد.

این حالت نوعی از حالت از پشت به پهلو با این فرق که وقتی مرد به حالت نشسته در میان پاهای زن که به پهلو دراز کشیده قرار گرفت زن و مرد هر دو پاها را به جای اینکه جمع کنند دراز می‌کنند در این حالت زن و مرد در هم رفته‌اند یک پای مرد در مقابل و پای دیگر در پشت زن به موازات بدن زن قرار دارد و پاهای زن نیز همچنین طرفین با کشیدن پاهای هم می‌توانند حرکات دخول را انجام دهند و در این حالت دخول عمقی است و نمی‌بایست حرکات ناگهانی و ضربه‌ای انجام گیرد زیرا برای زن ایجاد ناراحتی و درد در ناحیه تخمدان می‌کند.[۷]

این روش جزو روش‌هایی هست که سطح تماس بدن زوج به حداکثر می‌رسد با وجودی که حرکت و هیجان در فعالیت جنسی کاهش می‌یابد لذت جنسی از طریق حس لامسه و حرکات مکمل مانند بوسیدن، نوازش کردن، ماساژ دادن تأمین می‌گردد.

این روش برای زوج‌هایی پیشنهاد می‌گردد که مرد توانائی بلند کردن زن را داشته باشد و معمولاً به علت فشاری که بر مرد وارد می‌گردد و همچنین دلهره زن از واژگونی جنبه نمایشی و ایجاد تنوع دارد و لذت چندانی به نسبت روش‌های دیگر ندارد و برای بهبود کیفیت در این روش نشستن زن بر روی میز یا سطح بلند پیشنهاد می‌گردد.

آمیزش جنسی مقعدی یا دخول مقعدی نام گونه ای از آمیزش جنسی است که در آن یک آلت مردی یا شبیه آن برآمده وارد مقعد شریک جنسی می‌شود. روش‌های مختلفی برای انجام آمیزش مقعدی وجود دارد که در زیر آمده‌است.

آمیزش دهانی به تحریک آلت تناسلی با کمک دهان گفته می‌شود. در این روش ممکن است دخول صورت بگیرد و این عمل ممکن است قبل، در حین یا پس از معاشقه انجام شود. همچنین ممکن است به‌صورت همزمان (مانند روش ۶۹) صورت پذیرد یا این‌که تنها یکی از طرفین به این عمل اقدام کند.[۸]

قضیب‌لیسی یکی از روش‌های آمیزش دهانی است که طی آن طرف مقابل به تحریک آلت جنسی مرد با دهان می‌پردازد.

یک روش آمیزش جنسی است که طی آن فرج و واژن با دهان مورد تحریک قرار می‌گیرد. برخی از حالت‌های ممکن در این روش عبارت‌اند از:

در این روش هر دو شریک جنسی به‌صورت همزمان مشغول تحریک آلت جنسی طرف مقابل با کمک دهان خود هستند. این کار می‌تواند به‌صورت میشنری، پهلو به پهلو یا به‌صورت یکی ایستاده و دیگری وارونه انجام پذیرد.

یکی از روش‌های آمیزش جنسی است که زیرمجموعه روش‌های آمیزش مقعدی محسوب می‌شود. این روش می‌تواند در حالت‌های مختلفی انجام شود.

انگشت کردن عملی است که طی آن، انگشت یا انگشتان فرد دست به درون مقعد یا واژن طرف مقابل فرستاده می‌شود.

مشت کردن عملی است که طی آن، انگشتان فرد دست به‌صورت مشت شده به درون مقعد یا واژن طرف مقابل فرستاده می‌شود. این عمل نیازمند مقدار زیادی ماده روان کننده‌است. این عمل می‌تواند منجر به وارد شدن آسیب‌های جدی و حتی کشنده به مقعد یا واژن طرف مقابل شود.[۱۲][۱۳][۱۴][۱۵][۱۶]

روش‌هایی که به‌عنوان روش‌های بدون دخول تلقی می‌شوند، روش‌هایی هستند که طی آن‌ها هر نوع دخول (آلت جنسی یا سایر اعضا) در آنها انجام نمی‌شود و معمولا با مالیدن آلت جنسی به انجام می‌رسند. این روش‌ها می‌تواند صرفا محدود به آلت جنسی شریک‌های جنسی محدود باش یا این‌که به بخش‌های دیگر بدن آن‌ها مانند مقعد توسعه پیدا کند. در زیر برخی از این روش‌ها اشاره شده‌اند.

مالیدن آلت تناسلی به آلت تناسلی فرد دیگر در هردوجنس انجام می‌شود و معمولا به‌صورت مالیدن آلت دو فرد همجنس است با این‌حال انجام آن میان دو فرد غیرهمجنس نیز غیرمعمول نیست. این روش از جمله روش‌های آمیزش جنسی بدون انجام دخول است که در میان حیوانات هم دیده می‌شود.[۱۷][۱۸] دو حالت‌ اصلی متداول برای این روش عبارت است از:

آمیزش جنسی گروهی یکی دیگر از روش‌های آمیزش جنسی است. اگرچه آمیزش جنسی گروهی به این معنی نیست که همه افراد شریک در آن، به‌صورت همزمان دارای تماس جنسی با یکدیگر هستند، با این‌حال برخی از روش‌های متداول در آن، مستلزم سه یا تعداد بیشتری از افراد مشارکت کننده‌است.[۱۹] در زیر برخی از روش‌هایی که زیرمجموعه روش‌های آمیزش جنسی گروهی قرار دارند، آورده شده‌اند.

زمانی‌که سه نفر در آمیزش جنسی با یکدیگر مشارکت داشته باشند، به این نوع آمیزش جنسی، سکس سه‌نفره یا اصطلاحا تری‌سام[b] گفته می‌شود. این سه نفر ممکن است سه مرد، سه زن، دو مرد و یک زن یا دو زن و یک مرد باشند. روشهای مختلفی برای انجام این نوع آمیزش جنسی وجود دارد که در ادامه آورده شده‌اند.

زمانی‌که چهار نفر در آمیزش جنسی با یکدیگر مشارکت داشته باشند، به این نوع آمیزش جنسی، سکس چهارنفره یا اصطلاحا فور‌سام[e] گفته می‌شود. روش ۴۶۹، روشی متداول در آمیزش جنسی چهارنفره است. در این روش، دو نفر مشغول انجام روش ۶۹ هستند و دو نفر دیگر به‌صورت همزمان مشغول رابطه مقعدی یا واژنی با دو فرد مشغول در روش ۶۹ هستند. این روش مانند روش ۳۶۹ است با این تفاوت که در طرف مقابل نفر چهارم نیز حضور دارد.

روشهای چندنفره، روش‌هایی هستند که می‌تواند با کمک تعداد مختلفی از شریک‌های جنسی به انجام برسند. در ادامه برخی از آنها آورده شده‌اند.

روشی است که طی آن، یک فرد مورد دخول چندگانه همزمان واقع می‌شود. دخول می‌تواند شامل استفاده از انگشتان دست یا پا، اسباب بازی‌های جنسی یا آلت جنسی مردانه انجام پذیرد. صحنه‌هایی از این نوع آمیزش در فیلم‌های پورنوگرافی به نمایش درمی‌آید.

اگر یک شخص از دو طریق مورد دخول قرار بگیرد، اصطلاحا به این روش دخول دوگانه[f] یا به‌صورت مخفف دی‌پی (DP) می‌گویند. دخول دوگانه می‌تواند شامل دخول در واژن، مقعد، دهان یا همگی باشد. برخی از موارد این روش آمیزش، در زیر آورده شده‌است.

دخول چگونه صورت می گیرد؟

شیوهٔ سگی یا داگی استایل (به انگلیسی: Doggy style) یکی از روش‌های آمیزش جنسی است که در این روش برای آمیزش جنسی، دخول جنسی یا دیگر فعالیت‌های جنسی یک نفر خم می‌شود، بر روی تمام چهار دست و پایش (معمولا دست‌ها و زانوها) قرار گرفته یا بر روی شکم خود می‌خوابد، باسن خود را رو به عقب خم می‌کند و شخص دیگر از قسمت عقب، آلت مردی خود را در فرج یا مقعد شریک جنسی خود فروکرده و نزدیکی جنسی صورت می‌گیرد. این شیوه از آمیزش جنسی هم در دگر جنسگرایان و هم در همجنسگرایان صورت می‌گیرد.پوزیشن داگی در چند سال متوالی، دومین پوزیشن محبوب بین زوجین تمام جهان بوده است.

مشارکت‌کنندگان ویکی‌پدیا. «Doggy style». در دانشنامهٔ ویکی‌پدیای انگلیسی، بازبینی‌شده در ۱ نوامبر ۲۰۱۴.

در آمیزش جنسی انسان (به‌ویژه دو مرد همجنسگرا)، فاعل، مفعول و دوطرفه به پوزیشن افراد در آمیزش جنسی اشاره دارد. فاعل معمولاً مردی است که عمل دخول را انجام می‌دهد (آلت مردی خود را وارد مقعد یا دهان شریک جنسی خود می‌کند). مفعول شخصی است که آلت مردی شریک جنسی خود را می‌پذیرد و عمل آمیزش روی او انجام می‌پذیرد. دوطرفه کسی است که گاهی مفعول است و گاهی فاعل. این اصطلاحات ممکن است عناصری از هویت شخصی باشند که نشان دهنده ترجیح معمول یک فرد است، اما ممکن است هویت جنسی گسترده‌تری را نیز توصیف کند.[۱]

یک فاعل شخصی است که عمل دخول را در طول مدت آمیزش جنسی انجام می‌دهد. این شخص می‌تواند مردی همجنسگرا یا دوجنسگرا باشد و همچنین آمیزش وی با شریک جنسی‌اش ممکن است مقعدی یا دهانی باشد. همچنین واژهٔ «فاعل» می‌تواند مشخص‌کنندهٔ نوع رابطهٔ عاشقانه یا جنسی یک مرد همجنسگرا یا دوجنسگرا باشد.

چندین نوع فاعل وجود دارد. برای مثال «کاملاً فاعل» مردی است که فقط عمل دخول را انجام می‌دهد و «معمولاً فاعل» مردی است که اکثراً ترجیح می‌دهد فاعل باشد اما گاهی اوقات نقش مفعول را نیز دارد.

مفعول در مقاربت جنسی پذیرای آلت مردی شریک جنسی خود است و مورد دخول قرار می‌گیرد. واژهٔ مفعول مشخص‌کنندهٔ جایگاه یک مرد همجنسگرا یا دوجنسگرا در یک رابطهٔ عاشقانه و جنسی است. «کاملاً مفعول» همیشه ترجیح می‌دهد که پذیرای آلت شریک خود باشد و «معمولاً مفعول» به این معنی است که شخص بیشتر دوست دارد عمل دخول رویش انجام گیرد. اما گاهی اوقات نیز عمل دخول را خود انجام می‌دهد و نقش فاعل را برعهده می‌گیرد.

شرم مفعول بودن (به انگلیسی: Bottom shame) تصوری است که در آن فرد در جایگاه مفعول جنسی فکر می‌کند مفعول بودن برای او شرم‌آور است و چون چنین گرایشی دارد لایق احترام، عشق و لذت بیشتر نیست. چنین نگرشی ممکن است باعث شود تا فرد خود را بابت گرایشش ملامت کند و در رابطه خود لذت کمتری را تجربه نماید. باورهای متعصبانه اما رایج دیگر پیرامون این گرایش چنین است که افراد با نقش مفعولی زنانه، بیمار و یا هرزه هستند. چنین تصوراتی منشأی هوموفوبیک دارد و با تبدیل شدن به سوژه‌ای برای شوخی در جامعه اوج میگیرند و بدخیم میشوند. [۲]

دخول چگونه صورت می گیرد؟

دوطرفه (چرخشی، حرکتی) شخص همجنس‌گرا یا دوجنس‌گرایی است که هم از فاعل بودن و هم از مفعول لذت می‌برد. این شخص در عمل جنسی هم از انجام دخول و هم از دریافت آلت لذت می‌برد و می‌تواند هر دو نقش فاعل و مفعول را انجام دهد.

فاعل، مفعول یا دوطرفه بودن نقش تعیین‌کننده‌ای در آمیزش جنسی دو مرد دارد. برای مثال در یکی از روش‌های آمیزش جنسی، مفعول روی پشت خود دراز کشیده و پاهای خود را روی شانه‌های فاعل قرار می‌دهد. فاعل نیز آلت خود را وارد مقعد شریک جنسی خود کرده و عمل آمیزش صورت می‌گیرد.

در مقاربت به شیوه سگی نیز مفعول روی آرنج‌ها و زانوهای خود می‌نشیند و باسن خود را به عقب خم می‌کند. فاعل نیز از پشت آلت خود را وارد مقعد شریک جنسی خود نموده و آمیزش جنسی صورت می‌گیرد.

هیچ مطالعه علمی گسترده‌ای در این زمینه بر روی مردان همجنسگرا و دوجنسگرا انجام نشده‌است. مطالعه بر روی ۵۵٬۴۶۴ پروفایل در سایت gay.com در ایالات متحده نشان می‌دهد که ۲۶٫۴۶٪ فاعل بودن را ترجیح می‌دهند، در حالی که ۳۱٫۹۲٪ مفعول بودن را ترجیح می‌دهند و بزرگترین گروه (۴۱٫۶۲٪) دوطرفه را ترجیح می‌دهند. با این حال به نظر می‌رسد که این آمار در ایالت‌های مختلف متفاوت است. به عنوان مثال در وایومینگ، ۱۶٪ فاعل، ۴۴٪ مفعول و ۴۰٪ دوطرفه بودن را ترجیح می‌دهند. در ویرجینیا غربی، با کمترین اختلاف (فاعل ۳۲٪، ۲۹٪ مفعول و ۳۹٪ دوطرفه بودن) درصد فاعل‌ها بیشتر از مفعول‌ها است. در اورگان، پروفایل‌های «دوطرفه» تقریباً نیمی از پروفایل‌ها (۴۸٫۴۲٪) را تشکیل می‌دهد.[۳]

مشارکت‌کنندگان ویکی‌پدیا. «Top, bottom and versatile». در دانشنامهٔ ویکی‌پدیای انگلیسی، بازبینی‌شده در ۱۵ نوامبر ۲۰۱۴.

قرارگیری مرد روی زن، آمیزش جنسی رو در رو یا حالت میشنری (انگلیسی: Missionary position‎) یا مرد روی زن (به انگلیسی: man-on-top position) رایج‌ترین حالت سکس است که در آن زن به‌پشت خوابیده و مرد در حالت چهره‌به‌چهره روی او قرار می‌گیرد. این شیوه به‌شکل گسترده‌ای از سوی دگرجنس‌گرایان به‌کار گرفته می‌شود و در میان همجنسگرایان مرد و زن نیز کمابیش رواج دارد. مزیت حالت رو در رو انعطاف‌پذیری بالاست که اجازه می‌دهد میزان باز شدن واژن، عمق دخول، تحریک کلیتوریس، مشارکت زن و زمان ارگاسم قابل تنظیم باشد.

سکسِ رو در رو به‌خاطر ارتباط چشمی و هم‌آغوشی رمانتیک محبوب زوج‌های جوان است. این روش برای زنان در مراحل آخر بارداری و زنانی که می‌خواهند کنترل بیشتری روی ریتم حرکات داشته باشند چندان مناسب نیست.

 چقدر از روابط جنسی خود با همسرتان لذت می‌برید؟ آموزش سکس یکی از اصول مهم در دست یابی به به رابطه جنسی سالم و رضایت‌بخش است. مسئله تنها به کسب لذت از رابطه‌ی جنسی محدود نمی‌شود. روابط زناشویی باید به‌گونه‌ای باشد تا موجب بهبود روابط عاطفی در میان زوج‌ها باشد. رابطه‌ی جنسی در زندگی مشترک از اهمیت بسیاری برخوردار است و عدم رضایت از آن ارتباط تنگاتنگی با طلاق و شکست در زندگی مشترک دارد. در رابطه جنسی سالم زن و مرد هر دو لذت کافی را از بودن در کنار یدیگر کسب می‌کنند و از هم انرژی می‌گیرند. به همین دلیل لازم است تا در مورد نحوه‌ی صحیح برقراری رابطه جنسی اطلاعات و آگاهی‌های خود را بالا ببرید و عوامل مثبت و ویرانگر در سکس را بشناسید. جلسات مشاوره قبل از ازدواج می‌تواند از بروز مشکلات و اختلافات در زندگی مشترک جلوگیری کند.

برای اینکه بتوانید رابطه‌ی جنسی خوب و ایده‌آل داشته باشید لازم است نکاتی را رعایت کنید. اگر با وجود رعایت نکات زیر از رابطه‌ی جنسی خود رضایت ندارید، می‌توانید از مشاوره جنسی استفاده کنید. یکی دیگر از عواملی که باعث لذت جنسی می شود، تجارب مربوط به اولین رابطه جنسی است. شب زفاف می تواند در آینده رابطه زناشویی اهمیت به سزایی داشته باشد. برای خلق یک شب زفاف لذت بخش کلیک کنید. در ادامه برخی از ویژگی‌های مهم در داشتن رابطه‌ی جنسی صحیح را ذکر کرده‌ایم.

شرایط محیطی بر لذت و رضایت زوجین از رابطه‌ی جنسی تاثیر زیادی دارد. برای اینکه بتوانید کیفیت رابطه‌ی جنسی خود را افزایش دهید باید تمام عوامل را در نظر بگیرید؛

دخول چگونه صورت می گیرد؟

مثلا اتاق خواب باید به گونه ای باشد که در آن احساس امنیت و آرامش داشته باشید. برای این کار مطمئن شوید از بیرون اتاق خواب دید ندارد، از رنگ روشن با نور کافی مزین شده باشد. پخش یک موسیقی آرام و استفاده از بوهای خوش در ایجاد آرامش زوجین موثر است. برای مناسب تر کردن اتاق از خلاقیت خود استفاده کنید.

معاشقه و پیش نوازی برای شروع رابطه را فراموش نکنید. هم زن و هم مرد برای لذت بیشتر و رسیدن به ارگاسم نیاز به آمادگی دارند. عشق بازی قبل از رابطه باعث تحریک زوج‌ها و افزایش صمیمیت و علاقه آن‌ها می‌شود. نداشتن معاشقه می تواند موجب دردناک شدن رابطه جنسی و انزال زودرس در مردان شود؛ اما معاشقه بدون شناخت بدن همسر امکان پذیر نیست. برای شناخت بدن همسر خود کلیک کنید.

بنابراین برای رابطه‌ی خود با همسرتان وقت بگذارید و معاشقه قبل از رابطه جنسی را نادیده نگیرید. برای آگاهی از چگونگی انجام این کار بر روی عشق بازی با همسر کلیک کنید.

یکی از راه‌های داشتن رابطه‌ی جنسی موفقیت آمیز، داشتن حس خوب نسبت به همسرتان است. در صورتی که احساس خوبی نسبت به او نداشته باشید نمی‌توانید از رابطه‌ی زناشویی‌ لذت ببرید. رابطه جنسی می تواند به ایجاد علاقه و حفظ رابطه کمک کند، اما کافی نیست. رابطه زناشویی مانند هر رابطه دیگری نیاز به تجدید و تلاش برای بهبودی دارد. پس در حفظ علاقه و عشق میان خود با همسرتان مقاله ارتباط صحیح با همسر را مطالعه نمایید.

یکی از مهم‌ترین جنبه‌های رابطه‌ی زناشویی سالم، رعایت بهداشت و استفاده از روش های محافظت شده جهت جلوگیری از انتقال بیماری است. برای این کار باید در ابتدا از سلامت جنسی خود و طرف مقابل‌تان مطمئن شوید و در صورت لزوم از وسایلی مانند کاندوم استفاده کنید.

خانم ها بهتر است از دوش واژینال به طور مکرر اجتناب کنند، زیرا باعث افزایش ریسک ابتلا به بیماری‌ها مقاربتی می‌شود. همچنین اگر یکی از طرفین دارای تبخال هست؛ تا زمان درمان از برقراری رابطه‌ پرهیز کنید.

برای پیشگیری از بارداری از روش‌های ضد بارداری مثل کاندوم، اسفنج، دیافراگم، آی‌یو‌دی و… استفاده کنید. البته می‌توانید بهترین روش را با مشورت پزشک خود انتخاب کنید تا بتوانید به خوبی از بارداری پیشگیری کنید.

بهتر است زوجین قبل از رابطه‌ی جنسی دوش بگیرند و مناطق تناسلی خود را شستشو دهند؛ بهداشت ضعیف یکی از عوامل کاهش میل جنسی است. استفاده از عطر، آرایش صورت، تمیز بودن دندان و دهان و عدم استفاده از سیگار و الکل از دیگر نکاتی است که با رعایت آن‌ می‌توانید از رابطه‌ی جنسی لذت‌بخشی بهره‌مند شوید.

درخواست رابطه مقعدی یکی از موضوعاتی است که زوجین را دچار اختلاف نظر می کند. زوجین باید توجه کنند که کسب لذت در رابطه جنسی مختص مردان یا زنان نیست، بلکه رضایت هر دو جهت برقراری چنین رابطه‌ای بسیار مهم تلقی می شود. اصرار و انکار در این مورد باعث سردی در رابطه زناشویی نیز می شود، بنابراین زوجین باید برای حفظ سلامت جنسی و رسیدن به یک توافق کلی در این باره از کمک های مشاوران جنسی استفاده نمایند. همچنین در نظر داشته باشید که با توجه به عوارض رابطه مقعدی، متخصصان آن را توصیه نمی کنند. برای اطلاع از عوارض و نحوه برقراری سکس مقعدی کلیک کنید.

در نهایت رضایت زناشویی در گرو به ارگاسم رسیدن زن و مرد است. در یک رابطه جنسی ایده آل زن و مرد هر دو به طور همزمان و یا با فاصله زمانی کوتاه از یکدیگر به ارگاسم می رسند. معمولا ارگاسم برای زنان در اولین رابطه جنسی اتفاق نمیفتد و ممکن است حتی هرگز آن را تجربه نکند، اما به طور طبیعی از رابطه جنسی لذت می برد. با اطلاع از بایدها و نبایدهای رابطه جنسی می توانید به کیفیت آن بیافزایید. 

مجموعه‌ای از کارها و رفتارها هستند که رابطه‌ی جنسی را نابهنجار می‌کنند و باعث توقف میل جنسی می‌شوند. توصیه می‌شود از این کارها و رفتارها در هنگام رابطه‌ی جنسی دوری کنید تا بتوانید روابط خود با همسرتان را بهبود ببخشید. در ادامه به بررسی هریک از رفتارهای نادرست در رابطه‌ی جنسی می‌پردازیم.

اکثر افراد از دستورات شریک جنسی شان حین سکس، احساس خوبی نمی‌کنند. این که مدام به همسرتان متذکر شوید که باید الان فلان کار را انجام بدهی یا نباید الان این کار را می‌کردی و… باعث می‌شود تا رابطه‌ی جنسی از حالت احساسی خارج شود و حالت اجبار و امر و نهی به خود بگیرد. ابراز احساسات در رابطه‌ی جنسی ایرادی ندارد اما با دستورات پیاپی از لذت آن نکاهید.

یکی از کارهایی که رابطه‌ی جنسی را لذت بخش می‌کند تحرک و فعالیت دو طرف است؛ سعی کنید در رابطه‌ی جنسی منفعل نباشید. نباید در حین رابطه‌ی جنسی از طرف مقابل انتظار داشته‌باشید تا همه‌ی کارها را انجام دهد و شما را به لذت برساند. نشان دادن واکنش به طرف مقابل باعث می‌شود رابطه‌ی جنسی از یکنواختی در بیاید و خسته کننده نباشد.

یکی از دلایل انفعال در رابطه‌ی جنسی می‌تواند بی‌میلی و سرد مزاجی جنسی یکی از زوجین باشد. سردمزاجی باعث می‌شود تا هر دوطرف لذت کافی را از رابطه‌ی زناشویی نبرند. برای درمان و پی بردن به دیگر علل این مسئله مقاله‌ی بی‌میلی جنسی را مطالعه کنید.

اگر مدام از خودتان بدگویی کنید و از نقاط ضعفتان صحبت کنید در ناخودآگاه همسرتان تأثیر می‌گذارد و باعث می‌شود به تدریج از برقرای رابطه‌ی جنسی با شما ناامید شود. اگر بر روی توانایی‌ها و نکات مثبت خود و همسرتان توجه کنید، باعث می‌شود همسرتان بیشتر تحریک شود و رابطه‌ی جنسی خوبی داشته باشید.

همچنین بازگو کردن نقایص همسرتان در طول رابطه‌ی نزدیکی، منجر به آزاردگی خاطر و سرد مزاجی می‌شود. مطمئنا در این شرایط رابطه‌ی جنسی به خوبی پیش نمی‌رود. بنابراین به جای اینکه روی نقاط ضعف همسرتان تمرکز کنید، به توانایی‌های او توجه کنید و سعی کنید با تشویق کردن، این توانایی‌ها را افزایش دهید؛ با این کار علاوه بر رابطه‌ی جنسی، روابط عاطفیتان را نیز بهبود می‌بخشید.

تصوری اشتباه در این رابطه وجود دارد. بیشتر خانم‌ها گمان می‌کنند نباید به همسرشان پیشنهاد رابطه‌ی جنسی بدهند و اگر در این کار پیشقدم شوند شخصیت خودشان را پایین آورده اند. در صورتی که آقایان تمایل دارند گاهی همسرشان شروع کننده‌‌ی رابطه‌ی جنسی باشد؛ با این کار بیشتر تحریک می‌شوند. می‌توانید در این زمینه با همسرتان صحبت کنید تا بدانید آیا همسرتان تمایل دارد شما شروع کننده‌ی رابطه‌ی جنسی باشید یا خیر.

یکی از تصورات غلط زوجین (مخصوصا آقایان)؛ طولانی تر بودن زمان رابطه مساوی با لذت بخش تر بودن آن است. این تصور باعث می شود مردان دائم در طول رابطه نگران انزال زود هنگام خود باشند. همین موضوع آن ها را به دنبال راهی برای بالا بردن زمان رابطه می کشاند، استفاده از داروها و مواد مختلف ناشی از همین تفکر است. در حالی که به برای لذت بخش تر کردن سکس تنها کافی است مردان و زنان ویژگی های جنسی خود و همسرشان را بشناسند و بر اساس آموزه های جنسی رابطه برقرار کنند. برای اطلاع از زمان طبیعی رابطه جنسی کلیک کنید.

 

در رابطه با دخول روش‌های مختلفی وجود دارد که در هرکدام میزان تحریک برای زن و مرد متفاوت است؛ یکی از اصول رابطه‌ی جنسی صحیح داشتن آرامش است. در رابطه‌ی جنسی باید انتظارات هر دو برآورده شود و زن و شوهر سعی کنند تا علاوه بر نیازهای جنسی نیازهای عاطفی یکدیگر را ارضا کنند. انواع پوزیشن در رابطه‌ی جنسی از جمله مسائلی است که می‌توانید در مورد آن با همسر خود صحبت کنید و به تفاهم برسید. در ادامه به بررسی برخی از انواع پوزیشن رابطه‌ی جنسی پرداخته‌ ایم. برای اطلاع از دیگر انواع پوزیشن های جنسی کلیک کنید.

این روش متداول ترین پوزیشن است و در آن زن بیشتر از مرد تحریک می‌شود، به این صورت است که زن در زیر و مرد در بالا قرار می‌گیرد؛ زن پاهای خود را باز کرده، مرد بین پاهای همسرش قرار می‌گیرد و به آرامی عمل دخول را انجام می‌دهد. مرد باید به آرامی و با طمأنینه رابطه را به پیش ببرد و از تحریک شدید و یا فشار زیاد بپرهیزد. اجازه دهید زن شدت تحریک را تعیین نماید و با حرکات خود به رابطه کمک کند.

زن و مرد در کنار هم قرار گرفته و یکی به پهلوی چپ و دیگری به پهلوی راست درست در کنار هم قرار می گیرند. زن کمی پای بالایی را بلند کرده و مرد به آرامی دخول را انجام می‌‌دهد. تحریک به کندی و آرامی صورت می‌گیرد.

در این پوزیشن رابطه جنسی، زن به پهلو دراز کشیده و مرد در پشت سر او و به پهلو قرار می گیرد. زن کمی مفصل ران را به سمت شکم جمع می کند و مرد از پشت و به آرامی آلت خود را وارد مجرای تناسلی او می نماید و تحریک را به کندی انجام می‌دهد.

در این روش دخول، زن تحریک زیادی را تجربه می کند و مرد با کنترل تحریک خویش می‌تواند مانع از انزال زودرس شود. مرد می‌تواند در این شرایط با دست خویش به تحریک کلیتوریس زن مبادرت کند.

این پوزیشن برای زوجینی که اولین دخول را انجام می‌دهند بسیار مناسب است. زن و مرد در این پوزیشن نیمه ایستاده هستند، مرد در مقابل زن می‌ایستد و زن به دور مرد می‌پیچد. در این پوزیشن فاصله‌ی کمی بین مرد و زن وجود دارد که باعث می‌شود رابطه‌ی جنسی لذت بخش‌تر شود.

در این پوزیشن زن دمَر می‌خوابد و بالشی را زیر شکم خود قرار می‌دهد. زانوها باید کمی خم باشند و کمر به سمت بالا و چپ متمایل شود. در این شرایط مرد بر روری زن قرار می‌گیرد و دستان خود را در دو طرف زن می‌گذارد.

در این روش مرد آلت تناسلی خود را از پشت بر روی ناحیه کلیروتوس زن عقب و جلو می‌برد و تحریک جنسی صورت می‌گیرد. این پوزیشن در رفع انزال زودرس در مردان و افزایش طول رابطه جنسی تأثیر بسیار زیادی دارد. همچنین ارگاسم زیادی را برای زن فراهم می‌کند. در این زمینه می‌توانید به مقاله‌ی درمان زودانزالی در مردان مراجعه کنید.

در این پوزیشن زن به پشت دراز می‌کشد و مرد به حالت معکوس بر روی او قرار می‌گیرد. به این ترتیب که انتهای پای مرد در دو طرف صورت زن قرار می‌گیرد. زن پاهای خود را تا جای ممکن باز می‌کند و مرد آلت خود را به آرامی وارد واژن می‌کند و با حرکات موجی کمر آن را هدایت می‌کند. حرکات باید به آرامی و با احتیاط صورت بگیرند. در این پوزیشن کم‌ترین فشار به زن باردار وارد می‌شود و در عین حال از لذت جنسی نیز بهره مند می‌شود. برای اطلاع بیشتر درباره نکات مربوط به رابطه حین بارداری کلیک کنید.

در این پوزیشن مرد زانو می‌زند و زن و درحالی که به پشت خوابیده پاهای خود را بروی سینه مرد و یا شانه‌های او قرار می‌دهد. در این وضعیت کمر زن از زمین جدا می‌شود و هردو طرف می‌توانند حرکات را کنترل کنند. این پوزیشن برای تحریک ناحیه جی در زنان بسیار مناسب است.

 

برای دریافت مشاوره در زمینه رابطه جنسی می توانید با مشاوران مرکز مشاوره روانشناسی حامی هنر زندگی از طریق تلفن ثابت از کل کشور با شماره 9099075228 و از تهران با شماره 9092305265 تماس بگیرید.

خیلی مطلب آموزش سکس خوب بود. ممنون می شم مقالات بیشتری در این زمینه بنویسید. بازم ممنون از سایته خوبتون

ببخشید وقتی راجب انزال طبیعی اینکه مثلا باید ۷ دقیقه باشه منظورتون اینه نرمالش بدون توقف دخول باید باشه یا با کنترل توقف وسط دقیقه ها؟؟ و اینکه با شیوه استارت استاپ میشود به مرور زمان مثلا ۲۰ دقیقه بدون هیچگونه توقف دخول داشت یا خیر؟

سلام همانطور که در مقاله اشاره کردیم، زمان رابطه جنسی برای هر کس متفاوت هست. حتی یک شخص واحد هم در یک روز حال روحی بهتری داره و لذت بیشتری از رابطه جنسی می بره و مدت بیشتری می تونه دخول داشته باشه ، اما همین فرد در زمان خستگی و افت روحی عملکرد مناسبی نداره. خوب پس نمیشه به طور دقیق گفت که تایم نرمال دخول چقدره، مسلما استفاده از روش هایی مثل استارت استاپ به طولانی تر شدن رابطه کمک می کنه، اما باز هم به دلیل وابسته بودن به سایر متغییر ها نمی توان به طور دقیق زمان افزایش را مشخص کرد.

دخول چگونه صورت می گیرد؟

با سلام ما پنج ماهه ازدواج کردیم ولی تو نزدیکی الت همسرم کج میشه و نمیتونیم رابطه داشته باشیم چیکار کنیممم

سلام برای این موضوع لازمه به اورولوژیست مراجعه کنید، مشاوره جنسی در صورتی که مشکل جسمی نداشتید می تونید دریافت کنید

ممنون از سایت خوبتون موفق باشید

جسارتا دلیل تفاوت در گزینش تصاویر مربوط به پوزیشن رو نمیفهمم. منظورم اون رابطه های دهانی است. چرا تنها برای زن وجود داره؟ و چرا دو مدل ویژه زن برای مردان تحقیرآمیزه؟ شاید تصویر یک تکه رو از سایتهای خارجی فمنی گرفته اید؟ ایا تصاویر بیشتری وجود نداشت؟ که در صورت نیاز ویرایش بشه؟ احتمالا بخواید بگید در رابطه جنسی ایرادی نداره. اگر ایرادی نداره، تکرار میکنم: چرا تنها ویژه زن؟؟؟ اگر رابطه ویژه مرد مثل اون دو پوزیشن ویژه زن ولی جابجا بودند اشکالی نداشت؟

مودبانه و ساده گفتم تا شاید بهتر متوجه بشید. ولی متاسفانه باز فرقی نمیکنه. به اون تصویر نگاه کن تجسم کن اقا اونطور روی یک خانم نشسته. خوبه؟؟؟؟
یک بعد علم و کار روانشناسی اینه که چیزی میگه که زنها خوششون بیاد. خصوصا زنهای امروزه (بدلایل ریشه ای ذاتی فکر زنانه). از جمله از توهین و تهمت یا تحقیر آقایون. خدایان روانشاسی دنیا خیلی خوب با روان زنان آشنا هستن. مسائلی خیلی مهم که پنهان و منحرف و.. میشه. (بعضی از مهم مسائل روانی و فکری و احساسی مردان هم پنهان میشه). زنان چندان خوب و بد جنسیتی و یا حقوق مردان رو درک نمیکنند. مثلا همین جنسی چند مثال: از اون خانهایی که میرن آبروریزی و زشت کردن شوهر پیش چند نفر دوست و اشنا، یا پیش خیلی بیشتر از اینها ابروریزی شوهر میکنند. و مثلا الان نه محدودیتی نه خجالتی نه ترسی، و راحت در مراکز درمانی انواع تحقیرهای غیرکاری و غیر مجاز، و تجاوزات غیرکاری و غیرمجاز…. اما زنن! بیشتر بگم؟؟؟؟ خیلی هاشون اینطورن. نه از کارشون نه از سنشون نه از…. خجالت نمیکشن. زنان در خیلی از مسائل مربوط به جنسیت و مردان، یکیش و خصوصا جنسی، تفکر کودکانه دارن. عموم خانمها از جمله خانم های روانشناس(که هیچ کاری به مردان ندارن جز برای زنان) اینا رو بفهن یا بشنون، کاری که ندارن هیچ، بیشترشون از کلیت ماجرا خوشحال هم میشن، گرچه ممکنه خودشون نفهمن. کلا اقایون شدن تاپاله. شدن عروسک و بازیچه زنان.
زنان که معلومه چندان……. ولی وقتی خوده مردان در رشته روانشناسی شستشو و به نحوی دیکته شدن و جرات دفاع از حقوق خودشون رو ندارن……!
زنهای سکسولوژیست (که مثل شغل روانشاسی اکثریت زن هستند!) بگم چکار میکنن؟ از جمله تحریف های علمی. معمولا غیرمستقیم و مثلا با نحوه خاصی بیان کردن. مثلا: در یک مورد ساده در مورد اقایون با مسخره کردن اقایون چیزی گفت که منم اول تقریبا باور کردم اما چند ماه بعد فهمیدم حرفش فریب بوده، و برای میل و علاقه خودش اونطور حرفی زده. اقایون که وضعیتشون معلومه، اما به ضرر درصدی از زنان که است. به غیر از توهین و تحقیر به مردان و این انحرافات علمی، مسائل دیگه هم وجود داره. قطعا در مشاوره روانشاسی ازدواج هم خیلی چیزا وجود داره و راحت میشه فهمید.
فکر نکنید توهین و تحقیر و تهمت و خورد کردن و ظلم و خوردن حقوق مردان فقط ضررش برای مردان است. همش، از طرف گوناگون و بینهایت، مستقیم یا غیرمستقیم به ضرر زنان هم تموم میشه.
نه از مسائل جنسی چیزی گفتم. گفتن بیشترش ، نه از مثلا روانشاسان زن هنوز چیزی نگفتم! یکم بگم؟
علم روانشاسی سواستفاده از روان زنان است برای چیزایی که واضحه. در خدمت و در چارچوب …….. زنان فریب معنی شو میخورن. قشنگ فهمیدیم که در علم روانشناسی هر چیزی که مستقیم یا غیر مستقیم به جنسیت مربوط باشه احتمالا توش مخفی کاری، فریب، دروغ، و….. وجود داره. و کلیات روانشاسی که معلومه.
درباره مسائل مهم و اساسی روان زنان حرف بزنم؟ نه سرکار، نه جناب، من دچار هذیان نیستم. خیلی چیزای خیلی مهم در نحوه فکر و احساس زنان رو با کمک دوستان فهمیدیم.

متوجه خیلی حرفها و مطالب ملانصردینی روانشانسی هستید؟ بعضی هاش که کاملا واضحه
الان تو دنیا هیچی سرجاش نیست. جابجاش کردن

کامنت دو خانم خارجی در فیسبوک درباره اون کشف درباره دیپ وویس مردان رو پیست میکنم. (البته میگن و واضحه که که درکل خانمها در کشور ایران از تمام کشورهای دیگه علیه مردان دچار عدم درک و دشمنی و نفرت و ستیز هستند. آخی از چیزی خبر ندارید یا یادتون نمیاد؟ حتی از کامنت های خانمها در پیجهای روانشاسی در ایسنتا هم معلومه). اون دو کامنت:
اولیش ماله یه خانم مسن که شغلش فکر کنم مددکار اجتماعی هست و یه وبسایت هم داره:
“Since when was psychology a reliable platform? Publisher of BS for years.”
دومی ماله یه خانم تقریبا چهل و خورده ای ساله
“Really.. maybe I should look for one that doesn’t talk at all then 😳”
جواب بعضی از آقایون:
“doubling down on this nonsense with a reshare. great. ”
و
“Psychology. lol…”

اون خانم مسن در جمله گفته BS. این مخفف bullshit هست. یعنی چرند و مزخرف. کلمه nonsense هم مثل اینه
میدونید قصداشون از این کشف چیه؟! نوشته بود آقایان از سن 18 سالگی صداشون دیپ میشه. deep voice. و اقایون با چنین صدایی فریبنده جنسی خانمها هستند…….. (حرفها و جملات مهندسی شده و کلا ایات شیطانی!) هدف شون؟ قبلنا خونده بودم که خانمها از اقایونی که چنین صدایی دارن بیشتر خوششون میاد و جذب میشن. این اقایون جدا از صداشون که برا خانما جذابه، دقیق یادم نیست اما فکر کنم شخصیت خاصی هم دارن و خانمها از شخصیت شون هم خوششون میاد؟ و معلومه سیاه پوست ها رو هم هدف گرفتن
شاید و ممکنه یه نقشه های دیگه هم باشه. خودشون متخصص روانشاسی و بیولوژی هستند و بهترمیدونن. مثلا: که کم کم اقایون برن صداشون رو نازک کنن (مثلا الان با فایلای سبک جدید هیپنوتیزم این کارا هم میشه کرد). و وقتی کم کم صدای اقایون دنیا نازک شد خانمهایی که روانشاسی هم نخونده باشن یا توجه نکنن اینا هم کمتر جذب اقایون میشن….. و یا شخصیت مردانه از بین میره و یا……… (من خودم صدام معمولیه)

اون نقاشی جلد مجله اکونومیست رو تفسیر کنم؟ مبل وسط اتاق که سه نفر یک پسرکوچولو ، یک خانم، یک اقا روش نشستن؟
پسر کوچولوی سرباز (عموم آقایون در دنیا) مظلوم و رنجور که دودستی خودشو نگه داشته (و اون علامت قرمز رو لباسشه. صلح ولی قرمز! با زنان در صلح باشید و درخدمت اونها اما زنان خط قرمز هستن و مبادا…..!!!!! وگرنه….!!!!!!! الان هم به اندازه کافی داریم میبینیم).
از اون پسربچه و اون خانم و اقا که ماسک زدن خیلی چیزا برا من معلومه……….. که روانشناسی داره شدیدا رو همینا کار میکنه!!!!
چرا ماسک؟ ماسک که برای جلوگیری از مسموم شدنه. چون ادما وقتی مسموم بشن حتما خفه میشن و در این مورد اگه این ماسک نباشه در جامعه خفه میشن (و یکم مثل پسر، سرشون پایین میفته و یا رنجیده و افسرده و… میشن) .
رنگ قسمت چشم در ماسک سیاهه. پیامش: یعنی چشمشون رو بستن و اتفاقات بیرون رو نگاه نمیکنن. یا اگه نگاه هم بکنن اما جلو چشمشون پرده ست و متوجه نمیشن و واقعیت ها و اقایون رو درک نمیکنن! یا نگاه میکنن و میفهمن اما انگار که نمیبینن.
اون اقا و اون خانم ماسک زدن یعنی چشمشون رو بستن و اتفاقات بیرون رو نگاه نمیکنن(و یا اصلا نمیبینن و نمیفهمن). اون زن یک طرف سرش ماسکه و رو به مرده و یک طرف سرش ازاده و رو به پسربچه. یک منظور اینه که زنان میتونند (و یا نا اگاهانه) هم با ماسک هم بدون ماسک عموم مردان (یا شوهر) رو نگاه کنند(خوده یک زن هم میتونه که یا ممکنه که ترکیبی نگاه کنه). (اما بدون ماسک باز هم محدود میبینن). و قطعا زنانی هم فقط با ماسک نگاه میکنند (که الان هم زیادن). یک منظور اینه که عموم زنان وقتی روشون به طرف اون مردان قدرت دنیا است خفه نمیشن(خفه و ساکت شدن در دنیا)، اما وقتی به عموم مردان نگاه میکنند مثل مردان خفه میشن. (و سرشون اونطور میفته پایین). ولی این وجود باز قویتر و بالاتر و بالاسر مردان هستند و با مردان کوچک و درمانده شده مثل بزرگتر همدردی و یا نوازش میکنن. حتی اگه با اونها زندگی میکنن بالاتر هستند(چرا؟ بخاطر جامعه، تحصیل، شغل، رسانه،… ).
یا اون پسر، یعنی اقای کوچولو و ضعیف و … شده که کلاه سربازی هم سرش گذاشتن و اونو یک سرباز کردن، زنه از بالا سر بیشتر یا تماما اون کلاه سربازی پسر رو میبینه.
متوجه میشید؟

یک منظور احتمالا اینه که اون عده(درصد) از زنان که در کنار این مردان قدرت دارن زندگی میکنن (که همسر، فامیل، یا… این مردان هستند) خفه نمیشن (و نیز سرشون بالاست)، اما درصد دیگه زنان که در کنار عموم اقایون زندگی میکنند مثل این اقایون خفه میشن و سرشون پایین میفته.

ترکیب این منظورها فقط در مورد یک زن هم اتفاق میفته.
روانشاسی و پشت پرده اون فریب ها بر علیه مردان وجود داره برا تضعیف مردان، و نیز فریب دادن خانمها برای ایجاد نفرت و نادانی و….. تا کم کم مردان توسط زنان خورده بشن
به قولا تو گوگل کلمه زنان رو سرچ کنیم همش قدرتمند بودن زنان، حقوق زنان ، مظلومیت زنان و….. کلمه مردان رو سرچ کنیم همش تفسیرات جنسی!

عجایب روانشاسان زنان رو نمیخوام بگم اما واضحه خانمها برای این چیزا رفتن روانشناسی خوندن و الان روانشناس هستن:
1. برای خودشون(نیاز هاشون و بیشتر برا درون خودشون) 2. برا جنسیتشون (که مربوطه به خودشون) 3. پول 4. موقعیت اجتماعی

برا این دو به اقایون مشاوره میدن:
1. جنسیت شون ویا 2. پول
بس. برا کمک به اقایون؟ هرگز. (پسرشون یا شوهرشون یا.. کمابیش فرق داره). ذاتی اینطورن (درصد خیلی ناچیزی از زنان مقداری بهترن)

و اکثر یا بسیاری از مطالبی که روانشاسهای زن در پیج ها و سایتها و غیره منتشر میکنن ایناست: * تخلیه احساسات درونشون(مربوط به خود خانم باشه و یا جنسیت شون)، *صحبت کردن و حرف زدن با خانمهای دیگه *کمک به خانمهای دیگه(زنان ذاتی اینطورن و به فکر جنسیت شون هستن)، *یا سرگرمی شونه (که خیلی حرفا و اموزش هاشون کمی دقت میکنم مثل داستان گفتن و خاطره و حرفای قشنگ و …. میمونه).

کاملا این چیزاست. فکر کنم اکثرا میرن در مورد ازدواج میخونن و یا یه رشته شون در مورد ازدواجه. ولی اونایی که یکیش درباره ازدواج میخونن باز اکثرا درباره همین ازدواج حرف میزنن. و کلا برای علایق و نیز منافع زنان

و مثلا دقت میکنم، خلاصه: خانمهای روانشاس، پیجها و …. حرفاشون برا لایک شدن و تایید و تعریف شنیدنه. کمی دقت کردم فهمیدم وقت میزارن و از حرفهای خودشون و در واقع از خودشون تشکر میکنن.
همین و بس! وای از ان روز که بگندد نمک

در جنس زن خودخواهی(و یا ممکنه خودپرستی) و نیز همجنس پرستی است. و بعضی ها خود بزرگ بینی.
زنان همینجوریش…دیگه روانقناس بشن…
چیزایی میبینم و… ِحس میکنم و فکر میکنم بسیاری از خانمها از جمله خانمهلی روانشاس چقد پست فکر میکنند. قشنگ حس میکنم. خوده خانمها
یکی دو تا خانم روانشناس پیدا میشن نظرشون مثلا در مورد خیانت کاملا متفاوته انگار حقیقت و واقعیت کن وفیکون میشه روانشناسی روانشسای اقا هم

تفکر زنانه به درد خودشون شاید بخوره ولی به درد مردان به درد دنیانمیخوره. به قولا مردان راه خود را میروند. ولی نه الکی از روی نادانی یا هر مردی
(زیاد حرف زدم؟ چندان چیزی نگفتم!)

خود دانید. سایتتون چه مشکلی داره که هر بار باید لاگین بشم و برای هر لاگین باید از نو پسورد رو از طریق اس ام اس تغییر بدم؟ فقط اینو بگم یکی از نقشه ها کاهش درصد جمعیت جنسیت مرد بوسیله نقشه های علمی هست. معلوم نیست کار به کجا برسه!!!! الان دیدم یه خانم خارجی معمولی در فیسبوکش چیزی نوشته بود(تحقیق شده بود و پی برده بودن) که ظاهرا نقشه برای تغییرات ژنتیکی در بدن انسان ها در واکسن ضد کرونا وجود داره. MRC-5 cell strain 5 . چند ماه قبل یک مسئله خطرناک دیگه در مورد ساخت واکسن کرونا معلوم شده بود. کلا اینکه میخوان چه تغییراتی در بدن اقایون ایجاد کنن معلوم نیست. اما نقشه ها برای کم کردن درصد جنسیت مردان که از سالها پیش در آزمایشگاههای دنیا روش تحقیق میشه کاملا جدیه. و خیلی خطرناکه و معلوم نیست کار به کجا بکشه

ببخشید، نظر قبلیم به علتی که خودتون میدونید تایید نشد اما یک حرفشو لازمه دوباره بگم: نوشتم که “انگار حقیقت و واقعیت کن وفیکون میشه روانشناسی روانشسای اقا هم” بعد از کلمه ی “هم” یک نقطه باید باشه اما چون رفته بودم خط بعدی نقطه نگذاشتم. در این سایت در متن قسمت نظرات خطوط بدون کامل شدن به خط بعدی منتقل نمیشن. جمله ی بعدی ش از “تفکر زنانه…” شروع میشه

جسارتا گفتم روانشناسی حرفهای عجیب مبزنه. کمی توضیح بدم. البته من دیگه جرات رفتن به سایتهای روانشاسی (که مطالبش به نحوی مربوط به جنسیت باشه و یا حتی کلا روانشناسی) رو ندارم و اگه برم و اگه مطلبی باز جرات خوندنش رو ندارم. میدونید که چرا؟ (دنبال شکار عیب و عیوب، یا حتی عیب های خیالی و ساخته ذهن خودتون نگردید. حتی تلیت کردن چندین مفهوم روانشاسی کلی و مختلف. که روانسشای زن زیاد این کارو میکنن. ذاتیه. برا عیب یابی از اقایون نباشه حداقل برای دفاع و ماله کشی کردن از خودشون هست. حداقل پیش خودشون. متوجه میشید؟ بارها دیدم که خصوصی حرف یا حرفهایی میزنم اما بلاک نکنن اما جواب نمیدن (با احترام! و معلوم نیست دارن میخونن یا نه. اما گاهی معلومه میخونن، برا خودشون میرن پست هایی ارسال میکنن هم برای ماله کشی(حداقل پیش خودشون) و یا عیب درست یا غلط در اقایون دیدن و کلا دیگه دوست دارن با خانمها حرف بزن، و یا بعضی وقتها چیزایی یادشون میاد و مخصوص خانمها. یک خصوصیت ذاتی زنان اینه که فقط به فکر جنسیت خودشون هستند (و زیاد). ما احتمالا انتقد پذیر نیستیم اما خودشون؟ روانشناس هم شدن دیگه بیشتر. نظرات قبلی گفتم که آینه… مگه روانشناس ها قرار نیست به فکر حل ناراحتی و دردهای مردم باشن؟ پس چرا همش دنبال شکار عیب و عیوب در مردم(اقایون) هستن و ……. . قبلنا فکر میکردم روانشنساها رفتن روانشناس شدن که مشکل و ناراحتی های مردم رو حل کنن. قبلنا تصور میکردم روانشناسی (و کلا علم روانشناسی) ادمای مقدسی هستند. اما…..!!!!!!!! نظرتون در مورد بسیاری از دکتر پرستارهایی (گاه کاملا تخصصی و روان درمانی و…) که حتی تحمل یک سرفه بیمار اقا رو هم ندارن چیه؟! چندان حال و درد بیمار رو متوجه نمیشن اما اگه از سرفه یا.. و کلا از چیزی در بیمار خوششون نیاد اونوقت دیگه صفر. و منفی و برعکس. (!!!!) بیمار درد داره اما دکتر چون خوشش نمیاد! حتی با چکش میکوبه تو زخم و تو سر بیمار.
یک خصوصیت فکری زنان که اکثرا کمابیش دارن اینه: عیب اقایون رو شکار و زوم میکنن، بزرگش میکنن، تعمیم میدن، و پیش همدیگه تعریف میکنن، و بقیه هم کپی میکنن، و میرن برا بقیه خانمها. / یادمه یک دختر تایید کرد گفت خصوصا اگه اون خانم دوستمون باشه. یا مثلا تو کلاس دور هم میشینن و… شاید مهم نیست ولی میدونید عوارض داره؟ لزوما جنسی نیست. مثالها بزنم؟ مثلا در مورد الکی باعث طلاق شدن. به این سادگی ها نیست. خصوصا که الان رسانه ها همه جوره……… حتی گوگل! یا یاد بعضی کلیپ های بی مصرف و بلکه مضر افتادم، جدا از توهین و تحقیر اقایون از چند جهت، برای خانمها مضره، گاهی تمام تخیلی و مثل فیلمهای تخیلی ساخته شده، در هالیوود، حداقل ذهنیت منفی، نفرت… دختربچه هم میبینه. خیلی مسائل جزئی خصوصا در بعضی خانمها پیش میاد./ و خیلی خصوصیات مهم دیگه فکری زنانه(که ظاهرا کسی خبر نداره) و داره فقط ازش سواستفاده میشه. هم برای عموم خانمها هم خانمهای روانشناس). پرانتز که فکر کنم بعد از “چرا؟” شروع شده رو ببندم. چرا؟ چون حرفها کلیش و کلا حرفهای اولا ضد مرد و توهین و تحقیر و سواستفاده و بازیچه کردن اقایون… و دوما مضر برای مردم. اینم از جهات و ابعاد مختلف. روانشناس ها (خصوصا اقایون) مواظب مفاهیم و مقالات و حرفهای روانشاسی باشید و گول نخورید. خیلی باید مواظب باشید. حتما یکی از دلایلی اینکه اقایون کمتر میرن سراغ مطالب روانشاسی رو فهمیدید. حتی پسر دانشجوی روانشاسی یه بار باهاش چت میکردم هم گفت سراغ هر سایتی نرو چون اکثرش (سایتهای مربوط به جنسیت) مطالبش … هست. (کلمه رو یادم نیست). گفتم حرفهای الکی مثال بزنم؟ مثلا ازدواج با بیماران اسکیزو/دوقطبی. چرا روانشاسی و روانشاسها که اینهمه حداقل غیرمستقیم تو سر خانمها فرو میکنن که شوهر اینده باید فردی کامل و بی عیب باشه، اما اینجا؟ معلومه. به خاطر خوده خانمهاست! اولا ممکنه خودشون مبتلا باشن. ثانیا ممکنه دوست باشن یا ناچار باشن با یه اقایی که چنین بیماری داره ازدواج کنن. (وارد جزئیات مطالب نمیشم. چند خط یا کلمه هم که میخونم باز میبینم اهداف و نقشه های…). یا مثلا اون مطلب تون درباره ارتباط جنسی دوران مجردی. خوبه یا بده؟ فکر کنم معلومه. اگه بده، پس چرا ………….؟ (که به صدها مسائل در حرفهای و اموزشها و ….. روانشناسی مربوطه). خانمها عده ای دوست ندارن اما چرا حرفهاشون ……؟ معمولا فیلتری و به نفع جنسیت شون حرف میزنن. و جدا از حرفهای روانشاسی، خانمها حرفهای غیرمنطقی و پراکنده و بی هدف(برای اجتماع یا خوده زنان) زیاد میزنن. …………….. خیلی چیزاست. (بعلاوه مسائل غیرجنسی). مثلا یک خصوصیت فکری زنان اینه که کلی و از بالا نگاه نمیکنن و زوم میکنند رو جزئیات. گاهی میبینم دارن کلی نگاه میکن اما باز….(باید چند مثال زد). مطلب در مورد ارتباط جنسی دوران مجردی مسئله دوم خودارضایی. مطلب رو بخونید. خودارضایی مگه اعتیاداور نیست؟ این همه جوونا دچارن. مثل اعتیاد دود از یک بار شروع میشه. سایتهای پورن؟ فقط این نیست، هزاران مسئله دخیله، از مسائل در اجتماع و زندگی گرفته تا……. . روانشناسی که باید مسائل روحی روانی رو بفهمه؟! البته خودارضایی یا روابط (خصوصا بی بند و بار) دوران مجردی جدا از عوارضش (روحی، مربوط به خوده فرد، مربوط به ازدواج و همسر ….، عوارض جسمی) خیلی فواید داره. برای رسانه ها، برای دکتر پزشک ها، یا برای خوده روانشناس ها. هم برای مشاوره، هم برای بازار گرمی حرفهای روانشاسی. زیاد فایده داره. حرفها تمامی نداره. فریب مردم دنیا و پاره کردن بندها، آزادی تحمیلی و اجباری برای مردم دنیا(البته خانمها تمام ازاد و جاشون خاص هست) ، که چی بشه؟ یا مثلا امار میزان مرگ در نیمه اول سال 2020 بعد از کرونا به ترتیب اینا بیشتر از کرونا و بیشتر از قبلی هستن: به ترتیب از ایدز و الکل و سیگار و سرطان و گرسنگی و سقط جنین. امیدوارم نظرم تایید بشه. این حرفها و گفتن این مسائل به ضرر زنان نیست و فقط به نفع مردان و برای مردان نیست. اقا هستید یا خانم کمی از گود خارج بشید و بعد فکر کنید

ببخشید، تصحیح: حرفهام تمامی نداره

ببخشید بازم تصحیح. منظورم این بود که حرفهای مربوطه تمامی نداره نه اون حرفهای روانشاسی

میتونم چیزی که میبینم به چیزی تشبیه کنم؟ فکر نکنم اشکالی داشته باشه؟ روانشناسان خصوصا زن هم گاه از این کلمه استفاده میکنند. بگم؟ مثل حیوان. البته زنان زیاد از این کلمه برای خیلی مسائل استفاده میکنند. حیوان یا کلمات مربوطه دیگه. و کلا از کلمات کوبنده و غلیظ و قلمبه زیاد استفاده میکنند. عموم زنان خصوصا که تحصیلکرده باشن یا چند تا کتاب خونده باشن… و کلا یاد گرفته باشن. استفاده از کلمات یک بخش کوچولو از استعداد حرف زدن زنانه است. مثلا خیلی حرفهاشون که ….. به سبک های مختلف هست و یک علمه. با اینکه اکثر وقتها و در خیلی موارد معلومه حرف الکی است. به قول یه اقا اگه بخوایم این سبک های مختلف اینطور حرفها رو توضیح بدیم و به مردم نشون بدیم نصف عمرمون تلف میشه. در مورد واژن زنان در سایتی پزشکی خونده بودم، اولا بهداشتش از ماله اقایون ضروری تره و بیشتر شستشو میخواد و اینکه خیلی وقتها زنان دچار عفونت واژن میشن و هر زمان ممکنه عفونت وجود داشته باشه و در اینصورت اگه قبلش حمام رفته باشن و کامل هم شستشو داده باشن اما بازم باعث بیماری شوهر میشه

شاید به خاطر تایپ نشدن “کلمات رو”…. که دیگه جمله اصلا به نفع زنان نیست نظرم رو تایید نکردید. باشه اما مرورگرم افزونه ای داره که متون تایپ شده در وبسایتها رو هر چند ثانیه یکبار ذخیره میکنه تا اگه بیخبر اینترنت قطع شده بود اگه برق رفت، یا اگه تایید نشد متن تایپ شده از بین نره. و برا مدتی ذخیره است. متنم:


سهوا تایپ نشد و عمدی نبود!

میتونم چیزی که میبینم به چیزی تشبیه کنم؟ فکر نکنم اشکالی داشته باشه؟ روانشناسان خصوصا زن هم گاه از این کلمه استفاده میکنند. بگم؟ مثل حیوان. البته زنان زیاد از این کلمه برای خیلی مسائل استفاده میکنند. حیوان یا کلمات مربوطه دیگه. و کلا از کلمات کوبنده و غلیظ و قلمبه زیاد استفاده میکنند. عموم زنان خصوصا که تحصیلکرده باشن یا چند تا کتاب خونده باشن… و کلا کلمات رو یاد گرفته باشن. استفاده از کلمات یک بخش کوچولو از استعداد حرف زدن زنانه است. مثلا خیلی حرفهاشون که ….. به سبک های مختلف هست و یک علمه. با اینکه اکثر وقتها و در خیلی موارد معلومه حرف الکی است. به قول یه اقا اگه بخوایم این سبک های مختلف اینطور حرفها رو توضیح بدیم و به مردم نشون بدیم نصف عمرمون تلف میشه. در مورد واژن زنان در سایتی پزشکی خونده بودم، اولا بهداشتش از ماله اقایون ضروری تره و بیشتر شستشو میخواد و اینکه خیلی وقتها زنان دچار عفونت واژن میشن و هر زمان ممکنه عفونت وجود داشته باشه و در اینصورت اگه قبلش حمام رفته باشن و کامل هم شستشو داده باشن اما بازم باعث بیماری شوهر میشه

ممنون که تاییدش کردید. اینم اگر مایلید اینم میتونید تاییدش کنید. دوست دارم تایید بشه ولی هیچ وقت نخواستم که مجبورتون کنم نظراتم رو تایید کنید و به میل خودتون بوده. بد نیست اسم این افزونه رو بگم **** در مرورگر *****

هنر زندگی اولین سامانه مشاوره روانشناسی تخصصی کشور با مجرب ترین مشاوران روانشناسی پاسخگوی سوالات و مشکلات شما در زمینه های مشاوره خانواده ، ازدواج ، طلاق ، تربیت کودک ، جوانان ، مهارت های ارتباطی ، ترک اعتیاد ، مشاوره روانشناسی ، روان درمانی و … می باشد. به امید زندگی شاد و سالم برای یکایک مردم ایران…

با عضویت در خبرنامه، از جدیدترین و بهترین کتاب ها و مقالات روانشناسی اطلاع پیدا کنید…

© کلیه حقوق برای حامی هنر زندگی محفوظ می باشد. انتشار مقالات با ذکر منبع بلامانع می باشد.

برای پخش فایل مرورگر خود را آپدیت کنید یا از اینجا فایل را دانلود نمایید.

خانم ها و آقایان باید بهترین پوزیشن جنسی برای اولین دخول و کاهش درد آن آشنا شوند.

آیا تا به حال فکر کرده اید که بهترین حالت برای هر دو طرف برای لذت بردن حداکثر از رابطه چیست؟

چندین بار، این سوال از زوج هایی است که بهترین پوزیشن های جنسی را با بیشترین لذت انجام می دهند.

وضعیت چیست؟ در مقاله زیر ممکن است توضیحی جامع از این موضوع ارائه شود.

دخول چگونه صورت می گیرد؟

متأسفانه اکثریت مردم نگرش کاملا نسبت به جنس دارند زیرا فکر می کنند بدن عامل مهمی در لذت جنسی هستند.

اگر عامل اصلی کنترل روند جنسی از ابتدا تا انتها ذهن و مغز باشد، بنابراین خشم جنسی و لذت جنسی در نهایت منجر به ارگاسم پس از ذهنیت فرد می شود.

هر شخص، بسته به تخیلات جنسی و یا فانتزی جنسی، یک تصویر جنسی در ذهنش به تصویر می کشد.

این دقیقا همان چیزی است که یک فرد لذت می برد وقتی که او از نظر جنسی بررسی می شود، که ممکن است به یک وضعیت جنسی خوشایند برای یک فرد منجر شود.

اما برای شخص دیگری خوب است، یا برخی از مردم از دیدن واکنش همسر خود لذت می برند

شاید برای یک زن در فانتزی جنسی او، لذت بردن از رابطه در وان حمام است.

شاید برای یک زن، رابطه روی صندلی، لذت بردن از یک رابطه عالی است، و برای دیگران، هیچ قاعده کلی دیگری برای شخص دیگری وجود ندارد، و مردم باید به فانتزی های جنسی خود مراجعه کنند و آنها را تمرین کنند.

از دیگر مسائل مهم، اشتباه رایج زوج ها این است که آنها در تلاشند و تلاش می کنند تا در همان زمان به ارگاسم برسند.

اگر این نگرش صحت نداشته باشد، سطح میل جنسی، تحریک پذیری، لذت جنسی و مدت زمان ارگاسم در مردان و زنان متفاوت است.

شما نمی توانید با این تفاوت ها مبارزه کنید، اما باید رفتار  را کنترل کنید.

برای درک جامع تر، نکات زیر را در نظر بگیرید.

اما گاهی اوقات برخی از شرایط جنسی که برای شما لذت بخش هستند، وجود دارد اما برای همسر شما نیاز به توافق دو طرفه است تا زوج ها موقعیت های مورد علاقه یکدیگر را تجربه کنند.

زندگی شبانه بسیار مهم است، و به منظور ایجاد اولین رابطه جنسی، زن و شوهر باید سعی کنند بهترین پوزیشن جنسی را انتخاب کنند.

مهم ترین موضوع برای داشتن زندگی رضایت بخش و در عین حال خشنودی ازدواج، هنر برقراری ارتباط با همسر در طول رابطه جنسی است.

بنابراین قانون جنسیت برای جنس مفهوم درست نیست.

از آنجا که انسان ها با یکدیگر متفاوت هستند و واکنش های خاصی نسبت به یکدیگر نشان می دهند.

بنابراین، برخی از موارد زیر به طور کلی هستند و تنها می توانند یک راهنما باشند.

روانشناسان توصیه می کنند که شب اول نباید با جبر آغاز شود.

در اولین ورود و از بین بردن بکارت نه تنها باید جبر کار نمی کند، بلکه باید دنباله و نتیجه صبر و شهوت، و شوهر باید عروس را به تدریج به تمایل و حالت مطلوب، به جای سرعت زیاد برساند.

استفاده از نیرو تنها دلسوزی خود را خنثی می کند.

در این مورد، او فقط بدن زن را جذب می کند و قادر به ضبط روح او نیست.

بنابراین، در شب، شوهر باید تمام اقدامات لازم را اتخاذ کند و در پایان به راحتی و ظریف عمل کند و بداند که کوچکترین اشتباه در شب، سبب دلزده شدن است.

به طوری که همسرش خسته و ناراحت می شود که به راحتی قابل بازیابی نخواهد بود گاهی تا پایان ازدواج در زندگی می ماند.

در اولین ورود با همسرتان، بهتر است که تقریبا خاموش باشید، زیرا کلمات اضافی سخاوتمندانه و گفتاری ممکن است در نتیجه یک تصویر باشند.

از آنجا که شما هرگز رابطه جنسی با همسر خود نداشته اید و از تمایلات و چیزهایی که او را آزار می دهید آگاه نیستید.

بنابراین، سکوت نسبی بهترین گزینه برای شروع یک رابطه آینده است.

در عین حال، اگر همسر شما بیش از حد ساکت بود، می توانید از او سوالاتی بپرسید که آیا شما احساس خوبی دارید؟، شما در مورد این نقطه چه فکر می کنید؟ و غیره

پس از رابطه جنسی نگران نباشید و دلهره نداشته باشید که شریک زندگی شما باردار یا بیمار شود.

به همین دلیل، برنامه ریزی برای جلوگیری از بارداری و سلامت جنسی باید مورد توجه قرار گیرد.

از خوردن مواد غذایی سنگین قبل از رابطه جنسی اجتناب کنید، زیرا باعث خواب آلودگی شما می شود.

همچنین از نوشیدن مشروبات اجتناب کنید، زیرا با مصرف الکل دچار اختلال در نعوظ می شوید.

 

بسیاری از خانمها در طول فعالیت جنسی اوج لذت جنسی را تا زمانی که تجربه کافی ندارند انجام می دهند.

دخول چگونه صورت می گیرد؟

بسیار بعید است که بتوانید هر دو را در اولین دخول داشته باشید.

بنابراین سعی کنید از آن لذت ببرید و مطمئن باشید که به یکدیگر بگویید چه چیزی برای شما لذت بخش است و به رضایت شما کمک کند.

آقایان، اگر آنها خیلی زودتر از آنچه که می خواستند راضی باشند، درست است.

کمی عشق بازی کنید، بخوابید و دوباره امتحان کنید.

بار دوم شما یک رابطه بهتر خواهید داشت.

درد در ابتدای ورودی بکارت پاره شده است.

در آلت تناسلی مرد اول ممکن است دردناک و خونریزی باشد.

با این حال، این خونریزی و درد طولانی مدت نیست و به سرعت حل می شود.

در بسیاری از خانمها، این حالتها تنها ده ثانیه طول می کشد و سپس همه چیز آرام خواهد شد.

برای اینکه این مرحله جنس خوبی داشته باشید، قبل از اینکه بکارت را بشکافید، سعی کنید مقدار زیادی از معاشقه را انجام دهید.

معاشقه برای افزایش ترشحات واژن و کاهش درد بالقوه مهم است.

توصیه می شود که یک ژل دخولی در کنار خویش داشته باشید.

از آنجا که تخلیه واژن برخی از زنان در اولین ورود به دلیل استرس و اضطراب کافی نیست، این باعث درد می شود.

بنابراین، استفاده از ژل روان کننده می تواند موثر باشد.

همچنین ژل روان کننده احتمال پارگی کاندوم را در طول رابطه کاهش می دهد.

تا سه روز پس از اولین دخول، یک خونریزی جزئی طبیعی است و نباید نگران کننده باشد.

اما اگر به خونریزی ادامه دهید، باید به متخصص زنان و متخصص زایمان مراجعه کنید.

مردان نگران نباشند اگر خونریزی را در اولین دخول مشاهده نمی کنند.

علاوه بر غیبت بکارت در بعضی از زنان، اگر زن در طول رابطه جنسی آرام و ریلکش باشد، وقت کافی برای عشق کردن دارد، او با سمت دیگرش به آرامی احساس می کند و دهان واژن به اندازه کافی مرطوب می شود.

آلت تناسلی به آرامی وارد واژن او می شود.

به این ترتیب، ممکن است در اولین دخول خونریزی نشود، یا به دلیل نوع خاصی از پرده ارتجاعی، چنین حادثه ای رخ می دهد.

اما اگر زن ناراحت یا ترسیده باشد و پاهای او جمع شود، واژن تنگ می شود و در هنگام ورود، خونریزی اتفاق می افتد.

“مشاورانه” سایت علمی است که که به مشاوره خانواده و روانشناسی می پردازد و شما را در تربیت کودکان ، داشتن رابطه جنسی موفق تر همراهی می کند. رزرو وقت سکستارپ

۰۲۱۲۲۲۴۷۱۰۰

برخی از مردان در طول مقاربت جنسی فشار زیادی به واژن وارد می کنند و باعث پارگی واژن و درد و خونریزی می شوند.

با این حال، اگر زن به اندازه کافی برای رابطه جنسی آماده شده و دور از اضطراب باشد، نیازی به فشار از سوی مرد نیست.

افراد تحت آموزش تحت تأثیر روش ها و شیوه های تعامل قرار می گیرند که از آنها استفاده می کنند.

تصور غلط بسیاری از زوج ها و افراد این است که مهم ترین بخش رابطه دخول است.

در حالی که مقاربت گذشته است، مهمترین اصل در رابطه جنسی، داشتن صلح از ذهن و عشق قبل از دخول است.

بنابراین مهم است که یک روش برای دخول با آرامش بیشتر انتخاب کنید.

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد داشتن یک رابطه آرام در طول رابطه جنسی، داستان خرابکاری برای همسر را بخوانید.

یکی از راه های بسیاری که زنان در رختخواب قرار می گیرند و پاها را از هم جدا می کنند.

سپس مرد بین پاها زن متوقف می شود.

در این مورد، زن بهتر است که بالش هایش را روی بالش قرار دهد تا بدن هر دو آنها در همان سطح قرار گیرد.

این حالت یکی از بهترین ورود برای دختران باکره است.

در مورد دیگری، زن خوابیده و از عقب به استقبال همسر خود می رود.

مرد همچنین در سمت خود قرار می گیرد و از پشت واژن مجددا وارد می شود.

این یکی از بهترین حالت ها برای انزال زودرس و تحریک زن و شوهر است.

زن می تواند زانوهایش را خم کند و در پشت بخوابد.

یک مرد می تواند در سمت راست او قرار بگیرد، به طوری که او پشت زانو زن می افتد.

زن را می توان در حالت چهار دست و پا قرار داد و مرد از پشت دخول را انجام می دهد.

یکی از مزایای این روش، تحریک نقطه جی در زن و تحریک بسیار است.

رویکرد کنار گذاشتن یک راه دیگر است که هر دو مردان و زنان، یکی در سمت راست و دیگری در سمت چپ، یک زن کمی بین پاها قرار می گیرد.

زن پشت پاهای خود را از هم جدا می کند پس از قرار دادن آلت تناسلی مرد، این مرد به طور کامل بین پاها زن قرار می گیرد.

این موقعیت لبه واژن زنان را تحریک می کند.

این روش یکی از پوزیشن های محبوب جنسی است که در اولین ماه های بارداری رخ می دهد.

یکی از شیوه های بسیاری که در آن زوج ها بسیار رایج هستند، زن به پشت سر می خوابد و دست ها را از هم جدا می کند، سپس زانوهایش را کمی خم می کند و مرد بین دو پا قرار می گیرد و بعد از فرو کردن آلت تناسلی، روی زن خوابیده است.

در این حالت، باز شدن واژن و دلبستگی زن تحریک می شود.

این شرایط برای زنان باردار به دلیل وزن بدن مرد بر روی شکم زن مناسب نیست.

یکی دیگر از شرایط این است که مرد به پشت می خوابد و زن روی او نشسته یا زانو می زند و خم می گردد، اما در این صورت زن به سمت مرد است.

زن دخول آلت تناسلی مرد به واژن خود را انجام می دهد.

این یکی از بهترین خواسته های مردان چاق و زنان باردار است.

به طریقی دیگر، زن در پشت او می خوابد، پاهای خود را روی شکم و سینه فرد می گذارد، یا روی شانه های یک مرد یا کمر او قرار می گیرد.

منبع : مرکز مشاوره ستاره ایرانیان ، مشاورانه ، مشاوره جنسی

درد در افراد با پرده ارتجاعی به موضوعات زیادی بستگی دارد از جمله اینکه فرد از قبل امادگی رابطه جنسی را داشته است و دهانه واژن با معاشقه به اندازه کافی باز شده باشد هرچه میزان باز شدن دهانه واژن بیشتر باشد فرد در رابطه جنسی درد کمتری را احساس می کند.

با توجه به میزان باز شدن دهانه رحم میزان دردی که فرد احساس می کند متفاوت می باشد اما داشتن مقداری درد طبیعی محسوب می شود . که شما می توانید با آماده کردن واژن که ترشح بیشتری داشته باشد که با معاشقه می توانید این را ایجاد کنید به مرور از میزان احساس درد شما کاسته می شود و به جای ان تجربه بهتری خواهید داشت. اگر درد شما دردی غیر قابل تحمل و با خونریزی زیاد است بهتر است مقاله سایت مشاورانه را مطاعه کنید.

یکی از راه های بسیاری که زنان در رختخواب قرار می گیرند و پاها را از هم جدا می کنند. سپس مرد بین پاها زن متوقف می شود.در این مورد، زن بهتر است که بالش هایش را روی بالش قرار دهد تا بدن هر دو آنها در همان سطح قرار گیرد.این حالت یکی از بهترین ورود برای دختران باکره است.در مورد دیگری، زن خوابیده و از عقب به استقبال همسر خود می رود. ادامه سایت مشاورانه

تا سه روز پس از اولین دخول، یک خونریزی جزئی طبیعی است و نباید نگران کننده باشد. اما اگر به خونریزی ادامه دهید، باید به متخصص زنان و متخصص زایمان مراجعه کنید.

خیر. رابطه اول با درد زیادی برای خانم ها و خونریزی شدید در برخی مواقع همراه است. پس اقایان باید کمی صبور باشند. تا موضوع تا هفته اول طبیعی است و خانم ها هم باید در ابتدا این درد را تحمل کنند و با روش های معاشقانه همسر خود را ارضا کنند. در سایت مشاورانه بخض زناشویی و جنسی می توانید راهنمایی بیشتری حاصل کنید

سلام خسته نباشید خانم دکتر من سه ماهه ک نامزدم اما هر بار ک نامزدم میخواد باهام رابطه برقرار کنه تمام عضلاتم منقبض میشه و البته ترس زیادی هم دارم چند باری هم تلاش کردن ک از مقعد رابطه برقرار کنن اما من درد زیادی رو متحمل میشم و لحظه اول کنار میکشم آخه میدونید نامزدم اطلاعات درستی درباره چگونگی انجام رابطه نداره بار اول ک خواست آلتش رو از پشت بزاره بی مقدمه و با فشار آلتش رو وارد کرد و من درد بسیارزیادی رو متحمل شدم از اون موقع تا الان بشدت از رابطه مقعدی میترسم و چندباری… ادامه دیدگاه »

سلام به شما عزیزم منقبض شدن عضلات جنسی در هنگام رابطه ی جنسی تحت عنوان واژینسموس شناخته میشه که دلایل مختلف جسمی یا روانی میتونه داشته باشه، اگر که ترس از درد و رابطه ی جنسی دارید این احتمال میره که علت روانشناختی باشه بنابراین نیاز است نه حتما به صورت حضوری به یک سکس تراپیست مراجعه کنید تا ضمن ارزیابی دقیق بالینی راهنمایی های لازم رو دریافت کنید. عزیزم رابطه ی مقعدی پیامدهای منفی زیادی در پی خواهد داشت سعی کنید به جای ایجاد رابطه ی مقعدی، به دنبال درمان مشکل واژینیسموس خود باشید تا درگیر پیامدهای منفی نشید… ادامه دیدگاه »

سلام.. وقت بخیر. من ۳ ساله نامزد هستم و رابطه جنسی به صورت دخول نداشتیم و به تازگی عروسی کردم ، ۲۹ سالم هست ..دو شبه داریم تلاش میکنیم که بتونیم دخول داشته باشیم من با وجود اینکه سعی میکنم تحمل کنم و دلمو برا اینکار قوی کنم ولی با ایجاد فشار تو اون‌ناحیه احساس کشیدگی و درد دارم در حدی که حس میکنم دیگه باید پرده پاره شده باشه ولی میبینم بعد اینهمه درد و به نفس افتادن پرده پاره نشده.از ژل لوبریکانت هم استفاده میکنیم در ابتدا الت همسرم به طور مستقیم و در جای درستشه ولی با… ادامه دیدگاه »

سلام. الی عزیز این مشکل برای ۵۰درصد افراد رخ می ده و نگران نباش ولی نباید سبب بشه که رابطه بین شما آسیب ببینه. چند نکته: اول حتما معاشقانه و تحریک قبل رابطه داشته باشید تا نواحی خود رطوبت لازم را پیدا کند. از ژل های روان کننده و لوبریکانت از داروخانه بگیرید و در آن زمان به نواحی واژن بمالید. لازم است دفعات اول با انگشت و سپس با الت مردانه این کار به صورت ارام انجام شود. درد کمی در دفعات اول و هنگام ورود اولیه خواهید داشت و آن را تحمل کنید. روی شکم خوابیدن شما هم… ادامه دیدگاه »

سلام.من با نامزدم از پشت رابطه داشتم.اول اینکه اصلا من لذت نمیبرم و فقط اون لذت میبره..چیزی هست استفاده کنم ولذت زیادی ببرم؟؟وبعداینکه حس میکنم پردمو بخااطر درد وفشارزیاد ازدست داد.ازکجابفهمم سالمه پردم،؟دخول از جلو صورت نگرفته اصلا.ممنون میشم راهنمایی کنید…واقعا افسرده شدم .دوس دارم لذت ببرم و نمیتونم ناراحت میشم

سلام به شما
عزیزم اگر رابطه از طریق واژن نداشتید پرده ی بکارت شما آسیب ندیده و اینکه سعی کنید از برقراری رابطه ی مقعدی خودداری کنید چون رابطه ی مقعدی آسیب ها و بیماری های زیادی در پی خواهد داشت و اصلا توصیه نمیشه.

سلام ببخشید میخواستم راجب پرده تیغه ای بدونم و اینکه خونی ک از طریق رابطه از مقعد میره چ فرقی با خونی داره ک از رابطه از جلو میره . من حدود دو سال پیش خون زیادی از بدنم خارج شد اونم به خاطر دخول از ناحیه مقعد بود ولی یکم قسمت جلو پام هم خونی بود و از همون موقع استرس گرفتم ک نکنه پرده ام از بین رفته باشه

سلام به شما عزیزم پرده بکارت تیغه ای به این صورته که یک تیغه ی ممتد در طول ورودی واژن داره و این یک نوع بافت اضافه اس که باعث میشه واژن به صورت دو سوراخه باشه، این نوع پرده ضخامت بالایی داره گاهی برای برداشتن تیغه نیاز به عمل جراحیه و اینکه افرادی که این نوع پرده رو دارن معمولا در اولین رابطه ی جنسی درد و خونریزی زیادی دارن. و سوال دوم شما اینکه خونی که از واژن میاد به دلیل پارگی پرده است ولی خونی که از مقعد میاد میتونه به دلیل تنگی مقعد و یا آسیب… ادامه دیدگاه »

سلام. ببخشید من هروقت در مورد رابطه جنسی با شوهرم خیالپردازی میکنم یا تصاویر تحریک کننده میبینم تحریک میشم اما موقعی که با شوهرم قصد رابطه داریم تحریک نمیشم اصلا. چیکار باید بکنم؟

با سلام خدمت شما دوست عزیز
اطلاعات بیشتری در اختیار ما قرار بدهید تا باهم بیشتر صحبت کنیم.
۱٫ چند مدت است که خودارضایی دارید؟
۲٫ از فیلم های پورن استفاده می کنید؟
۳٫ در رابطه شما رد زمان معاشقه و رابطه ترشح لازم وجود دارد؟
۴٫ فانتزی جنسی خاصی در ذهنتان وجود دارد که در رابطه با همسرتان آن را تجربه نمی کنید؟

سلام من حس تحقیر شدن و علاقه به پای خانوم ها دارم که از این حس خیلییی بدم میاد برا درمان این حس باید چه کاری انجام دهم
ممنون

با سلام خدمت شما دوست عزیز با توجه به این مشکل که ممکن است باعث ایجاد مشکلات بیشتری در زندگی مشترک و روابط جنسی شما شود نیاز است که به صورت حضوری روان درمانی دریافت کنید تا بتوانیم در این مسیر با بررسی دقیق تر به شما در بهبود عملکرد جنسیتان کمک کنیم. با توجه به توضیحات شما امکان اختلال فتیشیسم برای شما وجود دارد که به عنوان شرایطی شناخته می‌شود که در آن، استفاده یا وابستگی مداوم و مکرر به اشیای غیرزنده (لباس زیر یا کفش پاشنه بلند) یا تمرکز ویژه‌ای بر قسمتی از بدن (معمولاً غیرجنسی) مخصوصا پاها… ادامه دیدگاه »

من میترسم حسمو به کسی بگم مورد اطمینان هستن ؟

دوست عزیز روانشناس اولین تعهدی که دارد رازداری می باشد و بهتر است در این مورد نگران نباشید چون روانشناس متعهد به کمک به شما و حفظ صحبت های شما نزد خود می باشد

ممنون از راهنماییتون .
من هرچی تماس میگیرم مشغول تلفنشون

با این مشاره تماس بگیرید

درمسیر می توانید با متخصصین کانون مشاوران ایران، مشاوره تلفنی/تخصصی داشته باشید
۰۲۱-۲۲۳۵۴۷۹۰

با سلام. من نزدیک به دو سال هست که ازدوا کردم. ولی در تمام این مدت نتونستم رابطه جنسی همراه با دخول را به همسرم هدیه بدم. مشکل من این هست که درد دارم. زمانی که همسرم وارد مرحله دخول میشه، من احساس درد میکنم و ناخودآگاه عضلاتم را منقبض میکنم. ما از روان کننده هم استفاده میکنیم ولی بیشتر اوقات این روان کننده کار رو مشکل تر هم میکنه، چون آلت همسرم مرتب سر میخوره و نمیتونیم راحت ادامه بدیم. من نزد روان پزشک هم رفتم ولی متاسفانه روش های پیشنهادی ایشون موثر نبود.من قبل از ازدواج رابطه جنسی… ادامه دیدگاه »

سلام میخواستم بدونم پرده ارتجاعی درد زیادی داره؟؟

با سلام خدمت شما دوست عزیز
درد در افراد با پرده ارتجاعی به موضوعات زیادی بستگی دارد از جمله اینکه فرد از قبل امادگی رابطه جنسی را داشته است و دهانه واژن با معاشقه به اندازه کافی باز شده باشد هرچه میزان باز شدن دهانه واژن بیشتر باشد فرد در رابطه جنسی درد کمتری را احساس می کند.
موفق باشید

با سلام من عقد کردم تا همسرم میاد باهام رابطه داشته باشه تمام بدنم شروع به لرزیدن میکند و ماهیچه‌های من منقبض میشود. من ۴۰ ساله هستم و تا حالا رابطه نداشتم

با سلام خدمت شما دوست عزیز برخی از زنان هنگام تجربه رابطه جنسی درد زیادی را تحمل می کنند و یا هنگام تجربه دخول، عضلات مهبلشان منقبض شده و مانع دخول می شود. علی رغم تلاش های جنسی آن ها و شریکشان با این مشکل باقی می ماند ممکن است این رفلکس بدنی شما بخاطر تفکرات بنیادین شما و ترس هایی، عفونت و… باشد که در این سالها با شما بوده است . بهتر است برای بررسی دقیق این موضوع به صورت حضوری به روانشاس مراجعه کنید تا بررسی های لازم در این زمینه صورت گیرد ممکن است مشکل شما… ادامه دیدگاه »

سلام ببحشید منم برای اولین بار که دخول داشتم باشوهرم درد و سوزش داشتم خیلی برام دردناکه و نمیتونم لذت داشته باشم ..وقتی برای اولین بارو دومین بار درد و سوزش داری این طبیعیه؟

با سلام خدمت شما دوست عزیز
با توجه به میزان باز شدن دهانه رحم میزان دردی که فرد احساس می کند متفاوت می باشد اما داشتن مقداری درد طبیعی محسوب می شود .
که شما می توانید با آماده کردن واژن که ترشح بیشتری داشته باشد که با معاشقه می توانید این را ایجاد کنید به مرور از میزان احساس درد شما کاسته می شود و به جای ان تجربه بهتری خواهید داشت.
اگر درد شما دردی غیر قابل تحمل و با خونریزی زیاد است بهتر است برای معاینه با یک متخصص زنان نیز صحبت کنید

سلام وقتتون بخیر من ٣ ماه عقد کردم دیشب براى اولین بار شوهرم دخول رو انجام داد ولى خون ریزى صورت نگرفت و اینکه وقتى به جایى رسید که احساس درد کنم ارضا شد …به نظرتون عمل پارگى صورت گرفته؟

سلام به شما دوست عزیز
بسته به نوع پرده بکارت شما ممکن است خونریزی وجود داشته باشد یا نه در این مورد بهتر است سعی کنید که به متخصص زنان مراجعه کنید تا نوع پرده بکارت شما بررسی شود با توجه به اینکه شما رابطه جنسی کامل داشته اید پرده بکارت شما اگر خونریزی در ن وجود داشت آن را مشاهده می کردید .

سایت “مشاورانه” به صورت 24 ساعته در زمینه های مشاوره روانشناسی خانواده تلفنی و حضوری در خدمت شماست ۰۲۱۲۲۲۴۷۱۰۰ برترین روانشناسان ایران در کنار شما هستند

انجمن روانشناسی آمریکا

کانون مشاوران ایران

انجمن روانشناسی ایران

Medical news


اینجا Downloads-icon

ویکی روان ۱۳۹۹-۰۹-۰۳ روابط جنسی دیدگاه۱۰۴

عمل دخول چیست و مراحل دخول کدامند؟ به طور معمول در جواب این سوال که در رابطه جنسی معمول و طبیعی تعریف دخول چیست می توان گفت: عمل دخول در واقع وارد کردن آلت مردانه در واژن زن می باشد که در ادامه این مطلب سایت ویکی روان بیشتر به آن می پردازیم. همچنین چند عکس عمل دخول در ادامه آورده شده که جنبه علمی داشته و هدف آنها آموزش موثرتر است چون عکس عمل دخول می تواند بهتر منظور را برساند.

موضوعاتی که در مطلب دخول چیست در ویکی روان به آنها می پردازیم:

با مطالب روانشناسی ویکی روان همراه باشید.

بله همانطور که در ویکی روان گفتیم، معنی عمل دخول یعنی وارد کردن آلت مردانه در واژن زنانه.

دخول چگونه صورت می گیرد؟

این ساده ترین و البته ابتدایی ترین تعریف دخول در انسان و بیشتر موجودات دیگر است.

عمل دخول در واژن هم برای ارضای میل جنسی زن و مرد و هم برای تولید مثل انجام می شود. عمل دخول واژنی که برای بیشتر افراد مطلوب است غالبا صدمه زننده نیست

به ویژه در صورتی که شما و همسرتان مطمئن شوید که برای برانگیختگی کامل جنسی به اندازه کافی تحریک شده اید.

با این حال گاهی در هنگام رابطه جنسی یا عمل دخول، حتی زمانی که به نظر می رسد بدن شما آماده است، درد یا ناراحتی ممکن است به وجود آید.

به همین منظور پیشنهاد می کنیم مطلب راه های تحریک جنسی خانم ها را در سایت ویکی روان مطالعه کنید.

البته انواع دخول بیشتر هم هستند و معروف ترین آنها به سکس مقعدی مربوط می شود.

اگر می پرسید در رابطه مقعدی دخول چیست باید گفت: در این نوع دخول، آلت مردانه وارد مقعد همسر می شود که به آن رابطه جنسی از پشت گفته می شود.

هدف از انواع دخول ایجاد لذت جنسی برای هر دو طرف است. یعنی هم مرد و هم زن می بایست از تمام مراحل دخول لذت ببرند.

مخاطب این صحبت بیشتر آقایان هستند که بدانند هدف از رابطه جنسی لذت بردن دو طرف است نه اینکه فقط آقایان به ارگاسم جنسی برسند!

یادتان باشد لذت جنسی از مهم ترین موضوعات در زندگی مشترک است که نباید نادیده گرفته شود!

خب شاید بپرسید هدف عمل دخول چیست و چرا انجام می شود؟

اگر عمل دخول (تولید مثل) کامل انجام شود، بعد از رسیدن به ارگاسم (ارضای میل جنسی) سلول های اسپرم از بدن نر به بدن زن (ماده) منتقل می شوند.

در این روش، اسپرم مردانه تخمک های ماده را بارور می کند.

در بعضی از مهره داران، مانند ماهی ها، تخم ها در خارج از بدن گذاشته می شوند و در خارج بارور می شوند به همین خاطر نیازی به عمل دخول نیست.

اهمیت دخول در انسان به این دلیل است که باعث ارضای میل جنسی می شود و یکی از نیازهای اصلی ما را پوشش می دهد.

خب تا اینجا به سوال دخول چیست با عکس پاسخ دادیم و متوجه شدیم که انجام عمل دخول یک فرایند طبیعی در ما و بیشتر جانداران است.

اما پرسش دیگر این است که مراحل دخول اولیه چیست و بهترین روش برای دخول چیست ؟؟؟

قبلا در سایت ویکی روان درباره راه های تحریک جنسی خانم ها و آقایان مفصل صحبت کردیم اما اینجا نیاز است به نکات بیشتری اشاره کنیم.

تعداد مراحل شروع دخول زیاد نیستند اما در عوض اگر آنها با کیفیت و صبر انجام شوند هیچ مشکلی برای زن و مرد پیش نمی آید و نهایت لذت را هم از رابطه خواهند برد.

اجرای تمام مراحل دخول به صورت دقیق و حساب شده باعث افزایش کیفیت رابطه جنسی و لذت بیشتر طرفین می شود.

اما این نکته مهم را برای انجام انواع دخول در ذهن داشته باشید:

فرق نمی کند زن هستید یا مرد، در طی مراحل نزدیکی جنسی، فقط به خودتان فکر نکنید، شریکتان هم باید لذت ببرد و شما مسئول لذت بردن او هم هستید

خب، این مراحل را خوب به ذهن بسپارید. این مطلب ویکی روان را بارها بخوانید تا استاد شوید!

ببینید دوستان، در رابطه جنسی دخول همه چیز نیست بلکه بخشی از فرآیند اصلی آن است.

یک رابطه جنسی کامل و به قولی دخول بدون مشکل، نیازمند تحریک جنسی کامل زن و مرد است.

به خصوص خانم ها نیاز دارند قبل از انجام عمل دخول حتما با صرف زمان و حوصله، به اندازه کافی تحریک شوند تا از نظر روحی و جنسی آماده انجام آن شوند

پس یکی از مراحل دخول معاشقه قبل از رابطه جنسی است که می تواند شامل موارد زیر باشد:

برای تحریک جنسی زن باید وقت گذاشت و حوصله به خرج داد. سریع سراغ شروع رابطه جنسی و انجام عمل دخول نروید، شاید شما آماده باشید اما همسرتان اینطور نباشد.

بدن زن ها عصب های زیادی دارد که باید بیشتر آنها را با نوازش و بوسیدن تحریک کنید.

در ضمن می توانید از تحریک کلامی آنها هم استفاده کنید تا بیشتر آماده عمل دخول شوند و رابطه جنسی با کیفیتی را تجربه نمایند.

این مورد هم در ترتیب مراحل دخول جای دارد.

اگر خانم ها خوب تحریک جنسی شوند واژن به قدری خیس و لزج می شود که دخول بدون مشکل انجام شود

اما بعضی خانم دچار خشکی واژن هستند و به همین خاطر خیس کردن آلت مردانه باعث می شود عمل دخول بهتر انجام شود.

می توانید از روان کننده های آبی و روغنی که در بازار موجود هستند استفاده کنید.

دخول چگونه صورت می گیرد؟

یادتان باشد مردها سکس دهانی را خیلی دوست دارند اگر با این موضوع مشکلی ندارید برای همسرتان قبل از دخول انجام دهید.

همین کار باعث خیس شدن آلت مردها می شود و در نهایت مراحل دخول بهتر انجام می گیرد.

یکی از مهم ترین مراحل دخول، تحریک جنسی آقایان است که باید توسط خانم انجام شود.

فکر نکنید آقایان همیشه تحریک هستند و نیازی به کار اضافه نیست!

هر چقدر بهتر بتوانید مردتان را تحریک کنید، او از رابطه بیشتر و بیشتر لذت خواهد برد و این لذت را به شما هم منتقل می کند، به همین خاطر وقت کافی برای تحریک مردتان قبل از انواع دخول بزارید و در رابطه جنسی مشارکت به خرج دهید.

قبل از شروع به اندازه کافی با آلت خانم بازی کنید تا آماده دخول شود. این کار او را از نظر جنسی و ذهنی آماده برقراری رابطه می کند.

اوج تحریک جنسی مرد بعد از دخول انجام می شود اما در مورد خانم ها اینطور نیست.

آنها می توانند بدون دخول هم به اوج لذت جنسی برسند پس از این فرصت استفاده کنید تا به همسرتان لذت بیشتری بدهید.

پس در ابتدای عمل دخول کار را با آرامی پیش ببرید تا دو طرف برای ادامه سکس آمادگی داشته باشند

ناگهان و آنی آلت خود را وارد واژن نکنید که این کار می تواند باعث زخم شدن بخش داخلی، خونریزی و همچنین ایجاد تجربه منفی برای خانم شود و ذهنیت بدی از سکس در ذهنش ایجاد کنند.

از نظر علمی تعداد دخول نرمان مشخص نیست و فرد به فرد متفاوت است پس ذهنتان را درگیر این موضوعات نکنید.

سعی کنید از لحظه حال لذت ببرید. آقایان بهتر است بیشتر به کیفیت رابطه فکر کنند نه دیر ارضا شدن.

یکی از مهم ترین مراحل دخول در رابطه جنسی، ایجاد تعامل بین زن و مرد است.

حتما با همسرتان ارتباط برقرار کنید و اطمینان حاصل نمائید او هم از رابطه لذت می برد.

شاید حالت دخول و نحوه انجام آن برای شما لذت بخش باشد اما همسرتان آن را دوست نداشته باشد، پس خوب به عکس العمل های او دقت نمائید

مواردی که درباره مراحل دخول بیان شد را حتما به خطر بسپارید و انجام دهید، آنقدر آگاهانه آنها را انجام دهید تا استاد شوید!

یادتان باشد استادی در رابطه جنسی شما را به فردی جذاب تر در نگاه همسرتان تبدیل خواهید کرد، نه فردی هوس ران.

این تکنیک هایی است که آقایان باید خوب یاد بگیرند.

سعی نکنید سریع دنبال ارضا شدن خودتان باشید. اگر می بینید در حال ارضای جنسی هستید، دخول را متوقف کنید و با همسرتان معاشقه کنید.

می توانید دخول را حالا را انگشت انجام دهید یا کمی از برانگیختگی جنسی خودتان کاسته شود. بعد از آن دوباره می توانید سراغ ادامه مراحل دخول بروید.

سعی کنید این کار برایتان تفریح باشد نه یک نیاز

مراحل دخول برای بارداری هم مانند شرایط دیگر است تنها نکته این است که دقت کنید وضعیت خانم ها باردار مثل قبل نیست و نیاز به مراقبت های بیشتری دارند.

بهتر از پوزیشن های بارداری برای رابطه جنسی استفاده کنید.در ادامه به تعدادی عکس دخول برای بارداری اشاره شده است که باید از همین ها استفاده کنید چون فشار کمتری به همسرتان وارد می کند.

شاید برای خیلی از بازدیدکنندگان ویکی روان این سوال مطرح شود که اصلا عمل یا مراحل دخول کار پیچیده و دشواری نیستند که بیش از حد به آنها پرداخته شود یا انجام عمل دخول در حین رابطه جنسی چیز سختی نیست که نیاز به آموزش داشته باشد.

دوستان عزیز مراحل انجام بهترین حالت دخول هم مانند هر کار دیگری دارای تکنیک های خاصی است که باید در نظر داشته باشید.

اگر این کار درست و بر اساس اصول انجام نشود، حتی با وجود به ارگاسم رسیدن مرد، باز هم میل به برقراری جنسی بلافاصله در او زنده و بیدار می شود.

شاید به عنوان یک مرد این سوال برای شما پیش آمده باشد که چرا علی رغم برقراری رابطه جنسی به ظاهر کامل باز هم چند دقیقه بعد دوباره میل زیادی دارید برای نزدیکی اقدام کنید.

خیلی از آقایان این موضوع را به میل بالای جنسی خود ربط می دهند اما تحقیقات ثابت کرده است:

بسیاری از آقایان بهترین حالت دخول در رابطه جنسی را نمی دانند و حتی با وجود ارضای میل جنسی همسر و به ارگاسم رسیدن خودشان، به طور کامل ارضای جنسی نمی شوند و دوباره تمایل دارند با افزایش تعداد دفعات سکس، خود را به طور کامل تخلیه و ارضای جنسی کنند

آشنایی دقیق شما با مراحل و بهترین حالت دخول باعث می شود بتوانید رابطه جنسی را کنترل و خود را از نظر جنسی به ارگاسم کامل برسانید.

در صورتی که در هنگام دخول در رابطه جنسی احساس درد می کنید (چه زن چه مرد)، علت آن را پیدا کنید و ببینید که چه کاری می توانید در این مورد انجام دهید.

یک متخصص زنان می تواند در تعیین این که آیا یک دلیل جسمی اساسی وجود دارد یا خیر و در زمینه درمان آن به شما کمک کند

موقعیت ها و شرایط زیر می توانند با درد در رابطه جنسی یا دیگر شکل های دخول مرتبط باشند یا موجب ایجاد این مسئله شوند.

خب مراحل دخول اولیه یا همان دخول در شب زفاف مانند تمام مراحل بالا است و فرق خاصی ندارد.

تنها نکته ای که باید مجدد به آن اشاره کنیم این است که آقایان در شب زفاف (اولین دخول برای خانم های باکره) بای بسیار صبور باشند و اصلا عجله نکنند.

دخول ناگهانی یا همراه با ترس و اضطراب می تواند به خانم ها آسیب وارد کند

شریک جنسی خود را از نظر روحی روانی آماده کنید، مراحل تحریک جنس را انجام دهید و بعد برای برقراری رابطه جنسی اقدام کنید.

برای چند بار اول، داشتن رابطه جنسی یا تجربه دخول واژنی ممکن است احساس درد خفیف تا متوسطی در ورودی واژن داشته باشید.

ممکن است خونریزی رخ دهد و یا هیچ خونریزی هم ایجاد نشود که هر دو طبیعی هستند.

البته در مورد رابطه جنسی از مقعدی صحبت نمیکنیم.

دلایل ایجاد درد همیشه مشخص نیستند، اما معمولا موقت است.

پیشنهاد میکنیم مقاله ۴ عامل ایجاد درد واژن بعد رابطه جنسی را مطالعه کنید.

در اکثر زنان، دیواره واژن با تولید مایعی که واژن و ورودی آن را مرطوب می کند، به تحریک شدن پاسخ می دهد و عمل دخول را تسهیل می بخشد.

گاهی لزج شدن واژن کافی نیست – ممکن است به زمان بیشتری برای تحریک شدن برای دخول نیازمند باشید، یا این که عصبی و مضطرب باشید.

لزج نشدن واژن به طور کافی همچنین می تواند به دلیل سطح پایین استروژن باشد، که می تواند بافت واژن را نازک تر کند و به گونه ای بر دیواره های واژن تاثیر بگذارد که تولید مایع کم تر شود.

این مسئله ممکن است پس از زایمان (به ویژه اگر شیردهی داشته باشید)، یا در صورت هورمون تراپی پس از سرطان پستان رخ دهد.

در صورتی که دخول درناکی دارید، استفاده از یک روان کننده می تواند راحتی، لذت، و توان جنسی شما را به طور چشمگیری افزایش دهد- به ویژه اگر از کاندوم استفاده کنید

برخی زنان لزج نشدن واژن به طور کافی را درطول دوره یائسگی و پس از یائسگی تجربه می کنند و ممکن است نیاز باشد که به دنبال نشانه هایی به جز رطوبت واژن برای نشانه های برانگیحتگی باشند.

دیگران، صرف نظر از سن آن ها، به راحتی لزج و روان شدن اندک واژن را تجربه می کنند.

در برخی مواقع، اندازه مهم است – به طور مثال، شوهر آلت تناسلی بزرگی دارد و واژن زن کوچک است.

با این حال به خاطر داشته باشید که، اندازه بدن یک زن با اندازه واژن او مرتبط نیست. این یعنی زن های کوچک جثه صرفا واژن تنگی ندارند.

مشکل زنان با دخول گاهی با واژینیسموس (دخول دردناک – مهبل گرفتگی) مرتبط است، که تصور می شود قوی شدن و سفت شدن غیر ارادی ماهیچه واژن است، یک اسپاسم در قسمت بیرونی واژن.

این موضوع می تواند در مراحل دخول خلل ایجاد کند و در نهایت تجربه ای دردناک برای زن به همراه داشته باشد.

اگر این شرایط ادامه داشته باشد باید به پزشک زنان مراجعه نمائید.

دخولی که با فشار انجام شود گاهی باعث درد می شود.

سوالات زیادی در ویکی روان می شود که علت درد در ناحیه گلن هنگام عمل دخول چیست و باید چکار کرد؟

این درد می تواند به علت پارگی یا زخم (به نام چسبندگی) در رباط هایی باشد که از رحم در برابر عفونت های گردنه، رحم، و لوله های آندومتریوز (endometriosis)، کیست ها، یا تومورهای تخمدان، واژنی که با افزایش سن کوتاه تر شده است یا تیلت لگنی پشتیبانی می کند.

شما دوست عزیز می توانید در صورت نیاز از بخش مشاوره روانشناسی آنلاین سایت ویکی روان برای برقراری ارتباط با مشاور روانشناس و درمانگرهای جنسی مورد نظر خود به صورت صوتی و تصویری استفاده نمائید.

 

اگر شماهم بدنبال این هستید که یک فرد با ارزش شوید تا زندگی خود را بسازید، نیازمند این هستید که اعتماد به نفس بالایی داشته باشید. متاسفانه امروزه اکثر افراد جامعه دچار شکست عاطفی، شده اند و به همین امر نمیتوانند زندگی خوبی را سپری کنند.

اگر شما سرپرست خانواده ای هستید و شاهد این هستید که کودک و نوجوان خودتان در گیر این مشکلات هستند، حتما باید یک سر به مشاوره رواشناسی، بزنید تا مشکل شما را رفع سازد.کانون گرم خانواده یکی از مهم ترین مکان هایی است که فرزند شما به آن دلخوش است و اگر والدین از یکدیگر طلاق بگیرند، آنگاه فرزند باید ضربات روحی به شدت سنگینی را در زندگی خود متحمل شود. شما میتوانید با دریافت مشاوره خانواده آنلاین با تمامی مشکل فوق خداحافظی کنید و زندگی شیرین تری را برای خود و خانوادتان بسازید.

 

۱۳۹۹-۱۰-۲۸

۱۳۹۹-۰۹-۲۸

۱۳۹۹-۰۹-۱۲

۱۳۹۹-۰۹-۱۰

۱۳۹۹-۰۹-۰۴

۱۳۹۹-۰۹-۰۳

کودک لجباز می تواند لحظات سختی را برای اطرافیان به وجود آورد و مایه رنجش …

رابطه جنسی بدون دخول معنی نداره و همش میشه مقدمه به همین خاطر هست که پسرها باید دخول و انجام بدن اما شاید برای دخترها اینجور نباشه و بدون دخول هم راضی باشن لطفا بیشتر در مورد روابط جنسی بنویسید علم مردم پایینه

دوست گرامی برای مطالعه مقالات مورد نظرتان به بخش مطالب روابط جنسی در سایت ویکی روان مراجعه نمائید.

اما بر عکس مردها رابطه جنسی برای خانم ها همیشه دخول نیست خانم ها میتونن بدون انجام دخول هم به اوج لذت جنسی برسند و سیراب بشن اما آقایون بهتره دخول انجام بدن

من شنیدم خیلی از خانم ها حتی با صحبت کردن هم به ارگاسم میرسند حتی بدون هیچ دخول و تماس جسمی و جنسی و این خیلی جالبه یعنی اینو شنیدم تازه فهمیدم من هیچی نمیدونم از رابطه

چی میشه اگه دخول نبود

البته دوست گرامی اینو هم در نظر داشته باشید که برای خانم ها هم همینه رابطه جنسی با دخول پیوند خورده و نمی شه این دو را از هم جدا کرد. خانم ها هم میل زیادی به عمل دخول دارند و فقط نوازش برای آنها هم کافی نیست.

بله میل دارند شکی درش نیست اما خانم ها از نظر احساسی نیاز دارند آماده سکس بشوند این موضوع اصلی حرف دوستمون هست یک زن باید احساات مثبتی به رابطه داشته باشه وگرنه لذت نمی بره

دخول کردن آلت در واژن یک بخشه رابطه هست اما برای مردها همه اونه ولی خب نوازش و به قولی لاس زدن که همه کلمه منفی بهش میگن از مراحل قبل دخول هست که خیلی از مردها اصلا بلد نیستن باور کنید خیلی از مردها بلد نیستن خودشون و ارضا کنن چه برسه به زنشون یک مرد واقعی باید به زنش اهمیت بده بابا طرف چهل ساله زن داره زنش کلا ده بار به ارگاسم رسیده بعد میگه زنا نیاز به ارگاسم ندارند نمیشه که برادر من فکر کنی فقط اینو بزاری اون تو دیگه تمومه یه چیزی هم باب شده میگن زن ها هفتاد برابر بیشتر از مردها لذت میبرند شاید بیشتر لذت ببرند اما اونها هم نیاز هایی دارند که خیلی از مردها نادیده می گیرند مثلا تو همین بخش دخول که شما توضیح دادی در این مقاله، طرف یک دو سه ارضا میشه و دیگه همه چی تموم اصلا نه تکنیک بلده نه پوزیشن بلده هییچییی بد میگه چرا زنم باهام راه نمیاد

تعبیر جالبی بود

مقالتون جالب بود استفاده کردم ممنون

ممنون از حضورتان در سایت ویکی روان

سکسس میخوام

چی میبینم بالاخره یه سایت ایرانی سعی کرد علمی و به دور از تعصب در مورد موضوعات جنسی حرف بزنه. آفرین باور کنین مردم درباره همین چیزای ساده هم آموزش ندیدن یکیش خودم مرسی ویکی روان به لیست علاقه مندی هام اضافه شدی

ممنون از لطف و همراهتون باربد عزیز

خدارو شکر سایت های فارسی دارن بهتر می شن حداقل برای رقابت هم که شده محتوای بهتر تولید میکنن قبلا هر چیزی و منتشر می کردن اما الان کلا فرق کرده موضوع گوگل هم هوشمندتر شده و بیشتر نظارت داره روی سایت ها

هیچ وقت فکر نمیکردم یکی بیاد در مورد دخول هم مطلب بنویسه چون به نظرم موضوع خیلی ساده تر از این حرفاست 🙂 بازم ممنون از ویکی وان که این جسارت و داشت. دوستان من فقط ه چیزی بگم و برم. رابطه جنسی همش دخول نیست رابطه جنسی با کیفیت بیشتر به حس و حال مربوط میشه تا دخول پس تا به هم رسیدین سریع کار اصلی و شروع نکنین صبر کنید و با کیفیت پیش برین

سروش عزیز هدفما در سایت روانشناسی ویکی روان آموزش است و آموزش از ساده ترین و پایه ای ترین موضوعات شروع می شود. موفق باشید

به نظرم بیش از ۷۰ درصد یک رابطه با کیفیت به حس و حال اون مربوط میشه نه به انجام دادن دخول باید رابطه حس داشته باشه وگر نه دخول انجام دادن تنها نمی تونه کسی و به ارضای کامل میل جنسی برساند. این همون چیزیه که بهش میگیم معاشقه. زن و مرد باید همدیگر را در بغل بگیرند ببوسند و به خوبی تحریک کنند تا آماده انجام دخول یا همون شروع رابطه جنسی اصلی بشوند. اگر این کار را انجام ندهند از نظر جنسی ارضا می وند اما از نظر روحی خیر و مشکلات دیگه ای به وجود میآید

با حرفتون کاملا موافق هستم خیلی خوب گفتین احتمالا متخصص هستین تو این مورد اما دخول همه چیز نیست تو سکس و باید معاشقه کرد تا به ارگاسم واقعی برسید. آفرین

آفرین به این میگن دیدی حرفه ای و حساب شده تو سکس و دخول هر دو طرف یاید لذت ببرند نه فقط مردا

ببخشید یک سوال داشتم آیا امکانش هست بدون دخول پرده بکارت یک دختر پاره بشه و اگر پرده بکارت پاره بشه بدون دخول امکانش هست همسر آیندم بهم شک کنه؟ ممنون از سایت خوبتون

بله امکانش هست بدون دخول هم پرده بکارت پاره بشه اما خیلی سخت و تحت شرایطی سخت تر اگر این اتفاق بیوفته تنگی واژن از بین نمی ره و تشخیص سخت تر میشه

تو ورزش های سنگین معمولا پرده بکارتشون و از دست می دن. مثلا ورزش های رزمی شدید یا اسب سواری برای مدتی طولانی. اصلا چیز عجیبی نیست اما واژن شکلشو از دست نمیده چون هنوز دخول انجام نشده و نمیشه در ظاهر چیزی و فهمید

وقتی هیچ یک از مراحل دخول شکل نگرفته یعنی امکانش نیست پرده بکارت پاره بشه مگر طبق گفته دوستمون یک حرکت ورزشی خیلی سنگین و حرفه ای انجام بدین که بکارت پاره بشه نگران نباشید، بیشتر از بکارت تنگ بودن واژن هست که مرد احساس می کنه در ضمن طوری با همسرتان رفتار کنید در آینده که نخواد این مسائل و دقت کنه و ازتون سوال بپرسه امیدوارم نگرانی شما کم شده باشه

من خانمم تو دخول مشکل نداره و اتفافا خیلی هم لذت میبره اما مشکل اینه که بعد چند دقیقه مثلا دو دقیقه درد و سوزش زیادی در واژن احساس میکنه به طوری که اگر ادامه بدم خیلی اذیت میشه و تا چند روز این مشکل باهاش هست. باید رابطه جنسی و کمتر کنیم؟ در ضمن ما هفته ای دو بار نهایتا رابطه داریم نه بیشتر. تشکر

سلام، موردی که بهش اشاره کردین میتواند مربوط به خشکی واژن باشد نه دخول چون همسرتان در حین دخول مشکل ندارد حتما در حین رابطه وقتی همسرتان احساس سوزش و درد وارد از روان کننده (بر اساس آب نه روغن) استفاده کنید. اگر مشکل حل نشد به پزشک زنان مراجعه کنید تعداد دفعات رابطه جنسی شما هم زیاد نیست نگران نباشید

شاید شما زیادی خشن هستین که به خانمتون آسیب وارد می کنید، البته ویکی روان هم درست گفت خشکی واژن یک دلیلش هست چون به محض دخول مشکلی نداره خانمتان البته ببخشید در مسائل شما دخالت کردم

خشکی واژن ارند خانم شما این ربی به دخول نداره اصلا به راحتی هم حل میشه فقط چند کار ساده هست که دکتر بهتون میگه باید چکار کنید

سلام ممنون از مطلب خوبتون استفاده کردم. من مدتیه نامزد کردم و الان قصد دارم با توافق نامزدم رابطه جنسی داشته باشیم شاید الان زمان مناسبی نباشه اما این تصمیم خودمون هست و می خوایم انجام بدیم چون تاریخ ازدواجمون حداقل برای یک سال دیگه هست و نمی خوایم بیشتر از این صبر کنیم. سوالم اینه که وقتی دخول انجام بشه و بعد مدتی رابطه جنسی داشته باشیم (ماهی دوباره منظورم کمه) حالت چهره و بدن من به عنوان دختر تغییر میکنه به طوری که اطرافیانم متوجه تغییرات در من بشن یا نه؟ این موضوع برام خیلی مهمه لطفا راهنمایی کنید.

سلام. ببینید رابطه جنسی به کم بودن و زیاد بودن ربطی ندارد. خیلی خانم ها هم بعد از رابطه جنسی تغییر آنچنانی در ظاهرشان ایجاد نمی شود پس این فکر و از ذهنتان بیرون کنید. اینکه هفته ای دوباره رابطه جنسی داشته باشید یا ماهی یکبار خیلی به ظاهر شما مربوط نمیشه بلکه عادت های غذایی، میزان تحرک بدنی و عادت های جدید شماست که در ظاهرتان تاثیر می گذارد.

به نظرم خیلی دیگه کشش دادین. آقا کلا دخول یعنی وارد کردن آلت مردانه در واژن خانم ها یا مقعد. خلاص نامه شد تمام اینکه واژن تنگ باشه و این جور چیزا کلا یه بحث دیگست ویکی روان عزیژم

چه با احساس گفتی 😀

سلام، من ۲۱ سالمه و چند وقت دیگه ازدواج می کنم (بعد از عید نوروز) و از الان یک حس ترس نسبت به رابطه جنسی با همسرم دارم ایشون خیلی تمایل داشته تو دوران نامزدی رابطه جنسی داشته باشیم اما من زیر بار نرفتم و دلایل خودمم دارم اما به هر حال خیلی می ترسم چون شنیدم درد زیادی داره و خانم ها بیشترشون اذیت می شن. از طرفی روم نمیشه به نامزدم از الان بگم که از چه چیزی ترس دارم. میترسم فکر بدی در موردمن پیدا کنه. لطفا راهنمایی کنید ویکی روان

سلام. ترس شما بیشتر به خاطر عدم اطلاعات کافی است. البته مواردی هم بوده که به خاطر عمل دخول اشتباه آسیب هایی به خانم ها وارد شده اما چند مورد را یادتان باشد: ۱- چیزی را از همسرتان پنهان نکنید، وقتی به زمان عروسی نزدیک شدید یا زمانی که قصد برقراری رابطه جنسی را داشتین حتما همسرتان را در جریان دلنگرانی جنسی خود قرار دهید. او باید از نگرانی شما خبر داشته باشد تا بتواند عمل دخول را با احتیاط بیشتر انجام دهد. ۲- اگر قبل از انجام عمل دخول (به خصوص برای بار اول) زن به خوبی تحریک شود، به هیچ عنوان مشکلی برای او پیش نمی آید. به همین دلیل معاشقه پیش از رابطه جنسی از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است نگران نباشید. ممنون از همراهی شما با سایت روانشناسی ویکی روان

فقط یک چیزی ،من دخترم و ۱۲ سالمه ،اسم واقعیمو نزدم براتون ،من اگه بزرگ بشم و به سن همین خانوم برسم ،عمل دخول اجباریه؟؟؟ چون من نمیخوام به همسرم خودمو نشون بدم ،اینکارا چیه وا ،مثلا میگن مردا نباید بدن زنان رو ببینن بعد اونوقت دارن اینکارارو میکنن راستی میشه دوباره سکس رو بهم توضیح بدید؟نمیدونم چیه احساس میکنم درد داره یکم

سلام اصلا ترسی ندارم خیلی هم بهت میچسبه چون بار اول هست

از اینکه سعی کردین به دور از تعصب و از جنبه عملی موضوع معنی دخول جیست و بررسی کنید ممنونم چون معمولا این موضوعات دستمایه خنده مردم میشه و به حاشیه کشیده میشه در هر صورت تشکر ویژه از تیم ویکی روان

ممنون از همراهی شما با سایت روانشناسی ویکی روان

عکسها گویای همه چیز هستند ممنون که مطالب و علمی منتشر می کنید.

ممنون از شما و حضورتان

عکسای کم بودن باید بیشتر میزاشت

رابطه بدون دخول میشه سر کاری به همین خاطر باید حتما دخول انجام بشه که اگلا نشه خورده مدیرها دیوانه میشن

اما بر عکس آقایان برای خانم ها دخول همه چیز نیست تحریک جنسی و معاشقه خیلی خیلی قبل از دخول کردن مهمه اما مردها صرفا با دخول کرذن هم ارضا میشن

ببینید اینکه می گم برای خانم ها دخول همه یز نیست به نظر من اصلا حرف صحیحی نمی باشد. خانم ها هر چقدر هم از تحریک لذت ببرند در نهایت نیاز به دخول دارند. این دخول چه توسط آلت واقعی مرد انجام شود و یا توسط هر جسم خارجی به هر حال دخول مورد نیاز است تا حس واقعی رابطه جنسی منتقل گردد. مردها هم نیاز دارند به واژن خانم ها دخول و انجام بدهند چون رابطه جنسی برای مرد اینطور معنی می شود وگر نه آقایان هم می توانند خودارضایی کنند. در کل زن و مرد به هم نیاز دارند و این زیبایی آفرینش هست

بله گفته شما کاملا درسته هم آقایان هم خانم ها به عمل دخول واقعی که توسط فرد دیگری انجام بشه نیاز دارند. رابطه جنسی باید کامل و البته ایمن و سالم باشه یا در نهایت به ارگاسم کامل منجر بشه

منظورم این نبود که خانم ها دخول دوست ندارند که می خواستم بگم خانم ها رابطه عشق بازی قبل انجام هر دخولی را نیاز دارند و مثل آقایان نمی توانند برن سر اصل موضوع اونها نیاز دارند اول همه چیز آرام پیش بره و از نظر روحی آماده سکس بشن منظورم این بود

خوشم اومد مقاله خوبی فراهم کردین ویکی روان عزیز. این موضوعات در سایت های دیگه خیلی سطحی و فقط برای جذب کاربر تهیه می شه اما بیشتر مقالات شما پایه علمی داره و باعث پیشرفت میشه البته خوب بود به دخول در سکس مقعدی هم اشاره می کردین خوب بود حای دخول در سکس دهانی چون در اون حالت هم دخول در واقع انجام میشه. حتی دخول می تونه با آلت مصنوعی مردانه در واژن خانم ها باشه اما خب اونها از انواع دیگر دخول هستند که البته بین مردم رایج هست در کل انسان ها به رابطه جنسی نیاز مبرم دارند اما اعتماد نمی کنند که رابطه جنسی ماوم و منظم داشته باشند حتی خودارضایی و ترجیح می دن به رابطه جنسی

ممنون از حضورتان در سایت خودتان

فقط به عنوان یک دوست پیشنهاد میکنم زمان سکس حتما از کاندوم استفاده کنید اگر نکنید بدجور پشیمونی به بار میاره

من موافق حرف شما هستم اما مخالف هم هستم. خیلی زمان ها در طول ماه احتمال بارداری خانم ها کم میشه و اگر دقت کنه مرد احتمال باردار شدن تقریبا صفره. کاندوم برای روابط جدید خیلی خوبه اما زن مردی که همیشه با هم رابطه جنسی دارند و از سلامت جنسی همدیگر اطمینان دارند نیازی نیست از کاندوم استفاده کنند. استفاده از کاندوم لذت دخول و برای مرد کم میکنه

تحت هر شرایطی استفاده کنید از کاندوم مگر اینکه ازدواج کردین اگر تو رابطه دوستی هستین و این حرف ها که حتما باید استفاده کنید چون هم خودتون هم دختر مردم و میزنید بد بخت می کنید و حالا درگیری انداختن بچه پیش می اد من حرف دوستمان و قبول دارم بدون کاندوم عمل دخول لذت بیشتری داره اما خب به درد سر و بیماری مقاربتی و این چیزا نمی ارزه کار از محکم داری عیب نمی کنه

امان از دل داغ کشیدن دختر ولی خارج از شوخی راست میگه

بله درست میگین بانوی عزیز در زمان دخول دو تا چیز مهمه ۱-از کاندوم استفاده کنید که در روابط زن و شوهر اجباری نیست ۲-حتما آقا باید دخول و آرام و با آرامش انجام بده تا به اندام های جنسی خانم آسیبی وارد نشود

کلا سکس کردن تکنیکه دوستان فقط وارد کردن آلت مرد در واژن زن نیست لطفااااااا در کلاس های سکستراپی شرکت کنید تا این تکنیک ها را آموزش ببینید و ببینید کلا زندگی سکس اشتباهی داشتین امیدوارم گوش بدین

دوست پسر من اصلا از کاندوم خوشش نمیاومد و استفاده نمی کرد هر بار هم تا زمانی که من پریود بشم جونمون به لبمون می رسید که نکنه باردار باشم اما یک اتفاق جالب و متوجه شدم. کاندوم با سایز اشتباه خریداری می کرد گلم و اینکه کاندوم ضخیم می گرفت مردها خیلی هاشون خجالتی هستند و وقتی میرن داروخانه یا سوپری روشون نمی شه بگن دقیقا چی می خوان اگر مشکل دارید در استفاده از ماندوم پس حتما ببینید شاید جنس مناسب خودتون و نمی خرد اصلا میتونید از سایت های اینترنتی فروش کاندوم خریداری کنید پس در خریدش به سایز و میزان ضخامت دقت کنید.

به نکته خوبی اشاره کردین حتما این نکات به بقیه کمک می کنه

سلام مطلب جالب بود ویکی وان خدا قوت لطفا در مورد دخول از پشت هم مطلب بنویسید و بیشتر صبحت کنید خودم به شخصه سوالات زیادی در این مورد دارم که مطمئنا پرسش دیگران هم هست موفق باشید ممنون از سایت بی نظیر شما

سلام وقت به خیر در مورد رابطه از پشت هم مطلب داریم در ویکی رواناینجا کلیک کنید

اینقدر به دخول از پشت فکر نکنید عزیز همین از جلو کافیه احتمالا شما مرد هستید و زیاده خواهی در ذات آقایان است خانم ها هم برای اینکه مرد و از دست ندهند تن به رابطه از پشت میدن و نمی شه کاریش کرد انگار این نشونه عزت نفس کمه ما زن هاست متاسفم

رابطه جنسی در دوران بارداری فوت و فن مخصوص به خودشو داره فقط یادتان باشد خانم ها هم در این دوره نیاز جنسی دارند اما به دلیل تغییر هرومونی معمولا به نیازشون پی نمی برند و نمدانند سکس می خوان یا نه خیلی از خانم ها این مورد و دارند دخول در بارداری باید با احتیاز و در حالت های خاصی انجام بشه دقیقا مثل همین چیزی ک ویکی روان گفت اگر بتونید چنتا عکس دخولدر بارداری و هم بزارید دیگه حجت و تموم کردین. زنده باد

اصطلاح سکس واژینال و تا به حالا نشنیده بودم خیلی جالب بود ویکی روان ممنون انجام دادن دخول خیلی بلدی می خواد دوستان کلا کارو ساده فرض نکنید و ساده نگیرید در بلند مدت دخول بد می تواند آسیب های زیادی وارد کنه امیدوارم وقتی برای آموزش جنسی خودتان بزارید مطالب سایت های قوی و خوب و دنبال کنید نه اینا که کپی کاری می کنند. البته ویکی روان کارش که درسته. عشق والا 😀

سپس از همراهی و لطفتان به سایت روانشناسی ویکی روان

سلام ویکی روان، یک موردی که به خوبی در بخش دانستنی های درباره عمل دخول اشاره کردی این بود که آقایان در دوران پریود خانم ها به رابطه جنسی اصرار نداشته باشند. خیلی از دوستان من این موضوع و مطرح کردند که در دوران پریودی شوهرشان تقاضای رابطه داشته و اصرار هم کرده حتی. واقعا نمیشه این اخلاق بد مردها رو درک کرد. خانم ها در این دوران اصلا شرایط روحی روانی خوبی نارند و حتی نمی توانند در بعضی موارد به کارهای عادی زندگی برسند بعد یک مردی از زنش می خواد که سکس داشته باشه چرا؟؟؟؟ چرا آقایان درک نمی کنند رابطه نداشتن برای یک هفته هیچ اشکالی نداره و حتی برای خودشان هم خیلی خوبه. به همسرتان احترام بزارید و درکشان کنید. فقط برای رابطه جنسی که زن نگرفتی آقای محترم که این کارها رو انجام میدین. باورتان نمیشه تعداد خانم هایی که این موضوع و برای من تعریف کردن اصلا کم نبوده و این نشون میده مردهای ما چقدر خودخواه هستند و فقط به سکس فکر می کنند نه چیز دیگه ممنون از اطلاع رسانی سایت خوب ویکی روان

به موضوع خیلی خوبی اشاه کردید. بله متاسفانه در بخش مشاوره روانشناسی ویکی روان هم خانم هایی هستند که از این رفتار آقایان گله دارند امیدواریم با این دست اطلاع رسانی ها رفتار با خانم ها در دوران قاعدگی اصلاح شود

ماشاالله به این جسارت و شیوایی خیلی خوب بیان کردین بعضی موضوعات جای شوخی نداره خانم دکتر عزیز

آفرین خانم دکتر خوب گفتین اما فکر نمی کردم اینقدر آمار وحشتناک باشه و درک پایین مردها اینقدر زیاده

مرده شور مردای خودخواه ایرانی رو ببرن

یکیش پدرت، یکیش برادرت، یکیش هم شوهر آینده ات عشقت! واقعاً متاسفم برات

ما فقط برای رابطه جنسی زن میگیریم، نه چیز دیگه‌ای، مرض نداریم که پول خودمونو الکی خرج شما‌ها کنیم‌، مگه به غیر از رابطه جنسی به چه درد دیگه‌ای میخورید؟؟؟؟!

خب برو یه عروسک بخر

سلام سایت خیلی خوبی دارین. شنیدم دخول برای بار اول خیلی درد داره استرس زیادی دارم لطفا کمک و راهنمایی کنید ویکی روان تشکر ویژه از تیم شما

سلام ممنون از لطفتان به سایت روانشناسی ویکی روان ببینید ترس از دخول برای بار اول در بیشتر خانم ها وجود دارد. این موضوع را با همسرتان در میان بزارید و از ترس هایتان صحبت کنید. دخول را آرام انجام دهید

سلام ممنون از مطالب شما ۳ماهه با خانمم عقدهستیم.بهم گفت باکره ام.تا الان ۳ مرتبه دخول نصفه.یا بهتر بگم تا ختنه گاه باهاش داشتم.هیچ خونریزی. درد یا سوزش استرس نداشت.ایا پرده بکارتش از قبل پاره بوده!!!یا حتما باید دخول کامل انجام بشه !!ممنون

سلام ممنون از حضورتان در ویکی روان ببینید موضوع بکارت خیلی عمومی نیست و فرد به فرد میتواند فرق داشته باشد یکی آستانه دردش بالاست یکی پایین یکی هنگام دخول خونریزی داره یکی اصلا هیچ نشانه ای از خون ریزی نمایان نمی کند به همین خاطر می تواند متوجه شد دقیقا کسی قبلا تجربه دخول (سکس کامل) داشته یا نه مگر اینکه دکتر متخصص معاینه کنه

این کاندوم نازک که شما گفتید خیلی خوب بود من چند باری امتحان کردم و عالی بود یه کاندوم ژاپنی بود که عاااالی بود اما خب قیمتش خیلی بابا بود اما حس کاندوم و نداشتم اصلا و این خیلی خوب بود زمان دخول حتی احساس بهتری هم داشتم اصلا طوری نبود که بخواد پاره شه و آسیب ببینه

خانمها با تحریک دهانی و جسمی به ارگاسم می رسند اما تا دخول انجام نشه سکس براشون کامل انجام نشده چه اصراری دارید شما

اصلا بحث درمورد دخول به نظر من مهم نیست مدت زمان مهمه که باید بتونن مدت زمان دخول رو افزایش داد خیلیا از خانومهاهستن که از کمبودن مدت زمان دخول ونرسیدن به لذت جنسی رنج میبرن که این خودش خیلی مهمه توی رابطه والا دخول که ی کار غریزیه

سلام می بخشید من در موضوع شما دخالت می کنم فقط چون تجربشو دارم می گم که شایدبه دردتون بخوره. ایشون سه مورد براشون صدق میکنه ۱- قبل از انجام دخول توسط شما خوب تحریک جنسی نمی شوند یعنی آماده رابطه نیستند هنوز. شاید این مورد جنسی یا حتی ذهنی باشه ۲- ایشون مشکل خشکی واژن دارندو یعنی در هر صورت واژن ایشون بیشتر از یه کقداری ترشحات نداره و به همین خاطر دخول برای ایشون با درد همراه هست. شما در این صورت باید حتما از روان کننده های جنسی استفاده کنید تا مشکل خانمتون کمتر بشه و بعد به صورت ریشه ای توسط پزشک مشکلشون حل بشه ۳- اما مورد سوم اینه که زیاد با هم رابطه دارید و چون تعدادش زیاده وارد شدن آلت به واژن ایشون دیگه سخت انجام میشه. یعنی زمان ریکاوری براشون کم بوده

سلام خیلی خوب توضیح دادین مایه خوشحالیه اینقدر مردم اطلاعات دارند

ای بابا

آقای سلام این مراحل دخول که گفتین خیلی هم خوب بود ممنون فقط مشکل اینه که چون تعداد رابطه من زیاد نیست و شاید بگم ماهی یکبار هست وقتی با شریک جنسیم برای سکس یک جا هستیم اینقدر جفتمون عجله داریم که هیچ کدوم از این مواردی که گفتین و انجام نمی دیم اما مشکلی هم پیش نمیاد معمولا. می خوام بگم تو رابطه همه چیز قابل پیش بینی نیست

سلام بله فرمایش شما درسته وقتی برای مدت طولانی رابطه نداشته باشیم به صورت پیش فرض دو طرف تحریک شده و آماده برقراری رابطه جنسی هستند. مراحل دخول که در این مطلب به آن پرداختیم بیشتر برای افرادی کاربرد دارد که سکس منظم و در بازه های زمان کوتاه تر دارند اما در رابطه هایی که با فاصله زمانی زیاد انجام می شوند بعضا دو طرف خیلی سریع بعد عمل دخول به ارگاسم می رسند و این نشان دهنده میزان آمادگی قبلی آنها برای نزدیکی می باشد

تو این مورد خانم ها حتی خیلی آماده تر از آقایان هستند و خیلی نیاز نیست تحریکشون کنید. حتی با آب دهن هم می توانید کار و انجام بدین و نیازی به روان کننده های جنسی نیست. اما اگر هفته ای دوبار و بیشتر با یک فرد رابطه دارید بهتره تمام مواردی که در سایت گفتن و اجرا کنید. کلا تو موردی که شما گفتین دخول احساسیه

فکر نکنم ادمین اقا باشه. چون این سایت و این سایت ها زنانه هستن و برای زنها ساخته شده. روانشناسیه ولی بعضی مطالب پزشکی تخصصی وجود داره مثل مطلب پروژسترون. کلا اینطوریه، خیلی وقتها زنان در اموزش دادن چیزای غیرمرتبط با موضوع رو هم به زنان اموزش میدن. در موضوعات مختلف خود یک علم یا چند علم و هر چیشو هرطوری بخوان قاطی میکنن. لازم باشه یه چیزایی از دین رو قاطی میکنن. بعضی حرفهاشون که معلوم نیست از کجا اومده یا حرف اصلا معنی نداره یا…

دکترهای جنسی در ایران حداقل در نت اکثر خانمها هستند. و معلومه برای اقایون تابو شده. این دکترهای جنسی خانوم چند تا که دیدم بیشترشون کم یا زیاد توهین و تمسخر اقایون میکنن. یا در کنار تمسخر بعضی واقعیات رو منحرف میکنن. شاید خودش اون مدلی دوست داره. ولی احتمالا به ضرر چند زن که تموم بشه؟ تو دنیا اقایون که تکلیفشونه معلومه، علم هم مهم نیست، بعضی زنان هم از اینها ممکنه ضررهایی ببینن، حقوق زنان مگه مهم نبود؟ شاید حقوق کلی زنان مهمه؟ حقوق شون این چیزا که گفتم هست؟….. بعضی ها از این خانمها با خنده و شیرین زبونی خانمها رو به روابط غیرعادی و خشن تشویق میکنن و میخوان اقایون رو هم خر کنن. یه جا اماری داده بودن که تو امریکا بیش از ۶۰ درصد از خانمها این کارا رو دوست دارن ولی فقط ۵ درصد اقایون میتونن تحمل کنند

در علم پزشکی در همین ایران چقدها خانمهای پوکه سادیسم دیده میشه. اینا تو کودکستانشون موندن. حالا اومدن دکتر مکدر شدن و میخوان به داد انسان ها و انسانیت برسن؟ جالبه غیر از خانمهای عادی، دانشجو یا نیمه دکتر خود دکترهای خانم تو نت هم تا کوچکترین چیزی رو برا تحقیر بدن اقایون میبینن مثلا تو کامنت ها قه قه میخندن و بدتر توهین و مسخره میکنن. نه هیزی هاشون و نه شهوت هاشون پایان یا حدوحصری نداره.

برای خانمها و حقوق خانمها فقط علم مهمه! مثلا پزشکی کاری نداریم به طور کلی اقایون از همون دوران دانشجویی استعداد بیشتری دارن. و مسائل دیگه. ولی تو همین پزشکی موردی دیدم که که گاه زن بودن دکتر باعث نابودی زندگی یک اقا میشه. وارد جزئیات نمیشم.

معذرت میخوام که مجبورم بعضی واقعیات رو بگم

اقا یا خانم روانشناس، متاسفانه دنیا پر شده از حرف. معلومه حرف زدن برای خیلی ها ساده ترین و لذت بخش ترین کاره. حرفهایی شنیده میشه که معلوم نیست چطوری میسازن. یا در کنار حرف فقط جملاتشون. بعضی از این جملات(که در نت فراوانه) فریبنده ولی خنده دار و کاملا واضح است که برای توهین یا تهمت یا دروغ یا…. و به درد فریب خودشون و حامیان خودشون میخوره. به درد بعضی دادگاهها در دنیا هم میخوره. فقط همین حرفهای مسخره انواع و اقسام داره و برا خودش علمیه! ادم بخواد اینارو به مردم نشون عمرش تلف میشه. دوست دارید یکی دو مثال که ذخیره کردم رو ارسال کنم؟ بد دنیایی شده. قطعا در شیوه خلقت خدا در دنیا در موجودات در انسانها در مرد در زن حکمت وجود داره. اما به قول یک استاد هیچی سرجاش نیست

سایتت بیشتر شبیه یه فیلم سوپر نوشتاریه تا سایت روانشناسی!!

دیدگاه جالبی بود هر چند شاید توضیح دقیق موضوعات جنسی در نهایت به چیزی که اشاره کردین نزدیک بشه

سلام ممنون از سایت خوبتون یک سوال داشتم من وقتی می خوام با شوهرم رابطه داشته باشم ایشون خیلی خیلی عجله می کنند و سریع سراغ دخول کردن می روند و خیلی هم زود ارضا می شوند خودش از این رابطه خیلی لذت می بره و می گه رابطه جنسی باید هیجان داشته باشه اما برای من خیلی جذاب نیست چون مدت زمان رابطه خیلی کمه و نمیشه لذت ببرم زیر بار هم نمیره به نظر شما چکار کنم؟ دیگه رابطه ها داره برای میشه انجام وظیفه نه یک دلخوشی تو زندگی و لذت. ممنون

شوهر شما احتمالا سنش کمه و هنوز تجربه کافی را نداره برای همین زود آبش میاد شما باید تعداد دفعات سکس در هفته را بیشتر کنید خود به خود زود انزالی بر طرف میشه از کرمهای بیهسی هم استفاده بشه خوبه.من خودم یک روز درمیان با همسرم برنامه دارم تازه از جلو که آبش نمیاد می ره سراغ پشت یک ربع تا نیم ساعت روم کار میکنه پدرم درآورده.

افرین به ای با با مرامsarzamin.javid55@yahoo.com

افرین به تو ای بانوی با مرام خوش به سعادت شوهرتsarzamin.javid55@yahoo.com

مزخرفترین و زشت ترین کاری که تا حالا دیدم اونوقت این کار هر چند روز انجام میشه

سلام خیلی ممنون ازمطالب کلیدی سایت وخوشحالم که بالاخره به این نقطه رسیدیم که بیان این مطالب گناه کبیره نیست.بسیاری ازاختلافات خانوادگی،خیانت هاو…عدم آگاهی وآموزش دراین زمینه هاست سوال خودم: همه مطالبی که فرمودین خوشبختانه من از روز اول ازدواجون ۰ تا۱۰۰ نیازهمسرم رواز معاشقه گرفته تاارگاسم که هربار حداقل ۲ ساعت زمان میبره انجام میدم خیلی دوست دارم همزمان ارضاء شیم که همسرم مانع میشه وقتی خودشون به ارگاسم میرسن چند دقیقه بعدعمل دخول انجام میدیم که همراه با درد ایشون هست دوتاکارهم تو این ۱۰ سال اجازه نداده انجام بدم یکی سکس از پشت وسکس دهانی لطفا راهنمایی کنید

سلام، ممنون از حضورتان در ویکی روان سکس خیلی سلیقه ای هست و افراد نظرت متفاوتی دارند. نمیشه جامع و کلی صحبت کرد. اگر نیازی دارید که همسرتان برآورده نمیکنند، با ایشان صحبت کنید تا احاس نیاز شما را درک کنند، البته نباید باعث پریشانی ایشان شوید

با سایتتون خود ارضای کردم ممنون

سلام ما الان یک ساله ازدواج کردیم تا الان خیلی رابطه داشتیم اما بعضی وقتها برام لذتی نداره اینم بگم تا دستش ب بدنم میخوره ترشحاتم شروع میشه من عاشق لب دادنم ولی همسرم دوست نداره اگه پیشنهادی دارین بگین

سلام، باید با هم روراست باشید و خواسته های خود را مطرح کنید. مشکل بزرگی نیست که نشه حلش کرد

سلام .من و همسرم رابطه سکس واژینال بلافاصله بعد از مقعدی رو زیاد انجام دادیم ….واقعا واسه هر دو تامون بسیار لذت بخشه ….دلم نمیخواد حدف بشه از رابطمون…فقط از شما دوتا سوال دارم اینکه الان با چه آزمایشی از سلامتی خودم مطمئن باشم و دوم اینکه آیا میشه این مدل رابطه رو داشت اما به شکل سالم و مطمئن.؟؟

سلام، برای بررسی سلامت باید به پزشک زنان به صورت حضوری مراجعه کنید تا این موضوع بررسی شود. کلا نظرات در مورد سکس آنال زیاده اگر هر دو راضی هستید و اذیت نمی شوید مشکلی نیست

من هنوزبه سن ازدواج نرسیدم ولی به شدت از سکس مقعدی بدم میاد و فقط معاشقه رو ترجیح میدم البته که تا حالا هیچ کدومو تجربه نکردم میشه راهنمایی کنید؟

واااای باورم نمیشه که پسرا عاشق اینن که بدن دخترا رو ببوسن یا ببینن یا لمس کننن واااااااای یعنی خیلی پسرا دیونن و اگرپسرایی وجود داشته باشن که اهل اینکارا نباشن خیلی خوبه خیلی خوبه

سلام من هنوز به سن ازدواج نرسیدم و خیلی باهاش فاصله دارم اما به شدت از عمل دخول بدم میاد و ازش یه جورایی میترسم فقط با لب دادن و تحریک جنسی موافقم حتی از سکس دهانی هم چندشم میشه لطفا بهم بگین اینها بده یا یه چیز عادیه؟؟؟

سلام، برای درک موضوعات جنسی، دخول یا هر چیز مشابه اینها اصلا عجله نکنید. بزارید شما هم روند طبیعی رسیدن به خواسته های خودتون و طی کنید. عجله کردن های بی مورد یعنی روند تکامل و طی نکردن و این یعنی زده شدن از بسیاری نیازهای ابتدایی انسان. موفق باشید

اصلا حرفتون خوب نبود این حرفهارو مردای بی سواد میزنن

بزارید زندگی کنیم من اصلا خوشم نمیاد چون احساس گناه میکنم بابا بیخیال اصلا همتون رابطه نداشته باشید بهتره

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه

نام *

ایمیل *

وب‌سایت

ذخیره نام، ایمیل و وبسایت من در مرورگر برای زمانی که دوباره دیدگاهی می‌نویسم.

آدرس ایمیل:

آدرس ایمیل:

وب سایت روانشناسی ویکی روان محیطی صمیمی و مطمئن برای کسب دانش و اطلاعات کاربردی در رشته روانشناسی برای همه مردم، اشتراک سوالات و مشکلات شخصی و دریافت پاسخ از متخصصین رشته روانشناسی میباشد. اطلاعاتی که بدون شک در زندگی همه ما کاربردی بوده و تاثیر مثبت فراوان به همراه خواهد داشت. برای اطلاعات بیشتر با شماره تلفن زیر تماس بگیرید 021-22372174پشتیبانی در تلگرام info[at]wikiravan.com

مشاوره آنلاین در ویکی روان چطور برگزار میشود: کلیک کنید

هزینه 15 دقیقه مشاوره:

هزینه 30 دقیقه مشاوره:

هزینه 30 دقیقه مشاوره:

هزینه 15 دقیقه مشاوره:

دخول چگونه صورت می گیرد؟

هزینه 30 دقیقه مشاوره:

هزینه 30 دقیقه مشاوره:

هزینه 30 دقیقه مشاوره:

هزینه 30 دقیقه مشاوره:

هزینه 30 دقیقه مشاوره:

با مشاوره آنلاین روانشناسی دیگه نیاز به صرف هزینه هایی مانند بنزین، هزینه رفت و آمد و دیگر هزینه های جانبی برای رفتن به دفتر مشاوره نیست

با مشاوره آنلاین وقت شما در ترافیک، رفت و آمد و انتظار در کلینیک های مشاوره تلف نمی شود. حالا از هر جا که هستید جلسه مشاوره برگزار کنید

به راحتی از هر نقطه جهان، فقط با چند کلیک با بهترین مشاورها جلسه مشاوره برگزار کنید

مشاوره روانشناسی آنلاین در ویکی روان از مشاوره تلفنی یا چتی (تایپی) کیفیت و اثر بخشی بسیار بالاتری دارد

هر کاربر با هر سطح دانشی می تواند در ویکی روان جلسه مشاوره تهیه و در آن شرکت کند (به همراه ویدئوی آموزشی و تیم پشتیبانی)

برای حفظ حریم کاربران از عکس حقیقی آنها استفاده نشده است

این اولین جلسم تو ویکی روان نبود چون ترسم از مشاوره آنلاین ریخته شده. تیم پشتیبانی قوی مشاورهای عالی ممنون ویکی روان عزیز.

علی حجار

این شکل مشاوره آنلاین خیلی راحت تر از اون چیزی بود که فکرشو می کردم. در کل تجربه خوبی بود و راحت انجام شد.

شیرین

برای افرادی که دسترسی به مشاور ندارند یا به هر دلیلی نمیتونن به مشاور مراجعه کنند یک روش جایگزین عالیه. ممنون از ویکی روان و دکتر واحدی عزیز.

مصطفی ن

به نظرم مهم ترین مزیت مشاوره در ویکی روان امکان تصویری بودنشه. بدون مشکل جلسه مشاوره انجام شد و مشاورم هم فوق العاده بودن ممنون از زحماتتون.

میترا مرادی

با ایجاد این سایت خدمت بزرگی به مردم کشورمان کردین. من به شخصه مدت ها بود می خواستم به مشاور مراجعه کنم اما کمبود زمان و البته تنبلی اجازه نمی داد. اما دیروز از منزل یک جلسه مشاوره داشتم. امیدوارم همیشه موفق باشید و روز به روز به توفیقات بیشتر برسید.

ن اخوان

از هر جای دنیا با موبایل یا کامپیوتر در جلسه مشاوره آنلاین حضور پیدا کنید

به صورت صوتی و یا تصویری، با بهترین کیفیت با مشاورتان صحبت نمائید

نیاز به نصب هیچ نرم افزاری روی گوشی یا کامپیوتر ندارید. مشاوره ها در سایت برگزار میشوند

به صورت ریالی یا ارزی از هر جا به صورت آنلاین وجه جلسه را پرداخت کنید

کیفیت بسیار بالای ارتباط صوتی و تصویری از سراسر ایران و جهان

تمام مشاورین ویکی روان دارای مدرک عالی تحصیلی و تجربه کار بالا هستند

هیچ سازمان، نهاد، سایت یا فردی به اطلاعات شما دسترس نخواهد داشت

می توانید در دسته بندی های بسیار متنوع و بر اساس نیازتان مشاور خود را بیابید

برای آشنایی بیشتر با چگونگی مشاوره روانشناسی آنلاین در ویکی روان حتما به بخش سوالات متداول مراجعه کنید

مشاوره روانشناسی آنلاین، یکی از بهترین نوع خدمات درمانی می باشد که توسط متخصصان روانشناسی در مرکز مشاوره ویکی روان اجرا میشود، و این موضوع می تواند بر نحوه ی عملکرد افراد در سنین مختلف و روابطشان متمرکز باشد. مشاور روانشناس به نگرانی های عاطفی، شغلی، اجتماعی، خانواده و … که ممکن است افراد در مراحل مختلف زندگی خود با آن رو به رو شوند، کمک زیادی می کند. مشاوره روان شناختی، در هنگام مواجه با فشارهای مختلف زندگی که ممکن است در خانواده، گروه و یا هر سازمانی وجود داشته باشد، موثر واقع میشود.

مشاوره روانشناسی (Psychological counseling) یا همان روان درمانی فرآیندی است که در آن می آموزید که چظور ذهن و ضمیر ناخوداگاه شما فعالیت می کند و به شما کمک می کند تا احساسات، افکار و رفتارهای خود را بررسی کنید و بتوانید آنها را تغییر دهید و به شیوه ای متفاوت تر از قبل با آنها مواجه شوید. به کمک روان درمانی می توانید از دست افکار، رفتار و احساسات آزار دهنده خود خلاص شوید و حس خوشایندتری نسبت به زندگی و از همه مهم تر به خودتان داشته باشید.

فن درمانی فروید، برای تحلیل و بررسی بسیاری از افراد ناهشیار بود معتقد بود که ریشه مشکلات افراد به تجربه های آنان در دوران کودکشان باز می گردد. او همچنین به این نتیجه رسید که این تجارب اولیه در اختیار ذهن آگاه و هشیار افراد قرار نمی گیرد. روانکاوان برای نفوذ در دنیای تاریک و مبهم ناهشیار از فنونی مانند تداعی آزاد، تخلیه هیجانی، تفسیر تحلیل رویاها، بررسی انتقال و مقاومت استفاده می کنند. مشاوره روانکاوی برای درمان بسیاری از اختلال هایی مانند: افسردگی، اضطراب، مشکلات هویتی و جنسیتی، اختلالات شخصیت مناسب می باشد.

با توجه به نظریه ژاک لاکان در رابطه با تعریف روانکاوی:

ژاک لاکان می‌گوید تعریف داده شده از کتاب خلاصه روانپزشکی کاپلان و سادوک تعریف درستی از روانکاوی نیست، «روانکاوی اصلاً یک روش درمانی نیست. در واقع روانکاوی یک روش ورای درمانی است و به همین دلیل قطعی‌ترین نوع درمان است».[۳] «روانکاوی یکی از انواع روان درمانی نیست و اساساً با تمام آن‌ها متفاوت است. درست است که در بسیاری از کتاب‌های معتبر دانشگاهی روانکاوی یکی از انواع روان درمانی قلمداد شده‌است ولی این کتاب‌ها را روانکاوان ننوشته‌اند بلکه روانشناسان یا روانپزشکان به رشته تحریر درآورده‌اند و برداشت خودشان را از روانکاوی ارائه داده‌اند.»[۳]

دخول چگونه صورت می گیرد؟

مشاوره ی اینترنتی روان شناختی، در تمامی مراحل رشد کودکی، نوجوانی، بزرگسالی و سالمندی می تواند تاثیرگذار باشد. مشاوره روانشناس جنبه های مختلف زندگی افراد، زوجین، خانواده و یا هر گروه و سازمانی را مورد بررسی قرار می دهد. موضوعات مختلفی وجود دارد که دکتر مشاور روانشناس، در سایت مشاوره و روانشناسی ویکی روان، می تواند به افراد زیادی کمک کند. ما در لیست زیر چند مورد  را معرفی می کنیم، البته باید توجه داشته باشید که روان شناختی به موارد محدود نمی باشد و بسیار گسترده تر از آن چیزی است که تصور میشود.

این نوع از مشاوره به میزان بسیار بالایی گسترده می باشد و می تواند موارد زیادی را شامل شود. از آنجایی که همه ی افراد ممکن در زندگی خود با چالش های مهمی رو به رو شوند و توانایی حل کردن آنها را نداشته باشند و یا زمانی در زندگی پیش می آید که تصمیم گیری درمورد یک سری از مسائل دشوار میشود، در چنین شرایطی می توانند از یک مشاور خوب کمک بگیرند. برای معرفی برخی از مزایای مشاوره فردی می توان کنترل استرس، افزایش اعتماد به نفس، برطرف کردن اختلال های شخصیتی، مدیریت زمان، رسیدن به موفقیت، خود شناسی و کشف استعداد ها را نام برد. هدف از مشاوره فردی برای پیشگیری، رشد فرد و یا درمان می باشد.

سلامت روانشناختی و حس رفاه در بزرگسالی به میزان قابل توجه ای به کیفیت روابط مهم فرد به عبارت دیگر به شیوه تعامل والدین و فرزندان، والدین و خواهر، دوستان و یا همکاران بستگی دارد. مشکل در تعامل بین هر کدام از آنها می تواند منجر به علائم بالینی و مختل شدن کارکرد در یک یا چند نفر از واحدهای ارتباطی شود. یادگیری مهارت های ارتباطی در برخورد با همسر، والدین، فرزندان و همکاران و … می تواند رابطه سالمی را ایجاد کند. شما می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد مشاوره روان شناختی غیرحضوری به کلینیک مشاوره روانشناسی آنلاین ویکی روان مراجعه کنید.

برای کودکان و نوجوانانی که دوران مدرسه و تحصیل را سپری می کنند، مشاور خوب می تواند در جهت آموزش دادن تکنیک های مطالعه صحیح، انتخاب رشته، افزایش دقت و تمرکز، ترک عادت های نادرست و یا برنامه ریزی های تحصیلی موثر واقع میشود.

مشکلات شغلی از دیگر موضوعاتی است که تنها با کمک یک دکتر مشاور خوب می توان به راحتی آن را حل کرد. مشاوره شغلی در بسیاری از موارد مانند انتخاب و تغییر شغل، استرس در محل کار و آشنایی با همکاران جدید، مشکلات شغلی زنان و یا دختران جوان و یا در مواردی نظیر از دست دادن شغل و توانبخشی شغل موثر واقع میشود.

این شاخه از روانشناسی در جهت افزایش توانایی ها و مهارت ها در محیط کار، آموزش ترفندها برای ایجاد شرایط مناسب ذهنی و جسمی کارمندان و به عبارت دیگر باعث به وجود آمدن استاندارهای شغلی میشود. به عبارت دیگر می توان گفت که روانشناسان صنعتی سازمانی برای بهبود عملکرد کارکنان و سلامت آنها و در نهایت در جهت پیشرفت سازمان مورد نظر عمل می کنند.

مشاوره روانشناسی آنلاین، ارائه خدمات تخصصی روان‌شناسی و مشاوره غیرحضوری و به صورت اینترنتی می باشد، که از طریق انواع برنامه های ارتباطی به صورت تلفنی، صوتی و یا مشاوره تصویری در زمینه بهداشت روان صورت می گیرد. پیشرفت دانش و فناوری باعث رشد مداوم روان‌شناسی مجازی شده است و افراد از طریق مشورت کردن با واتس آپ، مشاوره با ایمو و مشاوره با اسکایپ و … می توانند با روانشناسان خوب در تهران، اصفهان، شیراز، مشهد، کرج و یا دیگر شهرهای کشور در ارتباط باشند .

مشاوره روانشناسی اینترنتی، همان مشاوره الکترونیکی و یا مجازی می باشد. این نوع شیوه درمان یک روش درمانی نسبتا جدیدی در حوزه سلامت روان است که در آن متخصص درمان روانشناختی یا مشاور، توصیه های خود را از طریق اینترنت ارائه می دهد. انواع مختلف این نوغ درمان را می توان  از طریق ایمیل، ویدئوکنفرانس، گفتگوی غیرحضوری، ارسال پیامک یا گفتگوی تلفنی اینترنتی نیز انجام داد.

مشاوره روانشناسی انلاین، روش جدیدی برای دریافت خدمات ارزشمند به شیوه ای متفاوت است. روشی که به نیازها و ترجیحات مردم به شیوه ی بهتری پاسخ می دهد. با توجه به آمار مشکلات روانی در دنیا، یک نفر از هر پنج نفر با بیماری روانی دست و پنجه نرم می کند، اما فقط یک سوم از آنها به دنبال درمان روان‌شناسی هستند. در نتیجه افرادی هم وجود دارند که می توانند از درمان بهره مند شوند، مشاوره روانشناسی آنلاین 24 ساعته، نوعی کمک به کسانی است که می خواهند در حوزه های مختلف روان درمانی همچون: مشاوره کودک و نوجوان، مشاوره خانواده، مشاوره آنلاین ازدواج، مشاوره وسواس، مشاوره اعتماد به نفس انلاین و … با بهترین متخصصان و روانشناسان در ارتباط باشند. مرکز مشاوره و روانشناسی ویکی روان، یکی از بهترین سایت های مشاوره غیرحضوری و مجازی در کشور می باشد؛ که تواسته است بهترین خدمات درمانی را به کاربران خود ارائه دهد.

روانشناسان و مشاوران در مرکز مشاوره روانشناسی اینترنتی ویکی روان، از آزمون های روانشناسی برای سنجش ساختارهای روانشناختی برای ارزیابی و بررسی زمینه هایی مانند: صفات و ویژگی های درونگرایی و برون گرایی و یا شرایطی مانند افسردگی و اضطراب، هوش هیجانی، میزان توانایی فرد در مهارت های حل مسئله، تقویت حافظه و توانایی شناختی استفاده میشود انواع آزمون های شخصیتی برای شناسایی سبک و ویژگی های شخصیتی و همچنین شناسایی اختلالات شخصیتی کمک زیادی می کند.

یکی دیگر از روش هایی که به لطف پیدایش اینترنت و رواج گوشی های هوشمند امکان پذیر شده است؛ مشاوره متنی از طریق سایت و یا اپلیکیشن های نصب شده بر روی تلفن همراه می باشد. این روش مستلزم دسترسی به اینترنت از طریق گوشی هوشمند یا رایانه می باشد. در این روش شما و مشاور از طریق فضایی شبیه پیام رسان های آنلاین می توانید به گفتگو بپردازید. اما مشاوره ی روانشناسی متنی هم معایب خاص خود را دارد. کم توانی متن در انتقال لحن و احساسات فرد و مشاور و عدم دسترسی عموم افراد به اینترنت و گوشی هوشمند می باشد. ما در کلینیک روان درمانی ویکی روان، سعی کرده ایم تا با بهترین و آسان ترین روش ها امکان برقراری ارتباط با حرفه ای ترین دکتر روانشناس را برای شما فراهم کنیم.

هزینه مشاوره آنلاین، در مقایسه با سایر اشکال دریافت خدمات درمانی، به مراتب کمتر می باشد و سهولت بیشتری را در مقایسه با مشاوره روانشناسی حضوری به مطب های پزشکی برایتان به ارمغان می آورد. مشاوره آنلاین، این امکان را برای شما مقدور می کند تا بتوانید بدون هیچ دغدغه ای، با آزادی کامل ودر زمان مشخص با پزشک انتخابی خود ارتباط برقرار کنید و با در اختیار داشتن زمان کافی همه ی مشکلات و یا سوالات خود را با او درمیان بگذارید.

مقرون به صرفه بودن هزینه مشاوره آنلاین، تنها به ارزش ریالی خدمات دریافتی خلاصه نمیشود. مشاوره اینترنتی علاوه بر اینکه موجب صرفه جویی چشمگیری در زمان میشود، هزینه رفت و آمد برای مراجعه حضوری به کلینیک پزشک را به صفر میرساند. علاوه بر آن حضور در مطب پزشک همواره ممکن است که با شرایطی مانند هرج و مرج، عدم ورود به اتاق پزشک و مواردی از این قبیل رو به روشوید. اما در مشاوره مجازی چنین مشکلاتی وجود ندارد و شما با خیال راحت می توانید در هر جای که حضور دارید از راهنمایی های بهترین دکتر روانشناس بهره مند شوید.

منبع: https://www.apa.org/topics/online-therapy، https://www.talkspace.com/blog/online-psychologist/، https://www.verywellmind.com/best-online-therapy-4691206

چطور میتونم وقت جلسه خریداری کنم؟

مشاوره در ویکی روان باید تصویری باشد؟

درباره ویکی روان


مشاوره روانشناسی تصویری و صوتی یکی از کاربردی ترین انواع مشاوره روانشناسی آنلاین می باشند. با استفاده از خدمات مشاوره روانشناسی اینترنتی در ویکی روان می توانید با مشاور آنلاین مورد نظرتان به صورت صوتی و تصویری از هر جای دنیا، در ارتباط باشید. با توجه به آنلاین بودن این نوع مشاوره روانشناسی دیگر محدودیت های جغرافیایی بین مراجع و مشاور و کمبود گزینه در انتخاب مشاور روانشناس خوب معنایی ندارند


حتما بخوانید : مشاوره روانشناسی چیست | مشاوره روانشناسی آنلاین چیست؟ | مزایای مشاوره آنلاین | روانشناس کیست

لینک های مهم و ضروری

با ما در ارتباط باشید

برای برقراری ارتباط با ویکی روان میتوانید از راه های زیر
استفاده کنید

021-22372174 |
info@wikiravan.com |

نمادهای اعتماد

عضویت در خبرنامه ویکی روان

برای دریافت بهترین اخبار و پیشنهادهای ویژه بخش مشاوره
روانشناسی آنلاین، عضو خبرنامه ویکی روان شوید

ویکی روان ۱۳۹۹-۰۹-۰۳ روابط جنسی, روابط زناشویی دیدگاه۱۴

صدای زن در رابطه زناشویی (صدای زن در رابطه جنسی) در افزایش کیفیت رابطه زناشویی تاثیر بسزایی دارد. بسیاری از زنان در رابطه با امور جنسی سعی می کنند تا از قانون آرام و سریع استفاده کنند اما مشاوره روانشناسی جنسی تاکید زیادی بر تحریک کلامی و آوایی مردان دارد. در این مطلب ویکی روان به این اشاره می کنیم که در درجه اول باید آرام باشید تا به همان اندازه رابطه جنسی امکان پذیر باشد. اما در هر صورت آه و ناله هنگام رابطه جنسی می تواند لذت آن را دو چندان کند. شاید این موضوع به دوران کودکی ما برمی گردد، زمانی که بعضی اوقات از چیزهایی لذت می بردیم و آن را به صورت سری نهفته درون خود نگه می داشتیم.

اما حقیقت این است که اگر در طول رابطه جنسی صحبت هایی انجام شود، برای عشق ورزیدن کارهای سحرآمیزی را انجام می دهیم.

حتی اگر قبل از این که عشق آتشین درون ما شعله ور شود، شروع به نجوا و آواهایی کنیم. در آن موقع می توانیم لذت بین خود و شریک مان را افزایش دهیم.

دخول چگونه صورت می گیرد؟

با مطالب روانشناسی ویکی روان همراه باشید.

اندکی به این موضوع فکر کنید:

وقتی ما از بعضی صداهای تحریک کننده احساس لذت می کنیم، در واقع لذت های شهوانی در سراسر بدن ایجاد می شود

تصور کنید که صدای زن در رابطه زناشویی همانند پیش غذای دلپذیری است. صدای زن در حین سکس بهترین چیزی است که یک مرد از آن لذت می برد، لذتی که گاها از تمام مراحل دخول بهتر است.

لذت بردن از صدا بدن ما را بیدار و با طراوت می کند و در واقع می تواند تجربه تحریک کننده سرشار از عشق را در وجودمان مهیا کند.

آه و ناله هنگام رابطه جنسی تکنیکی است که خانم ها باهوش برای تحریک بیشتر جنسی همسرشان استفاده می کنند و آنها را تشویق می کنند تا شدت بیشتری به انجام رابطه جنسی مبادرت بورزند.

در ویکی روان بخوانید : عوارض رابطه از پشت برای دخترها

اصولا هر گونه آه و ناله هنگام رابطه جنسی که می خواهید ایجاد کنید، بستگی به شما دارد.

برخی از زنان در حالت سکوت به اوج لذت جنسی خود می رسند و برخی دیگر آه و فریاد سر می دهند.

برخی زنان ممکن است کارهایی انجام دهند و اجازه می دهند به همسرشان تا بفهمد از چه چیزی احساس لذت و خوشایندی می کند تا بدین وسیله بتوانند ارتباط برقرار کنند و یاد می گیرند که چگونه به هم عشق داشته باشند.

برخی از افراد این اطمینان را با ملایمت به شریک زندگیشان می دهند تا بدانند که به هر دلیلی در آن موقع قادر به انجام ارگاسم نیستند.

هیچ صدای خاص و یا دلیلی برای انجام رابطه جنسی وجود ندارد

بلکه باید به طور کامل و ذاتی این امکان پدید آید که با او احساس لذت و راحتی را ایجاد کنید، این اصلی است که در جلسات مشاوره سکسولوژی بسیار به آن پرداخته می شود.

برخی از زنان هنگام آوا سر دادن احساس خجالت می کنند. که البته امری عادی و مفید است:

اگر احساس می کنید که می توانید صدایی ایجاد کنید. فقط اجازه دهید احساسات شما را لمس کند. این بدان معناست که اگر آه و ناله هنگام رابطه و یا سکوت کنید در هر صورت اختیار با شماست و هیچ اجباری در کار نیست

اما از سر خجالت و شرمندگی خودتان را محدود نکنید و یادتان باشد مردها از صدای سکسی شما خوششان می آید.

پیشنهاد می کنیم مطلب روسپی کیست روسپیگری چیست به قلم دکتر فاطمه صبوری در سایت ویکی روان مطالعه کنید.

شاید بعضی ها بگویند زنان ظرف کمتر از ۵۰ دقیقه به اوج لذت جنسی نمی رسند.

هر پسر یا دختری ممکن است بگوید شما باید مانند فیلم های پورن عمل کنید و مانند هنر پیشه ها باشید.

ولی هرگز به خود این اجازه را ندهید زیرا شما شخصی واقعی هستید. برخی از خانم ها این عمل را دوست دارند.

هر فردی بنا به سلیقه خود در امور روابط جنسی باید چگونگی احساس راحتی این کار را داشته باشد.

حالت سکوت و جیغ و آه همه پسندیده هستند به شرطی که طرف مقابل هم از این کارها احساس لذت و شهوت کند

اگر شما کنجکاوید تا بدانید که مردم در طول رابطه جنسی چگونه اند، طبق این نظر سنجی بر اساس صوت و نجواهایی را که مردم سر می دهند، بررسی هایی به عمل آمده است.

راستی اگر به خودارضایی دچار هستید و نمی توانید آن را ترک کنید حتما مطلب راه های کنار گذاشتن خود ارضایی را در ویکی روان مطالعه کنید.

در ادامه این مطلب ویکی روان به چند تکنیک طلایی برای اجرا صحیح صدای اه و ناله خانم ها می پردازیم که می توانید آنها را اجرا کنید.

در حالی که ۹۰% مردان دوست دارند که شریک زندگی شان در هنگام ارگاسم سر و صدا کنند. ۷۷ % از زنان هم همین نظر را دارند.

پس همانطور که می بینید آه و ناله هنگام رابطه جنسی یک اتفاق معمول است و کسی قرار نیست شما را برای این کارتان سرزنش کند.

یادتان باشد با این کار کمک بسیار زیادی به مردتان می کنید تا او هم از رابطه لذت بیشتری ببرد. به طور معمول یک درمانگر جنسی خبره و با تجربه به خوبی می تواند از این تکنیک مراجعین خانم خود را آگاه کند.

خارج از صدای زن در رابطه زناشویی صحبت های شهوانی و تحریک کننده در هر دو جنس تا حدودی محبوب هستند.

در واقع ۸/۷۶% از مردان از این نوع صحبت ها لذت می برند و ۵/۷۳% از زنان موافق این امر هستند

اگرچه ممکن است ناخوشایند به نظر برسد اما راه های زیادی برای صحبت های شهوانی و تحریک کننده بدون احساس ناراحتی وجود دارد.

دخول چگونه صورت می گیرد؟

اگر این گونه حرف ها را دوست ندارید، نگران آن نباشید.

پیشنهاد می کنیم مقاله خواسته های آقایان در رابطه جنسی را در سایت ویکی روان مطالعه نمائید.

تنفس عمیق و پی در پی به نظر می رسد مانند قاتلی است که می خواهد شما را از معرکه برهاند.

اما مطمئن باشید که حس سکسی بودن را بیشتر می رساند تا وحشت و …

در حالی که بیشتر از مردان گفته اند که این حالات را دوست دارند، کمتر از نیمی از در این مورد خیلی متفاوت هستند.

شاید در بیشتر مواقع این حالت روشی مناسب برای افزایش میل جنسی نباشد اما مسلما در حین رابطه طوفان به پا می کند و مردها آن را در دسته صدای سکسی می دانند.

ظاهرا برای مردان فریاد کشیدن زن در رختخواب (احساس شادمانی) ۵۰ / ۵۰ ممکن است ایجاد وقفه ای کند.

در حالی که تنها ۳۰% از آن ها گفته اند که این کار آن تحریک کننده است. چون معمولا ایجاد وحشت می کند و می ترسند کسی صدای شما را بشنود.

یادتان باشد یکی از مشکلات رایج زوجین در جلسه های مشاوره ازدواج آنلاین و یا حضوری به عدم تفاهم در رابطه جنسی مربوط می شود.

با استفاده از تکنیک های رایج برای افزایش سطح کیفی رابطه جنسی می توانید زندگی مشترک خود را در مسیر صحیح قرار دهید.

به هیچ وجه فحش مانند صحبت های شهوانی نیست بلکه فحش دادن روش مطلوب تری به نظر می رسد.

این در حالی است که تقریبا سه چهارم از مردان به صحبت های شهوانی علاقه بیشتری نشان می دهند تا ناسزا گویی.

تنها ۶% از مردان و ۲% از زنان به فحش دادن مایلند و آن را به آه و ناله هنگام رابطه جنسی ترجیح می دهند.

میتوانید در عوش از جملاتی که مردان را تحریک میکند استفاده کنید، قبلا در سایت ویکی روان مفصل در این باره صحبت کردیم.

شاید کمی تصورش سخت باشد. این صدای زن در رابطه زناشویی در هنگام ارتباط جنسی امری عادی و مهم به شمار می آید.

این هم از دسته آه و ناله هنگام رابطه جنسی می باشد که بسیار زیاد تحریک کننده است اگر با پوشش لباسی مناسب هم همراه باشد.

پیشنهاد می کنیم مطلب لباس های تحریک کننده برای مردها را حتما در ویکی روان مطالعه کنید.

خب در این مورد دیگر خبری از صدای زن در رابطه جنسی نیست. در حال حاضر سکوت یک رفتار ناخوشایندی در هنگام روابط زناشویی به شمار می آید.

ولی ۸% از زنان می گویند که در طول رابطه جنسی دوست دارند تا کاملا آرام باشند

۳ درصد از مردان موافق هستند و علاقه ای به صدای زن در رابطه زناشویی ندارند که درصد بسیار کمی است.

بنابراین ممکن است مورد علاقه هر کسی نباشد ولی به این مفهوم نیست که نمی تواند به شما عشق بورزد.

به طور کلی عشق شدید همراه با سکوت بسیار عالیست.

سکوت شما باعث می شود مردتان توجه بیشتری به جنبه های دیداری داشته باشد یعنی بیشتر از دیدن شما لذت می برد تا شنیدن صدای سکسی در حین رابطه جنسی.

شاید خانم های گرامی و بازدیدکنندگان سایت ویکی روان بخواهند نمونه صدای آه گفتن زن صوتی را بشنوند تا از آن برای رابطه خود ایده بگیرند.

با کلیک بر اینجا می توانید نمونه صدای آه گفتن زن به صورت صوتی را بشنوید. (البته پیشنهاد می کنیم آقایان به هیچ وجه به این صدای اه زنانه گوش ندهند!)

شاید برای شما هم سوال شده باشد که چرا زن ها هنگام دخول جیغ می زند و علت سر و صدای آنها چیست؟

دلایل زیادی برای صدای اه و ناله خانم ها در حین نزدیکی جنسی وجود دارد که یکی از آنها لذت زیاد از رابطه می باشد

البته نظر متخصصان در مورد صدای اه و ناله زن ها متفاوت است و بعضی آن را به خاطر تحریک و حتی تشویق مردشان می دانند. اما هر دلیلی هم داشته باشد، در نهایت صدای آه گفتن زن ها برای مردها بسیار جذاب و انگیزه بخش است.

به طوری که بسیاری از آقایان سکس بدون صدا را دوست ندارند! البته در جلسات سکس تراپی آنلاین و حضوری به خانم ها توصیه می شود از طریق صداهای تحریک آمیز مردشان را تحریک جنسی کنند.

اگر شماهم بدنبال این هستید که یک فرد با ارزش شوید تا زندگی خود را بسازید، نیازمند این هستید که اعتماد به نفس بالایی داشته باشید. متاسفانه امروزه اکثر افراد جامعه دچار شکست عاطفی، شده اند و به همین امر نمیتوانند زندگی خوبی را سپری کنند.

اگر شما سرپرست خانواده ای هستید و شاهد این هستید که کودک و نوجوان خودتان در گیر این مشکلات هستند، حتما باید یک سر به مشاوره رواشناسی، بزنید تا مشکل شما را رفع سازد.کانون گرم خانواده یکی از مهم ترین مکان هایی است که فرزند شما به آن دلخوش است و اگر والدین از یکدیگر طلاق بگیرند، آنگاه فرزند باید ضربات روحی به شدت سنگینی را در زندگی خود متحمل شود. شما میتوانید با دریافت مشاوره خانواده آنلاین با تمامی مشکل فوق خداحافظی کنید و زندگی شیرین تری را برای خود و خانوادتان بسازید.

 

روانشناسی همیشه راهکارهای مناسبی برای بهبود زندگی مشترک شما دارد.

برای این منظور میتوانید از بخش مشاوره روانشناسی سایت ویکی روان استفاده نمائید.

۱۳۹۹-۱۰-۲۸

۱۳۹۹-۰۹-۲۸

۱۳۹۹-۰۹-۲۴

۱۳۹۹-۰۹-۱۲

۱۳۹۹-۰۹-۱۰

۱۳۹۹-۰۹-۰۴

کودک لجباز می تواند لحظات سختی را برای اطرافیان به وجود آورد و مایه رنجش …

به نظر م خیلی تو سکس تاثیر داره

باسلام.علقه شدیدی به آنال سکس دارم همسرم اصلا راضی به این کار نیست.منهم مجبورم نیاز خودرا از طریق دیگری وکسان دیگری طرف کنم که بار مالی زیادی برایم دارد.لطفا مرا راهنمایی فرماییپ

سلام، این موضوعیست که باید بین زن و شوهر حل بشه. چون اگر از نظر علمی حتی ثابت بشه این نوع رابطه برای همسرتون مشکلی نداره باز هم باید با رضایت ایشون انجام بشه

دوست عزیز. انتظار شما نرمال نیست. با یک پزشک مشورت کنین. انال سکس به بدن زن صدمه میزنه و حالت طبیعی نیست. اگر از سکس عادی لذت نمیبرین و فقط از انال لذت میبرین باید درمان بشین. ضمنا خیانت به همسر بیچاره نکنین. علاوه بر بار مالی زیاد که گفتین، از نظر سلامت هم براتون پر خطره و ممکنه ایدز و اینها بگیرین ضمن اینکه بسیار غیر اخلاقی هم هست

صدای زنان باید طبیعی خود به خود باشه.

یعنی صدای زن در سکس اینقدر تو کیفیت سکس مردا تاثیر داره هیچ چیزی تاثیر نداره. یعنی مردا با صدای زن ها خیلی حال می کنن امیدوارم درکش کنید و این تکنیک و یاد بگیرید تا مردتون و دیوانه کنید

لطفا این مطالب و بخونید و منتشر کنید مردم ما اطلاعات جنسی پایینی دارند که اینا میتونه خیلی کمک کننده باشه براشون یک زن زرنگ و باهوش از این صدای د رابطه جنسی خیلی خوب استفاده می کنه تا مرد و سیر کنه خیلی راحت ممنون ویکی روان عزیزم

ممنون از حضورتان

ما۱۰ساله ازدواج کردیم انال سکس هم داشتیم ضررنداره‌.به نظرم خانم بایدهمه جوره شوهرشاارضاکنه.اینم که شماخیانت کردی فقط بهانه جویی وحرام است

درسته

آه آه یس خیلی مست کننده

باباانگیزه،،،

رابطه آنها سکس به شدت مضره در ضمن هر زنی قدرت و توانایی زیاد برا انجام این سکس نداره و زمانی که زن راضی نیس نباید تحت فشار قرار داد وقتی مردی بگه که زن من باید بکنه تا من ارضا شم و دوستم نداره و …..بهتره بگه منم زنم دوست ندارم اگر بخوام با این کار بهش لطمه بزنم یا تحت فشار قرار بگیره هم مضره و مریضی به دنبال داره منبع باکتری و میکروب هاست ….خیانت هم برای این امر همش بهانه است !

Yes‍♀️

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه

نام *

ایمیل *

وب‌سایت

ذخیره نام، ایمیل و وبسایت من در مرورگر برای زمانی که دوباره دیدگاهی می‌نویسم.

آدرس ایمیل:

آدرس ایمیل:

وب سایت روانشناسی ویکی روان محیطی صمیمی و مطمئن برای کسب دانش و اطلاعات کاربردی در رشته روانشناسی برای همه مردم، اشتراک سوالات و مشکلات شخصی و دریافت پاسخ از متخصصین رشته روانشناسی میباشد. اطلاعاتی که بدون شک در زندگی همه ما کاربردی بوده و تاثیر مثبت فراوان به همراه خواهد داشت. برای اطلاعات بیشتر با شماره تلفن زیر تماس بگیرید 021-22372174پشتیبانی در تلگرام info[at]wikiravan.com

اولین آمیزش جنسی با همسر

۱۳۹۳/۰۹/۱۴


۳۱۷۳۸۴ بازدید

نقل مطالب در مطبوعات و نشریات با ذکر منبع بلامانع است.
اداره تبلیغ نوین نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه ها

جستجو در سایت

آموزش رابطه جنسی

 

رابطه جنسی بدون دخول

دخول چگونه صورت می گیرد؟

 

انواع روشهای رابطه جنسی

 

 



بخش مشاوره و پرسش و پاسخ

شناسه کاربری 

رمز عبور             


  

عضویت در سایت


دسته بندی مطالب

مطالب روابط جنسی و زناشویی

مطالب دوران قبل از ازدواج

مطالب پزشکی و سلامت

مطالب تربیت فرزندان

مطالب احکام شرعی

مطالب روانشناسی

مطالب اجتماعی

مطالب صوتی

ویدئو

خدمات عمومی


 

دخول چگونه صورت می گیرد؟


 افراد آنلاین :


16987


بازدید امروز:


33407


بازدید دیروز:


232197745


آمار کل:

مشاوره
ازدواج و مشاوره زناشویی تنظیم خانواده ،کلیه حقوق مادی و
معنوی مروبط به مطالب اختصاصی ثبت شده و ترجمه شده در این
سایت برای پایگاه اطلاع رسانی تنظیم خانواده محفوظ است.

در اینجا منظور ما از انواع دخول، دخول به منظور برقراری رابطه جنسی بین زوجین و وارد شدن آلت تناسلی مرد در واژن زن می باشد (در اصطلاح پوزیشن رابطه زناشویی). حالت های متفاوتی به منظور دخول وجود دارد. انتخاب بهترین حالت دخول (پوزیشن های رابطه جنسی – انواع پوزیشن زناشویی) در برقراری رابطه جنسی بسیار حائز اهمیت می باشد. دانستن مراحل دخول و روش های دخول می تواند به کیفیت رابطه جنسی زوجین کمک کند. باید حالتی از روش های دخول را انتخاب کرد که برای زن درد کمتر و لذت بیشتری داشته باشد.

با داشتن اطلاعات کافی و لازم درباره انواع دخول و رابطه جنسی بین زوجین می توان از دخول دردناک جلوگیری کرد.

بهترین زمان برای داشتن آمیزش جنسی در ابتدای صبح است. بعد از خوردن غذا، بلافاصله نباید عملیات دخول انجام شود، بهتر است این زمان دو تا سه ساعت بعد از خوردن غذا باشد. همینطور نزدیکی و دخول با معده خالی هم توصیه نمی شود. 
بعد از ورزش کردن، بدلیل ترشح بیشتر هورمون تستوسترون، داشتن رابطه جنسی توصیه می شود.

در دوران بارداری ممکن است میل جنسی شما افزایش یابد اما نگرانی هایی هم برای برقراری رابطه جنسی و دخول وجود دارد پس لازم است درباره بایدها و نبایدهای رابطه جنسی در بارداری اطلاعات کافی داشته باشید. پیشنهاد می کنم مطلب 8 پوزیشن نزدیکی در بارداری را حتما بخوانید.

روشهای دخول زیر به شما کمک خواهد کرد تا رابطه جنسی لذت بخش تری را تجربه کنید:

دخول چگونه صورت می گیرد؟

عکس بهترین حالت عمل دخول

آقایان بهتر است بدانند که بلافاصله بعد از نعوظ عملیات دخول را انجام ندهند. به منظور بهتر شدن رابطه جنسی لازم است، قبل از دخول، معاشقه کافی به منظور تحریک و برانگیختگی جنسی زن انجام شود. این کار باعث افزایش ترشحات در زن و روان تر شدن محیط واژن می شود و به همزمانی ارگاسم در زن و مرد کمک می کند. همچنین باعث کاهش درد دخول می شود. تحریک زن با لمس قسمت های مختلف بدن می تواند او را به ارگاسم نزدیک کند. حق تقدم را در این زمینه به همسرتان بدهید.

مطالب این سایت جایگزین تشخیص، تجویز و درمان پزشکی نیست و نباید آنها را جایگزین مراجعه به پزشک جهت تشخیص و درمان دانست و تنها جنبه اطلاع رسانی و آموزشی دارد. استفاده از سایت و یا اپلیکیشن “یک زن” به معنی مطالعه و پذیرفتن “قوانین و مقررات و شرایط استفاده سایت یک زن  “می باشد.

© 1399 استفاده از سایت به معنی پذیرش کلیه قوانین و مقررات سایت است و انتقال و استفاده ازمطالب سایت با ذکر منبع و لینک به منبع مجاز خواهد بود.

به گزارش سایت خبری ساعد نیوز، دخول بخشی از رابطه است که طرفین به اوج لذت جنسی می رسند و رابطه پایان می پذیرد. در واقع در یک رابطه جنسی صحیح وضعیت به گونه ای است که دو طرف رابطه در هنگام دخول ارگاسم یا اوج لذت جنسی را تجربه کنند. دقت در مراحل پیش از دخول کمک می کند تا دخول موفق تر باشد و نتیجه بهتری داشته باشد.

مدل های مختلف دخول

در مورد دخول شیوه ها و روش های مختلفی وجود دارد که در هر کدام میزان تحریک برای یکی از طرفین رابطه بیشتر یا کمتر بوده و بسته به تحریک پذیری زن یا مرد هر یک تاثیر خاصی دارند. مهمترین رکن در دخول طمانینه و آرامش است.

۱٫ زن به پهلو دراز کشیده و مرد در پشت سر او و به پهلو قرار می گیرد. زن کمی مفصل ران را به سمت شکم جمع می کند و مرد از پشت و به آرامی آلت خود را وارد مجرای تناسلی او می نماید و تحریک را به کندی انجام می دهد.

در این وضعیت زن تحریک زیادی را تجربه می کند و مرد با کنترل تحریک خویش می تواند مانع از انزال سریع خویش شود. همچنین مرد با دست خویش به تحریک کلیتوریس زن می پردازد.

دخول چگونه صورت می گیرد؟

۲٫ زن بصورت چهار دست و پا روی زمین یا تخت قرار می گیرد و مرد در پشت او قرار گرفته و به آرامی آلت خویش را درون واژن یا مجرای تناسلی زن فرو می کند و تحریک را آغاز می کند.

در این وضعیت نیز نقطه جی در زن با حشفه مرد تماس یافته و هر دو تحریک زیادی را تجربه می کنند.

۳٫ در پوزیشن یا وضعیت معمول یا رو در رو زن در پایین قرار گرفته به پشت می خوابد و پاها را کمی باز کرده و مرد در بالا و بین پاهای زن قرار گرفته و عمل دخول را به آرامی انجام می دهد.

در این وضعیت مرد تحریک زیادی را تجربه می کند و این وضعیت برای مردانی که زود انزالی دارند و یا زنانی که دیر به ارگاسم می رسند مناسب نیست.

۴٫ در وضعیت پهلو به پهلو زن و مرد در کنار هم قرار گرفته و یکی به پهلوی چپ و دیگری به پهلوی راست درست در کنار هم قرار می گیرند. زن کمی پای بالایی را بلند کرده و مرد به آرامی دخول را انجام داده و تحریک به کندی و ارامی صورت می گیرد.

۵٫ در وضعیت تی شکل یا عمود بر هم زن به پشت خوابیده و زانوها را خم می کند. مرد به پهلوی راست به گونه ای دراز می کشد که از زیر زانوهای زن رد شده باشد و جهت خوابیدن او با جهت خوابیدن زن زاویه قایمه یا ۹۰ درجه داشته باشد. دخول به آرامی صورت گرفته و تحریک به کندی صورت می گیرد.

• هر چقدر وضعیت انتخاب شده برای دو نفر راحت تر و بهتر باشد لذت بیشتری از رابطه جنسی خواهند برد.برخی از مردان به این نکته توجه ندارند و وضعیتی انتخاب می کنند که در حین رابطه زن آرامش نداشته و درد و رنج زیادی را تحمل می کند که درست نیست.

• برخلاف تصور عوام که فکر میکنند یک رابطه جنسی فقط خلاصه شده در بحث دخول ، باید گفت دخول بخش پایانی یک رابطه جنسی است و بیشترین زمان در یک رابطه مربوط به مبحث پیش نوازش است.

• یک رابطه جنسی خوب رابطه ای است که در آن مسایل عاطفی و احساسی لازم برای یک رابطه دو سویه بوجود آمده باشد و زن و مرد نیازهای عاطفی یکدیگر را برطرف نموده باشند.

مشاوره تلفنی و خصوصی

آدرس مطب و برنامه هفتگی

مشاورۀ خانواده و ازدواج

استخدام پرستار

مرکز تخصصی مشاوره خانواد

دخول چگونه صورت می گیرد؟

درمان اعتیاد

مطالب ویـژه

نوروفیدبک

نشانهای جسمی روانپزشکی

روان پریشیها

خواب

اختلالات خلقی

شناخت شخصیت افراد

اعتیاد

اختلالات اضطرابی

اختلالات جنسی

اختلالات رفتاری کودکان

مطالب و مقالات

دخول چگونه صورت می گیرد؟
دخول چگونه صورت می گیرد؟
0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *