چطور پای زیبا داشته باشیم

 
helpkade
چطور پای زیبا داشته باشیم
چطور پای زیبا داشته باشیم

داشتن پاهایی زیبا در شکل دادن به شخصیت شما نقشی حیاتی دارند. اما با اینحال، به آن اندازه که باید، به پاها توجه و رسیدگی نمی شود. آیا شما جزو افرادی هستید که دوست دارند پاهایشان را زیبا کنند؟ بیایید به نکاتی در این خصوص نگاهی بیندازیم.

پاها هم مثل بقیه قسمت های بدن نیاز به مراقبت دارن به خصوص وقتی که تمام روز توی کفش هستن نیاز به مراقبت بیشتری دارن چون روی سلامت تمام بدن تاثیر میزارن.

یکی از مهم ترین اصول بهداشت خشک نگه داشتن پاهاست چون رطوبت محیط مناسبی برای رشد قارچ ها ایجاد میکنه. برای خشک نگه داشتن پاها این کارها را انجام دهید:

کفش هایی که انتخاب می کنید از مواد طبیعی باشند چون باعث می شوند پاها نفس بکشند.چطور پای زیبا داشته باشیم

از پوشیدن یک جفت کفش به طور مداوم جلوگیری کنید.

بعد از دوش گرفتن پاها را خشک کنید.

اگر ناخن شست را درست نگیرید داخل پوست رشد میکنه و پوست رو زخم میکنه.

ناخن شست را صاف بگیرید گوشه های ناخن گرد نباشه.

ناخن رو بیش از حد کوتاه نکنید.

با انجام این کارها درد ناخن های داخل پوستی رو کمتر می کنید:

1 قاشق غذاخوری نمک رو در یک لیتر آب حل کنید و 15 الی 20 دقیقه پاها رو داخل آن قرار بدید. نخ دندان رو زیر لبه ناخن ها قرار بدید و کمی به سمت بالا بکشید. سپس روی ناخن محلول ضدعفونی کننده بزنید و با باند ببیندید. این کار را هر روز انجام بدید تا عفونت پا کاملا از بین بره.

برای این که پاها همیشه تمیز زیبا باشه و پاشنه پا مثل پای بچه نرم و لطیف بمونه باید هفته ای یک بار پاها رو به مدت 15 الی 20 دقیقه داخل آب گرم قرار بدید. البته می تونید به آب گرم یکسری مواد مثل روغن ضروری و نمک و یا جوش شیرین هم استفاده کنید و بعد به پاها اسکراب بزنید تا سلول های مرده پوست از بین برن.

از کرم های حاوی مرطوب کننده مثل وازلین، لانولین و دایمتیکون استفاده کنید. فقط مراقب باشید که بین انگشت ها رو مرطوب نکنید چون باعث ایجاد قارچ میشه.

ماساژ پا بهترین درمان برای رفع خستگی، تقویت گردش خون، سالم نگه داشتن پاهاست. هم می تونید ماساژور مخصوص پا استفاده کنید و هم یه توپ گرد رو زیر پا قرار بدید و اون رو از پاشنه تا انگشت ها به عقب و جلو بچرخونید.




همه شما شنیده‌اید که پا قلب دوم شماست. دلیل‌ آن، این است که در طول روز پا با پمپاژ کردن، خون را به قسمت‌های بالایی بدن می‌رساند. این جمله اهمیت رسیدگی و مراقبت از پاها را برای ما ضروری و مهم می‌کند. پس باید در حفظ سلامت پاهای خود بکوشیم و آن را از هرگونه مشکلی دور نگه داریم. پاهای …


یکی از مهم‌ترین دغدغه‌های خانواده‌ها مخصوصا سرپرست خانواده، تامین و خرید کالاهای مصرفی از سوپرمارکت‌ها یا فروشگاه‌های زنجیره‌ای است. این موضوع با توجه به وضعیت ترافیک، نبود جای پارک مناسب در خیابان‌ها، عدم وجود تمامی برند‌های معتبر در یک فروشگاه، قیمت بالای کالا، مشکلات حمل و نقل کالای خریداری شده تا خانه و …. به عنوان یکی از بزرگترین چالش‌های همه خانواده‌ها تبدیل شده است.

هایپر مارکت اینترنتی پایلا با تلاش گروه بازرگانی پایلا و مشارکت تعداد زیادی از برندهای معتبر داخلی ایجاد شده است، تا خانواده‌های محترم ایرانی، بتوانند بدون صرف وقت و هزینه و بدون تحمل ترافیک به راحتی کلیه کالاهای مورد نیاز خود را از طریق هایپر مارکت اینترنتی پایلا انتخاب، خرید و در زمان و آدرس مورد نظر تحویل بگیرند.
چطور پای زیبا داشته باشیم

ورود


نام کاربری یا نشانی ایمیل


رمز

مرا به خاطر بسپار


اگر از مدل پاهای خود ناراضی هستید، خوش شانسید زیرا مشکل شما راه حل دارد! پاهای شما دارای عضلات بزرگی است که به ورزش واکنش نشان می دهند، بنابراین ممکن است راحت تر از آنچه فکر می کنید بتوانید پاهای  جذاب داشته باشید. برای ورزش آسان پا، باید تمریناتی انجام دهید که عضلات ساق پا را درگیر می کند. وقتی آماده شدید، وزنه ها را اضافه کنید تا تمرینات بیشتر چالشی شوند. علاوه بر این، چند روتین در سبک زندگی خود هم ایجاد کنید تا به شما کمک کند سریع تر پاهای جذاب داشته باشید.

1. تمرین اسکوات را 3 ست با 15 تا 20 تکرار انجام دهید تا عضلات ران ها و سرینی شما تقویت شود. صاف بایستید و پاهای خود را به اندازه عرض شانه باز کنید. زانوها را خم کرده و به آرامی بدن خود را به حالت نشسته پایین بیاورید. اطمینان حاصل کنید که زانوها از انگشتان پا جلوتر نمی روند. 1 تا 2 ثانیه مکث کنید سپس پاشنه های خود را فشار دهید تا به موقعیت شروع خود برگردید.

2. حرکت لانج را 3 ست با 15 تا 20 تکرار روی هر پا انجام دهید. در حالت ایستاده با پشت صاف قرار بگیرید و پاهای خود را به اندازه عرض لگن از هم جدا کنید. با پای راست خود یک قدم به عقب بردارید  سپس به آرامی خود را به سمت زمین پایین بیاورید. هر دو زانو را با زاویه 90 درجه خم کنید، زانوی راست خود را به سمت جلو و زانوی چپ خود را به سمت زمین خم کنید. مطمئن شوید که زانوی جلوی شما از انگشتان پا جلوتر نمی رود. بر پاشنه پای راست خود فشار بیاورید تا به حالت شروع برگردید.

3. حرکت (calf raises) را در 3 ست با 15 تا 20 تکرار برای بهبود عضلات ساق خود انجام دهید. صاف روی پاهای خود بایستید. عضلات مرکزی و پا را به کار بگیرید سپس به آرامی روی انگشتان پا بلند شوید. 1 تا 3 ثانیه مکث کرده و به آرامی خود را به موقعیت شروع خود پایین بیاورید تا 1 تکرار کامل شود.چطور پای زیبا داشته باشیم

4. برای ساختن عضلات ران و سرینی خود 3 ست با تکرار 8 تا 12 تایی از تمرین مقابل دیوار نشستن (wall sits) انجام دهید. پشت خود را صاف کنید و در برابر دیوار قرار بگیرید و پاهای خود را به اندازه عرض شانه از هم جدا کنید. به فاصله 2 فوت (0.61 متر) از دیوار فاصله بگیرید اما پشت، شانه ها و سر خود را بر روی دیوار فشار دهید. در حین انجام این کار، پشت خود را به سمت پایین دیوار بکشید تا زانوها در زاویه 90 درجه قرار بگیرند و بدن شما در حالت نشسته باشد. موقعیت خود را تا زمانی که می توانید نگه دارید سپس دوباره پشت به دیوار بلند شوید.

نکته: اگر برای شما سخت است که تمام راه را پایین بروید، سعی کنید زانوها را با زاویه 30 درجه یا 45 درجه خم کنید زیرا قدرت در پاهای خود را تقویت می کنید.

5. برای بهبود انعطاف پذیری و جلوگیری از آسیب دیدگی، بعد از تمرین حرکات کششی انجام دهید. پس از انجام تمرینات پا، احتمالاً پاهای شما دچار درد خواهد شد اما کشش می تواند در به حداقل رساندن درد کمک کند. علاوه بر این به بهبود انعطاف پذیری شما کمک می کند و ممکن است پاهای جذاب تر برای شما به ارمغان بیاورد. در اینجا چند روش ساده وجود دارد که می توانید امتحان کنید:

6. برای نتیجه سریع هفته ای 3 بار روی پای خود کار کنید تا پاهای جذاب داشته باشید. ممکن است شما هر روز وسوسه شوید که به پاهای جذاب خود هر چه سریع تر دسترسی پیدا کنید اما عضلات برای بهبودی نیاز به زمان بین تمرین دارند. تمرینات خود را برنامه ریزی کنید تا 24 ساعت فرصت داشته باشند عضلات بهبود یابند. در روزهایی که تمرینات پا را انجام نمی دهید، بهتر است که ورزش هوازی یا تمرین بازو انجام دهید.

1. با استفاده از دمبل یا هالتر، اسکوات وزنه دار انجام دهید. در حالت ایستاده با پشت صاف بایستید و پاها را به اندازه عرض شانه از هم جدا کنید. اگر از دمبل استفاده می کنید، در هر دست وزنه ای را در کنار بدن یا شانه های خود نگه دارید. اگر از هالتر استفاده می کنید، آن را بر روی شانه های خود برای تعادل قرار دهید. سپس به آرامی خود را در حالت نشسته پایین بیاورید بدون اینکه اجازه دهید زانوها از انگشتان تان جلوتر بروند. وقتی به پایین ترین حد خود رسیدید، می توانید به آرامی به حالت شروع برگردید.

2. هنگام تمرین لانج، دمبل در کنار خود نگه دارید. صاف بایستید و پاهای خود را به اندازه عرض لگن باز کنید. دمبل ها را در هر دست در کنار بدن خود نگه دارید. با پای راست خود قدم بردارید، زانوها را به زوایای 90 درجه خم کنید. 1 تا 3 ثانیه مکث کنید سپس به آرامی از طریق فشار بر پاشنه راست به وضعیت شروع خود برگردید.

3. دمبل ها را در حین انجام تمرین (calf raises) نگه دارید. با پشت صاف بایستید و پاها در کنار هم کمی بلند شوید. دمبل های خود را در هر دست در کنار خود نگه دارید. به آرامی روی انگشتان پا بلند شوید سپس خود را پایین بیاورید.

1. روزانه حداقل (2.7 لیتر) آب بنوشید تا به بدن تان آبرسانی شود. هیدراته نگه داشتن خود به پاها کمک می کند تا زیبا به نظر برسد زیرا باعث بهبود ظاهر پوست می شود. پوست شما نرم تر خواهد بود و سلولیت ممکن است کمتر مورد توجه قرار گیرد. به طور کلی، شما نیاز به حدود (2.7 تا 3.7 لیتر) مایعات برای هیدراته بودن دارید، بنابراین آب و مایعات طبیعی بنوشید!

2. روزانه از لوسیون استفاده کنید تا پاهای شما نرم و یکدست شود. پوست نرم و لطیف به پاهای شما کمک می کند تا به بهترین شکل خود را نشان دهند. برای مرطوب نگه داشتن پاهای خود، هر روز پس از دوش گرفتن یا استحمام، بر روی بدن، لوسیون بدن، کرم بدن یا کره بدن بمالید. این رطوبت باعث می شود تا پوست شما نرم و صاف بماند.

اگر دوست دارید بدن تان خوشبو باشد، عطر و بویی جذاب را انتخاب کنید که باعث می شود شما همیشه منتظر زدن لوسیون باشید!

نکته: برای صاف کردن موقت سلولیت پاهای خود از لوسیون با کافئین استفاده کنید. کافئین چندین ساعت پوست شما را محکم و سفت می کند تا سلولیت کمتر مورد توجه قرار گیرد.

3. هفته ای یک یا دو بار با استفاده از اسکراب شکر پاهای خود را لایه برداری کنید. سلول های مرده پوست می توانند بر روی پاهای شما ایجاد شوند و همین امر باعث می شود پوست شما کدر و خشک به نظر برسد. برای داشتن پاهای جذاب قبل از دوش گرفتن، یک اسکراب پولیش دهنده بدن را با استفاده از حرکات دایره ای درست روی پاها مالش دهید. این کار سلول های مرده پوست را از بین می برد تا پاهای شما در بهترین حالت به نظر برسند.

نکته: شما همچنین می توانید مواد شستشو دهنده بدن را پیدا کنید که حاوی یک لایه بردار شیمیایی است. این لایه بردارها به جای اسکراب مانند شستشو دهنده منظم بدن استفاده می شوند. برچسب آن را بخوانید تا یک شستشو دهنده را پیدا کنید که دارای لایه بردار شیمیایی است.

4. از یک برنزه کننده استفاده کنید تا به پاهای خود رنگی براق و برنز دهید. یک برنزه کننده خود تمام عیوب را روی پاهای شما را پنهان می کند، ظاهر سلولیت را به حداقل می رساند و یک درخشش ساحلی به شما می بخشد. دستورالعمل های مربوط به محصول خود را مطالعه کنید تا بسته به ترجیح خود، برنزه کننده خود را فقط روی پاها یا تمام بدن خود اعمال کنید. برای حفظ درخشش خود، محصول را دوبار مورد استفاده قرار دهید.

5. لباسهای تنگ به رنگ پوست تان بپوشید تا پاهایتان جذاب به نظر برسند. لباس تنگ می تواند سلاح مخفی شما برای داشتن پاهای جذاب باشد! یک جفت جوراب شلواری تنگ انتخاب کنید که به تن پوست شما نزدیک باشد و درخشندگی به آنها ببخشد. سپس جوراب شلواری خود را با شلوارک، پیراهن یا دامن بپوشید تا پاهای شما فوراً بهتر به نظر برسند.

6. کفش پاشنه بلند را انتخاب کنید زیرا پاهای شما را دراز می کند. کفش پاشنه بلند به شما جذابیت فوق العاده می دهد و عضلات ساق پا را درگیر می کند تا زیبایی خاصی به شما بدهد. یک جفت کفش پاشنه بلند انتخاب کنید که بند نداشته باشد تا از کوتاه نشان دادن پاهای شما جلوگیری شود. علاوه بر این، یک کفش که جلوی آن کشیده است را انتخاب کنید تا بهترین ظاهر برای شما ایجاد شود.

منبع:

wikihow

دیدگاه شما

نام *

ایمیل *

آدرس وبسایت

پاهای زیبا و لطیف یکی از آرزوهای اکثر خانم‌ها است، چگونه می‌توان با چند روش خیلی ساده و ارزان در خانه، پاهایی زیبا، نرم و صاف داشت؟!

همه دوست دارند که پاهایی پاهای زیبا و لطیف همانند نوزادان داشته باشند. اگرچه تعداد کمی از مردم پاهای طبیعی زیبایی دارند. پاهای شما وزن تمام بدنتان را تحمل کرده و به دلیل قرار گرفتن در شرایط و موقعیت‌های بسیار متفاوت، احتمال صدمه، خستگی و آلودگی آن‌ها بسیار بالا است. نادیده انگاشتن پاهایتان می‌تواند باعث مشکلات دردآور و پوستی آن‌ها شود. درنتیجه شما باید برنامه ریزی دقیق و منظمی را برای سلامت و زیبایی پاهایتان در نظر داشته باشید. پدیکور رفتن منظم یکی از راه‌های خیلی خوب برای مراقبت از پاهایتان است، ولی تنها راه نیست! شما می‌توانید با چند راه حل خانگی، به صرفه و ارزان، از پاهای خود مراقبت کنید. راه‌های خیلی زیادی برای مراقبت از سلامت و زیبایی پاهای شما وجود دارد که آن‌ها را از درد رها کرده و در مقابل آلودگی‌های باکتریایی و قارچی محافظت می‌کند و همچنین رطوبت آن‌ها را نیز تامین می‌نماید.

 

 

چطور پای زیبا داشته باشیم

پاهای زیبا و لطیف – پاهایتان را به طور منظم بشویید.
 
پاها به دلیل موقعیت خاصی که دارند، میزان کثیفی و عرق کردن آن‌ها بسیار بیشتر از سایر نقاط بدن است، بنابراین شستشوی منظم آن‌ها بسیار مهم است.
پاهای خود را دوبار در طول روز بشویید (اول صبح و آخر شب) و این را به عنوان یک عادت در خود پرورش دهید.
از صابونی ملایم و یا صابونی ضدعفونی کننده و آب ولرم استفاده کنید.
از آب خیلی داغ استفاده نکنید زیرا باعث از بین رفتن چربی طبیعی پوستتان می‌شود.
همچنین از آب سخت برای شستن پوست خود استفاده نکنید زیرا باعث خشکی و ترک خوردگی پوستتان می‌شود.
بعد از شستشو حتما با حوله کامل پای خود را خشک کنید، چون رطوبت بین انگشتان سبب بزور بیماری‌های قارچی می‌شود.
حوله‌ی مربوط به پای خود را از بدن جدا بگذارید.

 

پاهای زیبا و لطیف – دوبار در هفته لایه برداری کنید.
 
همانند شستن، لایه برداری از پاها و بخصوص پاشنه پا موضوع بسیار مهمی می‌باشد. پوست در قسمت پاها ضخیم‌تر بوده و به همین دلیل لایه برداری سلول‌های مرده در این ناحیه بسیار ضروری بوده و پوست را نرم و لطیف نگه می‌دارد. لایه برداری منظم همچنین خطر ابتلا به پینه بستن بین انگشت‌ها و ضایعات پوستی در مناطق ضخیم را کاهش می‌دهد.
با استفاده از سنگ پا یا اسکراب کننده پا از دست سلول‌های مرده خلاص شوید.
در هنگام اسکراب کردن، از فشار دادن بیش از حد اسکراب کننده یا سنگ پا بر روی پوست خودداری کنید.
قبل از سنگ پا زدن حتما پای خود را در آب ولرم به مدت 10 دقیقه غوطه ور سازید.
همچنین می‌توانید یک اسکراب کننده خانگی با مخلوط کردن شکر یا نمک با روغن بچه درست کنید (خمیری سفت)، سپس با حرکات دورانی به مدت 5 دقیقه آن را به پای خود بمالید.
سپس با یک سنگ پا تمام قسمت‌های اسکراب خورده را سابیده و سپس با آب خنک بشویید.
پاها را به خوبی خشک کنید و با کرم مخصوص پا چرب کنید.

 

 

پاهای زیبا و لطیف – پاهای خود را مرطوب نگه دارید.
 
یکی از مهم‌ترین مسایل مرطوب نگه داشتن پا قبل از رفتن به رختخواب است.
وقتی‌که مرطوب کننده را استفاده می‌کنید، مطمئن شوید که آن را به تمام نقاط پای خود مالیده و با حرکات دورانی به مدت 10 دقیقه ماساژ دهید.
اگر پاهای شما در زمستان ترک می‌خورند، بعد از مرطوب کردن جوراب بپوشید و سپس به رختخواب بروید.
به یاد داشته باشید که از زدن مرطوب کننده زیاد بین انگشتانتان جلوگیری کنید.
همچنین می‌توانید از مرطوب کننده‌های طبیعی همچون روغن نارگیل، روغن زیتون یا کره‌ی کاکائو استفاده نمایید.
این مواد طبیعی از داخل به نرم نگه داشتن پوست شما کمک می‌کنند.
در صورت استفاده از این روغن‌ها، قبل از مصرف آن‌ها را کمی گرم کرده و به ملایمت به پوست بمالید تا فرصت بیشتری برای جذب بهتر داشته باشد.

 

 

پاهای زیبا و لطیف – بعضی اوقات پاهای خود را در محلول‌های آرامش بخش غوطه‌ور کنید.
 
غوطه‌ور کردن پاها در محلو‌ل‌های آرامش بخش، به پای شما در تمیزی و نرمی کمک شایانی می‌کند. همچنین از بوی بد پا و استرس می‌کاهد و سم‌ها را از بدن خارج می‌کند.
نمک اپسوم (منیزیم سولفات) یکی از بهترین مواد درست کردن محلول آرامش بخش پاها می‌باشد.
 
½ فنجان نمک اپسوم را به تشت آب ولرم اضافه کنید.
چند قطره از روغن خوش‌بوی مد نظر خود را (استخدوس یا نعناع فلفلی) به آن اضافه کنید.
به مدت 10 تا 15 دقیقه پاهای خود را در این محلول غوطه ور کنید.
سپس با یک سنگ پا، سلول‌های مرده و خشک شده را از پا جدا کنید.
پاهای خود را با آب ولرم بشویید و خوب خشک کنید.
لوسیونی مرطوب کننده را به کل پای خود بزنید و سپس جورابی بپوشید تا پای شما رطوبت خود را حفظ کند.
 
هفته‌ای یک بار این عمل را انجام دهید.

 

پوسته پوسته شدن کف پا و درمان خانگی برای آن

اصلاح موهای پا و مراقبت های پوستی آن

روش صحیح شست و شوی پا

ترک پاشنه پا و توصیه هایی برای بهبود آن

داشتن پاهایی زیبا و صاف یکی از رموز زیبایی برای خانم ها است. با ما همراه شوید و ۹ نکته مهم برای داشتن پاهایی صاف و زیبا را بدانید.

پاهایی صاف و درخشان چیزی است که همه دختران آرزویش را دارند. همه ی ما دوست داریم تا پاهای ابریشمین خودمان را در دامن های زیبا و شلوارک های جذابمان به نمایش بگذاریم. اما به دست آوردن چنین پاهای زیبای آماده برای عکس، چیزی است که خیلی از شما را فراری می‌دهد. بنابراین در این راهنما چند ترفند ساده را به شما معرفی خواهیم کرد تا همیشه پاهایتان ابریشمین و جذاب باشد.

بطور کامل پاهایتان را مرطوب کنید

چطور پای زیبا داشته باشیم

پوست خشک، پوسته پوسته و زشت است. اولین و مهم‌ترین قانون داشتن پاهایی زیبا این است که کاملا آنرا هیدراته و مرطوب نگاه دارید. پس یک مرطوب کننده ی بدن خوب بخرید و بصورت سخاوتمندانه هر روز از آن استفاده کنید، مخصوصا پیش از اینکه به رختخواب بروید.

از شر موهای پاهایتان خلاص شوید

موی پا چیز نفرت انگیزی است که می‌تواند ظاهر شما را کاملا ضایع کند. شما می‌توانید به راحتی با اپیلاسیون یا اصلاح از شر تمام موهای ناخواسته پاهایتان خلاص شوید. بعلاوه می‌توانید از کرم‌های موبر موجود در بازار نیز استفاده نمایید. بعضی اوقات، برخی از خانم‌ها ممکن است به وکس آلرژی داشته باشند، یا اینکه ممکن است پوستشان پس از اپیلاسیون تحریک شود یا حتی جوش بزند. در این موارد، اصلاح گزینه ی جایگزین مفیدی است.

برای از بین بردن موها آماده شوید

این مورد، شامل مراقبت از بعضی چیزهاست که به شما اطمینان بدهد پاهایتان برای مدت زمان بیشتری صاف و نرم خواهد ماند. برای این منظور، ۱۲ تا ۱۴ ساعت پیش از اصلاح، پوستتان را کاملا مرطوب نمایید.

از یک تیغ خوب با تیغه های متعدد و تیز استفاده کنید

به جای تیغ های ارزان، از انواع مرغوب و تیز استفاده کنید، تا پروسه ی اصلاح پایتان راحت شود، بنابراین مطمئن خواهید بود که نتیجه ی پایانی پاهایی ابریشمین است.

پوستتان را در آب گرم بخیسانید

وان را پر از آب گرم کنید و مدتی در آن دراز بکشید، یا اینکه پیش از اصلاح، دوش آب گرمی بدون کف و صابون بگیرید. ایده اولیه این است که پیش از شروع روند اصلاح، پوستتان به طور کامل هیدراته شده باشد. اما آب گرم، باعث می‌شود منافذ پوستتان باز شده تا اصلاح بهتر و نرم تری داشته باشید.

از پوستتان لایه برداری کنید

شما می‌توانید از لایه بردارها یا یک لیف یا حتی اسکراب های خانگی مثل شکر و روغن زیتون استفاده نمایید. لایه برداری از پوستتان به شما اطمینان می‌دهد که تمام سلول‌های مرده پوست از بین رفته‌اند، بنابراین اصلاح صاف و نرم تری خواهید داشت.

از یک کرم اصلاح خوب استفاده کنید

ابتدا لطفا اطمینان پیدا کنید که به کرمی که می‌خواهید از آن استفاده کنید حساسیت ندارید، برای این منظور ابتدا بخشی از پوستتان را تست کنید. سپس دستورالعمل روی کرم را دنبال کنید تا بهترین نتیجه را بگیرید.

پاهایتان با آب سرد آبکشی کنید

پس از اینکه تمام پایتان را اصلاح کردید، کاملا پاهایتان را با آب سرد آبکشی کنید تا منافذ پوستتان بسته شود.

حالا پاهای خود را مرطوب کنید

حالا با یک پوشش سخاوتمندانه از یک مرطوب کننده خوب کارتان را به پایان برسانید و پاهای زیبا و درخشان خود را به نمایش بگذارید.

دیدگاه

تصویر امنیتی *

بهینه سازی : دلبرانه

اللــهم صــل علــی محــمد و آل محــمد و عجل فرجهــم کلیه حقوق برای این سایت محفوظ است و کپی برداری فقط باذکر منبع با لینک مربوطه بلامانع است Copyright delbaraneh.com © 2019- Allrights Reserved.



بسیاری از زنان دوست دارند پاهای کشیده، خوش‌فرم و تراشیده داشته باشند. اما اغلب آنها یا فرصت باشگاه رفتن ندارند یا تنبلی می‌کنند. به همین خاطر در این مطلب ۷ تمرینی را برایتان آموزش داده‌ایم که نه هزینه‌ای روی دستتان می‌گذارد و نه وقت زیادی از شما می‌گیرد.

همین طور که در خانه استراحت می‌کنید، این تمرینات را انجام دهید تا بتوانید اندام دلخواه خود را بسازید. در ادامه همراهمان باشید.

۱- پل قورباغه‌ای

چطور پای زیبا داشته باشیم

احتمالا در مورد پل ساختن با کپل و پهلوها چیزهایی شنیده‌اید. اکنون قصد داریم یک مدل متنوع از همین حرکت را به شما بیاموزیم: پل قورباغه‌ای. تمرینی عالی برای آب کردن چربی‌های اضافه در کپل، شکم، پهلو و بخش داخلی ران‌های پا.

برای این منظور باید حرکات زیر را به ترتیب انجام دهید:

برای اینکه بهترین نتیجه را از این تمرین بگیرید، هنگامی که کپل‌ها را از روی زمین بلند می‌کنید، نفس خود را بیرون بدهید و هنگامی که دوباره نیم‌تنه‌ی پایینی بدن را روی زمین می‌گذارید، نفس عمیق بکشید.

۲- اسکات

افراد کمی هستند اسکات زدن را دوست دارند. اما باید بدانید این حرکت سخت و دردناک برای زیباسازی اندام‌های پایینی بدن بسیار موثر است. با اسکات شما می‌توانید به تقویت ماهیچه‌های شکم، پهلو، کپل‌ها، ساق پا و پشت زانو بپردازید.

برای این منظور باید حرکات زیر را به ترتیب انجام دهید:

در طول اسکات زدن باید حتما کمرتان صاف باشد و زانوها نباید به سمت داخل جمع شوند. زمانی که اسکات می‌کنید نفس عمیق بکشید و وقتی بالا می‌آیید، نفس خود را بیرون بدهید.

۳- جامپ اسکات دوگانه

اسکات حرکت بسیار خوبی برای خوش‌فرم شدن پاها و ران‌هاست اما «جامپ اسکات» از آن بهتر است. این حرکت روی کپل‌، پهلو، شکم، ران، زانو و پشت زانو و بخش پایینی کمر تاثیر می‌گذارد. در ضمن، پرش یک فعالیت هیجانی هم بشمار می‌رود که میزان ترشح اندورفین را افزایش می‌دهد.

برای این منظور باید حرکات زیر را به ترتیب انجام دهید:

دوباره لگن خود را بالا بیاورید و مراقب باشید که زانوها از خط انگشتان پا فراتر نروند. زمانی که اسکات می‌روید نفس عمیق بکشید و وقتی بدن را آماده پرش می‌کنید، نفستان را بیرون بدهید.

۴- جهش به جلو (لانجیز)

در زندگی واقعی هر روز به طور ناخودآگاه جهش به جلو دارید و این کار را هنگام بستن بند کفش‌هایتان انجام می‌دهید.

لانجیز برای کپل، پهلو، زانو، بخش مرکزی شکم، ساق پا و بخش داخلی ران‌ها مفید است.

برای این منظور باید حرکات زیر را به ترتیب انجام دهید:

برای اینکه این حرکت را بدرستی انجام دهید، باید مطمئن شوید که پاشنه پای جلویی از روی زمین برداشته نمی‌شود. همچنین باید حتما کمرتان صاف و بدون قوز باشد.

۵- چرخش دروازه

این تمرین برای بخش مرکزی بدن، کپل‌ها و قسمت داخلی ران‌ها مناسب است. همچنین روی ماهیچه‌های ساق پا، پشت زانو و پهلوها هم تاثیر می‌‌گذارد.

برای این منظور باید حرکات زیر را به ترتیب انجام دهید:

حواستان باشد که در طول تمرین باید حتما کمر صاف باشد و در زمان پرش باید نفس خود را بیرون بدهید.

۶- دایاموند کیک

این تمرین نیز برای تقویت ماهیچه‌های داخلی ران پاهاست و باعث خوش‌فرم شدن ران‌ها می‌شود. همچنین به آب شدن چربی‌های شکم کمک می‌کند.

برای این منظور باید حرکات زیر را به ترتیب انجام دهید:

حواستان باشد در طول تمرین حتما کمرتان صاف باشد. قوز نکنید. وقتی پاها به هم می‌رسند، نفس خود را بیرون بدهید.

۷- اسکات پُلی

این حرکت همانند اسکات معمولی برای تقویت ماهیچه‌های شکم، پهلو، کپل‌ها، ساق پا و پشت زانو مفید است. فرق این مدل این است که قسمت داخلی ران‌ها را نیز درگیر می‌کند و می‌توانید از شر هرگونه گرفتگی، آویزان شدن چربی‌ها و پوست در این بخش از بدن خلاص شوید.

برای این منظور باید حرکات زیر را به ترتیب انجام دهید:

در طول اسکات زدن باید حتما کمرتان صاف باشد و پهلوها باید در راستای شانه‌ها باشند. زمانی که اسکات می‌کنید نفس عمیق بکشید و وقتی بالا می‌آیید، نفس خود را بیرون بدهید. هنگامی که بالا می‌آیید پاشنه‌ها پا را به زمین فشار دهید تا به بخش‌های داخلی ران پا فشار بیاید.

مطلب برای شما مفید بود؟

چطور پای زیبا داشته باشیم

به مطلب امتیاز دهید

میانگین امتیازها 4 / 5. تعداد رای: 5

تاکنون رأی داده نشده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می‌دهد.

ذخیره نام، ایمیل و وبسایت من در مرورگر برای زمانی که دوباره دیدگاهی می‌نویسم.

۱۳۹۸. تمامی حقوق برای وبسایت Rooziato (روزیاتو) محفوظ
است.

بسیاری از زنان دوست دارند پاهای کشیده، خوش فرم و تراشیده داشته باشند. اما اغلب آنها یا فرصت باشگاه رفتن ندارند یا تنبلی می کنند. به همین خاطر در این مطلب ۷ تمرینی را برایتان آموزش داده ایم که نه هزینه ای روی دستتان می گذارد و نه وقت زیادی از شما می گیرد.همین طور که در خانه استراحت می کنید، این تمرینات را انجام دهید تا بتوانید اندام دلخواه خود را بسازید. در ادامه همراهمان باشید.

برای حجم دادن به توده عضلانی پا باید صبر داشته باشید چرا که پاها بزرگ ترین عضلات بدن هستند و برای رشد آنها زمان لازم است.
حداقل دوبار و حتی سه بار در هفته باید ورزش های مناسب را روی عضلات پاها انجام دهید که این ورزش ها باید ترکیبی از تمرینات عضلات جلوی ران، باسن و ساق پا باشند. هرگز از نقش مهم عضلات پشت پا در حجم دادن به عضلات پای خود غافل نشوید چرا که عضلات پشت پا وقتی خوب پرورش داده شوند، فرم پاها را زیباتر می کنند.
برای قسمت جلوی پا در هر جلسه ورزش حدود دو تا سه حرکت و برای پشت پا نیز حداقل دو حرکت مختلف ورزشی را در نظر بگیرید.

در انجام حرکات پاها هرگز از وزنه های سنگین استفاده نکنید چرا که وزنه های سنگین باعث حجم دادن بیشتر به عضلات پا می شوند.باید از وزنه های سبک تر استفاده کنید و تکرارها را افزایش دهید. بیشتر کسانی که از داشتن پاهای حجیم رنج می برند، افرادی هستند که سابقه ورزشی زیادی ندارند و به دلیل بی تحرکی بخش مهمی از حجم پاهای آنها دارای تجمع چربی است. پس این افراد باید در برنامه ورزشی خود حتما از تمرین های هوازی مانند تردمیل، پیاده روی های تند، اسکی فضایی و … استفاده کنند چرا که اصل اساسی در چربی سوزی پاهای این افراد انجام حرکات هوازی مناسب با زمان صحیح و اصولی است.

احتمالا در مورد پل ساختن با کپل و پهلوها چیزهایی شنیده اید. اکنون قصد داریم یک مدل متنوع از همین حرکت را به شما بیاموزیم: پل قورباغه ای. تمرینی عالی برای آب کردن چربی های اضافه در کپل، شکم، پهلو و بخش داخلی ران های پا.چطور پای زیبا داشته باشیم

برای این منظور باید حرکات زیر را به ترتیب انجام دهید:

برای اینکه بهترین نتیجه را از این تمرین بگیرید، هنگامی که کپل ها را از روی زمین بلند می کنید، نفس خود را بیرون بدهید و هنگامی که دوباره نیم تنه ی پایینی بدن را روی زمین می گذارید، نفس عمیق بکشید.

صاف بایستید و دستان خود را نیز به عرض شانه ها باز کنید.ابتدا انگشتان خود را بر روی زمین و پشت ساق پای چپ قرار دهید.عضلات باسن را به سمت جلو متمایل نمایید.هر دو زانو را به حالت تعظیم خم کنید و سپس هر دو پا را صاف نمایید.این حرکت را ۲۰ مرتبه انجام دهید.

خود را در موقعیتی که در بالا توضیح دادیم قرار دهید(انگشتان پای راست در پشت ساق پای چپ) هر دو پا را به حالت تعظیم خم کنیدو در حین بلند شدن زانوی سمت راست خود را به کنار بیاورید و بلند کنید(تا مرز باسن بالا آورید) دوباره همان حالت تعظیم را به خود بگیرید و پای بلند شده رادر همان حال اولیه قرارا دهید. این حرکت را نیز ۲۰ مرتبه تکرارا کنید.در همان حالیت اولیه خم شدن بایستید و زمانی که خم شدید ۲۰ شماره به آهستگی بشمارید.کلیه مراحل را برای پای مخالف نیز تکرارا کنید.

طوری باستید که باسن و پشت شما به طرف دیوار باشد.پاها باید به آرامی در مقابل شما قرار بگیرند. آنها را به عرض باسن خود باز نمایید.دست های خود را بر روی باسن خود بگذارید و به آرامی بنشینیدو کمر خود را روی سطح دیوار بلغزانید تا زمانیکه رانها با سطح زمین موازی شوند.باسن خود را در حین بلند شدن بفشارید. مجددا بنشینید و بلند شوید.این حرکت را ۱۵ مرتبه تکرار کنید و سپس به حالت ایستاده بازگردید.کمی استراحت کنید و سپس این حرکت را بسته به برنامه ورزشی خود تکرار کنید.نکته: ران های خود را از خط موازی پایین تر نبرید ( زانوهایتان نباید بالاتر از ران ها قرار بگیرند)همچنین باید مراقب باشید که زانو ها جلوتر از انگشتان پا نباشند.اگر چنین بود باید چند قدم به دیوار نزدیکتر شوید تا چنیین حالتی پیش نیاید.

آیا قصد انتخاب محصول دیگری دارید؟

شما 0 محصول در سبد خریدتان دارید. مشاهده محصولات انتخابی 0

© 2014 Magento Demo Store. All Rights Reserved.

© 2016 تمامی حقوق متعلق به فروشگاه بزک هست

چطور پای زیبا داشته باشیم

خشکی اب و هوا

عدم رطوبت مورد نیاز پوست

پوشیدن کفش های نا مناسب

عدم مراقبت از پا

رژیم غذایی ناسالم

برای داشتن زیبایی پاهایتان بهتر است از یک اسکراب  و لوسیون مناسب استفاده کنید . بسیاری از افراد بر این عقیده هستند که سنگ پا مورد مناسب برای از بین بردن پوست مرده  پا هست و ترک پاها را درمان می کند . این یک راه حل مناسب نمی باشد علاوه بر اینکه به پوست پای شما اسیب می رساند ، آن را درمان نمی کند.

برای درمان ترک پا بهتر است روزانه یک مرتبه از اسکراب پا استفاده کنید و شب ها قبل از خواب از یک کرم مخصوص پا استفاده شود. ما در اینجا شما را با چند نوع کرم برای زیبایی پاهایتان معرفی می کنیم:برای دیدن متن کامل و خرید اینجا را کلیک کنید.

برچسب: اسکراب پا, ترک پا, خشکی پا, درمان, درمان ترک پا, صاف کننده پوست پا, لوسیون پا

نام (الزامي)

ايميل (نشان داده نمي شود) (الزامي)

شماره تلفن برای مشاوره

نظر شما

09308665973 @bazaakir@M_bazaakir

تمامی حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به فروشگاه زیبایی بزک هست

طراحی و برنامه نویسی امیر اکرمی

جهت مشاوره رایگان

روی برنامه مورد نظر کلیک نمایید

چطور پای زیبا داشته باشیم
چطور پای زیبا داشته باشیم
0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *