چطور پوست خود را سفت کنیم

 
helpkade
چطور پوست خود را سفت کنیم
چطور پوست خود را سفت کنیم

 

سریعترین وارزانترین راه سفربه نقاط مختلف

بایدها و نبایدهای بهداشت و سلامت بانوان

اولین قانون سفت شدن پوست پس از کاهش وزن این است: نترسید‎

 

چطور پوست خود را سفت کنیم

همیشه بعد از زایمان یا کم کردن وزن، دچار پوستی شل و ناجور می شویم، ولی با افزایش آگاهی خود، می توانیم برای داشتن پوستی زیبا گام برداریم.

 

پس از کاهش وزن چرا پوست شل می شود و چگونه باید پوست را سفت کرد ؟

اگر اخیرا مقدار زیادی وزن از دست داده اید، ممکن است متوجه شده باشید که پوستتان کمی شل و آویزان شده است. از پوست اضافه در زیر بازوها گرفته تا یک کیسه آویزان دور شکمتان، به خصوص اگر کاهش وزن، به سرعت به دست آمده باشد. پوست شل می تواند برای شما ناراحت کننده باشد، قبل از هر چیز باید بدانید که چرا پوست، شل می شود و شما چگونه می توانید پوست شل را پس از کاهش وزن ، سفت کنید.

 

سفت شدن پوست پس از کاهش وزن

سفت کردن پوست هنوز هم یک موضوع داغ است. در این مقاله، شما یاد خواهید گرفت که چرا پوست شل می شود؟ چگونه می توانید پوست شل را پس از کاهش چربی، سفت کنید و همچنین متوجه خواهید شد که کدام کرم ها، روش های پزشکی، تاکتیک های تغذیه و ورزش ها، پوست شل را با موفقیت سفت خواهند کرد.

 

چرا پوست پس از کاهش وزن شل می شود؟

از آنجا که پوست باید در هنگامی که حرکت و رشد می کنیم، کشیده و در هنگام کاهش وزن جمع شود، یک ارگان زنده فوق العاده ارتجاعی است. بله درست است. پوست نه تنها مانند یک تکه بزرگ از لاستیک است که کل بدن را می پوشاند بلکه یک عضو نیز هست و درست مانند همه ارگان های دیگر در بدن شما از سلول تشکیل شده است.

 

لایه های مختلف از پوست شما، انواع مختلفی از سلول ها را دارند و هر چند، سلول های پوست روی قسمت بیرونی پوست شما (اپیدرم)، مدام در حال از بین رفتن و جایگزین شدن با سلول های جدید هستند، ولی سلول های پوست در زیر اپیدرم، کمی دایمی تر هستند. این لایه های پوست که درم و ساب درم نامیده می شوند، از بافت های الاستیک همبند، فیبرها، رگ های خونی و تمام انواع اجزایی تشکیل شده اند که می توانند بسته به رفتاری که با آنها می شود، کشیده یا منقبض شوند.

 

هنگامی که وزن کم می کنید، چه اتفاقی برای پوستتان می افتد؟

هنگامی که وزن کم می کنید، به خصوص هنگامی که خیلی سریع وزنتان را پایین می آورید، این اجزای الاستیک پوست شما نه تنها لایه های چربی که آنها را روی بدن شما کشیده نگه می دارد را از دست می دهند، بلکه همچنین زمان زیادی ندارند که قابلیت ارتجاعی شان با اندام جدید شما انطباق پیدا کند. علاوه بر کاهش وزن، سن، تغذیه نامناسب، کم آبی بدن، قرارگیری بیش از حد در معرض نور خورشید و سیگار کشیدن، همگی می توانند بر قابلیت ارتجاعی پوست اثر بگذارند و به شما آن ظاهر فیل مانندی که احتمالا نمی خواهید را بدهند.

 

شل شدن پوست پس از کاهش وزن 

هنگامی که شما چربی از دست می دهید، شل شدن پوست تان شروع به آشکار شدن می کند، اولین قانون سفت شدن پوست پس از کاهش وزن این است: نترسید! از آنجا که پوست یک عضو زنده است، به آرامی به شکلی باز خواهد گشت که متناسب با بدن جدید شما باشد.

  

اقدامات لازم برای سفت شدن پوست تان 

اما از آنجا که پروسه بازگشت پوست به حالت طبیعی می تواند تا دو سال طول بکشد، در اینجا اقداماتی که می توانید برای سفت شدن پوست پس از کاهش وزن انجام دهید را بیان می کنیم: 

 

نکته شماره ۱ برای سفت شدن پوست پس از کاهش وزن : بیش از حد سریع، وزن کم نکنید

همانطور که گفته شد، علاوه بر کاهش وزن، سن، تغذیه نامناسب، کم آبی بدن، قرار گیری بیش از حد در معرض آفتاب و سیگار کشیدن همگی می توانند بر قابلیت ارتجاعی پوست تاثیر بگذارند. رژیم های غذایی به شدت کم کالری و ورزش بیش از حد می توانند به سرعت عضله و چربی را از بین ببرند و به دو اتفاق بد همزمان منجر شوند. ساختار عضلانی زیرین حمایت کننده که پوست را در مقابل بدن شما نگه می دارد، از دست می رود و همچنین چربی که پوست را کشیده نگه می دارد نیز، دیگر وجود نخواهد داشت.

 

نکته سریع و راحت برای آنکه بیش از حد سریع وزن کم نکنید: کاهش ۰٫۴ تا ۰٫۹ کیلوگرم چربی در هفته را هدف قرار دهید و مطمئن شوید برنامه کاهش وزن شما شامل وزنه زدن می باشد تا عضله خالص تان را از دست ندهید.

  

نکته شماره ۲ برای سفت شدن پوست پس از کاهش وزن : هیدراته بمانید

به نیازهای آبرسانی بدنتان توجه کنید. آب، یک جزء حیاتی برای حفظ قابلیت ارتجاعی پوست است. شما باید حداقل ۲ لیتر آب در روز از مواد غذایی و نوشیدنی ها، مصرف کنید.

 

نکته شماره ۳ برای سفت شدن پوست پس از کاهش وزن : درست غذا بخورید

دو ماده ضروری که پوست را گوشتالو و قابل ارتجاع نگه می دارند، کلاژن و الاستین است. مواد غذایی غنی از پروتئین مانند پنیر کاتیج، شیر، حبوبات، توفو، لوبیا، دانه ها، آجیل و ماهی همگی اجزای سازنده کلاژن و الاستین و همچنین چربی های مفید برای کمک به سالم نگه داشتن پوست هستند.

 

نکته پروتئینی سریع و راحت: برای جذب مطلوب، ۱۰۰ تا ۲۰۰ کالری از این منابع پروتئینی را بلافاصله پس از تمرین تان مصرف کنید. 

  

چطور پوست خود را سفت کنیم

نکته شماره ۴ برای سفت شدن پوست پس از کاهش وزن : از پوست تان مراقبت کنید

پوست تان را تغذیه کرده و از آن مراقبت کنید. لایه برداری روزانه می تواند به از بین بردن سلول های مرده پوست کمک کند و گردش خون پوست را افزایش دهد. یک وان آب گرم با نمک های دریا و مواد معدنی می تواند تون پوست را بهبود ببخشد. کرم های سفت کننده پوست با فرمول ها و مواد تشکیل دهنده گیاهی مانند آلوئه ورا، اسید هیالورونیک، عصاره مخمر، پروتئین سویا، ویتامین C، ویتامین E و ویتامین A می توانند به آبرسانی و افزایش ساخت کلاژن و الاستین در پوست کمک کنند.

 

از مواد شوینده خشن مانند سولفات در صابون ها، شامپوها و مایع های ظرفشویی دوری کنید، قرارگیری در معرض نور خورشید را محدود کنید،از اتاقک های برنزه کننده، اجتناب نمایید و قرارگیری تان در معرض آب داغ و آغشته به کلر را محدود سازید. تمام این چیزها، قابلیت ارتجاعی پوست را کاهش خواهند داد.

 

نکته سریع و راحت: اگر برای تناسب اندام تان شنا می کنید، از صابون و شوینده هایی استفاده کنید که به طور خاص برای از بین بردن کلر طراحی شده اند.

 

چه زمانی باید برای پوست شل، گزینه جراحی را در نظر بگیرید

پوست، قبل از اینکه توانایی ذاتی اش برای خود ترمیمی کم شود، می تواند به میزان محدودی کشیده شود. اگر شما یک بارداری ۹ ماهه داشته اید، قادر خواهید بود پوست شل تان را سفت کنید. اما اگر چندین سال است که وزن اضافه را حمل می کنید، ممکن است یک کاندید، برای جراحی پلاستیک به منظور سفت کردن و بالا بردن پوست شل تان باشید.

 

این راه حل، فقط باید در موارد شدید مورد استفاده قرار گیرد و باید به شما هشدار دهیم، بیمارانی که تحت این عمل جراحی قرار می گیرند، پس از عمل جراحی در زمانی که در حال سپری کردن دوره نقاهت هستند، در واقع چربی بیشتری به دست می آورند! همانطور که قبلا اشاره شد، قابلیت ارتجاعی پوست شما به طور طبیعی با بالا رفتن سنتان کاهش می یابد.

 

هر چند شما می توانید به مسائلی مانند از دست ندان سریع وزن، هیدراته ماندن، خوردن مواد غذایی مناسب و مراقبت از پوستتان کنترل داشته باشید، اما هیچ کنترلی روی سن تان ندارید!

 

نکته سریع و راحت: به جای آنکه اجازه دهید سن، شما را مضطرب و نگران کند، باید به جای آن، روی چیزهایی تمرکز کنید که رویشان کنترل دارید مانند ورزش کردن و غذا خوردن درست تا همیشه خوب به نظر برسید.

 

خواه شما یک کیسه کانگورو، یک چانه اورانگوتان یا پاهایی عین فیل داشته باشید، می توانید از نکات موجود در این مقاله برای سفت کردن پوست شل یا در وهله اول، جلوگیری از شل شدن پوست استفاده کنید.

 

منبع: fitnessmagazine.ir

 

رازهای زیبایی


لازم نیست برای تهیه ماست کلی زحمت بکشی

طرح فروش اقساط(بدون پیش پرداخت)لوازم خانگی


سوتین های خوشگل و باکیفیت/تنوع رنگ عالی


سفارش کیک های تازه و خوشمزه خونگی

میخوای باکمترین هزینه دندون هاتو سفید کنی؟


اصلاح طرح لبخند با کمک ارتودنسی


اسلایس براونی آلبالو


قبل از گرونی و شلوغی عید فرشت رو بخر!

بادکنک آرایی واجرای مدرن ترین تم های تولد


جهیزیه ات رو قسطی وبدون پیش پرداخت بخر

هرآنچه ازعملهای زیبایی زنان میخواهیدبدانید


به همسرت اعتماد نداری؟


یادگیری زبان انگلیسی با اینترنت نیم بها


دندان هات رو درست کن و3ساله پرداخت کن!!

Makan Inc.| All Rights Reserved – © 2013 – 2021

چنین کیکی روفقط تواین یخچال میتونی جابدی


سینما رو به خونت بیار!

در این بخش روشهایی برای جلوگیری از شل شدن پوست صورت بیان میکنیم، که هم پوست صورت سفت باشد و هم دیرتر دچار پیری پوست شویم . دراینجا ۶ راهکار برای شما پیشنهاد میکنیم که بسیارساده هستند.۱٫ آدامس بدون قند بجویداحتمالا شما نیز متوجه شده اید برخی از افراد مشهور آدامس می جوند و برخی اوقات رسانه ها بر روی صحنه مچ آنها را می گیرند! این بدین دلیل است که جویدن آدامس بدون قند عضلات آرواره و صورت را ورزش می دهد و در طول زمان صورت را متناسب تر نشان می دهد.۲٫ نوشیدن مقدار زیاد آبیک رژیم غذایی سالم از چربی کم و مقدار زیاد آب تشکیل شده است که بسیار به داشتن صورتی با عضلات متناسب کمک می کند. وقتی شما به بدن حد آب کافی نرسانید دچار وضعیتی به نام احتباس آب می شود. بنابراین با نوشیدن ۸ الی ۱۰ لیوان آب در روز بدن خود را مرطوب نگاه دارید.3. استفاده صحیح از آرایشترفند های آرایشی زیادی وجود دارد که می تواند صورت را لاغرتر از آنچه هست نشان دهد. این ترفند ها چندین کیلو از صورت کم خواهد کرد. می توانید به خط فک و آرواره برنزه بزنید، به طوری که آرواره بیشتر زاویه دار شود و یا می توان از کرم پودر و کانسیلر تیره تری در چانه زده و آن را با رنگ گردن آمیخته کنید. یکی دیگر از این ترفند ها آن است که با استفاده ماهرانه از ریمل، خط چشم و سایه ، چشم ها را درشت تر نشان دهید.

۴٫ استفاده از کرم ضد آفتاباشعه های مضر ماوراء بنفش تاثیر مخربی بر پوست داشته و منجر به چین و چروک و افتادگی پوست می شود. همیشه پیش از رفتن در بیرون و قرار گرفتن در معرض نور خورشید از ضد آفتاب برای محافظت پوست استفاده کنید تا پوستتان را سفت نگاه دارید.۵٫ ماساژ صورتماسک و ماساژ صورت نقش بسیار مهمی را در داشتن صورتی متناسب ایفا می کند. ماساژ می تواند مانند قالبگیری عمل کرده و به راحتی می توانید آن را در خانه با روغن نارگیل ، کرم ها، آواکادو یا روغن بادام انجام دهید. ماساژ صورت با روغن ها ، فرایند گردش خون را در تحریک کرده و خاصیت ارتجاعی پوست را حفظ می کند.۶٫ انجام ورزش های صورتشماری از ورزش های صورت وجود دارد که می توانید در هر جایی آنها را انجام دهید، در خانه، اداره و یا حتی هنگام سفر. این ورزش ها عضلات صورت را سفت تر و شکیل تر خواهد کرد. می توانید ورزش هایی برای فک، پیشانی، گردن، گونه و لب ها انجام دهید. برای مثال برای پیشانی ، هر دو انگشت اشاره را زیر ابروها قرار داده ، سپس چشمها را ببندید و با انگشت ها سعی در پایین آوردن به سمت چشم ها کنید و هم زمان ابروها را بالا ببرید. این ورزش ساده تا ۱۰ دقیقه هر روز می تواند نتیجه حیرت انگیزی داشته باشد.منبع: دکتر سلامچطور پوست خود را سفت کنیم

 

رازهای زیبایی


یادگیری زبان انگلیسی با اینترنت نیم بها


بلیطت رو به قیمت لحظه آخر بخر!


فروشگاه سیسمونی آنلاین


راه و رسم داشتن زندگی زناشویی بدون تنش

رزروبلیط وهتل درسراسرایران بابیشترین تخفیف

پرفروش ترین پکیج‌های جنسی رو از اینجابخر


گیفت کارت ارزان/تحویل آنی وپشتیبانی


واسه همه چی جا هست!


اقساط36ماهه لوازم خانگی بدون پیش پرداخت


اقساط 36 ماه بدون پیش پرداخت لوازم خانگی


لاکچری ترین نوع لمینت دندان


از عمل افزایش قد، چقدر می دانید؟


به همسرت اعتماد نداری؟


پاکسازی و رفع آلودگی هوای خانه

Makan Inc.| All Rights Reserved – © 2013 – 2021

شل شدن و افتادگی پوست بخشی از فرایند طبیعی افزایش سن است، اما عوامل محیطی نیز در ایجاد این مسئله نقش دارند. یعنی می توانید با مراقبت کردن از پوست خود، این فرایند را به تأخیر بیندازید. به این منظور در مقاله ی زیر مواد طبیعی و گیاهی را که برای سفت شدن پوست صورت موثرند به شما معرفی کرده ایم. این مواد به طور مؤثری به سفتی و استحکام پوست کمک می کنند. کاربرد آنها نیز بسیار ساده است، پس با ما همراه شوید.

چین و چروک و شیارهای پوست، اولین علائمی هستند که با افزایش سن مشاهده می کنید. پوست شما به آرامی از گونه ها، بینی، چانه، گردن، بازوها و سایر نقاط بدن افتاده و شل می شود. علل اصلی افتادگی پوست به شرح زیر است:

کافئین موجود در قهوه، رطوبت و چربی اضافی پوست را از بین می برد، به همین علت، آن را محکم و نرم می کند. همچنین، قهوه حاوی ترکیبات آنتی اکسیدان است که روند پیری پوست را کند می کند. دانه های درشت و زبر قهوه و شکر قهوه ای، پوست را لایه برداری و به استحکام آن کمک می کند. در طی این فرایند، روغن نارگیل پوست را مرطوب نگه می دارد.چطور پوست خود را سفت کنیم

به خاطر داشته باشید، پودر قهوه‌ آماده یا همان قهوه‌ی فوری (Instant Coffee) که در بازار موجود است، در فرآیند تولید، دستکاری می شود و تغییر می کند. درنتیجه، خاصیت خود را از دست داده و برای سفت کردن پوست صورت اثری نخواهد داشت. سعی کنید، دانه قهوه را خودتان در منزل آسیاب کنید.

از این ماسک سفت کننده صورت، هفته ای یک یا دو بار استفاده کنید.

نارون کوهی پوست را منقبض و منافذ آن را تنگ می کند. به همین دلیل، بعد از مصرف آن پوست شما سفت می شود. پلی فنول (با خاصیت آنتی اکسیدانی) موجود در نارون کوهی فعالیت آنزیم های مخربی را که به کلاژن و الاستین پوست صدمه می زنند، مهار می کند و با این کار موجب جوانسازی پوست صورت می شود.

بهترین زمان استفاده از این محلول شب ها قبل از خواب است. هر شب می توانید آن را به کار ببرید.

آلوئه ورا حاوی انواع مواد شیمیایی گیاهی است که سلامت مطلوب پوستتان را تضمین می کند. علاوه بر این، آلوئه ورا نرم کننده است، پوست را تغذیه و در برابر مضرات اشعه ی فرابنفش از آن محافظت می کند. همچنین به سفت شدن پوست صورت کمک می کند.

این کار را روزی یک بار تکرار کنید.

زاج نوعی ماده ی محکم کننده ی پوست است. می توانید آن را به تنهایی یا با ماسک های تقویت اثرات سفت کننده به کار ببرید. همچنین، زاج قابض است و اندازه ی منافذ بزرگ شده پوست را کاهش می دهد.

فراموش نکنید که زاج ممکن است خشکی پوست را افزایش دهد. بنابراین، همیشه بعد از شست وشوی باقی مانده ی زاج، پوست خود را مرطوب کنید.

این کار را هر روز انجام دهید تا پوست سفت تری داشته باشید.

آب گوجه فرنگی پوست را تسکین می دهد. همچنین، یک تونر طبیعی است که افتادگی پوست را جبران می کند. این ماده حاوی آنتی اکسیدان هایی است که پوست شما را صاف می کند و درخششی طبیعی به آن می بخشد.

این کار را دو بار در روز تکرار کنید.

نمک اپسوم، پوست را سفت می کند و مایعات اضافی را که ممکن است سبب افتادگی پوست شما شود، از بین می برد. همچنین، گردش خون شما را بهبود می دهد. به همین دلیل، موجب سفت شدن پوست صورت تان می شود.

هفته ای دو یا سه بار با این روش از آب نمک اپسوم استفاده کنید.

آب لیمو قابض و برای سفت شدن پوست مفید است. ویتامین C موجود در آب لیمو به سنتز کلاژن کمک می کند.

این کار را دو بار در روز تکرار کنید.

مولتانی میتی پوست را به طور عمیق پاکسازی و همه ی آلودگی های آن را جذب می کند. در عین حال گردش خون پوست را بهبود می بخشد. افزون بر این، پوست را با طراوت و تازه می کند. البته باید بدانید که این ماده برای پوست های حساس مناسب نیست.

هفته ای ۲ بار از این ماسک ضد چروک و سفت کننده استفاده کنید.

پاپایا آنزیم های مفیدی مانند پاپایین دارد که برای سفت تر شدن پوست های افتاده مفید است. همچنین، پوست را صاف و نرم می کند، زیرا حاوی ویتامین A و آنتی اکسیدان است. علاوه بر این، به دلیل داشتن ویتامین C به سنتز و نگهداری کلاژن کمک می کند.

این ماسک برای سفتی پوست صورت معجزه می کند. هفته ای دو بار از آن استفاده کنید.

ماست به طور گسترده به عنوان درمانی طبیعی برای پوست های افتاده استفاده می شود. اسید لاکتیک موجود در ماست منافذ پوست را منقبض و آن را محکم می کند. همچنین، بررسی ها نشان می دهد، استفاده ی منظم از این ماسک به درخشش طبیعی چهره ی شما کمک خواهد کرد.

این کار را سه تا چهار بار در هفته تکرار کنید.

برای سفت شدن پوست صورت خود و به کار بردن این مواد و ماسک ها منتظر نباشید که پوست شما چروک و افتاده شود! استفاده از این آن ها را از همین امروز آغاز کنید، حتی اگر به تازگی ۲۰ ساله شده اید. با این کار، در ۶۰ سالگی خود پوستی سالم خواهید داشت. اگر به راهنمایی بیشتری نیاز دارید، پرسش های خود را در قسمت «بیان نظر» بنویسید.

منبع:

ممنون عالی بود

سلام. من سنم بالای ۵۰ ساله. آیا با این کارها برای کاهش افتادگی پوست من هم فایده ای داره؟چطور پوست خود را سفت کنیم

سلام من ۳۹ سال دارم و پوستم یکم شلو افتاده شده من از این ماسک های ک گفتید استفاده کنم آیا جواب میدهد تو این سن

میگن درکناراین ماسک ها باید یوگای صورت انجام بدی

سلام میخواهم پوستم ک یکم شلو افتاده شده خوب شه

یک بدن زیبا، باید سفت باشد و اگر پوست شما در شرایط خوبی نباشد چنین چیزی شدنی نخواهد بود. سفت کردن پوست باعث خواهد شد تا حس کنید که سفر کاهش وزنتان را به خوبی به پایان رسانده‌اید.

کليه حقوق اين سايت متعلق به پایگاه خبري-تحليلي مشرق نيوز مي باشد و استفاده از مطالب آن با ذکر منبع بلامانع است.

داشتن پوستی سفت و با نشاط دشوار است. در اینجا راههایی را ارائه می دهیم که ممکن است برای داشتن پوست دلخواهتان مورد نیاز باشد. ورزش ورزش کردن بعد از نوشیدن مقدار زیادی اب برای سلامتی و همچنین کشش پوست شما مضر است. همچنین ورزش نکردن باعث میشود که پوست شما خسته به نظر رسد و عضلات شما شروع به شل شدن کنند و این باعث میشود که پوست شما دچار افتادگی شود. برای حفظ سلامتی و زیبائی خود و همچنین برای سفت شدن پوست، عضلات خود را تقویت کنید. روغن شی باتر Shea Butter (عصاره طبیعی دانه یک درخت آفریقایی) روغن شی باتر یک مرطوب کننده طبیعی موثر است که دارای خاصیت سفت کنندگی پوست میباشد. این بهترین انتخاب برای افرادی است که دارای پوستی خشک هستند تا لوسیون های سفت کننده پوست را از راههای طبیعی تهیه کنند. لوسیون سفت کننده پوست لوسیون های بیشماری در بازار برای سفت کردن پوست دردسترس است. این لوسیون ها باعث کاهش کشش پوست و محکم شدن ان در همه قسمتهای بدن می شود. مهم نیست که دارای چه نوع پوستی هستید لوسیونی را انتخاب کنید که دارای حداقل مواد شیمیایی حساسیت زا و رایحه غیرطبیعی باشد. ماسک آرد جو و ماست می توانید از مواد موجود در آشپزخانه یک ماسک سفت کننده طبیعی پوست بسازید. ۲/۱ پیمانه آردجو پخته شده و ۴/۱ پیمانه ماست را به همراه اب مخلوط کنید و آن را روی پوست خود قرار دهید. اجازه دهید ماسک کاملا خشک شود سپس انرا با آب ولرم بشویید. این ماسک باعث بسته شدن منفدهای پوستی می شود همچنین پوست شما را مرطوب می کند. اسید لاکتیک موجود در ماست طراوت و شادابی خاصی به پوست شما می بخشد. ماسک موز موز را له کنید و به مدت ۱۵ دقیقه روی پوست صورت خود قرار دهید سپس با آب ولرم بشویید. راهی سریع و آسان برای سفت کنندگی پوست شما می باشد. بخار آب از بخار آب برای اینکه مواد زائد را از پوست خود خارج کنید استفاده کنید و صورتی گلگون داشته باشید. بخار آب بمدت ۱۰ دقیقه طراوت خاصی به پوست شما می بخشد. سونای بخار بهترین درمان برای سفت کردن پوست شما می باشد. ماسک قهوه به جای دور ریختن تفاله قهوه می توانید از ان بعنوان یک ماسک نیروبخش صورت استفاده کنید. ۴/۱ پیمانه تفاله قهوه به همراه یک سفیده تخم مرغ را بر روی پست صورت خود بطور یکنواخت قرار دهید و تا وقتی که روی پوست شما خشک شود صبر کنید سپس انرا با آب ولرم بشویید.

بهترین ماسک برای پوست شما + ماسک سفت کننده ی پوستهای شل

شاید برای شما هم جالب باشد که بدانید ماسکی که محققان به عنوان بهترین و کاملترین ماسک معرفی کرده اندچیست، این ماسک به دلیل داشتن …زمانی که صحبت از پوست و رسیدگی به آن می شود اولین چیزی که به ذهن اکثر ما می رسد ماسک و انواع کرمهاییست که می توانند به سلامت و شاداب نگه داشتن پوست ما کمک کنند واز پیری زودرس آن جلوگیری نمایند و جالب اینجاست که طبق نظریه ی بسیاری از محققان بهترین چیزی که می تواند برای انواع پوستها به عنوان ماسکی کامل ارائه شود آب دریاست .

آب دریا به دلیل داشتن نمک و املاح کافی می تواند برای انواع پوستها بسیار مفید بوده و به عنوان بهترین ماسک معرفی شود .

ماسک سفت کننده ی پوستهای افتاده و شل :اگر پوستتان یکی از انواع پوستهای حساس و نازک بوده و به مرورزمان دچار افتادگی در ناحیه ی گونه و اطراف لبها شده است بهتر است هفته ای دو تا سه بار ازاین ماسک ویژه استفاده کنید تا به سفت و مقاوم تر ساختن آن دربرابر چین و چروکها کمک کرده و از شل شدن آن جلوگیری نمایید.چطور پوست خود را سفت کنیم

موادلازم:گل رس            یک قاشق غذاخوری سرخالیگلاب              یک قاشق مرباخوری

این دو ماده را با هم مخلوط کنید و به حالت دورانی روی پوستتان بزنید و ده الی پانزده دقیقه تا خشک و جذب شدن  کامل آن بر روی پوستتان صبر کنید، سپس با آب سرد و خنک آنرا بشویید.برای این نوع پوستها توصیه می شود هفته ای سه باراز این ماسک استفاده شود و البته در تمام مدت روز هم حتما برای شستشوی صورت از آب سرد و خنک استفاده نمایند.

ماسک سفت کردن پوست صورتاطلاعات بیشتر : پوست صورتم شل شده چه ماسکی را پیشنهاد میکنید؟سلام. من مشاور فروش محصولات اوریف لیم هستم. برای سفت و صاف شدن پوست محصولی داریم که البته برای افراد بالای 40 سال توصیه می شه.محصولات لیفت اکسپرت که شامل کرم روز و شب و سرم سفت کننده هستش. باید دید دلیل شل شدن پوست شما چیه.اگر مایل بودید پیام بذارید تا راهنماییتون کنم.

روش سفت و برجسته کردن گونهگونه‌ها معمولا شانس خوبی ندارند و به‌عنوان یک عضو فراموش‌شده، اغلب مورد بی‌توجهی قرار می‌گیرند.آویزان شدن پوست اطراف گونه می‌تواند سن فرد را بیشتر جلوه دهد…

گونه‌ها معمولا شانس خوبی ندارند و به‌عنوان یک عضو فراموش‌شده، اغلب مورد بی‌توجهی قرار می‌گیرند.آویزان شدن پوست اطراف گونه می‌تواند سن فرد را بیشتر جلوه دهد؛ بنابراین برای جلوگیری از این اتفاق، ورزش‌های زیر را به‌طور مرتب انجام دهید تا گونه‌هایی برجسته و سفت داشته باشید و به این ترتیب، چهره شما جوان و شاداب باقی بماند.البته توصیه می‌کنیم حین انجام این نرمش‌ها تنها باشید تا خدایی نکرده کسی فکر نکند که شما برای او شکلک درمی‌آورید.۱- صاف بنشینید و با لب‌های بسته و حالتی راحت، صورت‌تان رو به جلو باشد. با استفاده از عضلات گونه، لب‌های خود را به جلو و عقب ببرید(در واقع لب‌ها را غنچه کنید و دوباره به حالت عادی برگردید). حین انجام این ورزش با استفاده از انگشت‌ها، از به‌کارگیری عضلات گونه مطمئن شوید.۲- لب‌ها را غنچه کنید و تا ۱۰ بشمارید، استراحت کنید و دوباره این حرکت را تا ۱۰ بار انجام دهید.۳- با لب‌های بسته، لبخند آرامی بزنید و بعد سعی کنید گونه‌ها را به سمت داخل دهان و دندان‌ها بکشید.۴- برای انجام این نرمش به آینه نگاه کنید. لب بالای تان را جمع کنید؛ در واقع گوشه لب‌ها به سمت بالا باشد و حالا عضلات گونه را به سمت چشم‌ها حرکت دهید. در این مرحله سعی کنید لب بالا، بینی‌تان را لمس کند. تا ۱۰ بشمارید و در همین حالت بمانید. استراحت کرده و بار دیگر نیز این حرکت را تکرار کنید.۵- مثل نرمش قبل، حین انجام این نرمش هم به آینه نگاه کنید. تا جایی که می‌توانید، لبخندی عریض و پهن بزنید؛ درحالی که لب‌هایتان بسته بوده و گوشه دهان به سمت بالا برگشته است. سعی کنید گوشه لب‌ها تا جایی که ممکن است به گوش‌هایتان نزدیک شود؛ البته هرقدر دهان کوچک‌تری داشته باشید، این اتفاق غیرممکن‌تر است اما شما سعی کنید این اتفاق بیفتد، چون صرفا حرکت ماهیچه‌های گونه مهم است.۶- حالا بینی‌تان را چین بدهید و در آینه، بالا رفتن و کشیده‌شدن ماهیچه‌‌های گونه را ببینید. تا ۵ بشمارید و بعد از استراحت کافی، ۱۰ بار این حرکت را تکرار کنید.۷- لب‌ها و دندان‌ها را بسته نگه دارید و لب بالا را باد کنید(درست مثل مواقعی که گونه‌ها را مثل بادکنک باد می‌کنیم). همین حالت را حفظ کنید و تا ۱۰ بشمارید. حالا این حالت بادکنکی را به گونه چپ منتقل کنید و تا ۱۰ بشمارید و بعد از آن هم به لب پایین و باز هم تا ۱۰ بشمارید. در نهایت، این بادکنک خودساخته را به گونه راست ببرید و برای آخرین‌بار تا ۱۰ بشمارید.بعد از استراحت کافی، ۵ بار دیگر نیز تمام این مراحل را طی کنید.

Save my name, email, and website in this browser for the next time I comment.

– با دقت وزن کم کنید اول از همه اینکه مهم است که خیلی تند وزن کم نکنید. اگر چنین شود، پوستتان آویزان خواهد شد. پس توجه داشته باشید که تنها نیم تا یک کیلو در هفته وزن کم کنید. بیشتر از این مقدار کاهش وزن، باعث خواهد شد تا پوست شما قابلیت ارتجاعی‌اش را از دست داده و شل شود.   – آب رسانی کنید نوشیدن مقدار زیادی آب سلول های پوست را هیدراته نگه می دارد و می تواند از تضعیف آن جلوگیری کند. خاصیت مرطوب کنندگی روزانه پوست شما سبب محکم شدن و قوی شدن آن می شود. همچنین ماسک صورت و لایه بردار؛ از راههای طبیعی سفت کردن پوست بشمار می رود.   – زیاد آب بنوشید بدنتان را هیدراته نگاه دارید. آب در بدن معجزه می‌کند! در مورد ما، آب است که مسئول حفظ قابلیت ارتجاعی پوست شماست. آب به پوست شما رطوبت رسانده و بدنتان را از سموم خلاص می‌کند. پس حتماً روزی هفت هشت لیوان آب بنوشید.  

ماساژ پوست به سفت شدن آن کمک می کند

  – پوستتان را ماساژ دهید با یک روغن طبیعی مانند روغن نارگیل یا روغن زیتون؛ صورت و گردن خود را ماساژ دهید. روغن زیتون یک انتخاب خوب که شامل آنتی اکسیدان مانند ویتامین A و E که مزایای ضد پیری دارد.   – کرم مرطوب کننده بمالید وقتی که می‌خواهید پوست شل بدنتان را سفت کنید، حفظ رطوبت فقط از طریق نوشیدن آب کافی نیست. بنابراین عادت کنید تا هر شب قبل از خواب، و هر روز صبح پس از بیدار شدن، به بدنتان لوسیون مرطوب کننده بمالید. این کار کلی به حفظ قابلیت ارتجاعی پوست کمک خواهد کرد.   – رژیم غذایی مناسب داشته باشید برای جوان سازی یا شکل دهی دوباره پوست پیروی از یک رژیم غذایی مناسب (که حاوی آمینواسید های ضروری، پروﺗﺋﻴﻦ و اسیدهای چرب است) لازم است. پس مصرف میوه جات تازه و سبزیجات تازه را در برنامه غذایی خود قرار دهید تا موادی مانند آنتی اکسیدان ها، ویتامین ها و ریزمغذی ها برای داشتن پوستی سالم و جوان و شاداب برای بدن شما فراهم آید. بعلاوه روزی 8 لیوان آب بنوشید (حداقل دو لیتر) تا مواد سمی و مواد شیمیایی و مواد زاید از بدن خارج شود موادی که روی شادابی و شکل دهی پوست تاثیر دارد. علاوه بر این آب به حفظ رطوبت پوست و کشسانی پوست یاری می رساند و شل شدن پوست را به تاخیر می اندازد.

– از لیف استفاده کنید وقتی حمام می‌روید، با استفاده از یک لیف زبر، از پوستتان رویه‌سایی کنید. اگر بطور مداوم از پوستتان لایه‌برداری کنید، پوست قدیمی را کنار زده و به رشد سلول‌های پوستی جدید فضا می‌دهید.   – از پوست در برابر خورشید محافظت کنید قرار گیری در معرض آفتاب را محدود سازید تا از آسیب به لایه های سطحی پوست جلوگیری شود، آسیب در اثر اشعه هایUV خورشید. بعلاوه تابش شدید خورشید چربی طبیعی پوست و رطوبت آن را از بین می برد و باعث از بین رفتن کلاژن پوست می شود. هنگامی که در محیط بیرون هستید پوست خود را با ضد آفتاب بپوشانید و قبل از خواب آرایش خود را پاک کنید.   – همیشه ورزش کنید وقتی وزنتان کم شد، کماکان باید به روتین ورزشتان ادامه دهید. حتی می‌توانید ورزشتان را تغییر دهید و پارامتر تفریحش را بیشتر کنید. مثلاً شنا. بعلاوه انتخاب شنا با مرطوب نگاه داشتن پوستتان، بیشتر به هدف شما کمک خواهد کرد.چطور پوست خود را سفت کنیم

حتی می‌توانید به بدنسازی بروید، این ورزش هم به شما کمک خواهد کرد تا با رشد عضلات، از شر پوست اضافه‌تان خلاص شوید. بدین ترتیب پوست شما سفت‌تر بنظر خواهد رسید. دراز نشست و یوگا هم حتی موثرند.

چطور پوست خود را سفت کنیم
چطور پوست خود را سفت کنیم
0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *