چطور پیج خود را در اینستا قفل کنیم

 
helpkade
چطور پیج خود را در اینستا قفل کنیم
چطور پیج خود را در اینستا قفل کنیم

دسته‌بندی نشده

آموزش اینستاگرام

آموزش بازاریابی و تبلیغ در تلگرام

آموزش ترفندهای تلگرام

پیشنهاد ما

چطور پیج خود را در اینستا قفل کنیم

شبکه‌های اجتماعی

آموزش یوتیوب

آموزش جامع ترفندهای اینستاگرام

آموزش بازاریابی و تبلیغ در اینستاگرام

معرفی

داستان موفقیت

اخبار

آموزش تلگرام

پیامرسان‌ها

آموزش لینکدین

دسته‌بندی نشده

آموزش اینستاگرام

آموزش بازاریابی و تبلیغ در تلگرام

آموزش ترفندهای تلگرام

پیشنهاد ما

شبکه‌های اجتماعی

آموزش یوتیوب

آموزش جامع ترفندهای اینستاگرام

آموزش بازاریابی و تبلیغ در اینستاگرام

معرفی

داستان موفقیت

اخبار

آموزش تلگرام

پیامرسان‌ها

آموزش لینکدین

شما هم جزء افرادی هستید که دوست ندارید پست‌هایتان را هر کسی ببیند؟ یا دوست ندارید هر کسی شما را فالو کند؟ قفل کردن یا پرایوت پیج اینستاگرام یکی از آپشن‌های اینستاگرام است که خیلی از کاربرها ازش استقبال می‌کنند. ما در دوره گام به گام اینستاگرام، که در دیدوگرام آماده کرده‌ایم، هر چیزی که راجع به تنظیمات اینستاگرام باید بدانید را گفته‌ایم. با دیدن این دوره شما از سیر تا پیاز اینستاگرام و کار با آن را یاد می‌گیرید، یعنی استاد اینستاگرام می‌شوید.

در این مقاله قفل (Private) کردن صفحه اینستاگرام را قدم به قدم و به همراه تصویر به شما آموزش می‌دهیم! اصلا هم نگران نباشید چون قفل کردن حساب کاربری اینستاگرام بیشتر از یک دقیقه طول نمی‌کشد!

 

خیلی‌ها هستند که دوست ندارند مطالبشان در اینستاگرام را همه ببینند (حسابی در اینستاگرام که همه به آن دسترسی دارند، حساب عمومی یا public اینستاگرام است). شما هم ممکن است از این دسته باشید. یعنی عکس‌ها و ویدئو‌های شخصی داشته باشید و ترجیح می‌دهید فقط دوستان شما حق دیدن آن را داشته باشند. در این صورت لازم است پیج اینستاگرام خود را قفل کنید. به این ترتیب:

همانطور که احتمالاً فهمیده باشید، با پرایوت کردن حساب اینستاگرام، همچنان فالوورهای فعلی شما به آن دسترسی خواهند داشت. اما اگر نخواهید این افراد به حساب شما دسترسی داشته باشند چه؟ خیلی ساده می‌توانید آنها را بلاک کنید تا از دایره فالوورهای شما حذف شوند. (نکتۀ حرفه‌ای: با توجه به اینکه در حالت بلاک، آنها به کلی به شما دسترسی نخواهند داشت، می‌توانید بعد از اینکه آنها را بلاک کردید و از لیست فالوورهای شما حذف شدند، دوباره آنها را از حالت بلاک خارج کنید.)

اتفاق دیگری که با قفل کردن پیج اینستاگرام می‌افتد و باید در جریان آن باشید این است که شما از فهرست جستجوی هشتگ در اینستاگرام حذف می‌شوید. مثلا فرض کنید که شما طبیعت گردی رفته‌اید و چندتا عکس جذاب و خوشگل با هشتگ #طبیعت_گردی پست کرده‌اید. اگر صفحه شما عمومی باشد و شخصی هشتگ #طبیعت_گردی را جست و جو کند، ممکن است که پست شما هم برای او نمایش داده بشود. ولی اگر پیج خودتان را قفل کنید دیگر در این جستجوها نمایش داده نمی‌شوید.

حالا با چند قدم ساده و تصویری قفل کردن (یا همان پرایوت کردن) اینستاگرام را با هم مرور می‌کنیم. همانطور که گفتیم، یک دقیقه‌ای کار انجام خواهد شد. برای راحتی کار شما، این آموزش به همراه تصویر داده می‌شود. (این راهنما برای گوشی‌های اندرویدی و آیفونی هر دو کاربرد دارد.)

برای اینکه پیج اینستاگرام را قفل بکنید اول باید وارد صفحه شخصی خودتان در اینستاگرام بشوید. برای این کار کافی است روی آیکون آدمی که در پایین سمت راست صفحه وجود دارد کلیک کنید.

حالا از طریق صفحه شخصی خود، باید وارد تنظیمات شوید. در بالای صفحه سمت راست، یک علامت سه خطی می‌بینید. اگر روی این آیکون کلیک کنید یک منو باز می‌شود.

چطور پیج خود را در اینستا قفل کنیم

بعد از اینکه روی آیگون سه خط کلیک کردید، منوی برنامه باز خواهد شد. در این قسمت باید روی آیکون تنظیمات (settings) لمس کنید.

توجه داشته باشید که این عکس‌ها مربوط به آخرین به روز رسانی اینستاگرام است و اگر محیطی که شما روی گوشی خودتان می‌بینید با این فرق دارد، حتما به روز رسانی انجام بدهید. در ضمن اگر یادتان باشد زمانی محیط اینستاگرام سیستم عامل آندروید با آیفون (ios) کمی تفاوت داشت ولی با به روز رسانی جدید دیگر این تفاوت از بین می‌رود. اما اگر شما از ورژن‌های قبلی هم استفاده می‌کنید هیچ عیبی ندارد! چون فقط کافی است که به دنبال گزینه تنظیمات یا همان settings باشید.

بعد از اینکه وارد صفحه تنظیمات خواهید  شد. اگر همین صفحه را کمی به پایین بکشید عبارت “Private Account” را خواهید دید که یک دکمه هم جلوی آن قرار دارد. اگر رنگ این دکمه آبی باشد این یعنی حساب کاربری شما شخصی شده و به عبارت دیگر پیج اینستاگرام‌تان را قفل کرده‌اید.

همانطور که در عکس می‌بینید اگر این گزینه به رنگ آبی باشد به این معنی است که شما پیج‌تان را قفل کرده‌اید!

همان اول مقاله هم یادتان باشد گفتم که قفل کردن پیج اینستاگرام اصلا کار سختی نیست! حتی حدس می‌زنم که انجام این کار بیشتر از ۱ دقیقه وقت شما را نگرفته است! اگر در این مورد سوالی داشته باشید حتما برای ما بفرستید.

چ جوری میشه خارجشه

من پیج کسب و کارو دارم ولی الان میخوام خصوصیش کنم چ جوری انجام بدم هرکاری میکنم نمیشه.

اینکار را کردم ولی باز عکس منرا می بینند و پیام می گذارندو ایشان را فالو نکردم حتی فالو را ریمو کردم

سلام، احتمالا تنظیمات ذخیره نشده و اینکه اون افراد از قبل شما رو فالو دارن. بلاک و آنبلاک کنید.

برا من همچین گزینه ایی نداره چیکار کنم

سلام پسورد انستاگرامم پیش کسی است اما پسورد شه قفل کرده نمیتوانم تغییر بدهم چگونه قفلشه باز کنم

سلام گزينه قفل كردن صفحه در تنظيمات من نيست پيج من كاري است اول بود ولي الان ارلين گزينه بلاكد اكانت هست ايا من بلاك شدم؟!

سلام، خیر برنامه رو آپدیت کنید.

چرا قبلا میتونستم پیج اینستام رو خصوصی کنم ولی الان نمیشه وبه فیسبوک متصل میشه؟؟

سلام، باید اول اکنت رو از حالت بیزینس خارج کنید.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه

همین حالا شرکت کنید

تهران فاطمی غربی کوچه خزان پلاک 2

021-41897111

didogram.co@gmail.com

همکاران ما پاسخگو شما خواهند بود

همکاران ما پاسخگو خواهند بود

نیاز به مشاوره دارید؟

ارسال

دسته‌بندی نشده

آموزش اینستاگرام

آموزش بازاریابی و تبلیغ در تلگرام

آموزش ترفندهای تلگرام

پیشنهاد ما

چطور پیج خود را در اینستا قفل کنیم

شبکه‌های اجتماعی

آموزش یوتیوب

آموزش جامع ترفندهای اینستاگرام

آموزش بازاریابی و تبلیغ در اینستاگرام

معرفی

داستان موفقیت

اخبار

آموزش تلگرام

پیامرسان‌ها

آموزش لینکدین

دسته‌بندی نشده

آموزش اینستاگرام

آموزش بازاریابی و تبلیغ در تلگرام

آموزش ترفندهای تلگرام

پیشنهاد ما

شبکه‌های اجتماعی

آموزش یوتیوب

آموزش جامع ترفندهای اینستاگرام

آموزش بازاریابی و تبلیغ در اینستاگرام

معرفی

داستان موفقیت

اخبار

آموزش تلگرام

پیامرسان‌ها

آموزش لینکدین

من در پیج اینستاگرام شخصی خودم، هر عکس و ویدئویی که دوست دارم آپلود می‌کنم. از عکس‌های شخصی گرفته تا محتواهای دیگر. ترجیح می‌دهم افرادی این پست‌ها را ببینند که من تایید کنم و دوستان نزدیکم باشند. خوشبختانه قابلیت قفل کردن اکانت اینستاگرام، اجازه میدهد که شما حریم خصوصی خودتان را در اینستاگرام حفظ کنید.

اگر شما اکانت اینستاگرامتان را قفل یا پرایوت نکنید، به صورت پیش فرض هرکسی می‌تواند عکس‌ها و ویدئوهایی که آپلود کرده‌اید را ببیند. پس ادامه مقاله را بخوانید تا با مراحل قفل اکانت اینستاگرام آشنا شوید.

در تصویر تصویر اکانت اینستاگرامی را می‌ببینید که خصوصی است. شما می‌توانید عکس اصلی حساب و بیوگرافیِ حساب خصوصی را ببینید. اما تصاویر و ویدئوهایی که پست کرده، برای ما نمایش داده نمی‌شود.

قبل از آنکه بخواهیم آموزش خود را شروع کنیم، باید توجه داشته باشید که پرایوت کردن حساب اینستاگرام، فقط و فقط از طریق نسخه‌های موبایل اینستاگرام (یعنی اندروید و iOS) ممکن است و با کامپیوتر نمی‌توان این کار را انجام داد. همچنین دقت داشته باشید که اکانت‌های تجاری اینستاگرام (بیزینس پروفایل) امکان خصوصی شدن را ندارند. اگر دوست دارید به صورت کامل با بیزینس پروفایل آشنا شوید، پیشنهاد می‌کنم مقاله راهنمای کامل استفاده از بیزینس پروفایل را بخوانید.

در ادامه به صورت مرحله به مرحله انجام این کار را به شما آموزش خواهیم داد:

گام۱٫ وارد اپلیکیشن اینستاگرام شوید و پروفایل شخصی خود شوید. بعد از آن روی ۳ خط بالای صفحه، طبق تصویر زیر کلیک کنید.

گام ۲٫ وارد بخش تنظیمات یا همان Setting شوید.

چطور پیج خود را در اینستا قفل کنیم

گام ۳٫ بعد از وارد شدن به تنظیمات، روی گزینه Privacy یا همان «حریم خصوصی» کلیک کنید.

گام ۴٫ بعد از وارد شدن به بخش حریم خصوصی روی گزینه Account Privacy یا خط مشی حساب (اگر اینستاگرامتان فارسی است) کلیک کنید.

گام ۵٫ توی تصویر زیر می‌بینید که برای قفل کردن یا خصوصی کردن اکانت اینستاگرام باید دکمه حساب خصوصی یا Private Account را روشن کنید.

بعد از این‌که این دکمه را روشن کردید، اینستاگرام از شما می‌پرسد که به حساب خصوصی تغییر می‌دهید؟ که باید گزینه تایید یا OK را بزنید.پ

الان حساب شما خصوصی است و افراد برای این‌که پست‌های شما را ببینند باید به شما درخواست دوستی بدهند. تا شما درخواست دوستی را تایید نکنید، آن کاربر پست‌های شما را نمی‌بیند.

برای این‌که به صورت کامل با تنظیمات اینستاگرام آشنا شوید، پیشنهاد می‌کنم مقاله آموزش اینستاگرام را حتما بخوانید.

در جواب باید بگوییم که بهترین راه برای چنین کاری، فالو کردن آن اکانت است.

اما اگر دوست ندارید آن اکانت را فالو کنید، بدانید که در حال حاضر، چندین وب‌سایت مختلف برای مشاهده و حتی دانلود پست اکانت‌های پرایوت وجود دارند. اما ما همه آنها را بررسی کردیم و متوجه شدیم که تمام آنها با هدف سو استفاده از شما ساخته شده‌اند. این یعنی حتی اگر بتوانند عکس‌ها و تصاویر اکانت‌های خصوصی را برای شما نمایش دهند، در ازای آن از شما چیزی می‌خواهند. مثلاً دانلود یک برنامه یا دادن یک ایمیل یا حتی سواستفاده‌های بیشتر.

ما که دوست نداشتیم در دام چنین سایت‌هایی بیافتیم. اما اگر شما دوست دارید این روش را امتحان کنید، کاملاً مختار هستید.

در این مطلب دیدیم که چطور می‌توان یک حساب اینستاگرام را خصوصی کرد و سعی کردیم به همه جوانب آن نگاه کنیم. اما شاید همچنان سوالی برای شما بی‌پاسخ مانده باشد. در این صورت، سوال یا مشکلتان را از طریق بخش نظرات با ما مطرح کنید.

 

سلام ، من هرچی تلاش میکنم اکانتم و خصوصی کنم با پیغام زیر مواجه میشم “حساب سازنده نمیتواند خصوصی باشد” لطفا راهنمایی کنین ممنون ، حسابم شخصیه و بیزنس نیست

سلام روز شما بخیر. اکانت شما اکانت سازنده هست و باید به اکانت شخصی تغییر پیدا کند . وارد قسمت اکانت در بخش تنظیمات بشید.

خیلی ممنون از راهنماییتون

سلام چطور دسترسی به فالوورهامو برای فالوورای دیگم غیرممکن کنم؟

سلام، این امکان فراهم نیست.

برا من اصلا اون گزینه خصوصی یا عمومی رو نمیاره.از کجا میتونم درستش کنم.پیچمم شخصی هست

سلام، برنامه اینستاگرام رو به آخرین نسخه آپدیت کنید.

سلام..من پیجم و بیزینسی کردم و الان هرچی میخوام خصوصیش کنم نمیشه..چیکار کنم؟؟

سلام پیج من private ولی کسانی که من فالو نکردم منو لایک میکنن!! میشه از طریق شماره تلفنم پیجم براشون باز باشه?

اونها حه لایک میکنن پست هاتون رو، میتونن لزوما فالووینگ شما نباشن و فقط شما رو فالو کرده باشن. یعنی اونها شما رو فالو کردن اما شما اونها رو فالو نکردین

من اصلا نمیتونم حساب خودمو از حالت خصوصی در بیارم یعنی اصلا گزینه پروایت نداره همه گزینهاشم رفتم توش اینستاگرامم هم بروز شدست

سوالی داشتم. اگر که مکان یاب تصاویر را مشخص کنیم در اینستاگرام. آیا افراد غریبه هم قادر به دیدن آن پست هستند؟

سلام، بله، موقعیت مکانی که مشخص می‌کنید از روی نقشه هست و با کلیک روی موقعیت بقیه افراد هم قادر به دیدنش هستند.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه

همین حالا شرکت کنید

تهران فاطمی غربی کوچه خزان پلاک 2

021-41897111

didogram.co@gmail.com

همکاران ما پاسخگو شما خواهند بود

همکاران ما پاسخگو خواهند بود

نیاز به مشاوره دارید؟

ارسال

شاید راهنمای خصوصی کردن یا private کردن پیج اینستاگرام عنوان مناسب تری برای این نوشته باشد. در این نوشته می خواهیم به طور کامل بحث قفل کردن صفحه اینستاگرام را بررسی کنیم. قفل کردن صفحه اینستاگرامی در اصل خود تنظیمات بسیار ساده ای دارد. ما در این نوشته به همین موضوع اکتفا نمی کنیم. ما چگونگی قفل کردن صفحه،‌ قفل کردن صفحات بیزینسی، مزایا و معایب این کار و چند ترفند را مورد بحث قرار می دهیم. به طور خلاصه در ادامه هر آنچه را که باید در مورد حساب های خصوصی اینستاگرام بدانیم، بررسی میکنیم. لطفا تا انتهای نوشته همراه ما باشید.

قفل کردن صفحه اینستاگرام چگونه انجام می شود؟

قفل کردن صفحه ی اینستاگرام به طور ساده یعنی کاری کنیم که تنها کسانی که ما اجازه می دهیم، عکس ها و ویدئوهای منتشرشده ی ما را ببینند. در دنیای اینستاگرام دو نوع حساب کاربری داریم: حساب های عمومی و حساب های خصوصی. به طور پیشفرض همه ی حساب های ساخته شده در اینستاگرام عمومی یا public هستند؛ مگر شما بخواهید این وضع رابرای صفحه ی خودتان تغییر دهید. بدیهی است که محتوای حساب های عمومی توسط همه قابل رویت است. اما حساب خصوصی (private) یا قفل کردن صفحه اینستاگرام چگونه ایجاد می شود؟ در این بخش به این دو سوال می پردازیم.

بیشتر بدانید:آموزش نصب اینستاگرام

معنی کلمه ی پرایوت در اینستاگرام

چطور پیج خود را در اینستا قفل کنیم

اپلیکیشن اینستاگرام در ذات خود برای privacy یا حریم خصوصی کاربران اهمیت زیادی قائل است. خصوصی کردن حساب های اینستاگرامی یا private کردن آن نیز در راستای همین هدف انجام می شود. یک حساب private در اینستاگرام از دید همه ی کاربران مخفی است،‌ مگر کسانی که صاحب صفحه تصمیم بگیرد محتوا را با آنها به اشتراک بگذارد. پس کلمه ی private  یعنی خصوصی و در اینستاگرام با عبارت private account یا اکانت پرایوت (خصوصی) روبرو هستیم. در مقابل این عبارت Public account یا اکانت پابلیک (عمومی) وجود دارد. پس آنچه باید به دنبالش باشیم پرایوت یا پابلیک کردن پیجمان است؛ چیزی که در اصطلاح عام قفل کردن صفحه اینستاگرام یا باز کردن صفحه اینستاگرام نام دارد. باید بگوییم که صفحه ی عمومی و خصوصی دو حالت مختلف “یک اکانت” در اینستاگرام هستند. یعنی تبدیل این دو حالت بهم صرفا یک تنظیمات ساده است. اما چگونه این کار را انجام دهیم؟ بند بعدی به این موضوع اختصاص دارد.

موارد گفته شده در این بخش تنها در یک صورت به کار شما می آید: صفحه ی اینستاگرامی ساخته باشید که به طور پیشفرض در حالت عمومی باشد. بعلاوه اکانت شما باید اکانت شخصی باشد، یعنی بیزینس نباشد. اگر نمیدانید اکانت بیزینسی چیست نوشته ی: راهنمای کامل ساخت اکانت بیزینسی  را بخوانید. البته در بخش های بعدی این نوشته خصوصی کردن اکانت های بیزینسی را بررسی می کنیم. همانطور که گفتیم تبدیل اکانت عمومی به خصوصی یا قفل کردن صفحه اینستاگرام تنظیمات ساده ای دارد. برای اینکار در صفحه ی پروفایلتان از مسیر زیر پیش بروید:

تصویر زیر مراحل کار را به خوبی نشان میدهد:

قفل کردن اینستاگرام فارسی

اگر زبان اینستاگرام شما فارسی باشد، همچنان روند مشابهی برای قفل صفحه اینستاگرام در پیش دارید. برای قفل کردن یا خصوصی کردن صفحه در اینستاگرام فارسی مطابق مسیر زیر پیش بروید:

با انجام تنظیمات گفته شده حساب شما به حساب خصوصی تبدیل شده و یا قفل می شود. با اینکار اتفاقی برای فالورهای فعلی شما نمی افتد و همه چیز مانند گذشته پیش می رود. تنها موضوعی که از این به بعد تغییر می کند این است که افراد جدید نمی توانند محتوای صفحه ی  شما را ببینند. برای دیدن عکس ها و ویدئوهای شما باید برای شما در خواست فالو یا فالو ریکوئست ارسال کنند. یعنی از حساب خودشان به صفحه ی پروفایل شما بیایند. برای روی دکمه ی follow بزنند و تا قبول شدن درخواستشان از سمت شما صبر کنند:

در این حالت اشخاص دیگر چنین تصویری را در صفحه ی شما می بینند:

از آن طرف شما در activity  یا فعالیت خود، فالو ریکوئست جدیدی دریافت می کنید که می توانید آن را قبول کنید یا حذف کنید:

برای دسترسی به بخش activity بر روی آیکون قلب در نوار پایینی اپلیکیشن اینستاگرام خود بزنید. در بخش بالای صفحه ی باز شده ریکوئست های خود را می بینید.

با قبول کردن این درخواست ها، اشخاص جدیدی در واقع وارد حریم خصوصی اینستاگرام شما می شوند. این افراد می توانند محتوای شما شامل عکس و ویدئو را مشاهده کنند. در صورتیکه هر یک از فالورهای فعلی شما بخواهند محتوای شما را از طریق آیکون به اشتراک گذاری(موشک مانند زیر همه ی پست ها) برای دیگران ارسال کنند؛ ‌در صورتیکه شخص مقصد جز فالورهای شما نباشد به جای محتوای شما، پیامی مبنی بر خصوصی بودن پیج شما دریافت میکند. یعنی برای دیدن محتوای شما باید ابتدا شما را فالو کند. متن پیام میگوید که عکس ارسال شده در دسترس نیست، این عکس مخفی است چرا که حساب این شخص خصوصی است. او را فالو کنید تا بتوانید عکس ها و ویدئوهایش را ببینید.

پیام را در تصویر زیر می بینید:

خلاصه آنکه محتوای شما بدون اجازه ی شما از حریم خصوصی تان بیرون نمی رود. البته مگر فالورهای شما به طور مستقیم محتوای شما را از طریق اسکرین شات یا ضبط کردن ویدئو از روی صفحه تان برای دیگران منتشر کند که این احتمال همواره وجود دارد.

دقت کنید این تنظیمات همواره قابل برگشت هستند. یعنی هر زمان که اراده کنید می توانید صفحه قفل شده ی خود را باز کنید. تنها به یک نکته توجه کنید: در صورتیکه صفحه ی شما خصوصی یا قفل باشد درخواست های فالو به طریقی که گفته شد در بخش requests جمع می شوند. اگر صفحه ی خود را به حالت پابلیک تبدیل کنید تمامی این ریکوئست های فالو خودبخود قبول شده و این افراد به فالورهای شما اضافه می شوند. یعنی اگر قصد دارید فقط محض امتحان کردن این اکانت خود را از عمومی به خصوصی و برعکس تبدیل کنید بدانید که یکباره تمامی ریکوئست های شما قبول می شوند.

بیشتر بدانید:

با همه ی این اوصاف ممکن است شما نتوانید صفحه ی خودتان را طبق تنظیمات گفته شده قفل کنید. این بدین معنیست که صفحه ی شما بیزینسی است. قفل کردن صفحه اینستاگرام بیزنسی روند متفاوتی دارد که در بخش بعدی به آن می پردازیم.

صفحات بیزینسی همانطور که از نام آنها برمی آید نوعی از اکانت های اینستاگرام هستند که کسب و کارهای اینستاگرامی از آن استفاده می کنند. البته محدودیت و قیدی در استفاده از این صفحات وجود ندارد و شما می توانید به سادگی یک حساب بیزینسی داشته باشید. با داشتن حساب بیزینسی امکانات زیادی در اختیار شما قرار  میگیرد، ‌اما امکان خصوصی کردن یا قفل کردن صفحات بیزینسی وجود ندارد. دقت کنید که اکانت های اینستاگرام در زمان ساخته شدن شخصی هستند. یعنی شما در مرحله ی اول اکانت شخصی ایجاد می کنید و بعدا طی مراحلی آن را به بیزینس تبدیل می کنید. برای قفل کردن صفحه اینستاگرام بیزینسی باید از مسیر زیر پیش بروید:

با طی این مراحل حساب کاربری بیزینس شما به اکانت شخصی تبدیل می شود. البته طبق هشداری که بعد از مرحله ی هفتم از مراحل بالا روی صفحه ظاهر می شود؛ با انجام این تغییر شما دیگر نمی توانید به اطلاعات آماری که مخصوص پیج های بیزینسی است دسترسی داشته باشید. بعلاوه تمامی اطلاعات قبلی پیج بیزینس شما هم از بین می رود. البته هر وقت بخواهید می توانید این تغییر را پس بگیرید و اکانت شخصی خودتان را مجددا به اکانت بیزینس تبدیل کنید. بعد از تبدیل اکانت بیزینس به شخصی به سادگی و با مراحل گفته شده در بند قبلی به قفل کردن صفحه اینستاگرام خود بپردازید.

بیشتر بدانید: حذف فالوور فیک در اینستاگرام

چرا صفحه ی من تنظیمات مربوط به بخش Private را ندارد؟

با توجه به نکات گفته شده در بند قبلی در صورتیکه تنظیمات مربوط به خصوصی کردن صفحه را پیدا نکردید، یعنی پیج شما جز اکانت های بیزینسی است و قفل کردن آن ممکن نیست. ابتدا آن را به حالت شخصی تبدیل کنید و بعد از آن، آن را با روش گفته شده قفل کنید. فراموش نکنید که حالت های ممکن برای این موضوع مواردی است که گفته شد.

شاید این سوال برای شما پیش بیاید که قفل کردن صفحه اینستاگرام چه معایب و چه مزایایی دارد. یا شاید بپرسید که چه زمان باید صفحه ی خود را قفل کنیم و این کار چه تبعاتی دارد. پاسخ همه ی این سوالات را در عنوان بعدی بررسی کرده ایم.

شما ممکن است بعنوان یک برند شخصی، یک شرکت یا کمپانی در اینستاگرام حضور داشته باشید. این یعنی شما فعالیتی حرفه ای در این فضا دارید. ممکن است بخواهید در کنار این فعالیت حرفه ای اکانتی خصوصی برای فعالیت های شخصی داشته باشید. در هر صورت و به هر دلیلی که بخواهید اکانت خصوصی یا قفل داشته باشید، مزایا و معایبی متوجه شماست که در این بند به آنها می پردازیم.

با داشتن یک حساب خصوصی اینستاگرام شما می توانید بر روی کسانی که محتوای شما را می بینید کنترل داشته باشید. این شاید بزرگترین مزیت داشتن حساب خصوصی باشد. وقتی شما حساب خصوصی داشته باشید پست شما از هر کسی که فالور شما نباشد مخفی می شود. همه می توانند فالور شما بشوند اما باید درخواست ارسال کنند و تنها در صورتی می توانند محتوای شما را ببینید که شما درخواست فالو آن ها را قبول کنید. اگر هم این درخواست را قبول نکنید هیچ موردی متوجه شما نیست یعنی اگر تشخیص دهید درخواست ارسال شده از سمت یک ربات یا اکانتی است که دوست ندارید جز مخاطبین شما باشد می توانید آن درخواست را حذف کنید. از طریق اکانت خصوصی میتوانید تعریف بهتری برای حریم خصوصی خود داشته باشید. مساله ی حریم خصوصی همواره یک چالش در بین شبکه های اجتماعی است. این موضوع علی الخصوص برای خانم ها و یا کسانی که به هر دلیلی دوست دارند کمتر در این فضا جلوی چشم باشند حائز اهمیت است. البته موضوع حریم خصوصی برای آقایان هم مطرح است. حتی خانم های معروف تر در فضای اینستاگرام هم ممکن است مورد مزاحمت قرار بگیرند.در هر صورت به واسطه ی حساب قفل شده در اینستاگرام می توانید همه ی اکانت های مشکوک، بدون عکس و یا هر اکانتی که به نظر می رسد در آینده برایتان مشکل ساز شود را بدون قبول درخواست حذف کنید. همچنین با اکانت خصوصی شما می توانید جلوی دزدیده شدن محتوایتان را بگیرید. اینکار علی الخصوص برای اطلاعات نابی که در اینستاگرام منتشر می کنید اهمیت پیدا می کند.

اگر صرفا بخواهید بعنوان یک اکانت شخصی در اینستاگرام فعال باشید، ممکن است نخواهید دیگران محتوای خانوادگی شما را ببینند. ممکن است رئیس جدید شما تصمیم بگیرد بر اساس محتوای اینستاگرام شما تصمیم به استخدامتان بگیرد و شما این موضوع را نخواهید. در این صورت قفل کردن صفحه ی اینستاگرام به کمک شما می آید. در مجموع و به طور خلاصه مزایای داشتن حساب خصوصی در حفظ بیشتر حریم خصوصی در قبال افراد ناشناس و دزدیده شدن اطلاعات و محتوای شماست. به هر حال امنیت اینستاگرام موضوع مهمی است که باید به آن توجه داشته باشید.

بدیهی است که مزایای داشتن حساب خصوصی در اینستاگرام معایبی در سایه ی خود دارد. در این مورد خاص مزایای داشتن حساب خصوصی بیشتر از مزایای آن است. این موضوع را از لحاظ تامین حریم خصوصی بیان می کنیم. البته در نهایت تصمیم با شماست که صفحه اینستاگرام خود را قفل کنید یا نه اما پیش از هر تصمیمی با هم معایب داشتن صفحه ی خصوصی در اینستاگرام را بررسی میکنیم.

با قفل کردن صفحه اینستاگرام، پست های شما در اکسپلور یا جستجوی هشتگ های مربوط ظاهر نمی شود. چگونگی رفتن به اکسپلور اینستاگرام دغدغه ی بسیاری از کسب و کارهای عمومی است. در صورت داشتن حساب خصوصی دیگر به اکسپلور نمی روید. همچنین محتوای شما در تگ مربوط به لوکیشن که از تگ های مناسب برای افزایش فالور است، دیده نمی شود. این یعنی سرعت رشد شما کمتر می شود. از طرفی صفحه خصوصی کنجکاوی برانگیز است یعنی افراد زیادی فارغ از اینکه محتوای پیج مورعلاقه شان هست یا نیست برای فالو کردن شما درخواست می دهند. این یعنی میزان مرتبط بودن فالورهای شما پایین می آید و این یعنی درصد نرخ تعامل پایین می آید و این به نفع پیج اینستاگرام شما نیست.

در یک صفحه ی قفل شده در صورتیکه اشخاص دیگری را در پست هایتان تگ یا در کامنت هایتان منشن کنید، آنها در صورتیکه فالور شما نباشند متوجه تگ یا منشن شدن توسط شما نمی شوند.این یعنی حمایت اینفلونسرها و میکرواینفلوئنسرها و یا فالورهای افراد مشهور را از دست می دهید. چرا که با تگ کردن این افراد به طور خودکار در فید فالورهای آنها ظاهر می شوید. همچنین امکان ارسال پست های صفحات خصوصی به دیگر اشخاص به طریقی که در بندهای قبلی گفته شده وجود ندارد. این یعنی فرصت آشنایی با بیشمار فالور هدف از دست می رود.

صفحات عمومی می توانند از خدمات تبلیغات اینستاگرام (promotion) استفاده کنند. بدیهی است که صفحات قفل شده از این مزیت بی بهره اند. این یعنی یک فرصت خوب برای افزایش فالور را از دست می دهید. البته برای ایرانیان استفاده از تبلیغات اینستاگرام با محدودیت های زیادی مواجه است. ساخت فروشگاه در اینستاگرام نیز از امکانات حساب های عمومی و بیزینسی است. این ویژگی یعنی شما فروشگاه محصولات خود را امکانات خوب و حرفه ای در بستر اینستاگرام بسازید. از این طریق می توانید ترافیک اینستاگرام خود را به سمت سایت هدایت کنید و این شگقت انگیز است. قفل کردن صفحه اینستاگرام این فرصت را از شما می گیرد.

می توان لیست مزایا و معایب را همچنان ادامه داد. به نظر میرسد برای پیج های مربوط کسب و کار در سطح اینستاگرام و در مجموع صفحاتی که وجود افراد مزاحم تهدید و آزار چندانی برای آن به حساب نمی آید، داشتن حساب خصوصی توجیه اقتصادی ندارد. اما برای کسانی که می خواهند صفحات شخصی داشته باشند و محتوای خود را با دوستان و آشنایان در میان بگذارند، عمومی کردن صفحه چندان منطقی به نظر نمی رسد.

با داشتن صفحه ی عمومی تقریبا از دست مزاحمین دایرکت در امان نخواهید بود. این موضوع با بزرگتر شدن پیجتان بیشتر می شود. کامنت های نامربوط در پای پست هایتان عیب دیگر نداشتن کنترل روی کسانی است که شما را فالو کرده اند. البته ممکن است مزاحمت از سمت کسانی باشد که حتی شما را فالو نکرده اند. شاید بلاک کردن یا محدود کردن(restrict) این افراد راه حل منطقی به نظر برسد. این موضوع درست است تا زمانیکه با تعداد انگشت شماری از افراد روبرو باشید تصور کنید وضعیت بلاک کردن یا محدود کردن برای هزاران نفر تا چه اندازه دشوار است.

از طرفی زمانیکه شما یک صفحه عمومی در اینستاگرام باشید فعالیت های شما در این فضا از طریق فالورهایتان قابل رصد و پیگیری است. یعنی اگر پستی را لایک کنید یا کامنت بگذارید فالورهای شما آن را مشخصا می بینند. این یعنی احتمالا نمی توانید پای هر پستی اظهار نظر کنید و محدود می شوید.

علاوه بر اینها محتوایی که فضای پابلیک منتشر می کنید به سان میوه ای که بیرون باغ باشد، حق اجازه ی آن را به همه ی افراد می دهد. دقت کنید که حق کپی رایت محفوظ است.اما اگر رو راست باشیم پیگیری و احقاق حقوق در اینستاگرام دشوارتر از آن است که تصور می کنید. با اینهمه همانطور که گفتیم در نهایت تصمیم با ماست که قفل کردن صفحه اینستاگرام یا عمومی کردن صفحه مان را را انتخاب کنیم.

شاید برایتان جالب باشد که علی رغم مزایای زیادی که پیج های عمومی و بیزینسی بهمراه دارند، چرا برخی از آنها صفحه ی خود را قفل می کنند. برای در علت این کار یک حالت را تصور کنید. وارد صفحه ای می شوید که فالورهای زیادی دارد. احتمال میدهید که محتوای جذابی دارد و از این جهت تعداد فالورهایش بالاست.

بیشتر بدانید: چگونه هک اینستاگرام را متوجه شویم؟

اگر صفحه عمومی باشد سریعا نگاهی به پست هایش می اندازید و اگر جالب و سرگرم کننده باشند، گاها همه ی آنها را با دقت بررسی می کنید. نهایتا هم حواس شما پرت موضوعی می شود و از صفحه خارج می شوید. بدون اینکه آنرا فالو کرده باشید و یا تصمیم میگیرید فالو کردن آن را به زمان دیگری موکول کنید. اما همین سناریو را تکرار کنید تا جاییکه صفحه اینستاگرام مورد نظر شما قفل است. بیایید قبول کنیم که در این صورت کنجکاوی ما برای دیدن محتوای آن صفحه دو چندان می شود و فالو ریکوئست خودمان برایشان ارسال می کنیم تا هر چه زودتر محتوایشان را ببینیم. افراد زیادی در این موقعیت مانند ما فکر می کنند. همین موضوع باعث می شود اگر در حالت عادی هفته ای 10 هزار فالور جدید دارید، با اینکار این عدد را به 100 هزار فالو ریکوئست در هفته برسانید. این عمده ترین دلیل قفل کردن صفحه اینستاگرام توسط افراد شناخته شده است. به هر حال به 3 دلیل عمده ی زیر برندهای بزرگ و اینفلوئنسرها تصمیم میگیرند صفحه ی خود را قفل کنند:

چطور پیج خود را در اینستا قفل کنیم

این موارد بهمراه مواردی که در بندهای قبل در مورد مزایای پیج خصوصی گفتیم، باعث می شود که افراد و حتی برندهای معتبر تصمیم بگیرند صفحه ی خود را خصوصی کنند.

از شما که در حال خواندن این نوشته هستید انتظار می رود که کاربر هوشیار اینستاگرام باشید. با تفاسیری که شرح آن گذشت امکان دیدن محتوای یک پیج قفل شده در اینستاگرام ممکن نیست. مگر در صورتیکه صاحب آن پیج تصمیم بگیرد شما را جز مخاطبینش ببیند. در این صورت بدیهی است که اپلیکیشن های  “شکستن قفل اینستاگرام” و عناوین اغوا کننده ای مانند “دیدن پست های پرایوت بدون فالو کردن” نباید شما را فریب دهد.

نکته ی پایانی

صفر تا صد قفل کردن صفحه اینستاگرام در این نوشته بررسی شد. حال شما می توانید با تسلط به تمامی حالت های ممکن بهترین تصمیم را برای صفحه ی اینستاگرام خود بگیرید. دقت کنید که هیچ حالتی بر دیگری برتری خاصی ندارد و همه چیز را اولویت های شما مشخص می کند. شما بر اساس استراتژی های کسب  و کارتان در بستر اینستاگرام و برنامه هایی که برای رشد آن در نظر دارید، بهترین انتخاب را خواهید داشت. ما در نشانت نیز رشد کسب و کار شما را هدف و در دستور کار خودمان قرار دادیم. از این جهت توصیه میکنیم مطالعه ی سایر نوشته های ما را از دست ندهید.

سوالات متداول

قفل کردن صفحه اینستاگرام یعنی تبدیل آن از حالت عمومی به حالت خصوصی که مسیر ساده ای دارد. برای انجام این کار در صفحه ی اصلی پروفایلتان بر روی سه خط بالای صفحه بزنید. در بخش تنظیمات به privacy بروید. در زیر بخش connections روی account privacy بزنید. در صفحه باز شده دکمه ی کشیدنی را به سمتی بکشید که آبی رنگ شود. . صفحه ی شما به این طریق قفل می شود.

امکان قفل کردن صفحه ی بیزینسی یعنی تبدیل آن به صفحه ی خصوصی وجود ندارد. این امکان برای صفحات بیزینسی وجود ندارد و باید ابتدا به صفحات شخصی تبدیل شوند. بعد از تبدیل به صفحه ی شخصی می توانید به سادگی آن را خصوصی کنید.(به طریق گفته شده در سوال قبل)

خیر امکان پذیر نیست. اینستاگرام برای حریم خصوصی ارزش زیادی قائل است و اگر خود شخص ترجیح ندهد افرادی پست های او را ببیند، اینستاگرام این اجازه را به کسی نمی دهد. تا زمانیکه صاحب پیج تصمیم بگیرد اشخاص جدید محتوای او را ببیند.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه

نام *

ایمیل *

وب‌ سایت

ذخیره نام، ایمیل و وبسایت من در مرورگر برای زمانی که دوباره دیدگاهی می‌نویسم.

فهرست مطالب

اگر شما هم از آن دسته از افرادی میباشید که عکس های شخصی خودتان را در اینستاگرام به انتشار میگذارید و میخواهید پیج خود را خصوصی کرده تا فقط افرادی پست های اکانت شما را مشاهده کنند که شما آن ها را تایید کرده اید کافی است با قفل کردن صفحه اینستاگرام خودتان این کار را انجام دهید.

البته دلیل قفل کردن صفحه توسط ادمین آن میتواند دلایل دیگری داشته باشد و صرفا مربوط به افرادی نیست که عکس های شخصی خود را به انتشار میگذارند. خصوصی کردن پیج کار بسیار ساده است البته در برخی مواقع نیز امکان خصوصی کردن وجود ندارد که در ادامه برای شما این موارد را توضیح خواهیم داد.

برای پرایویت کردن پیج اینستاگرام میتوانید هم از طریق برنامه آن اقدام کنید و یا این که با مراجعه به سایت اینستاگرام اقدام به خصوصی سازی اکانت خود کنید.

البته همانطور که گفتیم برای قفل کردن صفحه باید شرایط خاصی مانند بیزنیس پروفایل بودن پیج خود را فعال نکرده باشید که در ادامه بیشتر به این مورد میپردازیم.

چطور پیج خود را در اینستا قفل کنیم

اکثر کاربران اینستاگرام از برنامه آن استفاده میکنند و پرایوت کردن از طریق برنامه هم خیلی ساده و کمتر از 20 ثانیه میتواند وقت شما را بگیرد به همین منظور مراحل زیر را انجام دهید:

با این کار شما توانستید پیج خود را قفل کنید و از این به بعد اکانت های دیگر به جز پیج هایی که در لیست follower شما میباشند نمیتوانند پست و استوری های شما را مشاهده کنند.

بعد از قفل کردن صفحه هر اکانت دیگری که بخواهد عضو فالوور های شما شود باید ابتدا درخواست دنبال کردن پیج شما را ارسال کرده و اگر شما آن را تایید کنید جر فالوور های شما خواهد شد.

اگر زبان پیج خود را از انگلیسی به فارسی تغییر داده اید شکل و شمایل پیج شما تغییر اساسی کرده و همه چیز از سمت چپ به راست انتقال پیدا کرده است و شاید کار کردن با تنظیمات اینستاگرام در این وضع کمی گیج کننده باشد.

مقاله پیشنهادی : آموزش حذف فالوور فیک اینستاگرام (2020)

اما در در کل راهی که برای پرایوت کردن اکانت اینستاگرام برای شما گفتیم هیچ تغییری نکرده و شما باز هم با اقدام به مراحل گفته شده میتوانید اکانت خود را خصوصی کنید به همین منظور برای قفل کردن صفحه اینستاگرام فارسی مراحل زیر را انجام دهید:

در نهایت به مانند آموزش قبلی کلید حساب خصوصی را روشن کنید تا پیج شما پرایوت شده باشد.

روش دیگری که برای قفل کردن صفحه اینستاگرام وجود دارد اقدام از طریق سایت اینستاگرام میباشد که به همین منظور باید وارد سایت اینستا به نشانی instagram.com شده و سپس از قسمت log in آن وارد پیج خود شده و بعد از آن به مانند مراحل زیر اقدام به پرایوت کردن پیج خود کنید:

همانطور که دیدید ما توانستیم از طریق سایت اینستاگرام نیز اکانت خود را خصوصی کنیم. البته ناگفته نماند که آموزش بالا برای مرورگر کامپیوتر میباشد اما جای نگرانی وجود ندارد و مرورگر گوشی هم بسیار شبیه به همین مورد میباشد.

برای قفل کردن صفحه اینستاگرام در مرورگر گوشی نیز میتوانید با ورود به صفحه پروفایل و سپس انتخاب آیکون چرخ دنده در بالا گوشه صفحه و باز هم با انتخاب بخش privacy and security و فعال کردن گزینه private account پیج خود در اینستاگرام را پرایوت کنید.

با قفل کردن صفحه اینستاگرام شما به نوعی خود را محدود به فالوور های موجود در پیج خود میکنید و در واقع ارتباط شما با دیگر اکانت ها بسته خواهد شد. تنها مزیت پرایوت کردن پیج این میباشد که شما به نوعی احساس امنیت بیشتری میکنید و مطمئن هستید که تنها اکانت هایی میتوانند فعالیت های شما در اینستاگرام را مشاهده کنند که شما آن ها را تایید کرده اید.

اما معایب قفل كردن صفحه اینستاگرام بسیار زیاد بوده که این موارد به شرح زیر میباشد.

از دست دادن صفحه اکسپلور

همانطور که گفتیم با پرایوت کردن پیج خود دیگر پست های شما در صفحه اکسپلور به نمایش در نخواهد آمد و حتی پست هایی که قبلا با هشتگ هایی که شما آن ها را منتشر کرده بودید از این صفحه پاک خواهد شد.

پیج های دیگر برای دیدن پست های شما، نیاز به تایید شما دارند

بعد از قفل کردن صفحه اینستاگرام تنها اکانت هایی میتوانند پست شما را ببینند که جز فالوور های شما هستند. از این رو اگر اکانتی بخواهد دنبال کننده پیج شما شود باید ابتدا برای شما request داده و منتظر تایید کردن شما باشد. اگر شما آن پیج را برای دنبال کردن اکانت خود تایید کردید میتواند فعالیت های شما در اینستاگرام را مشاهده کرده باشد.

امکان مشاهده پست و استوری های شما توسط پیج هایی که قبل از خصوصی شدن اکانت شما وجود داشتند.

مشکل دیگری که برای افرادی که میخواهند پیج خود را خصوصی کنند پیش می آید فالوور هایی میباشد که بعد از قفل کردن پیج خود آن اکانت هایی که عضو فالوور هایشان بود باز هم میتوانند فعالیت های پیج شان را مشاهده کنند. از این رو اگر بخواهید دسترسی آن ها از پیج شما قطع شود باید آن ها را از لیست فالوور های خودتان پاک کنید.

با استفاده از قابلیت جدید اینستاگرام میتوانید پیج های موجود در قسمت followers خود را remove کنید.

افرادی که تازه در اینستاگرام عضو شده اند و یا اکانت دومی برای خود باز کرده اند از این بابت خیلی مشکلی ندارند چرا که میتوانند از همان اول اقدام به قفل کردن صفحه خود کرده باشند. تا از این به بعد هر اکانتی که بخواهد دنبال کننده پیج باشد را با میل خودشان تایید و یا رد کنند.

امکان تغییر پروفایل معمولی به بیزینس پروفایل ممکن نخواهد شد

خیلی از کاربران به دلیل این که خودشان و یا شخص دیگری پیج آن ها را بیزینسی کرده است نمیتوانند اکانت خود را خصوصی کنند از این رو وقتی میخواهند کلید private account را روشن بکنند با پیام بیزنیسی بودن اکانت شان روبرو میشوند.

بله درست است اینستاگرام در صورتی که پیج شما بییزینسی باشد امکان قفل کردن صفحه را نخواهد داد. به همین خاطر باید ابتدا پیج خود را از بیزنیس پروفایل به معمولی تغییر داده و سپس بر اساس مراحلی که گفتیم اقدام به قفل کردن صفحه اینستاگرام خودشان کرده باشند.

موضوع امروز در مورد نحوه قفل کردن پیج اینستاگرام بود که اگر به صورت کامل این مقاله را مطالعه میکردید میتوانستید نحوه انجام این کار را فرا گرفته و از معایب خصوصی کردن پیج اینستاگرام نیز با خبر شده باشید.

وای واقعا ممنون خیلی متشکرم من اصلا دوست نداشتم پیجم رو کسی ببینه و بلد هم نبودم که قفل کنم اما با این روش قفل ش ‌کردم واقعا خیلی ممنونم 🙂

خواهش میکنم

سلام اینکه پیج رو به حالت پرایویت در بیاریم ولی دادن مسیج فعال باشه رو نگفتین
یعنی شخصی که پیج ما رو میبینه هم گزینه فالو رو ببینه و هم گزینه مسیج رو
این رو من دیدم توی بعضی از پیج های خصوصی که گزینه مسیجشون باز هست
ممنون میشم توضیح بدین

نه اینطوری نمیشه، اینستاگرام به پیج هایی که پرایویت هستند اجازه بیزینس اکانت رو نمیده

سلام ببخشيد من ميخوام فالورهامو قفل كنم كسي كه توپيجمه اونها رو نبينه چطوري اينكارو كنم ؟

متاسفانه این کار ممکن نیست.

عالی بود

ممنون

ببخشید پس پیج هایی که با فالور مثلا ۳۰۰ تا ۴۰۰ هزار نفر هستن ولی بازم پیجشون پروایته چطوری این‌کارو میکنن؟ و در اصل پیجشون کاری هست ولی بسته است

با سلام
باید خدمتتون عرض کنم که بنده خودمم همچین پیج هایی رو میبینم ولی این پیج ها اکثرا زمانی پیج خودشون رو قفل می کنند که از پیج های دیگه ای تبلیغات گرفته باشند.

صفحه اینستارویالم قفل شده و متاسفانه رمز آنرا نمیدونم

چطور پیج خود را در اینستا قفل کنیم

با سلام ، میتونید از طریق مقاله زیر یاد بگیرید که چگونه رمز خود را بازگردانی کنید.https://igtop.ir/change-instagram-password/

سلام ممنون ک اینستافارسی روهم توضیح دادین چطورقفل کنیم واقعامفیدبود
فقط چطوراکانت روبرای همیشه پاک کنیم؟؟؟لطفاتدضیح بدین

سلام ممنون
میتوانید از طریق لینک زیر بخوانید!https://igtop.ir/delete-instagram-account/

سلام
ببخشید میگم چرا وقتی پیج رو پرایوت میکنیم مثلا ۳ تا پست گذاشتیم اما واسه کسایی که فالو نکردند تعداد پست هارو صفر میزنه.اما در اصل باید تعداد پست هارو نشون بده،میشه راهنمایی کنید،ممنون

سلام وقت بخیر
این مشکل جدیدا از سوی چند نفر دیگه از کاربرها برای ما گفته شده اما متاسفانه فعلا دلیلی براش پیدا نشده!! در صورتی اولین دلیل مشخص بشه از طریق ایمیلتون براتون میفرستیم. متشکرم

اها باشه، خیلی ممنون از شما و سایت خوبتون.

ایا صفحه اینستاگرام رامیتوان قفل کرد که فرزنمان نتون ن وارد پیج شوند

سلام وقت بخیر
بله امکانش وجود داره. روش های مختلفی برای این کار جود داره!!! یعضی از گوشی ها این امکان رو خودشون دارن. اگر گوشیتون این امکان رو نداره می تونید از طریق بازار برنامه دانلود امنیت قفل گوشی ور دانلد کنید و به غیر از اینستاگرام هر برنامه ای رو که می خواهید قفل کنید.

سلام ببخشید در ماه بصورت نامحدود میتونیم پیج بیزینس مون را ب حالت معمولی برگردونیم وو قفل کنیم؟ و دوباره بازش کنیم و برگردونیم ب بیزینس

سلام وقت بخیر
در حال حاضر موردی دیده نشده که محدودیتی برای تبدیل پیج ها به همدیگه وجود داشته باشه!!! با این حال چون اینستا در این مورد خیلی قوانین مشخصی عنوان نکرده بهتره که خیلی تبدیل نکنید.

طراحی و توسعه آی جی تاپ


ورود
پنل کاربری

شاید شما هم دیده باشید که اکانت هایی در اینستاگرام وجود دارد که به صورت خصوصی هستند و شما نمیتوانید به صورت عادی پست های آن را مشاهده کنید و برای مشاهده کردن عکس ها و فیلم های قرار گرفته در صفحه آن شخص باید برای وی درخواست دنبال کردن ارسال کنید و بعد از قبول کردن درخواست شما پست ها برای شما قابل نمایش هستند.در این مطلب به آموزش قفل کردن اکانت اینستاگرام (خصوصی کردن پیج اینستاگرام) خواهیم پرداخت پس با ما همراه باشید

برنامه اینستاگرام را اجرا کرده در قسمت پروفایل از بالای صفحه سمت راست ، سه نقطه را انتخاب کنید

 

چطور پیج خود را در اینستا قفل کنیم

 

در صفحه بعد گزینه Private Account  را انتخاب و فعال کنید

با انجام این کار پست های شما فقط برای افرادی که شما را فالو کرده باشند نمایش داده خواهد شد و دیگر به صورت عمومی نخواهد بود.

اگر میخواهید شخص خاصی که شمارا دنبال کرده و بعد از خصوصی کردن صفحه ی خود نتواند عکس ها و ویدیو های شمارا ببینید باید آن فرد را بلاک کنید

نکته : برای اینکه اکانت خود را دوباره به صورت عمومی تبدیل کنید مراحل بالا را تکرار کنید و گزینه Private Account را غیر فعال کنید.

موفق باشید

لینک کوتاه مطلب

 

مال منم‌به همین فیس بوک وصل شده اگه بخوام غیر فعال بشه و بتونم‌خصوصیش کنم‌چطوریه؟

سلام.اینستام بیزینس‌کردم حالا میخوام بیزینس غیر فعال کنم بتونم خصوصی کنم چطوریه؟؟
ممنون

سلام . پیج من بیزینسی هستش و نمیتونم قفلش کنم .ممنون میشم راهنمایی کنید

سلام نمیشه همزمان بیزینس و خصوصی باشه

باید از بیزینس خارج کنید و بعد خصوصی کنید

سلام.ببخشید اینستام بیزینس‌کردم حالا میخوام بیزینس غیر فعال کنم بتونم خصوصی کنم چطوریه؟؟

سلام گزینه ی Switch back to personal Account رو انتخاب کنید تا به حالت عادی برگردید

من اون گزینه ی switch back to personal account رو زدم بازم درست نشد. چیکار کنم؟؟

زبان اینستاگرامتو فارسی کن همون کارو انجام بده درست میشه

خیلییییییییی ممنونم درس شد خیلی دنبالش بودم که قفل شه پبجم ولی نمیشد ممنون و سپاس گذارممممممم😭🌟💛

سلام وقتی زبانش رو فارسی کردم نوشته چی که از بیزینس در بیارم میخام پیجمو قفل کنم نمیشه

سلام اینستای من اخرین ورژن نمیشه پیجمو قفل کنم به نظرتون چیکار کنم؟

سلام احتمالا پیجتونو بیزینس کردید
اگه از حالت بیزینس خارج کنید میتنید خصوصی کنید

وای ی دنیا ممنون درس شد

خواهش میکنم موفق باشید

سلام من زبان رو هم فارسی کردم ولی باز هم از بیزنسی خارج نشد..چیکار کنم؟؟

چیکار کنیم شبکه جهانی قفل شه

سلام گزينه اي كه از حالت بيزينس بايد دربياريم كجاست؟

سلام داخل تنظیمات بخش Account بعد گزینه switch back to personal account

یک اینستا دارم داخل گوشی دیگه ای هست و شخصی اونو پاک نکرده چطور میتونم بااینستای خودم پاکش کنم

سلام رمز اکانتتونو تغییر بدید

سلام من اکانتمو به بیزینس تبدیل کردم ولی نمیشه پیجمو قفل کنم
نمیشه هم بیزینس باشه هم قفل اخه من خیلیارو دیدم که پیجشون هم بیزینسه هم قفله

منم میخوام پیج بیزینسمو قفل کنم. چیکار کنم؟

سلام نمیشه همچین چیزی
یا باید بیزینس باشه
یا خصوصی

اگه میخواید خصوصی کنید باید اول از حالت بیزینس خارج کنید

سلام راهی هست ک عکس پروفایلمون رو قفل کنیم و کسی نتونه دانلود کنع؟ب جز بلاک کردن راهه دگه ای نیس؟

چطور پیج خود را در اینستا قفل کنیم

من اینستام فارسی چطوری از بیزینس خارج بشم تو کدوم گزینه؟

دوست خوبم
من ميرم تو گزينه تغيير زبان
باز فارسي نداره براي من كه تغيير بدم
يه زبان ديگه گزاشتم بازم اكانتم از بيزينسي در نيومد
راه ديگه اي به نظرت ميرسه كه اكانتمو شخصيش كنم ؟

سلام شما فی ل تر ش کن رو باز بزارید
بعد وارد تنظیمات شده و از بخش Account گزینه ی Switch back to personal account رو بزنید

با سلام . تازه اینستا رو نصب کردم . و اکانتم رو خصوصی کردم از قسمت تنظیمات . اما وقتی از قسمت پایین صفحه که یک + هست . عکسی رو اشتراک گذاری میکنم . با اینکه خصوصی هست .
در قسمت پایین صفحه که یک شکل خونه هستش اون عکس نمایش داده میشه در اون قسمت . اگر خصوصی هستش چرا اونجا داره برای همه دیده میشه ؟؟؟ یا اینکه من فقط دارم میبینم ؟ممنون

من نمیتونم صفحمو قفل کنم اصلا نداره باید چیکارکنم

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه

buy telegram members

لینک های کاربردی لیبانو

buy telegram members

 Fake Telegram Users

تمامی حقوق این سایت محفوظ و متعلق به شرکت است


نام کاربری یا ایمیل *


کلمه عبور *

لطفا پاسخ را به عدد انگلیسی وارد کنید:


ورود

در برنامه ­ی اینستاگرام تنظیمات به صورت پیش فرض به گونه­ ای طراحی شده است که هر کسی می­تواند جزئیات حساب کاربری شما مانند پست­های شما را مشاهده کند. حال اگر کسی نخواهد یا مایل نباشد که هر فردی وارد حریم خصوصی­ اش در صفحه اینستاگرام شود می­تواند از طریق تنظیمات ساده حساب خود را شخصی کند.

چطور پیج خود را در اینستا قفل کنیم

قفل کردن اکانت اینستاگرام

نکته­ ای که قابل ذکر است این است که شخصی کردن حساب اینستاگرام،  فقط برای کاربران اندروید و iOS امکان پذیر است و کاربرانی که از طریق ویندوز وارد حساب کاربری می­شوند این قابلیت (قفل کردن اکانت) را نمی­توانند اجرا کنند.

حال اگر مایل هستید می­توانید از طریق مراحل زیر برای شخصی سازی پیج خود با کوک موبایل همراه باشید.

مطابق شکل روبه ­رو بعد از وارد شدن به حساب کاربری خود سه نقطه­ که در سمت راست بالای صفحه قرار گرفته را انتخاب کنید.

قفل کردن اکانت اینستاگرام

بعد از انتخاب سه نقطه در مرحله اول مطابق شکل صفحه ای از تنظیمات برای شما باز می­شود که با پایین آمدن از صفحه، گزینهPrivate Account  را مشاهده می­کنید، که با انتخاب این گزینه و فعال کردن این حالت صفحه شما به سادگی قفل می­شود.

قفل کردن اکانت اینستاگرام

از این به بعد با انجام این کار افرادی که فالوور شما نیستند قادر به مشاهده جزئیات حساب شما مانند عکس­ها، ویدیو­ها و پست­های شما نیستند مگر اینکه حساب شما را دنبال کنند و شما آن­ها را تایید کنید و جزء فالوور­­های خود قرار دهید.

شما میتوانید جهت کسب اطلاعات بیشتر از این اپلیکیشن به پست ” مدیریت پروفایل instagram ” مراجعه نمایید.

ایده این است که با شخصی کردن حساب کاربری، وقتی یکی از دنبال کنندگان پستی را برای دوست خود ارسال می کند، آن شخص برای اینکه بتواند آن عکس را ببیند باید شما را فالو کند. از طرف دیگر، اگر حساب کاربری شما عمومی باشد، آن دوست می تواند به راحتی پست شما را در دایرکت های شان مشاهده کنند بدون اینکه شما را فالو کند.

در اینستاگرام، می توانید استوری، تصاویر یا فیلم های خود را به اشتراک بگذارید (اگر نمی خواهید تصاویر به صورت عمومی نشان داده شود، می توانید آنها را پنهان کنید). … فقط شما یا هر دنبال کننده تأیید شده می تواند تصاویر، فیلم ها و استوری در یک حساب کاربری خصوصی اینستاگرام را مشاهده کنید، اما با استفاده از ویژگی web viewer حساب کاربری خصوصی، می توانید بدون اینکه شخص را فالو کنید، تمام عکس های او را ببینید.

اگر حساب کاربری شما به صورت خصوصی تنظیم شده باشد و هشتگ را به پست خود اضافه کنید، این پست در صفحه هشتگ مربوطه برای عموم نمایش داده نمی شود. فقط دنبال کنندگان تأیید شده شما می توانند پست های شما را در صفحات هشتگ یا در پیام های دایرکت اینستاگرام مشاهده کنند.

حساب خود را از برنامه اینستاگرام در دستگاه اندروید یا iOS خود به صورت خصوصی تنظیم کنید:

در حالت کلی، باید کنترل کنید چه کسی محتوای شما را می بیند. برای اینکه بتوانید بیشترین کنترل را داشته باشید باید حساب کاربری خود را خصوصی کنید. وقتی حساب شما خصوصی باشد، همه آنچه را که پست می کنید از دید کسانی که شما را دنبال نمی کنند، مخفی می ماند. اگر کسی بخواهد عکس های شما را دنبال کند، می تواند، اما تا زمانی که شما آنها را تأیید نکنید، چیزی نمی بیند.

تصاویر اینستاگرام به راحتی عمومی می شوند، حتی اگر صفحه شما به صورت “خصوصی” تنظیم شده باشد. همانطور که اینستاگرام این ویژگی را در مرکز حفظ حریم خصوصی و ایمنی خود قرار داده است: «می توانید پست های خود را در برنامه اینستاگرام خصوصی کنید تا فقط دنبال کنندگان تأیید شده بتوانند آنها را ببینند.”

Instalooker یک برنامه ساده و بدون هیچ زنگ و سوت هشدار است. این برنامه مبتنی بر وب است، بنابراین برای استفاده از آن، نیازی به دانلود نرم افزار ندارید. از ویژگی های برتر Instalooker می توان به مشاهده عکس های خصوصی اینستاگرام اشاره کرد.

با افزایش تعداد حساب های کاربری خصوصی در اینستاگرام به 298،579،709 در حدود 300 میلیون حساب کاربری خصوصی وجود دارد.

برای این منظور، برنامه های زیر با پشتیبانی چند زبانه را دانلود و نصب کنید:

معمولاً کاربران اینستاگرام، حساب خود را از عمومی به خصوصی تبدیل می کنند تا فالوورهای بیشتری کسب کنند.

با تغییر حساب کاربری خود به یک حساب خصوصی، تعداد درخواست های پیگیری شما از افراد ناشناس در این مورد کاهش می یابد. اما افرادی که شما را دنبال می کنند می توانند پست های شما را طبق معمول مشاهده کنند.

وقتی حساب خود را از حالت عمومی به خصوصی تغییر دهید، افرادی که قبلاً شما را در حساب عمومی خود دنبال می کنند ، همچنان در حساب شخصی شما را دنبال می کنند.

kookmobileoffice@gmail.com

02167319-02165011022-02166757579-02166761969-02165011024

متفاوت اندیشیده ایم.

اینستاگرام به عنوان بهترین، متفاوت ترین و بزرگترین شبکه اجتماعی حال حاضر دنیا، امکانات بسیاری را در اختیار کاربرانش قرار میدهد. یکی از مواردی که اکثر کاربران شبکه های اجتماعی با آن مواجه میشوند، دسترسی افراد ناشناس به پست های ارسالی آنها است اما در اینستاگرام این امکان وجود دارد تا حساب کاربری خود را از حالت عمومی به حالت خصوصی تبدیل کنید و با اینکار پست های شما تنها برای افرادی که شما را فالوو کرده اند قابل مشاهده است. در این مقاله قصد دارم به شما نحوه خصوصی کردن و قفل کردن اکانت اینستاگرام را آموزش بدهم.

اکانت شما در اینستاگرام می‌تواند در حالت عمومی یا خصوصی قرار بگیرد که هر کدام دارای ویژگی‌های خاص خودشان هستند. در حالت خصوصی یا Private، افرادی که در لیست فالوورهای شما حضور ندارند، امکان دسترسی به پست های شما را نخواهند داشت و تنها پس از درخواست فالوو کردن و تایید شما، این امکان برای آنها فراهم خواهد شد. در صورتی که اکانت اینستاگرام خود را در حالت عمومی یا Public قرار دهید، دسترسی همه افراد به پست هایتان آزاد بوده و بدون نیاز به فالوو کردن، می‌توانند پست‌های مختلف شما را مشاهده نمایند.

همانطور که گفتم با خصوصی کردن حساب کاربری تنها فالوورهای شما قادر به دسترسی به پست های شما هستند پس فالوورهای فعلی شما پس از قفل کردن اکانت اینستاگرامتان همچنان میتوانند به پیج شما دسترسی داشته باشند. اگر نمیخواهید که این افراد نیز به پست های شما دسترسی نداشته باشند کافی که شخصی مورد نظر را بلاک کنید؛ با اینکار آن شخص به کلی امکان دسترسی به شما را از دست خواهد داد.

همچنین با قفل کردن پیج اینستاگرامتان، شما از فهرست جستجوی هشتگ در اینستاگرام حذف میشوید و دیگر پست های شما در لیست جستجوی هشتگ ها نشان داده نمیشود.

برای دانلود جدیدترین نسخه رسمی برنامه اینستاگرام مخصوص دستگاه های اندرویدی بر روی این لینک کلیک نمایید.

چطور پیج خود را در اینستا قفل کنیم

شما به سادگی میتوانید در عرض کمتر از یک دقیقه با استفاده از مراحل زیر، اکانت خود را خصوصی کنید.

در اولین مرحله شما باید برنامه اینستاگرام را باز کنید و وارد بخش پروفایل شخصی خود شوید؛ برای اینکار کافی است در پایین صفحه بر روی تصویر پروفایل خود کلیک نمایید.

در صورتی که برای پروفایل اکانت اینستاگرامتان تصویری انتخاب نکرده باشید، یک آیکون به شکل آدمک در پایین صفحه به جای تصویر پروفایلتان نشان داده میشود.

برای ورود به بخش تنظیمات، کافی است بر روی آیکون سه خط که در گوشه سمت راست بالای صفحه نمایش قرار گرفته است کلیک نمایید.

حال برای ورود به بخش تنظیمات، در منو کشویی باز شده روی Settings که در پایین این منو قرار گرفته کلیک نمایید.

حال بر روی گزینه Privacy and Security که در تصویر زیر با رنگ زرد نیز نشان داده شده است کلیک نمایید.

برای ورود به بخش خط مشی حساب اینستاگرام باید بر روی گزینه Account Privacy که در تصویر زیر با رنگ زرد نیز نشان داده است کلیک نمایید.

در این مرحله برای فعال کردن حالت خصوصی اکانت، تیک گزینه Private Account را بزنید و آن را روشن کنید.

پس از فعال سازی Private Account پیامی مشابه تصویر زیر برای شما نشان داده میشود که برای بار آخر از شما میپرسد که آیا از تصمیم خود اطمینان دارید یا خیر؟ درصورتی که جوابتان مثبت بود بر روی گزینه OK کلیک نمایید و در غیر این صورت بر روی Cancel کلیک نمایید.

درصورتی که بر روی OK کلیک کرده باشید، اکانتتان با موفقیت از حالت عمومی به حالت خصوصی تغییر کرده است.

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.

در حالت عادی همچین مشکلی وجود نداره؛ از کدوم نسخه اینستاگرام استفاده میکنید ؟ آخرین نسخه رسمی اینستاگرام رو دانلود و نصب کنید سپس مجدد امتحان کنید.

سلام دوست عزیز

این قابلیت برای تمامی حساب های اینستاگرام وجود داره؛ با دنبال کردن آموزش فوق میتونید اکانتتون رو از حالت عادی به حالت خصوصی (قفل کردن) و بالعکس تغییر بدید.

نویسنده

مینی روید یک وب سایت ارائه دهنده خدمات دانلود رایگان در عرصه بازی و برنامه اندروید است. ما معتقدیم شما سزاوار راهی آسان برای لذت بردن از زندگی در کنار موبایل اندرویدی خود هستید و به همین علت امکانات فوق العاده کاربردی به همراهی جلوه بصری زیبایی در اختیار شما قرار داده ایم تا با ما از آخرین، برترین و اساسی ترین بازی ها و برنامه های مطرح اندرویدی، استفاده کنید .

دوست ندارید پست‌هایتان را هر کسی ببیند یا دوست ندارید هر کسی که بخواهد شما را دنبال کند؟ اگر اینطور باشد جای درستی آمدید چون در این مقاله می‌خواهیم قفل کردن اکانت اینستاگرام را یاد بگیریم! اصلا هم نگران نباشید چون قفل کردن حساب کاربری اینستاگرام بیشتر از یک دقیقه طول نمی‌کشد! راستی یادتان نرود که مدیر هاب تامین امنیت اینستاگرام را هم به شکلی اصولی انجام می دهد!

خیلی‌ها هستند که دوست ندارند مطالبشان در اینستاگرام را همه ببینند. شما هم ممکن است از این دسته باشید. یعنی عکس‌ها و ویدئو‌های شخصی داشته باشید و ترجیح می‌دهید فقط دوستان شما حق دیدن آن را داشته باشند. در این صورت لازم است پیج اینستاگرام خود را قفل کنید.

با پرایوت کردن حساب اینستاگرام، همچنان فالوورهای فعلی شما به آن دسترسی خواهند داشت. اما اگر نخواهید این افراد به حساب شما دسترسی داشته باشند، خیلی ساده می‌توانید آنها را بلاک کنید تا از دایره فالوورهای شما حذف شوند.

اتفاق دیگری که با قفل کردن پیج اینستاگراممی‌افتد و باید در جریان آن باشید این است که شما از فهرست جستجوی هشتگ در اینستاگرام حذف می‌شوید.

مثلا فرض کنید که شما طبیعت گردی رفته‌اید و چندتا عکس جذاب با هشتگ #طبیعت_گردی پست کرده‌اید. اگر صفحه شما عمومی باشد و شخصی هشتگ #طبیعت_گردی را جست و جو کند، ممکن است که پست شما هم برای او نمایش داده بشود. ولی اگر پیج خودتان را قفل کنید دیگر در این جستجوها نمایش داده نمی‌شوید.

چطور پیج خود را در اینستا قفل کنیم

حالا با چند قدم ساده و تصویری قفل کردن (یا همان پرایوت کردن) اینستاگرام را با هم مرور می‌کنیم. همانطور که گفتیم، یک دقیقه‌ای کار انجام خواهد شد.

برای اینکه پیج اینستاگرام را قفل بکنید اول باید وارد صفحه شخصی خودتان در اینستاگرام بشوید. برای این کار کافی است روی آیکون آدمی که در پایین سمت راست صفحه وجود دارد کلیک کنید.

حالا از طریق صفحه شخصی خود، وارد تنظیمات شوید. در بالای صفحه سمت راست، یک علامت سه خطی می‌بینید. اگر روی این آیکون کلیک کنید یک منو باز می‌شود. بعد از اینکه روی آیگون سه خط کلیک کردید، منوی برنامه باز خواهد شد. در این قسمت باید روی آیکون تنظیمات (settings) لمس کنید.

بعد از اینکه وارد صفحه تنظیمات خواهید شد. اگر همین صفحه را کمی به پایین بکشید عبارت “Private Account” را خواهید دید که یک دکمه هم جلوی آن قرار دارد. اگر رنگ این دکمه آبی باشد این یعنی حساب کاربری شما شخصی شده و به عبارت دیگر پیج اینستاگرام‌تان را قفل کرده‌اید.

همانطور که در عکس می‌بینید اگر این گزینه به رنگ آبی باشد به این معنی است که شما پیج‌تان را قفل کرده‌اید! این مقاله در وب سایت مدیر هاببه دردتان خورد؟ اگر مشکل دیگری هم دارید برای ما نظر بگذارید!

در جواب باید بگوییم که بهترین راه برای چنین کاری، فالو کردن آن اکانت است.

اما اگر دوست ندارید آن اکانت را فالو کنید، بدانید که در حال حاضر، چندین وب‌سایت مختلف برای مشاهده و حتی دانلود پست اکانت‌های پرایوت وجود دارند. اما ما همه آنها را بررسی کردیم و متوجه شدیم که تمام آنها با هدف سو استفاده از شما ساخته شده‌اند.

این یعنی حتی اگر بتوانند عکس‌ها و تصاویر اکانت‌های خصوصی را برای شما نمایش دهند، در ازای آن از شما چیزی می‌خواهند. مثلاً دانلود یک برنامه یا دادن یک ایمیل یا حتی سواستفاده‌های بیشتر.

ما که دوست نداشتیم در دام چنین سایت‌هایی بیافتیم. اما اگر شما دوست دارید این روش را امتحان کنید، کاملاً مختار هستید!

صندوق ایمیل یا پوشه اسپم خود را جهت تائید اشتراک خود چک کنید

 

 

مدیر هاب به عنوان یک پلتفرم کامل برای مدیریت شبکه‌های اجتماعی راه اندازی شده است تا بتوان به راحتی و در سریع ترین زمان ممکن، کلیه شبکه‌های اجتماعی مثل اینستاگرام، تلگرام، فیسبوک، توییتر، یوتیوب، لینکدین، پینترست و … را مدیریت کرد.

تمامی حقوق این وبسایت برای مدیر هاب محفوظ می باشد

به مدیر هاب، پلتفرم جامع مدیریت شبکه های اجتماعی خوش آمدید.

چطور پیج خود را در اینستا قفل کنیم
چطور پیج خود را در اینستا قفل کنیم
0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *