چطور پیج خود را پاک کنیم

 
helpkade
چطور پیج خود را پاک کنیم
چطور پیج خود را پاک کنیم

روش ها [بر روی روش مورد نظر کلیک نمایید ]

روش حذف اکانت اینستاگرام از طریق مرورگر وب

اینستاگرام از جمله پر طرفدار ترین برنامه های مجازی انتشار عکس می باشد که کاربران فوق العاده زیادی را به خود اختصاص داده تا بتواند موفقیت های زیادی را در زمینه رقابت با سوشیال ها کسب کند تا جایی که می توان از آن به عنوان یک عاداته روزانه کاربران نام برد.

اما خب علی رغم محبوب بودن آن خیلی وقت ها کاربران بنابر دلایلی حالا شاید شخصی و شاید نیز عمومی مثل کسانی که اقدام به دیلیت اکانت تلگرام خود می کنند بخواهند از این شبکه دور باشند و آن را در لیست حذف شده های خود قرار دهند و این بدین معنی می باشد که وقتی اقدام به این کار میکنیم باید توجه داشته باشیم که این کار ما سبب حذف شدن کامل پست ها ، کامنت ها و … خواهد شد و بدین منزله می باشد که هیچ کاربری دیگر در اینستاگرام شما را پیدا نخواهد کرد.چطور پیج خود را پاک کنیم

تا چندی پیش امکان اینکه از داخل خود اپلیکیشن اینستاگرام اکانت خود را حذف کنید فراهم نبود ، به همین دلیل باید از طریق سایت instagram برای حذف اکانت اینستاگرام خود اقدام میکردید ، اما در آپدیت های جدید این اپ امکان حذف از داخل خود برنامه پیاده سازی شد که در ادامه برای شما آن را بیان خواهیم کرد :

اول از همه وارد برنامه اینستاگرام شوید و به قسمت پروفایل خود مراجعه کنید سپس با توجه به تصویر شماره 1 روی آیکون گوشه برنامه کلیک کنید.

تصویر شماره – حذف اکانت اینستا از گوشی

در ادامه یک اسلاید جدید برای شما باز می شود که با توجه به تصویر شماره 2 روی settings کلیک کنید.

 

تصویر شماره 2 – settings اینستاگرام

طبیعتا با کلیک بر روی settings  برای شما تنظیمات گسترده ای باز می شود اما ما با قسمت help که مطابق تصویر شماره 3 دور آن خط کشیده شده است کار داریم.

تصویر شماره 3 – تنظیمات اینستاگرام

تصویر شماره 4 تنظیمات زیر مجموعه help می باشد که با کلیک بر روی گزینه دوم ( help center) ما به حذف اکانت خود ادامه می دهیم.

تصویر شماره 4 – تنظیمات help اینستاگرام

بعد از اینکه بر روی help center کلیک کردید وارد یک صفحه مروگر خواهید شد ( البته مرورگر خود اینستاگرام ) که طبق تصویر شماره 5 نیاز هست بر روی گزینه  managing your account کلیک نمایید.

تصویر شماره 5 – مدیریت اکانت اینستاگرام

تصویر شماره 6 مارو به مراحل پایانی نزدیک میکنه ، پس روی گزینه دوم یعنی delete your account کلیک کنید.

تصویر شماره 6 – delete instagram account

سپس برای شما صفحه ای باز خواهد شد که شامل دو گزینه می باشد و نیاز هست شما بر روی ( How do I delete my account) گزینه دوم کلیک نمایید تا وارد صفحه دیگر شوید که در گزینه یک بر روی ( the Delete Your Account page ) که با رنگ آبی بلد شده است کلیک کنید.

بعد از این کار نیاز هست وارد اکانت خود شوید ( در کادر های باز شده پسورد و یوزر نیم خود را وارد نمایید)

یک صفحه برای شما باز می شود که از شما دلیل حذف اکانتتان را می پرسد ( منوی کشویی ) یکی از گزینه ها را انتخاب نمایید ، و در پایین همان کادر دوباره پسورد خود را وارد نمایید و سپس بر روی کادر قرمز کلیک کرده و حساب خود را در آخرین مرحله حذف کنید.

مرحله اول اشاره به این موضوع دارد که در داخل اپ اینستاگرام عنوانی به نام دلیت اکانت وجود ندارد یعنی شما باید همانند حذف اکانت های تگلرام دست به دامن سایت اینستاگرام شوید.

پس با کلیک بر روی لینک زیر وارد سایت اینستاگرام شوید (البته پس از مشاهده کامل آموزش).

اینجا کلیک کنید

 

مرحله دوم در دو صورت می باشد که ابتدا شاید از شما عنوان های ورد (username & password) را بخواهد و شاید نیز مستقیم به اکانت شما متصل شود.

در مرحله سوم وارد قسمت اصلی حذف اکانت یعنی منوی دلیت اکانت خواهید شد.

مرحله چهارم که لول بعدی ما می باشد باید در قسمتی که سوال پرسیده  که دلیل این کار ما (حذف اکانت اینستاگرام) چیست باید یک گزینه زا با کلیک بر روی کادر مشخص شده انتخاب نمایید.

در مرحله پنجم برای شما یک گزینه به عنوان پسورد فعال خواهد شد که با درج پسورد اینستاگرام تان می توانید وارد مرحله آخر حذف اکانت خود شوید.

آموزش حذف اکانت اینستاگرام مرحله به مرحله

چطور پیج خود را پاک کنیم

پس از اینکه پسورد خود را نهایی کردید به قسمت نهایی یعنی کادر قرمز رنگ مراجعه نمایید و بر روی آن کلیک کنید و پس از نمایش اعلان اطمینان بر روی گزینه OK کلیک نموده تا اکانت شما حذف شود.

نحوه دلیت اکانت اینستاگرام

شاید تاکنون برای شما پیش آمده است که بنابر هر دلیلی برنامه اینستاگرام را از گوشی خودتان حذف کنید و بعد از آنکه حذف کردید، متوجه این بشوید که رمز حساب کاربری خود را فراموش کرده اید و به هیچ نحو ممکن قادر به بخاطر آوردن آن نیستید و از طرفی دیگر نیاز به برنامه اینستاگرام و حساب کاربری خود دارید. اما در این وضعیت باید چه کاری را انجام بدهیم؟! آیا باید حساب کاربری جدیدی را در اینستاگرام فراهم سازیم؟! آیا دیگر نمی توانیم حساب کاربری ای که رمز آن را فراموش کرده ایم، استفاده کنیم؟!

لازم به ذکر است که شما خیلی ساده و آسان می توانید حساب کاربری خود را که رمز آنرا فراموش کرده اید را بازیابی کنید. اما فرآیند بازیابی رمز عبور اینستاگرام ساده تر از چیزهایی است که شما تصور آنرا می کنید و به همین دلیل هیچ نیازی به مهارت خاصی نیست. از این رو در ادامه این گزارش از بخش تکنولوژی نمناک قصد داریم شما را با آموزش بازیابی رمز اینستاگرام بصورت قدم به قدم آشنا سازیم. همراه ما باشید.

در قدم اول وارد برنامه اینستاگرام شوید و در بخش اول از انتهای صفحه گزینه Log in را انتخاب کنید.

قدم دوم؛ در این بخش باید نام کاربری و رمز عبور خود را وارد کنید و اما از آنجائیکه رمز عبور را فراموش کرده اید، باید گزینه Forgot password آبی رنگ را انتخاب کنید.چطور پیج خود را پاک کنیم

قدم سوم؛ در این بخش شما می توانید شماره تلفن، ایمیل و یا آدرس حساب کاربری خود در اینستاگرام را وارد کنید. از این رو ساده ترین روش بازیابی رمز فراموش شده اینستاگرام، وارد کردن آدرس حساب کاربری می باشد. از این رو ID اینستاگرام خود را در این بخش وارد کنید و گزینه Next را انتخاب کنید.

قدم چهارم؛ اینک می توانید حساب کاربری خود را مشاهده کنید که در قسمت زیرین آن دو بخش قرار دارد و شما از این طریق می توانید رمز اینستاگرام خود را بازیابی کنید.به همین دلیل دو گزینه ای که در تصویر ذیل وجود دارند را در ادامه توضیح داده ایم؛

همان گونه که در تصویر بالا مشاهده می کنید، بازیابی رمز اینستاگرام به دو روش پیامکی و یا از طریق ایمیل امکان پذیر است که شما به دلخواه می توانید یکی را انتخاب کنید. اما اگر شما می خواهید از طریق پیامک بازیابی کنید، باید گزینه Send an sms را انتخاب کنید که در این مرحله کد تائیدیه از اینستاگرام برای شماره ای که از قبل در اینستاگرام ثبت کرده اید را دریافت خواهید کرد و باید در کادر خالی وارد کنید تا رمز شما بازیابی شود.

اما دومین روش برای بازیابی رمز اینستاگرام، استفاده از آدرس ایمیلی است که شما از قبل برای حساب اینستاگرام خود درج کرده اید. از این رو بر روی گزینه Send an email را انتخاب کنید. سپس ایمیلی فورا برای شما ارسال خواهد شد که باید در این مرحله وارد ایمیل دریافتی شوید و از طریق گزینه مشخص شده اقدام به بازیابی رمز اینستاگرام کنید. هم اکنون بازیابی رمز اینستاگرام شما با موفقیت به اتمام رسیده است و خیلی ساده می توانید وارد حساب کاربری خود در اینستاگرام شوید.

فهرست مقاله :[ بر روی گزینه مورد نظر کلیک نمایید]

” مرحله 1 ” برای وارد شدن به صفحه حذف اکانت تلگرام ابتدا بر روی کادر مشخص شده پس از آموزش کلیک کنید تا مستقیما به این صفحه وارد شوید.

” مرحله 2 ” سپس شماره ای که در تلگرام با آن فعالیت می کنید را در قسمت Your Phone Number ، بدون صفر و با گذاشتن کد 98+ وارد کنید. به این شکل “9891212345+” و بعد next را بزنید.

” مرحله 3 ” بعد از آن برای شما کادر دیگری به نام confirmation code(تصویر شماره 1) باز می شود که باید کدی که از طرف تلگرام (تصویر شماره 2 ) برای شما ارسال شده است ؛ را در این کادر دقیق و با حروف کوچک و بزرگ طبق کد وارد کنید.چطور پیج خود را پاک کنیم

کد ارسال شده ترکیبی از حروف بزرگ و کوچک و اعداد می باشد که باید بدون تغییر در کادر وارد شد.

تصویر 1

 

تصویر 2

” مرحله 4 ” در یک صفحه جدید برای شما سه گزینه نمایان می شود که باید بر روی گزینه «delete account»کلیک کنید.

” مرحله 5 ” در مرحله بعدی کادر آبی رنگ پایین صفحه ( delete my account) را بزنید.

در مرحله بعدی کادری که برای شما باز می شود نیاز هست که بر روی گزینه قرمز رنگ کلیک کنید.

 

اکانت تلگرام شما با موفقیت حذف شد.

صفحه حذف تلگرام

چرا کد دیلیت اکانت telegram برای من ارسال نمی شود ؟

جواب : در ابتدای مراحل شماره را به صورت اشتباه وارد نموده اید و یا اینکه بدون پیش شماره 98+ ثبت نموده اید.

آیا با دیلیت اکانت تلگرام می توانم از ریپورت خارج شوم ؟

جواب :موضوع دیلیت اکانت تلگرام ارتباطی به رفع ریپورتی ندارد.

تمامی اطلاعات من با پاک کردن تلگرام از بین می رود ؟

جواب : بله ، اکانت شما به صورت کلی ریست می شود و تمامی گفتگو های شما حذف خواهد شد.

تمامی مراحل بالا با استفاده از یک ویدیو به صورت مرحله ای نیز توضیح داده شده است :

نحوه دیلیت اکانت تلگرام

با این حال که چندین بار در متن تکرار کردیم که امکان حذف اکانت تلگرام سریع از طریق خود اپ مانند حذف اکانت اینستاگرام وجود ندارد اما شما می توانید با تنظیم خودکار حذف حساب کاربری ، حسابتان را در یک مدت زمان مشخص حذف کنید.

عمده ترین دلیل برای حذف خودکار اکانت تلگرام چیست؟

امکان دارد که شما در یک زمانی تلفن همراه خود و یا سیم کارتی که با آن در تلگرام فعال هستید را گم کنید ، این حذف خودکار به شما کمک میکند که بتوانید بعد از چند وقت حتی اگر سیم کارت یا گوشی تان نیز پیدا نشد مطمن باشید که اکانت شما خودکار حذف خواهد شد.

با توجه به شماره تصاویر و کادر های مشخص شده برای حذف خودکار اقدام کنید که در این مرحله می توانید مشخص کنید که اکانت شما در صورتی که (1 ، 3 ، 6 ، 12 ماه ) فعال نبودید حذف شود.

 

با توجه به تصویر زیر می توانید از کادر های مشخص شده استفاده نمایید و دیلیت اکانت خودکار را در تلگرام های اندورید تنظیم کنید.

دسته‌بندی نشده

آموزش اینستاگرام

آموزش بازاریابی و تبلیغ در تلگرام

آموزش ترفندهای تلگرام

پیشنهاد ما

چطور پیج خود را پاک کنیم

شبکه‌های اجتماعی

آموزش یوتیوب

آموزش جامع ترفندهای اینستاگرام

آموزش بازاریابی و تبلیغ در اینستاگرام

معرفی

داستان موفقیت

اخبار

آموزش تلگرام

پیامرسان‌ها

آموزش لینکدین

دسته‌بندی نشده

آموزش اینستاگرام

آموزش بازاریابی و تبلیغ در تلگرام

آموزش ترفندهای تلگرام

پیشنهاد ما

شبکه‌های اجتماعی

آموزش یوتیوب

آموزش جامع ترفندهای اینستاگرام

آموزش بازاریابی و تبلیغ در اینستاگرام

معرفی

داستان موفقیت

اخبار

آموزش تلگرام

پیامرسان‌ها

آموزش لینکدین

قصد دارید از اینستاگرام دور باشید؟ تصمیم خود را برای دیلیت اکانت اینستاگرام گرفته‌اید؟ این مقاله راهنمای کامل حذف اکانت اینستاگرام برای همیشه است. اگر تصمیم خود را گرفته‌اید پس با ما باشید. البته ما در آکادمی دیدوگرام به همه سوال‌های شما از صفر تا ۱۰۰، درباره اینستاگرام و کار با آن جواب داده‌ایم. حتما دوره زیر را ببینید.

سوال بسیار خوبی‌ست. چون قبل از انجام هر کاری باید حواستان باشد که بعد از آن چه اتفاقی می‌افتد! بعد از حذف کامل اکانت اینستاگرام:

اطلاعات اکانت شما حذف می‌شود. اطلاعاتی مثل پست‌ها، لایک و کامنت‌ها، فالورها و… از اکانت شما حذف می‌شود. یعنی هیچ اثری از آن‌ها باقی نمی‌ماند.

نام کاربری شما غیر قابل استفاده می‌شود. نه شما و نه هیچ کس دیگری، نمی‌تواند با نام کاربریِ اکانتی که حذف کرده‌اید، اکانت جدید بسازد. اینستاگرام این کار را برای حفظ حریم خصوصی و امنیت افراد انجام می‌دهد.

ایمیل شما برای اینستاگرام نامعتبر می‌شود. بعد از حذف اکانت؛ ایمیلی که با آن اکانت را ساخته بودید، برای ساختن یک اکانت اینستاگرام دیگر، قابل استفاده نیست. اما یک راه حل وجود دارد. قبل از حذف اکانت اینستاگرام، به پروفایل خود، قسمت Edit profile بروید و ایمیل را تغییر دهید. برای این کار، وارد کردن یک ایمیل نامعتبر هم مشکلی ایجاد نمی‌کند.

برای ورود به صفحه دیلیت اکانت اینستاگرام، روی لینک زیر کلیک کنید:

ورود به صفحه دیلیت اکانت اینستاگرام

مرحله۱) اگر هنوز وارد اکانتتان نشده‌اید، نام کاربری و رمز عبور را وارد کنید.

مرحله۲) وقتی وارد صفحه زیر شدید، باید دلیل حذف اکانتتان را انتخاب کنید. مثلا ما این‌جا گزینه Something else را انتخاب می‌کنیم.چطور پیج خود را پاک کنیم

مرحله۳) بدون وارد کردن پسورد پیجتان نمی‌توانید دیلیت اکانت کنید. در این مرحله در جای مشخص شده، پسورد را وارد کنید.

نکته: اگر رمز پیجتان را فراموش کرده‌اید، گزینه Forgot Password را انتخاب کنید.

مرحله۴) گزینه حذف دائمی اکانت اینستاگرام یا همان Permanently delet my account که تیر خلاص هست را انتخاب کنید.

اکانت شما برای همیشه حذف شد!

روی لینک زیر کلیک کنید تا مستقیم وارد صفحه دیلیت اکانت دائمی اینستاگرام شوید

ورود به صفحه دیلیت اکانت اینستاگرام

۱٫بعد از ورود به صفحه دیلیت اکانت اگر هنوز وارد اکانتتان نشده‌اید، نام کاربری و رمز عبور را وارد کنید.

مرحله ۲) در این مرحله باید دلیل حذف اکانتتان را انتخاب کنید. اینستاگرام چندتا گزینه به شما پیشنهاد داده. ما این‌جا گزینه Something else را انتخاب می‌کنیم.

مرحله ۳) بعد از انتخابِ یکی از گزینه‌های بالا، پسورد اکانتتان را در قسمتی که مشخص شده وارد کنید.

اگر پسوردتان را فراموش کرده‌ باشید نمی‌توانید دیلیت اکانت کنید. اما نگران نباشید؛ چون از طریق گزینه forget password امکان عوض کردن رمز وجود دارد:

بعد از وارد کردن پسورد، روی دکمه قرمزِ حذف دائمی اکانت (Permanently delete my account) که  پایین تصویر (یعنی شماره ۴) می‌بینید، کلیک کنید.

مرحله ۴) بعد از این مراحل، تقریبا کارتان تمام شده. با کلیک روی آخرین مرحله، اینستاگرام از شما می‌پرسد که آیا از حذف اکانت اینستاگرام خود مطمئنید؟ روی دکمه OK کلیک کنید تا خیال اینستاگرام را هم از دیلیت اکانت خود راحت کنید.

بعد از مراحل بالا باید پیام زیر را از اینستاگرام دریافت کنید:

تبریک! اینستاگرام شما برای همیشه حذف شد.

اگر دوست نداشتید اکانتتان را برای همیشه حذف کنید، راه حلش؛ دی اکتیو کردن یا حذف موقتی است. از مزیت‌های این روش حذف نشدن پست‌ها، فالوورها، لایک‌ها، کامنت‌ها و اطلاعات پیج شماست. ولی پیج شما، از دید کاربران، تا وقتی که دوباره اکانتتان را فعال کنید، پنهان می‌ماند. بعد از دی اکتیو کردن اکانت، هر زمان که خواستید، چه یک روز بعد چه ۱ سال بعد، می‌توانید اکانت خود را دوباره فعال کنید.

ما در مقاله آموزش کامل دی اکتیو کردن اکانت اینستاگرام همه چیز را درباره حذف موقتی آماده کرده‌ایم.

این هم از مراحل دیلیت اکانت اینستاگرام! بنظر شما درس فلسفی‌ای که می‌توانیم از دیلیت اکانت بگیریم چیست؟ بنظر من گاهی ما آدم‌ها باید یاد بگیریم که با دل کندن و حذف بعضی چیزها؛ می‌توانیم تغییرات بزرگ‌تری ایجاد کنیم یا این‌که خیلی بهتر از قبل زندگی کنیم.

خب از این صحبت‌ها که بگذریم فرایند حذف کامل اکانت اینستاگرام ممکن است چند ساعتی طول بکشد. پس اگر بعد از انجام مراحل بالا، اکانت شما هنوز وجود داشت؛ نگران نباشید.

بعد از حذف دائمی اکانت اینستاگرام، هیچ اثری از پیج و نام کاربری شما نمی‌ماند. مثل این‌که پیج شما از اول هم وجود نداشته است. با این تفاوت که دیگر هیچ کسی در این دنیا، نمی‌تواند از آن نام کاربری استفاده کند.

همچنین ورود دوباره به اکانتِ حذف شده، چه از طریق سایت و چه اپلیکیشن اینستاگرام ممکن نیست. پس، قبل از حذف کامل اکانت اینستاگرام، خوب فکرهایتان را بکنید. چون پشیمانی سودی ندارد!

اگر درباره حذف اکانت اینستاگرام؛ چه موقتی و چه دائمی به مشکل خوردید، یا سوالی در این مورد داشتید، می‌توانید در بخش کامنت همین مقاله یا تماس با تیم دیدوگرام، مطرح کنید. ما در سریع‌ترین زمان به شما پاسخ می‌دهیم.

 

سلام وقت بخیر من اکانتمو پاک کردم‌ . میخوام بدونم صفحه چت من تو دایرکت اون شخص هم چنان هست یا پیامام میشه واسه اون طرفم؟

سلام دوست عزیز. وقت شما هم بخیر. بله. بعد از دیلیت اکانت، دایرکت‌های شما برای سایر کاربرها حذف میشه. البته ممکنه این روند یکم زمان ببره

سلام خسته نباشید . ایا با جیمیل میشه اکانت اینستاگرام ساخت و اون رو کانفرم نکرد ؟؟ یک سوال دیگه که دارم این هست که با یک شماره دوتا اکانت ساختم و ایمیل رو و پسوورد پیج ها رو فراموش کردم در بخش فورگت شماره رو زدم یکی از اکانت ها رو بازیابی کردم و دیلیت اکانت کردم که اکانت دوم رو بازیابی کنم اما الان که میزنم دوباره شماره رو میزنه not active میخواستم ببینم کی اطلاعات من کامل پاک میشه از دیتای خوده شرکت اینستاگرام و ایا بعد از اون که دیتا هم پاک شد شماره رو بزنم اکانت دیگرم رو میتونم بازیابی کنم ؟

سلام، اگر اکانت رو کانفریم نکنید و بعدا مشکلی بیاد امکان بازیابیش رو نخواهید داشت. باید شماره تایید و وریفای شده باشه که بتونید ریست پسورد کنید.

انیستاگرام را دیلیت کنم

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه

همین حالا شرکت کنید

تهران فاطمی غربی کوچه خزان پلاک 2

021-41897111

didogram.co@gmail.com

همکاران ما پاسخگو شما خواهند بود

همکاران ما پاسخگو خواهند بود

نیاز به مشاوره دارید؟

ارسال

دیلیت اکانت اینستاگرام یا همان حذف اکانت اینستا، همانطور که از نامش پیداست، به معنای حذف اکانت اینستاگرام به صورت دائمی می‌باشد. اگر به هر دلیل قصد حذف دائمی اکانت اینستا (دیلیت اکانت یا دلت اکانت اینستاگرام) را دارید، ابتدا به این موضوع توجه کنید که در صورت حذف اکانت اینستا، شما فقط یک ماه فرصت بازگردانی خواهید داشت و پس از اتمام این مهلت، پیج شما به هیچ وجه قابل بازگردانی نخواهد بود. به عبارت دیگر، پیج اینستاگرام شما با تمامی سابقه‌ی آن به طور کامل و بدون بازگشت حذف خواهد شد. ما در این مقاله هم روش دیلیت اکانت اینستاگرام از طریق کامپیوتر و هم نحوه‌ی دیلیت اکانت از طریق گوشی را به شما آموزش خواهیم داد.

برای دیلیت اکانت اینستاگرام به یاد داشتن رمز عبور الزامی است. اگر رمز عبور اکانت خود را نمی‌دانید، باید قبل از حذف اکانت اینستا، اقدام به بازیابی یا تغییر رمز عبور خود نمایید. برای این کار می‌توانید از ترفندهای ارائه داده شده در مقاله ” تغییر پسورد اینستاگرام ” استفاده کنید. پس از بازیابی رمز عبور، می‌توانید به راحتی مراحل بعدی دیلیت اکانت را طی کنید!

فهرست

هر آنچه در این ویدیو می‌بینید:

قبل از حذف اکانت اینستا باید تفاوت آن را با دی اکتیو کردن اینستاگرام بدانید. برخلاف حذف اکانت اینستا که پیج و اطلاعات شما به طور دائمی پاک می‌شود، در دی اکتیو کردن اینستاگرام شما برای مدتی حساب اینستاگرام خود را غیر فعال می‌کنید. در حقیقت، بعد از دی اکتیو کردن اکانت شما در اینستاگرام حذف خواهد شد و هنگام جستجو اسم اکانت خود، هیچ نتیجه ای برایتان نمایش داده نمی‌شود. اما شما می‌توانید هر موقع که مایل به فعال کردن پیج خود بودید، به راحتی با وارد کردن دوباره‌ی یوزرنیم و پسورد دوباره پیج خود و اطلاعات آن را بازیابی نمایید. چطور پیج خود را پاک کنیم

به طور کلی، اگر مایل هستید که پیج اینستاگرام خود را به طور کلی پاک نمایید، به مقاله‌ی درستی سر زده‌اید! ولی چنانچه فقط می‌خواهید برای مدتی از اینستاگرام دور باشید و سپس فعالیت خود را از سر بگیرید، پیشنهاد می‌کنیم از روش دی اکتیو کردن استفاده نمایید. ما در مقاله‌ی نحوه ی دی اکتیو کردن اکانت اینستاگرام به طور کامل به آموزش این موضوع پرداخته‌ایم.

سایت دیلیت اکانت اینستاگرام : https://instagram.com/accounts/remove/request/permanent/

لینک دیلیت اکانت اینستاگرام : https://instagram.com/accounts/remove/request/permanent/

در این قسمت، دلیل شما برای دیلیت اکانت اینستاگرام پرسیده می‌شود. ما در این بخش در مورد تک تک این دلایل توضیح مختصری ارائه داده‌ایم.

اگر مراحل حذف اکانت اینستا را به طور کامل طی کرده‌اید ولی همچنان هنگام جستجو پیج شما در نتایج دیده می‌شود، جای هیچ نگرانی وجود ندارد! این مسئله به این دلیل است که دیلیت اکانت اینستاگرام ، اطلاعات پیج شما در حافظه‌ی گوشی شما باقی مانده است. برای حل این مشکل، مراحل زیر را دنبال نمایید:

البته اگر پیج دیگری بر روی برنامه‌ی اینستاگرام در گوشی خود دارید، قبل از اقدام به این کار، ابتدا اطمینان حاصل کنید که اطلاعات آن پیج را دارید؛ چرا که با انجام این مراحل، از پیج‌های دیگر موجود بر روی گوشی خود خارج (Log Out) خواهید شد و باید دوباره ورود نمایید.

فرآیند حذف اکانت اینستاگرام در جدیدترین آپدیت اینستا که در اواخر 2020 منتشر شد، دستخوش تغییراتی شده است. در آپدیت جدید، پس از طی فرآیند دیلیت اکانت اینستاگرام، یک ماه به کاربر فرصت داده می‌شود تا در صورت تجدید نظر، بتواند اکانت خود را بازیابی نماید. به عبارت دیگر چنانچه شما در تاریخ امروز اقدام به پاک کردن اکانت اینستاگرام خود کنید، اکانت شما تا مدت یک ماه از تاریخ امروز، قابل بازگردانی خواهد بود. اما نگران نباشید؛ در این مدت اکانت شما برای هیچ کاربری نشان داده نمی‌شود و در قسمت دایرکت‌ها نیز، کسانی که قبلا با شما چت کرده‌اند، نام شما را در این قسمت با عنوان “Instagrammer” مشاهده خواهند نمود.

بنابر این اگر شما هم پس از دیلیت اکانت اینستاگرام، نظرتان عوض شد و مایل بودید اکانت حذف شده‌ی خود را بازیابی کنید، کافیست مراحل زیر را دنبال کنید:

✅ در حقیقت، این مسئله از این جهت روی می‌دهد که پس از دیلیت اکانت اینستاگرام، اطلاعات پیج شما در حافظه‌ی گوشی باقی مانده است. ما در این مقاله، به طور کامل راه حل این مشکل بخصوص را آموزش داده ایم که می‌توانید از آن استفاده نمایید!

✅ خیر. متأسفانه برخی از وب سایت ها به اشتباه در عنوان به حذف اکانت اینستاگرام بدون پسورد اشاره می‌کنند که عملا غیرممکن است. برای دلت اکانت اینستا داشتن پسورد کاملا الزامی است؛ با این حال شما می‌توانید با استفاده از ترفندهای ارائه شده در این مقاله، به سادگی رمزعبور خود را بازیابی کرده و پس از آن نسبت به حذف اکانت اینستا اقدام کنید!

✅ تا مدت خاصی بله! در جدیدترین آپدیت اینستاگرام در اواخر سال 2020، این امکان را فراهم شده است که تا مدت زمان خاصی، پیج های دیلیت شده درست مانند پیج هایی که دی اکتیو شده اند، قابل بازگردانی باشند. برای کسب اطلاعات بیشتر، این مطلب را مطالعه کنید!

✅ اگر با چنین مشکلی روبرو شدید، با یک مرورگر دیگر وارد منوی دیلیت اکانت اینستاگرام شده و ادامه‌ی مراحل را انجام دهید. لینک مستقیم سایت دیلیت اکانت اینستاگرام در این مقاله آورده شده است.

✅ دیلیت اکانت اینستا هیچ ربطی به نوع و مدل گوشی ندارد. این فرآیند برای همه ی گوشی ها یکسان است.

✅ حذف اکانت اینستا در تمامی زبان ها دقیقا مشابه است. حذف دائمی اکانت اینستاگرام تنها یک راه دارد که آن هم در مقاله توضیح داده شده است.

✅ خبر خوش این است که بلافاصله پس از دیلیت اکانت اینستاگرام، در بخش دایرکت به هر کاربری که قبلا با شما گفت و گو داشته، به جای نام شما، عبارت Instagrammer نشان داده می‌شود. اما پاک شدن پیام های دایرکت ممکن است حتی تا سه ماه یا بیشتر طول بکشد!

✅ بله! حذف اکانت از طریق گوشی ممکن است. ولی این کار باید حتما از طریق مرورگر گوشی صورت گیرد. ما در این مقاله لینک مستقیم سایت دیلیت اکانت اینستاگرام را آورده‌ایم. شما همین الان می‌توانید با کلیک بر روی این لینک و دنبال کردن آموزش‌های ما، اکانت اینستاگرام خود را در کمتر از یک دقیقه پاک کنید.

✅ خیر! دیلیت دائمی اکانت اینستا از طریق مرورگر صورت می‌گیرد و به برنامه ی خاصی نیاز ندارد.

✅ بله حذف موقت با حذف دائمی تفاوت دارد. اگر قصد شما این است که برای مدتی از اینستاگرام دور باشید، توصیه ما این است که به جای دیلیت اکانت اینستاگرام، پیج خود را دی اکتیو کنید. ولی اگر مایل هستید کانت خود را به صورت دائمی حذف کنید، از حذف اکانت اینستا دائمی که در این مقاله توضیح داده شده است، استفاده کنید!

✅ خیر، مراحل حذف اکانت اینستاگرام در هر دو کاملا مشابه هستند. حتی فرآیند دلت اکانت اینستاگرام در اینستاگرام رسمی و نسخه های غیر رسمی اینستاگرام مانند اینستا ایکس نیز یکسان است. ما ساده ترین راه دیلیت اکانت اینستاگرام و نیز لینک مستقیم منوی دلیت اکانت اینستاگرام را در این مطلب توضیح داده‌ایم!

✅ برای این که بتوانید پیجی را حذف کنید، باید اطلاعات مربوط به آن را داشته باشید. البته اگر پیجی مغایر با قوانین اینستاگرام فعالیت کند و شما پیج مربوطه را ریپورت کنید، امکان حذف و یا مسدود شدن پیج مذکور توسط اینستاگرام وجود دارد.

✅ متأسفانه تا تاریخ نوشته شدن این مقاله، یعنی ژانویه 2021، هیچ ربات دیلیت اکانت اینستاگرام وجود ندارد.

محبوبیت روز افزون اینستاگرام باعث شده روز به روز کاربران جدیدی به این شبکه اجتماعی افزوده شود. طبیعتا در این بین، کاربرانی وجود دارند که می‌خواهند برای مدتی و یا به صورت دائمی اکانت خود را حذف کنند. ما در این مقاله علاوه بر این که آسان‌ترین روش دیلیت اکانت اینستاگرام را شرح دادیم، به تفاوت بین دیلیت اکانت اینستاگرام و دی اکتیو کردن اکانت اینستاگرام، پرداختیم. همچنین سعی شده است به هر سؤالی که ممکن است برای شما پیش بیاید، پاسخ داده شود. چنانچه در مورد حذف اکانت اینستاگرام با مشکلی روبرو شده‌اید، می‌توانید در پایین همین مقاله و در قسمت نظرات، با ما در میان بگذارید تا تیم پشتیبانی ما سریعا اقدام به حل مشکل شما نمایند. از این که مقاله‌ی ما را برای مطالعه انتخاب نموده‌اید، سپاس‌گزاریم!

می‌توان گفت انتشار پست، اصلی‌ترین فعالیت هر فردی در اینستاگرام است. اگر می‌خواهید در اینستاگرام فعالیت داشته باشید، باید قبل از هرچیزی نحوه‌ی گذاشتن پست را یاد بگیرید. با این که انتشار پست فرآیند ساده‌ای است، اما ممکن است برای کاربرانی که به تازگی عضو اینستاگرام…

اگر شما هم در بین فالوورهایتان در اینستاگرام با پیج هایی مواجه شده اید که نه نام مشخصی دارند، نه عکس پروفایلشان مشخص است و نه محتوای خاصی منتشر کرده اند، احتمالا با یک پیج فیک طرف هستید! بر اساس آخرین آمارها، تقریبا یکی از هر 20 اکانت موجود در اینستاگرام، فیک است. اما…

فالوور فیک چیست؟ به طور خلاصه ، می‌توان گفت به حساب های کاربری که به صورت غیرواقعی در اینستاگرام وجود دارند و فاقد هویت هستند، فالوور فیک گفته می‌شود. همان طور که می دانید، برای حضور در اینستاگرام، اول باید برای خودتان حساب کاربری باز کنید. برای این کار لازم است نام…

درباره ما

فرم ثبت شکایات

تماس

سوالات متداول

قوانین سایت

ایمیل: info[at]inbo[dot]ir

تماس با اینبو: 02128421956

چطور پیج خود را پاک کنیم

تلفن پشتیبانی : 04135256042

کپی رایت 2020 – تمامی حقوق متعلق به اینبو میباشد.

در یک نگاه

این چگونه به شما می آموزد چگونه اکانت اینستاگرام خود را به صورت دائمی حذف کنید. پس از حذف حساب کاربری ، عکس ها ، فیلم ها ، دنبال کنندگان و تمام داده های حساب دیگر برای همیشه از بین می روند و دیگر نمی توانید دوباره از همان نام کاربری استفاده کنید. از طرف دیگر ، اگر نمی خواهید عکس های خود را حذف کنید ، می توانید به جای آن ، حساب اینستاگرام خود را غیرفعال کنید.

ابتدا برنامه اینستاگرام رو باز کنید. اگر قبلاً وارد برنامه شده باشید ، انجام این کار شما را به صفحه اصلی سوق می دهد.

در گوشه پایین سمت راست صفحه (عکس پروفایل) ضربه بزنید. این کار شما را به صفحه پروفایلتان منتقل می کند.

سپس به نماد چرخ دنده در پایین صفحه ضربه بزنید. این کار شما را به صفحه تنظیمات اینستاگرام منتقل می کند.چطور پیج خود را پاک کنیم

 این گزینه دوم در نزدیکی بالای صفحه است.

این گزینه دوم در صفحه است.

این صفحه با اطلاعات بیشتر گسترش می یابد.

بخش یک از مراحل حذف دائمی حساب اینستاگرام شما است.

 اطلاعات حساب؛نام کاربری (یا آدرس ایمیل) و رمز عبور خود را وارد کنید ، سپس روی ورود به سیستم ضربه بزنید.

در این قسمت شما باید دلیل دیلیت اکانت اینستاگرام تون رو انتخاب کنید.برای این کار روی منوی کشویی ضربه بزنید و دلیل حذف حساب خود را انتخاب کنید.

یک بار دیگر گذرواژه‌تان را در قسمت متن قرار دهید تا تأیید کنید که می‌خواهید دائماً حساب خود را حذف کنید.

با این کار یک پنجره بازشو باز می شود و شما را تأیید می کند.

 حساب شما به طور دائم حذف شده است.

توجه داشته باشید که حذف حساب اینستاگرام شما دائمی است. پس از اتمام ، دیگر نمی توانید به نام کاربری یا هر عکس یا فیلم از حساب خود دسترسی پیدا کنید.

این صفحه با اطلاعات بیشتر گسترش می یابد.

این در بخش 1 از مراحل حذف دائمی حساب شما است.

حالا نام کاربری (یا آدرس ایمیل) و رمز عبور خود را وارد کنید ، سپس روی ورود به سیستم ضربه بزنید،تا وارد حساب کاربریتون بشید.

روی منوی کشویی کلیک کنید و دلیل حذف حساب خود را انتخاب کنید.

یک بار دیگر گذرواژه‌تان را در قسمت متن قرار دهید تا تأیید کنید که می‌خواهید دائماً حساب خود را حذف کنید.

پنجره پاپ آپ را باز می کند و از شما می خواهد تا تأیید کنید.

 تبریک! حساب شما به طور دائم حذف شده است.منبع : Wikihow

۲. روی تصویر پروفایل خود ضربه بزنید ۳. روی سه نوار افقی در بالا سمت راست ضربه بزنید.سپس در پایین منو گزینه Settings را انتخاب کنید..

۵. روی Help Center یا مرکز کمک ضربه بزنید.اکنون مرورگر شما صفحه جدیدی باز می کند ۶. روی Managing Your Account ضربه بزنید..

۸. روی گزینه How do I delete my account ضربه بزنید…

۱۰. وارد حساب کاربری اینستاگرام خود شوید ۱۱. دلیل حذف حساب خود را انتخاب کنید..

چگونه، مسیری برای یادگیری هر چیزی است که شما به دنبال آن هستید.ما به شما کمک می کنیم که زندگی بهتری داشته باشید.
هیچ محدودیتی در چگونه برای موضوع وجود ندارد و مقالات در طیف وسیعی از عناوین نوشته می شود.
به زودی ویژگی ها و امکانات جدیدی به چگونه اضافه خواهد شد.منتظر سورپرایز های ما باشید…

مرسی از مطالب خیلی خوبی که به اشتراک گذاشتید.

چجوری تو یه سایت چندتا اکانت دارم یکی از اکانتارو حذف کنم درحالی که اون اکانتم حذف نشع؟!

پیجم خود ب خود از بین میرع و رمز میخواد رمز هم ک میزنی میگع درست نمیباشد کلافع شدم ☹️

خیلی خوب بود

عالیه

عالی بود ممنون

ممنون از مطالب مفیدتون

سلام من همه مراحل میرم وقتی میخام وارد حسابم بشم میگه رمز اشتباس، در صورتیکه با همین رمز وارد اپلیکیشن اینستا میشم و مشکلی نداره

خیلی آموزش تون روون و خوب بود خیلی عالی توضیح داده بودید ممنون خیلی بدردم خورو

ذخیره نام، ایمیل و وبسایت من در مرورگر برای زمانی که دوباره دیدگاهی می‌نویسم.

چطور پیج خود را پاک کنیم

 

سایت چگونه، مسیری برای یادگیری هر چیزی است که شما به دنبال آن هستید.ما به شما کمک می کنیم که زندگی بهتری داشته باشید. هیچ محدودیتی در چگونه برای موضوع وجود ندارد و مقالات در طیف وسیعی از عناوین نوشته می شود. به زودی ویژگی ها و امکانات جدیدی به چگونه اضافه خواهد شد.منتظر سورپرایز های ما باشید…

اگر در منوی تنظیمات اینستاگرام چرخیده باشید، حتما متوجه شده‌اید که داخل تنظیمات گزینه‌ای برای پاک کردن اکانت اینستاگرام وجود ندارد. این قسمت از فرمول برای کسانی است که قصد پاک کردن اکانت ایستاگرام خود را برای همیشه دارند.

ابتدا منوی تنظیمات را باز کنید و به بخش help بروید. داخل این بخش گزینه help center را انتخاب کنید تا مرورگرتان باز شود و از اپلیکیشن خارج شوید. حالا ابتدا “managing your account” و بعد “delete your account” را بزنید. سپس روی “how do I delete my account” کلیک کنید و با استفاده از لینک آبی رنگ وارد صفحه‌ی “delete your account” شوید. در این قسمت لازم است از پایین صفحه یک دلیل برای پاک کردن اکانتتان انتخاب و بعد گذرواژه خود را وارد کنید.

بیشتر بخوانید:چگونه اکانت اینستاگرام را غیرفعال یا حذف کنیم؟

یادتان باشد بعد از پاک کردن اکانت اینستاگرام به این روش، دیگر راهی برای برگرداندن اکانت وجود ندارد، اما می‌توانید قبل از این کار با استفاده از راهی که در قسمت قبلی فرمول برای بکاپ گرفتن از اطلاعات اینستاگرام به شما یاد دادیم، تمام اطلاعات اینستاگرامتان را توسط یک ایمیل از اینستاگرام به صورت یکجا دریافت کنید.

9
 − 

 = 
4

.hide-if-no-js {
display: none !important;
}

چطور پیج خود را پاک کنیم

خيلي عالي . مختصر و مفيد بود. بسيار ممنون

اینستاگرم یا اینستاگرام شبکه اجتماعی همرسانی عکس و ویدئو است که این امکان را به کاربران خود می‌دهدکه عکس‌ها و ویدئوهای خود را در دیگر شبکه‌های اجتماعی مانند فیس‌بوک، توییتر، تامبلر و فلیکر همرسانی کنند.کاربران هم‌چنین می‌توانند از فیلترهای دیجیتال برای عکس‌هایشان استفاده کنند.در حذف موقتی اکانت شما از اینستاگرام حذف می شود اما اطلاعات شما درون دیتابیس شرکت اینستاگرام باقی ماندهو شما می توانید در دفعات بعدی اکانت خود را بازیابی کنید و مجدداً با همین اکانت وارد شوید.اما در حذف دائمی یا دیلیت اکانت تمامی اطلاعات شما از اینستاگرام حذف شده و دیگر قابل بازگشت و بازیابی نیست.در این آموزش قصد داریم نحوه حذف دائمی و بدون بازگشت اکانت اینستاگرام یا دیلیت اکانت را به شما آموزش دهیم.و در آموزش های بعدی نیز حذف موقت اکانت اینستاگرام را به شما عزیزان آموزش می دهیم.پس با ما همراه باشید…

ابتدا به لینک زیر یعنی به وب سایت حذف اکانت اینستاگرام بروید:

www.instagram.com

سپس بعد از وارد کردن نام کاربری و رمز عبور خود Log in را زده و وارد اکانت کاربری خود شوید:

سپس در قسمت، Why are you deleting your account دلیل حذف اکانت اینستاگرام خود را انتخاب کنید.چطور پیج خود را پاک کنیم

می توانید Something else را در این مرحله بزنید…

سپس در قسمت To continue , please re-enter your password رمز عبور اکانت اینستاگرام خود را دوباره وارد کنید.سپس Permanently delete my account را کلیک کنید.

سپس پیامی جهت تایید حذف شدن اکانت فرستاده میشود که می گوید اکانت شما پاک شده است.

باید بدانید که پس از حذف اکانت، شخص دیگری نمی تواند صاحب آن اکانت (نام کاربری) شود.به زبان ساده تر شما پس از اینکه اکانت خود را حذف نمودید،شخص دیگری نمی تواند نام کاربری حذف شده را دوباره ثبت کند.با حذف اکانت تمامی اطلاعات شما از قبیل:تصاویر، ویدئوها، کامنت‌ها، لایک‌ها، دوستان، دنبال کنندگان و …به صورت کامل از روی دیتابیس اینستاگرام حذف خواهد شد و قابل بازیابی نخواهد بود.پس قبل از حذف اکانت از تصمیم خود مطمئن شوید.

نظرات و پیشنهادات خود را با ما در میان بگذارید.☺

فیسبوک

توییتر

برچسب ها

دستتون درد نکنه خدا عم خیرتون بده پیجمو کلا پاک کردم :]♡

سپاس از همراهیتون، موفق باشید. ☺

سلام ببخشید من پیجیو داشتم حذف شد ورمزمم فراموش کردم که برش گردونم.
به اون شماریم که اون انستارونصب کردم و باید دوباره لینک واسم بیادو دیگه اون شماره روندارم لطفا بگید چ جوری من پیجمو دوباره برگردونم چون
نیاز دارم بهش باتشکر..

سلام اگر بهش ایمیل دادید میتونید بازیابی کنید اگر ایمیل نداره راهی برای بازیابی نیست

ببخشیدمن ۲تااکانت دارم میخوام یکیشوپاک کنم اماسایت اونی رومیزنه برای دیلیت که میخوام نگهش دارم چجوری میتونم اکانتی روانتخاب کنم برای دبلیت؟

موقع دیلیت از اکانت اصلی خارج بشید

من دوتا پیچ دارم ولی اصلا رمزشونو یادم نیست چجوری پاک کنمشون؟

اگر به پیجتون شماره یا جیمیل دادید میتونید بازیابی کنید در غیر این صورت کاری نمیشه کرد

آخه من هرچی میزنم میگ رمزعبوراشتباه

رمز کپی شده رو جایگزاری کنید

‌سلام ببخشید من رمز اکانتام یکیه و اینکه رمزو فراموش کردم چیکار کنم؟؟

با شماره یا جیمیل بازیابی کنید

سلام کار من ضرودیه توروخدا کمکم کنید میشه پیج بدید من اینستا بگم کمکم کنید توروخدااااااااا

سلام @arezoo.hosseini74

سلام سایت برای من باز نمیشه

با فیلترشکن امتحان کنید

من الآن یک هفتست دارم تلاش می کنم که پیجمودلیت بزنم اماهربارمی نویسه ازاتصال خودداری میشه

سلام اینستا پیام بدید راهنماییتون میکنم @arezoo.hosseini74

دقیقا بر من هم همینطور شده میشه راهنمایی کنید

مشکلتون رو بفرمایید

من چرا نمیتونم دلیت اکانت کنم رمزو درست میزنم ولی میزنه رمز اشتباست میشه کمکم کنید ؟

اینستا پیام بدید بهم @arezoo.hosseini74

سلام نمیدونم پرا هرچی میزنم روی لینک باز نمیشه برام؟چیکارش باید بکنم

فیلتر شکن رو خاموش یا روشن کنید

سلام خسته نباشید من تمام مراحل و رفتم اما در اخر تا ریخی ب ندت ی ماه بعدنشون داد و نوشت اون موقع حسابم پاک میشع
درسته؟

سلام خسته نباشید لطفا کمکم کنید من ایدی و رمز اینستا گراممو ک وارد میکنم هرکار میکنم عصن نمیاد بالا ک بخام‌ادامه بدم ینی چی:///////////
من با ایمل پیج زدم الان نمتونم دلیت بزنم کسی هست بدونه باید چ کنم!!!!!

باید رمزتون رو هم داشته باشید

چطور پیج خود را پاک کنیم

سلام
ببخشید من پیجمو مطمئنم دی اکتیو کردم ولی الان میبینم که پیجم کلا پاک شده نمیدونم چیکار کنم

خب بعد از دی اکتیو پیج پاک میشه و باید مجدد لاگین کنید

سلام.من میخوام پیجمو دلت اکانت بزنم خیلی ضروریه ولی این خطا میاد دلیلش چیه؟Looks like you requested to delete this account

سلام تلگرام پیام بدید

سلام یه سوال داشتم: آیا بعد از دیلیت اکانت صفحه دایرکت های من واسه همه حذف میشه‌؟

سلام بله

خسته نباشیدمن اکانتموحذف کردم اماهنوزبرای فالورام هست واسم وعکس پروفایلم هم قابل مشاهدس چیکاربایدبکنم؟

اینکه اطلاعات میاد مربوط به کش اینستاگرامه بعد از چند روز از بین میره

سلام شبتون بخیر.
من اینستام پاک کردم برای چند ساعت و بعد که دوباره اینستا نصب کردم خواستم وارد پیجم بشم چون پسوردم یادم رفت
شمارم میزنم که پسورد جدید به شمارم پیامک بیاد اما متاسفانه هیچ پیامی نمیاد درصورتی که زده پیامک ارسال شده.
قبلا از ایمیلم برای پیجم استفاده نکردم که الان از طریق ایمیل وارد بشم
حالا باید چیکار کنم؟

اینستا پیام بدید بهم @arezoo.hosseini74

سلام من میخوام اینستام رو کلا پاک‌کنم خیلی ضروریه

مراحل کامل توضیح داده شده اگر مشکلی دارید بفرمایید یا از طریق اینستا پیام بدید

سلام
من مراحلی که اینجا بیان شدرو میرم اما نمیدونم چرا موقتی پاک میشه اکانتم قبلا که همین مراحلو میرفتم مشکلی نداشتم.

لینک مشکلی نداره و برای حذف دائمیه

سلام ببخشید من میخوام پیجمو دلت کنم اما رمزم رو فراموش کردم فقط ایمیلمو دارم چیکار کنم

فراموش کردن رمز رو بزنید و با جیمیل رمز و بازیابی کنید

سلام.من اشتباهی پیج اصلیم حذف کردم
باید چکارکنم،میشه برگردوند؟

به اینستاگرام پیام بدید و درخواست بدید پیج رو برگردونه

سلام ببخشید من ط مرحله اخر هرچقدر رمز عبورمو میزنم میگه اشتباهه

اینستا پیام بدید arezoo.hosseini74

سلام من چن تا پیج دارم میخاستم یکی شو پاک کنم اشتباهی دستم خورد پیج اصلی م پاک شد تو رو خدا کمکم کنید پیج حذف شده اینستا رو پیدا کنم؟؟؟؟؟ نمیشه برگردونم

به اینستا پیام بدید

من دوتا پیج دارم ولی میخوام یکیو نگه دارم اون یکیو حذف کنم ولی وقتی میخوام دیلیت کنم اون پیج اصلی که میخوام نگهش دارم میاد برای دیلیت تو نظراتون گفتید از پیج اصلی خارج شید اما خارج هم میشم بازم همون پیج اصلیمو میاره چیکار باید بکنم؟؟؟؟

اینستا پیام بدید بهم @arezoo.hosseini74

چرا روی لینک ک میزنم میگ در دسترس نیس؟

تست شده و مشکلی نداره

عزیز من دیلیت زدم پیجامو ولی باز میرم همون آیدی و رمزو میزنم با اینکه دیلیت شده بالا میاره چیکار کنم طول میکشه پاک بشه کلا؟

چند روز طول میکشه تا کامل دیلیت بشه

من اینستام رو تبلتمه پسوردم فراموش کردم دوباره پسورد میخوام به گوشیم رمز طولانی میفرسته و اونو تو قسمت پسورد وارد میکنم اما میگه پسورد نادرسته چه کنم

پسورد جدید باید در هر دو کادر یکسان وارد بشه

سلام من ۲تا اکانت دارم از یکیش لاگ اوت کردم ولی باز توی اکانتام نمایش داده میشه نمیخوام دیده بشه چکار کنم

باید دیلیت بزنید

سلام من پیچم را دیلیت کردم ولی نرفته و نمیتونم واردش بشممم توروخدا بگین چیکار کنم

وقتی نتونید وارد شید یعنی پاک شده

خیلی عالی بود دستتون درد نکنه.

موفق باشید

من اصلا نمیتونم وارد سایت حذف اکانت بشم .چن روزه میزنم‌ باز نمیشه . لطفا راهنمایی کنین

با فیلترشکن امتحان کنید

سلام
مه حذف دائمی زدم
اما نوشته تا تاریخ یک ماه دیگه حذف خواهد شد
چرااااااا

سلام قانون جدید اینستاگرامه

سلام من پسووردمو فراموش کردم با یوزر نیم وارد شدم و گفت به ایمیلتون یه لینک میاد که دوباره میتونید برگردید ولی چند بار زدم نیومد

از سایت اینستا چک کنید

سلام من دیلیت اکانت میزنم مینویسه یک ماه آینده حذف خواهد شد

سلام بله قانون جدیده

سلام میبخشین من با شماره اینستام و نصب کردم و کد بهم داد یعنی پسورد ندارم چیجور میتونم حذف کنم!؟؟؟

موقع وارد شدن به اکانت فراموش کردن رمز رو بزنید

سلام وقت بخیر.لطفا جواب بدین.من رمز و آیدیم و میزنم ولی وارد صفحه اینستام نمیشه.دوباره میاد رو یوزر و پسورد.مشکل چیه

سلام چه اخطاری نشون میده؟

سلام ، برنامه ی اینستام حذف شده ، پسوردش رو یادم نیست ، با خط قبلیم نصبش کردم که الان اون خطم رو ندارم ، اگه طولانی مدت آنلاین نشم ، امکانش هست پیجم خودش حذف بشه ، آخه تلگرام مدتیه اینجوری شده ..

بله اگر فعالیت نداشته باشه اینستا دیسیبلش میکنه

سلام من نه میتونم برم پیجم نه میتونم حذفش کنم هم رمزمومیدونم هم اسمموولی وقتی میزنم کدمیتدکه اپل بایداون کدوبزنم بعدش شماره خودموهم دادم ولی کدنمیادبهم نمیذونم چیکارکنم نه میتونم حذفش کنم نه میتونم برم توش خواهشاکمکم کنین خیلی احتیاج دارم وگرنه توبدمخمسه ای میفتم

سلام تا ۲ روز هیچ کاری انجام ندید بعد از سایت اینستا این کار ها رو انجام بدید با فیلتر شکن و بدون فیلتر شکن تستش کنید

سلام، من اینیستاگرامم را دلیلت اکانت کردم، اما هنوز میتونم وارد پیجم بشم و هست، اماوقتی دوباره میخوام حذفش کنم این پیام واسم میاد
Looks like you requested to delete this account. Learn more in the Help Center: https://help.instagram.com

سلام کامل حذف نکردید

سلام من پیجم رو پاک کردم ولی بازم صفحه پیج هستش

مربوط به کش اینستاگرامه و چند روز بعد کامل پاک میشه

سلام
وقت بخیر
میخواستم ببینم آیا برای بازیابی اینستاگرام حتما باید گوشی همراه باشد یا از طریق کامپیوتر هم میشود بازیابی کرد ?

سلام از گوشی که باهاش آنلاین شدید بهتره که پیام و بفرستید

سلام ممنون بابت پاسخ هاتون اینستاگرامم میخام دلیت بزنم همه مراحلشو میرم ولی تو مرحله اخر ک دوباره باید رمز ورودو بزنم میزنه پسورد اشتباهه و با چندتا اکانت مختلف هم انجام دادم ولی همرو میزنه پسورد اشتباهه ولی درصورتی ک من با همون پسورد وارد اکانتم میشم ممنون میشم رفع اشکال کنید

اینستا پیام بدید بهم @arezoo.hosseini74

سلام من مێخوام دلیت کنم رمزو داڕم اما مێزنم ڕوچ سند ایمێل مێنویسە مێزنم روش اێملێ برام مێاد مێنویسە بازگشت ب اینستا هڕکاڕ مێکنم دلێت داٸم نمێشە

باید کدی که برا جیمیلتون میاد رو وارد کنید

سلام من کامل دیلیت کردم ولی از پیج دومم که نگاه میکنم هنوز عکس و پست ها و فالورام هستن .لطفا جواب بدید واجبه

مربوط به کش اینستاگرامه و بعد از چند روز کامل حذف میشه

بسیار عالی
ساده و آسان تونستم اکانتمو پاک کنم

ممنون از همراهیتون

با سلام من پیج اینستا گرامم رو حذف کردم طبق مراحل اما باز در سرچ اینستا که دوستانم میزنن اسم پیجم میاد و مینویسه که این تعداد پست هست ولی پستی نمایش داده نمیشه من اولبن باره این اتفاق میافته برام چن بار پیجم رو پاک کردم ولی مشکلی نبود اما الان اینطور شده راهی هست که دیگه توی اینستا نیاد اسم پیجم

سلام مربوط به کش اینستاست بعد از چند روز کامل دیلیت میشه

سلام من پیجم رمزش یادم نمیاد توی روش های کمکم زدم رمزش نیومده واسم باید چیکار کنم؟؟؟

سلام اینستا پیام بدید بهم

سلام .ایا میشه نامی ک قبلا رو اکانتم بود و من اونو دیلیت کردم رو توی اکانت جدید گذاشت؟؟

سلام خیر

من دوتا اکانت دارم..اونی کا میخوام نگه دارم میره روی اون..حتی حسابمو حذف موقت کردم که رو اون نره باز میره..چیکار کنم؟

همون موقع بالای صفحه گزینه لاگ اوت (Log out) رو میاره باید اونو بزنید

سلام.من اشتباهی پیج اصلیم حذف کردم
باید چکارکنم،میشه برگردوند؟

سلام وقت بخیر ،ببخشید من یک پیج دارم که نمیتونم واردش بشم ،چون هم ایمیلش یادم رفته هم رمز عبورش الان نمیدونم چجوری حذفش کنم☹

متاسفانه راهی ندارید

سلام خسته نباشید من دیلیت اکانت زدم کلی دوباره پسورد و رمزم رو میزنم دوباره وارد اینستا میشه حتی استوری که گذاشتمم مشخص

سلام بعد از دیلیت گزینه keep رو نزنید, همچین جدیدا موقع دیلیت اکانت بهتون یه تاریخ میده و از اون تاریخ به بعد اکانتتون کامل پاک میشه

سلام این ی ماهه که میخوام دلیت کنم ولی پیام sorry your password was incorrect please double check your password میزنه هم یوزرنیم وهم پسوردم درسته چیکار کنم لطفا راهنمایی کنید چطور دلیت کنم؟

اینستاگرام پیام بدید بهم @arezoo.hosseini74

سلام
اینستا اکانت منو غیرفعال کرده,امیدی به بازیابیش هست?
الان اکانتم رو غیر فعال کرده!
ولی با همون سیستم با هیچ شماره و ایمیل دیگه ای نمی تونم اکانت جدید بسازم!چرا!!??!?
میشه درستش کرد!ایا?

سلام بله مطلب بازگردانی پیج disabled شده رو بخونید راهنماییتون میکنه , اروری که موقع ساخت اکانت نشون میده چیه؟

وارد صفحه کمک اینستاگرام میشم و میخوام اکانتمو حذف کنم ولی گزینه دیلیت اکانت توش نیس و صفحش باز نمیشه چیکار کنم؟

تو همین پست رو لینک کلیک کنید

سلام من این دومی رو نفهمیدم باید از کجا پیدا کنم لینک زدم رفتم تو پیچ ولی بعدش موندم دلیل حذف کشتم پیدا نکرد میشه راهنمایی کنید

بعد از لاگین وارد لینک دیلیت بشید

سلام ،من درخواست حذف پیجم رو داده بودم که فکر کنم وارد سایت اشتباهی شده بودم و حذف پیجم رو زدم ولی در اخر پیجم حذف نشد و یه پیام اومد که میگفت پیج شما تا فوریه سال آینده در دسترس خواهد بود و بعد حذف خواهد شد ، الان هم میخوام برم تو اکانتم میگه که شما قبلا درخواست حذف این اکانت رو داده اید ، ممنون میشم اگر کمک کنید🙏🏻🙏🏻🙏🏻

سلام خیر اشتباهی نزدید و قانون جدید اینستاگرام

سلام وقت بخیر
من اکانتمو پاک کردم ولی پیغام داد که اکانت شما در تاریخ ۳۰ ژانویه ۲۰۲۱ پاک خواهد شد
خواستم بدونم چرا همین الان پاک نشد و گفت یکماه دیگه پاک میشه؟
ممکنه اکانت اصلیم پاک بشه؟

سلام قانون جدید اینستاگرامه

سلام.آیا اکانت هایی که رمزشونو نداریم هم میشه دلیت کرد؟؟؟

خیر باید اول لاگین کنید

چجوری لاگین کنم

این سوال منم هست نه رمز رو دارم نه میدونم چه شماره ای دادم واقعااا احتیاج دارم به دیلیت کردنش چون عمومی متاسفانه و باید پاک بشه

باید شماره یا ایمیل رو که بهش دادید جهت بازیابی رمز استفاده کنید

سلام من رو همون سایتی که گذاشتین زدم رفت داخل فقط پس ورد خواست و اخرش یه چیز نو مایه های یور دیلیت زد از این گزینه اخر یور دیلیت شما یکم طولانی تر که یک خطو نیم بود چک کردم مثل این که حذف شده ولی یه حرکت بیشتر نزدم درست حذف کردم ایا برای همیشه حذف شده خیلی مهمه برام

باید دقت کرده باشید آخرش موفقیت آمیز بوده یا نه اگر موقع دیلیت توجه نکردید یه بار لاگین کنید ببینید چی نشون میده

چرامن وارد لینک نمیتونم بشم

متم اکانتمو پاک کردم به همین روش که گفتین ولی اطلاعاتش تو اکانت اصلیم میاد
دوباره که میخوام پاک کنم میزنه looks like your requested to delet this account
چیکار باید کنم؟؟؟

اینکه اطلاعات میاد مربوط به کش اینستاگرامه بعد از چند روز از بین میره

سلام من دیلیت اکانت کردم ولی هنوز چتام تو اکانت دوستم هست و وقتی نام کاربریمو میزنه پیجمو نشون میده بدون فالوور.چتا چجوری پاک میشن

سلام مربوط به کش اینستاگرامه بعد چند روز پاک میشه

سلام من میخوام دلیت کنم همش میگه رمز اشتباهه

سلام اینستا پیام بدید بهم

سیر شدم از اینستاگرام

سلام
من توی مرحله اول ایدی و پسوردمو میزنم اما دوباره برام همون مرحله اول رو میاره مشکل چیه؟

اروری که نشون میده رو بگید

سلام..من یکی از اکانت هامو دلیت زدم ولی واسه دومی میزنه سند ایمیل ولی ایمیلی دریافت نمیکنم ولی اون یکی اکانتم ب راحتی دلیت خورد الان واسه اینکه اونم ب راحتی دلیت بزنم باید چیکار کنم؟؟!

برای دلیت یوزر و پسورد رو داشته باشید کافیه

man hak shodam mikham mese telegram pak konam az goshie on chikar konm

روش های بازیابی رمز رو امتحان کنید اگه رمزو داشته باشید از همین روش میتونید اکانتو پاک کنید. در غیر این صورت به اینستاگرام پیام بدید.

چجوری روش های بازیابی رمز رو امتحان کنیم؟

با ایمیل و یا شماره ای که به پیج دادید

سلام من رمزمو درست میزنم ولی میگه اشتباه و دلیت نمیشه لطفا راهنمایی کنین

اینستا پیام بدید بهم

اینستاگرام فقط بی مغزی و ظاهرگرایی رو تو جامعه ما مد کرده و اخلاق و شعور رو از بین برده…….منم همین الان اکانتمو پاک کردم رفتش!!!!

سلام‌. من میخام اکانتمو حذف کنم اما اصصصلا سایت حذف اکانت اینستاگرامو باز نمیکنه . چیکار کنم ؟

سلام با فیلترشکن امتحان کنید

من امروز وقتی خواستم وارد پیجم بشم زد شماره تلفن خود را تایید کنید ولی هرچقد منتظر موندم هیچ کدی از طرف اینستا برام ارسال نشد. حالا هم اصلا نمیتونم وارده صفحه شخصیم بشم لطفا راهنماییم کنید

اگر منظورتون کد برای حذف اکانته که هیچ کدی نمیخواد فقط یوزر و پسورد رو میخواد برای دیلیت کردن. اگر هم منظورتون کد برای ورود به برنامه ست میتونید از سایت اینستاگرام وارد شید.

سلام من امروز اکانتمو از سایت mobodid دلت کردم. ولی یه نکته خیلی مغزمو درگیر کرده که اسم ان اس برای دلت اکانت از یه سیمکارت شخصی اومد وفوری بود.خودشم چک کردم چند بار اکانتم دلت شده.الان فقط نمیدونم چرا اون شماره شخصی رمز رو فرستاده

من میخام پاک کنم نام کاربری و رمزمو هم میدونم ولی برای ایمیلم پیام میاد.چیکار کنم

سلام خب مشکلی نیست لینکی که براتون میاد رو کلیک کنید کلا پاک میشه اینستاگرامتون

سلام من پسورد و فراموش کردم وقتی میزنم شمارم و یه لینک میفرسته ک باید کلیک کنم و بعدم دوباره وارد پیجم میشه چیکار‌کنم ؟!؟؟

اول از پیج خارج شید بعد بزنید رو لینک

با یک اکانت اینستا برای من مزاحمت ایجاد شد و سپس شخص صفحه خودرا دیلیت اکانت کرد آیا پیگیری کنم به نتیجه ای میرسم؟

سلام میشه بهم کمک کنید

سلام مشکلتون رو بفرمائید

سلام
من برای پیجم شماره رایتل دادم ایمیل هم ندادم فقط همون رایتل ولی هر چی فراموشی رمز رو میزنم هیچ لینکی از اینستا برام نمیاد چکار باید کنم ؟ به پیجم خیلی احتیاج دارم

سلام از طریق تلگرام پیام بدید تا پیج رو دوباره فعال کنیم

سلام
من برای دلیت کردن اینستام هم رمزشو دارم هم نام کاربری ولی نمیدونم چرا هرچی دلیتشو میزنم میگه پسوردش اشتباهه من میدونم اشتباه نیست چند بارم رمزو عوض کردم چیکار کنم؟

سلام ۲۴ ساعت بعد از تغییر رمز اقدام به دیلیت اکانت کنید

سلام من پسجم چن وقته پیش هک شد منم پاکش کردم اما دلیت نزدم الان رمزشو هم یادم رفته وایمیلم بهش ندادم الان پیج من دسته یه فرده دیگس من باید چیکار کنم؟ ممنون

پاسخ داده شده

سلام.من اشتباهی پیج اصلیم حذف کردم
باید چکارکنم،میشه برگردوند؟

به اینستاگرام پیام بدید و درخواست بدید پیج رو برگردونه

سلام خسته نباشین.من پیجم رو با ایمیلم زدم و تایید دومرحله رو با اپلیکیشن فعال کردم.بازگشت به کارخونه که زدم برنامه‌هام پاک شدن.رمز و آیدی رو هم یادم هست اما چون نمیتونم کد تایید دومرحله رو از اپلیکیشن بگیرم نمیتونم وارد پیجم بشم.چون اون متنی که اینستا برای برنامه میده رو ندارمش.راهی برای ورود مجدد هست؟

سلام خیر

سلام کسی هست جواب من رو بده؟؟؟

سوالتون رو بفرمایید

سلام… تمامی مراحل رفتم درست.. ولی این پیام آخری نیومد…… ولی دیگه از پیجم خکخیری نیست… درسترفتم مراحل؟؟؟؟

بله پیج دیلیت شده

من ی اکانت اینستا داشتم حدود دوسال پیش تا الان نرفتم توش ینی رمزشم فراموش کردم میخوام دلیت اکانت بزنم اما نمیشه با شمارع رفته بودمش. ی مدت بعد ی اکانت دیگ با همون شمارع با تفاوت تو آیدیش زدم فعالیتی نداشتم الان نمیتونم اون قبلیه پاک کنم مینویسه sorry this user is not active چیکارکنم ضروریه لطفن کمکم کنین
ی سوال دیگ راستی وقتی بنویسه looks like you requested ….to delete this accounte ینی چی چون تا مرحله اخر رفتیم و پیامش اومد ولی هنوز باز بالا میاد پیج

این پیام یعنی درخواست دیلیت پیج رو دادید

درود میخواستم ببینم بعد از دیلیت اکانت ای پی باقی میمونه؟
کسی میتونه بعد از دیلیلت اکانت ای پی منو تو دایرکتش داشته باشه؟

خیر اکانت کامل از بین میره

تورو خدااا کمکم کنین اکانتم پاک نمیشه خیلییی ضروریه خیلی هر کاری میکنم نمیشه

اینستا پیام بدید بهم براتون دیلیت کنم @arezoo.hosseini74

سلام من ٢تا اکانت داشتم یکیش رو دائمی پاک کردم اما اسمش از پروفایلم پاک نمیشه! راهی داره که کلا نشه دید اون اکانت رو؟

اگه حذف دائمی زده باشید کلا پاک میشه دیگه اسمش نمیمونه

آیا امکان داره توی استوری سرچ کسی ایدی حذف شده مجددا بالا بیاد؟

خیر

سپاس از شما.

موفق باشید 🙏🌹

سلام ببخشید من مراحلی رو که گفتین رو انجام میدم ولی اکانتم پاک نمیشه

اروری که براتون میاره رو بگید

سلام من نمیتونم کاربریم را حذف بکنم

از طریق تلگرام باهامون در ارتباط باشید

سلام من از خط چند پیج زدم میخوام همشو پاک یکشو نگه دارم چطور دلیت آکانت کنم میخوام اشتباه نکنم پیجی که میخوام نگه دارم اونم ماک بشه

برا هر کدوم پسورد جداگانه بزارید ربطی به خط نداره

سلام خسته نباشید
من میخوام پیج فیکم را حذف دائم کنم اما وقتی دارم پس وورد را میزنم خطا میده و درست زدم مشکلی نداره حتی شمارم رو هم خطا میده 🤦🏻‍♀️🤦🏻‍♀️🤦🏻‍♀️

سلام اینستا پیام بدید @arezoo.hosseini74

چرا هرچی میزنم پیجم دیلیت نمیخوره

از طریق تلگرام باهامون در ارتباط باشید

ممنون از سایتتون عالی بود

ممنون از همراهیتون

سلام. ممنون از آموزش🙂. من یکی از پیج هام رو با همین روش حذف کامل کردم. با این حال نمیتونم اکانت جدید ایجاد کنم. مگه با حذف یک اکانت، نباید امکان ایجاد یک پیج جدید به کاربر داده بشه؟ 🙏🏻
ممنون میشم پاسخ رو در صورت امکان برای بنده ایمیل کنید 🙏🏻

خیر دوست عزیز اجازه ساخت اکانت حدبد با همون آی دی رو ندارید

ممنون کاربردی بود

موفق باشید

سلام
من وارد اکانتم میشم این نوشته رو میاره
Oops,an error occurred
این یعنی چی میخوام دیلت اکانت هم کنم اینو میاره

یا نتتون ضعیفه یا حافظه کش برنامتون مشکل داره از طریق سایت اصلی اینستاگرام چک کنید ببینید همین مشکل رو داره

سلام من هرکاری میکنم پیچم رو دلیت اکانت کنم نمیشه ،مشکلش چیه؟

شات بگیرید اینستا بفرستید

سلام.چرا هرکاری میکنم نمیتونم اکانت اینستامو حذف کنم؟توی لینک حذف مینویسه پسورداشتباهه.ولی موقع ورود عادی ب اکانت راحت واردمیشم

از طریق تلگرام پیام بدید حذف کنیم

سلام من چند بار با یک شماره رفتم داخل اینستا حالا داخل اینستا چند تا اکانت دارم و میخواهم همه رو حذف کنم باید چه کار کنم

برای حذف اکانت آی دی و پسورد نیازه اگر دارید حذف کنید اگر ندارید با شماره بازیابی کنید و بعد حذف کنید

میشه لطفا ایدی تلگرام رو بدید واسه منم حذف نمیشه

سلام لطفا از طریق دکمه تلگرام روی سایت پیام بفرستید تا کامل راهنمایتون کنیم

سلام ببخشید من با یه خط تلفن قبلا یه پیج داشتم که رمزشو فراموش کردم و مجبور شدم با همون خط تلفن یه پیج جدید زدم حالا میخام همون پیج قبلیو دیلیت بزنم خواهششششش میکنم بهم بگید چکار کنم عکس پروفایلش برام دردسر شده 😢😢😢😢😢😢🙇🙇🙇🙇🙇🙇🙇🙇🙇🙇😢😢😢😢😢

اینستا پیام بدید arezoo.hosseini74

سلام من تاریخ تولد زیر۱۳سال زدم پیجم قفل شد الان هرکاری میکنم درست نمیشه خواهش میکنم کمک کنیین🙏

از طریق تلگرام پیام بدید

سلام خسته نباشید
من برای حذف دائمی اکانت اینستاگرام درخواست دادم اما این پیغام اومد که درخواست شما در قسمت راهنمایی در دست بررسی ست ، من متوجه نشدم چه جوری میتونم حذف کنم اکانت رو

سلام عزیز ممنون . اشتباه انجام دادید مراحل رو

سلام من رمز ورود اینیستارو فراموش کردم لطفا راهنماییم کنین دلت امانت کنم اینیستامو ممنونم

سلام لطفا از طریق دکمه تلگرام پیام ارسال کنید

اگر شماره یا جیمیل بهش دادید از طریق اونا میتونید رمزتون رو بازیابی کنید

سلام ببخشید من قبلا یه پیج داشتم که رمزشو فراموش کردم و مجبور شدم دوباره با همون شماه تلفن قبلی یه پیج جدید زدم حالا میخام همون پیج قبلیمو بدست بیارم که عکس پروفایلمو حداقل پاک کنم خواهش میکنم کمکم کنید برام یه دردسر بزرگ شده😢😢😢😢

سلام من اکانت اینستامو پاک کردم ولی با یه پیج دیگه سرچ میکنم باز میاد

احتمالا اشتباه پاک کردید اگر دیلیت کنید دیگه آی دی رو نمیاره

با سلام اکانت اینستا مو پاک کردم اما دوباره با یه پیج دیگه میزنم میاد چیکار کنم؟

بعد از چند روز کامل پاک میشه

سلام خسته نباشین برای حذف موقت اینستا پس از حذف ب جای آی دی مینویسه کاربر اینستاگرم و تا چند ساعت همینجوریه میخواستم بدونم برای حذف دائم هم این طوریه و همچنین از کجا بدونم طرف حذف موقت کرده یا دائم ممنونم

همون طور که خودتون گفتید حذف موقت مینویسه کاربر اینستاگرام ولی حذف دائم بلافاصله دیلیت میشه و دیگه آی دی رو نمیاره

سلام وقت شما بخیر
وقتی که ما کلا delete account رو میزنیم دوستانمون فکر میکنند که بلاکشون کردیم؟؟؟

خیر پیج کامل دیلیت میشه

من چرا نمیتونم وارد لینک حذف بشم؟!

لینک مشکلی نداره دوست عزیز

سلام بازدید های استوری من به ترتیب نیست…میتونید بگید چیکار کنم چون اصلا دوست ندارم اینجوری باشه

سلام عزیز اینستاگرام به طور پیش فرض استوری کسانی که زیاد باهاشون چت میکنید یا زیاد استوری هاشون رو می بینی رو میاره اول

من اکانتو حذف کردم حتی اون مرحله ک میگه حساب حذف شد اومد برام ولی وقتی میرم تو اینیستا همون حساب هست؟؟؟؟!!!!!

تو حافظه اپلیکیشن خودتون مونده وگرنه اگر گفته حذف شده کامل حذف شده

Shra.کمک کنید لطفا

سلام من با یه ایمیل دو بار میتونم اکانت بسازم ؟

سلام خیر بعدا دچار مشکل میشید

سلام من دو تا اکانت دارم و می خواهم یکی از ان ها رو پاک کنم ولی وقتی می خوام طبق راهنمایی عمل کنم اون اکانتی که نمی خواهم پاک کنم می اید.چیکار کنم??

با سلام من پیج اینستام رو حذف موقت کرده بودم و قبل از حذف اسمم رو تغییر دادم پ بعد حذف موقت کردم.الان که دوباره برگشتم میبینم که با اسم قبلیم که تغییرش دادم (اسم قبل تغییر کامنت گذاشته بودم)الان که برگشتم کامنتهام به همیننام هست ولی مثلا اگرکسی جوابم داده اسم قبلیم براش هست و روی اون میزنم پیج متعلق به کسی دیگه است اگر حذف کامل کنم ایا پاسخی که در جواب کامنت من هم داده شده پاک میشه حتی اگر اسم اکانتمم عوض شده باشه؟؟؟

سلام بله عزیز کامل پاک میشه

سلام خسته نباشید من اکانت اینستاگرامم رو دیلیت کردم ولی همش میزنه like you requsted to delet acount نمیفهمم این چیه

سلام.من میخوام پیجمو دیلیت کنم ولی وقتی آیدی و رمز عبور میزنم میگه رمز اشتباهه در حالیکه وقتی میخوام وارد پیج بشم همون رمز رو میزنم و وارد میشم.میشه بگید مشکلش چیه؟

سلام یک بار رمز رو تغییر بدید و مجددا دیلیت کنید

سلام ببخشید من یک اکانت ساختم که اصلا رمز نخواست که من بزارم میشه؟؟؟
و حالا که میخوام کاملا پاک کنم چون رمز ندارم پاک نمیشه
بعد یک لینک به شمارم میاد ولی میزنم روش باز میره رو همون صفحه که باید رمز بدم

سلام بدون رمز نمیشه

سلام با حذف اکانت اینستا در پست هایی که ما کامنت گذاشتیم و لایک کردیم هنوز باقی میماند؟

سلام خیر نمیمونه

سلام.وقتی دلیل دلیت اکانتمو انتخاب میکنم گزینه دیگری ظاهرنمیشه تا اکانتمو حذف کنم.چکارکنم؟؟؟؟؟؟؟؟ممنون

سلام بعد از انتخاب دلیل دلیت برای گزینه ای که ظاهر میشه باید مجددا رمزتونو وارد کنید

سلام.من میخواستم اکانتمو حذف کنم بعد تو تنظیمات از حسابم خارجشو رو زدم به همراه اون تیک که دیگه اطلاعاتی از پیج بهم نده
بعدش فهمیدم اون اصلا دیلیت اکانت نبوده و حساب من هنوز وجود داره و من بهش دسترسی ندارم
میخواستم بدونم راهی هست تا بتونم به طور کامل اکانتمو حذف کنم؟؟

سلام
من میخواستم اکانتمو حدف کنم به همین دلیل تو قسمت تنظیمات روی از حسابم خارجشو رو زدم به همراه تیکی که دیگه اطلاعاتی از حسابم برام نیاد
بعد متوجه شدم حسابم همچنان هست فقط من بهش دسترسی ندارم
میخواستم بدونم راهی هست که اکانتمو به طور دائم حذف کنم؟؟

سلام شما اصلا دیلیت نزدید اکانتو فقط از اکانت خارج شدید . بله اگر نام پیج و پسوردشو دارید یا اگر به اکانت شماره یا جیمیل دادید میتونید حذف کنید.

ببخشید من این مراحلو رفتم ولی دوستام میگن هنوز چت هایی که با ما داشتی پاک نشده

بعد چند روز کامل حذف میشه

چرا من همه ی این مراحلو دقیق انجام دادم و حتی پیام حذف شدنش هم که آخر از همس اومد ولی حذف نشده فقط خودم نمیتونم واردش بشم و هنوز پیج هست و انگار فقط نمیشه واردش شد من میخاستم کلا حذف بشه چرا آخه حالا چیکار کنم😭😭

چرا همه مراحلو انجام دادم ولی پیج هست هنوز فقط دیگه نمیتونم ازش استفاده کنم ولی توی اینستا هست هنوز و فقط عکسش پاک شده و نوشته شده کاربر اینستاگرام😭

عزیز اگر از رو همین پست پاکش کردید اکانت کامل پاک شده و مشکلی نیست

سلام من رمز وایمیلمو وارد کمبگنم داردخوداینستامیشم وادیت پروفایل رومیزنم اماگزینه دلیت و این چیزا کلا نمیاد… توروخدا بگین چیکاکنم

از طریق اینستا پیام بدید دیلیت کنم براتون آی دی: arezoo_5595h

سلام ببخشید این پیغام یعنی چی؛؟یه؟Looks like you requested to delete this account

سلام میگه به نظر میاد درخواست حذف این حساب را داده اید.

سلام من تقریبا یه هفته اینستا نبودم الان ک اومدم اینستام بالا نمیاره میزنه پوشش خبری باز خوانی نمیکنه چیکار باید بکنم؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ تو رو خدا کمک کیند

مشکل نت یا تغییر رمز دارید

من دوتا اکانت دارم و میخوام یکی رو دیلیت کنم کلا ولی وقتی میخوام دیلیت کنم اکانت اصلی منو بالا میاره ن اونیکه میخوام دیلیت کنم …لطفا کمکم کنید ممنون

سلام وقتتون بخیر قسمت بالای صفحه دیلیت اکانت آی دیتون رو میاره اونو بزنید و از حساب خارج بشید(log out رو بزنید) بعد مجددا وارد اکانت دوم شید.

سلام من یه پیچ دارم با یه شماره ای که ریجکت شده بعد میرم دیلت اکانت کنم چون رمزم یاد‌رفته میگه پیام به این شماره ارسال کردیم
چی کار کنم الان ؟

سلام اگر پیج هنوز فعاله رو گوشیتون شماره رو تغییر بدید براش در غیر این صورت تنها راهش داشتن شماره ایه که رو پیجه.

درود و سپاس

موفق باشید

سلام ببشید من اینستاگراممو با همین روش که نوشتید حذف کردم ولی باز هستش
میخوام واردش بشم مینویسه درخواست حذف دادید ولی حذف نشده

حذف شده مشکلی نیست

سلام.ببخشید من یوزر وپسوردمو دارم اماایمیلم رو فراموش کردم.وموقع دیلیت ی کد شش رقمی رو میفرسته به ایمیلم باید چکارکنم که بتونم دیلیت کنم پیج رو؟

ایمیل رو تغییر بدید بعد دیلیت کنید

چرا من مراحل رو درست رفتم و میگه اکانتتون حذف شد ولی من بازم میتونم برم تو اکانتم

اگر حذف شده باشه که نمی تونید وارد شید

سلام خسته نباشید ، ببخشید من یه اکانتی داشتم بعد دیلیتش کردم کامل ، اما حالا میخوام یه اکانت جدید بسازم مینویسه که شما با این ایمیل اکانت دارید در صورتی که میگم اول اون اکانتی که با ایمیل داشتم رو پاک کردم

سلام عزیز باید یه ایمیل جدید بسازید بعد اکانت جدید باهاش درست کنید ، در هر صورت با ایمیل قبلی نمیشه اکانت ساخت

من پیجم رو دیلیت کردم الان که اینستاگرامو باز میکنم اسم پیجم میاد ولی رمز عبور میخواد یعنی حذف نشده ؟

بله چند روز طول میکشه اطلاعات از بین بره

سلام من میخوام پیجمو بپاکم ولی نمیشع هرکاری میکنم چیکار کنم؟؟؟

تو اینستاگرام بهم پیام بدید

سلام.من پیجم پاک شدا ولی تو سرچ گوگل میاد بالا و مینویسه کاربر یافت نشد.
قبلن یه پیج دیگمو پاک کردم تو سرچ ها نمیومد بالا.الان مراحل دیلیت اکانت کامل اینستا رو درست انجام دادم؟چجوری میشه کاری کرد تو سرچ گوگل هم بالا نیاد

اگر دیلیت کرده باشید کامل پاک میشه

سلام من مراحل رو انجام میدم پسورد رو همودرست میزنم اما تایید نمیکنه ، گزینه ی فرمت پسورد رو هم میزنم اونم عمل نمیکنه مشکل چیه

اول با پیج لاگین کنید بعد دیلیت کنید

سلام من به پیج دارم چند تا دیگه هم با همون حساب ساختم الان میخام پاکشون کنم نمیشه. وقتی ساختمشون ازم رمز نخواست الان که میخام رمزاشون رو بازیابی کنم چه از طریق ایمیل چه شماره تلفن می نویسه تعداد حسابهای فعال شما بیش از حد مجاز است. رمز پیج اصلی هم قبول نمیکنه. نمی دونم این حساب فرعی ها رو چه جوری پاک کنم.لطفا راهنمایی کنید . ممنونم

سلام از طریق اینستا بهم پیام بدید : @arezoo.hosseini74

سلام کارم خیلی فوریه جواب بدین من یه اکانت داشتم قبلنا حالا میخوام دلیتش کنم هرکاری میکنم میگه رمز اشتباهه ولی من درست واردش میکنم هرکاری میکنم نمیاد

سلام جواب بدین کارم خیلی فوریه هرکاری میکنم میخوام دلیت کنم میگه رمز اشتباهه ولی میدونم حتما درسته دوتا پیج دارم که میخوام هر دو رو دلیت کنم هردوتا هم با یک ایمیل درست کردم ولی هرچی میزنم میگه رمز اشتباهه چیکار باید بکنم؟؟؟؟

اینستا پیام بدید دیلیت کنم براتون

سلام.من رمزمو درست میزنم ولی یوزر رو میگه اشتباهه هر چی هم میزنم قبول نمیکنه باید چیکار کنم.حتما نیاز ب دلیت دارم

خب حتما اشتباه میزنید اینستا پیام بدید درست کنم براتون

سلام رمزو میدونم ولی یوزر رو ن.هر چی هم میزنم ارور میده چیکار کنم

سلام امروز میخواستم دیلت اکانت اینستاگرام رو بزنم ولی هر چی یوزرنیم و پسورد رو میزم دوباره همین صفحه باز میشه اصلا نمیره تو صفحه دلت اینستاگرام میشه کمکم کنین؟

اول تو سایت اینستا لاگین کنید بعد روی لینک دیلیت اکانت کلیک کنبد

سلام لطفا جواب بدین چند روزه که نمیتونم دلت اکانت کنم یجم و دوتا اکانت ساختم همشو میخوام و در عین حال بلاک شدم هر چی میکنم یوزر نیم و پسوورد رو میزنم دوباره همین صفحه میاد نمیره صفحه دلت اکانت نمیر لطفا کمکم کنین واجبه

جوابتون رو دادم اگر باز هم نتونستید پیام بدید خودم براتون دیلیت کنم

سلام وقت بخیر من چن باری تو اینیستا نام ی نفرو هی سرچ کردم چک کردمش الان تو جستجوهام اول اسمشو ک میزنم خود ب خود میاد بالا.تو سابقه ام‌پاک‌کردم ولی اگ باز اول اسمو بزنم اول اون میاد بالا بعد پیشنهاد شده ها.لطفن کمکم‌کنین بگین چجور کلا بره نیاد اسمش.نمیتونم بلاکش کنم شوهرم تو بلاک شده ها میبینتش

یه چند مدت سرچش نکنید درست میشه بجای بلاک میتونید ریپورت کنید

ببخشید من یه پیج دارم که با ایمیل زدم الان ایمیل یادمه اما رمزش نه بگید چیکار کنم که پیجم برگرده لطفا 🙏🙏

به ابنستاگرام پیام بدید شاید بتونید برگردونید پیج رو

ببخشید من یه پیج دارم که با ایمیل زدم الان ایمیل یادمه اما رمزش نه بگید چیکار کنم که پیجم برگرده لطفا 🙏🙏🙏

سلام
آیا امکانش هست فهمید برای یک شماره تلفن چند آیدی دیلیت اکانت در اینستاگرام ساخته شده؟

سلام متوجه سوالتون نشدم

من همه مراحلو انجام دادم ولی مینویسه درخواست بد

سلام من تمام مراحلو انجام میدم مینویسه bad request بعد تایید نهایی

اینستا پیام بدید براتون دلت کنم arezoo.hosseini74

سلام خوبید ببخشید برای حذف دائم اینستاگرام باید از سیستم استفاده کرد ؟؟؟آخه من هر کاری کردم با گوشی بالا نمیاره

سلام فرقی نمیکنه اینستا پیام بدید بهم براتون دلت کنم arezoo.hosseini74

سلام خسته نباشید.. من دلیت زدم از حسابم امروز صبح.. ولی تو گروه ها هنوز هست پیج خالیم بدون عکس و اسم پیج.. ایا از گروه ها حذف میشه قیافشم یا قراره بمونه گروه رو عوض کنیم؟ چون نمیشه از گروه حذفشم کرد😭🙏
راه حلی دارین؟

بله چند روز دیگه کامل حذف میشه

سلام من اکانتم هک شده و دیلیت اکانت زدن دیگه نمیشه برگردوند؟!!

سلام خیر

سلام من میخواستم اینستامو بدون اینک وارد پیجم بشم دیلت بزنم چند دفه از توی سایت این کارو انجام دادم و اصلا وارد پیجم نشم فقط با وارد کردن پسوردم جالا نمیدونم چیکار کنم لطفا راهنمایی کنید

سلام از همین طریق میشه مشکلی نداره

چون اینستا میگ رباتم نمیتونم وارد پیجم بشه و حتما باید دیلیتش بزنم

قوانین و شرایط اینستا رو رعایت کنید درست میشه

سلام من هر چی سعی می کنم ایدی خودم رو پاک کنم موفق نمیشم نمی دونم واسه چی..

سلام دیلیت شد

سلام وقت شما بخیر برای خذف ایدی اینستا باید چی کارکنم؟؟؟؟؟ تو اینستا شما هم پیام دادم ممنونتون میشم من هر چی خذف میکنم Sorry, your password was incorrect. Please double-check your password این پیغام رو بهم میده تور خدا رهنمایی کنید این پیغام چی هست ؟؟

دیلیت شد

سلام ببخشید من می خوام پیجمو کامل تو اینستا پاک کنم ولی پسوردشو نمی دونم شماره ای که باهاش پیج ساختم مسدوده چیکار کنم

اگر بهش جیمیل ندادید امکانش نیست

سلام من یک پیج داشتم و رمزشو یادم شد و دیگ نتونستم برشگردونم و الان میخام اونو دلیت کنم چجوری😐

اگر شماره یا جیمیل بهش دادید میتونید از این دو طریق بازیابی کنید در غیر این صورت امکان دلیت کردن نیست

سلام حسابه من دلیت نمیشه چیکار کنم

اینستا پیام بدید @arezoo.hosseini74

سلام من میخوام پیجم رودیلیت کنم باشماره رفتم ورمزم روهم میدونم اماهمش مینویسه پسورداشتباهه

اینستاگرام بهم پیام بدید @arezoo.hosseini74

سلام خسته نباشید راحل عالی و خوبی بود فقط من ی مشکلی دارم من تمام راحل رفتم دیلیتم زدم ولی با تو اینستاگرام هنوز صفحه ام هستش فالورام هستن ولی نشون داده نمیشه عکس پروفایلمم هست

سلام مربوط به کش اینستاگرامه و تا چند روز دیگه کلا میره

چرااااهرچی میزنم رولینک دلیت اکانت واردصفحه اصلی که باید آیدی و رمزموواسه دلیت اکانت واردکنم نمیاادد

اینستا پیام بدید arezoo.hosseini74

سلام ،من هرکاری میکنم نمیشه دلیت اکانت کنم ،مشکل چیه

شات بگیرید از ارورتون اینستا برام بفرستید

سلام من پسوردمو واکانتمو درست میزنم ولی وقتیloginمیزنم باز بر میگرده تو همۉن صفحه و پاک نمیشه چکار کنم لطفن راهنمایی

سلام خسته نباشید
من تمامی مراحلو میرم ولی تو مرحله آخر هی میگه رمز اشتباهه مطمئنم هستم که اشتباه نیس چیکار کنم؟؟؟

سلام اینستا پیام بدید بهم

من میخوام پیجمو دیلیت بزنم پسورد و ایدی هم میزنم ولی دوباره به مرحله وارد کردن پسورد و ایدی میرسه و دیلیت نمیشه چندین بار انجام دادم ولی باز ارور میده با اینکه درست وارد میکنم …واقعا کلافم کرده مشکل از چیه?

سلام اینستا پیام بدید بهم

سلام ، متشکرم از راهنمایی مفید شما

موفق باشید

سلام من میخواستم اکانتمو پاک کنم هر چقد رمز میزنم میگه اشتباه هس میشه راهنمایییم کنید

سلام اینستا پیام بدید بهم

باسلام.من تمام مراحل حذف رو با گوشی با موفقیت انجام دادم.اما یکی از دوستام بهم پیام داد هنوز اکانتمو در مخاطب هاش نشون میده.لطفا راهنمایی کنید.چطور میتونم اون اکانتو با همه اطلاعاتش حذف کنم ممنون

سلام کلا حذف شده اینکه نشون میده مربوط به کش اینستاگرامه خودش حذف میشه

ماه پیش پیجمو دی اکتیو کردم و دیروز واردش شدم دوباره
الان که میخوام دی اکتیو کنم باز ارور میده چکار باید کنم

دو هفته دیگه میتونید مجدد دی اکتیو کنید

سلام اشتباهی پیج اصلیمو پاک کردم چطوری برش گردونم
تورو خدا اگر راهی داره بگید دارم دق میکنم😭😭😭😭

باید به اینستا پیام بدید

مرسی واقعا به درد خور بود

موفق باشید

سلام چرا من اینستام دیلیت نمیخوره هرکاری میکنم

مشکلتون رو بفرمایید

بابت اینکه کمکی میکنید سپاس

موفق باشید

من روی همین لینک ک گذاشتید کلیک کردم
ولی مسیجی برای دلیتش نیومد
ولی میگ تو ریکوئست دادی واسه دلیتش
تا چن وق طول میکشه دلیتش؟

همون موقع دیلیت میشه

سلام وقت بخیر
من گوشیم فلش شده .الان اینستام رو ک میخوام بالا بیارم نمیاد .رمزمو یادم رفته .اما خوب یادمه شماره موبایلمم دادم بهش .اسم کاربریم میاد ولی اصلا گزینه ارسال پیامک نمیاد واسم ک بزنم پیامک بیاد برام .تو رو خدا کمکم کنید خیلی مهم واسم

به جای نام کاربری شماره رو بزنید

سلام ببخشید اینستام پاک کردم دوباره نصب کردم ولی هرچی ایمیل یا نام کاربری میزنم بالا نمیاد ارور میده باید چیکار کنم؟؟؟

اینستا پیام بدید بهم @arezoo.hosseini74

سلام برای من موقت پاک میکنه دائم پاک نمیشه

لینک دائم رو بزنید

سلام ببخشید من اینستا رو باشمارم رفتم اگه اکانت رو پاک کنم شمارم هم پاک میشه

بله شمارتون رو پیج پاک میشه

برنامه ویندوزداره انستا گرام

ویندوز ۱۰ داره

سلام من میخاستم که یکی از اکانتام رو پاک کنم. وقتی وارد سایت یا هلپ اینستا میشم، میتونم مراحل رو طی کنم، ولی اسم اکانت مورد نظرم نیس. ینی فقط میتونم یکی از اکانتام رو پاک کنم. هرکاری هم میکنم نمتونم از طریق سایت اکانت رو جابه جا کنم. میشه راهنماییم کنید. ممنون

سلام اول از اکانت فعلی که لاگین کردید خارج بشید بعد اکانت جدید رو وارد کنید

سلام
وقتی پیج را کاملا دلیت کنیم آیا دایرکت هایی که با بقیه داشتیم و پیام هامون براشون پاک میشه؟!

سلام بله

سلام،چرا وقتی دیلیت میکنیم دایرکت و پیام‌هایی ک با بقیه داشتیم برا اونا می‌مونن؟

سلام بعد از دیلیت کامل حذف میشه

سلام من وقتی میخوام رمز رو برگردونم برام کد نه از لاگ این هلپ میاد از طریق ایمیل.چون وقتی میزنم رو بعدی no users found میاد.از سایت هم میخوام برگردونم باز هم همون میارع.چیکار کنم .ممنون میشم کمک کنید.

از طریق جیمیل یا شماره بزنید

شماره و جیمیل هم میزنم no userse found میاره باز.

سلام ببخشید میشه بگید چجوری بفهمیم حساب کاربری طرف پاک شده است؟

آی دی رو سرچ کنید

سلام روزتون بخیر. سوالی دارم و اونم اینه که میشه فقط با یک جیمیل اکانتی ساخت و شماره موبایلی براش ثبت نکرد؟ من دو باره که دارم با جیمیلم اکانت میسازم ولی حداکثر بعد ده روز پیجم بسته میشه و من هم رفتار مشکوکی ندارم که به عنوان ربات شناخته بشم. ممنون میشم اگه پاسخ بدید.

بله ولی با یک جیمیل تنها یک اکانت میتونید بسازید

من هرچقدر رمز رو وارد میکنم میگه اشتباهه.با فیلترشکنم امتحان کردم ولی نشد.میشه راهنمایی کنید؟

رمزتون اگر شامل عدده , عددها رو به انگلیسی وارد کنید اگر شامله حروفه , حروف بزرگ و کوچک رو رعایت کنید , همچنین رمز رو کپی کنید و در دیلیت اکانت جایگزاری کنید

سلام من چند ماه پیش پیجمو دلیت اکانت موقت کردم حواسم نبود برگشت الان هرچی میخوام دلیت اکانت کنم میگه ۵ روز دیگه ولی باید حتما دلیت کنم

قوانین اینستاگرامه و باید صبر کنید

سلام لطفا کمکم کنید من دلت اکانت کردم چند هفته پیش، اما الان که یوزر و پسورد اینستا رو وارد میکنم میگه your account disablefor violating our terms,
چرا با اینکه دلت کردم این عبارت میاد

به اینستاگرام پیام بدید

سلام ببخشید من هر کاری میکنم نمیتونم دیلیت اکانت بزنم

میشه پیجتون رو بدین تو اینستا گرام تو دایرکت بهتون پی ام بدم

@arezoo.hosseini74

من اکانتمو پاک کردم،ولی با یه گیج دیگه ک نگا میکنم هنوز تعداد فالوورام و فالووینگام مشخصه، اونا می‌مونن؟

بعد چند روز کامل حذف میشه

سلام اگ دلیت اکانت بزنیم کامنتها و لایکهایی که برای پیج دیگران گذاشتیم پاک میشه؟

سلام بله

سلام خسته نباشید من تمام مراحل و رفتم اما در اخر تاریخی ب مدت ی ماه بعد نشون داد و نوشت اون موقع حسابم پاک میشع
درسته؟

سلام بله قانون جدید اینستاگرامه

سلام من قبلاینفروفالوکردم الان دلیت اکانت دادم ینی شخص توسط من آن فالوشده کمک کنید

سلام بله

برا من پاک نمیشه
پستام پاک میشه
اونم یه بار پسوردو میزنم بر می گرده!!
چرا؟

جدیدا این مشکل برای اینستا وجود داره و موقع دیلیت بهتون میگه که در چه تاریخی اکانتتون کامل دیلیت میشه

سلام من پیجمو زدن رمزشم عوض کردن با عکسم دارن سو استفاده میکنن چکار کنم کلا اون پیج از اینستا ببندم

سلام باید ریپورتش کنید

سلام من اکانت اینستامو دلیت موقتی زدم ایا امکانش هست کسی بتونه منو بلاکم کنه؟؟

سلام خیر

سلام. من پیجمو دیلیت کردم ولی گفت ۱۶ ژانویه حذف کامل میشه. راهی هست همین الان پاک کنم؟

سلام خیر قانون جدید اینستاگرامه

سلام خسته نباشین.من پیجم رو با ایمیلم زدم و تایید دومرحله رو با اپلیکیشن فعال کردم.بازگشت به کارخونه که زدم برنامه‌هام پاک شدن.رمز و آیدی رو هم یادم هست اما چون نمیتونم کد تایید دومرحله رو از اپلیکیشن بگیرم نمیتونم وارد پیجم بشم.چون اون متنی که اینستا برای برنامه میده رو ندارمش.راهی برای ورود مجدد هست؟

سلام خیر

ببخشید من رمزمو فراموش کردم چیکار کنم ک اکانت اینستام حذف بشه کلافه شدم😓😓

سلام اگر به اکانتتون شماره یا جیمیل دادید می تونید از این دو روش استفاده کنید و رمز اکانت رو تغییر بدید

سلام ببخشید من دیلیت اکانت کردم ولی میگه ۱ فوریه حذف خواهد شد می‌خوام زودتر حذف بشه میشه؟؟

سلام خیر , قانون جدید اینستاگرامه

من اکانتم رو حذف کردم اما بازم هست هم پیام هام و هم فالور هام و فقط عکسم پاک شده

سلام بعد از چند روز کامل دیلیت میشه

من هرچی نگاه میکنم متوجه نمیشم تو چه آپشنی رفته! از سایت اصلی اینستا وارد اکانتت میشی بعد کدوم آپشنو باید انتخاب کنی که دیلیت اکانت بیاد واست؟
یکی اون آخر میاد که نوشته حذف موقت

بعد از وارد شدن به اکانت روی لینک در قسمت اول آموزش کلیک کنید

سلام،من بنابر آموزشتون پیجم رو اکانت دائمی زدم آیدی کلا پاک شده اما هنوز پیام ها و بیوی اینستا هستن ! چرا؟

سلام مربوط به کش اینستاگرامه و تا چن روز دیگه کامل حذف میشه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه

نام *

ایمیل *

وب‌سایت

 بازی کالاف آو دیوتی و پابجی دو بازی بتل رویال هستند با گرافیک بسیار عالی در ps و گوشی های موبایل با بیش از 2 میلیون بازیکن که هم اکنون سرگرمی بیشتر گیم پلیرها است. این مقایسه برای پیدا کردن…

در هر برنامه ی دیگری اگر روی “log out” کلیک کنید از برنامه خارج می شوید و برای ورود دوباره باید اطلاعات خود را از نو وارد نمایید اما در اینستاگرام این گونه نیست. اینستاگرام برای دور کردن شما از دردسر های وارد کردن دوباره ی اطلاعات، با ارائه ی روش های زیر کار را برای کاربرانش راحت تر کرده است.

هنگام دوباره وارد شدن به اکانت خود، اینستاگرام به شما گزینه ی “Continue as” را پیشنهاد می دهد.

مطمئنا فکر می کنید که این یک راه حل اساسی برای آن مشکل نیست چون هر کسی که گوشی شما را در دست بگیرد به راحتی می تواند به اکانت تان دسترسی داشته باشد. پس چگونه باید اطلاعات ورود را از آن حذف و یا از ورود خودکار آن جلوگیری نماییم؟

اینستاگرام یک روش بسیار ساده برای انجام این کار در نظر گرفته است. در اینجا به شما نحوه ی حذف کردن اطلاعاتِ حساب های ذخیره شده را آموزش می دهیم.چطور پیج خود را پاک کنیم

 

اینستاگرام به طور خودکار اطلاعات شما را ذخیره نمی کند اما به شما گزینه ای برای ذخیره کردن آن ها می دهد.

مرحله ی اول : برنامه را باز نمایید و به صفحه ی پروفایل خود بروید.

 

 

مرحله ی دوم: روی آیکون سه خط کلیک و “Setting” را انتخاب نمایید.

 

مرحله ی سوم: به پایین بروید و گزینه ی ” … Log out of ” را انتخاب کنید.

 

مرحله ی چهارم: در این قسمت صفحه ای برای شما باز می شود که ممکن است به دو صورت باشد. شما یا یک باکس خروج با متنی که می گوید ” Remember my login info” را مشاهده می کنید که ابتدا باید تیک آن را بردارید و سپس روی Log out کلیک نمایید.

 

 

یا پیغامی باز می شود که از شما اجازه ی ذخیره کردن اطلاعات تان را می خواهد. روی “Not Now” کلیک کنید.

 

 

اگر قبلا از اینستاگرام خارج شده اید و حالا می خواهید که اطلاعات حفظ شده را پاک نمایید باید وارد اکانت خود شوید و سپس مراحل بالا را تکرار کنید. همچنین می توانید از روشی که در پایین می گوییم نیز استفاده نمایید.

 

 

زمانی که از اکانت خود خارج شدید، برنامه یا مرورگر شما را به صفحه ی ورود به اینستاگرام می برند. در اینجا شما دو گزینه می بینید: “Login as” و “Remove”.

 

اگر روی اولی کلیک کنید مستقیم وارد اکانت می شوید اما اگر می خواهید اطلاعات ورود را پاک نمایید گزینه ی دوم را انتخاب کنید.

 

 

با انتخاب آن بار بعد برای وارد شدن باید نام کاربری و پسورد خود را وارد نمایید.

مشابه قبل اگر چند اکانت فعال در اینستاگرام دارید و روی “Log out from all accounts” کلیک کنید با گزینه ی “ذخیره کردن اطلاعات ورود” مواجه می شوید. شما نمی توانید در این قسمت یک اکانت خاص را انتخاب نمایید.

وقتی از همه ی آن ها خارج شدید، در صفحه ی اصلی اینستاگرام اکانت های خود را می بینید.

 

چطور پیج خود را پاک کنیم

روی آیکون سه نقطه ی اکانتی که می خواهید اطلاعاتش را پاک کنید کلیک و از منوی باز شده “Remove” را انتخاب نمایید.این کار جزئیات اکانت شما را از روی برنامه و گوشی حذف خواهد کرد.

 

 

اگر روش های بالا برای شما کار نکرد می توانید برای پاک کردن اطلاعات ورود، دیتای برنامه ی اینستاگرام را خالی نمایید. پاک کردن دیتا به هیچ کدام از پست های شما لطمه ای نخواهد زد ولی اگر آپشن ذخیره کردن عکس های اینستاگرام در گالری را فعال کرده باشید، با استفاده از این روش همه ی آن از گالری شما حذف خواهند شد. پی قبل از این کار آن ها را به یک پوشه ی دیگر انتقال دهید.

مرحله ی اول: در گوشی اندروید خود قسمت تنظیمات را باز نمایید و به قسمت “Apps/Applications manager” بروید.

 

 

مرحله ی دوم: در قسمت “All apps” اینستاگرام را پیدا کنید.

 

مرحله ی سوم: بر اساس آپشن هایی که گوشی شما در این قسمت ارائه می دهد یکی از گزینه های “Clear storage” در “Storage” و یا “Clear data” را انتخاب نمایید.

 

 

اگر شما برای وارد شدن به اینستاگرام از فیسبوک استفاده می کنید هیچ کدام از روش های بالا به کار شما نمی آید و باید از اکانت فیسبوک خود نیز خارج شوید. بعد از آن اینستاگرام را باز نمایید و می بینید که از اکانت آن نیز به راحتی خارج می شوید. حال دوباره وارد فیسبوک خود شوید و این بار تا زمانی که خودتان اطلاعات تان را وارد نکنید، وارد اینستاگرام نخواهید شد.

خارج شدن از مرورگر از طریق دسکتاپ به راحتی بقیه ی وب سایت ها نیست. در حالی که این آپشن در آن وجود دارد ولی پیدا کردنش آسان نیست.

مرحله ی اول: سایت اینستاگرام را در صفحه ی مرورگر خود باز نمایید.

مرحله ی دوم: روی آیکون تنظیمات کنار دکمه ی “Edit Profile” کلیک نمایید.

 

مرحله ی سوم: گزینه ی “Log out” را از منو انتخاب نمایید.

 

 

 

به دلایل گفته شده باید از همه ی دستگاه ها از اکانت خود خارج شوید که اینستاگرام هیچ راه حلی برای آن ارائه نداده است. پس شما مجبورید که پسورد خود را تغییر دهید و گزینه ی “Log out from all devices” را انتخاب کنید. بعد از آن شما از همه ی دستگاه های خود از جمله کامپیوتر هم خارج خواهید شد.

 

 

منبع: https://www.guidingtech.com/remove-instagram-remembered-accounts/

امتیاز به این مطلب

کاربردی بودن مطلب

با کیفیت بودن مطلب

خاص بودن مطلب

5

درحال ارسال

.wp-review-comment-rating #wp-review-star-rating-7515 .review-result-wrapper i {
color: #d6d6d6;
}
.wp-review-1464 #wp-review-star-rating-7515 .review-result-wrapper .review-result i {
color: #ead620;
opacity: 1;
filter: alpha(opacity=100);
}
.wp-review-1464 #wp-review-star-rating-7515 .review-result-wrapper i {
color: #d6d6d6;
}
.wp-review-1464 .mts-user-review-star-container #wp-review-star-rating-7515 .selected i,
.wp-review-1464 .user-review-area #wp-review-star-rating-7515 .review-result i,
.wp-review-comment-field #wp-review-star-rating-7515 .review-result i,
.wp-review-comment-rating #wp-review-star-rating-7515 .review-result i,
.wp-review-user-rating #wp-review-star-rating-7515 .review-result-wrapper:hover span i,
.wp-review-comment-rating #wp-review-star-rating-7515 .review-result-wrapper:hover span i {
color: #ead620;
opacity: 1;
filter: alpha(opacity=100);
}
.wp-review-user-rating #wp-review-star-rating-7515 .review-result-wrapper span:hover ~ span i,
.wp-review-comment-rating #wp-review-star-rating-7515 .review-result-wrapper span:hover ~ span i {
opacity: 1;
color: #d6d6d6;
}

امتیاز دهی کاربران

3.65
(34 رای)

امتیاز نظرات

4.52
(27 امتیاز دهی)

.wp-review-1464.review-wrapper {
width: 100%;
float: left;
}
.wp-review-1464.review-wrapper,
.wp-review-1464 .review-title,
.wp-review-1464 .review-desc p,
.wp-review-1464 .reviewed-item p {
color: #555555;
}
.wp-review-1464 .review-title {
padding-top: 15px;
font-weight: bold;
}
.wp-review-1464 .review-links a {
color: #ead620;
}
.wp-review-1464 .review-links a:hover {
background: #ead620;
color: #fff;
}
.wp-review-1464 .review-list li,
.wp-review-1464.review-wrapper {
background: #ffffff;
}
.wp-review-1464 .review-title,
.wp-review-1464 .review-list li:nth-child(2n),
.wp-review-1464 .wpr-user-features-rating .user-review-title {
background: #e7e7e7;
}
.wp-review-1464.review-wrapper,
.wp-review-1464 .review-title,
.wp-review-1464 .review-list li,
.wp-review-1464 .review-list li:last-child,
.wp-review-1464 .user-review-area,
.wp-review-1464 .reviewed-item,
.wp-review-1464 .review-links,
.wp-review-1464 .wpr-user-features-rating {
border-color: #e7e7e7;
}
.wp-review-1464 .wpr-rating-accept-btn {
background: #ead620;
}
.wp-review-1464.review-wrapper .user-review-title {
color: inherit;
}
.wp-review-1464.review-wrapper .user-review-area .review-circle { height: 32px; }

{
“@context”: “http://schema.org”,
“@type”: “aggregateRating”,
“itemReviewed”: {
“@type”: “Article”,
“mainEntityOfPage”: {
“@type”: “Webpage”,
“@id”: “http://mobocafe.ir/%da%86%da%af%d9%88%d9%86%d9%87-%d8%a7%da%a9%d8%a7%d9%86%d8%aa-%d9%87%d8%a7%db%8c-%d8%b0%d8%ae%db%8c%d8%b1%d9%87-%d8%b4%d8%af%d9%87-%d8%af%d8%b1-%d8%a7%db%8c%d9%86%d8%b3%d8%aa%d8%a7%da%af%d8%b1%d8%a7/”
},
“headline”: “چگونه اکانت های ذخیره شده در اینستاگرام را حذف کنیم”,
“image”: {
“@type”: “ImageObject”,
“url”: “http://mobocafe.ir/wp-content/uploads/2019/02/Instagram-Branding-01.png”
},
“datePublished”: “۱۳۹۷-۱۱-۱۷ ۱۱:۳۵:۰۶”,
“dateModified”: “۱۳۹۷-۱۱-۱۷ ۱۱:۳۹:۲۷”,
“author”: {
“@type”: “Person”,
“name”: “”
},
“publisher”: {
“@type”: “Organization”,
“name”: “”,
“logo”: {
“@type”: “ImageObject”,
“url”: “”
}
},
“description”: “در هر برنامه ی دیگری اگر روی “log out” کلیک کنید از برنامه خارج می شوید و برای ورود دوباره باید اطلاعات خود را از نو وارد نمایید اما در اینستاگرام این گونه نیست. اینستاگرام برای دور کردن شما از دردسر های وارد کردن دوباره ی اطلاعات، با ارائه ی روش های زیر کار را برای کاربرانش راحت تر کرده است.rn”
},
“ratingValue”: “3.65”,
“bestRating”: 5,
“ratingCount”: 34
}

  

امتیاز۵ ستاره بدلیل راهنمایی های کامل وبی نقص

سپاس از لطف و همراهی شما.

من هرکاری میکنم اکانت بعد از یه هفته برمیگرده دوباره نمیدونم چیکار کنم

با سلام، دوست عزیز در صورتی که حذف بشه پس از ورود مجدد امکان بازگشت وجد داره.

من ایفون دارم
یه تعداد یوزر اینستا رو قبلا داشتم که پسوردشو سیو کرده بودم
الانم هر چی ازشون میام بیرون
باز اون پایین نمایش داده میشه
چی کار کنم که حذف بشن

سلام، اگر گزینه X رو مشاهده نمی کنید برنامه رو یک بار پاک کنید و دوباره نصب کنید.

با سلام من بعد از پاک کردن اینستا نمیتوانم دومین اکانتم که روی همان بود را بازیابی کنم لطفا کمک کنید

سلا، رمز عبورتون رو فراموش کردید؟

منم دقیقا همین مشکل رو دارم اینیستام پاک شده ولی اکانتم نه نمیدونم چیکار کنم رمز هم یادمه میشه کمک کنید ؟

برای بازیابی اینستاگرام لازم هست که شما یوزر نیم یا ایمیل تون رو به خاطر داشته باشید تا به کمک اون ها بتونید با استفاده از گزینه “فراموش کردن پسورد” مجدد وارد اکانت اینستاگرام خودتون بشید

سلام و خسته نباشید به شما
داداش من ios سیستم عامل گوشیم باید چیکار کنم
اینستارو پاک میکنم دوباره ام نصب میکنم همونه چه کنم

سلام من دوتا اکانتم و پاک کردم ولی اسموش هنوز نمایش داده میشه تو یوزرام چیکار کنم پاک شن
گوشیم ایفونه یه بارم برنامه رو پاک کردم باز اونا هست

با سلام و تشکر از از ادمین سایت،
پیج هایی قبلابا نام خودم در اینستا ساختم که وقتی اسم خودم رو جستجو میکنم همه شون میان بالا و میخواهم همه پیج های اضافی که قبلا ساخته شده رو در صفحه اینستاگرام غیر از پیج اصلی که دارم پاک کنم،لطفا راهنمایی کنید چگونه میتوانم پیج های قبلی که داشته ام را در اینستاگرام پاک کنم…
باتشکر از ادمین محترم

سلام
اونایی که میگن اسم یوزر پیدا میشه باز من راه حلشو پیدا کردم برید توی اکانت قبل از حذف ایمیلتون رو از رو اکانت بردارید دیگه اون اکانت کلا نمایش داده نمیشه

عالی بود دمت گرم
کلی دنبال راهش بودم

ممنون دوست عزیز

سلام یه سوال داشتم من میخوام یه پیج بزنم بعد نام کاربری تکراریه بعد که نگاه کردم دیدم اون پیجی که قبلاً این نام رو زده پنج ساله سراغ پیج نیومده و بلا استفاده است میخواستم بدونم راهی برای حذف کردن اون اکانت هست

سلام دوست عزیز، ممکنه اگه اون پیج ریپورت بشه در تعداد بالا بشه از اون نام استفاده کرد، میتونید این روش رو امتحان کنید ولی قطعی نیست

با سلام من میخوام اینستام حذف کنم وهیچ اثری از آن نباشه لطفا راهنمایی ام کنی؟

سلام دوست عزیز، این مقاله را مطالعه بفرمایید: چگونه اکانت اینستاگرام خود را حذف کنیم؟
تو این مقاله هم نحوه غیر فعال کردن حساب اینستاگرام توضیح داده شده: نحوه غیر فعال کردن حساب کاربری اینستاگرام

سلام وقت بخیر
من همین مشکل رو دارم
ارتباط بین فیسبوک و اینستاگرام رو قطع کردم
رمز اینستاگرام و جیمیل رو هم چندین بار تغییر دادم
و چند بار هم از اینستا خارج شدم و اکانتم رو ریمو کردم اما باز هم بعد از هر بار وارد شدنم به اینستاگرام نام اکانتم بالا میاد و وقتی اون رو لمس میکنم بدون درخواست رمز مستقیم وارد اکانتم میشه,لطفا راهنماییم کنید
خیلی ممنون

سلام دوست عزیز، چون شما قبلا رمز ورود رو سیو کردید رمز تو هیستوری اینستاگرام مونده، میتونید یک مدت وارد حساب کاربریتون نشید تا اینستاگرام مجدد ازتون رمز رو بخواد

من همه راهها رو امتحان کردم فقط این روش جواب میده اول برید صفحه گوگل کروم رو باز کنید و برید قسمت تنظیمات رو باز کنید و بعد برید قسمت گذرواژه ها رو باز کنید و در لیست باز شده دنبال اینستاگرام بگردید و اکانتی رو که می خواهید از لیست حذف کنید پیدا کنید و روش کلیک کنید و بازش کنید و بعد حذف رو بزنید حالا گوشی رو ریستارت کنید و بعد برید آپ اینستاگرام رو باز کنید و نگاه کنید

سلام من میخواستم اینستاگرام نصب کنم شمارمو وارد کردم پیام کد هم اومد وارد کردم ولی پیج درست نشد میخواهم بدونم الان تو اینستاگرام اکانت دارم یا نه؟
برنامه رو حذف کردم

سلام، نه دوست عزیز مراحل ثبت نام شما تکمیل نشده در نتیجه حسابی برای شما ساخته نشده

سلام…
من روی گوشی ام دو اکانت داشتم…وقتی گوشی جدید گرفتم،یکی از آن اکانت ها رو روی گوشی جدیدم فعال کردم…من میخوام این اکانتی که در گوشی جدیدم فعال کردم،از گوشی اولم پاک کنم ولی نمیخواهم به اکانت آسیب برسه…چیکار کنم؟؟

سلام، دوست عزیز اکانت های اینستاگرام روی سرور های اینستاگرام هستند و در صورت پاک کردم از روی گوشی شما مشکلی برای اکانت پیش نخواهد آمد

من همه راهها رو امتحان کردم فقط این روش جواب میده اول برید صفحه گوگل کروم رو باز کنید و برید قسمت تنظیمات رو باز کنید و بعد برید قسمت گذرواژه ها رو باز کنید و در لیست باز شده دنبال اینستاگرام بگردید و اکانتی رو که می خواهید از لیست حذف کنید پیدا کنید و روش کلیک کنید و بازش کنید و بعد حذف رو بزنید حالا گوشی رو ریستارت کنید و بعد برید آپ اینستاگرام رو باز کنید و نگاه کنید

سلام
می خواستم بدونم اگه من اولین اکانت یا همون اکانت اصلیمو بطور دائم حذف کنم بقیه ی اکانتامم همراه باهاش حذف میشن ؟

سلام، نه دوست عزیز اکانت ها جدا از هم هستند

سلام وقت بخیر .من یه اکانت روی اکانت قبلیم باز کردم ولی چون پسووردش همونه نمیتونم اکانتو دیلیت بزنم چجوری میشه ؟

سلام
اگه نفر دومى از يه گوشى ديگه دسترسى به اينستا ما داشته باشه چجورى ميشه از اينستا حذوش كرد.
ممنون

من دوتا اکانت روی هم سوییچ شده دارم و میخوام از سوییچ بودن درش بیارم چیکار کنم؟؟؟؟😫

سلام من یک اکانتم رو حذف کردم حالا نمیتونم وارد اکانت اصلیم بشم پسورد اکانتمو هم یادم رفته لطفا کمکم کنید

سلام. من به یه مشکلی بر خوردم اگه میشه راهنماییم کنید. یه اکانت جدید درست کردم که با اطلاعات لاگین اکانت اصلیم میتونم واردش بشم. انگار زیر مجموعه اکانت اصلیمه. یعنی وقتی از اکانت خودم خارج بشم اون اکانت جدیده هم لاگ اوت میشه وقتی وارد میشمم لاگین میشه. هر چقدر سعی میکنم دیلیتش کنم نمیشه. آیدی و پسووردمو وارد میکنم(برای دلیت اکانت کردن) اما ارور میده. چیکار کنم؟

من همه راهها رو امتحان کردم فقط این روش جواب میده اول برید صفحه گوگل کروم رو باز کنید و برید قسمت تنظیمات رو باز کنید و بعد برید قسمت گذرواژه ها رو باز کنید و در لیست باز شده دنبال اینستاگرام بگردید و امانتی رو که می خواهید از لیست حذف کنید پیدا کنید و روش کلیک کنید و بازش کنید و بعد حذف رو بزنید حالا گوشی رو ریستارت کنید و بعد برید آپ اینستاگرام رو باز کنید و نگاه کنید

من میخوام همه ی پیج های سابق اینستاگرامم را پاک کنم ولی گذرواژه هاشونو یادم رفته ولی همشون با یه شماره هستن
لطفا بهم کمک کنید

Hamin hsab kuftish ru aasabe, chye akhe.

سلام
من میخواستم یه اکانت برای کسی بسازم وقتی اسم اکانت رو وارد کردم از من سوال کرد که میخواهی با اکانت خودت دسترسی داشته باشه، منم دسترسی قبول کردم الان مشکل اینجاست که وقتی از اکانت خودم خارج میشم اون اکانت هم خارج میشه و وقتی وارد میشم اونم وارد میشه، حالا چیکار کنم که اون یه اکانت مستقل باشه و دسترسی به اکانت من نداشته باشه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

سلام، دوست عزیز به زودی مقاله ای در این مورد خواهیم گذاشت

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نام

ایمیل

وبسایت


در هر برنامه ی دیگری اگر روی “log out” کلیک کنید از برنامه خارج می شوید و برای ورود دوباره باید اطلاعات خود را از نو وارد نمایید اما در اینستاگرام این گونه نیست. اینستاگرام برای دور کردن شما از دردسر های وارد کردن دوباره ی اطلاعات، با ارائه ی روش های زیر کار را برای کاربرانش راحت تر کرده است.

هنگام دوباره وارد شدن به اکانت خود، اینستاگرام به شما گزینه ی “Continue as” را پیشنهاد می دهد.

مطمئنا فکر می کنید که این یک راه حل اساسی برای آن مشکل نیست چون هر کسی که گوشی شما را در دست بگیرد به راحتی می تواند به اکانت تان دسترسی داشته باشد. پس چگونه باید اطلاعات ورود را از آن حذف و یا از ورود خودکار آن جلوگیری نماییم؟

اینستاگرام یک روش بسیار ساده برای انجام این کار در نظر گرفته است. در اینجا به شما نحوه ی حذف کردن اطلاعاتِ حساب های ذخیره شده را آموزش می دهیم.

 

اینستاگرام به طور خودکار اطلاعات شما را ذخیره نمی کند اما به شما گزینه ای برای ذخیره کردن آن ها می دهد.

مرحله ی اول : برنامه را باز نمایید و به صفحه ی پروفایل خود بروید.

 

 

مرحله ی دوم: روی آیکون سه خط کلیک و “Setting” را انتخاب نمایید.

 

مرحله ی سوم: به پایین بروید و گزینه ی ” … Log out of ” را انتخاب کنید.

 

مرحله ی چهارم: در این قسمت صفحه ای برای شما باز می شود که ممکن است به دو صورت باشد. شما یا یک باکس خروج با متنی که می گوید ” Remember my login info” را مشاهده می کنید که ابتدا باید تیک آن را بردارید و سپس روی Log out کلیک نمایید.

 

 

یا پیغامی باز می شود که از شما اجازه ی ذخیره کردن اطلاعات تان را می خواهد. روی “Not Now” کلیک کنید.

 

 

اگر قبلا از اینستاگرام خارج شده اید و حالا می خواهید که اطلاعات حفظ شده را پاک نمایید باید وارد اکانت خود شوید و سپس مراحل بالا را تکرار کنید. همچنین می توانید از روشی که در پایین می گوییم نیز استفاده نمایید.

 

 

زمانی که از اکانت خود خارج شدید، برنامه یا مرورگر شما را به صفحه ی ورود به اینستاگرام می برند. در اینجا شما دو گزینه می بینید: “Login as” و “Remove”.

 

اگر روی اولی کلیک کنید مستقیم وارد اکانت می شوید اما اگر می خواهید اطلاعات ورود را پاک نمایید گزینه ی دوم را انتخاب کنید.

 

 

با انتخاب آن بار بعد برای وارد شدن باید نام کاربری و پسورد خود را وارد نمایید.

مشابه قبل اگر چند اکانت فعال در اینستاگرام دارید و روی “Log out from all accounts” کلیک کنید با گزینه ی “ذخیره کردن اطلاعات ورود” مواجه می شوید. شما نمی توانید در این قسمت یک اکانت خاص را انتخاب نمایید.

وقتی از همه ی آن ها خارج شدید، در صفحه ی اصلی اینستاگرام اکانت های خود را می بینید.

 

روی آیکون سه نقطه ی اکانتی که می خواهید اطلاعاتش را پاک کنید کلیک و از منوی باز شده “Remove” را انتخاب نمایید.این کار جزئیات اکانت شما را از روی برنامه و گوشی حذف خواهد کرد.

 

 

اگر روش های بالا برای شما کار نکرد می توانید برای پاک کردن اطلاعات ورود، دیتای برنامه ی اینستاگرام را خالی نمایید. پاک کردن دیتا به هیچ کدام از پست های شما لطمه ای نخواهد زد ولی اگر آپشن ذخیره کردن عکس های اینستاگرام در گالری را فعال کرده باشید، با استفاده از این روش همه ی آن از گالری شما حذف خواهند شد. پی قبل از این کار آن ها را به یک پوشه ی دیگر انتقال دهید.

مرحله ی اول: در گوشی اندروید خود قسمت تنظیمات را باز نمایید و به قسمت “Apps/Applications manager” بروید.

 

 

مرحله ی دوم: در قسمت “All apps” اینستاگرام را پیدا کنید.

 

مرحله ی سوم: بر اساس آپشن هایی که گوشی شما در این قسمت ارائه می دهد یکی از گزینه های “Clear storage” در “Storage” و یا “Clear data” را انتخاب نمایید.

 

 

اگر شما برای وارد شدن به اینستاگرام از فیسبوک استفاده می کنید هیچ کدام از روش های بالا به کار شما نمی آید و باید از اکانت فیسبوک خود نیز خارج شوید. بعد از آن اینستاگرام را باز نمایید و می بینید که از اکانت آن نیز به راحتی خارج می شوید. حال دوباره وارد فیسبوک خود شوید و این بار تا زمانی که خودتان اطلاعات تان را وارد نکنید، وارد اینستاگرام نخواهید شد.

خارج شدن از مرورگر از طریق دسکتاپ به راحتی بقیه ی وب سایت ها نیست. در حالی که این آپشن در آن وجود دارد ولی پیدا کردنش آسان نیست.

مرحله ی اول: سایت اینستاگرام را در صفحه ی مرورگر خود باز نمایید.

مرحله ی دوم: روی آیکون تنظیمات کنار دکمه ی “Edit Profile” کلیک نمایید.

 

مرحله ی سوم: گزینه ی “Log out” را از منو انتخاب نمایید.

 

 

 

به دلایل گفته شده باید از همه ی دستگاه ها از اکانت خود خارج شوید که اینستاگرام هیچ راه حلی برای آن ارائه نداده است. پس شما مجبورید که پسورد خود را تغییر دهید و گزینه ی “Log out from all devices” را انتخاب کنید. بعد از آن شما از همه ی دستگاه های خود از جمله کامپیوتر هم خارج خواهید شد.

 

 

منبع: https://www.guidingtech.com/remove-instagram-remembered-accounts/

امتیاز به این مطلب

کاربردی بودن مطلب

با کیفیت بودن مطلب

خاص بودن مطلب

5

درحال ارسال

.wp-review-comment-rating #wp-review-star-rating-1406 .review-result-wrapper i {
color: #d6d6d6;
}
.wp-review-1464 #wp-review-star-rating-1406 .review-result-wrapper .review-result i {
color: #ead620;
opacity: 1;
filter: alpha(opacity=100);
}
.wp-review-1464 #wp-review-star-rating-1406 .review-result-wrapper i {
color: #d6d6d6;
}
.wp-review-1464 .mts-user-review-star-container #wp-review-star-rating-1406 .selected i,
.wp-review-1464 .user-review-area #wp-review-star-rating-1406 .review-result i,
.wp-review-comment-field #wp-review-star-rating-1406 .review-result i,
.wp-review-comment-rating #wp-review-star-rating-1406 .review-result i,
.wp-review-user-rating #wp-review-star-rating-1406 .review-result-wrapper:hover span i,
.wp-review-comment-rating #wp-review-star-rating-1406 .review-result-wrapper:hover span i {
color: #ead620;
opacity: 1;
filter: alpha(opacity=100);
}
.wp-review-user-rating #wp-review-star-rating-1406 .review-result-wrapper span:hover ~ span i,
.wp-review-comment-rating #wp-review-star-rating-1406 .review-result-wrapper span:hover ~ span i {
opacity: 1;
color: #d6d6d6;
}

امتیاز دهی کاربران

3.65
(34 رای)

امتیاز نظرات

4.52
(27 امتیاز دهی)

.wp-review-1464.review-wrapper {
width: 100%;
float: left;
}
.wp-review-1464.review-wrapper,
.wp-review-1464 .review-title,
.wp-review-1464 .review-desc p,
.wp-review-1464 .reviewed-item p {
color: #555555;
}
.wp-review-1464 .review-title {
padding-top: 15px;
font-weight: bold;
}
.wp-review-1464 .review-links a {
color: #ead620;
}
.wp-review-1464 .review-links a:hover {
background: #ead620;
color: #fff;
}
.wp-review-1464 .review-list li,
.wp-review-1464.review-wrapper {
background: #ffffff;
}
.wp-review-1464 .review-title,
.wp-review-1464 .review-list li:nth-child(2n),
.wp-review-1464 .wpr-user-features-rating .user-review-title {
background: #e7e7e7;
}
.wp-review-1464.review-wrapper,
.wp-review-1464 .review-title,
.wp-review-1464 .review-list li,
.wp-review-1464 .review-list li:last-child,
.wp-review-1464 .user-review-area,
.wp-review-1464 .reviewed-item,
.wp-review-1464 .review-links,
.wp-review-1464 .wpr-user-features-rating {
border-color: #e7e7e7;
}
.wp-review-1464 .wpr-rating-accept-btn {
background: #ead620;
}
.wp-review-1464.review-wrapper .user-review-title {
color: inherit;
}
.wp-review-1464.review-wrapper .user-review-area .review-circle { height: 32px; }

{
“@context”: “http://schema.org”,
“@type”: “aggregateRating”,
“itemReviewed”: {
“@type”: “Article”,
“mainEntityOfPage”: {
“@type”: “Webpage”,
“@id”: “http://mobocafe.ir/%da%86%da%af%d9%88%d9%86%d9%87-%d8%a7%da%a9%d8%a7%d9%86%d8%aa-%d9%87%d8%a7%db%8c-%d8%b0%d8%ae%db%8c%d8%b1%d9%87-%d8%b4%d8%af%d9%87-%d8%af%d8%b1-%d8%a7%db%8c%d9%86%d8%b3%d8%aa%d8%a7%da%af%d8%b1%d8%a7/”
},
“headline”: “چگونه اکانت های ذخیره شده در اینستاگرام را حذف کنیم”,
“image”: {
“@type”: “ImageObject”,
“url”: “http://mobocafe.ir/wp-content/uploads/2019/02/Instagram-Branding-01.png”
},
“datePublished”: “۱۳۹۷-۱۱-۱۷ ۱۱:۳۵:۰۶”,
“dateModified”: “۱۳۹۷-۱۱-۱۷ ۱۱:۳۹:۲۷”,
“author”: {
“@type”: “Person”,
“name”: “”
},
“publisher”: {
“@type”: “Organization”,
“name”: “”,
“logo”: {
“@type”: “ImageObject”,
“url”: “”
}
},
“description”: “در هر برنامه ی دیگری اگر روی “log out” کلیک کنید از برنامه خارج می شوید و برای ورود دوباره باید اطلاعات خود را از نو وارد نمایید اما در اینستاگرام این گونه نیست. اینستاگرام برای دور کردن شما از دردسر های وارد کردن دوباره ی اطلاعات، با ارائه ی روش های زیر کار را برای کاربرانش راحت تر کرده است.rn”
},
“ratingValue”: “3.65”,
“bestRating”: 5,
“ratingCount”: 34
}

  

ما ساعات زیادی را صرف شبکه‌های اجتماعی به خصوص اینستاگرام می‌کنیم. ممکن است از اعتیاد به اینستاگرام خسته شده باشید. و یا به هر دلیل دیگری احتیاج به حذف اکانت اینستاگرام داشته باشید.

جای درستی آمدید!

ما در این مقاله از نوین هاب نحوه حذف اکانت اینستاگرام را به شما آموزش می‌دهیم.

اول از همه این نکات را به خاطر بسپارید:

چطور پیج خود را پاک کنیم

هنگامی که شما اکانت اینستاگرام خود را پاک می‌کنید؛ پروفایل، عکس‌ها، ویدیوها، کامنت‌ها، لایک و فالوورهای شما از بین خواهد رفت.

بعد از آن امکان بازیابی اکانت اینستاگرام شما و هریک از داده‌های موجود در آن وجود نخواهد داشت.

بعد از پاک کردن اکانت اینستاگرام شما نمی‌توانید با همان آیدی (نام کاربری) اکانت دیگری بسازید.

اگر حذف اکانت را تنها به دلیل وقت‌گیر بودن انجام می‌دهید، ما استفاده از پنل مدیریت اینستاگرام نوین‌هاب را  به شما پیشنهاد می‌کنیم که بدون حذف اکانت، بتوانید در وقت و زمان خود صرفه‌جویی کنید.

تا چند ماه پیش حذف اکانت اینستاگرام تنها در وبسایت اینستاگرام ممکن بود. در آپدیت‌های جدید اپلیکیشن اینستاگرام، این امکان از خود اپلیکیشن فراهم شده است.

برای پاک کردن اکانت اینستاگرام از طریق اپلیکیشن موبایل مراحل زیر را به ترتیب انجام دهید:

بعد از باز کردن اکانت اینستاگرام به پروفایل خود رفته و گزینه Setting را طبق تصویر انتخاب کنید.

 

 

صفحه را اسکرول کنید و پایین بیایید. گزینه Help Center را انتخاب کنید.

 

 

در صفحه بعد طبق تصویر Managing your account را لمس کنید.

 

 

و سپس بر روی Delete Your Account بزنید.

 

 

طبق تصویر How do I delete my account را انتخاب کنید.

 

 

به قسمت پایین صفحه بروید و به Go to the Delete Your Account page که رسیدید؛ بر روی هایپر لینک آبی کلیک کنید.

 

 

علت پاک کردن اکانت اینستاگرام خود را انتخاب کنید و سپس برا یآخرین بار پسورد خود را در کادر مستطیلی وارد کنید. و در نهایت بر روی Permanently delete my account کلیک کنید.

 

 

تمام! اکانت اینستاگرام شما حذف شد.

چطور پیج خود را پاک کنیم

این روش به مراتب از روش اپلیکیشن موبایل راحت‌تر است.

در قدم اول مرورگر خود را باز کنید و به این آدرس https://www.instagram.com بروید.با وارد کردن یوزر و پسورد وارد اکانت اینستاگرام خود شوید.

 

بر روی این لینک  https://www.instagram.com/accounts/remove/request/permanent/ کلیک کنید و طبق مراحل آخر روش حذف اکانت در اپلیکیشن موبایل، پیش بروید.

بیشتر بخوانبد: اکانت خصوصی یا عمومی اینستاگرام؟ | کدام برای برندها بهتر است؟

سلام
خدمات اینستاگرام در خدمتم
#بازگردانی اکانت هک شده #بازگردانی اکانت حذف شده #حذف پیج قدیمی و فیک #بازگردانی اکانت دیسیبل شده و …
کسی مشکلی داشت در خدمتم
ایدی تلگرام : asemon1372@

من وقتی میخوام اکنتو حذف کنم،مواردبالا رو میرم
باز نمیکنه میگه دسترسی به سایت امکان پذیر نیست
چیکار کنم
تورو خدا یه کاری کنین من اون پیکو حذف کنم
دیوانه شدم

سلام چی رو باز نمیکنه؟

سلام من گوشیم رو دادم تعمیر و اینستاگرامم حذف شد الان رمز رو فراموش کردم ولی با هر روشی امتحان می کنم پیجم رو پیدا نمی کنه هم ایمیلم رو درست وارد می کنم هم شماره تلفنم رو لطفا راهنماییم کنید

سلام راهی به جز ایمیل و شماره تلفن نداره اگر هم به فیسبوکتون متصل بوده از اون طریق هم میشه اقدام کرد

سلام من تازه اینستا گرام رو نصب کردم و میخوام دیلیت اکانت کنم ولی هی میگه رمز غلطه باید چیکار کنم؟تروخدا کمک کنید

باید اول رمزتون رو عوض کنید.

سلام
اگه اكانتم و غير فعال كنم وقتايي كه در اينستا انلاين بودم هم پاك ميشه؟؟

سلام متوجه سوالتون نشدم

سلام من می خوام یک انستاگرام جدید نصب کنم اما چون حساب قبلیم هنوز بازه نمی تونم میشه بگید چطوری حساب قبلی و کلا حسابام رو پاک کنم ؟؟

سلام از همین روشهای گفته شده استفاده کردین؟

سلام وقتی اینستارو دلیت کنی پیامای که تو دایرکت دادی پاک میشن هم

سلام مسیج‌هاتون میمونه ولی آی دی شما پاک میشه

با با یه ایمیل دوتا حساب دارم حالا کارد لینک دلیت اکانتی ک گذاشتید شدم و ایمیلو وارد کردم منتها مشخص نکرده کدوم حسابمو میخواد دلیت کنه نمیخام جفتش حذف شه چ کنم

سلام شما نمیتونین با یک ایمیل دو تا اکانت اینستاگرام داشته باشید

سلام.وای دقیقا منم همینطور بودم
تو قسمت (حذف حساب من) اصلا مشخص نمیکنه ک کدوم پیج رو میخای پاک کنی.. منم طبق اون چیزایی ک ازم خواسته بود پیش رفتم،و متاسفانه پیج اصلیم پاک شد و پیج دوم موند

اون پیجی که باهاش وارد میشین رو پاک میکنه

سلام میشه کاری کنید که نشه چند تا پیج با یه شماره یا ایمیل ساخت بخدا ازدست مزاحمتها خسته شدیم هی بلاک میکنیم میبینم یه آیدی جدید ساخته شده

سلام این دیگه دست ما نیست 🙂

سلام من اکانت پیجمو دیلیت اکانت دائم زدم ولی الان2ساعته حذف شده باز سرچ میکنم تو اینستا هستش اکانتم.چیکار کنم کلا حذف بشه

سلام احتمالا دیلیت شده ولی در کش گوشی شما باقی مونده، یک بار کش اینستاگرامتون رو پاک کنید

سلام من تمام مراحلی ک گفتیدو رفتم ولی برنامه قسمت Delete your account رو نداره

سلام احتمالا اشتباه میکنید لطفا دوباره امتحان کنید طبق تصاویر

سلام میخوام اکانتمو حذف کنم اما لینک بالا نمیاره لطفا پیگیری کنید چندین ساعته درگیرشم..

سلام، اکانت چی رو؟

اگه مت بخام ایدیمو بدم شما برام دلیت بزنی همین پیج اینستارو هزینش چقدر در می‌یاد؟

ما همچین کار نمیکنیم متاسفانه

سلام من با یه ایمیل یه اکانت زدم حالا رمزش یادم رفته نمیتونم وارد اکانت اینستام بشم همش یه کد می‌فرسته واسه ایمیل قبلیم اون ایمیلم تو یه گوشیه دیگه بوده که خراب شده حالا باید چیکار کنم

سلام با شماره تماس هم میتونین پسوردتون رو عوض کنین

سلام من پیجمو دلیت کردم ولی بازم هست کش اینستام هم حذف کردم ولی دوباره هست چی کار کنم حذف بشه کلا

سلام یعنی تو سرچ اینستاگرام هست؟

سلام من میخوام اکانت رو حذف کنم ولی پسوردمو یادم نمیاد باید چیکار کنم؟؟؟

سلام اول باید پسووردتون رو بازیابی کنین تا بتونین اکانتتون رو حذف کنین

سلام یه نفر بهم توی دایرکت پیام داده و پیجشو پاک کرده الان اون پیام پاک نمیشه چکار کنم؟

سلام به احتمال زیاد باید پاک بشه خودش و خود شما باید بتونین پاک کنین

سلام ببخشید وقتی که ما اکانت رو پاک میکنیم تمام کسایی که دنبالمون کردن هم دیگه پیجمون رو ندارن؟ و اسم اکانتمون از اکسپلور حذف میشه؟ ممنون میشم جواب بدید

سلام بله حذف میشه

اره کلا پاک میشه

یعنی وقتی اسم رو توی اکسپلور جست و جو کنی نمیاره؟؟

سلام خسته نباشید،من رمز پیجم رو فراموش کردم و میخوام پاکش کنم، وقتی میرم تو قسمت forget password و آیدی ام رو میزنم اون پایین ایمیل من نمیاد درواقع آدرس یاهو میاد درصورتیکه من اصلا کلا یاهو هیچ وقت نداشتم وندارم وفقط ایمیل یاهمون جیمیل دارم، باید چیکار کنم لینک بیاد برام برای حذف اکانتم؟

سلام امکانش خیلی کمه که ایمیل اشتباه به شما نشون بده ولی با این حال با شماره تلفنی که هست هم میتونین پسووردتون رو عوض کنین

سلام.ببخشیدمن دو تا پیج دارم و میخوام یکیشو حذف کنم.ولی هر چقدر از این روش ها واسه حذف کردنش استفاده میکنم اون پیج دیگریمو نمایش میده.لطفا بگید چطور تغییرش بدم به اون پیج دیگیرم.

سلام متوجه سوالتون نشدم.

سلام. دقیقا مشکل منم همین بود
اومدم پیج دوم رو پاک کنم،پیج اصلیم دیلیت شد

من میزنم بره تو سایت دلیت از توی تنظمیات خوده گوشی نمیشه سایت بالا نمیاد چرا.یعنی تو ایران اینم درست نشده

اون برای دیلیت از طریق وبسایته

سلام من دلیت اکانت کردم ولی پبجم هنوز هست باید چیکار کنم؟؟

سلام مطمئنین دیلیت کردین؟ و اینکه در سرچ گوشی شما هست یا بقیه هم میتونن ببینن؟

سلام اکانتی ساختم اصلا رمز وارد نکردم
الانه میخوام‌‌حذفش کنم در انتها دلیت اکانت رمز می‌خواد باید چه کنم ؟؟؟؟

سلام اکانت بدون رمز که اصلا نمیشه ساخت. تا رمز رو ندین هم نمیتونین دیلیت کنین

سلام
پس چرا هر چقد روی لینک میزنم وارد نمیشه ؟
پس چطوری حذفش کنم ؟
فیلترشکن میخواد ؟

سلام نه نیازی به فیلترشکن نداره و لینک ها درسته

سلام
من اینستام یهو بسته شد
هرکاری کردم باز نشد
فقط یه پیام بهم میده که تا ۲۴ ساعت آینده بررسی میکنیم
ولی تو گوشی دوستام کلا آکانتم بالا نمیاد و اینستاگرامر مینویسه
دلیلش چیه؟؟

سلام دلایل مختلفی میتونه داشته باشه استفاده از ربات، فیلترشکن، هشتگ اسپم شده و… فعلا صبر کنین

سلام خسته نباشید میخام دیلیت اکانت کنم اما بلد نیستم از روش مرکز راهنمایی رفتم سایت باز نمیشه راه دیگه معرفی میکنید

سلام ممنون. از راه هایی که در این پست گفتی استفاده کردین؟

سلام
من با هر گوشی و با کامپیوتر هم امتحان کردم سایت اینستاگرام رو بالا نمیاره
حتی از تنظیمات برنامه هم رفتم باز هم این صفحه پاک کردن اکانت رو میآورد
ممنون میشم کمک کنید

سلام
من با هر‌گوشی و کامپیوتری امتحان کردم
حتی از طریق خود برنامه
این صفحه ی پاک کردن اکانت رو بالا نمیاره ممنون میشم کمکم کنید

سلام از خود اپلیکیشن هم نمیاره؟

سلام من نمیتونم وارد حسابم بشم وقتی وارد میشم و پسورد رو میزنم ارور میده رد میکنه باید چیکار کرد؟

سلام چه خطایی میده؟

سلام من از یه آیدی خوشم میاد و می‌خوام برای من باشه و یه فرد دیگه ایی داخل اینستاگرام داره که سال ۲۰۱۲ ساخته و فعالیتی از همان موقع نداشته
آیا برداشتنش امکان پذیر هست؟ اگه هست چطور میتونم اقدام کنم؟

سلام نه متاسفانه امکان پذیر نیست

خیر سایت باز نمیشه

سلام. من میخوام پاک کنم. رمز عبور ندارم. شمارمو میدم، هی یه لینک ورود به صفحه برام میفرسته. نمیره تو مراحل بعدی برای پاک کردن

سلام باید به شمارتون یه کد شش رقمی بیاد که از اونجا بتونین به اکانتتون دسترسی داشته باشین

سلام
من هرچقد پسورد پیجمو وارد میکنم میگ ورود شما با پیج مشکوکه و نمیتونم وارد پیجم بشم،پیجم رو هم با ایمیلم درست کردم و الان ایمیلم در دسترسم نیست به حساب فیس بوک هم متصل نیست راهی هست که بتونم وارد پیجم شم؟؟

سلام تنها راه دسترسی به اکانت از طریق ایمیل و یا شماره تماسیه که اکانت رو باهاش ساختین

سلام من پیجم پریده میخوام کلا حذفش کنم چجوری باید این کارو بکنم ایمیلم نداره

سلام وقتی پریده دیگه نمیشه حذفش کرد. باید بهش دسترسی داشته باشید تا بتونین حذفش کنین.

سلام من یه مشکل برای اینستاگرامم پیش اومده میشه ایمیل یا یه ایدی تلگرام ازتون داشته باشم؟

سلام بله @siavashrahbar اینستاگراممه

سلام من اینستام پاک شد و هرکاری کردم نتونستم اونو با شماره تلفن و ایمیل برگردونم حالا الان می‌خوام اون پیج رو پاک کنم کلا چطور میشع؟

سلام اگر پاک شده که خب پاک شده دیگه

چطور پسوردمو عوض کنم

سلام از قسمت تنطیمات اینستاگرام، پسوورد رو میتونین عوض کنین

درج نظر

نام *

ایمیل *

وبسایت

امکان انتشار هم‌زمان و زمان‌بندی محتوا، مدیریت و دانلود کامنت‌ها، تحلیل و آنالیز همه شبکه‌های اجتماعی در یک داشبورد

چطور پیج خود را پاک کنیم
چطور پیج خود را پاک کنیم
0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *